Giriş
(1)

Android Box - IPTV ve Kodi

ufoozgur
11.11 satışından bir Android Box aldım. Şu an IPTV olayı dışında güzelce kullanıyorum. Ancak doğru düzgün bir IPTV kurulumu anlatan rehber bulamadım. İçinde KD Player (Kodi) yüklü geldi.-Asıl amacım yerli öncelikli olarak yabancı kanalları izlemek.-Şifreli kanalları da izleyebiliyorsam ne ala.-İlla
11.11 satışından bir Android Box aldım. Şu an IPTV olayı dışında güzelce kullanıyorum. Ancak doğru düzgün bir IPTV kurulumu anlatan rehber bulamadım. İçinde KD Player (Kodi) yüklü geldi.

-Asıl amacım yerli öncelikli olarak yabancı kanalları izlemek.
-Şifreli kanalları da izleyebiliyorsam ne ala.
-İlla şifresiz kanalları ücretsiz izleyebiliyor muyum?

Bunlar için ne yapmam gerekiyor? Basitçe biri anlatabilirse sevinirim. Bu arada teknolojiyle içli dışlıyım, alakası olmayana anlatır gibi anlatmanıza gerek yok :)
0
ufoozgur
(08.12.17)
yurtiçinden alacağın çoğu iptv dandik olacaktır. bu iş için özel appler falan da var, reddit/iptv
0
passion rules the game
(08.12.17)
(2)

Iphone X hoparlörde cızırtı sorunu

zeldafitzgerald
hoparlörde cızırtı sorununu bi tek ben mi yaşıyorum, yok mu bunun çözümü? ses %100 de özellikle görüşmeyi hoparlöre alınca cızırtıdan karşı taraf anlaşılmıyor. keza müzik dinlerken, video izlerken de yüksek seste cızırtı devam ediyor. Tüm X modellerinde mi var bu?
hoparlörde cızırtı sorununu bi tek ben mi yaşıyorum, yok mu bunun çözümü? ses %100 de özellikle görüşmeyi hoparlöre alınca cızırtıdan karşı taraf anlaşılmıyor. keza müzik dinlerken, video izlerken de yüksek seste cızırtı devam ediyor. Tüm X modellerinde mi var bu?
0
zeldafitzgerald
(08.12.17)
benimkinde cızırtı yok.
0
sta
(08.12.17)
normal değil.
telefonu farklı yerlerde de deneyin, bulunduğunuz ortamda girişim vs olabilir. yoksa teknik servis.
0
cedex
(08.12.17)
(3)

buzdolabı gaz kaçağı

amaaaan
merhabalar, başlıkta bahsettiğim üzere gaz kaçağı ile ilgili detaylı bilgi arıyorum. evimde sabahları kalktığımda gaz kokusu alıyorum, fakat ev merkezi sistem ve mutfak tüpü dahil olmak üzere herhangi birşey kullanmıyorum. ya havalandırmadan yada buzdolabından kaynaklandığını düşünüyorum. bununla il
merhabalar, başlıkta bahsettiğim üzere gaz kaçağı ile ilgili detaylı bilgi arıyorum. evimde sabahları kalktığımda gaz kokusu alıyorum, fakat ev merkezi sistem ve mutfak tüpü dahil olmak üzere herhangi birşey kullanmıyorum. ya havalandırmadan yada buzdolabından kaynaklandığını düşünüyorum. bununla ilgili bilgisi olan, yada birilerine yönlendirebilecek olan varsa şimdiden teşekkürler.
0
amaaaan
(08.12.17)
maalesef. koku evde bir haftadır var, üstelik sabahları kalktığımda farkediyorum. evi havalandırmama rağmen. evde gaz kaçağı olabilecek herhangi birşey yok buzdolabından başka çünkü ev merkezi sistem ve mutfak tüpü de kullanmıyorum, ocak ve şofben de elektrikli eğer buzdolabı değilse geriye apartman boşluğundaki diğer evlerin mutfak tüpleri kalıyor, onunda evimde bu kadar baskın olması garip.
0
🌸amaaaan
(08.12.17)
banyoda yerdeki giderlerden kötü koku geliyor olabilir. su dökün hepsine. evde gazlı bir şey yoksa gaz kaçağı olması imkansız.
0
argent dawn
(08.12.17)
su tesisatından kaynaklanan kokular da çok yoğun olabiliyor. mutfak dolaplarının arkalarındaki tesisata bir bakın.
0
dinozoffuneldiveni
(08.12.17)
(2)

SD kart format istiyor

tabudeviren
maalesef sd kartıma ulaşamıyorum. içinde fotoğraf ve videolarım var.bilgisayarın kart okuyucusuna, harici kart okuyucuya, fotoğraf makinesine takıp kabloya bağladıysam da düzelmedi.format atıp kurtarma yapılabilir ama tüm dosyaları kurtarabilir miyim emin değilim.format atmadan nasıl kurtarabilirim?
maalesef sd kartıma ulaşamıyorum. içinde fotoğraf ve videolarım var.
bilgisayarın kart okuyucusuna, harici kart okuyucuya, fotoğraf makinesine takıp kabloya bağladıysam da düzelmedi.

format atıp kurtarma yapılabilir ama tüm dosyaları kurtarabilir miyim emin değilim.

format atmadan nasıl kurtarabilirim?
0
tabudeviren
(08.12.17)
format atmadan önce check disk'i dene.

www.powerdatarecovery.com

ben 1TB'lık harici diskimin başına gelince format atıp data recovery programıyla her şeyi kurtarmıştım ama dosya ve dizin yapısı bozulduğundan karman çorman kurtarıldı.

Bir sürü film, müzik, fotoğraf iç içe geçince pek lezzetli olmuyor.
0
kimlanbu
(08.12.17)
photo-rec kurtarma programı ile kurtarılır..format atılmış olsa da (videoları bilmem ama )üstüne fotograf cekilmediyse ftg gene kurtarır.
0
bhdrydn
(08.12.17)
(6)

Modem yeri değiştirmeyi hangi usta yapar?

:)
Millet gülmeyin. Salondaki modemi evin öbür ucuna almak gerekiyor ama kim çekmişler hatları dünyanın en tuhaf mekanızmasını yapmış. Kendim değiştirmeye çalışsam bozar mıyım. Usta mı çağırayım, ttneti mı arasam? Ühü:(
Millet gülmeyin. Salondaki modemi evin öbür ucuna almak gerekiyor ama kim çekmişler hatları dünyanın en tuhaf mekanızmasını yapmış. Kendim değiştirmeye çalışsam bozar mıyım. Usta mı çağırayım, ttneti mı arasam?
Ühü:(
0
:)
(08.12.17)
Kablonun uzunluğu mu yetmiyor? İnternet kablosunun evde ilk bağlantı yeri neresi. Eğer soketse daha uzun kablo al elektrikçiden o kabloyu değiştir. En tuhaf mekanizma derken ne yaptı ki fazladan iki kabloyu bağlayıp bantlamıştır
Çok kolay iş abartmana gerek yok.
0
fasulyek
(08.12.17)
öncelikle ttnet bu işe bakmak istemeyebilir, onların sorumluluğu genelde binanın girişine kadar hattı getirmek sonrası girişten daireye kadar ve daire içi tesisat abonenin sorumluluğunda. dolayısıyla bu işi ttnet teknisyenleri gelip yapsa bile size bunun için bir fatura çıkaracaklardır.
kendiniz değiştirmeye çalışırsanız bozacağınız çok bir şey yok. dikkat etmeniz gereken husus telefon sinyali ile internet sinyalini ayıran splitter in nerede bağlı olduğu. modemi taşımak istediğiniz odanın duvar soketinin ana girişteki ucunu bulup splittlerin modem çıkışına bağladığınızda modeminiz o odada çalışsacaktır. eğer telefon kullanmıyor sadece internet varsa hattınızda bu da önemli değil.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(08.12.17)
sırf modem taşınacaksa powerline alabilirsin uğraşmamak için
0
passion rules the game
(08.12.17)
Elektrikçi yapar.
Tuhaf mekanizmanın fotoğrafını koyarsanız belki biz de nasıl yapılacağını size anlatabiliriz, o zaman siz de yapabilirsiniz.
0
burfak
(08.12.17)
fotoğraf koyun bence de. normalde ustalık bir iş değildir.
bir de evin d,ğer ucuna almanız neden gerekiyor?
0
kisa
(08.12.17)
Ucunu yeniden cakmak gerekmeyecekse zor bir tarafi yoktur.
0
i m sick tired
(08.12.17)
(4)

PS4 PSN Hesabı Kredi Kartımı Kabul Etmiyor

himmet dayi
Merhaba,PS4 aldım dün. PSN Plus üyeliği alayım dedim, kredi kartı bilgilerini doğru girmeme rağmen hata veriyor. Ancak şunu da belirteyim telefonuma bankamdan mesaj geliyor "PS NETWORK 0,10 GBP'lik işlem yaptı" falan diye. Bir türlü PSN Plus üyeliği satın alamadım.Bilgisi olan varsa bir yardımcı ols
Merhaba,

PS4 aldım dün. PSN Plus üyeliği alayım dedim, kredi kartı bilgilerini doğru girmeme rağmen hata veriyor. Ancak şunu da belirteyim telefonuma bankamdan mesaj geliyor "PS NETWORK 0,10 GBP'lik işlem yaptı" falan diye. Bir türlü PSN Plus üyeliği satın alamadım.

Bilgisi olan varsa bir yardımcı olsun be...

Not: bilgisayardan da almayı denediğimde 3D Secure ödemeye geçiyor, şifreyi girince PSN server ile bağlantı problemi oldu diyor.
bilgisayardan almak istediğimde karşıma çıkan hata ekranı da şu: image.prntscr.com
0
himmet dayi
(08.12.17)
eksisozluk.com

taa 2015 yılında yazmışım hala aynı sorunlar :)

Eğer üst üste deneyip 3-4 kere hata aldıysan o kartı kafalarınca banlıyorlar bu doğru. 24-48 saat falan beklemen gerekiyor. Bir diğer önerileri ise çok aptalca ama adres bilgilerini ps üzerinden girerken türkçe karakter kullanmaman ve bankaya ne adres verdiysen noktasına virgülüne kadar aynı olması gerekiyor.

Playstation türkiye çok harika falan eyvallah ama şu kredi kartı ile alışverişi hala çözemediler. Benim önerim kart ile cihaz üzerinden hiç işlem yapma işler iyice boka sarıyor. 1-2 gün bekle ya da başka bir kart ile bilgisayar üzerinden yap.
0
eazy
(08.12.17)
konsoldan dene
başka kartlar dene

psn'de sık sık oluyor bu durum
0
giovanne
(08.12.17)
Konsoldan da denedim olmuyor. Başka kart kullanmıyorum.
Neyse 14 günlük deneme sürümü aldım zaten, 2-3 gün sonra bi daha bakarım.
0
🌸himmet dayi
(08.12.17)
nopnog
(08.12.17)
(3)

Javascript sorusu

bollocks44
Ya simdi yapmak istedigim sey su, video baslatilmadan fade mevcut olsun, video basladiktan sonra fade kalksin, ancak bende tam tersi. video baslayinca fade giriyor. video'yu durdurunca kalkiyor. isin icinden cikamadim, yardimci olabilir misiniz?Not: Video autoplay'deyken sorun yok, ancak bu ozelligi
Ya simdi yapmak istedigim sey su, video baslatilmadan fade mevcut olsun, video basladiktan sonra fade kalksin, ancak bende tam tersi. video baslayinca fade giriyor. video'yu durdurunca kalkiyor. isin icinden cikamadim, yardimci olabilir misiniz?

Not: Video autoplay'deyken sorun yok, ancak bu ozelligi iptal ettim. Dolayisi ile neyi degistirmek lazim tam belirleyemedim.
pastebin.com
0
bollocks44
(07.12.17)
- pastebin yasaklı,
- onun yerin jsfiddle kullanabilirsiniz
- kodun diğer kısmını veya çalışır halini görmek lazım ama sanki
stopfade class'ı fade'i engelleyen bir şey ve sen stopfade class'ını toggle yaptığın için farklı istediğinin tam tersi bir mantıkla çalışıyor olabilir.

başlangıçta vid elemanında stopfade class'ı var mı default olarak?
0
ocanal
(07.12.17)
ocanal
(07.12.17)
güncellemeleri play ve pause event listener'larında yapman gerekiyor:

vid.addEventListener('pause', function() {
vid.classList.remove('stopfade');
pauseButton.innerHTML = "O Y N A T";
});

vid.addEventListener('play', function() {
vid.classList.add('stopfade');
pauseButton.innerHTML = "D U R D U R";
});

jsfiddle.net
0
yuto
(07.12.17)
(1)

Plesk panel ve wordpress

winston
merhaba. plesk panelde halihazırda kurulu bir wordpress websitesi var. bunun yedeğini alıp, database dahil dosyalarını silip yeni kurulum yapmam gerek ama nereden yapabileceğimi bulamadım. nette de bunla ilgili pek bilgi yok gibi. yardımcı olur musunuz?
merhaba. plesk panelde halihazırda kurulu bir wordpress websitesi var. bunun yedeğini alıp, database dahil dosyalarını silip yeni kurulum yapmam gerek ama nereden yapabileceğimi bulamadım. nette de bunla ilgili pek bilgi yok gibi. yardımcı olur musunuz?
0
winston
(07.12.17)
bunun otomatik yapılan kolay bi hali vardı ama unuttum şimdi ben sana manuel yapımını anlatiyim

öncelikle sitenin dizinine giriyorsun public_html içindekileri arşive ekleyip indiriyorsun ve kenara koyuyorsun.

ardından phpmyadminine giriyorsun export kısmından en alta gelip git diyorsun.

işlem bu kadar. sitenin tüm içerikleri ayarları bilmemneleri bu sql dosyasında. bu olmadan sitenin dosyaları bir şeye yaramıyor. o dosyalara anlam kazandıran kısım burası.

eğer aynı siteyi kurmak istiyorsan dosyaları atıp phpmyamdine gelip veritabanı adın neyse oluşturuyorsun. direk import etmiyorsun önce aynı isimde boş veri tabanı oluşturuyorsun. ardından import ediyorsun.

dosyalar sende olduğu sürece de istediğin kadar sil kur bu aşamadan sonra istediğini yaparsın.
0
freetakilir
(07.12.17)
(2)

asus x550jx üst kapak klavye değişimi

synche
ilgili modele arızalandığı için yeni klavye aldım.. kapağı kaldırdığımda resimdeki manzara ile karşılaştım..klavyeyi tutan vida benzeri ama kasaya çakılı siyah noktalar var..bkz:https://i.hizliresim.com/YO7E1E.jpgklavyeyi nasıl değiştiririm?bu noktalar kırılabilir ama sonrasında yeni klavyeyi ne tut
ilgili modele arızalandığı için yeni klavye aldım.. kapağı kaldırdığımda resimdeki manzara ile karşılaştım..

klavyeyi tutan vida benzeri ama kasaya çakılı siyah noktalar var..

bkz:
i.hizliresim.com

klavyeyi nasıl değiştiririm?

bu noktalar kırılabilir ama sonrasında yeni klavyeyi ne tutacak?

ekran klavyesi ile yazıyorum bi fikir verin? :(
0
synche
(07.12.17)
Aynı işlemi x550l için yeni yaptım. O gördüğün siyahların hepsini kırman gerek. Kırdıktan sonra yeni klavyeyi takıp plastik ile lehimlemen lazım. Bende lehim yoktu ve bunu kırdıktan sonra öğrendim. Bilgisayarcıya götürdüm biz uğraşmıyoruz dediler. Japon ile yapıştırmayı tavsiye etti ama tuşlar orjinal klavye gibi durmuyor, daha gömülü şekilde oluyor. Yapman gerekn her noktaya az bir japon döküp 5 10 saniye bastirip beklemek. İyice yapistirmazsaniz tuş aşağıda kalıyor. Uğraşmak gerek baya. Kolay gelsin.
0
Depik
(07.12.17)
www.youtube.com
burada aynı işlemi yapıyor ancak tam size lazım olan kısmı göstermemiş şerro. ancak yorumlarda yazmış. plastik eritip damlatıyormuş. bu şekilde yapılabilir. bence epoksi macun ile de yapılabilir. 15 liraya falan oluyor.
0
tukenmez adam
(07.12.17)
(4)

Bilgisayara uzaktan erişim???

Corrigan prefers beer
Selam,internetten webinar şeklinde yayınlanan bir kongre var. 2 saatte bir, 1 saatlik sunumlar var. Canlı yayından sonra izlemek istersen 200 euro vermek gerekiyor. Ben direkt kaydediyorum evdeyken, günde 8 tane var, hepsini izlemek mümkün olmuyor gün içinde.soru: nvidia game record olayını kullanıy
Selam,

internetten webinar şeklinde yayınlanan bir kongre var. 2 saatte bir, 1 saatlik sunumlar var. Canlı yayından sonra izlemek istersen 200 euro vermek gerekiyor. Ben direkt kaydediyorum evdeyken, günde 8 tane var, hepsini izlemek mümkün olmuyor gün içinde.

soru: nvidia game record olayını kullanıyorum windows 10'da.

seminer linki mail ile 45 dk önce geliyor. web sayfasını açıyorum. yayın başlayınca kayda başlıyorum.

evden uzakken nasıl bilgisayara erişip,

1. linke tıklamak
2. kayda başlamak/bitirmek

işlemlerini yapabilirim?

telefonum iPhone, tabletim Samsung android.

Teşekkürler.
0
Corrigan prefers beer
(06.12.17)
chrome remote desktop: chrome.google.com telefondan da olur tabletten de olur ikisi için de uygulaması var.
0
10032007
(07.12.17)
Teamviewer da olur her tip cihazdan.
0
crown
(07.12.17)
ikisi ile de ulaşım sağladım ama bir sorun var.

teamviewer'da zaten klavye yok, chrome remote desktop'ta var ama ctrl, shift falan yok.


win+g ya da shift+g lazım bana kayda başlamak için.

xbox game dvr açamıyorum yoksa. ne yapaıyım?
0
🌸Corrigan prefers beer
(07.12.17)
@corrigan teamviewer da klavye için bağlantıyı sağladıktan sonra telefon ekranına tıkladığında teamviewer menüsünde cd romlardaki çıkar simgesine benzeyen simgeye bastıktan sonra açılan görsel menüden klavye simgesine basıp klavyeyi aktif edebilirsin.
i.hizliresim.com
buyur üstte kırmızı ile işaretlediğim alanlar ctrl shift windows tuşu kombşnasyonları için. yeşil işaretlediğimde bahsettiğim çıkar tuşu sembolü.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(07.12.17)
(3)

menteşe tipi adı?

caghandemir
katlanabilir, havaya atınca çalışmaya başlayan bir drone üzerinde çalışıyorum. hani şu kapılarda var ya, kapatırken rahat da açarken kolu çekmen gerekiyor. ha işte o menteşeden lazım da adını bilmediğimden bulamadım. bilen var mıdır?
katlanabilir, havaya atınca çalışmaya başlayan bir drone üzerinde çalışıyorum. hani şu kapılarda var ya, kapatırken rahat da açarken kolu çekmen gerekiyor. ha işte o menteşeden lazım da adını bilmediğimden bulamadım. bilen var mıdır?
0
caghandemir
(06.12.17)
kapı hidroliğini mi diyorsun ?
0
kararsızataletfilozofu
(06.12.17)
apartman kapılarından falan bahsediyosan kapıları meyilli yaptıkları için bırakınca kapanıyor, onun özel bi mekanizması yok. üstteki dalga kapı kapanırken çarpmasın diye stoper işlevi görüyor. aynı şekilde gardroplar falan için de frenli menteşe diye bi olay var, onda elle itiyliyo ama.
0
yuto
(07.12.17)
frenli menteşe iş görür teşekkürler.
0
🌸caghandemir
(07.12.17)
(1)

Yeni bilgisayarım bir programı 5 dakika sonra açıyor

iddaaci
merhaba, bilgisayar yeni. açılırken 10 dakika sürüyor. açıldıktan sonra bir programa tıklayıp açmaya çalıştığımda 5 dakika sürüyor. sağ tık bile yapsam yenile yapması en az beş dakika sürüyor. windows 8 kullanıyorum. çözüm nedir? sorun nedir? combofix işe yararmı?
merhaba, bilgisayar yeni. açılırken 10 dakika sürüyor. açıldıktan sonra bir programa tıklayıp açmaya çalıştığımda 5 dakika sürüyor. sağ tık bile yapsam yenile yapması en az beş dakika sürüyor. windows 8 kullanıyorum. çözüm nedir? sorun nedir? combofix işe yararmı?
0
iddaaci
(06.12.17)
Yeni diyorsun virus kalinti dosya vs simdiden olmaz aslinda ama. W10 guncelle;
Avast ve advanced system care kur tara.
18 lik citir kiz gibi olur.
0
imelih
(06.12.17)
(1)

1500 Tl'ye kadar Televizyon Önerisi

noluyo yaa
Mümkünse smart olsun ve usb girişi sağlasın. Var mı böyle önerebileceğiniz televizyonlar?
Mümkünse smart olsun ve usb girişi sağlasın. Var mı böyle önerebileceğiniz televizyonlar?
0
noluyo yaa
(06.12.17)
boyut önemli
0
jamswety
(06.12.17)
(2)

excel tarih sorusu

superb
çek tahsili için bir takip exceli yapmak istiyorumEğer Verilen Banka ile Çekin Bankası aynı ise ve işgününe denk geliyor ise Ödeme tarihi direk olarak tahsil tarihi olur, eğer tatil günüyse bir sonraki iş günü tahsil günüdür.Eğer Verilen Banka ile Çekin Bankası farklı ise Tahsil tarihi Ödeme tarihin
çek tahsili için bir takip exceli yapmak istiyorum

Eğer Verilen Banka ile Çekin Bankası aynı ise ve işgününe denk geliyor ise Ödeme tarihi direk olarak tahsil tarihi olur, eğer tatil günüyse bir sonraki iş günü tahsil günüdür.

Eğer Verilen Banka ile Çekin Bankası farklı ise Tahsil tarihi Ödeme tarihinden sonraki ilk iş günü olur. Eğer bankalar farklı ve ödeme tarihi tatil günü ise (Örnek: Çek cumartesi vadeli ve bankalar farklı ise tahsil günü Salı'dır çünkü çek pazartesi günü Takas'a girer Salı günü hesabımıza geçer.)

kısaca:

Haftaiçi aynı bankalar, AYNI GÜN
Haftaiçi ayrı bankalar, takip eden işgünü

Haftasonu aynı bankalar takip eden işgünü
Haftasonu ayrı bankalar takip eden işgünü + 1

Verilen Banka ile Çekin Bankası'nı bir sütunda belirliyorum aynı ise 1, farklı ise 2 gibi.
0
superb
(06.12.17)
taslağınızı yollar mısınız ya da resmini atın
0
veritaslibertas
(06.12.17)
a1'de verilen banka
b1'de cekin bankasi
c1'de tahsil tarihi
d1'de de ödeme tarihi oldugunu düsünelim

d1 icin yazman gereken formülde =IF(A1=B1;C1;C1+1)yazabilirsin
haftasonlari icin de ekstra olarak pazar veya cumartesi mi onu kontrol ettigi bi sistem yapilabilir o da eger ki ödeme tarihinin yanina yeni bi sütun koyup günün hangisine denk geldigini yazarsan en iyi olur

d1'e bu sefer =text(c1;"dddd") yazip

e1'e koyarsan ödeme tarihi sütununu e1'e söyle bi formül is görebilir

=IF(A1=B1;IF(D1="Cumartesi";C1+2;IF(D1="Pazar";C1+1;C1));IF(D1="Cumartesi";C1+3;IF(D1="Pazar";C1+2;C1+1)))
0
isvicre rakisi
(06.12.17)
(6)

if-else'lerin sırası

nickini degistiren yazar
if(birinci koşul){...}else if(ikinci koşul){...}else if(üçüncü koşul){...}...burada birinci ve ikinci koşulun gerçekleşme ihtimali milyonda birse, üçüncü koşulun gerçekleşme ihtimali çok daha yüksekse üçüncü koşulu en başa getirmek optimizasyon konusunda faydalı olur mu? yoksa performans kazancı öne
if(birinci koşul)
{
...
}
else if(ikinci koşul)
{
...
}
else if(üçüncü koşul)
{
...
}
.
.
.

burada birinci ve ikinci koşulun gerçekleşme ihtimali milyonda birse, üçüncü koşulun gerçekleşme ihtimali çok daha yüksekse üçüncü koşulu en başa getirmek optimizasyon konusunda faydalı olur mu? yoksa performans kazancı önemsenmeyecek kadar düşük mü olur?
0
nickini degistiren yazar
(06.12.17)
kaç kez kontrol edileceği de önemlidir. yani 100 kez dönmesinde performans farkı önemsenmeyebilir ama 10000000 kez dönecekse performans fark edebilir
0
kisa
(06.12.17)
1969da aya çıkan modüldeki bilgisayarda kullanmayacaksanız (ki bildiğim kadarıyla 64 kb işlemci hızı olan bir bilgisayarmış) günümüzdeki hiçbir Driver da sorun yaşayacağınızı zannetmiyorum.
0
tahtelbahir
(06.12.17)
Döngü 1.000.000.000 döndüğünde, birinci koşul ile üçüncü koşul arasındaki yürütme zamanı farkı sadece 0.2 saniye oldu. Zaten günümüzde kullanılan işlemciler dallanma öngörüsünü başarılı şekilde tahmin etmeye başladı. Ama yinede işlemcinin ve derleyicinin işini kolaylaştırmak adına en çok gerçekleşen koşulu, birinci koşula yazmak daha mantıklı.
0
lastdragonborn
(06.12.17)
if/else performans açısından en kötü karşılaştırma/seçim methodudur. switch/case benzeri algoritma kullanıp en çok ihtimalli seçeneği default'a almak en doğrusu. if/else'te karşılaştırma sırasını siz belirlersiniz, switch/case'de ise derleyiciye bırakırsınız.

ancak if/else kullanmak zorunlu ise en çok ihtimali ilk koşula koymak performans açısından daha iyi sonuç verir. if/else'te kodda önce ilk koşul denenecek, olmadı 2., 3. diye gidecektir. olumlu koşul sağlandığında kod bloğunu sonlandıracaktır. dolayısı ile ihtimali en yüksek koşulu ilk sıraya koymak en doğrusudur.

elbetteki az sayıdaki kontrolde fark edilmeyecek seviyededir, ama rutinin çağrılma sayısı arttıkça performans farkedecektir. tabii ki günümüz pc dünyasında hız açısından çok anlamlı olmayabilir oyun vb. programlamıyorsanız.

www.blackwasp.co.uk
0
altinci nesil caylak
(06.12.17)
Yukarda dendiği gibi kodun ne kadar kullanıldığına bakar. Günümüzde işlemci güçleri standart yazılımlar için o kadar fazla ki bu tarz kayıpları umursamıyoruz. Ama eliniz değmişken yapın bari.
0
cleric
(06.12.17)
koşulların test edilme şartları aynı ise,
gerçekleşme ihtimali yüksek olan öne getirilmelidir.
performans kazancı önemsiz bile olsa,
kod incelenirken veya debug edilirken kolaylık olur.
0
herhaltibiliyoring
(06.12.17)
(2)

Ufak bir wordpress yardımı

winston
Merhabalar.Şu sayfada blog yazısı bitiminde ve yorumların hemen üstünde sosyal medya ikonları gösteriliyor. o bölgeyi css kodu ile site çapında nasıl gizleyebilirim?http://kinetika.imaginem.co/2015/03/02/standard-post-2/?themeskin=dark
Merhabalar.

Şu sayfada blog yazısı bitiminde ve yorumların hemen üstünde sosyal medya ikonları gösteriliyor. o bölgeyi css kodu ile site çapında nasıl gizleyebilirim?

kinetika.imaginem.co
0
winston
(06.12.17)
style.css
satır 7602
display: block

yazıyor. bunu "display: none" (tırnaksız) olarak değiştir.
0
Tears of Devil
(06.12.17)
çok teşekkür ederim
0
🌸winston
(06.12.17)
(6)

1500-2000 arası alınabilecek en iyi dizüstü bilgisayar

kasemontluadam
1500-2000 arası alınabilecek en iyi dizüstü bilgisayar hangisidir? En son 2004 model datron aero kullanmış birisi olarak olaya çok yabancıyım yardım ederseniz sevinirim.
1500-2000 arası alınabilecek en iyi dizüstü bilgisayar hangisidir? En son 2004 model datron aero kullanmış birisi olarak olaya çok yabancıyım yardım ederseniz sevinirim.
0
kasemontluadam
(06.12.17)
200 tl daha koyabilrseniz vatanda acer'in ultrabooku var. gecen hafta arkadasima bakmistim. Digerleri pek iyi degiller.
0
c1b2k3
(06.12.17)
acer alacağına lenovo al, acer nedir ya?
0
hosein
(06.12.17)
Acere bakacağım. peki acer almayayım da hangi lenovo modeline bakayım?
0
🌸kasemontluadam
(06.12.17)
ben a9 aldım 1499 liraya, sadece feysbuk mail vs gibi basit şeylerse öneririm.
0
hosein
(06.12.17)
Acer alma teknik servis olayı berbat.
0
tociess
(06.12.17)
m.n11.com

Donanimhaberden de n11 kuponu al 5 tl 120 lira indirim

1630 liraya alabilirsin
0
kaiserr76
(06.12.17)
(6)

windows'dan hemen sonra firefox da güncellenince kaybolan yer imi, klasör v

godoşu beklerken
Windows güncellemesinden sonra firefox da güncelleme istedi. Eski verilerin kaybolacağı belirtilmiş, tabii. Ancak önceki güncellemeler gibi en kötü bookmark, folder vs import edilecek şekilde firofox alt dosyalarında duruyordur varsayımını yapmıştım.Galiba hata etmişim?Şu anki firefox quantum 57.0 a
Windows güncellemesinden sonra firefox da güncelleme istedi. Eski verilerin kaybolacağı belirtilmiş, tabii. Ancak önceki güncellemeler gibi en kötü bookmark, folder vs import edilecek şekilde firofox alt dosyalarında duruyordur varsayımını yapmıştım.

Galiba hata etmişim?

Şu anki firefox quantum 57.0 adlı sürüm. Belki de yeterince iyi karıştırmadım ortalığı. Bir fikri olan var mı? Firefox dosyalarına gidip baksam eski datayı bulur muyum dersiniz? Bir de araç çubuğuna nasıl geri taşırım?


Edit: Ya bir de başlık atarken karakter sınırına takılmayan insanlar var, ben hala bilmiyorum bunun nasıl yapıldığını. Benimkinden uzun başlıklar tam çıkıyor da.
0
godoşu beklerken
(05.12.17)
Tamamen atmakla birlikte gizli dosyaları görünür hale getirip şurayı bir yoklayın derim.

C:\kullanıcılar\kullanıcıadı\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles
0
wrench
(05.12.17)
wrench: teşekkür ederim, girdim oraya bir bookmark backup'ı oluşturulmuş gerçekten, güncellenme tarihinde.

ancak onu nasıl çağırırım ben adres çubuğuna? ya nasış desem bu işi halletmek için kullanılan arayüz mü değişmiş, ne olmuş, ben bunu import edemiyorum.

bunu halledersem klasörlediğim bookmarklar beraber geliyordu değil mi? daha önceden yaptım bunu ama nedense şimdi yapamıyorum.
0
🌸godoşu beklerken
(05.12.17)
Görmezsin diye buraya yazayım.

Firefox kullanmıyorum ama firefox'un içinden import bookmarks from diyip o dosyayı seçince kabul etmiyor mu?

Ayrıca evet hepsinin geri gelmesi lazım.
0
wrench
(05.12.17)
işte o seçenek bookmarks sekmesi altında yok, zaten anlamadığım şey o. yanlış yerde mi hatırlıyorum diye tools vs'e baktım, nanay, bakarkörlük mü yapıyorum nedir, üçüncü kez bakacağım.

edit: baktım, valla yok.


edit2: buradan da teşekkür edeyim, cevaba ilişkin olmadığı için teşekkür girim silinebilir zira.
0
🌸godoşu beklerken
(05.12.17)
wrench
(05.12.17)
edit: support.mozilla.org

2014'e ait bu cevap, support'a kendim başvurmak zorunda kalmadan, işime yaradı.

bookmarklarım kurtuldu. buna göre firefox update sonrası bookmarklarınızı import edemez hale gelirseniz:

1. wrench'in paylaştığı directory'deki uygun tarihli .jsonlz4 uzantılı istediğiniz bookmark dosyasını kopyalayıp

2. firefox'ı kapatıp

3. profiles klasörü içindeki places.sqlite'ı places.sqlite.old olarak değiştirip
4. profiles içine ama bookmark klasörü dışına önceden kopyaladığınız bookmarkjsonlz4 yapıştırıp
5. bu dosyayı places.sqlite olarak yeniden adlandırıp
6. firefox'ı yeniden açtığınızda

bookmarklar geliyor.

wrench'e beni destek sayfalarına yönlendirdiği için teşekkür ederim.
0
🌸godoşu beklerken
(05.12.17)
(2)

tvde bu normal mi

khiron
https://urun.n11.com/lcd-tv/seg-32sc7690f-full-hd-smart-uydu-hd-led-tv-P221773963şu televizyonu aldık. ancak şöyle bir şey var https://i.hizliresim.com/mJW850.jpgsanki panel açık gibi. ama emin olmadık normali mi böyle yoksa hatalı üretim falan mı?
urun.n11.com
şu televizyonu aldık. ancak şöyle bir şey var
i.hizliresim.com

sanki panel açık gibi. ama emin olmadık normali mi böyle yoksa hatalı üretim falan mı?
0
khiron
(05.12.17)
normal değil bana kalırsa ama televizyonun markası gereği belki normal olarak düşünülebilir
0
berginyonbaenre
(05.12.17)
Resimden anlaşılmıyor ama içinize sinmiyorsa iade edin.
0
gezegen olan pluton
(05.12.17)
(2)

Ssdye Windows kurarken

glamdr1ng
Yapmamız gereken özel ayar var mı? Uefi muefi muhabbeti vardı önceden.
Yapmamız gereken özel ayar var mı? Uefi muefi muhabbeti vardı önceden.
0
glamdr1ng
(05.12.17)
yine var. uefi kurmak lazım.
uefi kurulumuna göre oluşturcaksın flashı (fat32 gpt).
gerisi normal kurulum.
0
aşksız prens
(05.12.17)
ssd ile uefi’nin alakasi yok.
0
alperz
(05.12.17)
(2)

Laptop Açılırken Windows Ekranına Gelemiyor

iddaaci
Merhaba arkadaşlar, bir kaç gündür tekleyen, kitlenen bilgisayarım bugün geldiğimde son noktaya geldi. Artık açılıyor. Toshiba ekranı döndükten sonra windows ekranı gelmiyor. Windows 8 kurulu ama o ekranda siyah ekran duruyor ve hiç bir şey gelmiyor.HDD recovery yapayım dedim ona da izin vermedi 0x0
Merhaba arkadaşlar, bir kaç gündür tekleyen, kitlenen bilgisayarım bugün geldiğimde son noktaya geldi.

Artık açılıyor. Toshiba ekranı döndükten sonra windows ekranı gelmiyor. Windows 8 kurulu ama o ekranda siyah ekran duruyor ve hiç bir şey gelmiyor.

HDD recovery yapayım dedim ona da izin vermedi 0x000000 diye bir hata verdi. Güvenli modda çalıştır dedim ona da hayır dedi.

Yani aramız bozuldu anlaşılan. Ne yapmalıyım? Bir el atın dostlar.
0
iddaaci
(05.12.17)
Windows sizlere omur. Cd tak onar.
0
imelih
(05.12.17)
Şimdi Windows açıldı. Ama başlarken Windows ekranı hiç gelmiyor. Toshiba yazısı geliyor sonra siyah ekranda 10 dakika bekliyor ve Windows masaüstü açılıyor. Nedir şimdi bu?
0
🌸iddaaci
(05.12.17)
(4)

araç izleme - kişisel verilerin korunması kanunu

superb
şirketin verdiği arabanın izlenmesi kişisel verilerin korunması kanununa aykırı mıdır?araç şirket adına kiralanmış
şirketin verdiği arabanın izlenmesi kişisel verilerin korunması kanununa aykırı mıdır?

araç şirket adına kiralanmış
0
superb
(05.12.17)
sözleşmede oluyor öyle maddeler, kiralama sözleşmesini imzalayınca kabul etmiş oluyorsun. bu durumda taraf şirket olduğu için sana bunu bildirmek zorunda kalıyor, bildirmiyorsa şirketin hatası. böyle bir madde var mı kesin bilmiyorum ama 1 sene oldu neredeyse kanun netleşeli, koymuşlardır.
0
Bruce
(05.12.17)
değildir.

nasıl ki işveren, size işinizi yapmanız adına verdiği kişisel bilgisayar ve maillere istediği anda erişebiliyorsa aynı şekilde size işinizi yapmanız adına tahsis edilen şirket adına kiralanmış aracın bilgilerine de istediği gibi erişebilir.

veriler sonucu feshe geçerli sebep bulursa veriler geçerli sayılır.
0
benaslinda
(05.12.17)
benaslinda +1

izleyebilir, bunu kanuna uygun yapması lazım. bilgilendirme vs yapılması gerekiyor.
0
kulakligin calismayan teki
(05.12.17)
iş için sana tahsis edilen bilgisayar ekranını izlemesi bile yasal. kaldı ki şirket aracı... şurada da sorulmuş.
www.takvim.com.tr

bence şirket araç veriyosa takip etmeli zaten.
0
elorelia
(05.12.17)
(2)

Hadi bana uygun mac bulalım

kendi kendine yasayan yavrucak
Şimdi ben air ve pro arasında bile karar verememiş biri olarak size danışmak istedim.Öncelikler:❄Mobil olması/sürekli yanımda taşıyabileceğim hafiflikte olması❄İşim genelde Matlab ve Python üzerinden data analizi, bunları kasmadan yapabilecek olması. Şimdilik yok ama belki ileride simülasyon da yapa
Şimdi ben air ve pro arasında bile karar verememiş biri olarak size danışmak istedim.

Öncelikler:
❄Mobil olması/sürekli yanımda taşıyabileceğim hafiflikte olması
❄İşim genelde Matlab ve Python üzerinden data analizi, bunları kasmadan yapabilecek olması. Şimdilik yok ama belki ileride simülasyon da yapabilirim.
❄Bunların haricinde bilgisayarla yaptığım en ağır iş internetten film izlemek
❄Fiyat performans açısından verimli olsun ki küçük bir ayrıntı için 1000 lira fazla ödemeyeyim.

Şimdiden teşekkürler :)
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(05.12.17)
matlab ve R kullanıyorum şimdilik sıkıntısı yok ama simülasyonu bilmiyorum.
8gb ram olan mac air var bende
0
dedim dedim de kime dedim
(05.12.17)
Edit: şu düz macbook'lar hakkındaki düşünceniz nedir? Hafifliği cezbetmiyor değil.
0
🌸kendi kendine yasayan yavrucak
(05.12.17)
(1)

80 82 inch led tv önerileri

congratulations
Dükkana koyup maç izlemelik 80 82 inch boyutlarında 3-4 hdmi girişli led tv önerilerinizi alabilir miyim? bütçemiz max 15.000 tl
Dükkana koyup maç izlemelik 80 82 inch boyutlarında 3-4 hdmi girişli led tv önerilerinizi alabilir miyim? bütçemiz max 15.000 tl
0
congratulations
(05.12.17)
75 ile 80/82 inçler arasında devasa fiyat farkı var, o noktada kırılma yaşanıyor. 15 bine 80+ bulamazsın şu an. 75 inçe fit isen:

Vestel 75UD9650 - 10 bin TL altında
LG 75UJ675V - 12 bin TL altında
Philips ve Sony 75'likler de 12-13 aralığında mevcut.

Sürekli Bluray izleyip internet üzerinden çok enteresan işler yapmayacaksan Vestel ve LG her türlü işini görür.

Yok ben 80+ inç izlemezsem olmaz diyorsan kapalı kutu sıfırını bulman zor. Bayiilere gidip teşhir isteyeceksin, onlar o fiyata verirler.
0
507
(05.12.17)
(2)

kendi kendine şarj oluyor diyen telefon?

loveless
bende bir adet samsung galaxy a5 (2017 modeli) var, bugün birkaç kez dikkatimi çekti, prize ya da başka bir şeye takılı olmamasına rağmen kendi kendine şarj oluyor diyor, bundaki sıkıntı yazılımsal bir problem midir yoksa donanımdan kaynaklanan bir şey mi? telefonu da alalı taş çatlasa 2 ay filan ol
bende bir adet samsung galaxy a5 (2017 modeli) var, bugün birkaç kez dikkatimi çekti, prize ya da başka bir şeye takılı olmamasına rağmen kendi kendine şarj oluyor diyor, bundaki sıkıntı yazılımsal bir problem midir yoksa donanımdan kaynaklanan bir şey mi? telefonu da alalı taş çatlasa 2 ay filan olmuştur, kendi şarj aletinden başka hiçbir şeye de takmadım. bunun sorunu ne olabilir?
0
loveless
(05.12.17)
Bir ihtimal yazılım ama esas şarj soketi nem aldıysa bozulmuş olabilir.
0
ismira007
(05.12.17)
kablosuz şarj özelliği varsa ordan burdan manyetik dalga alıyordur.
0
Sir Anthony Hopkins
(05.12.17)
(1)

Acil Yardım

infernalcadre
Elimde iki adet mp3 dosyası var. Bunlardan biri arka arkaya 4 kere, diğeri arka arkaya 2 kere birleştirilmesi gerekli. Kısıtlı bir bilgisayarda olduğum için herhangi bir program vs. kullanamıyorum. Online araçları kullanamıyorum. Yardımcı olabilecekler bana ulaşırsa sevinirim.
Elimde iki adet mp3 dosyası var. Bunlardan biri arka arkaya 4 kere, diğeri arka arkaya 2 kere birleştirilmesi gerekli.

Kısıtlı bir bilgisayarda olduğum için herhangi bir program vs. kullanamıyorum. Online araçları kullanamıyorum.

Yardımcı olabilecekler bana ulaşırsa sevinirim.
0
infernalcadre
(05.12.17)
gönderirsen online olarak deneyeyim.
0
elorelia
(05.12.17)
(2)

windows güncellemelerinin kesin çözümü yok mu

qazedcsrfvtyhngujmkol
sorunum şuhttps://eksisozluk.com/entry/72600491bunun kolay ve sorunsuz bir yolu olmalı. aldığımdan beri başıma bela olduhttps://eksisozluk.com/entry/63810061anasını satayım burda sorsam hepiniz miyendissiniz ama bi tane makul çözüm önerisi gelmedi. 1 seneden fazla zaman geçmiş.
sorunum şu

eksisozluk.com

bunun kolay ve sorunsuz bir yolu olmalı. aldığımdan beri başıma bela oldu

eksisozluk.com

anasını satayım burda sorsam hepiniz miyendissiniz ama bi tane makul çözüm önerisi gelmedi. 1 seneden fazla zaman geçmiş.
0
qazedcsrfvtyhngujmkol
(05.12.17)
Windows'u ara'ya "services.msc" yaz, sonra gir services.msc'ye.
listeden windows update'e sağ tıkla.
özellikler'e gir.
açılan pencerede "başlangıç türü"nü "devre dışı" ya da "elle" olarak seç.
devre dışı yaparsan güncellemeyle hiç işin kalmaz.
elle yaparsan sana sorar, istediğinde güncellersin.
0
dafaisss
(05.12.17)
hatırladığım kadarıyla windows 10 güncelleme servisini devre dışı bırakmaya izin vermiyor.

www.ghacks.net

www.reddit.com
0
washe
(05.12.17)
(3)

Slr lens tercihi

fuckerlove
SIGMA 50 200 OS LENS18-135 IS lensArkadaslar merhaba. Bu ikisi arasinda kaldim. Ikinci el ilanlari asagiya ekliyorum. Hangisini alayim? Yardimci olursaniz sevinirim:)https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-fotograf-kamera-dijital-fotograf-makinesi-60d-ilk-sahibinden-20k-ciziksiz
SIGMA 50 200 OS LENS
18-135 IS lens

Arkadaslar merhaba. Bu ikisi arasinda kaldim. Ikinci el ilanlari asagiya ekliyorum. Hangisini alayim? Yardimci olursaniz sevinirim:)

www.sahibinden.com

www.sahibinden.com
0
fuckerlove
(04.12.17)
Bahsettiğin iki objektifte farklı kulvarlarda objektifler. Bir tanesi (18-135mm) tak gez lens olarak anılırken diğeri tele-objektif olarak anılıyor. Her ikisinde de titreşim engelleyici sistem var. Lakin odak uzaklığı arttıkça titreme oranı da aynı şekilde artıyor. Bu da net bir görsel elde etmeni zorlaştırıyor. Arka planı daha fazla silme (portre, konser, spor müsabakası) gereksinimi duyuyorsan 50-200, fakat ben bir objektif takıp hem mimari, hem arka planı silen bir objektif istiyorum dersen de 18-200mm objektifi tercih etmelisin. dediğim gibi amacın sadece portre ve arka planı silme ise otomatikman 50-200'ü seçeceksin ama onda da geniş açıdan feragât etmek zorunda kalacaksın. Yolun Sirkeci taraflarına düşerse Sigma TR distribütörü fotopro'ya uğrarsan muhtemelen 50-200 mm objektif ellerinde mevcutsa deneme şansın olur. Hem aklındaki sorulara cevabı daha kesin olarak bulabilirsin.
0
oligomer
(04.12.17)
@oligomer tesekkur ederim. Slr tecrubem yok fakat kuzey isiklari gezimde kullanmak icin almaya karar verdim. Hizlica arastiriyorum. Ucuz olmasi icin ikinci el baktim. Amacim kuzey isiklarini fotoraflamak aslinda. Hangisini secmeliyim?
0
🌸fuckerlove
(04.12.17)
Kuzey ışıkları demek gökyüzünü çekeceksin demek. O sebepten dolayı senin geniş açılı bir objektife yönelmen gerek. Seçeneklerinin arasına Tamron 17-50mm gibi bir objektifi (hangi body'i kullanıyorsun bilmiyorum, çarpanlı bir gövde kullanıyorsan bunu takabilirsin) Satın almak yerine kiralama yönünü de değerlendirsen? O tarz kiralama yapan birileri elbet vardır. Sen 17mm. 18mm den başlayan objektifleri tercih etmelisin. Farz-ı misal ben kuzey ışığı için o istikamete gitsem ben 10-20mm gibi ultra geniş açılı bir objektifi de mutlaka yanımda götürürdüm.

Uzun lafın kısası seçeneğin bu iki objektif ise ve kuzey ışığı çekeceksen 18-135'i tercih etmelisin.
0
oligomer
(05.12.17)
(1)

Laptop Önerisi

fatih terim akti
Eşime yılbaşı hediyesi olarak laptop almayı düşünüyorum, kendisi sims oynamayı ve müzik dinlemeyi seviyor. Şöyle tarif edeyim en son çıkan sims oyununu rahat oynatacak bir laptop bakıyorum fakat çok anlamıyorum özelliklerden. Bütçem 2,000 tl.Önerilerinizi bekliyorum.
Eşime yılbaşı hediyesi olarak laptop almayı düşünüyorum, kendisi sims oynamayı ve müzik dinlemeyi seviyor. Şöyle tarif edeyim en son çıkan sims oyununu rahat oynatacak bir laptop bakıyorum fakat çok anlamıyorum özelliklerden. Bütçem 2,000 tl.

Önerilerinizi bekliyorum.
0
fatih terim akti
(04.12.17)
@üğpoıuy müzikten çok sims 4 cats and dogs daha önemli. :/
0
🌸fatih terim akti
(04.12.17)
(2)

ingiltere'ye usd transferi

superb
en ucuz nasıl yaparım türkiye'den?
en ucuz nasıl yaparım türkiye'den?
0
superb
(04.12.17)
emin değiilim ama transferwise.com
0
monicapp
(04.12.17)
Transferwise ile ilgili;

www.eksiduyuru.com
0
voyager 1
(04.12.17)
(1)

Video kesip biçme programı Windows?

westblack
Elimde 2-3 saattik videolar var. Bunların içini kesip bicmem lazım. Bazı yerleri alıp bazı yerleri almadan parçalara bolmem lazım. Nasıl hangi programla yapabilirim.
Elimde 2-3 saattik videolar var. Bunların içini kesip bicmem lazım. Bazı yerleri alıp bazı yerleri almadan parçalara bolmem lazım. Nasıl hangi programla yapabilirim.
0
westblack
(04.12.17)
windows içinde gelen movie maker veya adobe premmiere
0
bekri
(04.12.17)
(2)

Cast cihazı kullanan var mı?

babilbaligi
İşte o cihazhttp://www.hepsiburada.com/dark-ezcast-hdmi-wifi-apple-iphone-samsung-lg-htc-xiaomi-android-ve-ios-tv-kablosuz-goruntu-ve-ses-aktarim-kiti-dk-ac-tvezcastph-p-TELDATADARKEZCASTBu cihazlar nasıl çalışıyor anlamadım. Güzel sonuç veriyor mu? Ekranı televizyona aktarabilir miyiz? Android tabl
İşte o cihaz

www.hepsiburada.com

Bu cihazlar nasıl çalışıyor anlamadım. Güzel sonuç veriyor mu? Ekranı televizyona aktarabilir miyiz? Android tablette, windows ve Mac bilgisayarda düzgün çalışır mı?

Kullanan varsa bi bildirsin yahu, Apple TV 1200 liretto olmuş...
0
babilbaligi
(04.12.17)
fotoğraflarda, web gezintisinde vs düzgün çalıştığnı fakat video'larda cortladığını duymuştum özellikle de çözünürlüğü yüksekse kaçınılmazmış donmalar takılmalar falan.
0
jamiro
(04.12.17)
chromecast bakın?
0
kobretti
(04.12.17)
(1)

JS ile image manipülasyonu

dahinnotha
selamlar,bu sitede biri javascript ile ufak bir bulmaca yapmış. görselin rgb değerlerini random olarak değiştirmiş görüntüye noise eklemiş. yazacağımız üç dört satır kod ile bu işlemi geri alabiliyor ve görselin ne olduğunu ortaya çıkarabiliyoruz.merak ettim, siteyi (kullandığı script kütüphanelerin
selamlar,

bu sitede biri javascript ile ufak bir bulmaca yapmış. görselin rgb değerlerini random olarak değiştirmiş görüntüye noise eklemiş. yazacağımız üç dört satır kod ile bu işlemi geri alabiliyor ve görselin ne olduğunu ortaya çıkarabiliyoruz.

merak ettim, siteyi (kullandığı script kütüphanelerini) biraz kurcaladım ama javascript ile bu işlemin nasıl yapıldığını anlamadım.

image'ın her bir pixel'ini byte array'a atıp, buradaki değerleri değiştirerek mi yapıyor? javascriptte bir image'ın byte düzeyinde datası nasıl okunabiliyor?

bahsettiğim site: nifty.stanford.edu
0
dahinnotha
(03.12.17)
canvas ve ImageData objesi ile yapiyorlar. Bunun icin browser Html5 desteklemesi gerekiyor.
www.html5rocks.com
developer.mozilla.org
0
emrahday
(04.12.17)
(4)

printf'im basmıyor scanfden önce (c sorusu)

stanhiver
merhaba, alltaki kodda önce printf'in calismasini sonra scanf'in calismasini istiyorum ama çalıştırınca printf çalışmıyo değerleri girince hepsini birden bastırıyor. bunun önüne nasıl geçerim? void divideWithRemainder(int number, int divisor, int *result,int *remainder){ *result = number/ divisor;
merhaba, alltaki kodda önce printf'in calismasini sonra scanf'in calismasini istiyorum ama çalıştırınca printf çalışmıyo değerleri girince hepsini birden bastırıyor. bunun önüne nasıl geçerim?

void divideWithRemainder(int number, int divisor,
int *result,int *remainder)
{
*result = number/ divisor;
*remainder = number % divisor;

}

int main(void) {

int a;int b;int c;int d;
printf("gimme a ve b\n");
{


scanf("%d%d",&a,&b);
{
divideWithRemainder(a,b,&c,&d);


printf("c ve d bunlar %d %d",c,d);
}
}
return 0;
}
0
stanhiver
(03.12.17)
online compiler'a atınca bende de çalıştı ama eclipse diye bir program kullanıyoruz derste onda olmuyo. neyse kod doğruysa cok da önemli değil sanıyorum. teşekkürler.
0
🌸stanhiver
(03.12.17)
sen dün de benzer soru soran çocuk değil misin, aynı hatayı yine yapmışsın, scanf'de %'lerden önce boşluk bırak.
0
gezegen olan pluton
(03.12.17)
Mainin basina bunu yapistir:

setbuf(stdout, NULL);
0
beriberi
(03.12.17)
@gezegen olan pluton evet o benim ^^ scanf öncesi boşluk bırakmak karakter okuturken önemli diye biliyorum ama bu soruna çare olmadı.

@beriberi bu işe yaradı!!! niye böyle bişey yaptık ne yaptı bu kod? problem neymiş?
0
🌸stanhiver
(03.12.17)
(4)

Pinterest Nedir ? Nasıl Kullanılır ?

mete kudur
sb
sb
0
mete kudur
(03.12.17)
İnsanların yaratıcı ve özgün fikirlerinden yola çıkarak ürettikleri ürünlerin(moda, sağlık, sanat, resim, doğa vs) fotoğraflarını paylaştıkları bir mecra.
0
Amaranta ursula
(03.12.17)
instagram'dan farkı nedir bunun, neden buna gereksinim duyuluyor
0
ysfrymn
(03.12.17)
pin + interest

kendi ilgi alanlarına göre panolar oluşturuyorsun. enteresan bulduğun şeyleri bu panolara pinliyorsun, yani asıyorsun. başkalarının panolarını da inceleyebiliyorsun vs
türkler pek kullanmazlar ama gayet yaygın bir platform.
0
papazi dovdurmeyecektik
(03.12.17)
instagrama uzaktan bile benzemiyor.

pinterest'in en önemli özelliği görselleri panononuza kaydedilmeniz. yani görselleri imliyor, kategorize ederek kaydedediyorsunuz. iyi bir öneri sistemi var. panonuza eklediklerinize benzer şeyleri öneriyor.

sadece yukarıda sayılanlar değil, ayrıca bilim, edebiyat, güzel söyler gibi konular da var. en çok DIY ve yeni fikirler edinmek konusunda işe yarıyor bu mecra.
0
dahinnotha
(03.12.17)
(2)

İleride artması muhtemel potansiyel COIN'ler?

gezegen olan pluton
Şu an çok ucuz ama trendi yükselişte olan yatırımlık tavsiye var mıdır?
Şu an çok ucuz ama trendi yükselişte olan yatırımlık tavsiye var mıdır?
0
gezegen olan pluton
(03.12.17)
(bkz: iota)
0
Bruce
(03.12.17)
iota, emc2, syscoin
0
sta
(03.12.17)
(3)

laptopun fanı falan ne zaman değiştirilir

qazedcsrfvtyhngujmkol
arada garip sesler gelmiyor değil 1 seneyi geçti alalı ne yapmalıyım.
arada garip sesler gelmiyor değil 1 seneyi geçti alalı ne yapmalıyım.
0
qazedcsrfvtyhngujmkol
(03.12.17)
açabilecek kadar kendine güveniyorsan açar temizlersin. pis kullanıyorsan kirlenmesi normaldir. 1 yıl dediğin için garantisi devam ediyordur, garantiye yolla onlar halletsin.
0
blue eyes white dragon
(03.12.17)
Garantisi bitmediyse açma. Ben laptopumla 6. seneme girdim. 2 kere fan değiştirdim.

Garantisi geçtikten sonra en geç senede bir açıp temizlerseniz daha iyi olur. O fanın içine toz birikiyor. Keçe gibi bir şey oluyor, o da hem dönüşünü kötü etkiliyor, hem de ses yapıyor.

Yalnız uyarmam gereken bir şey var. Bazı laptoplarda fanı açmak için termal macunu kaldırmanız gerekiyor. Bi bakın, eğer öyleyse değiştirmeden önce termal macun da edinin.
0
geven kafa
(03.12.17)
Alalı 7 sene oldu 2 senelik cihazdı aldığımda. 9 senede hiç içi açılmadı gayet de düzgün çalışıyor. İçini açmak bence daha fazla zarar verebiliyor bazı durumlarda.
0
bos gezenin bos ustasi
(03.12.17)
(2)

iPhone'dan silinen video geri gelmez mi?

hadi ya la
* bir arkadaşım ekolü.> video çek> imovie'de düzenle> tam export edecekken yeterli alan yok uyarısıyla galerideki videoyu sil> imovie'de henüz kaydedilmemiş olan video da uçsun.* permanently deleted* icloud'da gözükmüyor.bir şey yapılamaz mı?
* bir arkadaşım ekolü.

> video çek
> imovie'de düzenle
> tam export edecekken yeterli alan yok uyarısıyla galerideki videoyu sil
> imovie'de henüz kaydedilmemiş olan video da uçsun.

* permanently deleted
* icloud'da gözükmüyor.

bir şey yapılamaz mı?
0
hadi ya la
(03.12.17)
çöp tenekesi ikonlu klasörden de silindiyse geçmiş olsun diyorum.
0
jamiro
(03.12.17)
veri kurtarma yazılımlarıyla dene. 2 sene önceki mesajlarımı bile bulmuştum. adını hatırlamıyorum. rastgele google dan çıkan bikaç programla denemiştim.
0
sttc
(04.12.17)
(6)

hdmi ile tvye bağlayınca yavaşlayan internet

halanne
laptoptan izlerken sular gibi akan filmler diziler, laptopu hdmi ile tvye bağlayınca 2 saniyede bir duraklıyor. ne alaka ve nasıl çözülür bu saçma durum?tv samsung uhd 7000 50, laptop hp envy, hdmi kablosu philips. bonus 1: doğrudan tvden bağlanınca da malum yasaklar yüzünden dizi sitelerine bağlanı
laptoptan izlerken sular gibi akan filmler diziler, laptopu hdmi ile tvye bağlayınca 2 saniyede bir duraklıyor. ne alaka ve nasıl çözülür bu saçma durum?

tv samsung uhd 7000 50, laptop hp envy, hdmi kablosu philips.

bonus 1: doğrudan tvden bağlanınca da malum yasaklar yüzünden dizi sitelerine bağlanılamıyor, film sitelerinde muhtemelen playeri tanımadığından hiç yüklenmiyor. bonus soru olarak bu sorunları nasıl çözebileceğimizi de biliyorsanız bu daha iyi.

bonus 2: aynı wifi üzerinden kablosuz tv-laptop bağlantısı diye bişey varmış. (mağarada hava çok güzeldi evet) bu model tv ve laptopta mümkün müdür, nasıl yapılır?
0
halanne
(03.12.17)
sorun aynı çözünürlük olup yüklenmemesinde mi? çözünürlüğün artmasında mı? yüklenip de duraklamasında mı? yani ekran kartında mı?
0
idexo
(03.12.17)
- TV'nin orda wireless'ın iyi çekmiyor. (benim oyum buna)

- bağladıktan sonra çözünrülüğü düşürebilirsin, 1280x720 ile denemek işe yaryabilir.
0
celeron 300a
(03.12.17)
duyulmasi gerektigi kadar ve celeron 300a; tv ile modem yan yana. dolayısıyla tv ile laptopu bağlamak için yan yana koyunca modem-lap top arasındaki mesafe de yarım metre bile olmuyor. normalde laptopu bağlamadan yani duraklamadan her zaman kullandığımız yer 2-3 metre halbuki. modem ya da wifi çekmeme sorunu olduğunu sanmıyorum yani.

celeron 300a; çözünürlük düşürme denendi, hatta ütü masası ile çekilmişe kadar çözünürlük düşürüldü, fark/hızlanma yok. ekstra olarak dizi farklı playerlar da denendi.

idexo; sorun ne aynı ne de daha düşük çözünürlükte yüklenmemesiya da yüklenip duraklaması. yüklenmemek derken 1-2 saniye oynuyor,sonra ekranın ortasında kocaman bir yuvarlak çıkıp dönmeye başlıyor, sonra bi 2-3 saniye daha oynuyor ve gene o sinir bozucu yuvarlak çıkıp dönüyor ve bu böyle devam ediyor. bu tam olarak yüklenmemesi midir yoksa yüklenip duraklaması mıdır nasıl ayırd ederim bilmiyorum.
0
🌸halanne
(03.12.17)
çözünürlüğü düşürdüğünüz halde aynı şey oluyorsa sorun muhtemelen internet hızının düşmesidir. Neden olduğuna dair bir fikrim de yok maalesef.

çözüm için başka bilgisayar kullanmayı deneyin.
0
idexo
(03.12.17)
Laptop, tv'ye bağlıyken bir speedtest.net 'den internet hızını bir test edin bence.
0
reactionic
(03.12.17)
wifi sorunu bence, tv'nin yanına bi ethernet kablosu çekseniz çözülür gibi geldi.

bi de biraz uçayım, tv'nin bulunduğu pirizin toprakla falan bi sıkıntısı olabilir, hdmi kablosuyla tv'den gelen akım wifi sinyalini sapıttırıyo olabilir.
0
yuto
(04.12.17)
(6)

tesla roadster vs bugatti chiron

silver apple
karşılaştırma doğruysa neden bugatti ye 3 milyon dolar veriyorlar?not: resim eklendi.
karşılaştırma doğruysa neden bugatti ye 3 milyon dolar veriyorlar?

not: resim eklendi.
0
silver apple
(03.12.17)
sokağa atacak paraları çok
bi ara regal reklamı vardı. aynı o hesap
0
bana her yer cehennem
(03.12.17)
bizler soralım diye...
0
late viper
(03.12.17)
Ardacanin cevabi tiklememissiniz ama aslında en doğru cevap o. Elle yapilmasi falan goygoy. Asil neden bugatti olmasi gercekten
0
ghilleinthemist
(03.12.17)
değeri hızla orantılı bişey değil ki

bu mantıkla neden incecik monta 250 lira veriyorken bu kalın battaniye 20 lira diye sorman lazım
0
sttc
(03.12.17)
elektrik motoru ile benzinli motorun torkları, dolayısıyla hızlanmaları arasında yapısal olarak çok fark var.
birinin ingilizcesi "motor", diğerinin "engine" hatırlatmak gerekirse.
tesla, bir elektrik motoru için normal sayılabilecek bir hızlanmaya sahip, bugatti içten yanmalı bir motor için efsane sayılabilecek bir hızlanmaya sahip.
sadece hızlanma olarak baksan bile böyle.
0
yalnux
(03.12.17)
biri egzotik supercar, biri hızı ne olursa olsun spor araba. (ki model s de lamborghini'lerle kapışıyordu 0-100'de) aynı geyik yıllardır nissan skyline için de yapılıyor, bu da o hızı yapıyor niye o parayı veriyonuz enayi misiniz diye.

yani işin özü bu arabalar sadece hız ve perofrmansları için satın alınmıyor, hissettirdikleri daha önemli. biz fakir olduğumuz için çok bi halt anlayamıyoruz :(
0
yuto
(04.12.17)
(7)

kodum niye çalışmıyor sizce? (küçük basit bir kod)

stanhiver
deliricem, compiler hata da vermiyor. bi z sayısı alıp sondan x inci basamağını print etmesi lazım. launch failed binary not found diyor ama normalde gösterirdi hatamı. kod şöyle: #include <stdio.h>#include <stdlib.h>#include <teachingcodes.h>int fetchDigit(int number,int n){ int nth; int i ; for (i
deliricem, compiler hata da vermiyor. bi z sayısı alıp sondan x inci basamağını print etmesi lazım. launch failed binary not found diyor ama normalde gösterirdi hatamı. kod şöyle:



#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <teachingcodes.h>

int fetchDigit(int number,int n)
{
int nth;
int i ;
for (i = 1 ; i < n; i++)
{
number = number / 10;
}
nth = number % 10 ;
return nth;
}
int main() {
TC_BEGIN;
int z,x;
printf( "gimme x and z");
scanf("%d %d",&x,&z);
if (z > x)
{
printf("%d",fetchDigit(z,x));
}
else
printf("z doesnt have x digits");
TC_END;
return 0;
}
0
stanhiver
(02.12.17)
eklemiş olduğunuz kütüphanelerin var olduğundan ya da erişilebilir olduğundan emin misiniz? teachingcodes.h varsayılan bir kütüphane değil.
0
dahinnotha
(02.12.17)
bizim okulun kullandığı bir programdan yazıyorum, hepsinde oluyo teachingcodes.h.
0
🌸stanhiver
(02.12.17)
online bir compiler'a attım. warn unused result wunused result gibi bi hata veriyo. internette arattım sanırım scanf return value bekliyo gibi bir durum var. ama düzeltemedim. (void)scanf(blabla) işe yaramadı.
0
🌸stanhiver
(02.12.17)
#include <teachingcodes.h> kütüphanesi olmadan çalışıyor bende
0
mr.brown
(02.12.17)
ha bir de 1,1 durumunda yanlış sonuç verir bu kod, z >= x yap.
0
mr.brown
(02.12.17)
scanf kısmını şu şekilde değiştir, bir boşluk bırakmak whitespace karakterleri ihmal eder.

scanf(" %d %d",&x,&z);
0
gezegen olan pluton
(02.12.17)
teaching codes 'U sildim, tc_begin ve end 'i sildim (niye varlar ne işe yarıyorlar bilmiyorum zaten) bi de scanf %d lerin başına boşluk koydum oldu ama hangisi başardı bilemiyorum.

teşekkürler herkese.
0
🌸stanhiver
(02.12.17)
(5)

usb 2.5 hdd'den gelen tık tık sesi

sidd79
Tek çalışırken ses gelmeyen 2.5 usb hdd, ikinci bir usb 2.5 hdd takınca tık tık diye ses gelmiye başlıyor.Sorun ne olabilir?
Tek çalışırken ses gelmeyen 2.5 usb hdd, ikinci bir usb 2.5 hdd takınca tık tık diye ses gelmiye başlıyor.Sorun ne olabilir?
0
sidd79
(02.12.17)
usb bağlantının enerjisi yetmiyor ve disk spin up yapamıyor.
0
orpheus
(02.12.17)
Eger laptop kullaniyorsaniz USB cikis gucunuz yeterli gelmiyor ve ikinci usb diski takinca daha fazla etkileniyor olabilir. Yeterli akim / guc gelmedigi icin diskin motoru bu sesi cikariyor olabilir.

Konu hakkinda uzmanligim yok aslinda.
Sadece tahmin yuruttum.
0
mononoke
(02.12.17)
masaüstü bilgisayar @orpheus @mononoke
0
🌸sidd79
(02.12.17)
Evet, güç yetmiyor. Aşağıdaki gibi 2 usb girişine birden bağlanan (2.sinden extra güç alıyor) usb kablosu çözüm olabilir.

urun.gittigidiyor.com
0
faithless
(02.12.17)
güç yetmiyo bence de, 3.5mm hdd varsa takıp deneyebilirsin, sorun olmuyosa güçtendir.

www.hepsiburada.com

şu tarz pirizden ek güç sağlayan bi usb hub alıp çözebilirsin mevzuyu.
0
yuto
(02.12.17)
(6)

Iphone 6s'in kafayı yemesi

kay adams
selamlar,Iphone 6s kullanıcısıyım, dünden beri aptalca bir sorun yaşıyorum.önce şarjım bitti ve kapandı (zaten güncelleştirmeden beri şarj bana dayanmıyor). şarja takıp açtıktan sonra 5 dk'da bir ekteki gibi bir siyah ekran geliyor. 10 saniye öyle dönüyor, sonra passcode isteyip eski haline dönüyor.
selamlar,

Iphone 6s kullanıcısıyım, dünden beri aptalca bir sorun yaşıyorum.


önce şarjım bitti ve kapandı (zaten güncelleştirmeden beri şarj bana dayanmıyor).
şarja takıp açtıktan sonra 5 dk'da bir ekteki gibi bir siyah ekran geliyor. 10 saniye öyle dönüyor, sonra passcode isteyip eski haline dönüyor. Eski hali dediğim, örneğin ekşi'de bir başlık okuyorsam sol frame'e dönüyorum; twitter'da bir hesaptan takip yapıyorsam timeline'a dönüyorum. O pencere hiç açılmamış gibi oluyor yani... hiçbir şey yapmadığımda da aynı şekilde siyah ekran çıkıp passcode istiyor.

ios 11.1.2 yüklü (ilk çıkıtğında yüklemiştim ama böyle bir sorunu yeni yaşıyorum), nette baktım bir şey bulamadım? sizce neden böyle olmuş olabilir.
0
kay adams
(02.12.17)
önce tuş kilidi kapatma ve home tuşuna apple logousunu görene kadar basılı tut sonra biraz kullan tekrar sorun olacak mı diye. muhtemelen düzelmeyecek.

sonra icloud ya da itunes'a yedek al, telefonu sıfırla ve o yedeği geri yükle.

şayet varsa sorun olmadan önce alınmış bi yedek varsa onu yüklemen daha güzel olur.

hala düzelmezse;

beta.apple.com

yuakrdaki linki telefonla açıp apple hesabınla giriş vap ve public beta programına katıl. telefona bi sertifika yüklenip yeniden başlayacak sonra da güncellemeleri kontrol ettiğinde ios 11.2 beta bilmem kaçı göreceksin onu kur öyle dene.

hala düzelmezse apple'ı ararsın
0
washe
(02.12.17)
@washe yaptım onu ya düzelmedi. ayrıca tüm ağları falan da sildim. ama data'ları silmedim...
0
🌸kay adams
(02.12.17)
sıradan devam et :) sıfırlayıp tekrar yüklemediysen hiçbir şey yapmamışsın diyebiliriz :)
0
washe
(02.12.17)
ios 11.2 çıkmış bu arada.
0
washe
(02.12.17)
İphone 7 al
0
Delay Fuze
(02.12.17)
evet ios 11.2 ile tekrardan çiçek gibi oldu. teşekkürler herkese.
0
🌸kay adams
(03.12.17)
(2)

spotify açılışta açılmasın

aşksız prens
görev yöneticisinde yok. kendi ayarlarından da kapalı. hala açılıyor bi şekilde. daha üst düzey bi müdahele yapamaz mıyım buna?
görev yöneticisinde yok. kendi ayarlarından da kapalı. hala açılıyor bi şekilde. daha üst düzey bi müdahele yapamaz mıyım buna?
0
aşksız prens
(01.12.17)
startup diye bi klasör oluyodu windows 7'de, oraya kısayolu eklenmiş olabilir belki.
0
yuto
(01.12.17)
Görev yöneticisinde başlangıç öpesim olacak. Orda istemediklerini kapatabilirsin.
0
neymis
(01.12.17)
(5)

Videodaki anahtar sinyali hırsızlığı nasıl bir sistem ile engellenebilir?

portakal
https://www.youtube.com/watch?v=9Y48nOiqhH4sorum başlıkta arkadaşlar.
www.youtube.com

sorum başlıkta arkadaşlar.
0
portakal
(01.12.17)
Öncelikle araç kilit ile hangi protokol ile iletişim kuruyor bilmiyorum. Videoda gösterdiğine göre evin içindeki anahtarın sinyalini okuyup, diğer cihazla açıyorlar. Bu durumda anahtarın sinyalinin dışarı aktarımını kesecek bir yapı iş görür.

Örneğin temassız ödeme kartları tutmak için rfid cüzdanlar var. Ona benzer bir şeyden bahsediyorum.
0
elon
(01.12.17)
ben bu gibi şeyleri merak edip burada ya da sözlükte dile getirdikçe, bazı arkadaşlar teknolojiye muhalefetmişim gibi olur olmaz gerekçeler öne sürerek bana karşı çıkıyorlar. ben bir halt değilim ama demek ki benim düşündüğümü koskoca mercedes'in mühendisleri düşünmüyor. ya da burada bana muhalefet edenler gibi düşünüyor.

oh iyi olmuş lan, ne de güzel çalmışlar. inşallah o temassız anahtara 250 metre menzilde sinyal yollayacak anahtarı düşünen gerizekalıdan çatır çatır alırlar tazminatını.

ben burda merak edip soruyorum "ulan nasıl olsa arabanın yanına gidip kapısını elinle açana kadar o kilidi açmanın anlamı var mı, şu anahtarın menzili kol boyundan uzun olmasa olmaz mı" diyorum, adam bana "belki önden koşan çocuğuna uzaktan kapıyı açmak içindir" diye cevap veriyor. al işte uzun menzil sana. masandan yürüttükleri kumandalı anahtarla otoparkta düğmeye basa basa gezip kilidi açılan arabayı çalanlar da var. niye? önden koşan velede uzaktan kapı açabil diye yapılmış 250 metre sinyal yollayan anahtar yüzünden. ama koskoca merso çıkıp "ulan ta evin içindeki anahtarın sinyalini yakalayıp arabayı çalarlar belki" diye düşünüp o sinyali yarım metre yapsa şimdi dolapdereli necmi gibi pinpon topuyla uğraşıyordu bu çakallar.

nasıl önlersin? önden çocuğa kapı açma gerekliliğinin, arabanın çalınma riskinden daha önemsiz olduğunu kavrayıp anahtarın menzilini kısa tutarsan engellersin. bunu da sen değil anca üretici yapar.
0
kibritsuyu
(01.12.17)
evinin önüne parketme
0
fasulyek
(01.12.17)
eve girince anahtarı komple kapalı metal bir kutu içine koyarsan bu şekilde çalamazlar.
0
orpheus
(02.12.17)
aslında o cihaza verecekleri parayı ön cama verseler de olurmuş. araçta anahtarsız çalıştırma sistemi de var muhtemelen ve yine burada sorduğum bir sorudan öğrendiğim kadarıyla anahtar araçtan uzaklaştığında motor durmuyor.

patlat camı, start düğmesine basınca anahtar menzilde olduğundan motor çalışacaktır zaten. sonra bin git, sahibi gibi.

sahibi de binlerce yuroluk arabası çalınmasın diye anahtarı ne yapacağını düşünsün. ama koskoca mercedes düşünmesin, "ulan böyle olunca arabayı çalıyorlar, şunun menzilini uzun yapmak yerine 1 metre falan yapalım" demesin. biz de "niye 1 metre değil de daha uzun yaparlar ki" diye sorgulayınca abuk subuk bahanelerle gerizekalı ilan edilelim.

al en garantili yöntem bu. teknolojiye binlerce yuro verirsin ama seni bu korur:
ipekag.files.wordpress.com
0
kibritsuyu
(02.12.17)
(1)

Visual studio assembly el manüel lazim

nihilanth
Türkçe olarak
Türkçe olarak
0
nihilanth
(01.12.17)
Nasıl kurulur ve mini programlama örnekleri dokümanı gerekiyor ekran görüntüleri ile acil.
0
🌸nihilanth
(01.12.17)
(1)

chrome eklentisi arıyorum.

sutlu nescafe
diyelim ki bir tabda açık olan sayfada sayaç var. o tabda bulunmasam bile sayaç çalışsın. var mı böyle birşey?
diyelim ki bir tabda açık olan sayfada sayaç var. o tabda bulunmasam bile sayaç çalışsın. var mı böyle birşey?
0
sutlu nescafe
(01.12.17)
Sekmeyi yeni pencere olarak çalıştırsanız işinizi görebilir gibi düşünüyorum.
0
murtiii
(01.12.17)
(1)

favicon değişimi

tabudeviren
bu neden olur?
bu neden olur?
0
tabudeviren
(01.12.17)
cache'lerle alakali bir durum
0
bollocks44
(01.12.17)
(1)

outlook yanıtlarkende ekler otomatik eklensin

zengec
merhaba outlook da mail yönlendirirken olduğu gibi cevaplarkende eklerin otomatik eklenmesini istiyorum ayarlarda bulamadım makro ile olabilir mi fikri olan var mı çok teşekkürler
merhaba

outlook da mail yönlendirirken olduğu gibi cevaplarkende eklerin otomatik eklenmesini istiyorum ayarlarda bulamadım makro ile olabilir mi fikri olan var mı

çok teşekkürler
0
zengec
(01.12.17)
Şu olur mu acaba? Denemedim: replyallwithattach.codeplex.com

Şu da var: www.extendoffice.com
0
teknikekip
(01.12.17)
(8)

Rastgele numaralari arayan iPhone

dilemma of subscribtionability
Bir bakmissiniz rehberden, bir bakmissiniz rehberde olmayan (ama 0532 533 falan gercek tr numaralari) kendi kendine aramis telefon. Marka iPhone 7. Telekomu arayinca olmaz oyle sey diyip gulduler. Arkadaslar bu bir virus olabilir mi?
Bir bakmissiniz rehberden, bir bakmissiniz rehberde olmayan (ama 0532 533 falan gercek tr numaralari) kendi kendine aramis telefon. Marka iPhone 7.

Telekomu arayinca olmaz oyle sey diyip gulduler.

Arkadaslar bu bir virus olabilir mi?
0
dilemma of subscribtionability
(01.12.17)
muhtemelen dokunmatik bozuk.

iphone için gidip jailbreak yapıp özellikle bir yazılım yüklenmediyse virus çok zor.
0
orpheus
(01.12.17)
dokunmatik sorunu olmalı +
Zamanında arkadaşın sahip olduğu sahte samsungun kendi kendine beni araması gibi. Ben de ona: telefonun bile senden daha vefalı. beni senden çok arıyor diye takılmıştım.
0
1adam
(01.12.17)
abi anlatamıyorum. dokunmatik sorunu olsa nasıl olur da normal numaraları arar?

bakın şu numaraları aramış telefon sırasıyla:

Filan Kişi (Rehberde Kayıtlı)
Falan Kişi (Rehberde Kayıtlı)
0 537 252 44 xx
0 533 691 23 xx
0 532 682 04 xx
0 533 691 23 xx
0 532 170 51 xx
0 532 570 19 xx
Falan Hanım (Rehberde Kayıtlı)

ve böylece gidiyor liste... (Random tr numaralarıyla)

eğer dokunmatik arızası olsa mesela, saçmasapan numaralar da olmalıydı listede. misal:
456163
1223459485489
gibi...
0
🌸dilemma of subscribtionability
(01.12.17)
mevzu şuradaki gibi. shudhtech.blogspot.com oradaki tavsiyeleri bir deneyeceğim. (telefon eşimin, ben androidçiyim)
0
🌸dilemma of subscribtionability
(01.12.17)
telefonunuza yüklediğiniz uygulamaları bir kontrol edin.
bir çok uygulama arama yapmak, sms göndermek için izin istiyor. abuk sabuk aplikasyon varsa silin.
0
veritaslibertas
(01.12.17)
Tavsiyem yedek alıp iTunes’dan sıfırdan yazılım kurmanız.
0
lana del rey
(01.12.17)
İphone 8 al
0
Delay Fuze
(01.12.17)
Sorun cozuldu, durum soyle:

Bizim hanim olaydan bir hafta evvel babasinin telefonuna uygulama yuklerken usenip de kendi icloud hesap bilgileriyle yuklemis.

Son guncellestirmeden sonra tabi apple iki telefonu birbirine sync etmis. Kayinpeder birini arayinca zink bizim haniminkine de dusuyor. Aynisinin tersi de gecerli.

Ozetle, siz siz olun, cihaz degistirecekseniz fabrika ayarlarina dondurun. Ve her kullaniciya yeni hesap acin. Hanimin telefonundan 730 fotograf kayinpedere gitmis. Ya bizim aile ucari fantezileri olan bir cift olsaydi? Dusunemiyorum rezilligi...
0
🌸dilemma of subscribtionability
(10.12.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.