Giriş
(2)

Hazırladığım uygulamanın beta sürümü için tester olur musunuz?

sekizdokuzon
Son birkaç aydır boş zamanlarımda SAT, IMAT, CEnT-S ve AP öğrencileri için bir matematik uygulaması geliştiriyorum.İlk beta sürümü artık hazır. Uygulamayı deneyip bana geri bildirim verebilecek birkaç gönüllü arıyorum.Yardımcı olmak isteyen yazarların mail adreslerini Google grubuna eklemem gerekiyo
Son birkaç aydır boş zamanlarımda SAT, IMAT, CEnT-S ve AP öğrencileri için bir matematik uygulaması geliştiriyorum.

İlk beta sürümü artık hazır.

Uygulamayı deneyip bana geri bildirim verebilecek birkaç gönüllü arıyorum.

Yardımcı olmak isteyen yazarların mail adreslerini Google grubuna eklemem gerekiyor. O yüzden uygulamayı indirmeden önce email adresinizi bana mesaj atabilir misiniz?

Edit: Email listesine eklediğim arkadaşlara uygulamanın linkini ayrıca göndereceğim.

Teşekkürler.
+2
sekizdokuzon
(14.06.26)
hocam ganaydın. Ben yeni okudum mesajı :( link kurbağa olmuş veya uçmuş. Yenileyip haber edebilir misiniz, kaçırmayayım bu sefer :)
Ömer 05059143795
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(18.06.26)
Link kırık
0
yakalayamadığın.ışıklar
(20.06.26)

CPAP cihazı neden doğrudan duvardaki prize takılmalı?

anaphylacticshock
Merhaba, Resmed Airsense 10 Elite CPAP cihazı kullanıyorum. Nemlendirme ünitesi falan da var. Hepsi toplam kaç watt çekiyor bilmiyorum. Cihazı aldığım medikalci cihazı doğrudan duvardaki prize takmamı ve uzatma kablosu kullanmamamı söyledi. Sebebini açıklamadı. Bunun nedeni ne olabilir? CPAP cihazım
Merhaba,

Resmed Airsense 10 Elite CPAP cihazı kullanıyorum. Nemlendirme ünitesi falan da var. Hepsi toplam kaç watt çekiyor bilmiyorum.

Cihazı aldığım medikalci cihazı doğrudan duvardaki prize takmamı ve uzatma kablosu kullanmamamı söyledi. Sebebini açıklamadı.

Bunun nedeni ne olabilir?

CPAP cihazımı, başucu abajurumu ve laptobumun şarjını şu linkteki akım korumalı 3'lü uzatma kablosuna taksam sorun olur mu? Cihazlar zarar görür mü?

amzn.eu

CPAP cihazı çok pahalı. Bilgisayarın iki katı fiyatı. Bir şey olsun istemem.
0
anaphylacticshock
(12 dk)
(2)

Şu akım korumalı uzatma kablosu iyi midir?

anaphylacticshock
Merhaba, Şu akım korumalı uzatma kablosu kaliteli mi sizce? Cihazları iyi korur mu? https://amzn.eu/d/08DFPEKJ
Merhaba,

Şu akım korumalı uzatma kablosu kaliteli mi sizce? Cihazları iyi korur mu?

amzn.eu
0
anaphylacticshock
(59 dk)
bu ürünü 1 yıldan fazladır kullanıyorum ps5 pro + oled tv çeyizimi emanet ettim kendisine :D brennenstuhl gurme bir markadır, bizde yaklaşık 40 yaşında made in w-germany bir ürünü de var. derinden sempatimiz var, tereddütsüz alabilirsiniz
+1
suicmeyenadam
(53 dk)
çok bir esprisi yok akım korumalı prizlerin, hepsinin içinde varistör var ve gerilim yükselmesinde sigortayı attırarak yüksek gerilimde maruz kalmasını engelliyor cihazların. Fakat aynı varistör zaten çoğu pahalı elektronik cihazın devre kartında da bulunur. Ha tabi devre kartının üzerindeki varistör patlayacağına üçlü prizdekinin patlaması değişim açısından daha kolay.
+1
bobinhoo
(21 dk)
(4)

Eski insanlar neden genç olsalarda yaşlı dururlardı

genki
Eskiden kastım 100-200 bile yeter. Misal Albert Camus’nun fotoğraflarına bakıyorum henüz 43 yaşında ölmesine rağmen daha 30lu yaşlardaki fotoğrafları 50-55 gibi duruyor.
Eskiden kastım 100-200 bile yeter. Misal Albert Camus’nun fotoğraflarına bakıyorum henüz 43 yaşında ölmesine rağmen daha 30lu yaşlardaki fotoğrafları 50-55 gibi duruyor.
0
genki
(1 saat)
Yetersiz beslenme,
Tıbbın ileri olmaması nedeniyle geçirilmiş hastalıkların harabiyeti,
Genelde açık havada çalışma ve bulunma sonucu Güneşin yaşlandırıcı etkisi,
0
Mirket
(1 saat)
gabe h coud
(1 saat)
özetle eskileri yeni dönemin kıyafet ve tarzlarıyla buluşturursak bu döneme göre yaşlarını gösteriyorlar, daha yaşlı değiller.

yapılan çalışmalar eskinin 60'ının şimdiki 56, eskinin 40'ının şimdiki 37,5 ve 20 de 19 olduğunu belirlemiş. Yani daha uzun süre genç kalınıyor eskiye göre ama çok büyük fark değil bunlar.

Bir de cherry picking ve perspective demiş.
0
gabe h coud
(1 saat)
Güneş kremi kullanmıyorlardı.
0
kizil karga
(40 dk)

Zabıtanın park cezası

mesajiniz var yesili
Zabıta plakaya ceza yazıldığına dair kağıt bırakmış arabaya. Birkaç gündür kontrol ediyorum e-devlet ve gelir idaresi sitesinden borç yok gözüküyor. O zaman ne yapmaya çalışıyor bu adamlar? Sonradan dert olmasın?
Zabıta plakaya ceza yazıldığına dair kağıt bırakmış arabaya. Birkaç gündür kontrol ediyorum e-devlet ve gelir idaresi sitesinden borç yok gözüküyor. O zaman ne yapmaya çalışıyor bu adamlar? Sonradan dert olmasın?
0
mesajiniz var yesili
(2 saat)
(4)

Islak mama kargoda bozulur mu?

anaphylacticshock
Merhaba, Amazon'da indirim var diye 7 kutu schesir marka ıslak mama aldım. Kargoya verdiler. Eve gelince banyo serin diye banyo dolabına koyucam. Ama yollarda kargoda bozulur mu? Ankara çok sıcak.
Merhaba,

Amazon'da indirim var diye 7 kutu schesir marka ıslak mama aldım. Kargoya verdiler.

Eve gelince banyo serin diye banyo dolabına koyucam.

Ama yollarda kargoda bozulur mu? Ankara çok sıcak.
0
anaphylacticshock
(3 saat)
bişey olmaz. senelerdir bu şekilde alıyorum kargo değilde belki gümrukte bunlar günlerce bekliyor olabilir, konserve ve koruyucular bunun önüne geçiyor.. yinede her konserveyi açtığımda koklarım dokusuna bakarım.

wanpy ödül kremalarıda al bayılıyorlar
+1
eja
(3 saat)
yaş mamalar markette de dolapta olmuyor ki zaten.
+2
elorelia
(3 saat)
veteriner kinikte de buzdolabına koymuyorlar. konserveler. konserve ton balıkları gibi düşünebilirsiniz.
0
art cat chocolate
(2 saat)
(2)

araç muayenesinde yeni ekipmanlar

jülsezar
mayıs ayında böyle haberler çıktı ama tuvturkün sitesinde yeni bir şey yok. sadece muayene esnasında bakılan şeyler videosunda ilk yardım çantası yangın tüpü vs yazıyor. ama bu haberdeörneğin yedek ampül tornavida vs var https://www.technopat.net/2026/05/18/araclarda-zorunlu-ekipman-listesi-guncelle
mayıs ayında böyle haberler çıktı ama tuvturkün sitesinde yeni bir şey yok. sadece muayene esnasında bakılan şeyler videosunda ilk yardım çantası yangın tüpü vs yazıyor.

ama bu haberdeörneğin yedek ampül tornavida vs var
www.technopat.net

dış ışık donanımı için yedek ampül ne demek
patinaj zincirini niye alayım. hadi pense tornavida koydum diyelim.

bu ekipmanlara bakılıyor mu gerçekten
0
jülsezar
(3 saat)
2 hafta önce sadece ilk yardım çantası ve yangın sondurucu ile gittim bakmadılar bile. bagaja koymuştum, bagajı açmadılar.
ama bazı yerlerde bakıyorlarmış içeriğine yoğun günse sanmıyorum baksınlar
0
eja
(3 saat)
ekleme. araştırmalarım sonucu gördüm ki bakanlık bu haberi yalanlamış. burada dursun

www.milliyet.com.tr
+1
🌸jülsezar
(3 saat)
(4)

hangi renk?

günaha davet
1) https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0FFBSHL5Q?smid=A1K3O3595WXBPA&th=1&psc=12) https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0FFBQYRWW?smid=A1K3O3595WXBPA&th=1&psc=1
-1
günaha davet
(3 saat)
2
0
erty_ksk
(3 saat)
2
0
anaphylacticshock
(3 saat)
2, tarçın rengi severim ama 1 de çok fazla tarçın.
0
Amaranta ursula
(3 saat)
mecbursan 2
0
neira
(3 saat)
(9)

Arabanız ne renk

arbre
Anket sorusu. Siyah, beyaz, gri beğeniyor musunuz?
Anket sorusu. Siyah, beyaz, gri beğeniyor musunuz?
-1
arbre
(3 saat)
mavi, siyah tavan. kir göstermesi dışında güzel.
0
inheritance
(3 saat)
arabam yok ama peugeot 3008in rengine hastayım
0
neira
(3 saat)
su an arabam yok. varken beyazdi. ben beyaz seviyorum ama sikildim. yeni araba alacak olsam guzel bir kirmizi secenegi varsa kirmizi alabilirim. yoksa mavi veya gri tonlari olabilir. siyah sevmiyorum.
0
lemmiwinks
(2 saat)
alıcak olsam gri, ya da çok açık renkler alırdım.

Yaz gününde, siyah arabalar 65 dereceye kadar çıkıyor, beyazlar ise 45 dereceye kadar.

Soğutma performansı, yakıt tüketimini ciddi etkiliyor.
0
substituent
(2 saat)
substituent, gri siyahtan iyi o zaman
-1
🌸arbre
(2 saat)
beyaz :-)
0
euteamo
(2 saat)
yukarida arkadaslarin bahsettigi gibi
renklerin isiyi sogurmasi ;

m.youtube.com
0
designer
(2 saat)
gümüş. silky silver metallic diye geçiyor.
0
rain when i die
(32 dk)
Gri
0
logisticsmanager
(26 dk)
(3)

Bütün bu rahatsızlıkların birbiriyle bağlantısı olabilir mi?

anaphylacticshock
Merhaba, Güneş alerjisi (güneşe çıkınca kızarma, kabarma, kaşıntı ve aşırı yorgunluk) RozaSeboreik dermatit Kontakt dermatitHaşimato IbsMaalesef bu rahatsızlıkların hepsi bûnyemde mevcut. (Dr teşhisi) Bildiğim kadarıyla bütün bu durumlar bağışıklık sisteminin tetiklediği rahatsızlıklar.Bağışıklık si
Merhaba,

Güneş alerjisi (güneşe çıkınca kızarma, kabarma, kaşıntı ve aşırı yorgunluk)
Roza
Seboreik dermatit
Kontakt dermatit
Haşimato
Ibs

Maalesef bu rahatsızlıkların hepsi bûnyemde mevcut. (Dr teşhisi)

Bildiğim kadarıyla bütün bu durumlar bağışıklık sisteminin tetiklediği rahatsızlıklar.

Bağışıklık sistemimde bütün bu rahatsızlıklara sebep olan bir sorun olabilir mi?

Bununla ilgili bana aranızda sağlıkçılar yorum yapabilir mi?

Hastanede hangi bölüme gidip de sormam gerekir?

Ve gerçekten bu rahatsızlıkların birbiriyle bir bağlantısı olabilir mi?
0
anaphylacticshock
(4 saat)
osteopatların genel görüşü o şekilde.

tıbbı genetiğe gidip bir görüş alabilirsiniz sanırım. bende de marfan veya eds olduğunu düşünüyorum, bir ara gidicem.
0
inheritance
(4 saat)
Seboreik dermatit ile güneş bence bağlantılı yazın güneşte kaldığımda elimde egzama çıkıyor ve tabi paketli gıda bağırsak sağlığıda etken.. yakın iş arkadaşım ne zaman ki bağrsak sorunları başladı egzaması çıktı doktoruda bağlantılı demiş..
Alerji / İmmünoloji bölümüne gidilebilir patch testi falanda yaparlar
0
eja
(4 saat)
büyük bir çoğunluğu bende de var,
dandik işyeri yemeklerine bağliyorum.
0
designer
(2 saat)
(4)

Tekli cialis veya levitra satılıyor mu?

stefano
Tek kullanımlık lazım. Eczane paketten sadece 1 tane satar mı?
Tek kullanımlık lazım. Eczane paketten sadece 1 tane satar mı?
0
stefano
(5 saat)
hayır
+2
jelly bear
(4 saat)
Satılıyor, alınırken şahit oldum ama daha sirkülasyonlu yerlerde oluyor, Esenyurt devlet hastanesi efrafı gibi mesela olabilir oralarda ;)
0
covered
(3 saat)
tekli işe yarıyor mu
0
merkep gibi adam
(2 saat)
yarıyor tabi. merkep gibi oluyorsun
0
🌸stefano
(1 saat)
(1)

Moldovada yaşayan birileri var mı aramızda?

erty_ksk
Sb. Çok zor biliyorum ama Moldovada yaşayan ve bir iş sürecimizde bizlere destek olabilecek bölgenin dilini konuşabilen bir arkadaşa ihtiyacımız var. Bilen gören duyan varsa destek olabilirse memnun olurum.
Sb.
Çok zor biliyorum ama Moldovada yaşayan ve bir iş sürecimizde bizlere destek olabilecek bölgenin dilini konuşabilen bir arkadaşa ihtiyacımız var. Bilen gören duyan varsa destek olabilirse memnun olurum.
0
erty_ksk
(5 saat)
rusça biliyorlarsa rusya'dan, rumence biliyorlarsa romanya'dan da yardım alabilirsin.

romanya'da yaşayan türkler gibi facebook grupları var. kesin yakınlarda insanlar vardır.

moldova'da yaşayan da vardır.
0
rain when i die
(31 dk)
(1)

Siyahlatıcı (boyayan) şampuan kullanmış kişiler var mı?

denizmaniaherif
Softto Plus Black Hair shampoo diye bir şey aldım kargoda şuan.var ise tecrübelerinizi merak ettim.Yastığa boya geçiyor mu mesela uyurken?ne sıklıkla bu şampuanı kullanıyorsunuz? Nasıl uyguluyorsunuz?Dikkat ettiğiniz neler var?vb.tişkirler.
Softto Plus Black Hair shampoo diye bir şey aldım kargoda şuan.
var ise tecrübelerinizi merak ettim.
Yastığa boya geçiyor mu mesela uyurken?
ne sıklıkla bu şampuanı kullanıyorsunuz?
Nasıl uyguluyorsunuz?
Dikkat ettiğiniz neler var?
vb.
tişkirler.
0
denizmaniaherif
(7 saat)
bu markanın aynısını kullandım. hala da kullanıyorum ama eşim başka bir şey görüp onu almış daha denemedim.
öncelikle ben çok memnun kaldım inanılmaz pratik bir şey.
saçınız kuruyken elinize eldiven takıp şişeyi çalkalayın zaten onun iki tane deliği var birinden şampuan birinden boya akıyor. elinize şampuan alır gibi onu alıp iyice elinize yayın sonra saçlarınızı şampuanlar gibi saçınıza sürün saçınız uzun mu bilmiyorum ama aralarını da böyle normal boyar gibi açıyorum ben çünkü çok fazla beyazım var. şakaklarımı, favori denilen kısımları falan her yeri güzelce boyuyorum. benim kaşlarımda bile 2-3 tel beyaz oluyor onları da boyuyorum. üstünde 10 dk diyor ama ben hep 20 dk beklettim sonrasında da yıkadım.
yıkarken bile çok fazla boya akmıyor yani daha önce saçınızı boyadınız mı bilmiyorum onun yarısının yarısının yarısı kadar bi boya akıyor ve sonraki yıkamalarınızda da boya akmıyor. benim beyazlarım çok çabuk çıkar beni ortalama 3 hafta idare ediyor ama saçımı normal boyatınca da bu kadar idare ediyor. uygulaması çok pratik olduğu için artık başka boya almıyorum.
vücudu boyamaz vs diyor ama boyuyor. o yüzden ben yüzüme gelebilecek her yere vazelin sürüyorum. koluma falan da damlıyo ama duşta çıkıyo çıkmazsa asetonla siliyorum şimdi rossman'dan boya silici aldım onu denicem.
dikkat etmenizi tavsiye ettiğim bir diğer şey çok sıvı ve akışkan olduğu için etrafa saçılabiliyor uygularken dikkatli olun. bizim duşa kabinin metal kısmına değmiş çıkmadı mesela izi kaldı orada.
bi sorunuzu cevaplamamışım, yastığa boya falan geçmiyor.
0
matilda
(4 saat)

esrardairesi forumu hatırlayan var mı?

lüzumsuz adam
taşınma sonrası kitapları yerleştirirken fantastik edebiyat arşivimle şöyle bi bakıştık. ortaokul lisede her akşam esrardairesi forumda takılırdım. fena aklıma getirdi. arkadaş olmuştuk resmen üyelerle. harry potter son kitabını oradan bir ekip ingilizce orijinalden çevirip pdf olarak atmıştı siteye
taşınma sonrası kitapları yerleştirirken fantastik edebiyat arşivimle şöyle bi bakıştık. ortaokul lisede her akşam esrardairesi forumda takılırdım. fena aklıma getirdi. arkadaş olmuştuk resmen üyelerle. harry potter son kitabını oradan bir ekip ingilizce orijinalden çevirip pdf olarak atmıştı siteye.

hatırlayanınız, üyesi olanınız var mı aranızda?
0
lüzumsuz adam
(8 saat)
(7)

Ensenizdeki killari ve favorilerinizi ne kadar surede bir aliyorsunuz?

eddiee
Yada berbere gitme durumunuz ayda bir yada iki ayda bir vs.. nedir? Berbere gitmiyorsaniz eger tras makinasiyla kendi kendinize ense killarini temizleyip ve favorilerinizi inceltiyormusunuz? Hangi sIklIkla oluyor bu? Ben ayda bir makinayla temizliyorum ve inceltiyorum o kadar. berbere gitme aliskanl
Yada berbere gitme durumunuz ayda bir yada iki ayda bir vs.. nedir? Berbere gitmiyorsaniz eger tras makinasiyla kendi kendinize ense killarini temizleyip ve favorilerinizi inceltiyormusunuz? Hangi sIklIkla oluyor bu?
Ben ayda bir makinayla temizliyorum ve inceltiyorum o kadar. berbere gitme aliskanligim yok pek. Siz de durum nedir?
0
eddiee
(13 saat)
Berbere gitme sıklığımı bir türlü rutine bindiremiyorum, hem ense hem fauller bazen haddinden fazla uzuyor eşimden rica ediyorum o makineyle kesiyor, şu robot berberler gelse eve ilk alanlardan birisi ben olabilirim, o derece sıkıntı benim için berber olayı.
0
solo
(9 saat)
tıraş makinesiyle 2 haftada bir düzeltiyorum. ensemi almak için çift ayna kullanıyorum. mecbur olmadıkça berbere gitmiyorum biraz hijyen takıntım var.
0
yurtsuz john
(9 saat)
Haftada bir gün mutlaka işlem görüyorlar. 8. gün görüntü aşırı kötü oluyor
0
artıküyeolmakistiyorum
(8 saat)
2-3 haftada 1 giderim. berber enseyi alır. favorileri her hafta kendim makineyle düzeltirim. enseyi bazen sevgilime de düzelttirdiğim olmuştur.
0
gabe h coud
(8 saat)
berberden berbere. ayda 1 yani.
0
baldur2
(8 saat)
Saçın durumuna göre bu aralık değişir die düşünüyorum, yani kişiden kişiye değişir. Mesela ben ortası kel üst kısmı seyrek saçlı bir tipim, yan üstler biraz uzayınca çirkinleşiyorum, bu yaklaşık 3 hafta sürüyor. 3-4 haftada bir fırsatım olduğu bir günde giderim. Çok zayıf olmak ve kel olmanın yakışması hayalim var, o olursa benim için berber sayfası kapanır.
0
va
(7 saat)
Evde kendim uğraşmıyorum. Berbere de şu kadar sürede bir gideyim gibi bir rutinim hiç olmadı ama geçen merak edip baktım (berbere giderken eşime genelde mesaj atıyorum oradan hesapladım) yaklaşık 20 günde bir berbere gidiyomuşum. Her gidişimde ense ve sakalları toplatıyorum, iki gidişte bir de ayrıca saçları düzelttiriyorum. Favori kısmından kastınızı bilmiyorum yani onu da yapıyodur belki de favori düzeltmek diyince kafamda bi şey canlanmadı
0
nundu
(7 saat)
(5)

2005'de buralarda olaniniz var mi?

compumaster
Eski yaptigim siteleri temizliyordum da, bakiniz ne buldum:https://sites.eksiduyuru.com/eksidergi/
Eski yaptigim siteleri temizliyordum da, bakiniz ne buldum:

sites.eksiduyuru.com
+16
compumaster
(15 saat)
Oylamaca da duruyor mu?
-1
dilemma of subscribtionability
(13 saat)
hizmet gibi hizmet compu valla hiç görmemiştim ekşinin dergisini adam asmaca oynamışlığım varda..
2002 girişliyim bi entryde ssg giriş bilgileri verilmişti denemiştim çocuk aklımla anında uçurmuşlardı alımlar kapanmadığı için geri dönmüştüm ondan sonra ekşinin sub etha kısmına hiç uğramamıştım asdasd limona zirveler ayarlanıyordu fotograflar oluyordu onu hatırlıyorum
0
eja
(10 saat)
ekşiyi okumaya başladığım yıldı 2005. dergi de iyiymiş zaytung, bulvar gazetesi kolpa haberleri tadında :) kocasını yatakta çıldırtamadı cosmopolitan'a dava açtı asdasşhü
0
yurtsuz john
(9 saat)
Ağa site dursun da boş vakitte bakalım
0
artıküyeolmakistiyorum
(8 saat)
2010 dan beri yazarım. hatta yazar olduğum günden beri tek hesabım bu. aşağı yukarı 2005-2006 dan beri ekşi okuruyum (ve tabii duyuru) ama dergiyi görmemiştim. gerçekten efsaneymiş. indirip okuyacağım. sürekli zirveler ve zirve duyuruları oluyordu. duyurunun şimdiki virane haline bakınca, özlem duymamak elde değil. ama zamanın yıkıcılığı tabi.
0
wilhelmwasmuss
(18 dk)
(1)

aşk hakkinda soru cevap sitesi var mi

huseyin3
.
.
-7
huseyin3
(15 saat)
Bayanlarsoruyor
+1
artıküyeolmakistiyorum
(8 saat)
(5)

Dijital tansiyon aletlerine kalibrasyon yapılır mı, yaptırdınız mı?

Cesario
Omron marka tansiyon aleti kullanıyorum. Ama bana yanlış gösteriyor gibi geldi.Olduğundan düşük gibi. Bunun doğru ölçüp ölçmediğini nasıl anlarım ve kalibrasyon yapılıyor mu, siz hiç yaptırdınız mı ya da duydunuz mu böyle bir şey?Manuel ölçen aletlere yapılıyor dedi bir hemşire hastanede kullanılanl
Omron marka tansiyon aleti kullanıyorum. Ama bana yanlış gösteriyor gibi geldi.

Olduğundan düşük gibi. Bunun doğru ölçüp ölçmediğini nasıl anlarım ve kalibrasyon yapılıyor mu, siz hiç yaptırdınız mı ya da duydunuz mu böyle bir şey?

Manuel ölçen aletlere yapılıyor dedi bir hemşire hastanede kullanılanlardan...
0
Cesario
(17 saat)
Omron servisle bu konuda mailleştim ben bir zamanlar.

Benim alet 15 yaşındaydı.

'Cihazınız üretim yılından itibaren 15 yıllık eski bir modeldir. Eski ürünlerimizi aktif satış ve yedek parça üretimi yapılmadığından, maalesef teknik destek verilememektedir. Sağlıklı ölçüm alabilmeniz adına güncel bir ürün satın almanızı öneririz.'

dediler.

Elindeki aleti alıp bir eczaneye git. Bir onunla ve bir de eczacınınkiyle ölç. Fark var mı bak.

Ya da sen de mailleş.
0
Mirket
(17 saat)
@Mirket

Alet birkaç yıllık. Eczaneden dediğiniz gibi bir gün ölçtürmeye gitmem lazım.
0
🌸Cesario
(17 saat)
Bende sanitas sbc15 var, kendiliğinden kalibre edilmiştir yazıyordu manuelinde. Yorumlara baktığımda bazı insanlar düşük ölçüyor demiş ama bende aile hekimliğinde ölçtürdüğüm değerle aynı çıktı bu sabah. Bilmiyorum belki cihazı tam kalp seviyesinde tutmuyorlar ya da dinlenir pozisyona girmeden ölçüm yapıyorlar.
0
truf
(16 saat)
Benim emektar omron doğru ölçmemeye başlamıştı. Başka cihazın manşonunu takınca doğru ölçtü. Biz de yeni manşon sipariş ettik. Şu an doğru ölçüyor.
0
dilemma of subscribtionability
(13 saat)
Mirket'in önerisi çok güzel, ancak 1-2 ölçümle karar vermeyin.
Aynı kişinin, aynı kolundan, dinlenmeye devam ettirerek, 2-3 dakika arayla ölçün ve bunu en az 6-7 kişide veya zamanda uygulayın
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(8 saat)
(13)

Futbolu pek bilmeyen biri olarak soru: Messi mi Ronaldo mu?

gadlemler
Hatun kişiyim, kendimce dünya kupasını takip ediyorum. Bu dünya kupası da göz önüne alınırsa sizce ileride torunlarımız Messi'yi mi daha iyi bilir Ronaldo mu? Futbol camiasında hangisi daha efsane olarak biliniyor.Ronalda bugün gol atınca ağzı kulaklarına vardı çocuklar gibi sevindi. Eleştirileri be
Hatun kişiyim, kendimce dünya kupasını takip ediyorum. Bu dünya kupası da göz önüne alınırsa sizce ileride torunlarımız Messi'yi mi daha iyi bilir Ronaldo mu? Futbol camiasında hangisi daha efsane olarak biliniyor.
Ronalda bugün gol atınca ağzı kulaklarına vardı çocuklar gibi sevindi. Eleştirileri bertaraf edecek olmanın sevinci diye yorumladım.
Sizce hangisi daha efsane olacak?
-2
gadlemler
(18 saat)
İkisi de efsane ve ikisi de muhtemelen ömrümüz boyunca konuşulacak, örnek olarak gösterilecek.
Fakat objektif bir gerçek olarak messi dünya kupası aldığı için bir adım öne geçti.
Ben ronaldocuyum.
+2
artıküyeolmakistiyorum
(18 saat)
nasıl michael jordan'dan çok daha iyileri gelmesine rağmen onun efsanesi bambaşka bişeyse messi de aynı şekilde. Belki messi'den çok daha hızlısı, yeteneklisi vs gelecek ama messi gibisi gelmeyecek
+1
mutantking
(18 saat)
Messi.

Artık dünya genelinde efsane eski futbolcu, teknik direktörler, yorumcular vs bile en iyisi Messi diyorlar.
+1
Cesario
(18 saat)
Messi
-3
arbre
(18 saat)
ikisi de goat. kişiden kişiye değişir efsanelikleri. birbirlerini de çok yukarıya çektiler. tıpkı nadal federer djokovic'in bir daha gelmeyeceği gibi bunlar gibisi de gelmeyecek
+1
deranzo1
(18 saat)
Ronaldo'yu yalan makinesine bağlayıp sen mi Messi mi diye sorsak, kendi ismini söylediğinde makine uyarı verirdi.
+2
kizil karga
(17 saat)
cok guzel turnusol bu, ciddi ciddi ronaldo diyen kimseleri direkt bloklamak gerek
0
gule gule
(17 saat)
Messi = Michael Jordan ve Roger federer

Ronaldo = lebron james, djokovic.
0
baldur2
(16 saat)
olaya sadece saf yetenek, kişisel ödüller ve takım başarısı olarak bakarsanız messi çok azıcık önde.

ama disiplin, azim, çalışma prensipleri, insanlık, iyilikseverlik gibi konularda ronaldo fersah fersah önde. messi'nin antreman sevmediği, insan olarak ağır bir orospu çocuğu olduğu herkes tarafından kabul edilen gerçekler.
0
co2s2
(9 saat)
İkisi de büyük efsane. Messinin dünya kupası var, olmasa da bence ronaldodan daha iyi.
Şansızlıklı mı şans mı bilinmez ama ikisinin aynı zamana denk gelmesi de önemli. Messi belkide gelmiş geçmiş en iyi olabilir.
0
mikahakkinen
(9 saat)
Ankara Messi.
+2
gabe h coud
(8 saat)
Messi.
0
logisticsmanager
(6 saat)
ikisi de iyi oyuncu biri önde biri geride demek haksızlık olur. ikisininde farklı özellikleri var.
messi saf yetenek. ronaldonun çalışma azmi tarafı öne basıyor. ronaldo bir profesyonel sporcu nasıl olmalı. nasıl kendine bakmalı, idmanından sağlık kısmına yemeğinden işin psikolojik kısmına çok iyi bir örnek. keza messi de disiplini olmasa bunları yapamazdı.

ikisi de bu yaşına göre neler yapıyor demekte doğru olmaz. ikisi de ikinci sınıf liglerde top koşturuyor. avrupada bu yaşta bu seviyede oynayamazlar. ikisini de takımı taşıyor. arjantine bakıyorsun topu alan herkes messiyi arıyor. kısmen portekizde benzer ama ronaldo top almak için daha çok çabalıyor.
ayrıca ikisi de bu seviyelere gelmesini oynadıkları takımlara ve oradaki üst kalite oyunculara borçlu. bunu da unutmamak lazım. ne kadar yetenekli, kaliteli olursan ol güçlü takımlarda yetenekli oyuncularla oynamadıkça kendini dahada geliştiremezsin.
biri iyi biri kötü diye ayrım yapılamaz. ikisi de 2010 sonrasının en iyi futbolcuları.
0
my fault
(6 saat)
(7)

İnternetten çamaşır makinesi alınca nasıl geliyor?

ya ben lan neyse
mağaza benim bulunduğum şehirdeki depodan mı yolluyor?yoksa direkt benim olduğum şehre başka şehirden mi yolluyor?benle irtibata nasıl geçiyorlar? çünkü telefonum paylaşılmıyor.hb, trendyol gibi yerlerden yapılan alışverişleri kastediyorum.ben eskişehir'deyim. mağaza istanbul'da.
mağaza benim bulunduğum şehirdeki depodan mı yolluyor?

yoksa direkt benim olduğum şehre başka şehirden mi yolluyor?

benle irtibata nasıl geçiyorlar? çünkü telefonum paylaşılmıyor.

hb, trendyol gibi yerlerden yapılan alışverişleri kastediyorum.

ben eskişehir'deyim. mağaza istanbul'da.
0
ya ben lan neyse
(19 saat)
Kargoyla gelirse siz arayıp montaj talep ediyorsunuz
Bayi deposundan merkezi çalışılıyorsa sizi ariyorlar randevu için
Bu kadar düşünmeyin hasta olursunuz
+1
artıküyeolmakistiyorum
(18 saat)
* kargo gelir, ürünü kapina birakir,
* mümkunse makinayi calisacagi yere biraktirin, ama paketi acmayin tabi,
* kargocu tarafindan hasarsiz yada hasarli diye tutanak tutulur,
* sonra servisi ararsin, montaj günü kararlaştirilir,
0
designer
(18 saat)
Nereden aldığınıza göre değişir aslında. Direkt markanın kendisinin satıcı olduğu bir yerden alırsanız muhtemelen servise gönderirler, onlar arar randevu alır getirir kurar. Arçelik’te Samsung’da öyleydi en azından.
0
orient blue
(18 saat)
Hb’den aldık biz.

Benim anladığım, satıcı kendi gönderiyor.

Telefonunuz paylaşılıyor. Çamaşır makinesi kargolanınca, satıcı beni aradı. Ürünü gönderdik, yarın gelir, siz yetkili servisi arayıp kurulum isteyin dediler.
0
substituent
(18 saat)
Vatan bilgisayar'dan TV almıştım. İstanbul'da yaşıyorum ve İstanbul'daki birçok şubede stok olmasına rağmen Antalya'daki bir mağazalarından geldi.
0
Cesario
(17 saat)
Hb'den kurutma aldım yakın zamanda. Akabinde satıcı aradı. "Makinenizi servis getirecek" dedi. Sonraki bir hafta boyunca Arçelik servisi aradı sabahları (Makine Beko'ydu) ve "Daha gelmedi cihazınız" dedi. Sonra arayıp randevu aldılar. Getirip montajını yaptılar. Sistemleri gayet güzel.
0
dilemma of subscribtionability
(13 saat)
kargocular sizi arayabiliyor, satıcılar da arayabiliyordur diye düşünüyorum.
0
co2s2
(9 saat)
(5)

Nike'ıma doyamadan diloyloy

twelfth
Kırk yılda bir Nike’ın güzel bir ayakkabısını aldım. Sanırım tabanında havalı bir cushion sistemi var. Bir mekanda tuvalet kapısının altına değdirdim ve şeritte minik bir yırtılma oldu. O andan itibaren her adımımda hava kaçırıyormuş gibi fıs-fıs ses geliyor. Bunun bir çözümü yoktur herhalde değil m
Kırk yılda bir Nike’ın güzel bir ayakkabısını aldım. Sanırım tabanında havalı bir cushion sistemi var. Bir mekanda tuvalet kapısının altına değdirdim ve şeritte minik bir yırtılma oldu. O andan itibaren her adımımda hava kaçırıyormuş gibi fıs-fıs ses geliyor. Bunun bir çözümü yoktur herhalde değil mi?

www.nike.com
0
twelfth
(20 saat)
Yok, Nike WinFlo'da aynı 3 gün giydikten sonra ses yapmaya başlıyor, nike aor aldım rahatladım.
0
kimlanbu
(19 saat)
Nalburdan Dayson iste, anlar o. Yapıştırıcı bu. Minnak sür
0
topkapiaksaray
(19 saat)
Nike oldu nixi
Aynı problemi hatta ciyaklama sesini bende birçok modelinde yaşadım. Mecburen new balance almaya başladım
0
artıküyeolmakistiyorum
(19 saat)
@kimlabu +1. hem winflo 9 hem 10 var ikiside fıs fıs ses çıkarıyor.
0
mikahakkinen
(9 saat)
Kendi spor ayakkabımın tabanını şu yapıştırıcı ile tamir etmiştim:

www.trendyol.com
Belki işinize yarar.
0
peki madem
(5 saat)
(2)

buzdolabı kapak contası kestirmek

klassno
arçelik'in en küçük çift kapaklı buzdolabından var, 10+ yıllık ancak sorunsuz çalışıyor. alt yani büyük kapak contası eskidi ve bir kısmı parçalandı ve içindeki siyah bir bant ortaya çıktı, kapak çok zor kapanıyor. internetten hazırını bulamadım, yakınlarda bir tamirci de yok. bu contayı ölçü ve fot
arçelik'in en küçük çift kapaklı buzdolabından var, 10+ yıllık ancak sorunsuz çalışıyor. alt yani büyük kapak contası eskidi ve bir kısmı parçalandı ve içindeki siyah bir bant ortaya çıktı, kapak çok zor kapanıyor. internetten hazırını bulamadım, yakınlarda bir tamirci de yok.

bu contayı ölçü ve fotoğraf versek kime yaptırırız?
0
klassno
(20 saat)
en yakin yetkili servisi bul,
dolabin kapagini acinca sag veya sol duvarinda etiket oluyor ,
model numarasini belirten.
bu model numarasi ile
servisten uygun fiyata orjinal yedek parca temin edebilirsin.
kendin cok rahat montajini yapabilirsin.
0
designer
(19 saat)
gitmeden önce ara, her yetkili serviste her ürün anında olmuyor, sorup öyle git.
bende yan lastik için 4-5 servis aradım karşıdaki bir yerde bulup kargolattım ibana para atarak, genelde servislerde sekreter kızlar açıyor onlar savuşturuyorlar eve gelip servis parası almak için insaflısına denk gelirsen yollarlar ürünü
0
eja
(9 saat)
(6)

Kendini kötü hisseden var mı?

ulukayin
Aslında sb. fakat detaylandırmak istiyorum. Bu metin tüm cümlelerin sonunda bir soru olur mu, ondan da emin değilim. Kendimi b.k gibi hissediyorum, gözlerim doluyor ama ağlayamıyorum, avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum ama ağzımı bile açamıyorum. Neden, niçin böyleyim bunu bile bilmiyorum. Hiss
Aslında sb. fakat detaylandırmak istiyorum. Bu metin tüm cümlelerin sonunda bir soru olur mu, ondan da emin değilim. Kendimi b.k gibi hissediyorum, gözlerim doluyor ama ağlayamıyorum, avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum ama ağzımı bile açamıyorum. Neden, niçin böyleyim bunu bile bilmiyorum. Hissettiğim şey sadece çaresiz ve zavallı olduğum. Hayatımda her şey öyle ya da böyle olağan akışında ilerliyor. Fakat içimde bir şeyler bana bunları hissettiriyor.

Şuan ya da hayatının herhangi bir evresinde benim gibi olan var mı, nasıl atlattınız bu süreci?
0
ulukayin
(20 saat)
Son 5 yıldır bu haldeyim. Tinnitus ile başladı, peşimi bırakmadı.

3 yıl kadar psikiyatriye gittim. Günde 5 tane ilaç kullandığım dönem oldu, 10 ay boyunca falandı.

İlaçları kasımda bıraktım. İşe yaramıyor diye bıraktım. Zaten devlet hastanesinde gidiyordum.

Ne yapacağım ne olacak bilmiyorum ben de. Hayatı tolere etmeye çalışıyorum biraz da swh

m.youtube.com
+1
klardtt
(20 saat)
Cevrendeki herkes böyle hissetmen için uğraşıyor, gayet normal. İnsanlar kötü, bencil; hayat acımasız. Kendini olduğun gibi sevmekten başka çıkış yolu yok
+2
sekizdokuzon
(20 saat)
Bok gibi hissettiğim bir dönem olmadı ama epey kötü hissettiğim belirsizlikler içerisinde olduğum bir dönem, süreç yaşadım. 2014 senesinde psikolojim çok problemliydi. Kendim çözmeye çalıştım, çözemedim. Psikoloğa gittim. Aileme bile haber vermedim. Senelerce haberleri olmadan gizli gizli gittim.

Bundan dışında; Bulunduğum ortamdan maksimum yararlanmaya çalıştım. Öğrenmeye, geliştirmeye çalıştım. Ne istemediğimi düşündüm, emin olduğumda tersini yaptım.


@sekizdokuzon +1 Kendini olduğun gibi sevmekten başka çıkış yolu yok. Sevmiyorsan yolunu bulacaksın.
+1
put it in your appropriate place
(20 saat)
kan degerlerin düşmüştür,
sürekli oluyorsa destek al tabi.
-1
designer
(19 saat)
Magnezyum-Demir-B vitamini kompleksi (moral ve güzel uyku için)
Ginko Biloba bitkisi veya ekstresi olan eczane ürünü Tebokan ( tinnitüs için )
Balkonda bitki yetiştirmek, sokakta kedi sevmek...
Bunların neye nasıl faydası oluyor bilmiyorum ama seni biraz yukarı çıkartıyor. İlk önce oraya gelmen lazım. Bulunduğun ( aşağısı olarak düşün ) yerde çok kalırsan orayı normal moral düzeyi olarak kabul ediyor bünye, daha yukarısına çıkamıyor. Bu yukarıda yazdıklarım benim işime yaradı. İyi hissetmek için müzik listeni hazırla, ufak adımlarla başla, yeter ki daha aşağı inme. Muhteşem mutlu olma beklentisi de insanı mutsuz ediyor, o tuzağa düşme.
0
sadegazoz
(9 saat)
Çevresel faktörler böyle hissetmemize neden oluyor, tüm haberler kötü, etrafımızdan sürekli birilerinin öldürüldüğü, yaralandığı haberleri alıyoruz, siyasi olarak ülke karpuz gibi ikiye bölünmüş durumda, bu da özellikle duyarlı insanları olumsuz etkiliyor.

Bir kaç doz ahaber, atv ve sabah öneriyorum bir şeyiniz kalmaz.
0
solo
(9 saat)
(3)

afyonda nerden sucuk ve kaymak alınır?

dedim ben sana
yerel üretici ve fahiş fiyatlı olmazsa sevinirim. alıp memnun kaldığınız varsa tavsiyelerinize talibim. teşekkürler.
yerel üretici ve fahiş fiyatlı olmazsa sevinirim. alıp memnun kaldığınız varsa tavsiyelerinize talibim. teşekkürler.
0
dedim ben sana
(21 saat)
babamlar son 3-5 yıldır bunlardan sucuk alıyor:
mervesucuklari.com.tr

Onun dışında İtimat Sucukları bilinen sevilen markadır ama bunlar 2-3 kardeş bölündü galiba bi şube farklı diğer şube farklı, tatları da zaman zaman değişiyordu. Şu an nasıl bilmiyorum o yüzden. Yine de üzmez sanırım.
0
nhk ni youkosu
(20 saat)
Afyon'da oranın insanı Uzun Çarşı der de, sanırım haritalarda Millet caddesi yazar. Araç trafiğine kapalı bir yoldur. O yola girişte sol tarafta Altınay Lokum vardır. Lokumu oradan, Tam karşısında Ahmet İpek ya da onun biraz üstünde İtimat sucukları vardır. Sucuğu onlardan alacaksın. O yolu takip edip göbeği biraz geçince Belediye Çarşısı vardır. Çarşı girişe yüzünü dönünce genelde sol tarafta bir ya da iki köylü, kaldırıma çömmüş kaymak satar. Kaymağı da onlardan alacaksın.
Afyonlular öyle yapar. Diğerleri sosyal medya şişirmesidir.
0
Mirket
(20 saat)
afyondan alışveriş yapacaksınız madem patatesli ekmeklerinden de alın. kocaman ve mükemmel lezzetli bir şey.
0
ruhlardan esinlenen karga
(8 saat)
(1)

burada $1m+ degerinde gayrimenkulu olan kimse yok mu?

huseyin3
fiyatlar (dolar bazinda) ne olacak onumuzdeki 2 yilda sizce?enflasyon cosmak uzere
fiyatlar (dolar bazinda) ne olacak onumuzdeki 2 yilda sizce?

enflasyon cosmak uzere
-9
huseyin3
(23 saat)
benim yok. en yakın arkadaşımın var. ikinci evini birikim + ihtiyaç kredisiyle aldı. eski borcu ve ihtiyaç kredisi bittiğinde (1 yılı kalmış öyle diyor) bir ev daha alacağını söylüyor.

ona hepinizin yerine sövüyorum.
0
klassno
(20 saat)
(1)

İstoç a benzer Anadolu yakasında ya da online

aloneinthedark
MerhabaAnadolu yakasında İSTOÇ a benzer aradığımız birçok ürünü bulabileceğimiz bir yer var mı ya da uyguna online da birçok çeşit ürün bulabileceğimiz bir yer var mı?Tesekkurler
Merhaba

Anadolu yakasında İSTOÇ a benzer aradığımız birçok ürünü bulabileceğimiz bir yer var mı ya da uyguna online da birçok çeşit ürün bulabileceğimiz bir yer var mı?

Tesekkurler
0
aloneinthedark
(23 saat)
Online için nalburdayim.com fena değil ama istoç dediğiniz kuruyemişten taharet musluğuna hemen her çeşit şeyin toptancısını bulabildiğiniz bir yer. Aklıma online için klasik pazaryerleri (n11, hb, ty) dışında bir ihtimal gelmiyor.
0
yadigar
(21 saat)
(4)

Erkek için evde kendi kendine saç boyamak mümkün mü?

runaway
orijinal rengi tutturmak ve boyama işi evde nasıl yapılır en kolay?
orijinal rengi tutturmak ve boyama işi evde nasıl yapılır en kolay?
0
runaway
(24 saat)
kadınlar bile o kadar uzun saçla yapıyorken, erkekler de yapabilir.

bu arkadaşlar boyamış:

www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
0
art cat chocolate
(23 saat)
boyanabilir ama bu konulara ilginiz varsa ve eliniz yatkınsa. diğer türlü insan içine çıkamayacak hale de gelebilirsiniz. bu sebeple ilk seferinde mümkünse iyi bir yerde yaptırıp, güzelce gözlemlemekte fayda var.
0
lil siztah
(23 saat)
awlmi
(6 saat)
Suratınızı, ensenizi, kulaklarınızı, boyanın akabileceği yerleri vazelin ile kaplayın temizlemesi daha kolay oluyor.
0
peki madem
(4 saat)
(1)

kitap önerisi, kötülük problemi

deartheodosia
altay cem meriç’in kötülük problemi’ni okudum. konuyla ilgili (görüş fark etmez) kitap önerileriniz var mı? tercihen islam felsefesi temelli.
altay cem meriç’in kötülük problemi’ni okudum. konuyla ilgili (görüş fark etmez) kitap önerileriniz var mı? tercihen islam felsefesi temelli.
-2
deartheodosia
(23.06.26)
yanılgının icadı
0
birdirbir
(17 saat)
(1)

Temizlikçi kadın sigortası

Buddrick
Şirket değilse bunların sigortasını temizliğe çağıran kişi mi yapıyor? Bu iş nasıl oluyor bilginiz var mı?
Şirket değilse bunların sigortasını temizliğe çağıran kişi mi yapıyor? Bu iş nasıl oluyor bilginiz var mı?
0
Buddrick
(23.06.26)
E devlete girip ev temizlikçi yaz. Çıkan en üstteki linkte anlatıyordu.

Orada bir form vardı. Onu dolduruyorsun. Mobil bankacılıktan da SGKya az bir para yatırıyorsun, bir gün için.
+1
Mirket
(23.06.26)
(10)

Bazı elektronik cihazlar neden çoklu uzatma kablosuna bağlanamaz?

anaphylacticshock
Merhaba, Buzdolabı, kurutma makinası vb cihazların çoklayıcı uzatma kablosuna bağlanmaları neden istenmez? Mesela buzdolabı, mini fırın, bulaşık makinası falan hepsi beraber üçlü uzatma kablosuna bağlansa ne olur ki? Bu durum cihazlara zararlı mıdır ve niye?
Merhaba,

Buzdolabı, kurutma makinası vb cihazların çoklayıcı uzatma kablosuna bağlanmaları neden istenmez?

Mesela buzdolabı, mini fırın, bulaşık makinası falan hepsi beraber üçlü uzatma kablosuna bağlansa ne olur ki?

Bu durum cihazlara zararlı mıdır ve niye?
0
anaphylacticshock
(23.06.26)
çoklu prizden ziyade amper korumali priz isteniyor sanirim.
0
designer
(23.06.26)
kaldırmaz, standart 3lü prizler 16 amper, 3000 watt kaldırır norrmalde ama malzeme kalitesini falan düşününce buna bile güvenilmemeli, ısınma ile beraber sıkıntı olabilir. bahsettiğiniz cihazlardan sadece 1 tanesi zaten 2000 watt çekiyor, iki tanesi takıldığı anda sorun çıkar.
0
atom karincanin torunu
(23.06.26)
Ama bazı cihazlar mesela buzdolabı tek başına bağlanacak olsa bile uzatma kablosu kullanmayın diyorlar.

Yani o uzatma kablosuna başka hiçbir cihaz bağlanmayacak olsa bile uzatma kablosu önermiyorlar.

Hatta direkt duvardan klemens ile bağlantı oluyor bazı cihazlarda.

Bu durumun sebebi ne?
0
🌸anaphylacticshock
(23.06.26)
buzdolabındaki kompresör ilk çalıştırmada yüksek akım çeker, kaliteli bir 3lü priz çalıştırır sorun çıkarmaz tek başına buzdolabı takılı olacaksa ama güvenlik sebebiyle tavsiye etmiyorlardır. fırın, elektrikli ocak gibi şeyler zaten 2000watt ile falan çalıştığı düşünülerse ciddi güç demek, ben yanlışlıkla yonca priz'i eritmiştim. kolayca yangına sebebiyet olabilecek durumlar olduğu için kimse takabilirsiniz demiyor, tkamayın diyorlar.

bizim köy evinde buzdolabı 3lü prize bağlı tek başına mesela, ve şu anda bir aydınlanma da geldi bazen alarm çalıyor :) alakalı mı bakmalı.
0
atom karincanin torunu
(24 saat)
Hepinize çok teşekkürler 🙏

Bi tanecik daha sorum olacak.

Kablo ne kadar uzun olursa direnci o kadar artıyormuş galiba. Bu tam olarak ne demek?

Özellikle yüksek watt çeken ürünleriniz için çok uzun uzatma kablosu kullanmayın. Yangın riski doğar dediler.

Uzatma kablosunun uzun olmasıyla yangın riski ne alaka?
0
🌸anaphylacticshock
(22 saat)
Bakır iletirken daha çok ısınıyor diye kabaca.
0
yadigar
(21 saat)
kablo icindeki iletkenin, bakir,aluminyum vs olmasina göre degisir,
malzeme kalitesi ve kesit alani ,
sana lazim olan amper,watt vs yi belirler,

gerekli bilgileri paylasabilirsen,
ihtiyacin olan uzatmayi tarif edebiliriz,
yani kablo+priz seklinde elektrikcide hazırlatabilirsin.
0
designer
(19 saat)
İdeal koşullarda evet de, türkiyedeki evler aptalca yapıldığı için çok mümkün değil. Benim her odada bir priz var mesela, evde home lab'im var benim mecburen 3 tane 5li prizi daisy chain takıyorum.

Arkadaşlarıma sordum hepsi öyle.

Mutfak mesela; buzdolabı tost makinesi blender mikrodalga aynı prize takılı uzun yıllardır. Alternatifi yok. Bence çok bir zararı da yok çok ucuz olmadığı sürece.
0
aguen
(17 saat)
voltaj dalgalanmasi,
bunun için bir regülatör yada akim korumali priz olmali,

kacak akim sigortasi,
yasaya göre tesistatta olmali,
kabloya 16 amper gönderdi,
dönüşü 15.97
0.03 amper eksik,
devre elektrigi kesiyor,

ev icin her priz standardi,
16 amper,
3,5kw gibi bisi idi,

prizi taktigin yuvada boşluk olursa,
yada kabloya cok yük binerse
direnc fazlalasiyor,
isi meydana geliyor,
sonrasi alevlenme.
0
designer
(17 saat)
Gece uyurken CPAP cihazı kullanıyorum. 7/24 prizde takılı.

Bu cihazı alırken medikalciler uzatma kablosu kullanmayın, doğrudan prize takın dediler ama sebebini açıklamadılar.

Başucumda tek bir priz var.

Akım korumalı, anahtarlı, kaliteli bir üçlü uzatma kablosu alsam CPAP cihazı, abajur ve laptop şarjı falan aynı anda taksam sorun olur mu?

Şu kablo iyi midir? Cihazları gerçekten korur mu?
amzn.eu

CPAP cihazları çok pahalı. O yüzden böyle titizleniyorum.
0
🌸anaphylacticshock
(3 saat)
(4)

Araba tercih

alibaba06
1.400 civarına citroen c4 veya chery omoda 5 arasında gidip geliyorum. Kullanan varsa hangisi daha iyi bir tercih olabilir? Teşekkürler.
1.400 civarına citroen c4 veya chery omoda 5 arasında gidip geliyorum. Kullanan varsa hangisi daha iyi bir tercih olabilir? Teşekkürler.
0
alibaba06
(23.06.26)
fransız alınmaz. bunu bilir bunu söylerim.
0
summerjam0306
(23.06.26)
hyundai kona da alternatif olabilir bunlara. sanki bir tık daha iyi olur gibi
0
duyulmasi gerektigi kadar
(23.06.26)
Fransiz alınmaz taa ki diger köşede Çinli varsa. 4 aydir ful paket c4x kullanıyorum, benden görüp 3 arkadasim daha aldi.
0
duster
(23 saat)
Memnun musunuz?
0
🌸alibaba06
(21 saat)
(9)

Acil schengen lazim

baldur2
Herhangi bir yolu var mi ayin 10'u gibi almanya'ya gidebilmem icin. Para vs yedirmeye raziyim. Bir sekilde en kotu vize basvurusunda bulunmam lazim.
Herhangi bir yolu var mi ayin 10'u gibi almanya'ya gidebilmem icin. Para vs yedirmeye raziyim. Bir sekilde en kotu vize basvurusunda bulunmam lazim.
-1
baldur2
(23.06.26)
daha önce hiç schengen aldın mı?
0
jelly bear
(23.06.26)
aldim ama 13 sene once.
0
🌸baldur2
(23.06.26)
Çıkma ihtimali var, paranın çöp olma ihtimali de var
Büyük firmalara vize konusunda VIP acenta hizmeti sağlayan kurumlar var
ATG- TURKEY

Telefon açıp bilgi alabilirsin.
0
HellKeePer
(23.06.26)
hem almanya hem 15 gün içinde başvuru ve sonuç... immmmkansız.
0
chanandler bong
(23.06.26)
isveç norveç finlandiya bu ülkelerden randevu bulursun. danimarkada da bulursun da yetişmez işlem süresi. hemen bak. başka da zor.
yunanda biri iptal ederse belki. bu hafta randevu buldun buldun.

çalıştığın şirket gönderirse ticari vize randevusu da kolay olabilir.
0
jelly bear
(23.06.26)
Bir tek yunan çok çabuk veriyor ama temmuz randevularını verdi çoktan
0
mor oje
(23 saat)
romanya için alıp, cluj veya bükreş'ten giriş yapıp, oradan da almanya'ya ekstradan uçulabilir. romanyanın schengen olumlu dönme olasılığı yüksek.
0
rain when i die
(22 saat)
kültür davetiyesi ile randevudan tam bir hafta sonra pasaportu almıştım. bir davetiye çözdürürseniz, randevuyu da bahsi geçen şirket/acentalardan ayarlayabilirseniz mümkün.
0
klassno
(22 saat)
Vize başvurusu yaptıktan sonra 3-4 gün içinde vizeyi vermiş oluyor Yunanistan. Kosmos 'ta randevu bulursan yetişir. Onun haricinde zor.
Ben olsam kosmosla arası iyi olan turizm acentelerine bakardım. Biraz para yedirsen belki yarına bile bulursun.
0
etna
(10 saat)
(1)

3.5 aylık bebekle yolculuk

sacrilegious
Merhaba, 3.5 aylık bebeğimizle ve arabayla ilk kez ankara-ist yolculğu yapmamız gerekiyor. Normalde uyanıkken arabada pusetinde 45 dklık yolculukta bile çok ağlıyor. Pusetinden çıkarmak zorunda kalıyoruz. Buna rağmen susmuyor. Ayakta gezdirilmek istiyor hep, öyle bir bebek. Bu yolculuğu en az hasarl
Merhaba, 3.5 aylık bebeğimizle ve arabayla ilk kez ankara-ist yolculğu yapmamız gerekiyor. Normalde uyanıkken arabada pusetinde 45 dklık yolculukta bile çok ağlıyor. Pusetinden çıkarmak zorunda kalıyoruz. Buna rağmen susmuyor. Ayakta gezdirilmek istiyor hep, öyle bir bebek. Bu yolculuğu en az hasarla nasıl atlatabiliriz? Bir de bu güzergahta nerelerde mola verebiliriz?

(Otele check-in saat 2’deymiş o yüzden yola gece çıkmak bir opsiyon olmayacak sanırım :()

Teşekkürler şimdiden.
0
sacrilegious
(23.06.26)
zaten en fazla iki saat uyanık kalabilir gündüz diye düşünüyorum 4 aylık bi bebek.
pusette de1-2 saatten fazla yatması sağlıksız. yani max 2 saatte bir yarım saat mola verip kucağa ya da sert zemine yatırmak gerekli.

yola çıkarken uyku anına denk getireceksiniz. uyuyacak. uyanınca mola vereceksiniz. tekrar arabaya binince emzireceksiniz.

3,5 aylık bebek de anne kucağı hariç başka bi şekilde oyalanamaz zaten.
0
elorelia
(23.06.26)
(3)

cam balkon fiyatı

inheritance
geçen komşulardan biri cam balkon yaptırdı. benim de yaptırma niyetim var, yapanlara tahmini fiyat sordum. ölçü almadan (sitedeki cam balkonların çoğunu bunlar yapmış, oradan biliyorlar sanırım) tahmini 55-60 bin lira dedi. kısa kenarları 1.5 metre, uzun kenarı 5 metre, yükseklik (tavandan korkuluğa
geçen komşulardan biri cam balkon yaptırdı. benim de yaptırma niyetim var, yapanlara tahmini fiyat sordum. ölçü almadan (sitedeki cam balkonların çoğunu bunlar yapmış, oradan biliyorlar sanırım) tahmini 55-60 bin lira dedi. kısa kenarları 1.5 metre, uzun kenarı 5 metre, yükseklik (tavandan korkuluğa kadar) 1.6 metre olan U şeklinde balkon için fiyat normal mi? (toplam uzunluk 8 metre, toplam alan 12.8 m²)

internette hesaplayıcılar var, biri 85 bin lira, diğeri 50 bin lira çıkardı. malzemeye ve kaliteye göre değişir biliyorum da, bu kadar fark olması normal mi?
0
inheritance
(23.06.26)
malzeme olabilir mi, eve yaptırdığımızla köye yaptırdığımızın kullanılan malzemesi çok farklı. köy için rüzgar alan yerde olduğu için normal olmaz alüminyum destekli bişeyden bahsetti ve yaptı. evdeki daha plastik gibi, köydeki daha demir gibi cam olmayan kısımları.
0
eja
(23.06.26)
en az 3-4 yerden fiyat almadan yaptırma. camı çerçevesi her şeyi fark eder. bu sektörde çok uçuk fiyatlar var. geçen yıl mayıs ayında 3m*1.70m cam balkon için 12500 tl verdim.
0
jelly bear
(23.06.26)
Malzeme fiyatı inanılmaz etkiliyor, kendi evimden biliyorum, mutfakta cam balkon var, evi aldığımızda yapılmıştı, hiç bir işe yaramıyor ne sesi ne soğuğu ne de sıcağı kesmiyor, kendimiz ön ve arka balkona yaptırdık çift/renkli cam tüm camları kapattığımızda dışarıdan en ufak bir ses duyulmuyor (bulvar üstünde ev) ayrıca camlar arasında bilmem ne gazı basılı olduğundan dışarısı buz gibi soğukken bile içerisi ılık kalıyor, sıcakta da tam tersi.

Şöyle bir örnek vereyim, biz yaptıralı neredeyse 3 sene oluyor, o dönemde standart cam balkon ile bizim yaptırdığımız arasında metre başına 7-8K oynuyordu, şimdi bu miktar kim bilir kaç katına çıkmıştır.

Özetle, cam balkon bir kere yaptırılır iyi malzeme ve iyi ustayı tercih edin, ucuz malzeme kullanmayın.
0
solo
(23.06.26)
(7)

Acemi sürücüye güvenli araç bakıyoruz.

mahmuttt
Güvenlik kaza testleri vs araştırdık. Bir de mümkün olduğunca park dar sokak sürtme vs riskini azaltacak şekilde. (bütçe sorunu yok. kaza değer kaybı önemli değil. sadece güvenli sürüş yapabilsin istiyoruz) Chatgpt şunları önerdi: sizce onun bu liste nasıl? Siz içlerinden hangisini hangilerini il
Güvenlik kaza testleri vs araştırdık. Bir de mümkün olduğunca park dar sokak sürtme vs riskini azaltacak şekilde. (bütçe sorunu yok. kaza değer kaybı önemli değil. sadece güvenli sürüş yapabilsin istiyoruz)

Chatgpt şunları önerdi: sizce onun bu liste nasıl? Siz içlerinden hangisini hangilerini ilk sırada önerirsiniz? veya bu liste dışından?


En doğru ikinci el stratejisi

Ben sizin yerinizde olsam şu sırayla bakardım:

2024–2025 Toyota Corolla Cross Hybrid Passion X-Pack
2020–2024 Mazda CX-30
2020–2023 Volvo XC40 T3/T4
2022–2025 VW T-Roc Style/R-Line
2024–2025 Toyota C-HR Hybrid üst paket
2023–2025 Renault Austral Esprit Alpine
2021–2025 Toyota Yaris Cross Hybrid üst paket

En doğru sıfır stratejisi

Sıfırda benim sıralamam:

Toyota Corolla Cross Hybrid Passion X-Pack
Yeni VW T-Roc Style/R-Line
Toyota C-HR Hybrid üst paket
Renault Austral Esprit Alpine / Full Hybrid
Toyota Yaris Cross Hybrid üst paket
Lexus LBX Elegant / Emotion
Kia Sportage Prestige / GT-Line
Nissan Qashqai e-Power Skypack
Mercedes A200 AMG
Hyundai Tucson Elite Plus
+1
mahmuttt
(23.06.26)
kriterleriniz birbiriyle çelişiyor.
güvenli ile kastettiğinizin olası bir kazayı araç içindekilere zarar gelmeden atlatmak olduğunu farzediyorum. mesela siz sarı ışıkta yavaşlarken, arkadan gelen kamyonun durmak istemediği için hızlanması ve size çarpması. bu senaryoya uygun araç genişçe, belirli bir boyutun üzerinde oluyor.
"mümkün olduğunca park dar sokak sürtme vs riskini azaltacak şekilde" bir araç ile de küçük, manevra kabiliyeti yüksek, içinde oturanın etrafını rahatça görebildiği bir aracı kastettiğinizi düşünüyorum.
bence bu iki istek birbiriyle çelişiyor. önceliklerinizi kullanım alanınıza göre yeniden belirleyin.
0
tnz
(23.06.26)
kriterleriniz çelişiyor + 1. listenizdeki araçların çoğu suv veya sedan. bunlarla dar sokak, kolay park yapamazsınız. bunun için a ya da b sınıfı araç bakmanız lazım.

bir de acemi sürücüye sıfır mercedes, lexus vs. alınmaz bence (param çok diyorsanız o ayrı)
+1
inheritance
(23.06.26)
"Güvenlik kaza testleri vs araştırdık. Bir de mümkün olduğunca park dar sokak sürtme vs riskini azaltacak şekilde. (bütçe sorunu yok. kaza değer kaybı önemli değil. sadece güvenli sürüş yapabilsin istiyoruz)"

bunun için acemi sürücüye araba kullanmayı öğretin ilk önce.

çoğunlukla nerelerde ve hangi amaçla araba kullanılacak sorusundan başlayın.

zamanında kaza test laboratuarında staj yaptım. belli hızdan sonra euroncap vesaire anlamı kalmıyor :)

---

bence tam öğrenene kadar vurup, kırıp parçalayacağı, kaporta / far / tampon gibi parçaları her yerde bulunup da montelenebilen araba almakta fayda var.

----

not: 2010'da sıfır km 2009 astra h ile araba kullanmayı öğrenip de acemiliğimi attım.

üstüne 230 bin km koydum arabaya.

not 2: arabayı ilk kullandığım an geri geri giderken annemin arabaya dokundum adşnasöfmbnasönf
+1
rain when i die
(23.06.26)
acemi sürücü suv kullanmasın bence. hatchback küçük araç bakın.
0
jelly bear
(23.06.26)
yaris,
i20,
punto,
manuel viteslisinden.
0
designer
(23.06.26)
Corolla cross passion xpack bence de doğru seçim.
1. Zırt pırt arıza vermez. Yolda bırakmaz.
2. Suv değil crossover. Öyle aşırı büyük boyutları yok.
3. Toyotalarda güvenlik donanımları hep standart ve ncap testleri hep 5 yıldız.
4. Passion x-pack'lerde fren desteği, acil fren, kör nokta uyarısı, akıllı park asistanı gibi ek önlemler var.
0
yadigar
(21 saat)
hepsi çok büyük acemi sürücüye B sınıfı araç lazım.
0
orpheus
(16 saat)
(3)

amfi tamiri istanbul

kisa
Merhaba,HK3770-BT amfinin bir kanalından az ses geliyor. bunu tamir edebilecek güvenilir bir elektronikçi biliyor musunuz. mümkünse anadolu yakası
Merhaba,
HK3770-BT amfinin bir kanalından az ses geliyor. bunu tamir edebilecek güvenilir bir elektronikçi biliyor musunuz. mümkünse anadolu yakası
0
kisa
(23.06.26)
cemal çelik - retrosound. kartal'da.

www.facebook.com

bir arayıp model vererek sor. sayfada telefonu var.
+1
kibritsuyu
(23.06.26)
Adam neredeyse komşu çıkacaktı :)
dijitale bakmıyormuş, aramaya devam
0
🌸kisa
(23.06.26)
teknik hifi, kadıköy caferağa.
0
klassno
(22 saat)
(9)

2 tane futbol sorusu

baldur2
1- kalecilerin ceza sahasi icerisindeki adama atarak ya da oyuncunun kaleciye atarak oyunu baslatmasindaki mantik ne? yine baski yiyorsun? hatta daha fazla baski yiyorsun. dun irak kalecisi mesela hata yapti ve boyle gol yedi. yani illa niye ceza sahasi icerisindeki oyuncuya veya kaleciye atiliyor k
1- kalecilerin ceza sahasi icerisindeki adama atarak ya da oyuncunun kaleciye atarak oyunu baslatmasindaki mantik ne? yine baski yiyorsun? hatta daha fazla baski yiyorsun. dun irak kalecisi mesela hata yapti ve boyle gol yedi. yani illa niye ceza sahasi icerisindeki oyuncuya veya kaleciye atiliyor ki pas? ve niye butun takimlar bunu yapiyor istisnasiz? baska taktik kalmadi mi?

2- bir de oyun baslarken ayagindaki top rakip takimin tac bolgesine atip oraya baski yapmaktaki mantik ne? ayagindaki topu verip tekrar kapmaya calismak kadar sacma bir sey az gordum. o zaman her topu rakip sahadan taca atsinlar?

nedir yorumlariniz?
0
baldur2
(23.06.26)
modern futbol işleri
1. set oyunu kuruyor takım, kaleci stopere veya oyun kurucuya verir kimi zaman bu kalecinin vuruşları kötü olduğundan oyunu başlatmak için de ihtiyaç duyulur ama genelde kaleci stopere pas verir rakip ön alanda pres için orta sahayı boşaltır, rakibin defans orta sahaya yaklaşır böylelikle 3. bölgeye yani hücum - rakibin kalesine daha hızlı iner.

2. rakibin özellikle boş alanlarda hızlı oyuncusu varsa onun olduğu alanda bu şekilde yoğunluk yaratıp oyuncuyu kitlemeye yönelik işler. ÖR: PSG - Bayern maçında Olise müthiş etkili ve hızlı bir oyuncu olduğu için PSG kalecisi tüm kale vuruşlarını olise'nin olduğu yere doğru taça attı. Bayern oyuna o bölgeden başlamak zorunda kalınca Olise'yi etkili kullanamadı gibi
+2
croswell
(23.06.26)
kesin guardiola icat etmistir aw
0
🌸baldur2
(23.06.26)
1. futbol bir alan yaratma ve bu alanlardan yararlanma oyunudur en temelinde. Geriden oyun kurmanın avantajları ve dezavantajları var. Rakip oyuncuları daha geniş bir alana çekmek, onların bloklarının arasındaki boşluklardan yararlanarak daha hızlı bir çıkış yakalamak ya da kendi set hücumu planını uygulamak gibi avantajları var. Tabi bunun için ayağı temiz bir kaleciye, oyun kurabilen, oyun görüşü yüksek kaleci ve stopere ihtiyaç var.

2. topa sahip olmanın her şey demek olmadığını türkiyenin oynadığı iki maçta da görmüş olduğumuzu düşünüyorum. İlk başta dediğim gibi, futbol temelde alan yaratma üzerine kurulu bir oyun. Topu rakibe verip ani baskı ile topu ondan almak, hücum pozisyonundaki rakibi savunmaya geçemeden aralardaki boşluklardan yararlanmayı amaçlar. Rakibi dengesiz yakalamak için yapılır. Tamamen kapanmış defansa da yapılacak olan şey, topu çok hızlı çevirerek, ani kanat değiştirerek rakibin defans bloklarını çalkalamak ve arada boşluk yaratmayı amaçlamaktır. Topu rakibe verip aniden ondan almak da aynı şeyi amaçlar; rakibi dengesiz yakalamak.
+1
thracia
(23.06.26)
1. tutturdular iyi ayaklı kaleci diye o zamandan beri süper kurtarış yapan buffon gibi adamlar çıkmaz oldu. sebebi, oyunu geriden kurarak rakibi üstüne çekip rakip takım sahasında boşluk arama. topu kaleci direk dikse rakip sahada topu indirip kazanma ihtimalin daha düşük.
2.yetenekli bir takım değilsen bunu yaparak şansını artırıyorsun. modern futbol şeyleri. artık her şey istatistik. opta vb. gibi firmalarla çalışıyor takımlar. xg falan var(beklenen gol). bu iş istatistiğe yöneldiğinden beri topçular aşırı pragmatist oldu. nerde pirlo, ballack nerde o eski registalar. bu işin anasını ağlatan gevşek guardiola.
0
mikahakkinen
(23.06.26)
birinci soruyu geçenlerde ben de sormuştum, gelen cevaplar belki faydalı olur:

(git: 1620250)

hala anlamıyorum. tamam abanıp karşı sahaya rastgele şişirme ama en azından yakındaki stopere pas vererek oyun kur. 2 metre yanında duran adamla ceza sahası içinde karşılıklı paslaşıp adamları kendi kalenin önünde üstüne koşurtturmanın ne alemi var?
0
kibritsuyu
(23.06.26)
@kibritsuyu
E yediler iste golu dun.

Isin komigi adam kaleciye pas veriyor kaleci yine degaj yapiyor ama baski aninda yaptigi icin top kisa dusuyor, daha tehlikeli oluyor aslinda.
0
🌸baldur2
(23.06.26)
1) Geriden oyun kurmak ama çok iyi stoper ve bek ikilisi olmalı. Guardiola çıkardı evet. Bunları iyi yapamazsan golü yersin, yaparsan arka taraf otoban, rahat gol. Forvetlere nasıl hizmet ederiz diye kaleciye kadar ağza sıça garantili oyun.

2) kesinlikle yanlış bakış açısı. Fatih terim’in 2.videosunu izleyiniz izletiniz

Rakibi dengesiz yakalamak da bir parçası.
0
baldan kaymak
(23.06.26)
2. sorunuz için görüşüm şu; topu rakibin defans bölgesine (3. bölge) atıp rakip taç atışı kullanırken o bölgede yoğunlaşıyorsunuz. Alan dar ve rakip açısından riskli bir bölge olduğu için hızlı oyuncular ile kalede tehlike yaratma ihtimaliniz artıyor. Ayrıca rakipten bir oyuncu taç kullanacağı için aslında o 1 kişi pratikte eksik gibi duruyor. Elbette bu taktik her seferinde sonuç vermez ama bir maçta 5 kere denersiniz, bir seferinde de golü bulursanız amacınıza ulaşıyorsunuz işte. Her takımın uygulayabileceği bir anlayış değil; hızlı oyuncular, çok iyi pozisyon alma ve pas becerisi gerektiriyor ancak yapabilen takımlar, bu taktiğin uygulanabileceği rakipler olduğu sürece neden olmasın? Tüm bunlar araştırma ve analiz sonucunda ortaya çıkıyor. Birdenbire yapılan oyunlar değiller yani.
+2
burka
(23.06.26)
1- önde kalecinin ağzına basan takımlara karşı büyük avantaj oluşturuyor, kalecinin ağzına basabilmek için takım boyunu kısa tutmak zorundalar, defans çizgisini orta sahaya hatta daha da öne taşımalılar. ilk baskıdan çıktıktan sonra dikine oynayan bir takım çok kısa sürede karşı kaleye inebiliyor. orta blokta bekleyen takımlarda ise topu dikip %50-50'ye girmektense oradan oyun kuruyorlar. bir de eskisi gibi pivot santraforlar yok, topu diktin, indirdi, dağıttı falan çok riskli. istatistiğe bakmadım ama stoperlerin kafa vurma oranı daha yüksektir bu durumda.

2- adam adama yapmayı ve alana yerleşmeyi biliyorsanız, elinizde de tackle ve pas kabiliyeti yüksek oyuncular var ise çok çok verimli olabiliyor.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(23.06.26)
(7)

Erkekler yaz aylarında özel bölgelerine hangi kremleri sürmeli ?

HellKeePer
Nem, pişik ve sürtünme gibi problemlere karşı kullandığınız neler var ?
Nem, pişik ve sürtünme gibi problemlere karşı kullandığınız neler var ?
0
HellKeePer
(23.06.26)
Baliden getirdiğim özel karışımlar, aloaveralar falan. Hocam her gün suyun altına 10 dakika girsen böyle dertlerin olmaz zaten.
-3
gobekliraki
(23.06.26)
travazol
+1
baldur2
(23.06.26)
Erkeklerin özel bölgelerinin düşmanı sıcaklık ve nem değil tam aksine bunların barınmasına ayrıca kirlenmeye rahat ortam sağlayan boxerdir .
O nedenle yara vs. hususlar dışında bir şey kullanan hiç duymadım .
-1
diyecevaplandı
(23.06.26)
Petrol türevi naylonu çok don giymediğiniz, aşırı dar kıyafetlere itibar etmediğiniz, kıl tüy temizliğini düzenli yaptığınız, her gün de duş aldığınız sürece birşeycik olmaz. İlave tedbirlere gerek yoktur.
+1
Mirket
(23.06.26)
Youtubeda erkeklerle ilgili kozmetik hijyen kanallarında bunun için pudra önerildiğini görmüştüm. Yabancı kanallarda aratırsan çıkar muhtemelen
0
grimavi
(23.06.26)
Hiçbir şey tabi
+1
benaslindayohum
(23.06.26)
Uzun yürüyüşler ve sürtünme gibi durumların neden olacağı tahrişi önlemek için bisikletçilerin kullandığı anti-şaf kremleri tavsiye edebilirim. Şamua yağı gibi.
www.cyclingweekly.com

Terleme ve mantar oluşumunu engellemek, bölgenin kuru kalması hedefse, pers-mant jel iyidir. Yine talk pudrası uygulanabilir.

Hali hazırda pişik olmaya başlamışsa ya da başlayacağını düşünüp korunmak istiyorsanız çinko ve vazelin içeren bir pişik önleyici kullanabilirsiniz. Çok marka var. Popolin mesela.

Ama normal koşullarda bölgeyi temiz ve kuru tutmak ve ℅95 ve üstü pamuk, modal yahut bambudan günlük temiz iç çamaşırı kullanmak dışında bir şey gerekmez.
0
yadigar
(23.06.26)
(4)

Asos bölgesi ve Kuzey Ege

erty_ksk
kuzey ege asos bölgesinde deniz tatili için otel konaklama ve restoran tavsiyelerinizi duymak isterim.
kuzey ege asos bölgesinde deniz tatili için otel konaklama ve restoran tavsiyelerinizi duymak isterim.
0
erty_ksk
(23.06.26)
bu haftasonu sokakağzına sokakagzı hotele gideceğiz. Seviyoruz o koyu biz, yemekleri de oldukca guzeldi restoranının daha once 2kere gitmiştik.
0
solenkol
(23.06.26)
az önce başka bir arkadaşım daha tam olarak bu soruyu sordu. ona verdiğim cevabı buraya da bırakıyorum. geçen yaz gidip memnun kalmıştık. www.instagram.com
0
veddin vele biddin
(23.06.26)
co2s2
(21 saat)
Meyhane olarak Aret'in Yeri'ni tavsiye ederim.

Mezeler de manzara da şahane.
0
10551037
(20 saat)
(3)

Otomobil dünyasında neden toyota gibi başka bi marka çıkmadı?

Lh12
Toyota başarılı ve popüler bi marka olmasına rağmen, neden başka şirketler "biz de toyota gibi üretelim" kafasına girmedi?
Toyota başarılı ve popüler bi marka olmasına rağmen, neden başka şirketler "biz de toyota gibi üretelim" kafasına girmedi?
0
Lh12
(23.06.26)
Çünkü Toyota’daki olay bir kültür. Kar etmek isteyen bir şirketin kültür koşturması çok da anlamlı değil. Yalın üretim, kaizen, 3S, 5S vs.
Ayrıca Toyota da artık rekabet edemediği için bazı sorunları telafi edilebilir görüp üretim hattını durdurmayacak ve kalite kontrolde sorunu düzeltecek şekilde değişikliğe gitti. Eskisi kadar sorunsuz olmayacak yani.
0
artıküyeolmakistiyorum
(23.06.26)
öncelikle @artıküyeolmakistiyorum + 1, kaizen kültürünün doğduğu yerdir toyota, toyota tarzı kitabını okumanı tavsiye ederim.

Diğer taraftan Toyota bir aracın a noktasından b noktasına seni sorunsuz şekilde götürmesini hedefler, bunu yaparken de araçtaki her donanımın kusursuz şekilde uyumlu olmasını hedefler, diğer otomobil üreticileri gibi şık dursun kafasında değil, tüm araçlarında 10 yıldır aynı multimedya ekranını kullanıyor, MSDOS ekranı gibi ama iş görüyor, diğer araçlara bakıyorsun boing kokpiti gibi, toyota bilmez miydi oraya her yerinden neon ışıklar saçan display monte etmeyi ama yapmıyor çünkü her kablonun bağlanacağı devre, her civatanın gireceği delik onlarca mühendis tarafından kim bilir ne kadar analiz edildi, araştırıldı, test edildi.

Özetle Toyota candır.
0
solo
(23.06.26)
bu bir kültür meselesi. elektronik sektöründe de sony gibi markada çıkmadı. bu japon kültürü.
toyota sağlamdır ancak konforsuzdur. türkiyede memur garantici arabasıdır.
0
mikahakkinen
(23.06.26)
(9)

Başka sektörlerin toyota sı nedir?

Lh12
Uzun ömürlü, kullanışlı, sempatik ve lüks olmayan markalar neler? Giyimde, beyaz eşyada, mobilyada, elektronikte....
Uzun ömürlü, kullanışlı, sempatik ve lüks olmayan markalar neler? Giyimde, beyaz eşyada, mobilyada, elektronikte....
0
Lh12
(23.06.26)
Apple
Daikin
Başka aklıma gelmedi
-2
artıküyeolmakistiyorum
(23.06.26)
Sony
0
duster
(23.06.26)
izeltaş
0
antihero
(23.06.26)
Decathlon
0
hububrad
(23.06.26)
(bkz: muji) (giyim, kirtasiye)
(bkz: uniqlo) (giyim)
0
Sour
(23.06.26)
Saat casio
0
grimavi
(23.06.26)
Bilgisayar thinkpad lenovo.
0
logisticsmanager
(23 saat)
ben bilgisayarda asus diyorum.
2005'ten beri asus bilgisayar kullanıyorum.
3 tane oldu şimdiye kadar ve hepsi aslında bir şekilde çalışıyor.
telefonda da iphone.
2016'da alınmış se çalışıyor.
pilini değiştirsem 4s de çalışır ama çalışınca ne olur bilemem gerçi :D
-1
rain when i die
(22 saat)
mars hydro
barneys farm
canapuff
0
birdirbir
(18 saat)
(1)

Fethiye marmaris temakul fiyatlı temiz

Lh12
Otel, pansiyon tavsiyesi alınır. Ucuz değil lüks te değil. makul lütfen. Mutlu bi gün olsun hepinize.
Otel, pansiyon tavsiyesi alınır. Ucuz değil lüks te değil. makul lütfen. Mutlu bi gün olsun hepinize.
0
Lh12
(23.06.26)
Selimiye tarafını düşünürseniz Giritimu'yu önerebilirim.
0
(21 saat)
(1)

Saçtaki kırıklar

strawberry first
Saçlarım oldukça kalın telli. Ancak uçlarda kırıklar var. Kuaföre gitmek istemiyorum. Evde kendi başıma bu kırıkları nasıl temizlerim? Yöntem ya da alet vb?
Saçlarım oldukça kalın telli. Ancak uçlarda kırıklar var. Kuaföre gitmek istemiyorum. Evde kendi başıma bu kırıkları nasıl temizlerim? Yöntem ya da alet vb?
0
strawberry first
(23.06.26)
Uçlar için ben bunu denedim görece idare ediyor ama aralar için birinin alması lazım: youtube.com
0
Amaranta ursula
(23.06.26)
(1)

ebay'dan ürün satın almak

cezzard
kargo dahil 60 dolarlık bir ceket sipariş etmek istiyorum. gümrüğe takılacağı için doğrudan ebay'dan alamıyorum. amerikanpostam kapandı diye biliyorum. bu tarz hâlâ hizmet veren bir site bilen var mı acaba ? nasıl alacağım ben bu ürünü.
kargo dahil 60 dolarlık bir ceket sipariş etmek istiyorum. gümrüğe takılacağı için doğrudan ebay'dan alamıyorum. amerikanpostam kapandı diye biliyorum. bu tarz hâlâ hizmet veren bir site bilen var mı acaba ?

nasıl alacağım ben bu ürünü.
0
cezzard
(23.06.26)
shopbyamex diye bir site var. Kurumsal bir yere benziyor.
0
tadartatmaztadantatar
(23.06.26)
(7)

Almanya’da cidden klima yok mu?

messina123
Duyduğuma göre almanyada klima taktırmak için belediyeden duvar delme izni, komşulardan da gürültüye dair izin alınması gerekiyormuş. Trenlerde, otobüslerde bile klima açılmıyormuş. Yazın pek çok kişi tren yolculuğunda baygınlık geçiriyormuş. Almancı birileri teyit edebilir mi bunlar kolpa mı doğru
Duyduğuma göre almanyada klima taktırmak için belediyeden duvar delme izni, komşulardan da gürültüye dair izin alınması gerekiyormuş. Trenlerde, otobüslerde bile klima açılmıyormuş. Yazın pek çok kişi tren yolculuğunda baygınlık geçiriyormuş. Almancı birileri teyit edebilir mi bunlar kolpa mı doğru mu?
0
messina123
(22.06.26)
Kolpa.
0
enteg
(22.06.26)
gecen yaz 1 hafta berlin'deydim. hava baya sicakti. klima sikintisi yoktu.
otosubler falan gayet serindi.
atmasyon.
0
cooperr
(22.06.26)
Kaynak: x.com
0
🌸messina123
(22.06.26)
Hava uzun süre sicak kalmiyor.
2-3 hafta senede belki klima kullanacak kadar sicak oluyordur.

Klima cogu yerde yok. Bizim sirkette yok mesela. Yeni bina 2020 yapimi falan. Trenlerin yarisinda var yarisinda yok.

Sikayet edilecek bir durum bence yok.

Perdeyi cami acmadigin sürece evin icin iyi mesela su an. Cünkü izolasyon iyi. Gündüz erkenden hava soguk bile yani ceket giysen olur. Kaldi ki su an heatwave var. Ben gecen hafta kazak giyiyordum.
-2
Purple life
(23.06.26)
Evet yok. Çok yeni yapılmış binalarda olabiliyor. Bizim enstitüde de yok, bir tek enstitü direktörlerinin ofislerinde var. Otobüs ve tramlarda eski tip değilse var ama çoğu dışarısı 37c bile olsa camları açıyor.

Daha önce sıcak hava dalgası vurup 2-3 gün tavan yapıp duruluyordu ama şu an 2 haftadır bitmek bilmeyen bi 35C+ sorunsalı var. Benim ev çatı katında ve gece dışarısı 23Clere de düşse evin içi hala 30C gösteriyor. Ben şahsen kendi adıma baygınlık geçirmek üzereyim ve bu konuda yalnız olmadığımı düşünüyorum :D
+2
truf
(23.06.26)
truf +1
ben de eski bina+cati kati kombosundayim. evin ici sogumadigindan dolayi hep sicak. ve evet nadir yeni binalar disinda pek klima yok. olsa da bizdeki gibi usutecek kadar calistirilmiyor (en azindan benim deneyimim bu sekilde)
tramvay ve trenlerin bazilarinda klima var, ama cogu hafiften ufuruyor ya da bir tarafi calisiyorsa diger tarafi calismiyor. oyle trene bindim ohh serinledim olayi yok.
dun tramvayda nefes alinmiyordu sicaktan ve kalabaliktan mesela.

bulundugunuz yere gore de degisiyor sicaklik. hessen bu hafta 38 derece, berlin icin ortalama 35 diyor, hamburg 30-32 arasi. yani hamburgdaki birinin iyi ya abartilacak bir sey yok demesi benim icin bir mana ifade etmiyor :)
+1
65 derece
(23.06.26)
Almanyada evimde de isyerimde de klima yok ancak bence sadece cati alti daireler sorun yaratiyor.En sicak gunlerde bile alt katlar yeterince serin olduyor bence.
ALmanyada cati alti daire kesinlikle tavsiye edilmez.Yazin sogumaz, kisin isinmaz
-1
turkuaz
(23.06.26)
(4)

vps nereden bulayım?

duyurukullanıcısı
hosting'de hostgator kullanıyorum ama vps'i 2000usd falan. benim en az 4 databaseli website kurmam gerekiyor.nereden gidip alsam en mantıklı olur?
hosting'de hostgator kullanıyorum ama vps'i 2000usd falan. benim en az 4 databaseli website kurmam gerekiyor.

nereden gidip alsam en mantıklı olur?
0
duyurukullanıcısı
(22.06.26)
digitalocean, linode
0
enteg
(22.06.26)
hetzner kullanıyorum fiyatları uygun ve güvenilir, sadece kayıt süreci biraz zahmetli diğerlerine göre.
0
solo
(23.06.26)
digitalocean +1
0
false pretension
(23.06.26)
bedavadan biraz pahalı olsun dersen h2.nexus
0
bravoteam
(23 saat)
(9)

Hayvanlar aracılığıyla tanrıdan mesaj almak

genki
Arkadaşlar hayvanlardan ve doğa olaylarından mesajlar çıkarıyorum yani anlamı var gibi geliyor. Mesela bazen uçak bir kelebek veya öyle gelip karşıma duran bir kedi bana tanrı aracılığıyla gelmiş ve birilerinin ruhu veya bir çeşit mesaj taşıyor gibi. Bir de doğa olayları deprem fırtına sıcaklar yağm
Arkadaşlar hayvanlardan ve doğa olaylarından mesajlar çıkarıyorum yani anlamı var gibi geliyor. Mesela bazen uçak bir kelebek veya öyle gelip karşıma duran bir kedi bana tanrı aracılığıyla gelmiş ve birilerinin ruhu veya bir çeşit mesaj taşıyor gibi. Bir de doğa olayları deprem fırtına sıcaklar yağmur ya da başka bir şey gök gürültüsü şimşek benim için oluyor gibi geliyor kendimi sorumlu ve yetkili hissediyorum neden bilinmez bayadır böyle ruhsal olarak bok gibiyim. Bir de korkularım var mesela sokakta arabalar veya yayalar beni takip ediyor ya da insanlar sürekli dedikodumu yapıyorlar ayağımı kaydırıyorlar ve arkamdan konuşuyorlar diye hissediyorum çevremde arkadaş kalmadı herkes uzaklaştı doktora da gidiyorum eskiden beri dönem dönem oluyor bunlar bir iğne ve 2 ilaç kullanıyorum ama korku takıntım hep var sosyal medyamı kapattım çünkü paylaşımları vb üzerime alınıyorum x ünlüsü paylaşımı benim için yaptı ya da tv de geçen bir haber tanrının bana bir şekilde mesajı gibi geliyor. İlaçlar iyi gelmiyor ayrıca çok takıntılarım var göz kırpma yutkunma gibi tikler var. Doktor devam edelim diyip yeni ilaç yazdı. Askerden muaf oldum ama işsizim mesela hayat boş geliyor. Ne yapmalıyım sizce.
0
genki
(22.06.26)
Sıcaklardan oluyor fazla terleyince böyle şeyler olabilir, bol bol su iç.
+1
kizil karga
(22.06.26)
ilaçların iyi gelmediğini konuştun mu doktorunla? sana iyi gelmediyse doktorunu değiştirebilirsin.
bir de iş bulman lazım en yakın zamanda.
0
unabomber
(22.06.26)
doktorunuzla veya trsm hekimiyle görüşün. anlattığınız düşüncelerin hepsi hastalığınızın bir semptomu. ilacınızın dozu değişince iyi gelecek. tedaviniz ihmal edip kendinizi ve ailenizi üzmeyin.
+2
unalub
(22.06.26)
Hastaneye yatarak tedavi olsan daha iyi gibi geldi. Çok zor durum geçmiş olsun
+1
artıküyeolmakistiyorum
(22.06.26)
dostum,
hepimizde olan şeyler,
havalar çok isininca,
bu duygular yükselebiliyor,

sosyal olmaya çalis,
düşüncelerini burada paylaşman guzel birşey.

aklina takilan birsey oldugunda doktora gitmeyi ihmal etme.
-3
designer
(22.06.26)
galiba antipsikotik ilaçlara ihtiyacın var, verdiği ilaçlardan fayda sağlayamıyorsan doktorunu değiştirmeyi dene.
+3
antihero
(22.06.26)
olanzapine.
0
thetruenorthstrongandfree2
(23.06.26)
bipolarların dönemlerinde de oluyor bunlar. İyi bir psikiyatriste ihtiyacın var. Doğru ilaçla hızlıca toparlayabilirsin. İstanbuldaysan göztepedeki prof. Süleyman yalçın hastanesi psikiyatri kliniğini öneririm. Kalabalık ve ilgililer
0
gadlemler
(23.06.26)
Farkındalığınızın olması iyi. Doktorunuzun verdiği ilaç kullanımı ile birlikte, bu düşüncelerin sizinle ilgili olmadığını kavrarsanız iyileşmeye gidiyorsunuz. Ne hayvanların hareketlerinin, ne doğa olaylarının size doğrudan bir mesaj verme ihtimali yok. İnsanların da genel olarak umrunda değil mesaj vermek veya ima etmek. O kadar düşünceli veya akıllı değiller. Özetle, şu sıralar size doğrudan söylenmedikçe hiçbir şeyi dikkate almayın. İnsanların umrunda değil. (Not: Doktordan memnun değilseniz doktorunuzu değiştirin. Referanslara dikkat edin.)
0
tadartatmaztadantatar
(23.06.26)
(1)

500 Euro banknot döviz bürolarında bulunur mu?

gadlemler
yaygın mıdır kadıköy'de bulabilir miyim?
yaygın mıdır kadıköy'de bulabilir miyim?
0
gadlemler
(22.06.26)
elime bir tane geçti, bozduramadım. bu paranın basımı bitti ve türkiye' de çok sahtesi var, yanaşmıyor döviz büroları.

en sonunda gidip o parayı euro hesabıma yatırdım. 2 gün sonra gidip çektim, bozuk verdiler.
0
galahad reloaded
(23.06.26)
(8)

Duyuru fazla mı zengin adam dolu

gobekliraki
Herkeste sanki inanılmaz paralar, yatırım için bekleyen "boşta" paralar. Bana mı öyle geliyor?
Herkeste sanki inanılmaz paralar, yatırım için bekleyen "boşta" paralar. Bana mı öyle geliyor?
-2
gobekliraki
(22.06.26)
duyuruda zengin değilde akıllı adam çok. akıllı adamda iyi para kazanıyor. yani emeğiyle para kazanan, iyi para kazanan insanlar var. baba parası yiyenler buralara girmez.
0
mikahakkinen
(22.06.26)
Algıda seçicilik olmalı sanırım.
Bizde ne yoksa onun hayali daha cazip.
Burada fatura , çek, dekont, banka uygulamasından bir screenshot gördüğümüz yok. Birilerinin hayali de olsa yatırım tavsiyesi veriyorum bazen .

Paranın gelmesinden ayrı olarak, nereye gittiği de önemli. Haliyle kötü para kötü yollara gidiyor .
0
diyecevaplandı
(22.06.26)
O konular açılınca o insanlar ortaya cikiyor, bende para yok mesela, boyle ornekler de var sadece cok vurgulamiyorum yerli yersiz.
+1
mbond
(22.06.26)
duyuruda gercek zengin oldugunu sanmiyorum, birkac wannabe var gibi.
0
cooperr
(22.06.26)
neye zengin dediginize gore degisir, duyuruda cok fazla 35 yas ustu insan var, bu yaslarda 20-30 bin dolara yada 200-300 gram altina sahip olmalari cok normal. yani algi meselesi, sizde olandan cok her zaman zengin gorunur. ben daha bir kac milyon dolar net varligi yada nakit parasi olana rastlamadim.
+2
cairo
(23.06.26)
Duyurudaki adamların alayı eski ekşi sözlük kadrosu, eski moderetörler vb, alayı 40'ını devirmiş aklı başında adamlar, bir çoğu dünyalığını yapmış, kıytırık işlerden elini eteğini çekmiş, sözlükteki trol ordusuyla uğraşmak istemediği için ya da zamanında sözlük yönetimine küsmüş olduğundan entry girmeyen, tek amacı insanlara fayda sağlamak olan bir güruh, bundan olsa gerek. Zengin ama gönlü zengin diyelim.
+5
solo
(23.06.26)
@solo özetlemiş. 27 sene önce kuruldu sözlük. o zamanlar üniye yeni başlamış ve liselilerden oluşuyordu. o zamanlar en yaşlı yazar hukukçu justinianus diye biriydi ve galiba 50 yaş üstüydü. şimdi ise o ve sonraki nesillerin hepsi 40 üzeri. benim gibi 50 üstü de epey var. şimdi bunlar on yıllarca ortalamanın üzerinde eğitimli oldukları için para kazandılar, biriktirdiler, evlenip eşleri ile de birikim yaptılar. keza bir çoğunun anne babası öldü miras falan da kaldı. ister istemez ortada devasa olmasa da bir maddi güce sahip oldular. kaldı ki ezici çoğunluk muhalif kanattan ve kendi çabaları ile bir yerlere gelmiş insanlar var burada. son olarak yutddışında yaşayan yaşamasa bile yurtdışından para kazanan insanları da koyarsanız durum daha da net anlaşılır.
+2
ground
(23.06.26)
İlaveten şunu söyleyeyim:
Sözlük yazarlarından ilk dört nesilde olup da aileden çok zengin olan da gayet vardı. Zirvelerde, mail gruplarında ve birebir tanışmalarda bunu görebiliyorduk.

Bence duyuruda maddi anlamda en iyi durumda olanları, aksine, bu tarz konularda ağızlarını açmayanlar içinde.
+1
yadigar
(23.06.26)
(3)

Duyuruda görünmeyen ama +1 olarak görünen cevap

yakalayamadığın.ışıklar
Neden böyle olur? Sitenin hatası mı?
Neden böyle olur? Sitenin hatası mı?
0
yakalayamadığın.ışıklar
(22.06.26)
kendi duyurunuz değilse, sizin engellediğiniz ya da sizi engelleyen birinin cevabı olması sebebiyle öyle görünüyordur.
+2
lil siztah
(22.06.26)
Benim duyurum.
+1
🌸yakalayamadığın.ışıklar
(22.06.26)
yeni kaydolan kişilerin yazdığı ilk cevaplar mod onayından geçtikten sonra görünür oluyor diye biliyorum. Kısaca yeni hesap cevabı.
+3
eileengray
(22.06.26)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.