Giriş
(5)

evdeki mp3'lere mobilden ulaşmak mümkün mü?

yons
evde açık bulunan pc'mde 500 gb yakın mp3 var. bir şekilde pc'den bu müzikleri stream mantığıyla telefonumdan seçip dinleyebilir miyim?(upload download hızı iyi)
evde açık bulunan pc'mde 500 gb yakın mp3 var. bir şekilde pc'den bu müzikleri stream mantığıyla telefonumdan seçip dinleyebilir miyim?
(upload download hızı iyi)
0
yons
(02.02.18)
google music tam bu işe yarıyor.
0
binder dandet
(02.02.18)
Western digital my cloud harddiske de bakabilirsiniz.
0
brkylmz
(02.02.18)
google music'e baktım. türkiye'ye hizmet vermiyormuş.
0
🌸yons
(02.02.18)
cloudplayer var. ücretli yazılım.
0
cetoxim
(02.02.18)
mp3 dosyalarını google drive atıp, mobil cihazla da google drive'a bağlanıp dinlemek de bir alternatif.
0
pangea
(02.02.18)
(2)

windows 7 kurulum sonrasi teknik yazilimlar

tabudeviren
formattan sonra sistemin gerek duyacagi teknik yazilimlsr nelerdir?windows update, winrar, office gibi degil de .net gibi yazilimlar.
formattan sonra sistemin gerek duyacagi teknik yazilimlsr nelerdir?

windows update, winrar, office gibi degil de .net gibi yazilimlar.
0
tabudeviren
(02.02.18)
ninite.com

seç beğen tickle sonra hepsi zahmetsizce kurulsun
0
washe
(02.02.18)
www.computerbase.de

gereki bütün plug-inler mevcut.
0
cetoxim
(02.02.18)
(4)

5.1 ses sisteminin tek hoparlörü kayboldu.

kimeniyet
Creative 5.1 ses sistemimin tek bir hoparlörü bozulmuştu. Tamirciye bırakması için babama verdim. O da arabada kaybetmiş. Muhtemelen oto yıkamada falan arazi oldu. Şimdi elimde çok saçma bir şekilde amfi+ 4 hoparlör kaldı. Aradım taradım ama öyle tek halde satılan bir hoparlör de bulamadım. Aklına b
Creative 5.1 ses sistemimin tek bir hoparlörü bozulmuştu. Tamirciye bırakması için babama verdim. O da arabada kaybetmiş. Muhtemelen oto yıkamada falan arazi oldu. Şimdi elimde çok saçma bir şekilde amfi+ 4 hoparlör kaldı. Aradım taradım ama öyle tek halde satılan bir hoparlör de bulamadım. Aklına bir çözüm gelen, bir fikir verebilecek birileri varsa çok memnum olurum.
0
kimeniyet
(02.02.18)
modeli nedir?
0
Photographer
(02.02.18)
creative sbs 580.

şöyle bir şey:www.newegg.com
0
🌸kimeniyet
(02.02.18)
çeşitli sitelerden baktım creative dahil,
www.cnet.com

creative'in sitesinde yok zaten de,uydu hoparlörün kaç ohm, kaç watt, kaç inç olduğunu, öğrenmeye çalıştım olmadı.

bence sen bir tanesinin içini aç, arkasında yazar hoparlörün bu değerleri, sonra bu değerlere sahip başka bir hoparlör alalım sana(muhtemelen çıplak olur ama gene hiç yoktan iyidir.)

çıplak dediğim bu

sesistanbul.net

ama içinde devre crossover falan varsa zor.
0
Photographer
(02.02.18)
Ben de Sayın @Photographer'ın dediğini demeye gelmiştim, elindekilerden birini aç ve OHM-Watt değerlerini öğren. OHM aynı olmak şartıyla watt aynısı olmasa da yakın değerde bir hop alıp küçük bir kabine konulabilir.

Subwoofer 16 watt, uydular 5 watt imiş. Kaldı sana OHM değerini öğrenmek. Yüksek ihtimal 8 OHM'dur ama bakmadan olmaz.
0
John Bloor
(02.02.18)
(7)

e-kitap okuyucu

shotcrete
Merhaba. e-kitap okuyucu alacağım. çok pahalı bişey olmasın ama iş de görsün tabi. aydınlatması olsun, çözünürlüğü ideal olsun falan.. çok teknik detay bilmediğim için gerekli özellikleri kullananlar daha iyi biliyordur.tavsiyeniz var mı? ayrıca alabileceğim yeri de belirtebilirseniz çok sevinirim..
Merhaba. e-kitap okuyucu alacağım. çok pahalı bişey olmasın ama iş de görsün tabi. aydınlatması olsun, çözünürlüğü ideal olsun falan.. çok teknik detay bilmediğim için gerekli özellikleri kullananlar daha iyi biliyordur.
tavsiyeniz var mı? ayrıca alabileceğim yeri de belirtebilirseniz çok sevinirim..
0
shotcrete
(02.02.18)
Kobo alın, idefix arada bir kampanya yapıyor, indirimini denk getirip alırsınız.
0
kobuzchu kiz
(02.02.18)
kobo (aura) +1
0
Bruce
(02.02.18)
özellikle model de belirtirseniz ve hatta mümkünse link atabilirseniz çok makbule geçer..
@kobuzchu kiz @bruce
teşekkürler
0
🌸shotcrete
(02.02.18)
urun.n11.com

bu her işi görüyor da fiyat yüksek şu an. aralık sonunda 419 tl idi, n11 kuponuyla 386 tl'ye almıştım. fiyatı takip edip 400 tl civarına alabilirsin.

tam model adı kobo aura edition 2
0
signore
(02.02.18)
www.idefix.com
Bizdeki galiba bu, emin değilim. İyi iş görüyor.
0
kobuzchu kiz
(02.02.18)
peki Kobo Aura H2O 2nd Edition (6.80", WLAN) mu kobo aura mı?
0
beholderrulez
(02.02.18)
kobo'dan sasmayin. kindle'dan daha iyidir.
0
toua tokuchi
(02.02.18)
(10)

Trafik sigortası karşılar mı

turgut uyar
park halindeki bir araca geri geri çıkarken çarptım. ön sol çamurluk göçtü. yumruk kadar. 250-300 liralık bi boya kaparto masrafı olacak tahminen tirafik sigortası bunu karşılar mı?karşılamayacaksa ne s*ime bunu yaptırmak zorundayız=
park halindeki bir araca geri geri çıkarken çarptım. ön sol çamurluk göçtü. yumruk kadar. 250-300 liralık bi boya kaparto masrafı olacak tahminen tirafik sigortası bunu karşılar mı?

karşılamayacaksa ne s*ime bunu yaptırmak zorundayız=
0
turgut uyar
(02.02.18)
Trafik sigortası seni değil zarar verdiğin adamı korumak için var.

Kendin için olan kasko.
0
shenergy
(02.02.18)
Karşı arabanın masraflarını karşılar aynen, sizinkileri karşılamaz ama. Sizin tamponda vs bişey varsa kendiniz yaptırmalısınız. Eğer kaskonuz var ise kaskonuzda sizinkini karşılar.
0
canbonomobenseno
(02.02.18)
Trafik sigortası kaza anında karşı tarafın aracına verdiğiniz hasarları karşılar. Eğer bu bahsettiğiniz göçük kendi aracınızda ise bunu kaskonuz varsa kaskodan ücretsiz yaptırabilirsiniz. Bu durumda da siz kusurlu olduğunuzdan bir sonraki sene kaskonuz eğer hasarsızlık indiriminiz varsa bir alt dilime iner, yoksa sürprim uygulanır.
0
Dr_Stat
(02.02.18)
Çarptığın araçta bişey yok mu ? Varsa onu söyle de trafik sigortan onun hasarını karşılasın.
0
infernalcadre
(02.02.18)
trafik sigortası karşı tarafı korumak içindir. kaskon varsa o karşılar. ama hazarsızlığın bozulur. karşı tarafın da sigortasından yaptıramazsın. kimse bunun için kendi hasarsızlığını bozdurmaz.

sonuç olarak kendi cebinden halletmen en mantıklısı.
0
kimeniyet
(02.02.18)
250 300 liraya sigortayı açtırırsan bir sonraki dönemde 500-600 lira fazla prim çıkar.

O sigorta sen Opelinle bir Rolls-Royce'a gömersen hasarı karşılayabilmen için var.
0
bos gezenin bos ustasi
(02.02.18)
Rolls Royce a gömersen en iyisi ülkeyi terk etmek. Sigorta özel olarak değişemediysen 33.000tl üst limitli.
0
shenergy
(02.02.18)
bizim araba park halindeyken biri çarpıp kaçmış, bununla ilgili yapabileceğimiz bir şey var mı? kasko yok. biraz da zaman geçti aradan gerçi, muhtemelen yapacak bi şey yok ama yine de bilenler toplanmışken sorayım dedim ^^
0
mezzosprite
(02.02.18)
@shenergy,
Kasko yaptırırken mali mesuliyet sigortasının bedeli burada önemli. Geri kalanını Kasko tamamlıyor.
0
burfak
(02.02.18)
@mezzosprite
Sizin kaskonuz yok ise çarpan aracı bulmadığınız sürece yapacak birşey yok
0
kitap arasında kalmış silgi tozu
(02.02.18)
(2)

Almanya'daki park edilmez tabelası.

helenart
Merhaba,Duyurunun çok değerli sakinleri ekte yer alan tabelaya göre sokağın hangi tarafına park etmek yasaktır?Fotoğrafı göremeyenler için link: https://www.strassenausstatter.de/produkt/verkehrszeichen/vorschriftenzeichen/verkehrszeichen-286-11/
Merhaba,

Duyurunun çok değerli sakinleri ekte yer alan tabelaya göre sokağın hangi tarafına park etmek yasaktır?


Fotoğrafı göremeyenler için link:

www.strassenausstatter.de
0
helenart
(01.02.18)
c1b2k3
(01.02.18)
ok solu gosterdigi icin park yasagi tabelanin bulundugu yerden itibaren basladi demek. eger ok sag tarafi gosterseydi bu yerden itibaren park yasagi bitti demek olurdu. Tabela hangi kaldirimda ise o tarftaki park yasagini gosterir. www.gettingaroundgermany.info

park ederken aracin onu de yolun gidis yonu ile ayni olmali, ters parketmek almanyada yasak.
0
emrahday
(02.02.18)
(4)

twitter açılmama problemi

bol kepce
Merhaba,Bir süredir iş yerimdeki masaüstü bilgisayarımdan Twitter sayfasını açtığımda aşağıda linkte göreceğiniz görüntüyle karşılaşıyorum. Tarayıcım Google Chrome ve güncel. Farklı tarayıcılarda da denedim hepsinde aynı şekilde oluyor. İş yeri bilgisayarı olduğu için engelli site olduğunu düşünebil
Merhaba,

Bir süredir iş yerimdeki masaüstü bilgisayarımdan Twitter sayfasını açtığımda aşağıda linkte göreceğiniz görüntüyle karşılaşıyorum. Tarayıcım Google Chrome ve güncel. Farklı tarayıcılarda da denedim hepsinde aynı şekilde oluyor. İş yeri bilgisayarı olduğu için engelli site olduğunu düşünebilirsiniz ancak gün içinde farklı zamanlarda denediğimde normal bir şekilde açıldığı da oluyor.

Sebebi nedir ve nasıl çözülür bilen varsa yardımınızı rica ediyorum.

Teşekkürler.

i.hizliresim.com
0
bol kepce
(01.02.18)
cache bellegi temizleyip deneyin.
0
brkylmz
(01.02.18)
vpn varsa kaldır. olmadı tarayıcıyı baştan kur.virüs programını pasif et.
0
tragedystreets
(01.02.18)
twitter.com yazıp enter'a bastığında zibilyon tane web adresinden veri çekiyorsun. onlardan herhangi birisi engelli olduğu için böyle yarım açılma ihtimali de var
0
washe
(01.02.18)
@brkylmz
@tragedystreets

söylediklerinizi daha önce de denemiş olmama rağmen tekrar yaptım ve yine çözülmedi sorun.

@washe bazen denediğimde sorunsuz açılıyor, dediğiniz gibi olsaydı hiçbir zaman açılmazdı diye düşünüyorum.
0
🌸bol kepce
(01.02.18)
(1)

disk1.cab hatası nasıl düzelir?

noluyo yaa
Bi program indirmeye çalışıyorum ama disk1.cab dosyası bulunamadı diye hata veriyor sürekli. Nasıl düzeltirim bunu?
Bi program indirmeye çalışıyorum ama disk1.cab dosyası bulunamadı diye hata veriyor sürekli.

Nasıl düzeltirim bunu?
0
noluyo yaa
(01.02.18)
hocam
o indirdigin programın iso sunda
gorunuyor mu o disk1.cab?
0
kingcyrax
(01.02.18)
(7)

abdi ibrahim personelinin nezih barut videosu

random word
https://eksisozluk.com/entry/55112099 bu entry'deki videoyu bulamıyorum. bakabileceğim her yere baktım. bulmama yardım edin lütfen. :(
eksisozluk.com bu entry'deki videoyu bulamıyorum. bakabileceğim her yere baktım. bulmama yardım edin lütfen. :(
0
random word
(01.02.18)
yardım lütfen :(
0
🌸random word
(01.02.18)
Yok mu yardım eden?
0
🌸random word
(23.02.18)
www.radikal.com.tr

Nezih Barut video'nun haklarını satın alıp yayından kaldırtmış.
0
SiyamkedisiZorro
(23.02.18)
İnat ettim bulacağım diye ama herif cidden iyi azmetmiş hiçbir yerde bulamadım ben de. Bulursam editlerim, şimdilik bununla idare edin :(

i.hizliresim.com
0
chicha
(23.02.18)
şu kullanıcıya mesaj attınız mı: eksisozluk.com
0
ufukcel
(23.02.18)
arkadas ne videoymus
yukluyorum indirirsiniz :)
0
kingcyrax
(23.02.18)
yumulun
we.tl

tick atın gencler
0
kingcyrax
(23.02.18)
(2)

Font yönetim uygulamaları aranıyor (for MAC)

efreet sultan
Suitcase Fusion olursa süper olur. Ama torrent'te bulduklarım yemedi. Suitcase 6 veya 7 bulmak istiyorum crackli olarak.Ayrıca font explorer, fontbase ve fontlab harici hangi uygulamaları önerirsiniz?
Suitcase Fusion olursa süper olur. Ama torrent'te bulduklarım yemedi. Suitcase 6 veya 7 bulmak istiyorum crackli olarak.

Ayrıca font explorer, fontbase ve fontlab harici hangi uygulamaları önerirsiniz?
0
efreet sultan
(01.02.18)
Ben fontographer kullanıyorum, memnunum. sf'nin 6'sı olması lazım ayrıca, bir bakayım. Bulursam mesaj atarım.
0
battal gemalmaz
(01.02.18)
@battal gemalmaz

sf varsa süper olur hocam.
0
🌸efreet sultan
(01.02.18)
(2)

Çift Hatlı Telefonla İlgili Sorular

sevgikusunkanadinda
Burada üst üste açtığım duyuruların ardından Huawei Mate 10 Lite aldım. Çift hatlı ve kutusunda da 2 farklı IMEI görünüyor.Ürün yurtdışından alınma. Bu hatların ikisine de yurtdışında kullanılan hattı takıp bir süre çalıştırmak gerekir mi, TR'de de çalışması için? TR'de çalışması için ikisine de ay
Burada üst üste açtığım duyuruların ardından Huawei Mate 10 Lite aldım. Çift hatlı ve kutusunda da 2 farklı IMEI görünüyor.

Ürün yurtdışından alınma. Bu hatların ikisine de yurtdışında kullanılan hattı takıp bir süre çalıştırmak gerekir mi, TR'de de çalışması için? TR'de çalışması için ikisine de ayrı ayrı kayıt yaptırıp para mı ödemek gerekiyor?

Son olarak: iki hattan birden WhatsApp kullanmak gibi bir imkanımız oluyor mu?

Bunun dışında, bu telefon hakkında sorusu olanlara bilgi vermek de isterim. Gördüğüm kadarıyla kaynak epey az.
0
sevgikusunkanadinda
(01.02.18)
Hat takmay gerek yok ama her iki imei de ksydolması gerekir. Çift whatsapp için bir uygulama var onu yüklemeniz gerrk sanırım.
0
ismira007
(01.02.18)
Yurt dışında hat takmanıza gerek yok.
İki imei'de tek pasaport üzerine kaydedebilirsiniz. Kirin işlemcilere imei atanlar da var 50-60 liraya.
Ayarlarda ikiz uygulama var. WhatsApp için 2 ayrı program açabilirsiniz bir şey yüklemenize gerek yok.
0
lunatic1
(01.02.18)
(1)

PDF dosyasına index oluşturmak

kolpaci
Merhabalar,PDF dosyasına index oluşturmak istiyorum fakat adobe'nin ücretli uygulaması dışında bunu yapabileceğim bir uygulama bulamadım. Bildidiğiniz ücretsiz bir uygulama var mıdır?
Merhabalar,

PDF dosyasına index oluşturmak istiyorum fakat adobe'nin ücretli uygulaması dışında bunu yapabileceğim bir uygulama bulamadım. Bildidiğiniz ücretsiz bir uygulama var mıdır?
0
kolpaci
(01.02.18)
Yok mudur?
0
🌸kolpaci
(02.02.18)
(5)

yerel disk d

austenn
iyi akşamlar. bilgisayarımın yerel disk d'sinde 7 mb boş yer kalmış. içine girip baktım yüklü hiçbir program yok. yerel disk c ise aksine 120 gb boş. yerel disk d'deki yetersiz alan uyarısını nasıl giderebilirim?
iyi akşamlar. bilgisayarımın yerel disk d'sinde 7 mb boş yer kalmış. içine girip baktım yüklü hiçbir program yok. yerel disk c ise aksine 120 gb boş. yerel disk d'deki yetersiz alan uyarısını nasıl giderebilirim?
0
austenn
(31.01.18)
içindekileri sil
0
Delay Fuze
(31.01.18)
çöp kutusu dolmuş olabilir mi?
linux'ta böyle windovsta nasıl bilmiyorum.
0
izole
(31.01.18)
ben bilgisayara format atıp, c ve d'ye daha normal değerler vererek yeniden kurardım.

ama eminim daha kısa bir yolu vardır.
0
legalize marijuana
(31.01.18)
space sniffer diye ücretsiz bir program var. ara yüzü falan da kolay ve anlaşılır. onu çalıştırırsan alanı kaplayanın ne olduğunu anlarsın
0
PoscheN
(31.01.18)
Belki de hdd bölünürken yanlışlıkla bu kadar alan ayrılmıştır?

D'nin toplam kapasitesi normalde fazla da 7 mb kaldı diye mi uyarı veriyor? Eğer böyleyse mutlaka sürekli büyüyen bir dosya vardır.

D'nin içindeki bütün klasörleri tek tek alt+enter yapıp en büyük klasörü bul, sonra o klasörün içindeki en büyük dosyayı bul. Sıralamayı büyükten küçüğe yaparak işi hızlandırabilirsin.

Dosyayı bulduktan sonra sebebini öğreniriz.
0
John Bloor
(01.02.18)
(6)

skyrim

semaforo de medianoche
skyrim'de yan görevleri, questline'ları (joining the legion, windhelm'deki kolej görevleri falan) ana hikayeyi oynarken arada mı yapmalı yoksa ana hikayeyi bitirdikten sonra mı bakmalı, oyunu bitirmiş arkadaşların görüşleri nedir? witcher'daki gibi görev için tavsiye edilen level olsa güzel olurmuş
skyrim'de yan görevleri, questline'ları (joining the legion, windhelm'deki kolej görevleri falan) ana hikayeyi oynarken arada mı yapmalı yoksa ana hikayeyi bitirdikten sonra mı bakmalı, oyunu bitirmiş arkadaşların görüşleri nedir? witcher'daki gibi görev için tavsiye edilen level olsa güzel olurmuş bazıları zorluyor epey. hadi bu tekli yan görevler neyse de özellikle questlineları merak ediyorum örneğin kolej görevleri falan baya uzun sanırım ana hikayeyi bırakıp ona sarsam epey bi ayrı kalıcam hikayeden
0
semaforo de medianoche
(31.01.18)
bence en güzeli denk geldikçe yapmak. sıkılınca değiştirmek. karışıp gitmek öylece. sırayla memur gibi yapmak sıkıcı geliyor bana.
0
tukenmez adam
(31.01.18)
bence de denk geldikçe yapmak iyidir. kolej görevleri de neredeyse ana hikaye gibi zaten. biraz ondan, biraz bundan yapın. hepsini eşit götürün.
0
dedimmidemedimmi
(31.01.18)
karışık gidiyorum, hangisi bana yakınsa ona yöneliyorum, ömrüm yollarda geçiyor. oradan oraya ışınlanmıyorum pek.
0
SPQR
(31.01.18)
denk geldikçe diyosunuz ama denk gelmek tamamen bizim elimizde değil mi istediğim görevdeki yerlere giderim yani bi görev için gittiğim yerin yakınında görev varsa onları yapıyorum bi ama orda yerel halkla konuşunca bi sürü görev daha çıkıyor. konuşup konuşmamak elimizde sonuçta.

bi de şunu sorucaktım şu an legion'a katılsam windhelm gibi stormcloak yerlerine gidince sorun yaşar mıyım?
0
🌸semaforo de medianoche
(31.01.18)
Arada bazı yan görevleri yapıp hikayeye dönüyorum. Bazıları yardımcı oluyor, bazıları hikaye ilerleyişinde sorun oluyor(bug değil). Aslınds en mantıklısı temel yan görevleri ana görevden önce bitirmek. Şu silahı bul, bu mağarayı temizle, o tüccara yardım etleri sonra da yaparsın. Karışık iyidir ama
0
nawar
(31.01.18)
ömrün yollarda geçmesi +1. bize bağlı ama tek bir questline a kilitlenmeden gidince denk gelenleri yapıyorsunuz işte.
0
tukenmez adam
(01.02.18)
(2)

Proje İş Takibi Programı

ofkeyle kalkanin yerine oturan yazar
5 civarı projeyi kontrol ettiğim oluyor. Her ne kadar ajanda tutsam da süreçler birbirine karışabiliyor. Takvime tam hakim olabileceğim, süreci izlememe yardımcı olacak bir program arıyorum.Hangi malzeme geldi, ne iş yapıldı, takvim neydi, biz neredeyiz, planlanmış gelecek işler, bütçe ne kadardı, n
5 civarı projeyi kontrol ettiğim oluyor. Her ne kadar ajanda tutsam da süreçler birbirine karışabiliyor.

Takvime tam hakim olabileceğim, süreci izlememe yardımcı olacak bir program arıyorum.

Hangi malzeme geldi, ne iş yapıldı, takvim neydi, biz neredeyiz, planlanmış gelecek işler, bütçe ne kadardı, ne kadar ödendi gibi bilgileri takip edebileceğim bir program var mı?
0
ofkeyle kalkanin yerine oturan yazar
(31.01.18)
bunun için erp ve sap modülleri var.
0
hosein
(31.01.18)
yaygın olarak kullanılan ms project. ayrıca office 365 içinde planner diye bir şey var belki işinize yarayabilir.
0
delidir yakalayin
(31.01.18)
(1)

işlemci hakkında

dali dili havali korna
elden çıkaracağım bir kasa var, faturasında işlemci için amd a10-5800k 3.8 ghz soket fm2 quad core yazıyor, alıcı da işlemci 1 mi 3 mü falan diye soruyor. o da ben de teknik kısımlardan anlamıyoruz, ne olmuş oluyor bunun işlemcisi?
elden çıkaracağım bir kasa var, faturasında işlemci için amd a10-5800k 3.8 ghz soket fm2 quad core yazıyor, alıcı da işlemci 1 mi 3 mü falan diye soruyor. o da ben de teknik kısımlardan anlamıyoruz, ne olmuş oluyor bunun işlemcisi?
0
dali dili havali korna
(31.01.18)
Ben alıcı vatandaşın 1 mi 3 mü diye neyi sorduğunu anlayamadım. Çekirdek sayısını soruyor olamaz sanırım. i5, i7'lerdeki gibi jenerasyon var zannedip, kaçıncı jenerasyon. onu soruyor olabilir.

İşlemci AMD'nin A10-5800K işte, gayet açık yazmışsınız zaten. İnternete A10-5800K specs yazsa bütün detaylarını öğrenebilir zaten.

i.hizliresim.com
0
battal gemalmaz
(31.01.18)
(4)

Kırılan oyun konsolu

leo1905
Şu an piyasada hangi oyun konsolları kırılabiliyor, daha doğrusu en iyi seçenek sizce ne?Xbox 360Play Station 2Play Station 3
Şu an piyasada hangi oyun konsolları kırılabiliyor, daha doğrusu en iyi seçenek sizce ne?

Xbox 360
Play Station 2
Play Station 3
0
leo1905
(31.01.18)
ps4 kırıldı eski bir firmware geçen hafta
0
angelofdeath
(31.01.18)
ps3
0
yazar yazmaz yazan yazar
(31.01.18)
xbox 360'a artık oyun çıkmıyor pek. fifa ve just dance falan devam ediyor. eğer uzun zamandır oyun oynamadıysanız grafikler de çok rahatsız etmezse xbox 360 alıp oyunlarını oynamaya kalksanız 2-3 senede bitiremezsiniz.
0
ozdek
(31.01.18)
xbox 360 iyi bir tercih. çok da ucuza bulunabiliyor ancak kırılamayan serileri var 2014 3. ay sonrası sanırım.

bide 3k hatası vermeyen kasa almanız lazım elinizde kalır yoksa
0
han20
(31.01.18)
(2)

Ethernet den alınan interneti wi fi yapabilir miyim

sonhakan
Soru açık aslında. Notebook a ethernet kablosu ile bağlanıyorum. BurdanCepten faydalanabilmek için wi fi ye donusturebilir miyim. Cepten tersi oluyor da hotspot la notebook tan cebe de olur mu?Tesekkurler
Soru açık aslında. Notebook a ethernet kablosu ile bağlanıyorum. Burdan
Cepten faydalanabilmek için wi fi ye donusturebilir miyim. Cepten tersi oluyor da hotspot la notebook tan cebe de olur mu?
Tesekkurler
0
sonhakan
(31.01.18)
windows 10 ile tek tıkla halledilebiliyor. windows 7 ile de oluyor.
0
washe
(31.01.18)
bu yardımcı olabilir.
www.howtogeek.com
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(31.01.18)
(4)

kulakici kulaklik sorusu ve tavsiyesi?

alttaraf
selam muzikseverler,birkac zaman sonra uzuuunn bir otobus/tren yolculuguna cikmayi planliyorum, yolculuktaki tek yoldasim muzik olacak..Telefonumda 1000 sarkilik bir arsivim var ve bu arsivi kullanicam, telefonumda vasat 500/600 liralik yerli bir telefon..simdi..normalde telefonun kendi orjinal kula
selam muzikseverler,
birkac zaman sonra uzuuunn bir otobus/tren yolculuguna cikmayi planliyorum, yolculuktaki tek yoldasim muzik olacak..
Telefonumda 1000 sarkilik bir arsivim var ve bu arsivi kullanicam, telefonumda vasat 500/600 liralik yerli bir telefon..
simdi..
normalde telefonun kendi orjinal kulakligini kullaniyorum normalde,
peki bu uzun yolculuk icin iyi/kalite bir kulaklik alirsam faydasi olur mu/deger mi?
yoksa muzigi (bu)telefondan dinledigim surece cok farketmez mi?
farkederse ne onerirsiniz?
bu arada netten alisveris yapmiyorum, tekno marketlerde falan bulabilecegim bir urun olursa super olur,
tesekkurler..
0
alttaraf
(31.01.18)
Tren yolculugunda kitap okumak da cok iyidir, sirf muzikle kisitlamayin.
0
kuehles blondes
(31.01.18)
tesekkurler ama bu ara kitap okumak icin engellerim var, sadece muzik... sadece muzik
0
🌸alttaraf
(31.01.18)
telefondan kaliteli ses çıkmasını belirleyen onlarca faktör var. eğer dosyalar flac ise bir ölçüde ortalama bir ses kalitesi almak mümkün. ama profesyonel anlamda çok iyi ses kalitesi almak istiyorsanız harici kulaklık amfisi seçeneğine yönelmeniz lazım. ki ben buna da pek lüzum görmüyorum.

normalde ben kz-zst veya moxpad x serisi öneriyorum. gerçek anlamda tam bir f/p ürünü bunlar. xiamo ile filan kıyaslanamayacak kadar verimli. ama bunlar ülkemizde satılmıyor. bunun için yine bir f/p ürünü olan sony mdr-ex15 serisini öneriyorum. yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. kablosunu koparmadığınız sürece frekans kaybı vesaire söz konusu değil. 2 yıldan sonra kulaklık kısmındaki plastik tabaka oynuyor. onu da kablo yardımıyla ittirerek çözebiliyorsunuz. 40-50 lira gibi bir fiyatı var. daha kaliteli ses almak içinse mdrex serisine bakabilirsiniz. mdrex110 mdrex450 gibi. ama 150-200 liraya sennheiser cx300 daha iyi bir seçim olur.
0
mind mischief
(31.01.18)
cok iyi bisey istiyorsan tek kulaklik yetmez. kulaklik amfisi de alman lazim. yani muhtesem kulakligin olabilir ama kaynagin(telefon, mp3 player vs..) gucu de onemli
0
mayeskuel
(31.01.18)
(5)

iPhone'a flac dosyası atma

thin capitalization
Flac veya ISO gibi formatlardaki müzik dosyalarını iphone'a atamıyor muyuz? Dönüştürmeden tabi.
Flac veya ISO gibi formatlardaki müzik dosyalarını iphone'a atamıyor muyuz? Dönüştürmeden tabi.
0
thin capitalization
(31.01.18)
hayır. apple loseless diye formata dönüştürüp atılıyor, flac ya da iso atılmıyor.
0
bir ileti paylastim
(31.01.18)
Vlc player calistirir sanki? ama muzik appinin icinde sanmiyorum
0
hikmetkaraman
(31.01.18)
Ios cihaza flac çalma özelliği olan bir müzikçalar indirip itunes üzerinden direkt o yazılımın filesharing kısmından flac'leri sallayarak dinleyebilirsiniz. iPhone kendi müzikçaları ya da başka bir uygulama ile etkileşime giremez ama bu şekilde yalnızca o uygulama ile dinleyebilirsiniz.

Legal olarak da max isimli uygulama ile flac'leri apple lossless'e çevirip itunes kitaplığıne ekleyip oradan sync edebilirsiniz.
0
hedep
(31.01.18)
xld ile apple lossless yapıyorsun olay bitiyor. uzantısı m4a oluyor o zaman.
0
alperz
(31.01.18)
@hedep Teşekkür ederim harika yöntem, ISO'ları oynatamıyorum gerçi ama flac.lar sorunsuz çalıyor
0
🌸thin capitalization
(01.02.18)
(1)

Metal Slug 6'yı emulatorde oynayan var mı?

ya ben lan neyse
hangi emulatoru ve hangi rom u kullanıyorsunuz dostlar? pc için.
hangi emulatoru ve hangi rom u kullanıyorsunuz dostlar? pc için.
0
ya ben lan neyse
(30.01.18)
Yıllar yıllar evvel NeoRage (X)'in tüm rom paketiyle olan bir sürümünü indirmiştim. Zaten neogeo çok da kastıran bir sistem olmadığı için it gibi çalışmıştı.
0
hedep
(31.01.18)
(2)

Netflix baglanti problemi

matilda
Netflix'e wifi ile baglanamiyorum. Wifiyi kapatinca sorun yok ama wifiyi acinca internet baglantisi yok falan diyor. Wifide hic bir sorun yok. Netflix'te oluyor sadece. Agi unutturup tekrar baglandim. Modemi kapatip actim. Netflix'i silip tekrar yukledim ama olmuyor..
Netflix'e wifi ile baglanamiyorum. Wifiyi kapatinca sorun yok ama wifiyi acinca internet baglantisi yok falan diyor. Wifide hic bir sorun yok. Netflix'te oluyor sadece. Agi unutturup tekrar baglandim. Modemi kapatip actim. Netflix'i silip tekrar yukledim ama olmuyor..
0
matilda
(30.01.18)
Dns değişikliği falan yaptınız mı wifide?
0
rectoa
(30.01.18)
netflix'in vpn'e karsi korumasi var, dns'i google dns yapip
vpn'i kapatin.
0
cedex
(30.01.18)
(1)

Coax çıkıştan aux girişe ses aktarımı

arandur
LCD 6 yıllık televizyonumda 'spdif coax. out' yazan bir çıkış var. Buradan aux bağlantı girişi olan bluetooth hoparlöre kablolu bağlantı yapmak istiyorum. Bana lazım olan kablo veya dönüştürücü hangisidir?
LCD 6 yıllık televizyonumda 'spdif coax. out' yazan bir çıkış var. Buradan aux bağlantı girişi olan bluetooth hoparlöre kablolu bağlantı yapmak istiyorum. Bana lazım olan kablo veya dönüştürücü hangisidir?
0
arandur
(30.01.18)
Şu işini görecektir diye düşünüyorum ama sen de bir tahlil et :)

tr.aliexpress.com
0
testis agrisi
(31.01.18)
(9)

some code

umutlarivarolankisi
merhaba duyurucu arkadaşlar! :)bana şu kodun nasıl çalıştığını anlatabilecek var mı?neden count adlı değişken bir iki üç şeklinde artmıyor da 12 24 36 şeklinde artıyor?şimdiden teşekkür ettim! iteration = 0count = 0while iteration < 5: for letter in "hello, world": count += 1 print("Ite
merhaba duyurucu arkadaşlar! :)
bana şu kodun nasıl çalıştığını anlatabilecek var mı?
neden count adlı değişken bir iki üç şeklinde artmıyor da 12 24 36 şeklinde artıyor?
şimdiden teşekkür ettim!

iteration = 0
count = 0
while iteration < 5:
for letter in "hello, world":
count += 1
print("Iteration " + str(iteration) + "; count is: " + str(count))
iteration += 1

p.s. Uzun bir süreden sonra şöyle güzel bir soruyla gelmek ne akdar güzel hissettiriyor ya! :)
0
umutlarivarolankisi
(30.01.18)
hangi dil oldugunu bilmesem de scripting gibi geldi. for letter in hello world kisminda "hello, world" stringi icerisindeki her bir karakter icin 1 artiriyo olabilir. print de bu satirdan sonra oldugu icin 12 12 artiyomus gibi gozukur. bi parantez marantez bisi koyup da count+=1 ve printi icine alirsan birer birer artmasi lazim durum buysa.
0
bartman
(30.01.18)
12'şer artıyor gözükür çünkü for düngüsü sadece count+=1 i kapsıyacak şekilde indentation(girintileme) yapmışsındır. count değişkeni stringdeki her bir karakter için birer birer artıyor (toplamda 12) ve for döngüsünden çıkılıyor, while döngüsüne print() satırından devam ediliyor ve her bir while iterasyonunda 12 artmış değer bastırılıyor. bartman'ın dediği gibi parantezleri, yani pythondaki karşılığı indentation'ı düzeltmen lazım.
0
leben
(30.01.18)
Haydi türkçeye çevirelim

döngü_sayısı = 0 # iteration = 0
sayı = 0 # count = 0
döngü_sayısı küçük iken 5'den: # while iteration < 5:
>>>"hello, world" içindeki her bir karakter için: # for letter in "hello, world":
>>>>>>sayiyi esitle sayi arti 1 ile # count += 1
>>>ekrana_yaz(döngü_sayısı; sayı) # print("Iteration " + str(iteration) + "; count is: " + str(count))
>>>döngü_sayısı'sini eşitle döngü_sayısı artı bir ile # iteration += 1
0
selam
(30.01.18)
kod bu şekilde arkadaşlar:

iteration = 0
count = 0
while iteration < 5:
>>>>for letter in "hello, world":
>>>>>>>>count += 1
>>>>print("Iteration " + str(iteration) + "; count is: " + str(count))
>>>>iteration += 1

benim anlamadığım yer şu: yürüttüğüm mantığa göre for döngüsünde her bir karakter için count bir arttırılacak. yani h için count 0+1 den 1 oluyor. e için 1+1 2 oluyor gibi. Sonuçta 12 olacakken 60 oluyor. Sonra print'i yazacak ekrana. sonra da itaration bir arttırılıp while döngüsüne tekrar girilecek. lakin durum böyle değil.
0
🌸umutlarivarolankisi
(31.01.18)
verdiğin kodun çıktısı (run ediniz) (git:repl.it )
5 kere iterasyon yapılıyor; her bir iterasyonda count = 0 olarak başlatılan değişkenin değeri 12 artırılıyor ve artırma işlemi bittiğinde print ediliyor, dolayısıyla count değişkeninin son değeri 60 oluyor.
neyi anlamadığını tam anlayamadım sanırsam, açıklarsan yardımcı olmak isterim.
0
leben
(31.01.18)
@leben hocam zaten çıktıya bakarak söylediğiniz şeyi çoktan gördüm ben. ama sıkıntı şu: neden çıktı şöyle olmuyor? yani neden count bir bir değil de 12 12 artıyor?
Iteration 0; count is: 1
Iteration 1; count is: 2
Iteration 2; count is: 3
Iteration 3; count is: 4
Iteration 4; count is: 5
0
🌸umutlarivarolankisi
(31.01.18)
Iterasyonun icinde for dongusu 12 kez calisiyor. Print'i bir ustundeki count'la ayni hizaya getirirsen sunu alirsin.
Iteration 0; count is: 1
Iteration 0; count is: 2
Iteration 0; count is: 3
.
.
.
Iteration 0; count is: 12
Iteration 1; count is: 13
Iteration 1; count is: 14
.
.
.
0
gormemisin oglu
(31.01.18)
dostum 5 iterasyon yaptırıyorsun,

for letter in "hello, world":
count += 1

ne yapar? count'u 1'er 1'er artırır, 12 kere.

Tavsiye ettiğimiz üzere print ifadesini for döngüsünün içine alırsan 1'er 1'er arttığını göreceksin.kod (git: repl.it )

Senin kodunda count ifadesi 1'er 1'er 12 kere artırıldıktan sonra print edildiği için 12'şer 12'şer artıyor gözükür.
0
leben
(31.01.18)
hepinize çok teşekkür ederim! @gormemisin oglu na daha çok teşekkür ederim! sonunda olayı anladım. burada önemli olan şey indentation'mış. farklı farklı indentation yaparak farklı çıktılar aldım ve bu sayede olayı kavradım.
0
🌸umutlarivarolankisi
(31.01.18)
(1)

folder lock

legalize marijuana
https://store.newsoftwares.net/?add=fl şuradaki 39.95'lik paketi alsam hem bilgisayarda hem istediğim kadar usb'de kullanabiliyor muyum? Yoksa usb'nin paketi ayrı mı!?
store.newsoftwares.net şuradaki 39.95'lik paketi alsam hem bilgisayarda hem istediğim kadar usb'de kullanabiliyor muyum? Yoksa usb'nin paketi ayrı mı!?
0
legalize marijuana
(30.01.18)
Ozelliklerinde usb lock yaziyor. (Password-protect USB/External Drive)

Amma velakin usb locker diye de ayrica bi programi daha var. Ve ayrica usb block diye de bi program daha var. Tam bir kafa karisikligi.
0
brkylmz
(30.01.18)
(5)

Laptop Tavsiye

senolll
Merhaba,Donanımı güçlü bir laptop düşünüyorum. Tasarım programları, render falan kullanıyorum, son çıkan oyunları da oynamak isterim tabii.Aşağıdaki modelleri düşündüm, yalnız en üst 2 model sitenin kendi toplaması. Nasıl olur sizce, bilindik bir marka yerine böyle bir şey alınır mı?Model 1: Toplama
Merhaba,

Donanımı güçlü bir laptop düşünüyorum. Tasarım programları, render falan kullanıyorum, son çıkan oyunları da oynamak isterim tabii.

Aşağıdaki modelleri düşündüm, yalnız en üst 2 model sitenin kendi toplaması. Nasıl olur sizce, bilindik bir marka yerine böyle bir şey alınır mı?


Model 1: Toplama
Webhallen Config L17-0402 / 15.6" / FHD / 120Hz / i7-7700HQ / 16GB / 256GB SSD / GTX1060 6GB / Win 10
new.webhallen.com
Fiyat: 7.670 TL

Model 2: Toplama
Webhallen Config L17-0401 / 15.6" / FHD / IPS / i7-7700HQ / 8GB / 256GB SSD / GTX1060 6GB / Win 10
new.webhallen.com
Fiyat: 6700 TL
Bunun 8 gb rami var ancak indirimde, bir 8 gb daha ram taksam yukarıdakiyle aynı gibi ama fark ekran. IPS ve TN fark olarak çok büyük mü?

Model 3: MSI
MSI GE63VR 7RE-050NE / 15.6" / FHD / 120hz / i7-7700HQ / 16GB / 1TB+ 256GB SSD M.2 / GTX 1060 6GB /
new.webhallen.com
fiyat: 8860 TL

Model 4: Asus
Asus VivoBook Pro 15 N580VD-FY162T / 15.6" / FHD / i7-7700HQ / 16GB / 512GB SSD M.2 / GTX 1050 4GB /
new.webhallen.com
Fiyat: 6700 TL

Model 5: HP
HP Spectre x360 15-bl102no / 15.6" / 4K / IPS / i7-8550U / 16GB / 512GB M.2 SSD / MX150 / Win 10
new.webhallen.com
Fiyat: 9580 TL

Fiyat/performans iyi bir şey olsun istiyorum, şu anki sony vaiomu 7 senedir falan kullanıyorum, birkaç parça değiştirmiş olsam da.
Bir de msi tip olarak çok iyi değil ve biraz kalın, yani tipi de biraz iyi olsun diyorum. HP'nin işlemcisi farklı, ekran kartı da kötü gibi ama tasarım ve fonksiyon güzel.
Toplama olanların da 3 yıl garantisi varmış

Ne diyorsunuz?

edit: Model 6 Lenovo
Core i7-7700HQ 16GB 512GB SSD 15.6" NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4gb / Intel HD Graphics 630
www.dustinhome.se
Fiyat: 7450
Nvidia ve Intel o nasıl oluyor tam bilemedim ben?
0
senolll
(30.01.18)
iyi sogutma gerekli
tasarımı guzel diye ısınan makina almak istemezsin


edit ile ilgili
hem nvidia ekran kartı var hem de onboard ekran kartı var
0
kingcyrax
(30.01.18)
@king, tabii iyi soğutsun da onun için hangi özelliğe bakmak lazım? "soğutması iyi" gibi bir yazı dışında bakılabilecek teknik bir değer var mı? Fan gücü vs. neyse artık
Msi dışındakilerin hepsi sadece ssd, hdd olmadığından ısınma da az olur diye düşünmüştüm.

Dahili ve harici ekran kartları ayrı olarak biliyordum da aynı anda olunca nasıl işliyorlar?
0
🌸senolll
(30.01.18)
normal windows çalışırken dahili ekran kartı çalışır. oyun, render vs. sırasında da harici ekran kartı çalışır.
0
sutlu nescafe
(30.01.18)
msi larda fan olayı güzel
sadece ssd de olsa oyun render vs. ısınma oluyor
0
kingcyrax
(30.01.18)
@proletarier, bana mobilite de gerek taşırım epey yanımda. o yüzden 17.3 çok büyük gibi.
0
🌸senolll
(30.01.18)
(2)

Fazla mesai kaydi tutma

cancan
Merhabalar,Koca sirkette fazla mesai tutmak icin bir sistem yok. Kendim excelde tutuyorum. Karisiyor cok calisan oldugu icin. Bunun kolay bir yolu yok mu?Istedigim sey su, bir sekilde calisan fazla mesai tarihni ve saatini girsin, benim onayima dussun, onaylanan saatler excelde o calisanin hanesine
Merhabalar,

Koca sirkette fazla mesai tutmak icin bir sistem yok. Kendim excelde tutuyorum. Karisiyor cok calisan oldugu icin. Bunun kolay bir yolu yok mu?
Istedigim sey su, bir sekilde calisan fazla mesai tarihni ve saatini girsin, benim onayima dussun, onaylanan saatler excelde o calisanin hanesine yazilsin. Bende bu excelin takibini yapayim. Bunu yapabilecegim hizli,kolay bir yontem yok mu?

Simdiden tesekkurler yardimlariniz icin! :)
0
cancan
(30.01.18)
erp vs. hiçbişey kullanmıyor musun yaw? bilgisayar log'ları bile yeterli olur aslında. bu bilgiler csv formatında size gelir.
0
hosein
(30.01.18)
Planday kullanıyoruz biz almanya ofisin talebiyle.
0
Phoebe
(30.01.18)
(1)

İphone 4 ekran cami 4s'e

deveyi diken adamin ta kendisi
Nasil takilir?Orijinal 4 var tane. Ekran cami catlak 4s'e sokup takilabilir mi? Nasil yapilir?
Nasil takilir?

Orijinal 4 var tane. Ekran cami catlak 4s'e sokup takilabilir mi? Nasil yapilir?
0
deveyi diken adamin ta kendisi
(30.01.18)
Takılmaz. Girişleri farklı ikisinin de.
0
ismira007
(30.01.18)
(2)

uzaktan kumanda

obez kirpi george
eskiden çocukken oynadığımız uzaktan kumandalı arabalarımız vardı, ya ileri giderdi, geriye giderken de sağa(ya da sola) yay çizerek geri giderdi ve arabanın burnu istediğimiz yöne dönünce gene ileriye basardık. aşırı dandik şeylerdi, şimdiki rc zamazingolara benzemezdi bunlar.neyse, aliexpresste fa
eskiden çocukken oynadığımız uzaktan kumandalı arabalarımız vardı, ya ileri giderdi, geriye giderken de sağa(ya da sola) yay çizerek geri giderdi ve arabanın burnu istediğimiz yöne dönünce gene ileriye basardık. aşırı dandik şeylerdi, şimdiki rc zamazingolara benzemezdi bunlar.

neyse, aliexpresste falan bu aşırı dandik transmitter-receiver yani uzaktan kumanda ve arabadaki alıcıları bulma şansımız var mı. ben biraz arayayım dedim de hayvan gibi kontrolleri olan kumandalar çıktı, aban bu en dandiğinden lazım.
0
obez kirpi george
(30.01.18)
www.amazon.com

modül olarak bu
0
angelofdeath
(30.01.18)
Bahsettiğin oyuncağın kumandasından mı arıyorsun? Yoksa benzer basitlikte 1 ya da 2 kanal kumanda sistemi mi arıyorsun?

1 kanal :
www.aliexpress.com

2 kanal :
www.aliexpress.com

Nasıl bir projede kullanmak istiyorsun? Merak ettim, ben de hevesliyimdir böyle şeylere :)
0
John Bloor
(30.01.18)
(7)

yüzmeye yeni başlayan birine

superb
ne tavsiye edersiniz?
ne tavsiye edersiniz?
0
superb
(30.01.18)
dengeli beslenmesini, sigara içiyorsa bırakmasını, teknik öğreniyorsa eğer, düzgün net haraketler yapmasını.
0
Photographer
(30.01.18)
photographer+1
ayrıca bırakmasın hevesle başlayıp 1 ay sonra amaan zor geliyor demesin.
0
basond
(30.01.18)
basond +1
Geçen yaz başladım 6 ders paramı ödeyip 4 dersten sonra devam etmedim.
Şimdi çok pişmanım.
Bu yaz muhtemelen her şeye sıfırdan başlayacağım.
Bu kez tam olarak kapana kadar bırakmak istemiyorum çünkü şu an öğrendiklerim de uçtu gitti.
0
mutekebbir
(30.01.18)
çok sabretmesini, pes etmemesini. bacak çırpmaktan, baloncuk çıkarmaktan sıkılmamasını.
0
yazar yazmaz yazan yazar
(30.01.18)
sigara iciyorsa biraksin, havuzdan sonra saclarini guzel kurutsun, hocasini iyi dinlesin, onun soyledigi gibi yapmaya calissin hareketlerini, sabirli olsun, iyi beslensin, yuzmeden 1 saat fln once bir muz yesin mesela, ac acina yuzmesin, haftada 1-2 gun de farkli bir spor eklesin programina, suyun ustunde kaymaya odaklansin, kayma isi onemli, bacaklarini cirpmayi unutmasin.

**ac olmasin derken spordan en az 2 saat once yemek isini cozmus olmasini kastediyorum. en son oglen yemek yediyse, yuzmesi aksam 8'deyse bayagi ac olmus olacak, bu da performansini dusurur. bir saat once bir muz iyi olur oyle bir durumda. ama yuzerken mide sindirimle ugrasiyor olmamali tabii ki.
0
jimicik
(30.01.18)
cok acilmasin.
0
ateistanbul
(30.01.18)
sebat etmesini.
0
neumann
(30.01.18)
(6)

8 gb ramli laptop

senolll
Merhaba,Taksit kampanyası var bi laptop bakayım dedim içime sinen bir şey bulamadım. İyi donanımı olması lazım ancak oyun bilgisayarları çok kaba 17 inç de çok büyük. Neyse oyun bilgisayarı olmayan şu model güzel gibi ama ne saçma ki 8 gb ram koymuşlar, üstelik yerleşik ve artırma imkanı yok! https:
Merhaba,

Taksit kampanyası var bi laptop bakayım dedim içime sinen bir şey bulamadım.
İyi donanımı olması lazım ancak oyun bilgisayarları çok kaba 17 inç de çok büyük.
Neyse oyun bilgisayarı olmayan şu model güzel gibi ama ne saçma ki 8 gb ram koymuşlar, üstelik yerleşik ve artırma imkanı yok!

www.mediamarkt.se

Özellikler sayfanın biraz aşağısında, isveççe ama değerlerden anlarsınız zaten.
Kısaca
Intel® Core™ i7-7700HQ Processor 2.8 GHz (6M Cache, up to 3.8 GHz)
Ram 8 GB
NVIDIA GTX 1050Ti(4GB GDDR5
256 SSD

Ya az ramli olsa yükseltirim diyordum da yükseltemiyor olmak can sıkıcı.
Benim 7 senelik laptopımda da 8 gb ram var ve artık hep dolu oluyor. Tasarım programları, render falan kullanıyorum.

Ne diyorsunuz alınmaz dimi bu? :/ diğer özellikleri baya iyi gibi de neden sabit 8 gb ram koyarlar ki ya of.

Teşekkürler
0
senolll
(30.01.18)
taştan olsun ram'i yüksek olsun. düşük ram'li bilgisayar üreteni de allah kahretsin. neler çektiğimi bir ben bilirim.
0
brakgn
(30.01.18)
Yani?
0
🌸senolll
(30.01.18)
@brakgn katılıyorum
0
🌸senolll
(30.01.18)
alınmaz. belli ki ihtiyacını karşılamıyor.
0
lemmiwinks
(30.01.18)
macbook pro ? 16 gb ram var. tasarim-render icin de performansi iyi.
0
brkylmz
(30.01.18)
@brkylmz, tavsiye için teşekkürler ama macbook sevmiyorum
0
🌸senolll
(30.01.18)
(3)

ipad seçimi

karabiber ve ejderha
ipad pro almayı düşünüyorum ama tablet konusunda baya cahilim. sorularım şu şekilde:1- 9.7", 10.5" ve 12.9" arasında çözünürlük farkı dışında başka bir durum var mı?2- eğer ipad pro alırsam apple pencil da yanında gelecek mi?3- usb bağlama olayı olmadığını biliyorum ama sanırım ara kablosu falan bul
ipad pro almayı düşünüyorum ama tablet konusunda baya cahilim. sorularım şu şekilde:

1- 9.7", 10.5" ve 12.9" arasında çözünürlük farkı dışında başka bir durum var mı?
2- eğer ipad pro alırsam apple pencil da yanında gelecek mi?
3- usb bağlama olayı olmadığını biliyorum ama sanırım ara kablosu falan bulunabiliyormuş. böyle bir şey var mı gerçekten ve nasıl bulabilirim?

onun dışında her türlü tavsiyenizi paylaşabilirsiniz, şimdiden teşekkürler.
0
karabiber ve ejderha
(30.01.18)
Ekran buyuklukleri sadece ama 9,7 olan pro degil
-www.apple.com

Gelmiyor

-www.lifewire.com

Burada birseyler yazmis ama usb den birseyler yuklemek veya usbye birseyler atmak apple in sizi uzaklastirmak istedigi olaylardan birisi.yukle icloud dan al istedigin bilgiyi,ekstra bir cihaza neden ihtiyac duyacaksin seklinde dusunuyor.
0
duptıs
(30.01.18)
apple pencil kullanmayacaksanız ipad pro almanızın pek bir anlamı yok gibi. yanında gelmiyor. 450 tl gibi bir fiyatla satılıyor. ayrıca kılıfsız kullanmaya kıyamayacaksınız. 150 tl civarı da kılıfa yazın. ama dediğim gibi apple pencil kullanmayacaksanız boş heves. illa alıcam diyorsanız 12.9 alın bu arada
0
fatihdr
(30.01.18)
pencil kullanmayacaksan pro alma +1
ben tablet olayında alinabilececk en ufak modelin alınmasından yanayım.
ipad'den şaşma, en ufak ve en güçlü modelini al. anladığım kadarıyla bütçe var zaten.
0
teritori
(30.01.18)
(2)

Kit lensin video çekerken odaklanması çok kötü

hadi ya la
Ufak bir harekette, tripod ile kendimi çekerken bile (sabit oturuyorum ve konuşuyorum)odak bozuluyor ve aşırı sesli biçimde yeniden odaklanmaya başlıyor.Canon 100D, 15 - 55mm STM olmayan kit lens.Tek çare yeni lens almak mı? Öyleyse genelde youtube için çekim yapanlar hangi lensi kullanıyor?
Ufak bir harekette, tripod ile kendimi çekerken bile (sabit oturuyorum ve konuşuyorum)odak bozuluyor ve aşırı sesli biçimde yeniden odaklanmaya başlıyor.

Canon 100D, 15 - 55mm STM olmayan kit lens.

Tek çare yeni lens almak mı? Öyleyse genelde youtube için çekim yapanlar hangi lensi kullanıyor?
0
hadi ya la
(29.01.18)
f değerini kaç ayarlıyorsun?

f değerini arttırırsan net alan derinliği yani focus başlangıç noktası ile fokus bitiş noktası arası genişler. ikinci olarak f değerini de arttırdın, yine yeterli gelmedi, bu sefer lens ile objenin(obje sensin) arasındaki mesafeyi arttırman gerekir, böylece bu net aralık yine artar. dslr makianlardaki en büyük video problemi bu net alan olayı işte, bir adım attığında, yarım adım attığında netliği kaybediyorsun, büyük video kameralarda böyle olmuyor, tv de kullanabilinen maksimum f değeri 5.5 - 6 f olması lazım(formülle hesaplıyolar, bu değer aşılınca görüntüde kayıplar oluyormuş), yani bunun üstüne çıkamıyolar profesyonel kameralarda ama buna karşın netlik kaybı yaşamıyolar.

ayrıca otomatik focus ile pek video çekilmez(tripodda kendini çektiğini söylediğin için diyorum.)

yani sürekli servolu fokus yapma olayı kabul edilemez. otomatik netlemeye alır deklanşöre yarım basar netler bırakırsın, daha fokusla işin olmaz.

bilmem hangi lensi kullandıklarını, geniş açı kullanıyolarıdır muhtemelen

www.youtube.com

video çekerken bazı ince detaylar var, sonra yazarım belki,fps, enstantane, makina ayarı, ışık setup'ı, after effects vsvs
0
Photographer
(29.01.18)
manuel olarak odaklayıp otomatiği kapatıp öyle çekeceksin.
0
argent dawn
(30.01.18)
(2)

yurtdışında yaşayanların telefon kaydettirme sorunu

nickfury
BU yaz Türkiye'ye geldiğimde ilk kez imei kaydettirmem gerektiğiyle ilgili uyarı mesajı geldi. Yanımda başka bir cihazım daha vardı ancak ona gelmedi bu uyarı mesajı ve önceki ziyaretlerimde de gelmemişti. Artık nasıl bir sistemle tespit ediliyor orasını bilemiyorum. Neyse. Türkiye'de bir hafta kald
BU yaz Türkiye'ye geldiğimde ilk kez imei kaydettirmem gerektiğiyle ilgili uyarı mesajı geldi. Yanımda başka bir cihazım daha vardı ancak ona gelmedi bu uyarı mesajı ve önceki ziyaretlerimde de gelmemişti. Artık nasıl bir sistemle tespit ediliyor orasını bilemiyorum. Neyse. Türkiye'de bir hafta kaldım ve geri döndüm. Peki bu süreçte 6 ay işliyor mu? yani ben atıyorum 6 ay sonra Türkiye'ye gittiğimde bu cihazımı kullanamayacak mıyım? E bu durumda ben her yıl başka cihaz mı almak zorundayım ülkeye girişte kaydettirmek istemiyorsam? Bilgisi olan var mı?
0
nickfury
(29.01.18)
tr sim kartı takılmadığı sürece sorun olmuyor.
0
c1b2k3
(29.01.18)
turkcell vodafone veya avea lı bir hattınız varsa ve bunu imei kaydı olmayan bir telefonla türkiye sınırları içerisinde önceden sadece 1 ay kullanabiliyordunuz. şimdi 6 aya uzatıldı bu süre ve maalesef bu mesajı ilk aldığınız andan itibaren 6 aylık süre işliyor. 1 ay kaldım geri döndüm seneye geldiğimde 1 ay daha kullanırım 4 ayım kalır durumu söz konusu değil.
ufak bir not bu altı ay bitmiş bile olsa bu telefonu türkiye operaötlerinin sim kartı takılı olarak yurtdışında kullanmaya devam edebilirsiniz.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(30.01.18)
(3)

TV tercihine yardım

aşksız prens
http://www.hepsiburada.com/samsung-ue55mu7000-55-140-ekran-4k-uydu-alicili-smart-wi-fi-led-tv-p-HBV000005EL0R?magaza=Tek%C3%87ar%C5%9F%C4%B1&utm_source=pc&utm_medium=akakce&utm_campaign=c&utm_content=c&utm_term=k&wt_pc=akakce.c.k.pc&source=mobil&v=1.23vehttps://www.dijitall.com/lg-55uj651v-55-139-ek
www.hepsiburada.com

ve

www.dijitall.com

arasında kaldım. ya da 3500 civarı 4k tavsiye edebileceğiniz bişey varsa memnun olurum.
0
aşksız prens
(29.01.18)
epey.com da özellikleri ve fiyatları cok guzel karsılastırabilirsin.
0
binder dandet
(29.01.18)
Samsung mu8000 var gayet güzel tavsiye ederim.
Mağazada incele öyle al resimler yanıltıyor. Çok kalın ve çerçeveli olabiliyor gerçekte.
0
intihar etsem de kendime gelsem
(29.01.18)
Hooop 2 hafta araştırıp bugün tv almış birisi olarak.

İki model arasında farkları söylüyorum. Samsung'ta akıllı kumanda var, lg de yok. lg webos, samsung tizen. Samsung ses olarak bir tık daha önde.


vatan'dan hafta sonu kampanyayla 43mu7000 aldım. Çok memnunum şimdilik özellikle siyah performansı benim çok hoşuma gitti.


Bence mu serisine denk lg televizyonu uj701 serisidir.
0
a darkness coming
(29.01.18)
(3)

Android programlamadan anlayanlar

dilci02
Şöyle bir programın yapılması mümkün müdür? Bir metnin üzerindeyken uzun bastığımız kelimeyi, kendi belirlediğimiz birden fazla siteden tarayıp, sonuç sayfalarının yine kendi belirlediğimiz kısımlarındaki verileri alt alta sıralayan bir program. (bir kelimeyi birden fazla sözlük sitesinde taramak iç
Şöyle bir programın yapılması mümkün müdür?

Bir metnin üzerindeyken uzun bastığımız kelimeyi, kendi belirlediğimiz birden fazla siteden tarayıp, sonuç sayfalarının yine kendi belirlediğimiz kısımlarındaki verileri alt alta sıralayan bir program. (bir kelimeyi birden fazla sözlük sitesinde taramak için kullanacağım)

Not: trollemek için gelenler lütfen yazmasın.
0
dilci02
(29.01.18)
evet
0
hikmetkaraman
(29.01.18)
mümkün
0
gezegen olan pluton
(29.01.18)
context menü mevzuna entegre ettikten sonra çektiğin datayla her şeyi yaptırabilirsin.

medium.com
0
yuto
(29.01.18)
(1)

nheqminer.exe

tuzruhu
Selam arkadaşlar bilgisayarımda nheqminer.exe isimli (araştırdığım kadarıyla bitcoin kazan bir virüs çeşidiymiş) işlemciyi ve grafik kartını acayip zorluyor esed nod 32 antivirüs kullanıyorum ama birşekilde girmiş nasıl kurtulabilirim bilgisi olan varsa çok sevinirim
Selam arkadaşlar bilgisayarımda nheqminer.exe isimli (araştırdığım kadarıyla bitcoin kazan bir virüs çeşidiymiş) işlemciyi ve grafik kartını acayip zorluyor esed nod 32 antivirüs kullanıyorum ama birşekilde girmiş nasıl kurtulabilirim bilgisi olan varsa çok sevinirim
0
tuzruhu
(29.01.18)
zemana antimalware kurun, ücretsiz deneme sürümü ile temizleyin.
0
kobretti
(29.01.18)
(5)

Bluetooth kulaküstü kulaklık

tchuck
çok derin bir müzik zevkim yoktur, standart bir insanım.bluetooth istememin sebebi kablolarla aramın pek iyi olmaması. ancak birkaç tane kablolu model önerisi de alabilirim.bu şartlarda bana en uygun fiyatlı hangi kulaklığı önerirsiniz?yani 200 liralık bir model de vardır, ama 1 ay 2 ay içinde çöpe
çok derin bir müzik zevkim yoktur, standart bir insanım.

bluetooth istememin sebebi kablolarla aramın pek iyi olmaması. ancak birkaç tane kablolu model önerisi de alabilirim.

bu şartlarda bana en uygun fiyatlı hangi kulaklığı önerirsiniz?
yani 200 liralık bir model de vardır, ama 1 ay 2 ay içinde çöpe dönecekse 400 liralık modeli tercih edebilirim. (fiyatlar tamamen atmasyon, konuyla ilgili bir bütçe belirlemedim)

sadece fiyat olarak, standart bir dinleyiciyi memnun edecek baş ağrıtmayacak en düzgün fiyatlı ürüne ihtiyacım var kısaca.
0
tchuck
(29.01.18)
JBL T450 BT
0
lana del rey
(29.01.18)
ben jbl t450bt den çok memnunun.

www.google.com.tr

bir audiophile yi memnun etmez belki ama standart kullanıcı için çok başarılı bence.
0
yalanci mesih
(29.01.18)
zamanında şundan almıştım;

www.amazon.com

şu an satılmıyor sanırım. bi arkadaş istemeden kırdı. memnundum. ses vs yeterliydi rahatsız etmiyordu kulağımı. tek şikayetim çok çok az bi gecikme vardı oyun oynarken sıkıntı olabiliyordu.

www.amazon.com

sonra bunu aldım. hala kullanıyorum. gram rahatsız etmiyor. evde kullanıyorum. müzik için pek iyi değil, kalanlar için tatmin ediyor beni.

www.amazon.com

şu an ofiste bunu kullanıyorum. ilk linktekine göre ses kalitesi biraz kötü ve kulağımı rahatsız ediyor.

şu aralar paraya kıyıp şundan almak istiyorum;

urun.n11.com

d&r da 4.20 modelini denedim, çok rahat ve müzik kalitesi süper

eyyorlamam bu kadar
0
washe
(29.01.18)
Jbl 450 bt kullanıyorum. Memnunum, 220 liraya almıştım. 4 ay oldu alalı bir sıkıntısı yok. Şarjı da iyi gidiyor.
0
ravenclaw
(29.01.18)
jbl c45bt var malzeme çok kaliteli çabuk eskimez, şarj süresi çok kısa bataryası da çok iyi gidiyor. seste pürüz kopma falan olmadı hiç. ben de araştırıp bunu almıştım. katlanıyor olması da iyi çantada yer tutmuyor.
0
nocturness
(29.01.18)
(1)

Milletvekillerinin iletişim giderlerinin kontrolsüzlüğü gerçek mi ?

mete kudur
Beni biliyorsunuz(buna da çok şaşırıyorum) konu bana dokunmasa, umurumda olmaz bu tür haksızlıklar`:açık sözlüyüm`.Cep telefonlarından oynanan, strateji-savaş oyunlarından birisini iddialı bir biçimde yeğenler-kuzenler ve onların arkadaşları arasında oynuyoruz. Ama bugüne kadar anlamadığım birşey ol
Beni biliyorsunuz(buna da çok şaşırıyorum) konu bana dokunmasa, umurumda olmaz bu tür haksızlıklar*.

Cep telefonlarından oynanan, strateji-savaş oyunlarından birisini iddialı bir biçimde yeğenler-kuzenler ve onların arkadaşları arasında oynuyoruz. Ama bugüne kadar anlamadığım birşey oluyordu, biz sürekli gerilerde kalıyorduk.

Bugün kuzenimin uyarısı üzerine duruma ayıktım; bizim rakip takımdaki arkadaşlardan babası milletvekili olanlar var ve bunlar turkcell ödeme sistemiyle diledikleri kadar token ve parıltı alıyorlarmış. biz de uğraşıp bekleyip duralım zaman geçecekte kaleyi 40. levele atlatacağız diye.

milletin vergileriyle-senin benim- ödenen ve iletişim hakkının millete hiçbirşekilde dönmediği bir sistemden bahsediyorum, yani mesela zamanında bi' vekil 2 milyonluk mektup göndermişti zamanında da kadın istifa etmişti. Onda dahi seçmenlere gönderilen bir mesajın bedeliydi o. Bunda ise, seçmenle ya da vekilin sosyal faydasıyla zerre alakası yok, tam aksine halihazırda bir seçmen ve milletin üyesi olan benim zararıma bir durum söz konusu.


Şaka maka bu konuyu aynen bu şekilde bimer'e de yazmayı düşünüyorum(tabi kendi karakterimden bahsetmeyeceğim orada) Çünkü gerçekten iddialı bir oyun oynuyoruz ve ben içinde bulunduğum ekibin geride kalmasına tahammül edemiyorum.

Acaba kuzenim kandırılıyor olabilir mi ? yani böyle bir ödeme sistemi var mı, bu şekilde oyun içi token alabilirler mi ?
0
mete kudur
(28.01.18)
Milletvekili çalışmaodalarında kullanılan sabit hatlar ile biri Kurumca sözleşme yapılan, diğeri ise milletvekilininbildireceği farklı GSM operatörüne ait kendi adlarına kayıtlı hattın fatura adresi, TBMM MilletvekiliHizmetleri Başkanlığı olarak düzenlenmek ön koşuluyla elektronik haberleşme iletişim hizmetalımlarına ilişkin fatura tutarları; kontör veya lira transferi, bağış ücreti, cihaz bedeli, sim kart bedeli,yine tesis özel iletişim vergisi, cayma bedeli, mobil ödemeleri hariç olmak üzere Kurum bütçesindenödenir. Ayrıca milletvekillerinin, kurumca sözleşme yapılan kargo hariç yurt içi posta ve birleşik postagiderlerine ait bedeller ile Kurumsal Toplu SMS bedelleri Kurumun anlaşma yaptığı firmalar tarafındanTBMM Milletvekili Hizmetleri Başkanlığı adına fatura edilerek Kurum bütçesinden ödenir.

Kurum bütçesinden ödemesi yapılan milletvekillerine ait haberleşme giderlerinin yıllık toplamtutarı, o yılın aralık ayı milletvekili ödenek ve yolluk net tutarı toplamının iki katını geçemez. Geçmesihalinde aşan miktar milletvekilinin ödenek ve yolluklarından kesilir. Ancak milletvekilliği süresinin yıliçinde on iki aydan az olması halinde, en son almış oldukları milletvekili ödenek ve yolluk net tutarıtoplamının iki katı kıst olarak hesaplanır, geçmesi halinde aşan miktar milletvekilinin ödenek veyolluklarından kesilir. Milletvekilliği sona erenlerden tahsil edilecek tutar, Milletvekili HizmetleriBaşkanlığı tarafından Strateji Geliştirme Başkanlığına bildirilir.

birisi kendi hattıdır da diğerini oğluna verecek olması mantıklı gelmiyor. genel olarak zengin oluyorlar zaten vekiller.
0
blue eyes white dragon
(28.01.18)
(2)

W10 Home ve Professional Edition

dahinnotha
Merhaba,Evimde kullandığım laptop (16gb ram, 2.6gh, i7 6.nesil, ssd, hdd), işyerindekinden(12 gb ram, i7 5i.nesil, 2.5 gh, ssd) daha yüksek özelliklere sahip olsa da iş yerindeki daha stabil ve daha performanslı. ev bilgisayarını daha kötü kullanıp güvenli olmayan ve lisaslı olmayan uygulamalarla ku
Merhaba,

Evimde kullandığım laptop (16gb ram, 2.6gh, i7 6.nesil, ssd, hdd), işyerindekinden(12 gb ram, i7 5i.nesil, 2.5 gh, ssd) daha yüksek özelliklere sahip olsa da iş yerindeki daha stabil ve daha performanslı.

ev bilgisayarını daha kötü kullanıp güvenli olmayan ve lisaslı olmayan uygulamalarla kullanmış olma ihtimalimi gözardı edelim (çünkü gerekli temizlikleri yaptım), iş yerindeki bilgisayarın pro edition olması performans farkını etkiler mi?

eğer öyleyse, home'u pro'ya çevirebilirim miyim? mesela iş bilgisayarımın lisansını ev bilgisayarıma girerek kullanablir miyim? ya da başka bir yolu var mıdır? parasını versem maliyeti ne olur? crack'li w10 pro yüklesem nasıl olur?
0
dahinnotha
(28.01.18)
90 liraya OEM Key al tamamdır.

urun.n11.com
0
lana del rey
(28.01.18)
hayır ettirmez. versiyon farklarında bir takım işlevler açılıyor performansla ilgili bir şey değil. evdeki pc'de de windows'un ssd'de kurulu olduğunu düşünüyorum.

unpark işlemini bir araştır bence. faydası olabilir.

www.onurago.tk
0
fucking machine in my head
(28.01.18)
(2)

Kaputun Altından Gelen Hışırtı Sesi

reseoz
Aracımdan bir iki gündür sürtünme, hışırtı sesi geliyor. Daha önceden V kayışına su gelme hadisesi yaşamıştım ki sorunun bundan kaynaklandığını sanmıyorum. Trigeri yeni değiştirttim. Bir resim paylaşacağım, alakalı mı bilmiyorum ama sesin kırmızı renk içine aldığım parçadan geldiğine eminim. Yani ka
Aracımdan bir iki gündür sürtünme, hışırtı sesi geliyor. Daha önceden V kayışına su gelme hadisesi yaşamıştım ki sorunun bundan kaynaklandığını sanmıyorum. Trigeri yeni değiştirttim. Bir resim paylaşacağım, alakalı mı bilmiyorum ama sesin kırmızı renk içine aldığım parçadan geldiğine eminim. Yani kayış taraflarından ses gelmiyor, o parçadan geliyor. Birkaç kişiye daha dinlettim, aynı şekilde o parçadan veya onun olduğu taraflardan geldiği konusunda hem fikirler ama tabii kimse o parçanın ne işe yaradığını veya o taraflardan gelen sesin hangi anlama gelebileceğini bilmiyor. O parça ses yapar mı yoksa bizim kulaklar mı yanılıyor? Eğer o parçaysa çok sıkıntılı bir durum mu var demektir? Ustama götüreceğim ama bir ön bilgi almak ve cebimi ona göre ayarlamak istiyorum. Teşekkürler

(resmi internetten buldum. benimkinin resmini çekmeyi unuttum)
0
reseoz
(28.01.18)
Sesin kesildigi bir nokta var mi? Arac calisir calismaz ses baslayip kontak kapanana kadar devam ediyor mu? Isindiginda kayboluyor mu, ya da tunsekten gecerken kesiliyor mu?
0
kompisko
(28.01.18)
sesin kesildiği nokta yok. ilk çalıştığında ses gelmiyor ya da duyabileceğim seviyede olmuyor, bilmiyorum. bir süre çalıştıktan sonra başlıyor. tümsekten geçerken kesilip kesilmediğini fark etmedim. kapılar kapalıyken ses içeri gelmiyor.
0
🌸reseoz
(28.01.18)
(3)

Fotoğraf arşivi

doruks
Merhabalar,Fotoğraf arşivimi organize edebileceğim en uygun yazılım veya web hizmeti önerebilirmisiniz(ücretli olabilir).Arşiv oldukça büyük.Lokasyon, tarih bilgilerine göre filtreleme/sorgulama yapabileceğim bir ortam istiyorum.Ayrıca header bilgilerini okuyarak fotoğrafları çekildiği makine bilgis
Merhabalar,
Fotoğraf arşivimi organize edebileceğim en uygun yazılım veya web hizmeti önerebilirmisiniz(ücretli olabilir).
Arşiv oldukça büyük.
Lokasyon, tarih bilgilerine göre filtreleme/sorgulama yapabileceğim bir ortam istiyorum.
Ayrıca header bilgilerini okuyarak fotoğrafları çekildiği makine bilgisine(iphone, fotoğraf makinesi,.. gibi) göre de filtreleyebilmeliyim.
0
doruks
(28.01.18)
bridge
0
dokunmakalbime
(28.01.18)
ben lightroom kullanıyorum arşiv için. denilenlerin hepsini yapıyor.
0
cagdas donem kuramcisi
(28.01.18)
Videolar için de kullanabilirmiyim lightroom yazılımını?
0
🌸doruks
(28.01.18)
(1)

Başka Cihazın Bluetooth'u İnternetimi Etkiliyor

Uçan Çivi
Başlıkta belirttiğim gibi. Başka bir cihaz bilgisayarımın yanında bluetooth açtığı zaman internet hızım speedtest üzerinde 0.45 mb civarına düşüyor yani video açmayı bırakın google bile açılmıyor. Bu durumdan oldukça şikayetçiyim ne yapmam gerekiyor? Bilgisayarım Acer Aspire E5-571G
Başlıkta belirttiğim gibi. Başka bir cihaz bilgisayarımın yanında bluetooth açtığı zaman internet hızım speedtest üzerinde 0.45 mb civarına düşüyor yani video açmayı bırakın google bile açılmıyor. Bu durumdan oldukça şikayetçiyim ne yapmam gerekiyor?
Bilgisayarım Acer Aspire E5-571G
0
Uçan Çivi
(28.01.18)
Dediğiniz gibi yaptım şimdilik sorun yok gibi gözüküyor teşekkür ederim :)
0
🌸Uçan Çivi
(28.01.18)
(2)

Uydunet modem tavsiye

titiraprap
ucuz olsun diye ikinci el alayım diyorum.hangi model iyidir? (docsis 3.0 olacak)
ucuz olsun diye ikinci el alayım diyorum.
hangi model iyidir? (docsis 3.0 olacak)
0
titiraprap
(28.01.18)
ankara'daysan bende eski bir model var, cbwz83 falan öyle bir şeydi, verebilirim. infinity 401 öncesi.

bunun dışında ne modem alırsan al muhtemelen ortalama bir router gerekecek, tüm modemler rezalet.
0
passion rules the game
(28.01.18)
sağol ama istanbuldayım
0
🌸titiraprap
(28.01.18)
(7)

1,5x hızında youtube video download

foxtrot
1,5x veyahut muhtelif hızlarda youtube video download mümkün müdür?(videoyu indirdikten sonra 1,5x yapmak ile ilgilenmiyorum.)
1,5x veyahut muhtelif hızlarda youtube video download mümkün müdür?

(videoyu indirdikten sonra 1,5x yapmak ile ilgilenmiyorum.)
0
foxtrot
(28.01.18)
bi düşünelim bakalım.

şimdi elimizde bir adet video var, bunu bir player çeşitli hızlarda oynatabiliyor, yoksa yani fps'si falan değişmiyor.

öte yandan, download ediyoruz ama yine normal olarak standart fps'de geliyor, çeşitli vlc gibi playerlar ile hızlı oynatma mevcut.

yani yok öyle bişey ne yazık ki.

ama ne yapacağını merak etmedim de değil.
0
Photographer
(28.01.18)
@Photographer hocam, videoyu her seferinde müdahale etmek zorunda kalmadan offline olarak 1,5x hızında izlemek/dinlemek istiyorum.
0
🌸foxtrot
(28.01.18)
şimdi benim bu işi after effects de yapmam 5-15 dakka sürer videonunun kalitesine ve süresine göre, yani ben bunu yapacak bir online editor, downloader olduğunu sanmıyorum. hani benim yapacağım iki tık 30 saniye sürsün, programın render alması da geri kalan süreyi alıcaktır, yani ciddi bir işlemci, ram ve ekran kartı performansı gerektiren bi işlem.

sen de yapmak istersen eğer, after effects içinde hızını ayarladıktan sonra tekrar render alman lazım, zaten sorun render alınıp, fps'nin falan tekrar düzenlenecek, sesin de o hıza göre optimize edilecek olması.
0
Photographer
(28.01.18)
@Photographer hocam, after effectsi indirdim ve kurdum. üzerinde çalışmak istediğim dosyam zaten ses dosyasıydı, görüntü yok ve mp3 olarak indirmiştim. neyse program aracılığı ile istediğim hıza getirdim. son aşamada hangi menüden, komuttan nasıl render yapıyorum?

@ekşiyen hocam ona da bakayım teşekkürler.
0
🌸foxtrot
(28.01.18)
www.youtube.com

buradan bak

saçma olmuş, ses olarak indirip ses ile ilgili bi programda indirseydin daha mantıklı olurdu.
0
Photographer
(28.01.18)
evet az önce farkettim acı gerçeği. render yapmaya başladım ve dosyaya baktım, video olarak kaydediyormuş.

şimdi sil baştan, ses programı lazım.
0
🌸foxtrot
(28.01.18)
ses dosyası ise audacity ile yapabilirsin. after efectte ise render ayarlarından mp3 ü seçerek ses dosyası olarak render alabilirsin.
(ses layerına sağ tık-time strech-amaca uygun değeri girerek istediğin hızı ayarlayabilirsin.) en son aşamada render ayarlarından bir ses dosyası seç ve bitti.
0
bekri
(28.01.18)
(11)

Hangi Powerbank?

Cherea
http://www.hepsiburada.com/xiaomi-10000-mah-versiyon-2-tasinabilir-sarj-cihazi-gumus-ince-ve-hafif-kasa-p-HBV000002BV8E?magaza=Hepsiburada&rm=t&vg=88d79c10-a6f4-43ef-66e9-51584e4e6005&utm_campaign=user-history&utm_medium=newsletter&wt_em=newsletter.pazarlama.kategori-genel.user-history&tracking=&utm
www.hepsiburada.com
xiaomi 10000 mah

www.hepsiburada.com
anker 10000 mah

bu ikisi arasında kaldım. başka tavsiye olursa duymak isterim.
0
Cherea
(28.01.18)
anker

birazdan herkes xiaomi yazacak, çoğu anker'i duymadı ya da kullanmadı bile. anker kullandım ve anker diyorum.
0
washe
(28.01.18)
xiaomi
0
nodrama
(28.01.18)
Asus zenpower kullanıyorum, memnunum.
0
bir nick var benden iceri
(28.01.18)
Anker varken şaomi alınmaz. En azindan garantili istersen amazon yorumlarını oku.
0
karacigerim vur kadehlere
(28.01.18)
hb xiamomi ye 59,99 dedi bana
sizde kac cıkıyor?
0
herhaltibiliyoring
(28.01.18)
@herhaltibiliyoring bende de 59,99.
0
🌸Cherea
(28.01.18)
Bu ikisi arasında anker. Bunlar dışında ravpower.
0
orient blue
(28.01.18)
Xiaomi, Samsung ve LG pil kullanıyor. Anker ise gördüğüm kadarıyla Panasonic.

Bu markaların pilleri arasında pek bir fark olduğunu düşünmüyorum. Dolayısı ile ikisi de aynı şey. Anker'in pahalı olmasının sebebi, kendini Apple'a yakın konumlandırması.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(28.01.18)
Peki powerbank'i neye göre seçmek lazım? Günde 3 kere falan şarj edenini arıyorum ben mesela, onu neye göre anlayacağım? Hangi markalar tavsiye ediliyor?
0
Nocturne
(28.01.18)
Fiyatı belirleyen tek şey pilin markası değil, kullanılan elektronikler de çok önemli. Çıkış gücü, stabilitesi... Surekli dalgalanan bir akım pilin anasını beller. Ucuz cihazlar genellikle böyle oluyor. Pahalı olanların pahalı olmasının bir sebebi var. Ravpower'in hızlı şarj destekleyen usb-c modellerinde macbook şarj edebilirsiniz ornegin.
0
orient blue
(28.01.18)
Elektronik dediğin dandik bir devre. Bu iki marka arasında pahalı olanın pahalı olması için hiçbir sebep yok.

Macbook şarj edebilmek kalite kıstası değil. Ona göre akım verirsen her şeyi şarj edebilirsin.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(29.01.18)
(2)

Google calendar da bilinmeyen etkinlik

napoli
MerhabaGoogle takvimde bu hafta ve bir kaç ay sonra için kabul edilmiş 3 etkinlik gördüm. Bu etkinlikler için bana davet gelmediği gibi, daveti kabul etmiş görünüyorum çünkü e-postaya hatırlatma gelince farkettim. Bunun dışında 2 tane de hic bilmedigim, hic gitmedigim ve gitmeyecegım uçak bileti rez
Merhaba
Google takvimde bu hafta ve bir kaç ay sonra için kabul edilmiş 3 etkinlik gördüm. Bu etkinlikler için bana davet gelmediği gibi, daveti kabul etmiş görünüyorum çünkü e-postaya hatırlatma gelince farkettim. Bunun dışında 2 tane de hic bilmedigim, hic gitmedigim ve gitmeyecegım uçak bileti rezervasyonu var içinde PNR noları, ucuş destinasyonu ve hava yolu bilgisi var. Google a geri bildirimde bulundum ama çok meraktayım nasıl olmuş bu?
0
napoli
(28.01.18)
Bu tür mailler gelince otomatik calender a aktarıyor Gmail.
0
renegade
(28.01.18)
Herhangi bir mail'de olmasi yeterli oluyor bazen. Cc'deki bi mailden cekmis olabilir bilgileri.
0
brkylmz
(28.01.18)
(3)

doğan ve şahin arasında ne fark var?

iddaaci
hem araba hem kuş olarak çok benziyorlar.
hem araba hem kuş olarak çok benziyorlar.
0
iddaaci
(27.01.18)
Şahin’de donanım 0
Doğanda full ;)
Doğanda otomatik cam, çelik jant, arkada koltuk başlıkları tavan ve iç lambalar o kadar işte
0
insomnia
(28.01.18)
Hidrolik direksiyon farkı da vardı sanırım.
0
catch the arrow
(28.01.18)
Doğan'ın bazı sürümlerinde mpi motor var. Şahin'de karbüratörlü besleme var.
0
bos gezenin bos ustasi
(28.01.18)
(2)

E-kitap Okurlar -- Format

cinsiikinoktaustustesapik
Hellolar herkese. E kitap okuyucu ile PDF formatında rastgele (research paper tarzında) dokümanlar (sunumlar .pptx?) okumak mümkün mü kolayca? Yoksa kendi formatında/layout unda olmayınca sorun mu oluyor?
Hellolar herkese. E kitap okuyucu ile PDF formatında rastgele (research paper tarzında) dokümanlar (sunumlar .pptx?) okumak mümkün mü kolayca? Yoksa kendi formatında/layout unda olmayınca sorun mu oluyor?
0
cinsiikinoktaustustesapik
(27.01.18)
Benimki sadece epub formatında başarılı.
0
oguz altun
(27.01.18)
Benimki de sadece mobi'de başarılı. PDF'te metin flat olduğu için sıkıntılı oluyor. Calibre'yle epub ya da mobi yapmayı deneyebilirsiniz ama yine çok iyi sonuç vermeme olasılığı yüksek.
0
kobuzchu kiz
(28.01.18)
(8)

SSD

mvpdirk
merhaba, SSD almayı düşünüyorum. mediamarkt gibi elektronik marketlerden alırsam montaj, kurulum vs. herşeyi komple hazırlıyorlar mı yoksa kendimiz mi yapmamız gerekiyor?
merhaba, SSD almayı düşünüyorum. mediamarkt gibi elektronik marketlerden alırsam montaj, kurulum vs. herşeyi komple hazırlıyorlar mı yoksa kendimiz mi yapmamız gerekiyor?
0
mvpdirk
(27.01.18)
Kendin yapıyorsun ücret karşılığı yaparlar belki.
0
gozu acik sevisen yahudi
(27.01.18)
yazıcıoğlu'nda falan yaparlar mı?
0
🌸mvpdirk
(27.01.18)
çok kolay bir işlemdir aslında, netten bakarak kendin de yapabilirsin.
0
binder dandet
(27.01.18)
türkiye'ye kısıtlı bir zaman için gelicem tüm günümü alır diye çekiniyorum biraz da. umarım halledebilirim. cevaplar için çok teşekkürler.
0
🌸mvpdirk
(27.01.18)
elinde gerekli tornavida seti varsa 30 dakikanın altında kendin yapabilirsin, öyle tüm gün sürecek bir şey değil, laptop'un marka modelini harddisk değiştirme diye youtube'da arat bulursun bir video illaki.
0
selam
(27.01.18)
laptopa mı takıcan? cdrom sürücüsünün yerine mi takıcan? cdrom sürücüsünün yerine takacaksan kızak da alman gerekiyor. vb vb.
0
herhaltibiliyoring
(27.01.18)
evet laptop. harddiskin yerine takıcam.
0
🌸mvpdirk
(27.01.18)
Abi bu kadar korkmayın iki vida sökeceksin. Notebook modeliyle youtubeda ara görürsün sökmeyi takmayı zaten. Yazık günah böyle şeyler için para vermeyin ya.
0
Giovanni Pipitto
(28.01.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.