Giriş
(4)

youtube ve google hesaplarini kurtarma

anne ben geldim ben godot hayirsizin
efendim yaklasik 10 senedir youtube kanalim vaR. genelde muzik listeleri yapmistim o kadar sene. 15 20 playlist vardi. son zamanlarda eglence amacli videolar da yuklemistim hesaba. dun youtube hesabim dondurulmus (suspended permenantly); once anlaadim. biraz arastirinca ogrendim ki hesap copyright n
efendim yaklasik 10 senedir youtube kanalim vaR. genelde muzik listeleri yapmistim o kadar sene. 15 20 playlist vardi. son zamanlarda eglence amacli videolar da yuklemistim hesaba. dun youtube hesabim dondurulmus (suspended permenantly);

once anlaadim. biraz arastirinca ogrendim ki hesap copyright nedeniyle boyle olmus. dun google'in sayfasindan basvuru yaptim. bekleyin karar verecegiz dediler. bu aksam telefonu ele aldim, google hesabim da dodndurulmus. yeniden acmam gerekti.bir suru ivir zivir, neyse hallettim. ama youtube hala kapali. sirf o playlistlerime yaniyorum. kac senelik emek, zaman harcandi.

bu aksam tekrar kararlarina itiraz ettim su cevabi verdiler

"We have looked into your request and found that you have recently sent an appeal. Please wait for the result of your current appeal. If it has already been decided, please refer to that outcome. Note: You cannot appeal a second time."

bekle diyorlar tamam ama ne uyari verdiler ne de hangi videoda fonda calan sarki yuzunden kapatildi bilmiyorum. sordum cevap vermediler.

kaldi ki youtube'da olmayan birseyi de eklemis degilim (arada hesaplar kapatiliyor, bazi videolar kayboluyor onun icin kendi hesabimdan ekledigim oldu). simdi tekrar yazdim, hangi video soyleyin size onlarca link atayim, hesabimin kapatilmasinin ne kadar sacma oldugunu diye birseyler yazdim.

haksiz yere iki gundur hesaplarim oynuyor surekli. bir cozum bulamadim.


boyle bir durum daha once basina gelmis ya da etrafta tanidiginin basina gelip de nasil halledilir bilen var ise yardimci olabilir mi?
0
anne ben geldim ben godot hayirsizin
(27.01.18)
Senin olmayan içeriği yükleyemezsin. Bu kesin ve net. Yanlış anlamadıysam kendin de yüklemişsin müzik videoları.
Başka videolar olması da bir anlam ifade etmiyor onlar da er geç silinir.

Ufak ihmal olsa uyarı gelir ama anladığım kadarıyla bir sürü video yüklemişsin senin olmayan içerikle, kapanır tabii hesap...
0
senolll
(27.01.18)
@senoll

anladigim kadariyla anlamamisin.

1- yukledigim videolarda fonda calan muzikler yuzunden bir iki kez uyari aldim! vieolar silindi sorun kalmadi. simdi hesabimin kapatilmasina ilgin hangi video sorun cikardi bilmiyorum cunku uyari dahi gelmedi son zamanlarda.

2- uzun zamandir video yuklememistim ki bu da uyari almami hakli gosteriyor.

3- kendisinin olmayan icerigi bunyesinde bulndran kac hesap var biliyor musun?

4- senli benli konusamazsan(!) daha iyi olur
0
🌸anne ben geldim ben godot hayirsizin
(27.01.18)
Öyle sonsuza kadar telif hakkı ihtarı alarak kanalı kullanmaya devam edemezsin, YouTube ısrarla ihlâl yapana neden müsamaha göstersin?

support.google.com

Muhtemelen üçüncü ihtarını aldın ve kanalın kapandı.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(27.01.18)
hocam uyari gelmedi diyorum. altini cizemiyorum oyle bir ozellik yok. adamlar su videoda fonda calan su sarki telif hakkini ihlal ediyor dese anlayacagim. kaldi ki youtube'da olmayan bir video yuklemedim. soyle varsayalim; (atiyorum) kufur eden barzo karakterinin bir videosu yuklendi. bu video zaten binlerce kullanicinin hesabinda olan ama silinmeyen bir icerik. benim yuklediklerim de ya kendi cekimim ama arka fonda calan muzik telif hakkina zit oluyor (ki bunu tahmin etmem imkansiz), yani binlerce kisinin yukledigi bir video yuzunden hesabim nedense donduruldu.

yani oturdugunuz yerden, telif hakkini savunmak kolay ama bu iste gariplik var. yukarida dedigim gibi, verilen karari anlamak imkansiz.

adamlar hangi video yuzunden hesap donduruldu soyleyemiyorlar. bu 1

2, ben son iki aydir surekli kendilerine höh diyen kullanicilardan spam ve viruslu yorumlar aliyordum. 1'de dedigim gibi bana hic bir uyari gelmedi su video kural ihlali diye. ama bu adamlar benim hesabimi spamliyor idi botlarla. bunlarin linklerini blokladim. aklimda var olan bunlar facebook'ta oldug gibi botlarla hesabi sikayet etti kapattirdi ( sikayetin iceri onemli degil, toplumun genel kismina gore verilen kararlar. evet bir topluluk sizi ihbar ediyorsa kurulus "bu hesapta bir sorun var ki, sikayet ediyorlar. basim agrimasin kapat gitsin" gibi bir tutum sahibi olabilir. bu durumda ikinci $ik da neden uyari gelmedi sorusuna anlam kazandiriyor.


biraz daha dusunup yazarsaniz daha iyi. youtube kurallarini biliyorum. gidip sarki ekleyecek degilim youtube'a !

bir de ozellikle belirttim ama okuma yazma orani baya dustu sanirim. bu deneyim yasayan ya da tanik olanlara hitap ettim. kafasindan bu boyledir , su soyledir diye yazanlarin yorumu gereksiz, cunku papagan gibi ayni seyleri tekrar ediyorsunuz. onun iicin yolunuza devam edin. bu durumla karsilasan varsa onlara yol verin !
0
🌸anne ben geldim ben godot hayirsizin
(27.01.18)
(6)

Playstation 1

boyleseyolmaz
Bi arkadaşımla çok fena gaza geldik; playstation 1de oynadığımız japonca winning eleven oynamak için, playstation 1 arıyoruz. Elinde olan varsa bi kaç günlüğüne hevesimiz geçene kadar ödünç verebilirse çok memnun oluruz. Ankara içi olursa çok daha iyi olur. bir işsiz kalmış bir de tez yazan arkadaşa
Bi arkadaşımla çok fena gaza geldik; playstation 1de oynadığımız japonca winning eleven oynamak için, playstation 1 arıyoruz. Elinde olan varsa bi kaç günlüğüne hevesimiz geçene kadar ödünç verebilirse çok memnun oluruz.

Ankara içi olursa çok daha iyi olur.

bir işsiz kalmış bir de tez yazan arkadaşa yapıverin bi güzellik.
0
boyleseyolmaz
(26.01.18)
ps1 bulamazsanız emulator olaylarına girin.
0
sutlu nescafe
(26.01.18)
Ben ankaradayım ama kolları bozuk. Yeni kasa ps1, bir kol bozuk sanırım, diğerinin çoğu tuşu çalışmıyor. Kiralayın da biz de yolumuzu bulalım ya :D
0
Adramelekhh
(26.01.18)
Adramelekhh ya üç beş sorun olmaz da ben kol bakayım o zaman:)
winning eleven var mı ?
0
🌸boyleseyolmaz
(26.01.18)
Yok vallahi, abuk subuk oyunlar vardı onlar da korsandı zaten. CD'ye ps1 oyunu çekmek kolay yaparsınız.
0
Adramelekhh
(26.01.18)
abi fiziksel bulabiliyorsanız eyvallah ama olmazsa 2 tane usb girişli joystick'iniz olsun, ps1 için çok tutarlı bir emulator var ePSXe diye, yıllardır arada oynuyorum. takar bilgisayara oynarsınız. gerçek playstation'dan daha iyi bence çünkü gerçeğinde cd arada takılıp donuyordu, pc'de loading süresi de çok kısa hem.

internette bütün oyunların isosu var, bende winning eleven var mesela 3,4, 2002 worldcup, roberto carlos'u forvete çekme filan her şey var.
0
gman
(27.01.18)
O zaman bu formül üzerine odaklanacağız mecburen :/
0
🌸boyleseyolmaz
(31.01.18)
(4)

tel aviv - kudüs güvenlik

superb
3 günlüğüne gidelim diyoruzgüvenli midir sizce?tecrübelerinizi paylaşabilirseniz sevinirimayrıca israil vizesi nsaıl alınıyor?bir de evli olmadan konaklamda sorun var mı?teşekkürler
3 günlüğüne gidelim diyoruz
güvenli midir sizce?
tecrübelerinizi paylaşabilirseniz sevinirim

ayrıca israil vizesi nsaıl alınıyor?
bir de evli olmadan konaklamda sorun var mı?

teşekkürler
0
superb
(26.01.18)
Yani Türkiye'de yaşıyorsun, İsrail gibi bir ülkeye güvenli mi diye sormak komik, tabii ki güvenli.
Evli olmadan konaklamanda da sorun olması için bir sebep yok.
Havalimanına giriş çıkışlar yavaşmış ama, 2-3 saat sürüyormuş.
Vizeyi de normal başvurup alıyorsun: embassies.gov.il
0
i was made for you
(26.01.18)
gerekli belgeleriniz varsa ve tamsa vize almakta sorun cikmaz.
eger daha öncesinde, iran, irak,lubnan gibi ülkelere girişiniz varsa sorun cikarabilirler.
evli olmadan konaklamada, eger cok tuhaf bir yerde kalmiyorsaniz, sorun cikmaz.
vaktiniz varsa, hayfa'ya da ugramanizi öneririm.
0
for the record
(26.01.18)
Türkiye'den daha güvenli olduğu kesin. Vize de epey basit diyorlardı.
0
roket adam
(26.01.18)
gittik sorunsuzdu
evli olmadan konaklamada problem çıktı
0
🌸superb
(24.04.18)
(4)

Bu klibi nasıl yapmışlar?

excespeace
https://youtu.be/z-1kjs8wzws?t=1m20s
0
excespeace
(26.01.18)
www.youtube.com

şunun daha düşük bütçelisi olabilir mi?
0
elorelia
(26.01.18)
oda bir konteyner. ve dönüyor. kamera da muhtemelen bir süspansiyon üzerinde, yönü sabit.
0
zlatan1937
(26.01.18)
www.youtube.com
www.youtube.com

burada basit bir örneği var.
0
zlatan1937
(26.01.18)
evet ya oda dönüyor! Thanks!
0
🌸excespeace
(26.01.18)
(4)

ipad mini vs ipad 9,7 ''

nickfury
Kullanım yeri genelde yatakta ya da koltukta, çok sık olmasa da trende olmak üzere "netflix-youtube-duolingo-sosyal medya" gibi mecralarda kullanmak üzere; çizim ya da profesyonel işler vs yapılmayacak, hali hazırda iki telefonum var, sadece bu bahsettiğim alanlarda kullanabilmek için; görece büyük
Kullanım yeri genelde yatakta ya da koltukta, çok sık olmasa da trende olmak üzere "netflix-youtube-duolingo-sosyal medya" gibi mecralarda kullanmak üzere; çizim ya da profesyonel işler vs yapılmayacak, hali hazırda iki telefonum var, sadece bu bahsettiğim alanlarda kullanabilmek için; görece büyük ekranlı bir tablet arayışındaydım. İpad'de karar kıldım ancak mini vs normal 9,7'' inchlik arasında kararsız kaldım. Kullananlar vardır aramızda. Artıları eksileri nelerdir? Teknik özelliklerden ziyade kullanıma yönelik deneyimlerden bahsediyorum. Mini çok daha kullanışlıdır, normal aldım farkı yok büyük ekran daha iyi vb şeklinde önerileriniz nelerdir bir fikir vermesi için soruyorum? Mini daha pahalı ancak şu an itibariyle fiyat en önemli kıstas değil.
0
nickfury
(26.01.18)
büyüğünü alırdım. bana göre mini sahiden mini. netflix youtube diyorsun bir de.
0
sutlu nescafe
(26.01.18)
İpad air almani tavsiye ederim. Mini telefondan hallice.
0
boran79
(26.01.18)
normali bana taşınabilir kullanım için dev gibi geliyor, ki ufak tefek biri değilim. ya sürekli elde tutuyorum ya da ufak bir standa koyuyorum, mini gayet iyi oldu benim için. laptop ekranı aramıyorsanız size de yeter herhalde. yalnız kılıf falan bulmak zor oluyor mini 4 alırsanız, apple'ın sattıkları hep uçuk fiyatlarda, piyasada satılanların çoğu da mini 4 uyumlu değil, orasını burasını çekiştirmiş gibi duruyor veya bir fonksiyonu eksik oluyor. uçuk olmayan fiyatlarda iyi bir kılıf bulamadım ipad mini 4 için.
0
gkhncnzdgn
(26.01.18)
9,7 inçlik kullanıyorum, klavyeli bir kılıf aldım, bilgisayarı filan kenara bıraktım, her işimi tablette yapıyorum. Bir şeyler izlemek için mini yetersiz kalır bence, benimki anca yetiyor bana. Taşıması da klavyeli kılıfa rağmen hiç zor gelmiyor.
0
devilred
(26.01.18)
(11)

ankara'da 1000 tl kira ile hangi semte taşınırsınız?

dont judge me mom
merhaba,ankara'da tek başıma yaşayacağım güzel bir ev arıyorum. aslında doğma büyüme ankara'lıyım ama semt konusunda kafam karışık biraz. ayrancı, emek civarları güzel ama içi yapılı düzgün evler biraz pahalı. iş yerim mustafa kemal mahallesinde (armada'nın bir kaç km ilerisi, kentpark'ın arkası)gön
merhaba,

ankara'da tek başıma yaşayacağım güzel bir ev arıyorum. aslında doğma büyüme ankara'lıyım ama semt konusunda kafam karışık biraz. ayrancı, emek civarları güzel ama içi yapılı düzgün evler biraz pahalı. iş yerim mustafa kemal mahallesinde (armada'nın bir kaç km ilerisi, kentpark'ın arkası)

gönlüm 2+1'den yana ama belli olmuyor 3+1'ler ile aynı fiyatlar neredeyse. merkezde 1+1 yok denecek kadar az zaten. sahibinden.com'da piyasa yukarıda sanırım, fiyatlar biraz abartılı geldi. batıkent diyorum ama orası da merkeze uzak kaçabilir.

evet arkadaşlar durum böyle, tavsiyelerinizi duymak isterim. teşekkürler.
0
dont judge me mom
(25.01.18)
Bir batikentli olarak her zaman batıkent.
0
kablelvuku
(25.01.18)
Bağlıca.
0
hexdizard
(25.01.18)
dikmen caddesinin çetin emeç bulvarı tarafları olabilir belki (harbiye mh), evler yeni değil ama içini yeni yapılmış bulabilirseniz güzel ev denk gelebilir. Bu ara bikaç arkadaşım o tarafa taşındı, kiraları dediğiniz gibi.
0
antikitleruhlu
(25.01.18)
Anti+1
0
i m sick tired
(26.01.18)
evet bağlıca'da güzel evler denk geldi bir kaç kere. çetin emeç bulvarı taraflarında baya ofis de var, bulvar tarafı gerçekten güzel mahalle olarak. oradan balgat yakın, eskişehir yoluna çıkış da kolay olacaktır. bir yandan da esat civarında bir yer bulabilir miyim diye bakınmaya devam ediyorum.

bu arada batıkenti ben de çok sevsem de maalesef uzak :) ama belli olmaz, istediğim temizlikte bütçeme göre bulamazsam mecbur batıkent olur. tunalı tarafına da az gideriz ne yapalım.

ha bir de elektro gitar çalıyorum. yani binanın full aile ortamları da olmaz gibi geliyor.

harbiye bu konuda nasıldır?
0
🌸dont judge me mom
(26.01.18)
Bilkent 1 ya da 2
0
meyve parcacikli kadin
(26.01.18)
bilkent'e bakacağım teşekkürler.
0
🌸dont judge me mom
(26.01.18)
Şehre yakın o fiyatlarda düzgün mahalle olarak Varlık diyebilirim. Evler genellikle iyidir. Metroya da yakın(akköprü)
0
bos gezenin bos ustasi
(26.01.18)
Konum olarak Bilkent çok iyi olur size. Ama 1000 liraya zor, 1300'ün altında pek ev görmedim buralarda, onlarda 1+1 tipi evlerdi.
Aracın varsa batıkent olur aslında. Şaşmaz blv ve sabancı blv.'dan 20 dakikada gider gelirsin.
0
battal gemalmaz
(26.01.18)
Yaşamkent tarafında yeni yapılan çok güzel daireler var 1+1 de bulursun. O tarafı öneririm.
0
Lethe
(26.01.18)
dikmen, öveçler civarı uygun fiyatlı güzel evler var. yukarılara doğru çıktıkça (akpınar, karapınar, ilker vs) ucuzluyor, güzelleşiyor ama dimdik bayırlarda oturuyorsunuz.

e mustafa kemal'de de güzel evler var. çok mu pahalı oaralar. siz de düşünmemişsiniz, kimse de dememiş. gidip tepe prime'ın arkasındaki villalarda oturmayın tabi de ta bağlıca'dan batıkent'ten gidip geleceğinize oralarda da bakılabilir.
0
kibritsuyu
(26.01.18)
(4)

Kulaklık lazım a dostlar

Pepee
Kablosu olmasın, kafaya takılan modellerden olsun ama çok aşırı yer kaplayan çantaya sığmayan bişey de olmasın. Telefondan müzik dinleyeceğim. Dışardaki uğultuyu pek geçirmesin, ses kalitesi çok iyi olsun. Asgari özellikler işte. Teknolojik şeyleri hep birilerine sorarım çünkü anlamam. Bu soruyu da
Kablosu olmasın, kafaya takılan modellerden olsun ama çok aşırı yer kaplayan çantaya sığmayan bişey de olmasın. Telefondan müzik dinleyeceğim. Dışardaki uğultuyu pek geçirmesin, ses kalitesi çok iyi olsun. Asgari özellikler işte. Teknolojik şeyleri hep birilerine sorarım çünkü anlamam. Bu soruyu da burda soruyorum çünkü kulaklık konusunda eminim epey tecrübeli insan var. Yardımcı olup marka model önerirseniz çok sevinirim.
0
Pepee
(25.01.18)
şu tarz duyurularda fiyat görmek istiyor insan. zilyon tane öneri var.
0
nocturness
(25.01.18)
www.hepsiburada.com

daha küçük bluetooth kulaklıklar da var ama bataryaları da küçük. bu fiyat için bu alet iyidir. daha iyi ses istiyorsanız sizi şöyle alalım;

sennheiser.com.tr
0
dont judge me mom
(26.01.18)
Haklısınız bütçeyi belirtmemişim. 100 €’ya kadar olabilir.
Bim kulaklığı arkadaşta varmış az önce denedim beğenmedim benim iPhone kulaklığı daha iyi.
0
🌸Pepee
(26.01.18)
tr.aliexpress.com

ben şu an bunu alıyorum. gümrükte. 1-2 güne elime geçer herhalde diye ümit ediyorum. incelemelerini falan izlemiştim iyi gibi duruyordu ama dediğim gibi elime daha geçmedi. ucuz ama kaliteli bir şey arıyorsan bi göz atabilirsin.
0
syozkn
(26.01.18)
(3)

samsung telefonlardaki çoklu pencere ne işe yarıyor?

kibritsuyu
yıllardır samsung kullanırım, android'in belli bir sürümünden sonra çıkan bu çoklu pencere dalgasını hiç kullanma gereği duymamıştım. bugün bi kullanayım dedim, ama kullanamadım.yapmak istediğim şey feysbuk videosunda çalan şarkıyı shazam'a dinlettirip adını öğrenmek. üst pencereye feysbuk açtım, al
yıllardır samsung kullanırım, android'in belli bir sürümünden sonra çıkan bu çoklu pencere dalgasını hiç kullanma gereği duymamıştım. bugün bi kullanayım dedim, ama kullanamadım.

yapmak istediğim şey feysbuk videosunda çalan şarkıyı shazam'a dinlettirip adını öğrenmek. üst pencereye feysbuk açtım, alt tarafa da shazam'ı açtım. shazam'a tıklıyorum, video duruyor. videoya tıklıyorum shazam duruyor.

lan aynı anda çalışamayacaksan ben ne anladım oğlum çoklu pencereden? sol alt tuşa basınca iki pencere arasında geçebiliyom ki zaten? aynı anda çalışmayacaksan aynı ekranda göstermenin ne anlamı kaldı?

atladığım bir şeyler mi var?
0
kibritsuyu
(25.01.18)
uygulamayla alakalı, bazıları destekliyor bazıları desteklemiyor. örneğin instagram, desteklemiyor. youtube ve mxplayer ise destekliyor, ekranın bir kısmında video izlerken diğer kısmından whatsapp kullanıyorum ben mesela. chrome'dan buraya ya da sözlüğe de girebiliyorum.

şimdi baktım facebook destekliyor görünüyor, aşağıda chrome varken video izleyebildim. benimki samsung değil ama android. senin samsung hangi sürüm? 7 ile geldi bu, bundan önce varsa bu özellik, samsung'un istediği şekilde çalışıyor olabilir.
0
Bruce
(25.01.18)
her uygulama desteklemiyor. uzun süredir var ama deneme amaçlı kullanım dışında hiç öyle bir ihtiyaç hissetmedim. 5,5 inch'te bile küçük geliyor çoklu pencere için.
0
doxanikee
(25.01.18)
tablette iyi oluyor. Mesela video dinleyip not almak için muazaam.
0
babilbaligi
(25.01.18)
(2)

yüzme gözlüğü

superb
Yüzme dersi alıyorum, epey ilerledim decathlon'un standart gözlükleriyle ama artık su alıyorlaryeni bir gözlük almam gerekiyornelere dikkat etmem lazımbildiğim kadarıyla gözlükleri deneyemiyoruz?istanbul'dayım, mekan da önerebilirsiniz
Yüzme dersi alıyorum, epey ilerledim decathlon'un standart gözlükleriyle ama artık su alıyorlar

yeni bir gözlük almam gerekiyor
nelere dikkat etmem lazım
bildiğim kadarıyla gözlükleri deneyemiyoruz?

istanbul'dayım, mekan da önerebilirsiniz
0
superb
(25.01.18)
decathlon'da deneyebiliyorsunuz. kafa maketleri üstünde takılı örnekleri var. maketten çıkarıp deneyebilirsiniz.

ama decathlon'daki en ucuz nabaiji gözlükler gayet güzel bence. su almamaları lazım. lastik ve burun ayarları ile oynayın.
0
kibritsuyu
(25.01.18)
Ben de decathlondan almıştım, markasını hatırlayamıyorum, fazla pahalı olmayan bir speedo olabilir. Kenarları vakumlu ve damla şeklinde değil, biraz daha büyük olanlardan. Gayet memnunum.
0
sopiro
(25.01.18)
(9)

icloud mu drive mı

patronaj
selamlar. 16 gb'lık iphone'umdaki fotoğrafları icloud'a atıp telefonumdan silmek istiyorum.drive ilk 15 gb ücretsiz ama biraz karışık geldi.icloud ise ilk 5 gb ücretsiz, 50gb ekstra hak sadece 1 dolar. ve tüm cihazlarım ios/macos olduğu için mantıklı geliyor.uzun yıllar saklamak için hangisi daha iy
selamlar. 16 gb'lık iphone'umdaki fotoğrafları icloud'a atıp telefonumdan silmek istiyorum.

drive ilk 15 gb ücretsiz ama biraz karışık geldi.
icloud ise ilk 5 gb ücretsiz, 50gb ekstra hak sadece 1 dolar. ve tüm cihazlarım ios/macos olduğu için mantıklı geliyor.
uzun yıllar saklamak için hangisi daha iyidir? ikisini de hiç kullanmadım.
0
patronaj
(25.01.18)
cevap sorunun icinde gizli. icloud
0
imnotsureabout
(25.01.18)
Google Photos sınırsız alan ücretsiz. 16 Megapiksel fotoğraf ve 4K videolar ücretsiz, üstü Drive kotasından yiyor ama zaten telefonunuz 16MP'den daha düşük çekiyordur.

Tabi ücretsiz sınırsız alan dışında bir sürü avantajı daha var, en güzeli de fotoğraflar içinde arama özelliği.
0
crown
(25.01.18)
fotoğraflar arasında tarihe göre gibi aramalar yapılabiliyor mu bu iki bulutta da?
ayrıca google drive'ı telefona yükledim. tek tıkla fotoğraf atılabiliyor. ama ios'ta fotoğraflar konuma/tarihe/yüz tanımaya göre listelenebiliyor. bu kullanılabilecekse icloud kullanacağım.
0
🌸patronaj
(25.01.18)
google photos yükleyin önce. drive değil. neleri aratabileceğinizi görünce şaşırabilirsiniz. yüz tanıma sadece ülkemizde aktif değildi. açma yolları var.
0
ozdek
(25.01.18)
google photos.

Icloud gibi milletin nelerini nelerini kaptıran saçma sapan servislere itibar etmeyin.
0
babilbaligi
(25.01.18)
herkese teşekkürler. benden sonra da kafasında soru işareti olacak kişilere yardımcı cevaplar yazıldı.

tüm fotoğraflarımı google drive'a klasör açarak manuel kategorileştirip attım. onun dışında yeni çekeceğim fotoğraflar için de icloud açık.
0
🌸patronaj
(25.01.18)
Kesinlikle Google photos. Rakipsiz.
0
stavro
(25.01.18)
Icloud un kotu yani,

Telefonundan silersen iclouddan da siliniyor.
0
kuehles blondes
(25.01.18)
iCloud'dan hicbir sey kaptirildigi yok oncelikle. hesap calma soz konusu o islemde. aynisi google'da da pekala yapilabilir.

ama evet iCloud'un kotu yani, icloud'da tutup telefondan sileyim gibi bir secenegin yok. birbirinin aynisi olmak durumunda. "en iyi depolama" secersen telefonda o zaman kucuk ornekleri birakip saklama alanini aritiyor. telefondan o fotografa baktiginda internetten iniyor.

google photos basarili. cunku limit yok . wifi bulunca yapistiriyor hepsini buluta. album album duzenliyor. icloud, fotograflar, en iyi depolama secip google fotoraflar yuklerdim ben olsam.


ozetle icloud'u 200 gb da alsan telefonda yer olmadigi surece istedigin seyi alamayacaksin. cunku en iyi depolama da olsa o kucuk ornekler de bir yerden sonra telefonu tamamen dolduruyor.
0
supergirl
(26.01.18)
(2)

fotoğraf arşivlemek içi scanner

dracox
selamlar,evdeki aile fotoğraflarını dijital olarak saklamak için bir scanner arıyorum. Fotoğraf dışında a4 falan gibi düzenli olarak başka bir şey taratmayı düşünmüyorum dolayısıyla da çok bir para veresim yok.model önerisi olan var mıdır?teşekkürler.
selamlar,

evdeki aile fotoğraflarını dijital olarak saklamak için bir scanner arıyorum. Fotoğraf dışında a4 falan gibi düzenli olarak başka bir şey taratmayı düşünmüyorum dolayısıyla da çok bir para veresim yok.

model önerisi olan var mıdır?

teşekkürler.
0
dracox
(25.01.18)
isini gorur mu bilmiyorum, kaliteli scanner'lar cok daha pahali zaten.

www.bim.com.tr
0
brkylmz
(25.01.18)
kurumsal bir yerde çalışan tanıdığın yok mu?
ondan rica et, peyderpey workcentre'larda tarasın.
0
teritori
(25.01.18)
(1)

ekran kartı tavsiyesi

deneyimli kamikaze
küçük hüsamettin mode on; abilerim ablalarım kardeşlerim.amd radeon 6800 kartımı elime almış bulunmaktayım. bütçem 700 lira. saatlerdir pc başındayım. beynim döndü yeminle. elinize düştüm. bana bir kart önerin yahu;küçük hüsamettin mode offsistem ; intel 2 quad cpu q6600gigabayte p35-ds3r anakart450
küçük hüsamettin mode on; abilerim ablalarım kardeşlerim.amd radeon 6800 kartımı elime almış bulunmaktayım. bütçem 700 lira. saatlerdir pc başındayım. beynim döndü yeminle. elinize düştüm. bana bir kart önerin yahu;küçük hüsamettin mode off

sistem ; intel 2 quad cpu q6600
gigabayte p35-ds3r anakart
450 watt psu
0
deneyimli kamikaze
(25.01.18)
İşlemcin çok eski. 2gb Radeon rx560 veya Geforce Gtx 1050 alsan (500-600₺ aralığındaki kartlar) fazlasıyla işini görür. Daha iyi kart alıp daha fazla performans alamazsın, işlemcinden ötürü. Hatta o kartların 1gb’lık olanları sana çok fark ettirmeyecektir.
0
malheiros
(25.01.18)
(8)

ifsa! laptop upgrade icin genel bilgiler

supergirl
........clickbait olsun dedim. ifsa yok, sorryLenovo X230 aldim ikinci el. bilgisayarsizliktan aci cekiyordum. uygundu da gayet. birkac sorum var bu cihazla alakali. bazi sorunlari var cunku. yillardir ilk defa windows kulaniyorum. iste mac evde debian kullaniyordum.1- rami tek kanal 4GB. CPUz ile b
........
clickbait olsun dedim. ifsa yok, sorry

Lenovo X230 aldim ikinci el. bilgisayarsizliktan aci cekiyordum. uygundu da gayet.

birkac sorum var bu cihazla alakali. bazi sorunlari var cunku. yillardir ilk defa windows kulaniyorum. iste mac evde debian kullaniyordum.

1- rami tek kanal 4GB. CPUz ile baktigimda MHz degeri 798 mi neydi. Bende 4GB bir ram var evde. Simdi kac oldugunu bilmiyorum ama onu da buna taknmak icin gerekli olan mhz degeri midir yoksa DDR3 olmasi yeterli mi?

2- bir sey izlerken azcik oynattigimizda ekren gri olup 2 saniye sonra renkler geliyor. bilgisayarsda anlamadigim tek sey grafik kartidir. hic de isim olmaz grafikle filan. nedendir, cozumu var midir dersiniz?

3- sesi birden yok oluyor. device managera girip disable-enable yapinca calisiyor. kulaklikla deneme sansim olmadi. cizirtili takilarak cikiyor zaman zaman ama film izlerken rahatsiz etmedi mesela.

4- aldigim eleman 64 bit demisti windows icin ama 32 bit kurmus. 64 bit kursam mi? bir de debian veya ubuntu ekleyecegim ustune. simdilik o sebeple bekletiyorum.
0
supergirl
(25.01.18)
4gb ram 32bit altında gözükmez. zaten.
0
sutlu nescafe
(25.01.18)
komple 64 bit temiz kurulum yapmanızı öneririm. bende de abisi t430 var. sorunsuz çalışıyor win7 64 bit ile. ssd var bi de bende, yağ gibi akıyor alet. çok memnunum. thinkpad'lere kolay kolay bir şey olmaz, yazılım desteği de üst seviyede mümkün. global anlamda kullanıcısı çok olduğundan sorunlar da bir şekilde çözülür.
0
icim urperiyor
(25.01.18)
@sutlu nescafe; anlamadim demek istedigini

@icim urperiyor; ya bayaa sevdim aleti tam istedigim ozellikleri var. kucuk ekran 180 derece aciliyor, mat ekran filan... ama iste bu durumlar icin ne yapabilirim onu dusundum. genc yasta nallari diken bir laptopum vardi. ondan alabilecegim bir ram var. o uyar mi iste onu soruyorum.
0
🌸supergirl
(25.01.18)
nescafe'nin demek istediği, 32 bit işletim sistemi 4gb'dan fazla ram'i adresleyemez. hatta 3.8'e falan tekabül ediyor sanırım adres sayısı. yani bilgisayarda 16gb ram bile olsa, 4'ten fazlasını kullanamazsınız şu an. 64 bit işletim sistemi kurmalısınız.

gpuz frekansın yarısını gösterir. yani benim t430'da olduğu gibi sizin ramler de 1600mhz. lakin bizim seri bilgisayarlarla yaşıt çoğu bilgisayar 1333mhz frekansında ram'e sahip. thinkpadler iş bilgisayarı olduğundan bi tık üst donanım koyarlar genelde. yaşla doğrudan alakalı değil, ram özelliklerine bakıp frekansı düşük değilse takabilirsiniz. düşükse de takarsınız ama bu sefer 2 ram de düşük olanın frekansında çalışır.
0
icim urperiyor
(25.01.18)
(bkz: Tits or gtfo)
Sorry, ifşa yoksa cevap yok.
0
yirmisantim
(25.01.18)
ddr3 1600 ram takacaksın. 800 Mhz yazmasının sebebi (bkz: Double Data Rate) düşük olan ram'i yüksek çalışan bilgisayara taksan bilgisayar saçmalar.

etrafında bilgisayar işinden birazcık anlayan biri varsa, onunla gidip şu bilgisayarını bi temizlet derim ben. termal macununu da yenilesinler. nerede yaptırabileceğine dair öneriler için yeni başlık açabilirsin.

daha sonra düzgün bir windows 10 kuracaksın. o konuda link falan filan verebilirim. sonra debian mı ubuntu mu salakware mı ne kurarsan kur.
0
alperz
(25.01.18)
2 slot var
ikinci rami takabilirsiniz
bir kontrol et calismazsa cikar cok dusunme
bir temizlet temizletebilirsen ama thinkpad i acmak zordur
ssd ile kullanabiliyorsan kullan
ama yoksa da temiz bir windows 10 64 bit kur
yaşadığın sıkıntılar tamamen driver dan
hic bir driver i manuel sitelerden vs. indirip kurma
0
kingcyrax
(25.01.18)
icim urperiyor ben cevap verene kadar hallettmiş :)
0
sutlu nescafe
(25.01.18)
(1)

Harddisklerim Gidicimi ?

Aşk Adamı
selamlar, crystalinfo programıyla baktığım zaman 3 adet diskimde "DİKKAT" uyarısı çıkıyor.. bunların biri zaten bozuk okuma güçlüğü çekiyor harddisk 1 tb olan fakat diger 2 disktede dikkat yazıyor.çalışan 2 diskin sorunlarının yazılı olduğu resimleri koydum arkadaşlar.. anlayan bir yorumlayabilir mi
selamlar, crystalinfo programıyla baktığım zaman 3 adet diskimde "DİKKAT" uyarısı çıkıyor.. bunların biri zaten bozuk okuma güçlüğü çekiyor harddisk 1 tb olan fakat diger 2 disktede dikkat yazıyor.

çalışan 2 diskin sorunlarının yazılı olduğu resimleri koydum arkadaşlar.. anlayan bir yorumlayabilir mi lütfen teşekkürler
0
Aşk Adamı
(24.01.18)
harddisklerde boyuta göre değişen miktarda (çokcanak) sektörler bulunmaktadır. Harddisk bu sektörleri kullanmayı bitirdiğinde (yani sektörler öldüğünde), firmalar, kullanabilmeniz için yedek sektörler oluşturmuşlar. "Reallocated Sector Count" harddiskte bulunan yedek sektörleri ifade eder.

Senin gönderdiğin 1 TB'lik HDD resmi için çok kabaca yorum şu demektir:eşik değeri denilen "Thresold" sayısı kadar yani 24 sektör kadar daha harddiskini kullanabilirsin. Çünkü 100 sektörden 100 adedi ölmüş.
önemli verilerinizi başka yere saklayınız :)
0
pccopath
(24.01.18)
(4)

Galaya S8 ekran yanması

oculi electrica
Ekran tam ortasından çizgi çekilmiş gibi alt tarafı pembe üst tarafı normal durumda. Şimdi bu durumla alakalı 3 sorum var1) servise göndersem değişim mi yaparlar yoksa tamir mi görür?2) İzmir'de elden verip almam mümkün mü?3) cihazı ikinci el almıştım faturası falan var ama sonuçta ilk sahibinin adı
Ekran tam ortasından çizgi çekilmiş gibi alt tarafı pembe üst tarafı normal durumda. Şimdi bu durumla alakalı 3 sorum var
1) servise göndersem değişim mi yaparlar yoksa tamir mi görür?
2) İzmir'de elden verip almam mümkün mü?
3) cihazı ikinci el almıştım faturası falan var ama sonuçta ilk sahibinin adıyla, sorun yaşar mıyım?
0
oculi electrica
(24.01.18)
Fatura sizde olduğu sürece sorun yaşamazsınız ama servisin kullanıcı hatası deme olasılığı yüksek gibi. Sizin yerinizde olsam servise verirdim. Belki değişimi ya da onarımı sağlanır.
0
lana del rey
(24.01.18)
Çok karşılaşılan bir sorun anladığım kadarıyla ne gibi bir hatam olabilir ki
0
🌸oculi electrica
(24.01.18)
Tabiki de bir hatanız yok ama Samsung bu şekilde davranıyor. S7 edge lerde de aynı sorun var ve hep aynı muhabbet, kullanıcı hatası. Ne yazık ki bir Apple değil hala müşteri memnuniyeti konusunda ki bu kullanıcı hatası bile değil. Bildiğin kronik sorun yani. Siz genede bie servise verin, ne olur ne olmaz.
0
lana del rey
(24.01.18)
Vereyim parayı benden isterlerse en kötü devam ederim boyle o kadar göze batmiyo
0
🌸oculi electrica
(24.01.18)
(4)

domain adresi fiyatlandırması

rhan
ilk yıl 5-7 dolar, ikinci yıl 30 $ diyor.ne ayak bu iş? online uzantısı 10 liradan 300 liraya çıkıyor.
ilk yıl 5-7 dolar, ikinci yıl 30 $ diyor.
ne ayak bu iş?

online uzantısı 10 liradan 300 liraya çıkıyor.
0
rhan
(24.01.18)
godady ise konusunda millet bu konuda baya bi zaten sıkıntılı.
0
blue eyes white dragon
(24.01.18)
ortalamasını satıyorlar işte. ona göre alıp almayacaksın.
0
binder dandet
(24.01.18)
toplam değil.
info için;
1\. yıl 11,99 TL
2+ yıl 71,99 TL

com için;
1\. yıl 31,99 TL
2+ yıl 43,99 TL
0
🌸rhan
(25.01.18)
Neredeyse tüm uzantıların (.com Com.tr .online .club vs.) farklı sahiplikleri var. Hangi hosting firmasından satın alırsan al, domainin yöneticisi kuruluş bu baz fiyatlandırmayı belirliyor. Bu yüzden. .online ve .com ve tabi diğerleri arasında fiyat farkı var. Fakat şu an bir çoğunun maliyeti 9.20 dolar civarı ve firmalar da bu fiyattan alıp 10-11 dolara satıyorlar.

Bununla birlikte firmalar ilk yıl için domainde zarar edip çok düşük fiyat, hatta hizmet yanında bedava bile verebiliyorlar. Bunun sebebi de müşteriyi kendinde tutup domainle birlikte hosting, mail vb. hizmetler de satabilmek. Zaten domain taşımak bazı şartlara bağlı bir mesele. Müşteri içerde kalıyor.

Her şartta .com için 11$dan fazla para ödemeyin. Olmazsa domaini farklı bir firmaya taşıyın. Hem taşıdığınız günden itibaren domain süresi de 1 yıl uzar.
0
kratos
(25.01.18)
(4)

imac 27 inch kullanan var mı?

burtonesque
3.4 GHz dört çekirdekli 7. nesil Intel Core i5 işlemci 3.8 GHz’e kadar Turbo Boost 8 GB 2400 MHz bellek, 32 GB’a kadar yapılandırma seçenekleri 1 TB Fusion Drive1 4 GB video belleğine sahip Radeon Pro 570 İki adet Thunderbolt 3 bağlantı noktası Retina 5K 5120x2880 P3 ekranŞu modeli
3.4 GHz dört çekirdekli 7. nesil Intel Core i5 işlemci
3.8 GHz’e kadar Turbo Boost
8 GB 2400 MHz bellek, 32 GB’a kadar yapılandırma seçenekleri
1 TB Fusion Drive1
4 GB video belleğine sahip Radeon Pro 570
İki adet Thunderbolt 3 bağlantı noktası
Retina 5K 5120x2880 P3 ekran

Şu modeli almayı düşünüyorum. Sıklıkla; Premiere, After Effects, Photoshop gibi programları kullanacağım. Birkaç yerde ciddi performans problemlerinin olduğunu okudum? Var mı kullanan, yardım edebilecek olan?
0
burtonesque
(24.01.18)
ram haric sikinti yok, fusion yerine normal ssd tavsiye ederim
0
ahoy kaptan
(24.01.18)
Ben kullanıyorum. Illustrator, Flash, Photoshop, Indesign kullanıyorum.
Late 2014 benim makinem, sizin düşündüğünüz makineden farklı 6. nesil 4.0ghz core i7, 32g ram ve 4 gb r9 m295x gpu var. Sizin baktığnıız makine 2017 cihazı sanırım.
Performans sıkıntısı hiç yaşamadım, çok memnunum.

Benim makinede 1tb hdd + 128g ssd = fusion var, sanırım 2015 sonrası cihazlarda ssd miktarını 32'ye düşürmüşler, performans anlamında sana ne gibi bir eksisi olur bilemiyorum, çünkü 32g ssd'li fusion'lı makine kullanmadım, dolayısıyla mukayese edemeyeceğim.

Eğer apple store'dan alacaksanız, mutlaka 512gb ssd ile konfigüre ederek satın alın.
Ram'i de artırmanızı tavsiye edeceğim, fakat satın alırken apple konfigüre ekranında 32gb için +3000 lira çıkıyor ram için. 8 gb ddr4 ram'i piyasadan 400 civarına alalibilirsiniz. 4 tane 8gb 1600 tutar, apple fiyatıyla yarı yarıya.
0
battal gemalmaz
(24.01.18)
hemen hemen aynı donanımda imac kullanıcısıyım. ps, ai, premiere, after effects kullanıyorum. hiç sıkıntı yaşamadım.
0
brakgn
(24.01.18)
şimdi 27 yerine 21 + 512 ssd aynı ücrete geliyor. 21'in ekran kartı daha düşük tabi. sizce 512 ssd büyük fark yaratır mı?
0
🌸burtonesque
(24.01.18)
(2)

Yanan HardDiski kurtarmak için en iyi firma

surroundence
İçinde çocukluk fotoğraflarımızın, videolarımızın bulunduğu 465 GB'lık disk yandı. Bilgisayar sistemim iyi olmadığı için kendim kurtaramıyorum. Para karşılığı disk kurtarma için en iyi servisi sağlayan firma hangisi?
İçinde çocukluk fotoğraflarımızın, videolarımızın bulunduğu 465 GB'lık disk yandı.
Bilgisayar sistemim iyi olmadığı için kendim kurtaramıyorum.
Para karşılığı disk kurtarma için en iyi servisi sağlayan firma hangisi?
0
surroundence
(24.01.18)
Benim de hard disk arizalanmisti da, kurtarmak icin Kadikoy'de emin tas is hani 3.kat kurtaran bilgisayar'i onermislerdi. Kurumsal bir firma bilmiyorum ama.
0
finsidigi
(24.01.18)
genelde dünyanın parasını isterler, gb başına para isterler haberiniz ola.
0
hosein
(24.01.18)
(3)

İphone - oyunlar - meydan okuma

MandMs
telefonuma 2-3 günde bir "joy cameron, decuria - crazy 10s mania oyunu için meydan okuyor" (isim ve oyunlar değişiyor sürekli) tarzında bildirimler geliyor, bildirimi açtığımda oyun appstore da görüntüleniyor. indirmeye veya satın almaya yönlendirmek için.. peki bu bildirimler rastgele mi geliyor? s
telefonuma 2-3 günde bir "joy cameron, decuria - crazy 10s mania oyunu için meydan okuyor" (isim ve oyunlar değişiyor sürekli) tarzında bildirimler geliyor, bildirimi açtığımda oyun appstore da görüntüleniyor. indirmeye veya satın almaya yönlendirmek için..
peki bu bildirimler rastgele mi geliyor? spam gibi bir şey mi? yoksa gerçek kişiler kafasına göre davet mi gönderiyor acaba?
dünyanın farklı yerlerinden kişilere bizde meydan okuyabiliyor ve karşılıklı kapışabiliyor muyuz?
0
MandMs
(24.01.18)
reklam virusu yemissin
uygulama sende yüklü degilse
android olsaydı ustune basili tutardın
hangi uygulama bu bildirimi gonderiyor bulurdun ve silerdin
0
kingcyrax
(24.01.18)
Başka bir isimle aynı durum bende de var. Çözümü bulamadım
0
jamiro
(24.01.18)
steve jobs cular neredesiniz
yok mu bildirimin hangi uygulamadan geldigini gorme yolu?
0
kingcyrax
(24.01.18)
(1)

Drone Tavsiyesi

piotr
Bir drone alıp kamerasını sökerek kendim başka bir kamera takacağım (Kamera takma aparatı olup, kamerasız satılan var mı, maliyeti düşürme adına). Şarjı en az 20 dk gidecek, mümkünse eve dönüş özelliği olacak. Fiyatı da 1500-2000 tl arasında bir drone önerebilir misiniz ?
Bir drone alıp kamerasını sökerek kendim başka bir kamera takacağım (Kamera takma aparatı olup, kamerasız satılan var mı, maliyeti düşürme adına). Şarjı en az 20 dk gidecek, mümkünse eve dönüş özelliği olacak. Fiyatı da 1500-2000 tl arasında bir drone önerebilir misiniz ?
0
piotr
(24.01.18)
kamera takma aparatı olup kamerasız satılan drone gayet tabii var. gimbal deniyor sanırım kamera takma aparatına. o şekilde aratın.
0
kibritsuyu
(24.01.18)
(5)

Araba çakmaklığına takılıp radyodan müzik çalan zımbırtdan kullanan var mı?

livaneli kadir
Sosyal medyada çok gördüm,araç cd çalar olduğu için dikkatimi çekti.https://www.youtube.com/watch?v=77VJjb2I23gBazısı harika demiş, bazısı cızırtı ve sesten şikayet etmiş.Kullanan varsa deneyimini paylaşabilir mi?edit: küçük bir ilçede yaşadığım için trt fm'den başka radyo çekmiyor, cd'ler ise bir z
Sosyal medyada çok gördüm,araç cd çalar olduğu için dikkatimi çekti.
www.youtube.com

Bazısı harika demiş, bazısı cızırtı ve sesten şikayet etmiş.
Kullanan varsa deneyimini paylaşabilir mi?

edit: küçük bir ilçede yaşadığım için trt fm'den başka radyo çekmiyor, cd'ler ise bir zaman sonra çiziliyor, takılıyor.
0
livaneli kadir
(24.01.18)
Radyo vericisi.

Aynı frekansı kullanan olunca bazen karışıyor frekans kırmızı ışıkta başkasının müziğini dinleyebiliyorsun.

Eski moda bir alet, gerek yok günümüzde.
0
bos gezenin bos ustasi
(24.01.18)
Bu marka biraz daha kaliteli görünüyor bunu kullanmadım. Ama genel olarak tavsiye etmem seste bozulma cızırtı çok oluyordu daha önceki kullandığımda. Ben de karma parçalardan cd oluşturdum.
0
1adam
(24.01.18)
fm transmitter sıkıntılı bi olay parazit falan, bulaşma bence de.

aux bluetooth aletler daha mantıklı, aliexpress'te 2 dolara falan alabilirsin.

pilli olanlarından kullanıyorum ben, şarja takması sıkıntı biraz, bir de taktığımda dip ses yapıyor. kablolu modellerinde aynı sorun var mı bilmiyorum ama sırf bu yüzden tercih edilebilirler.
0
yuto
(24.01.18)
bir benzerini kullanıyorum ve gayet de memnunum ancak radyo istasyonlarının çok yoğun olduğu yerlerde sorun yaşayabilirsin. sonlardaki frekanslardan birinde ayarlı bende ve bluetooth olduğu için otomobile bindiğimde telefon da otomatik olarak bağlanıyor. Her seferinde eşleştirmiyorum bile. Eski aracımda da kullanıyordum bir farklı versiyonunu sorun yaşatmaz. Çakmaklığa bağlıyorsun o kadar. Üzerinde 2 usb çıkış portu olanlar da var kullanışlı oluyor.
0
nickfury
(24.01.18)
ben de kullandım.
cızırtı falan sorunu olmadı diye hatırlıyorum. benimkinde telefonu eşleştirip handsfree kullanmaya falan da imkan veriyordu.
0
dunden beri dimdik
(24.01.18)
(4)

elektrikli battaniyeyi yatağın altına koysam?

Sir Anthony Hopkins
şimdi abiler elektrikli battaniyeyi hani bu bildiğiniz yaylı yataklar varya ha işte onun altına koysam , ısısını dağıtamaz yanar da gazetelere ikinci sayfa haberi olur muyum?
şimdi abiler elektrikli battaniyeyi hani bu bildiğiniz yaylı yataklar varya ha işte onun altına koysam , ısısını dağıtamaz yanar da gazetelere ikinci sayfa haberi olur muyum?
0
Sir Anthony Hopkins
(23.01.18)
Biz elektrikli battaniyeyi halının altına koyar uzerine de döşek ya da süngerden yatak koyar uyurduk. Başımıza bir şey gelmedi.
0
Amaranta ursula
(23.01.18)
yatagin alti derken bazayla yatagin arasina olan kisimdan mi bahsediyorsun.oyle birseyse faydasi olmaz.normal yatagin uzerine silte gibi ser,ustune carsafi gecir yat uyu.sans mi allah mi koruyor bilmiyorum,bisi olmuyor:)
0
duptıs
(23.01.18)
Ben denedim birşey olmuyor ama dikkat et battaniyende elektrik kaçağı olmasın
0
boran79
(24.01.18)
Elektrikli battaniye ile yapılması gereken tek mantıklı hareket yatmadan önce yatağı ısıtmak, yatarken fişini çekmektir.
0
John Bloor
(24.01.18)
(8)

iphone tercihi

pccopath
iphone 7 (128) - iphone 8 (64) - iphone X (64) arasından teknik olarak hangisini almalıyım?bir yanım diyor ki okadar para verilmez, kırılınca hepsi aynı. diğer yanım diyor ki X çıkmış neden 2 model eskisini alayım?peşin not: bütün özellikleri aktif olarak kullanacağım ve arazide çalışmaktayım.
iphone 7 (128) - iphone 8 (64) - iphone X (64) arasından teknik olarak hangisini almalıyım?
bir yanım diyor ki okadar para verilmez, kırılınca hepsi aynı. diğer yanım diyor ki X çıkmış neden 2 model eskisini alayım?
peşin not: bütün özellikleri aktif olarak kullanacağım ve arazide çalışmaktayım.
0
pccopath
(23.01.18)
8 ile 7 arasında çok fark yok. bence 7 plus alın batarya ve kamera performansı da artsın. x çok para.
0
carabelli
(23.01.18)
8 alırım ben olsam. İşlemci farkı var 7 ile. 8'in işlemcisi x ile aynı.

Ha bana kalsa ben asla iphone almam o ayrı.
0
bos gezenin bos ustasi
(23.01.18)
araziyse şarj lazım olur ve 3'ü arasında şarjı en iyi giden x.

diğer yandan arazide telefon çabuk pislenir, pahalı şeyin pislenmesi hoş değil.

carabelli mantıklı bişi önermiş. 7 plus'tan x'e aile için telefon yenileme operasyonu için geçmiş birisi olarak ben de katılıyorum.

ekleme: 7'nin 2 7 plus'ın 3 gb rami var. 8 ve x lerin de 3 gb rami var. bu açıdan 7 plus şu an için en iyi fiyat/performans iphone'u durumunda bana göre
0
washe
(23.01.18)
dostum arazideki tek eğlencen o telefon olacak, x al, hem dağlara taşlara havan olue, hem kapitalist sisteme bir katkın olur.
0
Photographer
(23.01.18)
iphone 8 almak için aradaki fiyat farkını vermenizi önermem. iphone 7 plus geçen haftadan beri kullanıyorum. oldukça hızlı ve şarjı çılgın gidiyor. sadece iphone 4s den sonra kullanmaya başladım ve gerçekten bana bi gömlek büyük geldi. tek elle kullanımı imkansıza yakın. ama borsa takibi, grafik okumak, kitap okumak vs oldukça basit ve macbook kullanımı çook azalttı.
0
hsmbnl hotmail com
(23.01.18)
ben bu durumdaydım 7 plus aldım aşırı mutluyum. ablam 8 plus aldı biz operasyonel bir fark hissetmedik.
0
fosforlu cevriye
(23.01.18)
8 ile X birebir aynı kamera dışında. En optimum seçim 8 olacaktır. Özellikle arazide çalışacağınız için X çok kırılgan bir telefon diyebilirim (X kullanıcısıyım)
0
roket adam
(24.01.18)
Dostum 2 model eski diye bir şey yok. Aynı sene çıkan telefonlar bunlar (8, 8 Plus, X).
0
lana del rey
(24.01.18)
(2)

GİB Kullanıcı Kodu ve Şifresi

babilbaligi
Selamlar,https://portal.defterbeyan.gov.tr/auth/login adresine kayıt olmak istiyorum. Fakat bu kullanıcı kodu nedir, şifre nedir hiç fikrim yok. E-devlet denedim, fakat değil.Nereden alırım?
Selamlar,

portal.defterbeyan.gov.tr adresine kayıt olmak istiyorum. Fakat bu kullanıcı kodu nedir, şifre nedir hiç fikrim yok. E-devlet denedim, fakat değil.

Nereden alırım?
0
babilbaligi
(23.01.18)
Sisteme giriş sırasında kullanılacak şifre bilgisi, mükellef veya noterden yetkilendirdiği kişi tarafından gelir vergisi yönünden bağlı olunan vergi dairesine yapılacak başvuru ile alınabilecektir.

Şifrenin vergi dairesine başvurularak talep edilmesi halinde, vergi dairesi tarafından muhataba müracaat anında sistemden üretilecek şifreyi ihtiva eden kapalı bir zarf, Teslim Tutanağı karşılığı mükellef veya yetkilendirdiği kişiye verilecektir.

Sistemin kullanılması için mükellef, meslek mensubu ya da meslek odası tarafından kullanıcı kodu ve şifre teminine yönelik olarak yapılan başvuruların değerlendirilmesinde, 340 Sıra No.lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile elektronik beyanname uygulamasına ilişkin ilgili diğer mevzuat dikkate alınacaktır.

diye yazmışlar.
0
sutlu nescafe
(23.01.18)
ne icin kayit olmak istiyorsunuz ? maliye'den aliniyor; muhasebeciniz ile iletisime gecin
0
kamyonsans
(23.01.18)
(2)

Outlook'da eski mailleri (giden ya da gelen) aratamiyorum

stavro
Onceden arama yaptigimda klasorlere tasimis oldugum eski maalleri bulabiliyordum keyword ile, ama simdi aramada mailler cikmiyor, halbuki var o mailler. Klasore girip tek tek baktigimda goruyorum cunku. Aradigimda neden cikmiyor olabilir? Onceden cikiyordu. Dunya kadar mail var, samanlikta igne aram
Onceden arama yaptigimda klasorlere tasimis oldugum eski maalleri bulabiliyordum keyword ile, ama simdi aramada mailler cikmiyor, halbuki var o mailler. Klasore girip tek tek baktigimda goruyorum cunku. Aradigimda neden cikmiyor olabilir? Onceden cikiyordu. Dunya kadar mail var, samanlikta igne aramak gibi bir sey oluyor tek tek bakmak.
0
stavro
(23.01.18)
mobilde sıkıntı yapıyor, mobilden mi arıyorsun?
0
John Bloor
(23.01.18)
Yok PC'den giriyorum.
0
🌸stavro
(23.01.18)
(5)

Part time coin mining

babilbaligi
Güzel bir bilgisayarım var, gpu olsun 32 gb ram olsun falan fena makina değil. Ben bu arkadaşı gündüzleri kullanıyorum, gayet sorunsuz çalışıyor.Şimdi bu arkadaş geceleri boş duruyor. Ben bununla coin mining yapabilir miyim? Yaparsam ne kadar kazandırır?Böyle bir işe girersem bilgisayarı elime alır
Güzel bir bilgisayarım var, gpu olsun 32 gb ram olsun falan fena makina değil. Ben bu arkadaşı gündüzleri kullanıyorum, gayet sorunsuz çalışıyor.

Şimdi bu arkadaş geceleri boş duruyor. Ben bununla coin mining yapabilir miyim? Yaparsam ne kadar kazandırır?

Böyle bir işe girersem bilgisayarı elime alır mıyım?

Son olarak da en kolay yolu nedir?

Teşekkürler.
0
babilbaligi
(23.01.18)
detaylı ben de bilmiyorum ama "fena makine değil" le olacak iş değil gibi o bana kalırsa. tüm gece %100 kapasitede çalışacak ve asıl ekran kartını kullanıyor. ekran kartını yazmamışsın. artı oyun için iyi olan bi ekran kartı mining için kötü de olabilir. o kadar basit bir yolu yok onun.

iki arkadaşım, 2 tane amd vega 64 alıp monero mine ediyorlar ama sistemi stabil hale getirmek için 1 ay harcadılar ve makineye team viewer kurmaya dahi çekiniyorlar.
0
washe
(23.01.18)
Yüksek verimli sistemlerde bile artık harcanan ev elektriğinin kazançtan fazla olduğunu duymuştum. Hem sistemin güzelse ömrünü uzun tutmaya bak bence.
0
arsw
(23.01.18)
mining elektriğin ucuz olduğu yerlerde daha kazançlı oluyor. istanbul'daysan astarı yüzünden pahalıya gelebilir.
0
sir gawain
(23.01.18)
anlaşılan dertsiz başıma dert olacak, hiç bulaşmıyorum. teşekkürler :)
0
🌸babilbaligi
(23.01.18)
nicehash'in internet sitesinden aylık ne kadar kazanabileceğini öğrenebiirsin.
0
beyteper canavari
(23.01.18)
(3)

gomulu yazilim

deneme12345
Arkadaslar kimler var ilgilenen, yesillendirebilir mi ?
Arkadaslar kimler var ilgilenen, yesillendirebilir mi ?
0
deneme12345
(23.01.18)
Evet?
0
reactionic
(23.01.18)
gömü?
0
rhan
(23.01.18)
ne lazım ?
0
orpheus
(23.01.18)
(3)

resim veritabanı

obez kirpi george
diyelim ki elimde bolca jpg formatında resim mevcut.(boyutları küçük 500x500 falan diyelim) bunlara kolay erişmek istiyorum. yani diyelim ki bunlar karikatür, ben bunları yigitozgur1, yigitozgur2, umutsarikaya1, umutsarikaya2, umutsarikaya3 vb diye isimlendirip bir klasöre koydum ya, klasörde dosya
diyelim ki elimde bolca jpg formatında resim mevcut.(boyutları küçük 500x500 falan diyelim)

bunlara kolay erişmek istiyorum. yani diyelim ki bunlar karikatür, ben bunları yigitozgur1, yigitozgur2, umutsarikaya1, umutsarikaya2, umutsarikaya3 vb diye isimlendirip bir klasöre koydum ya, klasörde dosya aramak yerine bir arayüz yapayım istiyorum, ben selçuk yazınca selçuk erdem karikatürleri listelensin istiyorum. hatta daha da abartıp tagleyeceğim bu karikatürleri, işte ne bileyim, okul, iş, hüzünlü, futbol, siyaset, evlilik .. vb. ben siyaset yazınca siyasi karikatürler listelenecek. bu yapacağım şey sadece bana açık olacak, yani başkasına beğendirme derdim yok, istediği kadar sistem kaynağı yesin, kullanımı zor olsun vs. umurumda değil pek.

bunun için nasıl bir şey yapmak lazım. tabi ki kolay olsun, az vaktimi alsın istiyorum. klasörde duruyor jpg dosyaları şu anda, bunun bir tık üstü bunları excel dosyasına atmak ama bu tabi ki bir veritabanı değil. accessle mi uğraşsam, localde mysql falan kurup php ile basit bir site mi yapsam. yoksa başka bir tool mu kullansam.

not: şu anda bu resimlerin olduğu klasörü google drivea attım, bakmam gerektiği anda drivedan bakıyorum. yukarıda anlattıklarıma benzer bir şey yaparsam telefondan da erişmek hoşuma gider, ama site kurarsam sırf kendim için host almak saçma olur, bu yüzden excel, access gibi salak öneriler aslında o kadar salak sayılmazlar. ha google drivedaki excel dosyası telefonda drive uygulaması üzerinde açılıyor mu bilmiyorum.
0
obez kirpi george
(22.01.18)
Drive’daki exce’ler telefondan acilabiliyor. İcerik nasil gorunur bilemiyorum.

Postgresql bakabilirsin, direk resim alan datatipi vardi diye hatirliyorum
0
fakyoras
(22.01.18)
bunun gibi www.bynder.com free DAM (Digital asset management) sistem kullanabilirsin.
0
emrahday
(22.01.18)
Google photos ya da Picasa ya da birlikte.
İstediğiniz gibi taglersiniz ve arayabilirsiniz
0
kisa
(22.01.18)
(3)

ya youtube dolsun artık noolur dolsun ulan

kibritsuyu
yeter bıktım ben bu memleketin internetinden. youtube'daki herifler bilmiyor tabi türkiye diye bi memleket var, internet sürünüyor. gavur ellerinde de böyle kota, akk falan mı var?niye dolmuyor oğlum bu youtube? ne zıkkıma derman olacağını da anlamadım. eskiden izlemek istediğin videoyu açık bırakıp
yeter bıktım ben bu memleketin internetinden. youtube'daki herifler bilmiyor tabi türkiye diye bi memleket var, internet sürünüyor. gavur ellerinde de böyle kota, akk falan mı var?

niye dolmuyor oğlum bu youtube? ne zıkkıma derman olacağını da anlamadım. eskiden izlemek istediğin videoyu açık bırakıp durdururdun, video dolardı. o birazcık dolsun, ben öbürüne bakayım derdin. umut sarıkaya'nın , yiğit özgür'ün de karikatürleri vardı.

ne olduysa 3-5 yıldır dolmuyor. ben durduruyorum, dolması da duruyor. ben başlatıyorum, dolmaya da başlıyor.

lan bu internetini öptüğümün memleketinde dolma hızı, oynatma hızından yavaş amk ya. oynatıp illa yetişip takılıyor. dolsun diye bırakınca dolmuyor. takıla takıla sonunu getirip baştan başlatınca boşalıp baştan dolmaya başlıyor.

en azından 10 saniyesi değil de 3-5 dakikası dolsun da sonra dursun. 10 saniye dolup duruyor. o 10 saniyeyi oynatana kadar 2 saniye daha dolup 12. saniyenin sonunda takılıyor. yeter yemin ederim delirecem. bi ayarı yok mu, "boşver veri korumayı, dol anasını sayatım da rahat izleyeyim" diye bir ayarı faan yok mu?

daha önce de sormuştum yok demiştiniz. belki çıkmıştır artık. yok mu ha?
0
kibritsuyu
(22.01.18)
i was made for you
(22.01.18)
dolmasın ya. ufacık bi şeye bakayım derken tamamını yüklüyor (hızlı internet kullanan insanın first world problemlerinden biri)
0
her giriste sifresini unutan adam
(22.01.18)
Yanlış hatırlamıyprsam interneti yavaş ülkeler için özel bir youtube sayfası açılacaktı. Belki o zaman dediğin olur.
0
sutlu nescafe
(23.01.18)
(1)

şarkı & seslerden kolaj yapabileceğimiz program

MandMs
web de bulunan şarkı veya seslerin istediğimiz kısımlarını kırparak bir araya getirebileceğimiz basit bir program var mıdır?
web de bulunan şarkı veya seslerin istediğimiz kısımlarını kırparak bir araya getirebileceğimiz basit bir program var mıdır?
0
MandMs
(22.01.18)
Audacity
0
kobuzchu kiz
(22.01.18)
(2)

Uydu ve yabancı kanallar

espandon
Sevgili meytler,İngiliz freeview kanallarını TR'den izlemenin yolu var mıdır? Bilen duyan varsa tavsiyelerinizi bekliyorum efenim.
Sevgili meytler,

İngiliz freeview kanallarını TR'den izlemenin yolu var mıdır? Bilen duyan varsa tavsiyelerinizi bekliyorum efenim.
0
espandon
(22.01.18)
Bahsettiğin kanalların hangi uydudan yayın yaptığını öğren, o uyduya bakacak bir adet çanak anten tak ve alıcından gerekli ayarları yap.

Ama bu dediğim en ilkel yolu, mutlaka internet üzerinden yayı filan da yapılıyordur.
0
John Bloor
(22.01.18)
valla internette yazılana göre o kanallar dijital karasaldaymış. 28e astra uydusundaki ingiltere kanalları ise bodrumda falan izleyen var ama kapsama alanı dışında kaldığı için epey büyük bir çanak gerekiyor diye duymuştum.

pc'den izlerim diyorsan ingiliz vpn ile tvplayer.com şu siteden izleyebiliyorum onu öneririm.
0
klakie
(22.01.18)
(3)

Iphone5 ekran değişimi

once upon a time in trabzon
Merhaba arkadaşlar, telefonumu yere düşürdüm ve ekranda yeşil şeritler beliriyor görüntü bulanıklaşıyor. Bir kaç ay daha beni idare etsin istiyorum bu nedenle apple store ya da yetkili servislere telefonumu yaptırmak istemiyorum. (Apple storeda ekran değişimi 500 lira.)Çok uzattım biliyorum, sorum ş
Merhaba arkadaşlar, telefonumu yere düşürdüm ve ekranda yeşil şeritler beliriyor görüntü bulanıklaşıyor. Bir kaç ay daha beni idare etsin istiyorum bu nedenle apple store ya da yetkili servislere telefonumu yaptırmak istemiyorum. (Apple storeda ekran değişimi 500 lira.)

Çok uzattım biliyorum, sorum şu:

Şirinevler veya Bakırköy'de bildiğiniz iyi bir çakma ekran takan telefoncu var mıdır?

Teşekkürler
0
once upon a time in trabzon
(22.01.18)
ben 2016 yazında 150 tl'ye yaptırdım küçükçekmece cennet mahallesinde. Lider bilişim idi sanırım adı. Gayet iyi bir yer idi. Metrobüsten inip yürünebilecek mesafede.
0
anarsik kurbaga
(22.01.18)
eğer eliniz biraz alışıksa ya bunda bişi yokmuş bende yaparım derseniz. www.gittigidiyor.com burdan tüm ihtiyaç duyacağınız tornavida vs araçlarla beraber bir ekran alıp. şu video ile adım adım kendiniz yapabilirsiniz. www.youtube.com ekranın arkasındaki o kablolar falan lego parçası gibi yuvaya nerdeyse kendiliğinden oturuyor sadece hafifce bastırıp yerinde kalmasını sağlıyorsunuz.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(22.01.18)
15 dolara aliexpressten satın al. tornavidası vs içinde gelir yoksa talep et. 2 haftaya kalmaz ürün eline ulaşır. youtubeden videolara bak kendin değiştir
0
atymaty
(22.01.18)
(2)

4x4GB ramler tekli kullanılabilirler mi?

atom karincanin torunu
İyi geceler,https://www.amazon.de/gp/product/B01LX5SK44/Şu ramden sipariş ettim fakat merak ettiğim bu ramler tekli, ikili gibi ayrı bilgisayarlarda kullanılabilir mi acaba? Zannediyorum Quad Channel oluyor, fakat illaki 4'ü bir arada kullanılmasına gerek yok sanırım? Veya 2'li kullanılsa dual olur
İyi geceler,
www.amazon.de

Şu ramden sipariş ettim fakat merak ettiğim bu ramler tekli, ikili gibi ayrı bilgisayarlarda kullanılabilir mi acaba?
Zannediyorum Quad Channel oluyor, fakat illaki 4'ü bir arada kullanılmasına gerek yok sanırım? Veya 2'li kullanılsa dual olur mu?
0
atom karincanin torunu
(21.01.18)
of kors. aynen dediğin gibi dual ve quad olayları. tek kullanırsan da single oluyor. triple yok ama sanırım
0
washe
(21.01.18)
@washe sağol, garip işler açıkçası, bir video buldum ilk yarısı güzeldi ama sonrasını pek anlayamadım ama sonuç olarak birbirlerine bir bağımlılıkları olmadığını öğrenmem iyi oldu. Mesele genelde anakartta bitiyor.

www.youtube.com
0
🌸atom karincanin torunu
(21.01.18)
(2)

Masaüstü Oyun Bilgisayarı Tavsiye

empatik insan
Oyunlar hakkında çok ama oyun bilgisayarları konusunda az bilgi sahibiyim.Ofis işleri için kullandığım ama basit oyunlar harici oyun çalıştırmayan bir laptopum var.İkinci bir oyun bilgisayarı kurmayı ve masaüstü olmasını istiyorum.Çıkabileceğim maksimum miktar 4.500 TL.Tavsiyelerinizden faydalanıp s
Oyunlar hakkında çok ama oyun bilgisayarları konusunda az bilgi sahibiyim.
Ofis işleri için kullandığım ama basit oyunlar harici oyun çalıştırmayan bir laptopum var.
İkinci bir oyun bilgisayarı kurmayı ve masaüstü olmasını istiyorum.
Çıkabileceğim maksimum miktar 4.500 TL.

Tavsiyelerinizden faydalanıp seçimimi ona göre yapmak istiyorum.
0
empatik insan
(21.01.18)
ben oyun alanında playstation'cıyım. bilgisayar oyunlarını çalıştıracak bir işletim sistemim de yok. ama kardeşim geçen yıl buna çok kafa yormuş ve sonunda monster almıştı. çok memnun hala.
0
brakgn
(21.01.18)
toplama bilgisayar için şu firma çok övülüyor sözlükte: inventus.com.tr
0
bir garip melek
(21.01.18)
(7)

TRT'de yayınlanan teknoloji programı

ocanal
Yakın geçmişte, tahminen 2005-2010 tarihleri arasında bir yerde bir tane teknoloji programı vardı, haftada bir yayınlanırdı.Sunucusu kadındı onun yanında da iki tane abimiz olurdu. Hatta soru sorarlardı, ödül verirlerdi.Neydi programın adı?
Yakın geçmişte, tahminen 2005-2010 tarihleri arasında bir yerde bir tane teknoloji programı vardı, haftada bir yayınlanırdı.

Sunucusu kadındı onun yanında da iki tane abimiz olurdu. Hatta soru sorarlardı, ödül verirlerdi.

Neydi programın adı?
0
ocanal
(21.01.18)
internet tv?
0
Jimmy McNulty
(21.01.18)
internet tv. zahide yetiş sunuyordu çok iyi hatırlıyorum :)
0
false pretension
(21.01.18)
false pretension
(21.01.18)
sunum yapan kadın hiç zahide yetişe benzemiyor.
0
imelih
(21.01.18)
zahide yetiş ilk sunucularındandı. attığım linkte zahide yetiş yok.
0
false pretension
(21.01.18)
yıllarca zahide yetiş sundu o programı ben de çok iyi hatırlıyorum. 2000'lerin başından beri baya uzun süre devam etmişti.
0
rotten head
(21.01.18)
aradığım bilişim rüzgarıydı teşekkürler @false pretension
0
🌸ocanal
(21.01.18)
(1)

Kalemi olan tablet? (Note8 gibi)

ifo
Dahili kalemi olan tablet ne önerirsiniz? Toplantıda not almak ve genel amaçlı kullanılacak.
Dahili kalemi olan tablet ne önerirsiniz? Toplantıda not almak ve genel amaçlı kullanılacak.
0
ifo
(21.01.18)
Samsung Galaxy A with S Pen dışında Apple iPad Pro ve Huawei'nin TR'de olmayan bir modeli var benim bildiğim kalemli tablet olarak.

ipad veya galaxy alacaksınız yani.
0
atom karincanin torunu
(21.01.18)
(3)

Köprüden Önceki Son Çıkış: Telefon Seçiyoruz

sevgikusunkanadinda
Birkaç gündür modellerle ve teslimat sorularıyla baş ağrıtıyorum ancak son kararı verip, siparişi geçip bu işi bitireceğim. Ondan sonra 2 sene telefon mevzusu açmam, söz.Xperia'ları eledim ve şu ikisini bıraktım sadece.https://www.amazon.it/Xiaomi-Mi-Max-Smartphone-Nero/dp/B074KNHYXXhttps://www.amaz
Birkaç gündür modellerle ve teslimat sorularıyla baş ağrıtıyorum ancak son kararı verip, siparişi geçip bu işi bitireceğim. Ondan sonra 2 sene telefon mevzusu açmam, söz.

Xperia'ları eledim ve şu ikisini bıraktım sadece.

www.amazon.it

www.amazon.it

Bu telefonları kullananlar veya bilgi sahibi olanlar öneride bulunabilir mi?
0
sevgikusunkanadinda
(20.01.18)
umarım türkiyede oturmuyorsundur çünkü bunlar gümrükten geçmez.
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(20.01.18)
@kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili, şu anda yurtdışındayım, buradaki adresime vereceğim siparişi. Fakat cihazların TR'de çalışması gerekiyor, er geç döneceğim çünkü. IMEI kaydını yaptırmak yeterli olur mu?
0
🌸sevgikusunkanadinda
(20.01.18)
huawei mate 10 al kafan ağrımasın.
(git:
(git:www.epey.com) bu sitede bir karşılaştır.

birde hwp sitesinde değerlendirme videolarını izle.
0
mikahakkinen
(20.01.18)
(3)

En iyi ingilizce altyazılı site

feldspar
Filmleri ingilizce altyazıyla izlemek istiyorum. Bu konuda önerebileceğiniz bi site var mı? Telif hakları sebebiyle site koymamışlar :/
Filmleri ingilizce altyazıyla izlemek istiyorum. Bu konuda önerebileceğiniz bi site var mı? Telif hakları sebebiyle site koymamışlar :/
0
feldspar
(19.01.18)
en iyisi olmayabilir ama benim bildiğim bu var: bmovies.is
0
yeteramadenedimherseyi
(19.01.18)
Fmovies var bir de.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(20.01.18)
Ben bsplayer kullanıyorum altyazıyı otomatik buluyor
0
nodrama
(20.01.18)
(2)

Macbook - iPhone Problemi

elektr10
Selamlar,Çok umtsuzum lütfen yardım edin.MacBook'umdan app store'a bağlanmak istiyorum (daha doğrusu işletim sistemini sierra'ya güncellemek istiyorum). Fakat kısır bir döngüye girdim. Şöyle:Telefonumdan app store'a belirlemiş olduğum şifreye sorunsuz giriyorum. Fakat bilgisayardan (macbook) girdiğ
Selamlar,

Çok umtsuzum lütfen yardım edin.

MacBook'umdan app store'a bağlanmak istiyorum (daha doğrusu işletim sistemini sierra'ya güncellemek istiyorum). Fakat kısır bir döngüye girdim. Şöyle:

Telefonumdan app store'a belirlemiş olduğum şifreye sorunsuz giriyorum. Fakat bilgisayardan (macbook) girdiğimde bu şifreyi kabul etmiyor ve benim telefonuma giriş için 6 haneli kod yolluyor. O koda izin verdiğimde bunu yazacak bir yere sahip değilim. Benim önüme 6 haneli bir kod arayüzü göndermiyor macbook'ta.

Bu arada tam olarak şifreyi bilgisayarımda (macbook) girdiğimde şunu söylüyor: "Giriş yapmak için Apple Kimliği doğrulama kodu gerekli. Parolanızı ve ardından diğer aygıtlarınızda gösterilen doğrulama kodunu yazın."

Bunu şifre bölümüne yazamıyorum. Ben de web'ten icloud'a girdim ve bu 6 haneli kodu yazdım. Kabul etti. Fakat bilgisayardan kendi şifremi girdiğimde yine yukarda yazdığım uyarıyı veriyor.

Böyle bir kısır döngü... Ne yapmam lazım. En azından bu güncellemeyi yapmam için başka bir çare var mıdır?

Teşekkürler şimdiden.
0
elektr10
(19.01.18)
Öncelikle güncelleme yerine clean install tavsiye ederim şiddetle.

Two factor authentication açık mı? Onu kapatıp deneyebilirsin. Hangi versiyondasın bilgisayarda?
0
alperz
(19.01.18)
@alperz aslında hallettim. eksik okumadan kaynaklı benim hatam. o verdiği 6 haneli kodu güncel şifremin ardından yazmam gerekiyormuş. teşekkürler.
0
🌸elektr10
(19.01.18)
(2)

PC'ye ram ekleyeceğim aynısı mı olmalı?

ya ben lan neyse
birebir aynısı mı olacak eskisinin?bir de direkt anakarta takınca çalışıyor mu? driver falan yok değil mi?
birebir aynısı mı olacak eskisinin?

bir de direkt anakarta takınca çalışıyor mu? driver falan yok değil mi?
0
ya ben lan neyse
(19.01.18)
birebir aynı olması gerekmez ancak uygun voltaj ve mhz değerleri olması gerekir.

cpu-id programı ile eski ramlerin mhz değerlerine bakabilirsin.

direk çalışır
0
Northern Mariner
(19.01.18)
zamanında ram'lerle çok güreşmiş biri olarak söylüyorum: anakartındaki çipsetin desteklediği modelleri kullanabilirsin yalnızca. bunun için biraz datasheet kurcalamakta fayda var.
0
izole
(19.01.18)
(3)

3ds max render ayarları

purkinje
render ayarlarını default ayarlara geri döndürmek için araştırdım ve "3dsmax.ini" silmek gerekir demişler fakat ne söyledikleri kısımda ne de bilgisayarda arattığımda bulamadım. şu dedikleri yerde de yok--->C:\Users\isim\AppData\Local\Autodesk\3dsMax\2012 - 64bit\enu"1- render ayarlarını sıfırlamak
render ayarlarını default ayarlara geri döndürmek için araştırdım ve "3dsmax.ini" silmek gerekir demişler fakat ne söyledikleri kısımda ne de bilgisayarda arattığımda bulamadım.
şu dedikleri yerde de yok--->C:\Users\isim\AppData\Local\Autodesk\3dsMax\2012 - 64bit\enu"

1- render ayarlarını sıfırlamak için ne yapabilirim?
2- önerebileceğiniz ışık ve render ve sahne ayarlarıyla ilgili baştan sona pratik anlatımı olan vray&youtube kanalı veya 3dsmaxrender&youtube kanalı var mıdır?

teşekkürler...

ekleme: 3ds max 2018-student versiyon kullanıyorum.
0
purkinje
(19.01.18)
bir düz adam olarak gizli dosyaları göster seçeneği pasif olabilir mi?
0
bekri
(19.01.18)
Maalesef bir diğer düz insan olarak aklıma geldi ve denedim fakat olmadı ;)
0
🌸purkinje
(20.01.18)
enu klasörünün adını enu_old olarak değiştirmeyi denediniz mi ?
ben yaptım oldu.
0
bekri
(20.01.18)
(3)

bina ısı yalıtımını anlayamamak

kibritsuyu
abicim tuğla, beton, alçı, boya vesaireden oluşan kırk santimlik duvar benim içerideki ısımı koruyamıyor, dışarı kaçırıyor. ben bunu önlemek için taş yünü, köpük möpük bir şeylerle destek yapma gereği duyuyorum.bir de binalarda enerji bilmemne belgesi falan almak gerekiyor bu yalıtım iyi mi diye.e a
abicim tuğla, beton, alçı, boya vesaireden oluşan kırk santimlik duvar benim içerideki ısımı koruyamıyor, dışarı kaçırıyor. ben bunu önlemek için taş yünü, köpük möpük bir şeylerle destek yapma gereği duyuyorum.

bir de binalarda enerji bilmemne belgesi falan almak gerekiyor bu yalıtım iyi mi diye.

e abicim yeni nesil binalar var, neredeyse dört cephesi komple cam ulan. nasıl bir cam ki bu, kırk santimlik beton duvarın koruyamadığı ısıyı, cam ile koruyor, o belgeyi de alıyor? nanoteknolojik uzay camı falan mı bunlar?

ısıcam diyeceksiniz. ısıcam olsun. çiftli, üçlü, beşli cam olsun. duvardan daha verimli nasıl koruyor. cam ulan?
0
kibritsuyu
(19.01.18)
isi iletkenligi su sekildedir, kati maddeler en cok iletken, sivi daha az, hava en az. Hava yoksa isi sadece ışıma yolu ile iletilir yani havasiz ortamda isi iletkenligi cok cok azdir. tugla kati oldugu icin isiyi cok iletir, yani disari kacar isi. arasina sunger koyarsan o madde icinde hava barindirdigi icin daha az iletir. ama eger iki camin arasindaki havayi mumkun oldugunca alirsan iki cam arasindaki havasiz bolgeden isi iletimi olmaz. cay termoslari da ayni prensiple calisir, iki katman ve arasinda havasi bosaltilmis alan sayesinde cay termoslari icindeki sicak cayi mumkun oldugunca korur. ama yine de eklem noktalarindan isi kaybi olmakta tabi.
0
emrahday
(19.01.18)
katı maddeler ısıyı ieltiyorlar, ısı yalıtımı için içinde hava barındıran malzemeler kullanıyoruz.

Cam yünü, strafor levha, çift cam vs.

Çift cam ısı yalıtımı sağlıyor ama mantolamada kullanılan ürünler kadar değil. Her çift cam da aynı değerde yalıtım sağlamaz, camların arasındaki boşluk ne kadar fazla ise o kadar iyi yalıtım sağlar.

Tuğlanın, betonun, duvarın ısı yalıtımı ile hiç bir alakası yok. Duvarları komple yıkıp 5 cm strafor ile çevrenizi örseniz bile çok iyi ısı yalıtımı sağlarsınız.

Yalıtım ürünü kullanmadan tuğla ile ısı yalıtımı sağlamanın bir yolu da çift duvar örmek ve duvarlar arasına boşluk bırakmaktır. Aşırı derecede gereksiz, pahalı, yer kaybı da cabası.

Kaldı ki kolon ve kirişlerin oluşturacağı ısı köprüsü ile oluşacak kaybı sağmıyorum bile.

Özetle, evet o 4-5 cm üç kuruşluk straforlar çok faydalı. Bu devirde hala yalıtımsız bina olması milli servete ihanettir.
0
John Bloor
(19.01.18)
Bizim burada üçlü cam kullanılıyor. O kadar fazla airtight ki, üstte havalandırma deliği var filtreli, oradan biraz nefes alıyor bina. Yoksa içerde oksijensizlikten ölecez:)

Duvar kalınlığı değil yani mesele izolasyon ayrı bir şey. Yine de ses izolasyonu başarılı değil mesela. Muhtemelen onun için ayrı bir olay gerekiyor ve bizde de o yok.
0
bos gezenin bos ustasi
(19.01.18)
(13)

arabanızda hangi radyolar kayıtlı?

superb
benim1- fg2- eksen3- RS4- lounge5- babylon6- bloomberg7- boş
benim
1- fg
2- eksen
3- RS
4- lounge
5- babylon
6- bloomberg
7- boş
0
superb
(19.01.18)
sadece pal nostalji
0
logic
(19.01.18)
Joy turk (modern sabahlar)
Radyo alaturka
0
brkylmz
(19.01.18)
Virgin
Max FM
Bilkent
Odtü
Power FM
Radyo Trafik
0
battal gemalmaz
(19.01.18)
Fenomen
Virgin
Pal
Joyturk
Joy fm
Cri turk
Power
0
oekuklu
(19.01.18)
1- Eksen
2- RS FM
3- Virgin Radio
4- NTV Radyo
5- Show Radyo
6- PAL Nostalji
0
himmet dayi
(19.01.18)
1-Joy Türk
2-Metro
3-Best Fm
4-Bluetooh kanalı
5-Değişken; sürekli değiştiririm
6-Pal Nostalji
0
rapon
(19.01.18)
1. pal nostalji
4. joytürk
5. joy fm
6. fenomen

2 ve 3 sürekli değişiyor.
0
kibritsuyu
(19.01.18)
trt radyo 3 bulunduğum yerde sadece trt radyolar çekiyor. koskoca 150bin nüfuslu ilçede hiç bir ulusal radyo çekmiyor.
0
mikahakkinen
(19.01.18)
1-best
2- metro
3- rs fm
4- fg
5- eksen
diye gıdıyot
0
kleider
(19.01.18)
kent fm
0
silah taciri
(19.01.18)
1-Joytürk (Rabarba ve Modern Sabahlar için sadece)
2-Slowtime
3-RS FM
4-Eksen
5-Power FM
6-Joy FM
0
gencliginde metalci dovmus hikmet amca
(19.01.18)
ankara için:

- ankara üniversitesi radyosu (91.0)
- pal nostalji (91.4)
- trt türku (107.8)
- radyo özgür (108)
0
tabudeviren
(19.01.18)
eksen
voyage
best
virgin
power
joy
0
jedilance
(19.01.18)
(2)

Telefon Model Önerisi ve TR'de Çalışma Sorunu

sevgikusunkanadinda
Amazon'dan telefon alacağım. Xperia XA1 Ultra, Xperia X, Huawei Mate 10 Lite ve Xiaomi Radmi 4x'e kadar eledim seçenekleri. Hatta linkleri de buraya atayım, fiyat ve özellik karşılaştırması için.https://www.amazon.it/Xiaomi-Redmi-4x-a13-Smartphone/dp/B073TJKPYZ/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1
Amazon'dan telefon alacağım. Xperia XA1 Ultra, Xperia X, Huawei Mate 10 Lite ve Xiaomi Radmi 4x'e kadar eledim seçenekleri. Hatta linkleri de buraya atayım, fiyat ve özellik karşılaştırması için.

www.amazon.it

www.amazon.it

www.amazon.it

www.amazon.it

Bu telefonları kullananlar, kullananı tanıyanlar, piyasaya hakim olanlar neler söylemek ister? Hangisini almalı? Mevzubahis telefon olunca epey titizleşiyorum zira günlük rutinimde epey yer kaplıyor kendisi.

Son olarak: bu telefonların Türkiye'de çalışmama ihtimali nedir? Amazon.com'dan bir XZ almış idim, hem telefona pek ısınamadım (staminada olmasa bile aşırı yavaştı) hem de Türkiye'de çalışmadı. İade etmek zorunda kaldım.
0
sevgikusunkanadinda
(19.01.18)
sony modelleri kronik sorunlu önermem. huawei 10 serisinde çok iddialı. xiaomi türkiyede yetkili servisi bulunmayan bir telefon şirketi olduğu için ben tercih etmem.
0
mikahakkinen
(19.01.18)
turkiye de çalışma konusunda gsm frekans değerlerinin uyumlu olup olmadıgına bakmalısın.
www.apple.com bu sayfa gibi
0
jedilance
(19.01.18)
(2)

Windows Thumbnail'leri Göstermiyor

cagdas donem kuramcisi
Menülerde sorun yok. show thumbnail seçili. ctrl + f5 yaptığımda bir anlığına gösterip sonra tekrar thumbnail'ler yok oluyor. var mıdır bir fikri olan?not: gugıla sordum, çözüm olmadı. gugıla sormadan buraya yazası değilim.
Menülerde sorun yok. show thumbnail seçili. ctrl + f5 yaptığımda bir anlığına gösterip sonra tekrar thumbnail'ler yok oluyor. var mıdır bir fikri olan?

not: gugıla sordum, çözüm olmadı. gugıla sormadan buraya yazası değilim.
0
cagdas donem kuramcisi
(19.01.18)
Aşağıdaki seçenek şeçilimidir?

i.hizliresim.com
0
emrekoc77
(19.01.18)
seçili. o da seçili, performance options da düzgün. photos'dan alıp fotoşoka, ondan da alıp windows photo viewer'a değiştirdim standart programı, anca öyle düzeldi. na bu soru da dursun belki başka birine lazım olursa diye.
0
🌸cagdas donem kuramcisi
(21.01.18)
(12)

Komşu arkadaşa wifi şifremi verdim...

lazarus
... şu an evde mailimi açamıyorum. O derece yavaşladı internet. Teknoloji cahiliyim. Bağlantımın bu derece zayıflamasını çözemedim. Acaba ne yaptığını, internetin ne kadarını kullandığını öğrenebilir miyim? Eğer bir suistimal varsa şifreyi değiştireceğim. Çünkü ödev yapmak istiyorum vs demişti bana.
... şu an evde mailimi açamıyorum. O derece yavaşladı internet. Teknoloji cahiliyim. Bağlantımın bu derece zayıflamasını çözemedim. Acaba ne yaptığını, internetin ne kadarını kullandığını öğrenebilir miyim? Eğer bir suistimal varsa şifreyi değiştireceğim. Çünkü ödev yapmak istiyorum vs demişti bana. Evde ikinci bir kişi daha var. Bir yakını. Her neyse, internetim üzerinden kaç makine internete bağlı ve ne kadar sömürülüyor öğrenmek istiyorum, yardım lütfen?
0
lazarus
(18.01.18)
torrentleri açık olabilir, eğer şifreyi paylaştıktan sonra yavaşlama varsa, suistimalden şüphelenirim ben.
0
facebook
(18.01.18)
internet sağlayıcın hangi şirketse onun web sitesine girip, kullanım istatistikklerine bakman lazım. şansa yavaşlamış da olabilir.
0
herhaltibiliyoring
(18.01.18)
Arkadaşlar teknik olarak ne yapmam gerektiğini söyleyebilecek olan var mı? Şifre değiştirmeyi şu an yapmak istemiyorum. Torent morent, böyle indirme programları kullanılıyor mu internetim üzerinden öğrenmem gerek, ben yıllardır internet kullanırım kendim kullanmadım öyle programlar. Lütfen yardım.
0
🌸lazarus
(18.01.18)
Şifreyi değiştir. Birine küfür etse, siyasi bir yorum yazsa hapsi boylarsın
0
Cruyff
(18.01.18)
modem arayuzunden hizini sinirlayabiliyorsun diye biliyorum ama modem marka model yazarsan belki yardim eden cikar
0
supergirl
(18.01.18)
hız sınırlama olayı gelişkin modemlerde var, yoktur muhtemelen sizdekinde.

şifreyi paylaşmayın bence de, onun yaptığı herşey sizi de bağlar.

sakat durum
0
nucleon
(18.01.18)
modem arayuzu 192.168.1.1 adresin de olabilir.
eger modem sifreni hic degistirmediysen defult olani ile giris yapabilirsin. 'marka model password' tarzi bir aramayla bulabilirsin sifreyi.
girince bagli cihazlari gorebilirsin. gerekirse wifi ayarlari kismindan sifreni de degistirebilirsin
0
jedilance
(19.01.18)
Modemim, Airties 5341.
0
🌸lazarus
(19.01.18)
modemlerinden bylock indirilen bir sürü mağdur var. git çabuk wifi şifreni değiştir.
0
mikahakkinen
(19.01.18)
supergirl
(19.01.18)
çok mutluyum şu an , umarım polisede burda yazdıklarını anlatabilirsin.
1-bylock
2-çocuk pornosu
3-banka hesabı boşaltma
olmaz deme biri olsa şirazen kayar modemi kapa .
0
victim35
(19.01.18)
tarayıcıya 192.168.2.1 yazıp modem arayüzüne erişin Bağlı olan cihazlarınızı 1 tane kalacak şekilde bağlantıdan kesin. Bağlanan kişinin mac adresini engelleyin ve modemi kapatıp açın. Düzeldiyse engeli kaldırmadan yolunuza devam edin. Bağlı olsada erişimde kalamaz.
0
neysene
(19.01.18)
(2)

1 klasörün içideki 3 klasörde aynı olan fotoğrafları bulacak silecek

mete kudur
mac uygulaması var mı ? bu 1 klasörün dışındaki klasörlere dokunmayacak.
mac uygulaması var mı ?

bu 1 klasörün dışındaki klasörlere dokunmayacak.
0
mete kudur
(18.01.18)
Aynı soruyu ben sormuştum. Windows için vardı? Senin için var mı bilmiyorum?
0
valarmurgulis
(18.01.18)
dr cleaner'dı sanırım, duplicate fildes eçeneği ile istediğin klasörleri taratıp silebilirsin.
0
altinci nesil caylak
(19.01.18)
(4)

En iyi beleş DNS

beastangel
Arkadaşlar bir süredir girebildiğim yasaklı sitelere (oglaf, totempole666 gibi müstehcen comic tarzı siteler, wikipedia gibi salakça yasaklanmış siteler ve evet porno siteler) girememeye başladım. Kullandığım DNS ayarları vardı ancak WINDOWS 10 update ederken kafasına göre silmiş. Sizin bu konudaki
Arkadaşlar bir süredir girebildiğim yasaklı sitelere (oglaf, totempole666 gibi müstehcen comic tarzı siteler, wikipedia gibi salakça yasaklanmış siteler ve evet porno siteler) girememeye başladım. Kullandığım DNS ayarları vardı ancak WINDOWS 10 update ederken kafasına göre silmiş. Sizin bu konudaki tavsiyelerinizi öğrenebilir miyim?
0
beastangel
(18.01.18)
Öncelikle artık türkiyedeki servis sağlayıcıların yaptığı engellemelerin çoğunun eskisi gibi dns i yanlış ip ye yönlendirmekten ziyade direkt sitelerin veri trafiğinin engellendiğini belirtmek lazım. bu yüzden engelli sitelere ulaşmaksa amacınız VPN belki daha iyi bir çözüm olabilir.

Google DNS
8.8.8.8
8.8.4.4

Yandex Dns
77.88.8.8
77.88.8.1

Open Dns
208.67.222.222
208.67.220.220
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(18.01.18)
Benim pcde kullandığım dnsyle telefonda kullandığım farklı. Çünkü birinde çalışırken diğerinde çalışmayabiliyor. Önerim dnsleri tek tek denemen. Telefonda yandex kullanıyorum mesela.
0
uyusam iyi olur
(18.01.18)
www.eksiduyuru.com

şurda ticksiz olan cevapları(benimkileri) okursan DNS değiştirmekle bişi elde edemeyeceğini az buçuk anlarsın diye umuyorum
0
washe
(18.01.18)
Level 3 dns dene. Gayet iyidir.
0
total paranoia
(18.01.18)
(3)

Facebook istatistikleri

apiko
Saygideger Romalilar,Bir site vardi bulamiyorum, Facebook hesabimiz ile ilgili tüm Begeni ve Yorumlalarimizi detayli olarak gösteriyordu. Bilen varsa paylasirsa mutlu olurum.
Saygideger Romalilar,

Bir site vardi bulamiyorum, Facebook hesabimiz ile ilgili tüm Begeni ve Yorumlalarimizi detayli olarak gösteriyordu.

Bilen varsa paylasirsa mutlu olurum.
0
apiko
(18.01.18)
www.wolframalpha.com olabilir mi?
0
tequila rainbow
(18.01.18)
Maalesef orasi degildi. Ücretsiz bir siteydi.
0
🌸apiko
(18.01.18)
Boomsocial var
0
intern in the house
(18.01.18)
(6)

format sonrası iTunes yüklenmiyor, hizmet paketi vs diyor. win7=)

mslny
Öncelikle tablet sayesinde artık foto atmak ve torrent, şifre vs işleri hariç kullanmadığım bilgisayar kendini hatırlatmak için çöktü. son formatı atalı en az 3 yıl olduğu için unutmuşum, neyse zar zor attım, ama yazdığım gibi iTunes yüklenmiyor. Tabii win 7 ultimate'ten anlaşılacağı üzere bilg külü
Öncelikle tablet sayesinde artık foto atmak ve torrent, şifre vs işleri hariç kullanmadığım bilgisayar kendini hatırlatmak için çöktü. son formatı atalı en az 3 yıl olduğu için unutmuşum, neyse zar zor attım, ama yazdığım gibi iTunes yüklenmiyor. Tabii win 7 ultimate'ten anlaşılacağı üzere bilg külüstür, cd de orjinal değil. Fakat format öncesi iTunes yüklüydü ve kullanıyordum, o zaman nasıl yapmışım hiç hatırlamıyorum. Eğer halâ masaüstü kullanan ve hatırlayabilen varsa lütfen ne yapmam gerektiğini söyleyebilir mi? Çünkü yedekleme, vs hepsi için iTunes lazım şu an.
0
mslny
(18.01.18)
Son sürüm değil de eski sürümlerden birini yüklemeyi dene. Ya da iTunes in kurulmama nedeni .net framework gibi bir güncelleme istiyor olabilir.

(hiç sevmedim iTunesi)
0
1adam
(18.01.18)
Şuradan hizmet paketini yüklemeniz gerekli (SP)

support.microsoft.com
0
himmet dayi
(18.01.18)
İşte o istediklerini ben bilmiyorum nasıl yapacağımı, o yüzden ne yapayım diye duruyorum böyle. Eski sürümü yükledim önce aslında ama açmadı, 'itunes was not installed correctly error 7 error 127' hatasını verdi.
0
🌸mslny
(18.01.18)
@himmet dayi, o linke basınca indir kısmında birçok dosya çıkıyor, tümünü mü indiricem?
0
🌸mslny
(18.01.18)
Windows7 64 bit ise şunu: windows6.1-KB976932-X64.exe
Windows7 32 bit ise şunu: windows6.1-KB976932-X86.exe

Bilgisayarım'a sağ tıklayıp özellikler'e basarsanız windows'un 32 mi 64 mü olduğunu görebilirsiniz.
0
himmet dayi
(18.01.18)
@himmet dayi, linkten yazdığınız dosyayı indirdim ve yüklendi, çok teşekkür ederim=) Bu gidişle 1-2 soru daha sorucam ama bugünlük bu kadar.
0
🌸mslny
(18.01.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.