Giriş
(1)

framework 7 projesi düzenleme

orpheus
elimizde framework 7 ile yapılmış bir proje var. bu projenin içinden bazı butonlar iptal edilip bir kaç tane de logo değiştirilecek.bir freelancer bu projeye 3500tl teklif verdi ama fiyat bana çok yüksek geldi. var mıdır bu konudan anlayan yorum yapabilecek ? benim gözden kaçırdığım birşey mi var ?
elimizde framework 7 ile yapılmış bir proje var. bu projenin içinden bazı butonlar iptal edilip bir kaç tane de logo değiştirilecek.

bir freelancer bu projeye 3500tl teklif verdi ama fiyat bana çok yüksek geldi. var mıdır bu konudan anlayan yorum yapabilecek ? benim gözden kaçırdığım birşey mi var ?
0
orpheus
(14.12.17)
logoları kendisi çizmeyecekse çok
0
ashleybon
(14.12.17)
(4)

hangi programlama dilini ögreniyim

isvicre rakisi
hem kolaylik hem de kullanilabilirlik acisindan düsündügümüzde bi dil ögreniyim diyorumhic alakam yok denemez excel vba kullanirim oldukca fazla ancak oturup python'da falan bazen iyi seyler yazmak isterimsevgiler
hem kolaylik hem de kullanilabilirlik acisindan düsündügümüzde bi dil ögreniyim diyorum

hic alakam yok denemez excel vba kullanirim oldukca fazla ancak oturup python'da falan bazen iyi seyler yazmak isterim

sevgiler
0
isvicre rakisi
(14.12.17)
Python
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(14.12.17)
bilemedim ne icin kullanacagimi en keyifli ögrenme süreci hangisinde vardir en keyifli seyler hangisiyle yapilabilir
0
🌸isvicre rakisi
(14.12.17)
c it is o zaman. onunla basliyim c++'a gecmek icin ne kadar beklemem lazim? ne seviyeden sonra?
0
🌸isvicre rakisi
(14.12.17)
tenkyu zaten bölüm olarak okumak degil ilgimi ceken. yeni seyler ögrenmeyi seviyorum genel olarak. belki hic kullanmicak olsam bile. o yüzden cok yardimci oldu tesekkür ettim
0
🌸isvicre rakisi
(14.12.17)
(2)

google docs kullanmayı bilenler bakabilir mi?

matilda
Benim google docs'da yaptığım bir değişikliği tabloyu oluşturan kişi sonradan görebiliyor mu? Şu kişi şunu değiştirdi diye
Benim google docs'da yaptığım bir değişikliği tabloyu oluşturan kişi sonradan görebiliyor mu? Şu kişi şunu değiştirdi diye
0
matilda
(14.12.17)
şuradaki açıklamaya göre evet
support.google.com
yalnız dosyayı editleme yetkisi olmayan geçmiş değişiklikleri de göremez demiş.
0
orijinal nick bulamadim
(14.12.17)
Kim ne zaman neyi degistirmis gozukuyor.

Tabi edit yetkisi olmasi lazim bakan kisinin.
0
crown
(14.12.17)
(7)

BTCTurk kimlik fotokopisi

liberal
Merhaba,Bu firma üye olurken kimlik fotokopisini istiyormuş, kimliginizi nasıl bu siteye veya herhangi bir siteye yükleyebiliyorsunuz? Hiç çekinmiyor musunuz?Kimlik yüklemeden btc alabileceğimiz yerli ve milli bir site var mı?
Merhaba,
Bu firma üye olurken kimlik fotokopisini istiyormuş, kimliginizi nasıl bu siteye veya herhangi bir siteye yükleyebiliyorsunuz? Hiç çekinmiyor musunuz?
Kimlik yüklemeden btc alabileceğimiz yerli ve milli bir site var mı?
0
liberal
(14.12.17)
500 TL'ye kadar paribu'dan alınıyor sanırım
0
stanley weber
(14.12.17)
@stanley weber

alınamıyor maalesef, hesap onayı lazım.
0
faroe adamlari
(14.12.17)
niye çekinilsin ki? 3 sene önce 60 milyon kişinin tüm kimlik ve adres bilgileri internete zaten saçıldı.

yine bu tip dataları satanlar var zaten yıllardır. 3-4 sene önce ofisime gelip bu datayı 3000 liraya satmaya çalışanlar oldu. genelde icra takip işi yapan hukuk bürolarının hepsinde de bu datalar var.

yine en basitinden bir gsm hattı alırken bile tanımadığınız bir telefoncuya kimlik fotokopisi veriyorsunuz.

kaldı ki zaten o ellerindeki kimlikle sizin ıslak imzanız olmadıkça bir şey yapamazlar. yapsalar da çatır çatır dava edip hukuki sorumluluktan kurtulursunuz. bu kadar önemli bir şey değil kimlik veya fotokopisi.
0
fakirpislik06
(14.12.17)
btc ayağına 8-10 siteye kimlik bilgilerimi, selfie vs attım bile..
0
dieselsingle2
(14.12.17)
@fakirpislik06, hat alırken falan kimlik üzerine hat alımı için falan yazıyoruz.
0
🌸liberal
(14.12.17)
@liberal yaz hocam ne fark eder? bilgiler ellerinde sonuçta.
0
fakirpislik06
(14.12.17)
ben 2013'te üye olmuştum. kimlik falan vermedim üyeliğim onaylı gözüküyor.
0
catch the arrow
(14.12.17)
(3)

televizyon önerisi

kasik yok ulan
>=55" televizyon alinacak. nelere dikkat etmeliyiz? onerdiginiz markalar var mi? "su ozellik olmayani alma" dediginiz ozellikler, teknolojiler var mi? butce 4.000 civari.tesekkurler
>=55" televizyon alinacak. nelere dikkat etmeliyiz? onerdiginiz markalar var mi? "su ozellik olmayani alma" dediginiz ozellikler, teknolojiler var mi? butce 4.000 civari.

tesekkurler
0
kasik yok ulan
(14.12.17)
ben lg almıştım. kuzenim samsung aldı. o daha ucuza aynı özellikleri aldı ama renk kalitesi tonlar vsvs fark ediyorum lg demek istiyorum ben. sadece galiba duvara astığımız için ekranda nasıl anlatsam bulutlanma diyorlar ona lekeler oldu. ona da çok takılmıyorum artık.

açılış süresi, wifi özelliği, smart özelliği bunlar pek bi önemli oldu artık.
0
kablelvuku
(14.12.17)
Öncelikle tv boyutuna karar vermen lazım. En büyüğü en iyisi olmuyor her zaman. Tv'yi koyacağın odaya ve tv'yi izleyeceğin mesafeye göre optimum boyutu seçmelisin.
static.uzmantv.com

Kesinlikle 4k tv almanı da öneriyorum. Herkes diyor ki 4k kanal yok alsan da işe yaramayacak vs. Aldığın tv en az 5 sene götürüyor seni. Bırak 5 seneyi 2-3 sene sonra herşey 4k olur.

Söylediğin fiyat bandında önerim Samsung 55mu7000 eğer biraz daha çıkabileceksen de 55mu8000

Bir de donanımhaber forumlarını iyice oku TV tavsiyeleri bölümü var orda. Bu tür konularda donanımhaber ölücülerine sırtını dayamak lazım :)
forum.donanimhaber.com

Donanımhaberde TV Seçimi ile ilgili faydalı bir konu:
forum.donanimhaber.com
0
nuevo
(14.12.17)
sony +1

xe8505 aldım n11 kampanyasından, 4500 tl'ye geldi. Ne alırsan al minimum 100hz tazeleme hızı olsun, görüntünün o şekilde pürüzsüz geçişi hakikaten keyifle izleniyor.

edit: android tv de bir avantaj. yeri geliyor tv üzerinden acestream'den ingiltere ligi maçları izleyebiliyorum ekstra bir alet edevat pc kullanmadan.
0
barabas
(14.12.17)
(4)

Dolar ile IOTA alımı

Tears of Devil
yapılabilen bir mecra var mı bildiğiniz? binance'ta dolar ile btc, btc ile iota alınca kâr etmek için bir algoritma ihtiyacı doğuyor. şimdi iota'dan kar ettim ama btc fiyatı düştüğü için aslında kar tam kar değil, e dolar da düştüyse benim kar olduğu gibi çöp oldu vb gibi bir durum var. bu durumu t
yapılabilen bir mecra var mı bildiğiniz? binance'ta dolar ile btc, btc ile iota alınca kâr etmek için bir algoritma ihtiyacı doğuyor. şimdi iota'dan kar ettim ama btc fiyatı düştüğü için aslında kar tam kar değil, e dolar da düştüyse benim kar olduğu gibi çöp oldu vb gibi bir durum var. bu durumu tersine çevirmek adına şu anki iotalarımı btc ile değil, direk dolar ile exchange edebileceğim bir yere aktarmak istiyorum. yardımcı olan arkadaşlara şimdiden tenks.
0
Tears of Devil
(14.12.17)
bitfinex
0
sta
(14.12.17)
bu arada binance’den dolar ile btc alamazsın. öyle bir seçenek yok. binanceye dolar gönderemiyorsun çünkü. alsan alsan usdt ile alırsın.
0
sta
(14.12.17)
@sta doğru yanlış yazmışım, paribu'dan btc alıp btc'yi binance'a aktarıp binance'tan iota aldım işte...
0
🌸Tears of Devil
(14.12.17)
Ufak miktarda ise ben satabilirim btc turk fiyatından.
0
sik kullanilanlar
(14.12.17)
(1)

3G- 4G baglanti kalitesi sorusu

mononoke
Merhaba,Biraz kafa sisirecek ve derdini seveyim modunda bir soru olacak ama :)Su anda kullanmakta oldugum cep telefonu (iphone 5) yalnizca 3G destekliyor.Bulundugum sehirde mobil operatorler coktan 4G'ye gecmis durumdalar. Ayni operatoru kullanmamiza ragmen benim baglanti kalitem (sinyal seviyesi go
Merhaba,
Biraz kafa sisirecek ve derdini seveyim modunda bir soru olacak ama :)

Su anda kullanmakta oldugum cep telefonu (iphone 5) yalnizca 3G destekliyor.

Bulundugum sehirde mobil operatorler coktan 4G'ye gecmis durumdalar. Ayni operatoru kullanmamiza ragmen benim baglanti kalitem (sinyal seviyesi gostergesi) cok kotuyken yanimda yoremdeki arkadaslarin telefonlari super cekiyor. (Genelde insanlarda 4G destekli cihazlar var.).

Merak ettigim konu, acaba 4G olan bir sebekede 3G de otomatik olarak iyi kalitede ceker diyebilir miyiz? Yani benim telefonun donaniminda bir problem olabilir mi? Yoksa 4G ve 3G tamamen farkli fiziksel altyapilardan mi servis ediliyor?

Tesekkurler.
0
mononoke
(14.12.17)
3G ve 4G farklı sinyalleşmeler, farklı frekans bantları kullanır. Farklı kalitede servis alman normal. Bunun yanında operatörler 4G kullanımını artırmak için 2G ve 3G hizmetlerini kasıtlı olarak da geri plana atabiliyor.
0
synesthesia
(14.12.17)
(4)

elimdeki sql dosyaları kayboldu nasıl düzeltebilirim?

golgi aygıtı
abiler ablalar çok acil çözmem gereken bir sorunum var. arkadaşım veri tabanını bize yollarken saçma sapan birşeyler yapmış ve şu sitedeki(http://www.mshowto.org/sql-server-attach-detach-islemi-nasil-yapilir.html) gibi iş yürütmeye çalışmış. sonuç olarak elindeki bir sürü şey yazdığımız veri tabanın
abiler ablalar çok acil çözmem gereken bir sorunum var. arkadaşım veri tabanını bize yollarken saçma sapan birşeyler yapmış ve şu sitedeki(www.mshowto.org) gibi iş yürütmeye çalışmış. sonuç olarak elindeki bir sürü şey yazdığımız veri tabanını yok etmeyi başarmış sağolsun. nasıl geri getirebiliriz veri tabanını bilgisi olan var mı? daha önce yaptıklarını kaydederek ilerlemişti ama yedekleme yapmamış akıllı.
0
golgi aygıtı
(14.12.17)
kaybolduguna emin misiniz ona bir bakin bana kalirsa. eger boyut olarak buyuk bir veriyse doluluk oranina bakin serverdaki, azalma olmadiysa belki bir yerlerde duruyordur.

snapshot filan yok mu? belki otomatik aliyordur makine.

attact/deattach olayini pek bilmiyorum ama oracle'da redolog'lardan filan donus yapilabiliyor. sql server'da ona benzer bir yapi var mi?
0
fakyoras
(14.12.17)
mdf, ldf dosyaları mı silindi?
0
€xpolerer
(14.12.17)
detach işleminde fiziksel dosyalar silinmez, eğer özellikle başka klasör belirtmediyseniz, sql server üzerinde aşağıdaki select'i çalıştırıarak default data klasörünü bularak data dosyalarını bulabilirsiniz. buradan attach ile yeniden ekleyebilirsiniz.

select substring(physical_name, 1, charindex(N'master.mdf', lower(physical_name)) - 1)
from master.sys.master_files
where database_id = 1 and file_id = 1
0
altinci nesil caylak
(14.12.17)
arkadaşıma çözüm önerilerinizi ilettim umarım çözeriz. teşekkür ederim.
0
🌸golgi aygıtı
(14.12.17)
(3)

Laptop bataryasını etkin kullanmak için program var mı?

goodman
kapasite yüzde 15'e gelince şarj edecek yüzde 80'e gelince şarjı kesecek
kapasite yüzde 15'e gelince şarj edecek yüzde 80'e gelince şarjı kesecek
0
goodman
(14.12.17)
bu şekilde kullanırsan maksimum bir senede, muhtemelen 6-8 ayda pili pert edersin.

pilin uzun ömürlü olmasını istiyorsan en genel haliyle yapman gereken şey mümkün olduğunca pili az kullanmak, zorunlu olmadıkça laptobu şarjda kullanmak.
0
washe
(14.12.17)
@washe
senin dediğin gibi değil. Pilin ömrünün bitmemesi için yüzde 80'deyken şarjı kesmen gerekiyor.
0
🌸goodman
(14.12.17)
biliyorum onu. rahat 10 sene önce duydum. o 10 sene içinde 4-5 telefon değiştirdim, 2-3 tane de farklı laptop kullandım. kendi bildiğimi okuyup, laptoplar için pc nin kapanmasına kadar bekledim hep de %100 şarj ettim, telefon da aynı şekilde, sürekli, gece boyu şarjda bıraktım vs vs.

1 senedir kullandığım laptobun dizayn edilmiş kapasitesi ve mevcut kapasitesi hala aynı yani yıpranma diye bir şey yok.

yine 1 senedir kullandığım iphone 7 plus'ın da yıpranması yüzde 0.

bazı laptopların bios'unda dediğin ayar oluyor. en azından yüzde 80'den sonrasını şarj etmeyen görmüştüm.
0
washe
(14.12.17)
(1)

mac mini dosya silmek

hayat aklini konusacak bir filozof uret
chrome ve safari sıkıntı çıkarınca sürükleyip çöpe attım. (sıkıntımın kaynağı mackeeper belasıydı galiba)chrome makinede kalıntı bırakmış mıdır? varsa kalanları nasıl temizleyebilirim? dosya arama programıyla "chrome" aratınca 30 adet dosya buldu.
chrome ve safari sıkıntı çıkarınca sürükleyip çöpe attım.
(sıkıntımın kaynağı mackeeper belasıydı galiba)

chrome makinede kalıntı bırakmış mıdır? varsa kalanları nasıl temizleyebilirim?
dosya arama programıyla "chrome" aratınca 30 adet dosya buldu.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(13.12.17)
ccleaner ile kalintilari silebilirsiniz.
0
kobretti
(13.12.17)
(4)

Vb.Net XHR data parse

solo
Merhabalar,Vb.net ve Webbrowser nesnesi kullanarak bir web sayfasındaki XHR datalarını parse etmek istiyorum, özellikle XHR katmanından almak istememin nedeni Webbrowser nesnesinde yüklenen sitenin Angular çalışması yani Webbrowser nesnesi yüklendiğinde sayfa içeriğini çekmem bir işe yaramıyor arka
Merhabalar,

Vb.net ve Webbrowser nesnesi kullanarak bir web sayfasındaki XHR datalarını parse etmek istiyorum, özellikle XHR katmanından almak istememin nedeni Webbrowser nesnesinde yüklenen sitenin Angular çalışması yani Webbrowser nesnesi yüklendiğinde sayfa içeriğini çekmem bir işe yaramıyor arka tarafta JSON datayı yakalayıp okumam şart. Bu konuda bilgili arkadaşlar varsa çok makbule geçer.

Saygılar.
0
solo
(13.12.17)
chrome developer kısmından Anguların hangi adresten ne şekilde istekte bulunduğunu görebiliyor musunuz ?
0
faithless
(13.12.17)
@faithless, evet börebiliyorum ancak o url'yi doğrudan çağıramıyorsun erişim hatası alıyorsun sayfanın içinde çağırılması gerekiyor.
0
🌸solo
(13.12.17)
api tarafında sayfadaki bir cookie'yi veya istekle birlikte giden token'i kontrol ediyor olabilir. isteği iyice incelemek lazım.
0
faithless
(13.12.17)
cefsharp.github.io

bu proje ile bir chrome browser'ı entegre etmiş oluyorsunuz. ve ilk gözüme çarpan şu bölüm oldu:

Deep Integration
You can access and manipulate on-page content using the .NET to JavaScript bridge. You can programmatically execute and embed JavaScript into pages, and receive callbacks when JavaScript events fire. You can use CefSharp to display embedded UI built with HTML5, or to display remote web content and web applications.

Buradan yürüyebilirsiniz.
0
faithless
(13.12.17)
(3)

copy yapılan şeyin listesi

neynep
(windows'ta) hani bi metin kopyalıyoruz, onu başka yere yapıştırmadan önce, dikkatimiz dağılıyor, başka bişeyi görüp, aa şunu bi alayım deyip, onu da kopyalıyoruz ve (genelde asıl önemli olan) ilki uçup gidiyor ya.. Gitmese olur mu? Gitmemesini sağlayan bişey var mı? Biriksin bunlar bi yerde, mesela
(windows'ta) hani bi metin kopyalıyoruz, onu başka yere yapıştırmadan önce, dikkatimiz dağılıyor, başka bişeyi görüp, aa şunu bi alayım deyip, onu da kopyalıyoruz ve (genelde asıl önemli olan) ilki uçup gidiyor ya.. Gitmese olur mu? Gitmemesini sağlayan bişey var mı? Biriksin bunlar bi yerde, mesela son 5i görelim, ram'i de yemesin tabii. Olmaz mı?
0
neynep
(13.12.17)
qobel
(13.12.17)
ben kullanmıyorum da var bi sürü. mesela popüler olduğunu bildiğim bi tanesi:

ditto-cp.sourceforge.net
0
tepedeki psychedelic adam
(13.12.17)
ditto kullanıyorum. çok memnunum.
0
binder dandet
(13.12.17)
(3)

Chrome gemişini başka bir bilgisayara aktarma

bartholomew87
Mümkün müdür?Nasıl?
Mümkün müdür?
Nasıl?
0
bartholomew87
(13.12.17)
google hesabı otomatik yedekliyor diye biliyorum.
0
astreo
(13.12.17)
Ayarlar kısmına gelince senkronizasyon ayarları var.

Başka bir bilgisayardan halihazırda kullandığınız chrome'un kullanıcı ayarlarını girerseniz tema, sık kullanılanlar ve yer imleri dahil olmak üzere tüm bilgiler oraya aktarılıyor otomatik olarak.

Onun hariicnde ayarlar sekmesinde en üstte yer imlerini aktar seçeneği var. Oradan bir kayıt oluşturup daha sonra onları "içe aktar" denilerek manuel bir şekilde de yapılabilir.
0
g man
(13.12.17)
sorunlu hdd'den user data dosyasını kurtardım bunu mevcut mevcut hdd'ye kopyalasam eski geçmiş bilgilerimi tekrar görebilir miyim peki?
0
🌸bartholomew87
(13.12.17)
(4)

Kulaklıktan Dışarı Ses Gelme Efekti

rakunzelll
Selamlar.Bir videonun altına ses kurgusu yapıyorum Adobe Premiere'de -çünkü sadece onu kullanabiliyorum-. Videodaki tip kulaklıkla müzik dinliyor. Benim derdim de seçeceğim bir şarkıya kulaklıktan dışarı geliyormuş efekti eklemek veya o efektli bir şarkıyı bulup doğruca videoya atmak. Ama ne diye ar
Selamlar.

Bir videonun altına ses kurgusu yapıyorum Adobe Premiere'de -çünkü sadece onu kullanabiliyorum-. Videodaki tip kulaklıkla müzik dinliyor. Benim derdim de seçeceğim bir şarkıya kulaklıktan dışarı geliyormuş efekti eklemek veya o efektli bir şarkıyı bulup doğruca videoya atmak. Ama ne diye aratırsam aratayım bulamadım çok apaçi aakasız şeyler çıktı hep. O efekti olan bir link, efektin adı veya ne diye aratmam gerektiği konusunda yardımcı olabilecek kimse var mıdır? (sanırım efekt olayı Audition'da oluyormuş, Premiere sadece kurgu olayı için yararlı)
0
rakunzelll
(13.12.17)
Oha meslektasim!!

Eq yu ac. Bas ve tiz frekanslari hemen hemen esit olacak sekilde indir sadece mid frekanslar flat kalsin. Hatta bi tik yukseltebilirsin de midleri. Ters bir u hayal et Eq egrin boyle olacak temel olarak. Kulagina gore de ince ayarini cekersin.
Daw kullansa idin cok daha baska cozumler olabilirdi ama simdilik bu da okey.
0
bruceandwayne
(13.12.17)
(Emin değilim) ama sese radio kalitesinde (mono) olarak bir ayar/efekt verip ses yüksekliğini düşürmeyi dene.
0
1adam
(13.12.17)
audio effects'ten "high pass filter" atıp sesi de biraz kısıp dener misin bi :)

edit: evet aslında audition'da ses düzenlemen çok daha iyi olur.
ve bruceandwayne'in dediğiyle benimki biraz farklı sonuç verecek. Hangisini beğenirsen onu kullanırsın. Onunki daha boğuk orta, benimki daha tiz olacak.
0
rodriguez2
(13.12.17)
Audition'da hallettim eq ile. Herkese teşekkürler, bahaneyle de Audition'a merak saldım :)
0
🌸rakunzelll
(13.12.17)
(2)

AutoCAD programından anlayanlar

nobadi
Merhaba, kurs bitirme projesi olarak restoran çizimi yapmam gerekiyor; mutfak bölümü detaylı olacak şekilde. programdan çok fazla bir şey anlamadım. elinde hazır taslak olan varsa veya programla ilgili bilgilendirme yapan olursa süper olur. şimdiden teşekkürler.
Merhaba, kurs bitirme projesi olarak restoran çizimi yapmam gerekiyor; mutfak bölümü detaylı olacak şekilde. programdan çok fazla bir şey anlamadım. elinde hazır taslak olan varsa veya programla ilgili bilgilendirme yapan olursa süper olur. şimdiden teşekkürler.
0
nobadi
(12.12.17)
Planını çizecekseniz line komutu yeterli bu iş için. Duvar kalınlıklarını offset komutuyla verebilirsiniz. Lavabo, masa, sandalye gibi çizimler kütüphaneden hazır olarak bulunabilir. Onları da scale komutuyla büyütüp küçültebilirsiniz. Kitchen plan olarak arayabilirsiniz Google'da. Direkt dosya arıyorsanız kitchen plan.dwg olarak arayabilirsiniz.
0
dissendium
(12.12.17)
örnek projeyi açın. sonra ayrı bir yerde yeni dosya açıp aynısını siz çizin. doğrudan götürürseniz layer isimlerinden, ön ayarlardan (ölçü, yazı, çizgi tipleri) vs. başka yerden alındığı kabak gibi belli olur.
0
perloneth
(12.12.17)
(7)

İphone en sağlıklı şekilde nasıl şarj edilmeli ?

jedijedi
Araştırmalarıma göre %20 nin altına düşürmeden telefonu şarj edin diyorlar ve en az %80 e kadar doldurun diyorlar, bunun tam tersini diyenler falan da var. Kafam karıştı açıkcası.Tabi ki o kurallara her zaman uyulamaz ama merak ettim en zararsız şekilde nasıl şarj edilmeli ?
Araştırmalarıma göre %20 nin altına düşürmeden telefonu şarj edin diyorlar ve en az %80 e kadar doldurun diyorlar, bunun tam tersini diyenler falan da var. Kafam karıştı açıkcası.

Tabi ki o kurallara her zaman uyulamaz ama merak ettim en zararsız şekilde nasıl şarj edilmeli ?
0
jedijedi
(12.12.17)
Bu tarz şeylere takılırsan işin içinden çıkamazsın. 10-20 arası şarja tak dolunca çıkar, bu kadar basit. Ben son 1 senedir şarj da çok kullandım oyun film vs hala şarj durumum çok iyi.
0
lana del rey
(12.12.17)
Boyle bisiler var.

www.apple.com
0
duptıs
(12.12.17)
Neler denedim neler. Hepsi hikaye. En son salla pati şarja sok çıkar yapar hale geliyorsunuz. 1-1,5 sene sonra şarj tutmamaya başlıyor çünkü. Kendinizi boşa yormayın bence. Çok kafa takılmalık mezvu değil.
0
gonion
(12.12.17)
pil teknolojisi ilerledi, yaygın bilgilerin çoğu işe yaramıyor hatta zarar veriyor (tamamen bitirmek, tamamen şarj etmek gibi). bugün pilin ömründen en çok yiyen şey, %0'a kadar düşürmek.

sadece apple telefon için değil genel kural %40-%80 arası gezmek en uzun ömür veriyor diye okumuştum.
0
celeron 300a
(13.12.17)
Hiçbir şey yapmaya gerek yok, batarya denen şeyin belli bir ömrü var ve o ömrün üstüne çıkamaz. Ama Apple bu konuda iyi bir marka, yani kolay kolay ölmez Iphone bataryası. En azından modası geçmeden ölmez.

Zaten Apple zor sökülen bir cihaz da değil değiştirilir zamanı gelince.
0
bos gezenin bos ustasi
(13.12.17)
Orijinal şarj aleti dışında şarj kullanma, Apple hatta kılıfla da şarj etmeyin diyor.

Cycle olarak 500 kere tam şarj kapasitesi var. Bunu %20’de veya %50‘de şarj etmen çok fark ettirmiyor. En sağlıklısı yine de tamamen boşaltıp, tamamen doldurmak. Kullanım süresini ciddi şekilde uzatıyor.
0
osmanyueksel
(13.12.17)
osman kullanıcısının söylediği neredeyse her şey yanlış.
0
celeron 300a
(14.12.17)
(1)

Hani cep telefonlarına takılan antenler vardı -akıllı telefon-

ya ben lan neyse
çekim gücünü arttırmak için sonradan takılanlardan.ben arattığımda hep yedek parça olarak telefonun asıl anteni çıkıyor.bu anten sonradan takılan baya modem anteni gibi bir şeydi.link verebilecek var mıdır?teşekkür ederim.
çekim gücünü arttırmak için sonradan takılanlardan.

ben arattığımda hep yedek parça olarak telefonun asıl anteni çıkıyor.

bu anten sonradan takılan baya modem anteni gibi bir şeydi.

link verebilecek var mıdır?

teşekkür ederim.
0
ya ben lan neyse
(12.12.17)
evet ama o antenlerin bağlandığı özel bir soketi de vardı. anten oraya takılırdı. benzer bir sistem portatif gps cihazlarında halen kullanılıyor.tam olarak değil ama şuradakine benzer:

turkish.alibaba.com

bu arada gsm bantları nasıl değişmiş merak ettim.
0
izole
(13.12.17)
(1)

raw uzantılı fotoğrafı photoshop'ta açmak

a man alone
sanırım dosya uzantısının diğer adı CR2mesele ise bu fotoğrafları Photohop'ta açamıyorum.camera raw'ı güncelle diye bir uyarı geliyor ama help\update kısmı aktif değil. ayrıca camera raw'ın ayrıca güncellemesini buradan https://helpx.adobe.com/tr/camera-raw/kb/camera-raw-plug-in-installer.htmlyaptım
sanırım dosya uzantısının diğer adı CR2

mesele ise bu fotoğrafları Photohop'ta açamıyorum.

camera raw'ı güncelle diye bir uyarı geliyor ama help\update kısmı aktif değil. ayrıca camera raw'ın ayrıca güncellemesini buradan helpx.adobe.com

yaptım ama yine aynı hata geliyor.

nasıl çözebilirim, bilen var mı?
0
a man alone
(12.12.17)
helpx.adobe.com

kısmındaki

CC, CC 2014, CC 2015 veya CC 2017 Adobe uygulamaları için Camera Raw eklentisini başarılı bir şekilde güncelleyemediyseniz, aşağıdaki Camera Raw 10.1 yükleyicilerini kullanın.

Bridge CS6 ve Photoshop CS6 için aşağıdaki Camera Raw 9.1.1 yükleyici'yi kullanın.

ibaresine baktınız mı?
0
oligomer
(12.12.17)
(4)

chrome neden javayı desteklemiyor?

iddaaci
Merhaba, müşteri kaybetmiyor mu böyle? Yani desteklememesinin nedeni ne? Güvvenlik mi? Yani bir çok uygulama java istiyor sayfalar, oyunlar... Chrome ben oynamıyorum diyor. Neden?
Merhaba, müşteri kaybetmiyor mu böyle? Yani desteklememesinin nedeni ne? Güvvenlik mi? Yani bir çok uygulama java istiyor sayfalar, oyunlar... Chrome ben oynamıyorum diyor. Neden?
0
iddaaci
(12.12.17)
java bitti diye biliyorum ben o yüzden olabilir.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(12.12.17)
guvenlik. dedigin oyunlar 2005 civarinda yazilmistir buyuk ihtimal. HTML5de pek cok sey yabilabiliyor, 2017 de java ve flashe yer yok.
0
eksimtrak
(12.12.17)
guvenlik nedeniyle. browserlar genelde kapali kutu gibi calisirlar, yani icinde calistirdiklari ve farkli kisiler tarafindan yazilan kodlar genelde isletim sistemi kaynaklarina, yani dosya sistemine erisemezler. Ornegin bir web gelistirici yazdigi kod ile chrome uzerinden seni bilgisayarindaki bir dosyayi goremez, degistiremez. Eger degistirilebilseydi girdigin web sitesinden bilgisyara virus girme durumu olurdu.

Java appletler browserlara entegre calisir, ama bir taraftan da isletim sistemi kaynaklarina erisebilir. bir java applet ile kotu niyetli bir yazilimci her ne kadar guvenlik onlemi alinsa da dosya sistemine erisebilir, bir sekilde o guvenlik gecilebilir. Tum bunlar nedeniyle boyle bir riski almak yerine chrome gibi browser gelistiricileri o kapiyi tamamen kapatip, bu tarz guvenlik risklerine hic girmememei tercih ediyorlar. yani guvenlik aciklari ile ugrasmaktansa komple o ozelligi silmek daha mantikli geliyor.

Bu bahsedilen "java appletler", java dili degil ikisini karistirmamak lazim. "java appletler" yani 90li yillardan kalan java ekosisteminin eski bir parcasi. java dilinin kendisi hala dunyanin en populer dillerinden biri. google, facebook, turkcell gibi buyuk sistemlerin arkasinda java dili calisiyor, android telefonlarin uygulamalari java ile yaziliyor. Java ile Java appletleri karistirmamak lazim !
0
emrahday
(12.12.17)
adres çubuğundaki http, https nin solundaki yere basarsanız (güvenli, güvenli değil yazar) sayfa özelinde javayı etkin hale getirebilirsiniz
0
yokky
(12.12.17)
(7)

Donanım Arızası, Tıkandım, Yardım Lazım.

jaaaccckkk
Selamlar, içinden çıkamadığımız bir arızamız var. Monitörde sürekli "No Signal" uyarısı alıyorum. Board ve GPU aldım yeni, sistemi kurduğumda bununla karşılaşıyorum. İşin ilginç tarafı eski sistemi de kursam aynı şey oluyor. Farklı PSU, Disk ve kablolar denendi, Ram'ler tek tek denendi. Farklı Monit
Selamlar, içinden çıkamadığımız bir arızamız var. Monitörde sürekli "No Signal" uyarısı alıyorum. Board ve GPU aldım yeni, sistemi kurduğumda bununla karşılaşıyorum.

İşin ilginç tarafı eski sistemi de kursam aynı şey oluyor.

Farklı PSU, Disk ve kablolar denendi, Ram'ler tek tek denendi. Farklı Monitör, hdmi ve dvi olmak üzere farklı kablolar denendi. Anakarta bios reset atıyoruz, hem jumperden denedik, hem de bios pilini çıkardık fayda etmedi. Sistemi temiz, antistatik ortamda masa üzerinde kurduk, yine değişmedi.

Değiştiremediğim bir tek cpu kaldı. ama cpu'yu çıkarıp öyle sistemi başlatıyorum yine aynı şey oluyor. her halükarda no signal.

Aşağıda parçaları göreceksiniz,

CPU: Amd Am3+ Fx6100

MB:
-------Yeni: Gigabyte GA-970A-DS3P(rev. 2.1);
-------Eski: Asus M5A7BL LE
GPU:
-------Yeni: MSI GTX 1050Tİ 4GB
-------Eski: Palit Ati Radeon HD4850 4GB

RAM: 4x2gb Corsair DDR3 1600mhz Ram
PSU: 500W HighPower
HDD: 512gb ve 2TB iki disk

-----------------

bahsetmediğim bir detay var;

CPU pinlerinde bir eğrilme oldu, 10 kadar pinde. Güzelce düzeltildi, kontrol edildi. Gözle görülür bir sorun kesinlikle yok. Sokete oturmasında da kesinlikle bir sorun yok. Yine de bundan olabilir mi? bilmiyorum.

Bu bilgiyi de özellikle başta vermedim. Düşünceleri etkilemesin istedim. Ama sanki başka ihtimal de kalmadı gibi.

Ne diyorsunuz cpu pinlerine? Olabilir mi? Ya da ne olabilir başka? Elimde işlemci yok am3+ soketli. olsa bir de onu deneyeceğim.
0
jaaaccckkk
(12.12.17)
monitörden başka bir pc vs'de görüntü alabiliyorsanız CPU'dan olabilir.
0
fakirpislik06
(12.12.17)
Pc çalışıyor mu peki? Yani anormal bir ses var mı? Cpu fanı si kapatana kadar çalışmasını sürdürüyor mu
0
goodman
(12.12.17)
Dostum o pinlerdeki eğrilik cpu yu sevmiştir muhtemelen. ikinci el bir am3 cpu bakıvercen artık.
0
binder dandet
(12.12.17)
hocam bende de aynı sey oldu
sıkıntı bios tamamen
anakart a780lm-m mi?
0
kingcyrax
(12.12.17)
@fakirpislik;

monitörlerde sorun yok.

@goodman

pc çalışıyor, her yere güç gidiyor. fanlar dönüyor. cpu fanı da ben kapatana kadar çalışıyor.

@ binder dandet

bugün akşam bir cpu bulup deneyeceğim, bakalım.

@kingcyrax

anakart farklı ama bios diye biri daha dedi. nasıl oldu sizin olay, nasıl çözdünüz?
0
🌸jaaaccckkk
(13.12.17)
işlemciyi değiştirip dene diyecektim, öyle dene o halde.
www.tomshardware.co.uk
forum.giga-byte.co.uk
0
Bruce
(13.12.17)
@bruce

rev. 1.0 versiyon kartlarda bu sorun görünmüş ama 2.1 lerde görünmemiş. bakalım, bugün farklı bir işlemci ile deneyeceğim. maalesef yine am3+ soket. eğer onda da çalışmaz ise bilemiyorum. bu arada eski anakartım ile de denediğimde aynı sonucu alıyorum.
0
🌸jaaaccckkk
(13.12.17)
(3)

Tüm Şifreleri Kaydedebileceğim Program (Cloud?) - MacBook Pro için

ahmet oturum cerezi
Merhaba,Aslında başlık kendisini anlatıyor ama, MacBook Pro'da kullanabileceğim ve bilgisayarı formatladıktan sonra tüm şifrelerimi direkt geri çekebileceğim bir program var mıdır? Benim için önemli olan kayıtlı tüm şifrelerimi de kendisi alabiliyor olması ve sonrasında herhangi bir tarayıcıdan geri
Merhaba,

Aslında başlık kendisini anlatıyor ama, MacBook Pro'da kullanabileceğim ve bilgisayarı formatladıktan sonra tüm şifrelerimi direkt geri çekebileceğim bir program var mıdır? Benim için önemli olan kayıtlı tüm şifrelerimi de kendisi alabiliyor olması ve sonrasında herhangi bir tarayıcıdan geri yükleyebiliyor olmak.

edit: Aslında istediğim format sonrasında chrome'da kayıtlı tüm şifrelerimi firefox'a aktarabilmek.

Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
0
ahmet oturum cerezi
(12.12.17)
hemen her internet tarayıcısında oturum açıp tarayıcıyı kullanırsanız ve sayfalara şifrenizi yazarken şifremi kaydet butonuna basarsanız olur. format sonrası tek yapmanız gereken tarayıcıda oturum açmak ve senkronizasyon yapmak.
0
golgi aygıtı
(12.12.17)
lastpass
0
neyehbe
(12.12.17)
Macbook'ta zaten keychain var.
0
himmet dayi
(12.12.17)
(2)

çağrılmadan gelen about:blank sekmesi

hayat aklini konusacak bir filozof uret
mac mini kullanıyorum, tarayıcım chrome.bir sekmedeyken seçim yaptığımda aralıklı olarak yanda abot:blank sekmesi açıyor. sekme açılırken bi kutucuk beliriyor, ne yazdığını okuyamadan gidiyor. sekme bazen siteye dönüşüyor bazen de kendi kendine kayboluyor. geçmişte görünen açtığı sitelerden bikaçı:w
mac mini kullanıyorum, tarayıcım chrome.

bir sekmedeyken seçim yaptığımda aralıklı olarak yanda abot:blank sekmesi açıyor. sekme açılırken bi kutucuk beliriyor, ne yazdığını okuyamadan gidiyor.
sekme bazen siteye dönüşüyor bazen de kendi kendine kayboluyor.
geçmişte görünen açtığı sitelerden bikaçı:
www.hitcpm.com
popcash.net
b.trafficad.net

nasıl düzeltebilirim?
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(12.12.17)
eklentilere bak. goze batan birsey yoksa butun eklentileri sil
0
eksimtrak
(12.12.17)
Eklentilerden değilmiş, hala devam ediyor.
mckeeper belası olabilir bu. daha önce de olmuştu nasıl çözdüm hatırlamıyorum.
0
🌸hayat aklini konusacak bir filozof uret
(12.12.17)
(1)

C kodlama dili ödevi

soubjektif
yarına yetişmesi gereken bir ödev var. var mı yardımcı olabilecek kodlama dilinden anlayan arkadaşlar.
yarına yetişmesi gereken bir ödev var. var mı yardımcı olabilecek kodlama dilinden anlayan arkadaşlar.
0
soubjektif
(12.12.17)
msj attim.
0
midilli35
(12.12.17)
(1)

Bu ders çekimleri neyle güzel oluyor?

babilbaligi
Selamlar,Online bir ders hazırlamak istiyorum. Kurgu programı biliyorum, materyal ders planı hazır. slaytları videoda yanıma koymayı öğrendim, giriş çıkış yapmak gibi tatlı aksiyonlar da bende.Şimdi kaldı çekim.Peki ben Coursera, Edx gibi sitelerdeki dersleri aynı kalitede neyle çekerim? Görüntü, ış
Selamlar,

Online bir ders hazırlamak istiyorum. Kurgu programı biliyorum, materyal ders planı hazır. slaytları videoda yanıma koymayı öğrendim, giriş çıkış yapmak gibi tatlı aksiyonlar da bende.

Şimdi kaldı çekim.

Peki ben Coursera, Edx gibi sitelerdeki dersleri aynı kalitede neyle çekerim? Görüntü, ışık ve ses işlerini optimum bütçe ile nasıl çözerim?

Elimde bir iPhone, bir MacBook Air, bir dandik telefon, bir 12 megapiksel fotoğraf makinası, iki tane de minik fotoğraf makinası var, bunlar iş görür mü?

Aksiyon kamerası mı alsam, neyle çeksem nasıl etsem ben bu dersleri?

Teşekkürler.

P.s. ışık gibi şeyler için yerim var, maksat sonuç güzel olsun. istediğiniz kadar detaylı şey önerebilirsiniz.
0
babilbaligi
(12.12.17)
görmez. elinde odaklaması kuvvetli bir makina olması şart. yoksa tam işlemin ortasında bir şey anlatırken vs görüntü bulanıklaşır bütün emeğin de çöpe gider. odaklaması iyi olan bir makina alıp bu işe girişirsen daha "profesyonel" bir içerik üretebilirsin.

tabi bir diğer etken de ışık. bunun için softbox kullanabilirsin. ne kadar ve hangi boyutta kullanacağın sana kalmış.

bir de mikrofon tabi.
0
fakirpislik06
(12.12.17)
(1)

akıllı telefona sms atayım, metni belirli kişiye whatsapp'tan yollasın

zgrydn
aynı eylemin tersini de yapsın istiyorum. bunu hangi uygulama ile yaparım? (tikler gelecek)
aynı eylemin tersini de yapsın istiyorum. bunu hangi uygulama ile yaparım? (tikler gelecek)
0
zgrydn
(12.12.17)
Automate iş görür.
0
anarche
(12.12.17)
(1)

Win 10 güncelleştirmeleri tamamen kapatma.

hayati cozemeyen adam
Arkadaşlar yok mu bunun bi yöntemi ? 1-2 defa sistem ayarlarından girip kapattım sağdan soldan kapattım ama sonra kendi kendine windows 10 güncelleme yardımcısı açılıyor ve indirmeye başlıyor. İstemiyorum ben bunu :/edit: baktim simdi hizmetlerden kapatmistim, kendiliginden acilmis yine kapattim. se
Arkadaşlar yok mu bunun bi yöntemi ? 1-2 defa sistem ayarlarından girip kapattım sağdan soldan kapattım ama sonra kendi kendine windows 10 güncelleme yardımcısı açılıyor ve indirmeye başlıyor. İstemiyorum ben bunu :/

edit: baktim simdi hizmetlerden kapatmistim, kendiliginden acilmis yine kapattim. sebebi nedir bunun bilen var mı
0
hayati cozemeyen adam
(12.12.17)
windows tuşu-hizmetler-win update-sağ tık-devre dışı

ben bunu bir kere uyguladım kendiliğinden hiç çalışmadı
0
regardless of what they say
(12.12.17)
(4)

anne telefonu

carpena
anneme akıllı telefon almak istiyorum. uzun süredir piyasayı takip etmediğim için hangi cihaz alınır edilir bilemedim. forumlarda vs benzer konular genelde eski tarihli. facebook, twitter, whatsapp kullanılır, ek olarak ortalama bir kamerası olsa yeterli. çok kasmasın etmesin, anneyi üzmesin. 1000 t
anneme akıllı telefon almak istiyorum. uzun süredir piyasayı takip etmediğim için hangi cihaz alınır edilir bilemedim. forumlarda vs benzer konular genelde eski tarihli. facebook, twitter, whatsapp kullanılır, ek olarak ortalama bir kamerası olsa yeterli. çok kasmasın etmesin, anneyi üzmesin.
1000 tl gibi bir bütçe var kafamda, bi tık üstüne de çıkabilirim.

sony xperia l1 aradığım telefon gibi geldi, bu telefonu ya da başka marka/modelleri önerir misiniz?

şimdiden teşekkürler, tikleri yatmadan bırakırım.
0
carpena
(11.12.17)
xiaomi redmi 4x?
huawei p9 lite?
0
Ecesb
(11.12.17)
Xiaomi Redmi 4A (KVK Garantili)

aldim anneme. gayet guzel.
0
kasik yok ulan
(11.12.17)
Xiaomi Redmi note 4
0
1adam
(11.12.17)
ben de @kasik yok ulan gibi anneme kvk garantili redmi 4a aldım. gayet güzel.
0
kutukcu
(11.12.17)
(3)

TTNET kota yeni mi çıktı?

ya ben lan neyse
akn den bahsetmiyorum. tarifelerde kota diye bir şey var. internette aradım ama hep akn ye yönlendiriyor. "kota 6gb" diyor mesela. bu ne demek?
akn den bahsetmiyorum. tarifelerde kota diye bir şey var. internette aradım ama hep akn ye yönlendiriyor. "kota 6gb" diyor mesela. bu ne demek?
0
ya ben lan neyse
(11.12.17)
akn işte, yani akk yani adil kullanım kotası
0
michael_knight
(11.12.17)
ayriyetten akn de var ama... hipernet kotalıda:

bireysel.turktelekom.com.tr
0
🌸ya ben lan neyse
(11.12.17)
Kotadan sonra fatura yükselmeye başlıyor. Mb ya da gb başına ücretlendirme var.
0
shenergy
(11.12.17)
(3)

vlc player

invaderbrain
iptv dosyasını cep telefonumdaki vlc player uygulaması (android) ile açmak istediğimde dosyayı açıyor fakat ekranın ortasında OYNATIM HATASIVLC PLayer bu ortam dosyasını açamadı (Oysaki dosyayı açtı, görüntü ve ses geldi)Lütfen ortam kitaplığınızı yenileyiniz.
iptv dosyasını cep telefonumdaki vlc player uygulaması (android) ile açmak istediğimde dosyayı açıyor fakat ekranın ortasında

OYNATIM HATASI
VLC PLayer bu ortam dosyasını açamadı (Oysaki dosyayı açtı, görüntü ve ses geldi)
Lütfen ortam kitaplığınızı yenileyiniz.

TAMAM

Tamam'a basınca da dosya kapanıyor.

Ortam kitaplığını yenilememe rağmen aynı uyarıyı veriyor. Nasıl çözebilirim?
0
invaderbrain
(11.12.17)
Hata hakkında fikrim yok ama verileri temizle yapsanız?
0
atom karincanin torunu
(11.12.17)
verileri temizlemek derken, nasıl yapılmalı?
0
🌸invaderbrain
(11.12.17)
kodi kurabilirsin, smart iptv kurabilirsin, uğraşmaya gerek yok vlc ile. Bu iş için yapılmış programları kullanman daha iyi olur.
0
kimlanbu
(11.12.17)
(1)

LG telefona orijinal batarya?

fikox
LG g4 telefonumun şarjı hemen bitiyor. LG nin sitesinde batarya 94 lira. GittiGidiyorda 40 liradan başlıyor. Orijinal bataryayi LG nin dışında daha uyguna alabilecegim yer var mı? Ayrıca orijinal bataryayi nasıl anlarım?
LG g4 telefonumun şarjı hemen bitiyor. LG nin sitesinde batarya 94 lira. GittiGidiyorda 40 liradan başlıyor. Orijinal bataryayi LG nin dışında daha uyguna alabilecegim yer var mı? Ayrıca orijinal bataryayi nasıl anlarım?
0
fikox
(11.12.17)
mesaj kutunuzu kontrol edin hocam :)
0
tok oldugumuz halde yaftalar yiyoruz
(11.12.17)
(1)

PSN Kardeşliği

himmet dayi
PS4'te iki kişi arasında yapılan PSN kardeşliği, hesap paylaşma gerekçesiyle banlanıyormuş. Doğru mu?Yani bu kardeşlik olayı PS açısından illegal bir şey mi?
PS4'te iki kişi arasında yapılan PSN kardeşliği, hesap paylaşma gerekçesiyle banlanıyormuş. Doğru mu?

Yani bu kardeşlik olayı PS açısından illegal bir şey mi?
0
himmet dayi
(11.12.17)
Öyle bir olay yok. İllegal falan değil. İllegal olsa zaten bunu engellerdi sony. Önceden 4-5 hesaba kadardı şimdi 2 hesaba indirildi sadece.
0
greenshadow
(11.12.17)
(1)

after effects bilgisi yüksek olan birileri var mıdır

isvicre rakisi
normalde kullandığım bir program olmasının yanında şu an oluşturmak istediğim bir efekt var ve kitlendim nasıl yapabileceğim aklıma gelmiyor videosu var yapmak istediğim şeyin uygulamak için ama işte o efekti başka şeye uygulayacağıminsan suratına kamera flaşı patladığını ama ağır çekimde gerçekleşt
normalde kullandığım bir program olmasının yanında şu an oluşturmak istediğim bir efekt var ve kitlendim nasıl yapabileceğim aklıma gelmiyor videosu var yapmak istediğim şeyin uygulamak için ama işte o efekti başka şeye uygulayacağım

insan suratına kamera flaşı patladığını ama ağır çekimde gerçekleştiğini düşünelim. 100-200 fpslik bi kamerayla çekip yapmak da bi seçenek ama istemedim öyle
0
isvicre rakisi
(11.12.17)
bir düz adam olarak time strech derim
0
bekri
(11.12.17)
(1)

Bir Telefon Sorusu Daha

sevgikusunkanadinda
Sony serisi biraz pahalı gelmeye başlayınca, HTC Desire 10 Pro'ya bakayım dedm. Hakkında şöyle bir yazı var: https://gadgets.ndtv.com/mobiles/reviews/htc-desire-10-pro-review-1654498Kullanan var mı, HTC tecrübesi olan arkadaşlar neler söyleyebilir? Fiyatı fena görünmüyor.
Sony serisi biraz pahalı gelmeye başlayınca, HTC Desire 10 Pro'ya bakayım dedm. Hakkında şöyle bir yazı var: gadgets.ndtv.com

Kullanan var mı, HTC tecrübesi olan arkadaşlar neler söyleyebilir? Fiyatı fena görünmüyor.
0
sevgikusunkanadinda
(11.12.17)
HTC eskinin en bomba telefonuydu ama telefon piyasasında malesef bir düşüşte bence. BU da güncellemeye yansır mı onu kontrol etmek gerekir bence ve android düşünüyorsanız f/p cihazları bence her zaman daha mantıklıdır gündelik kullanım için.
0
nickfury
(11.12.17)
(4)

powerbank soruları (xiaomi)

sanat guresi
elimdeki mi6'yla kullanmak için yine xiaomi marka bir powerbank arıyorum. 10000 mah versiyon 2 olacak gibi görünüyor. hepsiburada'da 75 lira civarı.1- nereden alayım? bazıları sahte çıkıyormuş...2- 10000 mah'lık bir powerbank, 3350'lik telefonu kaç kere şarj eder? 2? 2.5?
elimdeki mi6'yla kullanmak için yine xiaomi marka bir powerbank arıyorum. 10000 mah versiyon 2 olacak gibi görünüyor. hepsiburada'da 75 lira civarı.

1- nereden alayım? bazıları sahte çıkıyormuş...
2- 10000 mah'lık bir powerbank, 3350'lik telefonu kaç kere şarj eder? 2? 2.5?
0
sanat guresi
(10.12.17)
2 veya 2.5 kere. Başlangıçta 2.5 kez şarj eder ömrü azaldıkça 2'ye düşer. Bence teknoloji marketlerinden al gözün görerek.
0
yaren
(10.12.17)
www.hepsiburada.com
geçen ay bu satıcıdan aldım. ama fiyat o zaman 65'ti ve kargo bedavaydı. ürün orijinal geldi.
yok burdan almam diyorsan; kendi satıcın ile iletişime geç. ürün orijinallik bandrolü var mı sor. var derse kutunun üstündeki bandrolü sorgulatıyosun
0
soyut park
(11.12.17)
n11'de semers adlı satıcı orijinal xiaomi ürünleri satıyor.
0
Bruce
(11.12.17)
Ben sürekli muhteşempazar adlı n11 satıcısından alıyorum. Sıkıntı yok babamın oğlu değil. N11 100/15 çekim var alacaksan hesabımı veririm kullanırsın
0
protrek
(11.12.17)
(2)

İnstagramdaki harika fotoları olan hesap

basubadelmevt
https://www.instagram.com/rovingmementos/?hl=trYukardaki hesabı belki takip edeniniz vardır, enfes fotoğraflar paylaşıyor.İnfosunda bahsettiği foto makinesinden aldım ben nximi elden çıkarıp.3-4 aydır bazı denemeler yapıyorum. Bu hesapta Gökçen arıkanın( eşi) fotoğrafları da var. Bu fotoğraflar hang
www.instagram.com


Yukardaki hesabı belki takip edeniniz vardır, enfes fotoğraflar paylaşıyor.İnfosunda bahsettiği foto makinesinden aldım ben nximi elden çıkarıp.
3-4 aydır bazı denemeler yapıyorum.

Bu hesapta Gökçen arıkanın( eşi) fotoğrafları da var. Bu fotoğraflar hangi lensle çekiliyor olabilir? Tahmini olan var mı? İşte aynı bu tarz çekilmler yapabilmek istiyorum insanlarla.

Fotoğrafların altında sormak istemedim,cevap alamam muhtemelen.
0
basubadelmevt
(10.12.17)
olay lenste değil post processing.

muhtemelen ps ile her fotoğrafta saatlerce uğraşılmıştır.

www.jakeolsonstudios.com
0
orpheus
(10.12.17)
bu fotoğraflar filtreli. photoshop ya da lightroom’da fazla fazla oynanmış.
0
pinkpeony
(11.12.17)
(1)

6 gundur gelmeyen internet ve Turk.net

taking fire need assistance
Turk.net kullaniyorum. 6 gun once internetim gitti, ayni saatte ariza kaydi olusturdum. O gunden sonra ne arayan oldu ne de soran. Musteri hizmetlerini ariyorum, telesekreterli sisteme gecmisler, canli bi destek yok. Twitterdan yaziyorum, cevap veren yok. Mail atiyorum, destek sayfalarindan ariza ka
Turk.net kullaniyorum. 6 gun once internetim gitti, ayni saatte ariza kaydi olusturdum. O gunden sonra ne arayan oldu ne de soran. Musteri hizmetlerini ariyorum, telesekreterli sisteme gecmisler, canli bi destek yok. Twitterdan yaziyorum, cevap veren yok. Mail atiyorum, destek sayfalarindan ariza kaydina not ekliyorum ama hicbir sey yok. Bi de utanmadan vermedikleri hizmetin faturasini kesiyorlar.

simdi ben ne yapayim, nerelere gideyim? İnternet benim icin her sey, isim gecimim orada. Beynin durdu, delirmek uzereyim.
0
taking fire need assistance
(10.12.17)
Eğer tahattütname sıkıntısı yoksa derhal TTnet ya da süperonline e geç derim, boşuna dememişler ucuz etin yahnisi bol olur diye. D smarttan TTnet e geçtim ve oldukça memnunum, adamlar benim telefonu defalarca aradılar geçen duymamışım, net hızını 2 katına çıkardılar paket değişikliği ücreti olmaksızın ve yalnızca birkaç lira farkla. Bence TTnet müşteri hizmetleri oldukça iyi. D Smart da biraz bekletse de en azından köklü bir şirket onda da böyle rezil kalmazsın.
0
siyah giyen adam
(10.12.17)
(3)

Bir Kettle içindeki su, basınctan dolayı hep 100 derece üzerinde kaynar mı?

portakal
Diyebiliriz miyiz? Kapalı alan olduğundan buhar kaynama noktasını yükseltmez mi? Düdüklü tencere mantığı yani..
Diyebiliriz miyiz? Kapalı alan olduğundan buhar kaynama noktasını yükseltmez mi? Düdüklü tencere mantığı yani..
0
portakal
(10.12.17)
Duduklu tenceredeki gibi hava almayacak sekilde kapatan bir kapak varsa evet. Yoksa sadece isi kaybini engeller, daha kisa surede kaynatir ama kaynama noktasini etkilemez.
0
crown
(10.12.17)
Kettle kapalı kap değil. Kocaman imbiği var. Düdüklü tencere lastikli, sızıntıyı engelliyor. Basınç artıyor.
0
Lim5
(10.12.17)
asla ve asla böyle bir şey diyemeyiz kaldı ki kapalı kaplarda su 100 derecenin üzerinde kaynıyor esprisi bu kapalı kabın.
kattle da zaten kapalı kap değil.
0
basond
(10.12.17)
(8)

Otomatik Araç Tavsiyesi

reseoz
Elimde 2006 model bir araç var. Onu satıp toplamda 40.000 lirayı bulacak kadar bir para ekleyip bir otomatik araç alma niyetim var. 2 haftadır araştırma içerisindeyim. Kabul; 40.000'e kadar öyle aman aman çok temiz ve sağlam bir araç bulmak zor. İlk başlarda Chevy Cruze'lara bakıyordum ama zaten tek
Elimde 2006 model bir araç var. Onu satıp toplamda 40.000 lirayı bulacak kadar bir para ekleyip bir otomatik araç alma niyetim var. 2 haftadır araştırma içerisindeyim. Kabul; 40.000'e kadar öyle aman aman çok temiz ve sağlam bir araç bulmak zor. İlk başlarda Chevy Cruze'lara bakıyordum ama zaten tek atımlık kurşunum var. Hem ileride doğabilecek parça sıkıntısı hemde yakıt masrafları direk caymama neden oldu. Astra J ile aynı parçaları kullanıyor olması falan filan gene de dedim ya riske giremem. Benim sıkıntım şu; sağa sola hangi aracı sorsam, hangi yazıyı okusam herkes her araca muhalif. 2009-2012 araçlara bakıyorum daha çok. Punto evo diyorum "uzak dur", fiat araba mı?", hyundai i20 diyorum "onların otomatikleri sıkıntı", citroen c4 diyorum "citroenler sıkıntı", peugeot 308 diyorum "pejo alınmaz", renault diyorum "renolar kalitesiz", honda jazz diyorum "jazz alma boşver". anasını satayım araba kalmadı piyasada. İnternette millet o alınır bu alınmaz yazıyor ama çok nadir gerekçesini yazan var. Ya kötüleyen adam desin ki "kardeşim aracın o yıllarda üretilen serilerinin otomatik şanzımanında şöyle şöyle sıkıntılardan dolayı kronik olarak şu şu sıkıntıları çıkarma riski var" diye ama yok. Ssangyong Actyon yorumlarını okudum millet memnun. Oturduğum semtin dar sokakları olmasa (fatih) çılgınlık yapıp alacağım ama sokak aralarında sıkışıp kalmak var. Zaten İstanbul için o kadar büyük araç gereksiz. Neyse işte dostlar, vaziyet bu. Buradan farklı yorumlar almak istiyorum. Ne önerirsiniz?
0
reseoz
(10.12.17)
Toyota bakıyor musun? Yaris veya Auris filan. Masrafı az bunların.
0
basubadelmevt
(10.12.17)
Bahsettiğiniz araçların hemen hepsi fiyat/fayda oranı yüksek araçlar. O paraya alınan arabada elbette bazı eksiklikler ya da arızalar bulunabiliyor. Astra alacak olursunuz, yarı otomatiktir, alma derler. Fiat, araba mı derler. Hyundai, bilmemesi kötü derler.

Ancak bu sınıfta, bu para ile alacağınız arabalar hemen hemen aynıdır. Bakmayın siz bacanağının bilmemne marka ile yolda kalması sonucu marka kötüleyenlere. Peugeot, opel, rrnault, ford, hyundai, vw, honda, toyota... hangisinden alırsanız alın ufak tefek arızalar çıkacak, çeşitli eksiklikleri olacak. Bu piyasada, vergiler böyleyken 40.000 lira ile alınacak araba malesef bunlara gebe. Ama sorun mu? Bence değil. İnsanları dinlerseniz arabasız kalırsınız.

Benim size tavsiyem ise olabildiğince yüksek model ve düşük km bir araç almanız. Bu da sizi punto'ya, peugeot 307'ye, ford fiesta'ya, skoda fabia'ya yönlendirir kabaca.

Biraz daha eski ve biraz daha fazla kullanılmış arabalara bakmak isterseniz astra, focus, golf, civic vs. bakmaya başlayabilirsiniz. Ancak bu bütçe ile tavsiye etmem. Alacağınız araba fazla yıpranmış olduğundan sorun yaşatma ihtimali daha yüksek olacaktır.

Kısacası yüksek model, düşük kilometre ve temiz kullanılmış olsun, avrupa standartlarına uygun olarak üretilmiş olsun, bir de beğenirseniz, içinize sinerse alın gitsin.
0
md11
(10.12.17)
cevaplarınız için teşekkür ederim. dedim ya zaten 3 senedir 2006 model araç kullanıyorum. İster istemez arıza çıkıyor. kayıştı, baskı-balataydı, volanttı çıkıyorda çıkıyor. bu riskleri biliyorum. Yakıt konusu çok uçuk olmadıkça lpg'siz araçları düşünüyorum. iş yerim uzak değil ama vesait ile ulaşım kötü olduğundan arabayla gidip geliyorum. haftada yaklaşık 150 km ediyor. yakıt konusunda fazla sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. 1.6 motorlara bakmıyorum zaten.
0
🌸reseoz
(10.12.17)
haklısınız, alma diyenlerin argümanını merak ettim ben de.

toyota'nın bahsedilen modellerde kullanılan yarı otomatik şanzımanı başarısız, vites geçişlerini çok hissettiriyor ve motor güçsüz kalıyor gibi şikayetler var.
renault 'un o fiyatlara alacağınız araçlardaki yarı otomatik de toyota'dan başarılı değil, ama 1,5dci motor iyidir diğerlerinin yanında.
fiat punto evo fena araba değil, multijet alırsanız yeterli olur, yine yarı otomatik var ve yine pek başarılı değil.
bu üstte saydıklarımın hepsi plastik kalitesi ve yol tutuş konusunda çok iyi hissettirmeyen araçlar, belki biraz punto yol tutuşta iyidir ama hiçbirinde gerçekten kaliteli bir araca binmiş hissi olmaz.
honda jazz'da cvt şanzımanlı 2006 ve sonrası modele bakabilirsiniz, çok kaliteli hissettirmiyor bu da ama fonksiyonel, sorunsuz. cvt'sine alışanlar başka bir şeyi tercih etmiyor, ama o modellerde dizel yok. (jazz, alma denebilecek bir araba değil, sahiplerine sorun)
hyundai i20 otomatik o motora göre çok yakıyor, bir de yeni i20'nin popülaritesinden dolayı eski kasaların da fiyatı normalden fazla arttı. kötü araba değil, iş görür.
peugeot-citroen önyargıyı yıkamadı, halbuki yeni modelleri gayet başarılı. o yıllarda alabileceğiniz modellerde nasıl bir şanzıman kullandılar bilmiyorum.
cruze kasası o motora göre birazcık ağır, otomatik şanzımanla birleşince tüketim ve performans çok iyi olamaz gibi geliyor.
bence sizin ilacınız jazz, fazla yakmaz, sorun çıkarmaz, istanbul'da ideal araç. küçük durduğuna bakmayın geniş, bagajı da iç hacmi de yeterli. 40000'e kadar temiz bir tane cvt bulun alın derim.
0
gkhncnzdgn
(10.12.17)
Ben de arabayi alirken baya arastirmistim sene basinda. Peugeot 308 o fiyatlarda donanimsal iyi araclardandi. I20 otomatikleri eski modellerde 4 ileri oldugundan cok yakiyormus. Fiyat kalite subaru impreza hb modelleri de cok yakar ama kaliteli diyorlardi. Mazda 3 cok ovuluyordu, temizini bulsam alirdim onu. Ama sansima cok temiz bir jazz buldum ve aldim. Dar sokaklar, istanbul trafigi icin baya basarili. Ici ve gorus acisi baya iyi sinifina gore. I-shift sanzuman bu arada ben cok memnunum alirken bi dusunmustum herkes cvt diyordu hicsorun yasatmadi bana ishift. Hondanin tek sorunu sadece turbosuz atmosferik motor oldugundan ani hizlanmalarda biraz yetersiz kaliyor.
0
solenkol
(10.12.17)
valla hocam toyota'yı tavsiye ederim. bakımı ucuz, sağlam, sorunsuz. 2011 model bir yaris var hanımda taş gibi maşallah. hatta geçen gün hiç bir yerine bakmadan direkt muayeneye götürdüm en ufak sorun olmadan geçti. honda jazz'da olur o da olumlu :) velhasılı kelam japondan vazgeçme derim.
0
delidir yakalayin
(10.12.17)
jazz senin için uygunsa al geç sorunsuz arabadır. yarı otomatik yaris de olabilir.
0
yuto
(10.12.17)
cevaplarınız için teşekkür ederim. Faydalı oldu.
0
🌸reseoz
(11.12.17)
(1)

Ses sistemi ile ilgili

tchuck
profesyonel bir dinleyici değilim. bana açıkçası orta veya düşük seviye bir ev ses sistemi gerekiyor en fazla. zaten üst seviye diyince işin bir sınırının olmadığının da farkındayım.ama tam olarak neye ihtiyacım olduğunu bilmiyorum?ben şunu istiyorum; spotify'dan müzik açıp bluetooth ile ses sistemi
profesyonel bir dinleyici değilim. bana açıkçası orta veya düşük seviye bir ev ses sistemi gerekiyor en fazla. zaten üst seviye diyince işin bir sınırının olmadığının da farkındayım.

ama tam olarak neye ihtiyacım olduğunu bilmiyorum?

ben şunu istiyorum; spotify'dan müzik açıp bluetooth ile ses sistemine gönderebileyim veya cd takıp dinleyebileyim. veya plak? (bu şart değil ama bu üçünü birleştirebilen bir yapı varsa diye ekledim)

25 metrekarelik bir salonumuz var. sses sitemi de buraya kaliteli müzik verebilsin istiyorum. arada da film için tabi.

birkaç tane de ek soru soracağım;

- örneğin bizim apple tv'miz ve ayrıca play stationımız var. bu ikisini dilediğim zaman ses sistemine kablosuz bağlayabileceğim bir sistem var mıdır?

şimdilik başka bir şey soramadım :) yukarıda sormuşum her şeyi zaten.

bu şartlarda en iyi fiyatlı hangi ürüne bakmalıyım sizce?
0
tchuck
(10.12.17)
bluetooth’u olan engegre amplisi olan stereo receiver alacan. sonra da 2 tane hoparlor alacan.
0
alperz
(10.12.17)
(2)

Gelen / Giden evrakların OCR ile okuyarak sistemde saklanması (edys)

kvlknctk
Bunun için türk yazılımcıları güzel bir çözüm üreterek ücretsiz bir şekilde yayınlamışlar. elleri dert görmesin güzel bir hizmet yapmışlar ama ben bu kadar salakça bir kurulum ve derme çatma bir sistem daha görmedim. kurmayı geç karşılaşacağımız hatalarda tek bir kaynak bile bulmak zor. Ki destek iç
Bunun için türk yazılımcıları güzel bir çözüm üreterek ücretsiz bir şekilde yayınlamışlar. elleri dert görmesin güzel bir hizmet yapmışlar ama ben bu kadar salakça bir kurulum ve derme çatma bir sistem daha görmedim. kurmayı geç karşılaşacağımız hatalarda tek bir kaynak bile bulmak zor. Ki destek için ücretli bir bölüm bile açmışlar kendilerine.

Neyse, kuruma gelen giden evrakları taratarak sisteme kaydetmek istiyorum. Lazım olan evrak ile ilgili arama yaptığım zaman bana o evrağı anında getirecek bir sistem olsun istiyorum. Bunu kurum içinde tek bir bilgisayardan değil diğer bütün bilgisayarlardan ulaşılabilir kılmak istiyorum.

Alternatif, ücretli ya da ücretsiz çözümlerinizi dinlemek isterim.

Teşekkürler.
0
kvlknctk
(10.12.17)
(bkz: capturefast) var digiformun
0
lupelius
(10.12.17)
sizin denediğiniz ismi nedir?
0
lupelius
(10.12.17)
(3)

telefonun ışığı neden yanip sönüyor

her giriste sifresini unutan adam
samsung telefonu kullanirken, alt sag ve solda yer alan menu tuslarinin isiklari arada bir yanip sönüyor. normalde bu, bi mesaj vs gelince olmali..acaba arka planda casus program mi calisiyor. nasil anlarim?
samsung telefonu kullanirken, alt sag ve solda yer alan menu tuslarinin isiklari arada bir yanip sönüyor. normalde bu, bi mesaj vs gelince olmali..

acaba arka planda casus program mi calisiyor. nasil anlarim?
0
her giriste sifresini unutan adam
(10.12.17)
acaba biri çaldırıp kapatıyor mu? Eskiden nokia 3310 zamanında teleonla ararsın ama hemen kapatınca sadece ışıkları yanardı. Bildirim veya cevapsız çağrı yazmadı. Başka bir ihtimalde acaba telefonunda arka planda çalışan uygulama mı var?
0
ceyhan prensi adana
(10.12.17)
@ceyhan hayır kimse aramıyor ve mesaj da atmıyor. zaten bu yüzden şüphelendim. arka planda izleyen vs. bir program olabilir mi nedir nasıl anlaşılır diye araştırıyorum
0
🌸her giriste sifresini unutan adam
(10.12.17)
Aynı durum(samsung) bende de oluyor. Mesaj geldi sanıp bakıyorum mesaj da yok, anlamadım neden. Başlığı takip ediyorum.
0
gunbatimi
(10.12.17)
(8)

Bu hangi ses kablosunun girişi?

tuzumkuru
Ne tür bir kablo almalıyım bunun için? Teşekkür ederim şimdiden.
Ne tür bir kablo almalıyım bunun için? Teşekkür ederim şimdiden.
0
tuzumkuru
(10.12.17)
Oncelikle o ses girisi degil ses cikisi.

Coaxial kablo almaniz lazim. Neye benzedigini gormek icin Google'dan aratabilirsiniz.
0
crown
(10.12.17)
giriş değil çıkış olması lazım o.

kablo da bu olmalı.

www.vatanbilgisayar.com

edit: erken davranmışlar:)
0
jamiro
(10.12.17)
benim için giriş çıkış aynı idi arkadaşlar ondan öyle dedim. :P anladım ama mantığı bundan sonra öyle kullanırım.

teşekkür ediyorum tekrardan.

@jamiro, hocam sizin yolladığınız toslink değil mi? ona o resimde aparat gibi bir şey var, onunla mı takacağım?
0
🌸tuzumkuru
(10.12.17)
jamiro optik kablo linki vermiş ama bu koaksiyel kablo çıkışı adaptör olmadan optik kabloyu oraya takamazsın
0
burya
(10.12.17)
@burya, hocam çin'den bir adaptör getirtiyorum benim de meselem toslinki buna çevirmek.

mini toslink bu değil di mi?

(git: www.hepsiburada.com

bu yüzden sordum aslında... şöyle dandik bir adaptör iş görüyorsa çin'den malzeme getirtmeme gerek kalmaz.
0
🌸tuzumkuru
(10.12.17)
COAXIAL TO TOSLINK® OPTICAL DIGITAL AUDIO CONVERTER
www.cablestogo.com
0
burya
(10.12.17)
@burya, aynen hocam çin'den öyle bir şey getirtiyoum yarı fiyatına. emin olmak için sordum teşekkür ediyorum size de.
0
🌸tuzumkuru
(10.12.17)
@tuzumkuru hocam ben bu dönüştürücü olayını bilgime dayanarak söylemiyorum yani netten baktım bende başka bir yolu yoktur ama herhalde. olsa çıkardı
0
burya
(10.12.17)
(5)

Xiaomi mi6 mi oneplus 5 mi?

red g
Ikisi de 64gbAralarinda 100 lira yok.Hangisi daha mantikli.
Ikisi de 64gb
Aralarinda 100 lira yok.
Hangisi daha mantikli.
0
red g
(09.12.17)
ben xiaomi alırdım
0
veritaslibertas
(09.12.17)
OP5 diyorum.
0
skooma
(09.12.17)
İşlemci aynı, kamerada xiaomi ois var oneplus'ın objektifleri daha iyi. Videoda xiaomi daha başarılı. Ön kamera da oneplus daha iyi. Şarj olayında oneplus lipo batarya daha iyi. Kasa kalitesi xiaomi daha şık kesinlikle ama gorilla4 xiaomi(ön arka), Oneplus gorilla5(ön)

Ram olarak da oneplus daha iyi. Zevkine kalmış bir şey.
0
bos gezenin bos ustasi
(09.12.17)
Ha bir de kulaklık çıkışı mevcut op5 de xiaomi de yok
0
bos gezenin bos ustasi
(09.12.17)
Xiaomi'yi tercih ederdim. Ekran boyutu daha ufak. One plus bence çok büyük. Ayrıca xiaomi daha şık.
0
Delay Fuze
(10.12.17)
(2)

harici hard disk tavsiyesi

bu benim teorim
Merhaba herkeseharici hard disk alacağım;aşağıdaki özelliklere sahip hard disk tavsiyesi verirseniz çok müteşekkir kalacağım;en az 1 terabyte olması lazımsorunsuz, dayanıklı olması lazım (darbelere karşı özellikle)fiyat olarak max 400 TL yi aşmaması lazımteşekkürler şimdiden :)
Merhaba herkese

harici hard disk alacağım;aşağıdaki özelliklere sahip hard disk tavsiyesi verirseniz çok müteşekkir kalacağım;


en az 1 terabyte olması lazım

sorunsuz, dayanıklı olması lazım (darbelere karşı özellikle)

fiyat olarak max 400 TL yi aşmaması lazım

teşekkürler şimdiden :)
0
bu benim teorim
(09.12.17)
epey.com 'dan karşılaştırma yapabilirsin en azından istenilen modelin taslak fiyatı ortaya çıkar.
0
binder dandet
(09.12.17)
wd tavsiye ederim.
0
inannas jofn
(09.12.17)
(3)

kafası değişmiş diski kurtarmak

hedebility
3 tb seagate harici diskim vardı ne yazık ki usb bağlantı kısmı koptu ve tamir edilemeyecek şekilde arızalandı. o yüzden yeni bir hdd kutusu almak durumunda kaldım fakat sanırım kafa değiştiği için diski öncelikle formatlamak istiyor.formatladıktan sonra yedek bir hdd olmadan içindeki içeriği olduğu
3 tb seagate harici diskim vardı ne yazık ki usb bağlantı kısmı koptu ve tamir edilemeyecek şekilde arızalandı. o yüzden yeni bir hdd kutusu almak durumunda kaldım fakat sanırım kafa değiştiği için diski öncelikle formatlamak istiyor.

formatladıktan sonra yedek bir hdd olmadan içindeki içeriği olduğu gibi kurtarmanın bir yolu yok mudur? içerisinde hatrı sayılır miktarda dizi film arşivim vardı, tekrardan toplamam yıllar sürer :/
0
hedebility
(09.12.17)
diski formatlamak istemesinin sebebi kutu değişimi olamaz. windows'un halt etmesi o. siz müdahale etmeyin o hdd'ye, içindekileri kurtarmanın yolu bulunur. (en basitinden mesela bir linux live cd ide)
0
dilemma of subscribtionability
(09.12.17)
merhaba, 3tb lık diskin 3.5 inç olduğunu tahmin ediyorum. diski bağladığınızda ayrıca bir elektrik adaptörüne güç için bağlıyor musunuz? yoksa sadece usb ile mi pc ye bağlıyorsunuz. sadece usb kullanıyorsanız usb den gelen güç yeterli olmadığı için disk düzgün çalışmıyor ve windows bahsettiğiniz hatayı veriyor olabilir.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(09.12.17)
yüksek amperli denedim ama aynı sıkıntıyı verdi bi de dediğiniz gibi linux live ile deneyeceğim inş kurtarma işine girişmeyiz teşekkür ederim :)
0
🌸hedebility
(09.12.17)
(1)

iphone'a uzaktan erişim veya google authenticator'a erişim

bossylebron
Merhabalar.Telefonun dokunmatiği bozuldu birden bire ve kullanamıyorum şuan. Telefonu yarın yaptıracağım da sorum başka. Telefonda google authenticator yüklüydü ve acil kullanmam gerekiyor. Yedek kod diye bir şey varmış onu şimdi öğrendim malesef. Touch id ile ana ekrana ulaşabiliyorum. Ses tuşlarıy
Merhabalar.Telefonun dokunmatiği bozuldu birden bire ve kullanamıyorum şuan. Telefonu yarın yaptıracağım da sorum başka. Telefonda google authenticator yüklüydü ve acil kullanmam gerekiyor. Yedek kod diye bir şey varmış onu şimdi öğrendim malesef. Touch id ile ana ekrana ulaşabiliyorum. Ses tuşlarıyla vs. programa girebileceğim bir yol veya google authenticator'a başka bir şekilde ulaşabileceğim bir yol var mı? Teşekkürler.
0
bossylebron
(09.12.17)
siri?

authenticator'i ac diyerek actirabilirsiniz
0
ahoy kaptan
(09.12.17)
(3)

Windows 8.1 onarım yapacağım iso nedir

iddaaci
Elimde iso dosyası var. Bunu direk flash bellek atsam bununla format atabilir miyim yoksa iso dosyasında işlem mi yapmalıyım? Bir de dvd ye mi atmak lazım? Flaş olur mu?
Elimde iso dosyası var. Bunu direk flash bellek atsam bununla format atabilir miyim yoksa iso dosyasında işlem mi yapmalıyım? Bir de dvd ye mi atmak lazım? Flaş olur mu?
0
iddaaci
(09.12.17)
ISO dosyaları Daemon Tools Lite ile açılıyor genelde. Dosyaları açıp, birleştirirsen istediğin şekilde işlem yapabilirsin.
0
dissendium
(09.12.17)
goodz
(09.12.17)
rufus indir
o windows 8 iso sunu secerek usb ye kur
problem solved
0
kingcyrax
(09.12.17)
(2)

javascript yerine typescript öğrenmek?

estimated time left
merhaba. orta derece c# biliyorum. araştırma yaparken typescript ile karşılaştım. javascript öğrenmeden direk typescript öğrenmeye başlasam diyorum. bunun sebebi oop bir dilden geçişin kolay olması. önerileriniz nedir?
merhaba. orta derece c# biliyorum. araştırma yaparken typescript ile karşılaştım. javascript öğrenmeden direk typescript öğrenmeye başlasam diyorum. bunun sebebi oop bir dilden geçişin kolay olması. önerileriniz nedir?
0
estimated time left
(09.12.17)
başlama js öğren.
0
follow rivers
(09.12.17)
typescript her ne kadar oop gelistirmeye izin verse de temelinde javascript var ve bircok fonksiyonel programlama ozelliklerini hala tasiyor. zaten bircok typescript kaynagi daha onceden javascript bildigini farzeder ve ikisini karsilastirarak anlatir. o nedenle javascript ve uzerine typescript ogrenmekte yarar var. c# bilen biri icin javascript ogrenmek cok da zor degil zaten.
0
emrahday
(10.12.17)
(5)

Paribu'dan Binance'e BTC Transferi: Onay Durumu İlerlemiyor?

ozzycatt
Efendim biliyorsunuz bir IOTA'dır gidiyor. Ben de bu işleri bilmeyen biri olarak ufak bir miktarla IOTA alayım dedim. Paribu hesabı açtım, Binance hesabı açtım. Paribu'da az bir miktar BTC aldım. Onu Binance'e atıp oradan IOTA alacaktım. Paribu'daki BTC'yi Binance'e yollamak için order'ı bugün saat
Efendim biliyorsunuz bir IOTA'dır gidiyor. Ben de bu işleri bilmeyen biri olarak ufak bir miktarla IOTA alayım dedim. Paribu hesabı açtım, Binance hesabı açtım. Paribu'da az bir miktar BTC aldım. Onu Binance'e atıp oradan IOTA alacaktım.

Paribu'daki BTC'yi Binance'e yollamak için order'ı bugün saat 12.34'te verdim. Ama Binance'e ulaşmadı. Paribu'da onay durumu 0/3 gösteriyor tam 7 saattir.

Şu iki link'te de transferin durumu var anladığım kadarıyla, bunlardan anlamıyorum:

btc.com

blockchain.info

Şu aşamada bu işlemin çok uzun sürdüğünü düşünüyorum. Ne yapmamı önerirsiniz? Paribu'ya durumu bildiren, destek almak için bir mail attım fakat dönüş olmadı. Siz ne dersiniz?
0
ozzycatt
(08.12.17)
Çok fazla yoğunluk var bitcoin işlemlerinde. Şu an dünya genelinde blockchain.info 222 bin onaylanmamış işlemler var. Bu da çok uzun zaman alıyor. Aynı şekilde bende 12:34te vermiştim.
0
emrefb1907
(08.12.17)
binance hesabını kontrol et, bitcoin çoktan geçmiş olabilir. paribu'daki durum çubuğu bazen geç çalışıyor ama bitcoin çoktan transfer olmuş olabiliyor.

yani bitcoin'in transfer olup olmadığını paribu'dan değil binance'ten kontrol edin.
0
ocanal
(08.12.17)
btc de zorluk çok yükseldi ve karlılığı düştü diye miner abiler farklı coinlere yönelmiş. tabi burada büyük minerlar söz konusu. aciliyeti varsa başka bir alt coin üzerinden transfer edin.
0
angelofdeath
(08.12.17)
@angelofdeath paribu'da altcoin olmadığı için mecburen bitcoin ile transfer ediyordur.

bu arada soruyu cevapladıktan sonra aktarım yaptım 20 dk'da geçti.
0
ocanal
(08.12.17)
@ocanal ipucu için teşekkür ederim, btc'nin geçip geçmediğini doğrudan binance hesabım üzerinden kontrol edeceğim paribu yerine. fakat henüz hala sıfıra sıfırda. beklemedeyim.
sizinki ne iyi 20 dk'da geçivermiş. kendiminki yarın sabah, öteki gün bile geçse sevinecek haldeyim, çünkü şu anda btc'ler uçtu gitti şeklinde hissediyorum :)

@angelofdeath, size de teşekkürler. bir dahaki transferlerimi paribu ve btc yerine başka şirket ve coin'lerle yapmanın daha hızlı işlem getireceğini öğrenmiş oldum.
0
🌸ozzycatt
(09.12.17)
(1)

Android Box - IPTV ve Kodi

ufoozgur
11.11 satışından bir Android Box aldım. Şu an IPTV olayı dışında güzelce kullanıyorum. Ancak doğru düzgün bir IPTV kurulumu anlatan rehber bulamadım. İçinde KD Player (Kodi) yüklü geldi.-Asıl amacım yerli öncelikli olarak yabancı kanalları izlemek.-Şifreli kanalları da izleyebiliyorsam ne ala.-İlla
11.11 satışından bir Android Box aldım. Şu an IPTV olayı dışında güzelce kullanıyorum. Ancak doğru düzgün bir IPTV kurulumu anlatan rehber bulamadım. İçinde KD Player (Kodi) yüklü geldi.

-Asıl amacım yerli öncelikli olarak yabancı kanalları izlemek.
-Şifreli kanalları da izleyebiliyorsam ne ala.
-İlla şifresiz kanalları ücretsiz izleyebiliyor muyum?

Bunlar için ne yapmam gerekiyor? Basitçe biri anlatabilirse sevinirim. Bu arada teknolojiyle içli dışlıyım, alakası olmayana anlatır gibi anlatmanıza gerek yok :)
0
ufoozgur
(08.12.17)
yurtiçinden alacağın çoğu iptv dandik olacaktır. bu iş için özel appler falan da var, reddit/iptv
0
passion rules the game
(08.12.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.