Giriş
(8)

tiyatrocular sahnede ereksiyon olmuyor mu?

tosunpasa
http://imgkelebek.hurriyet.com.tr/LiveImages/Kelebek%20Haber%20Galerisi/612/S%c4%b1cak%20%c3%87ikolata%20seyirciyle%20bulu%c5%9fuyor/Melis%20T%c3%bcz%c3%bcng%c3%bc%c3%a7%20-%20Bar%c4%b1%c5%9f%20Hayta.jpg?28042015150540şöyle bi sahnede ereksiyon olmuyor mu abi bu adamlar?
imgkelebek.hurriyet.com.tr

şöyle bi sahnede ereksiyon olmuyor mu abi bu adamlar?
0
tosunpasa
(29.04.15)
Olabilir insanlik hali. Birdman'de boyle bir sahne vardi.

www.youtube.com
0
latios
(29.04.15)
40 kere prova yapıldığı için artık hissizleşmiştir.
0
cekilmis gayfe
(29.04.15)
@cekilmis gayfe o daha da kötü :)
0
🌸tosunpasa
(29.04.15)
bak şimdi aklıma geldi pitbull ki jlo ya kalkmıştı sahnede
0
fasulyek
(29.04.15)
adamlar duygularını vücutlarını kontrol edebilen adamlar senin benim gibi değiller.
0
ytse jam
(29.04.15)
Olmaz onlar profesyonel.
Yalnız hatuna giydikleri çok yakışmış. Geçen soru vardı i̇şten yorgun geldin, kadın ne yapsın senin için diye, böyle giyinip yüksek topukluyla açsın kapıyı, derdi kederi, yorgunluğu unuturum valla.
0
bigbadabum
(29.04.15)
tiyatro doğallıkla alakalıdır. ereksiyon olsa bile sorun olmaz aslında.
0
colg fusion
(29.04.15)
(1)

bios update

neira
update ettim fakat format atmam lazım. formattan sonra tekrar mı update edeceğim yoksa o yazılım bir yerlerde kalır mı?
update ettim fakat format atmam lazım. formattan sonra tekrar mı update edeceğim yoksa o yazılım bir yerlerde kalır mı?
0
neira
(28.04.15)
Formatla bios güncellemesinin alakası yok. Formattan önce de sonra da aynı bios olur.
0
inheritance
(28.04.15)
(2)

ADSL Upload Hızı 1 Mbps ve üstü servis sağlayıcı var mı?

soufigay
Merhaba;Açıkçası nasıl yazacağımı bilemiyorum, daha önceki duyurularımdan bilenler iş konularında yaşadığım sıkıntıları okumuşlardır. Bunca problemi atlatabileceğim bir program olarak Apple'ın At Home Technical Advisor programına başvurdum. Başvuru formunu doldururken de internetimdeki Adil Kullanım
Merhaba;

Açıkçası nasıl yazacağımı bilemiyorum, daha önceki duyurularımdan bilenler iş konularında yaşadığım sıkıntıları okumuşlardır. Bunca problemi atlatabileceğim bir program olarak Apple'ın At Home Technical Advisor programına başvurdum. Başvuru formunu doldururken de internetimdeki Adil Kullanım Kotası'nı o ay için geçtiğimden aslında internet sitesinde bana sağlanan hız üzerinden bilgilerimi doldurdum.

At home technical advisor için 5 Mbps ve üstü download, 1 Mbps ve üstü upload hızı istiyordu, benim de hızım hali hazırda download için geçiyor ama upload için internet sitesinde 1mpbs'ye kadar yazmasına rağmen 0.7 mbps de tıkanmış durumda.

Apple'ın At Home Advisor programı benim hayatımın işi olabilirdi ancak bir hafta sonra gelip ölçüm yaptıklarında uygun olmadığım için işe başlayamamaktan korkuyorum. Çünkü zaten hali hazırdaki hastalığım sebebiyle başka bir yerde insanlarla bir arada çalışmam imkansız gibi görünüyor.

Sonuç olarak fiziki şartlarımda bulunduğum yerde Fibernet altyapısı ya da Kablonet yok, sadece ADSL var, ADSL için ise 1 Mbps'nin üstünde upload hızı veren bir firma arıyorum, belki ttnet vermiyorken a ya da b firması veriyordur ya da aranızdan biri vardır da TTnet'de çalışıyordur o gün için benim upload hızımı arttırır diye bir hevesle sormak istedim, lütfen yardım edin.
0
soufigay
(28.04.15)
hiç rastlamadım.
0
pangea
(28.04.15)
3g deneyebilirsin belki, speedtest ile 2.25 mbps upload hızı gördüm vodafone ile.
0
inheritance
(28.04.15)
(5)

rte'nin 4g ile alıp veremediği ne?

king lizard
neden istemiyor 4g'yi?
neden istemiyor 4g'yi?
0
king lizard
(28.04.15)
Mal da ondan. 4G'yle 5G arasındaki farkı iPhone 4s'le 5S arasındaki gibi birşey zannediyor. Altyapı hazırlıklarından, teknolojiden, şundan bundan haberi bile yok.

Bir de büyük ihtimalle ortalıkta 4G altyapısı kuracak firmalarla ilgili rüşvetsel birşeyler dönüyor, kokusu yakında çıkar.
0
sevgikusunkanadinda
(28.04.15)
(bkz: rant)
0
latios
(28.04.15)
Gündem değiştirme.
0
inheritance
(28.04.15)
mevcut operatorler arasinda tt group'un 4g icin henuz hazir olmamasi gibi bir soylenti sektorde esiyor.
0
kobretti
(28.04.15)
su da var gsm protokollerınden 1*2*3g lerin native criptoları kırıldı. 4g kırılmadı henuz.
0
bryan fury
(29.04.15)
(14)

Yüzüm güzel mi sizce?

evrenos gazi
http://imgur.com/gJRZxvd
0
evrenos gazi
(28.04.15)
şok şevimli
0
aithra
(28.04.15)
maşallah :)
0
koynundakiyilan
(28.04.15)
çok tatlı çıkmışsın.
0
spirit crusher
(28.04.15)
Azcık dombili ama olsun :3
0
neferkitty
(28.04.15)
yerler yahu bunu.
0
mermize
(28.04.15)
doge ve moon moon karışımı gibi geldi.
0
inheritance
(28.04.15)
Dosuncuk yavv :')
0
kasa kasa berg
(28.04.15)
1. Evlat olsan sevilmezsin
2. Yolda görsem yolumu değiştiririm
3. Hıyar olsan cacığa doğranmazsın
4. Anne baba akraba mı?
5. Yok
6. Kayık
7.Geçmiş olsun kardeş acil şifalar
8.B*k atsan yapışmaz
9.Eşek mi tepti demiştin?
10.Kabaetime kaş göz çizsem daha yakışıklı/güzel olur
11.Tecavüzcü coşkun görse hayata küser
12.Tipim değilsin
13.Senin yerinde olsam ateist olurdum
14.Kaldırın su enkazı
15.Bilim kurgu filmlerinde makyajsız oynarsın
16.O vahim kaza ne zaman gerçekleşti?
17.Ölsen hoca arkandan fatiha okumaz
18.Ölsen toprak kabul etmez
19.Üzülme dostum tıp çok gElişti 1-2 ameliyatla düzelirsin
20.Mevlana görse gelme der
21.Denize düşsen batmazsın
22.Yüzünü gören at 40 yıl arpa yemez. Hayvana yazıktır..
23.Boşuna yaşayıpda oksijen tüketme değmezsin
24.İntihar et
25.Maden suyu şişesine otur ve ölmeyi bekle
26.Anan seni doğuracağına dereye bir taş atsaymış
27.300 spartalıda doğsan, doğduğun gibi uçurumdan atarlardı
28.Anan seni doğurmamış kusmuş
29.İç güzelliğin bile seni kurtarmaz
30.Sen insan içine çıkabiliyor musun?
31.Sizin türü ne diye adlandırdılar?
32.Belgeselde göze batmazsın
33.GDOnun sonuçlarına katlanmalıyız.
34.Ash görse boş poke topu cıkarırdı.
35.Veznedar olsan senin vezne boş olurdu
36.Yunus Emre görse;''Yaradılanı severim yaradandan ötürü ama seni sevmem'' derdi
37.Balgam atmaya değmezsin
38.Çim olsan biçilmezsin,at olsan binilmezsin
39.Yatalak olsan otobüste yer vermezler
40.Darwin yaşasaymış evrim teorisini kanıtlamak için seni kullanırmış
41.Lağım çukuruna düşsen farkedilmezsin
42.Tipe yorum yapmak için önce kötüde olsa tip lazım.tip falan yok ortada.
43.Yetim doğsan cami avlusuna bile bırakılmazsın
44.Kamyon arkası yazı olsan arkadaki taksiyi şarampole yuvarlarsın
45.Oğlum olsan kimlik çıkartmam
46.Hamile kadın görse çocuğunu düşürür.
47.Çernobilin hangi mahallesinden?
48.Denize düşsen köpek balıkları karaya atar
49.Doğum günün evrensel yas günü ilan edilmeli
50.Seni adaya bıraksalar hayvanlar adayı terkeder
51.Hayvanat bahçesinde görseler fındık,fıstık atarlar
52.Bülent Ersoyun doğurduğuna dair resimli kanıt
53.Küçük emrah olsan ananı rahat bırakırlardı
54.Hayattan soğudum, yaşama sevincimi yitirdim, her gece senin tipini düşünüp tanrıya şükrettim.
55.Baban insanlık tarihinde büyük bir yara açmış.
56.Balgam atsam falso alır.
57.Messi görse futbol hayatı biter.
58.İnsan hakları mahkemesine gitsen içeri almazlar.
59.Ebe ne iş yapar?
60.Halime şükredesim geldi..
61.Hangi mandıradan aldılar seni?
62.Tutamıcam bana 5dk mola
63.Uçağa binsen panik yaratırsın
64.Ölsen otopsi yapmazlar
65.Cenazeni yıkamazlar
66. Aile filminde oynasan, korku filmine çevirirsin .
67.Televizyona çıksan , 12 den sonra yayınlanırsın
68.Tipe bak çay demle dicem ama bu tiple su bile ısınmaz
69.Sirke gitsen içeri almazlar
70.Ölsen arkandan kimse ağlamaz
71.Her açıdan bakıyorum ama yok.olmadı.
72.Alf görse namaza başlar.
73.Tutmuş iddaa kuponu olsan yırtar atarım.
74.Denize düsüp yılana sarılmaya calıssan yılan kendini sokup intihar eder. Bu nası tip lan!
75.Uzaylılar gorse insanlığa soykırım başlatırlar...
76.Korkuluk diye bahçeye dikilesi bir tipin var
77.Kustum ulan kustum mutlu musun?
78.Nolur Photoshop olsun
79.Baban bile face de eklemez
80.Anan oğlum diye etiketlemez
81.Yolda kazara otomobilimle çarpsam, öldüğünden emin olana dek tekrar tekrar üstüneden geçerdim
82.Erdoğan görse çocuk yapmayın der
83.Tarla olsan ekilmessin arpa olsan biçilmessin
84.Odun olsan yakilmazsin.
85.Damar olsan kan pompalamazsin.
86.Disari ciksan etrafta insan kalmaz.
87.Don olsan donsuz gezerim.
88.Bimdeki kasiyer olsan sevilmezsin.
89.Boş kaleye giden top olsan gol olmazsın.
90.Ateist görse şükretmekten evliya olur
91.Acile gitsen içeri almazlar
92.Fırına gitsen ekmek vermezler
93.Sanayiye gitsen hiçbir usta tornaya almaz seni.
94.Sokakta görsem döverim.
95.İnek görse sütten kesilir
96.Seni Afrika'nın en fakir topluluğuna göstersek adamlar oraya cami inşaat ederler
97.Köpek olsan uyuturlar
98.Hayvan olsan hayvansever kalmaz
99.Seni goren deve hendekten uçar
100.Darwin bir kez daha haksız çıktı. Maymundan gelmiyoruz. Maymuna gidiyoruz.
101.Çocuğum olsan doğduğun gibi boynunu kırarım
102.Sen su içsen yılan bile ısırır
103.Çöp atmaya çıksan o hafta sokağa çıkma yasağı getirilir
104.Denize girsen sular çekilir
105.İntihar etsen öldüğün yerde 100 yıl ot bitmez
106.Sedat abi yapmaya çalıştım ps hata Verdi...o derece yani..
107.Ormana düşsen hayvanlar göç eder
108.Yolda görsem saniyesinde Türkiye sınırlarını terkederim, İsviçre'deki en iyi terapiste görünürüm
109.Yolda belde polise denk gelirsen tipsizlikten 6 yatarın var pampa
110.Maşallah dediğin bebek 6 ay yaşamaz.
111.Ölünü yıkayan imam din değiştirir.
112.Alışveriş Yapsan Kasiyer İstifa Eder
113.Sana evladim diyen babanin aklina ...
114.Maymundan 5 dakka once dogmus.
115.Babana oğlun mu diye sorsalar tanımıyorum der
116.Doğru söyle baban mı doğurdu seni?
117.Seni görenin osuruğu düğümlenir
118.Çorba içerken görsem ağzına tekme atarım
119.Selam versen şaman olurum
120.Su içerken yılan görse dokunmamayı bırak anında kaçar gider
121.Dana olsan kesilmesin , kola olsan içilmezsin
122.Millet seni şeytan diye taşlar
123.Dinsiz Adamı İmana Getirirsin , Dini bütün bi adamı Dinden çıkartırsın
124.Doğduğunda imam kulağına ezan okumaz
125.Polis olsan suç oranları düşer.
126.Annen hamileyken kezzap mı içti?
127.Çöp olsan Çöpçüler almaz
128.Acayip hayvanlara benziyirsen
129.Amerika görse Iraktan çekilir
130.Düğünümde arabanın önüne atlasan sana zarf vermem
131.Pokemon olsan seçilmezsin
132.Top olsan patlamazsın
133.Hayvan olsan panter emel bile nefret eder.
134.Kapak olsan kapanmazsın
135.telefon hattı olsun ülkede telefon kullanmak yasaklanır
136.Evladım olsan başını okşamam, zoeken gibisin.
137.Kelebek olsan seni kozana geri sokarım.
138.Durakta beklesen iett gelmez.
139.İmam senin kulağına beddua okumuş kesin
140.Yaraya merhem olsan sürülmezsin.
141.Kapı zili olsan çalınmazsın
142.Pantalon olsan ütülenmez, kumaş olsan dikilmezsin
143.Desti izdivaça çıksan talip olmazlar
144.Yaralı parmak olsan üstüne işenmez
145.Bedava internet olsan bağlatmam seni
146.Kıble olsan yüzümü dönmem
147.Yaratanın seni tipinle sınıyor, sakın inancını yitirme
148.Biri bana HaberTürk'ün numarasını versin.
149.Peçeteden kendi çabalarıyla doğmuş.
150.Evlatım olsan eve geç gelirim sırf o suratını görmeyeyim diye.
151.Mahalleye girsen esnaf kepenk kapatır
152.Gazı kaçmış LeCola gibisin
153.B*k olsan sinek konmaz.
154.Cebimdeki son sigaram olsan kırarım içmem...
155.Dilenci görse para verir
156.Sperm israfı
157.O ne lan ayın 32sindemi doğdun
158.Modern tıp bile bişey yapamaz
159.Tesbih olsan çekilmezsin
160.Tip dediğin bu mu?
162.Harddisk olsan badSector'lü olursun
163.Araba olsan yıkanmazsın
164.Peçetede mayoz mu geçirdin???
165.35 trilyonluk tam bilet olsan yırtıp atarım
166.Oğlum varya,seni yolda görsem yemin ederimki döverim gördüğüm yerde seni.Ağzını kırarım,üzerine çıkar zıplarım,saçından tutar sürüklerim bizim eve kadar.sonra yine döverim.olmadı bi daha döverim.
167.Şükür Duası... ''El-hamdü-lillâhi dâimen ve alâ külli hâl ve E'ûzü billâhi min hâl-i ehlinnâr''. (14)
168.Sokakda görsem komaya sokana kadar döverdim
169.Greenpeace görse nükleere karşı eylemlerini arttırır
170.Hangi vitese gireceğine karar veremeyen şanzıman gibisin
171.Naaşın üstüne konduğunda musalla taşı isyan eder
172.Cumada görsem cumayı bırakıp şükür namazı kılarım
173.Alarmın olsam çalmazdım
174.Ukraynaya gitsen iyi tazminat alırsın çernobilden dolayı..
175.Ölü bile olsan mezarından çıkartıp yumruk manyağı yaparım seni.
176.Tekerlek olsan dönmezsin
177.Gardiyan olsan mahkumları tahliye ederler
178.Şu ana kadar o kadar tipim nasıl konusu oldu ama bu denli iğrenç bir tip görmedim.
179.Dostum sen ekmeğe basmışsın...
180.Tuvalet olsan sıçılmazsın
181.Hakem olsan küfredilmez be
182.Priz olsan sana fiş takmam
183.Canlı bomba olsa patlamaz
184.Görseler Hz. İsayı indirip çarmıha seni gererler.
185.Babam olsan adam değilsin derim
186.Askerlik muaynesinde tipten çürük raporu alırsın
187.Suratında meymenet yok
188.Refakatçi olsan hastayı öldürürsün.
189.112 olsan yardım istemem.
190.Hastanede Doktor seni görse hipokrat yeminini bozar
191.Annen baban seni yetiştireceğine pamukta fasulye nohut yetiştirselermiş keşke
192.Bu tiple ösym ye başvursan sınav iptal edilir
193.Birine benzetiyorum ama bi insana değil.
194.x-rayden çıplak geçsen yine öter
195.Nefes alıyorsak umut var panpa, ama senin için yok
196.Adem olsan Havva kaçardı
197.Bağırsak olsan içinden mok geçmez..
198.Ölsen seni gömecek kimse çıkmaz, cesedini yakarak imha ederler
199.Yangında ilk seni kurtarırım çünkü ilk k*çımı kurtarmam gerekiyor
200.Modern tıp Jentin'den beri böyle bir vaka ile karşılaşmamıştı.
201.Davacı olsan davan hayvan hakları mahkemesinde görülür
202.Gebersen morga alınmazsın.
203.Bedevi olsan çölde kutup ayısı seni bulur.
204.Biri Discovery Channel'i arasın beyler yeni bir tür buldum
205.Bu yüzü ancak annesi sevebilir
206.Tipin nerde
207.Eben senden sonra mesleği bırakmış
208.Keşke doğmasaydın
209.Eskişehire gelirsen seni beslerim
210.Seninle aynı yaşda bir kız olsam ve ıssız bir adada 10 yıl kalsak gider ağaca sürtünürüm daha iyi.
211.Sadece o sandelye üzerinde saatlerce oturmana izin verir..Hiç bir kız değil.. Sadece o sandelye
212.Keşke SS siz deseydin de görmez olaydık.
213.Böyle Fotoları görünce Kendime Bir Güven geliyor. Tipime Şükrediyorum
214.Mesajım bulunsun iki rekat şükür namazı kılıp geliyorum
215.Bu ne lan? gömseler toprak geri tükürür.
216.Git de kendine 2-3 kıromozom eklettir
217.İlyas salman görse 5 vakit namaza başlar
218.Sıvı azot tankına düşsen donmazsın
219.Resmi açınca pc kendi kendini resetledi
220.Enkaz altında kalsan üstüne toprak atarım.
221.Nasa görse uzaylı bulduk ss'li diye konu açar.
222.Darwin görse evrimi baştan yazardı.
223.Akraba evliliğinin sonuçları ile ilgili bir kitap yazıyorumda, resmini kullanabilirmiyim?
224.Senin yüzünden insan olmaktan utanıyorum
225.Yaşamak için sebebin yok lan!!
226.Senin şu anda Japonya'da olmanı sulara kapılıp okyanusta gebermeni isterdim.
227.Resmi açtıgım an elektrikler gitti , şimdi yeni geldi.
228.Ayaklı doğum kontrol hapı reklamı gibisin.
229.Nüükler sızıntı gerçekmiş,fukuşima'nın hangi mahallesinden ?
230.Yolda belde araba çarptığını görsem 112'yi aramak yerine gider şöförü tebrik ederim.
231.Sana insan diye ekmek verenin allah belasını versin
232.Organ bağışlasan bağışladığın kişiler intahar eder
233.Annem beni sıçtı mı demiştin ?
234.Beterin beterinin beteri diye buna derim ben
235.Miss World 2011 Maymun Güzeli
236.Bazen tanrıyı anlamakta zorluk çekiyorum
237.Allahımbağışla beni ne de çok haksız yere isyan etmişim sana
238.Tanrının insan yaratma sistemini ele alması gerekiyor.
239.Baban testislerini aldırmış olmalı
240.Anan acıya dayanamamış anüsten fırlatmış olmalı
241.Seni intihar etmekten alıkoyan nedir?
242.Yağmurlu havada su vermem.
243.Anan seni sümkürmüş lan.
244.Trafik Polisi olsan o yoldan araba geçmez
245.İzdivaç programına katılsan rtük programı yayından kaldırır.
246.Kafana zıcsalar saçlardan dolayı yana akma olmaz gayet güvenli zıcmalık bir yer.
247.Sen tuvalete git ustune sifonu cekmeye geliyorum.
248.Gözüm kapalı X'i aradım tarayıcıda.
249.Yolda görsem kolundan tutup estetiik cerrahiye götürrüm.
250.Oda arkadaşım kamet getiriyo şükür namazına başlıyoruz..
251.Çalıştığım ofiste sana benzeyen ama senden daha zayıf ve yakışıklı bi çırağım var. Onu günde 3 posta dövüyorum. Sende çırağım olsan seni de döverdim.
252.Kardeşim olsan facebook'ta etiketlemem
253.Unutulmuş bir kenar mahallede oturan,açık renk düşük bel kot pantolon giyen,sigara içen,yolda 2-3 tane kendi gibi arkadaşlarla dolaşan,okuldaki ders notlarından hiçbiri(beden ve din hariç] 3 ü geçmeyen, kendi gibi düşük bel açık renk pantolon giyen kızlarla dolaşan,benim en nefret ettiğim tiplerdensin
254.no tip no woman
255.Eşek görse anırmayı unutur
256.Cumaya gitsen millet dinden soğur.
257.Bacakların çarpık. Boyun kısa. Ayakkabının ve saçının halinden bakımsız olduğun anlaşılıyor. Rüküşlük hat safhada. Yüzün sıradan. Kilo almaya müsaitsin. Hayatta başarılar..
258.En karizma foton buysa gerçek hayatta karşılaşmayalım
259.Arkadaş içerden yeni çıkmış sanırım, tam çay demlenecek tipin var.
260.Böyle tipim olsa insan içine çıkmam
261.Yoklukta gidersin reyiz...
262.Seni yaparken malzemeden çalmışlar
263.Nod 32 çalıştı senin yüzünden!
264.Beyler yazıktır günahtır allah vereceğini vermiş zaten bulaşmayın
265.Photoshop'un dibine dibine vursalarda bi b*k olmaz senden
266.Adam döl ziyanı beyler
267.İlerde kullanmak üzere bir kaç kareni aldım iyi amaçlara hizmet edecek emin ol.
268.Tutunacağım tek dal olsan , düşerken akrobasi yapmayı yeğlerim.
269.Televizyona çıksan sansür yersin.
270.Tipini S.S.
271.Yolda görsem direksiyonu üstüne kırarım
272.Karakolun önünden geçsen içeri alırlar.
273.Kürtajdan sağ çıkmış
274.TKPnin bildiri dağıtan kızlarına benziyorsun
275.Böyle tip olmaz.
276.Doktor 3 kere havaya atmış 1 kere tutmuş
277.Bodrum'daki ve Marmaris'teki kekolar gibisin... Bu tiple gitsen iş bulursun.
278.O kadar çirkinsin ki modern sanatlar müzesine konmalısın..
279.Hayat acımasız soğuk ve zalim haksız ve hain bazı insanlara
280.Kafan olmasa yakışıklısın aslında
281.Tek kelimeyle bozuk.
282.Sokağa çıkamam lan öyle tipim olsa.
283.Ülkücüler seni görse ocağı kapatır sığınağa kaçar
284.Ameliyat olsan doktorlar masada bırakır.
285.Kıyamet günü televizyona çıksan kimse ölümden korkmaz.
286.Senin yine de Rusya için vize alman gerekir.
287.Arkadaş sonuncu gelen spermden doğmuş.
288.Tipine s*okam
289.Seni gördükten sonra ttneti aradım ve interneti kapatmalarını istedim adamlar neden sormadan kapattılar
290.Yaz sıcaklarında apış arasında olan pişik acısı hissetim tipini görünce.
291.Doktor doğduktan sonra kıçı yerine yüzüne vurmuş
292.Japonlar görse teknolojiyi bırakıp, estetik üzerinde yoğunlaşırlar.
293.Sağ elin bile seni reddeder
294.Seni senden başka kimse sevmez la bu ne hal.
295.Aç ayı bile seni yemez.
296.Somali'ye yardım amaçlı gitsen uçağı havada indirirler.
297.Eben seni sert sevmiş olmalı.
298.Tacettin olsaydı destek vermezdi.
299.Pokemon Olsan Poke topuna sokar Hurdacıyla tuvalet tasına takas ederdim
300.Safkan yarış atı olsan keser sucuk yaparım.
301.Trilyonun olsa faydasız sağ eline mahkumsun sen.
302.Aya gitsen ay tutulur,Güneşe gitsen güneş.
303.Yılın en karizmatik maymunu seçilirsin.
304.Üstüne tuz döksen keçi bile yalamaz lan seni.
305.Sivilce olsam suratında çıkmam o derece..
306.Adam Kuran'a basmış beyler
307.Bu tipe ancak tansiyon hastaları bayılır arkadaşım
308.Bim'e gitsen kapıdan içeri almazlar seni.
309.Keşke diğer kardeşlerine izin verseydinde dünyaya gelmek için yapılan o kutsal yarışı onlardan biri kazansaymış.
310.Allah sana gerekli cezayı vermiş zaten yoruma gerek yok.
311.Evladım olsan cebine eroin koyar polise ihbar ederdim.
312.Tek çaresi kafa nakli bence.
313.Dostum herkes eşit doğmuyor. Üzülme sıkma canını senide alan olur.
314.Töbe bismillah. O vahim kaza ne zaman oldu kardeşim böyle bi tip olabilmesi için üstünden tır falan geçmesi lazım.
315.Çocuuum adını soyadını verde seni rehabilitasyon merkezine kaydettireyim.
316.Tanrının lanetine uğramış.
317.7 liraya marlboro pakedi olsan içmem
318.Yolda cesedini görsem üstüne gazete örtmem
319.Evladım olsan gece kalkar klimayı 0 dereceye getiririm sonra üstünü açarım
320.Yoklukta bile giderin yok kusura bakma ama gerçek
321.Estetik cerrahıyım pm at fiyatta anlaşalım
322.Allah yaratıyor herkesi tamam eyvallahta yav seni yaratırken harbiden sallamamış be
323.Kelimelerin kifayetsiz kaldiği yerdeyim
324.Evladım olsan kürtajdan sağ kurtulamazdın. Doğsan bile aldırırdım bu nasıl bir ırktır yaa
325.Sende muhtemelen kromozom anomalisi var yüzünde dismorfik bi görünüm var şu anda hastaneden yazıyorum valla gel tüm bakım ve teşhis masrafların benden...
326.Bu SS'den sonra ibret aldım artık her günün kıymetini bilicem lan.
327.Ne umutlarla doğurmuştu annen halbuki... Ölü yatırım dedikleri bu işte.
328.Kuranı falan mı yırttın naptın olm sen?
329.Facebook profil resmi için Fotoğraf stüdyosuna gitmiş bir ergen gibisin..
330.Yıllar önce at ve keçiler üzerine yaptığım deney meyvelerini vermeye başladı..
331.Satanist olsan öbür dünyada sorguya çekilmezsin.
332.Beyler hemen güvenli interneti seçip geliyorum..
333.Öldüğün gün bütün camiiler camlarına bugün kapalıyız yazar.
334.Hiç sevmediğim yeğenime benziyosun
335.Keşke arkandan gelen sperme yol verseymiştin gardaş.
336.Allah sana gerekli cezayı vermiş zaten yoruma gerek yok.
337.Giderin var ama klozet olarak
338.Yolda görsem içi balgam dolu kenarları elektrikli nehre atarım ve kendimi tebrik ederim.
339.Babana dava açsan kazanırsın.
340.Evladım olsan ağzına kürekle vurur, küreği bağrıma basarım.
341.Ölü seni görse mağmaya doğru mezarını genişletir.
342.Sayende namazında niyazında biri oldum.
343.Baban olsam senden bir tane daha yapmamak için testislerime kolanya döküp ateşe veririm.
344.Allah random tuşuna basıp yaratmış.
345.Külot olsan 7/24 osurarak öldürürürm
346.Evladım olsan kafanı düdüklü tencereye sokup haşlayıp sonra kedilere yediririm
347.Otuz1 olsan çekilmezsin
348.Akvaryumdaki balık gördü fotoğrafını. Hayvan kımıldamıyor suyun üstünde yan yattı şerefsizim.
349.Üzülme, en azından ibret alınası bir tarafın var.
350.Mezarına özel mezarlık yapıp başka kimseyi sokmazlar o toprağa..
351.Hiçbirşey beni intihardan vazgeçiremez sanıyordum ta ki seni görene dek.
352.DNA'sına sidik karışmış.
353.Ankarada seyyar simit satan abilerimize benziyorsun.
354.Mangala gitsen odun diye seni yakıp közünde sucuk pişirirler.
355.Hala annen aldırabilir seni. Geç değil emin ol.
356.Seni 6.ayağa yazıyorum.
357.Özürlü gencin yaşama sevinci.
358.Allah annene babana sabır versin her gün o suratını görmek zorundular.
359.Balta ile sağ ayağının küçük parmağını kesip kedinin ağzına atarım.
360.Yüz nakli ameliyatı olsan yine kurtulamazsın bu tipten.
361.İyi bi mala benziyosun.Yani olaya mal cinsinden bakarsak sen iyi bir malsın.
362.Gorbaçov bu halini görse müslüman olurdu.
363.Yoğurda düşsen cacık olursun. O derece yani..
364.Avucumun içinin bilek tarafına doğru olan aşağı kısmıyla kafana sert bir darbe geçirsem, acaba nasıl olur
365.Sen gibi mahluklar oldukça prezervatif firmaları hep iş yapar..
366.Kanalizasyonda mitozla çoğalmış.
367.Kürtaj gazisi
368.Halil Sezai görse 5 albüm birden çıkarır.
369.Sabri Sarıoğlu'nun şutu senin yüzüne mi isabet etti?
370.Apollo görseydi dünyaya dönmez, ayda yaşamayı tercih ederdi.
371.Yaratılanı sevin Yaradandan ötürü derler ama bunu nasıl sevicez
372.Eben olsam geri iterdim..
373.Şöyle adamlarla aynı yerdeyiz ya, bazen kendime kahrediyorum.
374.Sivilce ve simitçi bıyığı olan bir ergensin.
375.Resme bakıp bakıp küfür ediyorum.
376.Kafanda kesekağıdı olmadan insan içine çıkma bence.
377.Kafanda davul patlatmak geldi içimden.
378.Kaş çevrende martı oluşmuş simit atın
379.Devlet özürlü maaşı bağladı mı bence başvurunu yap..
380.Peygamber görse ümmetimden değil der.
381.Ramazan ramazan ibret aldım, şükrettim kurbandan sonra da hacca gidecem. Bu genç yaşta sayende hacı olacam.
382.Ağzına el bombası mı attılar?
383.Bilim dünyası bunu ele alsa tıp bile geriler bu nasıl bişeydir böyle..
384.Arkadaş sıfat kanseri sanırsam.
385.Nasıl bir anadan çıktın sen?
386.Camiye namaz kılmaya gitsen cemaat din değiştirir..
387.Böyle bir çocuğum olsun yakarım onu.
388.Yaşama sevincim oldun.
389.Televizyona çıksan sansür yersin.
390.Kuran ile ne alıp veremediğin vardı senin ?
391.Bir de çocuk dövmeyin diyorlar bunu beslemek suç sayılmalı.
392.Yerinde olsam kafamı kuma gömer ölmeyi beklerdim canım kardeşim.
393.Doğum kontrolünün önemini anlatan ibretlik bir afiş olmuş.
394.Evrimini bitirdiğin zaman insana benzeyeceğini düşünüyorum
395.Gardaş insanlığın selameti için lütfen üreme...
396.."Ah kör olaydım" dediğim anlardan biri..
397.Senin gibi çocuğum olsa balkonda beslerim.
398.Bu tipim nasıl konusu değil insanlığın acınası evrimi.
399.Bulvar gazetesinde erkek güzeli olursun
400.Evladım olsan besler büyütür hayvan barınağına bağışlarım.
401.Mal olsan mandıraya konman.

sene olmuş 2015 mna kodumun yerinde hala nick'imi yazamayanlar var lan :(
0
Tears of Devil
(28.04.15)
iyice foruma döndü mına kodumun duyurusu. (lafım sana değil haski kardeş o maddeleri yazana)
0
dinsiz adam
(28.04.15)
deikıskıskıskıs, uuu
0
kargn
(28.04.15)
aşık oldum :)
0
yedekhesap
(28.04.15)
bişın'a fare düşse kafasını yarar, buralarda iğne yere düşmüyor :D
0
aithra
(28.04.15)
bişın amele kaynıyor
0
kargn
(28.04.15)
bişın'ı kurtarabiliriz.
sdjhjf
0
aithra
(28.04.15)
(5)

Eft bugün geçer mi? Çok acil

evrenos gazi
Bir ING hesabından Garanti hesabıma eft gelecekti. Meblağ küçük.Şimdi eft yapıldı. Bugün geçer mi, yarına mı kalmıştır? Çok önemli. O paranın şu an gelmesi lazım. Diğer taraf garanti kullansaydı cepbank yapacaktık da olmadı. O para şu an lazım. Hesaba geçer demenizi bekliyorum :(Edit: Para geldi çok
Bir ING hesabından Garanti hesabıma eft gelecekti. Meblağ küçük.

Şimdi eft yapıldı. Bugün geçer mi, yarına mı kalmıştır? Çok önemli. O paranın şu an gelmesi lazım. Diğer taraf garanti kullansaydı cepbank yapacaktık da olmadı. O para şu an lazım. Hesaba geçer demenizi bekliyorum :(



Edit: Para geldi çok şükür. :) varolun.
0
evrenos gazi
(28.04.15)
16:00 öncesi yapıldığı için geçer
0
inheritance
(28.04.15)
geçmemesi için hiç bir sebep yok.
0
hedef ben miyim tayfun
(28.04.15)
5 dakkaya geçer
0
bonjurkes
(28.04.15)
az bekle birazdan geçer.
0
kakao
(28.04.15)
geçmiştir bile
0
member of illuminati
(28.04.15)
(3)

dudullu-sabiha gökçen

sadecegunlukseyleryazicam
merhaba arkadaşlardudulludan (şehirlerarası otobüsten inip) sabiha gökçene en kısa nasıl ulaşabilirim? tahminen ne kadar sürer? yardımlar için teşekkür ederim.
merhaba arkadaşlar

dudulludan (şehirlerarası otobüsten inip) sabiha gökçene en kısa nasıl ulaşabilirim? tahminen ne kadar sürer?

yardımlar için teşekkür ederim.
0
sadecegunlukseyleryazicam
(28.04.15)
oralardan bi yerden ya taksiye bin ya da minibüsle bostancıya oradan da yeni sahraya in. sonra ordan e-11'e bin

taksiyle giderim diyosan 20 lira falan yazar taksi yenisahra'ya 5 lira da e-11 böyleli yaklaşık 1 saate gidersin 1 saati geçmez

minibüs aramakla vs uğraşırsan 2 saatini alır.
0
acukali ekmek
(28.04.15)
otobüs firmalarının saat başı havaalanı servisi de oluyordu galiba. onu da inince sor istersen.
0
inheritance
(28.04.15)
servis yoksa minibüsle pendik köprüsüne gideceksin, oradan da e10 mu e11 mi neyse ona bineceksin.
0
cekilmis gayfe
(28.04.15)
(2)

yurtdışından kulaklık almak

bazinga
sennheiser hd280 pro almak istiyorum. amazondan alayım dedim (69$) fakat "Sorry, this item can't be shipped to your selected address" şeklinde bir uyarıyla karşılaştım. amazon türkiye'ye kulaklık gönderimi yapmıyor mu? eğer yapmıyorsa alternatif satın alma yolları nelerdir? yönlendirirseniz çok mutl
sennheiser hd280 pro almak istiyorum. amazondan alayım dedim (69$) fakat "Sorry, this item can't be shipped to your selected address" şeklinde bir uyarıyla karşılaştım. amazon türkiye'ye kulaklık gönderimi yapmıyor mu? eğer yapmıyorsa alternatif satın alma yolları nelerdir? yönlendirirseniz çok mutlu olurum.
0
bazinga
(28.04.15)
amazon her şeyi göndermiyor. amerikandaniste.com gibi aracı siteler var ama hiç kullanmadım.
0
inheritance
(28.04.15)
ozel siparisle her seyi gonderiyorlar. Turkce biliyorlar+ gumruk icin de yardimci oluyorlar: modatokyo.com mail atin isterseniz
0
heygidim
(28.04.15)
(6)

tost makinesi elektrik sorunsalı

omonia
günaydın arkadaşlar, tost makinesinin fişini çekince elektrikler gidiyor :) hem de düzeltilmesi için evdeki otomatik sigorta işe yaramıyor, aşağılara inip ana yerden otomatik sigortayı tekrar açmak gerekiyor.. tost makinesinin açma kapama düğmesinin olmadığını keşfettim. şimdi yeni bir makine mi alm
günaydın arkadaşlar,

tost makinesinin fişini çekince elektrikler gidiyor :) hem de düzeltilmesi için evdeki otomatik sigorta işe yaramıyor, aşağılara inip ana yerden otomatik sigortayı tekrar açmak gerekiyor..
tost makinesinin açma kapama düğmesinin olmadığını keşfettim. şimdi yeni bir makine mi almam gerekiyor? sonradan açma kapama düğme yapılması makineye zarar verir dedi bir elektrikçi.. böyle bir şey yaşayan oldu mu?

bu makineden hayır gelmezse 100 tl civarında bir tost makinesi öneriniz olursa sevinirim..
0
omonia
(28.04.15)
Başka bir prizde dene istersen birde. Prizde de problem olabilir.
0
mylord
(28.04.15)
prizden de olabilir, makineyi başka prizde denediniz mi?

www.akakce.com
0
inheritance
(28.04.15)
Takınca elektrikler gitmesin?
ÇEkince niye gidiyor :D
0
aithra
(28.04.15)
aithra, sanırım aniden voltaj düşüyor bilmiyorum çekince gidiyor ama yanlış yazmadım :)

priz değiştirmek benim de aklıma geldi de henüz denemedik.. deniyeyim :)
0
🌸omonia
(28.04.15)
inheritance bizim kullandığımız da kenwood, güzel tesadüf :)
0
🌸omonia
(28.04.15)
hiçbir ayarı yok maalesef.
0
🌸omonia
(29.04.15)
(3)

LOL (League of legends) - PC de engelleme - Program engelleme

dwight
Merhabalar,Komşu cocuğumuz LOL denen illetin hastası, ailesi benden oyunu bilgisayardan silmemi ve engellememi rica etti. Bu konuda yapılabilecekler konusunda yardımcı olabilir misiniz? Bir programın yüklenmesini engelleme opsiyonumuz var mıdır?Benim aklıma gelenler, oyunu silme, firewall'dan kısma
Merhabalar,
Komşu cocuğumuz LOL denen illetin hastası, ailesi benden oyunu bilgisayardan silmemi ve engellememi rica etti. Bu konuda yapılabilecekler konusunda yardımcı olabilir misiniz? Bir programın yüklenmesini engelleme opsiyonumuz var mıdır?

Benim aklıma gelenler, oyunu silme, firewall'dan kısma gibi temel önlemler. Google da bakacağım ama herhangi alternatif başımın üstüne.

Teşekkürler.
0
dwight
(28.04.15)
kullandığı bilgisayarda yönetici hesabı şifrelenip, kullanması için sınırlı kullanıcı hesabı açılabilir. modem destekliyorsa oyunun kullandığı port kapatılabilir.
0
inheritance
(28.04.15)
glasswire programını yükle. kurduktan sonra oyunu bir kez aç, program oyunu tanısın. ardından glasswire programının firewall sekmesinden oyunu engelle. daha sonra programı sil. ardından da avira yükle ve avira programına şifre koy. bu sayede host dosyasını değiştiremez ve oyuna bir daha giremez.
0
cetoxim
(28.04.15)
www.howtogeek.com

oyunun exe dosyasını burdakine uygun şekilde engelleyebilirsiniz.
0
masa penisi
(28.04.15)
(3)

drag queen müzik videolu

6655321
merhabalar, şarkıyla ilgili bir şey hatırlamıyorum fakat video klibinde bir drag queen var. klipte insanlar ilk başta soğuk davransa da sonra dans etmeye başlıyorlardı. içim içimi yedi var mıdır bilen?
merhabalar, şarkıyla ilgili bir şey hatırlamıyorum fakat video klibinde bir drag queen var. klipte insanlar ilk başta soğuk davransa da sonra dans etmeye başlıyorlardı. içim içimi yedi var mıdır bilen?
0
6655321
(28.04.15)
common of demons
(28.04.15)
inheritance
(28.04.15)
budur hocam.
www.youtube.com
0
volkatina
(13.05.15)
(5)

Router/Torrent

paulie walnuts
Torrent işlemlerini pc kapalıyken, router'a bağlayacağım bir hdd ile devam ettirebileceğim bir cihaz arıyorum. asus'un çözümleri var ama sıkıntılı olduğu söyleniyor. var mı kullanan, bilgisi olan?asus'a transmission kurmayı anlatmışlar şurda mesela http://forum.donanimhaber.com/m_87615725/tm.htmama
Torrent işlemlerini pc kapalıyken, router'a bağlayacağım bir hdd ile devam ettirebileceğim bir cihaz arıyorum. asus'un çözümleri var ama sıkıntılı olduğu söyleniyor. var mı kullanan, bilgisi olan?

asus'a transmission kurmayı anlatmışlar şurda mesela forum.donanimhaber.com

ama bir dünya problemide var işte. illa rasberry pi mi alak 7/24 seed için?
0
paulie walnuts
(27.04.15)
asus rt-n66u modelini kullanıyorum, her şey yolunda.
0
murder of neon
(27.04.15)
asus dsl-n14 var bende (bkz: #50536787). verdiğin linki daha önce görmüştüm.
firmware güncellemesinden sonra download master yüklenemediği transmission yüklemesini de yapamadım. mevcut hali ile disk ömrünü kısalttığı için kullanmıyorum.

not: yükleme talimatlarındaki dropbox linkleri 404 olmuştu en son kontrol ettiğimde.
0
inheritance
(27.04.15)
paraya kıyarsan download işlemlerini kendi halledebilen hddler var.
0
sutlu nescafe
(27.04.15)
sd kart girişi olan ya da otg hdd takabileceğiniz dandirik bir android telefon/tabletle ucuza halledersiniz o işi. çok verimli olmayabilir ama iş görür. onun dışında ikinci el olarak bahsedilen asus ya da muadili airties torrent destekli modemlerden alınabilir.
0
orient blue
(27.04.15)
paraya kıyacak olsam nas'a yatırım yaparım direk. ucuz yollu seed yapmam lazım downloaddan çok. usb li bir router işimi görür mü diye düşünüyordum işte. androide uzağım. linux/rasbery pi'ı tercih ederim açıkçası androide.

yani ya asus router alacam ya pi, bide 2.5 inc usb hdd tabi.
0
🌸paulie walnuts
(28.04.15)
(1)

denklik belgesi

surly chicken
Denklik için YÖK'e başvurduktan sonra işlemin tamamlanması ne kadar sürüyor? Bu konuda tecrübesi olan var mı?
Denklik için YÖK'e başvurduktan sonra işlemin tamamlanması ne kadar sürüyor? Bu konuda tecrübesi olan var mı?
0
surly chicken
(27.04.15)
iki ay kadar sürmüştü 2009 yılında.
0
inheritance
(27.04.15)
(4)

Spor Ayakkabı ve Güneş Gözlüğü

kamera motor
arkadaşlar koşu ayakkabısı ve güneş gözlüklerini uygun fiyata alabileceğim bir mağaza (internet tercih etmiyorum ama, belki mağazadan beğenip aynını internetten sipariş edebilirim) önerir misiniz? istanbuldayım.
arkadaşlar koşu ayakkabısı ve güneş gözlüklerini uygun fiyata alabileceğim bir mağaza (internet tercih etmiyorum ama, belki mağazadan beğenip aynını internetten sipariş edebilirim) önerir misiniz? istanbuldayım.
0
kamera motor
(27.04.15)
güneş gözlüğü kısmından emin değilim ama, decathlon derim.
0
inheritance
(27.04.15)
decathlon tabiki. kaliteli ve ucuz gözlükleri mevcut.
spor ayakkabı konusunda farklı markaları bir arada bulabilirsin.
0
teknikekip
(27.04.15)
decathlon tamamdır ama güneş gözlüğü genelde spor gözlükleri var sanırım. güneş gözlüğünü spor için değil, günlük yaşam için istiyorum açıkçası o yüzden burdakiler değil aradıklarım. ama spor ayakkabı için tammadır :)
0
🌸kamera motor
(27.04.15)
normal modellerde var.

www.decathlon.com.tr
0
teknikekip
(27.04.15)
(4)

Hangi İnternet Sağlayıcı

asli_1986
Merhaba,Ttnet kullanıyorum, aylık kullanmadığım telefon için 30 lira ödüyorum internet ise 55 lira sınırsız.yani 85 liraya 1 mbit kanser eden cinsten yavaş internetim var.nasıl bir seçim yapabilirim çünkü oturduğum semtin altyapısı eski mesela uydu net hizmeti sağlanmıyor.Teşekkürler.
Merhaba,

Ttnet kullanıyorum, aylık kullanmadığım telefon için 30 lira ödüyorum internet ise 55 lira sınırsız.

yani 85 liraya 1 mbit kanser eden cinsten yavaş internetim var.

nasıl bir seçim yapabilirim çünkü oturduğum semtin altyapısı eski mesela uydu net hizmeti sağlanmıyor.

Teşekkürler.
0
asli_1986
(26.04.15)
Çare superonline. Bazı yerlerde ttnet üzerinden internet veriyorlar yanlız.
Ha başka alternatif çıksın o derim. Ne kadar çok olursa o kadar iyi.
0
rhan
(26.04.15)
ben ttnet'e aylık 50lira ödüyorum içinde telefon da var.
hız konusunda ekstra bi durum yok ama klasik ttnet
0
mantikhatasi
(26.04.15)
@mantikhatasi

hangi kampanyayı kullanıyorsunuz ?

sınırsız mı internetiniz ?
0
🌸asli_1986
(26.04.15)
59.90a 16 mbsye kadar, sınırsız, 75 gb akk, yalın internet ücreti dahil ttnet kullanıyorum. internette gözükmüyordu, arayınca bunu söylediler geçtim.
0
inheritance
(27.04.15)
(1)

nakit avans

omer gibi
kartımı kaybettim evde bir yerde. acil ihtiyac oldu limitimden nakit avans cekecektim. sizce subeden yapabilir miyim?
kartımı kaybettim evde bir yerde. acil ihtiyac oldu limitimden nakit avans cekecektim. sizce subeden yapabilir miyim?
0
omer gibi
(25.04.15)
Kartı kayıp diye kapattırmadıysan şubeden veya internet şubesinden nakit avans / taksitli nakit avans çekebilirsin.
0
inheritance
(25.04.15)
(2)

quadcopter, multicopter, drone, vs.

kibritsuyu
bunlar aynı şeyin farklı isimlendirilmiş hali mi, başka başka şeyler mi?google'dan quadcopter diye bakınca da dört pervaneli helikopter çıkıyor, drone diye bakınca da öyle bir şey çıkıyor.hadi quad dört pervaneli, multi çok pervaneli. drone ney?
bunlar aynı şeyin farklı isimlendirilmiş hali mi, başka başka şeyler mi?

google'dan quadcopter diye bakınca da dört pervaneli helikopter çıkıyor, drone diye bakınca da öyle bir şey çıkıyor.

hadi quad dört pervaneli, multi çok pervaneli. drone ney?
0
kibritsuyu
(24.04.15)
drone bir şemsiye terim sanırım. hepsini kapsıyor.
0
inheritance
(24.04.15)
drone hepsini kapsayan bir isim olarak kullanılır.
multicopter, çoklu uçuş pervanesi barındıran aygıtlar için kullanılır.
quadrocopter, 4 tane uçuş pervanesi olan aygıtlar için kullanılır.
0
entropee
(26.04.15)
(4)

Harici disk ve Virüs

chess.is.my.life
good morning everyone, yeni bi harici disk aldım, bilgisayarım çok kötü durumda, 500 gb bluray film var, amacım bilgisayarı temizlemek-formatlamak, fakat bunları yaparken virüslü dosyaları hariciye geçerken ilk önce hariciye virüs programı kurmak istiyorum ki, bu aktarım sırasında temiz bilgisayara
good morning everyone, yeni bi harici disk aldım, bilgisayarım çok kötü durumda, 500 gb bluray film var, amacım bilgisayarı temizlemek-formatlamak, fakat bunları yaparken virüslü dosyaları hariciye geçerken ilk önce hariciye virüs programı kurmak istiyorum ki, bu aktarım sırasında temiz bilgisayara kavuşmuş olabileyim.

harici diske nasıl virüs programı kurabilirim? bir de başka bilgisayar olmadığı için bu bilgisayara indirip o şekilde kuracağım diske, ne kadar sağlıklı olur?
0
chess.is.my.life
(24.04.15)
linux (ubuntu vs) cdsi indirip cdye yaz, bilgisayarı bu cd ile başlatıp filmlerini harici diske kopyala. daha sonra formatı çak.
0
inheritance
(24.04.15)
Diğer bir seçenek, normal şekilde bağlayıp filmleri at, sonra bilgisayarını formatlayıp antivirüs programını kur, harddiskin otomatik başlatmasını kapat ve bilgisayara bağlayıp virüs programıyla tarat.
0
mindwars
(24.04.15)
bir başka seçenek de bluray'lerin olduğu diski söküp virüs olmadığından emin olduğun bir bilgisayara bağla. aynı zamanda yeni harici diskini de bağla. eski diskini virüs taramasından geçirip diğer diske kopyala, formatı bas.
0
orient blue
(24.04.15)
güvenli mod..
0
patr
(25.04.15)
(2)

yalın adsl - superonline / ttnet

lemmiwinks
yalın adsl'i en uygun nasıl hallederiz?superonline'da yalın adsl'de yalın ücreti ödemek gerekiyor mu onu anlamadım. 59tl, 24 ay taahhüt, limitsiz, 8mbps, 50gb akk kampanyası var mesela ama bundan ayrı bir ücret ödemem gerekiyor mu?ttnet'te ise 73tl'ye geliyor yalın adsl, 16mbps, limitsiz, 50gb akk.
yalın adsl'i en uygun nasıl hallederiz?

superonline'da yalın adsl'de yalın ücreti ödemek gerekiyor mu onu anlamadım. 59tl, 24 ay taahhüt, limitsiz, 8mbps, 50gb akk kampanyası var mesela ama bundan ayrı bir ücret ödemem gerekiyor mu?

ttnet'te ise 73tl'ye geliyor yalın adsl, 16mbps, limitsiz, 50gb akk. tabi bu 12 ay taahhüt ile. bir de 66tl'ye gelen aynı paketin 24 ay taahhütlüsü var.

ayrıca superonline modem veriyor ama ttnet'te yok.

superonline alınca yalın adsl için ekstra ücret ödemiyorsak ona yakınım şu an.
0
lemmiwinks
(24.04.15)
superonline yalın adsl için her ay 10 tl alıyor. Ama bu verdiğin aylık ücrete dahil. Yani ekstra ödemiyorsun. Yine de bir superonline ı arayıp sorabilirsin.
0
safepassage
(24.04.15)
ttnette 59.90 tlye 16 mbpsye kadar, 75gb akk, limitsiz, 24 ay taahhütlü paket kullanıyorum. yalın internet ücreti dahil.

internette gözükmüyordu bu fiyat, çağrı merkezini arayınca söylediler.
0
inheritance
(24.04.15)
(6)

4G/5G Muhabbeti

jamiro
5G teknolojisine geçiş sürecindeyken, 4G'yi es geçip 5G'yi bekleme fikri mantıklı mantıksız mı?Örneğin biz kullanıcılar olarak burada akıllı telefon, tablet, pc vs tavsiye ederken "abi biraz daha bekle şu çıkacak zaten" diye tavsiye veririz ya, şimdi cb'nin bu söylemi neden bu kadar dalgaya vuruldu
5G teknolojisine geçiş sürecindeyken, 4G'yi es geçip 5G'yi bekleme fikri mantıklı mantıksız mı?

Örneğin biz kullanıcılar olarak burada akıllı telefon, tablet, pc vs tavsiye ederken "abi biraz daha bekle şu çıkacak zaten" diye tavsiye veririz ya, şimdi cb'nin bu söylemi neden bu kadar dalgaya vuruldu ben pek anlamadım.

troll, çomar falan değilim merak ettim sadece. Eksik bildiğim bir şey var çünkü anlaşılan.
0
jamiro
(22.04.15)
Dalgaya vurulma sebebi bu teknolojinin birkaç sene içerisinde gelme olasılığının olmaması. Bu teknolojiyi geliştiren, geliştirme testlerini yapan ülkeler bile birkaç sene içerisinde tam anlamıyla bu teknolojiye geçmeyecek. Testlerinin bile 2018'de yapılması bekleniyor. 3g teknolojisinin bile dünyada yaygınlaştıktan kaç sene sonra bize geldiği, 4g'nin senelerdir dünyada kullanıldığı halde bize gelemediği düşünüldüğünde komik ve mantıksız geliyor işte.

Teknolojide, özellikle bu tip teknolojilerde yıllarca geri kalmak veya beklemek ciddi bir sorun.
0
osurdum
(22.04.15)
(bkz: #50744301)
yaygınlaşması 2025 diyor.
0
inheritance
(22.04.15)
wiki 2020 demis. 2023 de geceriz biz de cb'ye kalirsa.
en.wikipedia.org
0
mushtopus
(22.04.15)
Benim o konusmadan anladigim, millet 4g'ye gecip 5g'yi arastirmaya basladi, biz hala 4g ile ugrasiyoruz oldu.

Iki yil bekleyelim, 5g'ye gecelim konusmanin icinden cimbizlanmis gibi. Genel icerik pek o yonde degil.
0
ruhi mucerret
(22.04.15)
Baz istasyonlarının uyum sağlaması, hatların yaygınlaştırılması gib işlemlerin de yapılması gerekiyormuş 5G'ye geçişte, bu 4G'yi de kapsıyor tabii. Yani onu atlayalım da 5G'ye olamıyor.

Konuyla ilgili uzman görüşü: www.bianet.org
0
sevgikusunkanadinda
(22.04.15)
Evet 4g ile uğraşıyoruz fakat sanki kendisi uğraşıyor, bunun kararını özel firma olan operatörler verir ama biliyorsunuz avea tt devlet çok içli dışlı ki bir şeyler dönüyor bana göre. Sonuçta yatırımı yapan operatörler ihalede parayı da ödeyenler operatörler. Tayyip haklı olacak olsaydı bile turkcell ve vodafone'un neredeyse yatırımlarını tamamladığı dönemde böyle bir şey istenemez.
0
atom karincanin torunu
(22.04.15)
(11)

randevusuz pasaport almak

oddyseus
İstanbulda oturuyorum ve oturduğum semtte en yakın randevu tarihi 5 gün sonrasına var. Ama 1 hafta çıkma süresini de sayarsak acilen almam lazım pasaportu. Randevusuz bi şekilde gittiğimizde deli gibi sıra beklesek bile yaptırabilir miyiz bu pasaport işini?
İstanbulda oturuyorum ve oturduğum semtte en yakın randevu tarihi 5 gün sonrasına var. Ama 1 hafta çıkma süresini de sayarsak acilen almam lazım pasaportu. Randevusuz bi şekilde gittiğimizde deli gibi sıra beklesek bile yaptırabilir miyiz bu pasaport işini?
0
oddyseus
(22.04.15)
şöyle bişi var
www.paralimani.com
0
whoosie
(22.04.15)
Ama acil yurtdışına çıkmam gerekmiyor. Bir eğitim kurumuna belgeleri acil ulaştırmam gerekiyor yine de aramakta faydar var. Peki ikamet ettiğimiz ilçe dışına randevu alabiliyor muyuz?
0
🌸oddyseus
(22.04.15)
Ankara'da oluyor. Hatta aynı gün pasaportunu da alabiliyorsun. Ben en son bu şekilde almıştım. İstanbul'da da olur diye düşünüyorum.
0
bugungunlerdenne
(22.04.15)
peki son soru daha önceden pasaportum var tekrardan parmakizi sırasına falan girmeyeceğim değil mi?
0
🌸oddyseus
(22.04.15)
daha önce parmak izi verdiysen (ehliyet, pasaport alırken) tekrar vermene gerek kalmıyor.
0
inheritance
(22.04.15)
haydaaa yarın 23 nisan. 24 nisaa başka ilçede randevu var alsam sorun çıkar mı? biz oraya bakmıyoruz falan derler mi?
0
🌸oddyseus
(22.04.15)
gerek yok zannedersem. eski pasaportunuz yaninizdaysa onun cipini okutuyorlar galiba. zaten onu goturmeniz lazim.

bir de egitim kurumu eski pasaportu kabul etmiyor mu ya. ben kosullu olarak eski pasaportumun fotokopisini yollamistim amerikaya (cipli falan da degildi). sonra istemediler yenisinin kopyasini da zaten.
0
mushtopus
(22.04.15)
maltepede otururken kadıköy'e randevu almıştım, sorun olmadı. başka bir arkadaş üsküdarda otururken çekmeköy'den randevu aldı, yine sorun olmadı.
0
inheritance
(22.04.15)
acil pasaport hattini arayin, yoksa yakin ilcelerden birine basvuru yapabilirsiniz. nerede oturdugunuzun onemi yok, benim adresim yurtdisi olarak gorunuyor mesela.


parmak izi de son 5 sene icinde verdiyseniz tekrar istemiyorlar.
0
fraise
(22.04.15)
başka bir semtten al randevunu. randevuyla git.
0
sayns
(22.04.15)
sayns, sorun şu kii 1 hafta içinde ihtiyacım var pasaporta. 1.5 yıldan fazla süresi olan pasaport istiyorlar başvuracağım yerde.
0
🌸oddyseus
(22.04.15)
(5)

CGI efektleri hakkında

neseranni
içerisinde cgi efekti kullanılan yapımların neden bu kadar pahalıya mal olduğunu merak edip aratayım dedim, yani sonuçta alt tarafı bilgisayar efekti değil mi diye, çıkan sonuç nasıl bir maliyet olduğunu açıklıyor ama yine de anlamadığım bazı noktalar var: (link: http://www.quora.com/Why-is-CGI-effe
içerisinde cgi efekti kullanılan yapımların neden bu kadar pahalıya mal olduğunu merak edip aratayım dedim, yani sonuçta alt tarafı bilgisayar efekti değil mi diye, çıkan sonuç nasıl bir maliyet olduğunu açıklıyor ama yine de anlamadığım bazı noktalar var:

(link: www.quora.com)

şimdi ort. 5 saniyelik bir sahne için 10-12 kişilik bir grubun en aşağı 4 hafta çalışması gerekiyormuş. (saati 50$'dan 80.000$ yapıyor bu 5 saniyelik iş)

-neden böyle bilmiyorum-

devamında, bi VFX frame'ini render etmek(bu tam olarak nasıl bir iş bilmiyorum) 12 saate kadar sürebiliyormuş karmaşıklığına göre. 1 saniyede 45 frame olmasından bu da 1 saniyelik bir işin 540 saatlik bir render etme süresi olabileceği anlamına geliyormuş. birçok çekimin de tekrarlanmaları(iterasyon) söz konusu olduğu için, misal 20 defalık bi tekrarlanma için söz konusu iş saati 10.800 oluyor.

yine bu dosyaların depolanması(bi sürü bi sürü terabytelık dosyalar), insan kaynakları vs diğer masraflarla milyon dolarlık bir maliyet ortaya çıkıyor.

buraya kadar tamam, eğer bu kadar vakit yiyen bir işse maliyet normal diyorum.

->

benim anlamadığım, söz konusu işin gerçekleştirilme süreleri bana çok uçuk geldi. 10.800 saat 1 saniyelik çekim? gerçekten? 450 gün yapıyor yahu bu? daha biraz yukarıda 5 saniyelik çekim için 10-12 kişilik grubun 4 hafta yani ort.160 iş saati harcadığından bahsediyordu. hadi 10.800 bunu anlatan kişinin abartılı bir anlatımı olsun, ama yine de işin aslının da buna yakın ve gerçeklik payı olan bir saat olması gerek, değil mi? nasıl bu kadar vakit alabiliyor, günümüzde teknoloji daha hızlı işleyebilmelerini sağlayacak kadar gelişmedi mi?
0
neseranni
(22.04.15)
Adamlar render için bilgisayar çiftlikleri kullanıyorlar, buna rağmen süreler gerçekten çok uçuk. Yazıda bahsedildiği kadar fazla mı hatırlamıyorum.

Tırt bir şekilde yapsalar filmler sihirli annem dizisine dönerdi.
0
kimlanbu
(22.04.15)
teknoloji geliştikçe daha detaylı yapıyorlar yine daha aynı sürede işleniyor görüntü. şöyle diyeyim blizzard'ın starcraft 2 diye bir oyunu var. intro videosunun renderını kendileri yapamadı. pixar'a götürdüler onlar da yapamadı (bak walt disney diyorum pixar diyorum animasyonun kralı diyorum). sonra ekranı ikiye böldüler öyle renderladılar sonra birleştirdiler. bu kadar çok zaman ve para istiyor yani anlayacağın
0
argent dawn
(22.04.15)
Tek bir bilgisayar icin o sure. 1000 bilgisayarli ciftligin varsa mesala yarim gune dusuyor.
0
marido
(22.04.15)
transformers ın bir karesinin işlenmesi 90 saniye sürüyor diyorlardı, kare diyorum bak, saniye değil.

ayrıca 1 saniye 24 kare değil mi, 45 nereden çıktı?
0
inheritance
(22.04.15)
@inheritance slow motion sahneler için 45 fps alıyorlar.

Film dediğin şey 3-5 adamla yapılmıyor ki. zibille adam çalışıyor postundan modelcisine. maliyetlerin yüksek olması çok normal. keza çalışma süreleri de öyle. adamların bütün yazılımları lisanslı. onu haricinde kullandıkları monütörlerden tut da ekran kartlarına kadar hepsi üst segment. sihirli annem gibi olsun istemiyorsan bayılyorsun parayı yapıyor adamlar canavar gibi.
0
vodafona kayıtlı böyle bir kullanıcı yoktur
(22.04.15)
(3)

istanbul'dan geyikli'ye hangi firmalar gider?

sanzelize canavari
arkaDaşlar soru başlıkta.teşekkür eDerimyine De tüm firmaları öğrenmek isterim.
arkaDaşlar soru başlıkta.

teşekkür eDerim

yine De tüm firmaları öğrenmek isterim.
0
sanzelize canavari
(22.04.15)
İstanbul'dan Çanakkale'ye Kamil Koç ile gider, Ezine'de inersiniz.
www.kamilkoc.com.tr

Oradan Geyikli Sahip Birlik ile Geyikli'ye gidebilirsiniz.
www.canakkalegeyikli.bel.tr
0
teknikekip
(22.04.15)
inheritance
(22.04.15)
truva gidiyo olabilir. bi de kamil koç.
0
sedat peker in yegeni
(22.04.15)
(11)

Ankara Kayseri arasi en köpeksiz rota

fiber
Nedir?
Nedir?
0
fiber
(22.04.15)
Ankara Kayseri arası en köpeksiz rota ne demek?
0
animalman
(22.04.15)
asdasfda soruyu kes
0
t joe
(22.04.15)
Bir kaç farklı rotadan gidilebiliyor da hani, hangisinde köpekle karşılaşma ihtimalim daha azdır diye soruyorum (bilenlere).
0
🌸fiber
(22.04.15)
havadan git.
bit.ly
0
inheritance
(22.04.15)
@inheritance zekice :) ama uçak bileti çok pahalı, arcım da uçmuyor ne yazık ki.
0
🌸fiber
(22.04.15)
En sağdan gitme.
0
Notts
(22.04.15)
Ben onlara çarpmıyorum ki, onlar motora saldırmaya pek meraklı. Neyse Allahmuhafaza.
0
🌸fiber
(22.04.15)
ciddi ciddi köpeğe çarpma ihtimaline göre rota mı belirleyeceksin?

yavaş git. köpek önüne çıkarsa frene bas.

paran yoksa trenle de gidebilirsin.
0
corneillus
(22.04.15)
Yolun acık olsun!
0
Notts
(22.04.15)
Tek kazasını köpekler yüzünden yapmış biri olarak evet :)
0
🌸fiber
(22.04.15)
yayaya yada araca çarpsan ne yapacaksın?

araç trafiğine kapalı rota mı soracaksın :)

köpek bu. nerede olacağı belli olmuyor ki. yavaş gidersin en fazla alacağın tedbir bu.
0
corneillus
(22.04.15)
(5)

medyagündem

the sado
www.medyagundem.com adresindeki internet gazetesinin tebligat yapılabilecek adresine ihtiyacım var. Var mı bilen duyan?
www.medyagundem.com adresindeki internet gazetesinin tebligat yapılabilecek adresine ihtiyacım var. Var mı bilen duyan?
0
the sado
(21.04.15)
www.medyagundem.com

buraya baktınız herhalde?
0
inheritance
(21.04.15)
tabi ki ama "P.K. 25 Fındıkzade /İSTANBUL" diye bir adres var :s
0
🌸the sado
(21.04.15)
posta kutusu kiralamış olabilir.
0
teknikekip
(21.04.15)
posta kutusu kolpa çıktı.
0
🌸the sado
(21.04.15)
whois bilgisini de gizlemiş.

www.whois.com
0
inheritance
(22.04.15)
(33)

hangi marka sampuan kullanıyorsunuz?

fraise
Hem kadin hem erkek icin iki ayri sampuan alacağım da piyasa yoklamasi yapayım dedim. Bizim sampuanlar 2 yildir ayni marka, artik değiştirme zamani geldi sanırım.
Hem kadin hem erkek icin iki ayri sampuan alacağım da piyasa yoklamasi yapayım dedim. Bizim sampuanlar 2 yildir ayni marka, artik değiştirme zamani geldi sanırım.
0
fraise
(21.04.15)
head and shoulders intensive treatment. dogru mu yazdım bilmiyorum kitap gibi adı var.
0
halitkin
(21.04.15)
head and shoulders okaliptus
0
safepassage
(21.04.15)
marka bilmiyorum banyoda hanım hangisini aldıysa onu kullanıyorum
0
basond
(21.04.15)
evde bebek yok ama dalin bebek şampuanı kullanıyoruz memnunuz.
0
Sir Anthony Hopkins
(21.04.15)
bir önceki dove (onarıcı bakım) idi, şimdiki elseve (kuru ve sert saçlar için olanı galiba). erkekim, saçlarım yımışacık oluyor, gayet memnnum.
0
loveinaflipbook
(21.04.15)
clear men
0
hasansabbah
(21.04.15)
john frieda - go blonder
0
sta
(21.04.15)
Sta, benim saçlara da go blonder cok hos olur cidden :pp
0
🌸fraise
(21.04.15)
Toni and Guy Fine Hair.
0
angelus
(21.04.15)
head and shoulders mentollüsü çok şugar
0
esmeralda
(21.04.15)
Organix
0
mobydick
(21.04.15)
Pantene / Aqua Light.
0
teoridefeminist pratiktegeysa
(21.04.15)
hs ocaliptus
0
jamswety
(21.04.15)
toni&guy fine hair.
0
inheritance
(21.04.15)
@fraise sordun söyledim aşalslsk.
evet o sarışınlar için ama aynı serinin brunettesi de var :)
0
sta
(21.04.15)
head and shoulders mentol veya normal, bulamazsam clear
0
Ezequiel
(21.04.15)
Stok yapmış olduğum için hala Lush-Cynthia Sylvia Stout. Son şişe, bitince napıcam bilmiyorum.
0
mushtopus
(21.04.15)
h&s ipeksi yumuşaklık
0
ucan spagetticanavari
(21.04.15)
Organicum
0
duhan
(21.04.15)
ducray kullanıyor evde herkes.
0
blodeuwedd
(21.04.15)
Banyo sabunu kullanan bir tek ben miyim la.
Çok yumuşak falan olmasını sevmiyorum, erkek adamın saçı da sert olur.. Neyse, bazen sabundan sonra gözüme kestirdiğim bi şampuanla yıkıyorum, hepsi aynı geliyor bana.
0
bigbadabum
(21.04.15)
Frida'dan tigi bed head'e geçtim, çok çok memnunum tavsiye ederim denemenizi.
0
kahin ahtapot paul
(21.04.15)
Ben de kerastase'tan davines'e geçtim ama memnun değilim, sülfat yokmuş içinde o yüzden köpürmüyormuş kimse bana anlatamaz bunu :D Bi de köpürmemesinin yanında hiç parlatmadı bile, head&shoulders la bile ışıl ışık olur saçlarım halbuse. Bu aralar bi davines balonu var ama alma, kerastase ise güzel tavsiye ederim, hele maskeleri daha güzel.
0
ekaterina
(21.04.15)
Clear
0
himmet dayi
(21.04.15)
vay arkadas hayvan testleri ve eziyetler kimsenin umrunda degil. Üzüldüm acikcasi. Bizim eve Peta boykotlu üürnler girmiyor.

Medikal sampuan kullaniyorum (squa-med), renksiz ve kokusuz, daha da önemlisi medikal olmasina ragmen hayvanlar üzerinde test edilmemis bir marka.

www.youtube.com
0
beholderrulez
(21.04.15)
Otacı
0
sesee
(21.04.15)
Johnsons baby shampoooo
0
Hersheys
(21.04.15)
John Frieda - Go Blonder
Biraz kurutuyor tek başına.
0
Lim5
(21.04.15)
organix bazen doa sülfatsız şampuan
0
perlingalidd
(21.04.15)
prozinc
0
all girls dream
(21.04.15)
toni&guy fine hair.(saçlarım ince telli)
0
neferkitty
(21.04.15)
Clear men ve Head and shoulders.
0
stavro
(21.04.15)
head and shoulders elma ferahlığı
0
chachachablues
(21.04.15)
(2)

Asus Notebook Drivers Hakkında...

draconas
Arkadaşlar merhaba, Teknik bir sorum olacak. Şimdi Notebook PC içinde gelen HDD çıkarıp yerine yeni aldığım HDD takacağım. Olay bu noktada başlıyor. Notebook içinde bulunan orijinal HDD içinde driverlar, Windows vs bildiğiniz gibi her şey gömülü geliyor. Yeni HDD bomboş. Şimdi ben bu yeni HDD taktı
Arkadaşlar merhaba,

Teknik bir sorum olacak. Şimdi Notebook PC içinde gelen HDD çıkarıp yerine yeni aldığım HDD takacağım. Olay bu noktada başlıyor. Notebook içinde bulunan orijinal HDD içinde driverlar, Windows vs bildiğiniz gibi her şey gömülü geliyor. Yeni HDD bomboş. Şimdi ben bu yeni HDD taktığımda driverları web üzerinden indirip baştan kuracağım. Fakat kurmam gereken driverların tam listesini nasıl bulacağım. Web üzerinde araştırdım.
support.asus.com
Şu linkte model ve Windows sürümüne göre driverlara ulaştım. Burada çıkan tüm driverları kuracak mıyım?
Şu anda bilgisayarda kurulu olan bir program var e-driver diye. Bunu çalıştırdığım zaman ne kadar driver varsa otomatik indirip kuruyor. Bu programı da ben kurmadım. İçinde hazır vardı.

İkinci bir konu daha var. Bu yeni HDD taktıktan sonra her şeyi driverdır programdır kıldır yündür her haltı kurduktan sonra bir başlangıç diski gibi bişey yapıp ileride format atmak istediğimde hemen bu disk üzerinden kurulum yapma şansım var mı? Bu disk üzerinden kurduğumda her şey bi seferde yüklenmiş olacak.

Herkesin yardımları için teşekkür ederim.
0
draconas
(21.04.15)
kendi donanımına göre olan driverların en güncel olanlarını indir. format atmadan önce lan ve wireless drivarlarını indir, garanti olsun. aygıt yöneticisinin ekran görüntüsünü alabilirsin diski çıkarmadan önce.

ikinci soru için norton ghost veya acronis true image indirip bir cdye yazdırıp (veya bootable usb yaparak) bilgisayarı bu cd ile başlatarak imaj alabilir, imaj atabilirsin.
0
inheritance
(21.04.15)
wifi ve kamera driverlarının net ismini öğrenin yeni hdd takmadan. çünki sitede birden fazla üretici için driver konulmuş.

denetim masasında sistem ve güvenlik kategorisinde yedekleme ve kurtarma diye seçenek var ordan yedekleme diski oluşturabilirsiniz.
0
masa penisi
(21.04.15)
(2)

Orijinal acenta isimi

keegan
Acil güzel bir acenta ismi arıyoruz.
Acil güzel bir acenta ismi arıyoruz.
0
keegan
(21.04.15)
magenta.
0
lorenzen
(21.04.15)
Agent,
Magenta / Macenda
0
inheritance
(21.04.15)
(14)

Yemek guruları bu ürün nasıl sizce? *capsli*

dessy
Ben değişik tarifler denemeyi seviyorum. O yüzden ölçülerle haşır neşirim. Bu tarz bir ölçü kullanan varsa avantajlarını/dezavantajlarını paylaşabilir mi? Fiyatı indirime girmiş, alayım pratik bir ürünse.
Ben değişik tarifler denemeyi seviyorum. O yüzden ölçülerle haşır neşirim. Bu tarz bir ölçü kullanan varsa avantajlarını/dezavantajlarını paylaşabilir mi? Fiyatı indirime girmiş, alayım pratik bir ürünse.
0
dessy
(21.04.15)
çok yer kaplar gibi geliyor. bende elektronik olanlardan var, daha az yer kaplıyor, hem de dara ayarını yapmak daha kolay.
0
inheritance
(21.04.15)
gereksiz
mutfak tartısı gerekli, ama bu gereksiz. tchibo'dan hem tartılı hem hacim ölçerli bi tartı almıştım zamanında. baya sık kullanıyorum onu
0
la noix
(21.04.15)
Dijital tartılar her zaman daha iyidir, hassas ölçümlerde bu tartılar işe yaramıyor.
0
angelus
(21.04.15)
çok retro bir ürün görüntüsü vs çok hoş ama kesinlikle güvenilir değil bu yaylı sistemler. hava sıcaklığından, nemden vs etkilenip yanlış ölçmene sebep oluyorlar. yani %10 %20 arası bir +- payı olması mümkün bana kalırsa. ben geçen tchibo denilen kahve dükkanından aldım 50 liraya dijital bir tartı, gayet işimi görüyor, piano black renkli bir ürün.
0
Tears of Devil
(21.04.15)
bence de çok kaba. bakkal tartısı gibi.

şöyle birşey işini görür www.hepsiburada.com

bi de şunlar var :) www.topragizbiz.com
0
corneillus
(21.04.15)
tartıyı (hem de hassas) napıyosunuz arkadaşlar gerçekten çok merak ediyorum.. bardak, kaşık ya da göz kararıyla ölçüm yapamıyo musunuz?
0
reso aga
(21.04.15)
gereksiz
0
basond
(21.04.15)
Bence hiç pratik değil. Ticari işletmen varsa alınır. Ama ev için gereksiz.
0
elitist
(21.04.15)
reso aga, anlayamazsınız.
0
🌸dessy
(21.04.15)
Gelen yorumlardan sonra almaktan vazgeçtim, çok teşekkürler <3
0
🌸dessy
(21.04.15)
belki anlayamadım ama seni ikna edebildim? alsdkfs

ayrıca mutfakta eline ...öhm su dökerim *_*
0
reso aga
(21.04.15)
@reso

kahve yapıyorum, ml ve gr ölçülerinin çok net olması lazım.
0
Tears of Devil
(21.04.15)
afiyet olsun o zaman, ne diyim :)
0
reso aga
(21.04.15)
şundan var bende www.kliksa.com
memnunum. ne işe yarıyor diyenler için likör yaparken kullanıyorum ben,bardakla kaşıkla olmuyor.
0
vincenzo
(06.07.15)
(5)

Kafeinsiz Kahve

vejeteryanvampir
Merhabalar, Bir rahatsızlık ile alakalı olarak doktor kafeini yasakladı. Normalde de deli gibi kahve ve kola içen biriydim, çok zorlanıyorum. Kahve alışkanlığım en azından devam etsin diye dün macro markete gidip kafeinsiz türk kahvesi ve filtre kahve aradım. selamlıque'ın kafeinsiz türk kahvesini a
Merhabalar,

Bir rahatsızlık ile alakalı olarak doktor kafeini yasakladı. Normalde de deli gibi kahve ve kola içen biriydim, çok zorlanıyorum. Kahve alışkanlığım en azından devam etsin diye dün macro markete gidip kafeinsiz türk kahvesi ve filtre kahve aradım. selamlıque'ın kafeinsiz türk kahvesini aldım ama tadı berbat.
bununla birlikte filtre kahve bulamadım hiçbir yerde. starbucks, tchibo, kahve dünyası, barista sepeti vs online baktım, yine kafeinsiz filtre kahveye rastlayamadım. bu konuda fikri olan, nerden bulabilirim, bulabilir miyim, bak şunu al vs şeklinde tavsiye verebilecek var mı acaba?

Çok teşekkürler şimdiden.
0
vejeteryanvampir
(21.04.15)
mehmet efendi'nin kafeinsiz kahvesi var
starbucks, kahve dünyası'nda da kafeinsiz var. starbucks'taki gri pakette espresso yazıyor. onu çektirip french press'te kullanıyorum
0
la noix
(21.04.15)
@la noix, macro markette de espresso buldum ama filtre kahve makinesi var, olmaz diye alamadım. mehmet efendinin de yoktu ama başka yerlere bakayım olmazsa. çok teşekkürler.
0
🌸vejeteryanvampir
(21.04.15)
valla mehmet efendi'nin kahvesini annem migros'tan bulmuştu aylar önce. ben henüz daha onu bitirmedim ondan çok detaylı aramadım ama baktığımda da bulamadım :D belki eminönünde falan vardır kendi yerinde
0
la noix
(21.04.15)
www.kahvefabrikasi.com
www.baristasepeti.com (stokta yokmuş.)
kahhve.com (türk kahvesi olarak öğütme seçeneği sadece burada var.)
0
inheritance
(21.04.15)
Caribou Kafe'de kafeinsiz kahve satılıyor, normali çok güzel, kafeinsizini bilmiyorum.
0
kaset
(21.04.15)
(9)

4 günlük tatilde eve gideyim mi

Sarix
bizim hatun memleketine gitti, bizimkiler de beni çağırıyor. 4 gün ankara'da kalıp kafa mı dinleyeyim yoksa sahile memlekete mi gideyim? ankaradayım.uzun yol gitmeye üşeniyorum.
bizim hatun memleketine gitti, bizimkiler de beni çağırıyor. 4 gün ankara'da kalıp kafa mı dinleyeyim yoksa sahile memlekete mi gideyim? ankaradayım.
uzun yol gitmeye üşeniyorum.
0
Sarix
(21.04.15)
artik otobusler cok rahat, arabayla gidersen yorulursun fakat atla bir 2+1 otobuse, keyfini cikara cikara git. dertsiz tasasi bir tatil olsun, evde ne yapacaksan tatilde denize daga karsi yap.
0
mavicorap
(21.04.15)
git.
0
yapma volkan
(21.04.15)
Degisiklik olur git. Napacaksin kiz da yokmus zaten.
0
isott
(21.04.15)
4 gün dinlenme imkanın olması bi harika dostum.
bu arada sahil dediğin neresi?
0
teknikekip
(21.04.15)
Durduğun kabahat.
0
inheritance
(21.04.15)
deniz havası almakta yarar var.
0
evrimini tamamlamis hamambocegi
(21.04.15)
Sahile git deniz mevsimini aç, Ankara'da durup naapcan.
0
afush
(21.04.15)
ankara buz gibi, atla git.
0
stereoseyfi
(21.04.15)
uçağa bin git
0
mesgul ve huzursuz
(21.04.15)
(7)

windows xp kullanan kaldı mı?

oddyseus
Hala xp kullanan var mı?
Hala xp kullanan var mı?
0
oddyseus
(20.04.15)
Evet halen bir çok işletim sisteminden daha çok kullanılıyor.

Ve hatta

tr.wikipedia.org
0
sozluknickmiverulan
(20.04.15)
Bireysel olarak o kadar yoktur ama kurumsal anlamda halen yaygin.
0
halitkin
(20.04.15)
Bireysel kullanıyorum. İki tane laptop hala xp yüklü. Sıkıntı yok.
0
bigbadabum
(20.04.15)
Ben de bireysel olarak kullaniyorum. Bazi oyunlari desteklemeyince can siksa da xp bambaska ya. Severek kullaniyorum.
0
signore
(20.04.15)
ATM'lerde, otomasyon cart curt sistemlerinde halen kullanılıyor sanırım. Ben de bilgisayarı değiştirene kadar XP kullanmıştım, aman kim güncelleyecek deyip :D
0
sevgikusunkanadinda
(20.04.15)
Atmlerde kullanılıyor. Onlar da yavaş yavaş 7ye geçiyor.
0
inheritance
(20.04.15)
Evde 3 pc var, birinde xp yuklu.
0
stavro
(20.04.15)
(4)

Buharlı Pişiriciler 101

loveinaflipbook
selamlar, aklımda bir buharlı pişirici almak var. gayet sağlıklı olur diye tahmin ediyorum.bunlar yumurta da yapıyor, pilav da, hatta yoğurt yapanları bile var galiba. sizin fikriniz nedir bunlar konusunda? kullananınız varsa yorumlarınızı da almak isterim. tüm hepsinde pilav yapılabiliyor mu mesela
selamlar,

aklımda bir buharlı pişirici almak var. gayet sağlıklı olur diye tahmin ediyorum.

bunlar yumurta da yapıyor, pilav da, hatta yoğurt yapanları bile var galiba. sizin fikriniz nedir bunlar konusunda? kullananınız varsa yorumlarınızı da almak isterim. tüm hepsinde pilav yapılabiliyor mu mesela? ya da yoğurt da? yoksa böyle hepsi bir arada bir model var mı hem pilav, hem yoğurt, hem de diğer sebze/et işlerini yapan?

şimdiden teşekkürler!
0
loveinaflipbook
(20.04.15)
bizde bir tane var kendisinden. pilav yapmak için kullanmadık. ara sıra mısır yapar annem, bir de brokoli. çok kullanırım demezseniz almayın.
0
pokerface
(20.04.15)
sadece sebze pişirmeye kullanacaksanız şöyle bir şey alabilirsiniz.

www.ikea.com.tr
0
inheritance
(20.04.15)
kullanırım bence, zaten şu anda da tencere içine su doldurup üstüne süzgeçimsi aletlerde pişiriyorum sebelerimi hep. farklı yemekleri aynı anda tek aletle yapmak çok zamandan kazandırır bana diye düşündüm. bi de yoğurt yapsa falan, allaah :)


edit: inheritance aynen bunu kullanıyorum zaten. ama bu cihazların da avantajı en başta zaman ve yer olmak üzere çok fazla. o yüzden niyetlendim.
0
🌸loveinaflipbook
(20.04.15)
bak şimdi benim de aklıma düşürdün. gerçi ikeada şöyle bir şey de varmış.
www.ikea.com.tr
0
inheritance
(20.04.15)
(2)

wi-fi sorunu

kafalardaki soru isareti
Selamlar Telefonla daha önce baglandigim bi wi-fi noktasına baglanamiyorum. Yani baglandi gözüküyor ama baglanmiyor, sifirdan "kablosuz ağlar var" yazisini görmek için ne yapmak lazim.
Selamlar

Telefonla daha önce baglandigim bi wi-fi noktasına baglanamiyorum. Yani baglandi gözüküyor ama baglanmiyor, sifirdan "kablosuz ağlar var" yazisini görmek için ne yapmak lazim.
0
kafalardaki soru isareti
(20.04.15)
telefon android ise kablosuz menüsünde bağlanmak istediğin ağa uzun bas, ağı unut.
0
inheritance
(20.04.15)
@ duyulmasi gerektigi kadar şifreyi bilmiyorum sifre otomatik giriyo, unut diyorum elle tekrar bağlanınca da olmuyor. Bu kablosuz ağlar var yazisi neden cikmiyor anlamadim.
0
🌸kafalardaki soru isareti
(20.04.15)
(3)

Online check-in'de havayolu kazancı nedir?

hadi hadi
Selamlar,Pegasus rakamı tam hatırlamasamda online check in yaptığınızda 7-8 lira puan yüklüyor hesabınıza. Bavulunuz varsa havalimanında bankoya uğrayacağınız için orada personelin yine zamanını alıyorsunuz vs. E bu online check in'in karı nedir firmaya da yolcuları bu kadar yönlendirmeye çalışıyorl
Selamlar,

Pegasus rakamı tam hatırlamasamda online check in yaptığınızda 7-8 lira puan yüklüyor hesabınıza. Bavulunuz varsa havalimanında bankoya uğrayacağınız için orada personelin yine zamanını alıyorsunuz vs. E bu online check in'in karı nedir firmaya da yolcuları bu kadar yönlendirmeye çalışıyorlar?
0
hadi hadi
(20.04.15)
senden bilet alırken check-in ücreti alıyorlar. online check-in yaptığında aldığı ücreti iade ediyor işte. bir de online check-in yaptığında geçiş kartını kendin basıyorsun, oradan da kağıt ve mürekkep tasarrufu da oluyordur (termal yazıcı da olabilir, emin değilim.)
0
inheritance
(20.04.15)
Zaman içinde herkesi online checkin yapmaya alıştırıp kontuarda çalışan personel sayısını azaltmak olabilir. Kağıt masrafı falan hikaye o kadar küçük düşüneceklerini sanmıyorum ayrıca 7-8tl'yi plus Üyelerine iade ediyo yani size kendisini tercih ettiriyo uçakbileti alırken aaa benim Pegasus'ta 7 liram vardı deyip ordan alacaksınız zamanla 7 liranız olmasa da Pegasus'tan alacaksınız.
0
acukali ekmek
(20.04.15)
acukali ekmek her şeyi söylemiş

Ayrıca uçuşlarda overbooking'in önüne de geçmiş oluyor, böylece özellikle transit uçuşlarda olası aksaklık ve masrafları düşürüyor, en önemlisi mağduriyeti azalttığından ve cazip geldiğinden tercih sırasında önceliğe sahip oluyor.
0
patiska
(20.04.15)
(7)

kabuksuz kavrulmamış fıstık

inheritance
bir kuruyemiş duyurusu da benden. bu kabuklu fıstık çok güzel oluyor da kabuğundan çıkarırken ortalığı batırıyor. bunun sadece kabuğundan çıkarılmış, kavrulmamış (tuzsuz yani) hali satılıyor mu?
bir kuruyemiş duyurusu da benden. bu kabuklu fıstık çok güzel oluyor da kabuğundan çıkarırken ortalığı batırıyor. bunun sadece kabuğundan çıkarılmış, kavrulmamış (tuzsuz yani) hali satılıyor mu?
0
inheritance
(20.04.15)
satılıyor. görmüştüm bakkallarda.
0
safepassage
(20.04.15)
yemrem
(20.04.15)
www.elitadresimkuruyemis.com

Bana sorulan buymuş gibi geldi. (Antep fıstığı değil de, belki ben yanlış anladım)
0
hair freak
(20.04.15)
evet antep fıstığı değil, yer fıstığı.

teşekkürler.
0
🌸inheritance
(20.04.15)
Kuruyemişçilerde oluyor, tuzlusu daha çok bulunuyor sanırım ama tuzsuzu da bulunur.
0
hair freak
(20.04.15)
al abi kendin yap www.youtube.com

edit: pardon sen en dış kabuktan bahsediyorsun sanırım.
0
okumayi sevmeyen okur
(20.04.15)
@okumayi sevmeyen okur, şu sert kabuğundan çıkarılmış olarak satılıyor soruyorum. senin verdiğin linkteki ilk hali gibi olsa yeterli.
galeri12.uludagsozluk.com
0
🌸inheritance
(20.04.15)
(3)

Bonus Hesap Kesimi

nilmiye
Bonus kartımın hesap kesim tarihi bugün. Ancak internet bankacılığında halen ekstrem kesilmiş görünmüyor. Bugün kaçta kesilir sizce? Yani bunun bir sistemi var mıdır? Yoksa bugün alışveriş yapsam zaten sonraki ekstreye mi girer? Pahalı bir şey alıcam ama bu ayki ekstreye girsin istemiyorum.Teşekkürl
Bonus kartımın hesap kesim tarihi bugün. Ancak internet bankacılığında halen ekstrem kesilmiş görünmüyor. Bugün kaçta kesilir sizce? Yani bunun bir sistemi var mıdır? Yoksa bugün alışveriş yapsam zaten sonraki ekstreye mi girer?

Pahalı bir şey alıcam ama bu ayki ekstreye girsin istemiyorum.

Teşekkürler.
0
nilmiye
(20.04.15)
ekstre gece yarısı kesilir. bugün alışveriş yaparsan bu gece kesilecek ekstreye girer. acelesi yoksa yarını bekle.
0
inheritance
(20.04.15)
Çok değişken oluyor onun zamanı. Kimi bankalar gün sonuna kadar (23.59) kimisi de mesai saatleri içerisinde kesiyor. Ayrıca bugün yaptığın alışverişin ne zamana yansıyacağı da pos cihazına bağlı. Garanti'nin pos cihazı parayı anında çeker, hesap kesilmediyse bu döneme gelir. Ama başka bir bankanın pos cihazıyla yapılan alışveriş büyük ihtimalle ertesi güne kalır, yeni döneme işler. Tam kesin bir şey söylemek zor yani.
0
osurdum
(20.04.15)
yarın al, garanti olsun. bugün alırsan %99 ilk ekstreye yansıyacak borç.
0
orient blue
(20.04.15)
(7)

Satın aldığınız PC programları?

efreet sultan
Anti virüs olur, adobe ürünleri olur, uğraştığınız işle alakalı programlar olur hatta winrar olur. Ne satın aldınız son zamanlarda?
Anti virüs olur, adobe ürünleri olur, uğraştığınız işle alakalı programlar olur hatta winrar olur. Ne satın aldınız son zamanlarda?
0
efreet sultan
(19.04.15)
her yeniden sistem kurduğumda winrar satın almak istiyorum ama son derece dandik fiyatlandırma politikası yüzünden vaz geçiyorum. üç beş dolar yapasalardı şu programın fiyatını, milyonlar satardı.

Bunun dışında sadece ticari amaçlarla kullandığım programları, makul fiyatlandırması olduğu sürece satın alıyorum. en son EaseUS'un bir modülünü satın aldım.
0
rygard
(19.04.15)
en son windows 7 pro aldım 2 tane. bunun dışında primavera, autocad ve bol bol ms office 2013 alıyorum.
0
ozdek
(19.04.15)
en son rapidshare premuım üyelik almıştım :D
Kaspersky internet security'e de para verdim 2 yıl boyunca
0
empty man
(19.04.15)
Steamda bissuru oyun var ama program olarak en son office 365 aldim 4 yillik, mis gibi.
0
Haldamir
(19.04.15)
norton 360 antivirüs, her yıl yeniliyorum.

3 yıldır kullanıyorum.
0
livaneli kadir
(19.04.15)
program arşivime bi baktım da.. ıh. benden olmaz.
0
cetoxim
(19.04.15)
eset smart security,
microsoft office 2013 ev ve öğrenci,
gta san andreas,
gta iv,
roller coaster tycoon
0
inheritance
(20.04.15)
(2)

ülkelerine dönemeyen polonyalı işçiler hakkındaki filmin adı?

Phoebe
yanlış hatırlamıyorsam londra'da kaçak çalıştırılan polonyalı işçilerin ülkelerinde ki rejim değiştiği için dönememelerini anlatan bir film vardı, kafam çatladı hatırlayamıyorum, bir hatırlatıverir misiniz lütfen?
yanlış hatırlamıyorsam londra'da kaçak çalıştırılan polonyalı işçilerin ülkelerinde ki rejim değiştiği için dönememelerini anlatan bir film vardı, kafam çatladı hatırlayamıyorum, bir hatırlatıverir misiniz lütfen?
0
Phoebe
(17.04.15)
bu mu? www.imdb.com
0
inheritance
(17.04.15)
çok teşekkürler!
0
🌸Phoebe
(17.04.15)
(8)

Altınoluk veya Sarımsaklı'da Pansiyon Arıyorum

minyatur dev
Şimdi diyeceksiniz ki google amcaya sorsana. Sordum ben. Bir sürü alternatif getiriyor ama ya telefonları değişmiş, ya kapanmış, ya absürd fiyatlar ya da apart.Ben Sarımsaklı ya da Altınoluk'ta; deniz kenarı yahut denize ziyadesiyle yakın; eski usül pansiyon arıyorum. Eski usülden kastım kahvaltıyı
Şimdi diyeceksiniz ki google amcaya sorsana. Sordum ben. Bir sürü alternatif getiriyor ama ya telefonları değişmiş, ya kapanmış, ya absürd fiyatlar ya da apart.

Ben Sarımsaklı ya da Altınoluk'ta; deniz kenarı yahut denize ziyadesiyle yakın; eski usül pansiyon arıyorum. Eski usülden kastım kahvaltıyı ve akşam yemeğini pansiyon sahibi tonton teyze yapsın, ağaç altında tavla oynansın, bir tamirat işi olunca müşteriler yaşlı pansiyon sahibine amca sen dur biz hallederiz desin filan yani...

Bu şekilde tecrübe etmiş tatilci varsa benimle mekan bilgisi paylaşabilir mi?

Teşekkür eder, şimdiden iyi tatiller dilerim.
0
minyatur dev
(17.04.15)
Özellikle Sarımsaklı'da o tip bir yer bulman im-kan-sız.
Badavut'ta bile yoktur. O yüzden, filmlere bu kadar özenme :) Get back to real life.
Bulacağın pansiyonlar, eşyalı kiralık evler. O konuda yardımcı olabilirim. Ama fantazindeki gibi bir yer; maalesef yok.

Ekleme: İmkansız dediğim senin hayalindeki tonton teyze vs.
Inheritance'ın gösterdiği gibi yerler var. Ancak oralara pansiyon demiyor Sarımsaklı ahalisi. Apart diyor. Apart pansiyon hatta.
Tek oda şeklinde.
Ben pansiyon dediğinde, apartman dairesi olarak söyledim.
0
Rumble in the Jungle
(17.04.15)
ören olursa yardımcı olabilirim, ancak istediğin gibi bir yer yok.

www.facebook.com
0
inheritance
(17.04.15)
sarımsaklı değil de, ayvalık olur dersen bu var; mavipansiyon.com

edit: bi de booking'e bakmanı öneririm
0
reso aga
(17.04.15)
@Rumble : tavsiye alabilirim. ama neden imkansız dedin onu bilemedim :)

@inheritance : tam hayal ettiğim gibi bir mekan, senden de tavsiye beklerim.

@reso : ayvalık merkez düşünmüyorum hocam, sağ olasın.
0
🌸minyatur dev
(17.04.15)
Altınoluk'a gelmeden Sır motel var. Çadır veya oda seçeneğin var, kalabalık değilken güzel yerdir. ama araban olmalı diğer türlü zor.
0
olmadi yar
(17.04.15)
tavsiye derken? linkini verdim ya. tonton teyze bulamazsın sadece onu demek istedim.

sır motel de güzel bir yer. hemen deniz kenarında. yolun öbür tarafında siteler var, eşyalı kiralık evler var ancak günlük vermiyorlar genelde, en az haftalık.
0
inheritance
(17.04.15)
@inheritance : Ören olursa yardımcı olabilirim dediğin için alternatifler var sandım. Teşekkür ederim. Görüşüyorum verdiğin link ile.
0
🌸minyatur dev
(17.04.15)
Kaldigimiz bi mekan ayni senin anlattigin gibiydi ama cundadaydi galiba ya tuh.
0
soul sacrifice
(17.04.15)
(2)

Powerbank Önerisi

charles montgomery monty burns
Günaydın genşler,Günde iki kere şarj bitirmeye başlayınca şu powerbank hedesinden ben de yararlanayım dedim. Şimdi, her gece şarj edeceğim için mah'ı önemli değil. Önemli olan boyutu, sağlamlığı ve fiyatı. Ufak olsun, çok dandik olmasın ve ucuz olsun diyorum. Var mı öneriniz? Marka olur, model olur,
Günaydın genşler,

Günde iki kere şarj bitirmeye başlayınca şu powerbank hedesinden ben de yararlanayım dedim. Şimdi, her gece şarj edeceğim için mah'ı önemli değil. Önemli olan boyutu, sağlamlığı ve fiyatı. Ufak olsun, çok dandik olmasın ve ucuz olsun diyorum. Var mı öneriniz? Marka olur, model olur, mah olur, boyut olur, link olur...
0
charles montgomery monty burns
(17.04.15)
indirdik.com'dan aldım geçen hafta. 10 lira sanırım. niye kasıyorum ki, link vereyim :)

www.indirdik.com

Nokia Lumia 925 cihazımı %22'den %49'a getirdi, 30 - 35 dakikada... Çok acil durumlar için işe yarar yani...
0
minyatur dev
(17.04.15)
xiaomi diye bir marka var, çok övüyorlar.
0
inheritance
(17.04.15)
(5)

ING Turuncu hesap Enpara gibi bir şey mi?

gijilti
%11 hoş geldin faizi diyor reklamda.Sonra nasıl acaba faiz oranları?
%11 hoş geldin faizi diyor reklamda.
Sonra nasıl acaba faiz oranları?
0
gijilti
(17.04.15)
Enpara'nın tırnağı olamaz...
İlk başta hoşgeldin diyip yüksek faiz veriyorlar. Sonra da her şey eskisi gibi...
Enpara rocks!!!
0
cliquot
(17.04.15)
ilk 30 gün %11, sonra %8. daha önce turuncu hesabın olmadıysa geçerli %11. paranı turuncu hesapta 30 gün tutup sonra enparaya geçirebilirsin.
0
inheritance
(17.04.15)
turuncu hesap kullanıyorum, faizlerinden memnunum.
enpara kullanmadım nasıl bir faiz getirisi var bilmiyorum.

bence turuncu hesabı bilmeyenler enpara üzerinden yorum yapıyorlar sadece.
0
my name is faith
(17.04.15)
@my name is faith,

turuncu hesap da var bende, şu anda %8 faiz veriyor. enpara'nın birikim hesabı (turuncu hesap gibi günlük vadeli) %9.70 veriyor, 3 tane otomatik ödeme talimatım var oradan da + %1 toplam %10.70 faiz veriyor.
0
inheritance
(17.04.15)
ENPARA'da hiç koşul şart yok %10,90.
Üstelik öyle bir aylık falan değil. Aylardır para orada değerlenmekte.

Bence enpara'yı bilmeyenler turuncu hesap üzerinden yorum yapıyorlar sadece. :)
0
cliquot
(17.04.15)
(14)

GTA Vice City deki helikopterli bölüm

ya ben lan neyse
selamlar,bu bölüm gerçekten çok mu zordu yoksa nokia 3310 sağlamlığı gibi abartıldı mı?tüm sosyal mecralarda mizahi biçimde muhabbeti dönüyor.ben öyle oyunları hemen kapıp ustası olanlardan değilim. hatta zamanında atari salonlarında street fighterslarda falan el kadar bebelere yenilirdim.ama bu hel
selamlar,

bu bölüm gerçekten çok mu zordu yoksa nokia 3310 sağlamlığı gibi abartıldı mı?

tüm sosyal mecralarda mizahi biçimde muhabbeti dönüyor.

ben öyle oyunları hemen kapıp ustası olanlardan değilim. hatta zamanında atari salonlarında street fighterslarda falan el kadar bebelere yenilirdim.

ama bu helikopterli bölüm bana çok kolay geliyordu lan. verilen sürede aynı görevi iki kere yapardım herhalde.

çoğu kişi böyleydi değil mi?
0
ya ben lan neyse
(16.04.15)
Görevi ikinci yapışımda geçmiştim müdür. Ve aynen dediğin gibi, verilen sürede iki kere yapabilirdim de zamanında. Kontrollere alıştıktan sonra, araba sürmek gibi bi şeydi bence. GTA: SA'daki rc helikopter için de "Ulan ne biçim de zor ha" muhabbeti dönüyordu bi ara. La ilk defâsında geçmiştim.
İşte öyle...
0
Dunedan
(16.04.15)
bence bu rc helikopter/araba/ucakli bolumler gta'nin dogasini bozuyordu, rockstar da boyle dusunmus olacak ki gta:sa ile son verdiler bu tarz mini oyunlara. o bahsettigin bolum, gta vice city'i ilk oynayisimda bitirememe sebebimdi. yillar sonra satin alip tekrar oynadigimda gectim ilk seferde.
0
düşünüyorum öyleyse vurun
(16.04.15)
evet gerçekten zordu. ben şu yaşımdayım, yıllarımı verdim ama geçemedim :) gereksiz saçma sapan, yapılması zor bir aşamaydı. sırf o aşama yüzünden bitiremedim oyunu.

bu arada 3310 da gerçekten sağlamdı.
0
mahone
(16.04.15)
Benim için de o bölüm zordu hatta korsan oynadığım dönemlerde o görevi yapan bir arkadaşım vardı onu çağırırdım geçmesi için. Sonra oyunu steam'de alıp iş başa düşünce önce birkaç denemede yapamadım sonra aklıma farklı bir alternatif geldi. Bombayı alıp göreve başlamaktansa önce binaya gidip tüm personeli ortadan kaldırıp sonra bombaları yerleştirmek, bunu yaparak o görevi geçtim..
0
EkimBebesi
(16.04.15)
helikopteri kullanmayı becerebilene çok kolay
kimisi çok iyi beceriyor niye bilmiyorum :)
ben de süreli tekne bölümünü çok kolay geçmiştim millet onda da takılıyormuş
neyseki save gameler internette dolaşıyordu da mahone gibi bırakmadım oyunu :p
0
neira
(16.04.15)
ben bu bolumu oynarken 10 kusur yasindaydim cok zor gelmisti. Bir kac saatimi almisti gecmesi. Fakat gecenlerde telefon'uma vice city yuklediydim tek seferde gectim.

O zamanlar ufak velet olduklari icin cogu kisiye zor geliyor herhalde.
0
latios
(16.04.15)
bi defa tersine denk gelirse adamı fıtık ederdi.
0
kargn
(16.04.15)
ben gerçekten geçemedim zamanında. defalarca denedim yapamadım.
0
evandro roncatto
(16.04.15)
O hangisiydi? İnşaat halindeki bina içinde olan mı? 2. bilemedin 3. denemeden sonra yapmıştım onu. Olayı kavrayınca süre yetip artıyor tabii.
0
nawar
(16.04.15)
Felaket kolay öyle böyle değil. O görevi yapamayan helikopter süremiyordur Vice City'de. Yanlış hatırlamıyorsam 3 dakikada falan bitiriyordum ben.
0
gunde 3 litre kola icen adam
(16.04.15)
2. 3. deneyişte geçmiş olmalıyım. klavyeyi ayarlayınca sorun kalmıyordu
0
mistreated
(16.04.15)
bir kaç denemede geçtim. san andreasta da uçak okulunda çok zorlanmıştım, onu da deneye deneye geçmiştim.
0
inheritance
(17.04.15)
ileri geri tuşlarına basarak araba sürmeye alışmışlar, yukarı-aşağı komutları olan uçağı süremiyorlardı.

ben helikopterin nasıl sürüleceğini anladıktan sonra zorlanmadan geçtim. çok da iyi hava taşıtı kullanırdım. ancak evet dediğiniz gibi geçemeyen çok kişi vardı. hatta bir akrabam, kendi mahallesinde "bölüm geçici" olarak ilan edilmişti. o helikopterleri bölümü geçemeyenler çocuğa gider, abi bir el atıver de şu bölümü geç derlerdi. ben de benzer bir şekilde evlere servise gittiğimi bilirim.
0
dahinnotha
(17.04.15)
Hem o zaman küçüktük, hem İngilizcemiz yoktu kontrolleri anlayamıyorduk. İlk oynayışımda 10 yaşında felan ben de geçememiştim çok zor gelmişti. Ama 4-5 sene sonra hiç zorlanmadan geçmiştim.
0
Haldamir
(20.04.15)
(13)

insanlığa olan inancım bitti

aradaki uzaklik
Ya beyler ucağı keşfetmiş bir medeniyet 2015te halen nasıl uçan arabayi kesfedemedi? Bunu düşünmekten delirmek üzereyim amk. Fikriniz nedir?
Ya beyler ucağı keşfetmiş bir medeniyet 2015te halen nasıl uçan arabayi kesfedemedi? Bunu düşünmekten delirmek üzereyim amk.

Fikriniz nedir?
0
aradaki uzaklik
(16.04.15)
Neden üretemediler diye düşünmektese üretmek için harcasan vaktini, senin gibi düşünen insanlar, sana, 'helal olsun lan adama, biz düşünürken uğraşmış didinmiş yapmış' derler.
Değil mi?
0
Rumble in the Jungle
(16.04.15)
@Rumble birader evde pisirmeye makarna yok
0
🌸aradaki uzaklik
(16.04.15)
Ticari değil henüz çünkü.
0
solfej
(16.04.15)
uçan arabalardan önce ışınlanma bulanacak sanırım. ki daha iyi olurdu.
0
empat
(16.04.15)
uçan araba falan yok. sanki yapsak alacaksınız. dağılın serseriler.
0
kargn
(16.04.15)
Ulan denizi, suyu bile ticarete döktüler. Deniz kenarında villalardan adam gibi deniz kenarında dolaşanıycaz yakında. Az buçuk deniz gören evi dünya paraya satıyorlar. Bırak kardeşim havaya karışmasınlar. Yoksa vay halimize.
0
unsuz bir turk dusunuru
(16.04.15)
Her sene başında " yıl oldu 20xx uçan arabalar nerde o.ç'ları" diye geyik yapabilelim diye tabii ki.
0
hala mi ceren yahu
(16.04.15)
yahu helikopter dediğin arabanın uçanı zaten.
araba nedir azami taşıyabileceğin insan sayısının çok fazla olmadığı karada giden araç. bunun havada gideni helikopter. illa hem karada gitsin hem havada diyorsan onu bilemiycem de uçan araban olduktan sonra karada ne işin var diye de düşünürüm..
0
zenciamacalismiyor
(16.04.15)
"Ucan araba kesfedilemedi" diye bir sey yok. "Ucan araba neden yapilsin?" sorusuna gecerli bir cevap var mi ona bakmak lazim once. Yeni urunler gelistirilir, prototipi yapilir, daha sonra seri uretime gecer ama bu sade bir sey icat etmis olmak amaciyla yapilmaz. Ticaretini yapmak icin gelistirilir yeni urunler, biz tv'de gorup "vay be, teknolojiye bak" diyelim degil. Seri uretime gectiyse ticari bir urun olmustur artik. Genelde ticari bir urun olmaycak seyler uzerine calisilmaz. Arastirmaci bilim insanlari, muhendisler, servet sahibi insanlar degil, odenek alarak bir seyler uzerinde calisma imkani bulabiliyorlar. Kim, hangi kurum neden hicbir getiri saglamayacak ya da maceraya girmeye degecek kadar getiri saglamayacak bir proje icin kaynak saglasin, paralari doksun ki?

Ucan araba icin de ayni sey gecerli, ucan araba uretilmiyor demek, ucan arabayi uretecek teknolojiye erisemedik degil. Yeni bir teknolojiyi uretip seri uretime gecip piyasa surmek ha deyince olacak bir sey degil. Bunun kabul edilbilir bir maliyette olmasi, alip kullanmasi mantikli bir sey olmasi, maliyeti ile sagladigi fayda arasinda bir denge olmasi lazim. Ornegin kendi kendine vucuduna giyilip kendi kendine dugmelerini ilikleyen bir gomlege 25.000 dolar kac kisi verirdi eger icat edilmis olsaydi? Bugun bir ucan araba icat etsen kime satabilirsin, satsan alacak kisi hangi trafikte yasal olarak kullanacak, kimden ruhsat alacak? Onundeki onlarca engelden sadece 1 tanesi bunun halihazirda bir proseduru olmamasi en basitinden. Eger ucan araba uretmek cok dusuk maliyetli olsaydi, ayni zamanda cok kullanisli ve insanlarin cok ihtiyac duyacagi, cok fayda saglayacagi bir sey olsaydi belkide yuksek performansli ucan arabalar coktan uretilmis, produrleri uzerinde calisilmis ve yasal zemini, trafik kurallari vs. hazirlanmis, ilgili kurumlar kurulmus ve ucan arabalar vizir vizir dolasiyor olacakti. Tabi bunlar ornek, umarim anlatabilmisimdir demek istedigimi.

Ayrica son olarak ucan araba coktan yapildi. Ama hicbir zaman seri uretime gecmedi.
0
stavro
(16.04.15)
abi onu bunu boşver, saç olayını nasıl çözemezler ya? koskoca koyunu klonladılar saçı klonlayamıyolar. kol-bacak naklediyolar saç edemiyolar. çok acayip bişey ya.
0
icim urperiyor
(16.04.15)
gerek olmadığı için keşfedilmedi bence.
0
evandro roncatto
(16.04.15)
normal yolda giden arabayı adam gibi kullandık da uçan arabayı kullanmak mı kaldı?

modifiye şahin yapıp aklınca "yan yan giden" tipler var olm bu memlekette, uçan arabanın amk. daha bunun rusyası var, afrikası var, var oğlu var.

yaptıkları çok bile bence.
0
eksi sozluk e bir daha geldim
(17.04.15)
yapıldı ancak seri üretime geçmedi, çünkü ekonomik değil, güvenli değil. insanlar daha daha trafikte sadece ileri geri, sağa sola giden araçları kullanamıyor, bir de buna aşağı yukarı eklenirse neler olur sen düşün.

en.wikipedia.org
bit.ly (Feasibility and challenges bölümünü de oku)
0
inheritance
(17.04.15)
(1)

Akkom Ofis Park / Ümraniye'ye Toplu Taşıma ile gidebilir miyim?

theodor
Çıkacağım yer 4. Levent. Tam adres: Saray Mah. Dr.Adnan Büyükdeniz Cad. No:2 Akkom Ofis Park
Çıkacağım yer 4. Levent. Tam adres: Saray Mah. Dr.Adnan Büyükdeniz Cad. No:2 Akkom Ofis Park
0
theodor
(16.04.15)
web.trafi.com


ilk seçenek daha kısa sürer ama daha çok yürütür,
ikinci seçenek daha uzun sürer ama daha az yürütür.

ek olarak, 522b ye binip, tepeüstü durağında inip yolun karşısına geçip 11h ye binebilirsiniz. ümraniye telekom durağında ineceksiniz.
0
inheritance
(16.04.15)
(4)

İkea'da Mail Order var mı ?

ondkz
elimde kart numarası ve bilgileri mevcut. Şifreyi de biliyorum. Acaba ikea'dan alışveriş yapabilir miyim ?
elimde kart numarası ve bilgileri mevcut. Şifreyi de biliyorum. Acaba ikea'dan alışveriş yapabilir miyim ?
0
ondkz
(16.04.15)
Hayır
0
mrvengeance
(16.04.15)
mağazasında olmaz. sitesinde belki olabilir.
0
inheritance
(16.04.15)
@inheritance Sitesinden sepete ekle seçeneğini tıklayıp işlem yapılabiliyor ama 40 TL nakliye ücreti çıkarılan ürüne 120 TL nakliye ücreti çıkarıyor :S
0
🌸ondkz
(16.04.15)
ikea kurumsal sitesinde mail order sistemi var(dı) (1 sene önce filan)

hatta ben yazdıydım bu sistemi. :)
0
widee
(16.04.15)
(3)

Spam SMS/Mail

3200
Selamlar;1 Nisan itibariyle bildiğiniz gibi rızamız olmayan yerlerin reklam sms'i ve maili göndermesi yasaklandı. Fakat bana halen daha rızam olmayan yerlerden mail yağıyor. Her ne kadar altlarındaki "Mail listesinden çıkmak istiyorsanız tıklayın" kısmına tıklasam da yine de göndermeye devam ediyorl
Selamlar;

1 Nisan itibariyle bildiğiniz gibi rızamız olmayan yerlerin reklam sms'i ve maili göndermesi yasaklandı. Fakat bana halen daha rızam olmayan yerlerden mail yağıyor. Her ne kadar altlarındaki "Mail listesinden çıkmak istiyorsanız tıklayın" kısmına tıklasam da yine de göndermeye devam ediyorlar.

Bu 1 Nisan'da başlayan yasağa uymayan işletmeleri nereye ne şekilde şikayet ediyoruz? Böyle bir yasak varsa eğer, bir yaptırımı ve bir denetçisi de vardır elbet.

Cevap verenlere şimdiden teşekkürler :)
0
3200
(15.04.15)
1 mayıs değil miydi o?

edit: www.teakolik.com
0
inheritance
(15.04.15)
dün benzer bir duyuru açmıştım, daha sonra biraz araştırma yaptım ve şikayetlerin gümrük ve ticaret bakanlığına veya btk'ya yapılması gerektiği kanısına ulaştım. gümrük ve ticaret bakanlığının haber içeriğinde verdikleri mail adresine şikayetimi yazdım fakat mail geri geldi, alıcıya ulşamadı. nedense hiç şaşırmadım.

daha sonra btk'ya şikayet bölümünden ulaşıp derdimi anlattım, birkaç saat içinde dönüş yapıp aşağıya kopyalacağım cevabı yazdılar.

önce özetini yazayım, gelen cevabı en alta yazıcam. "evet böyle bir kanun var kimse kimseyi sms veya mail ile rahatsız edemez bunu kanunen yasakladık o yüzden şikayetini size mail/sms gönderen kurumlara iletip listelerinden çıkarılmanızı isteyin" gibi saçma ötesi bir şey yazdılar. e bunu zaten bizde düşünüyoruz, hatta yapıyoruz ama firmalar uygulamıyor bu yüzden şikayette bulunuyoruz ama anlayan kim.

"5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanununun (Abonelik Sözleşmeleri) başlıklı 50'nci maddesi 5'nci fıkrasında; Abonenin önceden izni alınmadan otomatik arama makineleri, fakslar, elektronik posta, kısa mesaj gibi elektronik haberleşme vasıtalarının kullanılması suretiyle doğrudan pazarlama, siyasi propoganda veya cinsel içerik iletimi gibi maksatlarla istek dışı haberleşme yapılması halinde, abone ve kullanıcılara gelen her bir mesajı bundan sonrası için almayı red etme hakkının kolay bir yolla ve ücretsiz olarak sağlanacağı hüküm altına alınmıştır. Şikayetinizin Kurumumuz tarafından yetkilendirilmiş işletmeci tarafından sunulan hizmetlere özgü olması halinde, ilgili işletmeci ile irtibata geçilerek talebinizin iletilmesi gerekmektedir.
Söz konusu çağrıların elektronik haberleşme sektöründe faaliyet göstermeyen bir işletmeciye ait olması halinde konuya ilişkin tüketici mağduriyetlerinin önüne geçilebilmesi amacıyla 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde hareket edilmesi gerekmektedir.
Bilgilerinizi rica ederiz.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici İle İlişkiler Müdürlüğü "
0
tolga asp
(15.04.15)
biraz önce toplu mail gönderdim de geldim :D

he benim toplu mailden kastım 1000-2000 kişilik müşterilere bülten göndermekten ibaret ama zaten üyelik iptali vs daha önce de yazıyordu benim maillerimde. şimdi onu en üste çıkardılar. bunu yazmayan spam mailler zaten yasağa uymayı geçtim mail adreslerine nasıl ulaştığı belli olmayan yerlerdir. finansbank bile dün aradı beni mail almak istiyor musunuz diye, ben de hayır dedim :D finansbank izin alıyorsa, diğerleri de öğrendikçe izin alacaktır. yapmıyorsa da spame gönderin gitsin (Spam işaretleyince de toplu mail sistemlerinde gözükür, bir daha atamaz)
0
pokerface
(15.04.15)
(2)

Ofis için kahve makinesi önerileriniz

thormenthor
Arkadaşlar ofisin köşesinde duracak bir kahve makinesi peşindeyim. Dağınık görünmesin, su haznesi falan ufak olmasın, zaman kaybettirmesin ve elbette güzel yapsın, opsiyonları olabilir misal ve ek özellikler...Sizin kullandığınız küçük ofis için uygun bir makine varsa önerirseniz sevinirim. Küçük de
Arkadaşlar ofisin köşesinde duracak bir kahve makinesi peşindeyim. Dağınık görünmesin, su haznesi falan ufak olmasın, zaman kaybettirmesin ve elbette güzel yapsın, opsiyonları olabilir misal ve ek özellikler...
Sizin kullandığınız küçük ofis için uygun bir makine varsa önerirseniz sevinirim. Küçük dediğim uzun bir günde 30-40 kağıt bardak kahve içiliyor belki geçiyordur. Otomat şeklinde olanlardan bi haberim yok uygunsa fiyatları ve gelip dolduruyorlarsa aynı gün içinde, aylık bir hesap yapıp onu da düşünebiliriz. Engin bilgi ve tecrübelerinizi aktarıp bitmeyen kararsızlığımızdan bizi kurtarırsanız "bir geçerken" bol bol sömürebilirsiniz.
0
thormenthor
(15.04.15)
www.hepsiburada.com
www.hepsiburada.com
kahhve.com

daha kapasiteli bir şey isterseniz profesyonel makinelere bakmanız lazım, şunun gibi: www.kahvefabrikasi.com
0
inheritance
(15.04.15)
DeLonghi'nin birkaç tane ürünü var mediamarkt'larda görebileceğiniz. 90 lira ile 250 lira arasında değişiyorlar. 250 lira olanda zamanlayıcı, aroma ayarlayıcı falan var. İkisi de önemli özellikler değil. Sanırım 10-12 bardak kahve yapıyor 1 demlik. Yani günde 3-4 kere kahve yapacaksınız, ki bu da zor bir şey değil.

Kahve kalitesi olarak hepsi aynı. Kahvenin kalitesini etkileyecek olan faktör tabi ki kullanacağınız kahve çekirdeği.

Fiyatlar uygun geldiyse yanında sanırım 80 lira bedeli olan delonghi öğütücü alın. Çekirdeği atıp, uygun öğütme seviyesinde öğütüp taze taze o öğütülmüş kahveyi kullanabilirsiniz. Hem daha yoğun olur ofise yayılan kahve kokusu.
0
aguilas negras
(15.04.15)
(4)

Yeni dükkan kiracısının tapu ve kimlik fotokopisi istemesi

seen sea
Dükkan kiralamak isteyen biri neden mal sahibinden tapu ve kimlik fotokopisi ister? Bu normal bir durum mu?
Dükkan kiralamak isteyen biri neden mal sahibinden tapu ve kimlik fotokopisi ister? Bu normal bir durum mu?
0
seen sea
(15.04.15)
nerden bilsin senin gerçek sahibi olduğunu?
0
VickVickyVale
(15.04.15)
mal sahibi mi kiralıyor, başkası mı kiralıyor görmek için istemiştir. gerçi görse yeter, saklamak için istiyorsa bilemedim.
0
inheritance
(15.04.15)
Ya senin gerçek sahibi olduğuna inanmiyodur ya da bu belgeleri senden alıp dükkânı başkasına kiralayacaktir sfahshshsbs

Direkt fotokopileri eline verme bence. Ama göster.
0
elorelia
(15.04.15)
ruhsat vs. için de istiyor olabilir.
0
sanal alem serttir delikanli
(15.04.15)
(2)

belgesel bulamamaca

malmazel
national geographic'in 'party like...' isimli belgeselinin 'a roman emperor' bölümüne ihtiyacım var, internet satışı yalnızca amerikayı kapsıyor ve maalesef belgesele ulaşamıyorum. temel google aramalarını vs yaptım, torrentte de bulamadım. önerebileceği bir site vs olan var mı?
national geographic'in 'party like...' isimli belgeselinin 'a roman emperor' bölümüne ihtiyacım var, internet satışı yalnızca amerikayı kapsıyor ve maalesef belgesele ulaşamıyorum. temel google aramalarını vs yaptım, torrentte de bulamadım. önerebileceği bir site vs olan var mı?
0
malmazel
(15.04.15)
şöyle bir şey buldum ama denemedim.

popcorn-time-free.com
0
inheritance
(15.04.15)
sadece ilk 6 dakikası var =(
0
🌸malmazel
(16.04.15)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.