[ask]

iki kişi arasında

(1) 
tam aşk üçgeni denemez ama çok garip duygular içindeyim. dmden yazan olursa iç dökmek ve danışmak is...
[ask]

hobiniz vs eşiniz

(10) 
bir arkadaşım var yeni hobisi amatör telsizcilik (bir arkadaşım ekolü). sınavına girmiş, belgesini a...
[ask]

Bu hanım ne demek istedi

(4) 
Kumsalda bibarkadas ortamında tanıştığım hanımefendi ile karşılıklı sohbet ettik.muhabbetin ilerleye...
[ask]

sizce bu durum adaletli mi

(26) 
yazacağım veriler objektif bakabilmeniz açısından (konusu bile açılmadı kendi aramızda)kardeşim anne...
[ask]

bendeki aşk mı takıntı mı?

(13) 
10 aydır hoslandigim biri var.3 ay oncesine kadar birlikte calisiyorduk ve her gun iletisimdeydik.ba...
[ask]

Şu an ölmüş olsanız geçmişte

(6) 
nasıl bir hayat yaşamış olmak isterdiniz? Ben de düşüneyim eklerim sonra....
[ask]

Çıkmış adım dokuza inmez sekize gibi bir durumunuz oldu mu hiç?

(1) 
Beni büyük bir topluluk mitte çalıştığımı zannediyor. Eski dtcf dekanlarindan biri de bunların arası...
[ask]

instagram hikaye görüntüleme/toplam takipçi sayınız

(7) 
instagram'da paylaştığınız hikayenin ortalama görüntülenme sayısı ile toplam takipçi sayınız nedir?...
[ask]

amacı neydi ki?

(8) 
2 sene önce başka bir ilde birlikte bir hafta eğitim aldığımız bir arkadaş vardı. tanıştığımızda öğr...
[ask]

Yurt dışına taşınma ve aile ilişkileri

(5) 
Merhaba, büyük ihtimalle yakın zamanda yurt dışına yerleşeceğim. 24 yaşındayım şimdiye kadar ailemde...
[ask]

Reddedilmekten korkmak

(4) 
Başlıktaki gibi reddedilmekten korktuğum için hoşlandığımı belli etmeye çekiniyorum. bir kaç yıl önc...
[ask]

Arkadaşıma nasıl destek olayım?

(3) 
Yüksek işlevli (hafif düzeyde) otizmli bir arkadaşımız var. İşten çıkarıldı. Görüştüğü eşi ve ailesi...
[ask]

Nedir bu hocalardan çektiğim

(12) 
Eskiden yan flüt dersi almıştım. Hoca kolumu belli bir pozisyonda tutmamı istiyordu ve bu da kasılma...
[ask]

bir şarkı arıyoruz

(11) 
arkadasimin hic iliskisi olmadi. hep platonik oldu ve ask acisi cekti. elle tutulur bir flortu de yo...
[ask]

kendinizi en çok ne zaman yalnız hissetiniz?

(16) 
ben 30.yaş günümü sadece annem kutlayıp, kendimi şehrin pahalı restoranlarından birinde doğum günü y...
[ask]

Olması gereken normal tavrı mı sergiliyor?

(13) 
Merhaba. Semptom gösterip pcr testi yaptırdım, pozitif çıktığı için şu an evde karantinadayım. Sonuc...
[ask]

Karmaşık duygular içerisindeyim...

(16) 
Sevdiğim halde ayrılmanın doğru olacağını düşündüğüm için ayrıldım sebebi ilerisini göremememdi bir ...
[ask]

Hayata sizi bağlayan ne ?

(7) 
Hayata tutunmaya çalışmak için sanırım bir motivasyon kaynağı gerekiyor hepimize. Bu zamanında okul ...
[ask]

geçmişte çok istediğim hayalimi gerçekleştirebilecekken

(2) 
artık istemiyorum. o istek kalmamış gibi. neden böyle oldu, oluyor? şu an istemediğim için gerçekleş...
[ask]

biraz teselli

(10) 
5 yaşında kızım var. annesiyle boşanalı 1,5 yıl oldu. zaten düzenli de gördüm vs.şimdi eski eşimin t...
[ask]

Aynı uzaklıkta olduğunuz iki kişi varsa?

(5) 
Arkadaşlar, benimle görüşmek isteyen iki kişi var ve benim için ikisi de aynı uzaklıkta. Sizden de f...
[ask]

Sizi arayan bilmediğiniz numaralara geri dönüş yapar mısınız?

(19) 
Tam açacakken kapatan bilmediğiniz numaraları siz tekrar arar mısınız?Gönül işi değil fakat buraya a...
[ask]

düğünde takı.

(19) 
yakın zamanda düğünü olan yakın, veya hatta en yakın arkadaşınızın düğününde ne taktınız?...
[ask]

Terk edilmek, ayrılık

(9) 
1. Hiç terk edildiniz mi? Terk edilme sonrasında ilişkiniz kendiliğinden mi bitti? Kaç gün konuşmadı...
[ask]

Hayatını kaybeden yakinlarinizi ne sıklıkla rüyanızda görüyorsunuz

(11) 
Ve bu rüyaların içeriği nasıl, sizinle konuşuyorlar mi-ölen yakınlarınizla ilgili aciklayamadiginiz ...
[ask]

sevdiklerini kaybetme korkusu

(5) 
İnsanı hayattan soyutlayan bir korku. Sevgiliden ayrılıp kopma olayı falan olsaydı keşke, aile içine...
[ask]

Buluşmak istemesine rağmen yan çizen erkek

(11) 
Valla artık kafayı yicem, neden bu kadar garip insanlar? 3 ay önce iş vasıtasıyla birisiyle tanıştım...
[ask]

Kavga kıyamet ayrıldığınız hatunun babasının hastalandığını öğrenseniz..

(18) 
covid olmuş.1. ne ararım ne mesaj yazarım. artık birbirimizin hayatında olmadığımız için gerek yok b...
[ask]

Tinder ile İlgili Soru

(3) 
llk defa indirdim.. Anlamadığım bir şey var. Beni beğenen kişileri göremiyorum(sanki çok var :d) Gol...
[ask]

Erkek arkadaşımla seyahat etmek zevk vermiyor

(8) 
Geçen gün bir yere gittik iki tane fotoğrafımı çekmesini istedim burun kıvırdı. Ki okdr heryerde fot...
[ask]

Kafalar karışık

(9) 
İlk defa doğru düzgün bir ilişkim var ve dışarı çıkınca dengemi şaşırıyorum. Birisi kız arkadaşıma b...
[ask]

Sevgili yüzüğü taktınız mi

(18) 
Lise/üni döneminde hiç sevgili yüzüğü taktınız mi? Hadi itiraf edin xdNot: bilmeyenler için; sevgili...
[ask]

Güvenmiyorum!

(8) 
Türkiyede insanlara güven problemi yaşıyorum.Gönül işi olarak değil.Bir dükkana girdiğimde bişi alır...
[ask]

Hayatın anlamını bulamıyorum

(7) 
Yaşama motivasyonum yok. İntihar edecek bir tip değilim ama gerçekten çok motivasyonsuzum. Yani öyle...
[ask]

Son 5 yılda hayatımda hiçbir şey değişmemesi

(5) 
Bakıyorumda resmen çöp. ev araba dahil hiçbir şey değişmedi. Her gün ben nabıyorum lan demekten bık...
[ask]

Terkeden eski sevgiliyle iletişime geçmeye çalışayım mı?

(10) 
Özet aşağıda.Bir çok insanla flört ettim ayrılıktan sonra ama bulamadım. Milletin psikolojisi cidden...
[ask]

Bayramlarda şehir dışından gelen yakınlarınızı uğurlamak zor oluyor mu?

(9) 
Merhaba arkadaşlar,Başka şehirde oldukları için uzun zamandır görüşemediğiniz yakınlarınız bayramlar...
[ask]

Düğünde takılacak para

(8) 
Eski işyerimde beraber 8 yıl çalıştığımız bi abi kızını evlendiriyormuş. Ben oradan ayrılalı 12 yıl ...
[ask]

İşsiz kaldığınız için terk edildiniz mi hiç??

(11) 
İşsiz kaldığınız için yani parasızlık veya işsizlik stresini kötü yönettiğiniz için terk edildiğiniz...
[ask]

Bu evlilikte maddi işler nasıl oluyor?

(20) 
Kadın tarafının arabası var, erkeğin yok. Aynı zamanda kadın çeyiz olarak mutfak eşyası, yatak odası...
[ask]

"Bugün yazar mı acaba" beklentisini kafamdan nasıl silip atabilirim?

(6) 
selamlar, 10 gün önce kız arkadaşımla ayrıldıktan sonra tüm iletişimimizi kestik. lakin benim kafamd...
[ask]

“X yaşından önce şunu mutlaka yapmalıyım” dediğiniz şeyler

(4) 
Neler?Mesela 30 yaşından önce mutlaka yapmak istediğiniz şeyler var mı? Ya da 40 yaşından önce ya da...
[ask]

bugün sizde de bir huzursuzluk var mı

(6) 
nedensiz....
[ask]

Elit insanlarla bir arada bulunmak?

(15) 
Napayım mason locasına mı kaydolayım ilber ortaylı gibi oldum cahillere tahammülüm kalmadı ilber gib...
[ask]

Instagram hesabına sürekli çıplak fotoğraf atan arkadaşın amacı nedir?

(8) 
Selamlar,İnstagramdan takip ettiğim bi kadın var resim falan yapıyor diye takip ettim kendisini tanı...
[ask]

nasılsınız eyyyy romalılar?

(6) 
keyifleriniz yerindeler mi? neler yapıyorsunuz?...
[ask]

Onun şu an üzgün hissetmemesi, ihtimal dahilinde olabilir mi cidden?

(10) 
Merhaba.1,5 yıllık ilişkim yakın dönemde nihayete erdi. Bu ilişki benim için de kız arkadaşım için d...
[ask]

Son zamanlardaki en büyük probleminiz nedir?

(22) 
İşsizlik, işi beğenmeme, sevgili olmaması, özgür olmamam diye cevaplarla dolacak bir anket duyurusu....
[ask]

Sevgiliniz sizi meşgulken arasa

(9) 
Sevgiliniz kendisi sürekli bir şeylerle meşgulken sizi arasa, uyarmanıza rağmen buna devam etse ne t...
[ask]

30+ erkekler:"Sıfırdan yeni insan tanımak" size de yorucu geliyor mu artık?

(9) 
güzel bir ilişkim vardı, geçenlerde hiç hesabımda olmayan bir şekilde bitti. hayli ani ve sert geldi...
123456789• ... 138  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.