Giriş
(4)

ipad mini 4 mü yoksa ipad pro 10.5 mi?

duyurunun bug'ı
sb. taşınabilirlik ile yüksek performans arasında kaldım.edit: aslinda tasinabilir bir cihaz ariyorum fakat agirlikli olarak dergi, PDF falan okumak istiyorum. Oyun cok oynamam ama Monument Valley 2 gibi oyunlardan da geri kalmak istemiyorum. Cizim yapma konusuna gelirsek. Defter gibi kullanmayi ist
sb. taşınabilirlik ile yüksek performans arasında kaldım.

edit:
aslinda tasinabilir bir cihaz ariyorum fakat agirlikli olarak dergi, PDF falan okumak istiyorum. Oyun cok oynamam ama Monument Valley 2 gibi oyunlardan da geri kalmak istemiyorum. Cizim yapma konusuna gelirsek. Defter gibi kullanmayi isterim fakat bunun iPad'de ne kadar tatmin edici oldugunu bilmiyorum ve benim icin defterin yerine alip alamayacagini da kestiremiyorum.
0
duyurunun bug'ı
(27.12.17)
Dediğiniz cihazlar her açıdan birbirinden çok farklı. Ne için kullanmak istediğiniz önemli. Sizin kullanım amacınızı bilmeden verilecek tavsiyeler çok afaki olacaktır. Ipad Pro'yla çizim yapabilir, PDF'ler üstünde notlar alabilir, bir defter gibi kullanabilirsiniz. Klavyesiyle ve son yazılım güncellemesiyle birlikte resmen bir dizüstü bilgisayara yakın biçimde kullanabilirsiniz. Ipad Mini ise çok kompakt bir cihaz. Bununla yazı yazmak, çizim yazmak Ipad Pro'daki gibi söz konusu değil. Ipad pro'yu üreticilik için kullanmak mümkünken Ipad Mini'yi ancak tüketim için kullanabilirsiniz. Başta dediğimi yineleyeyim: Siz ne için kullanmak istiyorsunuz?
0
microfiction
(28.12.17)
@microfiction
aslinda tasinabilir bir cihaz ariyorum fakat agirlikli olarak dergi, PDF falan okumak istiyorum. Oyun cok oynamam ama Monument Valley 2 gibi oyunlardan da geri kalmak istemiyorum. Cizim yapma konusuna gelirsek. Defter gibi kullanmayi isterim fakat bunun iPad'de ne kadar tatmin edici oldugunu bilmiyorum ve benim icin defterin yerine alip alamayacagini da kestiremiyorum.
0
🌸duyurunun bug'ı
(28.12.17)
PDF okumak için Mini kadar 2017 IPad de iş görebilir. Bir de Mini'de PDF'leri okumak sizin için verimli oluyor mu (malum, boyut) diye gidip kendi gözünüzle görseniz iyi olur. Şu durumda Ipad Pro ağırlıklı olarak PDF, dergi vb. belgeleri okumak için fazla gibi geliyor bana. İbre İpad Mini'ye daha yakın.
0
microfiction
(28.12.17)
Pro al, cok memnun kalirsin. Bir de klavye va kalemini de alirsan, laptop'ta yaptigin bir cok seyi iPad Pro'da da yapabilirsin
0
x daemon
(28.12.17)
(1)

Chrome öğeyi incele

fatalsoul
Bir siteyi kendime göre sağ tık incele yapıp düzenledikten sonra bunu kendim için nasıl kalıcı hale getirebilirim. Sitede başka yerlere tıklayınca ya da tarayıcıyı kapatınca eski halnine dönüyor doğal olarak. Vardır illaki bir eklenti diye düşünüyorum
Bir siteyi kendime göre sağ tık incele yapıp düzenledikten sonra bunu kendim için nasıl kalıcı hale getirebilirim. Sitede başka yerlere tıklayınca ya da tarayıcıyı kapatınca eski halnine dönüyor doğal olarak. Vardır illaki bir eklenti diye düşünüyorum
0
fatalsoul
(27.12.17)

Nougat'lı Sony telefon kullananlara üç basit soru.

m e b
Şu an Sony Xperia XA Ultra kullanıyorum. Nougat sürümü mevcut. 1. Telefonunuzla OTG USB bellekleri açabiliyor musunuz? Kardeşiminki Sony'nin dandik bir modeli. O bile açıyor ama benimki açmıyor. 2. Şaka gibi Sony'nin kendi dosya yöneticisi yok. Siz ne kullanıyorsunuz? Üçüncü parti, reklamlı yönetici
Şu an Sony Xperia XA Ultra kullanıyorum. Nougat sürümü mevcut.

1. Telefonunuzla OTG USB bellekleri açabiliyor musunuz?
Kardeşiminki Sony'nin dandik bir modeli. O bile açıyor ama benimki açmıyor.

2. Şaka gibi Sony'nin kendi dosya yöneticisi yok. Siz ne kullanıyorsunuz? Üçüncü parti, reklamlı yönetici kullanmak istemiyorum File Commander gibi. Mecburen General Mobile'ınkini yükledim ama memnun değilim.

3. Marshmallow'lu LG G3'te iken WhatsApp'tan gelen mesajı "Cevapla" diyerek okundu olarak işaretleyebiliyordum bildirim panelinden. Bunda ise öyle yapmama rağmen mesaj okunmadı olarak kalıyor. Çok önemli bir şey değil bu ama meraktan soruyorum. Marshmallow ile mi ilgili yoksa Sony ve Nougat ile mi ilgili?
0
m e b
(27.12.17)
(2)

siteyi program olarak kullanma

uuth
selamlar.kabaca şöyle bir şey yapmak istiyorum, localde kurulu bir sayfayı tüm dosyalarıyla beraber windows installera atıp exe olarak farklı bilgisayarlarda da açmak/açtırmak istiyorum. exe olarak olmasa dahi, installer ile kurulum yaptırabilir miyim?
selamlar.

kabaca şöyle bir şey yapmak istiyorum, localde kurulu bir sayfayı tüm dosyalarıyla beraber windows installera atıp exe olarak farklı bilgisayarlarda da açmak/açtırmak istiyorum. exe olarak olmasa dahi, installer ile kurulum yaptırabilir miyim?
0
uuth
(27.12.17)
Örneğin Gramblr böyle çalışıyor kurulum yapmadan.

Kendisi için server çalıştırıyor tarayıcı olarak getiriyor onu.
Gramblr'ın nasıl çalıştığını araştırarak istediğinizi yapabilirsiniz bence.
0
atom karincanin torunu
(27.12.17)
qobel
(27.12.17)
(4)

Calibreden kindle a kitabı mail olarak gönderemiyorum. Yardım lütfen

neyyirnevcivan
Dünden beri uğraşıyorum bir türlü yapamadım. Geçen haftaya kadar sıkıntısız kullanıyordum calibreyi. Oyun oynarken bilgisayar göçünce format attım. Sistemi yine win7 (64 bit) olacak şekilde kurdum. Ama calibre de sıkıntı yaşıyorum, kitapları cihaza gönderemiyorum. Ne yapmalıyım?
Dünden beri uğraşıyorum bir türlü yapamadım. Geçen haftaya kadar sıkıntısız kullanıyordum calibreyi. Oyun oynarken bilgisayar göçünce format attım. Sistemi yine win7 (64 bit) olacak şekilde kurdum. Ama calibre de sıkıntı yaşıyorum, kitapları cihaza gönderemiyorum. Ne yapmalıyım?
0
neyyirnevcivan
(27.12.17)
Direkt mobi indirip USB bellek gibi manuel atmayı denedin mi?
0
doxanikee
(27.12.17)
Direkt atabiliyorum usb den. Mail olarak gönderemiyorum.
0
🌸neyyirnevcivan
(27.12.17)
Amazon hesabından gonderdiginiz mail adresini approved olarak eklediniz mi
0
betsy
(27.12.17)
Evet amazonda ekli ve onaylı. Dün anlamadığım bir şekilde kindle kitapları almaya başladı. Şu an da bu problem yok.
0
🌸neyyirnevcivan
(28.12.17)
(6)

bilgisayarı kapatırken bütün sekmeleri daha sonra tekrar ziyaret edebilmek

mete kudur
için kaydetmenin bir yolu var mı ? Böyle soramadım; şimdi şöyle safari kullanıyorum ve bazen dota oynarken açık olan bütün programları kapatıyorum. Safaride o an açık olan baya bir sekmede bir anda kapanıyor. bunları birşekilde hatırlatma yöntemi var mı ?
için kaydetmenin bir yolu var mı ?

Böyle soramadım; şimdi şöyle safari kullanıyorum ve bazen dota oynarken açık olan bütün programları kapatıyorum. Safaride o an açık olan baya bir sekmede bir anda kapanıyor. bunları birşekilde hatırlatma yöntemi var mı ?
0
mete kudur
(27.12.17)
Ozel/gizli sekmelerde calismiyorsaniz browser ayarlarinda “kaldigim/biraktigim yerden devam et”, “bastan baslat”, “belli bir sayfadan baslat” gibi secenekler vardir. Oradan secebilirsiniz.
0
lamira
(27.12.17)
Firefox kaldığı yerden geri yüklüyor, yeni açıldığında sekmeye tıkladığınızda yeniden yükleniyor sayfa. Sekmeye bakmadan kapatırsanız veri kaybı yaşamamış oluyorsunuz.

Chrome açılınca soruyor, geri yükle dediğinizde kalan son sekmeleri yüklüyor.

Safari'de de vardır mutlaka böyle bir ayar, yoksa tarayıcıyı değiştirin.
0
John Bloor
(27.12.17)
opera’da da va aynısı tavsiye ederim
0
KaraSakall
(27.12.17)
chrome için de onetab diye bir uzantı var. Ben de onu kullanıyorum. Onetaba kaydetdeyince kaydediyor. Sonra oradan açabiliyorum. Sekmeleri bir grup yapıp isimlendiriyorum.
bu bildiğim chrome için. İnşallah başka tarayıcılar için de desteği vardır.
0
ceyhan prensi adana
(27.12.17)
iCloud ayarlarında Safari seçili mi? (Mac ise)
Değilse Handoff sizin işin çözümü...
0
osmanyueksel
(27.12.17)
i.hizliresim.com

Olay bu.
0
i was made for you
(27.12.17)
(1)

Altcoin transfer

tchuck
acil bir sorum var;poloniexten bittrex hesabıma nxt transferi yapacağım.bittrex bilgileirnde bir "message" bir de "address" bilgisi mevcut.poloniexte ise sadece "address" ve amount giriyoruz. message alanı yok (göndermek için).bittrex ise ekran görüntüsündeki gibi uyarıyor.message alanını dolduramıy
acil bir sorum var;

poloniexten bittrex hesabıma nxt transferi yapacağım.

bittrex bilgileirnde bir "message" bir de "address" bilgisi mevcut.

poloniexte ise sadece "address" ve amount giriyoruz. message alanı yok (göndermek için).

bittrex ise ekran görüntüsündeki gibi uyarıyor.

message alanını dolduramıyorum yani poloniexten gönderirken. bu şartlar altında göndermemeem mi gerekiyor?
0
tchuck
(27.12.17)
Poloniex kullanmıyorum ama message alanı olması lazım mantıken. Bittrex'te deposit ve withdrawal kısmının ikisinde de var. Hangi coin olduğunu hatırlamıyorum ancak böyle bir durum vardı, araştırdığımda o kısmı boş bırakmak da işe yarıyor, çok önemi yok yazmışlardı ve çalışmıştı. Ancak burada riske girmeyin bence boşa gitmesin eğer message alanına ulaşamıyorsanız.

Bir diğer alternatif, biraz kayıpla ltc'ye çevirip ltc transferi yapın. Hem şu anda nxt fiyatı düşük ve pump başlamadı, hem de ltc çok hızlı gidiyor bittrex'e.
0
pokepoke
(27.12.17)
(3)

bir websitesinin altındaki tüm statik pathleri bulmak

dracox
merhaba,umarım derdimi anlatabilirim.www.xyz.com/ahmetmehmet diye bir linkimiz var diyelim ve bu linkin altında ahmet mehmet kişisinin fotoğrafı var. biliyorum ki bu sitede fotoğraflar bu şekilde saklanıyor ve diğerlerine de erişmek istiyorum.www.xyz.com/* için * yerine gelen bütün çalışan statik li
merhaba,

umarım derdimi anlatabilirim.

www.xyz.com/ahmetmehmet diye bir linkimiz var diyelim ve bu linkin altında ahmet mehmet kişisinin fotoğrafı var. biliyorum ki bu sitede fotoğraflar bu şekilde saklanıyor ve diğerlerine de erişmek istiyorum.

www.xyz.com/* için * yerine gelen bütün çalışan statik linkleri nasıl bulabilirim?
0
dracox
(27.12.17)
script yazip brute force yapabilirsiniz. HEAD istegi gonderirsiniz, link hataliysa 404 doner (veya redirect atar 301-302 vs.) degilse 200 doner. 200 donenleri indirirsiniz.

fotograflarin linkleri ne kadar uzunsa sansiniz o kadar azalir tabii ki (linkte timestamp vs. varsa isiniz daha kolay olabilir, belirli bir zaman araliginin timestamp degerlerini alip wordlist seklinde kullanmayi denersiniz)
0
ahoy kaptan
(27.12.17)
@ahoy kaptan: sadece alpha ve 40 karakter gibi bir sınır koyarak işi kolaylaştıraiblirim o zaman değil mi? bir de bu tarz requestler saldırı gibi algılanıp blokanabilir mi?

script yazma işine girmeden bunu halihazırda yapan toollar bulamaz mıyım?
0
🌸dracox
(27.12.17)
- evet scope'u ne kadar daraltirsan sansin o kadar artacaktir.
- evet bloklanabilirsin, proxy vs. kullanirsin o zaman
- tool vardir kesinlikle ama ben adini bilmiyorum; yanlis hatirlamiyorsam burp suite'de vardi boyle bir ozellik.
0
ahoy kaptan
(27.12.17)
(6)

500 bin satırlı Excel dosyası kasım kasım kasılıyor?

gezegen olan pluton
Ne bir filtreleme ne de sıralama yapmak kolay, resmen işkenceye dönüştü, yok mu kolay bir tekniği bu kadar büyük veriler için?
Ne bir filtreleme ne de sıralama yapmak kolay, resmen işkenceye dönüştü, yok mu kolay bir tekniği bu kadar büyük veriler için?
0
gezegen olan pluton
(26.12.17)
Access ya da Qlikview tarzı bir raporlama uygulaması.
0
cakabo
(26.12.17)
ram yetmiyor olabilir mi?

baska bir toola gecmeden eger data uygunsa excel bolunebilir belki? 5 gunluk veriyse gunlere bolunup calisma yapilir ornegin veya ilk 100bin ikinci 100bin tarzinda bir sey yapilabilir.
0
fakyoras
(26.12.17)
Access +1
Ben de spss önereyim. Daha önce on milyon satırlı veriyle uğraşmıştık. Beşyüz bin veri ile abartı kasmaz diye düşünüyorum. İstediğin analizler için kurcalaman gerekebilir.
0
puc
(26.12.17)
500bin degil 2 milyon olsa nasil kurtulacaksiniz ? veritabanlari kullaniliyor bunun icin, excel kullanarak yanlis yapiyorsunuz.
0
lanc
(27.12.17)
excel -istisnalar dışında- 2 milyon satırı tek sayfaya almaz.
0
altinci nesil caylak
(27.12.17)
access +2
0
kaiserr76
(27.12.17)
(2)

Android whatsapp rehber sorunu

ismira007
Aslında araştırıp baktım ama tam ne yazacağımı bilemediğim için bulamadım.Bazen numarası kayıtlı olmayan birine whatsapp'tan birşey göndermek için isimsiz kaydediyodum acil olduğu zamanlarda. Gönderdikten sonra rehberde isim yazıyorum.Whatsapp'a girince en üstte o kişinin ismi çıkıyor sanki numara i
Aslında araştırıp baktım ama tam ne yazacağımı bilemediğim için bulamadım.
Bazen numarası kayıtlı olmayan birine whatsapp'tan birşey göndermek için isimsiz kaydediyodum acil olduğu zamanlarda. Gönderdikten sonra rehberde isim yazıyorum.
Whatsapp'a girince en üstte o kişinin ismi çıkıyor sanki numara isimsizmiş gibi.
Mesela şuan rehber şöyle (rasgele isimler)
Funda
Melih
Abdullah
Ahmet
...

Aynı şekilde isim değiştirdikten sonra da eskş yerinde kalıyor.
Mesela Orhan Burak gibi biri ismi sadece Burak olarak değiştirince ta O harfinde çıkıyor ismi.
Yenileme yaptım ama değişmiyor.
Çok mu önemli diyeceksiniz; çok önemli değil de ararken zor oluyor ve biraz düzen takıntım var.
Uzun oldu ama anca anlatabildim.
Saygılar.
0
ismira007
(26.12.17)
Sıkıntı benim de başıma gelmişti.
Numarayı silip tekrar yeni isimle kaydedin. Yoksa diğer türlü ilk kaydedilen sırada görüyor wp.
0
allegrezi
(27.12.17)
@allegrezi dediğini yaptım oldu. Teşekkür ederim.
0
🌸ismira007
(27.12.17)
(4)

laptop tavsiyesi

shotcrete
1500 lirayı aşmayacak şekilde bir laptop alacak bir arkadaş.İnternet için kullanılacak genel olarak. Ama aynı anda fazla sayıda sekme açıldığında bezdirmesin insanı. Gün içinde uzun süre kullanılacağı için ekranın mümkün oldukça az göz yoran türden olması güzel olur.Bir de küçük boyutlu da olsa ssd
1500 lirayı aşmayacak şekilde bir laptop alacak bir arkadaş.
İnternet için kullanılacak genel olarak. Ama aynı anda fazla sayıda sekme açıldığında bezdirmesin insanı. Gün içinde uzun süre kullanılacağı için ekranın mümkün oldukça az göz yoran türden olması güzel olur.
Bir de küçük boyutlu da olsa ssd olsun. En azından slot olsun ekstradan alınıp takılabilir.
Şimdiden teşekkürler.
0
shotcrete
(26.12.17)
1500'e sıfır laptop zaten zor iken bir de ssd filan? yok öyle bir şey...

urun.n11.com
0
507
(26.12.17)
1500 liraya ssd'li mümkün ama aramak lazım biraz. Amazon.de'de hp 250 serisine bakın eğer qwertz klavye kullanırım derseniz. 200 euro'ya ssd'li laptop sattıkları oluyor.
0
atom karincanin torunu
(27.12.17)
bi link atın o 128 gb'lik 1155 TL'ye olan aletten biz de alalım öyleyse? TR'ye gelişteki her tür maliyeti dahil edin ama. "yabancıdan yabancıya 30 bin dolara m5" gibi olmasın sonu.
0
507
(28.12.17)
celeron içeren bir edevata "bilgisayar" dendigini düşünmüyorum. adam fazla sayıda sekme açacağım demiş, celeronla 2.yi zor açar. 1236 TL'nin bile çöpe atılması olur bu.
0
507
(29.12.17)
(2)

HP Laserjet 1020 çoklu çıktılarda sıkışma yapıyor.

sodakapagi
Merhabalar. HP Laserjet 1020 model yazıcım var. Yıllarca sıkıntısız kullandım. Hatta 40 50 sayfa çıktı aldığım dönemler de oldu fakat sorun yaşamadım. Son dönemlerde 3 sayfayı geçen çıktılarda, mesela 3 sayfa sıkıntısız çıkıyor, 4. sayfa boş çıkıyor, 5. sayfa yarıda sıkışıyor. Sebebi ne olabilir? Ta
Merhabalar. HP Laserjet 1020 model yazıcım var. Yıllarca sıkıntısız kullandım. Hatta 40 50 sayfa çıktı aldığım dönemler de oldu fakat sorun yaşamadım. Son dönemlerde 3 sayfayı geçen çıktılarda, mesela 3 sayfa sıkıntısız çıkıyor, 4. sayfa boş çıkıyor, 5. sayfa yarıda sıkışıyor. Sebebi ne olabilir? Tamiri ya da geçici çözümlerle idare edilebilmesi mümkün müdür? Şimdiden teşekkürler.
0
sodakapagi
(26.12.17)
Kağır sıkışma kapağını açıp silindirleri tekerlekleri bi silin, tozunu alın bi üfleyin vs.

Sonra koyduğunuz kağıtları koymadan önce elinizle şey yapın, o hareketin adı ne ya hu? Hani desteyi bi elinizde tutup yamultursunuz öbür elinizin başparmağı ile tüm yaprakları tektek hızlıca hareket ettirilir ya.

Ulann tarif edemedim, işte öyle yaparak hem kağıtların tozunu atarsınız hem de her yaprağın arasına hava girerek birbirine yapışmasını önlersiniz. Yazıcı kolayca tek tek alır yaprakları.

Denemekte fayda var.
0
John Bloor
(27.12.17)
Deneyeceğim, çok teşekkürler.
0
🌸sodakapagi
(27.12.17)
(1)

Kahve öğütüp bekletilince oksitleneceği için iletkenliği artar mı?

portakal
Sorum biraz fantastik önden uyarıyorum :)1 -Suya yeni çekilmiş kahve atalım ve bir taraftan elektrik vererek, diğer taraftan çıkacak voltajı ölçelim.2- Suya daha önceden çekilmiş ve hava almış yani oksitlenmiş kahve atalım ve aynı voltajı vererek diğer taraftan ölçüm alalım.2. kahve bekleyeceği ve O
Sorum biraz fantastik önden uyarıyorum :)
1 -Suya yeni çekilmiş kahve atalım ve bir taraftan elektrik vererek, diğer taraftan çıkacak voltajı ölçelim.
2- Suya daha önceden çekilmiş ve hava almış yani oksitlenmiş kahve atalım ve aynı voltajı vererek diğer taraftan ölçüm alalım.

2. kahve bekleyeceği ve Oksitlenme olacağı için voltaj olarak 2>1 çıkar mı? Ne dersiniz?
0
portakal
(26.12.17)
çıkmaz kahvenin oksitleneceğini sanmıyorum. bayatlamak oksitlenmek anlamına gelmeyebilir.

zaten oksitlenmek de iletkenliği arttırmaz. asit ya da tuz oluşursa sudaki iletkenlik artar. asitlik de hidrojenle alakalı falan filan.
0
orpheus
(26.12.17)
(3)

PHP işlem hatası

tchuck
ya sanırım sayıları tanıtmakta sorun yaşıyorum;0.000000014360110.000000453364932. rakamdan 1. rakamı çıkartıyorum.sonuç olarak;4.3900482E-7gibi bir sonuç alıyorum. belli ki aşırı virgül nedeniyle oluyor bu. ama nasıl çözebilriim sağlıklı bir şekilde acaba?
ya sanırım sayıları tanıtmakta sorun yaşıyorum;

0.00000001436011
0.00000045336493

2. rakamdan 1. rakamı çıkartıyorum.

sonuç olarak;

4.3900482E-7

gibi bir sonuç alıyorum. belli ki aşırı virgül nedeniyle oluyor bu. ama nasıl çözebilriim sağlıklı bir şekilde acaba?
0
tchuck
(26.12.17)
Ben bir sorun göremiyorum. Sayı çok küçük olduğundan gösterim şekli değişiyor. E-7 demek virgülden sonra 7 tane sıfır olduğunu gösteriyor.
0
mr sherlock
(26.12.17)
sherlock beyin dediği gibi bir hata yok ama e-7 filan değil de direkt neyse yazsın istiyorsan number_format'a precision vererek string çıktı alabilirsin:

number_format((0.00000001436011 - 0.00000045336493), 14, '.', ''); // -0.00000043900482
0
gman
(26.12.17)
Matematik ogren.
0
gormemisin oglu
(26.12.17)
(2)

Evini airbnb'den kiralayan kim var?

liberal
Bir kaç sorum olacaktı.
Bir kaç sorum olacaktı.
0
liberal
(26.12.17)
ben. ev değil ama, oda.
0
sir gawain
(26.12.17)
bana da sorabilirsin.
0
10032007
(26.12.17)
(3)

Pdf edit

winston
pdf editleme/açma için hangi programı kullanıyorsunuz ya? ücretli ücretsiz fark etmez yeter ki hızlı olsun. adobe acrobat ve foxit denedim kağnı gibi kaldılar.
pdf editleme/açma için hangi programı kullanıyorsunuz ya? ücretli ücretsiz fark etmez yeter ki hızlı olsun. adobe acrobat ve foxit denedim kağnı gibi kaldılar.
0
winston
(26.12.17)
pdfexpert.com

%50 indirim istersen şu kodu kullanabilirsin: PDF-EXPERT-EDU
0
mr sherlock
(26.12.17)
Bn photoshop kullanıyorum ama muhtemelen daha basit programlar vardır
0
all girls dream
(26.12.17)
nitro pdf de güzel
0
tolgan
(26.12.17)
(2)

Twitter'dan Canlı Yayın Videosu Nasıl İndirilir?

alieyi
Merhabalar,Twitterda normal bir videoyu indirebiliyorum çeşitli sitelerden. Ama canlı yayından sonra kalan bir videoyu nasıl indirebilirim, bilen var mı?
Merhabalar,

Twitterda normal bir videoyu indirebiliyorum çeşitli sitelerden. Ama canlı yayından sonra kalan bir videoyu nasıl indirebilirim, bilen var mı?
0
alieyi
(26.12.17)
Twitter dediğiniz periscope üstünde yapılan yayın mı acaba? Eğer öyleyse site şu: downloadperiscopevideos.com periscope linkini yapıştırın ve indirin.
0
teknikekip
(26.12.17)
Çok teşekkürler.
0
🌸alieyi
(26.12.17)
(5)

hashflare ponzi mi yoksa gerçek mi

cedex
güvenip giremedim, ponzi gibi duruyor. para çekebilen oldu mu?
güvenip giremedim, ponzi gibi duruyor.
para çekebilen oldu mu?
0
cedex
(26.12.17)
bir miktar belki kazanırsınız ama ponzidir. benzer sisteme sahip olup patlayan siteler oldu.
0
veritaslibertas
(26.12.17)
zamanında girip patlamadan kazanabileceğim ponzi de olur aslında ama buranın alt limiti çok yüksek.
0
🌸cedex
(26.12.17)
ben 1.03 th/s ile girdim. şu anki duruma göre ilk paramı 3 ay sonra çekebileceğim çekim sınırı nedeniyle. açıkçası adamlara beni dolandırması için 90 gün vermişim diye ddüşünüyorum. ancak ceo'larını araştırdım. hiç kaçacak biri gibi değil.
0
tok oldugumuz halde yaftalar yiyoruz
(26.12.17)
cevap için teşekkürler.
1.03 th ile günlük kazanç 1.7 dolar değil mi?
alt limit 0.05 btc için 400 gün filan gerekmiyor mu?
0
🌸cedex
(26.12.17)
Mining falan yapıldığı yok. Ponzi.
0
malheiros
(26.12.17)
(2)

hashflare üyesi olanlar

cedex
ne kadarlık kazım gücünüz var?hiç para çekebildiniz mi?
ne kadarlık kazım gücünüz var?
hiç para çekebildiniz mi?
0
cedex
(25.12.17)
2.07 TH/s kazım gücüm var,
henüz para çekmedim.
0
facebook
(25.12.17)
3th, cekmedim.

site odeme yapiyor mu diye sorarsan evet, pek merdivenalti bi site degil sozlukteki basligini inceleyebilirsin.
0
hjarteblod
(25.12.17)
(4)

750W güç kaynağı olan pc'ye UPS arıyorum

lideraydin
evet arkadaşlar bende bir gaming pc var. güç kaynağı 750W. fakat bizim buralarda elektrik altyapısı çok kötü. sık sık git gel oluyor elektrikte. UPS işlerinden de pek anlamıyorum bu sebeple buraya sorayım dedim. bana uygun bir ups söyler misiniz? bütçe 200-300 arası.
evet arkadaşlar bende bir gaming pc var. güç kaynağı 750W. fakat bizim buralarda elektrik altyapısı çok kötü. sık sık git gel oluyor elektrikte.
UPS işlerinden de pek anlamıyorum bu sebeple buraya sorayım dedim. bana uygun bir ups söyler misiniz? bütçe 200-300 arası.
0
lideraydin
(25.12.17)
Ben kendi tecrubemi söyleyeyim, tuncmatik aldım 750 kva 140 liraya. Canavar gibi.

ama senin yerinde olsam schneider apc lere bakardım. 200 300 arası cok guzel cesıtlerı var.
www.hepsiburada.com
0
binder dandet
(25.12.17)
peki hocam bu kaç dakika idare eder.
0
🌸lideraydin
(25.12.17)
650 kva 5-10 dakıka ıdare edecektir. Sen bu sırada tabi oyun oynamayacaksın, işlerini save edip bilgisayarı kapatacaksın.
0
binder dandet
(25.12.17)
Bilen birine 12V 60 veya 70 Amper araba aküsüne ups bağlattır, en az 3-4 saat arası kullanabilirsin. Ama bilen birine!
0
Tristarkan
(26.12.17)
(1)

iphone telefon rehberinde mailler görünmesin istiyorum

teritori
selamiphone telefon rehberinde bazı kişilerin sadece mail adresleri var.o kişiler görünsün istemiyorum, sadece telefon numarası olanlar görünsün istiyorum.nedir bunun ayarı?
selam

iphone telefon rehberinde bazı kişilerin sadece mail adresleri var.
o kişiler görünsün istemiyorum, sadece telefon numarası olanlar görünsün istiyorum.

nedir bunun ayarı?
0
teritori
(25.12.17)
sol üstte gruplar ve tüm kişileri gizle, sadece kişiler seçeneğini seç dostum
0
balkanlardangelensogukhavadalgasi
(25.12.17)
(1)

Mail Blacklistten çıkma

winston
merhaba.bir reseller hosting sahibiyim. ancak ip adresim blackliste düşmüş birkaç tane.Spamhaus ZEN, RATS Dyna ve CBL listelerine.removal sayfalarında ip taraması yaptığımda RATS "Alert: Your IP is part of a network listed as a Worst Offender"SpamHaus "xxx.xxx.xx.xx is listed in the XBL"CBL ise "We
merhaba.

bir reseller hosting sahibiyim. ancak ip adresim blackliste düşmüş birkaç tane.

Spamhaus ZEN, RATS Dyna ve CBL listelerine.

removal sayfalarında ip taraması yaptığımda

RATS "Alert: Your IP is part of a network listed as a Worst Offender"

SpamHaus "xxx.xxx.xx.xx is listed in the XBL"

CBL ise "We do not allow the removal of IP addresses that attempt to open relay though other servers"

diyor ve ben bu listelerden nasıl çıkacağımı bulamadım. Yardım eder misiniz?
0
winston
(25.12.17)
ip adresini mesaj atarsan bakayım.
0
teknikekip
(25.12.17)
(1)

reburbished MAC

tellioglu
refurbished MAC alır mı sizce? MAC diye belirtiyorum çünkü MAC alacağım, biraz araştırdım ciddi firmalar düzgün tamir ediyolar diye bir şey okudum doğruluğu var mıdır?
refurbished MAC alır mı sizce? MAC diye belirtiyorum çünkü MAC alacağım, biraz araştırdım ciddi firmalar düzgün tamir ediyolar diye bir şey okudum doğruluğu var mıdır?
0
tellioglu
(25.12.17)
Apple’ın kendi sattığı refurbished alınır sadece.
0
kompisko
(25.12.17)
(3)

turkcell yarıda kesilen telefon konuşması hk

la gear
2 arkadaş oturuyoruz. arkadaşım başka bir yerdeki 3. bir arkadaşımızla turkcell hattında telefonla görüşüyor. Anlamsızca o 3. arkadaşı aradım, bir şey düşünmeden. telefon elimdeydi, öyle bastım arama tuşuna. Yanımda oturan arkadaş hattan düştü, dışarıdaki arkadaş birden karşımdaydı. Herkes şaşırdı f
2 arkadaş oturuyoruz. arkadaşım başka bir yerdeki 3. bir arkadaşımızla turkcell hattında telefonla görüşüyor. Anlamsızca o 3. arkadaşı aradım, bir şey düşünmeden. telefon elimdeydi, öyle bastım arama tuşuna. Yanımda oturan arkadaş hattan düştü, dışarıdaki arkadaş birden karşımdaydı. Herkes şaşırdı falan. Bir anlam veremedik. Ne olmuş olabilir.?
0
la gear
(25.12.17)
İletişim darbesi..
0
1adam
(25.12.17)
Arkadaşınız "arama bekletme" özelliğini kullanmış. Bir problem yok yani.
0
monogram
(25.12.17)
mantıken arama bekletme özelliği kullanımış gibi gözükmekte. Öyle bir şey yapmadığını söylüyor ama eli falan kaydı herhalde. cevap için teşekkür ederim.
0
🌸la gear
(25.12.17)
(2)

çıktı alınabilecek en hafif kağıt

babilbaligi
gençler selam,şimdi biraz tuhaf bir soru ile karşınızdayım;benim çıktı almam lazım, ama çıktı aldığım kağıdın mümkün olduğu kadar hafif olması lazım. aldığım çıktı diyar diyar benimle gezecek, uçağa binilecek falan derken epey önemli.çıktı almayıp tabletten okumak seçenek değil, sınava girilecek ve
gençler selam,

şimdi biraz tuhaf bir soru ile karşınızdayım;

benim çıktı almam lazım, ama çıktı aldığım kağıdın mümkün olduğu kadar hafif olması lazım. aldığım çıktı diyar diyar benimle gezecek, uçağa binilecek falan derken epey önemli.

çıktı almayıp tabletten okumak seçenek değil, sınava girilecek ve sınavda dijital şeylere izin yok.

elimde bir adet canon lazer bir adet de epson mürekkep püskürtmeli yazıcı var. dışarıdan da alabilirim. para mühim değil.

en hafif olacak biçimde nasıl hallederim? çıktı alınacak en hafif kağıt ne var? ben bu kağıda kendim çıktı alsam olur mu? dışarıda mı aldırmam lazım? dışarıda ise, ankara'da nerede?

teşekkürler.
0
babilbaligi
(25.12.17)
saman kagit 10 gr daha hafif olabilir..
0
her giriste sifresini unutan adam
(25.12.17)
Saman kâğıtta baskı mürekkebi dağılabilir, deneyip görmek lazım. Ortalama bir kitap 70 gr 1. hamur kâğıda basılıyor. 1. hamur 55 gr kâğıt var sanırım en hafif. Saman kâğıt da 54 ya da 60 gr oluyormuş.

54 gr saman yerine 55 gr 1. hamur kâğıda çıktı alabilirsiniz. Okuma zorluğu yaratmayacaksa a4 kâğıdın bir yüzeyine yan yana iki sayfa olacak şekilde çıktı alırsanız yaprak sayısını yarıya düşürürsünüz, ince kâğıtta arkası gözükmüyorsa çift taraflı baskı alıp yaprak sayısını bir kez daha yarıya düşürürsünüz.

Büyükçe bir ozalitçiye gitseniz hallederler bence, kâğıtları da görüp deneyebilirsiniz orada.
0
kobuzchu kiz
(25.12.17)
(3)

Kahve/Çay makinelerinde olmayan ama olmasını istediğiniz bir özellik?

portakal
her türlü fantastik öneri kabul :) Neler olabilirdi?
her türlü fantastik öneri kabul :) Neler olabilirdi?
0
portakal
(24.12.17)
Kahvenin veya çayın demini/yoğunluğunu ayarlaması mesela. (Varsa da ben bilmiyorum).

"Bayatladı bu" uyarısı.

Minik bir kek kurabiye dolabı, taze/sıcak tutmak için mesela.

Gibi.
0
yaren
(24.12.17)
Fantastik Öneri? Geldim.

Neden birer çay içmiyoruz diye sorsun.
Çay hazır olunca "çayın hazırrrr" diye seslensin. Şuh bir ses tonu kullansın.

Karşılıklı çay içerken beni dinlesin. Esprilerime gülsün. Bi çay daha? Diye sorsun.

Burası çok sıcak olmadı mı ya? Falan desin.
0
Kusursuz dostlarin dort ayagi vardir
(24.12.17)
Az daha yüksel sıcaklıkta muhafaza etmesi.
0
oligomer
(25.12.17)
(1)

Microsoft Office'in hangi sürümünü satın almalıyım?

iddaaci
Arkadaşlar merhaba, işletim sistemim win7. İşlemcim core i3. Hangi sürümünü satın alırsam optimum verim alırım ve donmalar yaşamam?
Arkadaşlar merhaba, işletim sistemim win7. İşlemcim core i3. Hangi sürümünü satın alırsam optimum verim alırım ve donmalar yaşamam?
0
iddaaci
(24.12.17)
open office. bedava.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(24.12.17)
(6)

Bilgisayardaki Virüsümsü - WannaCry

rakunzelll
Selam.2-3 gündür bilgisayarda bir haller var. Ekşi'deki videoların saçmalamasıyla farkettim durumu. Ekran görüntülerine baktığınızda anlayacaksınız. Bazı sitelere giremiyorum, sürekli 500 hatası alıyorum falan.Avast ücretsiz versiyon kurulu bilgisayarımda. Tarama yaptığımda "Wannacry ve DoublePulsar
Selam.

2-3 gündür bilgisayarda bir haller var. Ekşi'deki videoların saçmalamasıyla farkettim durumu. Ekran görüntülerine baktığınızda anlayacaksınız. Bazı sitelere giremiyorum, sürekli 500 hatası alıyorum falan.

Avast ücretsiz versiyon kurulu bilgisayarımda. Tarama yaptığımda "Wannacry ve DoublePulsar saldırısına karşı savunmazsız" uyarısı verdi. İnternetten temizleme videolarına baktım ama adı geçen dosyalar falan bende yok. Telefonda da yaşıyorum aynı sıkıntıyı. Malwarespy diye bir program övülmüştü baya, şimdi onu kurup taradım ama öyle fena bir malware falan çıkmadı. Telefondan mobil internet kullandığımda sıkıntı olmuyor, belli ki ağa bulaşmış ya da herneyse.

Ne yapmalıyım?
0
rakunzelll
(24.12.17)
modem virüs yemiş
0
regardless of what they say
(24.12.17)
güvenli modda mı yaptınız taramayı.
0
Cursed Chico
(24.12.17)
kesin cozum: www.malwarebytes.com
0
hopeless
(24.12.17)
Muhtemelen bir arkadasin dedigi gibi modemde virus var. Malwarespy degil Malwarebytes imis dedigim programin adi ama o da ise yaramadi. Guvenli modda acip yaptigim tarama da ise yaramadi. Modeme reset attim yok. Sikinti modemde belli ki ama hallolmadi henuz.
0
🌸rakunzelll
(24.12.17)
modeme bulaşan virüsler bellidir.çözümleri internette modem markasını ve sorununuzun anahtar kelimelerini yazarak bulabilirsiniz.
0
regardless of what they say
(24.12.17)
Benim de modeme virus girmisti, internetten arastirip cozum onerisi olarak soylenen her seyi yaptim ancak kurtulamadim.

En sonunda modemi degistirdim. TD-8840T falansa geçmiş olsun.
0
orion
(24.12.17)
(2)

chrome, opera %100 CPU Kullanımı

abin18ablan19
Selamlar,Çeşitli forumlarda sık sık sorulmuş ancak sorunumu çözecek bir yanıta rastlayamadım.Chrome ya da operadan canlı yayın videoları izlediğimde CPU kullanımı %100'e geliyor, task managerdan kontrol ettim tüm kullanımı bu programlar yapıyor. Garip bir şekilde Microsoft Edge kullandığımda böyle b
Selamlar,

Çeşitli forumlarda sık sık sorulmuş ancak sorunumu çözecek bir yanıta rastlayamadım.

Chrome ya da operadan canlı yayın videoları izlediğimde CPU kullanımı %100'e geliyor, task managerdan kontrol ettim tüm kullanımı bu programlar yapıyor. Garip bir şekilde Microsoft Edge kullandığımda böyle bir sorun yaşanmıyor.

Yaklaşık 10 senelik bir Toshiba laptop kullanıyorum işletim sistemi: Win10, sistem özelliklerini dosya olarak ekledim. 256 SSD takılı.

Fikri olanlar yardımcı olabilirse sevinirim. Tşk.
0
abin18ablan19
(24.12.17)
muhtelemen codec olayıdır.
edge ile h264 desteği mi ne eklediler ya, chrome falan vp9 idi en son
0
passion rules the game
(24.12.17)
@passion rules the game

çözüm öneriniz var mı?
0
🌸abin18ablan19
(24.12.17)
(1)

ipad'de hem muzik dinlemek hem de facebook'ta gezinmek istiyorum

damba
onceden bir sekmede video acinca, oteki sekmede gezinebiliyordum. ama artik bir sekmede actigim video diger sekmeye gectigimde kapaniyor. ayarlarina ne oldu bu ipad'in? nasil ayni anda iki sekmeyi aktif tutabilirim?tesekkur ederim
onceden bir sekmede video acinca, oteki sekmede gezinebiliyordum. ama artik bir sekmede actigim video diger sekmeye gectigimde kapaniyor. ayarlarina ne oldu bu ipad'in? nasil ayni anda iki sekmeyi aktif tutabilirim?

tesekkur ederim
0
damba
(24.12.17)
Tubify indir. Youtube videolarını orada aç, arka planda dinle ve sörf yap
0
boran79
(24.12.17)
(2)

Disklerimin backup'ını almak için program önerisi

false pretension
Yeni bir external hdd aldım. bir kısmını eski HDD'lerimin yedeğini almak istiyorum. imaj dosyası olarak yedeklemek istiyorum. Daha önceden macrium reflect kullanıyordum fakat hata verip duruyor.
Yeni bir external hdd aldım. bir kısmını eski HDD'lerimin yedeğini almak istiyorum. imaj dosyası olarak yedeklemek istiyorum. Daha önceden macrium reflect kullanıyordum fakat hata verip duruyor.
0
false pretension
(23.12.17)
Clonezilla
0
p133mmx
(23.12.17)
aomei backupper
ücretsiz ve profosyonel.
0
herhaltibiliyoring
(23.12.17)
(5)

Yeni alınan SSD sonrasında karışan harddisk partition'ı

puc
Selamlar,SSD sonrasında Win10'a geçtim ve şuan eski mekanik diskimin (C + D) D kısmını göremiyorum. Eskiden C olan kısım D harfini almış. Ben de herhalde bir harf çakışması olduğu için göremiyorum diye düşünüyorum. Harfi değişirsem sorun çözülüre inanmak istiyorum ama olmaz değil mi? Ne yapmalıyım ?
Selamlar,
SSD sonrasında Win10'a geçtim ve şuan eski mekanik diskimin (C + D) D kısmını göremiyorum. Eskiden C olan kısım D harfini almış. Ben de herhalde bir harf çakışması olduğu için göremiyorum diye düşünüyorum. Harfi değişirsem sorun çözülüre inanmak istiyorum ama olmaz değil mi? Ne yapmalıyım ?

Görünmeyen harddiskim resimdeki 320 GB olan. Mesela burada D'yi A yapsam bir mucize olur mu, hem de başka bir probleme yol açmadan?
i.hizliresim.com

Zaman ayırdığınız için teşekkürler.
0
puc
(23.12.17)
O 320 üstün sağ tıklayıp harf ata. boşta olan bir harfi ata. ama bana buradan o bölüm boş gibi geliyor.
0
teknikekip
(23.12.17)
merhaba, evet disk bölümü sağlam gözüküyor, üzerine sağ tıklayıp "sürücü harfi yolunu değiştir" seçtikten sonra bir sürücü adı seçip bağladığınızda windows gezgininde disk gözükecektir. tavsiyem a ve ya b ye bağlamayın bu iki sürücü adı eskiden sadece floopy disklere veriliyordu. eskiden beri alışkanlık gereği bu sürücülere hdd bağlamadım. windows 10 da hala sorun oluyor mu bilmiyorum o yüzden. siz e ye bağlayın kurtulun. :)
acil edit:
orada "bootcamp" görüyorum. bahsettiğiniz disk bölümü macos yüklü bir disk bölümü değil umarım. eğer öyle ise o bölümü sadece macos veya linux üzerinde okuma yazma için erişebilirsiniz. windows üzerinde herhangi 3. parti bir yazılım kurmadan macos disk bölümlerine erişmek mümkün değil.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(23.12.17)
bende de win 10 sonrası ssd görüyor hdd görmüyor uyku moduna alıp tekrar başlatınca pcyi hdd görmeye başlıyor. denemediğim yöntem kalmadı olmuyor. format attım kablo yerlerini değiştirdim yok.
0
apathetic
(23.12.17)
Teşekkürler, ama 320'de sağ tıkladığımda sadece "birim sil" seçeneği aktif. Onun harfini değişemiyorum. Bu arada orada eski macos var, belki ondan da olabilir? ben harf değişikliğini orada görünen D için düşünmüştüm.

edit: @nuh, teşekkürler. OK.
0
🌸puc
(23.12.17)
evet windows üzerinde yapabileceğiniz pek bir şey yok sadece bölümü silip yeniden format atabilirsiniz. eğer disk bölümünde önemli datanız var ve yedeklemek istiyorsanız. hemen bir tane usb live linux takıp onunla açın makineyi. böylece windows ve macos bölümlerine linux üzerinden erişip yedeklemek istediğiniz dosyaları direk windows bölümüne kopyaladıktan sonra macos bölümünü windowsta kullanmak için silip yeniden formatlarsınız.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(23.12.17)
(2)

Vsco vsco şişeler

ırene adler
==>Selam herkeslere,instagramda gezinirken çok harika fotolara denk geliyorum.Diom kesin leica filandır bu ekipman.Yukarıya bi geliyorum ekipman iphone 7 bilmem ne oluyor.Sonra fotoğrafın altına göz gezdiriyorum,vsco hastagleri.O programı kaç kere yükleyi sildiğimi hatırlamıom bile.Neden siliyorum??
==>Selam herkeslere,instagramda gezinirken çok harika fotolara denk geliyorum.Diom kesin leica filandır bu ekipman.Yukarıya bi geliyorum ekipman iphone 7 bilmem ne oluyor.Sonra fotoğrafın altına göz gezdiriyorum,vsco hastagleri.O programı kaç kere yükleyi sildiğimi hatırlamıom bile.Neden siliyorum??Yüklediğim zaman program çok karışık geliyor,iyi sonuçlar elde edemiyorum,ben de heves edip bırakıyorum vscoğumuu.

===>Bu programla nası yaratıyolar bu harikaları?Paralı kısımları mı açtırmak lazım?Vsco kullanabilenlerden misiniz?Azıcık tüyo verseniizz ne güzel olurr..
0
ırene adler
(23.12.17)
Vsco populer bir tag oldugu icin koyuluyor fotograflarin altina fakat programin kendisiyle de guzel isler cikabiliyor tabii ki. Parali filtreler de fark yaratiyor olabilir ama ben herhangi bir sey satin almadan guzel sonuclar alabiliyorum. Sadece filtreleri deneyerek degil de exposure, contrast diye baslayan listedeki ayarlarla da oynayin. Bir sure sonra hangisi ne yapiyor, hangi fotografta nasil degisiklik yaratiyor anlarsiniz. Bir de kullanmiyorsaniz Snapseed'i oneririm. Vsco'dan once Snapseed'de kurcaliyorum ben once fotograflari sonra Vsco'ya aktariyorum.
0
voyager 1
(23.12.17)
Voyager +1

Birkaç paralı filtre satın aldım, iyi sonuçlar çıkıyor. Önemli olan filtreleri abartmadan kullanmak.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(23.12.17)
(1)

Outlook mail yönetimi

alkolsuz icecek
günde 200den fazla gerekli gereksiz mail geliyor ve yetişemiyorum.kural koyayım dedim ama olmuyor. çok fazla birimden gelen mailler var. nasıl bir yol izlemeliyim? kategorize etme otomize etme konusunda tavsiyelere açığım. teşekkürler.
günde 200den fazla gerekli gereksiz mail geliyor ve yetişemiyorum.

kural koyayım dedim ama olmuyor. çok fazla birimden gelen mailler var.

nasıl bir yol izlemeliyim? kategorize etme otomize etme konusunda tavsiyelere açığım. teşekkürler.
0
alkolsuz icecek
(23.12.17)
ben to da oldugum mailleri bold ve bordo yapiyorum cc de olduklarimi yesil,ekibe gelenler mavi. boylece baktigim anda yogunlugumu tahmin edebiliyorum.
sizi ilgilendirmeyecek alarm vs varsa onlari farkli klasore atabilirsiniz. bizde cok oluyor.
0
imnotsureabout
(23.12.17)
(1)

Wordpress - FTP gibi işlerden anlayan ACİLL

cryin
Merhaba dostlar. Wordpress tabanlı internet siteme virüs girmiş. "http error 500" hatası aldım. Hosting firması ile görüşüp geçmiş tarihli yedek aldırdım. Dün ftp aracılığı ile kurdum ettim ancak hata bir gün sonra yeniden oldu. Bu konu ile ilgilenecek acil birine ihtiyacım var. uyuyan arkadaşlarını
Merhaba dostlar. Wordpress tabanlı internet siteme virüs girmiş. "http error 500" hatası aldım. Hosting firması ile görüşüp geçmiş tarihli yedek aldırdım. Dün ftp aracılığı ile kurdum ettim ancak hata bir gün sonra yeniden oldu. Bu konu ile ilgilenecek acil birine ihtiyacım var. uyuyan arkadaşlarınız var ise hemen uyandırın. cumartesi gecesi sınırsız yerli içki ve yemek gibi etkinliklerinizi karşılayacak kadar kadar ücret verilecektir.
0
cryin
(23.12.17)
htaccess dosyasını kontrol edebilir misin belki onun ayarlarını kurcalayarak düzeltebilirsin
0
hitsumo
(23.12.17)
(3)

Bir youtube/facebook kanalı

tchuck
ana haber bülteni şeklinde bir konsepti var. tespit falan yapıyorlar, hiciv yapıyorlar. komikli gibi ama hiç güldürmüyor.neydi adı ya? bilindik bir kanal baya, ama berbat bir isim seçtikleri için hatırlamk mümkün değil
ana haber bülteni şeklinde bir konsepti var. tespit falan yapıyorlar, hiciv yapıyorlar. komikli gibi ama hiç güldürmüyor.

neydi adı ya? bilindik bir kanal baya, ama berbat bir isim seçtikleri için hatırlamk mümkün değil
0
tchuck
(23.12.17)
Stolk mu? Bahsettiğin kadar berbat değiller gerçi
0
denef
(23.12.17)
Kurcala mı? Gerçi onlar daha çok röportaj tarzında ve bayağı komikler.
0
taktikmaktikyokbambambam
(23.12.17)
Kamusal Mizah olabilir mi?
0
altin gol atan stoper
(23.12.17)
(7)

Fansız laptopa ne olur?

ırene adler
==>Beyin bedavaymış canlar, duydum ve çok mutlu oldum.:**** Gelelim konumuza, emektar bi laptopum var, iş görüyo saolsun ama fan sesi beni gıcık ediyor. Fandan gelen ses normal fan sesi , takır tukurluk bi durum yok.===>> Eğer bu fanı çıkarırsam laptopa ne olur? Bi macbook air'a dönüşür mü???:D
==>Beyin bedavaymış canlar, duydum ve çok mutlu oldum.:**** Gelelim konumuza, emektar bi laptopum var, iş görüyo saolsun ama fan sesi beni gıcık ediyor. Fandan gelen ses normal fan sesi , takır tukurluk bi durum yok.

===>> Eğer bu fanı çıkarırsam laptopa ne olur? Bi macbook air'a dönüşür mü???:D
0
ırene adler
(22.12.17)
fanla dizayn edilmiş bir laptop fansız kalırsa kendini soğutamaz, işlemci zarar görmeden bilgisayar kendini kapatmazsa aşırı ısınıp bazı kartları bozabilir, sıcaktan dolayı hasar oluşur

modeline göre uygun fan bul bir yerden değiştir. zor değil.
0
idexo
(22.12.17)
Hazır başlamışken klavyeyi de sök belki dokunmatik olur.
Fansız olmaz asla olmaz. :)
0
1adam
(22.12.17)
islemci belli bir sicakliga ulasirsa aniden kendini kapatir bilgisayar korumak icin.
0
qazwsx
(22.12.17)
fan ile dizayn edilmiş laptopun fanını sökmek yanlış fakat şu sıcaklığa gelirse pc'yi kapat, uyar gibi programlar ile sıcaklığı kontrol altına alabiliyorsanız bir deneyin, oyun oynamadığınız sürece sıcaklık çok artmaz.
0
gezegen olan pluton
(22.12.17)
Sekizinci kez Fransız diye okuyorum başlığı
0
taktikmaktikyokbambambam
(23.12.17)
ben dokuzuncu kez okudum
0
regardless of what they say
(23.12.17)
Ciddi sorulduğuna inanamadım ama fansız olmaz. fransız hiç olmaz :)
Benim laptop ın fanı sıkıntılı, ısındıkça donuyor. Sonunda bir yerleri yanacak diye bekliyorum.
0
aslinda sana ne
(04.01.18)
(3)

[windows vista] "Can't communicate with Primary DNS Server"

shi aila
internet servis saglayicim durduk yere hic bir sorun yokken yeni modem göndermis, öbürü eskidi bunu kullanin, bu daha iyi diye. taktim, ettim, bagladim, sifresini kaydettim falan. gel gör ki vistali bilgisayarimla internete giremiyorum. iss modemde sorun olmadigini, sinyalinin susunun busunun tam ye
internet servis saglayicim durduk yere hic bir sorun yokken yeni modem göndermis, öbürü eskidi bunu kullanin, bu daha iyi diye.
taktim, ettim, bagladim, sifresini kaydettim falan.
gel gör ki vistali bilgisayarimla internete giremiyorum.
iss modemde sorun olmadigini, sinyalinin susunun busunun tam yerinde oldugunu söylüyor. ki cep telefonum ile de yeni modem üzerinden yeni kullanici ve sifreyle internete girebiliyorum.

bilgisayar baglanmaya calistigimda birincil dns-serveri ile iletisime gecemiyor uyarisi aliyorum.

denediklerim:

ipconfig /release
ipconfig /renew

netsh int ip reset
netsh winsock reset

tcp/ipv4 de ip ve dns server adreslerini otomatik alacak sekilde ayarli.

windowsun kendi firewallunu hepten deaktive ederek de denedim yine olmadi.

aralarda hem bilgisayari hem modemi yeterince kez acip kapidigimi eklemeyi de borc bulurum.

evet, cözüm önerileriniz nedir? tesekkürler.
0
shi aila
(22.12.17)
pc ye elle kendin DNS adresi gir.
0
washe
(22.12.17)
O da işe yaramadı.
0
🌸shi aila
(22.12.17)
Yardim edebilecek bir kişi bile yok mu?
Duyuru bitmiş cidden :(
0
🌸shi aila
(22.12.17)
(8)

desktop'a ram ekleyecegim de aynisindan mi almak lazim?

seksli harf
https://www.itopya.com/corsair-8gb-vengeance-kirmizi-ddr4-2400mhz-cl14-single-ram/ben de bu ram takili bir 8gb daha ekleyecegim. en iyi performans icin aynisindan mi takmaliyim. cunku yanlis bilmiyorsam maksimum performans icin mhz'leri falan ayni olmasi lazim.
www.itopya.com

ben de bu ram takili bir 8gb daha ekleyecegim. en iyi performans icin aynisindan mi takmaliyim. cunku yanlis bilmiyorsam maksimum performans icin mhz'leri falan ayni olmasi lazim.
0
seksli harf
(22.12.17)
yep. birebir aynısından almak en garanti çözüm. farklı marka aynı mhz ve kapasitede almak dahi sorun çıkartabilir, çıkartmayabilir de. risksiz olsun istiyorsan birebir aynısını al
0
washe
(22.12.17)
Sayın washe, çok haklı. Ben sadece yuh demeye geldim, 480 TL ram mi olur ya hu?
0
John Bloor
(22.12.17)
evet maalesef kur sebebiyle sanirim 8gb ram 480 tl. gittigidiyor'a baktim orada 500 tl'den fazla.
0
🌸seksli harf
(22.12.17)
benim şu an kullandıklarım;

www.itopya.com

evet kullandıkLARım, iki taneler çünkü :)

bu sitede stokta yokmuş ama tanesi 800 lira civarında :/
0
washe
(22.12.17)
Ben farklı marka ve düşük mhz kullandım uyumsuzluk olmadı. 1600 ve 1333tü sanırım. Yüksek almaman gerekiyor ama düşük olabiliyor. Fakat sen yine de aynı mhzyi al. Markayı farklı alabilirsin.

Bu arada ddr4e de gerek yok sanki. 3 hala en popüleri.
0
freetakilir
(22.12.17)
hem ddr3 hem de ddr4 destekli bi anakart yok bildiğim kadarıyla :) ikisinin slotları farklı. o yüzden eskisi ddr4 olduğu için anakart da ddr4 uyumludur. rami ddr4 alman şart.
0
washe
(22.12.17)
link verdiğiniz siteyi daha evvel hiç kullanmadım, belki bunları kullanmak isteyebilirsiniz, fiyatlar da daha uygun gibi duruyor:

www.teknobiyotik.com

inventus.com.tr
0
gkhncnzdgn
(22.12.17)
@gkhncnzdgn

ben pc'yi buradan almistim. direkt ayni ram'i bulayim diye buradan gittigidiyor'dan arattim sadece.

tesekkurler.
0
🌸seksli harf
(23.12.17)
(1)

Netflix tv

ırene adler
===> Evimizde bir lcd tv var. Bu tv'de netflix çalışır mı diye merak ediyorum. Nereye bakmam gerek??? Dijiturk bağlı şu an sadece. İnternete giriyo mu hiç bakmadım. Nasıl yapayım???
===> Evimizde bir lcd tv var. Bu tv'de netflix çalışır mı diye merak ediyorum. Nereye bakmam gerek??? Dijiturk bağlı şu an sadece. İnternete giriyo mu hiç bakmadım. Nasıl yapayım???
0
ırene adler
(22.12.17)
Tv'niz smart tv ise mağazasından indirebilmeniz lazım.
0
kornisch
(22.12.17)
(1)

Facebook bot hk.

tchuck
arkadaşlar selam acil bir sorum var yazılımsal;facebook chatbotlarda, istediğimiz kullanıcılara istediğimiz anda mesaj atabiliyor muyuz?mesela daha önce bizimle diyaloga girmiş bir kullanıcı var. ben bu kullanıcıya 1 ay sonra "selam büşra nasılsın, geçen bana bu ürünleri sormuştun bak bunlar indirim
arkadaşlar selam acil bir sorum var yazılımsal;

facebook chatbotlarda, istediğimiz kullanıcılara istediğimiz anda mesaj atabiliyor muyuz?

mesela daha önce bizimle diyaloga girmiş bir kullanıcı var. ben bu kullanıcıya 1 ay sonra "selam büşra nasılsın, geçen bana bu ürünleri sormuştun bak bunlar indirime girmiş tekrar bakmak ister misin?" tarzı mesaj atabiliyor muyum?

böyle bir izin var mı yani?

yoksa karşı taraf bizimle diyalog kurduktan sonra ona cevap mı verebiliyorum sadece?
istediğim tarihlerde gönderemiyor muyum?
0
tchuck
(22.12.17)
Gearbest reklam mesajı atabiliyor ama istediğiniz oluyor mudur bilmem.
Ücreti karşılığında yapılabilir belki.
0
atom karincanin torunu
(22.12.17)
(2)

Koaksiyel Ses Çıkışı

tuzumkuru
Televizyonumun koaksiyel çıkışını ses sistemimin optiğine bağlamak için adaptör aldım (2. resim). Ona rağmen çalışmadı. Koaksiyel kabloyu tlevizyona taktığımda normal stereo kablo takılmış gibi normal sesi kesmesi gerekiyor mu? Benim televizyon yapmıyor. Sanırım televizyonun çıkışı bozuk. Sizce duru
Televizyonumun koaksiyel çıkışını ses sistemimin optiğine bağlamak için adaptör aldım (2. resim). Ona rağmen çalışmadı. Koaksiyel kabloyu tlevizyona taktığımda normal stereo kablo takılmış gibi normal sesi kesmesi gerekiyor mu? Benim televizyon yapmıyor. Sanırım televizyonun çıkışı bozuk. Sizce durum nedir?

fs1.directupload.net

fs5.directupload.net
0
tuzumkuru
(22.12.17)
Smart tv mi? Bizimkinde tv nin ses ayarları menüsünden tv hoparlörü veya ses çıkışı arasında seçim yapmak gerekiyor.
0
curukturpkokusu
(22.12.17)
@curukturpkokusu, yok bayağı bildiğin gerizekalı benimki. Eski tip. Koaksiyel çıkışı var diye optiğe çevirmek için Çin'den adaptör getirttim. Koaksiyel çıkışı bozuk herhalde anlamadım gitti.

Ayarları kurcaladım da seçtirmiyor çıkışı.
0
🌸tuzumkuru
(22.12.17)
(3)

Yazılımcılar Sorum Size Scheme’de liste halinde

myopati multi minicore
verilen iki kümenin farkını bulan bir fonksiyon yazınız. (Yardımcıfonksiyon olarak, verilen bir elemanın verilen bir kümenin içinde olup olmadığını bulan birfonksiyon yazabilirsiniz.)Bunu yapabilecek var mı?
verilen iki kümenin farkını bulan bir fonksiyon yazınız. (Yardımcı
fonksiyon olarak, verilen bir elemanın verilen bir kümenin içinde olup olmadığını bulan bir
fonksiyon yazabilirsiniz.)

Bunu yapabilecek var mı?
0
myopati multi minicore
(22.12.17)
Bunu uzun yoldan a kümesinin elemanını alıp b kümesinde ki n. elemana eşit mi diye herbirini kontrol ederek yaparsın.

keşke dil de yazsaydın.
0
qobel
(22.12.17)
aynen dil olarak scheme:)
0
🌸myopati multi minicore
(22.12.17)
ghilleinthemist
(22.12.17)
(1)

lokasyona göre üyelik isteyen internet sitesi

tellioglu
duyurucular sorum şöyle:aynı siteye ben buradan girebiliyorum ama arkadaşım abd'den girince üyelik istiyor. bu lokasyondan dolayı mıdır yoksa başka sebepten mi? yoksa IOS veya Android kullanımına, bunların bir sürümüne göre mi değişiyordur?girilemeyen internet sitesi şu: https://www.washingtonpost.c
duyurucular sorum şöyle:

aynı siteye ben buradan girebiliyorum ama arkadaşım abd'den girince üyelik istiyor. bu lokasyondan dolayı mıdır yoksa başka sebepten mi? yoksa IOS veya Android kullanımına, bunların bir sürümüne göre mi değişiyordur?
girilemeyen internet sitesi şu:

www.washingtonpost.com

şayet dünyanın başkaca yerlerinden tıklayıp beni bilgilendirirseniz sevinirim
0
tellioglu
(22.12.17)
vpn le denesin oradaki arkadaşın.
0
bizansa karsi memleket takimi
(22.12.17)
(1)

xiaomi mi 6 arka kapak

morrov
xiaomi mi 6 (mavi) telefonumun arka kapagi dusme sebebiyle bastan asagi catladi. garanti kapsaminda da degil. bir kac yerde plastik arka kapak taktiklarini okumustum. ama ben orijinal (cam) olaninda tabiki de parasiyla taktirmak istiyorum. boyle birseyi yapabilecek yer, servis, veya site bilen var m
xiaomi mi 6 (mavi) telefonumun arka kapagi dusme sebebiyle bastan asagi catladi. garanti kapsaminda da degil. bir kac yerde plastik arka kapak taktiklarini okumustum. ama ben orijinal (cam) olaninda tabiki de parasiyla taktirmak istiyorum. boyle birseyi yapabilecek yer, servis, veya site bilen var mi ?
0
morrov
(22.12.17)
aliexpressgibi yerlerde cam kismi satiliyor olmasi lazim. kim takar servis olarak ? bilemiyorum.
0
evimin paspasi
(22.12.17)
(1)

bu hafıza kartı kurtarılabilir mi?

tosunpasa
yaklaşık 10 senelik, kağıda sarıp beklettiğim hafıza kartı elime aldığım gibi söküldü. bu kart çalışır mı, çalışırsa nasıl çalışır ya da nasıl tamir edebilirim?https://resmim.net/f/eRe1k5.jpg
yaklaşık 10 senelik, kağıda sarıp beklettiğim hafıza kartı elime aldığım gibi söküldü. bu kart çalışır mı, çalışırsa nasıl çalışır ya da nasıl tamir edebilirim?

resmim.net
0
tosunpasa
(22.12.17)
Entegresi,çipi bile sökülmüş mü yanlış mı görülüyor?

Eğer içinde önemli bir veri varsa Sayın bulunsun kenarda'nın dediği gibi denenebilir, ha içinde veri yok sadece kullanmak istiyorsan değmez. Bahsedilen card okuyucu parasına daha büyük kapasitede hafıza kartı alabilirsin.
0
John Bloor
(22.12.17)
(3)

1050 ti ekran kartı?

estimated time left
merhaba. 1050 ti ekran kartı almaya karar verdim. 3 model arasında kaldım. 1- Gigabyte G1 GAMING Nvidia GeForce GTX 1050 Ti 4GB 128Bit GDDR5 DX12, fiyat: 879,43 2- MSI GeForce GTX1050 Ti GAMING X 4GB OC GDDR5 128Bit NVidia DX12, fiyat: 890,43 3- MSI GeForce GTX1050 Ti GAMING 4GB GDDR5 128Bit Nvidia
merhaba. 1050 ti ekran kartı almaya karar verdim. 3 model arasında kaldım.

1- Gigabyte G1 GAMING Nvidia GeForce GTX 1050 Ti 4GB 128Bit GDDR5 DX12, fiyat: 879,43
2- MSI GeForce GTX1050 Ti GAMING X 4GB OC GDDR5 128Bit NVidia DX12, fiyat: 890,43
3- MSI GeForce GTX1050 Ti GAMING 4GB GDDR5 128Bit Nvidia DX12, fiyat: 813,20

benchmark testlerine baktığımda ilk iki model karşılaştırmasında aynı ayarlar üzerinden gigabyte 2-3 fps daha üstün. ses ve ısınma olarak da gigabyte önde. garanti anlamında msi 3, gigabyte 2 yıl garanti veriyor. 3. model ekran kartının frekans değerleri diğerlerine göre biraz daha düşük ama çok fark olacağını zannetmiyorum.

benim gönlüm gigabyte'tan yana. 2-3 fps fark için değil de nedense msi yerine gigabyte alasım geliyor. diğer yandan 3. model en ucuzu, çok fazla fark olmayacağından 70-80 lira farka gerek yok diyorum, hem o da 3 yıl garantili. arkadaşıma göre 2. modeli almalıyım; 1. modelden daha fazla garanti süresine sahip olması, frekans değerlerinin 3. modelden daha iyi olması.

70-80 lira için ne gerek var bu kadar kurcalamaya diyebilirsiniz ama kurcalıyorum işte. iyi kötü cevaplarsanız sevinirim.
0
estimated time left
(22.12.17)
Bu kartı 3 yıl kullanacak mısın zaten, onu da düşün. Böyleyse 3 yıl garantinin de bir anlamı kalmıyor çünkü.

Böyle değilse bile gigabyte derim, sessizlik daha büyük avantaj bence 2-3 fps'den.
0
Bruce
(22.12.17)
gigabyte in anakartlarda güzel bir şöhreti var. msi ise bence ekran kartlarında daha iyi. ben msi alırdım sanıyorum. gigabyte da iyidir ama iki markanın da üzeceğini düşünmüyorum. ekran kartında asus ve msi tercih ederdim.
0
tukenmez adam
(22.12.17)
2. olanı al.

edit: eğer gigabyte gerçekten daha sessiz bir kartsa gigabyte'ı al.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(22.12.17)
(6)

250 watt PSU (power supply) hk.

icim urperiyor
selam. 12 volt led aydinlatma icin besleme ihtiyaci var. evde atil vaziyette duran psu geldi aklima. bunun tek 12v cikisina baglasam butun gucu buradan cekebilir miyim? 20a vermesi lazim teoride ama yuksek bi deger gibi geldi.kisaca psu'larin tekil cikislarinda amper sinirlandirmasi var mi?
selam. 12 volt led aydinlatma icin besleme ihtiyaci var. evde atil vaziyette duran psu geldi aklima. bunun tek 12v cikisina baglasam butun gucu buradan cekebilir miyim? 20a vermesi lazim teoride ama yuksek bi deger gibi geldi.

kisaca psu'larin tekil cikislarinda amper sinirlandirmasi var mi?
0
icim urperiyor
(21.12.17)
üzerinde amper değerleri yazmıyor mu? yazması lazım. yazmadığını farzederek cevaplıyorum, eski bir psu ise (5-6 yıl ve daha eski) 12v çıkışı 20a vermez yeni psularda gpu ihtiyacı arttığı için 12v çıkışları 20a gibi değerlerde. eskilerinde dahaçok 5v ve 3v kullanıldığı için onlar genelde 20a gibi değerler verirler. Led aydınlatman çok uzun değilse 4-5amperden fazla çekmeyecekse sıkıntı yaratmaz.

edit: tek kablodan çekmek yerine www.instructables.com dan power supply from psu diye ara bütün 5v-3v-12v kabloları ayrı ayrı voltajlara göre birbirine bağlayıp çıkış yapmışlar çoğunda yüksek amper gereken yerlerde, yani tek kablo/çıkıştan 20a çekemezsin muhtemelen kablo kalınlıkları yetmez, içini açıp modifiye etmen lazım sitedeki örnekleri iyi incele
0
synch
(22.12.17)
20a civarı akımı 5volt çıkışından alabilirsin ancak. 12 volt çıkışından 1.5-2 amper gibi bir akım çekebilirsin çoğo psudan. kutunun üzerinde hepsi yazması gerekirdi aslında, etiket sökülmedi ise tabii.
0
izole
(22.12.17)
12v cikis degeri kanallar arasinda bolunuyor mu? birden fazla soket var cunku, toplam cikis degeri mi uzerinde yazan? birden fazla soket ciktigi icin soruyorum.

mesela bina girisinde de 50a sigorta olur ama prizden 50a cekemeyiz ya, o hesap.
0
🌸icim urperiyor
(22.12.17)
Sigorta ve priz örneği doğru bir örnek değil, sigortadaki amper değeri dayanabileceği en yüksek değeri gösterir.

Yanlış hatırlamıyorsam bütün voltajlar kendi içinde aynı kaynaktan besleniyordu. yani her 5V bir kanal, her 12V ayrı bir kanal gibi. Kapağını açıp doğrulayabilirsin.

Kaç metre led kullanacaksın, kaç ampere ihtiyacın var hesapladın mı? Belki de işini görecek hayli hayli.

Ben olsam direkt takar denerdim, en fazla ledden tam ışık verimi alamazsın. Bir zarar vereceğini sanmam.
0
John Bloor
(22.12.17)
su an memlekette degilim, acip bakamadim. tek kaynaktan besleniyorsa harika, icine dogrudan lehimlerim. fakat bu sefer de fan aklima geldi, cok ses yapar mi diye dusunmeye basladim. 2 amper yeterli olacak sanirim, tam hesap yapmadim ama yaklasik 4 metre 5050 led serit, metre basina 60 led var.
0
🌸icim urperiyor
(22.12.17)
metrede 1.2 amper çekiyormuş 5050 olanlar, 4 metresi 4.8 amper yapar.

Ben olsam denerdim, power suply'ye diğer voltajlardan yük binmeyecek. Çalıştırma ihtimali yüksek.

Olmadı 5 amper led trafosu 20 TL, hem daha ufak daha kibar.

Elindeki led şerit değerli bir şey ve bozulmasından korkuyorsan 5 amper çeken 12 volt herhangi bir cihaz ve ölçü aleti ile elindeki power suplyyi dene, Ledi sonra tak.

Power supply koyacağın yer ferah ve havadar ise, estetik kaygısı da yoksa aç kapağını hava alsın fansız da çalışır. İlla fan çalışsın ses de yapmasın dersen, eski fan ses yapıyorsa fanı değişirsin.
0
John Bloor
(22.12.17)
(2)

1 hatta 2 modem bağlanır mı? Ya da ne bağlanır?

cmysn
Şöyle ki ağalar;Modemim evde salonda... Masaüstü bilgisayarım ve ps4 modeme kablo ile bağlı. Yatak odasındaki tv ise interneti kablosuz alıyor. Sorun şu ki wifi ile çok sıkıntılı internet alıyorum. Kabloyla 45-50 mbit hız alıyorken, wifiden çok değişken aralıklarda -bazen 1 mbit bazen 3 bazen 5- sağ
Şöyle ki ağalar;

Modemim evde salonda... Masaüstü bilgisayarım ve ps4 modeme kablo ile bağlı. Yatak odasındaki tv ise interneti kablosuz alıyor. Sorun şu ki wifi ile çok sıkıntılı internet alıyorum. Kabloyla 45-50 mbit hız alıyorken, wifiden çok değişken aralıklarda -bazen 1 mbit bazen 3 bazen 5- sağlıksız bir internet alabiliyorum. Netflix falan hep donuyor, tablette de durum farklı değil. biraz araştırdım bluetooth mluetooth hep etkiliyormuş bu bağlantı durumunu. benden de maaşallah bluetooth bol. kızın telsizi bile etkiliyormuş. neyse...

benim tenin altında da internet çıkışı var. modemi oraya alsam bu kez pc ve ps4'te sıkıntı yaşayacağım. yatak odasına da bişey taksam ve ordan da interneti kablosuz alsam tvye. nasıl yaparım bunu? bi modem daha mı takmam lazım? teknolojiden anlarım ama bu networking olayına hiç basmıyor kafam. router var mesela ne işe yarar bir türlü anlamış değilim :) galiba bu işe yarıyor. bir bilen aydınlatsın allah için. takıyorum böyle şeyleri kafaya.

sağolun var olun.
0
cmysn
(21.12.17)
Powerline
0
passion rules the game
(21.12.17)
Selam,

Modemden ikinci bir noktaya cat5 kablo çekip access point kullanırsanız işinizi görecektir.
0
allegrezi
(21.12.17)
(2)

binance bitcoin transferi

esra rengiz
btcturk sitesinden bitcoin transferi yaptım. binance hesabım henüz onaylanmadı. 3 saat geçmesine rağmen transfer gerçekleşmedi. yarım saat bir saate transfer oluyor diye yazıyordu birçok yerde. 3 saat olmasına rağmen btcnin binance'a geçmemesi normal midir, daha bekletir mi?
btcturk sitesinden bitcoin transferi yaptım. binance hesabım henüz onaylanmadı. 3 saat geçmesine rağmen transfer gerçekleşmedi. yarım saat bir saate transfer oluyor diye yazıyordu birçok yerde.
3 saat olmasına rağmen btcnin binance'a geçmemesi normal midir, daha bekletir mi?
0
esra rengiz
(21.12.17)
1 gün bekleyen var, blockchain ağının yoğunluğuna göre değişiyor ki şu an ortalık karışık malum BTC tepe takla düşüyor.

Biraz daha bekleyin olmadı BTCTürk'e ticket açarsınız. Bir de aşağıdaki siteden size verilen tx ile bakar mısınız işlemin ne durumda olduğuna

blockchain.info
0
chicha
(21.12.17)
unconfirmed transaction diyor. biraz daha bekleyelim bakalım. bilgi için teşekkürler
0
🌸esra rengiz
(21.12.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.