Giriş
(6)

Kuru Fasulye tarifi

tchuck
arkadaşlar daha önce hiç yapmadım.dün öğlen 2 gibi kuru fasulyeleri suya yatırdım, hala sudalar.şimdi sırasıyla neler yapmam gerekiyor?bir de ben normal soğanın yanında yeşil soğan da kullanmak istiyorum.
arkadaşlar daha önce hiç yapmadım.
dün öğlen 2 gibi kuru fasulyeleri suya yatırdım, hala sudalar.

şimdi sırasıyla neler yapmam gerekiyor?

bir de ben normal soğanın yanında yeşil soğan da kullanmak istiyorum.
0
tchuck
(08.11.15)
ilk önce beklettiğin suyu döküp tekrar bir sula şöyle eski şeysi gitsin.
tencereye yağ, doğranmış soğan koy kavur sonra 1 kaşık salça ekle (klasik yemek tarifi)
ardından suyunu süzdüğün fasulyeyi ekle (sakın kavurma kabukları sert sert oluyor)
kettleda su kaynatmış olacaksın ve fasulyelerin arkasından suyunu ekleyeceksin
dikkat fasulye çok su çeker o yüzden bayağı bir doldur ve ara sıra kontrol et
karabiber tuz varsa safran (güzel renk verir) ve varsa kimyon (osuruğunu alır)
arada kontrol et suyunu çekmiş mi diye
altını da çok açma kaynadıktan sonra kıs
bi 30 dk sonra tadına bak kararı sen ver pişmemişse bekle
0
neira
(08.11.15)
peki önden hiç haşlamayayım mı fasulyeyi? ardanın mutfağından baktım şimdi haşlayın diyodu şuan haşlamaya başladım çıkartayım mı?
0
🌸tchuck
(08.11.15)
Varsa biber & domates salçasını karıştırın. Bi de bol domates olmalı. Kimse yazmamış çok şaşırdım :/
0
whatyougetiswhatyoudid
(08.11.15)
bakalım düdüklüde bi 15 dakka pişirdim, biraz diri kalmış. bi daha koydum şimdi. bi 10 dakka daha pişircem. güzel bi sonuç çıkar inş :D
0
🌸tchuck
(08.11.15)
Düdüklü süper tercih! En az 20-30 dk pişsin. Akşama kadar da beklesin. Ohhh
0
whatyougetiswhatyoudid
(08.11.15)
tavsiyeler çok isabetli ayrıca piştikten sonra yarım saat fırında pişir helmelensin iyice, sonra özelden numaramı yazıyorum ara beni turşuyla 2 taze ekmek alıp gelicem
0
Big bada bum bum
(09.11.15)
(13)

favori türk dizileriniz neler?

yamuklu sucurta
????
????
0
yamuklu sucurta
(08.11.15)
behzat ç
0
kaledekiyalnizlik
(08.11.15)
tatlı hayat
0
cokponcik
(08.11.15)
tatlı hayat
behzat ç.
7 numara
avrupa yakası
0
qavqaw
(08.11.15)
Behzat c
Suskunlar
Uskudara giderken
0
floydian
(08.11.15)
tatlı hayat+1
behzat ç.+1
7 numara+1
yeditepe istanbul
0
sevgikusunkanadinda
(08.11.15)
Cemberimde gül oya.
0
fraise
(08.11.15)
Bir Demet Tiyatro
Kaygisizlar
Suskunlar
0
crown
(08.11.15)
çemberimde gül oya
leyla ile mecnun
tatlı hayat
0
omer haybo
(08.11.15)
leyla ile mecnun gibi dizi bir daha gelmez
0
neira
(08.11.15)
Bizimkiler
0
i ve been mistreated
(08.11.15)
Cemberimde gul oya
Ezel
Leyla ile mecnun
Yeditepe istanbul
0
rayde
(08.11.15)
Yedi numara
En son babalar duyar.
Sidika
0
sakar in san
(08.11.15)
Leyla ile Mecnun
Behzat Ç
Bir de nostalji kontenjanından Bizimkiler
0
fotrsapka
(08.11.15)
(6)

AliExpress'ten sipariş verdim, ya evde yoksam?

Ranchoddas
arkadaşlar ben aliexpresten sipariş verdim ve çinden bir ürün bekliyorum. Ürün geldiğinde evde kimse yoksa noluyor? Ve ürünü benden başkası teslim alabiliyor mu?
arkadaşlar ben aliexpresten sipariş verdim ve çinden bir ürün bekliyorum. Ürün geldiğinde evde kimse yoksa noluyor? Ve ürünü benden başkası teslim alabiliyor mu?
0
Ranchoddas
(02.11.15)
kapıcıya bırakır en kötü pttye geri gider kapına da not bırakılır
0
neira
(02.11.15)
ürünü senden başkası asla teslim alamıyor sadece senin yakınında olduğun pttden şu kişi alabilir diye fax çekmen gerekiyor. oldukça netler bu konuda korkunç bir şekilde.
0
peanutbutterpuddingsurprise
(02.11.15)
oha arkadaşlar nazi kargoculara denk gelmiş heralde. bizim postacı çinden ürün getirirken kapıyı çalıp apartman girişindeki posta kutusuna bırakıp "postaaaaaa" diye seslenip çıkıyor :)
0
ambrosia
(02.11.15)
kapıcıya bırakmadığı durumda eğer gidip pttden alınacaksa kesinlikle başkasına verilmeyen durumu belirteyim. size verdilerse kınıyorum buradaki ptt çalışanlarını............
0
peanutbutterpuddingsurprise
(02.11.15)
takipsiz kargo ise posta kutusuna apartman girişine ya da daire kapısına bırakabilir, takipliyse şubeye götürür
numaranız yazıyorsa arayabilir de sizi
bizim buradaki postacı sağolsun evde yoksam arıyor
0
sen de git sen de unut
(02.11.15)
Not falan birakilmaz kapina atar gider
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(02.11.15)
(4)

ipade uygulama yüklüyorum iphone'a da yükleniyor

goodbyecruelworld
evet, ipade yüklüyorum kendiliğinden iphone'a da yükleniyor. bu özeliği nasıl kapatırım?
evet, ipade yüklüyorum kendiliğinden iphone'a da yükleniyor. bu özeliği nasıl kapatırım?
0
goodbyecruelworld
(25.10.15)
iphone'u bilgisayara bağla, otomatik olarak eşzamanlama tikini kaldır.
0
himmet dayi
(25.10.15)
bağladım da o tik nerde çıkıyor göremedim
0
🌸goodbyecruelworld
(25.10.15)
Itunesda Xxx iphoneu diye sekme var ya sol tarafta, ona tikls asagida seceneklerde
0
neira
(25.10.15)
İphone dan veya ipadden ayarlar itunes'a girin uygulamalar kısmının kapalı olması lazım
0
leo1905
(26.10.15)
(13)

Şişko bacaklı kız çizme giyebilir mi?

neira
Boyle duba gibi degil ama yine kalin bacaklarim var. Kot pantolonu cizmenin icine sokucam kocaman bisi lazim amele cizmesi ugg vs gibi ama onlardan degil. Sizce olur mu bana cizme?
Boyle duba gibi degil ama yine kalin bacaklarim var. Kot pantolonu cizmenin icine sokucam kocaman bisi lazim amele cizmesi ugg vs gibi ama onlardan degil. Sizce olur mu bana cizme?
0
neira
(03.10.15)
Giyebilir niye giymesin, zor bir şey değil. Yapabilir bence.
0
angelus
(03.10.15)
olur olur biz çirkin oluyor dediğimiz halde şişman kızlar tayt giyerek işkembe gibi geziyor :d
0
masa penisi
(03.10.15)
niye giyemesin ki nasıl rahat ediyosan öyle takıl
0
yamuklu sucurta
(03.10.15)
Giy tabi sıkıntı yapma. Millet ne diyecek insanlar nasıl karşılar, ne der diye sakın kendine engeller koyma. Nasıl istiyorsan öyle giyin. Bence olur.
0
bigbadabum
(03.10.15)
siskolar da cizme giyebilir elbette ama giymese daha iyi olur...
0
chaotic good
(03.10.15)
tabii giyebilirsin kimseye danışmak zorunda değilsin, ama bacaklarını olduğundan daha kalın gösterir çizme. :) boot-cut pantolonlarla birlikte kısa botlar tercih edersen daha güzel, zayıf ve uzun görünür bacakların.
0
ambrosia
(03.10.15)
şişkolar da çizme giyebilir elbet. kimse de haklarında "giymese daha iyi olur" diyemez üstelik. sormana bile gerek yok bunu yahu.
0
devilred
(03.10.15)
giyme ya. ne giyi arkadaş. olayın ne dışlanmakla ilgisi var ne istediğini giyle. herkes herşeyi giyecek diye bi şey yok göbeği olan kısa t-shirt giyer mi giymez. Kimse çrkin görünmek için giyinmez şişko bacakta da çizme çirkin görünür giyilmez. he benim güzel durmak hoş durmak karşı tarafta ciddiye alınmak gibi şeyler umrumda değil diyosan giy tabi. Dış görünüş önemlidir.
0
Mcfly
(03.10.15)
Giyemez çünkü uygun çizme bulamaz. Sadece Hotiç'te bir iki model oluyor. Bulursa neden giymesin?
0
Lim5
(03.10.15)
canın ne istiyorsa onu giy. Kimsenin göz zevkine hitap etmek zorunda değilsin.
0
rock n roll
(03.10.15)
mini eteğin altına bile giyebilirsin şişko bacak kimseyi sikleme ama benden uzak ol.
0
mrthany
(03.10.15)
Ya siz beni yanlis anladiniz kalip olarak dedim ben yani ayakkabinin cizmesi kalin bacagi kavrar mi yoksa fermuarini kapatsmaz miyim manasinda
0
🌸neira
(04.10.15)
Caps at bakalım çizmenin kapanıp kapanmayacağına
0
fatih baker
(04.10.15)
(2)

Ingilicze kelime ve deyimleri cumle icinde ornekleriyle gostereen online

stavro
sozluk var mi bildiginiz. Bol bol metin ve ya cumle icinde gecen orneklerini gosterecek.
sozluk var mi bildiginiz. Bol bol metin ve ya cumle icinde gecen orneklerini gosterecek.
0
stavro
(14.09.15)
dictionary.cambridge.org dene
0
Traveller
(14.09.15)
mobil uygulama dict box var arattığın kelimeleri çeşitli cümlelerde gösteriyor.
0
neira
(14.09.15)
(5)

Samsung telefonda bildirim ayarı

neira
Applecı olarak çözemedim:p bazı uygulamalardan bildirim almak istemiyorum. Appleda bildirimlere girip her seyi kolayca yapiyorduk bunda bulamadim. Galaxy a5 model telefon.
Applecı olarak çözemedim:p bazı uygulamalardan bildirim almak istemiyorum. Appleda bildirimlere girip her seyi kolayca yapiyorduk bunda bulamadim. Galaxy a5 model telefon.
0
neira
(09.09.15)
osurdum
(09.09.15)
uygulamaya basılı tuttuğunda yukarıda 3 tane seçenek çıkıyor uninstall, app info vs gibi. oradan app info'ya sürüklersen uygulamayı, uygulama seçenekleri ekranı gelir. "show notifications" diye bir seçenek var, onun tikini kaldırırsan o uygulamanın bildirimleri gelmez.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(09.09.15)
ayarlardan uygulama yöneticisine gidip oradan uygulamayı seçip bildirim seçeneğini kaldırabilrsin
0
euphrat
(09.09.15)
Peki foto cekerken cikan sesi nasil kapaticam? Ay hicbisi bulamiyorum
0
🌸neira
(09.09.15)
O ses kapatılmıyor diye biliyorum. Telefonu sessize alıp çektiğinde çıkmaması lazım.
0
osurdum
(09.09.15)
(5)

agatha christie's poirot dizisini bulamadım

neira
digiturk kaldırdı sağ olsun artık izleyemiyorum. 3. sezonda kalmıştım. türkçe altyazılı görüntüsü de iyi olan var mı bildiğiniz site?
digiturk kaldırdı sağ olsun artık izleyemiyorum. 3. sezonda kalmıştım. türkçe altyazılı görüntüsü de iyi olan var mı bildiğiniz site?
0
neira
(08.09.15)
0
m murphy
(08.09.15)
torrentle uğrasmak istemiyorum alt yazı senkronize et bilmemne
0
🌸neira
(08.09.15)
yüksek kaliteli başka şekilde bulamazsın. hatta düşük kaliteli bile bulabileceğini sanmıyorum.

popcorntime'a baktım. 3.8.5 versiyonunda yok. 5.4 versiyonunda var ancak seeder yok, yani orada da yok.

torrent'ten başka çaren yok. verdiğim linkteki bölümler 720p kalitesinde hd. www.altyazi.org sitesinde altyazıları mevcut. indirdiğin altyazının senkronu uymadığında bir bölümlük ayar yapıp aynı ayarı diğer bölümlere rahatlıkla uygulayabilirsin. bir sezonda 10 bölüm var. buna göre senkrona ayıracağın maksimum zaman sezonluk 12-15 dakika. bunun da 10 dakikasını ilk bölümde geri kalan 30'ar saniyeleri diğer bölümde kullanacaksın muhtemelen.

aslına bakılırsa çok da uğraşlı değil yani. tek sıkıntısı yaklaşık 100gb olması. bunun 17gb'ı senin izlemiş olduğun ilk iki sezon. geriye 80gb civarı bir şey kalıyor.

ama sen iki sezon-iki sezon olarak indirirsen 15'er gb olarak, yani izledikçe indirirsen, boyut da sıkıntı olmaktan çıkar.
0
m murphy
(08.09.15)
şöyle bir sıkıntı var şimdi 700 mblık 1 bölüm indirdim izledim fakat digiturkteki gibi renkleri canlı kaliteli değil eski püskü görüntüsü bozuk :( çözünürlükte sıkıntı yok ama yine de aynı keyif değil soluk renk güzel olmuyor
0
🌸neira
(08.09.15)
forum.donanimhaber.com

şu programı, ilgili talimatlarla birlikte kullanabilirsin mesela. ben de bir kaç aydır kullanıyorum, hiç haberim yoktu, oldukça etkiliyor. özellikle o kastettiğin renklerin canlı olması falan konusunda baya etkili.
0
m murphy
(08.09.15)
(20)

Selahattin Demirtaş'ın açıklamaları hakkında ne düşünüyorsunuz?

thenis
Merhaba,dağlıca'da hayatını kaybeden askerlerden sonra herkes suçlu olarak demirtaşı göstermeye başladı. özellikle sosyal medyada resmen aktrollerin öncülüğünde bir linç var. her ne kadar aktroller başlatmış olsa da sıradan canı yanan insanlardan oluşuyor bu linçci kitle.demirtaş şöyle bir açıklama
Merhaba,
dağlıca'da hayatını kaybeden askerlerden sonra herkes suçlu olarak demirtaşı göstermeye başladı. özellikle sosyal medyada resmen aktrollerin öncülüğünde bir linç var. her ne kadar aktroller başlatmış olsa da sıradan canı yanan insanlardan oluşuyor bu linçci kitle.

demirtaş şöyle bir açıklama yapmış. www.youtube.com
ne düşünüyorsunuz? cidden meclisteki diğer 3 lider bu adamdan daha mı çok önemsiyor askerleri?
0
thenis
(08.09.15)
saldırıdan 24 saat önce "yenildiniz, yine yenileceksiniz" diye tweet attığı için suçlanıyor olmasın. inanamıyorum hala şu adamı destekleyen vatan severlere
0
animalman
(08.09.15)
@animalman, sağ ol yorumun için.
savaş isteyenlere karşı barış isteyenler olarak demişti o cümleyi. ve baya barizdi. vatan adı altında daha ne kadar çarpıtacaksınız gerçekleri acaba?
0
🌸thenis
(08.09.15)
adamcağız daha ne desin? ülkemizde yaşanan tüm ölümlerin felaketlerin sorumlusu belli. alın işte adam açık açık konuşuyor üstteki yorumda gözler kapalı.
bu ülke kurtulmaz. sıçtık ve batıyoruz.
0
neira
(08.09.15)
Sünnetli olduğunu kanıtlaması lazım artık öncelikle asdfgh ne salak ülke, ne salak gündemler.
0
Cursed Chico
(08.09.15)
Yav he, adamcağız yaptınız ya şunu yazıklar olsun! Bu adamcağızın milletvekili tükürüğü ile boğmadı mı bizi? Bu adamcağızın milletvekili böyle yaparsanız kapınıza bir başçavuş gelir demedi mi? Bu adamcağızın eş başkanı sırtımıız nereye dayadığımız belli demedi mi? Bu adamcağızın milletvekili polise tokat atmadı mı, askeri taşlamadı mı?
0
enkolaykullaniciadi
(08.09.15)
@enkolaykullaniciadi hocam demirtaş dışında herkesi saymışsınız demirtaşı eleştirmek için :)
0
🌸thenis
(08.09.15)
Bu açıklamaları adamcağız yapamaz çünkü o batıdan oy almak zorunda. Herkese şirin gözükecek ya... Yahu sanki Demirtaş'ın umursadığını falan sanıyorsunuz ya şehitlerimizi, komedi gerçekten. Bir kere yapanı isim vererek lânetledi mi?
0
enkolaykullaniciadi
(08.09.15)
@enkolaykullaniciadi birçok kez yaptı. ben öyle rastgele bir aramayla buldum direk. www.youtube.com 00.45ten sonrası. bundan önce de grup toplantıları başta olmak üzere hep kınadı ve amasız silah bırakması gerek pkknın dedi.
hatta ceylanpınarda evdeki polislerin öldürülmesine kalleşçe olarak nitelendirdi. başta kabullenen pkk daha sonra biz yapmadık vs. dedi.
0
🌸thenis
(08.09.15)
Eşkisözlük'ün son dönem duruşu belli. İlk zamanlarında muhalif yazarlardan oluşurken, bu yazarlarını kaybetti. Günümüzde Aktroll yuvasına döndü. Bunun yanı sıra da "izmir solcusu" olup kendini "çoooook aşırıııııı" sistem karşıtı gören arkadaşlar da var.. İstisnalar da kaideyi bozmuyor.

Selahattin Demirtaş ağzıyla kuş tutsa, birilerinin gözünde "katil" olarak kalacaktır. Bu ülkede "emri veren" esas katilin kim olduğunu herkes bilse de, lafa gelince kürt düşmanlığı, AKP düşmanlığını ezer. "Milliyet" damarı tutunca, Selahattin Demirtaş ne dese suçlu olur.

Sen şansını zorlama burada. Vicdanlı ve tarafsız bir cevap alamazsın. İnsanlara verdiğin mantıklı cevapları da okumadan sana saldırmaya devam ederler.

Bu ülkeden bir bok olmadı, olmayacak.
0
lcha
(08.09.15)
bu ülkeden bi sikim olmaz. olan şehit adı altında sözde ülke için canını verenlere oluyor ne yazık ki. filler tepişiyor olan çimenlere oluyor. adam 400 oy verseydiniz bunlar olmazdı diyor. bu lafı eden herşeyi açıklamıyor mu?

seçimde hdp barajı geçtide nasil bir zorluk çıkartmaya başladı? bunlar hep seçim oyunları. lanet olsun böyle ülkeye...
0
2006
(08.09.15)
@batuhanolabilir
hocam adam seçim süreci boyunca hep aynı şeyi dedi zaten. şu anki fikirlerimin temeli abdullah öcalan ve onu kitaplarıdır diye. yani bir insan türkiyenin en samimi ve barışçı adamı olabiliyorsa abdullah öcalandan etkilenmesine rağmen, sizi rahatsız eden ne?
bak burada da ekşide de kimse demirtaşı eleştirecek bir şey bulamıyor. adamın inkar etmediği geçmişi ve partisindeki çıkıntı demeçler dışında...

demirtaş tskya silah bıraksın ya da doğudan çekilsin falan demiyor. göz göre göre yalan söylüyorsunuz. pkk silah bıraksın, operasyonlar da dursun diyor. barış karşılıklı olur.

çıkmış diğer 3 partinin de yapamadığı cesurlukta bir açıklama yapmış. kimsenin izlediği bile yok muhtemelen. etkilenmekten mi korkuyorsunuz nabıyorsunuz? :)
0
🌸thenis
(08.09.15)
yav bu adamın terör örgütü liderleriyle fotoğrafı yok mu?
cf.kizlarsoruyor.com

yav bu adam pkk'ya silah bırak demeyi mi gitti aq?

bu adamın seçtiği vatandaş/milletvekilleri pkk sizi suda boğar demedi mi? dedi.

----------------
yani tipik akp kafasıyla yok öyle yapmak istememiştir, yok öyle demek istememiştir, özelleştirmelerin amacı başka gibi şeylerle savunulmaya çalışılıyor.

bu ülkenin %90'ı akpli. akp'li kafasında.
0
dieselsingle2
(08.09.15)
çözüm sürecini yürütenlerden olarak kandile "resmi izin" ile gitti. barışı tsk kendi kendine mi yapacak?

kendisi zaten abdullah öcalan'ı lider olarak görüyor, diyorum. bu mu lafı çevirmek. hiçbir denilen şeye yok öyle dememiştir demedim. hepsi kasıtlı çarpıtılan şeyler. açıp azıcık okusan göreceksin. bence türkiyenin yüzde 90ı akit kafasında, fikirlerine göre çarpıtıyor.

açıklama dışında her şeyi konuşmanız da komik :) türkiyede tartışma, objektif bakma, sorgulama kültürü yok. bu adamların samimiyetini sorguladığınız kadar, dininizi, siyasi görüşünüzü, hayatı ve gündelik ilişkilerinizi sorgulasanız bambaşka bir yerde olurdunuz. iyi mi kötü mü bilemem :)
0
🌸thenis
(08.09.15)
kendisinin ölmesini dilemekten başka bir şey düşünmüyorum. bu sabah 10 şehit daha var.
0
yue
(08.09.15)
birilerinin ölmesi dışında bir fikriniz yok zaten, olsaydı ülke böyle durumda olmazdı.
0
🌸thenis
(08.09.15)
ya hala savunup durma şu adamı! hele ki ığdır dan gelen haberden sonra! ulan hırsızın hiç mi suçu yok be! ne olduğu belli işte! Hadi bunu yapanı lanetlesin! öyle analar ağlamasın seni başkan yaptırmayacağız demekle olmuyor. sorumlu bir tek rte demeden, ki rte nin de çözüm sürecinde de şimdi de politikası yanlış sonuna kadar, bunu yapanı lanetlesin!
0
enkolaykullaniciadi
(08.09.15)
ığdırla dağlıcanın ne farkı var? ben savaş dursun istiyorum. umudu bahçelide, tayyipte, tskda, pkkda aramıyorum. tek samimi gördüğüm kişide arıyorum. ığdırlar, dağlıcalar bir daha yaşanmasın diye, daha gür savunacağım, sizin gibi vatan üzerinden asker ölümlerinin devamını dileyenlere karşı.

ayrıca bunu yapanı da lanetleyecek, diğerlerini lanetlediği gibi. ama sen yukarıda olduğu gibi, ne yaparsa yapsın görmezden gelip, asker ölümlerine ortak olacaksın.
0
🌸thenis
(08.09.15)
bu adama hiçbir zaman oy vermedim ve vermeye de cesaret edemiyorum, güvenemiyorum ancak (ne kadar sözüme inanırsınız bilmem) canı gönülden samimi olmasını ve güvenmek istiyorum. siyasilerin arasında bu adam kadar samimi olmasını istediğim başka bir siyasetçi yok. çünkü artık bir şeylerin değişmesi ve gelişmemiz lazım. yıllarca söyledik kürtler pkk'dan ayrışmalı meclise girsinler, temsillerini silahla değil siyasetle yapsınlar dedik. fırsat var ancak izin verilmiyor.

birde suçluyu sadece akp gören arkadaşlar va ancak kaçırdıkları bir şey var; akp düşmanlığı yaparken pkk'yı meşrulaştırıyorlar, farkında değiller. bu kandan pkk'da faydalanıyor.

edit: bir yandan verdiğin linki dinliyordum; genel hatlarıyla fena konuşmamış ancak dezenformasyon yapmayı da ihmal etmemiş. neymiş? cizre de 'halk' sadece sokağa çıktığı için vuruluyormuş... lütfen..
0
air
(08.09.15)
"dağlıca saldırısını yapanları lanetliyorum" diyen bi cümlesini göster, oyumu hdp ye vereceğim. bu kadar da büyük konuşuyorum!
0
enkolaykullaniciadi
(08.09.15)
@air hocam teşekkür ederim dinlediğin ve yorum yaptığın için. ben aslında birileri demirtaşa sövsün ben de cevap vereyim gibi bir şey düşünmemiştim. hem bu konuşma görülsün hem de insanlar buna rağmen hala demirtaşta mı arıyolar suçu onu merak etmiştim. dedikleriniz haklı kaygılar ve diyecek bir şeyim yok.

cizre konusunda hiç haber alamıyoruz ama orada şöyle bir durum var, pkknın şehir kolu(12-24 yaş arası gençler) kalaşnikov, molotof gibi şeylerle sokakta çatışıyorlar. ama onlar dışında silahsız olup pkk sempatizanı olan(cizrenin yüzde 90ı böyledir) insanlar da vuruluyor. hatta 7-10 yaşlarında çocuklar öldü. yani askerin ölümüne üzüldüğümüz kadar artık karşı taraftaki insanları da düşünmek gerekiyor bence.
0
🌸thenis
(08.09.15)
(2)

korku filmi çekecek olsam oynatacağım çocuğu buldum

floydian
https://www.59saniye.com/dans-ederken-kendinden-gecen-cocuk/tutar mı sizce?
www.59saniye.com

tutar mı sizce?
0
floydian
(08.09.15)
tabi olm bende geçen metallica diye bi grup buldum süper..
0
air
(08.09.15)
olum bem de evde böyle hareketler yapıom lan anaaa böyle mi gözüküyorum yani :P
0
neira
(08.09.15)
(5)

Dil bilgisi parantezlere ek geliyor mu

zuilla
Merhaba duyuru sakinleri kafamı karıştıran bir konu ortaya çıktı. Parantez içerisinde belirttiğimiz kelimelere parantezi kapattıktan sonra "de, da" eklemiyorduk değil mi?Örneğin:Kitabımı ( Otostopçunun Galaksi Rehberini) de/ da okudum.Parantez içindeki cümlenin eklerini parantezin dışına eklemiyordu
Merhaba duyuru sakinleri kafamı karıştıran bir konu ortaya çıktı. Parantez içerisinde belirttiğimiz kelimelere parantezi kapattıktan sonra "de, da" eklemiyorduk değil mi?

Örneğin:

Kitabımı ( Otostopçunun Galaksi Rehberini) de/ da okudum.

Parantez içindeki cümlenin eklerini parantezin dışına eklemiyorduk değil mi?


Örnek: Kıtabımı (Otostopçunun Galaksi Rehberi) da okudum. (bu doğru mu?)


Şunlar doğru mu?

Kıtabımı da (Otostopçunun Galaksi Rehberi) okudum. Ya da
Kıtabım "Otostupçunun Galaksi Rehberi"ni de okudum.

Bunlardan hangisi doğru acaba?
0
zuilla
(31.08.15)
bence bu ikisi de doğru.

Kitabımı (Otostopçunun Galaksi Rehberi) da okudum.
Kitabım "Otostupçunun Galaksi Rehberi"ni de okudum.

ama sanki ikinci cümlede kitabı sen yazmışsın gibi mi oluyor acaba diye de düşünmedim değil.
0
tepedeki psychedelic adam
(31.08.15)
Kıtabımı da (Otostopçunun Galaksi Rehberi) okudum.
Kıtabım "Otostupçunun Galaksi Rehberi"ni de okudum.

İkisi de doğru ama parantez ile buradan anlayamayacağımız başka bir anlam vermek istemiyorsan alttaki daha derli toplu bence.
0
sesee
(31.08.15)
doğru
0
neira
(31.08.15)
@tepedeki bey oradaki "da" nasıl doğru olabilir o "da" ayrıca anlamı veren bir da gibi değil mi orada? Onu parantezden sonraya eklersek nesneyi üzmüş olmaz mıyız?
0
🌸zuilla
(31.08.15)
kitabın ismi belirtilmek isteniyosa "kitap" sözcüğünden hemen sonra gelmesi daha uygun geldi bana. nesneyi üzecek bi durum yok bence. teşekkürler.
0
tepedeki psychedelic adam
(31.08.15)
(7)

kadıköy'den capitol'e toplu taşımayla gidiş

tepedeki psychedelic adam
en kolay, zahmetsiz, insanlarla çok muhatap olmayacağım şekilde nasıl gidebilirim? yani böyle bişey yok herhalde ama yine de bi sorayım dedim. sabah-akşam iş saatlerinde gidilecek. zamanın uzaması pek de önemli değil. normalde de nasıl gidildiğini yazabilirsiniz hangi minibüs, otobüs vs.
en kolay, zahmetsiz, insanlarla çok muhatap olmayacağım şekilde nasıl gidebilirim? yani böyle bişey yok herhalde ama yine de bi sorayım dedim. sabah-akşam iş saatlerinde gidilecek. zamanın uzaması pek de önemli değil. normalde de nasıl gidildiğini yazabilirsiniz hangi minibüs, otobüs vs.
0
tepedeki psychedelic adam
(31.08.15)
en rahatı bağlarbaşı'ndan geçen kadıköy-üsküdar dolmuşları olsa gerek. 12A otobüsü de çok dolu olmaz sanırım.
0
whoosie
(31.08.15)
rıhtımda köşede iş bankası var ya, onun az ilerisinde yazıcıoğlunu da geçince caddede dolmuşlar var onlardan bi tanesi zeynepkamile gidiyor oturduıun yerden 20 dk sonra capitoldesin
0
neira
(31.08.15)
- söğütlüçeşmeye yakınsan metrobüs'le altunizade ve 10 dk yürüme.
- rıhtım opsiyonu için 13,14,13B, 14R, 14K,14F vs. gibi araçlarla 10-12 dk'ya capitol.
-veya minibüs sanırım direk koşuyolu'ndan capitol'un ordan çıkıyor. en hızlı bu olabilir. minibüsçüleri sevmediğim için tavsiye etmem. sinir stres sahibi olursun.
0
widee
(31.08.15)
sarı dolmuşlar. kadıköy-bağlarbaşı. önünde inersin.
0
pokerface
(31.08.15)
ilaveten, kadıköy'den kalkan capitol minibüsleri var.
0
lamentoftheperishingroses
(31.08.15)
@lament
nasıl capitol minibüsü? ücretsiz mi? saatleri filan var mı acaba bi yerde, nerden kalkıyor vs.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(31.08.15)
benim bildiğim kadarıyla acıbadem-koşuyolu-altunizade çevresine servis var.
0
pokerface
(31.08.15)
(4)

Kadıköy- Sabiha gökçen

eksitadinda
Arkadaşlar Kadıköy'den Sabiha Gökçene kaç dk'da giderim. Yarın uçağım 19'da. 17.15 gibi çıksam 18'de Havaalanında olabilir miyim? Taksiyle gideceğim. Akşam trafiğinden dolayı sıkıntı olur mu?
Arkadaşlar Kadıköy'den Sabiha Gökçene kaç dk'da giderim. Yarın uçağım 19'da. 17.15 gibi çıksam 18'de Havaalanında olabilir miyim? Taksiyle gideceğim. Akşam trafiğinden dolayı sıkıntı olur mu?
0
eksitadinda
(20.08.15)
daha erken çıkmanı tavsiye ederim. o saatte trafiğe takılabilirsin
0
dinsiz adam
(20.08.15)
taksi 80 lira tutuyor. otobüs ya da havataş a binsen aynı sürede çok daha ucuza gidersin. otobüs en fazla 4 durakta duruyor havataş ise direkt gidiyor. o saatte yoğunluk olacaktır muhakkak. 16 45 havataş a binmeni tavsiye ederim
0
neira
(20.08.15)
kesinlikle havataş kullan 10 lira versen geri kalan 70 lirayı çatır çatır yersin ( üni. öğrencisi gözünden bakıyorum) havataş candır. kadıköy rıhtımdan kalkıyor yarın ki 16:45 arabasına yetiş rahatlıkla gidersin. ve tabi online çekin yaptır
0
emreorhan
(20.08.15)
16,45
0
atacaksinfinke
(20.08.15)
(13)

yolda bir milyon dollar bulsanız ne yapardınız

Sandman
soru başlıkta
soru başlıkta
0
Sandman
(18.08.15)
Polise..
0
gadlemler
(18.08.15)
mebla büyük kesin çalıntı falandır. döviz bürosu banka vs dışında kayıt tutmayan yerlerde zaman içinde harcaya harcaya bitirirdim.
0
neira
(18.08.15)
"Aaa 1 milyon dolar" der, yanından geçip giderdim. Ciddi ciddi.
0
pandispanya
(18.08.15)
polise +1
0
toua tokuchi
(18.08.15)
kafayı yerdim.
0
daha cok beklicez mi abi
(18.08.15)
alır deliler gibi harcardım.
0
bayankus
(18.08.15)
alırdım.
0
cemiyetin unlu simasi
(18.08.15)
100binini alır gerisini polise verirdim
0
neda22
(18.08.15)
alırdım
0
sta
(18.08.15)
yalarım.
0
icim urperiyor
(18.08.15)
50-100 bini bulduğum gibi ezerdim. sonra işte aklama maklama işleri yapmak lazım. ya bu kişisel gelişim, eğitim danışmanlığı gibi siksoklar tam para aklamaya uygun gibi geliyor bana. kaç liralık hizmet sattım desen fatura kessen kim ne bilecek bi iş yani. öyle bi ofis açıp online poker oynayıp bahis yapıp bir yandan para aklardım. kalan parayla izmir'den gayrimenkul alırdım, büyük istanbul depremi sonrası kesin çok değerlenir oralar.
0
rubenanyukov
(18.08.15)
Karşı koyması güç bir durum alır biraz beklerdim sonra yavaş yavaş aklamaya başlardım parayı

onedio.com
0
horizon
(18.08.15)
aklayabileceksem aklardim, ama becerebilecegimi sanmiyorum :)
o yüzden buyuk ihtimalle polise giderdim.
0
chaotic good
(18.08.15)
(2)

Philips Lumea epilasyon zımbırtısı

neira
bu aleti denemenin bir yolu var mıdır? showroom falan bir yerde kullandırtıyorlar mı? istanbul anadolu yakasında görmüşlüğünüz var mı?
bu aleti denemenin bir yolu var mıdır? showroom falan bir yerde kullandırtıyorlar mı? istanbul anadolu yakasında görmüşlüğünüz var mı?
0
neira
(18.08.15)
epilasyon aleti hijyenik bir alet olduğundan deneteceklerini sanmıyorum.
0
kibritsuyu
(18.08.15)
yoo derine temas dahi etmiyor
dr schollun topuk zımbırtısını bile deneyerek aldım azizim
0
🌸neira
(18.08.15)
(13)

Bu bir dolandırıcılık mı yoksa gerçek mi?

appdata
Merhaba,İngiltere'den gelen dayım kullanmadığı telefonunu anneme verdi, annem de telefonu çok beğendi falan, ama telefon yurtdışından geldiği için 60 gün sonra kapanacak, bu 60 gün içinde - bildiğiniz gibi- kaydettirmesi lazım... Turkcell, Vodafone vs bayileri 130 tl istiyor bu işlem için... Ama tel
Merhaba,
İngiltere'den gelen dayım kullanmadığı telefonunu anneme verdi, annem de telefonu çok beğendi falan, ama telefon yurtdışından geldiği için 60 gün sonra kapanacak, bu 60 gün içinde - bildiğiniz gibi- kaydettirmesi lazım...

Turkcell, Vodafone vs bayileri 130 tl istiyor bu işlem için...
Ama telefon tamircileri anneme "abla, ben 40 liraya yaparım sana" demiş, başka bir tanesine sormuş, o da "50 liraya yaparım" demiş...
Annem de aradı bana sordu, dedim ki "dur bi araştıralım soralım, öyle herkese durduk yere 50 liranı verme" dedim...

Turkcell İletişim Merkezlerinin, Vodafone bayilerinin vs 130 lira istediği bu yasal zorunluluğu bunların 50 tl'ye, 40 tl'ye yapması nasıl oluyor...
Dolandırmaya mı kalkmışlar annemi, yoksa cidden yapabiliyorlar mı?

Teşekkürler...
0
appdata
(18.08.15)
bence dolandırıcılık
telefonu açabilmen için yurt dışına çıkman gerekiyor ve sadece 2 senede 1 hak tanınıyor millet genelde o hakkını 150 liraya falan satıyor.
0
neira
(18.08.15)
Telefon Iphone harici bir marka ise büyük ihtimalle telefonun imei numarasını eski bir telefonunki ile değiştirecekler. Telefon böylece kayıtlı hale gelecek.
0
faithless
(18.08.15)
turkcell vodafone falan yasal bir şekilde kayıt altına alıyor. artık pasaport mu buluyor, başka yolu mu var bilmiyorum.

ama o diyenler eski, çıkma, bozuk, hurda vs. telefonların imei numarasını alıp yurtdışı cihaza kopyalıyorlar. sizin aslında atıyorum samsung galaxy s6 olan yurtdışı cihaz kayıtlarda bir anda oluyor zamanında normal yollarla ülkeye girmiş 1999 model nokia 3310.

o imei numarası btk'nın kayıtlarında yasal ve kullanılabilir gözüktüğü için kapanmıyor.
0
kibritsuyu
(18.08.15)
imei değişikliği yapacaklar. yani kayıt yapmayacaklar. eğer telefona çaktıkları(bu işin tabiri bu) imei, kopyalanmadıysa temizse sıkıntısız yıllarca kullanırsınız.
0
prodeq
(18.08.15)
@faithless
@kibritsuyu
@prodeq

Ee bu iş imei değiştirme ile oluyorsa ben telefonu bilgisayara bağlayıp imei'sini değiştireyim...
Xda developers forumlarında dünya kadar imei değiştirme yöntemi anlatılıyor...

Çekmecede 10 yıldır duran yeşil dijital ekranlı nokia-bilmem-kaç'ın imei'sini yazarım
0
🌸appdata
(18.08.15)
Keşke telefonun marka/modelini yazsaydınız.
0
faithless
(18.08.15)
Samsung galaxy s2
Android 4.1.2 var içinde.
Zaten ederi 150 lira olan telefona 150 lira kayıt ücreti vermek saçma geliyor kulağa...
Xda'da anlatılan yöntemler ile imei değiştirsem sorun hallolur mu acaba...
0
🌸appdata
(18.08.15)
babam samsung star kullaniyodu uc dort sene once. sihhiyede bi telefoncuya verdik kasasini degistirmek icin. aldik telefonu. bi hafta sonra bilmemne kurumundan babama mesaj geldi. imei numarasiyla ilgili. orospu cocugu telefoncu telefonun imei numarasini almis. babamda biseyler yapti etti cok bilgim olmadigi icin bu konularda fikrim yok. yasal yoldan hallettik ama yaptigin sey yasa disi. ve telefonculara da guvenme.
0
yamuklu sucurta
(18.08.15)
yapabilirsin zaten. dediğin şekilde yap.
0
prodeq
(18.08.15)
Samsunglar için (hepsi değil) box denilen bir cihaz yardımı ile imei atılıyor. Bu box da sadece telefon tamircilerinde var. Tavsiyem sizdeki eski telefon imeisi ile bir telefoncuya gidip imei attırmanız. Diğer türlü adam kendindeki imei numarasını bir kaç ay sonra başka bir telefona girip sizin telefonun yine kapanmasına sebeb olabilir.
0
faithless
(18.08.15)
imei değiştirebilirsin. ama o telefonda 3g olduğu için ve 99 model telefon imei'si ile değiştirdiğinde o telefonun 3g özelliği olmadığı için sıkıntı çıkabiliyor'muş' diye duydum. o yüzden 3g'li bir telefon imei'si atabilirsiniz. 40-50 lira vermeye gerek yok. gerçi imei'ler 20 liraya falan satılıyor 20-30 da kabloyu sök-tak için istemiş.

not: yasal bir işlem değil.
0
dieselsingle2
(18.08.15)
Imei degistirmenin 3g ye bir etkisi yok. Sadece guncelleme alamazsiniz. O da telefonunuz baska midel eski telefon olarak gorundugu icin samsung sisteminden.
0
isimbulamadim
(19.08.15)
android tlefon kullandim 3 yil korsan imei ile, herhangi bi sorun yoktu guncelleme ya da 3g'de.
0
hjarteblod
(19.08.15)
(3)

bilgisayardan iphone'a müzik v.b. dosya atmak

neseli ispanak
nasıl yapabilirim?
nasıl yapabilirim?
0
neseli ispanak
(17.08.15)
itunes kullanarak yapılıyor
0
neira
(17.08.15)
itools
0
feodal moruk
(17.08.15)
himmet dayi
(17.08.15)
(3)

Kız Arkadasla Adalarda Gitmelik Plaj (İstanbul)

katil palyaco
Selamlar herkes,Haftaiçi bir gün kız arkadaşımla adalarda denize girme planımız var. Temiz, düzgün bir yer olması herkes için olacağı gibi bizim için de mühimdir.Sabah erkenden gidip güneşlenip denize girebileceğimiz, birşeyler yiyip içebileceğimiz nezih, "kaliteli" bir yer aramaktayız. Kısacası dıp
Selamlar herkes,

Haftaiçi bir gün kız arkadaşımla adalarda denize girme planımız var. Temiz, düzgün bir yer olması herkes için olacağı gibi bizim için de mühimdir.

Sabah erkenden gidip güneşlenip denize girebileceğimiz, birşeyler yiyip içebileceğimiz nezih, "kaliteli" bir yer aramaktayız. Kısacası dıptıs dıptıs biryerdense sakinliği tercih ediyoruz.

Giden, gören, duyan kişiler öneride bulunabilirse çok memnun olurum.
Şimdiden çok sağolun..

Not; adalar dışında kilyos tarafları hariç önerilere de açığım.
0
katil palyaco
(17.08.15)
adalara boklu derenin bokları atılıyor :/
www.chpgundemi.com
0
neira
(17.08.15)
Kinaliadada havuzlu bi beach vardi sanirsam.
0
kveldulv
(17.08.15)
büyükada halik plajı, net.
0
duseyazar
(17.08.15)
(2)

Günü geçmiş Andorex sprey kullanımı

sulphur
Merhaba, yurt dışındayım 3 güne kadar döneceğim Boğazım felaket ağrıyor faranjit oldum muhtemelen. Yanımda Andorex var ama Mayıs'ta son kullanma tarihi dolmuş. Bunu kullanabilir miyim? Kullansam bir şey olur mu? Salı günü uçağım buradaki eczaneye soracağım yarın ama sanmıyorum olduğunu.
Merhaba, yurt dışındayım 3 güne kadar döneceğim Boğazım felaket ağrıyor faranjit oldum muhtemelen. Yanımda Andorex var ama Mayıs'ta son kullanma tarihi dolmuş. Bunu kullanabilir miyim? Kullansam bir şey olur mu? Salı günü uçağım buradaki eczaneye soracağım yarın ama sanmıyorum olduğunu.
0
sulphur
(14.08.15)
bir şey olmaz kullan
ilaçların sktsini hep erken tutuyolar bi sakatlık çıkmasın diye.
0
neira
(14.08.15)
ben yaptım bunu bana bişey olmadı.
0
gis
(14.08.15)
(3)

google e-tablolar addonlarını bilen ya da macro fln?

neira
excelde açtığım her yeni sheetin ismini otomatik bi sonraki günün tarihini atmasını sağlayacak bir şey var mı? her seferinde tarih yazmakla uğraşmak istemiyorum duplicate deyince copy of falan da ekliyo bi ton iş
excelde açtığım her yeni sheetin ismini otomatik bi sonraki günün tarihini atmasını sağlayacak bir şey var mı? her seferinde tarih yazmakla uğraşmak istemiyorum duplicate deyince copy of falan da ekliyo bi ton iş
0
neira
(14.08.15)
Sub newSheet()
On Error Resume Next
If Not Sheets(Format(DateTime.Now + 1, "dd.mm.yyyy")).Name <> "" Then
Sheets.Add.Name = Format(DateTime.Now + 1, "dd.mm.yyyy")
End If
End Sub

bu macro işini görür. yarın tarihli sheet açmak için macroyu çalıştır.
0
lemmiwinks
(14.08.15)
ama ben macro nasıl yapılıyor bilmiyorum daha google sheetste var mı onu da bilmiyorum çünkü bir çok şey yok
0
🌸neira
(14.08.15)
google sheets'te addonlar varmış, javascript ve html ile addon yazılabilir.
microsoft office'te kullanabilirsin benim yazdığımı ancak. how to add macro to excel diye ararsan bir şeyler bulabilirsin onun için.
0
lemmiwinks
(14.08.15)
(1)

ER (Emergency room) Dizi

sparkle kiddle
nereden izleyebilirim bütün bölümlerini?
nereden izleyebilirim bütün bölümlerini?
0
sparkle kiddle
(12.08.15)
www.dizihit.com
googleda ilk çıkan sayfa bu
daha binlercesi var :)
0
neira
(12.08.15)
(33)

bugün meteor yağmurunu izlemeye gidiyoruz (moda sahil)

tolga asp
selamlar,bildiğiniz gibi 12-13 ağustos (bugün ve yarın) perseid meteor yağmuru var, gökyüzü şenlenecek. normalde verimli bir seyir için şehir ışıklarından uzak bir tepede gözlem yapmak gerekir ama ertesi gün herkes işe gitmek zorunda olduğundan fazla açılamayacağız, moda sahilinde sırtüstü yatıp eli
selamlar,

bildiğiniz gibi 12-13 ağustos (bugün ve yarın) perseid meteor yağmuru var, gökyüzü şenlenecek. normalde verimli bir seyir için şehir ışıklarından uzak bir tepede gözlem yapmak gerekir ama ertesi gün herkes işe gitmek zorunda olduğundan fazla açılamayacağız, moda sahilinde sırtüstü yatıp elimizden geldiği kadar izleriz.

aslında "açık hava tımarhanesi" ile gidecektik fakat belki gelmek isteyenler olur diye "yıldırım zirve" düzenlemeye karar verdik. birkaç kişi gelse yeter maksat temiz hava almak.

yer: moda sahil
tarih: bugün (12 ağustos çarşamba)
saat: 21:00
çimlere uzanış: 21:15
istiklal marşı ve kapanış: 23:00

katılacaklar;
- tolga asp
- açık hava tımarhanesi
- rayde
- tepedeki psychedelic adam
- kahin ahtapot paul
- tannen
- mistreated
- thujone
- tiny penny +3
- yuzır +2 (belki)
- jam (belki)

buyrun gelin efenim, inanın çok romantik olacak.

edit: kilimimle +3 kişi ağırlayabilirim, diğer gelecekler de üzerine yatmalık bir şey getirirse çok hoş olur.
0
tolga asp
(11.08.15)
+2'mle katilabiliriz belki, kesinlesince editlerim :)
0
yuzır
(11.08.15)
moda sahilde çok fazla denyo olması muhtemel olduğu için caddebostan sahile davet ediyorum arkadaşları 2 şişe şarabım da yanı başım da.
0
jamswety
(11.08.15)
denyo olsa ne olacak dostum iki saat oturup gidicez zaten. benim gibi teee istanbul'un diğer ucundan (avcılar ) gelecekler için çok uzak kalıyor caddebostan. moda'ya bile 2 saatte ulaşacağız, orayı tahmin edemiyorum.

sen gel şarabınla birlikte :)
0
🌸tolga asp
(11.08.15)
Yaaaağz beni de.

Edit: pardon yazmissin zaten eheh:)
0
rayde
(11.08.15)
ben de gelebilirim gibi bi aksilik olmazsa. bişeyler görünse bari.
0
tepedeki psychedelic adam
(11.08.15)
Benim geleceğimi kim dedi ya yok öyle bir şey
0
kahin ahtapot paul
(11.08.15)
@kahin ahtapot; sms işfası yapınca uçuruluyor muyduk?
0
🌸tolga asp
(11.08.15)
belki ben de gelirim. moda`da arkadasimin terasinda olacaktik aslinda. oradan gorunmezse yaniniza ugrariz. soz vermiyorum yuzde elli ihtimal.
0
jam
(11.08.15)
oha oha ben gelirim. + yok yalniz bende. varligimla gelecegim.
0
tannen
(11.08.15)
Net olarak gozukecek miymis peki?
0
fakyoras
(12.08.15)
Gelicem ben de ama hattım bir dizi saçma olay sonucu kapalı. Bana bi işaret söyleyin orada sizi bulayım.
0
mistreated
(12.08.15)
@fakyoras; net olarak gözükecek ama şehrin ortasından ne derece gözükür bilmiyorum ama ben göreceğimize inanıyorum.

@mistreated, ben sahili çok iyi bilmediğimden işaret veremem ama özelden yazıyorum, bir çaresini buluruz.
0
🌸tolga asp
(12.08.15)
gördünüz mü?
0
safepassage
(12.08.15)
@safe etkinlik bu akşam :)
0
🌸tolga asp
(12.08.15)
@tolga asp haha ilan tarihine bakıp 11 ağustos görünce dün oldu sandım. tüh ya bugün imkanı yok gelemem :(
0
safepassage
(12.08.15)
ben de istedim ama gelemiyorum. gene de şunu belirteyim dedim. moda sahil dün akşam ve bu sabah itibariyle gene dayanılmaz derecede kötü kokuyordu. hep kokuyor zaten de bu sabaha karşı uykumdan uyandım kokudan dolayı. (kurbağalıdere) (allah belanı versin ibb) canınızı sıkmak gibi olmasın da öyle yani.
0
istanbul kanatlarimin altinda
(12.08.15)
küçüklüğünden beri birçok kez Akdenizin şehir ışıklarından uzak 1400 m rakımlı doğal ortamında meteor yağmuru izlemiş biri olarak bu şartlarda doğru düzgün bir şey görülebileceğine yada gördüklerimin beni tatmin edebileceğine inanmadığım için gelmeyeceğim.

ama sosyalleşmek güzeldir, iyi eğlenceler gideceklere :)

ha bir de kadıköy rıhtımdan itibaren kokuyor gençler
0
gis
(12.08.15)
@gis
evet kurbağlıdere feci durumda ama koku kadıköy rıhtıma kadar da gelmiyor yaa.. kadıköyde yaşıyorum. alla allaaa enteresan acaba ben mi farketmiyorum.
0
jam
(12.08.15)
@jam koşuyolu'nda yaşıyorum dün kadıköye uğradım ihtiyaç dolayısıyla ve minibüsten indiğim andan itibaren ciddi rahatsız oldum bence senin burnun alışmış :) öyle olur ya bi noktadan sonra farketmezsin.
ha belki öğlen vakti olduğundan sıcaklıkla buharlaşma fazla olduğundan koku daha fazlaydı filan filan bilmiyorum ama beni rahatsız eden bi koku vardı.
0
gis
(12.08.15)
o tarafları pek bilmediğim için soruyorum, kadıköy sahil nasıl peki? aynı çimlerden orada da var mı? orada yapabilir miyiz kokusuz bir şekilde?
0
🌸tolga asp
(12.08.15)
kadıköy rıhtımda çim yok ama haydarpaşa garının içine girebilirsiniz belki bi ihtimal gerçi orda da ışıklandırma bol olur.

moda iyidir yaa belki benim kadar rahatsız olmazsınız :)
0
gis
(12.08.15)
@gis dediğin gibi öğle sıcağına bağlıyorum.
@tolga asp rıhtımda öyle bir alan yok maalesef. kadıköyde bir tek moda sahil var, aynı şerit üzerinde fenerbahçe parkı, caddebostan şeklinde ilerliyor.
0
jam
(12.08.15)
zaten 1-2 saat duracağız, sıkılırsak döneriz o zaman sorun değil de bir de bana metrobüs'ten moda sahil'e nasıl giderim onu açıklayabilir misiniz? yeni duyuru açmak istemedim.
0
🌸tolga asp
(12.08.15)
çok yolu var ama bence ünalan durağında in metroya gir metroyla rıhtımdaki iskelenin önünde inmiş oluucaksın daha yakın.

öğrenciysen aktarma filan hem ucuza gelir.

yok ünalanı bilmem diyorsan altunizadede in goldun ilerisindeki altunizade camiinin köşesinden minibüse bin son durakta in yürü
0
gis
(12.08.15)
ben de moda'da oturuyorum, dün akşam normalden daha fazla hissettim kokuyu. öyle ya da böyle bi koku olur orası kesin. ne kadar ağır olur onu bilmem.
0
tepedeki psychedelic adam
(12.08.15)
sosyallşmek güzel tabii ama hiçbişey izleyemiceksiniz maalesef biliyosunuz dimi=)
0
thujone
(12.08.15)
Ben de geleceğim, bir yazar ve bir muggle ile +3 olacağız.
0
tiny penny
(12.08.15)
yalniz en iyi gorulecegi Saat dilimi gece 3-5 arasiymis sanirim. biraz ertelemeyi dusunebilirsiniz.
0
fayfim
(12.08.15)
bu arada denize doğru değil ter tarafa bakmanız gerecek. kuzey-kuzey doğu yönlerden gözükecek.
0
yatagants
(12.08.15)
Biz geliyoruz kesinlesti ama yemek yiyecegiz 21.30 gibi falan orada oluruz sanirim, sizi nasil bulacagiz :)
0
yuzır
(12.08.15)
Gelen varsa gelsin birkaç tane görüldüüüü
0
kahin ahtapot paul
(12.08.15)
6 7 sene evvelkinde dağa çıkıp izlemiştik fakat saatte 2 tane falan denk gelmişti çok sıkıcıydı. Şimdi durum nedir adadayım çıkıp bakayım mı.
0
neira
(13.08.15)
sohbet ve adres tarifi yapmaktan pek izleyemedim ama 3 tane gorebildim anca, benden daha fazla goren olmadi ama :)
0
🌸tolga asp
(13.08.15)
(16)

yalnızken kendi kendinize konuşuyor musunuz?

yapma volkan
böyle salak salak hareketler yapıyor musunuz?acayip acayip sesler çıkarıyor musunuz? sonra kendinize bakıpolm niye aptal aptal hareketler yapıyorsu kendine gel lan diyor musunuz?
böyle salak salak hareketler yapıyor musunuz?
acayip acayip sesler çıkarıyor musunuz? sonra kendinize bakıp
olm niye aptal aptal hareketler yapıyorsu kendine gel lan diyor musunuz?
0
yapma volkan
(06.08.15)
hepsini yapıyorum :/
0
the silent enigma
(06.08.15)
yes
0
manuel mandalina
(06.08.15)
Yalnız değilsin :/
0
an engineer
(06.08.15)
Hepsini aynı ya da farklı zamanlarda yapıyorum :)

Bazen böyle ayaktayken mesela, aklıma bir film sahnesi geliyor; dans ediyorum koca vücudumla. Sonra gülüyorum kendime, "Olm saygilarefendim, ne salak adamsın" diyorum.
0
saygilarefendim
(06.08.15)
Aptal aptal ses değil ama şımarıyorum kendi kendime. Diğerleri de evet.
0
tuborg yesili
(06.08.15)
ben mesela eskiden yaşadığım olayları aklıma getirdiğimde
"bir daha olursa şöyle şöyle demem gerek" diyorum, sonra seslice o söylemem gereken şeyi söylüyorum, elimi kolumu da hareket ettirerek.
0
safepassage
(06.08.15)
kendimle baya sohbet ediyorum
0
all girls dream
(06.08.15)
yalnızken kendi kendinize konuşuyor musunuz? evet
böyle salak salak hareketler yapıyor musunuz? bazen
acayip acayip sesler çıkarıyor musunuz? sonra kendinize bakıp
olm niye aptal aptal hareketler yapıyorsu kendine gel lan diyor musunuz? hayır
0
eloharp
(06.08.15)
Ben de kendimle ingilizce konuşuyorum. Geçen bi kelimeye takıldım sesli söyledim yolun ortasında. Sağda solda duranlar yanlış anlamasın diye şarkı bağladım arkasına :/
0
lcha
(06.08.15)
sirf o durumlarda insanin kendini salak gibi hissetmemesi icin evcil hayvan icat edilmis diye dusunuyorum. ben de uzun sure evde kalirsam konusmak degil surekli sarki soyluyor ya da mirildaniyorum, uzun sure konusmamak insani karamsar garip bir hale sokuyor sanki
0
ta leukippos
(06.08.15)
Yapmaz olurmuyum fazlası var eksiği yok
0
nasrettinhoja
(06.08.15)
ben bazen kendi kendime hoppidik hoppidik zıplıyorum şımarıyorum falan vakit anca öyle geçiyo bazen de konuşuyorum aa delirdim mi ki
0
neira
(06.08.15)
evet evet evet !!! :)

ayrıca bu da olmazsa olmaz sanırım:

www.dropbox.com
0
kuul
(06.08.15)
tamam normalmişiz.
0
🌸yapma volkan
(06.08.15)
kendi kendine konuşma nadir.

ama garip sesler çok oluyor.
0
ya ben lan neyse
(06.08.15)
Garip sesler pek cikarmiyorum ama kendi kendime konusuyorum, muhabbetimi seviyorum.
0
aychovsky
(06.08.15)
(3)

Digiturk ve verdigi hizmet!

VIPCH
Bir esseklik edip Fenerbahce Shakhtar macini satin aldim. Macin baslama düdügünden sonra 20 dakika gecti ve yayin yok. Teknik servisle baglantiya gectim. Tek maclik bir servis icin, su an icin sorun var ama ilgileniyoruz diyorlar. Geri ödeme yapin diyorum, adam geri yazmiyo :)
Bir esseklik edip Fenerbahce Shakhtar macini satin aldim. Macin baslama düdügünden sonra 20 dakika gecti ve yayin yok. Teknik servisle baglantiya gectim. Tek maclik bir servis icin, su an icin sorun var ama ilgileniyoruz diyorlar. Geri ödeme yapin diyorum, adam geri yazmiyo :)
0
VIPCH
(05.08.15)
Paranı geri almazsan(uğraşmazsan) küfür ederim sana.
0
otonom
(05.08.15)
Sorun var ilgileniyoruz ne amk maci dsmart satin almis zaten
0
neira
(05.08.15)
bende üyeyim ama sırf kızdığım için dışarıda izledim. babamla 4 bira+pataes 40 TL hesap ödedik. itirazını ilet paranı bırakma
0
Abraxass
(06.08.15)
(15)

Hayatta devamlı load edebileceğiniz bir save alma hakkınız olsa...

benim adim kerim hepinizi severim
Hayatınızın hangi dönemine alırdınız bu save noktasını? Geçmiş tarih de olabilir. Mesela her ölmeye yaklaştığınızda tekrar bu noktadan hayata başlayacabileceksiniz. Ama yaşadıklarınızı tam olarak hatırlamayacaksınız, öyle iddia zengini olma şansınız ya da ilkokula geri dönüp şuan bildiklerinizde o y
Hayatınızın hangi dönemine alırdınız bu save noktasını? Geçmiş tarih de olabilir. Mesela her ölmeye yaklaştığınızda tekrar bu noktadan hayata başlayacabileceksiniz. Ama yaşadıklarınızı tam olarak hatırlamayacaksınız, öyle iddia zengini olma şansınız ya da ilkokula geri dönüp şuan bildiklerinizde o yaşta profesör olma olayınız olmayacak.

Ben böyle bir durumda 2012 şubata save alırdım. Üniversite'nin son dönemine girmişim. 5-6 çerezlik dersim kalmış mezun olmaya. Hayat uzun, gezip tozmaya vakit bol... ohh... Üniversite başına almam ama, o kadar sene bir daha okunmaz, çekilecek çile değil.

edit: nedenini de yazın yahu, sırf tarih hiçbirşey ifade etmiyor okuyunca.
0
benim adim kerim hepinizi severim
(05.08.15)
geçiğimiz 12 kasımı load ederdim
0
Sskywalkeremre
(05.08.15)
annem hasta olmadan önceki tarihe alırdım 7-8 yıl önce falan.
0
littlejack
(05.08.15)
nisan 2013

edit: hayattan bir şeyler öğrenmeye başlamam, kişiliğimin şekillenmesi ve bunlara önayak olan olay/olaylar o tarihe denk geliyor.
0
shotgunwoman
(05.08.15)
doğum günü pastamı yediğim zamana tabi ki
0
neira
(05.08.15)
2011 yazıydı sanırım. polonya'ya gidecektim de vize vermemişlerdi. lisenin bittiği yaz. o zamana alırdım herhalde. o dönem yaptığım hataları yapmaz, vizeyi alır, polonya'da sevgilimle görüşür, ondan sonra da bir şekilde onu kaybetmemeye; onu kaybetsem bile hayatımın devamını skertip 3-4 yılımı ziyan etmemeye çalışırdım.

lise 2'ye de alabilirim, o zamanlar çok güzeldi. lise 2-3. o kadar güzel bir dönem yaşayacağımı hiç zannetmiyorum. o dönemi bin kez tekrar yaşayabilirim herhalde.
0
der meister
(05.08.15)
düşündüm de top olduğum zaman zaten şu an. ihtiyacım yok böyle bişiye. şimdi bi save alabilsem fena olmazdı :)
0
washe
(05.08.15)
30 haziran-4 ağustos 2015.
0
devilred
(05.08.15)
2009 un yazını save etmek isterdim... büşra vardı....120cc mondialım vardı.. hayalerim vardı..
0
tociess
(05.08.15)
17 yaş
0
icim urperiyor
(05.08.15)
yalnız güzel soru takdir ettim... geçmişi hatırlamama sebep oldu... bu yüzden seviyorum duyuruyu...
0
tociess
(05.08.15)
97 yılı güzeldi
0
essoist
(05.08.15)
konu çok nostaljik olmuş yalnız. benim birçok checkpointim var bu konuda, zaman zaman da aklıma gelir biri çıkıp dese bunu diye.

-evimize bilgisayarın ilk girdiği 2003 aralık - rome total war ile tanıştığım 2004 aralık zamanları, her ne kadar o zamanki çocukluğum berbat geçse de bilgisayarla tanıştığım, ingilizceyle, tarihle, teknolojiyle haşır neşir olmaya başladığım zamanları hiçbir şeye değişmem. en başta buna dönmek isterdim.

-liseye başladığım yıl ve tüm lise dönemi. görece sakin ve eğlenceli, sorumluluktan uzak, harika bir dört yıldı. olumsuz yönleri de çoktu ama lisedeki arkadaşlık ortamı ve rahatlık bambaşkaydı.

-üniversite tercih dönemi. asla gittiğim üniversiteyi tercih etmezdim.

Yine de sonuncusuna dönüp adam akıllı bir tercih yapsaydım daha iyi olurdu ama. neticede hayatım da daha düzgün olacağı için geçmişi bu kadar önemsemezdim.
0
sanguine
(05.08.15)
lise 2 ye alırdım ben de. çok ufak bir şeyi değiştirebilirsem hayatımın geri kalanı şu ankiden çok farklı olurdu çünkü.
0
april12th
(05.08.15)
94 senesine ortaokula başladığım zamana alırdım heralde.
0
sta
(05.08.15)
Her sey birbirine bagli, daha iyi bir is < daha iyi bir uni < daha iyi bir lise. Ortaokul yillarima donup daha cok calisir istedigim liseye giderdim.
0
xenophobe
(06.08.15)
(4)

samsungda sürekli çıkan uyarı

neira
hani bi siteye uygulamaya vs basınca "bunu şununla aç" ı seçtikten sonra "her zaman" ı tıklıyoruz o da bize uygulama yöneticisinden ayar yapın diyor ya, hah işte o ayar nedir nasıl yapıcaz?
hani bi siteye uygulamaya vs basınca "bunu şununla aç" ı seçtikten sonra "her zaman" ı tıklıyoruz o da bize uygulama yöneticisinden ayar yapın diyor ya, hah işte o ayar nedir nasıl yapıcaz?
0
neira
(05.08.15)
ayarlar -> uygulamalar -> <uygulama> -> varsayılanları temizle.

samsungda biraz değişik olabilir.
0
inheritance
(05.08.15)
tamam da temizleyince bir şey olmuyor işte o soru hep geliyor
0
🌸neira
(05.08.15)
her zamanı seçince bir daha sormaması lazım. varsayılanları temizle, adı üstünde programa atanan varsayılanları temizliyor. her zaman seçmene rağmen tekrar tekrar soruyorsa bilemicem.
0
inheritance
(05.08.15)
Bi bana degil kime sorsam boyle oluyor ama
0
🌸neira
(05.08.15)
(20)

Caps: Su tipteki kadinlar sizce de cok guzel degil mi ?

inaniyorsun bari saygi duy
Bana en cekici gelen tipler nedense bunlar oluyor. 10/10 veririm.Siz kac verirsiniz ?https://lh3.googleusercontent.com/proxy/j4uTv1eOOidEDsk_-3iUv0_qOoHrn3RnAmpWbLTlHIezj5ABXnx_6OXn_2Vo6mqqLxA_9umw6VNWl8JhVGlN=w338-h435-nc
Bana en cekici gelen tipler nedense bunlar oluyor.

10/10 veririm.

Siz kac verirsiniz ?

lh3.googleusercontent.com
0
inaniyorsun bari saygi duy
(04.08.15)
Olmayan kadın mı çekici geliyo? Link yok bişiy yok?
0
scent of a pastrami
(04.08.15)
herhangi bir çekili yanını göremedim ama
0
neira
(04.08.15)
Güzel. 9.5/10
0
scent of a pastrami
(04.08.15)
4
0
jangling jack
(04.08.15)
Bildiğin teyze.
0
angelus
(04.08.15)
@melv son hali dedigin 42 yasinds ve hala cok guzel, buyur izle:

m.youtube.com

Bu haline 9/10 veririm.
0
🌸inaniyorsun bari saygi duy
(04.08.15)
nerd mü. sekreter pornosu.. severim.
0
victum
(04.08.15)
Al al hepsi senin olsun
0
ron dennis
(04.08.15)
Gözlük isi bozmuş ama kız gayet güzel. 7/10

Yalnız harbiden sadece fotoyu kesseymişsiniz...
0
orient blue
(04.08.15)
nerd, sekreter porn icin bicilmis kaftan. son hali de biraz bakimla gayet milf olabilecek kapasiteye sahip

ben tatmin oldum 10/10.

* fotolarina falan baktim google'dan. olmus kendisi.
0
no christ requires
(04.08.15)
yaşlı hali fotodakinden daha iyi.
0
vapurlarfalan
(04.08.15)
fotoyu kesmek aklima gelmedi ama bir kadin tipine olan ilgimi orneklemek icin isminin de yer aldigi bir fotosunu kullanmamin ne sakincasi olabilir ki? Ki kendisinin konusmalarini da dinleyip kimi alternatif tip ogelerine olan duskunlugunu gorunce karakterinin bana uygun olmadigini da gordum. Yani fotografi gostererek kendisine olan bir hayranligimdsn filan bahsetmiyorum. Sapik, stalker degilim. Eee? Kamusal alanda paylastigi bir fotografi sakincasiz bir konuda ornek olarsk kullaniyorum. Sorun nedir?



Yukaridaki porno vs. muhabbeti yapan basit organizmalari goz ardi edelim tabi.
0
🌸inaniyorsun bari saygi duy
(04.08.15)
Cekici gelmiyor.
0
stavro
(04.08.15)
bu kişinin bi ailesi bi eşi olduğunu hiç mi idrak edemiyorsunuz anlamadım ki. ailesini de bırak bu şekilde teşhir edilmek onun kişilik haklarına aykırı. ismi cismi alenen belli birinin fotoğrafı altında çekicilik tartışması yapılıyor pes.

kendi karınız kızınız "tarzı" kişiler için çekicilik oylaması yapılmasını uygun görmüyorsanız siz de başkaları hakkında yapmayın. yok eğer kendi karınız ya da "onun tarzı " hakkında böyle yorumlar yapılması hoşunuza gidiyorsa sıkıntı yok
0
ütopya
(04.08.15)
bu ne la?
0
mermize
(04.08.15)
Ben begenmedim
0
balpolen
(05.08.15)
Utopya evet, yakinlarim icin de "guzelmis", "guzel degilmis" yorumunu yapabilirler. Birisini cekici buldugunu soylemenin nesi yanlis yahu?

Simdi biz hulya avsar'a gulben ergen'e , kivanc tatlitug'a cekici dedigimizde ona kufur mu etmis oluyoruz?

Eksiduyuru'da bunun gibi birisinin guzel olup olmadiginin soruldugu binlerce duyuru acildi yahu, simdi bunlara kufur mu etmis oluyoruz? Bu mantikla, Guzellik yarismasina katilan kizlar orospu mu oluyor?

Ben konuyu would bang e getirmedim, getirenlere de tepkimi koydum. Bu tarz kadinlari cok guzel bulsugumdsn, benim gibiler de baska var mi diye ogrenmek istedim, hepsi bu.
0
🌸inaniyorsun bari saygi duy
(05.08.15)
Piyasası düşük olana yatırım yapıyorsun. Ama uğraştırır.
0
arnold schwarzeneger
(05.08.15)
ben de çok beğeniyorum bu tip kadınları. insanlar pek anlam veremese de zevkime, fotoğraftaki kadının bana bir çok modelden daha çekici geldiğini rahatça söyleyebilirim. ama öte yandan gözlük önemli ve tamamlayıcı bir detay burada, olmasaydı nasıl olurdu bilmiyorum. ama akademisyenler zaten hep çekici geldiğinden pek bir şey kaybetmezdi sanırım çekiciliğinden.
0
givemesomesubstance
(05.08.15)
@givemesomesubstance

Akademisyenlikten ziyade zekiymis havasi veriyor bana ki videoda da bos konusmadigi ortada. Ama burclara ve homeopatiye inanan birisi cikti. Fiziginin butun albenisi kayboldu.
0
🌸inaniyorsun bari saygi duy
(05.08.15)
(14)

Yüzüm yanıyor

fridgetiness
Banyo yaptıktan sonra dışarı çıkınca yüzüm yanıyor ve kaşınıyor. Neden olabilir?
Banyo yaptıktan sonra dışarı çıkınca yüzüm yanıyor ve kaşınıyor. Neden olabilir?
0
fridgetiness
(04.08.15)
yüzünü mü şampuanlıyorsun acaba? ya da iyi durulanmıyordur belki de alerjin vardır falan
0
neira
(04.08.15)
Ben de ona yordum ama daha önce olmuyordu böyle. Acaba şampuanla güneş tepkimeye mi girdi dedim :p
0
🌸fridgetiness
(04.08.15)
bende de oluyordu bi ara ama ben yüzümü ekstra yıkarım çıkmadan. ben şampuanın veya yüzümü yıkadığım jelin kuruttuğunu düşünmüştüm, nemlendirici sürünce geçiyordu çünkü.
0
april12th
(04.08.15)
Kuruyor. Nemlendirici sür.
0
sen git ben geliyorum
(04.08.15)
buz sür yüzüne çıktıktan sonra.
0
şubatsonrası
(04.08.15)
sıcak suyla mı yıkanıyorsun?
0
inheritance
(04.08.15)
Şu sıralar soğuk suyla yıkanıyorum
0
🌸fridgetiness
(04.08.15)
buz kalıplarına soda dök buzdolabına koy. günübirlik bitanesini çıkar yüzüne sür. bebito gibi olursun bize de bi yanak verirsin.
0
bana da mi lolo
(04.08.15)
nemlendirici ya da güneş kremi sürmüyorsan bir de üstüne yüz için olmayan bir ürünle şampuanla(bildiğin deterjan) yüzünü yıkıyorsan o cilt sana iyi dayanmış bunca sene
0
shotgunwoman
(04.08.15)
@shotgunwoman
Şampuanla yüz yıkamıyorum. Acaba yeterince iyi durulamamış olabilir miyim diye bir an tereddüt ettim.
Güneş kremi kulanmadığım sonucunu nerden çıkardın bilmiyorum.
0
🌸fridgetiness
(04.08.15)
Söylenmiş tekrarlayayım; nemlendirici.
0
iamelf
(04.08.15)
ben de sürmüyor isen dedim zaten sürmüyorsundur demedim ki sakin ol birader
0
shotgunwoman
(04.08.15)
Gayet sakinim,üslup meselesi
0
🌸fridgetiness
(04.08.15)
Banyo sonrası sıcak su etkisiyle yanıyor olabilir, soğuk demişsiniz ama o da aynı etkiyi yapabilir. Yüzünüzü yıkamasanız da kullandığınız herhangi bir ürün bunu yapıyor olabilir, güneş kremi, ya da sadece güneş yakıyor olabilir.

Benim de yanıyor, kullandığım ürünlerle artıyor. Mesela head and shoulders intensive treatmenti bunu fark ettikten sonra bırakmıştım, suni gözyaşı damlası da yanaklarımda kızarıklık ve yanma yapıyordu, gözümden akıp oraya değip. Ama en çok güneş acıtıyor cildimi. Kendiminkine benzer diye düşünerek söylüyorum sakın buz kullanmayı denemeyin.
0
hair freak
(04.08.15)
(12)

ilk sene sonunda kiracıyı şutlamak

bykush
özet: 13 ekim itibariyle sonlanacak 1 yıllık kira sözleşmem var. ev sahibi arayıp oğlunu evlendireceğini ve evi boşaltmamı istediğini söyledi. detay: 2 sene önce 3 arsa sahibi akraba birleşip müteahhite 60 daireli residence yaptırıyorlar. sokağın adı da, binadaki 35 dairenin sahiplerinin soyadını ta
özet: 13 ekim itibariyle sonlanacak 1 yıllık kira sözleşmem var. ev sahibi arayıp oğlunu evlendireceğini ve evi boşaltmamı istediğini söyledi.

detay: 2 sene önce 3 arsa sahibi akraba birleşip müteahhite 60 daireli residence yaptırıyorlar. sokağın adı da, binadaki 35 dairenin sahiplerinin soyadını taşıyor. yani yeni taşınan bir yeğenin kapısını çalabileceği 35 daire var (kaçı boş bilmiyorum). geçen sene bina yeni yapıldığında 1000 liraya sözleşme imzaladım, benden sonra ise kiraların fiyatlarını 1500'e çekmişler (heralde alıcı da buluyorlar). parayla ilişkileri benden önceki yeni evli ve yeni boşanmış çiftin kalan mallarına üç otuz paraya ve depozitoya çöreklenecek seviyede. beni de bu durumdan dolayı bir şekilde çıkarıp bir an önce 1500 lira civarına kiracı bulmayı planlıyorlar. kendisine her sene emlakçıya para bayılıp ev gezip depozito verip ev taşıyıp elektrik-su-doğalgaz-interneti açtırıp kapattırmak istemediğimi beyan ettim ama çıkmam gerektiğini ifade ediyor. bununla ilgili nasıl bir süreç izlememi tavsiye edersiniz? son bir aya kadar iyi niyetle ev arayacağımı belirtip tahliye ihtarnamesini mi bekleyeyim, bir an önce ev bakıp çıkmalı mıyım, yoksa hukuki olarak daha başka haklarım var mıdır?

bu akşam yüzyüze konuşacağız, nasıl bir tutum izleyeyim?

şimdiden teşekkürler.

edit: eklememişim ama ev sahibi kira sözleşmesi bitiminde çıkmamı bekliyor tabi ki.
0
bykush
(03.08.15)
kanun kiracıdan yana olduğu için 1 yıllık sözleşmen bitse bile seni kimse çıkartamaz. öyle kontrat süresi bitti hadi yallah diye bir şey yok millet kirasını ödemeyen kiracısını bile çıkartamıyor. sözleşmeler otomatik olarak yenileniyor sizin tekrar kontrat yapmanıza gerek yok. adamın ölüm kalım vs çok ciddi bir gerekçesi yoksa seni çıkartamaz ki zaten çıkartmak için de şikayetçi olması lazım vs vs. öyle almanyadan oğlum geliyo evlenecek falan öyle bi hikaye yok. ben olsam bir yere çıkmam yani.
0
neira
(03.08.15)
hukukçu değilim ama kontratınız bitmeden sizi çıkartmaya hiçbir hakkı yok, ben de bir kiracı olarak bunu kesin biliyorum :) yani ekim ayına kadar çıkmazsanız hiçbir şey yapamaz.
daha sonrası için mahkemeye başvurabilirsiniz ama uğraşılır mı onu bilemem.
0
vecihi ile fikret
(03.08.15)
eklememişim ama ev sahibi kira sözleşmesi bitiminde çıkmamı bekliyor tabi ki, onun haricinde çıkaramayacağını o da biliyor.

@neira, sözleşme bitiminde kendi-eşi-çocukları kullanımı için ya da tadilat-yıkım gerekçesiyle çıkarabiliyor işte. o da tek geçerli sebebinin o olduğunu bildiği için direkt olarak onu söyledi.

bir yanlış anlamayı da düzelteyim, eğer evlilik gibi bir durum varsa hiç yokuşa sürmeden eyvallah derim zaten. şu anda %50 kira artışı için bunu kullandıklarını düşünüyorum.
0
🌸bykush
(03.08.15)
noter aracılığıyla ihtarname gönderirse evi 13 ekimde boşaltman lazım. daha erken çıkaramaz. zaten 1 yıllık kontrat yapmışsınız.aksi taktirde evi gaspetmiş olursun.

bildirimi noter aracılığıyla yapmazsa ve kontrat süresi dolarsa o zaman iş değişir. kontrat otomatik olarak yenilenmş sayılır. sen kiranı düzgün ödediğin sürece 1 yıl daha oturursun. tabii ev sahibi bu durumda çıldıracak sana rahat vermeyecektir. bunu göze alıyorsan bu şekilde devam edersin. ayrıca ev sahibi dava açıp ben ona sözlü olarak evden çıkmasını söyledim diyebilir. mahkeme ne kadar kabul eder bilmiyorum. zira sen de demedi diyebilirsin.

hukuçu değilim. yazdıklarım tecrübi.
0
merhum
(03.08.15)
@merhum: sözleşme bitiminde çıkmamı bekliyor tabi ki.

"ayrıca ev sahibi dava açıp ben ona sözlü olarak evden çıkmasını söyledim diyebilir."

diyemez zira noter onaylı tahliye ihtarnamesi göndermesi lazım ki benim de evin 3 sene daha başkasına kiralanamayacağına dair dayanağım olsun.
0
🌸bykush
(03.08.15)
Evi boşaltın.
13 ekim sonrası bir ay içerisinde veya 13 kasım'a kadar ihtar göndermek suretiyle diledikleri zaman ihtiyaç nedeniyle tahliye davası açarak sizi evde çıkartmaları mümkün.

Ancak ev sahibinizin sizi oradan gereksinim sebebiyle çıkarttıktan sonra, haklı sebep olmaksızın, 3 yıl boyunca evi sizden başkasına kiralaması kanunen yasak.
0
kaymaktutmayansicaksut
(03.08.15)
eş çocuk diye bir durum yok sadece yıkma satma gibi şeyler çıkartabilir bunu da kanıtlaması lazım
ayrıca illa çıkıcam diyorsanız en az 3 ay evi kimseye kiralamayacağına dair belge imzalatın gerçekten oğlu taşınacaksa o zaman sorun yok ama öbür türlü kendisine inanmadığınızı da belirtmiş olursunuz böylece o da 3 ay kimseye kiraya veremez aç kalır :P aç kalmıyormuş gerçi neyse
0
neira
(03.08.15)
bu akşam yüzyüze konuşacaksan her şeyi açıkça konuş. neden bu kadar boş daire varken buraya geliyor ? diye sor. niyetiniz daha yüksek kirayla kiracı bulmaksa ben biraz daha zam yapabilirim de. mesela 1200 ya da seni kurtaran rakam. sen taşınsan masraflar vs. neyi kurtarıyorsa.

yok illa oğlum gelecek diyorsa ihtarnameyi bekle, gelmezse kiranı düzenli ödeyerek devam et.
0
merhum
(03.08.15)
@neira, aslında yasalar bir şeyler talep etmeyi, imzalatmayı hatta kira fiyatı konusunda da anlaşmayı standarta bağlıyor. o yüzden uğraşmaya gerek yok :)

m2.samanyoluhaber.com

evden çıkarırsa ben bir şey imzalatmasam dahi 3 yıl başkasına kiralayamaz.
0
🌸bykush
(03.08.15)
ev kiralamalarında kiracıyı evden çıkaramama olayını gerçekten anlamıyorum. yani kontrat süresinde tabi ki çıkaramaması lazım ama kontrat bittikten sonra ev sahibi neden bir gerekçe göstermek zorunda kalsın ki? adamın kendi evi, kendi mülkü. isterse boş bırakır anasını satayım. 1 senelik sözleşme yapmışsınız, 1 sene dolunca da hükmü kalmaması gerekir. kiracının ev bulma problemleri neden ev sahibinin derdi oluyor anlamıyorum vallahi. sözleşmenin bitiş tarihi belli, önceden bildirme şartları belli.

bence etik olarak sözleşme bitince çıkmanızı istiyorsa bitince çıkın. anlattığım üzere bir süreliğine kiraladığın eve sahip çıkmak benim hayat görüşüme uymuyor.
0
fayfim
(03.08.15)
@fayfim, ev kiralamak istediğinde 49 senelik sözleşme imzalayabilirsin tabi ki. 1 sene sonrasında nerede olacağımı kestiremediğim için 1 senelik kiralıyorum, 1 sene sonrasında da yasal sınırların izin verdiği ölçüde enflasyon artışıyla oturmaya devam ediyorum. yani ev sahibi kiraya devam etmek isterse birinci öncelik mevcut kiracının, kendisi oturmak isterse de yasa buna karışmıyor, boş bırakabileceğini de söylüyor zaten.tam olarak hangi kısmında ev sahibinin mağdur olduğunu düşündüğünü çözemedim :/ 1000 liralık kirayı 1500 lira yapmak istemesi hak değildir, zira devlet de böyle bir şeye izin vermeyecektir. çünkü kiracı her sene taşınmak istemediği için kabul eder ve bu da suni olarak fiyatların şişmesine ve sonunda komple patlamasına sebep olur. devlet burada yasaları düzenleyici olarak koyuyor. yıllardır kiracılı evi olan ailemin gözüyle baktığımda da yanlış bir durum göremiyorum.
0
🌸bykush
(03.08.15)
serbest piyasa ekonomisinde neden 1000 liralık kirayı 1500 lira yapmak istemesi hak değildir? eğer adam müşteri buluyorsa hakkı olması gerekir. otomatik yenilenen sözleşmede enflasyon oranınca artar doğal olarak ama adamın evinde 1500 liralık başka bir kiracı talip olduysa adamın kendi cebini düşünmesi mantıklı olmaz mı? Mesela sizin durumunuzda sözleşme süresi bitmişken eğer sizi evden çıkartırsa yeni kiracıdan 1500 alacak, siz kalırsanız 1100. Adam her ay 400 lira kaybediyor. Neden? Kontratta kira artışı enflasyon oranınca artar yazarken size seneye kirayı 1500 lira yaptım deme hakkına sahip değil, o konuda haklısınız. Ama başka kiracıyla 1500'e anlaşmışsa sizi evden çıkaramaması için bir sebep göremiyorum.
0
fayfim
(03.08.15)
(6)

Excel sorusu

neira
sevgili excelciler, şimdi ben excelde bi tablo oluşturdum ve adını pazartesi koydum. istiyorum ki, bu sayfanın aynısını sekme zımbırtısından tutup yana kopyalarken ismini de salı yapsın bir sonrakinde çarşamba yapsın hatta ve hatta 3 ağustos pazartesi yazıyor onu 4 ağustos salı diye devam ettirsin y
sevgili excelciler, şimdi ben excelde bi tablo oluşturdum ve adını pazartesi koydum. istiyorum ki, bu sayfanın aynısını sekme zımbırtısından tutup yana kopyalarken ismini de salı yapsın bir sonrakinde çarşamba yapsın hatta ve hatta 3 ağustos pazartesi yazıyor onu 4 ağustos salı diye devam ettirsin yapılabiliniyiniliyor mu böyle bir şey? 2003 kullanıyorum bu arada. yapılıyorsa ve 2010 gerekiyorsa onu da kurabilirim.
tişikkir idirim
0
neira
(31.07.15)
Hücreye 03.08.2015 gibi tarihi yaz.
Daha sonra CTRL + 1 yaparak hücre ayarları menüsünden tarih'i seç.
Sağdaki menüde istediğin tarih formatını bul.
Muhtemelen 3 Ağustos 2015 Pazartesi şeklinde olacak.
Yıl olmasın dersen en alttaki Özel sekmesinden yyyy ifadesini silmen lazım.

Sonra bu hücrenin formatını diğer hücrelere kopyala.
2003'te de olur bütün bunlar.

edit : hmm evet dikkatli okumamışım. Sayfaları yeni isimle kopyalamak için makro kullanmaktan başka çare yok.
0
cakabo
(31.07.15)
arkadaş sheetleri isimlendirmekten bahsediyor anladığım kadarıyla.
0
animalman
(31.07.15)
böyle bir şey yaptığını sanmıyorum. versiyon kaynaklı bir eksiklikde değildir tahminen.
0
rhan
(31.07.15)
makro ile mümkün.

excel.tips.net
0
507
(31.07.15)
@507 o kadar anladım ki şu an kendimi blablabla development gibi hissetiyorum o neymiş ayol ya
0
🌸neira
(31.07.15)
peki şöyle özetleyeyim o zaman:

makro nedir veya nasıl kullanılır biliyorsanız yolu var. bilmiyorsanız; yok.
0
507
(01.08.15)
(4)

Kola Dökülmüş Klavye

jaaaccckkk
Ters çevirip salladım, sildim falan ama bir gün sonra bazı tuşların yapıştığını gördüm. Hem tuşa basma hissi çok değişti, hem de basılan tuş yapışık kalıp eski haline gelmemeye başladı.Nasıl düzeltebilirim, tavsiyeleriniz neler?
Ters çevirip salladım, sildim falan ama bir gün sonra bazı tuşların yapıştığını gördüm. Hem tuşa basma hissi çok değişti, hem de basılan tuş yapışık kalıp eski haline gelmemeye başladı.

Nasıl düzeltebilirim, tavsiyeleriniz neler?
0
jaaaccckkk
(30.07.15)
bütün tuşları söküp, tek tek kolonya ile temizleyebilirsin. tuşun kendisini + tuş yuvasını. tuşları mutlaka sökmen gerekli
0
tonights the night
(30.07.15)
klavyeyi söküp nemli bezle kurulaman lazım tuşları ve alttaki pedini fakat sonra toplayabilir misin bilemiyciiim
0
neira
(30.07.15)
klavyesini değiştirttirebilirsin.
0
zimbirik
(30.07.15)
wd40?
0
d e j i n
(30.07.15)
(2)

3x3 burun spreyi ne demek?

jjwa
günde 3 kere 2 burun deliğine de 3er kez mi sıkıcam?
günde 3 kere 2 burun deliğine de 3er kez mi sıkıcam?
0
jjwa
(29.07.15)
aynen öyle
0
streak
(29.07.15)
evet
0
neira
(29.07.15)
(5)

icinde cuneyt gecen siir?

ne istedigini bilmeden aglayan cocuk
icinde cuneyt gecen bir siir bilen var mi?
icinde cuneyt gecen bir siir bilen var mi?
0
ne istedigini bilmeden aglayan cocuk
(29.07.15)
www.akrostissiirler.com
akrostiş olmaz mı ya :)
0
neira
(29.07.15)
hayir, bir sairin siirini ariyorum, bilindik bir sairin

yine de tesekkurler
0
🌸ne istedigini bilmeden aglayan cocuk
(29.07.15)
www.sairbul.com oradan cüneyt dire arat. Naftalin ve Kuş Hatıraları diye iki şiir gözüküyor.

burada da daha çok var:

arama.antoloji.com
0
stratejisizsiniz
(29.07.15)
amaaan ben de sevgilin cüneyte yollican sandım :(
0
neira
(29.07.15)
sevgiliyle falan bir alakasi yok ya, lisede edebiyat kitabinda vardi sanki, cumleleri de hatirlayamadigimdan bulamiyorum
0
🌸ne istedigini bilmeden aglayan cocuk
(29.07.15)
(2)

burada basilan olmus mudur

i-pek
Buradaki anonimlige guvenip birileri hakkinda yazip soru sorup falan yakalanan? Bazen ben sorayim diyorum sonra bundan korkuyorum:)
Buradaki anonimlige guvenip birileri hakkinda yazip soru sorup falan yakalanan? Bazen ben sorayim diyorum sonra bundan korkuyorum:)
0
i-pek
(28.07.15)
nasıl yakalanıcan ki sor gitsin
0
neira
(28.07.15)
Aa bi paranoyak daha :) ben de 2800 kişinin çalıştığı bir firmadayım, herkesi potansiyel olarak görüyorum :) allah yakalatmasın :))
0
Aman Sen de
(28.07.15)
(12)

Köpürmeyen diş macunu önerileriniz neler?

dessy
Sensodyne kullanıyordum uzun süredir ama marketlerde uzun bir süredir bulamıyorum köpürmeyen ürünlerini. PARODONTAX varmış ama onu da denemek istemiyorum, tuz uzun vadede dişleri aşındırır diye. Köpürmeyen ve mümkün mertebede daha az kimyasal içeren diş macunu marka ve model önerilerinizi alabilir m
Sensodyne kullanıyordum uzun süredir ama marketlerde uzun bir süredir bulamıyorum köpürmeyen ürünlerini. PARODONTAX varmış ama onu da denemek istemiyorum, tuz uzun vadede dişleri aşındırır diye. Köpürmeyen ve mümkün mertebede daha az kimyasal içeren diş macunu marka ve model önerilerinizi alabilir miyim?
0
dessy
(28.07.15)
gratis'te watsons'ta migros'ta var sensodyne.
0
parola58
(28.07.15)
sensodyne'nin köpürmeyen ürünlerini arıyorum, çoğu artık sls içeriyor.
0
🌸dessy
(28.07.15)
rossman`da satilan dis macunu (kendi markasi) kesinlikle köpürmüyor...
0
menny
(28.07.15)
gratis'de splat diye yeni bir diş macunu var. rus malı ve organik olduğu yazıyor üstünde. ben kullanıyorum memnunum, çok fazla da köpürmüyor.
0
pilot olmakti hayalim
(28.07.15)
pilot olmakti hayalim, SLS içeriyor mu peki? Kontrol edebilme şansınız var mı?
0
🌸dessy
(28.07.15)
Sensodyne true white denediniz mi? o köpürmüyor.
0
animalman
(28.07.15)
diş macununun köpürme nedenini açıklayayım sonra istediğin macunu kullan
ilk olarak fırçayı macunla doldurma azıcık koy sonra kesinlikle suya temas ettirme ve sonra da ağzında hatır hutur diş etlerine zarar verecek şekilde fırçalama. bunlardan herhangi birini uygulayınca köpürüyor.
bu arada sensodini hiç önermiyorum bali gibi kokuyor artık ne koyuyolarsa içine
0
neira
(28.07.15)
dessy internette "splat sls" diye arattım yokmuş.

yine de eve gidince macunun üstüne bakıp yazarım.
0
pilot olmakti hayalim
(28.07.15)
neira, dediğin şekilde fırçalıyorum zaten senelerdir.
ben de şuna bir göz atmanı önereyim naçizane: eksisozluk.com
0
🌸dessy
(28.07.15)
köpürtücü madde eklenmişse bilemicem ama şu var eşimle aynı macunu kullanıyoruz ama o kuduz gibi köpürebiliyor bana hiçbir şey olmuyor

ipana kullanıyorum
sensodin çok iyi diye yıllarca kullandım bi anda bir sürü reklam verdi çok iyi sandık falan sonra o bali tadını alınca bıraktım
ipanayla artık tartarım fln yok baya memnunum köpürmüyor da
0
neira
(28.07.15)
Kopurunce noluyo?
0
indescribable
(28.07.15)
indescribable, sen de linke bakabilirsin :) Orada zaten yazıyor.
0
🌸dessy
(28.07.15)
(7)

Vantilatör

meyve parcacikli kadin
Hasta yapar mı?
Hasta yapar mı?
0
meyve parcacikli kadin
(27.07.15)
tutulursun hareket edemezsin daha da ilerlerse hastalanırsın
0
neira
(27.07.15)
direkt olarak güçlü şekilde yüzüne yüzüne gelmezse bi şey olmuyor.
0
kosun lan mevzu var
(27.07.15)
Yüzüme yüzüme kaç dakika gelirse olur mesela :d biraz öyle yaptım da
0
🌸meyve parcacikli kadin
(27.07.15)
yüzün terli/ıslak mıydı?
0
kosun lan mevzu var
(27.07.15)
Baş ağrıtır karın ağrıtır abartırsan önünde uyuyakalırsan falan her yerin ağrır kemiklerim kırılıyo aboooow diye dolanırsın :))
0
apartman teyze
(27.07.15)
bu sıcakta hiçbir şey olmaz :D keşke bende de olsa da abansam
0
soguk dus etkisi
(27.07.15)
Ben midemi bir üşütmüştüm yemek yaparken onun rüzgarında kalıp. Bütün gece kustum, bir şey yiyemedim, şu bile içemedim. Felaketti. Aman dikkat et.
0
kaymaktutmayansicaksut
(28.07.15)
(16)

Nişandaki takı takma sistemiyle ilgili aklıma takılanlar

pandispanya
Özet: Nişanda her aile her iki çocuğa da mı bir şeyler takıyor yoksa herkes kendi çocuğuna ya da zıt çocuğa mı? Yoksa herkes müstakbel geline mi? :pDaha detaylı anlatım olaraksa 3 sorum var, ilk iki soru birbiriyle bağlantılı; birleştirebilirsiniz :) 1) Şimdi erkek arkadaşımda iki tane anne-baba var
Özet: Nişanda her aile her iki çocuğa da mı bir şeyler takıyor yoksa herkes kendi çocuğuna ya da zıt çocuğa mı? Yoksa herkes müstakbel geline mi? :p

Daha detaylı anlatım olaraksa 3 sorum var, ilk iki soru birbiriyle bağlantılı; birleştirebilirsiniz :)

1) Şimdi erkek arkadaşımda iki tane anne-baba var. Annesinin tarafı bana takı veriyorken, babasının tarafı da erkek arkadaşıma mı yoksa bana mı bir şey takmalı mesela acaba?

(Para pul konusunda aramızda -aileler bazında da kendi aramızda da- hiçbir sorun, sıkıntı, endişe yok. Soruyu bu sebeple sormuyorum, zaten ne varsa nihayetinde ikimizin). Açıkçası biraz saçma gözükebilir ama benim tek derdim "takı merasimi kısmında herkes bana yükleme yapıyorken erkek arkadaşımın şu pozisyondaki gibi beklemesi imgur.com" asjkdaha yani biraz ayıp değil mi sizce de?

2) Bi de babam bana şey sordu, "sana öyle bilezik vs değil de normal altın olarak bir şey almayı düşünüyorum, ileride bozdurman gerekirse daha az zararla bozdurursun. Ama hatıra niyetine başka bir takı mı isterdin bilmiyorum" dedi. Ben de bu yukarıda çizdiğim görüntüyü düşünerek "istersen bütçenin yarısı kadarıyla bana bi hatıra takısı al, diğer yarısıyla da erkek arkadaşıma normal altın takarsın" dedim. O da şaşırdı, aa erkeye de takılıyor muydu ulan eyvah, atlamayalım o zaman" diye. Şimdi genel olarak o kısmı nasıl yapalım bi akıl verin işte? Şu anda anladığım kadarıyla annemin alacağı saat dışında erkek arkadaşıma hiçbir şey yok :D Bu normal bir şey mi yoksa düzelttireyim mi sizce? (Benim babam erkek arkadaşıma da bir şey alarak ya da onun babası bana değil ona takı takarak düzeltilebilir?). Çünkü bu işler her ne kadar formalite olsa da gönlüm onun da onore olmasını istiyor :)

3) Bi de bizim kendi aramızda birbirimize bir şey almamız da gerekir mi? Yüzüklerimizi kendi paramızla almak istediğimizi düşündüğümüz için aileleri karıştırmadık, onları birbirimize alıyoruz. Başka bir şeye daha gerek var mı?

İki taraf da öyle hardcore gelenek görenekleri olmayan İstanbullu aileler. Üzerimize biraz gelenek atın. Cahiliz. Bilmiyoz.
0
pandispanya
(27.07.15)
Öncelikle mutluluklar dilerim :)

Gelenekler yöreye ve hatta ailelere göre değişiyor. Bizim orada kız tarafındakiler kıza, erkek tarafındakiler erkeğe takar. Temiz çözüm :D
0
dessy
(27.07.15)
valla biz nişanda sadece yüzük aldık kendi paramızla. onun dışında ne onlar bana bşey taktı, ne biz onlara. hiç gereği yok. millet çarşı pazar dolanıyor, damat bohçası, gelin bohçası, altın seti, trliği donu vs vs. sanki nişandan önce kıçımızda don yoktu da evlenince giydirecekler.

bulaşmayın böyle şeylere. gelenek de bi yere kadar. zaten her iki tarafın da bir sürü masrafı olacak bi de takı tuku ne gereği var ki.
0
halanne
(27.07.15)
Bohça mohça böyle şeylere ben de karşıyım, zaten gelenek görenek namına yaptığımız başka bir aktivite de yok. Herkes bir şekilde bir şeyler yapmak istediği için bu takı olayı olacak; zorunluluktan değil :)
0
🌸pandispanya
(27.07.15)
abimin nişanında kıza bir sürü şey takıldı abime de kendisinin beğenmiş olduğu bir saat takıldı
çünkü kıza takı takan genellikle arkadasları vs oluyor o yüzden kıza daha çok takıyorlar sanırsam galiba:)
0
neira
(27.07.15)
Nişanda takı mı takılıyor?

Herkes istediği kişiye takabilir. Düğün takısı olduğunda şahsen ben arkadaşım olan tarafa takıyorum. Aileler de benim gördüğüm genelde her iki kişiye de bir şeyler takıyorlar. Sonuçta evlilikten doğan tek bir bütçe olduğu için kime takılırsa takılsın 2 kişinin birden oluyor. Nişanda durum farklı. Sonuçta yüzüğü attın mı olay biter. Ben olsam yine yakınım olan tarafa takardım.
0
lcha
(27.07.15)
Valla bizde nişanda erkeğe bir şey takmamışlardı diye hatırlıyorum, saati düğünde almıştı bizimkiler. Kayın valide bana tek taş takmıştı, annemler de bir altın bilezik (anneanneden kalma). Aile içi olunca zaten o kadar takı vs. töreni olmuyor. İstanbulluyuz biz.
0
SiyamkedisiZorro
(27.07.15)
nişanı kız tarafı yaptığı için nişan takıları kıza kalır.kız ailesi oğlana saat alır. erkek ailesi de dediğim gibi kıza takı takar. zaten bu takı olayları her zaman gelin üzerinden döndüğü için damat hep o çizdiğin pozisyonda kalıyor bir şekilde =)
mutluluklar dilerim bu arada
0
hayir bu koyden olsam nolcak
(27.07.15)
bana bir tek altın halkayı taktılar valla. hala çıkaramadım :)
şaka bir yana biz de isteme, söz, nişan beraber olur. yakın akraba maraza çıkarabilir bu durumlarda ama mutlaka düğün yapıldığı için gönülleri alınır.
takı olarak da sadece müstakbel gelinlerine bir tamtur takmıştı bizimkiler. hatta ben alıp takın diye babama vermiştim. bana alyans dışında bir şey takılmadı.
gerisi hep düğünde yapıldı.

valla bursa taraflarındansanız o bohça yapılacak, donlar pijamalar sergilenecek kaçışı yok. :)
0
trocero
(27.07.15)
@trocero, biz de isteme ve nişanı bir arada yapıyoruz. Ama dışarıda yapılacak rakılı, kutlamalı filan bir olay olacak. 70-80 kişi arası olacağız, o yüzden prosedürleri de düşünüyorum biraz :) Ama bohça için no-way; öyle bir ihtimal yok, haha! :D
0
🌸pandispanya
(27.07.15)
1) Seninkiler ona, onunkiler sana bir şey takar.

2) Bizde şöyle oldu, nişanlım bana evlenme teklif ederken tek taş ile etmişti. Nişanda ailesi tek taşın yanına tam tur yüzük taktı bana. Babam da nişanlıma kalem hediye etti.

Evlilik hediyesi olarak da saat takacak babam. Onlar bana ne takacak onu bilmiyorum.

3) Gerekmez. İçinizden gelirse, aklınızda bir şey varsa almanıza bir engel yok tabi. :)

Gelenek görenek, örf adet işine bu hediye olayı dışında biz de girmedik. Damadın kahvesini tuzlama olayı var isteme sırasında, ama ben sevgilime kıyamadım, sen kıyarsan yapabilirsin onu.
0
whimsical
(27.07.15)
vallahi şu takı takma olayı bana rezillik geliyor. gittiğim son 4 düğünün ikisinde yapılan uygulama hoşuma gitti. birinde gelinin elinde süslü püslü bir torba vardı millet onun içine atıyordu. diğerinde de gelinle damat masaları dolaşırken arkalarında nedimeydi heralde elinde sepetle takıları topluyordu. dolayısı ile kime takıldı sorunuda ortadan kalkıyor.
gelinle damadın boynunda bir kuşak, üzerinde 20 lik 50lik banknotlar hiç hoş değil.
0
jacksor
(27.07.15)
@whimsical, boğazıma bıçak dayasalar benim de yapmayacağım bir şey varsa o da tuzlu kahvedir :) Tamam, bıçak dayarlarsa yapabilirim belki ama onun dışında o da asla ve kat'a listede değil :D Dünyanın en manasız hareketi.
0
🌸pandispanya
(27.07.15)
Katılıyorum, bana da bayağı anlamsız geliyor. :D İnsan evleneceği adamı neden maymun etmek ister herkesin gözü önünde?
0
whimsical
(27.07.15)
kız tarafı kıza erkek tarafı erkeğe takar. bizde öyle oldu
0
sta
(27.07.15)
Nisanda annemler bize birer saat takti, bi de bana taki taktilar. Oglan tarafi yabanci oldugundan snn resimde damat rolunde oglan tarafi vardi :) izlediler yani kendimiz caldik kendimiz soyledik :)

Bn de kiza takilir diye biliyorum oglana da oyle saat maat falan

O degil de madem butce sikintiniz yok, baban oyle direkt altin almasin, taki alsin takabilecegin gibi. Hem hatirasi olur ne guzel. Babanin verecegi altini da bozdurmaniza gerek yok diye dusunerek soyledim

Valla annemler hem nisan hem kina hem de dugunde cok guzel takilar taktilar. Hic bi altin onlarin yerini tutamaz :))

Kinada takilan: tosya kistisi. Sirf bunun icin tosya'ya gidip geldiler :) cok sukse yapti valla
0
la noix
(27.07.15)
bizde erkeğe annemler tarafından saat ve tam altın takıldı, bana da karşı taraftan set ve bilezik. yüzükleri ne yaptık hatırlamıyorum galiba kendimiz almıştık. damada altın künye tarzı şeyler takan da var ama eşime "sen seç, ya saat ya altın künye" diyince doğal olarak saat tercih etti :)
0
physcos physcos
(27.07.15)
(12)

çok basit bir excel sorusu

neira
bir hücrenin içine "00" yazdığımda onu otomatik *0* yapıyor. yapmamasını nasıl sağlarım? hücre biçimlendirmeyi genel bırakıyorum olmuyor. amacım aslında 20:00 gibi yazmak oradan saati seçtim ama yemedi başa tarih atmaya çalışıyor 00:00 yazıyor bir de kelimelerin ilk harfini büyük yazmasını otomatik
bir hücrenin içine "00" yazdığımda onu otomatik *0* yapıyor. yapmamasını nasıl sağlarım? hücre biçimlendirmeyi genel bırakıyorum olmuyor. amacım aslında 20:00 gibi yazmak oradan saati seçtim ama yemedi başa tarih atmaya çalışıyor 00:00 yazıyor bir de kelimelerin ilk harfini büyük yazmasını otomatik sağlayamadım aslında ayarlarda ilk harf büyük seçili ama yapmıyor bozuk mu bu office 2003 kullanıyorum :/
0
neira
(24.07.15)
sag tus › hucre ozellikleri > kisisel

not: ingilizceden translate ettim. turkceleri yanlis olabiulir
0
mayeskuel
(24.07.15)
özel
isteğe uyanlanmış
vs var hepsini denedim bi 00 yazdırmıyor

saat şeyini de beceremedim
0
🌸neira
(24.07.15)
saat yazmak istiyorsan özel seç ordan ss:dd seç
0
sckxyss
(24.07.15)
metini seç en temizi o.
0
ekaterina
(24.07.15)
saati seçtim 2000 yazınca onu 00:00 yapıyor üstten uzun haline bakınca da başına tariih fln ekliyor
ben de hüclereli kaydırdım araya : olan hücre koydum öyle yazıyorum sondaki 00ı da metinden yapıorum ancak öyle kabul ediyor
bir de baş harflerini büyük yaptırabilsem uğraştırmayacak
bence bozuk bu excel
0
🌸neira
(24.07.15)
Baş harflerini büyük yapmak için metinlerin hepsini word'e kopyalayıp üstekki menüde "Aa" yazan yerden "Tümce kullanımı."'nı seçersen ilk harf büyük, diğer harfler küçük olur.
0
ufukcel
(24.07.15)
saat formatinda yazmak istiyorsan saatleri yazacagin hucrelerin tamamini tek tek ya da sutun ya da satirin basligina tiklayip sutunu ya da satiri sectikten sonra hucre bicimlendiremeye gidiyorsun. oradan zaman secenegine tikliyorsun. hazir olan formatlardan ss:dd seciyorsun.

yok elle giricem diyorsan ayni sekilde bicimlendirmek istedigin alani sec, bicimlendirmeden metin sec. tamami tikla

bas harflerini otomatik buyuk yapma muhabbeti de otomatik duzeltme secenekleri arasinda olmasi lazim. excel 2003 kullanali cok oldu hatirlamiyorum simdi o tam nerde. eger kastettigin daha onceden bas harfleri kucuk olarak girimis metinlerin bas harfini buyukmekse onun icin fonksiyon var. Bilgilerin oldugu sutun ya da satirin bitisigindeki bos sutun ya da satirin, bilgilerin basladigi seviyesindeki bos sutunune =PROPER(hucre konumu) yaz entera bas ornek =PROPER(B1) gibi. sonra siradak hucreleri ayni sekilde formatla. Butun girdilerin bas harfleri buyuk olacak, digerleri kucuk olacak bicimde formatlanir
0
shadayim
(24.07.15)
baş harfleri büyük yapmak için excelde proper formülü var, türkçesini bilmiyorum ama.
0
animalman
(24.07.15)
yazmak istediğin şeyin başına ' koyarsan formatı olduğu gibi kalır.

'00 gibi
0
himmet dayi
(24.07.15)
ama arkadaslar okumuyorsunuz ki siz yazdıklarımı :(
söylediklerinizi hep yaptım olmuyor diyorum
herhalde excel bozuktur diyorum
0
🌸neira
(24.07.15)
=0&0 yaz.
0
cioz
(24.07.15)
excelde ilk harf büyük olsun diye bir ayar yok ki. dosyanız çok özel değilse gönderin bakalım.
0
animalman
(24.07.15)
(2)

Buyukada denize girilecek yer

Recaptchalar
Arkadaşlar merhaba buyukadada denize girebilmek için nereleri onerirsiniz ya da havuzda olabilir? Ücret bilginiz var ise onu da ogrenebilirsem çok sevinirim.
Arkadaşlar merhaba buyukadada denize girebilmek için nereleri onerirsiniz ya da havuzda olabilir?
Ücret bilginiz var ise onu da ogrenebilirsem çok sevinirim.
0
Recaptchalar
(22.07.15)
ilk olarak büyükada'da denize girmenizi kesinlikle tavsiye etmiyorum. www.taraf.com.tr
koli basili denen bakteri tüm marmara denizini çevrelemiş durumda.
yine de fikriniz değişmediyse, yörük ali plajı kısmet temizdir. yani çer çöp yoktur. ama heybeliye bakıyor yani :/ nakibey plajı var sedef adasına bakıyor orası olabilir belki. iskele tarafında hiç girilmez pislik götürüyor oraları.

havuz hiç bilmiyorum oteller kaçtan alıyor ama 50den (adam başı) aşağı girilmez.
0
neira
(22.07.15)
Bükükada'daki plajlar pek güzel değil. Mümkünse sedef adası'na giderseniz çok iyi olur. Kınalı da olabilir :)
0
ruhi mucerret
(22.07.15)
(6)

3 aylık kedicik biz yokken evde mi kalsa annemlerde mi?

kakamelsokoban
yaklaşık 5 haftadır bizimle olan dünya tatlısı bi kızçemiz var. önümüzdeki aydan itibaren 6-8 ağustos arası, 20-25 ağustos arası ve 28 ağustos - 4 eylül arası evde olamayacağız. annemler bize çok yakın oturuyo, bu yüzden akşamları gittiğimizde kediciği de götürüyoruz ve annem babam kardeşim deli gib
yaklaşık 5 haftadır bizimle olan dünya tatlısı bi kızçemiz var. önümüzdeki aydan itibaren 6-8 ağustos arası, 20-25 ağustos arası ve 28 ağustos - 4 eylül arası evde olamayacağız. annemler bize çok yakın oturuyo, bu yüzden akşamları gittiğimizde kediciği de götürüyoruz ve annem babam kardeşim deli gibi seviyolar zaten. her gittiğimizde yepisyeni oyuncaklar, gurme yaş mamalar evde bekliyo oluyo. kedicik de eve de onlara da alıştı hemen, zaten çok sıcakkanlı bi minnak.

çok da uzun olmayan sürelerde peşpeşe evde olamıycaz, az daha büyük olsa hiç tereddüt etmem evde kalsın derim annemler her gün en az 1 kere gelir bakar zaten hiç düzenini bozmam ama çok küçük olduğu için biz yokken annemlere bıraksam kendini terkedilmiş gibi mi hisseder yoksa yalnız kalmaması daha mı iyi? çok kısa aralıklarla bi ev bi annemler gidip gelecek sorun olur mu ki? sürekli mekan değiştirmek psikolojisini bozar mı?
0
kakamelsokoban
(21.07.15)
kedi yine evde kalsın, annen 2-3 günde bir kediyi kontrol etsin?
0
rahip janick
(21.07.15)
bence annenlere götür, bir gecede alışıyorlar yeni eve ki zaten daha önce gittiği gördüğü bir yer, psikolojisini bozacağını hiç sanmam. 3 aylık kedi evde tek başına delirir altını üstüne getirir evin, oyun oynamaya çok ihtiyaçları oluyor o dönem ya da uyurken birini çok arıyorlar.
0
red g
(21.07.15)
bence şu durumda ufaklığı annenize bırakın, bildiği yer olduğu için garipsemeyecektir. bir de küçük olduğundan oyuncudur, insan içinde olması daha iyi.
0
lily briscoe
(21.07.15)
bence götürmeniz hem kedinin sosyalliği açısından hem de güvenliği açısından daha iyi olacaktır. hele de böyle bir imkanınız varken. özellikle yavru kediler çok sakar olabiliyor. aynı zamanda çok da meraklı oldukları için başına bir şey gelebilir.
0
cevahir
(21.07.15)
zaten sürekli mekan değiştiriyormuş hayvan. her gün annene gidip geliyormuş ve bence bir sorun yok gibi gözüküyor. ben olsam evde yalnız bırakacağıma anneme bırakırım.
0
neira
(21.07.15)
Sen 10 yaşında bir çocuksun ve her işini gerçekten kendin halledebildiğini düşün, ailen şehir dışına gitse, seni sen başarabiliyorsun diye yalnız bıraksalar, senin başına da gerçekten kötü bir şey gelecek olmasa yine de iyi olur mu? Şu açıdan söylüyorum: "yalnızlık kötüüüüü", sürekli olmaması gereken bir şey bence.
0
Sky Voyager
(21.07.15)
(6)

yabancı birinin teamviewer ile bilgisayara bağlanması

han20
ne gibi bir risk barındırır? oyun var bir tane ve ben yükleyemiyorum. donanımhaber'de sorduğumda, biri bu şekilde yardımcı olabileceğini söyledi. var mıdır risk?
ne gibi bir risk barındırır? oyun var bir tane ve ben yükleyemiyorum. donanımhaber'de sorduğumda, biri bu şekilde yardımcı olabileceğini söyledi.

var mıdır risk?
0
han20
(15.07.15)
yok bi risk ne yapacak gözünün önünde yapıyor ztn abuk subuk bir sey yaptığını görürsen kapatırsın programı
0
neira
(15.07.15)
bu işleri iyi bilen biriyse arka planda gizliden böcek möcek yerleştirebilir, ben korkarım şahsen.
0
devilred
(15.07.15)
böcek ilacı sıkarsın hehe korkma bir şey yapmaz
0
neira
(15.07.15)
arka planda hiçbir şey yerleştiremez. teamviewer tüm hareketleri sana anında bildiriyor. adamın yaptığı her şeyin logunu sunuyor. mesela arka plandan dosya atmaya çalışırsa ya da senden dosya çekmeye çalışırsa anında senin önüne eşek kadar uyarı çıkar şu dosyayı almaya çalışıyor diye ya da şu dosyayı yüklemeye çalışıyor şeklinde ve anında iptal edebilirsin.

kaldı ki tam yetki vermezsen onlara bile yeltenemez zaten. sadece ekranını görecek şekilde yetki ver, tam yetki verme. ekranda senin görebileceğin dışında hiçbir şey yapamaz.

kısaca hiçbir risk yok. bu programın var oluş amacı bu zaten. riske girmeden güvenli bir şekilde uzaktan yardım alabilmek.
0
cthulhu
(15.07.15)
Her şeyi görüyorsun zaten. Kolay kolay bir şey olmaz.
Antivirüs açık olsun tabii.
0
1adam
(15.07.15)
oyunun crack'ini falan senin pc'den indirsin eger setup;in icinde yoksa, dosya olarak yollamasin sana.
dh'de boyle yardimci elemanlar oluyor da cakallar da turedi dikkatli ol
0
jedilance
(15.07.15)
(4)

duvardaki çatlağı kapatmak.

yerdebozukparaarayangereksizadam
Kayınvalidenin evinde duvarda inceden bir deprem çatlağı var. bu çatlak alçıyla sıvanmasına rağmen bir kaç zaman sonra gene beliriyor. Bunu tam olarak kapatmak için nasıl bir malzeme kullanmalıyız ? Derzdol falan ?
Kayınvalidenin evinde duvarda inceden bir deprem çatlağı var. bu çatlak alçıyla sıvanmasına rağmen bir kaç zaman sonra gene beliriyor. Bunu tam olarak kapatmak için nasıl bir malzeme kullanmalıyız ? Derzdol falan ?
0
yerdebozukparaarayangereksizadam
(14.07.15)
önce macunla içini bir güzel dolduracaksın daha sonra alçı çekeceksin
öyle 15 litrelik almana gerek yok iç cephe macunu dediğin nalburlarda 250 gr falan da bulunuyor
0
neira
(14.07.15)
sıva fileleri var bant gibi alçıdan önce onu yapıştırın öyle alçı sürün. yükseklik eşit olsun diye önce biraz kazımak gerekebilir.
0
mr fusion
(14.07.15)
mr fusion +1 ama ilave olarak, file çekmeden macun yaparsanız bir kaç sene sonra tekrar çatlar. O yüzden önce file, alçı sıva. Alçı sıva kuruduktan sonra ince zımpara ile filesiz kısımla eşit seviyeye getirmen lazım ki iz belli olmasın. Sonra boya ;)
0
fakkan
(14.07.15)
çekomastik(silikon değil) kullan, en temiz yöntem.
0
nuisance
(14.07.15)
(12)

Kimsem yok, insanlar eninde sonunda terk ediyor beni ölmek istiyorum

yazarolacakkiz
Artık o kadar sıkıldım ki kendimden hayattan insanlar da sıkılıyor biliyorum bana bir süre tahammül ediyorlar sonra onları tatmin edemiyorum gidiyorlar başkaları için arkadaşım güya var ama yok herkes bensiz daha mutlu bana ihtiyaçları yok utanıyorum ben ihtiyaç duyduğum için kendimden nefret ediyor
Artık o kadar sıkıldım ki kendimden hayattan insanlar da sıkılıyor biliyorum bana bir süre tahammül ediyorlar sonra onları tatmin edemiyorum gidiyorlar başkaları için arkadaşım güya var ama yok herkes bensiz daha mutlu bana ihtiyaçları yok utanıyorum ben ihtiyaç duyduğum için kendimden nefret ediyorum olduğum kişiden nefret ediyorum daha farklı biri olsaydım belki ya da en azından eskisi gibi olsaydım insanlar terk etmezdi beni gururumu kırmazdı bir daha yaşamak istemiyorum bunları dayanamıyorum
0
yazarolacakkiz
(14.07.15)
herkes seni terk ediyorsa bir nedenini kendinde bir ara, kesin vardır bir şeyler.
0
kureseltikinma
(14.07.15)
Önce sen kendini sev ki, insanlar seni sevsin. kendini insanların beğeneceği şekle sokmaya çalışırsan insanlar elbet terkeder seni. ben de olsam terkederim.
kendin ol, kimseye kendini beğendirmeye çalışma. Bir dene bakalım bunu ne olacak?
Senin sorunun karakterinde değil kafanda, kendini böyle inandırmışsın. İnsanlar seni sevse bile bu düşüncelerle uzaklaştırırsın kendinden. Emin ol ki insanların senin bu kadar kafaya taktığından haberleri bile yoktur.
Ayrıca bu aşamaya gelmişsin psikoloğa gitmedin mi hiç?
0
innerbliss
(14.07.15)
asıl sorunun bu değil. söylediğin şey sonuç. sorunun ne?
0
zgrydn
(14.07.15)
Tedavi ol.
0
teoridefeminist pratiktegeysa
(14.07.15)
aynı problem bende de mevcut.
0
hasansabbah
(14.07.15)
ilk önce eğer ağır bir depresyon geçiriyorlar çok hafif de olsa bir antidepresan mutlaka kullan. ileride kullanmadığın için çok zor geçirdiğin günlerine lanet edersin. daha sonra başka insanları mutlu etmeye çalışmayı bırak çünkü şu an öncelik sensin. onların durumu senden daha iyi. sen önce kendine neyin iyi geldiğini keşfetmelisin.
bir dönem beni hem arkadaşlarım hem sevgilim terk etti bir anda yapayalnız kaldım ve depresyona girip 20 kilo aldım 3 ay yataktan çıkmadım. o dönem iyileşmemi akrabalarım sağladı. hafta sonu beraber gezmeye gittik böyle bir konuşmaya başladım açıldım açıldım normale döndüm sonunda. sen de ailenle vs birileriyle kendinle ilgili olmayan bir şeyler yap. ben nasılım şöyleyim böyleyimi bırakıp bir tatile çık. sonra mesela hiç yapmadığın şeyleri dene. yemek yapmayı bilmiyorsan ona başla. kitap okumuyorsan kitaba başla. ne bileyim resimle hiç alakan yoksa şu yetişkinler için boyama kitabından al. herhangi bir şey yap daha pozitif olmaya başlayacaksın.
0
neira
(14.07.15)
boyle bi duyuruda noktalama isareti kullanimi hakkinda laf sokan ruh hastasina kufrederek gecici rahatlayabilirsin.
0
mayeskuel
(14.07.15)
Bırak insanlar seni terk etsin, tek başına kal. başkaları için kendini şekilden şekile sokup endişe duymaktansa bu korkunla yüzleş. Bir süre kendi kendine kal ve kendini tanı, kendini sev, kendine saygı duy.
hiç korktuğun gibi birşey olmadığını göreceksin. Ondan sonra insanlar da sana saygı duyacak ve arkadaşlığını isteyecek.
0
innerbliss
(14.07.15)
Baska insanlara muhtac olduğunu dusunerek yasamayi kes.
0
rayde
(14.07.15)
2 çıkış yolun var. Ya tek başına, arkadaşsız yaşamayı öğreneceksin, ya da arkadaş edinmeni engelleyen davranışlarını değiştireceksin.

Ya değişeceksin ya da değişeceksin yani.
0
victum
(14.07.15)
bu şekilde güçleneceksin, gelirseniz ekime kadar, gelmezseniz sikime kadar diyeceksin. Kimseye muhtaç değilsin.
0
kimlanbu
(14.07.15)
İşe kendinden sıkılma sorununu çözerek başla. Olumlu özelliklerin vardır muhakkak, onlara yönel. Kimse kusursuz değil. Az çok zevk aldığın, hoşuna giden şeyler vardır, onları çeşitlendirebilir ya da değiştirebilirsin. Kendi kendini bir noktaya kadar iyi yapamadıktan sonra birinin gelip seni iyi yapmasını bekleme. Maddi manevi herhangi birşeye bağlanmadığın sürece hayatın sıkıcı gelmesi çok doğal. Terk etmeleri onları senden üstün yapmaz. Beklentiler uyuşmuyordur sadece.Utanma, insan insana muhtaç. Yalnızlığı kötü birşey olarak görme, sev. Nefret etme, seninle mutlu olacak, sana ihtiyaç duyan birileri de vardır herhalde. Ara, dene, geç de olsa bulursun.
0
harvey
(14.07.15)
(5)

ne izlesem?

kuzey li
komedi veya romantik komedi olmayan bir film tavsiye eder misiniz?edit: gerilim, bilim kurgu, gizem severim ama çok sağlam korku filmi var dersenşz onuda izlerim. birde türk yapımı olmasınlar.
komedi veya romantik komedi olmayan bir film tavsiye eder misiniz?


edit: gerilim, bilim kurgu, gizem severim ama çok sağlam korku filmi var dersenşz onuda izlerim. birde türk yapımı olmasınlar.
0
kuzey li
(12.07.15)
iron man
0
neira
(12.07.15)
yalnız çok geniş tutmuşsun ya. biraz daralt istediğin türü ona göre bir şeyler diyelim.
0
itinayla bozuk kafa tamir edilir
(12.07.15)
Focus
0
bebic
(12.07.15)
gerilim ve fransızca seversen 13 tzameti'yi öneririm. kısa da sayılır, çerez niyetine izlenebilecek çok hoş bi film.
0
der meister
(12.07.15)
Citizenfour

izledmedim henüz, birazdan izleyeceğim ama çok ilgimi çekti. ayrıca 40'ın üzerinde ödül almış..
0
air
(12.07.15)
(1)

bunlari alayim mi

anarquia
http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/_SAMSUNG-UE48H6270ASXTK-48-in%C3%A7-122-cm-Ekran-3D-Full-HD-SMART-LED-TV,103452,465025,1272807.html?langId=-14SAMSUNG UE48H6270ASXTK 48 inç 122 cm Ekran 3D Full HD SMART LED TVÜrün Tipi: Smart LED TV Ekran Boyutu: 122 cm Ekran Boyutu (inç): 48 inç 3D: Evet SM
www.mediamarkt.com.tr

SAMSUNG UE48H6270ASXTK 48 inç 122 cm Ekran 3D Full HD SMART LED TV
Ürün Tipi: Smart LED TV
Ekran Boyutu: 122 cm Ekran Boyutu (inç): 48 inç
3D: Evet
SMART TV: Evet
İşlemci: Dört Çekirdekli
Özel Nitelikler: 3D Dönüştürücü, 200Hz CMR, Dahili Wi-Fi, Dahili HD Receiver, Allshare ( Kablosuz İçerik Paylaşımı), Smart View (TVden Mobile Ekran Aktarma), Screen Mirroring (Mobilden TV'ye Ekran...

--------------------------

www.mediamarkt.com.tr

TOSHIBA 32W1333DG 32 inç 82 cm Ekran HD Ready LED TV
Ürün Tipi: HD Ready LED TV
Ekran Boyutu: 81 cm Ekran Boyutu (inç): 32 inç
Çözünürlük: 1366 x 768
Görüntü Oranı: 16:9
Led Arka Işıklandırma: Evet
Kontrast Oranı: 25000:1

ne dedin?
0
anarquia
(12.07.15)
neira
(12.07.15)
(12)

uçak kaçar mı

eldfell
ilk uçuş thy atatürk'ten saat 11:15'te varacağmikinci uçuş başka havayolu saat 14:45'te kalkacakbağlantılı uçuş falan değil, biletleri ayrı ayrı aldım, riskli mi sizce?
ilk uçuş thy atatürk'ten saat 11:15'te varacağm
ikinci uçuş başka havayolu saat 14:45'te kalkacak

bağlantılı uçuş falan değil, biletleri ayrı ayrı aldım, riskli mi sizce?
0
eldfell
(12.07.15)
rötar olmazsa rahat yetişirsin. 1 saat kadar rötar payın bile var.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(12.07.15)
Üç buçuk saat var. Kaçmaz abi. 1.5 saate kadar riske girerdim ben.
0
serafettinn
(12.07.15)
@kbkdb ikinci uçuş başka havayolu şirketi diyor yalnız, yine de geçerli mi bu durum?
0
cokponcik
(12.07.15)
bi şey olmaz vaktin çok
0
grid
(12.07.15)
@konusma, ne yazik ki o durum farkli hava yollarindan siz kendiniz bagliyarak ucus aldiginizda gecerli degil.
asil kullaniciya cevap olarak da eger ucusunuz yurt disi ucusu ise pasaport kuyrugu ve tekrar check in yapmaniz gerektigini unutmayin, bence yeterli bir sure ama rotar durumunda baska yerlerde kuyruk olmamasi lazim. eger erken saatler olsa kuyruk olmaz derdim ama gun ortasi ataturk havalimani kaotik oluyor.
0
mavicorap
(12.07.15)
Basima geleni anlatayim da gozun korksun.

Sene 2011, ucuz olsun diye ankaradan tepe tepe istanbula otobusle gittim. Ucuslar istanbul-roma-palermo. Ilk ucus a sirketiyle, ikincisi b. Ikisi de italyan sirketi. "Yetisirim yeaa" diye dusunerek iki ucus arasinda 1,5 saat olmasina ragmen aldim biletleri. Havaalanina gider gitmez bir gordum ki ilk ucus 3 saat rotar yapmis. Yani ikinci ucus kafadan direkt kacti. Kiytirik italyan sirketinin ataturk havalimaninda ofisi yok. Thy'ye gidip yardim istiyorum, italya'da iletisim bilgisi buluyorlar. Ariyorum, ikimiz de ingilizce konustugumuz halde anlasamiyoruz. En son 20 dakika suren uluslararasi telefon gorusmesinin ardindan diyorlar ki, rotar bizden kaynakli degil. Roma'da havalimaninda inecek yer yok, o yuzden bizim ucuslarimizi bekletiyorlar. Neyse demek zorunda kalip ikinci sirketi ariyorum. Diyorlar ki bizim ucusumuz normal saatinde romadan kalkip normal saatinde palermoya inecek. Bizi baglayan bir durum yok. Sonuc olarak iki sirket de isin icinden belki de hakli olarak siyrildi. Benim ilk ucagin 3 saatlik rotari en sonunda 5,5 saate kadar cikti. Yolcular isyan etti. Yetkili bir kisi bile yok. Ben gecenin bir vakti bir basima romaya indim. Aksi gibi orada bulusmam gereken ekibe de ulasamadim. Tek basima havaalaninda 4 tur attiktan sonra sans eseri buldum onlari. Yeniden bir roma-palermo bileti aldim, 180 euro. Yanan biletin parasi 100 euroydu. Bir de ay sonu telefon faturasi geldi 200 kusur lira. Bu da boyle bir animdir.

Benimkisi ekstrem bir durum olabilir ama, yine de olmaz deme. Ben bir daha 4 saatten kisa sureli aktarmali ucus yapmiyorum eger farkli firmalarla ucacaksam. Gider beklerim, son dakikada fahis fiyata yeni bir bilet almaktan iyidir.
0
letheavendangered
(12.07.15)
acayip riskli çünkü thynin rötar yapması %200 ihtimal
yapmazsa bir problem var demektir
0
neira
(12.07.15)
arada 3.30 saat fark varmış aslında tamam o zamanç ok riskli değil ben o 14 45e 12 45 diye okudum
0
neira
(12.07.15)
Kaç kez THY ile uçtum rötar sayısı %10 falan o da 10 dk pozitif olun.
0
Mcfly
(12.07.15)
Ucak kacma gibi bir durum olursa baglantili bilet olmadigi icin her sey senin sorumlulugunda.
Inip, bagajini alip tekrar baggage drop-off yapacaksin, bunlar surebilir. Ama sadece kabin bagaji ve online checkin ve boardin pass in varsa o zaman asiri bi rotar olmadikca sikinti goremiyorum. Pasaport kuyrugu vs olursa da rica edersin en kotu ne olacak.

Onun haricinde 4saat filan bosluk birakiyorum ben genelde, su ana kadar sikinti yasamadim.
Thy ile su ana kadar 1 iptal durumu haric 20-25 dkyi gecen rotara rastlamadim.
0
kuehles blondes
(12.07.15)
thy çok rötar yapıyor artık kısmet. bir de iki havayolu da star alliance üyesi ise uçuşları bağlayabiliyorsun.
0
cekilmis gayfe
(12.07.15)
bence yetişirsin. Thy ile baya uçtum ve rötar yapmadı.
0
bialo czerwoni
(12.07.15)
(3)

adalar'da hangi plaja gitmeli?

seldaadles
haftasonunu adalarda geçirmeyi planlıyorum. hangi adaya gidip, hangi plaja gidilmelidir? en iyi plaj hangi adada ve adı nedir? tavsiyeleriniz nelerdir?
haftasonunu adalarda geçirmeyi planlıyorum. hangi adaya gidip, hangi plaja gidilmelidir? en iyi plaj hangi adada ve adı nedir? tavsiyeleriniz nelerdir?
0
seldaadles
(10.07.15)
en iyi plajı bilmem de marmara denizinin en pis olduğu bölgenin heybeliada olduğunu söyleyebilirim. hatta ben söylemiyorum adamlar tespit etmiş sakın girmeyin demiş. bu pisliğin dışında koli basili denen bakteri mevcut. vücut savaşamıyor hoop bir bakmışsın hastasın.
neyse büyükada'ya gitme bir de heybeli işte malum. kınalı burgaz illa istiyorsan plaj bilmem ama zaten hepsi aynı.

bi de bisiklete binmeyi bilmiyorsan lütfen adada öğrenmeye çalışıp fayton altında kalma

bin ah işitmek bu olsa gerek :P
0
neira
(10.07.15)
Buyukada'yi cok tatlisko anlattin ben en iyisi oraya gideyim. Not: Bisiklet sevmiyorum.Tesekkurler :)
0
🌸seldaadles
(10.07.15)
kötünün iyisi büyükada yörükaliplajı
sedef adası zira günd bir sabah bir akşam sefer olduğundan geleni gideni az olup daha sakindir
0
seferyan
(15.07.15)
(4)

Üçgenli Kımılkımıl Çanta - Görüyorum ama Soramıyorum

purpurum
Selamlar,Üçgenli bir çanta var böyle kımıl kımıl, sokakta bikaç kez gördm farklı renklerini ama durdurup soramadım nerden aldınız diye. Bu çantalar nerede var, kim satıyor bilen var mı? Hele bir de link atarsanız şahane olur.Teşekkürler
Selamlar,
Üçgenli bir çanta var böyle kımıl kımıl, sokakta bikaç kez gördm farklı renklerini ama durdurup soramadım nerden aldınız diye. Bu çantalar nerede var, kim satıyor bilen var mı? Hele bir de link atarsanız şahane olur.
Teşekkürler
0
purpurum
(10.07.15)
google a göre arap malı bu belki bize daha gelmemistir
0
neira
(10.07.15)
orijinalleri issey miyake, bao bao diye geçiyor.

çakmaları da aliexpresten ya da çinden mal getiren instagramcılarda falan vardır.
0
jugador
(10.07.15)
www.aliexpress.com

çakmaları burda, bakın işte.
0
jugador
(10.07.15)
www.twist.com.tr

beyaz ve siyahi da vardi bu sezon twist'te, ama bitti. gorduklerinin orijinal oldugunu sanmiyorum.
0
federer
(10.07.15)
(4)

Çiçeksepeti

kamera motor
cumartesi veya pazar günü teslimat yapıyorlar mı acaba?(bunu bilerek çiçeksepetinden değil buradan soruyorum, belki "yapıyoruz" diyerek 10 teslimatın 8'ini teslim etmiyorlardır. birebir tecrübe daha iyidir)
cumartesi veya pazar günü teslimat yapıyorlar mı acaba?
(bunu bilerek çiçeksepetinden değil buradan soruyorum, belki "yapıyoruz" diyerek 10 teslimatın 8'ini teslim etmiyorlardır. birebir tecrübe daha iyidir)
0
kamera motor
(09.07.15)
ben bir defa anneler gününde (haliyle pazar) sipariş verdim o da aldığım buketten farklı gitmiş fyi
0
neira
(09.07.15)
yapıyorlar. çiçekçiler her gün açık.
0
sotw
(09.07.15)
Cumartesi gönderim yapmıştım.
0
rectoa
(09.07.15)
Yapiyorlar. Cogu ozel gun pazar zaten yapmasalar musteri kacar.
0
halitkin
(09.07.15)
(14)

ilk kimin aklına geldi?

john
biraz önce sözlüğü okurken gördüm, hayatımız da içtiğimiz kullandığımız bir ton şey var ve bunları yapmak ilk kimin aklına geldi.sizin düşündüğünüz varmı mesela bunu yapmak, bunu söylemek ilk kimin aklına geldi diye ?
biraz önce sözlüğü okurken gördüm, hayatımız da içtiğimiz kullandığımız bir ton şey var ve bunları yapmak ilk kimin aklına geldi.
sizin düşündüğünüz varmı mesela bunu yapmak, bunu söylemek ilk kimin aklına geldi diye ?
0
john
(09.07.15)
Ben yiyeceklere şaşırıyorum mesela kestane yetiştiği zaman dikenli bir bitkinin içinde bildiğimiz kestane oluyor ve o dikenli kısmı açmak için uygulanan işlemler var, bunun içinde yiyecek bir şey olduğunu bulmak kimin aklına geldi, herşeyi yemeye mi çalıştılar acaba?
0
bisi sorcam
(09.07.15)
ben hala görüntünün kablodan nasıl geçip televizyonda belirdiğini merak eden adamım, sen ne diyosun?:(
0
cokponcik
(09.07.15)
ekmek bile bir mucize sen buğdayı al kurut öğüt un yap sonra suyla karıştır hamuru fırına ver ekmek olsun
0
basond
(09.07.15)
zeytini yazmış mesela aynen aktarıyorum :)
arkadaş, sen ben bu zeytini ağaçtan koparıp tatsak "hassiktir bu ne amına koyim" der tükürürüz.

ama adamın biri bu zeytinleri toplamış, bir hafta boyunca her gün suyunu değiştirip acılığını almış, sonra da tuzlu limonlu bir suda bekletip bunu yenilebilir hale getirmiş kahvaltıda önüne koymuş. bu nasıl bir kafadır, nasıl bir ileri görüşlülüktür?
0
🌸john
(09.07.15)
ben de mayoneze şaşırıyom valla, yağı, yumurtayı falan çırp çırp çırp sonunda böyle bişey çıksın ortaya. bu nasıl bi hırstır arkadaş, 2 kere çırparsın, baktın bi bok olmuyo vazgeçersin..
0
reso aga
(09.07.15)
@cokponcik üzerinde düşünülmesi gereken konu evet :)
0
🌸john
(09.07.15)
başlığına bakmadım ama bu kategoriye en üst sıradan yoğurt girer.
kimin sütü kaynatıp mayalayıp yoğurt yaptığı çok önemli değil, yoğurt olmadan ilk yoğurdu kim yaptı amk? nasıl ve neyle mayaladı? bu neyin kafası?
0
etna
(09.07.15)
beyler tahtadan köşesiz bişey yaptım ben. şekline yuvarlak diyeceğim. tutarsa yaşadık amk.
0
kupigometa
(09.07.15)
yoğurt nohutla da mayalanabiliyormuş. tabi bunu hangi manyak akıl etti o da bilinmez.
0
dunden beri dimdik
(09.07.15)
asıl merak konusu mayonez
arkadaş kim gidecek de yumurta kırıp içine çok yavaş bir şekilde zeytinyağı dökecek falan işiniz mi yok :)

o diil de kimse cevap vermemiş herkes baska soru eklemis :)

mayonez sorulmuş ya :( o zaman tavuk göğsü olsun
0
neira
(09.07.15)
üniversite zamanında bir gün evde fasulye pişirelim dedik, artık cinsinden midir nedir, suda beklettiğimiz halde yaklaşık 8 saatte pişti, hatta hala sertti. o zaman çok merak etmiştim, bu taş gibi şeyi kaynar suya atayım ve saatlerce pişireyim, eminim güzelce helmelenecektir, ekmee banar yerim diye ilk kim düşünmüş.
0
tiny penny
(09.07.15)
ya şimdi öğrenci evinde yaşıyorsun diye düşün, yumurtanın her türlüsünü deniyorsun fln elinde o var çünkü. bana göre de adamın kadının yaşadığı yerde misal bu söylediğiniz şeyler var, e facebook, sinema, twitter, sözlük fln da yok işsiz adam :{ şöyle deniyim böyle deniyim derken yapıveriyordur bence :{
0
neseranni
(09.07.15)
söylediklerinizin bir çoğu gayet düşünülebilir şeyler.

sütü bırakırsan bozulup ekşir. azıcık kafası çalışan bir adam ulan ben bunu kontrollü şekilde bozup ekşitirsem yerim lan diyebilir bu çok saçma değil. ilk seferde de olmamıştır zaten.

kestanenin dikenli kabuğunu açıp en içine ulaşıp yemek de saçma değil. 5 yaşındaki çocuğa versen ilk önce içini açıp keşfetmeye çalışıyor, sonra ağzına götürüyor.

hele fasulye denmiş. hacı siz fasulyenin ne olduğunu bilmiyor musunuz allah aşkına, ben buna şaşırdım. o fasulye o kuru haliyle bulunmuyor doğada. yazın yediğin yeşil fasulye var ya, zeytinyağlı falan yapılıyor hani. hah onun yeşil kısmını açıp, tanelerini döküp kurutunca kuru fasulye oluyor. bunu yaşken bir şekilde yetiştirip yiyen adam, kuruduğunu görünce tekrar ıslayıp yumuşatmayı düşünemez mi bunun nesine şaşırıyorsunuz? hatta adam yetiştitip pişirir, bakar ki yeşil kısmı yenmeyecek kadar kart. ulan ben bunun yeşilini çıkarıp sırf tanelerini yiyim demişse oldu bitti işte. bak aynı familyadan barbunyanın, bezelyenin falan kabukları yenmiyor, açıp içini yemeyi keşfetmiş adam. kurutmak, zaten saklama yapmak için gayet düşünülebilir bir yöntem.

gerçekten var böyle "kimin aklına nasıl gelmiş ki bu" diye ama saydıklarınızın hiçbiri bu tanıma uymuyor bence. eski zamanlarda işi gücü olmayan adam her bulduğuyla uğraşıyor işte, deneye deneye buluyor bir şeyler.
0
kibritsuyu
(09.07.15)
Sigara
0
japon askeri
(09.07.15)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.