Giriş
(7)

Son zamanlarda hiç acile gittiniz mi?

binder dandet
gittiyseniz kaç dakika içinde ilk müdaheleniz oldu.Devlet hastanesi, nerdeyse öğlene kadar beklettiler bizi...
gittiyseniz kaç dakika içinde ilk müdaheleniz oldu.

Devlet hastanesi, nerdeyse öğlene kadar beklettiler bizi...
0
binder dandet
(07.10.17)
acile gidiliyor, ama ne kadar zamanda müdahale olduğu çok değişken. haftasonları çok bekletebiliyorlar, bazen de hiç beklemiyorsun. eğer çok çok acil bir durumsa ayakta duramıyorsan zaten direk alıyorlar. ama bazen yoğunluktan bekletebiliyorlar.
0
füt
(07.10.17)
hastaları yeşil, sarı, kırmızı diye değerlendiriyolardı en son. aciliyete göre öncelik veriyolar.
0
oddyseus
(07.10.17)
beklettiler mi yoksa sıra öğlene kadar mı ancak size gelebildi? ikisi farklı şeyler.

acil olmayan hastaların bakıldığı yeşil alanda 1-2 saatten önce sıra gelmiyor kalabalık yerlerde.
0
nrmnm
(07.10.17)
aciliyet sirasinda en dusuk seviyeden; 20 kisi ortalama 1.5 saat bekledim.
Baska hastanede sira yoktu cumartesi acilde kayıt olunca siradabi ben vardim. Fakat 65 yas ustu önceliği ile teyze gelince 5 dk bekledim sadece.
0
euphrat
(07.10.17)
Tatil bölgesinde sabah 8de gittim direkt aldılar.
0
jazzabel
(07.10.17)
Babamda gögüş sıkışması nedeniyle gittik hemen ilgilenildi. Siz ne şikayetle gitmiştiniz
0
pastörizesüt
(07.10.17)
motordan düşme ile gittik anında kırmıız hatta alıp ilgilendiler. içerisi de tıklım tıklımdı. oradakiler artık olayı çözmüş bence, direk hatlara ayırıp ilgileniyorlar
0
oscar
(07.10.17)
(3)

Elektrik ve internet

clones
Bu sıralar sık sık elektrik gidiyor. Elektrik gelse bile bu sefer internet kesik oluyor. Her elektrik gidip geldiğinde böyle oluyor. Arıza kaydı açtırmadan düzelmiyor. Sebebi ne olabilir? Benzer bir şey yaşayan var mı?
Bu sıralar sık sık elektrik gidiyor. Elektrik gelse bile bu sefer internet kesik oluyor. Her elektrik gidip geldiğinde böyle oluyor. Arıza kaydı açtırmadan düzelmiyor. Sebebi ne olabilir? Benzer bir şey yaşayan var mı?
0
clones
(07.10.17)
Modemden kaynakli, ip'dendir. Elektrik gidince modemi kapatabilirsin ya da geldikten sonra modemi kapa ac tekrar
0
euphrat
(07.10.17)
O işe yaramıyor.
0
🌸clones
(07.10.17)
modemin fişini kendin çıkartıp taktığında böyle bir şey olmuyor herhalde? olmuyorsa senden kaynaklı bir şey yok demektir :/
0
washe
(07.10.17)
(5)

Oynak Türkü Söyleyin

peace.on
Böyle kıpır kıpır oynatacak türküler arıyorum.tnx <3
Böyle kıpır kıpır oynatacak türküler arıyorum.

tnx <3
0
peace.on
(07.10.17)
delalım
0
nrmnm
(07.10.17)
Potpori
0
arockm
(07.10.17)
Mardin kapi sen olur
0
condom kurşunu
(07.10.17)
lovefist
(07.10.17)
-Babuba
-Ak Güvercin Olsaydım
-Kesik Çayır
-Ayva Çiçek Açmış
-Oynama Yorulursun
-Dama Vurdum Bir Depik
-Aynalı Körük
-Müdür Beyin Yeşil Kürkü
-Kaleden Iniş M'Olur
-Şeftali Ağaçları (Tini Mini Hanım)
-Zühtü
-Ardahan'ın Yollarında
-Malatya
-Kaleden Indim Iniş
-Çıt Çıt Çedene
-Gökte Yıldız Tekerlendi
0
m e b
(07.10.17)
(7)

...adresi.com gibi domainler

evrenos gazi
Sizce jenerige yakin, guzel domainler mi? Gelecek vadeder mi? Ornegin kitapla ilgili ir site, ya da kitap eticaret sitesi icin kitapadresi gibi bir domain. (Ustteki domaini uydurdum, gercekte oyle bir site var mi yok mu bilmiyorum)
Sizce jenerige yakin, guzel domainler mi?

Gelecek vadeder mi?

Ornegin kitapla ilgili ir site, ya da kitap eticaret sitesi icin kitapadresi gibi bir domain.

(Ustteki domaini uydurdum, gercekte oyle bir site var mi yok mu bilmiyorum)
0
evrenos gazi
(07.10.17)
en güvenmeyecegim domainlerden biri.
0
kurnaz
(07.10.17)
@kurnaz, nicin peki?

Diyelim ki bir blog icin olsun bu domain. Hatta hayvansever, pet blogu vs olsun. Adi da petadresi.com olsun. Iste tecrubelerin vs paylasildigi bir yer olsun. Guzel degil mi boyle bir site icin?
0
🌸evrenos gazi
(07.10.17)
alan adından ziyade sitenin tasarımına falan dikkat ederim şahsen.
0
nrmnm
(07.10.17)
Uzak dururum. Asla tıklamam.
0
diffarentiationation
(07.10.17)
@diffar, neden ki? Sebebini de soyleseniz?
0
🌸evrenos gazi
(07.10.17)
Tanim olarak da jenerik değil keyword domaindir. Jenerikle kıyaslayacaksak güzel degil.
Hebele.com adresinden kitap satmak daha iyidir
0
tum haklari saklidir
(07.10.17)
tum hakları saklıdır doğru söylemiş. jenerik falan değil o domainler bildiğin keyword domain.

mesela hayvanlar üzerine kurulu bir domain alacaksan, hayvanatbahcesi güzel bir domain olabilir, jeneriktir de.

bir forum kuruyorsan, domaininde forum geçiriyorsan o jenerik falan olmaz.
0
blue eyes white dragon
(07.10.17)
(11)

Bu aralar hangi diziyi izleyeyim?

birşeylersoracağım
Son 4-5 senedir dizi falan seyretmedim. Ne izleyeyim?Yabancı dizi tercihim.
Son 4-5 senedir dizi falan seyretmedim. Ne izleyeyim?

Yabancı dizi tercihim.
0
birşeylersoracağım
(07.10.17)
bojack horseman
0
rahip janick
(07.10.17)
black mirror
0
sta
(07.10.17)
this is us
0
elorelia
(07.10.17)
the mentalist
0
denizaya
(07.10.17)
Westworld
0
diffarentiationation
(07.10.17)
Westworld +1
10 bolum civari zaten ilk sezon ama ikinciye var daha
0
euphrat
(07.10.17)
hic sevmedim westworldü.

seyretmediyseniz game of thrones.

yine seyretmediyseniz lie to me.

son senelerde her hafta merakla bekledigim game of thrones harici bir dizi olmadi.
0
kurnaz
(07.10.17)
black mirror gelmis gecmis en iyi yapim.

westworld muthis bir bilimkurgu, aslinda yakinda bir reality olacak.

eskilerden the wire var onerebilecegim bir de.
0
muricosta
(07.10.17)
The crown
Fringe
0
EasyTiger
(07.10.17)
black mirror guzel ben de tavsiye ederim. ben bu ara broen izliyorum o da gayet guzel.
0
in vino veritas
(07.10.17)
rick and morty
0
empat
(07.10.17)
(5)

Parfümlerinizi nerden alıyorsunuz?

her seye atarlanan adam
Parfüm alacağım fakat internetten almak istemiyorum. Fiyatları mağazalardan daha düşük ama bayat parfüm sattıkları için kokuları kalıcı olmuyor. Siz nerden alıyorsunuz parfümlerinizi?
Parfüm alacağım fakat internetten almak istemiyorum. Fiyatları mağazalardan daha düşük ama bayat parfüm sattıkları için kokuları kalıcı olmuyor. Siz nerden alıyorsunuz parfümlerinizi?
0
her seye atarlanan adam
(07.10.17)
bayat parfüm halk arasinda bir mit sadece. cok ilginc gercekten bu.

parfümlerin o kapak cevresi cok güzel sekilde izole ediliyor, acilmis parfümde dahi sikinti olmuyor zaten.
0
kurnaz
(07.10.17)
Fabrikasından taptaze organik şekilde alıyorum mis gibi.
0
diffarentiationation
(07.10.17)
@kurnaz Parfüm bayatlamıyorsa neden son kullanma tarihi ve raf ömrü var o zaman?
0
🌸her seye atarlanan adam
(07.10.17)
Sevil ya da Boyner.
0
i was made for you
(07.10.17)
@her seye

genelde ilk soru bu oluyor zaten.

parfümler icerikleri itibari ile bayatlamaz, hatta bazi kokular (baharatli ya da odunsu mesela) zamanla oturur.

son kullanma tarihinin en büyük nedeni zorunluluk olmasi. bunun yaninda sirketlerin tedarik zincirinden olusabilecek sikintilari ortadan kaldirmak istemesi.

parfümün en büyük düsmani günes isigi ve sicaktir, normalde oda sicakligi olan kapali karanlik bir dolapta bulunan parfümün kokusu bozulmaz. belki 15 yil önce olabilecek olan tasima sirasi exposure denen günes isigi altinda kalma ya da extreme sicak soguklar artik olmuyor. tasima cok otomatiklesti.

bunlar yaninda o son kullanma tarihi sayesinde bitmemis parfümler atiliyor yenisi aliniyor.

parfümler diger günlük kullanilan kimyasallar gibi paketlenmiyor, mesela kolonyadaki gibi basit kapak yok, kompleks bir düzenek var.
0
kurnaz
(07.10.17)
(1)

bursa

acan99670
merhabalar,bursa'da mühendisler yoğun olarak nerelerde yaşıyorlar? merkez dışında tabi.
merhabalar,

bursa'da mühendisler yoğun olarak nerelerde yaşıyorlar? merkez dışında tabi.
0
acan99670
(07.10.17)
nilüfer ilçesinde, ağırlıklı olarak özlücede. eğitim görmüş çoğu kişi orada yaşar mühendis tanıdıklarım da orada hep, diğer her yer çomaristan.
0
neil manke
(07.10.17)
(13)

"komşusu açken tok yatan bizden değildir"

rahip janick
"Komşusu açken tok yatan bizden değildir" Muhammedbir de:"İlk taşı günahsız olanınız atsın"Jesus M'fukin Christkafası kesilesi bir kafir olarak bu iki cümle benim çok hoşuma gidiyor. tam olarak "hayat felsefesi yapılası" değil de, insanı iyiliğe ya da kendini sorgulamaya sevk eden cümle, söylem öner
"Komşusu açken tok yatan bizden değildir"

Muhammed

bir de:

"İlk taşı günahsız olanınız atsın"

Jesus M'fukin Christ

kafası kesilesi bir kafir olarak bu iki cümle benim çok hoşuma gidiyor. tam olarak "hayat felsefesi yapılası" değil de, insanı iyiliğe ya da kendini sorgulamaya sevk eden cümle, söylem önerisi olan var mıdır?

edit: üzerime aforizma atın

edit 2: din adamları ya da benzeri şeylerden olmak zorunda değil.
0
rahip janick
(07.10.17)
Akıl, akıldan üstündür.
0
diffarentiationation
(07.10.17)
"Ruhunu kaybeden dünyayı kazansa ne çıkar?"
0
harvey
(07.10.17)
Baska birisi yapabiliyorsa ben de yapabilirim.
0
crown
(07.10.17)
Fırsat bulduğu her an kendi elleriyle kahve yapıp ikram eden suriye türkmeni bir amca söylemişti :
İyilikten iyisi yoktur.
0
1adam
(07.10.17)
Din adamları üzerinden istiyorsan

İşçinin hakkını teri kurumadan verin.

Sabaha kadar aç yatıp kılıcına davranmayanın aklından şüphe ederim.
0
erci
(07.10.17)
"Nasıl düşünüyorsam öyle varım"
Ben
Yıllardır sorguladığım ve karşı durduğum Descartes sözü -> Nöroloji (bilim aslında) + deneyimlerim
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(07.10.17)
İki kişilik toplumda bile hayat basit olanın seviyesinde gider.
Bu da benim sözüm. as per: deneyim
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(07.10.17)
insan gemi gibidir. alanlar batacaktır, verenler ise yükselir.
---
bilseydi, yapmazdı.
(bu iki kelime o kadar önemli ki benim için. kötü/yanlış yapan bir insanın o şeyi cehaletinden yaptığını ve doğrusunu bilseydi yapmayacağını düşünüyorum ben.)

hz muhammedin'in o sözü çok önemli. müslüman olduğunu sanan çoğu kişi bu cümleyi idrak edememiştir. dikkat edin, komşusu açken diyor, müslüman komşusu demiyor. ciddi bir sosyalizm öğretisinin özetidir bu cümle.
0
dahinnotha
(07.10.17)
@camussar ilkinin isa'ya ait olduğunu bilmiyordum. bakacağım ona bir. ilk defa duydum ama bunu.
0
🌸rahip janick
(07.10.17)
"The only absolute knowledge attainable by man is that life is meaningless." --> Tolstoy.

"My views on religion are the same. I feel it's a pleasant fantasy for people to try and mollify the pain of the reality of existence." --> Gerçek hayatta Woody Allen.

"You use sex to express every emotion except love." --> Bir filmde Woody Allen.

"It’s the poignancy of life, and not only do we have to embrace its meaninglessness, and celebrate life because it has no meaning." --> Bir Woody Allen karakteri.

“Happiness makes up in height for what it lacks in length.” --> Robert Frost.
0
i was made for you
(07.10.17)
adalet kıstasım

''Fırat''ın kenarında bir kuzuyu bir kurt kapsa kuzunun hesabını Allah, Ömer'den sorar.''
0
blue eyes white dragon
(07.10.17)
@camussar eğer kaçırmadıysam burada sadece "komşunu sev" diyor ve bunun üzerinden gidiyor. ben direkt olarak "komşusu açken tok yatan bizden değildir." gibi veciz bir seyler arıyordum.
0
🌸rahip janick
(07.10.17)
"Nasihatçı olarak ölüm kâfidir."
0
mslny
(07.10.17)
(3)

Mikrodalga fırının kendi kendine kapanması

speedy
mikrodalgam bir süredir 6-7 dakikanın üzerinde çalıştığında kendi kendini kapatıyor. Isınmadan dolayı sanırım. Tehlike arz eder mi? Garantisi yok sanırım
mikrodalgam bir süredir 6-7 dakikanın üzerinde çalıştığında kendi kendini kapatıyor. Isınmadan dolayı sanırım. Tehlike arz eder mi? Garantisi yok sanırım
0
speedy
(07.10.17)
tamamen kapandığından emin misin? misal bendeki buzluktan çıkardığım bir şeyi eritmesi için (atıyorum) 10 dk süreli açtığımda 2-3 dk da bi pause yapıyor, ötüyor süresi sabit kalıyor ve benim devam ettirmemi bekliyor.
0
washe
(07.10.17)
@washe normalde çalıştığında içinde ışığı yanar, hafiften dırnn diye bir ses yapar benimki. O durum olduğunda bildiğin karanlığa gömülüp, duruyor alet. Sanki elektrik kesilmişçesine. Sağ üst bölge diş kısmına elime dokundurunca kalorifer gibi olmuş, ısınmış oluyor. Ben de sıkıntı olmasın diye fişten çıkartıyor hemen
0
🌸speedy
(07.10.17)
o zaman çok kullanmasan daha iyi sanki. bildiğin ısındığı için kapatmış kendini alet.
0
washe
(07.10.17)
(2)

¿estetik dolgu?

legalize marijuana
eşim Ankara'da ön dişindeki kırıktan dolayı görece pahalı bir yere estetik dolgu yaptırdı. Ancak 4. kez yaptırdığı dolgu ucundan kırıldı ve gidip tekrar tekrar düzelttirdi. Bugün 5. kez de kırılınca artık mekanı basmaya karar verdim, sizce sorun çıkarmadan parayı geri verirler mi? Eski dolgusu 9 sen
eşim Ankara'da ön dişindeki kırıktan dolayı görece pahalı bir yere estetik dolgu yaptırdı. Ancak 4. kez yaptırdığı dolgu ucundan kırıldı ve gidip tekrar tekrar düzelttirdi.

Bugün 5. kez de kırılınca artık mekanı basmaya karar verdim, sizce sorun çıkarmadan parayı geri verirler mi? Eski dolgusu 9 sene sağlam idare etmiş söylediğine göre; eksik malzeme mi kullanıyorlar durum ne dersiniz?
0
legalize marijuana
(07.10.17)
ön iki dişimi kırdığımda ben de iki defa dolgu yaptırmıştım hemen düşmüşlerdi. çare lamine kaplama.
0
bxgx
(07.10.17)
Basın... Sesinizi yukseltince kuzu kuzu iade ediyorlar.
Kayitsiz hasta tedavi edip vergi kaciriyorlar zira... Aksi olsa bile tedavi duzgun yapilmamis.. Onlarin da bagli bulundugu odalar var. Oraya sikayet olur diye tepki vermezler.
0
oh lilian
(08.10.17)
(1)

almanca bir cümle çevirisi, bitte

a man alone
Die Träume der Menschen sind so unterschiedlich wie die Menschen selbst."İnsanlar hayalleri kadar vardır" mı diyor? eğer öyleyse "unterschiedlich" in görevi nedir?Danke.
Die Träume der Menschen sind so unterschiedlich wie die Menschen selbst.

"İnsanlar hayalleri kadar vardır" mı diyor? eğer öyleyse "unterschiedlich" in görevi nedir?

Danke.
0
a man alone
(07.10.17)
muti+1 insanlar nasıl birbirinden farklı/çeşitli ise hayalleri de öyledir.
0
ganbatte
(07.10.17)
(1)

Devlet Tiyatrosu Üsküdar Tekel Sahnesi ve Stüdyo Sahnesi aynı yerde mi?

iddaaci
Bu ikisi aynı bina içinde mi?
Bu ikisi aynı bina içinde mi?
0
iddaaci
(07.10.17)
Evet.
0
mutekebbir
(07.10.17)
(1)

Bu nedir?

kibritsuyu
Koltuğun ayağına keçe yapıştırırken koltuğun ayağında yapışık buldum. Bir çeşit böcek yumurtası veya kozası olduğunu düşünüyorum. Fotoğrafta belli oluyor mu bilmiyorum ama içinde minik sarı noktacıklar olan pamuksu bir şey. Tam olarak nedir bu?https://i.hizliresim.com/o6rjzb.jpg
Koltuğun ayağına keçe yapıştırırken koltuğun ayağında yapışık buldum. Bir çeşit böcek yumurtası veya kozası olduğunu düşünüyorum. Fotoğrafta belli oluyor mu bilmiyorum ama içinde minik sarı noktacıklar olan pamuksu bir şey. Tam olarak nedir bu?

i.hizliresim.com
0
kibritsuyu
(07.10.17)
Orumcek yumurtasina benziyor: cdn1.arkive.org
0
crown
(07.10.17)
(1)

Booking rezervasyonlarındaki bloke ile ilgili

capitatum
25-26 eylülde 1 gecelik rezervasyon yaptırmıştım 67,5 euroluk. Otele gidince parayı nakit olarak ödedim, oteldeki adam da kartınızdaki bloke 1 hafta içinde kalkar dedi. Geçenlerde baktım kalkmış görünüyordu, sonra 3 ekim gece 00.00da 67,5 euro 291 lira olarak çekilip 275 lira olarak geri yatmış -.-
25-26 eylülde 1 gecelik rezervasyon yaptırmıştım 67,5 euroluk. Otele gidince parayı nakit olarak ödedim, oteldeki adam da kartınızdaki bloke 1 hafta içinde kalkar dedi. Geçenlerde baktım kalkmış görünüyordu, sonra 3 ekim gece 00.00da 67,5 euro 291 lira olarak çekilip 275 lira olarak geri yatmış -.-

Böyle bi şey neden olur? Ayaküstü makas iyice açıkken kur farkı yedirmişler. Blokenin sadece kalkması gerekmiyor muydu? Neden para çekilip geri yatmış? Yoksa hep mi böyle oluyor? Teşekkürler
0
capitatum
(07.10.17)
Yanlış işlem yapmışlar. Blokede paranın çekilip yatırılması gibi bi durum yok. Booking’i ara ya da mail at, çözerler.
0
manuel mandalina
(07.10.17)
(1)

datacenter için linux?

estimated time left
merhaba. staj başvurusu için bir datacentera uğradım. linux bilip bilmediğimi sordular. kurup kurcalamışlığım var ama windows kadar bilmediğimi söyledim. büyük ihtimalle eksik gördüklerinden staja kabul edilmedim. neyse çok önemli değil ama linux öğrenmeye karar verdim. araştırma yaptığımda debian v
merhaba. staj başvurusu için bir datacentera uğradım. linux bilip bilmediğimi sordular. kurup kurcalamışlığım var ama windows kadar bilmediğimi söyledim. büyük ihtimalle eksik gördüklerinden staja kabul edilmedim. neyse çok önemli değil ama linux öğrenmeye karar verdim. araştırma yaptığımda debian ve centos sunucular için ağırlıkta gibi. öğrenme aşamasında çok fazla farkedeceğini sanmıyorum. elbette bi datacenterda sadece ikisi kullanılıyor diye bir şey yoktur diye tahmin ediyorum sonuçta kocaman datacenter. ihtiyaca yönelik bi sürü linux dağıtımı kullanılıyordur. başka bir yere yine başvuru yaptığımda en azından yeterli seviyede linux bilgim olsun diyorum. önerileriniz nelerdir? bu ikisi dışında da olabilir.
0
estimated time left
(07.10.17)
eğer oyun oynamıyorsan kişisel bilgisayarına ubuntu gibi bir linux kur. kurma aşaması, gerekli yazılımları kurma aşaması gibi kısımlarda bir çok şey öğreneceksin zaten. olayı birazcık öğrendikten sonra lpi sertifikalarına bak. türkiye'de her yıl sınavı yapılıyor diye biliyorum, bir tanesine gir, sertifikanı al, ordan yürürsün.
0
nossrat
(07.10.17)
(1)

Dalin İsteriz Şarkısı

dogumdansancili
Şu eski dalin reklamında müziği çalınan şarkının orjinali neydi, bi bulduruverin be.(Rüyama girdi)https://www.youtube.com/watch?v=EUw7ol6cU_c
Şu eski dalin reklamında müziği çalınan şarkının orjinali neydi, bi bulduruverin be.(Rüyama girdi)

www.youtube.com
0
dogumdansancili
(07.10.17)
Chicken dance song diye bilinir.

youtu.be
0
sopiro
(07.10.17)
(2)

fiziki altının altın hesabına yatırılması hadisesi ve bir takım olaylar

baal
merhabalar, fiziki altının bankaya yatırılmasında ek masraf ve kullanıcı için kayıp kabul edilecek bir durum var mıdır? sadece tartıp x gram altın var deyip hesaba mı geçiriliyor? bi de bankalar alım günleri hep istanbul'da belirlemişler. ankara'da altın alan banka yok mu?
merhabalar, fiziki altının bankaya yatırılmasında ek masraf ve kullanıcı için kayıp kabul edilecek bir durum var mıdır? sadece tartıp x gram altın var deyip hesaba mı geçiriliyor?

bi de bankalar alım günleri hep istanbul'da belirlemişler. ankara'da altın alan banka yok mu?
0
baal
(07.10.17)
kuveytürk altın günlerine bak bi , her cuma bütün şehir merkezlerinde fiziki alım yapılıyor
0
nivoandmira
(07.10.17)
İhtiyacı olan olabilir diye yazıyorum. Kuveyturk ün Kızılay şubesinde her zaman bir altın experti oluyormuş. Götürdüm. Tarttı. Çeyrek yarım ata altın vs ne varsa grama çevirdi. Hesaba geçti. 3 gün sonra hesap aktif oldu. Günlük 15 bin lira eft limiti var. Sonra kendi bankama aktardım. Beğenenler teraziye tıklamayı unutmasın.
0
🌸baal
(29.04.18)
(7)

word belgesi - printer problemi

brayn
Selam arkadaşlar,word'de bir belgenin çıktısını alırken printer belgenin sol tarafını almıyor. çıktı almadan önce preview'da tam sayfa görünüyor, ancak print dedikten sonra bir bölge print area'nın dışında kaldı diyor. devam et dersem de dediğim gibi belgenin sol tarafını almıyor. yardımcı olabilece
Selam arkadaşlar,

word'de bir belgenin çıktısını alırken printer belgenin sol tarafını almıyor. çıktı almadan önce preview'da tam sayfa görünüyor, ancak print dedikten sonra bir bölge print area'nın dışında kaldı diyor. devam et dersem de dediğim gibi belgenin sol tarafını almıyor. yardımcı olabilecek kimse var mı?

teşekkür ederim.
0
brayn
(07.10.17)
yardım edebilecek kimse var mı pls. cidde havalimanındayım, uçağa doküman götürmem gerek, acil.
0
🌸brayn
(07.10.17)
Valla bilmiyorum :( kafa da yordum ama bilemedim :(
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(07.10.17)
@kendi kendine yasayan yavrucak teşekkür ederim :)
0
🌸brayn
(07.10.17)
Sayfa düzeninden sol kenar boşluğunu arttırın. Şekli bozulabilir.
0
kibritsuyu
(07.10.17)
Kopyalayip excel e atsaniz sonra sayfaya sigdir deseniz oluyor mu?
0
ykyt
(07.10.17)
a3 ve a4 olarak yanlis ayarlanmis olabilir. layout kismindan kontrol edin. duruma göre pdf olarak kaydedin, oradan cikti alin, pdf default a4 genelde dokunulmamis olur print ayarlara.
0
kurnaz
(07.10.17)
printer bozukmuş :), teşekkürler arkadaşlar.
0
🌸brayn
(08.10.17)
(10)

Duyurudaki tik mevzuu neden bu denli önemli?

kendi kendine yasayan yavrucak
2 gündür dolusuyla mesaj aldım "bana neden tik vermedin?" ya da "tik vermeyeceksen neden soruyorsun?" minvalinde. Halbuki sadece gözümden kaçıyor. Neden önemli bu kadar?
2 gündür dolusuyla mesaj aldım "bana neden tik vermedin?" ya da "tik vermeyeceksen neden soruyorsun?" minvalinde. Halbuki sadece gözümden kaçıyor. Neden önemli bu kadar?
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(07.10.17)
arama kısmına "niye tik vermiyorsunuz?" yazip bir arat gardaşım. senin cevabın orada
0
eriksatie
(07.10.17)
Sadece kendisi gibi düşünenlere tik atanlar dışında tik vermiş vermemiş umrumda olmaz.
0
catch the arrow
(07.10.17)
Önceden ben de sallamıyordum ama millet şeettikçe bende de hassasiyet oluştu o konuda.
0
doxanikee
(07.10.17)
çoğunlukla sorun değil de, aşağıdaki gibi durumlarda üzüyor:/
www.eksiduyuru.com
iki yanlış cevap gelmiş, onlara tik atmış, sonra üç doğru cevap gelmiş, atmamış.
sorunun yanıtını yanlış öğrendiğini düşünüyorum, yoksa dert tik atmış atmamış değil...
0
yalnux
(07.10.17)
göreceli bir şey sorulup yanıt verildiğinde tik verilmemesine uyuzum ben de. çiçek gönderiyim mi diye soran bir adam var, gönder diyenlere tik atmış gönderme diyenlere atmamış. bunun gibi. illa ki göndereceksen o zaman neden soruyorsun? aşırı gıcık bir şey.

yoksa bilgi içerikli bir şey olsa, yanıltıcı yanıt verilse tik verilmemesi normal.
0
pinkpeony
(07.10.17)
cevapları okuyup okumadığın hakkında fikir sahibi olunuyor. sen gece 2'de soru sormuşsun. 10 saat sonra atılan cevaplarda tik yoksa bu duyuruyu açmış sonra da uğramamışsın anlamına geliyor. bir de adam dünya tarihinden soru soruyor. uzun uzun yazıyorum. ne tik ne tepki var. o halde ben 10 dakika boyunca niye uğraştım? boş cevap atan aptal trolle benim ne farkım kaldı?
0
sporty
(07.10.17)
Ornegin Ingilizce sorulari geliyor ve birileri ya bilerek ya da Ingilizce bilmediklerinden yanlis cevaplar veriyorlar. O kisilere tik atilmamasi gerekli cunku ugrasip dogru yanit vermek isteyenlerle onlari yere koymus oluyoruz.

Ayrica duymak istedikleri yanita tik verenler oluyor. Kufur ettim beni affetmeli mi? Evet dersen tik, hayir dersen tik yok. Iste boyle istismarlar oluyor.
0
Traveller
(07.10.17)
sürekli haklı olmak ve doğru şeyler söylemek istemenin getirdiği bir psikoloji sanırım. ben de anlamıyorum çok.
0
synesthesia
(07.10.17)
ya bu bininci kez soruluyor belki. arkadaşım, insanlar düşünüp zamanını harcayıp buraya cevap yazıyor, trollük dışındaki cevaplar bir tiki hak ediyor sanırım.
ayrıca beğendiği cevaplara tik verip istemediği cevap alınca tik vermemek ayrı bir saçmalık. sen cevabı beğenmedin diye o yanlış olmuyor.
ben aklımdan geçenleri yazıyorum, hırs ya da haset düşünce şekil vermiyor yazdıklarıma, çünkü soranı tanımıyorum bile, soran kişinin de bu şekilde düşünmesi lazım bence. haa asıl konu hiçbir cevabı tiklememek ise şöyle düşünmek lazım; az ya da çok bir şekilde yardımcı oluyoruz sorana, bazen akıl veriyoruz bazen gülüyoruz falan filan, internet ortamını çok sallamıyorum ve tik vermiş vermemiş umrumda değil ama birisi zamanını ayırıp bana cevap yazdıysa tikini atıyorum, öküz değilim sonuçta..
0
pamuk helvalar cebe
(07.10.17)
Böyle altına tişikkirlir efem yazmak ya da cevap vermek daha evla geliyor bana eğer mesele "yazdığını okudum ve teşekkürler" demekse.

Anladığıma göre sanal hayatı ne denli hayatımızla bir tuttuğumuz ile alakalı. ve ne şekilde cevap verdiğimiz ile. mesela biri benim cevabımı okumasa bile sorun olmaz bana ama bu bazı kimseler için sorun olabiliyor demek ki. Okuyup beğenmemesi de hiçbir his uyandırmıyor. synesthesia da cevabında haklı olabilir.

Cevap yüklenen anlamda saklı sanırım.
0
🌸kendi kendine yasayan yavrucak
(07.10.17)
(9)

kolu ince insanlara kafayı taktım

diffarentiationation
her gördüğüm insanın direkt koluna bakıyorum. insanlarda sadece kola bakar oldum hatta. çok güzel kız da olsa inanılmaz itici geliyor. küfrederek iki şınav çek şişe kaldır allahın tembeli falan diyorum içimden. ben tabi evde kendimce ağırlık çalışıyorum, günde yarım saatinizi almaz ağırlık çalışmak.
her gördüğüm insanın direkt koluna bakıyorum. insanlarda sadece kola bakar oldum hatta. çok güzel kız da olsa inanılmaz itici geliyor. küfrederek iki şınav çek şişe kaldır allahın tembeli falan diyorum içimden. ben tabi evde kendimce ağırlık çalışıyorum, günde yarım saatinizi almaz ağırlık çalışmak. 50 liralık setle bir ömür çalışırsınız.

insanlarla ilişkilerime de yansıyor. kolu ince insanla yakınlaşmak istemiyorum. tabi kolu düzgün kız da neredeyse yok. napıcam ben? manyak mıyım? haksız mıyım?
0
diffarentiationation
(07.10.17)
manyak ve de haksızsın.
0
zgrydn
(07.10.17)
İnce koldan kasıt ne? Kassız olması mı çelimsiz kemikli olması mı?
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(07.10.17)
@zgrydn neden?
@kendi dirsekten aşağı ve yukarısının aynı ya da çok yakın kalınlıkta olması diyeyim.
0
🌸diffarentiationation
(07.10.17)
asgdfahgfsaghs omuz lazım mı abi? image.ibb.co

manyak ve haksız +1000
0
Ufuk
(07.10.17)
Bana da çelimsiz olunca (dirsekten yukarısı ve aşağısının yakın incelikte ve çok ince olması) itici geliyor. anlayabiliyorum seni. Ben de mıy mıy yemese de böyle olmasa diyorum. Benimkisi takıntı halinde değil çünkü kendim de kadınım ama bir kızda gözüme ilk çarpan şeylerden biri. Erkekte çelimsiz kol rahatsız eden bir faktör değil.

Anladım ve sana manyak demiyorum. İtici geliyorsa geliyordur yani. Ki kol çok çabuk göze çarpan bir yer.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(07.10.17)
geçmişten gelen kendi iç hesaplaşmanla alakalı birşey. kendin o hale düşmekten korkuyor ve bunu bu şekilde yansıtıyorsun. iyi bir psikolog bu sorunyu çözer.
0
orpheus
(07.10.17)
Takintilisin.
0
stavro
(07.10.17)
Gel sana benim patlıcan kollardan verelim he mi yeğenim?

Sana ne yahu insanın kolundan bacağından. Hele ki 'yav iki şişe kaldır' falan demek?
Takıntılı ve manyaksın +1
0
bir nick var benden iceri
(07.10.17)
ben de aynısını şişmanlara diyorum. şişman şişman nasıl geziyorlar öyle ya o_0
0
synesthesia
(07.10.17)
(3)

jack wolfskin nanuk 150 modeli

yamano
arkadaşlar bir polar denk getirdim yalnız satıcısı pek hakim değil ürün özelliklerine. bu modelden kullanmış olan varsa fikirlerini paylaşabilir mi benimle ?
arkadaşlar bir polar denk getirdim yalnız satıcısı pek hakim değil ürün özelliklerine. bu modelden kullanmış olan varsa fikirlerini paylaşabilir mi benimle ?
0
yamano
(07.10.17)
Bu model degil ama marka kullandim. Felaket sicak tutuyor ve hala dinc gorunuyor. Agzi yuzu kaymadi yani.
0
twelfth
(07.10.17)
Çakma olmasın??
0
westblack
(07.10.17)
çakmadır.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(07.10.17)
(3)

duvarda cercevelenmis puzzle mi yoksa poster mi daha hos?

kurnaz
mesela su örneklerhttps://www.kunstkopie.de/kunst/pierre_auguste_renoir/the_reading.jpghttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/Pierre-Auguste_Renoir_-_Luncheon_of_the_Boating_Party_-_Google_Art_Project.jpghttps://d7hftxdivxxvm.cloudfront.net/?resize_to=fit&width=350&height=398&quality=95
mesela su örnekler

www.kunstkopie.de

upload.wikimedia.org

d7hftxdivxxvm.cloudfront.net

yapip cercevelemek mi yoksa cerceveli poster olarak mi daha hos durur?
0
kurnaz
(07.10.17)
bu en güzeli.
i.hurimg.com
hayal etttiğim odada bu asılı olacak.
0
secrexv2
(07.10.17)
Şu aralar boş vaktim çok olduğundan ofise asmak için bu türlü bi kaç puzzle yaptım ben de. Işık altında puzzle’ın ek yerleri gözüme batıp rahatsız ediyor beni. Senin için oyum posterden yana.
0
manuel mandalina
(07.10.17)
Poster.

Puzzle göz yoruyor cidden. İlk hoşuma gitmişti şimdi bakıp bakıp ne saçma şey diyorum.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(07.10.17)
(4)

babamin telefonunda benim google mapsim acik

gene mi gene
Babam Turkiye'de, ben Amerika'dayim. Turkiyedeyken babamin telefonundan internete girmistim. Simdi google mapse ne zaman baksam babamin da nereleri arattigini goruyorum. Muhtemelen o da benim nereleri arattigimi goruyordur. Nasil kapatabilirim ben babamin telefonundaki google maps oturumumu uzaktan?
Babam Turkiye'de, ben Amerika'dayim. Turkiyedeyken babamin telefonundan internete girmistim. Simdi google mapse ne zaman baksam babamin da nereleri arattigini goruyorum. Muhtemelen o da benim nereleri arattigimi goruyordur. Nasil kapatabilirim ben babamin telefonundaki google maps oturumumu uzaktan?

Eger gerekli bilgiyse telefonlarin ikisi de iphone.

Tesekkurler.
0
gene mi gene
(07.10.17)
uzaktan kapatamazsın sanırım. babanın senin google hesabından manuel olarak çıkış yapması lazım mantık olarak
0
isimsiz uye
(07.10.17)
myaccount.google.com

Oturum açma ve güvenlik > Cihaz etkinliği ve güvenlik etkinlikleri > Diğer cihazı seçip kaldırınca oturumun kapanması lazım.
0
hayirsiz
(07.10.17)
hangi hesap varsa google mapste onun şifresini değiştirdiğinde otomatik çıkış yapmaz mı? yapar.
0
blue eyes white dragon
(07.10.17)
yukarda yazılmış ama genel olarak "signout from all devices" türü seçenekler var tüm uygulamalarda.
0
hana bi
(07.10.17)
(3)

new yorkta kebapci

gene mi gene
selam genclerHaftasonu New York'a gidecegim midwestte bi yerlerden. Buralarda hic kebapci yok ve canim fena halde kebap cekiyor. Internetten Turk restoranlarina baktim ama hep Amerikalilar yorum yaptigi icin emin olamiyorum gidilebilecek kebapcilardan. Chicago'da yelpten bakip bi kebapciya gitmistim
selam gencler

Haftasonu New York'a gidecegim midwestte bi yerlerden. Buralarda hic kebapci yok ve canim fena halde kebap cekiyor. Internetten Turk restoranlarina baktim ama hep Amerikalilar yorum yaptigi icin emin olamiyorum gidilebilecek kebapcilardan. Chicago'da yelpten bakip bi kebapciya gitmistim beyti diye onume yufkaya sarili kofte getirmislerdi. O yuzden NYC yi bilen Turklere sorayim dedim. New York'ta Adanadir, beytidir nerde yenir?
0
gene mi gene
(07.10.17)
Roka brookliyn rocca falan diye arat
0
steward
(07.10.17)
507
(07.10.17)
Üsküdar diye bir restoran var New York'ta çok iyidir. daha çok geleneksel yemekleri yapıyorlar ama yoğurtlu kebapları güzel.
0
foucauldian
(07.10.17)
(4)

dizi sorusu

Sandman
bu dizinin yerli versiyonu çıksa seyreder miydiniz https://www.youtube.com/watch?v=KpL7WNfLwEc
bu dizinin yerli versiyonu çıksa seyreder miydiniz www.youtube.com
0
Sandman
(07.10.17)
Hayır.

Orijinali bile saçma.
0
secrexv2
(07.10.17)
Hayır.
0
nawar
(07.10.17)
bir şeyin izlenmemesi için yerli olması yeterli.
0
bir sevgi faresi jamal
(07.10.17)
orjinali başlarda güzel gibi idi sonraları çok baydı
yerlisi yüksek ihtimal kalitesiz olacağından pek ihtimal vermiyorum.
0
basond
(07.10.17)
(12)

Profile arkadan çekilmiş foto koymak

secrexv2
Bunu bu kızlar niye yapıyor?Hadi anlarım arkada güzel bir sahne, görüntü, manzara vs olur ona dönmüş poz vermişsin derim ama yok. Bildiğin cadde, sokak, çirkin binalar hep. Arkadan el uzatan bir er kişisi de yok modaya uydun diyeyim.Tek olan daracık pantolon ve çirkin popo.
Bunu bu kızlar niye yapıyor?

Hadi anlarım arkada güzel bir sahne, görüntü, manzara vs olur ona dönmüş poz vermişsin derim ama yok. Bildiğin cadde, sokak, çirkin binalar hep. Arkadan el uzatan bir er kişisi de yok modaya uydun diyeyim.

Tek olan daracık pantolon ve çirkin popo.
0
secrexv2
(07.10.17)
Bu soruya "gotunu göstermek için" cevabını yazmamızı istiyorsun galiba. Seni kırmayacağım
0
doxanikee
(07.10.17)
yüzümü göstermeyeyim de fotoğraf daha da çirkinleşmesin diye.
0
latsc
(07.10.17)
al bununla muhattap ol manasıda olabilir.
0
artkbc
(07.10.17)
Senin gibiler kafa yorsun diye
0
nax
(07.10.17)
Ben genelde arkadan olduğum fotoğrafları koyarim, çünkü manzara kalp ben
0
cabiday
(07.10.17)
Kezban olmak kolay mı sanıyorsun
0
bana her yer cehennem
(07.10.17)
Götünü göstermek için. Demek erkeklerin bir kısmı da buna prim veriyor ki yapılıyor. Ha götünü belli etmeden hoş bir manzara vardır onu anlarım ama tarif ettiğin resmi gözümde canlandırabildim.

Şükür görmedim öyle foto, kalitesiz deyip arkadaşlıktan çıkarırım ki yapmadığım şey değil.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(07.10.17)
Gotunu gosteriyo, altina da cok ama cok ciddi Iliski ariyorum sadece yaziyo.
0
baldur2
(07.10.17)
Degisiklik olsun diye.
0
stavro
(07.10.17)
kadınlara kafayı takmışsın. bence psikolojik destek al.
0
elorelia
(07.10.17)
@elo; erkeklere takmış olmam psikolojik rahatsızlık olarak nitelendirilir. Dünyanın en güzel şeyi kadına değil.
0
🌸secrexv2
(07.10.17)
Ben de 14 yaşında bikinili fotoğraf koyan kız gördüm arkadan çekilmiş hem de. ilginç yaşla alakalı değil kızlar geneli popülerlik ve ilgi istiyor
0
darkwizard
(07.10.17)
(3)

türk müziği nerelere gelmiş ?

sorunvar
https://www.youtube.com/watch?v=FZ_paWpT9Mohttp://burakyeter.com/party-dates/Bu 2 arkadaş çok popüler yabancı şarkı yapiyor ..Artık yeni nesil de bu tür başarılı türk gençleri tanıyor musunuz ?
www.youtube.com

burakyeter.com

Bu 2 arkadaş çok popüler yabancı şarkı yapiyor ..Artık yeni nesil de bu tür başarılı türk gençleri tanıyor musunuz ?
0
sorunvar
(07.10.17)
Kaan Gökman
0
dissendium
(07.10.17)
Bu var mesela (ayni sarkinin Ingilizce sozlusu de var): www.youtube.com
0
crown
(07.10.17)
The Away Days
0
Traveller
(07.10.17)
(1)

kadıköy meyhane tavsiye

hasmet
bir ilk buluşma için kadıköy meyhane tavsiyesi olan varsa sevinirim.teşekkürler.
bir ilk buluşma için kadıköy meyhane tavsiyesi olan varsa sevinirim.teşekkürler.
0
hasmet
(07.10.17)
piraye tas plak iyidir
0
fakyoras
(07.10.17)
(14)

Milli takım nasıl bu kadar başarısız olabiliyor?

doxanikee
Ayda yılda bakayım dedim izlanda'ya yeniliyoruz. Lan İzlanda ya Allah'ını kitabını seveyim. 3-0 nedir yahu İzlanda çok güçlü bir ülke falan mı oldu futbolda? Ne olacak milli takımın hali adffsdhha?
Ayda yılda bakayım dedim izlanda'ya yeniliyoruz. Lan İzlanda ya Allah'ını kitabını seveyim. 3-0 nedir yahu İzlanda çok güçlü bir ülke falan mı oldu futbolda? Ne olacak milli takımın hali adffsdhha?
0
doxanikee
(07.10.17)
halı saha maçına adam toplar gibi milli takım toplarsan olacağı bu.
0
Delay Fuze
(07.10.17)
Instagram conconları yüzünden.
0
dissendium
(07.10.17)
şaka maka elenmişiz lan:) aga bu ülkede güzel giden bir şey yok ki anasını satayım. her alanda kokuşmuşluk.
0
nothing in my way
(07.10.17)
Türk futbolunda (sadece futbolcular değil) ortadoğu kültürü hakim: "ben kendimi geliştirmeyeyim, çabalamayayım ama para aksın". Hal böyle olunca, olmuyor. Yetenek yok, atletizm yok, beyni kullanmak yok.
0
nawar
(07.10.17)
Izlanda'nin nufusu Hatay'in 3'te 1'i falan miydi?
0
Traveller
(07.10.17)
öncelikle : sd.keepcalm-o-matic.co.uk

İyi ki yenilmiş Türkiye milli takımı. Bu kadar sevimsiz bir takım olamaz.

Bence İzlandanın yanında gayet sevimsiz ve kötü bir takım. İyi olmuş. Ciddiyim. İzlanda daha iyi bir "takım".

Türkiye milli takımını izleyeceğime gider İzlandayı izlerim daha eğlenceli.
0
AlsterWasser
(07.10.17)
türk milleti futboldan anlamaz. bugüne kadarki başarılar %90 şansa dayalıdır. oranı götümden salladım tabii ama şans faktörü hep ön plandaydı. gerisiyse bireysel beceriler işte. planlı yapılanmanın gerektirdiği yerde günümüz türk milleti vasatı aşamıyor ne yazık ki. basketbolda mesela bireysellik çok daha rahat skora yansıyabiliyor. anlamıyorum da gerçi basketten ama futbola nazaran daha ön plandadır sanırım bireysel yetenek. günümüz futbolundaysa bireysel yetenek artık geri planda. bu şartlarda başarılı olması zaten imkansız. bunun lucescu'yla falan alakası yok. kimi getirirsen getir aşağı yukarı aynı sonuç olur. futbol artık bize göre değil. bi 5-10 sene sahalardan çekilip sıfırdan bir yapılanmanın içerisine girilmeli, yoksa olan harcanan paraya oluyor.
0
soso
(07.10.17)
Türkiye Milli takımı değil Türk Milli takımı. Öncelikle bu bilinçli yanlışı düzeltelim.

Onun haricinde rekabet olmaması, kisa sürede maddi doyum, aşırı pohpoh, gaza getirme/gelme ve çalışmama sebeplerden bazıları ve en büyük pay yönetimsizlik.
0
secrexv2
(07.10.17)
Misal Beckham ve Messi iş disiplinleri var ama bizdekiler mesai bekleyen memur gibi davrandıkları gibi davranınca bunlar oluyor.
0
Sandman
(07.10.17)
Diğer yandan, evet, izlanda'nın iyi bir takımı var.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(07.10.17)
Ben bu maçı idda ds gördüğüm an kesin yenilir bunlar diyip bir kupon yapacaktım son anda vazgeçtim
0
öteki ben
(07.10.17)
Bunları yazdık hep
eksisozluk.com
0
bana her yer cehennem
(07.10.17)
bizim durruklerin rezilligine diyecek sozum yok da izlanda iyi takim. euro 2016'da ingiltere'yi eleyip ceyrek final oynadilar. oyle estonya, finlandiya ayarinda boktan bir takim degiller. ha bu 80 milyonluk ulkenin sozde bu kadar potansiyelli milli takiminin boyle rezil performansini mesru kilar mi? kilmaz. turkiye cok kotu ama izlanda da iyi.
0
der meister
(07.10.17)
öyle ya da böyle para kazandıkları için. umurlarında değil maçı kazanmak.
0
pinkpeony
(07.10.17)
(5)

İstanbul Anadolu'da bidonla içme suyu alabileceğimiz yer

iddaaci
Var mıdır böyle çeşme gibi temiz içme suyu alabileceğimiz yerler?
Var mıdır böyle çeşme gibi temiz içme suyu alabileceğimiz yerler?
0
iddaaci
(07.10.17)
merhaba.
aydos'a çıkarken solda sürekli kaynak su satan yerler vardır. bildiğim kadariyla kayışdağı'nda da var.
0
korben dallas
(07.10.17)
Yakacik
0
baldur2
(07.10.17)
Beykoz korusunun içinde bi çeşme var. Suyu çok tatlı, düzenli tahlilleri de yaptırılıyor semt halkınca.
0
manuel mandalina
(07.10.17)
sahrayıcedit camisinin arka tarafında var (ethem efendiden çıkan tünelin sonunda)
bayar caddesi üzerinde böcekli caminin karşısında ve erenkör ruh sağlığın karşısında var
bayar üzerinde sultan sokak'da var (kâzım karabekir iöo'nun arkası)
bi de mehmet çavuş camisinin yanında var ara sokakta.

bunlar benim bildiklerim bildiğin hayrat çeşmeler beleş.

parayla diyosan beykoz dereseki'de karakulak suyu var dolum yapıyolar
www.google.com.tr!4m5!3m4!1s0x409fdf43f8d4d41b:0xc9e9efb1fbe2c415!8m2!3d41.150499!4d29.1330968?hl=en

şu haritada gözüken yukarı doğru kanca gibi çıkan sokakta da başka çeşme gibi bi dolum şeysi var dayının biri veriyo ordan da alınabiliyo

şimdi bakınca bildiğin sucu dayılar gibi olmuşum :/
0
yuto
(07.10.17)
yeditepe üniversitesi'nin orada bir çeşme vardı, önünde kuyruk olurdu. şu an durumu nedir bilmiyorum.
0
late viper
(07.10.17)
(5)

Saç maşasında arzum nasıldır?

sedat peker in yegeni
32 mm babyliss’in maşası varmış, galiba üretimden kalkmış. Bir de arzum’un varmış. Acep denemeli miyim?
32 mm babyliss’in maşası varmış, galiba üretimden kalkmış. Bir de arzum’un varmış. Acep denemeli miyim?
0
sedat peker in yegeni
(07.10.17)
duyuru-nick uyumsuzluğu.
0
secrexv2
(07.10.17)
ben almıştım bozuldu. Philips iyiydi
0
artkbc
(07.10.17)
ben arzum'un saç maşasından çok memnunum. 5-6 yıldır kullanıyorum.
0
i m cool with that
(07.10.17)
Arzum +1
0
sytemofadownmanyagi
(07.10.17)
Arzumun düzleştiricisini kullandım cok iyiydi maşasıda o kadar ısınıyorsa iyidir. Bozulup bozulmamasıda tamamen şans.
0
hernezıkkımsa
(07.10.17)
(2)

Hiz tespiti

cosmicgadin
Otoyollarda giris cikislara gore ortalama hiz tespiti ve hiz asimi halinde ceza olayi uygulaniyo mu hakketen?
Otoyollarda giris cikislara gore ortalama hiz tespiti ve hiz asimi halinde ceza olayi uygulaniyo mu hakketen?
0
cosmicgadin
(06.10.17)
Evet.istanbul edirne ceza gonderiyor.
0
duptıs
(07.10.17)
istanbul tekirdağ arası yedim, 1.5 ay önce
0
kleider
(07.10.17)
(4)

Favori Spotify listeleriniz

plastic_angel
Hareketli, uzun yolda dinleyebilecegimiz playlistLeri paylaşabilir misiniz? Yabancı :)
Hareketli, uzun yolda dinleyebilecegimiz playlist
Leri paylaşabilir misiniz? Yabancı :)
0
plastic_angel
(06.10.17)
secrexv2
(07.10.17)
ismayil
(07.10.17)
todays toplist
0
follow rivers
(07.10.17)
apaçiye kaçmadan cuppa cuppa şu playlist var arada dinliyorum
open.spotify.com
0
yuto
(07.10.17)
(3)

Serbest muhasebeci var mı?

öteki ben
Birkaç sorum olacak kendisine duruma göre iş yapmayı da düşünebiliriz
Birkaç sorum olacak kendisine duruma göre iş yapmayı da düşünebiliriz
0
öteki ben
(06.10.17)
İstanbul için soruyorum bu arada
0
🌸öteki ben
(06.10.17)
Ben varım ama ankara'dayım. Sorabilirsiniz.
0
kibritsuyu
(07.10.17)
açılın ben müşavirim.
0
cayisallama
(07.10.17)
(2)

c++ hesap makinesi

hlt1985
yeni yeni c++ öğreniyorum, daha çok çömezim:) basit bir konsol hesap makinesi yapayım dedim ama ne yaparsam yapayım hem toplama işlemi yapıyor. neden olabilir? var mı yardımcı olabilecek??#include <iostream>#include <cstdlib>using namespace std;int main(){ int a,b,c,toplam; cout<<"İşlem yapmak
yeni yeni c++ öğreniyorum, daha çok çömezim:) basit bir konsol hesap makinesi yapayım dedim ama ne yaparsam yapayım hem toplama işlemi yapıyor. neden olabilir? var mı yardımcı olabilecek??

#include <iostream>
#include <cstdlib>
using namespace std;
int main(){
int a,b,c,toplam;
cout<<"İşlem yapmak istediğiniz iki değeri sırası ile giriniz:"<<endl;
cin>>a>>b;
cout << "Toplamak için 1;"<<endl;
cout << "Çıkartmak için 2;"<<endl;
cout << "Çarpmak için 3;"<<endl;
cout << "Bölmek için 4;"<<endl;
cout<<"Hangi işlemi yapmak istersiniz?"<<endl;
cin>>c;
if(c=1){
toplam = a + b;
cout<<"Sonuc: "<<toplam<<endl;
}else if(c=2){
toplam = a - b;
cout<<"Sonuc: "<<toplam<<endl;
}else if(c=3){
toplam = a * b;
cout<<"Sonuc: "<<toplam<<endl;
}else if(c=1){
toplam = a / b;
cout<<"Sonuc: "<<toplam<<endl;
}else{
cout<<"Dört işlemden birini seçiniz";
}
return EXIT_SUCCESS;
}
0
hlt1985
(06.10.17)
Esitlik kontrolu icin = değil == kullanilir. Onu düzeltirseniz başka sorun yok sanirim
0
ghilleinthemist
(06.10.17)
gözden kaçan şeye bak:) çok teşekkürler:)
0
🌸hlt1985
(06.10.17)
(6)

ikcılara soru ?

sorunvar
Bana iş başvurusu yapan bir arkadaşı ofise çağırıyorum.Sonra metrobüs durağına geliyor .Bana sms atiyor ofisin metrobüs durağına uzak kafeye gelir misin ? Kafası mı güzel bu arkadaşın ?
Bana iş başvurusu yapan bir arkadaşı ofise çağırıyorum.Sonra metrobüs durağına geliyor .Bana sms atiyor ofisin metrobüs durağına uzak kafeye gelir misin ? Kafası mı güzel bu arkadaşın ?
0
sorunvar
(06.10.17)
ben şahsen dönüş bile yapmazdım.
biraz farklı bir kafa yapısı var demek ki diyorum.
0
basond
(06.10.17)
ben olsam işe alırım.

böyle adamlar başarılı her daim.
0
secrexv2
(06.10.17)
gevsek bi adama benziyor, s.edebilirsin bence
0
jedilance
(06.10.17)
Gidip reddederdim.
0
ykyt
(06.10.17)
Bence aynen sor bunu, kafan mi güzel kardeş diye.
0
pamuk helvalar cebe
(06.10.17)
İkcı değilim ama bu kadar sorumsuz ve rahat birisinin iş disiplinine inanmak pollyannacılık olur
0
sytemofadownmanyagi
(06.10.17)
(3)

Uber sorusu

Lusid*
Uberda nakit ödeme seçeneği var mı arkadaşlar varsa nerede bulamadım bir türlü?Bir de diyelim ki bir araba çağırmak istedik ama 3 kişiyiz. 3ümüz de mi ayrı ayrı o fiyatı ödüyoruz yoksa sadece ben mi?
Uberda nakit ödeme seçeneği var mı arkadaşlar varsa nerede bulamadım bir türlü?
Bir de diyelim ki bir araba çağırmak istedik ama 3 kişiyiz. 3ümüz de mi ayrı ayrı o fiyatı ödüyoruz yoksa sadece ben mi?
0
Lusid*
(06.10.17)
Nakit odeme yok uberde, cok nadir yerlerde var sanirim.

Arabayi tek kisi cagirdigi icin cagiran kisinin kredi kartindan dusecek. O kadar :)
0
kuehles blondes
(06.10.17)
Uber paylaş diye bi özellik geldi rehberden insanları seçip parayı paylaşabiliyorsun artık.
0
fosforlu cevriye
(07.10.17)
kredi kartıyla ödeme yapmadım uber'de. ukrayna'da ve birkaç sefer de istanbul'da kullandım.

"ödeme yönteme ekle" diye bir seçenek olması lazım. oradan eklenecekti.
0
sanat guresi
(07.10.17)
(6)

Engelli insanlarin cinsiyeti var mi?

tum haklari saklidir
Neden avm vb yerlerde tuvaletler kadin erkek ve engelli diye ayriliyor. Engelli olunca mi cinsiyet fark etmiyor?
Neden avm vb yerlerde tuvaletler kadin erkek ve engelli diye ayriliyor. Engelli olunca mi cinsiyet fark etmiyor?
0
tum haklari saklidir
(06.10.17)
Tek kişilik tuvalet sanırım, o yüzden farketmiyor. Derdin cok güzelmiş ayrıca
0
humblebirth
(06.10.17)
Zaten birgun bu tuvalet ayrimlarinin cok gereksiz oldugunu anlayacagiz. Avrupa'nin tamamini bilmiyorum ama ABD'de ozellikle California'da cok az yerde kadin-erkek tuvaletleri ayri ve kimse kimseye rahatsizlik vermiyor. Engelli tuvaletlerde cinsiyet farkinin olmamasi da aslinda bu tuvalet sacmaliginin gereksiz oldugunu gosteriyor.

1960'li yillara kadar ABD'de beyazlar ve siyahlar ayni tuvalate girerse taciz olaylarinin olacagi dusunulmus ve cahil halk da buna inanip durumu savunmus. Birgun kadin erkek tuvaletlerinin de ayri olmasi bize ayni sekilde sacma gelecek.

Ustelik bir ulkede kadinlar ve erkekler ne kadar rahatsa taciz, tecavuz olaylari o kadar dusuk oluyor:

themuslimissue.files.wordpress.com

1.bp.blogspot.com
0
Traveller
(06.10.17)
şaka mısınız?

engelli tuvaletleri herhangi bir cinsiyet sebebiyle değil. engelli insanların daha kolay kullanabilmesi -tutma yerleri olması vb. ve sıra beklememesi için oluşturulmuştur.

bunun tecavüzle falan ne alakası var lan.
0
secrexv2
(06.10.17)
Cinsiyet ayrımının yapılmamasının sebebi tuvalet ve lavaboların bulunduğu ortamın başkalarıyla paylaşılmaması olabilir. Okulumda bir binada tüm tuvaletler evdeki gibi oda oda ayrıldığı için yine kadın ve erkek ayrımı yoktu mesela.
0
pike
(06.10.17)
engelli tuvaletleri geniş, sandalye dönebiliyor ve tutacak yerleri filan var. ne kadın ne erkek tuvaletleri bu fiziksel donanımlara sahip değil. olay donanım. engelliyse zaten ayakta pisuvar kullanamaz -düşüncesiyle.

burası müslüman bir ülke, kadınlar tesettürlü, siz unisex tuvaletten bahsediyorsunuz. evet tabi. 3280 yılında filan belki. konya yozgat çankırı arasındaki bölgeye göktaşı düşerse.

frankfurtta unisex bir tuvaletteydim, kullanan 3 erkekten 2 tanesi la böle tuvalet mi olur ben ....yaparım diyordu. bilin bakalım hangi dili kullanıyordu bu abiler?
0
niye ama
(06.10.17)
engelli tuvaletine birden daha fazla kişi girmediğini arkadaşlar yazmışlar zaten. ayrıca engellilere yönelik özel bi' konferans vs söz konusu değilse ihtimal olarak birden fazla kişinin aynı anda kullanma ihtiyacı olma ihtimali çok düşük.
0
oddyseus
(06.10.17)
(5)

Dropshipping önerir misiniz?

öteki ben
Kafamda bir e ticaret planı var, önümü görmek için direk şahıs şirketi kurup girişmektense ilk önce bu yöntemle deneyeyim diyorum fakat bir iki firma inceledim zaten bunlar 1200 yıllık ücret + sattığın ürün başına vergi kesintilerini alıyorlar, şahıs şirketini kursam da aynı paraya mı gelecek home
Kafamda bir e ticaret planı var, önümü görmek için direk şahıs şirketi kurup girişmektense ilk önce bu yöntemle deneyeyim diyorum fakat bir iki firma inceledim zaten bunlar 1200 yıllık ücret + sattığın ürün başına vergi kesintilerini alıyorlar, şahıs şirketini kursam da aynı paraya mı gelecek home office tarzı yoksa daha mı zararlı uğraşılı olur kestiremedim. Bu arada her ikisinde de ürün depolanmıcak toptancı yollayacak. Burada amaç ilk etapta firma açma zahmetlerinden masraflarından kurtulmak. Mantıklı mı bilmiyorum

Ayrıca bildiğiniz önerebileceğiniz dropship yapan firmalar varsa öneri alırım
0
öteki ben
(06.10.17)
sorunuza cevap değil ama dropshipping'de merak ettiğim bir şey var, şimdi çinli toptancıdan aldığımız ürünü amerikada veya avrupada bir yere satarken çinli tedarikçi bunun gönderimini kısa sürede nasıl yapıyor? yüksek fiyata alan adam uzun süre beklemek istemez. umarım anlatabildim meramımı. teşekkürler şimdiden.
0
zebragibi
(06.10.17)
sorunuz hakkında fikrim yok ben türkiye için sormuştum yurtdışındaki sistem farklı işliyordur kimse adı sanı bilinmeyen firmadan uluslararası alışveriş yapmaz diye düşünüyorum zaten.
0
🌸öteki ben
(06.10.17)
Sorum güncel :)
0
🌸öteki ben
(06.10.17)
başgan
para senden gececekse seve seve firma kurucan
urun online var mi senden baska satan?
0
kingcyrax
(07.10.17)
Dropshipping firmaları araştır faturana kadar kesip payını alıp senin payını yatırıyor
0
🌸öteki ben
(07.10.17)
(5)

SGK'sız muayene ücreti

ManikD
Selamlar,Şimdi rutin tetkikleri yaptırmam gerekiyor. İşe başlayalı 1 ay oldu ama 30gün prim ödemediğimden provizyon alamadığım uyarısı çıkıyor. Galiba 30 iş günü prim mi yatması gerek? Yani 1 ay (Hafta sonları dahil çalışmam yetmiyor mu ki?Sanırım bu durumda muayene ücretini falan ben vereceğim. Üni
Selamlar,

Şimdi rutin tetkikleri yaptırmam gerekiyor. İşe başlayalı 1 ay oldu ama 30gün prim ödemediğimden provizyon alamadığım uyarısı çıkıyor. Galiba 30 iş günü prim mi yatması gerek? Yani 1 ay (Hafta sonları dahil çalışmam yetmiyor mu ki?

Sanırım bu durumda muayene ücretini falan ben vereceğim. Üniversite hastanesinde aşağıdaki tetkiklerin ücreti kaç kayme tutar ki?

Abdo. US
Hemogram
Akciğer Grafisi
bHCG
afp
0
ManikD
(06.10.17)
Akciger icin verem savasta yaptirabilirsin 10 20 tl tutar heralde
0
euphrat
(06.10.17)
kontrol muayenesi olduğundan hepsini bir doktor tek seferde istiyor, tek kurumda yapılıyor. ondan dolayı farklı yerlerden toplama lüksüm yok. hepsi üniversite hastanesinde olacak ne yazık ki :(
0
🌸ManikD
(06.10.17)
Ben acilden gitmiştim, acilde muayene ücretsiz oldu ama testler icin de cok tutmaz gibi
0
euphrat
(06.10.17)
ben daha 2 gun once Erenkoy Siyami Ersek de yaptirdim. Muayene ucreti 22.50 lira. Ekg, rontgen ve kan tahlilleri ise 160 tl tuttu.
0
brasileiro
(06.10.17)
1 ay çalıştığınızın bildiriminin yapılması gerekiyor. Her ayın 20-22si arasında bir önceki ayın bildirim yapılıyor.
Eğer 1 eylülde başlamadıysanız işe, sizin provizyon kasım ayının 20sine kalır.
0
artci sarsinti
(06.10.17)
(6)

Blender alayım mı?

hadi ya la
Vestel mix & go çok dikkatimi çekti. Son zamanlarda sebze yemeği yapamıyorum zamanım olmadığı için. Marketten gözüme kestirdiğim yeşilleri atsam, arada meyveli süt falan yapsam mantıklı bir çözüm mü?Bir de soğan doğranır mı acaba (köfte için), koku kalıyor mu?
Vestel mix & go çok dikkatimi çekti. Son zamanlarda sebze yemeği yapamıyorum zamanım olmadığı için. Marketten gözüme kestirdiğim yeşilleri atsam, arada meyveli süt falan yapsam mantıklı bir çözüm mü?

Bir de soğan doğranır mı acaba (köfte için), koku kalıyor mu?
0
hadi ya la
(06.10.17)
Ben aldım çok memnun kaldım. Soğan gibi kokulu şeyleri denemedim ama mercimek çorbası falan çekmiştim içinde koku kalmadı.
0
irene
(06.10.17)
Mix&go'dan memnunum. Ama Ben sadece smoothie yapmak için kullandım.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(06.10.17)
vestel mix go daha çok shake smootie vs gibi içecek hazırlamk için yani soğan doğramak için el blenderı veya alternatif blender kullanmanızı tavsiye ederim.
0
total paranoia
(06.10.17)
fakir alma da. iki tane aldık ikisi de tarhana çekemedi.
0
aşksız prens
(06.10.17)
mix and go'nun o isler icin oldugunu sanmiyorum ama belki yapiliyordur.

a101'de arzumun 3lu seti var baya iyi cikti
0
jedilance
(06.10.17)
soğan doğruyor, fındık-ceviz parçalıyor, yulafı un haline getiriyor. plastikleri de bpa içermiyor, koku da kalmıyor.
0
zebragibi
(06.10.17)
(2)

9 eylül tarihli posta gazetesi

teritori
Bu tarihli posta gazetesine ihtiyacım var. Elinde olan varsa haber ederse sevinirim.
Bu tarihli posta gazetesine ihtiyacım var. Elinde olan varsa haber ederse sevinirim.
0
teritori
(06.10.17)
Baskı olarak mi? dijital olarak sayfa yollayabilirim
0
intern in the house
(07.10.17)
kutuphanelerde bulabilirsin/
0
damba
(07.10.17)
(2)

Haydarpaşa Numune Hastanesi Validebağ Ek Hizmet Binası

river song
kan tahlili yaptıracağım burda ama saat 13:00'a mı yoksa 14:00'a kadar mı kan alınıyordu unuttum. bilen var mı?
kan tahlili yaptıracağım burda ama saat 13:00'a mı yoksa 14:00'a kadar mı kan alınıyordu unuttum. bilen var mı?
0
river song
(06.10.17)
Kan tahlilini Haydarpaşa Numunenin herhangi bir binasında yaptırabilrsin diye biliyorum ve de saatleri 8.30 - 15.00 diye hatırlıyorum.
0
Domuz
(06.10.17)
merkez hastanede 15:00 ama validebağda daha erken bitiyordu..
0
🌸river song
(07.10.17)
(6)

yüzüme kese yapayım mı?

centrolenidae
yaklaşık 10 gündür sivilce ve izleri için krem kullanıyorum. derim kurumaya ve pul pul olmaya başladı. nemlendirici kullanıyorum ama etkisi geçici oluyor. bu soyulan deriyi atmak için kese kullansam bi zararı olur mu acaba? sivilcelere böyle işlemler yapmamak gerekiyor diye biliyorum dağıtmamak için
yaklaşık 10 gündür sivilce ve izleri için krem kullanıyorum. derim kurumaya ve pul pul olmaya başladı. nemlendirici kullanıyorum ama etkisi geçici oluyor. bu soyulan deriyi atmak için kese kullansam bi zararı olur mu acaba? sivilcelere böyle işlemler yapmamak gerekiyor diye biliyorum dağıtmamak için. ama sanırım kremden dolayı sivilceler cildimin altında beze şeklinde kalıyor, sıkılacak şekle gelmiyorlar.
0
centrolenidae
(06.10.17)
yapma.
0
secrexv2
(06.10.17)
yapma bonobo götüne döner yüzün.

yaptım oradan biliyorum.
0
zoque
(06.10.17)
No, never.
0
manuel mandalina
(06.10.17)
yapma.
0
i m cool with that
(06.10.17)
Hangi kremi kullandığınızı bilmiyorum. Ama ben gözenekleri düzeltmek için imex krem kullandığımda benim de yüzüm pul pul dökülüyordu, kepek kepek oluyodum. Yumuşak hareketlerle keseledim ben haftada bir, öyle hatır hutur girişmedim hiç suratıma. Bi zarar görmedim ben
0
umutsuzevjınıkı
(06.10.17)
Banyodan sonra yüzünü kurulamadan zeytinağı sür. Hem nemlendirir hem besler hem pulları yumuşatır daha kolay dökülürler.
Cildin zeytinyağını hemen hemen çekene kadar beklet hemen yıkama. Sonrasında ılık suyla sabunla. Tercihen el yapımı sabun olsun. Sabunluyken yumuşak erkek traş fırçasıyla hafif daireler çizerek yüzünde gezdir. Ölü derileri atar, varsa siyah nokta sorununa da faydası olur.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(07.10.17)
(1)

Kıyafet bağışlamak

matchgrip
Merhabalar, yeni yılda yurtdışına taşınıyorum. Götürmeyeceğim kıyafetlerimi bağışlayabileceğim bir yer var mıdır?
Merhabalar, yeni yılda yurtdışına taşınıyorum. Götürmeyeceğim kıyafetlerimi bağışlayabileceğim bir yer var mıdır?
0
matchgrip
(06.10.17)
Beyaz masayı arıyorsun gelip alıyorlar
0
goodman
(06.10.17)
(3)

Lufthansa dış hatlarda check-in'de verilen bagaj hakkı? görselli

kisa bisey olsun istemistim
https://i.hizliresim.com/Ey5qpz.jpgbu görselde 23 kg a kadar iki valiz için free of charge demiş. ben bundan 2 valiz hakkı var anlıyorum yanlış mıyım?birkaç yerde ve sözlükte okuduğuma göre dış hat uçuşlarında iki bagaj hakkı ve bir tane de 8 kg kabin bagajı hakkı varmış doğru mu?örnek güncel entry
i.hizliresim.com

bu görselde 23 kg a kadar iki valiz için free of charge demiş. ben bundan 2 valiz hakkı var anlıyorum yanlış mıyım?

birkaç yerde ve sözlükte okuduğuma göre dış hat uçuşlarında iki bagaj hakkı ve bir tane de 8 kg kabin bagajı hakkı varmış doğru mu?

örnek güncel entry: eksisozluk.com (23+23=46?)
0
kisa bisey olsun istemistim
(06.10.17)
duzenleme: sizin hakkiniz varmis, normalde olan standart prosedur bu degil demek istemistim. @kurnaz benim demek istedigimi ifade edebilmis.

23+23 = 46 ama 30+16 = 46 seklinde degil, aman diyim :)
0
kuehles blondes
(06.10.17)
İki tane görünüyor. İki yaş altı için birmiş.
0
devilred
(06.10.17)
görsel icin dogru.

surada yazmislar zaten hangi kategoride ve regionda kadar hak var diye.
www.lufthansa.com
0
kurnaz
(06.10.17)
(5)

Cüzdanımı iett otobüsünde unuttum , ne yapılmalı?

nivoandmira
Bir saat önce dalgınlığıma geldi ve unuttum ,inerken aslında anladım da yardırdı şoför abimiz .otbüsü dönüş durağında yakalarım diye bekledim de onda da başarısız oldum . ibb kayıp eşya formunu doldurdum yapacak başka bişey var mı dostlar?
Bir saat önce dalgınlığıma geldi ve unuttum ,inerken aslında anladım da yardırdı şoför abimiz .otbüsü dönüş durağında yakalarım diye bekledim de onda da başarısız oldum . ibb kayıp eşya formunu doldurdum yapacak başka bişey var mı dostlar?
0
nivoandmira
(06.10.17)
Son duraga git, belki orada bekliyodur. ben oyle bulmustum. Daha temizlige baslamamislardi, hemen yetistim aldim.
Hemen kalkmiyor tekrar ayni otobus o yuzden donus duragina gelmemistir.
Ama cok beklediysen bilmiyorum. Ben hemen bi sonraki otobuse binmistim.
0
kuehles blondes
(06.10.17)
sanmiyorum yapilacak bir sey oldugunu.

kötüye alistirin kendinizi. cok extreme durum olmadiysa o cüzdani 1 sonraki duraga varmadan kaparlar zaten.
0
kurnaz
(06.10.17)
Geçmiş olsun. Otobüsün numarasını ve sonraki seferinin nereye olduğunu öğren, peşine düş. Ben o şekilde koltukların arasına sıkışmış cüzdanımı buldum.
0
manuel mandalina
(06.10.17)
Teşekkürler arkadaşlar ilginiz için , kabataş son duraktı bende beşiktaşta indim. aynı hatta ki şoföre arkadaşın cüzdanı bulunca kayıp eşyaya bırakırsa iyi olur dedim , umarım kötü niyetli kişilerin eline geçmez
0
🌸nivoandmira
(06.10.17)
İyi niyetli biriyse sosyal öedtadan vs ulaşır size. Ben cüzdanı kaybetmiştim haberin bile yokken biri faceden bana ulaştı cüzdan kaybettiniz mi diye. Yeni bulmuş
0
efruz
(06.10.17)
(6)

Hic kis gelmeyen havanın hep sicak ya da ilik oldugu ulkeler

stavro
Hangileri bildiginiz? Kisin ortasinda ucaga atlayip gidip tatil yapilabilecek ya da gezilebilecek olan yerler.
Hangileri bildiginiz? Kisin ortasinda ucaga atlayip gidip tatil yapilabilecek ya da gezilebilecek olan yerler.
0
stavro
(06.10.17)
tayland
0
basond
(06.10.17)
tayland+1

ben kisinda gitmistim, ara sira yagmur yagiyordu sadece :) hava oldukca sicakti, deniz falan super.
0
fakyoras
(06.10.17)
Tayland, malezya, singapur, filipinler, endonezya..
Meksika, abd'de florida.
Bahamalar vs vs.
0
kuehles blondes
(06.10.17)
Ekvatorun çevresi.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(06.10.17)
Sıcaksa Dubai ama
Ilık olsun Avrupa olsun dersen Portekiz İspanya falan da olur
0
benaslindayohum
(06.10.17)
Ispanya sayilmaz, bildigin yaz olacak yil boyu.
0
🌸stavro
(06.10.17)
(1)

Şarkı bulmaca

hayley williams ile evlenecek genc
Merhaba. Buradaki şarkıyı bilen var mı? Arkadaş soruyor da.https://www.instagram.com/p/BZ1PYKTHICn/?taken-by=nikesb
Merhaba. Buradaki şarkıyı bilen var mı? Arkadaş soruyor da.

www.instagram.com
0
hayley williams ile evlenecek genc
(06.10.17)
secrexv2
(06.10.17)
(5)

Acil bir hukuk sorusu

devilred
https://eksisozluk.com/entry/71220150Bu uygulama doğru bir uygulama mı? Benim iletişim bilgilerim yer alır mı o dilekçede? Korkmaya başlayayım mı?
eksisozluk.com

Bu uygulama doğru bir uygulama mı? Benim iletişim bilgilerim yer alır mı o dilekçede? Korkmaya başlayayım mı?
0
devilred
(06.10.17)
okudum ve şok oldum.

ne kadar her şey berbat lan. aha seni bu şikayet etti deyip hedef göstermektir bildiğin bu.

ilk olarak benim tavsiyem magazadan her arandığında konuşmayı kayıt etmen (bu önemli) ve durumu bimer üzerinden yazman ve tüm muhatapları devlet kurumu dahil şikayet etmen.

not: hukukcu vs değilim.
0
secrexv2
(06.10.17)
Numara gerekli olabilir de isim soyisim çok da gerekli değil sanki. Kaldı ki adres bilgim de olabilir ellerinde.
0
🌸devilred
(06.10.17)
kayıt etmek yasal değil deniyor. hukukçu olmayan çözüm üretmesin abi.
olay enteresan, türkiye'de işlerin nasıl yürüdüğüne dair güzel bi örnek olmuş.
geçtiğimiz aylarda birine hakaret davası açmıştım ben de. mahkeme kağıdı geldi ve elemanın adresi şu anda önümde duruyor. bence bu da ayrı bi enteresanlık.
0
nocturness
(06.10.17)
oha diyorum
öncelikle devletin şikayeti kaale alması sevindirici ama bunu yaparken eline yüzüne bulaştırması da bir o kadar korkunç.

İsim soyisim adres vs paylaşmadıysan sadece numaradan belki sana ulaşmış olabilir bu numarayı çıkartın gibi o da aramış olabilir korkmana gerek yok diyorum ben. Telefondan size hitap ve konuşma şekli size fikir vermiştir ama gerici bir durum.
0
basond
(06.10.17)
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 12. Mddesinde, veri sorumlusuna birtakım yükümlülükler öngörülmüştür. 5. fıkrada, veri sorumlulularının öğrendikleri kişisel bilgileri hem görevleri esnasında hem de görevlerinden sonraki süreçte, başkalarıyla paylaşmaması esastır. Eğer bu yükümlülükleri ihlâl eden veri sorumlusu, aynı kanunun kabahatler başlıklı 18. maddesinin 1. fıkrasının (b) bendine göre 15.000 tl ile 1.000.000 tl arasında para cezasına çarptırılacağı öngörülmüştür.

Fakat olayın detayını tam olarak bilemediğim için sadece mevzuattan bilgi vermekle yetinip olaya söz konusu mevzuatın ne denli uygulanabileceğini kestiremiyorum.
0
nihayet be
(06.10.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.