Giriş
(48)

Canlı gözünüzle gördüğünüz en ünlü kişi kimdi?

basond
Tv de değil tabikonser falanda değil normal hayatta yolda,yemekte gördüğünüz en ünlü kişi kimdi?
Tv de değil tabi
konser falanda değil normal hayatta yolda,yemekte gördüğünüz en ünlü kişi kimdi?
0
basond
(21.06.14)
Nuri alço :)
0
redeath
(21.06.14)
konser sayılmaz dedin ama yazayım madonna. konser sırasında pınar altuğ, yağmur atacan.
bir de gülse birsel söyleşiye gelmişti gazi üniversitesine. çok severim, acayip mutlu olmuştum.
0
rock n roll
(21.06.14)
Ece erken
0
1a2b3c4d
(21.06.14)
Mahsun Kırmızıgül.
0
vyava
(21.06.14)
recep tayyip erdoğan ve kurmayları (görmez olaydım)
sugar jackson (kanki olmuştuk neredeyse; meşhur lacivert bir şapkası vardı, onu da hediye etmişti)
0
lesmiserables
(21.06.14)
Kadir İnanır'ı görmüştüm Şile'de bir film seti çıkışı, gördüğüm ünlüler arasında en ünlüsü o sanırım.

Ha, pardon unutmuşum, Kamer Genç vardı bir de. Onla da el sıkışmıştım. Asdaadsasfas
0
darkredanger
(21.06.14)
oguz savas'i gormustum vapur iskelesinde. tekrar tekrar baktim adamin vapurla ne isi var diye ama oydu, 6 metre herif.
0
pescador
(21.06.14)
beyaz,
okan bayülgen,
ali kırca
tayyip erdoğan,
rauf denktaş.
kemal kılıçdaroğlu
0
baldur
(21.06.14)
colin powell
0
yemrem
(21.06.14)
demet evgar
0
blmnrvs
(21.06.14)
lisa minelli
turgut ozal
baba bush
demirel
phil collins
0
exlibris
(21.06.14)
bkm deki ibrahim fındıkazdede
demet akalın incirlide
nuri alço istiklal de
veee daha bugun athena gökhanı gördüm range roverda :)
0
ishak77
(21.06.14)
serhat tutumluer.

o zamanlar ünlü değildi tabii. hastasıydım, başkasını da istemezdim.
0
devilred
(21.06.14)
Donald Trump ve turuncu saçları

bi de bi artiz gördüydüm de adı gelmiyo aklıma. du bi gugıllıyım bakiyim.

serhat tutumluer kim la?

artizin adı Matt Dillonmış.
0
compadrito
(21.06.14)
silver linings playbook'un galasi vardi ispanyada bradley cooperi gordum bide fotograf cektik. en unlusu buydu galiba hahaha
0
madeleine elster
(21.06.14)
justin bieber
0
anil
(21.06.14)
en yakın olduğum, sarılıp beni öpen oktay kaynarcaydı. diğerleri saçma sapan popili insanlar.
0
seksen9
(21.06.14)
madonna, amerikada okurken 1986 cikisli true blue plagini imzalatmistim.
0
134340
(21.06.14)
ahmet kural geldi aklima su an. selam verdiydim basimla, o da karsilik vermisti, seker sey:)
0
mutevazi
(21.06.14)
Türkiye çapı Şener Şen, dünya çapı Michael Douglas'tır herhalde.
0
aychovsky
(21.06.14)
arif erdem

kurbanını kesmiştik :)
0
rahmi pinkfloydoglu
(21.06.14)
Tolga Çevik, Ezgi Mola (gösteriden sonra), Burçin Terzioğlu (alışverişte), İclal Aydın (annemin arkadaşı), Arto, Pamela (yemek yiyorlardı), Şenay Akay (Akmerkez'de eczanede). İbrahim Tatlıses çoook eskiden kuzenimin sünnetine sanatçı olarak gelmişti. Bir de Ivana Sert'i Paşabahçe mağazasında gördüm. Makyajsız falan çok güzeldi.
0
duma duma dum
(22.06.14)
kivanc tatlitug
peh.
0
goldentitan
(22.06.14)
Çarli :(
0
farrytikki2
(22.06.14)
kobe bryant (caddebostan sahile bir etkinlik için gelmiş, bende bisiklet sürüyordum, baktım etrafta baya bir kalabalık sordum kim geldi diye kobe gelmiş meğer. hayatımın en güzel günlerinden biriydi, keşke bir de imza alabilseydim)
0
boulevard of broken dreams
(22.06.14)
Saka lan saka..
Sinasi yurtsever, sonra kardespayindaki oguzhan ve mafya basi(canisi mi desem ne diyorlardi), demet akbağ hepsini bi gunde gordum ama sayilir mi bilmiyorum.
En banko ornegim harun erdanay, bagaji duzeltirken gunaydin anlaminda kafami egmistim, saol gozum sana da gunaydin anlaminda agzini sag dogru hareket ettirmisti. Ahhahsjdkd.
0
farrytikki2
(22.06.14)
Zekirya beyaz bide
0
farrytikki2
(22.06.14)
erkin koray
0
fatihdr
(22.06.14)
(bkz: christoph waltz)
ben o muydu değil miydi diye anlayamadan geçti gitti önümden, emin olsaydım atlardım önüne, hıammına...
istanbul'da belirli yerlerde gezdikçe elbet görüyorsun ünlü. bir sürü gördüm ben de ama aklımda kalan azra akın oldu. ben çıkarken o iniyordu metroya, böyle resmen süzüle süzüle geçmişti yanımdan. he bi de hasta olduklarım arasında leyla lydia tuğutlu var. okulda aynı katta okuyoruz, ilk gördüğümde baya dibim düşmüştü.
0
baba jo
(22.06.14)
Ilk gördüğüm ünlü tecavüzcü Coşkun, Antalya da paso görüyorduk ve beni korkutmuştu, selam verip şişşt merhaba diyerek, sanırım çok korkak bakmıştım yaş 8.
En ünlü gördüğüm kişi jude law, Londra'da.
Türk ünlülerden Levent'te çalışırken kanyonda paso görüyorduk ünlüleri.
0
urasil
(22.06.14)
ilberi her gün görüyorum
0
i ve been mistreated
(22.06.14)
fenerbahçeli gerson.
0
secim
(22.06.14)
Christina aguilera
0
brkylmz
(22.06.14)
Benim cok yaa

İpek erdem
Umit erdim
Pashan yilmazel
Ayca abana
Kerem kupaci
Cisil oral
Yeliz degirmenci miydi hayat bilgisinde oynayan, o
Serhan arslan

Bunlari hayat bilgisi setinde gordum

Tuncel kurtiz rahmetliyle isiklarda karsilastik gulumsedim o da gulumsedi bana
Levent Kirca
Daghan Kulegec
Tarik Menguc
Oguzhan Koc fotograf cektirdigim tek ünlü
Pascal Nouma avmye geldi gecen haftalarda :D
Serenay Aktas su survivordaki kiz eski makinistimizin kizi. Cilgin dershane 3 cikmadan once gelmisti babasinin yanina el sıkıstık :D
0
matilda
(22.06.14)
Aslında baya gördüm ama daha bugün sarp apaka denk geldim. Çekim hazırlıkları vardı, bankta oturuyordu. Ben de önünden bisikletimle geçtim gittim ehi.
0
okuyamıyom ben ya
(22.06.14)
jorn lande ile bira içmişliğim, james hetfield ile resmim vardır
0
GibsonRulesv2
(22.06.14)
azer bülbül
0
bokmuhendisi
(22.06.14)
rte (ankara kizilay meydani-o gune lanet olsun),
nihat genc (ankara yuksel caddesi-selamlar nihat abi),
mogullar grubu (essen-almanya),
ekmek teknesindeki celal (ahmet yenilmez) (ankara yuzuncuyil mah. kiler market),
orhan pamuk (bochum-almanya-hazzetmem bu heriften)
umut sarikaya,erdil yasaroglu, selcuk erdem (odtu ankara-evet, umut cizdigi karakterler gibi kemcuk agizli :P)

imkanim olsa, hugh laurie ve fazil say ile tanismak isterim. Vefat etmeselerdi, tuncel kurtiz ve firinci nusret babayi ya da bu gozlerle gormek iyi olurdu.

gecen, freiburg'ta kucucuk bir topluluga konser vermisti fazil abi, son dakika konserin verilecegi cadira geldigimiz icin almamislardi bizi. tanisma firsatini oylece tepmis olduk. hugh laurie, londra'da yasiyormus duydugum kadariyla, yolum ara ara dussede, denk gelinir mi zor.
0
ubi dubium ibi libertas
(22.06.14)
roger waters :( konser değil, kulis. ah o gün :(
0
sagopa kajmer mahlas kafkef
(22.06.14)
kareem abdul jabbar, topkapıda.
aziz yıldırım, fenerbahçede =)
0
iste o kavunici balik
(22.06.14)
en son ivane serti gordum. pascal nouma devamlı müsterimdi. hakan peker eskiden komsumuzdu.
0
all girls dream
(22.06.14)
David Tennant'ı görmüştüm, hatta arkasını dönüp bana bakmıştı. Artık adamın içine nasıl düştüysem..
0
shejia
(22.06.14)
cemil ipekciyi gormustum fransiz sokaginin girisinde, sanirim orada dukkani mi ne varmis zati.
yilmaz vural'i gormustum bi kac futbolcuyla ankara kentpark avmde alisveris yaparken
0
jedilance
(22.06.14)
Barack Obama ve Bill Clinton'i bir 10-15 metreden gormustum. Daha samimi olarak; Katy Perry ve Michael Jordan'la konusup el sikismisligim var.
0
please dont die
(22.06.14)
Konser vs hepsini elendikten sonra aklıma ilk gelen Hakki Bulut. Birinde Ataköy'de yolda yürürken gördüm. Diğerinde de İzmir'de korumasiyla yine yolda yürürken görmustum.

He birde Murat Kekilli'yi gordum Başakşehir'de bi kafeye gelmişti gs nin sampiyonlar ligi maçını izliyordu. Tokalastik falan.

Cem Davran ile Erkan Can' i gördüm İstiklal'de salina salina yürüyorlardı.
0
karsinin aksisi
(22.06.14)
şener şen alışverişte, gamze özçelikle kocası bağdat caddesinde, hugoyu sunan tolga abi alişverişte, mehmet turgut da fotoğrafımı çekmişti.
0
instant crush
(22.06.14)
Şevket Süha Tezel, Metin Keçeci (BKM Mutfak) (Araba yarışı gibi bir şeyde co-pilotlarıydım.)
Mehmet Haberal (çıktıktan sonra bir söyleşide)
Kemal Kılıçdaroğlu
Yılmaz Büyükerşen ve ilçe belediye başkanları
Doğu Perinçek (söyleşi)

gerisini yazmıyorum, resmen siyasetin içindeymişim haberim yok. :D
0
grgn
(22.06.14)
noktayi koyuyorum: bilal inci'yi gormustum olmeden bir sure once, adana baraj golune yurumeye gelirdi sabahlari. erol tas da olsaydi, tam kombo olurdu.

fatality! finish him ! :)
0
ubi dubium ibi libertas
(22.06.14)
(7)

Eski görünümlü, yeni radyolardan nereden bulabilirim? Capsli

kırmızıayakkabılıgargamel
Antika olarak alsak epey pahalı olacak, seri üretimden istiyoruz. Nerelerde bulabiliriz İstanbul'da? Tahtakale'de gören oldu mu?Teşekkürler şimdiden.
Antika olarak alsak epey pahalı olacak, seri üretimden istiyoruz. Nerelerde bulabiliriz İstanbul'da? Tahtakale'de gören oldu mu?

Teşekkürler şimdiden.
0
kırmızıayakkabılıgargamel
(21.06.14)
Ne kadar bütçe ayırmak istiyorsun ki? Sahibinden'e falan baktın mı, mutlaka vardır.
0
mesglsn sanirm bn yatiyrm
(21.06.14)
www.trtmarket.net

stok yokmus gerci ama. ara ara kontrol et
0
exlibris
(21.06.14)
angelus
(21.06.14)
exlibris
(21.06.14)
exlibris
(21.06.14)
Bizim için önemli nokta vintage olması.
0
🌸kırmızıayakkabılıgargamel
(21.06.14)
Bir de internetten değil de, elden satın almak istiyoruz. Şurada satıldığını görmüştüm vb. bilgi verirseniz harika olur.
0
🌸kırmızıayakkabılıgargamel
(21.06.14)
(1)

1tikla2kazan.com.tr güvenli mi?

peace.on
Bu siteden alışveriş yapmayı düşünüyorum güvenli midir?
Bu siteden alışveriş yapmayı düşünüyorum güvenli midir?
0
peace.on
(21.06.14)
koc grubuna ait bir site. merdiven alti bir olusum degilen azindan. guvenebilirsin.

not: alisveris yapmadim
0
exlibris
(21.06.14)
(1)

excel'de satır atlayınca renk değiştirme

tabudeviren
exceldeki bir satırda enter'a basıp alt satıra geçtiğimde üstteki satırın renk değiştirmesini istiyorum (orayı kontrol ettiğimin işareti olarak). nasıl yapabilirim bunu?
exceldeki bir satırda enter'a basıp alt satıra geçtiğimde üstteki satırın renk değiştirmesini istiyorum (orayı kontrol ettiğimin işareti olarak). nasıl yapabilirim bunu?
0
tabudeviren
(21.06.14)
sorunun tam cevabi degil ama kendimce soyle bir cozum buldum
kontrol ettigim sutunun yanina bos bir sutun acarim
bu sutunu kosullu bicimlendirme ile bicimlendiririm
1 yazdigim her hucreti kirmiziya boyatirim
eger hucreyi bos geciyorsam boyamaz
boylece bir miktar senin istedigine yakin bir sey olur.

birazdan caps koyacagim

i.imgur.com
0
exlibris
(21.06.14)
(7)

tornacıda çalışayım mı?

bana jacob diyolar
yaş 18 bu sene üniversiteye gideceğim mekatronik mühendisi yada makine mühendisliği okuyacağım. şu ramazan ayını boş geçirmemek için 1 ay çalışmak istiyorum zaten sonrasında üniversite kaydı felan var yoğun olacağım. çalışmak için pek alternatif bulamadım ama babamın tornacı eski bi arkadaşının yanı
yaş 18 bu sene üniversiteye gideceğim mekatronik mühendisi yada makine mühendisliği okuyacağım. şu ramazan ayını boş geçirmemek için 1 ay çalışmak istiyorum zaten sonrasında üniversite kaydı felan var yoğun olacağım. çalışmak için pek alternatif bulamadım ama babamın tornacı eski bi arkadaşının yanında çalışıp hem makineleri biraz tanıyayım hem de para kazanmanın zor olduğunu yaşayarak öğreneyim hem de elime okul öncesi para geçsin diyorum sizce nasıl fikir? daha iyi fikriniz var mı?
0
bana jacob diyolar
(20.06.14)
Getir götür işleri yapmayacaksan, imalatı öğreneceksen çok iyi fikir.
0
zombi
(20.06.14)
Birikim/yatırım alışkanlığı da edineceksen beraberinde çok akıllıca olur.
0
arnold schwarzeneger
(20.06.14)
bravo tebrik ederim. kesinlikle calis. iyi bir tecrube olur
0
exlibris
(20.06.14)
çalış. vakit geçer. insanlar tanır ve bişiler öğrenirsin
0
simten
(20.06.14)
orda geçireceğin her dakika (getir götür dahil)hayatına tecrübe katacaktır mutlaka.
0
greenplease
(20.06.14)
Ben de @zombi gibi düşünüyorum. Getir götür işleri yapmayıp makinelerle haşır neşir olacaksan parasız olsa bile tecrübe edin. Zoru biraz gör ki burnun havada olmasın mezun olunca. Yok öyle olmayacaksa Autocad, SolidWorks ve CATIA gibi CAD programlarının eğitimlerine bakman kesinlikle daha iyidir.
0
sku
(20.06.14)
imalat alanında çalışmak konusunda çok daha rahat karar verebilir duruma geleceksin. imalat alanında çalışma fikrin varsa önemli bi tecrübe edineceksin. yani işi öğrenmeyeceksin ama beklentilerin belirecek.

çalışırsan tek tavsiyem makinelerin yanında dikileceksen koruyucu iş güvenliği gözlüğü tak. ustalar dalga geçecektir ama tak derim.

okumuşsun mühendis olmuşsun, 1 aylık çalıştığın bi yerde gözünden olma.
0
sttc
(20.06.14)
(9)

uyuyup ya da uyutulup gelecekte uyanma olayının

muratchelik
ıngilizce adı falan var mı? bu konuda filmler arayayım dedim ama, bulamadım. waking up in the future falan yemedi.
ıngilizce adı falan var mı? bu konuda filmler arayayım dedim ama, bulamadım. waking up in the future falan yemedi.
0
muratchelik
(19.06.14)
cryonics ya da hibernation olabilir.
0
whoosie
(19.06.14)
Yamulmuyorsam arnold schwarzenegger'in tam bu konuda bir filmi vardı. Bilim kurgu aksiyon falan. Adını bulursam editlerim. Ama buna tam karşılık gelen bir kelime duymadım ben.

edit: demolition man'di aradığım. stallone oynuyormuş. ayrıca yanlış hatırlamıyorsam sandra bullock da taş gibiydi o filmde. :)
0
darkredanger
(19.06.14)
hibernation - kış uykusu. o olay için de kullanılıyor.
0
loser blueser
(19.06.14)
Cryonics en.wikipedia.org
0
harzem
(19.06.14)
(bkz: Demolition Man) var, Sylvester Stallone, Sandra Bullock'lı idi. Üç deniz kabuğu kavramı ile tanıştırmıştı beni.
0
aychovsky
(19.06.14)
woody allen'ın da böyle bir filmi var. hatta bu konu geçen ilk film sanırım.
www.imdb.com

aradığın kelime de şuymuş: cryostasis
0
darkredanger
(19.06.14)
forever young diye bir film vardi. mel gibson abi oynuyordu
0
exlibris
(19.06.14)
bu konu hakkında paper yazmıştım ölüm felsefesi gibi bir ders alıyodum.
cryostasis i kullanmıştım kelime olarak
0
blossom
(19.06.14)
futurama var animasyon dizi olarak.
0
inheritance
(20.06.14)
(11)

zenci vs. siyahi

baba jo
hangisi dilimiz için hakaret anlamı taşıyor? bildiğim kadarıyla zenci kötü manada kullanılıyor ama sanki siyahi deyince renk ayrımına dikkat çekilmiş oluyor. yanlış mı düşünüyorum, türkçe bilen zenci/siyahi bir insan hangisini duysa gücenir?
hangisi dilimiz için hakaret anlamı taşıyor? bildiğim kadarıyla zenci kötü manada kullanılıyor ama sanki siyahi deyince renk ayrımına dikkat çekilmiş oluyor. yanlış mı düşünüyorum, türkçe bilen zenci/siyahi bir insan hangisini duysa gücenir?
0
baba jo
(19.06.14)
Türk mantığında Zenci küfür gibi geliyor, biz siyahi deyince iyi yaptık sanıyoz. Zenciler zenci denilmesini tercih ediyolar.
0
vfgerty
(19.06.14)
aslında ikisi de hakaret değil. yani ingilizcedeki nigger'ın karşılığı değiller türkçede. ama şu var ki belki politik doğruculuk açısından siyahi demek daha doğru olabilir. yoksa kimse bir afrika kökenliye hakaret etmek için "siyahi!" "zenci!" demiyor.
0
microfiction
(19.06.14)
türkiye'de kimse zenciyi hakaret olarak kullanmıyor o yüzden ikisi de olur bence
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(19.06.14)
asıl olan hiçbi şey dememektir?

beyaz adam görünce aa beyaza bak mı diyorsunuz la?

beyaz futbolcu mu diyorsunuz?
0
kosun lan mevzu var
(19.06.14)
@divit zenc benim bildiğim kadarıyla pas renginde olan demek.
0
microfiction
(19.06.14)
bizim zenci türk arkadaş zenciyi tercih ediyor.
0
madyb
(19.06.14)
bu topraklarda bilinçli ırkçılık olmadığından zenci de siyahi de hakaret olarak algılanmıyor olabilir ama bilinçsiz ırkçılığı ne yapacağız?

misal adam bastıra bastıra diyor ki "kürt kökenli vatandaşlarımız"

kürt kökenli vatandaş ne olum?

türk kökenli vatandaşlarımız diyor musun? yok.. eee?

beyaza beyaz veya burnu büyük olana pinokyo veya başka bir fiziksel ya da kültürel özelliği olanı bu özelliğiyle vurgulamak ayıpsa aynı şekilde bu siyah zenci konusu da net şekilde ayıp.

zenci diye tanımladığın adam sana dese ki dişlek kızıl beniz, hoş karşılar mısın? karşılamazsın
o zaman tatava yapma.
0
kosun lan mevzu var
(19.06.14)
bence ikisi de hakaret degil. pis zen i dersen anlarim da zenci siyahi ten rengini belirtiyor. afrikanin en ucra kosesinde bana beyaz deseler ya da kizilderililer soluk benizli deseler, alinir miyim asla...
0
exlibris
(19.06.14)
ulan ister çöpçü de ister temizlikten sorumlu belediye görevlisi de farketmez.
adamı tanımladığın anda olay bitmiştir.
kaldı ki bir görev ile fiziksel bir özelliği aynı kefeye koyduğun an sana ne söylesek boş olur zaten.

adamın ten rengini tanımlamak sana mı kaldı? o da senin karga burnundan bahsetsin o zaman?

bu mu yani bakış açınız mk
0
kosun lan mevzu var
(19.06.14)
siyahi daha havalı geliyo bence kulağa
0
sonsuz
(19.06.14)
TRT " Amerika'da siyahi vatandaslar hala ayrimciliga ugruyorlar" der. Zenci demez. ama pratikte ikisi de olumsuz anlamda kullanilmiyo.
0
lamartin
(20.06.14)
(5)

Frikik atılırken baraj oynamasın diye yere dökülen toz?

kelbukel
Ben mi cahilim? ilk defa gördüm resmen kolombiya-fildişi maçında..howard webb döküverdi barajın önüne, kıpırdamasınlar öne öne diye..yapılıyor muydu bu yahu?
Ben mi cahilim? ilk defa gördüm resmen kolombiya-fildişi maçında..

howard webb döküverdi barajın önüne, kıpırdamasınlar öne öne diye..

yapılıyor muydu bu yahu?
0
kelbukel
(19.06.14)
dünya kupasındaki bütün maçlarda yapılıyor artıkın
0
sansli pipi
(19.06.14)
normalde de concacaf ülkelerinde uygulanıyor zaten. yakında uefaya da gelir.
0
acukali ekmek
(19.06.14)
toz değil de köpükmüş.
0
yalnux
(19.06.14)
oha ben de ilk kez simdi sen yazinca okuyorum. his sahit olmamistim.
0
exlibris
(19.06.14)
birkaç senedir brezilya'da falan kullanılıyordu galiba. şimdi herkes dünya kupası ile öğrendi işte ilk kez kullanılıyor. artık avrupa liglerine falan da gelir heralde. mantıklı bi şey.
0
xenophobe
(19.06.14)
(13)

orada hava nasıl?

pescador
ya uyandığımdan beri hava kapalı, hatta şu an bardaktan boşalırcasına yağıyor. ancak üstsüz oturmama rağmen (indirin silahları, erkeğim) acayip terliyorum. bende mi arıza var dedim ama yok, kardeşim de yandım aney diye geziyor ortalıkta. izmit'teyik.sizin oralarda nasıl durum? akşam 5 oldu nerdeyse,
ya uyandığımdan beri hava kapalı, hatta şu an bardaktan boşalırcasına yağıyor. ancak üstsüz oturmama rağmen (indirin silahları, erkeğim) acayip terliyorum. bende mi arıza var dedim ama yok, kardeşim de yandım aney diye geziyor ortalıkta. izmit'teyik.

sizin oralarda nasıl durum? akşam 5 oldu nerdeyse, ben böyle deli sıcak gördüğümü hatırlamıyorum, hele ki böyle bir havada.
0
pescador
(19.06.14)
Yagacak hava belli, kapali bayagi. Icim bayildi resmen. Bungun boyle. Bunaldim. Aglicam birazdan aiy
He sicak bir de.

(Orasi sicak olmayacak da neresi olacak bu arada.)
0
Idonthaveausername
(19.06.14)
ankara'da sıcak hava, ben de bunaldım.
0
rock n roll
(19.06.14)
kocaeli 34 derece + bardaktan boşanırcasına yağmur.
0
devilred
(19.06.14)
Bu akşama şiddetli yağmur bekleniyor @istanbul ve an itibariyle Etiler simaları kapalı. Geçen günlerde hava hep çok sıcak ve boğucuydu.
0
jesterdvine
(19.06.14)
yağmur sıcağı işte, hava çok basık oluyor, yaprak kımıldamıyor, negzel lan yağmur yağıyo, en sevdiğim şey yağmurda pisiklete motora binmek. çık gez.
0
killerbee
(19.06.14)
çok sıcak, malum Antalya...
ter g.tümüzden çıkıyor.
0
livaneli kadir
(19.06.14)
datçada hava sıcakta eski datçadayım ben esiyo :)
0
vasilias
(19.06.14)
Ben de kocaelide kimse yoktur diye haber etmeye gelmistim meger tum duyuru kocaeliliymis :o
Yagmur giderek hizlaniyor haa.
0
okuyamıyom ben ya
(19.06.14)
@pescador yozgattan mi bildirdin?

istanbulda su an yagis yok ama hava bulutlu. 1-2 saat once yakici gunes vardi

edit: izmiti simdi gordum :(
0
exlibris
(19.06.14)
izmir berbat sıcak. öğlen de çamur yağdı. lanet olsun bu şehre.
0
letheavendangered
(19.06.14)
kocaeli'de inanılmaz bir hava vardı resmen buharda piştik. (11-16 arası) şu an ise yağmurlu, serin ama nemli.

hakkaten ne kadar çok varmış kocaelili. :D
0
iste o kavunici balik
(19.06.14)
çok uğursuzum ben ya. hava kapattı, yağmur yağacak :(
0
rock n roll
(19.06.14)
abi hava şöyle oldu duyuruyu yazdıktan sonra, bisikletle dışarı çıkıp bi 15 km lik yere gitmeyi düşünüyordum iyiki gitmemişim kafa göz dağılırdı yoksa...
www.youtube.com
0
killerbee
(19.06.14)
(15)

Fakir Ferrarisi

joelskellington
Kenks, arabalardan pek cakmiyom ama bi araba vardi, baya hosuma gitmisti. 90'lardan kalma, on farlari acilip kapanabilen, cok kuul bi arabaydi, fakir ferrarisi demisti bi arkadas. hangi araba olabilir bu? aston martin diyesim geliyo ama deyil. ama iki isimli biseydi sanki. baya aradim bulamadim, bi
Kenks, arabalardan pek cakmiyom ama bi araba vardi, baya hosuma gitmisti. 90'lardan kalma, on farlari acilip kapanabilen, cok kuul bi arabaydi, fakir ferrarisi demisti bi arkadas. hangi araba olabilir bu? aston martin diyesim geliyo ama deyil. ama iki isimli biseydi sanki. baya aradim bulamadim, bi buldursaniz cok makbule gecer yeminnen.
0
joelskellington
(19.06.14)
mazda 323 hatchback
www.arabaresimlerin.com
0
exlibris
(19.06.14)
kanka benziyo ama deyil ya. ya italyan ya ingiliz bi aracti, alengirli kuullu bi adi vardi neydi aq ya
0
🌸joelskellington
(19.06.14)
lotus esprit falan mi?

ingiliz dedin ya o bakimdan seyettim

encrypted-tbn0.gstatic.com
0
exlibris
(19.06.14)
fiat coupe
0
aşksız prens
(19.06.14)
Aston martin
0
vfgerty
(19.06.14)
atmayın.

kırmızı hyundai coupe.

www.sahibinden.com
www.google.com.tr
0
[silinmiş]
(19.06.14)
Alfa romeo
0
vfgerty
(19.06.14)
fakir ferrarisi fiat coupe'dir. ama on farlari acilip kapanan cinsten degil.

www.google.com
0
crucio
(19.06.14)
beyler hepinize cok tesekkurler ama hicbiri deyil aq ya. hala ariyom bulursam yazacam
0
🌸joelskellington
(19.06.14)
nissan 200sx static.cargurus.com

toyota celica static.cargurus.com
0
exlibris
(19.06.14)
BULDUM LAN BULDUM

chevrolet corvette

c4 kasa <3 www.google.co.uk

amerikan arabasiymis aq yanlis yonlendirdim ozur dilerim
0
🌸joelskellington
(19.06.14)
corvette fakir arabası mı lan_?
0
cokilgincvesesgetirecekbirnickarayanadam
(19.06.14)
fakir arabasi degil hacim fakir ferrarisi

su bebek 42000 liraymis bak www.sahibinden.com

arabaya asik oldum aq iyi mi
0
🌸joelskellington
(19.06.14)
kim corvette fakir ferrarisi der ya :S biri seni cok pis keklemis. 86 model arabaya 42K veren de fakir degildir. Ayrica o arac 300beygir motoru ile km'de 1tl yakar. bunu da fakirler veremez. ferrariye de benzemiyor zaten.

guzel arac orasi ayri.
0
crucio
(19.06.14)
🌸joelskellington
(19.06.14)
(5)

excel print ayari

yigitovic
merhaba,simdi bircok sutundan ve 4-5 satirdan olusan bir dosyayi bastirmak istiyorum. kagidi yatay olarak isaretledigimde ve tum sutunlari sigdir dedigimde rakamlar cok kuculuyor. ama kagidin alt tarafi tamamen bos. genisligi sabit birakip, asagi dogru uzatmak mumkun mu tabloyu?
merhaba,
simdi bircok sutundan ve 4-5 satirdan olusan bir dosyayi bastirmak istiyorum. kagidi yatay olarak isaretledigimde ve tum sutunlari sigdir dedigimde rakamlar cok kuculuyor. ama kagidin alt tarafi tamamen bos. genisligi sabit birakip, asagi dogru uzatmak mumkun mu tabloyu?
0
yigitovic
(19.06.14)
satır aralıklarını genişleyip yazı karakterini büyütmeyi deneyebilirsin
0
rapon
(19.06.14)
print pre. dan page set upa bas. ordan da adjust'ı %70 falan yap.
0
köfte
(19.06.14)
o satırları seçip hepsinin boyutunu uzatırsanız tablo aşağı doğru uzayacaktır, ancak rakamlar büyümeyecektir.
0
desdinova
(19.06.14)
su ayarlarla oyna
i.imgur.com
0
exlibris
(19.06.14)
bahsettiginiz ayarlar genisligi de etkiliyor. fit ve zoom ayarlari degistiginde tablo en ve boy olarak buyuyor. benim istedigim yalnizca boy olarak buyumesi.

yazi karakterleri buyumesinden baska bir yol bulamadim.
0
🌸yigitovic
(19.06.14)
(3)

Türkçe olimpiyatları

_k_u_z_g_u_n_
gerçekten güzel söylüyorlar bana göre bunlar Türkiye de yaşayanlar mı yoksa sıfırdan hiç Türkçe bilmeden mi okuyorlar mesela bu performans çook iyi http://www.dailymotion.com/video/x1zjrpg_adini-sen-koy-cezayir-romanya-12-turkce-olimpiyati_music
gerçekten güzel söylüyorlar bana göre bunlar Türkiye de yaşayanlar mı yoksa sıfırdan hiç Türkçe bilmeden mi okuyorlar mesela bu performans çook iyi www.dailymotion.com
0
_k_u_z_g_u_n_
(19.06.14)
sana göre
0
🌸_k_u_z_g_u_n_
(19.06.14)
fetullah gülenin açtığı okullarda ilk defa öğrenenler de var gurbetçiler de. lise zamanlarımda ilgiyle takip ederdim ama son yıllarda pek bakamıyorum. bu seneki hakim bey şarkısına da uyuz olmuştum. ergenler gibi imalı şarkı yolluyolar ya :)

mesela benim favorilerimden biri budur www.youtube.com boeyle diyişi pek bi sevimli.

altta bi yorum vardı ama bulamadım, silinmiş galiba 'işte seni buraya getirenler de böyle bir kara sevdaya düşmüşler' gibi bişeydi. baya hoşuma gitmişti. politikası falan umrumda değil. adını bile ilk defa duyduğum yerlerde karın tokluğuna çalışan öğretmenlerin baya ilah-ı aşk dolu insanlar olduğunu düşünüyorum.
0
seksen9
(19.06.14)
araya gireyim

tayyor bunlara ambargo koymustu hani salonlarimizi acmayiz bakalim nerede organizasyon yapacaklar falan deyu. simdi nerede organize ediliyor bu olimpiyatlar_ pensylvania kultur merkezinde mi?
0
exlibris
(19.06.14)
(4)

kenan evren in gata da ki odası değiştirilecek mi ?

the imp
belki bu yogun gündemde gözden kaçırmışsınızdır ama bu adam müebbet yedi bugun , şu an gatadaymış paşalar gibi yatıyor pasha yatagında.. peki rütbeleri sökülen ve erbaş olan bu primatın gatada bulunduğu oda değiştirilecek mi ? yoksa kendisi koğuşta diğer er ve erbaşlarla yatmak yerine özel & tek kiş
belki bu yogun gündemde gözden kaçırmışsınızdır ama bu adam müebbet yedi bugun , şu an gatadaymış paşalar gibi yatıyor pasha yatagında.. peki rütbeleri sökülen ve erbaş olan bu primatın gatada bulunduğu oda değiştirilecek mi ? yoksa kendisi koğuşta diğer er ve erbaşlarla yatmak yerine özel & tek kişilik odasında paşa!!!lar!!! gibi yatmaya devam mı edecek ?
0
the imp
(18.06.14)
hapse atsalar keske, o kadar hasta mahkum var seslerini duyan yok. asil bunun gibileri hapislerde curutmek lazim.
0
nawres
(18.06.14)
aynı odada takılmaya devam eder bence. emekli cumhurbaşkanı statüsüne ne oldu onu bilmiyoruz sonuçta.
0
zgrydn
(18.06.14)
bence de esaretin bedeli kivaminda hucreye kapatilmaz bu saatten sonra. mevcut hastane odasinda yatis
0
exlibris
(18.06.14)
Turkiyede yargi sisteminin dandik oldugunun gostergesidir.Yani sen nr bok yersen ye sana devletimiz bakacak
0
diss0640
(18.06.14)
(7)

yol müziği

kuzey li
haftaya ailemle uzun yola çıkacağım. yolda müzik dinlemeden araba kullanmayı sevmiyorum ama diğerlerini de sıkmak istemiyorum. 1. babam nalan altınörs, emel sayın, zeki müren ve müzeyyen senar dinler2. annem madonna, michael jackson, gogol bordello, yeri geldiğinde müzeyyen senar, karmeta vb.. din
haftaya ailemle uzun yola çıkacağım. yolda müzik dinlemeden araba kullanmayı sevmiyorum ama diğerlerini de sıkmak istemiyorum.

1. babam nalan altınörs, emel sayın, zeki müren ve müzeyyen senar dinler

2. annem madonna, michael jackson, gogol bordello, yeri geldiğinde müzeyyen senar, karmeta vb.. dinleriz en sevdiği sarkı:
www.youtube.com

benim tarzım da anneminkine yakın.şimdi bu isimlerden izinlerden yola çıkarak ortak payda bulabilir miyim?
0
kuzey li
(18.06.14)
bir onların sevdiği bir benim sevdiğimden playlist yapıyorum ben genelde.
0
inheritance
(18.06.14)
ben de biraz ondan biraz bundan karışık liste yapıyorum.
0
skinoskesama
(18.06.14)
karışık yapayım da yolda bu grubu dinlersem (nalan altınörs, emel sayın, zeki müren ve müzeyyen senar) tekirdağ sınırında rakım buzlu olsun diye bağırmaya başlarım :D
0
🌸kuzey li
(18.06.14)
size ailenizle birlikte trt fm yaziyorum. tok karnina alinacak.

www.radyobul.net
0
exlibris
(18.06.14)
@exlibris bu dediğini duymamış olayım :D
0
🌸kuzey li
(18.06.14)
ince saz
0
simten
(19.06.14)
hellojack
(16.11.14)
(2)

Odunumsu Yapısıyla Bu nedir Acaba??

intihar susu verilmis cinayet kurbani
6-7 cm uzunluğunda 2,5- 3 cm çapında bu şeyin ne olduğunu acayip merak edip bulamadık google görseller de yardımcı olmadı ayrıca kırılmıyor..Rutubetli toprak gibi bir kokusu var. Bir şeyin çekirdeği veya tohumu olduğunu düşündük ama bilemedik.Bilen br şeye benzeten var mı?
6-7 cm uzunluğunda 2,5- 3 cm çapında bu şeyin ne olduğunu acayip merak edip bulamadık google görseller de yardımcı olmadı ayrıca kırılmıyor..
Rutubetli toprak gibi bir kokusu var. Bir şeyin çekirdeği veya tohumu olduğunu düşündük ama bilemedik.
Bilen br şeye benzeten var mı?
0
intihar susu verilmis cinayet kurbani
(18.06.14)
parklarda cali gibi dikenli yaprakli bir agac oluyor. mese palamudu benzeri ama daha uzun ve sivri tohumlari oluyor. ona benzettim. ama bitkinin adini bilmiyorum. curumeye yuz tutmus. www.sagliksifa.com
0
exlibris
(18.06.14)
pikan cevizi imiş..
0
🌸intihar susu verilmis cinayet kurbani
(18.06.14)
(7)

ışid'in kurşuna dizdiği kişiler öncesinde niçin itiraz etmiyor?

tutun kolonyasi
bakıyorum elleri arkadan bağlı 20-25 kişi tek tek enselerinden vurularak öldürülüyor. herkes sıranın kendisine gelmesini sakince bekliyor. ne bağıran var ne de ayağa kalkıp son bir umut kaçarım belki diye koşmaya çalışan.acaba bunun sebebi nedir? acaba birileri benzer şekilde bizi öyle sıraya dizse
bakıyorum elleri arkadan bağlı 20-25 kişi tek tek enselerinden vurularak öldürülüyor. herkes sıranın kendisine gelmesini sakince bekliyor. ne bağıran var ne de ayağa kalkıp son bir umut kaçarım belki diye koşmaya çalışan.

acaba bunun sebebi nedir? acaba birileri benzer şekilde bizi öyle sıraya dizse biz de mi öyle sessizce bekleyecektik?

bu kabullenişin temelinde korkmak mı yatıyor? anlayan aydınlatırsa sevinirim. sağolasınız.
0
tutun kolonyasi
(18.06.14)
Kacmana imkan yok bi kere o ortamda. Olum kabullenilmis. Ayrica kacmak korkaklik belirtisidir. Adamlarin ekmegine yag surmek istemiyordur.
0
she was my baby
(18.06.14)
1 - Kaçarken onca militan tarafından taranıp delik deşik edilmek, kafadan giren en acısız ölüme vesile olacak tek kurşundan daha cazip değil.

2 - Irak polisi zannediyor olabilirler. Ki bir baskınlarında aynen bu şekilde katliam yapmışlardı.
0
vyava
(18.06.14)
Kaçmak manasız. Sonuçta yine mıhlanacaklar. Ben de dün onu düşündüm. Madem ki başka çare yok. O zaman başarabildiğin yere kadar küfür edebilirsin, şehadet getirebilirsin (gerçek müslümanın kim olduğunun anlaşılması açısından), tükürebilirsin vs. Sonra da belki böyle yapsalar işkenceye maruz kalmaktan korkuyorlardır; ışid onları o an öldürmekten vazgeçebilir, götürüp her türlü pisliği yaparlar diye düşündüm. Sonra öyle bir handikap hoş olmaz, o zaman belki taşlarlar, bir yerlerini keserler diye düşündüm. Ama ölmek kaçınılmazsa bi süre acı çekmek de çok korkunç olmazdı.

Sonuçta çok net bir yere varamasam da İslam'daki "şehitlik" mertebesini bu işe sebep olarak gördüm. Oradaki adam belki de şehit olacağını düşünüp o yüzden mutlu bile gidiyor olabilir. Ekstra çabalamaya gerek görmüyordur, içinden duasını ediyordur filan.
0
pandispanya
(18.06.14)
Çeçen militanların öldürdüğü Rus askerleri de aynen bekliyordu. Herhalde kabullenip bir an önce olsun diye bekliyorlar. Yoksa yanındakinin kanı yüzüne sıçrarken nasıl durabilirsin sakin bir şekilde?
0
fadetoreality
(18.06.14)
daha once bu meksika'daki uyusturucu karteli los zetas'in yaptigi infazlar icin okumustum bunu. bogazlarini kestikten sonra baltayla uzuvlarini ayiriyorlar bu adamlar. isid falan bunlarin yanlarinda mickey mouse kalir. birisi anlatmis, megersem kacmaya tesebbus edenlere bu iskenceleri oldurmeden once yapiyorlarmis. bacaklarini tahta kalaslarla vura vura kirdiklarini gordum.
0
osuruklu
(18.06.14)
çok infaz videosu izledim neredeyse hepsinde kurban sessizce ölümü bekliyor oluyor. sanırım bir yerden sonra kabulleniyor insan. bitse de kurtulsam moduna geçiyor.
0
bira sisesi kapagi
(18.06.14)
bence sok icinde oluyorlar, beyin muhtemelen tepki ver emri vermiyor soktan dolayi.
0
exlibris
(18.06.14)
(11)

Çay demlemek için soğuk su sıcak su karmaşası

indescribable
Ey bilim insanları, çay tiryakileri! Şöyle bi tartışma yaşanıyor evde, Sebil var, içme suyunu çay suyunu falan ordan kullanıyoruz. Neyse Çay demlemek için sebilden sıcak su alıyolar neymiş kısa sürede oluyomuş. Ben ise sıcak su aldığın zaman ocakta kalcağı sürenin daha fazla olduğunu düşünüyorum. So
Ey bilim insanları, çay tiryakileri!

Şöyle bi tartışma yaşanıyor evde,
Sebil var, içme suyunu çay suyunu falan ordan kullanıyoruz. Neyse

Çay demlemek için sebilden sıcak su alıyolar neymiş kısa sürede oluyomuş.

Ben ise sıcak su aldığın zaman ocakta kalcağı sürenin daha fazla olduğunu düşünüyorum.

Soğuk su da daha az

Ocak extradan sıcak olan bişiyi ısıtmak kaynatmak durumunda kalmayacak falan




Hangi düşünce doğru?
0
indescribable
(18.06.14)
su 100 derecede kaynar. 25 derece suyu 100 dereceye getirmek için gereken ısı miktarı, 90 derece civarındaki suyu 100 dereceye getirmek için gereken ısıdan daha fazladır. eğer kaynadığı anı baz alıyorsak elbette sıcak suyla daha çabuk kaynar.
0
icim urperiyor
(18.06.14)
ev halki hakli, sen haksizsin. sana laflar hazirladilar
0
exlibris
(18.06.14)
Bu cok basit fizik kuralini karmasa olarak yorumladiginiz icin tebrikler oncelikle. Sicak su daha cabuk kaynar tabi ki.
0
instant crush
(18.06.14)
kanıtın varsa nobel fizik ödülü garanti :) tabiki sıcak su diyen haklı
0
thebiggestloser
(18.06.14)
Sıcak su daha çabuk kaynar ama çayın lezzetli olması için soğuk su kullanılması gerekir.
0
angelus
(18.06.14)
çalışmaya ara verip kafayı dağıtayım diye duyuruya girdim ama hepten yaktım devreleri şu soru ile.

tüm hane halkı haklı but you..
0
calzoncillos
(18.06.14)
Denemedim

Sadece daha az sürede olcakmış gibi geldi. Anlık bişi yani. Olduğu gibi de sorayım dedim. Ev halkının haberi yok yea
Niye eziyonuz ki şimdi :/


Kalbim kırıldı :/
0
🌸indescribable
(18.06.14)
Herkes hemen mantıklı olanı düşünmüş ama benim de bildiğim kadarıyla soğuk suyu kaynatmak daha çabuktur. Araştırmalar vardı bu konuda, mantığınızı kullanmak yerine bir bakın derim.

Edit: Benim ki donması içinmiş sanırım, kaynaması için emin değilim: eksisozluk.com
0
mindwars
(18.06.14)
eksi sozlukte eksiyen adam
(18.06.14)
Bir sehir efsanesi derki; soguk suyla demlenen cay daha gec bayatlar.

Bir de herkes suyun kaynamasina odaklanmis ama sanirim burada ki soru hangisi daha cabuk kaynar degil, hangisinde cay daha cabuk "demlenir"

Sonucta demlikteki cay dibe cokene kadar bekliyceksin :)
0
surfer
(18.06.14)
teşekkür eden duyuru açarım kimse takmaz, çay derim hemen cevap gelir.

kırıldım
0
🌸indescribable
(18.06.14)
(15)

RTE'nin alternatifi

justinho26
Koskoca ülkede bir tane çıkmaz mı? yok mu yahu kimse?
Koskoca ülkede bir tane çıkmaz mı? yok mu yahu kimse?
0
justinho26
(18.06.14)
bence yok. tayyorun karsisina kimi koyarsan koy ikinci adam olur en fazla.

bir tane vardi bence ama rahmetli oldu. ismail cem
0
exlibris
(18.06.14)
bence rte kıvamında bir seçenek çıksa bile rte'nin karşısında esamesi bile okunmaz. çünkü bu şerefsiz işini çok iyi biliyor.
0
istenmeyen evlat
(18.06.14)
alternatifi ne demek ya seni koysak da olur yani milyonlarca alternatifi var
0
hayatkısakuşlaruçuyor
(18.06.14)
O kişi Rifat Hisarcıklıoğlu olacak. Sağ gelenekten gelen, gerçek anlamda lider olan ve halkın genelinden oy alabilecek, AKP dışından gördüğüm tek isim kendisi.
0
Lethe
(18.06.14)
akp seçmenini tanıyorum. rte vefat etmedikçe başta. hazırlayın kendinizi buna.
0
fayfim
(18.06.14)
Ne alternatifinden bahsediyorsunuz allah aşkına.. Atatürk bile çıksa mezardan, gene tayyip kazanır, bu bir gerçek..
0
sevgili sen masada değil yatakta güzelsin
(18.06.14)
yeryüzündeki herhangi bir seçimde rte'yi yenebilecek potansiyelde kimse yok. rte'nin karşısına rte'yi çıkarsan yine de kaybeder. diyoruz ya adam dini kullanıyor falan filan diye. adam aslında başından beri kara propaganda yapıyor. dini kullanıyor, atayizler pis diyor. milliyetçilerle konuşurken cehape'nin tunceli milletvekili bilmem ne yaptı diyor. kürtlerden destek almak için cehape zihniyeti burda katliam yaptı diyor.

yahu hatırlamıyor musunuz kılıçdaroğlu'nun başkan seçildiği kurultayda giydiği gömlek 600 lira mıydı neydi. adamın seçildiği ikinci gün, yandaş medya 'halkın adamı 600 liralık gömlek giyiyor (!)' diye manşet atmıştı. düşün ya yeryerinden oynuyor chp'ye yıllar sonra ivmelenme umudu doğuyor; kılıçdaroğlu dediğimiz adam o zaman en verimli zamanlarında. tv'de gökçek'in bi eline vermediği kaldı. rte'yi sıkıştırıyor çık karşıma diye. tam bu sırada bi şekilde başkan seçiliyor tak ertesi gün adamın eleştirilecek neresi var adi medyanın manşetlerinde. neymiş aleviymiş de alevi olduğunu söylemiyormuş, sgk'da aynı soyadlı insanlar varmış.

hayır abi kk çok temizdir değildir bunu tartışmıyoruz. bir şekilde 2002'den bu yana rte ve yandaşları tarafından kendilerinden olmayanlara karşı bir karalama kampanyası yürütülüyor ve akp'li adamlar da bu kampanyayı ana sütü gibi yutuyor.
0
nodrap
(18.06.14)
var,var olmasına ama adamda ilke olmadığı için belli bi standart içinde karşısına çıkamıyorsun alevi diye yuhalatıyor bunun çocugu yok çükü kalkmıyor diyor adamın kendinden başka kimseye tahammülü yok.Ayrıca ağzından çıkan lafa sorgusuz sualsiz inanacak milyonlar olduğu için sivrilemiyorsun.Bir kere tayyibin karşısına çıkan adam direk vatan haini diye yaftalanıyor medya gücü sizin tahmin ettiğinizden daha çok.Direk bütün medya organlarıyla taarruza geçiyor.Temsil edilemeyen senin benim gibi kişilerde tayyip yıkılmadığı için enerjimizi birbirimizi yiyerek bitiriyoruz.Olacak olan şu tayyip o ya da bu şekilde dönülmez bir yola girdi siyasi ömrü 3 yıldan fazla değil bir yerde patlayacak bu toplum. çok birikti her şey nasıl olur ne olur bilmiyorum ama patlama yakındır o zaman hepsi çil yavrusu gibi dağılacaklar.
0
eternal disgust
(18.06.14)
Şuanda tek alternatif ve rakibi ekonominin kötüye gitmesi + herhangi bir rakiptir. Akp'nin 10 yilda oylarinin yalnizca ekonomik buhran döneminde azaltigi kacinilmaz bir gercektir.
0
kya
(18.06.14)
ne konuda alternatif? 21. yüzyılda yaşıyoruz karizmatik bir lidere değil doğru düzgün yönetecek birine ihtiyacımız var bence.
0
cilgin fantezilerin adami
(18.06.14)
arkadaşlar boşa ümitlenmeyin.
tayyip'i ekonomik kriz de yıkamaz.
dış politikada rezil kere rezil olduk, tayyip'i suçladılar mı?
adama peygamber gibi tapan bir kitlesi ve medya gücü var.
tayyip ölene kadar başımızda bundan emin olun.
0
titiraprap
(18.06.14)
Reis in alternatifi olmaz... Bundan sonra gelecek her siyasetçi reis in gölgesinde kalacaktır.
Daha da böyle bir adam gelmez siyaset sahnesine herhalde....
0
ne nicki be
(18.06.14)
Tayyip i muhalefet ayakta tutuyor, Bahçeli falan ne kadar oy kaybetti Yalova için CHP yi destekleyeceğim diye,yakında o partide kaybolur gider.ama hala lider kalacağım diye partinin başında duruyor
0
essoist
(18.06.14)
osmanoğlu ailesinden çıkacak bir aday ,çıktığı ilk seçimde recebin oylarını oldukça aşağı çekebilir , bölebilir..
neden diye soracak olursanız..
turk solunun aldığı oy oranı belli .
Milliyetçi sağ kesimin kemik oy oranı belli.
recep efendi ise oylarını osmanlı özentisi , özlemlisi ,eğitimsiz, cahil anadolu insanından alıyor , taşralar köyler olduğu gibi büyük şehirlere taşınmış durumda kültürel olarak. kim olursa olsun soyadı osmanoğlu olsun , bilmemkaçıncı padişahın bilmemkaçıncı göbekten torunu olsun biri çıkarsa bu cahil kitlenin , '' göt kılı olmaktan haz duyan'' primatların aklını çeler.
0
the imp
(18.06.14)
emin olun, mehdi gelse aday olsa geçemez tayyip erdoğan'ı. haşa hz muhammed gelse tekrar aday olsa sahtekar diye yaftalarlar, kimse yüzüne bakmaz, yüzde 3 oy alır.

im-kan-sız. tanıyorum abi akp seçmenini.
0
fayfim
(18.06.14)
(12)

Bacaklarım kalın mı? *caps ve teşhir içerir*

dessy
kalın mı?
kalın mı?
0
dessy
(17.06.14)
çok seksi
0
Sskywalkeremre
(17.06.14)
ağda yap, terlicen bu yaz gününde.
0
yatagants
(17.06.14)
degil.

aklima liseden kalma bir bilmece geldi bu duyuruyu gorunce; fatih sultan mehmet savasa giderken iki bacaginin arasindaki killi, kalin sey neydi?
0
nawres
(17.06.14)
süt gibisin :D
0
pandispanya
(17.06.14)
soylemek istemezdim ama birer parmagin eksik
0
exlibris
(17.06.14)
aşık oldum <3
0
[silinmiş]
(17.06.14)
Tam mıncırmalık bacaklarınız varmış. ^_^
0
ay nov kung fu
(17.06.14)
bize gelsene
0
groovettyn
(17.06.14)
bu sorular ne zaman bitecek, acaba...

bacaklar iyi.
0
o da olur
(17.06.14)
yine whiskas aldirdin kardes
0
she was my baby
(17.06.14)
Birazcık kalın ama bilekler tam normal.
0
mindwars
(17.06.14)
hem kalin hem kisa hem de killi
0
beriberi
(17.06.14)
(7)

hızlıal.com?

bu da mı gol değil lan
arkadaşlar diş macunuma kadar herşeyi hepsiburada dan alıyorum. güvenilir ve de sağlam. ya hızlıal? o nasıl alışveriş yapan ürün iade eden bu süreçlerde sıkıntı yaşayan yada memnun kalan var mı?teşekkürler...
arkadaşlar diş macunuma kadar herşeyi hepsiburada dan alıyorum. güvenilir ve de sağlam. ya hızlıal? o nasıl alışveriş yapan ürün iade eden bu süreçlerde sıkıntı yaşayan yada memnun kalan var mı?

teşekkürler...
0
bu da mı gol değil lan
(16.06.14)
bir kac kez alisveris yaptim. sikinti yasamadim. hepsiburada gibi.
0
exlibris
(16.06.14)
Birkac sey aldim, sikinti yok.
0
delifaruk
(16.06.14)
Urun iadesi yapmadim ama alisveristen gayet memnun kaldim. Bir gun sonra kargomu aldim.
0
nevsenev
(16.06.14)
son 1 yıldır alışveriş yapmadım ama öncesinden biliyorum ki iyidir.
0
sanal uyku
(16.06.14)
gold pc ile calisiyor onlar.
memnun kalan da var kalmayan da.
0
archely
(16.06.14)
hepsiburadaya göre daha kötü müşteri servisleri
0
ceycey e
(16.06.14)
tasarımı logosu değişti sanırım gold'dan ayrıldı.

genelde memnunum çoğu şeyi piyasadan daha ucuza aldım ve 1 günde kargoladılar. Sadece bir kere polarize filtre yerine uv filtre gönderdiler, geri gönderdim para iadesi yapıldı.
0
rodriguez2
(16.06.14)
(4)

hyundai getz hakkında bildikleriniz

yapma volkan
bir arkadaşa 2008 modele 18.500 verip alacağız.bu paraya en iyi araç bu aralar bu galiba?
bir arkadaşa 2008 modele 18.500 verip alacağız.
bu paraya en iyi araç bu aralar bu galiba?
0
yapma volkan
(16.06.14)
Getz güzel araç
0
air
(16.06.14)
icinin cok genis olugunu soyleyebilirim.

disaridan kucuk gibi ama icine girince uc oda bir salon...
0
exlibris
(16.06.14)
Benzinli olanları çok yakıyor diye biliyorum.
0
Thredith
(16.06.14)
Çok konforlu değil ama, nerdeyse 10 yıl kullandık bir kere yarı yolda bırakmadı. Ufak tefek arızalar dışında sıkıntı çıkarmadı. O fiyata bence de en güzeli.
0
immortal
(16.06.14)
(6)

Klasik ceket nereden alınır?

lucifer
Siyah kumaş pantolonum var, bunun üstüne bir de ceket ekleyip takım haline getirmek istiyorum.300 lirayı geçmeyecek klasik, slim fit, ceket hangi markadan bakayım?İlla takım al diğer türlü belli olur mu dersiniz?
Siyah kumaş pantolonum var, bunun üstüne bir de ceket ekleyip takım haline getirmek istiyorum.

300 lirayı geçmeyecek klasik, slim fit, ceket hangi markadan bakayım?

İlla takım al diğer türlü belli olur mu dersiniz?
0
lucifer
(16.06.14)
ds damat. bi de sanıyorum son gün bugün olmak üzere nerdeyse tüm erkek giyim mağazalarında babalar günü indirimi var. onu kaçırma derim.
0
nohut kokusu sacan duduklu tencere
(16.06.14)
siyahın da kendi içerisinde tonları ve belli bir kesimi olduğu için her ceket denemesinde yanında pantolonu da götürmen gerekir. Cacharel, Network bu durumda ilk bakacağım yerler olurdu benim için.
0
candanag
(16.06.14)
mudo ya bak orada blazer ceketler oluyor. ama tam takim havasi yaratamayabilirsin.

dolabinda bir blazer ceket bulunsun her zaman kullanirsin.

www.mudo.com.tr
0
exlibris
(16.06.14)
bu islerden pek anlamam ama magaza magaza gezmistik de uste en guzel oturanlar, en iyi gorunenler network teydi.
0
babamasoliimbananickaldirsin
(16.06.14)
bence kumaşın cinsi tonu parlaklığı vs. açısından ufak da olsa bir fark varsa hoş durmaz. ama fabrika ve zara'yı da listeye ekleyelim.
0
yirmilik dis
(16.06.14)
Pantolonunu yanina al vr sirasiyla şu magazalari gez.
(Mumkunse outlete de bak)

Zara
Altinyildiz
Beymen
Damat
Fabrika.
0
kya
(16.06.14)
(3)

yağmurlu havada İstanbul'da nereye gidilir?

avonkatalogu
şu an deli yağmur yağmakta istanbulda. birkaç saat sonra biraz azalır diye umuyorum ama yağsa bile sevdicekle gidilecek hem yağmuru izleyip hem de çoook ıslanmadan bu işten kotarılcak biyer var mı bildiğiniz? avrupa yakası olursa tam süper olur ama gözümüzü karartıp karşıya da geçebiliriz.
şu an deli yağmur yağmakta istanbulda. birkaç saat sonra biraz azalır diye umuyorum ama yağsa bile sevdicekle gidilecek hem yağmuru izleyip hem de çoook ıslanmadan bu işten kotarılcak biyer var mı bildiğiniz? avrupa yakası olursa tam süper olur ama gözümüzü karartıp karşıya da geçebiliriz.
0
avonkatalogu
(16.06.14)
gulhane parkinin en ucunda sarayin hemen altinda uzeri kapali cay bahceleri var. bir demlik cay syleyebilirsiniz. yagmurda istanbulu izlerken cayin dumani atmosfere karisir :)
0
exlibris
(16.06.14)
şehir hatları vapuruyla kadıköy en keyifli istanbul gezintisidir.
0
jamswety
(16.06.14)
avm, sinema, müze
0
mea maxima culpa
(16.06.14)
(8)

Zincirlikuyu, Kore Şehitleri caddesine gidiş

varos cloudstrider
zincirlikuyu'daki kore şehitleri caddesine zincirlikuyu metrobüs durağından nasıl giderim? yürünebilecek bir mesafe midir? haritadan bakıyorum ancak mesafeyi kestiremedim, herhangi bir vasıtaya binmeye gerek var mı, varsa neye binebilirim?
zincirlikuyu'daki kore şehitleri caddesine zincirlikuyu metrobüs durağından nasıl giderim? yürünebilecek bir mesafe midir? haritadan bakıyorum ancak mesafeyi kestiremedim, herhangi bir vasıtaya binmeye gerek var mı, varsa neye binebilirim?
0
varos cloudstrider
(16.06.14)
15 dakika sürer yürüyerek
0
psyence fiction
(16.06.14)
10 dakika da yurursun herhangi bir vasitaya binmene gerek yok
0
surfer
(16.06.14)
peki gayrettepe metrosundan çıkıp yürüsem daha mı kısa olur?
0
🌸varos cloudstrider
(16.06.14)
Asagi yukari ayni mesafe ama yolunu uzatmiyorsa ya da ekstra bir aktarma yapman gerekmiyorsa ben olsam metroyu tercih ederim
0
surfer
(16.06.14)
kadıköy'den geleceğim için metrobüsten ineceğim, oradan direkt çıkıp açıktan yürümek ile gayrettepe metrosuna yer altından yürüyüp yan taraftan çıkmak arasında kaldım, sanırım metro çıkışından biraz daha kısa oluyor oradan denerim, teşekkür ederim.
0
🌸varos cloudstrider
(16.06.14)
Tam tersi metro cikisindan yolu 2 katina cikartirsin! Yer altindan gittigin yolu yukaridan geri gelmek zorunda kalirsin 10 dk. lik yol 20 dk. olur. Direkt metrobusten yukari cikip yuru derim ben
0
surfer
(16.06.14)
yuruyebilirsin

zinc. metrobusde in merdivenlerle yukari cik.

tarfigin ters yonune dogru yuru. zaten ust gecit var orada cadde orada basliyor.
pastane kebapci falan var hemen gorursun zaten.
0
exlibris
(16.06.14)
tamamdır teşekkürler, çıkıp direkt köprüden yürüyeceğim.
0
🌸varos cloudstrider
(16.06.14)
(22)

Müziğe para ödüyor musunuz?

olmadı ki bir kullanıcı adım
Evetse, hangi yolla?Spotify, iTunes, TTNet Müzik?
Evetse, hangi yolla?
Spotify, iTunes, TTNet Müzik?
0
olmadı ki bir kullanıcı adım
(15.06.14)
hayır
0
mayeskuel
(15.06.14)
iTunes.
0
allanpoe
(15.06.14)
ödemiyorum
0
duzsac
(15.06.14)
evet

turkcellmuzik den satin aliyorum. parasiz muzik download etmiyorum ama online dinliyorum
0
exlibris
(15.06.14)
bikaç kere spotify
0
kosun lan mevzu var
(15.06.14)
ödemiyorum.
0
toua tokuchi
(15.06.14)
Albüm ve konser dışında ödemiyorum.
0
pandispanya
(15.06.14)
hayır. film, müzik hatta merikritos sayesinde kitaba da para ödemiyorum.
0
kuzey li
(15.06.14)
Tabiikide evet. Sonuçta bir emek var kaldıki fahiş fiyatlar yok artık 9 liraya albüm alabiyorsunuz. Enpara var ise yarısıda iade
0
giga1905
(15.06.14)
spotify. bulursam ucuza arada albüm cd de alırım.
0
sporty
(15.06.14)
en son 2005 yilinda galiba mp3 cd'si almistim alsancak'tan.
0
osuruklu
(15.06.14)
ne münasebet ya?
0
ufukcel
(15.06.14)
iki üç ay için last.fm kullanmıştım baya da memnundum.
0
selam
(15.06.14)
dinlemek için aldığım mp3 çalar, cep telefonunun bir kısmı, internet bağlantısına ödediğim para, aldığım kulaklık ve ses sistemi gibi şeyleri sayarsam bunları da müziği dinleyebilmek için aldığımdan müzik için para ödemiş oluyorum...
ama gidip de müziğin kendisine para ödemem, çok eskiden kaset ve cd almışlığım var, ama en son aldığım cd üzerinden rahat bir 8-10 yıl geçmiştir...
0
ucan spagetticanavari
(15.06.14)
spotify'a ödüyorum ama albüm vs. almıyordum, en son dünya yalan söylüyor'un kasetine para vermiştim sanırım. ha bi de konser tabii ki, ona acımıyorum pek.
0
baba jo
(15.06.14)
yerli ise cd alırdım albümü beğenirsem. arabada falan dinlerdim. artık yerli de dinlemediğimden sadece konser.
0
it's just a cigarette
(15.06.14)
evet. spotify. müzik için şimdiye kadar tek para verdiğim yer.
0
razvan rat
(15.06.14)
Yok, en son müziğe para verdiğimde 1-2 liralik doldurma karışık track cdlerinden almıştım. Konsere falan veririm ama.
0
Lim5
(15.06.14)
evet. deezer, aylık 5 lira.
0
candanag
(15.06.14)
nope. torrent youtube ve spotify, eger üyelik biter sorun cikarsa hop yeni adresten yeni facebook hesabindan devam.
0
wiillii
(15.06.14)
Spotify.

Bir de plak alıyorum. Issız adamım.
0
faith no more
(15.06.14)
konsere gidiyorum, eğer grup direk kendi satıyorsa o zaman satın aldığım oluyor.
0
kyha
(15.06.14)
(24)

erkek tarafı haklı mı sizce (mal mülk meselesi)

kmlcn
Olay şöyle arkadaşlar, erkekle kadın evleniyorlar. Erkek tarafının anne ve babası vefat etmiş. Neyse, erkek tarafına birkaç tane değerli mülk kalmış. Tapu erkeğin üstüne tabi doğal olarak. Bu çift evleniyor ve anneden kalma evde oturmaya başlıyorlar; fakat kadın tarafı da "ben bu evde oturmak istemi
Olay şöyle arkadaşlar, erkekle kadın evleniyorlar. Erkek tarafının anne ve babası vefat etmiş. Neyse, erkek tarafına birkaç tane değerli mülk kalmış. Tapu erkeğin üstüne tabi doğal olarak. Bu çift evleniyor ve anneden kalma evde oturmaya başlıyorlar; fakat kadın tarafı da "ben bu evde oturmak istemiyorum, bu evi satalım mayamız olur üstüne de kredi falan çekip daha güzel bir ev alalım diyor; fakat erkek tarafı bunu istemiyor. açıkça da söylüyor sebebini. Annesi vefat etmeden oğluna bu evleri satıp üstüne para koyup eşiyle yeni mülkler alıp da annesinin birikimini karısıyla bölüşmesini istememiş, sonuçta boşanma durumunda mallar ikiye bölünecek hesabı. Tabi oğlan böyle sert anlatmıyor ama kız anlayacağını anlıyor. Oğlan diyor ki "istersen tüm mülklerin kira geliriyle kendine istediğin şeyi al ama onları sattırmam annemin vasiyetiydi o, eğer yeni ev alacaksak sıfırdan kredi çekelim evleri falan hiç karıştırmayalım"

Kadın tarafı çok sinirleniyor, bu nasıl bir güvensizlik diyor, Siz de sinirlenir miydiniz ?
0
kmlcn
(14.06.14)
bence sinirlenmeye hakkı yok. erkek haklı.
0
inthechaos
(14.06.14)
Erkek köküne kadar haklı. Dünya hali neyin ne olacağı hiiç belli olmaz. Madem ev istiyor kız , sıfırdan kredi çekin bu mal mülk vs onların aylık getirisini de krediye bağlayın.
0
canercuxy
(14.06.14)
güvensizlik değil, beraberken elde ettikleri kazanç ile gelmemiş ki o ev. bu durumda kararı erkek verir, erkek istemezse satmaz. kadın tarafının dolaylı yoldan hak iddia etmesi yanlış.
0
patricia kitten
(14.06.14)
Sinir olunur tabii.. ictenpazarlilik..ama adam satmazsa satmaz tabii bunun uzerinede kadinda adama guvensiz davrandi mida hiiic ileride suc olmasinn..
0
Barbunya2
(14.06.14)
Hadi bi gidi yaa boyle evlilik mi olurr..evlilik=birlik beraberliktirr..
0
Barbunya2
(14.06.14)
evlilik konseptini anlamamis bir adamla evlenmis kadin, yazik. adam kadina guvenmiyorsa niye evleniyor, kadinin kotu planlari olabilecek kapasitesi varsa ve adam farkindaysa bu evlilik zaten sacma. yoksa adam tam bir hiyarlik icinde. anne vs falan bahane...
0
beriberi
(14.06.14)
güvensizlikle ne alakası var... anne vasiyeti diyor...annem bana vasiyet etse ben de satmam... kadın tarafı gereksiz yere sinirleniyor... gereksiz kapris yapıyor...
0
inanmazsan inanma
(14.06.14)
Annem vefat etmeden önce böyle böyle dedi o yüzden satmam diyorsa bildiğin öküzlük yapmış. Haa öyle değilse sadece satmak istemiyorsa sonuna kadar haklı.
0
ontheroad
(14.06.14)
erkek haklı, üstüne öneride getirmiş daha ne olsun.
0
boreas
(14.06.14)
benim fikrim de erkek tarafının haklı olduğu yönünde. evet evlilikten sonra hayat müşterek ama evlendiğim adamın daha önceki birikimleri hakkında "şunu sat bunu sat" demem şahsen.
0
dust in the wind
(14.06.14)
Bu kadınla bu evlilik zor yürür.
0
naapsam
(14.06.14)
Kadın haksız. Kadın yiyici.
0
arnold schwarzeneger
(14.06.14)
erkek haklı beyler
0
exlibris
(14.06.14)
hakli. kadin bedavaci gibi geldi bana.
0
madeleine elster
(14.06.14)
Evlilik, ortak bir hayat birliği. Şimdiki evleri 150.000 etse, 300.000 lik evde oturmak için geri kalan 150.000'lerini evlilik içinde birlikte ödemeyecekler mi? Bu süreçte, kadın bu adama elinden gelen her türlü destekte bulunmayacak mı? Eğer bunlar olmayacaksa kadın bok yesin. Ama ortak bir hayat birliği içerisinde, maddi imkanlarının elverdiği ölçüde, daha rahat bir hayat sürme imkanları varsa, buna karşı "annem böyle istedi" diyerek karşı çıkmak oldukça garip. Annesi "evliliğinin 10. senesinde boşanmanı istiyorum yavrum" diyerek ölseydi, 10. yıldönmlerinde karısını mı boşayacaktı bu adam?

Annesi belli ki klasik o eski dönem kadınlarının gelinden korktuğu gibi korkmuş, biraz da cimrilik ve güvensizlikle böyle bir söz söylemiş. Ama sırf bu yüzden bu hayatta süregelen bir ilişkiyi bu noktaya sürüklemeye değmeyeceğini düşünüyorum. Her vasiyet, mantık çerçevesi içinde kabul edilebilir.


Ben erkek olsam bu kadar diretmezdim. Kadının yerinde olsam da madem kira gelirlerini bana veriyor, o zaman biriktireyim de yeni ev için peşinatımız olsun diye düşünürdüm. Her iki taraf da fikirlerini açıkça belirttikten sonra daha fazla diretmenin manası yok çünkü.
0
pandispanya
(14.06.14)
oha. kafayı mı yedınız sız ya? annesının topragı bol olsun da kotu nıyetlı mıymıs nedır. cocugunun ıyılıgını dusunursun de karısıyla bolusmesını ıstememek ne demek. bırakmıssın göçüp gitmişsin sana ne gerısınden. yattıgın yerden ıkı ınsanın hayatını yonlendırıyorsun hala.
adam da tam bir öküz çıkmış. bu ev annemden kaldı onun hatırası var burası kalsın satmayalım kredı mı cekıcez ne yapacaksak yapıp dıledıgımız gıbı bır ev alalım dıyebılırdı. olayı acıkca anlatıp kalp kırmasına ne gerek var.
kadın da kabalık etmıs dıger yandan. annesınden kaldıgını bıldıgıne gore hıc bu evı konu etmeyıp yenı eve cıkalım demelıydı.
ne tuhaf evlılıkler ya.
0
akare
(14.06.14)
Adam haksız. Adamın haklı olduğu tek yön annesinin vasiyetine uymak istemesi. Ama annesi yanlış biliyormuş. (Kanun vefattan sonra da değişmiş olabilir tabii, vasiyet ne zaman yapıldı bilmiyorum)

Yanlış bildiği konu şu:
İlerde boşanma olursa adam satılan ev bedeli kadarını evlilikten önce edindiğini ispatlayabilir. (Burada miras durumu var, evlilik öncesi edinilmiş mal yok ama eğer boşanma sonrası erkeğe kalma durumu varsa satılsa da tutarı kadarı kalır zaten.)

Evlilik birlik beraberlik demektir. Benim malın senin malın denmemesi lazım. Güvensizlik varsa illa başka bir yerlerden o evlilik patlar zaten. Anne istemeden de olsa karı koca arasına bu güvensizliği sokmuş oldu. Anne çevresinde gördüğü olumsuz kişilerden etkilenmiştir mutlaka ve haklı da. Böyle mal mülk hesabı yapan çok insan var.

Boşanmada tapu kimin üstüne olursa olsun paylaşım tapu ortakmış gibi yapılacak. Evlilik öncesi edinilen tutarı ispat edip ayrı tutma hakki saklı kalmak şartı ile.
(Benim bildiğim en son böyleydi, değişiklik falan oldu mu bilmiyorum. Hukukçu arkadaşlar yanlışım varsa düzeltirler zaten)

Kadın o evde oturmak istemediğini söylemiş. Adam da kiralarla istediğini al demiş. Kadın o kiralarla başka ev alabilecek mi? Öyle olsaydı onu önerirdi, satalım üstüne krediyle ekleme yapalım demezdi değil mi.

Adam kadını dinlesin.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(14.06.14)
şimdi kendimi kadının yerine koyuyorum, bi adamla evlenmişim, adamın önceden gelen bi mülkü var, üstüne koyacağımız parayı da çalışıp beraber ödeyelim diyorsam bunu kabul etmesi lazım.
yiyicilikle hiç alakası yok, ya bir gün boşanırsam diye evlenilmez ki.
hem yatırımları çocuklarına kalacak sonuçta.
ne analar var diyorum sadece, yattığı yerden bile karı kocayı birbirine düşürmüş.
0
lily briscoe
(14.06.14)
erkek haklı.bi kadın olarak bunu ben istemem zaten evlendiğim kişiden.anlayışla karşılarım.bunun güvenle bi alakası yok.insallah adam aptallık yapıp da satmaz.adam kira gelirleriyle odeyelim demiş kadın niye yanaşmıyo buna.adamın derdi para pul değil demek ki.hem mantıklı düşünüyo hem de annesine verdiği söze sadık kalmaya calısıyodur.

ayrıca ben de anne oldugumda ben de boyle isterim.nasıl aşkla evlenen insanlar 2 yıl sonra boşanıyolar birbirlerinden nefret ederek.dünyanın binbir türlü hali var.
0
lampetia
(14.06.14)
adam haklı. çok güzel düşünmüş, kadında iş yok.
0
en_birinci
(14.06.14)
Ahahah bu nasil güvensizlik diyen kezopatlari cok gördü bu gözler:) Bosanirken mahalle karısına bagliyorlar para koparmak için o prensesler. Tabii ki erkek haklı sakın satmasın, mümkünse de o karıyı boşasın.
0
royal
(14.06.14)
kadın haklı. evlenince hayatı paylaşıyorsunuz, o adamdan/kadından çocuk yapıyorsunuz, hastalanınca bakıyorsunuz vs vs. yani o saatten sonra onun eviymiş anasından kalmışmış babası demişmiş olmaz.

her türlü en ekonomik nasıl çözülecekse o şekilde çözülmeli.

aynı şeyi ters olarak düşünüyorum, kızın babası ev bırakmış olsa, erkek de bu şekilde istese düşüncem yine aynı olurdu.

bekar arkadaşlar alınmasın ama evlilik sorumluluğu ve evlilik hayatı başka birşey, hele de "boşan" diyenlere "bekara karı boşamak kolay" diye boşuna dememişler diyorum.

ben kadının yerinde olsam, inanılmaz sinirlenirdim. ve evet konu ev mev meselesi değil, güven meselesi.
0
physcos physcos
(15.06.14)
kadın haklı. kadın haklı diyen tüm arkadaşlar çok güzel açıklamışlar sebebini. ben de kendimce anlatayım:

kadın annenden kalma malı-mülkü satıp orda burda yiyelim demiyor. bana şunu al, bunu al demiyor. bana ayrıca ev alıp üstüme yap demiyor. yine ev alalım diyor, daha iyisini alalım diyor. kredi çektiklerinde müşterek hayat akışında birlikte ödenecek, o evde birlikte yaşanacak, ileride çoluk-çocuğa kalacak.

sıfırdan kredi çekip ev almak böyle bir imkan varken çok mantıksız bence. ama işte kadında da hata şu: en kalınından ben şu evi beğendim, al o zaman diye direteceksin, misss gibi krediyi çektireceksin kocana paşa paşa ödeteceksin, madem öyle işte böyle hesabı. ama adam uyanık; annesinin evini karısına çok görüyor ama krediyi çektirmeyi biliyor, karısını da kefil yazar kesin krediye. adam boşanırsak düşüncesiyle yaşıyor zaten, kadını boşar, kadının üstüne krediyi yıkar, gider annesinin evlerinde paşa paşa oturur.

adamın böyle yapmasının sebebi; kişi, kendinden bilirmiş işi durumu. miras, vasiyet fasa-fiso.
0
kerbeee
(15.06.14)
şimdinin-geleceğin anneleri, babaları, karıları, kocaları; bunları okur musunuz lütfen:

www.taa.gov.tr
www.kadininstatusu.gov.tr

Evlilik yasalarla tanımlanmış bir birliktelik. Kafamıza göre değil, yasalara göre karar vermemiz gereken durumlar var.

2002 tarihinden sonra yapılan evliliklerde mal paylaşımı (mal rejimi seçimi yapılmamışsa)tapu kimin üzerine olursa olsun eşit paylaşılıyor. miras ve evlilik öncesi edinilen mallar eşit paylaşıma dahil değil. Eşit paylaşım evlilik süresince edinilen mallar için geçerli.

Adam ya da kadın evlilik öncesi araba/ev aldı veya miras kaldı. Evlendikten sonra bunu 50 tl ye satıp 70 tl ye yeni bir araba/ev aldılar. Boşanmada 20 tl paylaşılır. 50 tl kimin tasarrufuysa onun olur. birinci mal kadının üzerine diyelim ikinci de adamın üzerine alındı. Hiç fark etmez. Paylaşımda kadın 60 tl alır adam da 10 tl alır.

Adamın annesi "boşanırsanız evin yarısı kadına gider" gerekçesiyle satılmamasını vasiyet etmiş. Boşanma durumunda vasiyetle kanun örtüşüyor. Annenin vasiyetine ters bir durum yok. Evi 100 tl ye sattılar diyelim. Boşanırken 100 tl, yani annenin oğlu için biriktirdiği miktar yine oğlunda kalacak.

2002 tarihinden önce evlendim. Kanun değişikliği sırasında üzerime olan mallar vardı. Eğer isteseydim malların boşanmada eşit paylaşılmaması için işlem yapabilirdim. Yapmadım. Çünkü evlilik bu değil.

Öyle bilir bilmez akıl vermeyin. Bekara karı boşamak kolay diye boşuna dememişler.

Evlilik birliği ticari anlaşma şekline dönmemeli. Dönüyorsa o evlilikten bi cacık olmaz.

Kadın tarafı kızmakta haklı. Çünkü adamın getirdiği gerekçe evlilik birliği içinde kabul edilebilir değil.
Adam, "Hayatım, bu evi satmadan yeni bir alsak, annemin evi de kalsa. onu da kiraya veririz. kredi ödemesini destekler. Kredi bitince de ev elimizde kalmış olur" deseydi anlardım.

Burada çok kereler dile getirdim, bu örnek vesilesiyle tekrar diyeyim.

Evlilik ben kalarak biz olabilme sanatıdır. Biz olmayı beceremeyenler veya ben kalamayanlar için zorlu bir süreçtir. Ya sonu gelmez ya da mutsuz olunur. O yuvada da sağlıklı çocuk yetişmez.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(15.06.14)
(11)

trt spikeri

ozzpwnz
tek ayar olan ben miyim? hames ne lan. bildiğimiz ceyms değil mi o james'in okunuşu?
tek ayar olan ben miyim? hames ne lan. bildiğimiz ceyms değil mi o james'in okunuşu?
0
ozzpwnz
(14.06.14)
degil. hames gayet.
0
pescador
(14.06.14)
hames doğru abi hasta mısınız? yanlışta ısrar ediyorsunuz, doğru yapana da kızıyorsunuz.
0
xenophobe
(14.06.14)
adam ingiliz değil, demek ki ispanyolca'da hames diye okunuyor.
0
baldur
(14.06.14)
julio'yu hulio olarak okurlar (hulio iglesias gibi)
juan'ı huan
jesus'u hesus
ispanyol-latin dlilinde böyle bildiğim kadarıyla
0
innerbliss
(14.06.14)
American Spanish: [ˈxames roˈðɾiɣes]

x[7] jamón; eje; reloj general; México[8] German Bach or Scottish loch'[9]

o zaman da chames olacak o. neyse
0
🌸ozzpwnz
(14.06.14)
adamı uyarmıslar herhalde devre baslarken doğrusu böyle ondan hames diyorum dedi.
0
ufukcel
(14.06.14)
adamı delirttiniz sonunda açıklama yaptı doğrusu hames o yüzden öyle diyorum diye.
0
xenophobe
(14.06.14)
simdi acikladi neden bu sekilde telaffuz ettigini. sanirim burayi takip ediyor :)
0
exlibris
(14.06.14)
açıklamasını kaçırdım ama abi kolombiyalı ve şilili iki hocadan ispanyolca ders almış adamım ben. merak ettim ne dedi. :)
0
🌸ozzpwnz
(14.06.14)
anlatmadan önce araştırıyoruz, kaynaklar bu yönde falan dedi.
son noktayı şu videoyla koyalım: youtu.be
0
xenophobe
(14.06.14)
abimizden özür diliyoruz o halde şayet burayı okuyorsa. :)
0
🌸ozzpwnz
(14.06.14)
(12)

allahini seven uzerime kaliteli turkce muzik atsin.

babamasoliimbananickaldirsin
Bundan 5 10 sene once trt de cikardi cahilligime aldanmayin turk sanat muzigi mi oluyor artik ne oluyor onlara annem babam eslik ederdi de ergenlik akliyla iyk deyip gecerdim. Bunu diyecegimi hic tahmin etmezdim ama ne guzelmis lan onlar! Onlari istiyorum iste ben nereden bulacagim? Bana en bilinenl
Bundan 5 10 sene once trt de cikardi cahilligime aldanmayin turk sanat muzigi mi oluyor artik ne oluyor onlara annem babam eslik ederdi de ergenlik akliyla iyk deyip gecerdim.

Bunu diyecegimi hic tahmin etmezdim ama ne guzelmis lan onlar! Onlari istiyorum iste ben nereden bulacagim? Bana en bilinenlerini, en sevdiklerinizi gonderin de dinleyeyim.

Arkadas gulden karabocek'ten sen evlisin'i gonderdi yirmi kere dinledim ust uste boyle seyler istiyorum! Turu ne oluyor onun mesela? Aydinlatin su cahal kardesinizi.

Cok tesekkurler!
0
babamasoliimbananickaldirsin
(14.06.14)
nalan altinors nazende sevgilim www.youtube.com
0
exlibris
(14.06.14)
her mevsim icimden gelip gecersin utku gudu www.youtube.com mutlaka dinle
0
exlibris
(14.06.14)
mattiadestro
(14.06.14)
aysen birgor unuturum diye yorma kendini www.youtube.com sese yoruma gel

www.youtube.com
0
exlibris
(14.06.14)
dostum sen kafayı yemişsin.

şu eseri sevmeyen insan -çok net söylüyorum- gö-zü-me gö-zük-me-sin:
www.neleroluyorhayatta.com

devaaaam!

www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com


sana iyilik yapacağım, daha fazla atmayacağım.
0
papillon7
(14.06.14)
cem yılmaz ah bu gonul sarkilari www.youtube.com
0
exlibris
(14.06.14)
Melihat gülses-günaydınım
0
sevgili sen masada değil yatakta güzelsin
(14.06.14)
Iste duyuruyu bu yuzden seviyorum. COK COK tesekkurler arkadaslar! Bazi duyurucular cevaplarini siliyor yazdiktan sonra siz yapmayin ha baska yere kaydetmiyorum buradan dinleyecegim sirayla.

@papillon7 size ekstra tesekkurler efenim! daha varsa usenmezseniz atabilirsiniz :)
0
🌸babamasoliimbananickaldirsin
(14.06.14)
www.youtube.com - Ömrüm seni sevmekle nihayet bulacaktır. En sevdiğim eserlerden biri.

Bu da iyi.
www.youtube.com
0
duyond
(14.06.14)
dayanamadım.

www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com



"Bundan 5 10 sene once trt de cikardi cahilligime aldanmayin turk sanat muzigi mi oluyor artik ne oluyor onlara annem babam eslik ederdi de ergenlik akliyla iyk deyip gecerdim."

dostum yaptığın çok ayıp. ben pazar günü gelse de mustafa keser dinlesek diye beklerdim. "alıoooo" demesini iple çekerdim. yakıştıramadım.
0
papillon7
(14.06.14)
www.youtube.com
www.youtube.com

Cevaplara bakmadım bu arada.
0
woodstockchild
(14.06.14)
@papillon7 ahahahah tesekkurler! :)

ergenlik iste :( buyumek lazimmis biraz degerini anlamak icin bu cevherlerin.
0
🌸babamasoliimbananickaldirsin
(14.06.14)
(7)

matthew mcconaughey nasıl telafuz ediliyor?

pamplona
S.b.
S.b.
0
pamplona
(14.06.14)
methyuv mekkoonogey

edit: miserable pronounciation diyenler olmuş. rusça gibi, ses olarak her telaffuzun türkçe'de denginin olduğu bir dil değil ingilizce. zaten bu yüzden fonetik diye birşey var. g'yi okuyorsun gayet, ama türkçe'deki gibi baskın değil. daha da genizden çıkartıyorsun.
0
lesmiserables
(14.06.14)
Ahaha ben mekkonafi tarzı bir şey diyordum -_-
0
🌸pamplona
(14.06.14)
methiıv mek konehei gibi.
ancak klavyem elvermedi yazmaya
0
chemical dependency
(14.06.14)
"f" harfini "ph" kombinasyonu verir ingilizcede. buradaki g.
0
lesmiserables
(14.06.14)
ufukcel
(14.06.14)
methiüv mekkafni

edit: ben çok yanlış biliyormuşum.
0
thx 1138
(14.06.14)
exlibris
(14.06.14)
(22)

Mesleğiniz yada okuduğunuz bölüm?

posta güvercini
Nasıl olsa gecenin bi vakti önemli duyuru gelmez, gereksiz bir soru sallıyorum yine. ama cidden merak ettim.Duyurucuların meslekleri yada öğrencilerse okuduğu bölümler neler?sözelci kafası mı var sayısalcı kafası mı var, hangi meslek grubu önde falan bi anket yapalım hele.
Nasıl olsa gecenin bi vakti önemli duyuru gelmez, gereksiz bir soru sallıyorum yine. ama cidden merak ettim.

Duyurucuların meslekleri yada öğrencilerse okuduğu bölümler neler?

sözelci kafası mı var sayısalcı kafası mı var, hangi meslek grubu önde falan bi anket yapalım hele.
0
posta güvercini
(14.06.14)
o da olur
(14.06.14)
Türkçe öğretmeni oldum daha yeni.
0
oğlum çok zor lan
(14.06.14)
yazılım mühendisiyim, finans alanında yüksek lisans yapacağım (hayırlısıyla).
ama kafa olarak ağır sözelciyim, üniversitede de her türlü alakasız sözel dersinden top çektim desem çok yanlış olmaz (fazla üşendiğim bir iki tane oldu onlar b falan geldi). matematikle aram çok da kötü değil ama kesinlikle daha çok uğraştırıyor. yabancı dilim de fena değildir.
bilgisayara olan ilgimi, daha gerçekçi olacka olursam bağımlılığımı faydalı bir şeye dönüştürmek için mühendis oldum. dönüştü de sayılır : )
finans ise son bir senedir edindiğim yeni bir ilgi alanı, daha çok yatırımla ilgiliyim. "faydalı" bir yüksek lisans yapmak istediğimden buna yöneldim.
0
inscrutable
(14.06.14)
iktisat okuyorum ama sözelci kafası var bende. iktisat okumak hayatımın hatası o yüzden.
0
tuborg yesili
(14.06.14)
amerikan edebiyatı okuyorum.
bitsin bir dört sene de ya rus veya italyan edebiyatı, ya da psikoloji okuyacağım.
0
lesmiserables
(14.06.14)
Daha önce duyurusu açılmış ama bunu cevaplayayım.

Öğrenciyim. Fizik okuyorum
İlköğretim ve lisede sözelim çok iyiydi, testlerden full çekiyordum. Mat'ım çok kötüydü. Sayısal derslerim iyiydi özellikle fizik ve kimya.
Fizikçi olmak istediğim için fizik seçtim, gayet de memnunum. Hayatta başka bir şey de yapmazdım zaten.

Edit: kafa olarak her zaman sayısal kafasındaydım.
0
darkredanger
(14.06.14)
rus dili ve edebiyati okudum 1 yil
birakip bilgisayar programciligina gectim
1. sinifim, calisiyorum ayni zamanda 2 yildir yazilimci olarak.
0
hjarteblod
(14.06.14)
işletme okuyorum ama psikolojiye geçiş kasıyorum. pek olmayacak gibi ama :(
0
stanhiver
(14.06.14)
italyan dili ve edebiyati ogrencisiyim, ayni zamanda bir gazetenin iddaa ekinde yaziyorum. kisfmetse yarindan itibaren bir de bir oyun portali icin dota hakkinda yazip cizmeye baslayacagim. kafam yok pek. tek yetenegim yazmak sanirim ama o da pek ust duzey degil, olsa bari.
0
pescador
(14.06.14)
karisik benim kafa. sayisalci gibi de sozelci gibi de dusunmuyorum ama temelim sayisal. fen fakultesinde okuyordum cok sikildim simdi ekonomi dersleri aliyorum ikisini karistirayim belki isletmeye ekonomiye gecerim diye, sozel kismi cok daha agir basiyor simdilik sayisal kismindan o yuzden bu da sikici. sayisalci olmayanlar grafikleri okuyamiyor formulleri anlamiyor anlamamalari bana sacma geliyor, ben de sayfalarca okumak istemiyorum bu da onlara sacma geliyor. cok ilginc.
0
babamasoliimbananickaldirsin
(14.06.14)
beden eğitimi öğretmenliğinden mezun oluyorum
0
defansif orta saha
(14.06.14)
ingiliz dili ve edebiyatı okuyorum, part-time/freelance çeşitli işlerde çalışıyorum. sözelci kafası önde tabii ki, zaten yanlışlıkla biraz matematik yapabilsem tm seçiyordum, allam korusun yareppim.
0
baba jo
(14.06.14)
yeni medya okuyorum siyaset bilimiyle çap yapıyorum.ne iş yapıcam ben de bilmiyorum.
0
lampetia
(14.06.14)
Tıp. YGS/LYS sorarsan Sayısal-Eşit Ağırlık-Dil kafasındayım.
0
Lim5
(14.06.14)
spor yönetimi okuyorum ama mezun olduktan sonra büyük ihtimalle başka bir sektörde devam edeceğim.
0
xenophobe
(14.06.14)
uçak müh okudum itüde, tai ve thyde çalıştım. sayısal kafası var bende, sözel ayağı ve eşit ağırlık dalağı da var. seç beğen al. hepsi çok sıkıcı.
0
camino real
(14.06.14)
Makine mühendisiyim. Risk mühendisliği yapıyorum.
0
r_u_h
(14.06.14)
makina mühendisi + otomotiv abd masterı
0
maxhoper
(14.06.14)
Lisans Elektronik. Yuksek lisans ucak muh. doktora Insansiz hava araçları üzerine devam ediyor
0
aero dynamik
(14.06.14)
bilgisayar muhendisi. android cihazlar icin uygulama yaziyorum. sayisalcinin dibiyim.
0
crucio
(14.06.14)
Sozel dersleri cok seven bir sayisalciydim lisede. Gittim hukuk yazdim, bu sene de mezun oldum.
Kafam sayisal ve sozele esit basiyor, ama en cok matematik seviyordum, hala da matematigi seviyorum. Ezber yetenegim de sifir.
0
ne istedigini bilmeden aglayan cocuk
(14.06.14)
vay be herkes univ ogrencisi ve mezunu. cok iyi

isletme okudum ben
0
exlibris
(14.06.14)
(2)

e-ticaret

kozm
e-ticaret ile ilgili yazılmış tezlere, makalalere ihtiyacım var.Yapı olarak sunulacak ödev tarzında olursa süper. Bu bitirme ödevi olabilir, yüksek lisans çalışması olabilir.. her türlü. Teşekkürler.
e-ticaret ile ilgili yazılmış tezlere, makalalere ihtiyacım var.Yapı olarak sunulacak ödev tarzında olursa süper.

Bu bitirme ödevi olabilir, yüksek lisans çalışması olabilir.. her türlü.

Teşekkürler.
0
kozm
(13.06.14)
bu olur mu?

issuu.com
0
exlibris
(13.06.14)
valla eticaretmag.com var ama yapıları tez/makale ciddiyetinde midir bilemiyorum.
0
kerbeee
(13.06.14)
(4)

değnekçi hasılatı - istanbul

kamilkoc
aklıma takıldı merak ettim,istanbul'daki değnekçilerin günlük toplam hasılatı ne kadardır sizce ?
aklıma takıldı merak ettim,
istanbul'daki değnekçilerin günlük toplam hasılatı ne kadardır sizce ?
0
kamilkoc
(12.06.14)
degnekci cok yok galiba artik. cagimizin degnekcileri ispark
0
exlibris
(12.06.14)
ispark değnekçileri işe aldı, yeni otopark mafyası belediye.

Ama en azından araçları çizmiyorlar park ücreti verilmedi diye.
0
efrasiyab87
(12.06.14)
değnekçi mi kaldı istanbulda her yer ispark.(bu iyi birşey en azından fiş falan kesiyorlar ayrıca ne ödeyeceğin baştan belli). geceleri kendi kendilerine değnekçi süsü veren adamlar var onlarında bişey kazandığını sanmıyorum.
0
enter saltman benim
(12.06.14)
2013 yılı toplam satışları 161.653.836,56

www.ispark.com.tr

özel otoparklar ve kayıtsız değnekçiler ile vale ücretleri hariç.
0
eksi sozluk e bir daha geldim
(13.06.14)
(5)

dx.com

exlibris
gibi bir site vardi. cer cop sataiyordu polonya sitesi miydi neydi?kim bilir?
gibi bir site vardi. cer cop sataiyordu polonya sitesi miydi neydi?

kim bilir?
0
exlibris
(11.06.14)
dealextreme.com ya da dx.com hongkongdan geliyor sanırsam
0
allstar
(11.06.14)
@allstar. evet bunlar cinden gonderiyor. benzer bir site daha vardi. avrupa merkezli diye hatirliyorum ama yine cin mali seyler satiyordu.
0
🌸exlibris
(11.06.14)
çin satış siteleri listesi www.asianwebshops.org
ürün arayabileceğin site. cimri.com benzeri finddealsfor.me

dx benzerleri
---
www.focalprice.com
echinacentral.com
lightake.com
www.dinodirect.com
www.goodorient.com
www.lightinthebox.com
0
zam sampiyonu domates
(11.06.14)
dx bazı zamanlarda avrupa stoğu açıyor daha hızlı gönderiyor
0
allstar
(11.06.14)
miniinthebox.com var ama nereden gönderiyor bilmiyorum.
0
inheritance
(11.06.14)
(2)

Masa vantilatörü vs. kule vantilatörü

seyirdefteri
Merhabalar,bu iki vantilatör tipi arasindan hangisini onerirsiniz? sogutulacak odanin buyuklugu 22 m2. hava sicakligi yaklasik 30 derece. odayi sogutamayacak ancak en azindan serinlik hissi verecek bi vantilator ariyorum. sessizligi onemli bir kriter.http://ecx.images-amazon.com/images/I/81OQCi60oeL
Merhabalar,

bu iki vantilatör tipi arasindan hangisini onerirsiniz? sogutulacak odanin buyuklugu 22 m2. hava sicakligi yaklasik 30 derece. odayi sogutamayacak ancak en azindan serinlik hissi verecek bi vantilator ariyorum. sessizligi onemli bir kriter.

ecx.images-amazon.com
ecx.images-amazon.com

tesekkurler simdiden
0
seyirdefteri
(11.06.14)
kule tipi olanlar biraz pahali.

klasik ayakli vantilator alabilirsin.

zaten vant. sogutma icin dgil hava sirkulasyonu icin bir alet.

soyle bir sey isini gorur www.hepsiburada.com
0
exlibris
(11.06.14)
kule tipini kullanmadım o yüzden yorum yapamam ama normal masa ve ayaklı vantilatör kullandım. bu ikisinin arasından ayaklıyı tavsiye ederim. Antalya'nın sıcağında gayet rahat nefes almamızı sağlıyordu.
online.bauhaus.com.tr
0
yue
(11.06.14)
(19)

suriyeli dilencilere para veriyor musunuz?

earthangell
ben vermiyorum açıkçası.
ben vermiyorum açıkçası.
0
earthangell
(11.06.14)
ben para vermeyi geçtim bana dokunduklarında kendimi klorağa basasım geliyor.

eksisozluk.com
0
camiroquay
(11.06.14)
Dilenene para vermem
0
cecilia
(11.06.14)
Dilenene para vermem +1
0
Idonthaveausername
(11.06.14)
para vermiyorum kesinlikle. ama çocuklarına çok acıyorum hiçbirinin ayakkabısı yok. yalın ayak koşturuyorlar, gelene geçene sarılıp bırakmıyorlar, yollara atlıyorlar. anneleri babaları dönüp bakmıyor bile, çocuğa araba mı çarpacak umurlarında değil. birisi alıp götürse umurlarında değil. nefret ediyorum. gerçi çocukları bu şekilde kullanan herkesten nefret ediyorum. niye bazı ülkenin insanlarında çocuk kıymeti yok acaba? türkiyede'de böyle. o kadar utanıyorum ki böyle bir ülkede yaşadığım için. hiç haketmiyorum ben böyle bir ülkede yaşamayı. o kadar kıymetsiz ki bu ülkede çocuk anne olma hakkım elimden alındı. çünkü ben biliyorum ki ben ne kadar korusam kollasam da çocuğumun kıymeti bilinmeyecek bu ülkede.
0
rock n roll
(11.06.14)
bazen veriyorum. ama suriyeli muriyeli diye ayırt etmiyorum, dış görünüşüne, kıyafetine bakmıyorum. "ben dilenmediğime, o dilendiğine göre, demek ki ben ondan daha iyi şartlardayım, öyleyse onun bende hakkı olma ihtimali var" düşüncesiyle veriyorum.
0
nereye bu gidis
(11.06.14)
dilenene para vermem +1 daha
0
jamiro
(11.06.14)
Ben de vermiyorum. Ne suriyelisine ne de 3-5 yaşlarındaki bacak kadar çocuklara. Alışacaklar duruma sonra büyüdüklerinde de dilenmeye devam edicekler. Onların çocukları da. Böyle devam edicek. Bir de yerli versiyonları en az 6-7 çocuk doğuruyor.
0
ontheroad
(11.06.14)
dilenciye para vermiyorum. hadi yerlilere alıştık da suriyeli dilenci olayı mültecileri sınıra yakın bir yerde toplayıp, onlara prefabrike konutlar yapıp, orada bakmak yerine yurdun 4 bir yanına salan beceriksiz hükümetin ayıbıdır.
0
nawar
(11.06.14)
dilenciye para vermiyorum. hele hele benden daha sağlıklı olanlarına acımıyorum bile.
0
amelie poulain
(11.06.14)
hayir.
0
exlibris
(11.06.14)
hayır, vermiyorum. hatta verenlere bu iğrenç ve pis kokulu çarkı devam ettirdiği için sinirleniyorum. gerçek bir evsiz onlar gibi dilenmez. gider simit satar yine geçinmeye çalışır.
0
lesmiserables
(11.06.14)
vermiyorum. diğer dilencilere de vermiyorum.
0
gogu delen adam
(11.06.14)
uyruklarına bakmaksızın herhangi dilenciye para vermiyorum.
0
xenophobe
(11.06.14)
bazen...
0
o da olur
(11.06.14)
gelirken bana mı sordu?
ben paramı çalışarak kazandım, o paramı kazanmak için ne yaptı?

kesinlikle hayır. milleti farketmez el açana para vermem.
0
bira sisesi kapagi
(11.06.14)
otobüste dağıtılan keklerden verdim çocuklarına
0
baal
(11.06.14)
nein
0
japon askeri
(11.06.14)
vermiyorum. gecenlerde eminönünden 3-4 kardes tramvaya bindiler.kızın biri geldi yanıma oturdu kafamı cevirmemle kafasındaki bitler mi dersin,aura gibi etrafını sarmış korkunc kokumu dersin,kendimi tramvayın en arka kısmına zor attım. sultanahmette indiler. bu konuda ne dusunecegimi nasıl hissedecegimi sasirmıs durumdayım acıkcası.
0
slalom
(11.06.14)
Vermiyorum
0
basond
(11.06.14)
(18)

Çöpünüzü market poşetleriyle mi? Çöp poşetleriyle mi atıyorsunuz?

livaneli kadir
ve bu ekonomik ve sosyal durum göstergesi olabilir mi?
ve bu ekonomik ve sosyal durum göstergesi olabilir mi?
0
livaneli kadir
(11.06.14)
market poşetleri içinde toplayıp sonra büyük çöp poşetiyle atıyoruz.
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(11.06.14)
Normal çöpleri market poşetiyle, geri kazanılabilir olanları çöp poşetiyle atıyorum.
0
Thredith
(11.06.14)
çöp poşeti hariç eve poşet sokmamaya çalışıyorum. evet olabilir.
0
kafadanbacakli
(11.06.14)
Değişiyor, genelde market poşetlerini kullanırız bunun için..
Her gün atılır ama bazen bir iki gün kalabiliyor onlar da çöp poşetinde toplanır öyle atılır..

Bence ekonomik durumla ilgisi yok..
0
mutekebbir
(11.06.14)
organik çöpü çöp poşetiyle, geri kalanı market... ekonomik durum göstergesi olamaz... belki bazı hastalıklı kafalar için...
0
hewit
(11.06.14)
Cop posetleri pahali, market posetleriyle atıyorum. Hatta evde poset kalmadigi zaman gidip istiyorum bakkaldan, marketten.
0
yatagants
(11.06.14)
market poşetiyle atıyorum.
0
sta
(11.06.14)
genelde market poşeti, hatta öğrenci evimizde bir çöp kutumuz bile yok direkt poşete
0
metehan01
(11.06.14)
ekonomik durum göstergesi olur. çöp poşetleri epey pahalı.
0
loser blueser
(11.06.14)
market posetiyle atiyoruz.

pkesinlikle ekonomik ve sosyal durum gostergesi. gelir durumu iyi olanlar marketten korozo cop poseti aliyorlardir. biz fakirler market poseti kullaniriz
0
exlibris
(11.06.14)
Ev içinde market poşetleri ile. Daha sonra apartman görevlisine veriyoruz akşam. O da büyük, içinde çöp poşeti olan kova(!) ile toplayıp çöpe atıyor. Plastikler ve camlar apartmanda ayrı yerde toplanıyor.

Ekleme: ekonomik ve sosyal durum ile alakası olduğunu sanmıyorum. İnsanlar genelde fakirlikten değil, öyle boşuna birikip çöp olmasın, işe yarasın diyorlar diye market poşetleri kullanıyorlar.
0
nawar
(11.06.14)
ikinci soru, burada (denizli) olabilemez. çöp poşetlerini belediye dağıtıyor.
0
yalnux
(11.06.14)
hep market poşetiyle atıyorum.
0
frodox
(11.06.14)
çöp poşetiyle. valla benimki gayet çöp suyu denen iğrenç şeyle muhatap olmamak için, market poşetleri illaki deliniyor bir de büyük çöp kullanıyorum büyük poşet gerekiyor zaten.
0
loralynn
(11.06.14)
hiç bir şeyin poşetini çöpe atmıyorum. önce küçük poşetlerde biriktirip yemek pişirdikten sonra mesela- o poşeti çöpe atıyorum sonra hepsini market poşetine koyup dışına bi poşet daha geçirip akşam öyle dışarı çıkarıyorum.
ben de yurtdışında yaşarken bez torba taşıyordum ama burda çok kalabalığız bez torbayla market alışverişi yapamam yanımda 10 tane torba götürüp aldıklarımı yerleştirmem gerekir kasalar çok kalabalık :(
0
niye ama
(11.06.14)
çöp kovasının boyuna bağlı. poşet poşettir. hepsiyle atarız.

edit: metro markette poşet paralı.
0
Lim5
(11.06.14)
çöp poşeti. hele hem büzgülü hem kokuluları var ki 4-5 lira, mis. temiz. doğaya sevgili.
0
oldu görüşürüz
(11.06.14)
çöp mü ? çöpü niye ben atayım ki ?
0
nocturness
(11.06.14)
(12)

alınmalı mıyım ?

habib
çok yakın olduğum bir arkadaşım var, yediğim içtiğim ayrı gitmez. Birbirimizin evlerinde kaldık aileler tanışır vs vs. Neyse bu yaz ben çalışmak için kuveyte staja gideceğimi söyledim buna, temmuz ağustos arası. Bizimkinin de temmuzda stajı varmış, eylülde bişeyler yaparız şeklinde ayrıldık. neyse g
çok yakın olduğum bir arkadaşım var, yediğim içtiğim ayrı gitmez. Birbirimizin evlerinde kaldık aileler tanışır vs vs. Neyse bu yaz ben çalışmak için kuveyte staja gideceğimi söyledim buna, temmuz ağustos arası. Bizimkinin de temmuzda stajı varmış, eylülde bişeyler yaparız şeklinde ayrıldık. neyse geçen gün netten konuşuyoruz. bunun ikinci bir staj işi olacaktı ağustosta o ne oldu diye sordum, bu da ağustosunu boş bırakmak istediğini hatta bir arkadaşıyla avrupa gezisi yapacağını söyledi. bana da soracakmış ama kuveytte olacağımdan sormamış. ne zaman gideceğini sordum 21 ağustosa almış biletini. sonra da bana sen ne zaman dönecektin diye falan sordu. şimdi ben buna çok alındım çünkü benim ne zaman döneceğimi bile net bilmiyor ve böyle bir plana "en yakın arkadaşı" olan kişiyi dahil etmek için hiçbir şekilde uğraşmamış. 9 gün daha beklese istanbulda oluyordum en azından insan bi dahil etmeye çalışır. zaten eylül başı dönücem olmaz dedim, ondan sonra da mutlaka beraber bi plan yapalım ekim için falan diyor. ben alındım sanki biraz, haklı mıyım ?
0
habib
(10.06.14)
bu kadar alıngan olmayın bence. kasti yapmamış gibi geldi.
0
earthangell
(11.06.14)
haklısın, alınmalısın.
bu umursamaz tiplerden nefret ediyorum.
sen her şeyi aklında tutarsın, unutmazsın ama o "aaa o bugün müydü?" gibisinden şaşırma ünlemleri ile doludur.
0
livaneli kadir
(11.06.14)
insanın aklında onlarca şey oluyor kendi hayatı ile ilgili ne kadar yakın arkadaşta olsan unutuyor bazı şeyleri. çok takılmamak lazım.
0
kuzey li
(11.06.14)
Haklı mısın haksız mısın bilmiyorum ama ben de alınırdım. Sen de sallama boş ver. Ekim için plana da bakarız falan de.
0
zero times infinity
(11.06.14)
cok alingansin
0
exlibris
(11.06.14)
Alıngansın. Haber verse hoş olurdu tabii. Fakat herseyi söyleme mecburiyeti yok.
0
efrasiyab87
(11.06.14)
Haklısın. Ama yapcak bişey yok bu durumlar büyütüp, yalnızlaştırıyor insanları.
0
oldboy
(11.06.14)
alınacak bir şey yok.
0
oğlum çok zor lan
(11.06.14)
Bu alınganlık sevgililik seviyesinde bir alınganlık, sizin düzeyinizde değil.
0
angelus
(11.06.14)
Ben de alinirdim. Bu tur durumlarda sen de ayni davranacaksin karsi tarafa. Sende beraber takilalim diye kasmazsin kendini olur biter bundan sonra. Benimde benzer birsey basima gelmisti, bende ozellikle yaptigim programlarda haber vermemeye basladim, rahatsiz oldu. Anlamiyorum insanlari...

Edit: Ama bana da alingansin diyenler oluyor. Ben de bir baslik acicam.
0
delifaruk
(11.06.14)
O senin en yakın arkadaşın olabilir ama sen onun en yakın arkadaşı değilsin bence. Eğer sürekli kendi arkadaşlarıyla bir sürü ortak şey yapıyorsa bilemeyeceğim ama normalde böyle bir olay en yakın arkadaşa anlatılır.
Ben de buna benzer bir durumu yaşadım. Arkadaşım tatile gideceğini bana söylememişti ama ben bir yerden duymuştum. Benim gideceğim yerde onun yazlığını yarım saat uzaklığındaydı. Ben de ona söylemedim. Aynı anda aynı şehirderdik.
Sonra onu en yakın arkadaş kategorisinden çıkardım zaten.
0
mornie
(11.06.14)
montla sıç.
0
vendorth
(11.06.14)
(6)

(istanbul) bildiğiniz düzgün muhitleri paylaşabilir misiniz?

weeping guitar
tek başıma yaşayacağım bir kiralık daire bakıyorum şu aralar istanbul'un iki yakasında da (eminönünde çalıştığım için yakın olması açısından beşiktaş, beyoğlu, üsküdar, kadıköy bölgelerine öncelik veriyorum)arama yaparken hep ilçe ve semt adlarından gidiyorum, fakat çıkan sonuçların çoğu zaman mahal
tek başıma yaşayacağım bir kiralık daire bakıyorum şu aralar istanbul'un iki yakasında da (eminönünde çalıştığım için yakın olması açısından beşiktaş, beyoğlu, üsküdar, kadıköy bölgelerine öncelik veriyorum)

arama yaparken hep ilçe ve semt adlarından gidiyorum, fakat çıkan sonuçların çoğu zaman mahallesinin/muhitinin adını, yerini bilmiyorum, kestiremiyorum.

belirttiğim bölgelerde yaşadığınız/tecrübe ettiğiniz/bildiğiniz düzgün, yaşanılası mahalleleri/muhitleri ararken yardımcı olması açısından paylaşabilir misiniz? teşekkür ediyorum şimdiden.
0
weeping guitar
(10.06.14)
f/p olarak değerlendirirsem salacak, harem tarafını öneririm. burdan 3 dakikada üsküdar iskelesine ve marmaraya ulaşabiliyorsun. aile mahallesi. kadıköye 10 dk.


keyif için değerlendirirsem fulya yada kadıköy derim. bunları açıklamaya gerek yok...
0
a darkness coming
(10.06.14)
anadolu yakasinda acibadem der cekilirim kenara
0
exlibris
(10.06.14)
acıbadem'de teyzelerim oturuyor, hem çok sakin hem de vapur ve metrobüse yakın. fulya da iyidir ayrıca.
0
baba jo
(11.06.14)
ortaköy, tam bir aile ve öğrenci semti.

her türlü dükkan, banka, eczane vs var. günün her saati açık yemek yiyecek yer bulabilirsin. merkezi olduğu için ulaşımı çok kolay.

günün her saatinde dışarı çıkabilirsin, ulaşım bulabilirsin. güvenli.

tek dezavantajı yaz aylarında sahilden ulaşımın zor olması. ortaköylüler de sahil yolunu pek kullanmaz zaten.
0
mea maxima culpa
(11.06.14)
Fenerbahçe, Kalamış.
Fiyat belirtmemişsin ayrıca.
0
sutlu nescafe
(11.06.14)
acıbadem hırsız dolu, arkadaşımın 2.kattaki evi 2 defa soyuldu. mekan iyidir ama hırsızlar kol geziyor. ataşehir düşünebilirsin.
0
zenlaid
(11.06.14)
(36)

hepinizi çok seviyorum lan

oddyseus
Bugün şöyle bir geri dönüp baktım da ne zaman götüm sıkışsa, aklıma bi şey gelse sizlere sordum lan. Bazılarınız da o kadar iyi cevaplar veriyor ki aha aradığım cevap bu diye tik attığımda eksik geri dönüş yapmış gibi hissediyorum, mesaj atmak ya da silinceğini bile bile uzun teşekkür cevabı atmak i
Bugün şöyle bir geri dönüp baktım da ne zaman götüm sıkışsa, aklıma bi şey gelse sizlere sordum lan. Bazılarınız da o kadar iyi cevaplar veriyor ki aha aradığım cevap bu diye tik attığımda eksik geri dönüş yapmış gibi hissediyorum, mesaj atmak ya da silinceğini bile bile uzun teşekkür cevabı atmak istiyorum. Ulan gece dışarda kaldım yardımcı oldunuz, presantation çevirim vardı; baştan sona hatalarımı düzelttiniz. Spor programı istedim hemen yardımıma koştunuz. Kilo almak için öneri istedim; verdiğiniz önerilerle 6 kilo aldım. Adamsınız lan, adamın dibisiniz. Yani bi bakıyorum da ekşi duyuru hayatımda yokken ben nasıl yaşıyordum? Neyse ben biraz gaza geldim. Siz ne düşünüyorsunuz bu güzel platform hakkında?
0
oddyseus
(10.06.14)
öpesim geliyor bazı kullanıcıları.
0
dzingis
(10.06.14)
bizde seni seviyoruz
burayı da buradakileri de seviyoruz.
0
basond
(10.06.14)
burada çok ama çok şahane insanlar var. fakat hepsi istanbul'da olduğu için görüşemiyoruz ve bu benim şanssızlığım, keşke görüşebilseydim. en iyi arkadaşlarım onlar olurdu. güzel bir yer burası dediğin gibi, ben de seviyorum.
0
rock n roll
(10.06.14)
biz bi aileyiz, sevgi yumağında yerinizi alın.
0
vfgerty
(10.06.14)
ekşi duyuru benim hayatımda önemli bir yere sahip. internette en sevdiğim platformlardan biri diyebilirim. çok seviyorum ben de.
0
tuborg yesili
(10.06.14)
"Yani bi bakıyorum da ekşi duyuru hayatımda yokken ben nasıl yaşıyordum?"

Bunu çok düşünürüm ben de..
Ne zaman sıkışsam ilk koştuğum yer burası..
Özellikle adres konularında çok kötü olduğum için "yer yön" başlığının çok çok faydasını gördüm, hele bir kere birisi mecidiyeköyde bir yeri öyle bir tarif etmişti ki daha önce gittiğim bir yer olsa böyle kolay bulamazdım..
Bahaneyle ben de herkese teşekkürlerimi sunayım.
0
mutekebbir
(10.06.14)
burada sadece kadın kullanıcıları öpesim geliyo ama genel anlamda erkekleri de öpüyorum. kafam çok karışık.
0
kosun lan mevzu var
(10.06.14)
Ben de senin gibi buradakileri seviyorum, yazmasam bilgim olmasa bile insanların birbirine yardım ettiğini görüp seviniyorum ben de okuyup bir şeyler öğreniyorum. Yeri geliyor soru soruyorum herkes yardıma koşuyor. Seni ve sizi seviyoruz biz de. Hepiniz çok iyi insanlarsınız iyiki varsınız.
0
mindwars
(10.06.14)
Kilo alma onerileri kayitli duruyor mu sende yahu? Bizde faydalansak.. Simdiden tesekkur:)

basond +1
0
delifaruk
(10.06.14)
@delifaruk mesaj olarak gönderilmişti şu an yok ama yeşillendiriyorum. uyguladığım bir kaçını yazıyım.
0
🌸oddyseus
(10.06.14)
ay beni de sevin. zaten istemeyen bişeyim. :(
0
istenmeyen evlat
(10.06.14)
Beni kimse sevmiyo :(
0
[silinmiş]
(10.06.14)
@douchebag seni sevmeyen ölsün. az yardımın dokunmadı.
0
🌸oddyseus
(10.06.14)
meriçler çok sevilmiyor. hatun kaldırıcam derdinde olmayan insanlar dışında ben de seviyorum çoğunluğu.
0
isim
(10.06.14)
biz de sana karsi bos diiliz
0
rentts
(10.06.14)
Sağol oddyseus :)

Herkes laf sokma derdinde ama. Bazısı seviyor sanırım. Öpüyorum onları ^^
0
[silinmiş]
(10.06.14)
burası da sahte ilişki, sahte samimiyet dolu bence. ama cevap alabiliyorsun ve bildiğin bir şeyse cevap verebiliyorsun. bildiğini paylaşmanın tatmini çekiyor.
0
devilred
(10.06.14)
Hop @devilred de gelmiş. Direk ilk 3'e koyarım seni bana en çok yardımı dokunanlar da. Adamın dibisin ;)
0
🌸oddyseus
(10.06.14)
hedef gösterilmemesine rağmen üstüne alınanlar çok ilginç asddasfasfas.
0
isim
(10.06.14)
isim, senin yazdığını görmeden yazdım ben :) üstüne alınma yok :)
0
[silinmiş]
(10.06.14)
cok tatliyiz
0
exlibris
(10.06.14)
Kilo alma önerilerini ben de alabilirsem sevinirim:) hazır buraya yazmışken ben de teşekkürlerimi sunayım herkese:)
0
zet
(10.06.14)
sağol abi ben de bizi seviyorum. özellikle uyuz olduğum bikaç kişi var, onun dışında hem duyurunun kendisini hem de duyurucuları seviyorum. güzel ortamız.

devilred yine "gerçekçi"liğini konuşturup burdaki sevgilerin sahteliğinden falan bahsetmiş. herhalde soruya cevap verenlerin birbirine sarılmasını, öpüşmesini, kol kola girip çayırda bayırda koşmasını bekliyor. yoksa yapmacık ve sahte oluyo sevgi.

klavye başında yazıp çiziyoruz, bazen sinirleniyoruz bazen birbirimize destek oluyoruz, konuşuyoruz eğleniyoruz abla yani niye bu kadar kasıyosun anlamıyorum. bu tip her duyuruya pesimistliğini, nefretini boşaltmak zorunda mısın gerçekten? ne yani millet birbirini arkasından mı bıçaklamış duyuruda, tik vermedi diye anasını bacısını mı ekmeklemiş adam, ne olmuş? neyin samimiyetini sorguluyosun ki burda?

neyse. ben ortamı genel olarak seviyorum. eskiden çok takardım bu muhabbetleri, sevmeyenim çoktu ama şimdi o da umrumda değil açıkçası sevmeyen sevmesin nabiyim. duyuru güzel.
0
pescador
(10.06.14)
@pescador

çeneni kapat artık. saygı sınırını çoktan aştın. bana bulaşmadan yap ne yapacaksan. terbiyesiz.
0
devilred
(10.06.14)
@devilred, cevap vermiştim, gören görmüştür zaten sanırım. düzeltiyorum onu. "hepinizi çok seviyorum" duyurusu altında seninle lüzumsuz, senin seviyesini düşürdüğün çirkin bir tartışmaya girmek istemiyorum.

sadece şunu söylüyorum: bu tip duyuruların tamamında duyuruya ve duyuruculara sallıyor, olumsuzlukta çığır açıyorsun. bunu ŞAHSEN itici ve sinir bozucu buluyorum. bunu söylemek terbiyesizlik değil. ya da bunu söylemek için senden izin alacak da değilim.

şu yazdıklarıma verdiğin tepki "saygı sınırını aştın terbiyesiz, kapa çeneni"yse zaten bir şey söylemeye gerek yok. eh, buna da artık ananı bacını skiyim falan diye cevap verirsin herhalde.
0
pescador
(10.06.14)
@pescador

bu dahil birçok duyuru altında bana sataştığını gördüm, gördük. kimse sana laf söylememişken bunu yapmanı ergenliğin dışında bir şeye bağlayamıyorum. seni kendime muhatap alamayacağım bundan sonra, sen de haddini bilerek davran lütfen. sana bulaşmayana bulaşma. hayır anlamıyorum ki derdin ne? sana ne yaptım da hala acısını çekiyorsun acaba?
0
devilred
(10.06.14)
çok doğru dedin. valla bende çok seviyorum ya.
0
kismisolungac
(10.06.14)
abi kilo almak kolay. vermek için bişi sölesinler :/
0
anonymice
(10.06.14)
@devilred, ergenliğin hasını yapıp köşeye sıkışınca millete "ergensin" diye laf sokmanı çok itici buluyorum. senin gibi durduk yere insanlara laf sokmak amacıyla duyuru açan birisi olmadığım için, şartlar oluştuğunda söylüyorum söyleyeceğimi. her seferinde de muhatap olmayacağım deyip yazıyorsun zaten. neyse. tamam, öyle olsun hadi. susuyorum.
0
pescador
(10.06.14)
her ne kadar sevilmesem de ben burdaki elemanların hemen hepsini seviyorum. zararsız kendi halinde adamlar. büyümemiş yetişkin gibiler. seviyorum yine de. kalplerimiz karşılıklı anlayacağın, en azından duyuruyu açan kişiyle :)
0
tutun kolonyasi
(10.06.14)
@devilred senin istediğin ne tür bir arkadaşlık ne yapılmalı ki sahte olmasın ben onu anlamadım. illa kucaklaşmak buluşup siktiriboktan kafelerde birer çay içmek zorunda deiliz.

bazı arkadaşlıklar burdaki gibi sadece sözlük üzerinden olmalı. belki biraraya gelsen büyüsü bozulacak.

sahte arkadaşlığa gelecek olursak; zamanımızı ayırdığımız ciddi emek verdiğimiz yakın dostlardan bile ummuyoken kazık yiyorsak şurda birbirini hiç görmeden yardım etmeye çabalayanlara da mümkünse sahte demeyelim. hiç olmazsa bu kadarını hak ettiklerini düşünüyorum.
0
tutun kolonyasi
(10.06.14)
burada çok tatlı insanlar var, arada tatsızlar da oluyor; ama genel olarak çok güzel vakit geçiriyorum. sözlükten çok buralardayım zaten, fazla aktif olamasam da bakıyorum, keyifli oluyor.
0
blues buzz
(10.06.14)
devilred +1
0
kafadanbacakli
(10.06.14)
@anonymice Sen öyle san :D Bünyeden bünyeye değişir. Bi kalıcı 20 kilo almak için 3 sene uğraşması gereken bünyeler var naparsa yapsın - ben -
0
🌸oddyseus
(11.06.14)
S.a
0
materyalist imam
(11.06.14)
şahsen ben de kpss dolayısıyla kaydoldum kaydolalı çok aktif olamazsam da, ara ara buralara bakıp hoş vakit geçiriyorum. kullanıcılar forum vb ortamlara nazaran daha aktif. sorulan bir soruya hızlıca cevap alabiliyoruz. herkes elinden gelen yardımı da yapıyor.herkes yeterince samimi davranıyor. eee daha ne olsun di mi :)
0
yildirimeda
(11.06.14)
(31)

Sürekli yediğiniz en sağlıksız besinler nelerdir?

basond
Ben fazla cips tüketiyorum.Siz?
Ben fazla cips tüketiyorum.
Siz?
0
basond
(10.06.14)
tatlandırıcı
0
inthechaos
(10.06.14)
cips, her gün muhakkak fazla sayıda çikolata, fast food ve hamur işi.
0
pandispanya
(10.06.14)
yok.
0
baldur
(10.06.14)
gofret
0
sirena
(10.06.14)
besin değil ama nargile benim için
0
Sskywalkeremre
(10.06.14)
filtre kahveye koyduğum süt.
kuru incir, kuru erik, kuru kayısı.
0
icemint
(10.06.14)
bir ara çiğ köfte yiyordum abartılı bir şekilde, şimdi biraz ara verdim. gastritim arttı, bir süre yemeyeceğim.
0
rock n roll
(10.06.14)
yazları sürekli dondurma yiyorum.
0
mathilda lando
(10.06.14)
tatlandırıcı ve çerez-çiğdem vs.
0
kerbeee
(10.06.14)
Kahve.
0
angelus
(10.06.14)
yediğim yok, içtiğim de çok zararlı değil ama nescafe classic diyebilirim sanırım...
0
ucan spagetticanavari
(10.06.14)
Gun icinde yedigim bes seyden besi de zararli vallahangi birini yazsam
0
Idonthaveausername
(10.06.14)
ice tea. su niyetine içiyorum.
0
sir gawain
(10.06.14)
Sosis.
0
babamasoliimbananickaldirsin
(10.06.14)
dondurma
0
[silinmiş]
(10.06.14)
cips,fast food(pizza hamburger vs vs)
0
prezarlatif
(10.06.14)
cay sayilir mi? gunde 8+ bardak falan
0
exlibris
(10.06.14)
yok.
0
papillon7
(10.06.14)
sigara, mangal, kola, burger king kova tavuğu ve soğan halkası
0
vfgerty
(10.06.14)
Cikolatali hersey :/
0
cecilia
(10.06.14)
Butun yaz her gün dondurma yiyorum. Bir de cipse karsi zaafim var, kendimi tutmasam her gun paket paket yerim ama kota koyuyorum; ayda bir paket yiyorum sadece.

Icecek olarak da haftada 3-4 bardak kola, ice tea ya da kahve.
0
fraise
(10.06.14)
kışın çikolata
yazın dondurma :(
0
istenmeyen evlat
(10.06.14)
cips haftada 4-5 gün
0
xenophobe
(10.06.14)
çok sağlıksız sayılmaz ama bol miktarda meyve yiyorum.
0
ontheroad
(10.06.14)
dürüm
0
elyafiyaffellaffelebelyafelyaf
(10.06.14)
makarna, patates kızartması, hamburger, kola
0
kuzey li
(10.06.14)
her gun en az bir 3 biram var.

baska da sagliksiz sey tuketmiyorum.
0
osuruklu
(10.06.14)
çikolata
0
chachachablues
(10.06.14)
Günde 2 demlik çay, 1.5 paket sigara, yarım litre kola şeklinde.
0
materyalist imam
(11.06.14)
pizza

çoğunlukla 1 dilim
nadiren iki dilim
senede bir iki defa da 1 bütüne yakın

iki ayda bir cipse benzer boktan bi çerez
iki gündür ayak bileklerim çok feci kaşınıyo, eğer ondan olduysa, bi daa da yemiycem abi. nâlet ossun!
0
compadrito
(11.06.14)
indomie noodle, kola, kahve
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(11.06.14)
(10)

şu anda ne kadar maaş alıyorrsunuz?

enkolaykullaniciadi
sorusuna cevap vermesem? ya da nasıl geçiştirsem?cunkü istyeeceğim para şu anda aldığımın iki katı neredeyse..
sorusuna cevap vermesem?
ya da nasıl geçiştirsem?
cunkü istyeeceğim para şu anda aldığımın iki katı neredeyse..
0
enkolaykullaniciadi
(09.06.14)
yuksek soyle.

1 aliyorsan 2,5 aliyorum de.

ama abartmadan uc. gerci arastiriyorlarsa senin ssk primlerinden gorup netini bulurlar ama. sen yuksek soyle.
0
exlibris
(09.06.14)
atıyorum 2 bin alıyorsan ve 4 bin söyleyeceksen 3 binden aşağı söyleme.
0
bradshaw
(09.06.14)
Bu çok klasik ve artık hemen her işverenin sorduğu bir soru maalesef. Geçiştirmek de biraz zor. Ancak bir risk alıp, şu anda aldığınızdan daha fazla bir rakam söyleyebilirsiniz. İşveren şu anki işyerinizi arayıp ne kadar maaş aldığınızı teyit edemez. Ama bir ihtimal esgm.sgk.gov.tr adresindeki ekrandan, eğer kimlik bilgilerinize bir şekilde ulaşabilirlerse sorgulama yapabilirler (eğer bu sorgu sizin için aktif durumdaysa). Bu durumda da, sigortanızın maaşınız üzerinden yatırılmadığını söyleyebilirsiniz. Bu tabiki dürüst bir davranış olmaz ama işverenin de pek çok konuda dürüst olacağını sanmıyorum. Eğer öyle olsa, şirketin sizin tecrübenizde ve özelliklerinizdeki bir kişiye vereceği maaş aralığı bellidir ve maaş pazarlığını başlatıcı cümlelerden birisi olan "şu anda ne kadar maaş alıyorsunuz?" sorusunu size sormaz.
0
Thredith
(09.06.14)
muallak konuş aralık ver.

100 alıyorsun, 200 isteyeceksin.

"200-250 arası" yaz. sorarlarsa "değişiyor, primlerimiz, bonuslarımız oluyor, bizim şirket biraz farklı" dersin. sigortanı araştırıyorsa zaten sana o parayı vermeyecektir.
0
vfgerty
(09.06.14)
elbette ki yüksek söyle.

durum anlaşılacak olursa "brüt rakamlardan konuşuyorduk" deme hakkın var.
0
thinkfloyd
(09.06.14)
KORKMA TİTRET.
0
zvonimir
(09.06.14)
normal soyle. zaten sigortadan ogrenirler ne kadar aldigini. sonra da isimden memnunum, degistirmek icin en az iki kati olmali falan de. yada yan haklarimiz cok iyi de. telefon veriyorlar, faturayi oduyorlar fln.
0
crucio
(09.06.14)
burada yazılanlara inanma.
0
cha
(09.06.14)
"kaç lira aldığım önemli değil, burda kaç lira alacağım önemli" de.
0
ravenudon
(09.06.14)
beyler sakin.

karşınızda size bu soruyu soranlar ücret bandınızı zaten biliyorlar. şehir ve piyalasarda fiyatlar çok oynak değil. yani kimin ne aldığı belli. uçmayın.
ayrıca bin tane ik semineri vs. düzenleniyor. birçok ikcı birbirini tanıyor,mesleki konularda twitter,facebook vs. sürekli iletişim halindeler.
0
Absinthe75c
(09.06.14)
(4)

O kelime neydi?

okuyamıyom ben ya
Ya bu sokakta meyve sebze satanlara ne deniyordu? Değişik bir şey deniyordu sanki. Böyle meyvesiz sebsesiz bir ismi vardı. Delirdik burada. Yardım litfin.
Ya bu sokakta meyve sebze satanlara ne deniyordu? Değişik bir şey deniyordu sanki. Böyle meyvesiz sebsesiz bir ismi vardı. Delirdik burada. Yardım litfin.
0
okuyamıyom ben ya
(09.06.14)
kabzımal diyeceğim ama onlar sokakta satmıyor. belki aklınıza yanlış gelmiştir deyu...
0
baba jo
(09.06.14)
zerzevatçı.
0
theseachange
(09.06.14)
işportaci mi? gerci onlar sadece sebze meyve sebzeyle sinirli degil
0
exlibris
(09.06.14)
eğer adamlar sattıktan sonra da sokakta kalıp geceyi de orda geçiriyorlarsa "homeless" olabilir.
0
eindaclub
(09.06.14)
(6)

fritöz tavsiye

daglien
hacılar bir ara tv reklamında vardı, az bişe yağ konuluyordu ve kızartmalar yapılıyordu. yani tamamen yağa batırılmıyordu patatesler. aşağıdaki makine bu işi görürmü sizce. yoksa bunda da yine yağamı batırılıyor tum pattesler. ya da benmi yanlış algıladım reklamı. yağa batırılmadan kızartma olmazmıy
hacılar bir ara tv reklamında vardı, az bişe yağ konuluyordu ve kızartmalar yapılıyordu. yani tamamen yağa batırılmıyordu patatesler. aşağıdaki makine bu işi görürmü sizce. yoksa bunda da yine yağamı batırılıyor tum pattesler. ya da benmi yanlış algıladım reklamı. yağa batırılmadan kızartma olmazmıydı ki?

www.arzum.com.tr

edit: ne pattes kızarması bağımlısı varmış öle :D
0
daglien
(08.06.14)
o makine tefal actifry idi.

linkteki mini fritoz. haznesini bayagi yagla doldurup deep fry yapiyorsun
0
exlibris
(08.06.14)
Sizin dediğiniz Tefal Actifry

www.hepsiburada.com

Arzum markalı olana yağ koymalısnız tabii ki...
0
bluepea
(08.06.14)
Bazı mağazalarda pişirip ikram ediyorlar, denemeden almayın derim. Orijinal patates kızartması gibi olmuyor.
0
immortal
(08.06.14)
ahahah millet sanki öncesinde başkası aynı şeyi yazmamış gibi tefal actifry yazmış.
ben de eksik kalmayayım.

o dediğin tefal actifry
0
sansli pipi
(08.06.14)
kanka o dedigin tefal actifry.

400 civarindaydi en son fiyati.
0
mattiadestro
(08.06.14)
actifry hakkında: bende de var, hakikaten biraz değişik yapıyor, dışı kıtır içi hafif yumuşak kalıyor. ben seviyorum ama herkes sevmeyebilir. bir de elektrik süpürgesi gibi sesi var :)
0
kül
(08.06.14)
(31)

kedi isimlendiriyoruz - caps var

nodrap
selam baveryalılar. dün itibariyle ailemize minnak bir yavru katılmış bulunmakta. kendisi yaklaşık 2 aylık bir erkek british shorthair.absürd ciciş isimleri haricinde önerilerinizi bekliyoruz. öneriler gelmezse içimize çok sinmemekle birlikte adı 'mecnun' olacak.
selam baveryalılar. dün itibariyle ailemize minnak bir yavru katılmış bulunmakta. kendisi yaklaşık 2 aylık bir erkek british shorthair.

absürd ciciş isimleri haricinde önerilerinizi bekliyoruz. öneriler gelmezse içimize çok sinmemekle birlikte adı 'mecnun' olacak.
0
nodrap
(08.06.14)
duman yada sis yakışır buna :)
0
cekingen fil
(08.06.14)
fog reyiz :)
0
wywh
(08.06.14)
bostik
0
basond
(08.06.14)
rengine bakıp isim vermeye kalkmayın bence. başka bir şeye benzeterek var etmeyin onu. bir canlı olarak kendi başına kabul edebilecek bir isim koyun. mecnun da olur hüdaverdi de, bulut da olur gemi de.
0
yumurtaninipanailefircalanmayantarafi
(08.06.14)
Jon Snow
0
Asicanavar
(08.06.14)
kül
0
violetsky
(08.06.14)
Gümüş
0
contavolta
(08.06.14)
bence acele etmeyin.
karakterine uygun isim koymak daha güzel oluyor.
biraz takılın birbirinizi tanıyın :)
0
lily briscoe
(08.06.14)
bana kalırsa direk kedi olsun ama o olmaz deyip isim isim isim diye tutturdular. acele etmemiz lazım yani.
0
🌸nodrap
(08.06.14)
kedi süper isim. ben de kedime hep kedicik derdim sonra dedim en güzel isim kedicik öyle kaldı.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(08.06.14)
hayalet olsun.
0
darkest hour
(08.06.14)
E minnak olsun işte.
0
bass solo take one
(08.06.14)
haydar
0
tescillimarka
(08.06.14)
Süreyya.
0
rexex
(08.06.14)
Leo, Leon
0
eick
(08.06.14)
(bkz: külbastı)
0
sivil admin
(08.06.14)
lütfen püskevit olsun
0
nocturness
(08.06.14)
yer elmasi
0
exlibris
(08.06.14)
yumuk
0
lampetia
(08.06.14)
bu tam bir cafer.
0
osuruklu
(08.06.14)
sikici.

ya kızmayın da. hani oyunda char lara takılır ya. sikici, sokucu, yalayıcı... o biçim.
0
ya ben lan neyse
(08.06.14)
bu tam bir joffrey
0
blmnrvs
(08.06.14)
ya da Tyrion
0
blmnrvs
(08.06.14)
selda veya selin
0
gates
(08.06.14)
abi erkek dedim yav ne selin'i asdsfgdsasd
0
🌸nodrap
(08.06.14)
Casper.
0
angelus
(08.06.14)
pardon, hakan veya murat derim ben. şaka yapmıyorum bu arada :)
0
gates
(08.06.14)
teddy
0
innerbliss
(09.06.14)
içinde p, s ve ş harfi olan isimlere duyarlılıkları daha fazla. bunu göz önünde bulundurarak koy ismini bence :)

eğlenceli ve absürt bir şey olsun diyorsan kaşık koyabilirsin. paspas olur, sevdiğin bir filmden karakter olur, hayatındaki önemli ve eğlenceli bir şey olur. tuttuğun takımla ilgili olabilir mesela, benim kedim simsiyah kuyruğunun altı ve göbeği gri, cinsi york chocolate. çarşı koyduk adını :) bu tip şeyler işte.
0
harekatamiri
(13.06.14)
"ortak" koy bence. farklı olsun.
0
joooper
(13.06.14)
taci
0
smokee
(13.06.14)
(22)

bu ayakkabıya yorum yapar mısınız?

lampetia
gördüğünüz ayakkabı nasıl sizce? ben 3 pounda bulunca hemen atladım, ama kaba gibi mi? yoksa eteklerle kotla falan hos durucak gibi mi? bi arkadaşım çok kaba durduğunu söyledi moralim bozuldu :( kendimi dünyanın en büyük fırsatını yakalamıs gibi hissediyodum
gördüğünüz ayakkabı nasıl sizce? ben 3 pounda bulunca hemen atladım, ama kaba gibi mi? yoksa eteklerle kotla falan hos durucak gibi mi? bi arkadaşım çok kaba durduğunu söyledi moralim bozuldu :( kendimi dünyanın en büyük fırsatını yakalamıs gibi hissediyodum
0
lampetia
(08.06.14)
Bohem biraz, begendiysen giy gitsin
0
Idonthaveausername
(08.06.14)
bence çok güzelmiş.
0
mutevazi
(08.06.14)
bence de kaba. yaşlı, kilolu ve dolayısıyla ayakları şişmiş kadın ayakkabısı gibi.
0
devilred
(08.06.14)
ön tokası olmayaymış iyiymiş. yine de o paraya gideri var.
0
baba jo
(08.06.14)
bence gayet hoş.
0
saatgeceninonikisi
(08.06.14)
devilred +1000
0
mattiadestro
(08.06.14)
berbat amına koyim bu ne ya. buna para vermeyeceksin herhalde?
0
tutun kolonyasi
(08.06.14)
Biraz kaba sanki ama uzun tiril tiril bir etek veya elbiseyle, üzerine de benzer renk kısa deri ceketle neden olmasın diyorum.
0
kaymaktutmayansicaksut
(08.06.14)
bi giyip de resmini koyar mısın? güzel durur gibi geldi ama giyince tahmin edemedim. bazen güzel şeyler giyince olmuyor.
0
Lim5
(08.06.14)
daha leş bi ayakkabı görmedim eğer 150+ kg zenci renkli elbise giyen bi abla değilsen üzgünüm
0
Sskywalkeremre
(08.06.14)
bi insanın zevki, yada herhangi bi cisim hakkında yorum yaparken kendinizden geçmeniz çok garip.ayrıca 150 kilo+zenci değilsen gibi bi ifade hem kilolu hem de siyahi insanlara ayrımcılık içeren bi cümle.çok ayıp!!! @lim5 koyuyorum şimdi
0
🌸lampetia
(08.06.14)
kısa bir şort ve uzun bir etekle güzel gidebilir.
0
buiret
(08.06.14)
amına koyıyım ne ya? böyle vasat cinsiyetçi küfürler etme lütfen @tütün hem de bi ayakkabı alt tarafı.cansız ruhsuz zararsız bişey
0
🌸lampetia
(08.06.14)
adımız abazana çıkmayacaksa ayağında görmek, fikir edinmek ve paylaşmak açısından daha anlamlı olur.
0
olmayacakdualarinamindeyicisi
(08.06.14)
bizımla değilsin.
şaka şaka fena değil :)
0
titiraprap
(08.06.14)
@lampetia

soruya ekleyiniz kuzum.
daha önce eklemiş olduğunuz fotonun yanına eklenmeeor mu?
0
olmayacakdualarinamindeyicisi
(08.06.14)
bence kimseyi takmaman lazım beğenerek aldığını var sayıyorum ve giymelisin sonuçta zaten senin beğendiğini başka biri beğenmek zorunda değil. kimseye göre hayatımız yaşamamalıyız bugun ayakkabı olur yarın yanındaki olur nitekim.
0
burchak
(08.06.14)
bordo ojeyle kullan.

he bi de çok kısa olmayan aşağı yukarı diz hizasındaki tercihen beyaz kenar desenli siyah etekle güzel olacaktır.
0
nodrap
(08.06.14)
para birimi pound olduğuna göre, bulunduğun yerde maalle baskısı yoktur, bütçe baskısı vardır.

dolayısıyla, çoğiy bişiy yapmışın. güle güle giy. hiçkimseyi de sikleme.
0
compadrito
(08.06.14)
ben beğendim, ben olsam ben de alırdım :) güle güle kullan :)
0
pandispanya
(08.06.14)
yorumlara koptum :)

aly ya al 3 pound nelere vermiyoruz ki? al bulunsun
0
exlibris
(08.06.14)
@nodrap bordomsu bi oje vardı denediğimde çok güzel durdu cidden.

@compadrito evet bi ayakkabıya bu kadar iğrenç ıykk diycek insanlar yok burda :(

@pandispanya teşekkür ederim, çok sevindim xx
0
🌸lampetia
(08.06.14)
(5)

kart vizit için ugun font/lar

Sskywalkeremre
nelerdir?danke şöyt
nelerdir?

danke şöyt
0
Sskywalkeremre
(07.06.14)
comic sanstan vazgecemem.
0
anonymice
(07.06.14)
din
trajan
0
mayeskuel
(07.06.14)
verdana guzeldir.
georgia da guzeldir

www.noupe.com suradan da esinlenebilin.
0
exlibris
(07.06.14)
Arial yaşlı ama diridir.
Times new roman adeta bir don juan. Her yola girer
0
anonymice
(07.06.14)
Din ve montreal
0
oldboy
(07.06.14)
(2)

Arı Fobisi

umarsizca umarim
çocukluğumdan beri arılardan deli gibi korkarım. Tabi sebepsizce değil. Defalarca soktular beni küçükken. Hepsinde de onlar haklıydı aslında. Kuzenlerle otururken elimi arının üzerine koymuştum istemeden. Sonra diğer bi kuzenimle dünya kupası maçlarını izlerken dirseğimi üzerine koymuşum arının üzer
çocukluğumdan beri arılardan deli gibi korkarım. Tabi sebepsizce değil. Defalarca soktular beni küçükken. Hepsinde de onlar haklıydı aslında. Kuzenlerle otururken elimi arının üzerine koymuştum istemeden. Sonra diğer bi kuzenimle dünya kupası maçlarını izlerken dirseğimi üzerine koymuşum arının üzerine, farkında değilim. Başka bi gün kuzenle damdaki arı yuvasını fark etmemişiz ancak sokulan yine ben oldum. Çocukluğum bu gibi vakalarla geçti. her biri de kuzenlerin yanında oldu çünkü yalnızca yaz tatillerinde arılarla muhattap oluyordum. Şimdi 20 yaşına geldim. Pencereden bi arı girince götü başı kaybediyorum. Ufacık yaratıktan korkuyorum sözlük. Örümcektir yılandır şudur budur hiç birine böyle tepkiler vermem. Gayet sakin kalırım. Umursamam bile. Ama arı görünce kafayı yiyorum. Az önce bi arı girdi. Hemen bi havlu kaptım diğer elime de kalkan misali bir yastık aldım gladyatör havasına büründüm. Neyse ki pencereden çıktı gitti hayvancağız beni umursamadan. Ne olacak benim bu halim? Şu dünya üzerindeki tek korkum arılar. Bal arısı, eşek arısı fark etmiyor.

Böyle şeyler yaşayan var mı? Normal mi? Nasıl üstesinden gelirim?
0
umarsizca umarim
(07.06.14)
benim böceklere karşı genel olarak verdiğim tepki bu. bir odada uçan bir böcek olduğunda odanın camını açıp terk ediyorum odayı milisaniyeler içerisinde.

bence seni rahatsız edip hayat kaliteni etkilemiyorsa normal. hepimizin korkuları var neticede. eğer hayat kaliteni etkileyecek derecelere çıkıyorsa destek almakta fayda var.
0
knight of cydonia
(07.06.14)
basligi ari lobisi okudum :D

acik havada etrafinda ucanda, cok fazla kovmak icin ugrasma tehlike olarak alip sokabilirler. kisa tavsiyem degme ucsun onlar, sen orali bile olma
0
exlibris
(07.06.14)
(6)

Ayakkabı sorusu- Arda Turan

Lola90
Bu takımın altına bu ayakkabı yakışmış mı sizce? Ne tarz bir şey giyse daha uygun olurdu?http://www.milliyet.com.tr/fotogaleri/50174-yasam-buse-terim-evlendi/8
Bu takımın altına bu ayakkabı yakışmış mı sizce?
Ne tarz bir şey giyse daha uygun olurdu?
www.milliyet.com.tr
0
Lola90
(07.06.14)
hayır kesinlikle.
0
tuborg yesili
(07.06.14)
moda, artık yakışıp yakışmama kriterlerine göre belirlenmiyor. bana sorarsan tabiki hayır.
0
mayeskuel
(07.06.14)
hemcinsimdeki şu ayak bileği gösterme hevesi nedir anlayabilmiş değilim. böyle bilekte biten pantolonlar kadınlara ne kadar yakışıyorsa erkeklerde de o kadar itici duruyor bence.

bizimle değılsın.
0
knight of cydonia
(07.06.14)
İğrenç. Klasik güzeldir. O nasıl bir pantolon boyu, nasıl bir ayakkabı?
0
Lim5
(07.06.14)
Yakismis mi sorusuna verilebilecek en güzel cevap, arkadaki abinin surat ifadesi ...

www.milliyet.com.tr
0
VIPCH
(07.06.14)
(bkz: biraz da yiğrenelim)

olmamis. ama bu kisa paca ve corapsiz ayakkabi olayi moda. ama olmuyor maalesef cok zorlama
0
exlibris
(07.06.14)
(2)

özel tasarım rakı seti

ayazma
şu ozel işlemeli olan rakı bardağı setlerinden arıyorum. bi' sürahi 2 veya 6 bardaklık setler halinde olanlardan. internet üzerinden değilde direkt magazadan satın almak istiyorum yalnız. sağda solda gören '' aa şurada satılıyodu, görmüştüm'' diyen var mıdır?
şu ozel işlemeli olan rakı bardağı setlerinden arıyorum. bi' sürahi 2 veya 6 bardaklık setler halinde olanlardan. internet üzerinden değilde direkt magazadan satın almak istiyorum yalnız. sağda solda gören '' aa şurada satılıyodu, görmüştüm'' diyen var mıdır?
0
ayazma
(07.06.14)
Kadıköy'de Reks sinemasının sokağında var bir dükkan. ufak tefek ev mutfak eşyaları filan satıyorlar.
0
birazbira
(07.06.14)
pasabahce magazalarinda cok cesit var.
www.pasabahcemagazalari.com

burada hepsi yok ama yakin bir magazasina ugra.
0
exlibris
(07.06.14)
(2)

datça güncel durum

true2701
sevgili duyuru ahalisi bayramda 4 cıft datcaya gitmek istiypruz palamutbuku hayıtbuku guzel yerlermiş öğrendim ama bi boş pansiyon yakalayamadık . oraları bilenleriniz bi pansiyon ismi verseniz de arayıp sorsak kişi başı 100 ü geçmesin istiyoruz gecelik * benzer fiyatlarda başka yerlere de açığız ç
sevgili duyuru ahalisi
bayramda 4 cıft datcaya gitmek istiypruz palamutbuku hayıtbuku guzel yerlermiş öğrendim ama bi boş pansiyon yakalayamadık . oraları bilenleriniz bi pansiyon ismi verseniz de arayıp sorsak

kişi başı 100 ü geçmesin istiyoruz gecelik

* benzer fiyatlarda başka yerlere de açığız çeşme antalya marmaris hariç

simdiden tesekkurler :)
0
true2701
(06.06.14)
badem motel www.bademmotel.com
palamutbuku
0
exlibris
(06.06.14)
gerçekten yakın çiftlerseniz, süit ya da villa ortamından rahatsız olmayacaksanız marphe güzel.

www.hotelmarphe.com
0
kerbeee
(06.06.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.