Giriş
(8)

29 ekim tatil mi

lynyrd skynyrd
okullar dışında özel sektör tatil, değil mi arkadaşlar? lütfen "tatil" deyin.
okullar dışında özel sektör tatil, değil mi arkadaşlar? lütfen "tatil" deyin.
0
lynyrd skynyrd
(27.10.14)
Tatil.
0
arnold schwarzeneger
(27.10.14)
28 ekim yarım gün 29 ekim tam gün resmi tatil.
0
jimjim
(27.10.14)
28 ekim yarım gün, 29 ekim tam gün tatil.
0
fallthepieces
(27.10.14)
Özel sektörde her firma tatil yapmayabiliyor, ben maalesef çalışıyorum mesela.
0
paranoyak senarist
(27.10.14)
hadi ise gelme sen.izinlsin
0
exlibris
(27.10.14)
Yasal olarak -belli sektörler hariç- tüm işyerleri 28 yarım ve 29 tam olmak üzere tatil. 19 Mayıs'da filan sözleşmeye madde koyarak çalıştırabilir ancak 29 ekim'de çalıştıramaz mesai ücreti vermeden. Tabii fiiliyatta böyle olmuyor ne yazık ki.
0
nuka cola
(27.10.14)
ben de çalışıyorum. yarım gün falan olsa bari. o da yok aq.
0
lionel andres
(27.10.14)
Bizim firma bile tatil yapiyor.
0
delifaruk
(27.10.14)
(5)

bir fırın markası vardı, neydi?

kırmızıkaşekaban
daha önce duyuruda konuşulurken görmüştüm, favorilere ekledim sandım ama bulamadım... -sanırım bir italyan markasıydı. (en azından yabancı marka olduğuna eminim)-bir örnek resim gösterilmişti, fırın kırmızıydı.- küçük bir fırın, mini fırınlardan bile daha ufak.-asıl amacı ekmek pişirmekmiş bu fırını
daha önce duyuruda konuşulurken görmüştüm, favorilere ekledim sandım ama bulamadım...
-sanırım bir italyan markasıydı. (en azından yabancı marka olduğuna eminim)
-bir örnek resim gösterilmişti, fırın kırmızıydı.
- küçük bir fırın, mini fırınlardan bile daha ufak.
-asıl amacı ekmek pişirmekmiş bu fırının ama sonradan yeni çıkan modelleriyle fırın yemeği de pişirebilşiyormuş.

böyle bir fırın bilen var mı?
0
kırmızıkaşekaban
(26.10.14)
İtalyan diyorsun, kırmızı diyorsun...

Yanlış büyük ihtimalle ama SMEG mi? Retro tasarımlara sahip bir marka.
0
aguilas negras
(26.10.14)
markanın sitesinden bütün modellere baktım ama bulamadım aradığımı.
0
🌸kırmızıkaşekaban
(26.10.14)
DeLonghi mi?
0
gzg
(26.10.14)
blanco?
alessi?
0
exlibris
(27.10.14)
Esse
0
april12th
(27.10.14)
(5)

Tik meselesi

dinsiz adam
arkadaşlar cevabınızın tiklenip tiklenmediği neden bu kadar sikinizde? kutunuza tikiniz koyulmayınca sikiniz mi düşüyor?not: Siz cevap verin tikmeyip sabaha bırakıcam.
arkadaşlar cevabınızın tiklenip tiklenmediği neden bu kadar sikinizde? kutunuza tikiniz koyulmayınca sikiniz mi düşüyor?

not: Siz cevap verin tikmeyip sabaha bırakıcam.
0
dinsiz adam
(26.10.14)
ben korkuyorum şahsen
0
saksı
(26.10.14)
genellikle tik vermeyen malların çoğu soruyu sorup siktir olup gidenler ya da kişisel egosunu tatmin etmek için açtığı duyuruda şamar oğlanı gibi cevap alıp beğenmeyenler oluyor. yoksa kimsenin tikin değil.
0
Alt4y
(26.10.14)
Ben de hep merak ederim bunun cevabını. Tikim nerede tikim nerede diye niye vıyaklayıp dururlar merak ediyorum doğrusu.
0
kumlupara
(26.10.14)
Tik atmak, o soruya verilen yanıtlar içinde doğru cevabın o olduğunu gösteriyor. Aynı soruyu sormak isteyen biri, arama yapıp kendi sorusunun daha önce sorulduğunu görüyor ve doğru cevabım da tikli olan olduğunu dikkate alarak tekrar sormaya gerek duymuyor. Bence bu minvalde ilerleyince tikli yanıt hem zaman kazanmaya yardımcı oluyor, hem de soru kirliliğinin önüne geçiyor. Soru sahibinin verilen "doğru" yanıta tik atarak bir yerde teşekkürünü etmesi de bence iyi niyet göstergesidir.
0
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(26.10.14)
tik onemli
0
exlibris
(26.10.14)
(1)

şu saatin modeli nedir(caps'li)

baba jo
google görsellerde arattım fotoğrafı ama bulamadım bir şey. modeli nedir bu saatin bilen var mı?
google görsellerde arattım fotoğrafı ama bulamadım bir şey. modeli nedir bu saatin bilen var mı?
0
baba jo
(25.10.14)
exlibris
(26.10.14)
(11)

karı koca aynı isimde olursa?

c1b2k3
var mı böyle tanıdıklarınız? garip geldi bana şimdi düşününce :)
var mı böyle tanıdıklarınız? garip geldi bana şimdi düşününce :)
0
c1b2k3
(25.10.14)
var.
aycan - aycan.
0
fiyuuuu
(25.10.14)
tanıdığım yok da biri tv dizilerinde oyuncu olan gökçe isimli karı-koca vardı boşanmadılarsa.
0
calzoncillos
(25.10.14)
boşandılar. kızlarının adı da aynı
0
michael_knight
(25.10.14)
ünlü oyuncu gökçe özyol, gökçe isminde bir kadınla evlenmişti. soyadını da aldığına göre ikisi de şu an gökçe özyol ;)
0
bana jacob diyolar
(25.10.14)
var deniz ikisinin adı da
0
hayir bu koyden olsam nolcak
(25.10.14)
var arkadaşımın ismi Sena (Kadın)

kocasının ismi de Sena
0
fallthepieces
(25.10.14)
daha farkli bir ornek vermek istedim,

60 yasindaki babamin genc sevgilisinin adi ile benim kocamin adi ayni.
0
balli borek
(25.10.14)
evet var devrim devrim. çok güzel bişi bence. tesadüfün böylesi çünkü...
0
denne
(25.10.14)
Bir ara Bülent Ersoy da kendine Bülent isimli bir sevgili arıyordu.
0
bazilika
(25.10.14)
peki biraz daha fantazi yapalim. soyadi da yani olan var midir acaba?
0
exlibris
(26.10.14)
@exlibris" evlendikten sonra aynı oluyor diye sormadım onu :) ama bir de öyle denk gelse daha da efsane olur:)
0
🌸c1b2k3
(02.11.14)
(17)

içerisinde "ben" geçen markalar

soujiro
benical şurup geliyor bir tek aklıma. benzin falan da olabilir. aklınıza gelen bir şeyler var mı?
benical şurup geliyor bir tek aklıma. benzin falan da olabilir. aklınıza gelen bir şeyler var mı?
0
soujiro
(25.10.14)
benetton.
0
mahone
(25.10.14)
benedur
0
she was my baby
(25.10.14)
bengay krem
0
archery
(25.10.14)
Albeni, benical
0
azeriturku
(25.10.14)
ben and jerry's
0
nimberjack
(25.10.14)
benckiser
0
michael_knight
(25.10.14)
bentley
0
mirty
(25.10.14)
Ben sherman
0
VickVickyVale
(25.10.14)
BenQ
0
hurma
(25.10.14)
kalbim benecol
0
namus ninjası
(25.10.14)
Merdedes benz
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(25.10.14)
Ben's Cookies
0
elitist
(25.10.14)
Hotel Benica
0
wittgenstein
(25.10.14)
Albeni
0
aguilas negras
(25.10.14)
ben10
0
melancholia
(25.10.14)
vay be kendimi gerizekalı gibi hissettim. bu kadarı yeter de artar bile çok sağolun
0
🌸soujiro
(25.10.14)
benedictine
0
exlibris
(26.10.14)
(22)

en sevdiğiniz kısa yol-işlevi

bluebey
ctrl+shift+t-kapatılan sekmeyi geri getirme :)edit: aklıma gelen diğerleriwin+tabwin+e
ctrl+shift+t-kapatılan sekmeyi geri getirme :)

edit: aklıma gelen diğerleri

win+tab
win+e
0
bluebey
(25.10.14)
ctrl+c ctrl+v

alt+tab
0
thracian
(25.10.14)
ctrl/cmd + 1,2,3,4,5,6,7,8,9

edit: tarayıcıda sekmeler arası dolaşmayı sağlıyor.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(25.10.14)
ctrl + alt + del
0
allanpoe
(25.10.14)
Tam yazacaktim, soruyla birlikte yazmissin benimkini:)
0
delifaruk
(25.10.14)
ctrl + s.

save hayat kurtarır.
0
devorgilla the gunslinger
(25.10.14)
ctrl + f
0
austenn
(25.10.14)
yapılan geri al, ctrl + z olması lazım. ilginç bir şekilde, hiçbir kısayol işlevini ihtiyacım olmadığı sürece hatırlayamıyorum. gerektiğinde öyle kendiliğinden elim gidiveriyor tuşlara. anlıyorum ama konuşamıyorum :p

yazı yazarken falan fena kaptırdığım için bazen tümünü seçip siliyorum salak gibi. çok sık yapıyorum bunu. ctrl+z olmasa hayat zindan olurdu.
0
pescador
(25.10.14)
alt + tab
win + d
0
lesmiserables
(25.10.14)
alt+tab
ctrl+x
0
kakao
(25.10.14)
windows tusu + sag ok pencereyi saga dayar
windows tusu + sol ok pencereyi sola dayar
(pencereler tam ekran degilken)
0
exlibris
(25.10.14)
cmd +q
cmd+w
0
april12th
(25.10.14)
ctrl tab ve
windows r çok seviyorum.
0
xenophobe
(25.10.14)
ctrl+shift+n

bir de ctrl+w :)
0
yirmisantim
(25.10.14)
ctrl+shift+yön tuşları (excelde)
shift+delete (erkek adam tükürdüğünü yalamaz)
0
homo sapiens gotgobekus
(25.10.14)
ctrl+insert (kopyala)
shift+insert (yapistir)

bir solak icin vazgecilmezler.
0
bohr atom modeli
(25.10.14)
yenile
0
bili
(25.10.14)
shift+ctrl+t
0
devilred
(25.10.14)
win+l
0
razvan rat
(25.10.14)
shift + tab ( imleci bi önceki sekmeye alır )
ctrl + tab ( sekmeleri değiştirir )
0
spirit crusher
(25.10.14)
ctrl+b (barracks'a gidiyoruz)
shift+t (5 huskarl basıyoruz)

20 defa tıklayınca harita yuvarlak kalkanlı psikopat gotlarla doluyor. düşmanın binaları hızla azalmaya başlıyor.
0
namus ninjası
(25.10.14)
ctrl + z
0
teoridefeminist pratiktegeysa
(25.10.14)
Ctrl+L. Windows u kilitliyor.
0
poseidon1
(23.05.16)
(2)

cep telefonu numarası üzerine alma

sparkle kiddle
duyurucular yardımınıza ihtiyacım vardır.şimdi benim çok eski bir numaram var. benim üzerime değil. şöyle bir kanun varmış. http://btk.gov.tr/mevzuat/kurul_kararlari/dosyalar/2012%20DK-14-453.pdffakat tarihi geçmiş. şu anki durumun ne olduğunu bilmiyorum ve ben bu hattı hattın üzerine kayıtlı olduğu
duyurucular yardımınıza ihtiyacım vardır.

şimdi benim çok eski bir numaram var. benim üzerime değil.

şöyle bir kanun varmış. btk.gov.tr

fakat tarihi geçmiş. şu anki durumun ne olduğunu bilmiyorum ve ben bu hattı hattın üzerine kayıtlı olduğu kişi olmaksızın (linkte bahsedildiği gibi) üzerime almak istiyorum.

var mı böyle bir işlem yapan bilgisi olan?

ya da kanundaki tarihten sonrası için bu kanun nasıl uygulanır?
0
sparkle kiddle
(23.10.14)
su an hattin gerceks ahibi ve kimlikle gidiyorsun abone merkezine ve ustune alabiliyorsun. gecen hafta sordum turkcell 49 lira istiyor bunun icin. diger operatorler de muhtemelen benzer bir ucret aliyordur
0
exlibris
(23.10.14)
ben geçenlerde vodafonla konuştum benzer durum için, hat sahibi olmadan hiçbir işlem yapmıyoruz dedi.
0
baal
(23.10.14)
(21)

en sevdiğiniz film müzikleri?

pescador
çok meşhur filmler de olabilirler fark etmez, titanic olmasın sadece jshfjsk. link versenize dinliyim. forrest gump, matrix ve frank de olmasın. zaten dinlediğimden diyorum bunları, sevmediğimden değil.
çok meşhur filmler de olabilirler fark etmez, titanic olmasın sadece jshfjsk. link versenize dinliyim. forrest gump, matrix ve frank de olmasın. zaten dinlediğimden diyorum bunları, sevmediğimden değil.
0
pescador
(23.10.14)
ben şu şarkıyı çok seviyorum ama hala bulamadım sahibini :))

www.youtube.com
0
neferkitty
(23.10.14)
(bkz: gelmiş geçmiş en iyi soundtrack albümleri/@tepedeki psychedelic adam)

bi de barry lyndon diyim ama zilyon tane sayılabilir tabii.
0
tepedeki psychedelic adam
(23.10.14)
www.youtube.com save the last dance filminden.

www.youtube.com ma mere filminden.
0
elorelia
(23.10.14)
@neferkitty, k'naan :)

www.youtube.com
0
🌸pescador
(23.10.14)
En sevdiğim; www.youtube.com
0
mutekebbir
(23.10.14)
Tabisi en güzeli Submarine soundtrack ( alex turner bebeğim )

www.youtube.com
0
shejia
(23.10.14)
innerbliss
(23.10.14)
anil
(23.10.14)
We Own It (Fast & Furious) - 2 Chains ft. Wiz Khalifa
Taxi (1998), Akhenaton - www.youtube.com
Die Fremde - www.youtube.com
Im Juli - www.youtube.com
0
heritage
(23.10.14)
www.youtube.com
hastası olup o gazla çalıcam ben bunu diyerek keman almışlığım var.

çalamadı.
:)
0
lambada
(23.10.14)
Spider-Man 2 theme: www.youtube.com
Ana haberlerin vazgeçilmezi Van Helsing theme :D www.youtube.com

(aklıma geldikçe editleyeceğim, bunlar en sevdiklerim değil ama hoşuma gidenler. En sevdiğim olarak sürekli Matrix 1-2-3'ün müziklerini dinliyorum ama yazma demişsin :)
0
rodriguez2
(23.10.14)
hjarteblod
(23.10.14)
leon- shape of my heart youtu.be
0
exlibris
(23.10.14)
The Thin Red Line www.youtube.com
0
candanag
(23.10.14)
e_rsin
(23.10.14)
icimdekibiri
(23.10.14)
25th hour: www.youtube.com
0
bir garip melek
(23.10.14)
dizide oluyorsa
www.youtube.com

zil sesim aynı zamanda
0
bluebey
(23.10.14)
Django'dan freedom
m.youtube.com
0
kaptan memo
(23.10.14)
Yann Tiersen ile Gustavo Santaolalla çok hoşuma gidiyor benim. Gustavo bu İnarritu filmlerinin müziklerini yapan adam.

www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com

Yann Tiersen (amelie değil)

www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com

Bonus:

www.youtube.com
www.youtube.com
0
MouseP
(24.10.14)
(17)

bu koltuk takımı nasıl sizce?

kambocya diasporasi
http://www.bellona.com.tr/oturma-gruplari/koltuk-takimlari/levante-koltuk-takimisizce güzel mi?edit1: http://panel.masko.com.tr/img/urunler/b/12029483.jpgbu tarz şeyleri seviyorum arkadaşlar. önerileriniz var mı acaba?edit2: http://www.masko.com.tr/magazalar/urun_detay/toscano_corner_11_08_14_589şu
www.bellona.com.tr

sizce güzel mi?

edit1: panel.masko.com.tr

bu tarz şeyleri seviyorum arkadaşlar. önerileriniz var mı acaba?

edit2: www.masko.com.tr

şu tarzı da sevdim aslında. nasıl sizce?
0
kambocya diasporasi
(22.10.14)
Bence hiç güzel değil. Babaanne evi gibi olmuş.
0
duydukduymadıkdemeyin
(22.10.14)
tasarım guzel, ama desenleri begenmedim.
0
md hus
(22.10.14)
Renkler çok soluk ve yaşlı işi. Onun dışında rahatlık olarak da pek rahat görünmüyor (oturup bakmak lazım tabi).

Bu arada benim bu koltuk takımı olayına bakış açım rahatlık. Sizinkisi sadece görüntü ise durum değişir. Genelde salon takımları falan sadece misafir geldiğinde kullanılan, görselliği dışında bir özelliği olmayan ürünlerden oluşabiliyor.
0
osurdum
(22.10.14)
ben beğendim.
0
seyduna6687
(22.10.14)
çok derin koltuk, kalkmaktan ziyade oturmak sıkıntı yaratabilir. mutlaka bacakları toplama gerekir otururken.
0
teritori
(22.10.14)
bende begendim
0
fallthepieces
(22.10.14)
değil.

bellona, istikbal, mondi, tam zevksiz türk evi mobilyası üretiyorlar. kaba kaba, masif, işlevsiz, insanda en ufak bir sıcaklık hissettirmeyen mobilyalar. bu üçünden başka kimisi butik, kimisi seri üretim onlarca marka, onlarca imalathane vs var. sırf internette bile ana akım dışında tasarım mobilya satan elli tane site var. gözünüzü seveyim başınızı bir kaldırın, araştırın, zevkiniz yoksa da geliştirin, gidin güzel bi şeyler alın bu nedir ya.
0
sir gawain
(22.10.14)
çok anne işi.
0
bradshaw
(22.10.14)
hiç güzel değil
0
hayir bu koyden olsam nolcak
(22.10.14)
Teklileri çok daha güzel olan takımlar var, bununkileri beğenmedim.
0
buff
(22.10.14)
4500 tl etmeyeceği kesin 2500-3000 tl ye çok daha iyileri bulunabilir.
0
yekzeq
(22.10.14)
Masko'ya bir uğramanızı tavsiye ederim.
0
anonymice
(22.10.14)
artıları: oturma alanları geniş, ayak boyu iyi, çekmeden de süpürülüp paspaslanabilir, ikilinin desenleri bence güzel. (tuna vizon'u daha beğendim)

ekşiler: yatak olarak kullanmak/eşya alıp vermek için oturma kısmı öne çekiliyor sanırım. çekme sırasında zemini çizebilir.
oturma yerleri çıkar yıka şeklinde değil. hanımlar bu tarz olunca koltukların üstüne örtü yayıyorlar. o da kayıyor filan kullanışı pek rahat olmayabiliyor. ben görüntü olarak da sevmiyorum. sürekli kullanacaksanız pek uygun değil. salonda duracak, konuklar gelince kullanacaksanız bu yönden pek sorun olmaz.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(22.10.14)
Çok sıradan, bu renk ve desenler çoğu evde var bizim ev dahil :) ben memnun değilim çünkü çabuk kirleniyor.
0
strangerinhere
(22.10.14)
bence guzel. tuna vizon deseni begendim
0
exlibris
(22.10.14)
Ben de beğenmedim ve aşırı rahatsız görünüyor.
0
amelie poulain
(22.10.14)
enza da şu köşe takımı var bence çok güzel onu düşünebilirsin.
yatasgrup.com.tr
bir de bellona dan ziyade doğtaş,enza,kelebek mağazalarına bakmanı öneririm. daha modern eşyalar var oralarda.
0
hayir bu koyden olsam nolcak
(22.10.14)
(1)

Sinpaş 40. Yıl reklam müziği

portakal
Barış manço şarkısı ama ismi nedir?
Barış manço şarkısı ama ismi nedir?
0
portakal
(19.10.14)
super babaanne

youtu.be
0
exlibris
(19.10.14)
(25)

seksi erkek giyimi diye bişey var mı? varsa capsli örnek verebilir misiniz?

error522
mesela topuklu ayakkabı, mini etek, göğüs çatalını gösteren bluzler, dolgun saçlar, kırmızı ruj, mini etek altına giyilen opak veya açık renk çorap bana çok seksi geliyor. iç giyimde jartiyeri söylememe gerek yok heralde. bazen spor yapmaya çıkan kadınların giydiği bi alt eşofman var kalçalarını çok
mesela topuklu ayakkabı, mini etek, göğüs çatalını gösteren bluzler, dolgun saçlar, kırmızı ruj, mini etek altına giyilen opak veya açık renk çorap bana çok seksi geliyor. iç giyimde jartiyeri söylememe gerek yok heralde. bazen spor yapmaya çıkan kadınların giydiği bi alt eşofman var kalçalarını çok hoş gösteriyor. o da seksi geliyor. ama böyle erkekte topuklu ayakkabıyı giy çık gibi bi durum ben göremiyorum. var mı böyle bişey?

yırtık pantolonun seksi olduğuna dair bi düşüncem var ama henüz deney yapmadım.
0
error522
(18.10.14)
divit
(18.10.14)
öyle bir şey yok bence belki takım elbise olabilir.
0
hesabım silindi kırgınım modlar
(18.10.14)
exlibris
(18.10.14)
Önemli olan zarf değil mazruf bro.
0
arnold schwarzeneger
(18.10.14)
Kadınin ilgisine göre değişir o üniforma fetisistinden tutun da got Catalindan bile tahrik olacak kadınlar var.
0
rubiks cube
(18.10.14)
Önce seksi bir vücudu alıyoruz, sonra üzerine bir şeyler geçiriyoruz. Mesela bence kaslı kollar çok seksi. O yüzden onu gösterecek bir kıyafet. Geniş omuz seksi, yine onu gösterecek... Yani bence genel olarak aslında dar kıyafetler seksi, bol olmayacak hatları gösterecek.
0
loralynn
(18.10.14)
Denizci, itfaiyeci, vb. kostümleri. Bunca striptizci bunları giyerek yanılıyor olamaz.

Bir de omuzdan kesik kollu t-shirt'ler.
0
aychovsky
(18.10.14)
hadi arda falan sikimde değil de
istanbul meteoroloji müdürü ile neden dalga geçersiniz ki?
hani eğlence kaynağınız böyle sikim sonik şeyler mi?
el cevap:
üniformayı kadınlar sever. polis, doktor önlüğü,itfaiye vs vs.
0
saksı
(18.10.14)
@saksı moralim düştüğü zaman açıp bakıyorum ona :D sanki gariban parası yok da ondan öyle giyinmiş ahahah müdürse müdür gibi davransın
0
divit
(19.10.14)
blazer ceket, tişört, vücuda oturan düz kesim kot, iyi bir kemer ve de modern-klasik bir ayakkabı seksidir. tabi çirkin vücutlu, çekici bir havası olmayan bir adam ne giyse seksi olmaz ama bu kombinasyon genellikle çekici gösterir. dediğim kombinasyonu david gandy giymiş mesela: 2.bp.blogspot.com

justin theroux da genellikle seksi giyiniyor.
www.google.com.tr

anahtar çok kasmamakta, doğru renkleri doğru parçaları kullanmakta ve de fit olmakta.
0
m e l t e m
(19.10.14)
@saksı, meteoroloji değil iski müdürü o. meteoroloji müdürü benim peder olur.

asdfsghjky lan babamı bi an öyle düşündüm de yapmayın hakikaten, onun da çoluğu çocuğu vardır..
0
calzoncillos
(19.10.14)
Füme kot, beyaz tişört. Beyaz tişört kışın biraz tuhaf kaçabiliyor ama. Fazla detaya gerek yok. Ha tabii Duyuru'nun %70'i şişko olduğu için ne giyseler yakışmıyor o ayrı.
0
angelus
(19.10.14)
@m e l t e m adam ankara apaçisi
0
divit
(19.10.14)
google da arayınca çok kötü şeyler çıkıyo aramayın sakın :D
www.google.com.tr
0
yue
(19.10.14)
@aychovsky ilk cumlesi +1
Ve takim elbise. Bana sorarsan askeri kiyafetler de seksi.
0
delifaruk
(19.10.14)
@divit Hangisi Ankara apaçisi?

Bu mu:
www.gq.com
www.celebitchy.com

Yoksa bu mu:
www.gq.com
www.usmagazine.com
0
m e l t e m
(19.10.14)
i.hizliresim.com
@ m e l t e m tam bir apaçi sevici
0
mhmtt
(19.10.14)
@mhmtt hayrola arkadaşım? :) kime apaçi sevici diyorsun?

adamlardan biri top model, iç çamaşırı mankeni. yunan tanrısı gibi seviliyor kadınlar tarafından. diğeri de hbo dizisinde başrol oyuncusu ve jennifer aniston'un sevgilisi.

ben burada tarzlarını paylaşıyorum diye niye apaçi sevici oluyorum? siz hayatınızda apaçi gördünüz mü acaba?

tiplere bak ya. apaçi diyorlar. okuyan da sizi chris hemsworth filan sanacak.

allah'ın aşkına ifşa yapın da görelim apaçiyi. :)
0
m e l t e m
(19.10.14)
oo kavga..
0
calzoncillos
(19.10.14)
Smokin ve takim elbise haric hepsi apaci fotolari birisi de sarapci. Smokini de kime giydirsen yakisiyor zaten. Karilarin begenme sebebi adamlarin meshur ve parali olmasi
0
divit
(19.10.14)
arnold doğru demiş.
0
icemint
(19.10.14)
var tabisi, benim için budur; www.madlyjuicy.com
0
shejia
(19.10.14)
m e l t e m +1

taş gibi adama apaçi demişiniz yuh yani.
0
yue
(19.10.14)
erkeğin seksapelitesi giyiminde değil, karakterinde sonra da fiziksel özelliklerinde olur.

çuval giyiyorum ve otuz yıldır seksiyim.
0
take me rufee2
(19.10.14)
(6)

belirli tarihe kadar para çekilemeyen banka hesabı

oddyseus
var mı böyle kumbara tarzı hesap bankalarda? her ay düzenli bir para yatıracağım ve istesem de belirlediğim tarihe kadar çekemiyo olmam lazım.
var mı böyle kumbara tarzı hesap bankalarda? her ay düzenli bir para yatıracağım ve istesem de belirlediğim tarihe kadar çekemiyo olmam lazım.
0
oddyseus
(18.10.14)
vadeli hesap acman lazim. 30-32 gunluk vadeli hesap acarsan o sure icinde cekemezsin. ay sonunda uzerine bir miktar daha eklersin.

enpara
0
exlibris
(18.10.14)
vadeli hesaptan istediginiz zaman para cekebilirsiniz. vadesi dolmadan cekerseniz faiz alamazsiniz sadece. bununla birlikte istediginiz turde bir hesap bildigim kadariyla yok.
0
sterimar
(18.10.14)
tahvil ya da bono al.
0
ludovico
(19.10.14)
evet, var. garanti'de var, diğerlerinde de olabilir.

www.garanti.com.tr?

www.garanti.com.tr
0
m e l t e m
(19.10.14)
@m e l t e m buradaki hesaplardan hicbiri "istesem de belirlediğim tarihe kadar çekemiyo olmam lazım." maddesini yerine getirmiyor. zaten boyle bir sey olmasi da sacma. yoksa para biriktirmek icin bankalarin sundugu tonla sey var.
0
sterimar
(19.10.14)
yukarıda yazdığıma ek olarak eğer ki güvendiğiniz biriyle ortak hesap açarsanız onun da izni olmadan tek başınıza hesaptaki parayı çekemezsiniz.
0
m e l t e m
(19.10.14)
(3)

Abdullah Gül ne yapıyor?

eskiden sizofrendim simdi iyiyiz
Şu an ne iş yapıyor mesela? İşsiz mi? Öyle evde Hayrünnisa ile oturup meyve mi yiyorlar? Yoksa ticaretle vs. uğraşıyor mu? Hayrünnisa'nın Louboutins ayakkabılarının parasını nasıl ödüyor?Merak ettim doğrusu. Gözümde kariyer.net'den iş başvurusu yaptığı canlandı. CV'de iş deneyimlerine TC Başbakanlığ
Şu an ne iş yapıyor mesela? İşsiz mi? Öyle evde Hayrünnisa ile oturup meyve mi yiyorlar? Yoksa ticaretle vs. uğraşıyor mu? Hayrünnisa'nın Louboutins ayakkabılarının parasını nasıl ödüyor?
Merak ettim doğrusu. Gözümde kariyer.net'den iş başvurusu yaptığı canlandı. CV'de iş deneyimlerine TC Başbakanlığı (2002-2003), TC Cumhurbaşkanlığı (2007-2014) yazmış filan jsafhakj
0
eskiden sizofrendim simdi iyiyiz
(18.10.14)
geçen gün haberlerde dönüyordu, fotoğrafçı olmuş asdfsgh www.cnnturk.com

iktisat alanında danışmanlık yapacak falan deniyordu seçim zamanı ama son durum ne şimdi ben de merak ettim hakikaten..
0
calzoncillos
(18.10.14)
15.980,00 TL emekli maaşı alıyor, daha ne yapsın ki :)

kaldı ki genç adam, yeni dönemde mutlaka siyaset yapar.
0
cokilgincvesesgetirecekbirnickarayanadam
(18.10.14)
su an emekli. maasini alip iski , telefon faturalarini falan oduyordur. hayrunisa ile parkta cekirdek citliyorlardir. bir de aksam disaridaysa, hayrınisa arayip diyor mudur acaba apo gelirken yogurtla ekmek al diye?
0
exlibris
(18.10.14)
(6)

Uzun sürede fayda sağlayan rutinleriniz ya da alışkanlıklarınız var mı?

merak ediyorum
Uzun süredir şunu yapıyorum, böyle faydasını gördüm diyebileceğiniz şeyler nelerdir?
Uzun süredir şunu yapıyorum, böyle faydasını gördüm diyebileceğiniz şeyler nelerdir?
0
merak ediyorum
(17.10.14)
spor - kondisyon, sağlık
edebiyat - güzel konuşma ve yazma, kibarlık, edep
müzik - hüzün, sevmek, kendini doruklarda hissedebilmek

hayatımda başka da bir şey yok zaten.
0
papillon7
(17.10.14)
Kefir üretip içmek. Alerjilerimi sakinlestirdi.

Aylik dergi aboneliği; çayla beraber okumanin keyfi başka.

Bol su içmek. Kilo verdirdi, cildimi guzellestirdi.

Bisiklete binmek; trafige cikma korkumu azaltti, beni daha mobil hale getirdi, ozgurlestirdi.

İlk aklima gelenler bunlar
0
balik kraker
(17.10.14)
sporla ilgilenmek, çok sayıda maç izleyip lig takip etmek.

bu sayede 18'ime bastığım gün, iki yıldır 18 olmamı bekleyen bir firmada işe başladım. özellikle hemcinslerimle iletişim konusunda çok faydası oluyor, atıyorum yeni bir ortama girdim diyelim karşımdaki kişi sporla ilgiliyse muhakkak ortak bir takım/lig/konu hakkında konuşabiliyoruz.

yaşamak için her zaman bir enerji veriyor, "dayanak noktası" oluşturuyor. daha bu akşam hoşlandığım kız bana başkasından hoşlandığını, bunu bilmeye hakkım olduğunu düşündüğünü söyledi mesela. çok iplemedim, zalgiris maçını izliyom. benim için çok farklı bir olay spor etkinliklerini takip etmek. yani onlar sokmuş bunlar sikmiş x takımı şampiyon olmuşun çok ötesinde. ritüel gibi, ayin gibi bi' şey. müthiş keyif.

"maç izlemek" şeklinde söyleyince çok sikko göründüğünün farkındayım ama sürekli maç izleyip sporla ilgileniyor olmasaydım şu an ne para kazanabilirdim ne de insan tanıyabilirdim. benim hayatıma yön veren bir şey oldu çocuk yaştan itibaren sporla ilgilenmek.
0
pescador
(17.10.14)
sabah erken kalkmak. lise son civarlarinda edindim bu aliskanligi sanirim. yani zaten liseye gitmek icin erken kalmak zorundaydim ama tatil gunlerimde bile erken kalkmaya basladim. erkenden kastim 7, 7.30 civari. hatta bazi gunler 6.30. 8de kalktigimda gec kalkmis hissediyorum artik. bana cok fazla vakit kazandirdi, sanki her gunu iki gun gibi yasiyorum. cok muthis bir sey. kacta yatiyorsun dersen 12 civari.

bunun disinda butun hayatim boyunca voleybol oynadim ama bu haftada 3 falandi. uzun suredir hergun duzenli spor yapiyorum ve bu baya bir dinclik getirdi bana.

daha gencken ve elimde cok bol vaktim varken cok ingilize kitap okuma aliskanligim vardi, ingilizcem cok gelisti.

acikcasi dusununce hayatimda basardigim herseyi duzenli bir calisma rutinine oturtabildigim icin basarmisim..
0
gerard
(17.10.14)
sabah kahvaltidan once ve yatmadan once rutin dislerimi fircaliyorum aksatmadan. kendimi cok temiz hissediyorum. en azindan agzimi.

piotrsuss +1
0
exlibris
(17.10.14)
aklıma ilk gelen şey kitap okumak. ufkumu genişletti.
0
kuzey li
(17.10.14)
(4)

Türkçe mp3 kaynağı

vanwarantion
DRM free MP3 ihtiyacınızı nasıl karşılıyorsunuz? Yurt dışında yaşayan bir kardeşinize ne tavsiye edersiniz?Fazla geçirmeden uygun fiyatlı albüm alabileceğimiz bir kaynak var mıdır?Veya;Torrent vs P2P tarzı kullandığınız bir yer var mı?Saygılar!
DRM free MP3 ihtiyacınızı nasıl karşılıyorsunuz? Yurt dışında yaşayan bir kardeşinize ne tavsiye edersiniz?

Fazla geçirmeden uygun fiyatlı albüm alabileceğimiz bir kaynak var mıdır?

Veya;

Torrent vs P2P tarzı kullandığınız bir yer var mı?

Saygılar!
0
vanwarantion
(17.10.14)
turkcell muzikden satin aliyorum ben

turkcellmuzik.turkcell.com.tr!/paketler

25 sarki 2 lira
0
exlibris
(17.10.14)
youtubedan indiriyorum
0
sta
(17.10.14)
youtube converter'lar var onlardan biriyle rahatlıkla yapabilirsiniz.
0
nuka cola
(17.10.14)
turkcell muzik yurtdışından erişilmiyor malesef. Türk GSM numaram yok :)

youtube'da tam albümleri ve eski bazı şeyleri bulamıyorum.

Koskoca memlekette bir tane müzik indirilebilen kaynak yok mu şimdi?
0
🌸vanwarantion
(17.10.14)
(10)

Sokağımızda bir maymun var

mornie
Bir yerden kaçmış. Cinsi ne bilmiyorum. Küçük grimsi kahverengimsi bir şey. Şu an için keyfi yerinde görünüyor. Sokakta çeşit çeşit meyve ağaçları var. Ama böyle kalamaz. Sahibi ortalıkta yok, bir tane adam gelmiş yakalamaya çalışmış becerememiş gitmiş. Şimdi biz ne yapacağız bu hayvanı? Belediyeyi
Bir yerden kaçmış. Cinsi ne bilmiyorum. Küçük grimsi kahverengimsi bir şey. Şu an için keyfi yerinde görünüyor. Sokakta çeşit çeşit meyve ağaçları var. Ama böyle kalamaz. Sahibi ortalıkta yok, bir tane adam gelmiş yakalamaya çalışmış becerememiş gitmiş. Şimdi biz ne yapacağız bu hayvanı? Belediyeyi falan arasak bir şey yaparlar mı? Nereye başvuralım?
0
mornie
(16.10.14)
cevap kesinlikle belediye, oranın mıntıkası kontrolü onlarda ve başıboş bir hayvan var sokakta onlar ilgilenmek zorunda ayrıca belediyeye göre değişiyor bu işler sen şimdi ararsın belki sallarlar belkide donanımlı bir ekip + veteriner ile gelirler belli olmaz ama kesinlikle başvuracağın yer belediye
0
vosvos3131
(16.10.14)
belediyenin veterinerliğini arayın. ama yakalamaya geldiklerinde bakın da hayvanı yakalamak için kötü muamele etmesinler..
0
innerbliss
(16.10.14)
yaa ben olsam alır eve getirirdim :)

ama tabiki de belediyeyi arayın siz.
0
neferkitty
(16.10.14)
Belediyenin beyaz masa kısmını arayabilirsiniz, ilgili birime yönlendirirler.

Bu arada, maymuna yanaşmaya çalışmayın. Yakalanınca saldırgan olur onlar. Isırma, tırmalama eğiliminde olur; iyi eğitilip eğitilmediğini bilmiyoruz. Dolayısıyla bir de kuduzdu, tetanozdu gibi aşılara gerek kalmasın.
0
aychovsky
(16.10.14)
orman bölge müdürlüğü aranacak. 177 ara ban da bilgi ver
0
labanon
(16.10.14)
Beyaz masa +1, ayrıca maymun beslemek toplum saglığı açısından yasak diye biliyorum, taşidığı herhangi bir hastalık ısırırsa sana gecebilir o yüzden yaklaşmayın pek hayvana.
0
dust in the wind
(16.10.14)
belediyenin bu işler için ekibi var. arabayla geliyorlar alıyorlar.
0
anil
(16.10.14)
Oha... Burada millet en fazla muhabet kusu buldugunu yaziyordu. Masagaskarda misin? Belediyeyi ara. Ama o yakalanmaz
0
exlibris
(16.10.14)
belediye= ölü hayvan
meşhur olması= ölü hayvan


küçükkdn bizim arkadaşlar gider kuş vururlardı sonra da canı acıyodur bunun, yardım edelim diye kafasını koparırlardı. halkımız böyle de vicdanlıdır :D
0
emm
(16.10.14)
kardeşim mahalleyi yazar mısın? gelip alayım ben. beyaz masayım
0
saksı
(16.10.14)
(7)

yuruyen merdivenlerin kosesindeki killar ne ise yarar?

mayeskuel
kil derken boyle firca gibin.
kil derken boyle firca gibin.
0
mayeskuel
(15.10.14)
bagcikti, montun ipleriyldi, elindeki cantaydi falan filan o olmasa yuruyen merdivenin kenarina girip takilabilir. benim aklima bu geldi.
0
gerard
(15.10.14)
millet hem koselere o kadar ayakkabisini cantasindan sarkan ipi kusagi kaptirmasin diye hem de bir seyler oradan dusup araya kacmasin diye dusundum.
0
exlibris
(15.10.14)
Ben ayakkabılarımın tozunu alıyorum onlarla
0
aklimdakisorular
(15.10.14)
benim bildiğim kadarıyla o aralara bir şey düşmesin, etek metek takılmasın, kenarlarına bişiler sıkışığ sorun yaratmasın diye varlar.

ayakkabı temizleyebilmeleri için olduğunu düşünenler de olabiliyor, ki o işe de yarar bazen, niyeti o olmasa da sanırım.

edit gibi: ben yazarken cevaplanmış meğer, ben özet geçmiş olmuşum :)

editler, editlerimiz: olamaz diyorsunuz fakat buyrun otis firmasının açıklaması:
sweets.construction.com

açıklamayı buraya yapıştıralım açıp bakmaya üşenen olur diye, ingilizce gerçi:

Protect Passengers
Mounted on escalator skirt panels,Otis’ staggered, double-row nylon
bristles extend from the escalator sides. Passengers who stand too close to the skirt will feel the bristles and instinctively move away from the sides, making their ride safer. Because they make passengers aware of where they are standing, the brushes greatly reduce the probability of side-step entrapments or pinching. The brushes also tend to keep passengers’ clothing, luggage or other objects away from the skirt.
0
nimberjack
(15.10.14)
araya kacmamasi icin niye kil koysunlar. baska bir sebebi olmali.
0
🌸mayeskuel
(15.10.14)
oraya kalcasini sıkıstiranlar var. onlari engeleyebilmek icindir belki.
0
kutsalbok
(15.10.14)
Ayakkabılarımın tozunu alıyorum artı bir.
0
charlesbukowskiineksi
(15.10.14)
(10)

Meşe palamudunun meyvesi yenir mi?

samfisher
Merhaba,Az önce yolda giderken fındığa benzer bi ağaç gördüm, araştırdım meşe palamudu imiş, şu ice age'deki sincabın sürekli peşinde koştuğu meyve. Aha şu: https://www.google.com.tr/search?q=me%C5%9Fe+palamudu&espv=2&biw=1304&bih=683&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=3Fk-VPmACtfwaOaGgcgG&ved=0CAYQ_AUoAQ
Merhaba,

Az önce yolda giderken fındığa benzer bi ağaç gördüm, araştırdım meşe palamudu imiş, şu ice age'deki sincabın sürekli peşinde koştuğu meyve. Aha şu: www.google.com.tr

Bunun meyvesini kopardım, soydum, güzel görünüyor. Yesem zehirlenir miyim? Bilen var mı?
0
samfisher
(15.10.14)
sincaplar yiyor.

ama risk alma bence.
0
exlibris
(15.10.14)
ben yedim bazıları acı bazıları da tatsız. zehirli değil. ama ice ageteki tam bi palamuttu. senin yolda buldukların minnacık bi şey muhtemelen.
0
difdiringi
(15.10.14)
meşe palamudu mu yetiştirsem bi ara diye düşünüyordum, ondan biraz araştırmışlığım var.

yere düşenler kurtlu veya çürümek üzere olanlar olma ihtimali yüksek. direk dalından koparıyosan kolay kolay bişey olmaz ama dostum niye yemeğe çalışıyorsun ki? git fındık ye, olmaz mı?
0
ethros
(15.10.14)
zehirli falan değildir. bazı yerlerde öğütülüp hayvan yemi olarak kullanılır. insan evladı kestane şekerini icad edene kadar bunu da kesin denemiştir ve muhtemelen lezzetsiz bulduğu için gurme literatürüne almamıştır. yine de sürprizlere açıksan denemekte bir sakınca yok... malum, fark yaratanlar hep sürüden ayrılıp kendi yoluna gidenlerden çıkar.
0
kerri deadstar
(15.10.14)
Yedim. yarım yedim zaten. Direkt dalından kopardım, ve olmuştu, küçük ve ham değildi. Şu an bir sorun yok. Gerçi midemde yanma gibisinden garip bi his var ama sebebi o değildir diye tahmin ediyorum, belki de psikolojiktir.
0
🌸samfisher
(15.10.14)
kabak sebzesinin çekirdeklerini çitleyip içinin yenebilir olduğunu keşfeden, yine aynı (veya farklı) kabak sebzesinin çiçeğinin içine pilav koyup dolma yapıp yiyen adam elbet meşe palamudunu da denemiştir bunca yıldır. yeniyor olsa yüzlerce yıldır mutlaka kuruyemişçilerde tezgaha konurdu.
0
kibritsuyu
(15.10.14)
ha bu arada hayattayım halen, bişey olmuyor, yenebilir, kesin bilgi yayalım :)
0
🌸samfisher
(18.10.14)
biz seni öldün biliyoduk
0
ethros
(18.10.14)
Yok yok öyle bişey yok :D
0
🌸samfisher
(22.10.14)
kestane almaya ya da toplamaya fırsatı olmayan kişiler yer onu. yenilebilir.
0
kabak cekirdegi
(22.10.14)
(17)

takım elbise süper bi şey değil mi?

pescador
en serseri, en barzo herifi bile "düzgün" göstermiyor mu? işin detayına, derinine inersek aslında böyle düşünüyor olmamız bile çok üzücü. üzerine gömlek ceket geçiren kişinin daha düzgün, erkeksi, güvenilir vs. görünmesi tamamen bizim önyargılarımızla alakalı bi durum. ama onu bi kenara bırakırsak,
en serseri, en barzo herifi bile "düzgün" göstermiyor mu? işin detayına, derinine inersek aslında böyle düşünüyor olmamız bile çok üzücü. üzerine gömlek ceket geçiren kişinin daha düzgün, erkeksi, güvenilir vs. görünmesi tamamen bizim önyargılarımızla alakalı bi durum. ama onu bi kenara bırakırsak, cidden takım elbise şahane bi şey değil mi? karizmayı otomatik olarak ikiye katlamıyor mu? en tipsiz adama bile hoş hava katmıyor mu?

özellikle de kadınlar ne düşünür onu çok merak ediyorum. takımı dahi olmayan, neredeyse hiçbir şey için takım elbise giymeyen bir erkek olarak bana süper geliyo. bazen bi kızla buluşacak olursam diyorum lan takım elbise giyip gidiyim kesin aşık olur. sonra neyse ki içimden sağduyulu bi ses "kafede kızla buluşmaya takım elbiseyle mi gidilir lan manyak mısın" diyo da sakinleşiyorum.

siz ne diyosunuz?
0
pescador
(14.10.14)
barzo her zaman barzo.

kizlar seviyor, evet.

kafede bulusacaksan manasiz ama tasakli bir restorana goturuyorsan giyersin takim.
0
fortisvita
(14.10.14)
seni ankara keciorende bir sokak dugunune davet ediyorum.
grinin binbir tonu takim elbise
parlak gomlekler
sahinler ve doganlar.
summer is coming.
0
kutsalbok
(14.10.14)
Takim elbise adami vezir de eder rezil de. Duzgun kesimi ve isciligi olan kaliteli bir kumastan dikilmis takim elbise cidden super gosterebilir kisiyi. (Kadin icin de vucuduna uygun bir elbise auni etkiyi yaratiyor zaten.)
Ama bazen oyle takim elbiseler goruyorum ki gozlerim karariyor, tansiyonum dusuyor.
bir de bunun sebebi erkeklerin giyimlerine ozen gostermeyisi genel olarak. Takim elbise hemen hemen fix bir kiyafet oldugu icin daha iyi duruyor. Adami casual bi' goruyorsun 1. Sinif muhendislik ogrencisi.
0
ay nov kung fu
(14.10.14)
Kaliteli ve temiz/düzgün/ütülü bir takım çok paspal bir suratı olmayan ve orta/uzun boylu, kilolu olmayan her erkeği düzeltiyor. Kilolu ve kısa boylu erkeklerde pek bir işe yaramıyor.
0
osurdum
(14.10.14)
takım elbise giymek mahkemede direk iyi hal sebebi. mesela birini canice öldürüp sırf takım elbise giydiği için iyi hal indirimi alanları gördü bu memleket.

haber.sol.org.tr
www.google.com
0
kaptan memo
(14.10.14)
grup vitamin'den geliyor;
"ruhu odun,gövde ağaç,kafası sunta
altın semer giyse bile zonta yine zonta"

www.youtube.com
0
demoniclewinsky
(14.10.14)
kutsalbok+1
bunların parlayan versiyonları var, böyle baktığında kendini görüyorsun. takım elbise güzel seçilirse yakışır, fakat barzoluğu önlemiyor yine de. bir de her ortamda olmuyor.
0
rock n roll
(14.10.14)
demoniclewinsky +1
0
kararsiz renk
(14.10.14)
valla bizim adama dibimiz düşecekse o pijamalıyken de, şortluyken de, takım elbiseli ya da takım elbisesiz(ehm) de düşer..
fakat barzoluğun bir skalası varsa, 1-10 arası olsun misal, 7'ye kadar barzo yoktur, kalitesiz takım elbise kumaşı/dikimi vardır. 7 ve sonrası için asite batırıp over night bekletiyoruz.
0
shubulubapshubaptishaluva
(14.10.14)
iski genel müdürünün takım elbisesi hariç deyin lan

edit: bir üstteki yorumcu yalan yanlış konuşuyor.
0
namus ninjası
(14.10.14)
kesinlikle katılıyorum.

weknowmemes.com

hep spor gezerim ama takım elbiseyi çok severim. takım elbise gerektirecek bir işim ve maaşım olduğu anda en güzel takımları çekeceğim ayağıma. şimdilik evladiyelik bir tane var, özel günler için.

bence tek rahatsızlık verici kısmı klasik ayakkabı. yoksa kıyafetin kendisi rahatsız değil, gayet rahat.
0
yirmisantim
(14.10.14)
O gömleğin büyüsü olabilir. Bi dişi olarak takım elbisenin bende bi artı puanı yok ama doğru bi gömleğin seksi yapamıcağı şey çok azdır.

Yukarda senin takım elbise için söylediklerini ben deri ceket için düşünüyorum; 4.bp.blogspot.com
0
shejia
(14.10.14)
Yazini okumadim, evet takim elbise super bisiy.
0
delifaruk
(14.10.14)
şık evet

www.italyada.net

ama slim fit olacak.

bir de bu var

img.internethaber.com
0
exlibris
(14.10.14)
@sheija ya alex turner'dan örnek vermeyelim arkadaş, lezbiyenler bile adamla yatmak için sıraya giriyor lütfen. :)

bir tane 80'lerden kalma vintage deri ceketim var, kendisi 6 kilo zaten. tam bir motosikletçi ceketi. onunla da çekici olduğumu sanmıyorum ama kaliteli ve eski olduğu için çok severek giyiyorum.
0
yirmisantim
(14.10.14)
5 sene aralıksız her iş günü giydim, baydı. sonraki 2,5 senede haftada 3 gün giyiyorum. rahatlık daha önemli.
0
[silinmiş]
(14.10.14)
Yıllardır ceket altına tişört, kot pantolon ve bot takılırım en sempatik olduğum halimdir. Takım elbise giyince mman in black kıvamına geliyorum ben.
Fuckin aliens.
0
Solem
(14.10.14)
(16)

Koç kadar zengin olsaydınız hayatta ne hırsınız kalırdı ?

lawist
Düşünür müsünüz ? Uçağınız ,helikopteriniz hayatta en güzel evlere ve çok çok paranız var ...Sizce bundan sonra başka ne istersiniz ? Koç gibi adamların hayattaki arzuları nedir ?
Düşünür müsünüz ? Uçağınız ,helikopteriniz hayatta en güzel evlere ve çok çok paranız var ...Sizce bundan sonra başka ne istersiniz ? Koç gibi adamların hayattaki arzuları nedir ?
0
lawist
(14.10.14)
Koç gibi olsam ford olmak isterdim. Insan böyle.. Hep fazlası hep fazlas...
0
canercuxy
(14.10.14)
Politika, aile ve hobiler...
0
latios
(14.10.14)
Başarı.
0
saksı
(14.10.14)
Sen daha kucuk bile dusunmussun, ne koclar var
0
LXXVII
(14.10.14)
adam maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisi'nin en tepesinde. artık kendini gerçekleştirme aşamasına geçmiş. tekneyle dünya turu yapıyor. ben de öyle bir şey yapardım zaten.
0
merhum
(14.10.14)
aşk yoksa hayatımda, kadın dışında uğraşım olmazdı.
aşk varsa onunla beraber durmadan gezerdim.
0
twelfth
(14.10.14)
eğitime yatırım yapardım. benim izimden giden bir gençlik. abooov
0
norek
(14.10.14)
Güzel camiler yaptırırdım.
0
aguilas negras
(14.10.14)
kendimi faydalı şeylere adardım. özellikle de çocukların eşit şartlarda büyümesi için maddi manevi elimden geleni yapmaya çalışırdım.
0
kakao
(14.10.14)
kansere, HIV'e vs çare bulunması için sponsor olurdum, fakirlere yardım ederdim, mikro kredi gibi.

teknoloji merkezi açarım, cutting edge teknolojiler, break throughlar. bulunan teknolojiler bütün dünyaya açılır.
0
[silinmiş]
(14.10.14)
aaaaaa en önemlisini yazmamışım :)

çok çok çok param olursa terminatör the sarah connor chronicles'ı kaldığı yerden çektirecem. hiçbir masraftan kaçınmadan.
0
kakao
(14.10.14)
götümü siktirirdim! derrrmişim.
şaka bir yana heyecan peşinde koşardım herhal.
0
ground
(14.10.14)
basarili gecmis bir besiktas baskanligi donemi.
0
yigitovic
(14.10.14)
o kadar zengin olmayi asla istemezdim.
0
exlibris
(14.10.14)
Vakif falan kırar, onunla ilgilenirdim. Ayrica Dunya'yi degistirmek icin girisimlerde bulunurdum. Madem o kadar gucum var.. Birde hayatim seyahatle gecerdi genelde. Hic durmazdim. Belki de norobilimci olup arastirmalara katilirdim zevk icin. Hem de fon olustururdum.
0
delifaruk
(14.10.14)
ulaşabildiğim tüm yardıma muhtaç insanlara yardım ederdim. hiç kimse aç kalmazdı, hasta olup burada tedavisi yapılamayanları yurtdışına gönderir ve sağlık durumlarını bizzat takip ederdim. kimsesiz çocukların koruyucu ailesi olurdum. bol miktarda hastane ve okul yaptırırdım. herkes iyi şartlarda yaşamayı hakediyor.
0
rock n roll
(14.10.14)
(53)

Kaç defa uçağa bindiniz?

basond
Rakamla lütfen.Uçuş saatinizde kabulümdür.
Rakamla lütfen.
Uçuş saatinizde kabulümdür.
0
basond
(12.10.14)
0. yazıyla "sıfır".
0
m e b
(12.10.14)
3
0
rock n roll
(12.10.14)
2 defa. o da askere giderken ve dönerken (kıbrıs)

bir daha da binmem herhalde.
0
halitkin
(12.10.14)
pilot olmak istiyorum ama daha uçağa binmek kısmet olmadı.
0
pescador
(12.10.14)
25-30 kez
0
neferkitty
(12.10.14)
100+
0
[silinmiş]
(12.10.14)
3.

hepsi yurtici ucustu.
0
exlibris
(12.10.14)
3
0
rayde
(12.10.14)
70-100 arası olduğunu tahmin ediyorum. Genelde yurt içi, yaklaşık 20 tanesi yurtdışı, 2 tanesi okyanus ötesi. 1-2 yıl öncesine kadar her yere uçakla gittiğimiz bir part time işte çalışıyordum.
0
aychovsky
(12.10.14)
8
0
tolga asp
(12.10.14)
hatırlamıyorum bile sayısını ayda minimum 2, hem iş hem de aile sebebiyle
0
mirty
(12.10.14)
40 45
0
prodeq
(12.10.14)
100'ü geçmişimdir tahminim.
0
ozdek
(12.10.14)
1 kere o da 45dk sürmedi, uçağın kalkmasıyla inmesi bir oldu :)
0
livaneli kadir
(12.10.14)
5 defa
toplamda 10 saati geçmez.
0
high hopes of the sozluk
(12.10.14)
300+
0
she was my baby
(12.10.14)
ben de 100'ü geçmişimdir. inşallah pilot olduktan sonra ömür boyu her gün :)
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(12.10.14)
yurtiçini bilemiyorum (ayda 2-4 kez şehirdışına gidiyorum). yurtdışı da hatırladığım 20.
0
sheridans
(12.10.14)
100 civarı
0
candanag
(12.10.14)
yazın 2005 tarihinden itibaren ulkeye giriş çıkış dokumunu aldığımda yanlış hatırlamıyorsam 25-30 gibi bir rakam çıkmıştı, bunun aşağı yukarı 5 tanesi filan kara yolu ile olmuştur. 2005 oncesinde de ucak yolculuğum var ama kaba bir hesap ile
(30-5)x2=50 gibi bir rakam çıkıyor.
0
nwnd
(12.10.14)
0
korkuyorum.
0
kuzey li
(12.10.14)
15-20
0
yatagants
(12.10.14)
18
0
buff
(12.10.14)
3
0
tirt star
(12.10.14)
Thy miles hesabımda 180 bin mil yazıyor + diğer havayolları
0
kaptan memo
(12.10.14)
40+ ve uçağa binmeye korkuyorum
0
yemrem
(12.10.14)
tahmini 60-70 arasi.
0
ben de
(12.10.14)
sayısız.
0
all girls dream
(12.10.14)
10-15 kez, hepsi yurtdışı idi. hiç yurtiçine binmedim :'(
0
eskiden sizofrendim simdi iyiyiz
(12.10.14)
25-30
0
thracian
(12.10.14)
+100 , uçuş saati olarak 1000in üzerinde olmalı, belki 2000.
0
seabird
(13.10.14)
4 kez.
0
papitheclown
(13.10.14)
20 yi bulmuştur.
0
bili
(13.10.14)
İş için çok; kişisel olarak az.
0
angelus
(13.10.14)
4
0
raycharles
(13.10.14)
Bu hafta 14 saatle kapattim mesaimi haftaya bi 11 im daha olur.totalde 1000 den fazladir ama 2000 degildir.
0
cizgilipijama
(13.10.14)
100den fazla 200den azdir tahminimce. Bunda ailemin yurtdışında yasamasinin, buraya geldiklerinde de genelde baska sehirde olmalarinin etkisi buyuk tabii.
0
fraise
(13.10.14)
12 kere üç tanesi yurt içi
0
take me rufee2
(13.10.14)
15 civarı
0
ontheroad
(13.10.14)
Uçak bileti koçanlarını biriktiriyorum. En son saydığımda 300'e yakındı. Şimdi geçmiş olabilir.
0
hiko seijuro
(13.10.14)
@halitkin gibi,

2 defa askere giderken ve dönerken (Diyarbakır)..
0
EkimBebesi
(13.10.14)
8 ama uçuş saatim baya fazladır Çin, İngiltere vs.
0
rodriguez2
(13.10.14)
9 ya da 10. biri 45 dk 1 saat gibi bir şey, geri kalanlar ortalama 2 saat.
0
nawar
(13.10.14)
2 defa. biri 1 saat. digeri 22 saat.
0
baldur2
(13.10.14)
7 defa bindim, 4ü 2şer saatlik(y.içi) üçü 3 saatlik(y.dışı)
0
feel the blanks
(13.10.14)
20+.
0
arnold schwarzeneger
(13.10.14)
yanlış saymadıysam 35 falan. 20 kadarı kıbrıs, 4ü yurt dışı, kalanı yurt içi.
0
inheritance
(13.10.14)
rahat bi 70-80 kez olmuştur. 6'sı yurtdışı, gerisi yurtiçi.
0
bradshaw
(13.10.14)
150-200 arası. yaklaşık 10-15 tanesi 10 saat üstü uçuş.
0
PoscheN
(13.10.14)
45-50 ucus vardir.
0
yigitovic
(13.10.14)
35-40 civarı bir şey olsa gerek. 24 yaşındayım.
0
roket adam
(13.10.14)
24.
0
eksi sozluk e bir daha geldim
(13.10.14)
2 ic hatlar + 12 uluslar arasi
20 bin km yol
35 saat ucus
toplam...
0
jedilance
(13.10.14)
(17)

türk kahvesini neden pişiremiyor ve köpürtemiyorum?

m e b
yoksa var mı bunun ince bir ayarı?ben her fincan için iki çay kaşığı kahve + fincan başına iki küp şeker atıyorum, ocağın küçük gözünde kısık ateşte köüpürüp taşar gibi olana kadar karıştırıyorum. sonra da biraz daha kaynayınca fincanlara boşaltıyorum.ama köpük olmuyor, neden? bir de neden dışarıdak
yoksa var mı bunun ince bir ayarı?
ben her fincan için iki çay kaşığı kahve + fincan başına iki küp şeker atıyorum, ocağın küçük gözünde kısık ateşte köüpürüp taşar gibi olana kadar karıştırıyorum. sonra da biraz daha kaynayınca fincanlara boşaltıyorum.

ama köpük olmuyor, neden? bir de neden dışarıdaki kahvelerden daha kötü geliyor?
0
m e b
(12.10.14)
çok mu karıştırıyosun acaba?
ben sadece şeker eriyene kadar 30 saniye falan karıştırıyorum sonra kendi haline bırakıyorum köpürüyor.
ayrıca taşar gibi olunca taşmadan ateşten alıp fincana döküyorum bekletmeden.
0
innerbliss
(12.10.14)
benim yöntem şu:

suyun üstüne fincan sayısı x 2 çay kaşığı türk kahvesini ekliyorum ilk başta karıştırmıyorum kaşıkla dibe ite ite pişiriyorum üst tabaka köpüklü halde pişiyor böylece
0
neferkitty
(12.10.14)
kahveyi çok atmak gerekiyor. dolu dolu iki kaşık ya da üç yap. kahveyi, şekeri ve suyu koyup iyice karıştır. ocağa koyunca bırak karıştırma artık.
0
rock n roll
(12.10.14)
Ben karıştırmıyorum. Karıştırınca pek köpük olmaz zaten. Ocağı koymadan önce bir yarım dakika karıştırıyorum. Bir yerde "Kahve köpüğü iki şeye bağlıdır. Bir, taze kahve köpürür, bayatı köpürmez. İki, şeker kahveyi köpürtür" diyordu. Bir de aynen innerbliss gibi, taşmadan ateşten alıyorum.

rock n roll'un dediği de çok mantıklı ama ben yoğun yoğun, buram buram, çamur çökek kahveyi sevmediğim için o kadar doldurmuyorum.
0
aychovsky
(12.10.14)
aslında doğru yapıyorsunuz, böyle yapılır. üstelik 2 küp şeker koyuyorsanız bayağı bir köpük de olması lazım, çünkü ne kadar şeker o kadar köpük.

çok karıştırıyor olabilirsiniz. kahveyi az koyuyor olabilirsiniz. soğuk suyla pişirin mutlaka ayrıca.

bir de tavsiyem var: (bkz: arçelik telve)
bizde minisinden var, çok büyük rahatlık oldu.
0
m e l t e m
(12.10.14)
Cezvede köpürmeye başlayınca köpükten biraz alıp fincanlara aktarın. Taşma işi gerçekleşince fincanı normal doldurun... Bir de böyle deneyin...
0
udi
(12.10.14)
1- kahveyi biraz daha fazla koy
2- soguk su kullanman gerekiyor
3- iyice karistir daha guzel kopurur. isinmaya basladiktan sonra kasik degdirme ama.

kimisi fazla karistirma kopurmez der ama ne kadar iyi karistirirsan o kaar iyi kopurur.
0
exlibris
(12.10.14)
ya aslında her birinizin dediği gibi de yaptım. yani;
-dolu dolu kahve kullandığım
-(şekersiz içmeme rağmen) küp şeker attığım
-karıştırmadığım
-karıştırdığım
-soğuk su kullandığım

kahveler de pişirdim ama bir türlü istediğim kıvamı yakalayamadım. birbirine zıt önerilerde bulunulduğuna ve her biriniz de kahve güzel pişirdiğinize göre ben yeteneksizim galiba :(
0
🌸m e b
(12.10.14)
@udi: ama nasıl aktaracağım ki? köpük sabun köpüğü gibi güçsüz oluyor. bir de sadece köpük gelmiyor, kahve de dökülüyor fincana aktarırken.
0
🌸m e b
(12.10.14)
çok kaynatıyorsun m e b.
o "biraz daha kaynayınca" kısmında problem.
0
icemint
(12.10.14)
köpüğü kaşıkla üstünden alıp fincana koyup öyle dökeceksin fincana yoksa olmaz.
0
neferkitty
(12.10.14)
Fincan başı 1 tatlı kaşığı koy, cezveye ilk koydugun an karistir. Sonra daha elleme. Ben fincan başı 1 küp atarım. Yüzeyinde kopuk tabakası olusunca fincanlara köpüğü al, ocaga cezveyi tekrar koy iki kere fokur fokur yapınca al. Ocağı çok harli yakma. Basarilar.
0
Lim5
(12.10.14)
yazildi mi bilmiyorum ama % 100 garantili kopuk.

bak anlatiyorum

kahveyi bol koy once ama suyu direk boca etme. boza kivamini biliyorsun degil mi.
kahveyi koy ustune bir iki cay kasigi su koy. boza kivamina getir.
hafif kaynamaya baslayinca geri kalan suyuyu yavas yavas ilave et.
fazla karistirma.
afiyet olsun.
0
kutsalbok
(12.10.14)
Ben yıllardır Türk kahvesi yapar içerim, ilk defa pişme esnasında karıştırıldığını duyuyorum. Karıştırmadan pişirin köpürür o.
0
angelus
(12.10.14)
@ angelus : paketlerin arkasında da karıştırarak pişirmemizi söylüyorlar :)
0
🌸m e b
(12.10.14)
Ya boş verin siz onu. Karıştırmadan kısık ateşte pişirmeyi deneyin, istediğiniz sonucu almamanıza imkan yok.
0
angelus
(12.10.14)
1 kişiye 2 çay kaşığı (dolu dolu) kahve, şeker, su cezveye koyuyorum, ocağa koymadan önce bi karıştırıyorum, sonra hiç karıştırmıyorum ve direkt ocakta kaynamaya bırakıyorum ksıık ateşte, taşmaya yakın alıp fincanların 3'te 1'i kadar dolduruyorum köpüğü oluyor bu kısmı da, sonra bi taşım daha kaynatın ve fincanlara boşaltın.
hep böyle yapıyorum köpüklü oluyor
0
bradshaw
(13.10.14)
(5)

35lik gilbeys vodka varmi?

intimate
varsa tadi nasil? begendinizmi?
varsa tadi nasil? begendinizmi?
0
intimate
(12.10.14)
benim bildigim gilbey's cindir.
0
exlibris
(12.10.14)
içmedim ama almayı düşünüyordum baya güzel deniyor.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(12.10.14)
Gilbeys güzel votka. Ben seviyorum. 35'liği de var diye hatırlıyorum ama emin olamadım.
0
otonom
(12.10.14)
Var var olmaz mı gayet de güzel. Fiyatı uygun tadı da iyi.
0
loralynn
(12.10.14)
var, fiyati 28.5 lira.
0
rising creeps
(13.10.14)
(8)

Diş macunu alternatifi

leo1905
Macun kimyasal özellikler içeriyor diye kullanmayanlar , ne kullanıyorsunuz ?Beyazlığı nasıl sağlıyorsunuz ?
Macun kimyasal özellikler içeriyor diye kullanmayanlar , ne kullanıyorsunuz ?
Beyazlığı nasıl sağlıyorsunuz ?
0
leo1905
(11.10.14)
bkz: parodontax
0
helios
(11.10.14)
parodontax. best paste that money can buy
0
exlibris
(11.10.14)
paradontax'a geçeli başka şey kullanamaz oldum
0
from potomac to kuban
(11.10.14)
bu parodontax tadı berbat diş macunu değil miydi?
0
zam sampiyonu domates
(11.10.14)
@zam evet.

ama hic sabun gibi degil ve gercekten temizledigini hissediyorsun. bir sure sonra alisiyorsun zaten
0
exlibris
(11.10.14)
nerden aldıysa kardeşim almış. ben bozuk sanıp çöpe atmıştım. meğer 2 tane almış. duruyorsa tekrar deneyeyim ama nedir bu macunun olayı?
0
zam sampiyonu domates
(11.10.14)
Bu paradontaxın çeşitleri var mı
0
all girls dream
(11.10.14)
Ben aldım bugün Migros'tan. İki çeşit vardı biri normal , ötekisi de beyazlaştırıcı

Paradontax'ın farkı florür içermemesi sanırım
0
🌸leo1905
(12.10.14)
(12)

özel mesajdan yapılan hakaretlerde ne yapıyoruz?

zam sampiyonu domates
duyuru özel mesajı.
duyuru özel mesajı.
0
zam sampiyonu domates
(11.10.14)
mallara ekliyorsun.
0
xenophobe
(11.10.14)
allaha havale ediyoruz.
0
shotgunwoman
(11.10.14)
başka?
0
🌸zam sampiyonu domates
(11.10.14)
hiç.
0
secilmis uye
(11.10.14)
üşenmezsen dava açarsın. ben aynı şekilde küfredip mallara ekliyom.
0
pescador
(11.10.14)
savcılığa gidiyorsun :) ben üşendim her seferinde hiç gitmedim
0
hayat amelesi
(11.10.14)
burda paylaşayım mı özel mesaj yazışmalarını?
0
🌸zam sampiyonu domates
(11.10.14)
print screen/paint.exe/ctrl+p/farklı kaydet/cumhuriyet savcılığı
0
orada olmayan adam
(11.10.14)
bana bir kez yapildi. cevap bile vermedim. mallar listesinde tek basina takiliyor.
0
exlibris
(11.10.14)
hakaret olduğu için suç teşkil ediyor. suç teşkil ettiği için de hukuken paylaşmanızda sakınca yok.fakat ayrı ayrı mesajlar varsa sadece hakaret içeren mesajları paylaşabiliyorsunuz.

diğer seçenekler de arkadaşların dediği gibi.
0
m e l t e m
(11.10.14)
mallara ekleyip geçmek daha cazip görüntü. birde zaten şimdiye kadar 2 tane duyuru açmış saçma sapan biri. hani burda bilinen birileri değil.

teşekkür ederim yorum yapanlara.
0
🌸zam sampiyonu domates
(11.10.14)
@trumanshow; @Cesario bundan sonrakiler için söylemiş olabilir.
0
🌸zam sampiyonu domates
(11.10.14)
(10)

Almanyadan hangi çikolata?

Lola90
Almanyadan gelecek bi tanıdık var paZar günü.Hangi çikolatadan isteyeyim? Baya kaliteli bişi olsun istiyorum. Ferrerro'nun burda olmayan ürünlerinden olabilir.Merci,toffiee, guylian,ritter sport harici önerileri alırsam çok memnun olurum:) Teşekkürler.
Almanyadan gelecek bi tanıdık var paZar günü.Hangi çikolatadan isteyeyim? Baya kaliteli bişi olsun istiyorum. Ferrerro'nun burda olmayan ürünlerinden olabilir.Merci,toffiee, guylian,ritter sport harici önerileri alırsam çok memnun olurum:) Teşekkürler.
0
Lola90
(10.10.14)
guylian. tek geçerim.
0
kakao
(10.10.14)
artık öyle bir global dünyadayız ki bütün marketlerde satılanlar aynı. bahsettiğin markalar Türkiye'de de bulunabiliyor. bence onlardan isteme. kaliteli şeyler değil.

kaliteli şeyler için butik pastaneye filan gitsin.

lebkuchen +1
0
mea maxima culpa
(10.10.14)
lindt.
0
aksi kanitlanmadikca cocuktur
(10.10.14)
ritter sport demek icin geldim ama kabul olmuyor galiba.

gerci artik butun cikollar burada da bulunuyor esprisi kalmadi.
0
exlibris
(10.10.14)
Zaten bahsettiklerimden getittirmicem,baydı artık onlar:)
0
🌸Lola90
(10.10.14)
lindt +1
after eight
0
flmng
(10.10.14)
Lebkuchennn.
0
phoenixboy
(11.10.14)
Hanuta
0
suicides underground
(11.10.14)
nussknacker
0
mesgul ve huzursuz
(11.10.14)
nusskacker +651265
kesin biliyorsunuzdur:
encrypted-tbn3.gstatic.com
benim hayatımda en çok sevdiğim çikolata. gerçekten. çok ucuz. 0.69 euro. Aldi marketlerde satılır. bence bir tane pahalı ürün aldıracağınıza 10 adet nusskacker aldırın. ucuz diye kalitesiz sanmayın. türkiyedeki tüm çikolatalardan daha kaliteli ve güzel. 10 tane almayacaksanız bile en az 1 tane aldırın, denemiş olursunuz. aşırı ucuz zaten.
0
eskiden sizofrendim simdi iyiyiz
(11.10.14)
(4)

Mutfak lavabosu ve hamam böcekleri

gokyuzu gibi
Bu üçüncü oluyor mutfak lavabosunda yakalayıp öldürdüğüm. Lavabo deliğine çamaşır suyu döküp, etrafa birkaç tablet koysam işe yarar mı? Mevsim geçişlerinden dolayı çıkar diyorlar ama çoğalmalarından tırsıyorum :S
Bu üçüncü oluyor mutfak lavabosunda yakalayıp öldürdüğüm. Lavabo deliğine çamaşır suyu döküp, etrafa birkaç tablet koysam işe yarar mı? Mevsim geçişlerinden dolayı çıkar diyorlar ama çoğalmalarından tırsıyorum :S
0
gokyuzu gibi
(10.10.14)
lavaboaç varken çamaşır suyuyla uğraşmazdım.
0
sutlu nescafe
(10.10.14)
çoğalır onlar.

imparator diye bir böcek ilacı var, tarım ilaçları satan yerlerden alabileceğiniz. bu ilacı kapı-pencere eşiklerine, giderlere, baca açıklığı falan varsa oralara yani böceğin dışardan gelebileceği her yere sıkın. 6 ay boyunca eve giren böcek ölsün. ölüleri toplayın.
0
111111
(10.10.14)
"camasir suyu ile savas acilan bir dunyaya bocek getirmek iztemezdim" - izzet altinmese

abicim onumuz kis zaten bu haserat ortami yakinda terk eder mevsim itibariyle. ilaclattir kurtul
0
exlibris
(10.10.14)
yuva yapmışlar demek senin daireyi. şimdi geçici çözümler bulsan da yaza doğru tekrar çıkmaya başlarlar. bu yüzden bir şirkete ilaçlatman gerekiyor. ara birisini halletsinler hemen.
0
soso
(10.10.14)
(13)

Bir Erkek Olarak Bu Yaptığım Makyajdan Nasıl Kurtulabilirim?

denizaya
Fotoğraf eklesem mi bilemedim, çok zor durumdayım...Eda isimli bir arkadaşla whatsapp'da konuşuyoruz.Dedim dudağımda kreter gibi uçuk çıktı, napayım?O da annenin rujundan biraz sür, çok faydası oluyor Erkan dedi.Ben de o acı ile annemin çantaya giriştim, önce ruj sürdümSonra elim allığa giti, yanakl
Fotoğraf eklesem mi bilemedim, çok zor durumdayım...
Eda isimli bir arkadaşla whatsapp'da konuşuyoruz.
Dedim dudağımda kreter gibi uçuk çıktı, napayım?
O da annenin rujundan biraz sür, çok faydası oluyor Erkan dedi.
Ben de o acı ile annemin çantaya giriştim, önce ruj sürdüm
Sonra elim allığa giti, yanaklarıma allık sürdüm.
Sona gözlere sürme derken yüzüm bi acayip oldu.
Daha kötüsü bunlar çıkmıyo galiba S
birazdan bizimkiler eve gelir nasıl çıkarcam ben bu makyajı?

not: evde tiner var ama tehlikeli olabilir belki, halı üstündeki mürekkebi çıkarmıştı aslında ama bilemedim.
0
denizaya
(09.10.14)
perugu tak merter e-5 yanyola in.
0
içimdeki piç
(09.10.14)
en güzeli bebe şampuanı dicem şimdi sizin evde o yoktur sabuna yüklen madem.
ancak uçuğunu yaymak için gerekli her şeyi de yapmışsın, ruju da at annene de bulaştırma yazık kadına.
tavsiye eden arkadaşın biraz salak mı ne kusura bakma ama:(
0
neferkitty
(09.10.14)
makyaj temizleyici yoksa kreme batir pamuğu iyice sil, sonra sabunla yıka.
0
Lim5
(09.10.14)
sakın kullandıklarını geri koyma. annene de uçuk bulaştırırsın.

kolonyayla çıkar bence.
0
[silinmiş]
(09.10.14)
pamuk veya peçeteye el kremi ekleyip onlarla temizlemek halleder her şeyi.
0
hena
(09.10.14)
Nemlendirici krem kullan. Annenin el kremi, vücut kremi fark etmez. Pamukla sil yalnız. Cildin tahriş olasın
0
mornie
(09.10.14)
hiçbiri yoksa ıslak mendil kullan. sonra sabunla. bu arada ben bile sürme çekmiyorum. nasıl bir elmiş seninki :)
0
sheridans
(09.10.14)
duyuruyu favladım. sakın silme.

soruna cevap: keselen banyoda.
0
sen git ben geliyorum
(09.10.14)
abi neyse ki çevrede baska malzeme yokmus allah korumus.

çıkarma bosver belki böyle daha güzel olmustur. elin gitmis sonuçta. yatkınlık da var.
0
ufukcel
(09.10.14)
Ruju anladım da, hızı nasıl alamadın makyaj yaparken. Trol demeyip ciddi cevap vereceğim.

Kremlerle, bebek yağı ile, o da yoksa motor yağı hariç her yağ ile silinir o.
0
aychovsky
(09.10.14)
Çok acımasız cevaplar gelmiş ya!

Ruj uçuğa iyi gelir ama annene uçuk geçebilir. Dudağına gelen yerleri temizle
0
mea maxima culpa
(09.10.14)
bu duyuru favorilere eklenir.
0
exlibris
(10.10.14)
rujdan sonra elinin allığa gitme sürecini anlatmazsan burada kalpten gidecek insanlar var.

e onlara da yazık yav !!
0
kuul
(10.10.14)
(11)

duvarımı boyatıcam hangi renk?

sifirdokuzucuolanvarmi
yeni ev yaptırıyorum evin iç duvarlarının rengi konusunda karar veremedim. var mı renk önerisi olan tabi gri deyip geçmeyin açık gri kum beji şampanya vs. fikirlerinize ihtiyacım var.
yeni ev yaptırıyorum evin iç duvarlarının rengi konusunda karar veremedim. var mı renk önerisi olan tabi gri deyip geçmeyin açık gri kum beji şampanya vs. fikirlerinize ihtiyacım var.
0
sifirdokuzucuolanvarmi
(09.10.14)
ben her yeri belce beji diye bir renge boyadım. hem çok gevşek bir renk değil hem de aydınlık. tavsiye edebilirim.
0
papitheclown
(09.10.14)
ayni mekanin duvarlarini farkli renk boyamayi dene.

mesela salonun bir duvarini daha koyu yap, ya da duvar kagidi deneyebilirsin. ama her tarafini degil anlatabildim mi?

bak bu renk de guzelmis www.marshallboya.com

bir de bu siteyi dolas. guzel fikirler var
0
exlibris
(09.10.14)
evet marshall yaptırıcam alçı duvarlar ama öyle fantaziyle kaçamam her oda aynı renk olacak hala karar veremedim
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(09.10.14)
ben buradaki rengi çok seviyorum: 4.bp.blogspot.com
0
m e l t e m
(09.10.14)
resimdeki renk çok koyu içim karardı
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(09.10.14)
lavanta esintisi nasıl. nolurrrr yardım edinnnn çok kararsızım
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(09.10.14)
resimdeki, mavi ve yeşil karışımı bir rengin orta koyuluktaki yumuşak bir hali. iç karartıcının aksine ruh haline pozitif etki yaratan renklerdir mavi ve yeşil. farklı tonlarına bakabilirsiniz resimdeki hoşunuza gitmediyse. kahverengi tonlarında mobilyalarla ve beyaz kapılar ve tavanla çok uyumlu oluyor. tabi mobilyalarınızı ve sizin zevkinizi bilmediğimden ben direkt sevdiğim bir rengi tavsiye ettim.

sizin yazdıklarınız arasından kum beji rengini beğenirim.

edit: kum beji yerine şampanya yazmıştım, rengi kontrol edip düzelttim.
0
m e l t e m
(09.10.14)
mobilyalar krem rengi. mine nasıldır?benaçık renk seviyorum griye yakın tonlar, duvarda görmeden karar veremiyor insan
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(09.10.14)
mine güzel görünüyor. mavi bazlı, soğuk bir ton.

krem rengi mobilyalara grimsi bej tonları daha hoş durur ama. mobilyaların renginden birkaç tık daha koyu renkler mobilyaları ortaya çıkartır. dekorasyon dergilerine göz tın derim. hiç düşünmediğiniz bir renge bile boyatma kararı alabilirsiniz. kolay gelsin.
0
m e l t e m
(09.10.14)
duvar rengine karar verirken mobilyalarin, yerlerin ve kapi pencerelerin renklerin de goz onunde bulundur.
0
goldentitan
(09.10.14)
filli boyada lületaşı ve kumru var. ikiside çok iyi renklerdir. çok satılıyor bu aralar, kumruyu tavsiye ederim.
0
etna
(09.10.14)
(28)

Gelmiş geçmiş en iyi futbol golü

fucking machine in my head
spartalılar, şöyle izlerken oha dediğiniz, dünyanın en iyi golleri arasında olduğunu düşündüğünüz golleri merak ettim. zlatan'ın hazırlık maçında rövaşata ile attığı gol, şimdiye değin gördüklerim arasında en iyisidir benim nazarımda. / gerek kuvvet, gerek oradaki fırsatçılığı ve top takibi.https://
spartalılar, şöyle izlerken oha dediğiniz, dünyanın en iyi golleri arasında olduğunu düşündüğünüz golleri merak ettim. zlatan'ın hazırlık maçında rövaşata ile attığı gol, şimdiye değin gördüklerim arasında en iyisidir benim nazarımda. / gerek kuvvet, gerek oradaki fırsatçılığı ve top takibi.

www.youtube.com
0
fucking machine in my head
(08.10.14)
içimdeki piç
(08.10.14)
berkgamp'ın newcastle'a attığı goldür.

www.youtube.com

şu videoda golü yorumluyorlar: youtu.be
taraftar parmağıyla beyni işaret ederek şöyle diyor; "top daha ona gelirken o çoktan golü atmış oluyor". bergkamp gerçekten de öyle bir futbolcuydu.

bergkamp ile ilgili bir ayrıntı; ruud van nistelrooy gençliğinde hocasının tavsiyesiyle hemen her hafta 200 km yol giderek feyz almak, golcülüğü öğrenmek için bergkamp'ı izlemeye gidiyor.
0
novemba
(08.10.14)
@içimdeki piç. ingiliz listesi bu gollerde dandik
0
🌸fucking machine in my head
(08.10.14)
@fucking machine in my head

yapma gozunun seveyim hepsinde asalet var ama dersen ki kendini asip atilan en iyi gol;

alkislarlayasiyorum.com
0
içimdeki piç
(08.10.14)
pice uyuz oluyorum; ama bu gol benim icin dunyanin en guzel goludur.

www.youtube.com

oktay'da benzerini atti; ama bu adamin ki baska. adam zorunluluktan degil kendinden emin olarak bilerek ve isteyerek boyle bir gol atmis.
0
mayeskuel
(08.10.14)
ben hala berkgam'ın bu golünü çözemedim bi 10 yılı aşkın süredir de her yıl mütemadiyen izlerim.
0
akatreil
(08.10.14)
ahahaaha servet'in golünü görünce kaptan bülent'in ortasahadan attığı frikik golünü hatırladım iyi oldu.

www.youtube.com
0
🌸fucking machine in my head
(08.10.14)
bergkamp+1

ikinc sıraya da şampiyonlar ligi finali zidane volesini koyarım.

bir de rivaldo'nun bi son dakika rovaşatası vardı. o golle barcelona ligde şampiyonlar ligine mi ne kalmıştı.
0
fayfim
(08.10.14)
ulan bergkamp, zidane'ın volesi, zlatan'ın röveşatası... hangisi yazılmamışsa onu yazarım dedim hepsini yazmışsınız :) bunlar ayrı bir seviye tek tek.
0
xenophobe
(08.10.14)
@mayeskuel ibra'nın o golü de çok iyidir. benim için bergkamp'tan sonra ikinci...

herif sadece rakip oyuncuları değil, kameraları da pazara göndermişti :) videoda golün tekrarında görülüyor zaten :)
0
novemba
(08.10.14)
taktik acisindan bi golde boyle olur, adamlar inanmis

www.youtube.com
0
içimdeki piç
(08.10.14)
arsenal'in attığı tiki taka golü de üstdüzeydi yalnız.
www.youtube.com
0
xenophobe
(08.10.14)
@içimdeki piç, güzel golmüş hakkaten. güçsüz rakipten güçlü rakibe böyle goller olunca güzel oluyor.
0
🌸fucking machine in my head
(08.10.14)
şu golde fena lan. yok böyle bir dönüş. videonun altındaki açıklamayı okuyun.
www.59saniye.com

leicester'lı olsam ağlardım, kahrolurdum lan. çocuğumu keserdim!!!
0
novemba
(08.10.14)
Açık ara Zlatan'ın rovasata golüdür bence.Ronaldo dünyanın en iyisi messi bu dünyadan değil derler ya işte öyle bir gol o.
0
keegan
(08.10.14)
Tabii ki Dennis Bergkamp'ın golü ama en güzel gol sevinci de şudur: www.youtube.com
0
angelus
(08.10.14)
"siktir git marko van basten" golünü de unutmuşsunuz gençler :D

alkislarlayasiyorum.com
0
akatreil
(08.10.14)
@novemba ohaaaa gol çok iyi. finali geçmiş mi bari adamlar sonra merak ettim?
0
🌸fucking machine in my head
(08.10.14)
@ fucking machine in my head

yarı final maçıydı o, finale yükseldiler ama orda elenmişlerdi yanlış hatırlamıyorsam çıkamadılar premier lige.
0
akatreil
(08.10.14)
@fucking machine in my head finalde crystal palace uzatmalarda penaltıdan atarak kazanıyor. bu gole yazık oluyor haliyle.
0
novemba
(08.10.14)
henry'i unutmayın yahu: www.youtube.com başka görüntü bulamadım...
0
soso
(09.10.14)
berkgamp +1

Arsenal - Newcastle
0
otonom
(09.10.14)
açık ve net budur

www.youtube.com
0
naberabi
(09.10.14)
roberto carlos, frikik, fizik kuralları, falso, fransa. enter.
www.youtube.com
0
Skey295
(09.10.14)
la bu bergkamp'in golunu bir ben mi anlamadim. herkes begenmis de ben bir sey anlamadim!!
0
exlibris
(09.10.14)
en iyisi demek fazla iddialı olabilir şu gol anını hiç unutmam.

www.youtube.com
0
bir garip seyyah
(09.10.14)
@exlibris bergkamp'ın golü atmadan önce topu önüne aldığı hareketi "ben büyük futbolcuyum" diyen futbolcuların neredeyse hiçbiri yapamaz.
0
novemba
(09.10.14)
bergkamp'in golünün tasarlanmış olduğunu bilmek keyif veriyor. yoksa aynı golü başka birisi atmış olsa, bana bu kadar güzel gelmez o gol.
0
🌸fucking machine in my head
(09.10.14)
(10)

Yil mi Sene mi?

gerard
Dusunmeden konusurken agziniza hangisi gelirse onu soylersiniz ya, hangisi gelir?Mesela 5 senedir gorusmedik/5 yildir gorusmedik. Hangisini soylemeniz daha muhtemel?
Dusunmeden konusurken agziniza hangisi gelirse onu soylersiniz ya, hangisi gelir?

Mesela 5 senedir gorusmedik/5 yildir gorusmedik. Hangisini soylemeniz daha muhtemel?
0
gerard
(08.10.14)
Şimdi düşündüm de sene diyorum galiba çoğunlukla.
0
johan sebastian
(08.10.14)
yıl
0
sabenburak
(08.10.14)
X zamandır derken genelde sene derim.

Bir tarihten bahsederken yıl derim.
0
Lim5
(08.10.14)
yıl.
0
allanpoe
(08.10.14)
hiç düsünmemistim. yıl daha kolay, ağza daha iyi oturuyor. daha vurgulu söylemek istediğimde sene diyorum sanırım.
0
ufukcel
(08.10.14)
Yil diyorum genelde sanirim.
0
LXXVII
(08.10.14)
sene diyorum ben.
0
from potomac to kuban
(08.10.14)
%51 yıl %49 sene
0
xenophobe
(08.10.14)
yıl diyorum genelde.
0
uzunuzunilgi
(08.10.14)
sene kelimesini daha cok seviyorum ben. daha turkce gibi.

ama yili da kullaniyorum bazi bazi
0
exlibris
(09.10.14)
(22)

tüm ifşaları kaçırmış biri olarak

rayde
tost makinesiyle çekilmiş halimedit: ifşa zaman aşımı nedeniyle kendini imha etmiştir.
tost makinesiyle çekilmiş halim

edit: ifşa zaman aşımı nedeniyle kendini imha etmiştir.
0
rayde
(07.10.14)
rizorv
0
murtazaaaaaa
(07.10.14)
saçlar lens mi?

şaka bir yana ünlü birine benziyorsun ama çıkaramadım. hatırlayınca editlerim -_-
0
mattiadestro
(07.10.14)
@mattiadestro ahahah orcinal. bilmem hiç ünlüye benzeten olmamıştı.
0
🌸rayde
(07.10.14)
( 22:16 ) 10/10 editörün seçimi

( 01:30 ) edit: yani gecenin 1 buçuğunda uykudan uyandım, bilgisayarı açtım ve cevabımda ifşa olmaya karar verdim. dahası mı? aşkımı ilan etmeye karar verdim. karar verdim abiiiiiiii... o saçlara ölürüm ya...

( 01:32 ) edit 2: imgur.com mavili ( zaman aşımına uğradı )

( 01:45 ) edit 3: cevabını bekler saygı ve sevgilerimi sunarım...
0
synche
(07.10.14)
az biraz kilo versen olur gibi
0
dinsiz adam
(07.10.14)
güzel ve şirinsin :)
0
rock n roll
(07.10.14)
red head'e bayılıyom yaaa


@mattiadestro : (bkz: ipek tuzcuoğlu)
0
readmymind
(07.10.14)
super-duper
0
e a p
(07.10.14)
@dinsiz adam 46 kiloyum boy 1 63. daha kilo mu vereyim :/ surat biraz tombul.
0
🌸rayde
(07.10.14)
gece görsem polisi ararım.

düz ya da dalgalı falan saç çok yakışırmış gibime geliyo, öyle denedin mi hiç? güzelsin ama korktum ben
0
pescador
(07.10.14)
ben beğendim, çılgın saçları hep beğenirim:)
0
yalnux
(07.10.14)
46 kilonun 20 kilosu yanak.
0
angelus
(07.10.14)
tatli bence de
0
pastörizesüt
(07.10.14)
yarın kahve ısmarlayabilirim
0
vosvos3131
(07.10.14)
facebook profil fotoğrafın bu değil ama
0
facebook
(07.10.14)
Sacsiz kac kilosun?
0
atatapiti
(07.10.14)
saclar sahane.
0
fortisvita
(07.10.14)
dişler güzelmiş.
0
ontheroad
(07.10.14)
yeerim seni yeerim.
0
yapma volkan
(07.10.14)
up ellie bu!

images2.fanpop.com
0
exlibris
(07.10.14)
beyendim. yarin gel ise basla.
0
mayeskuel
(07.10.14)
@exlibris

allah canını almasın.
arkadaş nereden geldi aklına.
0
yapma volkan
(07.10.14)
(7)

türkiyenin en ünlü veya önemli sinema eleştirmenleri?

lampetia
soru başlıkta.internetten araştırınca çıkan belli başlı isimler var, ama bu konuda hiç bilgili olmak istemediğim için sormak istedim size.aklınıza gelen isimler kimler.şimdiden çok teşekkür ederim :)
soru başlıkta.internetten araştırınca çıkan belli başlı isimler var, ama bu konuda hiç bilgili olmak istemediğim için sormak istedim size.aklınıza gelen isimler kimler.şimdiden çok teşekkür ederim :)
0
lampetia
(07.10.14)
atilla dorsay
0
Sskywalkeremre
(07.10.14)
mehmet acar iyi bir elestirmendir.

sevin okyay
ali hakan
alin tasciyan

omur gedik :/
0
exlibris
(07.10.14)
en ünlüsü atilla dorsay ama en iyisi olmadığı kesin.
0
sayns
(07.10.14)
kurtuluş kayalı, umut tümay arslan, zahit atam.
0
dimitrakopulos
(07.10.14)
burcak evren, ugur vardan, burak goral
0
John Finn
(08.10.14)
kutlukhan kutlu
0
bir fincan kahve ile film izlemek
(08.10.14)
fatih özgüven!
0
lesmiserables
(08.10.14)
(14)

fakir zevkleri

rubenanyukov
mesela ben duş alırken müzik dinlemekten çoghoşlanıyorum. ya da işte sandviç yaparken düdük gibi sucukları ekmeğin arasına atıp çiğ çiğ yemem de önce sucukları basarım üstünü kapatmadan. böyle maliyeti 0 ya da düşük her türlü keyif pezevenklikleri pls.
mesela ben duş alırken müzik dinlemekten çoghoşlanıyorum. ya da işte sandviç yaparken düdük gibi sucukları ekmeğin arasına atıp çiğ çiğ yemem de önce sucukları basarım üstünü kapatmadan. böyle maliyeti 0 ya da düşük her türlü keyif pezevenklikleri pls.
0
rubenanyukov
(07.10.14)
kapı açık sıçmak.
yazın balkonda uyumak.
0
pruslav
(07.10.14)
olm ben de dus alirken telefonu koyuyodum klozetin ustune falan muzik caldiriyodum, 2 sene sonra tamirciye goturdum bi sorundan icini actilar aletin, ici rutubetlenmis amk kuflenmis.
0
hjarteblod
(07.10.14)
karpuzun ve kavunun tepesini yemek. bi de üçgen kesilmişse miss.
0
elorelia
(07.10.14)
lokanta'ya gidip bir corba soyleyip. 1 ekmekle bitirmek. yeminlen sushi'den, havyar'dan o zevki alamadim.
0
mayeskuel
(07.10.14)
kimse de dememis ki osbir asdjvfgjd.

pismemis kek seysini siyirmak barmaklan.
0
babamasoliimbananickaldirsin
(07.10.14)
@hjar laptop kullanıyorum ben bir de haa. gerçi çok eski zaten kötü durumda. bu saatten sonra bozulursa yeni alırım herhalde.
0
🌸rubenanyukov
(07.10.14)
sahibinden.com da araba ilanlarına bakmak.
0
cok iyi yol
(07.10.14)
yufka yemek
0
all girls dream
(07.10.14)
kadıköy'de çok aç çok da tok olmadığım zamanlar otobüsün kalkmasına da biraz varsa 3 tl'ye pizza satan pizza vegas diye bi yer var bi tane alıp yiye yiye otobüse yürüyorum.

evden çıkmadan önce kendime yemek yemek için 20 dk zaman ayırmaya dikkat ediyorum ve yerken mutlaka bi bölüm çizgi film bitiriyorum.

kuzenimin akk'yi aşmış internetine sebil bulmuş gibi yapışıp yavaş da olsa istediğim bütün dizileri filmleri indiriyorum.
0
mrz breezy
(07.10.14)
gazeteyi ilk okuyan kisi olmak... cok severim
0
exlibris
(07.10.14)
arabanın tavanındaki tutma yeri var ya hah oradan tutmak giderken. bu zevk midir bilmiyorum ama fakir oturuşudur o arabadaki.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(07.10.14)
Patatesleri kizartirken bir taraftanda yemek.
Puding tenceresinin dibini evdeki canavara kaptirmadan siyirmak :)
Cikolatayi yastigin altina koyup uyku arasinda yemek.
Evde kimse yokken muzigi son ses acip eslik etmek.
Yolda kulakligimi takip sarki soylemek.
Hayat guzel bee... ;)
0
brnbrs
(07.10.14)
tatil günü olabildiğince erken - sabah on,onbir hiç farketmez - bira içmek.
0
charlesbukowskiineksi
(07.10.14)
tikler geç geldi sori beyler.
0
🌸rubenanyukov
(12.10.14)
(3)

Bakkal olan var mi?

evrenos gazi
30 bin sermaye ile bakkal acilir mi Istanbul'da? Devletin pesinde kosmaktan sikildim artik. Doktoram bitene kadar kendi isimi yapmak istiyorim. Tutarsa tutar. Akademisyen olunca da babama birakirim dukkani. Ama herkes hevesimi kaciriyor. Bu parayla bir is olmaz falan diye. Bu butceyle hangi semtlere
30 bin sermaye ile bakkal acilir mi Istanbul'da?

Devletin pesinde kosmaktan sikildim artik. Doktoram bitene kadar kendi isimi yapmak istiyorim. Tutarsa tutar. Akademisyen olunca da babama birakirim dukkani. Ama herkes hevesimi kaciriyor. Bu parayla bir is olmaz falan diye.

Bu butceyle hangi semtlere yonelmek lazim?
0
evrenos gazi
(07.10.14)
bu discount marketler tureyeli beri bakkallarin isi oldu. bakkaldan kimse bir sey almiyor artik. en fazla ekmek satarsin o da yakinda firin falan yoksa.

baska islere yonel
0
exlibris
(07.10.14)
herseyi kaliteli alıp satarsan neden olmasın. ama icinde sebze mebzede meyve olması gerekiyor. ben nerdeyse hergun bakkaldan siparis verioyrum
0
all girls dream
(07.10.14)
Sermayen yetmiyor.
0
Piukh
(07.10.14)
(1)

gerçek italyan makarnası

orada olmayan adam
daha doğrusu şunu arıyorum : https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/snf.images.products.v3/C/X/5/37464.jpgnerede bulurum bunlardan, kız arkadaşım italyadan getirmişti çok beğendim, kesin hayvan gibi fiyatı vardır ama merak ettim.
daha doğrusu şunu arıyorum : s3-eu-west-1.amazonaws.com

nerede bulurum bunlardan, kız arkadaşım italyadan getirmişti çok beğendim, kesin hayvan gibi fiyatı vardır ama merak ettim.
0
orada olmayan adam
(07.10.14)
macro centerlarda b tarz ithal urunler var.
0
exlibris
(07.10.14)
(2)

çukur

hasanli
Az önce 40 la giderken önümde kocaman çukuru farketmedim arabanın altını vurdum baya bi ses çıktı sizce arabaya ne olmuştur? Bu tarz şeyler daha öncede 3 kere geldi başıma servise götürüp baktırayım mı arabayı?
Az önce 40 la giderken önümde kocaman çukuru farketmedim arabanın altını vurdum baya bi ses çıktı sizce arabaya ne olmuştur? Bu tarz şeyler daha öncede 3 kere geldi başıma servise götürüp baktırayım mı arabayı?
0
hasanli
(07.10.14)
arabayi parket duz bir yere.

bir kac saat sonra altina bak bakalim damlatan bir yerler var mi?

ozelikle on orta tarafi vurduysan karter vs. orada oluyor. sıkıntı olabilir. gerci karter korumasi falan olur ama kontrol etmekte fayda var.

gecmis olsun
0
exlibris
(07.10.14)
hiç bişi olmaz
0
Sskywalkeremre
(07.10.14)
(6)

istanbul'un en yüksek yerleri

tolga asp
istanbul'u en tepeden görebileceğimiz, manzarası harika olan nereler var?not: galata ve kız kulesi hariç.
istanbul'u en tepeden görebileceğimiz, manzarası harika olan nereler var?

not: galata ve kız kulesi hariç.
0
tolga asp
(05.10.14)
Yuşa tepesi
0
efruz
(05.10.14)
topkapi sarayinin altindaki cay bahceleri mukemmel manzaraya sahip. adamlar bosuna sarayi oraya kurmamis.
0
exlibris
(05.10.14)
safir
0
murtazaaaaaa
(05.10.14)
Otağtepe
0
readmymind
(05.10.14)
mihrabat korusu, fethipaşa korusu vb korular...
0
vejeteryanvampir
(05.10.14)
çamlıca iyidir.
mihrabat korusu da güzeldir.
ama ille de bir yer diyorsan tabii ki "yuşa tepesi"
0
yapma volkan
(05.10.14)
(12)

Kafa dinlendirici müzikler

lawist
Sessiz sakin slow tarzı müzik önerisi alabilir miyim ?
Sessiz sakin slow tarzı müzik önerisi alabilir miyim ?
0
lawist
(04.10.14)
Antimatter Mr white
Anathema - better of dead
0
rubiks cube
(04.10.14)
relax music diye bir albümden;
www.youtube.com
0
anil
(04.10.14)
Ludovico Einaudi'nin parçaları sakinleştiriyor, çalışırken de dinlenebilir.
0
reptillia
(04.10.14)
aychovsky
(04.10.14)
lounge muzik ile uykuya bile dalrsin. arkada hafif kisik bir sesle calsin

www.radyonom.com
0
exlibris
(04.10.14)
(git: www.youtube.com )
Muse-Unintended
0
mutlusismankedi2015
(04.10.14)
dido - thank you youtu.be
0
exlibris
(04.10.14)
of verona-breathe
0
chef creative
(04.10.14)
faust__
(04.10.14)
paul kelly - peace
0
okuyucu olmak da iyi be
(04.10.14)
kendi playlistim diye demiyorum 8tracks.com
0
jesuistrestriste
(04.10.14)
voyage fm dinle
0
eskidenküçüktüm
(04.10.14)
(7)

hamster

seksen9
arkadaşı kardeşime hamster bırakmış bayram için. küçük bi kafesi var. dün çekirdek çitleyip verdim yedi tıkır tıkır. gece de aynı odada yattık hareketliydi baya.ama sabahtan beri uyuyor. internetten araştırdım biraz gündüz uyuyup gece hareketli olurlarmış yalnız hala(gece oldu artık sonuçta) kafasın
arkadaşı kardeşime hamster bırakmış bayram için. küçük bi kafesi var.
dün çekirdek çitleyip verdim yedi tıkır tıkır. gece de aynı odada yattık hareketliydi baya.

ama sabahtan beri uyuyor. internetten araştırdım biraz gündüz uyuyup gece hareketli olurlarmış yalnız hala(gece oldu artık sonuçta) kafasını bi yerlere gömüp uyumaya çalışıyo.

fındık-fıstık koydum yemek kabına ama kafesinin köşesine istiflemiş hiç yememiş. tamam istiflemek hamsterlığın kaderinde var ama hiç yememesi normal mi?

bi de hala durgun gibi. hoş sabah çok ses vardı uykusunu tam alamamış olabilir. tekerleğinde koşarken de görmedim.

bi de kafesinden hiç çıkmıyor. kapısını açıyorum kafasını uzatıyor kokluyor ve üst kata kaçıyor. anlamadım ben normal mi şimdi bunlar? yabancıyız diye mi böyle yapıyor?
0
seksen9
(03.10.14)
Normal.
0
saksı
(03.10.14)
"devirip yatmak" diye bir sey var ya, iste ilk fotodaki o!
0
exlibris
(03.10.14)
hehe minicik ayaklara bak yerim

Bu hamsterlar çok miskin yaratıklar bi gariplik yok davranışlarında, her zamanki hali muhtemelen.
0
shejia
(04.10.14)
evet çok küçük ayakları var. bi de çekirdeği tutup tıkır tıkır yiyişi :) istanbula dönünce alasım geldi. karşılıklı spor yaparız.

ömürleri kısa yazılmış hep. korktum bişey oldu diye. azcık pamuk-oyuncak filam koysam da neşelense mi hayvancık?
0
🌸seksen9
(04.10.14)
Benim iki hamsterım var. Merak etme açılır, sana da alışır, hatta takırtısından uyutmayabilir bile gece. Pamuk koyarsan, yuvasını kontrol et. Zaten pamuk vardır oralarda belki. Pamuğu kafesin içine atman yetiyor, onlar onu alıp yuvalarında kendilerine yatak matak yapıyor. Çok tatlılar.
0
kalemdefter
(04.10.14)
evet ya talaşta yatılır mıymış hiç? yapacağı yatağı merak etmiyor değilim tabi :p
0
🌸seksen9
(04.10.14)
Sanki kafeste gizlenememiş gibi. Ben yıllarca besledim ve karanlık bi yer bulmadan uykularına doymaları çok zor. Peçete veya gazete kağıtlarını parça parça kesip atarsanız onların içinde uyur kendi karanlığını yaratır. Mükemmel hayvandır.
0
prodeq
(04.10.14)
(15)

icindeki cogu sarkinin güzel oldugu yerli yabanci albüm tavsiyesi

bonaparte
Spotify nanesii sayesinde su anda piyasadaki neredeyse bütün albümlere bir tik uzaktayim. Tesekkürler!
Spotify nanesii sayesinde su anda piyasadaki neredeyse bütün albümlere bir tik uzaktayim. Tesekkürler!
0
bonaparte
(03.10.14)
Above & Beyond - Acoustic (Album)
Queens Of The Stone Age - Like Clockwork
0
bass solo take one
(03.10.14)
grateful dead- american beauty
guns n roses- appetite for destruction
0
signore
(03.10.14)
Arctic Monkeys - AM
Muse - Showbiz
The strokes - is this it
0
shejia
(03.10.14)
björk biophilia
birsen tezer cihan
0
denne
(03.10.14)
bryan adams, sting ve bruce sprinsfield in her albümü..
0
yorumlu yorum
(03.10.14)
dostum başlığı görünce direk mavi sakal - kan kokusu dedim ama sonra spotify da dinleyeceğini görünce içim ezildi, yok o albüm spotify da ama genç osman - gökyüzü masmavi ile listeye katkıda bulunmak isterim.
ha bir de
morcheeba - head up high
0
colpa
(03.10.14)
sezen aksu - gulumse
0
exlibris
(04.10.14)
tarkan-ölürüm sana
türk popunun en iyi albümü bence
0
golgem var iyi ki golgem var
(04.10.14)
Radiohead - OK Computer
Kasabian - West Ryder Pauper Lunatic Asylum
0
Goldstein
(04.10.14)
alt-j / This Is All Yours
0
velasco
(04.10.14)
biraz önce albümü baştan sona dinleterek bende hayranlık uyandıran Maybeshewill/i was here for a moment then i was gone, özellikle son iki parçayla sağlam kapanış yapmışlar, post-rock seviyorsan tavsiye ederim.
0
candanag
(04.10.14)
baal
(04.10.14)
Clean Bandit - New Eyes

Bu sene en çok dinlediğim albüm.
0
klakie
(04.10.14)
the strokes - is this it
0
feykalade
(04.10.14)
oasis - what's the story morning glory

ingiltere'de her 3 evden 1'inde varmış zamanında...
0
okuyucu olmak da iyi be
(04.10.14)
(22)

cocukken dugunlerde kolon altinda cok uyudum. bir daha uyanamayacak miyim?

ibomiu
Kacta yatarsam yatayim degismiyor..Uyanmak icin yaptiklarim:1- Cep telefonumda : bir birinden farkli 17 alarm var bir kac dakika arayla kurulu hepsi. Titresimi acik. Hemen basucumda. 2- 3310 cep telefonu daha var. Sadece alarm icin. Bilirsiniz sesinin ve titresimin yuksekligini. 3-Basucumda 1 kurmal
Kacta yatarsam yatayim degismiyor..

Uyanmak icin yaptiklarim:

1- Cep telefonumda : bir birinden farkli 17 alarm var bir kac dakika arayla kurulu hepsi.
Titresimi acik. Hemen basucumda.

2- 3310 cep telefonu daha var. Sadece alarm icin. Bilirsiniz sesinin ve titresimin yuksekligini.

3-Basucumda 1 kurmali tavuklu saat var. Metal cana vuruyor bir sure.

s713.photobucket.com

4- kurmali saatin pillisi var. Pil bitene kadar metal can tokmaklaniyor.


5-Hemen yanimda sabah alarm saatinde radyo calan su makine var. Ilk saat ankara havalari caliyor. Sonraki bir saat didididi diye otuyor.

thumbs4.ebaystatic.com

6- netbook a zamanlanmis gorevler ekledim. Mp3 aciliyor basucuma bakan hoparlorler suratima donuk halde.

Opeth: ghost of perdition ile ani ses basliyor.
Prodigy - Omen , breathe. Poison
Bebek aglamasi sesi var sonra.
Master of puppets, fuel
Lamb of god pathetic
Korplikaani - beer beer


Son umut olarak ta:
"Uyan ey gozlerim gafletten uyan - mehmet emin ay" ilahisi var..

7- cocukluktan kalma horozlu kol saatime pil aldim. Turkce saati soyleyen saatlerden. Biliyorsaniz. Gece yatarken koluma takiyorum.


Onceden nasil uyanirdin diye sorarsaniz yazarim. Burasi uzun olmasin.

Isitme fonksiyon testi normal aralikta.

Ama ben cocukken dugunlerde dev gibi hoparlorun dibinde annemin kucaanda uyurdum. Ordan kaldi sanirim. Santiyede 135-85db gurultu araliginda iki dakika kestirirdim arada. Oglenleri mesela..

Lan nasil uyanicam ben.
Tum alarmlar ayni anda basliyor. Arada teki kaliyor arada yine bulusuyorlar. Saat 10da uyandim kapattim bir kacini..

Duymuyor muyum?
Ruyamda koyun filan yuklu kamyon bankaya daldi. Kamyonun radyosu acik, kornasi sikismis.. bankada çanlar hirsiz alarmi olarak caliyor.. Bende bakkaldan ekmek almisken gurultuye ciktim. Banka soygunuymus meger. Bagiriyor insanlar.. beni fark etmediler. Ne yapabilirim diye bakiyodum kamyonun dibinde.

Nasil uyancam olm?
0
ibomiu
(03.10.14)
doktora neden gitmiyorsun, uyanamıyor olmanın bir sebebi var belki araştırılması gereken?
0
rock n roll
(03.10.14)
depresyonda mısın?
0
namus ninjası
(03.10.14)
ses değil de ışıkla uyanmayı deneseniz? evin doğuya bakan, doğan güneşi direk alan bir odası yok mu, yatağı da camın önüne çekin, perdeler açık olsun. ben de eski evimde uyanamazdım, koyu renk perdeleri olan ve zaten karanlığa bakan bir odaydı. şu anki evimde odam direk güneşin ilk ışıklarını alıyor, saat 8 gibi gözüne far tutulmuş tavşan gibi kalkıyorum. bugün tatil mesela, normalde öğleden sonraya kadar uyurdum, oysa burda sabah sekiz buçukta bi uyandım, kalın perdeleri çektim az daha uyuyayım diye, güneş aradan girdi uyandırdı yine.
0
alice practice
(03.10.14)
@namus ninjası: bilmiyorum ama sanırım öyle olmalıyım. yakın zamanda işsiz kaldım. saçma bir zamanda. yeni iş aramaya bile kalkamıyorum.

@rock'n roll: hangi bölüme gidilir ki?
0
🌸ibomiu
(03.10.14)
Biri de demiyorki; kardeş kaç saat uyuyorsun.

yeterli gelmiyor uykun net.
uyku kalitesi diye bir şey var, biraz araştır.
17 alarm kurmak yerine 1 alarmla belki uyanabileceksin.

kafein kullanımın nasıl? kola, çay vs?

demir eksikliğin olabilir.
0
jimjim
(03.10.14)
sesle uyanmıyorsun demek ki, zorlama. ablam da senin gibiydi, evlenmeden önce yan odalarda uyuyorduk. sabah onun alarmı çalınca uyanmazdı, ben odamdan kalkar gider alarmı kapatıp onu da uyandırırdım.
titreşimli saat gibi şeyler var. bileğine takıyorsun titreşimle uyandırıyor.
o işe yarayabilir. e-bay gibi sitelere bak.
0
innerbliss
(03.10.14)
Benden bir tane daha varmış, yaşasın! Bende de sadece zil için bir telefon, bir tane çalar saat, bir tane de hem telefon hem saat var. Sesi çok çıksın, yankılı olsun diye cam kaseye koyup odanın en uzak köşesine koyuyorum ve çaldığında gidip kapatıp geri uyuyorum. Bunu yaptığımın da farkına varamıyorum. İşitme ile ilgili bir sorunum yok.

10 saatten önce uykuyu muykuyu almıyorum ve hafta içleri 6-8 saat arası uyuyorum.

Çözüm olarak şunu buldum. Kendime kah yumuşak kah sert bir düşme alanı ayarladım yatağın yanında. Saatlerden birinin sesini duyduğumda kendimi pat diye yataktan atıyorum, o acıyla uyanmasam da biraz öyle yattıktan sonra uyanıyorum ama o civarda kafayı mafayı çarpacağım bir şey yok. Düşüş uyandıracak kadar acılı, zarar vermeyecek kadar hafif. Arada bir oram buram morarıyor ama ne yapalım.

Bunu da yurtta kaldığım dönemde televizyonun tek bizim odada olmasına, 5 yıl boyunca odadaki en az 8-10 insanın gürültüsü ve cayır cayır ışıkla uyumaya alışmış olmama bağlıyorum. Gerçi ondan önce de uyurdum danalar gibi ama en azından uyanırdım.

Kimseden beni uyandırmasını isteyemiyorum, çünkü kronikleşirse bu insan kafamda "Beni uyandıran insan" olarak kodlanır ve nefret ederim onun sesinden.

Tek olay saatin sesini duyduğumu fark edecek kadar ayılmakta, bazen o da olmuyor.

Daha fenasını söyleyeyim. 8-10 yıl önce bir gün babam annesine bakmak için memleketine gitmiş, annemin de tansiyonu yükselmiş o dönem. Ben de anneme bakayım diye annemin yanına uzandım. Annem gece kötü olmuş ve uyanmış. Beni uyandırmaya çalışmış. Dışarıda olan biten her şeyin farkındayım ama uyanamadım. Koma gibi, farkındayım ama uyanıp da bir şey yapamıyorum. "Anneme bir şey olacak mı" diye çok üzüldüğümün farkındaydım ama çok uğraştığım halde uyanamıyordum. Üzüntüden gözlerimden yaşlar boşandı, uyurken ağlamaya başladım ama kalkamadım, uyanamadım. Yanımda abimin odası vardı. En son topladığım bir enerji ile elime geçen bir şeyi duvara fırlattım. O şey hem duvara çarptı, hem de yere düşüp kırıldı. O sesle abim uyandı ve abim annemi hastaneye götürdü ben uyurken.

Doktor doktor dolandım bu ve benzeri birkaç şey için, uyku döngülerim kaydedildi, orada burada uyutuldum ve bağlandığı nokta: Allah da seni böyle yaratmış. Pozitif bilimler çaresiz kaldı. Aslında çaresiz kalmadı da, salladı beni pozitif bilim insanları.

Aslında çok güçlü bir uyaran buldum, hiçbir şey uyandırmıyor ama adımı duyarsam anında uyanıyorum. Alarm sesini o yapamıyorum ama çünkü ona da zamanla alışırım ve bu sefer o uyaranı da kaybederim diye korkuyorum.
0
aychovsky
(03.10.14)
iç hastalıkları bölümüne git. kan tahlilleri yapılır doktor yönlendirir.
0
rock n roll
(03.10.14)
oha. bunlarin hepsi aktif ve sen uyanamiyor musun?

o tavuklu saat bile tum asya nufusunu uyandiracak guctedir.
0
exlibris
(03.10.14)
ibo, ses toleransın zamanla yine düşer bence. yoksa uyku laboratuvarı şart gibi. depresyonsa, onu da bir an önce hayatını yola sokarak atlatmalısın haacı, kendimden biliyorum, hiç iyi değil o miskinlik sarmalında yaşamak.
0
namus ninjası
(03.10.14)
@alice: malesef doğuya bakan kısımda daha yüksek apartman var.

@jimjim: dün 23:30 de yattım. daha erken yatmayı denediklerimde oldu. "sleep calculator" sabah 07:00 de uyanmak için 23:30 dedi diye o saatte uyudum.
Demir eksiğim var evet. Ama demir ilacı kullanıyorum.
Demir eksiğinden ötürü çay, kahve içemiyorum. belki haftada 1 espresso ya da türk kahvesi. onun harici tek içeceğim su.
0
🌸ibomiu
(03.10.14)
o değil de, bunların hepsi aynı anda çalıyor ve sen uyanmıyorsan, beraber yaşadığın kişilere ve komşularına allah kolaylık versin.
0
inheritance
(03.10.14)
ben komşularını merak ettim. o kadar gürültüye nasıl dayanıyorlar.

yüzüne su dökecek bi sistem kur.
0
bass solo take one
(03.10.14)
www.amazon.com
bak al bundan, çok pahalı bişey de değilmiş.
0
innerbliss
(03.10.14)
@trumanshow:

Simdi yan dairem ve altim henuz bos. Gelmediler, ogrenciler sanirim. Karsi daire bir kez soyledi sabah sesler geliyor diye.. Kapilari kapatip yattim. Sordum sonralari. Artik gelmiyor dedi. Ust daireninde yatmadigi odanin altinda uyuyorum. 1+1 bina zaten.


---
eski evimdeyken alt katta kulaklari pek duymayan bir amca vardi. Son ses tv izlerdi. O derdi sabah senin evden ses geliyor. Acik kaliyor heralde biseyler diye.

Onun yattigi odadan baska odaya gecmistim.

Yan komsu 7 de evden cikmis olurdu
--

Ondan onceki evde benle ayni saatte uyanmasi gereken biri vardi. Alarm kurmazdi benimkilerden yetiyor diye.

--
0
🌸ibomiu
(03.10.14)
ben bu durumda boş vakitlerimde spor, gece yatmadan kediotu çayı, sabah da bol kahve kombinasyonu denerdim.

kediotu en azından sabah zinde kalkmayı sağlıyor.
0
namus ninjası
(03.10.14)
Ev arkadaşı olalım. İstediğin saniyede uyandırırım. Aylık cuzi bir para alırım.
0
benfakirdegilim
(03.10.14)
ya çok güldüm. kusur bakma :/

mutlaka doktora gitmen lazım. gürültüye alışkanlıkla falan alakası yok bunun. ben de gürültüde uyurum ama alarm çalınca uyanırım. alarm başka bişey çünkü. çözüm daha çok alarm ya da ses değil. senin, alarm sesinde uyanman gerektiğini bilememen. yani bilinç o sesi diğer seslerden ayırt ediyor sanırım. sen de etmiyor mu ki? git git, doktora git.
0
sheridans
(03.10.14)
@namus ninjası: spor yapıyorum. yani bisikletle gidiyorum her yere. spor sayılırsa günde 2 saat civarı sürüyorum.

pharmaton alıyorum ben zinde olmak için.
0
🌸ibomiu
(03.10.14)
Bende tekerlekli kaçan alarm saat var, o kadar iğrenç sesi var ki sonunda "eeeeh anasını avradını siktimin evladı" deyip kalkıp saatin peşinden koşup yakalayıp susturuyorsun ve uyanmış oluyorsun.
0
r_u_h
(03.10.14)
dediklerinden ben de uyanmiyorum kolay kolay ama cebimde falan telefon olsun titressin aninda uyaniyorum. sonic bomb diye bed shakerli vibration alarmli saatler var genelde isitme engelliler icin ürünlere bak. shake and wake falan var. bluetooth olmayan kendinden timerli bileklikler var. akilli saatlerde de titresim var. timex ve casionun kimi modellerinde de titresim var.

dedigim gibi sesten ziyade biri titretsin uyaniyorum. komik olan arabada kafam cama vura vura uyurum ama sakin bir yerde yatakta yatiyorken titresmeye baslarsam uyaniyorum.

bir de alakasiz ama g ile cok güzel uyaniyorum. avcilara dogru metrobüs köprü üzerine cikar, o yükselme aninda otomatikman uyaniyordum. avcilarda iniyordum hemen kalkip. hicbir alarm bu kadar dakik ve net uyandirmadi beni. yavas dahi olsa farkediyorum o yükselmeyi. ilginc.
0
wiillii
(03.10.14)
uyku bozuklukları konusunda eğitim almış bir psikiyatr ya da psikolog
normal doktor bir şey yapmaz
0
mesgul ve huzursuz
(04.10.14)
(11)

bunu yersem ölür müyüm

kedidir o kedi
Dr.oetker in hic acilmamis vanilyali pudingi var elimde. Son kullanma tarihi caps de. Yapiyim diyorum canim cok cekti. Cope atmaya kiyamadim. Napsam?
Dr.oetker in hic acilmamis vanilyali pudingi var elimde. Son kullanma tarihi caps de. Yapiyim diyorum canim cok cekti. Cope atmaya kiyamadim. Napsam?
0
kedidir o kedi
(02.10.14)
büyük ihtimalle.
0
ufukcel
(02.10.14)
Bence bişe olmaz gibi. Sonuçta içinde olanlar belli nişastadır, şekerdir felan paket açılmamışsa dayanır gibi.

Tabi yine de benimki tavsiye değil, nolur nolmaz ölürsün de hayaletin dadanır felan sen yaptın diye.
0
Haldamir
(02.10.14)
1 yıl süreli geçmiş olanını yaptım, görüldüğü üzere yaşam belirtisi gösteriyorum.
0
yorumlu yorum
(02.10.14)
kanserojen olabilir sonuçta hazır gıda ve bi dünya kimyasal var onun bozulmuşunu düşün işte. ne gerek var?
0
neferkitty
(02.10.14)
bir de tadı ve kıvamı bozuk olur zaten
0
neferkitty
(02.10.14)
yapiyorum o halde.
0
🌸kedidir o kedi
(02.10.14)
ya yenir mi allaaskına. ay gecmıs üstünden.
0
all girls dream
(02.10.14)
Bakmadan bir yıllığını yapıp yemisligimiz var, olmedik.
0
Lim5
(02.10.14)
olmezsin muhtemelen ama ne gerek var kardes. git marketler kapanmamistir, al bir paket
0
exlibris
(02.10.14)
bozulmamıştır merak etme. çoğu gıda maddelerinde kanun gereği son kullanma tarihleri normal ömürlerinden çok kısa yazılıyor. normal ömrü 2-3 yıl olan ürüne 1 yıl son kullanma ömrü yazılıyor kanunlar yüzünden.
0
readmymind
(02.10.14)
ölmesen de içinde olması gerektiğinden daha fazla mikroorganizma falan türemiştir. onları vücuduna almış olursun. allahını seversen 3 liralık şeyin neyine kıyamadın. at çöpe.
0
merena
(02.10.14)
(7)

BİM kimindir?

pass
Yani ortakları, sahipleri, yöneticiler kimlerdir? Bir iş için kimlerle iletişime geçmek gerekir?
Yani ortakları, sahipleri, yöneticiler kimlerdir? Bir iş için kimlerle iletişime geçmek gerekir?
0
pass
(01.10.14)
Sahibi rte ile urla villalarını yaptıran latif topbaş
0
corneillus
(01.10.14)
MUSTAFA LATİF TOPBAŞ
AHMET AFİF TOPBAŞ
0
[silinmiş]
(01.10.14)
Yüzde bilmem kaçı Amerikan sermaye şeysi oldu diye biliyorum. Ondan sonra bazı markalar değişti zaten.
0
shiranai
(01.10.14)
Yahu atmayın

kap.gov.tr
0
[silinmiş]
(01.10.14)
benim anlamadigim. adam direkt yonetim kurulunun linkini vermis kesin bilgi yayilabilir bile.... ama tik alamamis. uzuldum su an
0
exlibris
(02.10.14)
yadigar'ı pek takmamışsın ama adam direkt hissedarları atmış.

www.bim.com.tr Bir gir de bak.
0
secilmis uye
(02.10.14)
Tiklendi...
0
🌸pass
(02.10.14)
(8)

bildiginiz guzel karadeniz

cosmicgadin
turkuleri neler?
turkuleri neler?
0
cosmicgadin
(01.10.14)
ufukcel
(01.10.14)
neferkitty
(01.10.14)
lesmiserables
(01.10.14)
(bkz: hekimoğlu derler benim aslıma) ve de
(bkz: ordu'nun dereleri)...

klasik karadeniz türküleri dışında, bana göre en güzelleridir...
0
otoriter
(01.10.14)
atmaca.ged
(01.10.14)
hastasıyım; www.youtube.com
0
nun
(01.10.14)
Özgür Babacan & İrfan Seyhan - Diz Dize: youtu.be
0
cecilia
(01.10.14)
ozlem tekin - kara sevda www.youtube.com
0
exlibris
(01.10.14)
(5)

Yorgan nerden alinir?

she was my baby
Kislik yorgan alcam da, nerden alayim? Ikea'daki yorganlar nasil?
Kislik yorgan alcam da, nerden alayim? Ikea'daki yorganlar nasil?
0
she was my baby
(01.10.14)
en son ben a101'den aldım.. gayet güzel.. hem de ucuz.. öğrenciysen tercih edebilirsin..
0
defnex
(01.10.14)
Madame cocodan aldim 49 liraya.guzel.
0
cizgilipijama
(01.10.14)
Kaz tüyü alma da ne olursun, nasıl yoluyorlar hayvanları. Üzerine hayvanların çığlıklarını serip huzurlu uyku aramak bana mide bulandırıcı geliyor.
0
kaymaktutmayansicaksut
(01.10.14)
bellona istikbal yatas showromlarina bak.

kaz tuyu degil de silikon ve sentetik olanlar var onlardan al.

oh uykum geldi sicak sicak
0
exlibris
(01.10.14)
tekzen ve evidea gibi bir sitede vardı, adedi 49 tl, ya da 1 yorgan +2 yastık 55,

çift kişilik
0
nucleon
(07.01.15)
(23)

Tuvalete tadilat yaptık nasıl olmuş?

ekaterina
Yeni dolap geldi, aynaların etrafına led çektik, biri çok beyaz olmuş dedi canım sıkıldı. Ben de farketmedim aslında yerler siyah olabilirmiş ama iş işten geçti tabii :( Sizce nasıl olmuş güzel mi, böyle de iyi mi ?http://imgur.com/aBrUohI
Yeni dolap geldi, aynaların etrafına led çektik, biri çok beyaz olmuş dedi canım sıkıldı. Ben de farketmedim aslında yerler siyah olabilirmiş ama iş işten geçti tabii :( Sizce nasıl olmuş güzel mi, böyle de iyi mi ?

imgur.com
0
ekaterina
(01.10.14)
çok güzel olmuş. siyah miyah hiç düşünme ben koyu kahve yaptırdım ve çok pişmanım. keşke açık renk olsaydı ferah ve geniş görünecekti. senınkı cok daha hoş hayırlı olsun.
0
denne
(01.10.14)
canını hiç sıkma beyaz iyidir, tertemiz ferah ne güzel
renk haricinde benim zevkime göre biraz karışık, hem aynadaki aydınlatma hem 2 lamba hem de duvardaki süs çok karmaşık durmuş. üstelik stil olarak da alakasızlar. lambalar çok klasik kalıyor ve neden ikisi yan yana onu da anlamadım. hem lambaların hem de kelebekli şeyin gitmesi lazım bence.
ama dediğim gibi beyaz olması konusunda hiç sıkıntı yok, yerler siyah olunca iç boğucu oluyor.
0
lily briscoe
(01.10.14)
Seramikçi akıllısı yanlışlıkla bi delik açmış o kelebekli şeyi o delik kapansın diye üstüne astım :)
0
🌸ekaterina
(01.10.14)
beyaz en mantıklısı ya. gayet de güzel olmuş. çamaşır suyunu hunharca kullanabilirsin. bizim banyo ve tuvalet açık kahve ama benim yine de hoşuma gitmiyo yani.
0
elorelia
(01.10.14)
o lambalardan birini sök bence. bir de tüm ışıklar aynı renk olsun. biri florasan biri sarı ampul olunca kötü duruyor. onun dışında güzel
0
mattiadestro
(01.10.14)
Ya ilk birini taktık inanın çok saçma durdu yoksa tek tek taktık, normalde sağına soluna takılır da bu modele olmadı işte. Teşekkür ederim sevindim valla :)
0
🌸ekaterina
(01.10.14)
fazla zorlama olmuş.
0
vodafona kayıtlı böyle bir kullanıcı yoktur
(01.10.14)
Lambalar kotu, gerisi guzel.
0
fortisvita
(01.10.14)
Lavabo şık ama biraz küçük/dar olmuş. Yüz yıkama esnasında etrafa su sıçrayabilir.
0
Thredith
(01.10.14)
ben genel olarak beğenmedim. ışıklandırma kötü, lavabo çok küçük, dolaplar ve ayna çok cafcaflı. güle güle kullanın yine de.
0
devilred
(01.10.14)
Dolap hiç küçük değil aslında 2 tane 32 li tuvalet kağıdı var, evde zaten 2 banyo daha var bu sadece misafir için dolaba da çok ihtiyacımız yok zaten. Işıklandırma da aynı renk olacak sadece o lambalar daha bugün geldi yeni ampul alamadım.
0
🌸ekaterina
(01.10.14)
bir de üstte cevaplayan arkadaşa ithafen, lütfen çamaşır suyunu hunharca kullanmayın, hatta hiç kullanmayın.
hem çevreye çok zararlı hem de zamanla seramiklerin en üst kısmını aşındırıp leke tutar hale getiriyor.
0
lily briscoe
(01.10.14)
iyi ki yerleri siyah falan yaptırmamışsın, böyle çok güzel olmuş.
0
april12th
(01.10.14)
@lily kokusuna tahammül edemiyorum ben el süremem zaten, tavsiyem beyaz sirke on numara beş yıldız temizliği var üstelik kokusuz.
0
🌸ekaterina
(01.10.14)
rengi çok güzel olmuş ama o kelebeği çıkar oradan lütfen :) böyle çok karışık duruyor. lavabo da standartlara göre küçüktür belki ama içinde çamaşır yıkamayacağına göre sorun yok bence, aydınlatma için de dedikleri gibi aynı renk ışık kullanırsan her şey daha hoş olabilir :)
0
fraise
(01.10.14)
@fraise ben de istiyorum ama delik var işte :(( o zaman da çok sinirlendim aklıma gelen tek çözüm bu. Biraz daha düşüneyim bakim.
0
🌸ekaterina
(01.10.14)
sicmaya cekinirim :(
0
içimdeki piç
(01.10.14)
mis gibi olmuş güle güle kullanın :)
0
klar
(01.10.14)
sarı ışıkları da beyaz yaptın mı pırıl pırıl olur. Bence güzel.
0
kimlanbu
(01.10.14)
Çoo hoş olmuş .Kardeşime dedim ki duyuruda biri cok guzel yapmiş tuvaletini , gel bak .Ekrana baktiginda , ben de tuvaletini etmiş sandım dedi, üzüldü bi.Eheh gulduk ettik,gule gule kullanin .
0
tsubasa
(01.10.14)
guzel olmus. ayna falan cok siradisi.

ama canak lavabo kulanmak cok pratik degildir bilesin.

gule gule kullanin.

lavabonun etiketini sokelim yalniz. kalmis kenarda
0
exlibris
(01.10.14)
güle güle sıçın. Lambaları pek begenmedim ama gerisi hoş olmuş. :)
0
kedidir o kedi
(01.10.14)
sexy olmuş. cidden güzel.
0
neil manke
(01.10.14)
(5)

yastıktaki inanılmaz mantık hatası

hayir anlatamadim ki sana
geçen gece yattım düşünüyorum. l ilk akrabalarımız mağarada uyurken lan sırtıma taş batıyor falan derken kendilerine otlardan falan yumuşak bir yatak yapmışlardır. heralde otlar çok koruyamadığından bir de kafalarını sağlama almak için daha yüksekte bulunan bir ot birikintisini de yastık olarak kul
geçen gece yattım düşünüyorum. l ilk akrabalarımız mağarada uyurken lan sırtıma taş batıyor falan derken kendilerine otlardan falan yumuşak bir yatak yapmışlardır. heralde otlar çok koruyamadığından bir de kafalarını sağlama almak için daha yüksekte bulunan bir ot birikintisini de yastık olarak kullanmışlardır. ama zaman içinde değil de yatak laps diye gökten inseydi heralde kafamızı korumak için ekstra bir yüksekliğe gerek duymayacaktık. diye düşünüp yastığı başımın altından çektiğimde evvela yadırgadım ama sonra baktım ki daha güzel.

çünkü başım bedenden yüksekte durduğunda bir kere boynum ağrıyor. kan dolaşımı saçmalamaya falan başlıyor.

artık yastıksız yatıyorum gençler tavsiye ederim.

not. einstein esprileri yapmayın öperim.
0
hayir anlatamadim ki sana
(30.09.14)
sadece sirt ustu mu yatiyorsun? yan yatinca noliy?
0
exlibris
(30.09.14)
ben de ayni seyi deneyip aman allahim boyle uyunur mu diye krize girmistim. birak yastiksiz yatmayi alcak yastikla bile uyuyamiyorum. kafam bedenimle ayni seviyede olunca boyle midem bulanir gibi garip bir his oluyor, basim falan donuyor. neyse iste bu da benim hikayem. kurdugun mantik guzelmis ama.

bir de basliktaki "ki" birlesik yazilir.
0
gerard
(30.09.14)
bence hepimiz cenin pozisyonunda uyuyorduk o zamanlar, o yüzden sorun olmuyordu
0
neferkitty
(30.09.14)
küçükken yastıksız yatardım bende. şimdi 2 yastık olmazsa uyuyamıyorum bile.
0
spirit crusher
(30.09.14)
Bende yuz ustu yatip, kollarimizi yastik gorevi gibi basimizin altina koyup basimizi yan ceviriyorduk. Kol uyusur bir sure sonra ama benim buldugum en rahat uyku pozisyonu o. Yastiksiz olmaz derseniz kollari yastigin altina sokuyoruz
0
cometome
(30.09.14)
(2)

1 trilyonu olan adam poşetli dede

lawist
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27295708.asp adamın 1 trilyonu var ama yaşadığı hayata bak ? Niye ömrünün son yılında 1 trilyonu harcamamış?
www.hurriyet.com.tr adamın 1 trilyonu var ama yaşadığı hayata bak ? Niye ömrünün son yılında 1 trilyonu harcamamış?
0
lawist
(30.09.14)
akli dengesi yerinde değil gibi geldi bana.
0
kibritsuyu
(30.09.14)
akli dengesi yerinde degil gibi.

allah rahmet eylesin.
0
exlibris
(30.09.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.