Giriş
(3)

Bu tavrı nasıl buluyorsunuz

mete kudur
Ard arda şeffaf odanın bölümlerini izliyorduk arkadaşımla. Aslında uzanıp sohbet ederken o dönüyordu arkada, bize de alternatif konu işte. farkettim ki, güneri civaoğlu her gelen misafirine ne iş yapıyorsa o işi ''çok etkileyici, mükemmel'' yaptığını söylüyor. eskiden beyazıt öztürkü bu tavrından do
Ard arda şeffaf odanın bölümlerini izliyorduk arkadaşımla. Aslında uzanıp sohbet ederken o dönüyordu arkada, bize de alternatif konu işte. farkettim ki, güneri civaoğlu her gelen misafirine ne iş yapıyorsa o işi ''çok etkileyici, mükemmel'' yaptığını söylüyor.

eskiden beyazıt öztürkü bu tavrından dolayı eleştirirdim. o zamanlar illa birini tercih edeceksem okan bayülgeni tercih ederdim. sonradan o da bozdu kendini, hep o inermisin çıkarmısında ki kel abimizin ölümünden sonra oldu bunlar, okan çok etkilendi ondan. yani ümid ediyorum ki öyledir.

böyle bir davranış biçimi var, karşısındakini yüzüne karşı övme, onun yapıtğı şeyleri yüceltme.

hayır bunun zaten karşıdaki insana yapılmış bir ayıp, bir zul, bir işkence biçimi olmasını geçtim. dünyanın en büyük yalanını bir insanın gözlerinin içine baka baka söyleyebilme kabiliyetinden sonra, bu adamlara manitaları nasıl inanıyorlar.

bir nevi porn star evliliği gibi mi buşey. yani işte herşey mübah ama işten çıktığında yine o adamdan doğruları konuşmasını bekleyebiliyor muyuz ?

bu tavır, bu sahtelik. yalandan da olsa insanları 1kaç zamanlığına mutlu etme, doğru bir davranış biçimi mi ?

eskiden elimden geldiğince bende yapardım, aslında halen bazen yapıyorum ama. ne bilim. yanlış yoldamıyım dönmelimiyim bilmiyorum.

gerçekten.
0
mete kudur
(23.11.14)
güneri civaoğlunun hiçbir programını izleyemiyorum zira o kadar elitist ve kasık bir havası var ki, adamı izlerken ben geriliyorum oturduğum yerde. ha keza gelen konuklar da baston gibi duruyor adamın karşısında, hiç samimi bir sohbet dönmüyor.
0
fengari
(23.11.14)
ben de bazen denk geldikce seyrediyorum. adam hic konu acamiyor. konu bir yerde tikaniyor ilerlemiyor. bilmiyorum size de oyle geldi mi? adam program yapma isini kiviramiyor bence. ama adi var ya yillardir programini surduruyor:)
0
exlibris
(23.11.14)
güneri hiç bir vasfı olmayan aydın doğan sayesinde el üstünde tutulan birisi. yaptığı bütün işler de hiç bir elle tutulur tarafı olmayan işler...
0
inanmazsan inanma
(23.11.14)
(3)

Kitapları dik tutan aparat

rosencruz
Arkadaşlar tez vb. yazarken, kitapları açık ve dik bir şekilde, rahat okunabilir açı ile tutan aparatın adı ne idi? Nerede satılır böyle şeyler?
Arkadaşlar tez vb. yazarken, kitapları açık ve dik bir şekilde, rahat okunabilir açı ile tutan aparatın adı ne idi? Nerede satılır böyle şeyler?
0
rosencruz
(22.11.14)
kitap standi, kitap okuma standi diye aratabilirsin

www.pandora.com.tr

www.hepsiburada.com
0
exlibris
(22.11.14)
işte budur. iki saattir google'da yaşlı dedeler gibi kitap tutar, kitap dik tutucu, kitap desteği bilmem ne aratmadığım şey kalmadı :) teşekkürler.
0
🌸rosencruz
(22.11.14)
www.indirdik.com

telden şöyle bir şey yapmak zor olmasa gerek :) gerçi 4 liraymış kendim yapmaya kalksam daha pahalıya gelir :)
0
freebird5406_2
(22.11.14)
(3)

twice born

exlibris
`cumartesi gecesi evde oturan ezik ve yalnız insan`lar... bu film nasil? izlenir mi?izlemek isteyenler icin bugun saat 22:00 de cnbce'dehttp://www.cnbce.tv/film/1541-twice-born
cumartesi gecesi evde oturan ezik ve yalnız insanlar... bu film nasil? izlenir mi?

izlemek isteyenler icin bugun saat 22:00 de cnbce'de

www.cnbce.tv
0
exlibris
(22.11.14)
indirip izlemiştim
film idare eder. filmle alakalı en güzel şey saadet ışıl aksoy. diğer oyuncular bana sönük geldi. hikayeye de geç giriyor

boş vakit varsa izlenebilir. sonrasına komik kedi videolarını hazırlayın ama
0
la noix
(22.11.14)
izlemeye gerek yok ya.
0
bohr atom modeli
(22.11.14)
@atom yarisinda kapattim. cok sikildim
0
🌸exlibris
(23.11.14)
(18)

kadın mı erkek mi? capsli

bluebey
solda eldivenli olan kadın ayakkabısı var ama erkeğe de benziyor sizce kadın mı?https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10648415_716057071814469_7372253627211330113_o.jpg
solda eldivenli olan kadın ayakkabısı var ama erkeğe de benziyor sizce kadın mı?

fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net
0
bluebey
(18.11.14)
kadın
0
neferkitty
(18.11.14)
@neferkitty ayakkabısından dolayı mı? başka birşey var mı belli eden.
0
🌸bluebey
(18.11.14)
kadın
0
basond
(18.11.14)
E tabii ki kadın. Elbisesi, kürkü, surat zerafeti.
0
pandispanya
(18.11.14)
dizüstü etek giymiş, kilotlu çorap ve ayakkabı, şapka da kadınsı.

okama değilse kadındır yani, sen bu kadar ısrar edince erkek diye tereddütte kaldım şimdi.
0
emirkulu
(18.11.14)
kadın yahu işte. şapkası da belli ediyor bence.
0
tepedeki psychedelic adam
(18.11.14)
ispanyolcası olan bi baksın linke bişeyler yazıyordur belki.

blog.museumoto.com

sanırım kadın. sayfada full kadın var.
0
farrytikki2
(18.11.14)
@farry
google translate "yaşlı kadın motosiklet" deyü
0
emirkulu
(18.11.14)
daha ne kadar kadın durabilirdi, merak ettim. pek tabii ki kadın.
0
devilred
(18.11.14)
@devilred o kadar da net olarak kadın durmuyor suratı karşısındaki gbi genç adam suratı resmen.dikkatli bakınca ayakkabı ve etekten anlaşılıyor.
0
🌸bluebey
(18.11.14)
ikisi de kadın. giyim tarzlarına bakılırsa sene 1920'ler olmalı.
0
m e l t e m
(18.11.14)
bayansı kadın.
0
seyduna6687
(18.11.14)
haydaa 2 erkek düşünürken 2 hatun mu çıktı @meltem sağdaki nasıl kadın arkadaş!
0
🌸bluebey
(18.11.14)
ahahahaha bluebey, sen çok yanlış gelmişsin. ikisi de kadın onların. yüz hatlarından çıkarabilirsin bunu.
0
devilred
(18.11.14)
hay cool tavırlarını ya allak bullak oldum :D
0
🌸bluebey
(18.11.14)
sağdaki o zamanların spor giyinen kadını işte. :)

pantolon giymesi büyük bir farklılık o dönemde.

soldaki daha klasik. ayakkabısı filan hanımefendi ayakkabısı. ^_^

çok güzelmiş bu fotoğraf bu arada.

bak bu da 1920'lerdeki diğer kadınlar: www.gorodmod.com

erkek değiller yani. garanti. :)
0
m e l t e m
(18.11.14)
erkeğe benzemiyor
0
hellojack
(18.11.14)
soldaki kesin kadin.

sagdaki de dikkatli bakinca kadin. ama sagdaki ilk bakista biraz erkek gibi

ama ikisi de kadin. kesin bilgi yayalim
0
exlibris
(18.11.14)
(25)

bir seferde kaç şınav çekebiliyorsunuz?

iguanamvar
ama nizami olacak iyice inerek. kaç tane delikanlı gibi söyleyin
ama nizami olacak iyice inerek. kaç tane delikanlı gibi söyleyin
0
iguanamvar
(17.11.14)
en son 42'de kalmıştım, 50'yi zorlardım.

iddia vardı o yüzden bıraktım 42'de, arkadaş da bırakınca :D
0
reavelyn
(17.11.14)
50'yi rahat geçerim. hiç rekor için kasmadım.
0
[silinmiş]
(17.11.14)
41 sonrasına bende kasmadım askerde yetiyordu bu.
0
divit
(17.11.14)
20-25 civari maks. Agirim 94 kg. Anca oluyo.
0
Solem
(17.11.14)
Ya ben hiç şınav çekemiyorum desem yeridir. 10 filan maksimum:( Ama bana mekikle gelin. Mekikte iddialıyım. :p
0
pandispanya
(17.11.14)
12.5 falan akdja

Saka saka max 5
0
LXXVII
(17.11.14)
Üniversitede nereden aklıma estiyse her gün şınav çekicem demiştim.
Birinci gün 3 tane çekebildim. Kollarım kesildi hemen.
Sonra her gün 1 tane yükselttim sayıyı.
50. günün sonunda tam 50 tane nizami ve hiç kasmadan çekebiliyordum.

Daha ne kadar ilerlerdi bilmiyorum ama insan bedeninin bir duruma alışmak konusunda ne kadar başarılı olduğunu kendi üzerimde yaptığım deneyle görmüş oldum.

Şu an yine en fazla 10 çekerim.
0
thatam
(17.11.14)
25 falandı. Pörsüdüm. 8 sanırım. Evet. 8. Geçen denedim.
0
empty man
(17.11.14)
en son antremanlıyken 100 dü şimdi bilmiyorum o kasların üzerinden ne biralar ne tatlılar geçti.
0
bluebey
(17.11.14)
ben hiç çekemiyorum lan! :(

nasıl çekiliyor, taktiği falan mı var?
0
lemmiwinks
(17.11.14)
en son askerde 10-15 civari cektikten sonra yerden zor kalkmistim. simdi denedim 5' i zor gordum.
0
sterimar
(17.11.14)
58. en fazla bu kadar yaptım, bence fena değil. 30'a kadar zorlanmadan geliyorum.
0
vedat chili peppers
(17.11.14)
0
bir tane dahi çekebilmem mümkün değil.
0
sutlu nescafe
(17.11.14)
şu anda 15 -20 spor yaptığım zamanlarda 35-40 falandı.
0
sta
(17.11.14)
şu an 17 çektim geldim :/
0
namus ninjası
(17.11.14)
İdmansız 10 filan, idmanlı 20 filan.

Kişisel rekorum 25'ti. 20'den sonraki şınavlarda kollarım 9.5'lik deprem gibi sallanıyordu aq. 3 gün kımıldayamamıştım.
0
efreet sultan
(17.11.14)
1 :(

dogru soyluyorum
0
exlibris
(17.11.14)
kollarımı çok açıp 60 yapıyordum birkaç sene önce

şimdi 3 yapamam.
0
ya ben lan neyse
(17.11.14)
100 üzerinde.
0
hiko seijuro
(17.11.14)
72, düzenli spor yapıyorum zate
0
mirty
(17.11.14)
99 kiloyum, en son 120 yaptım. düzenli spor yapıyorum.
0
3003
(18.11.14)
25-30. 30'u geçemiyorum.
0
fransızkalanadam
(18.11.14)
normal şınav çekemiyorum anca on knees push up dedikleri diz üstündekinden yapabiliyorum onu da 20 filan daha fazla değil.

şınav çok zor bence :D
0
neferkitty
(18.11.14)
15 yaşında ağırlık işine girene kadar 80 civarıydı. Kilom da 85 falandı sanırım. O zamandan beri hiç şınav rekoru denemedim. 4 senedir göğüs sakat zaten. Çok zorlarsam 30 falan olur sanırım şimdi.
0
arnold schwarzeneger
(18.11.14)
askerde 70'lerde çekiyorduk ama artık 15 tanede kalırm bence.

not: nizami. hatta nizami yarışı yapıyorduk kolasına, sandviçine falan. hakemler de vardı yani öyle sayıldı D:
0
kamera motor
(18.11.14)
(1)

Caterpillar Mağaza

burbat31
merhabalar, cevap gelir umuduyla tekrar açtım kusura bakmayın. ankara'da en çok çeşit bulabileceğim, caterpillar satan yerler nerelerdir? internette beğendiğim modellerin hiçbirini bulamıyorum mağazalarda, denemeden internetten almak da istemiyorum. teşekkür ederim.
merhabalar, cevap gelir umuduyla tekrar açtım kusura bakmayın. ankara'da en çok çeşit bulabileceğim, caterpillar satan yerler nerelerdir? internette beğendiğim modellerin hiçbirini bulamıyorum mağazalarda, denemeden internetten almak da istemiyorum. teşekkür ederim.
0
burbat31
(17.11.14)
caterpillari yesil kundura uretiyor. yesil magazalarina bakabilirsin. ankarada var mi bilmiyorum yalniz. sitelerinden bak.

bir de boynerlerde cat modelleri oluyor. boyner vardir ankarada herhal
0
exlibris
(17.11.14)
(7)

kâr etmem için nasıl bir hesap yapmam gerekir?

kırmızıkaşekaban
diyelim ki;bir yere kurabiye yapıp satacağım. sattığım kişi bunun kilosunu 40 tl'den verecek. hem kendisi kâr etsin, hem ben kâr edeyim. nasıl bir hesap olmalı?bu durumda hangi bilgileri vermem gerekir bilmiyorum fakat aldığım bir paket unu bir parti kurabiyede kullanmayacağım ya da içine girecek şe
diyelim ki;

bir yere kurabiye yapıp satacağım. sattığım kişi bunun kilosunu 40 tl'den verecek. hem kendisi kâr etsin, hem ben kâr edeyim. nasıl bir hesap olmalı?

bu durumda hangi bilgileri vermem gerekir bilmiyorum fakat aldığım bir paket unu bir parti kurabiyede kullanmayacağım ya da içine girecek şeker
baharat gibi çeşitli malzemeleri.
ben başlarken (rakamı uyduruyorum) 30 tl'lik alışveriş yaptım fakat bu 30 tl'lik malzeme ile 3 parti kurabiye çıkarıyorum. benim her vereceğim kurabiyeyi kaçtan vermem gerekir?
0
kırmızıkaşekaban
(16.11.14)
40tan verecekse 25-30dan alması yeter ona. 25-30dan satmak seni de kurtarıyor anladıgım kadarıyla.
0
dusmanimizkindirbizim
(16.11.14)
Excel kullanmayı biliyosan,

girdileri kalem kalem yazacaksın. karşısına da maliyetini yazacaksın.

un
yağ
şeker
vanilya
elektrik
kıl
tüy
yün
senin el emeğin

o parti kurabiye için kullandığın malzeme miktarları ve o kadar malzemenin kaç para tuttuğu yazacak o maliyet sütununda.
sonra toplam bir rakama ulaşacaksın.
diyelim rakam
1 kilo için 20 lira çıktıysa, sen ona 30'a satacaksın.
30 lira çıktıysa, sen ona 35'e satacaksın.

peki bu hesaptaki adaletsizlik ne? senin yaptığın daha zor ve know-how gerektiren bişiy. çünkü bir standardizasyon tutturman lâzım, metodunu 'valide' etmen lâzım.

o alıyo ve satıyo. tüccar yani.

öğrenilen ders ne buradan?
ticaret yapmayı sen de öğreneceksin. hemen olmaz. ona baka baka öğreneceksin.
0
compadrito
(16.11.14)
30 liralik alisverisle 3 parti çıkarıyorsan bu isin parti basina maliyeti 10 lira oluyor.

Bunun üzerine 10-15 lira kendine kar eklesen (ki bu % 100 kar anlamina geliyor) 20-25 liraya sen verirsin en az, diger kisi de 40 liraya sataraa gayet uygun olur bence.
0
fraise
(16.11.14)
soyle hesapla
1 kilo uzerinden gidiyorum.

1 kilo kurabiye icin gerekli malzemeleri al
1 kg un
x yumurta
xx margarin
xxx

alt alta bu bir kilo unu kurabiye yapacak malzemeleri yaz.
hammaddeyi ne kadara satin aliyorsun onu yaz
muhtemelen 30 tl den daha az bir tutara mal edersin. iste isgucu elektrik vs ucretini de eklersin her turlu kar edersin.
0
exlibris
(16.11.14)
Her parti 1 kg olarak kabul edersek, 1 kg kurabiyenin sana maliyeti 10 tl + elektrik + emeğin yapıyor. Ek iş mi yapıyorsun, kira su katılacak mı bilmiyorum ama Elektrik masrafını bence dikkate almalısın, zira fırın iyi elektrik yakıyor diye biliyorum. Ay sonunda sürpriz bir fatura ile karşılaşabilirsin. Geçimini sadece bundan mı karşılayacaksın yoksa paraya ihtiyacın var mı yok mu? Sen vergi vermiyorsun belki tamam ama başka işin yoksa evdesin diye devlet senden vergi alacak. Sen vergisiz veriyorsan ve sattığın yer fiş kesiyorsa ona ekstra kdv ve gelir vergisi çıkabilir fazla girişi yoksa. Yani bu kadar teferruata girmek gereksiz olabilir ama neye göre ne kadar kar etmen gerekiyor bilmiyorum. Maliyetin 15 tl olsa ve 30tl'ye versen, günde 1 kg satsan 15 tl ayda 450 tl yapar. Bu geçimi sağlamaya yetmez. Ama aynı maliyetl 25 tl'den 10 kg yapıp satsan ayda 3000 tl net kar bırakır. Bu da vergi kira vs yoksa evde yapılacak bir iş için fena değil. Bence satıcının. 40 tl'den satmasından çok, kaç kg satacağı senin için daha önemli olmalı.
0
abtash
(16.11.14)
her malzemenin maliyetini çıkar, sonra o maliyetten ne kadar kurabiye yaptığını bul. o bulduğun rakam senin basit maliyetin.

şimdi o rakama
%3 işçilik ekle (konu net)
%1 hata payı ekle (yancak kurabiyeler için)
%2 finans maliyeti ekle (bir sonraki alışverişte malzemelerin zamlanması ihtimaline karşı)
% 5 de kar ekle (bu da senin gerçek karın olacak) bu eklediğin rakam kar olduğu için değiştire bilirsin.

mesela 1 kg kurabiye için

5 lira un
3 lira şeker
3 lira süsleme malzemeleri
1 lira baharatlar
2 lira pişere masrafı
2 lira paketleme gideri
toplam 16 lira gider.
16x%6= 1 lira bir şey yapar yani senin maliyetin 17 lira. bunun üstüne ne kadar kar koyarsan o sana kalmış. %5 altında bir rakam koyma

mantığın böyle giderse (yüzdeli usülle) karlı bir iş yaparsın. ama 3 lira 5 lira koyayım dersen batarsın
0
zugas
(16.11.14)
Vergisini unutma
0
[silinmiş]
(16.11.14)
(16)

pazarlari hic sevmem

fraise
kucuklugumden beri en nefret ettigim gundur; hep cok kasvetli ve bunaltici bir gunmus gibi gelir bana. hele de bir de hastaysam duble bunaltici oluyor zaten. yapacak hicbir sey bulamam, dakikalari sayarim hep. disariya da kesinlikle cikmam, ertesi gun yorulacagim zaten kafasindayimdir (ki su anda ai
kucuklugumden beri en nefret ettigim gundur; hep cok kasvetli ve bunaltici bir gunmus gibi gelir bana. hele de bir de hastaysam duble bunaltici oluyor zaten. yapacak hicbir sey bulamam, dakikalari sayarim hep. disariya da kesinlikle cikmam, ertesi gun yorulacagim zaten kafasindayimdir (ki su anda ailemin yanina geldim yapacak bir isim yok yarin aslinda ama yine de inatla cikmiyorum disariya) aksam olunca da uyuyamam bir turlu. sacma sapan bir ruh hali iste.


siz sever misiniz pazar gunlerini? naparsiniz genelde rutin olarak? evde bos bos oturup dinleneyim kafasinda misinizdir yoksa bir tek hafta sonum var bol bol gezeyim mi dersiniz?
0
fraise
(16.11.14)
pazar günlerini eskiden okul var ertesi gün diye sevmezdim :)
0
rock n roll
(16.11.14)
ben de sevmiyorum. hemen öğleden sonra oluyor, sonra da yarın iş var psikolojisine giriyor insan. en güzeli cuma gecesi ve cumartesi.
0
from potomac to kuban
(16.11.14)
ben nefret ediyorum. evde olunca bütün gün aklıma yarın iş olduğu,akşam erken yatmak ve tıraş olmak falan geliyor. oysa ki dışarı çıkınca bunları unutuyorum, aklıma gelse de uçup gidiyor. o yüzden pazar günü tüm gün evde sürünmektense, dışardan eve gelince akşam bir iki saat sürünmek daha güzel :)
bugün çıkamadım, köpek gibi hastayım o ayrı :(
0
violetsky
(16.11.14)
çocukluğumda sevmezdim. nedense pazarları annemin temizlik günüydü, çamaşır yıkar, asar, yemek yapar, evi siler süpürür, kendisi banyo yapar sonra beni de yıkardı. biz de onun ayağının altında fazla durmamaya çalışarak gazete, kitap okur, hikmet şimşek'le pazar konseri programını izlerdik falan. sıkıcıydı.

şimdi pek öyle bir hissim yok, genelde dışarı çıkıp bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
0
lily briscoe
(16.11.14)
tam da şimdi bu ne biçim pazar diye duyuru açıcaktım. bi pazarı güzel geçireyim dedim bi ton ödev çıktı
0
durbikonusucaz
(16.11.14)
pazarlari ben de sevmm. okurken ertesi gun okul oldugu icin sevmezzdim. hele ki pazar aksam satleri yani tam da bu saatler.

haftalik! banyomuzu yapardik, bizimkiler izlenir ve uyunurdu. peh!

simdi de pazartesi sendromu nedeniyle sevmiyorum, ama neyse ki banyo sikligini haftada birden 5-6'ya cikardik :)
0
exlibris
(16.11.14)
-ben de bir tek ben sevmiyorum sanirdim pazarlari.

pazari seven insan mi var mk.
0
nawres
(16.11.14)
okul zamanı sevmezdim. şimdi haftasonlarına etkinlik koyduğumuzdan keyifli geçiyor
0
la noix
(16.11.14)
yav yoğun çalışanlar için gelsin bu benden: yeni bişiy keşfettim, Pazar gecesi oturup 1 ya da 2 saat, işyerindeki işini yapar ve haftanın programını oluşturursan, Pazartesi günün çiçek gibi geçiyo. Herkesin surat beş karış, sabah sabah, sendeki neşeye aptal aptal bakıyolar. İnanmazsanız, sadece bir kere olsun deneyin ve farkı görün.
0
compadrito
(16.11.14)
genelde dışarıda kahvaltı, sonrasında bazen gezmece, alışveriş.

haftanın en sevdiğim 2. günü sonuçta, sevmem desem ayıp olur.
0
[silinmiş]
(16.11.14)
pazartesileri seviyorum ben, pazar iğrenç ama. çok boktan. pazartesi sabah 5 gibi falan kalkıp çalışmam gerektiği için, genelde pazar günlerini uyuyarak geçiriyorum. e spor adamıyık, bütün futbol-basket maçları pazar günü oynanıyor. akşam 8'de mis gibi derbi oluyo maç oluyo ben uyuyorum. öyle böyle değil aşırı nefret ediyorum pazardan.
0
pescador
(16.11.14)
Ben de nefret ederim
En çok perşembe cumayı severim. Cumartesi de ertesi pazar diye az seviyorum :)
0
tolgan
(16.11.14)
sabahlarını seviyorum. çocukken annem sofrayı donatır, babam simit alırdı. gazete kokan sofrada öğlene kadar konuşa konuşa kahvaştı yapardık. sonra büyüdüm ben, taşındım başka kente. o zaman da sevgiliyi görme günüydü bana pazar. vapurda buluşur, kahvaltı yapardık..
ben sanırım kahvaltıyı seviyorum direk
0
shubulubapshubaptishaluva
(16.11.14)
www.youtube.com
haftaiçini daha bir severdim. şu 2 sene ha hafta içi ha hafta sonu hiçbir farkı yok artık.
0
bass solo take one
(16.11.14)
Cok eskiden sevmezdim ama o zamanlar zaten maldim afedersin. Simdi seviyorum, bayiliyorum pazarlara.
Ayrica hicbir zaman pazartesi sevmedigim gun olmadi
0
delifaruk
(16.11.14)
pazar akşamına kadar cuma kafasına yakın olabiliyorum. ondan sonra pazartesi yavaş yavaş başlıyor. pazar da güzeldir candır, belki bir cuma cumartesi değildir ama iyidir iyidir :)
0
arras
(20.11.14)
(13)

deniz seki'nin hapse girmesine neden bu kadar üzülüyor ekşiciler?

pescador
ben deniz seki'yi pek tanımam etmem. uzaktan bakınca bana antipatik gelen birisi de değildir yani, hapse girmesine sevinmiş değilim.ama bu kadın uyuşturucu sattığı için hapse girmiyor mu? yani suçu çok net ve belli değil mi? tamam daha büyük suçlar işlemiş kişiler dışarda, başbakanın yeğeni içeri al
ben deniz seki'yi pek tanımam etmem. uzaktan bakınca bana antipatik gelen birisi de değildir yani, hapse girmesine sevinmiş değilim.

ama bu kadın uyuşturucu sattığı için hapse girmiyor mu? yani suçu çok net ve belli değil mi? tamam daha büyük suçlar işlemiş kişiler dışarda, başbakanın yeğeni içeri alınmıyor vs. iyi hoş ama bunlar suçlu birini cezalandırmamak için sebep mi yani? başbakanın yeğenine ceza vermediler, iyi o zaman ben de uyuşturucu ticareti yapayım bana da vermesinler. bu mu yani?

biraz ünlü olunca başlıyor mu ağlaklık hemen, nedir olay? hani kadına haksız bi' şey mi yapılmış, normalde 3 seneymiş de deniz seki'ye mi 6 sene vermişler? veya cebine mi eroin koyup ihbar etmişler niye ahlıyor vahlıyor millet?
0
pescador
(15.11.14)
@truman, iyi de neden? çok muhalif biri miydi deniz seki? ne vardı ki bu kadar nefret edip peşine düşülecek bu kadında?
0
🌸pescador
(15.11.14)
1- dışarıda bu kadar haysiyetsiz gezerken girmesi çok kötü.
2- ve asıl önemli olanı bu.bir insan çok sor bir ortamı (hapishaneyi görüp) özgürlüğüne kavuştuktan sonra yeniden girmesi çok kötü.kadını cezası kadar yatırsalardı bu kadar sıkıntı olmazdı.
0
sapkasiz cikmam abi
(15.11.14)
bu kadın sırf kadın olduğu için, hatta evlilik dışı ilişkinin kadın tarafı olduğu için (hüsnüye bi b.k olmadı misal) cezalandırılıyor gibime geliyor. ben bir kadın olarak bu nedenle sinir oluyorum duruma. ha yoksa kadını itici bulduğumu bile söyleyebilirim ama bana bi yandan samimi de geliyor, kadının sattığına ben ikna olmadım örneğin. içici gibime geliyor neden en üst düzeyden ceza aldı mesela? o camiada içmeyen yokken bu kadına neden bu kadar yüklenildi çözemedim. ülkedeki adalet kavamının böyle kişiye göre olması da sinir bozucu hakim/genel görüş sana tersse başkasının kılına dokunmazken sen 6 yıl yiyebiliyorsun yarın birgün aynı şeyleri yaşamayacağımız ne malum?
0
niye ama
(15.11.14)
valla suclu mu bilmiyorum, ki olabilir de ama ben uzuldum sevdigim bir sarkiciydi.
0
exlibris
(15.11.14)
klasik ekşici iki yüzlülüğü... kadın suçunu itiraf etmiş zaten. hukuken de ispatlanmış zaten... akp tayfasından birilerinin hırsızlıktan içeri atılmaması bu kadının içeri girmemesi için bir sebep olabilir mi? böyle bir saçmalık mı olur?
0
inanmazsan inanma
(15.11.14)
Benim umurumda değil doğrusu.
0
buff
(15.11.14)
genelde ünlülere topluma caydırıcı olması için daha ağır cezalar verildiği bir yazı okumuştum.

kocasının uyuşturucu bağımlısı olduğunu evlendikten sonra öğrenen, şiddet gören ve polise zor sığınan bir kadın tanıyorum,
kocasının fuhuş, uyuşturucu, şiddet vs suçlarından sabıka olmasına rağmen 6 ay hapis yedi sadece.

dolasıyla herkese adil davranılsa bunu sorun etmezlerdi diye tahmin ediyorum ha benim de cok umrumda değil orası ayrı.
0
neferkitty
(15.11.14)
kadını ben pek sevmezdim ama satıcı olabileceğini bende sanmıyorum. sırf içti diye 6 yıl hapis yatması çok saçma. en kötü kamuda hizmet veya para cezasına çevrilebilirdi.
0
false pretension
(15.11.14)
çünkü milletçe adalet duygumuz tecavüze uğradı.
vicdan kademesinde Deniz Seki'den önce hapse girmesi gereken o kadar insan varki.
adalet kafasına göre çalışmaya başlayınca insanlar da bu duruma böyle tepkiler veriyor
0
velhasilkelam
(15.11.14)
benim hatırladıgım kadarıyla kadının esas ceza alma nedeni defter tutması, kendi kanıtını kendi yapmıştı. yok inanmıyorum falanla olmaz bu iş.
0
divit
(15.11.14)
aslında insanların üzüldüğü daha çok, onun hapse girmesi değil, bu ülkede suçun en ağırlarını işleyip de elini kolunu sallayarak dolaşan insanlar olması.
bu kadını böyle sanki toplu katliam yapmış biri gibi arayıp ceza verip de asıl hapse girmesi gereken insanların kılına dokunmamaları.
0
innerbliss
(15.11.14)
ayrıca uyuşturucu ticareti yaptıysa da zaten kullanan sanatçılara falan aracılık etmiştir, duyan da sanki okul önlerinde çocukları uyuşturucuya alıştırdı sanıcak.
0
innerbliss
(15.11.14)
cevap başlıkta gizli "ekşiciler"

yazılanlara baktım ama bu kafayı yaşamanın mümkün olmadığını düşünüyorum
0
Fakin idiyıts
(16.11.14)
(1)

emekli maaşının kesilmesi

seksli harf
babam yeni emekli oldu. geçen ay birikmiş parayı aldı. bu ay e-devlet üzerinden maaş bilgisine baktığında aylık kesilmiştir yazıyor. şu an özel sektörde çalışıyor. özel sektörden emekli oldu.internetten araştırdım düzgün bilgi bulamadım. bu durum neden olur? ne yapmak gerekir?
babam yeni emekli oldu. geçen ay birikmiş parayı aldı. bu ay e-devlet üzerinden maaş bilgisine baktığında aylık kesilmiştir yazıyor. şu an özel sektörde çalışıyor. özel sektörden emekli oldu.

internetten araştırdım düzgün bilgi bulamadım. bu durum neden olur? ne yapmak gerekir?
0
seksli harf
(15.11.14)
tamami mi kesildi?

bildigim bir sey var ki, emekli olan kisi bir yerde calisiyorsa ya da vergi mukellefi biriyse (esnaf vs) maasindan bir kesinti oluyor. kesintinin adi SGDP
www.sgk.gov.tr

ama maasin tamami kesildiyse baska bir sey olabilir. sgk ya danisin, ya da calisti yerin İK sina sorun
0
exlibris
(15.11.14)
(16)

Çok Mu Pic İşi?

mattiadestro
http://www.morhipo.com/rcr-mont/7249838/detay?depid=41yorumlar gençler? akşam akşam çok iyi durdu gözümde ama mankenden dolayı da olabilir :/
www.morhipo.com

yorumlar gençler? akşam akşam çok iyi durdu gözümde ama mankenden dolayı da olabilir :/
0
mattiadestro
(14.11.14)
ne piçi ya bunu giysen sevabına akbil basarlar sana.
gariban işimsi.
0
neferkitty
(14.11.14)
yoo. güzel yani alınır hacı.
0
seyduna6687
(14.11.14)
amele işi daha çok.
0
[silinmiş]
(14.11.14)
yok be. güzelmiş.
0
elorelia
(14.11.14)
sırf @neferkitty'e gülmek için yorum yazıyorum amsşdöasmdlkamskd

ciddi yorum: alma abi bu ne ya?
0
golan trevize
(14.11.14)
Rahmetlik dedemin röpdeşambırı vardı beele getirim sana
0
emirkulu
(14.11.14)
ben beğendim valla
0
shejia
(14.11.14)
@neferkitty koptum aksam aksam.

alma kardes apaciler bile giymez bunu
0
exlibris
(14.11.14)
yok alma. güzel değil. o adamın kafasını kesip, (git:galeri2.uludagsozluk.com ) şu kafayı koy. öyle olursun.
0
the silent enigma
(14.11.14)
Baktım, beğenmedim. Sonra fiyatına bakmayı unuttuğumu hatırlayıp tekrar baktım.
160 lira verilir mi la buna.
0
korsan dilenci
(14.11.14)
piç işi değil, manken arkadaşın (doğal olarak) 'karşıki dağları ben yarattım' pozları sebebiyle öyle görünmüş bence size. normal bir mont. alınabilir, mont bakmaya devam edilebilir.
0
asisamus
(14.11.14)
@neferkitty

auashahashas:))))

alma. piç değil çok bok işi.
0
Alt4y
(14.11.14)
o örme manşet ve yakalar olmasa 89.90 tl verirdim. mankeni yumruklamaya daha fazlasınnı verirdim ama.
0
namus ninjası
(14.11.14)
kolları örme lastik olan bir şey piçi bırak fakir işi. yani tabii ki benim de var bir sürü öyle kıyafetim de hani "işi" kavramı üzerinden gidiyorum.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(15.11.14)
güzel değil ki.
hantal duruyor.

piç işi değil ancak, güzel de değil.
0
dahinnotha
(15.11.14)
Hicbir konsepte uyuduramadim hayalimde. Git allahaskina bu ne yahu?
Dinlemeyip yine de alirsan haber ver, bulundugun semtten gecmeyeyim:)
0
delifaruk
(15.11.14)
(18)

bu nasıl ekmek adı var mı

mula
tatlının yanına soğan koymuşlar evet şu hale bak
tatlının yanına soğan koymuşlar evet şu hale bak
0
mula
(14.11.14)
burası neresi? denemeye gideyim.
0
Ruprect
(14.11.14)
o bi kavanoz soğanı gördüm midem bulandı 3 gün aklımdan çıkmayacak şimdi :((

ekmeğin içindeki de bi tuhaf ceviz desen ceviz değil böyle çekirdek halindeki bir şeyi hamura sarıp pişirmişler.

hiç bana göre değil bu konsept cidden midem kalktı.
0
neferkitty
(14.11.14)
kavanozdaki de soğan mı ya? ben meyve sanmıştım onu
0
🌸mula
(14.11.14)
soğan mı ki o? yumurta gibi duruyor.
0
secilmis uye
(14.11.14)
bariz soğan kavanozdan çıkarıp kesip ekmeğin üstüne koymuşlar işte.

kenardaki eski kaşarımsı peyniden de soğanın altına koymuşlar :((
0
neferkitty
(14.11.14)
o kavanozdakiler yumurta
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(14.11.14)
tatlı değil belki o? ekmek içindeki kıyma da olabilir.
0
the silent enigma
(14.11.14)
resmi google'da arattım bu sonucu verdi ne kadar yardımcı olur bilemedim ama;

Ploughman’s lunch with pickled onions and onion-rye bread

www.pinterest.com
0
c1b2k3
(14.11.14)
her sey tanimlanmis. ben de kasedekinin visne receli oldugunu soylemeye geldim.
0
exlibris
(14.11.14)
arkadaşlar soğan bakın tarif de veriyor:

www.gourmettraveller.com.au

For pickled onions, combine salt and 500ml cold water in a non-reactive bowl and stir until salt dissolves. Add onions and stand overnight, then drain and rinse. Pack into sterilised jars, layering with chilli, bay leaves and spices. Combine vinegar and sugar in a saucepan, stir over medium heat until sugar dissolves, bring to the simmer and cook until a light syrup forms (4-5 minutes). Pour onto onions to completely cover, seal and stand at room temperature for at least 3 weeks for flavours to develop.
02For onion-rye bread, preheat oven to 180C. Combine flours, sugar, yeast and 2 tsp sea salt in the bowl of an electric mixer fitted with a dough hook. Combine milk and 310ml water in a saucepan, warm over low heat to lukewarm, then, with motor running, add to flour mixture, kneading until smooth and elastic (4-5 minutes). Transfer to a lightly oiled bowl, turn to coat, cover and stand in a warm place until doubled in size (45 minutes-1 hour). Meanwhile, heat oil in a large saucepan over medium-high heat, add onion and stir occasionally until caramelised (12-15 minutes), add fennel seeds, stir until fragrant (1 minute), season to taste and set aside. Knock down dough, roll out on a lightly floured surface to a 25cm x 30cm rectangle. Spread with onion mixture, then, with shortest side facing you, roll away from you to form a cylinder. Place in an oiled 11cm x 27cm loaf tin, cover and stand until risen (20-30 minutes). Brush top with water, scatter with extra fennel seeds and salt and bake until golden and cooked through (50-60 minutes; loaf will sound hollow when tapped). Turn onto a wire rack to cool completely. Serve thickly sliced with pickled onions, aged Cheddar and fruit chutney.
0
neferkitty
(14.11.14)
şaraplı şekerli chilli li şurup gibi karışım hazırlayıp içine soğan koyuyor
0
neferkitty
(14.11.14)
ekmek de soğanlıymış beyler :((
0
neferkitty
(14.11.14)
kaçtı bütün iştahım
0
🌸mula
(14.11.14)
ekmeğin içindeki keten tohumu ve soğanlı bir sos.

soğan da turşu.
0
mea maxima culpa
(14.11.14)
acaba reçel de soğanlı mı? :D
0
secilmis uye
(14.11.14)
ben yerim bunu.
0
dimitri iskete
(14.11.14)
da o sogan bizim yemege koydugumuz soganlardan degil. dogal tadini bilmiyorum ama kavanozdan cikmis halinin tadi baya hafif. genelde tatli biseyin yaninda, tadini eksilikle dengelesin diye konulur.
0
lamartin
(15.11.14)
Swirl bread diyorlar buna. Turlu turlu cesidi var. Soganlisini ben de ilk kez gordum.
0
balli borek
(15.11.14)
(2)

Excel'de iki sütunun yazılarını nasıl birleştirebilirim?

gijilti
Beş sütun var yan yana.1. sütunda adlar yazıyor. (30 kişilik liste)2, 3 ve 4. sütunlar boş.5. sütunda soyadları yazıyor.Soyadlarını adların yanına taşımam gerekiyor. Ama tek tek değil, iki sütundaki yazıları tek sütunda kısa yoldan nasıl birleştireceğim?
Beş sütun var yan yana.
1. sütunda adlar yazıyor. (30 kişilik liste)
2, 3 ve 4. sütunlar boş.
5. sütunda soyadları yazıyor.

Soyadlarını adların yanına taşımam gerekiyor. Ama tek tek değil, iki sütundaki yazıları tek sütunda kısa yoldan nasıl birleştireceğim?
0
gijilti
(13.11.14)
Birleştir veya concatenate komutları ile yapabilrsiniz. Örneğin, =BİRLEŞTİR(B5;", ";B1) yaparsanız, B satırındaki soyad ile adı aralarına virgül koyarak yazdırır.
0
aychovsky
(13.11.14)
=A1&" "&B1

tirnak icinde bosluk var
i.imgur.com
0
exlibris
(13.11.14)
(10)

Avustralya'dan ne istenir?

dahili meddah
Elektronik olur başka şey olur?
Elektronik olur başka şey olur?
0
dahili meddah
(13.11.14)
Her şey pahalı Avustralya'da. Elektronik bizdekinden bile pahalı.
0
hiko seijuro
(13.11.14)
kanguru eti.
0
take me rufee2
(13.11.14)
Ugg
0
Gucci
(13.11.14)
bumerang olabilir hediyelik olarak
0
exlibris
(13.11.14)
deniz şortu
0
mattiadestro
(13.11.14)
tarantula
0
vedat chili peppers
(13.11.14)
magnet. buz dolabı için şeyettim.
0
secilmis uye
(13.11.14)
Anahtarlık ya :)
0
Lim5
(13.11.14)
alkol kullaniyorsaniz shiraz saraplari (bilhassa barossa yoresinin) cok iyi ve uygun fiyatlidir.
hediyelik olarak -cogu cin mali olan- aborijin el sanati susu verilmis ahsap islemeler, bumeranglar filan iyidir.
elektronik genellikle turkiye'den biraz ucuz olmakla birlikte cok ekonomik olmayabilir. ilgili yerlerden (dick smith, jb hi-fi, good guys, bing lee gibi) bakinabilirsiniz.
0
viva paulista
(14.11.14)
kanguru postu
0
calzoncillos
(14.11.14)
(7)

kahve baharat mıdır?

poison pill
ara ara aklıma geliyor sonra soruyorum birilerine. öyle işte. işsiz değilim ama boş kalmayagöreyim ^^
ara ara aklıma geliyor sonra soruyorum birilerine. öyle işte. işsiz değilim ama boş kalmayagöreyim ^^
0
poison pill
(13.11.14)
baharat olarak kullanıldığı alanlar da var ama normalde kahve çekirdeği sanıyorum sebze sınıfına girer. hindistan cevizi de meyve örneğin ama baharat olarak kullanılabiliyor.
0
dahili meddah
(13.11.14)
Kakao ile ikisi sebze sınıfına giriyor diye biliyorum
0
emirkulu
(13.11.14)
benim de aklımı kurcalayan "mantar et midir bitki midir" sorusu var :D
0
safepassage
(13.11.14)
kahve sebze mi yani? aman allahım hayallerim yıkıldı şu an. ben kahvegiller diye bişi olsun nolur diye bekliyodum. :(
0
🌸poison pill
(13.11.14)
safepassaga, mantar ayrı bi familya işte tpkı kahvegiller gibi :s
0
🌸poison pill
(13.11.14)
kahve bence meyvedir. kahve bitkiinin meyvesi. kurutulup kulaniliyor.

mantari ben de merak ediyorum. bitki midir? nedir bu?
0
exlibris
(13.11.14)
Kahve meyve çekirdeğidir. Üzüm ve karpuz çekirdeği gidi.

Mantar bitki değildir. Hayvan da değildir. Fungus aleminden bir canlıdır.
0
harzem
(13.11.14)
(23)

duyuruda gezecek vakti nereden buluyorsunuz?

sehpa fx350
Ne vakit baksam aynı kişileri görüyorum yorumlarda. Çalışan insanlarsınız, bu kadar boş vaktiniz nasıl oluyor?
Ne vakit baksam aynı kişileri görüyorum yorumlarda. Çalışan insanlarsınız, bu kadar boş vaktiniz nasıl oluyor?
0
sehpa fx350
(13.11.14)
Tam zamanlı çalışıyorum, program yazarken kafa gidince açıp 2dk dolanıyorum, başka şeyler düşünmeme, kafamı dağıtmama yardımcı oluyor.
0
kimlanbu
(13.11.14)
Ben çok hızlı ve etkili çalışanlardanım. Bu da bana verilen bir hediye <3
0
dessy
(13.11.14)
tam zamanlı çalışıyorum. facebook, twitter vs kullanmıyorum. yalnızca buraya ve sözlüğe girip bakıyorum vaktim olunca.
0
dahili meddah
(13.11.14)
Düşük tempolu bir işim var. Dünyayı kurtarmıyorum.
0
namus ninjası
(13.11.14)
kimlannbu +1

Pomodoro aralarında, çalışna programın sonuç vermesini beklerken dolanıyorum.
0
aychovsky
(13.11.14)
tam zamanlı çalışıyom. gün içinde sürekli girerim. internette gezerim. başka türlü çalışamam ben.
işimin çok yoğun olduğu zamanlarda bile günde 2-3 sefer girer bakarım.
0
battal gemalmaz
(13.11.14)
Bizde eldeki işi verilen sürede yetiştirdiğin sürece sıkıntı yok. İster 1 saatte yap ister 5 saatte, bitirdikten sonra serbestsin. Oyun da oynayabiliyoruz kalkıp eve de gidebiliyoruz. Rahatız yani, ferah ferah çalışıyoruz. Çalışana köle muamelesi yapılmayan ender ortamlardan biri.
0
angelus
(13.11.14)
Kimlanbu +1
Sigara içmiyorum ona saysınlar
0
emirkulu
(13.11.14)
iş saatlerinde 1-2 saatte bir 10-15 sn bakıyorum. çok hızlı düşünüp çok hızlı yazıyorum :P
0
[silinmiş]
(13.11.14)
tam zamanlı çalışıyorum + ek iş yapıyorum akşamları. Diğer tüm boş zamanımda internette takılıyorum, asosyal de değilim, dışarı da çıkıyorum. ekşiduyuruyu ve insanlara yardım etmeyi seviyorum.

işim bazen çok yoğun ki 1 hafta giremediğim oluyor, ama bazen de çok boş mesela bu hafta full boş geçti. belli olmuyor bi toplantı oluyor 4 saat sürüyor.
0
safepassage
(13.11.14)
facebook, twitter, instagramım yok.
sözlükte de zaman geçirmiyorum.
işim bilgisayar karşısında.
tam zamanlı çalışsam da rahat bir işte çalışıyorum.

ha evet, bir de sigara içmiyoruma +1

o yüzden bence daha fazla zaman bile ayırabilirim.
0
mermize
(13.11.14)
Ogrenciyim.
benden bol zaman kimde var.
0
rayde
(13.11.14)
Ceo' yum ben
0
divit
(13.11.14)
benim için de sadece duyuru başka bir portal yok.
0
erty_ksk
(13.11.14)
çalışan insan değilim. başka da söze gerek yok sanırım.
0
devilred
(13.11.14)
çalışmıyorum, kpssden atama bekliyordum 20 tane kadro açtıkları için o da başka bahara kaldı. mayısa kadar evdeyim, dolayısıyla da burdayım.
0
physcos physcos
(13.11.14)
Bulamıyorum. Şu an ders çalışıyor olmam gerekiyor. Başlayayım ben artık saat kaç oldu, sınav yarın sabah.
0
stormborn
(13.11.14)
işi bilecen işe gitmicen diye bi söz var,

insanlar molada cepten 5 dk bakıyolar bence sebep bu.
0
basond
(13.11.14)
çılgın bedişim yok başka işim...
0
denne
(13.11.14)
isyerinde cok sik giremiyorum. sadece bazen kafa dagitmak icin bes dak. falan. ama genelde cevap yazamiyorum iste.

eve gelince yardiriyorum ben daha cok :/
0
exlibris
(13.11.14)
Gun icinde ara ara 5-10 dk takiliyorum. Bazen 15-20 dk da oluyor. Bunu gun icinde defalarca yapinca butun günü duyuruda geciriyormus gibi gorunebilirim.
0
delifaruk
(13.11.14)
benim işin yoğunluk durumu değişiyor o yüzden fırsat bulduğum her boş anımda giriyorum.
neden mi çünkü iş yerinde ilaç gibi geliyor resmen stresimi alıyor duyuru <3
sigara da içmiyorum, yakında ördeğe işeyip tuvalete de gitmesem moderatör olurum sanırım.
0
neferkitty
(13.11.14)
duyuru'da çok dengesiz insanlar var kanka ya.

bak işten geldim, 2 dk bakayım dedim, sinir, stres sahibi oldum :)
0
[silinmiş]
(13.11.14)
(2)

İstanbul'dan yere çubuk soksak nerden çıkar?

secretcode
Sevgili romalılar, Şimdi üç kişi şu mevzuyu çözemedik. Hiç erimeyen bir elementle istanbul'dan yere bir demir çaksak bu demir dünya üzerinde nereden çıkar?
Sevgili romalılar,

Şimdi üç kişi şu mevzuyu çözemedik. Hiç erimeyen bir elementle istanbul'dan yere bir demir çaksak bu demir dünya üzerinde nereden çıkar?
0
secretcode
(12.11.14)
@zetahead oha bunun bile sitesini yapmislar.
tek dusunen secret degilmis demek ki.

okyanusa cimayaydi iyiydi
0
exlibris
(12.11.14)
en.wikipedia.org
karalarin %85inin karsisi okyanusmus.
0
el desaparecido
(12.11.14)
(22)

iki kase aşure 24 lira

hurma
olur mu lan. öğrenciyiz her yerde aşure görüyoz düşmesin dedik arkadaşla gittik pastaneye 5dk yedik ve hesap 24 lira. oturma parası da alıyolarmış. aga cok koydu. oturma parası falan yasal mı eğer ki gidecem molotof sallayacam
olur mu lan. öğrenciyiz her yerde aşure görüyoz düşmesin dedik arkadaşla gittik pastaneye 5dk yedik ve hesap 24 lira. oturma parası da alıyolarmış. aga cok koydu. oturma parası falan yasal mı eğer ki gidecem molotof sallayacam
0
hurma
(09.11.14)
6-7 lira ortalama bir pastanede asure. menude yazmiyor muydu? menude fiyat yoksa buradan da yuruyebilirsiniz
0
exlibris
(09.11.14)
oturma parası diye bişey duymadım şimdiye kadar. ama bişey sipariş ederken menüde fiyat görmüyosam oraya oturmam. s.kecekler belli işte. bu da ders olsun.
0
elorelia
(09.11.14)
Oturma parası ne be? Alıp evde yesen ne kadarmış ki? Hayatta böyle saçma şey duymadım. Salla molotofu.
0
buff
(09.11.14)
dötlerine sok molotofu.

o oturma parası da hizmet parasıdır yahu, güya hizmet satın alıyorsun ya çünkü.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(09.11.14)
pahalıymış biraz. paranız kısıtlıysa oturduğunuz yerdeki şeyin fiyatını yemeden öğrenmenizi tavsiye ederim, böylece daha uygun bir yere giderdiniz ya da bir kaseyi paylaşırdınız.
bir de çok rica edicem o molotof sallama gibi lafları şaka olarak dahi kullanmayın, çok itici oluyor, hele ki ülkenin şu can sıkıcı durumunda..
0
manuel mandalina
(09.11.14)
Oturma parasi diye bisi olmaz asiri sacma. Menu de fiyat gormeden asla yemeyin.
ayrica dr oetker in falan asureleri var puding gibi alin evde yapin ucuza. Biz oyle yapiyoz. Mis.
0
rayde
(09.11.14)
menüye baktık zaten 7 lira yazıyordu iyi bari yiyelim dedik yemez olaydık. bu oturma parasına bsy yapamaz mıyız
0
🌸hurma
(09.11.14)
valla yapılır mı yapılmaz mı bilmiyorum ama uğraştığınıza değmez. yapılabilecek en iyi şey şu bence. mekanın ismini açık adresini verirsin ekşide başlığını açar gömeriz mekana.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(09.11.14)
9 kasım 2014 x pastanesi rezaleti

Başlığı akar bence.
0
dusmanimizkindirbizim
(09.11.14)
bir dahaki için tavsiye: şöyle şark kurnazlarına prim vermeyin. menüde 7 diyorsa 14 ver çık. 10 lira için kavga edilecekse de et. sen 24 verir çıkarsan o şark kurnazı şerefsiz devam edecek. sessiz kalmayın bu kadar.
0
ack3000
(09.11.14)
fiş almadım. o an hala şaşkınlıkla aşurenin nasıl 12 lira oldugunu hesaplıyodum. mekanın ismi ayaz pastanesi-izmit.
0
🌸hurma
(09.11.14)
oturma parası diye bişey ilk defa duyuyorum doğrusu..
0
manuel mandalina
(09.11.14)
öncelikle size aşure ikram etmeyen komşularınızın götüne koyayım.

ben de sinir oldum ama yapacak legal bişi yok gibi. ;)
0
namus ninjası
(09.11.14)
@manuel mandalina servis parası daha doğrusu
0
🌸hurma
(09.11.14)
eheh valla dışarı çıktığım yok ama çıkarsam uğramam madem ayaz'a. bi potansiyel müşterisini kaybetti bu şekilde asdfgg.

şaka bi yana, çok pis ayıp etmişler. ilk defa duydum böyle bi şeyi.

ek: servis parası daha da saçma. garson maaşını sizden mi alacakmış?
0
devilred
(09.11.14)
zaten sözlükte başlığı varmış.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(09.11.14)
ayaz'a gidilmez izmitte, gerek yok. kendini kalburüstü bir mekan zannediyor sadece.
daha makul ve "iyiydi ya" denilen yerleri keşfedin.

geçmiş ve afiyet olsun.

ha ben ne yapıyorum? derince geçitte peynirli börek yiyorum limonata ile, oh mis.
0
devorgilla the gunslinger
(09.11.14)
oha alt tarafı ayaz be pastane yani. o-ha. oturma parasıymış bir de, beni de kaybettiler hatta bizimkilere anlatayım da potansiyel on müşteriyi unutsun adamlar :p

servis parası alıyor çoğu yer orası bir gerçek ama 7 liralık şey için 5 lira çok olmuş. çünkü cidden herhangi bir özelliği olmayan bir pastane yani.
0
iste o kavunici balik
(09.11.14)
şu yukarda bi tanesi ses kaydını al demiş. ses kaydı delil değildir.
0
bigl0rd
(09.11.14)
geçen sene de ben kavga etmiştim ordakilerle. bir daha gitmem diyordum bu da tuzu biberi oldu.
0
sta
(09.11.14)
servis hizmet ya da herhangi bir bokun parasi olmaz.
Bazi restoranlar tipi adisyona ekler fakat bu da atiyorum 50 lira tuttuysa hesap en fazla 5 liradir.

ha bu normal mi. degil. yani odemiyorum amk derseniz kimse odetemez o tipide.

bu islerle ugrasiyoruz biz de. pastaneci cok tanidigimiz var. O adamlara da yazik. cok islek bir pastanesi olan dostumuz var.

ne zaman giderswn git bos masa bulamazsin.
fakat gel gor ki kasa bos.

cunku gelen insanlar bir cay icip
En az 1 saat oturuyorlar ve gercekten cogu gun zararina kapaniyor.

ha bu isin ceremeside bu.
pastanenin yaptigi ayip.odememiz lazimdi.
sizin adisyona bakmamiz buyuk bir sacmalik.

o yuzden tatava yapmayin. Su icin.


ayrica yokluktan sirf eldeki malzemeler kullanarak yapiilan bir yemegin 7 lira olmasida ironik.
0
kutsalbok
(10.11.14)
yasal olup olmadığını bilmiyorum ama geçen yıl izmir fuarında gezerken bir dönercinin önünde "servis bedeli %10" gibi bir yazı okumuştum.
fiş vermiyor diye şikayet edebilirsin maliyeye.
0
kuzey li
(10.11.14)
(8)

50 bin lira parayı ne olarak tutayım? dolores? altın? oyro?

dusmanimizkindirbizim
selamlar,şimdi bizim valide emekli oldu.yalnız yaşıyor ve aldığı emekli maaşı ona yeter. elinde bi 50-60 bin lira para var. bu parayla altın mı alsın? dolar mı alsın? euro mu alsın?ne yapsın bu parayı? neden?yakın zamanda bozdurması gerekmez sanıyorum parayı.
selamlar,

şimdi bizim valide emekli oldu.

yalnız yaşıyor ve aldığı emekli maaşı ona yeter. elinde bi 50-60 bin lira para var. bu parayla altın mı alsın? dolar mı alsın? euro mu alsın?
ne yapsın bu parayı? neden?

yakın zamanda bozdurması gerekmez sanıyorum parayı.
0
dusmanimizkindirbizim
(09.11.14)
faize koysun. Diğer piyasalar altın dısında çok oynak.
0
anonymice
(09.11.14)
asla tamamini tek bir enstrumana yatirmasin. sepet yapsin

15 lira altin
15 lira dolar
20 lira vadeli gibi
0
exlibris
(09.11.14)
eninde sonunda hep sepete gelir dayanir olay, turk liras faiz, dollar, hadi bi de altin olsun.
0
mavicorap
(09.11.14)
emekli insanın arsayla ne işi olur.
0
bigl0rd
(09.11.14)
Sepet önerisine katılmakla birlikte, ilk başta paranın tl bazında aylık faizde kalmasının daha iyi olacağını düşünüyorum. Sebep ise borsanın, altının, dövizin şu anda tam anlamıyla "ortada" olması. Ne zaman ne olacağı belli değil ve dolarda, altında yaşanması muhtemel bir ani düşüş annenizin birikimine ciddi anlamda zarar verebilir.

55bin civarında bir ana para düşünecek olursak, bunun enpara gibi bankalarda faizi en azından 500 lira civarında olacaktır. Onu da emekli maaşına eklerse zaten oldukça iyi bir miktar çıkıyor ortaya :) bence az bekleyin, bakalım ülkede durumlar neyi gösterecek.
0
sevgikusunkanadinda
(09.11.14)
keske 2 ay once sogan alsaydin..

simdi 4 kati olmustu..
0
mustancigano
(09.11.14)
enpara aylik 320 lira veriyor 50bin'e
0
düşünüyorum öyleyse vurun
(09.11.14)
Güvenilir bi bankaya yatırın faize yatırırsanızda.
0
phoenixboy
(10.11.14)
(9)

Ülkeler ve dükkanlar.

biraz karamsar biraz mavi
Eger dünyayi bir alisveris merkezi veya caddesi olarak düsünseydik sizce hangi ülkeler ne dükkani olurdu. Örnegin. Yunanistan mezeci.
Eger dünyayi bir alisveris merkezi veya caddesi olarak düsünseydik sizce hangi ülkeler ne dükkani olurdu. Örnegin. Yunanistan mezeci.
0
biraz karamsar biraz mavi
(09.11.14)
fransızlar cafe olurdu kahve vb şeyler içilen
japonlar telefon dükkanı olurdu
almanlar galeri
türkiye ne alırsan bi milyoncu
0
basond
(09.11.14)
isvicre saatci ve cikolataci
ingiltere soguk tarzi olan ama kaliteli giyim magazasi
0
exlibris
(09.11.14)
italyanlar pizzacı ya da butik
hollanda bar
norveç balıkçı
isviçre çikolata/peynir dükkanı, saatçi.
0
fraise
(09.11.14)
japonya - teknosa
0
exlibris
(09.11.14)
abd alışveriş merkezinin veya tüm dükkanların sahibi
fransa cafe
hollanda tütüncü, nargileci, sex shop
ingiltere kitapçı, sahaf
ispanya müzik dükkanı, sokak müzisyeni
italya restoran
rusya tekel bayii
çin bir milyoncu
japonya teknoloji mağazası
hindistan aktar
türkiye de ya tavuk dönerci ya da sürekli zabıtalardan kaçan seyyar satıcı olurdu muhtemelen.
0
razvan rat
(09.11.14)
ispanya ne yersen 1 eurocu ayaküstü bar olurdu.
italya pizzacı lazanyacı orta halli restoran olurdu.
türkiye manav olurdu.
portekiz kahve dünyası gibi bir yer olurdu.
amerika fastfood dükkanı olurdu.
norveç decathlon gibi bir yer olurdu. ama kış sporları ve avcılık ağırlıklı.
avustralya petshop olurdu.
fas kebapçı olurdu.
fransa parfümcü kozmetik dükkanı ve veya kafe.

çin bir milyoncu
hindistan aktar +1
0
biyik
(09.11.14)
Almanya ve Rusya alkol satisi yapardi.

Afrika egzotik meyveler satan bir dükkan

Kuzey kutbuna yakin ülkeler (Norveç falan) balikci

Asya ülkeleri (tataristan kirgizstan vb) kasap
0
strawberry first
(09.11.14)
Çinliler fotokopici,
Meksikalılar takocu,
İngilizler burberry,
Amerikalılar müzik dükkanı ve fastfoodcu olurdu.
0
phoenixboy
(09.11.14)
amerika - zabita
0
exlibris
(09.11.14)
(2)

Pazar günleri berber

hakmut
10 Kasım icin saç traşı olmam lazım ama yarın İst Anadolu yakasında açık berber bulabilir miyim yoksa hepsi anlaşıp pazarları kapatıyo mu?
10 Kasım icin saç traşı olmam lazım ama yarın İst Anadolu yakasında açık berber bulabilir miyim yoksa hepsi anlaşıp pazarları kapatıyo mu?
0
hakmut
(08.11.14)
berberler oldasinin bilmem kac numarali karari geregi istanbuldaki berberler pazar gunleri kapali kardes.

simdi kosarak git hemen daha kapanmazlar

istanbulberberlerodasi.org.tr
0
exlibris
(08.11.14)
odayı modayı siktir et bulursun bi yerlerde. fikirtepe'ye git.
0
eurhka
(08.11.14)
(8)

Fatura kesmek icin hangi programi almamiz lazim?

delifaruk
Sb
Sb
0
delifaruk
(08.11.14)
fatura ciktisi almak icin mi soruyorsun?

excel ya da wordde fatura sablonunu olusturup nokta vuruslu printerdan cikartabilirsin.
0
exlibris
(08.11.14)
eğer çok yoğun ve seri şekilde fatura kesmeyecekseniz, muhasebe programı ile stok programını entegre edip oradan doğrudan faturalama yapmayacaksınız vs. ne bir program alın, ne de nokta vuruşlu printer alın.

faturanızı bastıracağınız matbaada size alternatif olarak söyleceklerdir zaten, sıralı form şeklinde değil de, normal a4 olarak bastırın faturalarınızı. normal şartlarda 3 nüsha olarak bastırmanız yeterlidir. bazı durumlarda 4 nüshanın da tercih edildiği oluyor ama gerek yok.

normal a4 olduktan sonra, beslemesi kolay herhangi bir printerı kullanabilirsiniz rahatlıkla. kullanacağınız program da Excel. Fazlasıyla yeterli.
0
silent storm
(08.11.14)
hatta kırtasiyeden matbu fatura alıp noterden onaylattıkyan sonra kullanabilirsin. bak buda ücretsizmiş www.gezginler.net ön muhasebe için de kullanabilirsin
0
mr fusion
(08.11.14)
Yani kesilen faturalari excel formatinda kayitli tutacagiz ozaman? Illa ki muhasebe programi almak sart degil oyle mi?
0
🌸delifaruk
(08.11.14)
Kağıt olarak saklaman yeterli faturaya da elle yazabilirsin.
Muhasebe programı stok ve cari takibi için gerekli olur. Her firmaya ayrı fiyat veriyorsan binlerce stoğun ve cari varsa excel'de takipnetmen zor olur.
0
rhan
(08.11.14)
özelden yazdım ama, buraya da ekleyeyim. belki bir başka arkadaşın da işine yarar.

evet muhasebe programınız olacak. ama faturayı yazılım olarak onu kullanarak basmak zorunda değilsiniz. bizim programlarımızda fatura taslağı bile yoktur hatta. kesilen faturayı programa doğru şekilde gireceksiniz o kadar, sizin açınızdan zorunluluk olan kısmı bu.

nokta vuruş şart değil. dediğim gibi, seri fatura kesmeyecekseniz, sakın ola o işe girmeyin. boşa printer parası, boşa işgal edeceği yer, sıralı kağıdın iğrençliği vs.

alt nüshaya geçmeyecek zaten hocam, atıyorum 3 nüsha. 3 kopya print etmiş olacaksınız aynı taslağı, her nüshaya basmış olacak. bu kadar basit.

günde 30-40 fatura kesecekseniz, o zaman nokta vuruşlu ve sıralı kağıt mantıklı, ona bir şey demem.
0
silent storm
(08.11.14)
amaciniz sadece elle kesmek yerine printer ile kesmekse excel yeter.

ama her kesilen faturayi pc de kayit olarak saklamak isterseniz excel verimli olmaz.

evet yogun bir trafik olmayacaksa surekli forma gerek yok.
0
cokilgincvesesgetirecekbirnickarayanadam
(08.11.14)
ucuz yollu bir program işini görür, akınsoft, pratikofis falan bakabilirsin.
0
rhan
(08.11.14)
(9)

Beyler, takım elbiselerinizi hangi markalardan seçiyorsunuz?

loveinaflipbook
Hangi markalardan memnunsunuz? Hangileri sizi hayal kırıklığına uğrattı? Hangi markadan asla vazgeçmem dersiniz?Evet anketimuz paşlasun! :P
Hangi markalardan memnunsunuz? Hangileri sizi hayal kırıklığına uğrattı? Hangi markadan asla vazgeçmem dersiniz?

Evet anketimuz paşlasun! :P
0
loveinaflipbook
(08.11.14)
fabrika cok memnunum.
0
exlibris
(08.11.14)
Ramsey'in kesimleri hoşuma gidiyor. Her gün giyiyor olmama rağmen baya dayanıyor.

Onun dışında 2 ay önce ilk defa Kip'ten aldım. Onun da kumaşı ve modeli gayet tatmin edici.

Hayalkırıklığınıysa Sarar'da yaşadım. Çok kısa sürede yıprandı.
0
nick blender
(08.11.14)
abdullah kiğılı'dan aldım %100 pamuk olanlarından, aradığım renk bir tek orada vardı (saks mavisinin açık tonu) o zaman... gayet te memnunum. kesim, kalıp harika.
0
gneral
(08.11.14)
massimo dutti, zara, network, damat
0
[silinmiş]
(08.11.14)
ucuz, piyasa ürünü söyleyeyim de seçenek olsun. ziya classic bulursanız her şeyiyle çok iyi. hatemoğlu da aynı şekilde, o biraz bilindik. evet, sarar ve pierre cardin büyük hayal kırıklığı.
0
uykusunu yakalayan adam
(08.11.14)
kığılı ve fabrika'nın indirimli ürünlerini takip etmeye çalış bazen çok güzel denk geliyor.
0
kafiyeolsundiyedegil
(08.11.14)
zara,sarar (stajlarım için, çalısan değilim)
0
fransızkalanadam
(08.11.14)
Altinyildiz
0
steward
(08.11.14)
beymen zara hermes armani
0
Solem
(08.11.14)
(8)

smart casual erkek kıyafeti nerden alınıyor?

dusmanimizkindirbizim
selamlar,pek kıyafetim yok. yeni yeni gardrobum oluaşacak.nerelerden alışveriş yapmam gerek?koton'cuyum genel olarak. uygun fiyata giysi alıyorum.h&m, c&a falan da bakınıyorum ama çok beğendiğim şeyler göremiyorum.Zara fena değil ama hem seçenek az hem de biraz pahalı geliyor bana.fiyat olarak üst s
selamlar,

pek kıyafetim yok. yeni yeni gardrobum oluaşacak.

nerelerden alışveriş yapmam gerek?

koton'cuyum genel olarak. uygun fiyata giysi alıyorum.
h&m, c&a falan da bakınıyorum ama çok beğendiğim şeyler göremiyorum.

Zara fena değil ama hem seçenek az hem de biraz pahalı geliyor bana.

fiyat olarak üst sınırı Zara kabul ederek dükkan önerir misiniz bana lütfen?

genel olarak gömlek alınacak. her hafta falan bir gömlek alırım diye düşünüyorum. ara sıra da ceket-pantul-ayakkap...
0
dusmanimizkindirbizim
(08.11.14)
deFacto'nun pantullara baktınız mı?
0
compadrito
(08.11.14)
dockers benim favorim. damat'ta da gömlekler çok hoştur.
0
tescillimarka
(08.11.14)
ceket vesaire için kiğılı öneririm outlet mağazalarından...
0
gneral
(08.11.14)
boynere git cok cesit gomlek var. her keseye uygun var birseyler.

ceket icin de boyner ve mudoya bakabilirsin
0
exlibris
(08.11.14)
@exlibris

şişli-mköy civarı nerde boyner var? metro hattındaki diğer avm'ler de olur.
0
🌸dusmanimizkindirbizim
(08.11.14)
İndirimde Zara'yıkovalayabilirsin
.
0
charlesbukowskiineksi
(08.11.14)
levi's
0
take me rufee2
(08.11.14)
metrocity olur mu?

kurumsal.boyner.com.tr
0
exlibris
(08.11.14)
(7)

yuzde hesaplama

hasanli
30.000 tl nin yuzde 0.1 i ne kadar? 30.000tl nin yuzde 1 i nekadar ediyor?
30.000 tl nin yuzde 0.1 i ne kadar? 30.000tl nin yuzde 1 i nekadar ediyor?
0
hasanli
(08.11.14)
ilkini 1/10 ile digerini 1/100 ile carp.
edit: yuzdeyi gormemisim 0,1/100 ile olacak ilki.
0
arkadakiadam
(08.11.14)
30.000 TL' nin %0,1 = 30 TL
30.000 TL' nin %1 = 300 TL
0
galahad
(08.11.14)
Yüzde biri sayıyı 100 e bölerek bulabilirsin. Yüzde sifir nokta biri sayıyı 1000 e bölerek bulabilirsin.

(bkz: ilkokul matemaik dört işlem)
0
yazgisiz infaz
(08.11.14)
vay anasını bunları hesaplayamayan insanlar da var demek ki.
0
bobinhoo
(08.11.14)
cevap vermişlar ama detaylı anlatayım: %0.1 = 0.1/100 demek. %1'de 1/100 demek.

30.000 x 0.1 = 3000
3.000 / 100 = 30

30.000 x 1 = 30.000
30.000 / 100 = 300
0
canercuxy
(08.11.14)
+1 bobinhoo

troll de olsa gerçek de olsa, bu insanlar ölüyorum dese su vermem yemin ediyorum.
0
mobilemob
(08.11.14)
yuzde bir demek 0,01 demek

30 bin x 0,01= 300 TL
0
exlibris
(08.11.14)
(6)

10 yaşındaki çocuğa hediye

merena
Kuzenimin doğumgünü var yarın. Ne hediye alacağımı bilemedim. 10 yaşında, erkek.Eskiden oyuncak moyuncak alıyordum, son 2-3 senedir de kitap alıp geçiyorum. Bu sene değişik bir şey alsam dedim ama aklıma bir şey gelmedi. Çocuk zaten boş zamanlarında ya tablette ya ps'te oyun falan oynuyor. Kitap hed
Kuzenimin doğumgünü var yarın. Ne hediye alacağımı bilemedim. 10 yaşında, erkek.

Eskiden oyuncak moyuncak alıyordum, son 2-3 senedir de kitap alıp geçiyorum. Bu sene değişik bir şey alsam dedim ama aklıma bir şey gelmedi. Çocuk zaten boş zamanlarında ya tablette ya ps'te oyun falan oynuyor. Kitap hediye etmek pek heyecanlandırmıyor kendisini sanırım.

İlgisini ne çekiyor o yaş grubunun bir kaç fikir önerecek olan var mıdır?
0
merena
(08.11.14)
puzzle al 500-1000 parca. biraz bilgisayardan oyundan falan kopsun
0
exlibris
(08.11.14)
Belli temalara sahip lego setleri var. onlardan alabilirsin
0
mahnita
(08.11.14)
@exlibris puzzle çok iyi fikir teşekkürler.

@mahnita öyle bir set yakın zamanda alındı. yoksa süper bir hediye bence de.

@snowflake doğumgünü partisine davetliyim sinema sözüm zaten var, ona ek olarak bir şey daha alayım demiştim.
0
🌸merena
(08.11.14)
Cocukların hayal ettikleri mesleklerin kılıklarına girdikleri bi yer var oraya goturebilirsin.
Scooter ya da bisiklet?
0
mahnita
(08.11.14)
sen yine kitap al, basili kitabin yeri ayri. fakat belki simdiye kadar aldigin kitaplar yeterince ilginc olmamis olabilir. kitap demek hayat demek, kitaptan sikilmak, hayattan sikilmak demek, illaki ilgisini cekecek bir kitap vardir.
0
mavicorap
(08.11.14)
Tableti ipad mi?

Itunes hediye karti alabilirsin.
0
halitkin
(08.11.14)
(18)

kaz tüyü mont duyurusu hakkında

eskiden sizofrendim simdi iyiyiz
burada demin bi duyuru gördüm, birinin montunun kaz tüyleri dökülüyormuş, onu napayım diye sormuş. aşağıda da birileri demiş ki kazları canlı canlı yoluyorlar. soruyu yazan "almadan önce montun kaz tüyü olduğunu bilmiyordum" demiş. doğrudur. bilmiyordur. ben biliyordum ama.ve kendime inanamıyorum. g
burada demin bi duyuru gördüm, birinin montunun kaz tüyleri dökülüyormuş, onu napayım diye sormuş. aşağıda da birileri demiş ki kazları canlı canlı yoluyorlar. soruyu yazan "almadan önce montun kaz tüyü olduğunu bilmiyordum" demiş. doğrudur. bilmiyordur.

ben biliyordum ama.

ve kendime inanamıyorum. geçen sene almanya'ya gidecekken orada sıcak tutsun diye deli gibi kaz tüyü mont aradım, buldum da. hala da severek giydiğim bi monttu. incecik mont nasıl sıcak tutuyor şaşırırsınız. ama ben gerçekten ve gerçekten canlı canlı yolunduklarını bilmiyordum. yenilmek için kesilen hayvanların tüyleri zannediyordum. be aptal! kaz etini kim yiyor ki?! bunu düşünemedim işte.
az önce gözlerimle görmek için açtım bi video izledim. burada da paylaşayım, benim gibi aptallar varsa izlesinler.

www.facebook.com

kendimi çok kötü hissediyorum. özellikle şu kafalarına elektroşok verildiği ve ağızlarından kan geldiği sahnede mideme kramp girdi. aklıma "olm siz de kaz tüyü mont alın ya çok sıcak tutuyo vallahi, ağır montlara son" filan diye arkadaşlarıma nasıl övdüğüm geliyor. onlar da bilmiyorlarmış demek ki, kimse bana canlı yolunuyor demedi.

peki siz bu duyuruyu okumadan önce bunu biliyor muydunuz?
0
eskiden sizofrendim simdi iyiyiz
(07.11.14)
biliyordum. ama acaba hepsi bu şekilde mi oluyor yoksa sadece bir karalama kampanyası mı onu bilmiyorum ve açıkçası bunun istisnai ve rezalet sayılabilecek bir durum olduğunu ama bunun dışındakilerin daha insancıl ve acısız olduğunu tahmin ediyorum. mutlaka daha maliyetli ama daha acısız bir yöntem vardır diye umuyorum.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(07.11.14)
videolari izlemedim ama bir ara haberlere falan konu olmustu. oradan biliyorum. hic kaz tuyu mont almadim. cevremde almayi dusunen olursa uyaririm.

sadece mont degil, yastik yorganlari falan da satiliyor bu arada
0
exlibris
(07.11.14)
bunlar hep yün lobisinin işleri, oyuna gelmeyelim arkadaşlar.
0
air
(07.11.14)
Kucukken adidastan almistik bir tane. Bilincinde bile degilim ben yolundugu fikrini bile aklima getirmemistim. Durumdan haberdar oldugumda ben de cok kotu olmustum.. ama bir daha asla almam/almadim tabi.
0
çaykovski
(07.11.14)
Biliyordum ve cevremdekileri hep uyardim.sadece montta degil yastik yorgan satan yerlere bile hep tepkimi dile getirmisimdir.

Hatta bir arkadasim var.
Ne zaman bi mont gorup kaz tuyu oldugunu ogrense almamak icin videolari izledigini soylemisti.
0
brnbrs
(07.11.14)
bilmiyordum. umursamiyorum da.
sen hayvanlari eti icin de yeme, yesillerle beslen. nukleer enerji zararli diye ona da karsi cik, dunyanin en pahali elektrigini kullan. senin cebini bosaltan hirsizlarin seni yonetmesini izin ver, baskalari seni yolarken sessiz kal. AMA KAZLAR YOLUNUYOR.
hll spr dvm.
0
jemjum
(07.11.14)
Ben hep bunun kavgasını ediyorum milletle. çok üşüyoruz ama diyen o kadar çok ki. Benim de götüm donuyor ama kaz tüyü tek bir yastığım yorganım paltom kabanım yok.

Huzurlu uyumak için üzerime çığlık, acı ve işkence, bazı bazı ceset mi örteyim?

O kadar da bok bir durum ki, misal İKEA, kaz tüyü bir yastık almayın ama b,r süzgeç, bir lamba alsanız bile katkıda bulunmuş oluyoruz adamlara, yataş, istikbal.. yatak yorgan satan neredeyse her yer...kıyafet üreten her marka.. mont almasan kot pantolon t-shirt alıyorsun mağazasına girip.
0
kaymaktutmayansicaksut
(07.11.14)
@jemjum
konuyla alakasını anlayamadım söylediklerinin? neden umurunda değil bu olay? insan aynı anda birçok şeyi umursayabilir. hayvana işkence etmek başka, beslenmek için öldürmek başka. doğada her hayvan diğer canlılarla besleniyor bir şekilde ot/et yiyerek bu bir.

nükleer enerjiyi destekliyorum çünkü (düzgün üretildiğinde) her türlü termik santralden vs. daha temiz bir enerji bu iki.

cebimi boşaltan hırsızların başımızdan defolup gitmesini de çok istiyorum ve bir birey olarak gösterebileceğim tepkiyi de yeri geldiğinde gösteriyorum gerek sandıkta gerek eylemlerde.

yani kazların yolunmasına duyarlı olan bir insan senin kafanda hayal ettiğin gibi ay doğa çiçekler böcekler diyen boş beyinli bir insan demek değildir. pek tabi sen de hayvanların işkence görmesine karşı olmalısın ve başındakilerin seni yönetmesine izin vermek istemediğin gibi hayvanlara işkence eden canilerin de para kazanmasına izin vermemelisin.
0
🌸eskiden sizofrendim simdi iyiyiz
(07.11.14)
Evet, biliyordum. Ama elektrosok ve agizdan kan gelme olayini bilmiyordum.
Kaz etini yemediklerini de nereden cikardin?
0
delifaruk
(07.11.14)
@delifaruk
ya çok yenmiyor ki. öyle harıl harıl yorgan yastık mont yapacak kadar kim kaz eti yiyor? belli ki hepsi canlı canlı yüzülüyor. bi daha tüy çıkarabilecekken neden öldürmeyi tercih etsinler ki? en iyisi almamak.
0
🌸eskiden sizofrendim simdi iyiyiz
(07.11.14)
:/ bu kadar salak olduğuma inanamıyorum. bir insan hiç mi düşünmez üstüne. ablama da okudum duyuru, o da bilmiyormuş. şuan ki yorganım, yastığım silikon ama eski yorganım falan kaz tüyüydü. öyle kızdım ki kendime. nasıl bilmem böyle birşeyi. duyuru için çok teşekkür ederim. en azından çok geç bile olsa öğrendim
0
sheridans
(08.11.14)
Insanlarin kaz etini yedigini, kaz tuyu urunleri almamizda sakinca yok anlaminda soylemedim:)
0
delifaruk
(08.11.14)
mahvoldum izleyince. ne kadar acımasızız.
0
merena
(08.11.14)
ben pahalı diye almıyodum. şimdi bunu bahane edicem. param olsa alabilirim ama, zira dünyada yaşayıp da zarar vermemek mümkün değil. food inc. diye bi belgesel vardı, onu izlesen anlarsın. yani resmen yememek içmemek lazım zararsız yaşayabilmek için.
0
icim urperiyor
(08.11.14)
Bende karşıyım hertürlü kürk ve tüyden yapılma ürünlere fakat karslıyım ve bu akşamki menümüzde ayıptır söylemesi kaz eti vardı köyden kesilenlerin tüylerini alıyorlar bizimkiler yorgan için yorganda kullanıyoruz ama elbiselerde asla.
0
gündüz m
(08.11.14)
Ben 2 yil önce camii canli yolunduğunu öğrendim ve bayağı da para vererek aldığım montumu baskasina verdim o rahatsız olmuyordu çünkü, bu bir tercih meselesi, içerisinde kaz tüyü olan bir şeyi satin almama kararim var.
0
saklisecilmemis
(08.11.14)
ben daha once sozlukten ogrenmistim, bir sene olmustur.

ondan once kesip yenilen kazlarin tuyudur diye mantik yurutuyordum.

her sene kaz yiyen ve cok seven biri olarak normali boyle geliyordu bana.
0
cokilgincvesesgetirecekbirnickarayanadam
(08.11.14)
şu an üzerimde kaz tüyü mont var. müthiş sıcak tutuyor. kanada'dan geldi. ben almadım ama. benim değil. başkası verdi bana kendisi giymediği için.

timsah derisi saat, fil dişi yrrak gibi şeylere ilgim yoktur ve hayvanlara eziyet ettiğini bildiğim firmalardan ürün almamaya gayret ederim. ama ben kaz tüyü mont almadığım zaman HİÇBİR ŞEY değişmeyecek. bu yüzden çok takılmıyorum.

yani elimden geldiğince duyarlı davranmaya, güzel bi insan olmaya gayret ediyorum ama her şeyi de protesto edemem aq napiyim yani. gidip özellikle kaz tüyü mont almam ama denk gelmişse falan onu alırım. "hmm kazları canlı canlı yoluyolar almamalıyım" demem. demem gerekir belki ama ben demem.
0
pescador
(08.11.14)
(7)

meşrubat önerisi

murtcu
var mı öneriniz? san pellegrino gibi über tadı olan içeceklerden
var mı öneriniz? san pellegrino gibi über tadı olan içeceklerden
0
murtcu
(07.11.14)
uludag gazoz.
0
exlibris
(07.11.14)
Pellegrino mesrubat degil ki maden suyu,ordan yolla cikip ekurisi perrier diyim o zaman.
0
duptıs
(07.11.14)
madem maden suyundan gidiyoruz ben de apollinaris diyorum
0
exlibris
(07.11.14)
uludag greyfurt


hastasıyım
0
earthsea
(07.11.14)
Beypazarı.
0
angelus
(07.11.14)
bodrum mandalin gazozu ve denizli yeşil zafer. mutlaka iç.

www.bodrumgazozu.com

www.zafergazoz.com.tr
0
jamal_vs_jason
(08.11.14)
barqs ve dr.pepper.
normalde turkiye'de satilmiyor ama ithal urunlerin satildigi ufak dukkanlar var ya, oralarda bulunabiliyor.
ikisi de amerika kaynakli.
0
mavicorap
(08.11.14)
(25)

anahtarlık kullanıyor musunuz?

mr.goodcat
evetse fotoğraf koyabilir misiniz? belki çok ilginç şeyler çıkar.benimki: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_16774_1.jpg
evetse fotoğraf koyabilir misiniz? belki çok ilginç şeyler çıkar.

benimki: img.dxcdn.com
0
mr.goodcat
(05.11.14)
lise zamanında şöyle birşey vardı p1305.hizliresim.com
0
delineron
(05.11.14)
racır hatırası: static.musictoday.com
0
diabolus79
(05.11.14)
yurtdışına giden arkadaşlardan anahtarlık sipariş ediyorum şehirlerle ilgili, eskiden roma kullanıyordum ama onun halkası bozuldu şimdi san fransisco kullanıyorum. bir de parmak arası terlik şeklinde bali adasının var.
0
nundu
(05.11.14)
Kullanıyorum. Fotoğrafla uğraşamicam lakin şuna benziyor www.opirata.com

Babam benim için Doğa Tarihi Müzesi'nden almıştı, o yüzden kullanıyorum biraz da.
0
buff
(05.11.14)
images.forwallpaper.com
epeydir bunu kullanıyorum. eiffel'in altında 4 tanesi bir euro'ya satıyordu cezayirli bir amca. beni geçtim, arkadaşlarım da bunu kullanıyor o zamandan beri.
0
kırmızıkaşekaban
(05.11.14)
razvan rat
(05.11.14)
Bi tane de benden olsun
i58.tinypic.com
0
kosun lan mevzu var
(05.11.14)
Yattığım yerden katılıyorum
i.imgur.com
0
emirkulu
(05.11.14)
bu ikisini kullanıyorum:

img1.dr.com.tr

www.3danahtarlik.com

not: ilk anahtarlık kendi anahtarlarımla nişanlımınkileri karıştırmayayım diye. şekli esprili olsun istemiştim. :)
0
m e l t e m
(05.11.14)
all girls dream
(05.11.14)
na şundan 36.media.tumblr.com
0
uepuey
(05.11.14)
wwf ve meme ucu olanlar güzelmiş. benimki de bunlar: arsenaldirect.arsenal.com
img1.wikia.nocookie.net
0
acukali ekmek
(05.11.14)
bir kolu düştü, yüzü silindi ama hala kullanıyorum.

img4.wikia.nocookie.net
0
hayley williams ile evlenecek genc
(05.11.14)
binanın kapısını otomatik açmaya yarayan şu hedeyi kullanıyorum ben anahtarlık olarak www.escananahtar.com

(bkz: göster geç)
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(05.11.14)
bir ara sampanya mantari kullaniyordum anahtarlik olarak
www.itssimplyplaced.com bu temsili tabii

@meltem in wwf anahtarligini begendim
0
exlibris
(05.11.14)
kardeşim aldı :)
imgur.com
0
bass solo take one
(05.11.14)
bak şimdi en ilgincini ben koyuyorum:)

www.limango.com.tr

takım elbisenin cebine en uygun bu oluyor valla, her erkeğe lazım bir tane.
0
candanag
(05.11.14)
nwnd
(05.11.14)
i.imgur.com gryffindorlu olanı kendim almıştım. harfli olan kuzenimin hediyesi, 9eylüllü olan da arkadaşımın.
0
iste o kavunici balik
(06.11.14)
shotgunwoman
(06.11.14)
aha buda benden
www.google.com.tr
0
jamswety
(06.11.14)
ecx.images-amazon.com

Bu vardı bir ara. Sonra taşındık, hala eski anahtarın üzerinde duruyor. Çok pratik değil diye yenisine takmadı.

5-6 farklı ülkeden 20'ye yakın anahtarlığım var, ama hiçbirini kullanmadım.
0
aguilas negras
(06.11.14)
redstreak
(06.11.14)
imgim.com
imgim.com

bu benim ki
0
gliderpilot
(06.11.14)
patron singapurdan bunun (en.wikipedia.org) anahtarlığını getirmişti, onu kullanıyorum.
0
inheritance
(06.11.14)
(13)

anahtarınızı bulduğunuz en garip yer neresi?

seksen9
anahtarımı saatlerdir bulamıyorum da belki fikir verir.
anahtarımı saatlerdir bulamıyorum da belki fikir verir.
0
seksen9
(05.11.14)
buzdolabının altına bak.

bence kapıda takılıdır ya neyse.
0
fallthepieces
(05.11.14)
kapının dışına bak arabada düşürmüş olabilirsin
0
basond
(05.11.14)
wc'de!
0
oldboy
(05.11.14)
Cebim.
Amk çok garibime gitmişti
0
saksı
(05.11.14)
Aynen cebimde. Montu giyip çıkarken anahtarın yokluğunu farkedip evin altını üstüne getirdikten sonra cebinde bulmak epey garip.
0
Haldamir
(05.11.14)
tüm ceplerime baktım cıks yok :/

oha beremin içinden çıktı!
0
🌸seksen9
(05.11.14)
o seni bulur, cidden.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(05.11.14)
ceketin astarında. ta yırtmaçın oraya kadar gitmiş. kıçımın üstünde şıkır şıkır oynayıp duruyordu.
0
battal gemalmaz
(05.11.14)
evden dışarı çıkarken bulamıyorsan ayakkabının içine bak. bi kere oraya düşmüş benim. yeter ulan daha da aramıycam diyip sinirlenip çıkarken ayağıma batmıştı ibne.
0
c1b2k3
(05.11.14)
elimde
0
razvan rat
(05.11.14)
gözlüğümü yarım saat arayıp gözümde bulmuştum bir keresinde. öyle bir şey olabilir.
onun dışında eve girdiğin anda yöneldiğin dolap, yatak vs. gibi bir yerde olabilir.
0
yalnux
(05.11.14)
Buzdolabında unuttuğum oldu.
0
cetoxim
(05.11.14)
gunlerce aradim sonra pek giymedigimin montun cebinden cikti

ceket, mont ceplerine falan bak
0
exlibris
(05.11.14)
(12)

türkiyede çalışılabilecek en iyi şirket hangisi?

klar
Selam. Soru başlikta. Kime gore, neye gore diyecekseniz, size gore işte. Benim bu soruyu sorarken aklimdakiler:- zeki, kafasi acik insanlarin bulundugu bir calişma ortami,- bu ortamin sonucu olarak kendini geliştirebilmeye katki,- para,- yurtdişinda en az buradaki koşullarda calişma icin tecrube sag
Selam. Soru başlikta. Kime gore, neye gore diyecekseniz, size gore işte. Benim bu soruyu sorarken aklimdakiler:
- zeki, kafasi acik insanlarin bulundugu bir calişma ortami,
- bu ortamin sonucu olarak kendini geliştirebilmeye katki,
- para,
- yurtdişinda en az buradaki koşullarda calişma icin tecrube saglamasi
şu sira mercedes cevremde cok populer. Staja giden arkadaşlardan filan dinledim biraz. Dedim acaba hedef olarak burayi mi secsem. Bu konuda da fikirlerinize acigim.
0
klar
(05.11.14)
novartis'te elektrik elektronik mühendisi olarak staj yapmıstım. her seyine hayran kalmıstım adamların. ama maas almıyordum. o kısmını bilemem.
0
ufukcel
(05.11.14)
ilaç şirketleri bence de. şartları çok iyidir.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(05.11.14)
Shell
0
divit
(05.11.14)
mc kinsey
0
kafkef
(05.11.14)
çok fazla var.
ama hepsi yurtdışı menşeeli.
yerli derse turkcell eh işte.
0
benaslindayohum
(05.11.14)
büyük bi firmada staj yaptım ben de. türk şirketi. yok abi türk şirketlerinde olmaz o iş. olacaksa uluslararası yabancı firmalar olur, onları da saymışlar zaten.
0
icim urperiyor
(05.11.14)
siemens
ge
mercedes benz
p and g
unilever
henkel
turkcell


bunun gibi onlarca sirket daha var tabi
0
exlibris
(05.11.14)
Unilever diyen arkadaşlar, eğer unilever'de çalışarak bunu söylüyorlarsa helal olsun.
Yok orada çalışmadan söylüyorlarsa, tecrübe etmeden tavsiye etmemeleri iyi olur..
Birinci ağızdan konuşuyorum, Unilever herkese uygun bir yer değil. Hayal kırıklığı olabilir.
0
quaker
(05.11.14)
douchebiiig'in çalıştığı şirket
0
dessy
(06.11.14)
sahibi yahudi olan şirketler
0
nick konusunda kararsizim
(06.11.14)
IBM
0
mirty
(06.11.14)
microsoft, ibm, oracle, ge, mercedes vb...

aslında pozisyon önemli, normal mühendis isen 40 tane güzel şirket varsa, müdürler için 100 tane güzel şirket vardır.
0
ravenudon
(06.11.14)
(2)

gezi direnişi ile ilgili video

KidLazer
bulmuştum yine kaybettim arka planda imagine dragons-radioactive çalıyor sonunda yine şarkı çalarken sanatçıların parktaki konuşmaları giriyor öfkeden kudurtan bir video bi link verseniz ne güzel olur?vurmayın tamam.
bulmuştum yine kaybettim arka planda imagine dragons-radioactive çalıyor sonunda yine şarkı çalarken sanatçıların parktaki konuşmaları giriyor öfkeden kudurtan bir video bi link verseniz ne güzel olur?

vurmayın tamam.
0
KidLazer
(05.11.14)
bunu aramiyorsun biliyorum ama gezi videolarindan bunu cok begenmistim. hem cekim hem de muzik cok guzel

vimeo.com
0
exlibris
(05.11.14)
evet aradığım ne yazık ki bu değil. aradığım video farklı videoların derlemesinden oluşuyor. çeşitli çatışma görüntüleri tomalar vs derken en son tiyatro oyuncularının konuşması ve tüm dünyadan geziye destek görüntüleri beliriyor
0
🌸KidLazer
(06.11.14)
(3)

Worcestershire Sosu

mutekebbir
Bu sostan kullanan var mı aranızda çok önerildi uzun süredir arıyordum ama bulamıyordum arkadaşlarıma da söylemiştim aradığımı, görürlerse haber versinler diye az önce bir tanesi aradı, görmüş ama "worcester" yazıyormuş üzerinde sadece aynı şey midir bilemedim..Markası Heinz..Teşekkürler..
Bu sostan kullanan var mı aranızda çok önerildi uzun süredir arıyordum ama bulamıyordum arkadaşlarıma da söylemiştim aradığımı, görürlerse haber versinler diye az önce bir tanesi aradı, görmüş ama "worcester" yazıyormuş üzerinde sadece aynı şey midir bilemedim..
Markası Heinz..

Teşekkürler..
0
mutekebbir
(05.11.14)
Ayni sey. Ankarada isen kipalarda var. En azindan luks semtlerdekilerde.
0
Haldamir
(05.11.14)
aynidir. bu sos bloody mary kokteyl yapiminda kullanilir genelde

cok da aman aman bir sey degil hani

lea&perrins www.gurmenet.com
0
exlibris
(05.11.14)
macrocenter'da var. heinz yine, 5,25TL. üstünde worcestershire yazıyor. online.macrocenter.com.tr
0
lucy in the sky
(05.11.14)
(51)

nerelisiniz?

seksen9
anket sorularına uyuz olsam da bağzı duyurucuların nereli olduğunu merak ediyorum. toplu halde sorayım en iyisi. (daha önce soruldu diye hatırlıyorum ama bulamadım ara kısmından.)imza: esnafla muhabbete nerelisin diye başlayan kişi.
anket sorularına uyuz olsam da bağzı duyurucuların nereli olduğunu merak ediyorum. toplu halde sorayım en iyisi. (daha önce soruldu diye hatırlıyorum ama bulamadım ara kısmından.)

imza: esnafla muhabbete nerelisin diye başlayan kişi.
0
seksen9
(05.11.14)
istanbulda doğdum büyüdüm. babam 56 senelik istanbullu. ama kimliğe baksan malatya yazar. bir kere bile gitmediğim bir yer.

istanbulluyum.

bu arada annem bulgar kökenli.
0
gliderpilot
(05.11.14)
izmit/kocaeli doğumluyum. babam malatyalı annem izmit doğumlu ama annemin babası yunanistan, annesi sudan göçmeni. evet biraz karışığım :)
0
sta
(05.11.14)
aslen samsunluyum ama istanbul'da yaşıyorum.
0
m e b
(05.11.14)
Adana
0
dapda
(05.11.14)
erzincan.
0
c1b2k3
(05.11.14)
nereli olduğumu bilmiyorum valla. kütüğüm sivas, doğum yerim istanbul. büyüdüğüm belli başlı bir şehir yok. istanbul, eskişehir, adana, amasya, izmir diye gidiyor. nereliyim ben?
0
Lim5
(05.11.14)
Ankara.
0
maxim gorki
(05.11.14)
Kütük, soy sop ne kadar sülale varsa İstanbullu..
Keşke bi köyüm olsa ya la..
0
quaker
(05.11.14)
ankara doğma büyüme, baba tarafım tırnova anne tarafı buhara
0
mirty
(05.11.14)
istanbul'da doğdum (3 yılcık)
izmit'te yaşıyorum. babam ve babası da izmit'te doğmuş ama öncesi karadenizden gelmiş bu tarafa. annem sivas'ta büyümüş ama babası ve ataları (daha büyük babaları işte) romanya'daymış. ordan dedemi sivas'a göç ettirmişler.

izmitliyim yani bence.
0
iste o kavunici balik
(05.11.14)
Kocaeli doğumluyum. Babam Kayserili. Kayseriliyim diyorum sorulunca.
0
buff
(05.11.14)
lim5 benim de kütük sivas ama kayseriliyim diyorum. ama esnaf sivaslıysa sivaslı oluyorum :)
enee buff hemşo çıktık. neresi?
0
🌸seksen9
(05.11.14)
Selanik göçmeniyim ama görünüş olarak göçmenlikten nasibimi bir ben almamışım.
0
1a2b3c4d
(05.11.14)
izmit.
0
devorgilla the gunslinger
(05.11.14)
aydın
0
trinitrotoluen
(05.11.14)
eeeellibeeş
0
gneral
(05.11.14)
Bulgar göçmeniyiz
0
stanbul
(05.11.14)
@seksen9 Talas. Babamın akrabalar orada yaşıyor hala.
0
buff
(05.11.14)
Ne kadar çok izmit varmış.
Ben de izmitliyim.
0
eloharp
(05.11.14)
izmir.
0
fengari
(05.11.14)
mersinliyim, antep doğumluyum(hiç orada yaşamadım,teyzemlere ziyarete gittiğimizde doğmuşum), hayatımın bir bölümü isviçre'de geçti, şu anda istanbul'da yaşıyorum. benimki de baya karışık oldu.
0
fraise
(05.11.14)
kısası: istanbul
uzunu: istanbul'da doğdum büyüdüm. benim de babam malatyalı. 20 yaşından beri istanbul'da ama malatyalıyım der. ben hiç gitmedim ama kütüğüm babama bağlı tabi. annem istanbulluydu. kütüğü de istanbul'du. anne babası ise selanik ve kırım göçmeniydi.
0
m e l t e m
(05.11.14)
memleket Tekirdağ.
0
fallthepieces
(05.11.14)
afyon aq :/
0
lionel andres
(05.11.14)
Kütük kars doğum yeri kastamonu 1 yaşından beri istanbul. Karstamonu diyorum ben kısaca(:
0
gündüz m
(05.11.14)
istanbul. baban nereli diyenlere küfür ediyorum ben. nerde doğup büyüdüysen, hometown'ın neresiyse oralısındır.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(05.11.14)
ben çorlu'da doğdum, liseyi de orda bitirdim. o yüzden sordukları zaman çorluluyum derim. ama "baban nereli" diye sorarlarsa açarım ağzımı yumarım gözümü,

> babam adana'da doğup büyümüş. osmaniye'de. sonra osmaniye il olunca, haliyle osmaniyeli olmuş. üniversiteyi de orada (adana) okuduktan sonra, çorlu'ya gelmiş.

> dedem (annemin babası) elazığlı ama o da gençliğinde kocaeli'ye, gölcük'e yerleşmiş. annem gölcük'te doğup büyümüş.

> benim gittiğim "memleket" gölcük'teki anneanne evi olmuştur daima. yani akraba ziyareti, köy, yaz tatili vs. dediklerinde benim aklıma adana falan hiç gelmez. 3 kez mi ne gittim toplamda.

o yüzden sırasıyla çorlu > gölcük > osmaniyeliyim. osmaniye'ye hiç ısınamadım ama. soran olursa adana diyom. adana'ya sempatim vardır gitmesem de görmesem de. yozgatlı kızlar bulgar göçmeniyiz diyo ya ben de o hesap işte osmaniyeliyim de adanalıyım, akdenizliyim, esmerim çok seksiyim diyorum.
0
pescador
(05.11.14)
aydın
0
Goldstein
(05.11.14)
çanakkale
0
Huan8
(05.11.14)
Ana baba onların ana babaları İzmir.
babamın baba dedesi selanik (osmanlı paşası)
babamın anne dedesi bulgaristan
anamın iki dedesi de izmir, biri müftü biri çiftçi
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(05.11.14)
Doğuma büyüme istanbul.Baba mersin anne adanalı. 6 ay önce mersine taşındık
0
verbanadüşlerimi
(05.11.14)
kütahyalıyım istanbulda yaşıyorum
0
basond
(05.11.14)
zorlasam bi iki akraba çıkar sanki, ne çok izmitli varmış. ben de izmitte doğup büyüdüm ama aslen artvinliyim.
0
bxgx
(05.11.14)
Tohat.
0
ufukcel
(05.11.14)
Türkiye'nin %95'i gibi Girit göçmeniyiz.
0
angelus
(05.11.14)
4.bp.blogspot.com

nerelisin derken doğdumuz yer mi, nüfusa kayıtlı olduğumuz yer mi yaşadığımız yer veya yerler mi ?

ona göre cevap vericem de.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(05.11.14)
proletarier herkes gibi takıl.
0
🌸seksen9
(05.11.14)
o zaman istanbul'da doğdum en uzun yaşadığım ve yaşadığım yerler arasında da en çok sevdiğim yer çanakkale olduğu için çanakkale'li olayım.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(05.11.14)
bir kisi de yozgatliyim dememis
0
exlibris
(05.11.14)
Anne tarafindan dede adanali anane arnavut.
baba tarafindan babanne kutahyali dede aydinli.
Annemler istanbulda dogmus büyümüş, babam izmirde doğmuş büyümüş.

Ben canakkale de dogdum, istanbul izmir arasi buyudum :///

Ay bilmiyorum cidden.
0
rayde
(05.11.14)
doğma büyüme kayseri baba nevşehirli ama sorulunca kayseri diyorum. ankarada yaşıyorum.

1-2 kayseri gördüm kalabalık görünelim.
0
deep435
(05.11.14)
erzurum
0
battal gemalmaz
(05.11.14)
@deep aynen 2 kişi bile beklemiyodum. biraz daha kasarsak paralel duyuru oluşturabiliriz.
0
🌸seksen9
(05.11.14)
kütük kastamonu. istanbul'da doğdum/büyüdüm/yaşıyorum.
0
xenophobe
(06.11.14)
Edirne :D
0
dessy
(06.11.14)
doğma büyüme istanbul.
aslen sivas-divriği.
0
nick konusunda kararsizim
(06.11.14)
izmir ^_^
0
exist is pretty
(06.11.14)
bi konya yok ya la.
0
emirkulu
(06.11.14)
mersinde doğsam da,
ankara,uşak ve nevşehirde yaşasam da,
kayseride okusamda,
yalanda olsa izmirde yaşasam da..

çorumluyum.
0
redeath
(06.11.14)
Tekirdağ
0
noexpectationsnodisappointments
(06.11.14)
Edirne-Kırklareli karışık :) Kırklareli doğumluyum. Büyükler Osmanlı-Rus Savaşı sonrası Pilevne'den göçmüşler Trakya'ya.
0
duyond
(07.11.14)
(5)

Altın Alış Satış (Garanti Bankası)

isminivermekistemeyensuser
Merhaba,1- Altın alış satış yapabileceğim en az komisyon olan banka hangisidir?http://www.altinfiyatlari24.com/2- bu sitede garanti bankası için alış satış eşit gösterilmiş. Bu doğru mu? Garanti bankası internet hesabı olan birisi kontrol edebilir mi? alım satım ekranında ne kadar gözüküyor.
Merhaba,

1- Altın alış satış yapabileceğim en az komisyon olan banka hangisidir?

www.altinfiyatlari24.com

2- bu sitede garanti bankası için alış satış eşit gösterilmiş. Bu doğru mu? Garanti bankası internet hesabı olan birisi kontrol edebilir mi? alım satım ekranında ne kadar gözüküyor.
0
isminivermekistemeyensuser
(04.11.14)
şimdi bakmadım ama piyasanın kapalı olduğu saatlerde alış satış arasında 3-5 lira oynuyor. piyasa açılınca normale dönüyor.
0
sutlu nescafe
(04.11.14)
Alım satım arasındaki fark Altın için geçerli mi? yapı kredi 83.1200 83.6300 den alım satım yapıyor. burda hesabım olduğu için kontrol edebiliyorm şimdi.
0
🌸isminivermekistemeyensuser
(04.11.14)
mesai saatleri disinda bu islemi yapma.

makas cok fazla oluyor cunku

piyasalar acikken bu islemi yap. garanti ykb falan makas farki cok oluyor. enparan varsa orada fark daha optimum. yarin ayni saatlerde bankalarin doviz kuru sitelerini yanyana sekmelerde acip farklari oranla, ona gore karar ver
0
exlibris
(04.11.14)
evet geçerli.
0
sutlu nescafe
(04.11.14)
Yapi kredi enparadan daha az komisyon aliormus
0
🌸isminivermekistemeyensuser
(05.11.14)
(6)

Komşudan aşure geldi

loveinaflipbook
Evde pişenden bir kase de bana göndermiş sağolsun. Ben kaseye ne yapayım da geri vereyim? Malum, kase boş gitmez şimdi geri. Ama çok da uğraşmiyim yani :))Önerilerinizi bekliyorum, en kolay geleni yapıcam :P
Evde pişenden bir kase de bana göndermiş sağolsun. Ben kaseye ne yapayım da geri vereyim? Malum, kase boş gitmez şimdi geri. Ama çok da uğraşmiyim yani :))

Önerilerinizi bekliyorum, en kolay geleni yapıcam :P
0
loveinaflipbook
(03.11.14)
muhallebi
0
emininsel
(03.11.14)
hemen simdi verme,

yarin verirsin
puding yapabilirsin
portlemis misir olabilir
kestane olabilir
amerikan salatasi falan yapiyosan bir parca ondan verebilirsin
o da yoksa bos ver. yapacak bir sey yok.
0
exlibris
(03.11.14)
aşure zamanı başladı mı yahu? ne güzel. illa evde yapmak zorunluluğu yoksa güzel bir pastaneden yaş pasta alabilirsin, belki profiterol olabilir.
0
puc
(03.11.14)
aşure kasesi bekletilmez aslında boşaltılır geri verilir. diğer günlerin aksine aşure gününde tabak boş gitmez diye bir adet yoktur.
0
ludovico
(03.11.14)
Aşure aşeriyorum ya bana da verse keşke komşular
0
suicides underground
(03.11.14)
O kâseyi doldurmak zorunda değilsiniz, başka bi tabağa da bi şey koyup verebilirsiniz. Kendinize yaş pasta/ekler falan alınca biraz da ona götürün böylece o tabak yeniden size dolu gelir. Ama komşu da başka tabakta getirirse bilemem:)
Meyve bile oluyomuş ya çok kasma ben de aynı panikleydim de çok ciddi bi konu değilmiş al bi iki mandalina elma muz, gönder. Acele etmene gerek yok 20 gün süresi var her türlü.
0
chieko
(03.11.14)
(10)

kapuskanın yanına ne gider?

kakamelsokoban
akşama kapuska yapıcam. yanına tadını tamamlıycak uygun bişey bulamadım. çorba, salata, makarna, pilav vs ne yapayım? hadi güzel bi menü oluşturalım.
akşama kapuska yapıcam. yanına tadını tamamlıycak uygun bişey bulamadım. çorba, salata, makarna, pilav vs ne yapayım? hadi güzel bi menü oluşturalım.
0
kakamelsokoban
(03.11.14)
çorba gider bence. hatta çeşit de vereyim, yayla çorbası ya da ezogelin. pilava makarnaya gerek yok.

turşu ve yoğurt da iyi gider.
0
sir gawain
(03.11.14)
turşu ve yoğurt.
0
sen git ben geliyorum
(03.11.14)
kapuska yapma, başka bir yemek yap.
0
mea maxima culpa
(03.11.14)
soğanlı bi salatadan başka bir şeyi yakıştıramadım.

hatta doğrudan doğruya soğan.

bir de mutlaka sumak bulunsun sofrada.
0
kibritsuyu
(03.11.14)
mercimek çorbası gibi tok tutucu bir şey iyi olur.
çorba istemeyük derseniz bulgur pilavı olabilir.
kabuskaya kurutulmuş biber közle biraz, üzerine ufala, harika olur.

ceviz gibi yağlı tohum içeren yeşil salata, hatta peynir de koyarsan menü dört dortlük olur.

salataya peynir koyak istemezsen sütlü tatlı.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(03.11.14)
Sadece yoğurt.
0
angelus
(03.11.14)
üzerine pul biber , yanına yoğurt ve turşu
0
delicevat
(03.11.14)
lahana gaz yapar diye biliyorum
bulgur ve mercimekten uzak durman iyi olur, ölümcül birleşim olmasın sonra :)
0
lily briscoe
(03.11.14)
offff. senin yaptigini corumlu yapmaz

buz gibi ayran
uzerine pul biber
yaninda biber tursusu
0
exlibris
(03.11.14)
yemeğin içine kıyma veya et koyup koymayacağına göre kırmızı ya da beyaz etli bir takviye yapılabilir

ve

yoğurt/cacık/turşu +1
0
neseranni
(03.11.14)
(7)

Borç isteyen insanlara nasıl hayır demeli? Bankada "çekilemez modu" olsa?

gijilti
Aslında en güzeli bu insanlara kapıyı tamamen kapatmak ama bazen olmuyor. Mesela akrabalarınıza yapamıyorsunuz.Elinizde para olduğunu bilsinler, yeter. Kendilerine ihtiyaç yaratıp hemen istiyorlar. Bazen yanlıp hayır diyemediği oluyor insanın. Yahut boş bulunuyor insan bir an! Bazı insanlar yalan sö
Aslında en güzeli bu insanlara kapıyı tamamen kapatmak ama bazen olmuyor. Mesela akrabalarınıza yapamıyorsunuz.

Elinizde para olduğunu bilsinler, yeter. Kendilerine ihtiyaç yaratıp hemen istiyorlar. Bazen yanlıp hayır diyemediği oluyor insanın. Yahut boş bulunuyor insan bir an! Bazı insanlar yalan söylemeyi beceremiyor.

En güzeli şöyle bir şey. Banka yatıracaksın parayı, diyeceksin bu parayı X ay kadar istesem de çekemeyeyim. Çekersem ceza kes!

Var mı böyle bir sistem.
0
gijilti
(02.11.14)
Yok öyle bişi, size ait parayı ancak vadeliye yatırırsınız erken çekerseniz de sadece faizi ödemezler, bu noktada o parayla yatırım yaptım diyebilirsiniz işte hisse senedi aldım fon aldım gibisinden şeyler söyleyebilirsiniz bence, senin için bozamam şimdilik getirisi yüksek falan da diyebilirsiniz belki.
0
atom karincanin torunu
(02.11.14)
borç isteyenlere çok yakın bir arkadaşınıza borç verdiğinizi kimsenin bilmediğini lütfen aranızda kalması gerektiğini söylerseniz para olmadığı için vermezsiniz de.
0
kakao
(02.11.14)
param yok de geç. ne uzatiyorsun.
0
bigl0rd
(02.11.14)
Parayı benim şirkete sermaye olarak yatır ben x ay gelene kadar vermem sana.
0
fleshbloodmore
(02.11.14)
Vadeli mevduatta dersin.
0
arnold schwarzeneger
(02.11.14)
borsada de, hem de zarar etmiş olsun hisse. zararda da çıkamazsın ya?

hem çıksan bile 2 gün sonra hesabına yatar para.
0
[silinmiş]
(02.11.14)
Sende para oldugunu biliyorlarsa xxx is icin kredi cekmistim geri odemelerim var de. Ya da isteyen kisinin tanimadigi baska birinw borc berdigini soyle. Ya da param yillik vadelide o yuzden cekemiyorum dersin. Dedigin gibi bazen yok diyemiyorsun. Bunlardan birini sec kullan
0
exlibris
(02.11.14)
(5)

Lüks araba markaları

lawist
Lamborghini ve ferrai gibi araçlar italyan markası ama nedense roma sokaklarında bu araçlardan o kadar çok yok .neden ?
Lamborghini ve ferrai gibi araçlar italyan markası ama nedense roma sokaklarında bu araçlardan o kadar çok yok .neden ?
0
lawist
(01.11.14)
cunku orada da pahali.

bir de bildigim kadariyla bu marka araclarin en buyuk pazari abd ve cin. yani italyadan cok daha fazlasi bu ulkelerde satiliyor. arz ederim
0
exlibris
(01.11.14)
Romalilar utanmasa akulu oyuncak arabaya binicekler. Her yer smart dolu. Herkes butcesine gore arac aliyo heralde orda, kredi alip 1-2 sinif ustu arac alma adetler yoksa ondandir.
0
kegums
(01.11.14)
Çünkü lüks markalar yılda 5 bin-10 bin arası araç satıyor. Misal Ferrari 2013'te 6900 küsür araç satmış. Bu hem pahalılığından hem de markaların stratejisinden kaynaklı. adamlar biz bu sene sadece şu kadar araç satacağız diye kendilerine limit koyuyorlar. doğal olarak da linea gibi sağda solda sürekli görmüyorsun. sadece italya'da değil tüm dünyada böyle. ha tabi çeşitli muhitler vardır, etiler vs. gibi görme şansın daha yüksektir oralarda.
0
mutantking
(01.11.14)
Milano veya modana'da görebilirsin.

İtalya'da yüksek lisans yapan Ankaralı bir arkadaşımı İtalya'dan döndüğü gün havaalanından almış, İstinye ve Bebek taraflarında biraz vakit geçirip tekrar havaalanına götürmüştüm. O gün yaklaşık yirmi tane ferrari, lamborghini ve maserati görmüştük. Çocuk en sonunda; İtalya'da bir yıl boyunca bu kadar lüks araba görmediğini söylemişti :)
0
kaptan memo
(01.11.14)
İtalya' da devlet küçük araçların kullanımını destekliyor - daha az vergi vb. - amaç park sorununu, araç trafiğini vb. azaltmak.
0
charlesbukowskiineksi
(01.11.14)
(5)

kartvizitlerinizi nasıl taşıyorsunuz?

acan99670
takım elbise giyerken rahattı, ceket ceplerinde gayet güzel duruyor başka birşey koymayınca.ama takım elbise olmayınca cüzdana koyuyorum şimdi orada da kirleniyor, eğiliyor bükülüyor, bir de çok konulmuyor adet olarak.metal kartvizitlikler var, çok kullanan görmedim ondan da.başka çözüm var mı kulla
takım elbise giyerken rahattı, ceket ceplerinde gayet güzel duruyor başka birşey koymayınca.

ama takım elbise olmayınca cüzdana koyuyorum şimdi orada da kirleniyor, eğiliyor bükülüyor, bir de çok konulmuyor adet olarak.

metal kartvizitlikler var, çok kullanan görmedim ondan da.başka çözüm var mı kullandığınız?
0
acan99670
(31.10.14)
Yoo takım elbiseli her lavuk kullanıyo kartlık.
0
dimitri iskete
(31.10.14)
ne emmeye ne... geliyorsun sen de be kardeşim, ceket cebinde ne yapacan kartı, iş yerinde koy çekmecene biraz -metal kartvizitlik olayı sana kalmış- eve at biraz, iş çantan varsa biraz da oraya. 2-3 tane de cüzdanda duracak elbet, cüzdanının iç kısımları vardır koy gitsin oraya, mesele yaptığın olaya bak allasen. bu kadar da takıntılı olmayın yahu.
0
candanag
(31.10.14)
yılda 1 kere lazım oluyor onda da unutuyorum :)
eksisozluk.com
0
divit
(31.10.14)
Metal kartvizitlikler var şık, ya da cüzdanın kredi kartı cebine koyuyorum 20 tane falan.
0
roket adam
(31.10.14)
bundan kullaniyorum ben. cok guzel desenleri var

acmestudio.com
0
exlibris
(31.10.14)
(8)

yagmurluklar yerine montlarinizi giymeye basladiniz mi?

fraise
Yarin için giysilerimizi hazirliyoruz da emin olamadik, montlar cok mu sicak olur ki?Edit: yazmayi unutmusum, lokasyon istanbul ama diğer sehirlerdeki arkadaşlar da bilgi versin, ogrenelim tabii ki.
Yarin için giysilerimizi hazirliyoruz da emin olamadik, montlar cok mu sicak olur ki?

Edit: yazmayi unutmusum, lokasyon istanbul ama diğer sehirlerdeki arkadaşlar da bilgi versin, ogrenelim tabii ki.
0
fraise
(29.10.14)
yagmurluk icin hava soguk.

istanbul

montlar ciksin yarin yagisli
0
exlibris
(29.10.14)
Ankara'dayım, direnmeye devam ediyorum. Kalın hırka giyiyorum hala.
0
buff
(29.10.14)
Giyiyorum. Istanbul.
0
delifaruk
(29.10.14)
haha ne kadar hayat kokan hoş bir soru. evet ben kabanımı giyiyorum artık.
0
pescador
(29.10.14)
en kalin montumu giymeye basladim :(
0
fakyoras
(29.10.14)
yok ya. ben gömleğin üstüne bi hırka ya da triko falan giyip onun üzerine yağmurluk giyiyorum. henüz monta geçmedim.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(29.10.14)
ankara'da hala en kalın montumu giymiyorum. havalar sıcak hatta hala gündüzleri tabii.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(29.10.14)
Iclik giydim iclik.

Mont diyo yaa.

Ist.
Bayanım kendim sahsen.
0
mavi istiridye
(29.10.14)
(6)

Paint yardım

zirvelerin ozgurlugu
http://www.gib.gov.tr/bu sayfa açıldığında pop up açılan FIRSAT görüntüsünü prnt scr tuşuna basıp, paint yapıştırıyorum fakat görüntüyü f11 de aldığım halde kaydedince bit gibi bir resim geliyor.birebir nasıl kaydederim, yada rica etsem bu görüntüyü tiny pic yükleyebilir misiniz ?teşekkür ederim.
www.gib.gov.tr

bu sayfa açıldığında pop up açılan FIRSAT görüntüsünü prnt scr tuşuna basıp, paint yapıştırıyorum fakat görüntüyü f11 de aldığım halde kaydedince bit gibi bir resim geliyor.

birebir nasıl kaydederim, yada rica etsem bu görüntüyü tiny pic yükleyebilir misiniz ?

teşekkür ederim.
0
zirvelerin ozgurlugu
(29.10.14)
allanpoe
(29.10.14)
bu da kesilmişi:
i.imgur.com
0
from potomac to kuban
(29.10.14)
exlibris
(29.10.14)
bu da imajin ta kendisi
www.gib.gov.tr
0
exlibris
(29.10.14)
açılan pencere adresi: www.gib.gov.tr

açılan resim: www.gib.gov.tr
0
teknikekip
(29.10.14)
elinize sağlık.
0
🌸zirvelerin ozgurlugu
(29.10.14)
(6)

bim/a101

drystedb efficacious
bu tip marketlerin bi ismi vardı ingilizcede, ''düşük maliyetli yönetim'' gibi bir anlama geliyordu bilen var mı?
bu tip marketlerin bi ismi vardı ingilizcede, ''düşük maliyetli yönetim'' gibi bir anlama geliyordu bilen var mı?
0
drystedb efficacious
(29.10.14)
penny market deniyor öyle ucuzcu yerlere.
0
atmaca.ged
(29.10.14)
low cost management?
0
anonymice
(29.10.14)
kayserililik? :)
0
anonymice
(29.10.14)
discount market?
0
exlibris
(29.10.14)
no frills
en.wikipedia.org
0
from potomac to kuban
(29.10.14)
discount +1
0
mayeskuel
(29.10.14)
(3)

Twitter ve IOS

kerizettin
twitter'ın ios uygulamasını kullanıyorum, timeline akıyor sıkıntı yok ama fotoğraflar çok geç yükleniyor ya da yüklenmiyor. Sizlerde de böyle sıkıntı var mı ? allah devletimize zeval vermesin mi ?
twitter'ın ios uygulamasını kullanıyorum, timeline akıyor sıkıntı yok ama fotoğraflar çok geç yükleniyor ya da yüklenmiyor.
Sizlerde de böyle sıkıntı var mı ?
allah devletimize zeval vermesin mi ?
0
kerizettin
(29.10.14)
evet fotolari gec yukluyor. bazilarini acmiyor. kapatip aciyorum uygulamayi duzelmiyor ama
0
exlibris
(29.10.14)
Devletin bilincli bi yavaslatmasi soz konusu. VPN'den baglaninca problem kalmadi bende.
0
x daemon
(29.10.14)
hmm demek ki twitter denen beladan böyle kurtulacaklar.
0
🌸kerizettin
(29.10.14)
(35)

en sevdiğiniz film

05
nedir?
nedir?
0
05
(29.10.14)
the matrix.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(29.10.14)
cesuryürek
0
basond
(29.10.14)
Tokatçı
0
ron dennis
(29.10.14)
çeşitlerine ve yıllarına göre değişir. asla bir tane değildir.

yüzüklerin efendisi
mr. nobody
truman show
little miss sunshine
eternal sunshine of the spotless mind
hannibal
cracks
hokkabaz
hachiko
into the wild bunlar başlıcaları.
0
thracian
(29.10.14)
@thra

senin söylediklerin ve diğer tüm filmleri izledim hepsinide çok seviyorum ama bana farklı bişeyler lazım artık:(
0
🌸05
(29.10.14)
e ama çok sevdiğin denilince zaten çok bilindik filmler çıkıyor ortaya. yani saklı kalmış ve muhteşem dehşetengiz film bulman çok çok zor. bulursan bana da söyle :)
0
thracian
(29.10.14)
anayurt oteli
yazgı
kader
mahsumiyet
tabutta rövoşata
duvara karşı
0
dimitri iskete
(29.10.14)
There Will Be Blood
Caché
Uzak
2001:A Space Odyssey
0
Tam1Hi0n3
(29.10.14)
en sevdiğim değil de en sevdiklerim var sanırım benim. star wars ve yüzüklerin efendisi serileri ile prensesin uykusu.

farklı bir şeyler arıyorsan sorunu en sevdiğiniz film yerine o yönde değiştirmen cevaplar açısından daha verimli olur bence.
0
mayaa
(29.10.14)
propaganda

bir sahne vereyim izleyin.

www.youtube.com
0
fallthepieces
(29.10.14)
the notebook
0
horizon
(29.10.14)
magnolia
0
[silinmiş]
(29.10.14)
wristcutters
sonbahar
500 days of summer
0
high hopes of the sozluk
(29.10.14)
Çöpçüler Kralı
0
candanag
(29.10.14)
goodfellas.

goodfellas.

back to the future üçlemesi.

goodfellas.
0
drystedb efficacious
(29.10.14)
Zor soru. En sevdiklerimden birini yazayım.

Hiçbir Gece.
0
buff
(29.10.14)
Back to the Future
0
aychovsky
(29.10.14)
m e l t e m
(29.10.14)
beetlejuice
0
kakao
(29.10.14)
avseq 1 ZAAAA

şaka şaka lock stock and two smoking barrels
0
yuto
(29.10.14)
her şey çok güzel olacak
0
waboose
(29.10.14)
12 Angry Men. Kaç defa izledim sayısını bile hatırlamıyorum.
0
angelus
(29.10.14)
lost highway
0
partizan
(29.10.14)
In the mood for love.
0
tiny penny
(29.10.14)
the fall
requiem for a dream
0
bass solo take one
(29.10.14)
@bass solo take one the fall+1
forrest gump
0
ekaterina
(29.10.14)
voshojdeniye
gummo
buffalo 66
salo
400 blows
0
lesmiserables
(29.10.14)
In bruges
The big lebowski
The boat that rocked
0
babamasoliimbananickaldirsin
(29.10.14)
Trainspotting
0
shejia
(29.10.14)
hastası olduğum çok film var ama biri "biri" sayesinde diğerlerinden ayrılıyor benim için.

bana göre şimdiye kadarki en iyi sinema performansı sayesinde(bkz: heath ledger)

(bkz: the dark knight)
0
lionel andres
(29.10.14)
gridlock'd
0
mirty
(29.10.14)
schindler'in asansoru
0
exlibris
(29.10.14)
das boot!

vapurda ben de bazen korkuluklara (ya da ne deniyosa, en dıştaki demirler) vurup SCHNELLEEEEER! SCHNELLEEEER!! diye bağırıyom. içinde aşk, seks hatta doğru dürüst mekan bile olmayan, denizaltıda geçen ve 5 saat süren ama insanın içine işleyen bi film. benim için muazzam bir başyapıt, başlı başına bir efsane. tüm dünya alman olsun. şu sahneyi asla unutmam sanırım,

******* ŞPOYLER ALAAAARM********

www.youtube.com

******* ŞPOYLER ********
0
pescador
(29.10.14)
american beauty
requiem for a dream
dogville
0
jeanjack
(29.10.14)
(17)

kaliteli bot markalari

proletarier aller lander vereinigt euch
Hangileri. Kaliteden kastim rahat olmasi ve kaymamasi.
Hangileri. Kaliteden kastim rahat olmasi ve kaymamasi.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(28.10.14)
caterpillar
camel active
timbaland
0
exlibris
(28.10.14)
sebago - merrel. tercihim harley.
0
fucking machine in my head
(28.10.14)
Harley botlar iyi mi gercekten ya. Rahatlar mi kaymama konusunda iyiler mi ?
0
🌸proletarier aller lander vereinigt euch
(28.10.14)
greyderin botlarını seviyorum ben.
0
physcos physcos
(29.10.14)
vibram ve goretexli botların çoğu. tercihim meindl tabi
0
argent dawn
(29.10.14)
hah hangi markalarda vibram ve gore tex var genelde ? bir de meindl çok pahalıymış ya. daha ufak bir bütçeye ne önerebilirsiniz ?
0
🌸proletarier aller lander vereinigt euch
(29.10.14)
harley var bi tane bende kayma olayı iyi de biraz ağır alırken ona dikkat edersen iyi olur
0
high hopes of the sozluk
(29.10.14)
merrel.
0
optum kib bye
(29.10.14)
greyder +1

bazıları beğenmese de :p
0
kakao
(29.10.14)
Tsk'nın verdiği Yakupoğlu bot. Ciddi söylüyorum sivilde giydiğim Cat marka bottan iyi.
0
soft
(29.10.14)
vibram+goretex girince işin içine 300tl bandına zıplıyor fiyatlar botlarda. merrell'lar fena değildir. goretex olmasa bile waterproof yazanları kullanabilirsiniz işinizi görür.
0
argent dawn
(29.10.14)
iki gündür greyder botlarından birini giyiyorum. ayağım yarıklarla dolu.
0
zvonimir
(29.10.14)
buzda kaymayan bot diye bir şey yok bu arada aklınızda olsun.
0
argent dawn
(29.10.14)
onu biliyorum da işte nispeten ıslak zeminde daha az kaymasını istiyorum.
0
🌸proletarier aller lander vereinigt euch
(29.10.14)
caterpillar
harley
timberland

bence tercihin verdiğim sırayla olsun.
0
air
(29.10.14)
vibram tabanlı outdoor botlarda ıslak zeminde kayarsınız, haberiniz olsun.

www.nekullaniyorum.com
0
jaaaccckkk
(29.10.14)
Cinsiyeti bilmiyorum ama şuna bir bak derim quechua bionnassay
0
stanbul
(29.10.14)
(10)

en iyi ibo şarkıları

habib
arkadaşlar bir 10 tane falan lazım. Ben hiç bilmem, en sevilenleri hangisidir ?
arkadaşlar bir 10 tane falan lazım. Ben hiç bilmem, en sevilenleri hangisidir ?
0
habib
(28.10.14)
İyi ıbo şarkısı var mi ki
0
steward
(28.10.14)
beni benden alırsan seni sana bırakmam

usta
0
pirenses
(28.10.14)
Zerre kadar sevmem kendisini ama tutun kollarimdan duserim simdi sozlu bir sarkisi var o harbiden guzel. Sarkinin adini bilemedim
0
exlibris
(28.10.14)
vur gitsin beni tabikide
0
namus ninjası
(28.10.14)
ayağında kundura
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(28.10.14)
(bkz: #42889493)

not: steward pls go..
0
namus ninjası
(28.10.14)
-seni sevmediğim yalan

-leylim ley (bence livaneli'den daha iyi söyler)

-terketmek ne kadar kolay

-bırakın gitsin

-hesabım var

-nankör kedi

-yorgunum (güzel mi değil mi bilmiyorum ama çılgın atmış sesiyle)

-mutlu ol yeter

-sormadın beni

-güneş doğmayacak
0
bir garip seyyah
(28.10.14)
yalan
0
nxtrls
(28.10.14)
bu da geçer.
0
sevgikusunkanadinda
(28.10.14)
Pala Remzi

bir prozodi şaheseridir.
0
compadrito
(29.10.14)
(5)

ykb olayi nedir?

exlibris
bugun sorun mu oldu? ben oglen saatlerinde sorunsuz web subesine girdim, islem yaptim. baska bir sey mi oldu? yok IT dept. istifa etsin falan denmis de olayi anlamadim.
bugun sorun mu oldu?

ben oglen saatlerinde sorunsuz web subesine girdim, islem yaptim. baska bir sey mi oldu? yok IT dept. istifa etsin falan denmis de olayi anlamadim.
0
exlibris
(27.10.14)
Subelerden islem yapilmiyordu.
0
root
(27.10.14)
amk ne olsa it'den biliyorlar zaten
0
divit
(27.10.14)
ooo divit ykb IT calisani :)
0
🌸exlibris
(27.10.14)
yok değilim de aynısını bizim şirket içinde görüyorum. hemen ekşiye yazıyorlar yok şöyle mainframe çöktü database uçmuş bilmemne herkes einstein anasını satayım. mainframe mi kaldı sanki. biri de yazmış kredi kartını iptal ettirdim diye :) sanki diğer bankalar allah yapısı çökmez şeyler.
0
divit
(27.10.14)
mainframe kaldi bu arada divit :) hala bir cok bankada mevcut.(ykb ve is bankasi bunlardan birisi)

diger soyledigine katiliyorum elbette.

saygilar.
0
kobretti
(28.10.14)
(8)

salyangozlar

in pyjamas
neden yağmurlu havalarda kabuklarından çıkıp ortalığa düşüyorlar? bilimsel açıklaması nedir bunun?
neden yağmurlu havalarda kabuklarından çıkıp ortalığa düşüyorlar?
bilimsel açıklaması nedir bunun?
0
in pyjamas
(27.10.14)
nemli ve ıslak toprak vs. salyangoz nemi sever.
0
dimitri iskete
(27.10.14)
salliyorum. cok gunesli havalarda gunes vie sicak muhtemelen bunlara zarar veriyor. nemli dokularini kurutuyor olabilir. o yuzden genelde nemli sabah satlerinde ve islak cayirlarda goruyoruz bu guzel hayvanlari.

images6.alphacoders.com
0
exlibris
(27.10.14)
daha hızlı hareket ediyorlar diye akıl yürütüyorum.
0
reavelyn
(27.10.14)
toprak altinda yasadiklari bosluklara yagmur suyu giriyor cunku, bogulmamak icin yuzeye cikiyorlar. solucanlar icin de gecerli bu.
0
archvile
(27.10.14)
Yalnız kabuklarından çıkıp demişsin, bundan kastın nedir? Sümüklüböcekle salyangozu karıştırmıssın gibi geldi de.
0
Haldamir
(27.10.14)
@haldamir
aynı şey olduklarını sanıyordum. bahsettiğim şu işte: scontent-b-fra.xx.fbcdn.net
0
🌸in pyjamas
(27.10.14)
Sümüklüböcek salyangozun kabuksuzu oluyor. Farklı türler yani. Soruyu öyle görünce sorayım dedim.
0
Haldamir
(27.10.14)
salyangozlar için nem çok önemli. ortam nemlenince metobolizmaları hızlanıyor, harekete geçiyorlar. çok sıcak ve çok soğukta yaşayamıyorlar pek.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(27.10.14)
(26)

en sinir olduğunuz duyuru çeşitleri

kibritsuyu
nelerdir?
nelerdir?
0
kibritsuyu
(27.10.14)
Böyle anketler.
0
ufukcel
(27.10.14)
Naber?
0
dessy
(27.10.14)
"falanca olanlar varsa yeşillendirebilir mi? birşey soracaktım da?"
0
sutlu nescafe
(27.10.14)
upuzun cevap kasıp gödere bastığımda uçmuş olanlar.
0
namus ninjası
(27.10.14)
Yeşillendirme +1
0
an engineer
(27.10.14)
30 bin liraya otomatik dizel araba
0
[silinmiş]
(27.10.14)
lmgtfy duyuruları.
0
Lim5
(27.10.14)
- "güzel müzik önerin/çalan yer söyleyin" tarzı ne idüğü belirsiz duyurular
" "şunu günde şu kadar yersem kilo alır mıyım/verir miyim" tarzı yine ne idüğü belirsiz duyurular.

genellemek gerekirse soruyu spesifikleştirmeden sorulan / cevaplayacak kişileri çeşitli kriterler bağlamında cevaplamaya yönelten sorular. e haliyle cevaplar da çok sağlıklı olmuyor bu durumda.
0
candanag
(27.10.14)
duyuru da en çok kim popüler kimi seviyosunuz türü anketleri
0
mirty
(27.10.14)
chat duyurulari

bir de sinir olmuyorum ama pepsi sifresi mi ne istiyorlar ya onu merak ediyorum. nerede kullaniliyor onlar?
0
exlibris
(27.10.14)
Yazanin kendisinden baska kimsenin anlam veremedigi, duyuru kategorisinde yazilan aforizmalar.
0
sAINT
(27.10.14)
Konu biraz ozel avukat biri ulasabilir mi aceba? +1

Oldu ne demek, hemen yolluyorum. :)
0
cecilia
(27.10.14)
regl var ertesi gün hapı var doğum kontrol hapı var ...
0
difdiringi
(27.10.14)
"geçecek mi bu acı?" "unutamıyorum onu" gibi duyurular.

bazen wraith mi ne öyle biri var, onun duyuruları. sinir değil de tuhaf oluyor.
0
secilmis uye
(27.10.14)
wraith duyuruları +1
0
dessy
(27.10.14)
30 bin liraya otomatik dizel araba +1 ahahaah
0
c1b2k3
(27.10.14)
kafayı yiycem, çıldırıcam, yardım edin vb başlıklar altında önemsiz sorular sorulan duyurular.
0
tedirginlik hucresi
(27.10.14)
sinir olmak değil de "olmasa daha iyi olur"lar var. gereksiz yere okumak zorunda kalıyorum, vakit kaybı oluyor.
yeşillendirin +1
bağlan konuşalım+1

bir de "duyuruda kimin cevaplarını beğeniyorsunuz" tarzı sorular olmasa iyi olur.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(27.10.14)
connected2me'li olanlar.
soran kisinin o isi yapma ihtimali milyonda birken sordugu, insani bos yere ugrastiran sorular.
sirf yasadigini gostermek icin sorulan, cevabi olmayan ya da cevabi google'da kolayca bulunabilecek tipteki sorular.
'bugun bir kedi olusu gordum, cok uzuldum size de anlatayim dedim' gibi insani uzmekten baska ise yaramayacak turdeki duyurular.
iceriginde gereksiz yere biyografik veriler iceren (kollarimin kilini aliyorum kezban degilim, odtu'luyum vs) sanirim "cevabinizi ona gore verin ha" gibi bir dusunceyle sorulan sorular.
geleneksellesen, kimsenin fikrinde degisiklik saglamayacak, hicbir yere varmayacak "tayt giyenler hakkinda ne dusunuyorsunuz, solcular/kurtler neden boyle?" tarzindaki sorular.
"bu sarki size gelsin" tipi duyurular.
'niye benim cevaplarim siliniyor :(' benzeri sorular.
bir de 'nede mukemmelsiniz?' gibi sorulari cevaplari mide bulandirici geldigi icin sevmiyorum, ama duyuruyu acmasam gormem aslinda.

+bu kiz bana yaziyor mu? duyurulari.
0
John Finn
(27.10.14)
Bu kiz benden hoslaniyor mudur duyurulari
Eski sevgili duyurulari
0
sayns
(27.10.14)
- maden suyu içiyorum zararlı mı duyuruları. (gına geldi. haftada bir açılıyor)

- soru başlıkta (eki eki ekie. çok komiksin)

- bilmem hangi konuda uzman dr, bilmem ne konusunda uzman avukat varsa bana mesaj atsın (oldu canım. gecenin bir saatinde doktor ve avukatlar online senin soru sormanı bekliyordu. hayatta başka işleri yok. mesleklerinden para kazanmayı bırakıp duyuruda sana cevap verecekler.)

- kız beni 27 kere reddetti, içimden tekrar sormak geliyor. ne dersiniz tekrar sorayım mı?

- hollowlife'a küfür için açılan duyurular. (ne işe yaradığını anlamadım, yüzlerce benzer duyuru açtılar. cevap da gelmedi)

- allık, ruj, bb krem alıcam bana "renk" söyleyin. (var mı böyle bişi. müneccim miyiz biz? bir de bu gibi ürünler ciltten cilde insanlarda değişik durur, denemeden alınmaz.)

- aha bak birkaç duyuru yukarda örnek var. sevdiğiniz abur cuburları söyleyin alıcam. (dostum niye bizim sevdiğimiz abur cuburları alıyorsun, kendi sevdiklerini al. sonuçta markette bakkalda satılanlar belli)

- komşu kapının önüne ayakkabılarını koymuş. ay ne varoş bunlar. cumhurbaşkanlığına şikayet etmeyi düşünüyorum tarzı duyurular.

aklıma gelirse yine yazarım.
0
mea maxima culpa
(27.10.14)
aaaa dur nasıl unutmuşum.

- tez yazacağım bana konu söyleyin.

- ödevim var, acil kaynak lazım 2-3 saat içinde. acil mail atın bana.

- ödev yazıcam konu söyleyin. (çoklukla bölümlerin ve derslerini bile yazmıyor bu arkadaşlar)
0
mea maxima culpa
(27.10.14)
- x şehrin geldim. kalacak yerim yok, her hangi bir planım yok. burada yaşayanlar bana mesaj atsın.

(arkadaş manyak mıyım ben sana mesaj atıp başıma bela alayım. senin derdin evine bedavadan çökeceğin birisini bulmak. burada gelmişim zar zor hayatımı kurmuşum, üç kuruş kazanıp hayatımı sürdürmeye çalışıyorum, her aklına esip gelen turisti eğlendirmem mi lazım. )
0
mea maxima culpa
(27.10.14)
soru başlık olayı bana sinir edici gelmiyor. soru o kadar kısa oluyor ki başlığa sığıyor. tekrar alta yazmak da anlamsız gözüküyor. bir şey de yazmak zorundasın. ya tire çekeceksin ya nokta koyacaksın. soru başlık daha iyi
0
secilmis uye
(27.10.14)
bir düşüncesi olup sırf onay almak için soru gibi açılan duyurular.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(27.10.14)
hiç bi duyuruya sinir olmuyorum niyahetinde insanların vakit geçirdiği hehangi bir sanal dünya, kafa dağıtmak için insanlar türlü türlü şeyler yazabilir filan hiç yadırgamıyorum.

duyurudan çok buraya garip anlamlar yükleyip hekesi eleştiren, kınayan tipleri itici buluyorum.
0
neferkitty
(27.10.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.