Giriş
(16)

En Çok Sevdiğiniz GİF, CAPS

arockm
Merhabalar, en çok sevdiğiniz gif ve ya capsi yollayın da bizde görelim, bilelim, eğlenelim...
Merhabalar, en çok sevdiğiniz gif ve ya capsi yollayın da bizde görelim, bilelim, eğlenelim...
0
arockm
(21.04.15)
shotgunwoman
(21.04.15)
thecutecorner.com

fruitcrocs.com

bu ikisi de cok iyi :D
0
shotgunwoman
(21.04.15)
orijinal nick bulamadim
(21.04.15)
bakışmalı gif'in uzun versiyonu da var, eğlenceli.

weknowgifs.com
0
truncus brachiocephalicus
(21.04.15)
the sado
(21.04.15)
ya abi ben aradım bulamadım ya. hayatımda en çok güldüğüm şeydi büyük ihtimalle.

aslanlar avlanıyor. dişi aslan avın ayağına yapışıyor çeneleriyle. erkek aslan da fırsat bu fırsat deyip direkt dişiye atlayıp pompalamaya başlıyor. ama bulamadım.
0
sen git ben geliyorum
(21.04.15)
exlibris
(21.04.15)
mutevazi
(21.04.15)
chachachablues
(21.04.15)
shotgunwoman
(21.04.15)
yirmisantim
(21.04.15)
fanniversary
(21.04.15)
kendisi çok da sevdiğim bir koçtur, "şaşırmalı gif" olarak bu kullanıldığı zaman çok gülüyorum,

gifrific.com
0
der meister
(21.04.15)
basond
(21.04.15)
m.gifbin.com
Yapacağın işi ... ben gidiyorum derken kullanıldığında çok komiğime gidiyor :) .
0
hala mi ceren yahu
(21.04.15)
shotgunwoman
(21.04.15)
(7)

eski paraları nasıl temizlerim

dieselsingle2
http://imgur.com/pELHiYiParaciklarim kirli gözüküyor. Mr.muscle ise yarar gibi hissediyorum. Reklami vardi di mi lan? Baska yontem var mi
imgur.com

Paraciklarim kirli gözüküyor. Mr.muscle ise yarar gibi hissediyorum. Reklami vardi di mi lan? Baska yontem var mi
0
dieselsingle2
(19.04.15)
konuyla alakasız

koleksiyonun için düşünürsen www.eksimarket.com
0
maresalx
(19.04.15)
dis macunu
0
shi aila
(19.04.15)
değeri olan veya ileride değerlendirmek üzere saklamak istediğin paraları hiçbir işlemden geçirmemelisin, bildiğim kadarıyla bütün değerini kaybeder.
0
lily briscoe
(19.04.15)
cillit bang eser kalmadi kirdeng! youtu.be
0
exlibris
(19.04.15)
Bana da hiçbir işlemden geçirilmemesi en mantıklısı gibi geliyor.
0
sevgikusunkanadinda
(19.04.15)
bu franke ürünlerini temizlemek için bir sprey satıyor.çok etkili
0
kararsizmucver
(20.04.15)
sirke ile temizleyebilirsin.
(git: kimyaca.com)
0
cannibal corpse
(20.04.15)
(3)

bankaların internet sitelerinden yatırım hesabımıza aldığımız dolar

lllllllllllllllllll
mrb, bankaların internet siteleri üzerinden yatırım hesabımıza/hesabımız vasıtasıyla dolar alırsak bunu sattığımız anda hesaba nakit olarak geçerler mi hesabımıza? şundan soruyorum, hisse senedi sattığınızda 2 gün sonra bedelini hesaba yatırıyorlar, bu sebeple acaba döviz için de böyle bir prosedür/
mrb, bankaların internet siteleri üzerinden yatırım hesabımıza/hesabımız vasıtasıyla dolar alırsak bunu sattığımız anda hesaba nakit olarak geçerler mi hesabımıza? şundan soruyorum, hisse senedi sattığınızda 2 gün sonra bedelini hesaba yatırıyorlar, bu sebeple acaba döviz için de böyle bir prosedür/bekleme süresi var mı diye merak ettim
0
lllllllllllllllllll
(18.04.15)
satış işleminden sonra para hemen hesaba geçiyor , herhangi bir bekleme süresi olmuyor.
0
proustun bir aski
(18.04.15)
Dolar satarsan hemen geçiyor.
0
iyiaksamlarbayan
(18.04.15)
Kimse cevap vermemis. Doviz alis satisi aninda bagli olan vadesi hesabina yansir. Hisse senedi gibi T+2 seklinde degil
0
exlibris
(18.04.15)
(6)

Moda markası gözlükler nasıldır

all girls dream
Moda'dan kastım armani prada falan degılde zara falan ıste 50-60 lıralık olanlardan bahsedıyotım uv falan var mıdır yoksa takarsak kör olur muyuz
Moda'dan kastım armani prada falan degılde zara falan ıste 50-60 lıralık olanlardan bahsedıyotım uv falan var mıdır yoksa takarsak kör olur muyuz
0
all girls dream
(18.04.15)
kör olursun diye biliyorum. sıkıştırılmış plastik ile cam görünümü verildiği, uv mv olmadığından gözün kendini emniyette sanıp kendini korumaması ile başlayan olaylar zinciri diye anlatmıştı bir optikçi.

hiç gerek yok. alsan da başında falan dursun gözüne indirme.
0
aritra
(18.04.15)
Kafa yımırta gıbı olduğu ıcın kafada durmuyo ne yazık kı
0
🌸all girls dream
(18.04.15)
Goz sagiligina zararli hic bir gozluk magazalarda satilamaz binlerce proseduru vsr gozlugun.
0
Esinsin
(18.04.15)
kız alırsan kez-ban, gozluk alirsan ray-ban...
0
exlibris
(18.04.15)
Ucuza alırsın böyle yerlerden git atasuna camını değiştir. Daha hesaplı olacaktır her türlü.
0
contavolta
(18.04.15)
Contavoltanın dediğini yazacaktım ben de. Al burdan, camını değiştirirsin. En fazla 80-90 liraya çıkar.
0
phoenixboy
(18.04.15)
(2)

bu maymunun cinsi ne

exlibris
life of pi acilis sahnesinde var. zayif insan gibi ayni. cinsi ne bu hayvanatin?http://i.imgur.com/xgg0W8r.jpghttp://i.imgur.com/65JblR8.jpg
life of pi acilis sahnesinde var. zayif insan gibi ayni. cinsi ne bu hayvanatin?

i.imgur.com
i.imgur.com
0
exlibris
(17.04.15)
Fotoğrafı açmadan söylüyorum, Hollanda maymunu :)
Tahmin tabi ki bu. Senin tarifine göre.

Edit: khiron doğrusunu vermiş sanırım. Life of Pi'de bizimki de gözüküyordu da ondan dedim. :)
0
Rumble in the Jungle
(18.04.15)
hollanda maymunu diye aratinca bu arkadas cikiyor. salihceylanmersin.com
0
🌸exlibris
(18.04.15)
(13)

breaking bad gibi dizi yok değil mi ?

lorne malvo
bir kaç ay önce bitirdim bb yi sonra dexter a başladım 2. sezon 5. bölümde bıraktım lostu 2.sezon 7. bölümde bıraktımhouse of cardsın 7. bölümündeyim oda sarmadı pek ama izliyom şuan better call saul bitti zaten bakıyorumda bb gibisi yok ya. -------breaking bad izlemeyen okumasın:-------lan okuma ba
bir kaç ay önce bitirdim bb yi sonra dexter a başladım 2. sezon 5. bölümde bıraktım lostu 2.sezon 7. bölümde bıraktım

house of cardsın 7. bölümündeyim oda sarmadı pek ama izliyom şuan

better call saul bitti zaten

bakıyorumda bb gibisi yok ya.

-------breaking bad izlemeyen okumasın:-------

lan okuma bak!!

gustavo fringin karteli öldürdüğü sahne kendi öldüğü sahne walterın kendisi zaten efsaneydi

yok mu böyle bi dizi
0
lorne malvo
(16.04.15)
Breakin bad kurgu olarak amerikanin selenasi. Uyusturucu hayrani ergenler unlu yapti. Acemi cadi daha kaliteli bence.

House tum zamanlarin en iyi dizisi. Tavsiye ederim. Ondan iyisi yok.
0
brad pitt
(16.04.15)
Öyle bir dizi değil ancak çerez misali, the Office, ilk 5 sezonu efsane derecede iyidir.
0
Rumble in the Jungle
(16.04.15)
fargo diyecektim nick'ini gördüm vazgeçtim.

yok abi.
0
ufukcel
(16.04.15)
atmosferi çok çok farklı olsa da banshee var böyle sert.
0
whimsical
(16.04.15)
@brad pitt uyuşturucuyu çek diziden başka bişey koy mafya dizisi olsun aynı sahnelerle yine efsane olurdu bence

house dediğin house of cards mı
0
🌸lorne malvo
(16.04.15)
@ufukcel çaktırma ;)
0
🌸lorne malvo
(16.04.15)
House md.

Bbad < bucur cadi.
0
brad pitt
(16.04.15)
sons of anarchy izle o zaman çeteler,silah kaçaklığı v.s ile ilgili dizileri seviyorsan.
0
sealth
(16.04.15)
@sealth çeteler,silah kaçaklığı vs değil de gus gibi malvo gibi zeki karakterleri seviyorum galiba
0
🌸lorne malvo
(16.04.15)
Ekside bb vs sopranos diye bir karsikastirma vardi. Herkes sopranos demisti hatta. Bb de iyi ama sopr baska gibi. Ben ikisini de izlemedim ama sopranos hakkinda iyi seyler duydum:)
0
exlibris
(16.04.15)
Bizimkiler. Kırarım boynuzunu!
0
bigbadabum
(16.04.15)
deadwood da çok iyidir kötü karakterler konusunda.
0
whimsical
(16.04.15)
sopranosun ilk bölümünün yarısını izledim onu halletcem bi ara
0
🌸lorne malvo
(16.04.15)
(21)

Ödediğiniz paranın hakkını veren ürünler

dahili meddah
Nedir bunlar. Ucuz olur,pahalı olur ama hakikaten işe yarayan, iyi ki almışım dediğiniz ürünler?
Nedir bunlar. Ucuz olur,pahalı olur ama hakikaten işe yarayan, iyi ki almışım dediğiniz ürünler?
0
dahili meddah
(16.04.15)
harici telefon bataryası,
0
basond
(16.04.15)
bu ülkede vpn sanırım.
0
hasansabbah
(16.04.15)
trekking botlarım, monitörüm, fotoğraf makinem
0
argent dawn
(16.04.15)
El tarayıcısı, fotoğraf makinem bi de yanımda arkadaşım var süt pompası diyor :)
0
ekaterina
(16.04.15)
Bose senheiser beats markaları
Ayrıca skoda marka arabalar
birde
0
steward
(16.04.15)
gitarım, pedallarım
iç çamaşırlarım
parfümüm
demir döküm tavam
kulaklığım
0
mermize
(16.04.15)
bodum french press. trekking botuna ben de katılıyorum. bir de kullandığım apple ürünleri =)

son dönemlerde gerçekten verdiğim paranının hakkını veren ürünleri düşünüyordum ben de. sayısı yapılan harcamaya göre çok az gerçekten.

özellikle tekstil ürünleri fecahat.

edit: sennheiser kulaklığı unutmuşum. 4. yılında.
0
kobretti
(16.04.15)
ikea mokapot
sennheiser cx300-ii
tefal grill
iphone 5
0
Sarix
(16.04.15)
Garip olacak ama, Ugg botlar.
Ayaklarım çılgınlar gibi üşürken hiç bir çorap, hiç bir bot onun kadar ısıtıp onun kadar rahat değil.
5 yıldır filan kullanıyorum, dikkatli kullanımla eskimediler de, mis.
0
afush
(16.04.15)
501
Converse
Macbook Air
T-Box'dan 20 küsür liraya alıp camlarını numaralı yaptırdığım güneş gözlüğüm
Üniversiteye başlamadan alıp 6 yıldır bavul misali kullandığım Jansport çantam
Yine ÖSS'ye girmeden önce aldığım artık rengi bulunmayan Faber-Castell
Yine ÖSS'ye girmeden önce saatim yok diye deneme çıkışı alıp hala severek kullandığım Swatch
Üzerine bilimum toka alsam da yıllar önce aldığım, şekli şemali bozulsa da kullanmaya devam ettiğim lastik tokam
0
charles montgomery monty burns
(16.04.15)
Seyyar sarjim, resmen hayatimi kurtariyor.
0
fraise
(16.04.15)
Tüm Apple ürünleri kısmına bende katılıyorum. Air, kompaktlık olarak falan gönülleri fazlasıyla fethetse de, ilk çıktığında aldığım ipad2'yi kullandığım kadar, hiçbir elektronik ürünü kullanmamışımdır herhalde. Her gün 4-5 saat bankosu var. Üzerinden çok geçmesine rağmen hala sorun çıkarmayan iphone4 ve ipod nano var. Fanboyluk olucak ama ödenen para piyasadaki diğer ürünlerden biraz fazla olsa da hakkını fazlasıyla veriyor bence.
0
charles montgomery monty burns
(16.04.15)
İphone 5s
Missha bb cream
Turksat uydunet aboneliği
Koton şişme mont(: (kaz tüyü değil, sıcacık)
New balance 574
Decathlon sırt çantası 9 tl olanlardan***mis
L' occitane katı parfüm
0
pshasha
(16.04.15)
kesinlikle giyim kuşam ürünleri değildir.

lenovo laptop (f/p oranı %100)
tost makinesi (olmasa hayatımın bir dönemi karnım doymayacaktı belki de)
n&d kedi maması (birileri kedilerin tahıl yememesi gerektiğini anlamış sonunda)
profine köpek maması(hipoalerjenik kuzulu yavru büyük ırk köpek maması şeklinde aradığım tanıma %100 uyan türkiye'deki tek ürün bu, muadillerine göre de ucuz)
tadım ballı yerfıstığı (biraz çiğneyip fıstık ezmesiymiş bu meğersem diyorum içimden, çünkü fıstık ezmesinin fiyatı bunun 8 katı)
rossman'dan aldığım şemsiye (3 yıl oldu hala kıramadım)
narciso rodriguez for her edt (ama 100 ml olanı, her gün kullanmıştım bir yıla yakın süre bitmedi, üstüme boca etmek zorunda kalmıyordum çünkü kalıcı olsun diye)
toshiba taşınabilir harici disk (tipi güzel ve küçük olan ilk taşınabilir diskim, eskilere kıyasla hiç yamuğunu görmedim)
ysl göz kalemi (hayatımda ilk defa bir göz kalemine 60 tl verdim, her gün kullandım 3 yıldır ama bitmiyor lan, bir 3 yılı daha var gibi)
steam indirimlerinden üç kuruşa alıp 300-400 saat oynadığım oyunlar (başta skyrim, civ 5, don't starve ve eve online)
doğalgaz kartına aralık'ta yatırdığım 50 tl (o gün kartı sayaca soktuktan sonra sayaç bozuldu, o 50 tl ile bugüne kadar bin tllik doğalgaz kullandık)
0
blodeuwedd
(16.04.15)
asus zenfone 5 699tl
nba league pass
0
brad pitt
(16.04.15)
angelus
(16.04.15)
-deuter çantalar
-macbook Air
-go pro hero 3+
-maps.me
-teb yıldız priority
0
totaalbummer
(16.04.15)
ipad mini

unluler diye okudum, o nasil ola ki dedim
0
exlibris
(16.04.15)
Yimirta
0
istege bagli sigortasiz
(16.04.15)
Sony fotoğraf makinesi (6 seneyi devirecek)
1,5 senelik laptopum (çalışıyorum, okuyorum, yazıyorum, çiziyorum, izliyorum ve şu ana kadar hiçbir problem yaşatmadı bana)

Arkadaş şimdi bunu buraya yazdık ya kesin ikisinde de bokluk çıkacak, görün bakın :D
0
sevgikusunkanadinda
(16.04.15)
ipod touch 4.nesil
WD harici HDD
note 4
garnier saf ve temiz 3 in 1
10 11 yıl kadar önce aldığım 5 li saç maşası
giyim kuşam cidden yarıyolda bırakıyor insanı bu aralar.
meselam tommy hilfiger çanta aldım deri detayları var, 3 5 yerinde aşınma oldu firma kullanıcı hatası dedi taş çatlasın 5 kere kullandım ve çok absurt yerlerinde aşınmalar benim yapmam zor yani falan



neyse aklıma gelirse eklerim
0
indescribable
(16.04.15)
(4)

Clio gostergesinde bu lamba demek?

bisi sorcam
Arkadasim gonderdi arabadan pek anlamaz. ariza lambasi ama ne olduğunu bende bilmiyorum fotoda cok net degil bilen var ise yardimci olur muMobilde olduğum icin resim şuradahttp://i.hizliresim.com/4g2jRL.jpg
Arkadasim gonderdi arabadan pek anlamaz. ariza lambasi ama ne olduğunu bende bilmiyorum fotoda cok net degil bilen var ise yardimci olur mu

Mobilde olduğum icin resim şurada
i.hizliresim.com
0
bisi sorcam
(14.04.15)
sağdaki sarı uyarıyı soruyorsanız...
çok net olmamakla birlikte "lastik uyarısı" gibi gördüm.
eğer yuvarlak uyarının tabanı tırtıklıysa (lastik tırtıkları gibi) ve ortasında da bir ünlem varsa lastik uyarısı olma ihtimali yüksek.
sarı olması, henüz çok acil olmadığı anlamına gelir.
havası düşüktür, bir benzinciye girip kontrol ediniz bence.
0
aston villa
(14.04.15)
unlem isaetiyse, el freni cekili olabilir :/
0
exlibris
(14.04.15)
lastik +1
eğer yeni lastik taktırdıysa o zaman da çıkabiliyor.
0
sutlu nescafe
(14.04.15)
Soyledim arkadaslar lastik olabilirmis diye, clio da lastik havasi sensoru olmasi da ayrica şaşırttı beni.
Teşekkürler ilginize
0
🌸bisi sorcam
(14.04.15)
(2)

En sevdiğiniz masal tekerlemeleri

gyroscope
Bir masal çevirisi yapacağım ama hangi masal tekerlemesiyle başlayacağıma kadar veremedim. Uzun bir tekerleme olsun istiyorum. İnternette onlarca buldum ama hepsi o kadar hoşuma gitti ki hiçbirin seçemedim. En sevdiğiniz masal tekerlemesi nedir? Uzun bir tekerleme olması tercihimdir.Teşekkür ederim.
Bir masal çevirisi yapacağım ama hangi masal tekerlemesiyle başlayacağıma kadar veremedim. Uzun bir tekerleme olsun istiyorum. İnternette onlarca buldum ama hepsi o kadar hoşuma gitti ki hiçbirin seçemedim. En sevdiğiniz masal tekerlemesi nedir? Uzun bir tekerleme olması tercihimdir.

Teşekkür ederim.

Not: www.bilgicik.com
Şu sayfada bazı güzel örnekleri okuyabilirsiniz.
0
gyroscope
(14.04.15)
masal tekerlemesi degil de, ninni olur mu?
www.youtube.com
0
exlibris
(14.04.15)
Ninniyi direkt olarak yazamam ama tekerleme formatına uydurabilirim belki.
0
🌸gyroscope
(14.04.15)
(7)

Şöyle beslenerek yaşayabilmek mümkün mü?

mahone
günaydın.şimdi bildiğiniz gibi her besinin, vitaminin vs hapı tozu var. proteinin, karbonhidratın tozu var, neredeyse tüm vitamnlerin de hapı var.bu temel öğelerin dışında da bir sürü beslenmeye takviye haptır ıvırdır zıvırdır var.merak ettiğim şey şu.insan sebze,meyve,et vs hiç ama hiçbir şey yemed
günaydın.

şimdi bildiğiniz gibi her besinin, vitaminin vs hapı tozu var. proteinin, karbonhidratın tozu var, neredeyse tüm vitamnlerin de hapı var.

bu temel öğelerin dışında da bir sürü beslenmeye takviye haptır ıvırdır zıvırdır var.

merak ettiğim şey şu.

insan sebze,meyve,et vs hiç ama hiçbir şey yemeden, bakın hiç bir şey yemeden; bunlarla beraber sadece su ve sıvı alarak (sıvıdan kasıt her türlü sıvı olabilir, meyve suları da dahil) yaşayabilir mi?

mesela günlük alması gereken karboyu, proteini vitaminleri vs hep tozlarla ve haplarla alacak. öğün ve sınır yok. ve sadece su içip sıvı şeyler tüketecek. asla katı yiyecek yok.

böyle bir şey mümkün mü? değilse(ki değildir muhakkak) neden değil?
0
mahone
(14.04.15)
aklima posali lifli gidalar geldi. hic lif posa almazsan bagirsaklari eline alirsin gibime geliyor.
0
exlibris
(14.04.15)
mümkün değil.
çünkü bunun için evrilmedin.
0
kargn
(14.04.15)
Topraktan geldik,topraktan gelenlerle beslenmek zorundayız.
0
1adam
(14.04.15)
(bkz: soylent)
0
roket adam
(14.04.15)
çenesi kırılanlar 3-4 ay sadece sıvı ile beslenebiliyor bu dönemde çok kilo kaybediyorlar ama ölmüyorlar. ama devam etseler nolur bilemedim.
0
neferkitty
(14.04.15)
bak canım karşim.
midenin bir bekleme süresi var. ağzında biriken salyanın bir anlamı var. safranın bir kese içinde toplanmasının, bağırsaklarındaki villusların..
eğer yediğin şeyler normalden daha kolay sindirilebilen şeylerse, bu elbet sindirimini değiştirecek. bütün canlılar dışarıdan besin ya da enerji alır. bunların de bir düzeni var. bunu da 4 milyar yıllık evrim sonucu pek çok özgün beslenme biçimi geliştirerek kazanmışız.

taam mı? sindirim sistemine yararlı bakteriler de dahil. onlar da senle beraber evrildi. beslenme anlayışını değiştirmen onları da etkiler. muhtemelen fırsatçı ve sana yararı olmayan diğer organizmalar bağırsaklarına yerleşir. gazın olur. daha asitli ya da alkali dışkılarsın. daha kuvvetli e.colilerin olur. vs vs.

mideyi tam karışımlı reaktör, bağırsakları piston akımlı reaktör olarak düşün. bunların böyle olmasında bazı hikmetler var.
0
kargn
(14.04.15)
Çok kısa bir sürede bağışıklık sistemin çöker nezle bile olsan ölürsün.

Misal 9 tane esansiyel aminoasit vardır, bunların hiçbirini takviye proteinle alamazsın. Bunları almak için illa ki et yemen gerekir, ki bu amnioistler sadece hayvanlarda sentezlenmiş halde bulunur. Biz de onların etini yiyerek bu esansiyel aminoasit eksiğimizi gideririz. Bunları alamadığın zaman hücrelerin yenilenmesini engellersin, hücre inşasını engellersin. Hücre inşası olmazsa bağışıklık sistemin kısa sürede çöker sürekli hastalanırsın. En sonunda da, ki beslenmen de zayıf olduğu için en kısa sürede ölürsün.
0
angelus
(14.04.15)
(6)

Millet enayi mi ? Havayı satın alan kim ?

cenkist
http://www.outofturkeygift.com/EN-HAVALILAR,LA_123-2.html#labels=123-2 Bu ne ya ? Girişimciler kafayı sıyırdı hava satıyorlar ? Bunu alan kimler ? Bildiğiniz böyle saçma sapan satılan bir şey var mı?Bonus:http://www.outofturkeygift.com/Venusten-1-Acre-4-donum-Arazi-Paketi,PR-16.html
www.outofturkeygift.com Bu ne ya ? Girişimciler kafayı sıyırdı hava satıyorlar ? Bunu alan kimler ? Bildiğiniz böyle saçma sapan satılan bir şey var mı?

Bonus:www.outofturkeygift.com
0
cenkist
(14.04.15)
Bonusu bir nebze anlarım hani fazladan paran varsa yapılabilir ilginç bir şey ama hava almak harbiden saçmalık.
0
i was made for you
(14.04.15)
Uzay arastirmalari ilk basladiginda amerika bunu yapmis, tum ulkelere de onaylatmisti. Simdi kus ucsa izleyebilirler, dinleyebilirler.

Linke giremedim mobildeyim yazayim dedim ;)
0
brad pitt
(14.04.15)
satanlari (satabilenleri ben tkdir ederim) ama alanlar masaya yatirilmali bu case'de!

satabilen adama helal hos olsun
0
exlibris
(14.04.15)
bonus daha saçma. venüste öyle bi atmosfer var ki adamın mna kor. adana gibi, nem var, sıcak var ama kebap yok.
0
kargn
(14.04.15)
İyi ki tıkladım, duyuruda her yerde bu sayfanın reklamı çıkıyor şimdi. Evet, satın alanlar enayi.
0
bigbadabum
(14.04.15)
www.iwantoneofthose.com bu vardı önceden, birde www.youtube.com bu vardı.
0
selam
(14.04.15)
(5)

Röportaj İçin Madonna'ya Ulaşmak!?

soufigay
Merhaba;Daha önce duyurularımdan da görülebileceği gibi Türkiye'deki ilk LGBT yaşam tarzı dergisi GayMag'de çalışıyorum ve bir röportaj talebimizi iletmek için bir basın şirketi ya da başka bir menajer gibi birşeye ulaşmaya çalışıyoruz Madonna ile ilgili, kendisinin albüm tanıtımı kapsamında talebim
Merhaba;

Daha önce duyurularımdan da görülebileceği gibi Türkiye'deki ilk LGBT yaşam tarzı dergisi GayMag'de çalışıyorum ve bir röportaj talebimizi iletmek için bir basın şirketi ya da başka bir menajer gibi birşeye ulaşmaya çalışıyoruz Madonna ile ilgili, kendisinin albüm tanıtımı kapsamında talebimizle ilgileneceğini düşündüğümüz için de ulaşmayı çok istiyoruz çünkü bu arada Amerika'daki ve İngiltere'deki "GAY" dergileri Attitude ve OUT'a konuştu hatta kapak oldu.

İnternetteki derin araştırmalarıma rağmen basın/iletişim danışmanlığı gibi bir şirketi bilen varsa acaba bana gönderebilir mi? Yok mu Amerika'nın Özgür Aras'ı?

Guy Oseary ya da Liz Rosenberg'in mail adresi yok mu kimsede canlarım? :)

Tekrar teşekkürler efendim :)
0
soufigay
(10.04.15)
twitter.com
gnl'nin kurucusuna bir sorabilirsiniz belki bir yol gösterir.
0
u
(10.04.15)
sonucunu soyleyeyim, soru yollarsiniz yazili, ekibinden biri de yazili cevap verir. kendisine soru sorup cevap alabilme ihtimaliniz 0.

ulasirsaniz seve seve döt olurum, orasi ayri.

web sitesinde management/kontakt bilgisi vs yok mu?
0
no christ requires
(10.04.15)
merhaba. bu arkadaş ileride buluşacak sanırım. rica edin.

iwillmeetmadonna.com
0
libertine
(10.04.15)
telefonu var olmaz mı?

Guy Oseary
Maverick Films
331 North Maple Drive
2nd Floor
Beverly Hills, CA 90210
Phone: 310-276-6177

bu da facebook'u galba
www.facebook.com
0
argent dawn
(10.04.15)
Instagramda fenomen bir turk fotografci var. madonna falan kankasi adinininuttum herifin. Once ona ulasmaya calis, belki oradan madinnaya ziplayabilirsin.

Ama tayyara ulasmak bile bence daha kolaydir. Ulasirsan selam soyle madoya
0
exlibris
(10.04.15)
(5)

Çekilişler Hakkında

onakomabunako
Çekilişler Hakkkında kafama takılan bir soru var.Sorum şu; çekilişe katıldığımız çekiliş kodu ürün paketi üzerinde ise çekilişi yapan firma ürün paketinin ibrazını isterim diyor.Bunun dışında fiş fatura ibrazı istiyor.Mesela Nescafe'nin çekilişi var şu anda.Peki kazanan fiş faturayı ibraz etmezse öd
Çekilişler Hakkkında kafama takılan bir soru var.

Sorum şu; çekilişe katıldığımız çekiliş kodu ürün paketi üzerinde ise çekilişi yapan firma ürün paketinin ibrazını isterim diyor.

Bunun dışında fiş fatura ibrazı istiyor.

Mesela Nescafe'nin çekilişi var şu anda.

Peki kazanan fiş faturayı ibraz etmezse ödülün sahibi olamıyor mu ?

Paketini atmıyorum fakat fişide saklamak gereksiz geliyor.

Deneyimi olan var mı bununla ilgili ?

Bu koşulla ilgili ciddiler mi söz konusu ödül kazanıldığında?

Öyle kafama takıldı çokta mühim bir konu değil aslında.
0
onakomabunako
(09.04.15)
bende katıldım, paketler duruyor fişte tek bi iki tane hangisine cıkarsa onun fişi diyeceğim :D
0
sevisgenturk
(09.04.15)
perakendeciler de dalavere yapmaya başlamışlardı. dükkandaki malın şifrelerini çeşitli kampanyalarda girip malın gözüne çok vuran vardı. tabi kampanya bittikten sonra da o malı tekrar satıyorlardı.

aslında kampanya başlama tarihinde ysani ilk günlerdeki fişi bence ne kadar katılım yaparsan sonraki günlerde onun yerine kullanabilirsin mani olmaz gibi. her alış için fişi saklamak zorunda klamazsın
0
difdiringi
(09.04.15)
Paketler duruyor bende birden fazla kez aldim fis bir tanesini sakladim. Sen de oyle yap. Yarin al bir tane fisini sakla. Bunun fisi dersin
0
exlibris
(09.04.15)
çıksın da mnskm sahte fatura düzenletiriz
0
difdiringi
(09.04.15)
Duyuruya anca girebildim kusura bakmayın.

Mantıklı cevaplar geldi teşekkür ederim
0
🌸onakomabunako
(10.04.15)
(7)

hic konusmadigi halde asiri saygi duyan kisi

mayeskuel
bilenler vardir. varos mahallede oturuyorum. evde ve stadda izleyebilecekken sevdigim icin haftasonlari gs nin maclarini izlemeye mahalledeki kahveye gidiyorum. yalniz orada bi tip var. sanirim taksici, benle ayni ilkokula gidiyordu. birbirimizi zarzor hatirlariz. adam tipik varos kahve adami. en bu
bilenler vardir. varos mahallede oturuyorum. evde ve stadda izleyebilecekken sevdigim icin haftasonlari gs nin maclarini izlemeye mahalledeki kahveye gidiyorum. yalniz orada bi tip var. sanirim taksici, benle ayni ilkokula gidiyordu. birbirimizi zarzor hatirlariz. adam tipik varos kahve adami. en buyuk hobisi kufurlu konusup, haftasonu kahvede 51 oynamaktir. bi de agir abi takiliyor. en ufak bi olayda horozlaniyor kahvedekilere. bense alabildigine agir, gozlemci ve ayda 2,3 kez sadece maç izlemeye giden biriyim. kimseyle muhattap olman. yalniz 3'dur farkedeyiyorum ben mac izlerken bu taksici adam en ufak bi capismada dahi cok ozur dilerim diyip inanilmaz kibar ve saygılı biri oluyor bana karşı. hakkaten nedenini bilmiyor ve çok merak ediyorum. sizce? gecmiste hicbiseyimiz olmadı bu arada.
0
mayeskuel
(09.04.15)
ben de öyle insanlara genelde saygı duyarım. yani dokunulmaz olarak görüyorum senin gibi insanları. sana sataşan olursa çok şaşırırdım mesela. belki o da böyle düşünüyordur.
0
empat
(09.04.15)
senin agir tavrina karsi o da cekinik davraniyordur. cok oraya ait degil gibiysen seni surekli agiz dalasi yaptigi kekolarin kefesine koymuyordur iste.
0
exlibris
(09.04.15)
neden ön yargılı davranıyorsunuz insanlara? gayet normal bi tip, samimiyet demek küfürlü konuşmak demek olabilir onun için, özünde iyi insanlar enseye şaplak göte parmak takılırlar genelde o tip mahallelerde. sizi tanıyordur kesinlikle ama münakaşanız olmadığı için neden kötü davransın?
0
masa penisi
(09.04.15)
o ortamlarin raconu odur. kufurlu konusan taksiciler agir abi takilanlara asiri kibar davranir. genelde saygi degildir, altinda sen buraya ait degilsin'le sen kendini benden ustun saniyorsun farkindayim arasi baska bi mesaj vardir.
0
joelskellington
(09.04.15)
sana yazıyor olabilir.
0
helios
(09.04.15)
Adam taksici. o ortamin mudavimi olmadigini biliyor. Misafir muamelesI yapiyor.
0
istege bagli sigortasiz
(09.04.15)
sen yabancısın, ne olduğun belli değil, horozu sana ötmüyor, bildiği çöplükde ötüyor bence, birde okumuş etmiş biriysen ondan da saygı duyuyor olabilir.
0
selam
(09.04.15)
(5)

Bir film vardı

arya yada vera
Yanlış hatırlamıyorsam özgü namal başroldeydi. Köyde yaşıyor kocası İstanbul da bir türlü gelmiyordu hatta soundtrack olarak yarim istanbulu mesken mi tuttun çalıyordu neydi adı ya
Yanlış hatırlamıyorsam özgü namal başroldeydi. Köyde yaşıyor kocası İstanbul da bir türlü gelmiyordu hatta soundtrack olarak yarim istanbulu mesken mi tuttun çalıyordu neydi adı ya
0
arya yada vera
(08.04.15)
mutluluk mu?
www.imdb.com
0
exlibris
(08.04.15)
Hayır değil ya.
0
🌸arya yada vera
(08.04.15)
mrvengeance
(08.04.15)
bence nesrin cevadzade ile karıştırıyorsunuz film de dilberin sekiz günü olabilir.
0
Ufuk
(09.04.15)
Hayı Meryem di şimdi hatırladım özgü namal değilmiş:)
0
🌸arya yada vera
(09.04.15)
(9)

Eğitimli fakir adam

anonymice
Peh....Oku oku.. adam ol derlerdi.Okuduk, fakir olduk. kimse sormadı nietzche yi ya da eflatun'u. Çünkü herkes acun izliyordu.Sormak istiyorum sayın raskolnikovlar, Eğitimli olduğunuzu farzediyorum (lisans)HAsbelkader değil çalışarak ticaretle zengin olmuş Lise mezunu kuzeniniz altında bmw ile gezip
Peh....


Oku oku.. adam ol derlerdi.

Okuduk, fakir olduk. kimse sormadı nietzche yi ya da eflatun'u. Çünkü herkes acun izliyordu.

Sormak istiyorum sayın raskolnikovlar, Eğitimli olduğunuzu farzediyorum (lisans)
HAsbelkader değil çalışarak ticaretle zengin olmuş Lise mezunu kuzeniniz altında bmw ile gezip askerliği bedelli yaparken ne hissediyorsunuz?
bu birinci soruydu.

Okuma guclugu ceken cocugunuzu tamirciye verir miydiniz?

Bu da iki olsun.
0
anonymice
(07.04.15)
Oyle bir kuzenim yok ama bir sey hissetmezdim. Ona hasetlik deniyor.

2 - Vermezdim.
0
delifaruk
(07.04.15)
Herkesin kafası okumaya basmaz, tam tersi de...

1/ Ticaretle zengin olmuş, emeğinin hakkıyla... Daha iyisini de alsın ☺

2/ Zor bir durum ama vermezdim sanırım
0
gneral
(07.04.15)
Geçen gün de biri "boşuna mı okuduk" diye sordu. Zengin olmak için üniversite okunmaz. Burada bir yanlış anlaşılma var bence. Ayrıca üniversite eğitimiyle bir halt olunduğu da yok eğer ki okuduğun mesleği icra etmiyorsan, okumanın anlamı yok ideal dünyada. Ama TR'de etiket için okuyoruz. Yoksa benim inşaat mühendisliği eğitimimin yaptığım işlere etkisi %1 falan sanırım.
Çalışarak, ticaretle zengin olmuş adama da helal olsun. Maksimum yapacağım akıl danışmak olur öyle kuzene. (Askerliği bilemeyeceğim kadınım.)
İkincisi de tamirciye vermeyebilirim, çocuğun eğilimlerine göre yönlendiririm muhtemelen. Bu ülkenin başına ne geliyorsa herkesin mühendis, doktor, avukat olmaya çalışmasından geliyor.
0
ay nov kung fu
(07.04.15)
eğitimliyim, fakirim, zenginleri öldürmek ve mallarını halka dağıtmak için plan yapıyor ve fırsat kolluyorum.
0
rygard
(07.04.15)
1) bmw falan hiç önemsemediğim şeyler. öte yandan lisans mezunuunn da işsiz veya berbat işlere maruz kalması makul değil. (tabii her lisans mezununun zeki, becerikli olduğunu savunmuyorum. hiç niteliği olmayan adamla aynı koşullara mecbur kalmamalı, arada lisans eğitiminden fazla bir fark oluşuyor çünkü. ha niteliği olmasa bile fiziki güç gerektiren işlerde çalışanların da açlık sınırında yaşamaması gerekir, bu da ayrı.)

2) tamirciye vermezdim ama merakı/becerisi yönünde bir meslekle tanıştırırdım. iş/meslek konusu sadece para meselesi değil çünkü, parası olsa da, istemezse yapmayacak da olsa meslek sahibi olmasını sağlamaya çalışırdım.

sonuç: okuyunca adam olunuyordu zaten, zengin değil.
0
tedirginlik hucresi
(07.04.15)
not : bmw ve zengin kuzen sadece bir imge.
0
🌸anonymice
(07.04.15)
okumakla zengin olunmaz. nasipte varsa olunur. allah kimisine yürü ya kulum der.
0
i'm a dreamer
(07.04.15)
1- oyle bir kuzenim yok, ama olsaydi takdir ederdim. egitim ile para kazanmak her zaman dogru orantili gelismiyor. herkes okumak zorunda da degil. ticaret yapabilen adam yapsin.

2- cocugumu tamirci olmasa bile, eger okumaya niyeti yoksa bir meslek edinmesi icin yonlendirirdim. tamirci de olabilir sorun yok.
0
exlibris
(07.04.15)
evet benim eğitimsiz, sonradan zengin olmuş son model bmw li kuzenim var:))
emlakçılık yapıyor. ama ben onun hayatını yaşamak istemezdim. evli olmasına rağmen gecen sene pavyon kapatmıştı.:((( saçma sapan bir hayat yaşıyor.

ben suç ve ceza'yı ve ya Böyle Buyurdu Zerdüşt'ü okuyabiliyor olmaktan mutluyum. yanımdaki insanlar yeri geldiğinde bana keyif veriyor. tabi fakir olmayıp zengin olsaydım daha güzel şeyler yapardım.

bu arada konu geçiyor diye yazıyorum. bunu yazan kişi yüksek lisans mezunu ama fakir.
0
kocakum
(08.04.15)
(44)

göz testi (link eklendi)

sta
kaç yaptınız?http://106.186.25.143/kuku-kube/en-3/
kaç yaptınız?

106.186.25.143
0
sta
(07.04.15)
3
0
golan trevize
(07.04.15)
Ben neden link falan goremiyorum?
0
delifaruk
(07.04.15)
sol 3
sag 5
0
jugador
(07.04.15)
okul puanıyla birlikte 300
0
docrivers
(07.04.15)
10. En çok bana soracaksınız.
0
buff
(07.04.15)
1.99
0
cetoxim
(07.04.15)
ne testiymis bu merak ettim.

edit: 20 yaptim
2. deneme 26
0
exlibris
(07.04.15)
şasdşaskdş sesli güldüm ya link koymayı unutmuşum :)

106.186.25.143

link eklendi
0
🌸sta
(07.04.15)
19.

benim gözler bozuk zaten :)
0
devilred
(07.04.15)
25
0
atom karincanin torunu
(07.04.15)
19 yaptık. ne olcak şimdi :))
0
istebunudusunmemistik0empty
(07.04.15)
25
0
Thredith
(07.04.15)
31 pilot
21-30 normal
15-20 lower than normal
11-15 worse than bad

imiş
0
🌸sta
(07.04.15)
28 ama süre mi bitti ne oldu daha gidiyordum aslında. Evet elf'im.
0
Tears of Devil
(07.04.15)
29

ikinci denemede 33 :)
0
kuzey li
(07.04.15)
1. deneme ( 26 ) i.hizliresim.com
2. deneme ( 31 ) i.hizliresim.com
0
synche
(07.04.15)
cep telefonu 2. deneme 38!
0
ucan spagetticanavari
(07.04.15)
22 yaptım. buradaki pilottan kasıt ne, bildiğimiz uçak uçuran pilot mu? pilot olmak istiyom ben, üzüldüm. pilot olamıyoz mu şimdi?
0
der meister
(07.04.15)
ilk deneme 32
ikincisi 36
imgur.com
0
rayde
(07.04.15)
Ilk deneme 26
2. deneme 29
3.yu denemedim:)
0
delifaruk
(07.04.15)
Aslinda kontrasti artirip denemek lazim.
0
delifaruk
(07.04.15)
sonuncuyu da buldumdu ama basarken süre bitti ^^
www.youtube.com
buradan lasik operasyonumu yapan (bkz: sinan göker)'e tekrar teşekkürler (bkz: swh)
0
ucan spagetticanavari
(07.04.15)
22..

imgim.com
0
EkimBebesi
(08.04.15)
24
0
wild honey suckle
(08.04.15)
Ilkinde 30 ikincide 33
0
monkey
(08.04.15)
34 yaptım da mor tonlarını ayırt edemiyorum doğru düzgün onu fark ettim. Ekrana göre değişiyor heralde.
0
ay nov kung fu
(08.04.15)
22. ve fakat bu test neyi ölçüyormuş?
0
art vandaley
(08.04.15)
Your score: 25

süre olduğunu fark edemedim ama, bir yandan sohbete girdim. bence 1-2 falan olmam lazım o yüzden :D

düzenleme: tekrar yaptım 32 oldu. o maviler çok canımı yaktı.
0
nawar
(08.04.15)
0
vonkhar
(08.04.15)
29
0
mikadonun lanetli bilye kavanozu
(08.04.15)
ilk deneme 27. dur bi daha yaparım pek anlamadım bu olayı:D
0
indescribable
(08.04.15)
22 yaptım bilgisayarda mavi ışığı kısan gözü koruyan uygulama yüklü etkisi var mı bilemedim kapatıp tekrar deneyeceğim

edit: 3 kere yaptım hepsi 22 çıktı. çalışıyor program :D
0
bluebey
(08.04.15)
33 yaptim ama renk seçme konusunda fena degilimdir zaten
0
fraise
(08.04.15)
ilk ve tek denemede: 23
0
whimsical
(08.04.15)
yuh 44 iyiymiş
0
🌸sta
(08.04.15)
23
0
inheritance
(08.04.15)
22
0
prodeq
(23.04.15)
iki göz açıkken 18
prntscr.com

sağ göz ile 19
prntscr.com

sol göz ile 20
prntscr.com

ne işe yarıyor ki bu?
0
azizakin
(23.04.15)
jugador
(23.04.15)
Your score: 24
0
gneral
(23.04.15)
20
0
acckr
(23.04.15)
17
0
hayir bu koyden olsam nolcak
(23.04.15)
İlk denemede 26. şimdilik İkinciyi yapmayı denemeyeceğim, sonra çok pis sarıyorum böyle şeylere.
0
sevgikusunkanadinda
(23.04.15)
Your score: 22
0
hasansabbah
(12.05.15)
(12)

Şu koskoca evrende küçücük bir noktayız görseli

gis
lazım. azıcık arattım google da ama tam istediğimi bulamadım. bi kaç örnek buldurun arkadaşlar teşekkürler
lazım. azıcık arattım google da ama tam istediğimi bulamadım.
bi kaç örnek buldurun arkadaşlar
teşekkürler
0
gis
(07.04.15)
scaleofuniverse.com bura var ama görsel olarak nasıl kaydedersiniz bilmem
0
masa penisi
(07.04.15)
en.wikipedia.org

şuradaki görsel olabilir mi?
0
vedat chili peppers
(07.04.15)
(bkz: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0f/Earth%27s_Location_in_the_Universe_SMALLER_(JPEG).jpg)

edit: link saçmaladı ondan bkz içine koydum idare edin. kopi peyst yapın .jpg kısmı dahil
0
argent dawn
(07.04.15)
arkadaşlar seri ve hızlı cevaplarınız için gerçekten teşekkür ederim :)

fakat böylesi değil. tek bir kare fotograf düşünün evren görüntüsü veya işte katman katman dünyadan bir parça içinde ufacık bir nokta ve misal atıyorum ok çıkartıp you are here ya da world is here falan... gibi

@senialanaglasın poor pluto çok şirinmiş yahu :) fc02.deviantart.net
0
🌸gis
(07.04.15)
işin kötüsü o büyük resimde dünyayı göremiyorsun işte. ondan böyle referans ala ala gösteriliyor=)
0
argent dawn
(07.04.15)
heh @vedatchili nin dediğine benzer şuradaki en son görsel gibi ama daha anlaşılır daha netolanı bulamaz mıyım ki:
en.wikipedia.org
hani diyo ya:
Sagan pointed out that "all of human history has happened on that tiny pixel," shown here inside a blue circle, "which is our only home" (speech at Cornell University, October 13, 1994).

yok mu şimdi yahu çok bilinen bi kareydi o yav ??? ne yazıp aratacağımı da bilemedim :/
0
🌸gis
(07.04.15)
upload.wikimedia.org bu var ama yine istediğin gibi değil sanırsam
0
argent dawn
(07.04.15)
olm o mavi nokta nedir lan, pikselden daha küçükmüş. çok kötü oldum ben.
0
safepassage
(07.04.15)
@argent dawn yok öyle de değil, böyle sayısal içerikli bilgi içeren bişey olmayacak.
yani nasıl anlatsam, şu görsele bakın ve hissettiklerinizi yazın misali...

@safepassage ın yaptığı yorumu hissettirecek net ve anlaşılır tek bir kare lazım :S
0
🌸gis
(07.04.15)
Merhaba,

@vedat chili peppers'ın izinden şu şekilde aratırsanız belki istediğinizi bulabilirsiniz; www.google.com.tr
0
konsantrasyon
(07.04.15)
pale blue dot

photojournal.jpl.nasa.gov

o mavi nokta bizmisiz :(
0
exlibris
(07.04.15)
arkadaşlar tam olarak istediğim hiç biri değil.
ama sanırım bunlardan başka da bulamayacağım.
teşekkür ederim herkese.
0
🌸gis
(08.04.15)
(16)

"rakkam" diyenler sizinde canınızı sıkmıyor mu?

six packsiz
neden böyle bir şeye taktım bilmiyorum ancak az önce iş ile ilgili konuştuğum kadın üst üste 4-5 kere "rakkam" deyince bunaldım sanki. arkadaş rakkam nedir, rakam demek bu kadar mı zor.
neden böyle bir şeye taktım bilmiyorum ancak az önce iş ile ilgili konuştuğum kadın üst üste 4-5 kere "rakkam" deyince bunaldım sanki. arkadaş rakkam nedir, rakam demek bu kadar mı zor.
0
six packsiz
(07.04.15)
benim sıkıyor :(

hammallık diyenler var bi de öyle :/
0
devilred
(07.04.15)
rakkam'a ek yapayim ben de: böğrek, maarul, kiloğmetre, asağidaaki, forum(form anlamindaki), form(forum anlamindaki)

edit: ilaaç diyenleri seviyorum ama
edit2: liise'yi unutmusum. nasil doluysam durduramiyorum, kendim cok duzgun konusuyormusum gibi:)
0
fallopian
(07.04.15)
fllopian +1 ve ilave olarak felan, çünki, haaastane, aaarmut, şarz.

felan ne aq ya nevrim dönüyo gördüğümde, direk apaçi damgasını yiyorlar benden.

Edit; kağatı unutmamak lazım.
0
Tutesh
(07.04.15)
mablağ yerine kullanıyorlar bir de yanlış kullanıyorlar bunları da geçtim; "27.000 tl çok iyi bir rakkam" diyenlerini benzin döküp yakasım geliyor. sayı, rakam nedir aradaki farkı bilmiyorlar ve de bunlar çok yüksek maaşlar alıyorlar. adaletini sikeyim dünya adam "rakkam" diyor 7000 tl maaş alıyor :(
0
yazar yazmaz yazan yazar
(07.04.15)
başlıktaki "sizinde" kadar sıkıyor en az evet. halbuki ne olur "sizin de" olsa değil mi ya? :)
0
gis
(07.04.15)
kolonyağı ile katılıyorum
0
t joe
(07.04.15)
böğrek diyen kadar ağzına çakılası bir insan daha yok ya. rakkam da keza öyle
0
shotgunwoman
(07.04.15)
muhattap. en mürekkep yalamış adam bile yanlış yazıyor maalesef.
0
orijinal nick bulamadim
(07.04.15)
@tutesh kağıt kelimesinin okunuşu "kâat" şeklinde zaten orada yanlış yok:)
0
yazar yazmaz yazan yazar
(07.04.15)
no.
0
aithra
(07.04.15)
soruyu amacından saptırdık gibi ama birfiil diyenlere kılım ben de.
0
infernal majesty
(07.04.15)
Ben hiç canlı denk gelmedim o yüzden bilemedim ama eşofmana haşortman diyenleri seviyorum şahsen.
0
neferkitty
(07.04.15)
bazen dalga geçmek bazen de söylemek hoşuma gittiği için; rakkam, eşşek, çünki, onçün, şarz, kolonyağı, şemşiye, satlık, kiyat, peyki benim kullandıklarım. ama söylemeyi sevdiklerim de var içlerinde. tıpkı bir püskevit gibi :)
0
kakao
(07.04.15)
ben de yanında bir teşekkür var. ne var sanki sonuna bir -ler eki ya da -ederim koysan.
ağzına ağzına vurasım geliyor duyunca.

bunların yanında yazımda;
-tşk
-ztn
-pzt
-cmts
-filan

bunu yapan da takım lideri :/
0
65 derece
(07.04.15)
herkesin takıntısı varmış meğer :)
0
🌸six packsiz
(07.04.15)
sarz

okşizen, bonba,
0
exlibris
(08.04.15)
(11)

enpara.com

05
bu aralar nasıl moda oldu bu biri kısaca özetleyebilirmi artısıyla eksisiyle şu enpara olayını belki bizde döneriz köşeyi
bu aralar nasıl moda oldu bu biri kısaca özetleyebilirmi artısıyla eksisiyle şu enpara olayını belki bizde döneriz köşeyi
0
05
(06.04.15)
köşe dönmek için kullanan yoktur ama
kısaca hesap işletim ücreti olmayan, eve getirip kartı veren, bi sıkıntı olursa da müşteri hizmetlerine 3 saniyede ulaşabileceğiniz bir sistem
kredi kartını fiziken kullanmıyorum benim tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor
banka kartının diğer banka ATMlerinden para çekmekte ayda bir kere ücreti yok
bi de bazı kampanyaları oluyor onları çok insanın ilgisini çekiyor
bence tek eksiği sanal kart (kredi kartı özellikli bir araç) özelliği olmaması o da olsa internetten bilet şu bu alırken de kullansak tadından yenmeyecek.
0
niye ama
(06.04.15)
Asıl moda oluşu çıktıktan 1 sene sonra yaptıkları internet alışverişinin 20%'si iade kampanyası başladı. Bir de yemeksepeti kampanyası da dikkat çekiciydi.
0
atom karincanin torunu
(06.04.15)
bilisim caginin tr'deki gelecegini iyi koklayan akilli adamlar tarafindan gelistirildi bu konsept ve bunlar ilk turkiyede bu sekilde. moda olmasinin sebebi de bu. yani dukkan kiralayip, sube acmadiklari icin bu sabit maliyetleri olmadigindan arkadaslarin saydigi avantajlari saglayan urunler cikardilar piyasaya. o da sozluk ortaminda herkes internet ve bilgisayar kullanicisi oldugu icin populer oldu.
0
dougsampson
(06.04.15)
kredi çekmeyi kolaylaştırırmı peki? gerçi kredi faizleri yine aynı bok
0
🌸05
(06.04.15)
Enparanın faizleri garantiden çok çok daha iyi, yapı krediyle aynı, halk bankası biraz daha iyi olabilir ama tam emin değilim. Halk bankasından bile şu yönüyle öne çıkıyor, sigorta ve dosya masrafı yok. Eğer geliriniz varsa, bir işte çalışıyorsanız çok kolay kredi çekebilirsiniz enpara.com'dan üzerime 25000 tl kredi varken hiçbir banka kredi vermezken enpara 17000 tl verdi. Hemen başvurup size ne kadar kredi vereceğini de öğrenebilirsiniz ayrıca.
0
ekaterina
(06.04.15)
@niye ama banka karti 3d secure sunan alisveris siteleeinde kredi karti gibi kullanilabiliyor. Internet uErinden alisveris yapabilirsin bir cok siteden
0
exlibris
(06.04.15)
havale ve eft ücreti yok derken?
başka bankaya para aktarırken ücret kesmiyor mu yani?
0
fatihkkk
(06.04.15)
@exlibris

bazı yerlerde enpara geçmiyor sanal kart gibi birşey lazım oluyor gerçekten.

@fatihkkk

evet hiçbir ücret alınmıyor o işlemlerden.
0
lprytk
(06.04.15)
havale, eft, hesap işletim ücreti zaten yıllardır kuveyttürk'ten alınmıyordu. yüksek faizleri ve kampanyaları için hesap açtım ben.
0
toua tokuchi
(06.04.15)
klasiktir yazalım:

Appstore, Itunes, Android, Steam gibi ortamlardan aylık 25 TL'ye kadar iade kampanyası güzel. 50 TL mal alıyorsun yarısı iade, her ay 1 kere.
0
507
(06.04.15)
ben havale eft için kullanıyorum sadece. seneye vurunca 200-250 lira cebimde kalıyor.
0
defansif orta saha
(06.04.15)
(14)

beyler bu ayakkabılar hakkında ne düşünüyor?

moonwell
bu sene her yerde görmeye başladığımız bu ayakkabıları nasıl buluyorsunuz beyler?
bu sene her yerde görmeye başladığımız bu ayakkabıları nasıl buluyorsunuz beyler?
0
moonwell
(04.04.15)
"o ne çirkin bir şey lan" diye düşünüyorum.
0
golan trevize
(04.04.15)
sokağa çıkmadığım için hiç görmedim ama çok çirkinmiş, saçmasapan şeyleri moda yapma şeysinin bir parçası. görsem dikkatimi çekmezdi yine de, fotoğraf olarak görünce çirkinmiş diyorum.
0
der meister
(04.04.15)
hahaha der meister +1 mağaramdan çıkmadığım için hiç görmedim.

Ben de erekekim ben de yorum yapıcam : çok çirkin sakın almayın kızlar.
0
neferkitty
(04.04.15)
kötü
0
KendineAteist
(04.04.15)
bi erkek olarak söylüyorum, kışlık bi modeli yazlık yapmışlar gibi beyazı moru su yeşili güzel renkten kurtarıyo sadece
0
05
(04.04.15)
eww
0
hjarteblod
(04.04.15)
dengesiz olur bu, koşaman.

önceliklerim farklı galiba, bilemedim.
0
rygard
(04.04.15)
kötü. ayrıca sanki biraz:

(bkz: amish)
0
nawar
(04.04.15)
kosarak uzaklas. (bu ayakkabilar olmadan)
0
exlibris
(04.04.15)
kötü
0
masa penisi
(04.04.15)
Çekici mi? Değil.
Şık mı? Değil.
Konforlu mu? Değil.

Bir kadının bu ayakkabıları giymesi için yukarıdaki soruların en azından birine evet cevabını verdirmesi gerektiğini düşünüyorum. Söz gelimi spor ayakkabı şık ve çekici değildir ama konforludur, siyah topuklu ayakkabı konforlu değildir ama şık veya çekici olabilir, yine giyilir. E bu dangalak ayakkabıları ne yapacaksın? Ben ilk defa gördüm, yine her yıl bir şeylerin bir "otorite" tarafından "moda" kabul edilmesinin akabinde herkesin gözüne sokulup zorla satıldığını düşünüyorum.
0
yirmisantim
(04.04.15)
"ama çok rahat yhaa .s .s"
0
rakicandir
(04.04.15)
- 1.60m boy geliyor aklıma.
0
drystedb efficacious
(04.04.15)
kısalık kompleksinin ayakkabı endüstrisindeki karşılığı bu olmalı sanırım
0
psmstc
(04.04.15)
(4)

tayyipin bu fotosu gercek mi?

yemektehamsivar
Sb
Sb
0
yemektehamsivar
(03.04.15)
🌸yemektehamsivar
(03.04.15)
evet. kibariye.
0
she was my baby
(03.04.15)
kibariye mi safiye soyman mi?
0
exlibris
(03.04.15)
angelus
(03.04.15)
(8)

favori arabesk sarkının nedir

all girls dream
linkte verebilirinz.
linkte verebilirinz.
0
all girls dream
(03.04.15)
1) www.youtube.com

2) www.youtube.com

3) www.youtube.com

bonus: aldanma çocuksu mahsun yüzüne

ahahaha hiç aklıma gelmezdi bigün arabesk şarkı önereceğim slkjdfa :D
0
pandispanya
(03.04.15)
bonusu az evvel dinledim:)
0
🌸all girls dream
(03.04.15)
0
istege bagli sigortasiz
(03.04.15)
orijinal nick bulamadim
(03.04.15)
Hangimiz düşmedik kara sevdaya
Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi
Hangimiz bir kuytu köşe başında
Bir vefasız için yol gözlemedik?

Herkesten bir anı saklar bu yollar
Herkesin acısı sevgisi kadar
Güzelmiş çirkinmiş ne farkeder ki
Deli gibi sevmek ruhumuzda var

ah ulan efkarlandırdın akşam akşam :d copy paste değil alın teri
0
deadline
(03.04.15)
ağla sevdam.
0
c p
(03.04.15)
ağla sevdam +1
edit: www.youtube.com

kördüğüm çember dört duvar
can evinde bıkar can uçar
boş olur o hanlar saraylar
0
rakicandir
(03.04.15)
kanal d deki diziyle kesfettim cok guzel
www.youtube.com
hangimiz sevmedik muslum baba
0
exlibris
(03.04.15)
(2)

donerli oyun

exlibris
birisi oynarken gordum otobuste,ortada bir sey donuyor duvar saati gibi, fazla da detay yok. ne bu oyun?
birisi oynarken gordum otobuste,

ortada bir sey donuyor duvar saati gibi, fazla da detay yok. ne bu oyun?
0
exlibris
(03.04.15)
@ebonni

sozlukte okudum da milletin anasini aglatmis bu oyun. ben de tesaduf eseri gordum.
0
🌸exlibris
(03.04.15)
bence hiç bulaşma
0
cekilmis gayfe
(03.04.15)
(9)

Bu şişe açacaklarından Türkiye'de göreniniz var mı? [Nişan Hediyesi İçerir]

pandispanya
Örnekleri gösteriyorum, ikisi de olur:1) http://www.lightinthebox.com/anchor-nautical-themed-bottle-opener_p2491392.html2) http://www.lightinthebox.com/treble-clef-bottle-opener_p798101.htmlSorular:1) Nişan, deniz ve müzik temalı bir nişan olacak. Hediye olarak, gelecek herkese bunlardan vermek güze
Örnekleri gösteriyorum, ikisi de olur:

1) www.lightinthebox.com

2) www.lightinthebox.com

Sorular:

1) Nişan, deniz ve müzik temalı bir nişan olacak. Hediye olarak, gelecek herkese bunlardan vermek güzel olur mu?

2) Güzel olur derseniz siz hangisini isterdiniz?
a) Ortaya karışık olup isteyen istediğinden mi alsın?
b) Bir tanesinde karar kılıp herkese aynı şey mi verilsin?

3) Bunun yanında çiçek tohumları da hediye edeceğim. Aklınıza gelen başka hediye var mı? Daha çok doğa temalı olabilirse daha iyi olur ama farketmez, her türlü beyin fırtınası yapabiliriz.

ASIL SORU:

Bunları 3$'a buldum, daha uygununu gördüyseniz/görürseniz lütfen haberdar eder misiniz :)

Teşekkürler.
0
pandispanya
(03.04.15)
www.aliexpress.com

kargosundan dolayı biraz pahalı gibi. ayrıca çoklu alacağınızdan gümrüğe takılacaktır.
0
mr.goodcat
(03.04.15)
ohaa çapa olanına bayıldım.
açıkçası müzikle doğrudan ilişkili bi insanım fakat önüme gelse çapa olanı alırdım sevmiyorum öyle tiyatrocunun ağlayan gülen surat müzisyenin sol anahtarı takıntı haline getirmesini

diğer sorular için ortaya karışık olsun. ben çapa yı seçsem de çeşit iyidir.
0
gis
(03.04.15)
her masaya bi tane de sade soda koyun kullansınlar bi kere bari
0
masa penisi
(03.04.15)
Litb sitesindeki fiyat sabit ve kargo fiyatı alınacak miktara göre değişiyor (100 adet alımda kargo 66 dolar). Onun dışında alım arttıkça fiyatı düşen linkteki site var. Yalnız siparişin gümrükten geçmeyebilir yüksek miktarda gelecek olursa..

www.kateaspen.com

Edit: Sorulara cevap;

Güzel olur, çapayı tercih ederim ve herkese aynı şey verilse daha iyi olur (ikisini de gözüne kestirip isteyenler olabilir)..
0
EkimBebesi
(03.04.15)
siparişi parça parça baka adreslere verdirirsen gümrüğe takılmayacak miktarlarda getirtirsin ama kargo parası nasıl olur bilmem.
0
mesgul ve huzursuz
(03.04.15)
ebay da aynısı var www.ebay.com bir tanesi bu kargo bedava. 100 tanesine 200 dolar isteyen de gördüm ama o kargo parası istiyordu 40 dolar.

dx.com a da bakmak lazım orada da kesin vardır. dx da kargo hep bedava.
0
belkider
(03.04.15)
Çapa rulzzz. Çapa çok iyiymiş.

1. süper olur
2. sadece çapa olsun
3. anahtarlık da olabilir sanki

tebriklerr
0
deadline
(03.04.15)
burda da baya uygunu varmış toplu alımlarda
www.weddingfavordiscount.com
0
deadline
(03.04.15)
iyi fikir.

turkish.alibaba.com
bu da alternatif olabilir.

bir kac esit yaptirin. milet istedigini alsin. birden fazla da almak isteyen olabilir ama bu durumda

burada kargo bedava ama urunler biraz pahali gibi
www.dx.com

www.dx.com bu ucuz gibi
0
exlibris
(04.04.15)
(2)

Sizce bu ne?

bilmemkacincinick
Bu taş parçasını/fosili yaklaşık 15 sene önce memleketimde av sırasında bulmuştum. Fosil olduğu çok belli olurken acaba neyin fosilidir bu? Biyolog, arkeolog arkadaşlar herhalde bir fikir sahibidir?http://i59.tinypic.com/e9yeyo.jpghttp://i62.tinypic.com/2pq9xmt.jpg
Bu taş parçasını/fosili yaklaşık 15 sene önce memleketimde av sırasında bulmuştum. Fosil olduğu çok belli olurken acaba neyin fosilidir bu? Biyolog, arkeolog arkadaşlar herhalde bir fikir sahibidir?

i59.tinypic.com
i62.tinypic.com
0
bilmemkacincinick
(02.04.15)
deniz yildizina benzettim
0
exlibris
(02.04.15)
Sanki kaplumbağanın sırtına bi çiçek yapışmış. Çiçeğin altındaki desenlere ve şekle bakarsak tam bir kaplumbağa. Arkeolog veya biyolog değilim.
0
ekaterina
(02.04.15)
(4)

elektriksiz hayat

danica maupoissant
olm çok korkunç bişey değil mi lan? 6 saat uzak kaldım ne bok yiyeceğimi şaşırdım, kendimi kaybettim resmen. tanrı elektriklere zeval vermesin. amen.
olm çok korkunç bişey değil mi lan? 6 saat uzak kaldım ne bok yiyeceğimi şaşırdım, kendimi kaybettim resmen. tanrı elektriklere zeval vermesin. amen.
0
danica maupoissant
(31.03.15)
Aynen öyle, tüm gün yattım yuvarlandım sıkıntıdan çatlayacaktım nerdeyse, bir sürü işim gücüm vardı hiçbir şey yapamadım bilgisayar da fazla uzun gitmedi 12 olmadan bitti şarjı, hele telefonun şarjı bittikten sonra iyice çekilmez oldu zaten. Gerçekten zeval gelmesin, amin. :)
0
ekaterina
(31.03.15)
Elektrikle çok işim yok susuzluğun sıkıntısını çekiyorum ben..
Susuz yaşam ne zormuş..
0
mutekebbir
(31.03.15)
susuzluk cok daha kotu. tamam elektriksiz de olmuyor ama. su olmazsa daha kotu. tuvaletten cikip elini yikayamadigin bir dunya dusun.
0
exlibris
(31.03.15)
elektriksiz hayat:
(bkz: revolution)
www.imdb.com
0
uuth
(01.04.15)
(10)

duydunuz mu?

seksen9
bugün elektrikler kesilmiş. metro tramvay filam hiç çalışmamış, internetler kesilmiş, 3g'ler yavaşlamış.ekleme: nee savcı da mı rehin alınmış? adamın adresini nasıl öğrenmişler? adliyede alamazlar çünkü. avm'lerde bile o kadar güvenlik var. biber gazı bile sokamıyoz.biber gazı taşımak yasak değil de
bugün elektrikler kesilmiş. metro tramvay filam hiç çalışmamış, internetler kesilmiş, 3g'ler yavaşlamış.

ekleme: nee savcı da mı rehin alınmış? adamın adresini nasıl öğrenmişler? adliyede alamazlar çünkü. avm'lerde bile o kadar güvenlik var. biber gazı bile sokamıyoz.
biber gazı taşımak yasak değil de mi?
0
seksen9
(31.03.15)
Seni kandırmışlar. Modern Türkiye'de öyle şey olmaz.
0
Lim5
(31.03.15)
benim haberim olmadı ya telefonun da bilgisayarın da şarjı yoktu elektrikler kesilmiş. aaaaa bi saniye yaaa
0
der meister
(31.03.15)
Bize öyle bir bilgi gelmedi.
0
pandispanya
(31.03.15)
İnternet é E hızı ile yürüdüm ama nafile ydı yani bi çok şeyden bi haberim
balyoz davası mahkumları serbest
berkin in davasına bakan savcı rehin.


Seçim Öncesi prova
0
indescribable
(31.03.15)
Hayatta inanmam, üstüme iyilik sağlık.
0
aychovsky
(31.03.15)
"there is no spoon" my friend.
0
devorgilla the gunslinger
(31.03.15)
Ben penguen belgeseli izliyordum, haberim yok. Oyle miymis?
0
fraise
(31.03.15)
vay anam serhat neler dönmüş yav
0
limoncello
(31.03.15)
hepsinin sorumlusu cehape zihniyeti ve onların destekçisi ceryan lobisi.
ayrıca kılıçdaroğlunuda es geçmeyeyim; evinde bulaşık, çamaşır, saç kurutma,süpürge vs ne kadar elektrikli alet varsa çalıştırmış ve trafoya zarar vermiştir. fiskiye de hala kırık mınagoyyim.
0
seyduna6687
(31.03.15)
cidden bugun de turkiyenin bir haftalik yogun gundemi bir gune sigmis. evropada bizim bugun yasadiklarimizi yuz yilda yasamiyorlardir.
0
exlibris
(31.03.15)
(5)

saat şuan kaç ?

athena
biliyorum internetten bakabilirdim ama bakmadım size çok güveniyorum en çok size güveniyorum. kıps ;)edit: hayır bir problem var telefon mu ileri almadı pc mi geri kaldı anlayamadım mınakoyim. bişeyide daşşak kebabı yapmadan cevaplayın.
biliyorum internetten bakabilirdim ama bakmadım size çok güveniyorum en çok size güveniyorum. kıps ;)

edit: hayır bir problem var telefon mu ileri almadı pc mi geri kaldı anlayamadım mınakoyim. bişeyide daşşak kebabı yapmadan cevaplayın.
0
athena
(30.03.15)
yarım
0
dokuzonbeş
(30.03.15)
teknikekip
(30.03.15)
10:34
0
exlibris
(30.03.15)
11:02
0
safepassage
(30.03.15)
antifiriz ya
0
Alt4y
(30.03.15)
(8)

zamaninda meshur olmus türkce slow sarkilar

ivettivett
kafam hafif guzel abilerim ablalarim. 70 ler olur 80 ler olur, türkce slow sarkilar canimsiniz lütfen.
kafam hafif guzel abilerim ablalarim. 70 ler olur 80 ler olur, türkce slow sarkilar canimsiniz lütfen.
0
ivettivett
(27.03.15)
www.youtube.com
Deniz Seki - Kop Gel Günahlarından
90's
0
exlibris
(27.03.15)
www.youtube.com

hayır - b.manço
0
neseranni
(27.03.15)
www.youtube.com
mehmet güreli - kimse bilmez
0
uuth
(27.03.15)
www.youtube.com

bu da böyle.
0
in search we trust
(27.03.15)
www.youtube.com
yeliz - yalaaan

www.youtube.com
nilüfer - son arzum
0
asisamus
(27.03.15)
ersan erdura. hepsini dinle
www.youtube.com

www.youtube.com

www.youtube.com
0
exlibris
(27.03.15)
kadınım tanju okan www.youtube.com
0
burchak
(28.03.15)
www.youtube.com

Hümeyra - Kördüğüm
0
o degil dee
(28.03.15)
(4)

Kolestrol Nasıl Düşürülür?

EXXE01
Herkese Selam. Askerden geldikten sonra ve bir hafta önce 2 kere kan aldırdım aralarında 8 ay var yaklaşık ve sırasıyla kolestrol değerlerim 138 ve 152 çıktı. Referans değerler ise iki teste nedense farklı birinde 0-100 diğerinde 0-130 Aşırı bir yükseklik olmadığının farkındayım ancak yine de diyet+
Herkese Selam.

Askerden geldikten sonra ve bir hafta önce 2 kere kan aldırdım aralarında 8 ay var yaklaşık ve sırasıyla kolestrol değerlerim 138 ve 152 çıktı. Referans değerler ise iki teste nedense farklı birinde 0-100 diğerinde 0-130 Aşırı bir yükseklik olmadığının farkındayım ancak yine de diyet+ sporla düşsün istiyorum

Güzel önerilerinize açığım
saygılar sevgiler bol kebaplı günler :)

Kebabı bile bıraktım :(
0
EXXE01
(26.03.15)
benim trigliserit degerim yuksek cikmisti. doktor bu hareket etmekle duser demisti. duzenli ve tempolu yuruyus yapmistim uzun sure. sonraki olcumde gercekten cok dusurmustum.
0
exlibris
(26.03.15)
nar suyunu bir araştır
0
art vandaley
(26.03.15)
Karbonhidrat alımını düşürüp basit şekeri komple kesin, kilo probleminiz varsa eğer kilo verin, sigara içiyorsanız içmeyin, her gün 1 saat yürüş yapın.
0
angelus
(26.03.15)
Bitkisel beslenin.
0
noluyor
(27.03.15)
(7)

skoda superb

anonymice
Çok hosuma giden bir araba bu. Gorunusu falan.Sizce?
Çok hosuma giden bir araba bu. Gorunusu falan.

Sizce?
0
anonymice
(25.03.15)
makam arabası gibi. çok farklı bi havası var.
0
spirit crusher
(25.03.15)
arka koltuk diz mesafesi falan efsane. 1.4 tsi motorlari yakitta uzebilir 100km 10 litre sehirici yakmasi normaldir yani. onun disinda skoda nin amiral gemisi, son kasada arkaya dana kadar superb yazmasalar cok daha sik olurmus ama neyse...
0
rentts
(25.03.15)
octavia kullanıyorum ama tekrar alsam superb alırım.
0
sutlu nescafe
(25.03.15)
Uzun süre octavia kullandım, çok kral arabaydı. Ordan yola çıkarsak alınır.
0
sehpa fx350
(25.03.15)
skodalarin dizayni hos. vw dokunusu hissediliyor.
0
exlibris
(25.03.15)
Adı gibi araba
0
steward
(25.03.15)
Yeni kasasi geliyor o daha guzel,bunun tasarimini hic begenmiyorum...karaktersiz
0
harakii
(26.03.15)
(13)

Evrenin backgroundunda çalan müzik ne olurdu?

anonymice
Ay'da ya da merkür'de ya da venüs'te oturuyorsunuz,yarım saatlik oksijeniniz var bütün evreni izlemektesiniz ve cep telefonunuzda istediğiniz her şarkıyı anında dinleyebiliyorsunuz..Fonda çalan parça ne olurdu (lütfen biraz dusunelim, özel bir parça olması lazım)Ben klasik düşündüm, belki beethoven
Ay'da ya da merkür'de ya da venüs'te oturuyorsunuz,yarım saatlik oksijeniniz var bütün evreni izlemektesiniz ve cep telefonunuzda istediğiniz her şarkıyı anında dinleyebiliyorsunuz..

Fonda çalan parça ne olurdu (lütfen biraz dusunelim, özel bir parça olması lazım)

Ben klasik düşündüm, belki beethoven belki mozart, ama en güzelinin www.youtube.com
olduğunda karar kıldım.

peki sizce arkafonda çalan şarkı ne olurdu?
0
anonymice
(24.03.15)
sanal hayvan
(24.03.15)
The Great Gig in the Sky
www.youtube.com

ya da Space Oddity
www.youtube.com
0
aychovsky
(24.03.15)
god is an astronaut'un tüm şarkıları.
özellikle tempus horizon
www.youtube.com
0
uuth
(24.03.15)
delifaruk
(24.03.15)
esaretin bedelinde opera sahnesi var.

www.youtube.com

tam da venusun uzerinde koltukta uzanmis ayaklarimi merkure uzatmis gunesi izlemek isterdim o muzikle. ama korkmayin gunes gozlugu var bende, ciplak gozle bakmiyorum
0
exlibris
(24.03.15)
indescribable
(24.03.15)
Space Oddity+1
0
late viper
(24.03.15)
merveyasar + 1
0
ssyumusakg
(24.03.15)
mono - a speeding car

durun yahu, benim dünyamın arka planında zaten o çalıyor...
0
mermize
(24.03.15)
Gustav Holst'un Gezegenler suiti ya da God is an Astronaut.
0
Haldamir
(24.03.15)
aklımıza direkt klasik müzik geliyor ama ben bunu da dinlerdim www.youtube.com cenneti çağrıştırsın :)
0
aybengülerim
(24.03.15)
vallahi 2008'de nasa, deep space'e across the universe yayini yapmisti. hani oralarda kimse varsa evrenin backgroundinda bunu dinlediler. bence pek de guzel olmus.

www.youtube.com
0
tannen
(24.03.15)
Anathema - one last goodbye
Veya
Rhcp - californication.
0
Tears of Devil
(24.03.15)
(6)

Senin bana şu kadar borcun var, diyebilmek

Cursed Chico
Fazla samimiyet olmayan birindne istemek pek zor olmasa gerek de. Yardımları olmuş birinden, bir arkadaştan borcu isteyebilmeyi becerebilyior msuunuz mesela? Unutmuştur mesela, vermemek istememesinden değil. PAraya da ihtiyacı yok vereceği.
Fazla samimiyet olmayan birindne istemek pek zor olmasa gerek de.

Yardımları olmuş birinden, bir arkadaştan borcu isteyebilmeyi becerebilyior msuunuz mesela? Unutmuştur mesela, vermemek istememesinden değil. PAraya da ihtiyacı yok vereceği.
0
Cursed Chico
(22.03.15)
Yapamayanları çok eleştiriyorum ancak ben de diyemiyorum maalesef.(evet oksimoron oluyor)

Bu tarz şeylerde para mevzusu açıldığında bile rahatsız oluyorum çünkü.
0
sevgikusunkanadinda
(22.03.15)
borcu olan kişinin seni bu duruma sokması yeterince ayıp olduğu için aslında senin çekinmeden ondan o parayı isteyebilmen lazım.
0
neira
(22.03.15)
çok ihtiyacım olduğunda ancak söyleyebilirim, yoksa katiyen söyleyemiyorum.
0
kahin ahtapot paul
(22.03.15)
ben en fazla ima edebiliyorum ya. işte şu sıralar şöyle bir iş için çok paraya ihtiyacım var ama durumum pek müsait değil gibilerinden. direkt isteyemiyorum.
0
köstebek kurabiye
(22.03.15)
herhalde yahu kazanmak için assimden ter damlatan parayı niye isteyemeyeyim? unuttum diye bir şey yok. asıl iyi arkadaş hatırlar o borcu her saat. "insan almasını bildiği gibi vermesini de bilmeli" der atsız patr.
0
patr
(22.03.15)
ben de alacagimi hatirlatamayanlardanim. hic soyleyemem. ama sana yardimci olayim.

konusurken "yaa of aybasina da x gun var. sunu sunu alicam para lazim ama maaslar da yatmadi falan de. okuz degilse paraya ihtiyacini anlar borcu oldugu da aklina gelir. dolayli gir olaya...
0
exlibris
(23.03.15)
(3)

word sorusu

exlibris
word'de cumle icinde kullanilan tum kelimelerin bas harfleri buyuk yazilmis.bir tus kombinasyonu vardi duzenliyordu bu durumu neydi o?Duyuru Pek Hos, Pek Leziz (bu sekilde)Duyuru pek hos, pek leziz (boyle yapmak istiyorum)metinleri excele de aktarip orada da duzenleyebilirim. (proper komutu ise yara
word'de cumle icinde kullanilan tum kelimelerin bas harfleri buyuk yazilmis.

bir tus kombinasyonu vardi duzenliyordu bu durumu neydi o?

Duyuru Pek Hos, Pek Leziz (bu sekilde)
Duyuru pek hos, pek leziz (boyle yapmak istiyorum)

metinleri excele de aktarip orada da duzenleyebilirim. (proper komutu ise yaramiy!)
0
exlibris
(18.03.15)
Shift+F3
0
insan opusen hayvandir
(18.03.15)
font büyüklüğünün iki yanında bir sembol var Aa şeklinde ona basarak değiştirebilirsin, kısa yolunu bilmiyorum.
0
okumayi sevmeyen okur
(18.03.15)
cennetliksiniz.
0
🌸exlibris
(18.03.15)
(3)

survivorda odul

exlibris
ortadan basladim izlemeye. simdiki oyunda odul neydi? ne kazandi bunlar?
ortadan basladim izlemeye. simdiki oyunda odul neydi? ne kazandi bunlar?
0
exlibris
(17.03.15)
börekti galiba
0
sta
(17.03.15)
Börek + oda
Odada Türkiye den izler olacakmış..
0
mutekebbir
(17.03.15)
tamamdir. acur da simdi ayni seyi soyledi.
0
🌸exlibris
(17.03.15)
(6)

beş kardeş - ara vermiş diyollar

cy7
ara verdik deyip kaldırmasınlar bunu? Peki biz ne yapabiliriz destek olmak için, fikri olan?
ara verdik deyip kaldırmasınlar bunu? Peki biz ne yapabiliriz destek olmak için, fikri olan?
0
cy7
(17.03.15)
yaz dizisi olacakmış sanırım. ben de başlamayı düşünüyordum ama her bölüm 3 saat fazla geldiği için başlamamıştım. iyi yapmışım. yaz dizisi yaptıklarında süreyi kısaltırlar umarım.
0
disfori
(17.03.15)
diziyi izledim. hikaye guzeldi ama abi bolumler cok uzundu. 2,5 saat dizi mi olur?

muhtemelen kaldiracaklar istediklerini bulamadilar. ama guzeldi suresi disinda
0
exlibris
(17.03.15)
şundan dolayı; www.youtube.com
0
zam sampiyonu domates
(17.03.15)
İkinci kadın ve kız çocuğu ilk bölümden çıkmamalıydı.
0
sehpa fx350
(17.03.15)
bir boka benzemiyordu ekşici abartması 3 bölüm izledim bayılıyordum bir kere kel bodur ve fakir adamın 2 tane manitası var dizide siktir. koşturmaca bağrışma yanlış anlama, bir dinle beni klasik türk dizisi. leyla ile mecnunuda sevmezdim çok absürt komediydi ama başarılıydı onun ekmeğini yiyecekler.
0
mrthany
(17.03.15)
tamam ya sizin neyinize dizi, oturun küçük ağa izleyin :)
0
🌸cy7
(18.03.15)
(4)

bankaya para yatırdık..

cetoxim
diyelim. yaklaşık 40 bin. sonra kartını kırıp ortadan kaldırdık diyelim. bu para kaç yıl olduğu gibi kalır. faiz vs. olmadan. atıyorum, x bankasına 15 sene sonra gittiğimde kendi paramı t.c. numarasıyla gidip çekebilir miyim?
diyelim. yaklaşık 40 bin. sonra kartını kırıp ortadan kaldırdık diyelim. bu para kaç yıl olduğu gibi kalır. faiz vs. olmadan. atıyorum, x bankasına 15 sene sonra gittiğimde kendi paramı t.c. numarasıyla gidip çekebilir miyim?
0
cetoxim
(16.03.15)
Hic islem gormeyen heaaplar 10 yil sonra merkez bankadina devredilir
0
exlibris
(16.03.15)
Cekersin ancak zaman aşımı var ya 10 yada 15 yıl süresi vardı.

Bddk bin sitesinden yada doğrudan bankanın müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsiniz
0
Euxinos007
(16.03.15)
10 yıl bekler. Tmsf ye devredilir.
0
Bostan
(16.03.15)
Söylendiği gibi 10 yıldır süresi, ama banka onda her sene hesap işletim ücreti kesecektir mesela. Faize falan yatırmazsan 10 sene sonra 40000 şu anki enflasyon oranlarıyla bugünün 15000 lirasına falan denk gelecektir sanırım.
0
atom karincanin torunu
(16.03.15)
(2)

Karaköy kahvaltı mekanı

evc
Ya arkadaslar neresi güzel? Yorumlara bakıyorum bi yere iyi diyen öbürü kotu diyor beğenmiyor. Mekani alip satmicam ama e gitmisken iyi memnun kalacagimiz bi yer olsun. Siz ne dersiniz? Nasil bi yorum yaparsınız?
Ya arkadaslar neresi güzel? Yorumlara bakıyorum bi yere iyi diyen öbürü kotu diyor beğenmiyor. Mekani alip satmicam ama e gitmisken iyi memnun kalacagimiz bi yer olsun. Siz ne dersiniz? Nasil bi yorum yaparsınız?
0
evc
(13.03.15)
karakoy degil ama yakini denebilir besiktas pisi
0
yazmaya da bilirim bir garantisi yok
(13.03.15)
katli otoparkin altinda namli var. ama biraz!tuzlu fiyatlari. sarkuteri ortami guzel ama bufeden sectiklerinizin paraasini tek tek oduyorsunuz. cok hesapli degil.
0
exlibris
(13.03.15)
(2)

Sosyal Güvenlik Hk.

helal olsun ustasi
3600 günü tamamlayanlar istifa etse de atılmış gibi tazminat alabilir deniyor özel şirketten. Doğru mudur?Teşekkürler...
3600 günü tamamlayanlar istifa etse de atılmış gibi tazminat alabilir deniyor özel şirketten. Doğru mudur?

Teşekkürler...
0
helal olsun ustasi
(12.03.15)
3600 gun minimum primin olmali
sigorta baslangicin da 15 yil oncesi olmali.

yani bugunden bahsediyorsak. ssk girisin 2000 yili olmali+ 3600 gun prim odenmis olmali. bu sartlari sagliyorsan calistigin isyerinden kidem tazminati alip ayrilabilisin.

iskanunu.com
0
exlibris
(12.03.15)
Sigorta gitiş tarihinin 08.09.1999 den önce olması gerek. Eğer bu tarihten önce sigortalıysan 3600 gün ve 15 yılı tamamladıysan sgk ya başvurup bir kağıt alıyosun işyerine veriyorsun paranı alıyorsun
0
ayhsegul
(13.03.15)
(20)

diş fırçanızı ne sıklıkla değiştiriyorsunuz?

mr.goodcat
soru başlıktadır.
soru başlıktadır.
0
mr.goodcat
(12.03.15)
6 ayda 1 değiştirin deniyor. unutmazsam değiştiriyorum.
0
neira
(12.03.15)
3 ayda 1
neira, 6 ayda 1 doktora gideceksin, fırça 3 ayda 1 :)
0
rock n roll
(12.03.15)
kullanım sıklığınıza bağlı, günde bi sefer fırçalıyorsanız 6 ay gider rahat
0
animalman
(12.03.15)
eskiden senede bir falandı heralde. şimdi ayda bir değiştiriyorum. ama oral b'nin en ucuz olanları var onlardan alıyorum. çok yumuşak ve büyük oluyor.
0
m murphy
(12.03.15)
3-4 ayda 1
0
Tyler89
(12.03.15)
6 ayda bir falan. 3 ayrı fırçam var. ondan fırça bozulmasa da 6 ay olunca atıyorum.
0
merena
(12.03.15)
telleri yamulmaya baslayinca
0
jedilance
(12.03.15)
3 4 ay. Bazen daha erken. Bi sure kullanimdan sonra rahatsız oluyorum yenisini alıyorum hemen.
0
rayde
(12.03.15)
hemen hemen 2 ay kullaniyorum.
genelde lavaboya falan dusuruyorum sonra cope atiyorum. ama 2 ayi gecmez.
0
exlibris
(12.03.15)
yılda 1
ama sürekli koruyucu başlık kullanıyorum ortada bırakmıyorum
0
yüzyıllık yalnızlık
(12.03.15)
2 ayda bir
döner başlıklılardan benim fırçam. pilin bitmesine yakın başlığı da değiştiriyorum.
0
whimsical
(12.03.15)
3 ayda bir
0
mutlusismankedi2015
(12.03.15)
günde 2-3 kere diş fırçalıyorum. ucuz fırça alırım, onu da ayda bir, en fazla iki ayda bir değiştiririm.
0
lily briscoe
(12.03.15)
eğer temizliğini yaparsanız 3 ayda 1'e gerek yok yaw 6 ayda bir de olur
0
bradshaw
(13.03.15)
3 ay
0
mesglsn sanirm bn yatiyrm
(13.03.15)
haftada 1 fırçalıyorum, değiştirmek gerekmiyor.
0
rygard
(13.03.15)
ulan çetele mi tutuyorsunuz?

banyoda duvara mı yazıyorsunuz?

nereden hatırlıyorsunuz aldığınız tarihi de zamanı dolunca değiştiriyorsunuz?

macun bitince, yeni macun alırken evdeki bütün fırçaları yeniliyorum.
0
cokilgincvesesgetirecekbirnickarayanadam
(13.03.15)
ne zaman diş fırçalığına koyarken veya alırken elimden kayıp lavabonun yanındaki vileda kovasının içine düşerse o zaman değiştiriyorum.

illa ki 4-5 ayda bir de düşüyor mutlaka.
0
kibritsuyu
(13.03.15)
üç dört ayda bir oluyor. uzamıyor daha fazla genelde.
0
uzunuzunilgi
(13.03.15)
2 ayda bir, yumuşak fırça kullanıyorum hatta bazen ayda bir değiştirsem mi diye düşünüyorum.
0
neferkitty
(13.03.15)
(5)

Kanada'da mı yaşamak isterdiniz Avustralya/Yeni Zelanda da mı?

april12th
Ya evet, bir sürü değişken falan var, ama genel olarak bakarsanız. Seçim yapmam gerek. İkisi hakkında da en ufak fikrim yok. Tek bildiğim Kanada'nın soğuk olduğu, diğerlerinin başka yarımküre'de olmaları. Özellikle buralara gitmiş, belki yaşamış insanlardan da yorum alırsam daha iyi olacak benim içi
Ya evet, bir sürü değişken falan var, ama genel olarak bakarsanız.

Seçim yapmam gerek. İkisi hakkında da en ufak fikrim yok. Tek bildiğim Kanada'nın soğuk olduğu, diğerlerinin başka yarımküre'de olmaları.

Özellikle buralara gitmiş, belki yaşamış insanlardan da yorum alırsam daha iyi olacak benim için.

Teşekkürler.
0
april12th
(11.03.15)
yeni zelanda kesinlikle, kanada'nın 15-20 yıl içinde amerika'nın dibinde olmasının dezavantajlarını yaşayacağını düşünüyorum, gerçi küresel ısınma ile kuzey bölgeleri daha yaşanılabilir olacakmış ama işte bu durumda amerika'dan büyük bir göç dalgası kanada'nın yapısını bozabilir; tabii bunlar hep tahmin.
0
gezegen olan pluton
(11.03.15)
oha hepsini secebiliyor muyuz?
yasamadim ama ucu de olur. siralamam su sekilde olurdu...

1- kanada
2- avustralya
3- new zealand
0
exlibris
(11.03.15)
hiçbirine gitmedim ama böyle bir imkanım olsa bir saniye düşünmeden kanada derdim.

avustralya ve yeni zelanda bana çok "uzak" geliyor. şu anlamda uzak, dünyanın geri kalanından uzak. etrafında güneydoğu asya ve uzakdoğu ülkeleri var. ilgimi çeken yerler değil. yani dünyanın bir anlamda sktir edilmiş yerinde gibi geliyorlar bana. o yüzden sevmiyorum pek. bir de böcek örümcek falan var hiçbir şeyden korkmadığım kadar korkuyorum ben onlardan. gerçi koala da var ama olsun evde beslenen bir hayvan değil sonuçta kendine faydası yok pezevengin bana ne faydası olacak, varsa var.

öte yandan kanada, amariga'ya çok yakın. soğuğu severim. buz hokeyini çok severim. dağı tepesi doğası güzel. iklimi benim için gayet güzel. insanları medeni. büyük bir ülke olmasına rağmen nispeten güvenli. abd, fransa ya da ingiltere'de kendimi çok güvende hissetmem mesela ama kanada öyle değil.

off tabii ki kanada ne anlatıyom ben.
0
what is love
(11.03.15)
yeni zelanda.
0
omer gibi
(11.03.15)
avustralya.
0
mcserci
(12.03.15)
(12)

Arkadaş Ortamında Fıkra Olayı Kaldı mı?

colg fusion
Geçen konuşurken fark ettik ki bizim grup misal 10 senedir görüşür eder. Eskiden fıkra falan muhabbeti olurdu, bir baktık bizde de etrafta da ölmüş fıkra olayı. Evet arkadaş ortamlarında fıkra falan durumları kaldı mı?
Geçen konuşurken fark ettik ki bizim grup misal 10 senedir görüşür eder. Eskiden fıkra falan muhabbeti olurdu, bir baktık bizde de etrafta da ölmüş fıkra olayı. Evet arkadaş ortamlarında fıkra falan durumları kaldı mı?
0
colg fusion
(11.03.15)
Biz hala anlatiyoruz muhabbetlerde
0
sirena
(11.03.15)
Nadiren denk geliyorum. O kadar da kötü değil.
0
aychovsky
(11.03.15)
Artık fıkraya değil fıkra diyene gülüyoruz. Fıkra mı kaldı lan diye. Espri malzemesi oldu artık.
0
apartman teyze
(11.03.15)
Temel çok yaşlandı çok.
0
delirium
(11.03.15)
Yok abi kalmadı. Fıkralardaki her şey gerçek oldu çünkü.
0
ketcapli dondurma
(11.03.15)
Ben arada anlatırım fıkra anlatmak retorik becerinin bir parçası olduğu için her fıkra herkese hitap etmez kişisine ve o anki atmosfere göre elinde iyi olanlardan bir tane nüktedan bir uslupla karıştırıp anlatırsan ortamdakileri yakalamış olursun
insanları güldürmeyi seviyorum
0
esmeralda
(11.03.15)
sen deyince fark ettim fıkra olayı bizde de bitmiş.
0
basond
(11.03.15)
Fıkra bitmiş abi..
0
sehpa fx350
(11.03.15)
çocuk eve gelip babasına : "baba, matematik hocamız seni görmek istiyor" der.
babası "ne oldu?" diye sorar.
"7 kere 9 kaç eder diye sordu, ben de 63 dedim. ardından 9 kere 7 kaç diye sordu, ben de arasındaki fark ne am.na koyim dedim." der.
babası; "arada ne fark varmış ki?" der babası ve kabullenir : "peki giderim"

ertesi gün çocuk eve geri gelir ve sorar "baba gittin mi okula?"
"henüz değil" der babası.

çocuğu da "o zaman geldiğinde beden öğretmenini de görmen lazım" der.
"neden" diye sorar babası.

"bugün beden dersinde, sol kolumu kaldırmamı istedi. kaldırdım. sağ kolumu kaldırmamı istedi, kaldırdım. sonra sol ayağımı kaldırmamı istedi, yaptım. sonra da sağ ayağımı kaldırmamı istedi; ben de "ya..ağım üzerinde mi durucam?" dedim.
"tabiki" der babası. "tamam gidicem"

ertesi gün çocuk tekrar gelir "baba gittin mi okula?"
babası : "henüz değil"
"gerek kalmadı, okuldan kovdular beni"
babası : "neden kovdular oğlum seni?"

"beni müdürün odasına çağırdılar, matematik öğretmeni vardı, beden öğretmeni vardı, bir de tarih öğretmeni vardı."

"tarih öğretmeni ne bok yemeye gelmiş am.na koyim oraya?" diye sorar babası.

oğlu da : "ben de aynısını sordum"
0
[silinmiş]
(11.03.15)
Askerde hâlâ var. Hatta 2 hafta kadar önce fıkra şöleni düzenledik kendi aramızda. Pek eğlenceli olmadı çünkü bilindik ya da tahmin etmesi güç değil akılda kalanlar.
0
IncredibleMau
(11.03.15)
Ben fıkrayı bir yere bağlayacağım zaman anlatıyorum, alakalı olduğu zaman yani. Çok etkili oluyor.
0
yirmisantim
(11.03.15)
bitti o is. simdi arkadaslar biraraya geldiginde hep birlikte herkes kendi telefonunu kurcaliyor. oyle konusma falan yok
0
exlibris
(11.03.15)
(1)

Kendini tanıt sorusuna yanıtlarınız ne olur?

KendineAteist
Yarın adliyede zabıt katipliği mülakatına gideceğim büyük ihtimal böyle bir soru soracaklar hangi maddeleri saymalıyım ?
Yarın adliyede zabıt katipliği mülakatına gideceğim büyük ihtimal böyle bir soru soracaklar hangi maddeleri saymalıyım ?
0
KendineAteist
(08.03.15)
adım kendine...
xxxx yilinda yozgatta dogdum
su ve su okullari bitirdim
surada yasiyorum


diye basla cok uzun cumleler kurma. kisa kisa bir kac detay daha ver. sonra zaten karsi taraf sorular sorar, konusma ilerler
0
exlibris
(08.03.15)
(5)

Şu gardrop için 850 lira vermeye değer mi?

faraton
Ne dersiniz? Sağlam çıkar mı? Almışken kalitelisi olsun istiyorum, diğer bütün modellere baktım hepsiburada.com sitesinde ve diğerlerinde bunda karar verdim ama bunu alırsam pişman olmak istemiyorum.http://i.imgur.com/a9mbR2P.jpg
Ne dersiniz? Sağlam çıkar mı? Almışken kalitelisi olsun istiyorum, diğer bütün modellere baktım hepsiburada.com sitesinde ve diğerlerinde bunda karar verdim ama bunu alırsam pişman olmak istemiyorum.

i.imgur.com
0
faraton
(08.03.15)
Nasıl anlarım ki sunta mı değil mi? hiç mobilya tecrübem yok, herife sorsam yalan söyleyemez sanırım?
0
🌸faraton
(08.03.15)
Aciklama kismi cok az.insan yazar nedir ne degildir.biraz fazla sanki.cok sık tasinacaksaniz cabuk yamulacak zaten.
0
safsafinaz
(08.03.15)
nasıl cabuk yamulur ya? yamulmayan ahşap modeli nasıl bulcam?
0
🌸faraton
(08.03.15)
bence git bellona ya da istikbal magazasindan satin al. internetten alirsan kendin kurmak durumunda kalirsin. hacimli urun oldugu icin kurulumu da kolay olmaz.

git bayiiye gozunle gorerek begen al. gelip kurarlar hem.

linkteki urun guzelmis ama begendim. (pahali fakat)
0
exlibris
(08.03.15)
çilek mobilya ile görüştüm, gelip kendileri ücretsiz kurulum yapıyorlar.
0
🌸faraton
(08.03.15)
(2)

en çok raket kıran tenisçi kimdir?

diyojenimtırak
illa en çoğu bulmak gerekmez, raket kırmak deyinca akla gelse de olur..
illa en çoğu bulmak gerekmez, raket kırmak deyinca akla gelse de olur..
0
diyojenimtırak
(07.03.15)
Boris Becker.
0
dokuzeylul
(07.03.15)
www.youtube.com

marcos bagdadis celallenip bir kac tane gomcurmustu bir macta
0
exlibris
(07.03.15)
(5)

Kuruyemişçilerin sattığı meşhur çikolata neydi?

gozo
Artık kaldı mı kalmadı mı bilmiyorum. Özellikle kadıköy rıhtımdaki kuruyemişçilerde bulunurdu. Mavimsi bir abambalaj. Çikolata diyorum ama gofret gibiydi de. Şekli bulut gibi düzensizdi. İçi boştu bi de. Neydi adı ya?
Artık kaldı mı kalmadı mı bilmiyorum. Özellikle kadıköy rıhtımdaki kuruyemişçilerde bulunurdu. Mavimsi bir abambalaj. Çikolata diyorum ama gofret gibiydi de. Şekli bulut gibi düzensizdi. İçi boştu bi de.
Neydi adı ya?
0
gozo
(04.03.15)
Baylanda vardı galiba en son gittiğimde, mabel 'in miydi?
Edit: sağlam sallamışım
0
Hersheys
(04.03.15)
Alaska koko.
0
aeroflot
(04.03.15)
Koko +1
0
fallopian
(04.03.15)
yine google'a soktun kardes c4.staticflickr.com
0
exlibris
(05.03.15)
Koko hala satılıyor kuruyemişçilerde
0
lilidance
(05.03.15)
(3)

draw something / bu nedir (resimli)

problematik
Dishwasher cart?
Dishwasher cart?
0
problematik
(04.03.15)
rack
0
inheritance
(04.03.15)
dishrack
0
masa penisi
(04.03.15)
rack

oha bunu karsi taraf cizmis mi? abi millet neler yapiyor
0
exlibris
(04.03.15)
(15)

dun geceden beri kimler uctu?

damdanakan
Yine bi şeyler olmuş. Tamamen gizli işsizlikten soruyorum. Teşekkürler.
Yine bi şeyler olmuş. Tamamen gizli işsizlikten soruyorum. Teşekkürler.
0
damdanakan
(04.03.15)
Kuşlar. Ama mutluluktan değil.
0
Tears of Devil
(04.03.15)
ben. mal çok iidi :)
0
aeroflot
(04.03.15)
bildiğim kadarıyla der meister ve mea maxima culpa.
0
[silinmiş]
(04.03.15)
İyi uçması gereken 1-2 troll daha kalmış. Yavaş yavaş düzelir duyuru. (Kendimi akpli gibi hissettim lan)
0
Tears of Devil
(04.03.15)
Noldu ki olaylardan habersizim
0
basond
(04.03.15)
der meister kendini de feda ederek duyuruda en çok rahatsız olunan, sabah akşam etrafa nefret kusan kişinin uçmasına sebep oldu dolaylı bir şekilde de olsa. benim gözümde artık bir kahraman kendisi asdhasfasd.
0
newbie.
(04.03.15)
adam ruhani lider. el çeçeni. rip in peace.
0
kargn
(04.03.15)
ne kacirdim ben yaa? n'oldu ki dun aksam? ozet gecseniz...
0
exlibris
(04.03.15)
Ne zaman erken uyusam bişiler kaçırıyorum sonra da seyirci gibi anlamaya çalışıyorum. Cahile anlatır gibi heceleyin nooldu
0
isimmisimyok
(04.03.15)
benim anladığım kadarıyla önce der meister sonra da hollowlife la mea uçmuş. nedenlerini çok bilmiyorum.
0
🌸damdanakan
(04.03.15)
hollowlife uçmadı bea. compumaster'in duyurusunu iyi okuyun.
0
kargn
(04.03.15)
ya truman şu dilini az ısır ne olur. bak tik atıyorum ama resmen içim kirleniyor senin mea yla ilgili yazdıklarını okuyunca. :/ bunu da buraya not düşeyim. bugün içimdekileri söyleme günüm ^^
0
🌸damdanakan
(04.03.15)
batu+1
gidin sözlükte kozlarınızı paylaşın. ne zamandır catfight olmadı zaten. bize de eğlence çıkar.
0
kargn
(04.03.15)
Ne kadar az polemik, o kadar az uçuş.
Gerek yok bu işlere.
0
gece lampulu
(04.03.15)
ben mea maxima'nın uçtuğunu yeni öğrendim ve üzüldüm açıkcası.

tamam duyurularda alakasız bir şekilde kızdığı oluyordu ben bu yönüne alışmıştım hatta ve gördükçe gülüyordum, daha nickini görmeden mea maxima diyordum.

ama ''mea maxima neden böyle'' diye duyuru açıldı yasal olarak sorun teşkil etmese de 50 kişi burda kadına nefret kustu, sanal da olsa ayıp bir şey bence.

hoşumuza gitmiyorsa ispiyonlarız cevabı silinir sonuçta küfür etmeyen birisi idi hatırladığım kadarıyla.
ama her şey anladığım kadarıyla o duyuru yüzünden çıkan sürtüşme ile başlamış , ne mea maxima ne de başkasının bu şekilde alay edilir gibi linç edilmesi hoş değil ve yetişkin, dahası çoğu eğitimli ve kültürlü insanlara yakışan bir şey değil bence.

yazanlar kimler nicklerini filan ne yazıldığı detayı ile bile hatırlamıyorum sadece duyuruyu hatırlıyorum.
dolasıyla hatırlamadığım için kimseye şahsi bir gönderme yapmam mümkün değil ama bir çok kişinin ayıbı var bu olayda.

konunun detayını da bilmiyorum bakıp araştırmadım zaten belki yanlış şeyler de yazmış olabilirim ama bir kullanıcı için ''neden böyle'' diye duyuru açmak hoş değil sadece bunu demek istedim.

Edit: uçmasının haklı gerekçeleri de olabilir konuyu bilmiyorum dün gece uyumuşum zaten , ne zaman uyusam olay oluyo kaçırıyorum hepsini.

sadece mea ya da başkasına bu kışkırtmalı linç tavrı bi bitsin artık, koca koca insanlarız onu demek istedim.
0
neferkitty
(04.03.15)
(4)

renk değiştiren elbise mevzusunu ne anlayamadım

steve rogers
ben mavi-siyah gördüm doğrusu ne bunun evdeki diğer 2 kişi sarı beyaz dedi neden böyle oluyor?
ben mavi-siyah gördüm doğrusu ne bunun evdeki diğer 2 kişi sarı beyaz dedi neden böyle oluyor?
0
steve rogers
(28.02.15)
ben de her iki rengi gordum. ama bence soyle bir sey var. o resim gif formatinda muhtemelen, once mavi siyah oliyor sonra bir anda diger renge donuyor. herkes farkli goruyor
0
exlibris
(28.02.15)
gif formatında değil
göz yorulması durumu var, bir süre bakınca rengi değişik algılıyorsun
0
facebook
(28.02.15)
Gif değil. Tamamen algıyla alakalı bi şey. Ortamdaki ışık, beynin yorgunluğu, elbisenin fotoğrafının bulunduğu sayfanın rengi gibi şeylerden etkilenip iki farklı renk görebiliyorsunuz.
0
kaffle
(28.02.15)
İngilizceniz yeterliyse eğer şu video ile konuyu kapatıyorum. Lütfen kapansın. Lütfen.

www.youtube.com
0
druid
(01.03.15)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.