[ask]

Haklı mıyım Haksız mı?

(2) 
erkek arkadaşınız yahut kız arkadaşınızla bir tiyatro oyununa gittiniz. (sevgiliniz yani) tiyatro oy...
[ask]

gün içersinde neler yapıyorsunuz

(3) 
hafta içi işten- okuldan kaçta geliyorsunuz ve neler yapıyorsunuz? hafta sonu bunlara ek olarak vey...
[ask]

Aşıkken bir başkasına aşık olmak

(4) 
Arkadaşlar sizce bunun sonu var mıdır aşıkken insan daha iyisine daha aşık olabileceği biri çıkamaz ...
[ask]

Bana bir hedef tavsiye edin ....(daha doğrusu motive edin)

(2) 
Biraz saçma oldu galiba. Zinciri kırma diye bir motivasyon meselesi vardı belki bileniniz vardır bar...
[ask]

İstanbulda falcı tarotçu

(4) 
İyi kötü bi havası olan falcı tavsiyelerinize açığım. Ayrılık yaşayan bir arkadaşım onu götürmemi is...
[ask]

date sorusu, ufak bir anket vs.

(5) 
ana soru: tek gecelik ilişilere bakışınız nedir1- kısa süreli partnerlerinizle hangi ortamlarda tanı...
[ask]

Sevgili aile tanışması

(15) 
Selamlar,Kız arkadaşımı ctesi bizimkilerle tanıştırıcam iki taraf da oldukça hevesli zaten orada bir...
[ask]

Aşırı istek ve belli bir yerden sonra isteksiz olmak. (düzenlenmiş duyuru)

(5) 
Neredeyse 1 senedir görüştüğüm ve aktif cinsel hayatımız olan biri var.Fakat cinselliğe aşırı istekl...
[ask]

Yetişkinlerin dünyasından sıkıldım

(17) 
Karı-koca çalışıyoruz. Yaşları 40+ olarak düşünün. Kadın özel bir şirkette çalışıyor uzun zamandır. ...
[ask]

kizarkadasin babasiyla tanismada kizarkadasin yeri ve onemi

(2) 
ve bir uygulama diye devam etsem tez bile yazarim bu konu uzerine. iki tarafta da hem gerginlik hem ...
[ask]

Sevgiliyle özdeşleşen şarkı

(4) 
Ayrılmış olanlar da geçmiş zamandaki özdeşlikten yola çıkarak yazabilir.Bakalım hangi şarkıları dinl...
[ask]

kimi tercih etmeli?

(14) 
bir arkadaş adına soruyorum.malum yılbaşı gecesi çoğu kişinin bir planı oluyor. 3-4 haftada bir görü...
[ask]

çok fena tutulmak

(4) 
bu hallere düşeceğimi hiç tahmin etmiyordum. 30 yaşında eşek kadar adamım. geçen sene yaz aylarında ...
[ask]

Yılbaşı planı

(15) 
Merhaba. Yılbaşında ne yapıyorsunuz?...
[ask]

rüyada hem inception olmak hem de lahmacuna zam gelmesi normal mi?

(4) 
yemeksepetinde en ucuz sipariş getiren yer lahmacuncu... 5 lira minimum paket servis tutarı, lahmacu...
[ask]

Bugün ne içiyoruz?

(8) 
Bugün benim için özel bir gün, 50lik viski alıyorum. Sizin menüde ne var?...
[ask]

Erkek kadın ilişkisi

(6) 
Arkadaşlar kadın ruhundan anlamalı mıyız? Yani olaylara bambaşka tepkiler veriyorlar. Erkek aklımla ...
[ask]

Kadının aldatması vs erkeğin aldatması

(19) 
Ahlaki ve şeref açısından ikisinin de aynı düzeyde ahlaksızlık olduğunu değinmeye gerek yok. Ahlakın...
[ask]

Hiç...

(1) 
Hiç "tünelin ucundaki ışığın üzerinize gelmekte olan tren" çıktığı oldu mu? Olduysa, nasıl...
[ask]

naber gencler

(4) 
uzun bi sure sonra yeni geldim, ne var ne yok neleri kacırdım?...
[ask]

Ayrıldıktan sonra paylaşılan söz müzik

(5) 
Arkadaşlar birinden ayrıldınız giden tarafsınız hemde. Karşı tarafın göreceği yerlerde müzik söz vs ...
[ask]

Dating siteleri

(12) 
Bu sitelerin ortalamadaki algisi nedir arkadaslar? Salt seks ise, kadinlarin sekse ulasmak icin bu a...
[ask]

Seviyorum ama hissetmiyorum ne demek?

(9) 
Duyuru: Seviyorum ama hissetmiyorum kalbim artık yorgun kavgalarımızdan anlaşmazlıklarımızdan diyen ...
[ask]

Siz olsaydiniz...

(16) 
Isyerinden bir kiz arkadasima icten ice hayranlik besliyordum ama 6 yillik (son 3 yili uzak mesafeli...
[ask]

Unutamamak & Suçlu Hissetmek

(5) 
11 sene önce ayrıldığım, ilk ciddi ilişkimi yaşadığım kişiyle o zamanki nefret duygularıyla ayrıldık...
[ask]

Çok ünlü birine whatsapptan yazdım

(23) 
Selamlar,İsmini yazsam tanımayacak tek bir kişinin bile çıkmayacağını düşündüğüm, çok meşhur bir kiş...
[ask]

Karar verememek

(6) 
En basit konuda karar verirken bile tereddüt yaşadığımı fark ettim. Geçenlerde birine soruyorum alın...
[ask]

Hadi falima bakalim

(6) 
Cok degisik abidik gubidik sekiller var sadece fal amacli degil sanatsal da yorumlayabilirsiniz. Kon...
[ask]

Nerd/Geek boyfriend sorunsalı

(28) 
Evet nerden buluyorsam hep nerd tipleri buluyorum arkadaşlar.Bu adamlar genelde software developer o...
[ask]

birilerinin umurunda mısınız?

(13) 
hani derler ya koskoca evrende toz parçacığı bile değiliz diye..Sizi umursayan birileri var mı?zor d...
[ask]

Ne yapıyorsunuz?

(13) 
Hava serin, akşamları soğuk. Mekanlarda bulunmayı hem maddi olarak hem şahıs olarak sevmiyorum. Saki...
[ask]

Spor salonundan birine nasıl yürürüz?

(12) 
Baştan söyleyeyim kadın kişisiyim. Normalde spor salonunda etrafı kesen, detecting the targets grubu...
[ask]

Tanışmak istiyorum ama Çok Utanıyorum

(18) 
Merhaba, bi süre önce çalıtığım işyerinde yeni bir genel müdür atandı. Bir süre önce dediğim baya ol...
[ask]

Başlamadan bitmeli mi?

(15) 
Geçen hafta arkadaşlarım vesilesiyle bir kızla tanıştım.İyi anlaştık. 1 haftadır her gün uzun uzun k...
[ask]

Whatsapp grubu

(5) 
Bunalıma girdim galiba. Canım sadece kendi yaşantımdan çevremden uzaklaşıp bambaşka birilerini dinle...
[ask]

göz renginin fotoğrafta belli olmaması

(2) 
milletin fotoğraflarda renkli gözleri parlak parlak belli olurken benimki siyah gibi çıkıyor, flash ...
[ask]

neden her zaman gelen gideni aratıyor?

(9) 
selam,genel olarak niye böyle amk? bu soruyu yalnızca gönül işleri için sormuyorum. siz bu duruma na...
[ask]

eski sevgilinin kuzeninin yürüyüşüne karşılık vereyim mi?

(9) 
biz birlikteyken ilk tanıştığımızda "bu sana büyük değil mi ya, tam benlik hahahyt" gibile...
[ask]

30 yaşında olmak

(12) 
Nasıl bir duygu sizce? Yaşlı mıyım artık? 25 bile göstermiyorum.Cinsiyet: erkek....
[ask]

Birisini unutmak için, bir başkası mı?

(12) 
Soru gayet açık, fakat gelebilecek tepkileri tahmin edebiliyorum. Kullanma olarak değil; hani tanıdı...
[ask]

Evlilik Kararı

(28) 
Selam arkadaşlar,20li yaşlarımın ortasındayım diyelim. Bir erkek arkadaşım var. İlişkide uzun süre h...
[ask]

unutmadığım eski sevgili

(14) 
eski sevgiliyi unutamamak değil bu, başka bir şey. içimde ona karsı sonsuz bir sevgi var. hiç geçmey...
[ask]

Bu şarkı çok güzel değil mi?

(5) 
Bu şarkı: https://www.youtube.com/watch?v=Zl3Y5-Qrbk8Aman danrım....
[ask]

bi' hediye sorusu!

(18) 
selamlar,efenim malumunuz yılbaşı yaklaşıyor, ben de sevgili kişisine ufak bir hediye almak istiyoru...
[ask]

Böyle hissediyor musunuz?

(20) 
Çok şey olmayı isteyip de hiç bir bok olamayıp, geberene kadar da aynı bokluğun süreceği hissi 24 sa...
[ask]

bu adamın

(3) 
ismi ne?...
[ask]

Eski Sevgili Sorunu

(7) 
eski sevgilileriyle görüşmeyen biriyim. ancak bir dönem çok aşık olduğum sonra sağlam kazık yediğim ...
[ask]

her anlamda ilk adımı erkek mi atmalı?

(12) 
bi sorun çıktı diyelim ya da herhangi bir şey de. haklı haksız farketmez. her zaman ilk adımı erkek ...
[ask]

Duyurunun kadınlarına

(3) 
Ciddi ilişkinizi annenize nasıl söyemiştiniz? Direkt babaya söylemek opsiyon değildi mesela, önce an...
[ask]

sevgiliye yılbaşı için hediye

(7) 
hediye alınacak kişi erkek, ilişki yeni, ilgi alanı yok ne alınır ki ?not: para önemli, öğrenci işi ...
123456789• ... 102  Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.