Giriş
(1)

Yayıncılıkla ilgili bu olaya tam olarak ne ad veriliyor?

lesley mateas
Mesela bir kitap var. Yeni baskısı yok. Ben okuyucu olarak talep ediyorum.(tabi ücreti karşılığında) makinadan bir nüsha çıkarıyorlar bu kitaptan. Bunun gibi bir şeye ne ad veriliyor? "Özel Basım" mı deniyor?
Mesela bir kitap var. Yeni baskısı yok. Ben okuyucu olarak talep ediyorum.(tabi ücreti karşılığında) makinadan bir nüsha çıkarıyorlar bu kitaptan. Bunun gibi bir şeye ne ad veriliyor? "Özel Basım" mı deniyor?
0
lesley mateas
(12.05.15)
print on demand diye bir şey var, ama tam olarak senin istediğin gibi bir şey mi emin değilim.

en.wikipedia.org
0
inheritance
(12.05.15)
(10)

istanbul'da nerede moka pot bulabilirim?

konyalikiz
kullananlar, memnun kalanlar bu değerli bilgiyi paylaşırlarsa çok sevinirim. aradım taradım, hiçbir yerde bulamadım. teşekkürler.
kullananlar, memnun kalanlar bu değerli bilgiyi paylaşırlarsa çok sevinirim. aradım taradım, hiçbir yerde bulamadım. teşekkürler.
0
konyalikiz
(12.05.15)
inheritance
(12.05.15)
imgur.com moka pot bu. kusura bakma, kedimi özledim de, adı moka, yaramı dağladın konyalı :(
0
devorgilla the gunslinger
(12.05.15)
ikea
0
ytse jam
(12.05.15)
eminönüne yolun düşerse kurukahveci mehmet efendinin sokağından gir orada sağlı sollu mutfak aletleri satan tüm dükkanlarda var
0
kakamelsokoban
(12.05.15)
@devorgilla dünyanın en tatlı moka potuymuş:))

@ytse jam, maalesef artık mevcut değil ikea'da.

@kakamelsokoban o kadar geziyom oraları, hiç görmemişim. teşekkürler.
0
🌸konyalikiz
(12.05.15)
ikea denilince sitesine baktım, bir tek Ümraniye'de kritik stok seviyesinde, diğer mağazaların hepsinde stoğu var.

www.ikea.com.tr
0
inheritance
(12.05.15)
ben ikea'da bulamamıştım ama tabi zaman geçti üzerinden.
bialetti'nin hem tasarımı daha hoş hem de kullanımı daha pratik gibi geldi bana.
0
🌸konyalikiz
(12.05.15)
ikea +1
celik olmasi avantaji.
0
goldentitan
(12.05.15)
çelik olması neden avantaj? alüminyum olması dezavantaj mı ya da? eğer öyleyse neden alüminyumdan üretiyor bialetti?
bilmediğim için soruyorum:)
bi de ikea'nınkinde conta değişiminden falan bahsediyor. bialetti'de var mı böyle bi conta parçası? görsellerde hiç dikkatimi çekmedi de.
0
🌸konyalikiz
(12.05.15)
celik daha saglikli diye hatirliyorum. ama daha iyi arastirmak gerek.
aluminyumun alzheimer ile iliskisi yazildiydi.
0
goldentitan
(12.05.15)
(7)

Bu otun adını bilen? -caps-

nilmiye
Sb
Sb
0
nilmiye
(12.05.15)
tohuma kaçmış semiz otuna benziyor.
0
inheritance
(12.05.15)
hayır, bu başka bir ot. semiz otunu iyi tanıyorum, bunun sütlü dal ve yaprakları var ve biçimi de semizotuyla aynı değil.
0
🌸nilmiye
(12.05.15)
Sütleğen değil mi bu?

Edit; bu kesin sütleğen ya, sapı sütlü demişsiniz şimdi gördüm. Dikkat edin zehirlidir cırcır yapar :D Biz çocukken bununla balık yakalardık...
0
Tutesh
(12.05.15)
teşekkürler. evet sütleğenmiş. sütü mü zehirli yoksa yendiğinde mi zehirli? çünkü sütü elime bulaştı, bir şey olmaz değil mi?
0
🌸nilmiye
(12.05.15)
sütü zehirli, elinize bulaşmakla bir şey olacağını sanmam çünkü biz elimizle çay bardağının içine falan sıkardık onu biriktirebilmek için ve bir şey olmazdı, ama siz yinede bi durulayın elinizi nolur nolmaz...
0
Tutesh
(12.05.15)
sutlegenle balik nasil yakalaniyor? dere baligi yakaliyordunuz herhalde.
0
jimicik
(12.05.15)
serdar kılıç bir programında anlatmıştı. derede ufak bir set yapıp bir bölgeyi durgunlaştırıyordu. ufak bir gölet gibi oluyordu o bölge. daha sonra sütleğenin suyunu sıkıp o gölete döküyordu. sütleğen suyundaki madde sudaki oksijeni bloke ediyormuş, balıklar geçici bir süre yarıbaygın hale gelip su üstüne çıkıyorlardı. o sırada da yakalıyordu balığını.

linki de buldum, şurada nasıl yaptığı;
www.facebook.com
0
jaaaccckkk
(12.05.15)
(24)

yanınızda ne kadar nakit taşıyosunuz?

tepedeki psychedelic adam
işe gidip geldiğiniz sıradan bir günle, dışarı çıktığınız bi gün arasında fark var mı?
işe gidip geldiğiniz sıradan bir günle, dışarı çıktığınız bi gün arasında fark var mı?
0
tepedeki psychedelic adam
(12.05.15)
30 tl fix. cüzdan kenarında da 20 tl var kefen param. Genelde kart kullanıyorum. Ha bu arada gece dışarı çıktığımda ceplerime 2'şer lira bozuk para dağıtıyorum. Tinerci falan filan gelince çok iş görüyor.
0
bedbed
(12.05.15)
3 milyar 750 milyon

galeri2.uludagsozluk.com
0
neferkitty
(12.05.15)
30-100 tl arası değişir
0
basond
(12.05.15)
100 civarı
0
asilsiz suclama
(12.05.15)
50-150 arası
0
xenophobe
(12.05.15)
50'den aşağı olmuyor, gittiğim yere göre 500-600'e kadar yolu var. Kart kullanmıyorum.
0
Lim5
(12.05.15)
disari ciktigim gun nerede olacagima gore degisir; siradan bi gunde ort 200-300 arasi nakit olur yanimda
0
kamyonsans
(12.05.15)
40-50 arası. ama cüzdanın gizli saklısında bir 100 durur hep.
0
sheridans
(12.05.15)
30-120 arası
0
kanzuk seni yiyeceğim arslanım
(12.05.15)
ortalama 200-300 arası.

su an 650 var ama fazlayı gidip bankaya yatırmaya üşendim ondan.
0
fransizkalanadam
(12.05.15)
Nerdeyse hiç nakit taşımıyorum lazım olunca kalıyorum böyle 0_o
0
amelie poulain
(12.05.15)
Bazen 50 oluyor bazen 500 tl. Ama genelde 50 100 arası değişiyor. Alışverişleri kartla yaparım hep nakit almayı sevmiyorum
0
sta
(12.05.15)
en az 150tl
en fazla 300tl taşırım. fazlası banka hesabında durur.
0
seyduna6687
(12.05.15)
10 lirayı geçirmem, genellikle 2-3 lira dolmuş parası olur.

Geri kalan her işimdi bankamatik kartı kullanıyorum, hesabı kolay oluyor.
0
yatagants
(12.05.15)
Genelde kart kullanıyorum. Bazen hiç olmadığı da oluyor. Bi kere iki lira için kart kullanmıştım. Dışarı çıktığımda zorda kalmamak için nereye gittiğime bağlı olarak, işe giderkenkinden daha fazla nakit bulundururum.
0
bigbadabum
(12.05.15)
50'den aşağı düştüğünde para çekiyorum genellikle. ortalama olarak da 50-100 arası taşırım. imkanım oldukça da alışverişleri kartla yaparım. bu sayede nereye ne kadar harcama yaptığımı daha pratik bir şekilde telefon bankacılığından da kontrol edebiliyorum.

tabii dışarı özel bir yemeğe, arkadaşlarla eğlenmeye falan çıkıyorsam daha fazla nakit taşırım genellikle. gitiğim yere göre 200-300 tl falan bulundururum.
0
emfuzi
(12.05.15)
hiç belli olmuyor, kredi kartı kullanmıyorum ve maaş da almıyorum, serbest çalışıyorum. kendimin bile öngöremediğim bir ödeme/para alma düzenim (düzensizliği mi diyeyim) var.
bazen 4-5 bin lira taşıyorum onunla bütün kartları doldurup (doğalgaz, toplu taşıma) kalan ödemeleri, toplu alışverişi vs. yapıp, kirayı (elden) verip, kalan paraya bakıyorum. yani neredeyse tüm harcamalarımı bu toplu para dönemine denk getiriyorum denebilir.
genelde kalan parayı da harcayacağım miktara göre yanıma alıyorum -belli bişey alacaksam onun parasını yanıma alıyorum. bişey almayacaksam bankaya atıyorum banakmatik kartım yanımda oluyor yine o paradan harcıyorum yani. nakitse 100 -200 lira bulunuyor. ekstra para lazım olana kadar böyle devam ediyorum.
0
niye ama
(12.05.15)
bankamatikten fiks 200 çekiyorum. çoğunlukla 20-30 kalana kadar tekrar çekmiyorum.
0
la noix
(12.05.15)
100-150 tl. Kredi kartı kullanırım hemen her alışveriş için. Sadece otopark, ıvır zıvır büfe gibi şeyleri nakit ödüyorum.
0
kint
(12.05.15)
300 +-50 fix durur hep kartla görüyorum işimi
0
mirty
(12.05.15)
20 - 50 tl civarı. neredeyse istanbulkart yükleme dışında nakit kullanmıyorum.
0
inheritance
(12.05.15)
20-60

sigara harici pek nakit ihtiyacim olmuyor, ki onu da genelde 50 kurus fazla verip kartla aliyorum.
0
nxtrls
(12.05.15)
20 kağıt
0
eindaclub
(12.05.15)
Ben bütün paramı taşıyorum valla. Ay sonuna doğru azala azala bitiyor :(.
0
osurdum
(12.05.15)
(12)

dizi önerisi

instant crush
bir kız olsun, bir de yakışıklı erkek olsun, bunların eğlenceli arkadaş çevresi olsun, biraz loser olsunlar, biraz da komik olsunlar. ne olsun?peşinen teşekkür ettim.
bir kız olsun, bir de yakışıklı erkek olsun, bunların eğlenceli arkadaş çevresi olsun, biraz loser olsunlar, biraz da komik olsunlar. ne olsun?

peşinen teşekkür ettim.
0
instant crush
(11.05.15)
coupling ve friends diyecekler
0
basond
(11.05.15)
biraz daha yeni tarihli olursa iyi olur. en azından iphone icat edilmiş olsun.
0
🌸instant crush
(11.05.15)
suburgatory
0
damla cikolata
(11.05.15)
2 broke girls tabii ki
0
gmzo
(11.05.15)
Community
0
inheritance
(11.05.15)
the it crowd. iphone 3 vardı heralde. olur mu :)
0
spirit crusher
(11.05.15)
Community +1, broklyn nine-nine, everybody loves raymond, that '70s show, 2 brooke girls, freaks and geeks, scrubs, awkward., my name is earl, rules of engagement, happy endings.

biraz daha düşünsem 10 tane daha bulurdum herhalde :)
0
komsu komsunun nickine muhtactir
(11.05.15)
ısrarla "how not to live your life". sevin şu diziyi, izleyin artık be :)
her seferinde tavsiye ederiyorum.
0
crescendo
(11.05.15)
silicon valley *kız pek yok:) ama aranılan kan bu

its always sunny in philadelphia

mozart in the jungle
0
pvivn
(12.05.15)
eskilerden That 70s Show çok tatlıdır.
0
peggy
(12.05.15)
@crescendo'nun yazdigini okuyunca ben bunu ne zaman yazmisim dedim. Baktim ben yazmamisim kisa süreli bir sok yasadim, zira ben de herkese bu muh-te-sem diziyi tavsiye ediyorum hem de israrla

how not to live your life
0
beholderrulez
(12.05.15)
Skins'i izledin mi? Uk olanı fena değil, kafa dağıtmalık.
0
köstebek kurabiye
(12.05.15)
(6)

Eğlenceli Komik Kafa Dağıtmalık bir Film

darthvenom
Eğlenceli bir film önerisi var mı?
Eğlenceli bir film önerisi var mı?
0
darthvenom
(11.05.15)
despicable me
0
inheritance
(11.05.15)
freebird5406_2
(11.05.15)
death at a funeral (ingiliz yapımı olan)
0
peggy
(11.05.15)
"the terminal" müthiş :)
0
yazar yazmaz yazan yazar
(11.05.15)
Tucker and Dale vs. Evil
0
Tutesh
(11.05.15)
RRrrrr..
0
aithra
(11.05.15)
(15)

bu yaşadığım ne olabilir?

dessy
Son bir buçuk senedir 4-5 şişeyi geçen sayıda bira içtiğim zaman ertesi günüm iptal oluyor. Hangover tarzı değil ama. Titreme, üşeme, yataktan kalkamama ve istifra yaşıyorum. Vücudum da karıncalanıyor. Bu olayı dün tekrar yaşadım, şu ana kadar 4. kez yaşıyorum bu iptalleşme olayını. Dikkat ettim hep
Son bir buçuk senedir 4-5 şişeyi geçen sayıda bira içtiğim zaman ertesi günüm iptal oluyor. Hangover tarzı değil ama. Titreme, üşeme, yataktan kalkamama ve istifra yaşıyorum. Vücudum da karıncalanıyor. Bu olayı dün tekrar yaşadım, şu ana kadar 4. kez yaşıyorum bu iptalleşme olayını. Dikkat ettim hepsinde bir önceki akşam bira içtiğim zaman oluyor. Alkol zehirlenmesi desem, ne kadar çok içersem içeyim şarapta falan böyle bir olay yaşamadım hiç bugüne kadar. Alkol öncesi açlık gibi bir durum da yok. Keyifsizlik olayı da yok.
0
dessy
(11.05.15)
Doktor arkadaslar daha iyi bilir ancak karaciger yorgunlugu gibi gozukuyor. Titreme, usume, istifra alkol alimlari sonrasinda karaciger kanserine isaret edebilir.bence bir tetkike girin karaciger ile ilgili. Problem varsa erken teshis hayat kurtarir, gec teshiste ise %90 mortalite var.
0
joy luck club
(11.05.15)
Karaciğer çalışmasında bir sıkıntı yok, başka bir sebep için gitmiştim. değerler normal çıktı.

insülin direncim düşük acaba mayaya karşı falan bir alerji mi olabilir?
0
🌸dessy
(11.05.15)
1 bira 1 su (bira kadar), 1 bira 1 su. tüm içkiler için geçerli olan bu döngüyü yaparsan en az yorgunlukla geçer ertesi günün.
0
dahili meddah
(11.05.15)
Yani bilinen biralar içiyordum. Efes, Bomonti falan.
0
🌸dessy
(11.05.15)
dahili meddah, onu yapıyorum zaten.
0
🌸dessy
(11.05.15)
mideyi mi üşütüyorsun acaba? biralar soğuksa özellikle.
0
inheritance
(11.05.15)
Sanmıyorum. Votkada veya diğer soğuk kokteyllerde sorun yaşamıyorum.
0
🌸dessy
(11.05.15)
buğday alerjisi?
0
dahili meddah
(11.05.15)
buğday alerjisi olabilir mi acaba diye şüpheleniyorum ben de. ekmek falan yediğimde de insülinim çok çabuk düşüyor, elim ayağım titriyor. ekmeği kestim yabancı bir arkadaşımın tavsiyesiyle, o günden beri el ayak titremesi yaşamıyorum çok uzun süre aç kalmayınca.
0
🌸dessy
(11.05.15)
Yanında bir şey yiyorsan onu değiştir
0
nickimin hakkini veremedim
(11.05.15)
Yemiyorum.
0
🌸dessy
(11.05.15)
içme o zaman o kadar. birayı çok seven bir adam olarak söylüyorum bunu. vücuduna bunları yaşatmaman hayrına olacaktır.
0
mermize
(11.05.15)
Tavsiye değil, sebebini öğrenmek istiyorum ben daha çok. O yüzden sordum buraya, yoksa çok şükür dördüncüsünü de yaşayınca bira içmemeye karar verecek kadar akıl vermiş yukarıdaki. Ama içtiğimde 4 şişe biraydı, çok da değil. Teşekkürler yine de.
0
🌸dessy
(11.05.15)
hipoglisemine bi baktırsan?
0
groove salad
(11.05.15)
tabii ki derhal doktora git ama b1 vitamini eksikliğinden de kaynaklanıyor olabilir.
0
reso aga
(11.05.15)
(3)

Boya Kalemi

sotw
Yine emperyalizme yenik düşüp şu kitaptan aldım, buna hangi boyadan almam lazım?http://www.hepsiburada.com/liste/renkler-sokagi-buyukler-icin-boyama-kitabi/productDetails.aspx?productId=kindigo06396&categoryId=215404
Yine emperyalizme yenik düşüp şu kitaptan aldım, buna hangi boyadan almam lazım?

www.hepsiburada.com
0
sotw
(11.05.15)
ahaha sabah aynisindan ben de aldim dayanamayip. Bi de faber castell in kuru boyalarindan aldim baslangic olarak. ama takipteyim duyuruyu degisik oneriler gelirse alabilirim ben de :)
0
patlamis misir
(11.05.15)
esrarengiz bahçe almıştım ben de. faber castell kuru boyalarla (www.faber-castell.com.tr) boyuyorum. önerilere açığım.
0
inheritance
(11.05.15)
koh-i noor iyidir..
0
reso aga
(11.05.15)
(4)

lexus yedek parca

charlotte blanc
amerikan model 2012 lexus rx 350 cipin arka koltuk degil onun arkasindaki cam parcadan lazim bana 2 tane. bulabilene, bunu isteyen zengin musterimden ne kadar kazanirsam yarisini vericem. siz lexus yedek parcasi bulun da neresi oldugunu telefonda falan ben soylerim. tarifi zor cunku. adam turkmen ki
amerikan model 2012 lexus rx 350 cipin arka koltuk degil onun arkasindaki cam parcadan lazim bana 2 tane. bulabilene, bunu isteyen zengin musterimden ne kadar kazanirsam yarisini vericem.

siz lexus yedek parcasi bulun da neresi oldugunu telefonda falan ben soylerim. tarifi zor cunku. adam turkmen kirk saat anlatti anlatti anlamadim. hala da emin degilim. yedek parcaci bu abi buna anlat derdini dicem.
0
charlotte blanc
(11.05.15)
ebayden falan bulunur sanırım ama daha parçanın ne olduğunu bilmiyorsunuz.
0
inheritance
(11.05.15)
zor tarif etti.
hdwallpapersfit.com

su arka giris kapisinin cami varya. onun hemen arkasindaki ucgen seklindeki cam. 2 tane lazim.
0
🌸charlotte blanc
(11.05.15)
lexus=toyota toyota'yı arasanıza bi
0
argent dawn
(11.05.15)
Çıkmacılarda, hurdacılarda filan bulman çok zor. Çünkü türkiye için üretilen, türkiyede satılan bir araç değil.
Toyota yetkili servisi ile bir görüşün. Size parçanın ellerinde olmadığını, fabrikadan sorduracaklarını orada da yoksa (ki büyük ihtimal yoktur.) avrupa depolarından sorduracaklarını söyleyeceklerdir.
Bu araç avrupada satıldı ama parçanın avrupa depodan gelmesi en az 1 ay sürer diye tahmin ediyorum.
0
battal gemalmaz
(11.05.15)
(5)

nasıl şikayet edebilirim?

semender
şöyle bir mail geldi;Isbank <[email protected]>6 May (5 gün önce)Alıcı: Bu iletiye dikkat edin. Kullanıcıların kişisel bilgilerini çalmak için kullanılan şüpheli bir bağlantı içeriyor. Gönderene güvenmiyorsanız bağlantıları tıklamayın veya iletiyi kişisel bilgilerinizle yanıtlamayın. Daha fa
şöyle bir mail geldi;


Isbank <[email protected]>
6 May (5 gün önce)

Alıcı:

Bu iletiye dikkat edin. Kullanıcıların kişisel bilgilerini çalmak için kullanılan şüpheli bir bağlantı içeriyor. Gönderene güvenmiyorsanız bağlantıları tıklamayın veya iletiyi kişisel bilgilerinizle yanıtlamayın. Daha fazla bilgi
Degerli musterimiz

Yakinda internet bankaciliginizin sona erecegini vurgulamak isterim.Online bankaciliginizi kullanmaya devam etmek icin,assagidaki baglantiyi kullanarak sahsi

bilgilerinizi teyit ediniz.

Online bankacilik hesabinizi guncellemek icin buraya tiklayiniz.

(:, Sen bağlantının tıklama ile sorunlar yaşıyorsanız Kutunuza içine spam posta taşımak Not)

Banka hesabiniz otomatik olarak yenilenecektir,banka calisanlarimiz sizinle en kisa zamanda isleminizi sonlandirmaniz icin temasa gececektir.


© 2015 Copyright Türkiye Is Bankasi

hadi ben neyin ne olduğunu biliyorum da, bilmeyeni de koruyabilmek için bu maili şikayet etmek istiyorum. yardımcı olur musunuz?
0
semender
(11.05.15)
iş bankası mail atmıştı bu konuyla ilgili tıklamayın diye. şimdi baktım maile bildirilecek bir yer belirtmemişler.
0
passion rules the game
(11.05.15)
Bunu şikayet etsen adamlar başka adresler ile yine devam edecektir, çok sonuç alamıyorsun yani.

Ama mailde verilen siteyi servis sağlayıcısına şikayet edersen(scam/phishing içerik diye) sitenin yayınını durdururlar.

Gerçi yayın durur sahibi 10 dakikada başka yerden yine yayınlamaya devam eder. Alan adını güç bela uğraşır kapattırırsın, gider başka alan adıyla bu işi yapmaya devam eder.

Kısacası boşa kürek çekme.
0
osurdum
(11.05.15)
Şikayet edecek bir mercii yok. Zaten yurtdışı kaynaklı bi phishing olduğu anlaşılıyor bozuk türkçeden. Buna kanan adam kapatsın bilgisayarı filan internet bankacılığı neyine.
0
afrocubanbebop
(11.05.15)
@afrocubanbebop düşünceniz hoş değil. Cevabımı aldım teşekkürler.
0
🌸semender
(11.05.15)
ekran görüntüsü alıp iş bankasına twitterdan bildirebilirsiniz.
0
inheritance
(11.05.15)
(7)

Kanzuk ve dürüm muhabbeti nedir?

buhurumeryem
Arkadaşlar çok uzun zamandır rastlıyorum, şu dürüm muhabbetinin çıkışını anlatabilecek olan var mı acaba?
Arkadaşlar çok uzun zamandır rastlıyorum, şu dürüm muhabbetinin çıkışını anlatabilecek olan var mı acaba?
0
buhurumeryem
(08.05.15)
inheritance
(08.05.15)
blodeuwedd
(08.05.15)
t joe
(08.05.15)
Offff çok fenaymış yahu :)
0
🌸buhurumeryem
(08.05.15)
Bi de çok enteresan, aynı gün sormuşum diğer arkadaşla.
Yeter artık ben de bi öğreniym dediysem artık...
Keşke madem o kadar merak ediyormuşum aratsaymışım ya dürüm diye :/
0
🌸buhurumeryem
(08.05.15)
Valla aramak aklımdan geçiyordu ama nasıl olduysa soruyu yazarken buldum kendimi.
Yalnız herkes mi biliyormuş yahu.
0
🌸buhurumeryem
(08.05.15)
sözlük 16 yıllık bir oluşum. insanlar zirvelerden, festlerden filan birbirini tanıyor.

kanzuk bu dürüm fotosu dışında da seneler önceki görünüşü ile karşılaştırıldığında inanılmaz ötesi kilo almış durumda. bu da dürüm fotoğrafları ve devamlı girdiği lüks araba ve et lokantası reklamı kokan entryleri ile birleşince hiç iyi bir imaj oluşturmuyor.
0
mea maxima culpa
(08.05.15)
(4)

Adore Kitaplığı Olanlar İçin (Raf Aralık Ölçüsü)

ernest everhard
Merhaba, evinde, ofisinde Adore kitaplık kullanan arkadaşlar. Standart kitaplıklarında ( Örn: https://www.adoremobilya.com/bes-katli-kitaplik-ceviz-beyaz ) raf aralığı ne kadar acaba? İnternetten sipariş vereceğim ama bir türlü aralık ölçüsünü öğrenemedim, zira bana en az 32 cm lazım.Selamlar.
Merhaba, evinde, ofisinde Adore kitaplık kullanan arkadaşlar. Standart kitaplıklarında ( Örn: www.adoremobilya.com ) raf aralığı ne kadar acaba? İnternetten sipariş vereceğim ama bir türlü aralık ölçüsünü öğrenemedim, zira bana en az 32 cm lazım.

Selamlar.
0
ernest everhard
(08.05.15)
bende var ölçüyorum 5 dakikaya yazarım

edit: raf aralıkları 30 ila 30,5 arasında değişiyor ama 32 olmaz
0
freebird5406_2
(08.05.15)
Tamamdır çok teşekkür ederim.
0
🌸ernest everhard
(08.05.15)
raf aralığını istediğiniz gibi ayarlayabildiğiniz duvara monte edilen raflar var, işinize yarayabilir. şunun gibi: www.aynigunkargo.com

www.aynigunkargo.com
0
inheritance
(08.05.15)
teşekkürler ama bana mutlak suretle kitaplık şeklinde lazım. Duvara koymama, kitaplık için onlar pek uygun değil.
0
🌸ernest everhard
(08.05.15)
(10)

kırışmaması gereken kağıt gönderimi

safepassage
bir karakalem çalışması göndereceğim, a4 boyutunda bir kağıtta.kargo firması değil de normal bi getir götür işi yapan amca gelip alacak. fakat kesinlikle zarar görmemeli, el değmemeli ve buruşmamalı.aklıma gelen bir yöntem var ama birkaç cevap geldikten sonra yazarım. şimdi sizin orijinal fikirlerin
bir karakalem çalışması göndereceğim, a4 boyutunda bir kağıtta.

kargo firması değil de normal bi getir götür işi yapan amca gelip alacak. fakat kesinlikle zarar görmemeli, el değmemeli ve buruşmamalı.

aklıma gelen bir yöntem var ama birkaç cevap geldikten sonra yazarım. şimdi sizin orijinal fikirlerinizi alayım. hadi duyuru!
0
safepassage
(08.05.15)
Onune arkasina karton koyup zarfa o sekilde koysan?
0
letheavendangered
(08.05.15)
sert kapaklı dosyalar oluyor, diplomaları da ona koyuyorlar, onlardan bulup , koli bandı ile bantlayıp gönderebilirsiniz.

Şunun gibi:

www.hediyeiste.com
0
neferkitty
(08.05.15)
yuvarlak bazuka şeklinde çantalar oluyor onlardan alsanız? kargo şirketlerinde bunların basit versiyonu satılıyor çok ucuza
0
yollarbenibekler
(08.05.15)
İki sert karton arasına yerleştirip kenarlardan kapat
0
bokmuhendisi
(08.05.15)
Rulo yaparak o tüplerde yolla. Kargoda var.

yollarbenibekler+1
0
Lim5
(08.05.15)
hah, kargoda o yuvarlak tüplerden var mı? ben de pringles alayım diyordum :D yıkamasıyla falan uğraşmam o zaman varsa. iyi ki varsınız. herkese benden Tik!
0
🌸safepassage
(08.05.15)
o tüpleri de bükebiliyor postacılar. ama amca gelip alacaksa özellikle tembih edersin bir şey olmaz.
0
inheritance
(08.05.15)
pvc dosyalar var kırtasiyelerde, a4 evrakların rahatlıkla sığacağı görseli şöyle bişey
www.google.com
0
sannora
(08.05.15)
2 mukavva arası lastikle çift taraflı.
ösym sınavları tadında.
0
pinkket
(08.05.15)
kırtasiyeye gidip durumu anlattım, POSTÜP diye bir şey olduğunu söyledi. 2.50 TL'ye işimi gördü. Kargo firmalarında da varmış fakat dışarıya satmıyorlarmış.
0
🌸safepassage
(11.05.15)
(2)

kumpir firini

charlotte blanc
gene ben gene afganistan gene satin alma.kumpir yapmak icin firin istiyorlar benden. karakoyde bulabilir misim. 2 kapakli patates firini dediler ama ne diye aratmam gerekiyor bunu google da ? nerden bulabilirim ? 2 kapakli patates firini diyince cikmiyor istekimpur yapan makinenin adi ne ?
gene ben gene afganistan gene satin alma.


kumpir yapmak icin firin istiyorlar benden. karakoyde bulabilir misim. 2 kapakli patates firini dediler ama ne diye aratmam gerekiyor bunu google da ?
nerden bulabilirim ?

2 kapakli patates firini diyince cikmiyor iste

kimpur yapan makinenin adi ne ?
0
charlotte blanc
(08.05.15)
kumpir fırını diye google babaya sorunca bir sürü site çıkıyor.

www.endustriyelmutfakaletleri.com
www.mavialev.com
0
inheritance
(08.05.15)
KASIMPAŞA
0
aithra
(08.05.15)
(3)

City vs State/Province/Region

inheritance
Amazondan sipariş veriyorum da, bu alanlarda kafam karıştı. City alanı il, State/Province/Region alanı da ilçe değil mi?
Amazondan sipariş veriyorum da, bu alanlarda kafam karıştı. City alanı il, State/Province/Region alanı da ilçe değil mi?
0
inheritance
(08.05.15)
State eyalet demek. Bir şey yazmayın illa yazacaksanız marmara yazın.
0
Sarix
(08.05.15)
@Sarix,

State/Province/Region olarak tek alan var.
0
🌸inheritance
(08.05.15)
bölge kısaca o üçü
0
cokponcik
(08.05.15)
(33)

dolandırıldım.

aydogank
bugüne kadar duyuru'da hiç sıkıntı yaşamamıştım. gerek duyurularımda çok yardımcı olan insanlar gördüm. bu sabah bir başlık açmıştım konser bileti ile alakalı. ben öğrenciyim, internetim yok, net paketim de yok, komşunun internetiyle oradan buradan bulduğum wi-fi ile idare ediyorum. kredi kartı kull
bugüne kadar duyuru'da hiç sıkıntı yaşamamıştım. gerek duyurularımda çok yardımcı olan insanlar gördüm. bu sabah bir başlık açmıştım konser bileti ile alakalı. ben öğrenciyim, internetim yok, net paketim de yok, komşunun internetiyle oradan buradan bulduğum wi-fi ile idare ediyorum. kredi kartı kullanmıyorum. bu yüzden alışveriş olayım nakittir hep. bugün nedensiz ben isimli arkadaş bana döndü. telefonda güzelce konuştuk. hatta yanına gelip biletleri alabileceğimi söyledim. o ise işte olduğunu, biletleri telefon üzerinden aldığını ama parayı gönderdiğimde bana gönderebileceğini söyledi. burada benim cahilliğim oldu, biletixten bilet almadım hiç daha önce, bakmadım da. zaten iletişim imkanım kısıtlı olduğundan adama güvendim gittim yatırdım parayı. sonra kayboldu herif, telefonumu açmıyor. zaten ekşisözlük yazarı olarak gözüküyordu bir sorun olsa kıllık çıkardı demiştim. keşke bakabilseydim sözlüğe. adam zaten dolandırıcının tekiymiş.

(git: eksisozluk.com)

bu da numarası:
05416822400

benden bu kadar. duyuruya ve sözlüğe daha fazla güvenmem artık.
zaten kıt kanaat idare eden birisiydim, kendimi eğlendirmek için konsere gideyim diyordum. o da götüme girdi. teşekkürler.
0
aydogank
(07.05.15)
@compumaster bununla ne zaman ilgileneceksiniz?
önceki vukuatı için
www.eksiduyuru.com

başka kişilerin vukuatları için
www.eksiduyuru.com
0
rakicandir
(08.05.15)
dediğim gibi geçenlerde biri daha dolandırılmıştı aynı kişi tarafından keşke duyurusu sabit kalsaydı
0
limoncello
(08.05.15)
Bu yazar beni de dolandirmaya kalkti. Ben kitap elime ulasmadan parayi yatirmayacagimi soyledigim icin benden para calamadi. Yarin emniyete gidip hakkinda suc duyurusunda bulunacagim. Sen de aynisini yap.
Gecmis olsun.
0
pis pisi
(08.05.15)
hangi konserdi?

biz gondersek boyle topluca?
0
elxa
(08.05.15)
Bunlarin temelli yakalanmasi icin ne yapilabilir acaba? Ben de buradan alisveris yaptim ama normal sekilde gerceklesti. Sonucta herkes igrenc insan degil ama bu nedensiz ben son bir iki ayda herhalde tum milleti kandirmis. Onun yuzunden digerleri niye cezalandirilsin? Daha fenasi senin gibi guveni dogrudan kirilanlar ve bizim gibi insanlarin basina gelenlerden dolayi kirilanlar ne olacak?

Ayrica elxa + 1, el birligi ile gonderelim seni bilet varsa.
0
aychovsky
(08.05.15)
vay anasını ya... üzüldüm :/
0
gündüz m
(08.05.15)
Dolandırıcılar hit getiriyor sanırım ondan uçurmuyor olabilirler :3
0
neferkitty
(08.05.15)
vay arkadaş.
beni korkutan bu elemanın başka nick/nickler alma olasılığı.
0
theconqueror
(08.05.15)
su an kendimi herkes bir milyon verse adamları basligindaki gibi hissettim.

ne konseri, soyleseniz?
0
elxa
(08.05.15)
cevaplar ve mesajlar için teşekkürler arkadaşlar, şahanesiniz. keşke telefonda konuşmak yerine internetim olsaydı da bakabilseydim gün içinde.

@elxa, Kadebostany konseriydi ya.

edit: internetim feci yavaş bi yazdığımı iki kez göndermek zorunda kalabiliyorum falan.
0
🌸aydogank
(08.05.15)
konser gecmis /:
0
elxa
(08.05.15)
Beyler lütfen şu it yüzünden mağdur olan arkadaşlar topluca gidip şikayette bulunsun.
adalat birşey yapmazsada karakol çıkışı ağzını yüzünü s.kin. Karaktersiz pezevenk, namus yoksunu hırsız.
0
six packsiz
(08.05.15)
@elxa, geçmedi bu cumartesi.
0
🌸aydogank
(08.05.15)
sorun yok genç. hukukçuyum ibreti alem olsun diye sana ücretsiz yardımcı olacağım bakalım sonrasında arkadaşa nolacak :)
0
hepimiz uzun vadede oluyuz
(08.05.15)
Dolandırıcıların en çok kullandıkları strateji " şunu almak istiyorum, bilet arıyorum, kitap arıyorum " gibi bişey arayıp bulmakta zorlanan kişilere bende var diyerek yaklaşıp, zor durumda olmanızdan istifade parayi çarparlar. Sizde aradiğiniz şeyi bulduğunuz için parayi direk verirsiniz.

Burada bişey satmak için özel mesaj atan gizemli şahıslar çok oldu. Sanalpazar.com gibi site aracılığıyla satmayi kabul etmezse bilin ki dolandiricidir.
0
empedokles
(08.05.15)
Yarin bu nedensiz ben denen yazar tarafindan magdur edilen ya da benim dustugum durum gibi magdur edilmeye calisilip basarisiz sonuc alinan yazarlar hep birlikte ortak bir yerde ve ortak bir saatte bulusmak isterse bir haberlesme zinciri olusturalim ve toplanip sikayet dilekcelerimizi ayri ayri yazip emniyete/savciliga teslim edelim. Ne diyorsunuz?
0
pis pisi
(08.05.15)
Bence de sözlük altında nick altı giren adamlara da ulaşın, toplu hareket edin arkadaşlar
0
neferkitty
(08.05.15)
@pis pisi, ne güzel olurdu öyle birşey olsa...
0
e haliyle
(08.05.15)
he ben bugunu cuma gibi dusundum.

izmir konseri mi?
0
elxa
(08.05.15)
bu şerefsiz niye hala bu sitede barındırılıyor anlamıyorum, kaçıncı duyuru bu şerefsiz herif ile alakalı. resmen yataklık ediliyor.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(08.05.15)
ben tamamen biletin derdindeyim su an yalniz.

evet cok ayip da, su biletle ilgili detay alsak? izmir konseri mi?
0
elxa
(08.05.15)
@e haliyle , aslinda organize olabilmek cok zor degil.
Magdur olan ya da magdur edilmeye calisilan arkadaslar bana ozelden bir mesaj atabilir mi? Haberlesip ayni saatte Caglayan'a gidip savciliga sikayet dilekcesi yazalim.
0
pis pisi
(08.05.15)
bu arkadaş beni de kazıklıcaktı ama nick altı entry'lerini okuyup uyandım. mesajlaşmalarım zaman aşımına uğramış, adliyeye de gelemem mesai saatlerinde :/ başka yapabileceğim bişey var mıdır?
0
spirit crusher
(08.05.15)
Vaktin oldugunda savciliga suc duyurusunda bulunursan yagmasan bile damlarsin, arkadas. Sagol.
0
pis pisi
(08.05.15)
Ben suç duyurusunda bulundum. Henüz dava açılmadı, açılmayabilir de maalesef.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(08.05.15)
mevzuata hakim değilim ama toplu halde bir suç duyurusu yapıldığı taktirde ciddiye alınabilir belki. yani dolandırıcıyı bulmak yakalamak pek mümkün olmasa da hesabına takip icra konulabilir. ne bileyim illa ki bir şeyler olur. bi faydası olmaz diye şevk kırmaya gerek yok. o it herif illa ki buraları takip ediyor. bu adamın en azından ülkeye girdiği anda alıkoyulmasına yardımcı olabilir belki. belki sadece kendisine harçlık olarak gördüğün sözlüğün kendisine kuyu kazdığı bir yer olduğunu anlar. korksun yani şimdiden. bu kadar çok bilinçli insanın elinden kaçamayacak. bu adam bir şekilde burasıyla iletişim içinde. kendi yoksa anası babası burada. belki işi burasıyla alakalı. karamsar olmayın lütfen gereğini yapın.
0
bir ihtimal evrenin en sikindirik nicki
(08.05.15)
dolandırılanlar birbirlerine ulaşıp birbirlerinin isimlerini şikayet dilekçelerine eklerse çok iyi olur. örn: "sonradan 'nedensiz ben' nickli kullanıcının aynı site/siteler üzerinden x, y, z isimli kullanıcıları da dolandırdığını öğrendim ve bu nedenle bu kişinin dolandırıcılık kastıyla hareket ettiği açıktır" gibi.

ben de yardımcı olabilirim dilekçenizi yazmanıza. birinize gönderirim, hepimiz kendinize uyarlarsınız eğer isterseniz...

geçmiş olsun. :(
0
whimsical
(08.05.15)
nedensiz ben kullanicisini ucurdum duyurudan.
0
compumaster
(08.05.15)
Çok üzüldüm. Beni yıllar sonra lise arkadaşım dolandırdı, adam sonradan dolandırıcı olmuş meğerse. yani her şey insanlar için üzülme artık.

Biz ayrlayalım bileti hangi konser.
0
old possum
(08.05.15)
@minik, yahu yanında (i) olsa ne alakası var? Benim ismimin yanında da (i) var ama istersen iki yazar nicki ile gelip sana mesaj atayım?
Sözlükte yazar olup burada başka bir kimlikle yazan bir tek ben miyim sanki?
Adam dolandırıcı işte. Adı sanı belli. IP adresi de belli. Bu adamın nickini engellemek, yarın öbür gün başka nickler alıp gelmesini engellemez. Dolayısıyla IP BAN edilmeli. Bir daha o ip üzerinden bu siteye girememeli.
Ayrıca duyurunun sabitler kısmında, DOLANDIRICI LİSTESİ gibi bir başlık olmalı ve dolandırıcı kişiler orada ibret-i alem için teşhir edilmeli. Birileri de alışveriş yapmadan önce oraya bir göz atıp yorumunu yapmalı.
Birinin isminin sonunda (i) ya da (es) olmasının bir anlamı yok yani. Anlatabildim mi?
0
Rumble in the Jungle
(08.05.15)
@Rumble in the Jungle,

ip ban çözüm değil ki. dinamik ip diye bir şey var sonuçta.
0
inheritance
(08.05.15)
@Rumble

ip adresi zannettiğin gibi bir şey değil. birisinin ip ban'ı aşması için gereken tek şey modemi kapatıp açmak o kadar.
0
cthulhu
(08.05.15)
Bir ay önce beni de ekşi duyurudaki ilanıma ulaşarak dolandırdı. o zaman ekşi duyuru moderasyonuna durumu anlatıp önlem almaları ve başkalarının dolandırılmasını engellemeleri için ulaştım ama pandispanya kanıt olmadığı bir işlem yapamadıklarını söyledi. sonunda bir yaptırım uygulanmış.
0
alexiel
(08.05.15)
(3)

Masaüstü pc Ekranda görüntü yok

Aşk Adamı
selamlar arkadaslar uzun suredir acmadıgım bır oyun bilgisayarım vardı acmaya calıstım ekrana goruntu gelmedi..ramlerı değiştirdim elimde baska ramler vardı gene goruntu gelmedı işlemci sogutucusunun macununu falan yenıledım .. acılmama sebebı ne olabilir ekran kartının ısıgıda yesıl yanıyor bır sor
selamlar arkadaslar uzun suredir acmadıgım bır oyun bilgisayarım vardı acmaya calıstım ekrana goruntu gelmedi..

ramlerı değiştirdim elimde baska ramler vardı gene goruntu gelmedı işlemci sogutucusunun macununu falan yenıledım .. acılmama sebebı ne olabilir ekran kartının ısıgıda yesıl yanıyor bır sorun gostergesi bulamadım ben ne yapsam
0
Aşk Adamı
(07.05.15)
ramleri çıkarıp çalıştır. bios pili var, onu çıkarıp çalıştır.

Sesleri tanıman lazım. Hdd yi yükletyebiliyor mu,

Çözüm olarak önce ekranda mı sorun var yok onu anlamak lazım başka pc ye takıp ya da başka ekranı getirip ya da bir şekilde telfon ekranına filan bağlayıp. Bence monitörde sorun yoktur.

Ramleri çıkarıp çalıştırıcan ekrana uyarı gelmesi lazım.

hddnin kablosunu da çıkarınca hdd yok tarzı gir şey demsi lazım.

Yani sorun hdd işlemci ram mi bunları anlamak için hepsini tek tek bakmak lazım ama şimdi düşündüm de sorun anakart gibi.

Anakartta sorun varsa anlamak çok zor. Elektriği iletyir bozuk olsa da genelde, o yüzden fanlan döner.

PSUda da sorun olabilir. Fanı dönyor mu onun? Kirlenmiş olabilir o da.
0
Cursed Chico
(07.05.15)
Ekran kartı gitmiş olabilir, monitörü on board ekran kartına bağlayıp öyle dene bir.
0
inheritance
(07.05.15)
hiç olmadı parçaları kasadan çıkart uzay kur, olmuyorsa gel
0
patr
(08.05.15)
(20)

Nabıyonuz bakayım beybiliboylar?

balpolen
Ben az önce kavun, fıstık ve gofret yedim, bi de üstüne ciğer gömsem mi diye düşünüyom? Nası bi pisboğaz oldum ben de bilmiyom ki, siz nabıyonuz bakayım?
Ben az önce kavun, fıstık ve gofret yedim, bi de üstüne ciğer gömsem mi diye düşünüyom? Nası bi pisboğaz oldum ben de bilmiyom ki, siz nabıyonuz bakayım?
0
balpolen
(07.05.15)
ciger iyi gider.
0
all girls dream
(07.05.15)
yulaflı yoğurt gömdüm, tıpkı bir beygircesine zevk aldım.
0
kargn
(07.05.15)
çoocum ayı mısınız? carl's jr. neyinize yetmez? 3,5 iskender neyinize yetmez? iş yapıyorum hala, sıkıldım artık bu akşam çalışmalarından...
0
loveinaflipbook
(07.05.15)
markette satıyolladi, aldım ben de
0
🌸balpolen
(07.05.15)
bende quick china'dan sipariş verdim az önce, yemeksepeti harcamam 300'leri aştı -.-

kendimi kontrol edemediğim için kendimden nefret ediyorum.
0
fransizkalanadam
(07.05.15)
bende yemeksepetinden siparis veriyim mi vermiyim mi onun kararsızlıgına girdim saat 21:45 yeemeen gelmesi 10u gece. yiyip yatmak istemiorm la hiç göbek cıkacak iice.
0
all girls dream
(07.05.15)
ay efenim ayı felan demeyin rencide oluyorum, soğanlı ciğer dürümü de hiç bir carl's juniora değişemem ki
0
🌸balpolen
(07.05.15)
hataylı ustalardan mega tavuk dürüm 100 gr, yanında da ayran gömüyorum.
valiz hazırlıcam sonra. ankaraya yolculuk var.
0
Improbable
(07.05.15)
affiyet olsun, hayırlı yolculuklar gurbaneyy
0
🌸balpolen
(07.05.15)
Babam memleketten gelir gelmez kumandaya el koydu. Puzzle yaptım biraz sonra sıkıldım, 9gag ekşi duyuru takılıyorum telefondan.
0
inheritance
(07.05.15)
Puding Yaptım ben de kakaolu :) soğumasını bekliyoruz yeğenimle yiyeceğiz...
0
kakao
(07.05.15)
pederin işyerine geldim, kalıp gelecek onu bekliyorum :/ gerçi evde de boş boş yatıyordum hareket oldu. aslında hareket de olmadı arabayla geldim :\
0
mattiadestro
(07.05.15)
amk puzzle'ı pizza diye okudum
0
all girls dream
(07.05.15)
yıldırım çarpsın diye iki saat balkonda bekledim. şu an sırılsıklam ve romantiğim.
0
m murphy
(07.05.15)
Yaz meyveleri cikti, benim gunde 1 kg erik 1kg yenidunya yeme mevsimim acildi. Bi de eve cips almislar cildiricam. Cevap: YIYORUM
0
saçdemeti
(07.05.15)
Uzanıyorum. Hepsini aynı anda yemedin umarım, zira damak tadını sorgularım. Ciğer güzel giderdi ama şimdi bak canım çekti :(
0
bigbadabum
(07.05.15)
Uyku öncesi son turlar
0
cecilia
(07.05.15)
Iki monitorde iki is birden yapiyorum. Birinde yazdigim program calisiyor, digerinde baska bir seyler kodluyorum. Matrix gibi sayirlar uca uca geciyor gozumun onunden.
0
aychovsky
(07.05.15)
karşıdaki eve lazer tutuyorum.polisi arayacaklar sanırım.
0
tiarwain
(07.05.15)
Vazgeçtim uyuyamama öncesi turlar

Moralim bozuk, öfkeliyim.. İyi olmadığımı İtiraf etmekten korkuyorum
0
cecilia
(07.05.15)
(6)

saglik raporu

rayde
Dunya para bayilmadan cok uğraşmadan nasil alirim?
Dunya para bayilmadan cok uğraşmadan nasil alirim?
0
rayde
(07.05.15)
aile hekiminden, sağlık ocağından
0
icim urperiyor
(07.05.15)
dunya paradan kastın kac para
0
all girls dream
(07.05.15)
50 den fazla vermem valla. Sözlükte 100 200 yazanlar olmus yuh dedim. Aile hekimi vermiyomus diye duydum ama sorayım
0
🌸rayde
(07.05.15)
kızılayda 55 tl domaldım dun
0
all girls dream
(07.05.15)
bncede aile hekımı veremez. kardiyolog verdi bana sonrada baska bı doktor imza attı.
0
all girls dream
(07.05.15)
İşe giriş içinse osgbler veriyor. 50 lira vermiştim 1 - 2 sene önce.
0
inheritance
(07.05.15)
(4)

Bomonti 50lik şişenin depozitosu?

innatedesire
Ne kadar? Siz çöpe mi atıyorsunuz, götürüp depozitosunu alıyor musunuz?(Depozito keps'i eklendi)
Ne kadar? Siz çöpe mi atıyorsunuz, götürüp depozitosunu alıyor musunuz?


(Depozito keps'i eklendi)
0
innatedesire
(07.05.15)
bomonti depozitosuzdu en son.
0
dinsiz adam
(07.05.15)
Ben de Bomonti depozitosuz diye hatırlıyorum ama mesela Efes Malt depozitolu. Ben çöpe atmıyorum, Migros'a götürüp depozitoyu alıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam şişe başına 20 kuruştu en son.
0
a day at the races
(07.05.15)
lisanstayken balkon full şişe doluydu, biriktirip apartman aidatı ödüyoduk.
0
only the strong survive
(07.05.15)
Migrosta 20 kuruş. Tekeller 15 kuruşa alabiliyor.
0
inheritance
(07.05.15)
(4)

İkametgahım neresi?

nıç
Geçen seçim döneminde babam sanırım yerel kolaylıklardan faydalanarak ikametimi memlekete aldırdı. Aslında tam olarak nerede olduğunu bile bilemiyorum, oranın muhtarını aradım sizin seçmen kağıdınız burada değil dedi. Neyse.Şu an bana ikametgah belgesi gerekiyor. En yakın ilçe müdürlüğüne gidip alam
Geçen seçim döneminde babam sanırım yerel kolaylıklardan faydalanarak ikametimi memlekete aldırdı. Aslında tam olarak nerede olduğunu bile bilemiyorum, oranın muhtarını aradım sizin seçmen kağıdınız burada değil dedi. Neyse.

Şu an bana ikametgah belgesi gerekiyor. En yakın ilçe müdürlüğüne gidip alamaz mıyım başka şehirde gözüküyor olsa da?
0
nıç
(07.05.15)
e-devlet şifren yok mu?
0
metket
(07.05.15)
yok :(
0
🌸nıç
(07.05.15)
Denemekte fayda var. Başka ilçe için aldım ama şehiri bilemem.
0
six packsiz
(07.05.15)
Bulunduğun ilçenin nüfus müdürlüğüne git. İkametgah belgeni alırsın.
0
inheritance
(07.05.15)
(7)

sinema paketi

catpat
Evde neredeyse her akşam bir film izleme huyum var ama internetten izlemekten sıkıldım. hd kalitesinde tv den izleyeyim diyorum. Vizyondan yeni çıkan filmleri falan bünyesinde barındıran geniş arşivinden seçim yapıp dilediğimce televizyondan izleyebileceğim sinema paketi önerisi yaparsanız çok sevin
Evde neredeyse her akşam bir film izleme huyum var ama internetten izlemekten sıkıldım. hd kalitesinde tv den izleyeyim diyorum.
Vizyondan yeni çıkan filmleri falan bünyesinde barındıran geniş arşivinden seçim yapıp dilediğimce televizyondan izleyebileceğim sinema paketi önerisi yaparsanız çok sevinirim.
0
catpat
(07.05.15)
herkes belli şeyleri yazacaktır ancak ben alternatif olması amacıyla sana fil box diye bir şey var diyeyim.

ne olduğunu ben de bilmiyorum ancak fil tv'de reklamları çıkıyordu.

google amcaya bir sor istersen.
0
ismayil
(07.05.15)
hd digiturk kutusu al.paketide sinema yap hem oradan bol bol yeni filmler izlersin hemde digiturk dilediğin zaman denen birsey var orada da en iyi film gibi son çıkan film gibi kategoriiler var
0
porty
(07.05.15)
turkcell tv kullanıyorum, memnunum, arşivi güzel.
0
tiny penny
(07.05.15)
açık ara (bkz: Tivibu ev)
0
porn star
(07.05.15)
tvlerdeki çoğu film kırpıla kırpıla kuşa dönüyor. bende internetten izlemeye devam.
0
inheritance
(07.05.15)
türkiye'deki paralı platformlar filmleri kesip biçiyor, sansürlüyor. 5 kuruş vermem. gider blu-ray'ini dvd'sini ve hatta vcd'sini alırım/kiralarım, yine de vermem.
0
orient blue
(07.05.15)
internetten izlemeye devam et. bilgisayarı tv'ye bağlamadıysan bağla. belki o yüzden sıkılmışsındır. sonra da aç hem reklamsız hem kesintisiz izle filmlerini. bir de bu turkcell tv, tivibu gibi şeylerin sinema kanallarında orjinal dil seçeneği olmayabiliyor. illa film kiralayarak izlemen gerekir ki bu durumda da film başı ücret istiyorlar. bedavaları zaten izlenmiş filmler oluyor. o yüzden sen gel vazgeç bu işten. bağla bilgisayarını televizyonuna rahat rahat izle.
0
ghaash
(07.05.15)
(7)

Kredi kartiyla Dolar uzerinden alisveris

bir varmis bir yokmus
Donusum kuru nasil rastgele bir sayi boyle. Pazartesi bir sey aldim, 2.76'dan cevirmisler TL'ye. Surekli yurt disindan bir sey aldigim icin artik batmaya basladi. Var mi bunun bir yolu yordami? Gun icinde aldim, al-sat farki cok acik olmasin diye, hafta ici aldim cunku haftasonuna denk gelirse ucuru
Donusum kuru nasil rastgele bir sayi boyle. Pazartesi bir sey aldim, 2.76'dan cevirmisler TL'ye. Surekli yurt disindan bir sey aldigim icin artik batmaya basladi. Var mi bunun bir yolu yordami? Gun icinde aldim, al-sat farki cok acik olmasin diye, hafta ici aldim cunku haftasonuna denk gelirse ucurum gibi fark var. cok para kaybediyoruz bu sekilde, ne yapmali?
0
bir varmis bir yokmus
(07.05.15)
dolar saniyede kaç kere değişiyor haberin var mı bilmiyorum ama doğaldır yani.
bankanın o saatteki kurlarını falan sana gösteriyor zaten extrende, açıp bakarsın bankanın internet sitesine.
0
metket
(07.05.15)
yapacak bir şey yok banka kurları serbest piyasadan yüksektir. dolar hesabı aç oradan yap alışverişini.
0
cekilmis gayfe
(07.05.15)
ekstrenin dolar olarak gelmesini isteyebiliyorsun bazı bankalarda. tlye çevirilmiyor, ekstre geldiğinde dolar olarak ödüyorsun.
0
inheritance
(07.05.15)
bankanin o gunku kurunun en yuksek fiyatindan da yuksek ama %3 komisyon ekliyormus banka, bunu bilmiyordum.
dolar uzerinden kredi karti actiracagim, tesekkurler.
0
🌸bir varmis bir yokmus
(07.05.15)
Hocam visa kart isteyin bankadan ve dolar limiti de belirleyin. Hem tl hem dolar limiti tanimlanir. Dolar harcayinca o limitten kullanir dolar odemesi yaparsiniz. Dolar hesabindan da kesinti yaparlar. %3tw siz dcc ue girmissiniz.
0
joy luck club
(07.05.15)
Yalnız dolar üzerinden Kredi kartı ekstresi alırsanız, bu sefer bütün doviz cinsinden borcunuzu son ödeme tarhine kadar ödemeniz gerekir, min. tutar diye birşey olmaz ve 1 gün bile geç yatırırsanız inanılmaz yüksek ceza ve vergileri var. Dikkat edin.
0
cursor
(07.05.15)
2 gün önce bende birşey aldım 2.77 den çevirdiler aq
0
t joe
(07.05.15)
(17)

Kahve Tutkunu Sevgili

aradaki uzaklik
Gencolar. Bütçe sınırı yok. Kahve Tutkunu sevgiliye (kadin) ne hediye alınır? Hadi bi yardım edin. En son Nespresso Latissimo kapsül kahve makinası alacaktım 1.200 tl dediler hala düşünüyorum. Var mı başka fikri olan?
Gencolar. Bütçe sınırı yok. Kahve Tutkunu sevgiliye (kadin) ne hediye alınır? Hadi bi yardım edin. En son Nespresso Latissimo kapsül kahve makinası alacaktım 1.200 tl dediler hala düşünüyorum. Var mı başka fikri olan?
0
aradaki uzaklik
(07.05.15)
Kahve öğütücü olabilir. Çekirdekten kendi taze çeker, mis.
0
fotrsapka
(07.05.15)
kurukahveci mehmet efendiyi satın al, fabrikayı üzerine yap.
0
six packsiz
(07.05.15)
www.webdenal.com

bak bu iyi baya. kompakt alet. içinde bıçaklı öğütücüsü de var. espresso da yapabiliyorsun ayriyeten.
0
mermize
(07.05.15)
fotrsapka'ya ek olarak. kahve çekirdeği satan sitelerden değişik aromalardan azar azar kahve çekirdeği alınıp. onları kendin hoş kağıtlara sarıp verebilirsin. kendi emeğinde olursa daha hoş olur.

edit: konspet bir çalışma yap. sunum daha çok etkiler.
0
1917
(07.05.15)
kahve makinası (espresso, filtre kahve vs) ve kahve üyeliği alabilirsin. kahveyi çekirdek alırsın, bir de öğütücü alırsın kendisi çeker.

www.urbancoffee.com.tr
www.e-gurme.com
0
inheritance
(07.05.15)
üstteki cevabımı salla.

kahhve.com

bu çok iyi, chemex. sunum munum deli oluyor. eski usul.
0
mermize
(07.05.15)
@mermize

ilk önerinizdeki alette bıçaklı öğütücü var mı harbiden? yok biliyorum.
0
pisiklet
(07.05.15)
kapsüle girme hacı, kesinlikle öğütücülü olsun.
0
you and whose army
(07.05.15)
bütçe hakikaten sınırsızsa kahve kavurma makinesi de alabilirsin yukarıdakilere ek olarak. o zaman kahveyi kavrulmamış alırsın kendi kavurur.

örnek : www.espressoperfetto.com

www.garantiroaster.com
0
inheritance
(07.05.15)
o dediğim aletin içinde k79 tarzı bıçaklı öğütüvü var diye biliyorum.
0
mermize
(07.05.15)
(bkz: moka pot ) ucuz ve etkili.
0
gizemlikovboydankacankertenkele
(07.05.15)
kahve tutkunuysa kapsül makine alma. O fiyata vietnam'a endonezya'ya gidip hayatının en güzel kahvelerini içebilir.
Değişik olarak baristalık eğitimleri var, onlardan olabilir. Yukarıda zaten güzel fikirler sayılmış. Aeropress falan da olabilir.
0
whoosie
(07.05.15)
aithra
(07.05.15)
@six packsiz çok güldüm ya :))))

Konuya kahve makinesi diye girdiğinden hep kahve makinesi önermişler, okey, kahve makinesi alabilirsin, ama bence yanına güzel bi kupa da al, çikolata al kahveyle tüketir, bir de alkol kullanıyorsa baileys al, muhteşem olur.
0
paranoyak senarist
(07.05.15)
hocam para limiti yoksa, jura

www.hack.jura.com
0
0326
(07.05.15)
o delonghi alette öğütücü yok. öğütücülü aletler bir kaç bin tl'den başlıyor bildiğim kadarıyla

şu var ama sadece kahve yapıyor. ve stokta yok gözüküyor
www.esse.com.tr
0
argent dawn
(07.05.15)
yurtdışından falan kaliteli kahveler getirt.
0
mesgul ve huzursuz
(07.05.15)
(22)

napiyonuz?

rayde
Gununuz nasil geçiyor?
Gununuz nasil geçiyor?
0
rayde
(06.05.15)
günü sktret akşamı bekliyorum. aileyi minibüse atıp açık havada semaver olayına giricem. kıyı şeridinde sote mekan tarıyorum.
0
kargn
(06.05.15)
Çalışmak istiyorum. Çalışamıyorum. İşlerim birikti iyice ama bir türlü konsantre olamıyorum.
0
bedbed
(06.05.15)
Evi ve kediyi süpürdüm dondurma yiyorum.
0
Lim5
(06.05.15)
tezle uğraşırıyorum kedim için pire tasması arıyorum
sen napıyorsun
0
rakicandir
(06.05.15)
eve yeni ayak bastık bakalım. serbest çalışmanın iyiliği . akşam maç var o bekleniyor. fifa atacağım online .
0
vasilias
(06.05.15)
online age of :)
0
zizou
(06.05.15)
aklım çok karışık, düşünüp duruyorum.
0
devilred
(06.05.15)
oooh herkes mutlu.
0
meyve parcacikli kadin
(06.05.15)
ütü arıyorum. bir model (philis gc4870/22) beğendim hakkında olumsuz yorumlar var diye vazgeçtim. başka modele (philips gc4410/22, philips 4845/22) bakıyorum onda da otomatik kapanma özelliği yok. ütü tavsiyesi olan varsa yeşillendirebilir.


4410u aldım.
0
inheritance
(06.05.15)
Ben de is gorusmesi icin geldim erken gelmişim vakit falan olduruyom iste.
0
🌸rayde
(06.05.15)
ders çalışıyorum.vizelerde sıkıntılı 1-2 dersim var :/
0
drako
(06.05.15)
williams azarenka macini izliyorum, bu azarenka kadar aptal bi kiz gormedim. 5-1'den tiebreak verdi dana. sen ve kivircik saclarin nasilsiniz insallah?
0
der meister
(06.05.15)
evde boş boş oturuyorum, film izliyorum.
0
sta
(06.05.15)
@der meister iyiyiz efenim cumleten yuvarlanip gidyoz
0
🌸rayde
(06.05.15)
gece göreve gideceğim gündüz vakit öldürüyorum
0
basond
(06.05.15)
Ders calismam lazim ama anne muhabbeti tatli geldi, ne zamandir görmemiştim, ozlemisim. Onunla oturuyoruz.
0
fraise
(06.05.15)
şu an kalan son birkaç işe yan gözle bakıyorum.
0
aithra
(06.05.15)
Günüm super geçti. Simdi meydana gidiyorum, kendime lastiksiz don bakicam.
0
damdanakan
(06.05.15)
Itufeste geldim oturuyorum. Az sonra konser alanina gecicem, ortam hoş, gencler bahar enerjisiyle dolu :D
0
turuncu tonlarda
(06.05.15)
içmek isteyen varsa beşiktaşta 2 bira atabiliriz şair leyla da
0
hasansabbah
(06.05.15)
iş yerinde bilgisayar başında takıldım internette, şimdi aynısını evde yapacağım.
0
benim adim kerim hepinizi severim
(06.05.15)
sınava çalışma çabaları. şu vizeler :/
0
empat
(06.05.15)
(3)

ütü vol2

inheritance
tavsiye üzerine philips'in GC4870/22 modelini (http://www.philips.com.tr/c-p/GC4870_22/azur-ionic-200-g-sok-buhar-ve-steamglide-tabanli-buharli-uetue/tanitim) alacaktım ama yorumlarına bakınca pek çok şikayet (su akıtma, kumaşları parlatma, kireçlenme) gördüm. hediye olacağı için bunları görünce gö
tavsiye üzerine philips'in GC4870/22 modelini (www.philips.com.tr) alacaktım ama yorumlarına bakınca pek çok şikayet (su akıtma, kumaşları parlatma, kireçlenme) gördüm.

hediye olacağı için bunları görünce gözüm korktu. bu modelden kullanan varsa yorumlarınızı alabilir miyim? başka bir tavsiyeniz var mı?
0
inheritance
(06.05.15)
Benim tavsiyem kesinlikle buhar kazanlı ütüler. Biraz hantal görünüyor ama aslında hiç öyle değil. Kullanımı o kadar kolay ki. Öyle dağ gibi kıyafeti ütülemeniz gerekmiyor. Mesela bu sabah askıya taktığım bir bluzumu 30 saniyede ütüledim. Normal ütülerden tamamen farklı bir yapısı var. Kumaşa göre ısı ayarı vb. yok. Parlatma yok. Yakma yapışma yok. Su akıtma yok. Bir defa kullanınca neden daha önce kullanmadım diyorsun. benimkinin modeli silentcare 6.5 bar. goo.gl
0
betsy
(06.05.15)
teşekkürler, baktım o ütüye de tuzluymuş o da. limit 300 tl, bilemedin 400 tl max olarak belirtmeliydim aslında. buhar kazanlılarda da en az 6 bar basınç olmalıymış. bu fiyat aralığında da bu basınca ulaşabilen ütü hiç göremedim. bir de buhar kazanlılar için geç ısınıyor dediler.
0
🌸inheritance
(06.05.15)
Kendi sitesinde 2 kat fiyat yazmışlar, alışveriş sitelerinde 600-650 arasında satılıyor. Eğer şu anda mevcut bir ütünüz varsa tekrar klasik model bir ütü almanı tavsiye etmem. Ne kadar teknolojik görünse de yine aynı mekanizma. onun yerine bir miktar daha ekleyip buhar kazanlı alabilirsin. Söylentilere inanma 1-1,5 dakikada ısınıyor. İnce ipek bluzu askısında asılıyken havadan ütüleyebilecek kadar hassas, çarşafı 8'e katlayıp ütüleyebilecek kadar güçlü. Şiddetle tavsiye etmemin nedeni aşırı derecede memnun kalmam.
0
betsy
(06.05.15)
(30)

bilek kalınlığı

sta
ayak ve kol bilek kalınlığınız kaç cm?
ayak ve kol bilek kalınlığınız kaç cm?
0
sta
(05.05.15)
20 cm el, 28.5 de ayak.
kemikli epeyce.
0
roboute guilliman
(05.05.15)
şimdi ölçtüm de el bileği 14 cm, ayak bileği 20 cm (ayak bileklerim kalın maalesef)
0
neferkitty
(05.05.15)
17 el 23 ayak
0
mattiadestro
(05.05.15)
14,4 el 18,8 ayak /erkek

14,5-19 yazmıştım da baktım millet .8 .6 .4 filan yazmış ben de tam hassas ölçümü yazdım...
0
ucan spagetticanavari
(05.05.15)
15-20
bi üstteki cevaptaki duyurucu erkek be ya, utandım kendimden :/
0
niye ama
(05.05.15)
14 el 19 ayak
0
şeyda5
(05.05.15)
16 el
22 ayak
evet bu sıfır beden anlayışlı çağın içinde kalın kemikli olmakla lanetlenmişim, neyse herşeyin başı sağlık.
0
gis
(05.05.15)
17 el, 23 ayak

b: 181 k: 67
0
ismayil
(05.05.15)
El bileği 17 santim, ayak bileği 24,5 santim.

İmza: El bileği ince bir erkek.
0
yirmisantim
(05.05.15)
20 / 28
0
rygard
(05.05.15)
16.5 el 24 ayak
0
inheritance
(05.05.15)
incebileklikadin.avi

El: 15
Ayak: 21

Ben erkeğim ama :(
0
humblebirth
(05.05.15)
19,5 cm el, 24 cm ayak. (erkeg)
0
kargn
(05.05.15)
El bileği 24 ölçmüştum önceden ayağı bilemiyorum şuan dışarıdayım
0
denizrocket
(05.05.15)
16,5 el
22,5 ayak (erkek)
0
kaya1453
(05.05.15)
bodybuilding yapanlar da sorabiliyor bunu o kadar anormal bir soru değil bence, sonuçta ideal bir ölçü olmadığı için insanlar ortalama bir kıyaslama yapmak isteyebiliyor mesela:

startingstrength.com

forums.windowscentral.com

forum.bodybuilding.com

forum.simplyshredded.com
0
neferkitty
(05.05.15)
simdi meraktan olctum.

el bileklerim 13.2 cm

ayak bileklerim 19.1 cm


duyuru'nun hobbiti benmisim galiba :/
0
fraise
(05.05.15)
ben de merak ediyordum lan. sorulduğu iyi oldu.
0
kargn
(05.05.15)
@fraise <3 <4 <5 Hobbit forevır
0
yirmisantim
(05.05.15)
ben de güzel ayaklı duyuru kızı arıyorum, hepsi roberto carlos çıktı :/
0
der meister
(05.05.15)
şaka maka duyuruda benden ince ayak bilekli kadın çıkmadı... o_O sevinsem mi üzülsem mi bilemedim bir erkek olarak...
0
ucan spagetticanavari
(05.05.15)
millet neler soruyor benim sorum çok görülmüş :(
0
🌸sta
(05.05.15)
USC Bence üzül. :)
0
yirmisantim
(05.05.15)
usc, squat lower (fggt)
0
kargn
(05.05.15)
kargn squat ya da herhangi bir başka hareket ile bilek kalınlaştırabileceğini mi sanıyorsun? (gtfo)

yirmi neden üzüleyim?
0
ucan spagetticanavari
(05.05.15)
Çünkü bence erkek enine boyuna, yapılı, kalın olmalı.

Bence diyorum, seni eleştirmiyorum. :)

Zaten daha önce de "bence" üzül dedim. Herkesin değişimlikleri farklıç
0
yirmisantim
(05.05.15)
14.4'e, 19.8-19.9 arasi bir seyler cikti.
0
aychovsky
(05.05.15)
Merak ettim yrn ölçüp yazıcam , en minik benimkiler çıkar sanıyorum
0
lilidance
(06.05.15)
El 20'den fazla sanırım benim, ayağı bilmiyorum.
0
arnold schwarzeneger
(06.05.15)
13 - 19
0
lilidance
(06.05.15)
(8)

bonsai

passion rules the game
garip anama şunu hediye olarak aldım:http://www.ciceksepeti.com/bonsai-at18911. kazık mı yedim? iptal edeyim ya eğer pahalıysa?2. bakımı falan zor mu? capon amcalar üretmiş ama üstüne uğursuzluk getirir falan yazıyor sözlükte. bir bilim insanı olarak bu saçmalıklara inanmam ayrı konu ya, neyse.danke
garip anama şunu hediye olarak aldım:
www.ciceksepeti.com

1. kazık mı yedim? iptal edeyim ya eğer pahalıysa?
2. bakımı falan zor mu? capon amcalar üretmiş ama üstüne uğursuzluk getirir falan yazıyor sözlükte. bir bilim insanı olarak bu saçmalıklara inanmam ayrı konu ya, neyse.

danke.
0
passion rules the game
(05.05.15)
ikeada yaklaşık 30 lira civarında.
0
inheritance
(05.05.15)
aboov! yuh :(
0
🌸passion rules the game
(05.05.15)
iptal, çok pahalı, 50tl ederi var, hadi 80 olsun. ama güzel bişey bu
0
nucleon
(05.05.15)
Ciceksepeti gibi yerlerden aldığın her üründe kazık yersin zaten, genelde bunu bilerek alırız :D. Çiçek olayı zaten başlı başına inanılmaz kar payı olan bir şey. Aynısını araştır gidip görüp al bence, daha uygun bulursun. Sonuçta elden vereceksin.
0
osurdum
(05.05.15)
ya baya bir türleri varmış, boyu da galiba fiyatta etkiliymiş.

tabi çiçeksepeti tarafından belirli bir kazığı göz önüne alıyorum da, yine de aşırı olmasın diye şey ettim :)

civarda da hiç böyle bonsai bulabileceğim çiçekçi yok. çok da heves etmiştim, amaan aman. :)
0
🌸passion rules the game
(05.05.15)
Bi masaj hediye etseydiniz ya canım ananıza. Ben şahsen anneler gününde verilen çoğu hediyeyi saçma buluyorum.
0
mobydick
(05.05.15)
boyu dışında şekli de önemli ya. görseldeki en iyilerinden biridir muhtemelen.

koçtaş veya bauhaus'a gidip beğendiğin bir tanesini + artı güzel bir saksıyı daha ucuza mal edebilirsin.
0
gregory
(05.05.15)
Topragini nemli tutman lazim.
Ben tatile gitmistim, annem 2-3 gun sulamamis. Olmus bonsaim. Ne yaptiysam kurtaramadim. Beyaz beyaz da cicekler acmaya baslamisti.
hergun az az sulasin annen topragini.
0
innerbliss
(14.06.15)
(9)

ofiste sinek var

yue
arkadaşlar ofise sinek girmiş vızır vızır dolaşıyor sanki bana küfür ediyor bilemedim. çok moralim bozuluyor o gezdikçe meslekten soğudum ne yapayım yardım edin lütfen.
arkadaşlar ofise sinek girmiş vızır vızır dolaşıyor sanki bana küfür ediyor bilemedim. çok moralim bozuluyor o gezdikçe meslekten soğudum ne yapayım yardım edin lütfen.
0
yue
(05.05.15)
mesleği bırak.
0
teknikekip
(05.05.15)
yıllık izin vakti gelmiş..
0
redeath
(05.05.15)
deodorant önünde çakmak tut :)
0
sutlu nescafe
(05.05.15)
zam iste
0
reso aga
(05.05.15)
bırak işi o yapsın, sen bugün erken çık.
0
inheritance
(05.05.15)
oralarda bi buton olacak. ona bas.
0
corneillus
(05.05.15)
bozuluyor heeee
0
safepassage
(05.05.15)
binaya dinamit döşeyip havaya uçuşunu izleyin.
0
cetoxim
(05.05.15)
nefesini tut
0
six packsiz
(05.05.15)
(2)

Bankalar Arası kart merkezi şifre sorunu

sutu seven kamyoncu
arkadaşlar merhaba. pegasus sitesinden bilet alacağım ancak b.a.k.m sayfasına yönlendirdiğinde telefonuma bir türlü onay kodu gelmiyor. bankayla görüştüm bir bloke varmış onu kaldırttım olmadı tekrar aradım bu sefer bloke görünmüyor onay için banka bi mesaj gönderdi o geldi ama siteden gelmiyor. aca
arkadaşlar merhaba. pegasus sitesinden bilet alacağım ancak b.a.k.m sayfasına yönlendirdiğinde telefonuma bir türlü onay kodu gelmiyor. bankayla görüştüm bir bloke varmış onu kaldırttım olmadı tekrar aradım bu sefer bloke görünmüyor onay için banka bi mesaj gönderdi o geldi ama siteden gelmiyor. acaba şu an sitede mi bir sorun var ? işlem yapan oldu mu yakın zamanlarda
0
sutu seven kamyoncu
(05.05.15)
Dün beş kez işlem yaptım, problem yoktu.
0
yatagants
(05.05.15)
siteden mesaj gelmeyecek zaten, bankadan gelecek. "xxx firmasında yyyy tarihli zz tl tutarındaki alışveriş için tek kullanımlık şifreniz xyzxyz" şeklinde bir mesaj geliyor.
0
inheritance
(05.05.15)
(10)

Viskiler Hakkında

storax
Selamlar, Chivas iç iç sıkıldım. Geçenlerde arkadaş malt edilme sayısına göre kalite değişiyor dediği an bende şimşekler çaktı. Chivas'ın bi' tık üstü hangi viskiler var? Ayda yılda bir bardak içiyorum, biraz paraya kıyayım onu alayım bari:* Fiyat performans oranları güzel olsun yalnız :) * Çok uçuk
Selamlar,

Chivas iç iç sıkıldım. Geçenlerde arkadaş malt edilme sayısına göre kalite değişiyor dediği an bende şimşekler çaktı. Chivas'ın bi' tık üstü hangi viskiler var? Ayda yılda bir bardak içiyorum, biraz paraya kıyayım onu alayım bari:

* Fiyat performans oranları güzel olsun yalnız :)
* Çok uçuk fiyat da olmazsa sevinirim.

Size güveniyorum.
0
storax
(05.05.15)
Gentleman jack iyidir.
0
erty_ksk
(05.05.15)
famous grouse

edit: chivas'tan bir tık iyi değildir belki, ama f/p'de çok çok iyi bir malt.
0
mermize
(05.05.15)
bu arkadaşların dedikleri de düşük seviye. iyi viski içmek istiyorsan minimum ölçüt single malt olması. glenfiddich falan içmen lazım nirvana seviyesi için.
0
ytse jam
(05.05.15)
Jura güzel mesela, single malt. ben origin ve superstition'u seviyorum bayağı.
0
loveinaflipbook
(05.05.15)
Lagavulin, ron swanson onaylı.
fiyatını bilmiyorum yalnız, hiç içmedim dizide gördüğümden biliyorum sadece.
0
inheritance
(05.05.15)
bosverin bu bourbonları. git adam gibi 18 senelik macallan al.
eksisozluk.com
0
hasansabbah
(05.05.15)
İrlanda viskilerine yönelebilirsin. İçmesi de gayet rahat geldi bana açıkcası
0
washe
(05.05.15)
Lagavulin iyidir, bir sisesi 270-300 civari olmasi lazim...

chivas'in adi var sadece :)
0
kamyonsans
(05.05.15)
hiç tatmasam da bir gün sırf merakımdan şu japon scotchlarından denemek istiyorum. özellikle yamazaki. denk gelirseniz deneyin.

edit : gerçi siz denemek için değil de daimi içmek için sormuşsunuz. dimple diyeyim o halde.
0
o kadar da degil aga
(05.05.15)
ağır içkiden hiç hazzetmem ama sırf ron swansson yüzünden 12-16 senelik bir lagavulin alacağım yurtdışından gelirken
0
argent dawn
(05.05.15)
(13)

Bisiklet sürmeyi unutmuşmuyumdur?

six packsiz
En son 6-7 sene önce sürdüğümü hatırlıyorum sonrasında hiç denemedim.Sizce unutmuşmuyumdur? Umarım takla atmam :/
En son 6-7 sene önce sürdüğümü hatırlıyorum sonrasında hiç denemedim.
Sizce unutmuşmuyumdur? Umarım takla atmam :/
0
six packsiz
(05.05.15)
yok
0
erty_ksk
(05.05.15)
hayır. ben 15 sene önce kullanmıştım sonra tekrar kullandım unutmamışım :)
0
sta
(05.05.15)
pek unutulmuyor. ilk kalkışa dikkat et 1-2 dakikada toparlarsın.
0
corneillus
(05.05.15)
birkaç dakika sıkıntı çekersin sonra toparlarsın.
0
inheritance
(05.05.15)
Bu gazla süremezsem zaten :D
0
🌸six packsiz
(05.05.15)
----Felaket tellalı mode on----
Bal gibi unutulabiliniyor, en son 15-16 sene önce sürmüştüm 2 hafta önce Heybeliada'da denedim. Önce yeniden dengede durmayı falan öğrenmem gerekti Sonrasında da dönüştü frendi beceremeyip kıçımın üstüne çok fena düştüm. Belimin ağrısından 15-20 dakika yerde ters dönmüş tosbağa gibi kaldım.
Sen yine dikkat et yani.
----Felaket tellalı mode off----
0
tungur eezi
(05.05.15)
16 sene aradan sonra geçen sene surdum, ilk 10-15 saniye tokezledim; sonrasında gayet rahat surdum.
0
fraise
(05.05.15)
Hızla giderken on frene abanmadikca takla atmazsin gibime geliyor.
0
bokmuhendisi
(05.05.15)
Bisiklete binmek gibi beceriler bir kere öğrenilince (eğer hafıza kaybı yaşamazsanız) unutulmayan şeylerdendir. Buna benzer diğer benim bildiğim örnekler yüzmek, kayak yapmak, okuma yazma, ayakkabı bağlamak gibi.

İlk başta çok az belki zorlanırsın sonra beyin otomatiğe alır ;)

kaynak: mebk12.meb.gov.tr
0
apintmate
(05.05.15)
Yahu deyim haline gelmiş bir şeyden bahsediyorsun.

...... bisiklet binmek gibi yani, korkmana gerek yok.

gibi gibi.
Unutmazsın. Merak etme.
0
Rumble in the Jungle
(05.05.15)
lan kolay lan. bisikleti yeni öğrenip hemen oracıkta bırakmadıysan unutmamışsındır. yarım öğrenip uzun ara verdinse de "lan unutmuşum tüh" diye evhama kapılıp kendi kendini yere atarsın.
0
kargn
(05.05.15)
Sürdüğümde haber ederim size :D
0
🌸six packsiz
(05.05.15)
Uzun süredir bisiklet sürmeyip daha sonrasında uzun süre bisiklet süren biri olarak hiçbir endişen olmasın. Küçükken yaptığımız o el salma işlerini falan yapamıyorsun ama sonuçta bisiklet sürmek bir refleks işidir. Şu an pedal atmam gerekiyor falan demiyorsun. Ha hiç sıkıntı olmadı mı tabii ki oldu fakat hemen atlattım onu. Uzun süre araba sürmeyince gelen özgüven eksikliği bu bisiklet olayında sana gelmiş.

Yalnız trafiğe çıkmadan kesinlikle biraz idmanlı olmalısın. Kolay gele.
0
kırıkkalpleryolcusu
(05.05.15)
(4)

Mayonez ve tost

mornie
Geçen dışarıda tostun içine mayonezli bir şey koydurtmuştum. İçinde ne var hatırlayamıyorum. Meze gibi bir şeydi. Ne olduğuu bilen var mı? Ya da direkt kendi tariflerinizi verseniz de olur.
Geçen dışarıda tostun içine mayonezli bir şey koydurtmuştum. İçinde ne var hatırlayamıyorum. Meze gibi bir şeydi.
Ne olduğuu bilen var mı? Ya da direkt kendi tariflerinizi verseniz de olur.
0
mornie
(04.05.15)
acılı mayonezler var, kırmızı renge yakın , rus salatası da olabilir, bunlardan biri mi?

c11.incisozluk.com.tr

ayvalık tostuna bazıları rus salatası da koyuyor misal.

onun dışında sarımsaklı mayonez de var.
0
neferkitty
(04.05.15)
@neferkitty cevap veremedim :)
Hayır sarımsaklı değildi. Yukardakini biliyorum ama hiç alakası yok.
Rus salatasını deneyeceğim ama. Teşekkürler.
0
🌸mornie
(04.05.15)
ranch sos muydu?
0
inheritance
(05.05.15)
@inheritance değidi.
0
🌸mornie
(06.05.15)
(1)

"Ben her altyazıyı bulurum" diyen buraya lütfen

nesilsiz
Selam arkadaşlar,Trailer Park Boys dizisinin 8. sezonunun İngilizce altyazılarını ne yaptıysam bulamadım. Bulabilirseniz Türkçe de işime yarar ama İngilizcesi bile yokken Türkçesinin olabileceğine pek ihtimal vermiyorum zaten.Yardım edebilecek olan var mıdır?
Selam arkadaşlar,

Trailer Park Boys dizisinin 8. sezonunun İngilizce altyazılarını ne yaptıysam bulamadım. Bulabilirseniz Türkçe de işime yarar ama İngilizcesi bile yokken Türkçesinin olabileceğine pek ihtimal vermiyorum zaten.

Yardım edebilecek olan var mıdır?
0
nesilsiz
(04.05.15)
(bkz: addic7ed) burada bile yoksa hiçbir yerde yoktur.
0
inheritance
(04.05.15)
(14)

Höyttt Duyurunun İnsanları!!!

arockm
Merhabalar, EkşiDuyuruyla nasıl tanıştınız, nasıl müdavimi oldunuz? Neden burada vakit geçiriyorsunuz?Osko holo yok somdo diyenler biraz susun ya!..
Merhabalar, EkşiDuyuruyla nasıl tanıştınız, nasıl müdavimi oldunuz? Neden burada vakit geçiriyorsunuz?

Osko holo yok somdo diyenler biraz susun ya!..
0
arockm
(04.05.15)
sub-ethayı kurcalarken buldum. önceleri sadece soru sormak için giriyordum. sonradan ortam iyi geldi, sürekli takılmaya başladım.
0
inheritance
(04.05.15)
2013 sonu bir gün, Sözlük'te amaçsız dolanırken sub-etha'da "Bu ne ola ki, dur bir tıklayayım" diye tıklayıp baktım. Bu kadar insan görünce şaşırdım. "Anaaa, burada fıkır fıkır bir şeyler var, ne biçim yer" diye ağzım açık baktığımı hatırlıyorum. Sözlüğü kullanmamın neredeyse 10. yılında böyle bir şey olduğunu fark ettiğim için kendimi de ayrıca tebrik ederim. Oysa Duyuru'dan önce Sözlük'ü de aktif kullanıyordum, artık 40 yılın başı oraya bakıyorum.
0
aychovsky
(04.05.15)
2007 senesinde kiralık ev ararken
0
Frederick Co
(04.05.15)
Çaylakken subethayı İyi kullanın, öğrenin diyorlar muhtelif yerlerde. Ben de karıştırayım dedim buraya geldim ama yazar olmadığım için hiç bişey yapamıyorsun ben de ekşi duyuru üyesi oldum. 1 sene oldu galiba, tam emin değilim
0
feel the blanks
(04.05.15)
2012 baslarinda bir konu arastirirken Google'da tesadufen denk geldim. 'Aaa burasi iyiymis' deyip uye oldum ki sansima uye alimlari acikmis. O sirada sozlukte de caylaktim ama bu iki sitenin bağlantılı oldugunu farketmem yaklasik 2-3 günümü aldi. Ben de iki hesabimi hic birlestirmedim. Ikisinde de ayri ayri takılıyorum iste.
0
fraise
(04.05.15)
aşka halı yak şimdi okudum, elim çakmakta bekliyodum amk.

cevap: 2 sene falan oldu duyuruyla tanışalı. ekşide bir başlıkta "duyuruya sordum" gibi birşey okumuştum, bu ne amk dedim aaa bi baktım burası. sonra tabi sözlükten falanda atılınca ben....
0
Tears of Devil
(04.05.15)
ben sozlukte yazmaya baslamadan bulmustum. caylaklik entrylerimi yazip olmus muyum ben tarzi bi duyuruyla baslamistim. simdi kontrol ettim 5 yil olmus nerdeyse buraya yazmaya baslayali o zamandan beri de duzenli takip ediyorum. tabi yazar olunca eski nicki bi kenara attim.
0
kaynaklari etkin kullanamayan iktisatci
(04.05.15)
Sub etha dan buldum, ilkin sadece soru soruyordum, cevap veriyordum, sonradan t.şak muhabbet döndüğünü anlayınca hep gelmeye başladım.
0
bigbadabum
(04.05.15)
8 sene olmuş şimdi sen söyleyince baktım da. internet kullanıcısı o zamanlar 2-3 kişi vardı. hatta robin sözlükte adıma başlık açmıştı. vay be. nereden bulduğumu da hatırlamıyorum. galiba compu sözlükte link vermişti.

al hatta ilk duyurum bu.
www.eksiduyuru.com

sonra bi' ara baya uzun bi' süre uğramaz oldum buralara. şimdilerde de arada sırada aklıma düştükçe geliyorum.
0
isott
(04.05.15)
Sub etha da bos bos saga soka tiklarken. Sonra tanidik manidik artti.
0
rayde
(04.05.15)
Arkadaş tavsiyesi :)
0
turuncu tonlarda
(04.05.15)
2010 falandi. Kendimi nasıl burada bulduğumu hatırlamıyorum. Sözlükte çaylaktim, yazar olduktan sonra da birlestirmedim. Yıllar geçti be.
0
Lim5
(04.05.15)
ne zaman hatırlamıyorum ama yaklaşık 3 sene oldu sanırım, sözlükten mesaj geldi. ekşi duyuru'da biri bana ulaşmaya çalışıyormuş, onu söylediler. hani "sözlükten x'e mesaj atabilir misiniz" duyuruları oluyor ya, onlardan. "ekşi duyuru ne lan" dedim başta, sonra girdim işte kimdi neydi ne soracaktı hiç hatırlamıyorum o kişiyi. zaten doğduğum günden beri sorularımla herkesi bunaltıyorum, buna müsait bir ortam olduğunu görünce burayı da dağıttım.

burada vakit geçiriyorum çünkü hem sanal hem gerçek görünüyor gözüme. sözlüğü eskiden samimi bulurdum, şimdi rezil bir yer haline geldi. duyuru da yavaş yavaş o hale geliyor ama olsun hala güzel yani. ortam daha samimi. soru-cevap şeklinde yürüdüğü için insanlar ruh hallerini, acılarını, sevinçlerini, korkularını vs. paylaşabiliyor. o şeyini seviyorum.
0
der meister
(04.05.15)
subetha +1. zaten keşfettikten sonra buranın sözlükten daha güzel bir ortam olduğunu anladım. yarın öbür gün sözlük hesabım uçurulursa sırf duyuruya artık giremeyeceğim diye üzülürüm sanırım.
0
fayfim
(04.05.15)
(8)

Kahve Öğütücü Kullananlar Var mı?

titiraprap
Espresso yapmak için almayı düşünüyorum da. tavsiyelere açığım.Yalnız hastalık gibi bişey oldu bu. Öğütücü aldıktan sonra kendim kavurayım mı diyeceğim? nereye gidecek bu işin sonu?* bir de pahalı olmayan orta kalite bir french press tavsiyesi alayım
Espresso yapmak için almayı düşünüyorum da. tavsiyelere açığım.
Yalnız hastalık gibi bişey oldu bu. Öğütücü aldıktan sonra kendim kavurayım mı diyeceğim? nereye gidecek bu işin sonu?

* bir de pahalı olmayan orta kalite bir french press tavsiyesi alayım
0
titiraprap
(04.05.15)
Kendim kavurayımı biraz zor dersin, ya çok zahmetli ya da çok pahalı olarak iki seçenek var çünkü :)

Ben önceleri sözen değirmen kullanırdım, zahmetini saymazsak tavsiye ederim neredeyse en iyisi. Yalnız Şu sıralar üşengeçlikten bosch un öğütücüsünü kullanıyorum, memnunum. Yalnız para vermedim bir yerden geldi.

Tavsiye olarak ise hepsiburada da delonghinin bir öğütücüsü vardı, modelini hatırlayamadım, siyah birşeydi. Onun fena olmadığını duydum.
0
vincentvega
(04.05.15)
vincentvega nın dediği alet muhtemelen şu: (bkz: delonghi kg79)

bende var, espresso hiç denemedim, zaten makinası da yok bende. filtre kahve ve french press için yeterli.

kahveyi de taze kavurup gönderen yerlerden alabilirsin.
0
inheritance
(04.05.15)
dendiği gibi delonghinin bir öğütücüsü var 100 lira civarı olması lazım. espresso için çok ince öğütmeniz gerekeceği için el değirmenleri bu iş için uygun olmayacaktır diye tahmin ediyorum.

kavurma işine girmeyin bence de ben korkarım kahveyi mundar ederim diye açıkçası.

edit: yanlış biliyormuşum kusura bakmayın.
0
argent dawn
(04.05.15)
kg79'un espresso inceliğinde öğütebilmesi için modifikasyon yapılması gerekiyor. bu da cihazın ömrünü kısaltıyor.

bütçe 400-500 liralar değilse ve 1-2 kişiye servis yapılacaksa sözen el değirmenini tavsiye ederim. argent dawn'ın verdiği bilgi yanlış. türk kahvesi inceliğinde dahi çekebilen bir alet, espressoyu da rahat çekiyor. ancak kol kası yapıyorsunuz biraz :)
0
mattiadestro
(04.05.15)
delonghi öğütücü bende var öğütmüyor bıçakları ile parçalıyor adeta hiç tavsiye etmem, en iyisi el öğütücüleri.
0
neferkitty
(04.05.15)
delonghi kg79 işimi görür gibi ama
baktım da kg89 çıkmış, aynısının dışı metal kaplanmışı, çok şık.
ama türkiye'de yok sanki.

* el değirmenleri o kadar ince çekebiliyor mu ki?
0
🌸titiraprap
(04.05.15)
el değirmenlerinin olayı ince öğütmesi zaten. daha kalın öğütmesi için bazı düzenlemeler yapmak gerekebiliyor, sadece vidasını çıkarmak bile yetmiyor bazen, özellikle french press için.

ben sözen kullanıyorum aeropress için, gayet memnunum.
0
soso
(04.05.15)
Hario ceramic mini mill ben de alicam arastirdigimda bu iyi diye not almistim.
0
solenkol
(04.05.15)
(29)

Çarşaflarınızı hangi sıklıkta değiştiriyorsunuz?

dessy
Bu haber sonrasında nabız yoklayayım istedim.http://www.hurriyet.com.tr/kelebek/saglik/28910520.asp
Bu haber sonrasında nabız yoklayayım istedim.

www.hurriyet.com.tr
0
dessy
(04.05.15)
2 hafta falan. Ama duş almadan yatağa girmem ben. Her gün çarşaf nasıl değiştiriyorsunuz yahu? Ben de kendime titiz derdim şaşırdım :D.

/

Ulan herkes haftada bir değiştiriyormuş ben baya pis çıktım :(. Ben de haftada 1 değiştireyim bari.
0
osurdum
(04.05.15)
kışın 2 günde 1 mi? :O

var mı bir nedeni? alışkanlık mı yoksa?
0
🌸dessy
(04.05.15)
her hafta.
0
alperz
(04.05.15)
haftada bir
0
hayir bu koyden olsam nolcak
(04.05.15)
haftada bir.
0
teknikekip
(04.05.15)
bence haftada bir normal ama 2 günde 1 abartı geldi. üşenmeyip değiştirene helal olsun.
0
corneillus
(04.05.15)
Her Cumartesi.
0
teoridefeminist pratiktegeysa
(04.05.15)
haftada bir.
0
fuck is a four letter word
(04.05.15)
haftada bir.

öğrenci evindeykene ayda bir idi. (3 ay değiştirmeyeni de gördüm)
0
zgrydn
(04.05.15)
2 haftadan önce değiştirmem, 3 haftayı da geçmez. konuyla ilgili sıkıntılarım var... :www.eksiduyuru.com
0
ack3000
(04.05.15)
2 haftada 1 değiştiriyorum ben de. her hafta nevresim mi yıkanır lan.
0
fayfim
(04.05.15)
2-3 haftada bir.
0
inheritance
(04.05.15)
Hergun sabah akşam yıkanıyorum o sebeple hep temiz giriyorum yatağa, haftada 2 defa da çarşaflar değişir.
0
Hersheys
(04.05.15)
2-3 haftada bir aklıma gelirse değiştiriyorum. Yorgan, çarşaf işlerine karşı fobim var.
0
new day new life
(04.05.15)
her an deyip son noktayı koyuyorum...

2 günde bir nedir yahu :/

2 hafta.
0
mermize
(04.05.15)
Yaz ve kış ayda 6 kere.
Belki 7 olabilir. Milimetrik hesaplanmıyor ama bu cıvarda.
Yani ortalama 4-5 günde bir.
0
gece lampulu
(04.05.15)
Birkaç ayda bir.
0
i was made for you
(04.05.15)
Her gün çarşaf değiştiriyorum diyene ölsem inanmam. Birbirimizi kandırmayalım pls.
0
teoridefeminist pratiktegeysa
(04.05.15)
teoridefeminist pratiktegeysa, ben de boş değilim aslında :)))
0
🌸dessy
(04.05.15)
@dessy xd 6 ayda bir diyen adam daha samimidir.
0
teoridefeminist pratiktegeysa
(04.05.15)
Haftada bir don değiştiren insanların olduğu ülkemde hergün çarşaf değiştiren insanları görmek imkansıza yakın.
0
sapkasiz cikmam abi
(04.05.15)
Her gün değiştirenin evinde kaç takım nevresim var ya la?

Haftada bir değiştiriyorum.
0
old possum
(04.05.15)
Haftada bir don değiştirmekle her gün çarşaf değiştirmenin ne alakası var? Yatağa nasıl bir hâlde giriyorsunuz da her gün çarşaf değiştirme ihtiyacı duyuyorsunuz? Varsa böyle bir şey de hastalıktır sadece. Tabii her gün seks yapıp çarşafın içine edenleri saymıyorum onların en doğal hakkı.
0
i was made for you
(04.05.15)
limonlu cola...

hayat böyle bir şey değil be dostum. allah göstermesin, erken ölürsün. sal gitsin bir şeyleri.
0
mermize
(04.05.15)
Yatağı sadece uyumak için kullanıyorsam 2 haftada bir.
0
aychovsky
(04.05.15)
alla alla bu kadar insanın derisinden bok mu çıkıyor ya. 4-6 haftada bir falan sanırım. gerçi tabii ki istisnai durumlarda anında değiştiriyorum.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(04.05.15)
ben de her gün değiştiriyorum. ayda bir de yatağı komple değiştiriyorum hatta. siz pissiniz diye biz de mi pis olalım lan. bunun yanında 2 saatte bir duş alır, 15 dakikada bir ellerimi yıkarım. pis pis gezemem.
0
fayfim
(04.05.15)
haftada 1
haftada 1 temizlik yapıyorum da.
0
indescribable
(04.05.15)
ne zaman bana batarsa o zaman değişiyorum. ayda 1 oluyor 3 aşağı 5 yukarı.
0
gliderpilot
(04.05.15)
(2)

Hesap kesim tarihi

tizi reftar olanin payine dagmen dolasir
ornegin benim kk hesap kesim tarihi bugun. Tam olarak saat kacta kesiliyor? 23.59 da mi?
ornegin benim kk hesap kesim tarihi bugun. Tam olarak saat kacta kesiliyor? 23.59 da mi?
0
tizi reftar olanin payine dagmen dolasir
(03.05.15)
23:59a kadar yapacağın işlemler bu ekstreye girer.
0
inheritance
(03.05.15)
gece yarisi, evet. ama benim akşam üzeri yaptigim bazı alışverişlerimin bir sonraki ekstreye kaldigi da oldu.
0
manuel mandalina
(03.05.15)
(8)

Bulaşık makinesine tuz eklemezsek ne olur?

dessy
Tuz haznesine eklediğim tuz çok çabuk bitiyor, o yüzden büyük bir kısmı tuzsuz çalıştırıyorum. Makineye uzun vadede zararı var mı? Ne işe yarıyor bu tuz denilen şey? Deterjan haznesine deterjan eklemek haricinde ne gerek vardır bunu eklemeye?
Tuz haznesine eklediğim tuz çok çabuk bitiyor, o yüzden büyük bir kısmı tuzsuz çalıştırıyorum. Makineye uzun vadede zararı var mı? Ne işe yarıyor bu tuz denilen şey? Deterjan haznesine deterjan eklemek haricinde ne gerek vardır bunu eklemeye?
0
dessy
(01.05.15)
E tablet deterjanlarda tuz var zaten ki. Onlardan kullanmiyor musun sen?
0
fraise
(01.05.15)
hepsi 1 arada tabletlerden kullan. ekstra bişi koymana gerek kalmıyor o zaman
0
sta
(01.05.15)
Makine tuz yok işareti veriyor devamlı. Şu en altta kapağı açıp konulanlardan.
0
🌸dessy
(01.05.15)
Tablet deterjan ayari yok mu? Minik bir tus oluyor genelde tablet deterjan koyduğunda ona basiyorsun, isaret vermiyor.
0
fraise
(01.05.15)
bizim makine eskiydi, tuzu az kalınca tabaklar kaşıklar yağlı yağlı sabunlu gibi kaygan çıkıyodu. tuz atınca düzeliyordu.

ayrıca bimde bir lira mı ne.
0
feel the blanks
(01.05.15)
Bizimkinin de tuz isigi yanıyor devamlı. Kapatmak için bi ayarı da yok. Ama hic tuz kullannmıyoruz. Fairynin tabletlerinden kullanıyoruz.

Tuz sudaki kireci önlemek için kullanılıyor sanırım. Fairynin tabletlerinde tuz etkisi de var zaten.
0
elorelia
(01.05.15)
Tuz suyu yumuşatıyormuş sanırım. Bizim makinenin kullanma kılavuzunda eğer şebeke suyunuz çok sert değilse tuz kullanmadan da çalıştırabilirsiniz yazıyordu. Bardakların falan çizilmesini engelliyor sanırım ama emin değilim :) Ben de tuzsuz çalıştırıyorum ama tablet deterjan kullanıyorum. Onun içinde ardır heralde dedikleri gibi.
0
kaffle
(01.05.15)
Tablet deterjan kullanıyorum, hepsi bir arada olanlardan. O ışık hep yanıyor, yapacak birşey yok.
0
inheritance
(01.05.15)
(1)

Nereden Star Wars t-shirtleri alayım?

member of illuminati
Şuan iki site buldum.http://crazy.com.tr/?ara=star+wars ile http://www.kargashop.com/index.php?do=catalog/results&q=star+warsAnkara'da oturuyorum önereceğiniz bir site veya yer varsa oradan da alabilirim.
Şuan iki site buldum.

crazy.com.tr ile www.kargashop.com

Ankara'da oturuyorum önereceğiniz bir site veya yer varsa oradan da alabilirim.
0
member of illuminati
(01.05.15)
Kotonda var lisanslı tişörtler.
0
inheritance
(01.05.15)
(7)

laptop ekranında şeritler halinde bulanıklık

kül
böyle bişiy başgösterdi iki gündür. şerit şerit olmasına anlam veremedim, nasıl çözüm arayacağımı da bilemedim. şunu bana bi izah etse ya bilen biri. ne oluyor da böyle oluyor? direkt donanımsal bi sorun bu, di mi?http://imgur.com/Zr6v5LN
böyle bişiy başgösterdi iki gündür. şerit şerit olmasına anlam veremedim, nasıl çözüm arayacağımı da bilemedim. şunu bana bi izah etse ya bilen biri. ne oluyor da böyle oluyor? direkt donanımsal bi sorun bu, di mi?

imgur.com
0
kül
(30.04.15)
Yalnız görselde bir problem yok (ya da ben göremiyorum), ekranındaki problemi screenshot'la çekmen biraz zor eğer donanımdansa.
0
whoosie
(30.04.15)
kablolarda ezilme olmuştur belki. temassızlıktan yapıyor olabilir. ya da ekran kartı sıkıntılı.

fotoğraf çekip yüklersen daha net cevap alabilirsin.
0
sutlu nescafe
(30.04.15)
aynen bizde hiçbir sıkıntı görünmüyor ki bu da senin ekranda problem olduğu anlamına geliyor.
0
kivanc1
(30.04.15)
görüntüde bir şey gözükmüyor ancak tahmin ettiğim ve daha önce başıma geldiği gibiyse onlar zamanla daha da artacak ve ekranın tamamını kaplayacaktır.
0
inheritance
(30.04.15)
of kafa bi milyon. donanımsal şey tabi çıkmaz di mi screenshot'ta. neyse onu anlamış olduk en azından :) bi de foto çekeyim ben durumu görün.

edit: kafayı yicem telefonda foto çekince de belli olmuyor bunlar. ekranın dikine 5 santimlik şeritlere bölündüğünü düşünün, biri bulanık diğeri net öyle gidiyor.
0
🌸kül
(30.04.15)
bence ölü piksel olmuş.
illet birşeydir ölü piksel.
garantisi varsa hemen göndermek gerek.
0
pangea
(30.04.15)
benim gözüme zebra stor inip kalkmadıysa bu esrarengiz olay şu an kendi kendine geçmiş durumda. temassızlıkmış herhalde. kimbilir bi daha ne zaman olur. kafa yoranlara teşekkür ederim :) <3
0
🌸kül
(02.05.15)
(7)

ne izlesek?

Xx2HoT4uxX
yemek yerken ne izlesek. şöyle iç baymayan türden
yemek yerken ne izlesek. şöyle iç baymayan türden
0
Xx2HoT4uxX
(30.04.15)
dizi izleyebilirsin, fargo müthiştir tavsiye ederim.
0
egzotikmango
(30.04.15)
gözünüzü sevim yeni bi diziye baslatmayın beni :)
0
🌸Xx2HoT4uxX
(30.04.15)
happy tree friends deyip trolleyesim geldi.

community izle.
0
inheritance
(30.04.15)
açın the office'i izleyin. yemin ederim bu kadar komik bir dizi izlemedim. steve carell tam bir manyak.

dizi zaten 20 dk, kolayca izleniyor.
0
yollarbenibekler
(30.04.15)
Scrubs
0
dokuzonbeş
(30.04.15)
tv8'i açın. nasılsa ağzımızdan salya akıtacak bönlükte birşey vardır. günün her saatinde öyle bir programı oluyor acun'un.
0
sheridans
(30.04.15)
sarhoş kanal.
youtube'a yaz, çıkar.
0
pangea
(30.04.15)
(22)

günün kaç saati iş ile alakalı oluyor?

dieselsingle2
sabah 6 da servis öncesi kahvaltı için kalkıyorum, akşam 6.15 de de eve varıyorum. yaklaşık 12 saat :/
sabah 6 da servis öncesi kahvaltı için kalkıyorum, akşam 6.15 de de eve varıyorum. yaklaşık 12 saat :/
0
dieselsingle2
(30.04.15)
Ben maksimum 4 saat çalışıyorum. Kalan 4 saat takılıyorum orda burda. 10.30 - 18.00 arası çalışıyorum. Öğle yemeğine çıkmıyorum.
0
bedbed
(30.04.15)
sabah 6.05 kalkış - akşam 19.45'te varış.
0
Tutesh
(30.04.15)
sabah işe gitmek için 6.30da kalkıp hazırlanmaya başlıyorum. mesaim 5'te bitiyor normalde, 17.45 gibi eve dönmüş oluyorum.

bugün 8'e kadar çalışacağım ama, hesaplamak dahi istemiyorum.
0
111111
(30.04.15)
sabah 9da kalkis. aksam 8de eve donus. bazen bu aksam 9 - 10 fln oluyor. is 10da basliyor bu arada^^;
0
heygidim
(30.04.15)
sabah 6.30 da kalıyorum 7.15 de sevisteyim akşam 19da evde oluyorum 12 saat yaklaşık..
0
mantarliborek
(30.04.15)
08:00 'de evden çıkıyorum haftanın 4 günü 17:10 'da evdeyim. 2 gün ise şehir dışında isem 20:00 - 22:00 arasını buluyor dönmem
0
bisi sorcam
(30.04.15)
7-19 arası tam
12 saat
0
cecilia
(30.04.15)
Bugün 4.30'da uyandım ama koşuya çıkmak için. Arabaya 6.30'da bindim, 7'den önce de işyeri. 4'te de çıkarım, selametle.
0
arnold schwarzeneger
(30.04.15)
Şöyle bi hesap edince;

sabah 6.15te kalkıyorum ve 19.30'da eve giriyorum, bu arayı tamamen işe yazıyorum.

Geriye 11 saat kalıyor, bunun 7 saati uyku, Geriye 5 saat kalıyor.

Yalnız 5 saat dediğime bakmayın, niteliği de önemli bu 5 saatin.
Sonuçta sabah 10 öğlen 3 arası, süper enerjik, neşeli, üretken 5 saatinizle bir değil.
gün boyu bir ton iş stresi, mal iş arkadaşlarını falan çekip enerjisinin %80ini tüketmiş birinin 5 saati.

Ayrıca bu 5 saat içinde tuvalet ihtiyacınız, kişisel temizliğiniz, evinizin temizliği, yemek hazırlama ve yeme içme, sevişme gibi aktivetelerde bulunduğundan aslında bence size kalan net değerlendirilebilecek süre 2.5-3 saat arası.

Böyle sistemin amına koyiym kısacası.
0
yonge and bloor
(30.04.15)
sabah 6.30 da kalkıp gidiyorum , akşam 20.00 20.30 a kadar çalışıyorum eve gelmem 21.30 oluyor. yemek yiyip yatıyorum. hafta sonu tatili, bayram tatili vs. yok. her allahın günü full çalışma. en yoğun çalışanınız ben miymişim meğer.
p.s makina mühendisiyim.
0
maxhoper
(30.04.15)
Süresi belli olmuyor, gece gündüz aranıyorum
0
bigbadabum
(30.04.15)
7:15 kalkış 19:15 eve varış
12 saatimi çalıyorlarmış götler, 4 ay işsiz kaldıktan sonra buna da şükür :)
0
six packsiz
(30.04.15)
sabah 7:00 kalkış, 09:00 - 18:00 arası mesai. spora gitmediğim günler 19:00 gibi evdeyim. spor günleri 21:30 - 22:00yi buluyor.
0
inheritance
(30.04.15)
Evden çıkıp akşam eve varmak anlamında alıyorum bunu ve şöyle;
Sabah 06:45 Kalk - Akşam 18:45 eve varış.
Yani 12 Saat günlük. [08:00-17:30 çalışıyorum]
0
gece lampulu
(30.04.15)
7:20 kalkış
17:30 eve dönüş
0
safepassage
(30.04.15)
9-6 normalde ama 6'da çıktığım bir gün hatırlamıyorum. iş yeri uzak bi de. sabah 7 çeyrekte kalkıp akşam en erken 8 buçukta evde oluyorum.
0
nodrap
(30.04.15)
7de kalkıp 8de evden çıkıyorum, 9da işteyim.
6da çıkıyorum, 7de evdeyim.

+ gönüllü çalışıyorum hafta sonu.

:)
0
aithra
(30.04.15)
07.00 kalkış
07.40 evden çıkış
08.00 mesai başlangıç
18.00 mesai bitiş
18.20 eve varış
0
gmzo
(30.04.15)
Daha bir soğuuyup nefret edip uzaklaşma , girmeme isteği duyurdu cevaplar.
0
Cursed Chico
(30.04.15)
Sabah 5:45 çıkıyorum evden 15:30 da evdeyim 10 saat harcıyorum ama 6.5 saat fiili çalışıyorum kalanları mola ve serviste geçirdiğim süre
0
basond
(30.04.15)
7.15 kalkış, 6.45 eve varış. 11 saat. mesai olmazsa.
0
inspired by a true story
(30.04.15)
Sabah 6'da kalkarım ama servise 8'de biniyorum, 9'da iş başı. 18'de çıkış, 19:15 gibi anca eve girebiliyorum. Çok anormal değil bence, hayat böyle.
0
osurdum
(30.04.15)
(19)

Özenle izlenecek bir Türk Dizisi önerir misiniz?

gkhT
sb.
sb.
0
gkhT
(30.04.15)
bitti ama internetten izlersen,
sultan makamı
kayıp şehir
çemberimde gül oya
0
kuzey li
(30.04.15)
ezel'den başka adam gibi türk dizisi çekilmedi bence (senaryo anlamında). iki sezon zaten öneririm.
0
halitkin
(30.04.15)
leyla ile mecnun
behzat ç
kayıp şehir
kayıp
işler güçler

şu sıralar da poyraz karayel
0
mutlusismankedi2015
(30.04.15)
çemberimde gül oya +1
0
devilred
(30.04.15)
100'ün üzerinde yabancı dizi izlemiş biri olarak Karadayı diyorum. Önceki bölümler vs pek bilmiyorum. Tipik bir türlü gerçeğin ortaya çıkamadığı ayarda gidiyordu bıraktım. Tekrar izlemeye başladım son 5 bölümdür şu an bayılıyorum. Keşke tr dizileri 40 dk olsa serzenişin geçersiz olduğu dizidir kendisi :) izle izlet
0
oddyseus
(30.04.15)
a day at the races
(30.04.15)
çemberimde gül oya +1111111111
0
rivulet
(30.04.15)
cemberimde gul oya +1000


hatirla sevgili de vardi ama ahmet'le yasemin'in miy miy sahnelerini atlayarak izlemen gerekebilir, bir sure sonra 'ehhh yeter be!' tepkisi verdiriyor zira.
0
fraise
(30.04.15)
Şaşıfelek çıkmazı
0
rygard
(30.04.15)
Karanlıkta Koşanlar. eksisozluk.com
0
old possum
(30.04.15)
şaşıfelek çıkmazı +1
0
eyyar
(30.04.15)
çemberimde gül oya. bence çağan ırmak'ın en iyi işiydi bu dizi.

ezel. özellikle birinci sezonu bu ülkede yazılmış en iyi senaryo olabilir. bizde diziler 45-50 dakika olsa çok büyük efsane olurdu.

ikinci bahar. dizinin çömezleri ozan güven ile nurgül yeşilçay ; başrolde şener şen ile türkan şoray.

behzat ç de +1
0
montauq
(30.04.15)
behzat ç. tabii ki.
0
spirit crusher
(30.04.15)
Şehnaz Tango
Şubat
Süper Baba
0
aithra
(30.04.15)
şu anda yayınlananlardan aşk yeniden.
0
inheritance
(30.04.15)
Acayip Hikayeler
0
elitist
(30.04.15)
ezel ve behzat ç.
0
xenophobe
(30.04.15)
Behzat Ç +99999999

Alacakaranlık

Karanlıkta Koşanlar

Acayip Hikayeler

Leyla ile Mecnun
0
corneillus
(30.04.15)
ezel + behzat ç
ezel kadar şiirsel behzat ç kadar da hepimizin hayatının içinden geçen bir dizi çekilmedi şimdiye kadar
0
rakicandir
(02.05.15)
(11)

Animeye nerden baslanir

pascha d
Anime izlemeye baslasam diyorum ne onerirsiniz. Sirasiyla sunlari izle gibi?
Anime izlemeye baslasam diyorum ne onerirsiniz. Sirasiyla sunlari izle gibi?
0
pascha d
(30.04.15)
dragon ball
dragon ball z
dragon ball gt
0
ucan spagetticanavari
(30.04.15)
samurai 7

Death Note

Black Butler

Captain Tsubasa Road to 2002

bunlar seni sıkmaz.
0
JaMTR
(30.04.15)
death note izle...
0
gotic
(30.04.15)
buraya one piece yazanlar olacak, hep olmuştur, olacaktır da. sakın dinleme onları, sakın!
öneri ise, death note ya da bleach.
0
baba jo
(30.04.15)
death note ya da full metal alchemist, ya da en iyisi ikisi birden.

deneyimlerim doğrultusunda diyebilirim ki bu ikisi anime izlemeyen kitleye daha çok hitap ediyor, önyargıları daha rahat yıkıyorlar.
0
cern de cayci olmak vardi
(30.04.15)
one piece :D şaka bi yana death note tabiki
0
byburock
(30.04.15)
death note ile başlayabilirsin. elfen lied de iyidir.
0
northernsky
(30.04.15)
death note kısa ve öz iyi bir giriş olur
sonra naruto!!
0
g 7
(30.04.15)
Arkadaşlarında dediği gibi death note,

Mahşerin üç atlısı olan naruto, one piece ve bleach ten ilk başta uzak durmanı tavsiye ederim çook uzun soluklu olacaktır.

Dragon ball da keza uzun solukludur

Fullmetal alchemist
Hajime no ippo
Great teacher onizuka
Hellsing
Elfen lied
Shingeki no kyojin *
Code geass
Samurai champloo

Bu animeler de başlangıç için iyidir. shingeki no kyojin son zamanların interneti en çok sallayan animelerinden biri ve gerçekten çok başarılı.

Ama tabiki büyük usta Hayao Miyazaki' nin filmleri de başlangıç için iyi bir tercih olacaktır.

> spirited away
> howls moving castle
> princess mononoke
> ponyo

Yazdıklarımıza biraz bakıp en içine ısınandan başlamanı tavsiye ederim.iyi seyirler :)
0
busuta
(30.04.15)
tengen toppa gurren lagann
gakuen mokushiroku high school of the dead
kill la kill
0
inheritance
(30.04.15)
death note
elfen lied
Hayao Miyazaki animeleri vs.
0
aithra
(30.04.15)
(6)

Gezi direnisiyle ilgili belgeseller

sabor
Arkadaslar eylemin uzerinde gecen zamanda cok fazla yazildi cizildi hepsini tutmak tabiki mumkun degil. Yine de amator/yari profesyonel calismalar dahil izlediginiz etkileyici belgesel ornekleri var mi ?
Arkadaslar eylemin uzerinde gecen zamanda cok fazla yazildi cizildi hepsini tutmak tabiki mumkun degil. Yine de amator/yari profesyonel calismalar dahil izlediginiz etkileyici belgesel ornekleri var mi ?
0
sabor
(29.04.15)
youtube da çok sayıda belgesel mevcut.
0
kalpsiz mikrop
(29.04.15)
@kalpsiz mikrop
Youtube karman corman durumda aralarindan elle tutulur bir seyler secmek cok vakit istiyor.duyurudan izleyenleri referans alarak daha hizli bulabilirim diye umuyorum
0
🌸sabor
(29.04.15)
evde bir dvd vardı, akşam bakıp yazayım.
0
inheritance
(29.04.15)
youtube'da oldukça çok belgesel var araştırırsan güzel şeyler bulursun.

ama ben sana şu kısa animasyon filmini www.youtube.com

ve bu kısa video'yu önereyim www.youtube.com
0
steve rogers
(29.04.15)
Baktım şimdi, Başlangıçmış. Yönetmeni Serkan Koç.
0
inheritance
(29.04.15)
www.youtube.com

düşük bütçeli şaheser

edti;
prdon ya
www.youtube.com

başka sorunun linki yapışık kalmış tuşa
0
kargn
(29.04.15)
(53)

duyurudan kaç kişi rehberinizde kayıtlı?

tolga asp
az önce rehberi gezerken baktım, 24-25 duyurucunun telefonu kayıtlıymış bende (ilanlardaki numaraları falan alıp kopyalamıyorum tabi, bir iş için karşılıklı kayıtlaştığımız kişiler hepsi). zamanında kaydetmişim, belki lazım olur diye silmiyorum. hani olurda acil ulaşılması gereken birisi olur, belki
az önce rehberi gezerken baktım, 24-25 duyurucunun telefonu kayıtlıymış bende (ilanlardaki numaraları falan alıp kopyalamıyorum tabi, bir iş için karşılıklı kayıtlaştığımız kişiler hepsi). zamanında kaydetmişim, belki lazım olur diye silmiyorum. hani olurda acil ulaşılması gereken birisi olur, belki son dakikada hayat kurtarırız falan diye rehberimden hiç bir numarayı silmem.

sizde durum nedir merak ettim, duyurudan kaç kişi kayıtlı sizde?

not: bugün işsizim.
0
tolga asp
(29.04.15)
2
0
kargn
(29.04.15)
0
0
toua tokuchi
(29.04.15)
0
0
rakicandir
(29.04.15)
10-15 arası kayıtlı
0
basond
(29.04.15)
benden de 0
0
kahin ahtapot paul
(29.04.15)
3
0
nanelimonportakal
(29.04.15)
0
0
aithra
(29.04.15)
0
0
masa penisi
(29.04.15)
4
0
kaymaktutmayansicaksut
(29.04.15)
50-60 kişi ortalama...
0
arockm
(29.04.15)
4, ama ikisi zaten duyurudan alakasız olarak arkadaşım.
0
april12th
(29.04.15)
2
0
sheridans
(29.04.15)
1
0
cecilia
(29.04.15)
60 a yakın. iki kişi engelli gerisi açık :D
0
Tears of Devil
(29.04.15)
hiç kişi^^
0
Tutesh
(29.04.15)
1 kişi. O da yılbaşı hediyeleşmesi sırasında oldu :)
0
Dr_Stat
(29.04.15)
2
0
mirty
(29.04.15)
10-15
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(29.04.15)
Benim tüm arakdaşlarım burdan zaten. 100e yakın kişi var listemde burdan. Whatsapptaysa 25 30 civarı. Haftalık olarak görüştüğümse 10 en fazla.
0
Cursed Chico
(29.04.15)
0
0
metehan01
(29.04.15)
5 kisi. Ve bunlardan biri de sensin. Whatsapp fotonda bi duvarin onundesin :)

Hatirlarsan eskisehire dugune geliyordum ve kalacak yere ihtiyacim vardi o zaman tanismistik da sonradan dugun sahibi otel ayarladigi icin gerek kalmamisti.

Ama silmedim yine de numarani. Yarin bir gun eskisehire gelirim ve belki ararim diye. Kalacak yer icin degil genel olarak yani muhabbet sohbet babinda.

Tabi bunlari bilmemen gerekiyordu ama artik ogrenmis oldun :)
0
halitkin
(29.04.15)
0
0
gis
(29.04.15)
0
0
inheritance
(29.04.15)
rekor rakam bekleniyor :D bu 50 ler 60 lar bişey değil daha dur :D
0
Tears of Devil
(29.04.15)
2 (biri banlanan kuzenim :d)
0
mattiadestro
(29.04.15)
@halitkin; duygulandırdın :D madem herşeyi döktün bende anlatayım, sende bende kayıtlısın hala. whatsapp'ta ha bire uzun ve kısa saçlı fotoğraflarını görüp hüzünleniyorum (benimde saçlar gideceği için). bende lazım olur diye silmiyorum, bakalım nereye kadar :) ha bu arada istanbul'a taşındım.

@besond; seni unuttum sanma, hala kayıtlısın :)
0
🌸tolga asp
(29.04.15)
20 civarı ya. Tonlarca da buluşma geçti. Ben numara kaydetmeyi unutuyorum :(
0
pandispanya
(29.04.15)
4
0
mermize
(29.04.15)
o
0
essoist
(29.04.15)
Sende bende kayıtlısın fındıklar süperdi :)
0
basond
(29.04.15)
Üç.
0
bigbadabum
(29.04.15)
şimdi saydım. 9
0
sta
(29.04.15)
0
0
en_birinci
(29.04.15)
1di.
sildim.
0
mantarliborek
(29.04.15)
2, biri duyuruya takilmiyor artik zaten.

sen kayitli degilsin ama bir gun ayni sehirde denk gelirsek seni zorla tatli yemeye goturecegim. arkadasimi gezdirip ilgilenmen vesilesiyle iyi bir insanla tanisip muhabbet etmek icin:))
0
fallopian
(29.04.15)
1
0
dokuzonbeş
(29.04.15)
1
0
hair freak
(29.04.15)
@fallopian; çok teşekkür ederim gerçekten, yemeğe çıkarmış kadar oldun :)
0
🌸tolga asp
(29.04.15)
3
0
canercuxy
(29.04.15)
0
0
sutlu nescafe
(29.04.15)
Sıfır. (rakamla da "0")
0
gece lampulu
(29.04.15)
duyurudan tanıştığım 5 kişi var. bunların dışında 2 tane de duyuruda takılan ama duyurudan tanışmadığım kişi var. sözlüktekileri eklersek 10-11 ediyor. telefon rehberimde zaten 20 kişi vardır anca.
0
der meister
(29.04.15)
1.
0
uzunuzunilgi
(29.04.15)
0, 6 aydan beri görüşmediğim insanların numaralarını silerim, 59 kişi kayıtlı rehberde şu anda, en kalabalık hali 120 idi.
0
selam
(29.04.15)
Yeni telefonumda 2, eski telefonumda 4-5 sanırım.
0
aychovsky
(29.04.15)
2 kişi
biri ketıl verecekti vermedi. kırgınım ona
0
durbikonusucaz
(29.04.15)
sıfır
0
prinz-frost
(29.04.15)
Yanılmıyorsam 4.
0
yirmisantim
(29.04.15)
1

o da liseden beri arkadaşım zaten
0
shotgunwoman
(29.04.15)
gerçekten 0, ama eğer olur da kafama yaktın bir kadınla tanışırsam ve o da beni beğenirse numarasını alırım. yani ilişkimi ileriye taşımak isteirim.
0
le fantome de l opera
(29.04.15)
0
0
bonaparte
(18.09.15)
10 tane falan. Bir seferligine kaydedip sonra silmediklerim de var.
0
stavro
(18.09.15)
1 kız arkadaşım
0
rakicandir
(18.09.15)
(3)

devekuşuna benzeyen vahşi bir kuş vardı büyük mavili renkli

diskbudur
baya baya saldırgan, yakalarsa adamı giber; neydi o?
baya baya saldırgan, yakalarsa adamı giber; neydi o?
0
diskbudur
(29.04.15)
inheritance
(29.04.15)
(bkz: Cassowary)
0
nawres
(29.04.15)
www.youtube.com

teşekkürler
0
🌸diskbudur
(29.04.15)
(1)

Birine bağlı olmak

pokerface
işyerinde alt pozisyonlarından sorumlu olmak ve tam tersi bir üstüne bağlı olmak ingilizce nasıl ifade ediliyordu?
işyerinde alt pozisyonlarından sorumlu olmak ve tam tersi bir üstüne bağlı olmak ingilizce nasıl ifade ediliyordu?
0
pokerface
(29.04.15)
üste bağlı olmak: report to, managed by
0
inheritance
(29.04.15)
(7)

koduğumun rezervuarı su kaçırıyor

safepassage
ya beni delirtecek bu. zaten içi de açılmıyor kale duvarı gibi kapatmışlar. Kenarında "Kale" yazıyor markası sanırım o. Garanti dahilinde olması lazım ama nereye başvuracağım?Ya da kendim tamir etmeye kalksam nasıl yapabilirim? Bazen sürekli su kaçırıyor fıssst fısst diye dolma seslerini duyuyorum u
ya beni delirtecek bu. zaten içi de açılmıyor kale duvarı gibi kapatmışlar. Kenarında "Kale" yazıyor markası sanırım o. Garanti dahilinde olması lazım ama nereye başvuracağım?

Ya da kendim tamir etmeye kalksam nasıl yapabilirim? Bazen sürekli su kaçırıyor fıssst fısst diye dolma seslerini duyuyorum uyutmuyor insanı.

Tamir videosu falan var mıdır bunun?
0
safepassage
(29.04.15)
kendin kesinlikle tamir edemezsin iyice içine sıçarsın. bundan emin ol.
garantisi varsa bir yetkili satıcısıyla konuş, garantisi yoksa herhangi bir tesisatçı çağır.
0
etna
(29.04.15)
sifona bastığınız düğmeyi çevirebiliyor musunuz? bazıları vidalı oluyor onu açarak kapağı kaldırın. büyük ihtimal flaşör contası gitmiştir. sökün o parçayı götürün hırdavatçıya aynısından verir size.
0
angelofdeath
(29.04.15)
düğmesine yarım basıp çekiyorsan ondan olabilir. uzun uzun tam bas. ya da çek.
0
inheritance
(29.04.15)
Şunun garantisini vereyim: Kesinlikle tamir edemezsin. Zira tamir ettiğini zannediyorsun, ertesi gün tekrar su kaçırmaya başlıyor. Ben de her erkek gibi kendim tamir edebilirim zannettim 1 ay uğraştım ama her seferinde hüsrana uğradım ve en sonunda tesisatçı çağırdım. Olmuyor yani, boşuna kendini strese sokma.
0
angelus
(29.04.15)
elin biraz tamir işi yapmaya yatkınsa @ mimikikili +1 (kendi başına yapamazsın diyenler ya uğraşmamıştır ya da becerememişlerdir)

problem 2 nedenden kaynaklanıyordur, ya rezervuardan klozete çıkan borudaki conta eskimiştir, yada basma zamazingosu bozulmuştur çıkış borusu tam kapanmıyordur. en kesin çözüm yeni bir iç takım almak. öncelikle kendi rezervuarınızı açıp hangi sistem olduğuna bakın. gidip benzerini alın.

buna ek olarak, aslında uğraşacağınız rezervuar temiz ancak klozetle bağlantılı olduğundan adamın içi yine de almayabiliyor. onun için bir çift eldiven alın ki rahat çalışasınız, ayrıca yanınıza yere akacak sular için eski bir havlu ve boş bir kap da alın.

kolay gelsin
0
yemrem
(29.04.15)
contasında sıkıntı olabilir ya da şamandırada. doğru olan içini açıp içindeki iç takıma benzer bir takım almaktır. mümkünse kaliteli olsun kale ise kaleden alın falan. onu takmak da çocuk oyuncağı tamamen mekanik bir olay. beceremezseniz tesisatçı 20 tl ye takar. 50 de isteyebilir yakın birini bulun.
0
ozdek
(29.04.15)
arkadaşlar herkese teşekkürler, elim de tamire yatkındır ama rezervuar duvara gömmeli tipte. Tam basıyorum ama bazen yine de kaçırıyor. Farklı bir basma tekniği var herhalde daha çözemedim.

Kapağını açtığımda karşımda iki düğmenin bağlı olduğu pğlastik vida gibi şeyler var. Onlar döndürülüyor olabilir onu deneyeceğim, aklıma gelmemişti.

Ama o vidamsı şeylerin arkasında komple sarı kapalı bi duvar (plastikten) var. Nasıl sökülecek hiç bir fikrim yok. En iyisi firmasına ulaşayım.. Çok sağolun.
0
🌸safepassage
(30.04.15)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.