Giriş
(46)

büyük ikramiye bana çıkarsa

sen de git sen de unut
buradan 50 kişiye 5'er bin lira hediye edeceğim sözzzzz!!!11hediye falan da alabilirim hatta benim için şuraya bağışla derseniz ekleme yaparak bağışlarım hatta bir sürpriz de yapabilirim naabıcan gönlüm fakir anca 5 bin :(hayalin hayalini satmak gibi oldu bu :)edit: 5 şanslı kişinin de bedelli paras
buradan 50 kişiye 5'er bin lira hediye edeceğim sözzzzz!!!11
hediye falan da alabilirim hatta benim için şuraya bağışla derseniz ekleme yaparak bağışlarım hatta bir sürpriz de yapabilirim

naabıcan gönlüm fakir anca 5 bin :(

hayalin hayalini satmak gibi oldu bu :)

edit: 5 şanslı kişinin de bedelli parası benden!!1
0
sen de git sen de unut
(30.12.14)
birim!!!!!!!!!1bir
0
justinho26
(31.12.14)
18 bin ver bana
0
bekçi hurşit'in eline lüverver vermişler
(31.12.14)
ikiii!!! (ezik gibi hissettim kendimi)
0
cok iyi yol
(31.12.14)
ben de o zaman bana 5 bin lira hediye edersen. buradan 5 kişiye 1000 tl veriyorum. (promosyon böyle olur.)
0
fukka
(31.12.14)
üçüm bak. çıkarsam üçüm birini vermek yok ama.
0
kumlupara
(31.12.14)
@fukka onlar da 100'er lira dağıtsa ohooo ne güzel olur
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
araya kaynak yapmayalım, c1b2k3'ü de unutmayalım :)
0
c1b2k3
(31.12.14)
saadet zinciri gibi olur sizin iş, ben diyeyim :D
0
cok iyi yol
(31.12.14)
Bana şu kitabı alsan yeter www.pandora.com.tr
0
buff
(31.12.14)
beşbin lütfen,
İyi çalışmalar,
0
michael_knight
(31.12.14)
@for day to break kalanını ihtiyacı olan birilerine dağıtırsın :)

@buff orta halli bir ikramiye çıkarsa alır yollarım :)
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
@buff, ikramiyeden amorti çıkarsa ben de kitabı alıyorum sana :) herkesin kendisi değil de hayalleri bonkörmüş :))
0
cok iyi yol
(31.12.14)
Ayyy gençler valla beni çok mutlu ettiniz ya:D
@sen de git ve çok iyi yol çok teşekkür ederim, kitabı almasanız da sevindirdiniz beni:)
0
buff
(31.12.14)
@buff gönül ister ki her koşulda hediye edeyim ama hala öğrenciyim :(
hayaller hayaller :)
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
@buff, rica ederim. 1 ocakta unutturma bana :)
0
cok iyi yol
(31.12.14)
benim hakkimi baskasina verebilirsin. sagol yine de.
0
exlibris
(31.12.14)
@sen de gitme, düşünmen, inceliğin yeter:)

@cok iyi yol 1 ocak sabahında mesaj atıyorum o halde:)
0
buff
(31.12.14)
@buff, tamamdır :)
0
cok iyi yol
(31.12.14)
Ben de yazıyorum ama benim hakkımı Atatürkçü Düşünce Derneğine bağışlamanı istiyorum. Makbuzu da buradan yayinlarsin artık.
0
ground
(31.12.14)
çekilişe katılmak istiyorum.
0
mattiadestro
(31.12.14)
KAyıt nerden?
0
Cursed Chico
(31.12.14)
@ground 5 bin sizin adınıza bir miktar da kendi adıma memnuniyetle bağışlarım :)

@mattiadestro sırayla yazıyorum :)
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
Bana da bi binlik yeter ama hibe istemiyorum borç olsun düze çıkınca ödemeye başlayım sana..
0
EkimBebesi
(31.12.14)
@EkimBebesi bir gün sen de bana bir konuda yardımcı olursun ödeşiriz :)
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
Kitap ben de alırım ya buff
Maksat gönüller hoş olsun :)
0
sormayın bana sen o musun diye
(31.12.14)
katılmak istiyorum
0
toua tokuchi
(31.12.14)
Bana da littmann cardiology iii alırsan yeter, ısrar edersen 5 bini de kabul ederim dershaneye para gerek :/
0
Lim5
(31.12.14)
www.sahibinden.com
Fazla bi şey istemiyorum :) Borç olarak :))
0
cunupkral
(31.12.14)
@cunupkral istediğin mercedes olsun :)
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
umut dünyası. varım diyorum!
0
secilmis uye
(31.12.14)
ok reserved
0
rygard
(31.12.14)
Benim 9 bin lira KYK kredi borcum var, 5 bin lira işimi görmez. 9 bin lira alabilir miyim karşim? Eyvallah sağolasın şimdiden.
0
yirmisantim
(31.12.14)
Bi beş binini alırım bende
0
topraam
(31.12.14)
bana 5 bin yetmez, yurtdışı eğitim masrafımı karşıla yeter:/ istediğim okulda yaparsam 2 seneye faiziyle öderim zaten...
0
ack3000
(31.12.14)
Bedelli bedelini daha yatırmadım:/
0
ravioli
(31.12.14)
herkes listeye eklendi 2 bedelli 21 de diğerleri olmuş :D
bu yardımlara 400 binden fazlasını ayıramam ama :/ hepsinin yeri hazır :/
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
@merveyasar gittiğin her yerden bana da birer küçük minik şeyler alacaksın ama?
resmen ruhum fakir sanki kendim dünya turu vs yapmayacağım da :(
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
@merveyasar odamın duvarını metal ile kaplatır orayı doldururum ^^
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
muhtemelen 3-5 saat kendimde olmam sonrasında ilk iş buradan yazarım işlemleri halleder parayı alır, buradan sizlerle iletişime geçip banka hesaplarınızı alırım sonra da banka müdürüne talimat veririm işler hallolur :D

planlar hazır tek gereken ikramiye :D
0
🌸sen de git sen de unut
(31.12.14)
@sen de git sen de unut Burası senet niteliği görmez ama SS aldım :D istediğim sadece eski bi mercedes :)
0
cunupkral
(31.12.14)
üzülerek söylüyorum ağlayarak yazıyorum bana çıkmadı sevgili duyurucular :(
0
🌸sen de git sen de unut
(01.01.15)
Mahvolduk :(
0
cok iyi yol
(01.01.15)
bakalım diğer ikramiyelerden çıkarsa sizlere küçük hediyeler alırım :(
0
🌸sen de git sen de unut
(01.01.15)
Bana para ver
0
cok iyi yol
(01.01.15)
@cok iyi yol o da olur :/

@merveyasar hayallerimin yıkılmasının hayaller yıkacağını kim tahmin edebilirdi ki :(
0
🌸sen de git sen de unut
(01.01.15)
Mercedes gitti fav dan çıkardım :(
0
cunupkral
(01.01.15)
(29)

Açık sekmeleriniz

Allahin Sopasi
Şu an tarayıcınızda açık tüm sekmeleri yalansız dolansız yazar mısınız yaşınızla beraber.Ben başlayayım 25 / Duyuru(Burası garanti) / Sözlük / Yok.gov.tr
Şu an tarayıcınızda açık tüm sekmeleri yalansız dolansız yazar mısınız yaşınızla beraber.

Ben başlayayım 25 / Duyuru(Burası garanti) / Sözlük / Yok.gov.tr
0
Allahin Sopasi
(30.12.14)
olduğu gibi yazıyorum (yaş 37):

homeland 4.sezon 8.bölüm / sabah fakhri_ya mal el sham / ekşi duyuru - her bir şey / sub-etha - ekşi sözlük
0
nereye bu gidis
(30.12.14)
25
jk rowling(drafoyu anlatıyodu)
eksi
duyuru
face
reddit
0
sage
(30.12.14)
25 / line.do'da Jim Jones'la ilgili yazı / Couchsurfing / Burası / Onedio
0
onurkayabasi
(30.12.14)
yaş 20

canlıskor, ekşi sözlük, ekşiduyuru, vocaroo, digiturkplay, skyscanner, devlet hastanesinin laboratuvar sonuç sayfası, MHRS portal, MHRS randevu sayfası, accuweather'da şu an bulunduğum yerin hava durumunun sayfası.

kapatmayı unuttuğum için duruyor ama hepsi, ekşi'de takılıyorum sadece gerisini kapatabilirim. dur kapatayım hatta festuk'a bakayım
0
der meister
(30.12.14)
ibb outlook mail/ekşi/eksiduyuru/twitter/haberturk/yeni sekme

30
0
yapma volkan
(30.12.14)
21/yutub/grup abdal (resmi sitesi)/ ekşi/ duyuru/ tivitır
0
dinsiz adam
(30.12.14)
31
Youtube'da bir playlist açık.
Facebook.
E-posta
Duyuru.

Çok sıkıcıymış.
0
aychovsky
(30.12.14)
yas 26

duyuru
facebook
0
antikitleruhlu
(30.12.14)
Yaş 24

Burası ve boş sekme
0
IncredibleMau
(30.12.14)
28. ekşi sözlük/ekşi duyuru/facebook/e-okul/tekirdağ valiliği
0
wilhelmwasmuss
(30.12.14)
simdi actim interneti sadece eksi duyuru acik. yalan soylemiyorum

edit: facebook herkeste default acik geliyor herhal!
0
exlibris
(30.12.14)
29 Facebook candy crush/anadolu üniversitesi/Ekşi duyuru/mynet
0
Dr_Stat
(30.12.14)
29
facebook
duyuru
gmail
çeşitli makalelerin yer aldığı siteler
0
duyond
(30.12.14)
sözlük / duyuru.

twitter da açıktı ama kasıyor diye kapattım. öyle bir bilgisayarım var.

20.
0
signore
(30.12.14)
klar
(30.12.14)
25/facebook/duyuru/ekşi sözlük (7 /11), youtube (beyonce-pretty hurts).
0
m e b
(30.12.14)
0
basond
(30.12.14)
29/film/film/belgesel/duyuru
0
devilred
(30.12.14)
25

duyuru
gmail
9gag
hacker news
booksee
André Rieu - Poliushko Polie live in Maastricht (Dinleyin dinletin efenim.)
0
ruhi mucerret
(30.12.14)
26 / sub-etha ekşi sözlük /cowboy bebop 8.bölüm/ ekşi duyuru
0
ruzgarliagac
(30.12.14)
gugıl
wordreference forum
free dictionary
wikipedia
facebook
tureng
tdk
imdb
imdb
duyuru

(çeviri yapıyom)
yaş 29
0
kül
(30.12.14)
54
resmi gazete (bir konu araması var)
duyuru
youtube (dead can dance)
bir pdf(Birinci Basamakta Adolesan Sorunlarına Yaklaşım)
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(30.12.14)
25/ ekşi duyuru/Oylum Talu ile Aret Vartanyan Neyi ve Niye Yaşadığımızı Canlı Yayında Konuştu youtube
0
isadora
(30.12.14)
Yaş 24

Tweetdeck/Facebook/Ekşi Sözlük/Ekşi Duyuru
0
an engineer
(30.12.14)
27

duyuru

linkedin

enpara.com

behance

4 adet de ekşisözlük başlığı.
0
calligrapher
(30.12.14)
23
facebook
itusozluk
eksiduyuru
solempet.com
solempet.com(admin)
gmail
solempet.com(zendesk)
solemtech(monitor)
vicenews
bbc.co.uk
l'humanite
la tribune
youtube
gcm forex web
dribble
behance
0
Solem2
(30.12.14)
yaş 22.
youtube
pet burada
ekşi duyuru
kickass
sheet music plus
0
rayde
(30.12.14)
23/ekşiduyuru/dpbgovtr/mail/onedio/youtube-ed sheeran thinking out loud
0
anne ben yazar olucam
(30.12.14)
sub-etha - ekşi sözlük
eksi duyuru
business insider
bist100
mathworks
digikey
webrazzi
facebook
youtube (last week tonight with john oliver) arkada konuşuyor
0
dusunuyorumoyleysevurun
(30.12.14)
(5)

pos slibine bakan market kasiyeri

inheritance
birkaç sefer denk geldim, marketten kredi kartı ile alışveriş yapınca kasiyerler postan çıkan slibe bakıyor, öyle veriyor kart ve slibi. neye bakıyorlar? banka onay vermiş mi diye mi yoksa merak ettikleri başka bir şey mi var?
birkaç sefer denk geldim, marketten kredi kartı ile alışveriş yapınca kasiyerler postan çıkan slibe bakıyor, öyle veriyor kart ve slibi. neye bakıyorlar? banka onay vermiş mi diye mi yoksa merak ettikleri başka bir şey mi var?
0
inheritance
(29.12.14)
onay ıcın muhtemelen
0
buryan
(29.12.14)
hangisinin kendinde kalacağını anlamak için. biri müşteriye verilen biri kendisinde kalan. karıştırmamak için.
0
bedbed
(29.12.14)
bizim firmada arada denk geliyor ben de mail order alıyorum. sonra bakıyorum "lan doğru tutar mı çektim" diye. olay bence bu.
0
lazpalle
(29.12.14)
her ne kadar makine hatayi gosterse de isi garantiye almak icin hem tutari hem de onay verip vermedigini kontrol icin bakiyordur.
0
exlibris
(29.12.14)
onay vermese kısa bir kağıt çıkıyor zaten. onu oradan anlayabilir.
bence tutarı kontrol ediyor.
0
teknikekip
(29.12.14)
(17)

Yılbaşı Menümde Neler Olsun?

pandispanya
Yılbaşını evde sevgiliyle başbaşa kutlayacağız. Bi süredir beslenmemize baya dikkat ediyorduk ama yılbaşında yiyip içme açısından tam bir günah gecesi yaşayalım istiyorum :D Zararlı ama leziz ne varsa hüpletelim. Ne yazık ki aklıma gelen seçenekler sınırlı ama. Bana yardım eder misiniz?Aklımdaki yiy
Yılbaşını evde sevgiliyle başbaşa kutlayacağız. Bi süredir beslenmemize baya dikkat ediyorduk ama yılbaşında yiyip içme açısından tam bir günah gecesi yaşayalım istiyorum :D Zararlı ama leziz ne varsa hüpletelim. Ne yazık ki aklıma gelen seçenekler sınırlı ama. Bana yardım eder misiniz?

Aklımdaki yiyecekler şöyle:

- Domates soslu patlıcan ve kabak kızartması
- Salata
- Kısır
- Patates kızartması ya da patates salatası
- Yine güzel soslu bi makarna
- Kırmızı et
- Rus salatası

İçecek olarak bira, vodka ya da viskimiz olacak.

Başka ne olsun? Çorba şimdi hiç yoktan şişirir diye yapmayayım diyorum. Sadece masaya oturup akşam yemeği yemelik düşünmeyin. Öğleden itibaren gece yatana kadar atıştırılacak her şey olabilir. Kısır yerine çiğköfte mi yapsam? Hadi bakalım çalıştırın midelerinizi :D
0
pandispanya
(29.12.14)
biraz ağır olmaz mı o menü? gecenin uzun olacağını ve alkol tüketileceğini de düşününce o kadar kızartma tercih etmezdim ben, bir de rus salatası var yanında.

patates kızartmasını salatayla, kabak ve patlıcan kızartmasını da salatayla değiştirip, midenizi rahatlatın derim.
0
dahili meddah
(29.12.14)
ne ararsan var menüde bence kısırı çıkar öncelikle gereksiz yere şişirir.kızartma da ağır olabilir.makarna et ve patates üçlüsü güzel. hatta patatesi bence püre yap daha iyi olur..
0
heee
(29.12.14)
bizim menüyü yazayım o zaman,
tavuk, pilav, çiğ köfte, salata, kuruyemiş, zeytinyağlı yaprak sarması, börek, cips, içecekler(alkollü ve alkolsüz), pasta
bu menü doğduğumdan beri hiç değişmedi ve hatta benden önce de bu şekildeymiş. ama 2016'ya girerken değişiklik yapmayı düşünüyorum artık :)))
0
rock n roll
(29.12.14)
@dahili meddah, ağır olsun ya ne olacak, ertesi gün de tatil zaten, her türlü mide spazmını geçirebiliriz bence harika olucak çok heyecanlı :D:D O kadar çok salatayı ne yapıcaz.

@hee, yemeğe başladığımız zaman dünyaları devirebiliyoruz. makarna, et ve püre sadece 10 dakikalık bir keyif yaratır :( Başka aperatiflere ihtiyacım var :(

@rock n roll, süpersin :D ama sarma ve böreğe vaktim olmaz. guruyemiş, cips cepte, tamam :)
0
🌸pandispanya
(29.12.14)
Humus!
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(29.12.14)
bizim buzlukta sarma ve börek :)
0
rock n roll
(29.12.14)
Sarimsakli limonlu kozlenmis kirmizi biber

Her turlu kozlenmis patlicanli sey ki bimdeki patlican kozlemesi konservesi cok guzel
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(29.12.14)
Oooo proletarier, damak zevkine bayıldım ve her iki önerini de listeye alıyorum!
0
🌸pandispanya
(29.12.14)
Kereviz ve havuc salatasi! Her yilbasi menusunda bulunmalilar bence :)
0
fraise
(29.12.14)
normal bir insana çok fazla bu kadar yemek
kırmızı et salata patates kızartması yeterli bence
yanına çorba yapın derim
0
basond
(29.12.14)
ben yemekten sonra icin oneri vermek istiyorum. hani cay fasli olur ya yemekten sonra tv izlerken icilir, iste cayin yanina su kekden yapin

whydyoueatthat.files.wordpress.com

sert uzumlu kek aslinda.
0
exlibris
(29.12.14)
anlıyorum ben bu hissi :D evet çok gelecek ama feci heveslendim şu anda yılbaşı için!!

patates kızartmasını mı patates salatasını mı daha çok seviyorsanız ona göre karar verin. ben olsan salatayı seçerdim.

hani bunun tatlısı! diyorum. çikolatalı bişiler olmalı sanki.

böyle atıştırmalık börekler falan olur. ya da mini pizzalardan. bunları pastaneden de alabilirsin. ben böyle açmamsı uzun patatesli börekleri seviyorum.
0
pokerface
(29.12.14)
pokerface tatli deyince aklima geldi, profiterol al ya da sufle yap :) ben eve gidip yilbasi hazirliklarima devam edeyim en iyisi.
0
fraise
(29.12.14)
nice güzel yıllarınız olsun. o kadar paraya ve kaloriye kıydıktan sonra bir de migrostan köpek/kedi maması alıp sokağa serpiştirirsiniz siz :)
0
brad pitt
(29.12.14)
brad pitt, düzenli olarak yapıyorum zaten ama yılbaşı için onlara da daha geniş çaplı bir ziyafet düzenleyebilirim evet güzel fikir, teşekkürler :)
0
🌸pandispanya
(29.12.14)
ben yerinde olsam guzel bi biftek ve patates puresi, guzel bi salata uc bes meze(yogurtlu seyler) ustune de bi pasta cakardim. gun menusu cikarmissin resmen. bunlari yiyip bi de icerseniz kusmugunuzdaki bulgurlari sayarsiniz.
0
shotgunwoman
(29.12.14)
pastırmalı humus yap çok ağır, çok lezzetli oh.

tatlı yap, yılbaşı pastasız olmaz :(

rokfor soslu bonfile yapılacak bizde, severseniz rokfor o da yoğun ve lezzetli.
0
april12th
(29.12.14)
(2)

Kliksa ile sorun yaşayan var mı?

efsane
Selam arkadaşlar asus zenfone 6 almayi düşünüyorum.Bu siteden telefon alsam bir sorun yaşarmiyim yoksa teknosa vatan vb. stoklara girmesini bekleyip eldenmi alsam ?
Selam arkadaşlar asus zenfone 6 almayi düşünüyorum.Bu siteden telefon alsam bir sorun yaşarmiyim yoksa teknosa vatan vb. stoklara girmesini bekleyip eldenmi alsam ?
0
efsane
(28.12.14)
sorun olmaz. 14 gün içinde aynen kutusuna koyup iade edebilirsin zaten.
0
baal
(28.12.14)
6-7 kez siparis verdim. hepsi ertesi gun en ok 2 gun sonra teslim edildi.

cok iyi bir site
0
exlibris
(29.12.14)
(3)

Ceviz nerde satılır?

deadline
cehaletimi mazur görün. Yarın sabahtan ceviz almam lazım. Markette hiç ceviz gördüğümü hatırlamıyorum. Marketlerde satılıyo muydu?
cehaletimi mazur görün. Yarın sabahtan ceviz almam lazım. Markette hiç ceviz gördüğümü hatırlamıyorum. Marketlerde satılıyo muydu?
0
deadline
(28.12.14)
aktarlarda da olur.
0
yay
(28.12.14)
satılıyor. paket halinde, ağzı kilitli ambalaj biçiminde olanlar var mesela. bim, şok a101, migros vb yerlerden bulabilirsin. bunlar ortalama 150 gr oluyor, fiyatları da 7-12 tl arası değişiyor markasına göre. ayrıca bazı mahalle marketlerinden iç cevizi tarttırarak alabilirsin, migros'da da malatya pazarının açık ürünleri var. saydığım marketlerin çoğunda kabuklu ceviz de var, file içinde.
0
manuel mandalina
(28.12.14)
bim ve a101 lerde var. kabuklu da var ic de var.
0
exlibris
(29.12.14)
(6)

ms word'de yarım daire çizmek

safcocuk
yarım daire nasıl çizebiliriz?
yarım daire nasıl çizebiliriz?
0
safcocuk
(28.12.14)
resim olarak yerlestirsen olmaz mi?
i.stack.imgur.com
0
exlibris
(28.12.14)
ekle menüsündeki şekillerden akış diyagramında ona benzer bir şekil var. adı "gecikme" olarak geçiyor. ya da temel şekiller arasında blok yay olabilir.
0
mellifica
(28.12.14)
yok ya olmaz. üst üste binmiş gittikçe büyüyen yarım daireler çizmem lazım.
0
🌸safcocuk
(28.12.14)
mellifica teşekkürler. yayın değerleriyle oynayarak yaptım.
0
🌸safcocuk
(28.12.14)
tam menü isimlerini hatırlamıyorum ama ekle menüsünden yeni bi çizim alanı tanımlayıp yay ile çizebilirsin. yayı çekip uzatabiliyorsun daire yapmak için. yarıçapı da elle girebilirsin büyüklükleri ayarlamak için.

çizim ve metin iç içe olacaksa ayrı bi word dosyası açıp çizdiğin şeyi pdf e çevirirsen hareket ettirmesi daha kolay olur ve ağzı yüzü kaymaz çizimlerin.

dediğim gibi menü adlarını hatırlamıyorum tam ama istediğin şey çok rahat yapılır word ile. ben tezimdeki çizimlerin tamamını o şekilde yapmıştım.
0
ben de
(28.12.14)
ben de öyle yaptım ben de :)
0
🌸safcocuk
(28.12.14)
(2)

çok popüler bir salsa müziği

annesütü
Şu aralar her yerde çalan meşhur bi (muhtemelen) salsa ezgisini arıyorum. Yutupta best/popular salsa songs gibi kriterlerle arıyorum ama bulamadım. Restoranlarda fitness salonlarında çalıp duruyor. DIT DIRI DIT DIRIT DIRIDIDIT :)
Şu aralar her yerde çalan meşhur bi (muhtemelen) salsa ezgisini arıyorum. Yutupta best/popular salsa songs gibi kriterlerle arıyorum ama bulamadım. Restoranlarda fitness salonlarında çalıp duruyor. DIT DIRI DIT DIRIT DIRIDIDIT :)
0
annesütü
(28.12.14)
salsa muzigi mi bilmiyorum ama bu olabilir mi?

www.youtube.com
0
exlibris
(28.12.14)
her yerinizden öpüyorum. :) çok büyük hayır yaptınız allah razı olsun.
0
🌸annesütü
(28.12.14)
(3)

Var mı cam şişe, alüminyum kapak olmayan en az 75 cc?

Cursed Chico
Plastikten cama geçtim ama camda da alüminyum kapak oksitleniyor ve kapak simsiyah. Bayağı etkiledi bu durum vücudumu.http://www.mamontenka.com/2013/01/tupperware-su-siselerini-almayn.htmlBazı plastikler öneriliyor, daha farklı deniyor ama onlar hakkında da buna benzer bir sürü eleştiri var. Plastik
Plastikten cama geçtim ama camda da alüminyum kapak oksitleniyor ve kapak simsiyah. Bayağı etkiledi bu durum vücudumu.

www.mamontenka.com

Bazı plastikler öneriliyor, daha farklı deniyor ama onlar hakkında da buna benzer bir sürü eleştiri var. Plastik sonuçta. Yazları o sıcağa cam kadar dayanması zor.

Camlarda da alüminyum kapak olmayan bulamıyorum. Teneke kapaklılar var. Mantar tıpalılar var ama genelde zeytinyağı şişeleri.

ÇAntada taşımak için uygun kapaklı bir cam şişe lazım. Plastik kapaklı da olabilir.
0
Cursed Chico
(26.12.14)
çelik matara al? çantada kırılmadan etmeden gayet güzel taşınıyor.
0
innerbliss
(26.12.14)
biev.com.tr

linkteki gibi cam sise, ve kavanoz kapagi gibi olan siseler satiliyor

cokca kez a101, bim ve sok marketlerde denk geldim.

2-3 liraya satiliyor

bonus www.tekzen.com.tr
0
exlibris
(26.12.14)
Kapağı nasıl bilmiyorum ama Paşabahçe'de de var www.pasabahce.com.tr
0
elebam
(26.12.14)
(13)

pull and bear, pul end biğir diye mi okunuyor

all girls dream
yoksa pul and ber diye mi?
yoksa pul and ber diye mi?
0
all girls dream
(26.12.14)
Puuğ en beağ
0
kegums
(26.12.14)
pull end beear
0
exlibris
(26.12.14)
ayı gibi biğir demiyoruz yani.
0
🌸all girls dream
(26.12.14)
ayı gibi beaaağr diyoruz. bira gibi biğır demiyoruz :D
0
nawar
(26.12.14)
hiko seijuro
(26.12.14)
hayda:s

biranın ingilizce okunusu biğir ayınınki bear mıydı
0
🌸all girls dream
(26.12.14)
önce aslan gibi bi rooaaarrr diyoruz. britanya aslanı gibi.
ben pulenbeğ diyorum. daha frankofonik böyle. bir çırpıda.
0
namus ninjası
(26.12.14)
vay amk ingilizceyi unutmusuz iyice
0
🌸all girls dream
(26.12.14)
Pulenbeær
0
federer
(26.12.14)
pul en beğr

ha ben pul biber diyorum herkes anlıyor. gerek yok çok zorlamaya.
0
Lim5
(26.12.14)
pulenbiir
0
jamswety
(26.12.14)
Pul 'n bee

Kelimelerin pronunciationlarına şurdan bakabilirsin:
www.oxforddictionaries.com
www.oxforddictionaries.com
0
illuminatinin basindaki adam
(26.12.14)
ayı gibi okuyorsun. ama ayı biır değil zaten. beağr! :)
0
secilmis uye
(26.12.14)
(12)

su paraya bu usb bellek alınır mı

all girls dream
bu paraya 1 terabayt harici hadrdisk alırım amk. he o kdarı napıcam orasi ayrı konu. bu bile aman aman ısıme yaramazda ama ıs gorur.ne dionuz deger mı alıyım mı?http://www.massimodutti.com/tr/en/men/accessories/accessories/leather-usb-pen-drive-c891022p4526272.html?colorId=702
bu paraya 1 terabayt harici hadrdisk alırım amk. he o kdarı napıcam orasi ayrı konu. bu bile aman aman ısıme yaramazda ama ıs gorur.

ne dionuz deger mı alıyım mı?

www.massimodutti.com
0
all girls dream
(26.12.14)
aşırı pahalı. gerçekten alacaksan ben yapayım/yaptırayım, yüzde 25 indirimle satayım sana. alalım, satalım, hayata bir şey katalım.
0
rygard
(26.12.14)
cok gereksiz

alti ustu bilgi tasiyacaksin, ve hatta muhtemelen bir sure sonra kaybedeceksin.
0
exlibris
(26.12.14)
peki sık mı değil mi?
0
🌸all girls dream
(26.12.14)
Hocam sonuçta bu bir aksesuar olarak geçiyor. Amaç ne onu bilmeli. Sırf usb bellek için ise alma, yok bi prestij yapmak içinse al (gerçi bunun ne kadar prestiji olacaksa...
0
filipis
(26.12.14)
30 liralık şık, 100 liralık şık değil.
0
rygard
(26.12.14)
işte biraz pristij. cok kullanacaam bişi değil. masamda durur. arada bi kullanırım. millete mail atıorz iş yerinede.
0
🌸all girls dream
(26.12.14)
sen şimdi onu bırak, ben evde sana aynısından yapıcam onun. daha güzel olucak, bırak şimdi bi onu sen.
0
rygard
(26.12.14)
www.amazon.com

ben olsam bunu alırdım.
0
washe
(26.12.14)
@ rygard

ok. bunu söz olarak kabul ediyorum.
0
🌸all girls dream
(26.12.14)
Şık. Prestij için alınabilir. Ama benim buna verecek param yok.
0
yirmisantim
(26.12.14)
Ona o kadar para verene kadar şu arkadaşa ver. pkparis.surinternet.com

Üzerine takıp bırakırsın, minicik, şık, usb 3.0 ve herkesin her yerden alabileceği bir şey değil.
0
Lim5
(26.12.14)
Bi kere şık bi tasarımı yok. Onu geçtim bu usb bellek normallerden farklı göründüğü için kesin bi yerde piç ederler. Alma bence.
0
sozluge bi daha geldigimde aldigim nick
(26.12.14)
(6)

ticket kartla fakir doyurmak

mayeskuel
gunluk 13 liraya geliyor. ama icecek ve tatli tuketmeden de doyabildigim icin her ay 30-50 lira birikiyor. bununla nasil fakir doyurabilirim? guvenilir bi lokanta olsa aslinda 30 lira fazladan cektirip, benim icin 3 fakire yemek verin derdim. baska fikri olan?
gunluk 13 liraya geliyor. ama icecek ve tatli tuketmeden de doyabildigim icin her ay 30-50 lira birikiyor. bununla nasil fakir doyurabilirim?

guvenilir bi lokanta olsa aslinda 30 lira fazladan cektirip, benim icin 3 fakire yemek verin derdim. baska fikri olan?
0
mayeskuel
(26.12.14)
bu iş için beşiktaş'a gidin. gerçekten yaparlar. ya da konuşun bildiğiniz bir yerle. durum bu diyin nakit verirler belki siz de istediğinizi yaparsınız.
0
justinho26
(26.12.14)
Fakir doyurmak nedir...

Marketlerde Geçmiyor mu bu meret. Çevrende sor soruştur biri vardı market alış-verişine yardımcı ol.
0
dokuzonbeş
(26.12.14)
esnaf lokantalarinin hemen hepsi guvenilirdir. cogu boyle 3-5 kurusa tenezzul etmezler. burada anlattigini onlara da anlat, senin icin fakiri de bulurlar onlar.
0
goo.gl
(26.12.14)
Ben erzak alınması taraftarıyım. Ticket geçen süpermarketler var. Gir, kendin al erzağı koli yap, sonra durumu iyi olmayan kişileri tespit edip teslim et. :)
0
yirmisantim
(26.12.14)
ne guzel dusunmussun tebrik ederim.

esnaf lokantalarina rica etsen onlar bulirlar ihtiyaci olan. ya da sokakta mendil satan tarticilik falan yapan kucukler oliyor onlara da yemek ismarlayabilirsin. tinerci tipli degil de gercekten durumu iyi olmayan cocuklar oluyor. onlari secebilirsin
0
exlibris
(26.12.14)
marketten gıda alıp vermek daha mantıklı. 50 liraya yapacağın mantıklı bir alışverişle bütün aile doyar birkaç gün. oysa lokanta da yemek yerse 3 bilemedin 4 defa yemek yiyebilir bir kişi.
0
Phoebe
(26.12.14)
(40)

kılo verme projem

trumanshow
100 günlük bır projem vardı100 gün boyunca beslenme şeklımı değıştırecek ve olacaklara bakacaktım, 100 günün sonunda eğer değışım başlangıcı olarak belırledığım kıloya yaklaşamazsam bırak dağınık kalsın dıyıp, bundan sonrakı hayatıma eskı dandık beslenme şeklıme devam ederek ve bır daha asla dıyet y
100 günlük bır projem vardı

100 gün boyunca beslenme şeklımı değıştırecek ve olacaklara bakacaktım, 100 günün sonunda eğer değışım başlangıcı olarak belırledığım kıloya yaklaşamazsam bırak dağınık kalsın dıyıp, bundan sonrakı hayatıma eskı dandık beslenme şeklıme devam ederek ve bır daha asla dıyet yapmayarak devam edecektım

hedef 100 günde 23 kılo vermek ya da 23 e yaklaşmaktı

bugün tam 100 gün oldu ve tartıldım

19 kılo verdığımı gördüğüm, hedeften 4 kılo şaşmış olsam da aynı yolda yürümeye devam edeceğım

öncelıkle bu 100 günde neler yaptım, neler yapmadım, bundan sonra ne yapmam gerekıyor bunları belırleyeceğım, sonra yoluma devam edeceğım

şımdıkı hedefım 60 günde 9-10 kılo vermek

hedefımı tam 12 den vuramamış olsam da ıyı gıttığımı düşünüyorum, çok mutluyum

bugün doğum günüm ve benım yenıden doğuşumun da ılk günü

benı motıve etmek ısteyenlerınız var mı
varsa güzel yorumlarınızı ve fıkırlerınızı merak edıyorum
0
trumanshow
(24.12.14)
İndigin kilonu korumak, kilo vermekten daha zor derler. Basarilar dilerim
0
alpkartal
(24.12.14)
en güzel doğum günü hediyesine sahip olmuşsun ki <3 <3

bilmiyorum ama sanki ilk başta kilo vermek daha kolay oluyormuş hep öyle derler okuruz ya hani. belki 60 günde 9-10 kilo veremezsin. bu seni hiçbir şekilde olumsuz etkilemesin.

günlük ya da haftalık motive ederim istersen

bu arada hiç tartılmadın mı peki? :o

19 çok iyiymiş ya. ama toplamda 30 vermiş olucaksın. kendi spor ve diyet şekli mi yaptın? yanlış bi şe olmasın da T.T
0
disardayim
(24.12.14)
wauv çok iyiymiş
0
michael_knight
(24.12.14)
@disardayim

gerçekten en güzel hedıye oldu, kendı kendıme 100 gün verdığımde 100 üncü günün bugüne denk geldığını bılmıyordum, hesaplayınca fark ettım ve bu bana bır ışaret olmalı dıyıp daha fazla motıve oldum

bu süre ıçınde ılk 60 gün tartılmamıştım yanı toplamda 2-3 defa tartıldım dıyebılırım

dedığın doğru, başta çabuk gıdıyor, ıkı ayda 9-10 kılo olmayabılır ancak ben o hedefı koydum kendıme motıve olsun dıye, 5 kılo da versem sorun olmaz

açıkçası bu 19 kıloyu malak gıbı yatarak verdım dıyebılırım, bazal metobolızmama borçluyum yanı, çok şüşko olduğumdan bı çeşıt ıkramıye oldu ama ıyı yaptığımı düşünüyorum
bellı bı kıloya ulaşmadan spor yapınca da hasar alabılıyorsun, pışman değılım yanı, eklemlerım zarar görebılırdı, sırf bu nedenle eklem sancıları çeken tanıdıklarım var

şekerı ve ışlenmış gıdaları yemeyerek kılo verdım, o kadar
bunda bır hata olabıleceğını zannetmıyorum, ama ızmır e gıttığımde endokrın doktoruma uğrayacağım, teşekkur ederım

her zaman motıvasyon edebılırsın benı memnun olurum
0
🌸trumanshow
(24.12.14)
bizden motivasyon bekliyorsun ama ben şahsen senden motivasyon aldım. 60 gün sonunda yine durumunu yaz buraya. bravo.
0
puc
(24.12.14)
Geçmişte birçok başlıkta sana gıcık olsam da seni tebrik ediyorum. :)
Çok başarılı olmuş bence.ben de iki ayda 15 kg verdim.bu hafta birkaç gün bu rejimi aksatsam da devam ediyorum.
Rejimle birlikte umarım spor da yapıyorsundur aksi halde sarkma olabilir.
Diğer yandan doğum günün kutlu olsun.umarım sağlıklı kilosuz bir hayat geçirirsin.
0
sapkasiz cikmam abi
(24.12.14)
10 numara savaşçısın truman. İvmeyi kaybetme.
0
arnold schwarzeneger
(24.12.14)
doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllar. aynen devam, harika. 60 gün sonraki hedefine de ulaşacağını düşünüyorum.

sen herkesi motive ediyorsun bence:)

not. en güzel fındık, fıstık, bademleri bulman dileği ile.
0
oinone pe
(24.12.14)
spor yapmadım, yalan söylemıyım şımdı hehe ama bundan sonra bır spor ayakkabısı alıp yürüyüşlere başlayacağım

böylesı ıyı oldu bence, önce beslenmemı oturttum, az yemekle doymayı öğrendım, şımdı buna sporu eklemeye geldı sıra

zaten bundan öncekı kılomda yürüyüş bıle yapsam bence bana yaramazdı, dızlerde gereksız ağrılar vs vs olabılırdı

şu ankı kıloma da aşınayım ama bu kılolardayken bıle yüzüm çok şış dıye asla saçlarımı toplayamazdım ben, hatta benı son yıllarda tanıyan kımse saçlarım toplu görmemıştır bıle

ama kötü karbonhıdratı kesınce gıdım gıttı ve yüzüm daha bı normal oldu, geçen gün saçlarımı toplayıp, bebek saçlarına kadar ıyıce yapıştırdım ve öyle dışarı çıktım, kendımı o şekılde de beğendım,

yanı ufacık da olsa bazı eşıklerı atlıyorum, mutluyum
0
🌸trumanshow
(24.12.14)
bi özel değilse kaçtan kaça düştün yazabilirmisin. ben de son 1,5 ayda 9kilo kadar verdim. senin yazdıklarını okuyunca bende bi gaza geldim ne yalan söyleyim. bir de ne yedin ne içtin onlardan da bahset ara öğünlerde acıkınca ne yapıyosun mesela?
0
genc irisi
(24.12.14)
vışşş, helal olsun, böyle zor bir işi başaran her bişiyi yapar ben sana diyim.
0
selam
(24.12.14)
cok iyi. takdir ettim. hedef koyup gerceklestirmen basari.

bilmiyorum programinda var mi ama, gunde 1 saate yakin tempolu yuruyus yaparak da faydasini gorebilirsin.

2015 senin yilin olmus.
0
exlibris
(24.12.14)
2014 için heveslendiğim ve not aldığım şeylerden sonuna kadar gidemediğm tek konu kilo vermek olmuştu. sen motivasyon istemişsin ama ben seni okuyunca acayip gaza geldim :).

çok iyi gidiyorsun hakikaten, ama evet doktor kontrolü kısımlarını da ihmal etme ki sonra üzülmeyelim. kilo vermen yavaşlarsa da moralini bozma, bana da olmuştu, sonra diyetisyen birkaç hafta diyetimi değiştirince tekrar kilo vermeye başladım. bu dirençler normalmiş.

ayrıca nice nice mutlu yeni yaşlar dilerim.
0
Phoebe
(24.12.14)
kactan kaca dustugunu ogrenirsek super olur. bir anoreksige destek vermeyelim sozluk ahalisi olarak katil olmayalim.
0
charlotte blanc
(24.12.14)
senin ben daşşaanı yiyim
0
jadle
(24.12.14)
ama bu projeyi bizimle bir parmak bal gibi paylaşman olmamış. eğer faydalı olmasını istiyorsan şu feneri kendi önüne tutma da, bize de yol göster.
0
zam sampiyonu domates
(24.12.14)
Seni tanımasam da bir postla seni çok ama çok sevdim.
Azimli olana, hayalleri olana, bir şeye azimle başlayıp hemen bırakmayıp devam edene saygım çok büyük. Tebrikler!
Çok çok iyi gitmişsin, kendinle gururlanmak sonuna kadar hakkın :)
Doğum günün kutlu olsun! Bugün kendine çok güzel bir aksesuar hediye et. Neden kıyafet demiyorum, çünkü gelecek ay o da bol gelecek :)
Çok sevindim senin için.
0
afush
(24.12.14)
Tebrikler tru!
0
Lim5
(24.12.14)
Tebrikler. Simdiki boy ve kilon nedir? Eger hala sagdaki resimdeki gibiysen ayni sekilde kilo vermeye devam etmelisin ama normal degerlere indiysen spor yaparak form kazanmalisin. Benim tavsiyem bu.
0
sckxyss
(24.12.14)
Gaza gelip 3-5-8 kilolar verenler (ve sonra alanları) çok gördüm ama 19 kilo çok sağlam kilo... 19 kiloyu verebilmiş, 19 kiloyu verdiği noktada yelkenleri suya indirmeyip hedefi yükselten birisinin o kiloları geri alacak hataları da yapmayacağına eminim. yapacağın tek hata diyet bağımlısı olmak olur. istediğin kiloya indikten sonra beslenme düzenini ve çeşitlerini zenginleştirip kilo vermemeye başlamayı unutma. tebrikler ;)
0
mordorlu ziya
(24.12.14)
Truman yazmamış ben yazayım.
Geçtiğimiz yıl 90 günde 22 kg vermiştim.sonra bazı sebeplerden aldım.bu yıl 2 ay önce başladım tekrar ve 2 ay sonunda 15 kg verdim.
Boy 183. 104 kg a çıkmıştım. Öncelikle dr kontrolunde yapmadım.sakın dr kontrolu olmadan bunu yapmayın belki ters teper.
Her sabah eti form'un yulaflı müslisinden yedim.öğlen tavuk et vaya sebze yemeği ile az çorba ve cacık.ancak max bir dilim kepek ekmeği.
Arada galeta vs. Ama akşam hiçbirşey yemiyorum.düzenli olarak %10 eğimle 45 dk 6 km hızla yürüyorum.10 dk eliptik bisiklet ve 150 mekik.
Hafta sonu bazen hem sabah hem akşam yapıyorum bunu.iş nedeniyle bazen rejimi ve sporu aksatmak durumunda kaldım.
Tekrar belirteyim bu benim kendime belirlediğim program.sakın dr kontrolu olmadan yapmayın.
0
sapkasiz cikmam abi
(24.12.14)
Dogum gunun kutlu olsun. Simdiye kadar super bir sey yapmissin. Spora da baslarsan cok super olacak :)
0
vesna
(24.12.14)
trumancım, doğum günün kutlu olsun ve kocaman kocaman tebrikler.

iradene hayran kaldım, hem de akıllı akıllı yapmışsın, alnından öpüyorum:)

yeni yaşın mutlu huzurlu günlerle gelmiş hep öyle devam etsin.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(24.12.14)
bıraz mesaj gelmış burada da sorulmuş nasıl kılo verdın dıye,

öncelıkle şu an dıbını aydınlatamayacak bır mumum, yanı sıze söyleyecek, evet bunu yaparsanız mutlaka başarılı olursunuz dıyecek durumda değılım
çünkü evet hala sağdakı gıbıyım heheh

boy kılo sorulmuş, kılomu söyleyemeyecek kadar tombulum hala ama boyum 1,69

nasıl kılo verdım, bır kere ara öğün, kaçamak, serbest gün-saat dıye bır durumum yok

sadece yemeyeceğım şeyler belırlı, ekmek, unlu mamul, patates, makarna, pırınç, bulgur, pılav, meyve, kızartma, ışlenmış gıdalar -ambalajlı gıdalar- ve basıt şeker yok hayatımda

tabıı meyve ve bulgur kısmınıa takılacaksınız çoğunuz,
ınsulın dırencım 21 dı en son kı dıyete başladığımda muhtemelen daha yüksektı, maksımım 10 olması gerekıyormuş
o nedenle meyve ve bulgur da almadım bünyeye

değerlerıme baktırmadım ama karbonhıdrat bağımlılığımı yendığımı düşünüyorum

beslenme şeklımı köklü olarak değıştırdım, yemeyeceğım dedığım şeylerın eksıklığını hıçbır şekılde hıssetmıyorum

sadece, yıyeceğım şeylerde zaman zaman yenılıklere ıhtıyaç duyuyorum, mesela beyaz peynırden sıkılınca ne tür peynır yesem dıyorum gıbı gıbı

günde 2 ve sadece bazen 3 öğün yıyorum

zaten artık 2 öğün yetıyor, hatta 2 ncı öğünü öğlen yedıysem akşam cıdden hıç acıkmıyorum

genel olarak yıyebıleceğım her şeyın ıznını ılk başlarda angelus tan
şımdılerde arnold tan alıyorum dıyebılırım, kafama yatan şeylerı sormadan da yıyorum tabıı

mesela, altına ekmek koydurmadan ıskender falan yıyorum

ama dedığım gıbı sonuca ulaşmadığım ıçın pek ahkam kesmek ıstemem, sadece sorduğunuz ıçın söyledım

ayrıca, duyuruyu da mucıze gerçekleştırdığımı düşündüğümden dolayı değıl

sadece bıraz destek görmek, bıraz ıyı cümleler duymak ıstedığım ıçın açtım
bana bu günümde ıyı geleceğıne ınandığım ıçın yanı

yoksa obezıte pençesındekı bır ınsan ıçın 19 kılonun ınanılmaz büyük bır başarı olduğunu düşünmüyorum
fakat ınanılmaz büyük başarı sağlayacağımdan çok emınım

bugüne kadar, dıyetısyen lıstesı ıle 1 aydan bır gün fazla dıyet yapamadım ben

toplasan 4-5 kere dıyet denemesı yaptım ve bu kadar uzun sürdürdüğüm ve bu kadar kılo verdığım tek beslenme şeklım bu oldu
0
🌸trumanshow
(24.12.14)
Devamlılığı sağlayan karbonhidrattan uzaklaşmış olman ve ara öğünleri kaldırman truman. Hızını da iyi aldın. İstediğin kiloya inene kadar motivasyonunu koruyacaksın bu sefer.
0
arnold schwarzeneger
(24.12.14)
Helal be truman aynen devam :D iyi ki doğdun!
0
capitatum
(24.12.14)
arnold çok güzel özetlemış, süreklı temas halınde olduğumuz ıçın hakım durumuma tabıı

dıyetısyenlerın verdığı ara öğün ve günde 6 dılım ekmek, meyve bana yaramadı yanı
o şekılde olmadı

ama şımdı yedığım yemeklerde kısıtlama yok ama günde 2 öğün yetıyor

kuru yemışı abartarak yedığım ve hala buna engel olamadığım ıçın günlük rutınıme sokmuyorum ama her gün cevız fındık badem yenmesı ıyı olur

sebze, salata kısıtlamam hıç yok ama şu an zaten ıstesem de ıstemesem de 3 yemek kaşığı sebze bana yetıyor,

artık yürüyüş yapma zamanım geldı, şımdı bana yardımcı olan kışılere teşekkur etmıyorum

sonucunu görmeden bunu yapmak ıstemıyorum çünkü, oldu bu ış demeden bunu yapmıcam yanı
bı heves değıl bı kararlılık olduğu ıçın ve bu benım ıçın bır proje olduğun ıçın, her şeyı zamanlara ayırdım ve teşekkurum de bu projenın sonuna yerleştırıldı <3
0
🌸trumanshow
(24.12.14)
takdir ettim. hayatta disiplin her zaman iyidir.
0
fallthepieces
(24.12.14)
Tebrikler :) ben de baya kilo verdim bu ara (2 ay) ama bunyemi cok zayif dusurmus doktorun dedigine gore, yorgunluk halsizlik devamli... saglikli kilona ulasirsin bu motivasyonla :) devam.
0
sayns
(24.12.14)
şimdi burada seni motive etmemiz mi gerekiyor? şahsen geldim ben motive oldum. 10 kilo vermem gerekiyor. 10 verebileceğimi sanmıyorum. denedim en fazla düşebildiğim bir sınır var altına düşemiyorum.

hatta planına ben de katılayım 60 gün sonra 9-10 kilo vermiş olmaya çalışayım ben de :)

bu arada doğum günün kutlu olsun
0
nawar
(24.12.14)
hadı ınşallah nawar, teşekkur ederım <3
0
🌸trumanshow
(24.12.14)
şöyle bir giri girmiştim daha yeni. Siz tabii 100 gün önce başlamışsınız ama hemen hemen sizin yaptığınız şeyleri anlatmıştım.
eksisozluk.com

işin estetik boyutu hakkında bir yorum yapamam, saçların toplanınca insanın daha güzel/çirkin olması falan... Fakat şu var.

Bilmiyorum şu anda kaç kilosunuz ama daha önceden (100 gün önce) yine merdiven çıkıyordunuz değil mi? Şimdi 19 kilo verdiniz. Bunun nasıl büyük bir başarı olduğunu, vücudunuza nasıl bir iyilik yaptığınızı görmek ister misiniz?

19 kiloluk damacanalar var ya ondan alın sırtınıza şimdi o merdiveni inip çıkmaya çalışın.

Bilmiyorum kilonuz şu anda bir 19 kilo daha vermeye müsait mi belki de ideal kilonuza yakınsınız ama biraz daha kilo verince bu sefer şu andaki haliniz bile kilolu gelecek size.

Ben de abim de bu sağlıklı beslenme işine 2-3 yıl önce falan başlamıştık. İlk başlarda abim hem estetik hem sağlık kaygılarıyla başladı ben estetik olarak bir problem görmüyordum o yüzden sağlık kaygılarımla başladım. Abim benden çok daha kiloluydu ve 2 yılda toplam 50 kilo verdi. İnanılmaz bir şey 50 kilo. 50 kiloyu yerinden oynatamaz şu anda ama o 2 yıl önce 50 kilo fazlalık taşıyordu sırtında.

Kilo verme işinin bence en güzel kısmı herkesin böyle bir bakışlarının değişmesi (estetik kaygım yok demiştim ama varmış). Ben 1.72 boyla 88 kiloydum. Öyle aşırı şişman gibi durmuyordum (arkadaşlarım da benim gibi hatta daha yüksek kilolarda olduğu için). Ortamlarda sevimli tombik mumaelesi görüyordum. Ben gelince ciddi konuşanlar bile geyiğe başlıyordu. Ölüyorum yardım edin desem gülecekler. Sonra 62 kiloya kadar indim zamanla. Bu sırada üniversiteden mezun oldum yeni arkadaşlarım oldu. Hiç o sevimli, esprici, güldüren tombik izlenimi yok kimsede. Ciddi ciddi konuşabiliyorum. Maalesef insanlar çok fazla şekle önem veriyorlar sanırım (belki ben de öyleyimdir insanlar derken kendimi de katıyorum). Ve bu 19 kiloluk zayıflama işi oldukça başarılı olmuş. Sadece estetik olarak değil sağlık açısından da hem kendinizin hem belki bu şekilde bir beslenme alışkanlığı kazandırırsanız çocuklarınızın geleceğinizi güzelleştirmiş oldunuz.
0
godsparticle
(24.12.14)
çok güzel anlatmışsın, eksıklıklerım var yok değıl bu 100 gün çok mükemmel şekılde sağlık sıhat dolu geçmedı ama önemlı bı eşıktı benım ıçın
evet, hayatımdan çıkarmaya karar verdığım şeylere hıç yanaşmadım ama yıne de zamansız yemelerım de oldu, yıne de yedığım şeylerın zararlı olmadığından emındım
bana destek olan ınsanlar da var duyurudan falan

daha baya kılo vermem gerekıyor, yeşılımtrak da demış, artık daha yavaş gıder ama emın adımlarla gıdecek bundan emınım, karar verme aşaması tek zor yanı bence
sonrası gelıyor
0
🌸trumanshow
(24.12.14)
mınık donut kardeş ınan ırade ıle alakası kalmıyor 1-2 hafta sonra, tamamen kanıksadığın bır şey olarak yerleşıyor hayatına 100 gün önemlı ama bence ılk 1 hafta dışını sıkan gerısını kolayca getırır
hadı hep beraber ekmekle şekerı bırakalım, su çok güzel valla bak hehe
0
🌸trumanshow
(24.12.14)
tebrik ediyorum darısı başımıza
0
limoncello
(24.12.14)
öncelikle doğumgünün kutlu olsun. kendine en büyük hediyeyi vermişsin. sonra da gerçekten tebrik ederim iradene hayran kaldım.
0
sta
(24.12.14)
aslansın kaplansın truman tebrikler! doğum günün de kutlu olsun.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(24.12.14)
yay!
www.owned.com
aydınlanma!
darısı başımıza tru. bi 5 kilo fazlam var benim de :P
0
namus ninjası
(24.12.14)
namus nınjası, kahkahalarla güldüm sdfgsdfg
0
🌸trumanshow
(24.12.14)
tebrikler, hedefler şaşabilir gayet normal o kadar takılma. çok da aç kalma :) şekerden, işlenmiş ve paketli gıdalardan mümkün mertebe uzak dur. daha sonra gevşeyip tekrar yiyip içmeye başlama öyle şeyleri kolay gelsin.
0
bay b
(24.12.14)
(20)

Karla kışla ilgili film/dizi tavsiyesi

anonimuz
Ben kışı, soğuğu ve özellikle de karı çok seven insanlardan biriyim.Bunlarla ilgili iyi film tavsiyelerinizi ve pek olacağını sanmıyorum ama dizi tavsiyelerinizi de bekliyorum.
Ben kışı, soğuğu ve özellikle de karı çok seven insanlardan biriyim.
Bunlarla ilgili iyi film tavsiyelerinizi ve pek olacağını sanmıyorum ama dizi tavsiyelerinizi de bekliyorum.
0
anonimuz
(23.12.14)
vodka lemon (kar kış bunalım votka)
zemani-yi bera-yı mesti esbha (kar kış cehennem viski)
transylvania (kar kış aşk bira)
0
namus ninjası
(23.12.14)
anime var zoku natsume yuujinchou. myanimelist.net kar huzur katıyor, ama anime bölüm sonunda sonuca bağlanan heyecanlar içeriyor.
bir de narnia'nın ilk filmi gayet kar kıştı, manzara benim içime huzur doldurmuştu ama macera filmi sonuçta.
0
mesgul ve huzursuz
(23.12.14)
Huzurlu tarafını mı yoksa kar kış kıyamet imkansızlık tarafını mı işliyor onu da yazsanız süper olur, çok teşekkürler :)
0
🌸anonimuz
(23.12.14)
çok iyi olmasa da colony'yi (www.imdb.com önerebilirim.

vampir'li film istersen,
30 days of night: www.imdb.com

ayrıca şurada da snow movies listesi varmış:
www.imdb.com
0
puc
(23.12.14)
in pyjamas
(23.12.14)
Dizi olarak fargo var.

Film ise groundhog day.
0
cok iyi yol
(23.12.14)
Groundhog day hark filmdir izledim onu :) Listeleri gördüm ancak sizin bireysel tavsiyeniz daha önemli benim için :)
0
🌸anonimuz
(23.12.14)
groundhog day
0
market_arabasıyla_terör_estiren_trafik_canava
(23.12.14)
The day after tomorrow. Huzursuz tarafini isliyor.
0
sckxyss
(23.12.14)
Hülya Koçyiğit'in Derman filmi vardı.Doğuda kar kış kıyamet, yaşanan zorluklar. Güzel filmdi.
www.imdb.com
0
fearisthemindkiller
(23.12.14)
izlanda'dan geliyorum.
noi albinio
www.imdb.com

not: hem huzurlu hem iç daraltıcı. izleyiciye göre değişiyor galiba.
0
fuckinginthebushes
(23.12.14)
(bkz: the grey)
0
baal
(23.12.14)
eight below
0
elorelia
(23.12.14)
oyun tavsiye edeceğim ben!
the long dark
0
rygard
(23.12.14)
film the winter guest www.imdb.com
dizi fargo
0
exlibris
(23.12.14)
love actually
0
merena
(23.12.14)
Aaa bi de Alive var. Kardan nefret edebilirsin ama :)
Gerçek bir uçak kazası
www.imdb.com
0
fearisthemindkiller
(24.12.14)
Madem oyle, tam sana gore birsey var, yasanmis gercek bir hikaye:
"Touching the void"

Bir de:
"North face (Nord wand)" (Bunu izlerken zaturre oluyordum az daha)
0
delifaruk
(24.12.14)
dikey limit
0
icim urperiyor
(24.12.14)
let the right one in.
0
freya
(24.12.14)
(12)

Lindt Çikolata Sevenlere!

april12th
Selamlar,Lind çikolataları seviyorsanız A101 marketlerde 7 liradan satılmaya başlandı bu hafta. Çok çeşit yok, sütlü, bitter, ekstra sütlü, fındıklı, karamel dolgulu ve nugalı var. Ayrıca Merci, Aftereight falan bir şeyler daha vardı. Stoklayın. Düzeltme: Soruya çevirdim geri, altlarda kalırsa bir ş
Selamlar,

Lind çikolataları seviyorsanız A101 marketlerde 7 liradan satılmaya başlandı bu hafta. Çok çeşit yok, sütlü, bitter, ekstra sütlü, fındıklı, karamel dolgulu ve nugalı var. Ayrıca Merci, Aftereight falan bir şeyler daha vardı.

Stoklayın.

Düzeltme: Soruya çevirdim geri, altlarda kalırsa bir şey yazan olursa yanda çıkar, daha çok insan görür diye.

Bizim burdaki a101 kampanya ürünlerini çarşamba çıkarıyor o yüzden akşam uğradığımda gördüm. Bazı yerlerde perşembe olabilir bu haftalık ürünler. Ona göre ayarlayın işte.

Siz Lindt'in hangi çeşidini seviyorsunuz? Ben tuzlu ve biberli olanlarına hastayım ama yok tabi A101 marketçiğimde.
0
april12th
(23.12.14)
migros'tan alıyorum bazen. biberlisi de mi varmış?? portakallı almışlığım var bir kaç kez.
0
puc
(23.12.14)
baya çeşit var puc, macro center'da oluyor sanırım en fazla çeşit.
0
🌸april12th
(23.12.14)
bir guzellik yapayim ben de www.a101.com.tr
0
exlibris
(23.12.14)
bunlardan toffifee güzel. lindt tabi ki güzel. merci eh işte vasat bence. after eight sakın almayın, leş. almanların o üzümlü kekini de hiç sevemedim. en alttaki diğer üçünü ilk defa gördüm.
0
fayfim
(23.12.14)
Bugün salı la daha neyse yarın bir uğrayayım, lindt'in o ürünleri migraslarda da 7 lira galiba ama tüm çeşitleri olmuyor, momami üçgen çikolatalar da güzel, lindt'in fiyatı pahalı gelenler için güzel bir alteranatif, merci meraklısına güzel, ikramlık daha çok bence. after eight migrosta 6,95, naneli farklı bir tadı var.

choco rocks'la muzlu şeyi merak ediyorum, momamininmiş bunlarda.
0
atom karincanin torunu
(23.12.14)
Chilli ve nar soslu olan. Ahh, çok güzel anılarım var kendisiyle.
0
yirmisantim
(23.12.14)
bitter %85 kakaolu olanını aşırı seviyorum. önceden %70'liği yiyordum da meğer olay %85'deymiş.
0
soso
(23.12.14)
85lik de 7 lira migrosta @soso oo indirim varmış diye gidip 70lik alacaktım ama migrosta kaçtı yaa diye bir baktım ki ne göreyim :D
0
sen de git sen de unut
(23.12.14)
arkadaşlar bu her migros'ta var mı kesin bilgi mi
0
pescador
(23.12.14)
Supersin ya :))
0
duende
(23.12.14)
@sen de git sen de unu, öyle miymiş ya? buradaki migros'ta en son %85'liği bulamadığım için bi şarküteriden 10 liraya almıştım :/

hah

www.sanalmarket.com.tr
0
soso
(23.12.14)
ahaha Migros'ta varsa ben de koşayım :D
0
🌸april12th
(23.12.14)
(22)

capsteki tek eşlilik durumuna ne diyorsunuz. (tam 49 eş kayıp)

ground
Bu eşler gerçekten nerede olabilir. Çok ciddiyim pazar pazar 49 çift malesef bu durumda. Sizde de bu oran yüksek mi?http://imgur.com/7g7FrZX
Bu eşler gerçekten nerede olabilir. Çok ciddiyim pazar pazar 49 çift malesef bu durumda. Sizde de bu oran yüksek mi?imgur.com
0
ground
(21.12.14)
düşük
0
grimer
(21.12.14)
monogami.
0
nereye bu gidis
(21.12.14)
balkonda kuruttuğun zamanlar olduysa uçup gitmiştir toparken farketmemişsindir
0
freebird5406_2
(21.12.14)
Toplamda 49 çift çorabım yok ama oran oldukça yüksek. Ben hepsini bir yere tıktım. Daha sonraki yıkamalarda da teki çıkanları oraya atıyorum. Arada güncelleme yaparak çift olanlar var mı diye bakıyorum. Yalnız olanlara da Barış Manço'dan Kol Düğmeleri şarkısını hediye ediyorum.
0
aychovsky
(21.12.14)
hepsini aynı renk ve desen alıyorum.
0
kumlupara
(21.12.14)
allah'ım iyi ki erkeğim dedim fotoyu görünce. bütün çoraplarım son 5 yıldır simsiyah. hiçbirinin eşiyle uğraşmıyorum
0
divit
(21.12.14)
başlığı okuyunca, bir adamın 50 tane karısı vardı ve 49' u kaybolmuş diye anladım. hala gülüyorum.

soruna gelince, aychovsky gibi yapıyoruz. bu anlaşılır bir konu değil. bilim insanları çözsün diye bekliyoruz.
0
oinone pe
(21.12.14)
şiddetli geçimsizlik var. çiftleri öpüşüp barıştır. iç içe geçsinler ki ayrılmasınlar.
0
domates yiyom
(21.12.14)
makineye atarken çiftlere dikkat ederek atıyorum, kurutmak için asarken zaten eşli asıyorum, rüzgarda yağmurda filan balkona çıkartmıyorum çamaşır askısını, çünkü madallamıyorum genelde- çoğunlukla da evde kuruyor. böyle böyle bizim çiftler bir arada mutlu ve mesutlar.
ama annem her makineden sonra 2-3 çiftin ayrıldığını fark edip hüzünlere boğulur 49baya yüksekmiş.
0
niye ama
(21.12.14)
bende hepsini aynı renk aynı desen (hatta desen filan yok dümdüz siyah) alıyorum. başka türlü çözümü yok bu işin.
0
civcivlere buyuk atan adam
(21.12.14)
ehehee başlığa çok güldüm yalnız :) çamaşır makinasının tamburunun kenarına köşesine de sıkışabiliyor bazen, oraları da bi kontrol et çamaşır yıkadıktan sonra.

aynı şekilde yorgan yastık kılıflarıyla beraber yıkıyorsan onların da içine girebiliyorlar, onları da bi kontrol et derim :)
0
in vino veritas
(21.12.14)
bende 0 bu oran. bu arada neden bu kadar çok çorabın var? her gün bir çift giyiliyor desek; 7 haftada bir falan mı çamaşır yıkıyorsun? KOKUŞUR ONLAR BE.
0
diabolus79
(21.12.14)
Yahu tek seferde makinadan kurutulmuş şekilde çıkan corap tekleri bunlar. 30 tane falan eleştirdik. Bunlar yok. 4 kişilik bir aile normal bu arada corap sayısı.
0
🌸ground
(21.12.14)
Ah ben bic cozsem bu coraplarin nereye gittigini. Tamam geri istemiyorum onlari ama lutfen biri ciksin soylesin o coraplarin akibetini, sadece merakimi gidereyim.

Bu arada coraplarla ilgili bir arastirma vardi. Dunya'da yilda ortalama bilmem kac cift corap kaybolup gidiyormus. Toplam bilmem kac milyar dolar maliyeti varmis yillik, duyunca dusup bayilacaktim. Evet tum Dunya'da coraplar kayboluyor, nereye gittigi bilinmiyor. Kayboluyorlar bir sekilde. Yani bilim, "uctu benim coraplar" olayinin gercek oldugunu soyluyor.
0
delifaruk
(21.12.14)
Öncelikle pazartesi öncesi tebessüm için teşekkürler.

Cevap olmasa da şahsi yöntemim, eşi olmayanı doğrudan doğal seleksiyona maruz bırakıyoruz, 2 hafta içinfe eş bulamayanı atıyoruz.
0
homo sapiens gotgobekus
(22.12.14)
kedi filan var mı evde, kaçırıp kaçırıp saklıyor olmasın?
bir de bazı çamaşır makineleri yutuyor çorabı, eski makinemizden bilirim. 49'unu nasıl yuttuğunu bilmesem de makinenin en altımdako kapağı açınca sağ köşede su boşaltma kısmı olmalı. oradan çıkabilir
0
kaymaktutmayansicaksut
(22.12.14)
ayrılın
0
exlibris
(22.12.14)
bu linki başka yerlerde de mi paylaştın :) duyurunun okunma sayısı 138 linkin görüntülenme sayısı 338.

benim eşi kayıp çorabım hiç yok. bir ara çorapları eşlerken eşi çıkmayan her çorabı çöpe atmaya başladım. 2-3 sefer sonra eşi olmayan hiç çorabım kalmadı :)
0
air
(22.12.14)
çamaşır makineleri gizli bir boyuta açılıyor. o boyuta kaçıyor çorapların tekleri bazen.
0
nawar
(22.12.14)
hepsi bir birinizin çorap çekmecesinde tek olarak duruyor buna eminim. çamaşır makinesi yuttu, arasına kaçtı, balkondan düştü falan bunlar çok fantastik.

bir sefer yıkanırken teki kirli sepetinin dibinde kalıyor, teki yıkanıyor. yıkanmış tek çorabı bulan ve sahibini tahmin edemeyen bir ev ahalisi ya da temizlikçi o tek çorabı alıp başkasının çekmecesine koyuyor. sonra ara dur çorabımın teki nerede diye. diğer fasılda kalan teki de yıkanıyor, yine çıkan tek çorap yine başkasının çekmecesine tek olarak giriyor. öncekiyle aynı çekmeceye de denk gelmiyor ha murphy işte.

çocuğu saymazsak evde üç kişiyiz. ben, eşim ve eşimin annesi. daha ilk defa paketini açıp giyip kirliye attığım çorabımı ikinci kez giyemedim, teki yok. durdu durdu sonra öbür teki eşimin çekmecesinden çıktı. kayınvalide aynen dediğim gibi ayrı yıkamış, birini benim çekmeceye, birini eşimin çekmeceye koymuş.

mesela benim çoraplarımı eşimin zannediyor, yıkayınca onun çekmecesine koyuyor çift olarak hem de. sonra da kızımın çorabını giyiuorum diye oradan alıp kendi giyiyor. benimkiler çift olarak kaybolurken bir baktım ki kayınvalidenin ayağında.

herkes kendi çorabını yıkayacak, bunu da makineye atarken eşleyip eşleyip yapacak, çıkınca da asarken eşleri yanyana asacak. hangisinin eksik olduğu asarken belli olacak.
0
kibritsuyu
(22.12.14)
ben tek kalan çorapları bi sepette biriktiriyorum, haftalık da kontrol yapa yapa eşleri buluyorum bi şekilde
0
mirty
(22.12.14)
Benimkiler cifter cifter kayboluyor. Teki var teki yok da degil yani. Hadi ateizler aciklasin bakim.
0
delifaruk
(22.12.14)
(37)

erkek çocuga isim hakkında yorumlarınızı alabilir miyim?

therevo
*öncelikle fikir benim değil belirteyim. soyisim han , isim için destan dora düşünülmkekte. yani destan dora han
*öncelikle fikir benim değil belirteyim.

soyisim han , isim için destan dora düşünülmkekte.

yani destan dora han
0
therevo
(20.12.14)
dora genelde kadın ismidir ya, erkete pek duymadım,destansa pek beğenmedim; bence mete, teoman falan gibi isimler koyun illa bu tarz olacaksa
0
isadora
(20.12.14)
farklı olacağız diye bokunu çıkartmak niye?
0
fallthepieces
(20.12.14)
hayırlı olsun diyeyim önce.

ama isim hoş değil. zorlama sanki. birine destan diye seslendiğimi süşünemiyorum ben. ya da dora diye. ne bileyim. son karar sizinn tabi ki ama ben olsam biraz daha düşünürdüm.
0
elorelia
(20.12.14)
çocuğa neden bu kötülüğü yapmak istediklerini sorabilir misin lütfen.
0
devilred
(20.12.14)
Yazık
0
cok iyi yol
(20.12.14)
ben aracıyım, doraya ben de karsıyım sadece kamuoyu yoklaması icin bu mesajım. ben normalmisim burdan bunu anladım :)
0
🌸therevo
(20.12.14)
dora diyince benim aklıma çocuk değil mobilya geliyor.
destan da biraz garip evet kelime bu garip.

ayrıcı fallthepieces'a katılıyor. yazğınız isimler bana ağağıdaki başlığı hatırlattı.
eksisozluk.com
0
kuzey li
(20.12.14)
bence berbat.
bir de satılmış, durmuş, durdu, döndü gibi isimleri koyan anadolu insanlarını beğenmeyen "elit" kesim de onlardan farklı değil.
0
m e b
(20.12.14)
çok saçma adam gibi isim kalmadı mı Allahasen
0
basond
(20.12.14)
Destandansa dora benim daha çok hoşuma gitti. Lisede dora isimli bir erkek arkadaşım vardı hatta. Anlamlı falandı böyle. İyiydi. Güzeldi.
0
okuyamıyom ben ya
(20.12.14)
bir taraf türk, bir taraf rum ise olabilir, değilse aşırı derecede zorlama.

haldun koysunlar, haldun isimli birinin fakir olma/kalma ihtimali çok düşük.
0
uykusunu yakalayan adam
(20.12.14)
çocuğu sevmiyolarsa bıraksınlar bi camiye. abidik gubidik isim verip hayatını karartmak da neyin nesi?
0
icim urperiyor
(20.12.14)
attila ekrem çağan alper
0
aprogest
(20.12.14)
kaya koyup kayahan yapmaları "bile" daha hayırlı olur çocuk açısından.
0
icemint
(20.12.14)
kötü bence
ayrıca bi psikoloji makalesi okudum ve çocuklara toplum tarafından kabul görmüş isimler koyun diye öneriyordu.
0
hushhush
(20.12.14)
Kız ismi bildiğin. :)

Arkadaşınız bu ismi çocuğa koyarsa, dua etsinler de çocuk iri yarı ve çok girişken birisi olsun. Yoksa sürekli alay edip dururlar.
0
maxim gorki
(20.12.14)
Dora diye üst sınıfta bi çocuk vardı lisede, taş gibiydi Allah sahibine bağışlasın hastası çoktu. Ondan mütevellit dora ismi bende çok yakışıklı adam intibası yaratıyor. Ancak düşününce arkadaşlar haklı yani, dora ne lan dicem çarpılmaktan korkuyom çok yakışıklıydı yav. Adam dede olmuştur şimdi neyse

Destan çok acayip ya. Mis gibi soyadı var her şeye uyar, daha güzel değerlendirilebilir. Güzel değil bu
0
emirkulu2
(20.12.14)
dora deyince aklıma deodorant kelimesi geliyor direk.
0
basond
(20.12.14)
çocuğa bu kötülüğü yapın evet ikisi de güzel isimler, nasıl olsa ergenlikte dünyalarını sikecek. benim anlamadığım çocuğu yaptık, otantik isim de koyduk e neden beklenen ürün çıkmadı diye bekleyen ebeveynler. o çocuğun adı hıdır da olsa destan dora da olsa ürün hep amet lan işte. hepimiz birer amet olmadık mı? birisi bana çıkıp ben amet olmadım diyebilir mi şurada? isimle bi bok olmaz, olsa olsa bunun arkadaşları okul hayatının ilk 8 yılını bununla daşşak geçerek geçirir. yalnız bu isimden vazgeçince bu anne babanın daha sıradan isim koyacağını uman saf arkadaşlar var, yapmayın. bundan vazgeçse winnie the poh koyar, elmer fund koyar. bırakın koysun gıcık herif.
dipnot: bu tür isim koyan insanlar nedense bana çok itici geliyorlar, ben sevemiyorum. seveninin de olduğunu düşünmüyorum.
0
in search we trust
(20.12.14)
İsa Dora han nasıl diye espri yapmak istedim ama yok görüldüğü üste kız ismi.
Ama Dora karizmatik de bir isim yani tek başına Dora Han da güzel olur jön ismi gibi yani unisex bir isim aslında da genelde kızlar kullanmış işte.
Önerim tek başına Dora Han isim enerjisi olarak da güzel ve Dora enerjisi yüksek bir isim bunu önerebilirim sadece Dora.
@emirkulu dorayla bağlantılı olduğu için dedim.Bu arada bana kısaca Dora diyebilirsiniz:))))
0
isadora
(20.12.14)
Emir Kulu Han da olabilir o zaman isadora :))))

Emir Han böyle baya battal gazi oldu hee
0
emirkulu2
(20.12.14)
engin altan duzyatan geldi aklima.
begenmedim.
0
hain kostokk
(20.12.14)
(Bkz: dora the explorer)

Hahahaha. Lütfen koymayın çocuğa böyle bir ad, yazıktır.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(20.12.14)
yazık günah çocuğa, bu isimleri vermesinler.
0
oinone pe
(20.12.14)
destan ne kadar iddialı ya. psikopat anne baba olmayı mı hedefliyorsunuz yoksa "destan yazdık" mı diyeceksiniz? biraz megalomanlık mı var? çocuğa konulan isimden anne babanın karakter tahlilini yaparım da ben daima. eheh :)

dora ismini kendi çocuğuma koymazdım ama bu isim hoş. yine anlamı itibariyle iddialı bir seçim. sizin çocuktan beklentiler çok yüksek, daha doğmadan ana baba baskısı var, işi zor.

edit: dora, tdk'nın isimler sözlüğünde erkek ismi olarak görünüyor arkadaşlar. bilginize.
0
m e l t e m
(20.12.14)
cemalettin, husamettin, necip falan bile bunlarin yaninda daha normal daha guzel.

soyadi han ise kaya han +1
0
exlibris
(20.12.14)
Doruk
0
delifaruk
(20.12.14)
lan bahsettiğiniz benim yeğenim galiba. ay durun özel mesaj atayım.

edit: değilmiş beyler -_-
0
bruges
(20.12.14)
hayırlı olsun diyerek başlayalım. dora kız ismidir. yunanistan dışişleri bakanı vardı dora bakoyanni diye en.wikipedia.org
destan ismi de amiyane olacak ama bok gibi bence.
0
domates yiyom
(20.12.14)
Dora kız ismi benim bildiğim. Onun yerine aynı anlama gelen doruk ismini verin daha uygun.
0
bokmuhendisi
(20.12.14)
Korkunc tek kelimeyle. Iki isim de fiyasko.
0
anneboleyn
(20.12.14)
* kendi fikrimi yazayim daa icimde kalmsin kizim olursa zeynep koymak istiyorum.
0
🌸therevo
(20.12.14)
Annesi de diyo ki ahu zeynep olsun ama herkes
0
🌸therevo
(20.12.14)
Herkese bora diyorum erkek ismi diye. Ama boyle bir olaya adimin karismani istemem acikcasi. Borahan bile olabilir de bora dora han ne ya tekerleme gibi :)

Sen bi daha dusun abi :)
0
c1b2k3
(20.12.14)
destan diye arkadaşım var, ancak kendisi kız. unisex bir isim galiba, olabilir, çok da güzel bir isim bence. de dora olmamış orda. -kafiyeli oldu-
0
pasp
(20.12.14)
c/p

yarak kürek isim takıntısı nedir arkadaş. hastalık resmen. binlerce gayet güzel isim var. sözde özgün olsun farklı olsun diye sikim sikim şeylerden çocuklarınıza isim yapmayın.
0
mobilemob
(20.12.14)
soyadın han'sa eğer boğaç koymak iyi olabilir. boğaç han olur. destanlarda vardı sanırım tam bilmiyorum anlamını
0
metalika
(20.12.14)
(10)

Bob Ross'u sever misiniz?

sen olmayan cocuk benim
Ve özlediniz mi?Bonus: We dont make mistakes, just happy accidents.http://www.youtube.com/watch?v=YLO7tCdBVrA
Ve özlediniz mi?

Bonus:

We dont make mistakes, just happy accidents.

www.youtube.com
0
sen olmayan cocuk benim
(19.12.14)
bob rossu severim, bu söz de çok hoş:)
0
isadora
(19.12.14)
"şurada belki mutlu bir ağaç vardır."

trt'nin seslendirmeleri ne güzelmiş eskiden, hey gidi.

sevilmez mi bu adam.
0
devilred
(19.12.14)
banyo yapıp soba yanında izleyerek çok uyumuşluğum var, sadece sevmem ayrıca saygı da duyarım. ölünce gerçekten üzülmüştüm.
0
in search we trust
(19.12.14)
Ozledik tabi. Ozlemeyen var mi acaba reisi?
0
lionel andres
(19.12.14)
bence ona özenip resimler yapmaya çalışan çocuk ve gençler olarak o resimleri bir araya getirerek bi sergi açmalıyız. naptım ne ettiysem o ağaçlar, o dağlar öyle olamadı.
0
nathanieltroy
(19.12.14)
nathanieltroy, çok güzel bir fikir gerçekten :)

benden bir iki resim çıkabilir ileride :)
0
🌸sen olmayan cocuk benim
(19.12.14)
bob amcanın yanı sıra seslendirmesini yapan burçin oraloğlu(nam-ı diğer aşk-ı memnu çetin bey) önemli faktördür hayatımızda bu kadar etki bırakmasında. ve mesela bob amcanın fırçasını şövalede temizlemesini tabii ki özler insan.
0
uykusunu yakalayan adam
(19.12.14)
res'im sonuna kadar res im sonuna kadar vallahi bob ross'u özledik...
0
farrytikki2
(19.12.14)
birazcık titanyum beyazıyla masmavi resime bulutlar yapar, yemyeşil ağaçlara karlar yağdırırdı. hem de kıvırcık saçlıydı. hof <3
0
antihistaminik
(19.12.14)
cok severdim rahmetliyi.

resim tam tamamlamak uzere iken yukaridsn asagi siyah bir cubuk cizerdi. iste simdi s*cti resmin icine diye dusunurken muthis bir agac konduruverirdi oraya
0
exlibris
(20.12.14)
(41)

izlediğiniz en iyi "Türk Film'i " hangisi

john
çok eski olmazsa sevinirim
çok eski olmazsa sevinirim
0
john
(18.12.14)
Benim izledigim oyle bir film yok sanirim:)
0
delifaruk
(18.12.14)
canım kardeşim severim
0
isadora
(18.12.14)
daha iyisi vardır izlediğim büyük ihtimalle ama aklıma gelmedi. gora. şimdilik.

edit: pardon da çok güzel filmdi.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(18.12.14)
3 arkadas
0
mayeskuel
(18.12.14)
gora
0
delicevat
(18.12.14)
Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü.
0
aychovsky
(18.12.14)
Neredesin firuze geldi aklima birden.
0
rayde
(18.12.14)
tabutta rövaşata, gemide, kader, bir zamanlar anadolu'da, kosmos, ağır roman, dokuz...
0
tepedeki psychedelic adam
(18.12.14)
Masumiyet
daha çok var seçemiyorum.
0
sehpa fx350
(18.12.14)
bir zamanlar anadolu'da
0
lily briscoe
(18.12.14)
merhaha. sonbahar/sevmek zamanı.
0
libertine
(18.12.14)
son zamanlarda panzehir'di kesinlikle.
0
tescillimarka
(18.12.14)
lamneth
(18.12.14)
Şener şen'in oynadığı "namuslu","züğürt ağa" ve "eşkiya" filmleri.
0
lynyrd skynyrd
(18.12.14)
Tabiki arabesk tabiki şener şen.
0
anonymice
(18.12.14)
en iyileri diyelim;

vavien
kader
masumiyet
yeralti
hokkabaz
0
nawres
(18.12.14)
zor bir soru. kosmos ve kış uykusu arasında kalırım.

-kosmos kolay kolay hiçbir yönetmenin altından kalkamayacağı derecede ilginç bir deneyimdir. nuri bilge için ise; tarkovskicilik oynayan yönetmenleri hiç sevmediğim için nbc'ye ısınamamıştım (uzak hariç). ama biraz oradan-biraz buradan dokunuşlu uzak'tan sonra ilk defa bergmanesk bir film yapınca çok güzel buldum. ikisi de çok kaliteli filmler, fakat nuri bilge'nin bir-iki kötü oyuncu seçimi ve kurguda boş bıraktığı alanları da göz önüne alırsak, en iyisi "kosmos" abi. yok başka büyük.
0
lesmiserables
(18.12.14)
Bir Zamanlar Anadolu'da
0
fapple
(18.12.14)
Canım kardeşim +1
Korkuyorum anne
Gölgesizler
Ağır roman

güzeldi
0
cocodancer
(18.12.14)
mustafa hakkinda her sey
0
exlibris
(18.12.14)
Cok fazla yerli film izlemisligim yok ama benim icin Kaybedenler Kulubu 1 numaradir.
0
lionel andres
(18.12.14)
kis uykusu
eskiya
0
lorenzen
(18.12.14)
babam ve oğlum
hokkabaz
barda
kış uykusu
selvi boylum al yazmalım
0
thracian
(19.12.14)
Çöpçüler Kralı.
0
candanag
(19.12.14)
en iyi diyemem ama en iyilerdendir.

dar alanda kısa paslaşmalar
0
bir garip seyyah
(19.12.14)
"Mustafa hakkında her şey" diyecektim, denmiş.
0
yirmisantim
(19.12.14)
(bkz: güle güle)
0
plajda baretle dolasan muhendis
(19.12.14)
kelebeğin rüyası
0
sanquis
(19.12.14)
kibar feyzo, kapıcılar kralı mizah+içerik
korkusuz korkak ise bombacı mülayim ve dinleyin ulan develerden dolayı :)
0
tolgan
(19.12.14)
sonbahar +1
0
high hopes of the sozluk
(19.12.14)
yeraltı-zeki demirkubuz
0
lampetia
(19.12.14)
yahşi batı yi begenmistim epey.itneler.
0
sage
(19.12.14)
ferhan şensoy filmleri sadece :)
0
bluebey
(19.12.14)
muhsin bey
0
mermize
(19.12.14)
hemencecik kısa bir beyin fırtınası ile buyurun;

pardon
selamsız bandosu
züğürt ağa
muhsin bey
aşk filmlerinin unutulmaz yönetmeni
canım kardeşim
uzun ince bir yol
sarı mercedes
zübük
değirmen
davacı
herşey çok güzel olacak
sultan
tosun paşa
milyarder
ne olacak şimdi
çöpçüler kralı
çiçek abbas
namuslu
deli deli küpeli
dütdürü dünya
dönüş
selvi boylum al yazmalım

not: liste sırası herhangi bir beğeni sırası değildir. akla geldikçe yazdım.
0
tahtelbahir
(19.12.14)
gölge oyunu
0
kül
(19.12.14)
Aboov bir kisi bile yazmamis, soklardayim.

Karpuz kabugundan gemiler yapmak der ve noktayi koyarim.
0
halitkin
(19.12.14)
Eşkiya
0
nightwalkerg
(19.12.14)
herşey çok güzel olacak
0
xu
(19.12.14)
(bkz: her şey çok güzel olacak)
aklıma direkt bu geliyor.
0
rodriguez2
(19.12.14)
kaybedenler kulübü
0
sedat peker in yegeni
(19.12.14)
(8)

kahvaltıda ekmek yerine havuç

inheritance
sabahları tost yemek yerine düzgün kahvaltı yapmaya başladım. iki yumurta, beyaz peynir, salatalık, zeytin ve bir dilim kepekli tost ekmeği. ekmek yerine bir havucu rendeleyip mi yesem? yoksa komple çıkartayım mı?
sabahları tost yemek yerine düzgün kahvaltı yapmaya başladım. iki yumurta, beyaz peynir, salatalık, zeytin ve bir dilim kepekli tost ekmeği. ekmek yerine bir havucu rendeleyip mi yesem? yoksa komple çıkartayım mı?
0
inheritance
(16.12.14)
Komple çıkar tabii ki.
0
arnold schwarzeneger
(16.12.14)
havuc yiyebilirsin bence salatalk gibi.

rendelemekle ugrasma hem besin degerleri kaybolur o sekilde.

soyle ye mis gibi www.espace-musculation.fr
0
exlibris
(16.12.14)
Tadını sevecek olursanız haşlayabilirsiniz. Glisemik indeksi biraz yükselir ama ekmek kadar tehlikeli olmaz, zaten çok fazla tüketilecek bir şey değil. Ekmek alternatifi kahvaltıda bir avuç kadar ceviz de öneririm.
0
hadi ya la
(16.12.14)
onun yerine bir dilim tam buğday ekmeği yerseniz daha iyi bence. tam buğday ekmeği faydalıdır. bağırsak yağlanmasını dengeler, şekeri dengeler.

havuç için ise için ise çok fazla tüketirseniz şeker problemi oluşabilir. ikincisi çok havuç suyu tüketenlerin derilerinde turunculaşma oluyor.
0
secilmis uye
(16.12.14)
Havuç kan şekerini çay şekerinden daha çabuk fırlatır bu sebeple daha çabuk acıkmana sebep olur. O açıdan havuç yerine domates, turp, yeşillik vs gibi şeyler ye.
0
chavez s venezuela
(16.12.14)
ekmek yerine 1 çay bardağı ceviz badem fındık yiyebilirsin ekmekten 10 kat tok tutar, tabi kavrulmamış olacak.
0
bal dok yala
(16.12.14)
ekmek bu kadar kaçınmanızı gerektirecek kadar zararlı bir şey değil ki. beyaz ekmek yemeyin, tahıllı kepekli vs yeyin. bir zarar gelmez bence hayatınızdan çıkarmak doğru değil. sonuçta ihtiyacınız olan besin ögelerini de içeriyor.
0
bossokaklarsensizbensiz
(16.12.14)
üstteki cevap +1

bir iki dilim esmer ekmek yemen sana zarar vermez, tam tersi doyurucu ve besin değeri açısından bütün bir kahvaltı yapmış olursun.
0
sir gawain
(16.12.14)
(2)

Leonardo DiCaprio yada Justin Timberlake ile fotoğrafı olan var mı?

neil manke
tanışıp fotoğraf çekinmiş olanınız var mı? varsa paylaşırsanız mutlu olurum :)
tanışıp fotoğraf çekinmiş olanınız var mı? varsa paylaşırsanız mutlu olurum :)
0
neil manke
(14.12.14)
exlibris
(14.12.14)
Madame tussauds sayilir mi? :)
0
sayns
(14.12.14)
(12)

yanında turşu yenecek yemek?

islergucler2
selam dostlar.nohut yapmayı düşünüyordum lakin dün geceden ıslatmayı unutmuşum. acayip turşu yiyesim var lakin hangi yemekle iyi gider bilemedim.ne yapmalı sizce?
selam dostlar.

nohut yapmayı düşünüyordum lakin dün geceden ıslatmayı unutmuşum. acayip turşu yiyesim var lakin hangi yemekle iyi gider bilemedim.

ne yapmalı sizce?
0
islergucler2
(14.12.14)
Döner + Pilav + Ayran + Salatalık turşusu ohhhhh.
0
peace.on
(14.12.14)
büyük ihitmalle kurufasülye de ıslatmamışsındır. Şu an en güzeli güzel bir bulgur pilavı
0
isadora
(14.12.14)
market varsa konserve nohut al. bi de bol tereyağlı bulgur pilavı off. aha ben de gidip yapıyorum şimdi.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(14.12.14)
ıspanak
0
sta
(14.12.14)
bulgur pilavı +11111
0
trajikomix
(14.12.14)
kapuska + tursu
0
exlibris
(14.12.14)
yemeği bilmem ama biranın yanına turşu çok iyi gidiyor. bira+turşu yapabilirsiniz.
0
kuzey li
(14.12.14)
kısır tabiki.
0
seksen9
(14.12.14)
mantı
bir de kafanızdakinden farklı olabilir ama yukarıdakilere ek olarak ton balıklı sandviçte de çok güzel oluyor<3
0
hesabım silindi kırgınım modlar
(14.12.14)
Köfte. Git hazir kofte al bimden turşuyla gider ustune de bi kame yakarsin. Uooh afiyet ossun
0
klar
(14.12.14)
bak iyi dinle.

birer büyük su bardağı kırmızı mercimek ile pirinci koccaman bir tencereye koyup suyla dolduruyorsun. bir saat kadar kaynatıp ara sıra karıştırarak pişiriyorsun. karıştırmazsan dibi tutar pirinç unundan ötürü. pirinç ile mercimek lapa gibi oluyor, birbiriyle özdeşleşiyor. sonra bir tavada bir soğanı doğrayıp bol salça ve yağla kavuruyorsun, tencereye ilave edip 5 dakika daha çevirip altını kapatıyorsun.

bunu turşuyla bayıla bayıla yiyorsun. doyurucu, lezzetli, kolay, ucuz. hadi afiyet olsun.
0
yirmisantim
(14.12.14)
ben yoğurtla bile yiyorum turşuyu.
0
m murphy
(14.12.14)
(9)

iş yerindeki masanınız üstünde neler var?

all girls dream
ajanda kullanıyor musunuz? kullanıyorsanız nası kulllanıyorsunuz diyelim ayın 15.de proje teslim ediceksniz gidip ayın 15.ne mi yazıonuz yoksa projeyi aldıgınız güne mi?su masa takvimleri kullanan var mı? nede olsa bilgisayarlarda takvim varhttp://www.dr.com.tr/Kirtasiye/Losev-Masa-Takvim-2015-Yeni-
ajanda kullanıyor musunuz? kullanıyorsanız nası kulllanıyorsunuz diyelim ayın 15.de proje teslim ediceksniz gidip ayın 15.ne mi yazıonuz yoksa projeyi aldıgınız güne mi?

su masa takvimleri kullanan var mı? nede olsa bilgisayarlarda takvim var

www.dr.com.tr

bide masaüstünde kalemlik, delgec, zımpa falan neler var?
0
all girls dream
(14.12.14)
bir hafta falan bi ajanda kullanmaya çalışıp beceremedim. bunun dışında masada neler yok ki :(
0
ron dennis
(14.12.14)
kalemlik, delgeç, zımba, kataloglar, yapışkan pano, telefon, laptop, harici bir monitör daha. böyle. Özel hayatıma dair resim vs koymayı sevmiyorum masama.

masa takvimi kullanıyorum ve elle projemin son teslim tarihine not alıyorum. ayrıca şirkette olmadığım -örneğin müşteri ziyaretine gideceğim- günlerin üzerine kırmızı işaretçi yapışkanlardan yapıştırıyorum.

Sıkıcı bir masam varmış.
0
peace.on
(14.12.14)
Ajanda kullanıyorum fakat gelecek programı yapmıyorum. O gün olanları yazıyorum. İlerde baktığım zaman ayrıntılı şekilde görüyorum çok faydalı oluyor.
Masamda raflı dosyalık var, kataloglar, kağıtlar, parçalar, kalemlik, kumpas, bilgisayar. 2 adet portakal vardı bir de en son. Ufak bi buda heykeli ve yelkenli. Genel kırtasiye malzemeleri çekmecede.
0
sehpa fx350
(14.12.14)
ajandam var. ama gunlere dikkat ederek yazmiyorum. defter gibi sirasiyla sayfalara yaziyorum.

ajanda olarak outlook kullaniyorum isyerinde

masaustunde neler var
kalemlik
kalemlikden bagimsiz takilan bir suru kalem
tel zimba
telefon
kartvizitlik
ne zamandan kaldigi belli olmayan not kagitlari
karalama kagitlari
not kagidi blok seklinde
uzeri kiskacli notluk
0
exlibris
(14.12.14)
Bloknot var cetvel var. Ajanda da var ama onu defter olarak kullaniyorum. Numune urunler oluyor, herhangi birsey olabilir bunlar. Bir parfum sisesi, ici dolu icki sisesi, lokum, cikolata, prezervatif, küçük bir dc motor, bir sus esyasi, bardak fincan takimi, gogus silikonu, caydanlik, conta, makyaj seti ve daha bircok sey olabilir bunlar.
0
delifaruk
(14.12.14)
Firmalar yılbaşlarında illa takvim, ajanda vs. gönderiyor. Bir şekilde bunlardan bazıları da masaya konuluyor. Ben eve bile getirdim onlardan.

ben iş yerinde günlük tutuyorum açıkçası, checklist vari bir sistemim var.
0
rare
(14.12.14)
Arpa Radar, Ecdis, Ais, Gps gibi elektronik seyir yardımcıları

British Admiralty Harita, kör pergel, paralel cetvel, kurşun kalem, güverte jurnali, kaptanın gece emirleri
0
masterofdeath
(14.12.14)
Monitor, tarayici, yazici, telefon, masa ajandasi, isaretci yapiskanciklar, notluk, not tutan ayakli notluk, ataçlik, kalemlik, zimba , delgec, tirnak, lastik kutusu


dikdortgen masa takvimi kullaniyorum, isleri gunune not aliyorum
sabah bakip bu ne lan sozlestiniz mi hepiniz ayni gun geliyorsunuz diyorum
0
cecilia
(14.12.14)
ajanda yı ne amacla kullandıgına bagli.
eger sen yaptiklarini yazma amacli kullanıyorsan evet, yazdıgın gune yaptiklarini yazarsın.
ama eger ajandayı "günlük" kullanıyorsan, yani hergün o günün sayfasında isen;
gelecege donuk planlarını o güne yazacaksın ki actiginda göresin.

tabi internet/bilgisayarda bu olay daha iyi cünkü "cotank" diye karsina gelebilri + mail gelebilir, telefon sync durumda ise google ile (google calendar mesela); direk uyarı gelir hatırlatma; gibi.

kalemlik, kagit tutucu, atac matac, zımba, monitor, printer, klavye, mouse, evraklar, 2-3 tane defter, bi sürü karalamak icin dosya kagidi.
0
sage
(14.12.14)
(6)

İnsanlık bu dünyayı hakediyor mu?

Cursed Chico
Milyonlarca, milyarlarca yıldır var olan bir gezegen,Dünya. Ne buzul çağları, ne meteor felaketleri atlatmış. Ne hayvanlar, canlılar gelmiş geçmiş üzerinde. Koskoca dinozorlar, 150 milyon yıl yaşamış. Tertemiz bir gezegen bırakmış hepsi. Neandertanlar, antesorlar, erectuslar da geçmiş bu yollardan.
Milyonlarca, milyarlarca yıldır var olan bir gezegen,Dünya. Ne buzul çağları, ne meteor felaketleri atlatmış. Ne hayvanlar, canlılar gelmiş geçmiş üzerinde. Koskoca dinozorlar, 150 milyon yıl yaşamış. Tertemiz bir gezegen bırakmış hepsi.

Neandertanlar, antesorlar, erectuslar da geçmiş bu yollardan. Ve sonra işte, homo sapiens çıkıyor piyasaya, 200 bin yıl önce. Özellikle son 50 yılda da, milyonlarca yıllık verilmeyen zarar veriliyor gezegene, o süper beyinleriyle. Gerçek sahibi tabirini kullanmayı sevmem de, gerçek sahipleri bitkiler ve hayvanlar dışlanıyor, ötekileştiriliyor, katlediliyor.

Yakın zamandaysa uzaya, marsa insan yollayacaklar, orda üreme sağlanacak, oraya da sıçrayacak bu açgözlü ırk.
0
Cursed Chico
(12.12.14)
gezegendeki büyük yokoluşlar insan yokken de vardı. daha şiddetlisiyle hem de.
argüman gelişmezse bu haliyle elimizde patlar. mars da aten allahın toprağı. ha bayburtu istila etmişin ha marsı.
0
namus ninjası
(12.12.14)
bence senden başlayarak bu ırkın yokolması lazım.
0
efrasiyab87
(12.12.14)
marsta ki kıble sorununa çözüm bulunmalı
0
kahve kokusu
(12.12.14)
bu tip insanlar pek yavan, çok yavan, aman insanlar ne kadar kötü, ay yediler dünyayı hallerini toplumsal evrim ve mühendislik haliyle teknoloji gerektiren bir platform üzerinden yaymak ve/veya sorgulama adı altında onaya sunmak gerçekten çok sakil duruyor.

bu çocukça sembolizmin kimseye faydası yok, bilimsel bir değeri yok, elle tutulur yanı yok. Onbinlerce bilim insanı, araştırmacı, mühendis daha sürdürülebilir bir hayat için çaba sarf ediyor, hayatlarını harcıyor, kolay kariyer ve rahat, zengin yaşam olasılıklarını elinin tersiyle itiyor. Taşın altına elini sokacağın bin ayrı şey var istersen.
0
rygard
(12.12.14)
Insanligin dunyanin umrunda olmasi fikri cokca kibir iceriyor bence.

Rahmetliden gelsin: www.youtube.com
0
f_d
(12.12.14)
son cumleni su sekilde degistiriyorum
... oraya da s*cacak bu acgozlu ırk.
0
exlibris
(12.12.14)
(5)

Nüfus cüzdanı yenileme

old possum
Halen muhtarlıklara gidilip, kimlik beyannamesi alınıyor mu? ( yıl olmuş 2014) Yoksa nüfus müdürlüğünden hemen çıkar mı?Teşekkürler.
Halen muhtarlıklara gidilip, kimlik beyannamesi alınıyor mu? ( yıl olmuş 2014) Yoksa nüfus müdürlüğünden hemen çıkar mı?

Teşekkürler.
0
old possum
(12.12.14)
Yakın zamanda değiştirdim, fotoğraf ve bir miktar para (15-20 tl arası diye hatırlıyorum) ile nüfus müdürlüğüne gidiyorsun sıra bekleme hariç 10 dk da halloluyor
0
delicevat
(12.12.14)
şimdi tarih hatırlamıyorum da, sanırım 2015 başında yeni kimlikler gelecekti, benim de yenilemem lazım onu bekliyorum, eğer şimdiki kimliğin kullanılmayacak halde değilse sen de beklemeyi bir düşün. iki kere para verme.
0
okumayi sevmeyen okur
(12.12.14)
nufus mudurlugune gidiyorsun 5 dakikada cikariyorlar. foto ve eski cuzdanini da gotur giderken. 5-10 lira gibi ucreti vardi.
0
exlibris
(12.12.14)
yenileme ise: eskisini ver, yenisini al.
kayıp ise: verecek bir eskisi olmadığından muhtarlıktan kağıt götür, yenisini al.
0
kibritsuyu
(12.12.14)
2 fotograf da istiyolar yenilerken. geç kalmadıysam söyleyeyim.
0
gis
(12.12.14)
(20)

Doğduğumuzda 0 yaşında mıyız ?

ermanen
doğduğ doğduğ, ne biçim kelime başlangıcı?neyse.. doğduğumuzda 0 yaşında mıyız? yoksa yaşsız mıyız? yaşsız ne lan?sıfır yaşı diye bir kavram var mı yani?tabii zaman ilerledikçe "aylık" kelimesi kullanılıyor 1 yaşına gelene kadar...edit: oha neler donmus ben yokken...
doğduğ doğduğ, ne biçim kelime başlangıcı?

neyse.. doğduğumuzda 0 yaşında mıyız? yoksa yaşsız mıyız? yaşsız ne lan?

sıfır yaşı diye bir kavram var mı yani?

tabii zaman ilerledikçe "aylık" kelimesi kullanılıyor 1 yaşına gelene kadar...

edit: oha neler donmus ben yokken...
0
ermanen
(12.12.14)
Evet kronometreyi 00:00:00'dan başlatmış gibi düşün. Saniyelik, dakikalık, saatlik, günlük vs diye uzar
0
fuzzy olmak istemistim
(12.12.14)
yenidoğan desek daha doğru olur herhalde.
0
siradisi00
(12.12.14)
bakış açısına göre değişir :) uzak doğuda yeni doğan bebekler 1 yaşında sayılıyor mesela.

en.wikipedia.org
0
lily briscoe
(12.12.14)
aslında doğduğumuzda 1. yaşımızdan gün almaya başlıyoruz. 1. yaşımızı yaşıyoruz gün be gün. 1. yılın sonunda 1. yaş bitiyor(doluyor), bir yıl geçmiş yani, 2. yaşımızdan gün almaya başlıyoruz. ilk doğum günümüzde 2. yaşımıza basıyoruz aslında. yani 2. yılımızdan gün almaya başlıyoruz.
0
oinone pe
(12.12.14)
der grund mükemmel söylemişsin
ben bu uğurda ne mücadeleler verdim, ne tartışmalar yaşadım. yeni doğan bebekler içinse bitirdiği gün yada ay sayısına göre bir ifade kullanılır; 14 günlük,6 aylık gibi...
0
the feel good
(12.12.14)
aslında yetişkinler için de aylık olarak yaşı söylesek bütün bu yaş hesabı kavgaları biter lan.

@der grund' dan örnek veriyorum;

- kaç yaşındasın?
+ 280 aylık.

al işte. yok 23, yok değil 24 den gün almış. bütün kavgalar son buldu :)
0
cokilgincvesesgetirecekbirnickarayanadam
(12.12.14)
aslına bakarsan anne karnında yaşadığımız, şu an yaşadıklarımızdan pek farklı değil, kaç haftalık doğduysak o şekilde belirtilebilir, ben doğduğum zaman 9 aylık idim, 3 ay sonra 1 yaşımı doldurdum.
0
grimer
(12.12.14)
Kimse yazmamış ilginç, maçlardam örnek vereyim ,dakika ve saniye örneğin 35:20 olsun , spiker ne diyor bu durumda? "36. dakika içerisindeyiz sayın seyirciler" aynı şekilde doğar doğmaz 1 yaşın içine girmiş oluyoruz.Yaş söylenirken de içinde bulunduğumuz yaş söylendiğine ve 12 aylık olmadan önce yılla ifade edebileceğimiz bir süre olmadığına göre;doğalı henüz 1 hafta dolmadıysa x günlük, 1 ay dolmadıysa y günlük yada z haftalık, 12 ay dolmadıysad a t aylık diyoruz/demeliyiz.
0
delicevat
(12.12.14)
dogdugun an 0 yasindasin. bire dogru ilerliyorsun gunler gecince. 365 gun sonra gururla bir yasindayim diyebilirsin.
0
exlibris
(12.12.14)
60 x 60 =3600 (1 saat 3600 saniye)

365 x 24= 8760 (1 yıl 8760 saat)

8760 x 3600 = 31536000 saniye (1 yıl 31536000 saniye)

1: 31536000 = 3.1709792e-8 yaşında olursunuz ilk saniyede. 3.1709792e-8 artık nasıl okununuyorsa, ne anlam ifade ediyorsa. Matematikten fazla çakmam.
0
lesley mateas
(12.12.14)
soruya kaynak yapıcam kusura bakmayın ama, şu an kaçıncı yüzyıldayız?

2014--- 20x100+14= 20 tane yüzyıl + 14 tane yıl = 21.yy? wtf?

21.yy'dan yıl aldık diye mi böyle söylüyoruz acaba? yıl almak diye bir şey olur mu? biz türkler mi uydurduk bunu, içimde teyze mi yetiştiriyorum?

maç sunucuları neden kronometre 15'25'' gösterirken 16. dk diyorlar?(hepsini okumamıştım, @delicavat da yazmış)
0
ete summer
(12.12.14)
Davar bak oku . TDK
YAŞ isim Doğuştan beri geçen ve yıl birimi ile ölçülen zaman

2010 da doğan biri
2011 de 1 yaşındadır. 2 değil

Kanunen de 1 yaşındadır

Sayı saymasini bile bilmiyor artık bu nesil.
0
kahve kokusu
(12.12.14)
yeni doğdumuzda yaş belirtme ihtiyacı zaten yok. 1 saat sonra 1 saatliğiz. 24 saat dolunca 1 günlüğüz. öyle devam ediyor. 7 gün dolunca 1 haftalığız. 4 hafta dolunca 1 aylığız. 12 ay dolunca 1 yaşındayız. 1 yaşını bitirdikten sonra 1 yıl 1 saat, 1 yıl 1 gün, 1 yıl 1 hafta, 1 yıl 1 ay demiyoruz tabi. o küsürat da bir sonraki yaştan gün alma oluyor işte, ama bu gün alma olayıyla içinde bulunulan yaşı birbirine karıştıranlar var.

1 yıl 11 ay 29 günlük biri 1 yaşındadır, 2 değil. 1 yıl 12 aylık olunca 2 yaşında olur. bitirdiği yaş, doldurduğu yaş söylenir. gelecek yaşa "girdiği/bastığı/adım attığı" mecazi olarak doğru ama resmi olarak geçerli olan doldurulan süredir. o sürenin karşılığı olan yaştır.
0
m e l t e m
(12.12.14)
www.59saniye.com

yaş olarak neyi tanımlıyorsanız tanımlayın da, gün almak diye bir şey yok diyenler nereden türedi ben onu anlamıyorum, ehliyet vs her türlü yaş sınırlı tanımlamada kullanılır halbuki.

yaş konusunda da benim düşüncem delicevat+1 ama bunu kimseye anlatmıyorum artık. tdk selfie'yi de özçekim diye tanımladı ben kullananı görmedim, dil dinamik bir şey.
0
rubenanyukov
(12.12.14)
Bütün sorun (der grund-devilred) oinone pe'nin "1. yaşımızı yaşıyoruz gün be gün. 1. yılın sonunda 1. yaş bitiyor(doluyor)" demesi ile başlamış.

Kesinlikle ve kesinlikle 1. yaşını yaşamıyorsun. Henüz bir yaşın yok. Gün alma geyiği. Bir sonraki yaşa doğru, aradaki günleri azaltmaya verilen isim.

Bu yaş kavramının kafa karıştırmasının(!) sebebi de bu gün alma hikayesi. Her zaman bur cetvel düşünün. 0'dan baslayıp bilmemkaç metreye giden. Şimdi santimetre vs. ondalik sistem değil 30 cm, 1 dm. 12 dm 1 m diye düşün diyeceğim tekrar karışacak. Siz normal metre olarak düşünün. 0,20 dm de 0,99 dm de 1 metre değildir. "1 metreden desimetre alıyor" diye de ifade edilmezler. 1 metre olması için belirli miktarda uzunluğu geçmesi gerekir.
0
nawar
(12.12.14)
gün içinde giremedim ekşi duyuru' ya, bu başlık altında neler dönmüş. ben yaş konusunu hukuken veya resmi mercilerde geçerli olan şekli ile söyledim. işkembe i kübradan sallamadım yani. size bir örnekle anlatayım: tarih olarak bugünü alalım, diyelim ki birinin doğum tarihi 10.11.1990 olsun. bugünkü tarihe göre yaşını hesaplayalım;

12.12.2014
10.11.1990
-
-----------
02.01.0024

işlem böyle. yani bu kişi 25 yaşından 1 ay 1 gün almıştır. 24 yaşını doldurmuştur. 25 yaşını tamamlamamıştır. yani tam olarak 24 yıl, 1 ay, 2 gün yaşamıştır.

yaşı tamamlamak, gün almak, reşit olmak vs. bunlar karışık konular, kafanız basmıyorsa bir bilene sorun. buradan söyleyince dikkate almıyorsunuz. gidin resmi yerdeki birine sorun, o söylesin, olur mu?
0
oinone pe
(12.12.14)
hepimiz yıldız tozuysak aslında, doğduğumuz anda 13 milyar yaşında falan oluyoruz.
0
sutsuz kahve
(12.12.14)
Söylediklerinizin doğru olduğunu hiç sanmıyorum. Bebekler için zaman yetişkin bir insanın algısına göre iki kadar hızlı akar.

-1 yaşında doğar, doğumunun ardından bir yıl geçince 1 yaşına basmış olur.
(bkz: izafiyet teorisi)

Sonuç olarak (-1) yaşında doğarız. Bu bilinen bir gerçektir.
0
hadi ya la
(12.12.14)
demek hesap yapabiliyorsunuz, aferin. cumhurbaşkanı diyen kişi, o kadarına gerek yok, sıradan bir memur da bu soruya cevap verebilir. hadi size ödev verelim, öğrenip gelin.

bebek doğduğunda o yılı yaşamaya başlar. yaş/yıl/sene ne diyorsanız. o yıl bitmeden yılla ifade edemezsiniz. bir günlük, 3 haftalık, 23 günlük, bir aylık gibi ifadeler kullanırız. bebeklerde gün, hafta, ay önemlidir. bu ifade şekli doğrudur. o yılı bitirdiğinde, yani ilk yaş gününü kutladığında tam olarak 1 yıl yaşamış, 1 yıl bitmiş ve 2. yılından, yani 2. yaşından gün almaya başlamış olur. böyle gider bu.
0
oinone pe
(12.12.14)
asya kültürlerinde 1'den başlıyor, bizde 0'dan.
0
selam
(12.12.14)
(17)

gömlekte favori markanız

baris daima
selam imajmeykırlar,gömlek alayım diyorum şöyle slim fitinden ama nereden alayım bilemedim.Kiğılı'da istediğime uygun bulamadım. sizin gömlekte favorileriniz kimler ?genelde marka ayırt etmem. kiğılı'da hep aradığımı bulmuşumdur ama şimdi bulamadım, lcw'de de yoktu pek.edit : renk ve/veya desen ayır
selam imajmeykırlar,

gömlek alayım diyorum şöyle slim fitinden ama nereden alayım bilemedim.
Kiğılı'da istediğime uygun bulamadım. sizin gömlekte favorileriniz kimler ?

genelde marka ayırt etmem. kiğılı'da hep aradığımı bulmuşumdur ama şimdi bulamadım, lcw'de de yoktu pek.

edit : renk ve/veya desen ayırmam yakışsın yeterdir bana.
0
baris daima
(12.12.14)
Fabrika.
0
delifaruk
(12.12.14)
Fabrika. Diğer markalar boynumu sıkıyor.
0
nereye bu gidis
(12.12.14)
Damat. Slim Fit'in kralını yapıyorlar.
0
hiko seijuro
(12.12.14)
zara'nın malzemesi biraz dandiktir ama kesim olarak harika. hiçbir gömlek zara'nınkiler gibi oturmuyor insanın vücuduna. kesimleri bu denli iyi olup kumaşları da kaliteli olan calvin klein var, o da türkiye'de beyaz eşya fiyatına gömlek satıyor. abd'ye yolun düşerse tanesi 30 dolara bavulu doldurmak lazım :)
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(12.12.14)
fred perry
topman
0
cemiyetin unlu simasi
(12.12.14)
tween'in kesimleri cok guzel bence. modelleri de guzel.
0
crucio
(12.12.14)
massimo dutti
0
shotgunwoman
(12.12.14)
armani,efor
0
05
(12.12.14)
m&s, topman, fabrika, gap.
0
stephen dedalus
(12.12.14)
Bershka ve mudo
0
halitkin
(12.12.14)
vakko
0
monkey
(12.12.14)
Kiğılı> M&S> DS> Sarar
SlimFit'te Vakko, M&S ve DS
0
heritage
(12.12.14)
hatemoğlu çok kaliteli.
0
fallthepieces
(12.12.14)
gömlekleri bana azıcık kısa geliyor ama slim fit istiyorsan, sarar interview' dan başkasına bakma derim.
0
cok iyi yol
(12.12.14)
Klasik: Damat.
Spor: Jack&Jones ve Dockers(favorimdir, taş gibiler).
0
osurdum
(12.12.14)
fabrika
cotton bar
beymen
0
exlibris
(12.12.14)
klasik için ramseye bakıyorum genelde. bazen spor modeller de denk geliyor onları da alıyorum.
0
argent dawn
(12.12.14)
(14)

DP, AP, ANAP ve DYP Halkın örf adetlerine, inançlarına saygılılar mıydı?

cemlemikonusuyorsun
S.b.
S.b.
0
cemlemikonusuyorsun
(10.12.14)
halk ile siyasi parti-siyasetçiler bağımsız kavramlar değil. ikisi de aynı bok.
0
dinsiz adam
(10.12.14)
halka bok diyenleri de gördük iyi mi. o zaman diyen de bok.

soruya cevap: evet.
0
dafuq
(10.12.14)
çok saygılılardı. madımak katliamından sonra dönemin başbakanı çiller "çok şükür otel dışındaki vatandaşlarımıza birşey olmadı" gibisinden birşeyler söylemişti.
0
zvonimir
(10.12.14)
jssarchive.gantep.edu.tr

şuradaki makalede böyle bir şey geçiyor, ilgimi çekti. saçma da geldi, o yüzden sorayım dedim.
0
🌸cemlemikonusuyorsun
(10.12.14)
Ne kadar saygılı oldukları tartışılır. Ama hepsi kitle partileri oldukları için saygılı görünmek zorundaydılar.
0
lesley mateas
(10.12.14)
anap ve dyp icin konusabilirim. evet liderlerinin tavri bu kadar sert ya da otekilestirici degildi. he dort dortluk adamlar miydi? hayir ama "sen capulcusun, sen turbanlisin, dinci, gavur, ateist falan deyu otekilesirme soz konusu degildi.
0
exlibris
(10.12.14)
evet. zaten bu oluşumların halk nazarında efsane olmasının sebebi buydu.. dyp ne zaman bitti Demirel'in 28 şubat sürecindeki sözleri yüzünden...
0
inanmazsan inanma
(10.12.14)
hahahahaha

no.

i3.kym-cdn.com
0
ya ben lan neyse
(10.12.14)
arkadaşlar peki dyp'nin ideolojisi için- dp'nin devamı olan muhafazakarlık diyebilir miyiz?

anap ın ideolojisi de?
0
🌸cemlemikonusuyorsun
(11.12.14)
politikalarının içerinde "din"i kullanıp, kendilerine oy vermemnn sevap olduğu inancını yayan hiç kimse saygıdan-eşit mesafeden bahsetmesin lütfen.
0
c1b2k3
(11.12.14)
merkez sağ partiler ötekileştirme yapmazlardı. her ilden ilçeden oy alabilirlerdi.
0
intern in the house
(11.12.14)
f_d
(11.12.14)
ANAP’ta muhafazakarlık ayrı bir hizip olarak varolmuştur. DYP’de de
muhafazakar eğilimli kişiler yer almaktaydı. Fakat bu kişiler DYP’de ayrı bir klik olarak, özel bir
talep içerisinde değillerdi. Değişik eğilimler sentez haline getirilmişti

bu cümleyi anlayan var mı arkadaşlar?
0
🌸cemlemikonusuyorsun
(11.12.14)
var.
hizip = klik = fraksiyon = grup

makalede basliktaki gorus geciyorsa belki de baska kaynaklara yelken acmalisin.
0
f_d
(11.12.14)
(5)

usb to hdmi

exlibris
laptopu bu sekilde bir kablo bulup baglasam goruntuyu tv ye aktarabilir miyim?laptopta hdmi yok.amacim dvd fimlerimi laptopta oynatip tv de izlemek istiyorum. yok oyle bir dunya degil mi?
laptopu bu sekilde bir kablo bulup baglasam goruntuyu tv ye aktarabilir miyim?

laptopta hdmi yok.

amacim dvd fimlerimi laptopta oynatip tv de izlemek istiyorum.

yok oyle bir dunya degil mi?
0
exlibris
(08.12.14)
Valla laf atmak gibi olmasın ama;
Google'da "usb to hdmi" yazdım sadece..

www.google.com.tr
0
quaker
(08.12.14)
@quaker. usb to hdmi converterlar var biliyorum. benim sorum su aslinda. baska birseye ihtiyac duymadan goruntuyu tv ye aktarabilir miyim?

bu aparattan aldim diyelim, olur mu?
0
🌸exlibris
(08.12.14)
denemedim, fakat çalışması gerek. neticede ürün haline gelmiş bişi bu. ama film izleme esnasında hdmi performansını alır mısın bilmem. misal, ses-görüntü senkron olmayabilir, ne bileyim 720p ya da 1080p'lerde kasabilir belki.
0
cevap botu
(08.12.14)
usb üzerinden görüntü aktaramazsınız diye düşünüyorum. araştırmadım.
yani laptopunuzda görüntü çıkışı veren bir yer olması lazım. usb ler görüntü aktarmaya yaramaz. ekran kartıyla bir bağlantıları yoktur çünkü.

edit: araştırdım.
techguylabs.com burada direkt no cevabını vermişler.

yansıtmak istiyorsanız laptopunuzun ekran çıktısını ne şekilde verdiğine bakın önce. VGA çıkışı varsa VGA to HDMI converter alırsanız işinizi görecektir.
0
safepassage
(08.12.14)
cok guzel olur.

vga'dan hdmi'ya ceviren aparatlar var, usb uzerinden guc aliyor.

bi de soyle bisi var
www.amazon.com

buna benzer bi urunu arkadasim kullaniyor, cok memnun oldugunu soyledi.
0
yirtik foto
(08.12.14)
(26)

Haftada kaç kez balık yiyorsunuz?

eburada
Soru gayet açık. Ve ne şekilde seviyorsunuz, ızgara? Kızartma? Vs..
Soru gayet açık. Ve ne şekilde seviyorsunuz, ızgara? Kızartma? Vs..
0
eburada
(06.12.14)
En az 3, fırında.

Daha ne kadar bu sıklıkta devam ettirebilirim bilmiyorum, yorucu oluyor.
0
hiko seijuro
(06.12.14)
1, firin
0
cecilia
(06.12.14)
Yok ya yiyemiyorum :/ para olmuyo para olsa yemek istemiyorum falan
0
indescribable
(06.12.14)
ayda bir. yazin daha az
0
exlibris
(06.12.14)
Bir yerde denk gelmedikce hic.
0
sayns
(06.12.14)
yaz aylarında haftada 1 kışın da haftada 2 oluyor ortalama. evde yiyorsam fırında, dışarda yiyorsam kızartma olabiliyor.
0
arma aski
(06.12.14)
1, fırın
0
secilmis uye
(06.12.14)
1. kizartma ve izgara
0
shahrazad
(06.12.14)
ayda bir ya da iki.
0
justinho26
(06.12.14)
abhazları zamanında ruslar sürmüş. denizden kaçmaya çalışanlar boğulmuş. tam da o sıra balıkların yemlenme dönemiymiş... o gün beri bulunduğum yerde (abhazya) adamlar balık yemiyorlar. dolayısıyla biz dev yiyemiyoruz.

ben buğulma severim.
0
namus ninjası
(06.12.14)
üç ayda bir. bimde satılan derya tonbalığı
0
sen olmayan cocuk benim
(06.12.14)
haftada 5.. az evvel yedim burayı açtım bunu gördüm :) kesinlikle kızartma yemiyorum. genellikle ızgara.. ya da fırında.. ama ağırlıklı olarak ızgara. bana kalsa 7 yiyecem ama bir gün balıktan bıkarım korkumdan dolayı 5 şimdilik. ve genellikle her gün farklı bir balık yemeye çalışıyorum bugün çupra deniz yedim misal. ton balık tercih etmiyorum ama bazen üşenirsem fırın ya da ızgara için ayda 1 tükettiğim oluyor.
0
darthvenom
(06.12.14)
kışın 1, yazın 0..

konserve ton balıklarını saymıyorum.
0
nuisance
(06.12.14)
balık sevmiyorum hiç. yılda bikaç kez diyim.
0
all girls dream
(06.12.14)
hiç yemem balık.
0
nathanieltroy
(06.12.14)
en az bir, ne şekilde olursa.
0
mattiadestro
(06.12.14)
İki haftada bir ancak. Severim de kılçıktan nefret ederim; yakınlarda sıfır kılçıklı balık ekmek satan bir yer var, oradan alıyorum denk geldikçe. Biraz daha yakın olsa haftada iki defa yerim.
0
stormborn
(06.12.14)
Bazen 1 bazen 0,75 kez. Izgara severim normalde ama izgara yemiyorum evde.
0
delifaruk
(06.12.14)
Ortalama 4 kez. Kızartma, buğulama.
0
alciphron
(06.12.14)
iki kez. kızartma... balıklar yağlandıkça ızgara/fırın.
0
tedirginlik hucresi
(06.12.14)
hamsi tava veya ekmek arası. ayda yılda bir.
0
zlatanibrahimovic11
(06.12.14)
0.5 kez. ızgara.
0
sckxyss
(06.12.14)
geçen sene yedim en son
0
lcnkr
(06.12.14)
0,25-20 balık pek sevmem. olursa kızartma ya da ızgara
0
nawar
(06.12.14)
ızgara, ortalama 3-4.
0
amelie poulain
(06.12.14)
İki kez yemeye çalışıyorum fırın ya da ızgara. Bu zamanlarda daha da çok artıyor sarı kanat ve lüfer zamanı diye
0
lilidance
(07.12.14)
(11)

Hibrit Otomobil Sloganı?

black sabahat
Neler olabilir sizce?
Neler olabilir sizce?
0
black sabahat
(06.12.14)
bunun cevabini vermek icin maas veren sirketler var. kaldi ki otomotiv gibi hayvani butcelerin soz konusu oldugu sektorun isini yaparken slogani duyuruda aramak rezil bir marketing stratejisidir.
0
dokunmakalbime
(06.12.14)
@dokunmakalbime: ne marketing'i amk? tırt bi proje için fikir lazım. tey allam.
0
🌸black sabahat
(06.12.14)
"ne yardan ne serden"
0
rygard
(06.12.14)
alirsin hybrid, olursun hobbit!

alirsin ford olursun lord!
0
exlibris
(06.12.14)
Petroelektrik anonim a.ş.
0
kangele
(06.12.14)
afişi ortadan dikey olarak böl.

sol bölüme rihanna'nın portresi. altına yazı: "melez güzeli".

sağ bölüme volkswagen golf gte. altına yazı: "melez güzeli".
0
thracian
(06.12.14)
Elektrikler mi kesildi? Benzine geçin. ;)
0
i was made for you
(06.12.14)
az kwh çok km
0
emreozb
(06.12.14)
az paraya çok mesafe
0
efrasiyab87
(06.12.14)
Ne kadar köfte o kadar ekmek
0
Tears of Devil
(06.12.14)
Pilli bebek
0
cakmayazar
(07.12.14)
(29)

hayatinızda yediğiniz en guzel cikolata

greatviolinist
Hangisi?
Hangisi?
0
greatviolinist
(04.12.14)
Lindt.
0
vedat chili peppers
(04.12.14)
şüphesiz çok daha güzellerini yemişimdir ama milka mjoy bademlinin çok farklı anıları var bende. onun kadar zevk veren başka çikolata yemedim o yüzden.
0
fayfim
(04.12.14)
tadelle
0
hjarteblod
(04.12.14)
Lindt'in karamelli & deniz tuzlu çikolatası.
www.chocolate.lindt.com

Atıştırmalıklardan: Ferrero Rocher ve Raffaello +1
0
m e l t e m
(04.12.14)
Artisan du Chocolat - Deniz tuzlu karamelli
0
heritage
(04.12.14)
Neuhaus pralinleri.

Çikolata manyağı arkadaşa sordum, o da Sagra burgu çikolatası diyor. (o çocukken varmış)
0
black sabahat
(04.12.14)
Tadelle 2000
0
air
(04.12.14)
kinder bueno.
0
lionel andres
(04.12.14)
çarşıda satılan olarak after eight. özel yapılan olarak ise j'adore'daki çikolatalı pastanın içindeki çikolatalar. hoş, oradaki bütün çikolata çeşitleri süper ya.
0
baba jo
(04.12.14)
beyler buono premium'u tatmayan çikolata yedim demesin. galeri12.uludagsozluk.com

sözlükçü arkadaşlar da müptelası olmuş bak eksisozluk.com
0
klar
(04.12.14)
Bolçi. bitter olanı.
0
hatsatse
(04.12.14)
Bruksel chocopolis'in el yapımı çikolatalarıydı, bu sene tekrar gittim çok bozmuşlar. Eski tadı yok. Jadore'un çikolataları da güzeldi sahiden.
0
witcher
(04.12.14)
milka beyaz
0
sta
(04.12.14)
Ovomaltine tablet cikolata hali ve raffaello.
0
fraise
(04.12.14)
tadelle king size

milka 3 tat

lila pause ama ballı olan. üretimine yıllar önce son verildi. ya da tr'de yok bilmiyorum.
0
halitkin
(04.12.14)
Yemedim o cikolatayi.
0
delifaruk
(04.12.14)
en güzeli mi bilmem de "şölen octavia" çok fenaydı :(
bayramda almış bizimkiler, bir iki derken koca paketi bitirmiş halde buldum kendimi.
o yüzden "şölen ne yea" demiyoruz ve yiyip mutluluktan ağlamaya başlıyoruz.
0
dove falconhand
(04.12.14)
Knussnacker
0
eloharp
(04.12.14)
ülker sütlü çikolata + leonidas (ayrımsız hepsi)
0
asisamus
(04.12.14)
guylian,bana göre godiva dan çok daha iyi.
0
sergio35
(04.12.14)
1. rafaelo ve milkanın üzüm kapı çikolatası..
0
ibomiu
(04.12.14)
schogetten
milka lila puase
0
baldur2
(04.12.14)
Bu biraz zevk meselesi tabi, benim en sevdigim toblerone.
0
shi aila
(04.12.14)
Guylian - Deniz kabuğu şeklinde olanlar
www.lovemarks.com
0
aychovsky
(04.12.14)
vakko çikolatası
0
exist is pretty
(04.12.14)
Green Dream diye bir markanın yaban mersinli çikolatası: organikanne.files.wordpress.com
0
icemint
(04.12.14)
ferrero duplo

www.mtnero.com
0
nefertarii
(04.12.14)
ritter sport marzipan
0
exlibris
(05.12.14)
lindt'in acılı ve narlı olanı, bir de çocukken yediğim ve bir daha internette bile bulamadığım milka'nın yoğurtlu limonlu alman çikolatası.
0
yirmisantim
(05.12.14)
(1)

borsada hisse bozdurmak

xasuo
Şimdi bozdursam kac gun icinde para hesabima geçer?
Şimdi bozdursam kac gun icinde para hesabima geçer?
0
xasuo
(03.12.14)
t+2

simdi derken borsa islem satlerinde satarsan yani yarin sattin diyelim. pazartesi hesabina yatar
0
exlibris
(04.12.14)
(5)

hangi podcast'ları takip ediyorsunuz?

tellioglu
var mı sürekli takip ettiğiniz bir podcast? eğlenceli olsun, gündemi takip ettiğiniz olsun, bir şeyler öğrendiğiniz olsun? tavsiye edebileceğiniz birşey var mı?
var mı sürekli takip ettiğiniz bir podcast? eğlenceli olsun, gündemi takip ettiğiniz olsun, bir şeyler öğrendiğiniz olsun? tavsiye edebileceğiniz birşey var mı?
0
tellioglu
(03.12.14)
modern sabahlar, eğlencelik
www.radyoodtu.com.tr
0
freebird5406_2
(03.12.14)
BBC radio 4 / BBC world
0
atmaca.ged
(03.12.14)
son ikisi yazilim falan ama digerleri gayet guzel genel konular, modern sabahlar da geyik falan

i.imgur.com
i.imgur.com
0
hjarteblod
(03.12.14)
cenk erdem podcastlarini takip ediyorum www.powerfm.com.tr
0
exlibris
(04.12.14)
aradığınız şey EFECAST

i.imgur.com

www.youtube.com
0
iste o bendim
(09.02.15)
(15)

kedimize isim bulalim

brnbrs
Disidir kendisi.Telefondan girdigim icin resim koyamadim cok seker acik renk tuylu bir fistik :)
Disidir kendisi.
Telefondan girdigim icin resim koyamadim cok seker acik renk tuylu bir fistik :)
0
brnbrs
(03.12.14)
tüfi
tüylü fistik
0
dedim dedim de kime dedim
(03.12.14)
tofito
0
isadora
(03.12.14)
aremis
0
dokuzonbeş
(03.12.14)
caps şart.
0
namus ninjası
(03.12.14)
ursula. (yüz yıllık yalnızlık'taki ursula'nın üzerine. evin gerçek sahibi hani.)
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(03.12.14)
isim tek heceli veya en çok 2 heceli olsun ki kedi ismini öğrenebilsin.

bizimkilerin adlarını diyeyim:
tin tin tin tin yürüdüğünden tintin
mırıl mırıl konuştuğundan mırmır
ingiliz ve meraklı olduğundan sherlock

yani biz böyle sevimli, kolay da öğrenilen isimler şeyyaptık. tavsiyem kediyle bir bağı olacak sevimli bir isim koymanız yönünde.

açık renk demişiniz ama onun kendine has özellikleri de vardır. :)
0
m e l t e m
(03.12.14)
benimkinin ismi mia, bir de arya vardı sahiplendirdim. sokakta bulduğum birinin ismine de dürüm koymuştum
0
argent dawn
(03.12.14)
recel
0
exlibris
(03.12.14)
caps or no name

bızır olabilir. ayıp ama sevimli bir isim.
0
ermanen
(03.12.14)
Boncuk
kirloş
yeşilçama saygılar.
0
sehpa fx350
(03.12.14)
topaz.
0
oinone pe
(03.12.14)
Momo
Miyu
0
saçdemeti
(03.12.14)
zilli (benimkisi fıstık, rezerved yani rici ediiiciim)
0
selam
(03.12.14)
rudy... bizim kızın adı rudy
0
asuncion
(06.12.14)
Kira koy
0
bir varmis bir yokmus
(15.12.14)
(13)

90lar bebeleri

seksen9
pandanın bir dondurması vardı; alttan ittirmeli üstte kırmızı şapkası olan. ittirdikçe silindir şeklinde ama panda gibi(gözleri falan kakaolu) dondurma çıkıyodu. görseli bulamadım. hatırlayanınız var mı acaba? hatırlayan ve seven varsa 2. soruya geçiyorum. http://panda.com.tr/#/iletisim burdan ulaşs
pandanın bir dondurması vardı; alttan ittirmeli üstte kırmızı şapkası olan. ittirdikçe silindir şeklinde ama panda gibi(gözleri falan kakaolu) dondurma çıkıyodu. görseli bulamadım. hatırlayanınız var mı acaba?

hatırlayan ve seven varsa 2. soruya geçiyorum. panda.com.tr burdan ulaşsam yeniden çıkarırlar mı yav? 'çok güzeldi o dondurma, şapkasını oyuncak yapardım hep' diye acındırsam kendimi, çok lezzetliydi, nostaljik olur desem?

isteyenin bir yüzü diyerekten istekte bulundum :) hatta duyuru linkini bile verdim. sözlükte reklamınızı yaparım bile dedim :D umarım sözlüğe aşina biri okur.
0
seksen9
(01.12.14)
hatirliyorum, bir yaz favori dondurmamdi :) sonraki yaz max'a gecmistim.

cikartmazdi muhtemelen :( basit bir sey olsa bir tane yollarlardi belki size ama o plastik yeri filan kalmamistir ki hic :/
0
fakyoras
(01.12.14)
Hatirliyorum. Pazarlama mudurunu ikna edersen cikarirlar belkim..
0
delifaruk
(01.12.14)
o plastikleri de bi daha üretsinler ya. 10 lira yapsınlar gerekirse ama bi daha üretsinler :(

sözlüğe başlık açsam ilgilerini çeker mi acep? change.org'dan imza toplasam?
0
🌸seksen9
(01.12.14)
mr. pan idi adı.
0
icemint
(01.12.14)
ahhha benim çocukluğumun dondurması hatırlamaz mıyım. Çok severdim kardeşimle yerdik tadı da güzeldi. Keşke yine olsa koli koli alıp yerdim. I love panda!
Ama bence de zor ya çıkarmazlar gibi.
0
isadora
(01.12.14)
en pahalı çikolataydı amk. tek olayı da ittirmeçler filan. tadında bir numara yoktu.
0
teritori
(01.12.14)
calippo demeye geldim. ama calippo algidanindi degil mi?
0
exlibris
(01.12.14)
de ulan
ben de yazarım
mis gibiydi süt tadı gelirdi ,
off gece gece nereden aklımıza getrdin :(
0
jimjim
(01.12.14)
de mi jimjim ya :( süt kokusu gelirdi böyle. bilinç altımda eksik parçaları tamamlıyor olabilirim tabi :D

yazak ulan. change.org'dan şeyaparsam da haber vereyim. ama önce görsel bulabilmek lazım :/
0
🌸seksen9
(01.12.14)
Reklamında da Yonca Evcimik oynuyordu. Panda Rico olabilir mi? Yoksa Panda Rico, Cornetto'nun Panda versiyonu muydu?
0
aychovsky
(01.12.14)
@ayçovski riconun reklamına baktım da o max gibiymiş. icemintin dediği daha mantıklı geldi ama görsellerde bulamadım. kırmızı kırmızı şapkası vardı yaa :(

@exlibris senin dediğin de değil. bu sütlü-kakaoluydu.
0
🌸seksen9
(01.12.14)
yaa o ne güzel dondurmaydı! atska ya mail? :)
0
bradshaw
(02.12.14)
ben attım bile bradshaw :) ne duruyorsun? sen de atsana sen de atsana..
0
🌸seksen9
(02.12.14)
(4)

ted açılmıyor sizde açılıyor mu?

secilmis uye
http://www.ted.com
0
secilmis uye
(29.11.14)
AÇılmıyor bende de.
0
aychovsky
(29.11.14)
502 bad gateway diyor.
0
vesna
(29.11.14)
502 Bad Gateway

nginx
0
exlibris
(29.11.14)
wiillii
(29.11.14)
(23)

kahvaltı masasının olmazsa olmazı

crimson king
nedir sizin için? mükellef bir kahvaltı sofrasında neler olmalı, yerel ürünler, ithal ürünler vs. ben bir kahvaltı hazırlarsam şunlar mutlaka olurdu diyeceğiniz şeyler. çok teşekkürler.
nedir sizin için? mükellef bir kahvaltı sofrasında neler olmalı, yerel ürünler, ithal ürünler vs. ben bir kahvaltı hazırlarsam şunlar mutlaka olurdu diyeceğiniz şeyler. çok teşekkürler.
0
crimson king
(29.11.14)
tereyağı, tereyağında yumurta (kalabalığa göre çökelek sündürmesi, sucuk vs. gibi ne seviliyorsa bir tava daha) , çay, beyaz peynir, kızarmış ekmek, saralle,
0
Aerdem
(29.11.14)
zeytin , ezine peyniri, haşlanmış ya da sahanda yumurta, yeşillik bal kaymak ya da tereyağı. Kızarmış ekmeği unutmuşum favorim , kızarmış ekmeksiz sofraya oturmam.
0
isadora
(29.11.14)
beyaz peynir, domates ve zeytin
0
rentts
(29.11.14)
Sucuk candır gerisi heyec...
0
Tears of Devil
(29.11.14)
zeytin, peynir,reçel, bal, söğüş, yumurta, omlet ya da krep tarzı bir şey, patates kızartması da olur. tereyağı, sarella nutella tarzı bir çikolata. çay aklıma bunlar geldi.
0
ruh i tibbiye
(29.11.14)
beyaz peynir, zeytin, domates, yumurta, bal asgari olarak bunlar. ama diyorsan ki yardırma hakkın var. ohoo çok var o zaman tulum, kızarmış hellim, reçel çeşitleri ve tereyağ, sucuk, çemensiz pastırma, biber, kaşar, kaymak, zeytinyağı, şakşuka vs durmadan gider sonsuza kadar :D

iki şeyi hiç aramıyorum nedense sosis ve salam.

gene mutfağa soktun kardeş.
0
secilmis uye
(29.11.14)
hellim <3
çeçil peyniri, salam, sucuk, süt, kaymak, domates, kahvaltılık sos (bu cevizli falan olanlar), simit, zeytin, omlet vs.
0
iste o kavunici balik
(29.11.14)
menemen, gözleme, sucuklu yumurta

hellim peyniri, lor peyniri, ezine peyniri

siyah zeytin, çizik zeytin, domates

çilek reçeli, çiçek balı, tahin pekmez

tereyağı, kaymak, ceviz, badem, kuru kayısı

ilave:

ev yapımı poğaça, kurabiye, süt, yulaf ezmesi, dut kurusu, kuru üzüm, muz

portakal suyu, çay, kahve

not: eksiksiz kuracağım sofra tabi bu. normalde kahve/çay, beyaz peynir, zeytin ezmesi, domates, haşlanmış yumurtaya tavım.
0
m e l t e m
(29.11.14)
mükellef diye seviye yükselttin pekala yazıyorum o zaman

1- kalite çay (bu en önemlisi kahvaltıda kuş sütü olsun eğer çay dandikse kalkarım sofradan çoğu defa yaptım bunu demleme çay olacak ve çay yeterince çökecek ve porselen çaydanlıkta yapılacak)

2- tereyağ + reçel (vişne-çilek-ahududu) + kızarmış ekmek kombinasyonu (bu zaten allahın emri lakin tereyağ biraz köyümsü olacak bol süt içerek ve gerçekten yağ gibi eriyecek bıçakla kesilmeyen taş niyetinde olanlar var onlar direk çöp, reçel ise tatlandırıcı şeker niyetine ama bu üçü dışında reçel yemem sevmemde, kızarmış ekmek ise minik ekmeklere olacak üzerine biraz kekik nane pul biber döküp kızartılablir

3- masada mutlaka zeytinyağ olacak ben üzerine kekik-nane-pul biber döküp zevkime zevk katayacağım

4- jambon (bu gerçekten tadımlık olabilir 3-4 dilim mümkünse olabildiğince yağlı olacak)

5- acılı ezme (her kahvaltı sofrasında böyle mezemsi ekmeğe sürülmelik bir destekleyici olmalı

6- omlet - yumurtalı ekmek (ikisinden biri tercihe göre şahsen omleti tercih ederim zaten yeterince ekmek yeniyor kaldı ki birde yumurtalı ekmek hayvanlık)

7- su böreği - ıspanaklı börek (tercihen ıspanaklı börek hoş olur)
0
vosvos3131
(29.11.14)
Tulum, eski kaşar, ezine, süzme ve yeni kaşar da içlerinde olmak üzere en az 5 çeşit peynir.

Siyah, yeşil çizik ve daha olgunlaşmamış küçük yeşillerden de olmak üzere en az 3 çeşit zeytin.

(Aslında sırf bu ikisi olsa da bana fazlasıyla yeter de neyse çok mükellef olanı için devam edeyim).

Peynirli, dereotlu, maydanozlu bir omlet.

Brokoli, üzeri bol limon, zeytinyağı ve sarmısaklı.

Avokado ezmesi, yine bol sarımsak, zeytin yağlı ve limonlu.

Domates, mümkünse yine zeytinyağı ve de üzerine pul biberleri karışmış.

Bal-kaymak.

Közde biber.

Orta kızarmış ekmekler.

Tavşan kanı çay.

Aile ve dostlar.

Ölürüm.
0
pandispanya
(29.11.14)
Bal, kaymak. Bunun üzerine toz ceviz koyuyorum çok güzel oluyor. Yokluğunda ararım.

Ek olarak:
Nutella, Torku
Kokusuz aromasiz peynir
Tahin-Pekmez
Receller
Ortaya sıcak bir yemek, sucuklu yumurta mi olur gözleme bohça mı olur artık ne olursa.
İçecek olarak taze sıkılmış meyve suyu.
0
Lim5
(29.11.14)
beyaz peynir, zeytin siyah ve yesil, domates sogus ve salatalik benim kahvaltim icin yeterli. diger her sey detay.

ve tabii ki cay
0
exlibris
(29.11.14)
kendi kendime hazırladığım, kendime kral muamelesi yaptığım kahvaltım:

beyaz peynir (ezine iyidir, tulumda severim), kaşar peynir, salam, domates, salatalık, yeşil zeytin ezmesi, siyah zeytin ezmesi, bal, bilumum reçel çeşitleri (farklı reçelleri deniyorum bu ara), haşlanmış yumurta, tost makinesinde hafif kızartılmış ekmek, çay.

Olmazsa olmaz, ekmek, peynir, zeytin, çay.
0
selam
(29.11.14)
kaşarlı simiti unuttum.
0
m e l t e m
(29.11.14)
peynir olarak kaliteli, çok tuzlu olmayan, orta sertlikte bir ezine peyniri olsa yeter. zeytin de siyah, acı olmayan, tuzu kararında ve etli olsun. Domates salatalık çok sevmem kahvaltıda olmasa da olur. yumurta isteğim çok değişken bazen çok severim bazen yiyemem. ama gene de haşlanmış yumurta olsun. bir tane özel bir şey olmalı mutlaka özellikle haftasonu kahvaltısında. bu poğaça, boyoz, simit tarzı bir şey de olur, patates kızartması da olur hatta üst seviyede ballı ya da chokellalı krep de olur. krep yoksa tahin pekmez karışımını çok severim kışın. Ama tahin pekmezden çok olacak tahin/pekmez oranı 3/2 şeklinde olsun. sucuk olmalı çok severim. Sosis salam bizim eve alınmaz zararlı olduğu için ama dışarda yapılan bir kahvaltıda affetmem gömerim.
0
nundu
(29.11.14)
benim olayım kete.
konsept olarak çorba da olur. buğün abhaz mutfağından bir çorbayla başladım mesela. orgazmikti.
0
namus ninjası
(29.11.14)
Ben de pastirmayi unuttum, onsuz olmaz.
0
Lim5
(29.11.14)
beyaz peynir.
0
basond
(29.11.14)
Haşhaş ezmesi
Çemen (çaman)
Baharatlanmış zeytinyağı
Frambuaz reçeli
Sakız reçeli
Erik marmelatı
Tahin pekmez(tahin yuksek oranda olacak)
Mücver
Sarısı bozulmamış yumurta
Doğuş çay royal breakfast tea
Krep
Az miktar kavrulmuş kıyma
Robotta çekilmiş yer fıstığı
0
greatviolinist
(29.11.14)
eğer özel bir kahvaltıysa ya hamur kızarması ya da pankek. bunlar yoksa simit, poğaça, ve en az 2 çeşit kızartılmış ekmek.
en az 2 çeşit reçel, bal. en az 3 çeşit peynir (biri yumuşak biri sert). nutella. cevizli ezme. salatalık domates. hatta yeni favorim domates rendesi (kızarmış ekmeğe bunu koyuyorum, üzerine az tuz ve az zeytinyağı damlatıyorum. karışım öncesinde de hazırlanabilir)
0
la noix
(29.11.14)
zeytinyağı ve güzel zeytin olmazsa olmaz. o zeytinyağına banmadan kahvaltı yaptığımı anlamıyorum kesinlikle.
0
physcos physcos
(30.11.14)
Beyaz peynir , yumurta , domates , salatalık , taze ekmek ve çay .
0
lilidance
(30.11.14)
Hepiniz zalımsınız lan!!! İki senedir nerdeyse hergün, iki lop yumurtayı löp diye yutuyorum ekmeksiz filan. Çok malım di mi? Şu annattığınız tablolar mazide kaldı. Gene de, hayâl etmesi bile güzel:

Sofradan kalktıktan sonra gıyk! olmamak içün,

İnce belli bardakta paşa çayı veya kalın belli bardakta sütlü çay
Kızarmış ekmek
Sucuklu yumurta (içinde accık da tereyağı olsun)
Bal kaymak
Cila olarak da tulum öneriyorum.
Dur lan! Bi de şu sızma zeytinyağına kızarmış ekmek banıyım da ööle gidiyim!
Dur lan! Bi lokma da koyun peyniri atıyim ağzıma, Tahsildaroğlu!
Eneee! Pembe çiziklere bak! Ne datlı şeyler bunnar!

Ve sofranın etrafında sevdiklerimiz...


Ve fakat, unutamadığım 3 kaavaltı:
1. Sümbül dağının eteğinde yaptığım, otlu peynirli kaavaltı
2. Urfa'da sobanın üstünde közlenmiş isot, pide ve Urfa peyniri - Ayakta götürmüştük, ağzımız yüzümüz yana yana!
3. Yalova'da balkonda yaptığım kaavaltı
0
compadrito
(30.11.14)
(8)

yere çöp atmak

dieselsingle2
artık protesto olsun diye yere çöp atıyorum. büyük-küçük bütün gittiğim şehirlerde çöpü atabileceğim hiç bir şey yok lan!çöp elimde, geziyorum da geziyorum. bazen 10-15 dk bazen yarım saat bulamıyorum atacak yer. cebe atılacak bir şey ise cebe atıyorum, değilse elimde gezdiriyorum. artık gına geldi.
artık protesto olsun diye yere çöp atıyorum.
büyük-küçük bütün gittiğim şehirlerde çöpü atabileceğim hiç bir şey yok lan!
çöp elimde, geziyorum da geziyorum. bazen 10-15 dk bazen yarım saat bulamıyorum atacak yer. cebe atılacak bir şey ise cebe atıyorum, değilse elimde gezdiriyorum.
artık gına geldi. güvenlik gibi siktiriboktan sebepler olabilir, kabul ediyorum ama napcaz, nereye sıçıcaz?
mutlaka çöp kutusu/konteynırı/vs olması gerektiğine inandığım yerlere göz önünde rahatsızlık verecek şekilde bırayorum çöpü.

yanlış mıyım?
0
dieselsingle2
(28.11.14)
Bazen beni de kahrediyor cok kovasi yoklugu, evet boyle bir problem var.
0
delifaruk
(28.11.14)
Cebime koyuyorum. Çöp bulduğum yerde çöpe atıyorum. En ufak bir şey dahi olsa atmıyorum. Bir şekilde vicdanım sızlıyor. En sevmediğim şehir dahi olsa öyle yapıyorum.
0
empty man
(28.11.14)
@empty
ben de çevremde en çok çöp saklayan adamlardan biriydim ama cıvığının çıktığını düşünüyorum artık.
0
🌸dieselsingle2
(28.11.14)
ben de cebimde cok cop tasidim eve. yere atmiyorum ama evet sinir bozucu bir durum.

@coyote seni kiniyorum ve sana laflar hazirladim
0
exlibris
(28.11.14)
Şimdi bu anarşist protestoyu hep birlikte değerlendirelim.

Varan 1.

Yok o kadar bir şey de o çöpler logarlara, yağmur suları borularına gidiyır tıkıyor. Taşıyor yağmurlarda filan.
0
Cursed Chico
(28.11.14)
her yere cop konteyneri konulamaz ki. siz de biraz caba gostereceksiniz. biraz tasiyiverin yani. bence yanlis yapiyorsunuz. eger eksiklik varsa bir dilekceyle falan da halledilebilir.

bir yerde insanlarin canlari tehlikedeyse bu insan oldurerek mi anlatilir?
0
bohr atom modeli
(28.11.14)
cebimde eve arabama işyerine kadar taşıyorum.Öyle protesto olmaz, yere çöp atan terbiyesizlerden ne ayıracak seni?
0
delicevat
(29.11.14)
Ben de yerde çöp gördükçe ''Bir gün şu çöpler havalansa da onu yere atanı bulup ağzına giriverse!'' diyorum. Sen de arada kaynıyorsun demek.

Çantanıza koyun, cebinize koyun, elinizde poşet varsa içine koyun, çöp kutusu yok diye yere atmak neyin nesidir? Böyle protesto mu olur? İlçe belediyesini arayın şikayette veya talepte bulunun.
Bir cafe'ye girin ''Yahu kusura bakmayın elimde dolanıyorum 1 saattir çöp yok, şuraya atıversem?'' deyin, onlar alırlar elinizden zaten.
Starbucks gibi yerlerin önünden geçiyorsanız açıkta zaten çöp atabileceğiniz kısım, girin ve atın.
0
kaymaktutmayansicaksut
(29.11.14)
(5)

e-ticaret sitesinin kargosunu nasıl halledicez?

anonymice
Merhaba,E ticaret sitemiz için kargo arayışı içindeyiz, yalnız deli fiyatlar dönüyor, sürat kargo kendini yurtiçi sanmaya basladı ondan fazla fiyat veriyor....Bir fikir ihsan eyleyin ya gençler.
Merhaba,

E ticaret sitemiz için kargo arayışı içindeyiz, yalnız deli fiyatlar dönüyor, sürat kargo kendini yurtiçi sanmaya basladı ondan fazla fiyat veriyor....

Bir fikir ihsan eyleyin ya gençler.
0
anonymice
(28.11.14)
oncelikle senin is hacmine gore fiyat verirler. buraya sorduguna gore, gunde yuzlerce siparisten bahsetmedigini dusunuyorum. bu durumda sana cok avantajli fiyatlar vermezler. bu durumda ne yapabilirsin?
i. ptt kargoyu arastir. gonderi alani genis! gorece daha ucuz olabilir
ii. kargo ucretinin bir kismini musterinden al. ornefin 100 liralik alisberise kadar 7 tl gibi(tutari salladim)
iii. sattigin urunlerin cazibesine gore insanlarin sepetlerini belli tutarin uzerinde tutmayi sagla, mesela tek urun satmayip yaninda baska bir urun de satmayi basarirsan karliliginnyukselir ve kargo giderini optimize edebilirsin.
iiii. kolay gelsin
0
exlibris
(28.11.14)
İlk zamanlarda iyi fiyat almanız biraz zor. Ama günlük paket hacminiz yükseldikçe zaten onlar size iyi fiyatlarla gelir. Paket başına 7 tl den 3.5 tl ye düştüklerini biliyorum.
0
Son Müzakereci
(28.11.14)
ek. atiyorum ornegin istanbulda moto kuryelerle anlasip belli yerlere teslimati onlarla yaptirabilirsin. belki daha ucuza maledebilirsin. hos uzay mekigi gibi hacimli urunler satmadigini dusunerek bunu alternatif olarak soyledim
0
exlibris
(28.11.14)
15 kiloluk mamayı 7 liraya gönderiyorum ben. Günlük çıkış 30-60 adet arasında. İlk 2 ay 17 liradan göndermek zorunda kalmıştım. Artık sistem oturdugu için desi hesabı da olmuyor, ona göre ayarlanıyor koliler
0
solemio
(28.11.14)
Anlasma yapiyorsunuz, gunde su kadar kargonuz olursa su fiyat diyorlar. Ama ilk basta kargo trafiginiz yogun olmayacagi icin biraz zor.
0
delifaruk
(28.11.14)
(10)

İnsan neden nefret ettiği kişiye benzer?

rivulet
Nefret biraz ağır bir kelime oldu ama mesela annenizin davranışlarını, kişiliğini beğenmiyorsunuz, kafalarınız kesinlikle uyuşmuyor ama farkında olmadan onun gibi davranıyorsunuz.Siz de böyle bir şey yaşadınız mı? Neden böyle sizce?edit: ama onun gibi olmamaya çabaladıkça buna devam etmek garip deği
Nefret biraz ağır bir kelime oldu ama mesela annenizin davranışlarını, kişiliğini beğenmiyorsunuz, kafalarınız kesinlikle uyuşmuyor ama farkında olmadan onun gibi davranıyorsunuz.

Siz de böyle bir şey yaşadınız mı? Neden böyle sizce?

edit: ama onun gibi olmamaya çabaladıkça buna devam etmek garip değil mi?
0
rivulet
(28.11.14)
"kinadiginiz sey basiniza gelmeden olmezsiniz" bu olabilir mi?
0
exlibris
(28.11.14)
aynı kutupların birbirini itme meselesi bu. aslında aynısınız temelde.
0
devilred
(28.11.14)
İnsan, kişiliğini genlerinden alır da onun için. Annesi ve ya babasının davranışlarından (Jenerasyon ve ebeveyn çatışması olduğundan) pek hazzeden insan yoktur zaten. Bu böyle nesilden nesile gidecek. Senin çocukların da aynı soruyu içten içe soracak, sonra onun çocukları..
0
mountaincat
(28.11.14)
Kendimni gördüğü için nefret ediyordur, benzemiyor aslında, odur. gibi bir şey derdim de düşünmedim derinlemesine ama evet oluyor böyle.
0
Cursed Chico
(28.11.14)
kişiye bağlı. tepkilerimiz duygu-düşünce-davranış ekseninde oluşuyor. duygularınızın davranışlarınıza yansıması benzeyebilir(acıma, duygulanma, yufka yürek); fakat düşüncelerinizin davranışınıza yansıması da benziyorsa bu kısım tamamen kişiye bağlı. karşı tarafın düşüncelerini benimsiyor musunuz benimsemiyor musunuz iyi ölçmeniz gerek. hatta düşüncenizle duygularınızı da biraz kontrol edebiliyorsuz veya ket vurabiliyorsunuz, duygusal davranışlarınız da değişebiliyor. kişinin çabası ve kendi kendine oturttuğu bir karakteri olması lazım altyapı olarak.
0
uykusunu yakalayan adam
(28.11.14)
Anne-babada oluyor bunlarda, sevmedigi arkadasina benzeme ya da sevmedigi patronuna benzeme durumu pek sik rastlanan birsey degildir bence. Sevmedigin babana ise Dunya'yi onunla birlikte ogrendigin icin benziyorsun benim fikrimi sorarsan. Dusunsene turkceyi bile anne babandan ogreniyorsun. Bu dolap, bu bardak, bu patlican diye onlar ogretiyor sana. Eve misafir gelince "hosgeldin" dendigini kesfediyorsun, ebeveynlerin oyle yaptigi icin. Annenle markete gidiyorsun, annen reyondaki calisana "merhaba" diyor, birinin yanina gittiginde boyle deniyor demekki diyorsun. Vazoyu kirinca baban agzina bir tane patlatiyorsa sen de kardesinin agzina patlatiyorsun. Cunku birseye zarar verince onun agzina bir tane patlatilir, boyle ogreniyorsun. Insanlarin ayiplariyla ilgili konusuldugunda annen-baban hemen konuyu degistiriyor dedikodu yapilmasin diye, onu ogreniyorsun, "insanlarin ayiplariyla ilgili konusulmaz demekki," diyorsun. Belli bir yasa kadar yasamayi onlardan aynen kopyaliyorsun. Sonra birden bire kafa gore hareket etmeye basliyorsun fakat bazilari seyler yerlesmis oluyor, onlari kafana gore degistiremiyorsun ya da degistirmeyi aklina bile getirmiyorsun.
0
delifaruk
(28.11.14)
insan ister istemez annesine/babasına benziyor. seni onlar yetiştirdiği için. ne gördüysen aynısını yapıyorsun hayatında. benim annem benim her şeyimi ölesiye eleştirir. babam da öyle. anneme niye sürekli beni eleştirdiğini, niye canıma okuduğunu sorunca kendi annesinin ve babasının ne kadar kötü ebeveynler olduğunu anlatmaya başlıyor. ben şanslıymışım çünkü annem ve babam çok süpermiş. oysa annemin babası çok kötü bir adammış, çocuklarını dövermiş, onlara asla sevgi göstermezmiş. annem beni dövmüyor ama laflarıyla dövüyor mesela. babam da aşağı yukarı böyle. şimdi onlarla beraber yaşamıyorum ama anlıyorum ki ben de kendimi onların beni eleştirdiği şekilde eleştiriyorum. çünkü içime işlemiş küçüklüğümden beri bana davranış şekilleri. aynı şekilde burada saymak istemediğim pek çok benzer özelliğim var onlarla. ama önemli olan bunu fark edince değiştirmeye çalışmak bence. onları değiştiremeyeceğime göre kendimi değiştirebilirim diye düşündüm ama gerçekten zor baya. psikoterapiye gitmek kendini içsel olarak daha iyi tanımak bakımından yardımcı olabilir. bana oluyor galiba...
0
kedi yavrusu
(28.11.14)
insanlar genelde kıskandıkları, çekemedikleri insanlardan "nefret ediyorum" diye bahsettiği için.
0
naberabi
(28.11.14)
"üzüm üzüme baka baka kararır"

"Kır atın yanında duran ya huyundan ya suyundan"

atalarımıza sordum, böyle dediler.
0
orta sahanın rakip yarı alana bakan dilimi
(28.11.14)
@for day to break beni yakaladın, site için teşekkürler :)
0
🌸rivulet
(28.11.14)
(7)

İnternetten alışveriş

anonymice
Artık güvenli sayılıyor. Tuvalet kağıdına kadar internetten alan kişiler var.Siz ne dusunuyorsunuz internetten alısveris hakkında ve ne sıklıkla ne çeşit ürünler alıyorsunuz?Saygılar.
Artık güvenli sayılıyor. Tuvalet kağıdına kadar internetten alan kişiler var.

Siz ne dusunuyorsunuz internetten alısveris hakkında ve ne sıklıkla ne çeşit ürünler alıyorsunuz?

Saygılar.
0
anonymice
(27.11.14)
Fiyat/performans olarak iyi gördüğüm ne varsa alırım.
Ama bilindik sitelerden, yoksa www.eniyisibizde.com gibi yerlere bakmam bile.
0
pavlis
(27.11.14)
bence guvenli. 200 liraya iphone satan yerlerden alisveris yapmadigin surece marketten yaptigin alisveristen farki yok. her sey aldim internetten ayakkabidan, telefona, zeytinden, gomlege, esüpürge borusundan leblebiye kadar her sey.
0
exlibris
(27.11.14)
bugüne kadar hiç internetten alışveriş yapmadım. bir şey düşünmüyorum o yüzden. ama alsam ben de kitap ve oyun alırdım sanırım sadece.
0
vedat chili peppers
(27.11.14)
Ben koşu bandı almıstım hepsiburada'dan... Getiren adam kör oldu o derece ağırdı.:/

Sonra baskasına verdim tabi.
0
🌸anonymice
(27.11.14)
acelesi olmayan herşeyi alırım ki artık acele olsa bile akşam sipariş veriyorum ertesi gün evimde çok iyi oldu bence benim gibi dışarıda alışveriş yapamaktan nefret edenler için

kitap-dergi ve aksesuar en çok aldığım şeyler
0
bluebey
(27.11.14)
kıyafet konusunda çekiniyorum. zaten kolay kolay beğenmem. ayakkabı da aynı şekilde.
alacağım siteye dikkat ederim. genelde sorun çıkaran bir site ise ama ürünü baya ucuza sağlıyorsa başımın ağrıma olasılığını bilerek alışveriş yaparım.
çin'den aliexpress'ten vs alışveriş yaparken mutlaka bol puanlı satıcılardan alırım.
0
dieselsingle2
(27.11.14)
Kiyafet ve ayakkabi haric her turlu alisverisi yaparim.
bilindik siteler olduğu surece elektroniktir kitaptir cantadir vs alirim.
0
rayde
(27.11.14)
(3)

ekşi sözlük hikaye devam ettirme timi

gozune gozluk eline sozluk
yine geleceğimvitrin camını kaplayan buz tabakası, hohladığı nefesi işe minik sellere dönüştü. kayan su damlacıkları, cam tabakası üzerinde yarışıyorlardı. şimdi, çoğunlukla esen rüzgârın ardından beliren durgunluğa benzeyen bir şey oldu. puslu vitrin camı billurlaştı ve herşey olduğu gibi meydana ç
yine geleceğim
vitrin camını kaplayan buz tabakası, hohladığı nefesi işe minik sellere dönüştü. kayan su damlacıkları, cam tabakası üzerinde yarışıyorlardı. şimdi, çoğunlukla esen rüzgârın ardından beliren durgunluğa benzeyen bir şey oldu. puslu vitrin camı billurlaştı ve herşey olduğu gibi meydana çıktı.
—tamam, yerinde duruyor, diye mırıldandı.

beyler şuna muhteşem hayal gücünüz ile 3-4 paragraf daha ekler misiniz bi zahmet ve ya istediğiniz kadar uzun olabilir
0
gozune gozluk eline sozluk
(27.11.14)
tam o anda iceri osman girdi. karsilastiklari karsisinda sok olmustu adeta. bir sure konusamadi. once yutkundu, derin bir nefes aldi ve...
0
exlibris
(27.11.14)
"ananas aldırdım bozuk çıktı" ehuehuehu dedi.
0
namus ninjası
(27.11.14)
attila ilhan'ın şu şiiri aklıma geldi:

ıssızlığın çığlığı
Cam ipliğinden sıkı dokunmuştur

kristal vitrindeki bu loş kadın

soğuk tenhalığında kaşları alnının

ince bir hayretle sanki donmuştur

yansımaları sokağa vurmuştur

kafasındaki müstehcen dazlaklığın

sedef boşluğunda aralık ağzının

sevişmelere çağrısı korkunçtur.



Taşralı bir 'köpek' buna tutulmuştur

simsiyah bir ünlem önünde camların

her gece jiletle kazıyamadığın

kaç kere kaçırmayı filan kurmuştur

çünkü kadınlar gözünü korkutmuştur

kraliçesi budur yalnızlığın

ürettiği nilüfer iç bataklığının

cansız olmasından neler ummuştur.



Issızlık çığlığını şehirde unutmuştur.

***three word story diye bi oyun oynardık bizim dartçı tayfasıyla, herkes üç kelime yazar hikaye akar giderdi, tabii hep itlik puştluk :) bu ayarda bir girişe yazacak bir şey bulamadım :)
0
crescendo
(27.11.14)
(9)

"Gele de bilir" kullanımı anlatım bozukluğu mudur?

gijilti
Sözlükte olmaya da bilir başlığında tartışılmış, okudum. Türkçe sınavların açısından, çıkarsa, anlatım bozukluğudur mu demeliyiz?
Sözlükte olmaya da bilir başlığında tartışılmış, okudum. Türkçe sınavların açısından, çıkarsa, anlatım bozukluğudur mu demeliyiz?
0
gijilti
(27.11.14)
Evet, anlatım bozukluğu bu. Dilimizde "Gele de bilir" diye bir şey yok. Doğrusu "Gelebilir de". "Sen kullanmıyor musun" diye sorarsan, hatırlamıyorum.
0
aychovsky
(27.11.14)
Anlatim bozuklugumu bilmrm ama yanlis bir kullanim bence
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(27.11.14)
anlatim bozuklugu degil, yanlis kullanim.
0
nawres
(27.11.14)
şu an aklıma geldi, Türkçe sondan eklemeli derler ya, ek vs. başında ortasında değil de sonunda olur. Onunla alakalı herhalde. O eklerin de bir sırası vardı galiba. "Gelebilir de" daha makul görünüyor bi de diğerine nazaran.
0
cause id rather be alone
(27.11.14)
dogrusu "gelebilir de"
bu, anlatim bozuklugundan ote "yanlis yazim"dir. testlerde cikarsa "dogru cevap" olabilir. ola da bilir :)
0
exlibris
(27.11.14)
valla dilde ne yanlış kullanımdır ne doğru kullanımdır bunları belirlemek, kural koyucu olmaya çalışmak sakat işler ama iletişim için de kurallı bi sistem lazım. yazı dili değil ama konuşma dili bu konuda çok esnek. bi düşünüyorum kulağa doğal geliyor mu diye, konuşurken geliyor ama yazarken garip bi şeye dönüşüyor. türkçe dilbilgisi kurallarının çıkmaza girdiği yerlerden biri bence ortada kullanılan de bağlacıdır, çok çılgın bir morfolojisi var.

kısaca yazı dilinde kullanmayınız ama konuşma dilinde her şey serbest zaten.

edit: bu işin sırrı ebilmek ekinin etimolojisinde gizli olabilir. olmayadabilir :)
0
mistreated
(27.11.14)
de ek değil
0
partizan
(27.11.14)
GelebilirGelebilir de gelmeyebilir de. ikileme
0
ground
(27.11.14)
Evet, yine diyeceğim. Anlatım bozukluğu değildir, şık bir ifade değildir, eğretidir ama yanlış yazım/ kullanım da değildir.
Açıklama: Gel(e)+bilmek birleşik fiildir. De bağlaçtır. Birleşik fiilin arasına de bağlacı girebilir. "tahmin de etmedim" cumlesinde dediğim durum sağlanmış mesela. O halde gele de bilir pekala mumkundur.
Ha diyebilirsiniz ki gelebilmek kurallı bitişik bir birleşik fiil. Arasına başka kelime giremez. Bu itirazı kabul edebilirim, ama yine de kendisine katılmam.
0
yarmasimo
(27.11.14)
(10)

Organize İşler benzeri Türk filmi

deveyi diken adamin ta kendisi
böyle güzel müzikli, güzel İstanbul manzaralı, mümkünse cem yılmaz veya yılmaz erdoğan kadrolu, güzel bir Türk filmi önerir misiniz?
böyle güzel müzikli, güzel İstanbul manzaralı, mümkünse cem yılmaz veya yılmaz erdoğan kadrolu, güzel bir Türk filmi önerir misiniz?
0
deveyi diken adamin ta kendisi
(27.11.14)
cem yılmaz veya yılmaz erdoğan yok ama anlat istabul da güzel filmdir, diğer kriterlerini karşılıyor.
0
hubris
(27.11.14)
İzledim onu evet. Tam o tarzda filmler lazım işte. :)
0
🌸deveyi diken adamin ta kendisi
(27.11.14)
oyle pek istanbul sahneli degil ama ikisi de organize isler'den daha guzel bence;

hokkabaz
her sey cok guzel olacak
0
nawres
(27.11.14)
duyuruyu ben de takip edeyim o zaman, bana da lazım. :)
0
hubris
(27.11.14)
O ikisini de izledim @nawres :)
0
🌸deveyi diken adamin ta kendisi
(27.11.14)
e cem yilmaz ve yilmaz erdogan'in topu topu 7 filmi var, kac farkli cevap verilebilir ki bu duyuruya?
0
nawres
(27.11.14)
istanbulla alakali degil ama hokkabaz guzel. izlemediysen al bunu listene.

edit: hmm izlemissin. nawres +1 o zaman
0
exlibris
(27.11.14)
NEREDESİN FİRUZE, müthiş soundtrack.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(27.11.14)
kolay para. az bilinen çok güzel film.
0
a summer day
(30.11.14)
Ferzan Özpetek - Hamam belki olabilir.
0
secilmis uye
(30.11.14)
(4)

uydu görüntüsünden anlayan var mı?

my name is earl
burası neden bütünden ayrı bir görüntü sergiliyor.bir de google mapsten bakarak o alandaki ağaçların ne olduğunu anlayabilmek mümkün mü?
burası neden bütünden ayrı bir görüntü sergiliyor.
bir de google mapsten bakarak o alandaki ağaçların ne olduğunu anlayabilmek mümkün mü?
0
my name is earl
(26.11.14)
sallıyorum: o bölgede yangın çıkmıştır çok büyümeden söndürmüşlerdir ama giden ağaçlar gitti sonuçta.

bir de bu ona benzemiyor ama bazı devasa ağaçlık alanlarda bilinçli olarak ağaçlar kesilerek ayrı ayrı bölgeler oluşturuyorlar, yangın çıkarsa bir bölgede sınırlı kalsın diye.
0
10032007
(26.11.14)
agacin turunu bilemem de, sanki siyah alan yangin sonrasi yok olmus gibi duruyor. ya da etraftaki agaclara gore daha yasli agaclar olabilir. bu ikinci soyledigim pek olasi olmayabilir.
0
exlibris
(26.11.14)
@10032007 orman ici ayristirmayi daha cok duz cizgi seklinde yapiyorlar, en azindan turkiyede o sekilde bir kac kez denk geldim.
0
exlibris
(26.11.14)
aslında belli bir bölgedeki kavaklık bir alanı arıyorum. uydudan bakarak bir bölgedeki kavaklık alanı tespit etmek mümkün mü?

Bilinen bir kavaklık alandan görüntüye bakıp benzer ağaçları aradığım bölgede görmeye çalıştım pek başarılı olamadım.
0
🌸my name is earl
(26.11.14)
(9)

Banka hesabı

sesee
Bir banka hesabı açmam gerekti de, şu iyidir diyebileceğiniz bir banka var mı? Gerçi bankalardan pek bir şey beklemediğim gibi sadece hesap açmada ne gibi artı ve eksiler olabilir onu da bilmiyorum. Daha az para kesen, daha sorunsuz, memnun olduğunuz vs varsa ve söylerseniz sevinirim.Teşekkürler.
Bir banka hesabı açmam gerekti de, şu iyidir diyebileceğiniz bir banka var mı? Gerçi bankalardan pek bir şey beklemediğim gibi sadece hesap açmada ne gibi artı ve eksiler olabilir onu da bilmiyorum. Daha az para kesen, daha sorunsuz, memnun olduğunuz vs varsa ve söylerseniz sevinirim.

Teşekkürler.
0
sesee
(25.11.14)
ING bu ara masrafsız bankacılık yapıyor. Güzel de web sitesi var. Ben memnunum.
0
minyatur dev
(25.11.14)
birazdan buraya en az on kisi gelip enpara diyecek
0
exlibris
(25.11.14)
Kimse demedrn ben diyeyim enpara
0
condom kurşunu
(25.11.14)
Enpara
Nuvo
0
pavlis
(25.11.14)
enpara +1

bankaya gitmek yok, sana geliyorlar.
telefonda insan çıkıyor.
ayda bir diğer banka atm'leri sana beleş.
hesap ücreti, havale ücreti, eft ücreti yok.
oranları fena değil.
uygulamaları güzel.

daha ne olsun?
0
eksi sozluk e bir daha geldim
(25.11.14)
finansbank cift sarili actir. hesap isletim ucreti de yok
0
maresalx
(25.11.14)
enpara + 8794564
0
inheritance
(26.11.14)
evet enpara. salak slak sebeplerden kuruş dahi kesmezler. mis.
0
bradshaw
(26.11.14)
enpara iyidir.

"ayda bir diğer banka atm'leri sana beleş." denen olay yıl sonuna kadar ama.
0
cemiyetin unlu simasi
(26.11.14)
(10)

Ben nereliyim?

Mamutabi
Babam Dogma buyume Istanbullu. Dededeleri bulgaristandan once baska bir yere sonra istanbula geliyorlar. Babam ve babasi istanbul dogumlu. Ben bursada dogdum ama annem de bursa dogumlu degil baska yerden geliyorlar. Liseyi bitirene kadar orada yasadim bir daha da donmedim bursaya. Simdi benim ne ann
Babam Dogma buyume Istanbullu. Dededeleri bulgaristandan once baska bir yere sonra istanbula geliyorlar. Babam ve babasi istanbul dogumlu. Ben bursada dogdum ama annem de bursa dogumlu degil baska yerden geliyorlar. Liseyi bitirene kadar orada yasadim bir daha da donmedim bursaya. Simdi benim ne annem ne babam bursali, kutugumde de uskudar yaziyordu evlenmeden. Ben neden bursali oluyorum? Oluyor muyum? Babam nereliyse orali miyim?
0
Mamutabi
(24.11.14)
hayır nereliyim demek istiyorsan oralısın
0
dinsiz adam
(24.11.14)
madem bulgaristandan ricat eylemişiniz, ortamlarda deliormanlıyım de. değilsen bile kim bilicem mk. karizma yer ismi bence.
ben de bazen dobrucalıyım derim. bazen sinop. bazen gürcüyüm diyorum. kafkas milliyetçiliği yapıyorum. gerçi kafkas inbeleri bize kafkas değil diyorlar dışlıyorlar.
0
namus ninjası
(24.11.14)
doğduğun yer değil doyduğun yer önemli.

nerde doyuyorsun?
0
sen olmayan cocuk benim
(24.11.14)
Merak etme "dunyali" biz dostuz, seni memleketinle sinirlayacak degiliz.
0
83mxx
(24.11.14)
baban istanbulluymus iste. onun da babasi istanbuluymus.

istanbulluyum de gec iste. detay isteyene de bulgar gocmeniyiz dersin.
0
exlibris
(24.11.14)
@Exlibiris ben de oyle dusunuyordum da akilsizin biri bursali oldugumu idda ediyor ancak qilemde hic bursali yokken sadece dogup bir sire yasadigim icin bursali olmam sacma bence
0
🌸Mamutabi
(24.11.14)
bence istanbullusun arkadaşının hesabına göre paris'de doğsan parisli mi olacaktın.
0
kuzey li
(24.11.14)
bana sorarsan dogup buyudugun yeri soylemek en mantiklisi. belli ki bursa'yi sevmiyorsun ve tabi ki nereliyim demek istiyorsan oraliyim dersin ama bu arkadasinin akilsiz oldugu anlamina gelmiyor.
0
nxtrls
(24.11.14)
nerenin kulturunu aldigina inaniyorsan oralisindir. buyudugun sehir diyebiliriz. yani bursalisin iste.

edit: istanbullusun yazmistim duzelttim. tam okumamisim.
0
bohr atom modeli
(24.11.14)
7 göbek kuralına göre halen bulgarsın, göçmeniz diyebilirsin misalen, ama istanbulluyum de geç
0
selam
(24.11.14)
(5)

kol saati

orada olmayan adam
29 yaşındayım bu güne kadar saatlere hiç merak salmadım, saate de para vermiş bi insan değilim. merakımı giderin lütfen.bugün bi saatçiden saat baktım, seiko marka 300liralık bir saat beğendim ama bu saatin replika olan 30 40 liralık saatlerden hiç farkı yok. saatte fonksiyon (tarih, ay vs) kullanan
29 yaşındayım bu güne kadar saatlere hiç merak salmadım, saate de para vermiş bi insan değilim. merakımı giderin lütfen.


bugün bi saatçiden saat baktım, seiko marka 300liralık bir saat beğendim ama bu saatin replika olan 30 40 liralık saatlerden hiç farkı yok. saatte fonksiyon (tarih, ay vs) kullanan biri değilim, peki o halde neden 40 lira yerine 300 lira vereyim bana açıklar mısınız?

not: daha önce 30 40 liraya satılan saatlerden almışlığım var,6-7 yıl da kullandım, sıkıldığımdan değiştirdim, bozulduğundan değil.
0
orada olmayan adam
(24.11.14)
gunumuzde (bu kelimeyi hep kullanmak istemisimdir) cok guzel replikalar yapiyorlar. ama mekanizma onemli. yani ayni gorunumu yakalasalar bile saatin mekanizmasi cok onemli. guzel ve kaliteli bir saat aldiginda baskalarini degil kendini tatmin etmis olursun. iyi bir saat kullanmanin hazzi baska
0
exlibris
(24.11.14)
torrent'ten film indirmek varken neden sinema'ya gideyim?

olay biraz bakış açısı..yani senin sinemaya, yemeğe, kıyafete, arabaya, bardağa, masaya, perdeye bakışın ile ilgili birşey..

benim için mause önemlidir..gider 300tl'lik mause alırım.
yemek önemsizdir..gider donmuş köfte alır, ısıtır, yerim.

ben erkeğim..bir kere kız arkadaşım beni perde almak için perdeciye götürdü..bana gösteriyor hangisi güzel diye..lan bakıyorum hepsi aynı..hepsi beyaz..hepsinde garip garip şeyler var..bi tanesinin fiyatını sorum o 100 tl daha pahalı dedi..ya bakıyorum hani o 100tl'lik fark nerede? bulamıyorum..sordum hatuna bak dedi şurası şurası şöyle..

yani olay biraz (bkz: algıda seçicilik)

yani salla hocam al bi tane 30tl'lik saat..mutlu ol..gerisi yalan zaten..

ayrıca (bkz: çok uzadı boka sarıyoruz)
0
dedim dedim de kime dedim
(24.11.14)
ben de sizin gibiydim. birkaç ay öncesine kadar hiç saat kullanmamıştım hatta. 600 liralık bir saat seiko marka. ağırlığı bile yetiyor. geçen günlerde bir replika saat alayım dedim. muhtemelen birkaç ay replika olduğu belli olmaz ama sonrasında kesinlikle bazı yıpranmalar sonucu belli olur. (kordonda vs yıpranma olur.)
0
sen olmayan cocuk benim
(24.11.14)
Mesela adam bir saat yapıyor, tamamen el yapımı. Gözle görülemeyecek bir sürü vidayı oraya tek tek yerleştiriyor. Aynı şekilde bütün mekanizmayı eliyle yerleştiriyor oraya. Ufacık parçalar. Bir saat diğerine benzemiyor; hepsi birbirinden farklı kişiye özel oluyor. Haliyle işçiliği yüksek oluyor. Bir de kullanılan malzemenin kalitesine bakarsak gayet normal o fiyatların istenmesi. Zaten onu ödeyemeyen insanlar için fabrikasyon malı standart ürünler de var. Fiyatlardaki değişkenlik bu yüzden.
0
angelus
(24.11.14)
kendisinden kat kat pahalli analog saatten sonra dijital saat takıp, oha benim isime ne cok yariyor bu diyip, analog olani aylardir cekmecede bekletiyorum. muthemelen bi daha da takmam.

diyecegim; tatmin etmesi onemli.
0
gerenkyok
(25.11.14)
(3)

ayakkabı

Hamuş
linkteki ayakkabılardan hangisi güzel sizce?ikisinin de kahverengi renkleri için soruyorum.ilkinin renk seçeneği yok ama mağazada bulunuyor.http://www.hotic.com.tr/p/8004/dexterhttp://www.hotic.com.tr/p/8122/andrei
linkteki ayakkabılardan hangisi güzel sizce?

ikisinin de kahverengi renkleri için soruyorum.

ilkinin renk seçeneği yok ama mağazada bulunuyor.

www.hotic.com.tr

www.hotic.com.tr
0
Hamuş
(24.11.14)
kesinlikle 2.sıradaki.

ilkinin modelinden pazardan 20 liraya da alırsın
0
Fayfa
(24.11.14)
ben dexter modelini alirdim. guzelmis
0
exlibris
(24.11.14)
bağcıklı olsun. bebek mezarı gibi ayaklarınız var, dümdüz ayakkabı almayın bence. çok kötü duruyor.
0
elorelia
(24.11.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.