[q]

bot alamamak

(3) 
iyi aksamlarkis geldi diye bot alayim dedim de bot yok. eli yuzu duzgun sik bir bot bulamadim.kistan...
[q]

fren disk arızası ve kusurlu malını geri almayan firma

(1) 
arkadaşlar. 4/9/2020 tarihinde şaşmaz'dan imaj bmw'den 4 adet hella marka fren takımı aldım f30 iç...
[q]

alışveriş sitesinden fazladan ürün gelmesi

(2) 
iyi aksamlar her nerede yasaniyor ve yasatiliyorsabirkac gun once psu aldim. 700w be quiet. ben yokk...
[teknik]

ryzen 3600x mi 3700x mi yoksa 5000 serisi mi

(8) 
ağalar ben voltranı kurdum. geçen gün de yazmıştım.b550 auros pro acgigabtye rtx 2060 oc windforcegs...
[teknik]

masaüstü bilgisayar toplama

(7) 
ortadoğu ve balkanların en yakışıklı yazarları öncelikle günaydın. evet evet sen bunu okuyan arkadaş...
[q]

kağıt toplayıcı kadın

(12) 
geçen gün bi tane kadın geldi. 35-40 arası. abi kartonları alabilir miyim dedi. ben de al dedim. ama...
[q]

belfıtığı ağrısı nasıl olur

(4) 
arkadaşlar belfıtığı ya da beli incitmenin arkasindaki ayrilim asagiyukari belli olur mu.atiyorum fi...
[film]

cnbc-e dizisi

(2) 
2002-2003 yıllarında ortalama söylüyorum bu sayıyı, bi dizi vardı. kilolu bi eleman kargocu muydu n...
[q]

trafik cezasına itiraz edebilme

(5) 
bugün trafik cezası yedik ve bunun tutarsız olduğu kanaatindeyiz. kaynarca'da e5'te 117 km ile radar...
[q]

kadın çorapları arasında kalite farkı olur mu

(1) 
soyguncularin kafasina gecirdigi coraplardan bahsediyorum. gozenek capi degisiyor mu kalitesine gore...
[teknik]

deri koltuğun kendiliğinden yırtılması

(1) 
https://hizliresim.com/tzUu2gbugun farkettim ki bu deforme isi gittikce buyuyor oysa deri bakimini d...
[q]

yurtdışı iş teklifi

(23) 
öncelikle merhaba. meksika'dan petrol platformundan iş teklifi aldım. 3 yıllık yenileme süreci. yap...
[q]

peyzaj mimari arkadaşlar aramızda var mı

(2) 
elimdeki proje o kadar dandik ki yivli karosiman verilmis ancak her tarafta yuvarlak hatlar var. bun...
[q]

doğan slx

(6) 
sıhhi tesisat ustam aracını satıyormuş. araba da temiz araba, sahibini de tanıyorum. şef 15000'e ver...
[sarki]

sarkıcı ismi

(1) 
bi kadin vardi yeni cikanlardan turk. kisa boylu genis surali siyah saclari var omzuna kadar. kivirc...
[yer]

istanbul içerisinde iyi bir özel jaguar servisi

(1) 
bana iyi bir servis lazım yetkili servis 800 euro istiyor. 34.000 km sonra gel diyor. özel servis 10...
[q]

araçtaki anlamsız uyarı

(15) 
arabayı ilk çalıştırınca saçma sapan bi ikaz uyarısı veriyor lastik uyarısı gibi. ama ekrana bununla...
[q]

ps3 slim arıza

(2) 
arkadaslar yegenin ps3'unu internete bagladim saf gibi guncelle diyordu yuzde elli ikiye kadar gitti...
[q]

yazılım kod öğrenme

(8) 
arkadaşlar yazılım üzerine bilgi edinmek istiyorum, gelir kaynağı olarak görmeyeceğim. netkent diye ...
[medikal]

Uzun süreli zylet ya da teramisin kullanımı göze zarar verir mi

(4) 
gözde iltihap var şu an, aralıkta ve şubatta hekim önerisi ile kullandık iyi geldi. geçenlerde yine ...
[q]

autocad lt 2017

(1) 
sevgili autocad guruları autocad lt 2017' sürümüne sahibim eski dosya eklentilerim bunda çalışmıyor....
[q]

vodafone sosyal medya paketleri

(3) 
şu an türktelekom kullanıcısıyım vodafone'a geçmeyi düşünüyorum. mevcut operatörümde bazı sıkıntılar...
[q]

İçi cam termos

(2) 
içi cam termos arıyorum matara tiplerinden. bi ara stanley'in bim'e geleni gibi ama içi çelik değil ...
[q]

voltajdan dolayı çalışmayan yazıcı

(4) 
1 hafta once santiyeye yazici aldim. dun gece elektrikte sikinti oldu oanolarda sigortalarda vs. sim...
[teknik]

ram ve ssd uyumu

(2) 
arkadaşlar elimizde r540/sa41/e452 kart var. diyoruz ki biz buna 1066mhz 4 gb ram atalım 2 tane. 8 g...
[teknik]

kolon bindirme mevki

(6) 
arkadaslar yeni yapilarda bindirmeyi elevasyonda ortada yapiyorlar. kolonu havada nasil tutturacagiz...
[teknik]

peteklerin üst tarafının ısınıp alt tarafının ısınmaması

(17) 
bugün herhalde sinirden ömrümden 5 hafta gitmiştir. her odadaki peteğin üstü ısınıyor altı ısınmıyor...
[teknik]

Kombi sıcaklığının sabit kalmaması

(4) 
geçen hafta cuma günü kombinin su sıcaklığını atıyorum 40'a ayarlıyordum. sıcak suyu açınca gene bu ...
[q]

metal kitabı

(3) 
çocukken abimin kütüphanesinde bi kitap vardı. böyle kapağında kuru kafa gibi bir şey vardı. bi gaze...
[teknik]

Hotspot'tan nete girememe sorunu

(1) 
günaydın arkadaşlarsağol türküm türkümdoğruyum doğruyum... 1 numaralı turkcell hatlı bir telefondan ...
[q]

Anadolu yakası Maltepe civarı iyi bir anaokulu nerededir?

(3) 
4-6 yaş arasına da eğitim veren anaokulu arıyoruz. memnun kaldığınız iyi olduğunu düşündüğünüz var m...
[q]

iç çamaşırı ismi

(8) 
boxerlarin slip olmayanin bir adi var. ozel bir adi, bilen var mi? geçen satin alirken orada calisan...
[q]

Kariyet.net sitesi cidden profesyonel bir site mi?

(7) 
soru yukarıda.ben ilk defa girdim bi cv falan doldurayım kendimi deneyeyim bakalım çağırılacak mıyım...
[q]

eritilmiş patlamış mısır yığını gibi duran yiyecek

(5) 
alkol ile birlikte alınan böyle patlamış mısırları birbirine uhu ile yapıştırmış gibi duran bir yiye...
[teknik]

6v/10ah yerine 6v/12ah ya da 6v/8ah almak

(2) 
eyyakşamlar sayın cereyan mühendisi arkadaşlarım ve adayları.elimde yegenin akulu arabasi var. amca ...
[teknik]

vdsl modem yerine adsl kullanılabilir mi

(4) 
simdi eve entırnet baglatacagim net zaten yavas. ttnetten vdsl olmaz ise modeminiz olmaz dediler. i...
[q]

haber spikeri adı

(1) 
cok calistirilan bi spiker var, o yana bu yana hep onu yolluyorlar, hatta bir kere cok yogun yagmur ...
[medikal]

doğru diş fırçalama tekniği nedir

(2) 
dogru teknikten kastim macunla fircaladiktan sonra agzi normal suyla yikamak mi yoksa yikamamak mi? ...
[q]

türktelekom sınırsız twitter paketi sorunu

(3) 
merhaba televoleturktelekomun sinirsiz twitter paketim var. ancak twittera girince kendi tarifemin i...
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.