Giriş
(2)

Android telefonumda ccleaner kullanıyorum.

çılgındünya
Hidden cache ve visible cache epey dolu çıktı bunları silsem varolan şifrelerim gider mi? gitmemelerini istesem ne yapmam gerek?
Hidden cache ve visible cache epey dolu çıktı bunları silsem varolan şifrelerim gider mi? gitmemelerini istesem ne yapmam gerek?
0
çılgındünya
(12.06.18)
rootlu mu ki? rootlu ise gidebilir. dikkatli olun.
ben android 7 kullanıyorum. 2-3 ayda bir cc kurup bir kaç temel şeyi silip ssonra kaldırıyorum. onun dışında android ile gelen temizleyicyi kullanıyorum. rootlu değil. ve android "pure" denilebilecek bir sürüm (lenovo p2)
0
i dont know i dont care
(26.06.18)
@i dont know i dont care rootlu değil. teşekkürler
0
🌸çılgındünya
(20.07.18)
(1)

Android silinen fotoğrafları geri getirmek

uctupak
Merhabalar,Şimdi bizde Samsung j7 model android bir telefon var, geçenlerde hafızasındaki tüm fotoğraflar silindi. Biz yapmadığımızı düşünüyoruz ama kendiliğinden nasıl olur böyle bir şey onu da bilemedik.Sorum başlıktaki gibi, bu fotoğrafları geri getirmek mümkün mü? Yedeklenmiş filan değiller bu a
Merhabalar,

Şimdi bizde Samsung j7 model android bir telefon var, geçenlerde hafızasındaki tüm fotoğraflar silindi. Biz yapmadığımızı düşünüyoruz ama kendiliğinden nasıl olur böyle bir şey onu da bilemedik.

Sorum başlıktaki gibi, bu fotoğrafları geri getirmek mümkün mü? Yedeklenmiş filan değiller bu arada.

Teşekkür ederim ilginiz için, iyi günler.
0
uctupak
(11.06.18)
recovery my files programini deneyebilirsin ya da benzer programlari. telefon rootluysa daha iyi sonuc alirsin bu arada.
0
invaders must die
(11.06.18)
(4)

telefonun ekranı kırıldı. garanti?

povero
arkadaşlar telefonun ekranı kırıldı. ekran garantiye girmiyor. kendim değiştirsem telefon garanti dışı mı kalır? ileride garantilik bir durum olduğunda sorun çıkartırlar mı?teşekkürler.
arkadaşlar telefonun ekranı kırıldı. ekran garantiye girmiyor. kendim değiştirsem telefon garanti dışı mı kalır? ileride garantilik bir durum olduğunda sorun çıkartırlar mı?

teşekkürler.
0
povero
(11.06.18)
Arayıp sor bence servise - muhtemelen servis dışı derler ama.
0
sbryldrm
(11.06.18)
Sen değiştirirsen kesinlikle garanti dışı kalır. Kırıldığı için komple garanti dışı kalmış da olabilir zaten. Anakartı yansa düşürmüşsünüz derler. Onlar tamir ettiğinde telefonun kalan garantisi geçerli olacak mı diye de sor.
0
Lim5
(11.06.18)
Hangi telefon?
0
excespeace
(12.06.18)
xiaomi mi max 2
0
🌸povero
(13.06.18)
(11)

hangi tv? vestel'den tv alınır mı sizce?

hononu
televizyon alıcam. lg'ye marka olarak kıl olduğum için direkt eledim. uzun süre samsung baktım. şu çok kafama yattı. http://www.vatanbilgisayar.com/samsung-ue-50mu7000-50-125-cm-uhd-smart-tv.html#urun-ozellikleriama sonra bir anda bu vestel çıktı karşıma. arada 500 tl fark var. http://www.vatanbilgi
televizyon alıcam. lg'ye marka olarak kıl olduğum için direkt eledim. uzun süre samsung baktım. şu çok kafama yattı.

www.vatanbilgisayar.com

ama sonra bir anda bu vestel çıktı karşıma. arada 500 tl fark var.
www.vatanbilgisayar.com

ev kurduğum dönemde böyle bir fiyat farkı çok geliyor. vestel'i alırım üstüne de tv sehpası alırım diyorum bu paraya. sizce vestel'den tv alınır mı ne diyorsunuz?
0
hononu
(11.06.18)
samsung iyidir. lg de iyidir. vestel iyi değil, panel kalitesi ve ses kalitesini ben beğenmiyorum.
0
giovanne
(11.06.18)
Vestel çöp...
0
silah taciri
(11.06.18)
vestel dediğin firma insanlar farklı marka cep telefonu almasın diye hükümete baskı yapıp ekstra vergi gelmesine sebep olmuştur. ona göre karar verin.

www.donanimhaber.com
0
bruceandwayne
(11.06.18)
Vestel'de TV bölümünde çalışan arkadaşım evime Vestel TV almam demişti, oradan hesap edin.
0
crown
(11.06.18)
Ben yaklaşık 1 yıl önce aynı şekilde arada kaldım ve 49" vestel aldım. O dönemde çok araştırdım. Her tv'nin kendine has avandajları ve dezavandajları var. mesela lg lerde smart tv yavaş falan demişlerdi. samsung ile ilgili de dezavantajlar vardı ama şu anda hatırlamıyorum. vestelden ben açıkçası memnunum. vestel diğer işlerine nazaran tv işini iyi yapıyor. alacağınız modeli donanım haberden falan da okuyun, büyük bir eksisi yoksa vesteli tavsiye ederim.
0
kraldan cok kralci
(11.06.18)
tv'de samsung, lg ya da panasonic. bu üçü dışına çıkmam ben olsam.
0
sir gawain
(11.06.18)
Lg ve Samsung tv üreten markalardır, bir çok diğer marka da bu markalaradan ürünleri alıp kendi markalarını koyup satıyor. Tabi Lg de Samsung'da kendi ürünlerinden bir alt kademede ürünleri onlara veriyor ;)

Lg'ye gıcıklığının geçmesi için tv iyi bir nedeni, belki de en iddialı oldukları konu ekran çünkü.
0
sbryldrm
(11.06.18)
lg samsung. vestel çöp.
0
sutlu nescafe
(11.06.18)
Elektronik söz konusu olduğunda Türk markalarından uzak durmak gerek, zaten orijinal üreten yok hepsi üçüncü sınıf kalitede toplama ürünler ortaya koyuyor. LG den çok memnunum TV olarak fakat ille de olmaz diyorsanız tek seçenek Samsung kalıyor.

Ucuz etin yahnisi bol olur ayrıca. Ucuz alacak kadar zenginseniz orası ayrı.
0
siyah giyen adam
(11.06.18)
malesef yerli(!) de olsa vestel çöp, şahit olduğum; tv, buzdolabı. fırını için kötü diyemem.
0
mephistoo
(11.06.18)
Arcelik alınır vestel alınmaz.
0
kisa
(11.06.18)
(6)

eski kıyafetleri nereye bağışlıyorsunuz

superb
tertemiz gözden çıkmış yığınla eşyayı kolilediknereye bağışlayalım istanbul içinde?
tertemiz gözden çıkmış yığınla eşyayı koliledik
nereye bağışlayalım istanbul içinde?
0
superb
(11.06.18)
Feysbukta atmaver grubunda teklif açıyoruz. Talep edenler talip oluyor. Elden ya da kargoyla ya da belirlenen yerlere bırakılıyor. Sen sağ ben selamet.
0
beetlejuice
(11.06.18)
Konteynerler var eski giysilerinizi bırabileceğiniz. Kadıköy ve Maltepe Belediyelerininkileri görüyorum, ama başka yerlerde de vardır belki. Geri dönüşüm işçilerine de verilebilir belki.
0
auroraaurora
(11.06.18)
besiktas.bel.tr
Buraya verebilirsiniz.

Atmaver grubu her şeye atlayan ve ajitasyon yapan insan dolu, ben yıldım valla, kargoyla gönderdiğim eşyalar 3 kere geri geldi, boşuna kargo parası ödedim gidiş dönüş. Veya buluşup elden alması için teyitleştiğimiz, sonra haber vermeden gelmeyen insan da oldu.

Bir de istanbul demişsiniz ama bizim doğuda gönderdiğimiz bir yer var, kocaman koliyi geçenlerde indirimli 20 tl gibi bir rakama gönderdik.
0
peggy
(11.06.18)
ben şu arkalarında dev arabalar taşıyan toplayıcı çocuklara veriyorum. onun dışında bi iki defa de çöpün yanına belli olacak şekilde bıraktım, muhakkak bir alan çıkıyor.
0
bruceandwayne
(11.06.18)
Lokmanhekim vakfı alıp ihityaç sahiplerine veriyor.
0
suicides underground
(11.06.18)
Bahçelievler belediyesi evden bile gelip alıyor yakın çevreden
Mağazası var bağışlanan eşyalardan oluşturulan
İhtiyaç sahipleri gelip seçip beğenip alıyor sistem güzel
Bazı yerler alıyor ama pis nemli yerlerde yığıyor eşyayı düzgün işleyen bir yardım ağı oluşmamış ha bire istif..
Facebook freecycle,atmaver vs ise ölücü kaynıyor


Bahçelievler 2.el eşya kabul eden kurum adres: Çobançeşme mah.Fatih cad.İbrahim paşa sk. (Fevzi Çakmak Aile Sağlığı Merkezi üstü)

Ben de bir çuval giysi v.s hazırladım bugün yarın götüreceğim oraya

Ayrıca orası ev eşyası da kabul ediyor
0
esmeralda
(11.06.18)
(7)

National geographic

kararsızataletfilozofu
National geographic kanallarını televizyon yada internetten uygun fiyatla nasıl izliyorsunuz yada nasıl izleyebilirim ?
National geographic kanallarını televizyon yada internetten uygun fiyatla nasıl izliyorsunuz yada nasıl izleyebilirim ?
0
kararsızataletfilozofu
(11.06.18)
5 yıldır d smart kullanıyorum. 20 tl veriyorum bütün kanallar açık. tivibuda da 1 tl kampanyası vardı. hala devam ediyor mu bilmiyorum ama 2 referans bulmanız gerekiyordu.
0
oekuklu
(11.06.18)
En ucuzu Tivibu idi.
0
stavro
(11.06.18)
Uydunet ya da Kablonet neyse işte adı. 12 lira aylık
0
jackyr
(11.06.18)
İptv ile. 6 aylık 100 lira tüm dünya belgesel kanalları var.
0
goodman
(11.06.18)
uydunet üst paket kullanıyorum, internet ve ev telefonuyla beraber 60 lira mı ne tutuyo.

en sevdiğim özelliği conax modül takıp tek kumandayla kullanılabilmesi <3
0
yuto
(11.06.18)
Cevaplar için teşekkürler internet taahhütüm yakında bitecek çözümlerinizi değerlendireceğim.
0
🌸kararsızataletfilozofu
(11.06.18)
turkcell tv+ dan da fiyat alabilirsin.

7.90 TL ye webten cepten tabletten ve ayrıca apple tv tarzı bir alet varsa tv den de izleyebilirsin.
0
mephistoo
(11.06.18)
(11)

Dota-2 kalibrasyon hk.

tchuck
bu kalibrasyon sürecinin sonunda puanımız nasıl belirlenecek?ben oyunda olabildiğince cömert davranıyorum. örneğin iyi oynadığım için bristleback alıyorum, genelde de benim tanklamam sayesinde kazanıyoruz. ancak fazla kill alamıyorum.örnek: 4-9-32 (k-d-a), 5-8-24(k-d-a) gibi istatistiklerle oynadım
bu kalibrasyon sürecinin sonunda puanımız nasıl belirlenecek?

ben oyunda olabildiğince cömert davranıyorum. örneğin iyi oynadığım için bristleback alıyorum, genelde de benim tanklamam sayesinde kazanıyoruz. ancak fazla kill alamıyorum.

örnek: 4-9-32 (k-d-a), 5-8-24(k-d-a) gibi istatistiklerle oynadım son iki oyun. ikisinde de kazandık.
ancak bu istatistiklerin kötü olması olumsuz etkiliyor mu kalibrasyon sonrası gelecek puanı?

eğer öyleyse oyunlarda biraz daha istatistiğe yönelik de oynayacağım çünkü.
0
tchuck
(11.06.18)
Kaibrasyon oyunlarinda nasil oynadiginin pek de bir onemi yok cok cok az bir sey fark ettirir kesin bilgi. Oyun unranked oyunlarda nasil oynadigini da goz onunde bulunduruyor yani butun oynadigin oyunlarin ortalamasini aliyor
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(11.06.18)
kazanmamız yeterli yani demi? ok güzel.
0
🌸tchuck
(11.06.18)
dotabuff'ta "very high skill" denilen bir nane var. oyunlarınızda very high skill oluyorsanız sorun yok. kazanmanız yeterli.
0
a darkness coming
(11.06.18)
nereye yazıyor acaba o?
0
🌸tchuck
(11.06.18)
dotabuff'ta kendi profilinizden oynadığınız oyunların geçmişine bakın liste halinde çıkacaktır. orada gözüküyor.
0
a darkness coming
(11.06.18)
Kazanip kaybetmenin de oyle pek ciddi bir etkisi yok
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(11.06.18)
neyin etkisi var abi o zaman ben onu anlamadım ki tam?
kazanma kaybetmenin yok, istatistiklerin yok vs. neyin etkisi var?

random mı?
0
🌸tchuck
(11.06.18)
Unranked oyunlarinin.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(11.06.18)
ya support hero seviyorum adamı supportluyorum adam benim sayemde kill alıyor seçtiği hero da zaten bs, jugger, sniper falan oyun sonunda bak sen hiç kill alamadım ben aldım seni reportlıycam diyor.
yani takma fazla.

bana kalırsa dota 5 oyun iyi oyuncuları sana veriyor. 5 oyun kötü oyuncu veriyor. 5 oyun zaten seri kazanıyorsun. o diğer 5 kötü oyunda ne kadar döndürebilirsen o kadar iyi oyuncu oluyorsun.
0
dedim dedim de kime dedim
(11.06.18)
@proletarier,

10 kalibrasyon maçı yaparken ranked oynayamıyoruz sanki zaten?
0
🌸tchuck
(11.06.18)
Evet iste oncesindeki unranked oyunlarin daha onemli diyorum
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(11.06.18)
(3)

programlama seviyesini geliştirmek?

estimated time left
merhaba. birkaç senedir programlama ile ilgilenmeye çalışıyorum ama nedense bi noktada takılıp kaldım. internetteki kaynaklardan falan faydalanıyorum ama yaptığım şeylerin çoğu tutoriallerden çok fazla ileriye gitmiyor. githubdaki projeleri inceliyorum içinden çıkamıyorum. kapasite yok sanırım. tabi
merhaba. birkaç senedir programlama ile ilgilenmeye çalışıyorum ama nedense bi noktada takılıp kaldım. internetteki kaynaklardan falan faydalanıyorum ama yaptığım şeylerin çoğu tutoriallerden çok fazla ileriye gitmiyor. githubdaki projeleri inceliyorum içinden çıkamıyorum. kapasite yok sanırım. tabi hala bir sürü kaynak tüketmem gerekiyor ama ne bileyim. githubdaki projelere adamlar nasıl katkı yapıyorlar anlamıyorum. kocaman projelere adamlar öyle bir katkı yapıyor projenin seyri değişiyor. var mı önerebileceğiniz bir şeyler?
0
estimated time left
(10.06.18)
github'daki bir projeye yön verebilecek bir katkı yapmak hemen öyle hop diye olabilecek bir şey değil, siz de zaten durumun farkındasınız aslında, gelişmeniz gerekiyor.

duraklama dönemine girdiyseniz çıkmaya bakın, büyük projeleri tümden incelemektense tümevarımla incelemeye çalışın.

sadece bu projeleri incelemekle yetmez, programlamayı öğrenmenin en önemli aşaması yazmaktır. programlama kitabıyla oturup programlama çalışan insanları anlamıyorum mesela, bu tarih değil ki okuyarak öğrenesin.

Sürekli yazman denemen gerekiyor, son dönemde aşama aşama proje geliştiren youtuber programcılar çıkmaya başladı, onları takip edebilirsin. onlarla birlikte kod proje oluşturup yapabilirsin.

bir de bu işte en önemli şeylerden biri de zevk almak, sonucundan zevk alabileceğin şeylere, ilgini çeken alanlara yönelebilirsin.

Benim bakış açıma göre ortaya çıkardığın ürünün çok fazla kişiye ulaşması ve kullanılması insanı daha da teşvik ediyor. özellikle bu dönemde mobil uygulama geliştirmek bu açıdan diğer platformlara göre daha avantajlı, oraya yönlenebilirsin.

Ufak faydalı programcıklar yaparak yayımlayabilirsin.
0
ocanal
(10.06.18)
Daha yürümeden koşmaya çalışıyosun gibi geldi. Geliştirdiğin bişeyler var mı? Varsa eğer bu bi işe, bi yaraya merhem bişey mi? Güthubdaki projeleri incelemek iyi güzel ama ilk yapman gereken bu değil bence. Gördüğün okuduğun şey için "bunu öğrendiğim iyi oldu, demek bu şekilde de yapılıyormuş" diyebilmen lazım ki neyi neden öğrenmen gerektiğini anlayasın. Bunun için de bir şeyler geliştirmiş olman lazım.
0
IncredibleMau
(10.06.18)
@ocanal'ın dediklerine bi ek yapayım.

"Birkaç sene" genetiğe merak salıp hâlâ mantığını kavrayamamış olmak için bile çok uzun süre. Kendimden örnek vereyim. 6 ay kadar önce işten arta kalan zamanla nodejs öğrenmeye çalışıyodum. Geliştirmek istediğim bişey vardı ve bu ihtiyaç duyulan bişeydi. 2 ay önce bi telefon konuşmasındaki yanlış anlaşılma yüzünden benim aylara yaydığım o öğrenme sürecini 3-4 güne sıkıştırıp projeyi hemen hazıra hale getirmek zorunda kaldım :) yani evet, yaptığın şeyi kullanan birileri varsa eğer bu büyük motivasyon.
0
IncredibleMau
(10.06.18)
(1)

Vintage gitar amfisi sorunu

mirafiori
Geçenlerde uygun fiyata 70'lerden italyan malı bir amfi aldım, satıcı çalışıyor dedi, nitekim çalışıyor da. Hybrid bir amfi. Fakat garip bir ses çıkıyor, bir alt ve bir üst oktavdan bozuk bir şekilde veriyor bastığım sesi. İlginç olan gücü kestikten sonra lamba soğurkenki bikaç saniyelik sürede sıkı
Geçenlerde uygun fiyata 70'lerden italyan malı bir amfi aldım, satıcı çalışıyor dedi, nitekim çalışıyor da. Hybrid bir amfi. Fakat garip bir ses çıkıyor, bir alt ve bir üst oktavdan bozuk bir şekilde veriyor bastığım sesi. İlginç olan gücü kestikten sonra lamba soğurkenki bikaç saniyelik sürede sıkıntı yok, düzgün bir şekilde çıkıyor ses. Ben de transistörlerden olabileceğini düşündüm ama elektrik şeyleriyle ilgili hiç bir bilgim yok. Tahmini olan var mı, tamir edilir mi vs. bir sormak istedim.

(git: img.mercatinomusicale.com ) amfi bundan.
0
mirafiori
(10.06.18)
muhtemelen kondansatör değişimi gerekecek. araya para sıkışmış yani.
0
izole
(11.06.18)
(2)

PS4 kol

EasyTiger
Merhabalar,Bu iki kol arasında ne fark var?http://www.vatanbilgisayar.com/sony-ps4-dualshock-controller-black-v2.html?OM.zn=category_topsellers_productpage-w21&OM.zpc=PS719870050http://www.vatanbilgisayar.com/sony-ps4-dualshock-controller-black.html
Merhabalar,

Bu iki kol arasında ne fark var?

www.vatanbilgisayar.com

www.vatanbilgisayar.com
0
EasyTiger
(10.06.18)
kirmizi kart
(10.06.18)
219tl fiyat çok iyi, kaçırılmaması gereken bir fiyat. ancak sony tr garantisi olduğundan emin olamadım ben. ondan emin olup hemen alın : )

300 küsür olan eskiden kalan fiyat. o zaten eski nesil dikkate bile almayın. v2 den başkası alınmaz şu an 160 tl lere düşmedikçe bu şartlarda. v2 olanın fiyatı 300 üzerine çıkar bu kampanya bitince. ps5 gelirse bilemeyiz tabi ama şu an beklenmiyor.
0
tukenmez adam
(10.06.18)
(4)

Harddisk tamirinden veya arızasından anlayan?? (Videolu)

mr.goodcat
Elimde 1TB Seagate Barracuda 7200.11 harddisk var. Güç verdiğimde diskler dönmüyor. Dolayısıyla bilgisayar da görmüyor. Sadece döndürme işlemini yapacak motora güç zayıf geliyor gibi bir ses var o kadar. Kafa atma veya bad sektör vs. hatası yok. Disk hiç başlamıyor. Videosu aşağıda. Nasıl çözülür fi
Elimde 1TB Seagate Barracuda 7200.11 harddisk var. Güç verdiğimde diskler dönmüyor. Dolayısıyla bilgisayar da görmüyor. Sadece döndürme işlemini yapacak motora güç zayıf geliyor gibi bir ses var o kadar.

Kafa atma veya bad sektör vs. hatası yok. Disk hiç başlamıyor. Videosu aşağıda. Nasıl çözülür fikri olan var mı?

youtu.be
0
mr.goodcat
(09.06.18)
12v ve 5v düzgün olarak geliyormu? gnd bağlantısı kopmuş olabilir mi? önce bunlara bakın.
muhtemelen power supply arızası.
başka makinede denediniz mi diskinizi?
0
izole
(09.06.18)
En az 7-8 senelik olduğunu tahmin ediyorum :) arşivden çıkmış sanırım :)

Öncelikle başka bir bilgisayarda internal olarak deneyin. Aparat kullanmayın. Sorun hala devam ediyorsa çok yüksek ihtimal kart arızasıdır.

ikincielegel.com
0
janavarorion
(09.06.18)
@janavarorion

aynen arşivden çıktı :)

internal deneyeceğim bir bilgisayar yok malesef. kart için de aliexpress de 6-7 dolara kartı var ancak bios'un aktarılması gerekiyormuş falan uzun iş. internette bir kaç yerde hava almayacak poşette buzlukta bekletin sonra deneyin demişler bu gece onu yapıcam bakalım :)
0
🌸mr.goodcat
(09.06.18)
onlarca video var bununla ilgili yapılmayacak iş değil. siparişi ver , o zamana kadar dursun bir köşede :)

ürün kodu st31000340as olması lazımmış bir araştırın. her 10 kişiden birinde oluyor bu model :D
0
janavarorion
(09.06.18)
(1)

https > https yönlendirmesi

adim cikmis dokuza
arkadaşlar merhabaelimde iki adet domain var, birisi siteadı.de uzantılı diğeri siteadı.com uzantılı.siteadı.com squarespace'e bağlı çalışıyor, squarespace'in sunduğu SSL sertifikası mevcut ve https ile girilebiliyor. ancak siteadı.de domainin SSL sertifikası yok, dolayısıyla bu domaini siteadı.com'
arkadaşlar merhaba
elimde iki adet domain var, birisi siteadı.de uzantılı diğeri siteadı.com uzantılı.

siteadı.com squarespace'e bağlı çalışıyor, squarespace'in sunduğu SSL sertifikası mevcut ve https ile girilebiliyor.

ancak siteadı.de domainin SSL sertifikası yok, dolayısıyla bu domaini siteadı.com'a yönlendirdiğim zaman yalnızca siteadı.de yazıldığında asıl siteme yönleniyor.

benim buradaki problemim ise; internet sitem bundan önce siteadı.de olarak indekslendi ve kullanıcılara bu linkten boş bir sayfa gitmesini istemiyorum. boşta duran .de uzantılı siteme SSL sertifikası aldığım takdirde bu sorun çözülür mü?
0
adim cikmis dokuza
(09.06.18)
.de domainini başka bi sunucuya yönlendirip oradan bütün request'leri geldikleri gibi 301 ile .com'a yönlendirebilirsin.

normalde aynı sunucudan da htaccess ile çözülür ama squarespace sana o yetkiyi vermiyor anladığım kadarıyla. bi ticket falan açıp bu şekilde yolu var mı diye de sorabilirsin.
0
yuto
(09.06.18)
(2)

İnternet Sitelerindeki Makaleleri Kindle'a Atmak

sevgikusunkanadinda
Kindle'ımı uzun zamandır kullanmıyordum, okuyacağım şeyler fazlaca birikince tekrar gündeme almaya karar verdim. İnternet üzerinden yayınlanan makaleleri de bu şekilde okumayı istiyorum.https://chrome.google.com/webstore/detail/send-to-kindle-for-google/cgdjpilhipecahhcilnafpblkieebhea?hl=trBu progr
Kindle'ımı uzun zamandır kullanmıyordum, okuyacağım şeyler fazlaca birikince tekrar gündeme almaya karar verdim. İnternet üzerinden yayınlanan makaleleri de bu şekilde okumayı istiyorum.

chrome.google.com

Bu program işime yarar mı? Yoksa daha efektif olanları var mıdır?
0
sevgikusunkanadinda
(09.06.18)
1-) makaleler icin pocket app kullan: getpocket.com

- bu uygulamanin eklentisini tarayicinla evlendir.

2-) pocket'te kaydettigin makaleleri su zimbirtiyi kullanarak, kindle cihazina gonder: p2k.co

hepsi bu.
0
tomcruise
(09.06.18)
pc başında okumaya üşendiğim uzun yazıların, blogların vs hepsini sanırım 4-5 yıldır gösterdiğiniz chrome uzantısı ile yapıyorum.

pdf hiç denemedim ki pdf'i bunla atmak zaten mantıksız. çoğu pdf-mobi çevirici bile işini düzgün yapamazken..
0
makbur
(10.06.18)
(1)

akü takviye cihazı / jump starter

kaichi
kullandığınız marka model var mı? araçta acil durum için tutulacak. çözülemeyen elektrik aksam sorunu var bir süredir.banggood'da şu ürünü gördüm ama hem 89800mAh yazıp hem de altta kapasite 12000 mAh yazmasından işkillendim.https://www.banggood.com/tr/89800mAh-LED-4-USB-Car-Jump-Starter-Pack-Booste
kullandığınız marka model var mı? araçta acil durum için tutulacak. çözülemeyen elektrik aksam sorunu var bir süredir.

banggood'da şu ürünü gördüm ama hem 89800mAh yazıp hem de altta kapasite 12000 mAh yazmasından işkillendim.

www.banggood.com

edit: hee sormuşlar.

Q :It says 89800mAh Capacity on the product but 12000 mAh on the specs? why?
A : Because Banggood. :)
0
kaichi
(09.06.18)
linkteki ürün jumpstart için bi anda amperi köklüyo mu öyle bişe, o yüzden öyle yazıyolarmış. gerçekten anlamlı mı değil tabi :)

dün oto elektrikçiden duyduğum kadarıyla takviye kablosunun bile 30 liralığı tek takviyede cortlar diyolar. kablo kalınlığı mevzu da şüpheli yani.
0
yuto
(09.06.18)
(1)

Kurumsal hat taşımada operatörlerin çakallığı

neymis
Bireysel hattı kurumsal hatta taşımada ek ücret istenmesi normal mi?Klasik Türk mantığı mıdır bu.
Bireysel hattı kurumsal hatta taşımada ek ücret istenmesi normal mi?
Klasik Türk mantığı mıdır bu.
0
neymis
(08.06.18)
normal.
0
babilbaligi
(09.06.18)
(7)

Mutfak dolabının altına tezgahı aydınlatmak için led şerit değil de ampul

crostata
Koysam nasıl olur? Şerit döşemek gözümü korkutuyor hem işçilik hem de maliyet, ampul işi daha kolaymış gibi. Hem şerit bozulsa tamiri, yenisini takmak maliyetli olur sanki ampul ise ucuz ve pratik. Ayrıca ampuller 1000+ lumen bile verebiliyor, şerit led o kadar parlaklık veremeyecektir. Nasıl yakışı
Koysam nasıl olur? Şerit döşemek gözümü korkutuyor hem işçilik hem de maliyet, ampul işi daha kolaymış gibi. Hem şerit bozulsa tamiri, yenisini takmak maliyetli olur sanki ampul ise ucuz ve pratik. Ayrıca ampuller 1000+ lumen bile verebiliyor, şerit led o kadar parlaklık veremeyecektir.

Nasıl yakışıklı duy kullanabilirim, E14 veya E27 ampul düşünüyorum. Çeşmeye doğru bir tane ve tabaklara doğru bir tane mesela...
0
crostata
(08.06.18)
şerit ampulden daha ucuza geliyor ben hiç uğraşmadan adaptörü ile 5 m şerit alıp taktım (20 tl ye) 2-3 aydır kullanıyorum sorunsuz eğer led sönerse geri kalan 4.5 m sinden keser kullanırım :)
0
hapsuu cokyasa sendegor
(08.06.18)
Ampul cirkin gozukur ve bence tehlikeli de ama led lambalar var, kendiliginden yapiskanli filan. Onlardan kullan bence.
0
kuehles blondes
(08.06.18)
Şu ara tchiboda çok güzel led aydınlatmalar satılıyor genelde bahçe için belki uygun bir şey çıkabilir bi internetten bakın bence
0
neferkitty
(08.06.18)
duz ampuldense bant led florasan da olabilir : urun.n11.com

4-5 cm eni var. uzunlugu da 30 cm'den basliyor.
0
brkylmz
(08.06.18)
sikinti su ki o lambalar 220v ac, mutfak lavabosu gibi mekanlarin civarinda kullanilmasi tavsiye edilmez. ledler ise genelde 12v dc. sivi temasinda insan hayati icin herhangi bir risk teskil etmiyor. ayrica silikonlu olanlar suya dayanikli.
0
icim urperiyor
(08.06.18)
ben şunu almıştım; gerçi satışa kapalı ama vardır benzeri
urun.n11.com
5m aldım ve iki sıra yaptım, benim dolap altında diş olduğu için gözükmüyor zaten
0
mephistoo
(08.06.18)
bu tür şeyleri düzgün adaptörle beslerseniz ampule rahmet okutuyor, ben 3-4 yıldır kullanıyorum mutfakta ve banyoda, ışığı göz alıyor resmen.
www.allesithalat.net
www.allesithalat.net
0
gkhncnzdgn
(08.06.18)
(4)

5 yillik laptopta isinma problemi

Beilschmidt
merhaba, 5 senelik samsung laptopumu 2 senedir temizletmedim. garantisi bitti. arkadasim "ben temizlerim" deyip vidalarini bozdu, ben de bu islerden anlamam diyerek evimin yakinlarinda bilgisayarciya goturdum. adam isinma probleminden dolayi icinin zarar gormus olabilecegini, temizlerken sogutucuyu
merhaba, 5 senelik samsung laptopumu 2 senedir temizletmedim. garantisi bitti. arkadasim "ben temizlerim" deyip vidalarini bozdu, ben de bu islerden anlamam diyerek evimin yakinlarinda bilgisayarciya goturdum. adam isinma probleminden dolayi icinin zarar gormus olabilecegini, temizlerken sogutucuyu cikardiginda %50-60 oraninda goruntu kaybi riski oldugunu, her isinan bilgisayarda bunun yasandigini soyledi. bilgisayardan anlamam ama hic boyle bir risk duymamistim daha once. arkadaslara sordum, cogu o adama guvenmemem gerektigini soyledi. kimisi de dedi ki bilgisayar zaten eskiyse ve isiniyorsa o riski al, yoksa baska bir seyden dolayi bozulacak. boyle bir risk gercekten var mi? haftaya kadikoy yazicioglunda bi bilgisayarci bulup goturecegim laptopu.
0
Beilschmidt
(08.06.18)
Böyle bir risk ilk defa duyuyorum. Belki de bilgisayarı sökerken görüntü aktaran kablolara zarar vermekten korkuyor ve bunun ayağını şimdiden yapıyor olabilir..
0
twelfth
(08.06.18)
Hiç duymamakla birlikte saçma buldum.
0
crostata
(08.06.18)
saçmalamış, zaman içinde termal macunlar kuruyor ısı iletim özelliği kayboluyor ve hava kanalları da tıkanıyor sorun sadece bu. termal macun yenilenecek, hava kanalları temizlenecek.
0
orpheus
(08.06.18)
Bence bilgisayarcı kendini baştan sağlama almak için sıkmış.
Laptopumu defalarca açıp ssd, ram falan taktım. Soğutucuları söküp termal macun yeniledim. Elbette her müdahalede ufak tefek riskler vardır ama işini bilen biri için bu oran binde bir dahi değildir. Beyin ameliyatı mı bu?
0
shotcrete
(08.06.18)
(3)

Ses sistemi hk.

EasyTiger
Merhaba,https://www.sony.com.tr/electronics/support/home-theater-blu-ray-home-theater-systems/bdv-e980wLinkteki ses sistemini kullanıyorum. Başka bir lokasyonda deneyip, odama geri getirdim. Kurduktan sonra bir sorunla karşılaştım. Player’dan oynattığınız dvd’de sorun yok fakat tv’deki yayının sesi
Merhaba,

www.sony.com.tr

Linkteki ses sistemini kullanıyorum. Başka bir lokasyonda deneyip, odama geri getirdim. Kurduktan sonra bir sorunla karşılaştım. Player’dan oynattığınız dvd’de sorun yok fakat tv’deki yayının sesi hoparlöre yansımıyor. Kullanım klavuzunu da baktım, aklıma gelip yapmadığım şey baştan kurulum. Bunun dışında ne yapılabilir?
0
EasyTiger
(08.06.18)
muhtemelen cihaz üstünden ses kaynağını seçmen ayarlaman lazım.
0
Photographer
(08.06.18)
Onu yapıyorum. Hiç ses gelmiyor.
0
🌸EasyTiger
(08.06.18)
bazı tv lerin belli hdmi çıkışlarında arc bulunur. hdmi değiştirin, 1 veya 2 deneyin.
0
mephistoo
(08.06.18)
(1)

kulaklık karşılaştırma

neynep
Bir tarafta JBL C100SIUWHT , diğer tarafta Akg Y20u. Hangisi?Ya da ücretsel olarak bu çapta ve mikrofonlu başka bi model tavsiyeniz varsa alırım. Hatta kablosuz olsa kalp kalp. Ama tabii orda fiyat çıkacak. ama az çıksın litfen.
Bir tarafta JBL C100SIUWHT , diğer tarafta Akg Y20u.
Hangisi?

Ya da ücretsel olarak bu çapta ve mikrofonlu başka bi model tavsiyeniz varsa alırım.

Hatta kablosuz olsa kalp kalp. Ama tabii orda fiyat çıkacak. ama az çıksın litfen.
0
neynep
(08.06.18)
jbl c100 olanı kullanıyorum. f/p olarak başarılı bir ürün. tavsiye ederim. ama akg yi deneme fırsatım olmadığı için hangisi sorusuna bir cevabım yok.
0
eeb
(08.06.18)
(9)

Laptop ekstra hdd/ssd yuvası yavaşlama yapar mı ?

Golden Ratio
Beyler laptopumda msata var. 2.5luk ssd almak üzereyim. Mecbur dvdromu çıkartıp dönüştürücüyle(ssd caddy deniyormuş ) ssd takıcam. Ama aklımda deli sorular.1-) Yavaşlama yapar mı ?2-) Marka çok farkeder mi ?Kullanan arkadaşlar pls söylesin ona göre sipariş geçicem.
Beyler laptopumda msata var. 2.5luk ssd almak üzereyim. Mecbur dvdromu çıkartıp dönüştürücüyle(ssd caddy deniyormuş ) ssd takıcam. Ama aklımda deli sorular.

1-) Yavaşlama yapar mı ?
2-) Marka çok farkeder mi ?

Kullanan arkadaşlar pls söylesin ona göre sipariş geçicem.
0
Golden Ratio
(08.06.18)
valla ben yakın zamanda hdd çökünce ssd taktırdım, acayip hızlı çalışıyor şu anda, ne yavaşlaması? :D

marka için birşey diyemiyorum.
0
pasp
(08.06.18)
Yok yok ssd kanatlandırır okey ama bu ekstra yuvadan kullanınca bir sıkıntı olur mu onu merak ediyorum ?
0
🌸Golden Ratio
(08.06.18)
SSD'yi HDD yuvasına, eski HDD'ni de dvd yuvasına takacaksın.

Sorun çözülecek.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(08.06.18)
niye yavaşlayabileceğini düşündün anlamadım. yani sorsan ki çalışır mı çalışmaz mı anlaşılır bir soru olur.
0
the last
(08.06.18)
1-) Yavaşlama yapar mı ?
Hızlanma 50 kat ise yavaşlama 0.1 kat olur. Gözle görülecek bir durum olmaz.
2-) Marka çok farkeder mi ?
Hayır, hepsi aynı, hepsi Çin malı.
0
neymis
(08.06.18)
yavaşlama olacağını sanmıyorum ama yine de "6 yasimdan beri metal dinliyorum" +1
0
mephistoo
(08.06.18)
Aynısını yaptım yavaşla filan olmuyor. Eski hdd'yi dvd yerine takacaksınız. ssd'yi eski hdd yerine. mis.
0
teknikekip
(08.06.18)
Eyvallah dostlar. Ne bileyim işin içine converter, adaptör girince her zaman stabilite söz konusu olmayabiliyor o yüzden bir sorayım dedim. Siparişimi geçtim. Bu arada incehesap.com’da james donkey 120likler 149, 240lıklar 269 lira (bu verdiyonda jd mouse da hediye ediyor). An itibariyle 172 tane var ihtiyacı olan kaçırmasın.
0
🌸Golden Ratio
(08.06.18)
Arada conventor yok. dvd'de sonuçta sata ile bağlı. o nedenle içiniz rahat olsun. dvd yerine takılan sadece onu orada durmasını sağlayan aparat.
0
teknikekip
(08.06.18)
(4)

harici ssd sistem calistirmak

misterpo
merhabalar. dizüstü bilgisayarımda nispeten ağır sayılabilecek bazı programlar kullanıyorum (3d modelleme). şuanki hdd 500gb 5400rpm. bu halde gayet iyi performans alıyorum programdan. şöyle bir isteğim var. istediğim zaman harici diski yanıma alıp çıkmam gerekiyor. pcyi yanıma alamıyorum. eve gitti
merhabalar. dizüstü bilgisayarımda nispeten ağır sayılabilecek bazı programlar kullanıyorum (3d modelleme). şuanki hdd 500gb 5400rpm. bu halde gayet iyi performans alıyorum programdan.
şöyle bir isteğim var. istediğim zaman harici diski yanıma alıp çıkmam gerekiyor. pcyi yanıma alamıyorum. eve gittiğim zaman da çalışmam gerekiyor. (evdeki pc ile iş yerindeki pc bire bir aynı).

sistem windows 10 olacak.
1.250gb ssd samsung evo alıp sata - usb 3.0 dönüştürücü ile bilgisayara(usb 3.0 porta) baplayıp sistemi harici ssdden çalıştırmak istiyorum. bu mümkün mü? eğer mümkün ise hali hazırda kullandığım harddisk performansına kıyasla nasıl bir performans alırım?
2. üstteki seçenek olmaz ise pc içindeki sata kablosunu dışarı uzatıp bu şekilde ssdyi bağlamam mümkün mü ?(performans düşmemesi için)

bunlar mümkün mü?
eğer mümkün ise bunun için hangi hızda hangi kablo veya ssd gereklidir önerileriniz olabilir mi?

şimdiden teşekkür ediyorum.
0
misterpo
(07.06.18)
Nasıl ayarlandığını falan bilmiyorum ama babam yapıyor aynı olayı, şirkette masaüstü evde laptop olduğu için. Samsung'un ufak usb 3 harici ssd'lerinden aldı, bir tanıdık kurulumunu yaptı, pcye bağlayıp açıyor onu boot ediyor. BİOS'tan ayarlanıyor hangi diskten bootlamak istedğini, o ekranda usb port gibi bir seçenek çıkıyor sanırım onu default tanımlayınca yapabiliyorsun.

Pc'ndeki sabit hdd performansını etkilemez, aynı şekilde kullanırsın. Tavsiyem ssd'yi biraz büyük alıp tüm işlerini onda yapman. Ben de 3d ve 2d çizim yapıyorum, dosya büyünce yardımcı oluyor. Export/save ederken ayy çöktü mü stresini azaltıyor.
0
mirafiori
(07.06.18)
Hdd performansini etkiler mi anlaminda yazmamistim. Yani ssdye kuracagim sistemin performansi nasil olur hddye gore dusuk mu olur yuksek mi sonucta usb ile calistiracagim.

Cok tesekkur ederim degerli yorumun icin.
0
🌸misterpo
(07.06.18)
1. mümkün.

2. mümkün.

ikincisi daha performanslı olur çünkü sata hızı usb 3.0'dan daha fazla.

her durumda da 5400 rpm hdd'den daha iyi performans alırsın
0
washe
(08.06.18)
Win to usb programı ile istediğin işletim sisteminin iso dosyasını harici diski göstererek kurabilirsin sonrasında boot'tan harici diski gösterip baslatirsan dediğin şekilde çalışacaktır. Ek bilgi olarak bazı makinalarda boot kısmında usb olmuyor, onun yerine cd-rom'u söküp harici disk kutusu takabilirsin
0
mirty
(08.06.18)
(1)

Android telefon icin klavye

eja
Samsung s7 kullaniyorum, klavyede go klavye kullanıyorum ve kullanmamın tek sebebi klavyedenin dibinde sag sol yukari asagi ok tuslarinin olmasi ama uygulama harf yukseklik ve genisligini nasil ayarlarsam ayarlayayım hızlı yazımda ya response time denilen hedesi dusuk ya da dokunmatik algilamasinin
Samsung s7 kullaniyorum, klavyede go klavye kullanıyorum ve kullanmamın tek sebebi klavyedenin dibinde sag sol yukari asagi ok tuslarinin olmasi ama uygulama harf yukseklik ve genisligini nasil ayarlarsam ayarlayayım hızlı yazımda ya response time denilen hedesi dusuk ya da dokunmatik algilamasinin kotulugunden hep yanlis harf ya da hic harfe basmiyor dolayısı ile surekli typo oluyor..

Onerecegeniz kullanisli ozellikle ok tuslari olan android klavye tavsiyesi?
0
eja
(07.06.18)
swiftkey'den fevkalade memnunum, ok tuşları seçeneklerden eklenebiliyor.
0
celeron 300a
(07.06.18)
(7)

excelde karmaşık isimler muamması

eja
elimde 10 bin satır kadar isim var sorunum bu isimler çeşitli şekillerde yanlış yazılmış veya sonradan evlilikle eklenen soyadları var ben bunları gözle birbirine benzetmeye çalışıyorum ama 2. isimler işin içine giriyor, kimi zaman hiç yazılmamış ön adlar oluyor.Örneğin;a sutunu Ayse yılm
elimde 10 bin satır kadar isim var sorunum bu isimler çeşitli şekillerde yanlış yazılmış veya sonradan evlilikle eklenen soyadları var ben bunları gözle birbirine benzetmeye çalışıyorum ama 2. isimler işin içine giriyor, kimi zaman hiç yazılmamış ön adlar oluyor.

Örneğin;
a sutunu
Ayse yılmaz
ayşe yılmaz
ayse yilmaz
ayşe s. yılmaz
ayse sebnem yılmaz
sebnem yılmaz
ayse s yılmaz akpınar
ayse bahadır
ayse bilmemkim(diye devam ediyor)

bu veriyi 3. kişilerden alıyorum ve bu şekilde geliyor karma karışık şekilde ben B sutununu oluşturup tüm aynı kişilerin isimlerini birbirine benzetiyorum. bu işin içinden çıkmam için bir formul bir şey var mıdır?
0
eja
(07.06.18)
Tam olarak ne yapmaya çalıştığınızı anlamadım.
0
veritaslibertas
(07.06.18)
bul ve düzelt var. onun videolarına bak.
0
marul hirsizi
(07.06.18)
soru karışmış biraz düzenledim. yapmak istediğim; 1 kişinin ismi 4-5 farklı şekilde yazılmış ben bunları tek bir isim yapmak istiyorum. yani tüm o çeşitli şekilde yazılan ayşe yılmazlar'ın yanındaki sutunun yanına hepsini sadece ayse yılmaz şeklinde gitirsin istiyorum.

bul ve düzelt ile en azından türkçe karakterleri düzeltip bir şekilde hallediyorum ama 1. isim ve evlilik soyadları devreye girince çok karışıyor.
0
🌸eja
(07.06.18)
manuel dışında eğer birden fazla boşluk varsa ilk boşluğa kadar olanı isim, 2. isim ve soy ad şeklinde bölebilirsin.
formül için müsait değilim, biri yardımcı olur belki.
0
rhan
(07.06.18)
Aslinda onu da yapıyorum bosluklara gore ayırıp isme, soyisme gore sıralatıp check ediyorum ama veri o kadar karisik ki isin icinden cikmiyorum.. Dedim belki soyle mucizevi bir yolu vardır ;/
0
🌸eja
(07.06.18)
Ben olsam once metni sutunlara cevirirdim sonra da egersayla her hucredekini saydirirdim. Sonra da baska bir sutununa gecip egerli bir formul yazar isi bitirirdim.
0
insanlik icin buyuk bir adim
(07.06.18)
Yukardaki cevabimi dikkate alma. Ikinci sorundan anladigim karakterler farkli birinde Turkce karakter kullanmis oburunde kullanmamis. Bunun icin Turkce karakterleri =yerinekoy formuluyle degistirirdim.
0
insanlik icin buyuk bir adim
(07.06.18)
(4)

türk telekom modem

semaforo de medianoche
2-3 aydır türk telekom 50 mbps vdsl kullanıyorum modem olarak da kendi verdikleri tp link w9970 v3 modemi var. ara ara hep oluyodu ama özellikle son 3 haftadır falan günde 1'den çok nete wifi'da bağlı laptopumda internet erişimi yok yazısı çıkıyor ve net gidiyor. bi kere bu moda girince ara ara düze
2-3 aydır türk telekom 50 mbps vdsl kullanıyorum modem olarak da kendi verdikleri tp link w9970 v3 modemi var. ara ara hep oluyodu ama özellikle son 3 haftadır falan günde 1'den çok nete wifi'da bağlı laptopumda internet erişimi yok yazısı çıkıyor ve net gidiyor. bi kere bu moda girince ara ara düzelse de tekrar kopuyor ve modemi kapatıp açana kadar böyle bi var bi yok gidiyor kapatıp açmak sorunu çözüyor max 1 gün genelde bi kaç saatliğine de olsa. bu modemin dandikliğinden mi kaynaklı yoksa arıza statüsünde değerlendiriyo mu tt müşteri hizmetleri? genel tavırlarını öğrenip ona göre konuşayım diyorum.
0
semaforo de medianoche
(07.06.18)
şu aralar benim kopmalarım oluyor sordukları ilk soru power tuşu da sönüyor mu kopma olduğunda. anladığım kadarı ile modem kaynaklı olursa sorun power ışığıda sönüyor. tavırlarını öğrenmene gerek yok aslında ne olursa olsun arıza kaydı aldık diip 1 ay sizi süründürüyorlar ve sonuç değişmiyor.

evinde farklı modem varsa deneyinde diyorlar.
0
eja
(07.06.18)
@eja tavırları derken beklemeye uğraşmaya değer mi onu öğrenmek istemiştim anlattığınız kadarıyla değmezmiş, teşekkür ederim bilgilendirme için
0
🌸semaforo de medianoche
(07.06.18)
Arıza kaydını sıkıntısız oluşturuyorlar, siz arıza kaydı bırakıcam kopmalar yaşıyorum derseniz hemen oluştururlar geçmezse mesaj atıyorlar geçti mi diye 1-2 denersiniz olmazsa uğraşmazsınız. şansınızı deneyin yinede.
0
eja
(07.06.18)
aynı modem ile bugun bende bu sorunu yasiyorum (not modem 2 saat once geldi ve yarım saat once oldu, bi 10 dk kadar duzelmedi, actim kapattim duzeldi bende de)

not: modem cok cabuk ve asiri isiniyor, gicik oldum!
0
kamyonsans
(07.06.18)
(2)

adobe uygulamaları kasma

burtonesque
selam millet. amd ryzen 2700 işlemci16 gb ddr4 ram6 gb nvidia 1060 ekran kartı250 gb ssd var.premiere, after gibi uygulamalarda ufak tefek kasmalar yaşıyorum. render süresi gereğinden uzun oluyor. işin ilginç yanı görev yöneticisine baktığım zaman cpu ve ekran kartı kullanımı %10'larda. ayarlardan d
selam millet.

amd ryzen 2700 işlemci
16 gb ddr4 ram
6 gb nvidia 1060 ekran kartı
250 gb ssd var.

premiere, after gibi uygulamalarda ufak tefek kasmalar yaşıyorum. render süresi gereğinden uzun oluyor. işin ilginç yanı görev yöneticisine baktığım zaman cpu ve ekran kartı kullanımı %10'larda. ayarlardan diğer uygulamalarda ram kullanımını en düşüğe aldım. buna rağmen %10'ların üzerine çıkmıyor. sistemin tüm gücünü bu uygulamalarda kullanma şansım var mı? ne yapmam gerekir?
0
burtonesque
(07.06.18)
Yukarıdaki seçeneklerden preferencese gir orada memory bölümünü aç iki tane seçenek olacak “other applications” seçeneğine 1.5 gb ram ver, üstteki seçeneğe de 14.5 ram ver. O zaman bütün rami kullanır.
0
kapitalist gerilla
(07.06.18)
Hocam ram’den yana bir problem yok. Onu maksimuma ayarladım zaten. Ekran kartı ve işlemciyi kullanmıyor hiç.
0
🌸burtonesque
(07.06.18)
(5)

Samsung S9 vs. Huawei P20 Pro

Humanimal
Özellik olarak huawei fazlasıyla tatmin etsede daha önce iphone ve samsung cihazlar kullandığım için marka kalitesi konusunda kararsız kaldım. Servis hizmeti nasıldır gibi sorulara takıldım. Sizce hangisi alınmalı?
Özellik olarak huawei fazlasıyla tatmin etsede daha önce iphone ve samsung cihazlar kullandığım için marka kalitesi konusunda kararsız kaldım. Servis hizmeti nasıldır gibi sorulara takıldım. Sizce hangisi alınmalı?
0
Humanimal
(07.06.18)
S9 plus kusursuza yakın bir cihaz. P20 Pro'yu ben sevemedim, çok denedim mağazada ama o fiyatı verecek cesareti bulamadım ayrıca işlemci hızı olarak da s9 önde.
0
bos gezenin bos ustasi
(07.06.18)
açıkcası kamera ve bataryası cezbetti beni, s9 plus iyi hoşta kamera çok zayıf kalıyor huawei yanında
0
🌸Humanimal
(07.06.18)
Gerçek testlere bakarsan aslında Huawei'den iyi olduğu durumlar dahi var s9 plus'ın.
0
bos gezenin bos ustasi
(07.06.18)
p20'nin en büyük artısı kamera, kamera işi çoook da önemli değilse s9 al derim. aralarındaki farklar çok büyük değil, bos gezenin bos ustasi'nin da dediği gibi s9'un iyi olduğu noktalar da var.

huawei'nin türkiye operasyonu büyük, telefon kısmına da yatırım yaptılar, servis konusunda sıkıntı çıkmaz ama arayüzünü beğenmiyorum ben; bir de android güncellemeleri konusunda ne kadar başarılı olacak bilemiyorum.
0
Bruce
(07.06.18)
youtu.be

Gördüğün gibi fotolarda öyle normal kullanıcının farkedeceği farklar yok.

Düşük ışıkta, 4K videoda, selfie'de s9+ önde hatta.

Genel olarak kamera haricinde de zaten s9+ önde.

Ama ikisi de üzmez elbette, ikisi de high end cihazlar, ikisi de normal kullanıcının limitlerini zorlayacağı cihazlar değil.
0
bos gezenin bos ustasi
(07.06.18)
(2)

İnstagram'da videonun altında müzik hangi uygulama ile koyabilirim?

livaneli kadir
Ücretsiz, reklamsız bir şekilde kalsın videom istiyorum.hangi uygulamayı önerirsiniz?
Ücretsiz, reklamsız bir şekilde kalsın videom istiyorum.
hangi uygulamayı önerirsiniz?
0
livaneli kadir
(06.06.18)
skoylu
(06.06.18)
inshot
0
excespeace
(07.06.18)
(1)

muharrem ince mitingindeki program

tabudeviren
https://twitter.com/mustafahos/status/1004420151851307010video yayinlanirken video duzenleme programi goruluyor. o program nedir?
twitter.com

video yayinlanirken video duzenleme programi goruluyor. o program nedir?
0
tabudeviren
(06.06.18)
sony vegas pro 'ya benzttim
0
bekri
(06.06.18)
(2)

kayıt için bu ses kartı sizce nasıl?

durme
selamlar, laptopa bağlamak için ses kartı araştırıyorum. evde microfon ve gitar girişiyle kayıt yapmak istiyorum. sizce bu ses kartı nasıl?https://www.maydanozmuzik.com/behringer-um2-ev-kayit-icin-xenyx-preamfili-harici-ses-karti?gclid=EAIaIQobChMIgZfc976_2wIV2ojVCh2aIAlaEAQYAyABEgKq3_D_BwEbir de mi
selamlar, laptopa bağlamak için ses kartı araştırıyorum. evde microfon ve gitar girişiyle kayıt yapmak istiyorum. sizce bu ses kartı nasıl?

www.maydanozmuzik.com

bir de mic çıkışı jagla oluyor nasıl oraya şey olacak bilemedim, beni bi aydınlatın rica ediyorum. teşekkürler.
0
durme
(06.06.18)
Eğer bütçenizi aşmayacaksa Steinberg - UR12 biraz daha kaliteli olacaktır diye düşünüyorum. Benim kullandığım Presonus iOne modelini de düşünebilirsiniz. Giriş seviyesi kartlar birbirine benziyor zaten.
0
jamiro
(06.06.18)
Bu arada o girişe hem enstrüman jakı (çivi jak) hem de xlr kablo giriyor.
0
jamiro
(06.06.18)
(3)

2. el apple watch

neverlose
merhaba arkadaşlar.istanbulda 2. el bir apple watch almayı planlıyorum. ama kafam karıştı series 1-2-3 vs. ben sadece iphone ve mac air'imle senkronize olsun (mesajlar email arama) ve saati göstersin istiyorum. neye dikkat etmeliyim, bu seriesler hakkında kabaca bilgi verecek olan var mı, genel olar
merhaba arkadaşlar.
istanbulda 2. el bir apple watch almayı planlıyorum. ama kafam karıştı series 1-2-3 vs. ben sadece iphone ve mac air'imle senkronize olsun (mesajlar email arama) ve saati göstersin istiyorum. neye dikkat etmeliyim, bu seriesler hakkında kabaca bilgi verecek olan var mı, genel olarak öneriniz var mı?
0
neverlose
(06.06.18)
Series 1 çok yavaş alma. Series 2 ile 3 arasında aman aman fark yok sadece gps eklendi.

Ben piyasada daha iyi modeli varken bi düşük olanı almayı mantıklı görmüyorum teknolojide. 2.el alacaksanı bence kayışı yeni alın.
0
Mcfly
(06.06.18)
Series 3 su gecirmez. Yuzmeyi dusunuyorsan series 3 al.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(06.06.18)
series 2 de su geçirmiyor, havuzda kullanıyordum ve yeni sattım 850 liraya.
0
marla is in my head
(07.06.18)
(2)

tabanı yamulmayan tava önerisi

sokak capkini degilim
pek teknoloji ile ilgili değil ancak başka kategori bulamadım.neyse, evde sadece elekrikli ocak kullanıyorum ve bu taşlı elektrikli ocak için ucuz/pahalı ne tava aldıysam hepsinin altı yamuluyor. ilk başlarda taşın eskidiğini düşünüyordum fakat yeni ocak alınca gördüm ki tavaların altları yamulmuş z
pek teknoloji ile ilgili değil ancak başka kategori bulamadım.

neyse, evde sadece elekrikli ocak kullanıyorum ve bu taşlı elektrikli ocak için ucuz/pahalı ne tava aldıysam hepsinin altı yamuluyor. ilk başlarda taşın eskidiğini düşünüyordum fakat yeni ocak alınca gördüm ki tavaların altları yamulmuş zamanla.

elektrikli ocakta ateş olmadığı için hem tasarruf hem iyi yemek pişirmek için tavanın altının ocak taşına tam temas etmesi önem kazanıyor. altında ekstra taş olan yapıştırılmış vs. bir tava türü yada sağlam tava vs. var mıdır? genelde tavalar için tahminim hem ucuz hem hafif hem hızlı ısınsın vb. sebeplerden ince yapılıyor ancak çok bilgim yok o yüzden bu tencere tava sektöründen bilgisi olan birileri tavsiyede bulunabilir mi?

okumak istemeyene özet;
alınan tavalar zamanla yamuluyor ve elektrikli taş ocak düz olduğu için yamulduktan sonra kullanımı zor oluyor. altında taş olan bir tava var mıdır? yada tabanı yamulmayacak bir tava türü tipi var mıdır? bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
0
sokak capkini degilim
(06.06.18)
Tefal iyidir.
0
cakabo
(06.06.18)
@cakabo benim aklıma gelmemişti tefal almak çok sağol kardeş,
"diffusal" "bakır integral" "resistium" "powerglide" falan tüm tava kaplama teknolojilerini açıklamışsın bize ve sebepleriyle birlikte ne güzel çözüm önerisi sunmuşsun amk helal olsun sana.
0
🌸sokak capkini degilim
(06.06.18)
(1)

Web tabanlı uygulama (çift parmakla zoom, fotoğrafı rotate etme vb.)

tchuck
yapılabiliyor mu?tüm siteyi değil, yalnızca seçilen fotoğrafı ikip armakla yakınlaştırmak, rotate etmek vb. gibi touchscreen şeyler yapabiliyor muyuz buna dair bir plugin var mıdır javascript?
yapılabiliyor mu?

tüm siteyi değil, yalnızca seçilen fotoğrafı ikip armakla yakınlaştırmak, rotate etmek vb. gibi touchscreen şeyler yapabiliyor muyuz buna dair bir plugin var mıdır javascript?
0
tchuck
(06.06.18)
bu kutuphane isini gorur hammerjs.github.io

bir mobil cihazda bu sayfayi acabilirsin, ekranda bir ornek cikacak. o ornekte istedigin hareketleri test edebilirsin. eger isine yararsa bu kutuphaneyi uygulamana entegre edebilirsin.
0
emrahday
(06.06.18)
(4)

androidde encryption uygulanmış sdcardı formatlamak

isimsiz
arkadaşlar merhaba,yıllardır kullandığım s7edge telefonumu mart ayında takasla değiştirdim.telefonun içinde 128gblık bir sdcardım vardı. kurumun it departmanı kurumsal exchange epostalarda kullanılan sertifikayı "oda olsun, bu da olsun" diyerek seçtiği için azami güvenlik gerekliliği içerecek şekild
arkadaşlar merhaba,
yıllardır kullandığım s7edge telefonumu mart ayında takasla değiştirdim.
telefonun içinde 128gblık bir sdcardım vardı. kurumun it departmanı kurumsal exchange epostalarda kullanılan sertifikayı "oda olsun, bu da olsun" diyerek seçtiği için azami güvenlik gerekliliği içerecek şekilde yaratmış. bu sebeple exchange emaili kullanabilmek adına mecburen sdcardı encryptionla koruma altına aldım.

eski telefonumu takasa verirken formatladım ama kartın encryptionını çözmeyi unuttum. dolayısıyla şu anda elimde tüm dosya ad ve boyut yapısı olduğu gibi duran ama hiçbir dosyası açılmayan bir sd kartım var.

içeriği kurtaramayacağımı biliyorum, derdim kartı tekrar kullanabilmek.
format için şu yöntemleri denedim:
-windows native formatting tool (win 7 ve win10) işe yaramıyor,
-başka bir telefonda format işe yaramıyor,
-sd card formatter programı işe yaramadı,
-easeus partition master işe yaramadı.
tüm metodlarda format belli bir aşamaya geliyor ve başarısız oldu uyarısı veriyor.

sorum şu: bu kartı nasıl formatlayıp tekrar kullanabilirim?
cevap verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
0
isimsiz
(06.06.18)
Windows’da diskpart üzerinden clean all seçeneğini denediniz mi?
0
goodman
(06.06.18)
cevap için teşekkür ederim @goodman
windows diskpart'ı da denedim. yazmayı unutmuşum. onda da %90a gelip hata veriyor.
0
🌸isimsiz
(06.06.18)
low level formatting konusunu araştır
0
winston
(06.06.18)
@winston maalesef low level formatting de işe yaramadı.
hddguru sitesinden low level formatter indirdim programa göre llf başarıyla tamamlanıyor fakat işlem bittiğinde içerik olduğu gibi yerinde.
0
🌸isimsiz
(07.06.18)
(1)

7+1 ses kartı

tabudeviren
5+1 ses sistemi 7+1 ses kartına takılabilir mi? çalışır mı?
5+1 ses sistemi 7+1 ses kartına takılabilir mi? çalışır mı?
0
tabudeviren
(06.06.18)
Evet, 2.0 bile takilir.
0
compumaster
(06.06.18)
(4)

özel web sitesi

patronaj
selamlar.Böyle sorulardan nefret ederim, sektörde de nefret edilir ama lazım oldu.içinde mesajlaşma, rezervasyon gibi özelliklerin olduğu ortalama bir web sitesi ve yanına mobil app'i yaklaşık ne kadar tutar?herhangi bir freelancer böyle komplike bir site ve app yapabilir mi mesela?
selamlar.
Böyle sorulardan nefret ederim, sektörde de nefret edilir ama lazım oldu.
içinde mesajlaşma, rezervasyon gibi özelliklerin olduğu ortalama bir web sitesi ve yanına mobil app'i yaklaşık ne kadar tutar?

herhangi bir freelancer böyle komplike bir site ve app yapabilir mi mesela?
0
patronaj
(05.06.18)
ajanslar 10 binden kapıyı açar...

freelancer en iyisi, bul yetkin birini.
0
binder dandet
(05.06.18)
Fiyatta anlaşırız. Acele olmasın yeter.
0
TATLIEKŞİ
(05.06.18)
mesaj yazdım, oradan görüşebiliriz.
0
the last
(05.06.18)
10bine biraz zor.
0
brkylmz
(05.06.18)
(1)

Github projesini localde çalıştırmak

whatdreamsnevercome
cahilce bir soru ama bilmemek değil, öğrenmemek ayıp diyeyim biraz motivasyon için :(Github'da yer alan bir laravel projesini, local'de çalıştırıp test etmek, güncellemeleri yapmak ardından canlıya çıkmak istiyorum.bu projeyi local'imde çalıştırmak için neye ihtiyacım var?github repo'sunu htdocs'umu
cahilce bir soru ama bilmemek değil, öğrenmemek ayıp diyeyim biraz motivasyon için :(

Github'da yer alan bir laravel projesini, local'de çalıştırıp test etmek, güncellemeleri yapmak ardından canlıya çıkmak istiyorum.

bu projeyi local'imde çalıştırmak için neye ihtiyacım var?
github repo'sunu htdocs'umun içine mi göndermeliyim?
laravel projesini çalıştırmak için bu repoyu locale aldıktan sonra herhangi bir şey kurmam gerekiyor mu?
0
whatdreamsnevercome
(05.06.18)
Merhabalar,

Ilk olarak git'in bilgisayarinizda olmasi gerekiyor. (git: git-scm.com)
Sonrasinda composer'a ihtiyaciniz var. (git: getcomposer.org)
Projeyi dizininize github'dan klonlayin.
Ardindan klonladiginiz proje icerisine girip asagidaki komutlari girin:
Terminalinizde veya cmd'de yapabilirsiniz.
composer install
Ardindan env dosyanizi guncelleyin keza database configurasyonu burada tutulacaktir.
En son olarak projeyi ayaga kaldirmamiz gerekecek.
php artisan key:generate
php artisan migrate
php artisan serve

Bu kadar.

Sevgiler.
0
bedbed
(05.06.18)
(3)

xiaomi redmi note 5 pro VS xiaomi mi mix 2

sheeper
xiaomi redmi note 5 pro - 1400tlxiaomi mi mix 2 - 1850tlhangisini satın alayım, herhangi birini kullanıp fikir vermek isteyen olursa da sevinirim.redmi note 4 kullanıyorum, kamera malesef tatmin etmiyor.(not: her ikisinin de 6gb ram 64gb versiyonu)
xiaomi redmi note 5 pro - 1400tl
xiaomi mi mix 2 - 1850tl

hangisini satın alayım, herhangi birini kullanıp fikir vermek isteyen olursa da sevinirim.
redmi note 4 kullanıyorum, kamera malesef tatmin etmiyor.

(not: her ikisinin de 6gb ram 64gb versiyonu)
0
sheeper
(05.06.18)
Ben de redmi note 4 kullanıyorum. Tercihim mi mix2 den yana.
0
1adam
(05.06.18)
Ben Mi Mix 2 alırdım. Tasarımı çok hoşuma gidiyor.
0
chicha
(05.06.18)
Max 2 kullanıyorum, bu ikisi hakkında ilk elden tecrübem yok öncelikle bu kenarda dursun.

Teknik özelliklere baktığımızda işlemci ve kamera haricinde yaklaşık aynı cihazlar gibi duruyor. İşlemci Mix lehine farklı lakin Pro 4000 bataryaya sahip iken Mix 3400 ve güç tüketimi yüksek işlemci ile günü ancak kurtarır gibi düşündürüyor.

Kamera tarafında da arkada Mix f/2.0 diyafram ile Pro'daki f/2.2'ye nispeten daha iyi resimler çeker kağıt üzerinde. Ayrıca 4 eksenli OIS diyor Mix kamerasında ek olarak. Ön kamerada da diyafram değerleri aynı fakat Mix 5 mp iken Pro 20.

TL;DR
Pro bataryası uzun gidecek, günlük işlerde sıkıntı çıkarmayacak, fena resimler çekmeyecek bir alet
Mix amiral gemisi kıvamında, batarya günü kurtarır en çok, kamera nispeten daha iyidir kağıt üzerinde.

www.gsmarena.com
0
crostata
(05.06.18)
(2)

Xiaomi mi 6 ve Vodafone uyuşmazlığı

lost aci soyler
Telefonumu yeni aldım. Böyle bir problem varmış.forumlarda bahsedilmiş ama ben hiç görmemiştim. Bu telefon frekansı mevzularından ötürü Vodafone hattım takılı iken mobil veri kullanamıyorum. Bir çözüm var mı bununla alakalı? Akıl verirseniz çok sevinirim.
Telefonumu yeni aldım. Böyle bir problem varmış.forumlarda bahsedilmiş ama ben hiç görmemiştim. Bu telefon frekansı mevzularından ötürü Vodafone hattım takılı iken mobil veri kullanamıyorum. Bir çözüm var mı bununla alakalı? Akıl verirseniz çok sevinirim.
0
lost aci soyler
(05.06.18)
ayarlar>mobil ağlar>bağlantı tercihi (bunun gibi bir şey tam doğru değil)

LTE/3G/2G seçilidir. Siz 3G/2G yapıp deneyin.
0
kablelvuku
(05.06.18)
bende de xiaomi mi 6 ve vodafone var. kapalı yerlerde mobil verinin çekmemesi dışında bir sorun yaşamadım. sim kartınız eskiyse veya kesilmişse sim kartınızı yenileyin.
0
inheritance
(05.06.18)
(5)

windows 10 ethernet üzerinden uzak lisanslama

retiredcolonel
evet saçma bir başlık oldu. şöyle ki, üniversite personeliyim ve bilgisayarlarımız otomatik olarak ethernet üzerinden windows lisansı alıyor.evde kendi masaüstü pc'm var. Kasayı okula götürmeden (kendisi küçük bir öküz.) uzaktan bunu nasıl lisanslarım?ya da malum yoıllardan win10 lisansı edinmek müm
evet saçma bir başlık oldu. şöyle ki, üniversite personeliyim ve bilgisayarlarımız otomatik olarak ethernet üzerinden windows lisansı alıyor.

evde kendi masaüstü pc'm var. Kasayı okula götürmeden (kendisi küçük bir öküz.) uzaktan bunu nasıl lisanslarım?

ya da malum yoıllardan win10 lisansı edinmek mümkün mü şuanda? çünkü kendisi an itibari ile uyarı vermekte.
0
retiredcolonel
(04.06.18)
okulunuz vpn sağlıyorsa, evden vpn'e bağlayıp lisanslayabilirsiniz. fakat belli sürelerle windows lisansı tekrar kontrol ediyor diye biliyorum. o esnada yine okuldan bağlanmanız gerek.

n11 - gittigidiyor vb. yerlerden 40 liraya oem lisans alıp kullanabilirsiniz.
0
throw down the sword
(04.06.18)
malasef vpn sağlamıyor okul.
0
🌸retiredcolonel
(04.06.18)
devletten niye caliyosun abicim zamunda var git microsofttan cal
0
hordes of chaos
(05.06.18)
@hordes of chaos
üninin sınırsız lisansı var. bir sınırı olsaydı devletten çalmış olurdum. microsofttan çalıyorum :P
0
🌸retiredcolonel
(05.06.18)
yok abi asil fikir lisans konusunu kafaya takman. ev kullanicisi microsoftun umrunda degil ki. dedigini yapmanin iki yolu var biri cok uzun hem ben anlatamam hem sen yapamazsin. ikincisi de olur mu bilmiyorum ama okuldaki laptopin sistem imageini alip masaustune formatlarsin o imagei. bunlar ek bilgi bil diye soyledim. kisaca korsan candir. xd
0
hordes of chaos
(06.06.18)
(2)

Türk Telekom Taahhüt İptali

kocabidert
Merhaba. Az önce telekom için 12 aylık pakete abone oldum fakat sonradan keşke yapmasam dedim. şu an arayıp iptal etmek istiyorum desem direk iptal ederler mi yoksa bana 12 aylık masraf mı çıkarırlar bu işin raconu nedir hukuken
Merhaba. Az önce telekom için 12 aylık pakete abone oldum fakat sonradan keşke yapmasam dedim. şu an arayıp iptal etmek istiyorum desem direk iptal ederler mi yoksa bana 12 aylık masraf mı çıkarırlar bu işin raconu nedir hukuken
0
kocabidert
(04.06.18)
iptal ettiğin tarihe kadar aldığın indirimleri talep ediyorlar diye biliyorum.
0
henry gale
(04.06.18)
Mobil mi? Yararlandığın indirimi talep ederler sadece, korkulacak bir şey yok. Ama internet olsaydı mesela, kurulum ücreti falan talep ederlerdi bir pahalı olurdu.

ek olarak damga vergisi çıkabilir bir de sanırım, emin değilim.
0
atom karincanin torunu
(05.06.18)
(4)

Python'la Twitter'dan Tweet'leri İndirme

cagdas donem kuramcisi
Abilerim ablalarım, kafayı yedim.Tweepy'ı indirdim. Twitter API da tamam. Visual Studio Community'de nette bulduğum kodları denedim, yemedi. Python IDLE'a geçtim, gene yemedi. Tamam daha bismillah iki gündür pitona adam gibi bakıyorum da kafayı yedim. Allah rızası için elinde çalışan kodu olan varsa
Abilerim ablalarım, kafayı yedim.

Tweepy'ı indirdim. Twitter API da tamam. Visual Studio Community'de nette bulduğum kodları denedim, yemedi. Python IDLE'a geçtim, gene yemedi. Tamam daha bismillah iki gündür pitona adam gibi bakıyorum da kafayı yedim. Allah rızası için elinde çalışan kodu olan varsa üstüme biraz atar mı? La okur-yazar olayım dedim, okuyorum tamam ama yazamıyorum ve deliriyorum. Dua ederim la, valla bak. Dilerseniz biraz piton öğrenince sizin üşendiğiniz kolay şeyleri de yaparım. O kadar boktan haldeyim.
0
cagdas donem kuramcisi
(04.06.18)
Belki baskasina da lazim olur diye suraya birakiyorum. Ben bunu kullanmistim modifiye ederek, calisti: gist.github.com
0
evrim halkasi
(04.06.18)
Bu arada tweepy dedigin icin bunu yolladim ama bu belli bir zamandan itibaren atilan tweetleri cekiyor. 1 haftadan eski tweetlere Twitter API ulasmana izin vermiyor. Su linktekiyle eski tweetleri almak mumkun: github.com
0
evrim halkasi
(04.06.18)
evrim halkası, abi eyvallah. bir de buna bakam, bir de bu çalışmasın da kafayı yiyem artık. kod okurluğum nokta kadar, okuduğum kadarıyla çalışması lazım ama yok, yemiyor. bu yerse harbiden duacın olacağım.

şu eski tivitler olayı da çok iyi oldu valla. "bizim siyasiler tivitırda en çok neler demiş" diye bakacağım, tam da ihtiyacım olan şey. çok çok teşekkür ederim :)
0
🌸cagdas donem kuramcisi
(04.06.18)
Eger istersen ben T A M A M ve #DEVAM datasini cekip duzenlemistim de analiz edemedim hala, python ogrenmek icin birebir. Yollayabilirim datayi.

Kodlar calismazsa yazabilirsin, ben calistirmayi basarmistim.
0
evrim halkasi
(04.06.18)
(2)

video küçültmek

kibritsuyu
telefonla çektiğim 4 dakikalık, 400 mb boyundaki 1080p videoyu, whatsapp'la gönderebilmek için nasıl küçültebilirim? whatsapp sadece 64 mb video göndermeme izin veriyor.başını sonunu kesemem. kaliteden ödün vererek küçültmek istiyorum. ama bunu yaparken de eğer mümkünse video converter tarzı bir pro
telefonla çektiğim 4 dakikalık, 400 mb boyundaki 1080p videoyu, whatsapp'la gönderebilmek için nasıl küçültebilirim? whatsapp sadece 64 mb video göndermeme izin veriyor.

başını sonunu kesemem. kaliteden ödün vererek küçültmek istiyorum. ama bunu yaparken de eğer mümkünse video converter tarzı bir program yüklemek istemiyorum. hani varsa windows'un (windows 7) içinde bunu yapabilecek bir program. yada halihazırda yüklü olan media player classic ve vlc isimli oynatıcıların böyle bir convert özelliği varsa.

hiçbiri yoksa kurabileceğim veya online halledebileceğim minimal bir program?

haa ya da videoyu telefona (samsung galaxy note 5, root'suz android son güncel sürüm) atıp oradan yapabileceğim bir program da olur.
0
kibritsuyu
(04.06.18)
adobe media encoder ile yapabilirsin onu ama ne minimal, ne kolay kullanılan.
0
Photographer
(04.06.18)
Reis gonder halladerim.
0
allah yazdiysa bozsun
(04.06.18)
(2)

Apple 'ice aktarma'

djarwi
iPhone'umdan MacBook'uma (Air) içe aktarma otomatik olarak oluyor. İçe aktarılmış olan fotoğrafı iPhone'umdan sildiğimde Mac'ten de silinir mi?
iPhone'umdan MacBook'uma (Air) içe aktarma otomatik olarak oluyor. İçe aktarılmış olan fotoğrafı iPhone'umdan sildiğimde Mac'ten de silinir mi?
0
djarwi
(04.06.18)
Eğer fotoğrafları ve videoları eşzamanlama yöntemiyle yapıyorsanız; evet silinir.
0
himmet dayi
(04.06.18)
"import" edilmis oluyor. iCloud ile senkron degilse, silinmemesi lazim. Yine de yedekli hareket edin siz.
0
x daemon
(04.06.18)
(3)

harici harddiske windows kurmak

misterpo
Merhabalar. Harici hdd alip usb ile windows kullanmak istiyorum. 3d cizim programi kullanacagim (solidworks). Lakin nasil bir performans alacagimi bipmiyorum. Boyle bir durumda perdormans nasil olur? Nasil bir hdd onerebilirsiniz? Simdiden tesekkurler.
Merhabalar. Harici hdd alip usb ile windows kullanmak istiyorum. 3d cizim programi kullanacagim (solidworks). Lakin nasil bir performans alacagimi bipmiyorum. Boyle bir durumda perdormans nasil olur? Nasil bir hdd onerebilirsiniz? Simdiden tesekkurler.
0
misterpo
(04.06.18)
Harici disklerin hızları düşük olacaktır. Ssd ile kursan bile usb3.0 ile max. Hız alırsın o da iş görür ama çok da iyi olmaz.
0
neymis
(04.06.18)
Suan kullandigim gomulu hdd 7200rpm. Yani buna yakin hiz almam cok mu zor ? Ssd usb3 ile sorun yasar miyim? Cok tesekkur ederim
0
🌸misterpo
(04.06.18)
hocam
sirket bilgisayarı ise ssd iste
kendi bilgisayarın ise ssd al
sistemi ona kurarak ilerle rahat et
external ile isin gorulmez
0
kingcyrax
(04.06.18)
(4)

macbook air için ethernet adaptörü

neverlose
selamlar2017 macbook air'im için ethernet adaptörü arıyorum. öğrenci olduğum için gitti gidiyor'da bulunan 18 liralık usb to ethernet adaptörleri dikkatimi çekti. bunlar macbook'da çalışır mı?
selamlar
2017 macbook air'im için ethernet adaptörü arıyorum. öğrenci olduğum için gitti gidiyor'da bulunan 18 liralık usb to ethernet adaptörleri dikkatimi çekti. bunlar macbook'da çalışır mı?
0
neverlose
(03.06.18)
usb yerine buldan al:

urun.gittigidiyor.com

usb portunu kapatmamış olursun. üründe de macbook için olduğu yazıyor zaten

edit: alttaki arkadaş uyarmış macbook air'de type-c yok diye. doğrudur. atlamışım. usb olanından alacaksınız o zaman veya biraz daha paraya kıyıp Thunderbolt to ethernet alacaksın.
0
mr.goodcat
(03.06.18)
"macbook air" diye özellikle söylenmiş. macbook air cihazda usb-c bulunmaz, bu yüzden gösterdiğiniz ürün de iş görmez.

gittigidiyor'daki ürün mac'de calisir mi bilmiyorum. ben apple'ın orijinal usb-to-eth adaptörünü kullanıyorum.
0
insan kus misali
(03.06.18)
al. çalışmazsa iade edersin.
0
helenart
(03.06.18)
gittigidiyordakileri gördüm ama işte driver falan sorun yaratabilir diye şüphede kaldım.

@insan kus misali 200 lira onlar :(
0
🌸neverlose
(03.06.18)
(2)

Koşu bandını patlatmak

buhurumeryem
Arkadaşlar, balkonu yıkarken koşu bandının fişini çekmedim. Basit bir alet. En son işim bittmişti ki,hafif duman çıktığını görmemle pom! sesini duymam bir oldu.Bunun işi bitmiş midir şimdi?Yani kolayca tamir edilir mi, etmeye değer mi?
Arkadaşlar, balkonu yıkarken koşu bandının fişini çekmedim. Basit bir alet. En son işim bittmişti ki,
hafif duman çıktığını görmemle pom! sesini duymam bir oldu.
Bunun işi bitmiş midir şimdi?
Yani kolayca tamir edilir mi, etmeye değer mi?
0
buhurumeryem
(03.06.18)
kardeş inşallah sigortası filan patlamıştır, motoru yandıysa zaten git yenisini al. elektrikten anlayan bir yakının varsa çağır baksın ama patlama sesi geldiğinde muhtemelen cihaz çalışmıyordur motoru yakmış olamazsın, güç kaynağı veya kumanda devresinden bir şeyleri patlamış olabilirsin.
0
guneyk
(06.06.18)
Sorumu sorduktan sonra çok iş vardı, dönemedim.
O gün kapağı söküp baktım, boş kısımlarda ıslanma vardı ama kartta filan yoktu.
Birkaç gün sonra fişini taktım. Aç-kapa düğmesinin kırmızı ışığı yanıyor.
Muhtemelen basit bir arıza.
Çok teşekkür ederim yorumlarınız için.
0
🌸buhurumeryem
(21.06.18)
(1)

Windows 10 Arayüz

grobet
Merhabalar, Hali hazırda HP 2in1 kullanıcısıyım. İsletim sistemi windows 10 ve yıllardır alışkın olduğumuz klasik arayüze sahip değil. Özellikle masaüstünde, başlat ve dosya menülerinde kullanırken zorlanıyorum. Klasik windows arayüzüne dönmenin bir formülü var mıdır?
Merhabalar,
Hali hazırda HP 2in1 kullanıcısıyım. İsletim sistemi windows 10 ve yıllardır alışkın olduğumuz klasik arayüze sahip değil. Özellikle masaüstünde, başlat ve dosya menülerinde kullanırken zorlanıyorum. Klasik windows arayüzüne dönmenin bir formülü var mıdır?
0
grobet
(02.06.18)
önümüzdeki temmuz ayında windows 10, 3 senesini doldurmuş olacak. yani yeni bir şey değil windows 10.

masaüstünde 7'ye göre nasıl bi fark var düşündüm bulamadım. şahsen kendi pc'imde masaüstünde hiçbir simge yok evet hiç yok.

prntscr.com

başlat menüsü, windows 7'den kat kat daha kullanışlı. menüde olmasını istediğin şeyi başlat'a basıp arayıp bul sonra sağ tıkla "başlangıça sabitle" de oldu bitti. ya da herhangi bir şeyi başlata basıp aradığında zaten sana buluyor. işine yarar widgetleri ekleyip yaramayanları da kaldırabilirsin ordan. boyutlarıyla oynayabilirsin vs vs.

windows 7'i artık hatırlamıyorum bile ama windows 10'un dosya menülerinde daha çok seçenek var sanırım. 1 hafta hadi bilemedim 1 ay kullandıktan sonra bunlara da alışırsın.

yani özetle, windows 10'da yapmak istediğiniz şeyi birkaç "harfle" başlat'a yazdığınızda dahi size onunla ilgili ayarları zaten bulur.
0
washe
(02.06.18)
(5)

garantili iphone se ücretsiz pil değişimi?

neverlose
apple store'a randevu alıp gitsem garanti kapsamında olan iphone'umun pilini değiştiriyorlar mı ücretsiz olarak?
apple store'a randevu alıp gitsem garanti kapsamında olan iphone'umun pilini değiştiriyorlar mı ücretsiz olarak?
0
neverlose
(01.06.18)
onu sorgulatabildigin sitesi vardi
0
jedilance
(01.06.18)
ben de aynı şeyi merak ediyorum, @jedilance, sorgulama yapılan siteyi bulamadım. bulan varsa buraya linkini atabilir mi?
0
hadi ya la
(01.06.18)
Pili ölçerler. Belli oranın altındaysa garanti kapsamında ücretsiz değişirşer. Keyfi yapmıyorlar
0
efruz
(01.06.18)
@efruz yüzde kaç hocam?
@jedilance hangi site hocam
0
🌸neverlose
(01.06.18)
tekrar bulamadim siteyi ama belki macbook pilleri icin olanla karistirmis olabilir.
her yerde iphone"lar 29 dolara degistirildi yaziyor. bizde ne kadar bilmiyorum
0
jedilance
(03.06.18)
(3)

iphone ile tarayıcı kalitesinde tarama yapma

neverlose
selamlar. bu tarz uygulamalar var ama fotoğraf çekerek yaptıkları için taranmış gibi olmuyor sonuçlar. tarayıcı kalitesinde (beyazlar gerçek beyaz gibi) tarama yapabileceğim uygulamalar var mıdır?
selamlar. bu tarz uygulamalar var ama fotoğraf çekerek yaptıkları için taranmış gibi olmuyor sonuçlar. tarayıcı kalitesinde (beyazlar gerçek beyaz gibi) tarama yapabileceğim uygulamalar var mıdır?
0
neverlose
(01.06.18)
Cam scanner kullaniyorum, memnunum ben.
0
kuehles blondes
(01.06.18)
Office Lens kullanıyorum. Cam Scanner'a da bakayım.
0
monogram
(01.06.18)
HP SMART
0
murty
(01.06.18)
(2)

Güneşte OLED ekran mı yoksa LCD mi?

çılgındünya
Işık gördümü yansıma yapmayacak ekran hangisiydi?
Işık gördümü yansıma yapmayacak ekran hangisiydi?
0
çılgındünya
(31.05.18)
Oled.
0
bos gezenin bos ustasi
(31.05.18)
oled.
0
avianthem
(31.05.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.