Giriş
(2)

Hub Spot CRM kullanan var mı ?

mete kudur
Onedio'da şöyle bir tanıtımı var;HubSpot CRM, tüketicilere gönderdiğiniz mesajların hangi saatlerde açıldığı, hangi linklere tıklandığı gibi bilgileri size ileterek daha verimli bir pazarlama yapabilmenize ve müşterileri daha doğru biçimde hedefleyebilmenize olanak tanıyor. Aynı zamanda kolaylıkla e
Onedio'da şöyle bir tanıtımı var;

HubSpot CRM, tüketicilere gönderdiğiniz mesajların hangi saatlerde açıldığı, hangi linklere tıklandığı gibi bilgileri size ileterek daha verimli bir pazarlama yapabilmenize ve müşterileri daha doğru biçimde hedefleyebilmenize olanak tanıyor.

Aynı zamanda kolaylıkla email taslakları hazırlayabiliyor, hangi yeni müşterilerin sitenizde ne kadar vakit geçirdiği gibi bilgilere ulaşabiliyor; böylelikle hedef kitlenizi genişletebiliyorsunuz.


bu nasıl mümkün oluyor, kullananız var mı ?
0
mete kudur
(30.11.17)
mailde resim varsa kolay. her bir resim, her kullaniciya ayri bir link olarak gidiyorum atiyorum bana zaaxd000000001.JPG, sana zaaxd000000002.JPG diyene. tabi ayri ayri dosya yapmiyorlar. bir link sadece bir kullaniciya ait oldugu icin mail istemcisinde resimler otomatik yukleme aktifse direk kimin ne zamanda actigini anliyorlar.

musteriler sitede ne kadar vakit geciriyor -> bu da basit, google analytics tarzi.
0
eksimtrak
(30.11.17)
biz kullandık pampa , hangi kısmı anlaşılmaz geldi sana ?

gönderilen her email için takip mekanizması var , linkler kullanıcıyı browserdan tanıyor , browsera login olduğun emaili alıp kişi bilgisini ve eylemlerini takip ediyor .

sonrasında bize yetmediği için salesforce a geçtik ..
0
kennym
(30.11.17)
(2)

p12 dosyası

tchuck
ya arkadaşlar selam bunu .pem dosyasına nasıl çeviriyoruz? bikaç yazı buldum aslında ama biraz kafam karıştı. siteye push notification sertifikası yüklemek için soruyorum da.
ya arkadaşlar selam bunu .pem dosyasına nasıl çeviriyoruz? bikaç yazı buldum aslında ama biraz kafam karıştı. siteye push notification sertifikası yüklemek için soruyorum da.
0
tchuck
(30.11.17)
stackoverflow.com linuxta boyle yapiliyor.
0
lanc
(30.11.17)
anladım abi bu şeklde convert ettikten sonra sunucuya atıp oradan dosyayı tanımlıyorum dmi.
0
🌸tchuck
(30.11.17)
(5)

pc veri kurtarma

kabaday
merhaba ekşi duyuru sakinleri. bilgisayarımdan bütün sistemi sildim sanırım. hiç bir program çalışmıyor ve dosyalarım buhar olup gitti. bilgisayar format atılmış gibi oldu. crome bile gitti. explorerdan yazıyorum. yaptığım hata: ağ paylaşım merkezine girdi. oradan kendi bilgisayarımın ismini tıkladı
merhaba ekşi duyuru sakinleri. bilgisayarımdan bütün sistemi sildim sanırım. hiç bir program çalışmıyor ve dosyalarım buhar olup gitti. bilgisayar format atılmış gibi oldu. crome bile gitti. explorerdan yazıyorum.

yaptığım hata: ağ paylaşım merkezine girdi. oradan kendi bilgisayarımın ismini tıkladım. 3 dosya vardı. ortak aplication ve 7 yazan bir dosya. 7 yazan dosyayı sileyim dedim. kendi topuklarıma sıkacağımı nereden bildirdim. 17 gbyt dosya silindi. ekranı açtım ne göreyim ortalık duman. hiç bir şey kalmamış. yüklediğim programlardan eser yok. resimde attığım ekranla baş başa kaldım. yardım oğlu yardım lazım anlayacağınız. acil yardımlarınızı bekliyorum.
0
kabaday
(30.11.17)
bilgisayari cok kurcalamayin, eger diskin ustunue yazmazsaniz verilerinizi kurtarmaniz cok daha kolay olur.

kapatin, yakininizdaki bir bilenden yardim isteyin.
0
lanc
(30.11.17)
O bir bileni buradan ariyorum. Cevremdekiler recuva adli programdan bahsediyor. Hepten fok etmekten korkuyorum. Ben windows 7 yi sildim sanirsam. O nasil gelir o lazim
0
🌸kabaday
(30.11.17)
sistem geri yüklemeyi bir dene derim çok umutlu olmamakla birlikte. bundan sonra recuva'yı dene bana kalırsa. çünkü recuva'yı kurarken de bazı dosyaların üzerine yazmış olacaksın.
0
mimarbasi
(30.11.17)
Sistem geri yukledim hata verdi bilmem ne dosyasi olmadi. Recuvayi denedim gelen dosyalar bozuk geldi
0
🌸kabaday
(30.11.17)
Bilemedim ben onu. Varsa bile nedir ne ise yarar. Yaptigim onca calisma yalan oldu. Geri kurtarma icin faiş fiyatlardan bahsediyorlar. Mr robotta ki hacker olaydi bir el ataydi.
0
🌸kabaday
(01.12.17)
(2)

oyunların gereksinimlerinin windows sürümleri ile alakası var mı?

asslangibi
mesela windows 10'dan seneler önce çıkmış bir oyun, sistem gereksinimleri karşılanırsa windows 10'da da aynı şekilde oynanabilir mi?
mesela windows 10'dan seneler önce çıkmış bir oyun, sistem gereksinimleri karşılanırsa windows 10'da da aynı şekilde oynanabilir mi?
0
asslangibi
(30.11.17)
ram ve işlemci kapasitesi açısından versiyon yenileştikçe oyuna kalan miktar azalacaktır muhakkak. ucu ucunaysa kurtarıyorsa durum biraz performans kaybı yaşanabilir, özellikle işlemci açısından.

ama oyun performansının sistem kısmındaki temel dayanağı ekran kartıdır. bazı nadir aşırı hesaplayan oyunlarda işlemci de öne çıkabiliyor, civilization geldi aklıma bunlara örnek olarak da.
0
yuto
(30.11.17)
directx 12 desteği olmayan win 7'yi 10'dan daha iyi diyen kendini oyunlarla ilgilenen birisi olarak görmesin lütfen.
0
washe
(30.11.17)
(2)

harici disk 1tb en hızlı aktarım yapan model

seindfeld
fiyatla ilgili sorunum yok ama o kadar model var ki bilemedim hangisi en hızlı ve kalitelidir.
fiyatla ilgili sorunum yok ama o kadar model var ki bilemedim hangisi en hızlı ve kalitelidir.
0
seindfeld
(30.11.17)
fiyat sorunun yoksa external ssd.
0
507
(30.11.17)
Şunu kullanıyorum, USB3.0'dan deli hızlı. 1TB'lığı da var. Vmware'e tanıttım VMDK'ları bunun üzerinde saklıyorum o derece, çok da şık bir alet.

www.amazon.com
0
roket adam
(30.11.17)
(3)

amerika'dan alına iphone x ile turkcell?

birak bu isleri
Selamlar,Amerika'dan alınan ve full ücreti ($999) ödenen, içinde AT&T sim card olan iphone x Türkiye'ye getirilirse Turkcell sim card ile çalışır mı? yoksa verizon olandan mı almak gerekiyor?özellikle "ben aldım çalışıyor/çalışmıyor" şeklinde tecribesi olanlar da cevaplarsa sevinirim.teşekkürler
Selamlar,

Amerika'dan alınan ve full ücreti ($999) ödenen, içinde AT&T sim card olan iphone x Türkiye'ye getirilirse Turkcell sim card ile çalışır mı? yoksa verizon olandan mı almak gerekiyor?

özellikle "ben aldım çalışıyor/çalışmıyor" şeklinde tecribesi olanlar da cevaplarsa sevinirim.

teşekkürler
0
birak bu isleri
(30.11.17)
Ben almadım bilmiyorum. Ama alırken unlocked olarak alınan telefonlarda sorun olmuyor.
0
ismira007
(30.11.17)
Birleşik Devletler'den aldigin telefonun icerisinden kart cikmasi oldukca normal, eger 999 usd odedi isen, satis islemlerini gerceklestiren gorevli tum dunyada kullanilacak olan stoktan verdi demektir. Yanlisligi onlemek adina sistem; taahhutlu hatta sahip telefonu daha farkli bir fiyatta gosterir bu nedenle elinizdeki telefonu Turkiye'de kullanabilirsiniz.
0
134340
(30.11.17)
Verizon ile ilgili hicbir seye bulasma.

Apple storedan gidip "ben bunu turkiyede, turk simiyle kullanacam gardas" dediginde sana icinde at&t ya da tmobile sim karti olan telefonu veriyolar. O da trye gelince calisiyo.
0
kuehles blondes
(30.11.17)
(8)

Huawei telefon alınır mı?

gsgsgsgsgsgsgsgs
Kullanan var mı? Mate 10 lite almak istiyorum yeni model olduğu için hakkında pek bir şey göremedim,huawei telefonlar nasıldır?
Kullanan var mı? Mate 10 lite almak istiyorum yeni model olduğu için hakkında pek bir şey göremedim,huawei telefonlar nasıldır?
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(29.11.17)
alınır, kalitelidir. yazılım güncellemeleri konusunda karnesi pek kuvvetli değil ancak son yaptıkları atılım ile çin başta olmak üzere dünya pazarında yükselişe geçtiler. mate 10 ve pro diğer flagship cihazlarla yarışacak düzeyde ve reklama baya para harcıyorlar; umut verici gelişmeler bunlar. tipini beğendiysen al, bişeyden geri kalmazsın.
0
Bruce
(29.11.17)
bikaç ay önce huawei p9 lite aldım, gayet memnunum. müzik dinlemek ve fotoğraf çekmek dışında herhangi bir şey yaptığım yok zaten.
0
gebere jackson
(29.11.17)
alınır.
0
Cursed Chico
(30.11.17)
huawei alacağıma nokia alırdım. yazılım güncellemeleri konusunda çok iddialılar ve yeni nokia'lar gerçekten kaliteli ve ucuz.
0
avianthem
(30.11.17)
sakın nokia almayın, 3 sene nokia kullandım, neden, çünkü salağım. uygulama yok, olan uygulamalar da betada. işlevsiz, çöp gibi telefonlar. nasıl nokia övülür aklım almıyor. nokia'yı, nokia bile övmüyordur.
0
gebere jackson
(30.11.17)
@gebere jackson

Nokia android'e geçti hayvan gibi de telefon yaptı.

(bkz: nokia 8)
0
bos gezenin bos ustasi
(30.11.17)
Huawei'nin daha önce de yazdım lite modelleri pek hoş gelmedi bana. Leica kameralı p10, mate 10 ve mate 10 pro gibi hayvani aletleri var alınır. Ama lite versiyonları pek iç açıcı değil.
0
bos gezenin bos ustasi
(30.11.17)
biraz geç olmuş sanki android'e geçmeleri... bu bile alınmaması için geçerli sebep ajddjfj

sırtımdan bıçaklanmış gibi hissediyorum. android'e geçmiş pzvnklr puh ya.
0
gebere jackson
(30.11.17)
(1)

Bilgisayarda hangi saatler arasında hangi işemi(hangi web adresini ya da

mete kudur
başlıktan devam ediyorum; programı kullandığımı gösterecek böylelikle de ne kadar oyalanmışım ne kadar çalışmışım bunun çıkarımını yapabileceğim bir macOS programı var mı ?
başlıktan devam ediyorum; programı kullandığımı gösterecek böylelikle de ne kadar oyalanmışım ne kadar çalışmışım bunun çıkarımını yapabileceğim bir macOS programı var mı ?
0
mete kudur
(29.11.17)
Rescuetime var. Çok kullandım. Tam olarak bu is için ve para vermeye değer.

Ücretli versiyonu hangi web sitesi, hangi programın hangi bölümü olduğunu bile tutuyor.

Ücretsiz hali ise su kadar chrome, bu kadar word diyor.

Telefona da yükleyebilirsin.

Beğenmezsen rescue time alternate diye google la, benzerleri çıkar.
0
dahinnotha
(29.11.17)
(3)

Apple Macbook Pro'nun Türkiyedeki modelleri ?

mete kudur
Selamlar, bilgisayar arayışımda ikilemler sürüyor. Apple alırsam büyük ihtimalle yurtdışından getirenlerle irtibat kuracak gibiyim ama; şimdi n11'e baktım, MLVP2TU/A modelini 6800 liraya veriyorlar. (https://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/apple-13-macbookpro-mlvp2tua-i5-29ghz-8gb-256gb-flash-touchb
Selamlar, bilgisayar arayışımda ikilemler sürüyor. Apple alırsam büyük ihtimalle yurtdışından getirenlerle irtibat kuracak gibiyim ama;

şimdi n11'e baktım, MLVP2TU/A modelini 6800 liraya veriyorlar. (urun.n11.com)

apple.com adresinde ise touchbar'lı macbook fiyatı 1800 dolar; google dolar-tl dönüşürücü buna 7136 lira fiyat biçiyor.(bir de ABD'den alacak kişi buna 150tl-200tl komisyon isteyecektir)

Fakat, apple sitesinde ki bilgisayarın hızı 3.1 olarak görünüyor, n11'in hızı ise 2.9

Ben öyle aradaki 0,2 gibi rakamlara takılabilen(bu mahirliği olan) birisi değilim. Çok da anlamıyorum zaten fakat, apple internet sitesinde macbookların model numarası var da ben mi göremiyorum ?

Ya da bu n11'de satılan büyük ihtimalle atıyorum 2017 değil de 2016 modeli midir ?

Bu model numaralarını kıyaslayan bir site v.s var mı ?
0
mete kudur
(29.11.17)
Şuradan hangi senenin macbook'u olduğunu bulabilirsin: support.apple.com

gelmiş geçmiş tüm macbook modelleri o listede var ve hangisi hangi sene üretilmiş yazıyor.
0
bk
(29.11.17)
everymac.com

n11deki yanlış falan girmiş olabilir, mobildeyim

touchbarlı 2016/2017 çok farketmez ağır iş yapmıyorsan
0
passion rules the game
(29.11.17)
yanlış girmemiş n11'deki satıcı. satttığı cihaz 2016 model. 2017 modeller 0.2 birim ileri.
0
helenart
(29.11.17)
(1)

Moka pot

sessiznehir
Merhaba, moka potun alt kısmına koyduğum suyun tamamı demliğe çıkmıyor. Bunun sebebi kahve kısmını ağzına kadar kahve ile doldurmamam olabilir mi?Teşekkürler
Merhaba, moka potun alt kısmına koyduğum suyun tamamı demliğe çıkmıyor.
Bunun sebebi kahve kısmını ağzına kadar kahve ile doldurmamam olabilir mi?
Teşekkürler
0
sessiznehir
(29.11.17)
Ön bilgi: soruya doğrudan cevap değil, benzer sorunu yaşadığım için iliştim.

nadiren kullandığım moka potlarda ben de benzer sorunu yaşıyorum, hem klasik bialetti de hem de brikka modellerinde benzer sorun var, belki de sorun değildir normali budur bilemiyorum. Sallıyorum ama bana kahve çekim büyüklüğünü tam ayarlayamamakla alakalı olabilir.

Ayrıca 2-3 haftadır kullanmıyordum, su koymak için kapağını açtığımda iç tabanının kötü olduğunu ve renk değişimlerini fark ettim, buna da pratik bir çözüm öneren olur belki.
0
candanag
(29.11.17)
(3)

MacOS'ta "Asus MultiFrame" benzeri, açık pencereleri organize etme programı

weeping guitar
Asus monitörüm pc'ye bağlıyken "MultiFrame" adlı yine Asus'un bir yazılımı vasıtasıyla açık pencereleri ekran üzerinde çok kolay organize edebiliyordum. MultiFrame'in MacOS versiyonu yokmuş ne yazık ki. MacOS'ta buna benzer bir yazılım var mı acaba bildiğiniz? Şimdiden teşekkürler.https://www.asus.c
Asus monitörüm pc'ye bağlıyken "MultiFrame" adlı yine Asus'un bir yazılımı vasıtasıyla açık pencereleri ekran üzerinde çok kolay organize edebiliyordum. MultiFrame'in MacOS versiyonu yokmuş ne yazık ki. MacOS'ta buna benzer bir yazılım var mı acaba bildiğiniz? Şimdiden teşekkürler.

www.asus.com
0
weeping guitar
(29.11.17)
magnet, bettersnaptool

birkaç tane daha var da bu ikisini de denedim iyi
0
passion rules the game
(29.11.17)
Spectacle kullanıyorum ve memnunum. Tüm yerleştirmeler klavye kısayolları ile yapılıyor.
0
mrmlq
(29.11.17)
yıllardır moom kullanıyorum, hastasıyım.
0
bipolar
(29.11.17)
(4)

bu monitör/tv nasıldır

khiron
http://www.lg.com/tr/monitor/lg-32MN58HMçok bi bekletimiz yok. idare etsin mekanda bekleyenler arada izlesin falan diye alacağım. hdmi ile uydu alıcı bağlayıp kullanmayı düşünüyorum. günde 10-12 saat çalışacak. ne dersiniz?
www.lg.com

çok bi bekletimiz yok. idare etsin mekanda bekleyenler arada izlesin falan diye alacağım. hdmi ile uydu alıcı bağlayıp kullanmayı düşünüyorum. günde 10-12 saat çalışacak. ne dersiniz?
0
khiron
(29.11.17)
işini çok rahat görür ama daha ucuza da halledebilirsin madem kullanım senaryon çok basit.
0
Bruce
(29.11.17)
hocam uydulu tipler var onlardan bak
ekstra ugrasmazsın
vestel falan bak
0
kingcyrax
(29.11.17)
Böyle bir iş için ips monitör gereksiz bence tn Panel ucuz bir şey al.
0
gozu acik sevisen yahudi
(29.11.17)
ips gereksiz bence de. ikinci el full hd uydu alicili bişey bile iş görür. deneyip alirsaniz sikinti da cikmaz brnce.
0
tukenmez adam
(29.11.17)
(8)

IOTA almak

tchuck
poloniexte duruyor benim bitcoinler. iota alacaktım geçen hafta, poloniexte yoktu. alamadım. şmdi de uçmuş.hala almak istiyorum. 40-50 katına çıkacak diye düşünüyorum. hangi borsadan alabilirim ve oraya nasıl aktarabilriim bir miktar bitcoini?
poloniexte duruyor benim bitcoinler. iota alacaktım geçen hafta, poloniexte yoktu. alamadım. şmdi de uçmuş.

hala almak istiyorum. 40-50 katına çıkacak diye düşünüyorum. hangi borsadan alabilirim ve oraya nasıl aktarabilriim bir miktar bitcoini?
0
tchuck
(29.11.17)
market hacmine ve coin sayısına bakarsan 40-50 katına çıkmayacağını görebilirsin.

iota'nın aktif işlem gördüğü borsalar:

coinmarketcap.com
0
orpheus
(29.11.17)
market hacmi ve coin sayısı iota gibi altyapısı olan kripto paralar için yeterli fikri vermeyi sağlamaz.

rakamsal bir iddiam yok ama üst noktada iotanın limiti olduğunu düşünmüyorum.
0
shenergy
(29.11.17)
Bitfinex de var. Hatta en çok altcoin orda diye biliyorum.
0
vassal
(29.11.17)
bitfinex veya binance
0
partizan
(29.11.17)
Bitfinex ve binance'den alabilirsiniz. İyi arastirmadan almamanızı, fomo ile alinan cogu seyin uzun sure bag holderliga sebep olabilecegini hatirlatmak isterim. İlk 10daki bir altcoinin 40-50x yapmasi ise pek gercekci bir dusunce degil diye dusunuyorum (seneler sonra, belki)
0
gibicibicis
(29.11.17)
iota olan bir borsada hesap açıp btc deposit adresini alıp o adrese bitcoin göndermen gerrekiyor.
40-50 katına çıkacak diye alıyorsan hiç alma, çünkü yakın gelecekte imkansız
0
dafuq
(29.11.17)
bitcoin gonderme kesinri cok olur. eth olarak gonder.
0
partizan
(29.11.17)
binance en güvenlisi. önce türk borsasından btc veya eth alıcaksınız, sonra ortaya transfer edip iota'ya çevireceksiniz. üye olmak için- goo.gl
0
kamile necaset
(12.12.17)
(4)

HP g6 1185st wifi görmüyor

murakami
win 7 yüklüydü, win8 yükledim. wifi görmüyor şu an, sürücü cd'si falan da yok. ağ bağdaştırıcısı sürücüsünü nereden bulabilirim? lütfen yardım edebilirseniz sevinirim.
win 7 yüklüydü, win8 yükledim. wifi görmüyor şu an, sürücü cd'si falan da yok. ağ bağdaştırıcısı sürücüsünü nereden bulabilirim? lütfen yardım edebilirseniz sevinirim.
0
murakami
(29.11.17)
internetten bulursan bulursun telefonla ordan aktarırsın usb ile

8 kurmuşken 10 kursaydın hiç tartışmaya girmeseydin keşke. setup bitmeden kurulu geliyo bıdılar.
0
aşksız prens
(29.11.17)
Bulursam internetten bulurum da kendi resmi sitesinde bile yok suruculeri, ne boktan bi markaymis su hp; kendi bilgisayarim olsa sikinti degil de, bir arkadasin bilgisayari, yetistirecegim diye soz verdim.
0
🌸murakami
(29.11.17)
hocam
nasil yok bakın

support.hp.com

buradan indirin driverları

ama 10 kurmanız daha bi iyi olur
0
kingcyrax
(29.11.17)
Kullandigim tarayicidan kaynaklaniyormus, sitede isletim sistemini secmeme ragmen guncellestirme secenegi cikmiyordu. Simdi indirebildim, tesekkur ederim.
0
🌸murakami
(29.11.17)
(2)

mac uzmanları - osx el capitan

orpheus
benim apple id üzerinden indiremiyorum. app store olmadan indirmek istiyorum.torrent vs birçok kaynak var ama hangisi güvenilir olur bilemedim ? tavsiyelerinizi bekliyorum.
benim apple id üzerinden indiremiyorum. app store olmadan indirmek istiyorum.
torrent vs birçok kaynak var ama hangisi güvenilir olur bilemedim ? tavsiyelerinizi bekliyorum.
0
orpheus
(29.11.17)
En dogrusu app storedan indirmek. Neden app storedan indiremiyorsunuz? Sadece bu is icin bir appleid acsaniz?
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(29.11.17)
daha önce o aplle id ile el capitan indirilmemiş ise izin vermiyor, sadece son sürümü (high sierra) indirmeye izin veriyor.

yeni bir apple id açmak da faydasız gene sadece son sürüme izin veriyor.
0
🌸orpheus
(29.11.17)
(1)

Video editör

helena
Windows movie maker bulamadım ya :( onun eşdeğeri, kesmeli biçmeli müzik koymalı ücretsiz (30 günlük de yeterli) bir video editor programı arıyorum öneriniz var mı?
Windows movie maker bulamadım ya :( onun eşdeğeri, kesmeli biçmeli müzik koymalı ücretsiz (30 günlük de yeterli) bir video editor programı arıyorum öneriniz var mı?
0
helena
(28.11.17)
Adobe premierre'nin deneme sürümünü kullanıp silebilirsin.
Şurda nasıl kullanılacağı çok güzel gösterilmiş: Premiere Pro ile Kurgu Eğitimi: www.youtube.com
0
ilkinci
(29.11.17)
(1)

bilgisayar açılış sorunu

gezer tozar zayiflatir
fotoğrafta görülen sorun her sabah bilgisayarı açtığımda karşıma çıkıyor. 2 saat beklememe rağmen hala bilgisayar açılmıyor. 6-7 aydır durum böyle. esc ile çıkış yaparak açılıyor. bilgisayar kullanım amacı internet bankacılığı ve akınsoft octopus. sorun nedir, teşekkürler.pc:windows 7 starter. oriji
fotoğrafta görülen sorun her sabah bilgisayarı açtığımda karşıma çıkıyor. 2 saat beklememe rağmen hala bilgisayar açılmıyor. 6-7 aydır durum böyle. esc ile çıkış yaparak açılıyor. bilgisayar kullanım amacı internet bankacılığı ve akınsoft octopus. sorun nedir, teşekkürler.

pc:windows 7 starter. orijinal sürüm.

foto yüklemede sorun oldu. link [url=hizliresim.com][img]i.hizliresim.com [/img][/url]
0
gezer tozar zayiflatir
(28.11.17)
Bilgisayara sürekli reset atılırsa böyle bir problem oluşabiliyor, bunun dışında farklı şeyler de olabilir. Fotoğrafta görünen işlem 1-2 saati bulabilir. En temizi format atmak, ya da işlemin bitmesini beklemek.
0
sorumatik
(28.11.17)
(4)

excel dosyasındaki tüm kelimelerin başına artı işareti koymak

novotni
nasıl yapabilirim?örnek:bu bir deneme yazısıdır+bu +bir +deneme +yazısıdır
nasıl yapabilirim?

örnek:

bu bir deneme yazısıdır
+bu +bir +deneme +yazısıdır
0
novotni
(28.11.17)
veritaslibertas
(28.11.17)
@veritaslibertas, her hücrede birden fazla kelime var ama.
0
🌸novotni
(28.11.17)
başına bu yöntemle artı koyup, 2. adım olarak takip eden kelimelerin önündeki boşluğu da + ile değiştirebilirsin?
0
507
(28.11.17)
+ eklemek istediğin hücreleri seç
ctrl+H'ye bas
açılan pencerede üst kutucuğa space ile bir boşluk bırak
alt kutucuğa + yaz
tümünü değiştir de.

sonrasında üstte gönderdiğim yöntemi uygula.
0
veritaslibertas
(28.11.17)
(2)

Bitcoin almak için en uygun yer

niyeti bozuk http nesnesi
Merhaba arkadaşlar,BTC alacağım fakat btcturk'e baktığımda poloniex'te 10000$ gözüken btc'nin burada 42600'e satıldığını görüyorum. Arada büyük bir fark var. Acaba daha uygun alabileceğimiz bir site var mı?
Merhaba arkadaşlar,

BTC alacağım fakat btcturk'e baktığımda poloniex'te 10000$ gözüken btc'nin burada 42600'e satıldığını görüyorum. Arada büyük bir fark var. Acaba daha uygun alabileceğimiz bir site var mı?
0
niyeti bozuk http nesnesi
(28.11.17)
kredi kartıyla alacaksanız cex.io var.
hesaptan havale ile; paribu, btctürk, koinim var.
0
Kusursuz dostlarin dort ayagi vardir
(28.11.17)
cex.io ciddi komisyon alıyor bilginiz olsun.
0
orpheus
(28.11.17)
(3)

C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository

kfk
daha önce de sormuştum ama,bu klasördeki gereksiz dosyaları temizlemenin kolay bir yolu var mı? bunu yapacak bir app vs?disk temizleme temizlemiyor.
daha önce de sormuştum ama,
bu klasördeki gereksiz dosyaları temizlemenin kolay bir yolu var mı? bunu yapacak bir app vs?
disk temizleme temizlemiyor.
0
kfk
(28.11.17)
Ccleaner var o genel bir temizlik yapıyor. kayıt defteri temizliği içinde birebir ve pratik. onun dışında windowsun kendi disk temizleyicisinde sistem dosyalarını temizlede işinize yarayabilir.
0
greenshadow
(28.11.17)
yok yok bana özel bir şey değil. windows 10 bu arada belirtmedik hayvanlık ettik.
redditte falan bir sürü şey var temizlenmesi için de zor geldi uğraşmak:/ 15 gb'a yakın veri var içinde. şiştikçe şişiyor. ssd'nin anasını belliyor. varsa bunu temizlemek için daha kolay bir yönlendirmesi olan varsa harika olur.
0
🌸kfk
(28.11.17)
major updateler gelince yerel diskinize windows.old adında klasör açıyor o da 15-20 gb kaplayabiliyor. bundan mı bahsediyorsunuz ?
0
greenshadow
(28.11.17)
(3)

Bir cihazda üretilen ses sinyalleri ile havanın taşınması mümkün mü?

portakal
Amacım ses sinyalleri üretimi ile hava moleküllerini başka bir yere taşıyarak hava basıncını düşürmek. İnternette araştırdım ama kayda değer bir şey bulamadım. Teorik olarak bu mümkün mü?
Amacım ses sinyalleri üretimi ile hava moleküllerini başka bir yere taşıyarak hava basıncını düşürmek. İnternette araştırdım ama kayda değer bir şey bulamadım. Teorik olarak bu mümkün mü?
0
portakal
(28.11.17)
ultrasonik ses dalgalarını havada çarpıştırarak mikro boyutta da olsa etrafına göre anlık olarak daha düşük basınçta alanlar yaratılabilir.

gene ultrasonik olarak boşlukta haptik feedback oluşturulbiliyor, ya da çok hafif cisimler havada askıda tutulabiliyor.
0
orpheus
(28.11.17)
Kesin ip var
0
insomnia
(28.11.17)
Şu ekip ses dalgaları ile havayı iterek alevleri söndürüyor:

www.youtube.com

edit: Videodaki cihazın frekansı ateşi söndürmek amacıyla oksijeni hedefliyor. Frekansla oynayarak havadaki diğer molekülleri de itebilir.
0
crown
(28.11.17)
(9)

uygulama (app) pisliği

neynep
bi pislik uygulama, hangisi bilmiyorum, bi update aldı herhalde, telefonu ne zaman elime alsam google play'de bi uygulama reklamı açıyor. hiçbişeye basmadan ama, sadece ekran kilidini açıyorum mesela, laps diye "google play, şu uygulamayı indirmez misiniz?" ekranı.BU lanet olasının ne olduğunu nered
bi pislik uygulama, hangisi bilmiyorum, bi update aldı herhalde, telefonu ne zaman elime alsam google play'de bi uygulama reklamı açıyor.
hiçbişeye basmadan ama, sadece ekran kilidini açıyorum mesela, laps diye "google play, şu uygulamayı indirmez misiniz?" ekranı.

BU lanet olasının ne olduğunu nereden bulabilirim, programlar arası komut verebilmek nedir yahu. sürekli kendi kendine uygulama açmak nedir
0
neynep
(28.11.17)
virüs de olabilir kendileri. bu kadar küstahlığı ancak bir virüs yapabilir. virüsse, android için reklam virüsleri diye araştırarak, yapılacakları uygulamak lazım.
0
onemoremile
(28.11.17)
telefon ne? ona göre veri kaybetmeden sıfırlama işlemi yapabilirsin.
0
shenergy
(28.11.17)
sıfırlama işlemi tüm uygulamaları silmez mi?
not3 telefon, samsung.

küstah resmen ya. kaynağını bulsam..
0
🌸neynep
(28.11.17)
reklam tam ekran oluyorsa sağ alttaki recent apps son uygulamalar tuşuna bir kez bas en önde adı çıkar. son ugulamalar çıkar en önde olan da en son açık olan oluyor yani reklam. ondan sonra girer silersin uygulamalardan.
0
aşksız prens
(28.11.17)
Açılınca baktım açık uygulamalara, hiçbisi çıkmıyor, sadece o an kullandığım uygulama açık görünüyor (><)

Nerden veriliyor buna ekrana istediğin gibi gir, zamanlamayla açıl izni. Sürekli tek şey yapıyor: Google play de çeşitli applerin yükleme ekranı açılıyor
0
🌸neynep
(28.11.17)
telefonun icinde arama yapabiliyorsun ya, o arama kisminda izinler diye aratsan verilen izinlere sirayla bakarken hangisi daha akla mantiga yakin geliyorsa silebilirsin. bir de son zamanlarda yeni yukledigin birsey olabilir tabi.
bu arada ben izin istenince birsey icin genelde reddet diyorum, zaten kesinlikle uygulamanin calismasi icin gerekli birsey ise bir sekilde bellir oluyor, hemen kabul et dememek bir cozum olabilir, bundan sonrasi icin...
0
mavicorap
(28.11.17)
"üstüne çiz" iznine sahip bi uygulama yapıyor onu. uygulama yöneticisinden son yüklediğin uygulamaları bi dolan ismini bilmediklerini tanımadıklarını huylandıklarını falan sil gitsin.

daha da alanı daraltmak istersen uygulama yöneticisinde "çalışıyor" sekmesine bak. kesin onlardan biridir o işi yapan uygulama.

android 5.0.2 izinlere en sınırlı erişimi veren sürüm. o yüzden izin kaldırma yoluyla halledemezsen çok zorlama uygulamayı bulup silme yoluna git.
0
aşksız prens
(28.11.17)
Hayvanlar ya afedersiniz. Öneriler için teşekkür ederim. Ya para için ne çakalliklar düşünüyorlar ve düşünmek zorunda bırakıyor pislikler :-(

Hayır bi de izin vermeyince yüklenmiyor ya, izin vermemek için hiç yüklememek gerekiyor sanıyorum?
0
🌸neynep
(28.11.17)
ben hala bu lanet şeyle uğraşıyorum. ve bu şey, son yüklediğim vidyo uygulaması ile gelmiş, sokuşturulmuş bir reklam. işin saçmalığı şurada: program çok iyi, başarılı, işe yarıyor, ama şu saçmalık yüzünden sileceğim. bu ne biçim bi pazarlama/ satış başarısıdır..?!
0
🌸neynep
(10.12.17)
(5)

Üzerine yazı yazılmış kirli mermeri neyle temizleyelim?

alperz
Mermer duvar var. Üzerine kalemle yazılar yazılmış. Sakızdan çıkan dövmeler yapıştırılmış falan.Bunun için polisaj makinası+polisil mermer temizleyici falan mı denemek lazım? Nedir bu işin raconu?
Mermer duvar var. Üzerine kalemle yazılar yazılmış. Sakızdan çıkan dövmeler yapıştırılmış falan.

Bunun için polisaj makinası+polisil mermer temizleyici falan mı denemek lazım? Nedir bu işin raconu?
0
alperz
(28.11.17)
sticker türünde şeyler için en temizi sıcak hava kullanmak. yazılar da tinerle çıkar.

polisaj işine girersen eski parlaklığı yakalamak zor olabilir.
0
orpheus
(28.11.17)
parlaklık falan kalmamış anası bellenmiş. temizlikten sonra bir de cila düşünüyorum zaten.
0
🌸alperz
(28.11.17)
daha yeni başıma geldi
tinerle çıkmayan yer için tuzruhu alıp bol su ile yoğunluğunu azaltın ve onunla silin.başka türlü çıkaramadığım lekeyi buunla çıkardım.
0
kisa
(28.11.17)
power washing ile çıkmaz mı acaba?
0
inheritance
(28.11.17)
meme diye okuyan bir tek ben miyim?
0
idris amil zula
(28.11.17)
(4)

x86 32 bitse neden x32 yazmıyor?

ya ben lan neyse
sb
sb
0
ya ben lan neyse
(28.11.17)
hocam şu mesele: teknoseyir.com

x86 önceden 64 bit mi demekti?
0
🌸ya ben lan neyse
(28.11.17)
86-64 yazdiginiz sey eksi degil heralde dimi. 22 cikiyo cunku :(
0
brad pitt
(28.11.17)
eski islemci kodlarindan oturu. atilan linklerde aciklama vardir, intel 80486,80386 gibi 32 bit mimarili islemciler kisaca 'x86' olarak aniliyormus o zamanlar. x yerine yine rakamlar geliyor, genelleme yapmak icin o seri x86 olarak aniliyor. oradan kalma. 64 cikinca da 64 demisler. falan fesmekan.
0
icim urperiyor
(28.11.17)
x86 her ne kadar 32 biti simgelesede aslinda 8086 (aslinda 16 bit) ve devamındaki 80286, 80386, vb.'nin bir kısaltması olarak kullanılır. daha sonra çıkan mimari x80-64 (aradaki eksi işareti değil) dir. bu da daha sonra x64 olarak kısaltılmıştır. ozetle x86 aslinda bir nesli tanimlar ve nerede ise tamamı 32 bit gücündedir.
0
helenart
(28.11.17)
(1)

bu neyin mavi ekranı?

tabudeviren
kaspersky yükleyince bu ekran çıkıyor. kaldırınca ve sistem geri yükleme yapınca düzeliyor. nasıl çözebilirim?
kaspersky yükleyince bu ekran çıkıyor.
kaldırınca ve sistem geri yükleme yapınca düzeliyor.
nasıl çözebilirim?
0
tabudeviren
(27.11.17)
benzer hatayı alanlar olmuş. driver ile ilgili problem olabilir denmiş. windows sürümü ne ya da bilgisayar modeli yılı ne bilmiyorum ama tekrardan windows kurabilirsiniz.


www.chip.com.tr

www.technopat.net

forum.donanimhaber.com
0
ackapaackapaartema
(27.11.17)
(3)

monitörün pırpır etmesi (ani görüntü gidip gelmeleri) neden olur?

jamiro
samsung p2350 marka model bir monitörüm var. son zamanlarda ekran saniyelik gidip geliyor, pırpır ediyor. bazen arka arkaya bir kaç kez oluyor. sebebini bir türlü bulamadım. Kabloları kontrol ettim yerli yerinde sağlam görünüyor. Sebep ne olabilir?
samsung p2350 marka model bir monitörüm var. son zamanlarda ekran saniyelik gidip geliyor, pırpır ediyor. bazen arka arkaya bir kaç kez oluyor. sebebini bir türlü bulamadım. Kabloları kontrol ettim yerli yerinde sağlam görünüyor. Sebep ne olabilir?
0
jamiro
(27.11.17)
güncellemeler yapıyor. son güncellemeleri kontrol et derim dostum.
0
sonsuzakadarozgurlukicinkandavasi
(27.11.17)
bu sorunun adı flicker, çeşitli sebepleri olabilir; tamamen senin gözünle alakalı olması dahil. deneme yanılma ile ulaşırsın sonuca, başta yol göstermesi açısından:
www.online-tech-tips.com
0
Bruce
(27.11.17)
Muhtemelen monitöre gelen voltaj düzenli değil. Voltaj arada düştüğünde ekran gidip geliyordur.
0
ikilem
(27.11.17)
(7)

Hangi eski telefon

lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
2. telefon olarak kullanmalık telefon belirlemeye çalışıyorum. Eski modellerden olacak. Fikirlerinize ihtiyacım var. Sadece mail okunacak ve telefon görüşmesi yapılacak. Uygulama falan kullanılmayacak.İstediklerim:3gsi ve wifi hotspot olsun ve şarjı uzun gitsin.ek:bütçe yok ne yazık kı :(
2. telefon olarak kullanmalık telefon belirlemeye çalışıyorum. Eski modellerden olacak. Fikirlerinize ihtiyacım var. Sadece mail okunacak ve telefon görüşmesi yapılacak. Uygulama falan kullanılmayacak.

İstediklerim:3gsi ve wifi hotspot olsun ve şarjı uzun gitsin.

ek:bütçe yok ne yazık kı :(
0
lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
(27.11.17)
lenovo p70
0
yuto
(27.11.17)
xiaomi mi 4. 650 lira.
0
diffarentiationation
(27.11.17)
General Mobile 4G
0
sonsuzakadarozgurlukicinkandavasi
(27.11.17)
iPhone 5S
0
lana del rey
(27.11.17)
Galaxy s3 s4
General mobile herhangi bir modeli
Pili değişen model bu üsttekiler. Uzun gitsin dersen değiştir pili iş görür. Ama önce özellikle samsungları rootla.
Xiaomi, huawei ve lenovo galiba pil değişme olayı yok tam emin değilim ama bunların da iş görecek tipleri var
0
ismira007
(28.11.17)
note 3?
0
semenderr
(28.11.17)
Ben de note 3 diyorum. Şu anda note 2 kullanıyorum.
0
ceyhan prensi adana
(28.11.17)
(1)

çift sim kartlı telefonun pasaport kaydı nasıl oluyor?

chavezding
iki imei numarası için ayrı ayrı mı harç veriyoruz yoksa tek harca iki numara kaydedebilir miyiz? tecrübesi olan var mı?
iki imei numarası için ayrı ayrı mı harç veriyoruz yoksa tek harca iki numara kaydedebilir miyiz? tecrübesi olan var mı?
0
chavezding
(27.11.17)
tek harç veriyorsun. e-devlet üzerinden yaparken 2 imei numarasını da gireceksin.
0
10032007
(27.11.17)
(4)

Error loading media : File could not be played Smart tv hatası

fatih terim akti
Bir video içeriği izlemek istiyorum, televizyondan internet üzerinden. Aynı video bilgisayarımda ve cep telefonumda sorunsuz açılıyor, izleyebiliyorum fakat televizyondan internete bağlandığım zaman bu başlıktaki hatayı veriyor ve bir türlü düzeltemiyorum her defasında hdmi kablo ile bilgisayarı tel
Bir video içeriği izlemek istiyorum, televizyondan internet üzerinden. Aynı video bilgisayarımda ve cep telefonumda sorunsuz açılıyor, izleyebiliyorum fakat televizyondan internete bağlandığım zaman bu başlıktaki hatayı veriyor ve bir türlü düzeltemiyorum her defasında hdmi kablo ile bilgisayarı televizyona bağlayarak çözüm buluyorum fakat bilgisayar her zaman müsait olmuyor.

Bu sorunu nasıl gidebilirim ?
0
fatih terim akti
(27.11.17)
İlk aklıma gelen televizyonun codeclerinin yetersiz oluşu. Telefonunuz ve bilgisayarınız televizyondan daha kapsamlı codeclere sahipse bu olabilir.
Televizyonda başka bir kaynaktan aynı videoyu izlemeye çalıştınız mı?
Eğer video dosyalarını siz yüklediyseniz, televizyonunuzun tanıyacağı bir dosya türüne çevirerek deneyebilirsiniz. Televizyonun tanıdığı dosya türleri kullanıcı el kitabında veya internette kullanım kılavuzunda bulunabilir.
0
gkhncnzdgn
(27.11.17)
aynı videoyu bilgisayarımda ve cep telefonumda sorun olmadan izleyebiliyorum. video dosyalarını ben yüklemedim. sanıyorum dediğiniz gibi codec kaynaklı bir sorun.
0
🌸fatih terim akti
(27.11.17)
TV'nin dolan cache disklerini temizleme imkanınız var mı bilmiyorum, bir araştırın. Verilerinizi gizlemeye yarayan VPN benzeri programlar da kullanmayın. Video sunucuları bilgilerinizi alamadığında ya da anlık kullanarak ip adresiniz değiştiğinden yetkiyi keserler. Cookie atayamıyor sistem cookielerinizi kapatırsanız izleyemezsiniz. Cookie izlemeyi aktif hale getirmen lazım sistem seni tanıyamazsa video izletmeyecektir. Bu kadar basit. Böyle bir ayar yapılabiliyorsa deneyin.
0
lubbullub
(27.11.17)
Bu arada aklıma gelmişken belirteyim, video kaynağı site, bilgisayar ve telefonun desteklediği ancak televizyonun desteklemediği bir eklenti kullanıyor olabilir bu videoyu oynatmak için, o da mümkün.
Videoyu başka bir sitede ya da farklı bir kaynaktan bulmayı denerdim ben olsam.
0
gkhncnzdgn
(27.11.17)
(3)

8 gb ramim var türlü türlü huyum var.

aşksız prens
selamlar, 8 gb ramim var ve ram yoğun bi kullanımım yok. sakin sakin tek program/oyun + müzik şeklinde gidiyorum. daha 6gb ram doldurmuşluğum dahi yok.ramimin 3 gbını kullanıldığında görev yöneticisi ramimin %80'i kullanımda olarak gösteriyor. "bilgisayarım"dan kontrol ediyorum özellikler sayfasında
selamlar,

8 gb ramim var ve ram yoğun bi kullanımım yok. sakin sakin tek program/oyun + müzik şeklinde gidiyorum. daha 6gb ram doldurmuşluğum dahi yok.

ramimin 3 gbını kullanıldığında görev yöneticisi ramimin %80'i kullanımda olarak gösteriyor. "bilgisayarım"dan kontrol ediyorum özellikler sayfasında 8 gb görüyor.

böyle bişey tecrübe ettiniz mi ya da bi fikriniz var mı?
0
aşksız prens
(27.11.17)
işletim sisteminiz 32 bit ise maksimum fiziksel ram desteği 3.5 gb civarı. ne kadar ram taktığınızın bir önemi yok. 64 bit işletim sistemlerinde bu sınır yok, dolayısıyla 8 takınca 8 kullanabiliyorsunuz ama 32 bite 16 da taksanız 3.5 görünür.
0
Tears of Devil
(27.11.17)
64 bit isletim sistemi kur
problem solved
0
kingcyrax
(27.11.17)
Bu şey durumu değil mi, işletim sisteminin, var olan fiziki RAM'i olabildiğince önbellekleme için kullanması, bunu da performans artışı için yapıyor olması.

Yani aslında işletim sisteminin var olan belleğin sadece bir kısmını değil de, tamamına yakınını kullanmasını isteriz, ki genel performansı artırsın.
0
clia
(28.11.17)
(1)

bu font hangi font bu font

qurant
ola, soru başlıkta https://tr.pinterest.com/pin/147141112808978603/
ola, soru başlıkta tr.pinterest.com
0
qurant
(27.11.17)
Courier
0
Tears of Devil
(27.11.17)
(14)

Bitcoin sorusu (borsalar arasndaki fark)

tchuck
sorum şu:cex.io'da şuan bir bitcoin 38 574,4941 TL.bu btcturk'te 42.000tl'den satılıyor.ben kredi kartımla 25bin liralık bitcoin alırsam cex.io üstünden, sonra bunu btcturk'e transfer edip parayı çekersem hiçbir şey ypamadan 2000tl civarı kâr ediyorum. bunu günde 10 defa yaparsam beni engelleyen ne
sorum şu:

cex.io'da şuan bir bitcoin 38 574,4941 TL.
bu btcturk'te 42.000tl'den satılıyor.

ben kredi kartımla 25bin liralık bitcoin alırsam cex.io üstünden, sonra bunu btcturk'e transfer edip parayı çekersem hiçbir şey ypamadan 2000tl civarı kâr ediyorum. bunu günde 10 defa yaparsam beni engelleyen ne var? problem yaşar mıyım?

hemen yapmaya başlamam lazım.
0
tchuck
(27.11.17)
transfer komisyonu ya da çekme komisyonu olsa gerek
0
winston
(27.11.17)
Kur dönüşüm ücreti ve al-sat komisyonu yüzünden o aradaki fark kapanır büyük ihtimalle, onları da hesaplamak gerek.
0
hayirsiz
(27.11.17)
ayrıca btc transfer olana kadar dengeler değişebilir.
0
sta
(27.11.17)
teoride doğru, pratikte o kadar kar olmaz, ama yine de karınız olur.
0
Kusursuz dostlarin dort ayagi vardir
(27.11.17)
(bkz: arbitraj)
0
kleider
(27.11.17)
@hep mutlu,

arkadaş sen benim kurduğum cümleyi anlamamışsın ki. önce bir oku istersen sonra paragraflarca yazı yaz.
0
🌸tchuck
(27.11.17)
cex.io yatırım komisyonu %3.5 + 0,25 $

btc alma komisyonu %0,2

Btc transfer komisyonu : 0,0005 btc

Btc satma maliyeti yaklaşık 0,2%

Btcturk para cekme komisyonu 5 tl

Sonuc: zarar
0
MiraTaurus
(27.11.17)
@hep mutlu,

okumak istemiyorsan da ben sana özet geçeyim.
ben cex.io'dan 38bine bitcoin alıp, bunu btc turk üstünden 42bine satmayı düşünüyorum. yani bu işlemlerin arası 1-2 saat toplamda. elimde tutmayacağım. bahsettiğin 25binin 16bine düşmesi mevzusu kadar bir süre elimde tutmayacağım.
0
🌸tchuck
(27.11.17)
@mirataunus,

yanlış hesaplamadıysam bu durumda bile hiç elimi kımıldatmadan 25bin üzerinden 1000 lira civarı kâr yapmış oluyorum. belki biraz daha fazla hatta. hesap hatası mı yaptım?
0
🌸tchuck
(27.11.17)
yani cex.io ile btcturk arasında aşağı yukarı %10 kayma var.

%3.5 komisyon, + diğer komisyonalrın toplamı %4-4.5 civarı yapıyor. ben hiç elimi kımıldatmadan %5 para kazanabiliyorum her yatırdığım paradan*

kredi kartı yerine banka transferi veya diğer opsiyonları da kullanabiliyormuşuz ama onlar bizimm ülkede mümkün mü bilmiyorum.
0
🌸tchuck
(27.11.17)
Yani az once yazdığım excel'e gore 3000 dolar(1000 alabilmek için yatırılması gereken: 3109 dolar) karşılığı olan 12.250 TL bahsettiğin dolaşım sonrası herşey iyiyse şuan için lokal piyasaların maksimumu olan BtcTurk'e geldiğinde tüm masraflar sonrası 11.800 TL oluyor.

Özetle; yaklaşık %4,5 zararda oluyoruz.
0
MiraTaurus
(27.11.17)
@thuck,

hayır. Zarardasın. yaklaşık 10 gündür aynı arbitraj üzerinde çalışıyorum. Şuan için iki yönlü de zarar.
0
MiraTaurus
(27.11.17)
para transferleri hemen gerçekleşmiyor, hele ki o meblağlar söz konusuysa bir işlemin tamamlanması 5-6 saati bulabilir; bu da benim fyi'm olsun.
0
Bruce
(27.11.17)
şanslıysanız arbitrajla para kazanabilirsiniz, ama btc transferi saatler sürebilir, hatta 1.5 gün beklediğim de olmuştu. o esnada her şey değişebilir, birkaç günde 2000 usd oynadığı olmuştu mesela. btc arbitrajından ziyade altcoin arbitrajları yakalayabilirseniz daha garantili ve avantajlı olur kanaatindeyim.
0
gibicibicis
(27.11.17)
(8)

macbook - e imza çalışıyor mu?

babilbaligi
Selamlar,5 yıldır muntazaman kullandığım bilgisayarım sizlere ömür. Şimdi diyorum ki, bir macbook air alayım. Ama bu alette e-imza düzgün çalışıyor mu? Türkpatent sistemi beni ağlatır mı? Kullanan varsa bir yazar mı?Bunun dışında macbook alırken bilmem gereken bir durum var mı? Office 365 kullanıyor
Selamlar,

5 yıldır muntazaman kullandığım bilgisayarım sizlere ömür. Şimdi diyorum ki, bir macbook air alayım.

Ama bu alette e-imza düzgün çalışıyor mu? Türkpatent sistemi beni ağlatır mı? Kullanan varsa bir yazar mı?

Bunun dışında macbook alırken bilmem gereken bir durum var mı? Office 365 kullanıyorum, sanırım MS Word kullanırken sorun olmaz.

Teşekkürler.
0
babilbaligi
(27.11.17)
ben mobil imza kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım bugüne kadar
0
bizansa karsi memleket takimi
(27.11.17)
@bizansa: ios üzerinden düzgün çalışıyor değil mi? ilave windows kurmaya falan gerek yok.
0
🌸babilbaligi
(27.11.17)
macbook'ların işletim sistemi ios değil OS X (geçen sene, sierra ile birlikte adı macOs oldu gerçi). ve evet düzgün çalışıyor, bootcamp ya da sanal windows'a gerek yok.
office yazılımlarıyla alakalı, ms'in office for mac'i gayet güzel, tavsiye ederim.
0
battal gemalmaz
(27.11.17)
yok macos sierra kullanıyorum herhangi bir windows bileşeni yok pcde
0
bizansa karsi memleket takimi
(27.11.17)
macbook air kullanıyorum, şarj konusunda ve hafiflik konusunda beklentiniz varsa ideal. ben çok fazla yazı yazan biriyim, bu nedenle şimdiki aklım olsa kelebek tipi tam boy klavyesi olan macbook alırdım. sizin ihtiyacınız nedir bilmiyorum ancak benim gibi bir durumunuz varsa bence direkt macbook alın, 12 inç olan.
0
yalnizliktan devren kiralik
(27.11.17)
@bizansa: çok teşekkür ederim.
@battal: tam aradığım bilgi bu, sağolun.
@yalnızlıktan: usb girişini çok kullanıyorum, ani olduğu için fazla param yok. borçlanmak da işime gelmiyor.
0
🌸babilbaligi
(27.11.17)
abiler ablalar, buradan da aldığım gazla macbook air aldım. şu an size bu satırları yeni bilgisayarımdan yazmanın mutluluğunu paylaşıyorum. bir sorum olursa yine darlarım sizi.

sağolasunız.
0
🌸babilbaligi
(01.12.17)
işyerinde imac, evde macbook kulanıyorum. Evdekini Catalina'ya yükselttiğimden beridir e-imza çubuğunu bir türlü tanıtamadım. Türksat imza servisi (TİS) uygulamasını kurmama rağmen.
İşyerinde de bilgisayarı her açışımda TİS içindeki "singNativeOsService.jar" dosyasını başlatıp e-imza çubuğunu tanıtabiliyorum (karadüzen mac user bildirdi :)) yardımcı olabilen olursa sevinirim.
0
eugenol
(01.05.20)
(2)

Huawei Mate 10 Lite önerir misiniz?

ruhu sarisin
Halihazırda iphone 5 kullanıcısıyım. Artık çok kasmaya başladı telefonum ve şarjı da kısa sürede bitiyor. "şu fiyata şu var" demeyin lütfen çünkü türk telekomdan faturaya ek alacağım, başka alternatifim yok.
Halihazırda iphone 5 kullanıcısıyım. Artık çok kasmaya başladı telefonum ve şarjı da kısa sürede bitiyor.
"şu fiyata şu var" demeyin lütfen çünkü türk telekomdan faturaya ek alacağım, başka alternatifim yok.
0
ruhu sarisin
(27.11.17)
Ben almazdım. Orta sınıf bir telefon. Flagship değil. Elbette iphone 5'ten geçince ekranı fark yaratır ama bu tip orta sınıf kırpılmış telefonları pek önermiyorum.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.11.17)
6 inç ekrana 3300 mah bataryayla girmezdim.

pro versiyonuna bi bakın. gerçi çıktı mı/Türkiye'ye geldi mi bilmiyorum.

TT cihazlarda j7 pro'ya bakabilirsiniz.
0
aşksız prens
(27.11.17)
(1)

siteye mobilden girilince telefona çağrı yapsın sanırım mümkün ama nasıl ?

Dönmezer
s.b
s.b
0
Dönmezer
(27.11.17)
gece girilen duyuru başlıkları...

güldüm.
0
AlsterWasser
(27.11.17)
(9)

Araba aküsü değiştirmek zor mu?

karacigerim vur kadehlere
Oto sanayinin nadide ustaları, aküyü şarj etmem lazım onun için de sökeceğim. Aküye baktım zor cikmayacak gibi sadece sol yanında bağlantısı var lokma kolu denilen aletim yok, yerine ingiliz anahtarıyla döndürüp gevşetip filan çıkarabilir miyim acaba? Dikkat etmem gereken hususlar, baska alet edevat
Oto sanayinin nadide ustaları, aküyü şarj etmem lazım onun için de sökeceğim. Aküye baktım zor cikmayacak gibi sadece sol yanında bağlantısı var lokma kolu denilen aletim yok, yerine ingiliz anahtarıyla döndürüp gevşetip filan çıkarabilir miyim acaba? Dikkat etmem gereken hususlar, baska alet edevat tavsiyeleriniz olursa dinlerim.
Araba peugeot ehdi motor.
0
karacigerim vur kadehlere
(27.11.17)
evet. eğer elin biraz sökmeye takmaya yatkınsa çok zor değil aküyü sökmek
0
zugas
(27.11.17)
kolaydır ingiliz anahtarı pense lokma benzeri şeyler ile sökersin ama benden abi tavsiyesi teyp kodun yoksa zor işler :D salla kodu diyorsan önce - kutupu sök ki etrafa + yı değdirme + ile - de birbirine deymesin ayrıca
0
Dönmezer
(27.11.17)
Uygun anahtar varsa rahat sökülür. Anahtar yoksa pense ile gevşet elinle de sökersin. Dokunmaktan korkma çarpmaz.

Yalnız kutupları birbirine zinhar değdirme üstte de yazılmış.

Taşıma işi sıkıntıdır aküyü, ağır çünkü.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.11.17)
Lokma takimi yerine 13 t anahtar da alabilirsiniz.

Soyle bir sey:

www.google.com.tr
0
ykyt
(27.11.17)
13t dedim ama muhtemelen 13t dir o civata
0
ykyt
(27.11.17)
aslında kolaydır ama alet edavat varsa...
0
false pretension
(27.11.17)
Kolay ama birbirine ve hiçbir yere değdirme uçları. Ve birden sök, Böyle gevşek yarı temastan korkmuşumdur hep elektrik konusunda, Kıvılcım filan çıkıyor..
0
ssiradanbirigibi
(27.11.17)
şimdi şöyle izlerken çok kolay. gerçekten vida söküp takmak dışında pek bir olayı yok.

ama icraata gelince zor..sanmıyorum ki 3-5 yapmışlığın yoksa işk seferde tek başına takabilesin.
0
eindaclub
(27.11.17)
araba ne ? bazı arabalarda aküyü sökünce problem oluyor.
0
tukenmez adam
(27.11.17)
(7)

Fan kullanmadan elektrikli süpürge teorik olarak mümkün mü?

portakal
Bildiğiniz gibi; Günümüzde elektrikli süpürgeler fan ile makine içindeki hava basıncı düşürülerek, vakum etkisi oluşturularak hava çekimi sağlıyorlar ama bildiğiniz gibi fan oldukça gürültü çıkarıyor. Teorik olarak fan yerine hava basıncını örneğin sıcaklık ya da fana muadil başka bir şekilde düşürü
Bildiğiniz gibi;
Günümüzde elektrikli süpürgeler fan ile makine içindeki hava basıncı düşürülerek, vakum etkisi oluşturularak hava çekimi sağlıyorlar ama bildiğiniz gibi fan oldukça gürültü çıkarıyor. Teorik olarak fan yerine hava basıncını örneğin sıcaklık ya da fana muadil başka bir şekilde düşürüp aynı etkiyi sağlamak mümkün müdür?
0
portakal
(27.11.17)
aynı hacimde havanın yer değişimi için bu dediğin teknikler pek mümkün görünmüyor.
0
orpheus
(27.11.17)
eğer aradığın sessiz süpürge ise piyasada elektrolüx dyson vs gibi inanılmaz sessiz modelleri olan markalar var.

sesi çıkaran fan daha büyük bi hazne içinde izole edilirse ses azalır. ama ısınma problemi ortaya çıkar. çözümü de pahalı olacağı için süpürge satılmaz.
0
sttc
(27.11.17)
Stirling motoru geldi direk aklıma. Başka da bir alternatif zor gibi.

Ya da şöyle diyelim, sürekli soğutulan bir kap düşün, havanın yoğunluğu sürekli düşük içerde. Bu kaba bir hortum bağladık diyelim, hortumun ucu oda sıcaklığında ise düşük basınçtan ötürü vakum oluşur.

Teorik olarak mümkün ama nasıl soğuk tutacaksın? Nasıl soğutmayı sağlayacaksın? Elektrik santrifüj motorundan yüz bin kat daha az verimli olması bile başarı olur.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.11.17)
manyetik alan oluşturup tozları çekmek olabilir belki?
0
herhaltibiliyoring
(27.11.17)
Roomba diye birşey var
0
Uncle Sam
(27.11.17)
Teorik olarak bir sekilde mumkundur ama iste bunlar verim meselesi. Mumkun olsa da verimsizdir.
0
stavro
(27.11.17)
Belki konveksiyon ile yaklaşılabilir.
"Oldukça yüksek" bir bacaya hava sızdırmaz bir şekilde bağlı olan yer seviyesindeki süpürge hortumu ile, aradaki basınç farkından dolayı bir miktar hava hareketi gözlemlenebilir.

"Baca" değil de "bacalar" olsa, ve bu bacalar paralel bağlansa emiş gücü artar mı ona da bakmak lazım.
0
clia
(28.11.17)
(6)

Bilgisayarda ki dosyaları- fotografları bulut depolama ?

prinz-frost
Merhabalar,Ben Bilgisayarımdaki fotografları ve dosyaları online bir veriye aktarmak istiyorum ama hiç bir bilgim yok. Nasıl yapmalıyım?Yandex.disk gibi bir kaç hesabım var. İnternet bağlantı hızım çok yavaş yüklemek çok uzun sürüyor bilgisayarım sürekli kapanıyor. Bunun başka bir yolu var mı ?Bir d
Merhabalar,
Ben Bilgisayarımdaki fotografları ve dosyaları online bir veriye aktarmak istiyorum ama hiç bir bilgim yok.

Nasıl yapmalıyım?

Yandex.disk gibi bir kaç hesabım var. İnternet bağlantı hızım çok yavaş yüklemek çok uzun sürüyor bilgisayarım sürekli kapanıyor. Bunun başka bir yolu var mı ?

Bir de anlamadığım bir şey var yandex.disk için mesela Disk'i Windows için kur diye bir ibare var bu tam olarak ne işe yarıyor?
0
prinz-frost
(27.11.17)
yandex disk'i bilgisayarınıza kurarsanız, bilgisayarınızda belirlediğiniz klasörleri otomatik olarak buluta atmanıza ya da buluttakileri o klasöre indirmenize (eşitlemeye) imkan tanır.

yüklü miktarda dosyanız varsa o programı indirip fotoğraflarınızı programın eşitleyeceği klasöre koyun. böylece sizin ekstra bir müdahaleniz olmadan fotoğraflarınız yüklenecektir. bilgisayarı açıp kapatmanız önemli değil. program bilgisayar açık olduğu sürece arkaplanda işini yürütecektir.*

bunu sadece yandex disk ile yapmak zorunda değilsiniz. google drive, dropbox ya da adı aklıma gelmeyen diğer servisler ile de yapabilirsiniz.

*not: upload hızı hem normal bağlantıya göre yavaştır hem de interneti ekstradan yavaşlatabilir. yani fotoğrafar eşitlenirken interneti kullanmaktan güçlük çekebilirsiniz. aklınızda olsun.
0
dahinnotha
(27.11.17)
Google fotoğraflar sınırsız depolama alanı veriyor sanırım
0
foster
(27.11.17)
@foster,

evet. ancak fotoğrafları optimize etmek şartıyla bunu sağlıyor.
yüksek kalite yüklerseniz sınırlı.
0
dahinnotha
(27.11.17)
Açıkçası fotoğraf kısmında Google Fotoğraflar çok iyi. Orijinal Boyut seçeneği sizi Google Drive alanınızla kısıtlıyor, ama yine de "Yüksek Kalite" olarak sınırsız depolama seçeneği sunuyor. Açıkçası bu kalite seviyesi de oldukça tatmin edici.

Dosya amaçlı da Google Drive'dan yararlanabilirsiniz. Ancak dosyadan kastınız basit doküman dosyaları olmalı.

Her ikisi için de Google'ın indirilebilir programları var, onlar üzerinden yükleyebilirsiniz. Ya da direkt olarak tarayıcı üzerinden de yükleme yapabilirsiniz.
0
ufoozgur
(27.11.17)
pc kapanması ısınmasından mı neden hocam
0
kingcyrax
(27.11.17)
@kingcyrax ısınmadan gibi ama Windows 10'u kaldırmıyor sanırım bios güncellemesi olmuyor bir türlü..
0
🌸prinz-frost
(27.01.18)
(2)

İnternet kullanımlarına bakma.

cahs
Merhabalar.Evde wifi kullanıyoruz. ama bir arkadaşın 7/24 torrent kullandığını tahmin ediyoruz. kullanmıyorum diyor ama internet bazen çok yavaş oluyor. ya bu ne arayalım falan dediğimizden 5dk sonra düzeliyor. bazen de düzelmiyor.velhasıl ben bir yerden ya da programdan bizim modemden hangi ip ya d
Merhabalar.
Evde wifi kullanıyoruz. ama bir arkadaşın 7/24 torrent kullandığını tahmin ediyoruz. kullanmıyorum diyor ama internet bazen çok yavaş oluyor. ya bu ne arayalım falan dediğimizden 5dk sonra düzeliyor. bazen de düzelmiyor.

velhasıl ben bir yerden ya da programdan bizim modemden hangi ip ya da alet neyse artık kaç gb internet kullanış nasıl öğrenebilirim? bu durum gerçekten sinir bozmaya başladı. eğer arkadai kullanıyorsa iptal ettirip vın alacağım. ıspatlayabilsem öpcem belasını da...
0
cahs
(26.11.17)
modem arayuzune gırıp o anda kım kac kb data cekıyor gorebılırsınız, dıger turlu toplam kac gb cekıyor gıbı ıstatıstıkler var mı bılemedım, klavyem bozuldu, kelımeler ıcın kusra bakmayın
0
probiyotik
(27.11.17)
modem marka modeli?
0
papazi dovdurmeyecektik
(27.11.17)
(12)

Neden Kodlama Öğrenmeliyiz?

dahinnotha
Son 4-5 yıldır kodlama öğrenmek adına çok ciddi reklamlar yapılıyor. Artık, isteyen ve interneti olan herkes, kodlama öğrenebiliyor. Bu yurtiçinde de yurtdışında da ciddi şekilde teşvik ediliyor, bazı ülkeler ücretsiz eğitim veren STK'lara destek veriyor vs.Teknolojinin ne denli ilerlediğini ve kull
Son 4-5 yıldır kodlama öğrenmek adına çok ciddi reklamlar yapılıyor. Artık, isteyen ve interneti olan herkes, kodlama öğrenebiliyor. Bu yurtiçinde de yurtdışında da ciddi şekilde teşvik ediliyor, bazı ülkeler ücretsiz eğitim veren STK'lara destek veriyor vs.

Teknolojinin ne denli ilerlediğini ve kullandığımız her cihazın kodlandığının farkındayım. Yapay zekanın hangi aşamada olduğunu da biliyorum. Ancak yine de bu teşviklerin tam olarak neyi hedeflediğini anlamlandıramıyorum.

Dünyanın her yerinde bir çok ücretsiz meetup yapılıyor, yatırımcılar startup'lara ciddi mali destek veriyor vs. Sponsorlar mali destekten çekinmiyor.

Bu kod öğretme hareketinin bir yerlerinde iyi niyetin üzerinde bir şey seziyorum, ancak tam olarak belirginleşitemiyorum.

Ne düşünüyorsunuz?
0
dahinnotha
(26.11.17)
iyi niyetin ustunde bir sey var ama kotu niyet degil. piyasadaki nitelikli programci ihtiyaci nitelikli programci sayisindan cok fazla. su anda programcilik ve otomasyon deger uretmenin en en en verimli yolu, hem kisisel, hem sirket bazinda hem ulke ekonomisi bazinda hem de global ekonomi bazinda. o yuzden programci sayisini arttirmaya calisiyorlar iste ama biraz geri tepmiyor da degil - bir suru kisi programciligi sevmedigini ve sevemeyecegini kesfediyor.
0
robokot
(26.11.17)
7 yaşındaki çocuğa okuma yazma öğretilmesinde de bir şey seziyor musun? Ben benzer şeyler olduğunu düşünüyorum.
0
diffarentiationation
(26.11.17)
biraz moda bu, biraz da yeni yıldızlar oluşturma hevesi. 5/10 milyon $ harcayabilirsiniz nedir ki, bir sonraki rock star size milyar dolar kazandırabilir.

zamanı gelecek bu konu donanım içinde oluşacak.
0
selam
(26.11.17)
matematik'in gerçek hayattaki karşılığı analitik düşünce yetisini geliştirmektir malum bu sebeple öğretilir. kodlama bu konuda başarılı ve pratik bir çözüm sunacağı için çocukların yazılımcı olmayacaksalar bile öğrenmesi faydalı.

not: matematik alternatifi değil elbette, yancısı, destekcisi gibi.
0
pofudukayi
(26.11.17)
sezgine katılıyorum ancak; ağır sanayi altyapısı yatırımı yapmadan daha yüksek katma değer yaratma potansiyeli olan bir kavram.

fakat acemi'nin de dedigi gibi bir durum mevcut.
0
redlinetheturk
(26.11.17)
Eskiden ucuz işçi gücüne ihtiyaç vardı. Şimdi yok, her işi makinalar yapıyor, daha fazlasını da makinalar yapacak.

E bu makinaları akıllı hale getirecek iş gücü lazım. Yazılımcılar uzun dönemde geleceğin işçisi olacak, biz normal insanlar da zaten gereksiz hale geleceğiz.
0
bos gezenin bos ustasi
(26.11.17)
temel düzeyde kodlama bilmek çok faydalı olabilir hayatınızda. illa bu işin uzmanı olmaya gerek yok.
0
kediyiyenpiskopatfareyimben
(26.11.17)
khiron
(26.11.17)
acemi +1

baska nedenleri de vardir belki ama oncelikli olarak bu
0
qazwsx
(26.11.17)
kodlama ama nasıl kodlama? çok açık uçlu olmuş soru.

kod yazıp bir site yapan da var, kod yazıp uzaktan yönetilebilir bir cihazı farklı gezegene indirip inşaat yapmayı planlayan da var.

isteklerimiz artıyor ama buna karşın yapabildiklerimiz sınırlı. bu yüzden bizim yapamayacaklarımızı yapan robotlara, yazılımlara ihtiyacımız var ve sektör her geçen gün hız kesmeden büyüyor. bu yüzden gelecekte kod yazmanın kaçınılmaz olması gayet normaldir. şimdiden bile birçok teknoloji programlamanın belki de temelinde yatan "eğer, değilse" mantığıyla size özel şeyler yapabilmenizi sağlıyor. aklıma örnek gelmedi ve ifttt servisi örneğini vereceğim bu yüzden ama pek sağlıklı bir örnek değil.
0
bir kediyim sadece gizleniyorum
(26.11.17)
Milyonlarca yazılım geliştirici lazım ama yeteri kadar yok. Olanların arasındaki en iyiler ucuza çalışmıyor, sorun genel olarak bu.
0
hayirsiz
(27.11.17)
çünkü yazılım ölçeklenebilir birşey. sen bir tekstil makinesi üretebilirsin ama 2 yılda 1000 kat büyüyemezsin 5 yılda anca 2 kat büyürsün. güzel bir araba üretebilirsin ama dünyaya yayılman en az 20 yılını alır. güzel bir gıda zinciri bile en az 5-6 yılda yayılmasını gerçekleştirir.
ama yazılım hemen her yere girebilen kolayca modifiye edilip istenilen dillerde veya amaçlarda hizmet edebilen bir araç.
şimdi sığır insanlar bunun istatiksel olduğunu düşünüyor yani 1milyon kişi rastgele website veya app yapsa 2si tutsa mesela whatsapp veya angrybirds gibi oradan yürünür diye düşünüyorlar o sebeple herkese yazılım yaptırmayı amaçlıyorlar.
halbuki para getiricek yazılımı veya bir işi sadece kalifiye eleman yapabilir. sen nasıl global veya yerel pazarda ağırlığı olan yazılım yapılır semineri, dersi, öğretisini vermez isen zaten herşey şans oyunu gibi istatistiklere kalır onda da tutmayınca tutmaz.

diğer bir yandan en azından bir yazılım nasıl çalışır bence normal bir insanın bilmesi lazım. basit düzeyde. mesela araba motoru nasıl çalışır, ev elektriği nasıl gelir gibi.
0
dedim dedim de kime dedim
(27.11.17)
(2)

E-mail adresime mail gelince telefonuma bildirim gelmiyor

runagain
SbBen birsey yaptim ama ne yaptim?Telefon Samsung grand neo.
Sb

Ben birsey yaptim ama ne yaptim?

Telefon Samsung grand neo.
0
runagain
(26.11.17)
Senkronizasyonu kapatmissinizdir.
0
veritaslibertas
(26.11.17)
"Senkr. Su an sorun yasiyor. En kisa zamanda geri gelecek" yaziyor.

Hatirladim ben bunu. Yine boyle sorunluydu, sonra yaparim demistim.

Ne sorun yasiyorsa...

Tesekkurler
0
🌸runagain
(26.11.17)
(2)

Yazici tavsiyesi

bu benim teorim
Merhaba arkadaslarTonerli, aylik asagi yukari 200-300 sayfa cikti alacagim, tarama özelligi de olan Yaklasik 300-350 tl civarinda yazici tavsiyelerinize acigimTeşekkürler
Merhaba arkadaslar

Tonerli, aylik asagi yukari 200-300 sayfa cikti alacagim, tarama özelligi de olan
Yaklasik 300-350 tl civarinda yazici tavsiyelerinize acigim

Teşekkürler
0
bu benim teorim
(26.11.17)
Tonerli dediğine göre laser lazım sana. Tarsyıcı vs. Ekledin mi 500 600den başlar.
0
sutlu nescafe
(26.11.17)
www.bitmeyenkartus.com.tr

eski modelini kullanıyorum. hayvanlar gibi memnunum.
0
binder dandet
(26.11.17)
(6)

Kombi Yüksek Basınç Sorunu

uzunbacakli edward
Arkadaslar merhaba. Anlamadigim bir konu, yardimci olursaniz sevinirim, simdiden tesekkurler. Kombi basinci petekler kapaliyken 2 bar'da idi. Su iki gundur dikkat ediyorum kombi/petekleri acinca (fark eder mi bilmiyorum ama su ara ~25c'de calisiyor genelde bar yavas yavas 3'e dayaniyor. Kapatinca d
Arkadaslar merhaba. Anlamadigim bir konu, yardimci olursaniz sevinirim, simdiden tesekkurler.

Kombi basinci petekler kapaliyken 2 bar'da idi. Su iki gundur dikkat ediyorum kombi/petekleri acinca (fark eder mi bilmiyorum ama su ara ~25c'de calisiyor genelde bar yavas yavas 3'e dayaniyor. Kapatinca da tekrar 2'ye donuyor. Bu saglikli mi, degilse ne yapabiliriz, en yakin petekten hava mi bosaltalim ne yapalim?
0
uzunbacakli edward
(26.11.17)
isininca 2'den 3'e cikmasi (veyahut artmasi diyelim) normal mi yani?
0
🌸uzunbacakli edward
(26.11.17)
Bizde Buderus marka kombi var ve basınç 1,2 de olmalı dediler. Basınç saatinde kırmızı bir bölge olur bazı kombilerde o bölge içinde olmamalı basınç saati. Yüksek basıncı düşürmek için petekten havayı boşaltın.
0
anarche
(26.11.17)
Altından su akmıyorsa herhangi bir hata vermiyorsa yükselmesi notmal.
0
sutlu nescafe
(26.11.17)
Peteklerin birinden kenarındaki vida şeklindeki vanayı açarak bir kaba gösterge 1-1,5 arasına gelene kadar su/hava boşaltın. Ama bir kişi de kombiye baksın. Basınç 1 in altına düşerse bu kez kombiniz ateşlemez bu kez de su basmanız gerekir.

Yükselmesi normal..Su ısındıkta basınç artıyor..
0
gonulcelen87
(26.11.17)
tesekkurler arkadaslar.
0
🌸uzunbacakli edward
(26.11.17)
Sağlıklı.
Bizdeki de 1.1'den 1.3'e çıkar çalıştırınca. Sadece radyatör değil, musluktan sıcak su alırken de aynı durum gözlenir.

1'in altına düşmesin. Özellikle gece. Zira su alma vanası öyle pis bir ses çıkartır ki su çekerken, düşman başına.
0
clia
(28.11.17)
(1)

Google Analytics açılmıyor

amortisman
Analytics kullanan var mı? Kaç gündür login olduktan sonra analytics logosuyla beraber boş bir ekran çıkıyor karşıma. Farklı browser'lardan hatta farklı pc'lerden denedim yine açılmadı. Siz de sorun var mı?
Analytics kullanan var mı? Kaç gündür login olduktan sonra analytics logosuyla beraber boş bir ekran çıkıyor karşıma. Farklı browser'lardan hatta farklı pc'lerden denedim yine açılmadı. Siz de sorun var mı?
0
amortisman
(26.11.17)
ilginc, ben simdi denedim girip gorebiliyorum her seyi.
0
robokot
(26.11.17)
(2)

dizüstü fn tuşlarına ince ayar mümkün müdür?

late viper
merhaba,dizüstü bilgisayarımda, hemen her dizüstündeki gibi, fn tuşu ile çalışan işlev tuşları var. fn+f2 ve fn+f3 ile sesi ayarlayabiliyorum, fn+f11 ve fn+f12 ile de ekran parlaklığını ayarlıyorum. ses ayarlama tuşlarında kademe 2 birim şeklinde artıp azalırken, ekran parlaklığında kademe 10 birim
merhaba,
dizüstü bilgisayarımda, hemen her dizüstündeki gibi, fn tuşu ile çalışan işlev tuşları var. fn+f2 ve fn+f3 ile sesi ayarlayabiliyorum, fn+f11 ve fn+f12 ile de ekran parlaklığını ayarlıyorum. ses ayarlama tuşlarında kademe 2 birim şeklinde artıp azalırken, ekran parlaklığında kademe 10 birim atlıyor, ben ekran parlaklığı kademesinin de 2 birim artmasını istiyorum. ekran parlaklığı ayarlarından istediğim gibi ayarlayabiliyorum ama her seferinde ayarlara girmek istemiyorum, fn tuşu ile halletmek istiyorum. ekran parlaklığı için işlev tuşlarının kademelerini ayarlamak mümkün müdür?
alet dell, işletim sistemi win10
0
late viper
(26.11.17)
böyle bir ayar olacağını sanmıyorum
0
werderweremem
(26.11.17)
dell dizüstü aletlerde quickset diye bir şey var, bu işlev tuşları ile ilgili aramalarımda hep bu geçiyor, bu nane bende kuruluydu, ben silmiştim ama tuşlarda bir değişiklik olmamıştı, sonra bu ihtiyaç doğunca tekrar kurdum ama işe yarar bir seçenek yok. ancak ilgili klasörde dll dosyaları var onlardan biri bu tuşların işlevleri ile alakalı olabilir diye düşünmekteyim. bir dll editör program bulup denemem gerek. kısfmet.

son durum: dll editor ile baktım da konu beni aşıyor...
0
🌸late viper
(26.11.17)
(4)

antensiz kablosuz uydu

yarey
http://m.teknolojioku.com/haber/canak-antensiz-ve-kablosuz-uydu-cihazi-olur-mu-demeyin-28882.htmlŞöyle bir şey nasıl Mümkün olabilir gerçek mi acaba Çünkü yeresel bir televizyon kanalında Reklamını gördüm Ama kutunun içinden bohta çıkabilir güvenemiyorum
m.teknolojioku.com

Şöyle bir şey nasıl Mümkün olabilir gerçek mi acaba Çünkü yeresel bir televizyon kanalında Reklamını gördüm Ama kutunun içinden bohta çıkabilir güvenemiyorum
0
yarey
(26.11.17)
yine güzel bir mucit haberi yalanı :D cdn.teknolojioku.com şu son resimde de görüldüğü gibi cihaz çin malı küçük android tv boxlardan biri. çayırdaki fotoyu çekebilmek içinde muhtemelen cihaz, mucitlerin cep telefonlarının wifisini paylaştırarak nete bağlanmış.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(26.11.17)
bildigimiz anlamda olmaz.

zira canak anten, fark ederseniz mesela turksat canaklarinin hepsi ayni yondedir; guneybati, uydudan gelen sinyalleri parabolik yapisiyla odaklayarak baglantiyi saglar. canagi fiziksel olarak ortadan kaldirmak demek, uzay boslugundaki butun uydu sinyallerine tek noktadan erisim saglamak demek. boyle bir cihaz guclu bir alici ile pekala mumkun ancak maliyeti cok yuksek olur, son kullaniciya hitap etmez.
0
icim urperiyor
(26.11.17)
guneydogu olacakti, 7 sene sonra unutmusum biraz (:
0
icim urperiyor
(26.11.17)
böyle bişey tabi ki mümkün değil. insanlar teknolojik ilerleme ve buluşların tesadüfen olabileceğine inanıyor. bu tip haberler baya klik getiriyor vs.

bunun dışında iptv ya da dvb-t dışında klasik çanak anten olmadan görüntü alamazsın. tabi değişik ve ufak boy çanaklar hatta düz çanak antenler mevcut. farklı uydulardan gene klasik çanağa benzeyen daha ufak dome tipi antenler ile gene bazı verileri alınabilir. mesela denizciler için inmarsat adında hava durumu ve benzeri bilgileri aktaran uydular var.
0
orpheus
(26.11.17)
(1)

vlc açılıncadaki boyut

neynep
merhabalar, bi vidyo dosyasını açınca, vlc onu ekranın sağ alt tarafında, saçma bi boyutta açıyo, hem büyük, hem tamamı görünmüyor, bi kısmı ekrandan taşıyor filan. her seferinde tutup çekip küçültmem düzeltmem ortalamam gerekiyor. bu saçmalık nedendir, nasıl düzelir? Teşekkür ederim
merhabalar,
bi vidyo dosyasını açınca, vlc onu ekranın sağ alt tarafında, saçma bi boyutta açıyo, hem büyük, hem tamamı görünmüyor, bi kısmı ekrandan taşıyor filan. her seferinde tutup çekip küçültmem düzeltmem ortalamam gerekiyor.

bu saçmalık nedendir, nasıl düzelir?

Teşekkür ederim
0
neynep
(26.11.17)
hayır ya öyle değil maalesef :(( düzeltiyorum, o şekilde kapanıyor (istediğim şekilde), tekrar gidip o saçma yerde açılıyor. :(
0
🌸neynep
(27.11.17)
(5)

iPhone 7 alınır mı?

namandigurai
Üst modelleri çıktığı için yavaş yavaş update'lerle kullanılmaz hâle gelir mi yoksa komplo teorisi mi bunlar? Onun yerine şunu al dediğiniz şeyler de olabilir, ios android fark etmez.
Üst modelleri çıktığı için yavaş yavaş update'lerle kullanılmaz hâle gelir mi yoksa komplo teorisi mi bunlar? Onun yerine şunu al dediğiniz şeyler de olabilir, ios android fark etmez.
0
namandigurai
(26.11.17)
Daha erken yahu. 5s'i bile daha cekmedi diye biliyorum. 7 bir alt model su an alinir tabi. Illa en sonu alacak diye bir sey yok hatta bence musriflik bile.
0
mor oje
(26.11.17)
6s ve 7 gayet alınabilir modeller. kırmadığınız sürece min 3-4 sene garanti.
0
nuisance
(26.11.17)
Alınır, en az 4 sene güncelleme alir.

Yeni nesil, güçlü bir işlemcisi var. Daha uzun süre de güncellenebilir.

6s kullanıcısı olarak bir performans problemi yasamadigima göre, 7 de üzmez.
0
fever
(26.11.17)
Arkadaşım geçenlerde aldı iPhone 7 hoparlörde problem vardı, güncelleme geldi sonra düzeldi sıkıntı ama en başta sıfır alınan bir üründe böyle bir durumla karşılaşmak düşündürüyor biraz. 6s kullanıyorum iki seneyi geçti ilk günkü gibi kullanıyorum.
0
Uncle Sam
(26.11.17)
@lana del rey,

katılmadım sana. ikinci telefon olarak 5S kullanıyorum ve hiç bir sıkıntısı yok.
0
fever
(26.11.17)
(5)

Telefona kayitli e-maili degistirmek

runagain
Format atmadan mumkun mu?Telefon iphone (4 ya da 5 sanirim)
Format atmadan mumkun mu?

Telefon iphone (4 ya da 5 sanirim)
0
runagain
(26.11.17)
mümkün. 4 ya da 5 ise eski ios vardır. yerini hatırlamıyorum ama apple kimliği kısmı var ordan çıkış yapıp yenisini ekleyebilirsin. amma velakin, çıkış yaparken eski mail adresinin şifresini sorar muhtemelen ve tamamen o mail adresinden kurtulamazsın. telefon o apple id sine kayıtlı. yeni mail adresinin ciddi bi esprisi yok. sadece app store'dan indirdiğin uygulamalar yeni mail adresinin kayıtlı olduğu hesabın olacak.
0
washe
(26.11.17)
Bildirimlerin yeni gireceği maile gelmesini istiyor arkadas.
Dedogin yolla yeni maili girdigimizde hangi e-maile gelecek bildirimler?
0
🌸runagain
(26.11.17)
bildirimden kasıt ne? o mail adresine gelen mailler mi yoksa apple hesabıyla yaptığı işlemlerin mailleri mi?

ilkiyse bişi yapmadan telefona yeni mail hesabı eklenebilir. ikincisiyse istediği yine olmaz.

her iphone tek bir apple hesabına bağlanabilir sadece. telefondan app store'a başka bi mail adresiyle giriş yapılabilir ama. misal bende paralı bi uygulama vardır senin telefondan app store a benim hesabımla gireriz sen telefonuna onu indirebilirsin. ama an geldiğinde benim şifremi yine sana sorabilir.

amaç ne detaylı anlatsanız keşke başından da ben burda 30 cümle kuracağıma 1 cümleyle anlatabilsem. bildirimlerin yeni maile gelmesini istiyor ne? neyin bildirimi?
0
washe
(26.11.17)
Pardon... persembeden beri elektriksiziz. Apartmanin bodrumunda sogukta telefonu bir yandan sarj ederken bir yandan yazdim. Enerjisa aklimda, anlatamamisim simdi bakınca.
Yeni actiga adrese Gelen maillerin bildirimini telefonunda gormek istiyor.
Kusura bakma yordum pazar pazar
0
🌸runagain
(26.11.17)
eski ios'ta tam yerini hatırlamıyorum ama ayarlar -> mail ya da ayarlar -> hesaplar ve parolalar (bu yenisi) menüsünden yeni hesap ekle diyip ordan ekleyebilir
0
washe
(26.11.17)
(8)

mp3 player önerisi - sandisk, sansa, jam, sport, clip, mp3 player

insaniz iste
Merhaba, Bir zamanlar sansa clip mp3 çalar çok meşhur idi, ses kalitesi fiyatı vesaire beğeniliyordu diye hatırlıyorum. Mp3 çalar almaya karar verdim, ilk sandisk sansa'ya baktım fakat clip üretimi durdurulmuş, kalanlar da 100$ olmuş. Yeni 2 tane ürün çıkarmışlar: sandisk sport ve sandisk jam (25$).
Merhaba,

Bir zamanlar sansa clip mp3 çalar çok meşhur idi, ses kalitesi fiyatı vesaire beğeniliyordu diye hatırlıyorum.

Mp3 çalar almaya karar verdim, ilk sandisk sansa'ya baktım fakat clip üretimi durdurulmuş, kalanlar da 100$ olmuş.

Yeni 2 tane ürün çıkarmışlar: sandisk sport ve sandisk jam (25$). İkisinin de kullanıcıları bayağı şikayetçi görünüyor, metal gövde gitmiş plastik gelmiş, ses kalitesi düşmüş, batarya azalmış vesaire.

Aklım almadı bir firma niçin ürünü geliştirmek yerine kötüleştirsin ki? Sizce jam veya sport almalı mıyım (yani kullandıysanız veya deneme şansınız olduysa iyi midir sizce?) yoksa başka marka model mi önerirsiniz? Önerirseniz neler önerirsiniz?

Aradığım tek özellik ses kalitesi ve dayanıklılık.

Bütçe 100-200 tl civarı (20-50 dolar diyeyim veya)

not: Amazon usa'den alabilirim, ürün türkiye'de olmak zorunda değil

çok teşekkürler şimdiden!
0
insaniz iste
(26.11.17)
akıllı telefonların çıkışı ile mp3 player piyasası inanılmaz daraldı. ucuz çin malları dışında pek satılmaz oldu. muhtemelen sandisk de satış yapabilmek adına cihazı ucuzlattı ve kaliteyi düşürdü. zaten sandiskin asıl işi mp3 player değil o yüzden o kadar da önemsememiş olabilirler.

amerikadaysan sanırım 4. nesil temiz bir ipod touch alabilirsin o paraya. tabi ki ikinci el olacaktır.
0
orpheus
(26.11.17)
Mp3 player piyasasi inanilmaz daraldi ama fiyatlar hala hayvan gibi? Bir turlu anlayamiyorum Bunu.
0
baldur2
(26.11.17)
Philips gogear vibe 4gb kullanıyorum iyi bir kulaklıkla iş görüyor.
0
Uncle Sam
(26.11.17)
@orpheus anladım, şimdi daha anlamlı geldi bu değişim. Teşekkürler! İkinci el nasıl alırım bilmiyorum açıkçası yani internetten pek anlayamayabilirim iyi mi değil mi, çok bilgim olmadığından

@uncle sam
teşekkürler, onu da inceleyeceğim
0
🌸insaniz iste
(26.11.17)
senin ilacın benjie
0
khiron
(26.11.17)
clip var bende, yıllardır yatıyor, ankara’daysan vereyim

önce bulmam lazım tabi :)
0
passion rules the game
(26.11.17)
Ruizu x02 öneririm. AliExpress'te 50-60 liraya bulunabiliyor. Kalite fiyatın üzerinde kesinlikle
0
donald groves
(26.11.17)
çook teşekkürler hepinize! :)
0
🌸insaniz iste
(27.11.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.