Giriş
(3)

Excel yazdırma

fatalsoul
Yüzlerce excel dosyam var, 4 sayfadan oluşuyor bunların ilk sayfasını yazdırmak istiyorum. Kolay bir şekilde yapma yöntemi var mı acaba?
Yüzlerce excel dosyam var, 4 sayfadan oluşuyor bunların ilk sayfasını yazdırmak istiyorum. Kolay bir şekilde yapma yöntemi var mı acaba?
0
fatalsoul
(21.12.17)
Dosyaları seçip sağ tuş yapıp “Yazdır” diyin. Böylelikle her çalışma kitabının aktif olan sayfası yazdırılacaktır. Ama hepsinin ilk sayfası içim Makro yazmak gerekir.

Umarım her çalışma kitabının ilk sayfası aktiftir.
0
birdenbire
(21.12.17)
Mağlesef tamamı aktif 4 sayfayıda yazdırıyor
0
🌸fatalsoul
(21.12.17)
Tamamını pdf e çevirip 1. 5. 9.... Sayfayı yazdır yapılabilir mi?
0
🌸fatalsoul
(21.12.17)
(5)

iphone'a mouse bağlanır mı?:D

jamiro
BT ile klavye bağlanıyor ama mouse da bağlanır mı çok merak ediyorum?
BT ile klavye bağlanıyor ama mouse da bağlanır mı çok merak ediyorum?
0
jamiro
(21.12.17)
bağlanır. hem pcye hem iphone kurulan program vardı. unuttum ama ismini.
0
caletti
(21.12.17)
nope. caletti'nin dediği pc yi iphone üzerinden kontrol için. iphone'u fare niyetine kullanıyorsun.
0
washe
(21.12.17)
malesef
0
sta
(21.12.17)
iPhone'da imleç var mı? Yok. Yani hayır.

Edit: İlginçmiş ama bildiğin gibi Android rahatça modifiye edilebiliyor, iOS'da mümkün değil.
0
i was made for you
(21.12.17)
@i was made for you, Android’de de yok ama mouse bağlanabiliyor.
0
🌸jamiro
(21.12.17)
(2)

Acilll iphone 7 hata

visha
Arkadaşlar merhabaİphone 7 kullanıyorumTelefon sürekli olarak touch ıd ve şifre istiyor.Bunu düzeltmem mümkün mü?Ve nasıl düzeltebilirim?Şimdiden çoooooook teşekkür ederi
Arkadaşlar merhaba
İphone 7 kullanıyorum
Telefon sürekli olarak touch ıd ve şifre istiyor.
Bunu düzeltmem mümkün mü?
Ve nasıl düzeltebilirim?
Şimdiden çoooooook teşekkür ederi
0
visha
(21.12.17)
bana ortada bi hata varmış gibi gelmedi.
0
washe
(21.12.17)
Bildirimleri kapat ve telefonunu son sürüme yükselt diyen arkadasa cok tesekkurler , sorun bu şekilde çözülmüş oldu
0
🌸visha
(22.12.17)
(2)

Google Drive Sorusu

ruhu sarisin
Selam,İlk defa telefonuma google drive kurdum ve fotoğrafların hepsini yedekledim senkronizasyonu açarak. Şimdi senkronize olduğu için telefondan resimleri silince oradan da silinecek mi? Ben istiyorum ki telefona resim geldikçe oraya yüklesin ama telefondan resmi silince oradan silinmesin. Nasıl ya
Selam,

İlk defa telefonuma google drive kurdum ve fotoğrafların hepsini yedekledim senkronizasyonu açarak. Şimdi senkronize olduğu için telefondan resimleri silince oradan da silinecek mi? Ben istiyorum ki telefona resim geldikçe oraya yüklesin ama telefondan resmi silince oradan silinmesin. Nasıl yapacam bunu?
0
ruhu sarisin
(21.12.17)
Drive değil Google Photos kurun, hem böylece Drive kotanızdan da yemezsiniz, telefondan silseniz de Photos'ta kalır. Photos'un bir sürü ekstra özelliğini de (fotoğraflar içinde arama, otomatik editler vb) kullanmış olursunuz.
0
crown
(21.12.17)
Drive'ın ayarı vardı. Preferences altında Remove Files everywhere gibi bir seçenek olması gerek. Oradan seçim yapabiliyorsunuz.
0
monogram
(21.12.17)
(3)

Laptop açılmıyor. Ne yapmalıyım?

neyyirnevcivan
Oyun oynarken biranda dondu. Kapattım. Tekrar açma düğmesine bastigimda 'windows açılıyor' kısmı çıkıyor.uzun süre bekliyorum ama giriş ekranı açılmıyor.win 7 kurulu. Lenovo z580
Oyun oynarken biranda dondu. Kapattım. Tekrar açma düğmesine bastigimda 'windows açılıyor' kısmı çıkıyor.uzun süre bekliyorum ama giriş ekranı açılmıyor.win 7 kurulu. Lenovo z580
0
neyyirnevcivan
(21.12.17)
sistem geri yükleme yapar, bi' de öyle denerdim ben senin yerinde olsam.
0
dgr
(21.12.17)
Format gerekiyor
0
🌸neyyirnevcivan
(21.12.17)
win 7 usb ya da cd si ise baslangıc onarma yapmaya calis
0
kingcyrax
(21.12.17)
(3)

basit mysql sorusu

obez kirpi george
merhaba, elimizdeki data şöyleinsan tablosuinsanId isim ...1 ahmet ...2 mehmet ...insanlarca sevilen içecek tablosuid insanId icecekId1 1 12 1 23 2 34 3 15 3 7içecekid isim1 kola2 sarıkola3 oralet(primary ve foreign keyleri anladınız siz)ben öyle bir sorgu çekeyim ki sadece kola ve sarıkola seven a
merhaba, elimizdeki data şöyle


insan tablosu
insanId isim ...
1 ahmet ...
2 mehmet ...


insanlarca sevilen içecek tablosu
id insanId icecekId
1 1 1
2 1 2
3 2 3
4 3 1
5 3 7

içecek
id isim
1 kola
2 sarıkola
3 oralet

(primary ve foreign keyleri anladınız siz)

ben öyle bir sorgu çekeyim ki sadece kola ve sarıkola seven ama oralet sevmeyenler gelsin. içecek tablosunda kola ve sarıkola kaydı olsun ama kahve kaydı yoksa gelsin
0
obez kirpi george
(21.12.17)
select * from kola ve sarı kola sevenler
INTERSECT
select * from oralet sevmeyenler
0
altinci nesil caylak
(21.12.17)
intersect ve minus operatoru yok ne yazık ki
0
🌸obez kirpi george
(21.12.17)
select *
from insan_icecek
where icecek_id not in (3)
and insan_id in (select insan_id
from insan_icecek
where icecek_id in (1,2))

inner sorguda kola ve sarıkola seven insanların insan_id'sini buldum. yukarısındaki sorguda ise kola ve sarıkola seven insanlar içerisinde oralet sevmeyenleri buldum.
0
contavolta
(21.12.17)
(4)

erkek takım elbise sorusu

superb
uzun zamandır network'ten alıyordum takımlarımıbu sezon kesimler inanılmaz dar, pantolonlar tayt gibiitalyan kesim seviyorum epey dinamik duruyor ama bu kadarı fazlahangi markaları önerirsinizboy 1,76 - kilo 75 - yaş 31hangi mağaza, avm, outlet olduğunu da yazarsanız süper oluryer istanbul
uzun zamandır network'ten alıyordum takımlarımı
bu sezon kesimler inanılmaz dar, pantolonlar tayt gibi
italyan kesim seviyorum epey dinamik duruyor ama bu kadarı fazla

hangi markaları önerirsiniz
boy 1,76 - kilo 75 - yaş 31

hangi mağaza, avm, outlet olduğunu da yazarsanız süper olur

yer istanbul
0
superb
(21.12.17)
bütçeniz için sıkıntı değilse incelemenizde fayda var bence. ceket - pantolon ayrı ücretlendiriliyor. ama giyildiğinde kaliteli bir görünüme sahip oluyorsunuz:)

www.massimodutti.com
0
evrimini tamamlamis hamambocegi
(21.12.17)
ne kesimi bilmiyorum ama damat tween iyi ve dinamik görünüyor bence.
0
karamaleksey
(21.12.17)
fabrika'nın takımları bana cuk diye oturuyor. kalitesini de beğeniyorum, fiyatı da çok uçuk değil. tavsiye ederim. boynerlerin tamamında var.
0
Kusursuz dostlarin dort ayagi vardir
(21.12.17)
70 kiloya dusun.
0
imelih
(21.12.17)
(3)

Chromium Virüsü

sevgikusunkanadinda
Bir arkadaşımın bilgisayarına bundan bulaşmış. Sanırım açık kaynak kodlu tarayıcı kaynaklı bir şey, ayrıntısını anlayamadım maalesef.Nasıl temizlenebileceği konusunda bilgisi olan var mıdır?
Bir arkadaşımın bilgisayarına bundan bulaşmış. Sanırım açık kaynak kodlu tarayıcı kaynaklı bir şey, ayrıntısını anlayamadım maalesef.

Nasıl temizlenebileceği konusunda bilgisi olan var mıdır?
0
sevgikusunkanadinda
(21.12.17)
chrome uzantılara yülenen bi uzantı ile bulaşıyor, uzantıyı kaldırdıktan sonra denetim masasından da silmen lazım.

ama öncesinde chrome sağ tık hedef bul da " işareti sonrasında (yani chrome.exe devamında yer alan) şeyleri simen lazım.
0
zugas
(21.12.17)
malwarebytes ile bilgisayarı taratın
0
follow rivers
(21.12.17)
chromium kullandığına göre bu arkadaş aynı zamanda linux kullanıcısı. virüs olduğuna nasıl karar vermiş biraz detay daha verilirse biz de arştırırız.

ben ubuntu kullanıyorum, tarayıcı olarak ta opera kullanıyorum ama bazen chromium kullandığım da oluyor. merak ettim şimdi konuyu.
0
izole
(21.12.17)
(3)

npm kullanımı?

estimated time left
merhaba. github'da bir proje buldum. projeyi indirip masaüstüne çıkardım. projenin adımlarını gerçekleştiriyorum fakat çalıştıramadım. projedeki how to use kısmı şu şekilde1-Run "npm install".2-Customize your resume in the "resume/" directory: edit your data "data.yml" and replace your profile-pictu
merhaba. github'da bir proje buldum. projeyi indirip masaüstüne çıkardım. projenin adımlarını gerçekleştiriyorum fakat çalıştıramadım. projedeki how to use kısmı şu şekilde

1-Run "npm install".

2-Customize your resume in the "resume/" directory: edit your data "data.yml" and replace your profile-picture "id.jpg".

3-Preview resumes with "npm run dev".

bu adımları gerçekleştirdim ama proje nerden çalışıyo, nasıl görücem bilmiyorum? npm kullanımını bilmediğimden beceremedim. localhostta mı çalışıcak? böyleyse hangi porttan çalışıcak? yardım ederseniz sevinirim.

proje linki: github.com
0
estimated time left
(20.12.17)
Console'da eksik paket veya benzer başka bir hata yer almıyorsa eğer localhost ile uygulamayı görmen lazım. Npm run dev komutundan sonra muhtemelen hangi portta serve edildiği yazar.
0
IncredibleMau
(20.12.17)
IncredibleMau 'nun dedigi gibi hata almadan npm run dev 'i calistirdiysan zaten console'da

"> Listening at http: // localhost:8080"

mesajini gorebilirsin

Bu arada npm install ve npm run dev komutlarini proje directory'sinde calistirman gerekiyor diye tahmin ediyorum
0
elon
(20.12.17)
cevaplar için teşekkürler. çıkardığım dosyaların bulunduğu klasörün yolunu belirtirken hata yapıyormuşum düzelttim ve oldu.
0
🌸estimated time left
(20.12.17)
(1)

haberin devamı için tıklayın sorusu

tellioglu
bir internet sitesi hazırlıyoruz, haberin ilk 2 3 cümlesini yazdıktan sonra devamı için tıklayın diye haberin orjinaline yönlendiriyoruz. ama orjinal site üyelik istiyor okumak için. bizim sitedekileri diğer sitedeki yönlendirdiğimiz yazıyı okumalarını nasıl sağlayabiliriz? var mıdır bi fikri olan?
bir internet sitesi hazırlıyoruz, haberin ilk 2 3 cümlesini yazdıktan sonra devamı için tıklayın diye haberin orjinaline yönlendiriyoruz. ama orjinal site üyelik istiyor okumak için. bizim sitedekileri diğer sitedeki yönlendirdiğimiz yazıyı okumalarını nasıl sağlayabiliriz? var mıdır bi fikri olan? yada şurda buna benzer bir şey gördüm diye yollayabileceğiniz bir site örneği var mı?
0
tellioglu
(20.12.17)
Haberin devamı için tıklayın mesajlarına sadece bir iki kere olumlu yanıt verip siteye gittim, o da haber çok ilgimi çektiği için. Üyelik isteyenlerden direkt geri döndüm. Haberin ilgimi çekmesi bile siteye üye olmamı sağlamadı yani. Haberi başka kaynaktan bulmak daha az zahmetli.
Ha şu olabilir, yorumunu okumak istediğim bi yazardır, başka yerde bulamayacağım bişeydir, o zaman girebilirim.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(22.12.17)
(1)

Referansla üye olunca ne oluyor?

liberal
Ben birinin referanslı linkli ile üye olursam bu kişi ne kazanıyor, ben 1 btc alsam ona da belli oranda mı gidiyor yoksa belli bir tutar sabit mi?
Ben birinin referanslı linkli ile üye olursam bu kişi ne kazanıyor, ben 1 btc alsam ona da belli oranda mı gidiyor yoksa belli bir tutar sabit mi?
0
liberal
(20.12.17)
Borsaya ödediğin komisyonların bir kısmı refere eden kişiye gidiyor.
0
cakabo
(20.12.17)
(3)

Kindle açma kapama sorunu

aerolaconic
Arkadaşlar bir yerlerden elime 4. nesil bir kindle geçti. 1 ay boyunca sorunsuz, gayet güzel kullandım. ancak dün açmak istediğimde açılmadı. açma tuşuna uzun süre basarak açıldı, ancak aynı tuşa tekrar basınca ekran koruyucu gelmesi gerekirken gelmedi. belli bir süre sonunda kendiliğinden bekleme m
Arkadaşlar bir yerlerden elime 4. nesil bir kindle geçti. 1 ay boyunca sorunsuz, gayet güzel kullandım. ancak dün açmak istediğimde açılmadı. açma tuşuna uzun süre basarak açıldı, ancak aynı tuşa tekrar basınca ekran koruyucu gelmesi gerekirken gelmedi. belli bir süre sonunda kendiliğinden bekleme moduna geçiyor ama tekrar açmak için illa açma tuşuna uzun süreli basmak (sanırım hard reset diyorlar) basmak ve sıfırdan açılmasını beklemek gerekiyor. bunun dışında açıldıktan sonra bir sıkıntı yok, tüm özellikler çalışıyor. Ne yapabileceğim hakkında bilgisi olan var mı?
0
aerolaconic
(20.12.17)
Şarjını tamamıyla boşaltıp sonra tam şarj edip denediniz mi
0
EasyTiger
(20.12.17)
Aslında denemedim. akşam şarj yarıdaydı, belki gösterdiğinden daha azdır diyerek doldurdum. bu akşam dediğiniz gibi yaparım. Lakin şarjıda bitecek gibi değil meretin, epey oynamak gerekecek :)
0
🌸aerolaconic
(20.12.17)
Wi-fi açın :)
0
EasyTiger
(20.12.17)
(1)

GIT soruları

fadetoreality
Merhaba,Tek başıma kullandığım bir lokal, iki de remote (Gitlab ve Bitbucket'ta) branch'li bir repo var. Yanlış açıklama yazarak birkaç commit yaptım ve remote branch'lere de pushladım. Son commitleri silmek için uğraşırken şuursuzca rebase filan yaptım. En son şöyle bir şeyler yaptım: git re
Merhaba,

Tek başıma kullandığım bir lokal, iki de remote (Gitlab ve Bitbucket'ta) branch'li bir repo var. Yanlış açıklama yazarak birkaç commit yaptım ve remote branch'lere de pushladım. Son commitleri silmek için uğraşırken şuursuzca rebase filan yaptım. En son şöyle bir şeyler yaptım:

git reset --hard HEAD~3
git push -f

Bu oldu gibi, sonra tekrar düzgün açıklamalarla commitledim ve şimdilik çalışıyor sanırım. Ama güvenilir mi emin değilim. Mesela TortoiseGit ile dosyalar küçük olmasına rağmen diff çok yavaş açılıyor, bir şeyleri bozduğumdan olabilir mi diye kuşkulandım.

Sorularım şöyle:

1) Repository'yi bozmuş olabilir miyim?
2) Eski commit'lerde bir sorun olabilir mi? Özellikle rebase'den korktum biraz.
2) TortoiseGit'den loglara baktığımda son sync edilmiş satırda master, gitlab/master, bibucket/master ve gitlab/HEAD var. Bu normal mi?

Teşekkürler...
0
fadetoreality
(20.12.17)
bu gibi durumlarda git reflog isini baya cozer. Yaptigin her hareketib kaydini tutuyor ve geriye donmen daha kolay oluyor.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(20.12.17)
(4)

Virüs Spam Temizleme

deadwampir
selamlar!çalışanlarımızdan birisi 'office' kuruyorum diye bilgisayarıma türlü çeşit hınzırlıklar kurmuş1. mozillanın araması bing oluyor, ne yaparsam yapayım google'a dönmüyor.2. herhangi bir siteye girerken birden farklı (kumar vs) sitesine sekme atıyor.bu arada normal antivirüste bulamadım birşey.
selamlar!
çalışanlarımızdan birisi 'office' kuruyorum diye bilgisayarıma türlü çeşit hınzırlıklar kurmuş

1. mozillanın araması bing oluyor, ne yaparsam yapayım google'a dönmüyor.
2. herhangi bir siteye girerken birden farklı (kumar vs) sitesine sekme atıyor.

bu arada normal antivirüste bulamadım birşey.

bir zamanlar bir rar dosyası vardı, çıkarıp çalıştırınca tertemiz yapıyordu. adını bile hatırlamıyorum.

var mı bir tavsiyesi olan?

Şimdiden teşekkürler...
0
deadwampir
(19.12.17)
Combofix
0
simderun
(19.12.17)
Adw cleaner senin ilacin.
0
imelih
(20.12.17)
Bende de firefox ta böyle problemler oluyodu SUPERAntiSpyware, malwarebytes bi de webrootla tarattım ikişer kez. tarayıcılarla ilgili sorunlar ortadan kalktı.
0
unifeel
(20.12.17)
Norton Power Eraser
0
lebenlius
(20.12.17)
(2)

Cubase LE AI Elements 8 No valid License found. The program will quit now.

daglien
Selam,Yamaha THR10 model bir amplifikatör almıştım ve içinden deneme sürümü olarak cubase çıktı. kullandım, satın almaya karar verdim. kredi kartıyla aldım. Activation Code'u girdiğimde başlıktaki hatayı veriyor. başlıktaki şekilde Google'dan tarattım. elicencer ile çözüme ulaşanlar olmuş. bendeki e
Selam,

Yamaha THR10 model bir amplifikatör almıştım ve içinden deneme sürümü olarak cubase çıktı. kullandım, satın almaya karar verdim. kredi kartıyla aldım.

Activation Code'u girdiğimde başlıktaki hatayı veriyor. başlıktaki şekilde Google'dan tarattım. elicencer ile çözüme ulaşanlar olmuş. bendeki elicencer ekteki resimdeki gibi açılıyor ve devamı gelmiyor.

fikri olan var mı çözüm adına?
0
daglien
(19.12.17)
e fotoda cubase 6'nin lisansı görünüyor. çalışmaması normal.

kılavuzda yazan adımları takip ederek aktivasyonu kolaylıkla yapabilirsin. yapamıyorsan steinberg yardımcı olur. çok da süper yardımcı olur hatta.
0
alperz
(20.12.17)
steinberg'i türkiye'de compel satıyor. ara onları bakalım.
0
alperz
(06.02.18)
(5)

Win 10 ssd sonrası hddyi görmüyor

apathetic
Merhaba Windows guruları. Masaüstü pcye ssd taktım çok da iyi hızlı oldu ama eski hddyi görmüyor uyku moduna alıp tekrar açınca görmeye başlıyor hddyi. Bu sorun başlayalı pc açılış hızı 8 9 saniyeden 1 2 dk ya çıkmaya başladı ssd çok hızlı açıyordu şimdi yavaş açılıyor. Bu uyku moduna girip çıkınca
Merhaba Windows guruları. Masaüstü pcye ssd taktım çok da iyi hızlı oldu ama eski hddyi görmüyor uyku moduna alıp tekrar açınca görmeye başlıyor hddyi. Bu sorun başlayalı pc açılış hızı 8 9 saniyeden 1 2 dk ya çıkmaya başladı ssd çok hızlı açıyordu şimdi yavaş açılıyor. Bu uyku moduna girip çıkınca hddyi görmesi neyden kaynaklı olur nasıl düzelir bir türlü cevap bulamadım buna. Pcyi açıyorum peşinden uyku moduna alıp tekrar başlatıyorum anca öyle görüyor hddyi.
0
apathetic
(19.12.17)
jumper ayarıyla ilgili olabilir. bunu araştırın önce.

bir de hdd'nin bağlı olduğu girişi değiştirin fazladan giriş varsa.
0
himmet dayi
(19.12.17)
Jumper ayarı ne oluyor tam olarak? Diğer girişlerde de aynısı oluyor yazılımsal gibi geldi çünkü uyku moduna alınca şak diye açıyor
0
🌸apathetic
(20.12.17)
Araştırın derken Google'a jumper ayarı yazmanızı kast etmiştim. İlk sırada çıkan linki atıyorum, gayet anlaşılır şekilde anlatılmış:

www.chip.com.tr
0
himmet dayi
(20.12.17)
şimdiki sata disklerin bazılarında var jumper ama sadece çalışma hızını değiştirmek için kullanılıyor. dolayısıyla eskiden bu diskte sisteminiz çalışıyordu ve sonradan zaten bu jumper ı değiştirmediysenizve diskleriniz sata ise "jumper" ayarı falan hiç kafanızı karıştırmayın boşuna. eskidendi o ide diskler döneminde aynı kablo üzerindeki iki diskin hangisinin birinci (master) hangisinin ikinci (slave) disk ayarını belirlerdi.
bence öncelikle bilgisayarıma sağ tıklayıp yöneti seçin. ardından disk yönetimine girin burada bahsettiniz diski görüp göremediğinizi kontrol edin. eğer burada da disk görünmüyorsa. yazılımsal değilde donanımsal bir sorunla karşı karşıyasınız demektir. bu durumda denemeniz gereken diskin bağlı olduğu güç ve sata kablolarını değiştirmek. bu da olmadı en kötü anakart üzerinde diskin bağlı olduğu sata portunu değiştirip bir denemenizi önerebilirim.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(20.12.17)
Çok teşekkür ederim cevaplar için donanımsal olsa hiç görünmez gibi geliyor. 3 4 tane hdd için kablo var hepsine denedim aynı sonuç. acaba pc ssd ile hızlı açıldığı için hdd yetişemiyor olabilir mi hızına? mesela bugün açtım değiştirdim yine aynı diskleri yeniden tara deyince de açılıyor hdd ama kendiliğinden saatler de geçse gelmiyor. sanki kapalı konumda da uyku moduna alınca ya da diskleri tara deyince düğmesine basılıp açılıyor gibi. jumper yapılan yerde o küçük aparattan yok bende ve oraya girecek bi kablo da görünmüyor kasa içinde. bir türlü çözemedim.
0
🌸apathetic
(21.12.17)
(1)

Microsoft Office Word 2003

karamuratbenim
MerhabalarWord ekranında escape tuşu ile üzerinde şeritlenmiş yazıyı komple silebiliyordum, fakat şimdi silinmiyor. tek tek basmak zorunda kalıyorum silmem gereken yazıyı silmek için. Bu sorunu nasıl çözebiliriz?
Merhabalar
Word ekranında escape tuşu ile üzerinde şeritlenmiş yazıyı komple silebiliyordum, fakat şimdi silinmiyor. tek tek basmak zorunda kalıyorum silmem gereken yazıyı silmek için.

Bu sorunu nasıl çözebiliriz?
0
karamuratbenim
(19.12.17)
backspace ya da delete tuşuna basmayı deneyin.
0
cern de cayci olmak vardi
(19.12.17)
(1)

"permission password" korumalı pdfi worde dönüştürüp karakter sayımı

theconqueror
yapmam gerekiyor. Nasıl dönüştürebilirim. Elinde bu imkan olan varsa gönderebilir miyim? Çok teşekkür ederim
yapmam gerekiyor. Nasıl dönüştürebilirim. Elinde bu imkan olan varsa gönderebilir miyim? Çok teşekkür ederim
0
theconqueror
(19.12.17)
aşağıdaki ilk site ile şifreyi kaldırın. ikinci ile word'e çevirin.

pdfunlock.com

pdf2doc.com
0
co2s2
(19.12.17)
(4)

Müzik kasetini dijital ortama aktarma

deneme
Merhabalar,Bu işi yapabilecek, ya da yapabilecek birini tanıyan bir arkadaş var mıdır aramızda?
Merhabalar,

Bu işi yapabilecek, ya da yapabilecek birini tanıyan bir arkadaş var mıdır aramızda?
0
deneme
(19.12.17)
elinde kasetçalar varsa iki tarafı erkek ses kablosu alıp kendin halledebilirsin.
0
sutlu nescafe
(19.12.17)
Zamanında az uğraşmadık, sırf bu işi için kaliteli sony/aiwa walkman alırdık.

Elinizde herhangi bir kaset çalar var ise, ve de kulaklık ya da line çıkışı var ise pc'nin line in girişine bağlayıp bşr kayıt programı ile kayıt edeceksiniz.

Sonra mp3 ya da farklı bir formata dönüştürürsünüz. Kayıt edeceğiniz şarkı ya da albümü tamamen dinleme/play süresince vakit alacak bu işlem.

Gerçi "nasıl yaparım" dememişsiniz, yapan birini sormuşsunuz ama olsun :)
0
John Bloor
(19.12.17)
Arkadaşlar hepinize çok teşekkürler ama bunu yapacak birini arıyorum ben :(
0
🌸deneme
(21.12.17)
Bunu buldum, ara bir konuş istersen.

www.renkyapim.com
0
John Bloor
(22.12.17)
(4)

iPhone şarj adaptörü

cursor
Merhaba suserler,Bizim iPhone 6+ ların şarj adaptörleri sizlere ömür. Orjinal diye satılanlar eşek gibi pahalı. Özellikle önerebileceğiniz bir marka model var mı? Yoksa önüme geleni yapıştırıp geçeyim mi?
Merhaba suserler,

Bizim iPhone 6+ ların şarj adaptörleri sizlere ömür. Orjinal diye satılanlar eşek gibi pahalı. Özellikle önerebileceğiniz bir marka model var mı?
Yoksa önüme geleni yapıştırıp geçeyim mi?
0
cursor
(19.12.17)
aciliyetin yoksa aliexpress'ten ugreen ve baseus markalara bakmanı tavsiye ederim.
0
battal gemalmaz
(19.12.17)
ttec ler iyi, mfi olanları tercih edin
0
yokky
(19.12.17)
Tears of Devil
(19.12.17)
Hocam zamanın varsa aliexpresste çok ucuza ürünler var. Al bir kaç tane, bir iki haftaya gelecektir. Bozulmadan kullanabilirsin. Tr de sattıkları s link falan zaten hep çin üretimi ürünler. Çok kaşiteli storelar var. Şanslıysan ürün 1 hafTada eline geçer. Şanssızsan 2 ya da 3 hafta beklemek zorunda kalabilirsin. Aklımda bir marka var ama hatırlayamıyorum. Hatırladığımda bu entryi editleyecrğim. Bir de mesela aldın diyelim 2 hafta sonra arıza yaptı, çok rahat iade edebiliyordu. Ve paranı alabiliyorsun. Aliexpress candır. Şiddetle öneririm. Ama kur fiyatlarından ötürü şu sıralar sıkıntı
0
empty man
(19.12.17)
(8)

Eğer elektrik bedava olursa, ısıtma hakkında

denizaya
Bu akşam saatlerinde iş yerindeki abilerin bi muhabbeti aklıma takıldı;Abilerden biri diyor ki; eğer elektrik bedava olsaydı bile elektiğin ısıtma kalitesi doğalgazın ısıtma kalitesini vermezdi. Doğalgaz ile bütün evin odaları ısınırken, elektrik ile sadece belli bir bölgeyi ısıtırdı, daha elektrikl
Bu akşam saatlerinde iş yerindeki abilerin bi muhabbeti aklıma takıldı;

Abilerden biri diyor ki; eğer elektrik bedava olsaydı bile elektiğin ısıtma kalitesi doğalgazın ısıtma kalitesini vermezdi. Doğalgaz ile bütün evin odaları ısınırken, elektrik ile sadece belli bir bölgeyi ısıtırdı, daha elektrikle her yerin ısınacağı bir teknoloji yapılamadı, o zamanda yapılamazdı. elektrik bedava olsaydı bile millet elektrik ile ısınmazdı yine pahalı doğalgazı seçerdi dedi..

Bu adam birde Telekom satınalma müdürü...söylediklerinde haklılık payı var mı, bana biraz saçma geldi açıkcası.
0
denizaya
(18.12.17)
doğuda adamlar kaçak elektrikle seralara ısıtıcıları döşeyip sera ısıtıyor kışın.demekki oluyor.sizin müdür kız filan tavlmaya çalışıyor heralde.
www.milliyet.com.tr
0
birdposing
(18.12.17)
Elektrikli isiticlarin hepsini Ufo gibi saniyor herhalde.

Benim evdeki tum radyatorler elektrikli, gayet de guzel isiniyor tum ev.
0
crown
(18.12.17)
Birisi anlatmıştı ama kim olduğunu hatırlamıyorum. 2000lerin başlarında diyarbakırda bir eve misafirliğe gitmişler. Yatakların altına koyulan metal somyayı adamlar tellerle tavana bağlayıp üzerinden elektrik geçiriyorlarmış. 220 V yiyen somya tavandan bütün evi ısıtıyormuş. Kaçak elektrik kullanan evin tamamı hamam gibi ısınıyormuş.
0
goodz
(18.12.17)
Sadece elektrikle çalışan kalorifer kazanları var. İnternete bakmak çok zor olmasa gerek
0
westblack
(18.12.17)
'Birisi anlatmıştı ama kim olduğunu hatırlamıyorum. 2000lerin başlarında diyarbakırda bir eve misafirliğe gitmişler. Yatakların altına koyulan metal somyayı adamlar tellerle tavana bağlayıp üzerinden elektrik geçiriyorlarmış. 220 V yiyen somya tavandan bütün evi ısıtıyormuş. Kaçak elektrik kullanan evin tamamı hamam gibi ısınıyormuş.'

böyle bir levent kırca skeci vardı, geçenlerde aradım, bir türlü bulamadım.

karakterin şivesiyle 'kapıyı pencereyi açıyorum börtü böcek ısınıyor' dediği aklımda kalmış.
0
idexo
(18.12.17)
elektrikli kombi var.
www.termodinamik.com.tr?
0
sutlu nescafe
(19.12.17)
Elektrikli sobalar havayı kurutuyor, baş ağrısı ağızda kuruluk vs yapıyor. Zaten elektrikli sobalar anlık ve kısa süreli küçük yerlerin geçici ısıtmsı için mantıklı, sürekli bir ısı kaynağı olarak kullanmak mantıklı değil.

Elektrkli yağlı radyatörler, ya da elektrikli kombiler ile ev ısınması çok sağlıklı bir şekilde olur. Sıcak su için ise zaten uzun yıllardır termosifonlar kullanılıyor.
0
John Bloor
(19.12.17)
Tüm Adana klima ile ısınır klima ile soğur. Neredeyse bırak odaları koridorda bile klima vardır Adana’da. Doğalgaz geleli şunun şurasında birkaç s ne oldu. Senin satınalmacı kendine çalışır bir kafa satınalsın.
0
insomnia
(19.12.17)
(6)

Turkcell'den macbook alma?

sssakee
https://www.turkcell.com.tr/cihazlar/tabletler/macbook-pro-13-3?place=autocomplete&q=macbook linkteki macbook apple store'da neden yok, bir de bunu mu almalı store'dan macbook air mı?
www.turkcell.com.tr linkteki macbook apple store'da neden yok, bir de bunu mu almalı store'dan macbook air mı?
0
sssakee
(18.12.17)
Eski model bu
0
passion rules the game
(18.12.17)
2014’te almıştım bu modeli artık store’larda yok, satılmıyor. ben her türlü store’dan alırdım.
0
karamaleksey
(18.12.17)
bu vs macbook air arasında kesinlikle bu. şu an kullandığım bilgisayar ve macbook air ile dağlar kadar fark var.

güncel pro çok pahalı geliyorsa bunu al derim. güncel pro'da USB girişi, HDMI girişi ve Magsafe yok. Bence linkteki modele göre çok kötü bir gelişim gösterdi macbook pro.
0
himmet dayi
(18.12.17)
mactracker isimli uygulama ile kararsız kaldığın iki model arasındaki puanlama ve sistem özelliklerini kıyaslayabilirsin.

mactracker.ca
0
format c
(18.12.17)
128gb çok küçük değil mi? iPhone yedeği bile alamazsın bu cihaza, söylemiş olayım da.

bende 500 var o bile doldu taştı.
0
osmanyueksel
(19.12.17)
@karamaleksey , @himmet dayi eski model olmasının iphone'lardaki gibi bir önemi var mı, örneğin iphone 6 ve 8 gibi bir fark olur mu ilerleyen dönemde, güncellemelerde falan?

@osmanyueksel küçük ama şuan en uygunu almaya çalışıyorum, genelde bulut sürücüler kullanıyorum artık
0
🌸sssakee
(19.12.17)
(4)

Excel'de ortalama hesaplarken bazı satırları hesaba almamak

fikrimuhim
data analizlerim için 0 içeren satırları, ortalama hesaplarken, exclude etmem gerekiyor. nasıl daha hızlı yapabilirim bu işi acaba?
data analizlerim için 0 içeren satırları, ortalama hesaplarken, exclude etmem gerekiyor. nasıl daha hızlı yapabilirim bu işi acaba?
0
fikrimuhim
(18.12.17)
sıfırları filtreyle dışarıda bırakıp, tüm sütunları seçtiğinizde sağ altta ortalama çıkar. çıkmıyorsa, sağ alta sağ tıklayıp ortalama'yı görünür yapabilirsiniz. umarım doğru hatırlıyorumdur.
0
EasyTiger
(18.12.17)
Kullandığınız formülün if'lisini kullanmanız lazım sanırım.

exceljet.net

Ortalama için.
0
atom karincanin torunu
(18.12.17)
Google: Excel average exclude zeros

İlk sonuçta formülü var: exceljet.net
0
crown
(18.12.17)
@crown biraz karışık bir cümle yazmışım aratırken, o yüzden uygun bir site bulamamıştım, teşekkürler :)
0
🌸fikrimuhim
(18.12.17)
(2)

hangi yazıcı?

basubadelmevt
Bugün bankada işim vardı. Gişede çalışan değil de kredilere bakan personelin yanında baya oturdum. Bu personelin masasında çok çok ufak bi yazıcı vardı. Çok hoşuma gitti. Salak gibi bakamadım markasına da tam. Hemen de çıktı veriyordu. Hangi yazıcı olabilir bu? Bu kadar küçük yazıcılar var mı yav?
Bugün bankada işim vardı. Gişede çalışan değil de kredilere bakan personelin yanında baya oturdum. Bu personelin masasında çok çok ufak bi yazıcı vardı. Çok hoşuma gitti.

Salak gibi bakamadım markasına da tam. Hemen de çıktı veriyordu. Hangi yazıcı olabilir bu? Bu kadar küçük yazıcılar var mı yav? Markası sanırım ''F'' ile başlıyordu.Hepsiburayada filan baktım,öyle küçük yazıcı yoktu hiç.
0
basubadelmevt
(18.12.17)
Tarayıcı olabilir mi?
Fujitsu. Fi.
0
soyut park
(18.12.17)
ben de küçük yazıcı arıyordum bunu buldum, almadım henüz www.hepsiburada.com
0
ukde
(19.12.17)
(3)

uygun fiyata ssd

legolas_21
youtube'da videolarını izleyince cok begendim ssd'yi. kullanım amacım dosya transferleri, 20+ gb oyun setupları kurmak (fitgirl repack, kaoskrew vs.)..öğrenciyim halen. 200 lira koyabilirim. Ne önerirsiniz? Aliexpress'ten istetmek mantıklı olur mu?
youtube'da videolarını izleyince cok begendim ssd'yi. kullanım amacım dosya transferleri, 20+ gb oyun setupları kurmak (fitgirl repack, kaoskrew vs.)..

öğrenciyim halen. 200 lira koyabilirim. Ne önerirsiniz?

Aliexpress'ten istetmek mantıklı olur mu?
0
legolas_21
(18.12.17)
amazon.de'de uygun fiyatlı ssd'ler vardı, bir bak istersen.
0
yalnux
(18.12.17)
200 liraya 120 gb alabilirsin sanırım
0
atom karincanin torunu
(18.12.17)
en ucuz şunu bulabildim 235 lira, 120 gb'tan aşağısı seni kurtarmaz zaten.
www.epttavm.com

normalde amazon'dan indirim zamanları ucuza bulunuyordu ama kur uçunca o iş de yattı.
0
Bruce
(18.12.17)
(5)

mac'te chrome ve sözlük sorunu

sanal hayvan
Merhaba arkadaşlar,Mac os'a yüklenmiş chrome'da sözlük yükleniyor fakat tık diye 1-2 saniye sonra birden sayfa geliyor. Düne kadar böyle bir sorun yoktu, ekstra bir add-on yüklemedim bu süreçte. uygulamayı kaldırıp tekrar kurdum ama bir şey değişmedi. Safari'de bu sorun yok. Sizce neden olabilir?
Merhaba arkadaşlar,

Mac os'a yüklenmiş chrome'da sözlük yükleniyor fakat tık diye 1-2 saniye sonra birden sayfa geliyor. Düne kadar böyle bir sorun yoktu, ekstra bir add-on yüklemedim bu süreçte. uygulamayı kaldırıp tekrar kurdum ama bir şey değişmedi. Safari'de bu sorun yok. Sizce neden olabilir?
0
sanal hayvan
(18.12.17)
nasıl bir sayfa geliyor ss var mı ?
0
nuevo
(18.12.17)
sayfa sağlıklı normal geliyor hocam. sadece normalde anında gelirken sayfayı önyükleyip birkaç saniye sonra veriyor. normalde tak diye geliyordu.
0
🌸sanal hayvan
(18.12.17)
genelde ad-block tarzi eklentiler, virus tarayicilar yapiyor bu isi. once reklamlari engelleyip/virusleri tarayip sonra veriyorlar. ama siz herhangi birsey kurmadim diyorsunuz.

acaba chrome'da oturum acinca eski extensionlari da otomatik yuklemis olmasin?
0
brkylmz
(18.12.17)
add-block hep vardı hocam böyle bir sorun yaşamamıştım. tuhaf.
0
🌸sanal hayvan
(18.12.17)
tamam olay çözüldü. pasif durumdaki başka bir eklenti kaynaklıymış. yardım eden arkadaşlara teşekkürler.
0
🌸sanal hayvan
(18.12.17)
(4)

Milimetrik yazdırma programı

starborn
Merhabalar,Biliyorum, başlık biraz anlamsız oldu ama nasıl anlatsam bilemedim.Elimde makbuzlar var. Makbuzları elle doldurmak istemediğim için, bir adet a4 kağıdında tam olarak istediğim koordinatlara istediğim şeyleri yazdırabileceğim bir program arayışım var.Örneğin: KDV boşluğu sayfanın tepesinde
Merhabalar,

Biliyorum, başlık biraz anlamsız oldu ama nasıl anlatsam bilemedim.

Elimde makbuzlar var. Makbuzları elle doldurmak istemediğim için, bir adet a4 kağıdında tam olarak istediğim koordinatlara istediğim şeyleri yazdırabileceğim bir program arayışım var.

Örneğin: KDV boşluğu sayfanın tepesinden 15cm aşağıda ve sayfanın solundan 17 cm içeride. Tam bu koordinata KDV tutarını girmek istiyorum ki, makbuz basıldığında KDV'nin karşısında çıksın.

Denediğim alternatifler:
1) GMS.net - > muhasebe programı. iyiydi; ancak teknik bir eksiklikten ötürü kullanamıyorum.
2) Excel -> hücreleri belirttiğim şekilde konumlandırmayı deneyip birkaç tane deneme çıktısı aldım; ancak bir işe yaramadı. yazdırdığım örnekteki kelimenin 2.5 cm yukarıda olması gerekiyor. hücreyi 2.5 cm yukarı alıyorum; ancak sola kayıyor. bir tuhaf.
3) diğer makbuz programları -> lisans ücreti ödemek istemediğim için düşünmedim. AŞIRI KOLAY ve AŞIRI KULLANIŞLI olduğunu düşündüğünüz programlar varsa deneyebilirim. (dikkat: muhasebe işlerinden anlamayan bir avukatım. tam olarak muhasebe for dummies gibi bir program olması lazım).
0
starborn
(18.12.17)
makbuzu taratıp photoshop'ta üzerine layer'lar ekleyerek doldurabilirsin. sonra makbuzun olduğu layer'ı kaldırıp yazdırabilirsin.

aynı mevzuyu indesign'da da yapabilrisin muhtemelen daha rahat olur
0
yuto
(18.12.17)
Deneye deneye excel ile yapabilirsiniz, hücreleri büyütüp/küçültüp ya da birleştirip, o hücre içinde de yukarı/aşağı/sağa/sola/ortaya hatta girintili olarak bile yazabilirsiniz.

Ayarlayamama imkanı yok, ben yıllardır excel'de fatura kesiyorum.

Yapamazsanız atın örneğini ayarlayayım.
0
John Bloor
(18.12.17)
word ile template yapıver birkaç sefer uğraşırsın sonra doğrusunu bulursun
0
idexo
(18.12.17)
vallahi de excel'de yapamadığım şeyi word'de yaptım. photoshop aklıma geldi de işyeri bilgisayarımda lisans yok + crackli kullanmak istemiyorum + pratik değil. çok teşekkür ederim.

özel not: en çok John Bloor'un cevabını beğendim. daha hala gülüyorum :)
0
🌸starborn
(18.12.17)
(9)

tem'de tır kazası

superb
bu tip kazalarla karşılaşınca çok üzülüyorum ve aklıma şu soru geliyorhttp://www.hurriyet.com.tr/video/temde-korkunc-kaza-130-kilometre-hizla-carpti-40680196bir araç bu tıra nasıl oluyor da arkadan bu kadar süratle giriyor?tır ani şerit mi değiştiyor? araç şöförü viraj alırken tırı mı görmüyor?bilme
bu tip kazalarla karşılaşınca çok üzülüyorum ve aklıma şu soru geliyor
www.hurriyet.com.tr

bir araç bu tıra nasıl oluyor da arkadan bu kadar süratle giriyor?
tır ani şerit mi değiştiyor? araç şöförü viraj alırken tırı mı görmüyor?

bilmediğimden soruyorum
0
superb
(18.12.17)
Dallama sürücüler takip mesafesi bırakmıyorlar. Bu yetmezmiş gibi yüksek hızda giderken tırın, kamyonun arkasına sokuluyorlar. Tır bir anda durunca onların durmasını sağlayacak yeterli mesafe bulunmadığı için tıra girmiş oluyorlar.
0
dissendium
(18.12.17)
günahını almayayım da, orta şeritteyken öndekini sol yerine sağdan geçmeyi denemiş olabilir. özellikle öndeki kamyon otobüs falansa ileriyi vaktinde görmek çok zor.
0
celeron 300a
(18.12.17)
büyük araç kullanıcısı çok iplemiyor diğer araçları. malum bizim millet "arabam iyi bana bir şey olmaz" mantığını çok seviyor. ikisi birleşince en ufak aksilik böyle vahşet görüntülerine neden oluyor.

hiç bir güvenlik testi sizi gerçek trafikte kurtarmaz arkadaşlar, dikkatli kullanalım.
0
angelofdeath
(18.12.17)
olay yeri tam olarak (fren mesafesi vs.) görünmüyor. fakat tahminim şu şekilde. kaza muhtelen araçların durduğu noktanın daha geriside olmuş. sagdaki tıra sol arkadan carpabildigine göre sürücü kontrolü kaybedip (lastk patlamasi, uyuma, telefon, vb.) tıra çarpmış olabilir. bir de başka bir araca makas atmaya calisiyor olabilir ama habere gore yolcu annesi oldugu icin bu biraz daha uzak ihtimal. bir de sürücü hastalanmis olabilir.
0
helenart
(18.12.17)
Tırın arka alt kısmındaki korumaların güçlendirilmesi gerekiyor. Böyle tırın altına girmiş çok kaza gördüm, hatta 2 sene önce aynı şekilde bir yakınımın babası vefat etti. Ön koltuktakilerin kurtulma şansı kalmıyor maalesef.
0
sanquis
(18.12.17)
Biz geçen sene 2 tırın karıştığı bir zincirleme kaza geçirdik. Arkamızdaki bir tırın şöförü uyuyakalmış, şerit değiştirip bir arabaya çarpmış. O araba geldi bize çarptı, biz çarpmanın etkisiyle sağdan gelen başka bir tırın altına girdik yan tarafından. Ben ön sağda oturuyorum, son hatırladığım kapımın yamulup tırın tekerlerinin 10cm yakınımda döndüğüydü. Allahtan tır çok hızlı değildi, bizi biraz sürükledikten sonra ezmeye ramak kala durabildi. Arabanın önü aynı böyle olmuştu.

Tırlardan gerçekten korkuyorum, trafikte tır görünce hala kalbim çarpmaya başlıyor, videoyu izlerken bir fena oldum. Burada hata arabayı kullanan adamda gibi görünüyor ama tır şöföründe de bir b.kluk olabilir, gerçekten çok sorumsuzca kullanıyorlar.
0
peggy
(18.12.17)
Gecen ay esimin yengesi vefat etti tam boyle bir kazada.

Yenge rahmetli uyuyormus. Dayi sofor,kazayi hatirlamiyor. En az 1 dk direksiyonda uyumus olmali, tiri da hatirlamiyor. Kemer takan, oldursen hiz yapmayacak, senelerce servis cekmis usta sofor adam. Uyuyunca ayak agirlasip gaza yukleniyor. Arac daha da hizlaniyor. Tircinin hic sucu yok. Boyle vakalar da var.
0
dilemma of subscribtionability
(18.12.17)
Büyük ihtimal ile hatalı sağlama, ki bunun içine makas yapmak denilen salakça hareketi de sokabilirsiniz. Makas atmanın yarısı hatalı sağlamadır zaten.

Bu kadar büyük aracın aniden şerit değiştirmesi çok zor.
0
John Bloor
(18.12.17)
2 günlük uykusuzlukla bu şekilde arkadan tıra giren bir arkadaşım var. kaburga kırıkları ile atlattı ama kazayı hatırlamıyor, uyuklamış.
0
altinci nesil caylak
(18.12.17)
(2)

wordpress tema yükleme problemi

o degilde,
merhabalar,wordpresste themeforest sitesinden aldığım temayı yükleyemiyorum bir türlü. WP panelden denediğimdme 'bunu yapmak istediğinizden emin misiniz? Lütfen tekrar deneyin.' hatası alıyorum. ftpden yükledim fakat wp panelde görünmüyor. yardımcı olabilecek biri var mı? ftp görseli ekte.teşekkürle
merhabalar,

wordpresste themeforest sitesinden aldığım temayı yükleyemiyorum bir türlü. WP panelden denediğimdme 'bunu yapmak istediğinizden emin misiniz? Lütfen tekrar deneyin.' hatası alıyorum. ftpden yükledim fakat wp panelde görünmüyor. yardımcı olabilecek biri var mı?

ftp görseli ekte.

teşekkürler.
0
o degilde,
(17.12.17)
temanın asıl dizini klasörün içinde başka bi dizinde olabilir mi?
0
yuto
(18.12.17)
php yükleme boyutu düşükmüş hallettim.
0
🌸o degilde,
(24.12.17)
(1)

Java Spring Boot standart uygulama

jedilance
buna biraz yeniyim. daha önce rest api ve rabbitmq imlementationlarını içeren 2 proje yapmıştım.onlarda belli bir endpoint yada message exchange'i dinleyen kısımları annottationla implement ettiğim için uygulamaya ilgili kod kısmına gidiyordu.şimdi ise öncekiler gibi event-driven değilde, normal uyg
buna biraz yeniyim.
daha önce rest api ve rabbitmq imlementationlarını içeren 2 proje yapmıştım.
onlarda belli bir endpoint yada message exchange'i dinleyen kısımları annottationla implement ettiğim için uygulamaya ilgili kod kısmına gidiyordu.

şimdi ise öncekiler gibi event-driven değilde, normal uygulama yapmak istiyorum. yani en basit java programı gibi satır satır kodu çalıştırsın main'e geldiğinde.

bunu nasıl yaparım, nasıl aratacağımı da bilemedim spring'e çok aşina olmayınca
0
jedilance
(17.12.17)
sanırım bu yoldan gidicem:
www.mkyong.com
0
🌸jedilance
(17.12.17)
(1)

Istanbul'da nerede kodlama yapilabilir? Ecnebi bir misafir icin soruyorum

midilli35
Usa den istanbul a gelmis bir gelistirici, bana istanbul'da sessiz sakin bir yerde nerede kodlama yapabilecegini sordu. Neresini onerirsiniz?
Usa den istanbul a gelmis bir gelistirici, bana istanbul'da sessiz sakin bir yerde nerede kodlama yapabilecegini sordu. Neresini onerirsiniz?
0
midilli35
(17.12.17)
workinton
0
Tears of Devil
(17.12.17)
(1)

Ethereum gitmiyooor

tchuck
yahu 2 gün 10 saat oldu ve giden ethereum'umun durumu şu;4733689 (14140 block confirmations)şaka mı ulan bu? 2019 ilk çeyreğe kadar sürecek öyleyse? yanlış mı hesaplıyorum?bu işi hızlandırmanın falan bir yolu yok mu akımı kaçırmak üzereyim. adamlar resmen 500 dolarıma el koymuş gibi hissediyorum. bu
yahu 2 gün 10 saat oldu ve giden ethereum'umun durumu şu;

4733689 (14140 block confirmations)

şaka mı ulan bu? 2019 ilk çeyreğe kadar sürecek öyleyse? yanlış mı hesaplıyorum?

bu işi hızlandırmanın falan bir yolu yok mu akımı kaçırmak üzereyim. adamlar resmen 500 dolarıma el koymuş gibi hissediyorum. bu iş bu akdar zor olmamalı?
0
tchuck
(17.12.17)
Eninde sonunda gider dostum, merak etme. Benim transferim tam üç gün sürdü. Bu aralar sıkıntılı.
0
son barkod okuyucu
(17.12.17)
(3)

photoshop için bir soru

a man alone
magic wand tool diye bir araç var. aynı rengi seçiyor. fakat seçilen yerin yanındaki yerleri işaretliyor.ben ise seçtiğim rengin aynısı çok alakasız bir yerde var mı yok mu onu öğrenmek istiyorum. mesela görselin üst kısmından bir renk seçtim ama en aşağıda da benzeri varsa onu da işaretleyebilmeli.
magic wand tool diye bir araç var. aynı rengi seçiyor. fakat seçilen yerin yanındaki yerleri işaretliyor.

ben ise seçtiğim rengin aynısı çok alakasız bir yerde var mı yok mu onu öğrenmek istiyorum. mesela görselin üst kısmından bir renk seçtim ama en aşağıda da benzeri varsa onu da işaretleyebilmeli.

böyle özellik ps'de var mı?
0
a man alone
(17.12.17)
magic wand'ın "contiguous" diye bir seçeneği var, işaretliyken sadece birbirine komşu pikselleri seçer, işaretsizken sorudaki gibi tüm canvas'ı seçer.

daha iyisi için önerim menüden select -> color range
0
celeron 300a
(17.12.17)
yukarıdaki select menüsünden rahatça yapabiliyorsun.
0
Apocalypse
(17.12.17)
magic wand ile istediğin rengi seçtikten sonra sağ tuşa basıp "Similar"a basmak işini çözecektir.
Tolerance değeri similar'ları seçerken etkilidir, istersen artır veya düşür,
0
michael_knight
(17.12.17)
(2)

Bu DC motora hangi ESC uygundur?

heat transfer
soru başlıkta abiler ablalar, yardımcı olursanız sevinirimhttp://www.dunkermotoren.com/en/products/brushless-dc-motors/detail/885660210101/
soru başlıkta abiler ablalar, yardımcı olursanız sevinirim

www.dunkermotoren.com
0
heat transfer
(17.12.17)
min 8A'lik bir kontrol devresi yeterli olur. Temel mantık motorundan düşük olmasın güç değerleri.
0
olmadi yar
(17.12.17)
aynen esc seçerken motorun çektiği max akımdan fazla kapasiteli bir esc seçersin.mantık bu.
0
oldumubeabi
(17.12.17)
(3)

ekran kartında ne olabilir?

isimsiz uye
sorun şu: bilgisayarıma ekran kartını taktığımda bilgisayar açılmıyor. 1 senedir böyle. daha öncesinde çalışıyordu ama şöyle çalışıyordu: ilk zamanlar ayda bir pc donuyordu (kalın renkli çizgiler geliyordu ekrana) resetlemek zorunda kalıyordum, bu zaman geçtikçe arttı. en son günde 7-8 defaya kadar
sorun şu: bilgisayarıma ekran kartını taktığımda bilgisayar açılmıyor. 1 senedir böyle. daha öncesinde çalışıyordu ama şöyle çalışıyordu: ilk zamanlar ayda bir pc donuyordu (kalın renkli çizgiler geliyordu ekrana) resetlemek zorunda kalıyordum, bu zaman geçtikçe arttı. en son günde 7-8 defaya kadar yükseldi ve artık hiç açılmaz oldu. arada atladığım aşamalar olabilir çok zaman geçtiği için. 3-4 tane pc tamircisine götürdüm. kimi yandığını söyledi, kimi yanığa benzemiyor lehimler sağlam vs. dedi. ne yapacağımı şaşırdım. kartın kendisi de 650 tl ve çok borcum var. yeni bi tane almam çok çok zor yani. aklınızdan geçen bir fikir var mı, ne yapmalıyım sizce? izmir'de bu sorunu net olarak belirleyebilecek bir pc tamircisi bileniniz var mı ya da?

masaüstü
0
isimsiz uye
(16.12.17)
benim kart (7850) 10 dakka sonra çizgiler çıkartıp kapatıyordu. hıyarın birine götürdüm beni kandırıp beceremedi. başka bir tamirci reballing diye 90 tl lik bir işlem yaptı. şimdi eskisi gibi. yer eskişehir.
0
ya ben lan neyse
(16.12.17)
650 tl ise muhtemelen performans kartı. güç soketi vardır. sokete bi göz atın. acaba temassızlık vs mi var. bi de güç kaynağından gelen kabloyu söküp başka bi kablo bağlayın. o tip kablodan 4-5 tane olması lazım.

ekran kartının firmware i varsa update et.
sürücülerini değiştir, eski sürücülere dön.

anakartın firmware ini güncelle
anakart sürücüleri varsa onları da güncelle.

yazılım olasılığını ortadan kaldır.
0
sttc
(17.12.17)
bios u unutmuşum. aslında anakart firmware i dediğim bios tu.
0
sttc
(17.12.17)
(10)

Ethereum transferin sonuçlanmıyor

tchuck
bitfinexten coinexchange'e 1 ethereum gönderdim. bunu çarşamba gecesi yaptım.ancak hala aktarılmadı. kafayı yiyecem. geleceğin teknolojisi dediğimiz şey bu mu amk? bi kargocuyla evrak göndersem çinden ingiltereye varmıştı şimdiye. 4733689 (8779 block confirmations)böyle yazıyor. eğer bu 8779 soldaki
bitfinexten coinexchange'e 1 ethereum gönderdim. bunu çarşamba gecesi yaptım.

ancak hala aktarılmadı. kafayı yiyecem. geleceğin teknolojisi dediğimiz şey bu mu amk? bi kargocuyla evrak göndersem çinden ingiltereye varmıştı şimdiye.

4733689 (8779 block confirmations)

böyle yazıyor. eğer bu 8779 soldaki rakama ulaşmalıysa, böyle bir ihtimal yok demektir. ne bok yiyecem ben? çözümü falan yok mu bu işin?
0
tchuck
(16.12.17)
8779 devamlı artıyor değil mi?
0
sta
(16.12.17)
evet artıyor ama şöyle diyeyim; 3 günde 8779 haline anca geldi.
0
🌸tchuck
(16.12.17)
buna benzer biçok olay okudum. beklemekten başka çare yok. case aç bırak.
zarar ediyorsun biliyorum ama en azından paran kaybolmayacak, er ya da geç gidecek
0
sttc
(16.12.17)
o zaman sorun yok. soldaki sayıya ulaşmasını bekleyeceksin.
0
sta
(16.12.17)
şuan içler dışlar çarpımı yaptım. 2019 ilk çeyreğinde tamamlanmış olacak demektir bu.
0
🌸tchuck
(16.12.17)
kedicikler yüzünden hep, network'ün içine ettiler.
0
selam
(16.12.17)
cancel yapip litecoin olarak gonderin isterseniz, ben btc cekiminde benzer problem yasiyordum bu sekilde cozdum
0
ahoy kaptan
(16.12.17)
nasıl iptal ediyoruz?

iptal üsresi nasıl oluyor?
0
🌸tchuck
(16.12.17)
withdraw listenizde cancel butonu varsa iptal edebilirsiniz, yoksa support'a yazip iptal etmeniz lazim(coook uzun surede donebilirler cok yogunlar bu ara)

edit: ustunkoru okumustum mesajinizi kusura bakmayin, transfer isleminiz baslamis haliyle daha iptal edemezsiniz. beklemekten baska sansiniz yok suan
0
ahoy kaptan
(16.12.17)
ben geçen gün bitfinex den btc türke eth yolladım 1 gün sürdü sonra bugün yolladım sadece 2 dk sürdü nedense. bu arada complete olana kadar cancel edebilmeniz lazım çıkmıyor mu cancel seçeneği?
0
n62
(16.12.17)
(2)

iphone 6 'yı arabanın aux'una nasıl bağlarım

cedex
nasıl bir kablo lazım? link atarsanız sipariş ederim.
nasıl bir kablo lazım? link atarsanız sipariş ederim.
0
cedex
(16.12.17)
iki ucu da kulaklık çıkışı olan kablo yeterli.

daha da kullanışlı bişi istersen aşağıdakilerden seç

www.hepsiburada.com
0
washe
(16.12.17)
şöyle bir şey yeterli olur;

urun.n11.com
0
captainimsi
(16.12.17)
(2)

Whatsapp Java Yazılım Teknolojileri Yardımlaşma Grubu Mu Kursak?

gezegen olan pluton
İşte ya da okulda yaşadığımız Java ve teknolojilerinde çıkan sorunlarla paylaşıp yardımlaşabileceğimiz bir grup iyi olmaz mı, öyle ki o problemi ufak bir püf noktadan bahsedip saatlerden kurtaracak yazılımcılar var aramızda, karşılıklı öneri-soru ya da Java üzerine teknoloji paylaşımları da yapabili
İşte ya da okulda yaşadığımız Java ve teknolojilerinde çıkan sorunlarla paylaşıp yardımlaşabileceğimiz bir grup iyi olmaz mı, öyle ki o problemi ufak bir püf noktadan bahsedip saatlerden kurtaracak yazılımcılar var aramızda, karşılıklı öneri-soru ya da Java üzerine teknoloji paylaşımları da yapabiliriz?

Java genel bir ad, bunun içine ilk aklıma gelenler Java EE, Android, Oracle Ürünleri, IDEs, Google Ürünleri girer, buna bağlı birçok framework ve kütüphane de mevcut.
0
gezegen olan pluton
(15.12.17)
+1
0
follow rivers
(15.12.17)
+1
0
Cursed Chico
(16.12.17)
(4)

QR Code içine enter eklemek

rhan
QR Code içine enter, tab, alt satıra geçmek istiyorum. nasıl oluyor?seri_no + miktar + cari isim + adres gibi
QR Code içine enter, tab, alt satıra geçmek istiyorum. nasıl oluyor?

seri_no
+ miktar
+ cari isim
+ adres

gibi
0
rhan
(15.12.17)
www.the-qrcode-generator.com

Burada yaratabilirsin.
0
cakabo
(15.12.17)
programı ben yapıyorum dinamik olmalı.
alt satıra geçiş için \r, \n gibi bir kod olmalı.
0
🌸rhan
(15.12.17)
her satırın sonuna "\u000A" şunu ekleyin.
0
saygilarefendim
(15.12.17)
olmadı.
0
🌸rhan
(15.12.17)
(3)

Intel HD Graphics 4000'in sürücüsünü kurunca bilgisayar donuyor

lawlss
Merhabalar,Samsung 350V5C S0DTR laptop kullanıyorum. Geçen gün bilgisayarımı formatladım. Ardından fanı temizledim ve bilgisayarı başlattım. Bir süre takıldım sonra bilgisayar dondu. Yeniden başlattığımda görüntü gelmedi.Bir çok şey denedim düzelmedi. Ben de güvenli modda açtım bilgisayarı ve intel
Merhabalar,

Samsung 350V5C S0DTR laptop kullanıyorum. Geçen gün bilgisayarımı formatladım. Ardından fanı temizledim ve bilgisayarı başlattım. Bir süre takıldım sonra bilgisayar dondu. Yeniden başlattığımda görüntü gelmedi.

Bir çok şey denedim düzelmedi. Ben de güvenli modda açtım bilgisayarı ve intel ekran kartını kaldırdım. Bu işlemin ardından bilgisayar normal olarak da açılmaya başladı.

Sorun da burada başladı. Artık ne zaman Intel'in driverını kursam kurulurken ekran siyah oluyor ve bilgisayar donuyor. Arkadan müzik açıkken test ettim, bildiğin donuyor bilgisayar. Müzik de aynı ritmi çalıp duruyor. Ekran geri gelecek şekilde değil yani.

Bu yüzden ikinci ekran kartı olan AMD de çalışmıyor.

Yardımcı olur musunuz?
Nerede hata yapıyorum, nasıl düzelecek bu?

Windows 10 - 64 bit.
0
lawlss
(15.12.17)
bir eski versiyon yüklenirse çözülür mü acaba

downloadcenter.intel.com
0
gerenkyok
(15.12.17)
Zaten 2015 sürümünü de denemiştim ama bir de senin verdiğin linkteki 2016 sürümünü indirdim hocam. Yine kurarken dondu bilgisayar, siyah ekranda kaldı. :(
0
🌸lawlss
(15.12.17)
- driver'ları samsung'un sitesinden yüklemeyi dene
- driver'ları windows update ile yüklemeyi dene

bi ihtimal işe yarayabilir
0
yuto
(16.12.17)
(4)

Excel - Comment Girişini Zorunlu Kılma

ender89
selam,istiyorum ki excel'de bi hücreye veri girişi yapıldığında o girişe ait bir comment girişi zorunlu olsun, girilmezse veri girişine izin vermesin. google amca yardımcı olamadı, ya da ben bulamadım.MS Office 2016, ingilizce.teşekkürler.
selam,

istiyorum ki excel'de bi hücreye veri girişi yapıldığında o girişe ait bir comment girişi zorunlu olsun, girilmezse veri girişine izin vermesin. google amca yardımcı olamadı, ya da ben bulamadım.

MS Office 2016, ingilizce.

teşekkürler.
0
ender89
(15.12.17)
macroyla mümkün olabilir anca
0
isvicre rakisi
(15.12.17)
macro. zaten bir çok kişinin dediği gibi.
0
kablelvuku
(15.12.17)
uğraşma adam "a" yazar yine girer veriyi. insanları terbiye et
0
argent dawn
(15.12.17)
@argent dawn
bi süre sonra açıklama girmeye üşeneceğimi bildiğimden kendim için istiyodum aslında (:
0
🌸ender89
(15.12.17)
(5)

mesajın multimedyaya dönüşmesi

neynep
sms atarken, belli bir karakteri aşınca mms'e dönüşüyor ya.. karşımdaki kişinin mms servisi kapalıysa, yine de görür mü, "bişey geldi ama açamıyorum" gibi? yoksa hiiiç haberi olmaz mı? benzer deneyimi olan var mı?
sms atarken, belli bir karakteri aşınca mms'e dönüşüyor ya.. karşımdaki kişinin mms servisi kapalıysa, yine de görür mü, "bişey geldi ama açamıyorum" gibi? yoksa hiiiç haberi olmaz mı?

benzer deneyimi olan var mı?
0
neynep
(15.12.17)
Denedim, görmedi.
0
mutekebbir
(15.12.17)
:( gerçekten mi ya
0
🌸neynep
(15.12.17)
mms desteklemeyen eski dandik telefon göremiyor.

çare 160'ar karaktere bölüp birkaç sms şeklinde göndermek. belki telefonda bunun ayarı da olabilir.
0
kibritsuyu
(15.12.17)
bu salak ozellik yuzunden ugrasmak gerekiyor evet
0
her giriste sifresini unutan adam
(15.12.17)
yok yok, telefon destekliyor, ama mms kapalı şeklinde sordum. son teknoloji telefon :/
0
🌸neynep
(15.12.17)
(5)

WhatsApp

grobet
Merhaba, Akıllı telefona yüklü whastapp'ı sim kart olmadan wi-fiye bağlı bir şekilde kullanabilir miyiz? Not: Simkart eski nesil telefonda(1g) kullanılmaya devam edecek.
Merhaba,
Akıllı telefona yüklü whastapp'ı sim kart olmadan wi-fiye bağlı bir şekilde kullanabilir miyiz?
Not: Simkart eski nesil telefonda(1g) kullanılmaya devam edecek.
0
grobet
(15.12.17)
telefona sim kart takılıyken whatsapp ı kur çalışır hale getir. sonraa sim kartı çıkart diğerine tak. bu şekilde çalışması lazım.
0
washe
(15.12.17)
kaydettirdikten sonra herhangi bi numaraya kullanabilirsin
0
isvicre rakisi
(15.12.17)
calismazsa apk dosyasini indir kur
0
her giriste sifresini unutan adam
(15.12.17)
Calisir
0
i m sick tired
(15.12.17)
iPhone da oluyor. Android'de olmuyor. En son denediğimde bu şekildeydi.
0
lana del rey
(15.12.17)
(3)

eth transferi nasıl takip edebilirim?

tchuck
bitfinex'ten coinexchange'e ethereum attım.ordaki kod üstünden ethereium sitesinden transferi tkaip ettim; success falan diyor ama hala coinexchange sitesinde göremiyorum. bu iş tamamlandı mı bi sorun mu var falan nasıl öğrenirim ya?
bitfinex'ten coinexchange'e ethereum attım.

ordaki kod üstünden ethereium sitesinden transferi tkaip ettim; success falan diyor ama hala coinexchange sitesinde göremiyorum. bu iş tamamlandı mı bi sorun mu var falan nasıl öğrenirim ya?
0
tchuck
(15.12.17)
bana nicki gerek nicki
(15.12.17)
her şeyinden eminseniz cüzdan bilgisinin, merak etmeye genelde mahal yok. sıkıntı olacağını sanmam.
0
bana nicki gerek nicki
(15.12.17)
4733689 (3614 block confirmations)

yazıyormuş. bu bütün block'un mu confirme olmasını beklicem ya :(
0
🌸tchuck
(15.12.17)
(2)

müstakil ev modem tavsiyesi

psychoatrist
selamlar, evde ttnet kampanyasıyla 3 yıl önce alınmış xyzel modem var. bir üst katta dahi 30 mbitden 1 mbe düşüyor hız. dağıtıcı aldım tplink o da hızı kesip dağıtıyor bir şey ifade etmiyor. önerebileceğiniz modem var mı her katta sorunsuz mbit kaybı yaşamadan kullanabileceğim? şimdiden sağolun.
selamlar, evde ttnet kampanyasıyla 3 yıl önce alınmış xyzel modem var. bir üst katta dahi 30 mbitden 1 mbe düşüyor hız. dağıtıcı aldım tplink o da hızı kesip dağıtıyor bir şey ifade etmiyor. önerebileceğiniz modem var mı her katta sorunsuz mbit kaybı yaşamadan kullanabileceğim? şimdiden sağolun.
0
psychoatrist
(15.12.17)
modemin yanına bir adet powerline adaptör, bir tane üst kata wifi powerline adaptör.
www.tp-link.com.tr
0
sutlu nescafe
(15.12.17)
üst kata modemden bir kablo çekebilirseniz kabloyu elinizdeki tplink'e girerek üst katta interneti az bir hız kaybı ile dağıtabilirsiniz.
0
faithless
(15.12.17)
(1)

Google SEO hk.

tchuck
https://i.hizliresim.com/qJr033.pngörneğin maçkolikte bu alanda "canlı sonuçlar" "iddaa programı" vs. diye başlıklar çıkıyor ya;1. benim sitemin bu bölümünde istemediğim bir başlık yer alıyor (bir ligin eski sezonu. örneğin; TSL 2015-2016 sezonu) bunu nasıl kaldırabilirim?2. bu alandakileri istediği
i.hizliresim.com

örneğin maçkolikte bu alanda "canlı sonuçlar" "iddaa programı" vs. diye başlıklar çıkıyor ya;

1. benim sitemin bu bölümünde istemediğim bir başlık yer alıyor (bir ligin eski sezonu. örneğin; TSL 2015-2016 sezonu) bunu nasıl kaldırabilirim?

2. bu alandakileri istediğim başlıklar olması konusunda nasıl yönlendirebilirim google'ı?

not: yazılım bilgim var. yani her türlü işlemi yapabilirim. sadece seo bilgim yok :(

schema.org üstünden falan mı yönlendiriyoruz acep?
0
tchuck
(15.12.17)
hayır bu alan ile schema 'nın alakası yok. orada en çok ziyaret edilen sayfalar yer alır. buraya istediğin sayfaların çıkmasını sağlayamazsın. demekki senin eski sayfan en çok ziyaret eden sayfalardan biri ve google bunu önemsemiş. en fazla yapabileceğin webmastertools ile o sayfayı index'ten silmek olur ki bunu yaparken dikkatli ol:) ama bu sildiğin sayfa yerine yeni bir sayfa gelecektir ki bunu google seçer sen değil.
0
hlt1985
(15.12.17)
(4)

bir programı ayni anda birden fazla çalıştırmak

her giriste sifresini unutan adam
android bir telefonda bir programı ayni anda iki kez acabikir miyiz?ornegin iki ayri whatsapp'i ayni anda acmak gibi. ama sorum sadece whatsapp icin degil
android bir telefonda bir programı ayni anda iki kez acabikir miyiz?

ornegin iki ayri whatsapp'i ayni anda acmak gibi. ama sorum sadece whatsapp icin degil
0
her giriste sifresini unutan adam
(15.12.17)
Ayarlar > Cift uygulamalar diye bisey var, sanirim bunun icin.
0
imelih
(15.12.17)
Parallel Space diye uygulama yapıyor bunu.
0
m e b
(15.12.17)
Xiaomi marka telefonlar yapıyor bunu. - Çift uygulamalar - özelliğiyle
0
1adam
(15.12.17)
xiaomi <3

canım, cananım benim.
0
yazar yazmaz yazan yazar
(15.12.17)
(8)

google photos'a fotograflarinizi yedekliyor musunuz?

duyurunun bug'ı
sb
sb
0
duyurunun bug'ı
(15.12.17)
Evet.
0
crown
(15.12.17)
Hayır. Direkt harici USB bellekte bekletiyorum, bazen de bilgisayara atıyorum.
0
m e b
(15.12.17)
evt
0
regardless of what they say
(15.12.17)
Evet.
0
doxanikee
(15.12.17)
Hayır icloud var.
0
catch the arrow
(15.12.17)
Evet, iyi ki var.
0
kisa
(15.12.17)
bütün cihazlarıma google photos kurdum hepsini oraya yedekliyorum, google'a güvenim sonsuz. ha çok önemli bir siyasi isim veya tanınmış biri olsaydım belki güvenemeyebilirdim ama kim napsın benim selfie'lerimi.
0
tolga asp
(15.12.17)
Evet annemin, babamın telefonuna da kurdum kablosuza bağlanınca yedekle dedim kafalar rahat. CD, flaş disk, hard disk derken sonu yok bu işin.

Mecbur güveniyorum, ücretsiz sınırsız depolama veriyor.
0
chicha
(15.12.17)
(4)

Spotify Playlistlerimi Apple Music'e Aktarmak

soufigay
Spotify'dan sıkıldım ve Apple Music'e geçtim ama playlistlerimi nasıl taşıyacağımı bilemedim, bir kaç alternatif var ama şarkı sayısı artınca para istiyor, ücretsiz ve işini iyi yapan bir alternatif var mı bildiğiniz?
Spotify'dan sıkıldım ve Apple Music'e geçtim ama playlistlerimi nasıl taşıyacağımı bilemedim, bir kaç alternatif var ama şarkı sayısı artınca para istiyor, ücretsiz ve işini iyi yapan bir alternatif var mı bildiğiniz?
0
soufigay
(15.12.17)
soundiiz.com kullanmıştım bir ara, ücretsizdi tamamen sanırım.
0
gkhncnzdgn
(15.12.17)
Premium Plan Required :) dedi soundiiz için
0
🌸soufigay
(15.12.17)
vay kefere. aktarmıştım bir süre önce halbuki, tüh.
0
gkhncnzdgn
(15.12.17)
inheritance
(15.12.17)
(6)

iPhone 8 vs. Huawei Mate 10 Pro

pietro
İşim gereği cep telefonunu elinden düşürmeyen birisiyim, dolayısıyla daha önceki telefonlarımı 2 seneden fazla kullanamadım maalesef. Sırasıyla iPhone 4S, Nexus 4, Xperia Z3 Compact kullandım ve şu anda da android bezdirdiği için iPhone 6s kullanmaktayım (şu anda da ios bezdiriyor). Şu anki telefonu
İşim gereği cep telefonunu elinden düşürmeyen birisiyim, dolayısıyla daha önceki telefonlarımı 2 seneden fazla kullanamadım maalesef. Sırasıyla iPhone 4S, Nexus 4, Xperia Z3 Compact kullandım ve şu anda da android bezdirdiği için iPhone 6s kullanmaktayım (şu anda da ios bezdiriyor).

Şu anki telefonumu, iPhone 6s, alırken bunu en az 4 sene kullanırım diye düşünüyordum, ancak hoparlörü toz doldu, şansa ekranda ölü piksel vardı bedelsiz değiştirdim; 1.5 yıllık telefon günde iki defa şarj ediyorum-pil değişimine 370 TL istiyorlar; hafızası 16gb yetmiyor; şu anki sürüm sebebi ile bir sürü yazılımsal problem var.

Bugün bir satıcı arkadaşımla konuşup anlaştım, her iki telefon için de benim 6s'i verince yaklaşık aynı para çıkacak cebimden.. Şeytan diyor ki git Huawei Mate 10 Pro al, 6gb ram var hayvani pili var ama android neticede.. diğer taraftan hiçbir fark yok iPhone 8 alsam fazla para verdiğimle kalacağım ve yazılımsal sıkıntılar devam edecek, telefonu aynısı ile yenilesem cebimden 1,500 TL çıkacak ve yine yazılımsal sorunlar yaşayacağım..

Özellikle son zamanlarda android ile ios arasında kalmış ve seçim yapabilmiş arkadaşların fikirlerini rica ederim. selamlar.
0
pietro
(15.12.17)
Ios derim.
Lakin 16 gb nedir arkadaşım. Ki 32 bile az..
0
soyut park
(15.12.17)
Bu tamamen sizin hangi cihazları daha önce kullandığınızla alakalı.

Benim evimde kullandığım her şey apple ürünü (Apple TV, MacBook Air, iMac ve iPad Pro) ve doğal olarak da şu an iPhone 8 Plus kullanıyorum 128 GB olan modeli, bir farkı yok dediğiniz 8 Plus ile 6S Plus arasında donanım açısından dağlar kadar fark var, kablosuz hızlı şarj, daha büyük batarya, işlemci, çift kamera vs. Ben olsam yine Apple alırdım, asla şaşmazdım. Huawei falan iyi telefonlar da Android dünyasında işler çok hızlı değişiyor ve bir ay sonra elinizdeki telefon çok eski bir telefon oluyor, oysa 6s Plus diye bahsettiğimiz telefonun üstünden sadece iki model geçmiş.
0
soufigay
(15.12.17)
Sana hayat kurtaran tavsiyeyi veriyorum kardeşim Xiaomi Mi Max2. Al eğer zerre pişmanlık duyarsan gel yüzüme tükür. Pil yüzdesine bakmadan yaşamayı öğrendim yemin ederim.
0
gozu acik sevisen yahudi
(15.12.17)
Xiaomi de cidden harika telefon bak. Adamlar kaliteyi ucuzlukla bulusturdu. Senin icin demiyorum sadece, mesela parasi diger telefonlara yetmeyenler direkt onu alsin. Tek sıkıntı garantisi. Şu an distribütor garantililer var Türkiye'de
0
soyut park
(15.12.17)
tabii ki iphone
0
Delay Fuze
(15.12.17)
@soyut park fotoğrafların boyutunu ve hafızaya etkisini alırken düşünmemiştim, aldıktan sonra pişman oldum :)

@soufigay telefonun akıcı kullanımı olduktan sonra modelinin eskimesi önemli değil. iphone 7 alacaktım aslında ama ciddi yüksek geldi, o kadar verdikten sonra model düşünüp 8 almayı göz önünde bulundurmaya başladım. bu arada 6s ile 8 arasında fark tabi ki var, sadece benim için "olmaz ise olmaz" diyeceğim cinsten farklılıklar değil, teknik olarak 6s de yetiyor; yazılımı (ki o sorun değişmeyecek 8'de), hafızası ve pili sıkıntı.

@gözü açık sevişen yahudi ve @soyut park: eğer mevcut telefonum tamamen kullanılmaz halde olsaydı düşünebilirdim, ama Xiaomi almaktansa mevcut 6s'imi kullanmayı daha akıllıca bulurum.

arkadaşlar, son zamanlarda android ve ios arasında kalıp uzun uzun düşünen varsa yorumlarını paylaşmalarını rica ederim.
0
🌸pietro
(15.12.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.