Giriş
(3)

Tost makinesi önerisi?

chicha
Bir tost makinesinden beklentilerim aslında çok basit ama piyasada 700 liraya da tost makinesi var, 200 liraya da var. İşini yapsın, malzemesi dandik olmasın, iki kişiyiz aynı anda 70 tost yapmasına gerek yok, bir de kaplaması belli bir kullanım sonrası soyulup yapışmasın, o soyulan parçaları tostla
Bir tost makinesinden beklentilerim aslında çok basit ama piyasada 700 liraya da tost makinesi var, 200 liraya da var.

İşini yapsın, malzemesi dandik olmasın, iki kişiyiz aynı anda 70 tost yapmasına gerek yok, bir de kaplaması belli bir kullanım sonrası soyulup yapışmasın, o soyulan parçaları tostla birlikte yemeyelim istiyorum. Çok şey mi istiyorum?

Sizlerde hangi tost makinesi var, memnun musunuz?
0
chicha
(03.05.19)
www.homend.com.tr

öyle butonu vs. bir şeyi yok ama pek güzel kullanışlı, hem de homend'in müşteri hizmetleri, teknik servisi çok iyi, ekşi sözlük'ten de bakabilirsin.

bunun bir de granit olanı var 1315.
0
ronartest
(03.05.19)
Arzum Mintost var. Çok memnunum.
Simbo'nunkini Migros 12 Mayısta 60 TL lik alışveriş yapana 12 Liraya veriyor. Tabii Money kartın varsa.
Kaçırma bence.
Bir de plakaları sökülüp yıkanıp takılabilir olsaymış muhteşem olurmuş.
0
Mirket
(03.05.19)
ben arzum AR292 Tostçu Lux Granite aldım çok da memnunum
0
unique hint kumasi
(03.05.19)
(13)

Bu kombin nasıl

adwokat
https://ibb.co/bPbdVZvYorumları alabilir miyim? Değiştirmek lazım mı bi şeyleri?
ibb.co

Yorumları alabilir miyim? Değiştirmek lazım mı bi şeyleri?
0
adwokat
(03.05.19)
Gömlekteki at sineği gibi logo olmasa güzel bence.
0
samterk
(03.05.19)
dümdüz kombin işte, pantolonu gömleği farklı farklı renklerde değiştir değiştir giy.
0
evde liyakat kalmamis
(03.05.19)
Ayakkabı olmuş mu peki?
0
🌸adwokat
(03.05.19)
Ayakkabı hariç iyi. O saatle o ayakkabı olmamis zaten. O tarzla o ayakkabı da olmamış.

Bu beyaz gömlek siyah pantolon kombininde garson eşiği vardır. Biraz garson olmuş bu. Daha tarz bir ayakkabı Oxford gibi ya da deri kendisi deri taban yanları beyaz, gri hafif hem spor hem casual ayakkabı olursa yakışır. Eşiği de aşmış olursun. Bu şekilde mahallede şekil yapan delikanlı olmuş biraz
0
westblack
(03.05.19)
Muhendis giyer, sik oldugunu sanar diyorum :-)
0
Deathrow
(03.05.19)
ayakkabı olmamış, onun haricinde düz kombin işte değişik bir şey yok.
0
candide
(03.05.19)
ayakkabı çok kötü. herşeyi bozar.
0
carabelli
(03.05.19)
ayakkabı bok gibi. pantolon da kahverengi kumaş olsa var ya, of of of..
0
mehmed resad
(03.05.19)
Bu spor ayakkabı giyilecekse pantolon paçaları biraz daha dar ve kısa olmalı. (Bu tip pantolonlar için de balık ağzı paçayı tavsiye ederim.) Ve yine spor ayakkabı giyilecekse gömlek -bence- daha dar kesimli olmalı. Kemer de takım kemeri gibi. Saat de daha spor bir model tercih edilebilir.
0
ay nov kung fu
(03.05.19)
Sıradan bir kombin. Kötü değil, iyi de de
0
whyamy
(03.05.19)
Değil*

Düzeltemedim mobilde olduğum için.
0
whyamy
(03.05.19)
Sivri burun ucu kalkık siyah rugan bir ayakkabıyla daha uyumlu olur. Saatin olduğu bileğe bir de tespih takılırsa aksesuar eksiği de kalmamış olur diye düşünüyorum.
0
Mirket
(03.05.19)
kötü bir kombin. kemer ile ayakkabı aynı renkte olabilir.
0
false pretension
(03.05.19)
(5)

Hangi İnternet Gazetesini Okuyorsunuz?

aynabugusu
Tarafsıza yakın olan, ne akit gibi leş ne sözcü gibi saldırgan muhalif olmayan bir gazete arıyorum.Ne önerirsiniz?
Tarafsıza yakın olan, ne akit gibi leş ne sözcü gibi saldırgan muhalif olmayan bir gazete arıyorum.
Ne önerirsiniz?
0
aynabugusu
(02.05.19)
Sputnik Türkiye
Hafta içi her gün 17.30 da canlı yayını var. Yavuz Oğhan sunuyor Bidebunuizle
Müdavimi oldum. TV'yi eskiden sadece haber izlemek için kullanırdım. Onu da bıraktım.
0
Mirket
(02.05.19)
Sputnik +1

Rusyanin haber sitesi oldugu icin, uluslararasi haberlerde Rusya yanlisi oluyor ama bunu bildikten sonra geri kalan Turkiye ile ilgili haberleri oldukca iyi ve nispeten tarafsiz.
0
Haldamir
(02.05.19)
Ben artık gazete okumuyorum. gündemde ne varsa sözlükte sol frame e geliyor zaten sözlüğü takip etmek yetiyor bana.
0
aslinda sana ne
(02.05.19)
sputnikte sonuçta taraflı parça parça yazar seçip okuyorum. karar yeniçağ t24 hürriyetten 1 2 yazar. arada odatv.
0
mikahakkinen
(02.05.19)
Sputnik ve T24

Yavuz Oğhan ve Zafer Arapkirli'yi de dinlemeye çalışırım. Çok güzel oluyor programları.
0
himmet dayi
(02.05.19)
(2)

evde bira yapımında soğutma çantası kullananlar

master of ceremonies
evde buğday birası yapıyordum. agresif bir bira olduğu için aktarma hortumu ile kuruyordum. malum havalar ısınıyor. soğutma çantası alayım dedim ama kafama takıldı.bu çantaların yukarısındaki delikten aktarma hortumu çıkar mı? fermuarın oradan çıkarsam izolasyonu çok etkiler mi?ne yapalım da yazın b
evde buğday birası yapıyordum. agresif bir bira olduğu için aktarma hortumu ile kuruyordum. malum havalar ısınıyor. soğutma çantası alayım dedim ama kafama takıldı.

bu çantaların yukarısındaki delikten aktarma hortumu çıkar mı? fermuarın oradan çıkarsam izolasyonu çok etkiler mi?

ne yapalım da yazın buğday birası kuralım?
0
master of ceremonies
(30.04.19)
Kıbrıs'ta mı yaşıyorsun?
Daha mı güneyde?
Dur, Sakin ol. Havalar daha o kadar ısınmadı.
Fermuarın oradan çıkart.
Çok bir sorun çıkmaz.
0
Mirket
(01.05.19)
@mirket az kalsın indie şarkı sözü yazacaktı :D
0
Etanglement
(01.05.19)
(7)

film tavsiyesi

raskov
şimdi bana kızmadan önce şunu belirteyim: geçmiş gönderilerden gerekli araştırmayı yaptım. imdbde de biraz takıldım ama güvenemedim.bana gösteriş tarihi hiç farketmez film önerebilir misiniz. ramazan için bi arşiv yapmam gerekiyor. türü hiç farketmez şunu zevkle seyredersin, bak bunla vakit geçer, b
şimdi bana kızmadan önce şunu belirteyim: geçmiş gönderilerden gerekli araştırmayı yaptım. imdbde de biraz takıldım ama güvenemedim.

bana gösteriş tarihi hiç farketmez film önerebilir misiniz. ramazan için bi arşiv yapmam gerekiyor. türü hiç farketmez şunu zevkle seyredersin, bak bunla vakit geçer, bak bu çerezlik , bak bu çok vurucu, bak bunun sonunda oha filan oldum yani diyeceğiniz her türlü öneriye açığım .

ne kadar fazla söylerseniz o kadar iyi. şimdiden teşekkür ederim
0
raskov
(30.04.19)
baby driver
spider-man into the verse
good time
cornetto üçlemesi
zombieland
climax
searching
about time
high life
burning
transit
isle of dogs
tully
american made
suspiria (2018)
hereditary

neredeyse her türden ortaya karışık. çok eskiye gitmemeye çalıştım. hepsine kendi türüne ve vaat ettiklerine göre kefilim.
0
steve rogers
(30.04.19)
o kadar genel bir soru ki, ne film önereceğimi bilemedim.

imdb rating listemi paylaşıyorum. 10 puandan başlayarak bakabilirsin.

www.imdb.com
0
sir gawain
(30.04.19)
Mirket
(30.04.19)
groundhog day
papillon
0
2006
(30.04.19)
filmler
-------------------------------------------
- Contact #bilimkurgu (carl sagan'ın romanından uyarlanmış)
- Wildlife #dram (jake gyllenhaal oynuyor, ödüllü)
- First Man #bilimkurgu (ryan gosling'li neil armstrong biyografisi)
- What Happened To Monday #gizem (netflix yapımı iyi diyorlar)
- The Breadwinner #dram (iran yapımı duygusal film)
- Bir zamanlar anadoluda #dram (nuri bilge ceylan'ın ödüllü filmi)
- In bruges #suç polisiye (bol ödüllü 8 puanlı film)
- 2001 A Space Odyssey #bilimkurgu (kubrick'in en başarılı filmi)
- Mr. nobody #bilimkurgu (paralel evrenlerde kendiyle karşılaşma vs)
- District 9 #bilimkurgu (havası çekimleri çok güzel görünüyor,uzaylılar)
- Snowpiercer #bilimkurgu (kıyamet sonrası film)
- Oblivion #bilimkurgu (tom cruise filmi, güzel ama çerezlik)
- Predestination #fantastik-gerilim (puanı yüksek ama çerezlik görünüyor)
- Passengers #gerilim bilimkurgu (Chris Pratt ve Jennifer Lawrence filmi)
- Ghost in the shell #fantastik dram (muhtemelen izlemem)
- Big Fish (mualla tavsiye mutlaka izle)
- Roma (2018) oscar adayı
- The machinist (Christian Bale filmi)
-
-------------------------------------------


diziler
-------------------------------------------
- House of Cards (9.0) mutlaka izleyecem
- Dogs of Berlin almanyadaki türkler mafya vs netflix yeni dizisi
- Mindhunter
- Jessica Jones (marvel)
- Travellers (bilimkurgu zamanda yolculuk vs)
- Sense 8 (acayip bişeye benziyor)
- Narcos (Escobar'ın hayatı anlatılıyor)
- Carmen Sandiego (macera animasyon)
- Nightflyers (george rr martin'in romanından uyarlama)
-------------------------------------------


belgeseller
-------------------------------------------
- The Blue Planet 1-2 (2001-2017)
- Planet Earth 1-2 (2006-2016)
- Cosmos (izlemeyen 10 kişi falan kaldı)
-
-
-
-

izlediğim güzel filmler&diziler
-------------------------------------------
arrival
marslı
prometheus
mad max
ex machine
doctor strange
blade runner 2049
the prestige (muazzam film)
imitation game (benedict'in en sevdiğim filmi)
-------------------------------------------
stranger things
person of interest
altered carbon
game of thrones
rick and morty
patrick melrose (benedict'in oynadığı uyuşturucu bağımlısı adam)
0
avatar is back
(30.04.19)
ilk aklıma gelenler, tamamı rastgele olup farklı türlerdeler ve çerezlik değiller
in bruges
buffalo '66
funny games(us)
kynodontas
spotlight
papiilion
contratiempo
i origins
contact
fried green tomatoes
filth
lion
the secret life of Walter Mitty
pride
interstate 60
berlin calling
relatos salvajes
hodejegerne
celda 211
mientras duermes
naked
hala izlemediysen before sunrise serisi. yalnız çokzel filmler önerdim he. rica ederim
0
pegi
(01.05.19)
Zaman Makinesi 1973
fasulye
Kirpi(Güven Kıraç ve Mazhar Alanson var)
Prensesin Uykusu
0
ceyhan prensi adana
(01.05.19)
(5)

Ev sahibi mi öder?

curukturpkokusu
Şu an oturduğumuz evde 1 yılımız temmuzda dolacak. Ev yeni, bizden önce 3 ay oturulmuş. Salonun 2 duvarı nemden ötürü küflendi ve duvar kağıtları kavladı. Az önce usta ile görüştüm, komple kağıtları söküp duvarı temizleyip boya yaptıklarını söyledi. Bizim sitede çok olan bir durummuş, herkes böyle y
Şu an oturduğumuz evde 1 yılımız temmuzda dolacak. Ev yeni, bizden önce 3 ay oturulmuş. Salonun 2 duvarı nemden ötürü küflendi ve duvar kağıtları kavladı. Az önce usta ile görüştüm, komple kağıtları söküp duvarı temizleyip boya yaptıklarını söyledi. Bizim sitede çok olan bir durummuş, herkes böyle yatırmış bizim yaşadığımız sorunu yaşayanlar.

Tadilatın ücretini ev sahibinin ödemesi gerekir değil mi, bana öyle geliyor. Alt yapıyla ilgili bir sorun ve biz oturalı 9 ay olmuş henüz. Site yöneticisi de evlerde bu sorunun olduğunu söyledi, yani bize özgü, bizden kaynaklanan bir durum değil. Ev sahibi biraz cin de, bize itelemek isterse yaygın görüşü bilerek ısrarcı olalım biz de.
0
curukturpkokusu
(30.04.19)
Ev sahibinin ödemesi gerekir,sonuçta sizden kaynaklanan bir durum değil.
0
archery
(30.04.19)
duvar kağıdının ücretini almaz belki ama boya ücreti olarak kesin bişeyler talep eder. büyük beklentilere girip sonra hayal kırıklığına uğramayın.
0
laragofret
(30.04.19)
Bilgisi ve onayı dışı yapılan tadilat için ödemeyi üstleneceğini düşünmüyorum. 'Benim elimden bu iş gelir, ben kendim onarırdım.' ya da amcaoğlum boyacılık yapıyor. Ona yaptırırdım.' 'Hem de duvar kağıdımı söktürmüşsünüz. Ödeyin' derse ne diyeceksin?

Bir ekleme yapayım. Yeni evin duvarında rutubet sebepli problem çıkıyorsa müreahhit firma sorumluluğu sözkonusudur. Ev sahibi gerekirse yargıya gider ben o duvarı müteahhite yaptırırdım dese ne diyeceksiniz.

Sahi niye herkes kendi başının çaresine bakmış da yüklenicinin gırtlağına çökmemiş ki?
0
Mirket
(30.04.19)
@mirket tabii ki yaptırmadan önce ev sahibine haber verilip konuşulacak. Yükleniciye çökmek de ev sahiplerinin kendi kararı artık, isterlerse çöksünler.
0
🌸curukturpkokusu
(30.04.19)
'Az önce usta ile görüştüm, komple kağıtları söküp duvarı temizleyip boya yaptıklarını söyledi.'
Dili geçmiş zaman kullanılınca ben işin yapılıp bitmiş olduğu düşündüm.
Önceden haberdar edilmek kaydıyla sorumluluk ev sahibine ait. Muhtemelen ev sahibi evi banka kredisiyle almıştır ve bazı uyanık bankalar, kredi verirken müşteriye DASK'ın yanında konut sigortası, eşya sigortası vs ürünler kaptırıyorlar. Bu duvar, o kaptırılan sigortaların birinin kapsamına giriyor olabilir. Ev sahibini bu konuda uyarmanızda fayda var.
0
Mirket
(30.04.19)
(2)

Bu müziğin ismini arıyorum

serg
https://picosong.com/wEAaj/
0
serg
(30.04.19)
Mirket
(30.04.19)
İkisi de değil.
0
🌸serg
(07.05.19)
(4)

bilgisayarı televizyona bağlamak (kablosuz)

not sure if serious
televizyon sony'nin akıllı televizyonlarından. marka modelini pek hatırlamam ancak eski model değil, onu söyleyebilirim.nerden aklıma geldi?geçen gün netflix'e telefondan bakarken bir tuşa tıkladım ve telefonda izlediğim içeriği televizyona aktardı, oradan devam etti. sonra bir gece yatakta youtube'
televizyon sony'nin akıllı televizyonlarından. marka modelini pek hatırlamam ancak eski model değil, onu söyleyebilirim.

nerden aklıma geldi?

geçen gün netflix'e telefondan bakarken bir tuşa tıkladım ve telefonda izlediğim içeriği televizyona aktardı, oradan devam etti. sonra bir gece yatakta youtube'da video izlerken yukarıda yeni bir işaret farkettim, tıkladığımda salondaki televizyon açıldı bir anda ve youtube'da izlediğim şeyi orada da göstermeye başladı.

şimdi asıl mevzuya gelirsek eğer; bilgisayarda media player'da (mpc-hc) izlediğim filmi televizyonda izlemek istiyorum. mümkün mü? mümkünse eğer ne yapmamı önerirsiniz?

teşekkür ederim şimdiden.
0
not sure if serious
(29.04.19)
ek olarak: buna olanak verecek, mpc-hc harici, player öneriniz varsa eğer ona da açığım.
0
🌸not sure if serious
(29.04.19)
Görev çubuğunda sağ alt köşede bildirim i tıkla. Açılan pencerede bağlan'ı tıkla. Sizin televizyonu seç. Televizyonda OK mi? diye bir pencere çıkar. Kabul et.
Dikkat: Sakıncalı birşeyse yanlışlıkla komşunun televizyonunu seçme.
0
Mirket
(29.04.19)
muhtemelen televizyonunuzda chromecast var. chromecast destekleyen tum uygulamalardan goruntu aktarabilirsiniz.

onun disinda:
support.google.com
0
foster
(29.04.19)
bilgisayar, telefon ve televizyonunuz ayni aga bagli oldugundan olabilir. Yanlis bilmiyorsam Sony Bravia tvlerde MiraCast var. MPC-HC kullanmadim ama sanirim windowsta calisan butun playerler, windowsun kendi media playeri dahil miracast destekler.
0
tanaka
(30.04.19)
(3)

pet levha var mı

obez kirpi george
pet şişeler ya da pet kaplar vb. var ya hani, ben bunun kağıt gibi olanı var mı merak ediyorum. http://toprakambalajadana.com/temizlik/PS104.jpg bu resimdeki kabın yapıldığı malzemeyi düşünün işte, bunun işlenmemiş hali satılıyor mu? kesip biçip bir şeyler yapasım var ve bu dediğim şey de tam aradığ
pet şişeler ya da pet kaplar vb. var ya hani, ben bunun kağıt gibi olanı var mı merak ediyorum. toprakambalajadana.com bu resimdeki kabın yapıldığı malzemeyi düşünün işte, bunun işlenmemiş hali satılıyor mu? kesip biçip bir şeyler yapasım var ve bu dediğim şey de tam aradığım malzeme.

düz pet şeffaf plastik ya da muadil bir şey nasıl bulabilirim?
0
obez kirpi george
(29.04.19)
kirtasiyelerde böyle iki kenari acik poset dosya gibi ama daha kalin bir malzemeden seffaf renkl/renkssiz seyler var, adini bilmiyorum. gidip sorsaniz yardimci olurlar sanirim.

edit: sunlardan bahsediyorum:
eksiup.com
0
pilav
(29.04.19)
Pet-G Levha
Polistren Levha
PVC Levha
Apet Levha

yukarıdakileri yazıp Google'da aratın size uyan ölçeklerde (mm) epey bi' malzeme bulabilirsiniz.
0
Beherit
(29.04.19)
Şu olur mu?

www.gittigidiyor.com

Olur dersen şundan da alman lazım.

www.google.com

Ya da şu olur mu?

www.google.com
0
Mirket
(29.04.19)
(8)

ayakkabı kokusu

hknty
ayakkabıların uzun vadede kokmaması için ne yapmak gerek? 2 gün üst üste giymemek, sprey vs? neler yapıyorsunuz? kapalı ortamlarda kullanınca bir ayakkabıyı sıkıntı olmuyor ama dışarda kullanınca kısa sürede mahvoluyor.
ayakkabıların uzun vadede kokmaması için ne yapmak gerek? 2 gün üst üste giymemek, sprey vs? neler yapıyorsunuz? kapalı ortamlarda kullanınca bir ayakkabıyı sıkıntı olmuyor ama dışarda kullanınca kısa sürede mahvoluyor.
0
hknty
(29.04.19)
balkona koyuyorum. spreyler falan daha beter yapıyor
0
mutantking
(29.04.19)
Ayakkabılar ufaktan kokmaya başlayınca içine karbonat dökün. Bir gece bırakıp ertesi gün temizleyin.
0
kablelvuku
(29.04.19)
Deri ayakkabıları her gün giymeyin, dönüşümlü olarak giyin.
Ayakkabıyı çıkardığınızda mümkünse teri kurumadan içine karbonat veya borik asit koyun.
0
Mirket
(29.04.19)
ayaklari duzenli yikamak. her gun sabah banyo yaparim, aksamlari ayaklarimi yikarim, 30 yildir bir kere bile ayakkabilarim yada coraplarim kokmadi.
0
crucio
(29.04.19)
her gün yıkanıyorum ya :( çoraplarımı de değiştiriyorum her gün. dışarda çok geziyorum. toz torak mahvedebiliyor. kapalı ortamdaysam bir şey olmuyor. sadece kapalı ortamlarda giydiğim ayakkabılar var. 3 yıldır ne eskidi en kokuyor.
0
🌸hknty
(29.04.19)
Asit borik dok. Ve ayakkabiyi yikama.
0
yeliz adeley
(29.04.19)
Ayakkabı içine karbonat dök 1 gece beklet
0
Topalordek
(29.04.19)
amazon'da bambu kömürünü kumaşa sarmışlar küçük bir şey. ayakkabı içine girecek şekilde zımbırtılar var. giymediğim ayakkabıların içine ondan koyuyorum. kokusuzluğu bırak iki senelik ayakkabı bile yeni gibi kokuyor hala. çok tavsiye ederim.
0
alperz
(29.04.19)
(7)

cam damacana - dekorasyon önerisi

robin crusoe
linkteki gibi bir cam damacana var evde. atmaya kıyamadık ama ne yapacağımızı da bilemedik.evde halledilebilecek basitlikte dekoratif kullanım önerileriniz varsa alırız. (fotoğraf temsili ama ürün aynı)https://eksiup.com/ec4bf2eb6916 iyi haftalar olsun.
linkteki gibi bir cam damacana var evde.
atmaya kıyamadık ama ne yapacağımızı da bilemedik.
evde halledilebilecek basitlikte dekoratif kullanım önerileriniz varsa alırız.

(fotoğraf temsili ama ürün aynı)
eksiup.com

iyi haftalar olsun.
0
robin crusoe
(29.04.19)
benim olsaydı eğer dibine delik delip, içinde ev içinde yetişebilecek bir bitki ya da ağaç dikerdim. hani ince narin çok büyümeyen tiplerden.

ilk zamanlar ağız kısmı yeter ama ileriki zamanlarda muhtemelen ince kısmını kesip kırarak genişletirdim.
0
killerbee
(29.04.19)
bizde de benzeri var. zeytinyağı koyuyoruz. çok nadir ve değerli olduğunu düşünüyorum. arasan zor bulunur. Balıkesir taraflarında bir zeytinyağı fabrikasından almıştık.
0
kaiserr76
(29.04.19)
Evde şarap yapan bir arkadaşına hediye edip sevaba girebilirsin.
Veya Salonun bir köşesinde bambu saksısı/vazosu olarak kullanabilirsin.
0
Mirket
(29.04.19)
ben olsam hic ellemeden, bozmadan oldugu gibi birakip vazo olarak kullanirim. icine rakidabalikolsa'nin dedigi gibi sazlik/kamis gibi kuru ot da koyulabilir. ben olsam sanirim 2-3 tavuskusu tüyü koyardim, sunlardan:
yapaycicekdeposu.com
0
pilav
(29.04.19)
eli yetenekli bir insan cam boyası ile üzerine güzel şeyler yapabilir gibi geldi. ama sade hali de güzel.

her eski eşya atılmasın ya. yeni şeyler üretmek için öldürüyoruz bu gezegeni (sosyal mesaj da verdim).
0
calucifer
(29.04.19)
teraryum yap.
0
alperz
(29.04.19)
Yapay sazlara pampas deniyor bildiğim kadarıyla. İki üç dal alıp birlikte kullanabilirsiniz. Çok tatlı olur.
Antakya da bu tür eski model şişelerin müzesi vardı. Kıymetini bilin
0
somethinginthewayshemoves
(30.04.19)
(10)

Bulaşık makinenize ne sıklıkta tuz koyuyorsunuz?

yazarcik
Bulaşık makinem, iki yıllık yani çok eski sayılmaz aslında ilk yıl pek de kullanılmadı. Son zamanlarda en fazla üç yıkamadan sonra tuz ışığı yeniden yanıyor. Fazla fazla da koyuyorum. Ama ya fazla kullanıyor ya da sensörde bir sorun var zira eskiden kullandığımız makineler bu kadar tuz harcamıyordu
Bulaşık makinem, iki yıllık yani çok eski sayılmaz aslında ilk yıl pek de kullanılmadı. Son zamanlarda en fazla üç yıkamadan sonra tuz ışığı yeniden yanıyor. Fazla fazla da koyuyorum. Ama ya fazla kullanıyor ya da sensörde bir sorun var zira eskiden kullandığımız makineler bu kadar tuz harcamıyordu sanki. Sizin makineniz ne kadar tüketiyor? Servise göndermeli miyim?
0
yazarcik
(28.04.19)
Hic koymuyoruz. Tuz çiziyor sanki bardakları
0
westblack
(28.04.19)
fazla fazla koyuyorum derken? 1,5-2kg tuz alıyor. bittikçe o kadar dolduruyorum.
tablet deterjan kullanıyorsan ve şehrin suları çok kireçli değilse tabletteki tuz, parlatıcı yetiyormuş. bir de pahalı tuzlardan almaya gerek yok. migrosunki yeterince iş görüyor.
0
sutlu nescafe
(28.04.19)
Her gün bulaşık yıkıyorum, sanırım iki ay falan sürüyor tuz ışığının yanması.

@westblack, bulaşıkları çizenin, teflon malzeme yıkanması durumunda teflondan kopan parçacıklar olduğunu okumuştum bir yerlerde. Tuzu suçlamayıp teflonları elde ya da ayrı yıka bence :)
0
Mirket
(28.04.19)
1,5-2 kilo mu!? :) ben en fazla bir su bardağı kadar koyuyordum hep. Yani neredeyse paketin tamamı konabilir, öyle mi? Sular epey kireçli burada, mecburen kullanıyorum.
0
🌸yazarcik
(28.04.19)
www.migros.com.tr
bunu aldım ve hepsini doldurdum. tuz haznesinin içindeki su taşacaktır. taşsın sıkıntı yok. daha dolmadığını farkedersen tuz haznesine bir kaşık veya uzunca bir sopa ile karıştır. tuz dibe çöküp biraz daha yer açılacak. taşan su cidden çok tuzlu olduğu için tuz doldurduktan sonra makineyi boş çalıştırmanı öneririm. o tuzlu su fena çiziyor.
0
sutlu nescafe
(28.04.19)
yeni makineleri bilmiyorum ama bizim makinenin kenarında tuz ayarı var. şebeke suyunun kireç oranına göre tuz ayarı yapılıyor. şebeke syunun kireç oranını nereden bileyim derseniz de, makinden test çubuğu çıkmıştı. onu suya batırıp öğreniyordunuz.
0
sutlu nescafe
(28.04.19)
Tuz haznesi yaklaşık 2kg tuz alır, paketin tamamını alır genellikle. Ve kullanma sıklığına göre 3-6 ay arasında yanar uyarı ışığı
0
16f628a
(28.04.19)
@sutlu nescafe benim paket, 1.5 kg. Hepsini alabildiğini bilmiyordum, dediğiniz gibi, su taşınca yeterli olduğunu düşünüyordum. Evet, ilk alındığında ph kağıdı ile denemiştik, kireçlilik oranı orta seviyenin üzerindeydi diye hatırlıyorum.
0
🌸yazarcik
(28.04.19)
paket bitene kadar, durmak yok. doldurmaya devam :)
0
sutlu nescafe
(28.04.19)
koymuyoruz. ankara için gerek yok demişti bize servis.
0
elorelia
(29.04.19)
(9)

nefesi tam alamamak, nefes darlığı

diffarentiationation
bu sabah hayatımda ilk defa yaşadım bunu. hiçbir nefesi tam alamadım, boğulacak gibi oldum, nefes alış verişimi kontrol etmek zorunda hissettim. şimdi azaldı ama çok tedirginim. nefesimi hala kontrol ediyorum. derin nefes alıyorum sürekli. sebeplerini okudum ama bana uygun değil hiçbiri.bunun tedavi
bu sabah hayatımda ilk defa yaşadım bunu. hiçbir nefesi tam alamadım, boğulacak gibi oldum, nefes alış verişimi kontrol etmek zorunda hissettim. şimdi azaldı ama çok tedirginim. nefesimi hala kontrol ediyorum. derin nefes alıyorum sürekli. sebeplerini okudum ama bana uygun değil hiçbiri.

bunun tedavisi var mı? hastanede acilde bir şey yapabilirler mi bugün? hangi bölüme gitmeliyim? teşekkürler.
0
diffarentiationation
(28.04.19)
Psikiatri'ye gitmelisin gibi duruyor.
Bir ılık duş alsan, bir sakinleştirici müzik dinlesen, bir parka gidip etrafı seyretsen geçecek gibi.
0
Mirket
(28.04.19)
@Mirket psikiyatri ile ne ilgisi olabilir? spor yaparken de nefes almakta zorlanıyorum birkaç gündür, koşarken sürekli esniyorum. bugün de ilk defa dinlenme halindeyken nefes almakta zorlandım. fiziksel bir sorun olduğunu düşünüyorum.
0
🌸diffarentiationation
(28.04.19)
aynı şeyi ben de yaşadım birkaç defa farklı sürelerde. benimki mirket'in dediği gibi psikolojikti.

bir de nefes alamadığınızı düşündüğünüzde nefes alış-verişinizi otomatikten manuele çeviriyorsunuz. bu da problemin devam etmesini sağlıyor.
0
bohr atom modeli
(28.04.19)
ilk olarak göğüs hastalıklarına baş vurun. anksiyetede genelde nefes alamama öncesi ve esnasında panik, korku, telaş yada en hafifinden sıkıntılı bir ruh hali de olabilir. fiziksel rahatsızlık ihtimalini ihmal etmeyin.
0
issiz karga
(28.04.19)
Gittiğin hekim psikiatriye yönlendirdiğinde şu an esirgediğin tik için üzüntü ve mahcubiyet duyacağını ümit ediyorum.
0
Mirket
(28.04.19)
@Mirket yarın göğüs hastalıklarına gidiyorum. Psikiyatri derse tikler senindir.
0
🌸diffarentiationation
(28.04.19)
Geçmiş olsun dostum. Sen sağlığına kavuş. Ötesi hiç önemli değil.
0
Mirket
(29.04.19)
solunum testinde nefes oranımın %100 yerine %63 çıkması sonucu piskolojik diyen arkadaşlara tiklerini vermiyorum. terli halde soğukta uzun süre kaldığım için bu sorun oluşmuş.
0
🌸diffarentiationation
(29.04.19)
Geçmişolsun kardeşim. Acil şifalar dilerim. Kronik bir problem olmamasına sevindim.
0
Mirket
(29.04.19)
(5)

Istanbulda ogrenci icin mimari doyum nasi yasanir?

sen ne anlatiyon la
Arkadaslar ogrenciyim ve istanbulun kulturel olarak oldukca zengin oldugunu biliyorum. 2 gun icerisinde en az parayla nereleri gezebilirim. Tek gezecegim o yuzden fotosunu cekmemi isteyen birileri olmayqcak. Vakit var :) Mimari derken kulturel tarihsel bir mirasi olan ama bu mirasi bilmesek vurup ge
Arkadaslar ogrenciyim ve istanbulun kulturel olarak oldukca zengin oldugunu biliyorum. 2 gun icerisinde en az parayla nereleri gezebilirim. Tek gezecegim o yuzden fotosunu cekmemi isteyen birileri olmayqcak. Vakit var :)
Mimari derken kulturel tarihsel bir mirasi olan ama bu mirasi bilmesek vurup gecebilecegimiz gosterissiz yerler de olabilir. Mesela roma donemindendi saniyorum hipodromun oldugu yer irnek verilebilir galiba. :)
Anadolu avrupa yakasi farjetmez. Bunun disinda kendi basina bir julturel miras olan istanbulun kendisini yani cesitli acilqrdan manzarasini nasil ne sekilde nerelerden izleyebilirim. Tesekkurker.
0
sen ne anlatiyon la
(28.04.19)
tarihi yarımada banko. şansınız varsa oradaki müzeleri de gezin. tek müze şansınız varsa arkeoloji müzesini gezin. müze kart öğrenciler için çok güzel yoksa kesin bir tane edinin. onunla çok yer gezebilirsiniz.

yedikule veya hisarlar falan da iyidir ama sultanahmet civarı olsun, beyazıt vefa çevresi olsun birçok tarihi yapıya buralarda rastlanabilir. sonrasında ben olsaydım taksim-beyoğlu çevresindeki güzide yapıları gezerdim. anadolu yakasında da bir şeyler var ama iki gün için orada bulunmaya değmez derim.
0
bohr atom modeli
(28.04.19)
Tekfur Sarayına git. Oradan Kariye Müzesine. Topkapı surlarını takip ederek yukarı yürü. Belediye sosyal Tesislerinde surların Restore edilmiş kısmını gör. Yol açmak için surları nasıl yıkmışlar diye şaşır. Oradan tranvaya binip Aksaray durağında in. Tranvay güzergahını takip ederek Eminönü'ne kadar yürü. Her şey yolun sağında solunda.
0
Mirket
(28.04.19)
@mirket hocam tekfur dediğiniz bukaleon sarayı ise böbrekler daha önemli benim için :)))
www.youtube.com
0
🌸sen ne anlatiyon la
(28.04.19)
O kadar hızlı bir kötüye gidiş var ki, Mimariye, sanata, kültüre önem veren bir kişi olarak 'Bir böbreğin lafı mı olur canım' diyerek son demlerine yetişmek isteyebileceğini düşündüm :)
Şaka bir yana, koca Bizans İmparatorluğundan geriye neredeyse hiçbir şey bırakılmamış. Görmek gerek.
0
Mirket
(28.04.19)
emanetle gideyim. (sivri uçlu kalem)
0
🌸sen ne anlatiyon la
(28.04.19)
(3)

kol dugmesi

in vino veritas
piyasaya cok uzagim, hediye olarak almak istiyorum esim olacak beyefendiye. o da normalde kullanmiyor ama onemli gunlerde ileride kullanir hem de coluk cocuga hatira birakir filan gibi dusuncelerle boyle bisi alayim dedim. diger secenegim de köstekli saatti mesela ama onu eledim. icimdeki nine zaman
piyasaya cok uzagim, hediye olarak almak istiyorum esim olacak beyefendiye. o da normalde kullanmiyor ama onemli gunlerde ileride kullanir hem de coluk cocuga hatira birakir filan gibi dusuncelerle boyle bisi alayim dedim. diger secenegim de köstekli saatti mesela ama onu eledim. icimdeki nine zaman zaman beni ele geciriyor evet :)

yalniz bunu alirken neye dikkat etmeli bilemedim. mesela alyansla ayni renk olmasi guzel bir ayrinti midir yoksa alakasiz mi ikisi? ismi ve soyisminin bas harflerini yazdirsam şık olur mu mesela? beymen'de cok cesit buldum ama kullanmadigim ve hic daha once kol dugmesine dikkat etmedigim icin fikir bile yurutemiyorum. onemliyse mimar bir kimseye alinacak.

anlayacaginiz uzre kafam karisik, bi yardim edin genşler!
0
in vino veritas
(26.04.19)
alyans ya sarıdır ya beyaz. umarım beyazdır, kol düğmesini de beyaz al derim. çünkü sarı kol düğmesi çok çirkin geliyor bana. bence kare al. zenginlerin çoraplarına bile isim işlettiği bir devirde kol düğmesine baş harf yazdırmak şık olur bence. ama sade olsun bence düz kare ve üzerinde baş harf. beymene baktım çünkü çok allı güllü şeyler var.
0
elorelia
(26.04.19)
Varsa kravat iğnesiyle takım olmalı.
Kip'te hala var ise harf kol düğmeleri vardı. Bir kola adın diğer kola soyadın baş harfi şık olur.
Kol düğmesi alırsan bir de kol düğmesi takılır gömlek alman gerekecek tabii.
0
Mirket
(26.04.19)
Genel olarak kullanışlı olsun isterseniz çevresi gümüş içi siyah renkli kol düğmesi tercih edin. Her şeyle takabilir. Eğer renkli severse çingene pembesi, kırmızı, bordo gibi renkler de siyah takım elbiseyle dikkat çekici ve şık olabilir.
0
al sana nick it
(26.04.19)
(6)

tohum ekilmeden ne kadar sure saklanabilir?

in vino veritas
evet sb.
evet sb.
0
in vino veritas
(25.04.19)
Tohum satilan yerlerde rafta duruyor oyle. Bence en kotu ihtimalle aylarca dayanir.
0
stavro
(25.04.19)
Bitki çeşidine göre değişir. Uygun nem ve sıcaklık tohum ömrünü doğrudan etkiler. İlaçlı olup olmadığına göre de değişir.
0
beetlejuice
(25.04.19)
türe göre değişiyor bir de son kullanma tarihi geçince çimlenme oranı düşüyor.

mesela soğan tohumunun ömrü maksimum 2 sene ve çok iyi saklanmalı aynı şekilde soğandan tohum almak da dehşet zor bir iş.

atıyorum yüzde 98 çimlenme oranına sahip bir tohum son kullanma tarihi geçince yüzde 80 e düşüyor daha eskiyince yüzde 60 a düşüyor

mesela 2008 den kalma tohumlarım vardı cherry domates tohumlarında hiç sıkıntı olmadan çimlendi fide oldu şuan

yüzlerce biber tohumu ekmeme rağmen hiç birisi çimlenmedi

aynı şekilde markalı tohumları da paket olarak ektim ki binlerce tohum demek bu, içinden 3 5 tane çimlendi, onları da büyütüp tohumluk olarak kullanıcam.

saklama koşulları da çok önemli diye duydum.
0
killerbee
(25.04.19)
Soruyu neden sordun bilmiyorum ama, 50 yıl üzeri de saklamak mümkün. Gerekli şartları sağlamak önemli ve internette bir yerlerde anlatılıyordur.
0
Mirket
(25.04.19)
Bi arkadaşımın babası hala 20 sene evvel köyden getirdiği tohumları kullanıyormuş.
0
olaylar olaylar
(25.04.19)
nem yoksa karanlık ve serin bir yerde duruyorsa 50 yıl kadar rahatlıkla saklanabilir. 100 yıl önceden kalan tohumları ekince çıkıyor, o derece.
0
babilbaligi
(26.04.19)
(3)

Çatı katını odaya dönüştürme

atcapar
3 katlı müstakil bir yazlığımız var, en üst katta çatı odası boş duruyor pislik içinde bugün merdiven ile çıkıp baktım biraz büyük alan gibi geldi ama çok eğimli ve ahşap kolonlar ile çatıya tutturulmuş. Burayı odaya çevirsem belediyeden izin almama gerek var mıdır? İkinciside ahşap kolonları kaldır
3 katlı müstakil bir yazlığımız var, en üst katta çatı odası boş duruyor pislik içinde bugün merdiven ile çıkıp baktım biraz büyük alan gibi geldi ama çok eğimli ve ahşap kolonlar ile çatıya tutturulmuş. Burayı odaya çevirsem belediyeden izin almama gerek var mıdır? İkinciside ahşap kolonları kaldırsam çatının çökme ihtimali var mıdır?
0
atcapar
(25.04.19)
Icerde yaptığın işlerden belediyenin haberi olmaz zaten. izin almana gerek yok.
Kolonları sakin kaldırma çatının kafana inmesini istemiyorsan.
Yalıtım yeterli olmayabilir. Tavana ekstra yalıtım yapıp üzerini kaplaman gerekebilir.
0
chavezding
(25.04.19)
izin almaya gerek yok
kolonlara sakın dokunma
0
tamamhosdiyonda
(25.04.19)
Yaşam alanı olarak planlanmadığı için, büyük bir ihtimalle, yazın yanan, kışın donan bir hacim olur. Ciddi miktarda izolasyon maliyeti çıkacaktır.
0
Mirket
(25.04.19)
(1)

hastanelerde yapılan boy ölçümü

hayvan gibi yazar
bugün hastaneye gittim diyetisyen boyumu 177 ölçtü, daha önce askeriyenin muayenesinde 180 ölçülmüştüm, askeriyenin sevk ettiği hastanede ise 182 ölçüldüm. normalde boyum 183 diye biliyordum. diyetisyen ısrarla kendisinin doğruölçtüğünü söylüyor. asıl komik olan ise yine kendisi ölçtüğü halde ilk ön
bugün hastaneye gittim diyetisyen boyumu 177 ölçtü, daha önce askeriyenin muayenesinde 180 ölçülmüştüm, askeriyenin sevk ettiği hastanede ise 182 ölçüldüm. normalde boyum 183 diye biliyordum. diyetisyen ısrarla kendisinin doğruölçtüğünü söylüyor. asıl komik olan ise yine kendisi ölçtüğü halde ilk önce boyumun 179 olduğunu söyledi sonra askeriyede ve diğer hastanedeki sonuçları söyleyince yeniden ölçtü kendisi de allah allah 177 çıktı diyor. bu nasıl iş ?
0
hayvan gibi yazar
(25.04.19)
Ayakkabılı, ayakkabısız farkı, duruş bozukluğu veya farklılığı gibi hususların olmadığını varsayarsak geriye kalibre edilmemiş aletlerle ölçüm konusu kalıyor.

Evde mezura yok mu? Bir sağlama yapabilirdin.
0
Mirket
(25.04.19)
(6)

Şeker yerine bal, ama ne kadar?

okuyamıyom ben ya
Merhabalar. Bir tarif denemek istiyorum ancak içine şeker değil de bal koymayı hedefliyorum. Tarifte 1 su bardağı şeker yazıyor, 170 grama tekabül ediyormuş. Ancak bu 170 gram şeker için ne kadar bal kullanmam gerektiğini bulamadım. Fikriniz var mıdır? :/ Teşekkürler.
Merhabalar. Bir tarif denemek istiyorum ancak içine şeker değil de bal koymayı hedefliyorum. Tarifte 1 su bardağı şeker yazıyor, 170 grama tekabül ediyormuş. Ancak bu 170 gram şeker için ne kadar bal kullanmam gerektiğini bulamadım. Fikriniz var mıdır? :/ Teşekkürler.
0
okuyamıyom ben ya
(24.04.19)
www.evyapimitatlar.com
en altta bir tablo var, işe yarar sanırım
0
kisa
(24.04.19)
Pişirilecek bir tariften bahsediyorsan balın 43 derecenin üzerinde ısıtılmasının sakıncası hakkında bilgin var mı?
0
Mirket
(24.04.19)
@Mirket: Açıkçası bilmiyordum. Yanlış hatırlamıyorsam daha önce bal koymuşluğum da vardı tariflere, iyi hayatta kalmıışım. Araştırmaya devam ederken gördüm bunu da. Bu sebeple bu tarifim için bal dışında bir seçenek arıyorum. :)
0
🌸okuyamıyom ben ya
(24.04.19)
Doal Meyveden Şeker deneyebilirsiniz. Saf elma şekeridir, elma tadı bırakmaz.
0
aynabugusu
(24.04.19)
Bunu yapmanızın sebebi nedir? Şeker zararlı olduğu için ise bal da zaten çok büyük oranda şeker içeriyor.
0
himmet dayi
(24.04.19)
@himmet dayı: evet biliyorum, hatta bala şekerli su diyenlerdenim. Rafine şeker tüketmek istemediğim bir dönemdeyim. Ama misal meyve yemeye devam ediyorum, yani şekerin her türlüsü değil; fabrikasyon haline karşıyım. Bu nedenle balı seçenek olarak düşünmüştüm ancak pişmemesi gerektiği için şu anda doğal başka bir çözüm arayışındayım.
0
🌸okuyamıyom ben ya
(24.04.19)
(4)

Uber isi noldu?

stavro
Bu uber azalarak bitiyor deniyor ekside. Fiyatlari pahalanmis epey, ragbet azaliyor sanirim gunden gune.Ayrica cezalar da gelmeye devam ediyor galiba cevirme oldukca. Yasal bir dayanaga oturtulmadi degil mi hala bu uber? Allaha emanet gidiyor mu oyle?Bu uberciler su an kazanamiyor mu, baska işlere m
Bu uber azalarak bitiyor deniyor ekside. Fiyatlari pahalanmis epey, ragbet azaliyor sanirim gunden gune.

Ayrica cezalar da gelmeye devam ediyor galiba cevirme oldukca.

Yasal bir dayanaga oturtulmadi degil mi hala bu uber? Allaha emanet gidiyor mu oyle?

Bu uberciler su an kazanamiyor mu, baska işlere mi yoneliyorlar araclariyla?

Nedir son durum uberde? 1-2 vito alip uber icin calistirma hayali hic kurmayalim artik dimi?
0
stavro
(22.04.19)
En son düz taksilere ağırlık verecekleri, XL'yi azaltacakları söyleniyordu.
0
d max
(22.04.19)
Duz taksi dediginiz sari ticari taksiler mi?
0
🌸stavro
(23.04.19)
Uber bir global sermaye.
Mevcut iktidar, herhangi bir global sermayeye 'hayır' diyecek yapıda değil.
Şu ana kadar sürekli seçimler döneminden geçtiğimiz ve taksici esnafının da oy deposu olarak görülmesi nedeni ile konu sürüncemede bırakıldı.
Önümüzdeki 4,5 yıllık seçimsiz dönem Uber'in yolunu açacaktır.
0
Mirket
(23.04.19)
@stavro: Evet. Turkuaz taksileri de ayrı bir kategori olarak koymuşlar, telefonun güncellemesi sonucu gördüm.
0
d max
(23.04.19)
(2)

spor ayakkabı numarası - 44 vs 44.5

dayrise enterprises
44 numara asics marka koşu ayakkabısı aldım. ayağım çimento kalıbına girmiş gibi oldu giydiğimde. parmaklarım hiç bir şekilde esnemedi ayakkabı içinde. iade ettim 44.5 numara ile değiştirdim. bu kez de topuğum ayakkabıdan çıkacak gibi oluyor yürürken. sanki ayağımdan çıkmasın diye ayakkabıyı ayağımd
44 numara asics marka koşu ayakkabısı aldım. ayağım çimento kalıbına girmiş gibi oldu giydiğimde. parmaklarım hiç bir şekilde esnemedi ayakkabı içinde. iade ettim 44.5 numara ile değiştirdim. bu kez de topuğum ayakkabıdan çıkacak gibi oluyor yürürken. sanki ayağımdan çıkmasın diye ayakkabıyı ayağımda tutmak için ekstra çaba harcıyormuşcasına bi his uyanıyor yürürken. yani aklım ayağımdayken bu şekilde spor falan yapamıyacağım ortada. 0.5 numaralık bir fark bu kadar uçlarda sorunlara nasıl sebep oldu onu da anlamadım. tekrar 44 numaraya dönüş yapıp "zamanla biraz esneyecek nasılsa" diye mi düşünsem yoksa bu marka ve modelden komple vaz mı geçsem. akıl fikir verin de rahatlıyım.
0
dayrise enterprises
(20.04.19)
Başparmağın öne dokunup dokunmadığı önemli.
0
Mirket
(20.04.19)
44.5 olanına tabanlık koyup giyin.
0
tabirimekruh
(20.04.19)
(5)

Göbek eritme egzersizleri?

mikahakkinen
ayağımda platin var ve kasık fıtığı ameliyatı olduğum için vücudumu çok zorlayamıyorum. karbonhidrat fazla tüketmem.boy 1.87 kg 86 eski sporcuyum sadece göbek bölgemde yağ var eritmek istiyorum önerileriniz nedir?
ayağımda platin var ve kasık fıtığı ameliyatı olduğum için vücudumu çok zorlayamıyorum. karbonhidrat fazla tüketmem.

boy 1.87 kg 86 eski sporcuyum sadece göbek bölgemde yağ var eritmek istiyorum önerileriniz nedir?
0
mikahakkinen
(19.04.19)
daha az yemelisin. öyle bir egzersiz yok.
0
diffarentiationation
(19.04.19)
@diffarentiationation noktayı koymuş.
0
Mirket
(19.04.19)
az yiyorum zaten ancak 83 86 aralığında gidip geliyorum.
0
🌸mikahakkinen
(19.04.19)
bölgesel yağ yakımı diye bişey yoktur, vücut kalori açığından dolayı eksik enerjiyi yağ yakarak karşılar. yağın nerden gideceği de genetiktir. parça parça da gidebilir önce bir bölge de tükenebilir. yapmanız gereken 2 şey var, fazladan enerji harcamak; spor, yürüyüş vs imkanınız neyse artık. ve kalori alımında kısıtlamaya gitmek. beslenme ile ilgili olarak da şekeri sıfırlayın, çay kahve, şerbetli tatlı vs hepsinden bahsediyorum. ve bunla beraber low carb diyeti.
0
Golgi
(19.04.19)
@mikahakkinen geçtiğimiz aylarda burundaki kemik nedeniyle bir ameliyat olmuştum. bir ay boyunca doğru dürüst yemek yemeden yattığım yerde geçti. neredeyse hiç hareketsiz ben 4 kilo verdim. arkadaşların dediği gibi olay hareket değil, yememek. 130 kilo olsan ve 1.87 olsan kardiyo işe yarayabilir ama senin gibi artık kilo vermesi zorlaşan kişilerde tek çare yememek.
0
silver apple
(20.04.19)
(5)

kara çam tohumu sağlam mıdır?

kibritsuyu
ofisteki çekmecemde, geçen sene bu sıralar tayyip erdoğan'ın mektup ile gönderdiği kara çam tohumlarını buldum. aha şu: https://im.haberturk.com/2018/04/06/ver1522978604/1907817_620x410.jpgbu tohumlar sağlam mıdır? aradan 1 yıl geçmiş. şimdi eksem çıkar mı?
ofisteki çekmecemde, geçen sene bu sıralar tayyip erdoğan'ın mektup ile gönderdiği kara çam tohumlarını buldum. aha şu: im.haberturk.com

bu tohumlar sağlam mıdır? aradan 1 yıl geçmiş. şimdi eksem çıkar mı?
0
kibritsuyu
(19.04.19)
bende de duruyor. korumalı bir paket olduğundan sağlamdır diyorum.
0
sutlu nescafe
(19.04.19)
Değildir. Aynısını 1 ay önce ektim. Sonuç fos. Zaten tohumlar kof görünüyordu.
0
gameofannen
(19.04.19)
Ekecekseniz şu an mevsimi.
0
super kahraman olsaydim baba olurdum
(19.04.19)
çam zor çimleniyor, bir de 3 çeşit tohum aldım ben markalı,

mavi ladin, piramit mazı, altın mazı

komple paket olarak ektim hiç olmasa 25 tane vardı içinde, sadece piramit ile altın mazıdan 1 tane çıktı. ötekiler 1 ayı geçti çıkmadı hatta bu gün attım onları.
0
killerbee
(19.04.19)
Kabartılmış toprak üzerine tohumu koyun, üzerine yarım santim toprak serpin, sürekli güneş gören bir yerde sprey sulama yapar ve toprağı sürekli nemli tutar hiç kurutmazsanız, tohum canlı ise bir haftada çimlenir.
Ancak tüpe değil de saksıya ekerseniz onu başka bir yere aktarma ve canlı tutma imkanı sıfıra yakındır.
0
Mirket
(19.04.19)
(5)

enpara'dan haftasonu havale yapsam karşı tarafa ne zaman gider ?

trablon
cuma bankalar kapandıktan sonra veya cumartesi günü havale yapsam başka bir bankaya ,hesaba. o hesaba para ne zaman ulaşır ?
cuma bankalar kapandıktan sonra veya cumartesi günü havale yapsam başka bir bankaya ,hesaba. o hesaba para ne zaman ulaşır ?
0
trablon
(18.04.19)
Farklı bankalararası arası EFT oluyor ve ilk iş günü mesai başlayınca gecer. Aynı bankalararası 7-24 anında geçiyor havaleyle.
0
gurur
(18.04.19)
Finansbank içinde başka bir şubede başka bir hesaba ise hemen geçer. Başka bir bankaya ise ona havale değil EFT denir ilk mesai günü sabahı geçer.
0
Mirket
(18.04.19)
havale anında geçer. eft ise sonraki ilk iş gününde geçer. sizinki başka banka olduğu için eft oluyor.
0
hadsafhada
(18.04.19)
pazartesi mesai başlayınca geçer.
0
elorelia
(19.04.19)
Pts 9'dan sonra.
0
piremses
(19.04.19)
(3)

temiz bira şişesi nasıl bulurum?

bir ileti paylastim
selam,40-50 tane temiz bira şişesini nasıl bulabilirim?direkt gidip satın alabileceğim yer yok mu?tekelden içine izmarit atılmış şişe almak istemiyorum. her gün onlarca bira içip kendim şişe biriktirmem de zor.teşekkürler.
selam,

40-50 tane temiz bira şişesini nasıl bulabilirim?

direkt gidip satın alabileceğim yer yok mu?

tekelden içine izmarit atılmış şişe almak istemiyorum. her gün onlarca bira içip kendim şişe biriktirmem de zor.

teşekkürler.
0
bir ileti paylastim
(18.04.19)
butikbira kendi sitesinde satıyor. fakat pahalı.
0
kablelvuku
(18.04.19)
İçine izmarit atılmamış dahi olsa, içindeki bira kalıntısı kuruyup küfleniyor, onu şişe dibinden sökmek çok zor oluyor. Onun için günlük tüketilmiş şişe bulup içi kurumadan yıkaman uygun olur. Tavsiyem sirkülasyonu fazla olan, bar, cafe türü bir yer bulup oradan alman ve evde şişe dağınıklığı pek hoş olmadığı için kasasıyla beraber alman. Kasasıyla beraber alacaksan da tümünün aynı marka olmasına dikkat et.
0
Mirket
(18.04.19)
@kablelvuku, ben de gördüm de pahalı geldi aynen.

barlarla konuşmak mantıklı.
0
🌸bir ileti paylastim
(18.04.19)
(3)

tahtalardan anlayan var mı? Sunta sorusu

karayel
Mobilya ilanlarında şöyle bir bilgi var. URUN 18 MM 1.SINIF SUNTALAM KALITESINDEDIR.Şimdi bu suntalam ın 2. veya 3.Kalitesi falan mı var ya da hepsi aynı kalite de kelime oyunu mu yapılıyor?Nedir bu işin doğrusu ona göre başka yerden sipariş vericem.Teşekkürler.
Mobilya ilanlarında şöyle bir bilgi var.

URUN 18 MM 1.SINIF SUNTALAM KALITESINDEDIR.

Şimdi bu suntalam ın 2. veya 3.Kalitesi falan mı var ya da hepsi aynı kalite de kelime oyunu mu yapılıyor?
Nedir bu işin doğrusu ona göre başka yerden sipariş vericem.

Teşekkürler.
0
karayel
(18.04.19)
Sunta dediğin sıkıştırılmış yonga. Suya, hor kullanmaya, defalarca sökülüp takmaya mukavim değil. Bunlardan korunabiliyorsa ucuzluğuyla göz doldurur. Ama dolaplar bundan yaptırılsa bile kapaklarının MDF olması uygun olur.
0
Mirket
(18.04.19)
Evet suntalam kalite sınıfları var. Kelime oyunu yok.
0
kablelvuku
(18.04.19)
Sunta (yonga) zaten en kalitesiz mobilya malzemesi. Doğal ahşap (masif)
Mdf
Sunta
diye gider iyiden kötüye sıralamak gerekirse. Yani 1.sınıf sunta kötünün iyisi gibi bir şey oluyor.
0
rakidabalikolsa
(18.04.19)
(4)

istanbul - izmir arası

superb
özel araçla ne kadar sürer?sanırım yeni bir yol açıldı?
özel araçla ne kadar sürer?
sanırım yeni bir yol açıldı?
0
superb
(17.04.19)
yol nereye kadar açıldı bilmiyorum anadolu yakasından 5-6 saate gidilir tahminen köprü ve otobanları kullanırsanız. 130 lira falan para ödersiniz
0
argent dawn
(17.04.19)
daha o otoyol bitmedi. çok hızlı gitmediğiniz sürece 7 8 saate gidilir.
0
mikahakkinen
(17.04.19)
pendik veya yenikapı dan ido ile karşıya geçerseniz iyi vakit kazanırsınız. geçtikten sonra 4-5 saat civarında izmir e ulaşabilirsiniz.
0
surprise
(17.04.19)
Yalova'da köprü bağlantılı, İzmir'de de çevreyolu bağlantılı çok uzun olmayan birer paralı yol var. Her ikisinde de çıkışta ödemeyi yaparken 'Ne yaptım ben? Niye girdim bu yola? diye düşünmeden edemiyor insan.
0
Mirket
(17.04.19)
(2)

hollanda'da

kamile necaset
şehirlerin hatta köylerdeki evlerin önünde peyzajın aşırı bakımlı olması işine ne diyorsunuz. batı avrupa ülkeleri öyle değil. almanya'da şehirlerde bozulmuş peyzaj, çatlamış eskimiş asfalt, kırılmış veya aşırı yıpranmış kaldırım bulmak mümkün. bu hollanda'da her yer bakımlı.isviçre, lüksemburg, isv
şehirlerin hatta köylerdeki evlerin önünde peyzajın aşırı bakımlı olması işine ne diyorsunuz. batı avrupa ülkeleri öyle değil. almanya'da şehirlerde bozulmuş peyzaj, çatlamış eskimiş asfalt, kırılmış veya aşırı yıpranmış kaldırım bulmak mümkün. bu hollanda'da her yer bakımlı.

isviçre, lüksemburg, isveç bile böyle değil.

küçük ülke, para var eyvallah ama avrupa'da bunların şehirleri ve küçük yerleşim birimleri gibi bakımlısı da yok. her yer sanki zengin bir siteye ait gibi.

nasıl beceriyorlar bunu veya diğer zengin/küçük avrupa ülkeleri niye beceremiyor?
0
kamile necaset
(16.04.19)
Görenekleri öyledir. Normal olanın öyle olduğunu düşünüyorlardır. Atina'da da balkonlar yemyeşil mesela.
Bir de belediyelerin mecbur tutma olayı var. Amerika'da bazı eyaletlerde öyle. Ön bahçen bakımlı değilse adam gelip cezayı basıyor.
0
Mirket
(16.04.19)
kimi ulkelerde bahcene bakmazsan ceza yiyorsun.
0
cay sigara
(16.04.19)
(8)

hiç ağırlık kaldırmadan evde güçlenme egzersizleri

isvicre rakisi
selamlar evde ağırlık kaldırmadan güçlenme egzersizi yapılabilecek neler var?kısacası herhangi bir alete sahip olmadığımdan soruyorum. çok güçsüz kaldım ve genel olarak görüntüsünden öte güçlenmek için yapmak istiyorum. böyle şeyler yapıp başarılı olanınız var mı?
selamlar evde ağırlık kaldırmadan güçlenme egzersizi yapılabilecek neler var?

kısacası herhangi bir alete sahip olmadığımdan soruyorum. çok güçsüz kaldım ve genel olarak görüntüsünden öte güçlenmek için yapmak istiyorum. böyle şeyler yapıp başarılı olanınız var mı?
0
isvicre rakisi
(16.04.19)
Mirket
(16.04.19)
Ev egzersizleri diye android uygulaması var. Oraya bakabilirsin
0
westblack
(16.04.19)
şınav
0
yemrem
(16.04.19)
şınav + burpee + mountain climber
0
zök
(16.04.19)
eve bir tane koridor barfiksi al. setler şeklinde barfiks yap.
0
kamile necaset
(16.04.19)
www.decathlon.com.tr
kurdum eve sağlam güzel. palm grip eldiven alırsan ellerin acımaz.
barfiks ve şınav rutini oluşturur, üstüne de home workout videolarına eşlik edebilirsin evde. ben salonu bırakıp ev çalışmasına geçtim. gören herkesin söylediği şey küçülmüşsün oluyor. benim hissettiğim ise dinamizim. evet evde gayet güzel çalışan ve sonuç alan insanlar var. disiplini sahiplenmek gerekli. herkesin motivasyon kıvılcımı farklı oluyor. sendekini bulman lazım. eksisozluk.com
0
hasmetizm 2046
(16.04.19)
Nike Training uygulamasi da oldukca iyi. Core strength egzersizleri tam istediginizi karsilar diye dusunuyorum.
0
kif
(16.04.19)
boot camp diye arat 30 dakikalık videolar var
0
rentts
(16.04.19)
(4)

"Hakkaten" yazanlar

dont eat me
Yazılı ortamda mesela "direkt" yerine "direk" yazanlar doğrusunu bilmeden yazıyor "direk" diye. Ama şöyle bir şey de var. Bazen sesli konuşmalarda nasıl telaffuz ediyorsak o şekilde yazıya döküyoruz, samimi bir konuşma havası katmak için. Eylem sonundaki "r"leri yutuyoruz yazıda, "bir şey" yerine "b
Yazılı ortamda mesela "direkt" yerine "direk" yazanlar doğrusunu bilmeden yazıyor "direk" diye.
Ama şöyle bir şey de var. Bazen sesli konuşmalarda nasıl telaffuz ediyorsak o şekilde yazıya döküyoruz, samimi bir konuşma havası katmak için. Eylem sonundaki "r"leri yutuyoruz yazıda, "bir şey" yerine "bişi" ya da "bişe" yazıyoruz, "yapacağım, edeceğim" yerine "yapıcam, edicem" biçiminde yazıya döküyoruz. bence bu yazıda da konuşmanın samimiyetini vermek için yapılıyor bazen. YANİ "direk" örneğinden farklı olarak yanlışlıkla değil bilerek yapılıyor.

PEKİ bu durumda "hakikaten" sözcüğünü ısrarla "hakkaten" yazanlar bunu yanlışlıkla mı yapıyor yoksa dediğim diğer durumdaki gibi mi?

Sözlükte okuduğum bir tane entry'de bile "hakikaten" şeklinde görmedim. İstisnasız her yerde "hakkaten" demişler.
0
dont eat me
(14.04.19)
Ben 'dediğin gibi' yapıyorum. Diğerlerini bilemem.
0
Mirket
(14.04.19)
hakikaten'i hakkaten yazan biri olarak cevap verme hakkım doğuyor. Yanlış olduğunu biliyorum sadece konuşma dili gibi diye öyle yazıyorum. sözlükte yazar değilim ama olsaydım oradaki entrylerde hakikaten yazardım belki ama whatsapp konuşmalarında böyle i'siz yazıyorum, kendimi de hak-katen ya der gibi hayal ediyorum konuşma içinde.
0
senolll
(14.04.19)
yazı dili bence resmi yazı dili ve günlük yazı dili olarak ayrılıyor. İnternet ortamında kullanırken günlük yazı dilinde daha çok konuşma diline benzeyen kullanımlar görmek gayet olası ve bence yanlış olmadığı sürece çok sorun teşkil etmiyor(direkt yerine direk kullanılması yanlış mesela ama hakikaten yerine hakkaten yazılması ya da bir şey yerine bi şey demek konuşma havası katıyor). Bu yüzden ben takılmıyorum bu tarz yazılardaki konuşma havası katan kullanımlara.
0
nundu
(14.04.19)
bu direkt mevzusuna içim sinmiyor benim mesela. direk ile direkt farkını ve tdk'nın direkt'e direkt dediğini biliyorum ama birçok batı kaynaklı sözcüğün telaffuzunu aldığımız fransızca'da olsun gerek, gerek de gündelik hayatta kullanışımız olsun ben hep "direk" yazmak istiyorum. direkt yazıyorum ama içime sinmiyor. biraz zorlama bence. ben tdk başkanı olsam ilk iş direkt'i direk yaparım. o zaman direk ne olacak demeyin, tonla sesteş sözcük var dilimizde. malumun ilamı olacak sadece...
0
dilemma of subscribtionability
(14.04.19)
(3)

Ziraat Bankkart Combo sonradan taksitlendirme

yazarcik
Merhabalar,T.C. Ziraat Bankası'nın 31 Nisan'a kadar devam eden bankkart harcamalarını sonradan talimatla taksitlendirme kampanyasıyla ilgili anlayamadığım bir nokta var. Bu kampanyadan yararlanan ya da metni okuduğunda tam olarak anlayabilenler, yardımcı olursa sevinirim.Kampanya koşulları şöyle:"Ya
Merhabalar,
T.C. Ziraat Bankası'nın 31 Nisan'a kadar devam eden bankkart harcamalarını sonradan talimatla taksitlendirme kampanyasıyla ilgili anlayamadığım bir nokta var. Bu kampanyadan yararlanan ya da metni okuduğunda tam olarak anlayabilenler, yardımcı olursa sevinirim.
Kampanya koşulları şöyle:
"Yasal olarak taksitlendirmeye izin verilen sektörlerde faaliyet gösteren iş yerlerinden yapılacak 0-5.000 TL aralığındaki işlemler kampanyaya dahil edilecektir.
Taksitlendirme işlemi, peşin yapılan harcamadan sonra gelen SMS cevaplanarak ya da İnternet Şubemiz, Mobil Uygulamalarımız veya Müşteri İletişim Merkezi (0850 258 00 00) aracılığı ile yapılabilecektir."

Şimdi ben internetten telefon alıp hesaptan tek ödeme yaptığımda taksitlendirebilir miyim? Bu, yasal olarak taksitlendirmeye izin verilen sektörler, tam olarak hangileridir? Bilgi verirseniz, memnun olurum. Teşekkürler.
0
yazarcik
(13.04.19)
hayır yapamazsınız muhtemelen, çünkü yasal olarak taksitlendirme yapılamayan sektörler telefon, akaryakıt, gıda, kuyum gibi sektörler...
0
benim de soyleyeceklerim var
(13.04.19)
Şu maddeye göre, Hayır.

Yasal düzenlemeler gereği telekomünikasyon, doğrudan pazarlama ile ilgili harcamalar, yurtdışında yapılan harcamalar ve yemek, gıda, alkollü içecek, akaryakıt, kozmetik, ofis malzemesi ve kuyum harcamaları, hediye kart, hediye çeki ve benzeri şekillerde herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımları sonradan taksitlendirme uygulamasına dahil değildir.
0
Mirket
(13.04.19)
merhaba, amazondan telefon almistim babamin combo kartiyla ve taksit yapmisti ayni kampanyadan . telefonun fiyati ~1700 lira idi.
0
dirk_41
(13.04.19)
(2)

Taksidi En Çok Kredi Kartı

Jeckson
Hangisidir acaba? Bu akaryakıt, gıda gibi harcamalari taksitlendirebilecek bir kredi kartı var mıdır acaba?
Hangisidir acaba? Bu akaryakıt, gıda gibi harcamalari taksitlendirebilecek bir kredi kartı var mıdır acaba?
0
Jeckson
(13.04.19)
akaryakıt ve gıda harcamalarına taksit yasak. bonus bu aya özel, 75 lira üzerine 2 taksit yapıyor. kampanya detaylarında bunlar dahil değildir diye belirtmişler.
0
sutlu nescafe
(13.04.19)
sutlu nescafe +1

Ziraat Combonun birkaç aydır devam eden bu aysonu bitecek olan muhteşem bir taksit kampanyası var. Ne alışveriş yaparsan mesaj geliyor, cevaplarsan 3-6 taksite bölüyor. Onda da gıda ve akaryakıt yok.
0
Mirket
(13.04.19)
(5)

2 ayda 8-10 kilo almam mümkün mü?

avatar is back
180 boy 65 kiloyum. 72-75 arası olmak istiyorum. nasıl kilo alabilirim?- günde 2 defa 30 dk normal tempo yürüyüş yapıyorum.- bolcana su içiyorum- çok hareketliyim, sürekli sağa sola yürüyorum dolanıyorum evde bile olsam.yıllardır hiç alamadım kilo rahatsız olmaya başlıyorum. var mıdır bunun bir yolu
180 boy 65 kiloyum. 72-75 arası olmak istiyorum. nasıl kilo alabilirim?

- günde 2 defa 30 dk normal tempo yürüyüş yapıyorum.
- bolcana su içiyorum
- çok hareketliyim, sürekli sağa sola yürüyorum dolanıyorum evde bile olsam.

yıllardır hiç alamadım kilo rahatsız olmaya başlıyorum. var mıdır bunun bir yolu?

not: ekmek makarna demeyin, midem bulanıyor bunlardan maalesef çok yiyemiyorum
0
avatar is back
(13.04.19)
O kadar kısa sürede 8 kilo artış olmaz ya da çok sağlıksız olur sırf yağ olur. Tek çözüm vücut çalışmak. 5-6 ayda gözle görülür sonuç verir yeni başladığın için. Ve kas olarak gelir.
0
ssiradanbirigibi
(13.04.19)
Kaliteli protein ve kabronhidratla beslenip, hacime yönelik vücut çalışırsan mümkün. Vücuttaki büyük kasların üzerine çalışırsan 2 ayda istediğin kilolara ulaşman olası.
0
false pretension
(13.04.19)
Mirket
(13.04.19)
Mümkün. Ağırlık çalışmasıyla birlikte 2 ayda 7-8 kilo almıştım. Ama 60 kiloydum. Sen 65 kilo olduğun için biraz daha zor olabilir. Bi de kilo aldıkça daha da zorlaşıyo kilo almak. 75e geldiğimde artık iyice zorlaşmıştı. Sonraki 4 ayda 7 kilo alabilmiştim.

Basit bi şey aslında. Gerektiği kadar yiyeceksin. Yediklerini diyetkolik vb uygulamalardan takip edeceksin. Takip etmeden almaya çalışırsan başarılı olma ihtimalin düşer.

Tabii ben kreatin de kullandığımdan vücudum ekstradan 2 kilo kadar da su tutmuştur bu süreçte ama kreatine 4-5. Aylarda başladım.

Gainer tavsiye ederim. Optimum serious mass kullanıp güzel sonuç aldım
0
(s)AINT
(13.04.19)
Hareketini kisitlama, aynen devam et.
Et ye seviyorsan. Ete aban.
0
stavro
(13.04.19)
(6)

bir tinder buluşması vakası daha

leyloşka
Bir sorum var ben düşün düşün bulamadım. Sizin yardımınızı almak isterim.Baştan anlaşalım, yazanları hiçbiri yalan değil.Geçen ay eski erkek arkadaşımın evlendiğini duyunca bir buhran ve panik anında ilk defa Tinder açtım. İlk günün sonunda bence çok mükemmel bir adamla eşleştim.İlk gün yemeğe gitti
Bir sorum var ben düşün düşün bulamadım. Sizin yardımınızı almak isterim.

Baştan anlaşalım, yazanları hiçbiri yalan değil.

Geçen ay eski erkek arkadaşımın evlendiğini duyunca bir buhran ve panik anında ilk defa Tinder açtım. İlk günün sonunda bence çok mükemmel bir adamla eşleştim.

İlk gün yemeğe gittik. Ertesi gün akşam bir şeyler içtik ve evine gittik.

Sonra 3 haftayı birlikte geçirdik. Gündüz buluşmaları, el ele yürümeler, arkadaşları ile tanışmalar...

Sonra bir anda yazışmalar ve buluşmalar azaldı. olabilir dedim, ben de ısrar etmedim. yanlış anlasın veya üzerine gittiğimi düşünsün istemedim. tamam dedim, bu iş bitti. en azından güzel vakit geçirdik. ben kendimce konuyu kapattım. böyle de 1 hafta geçti.

Dün ise instagramdan mesaj attı ne güzel çıkmışsın diye. teşekkür ettim. konuşma orada bitti.

ama ben şunu düşünüyorum. ben kendimi bu insana açıklamalı mıyım? tinder konusunda herkesin nasıl düşündüğünü biliyorum ama neyin ne olduğunu, daha ciddi bir ilişki aradığımı söylemeli miyim? yoksa bu iş burada kalmalı mı?

çünkü ben şu anda o ne istiyor bilmiyorum. bu kız gitti biz iletişimi kesince hemen başkasını buldu desin de istemiyorum.

bir fikir, bir öneri veren herkese teşekkürler şimdiden.
0
leyloşka
(13.04.19)
Adam bir üç hafta daha istiyor işte. Ciddi bir şey arıyorsan direkt söyle.
0
meşe
(13.04.19)
soru: ne istiyor?
cevap: fikfik

"bu kız gitti biz iletişimi kesince hemen başkasını buldu" gibi romantik düşündüğünü sanmıyorum. Sen yine de niyetin ciddiyse direk söyle tabi.
0
lukas
(13.04.19)
Adam senden hevesini almış, başka limanlara yelken açmış. 'Bir gün gerekebilir, yedekte dursun' düşüncesiyle de irtibatı kesmiyor.
Başkaca bir anlam çıkarıp değerini düşürme bence.
Unut.
0
Mirket
(13.04.19)
Tinder’ın amacı seks değil mi? Dolayısı ile bence siz amacın dışına çıkıp işi romantikliğe onu da geçtim instagram takipleşmesine bile vermişsiniz. Sorun şu: sen adamdan ciddi bir şeyler beklerken adamın senden beklediğini bulamaman galiba. Kanımca adam hakkında kimse yorum yapamaz çünkü karakterini bilmiyoruz. Yine de sen kendini geri çek. Olursa yazışmaya başlarsanız muhabbet ilerlerse kendini açarsın ki adam ciddi bir ilişki istemeyebilir de, buna da hazırlıklı olman gerekiyor.
0
cemallamec
(13.04.19)
adamın kafasındaki düşünce : kız kendisini kolay hissetmesin diye sevgili rolü oynayalım hatta bu oyunu biraz temellendirelim ki (ark ile tanıştırma, gündüz buluşma vs) elimin altında uzun süre dursun.

senin düşüncene gelirsek; ex'in evliliği moral bozukluğu yaratmış bu belli ama sen de ciddi beklenti içinde değilsin bkz: ''bir buhran ve panik anında ilk defa Tinder açtım. '' ve bahsi geçen tinder partnerine bunu açıkça belli etmişsin.

ayrıca gözlemlediğim bir şey var ; (bunu üstüne alınıp alınmaman senin bileceğin bir iş) Bazı kadınlar ilk ya da en geç ikinci buluşmada, erkeği kendine bağlamak amacıyla cinsel birlikteliğe giriyor. Bunu nereden öneri olarak aldılarsa süratle kurtulsunlar bu fikirden. He canı salt seks istiyordur o ayrı.

ciddi ilişki aradığımı söylemeli miyim dersen, evet söyle. en kötü ne olabilir..
0
heidi'nin dedesi
(13.04.19)
-teşekkür ettin.

eeee devam etsene. naber nasılsınm de??? niye her adımı karşıdan bekliyorsun ki? belki sen muhabbeti devam ettirsen o da cesaret bulup muhabbeti devam ettirecek.

ciddi bir ilişki isteseydin konuşmaya devam ederdin bence. sen bu çocuğu pek sevmemişsin. boşluğuna gelmiş hatta.

kadın kısmı tinder'da daha şanslı. yeni insanlarla tanışırsın, tinderdan devam. ha daha ciddi bir ilişki istiyorsan okcupid tindera göre daha iyi.
0
false pretension
(13.04.19)
(5)

resimdeki hangi ahşap çeşididir

atcapar
soru başlıktadır teşekkürler[url=https://hizliresim.com/v63kZ6][img]https://i.hizliresim.com/v63kZ6.jpg[/img][/url]
soru başlıktadır teşekkürler


[url=hizliresim.com][img]i.hizliresim.com [/img][/url]
0
atcapar
(12.04.19)
emin olmamakla birlikte yakilarak ya da ahsap renklendiricilerle efektli cam agaci gibi geldi bana
0
exlibris
(12.04.19)
sarı çam, üstünü yakıp sonra tel fırça çekerek damarlarını ortaya çıkarmışlar.

shou sugi ban da diyollağ
0
killerbee
(12.04.19)
pürmüzlenmiş çam
0
Mirket
(12.04.19)
çam ya da sedir fakat çama daha .ok benziyor: www.tictactasarim.com
0
neysene
(12.04.19)
Pürmüzlemeye örnek video buldum :)

www.facebook.com
0
Mirket
(14.04.19)
(3)

Nakit ihtiyacı için en mantıklı tercih

herşeyi soran adam
Selam,Ay başında nakit olarak 3000 lira ödeme yapmam lazım.Bunu bütün olarak ödeme durumum yok. Parça parça ödemeliyim.Peki bu gibi durumlarda en mantıklı tercih ne olur?- ihtiyaç kredisi çekmek mii?- nakit avans çekmek mi?- başka bir seçenek mi?(Kredi kartım yok.)Soruyu sorma sebeplerimden biri de
Selam,

Ay başında nakit olarak 3000 lira ödeme yapmam lazım.
Bunu bütün olarak ödeme durumum yok. Parça parça ödemeliyim.
Peki bu gibi durumlarda en mantıklı tercih ne olur?

- ihtiyaç kredisi çekmek mii?
- nakit avans çekmek mi?
- başka bir seçenek mi?

(Kredi kartım yok.)

Soruyu sorma sebeplerimden biri de şu:
Bu seçeneklerin görünen ödemeleri dışında, görünmeyen ücretleri/masrafları olmasından tedirginim.

Teşekkürler.
0
herşeyi soran adam
(12.04.19)
Kredi kartın yoksa nakit avansı nereden çekmeyi düşünüyorsun?

En uygunu şurada.

www.enuygun.com
0
Mirket
(12.04.19)
Kredi kartınız yok ise nakit avans ? olmaz ihtimal. Ödeme kısmı boğmayacaksa sizi 3000 tl 6 ay vadeli ihtiyaç kredisi mis gibi işinizi görüp ödemelerinizi yayabilirsiniz.
0
synax
(12.04.19)
nakit avans derken, bankaların hesaplara otomatik tanımladığı krediler ima ediliyor sanırım ?
0
prizmatik
(12.04.19)
(3)

Yurtiçi uçak biletleri neden bu kadar pahalı oldu?

amortisman
Şanlıurfa - İstanbul arası sık sık uçuyordum. Özellikle bileti erken alınca Pegasus'la 120-140 bandında biletler buluyordum. En son 6 ay önce bilet almıştım sanırım 180 lira idi.Şu an 300 liradan aşağıya bilet yok. Üstelik THY ile Pegasus aynı fiyatlarda bilet satıyorlar.Bu geçici bir durum mu yoksa
Şanlıurfa - İstanbul arası sık sık uçuyordum. Özellikle bileti erken alınca Pegasus'la 120-140 bandında biletler buluyordum. En son 6 ay önce bilet almıştım sanırım 180 lira idi.

Şu an 300 liradan aşağıya bilet yok. Üstelik THY ile Pegasus aynı fiyatlarda bilet satıyorlar.

Bu geçici bir durum mu yoksa ekonomik krizle mi alakalı?

Yeni havalimanının biletlere etkisi oldu mu?

Yeni havalimanı ya da Sabiha Gökçen benim için fark etmiyor ama ikisinde de ucuz bilet bulamıyorum.
0
amortisman
(11.04.19)
havalimanı vergileri döviz üzerinden + yakıt fiyatları artmıştır
0
mr.goodcat
(11.04.19)
Yeni hava limanına ulaşım sıkıntıları yüzünden Sabiha Gökçen'e rağbet arttı. Sabiha Gökçen çıkışlı uçak bilet fiyatlarının artma nedeni budur.
0
Mirket
(11.04.19)
Havalimani yuzunden.

Saw a gidiyor millet Ist uzak diye. Pegasus da bos durmayip cebe goz dikmis hepsi bu. Birkac ay sonra normale de donmez. Zira ulasim pahali.
0
baldan kaymak
(11.04.19)
(2)

Şekerden tiksindiren belgesel?

comeon
Adı neydi?Candida belasına şekerden tiksinmek ve sağlıklı beslenmeye geçmek istiyorum?
Adı neydi?
Candida belasına şekerden tiksinmek ve sağlıklı beslenmeye geçmek istiyorum?
0
comeon
(11.04.19)
That Sugar
0
gibicibicis
(11.04.19)
That Sugar Film i mi diyorsun?
0
Mirket
(11.04.19)
(3)

Diş sıkma için botoks yaptiran?

VIPCH
Diş sıkma olayi bende asiri seviyede. En son dis doktorunda yapilan botoksu tavsiye ettiler. Daha önce yaptiran var mi? Artilari ve eksileri konusunda bilgi verirse sevinirim.
Diş sıkma olayi bende asiri seviyede. En son dis doktorunda yapilan botoksu tavsiye ettiler. Daha önce yaptiran var mi? Artilari ve eksileri konusunda bilgi verirse sevinirim.
0
VIPCH
(11.04.19)
Gece plağını denedin mi? İşe yarıyor.
0
Mirket
(11.04.19)
botokstan önce magnezyum takviyesi almayı düşünebilirsiniz. genel olarak kasların kasılması magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor buna bruksizm de dahil. o yüzden gece yatmadan önce maden suyu ile ek magnezyum takviyesi alırsanız biraz hafifleyebilir.
0
taurina
(11.04.19)
Şuna bakabilirsiniz:
www.youtube.com
0
aynabugusu
(11.04.19)
(2)

hayat ağacı kolyesi? kadıköy'de gümüşçü? gümüş karar mı?

x0x0
selamlar, hayat ağacı kolyesi arıyorum kız arkadaşım için. bugün maltepe'de bakındım bulduklarım paket içinde, 925 silver yazıyordu hep ve "rose gold" renkti ama satıcı dedi kararabilir, garanti vermiyoruz falan dedi. ben de hiç anlamam ama şüphelendim. tartmıyor etmiyor sabit fiyatlı şeyler nasıl g
selamlar, hayat ağacı kolyesi arıyorum kız arkadaşım için. bugün maltepe'de bakındım bulduklarım paket içinde, 925 silver yazıyordu hep ve "rose gold" renkti ama satıcı dedi kararabilir, garanti vermiyoruz falan dedi. ben de hiç anlamam ama şüphelendim. tartmıyor etmiyor sabit fiyatlı şeyler nasıl gümüş anlamadım.

hatta ben bi tane beğendim rengi de gümüş rengiydi bunun "rose gold"u var mı dedim? boyarız abi sorun değil deyince daha da içime kurt düştü.

kadıköy'de böyle şeyleri satan doğru düzgün yerler nereler? yarın bir de orayı gezeyim.

bir de bu gümüş olan ve rose gold renginde olan gümüşler karar mı gerçekten?

teşekkürler.

istediğim şöyle bir şey; www.ciceksepeti.com
0
x0x0
(10.04.19)
Gümüş kararmaz diye bişey yok uzun vadede düşük ayar altın bile kararır. Adam garanti verse kolyeyi iki sene kullanıp rengi hafif solunca yeni ve başka model kokteyle değiştirmeye getirenler oluyor. Başı ağrımasın diye öyle söylemek zorunda.
Asıl tartip çarpıp toplayanlar daha çok geçiriyor gümüşün sabit bir gram satış fiyatı yok müşterinin tipine göre fiyat çekiyor gumusculer.onceden tartip üstüne ortalama bir fiyat koyanlar daha az kazikci.
Rize renge boyama da kaplama da yapılabiliyor bunda da bir anormallik yok. Gold veya hazırdaki rose renk gümüş kolyeler hangi işlemden geçiyorsa o da aynı işlemden geçecek.
0
zargana75
(10.04.19)
Gümüş zamanla kararır. Makyaj pamuğuna diş macunu sıkar silersen tekrar parlar.

İstediğin gargat ağacı kolye mi? Google'a gargat ağacı kolye diye arat. Ama anlamına da bak.
0
Mirket
(10.04.19)
(2)

Fon alımı hakkında

patos64
Günaydın duyuru,İş yatırımdan mesela fon almak istediğimde atıyorum ücreti 0,025, 1000 adet aldığında 25 tl yapıyor ya, 30 tl kesmek istiyor, 2000 desen 60 tl yani her 1000 likte 5 tl fazla... benim bilmediğim hangi kuralı olayı var bu işin? Bu ne kesintisidir?
Günaydın duyuru,
İş yatırımdan mesela fon almak istediğimde atıyorum ücreti 0,025, 1000 adet aldığında 25 tl yapıyor ya, 30 tl kesmek istiyor, 2000 desen 60 tl yani her 1000 likte 5 tl fazla... benim bilmediğim hangi kuralı olayı var bu işin? Bu ne kesintisidir?
0
patos64
(10.04.19)
komisyonları inceleyin
0
superb
(10.04.19)
Fon 2 gün sonranın fiyatından alınarak hesabına geçiyor. 2 gün sonrasının fiyatta değişim ihtimali için bloke edilen para o. Fiyatta değişik durumuna göre artanı hesabına yansıyacaktır.
0
Mirket
(10.04.19)
(7)

Hiçbir şey yenmediği halde midenin patlayacak kadar şişmesi

ceann deas
Kabızlık gibi bir durumum yok ama arada oluyor böyle. En son oglen 12 de yemek yedim az once 1 kasik pilav yiyim dedim midem anında o kadar şişti ki dünyaları yemişimde çatlatacakmışım gibi fiziksel acı var karnımda. Size de oluyor mu neden oluyo bu?
Kabızlık gibi bir durumum yok ama arada oluyor böyle. En son oglen 12 de yemek yedim az once 1 kasik pilav yiyim dedim midem anında o kadar şişti ki dünyaları yemişimde çatlatacakmışım gibi fiziksel acı var karnımda. Size de oluyor mu neden oluyo bu?
0
ceann deas
(08.04.19)
ölümle sonuçlanabilecek büyük bir sorun bu. doktora gidin hemen.
0
diffarentiationation
(08.04.19)
10 dakika falan yattıktan sonra geçiyor ama 1 kaşık yemeğin mideyi bu kadar doldurup sisirebilmesi cok ilginc degil mi?
0
🌸ceann deas
(08.04.19)
bağırsak tembelliği gibi bu.
Not: tıp doktoru değilim.
0
neverlose
(08.04.19)
Mide şişmez öyle yahu. Bağırsaktır o. Bir hekim kontrolünden geç bence. Gluten alerjisini tarif ediyormuşsun gibi geldi bana.

Ahanda link de buldum sana.

getappvice.com
0
Mirket
(08.04.19)
Gün içinde rüzgarda falan kalıp üşüyor ya da duşa havuza denize giriş çıkışlarda ıslak kalıyo olabilir misin?
0
Hakan1980
(08.04.19)
pilav, bulgur, unlu şeyler yediğimde bana da oluyor ama gidip 1 kilo et artı 1 kilo sebze yiyeyim hiç şişkinlik olmaz, çare bu tarz şişkinliğe neden olacak yiyecekleri yememek. şeker mide ve bağırsaklarda mayalanıp kekin kabarması gibi şişiyor aslında sebep bu.
0
gezegen olan pluton
(09.04.19)
Candida ?
0
photo85
(09.04.19)
(18)

ne kadar bahşiş verirdiniz siz?

zunkatsar
eve kiloyla köfte söyledik. cips çorba tatlı vs. 93 lira. 3km mesafeden geldi motorcu. istanbul içi. az evvel oldu. yağmur camur kar yok. hava acık. siz olsanız kaç lira bahşiş verirdiniz?
eve kiloyla köfte söyledik. cips çorba tatlı vs. 93 lira. 3km mesafeden geldi motorcu. istanbul içi. az evvel oldu. yağmur camur kar yok. hava acık. siz olsanız kaç lira bahşiş verirdiniz?
0
zunkatsar
(08.04.19)
sıfır.
0
slhmlr
(08.04.19)
Bahşişe gerek duymazdım ama para üstü istenmezse 100 lira verilebilir direkt.
0
bitse de gitsek
(08.04.19)
100 lira verip üstünü istemezdim, kartla ödediysem 5 lira
0
freebird5406_2
(08.04.19)
5 veya 10.. muhtemelen 100 verip ustunu istemezdim.
0
lata
(08.04.19)
Adam o iş için maaş alıyor. Vermezdim. 5-10 lira bahşiş dilenci gibi hissettirir adama kendini. Ben o işi yapsam kabul etmezdim
0
fake fakeoğlu
(08.04.19)
100 lira verip üzerini istemezdim
0
kisa
(08.04.19)
güler yüzlüyse 5 lira verirdim
somurtan, göz kontağı kurmayan vs. bi tipse hayırlı işler bol güneşler
0
superb
(08.04.19)
poşetten dumanlar tütüyorsa ve getiren kurye güler yüzlüyse 100 kaadı verip istemezdim üstünü. katla veriyorsam da 3-5 bozukları verirdim.
0
golgi aygıtı
(08.04.19)
Suratsız biriyse hiç,
Pozitif enerji yayan biriyse 5 tl.
Ders dışı zamanlarında çalışan öğrenci olduğuna ikna olursam 20-30
0
Mirket
(08.04.19)
Gelen kişiye bağlı 100 lira veririm ya 5 lira alırım ya da üstünü hiç almam.
0
Lim5
(08.04.19)
Bizim kültürde bahşiş olayı mudavimcilikle doğru korelasyon gosteriyor. Yani verilen bahşiş aslinda "beni unutma" demektir. Çok acayip bir hizmetle karşılaşmadığın sürece.

Mudavimi olduğunuz yerde garson/kurye ile arayı sıcak tutmak hizmette bir adım öne taşır.
El cevap: tek sefer siparis verdiysem vermem, surekli alışverişim varsa veririm.
0
aksi kanitlanmadikca cocuktur
(08.04.19)
Yüzde 5ten az, yüzde 10dan çok bahşiş vermem. Bu siparişte 7 lira gibi duruyor.
0
Hakan1980
(08.04.19)
5 ya da 7
0
otopsicocugu
(09.04.19)
Bahşiş vermezdim ama akşam akşam bir sıcak çay ikram ederdim çocuğa.
0
'
(09.04.19)
105 lira verirdim
0
exlibris
(09.04.19)
90 lira verip 3 lira çıkışmadı yolun düşünce uğra bi 10 lira vereyim derdim bir daha kapıyı açmazdım.
0
acımasız gerçekler
(09.04.19)
O gün para kazanmışsam 7 tl verirdim o köfteyi bile kredi kartına borçlanarak yiyorsam vermezdim
0
photo85
(09.04.19)
Güler yüze, sipariş tutarını ve ağırlığını göz önünde bulundurarak 0-10 liraya kadar bozuk üstü verilebilir.
Suratsız ise, içecek ikramı olabilir.
0
lemon cake
(09.04.19)
(3)

dudak ucugu grip benzeri semptomlara neden olur mu?

depresyon hirkasi
dudagimda 4 yildir ucuk cikmiyordu. 3 gun once cikti ve o gunden beri hafif bi kirginlik var sanki gribin son safhalarindaymisim gibi. normal midir bu? oksuruk, bogaz agirisi vs yok. sadece kirginlik var.
dudagimda 4 yildir ucuk cikmiyordu. 3 gun once cikti ve o gunden beri hafif bi kirginlik var sanki gribin son safhalarindaymisim gibi. normal midir bu? oksuruk, bogaz agirisi vs yok. sadece kirginlik var.
0
depresyon hirkasi
(08.04.19)
uçuk için vectavir. geri kalanlar için cevabım yok
0
kablelvuku
(08.04.19)
Uçuk virüsü bazı bünyelerde sürekli var ve hastalık vs. nedenlerle vücut direncinin düştüğü zamanlarda uçuğun alevlenmesine neden oluyor diye biliyorum.
0
Mirket
(08.04.19)
Aslında vücut kırgınlığı-grip olduğu için uçuk çıkmış.
0
kedi sahibinin el kitabı
(08.04.19)
(3)

tunceli ovacık mahsüllerini ankarada bulabileceğimiz bir yer var mı

theconqueror
aşağıdaki linkte de bahsedilen ürünler büyük şehirlerde nerelerde satılıyordur?ovacık doğal diye bir site var ama açılmadı.https://seyler.eksisozluk.com/fatih-mehmet-macoglunun-tunceli-belediye-baskani-secilmesini-saglayan-icraatlari
aşağıdaki linkte de bahsedilen ürünler büyük şehirlerde nerelerde satılıyordur?
ovacık doğal diye bir site var ama açılmadı.

seyler.eksisozluk.com
0
theconqueror
(07.04.19)
Soysal pasaji altinda denilmişti ama teyit etmek lazim
0
her giriste sifresini unutan adam
(07.04.19)
soysal pasajı -2.kat; geçen hafta baktım daha.
0
miranda
(07.04.19)
Mirket
(07.04.19)
(2)

Böğürtlen sirkesi neymiş

meyve parcacikli kadin
Hakkında bir şey biliyor musunuz normal sirkeden fazlası eksiği var mı?
Hakkında bir şey biliyor musunuz normal sirkeden fazlası eksiği var mı?
0
meyve parcacikli kadin
(04.04.19)
Bal sirkesi de var. Sirke mayası fruktozla beslenen bir mahlukat. Üzüm verirsen üzümün, böğürtlen verirsen böğürtlenin fruktozunu yiyor.
0
Mirket
(04.04.19)
aroması başka.
0
bir ileti paylastim
(04.04.19)
(3)

Ankara'dan İzmir'e yakın zamanda karayoluyla gidenler??

bobinhoo
Bu yolda normal polis otolarıyla kurulan radarlar ve yolun tepesine kurulan radarların dışında radar var mı? sanki bir de gidiş dönüş yolu arasındaki boşluğa bir sabit radar cihazı takıyorlarmış???
Bu yolda normal polis otolarıyla kurulan radarlar ve yolun tepesine kurulan radarların dışında radar var mı? sanki bir de gidiş dönüş yolu arasındaki boşluğa bir sabit radar cihazı takıyorlarmış???
0
bobinhoo
(04.04.19)
uşak banaz dikkatli olun.
başka radar yok yolda.
0
mistikla
(04.04.19)
Var Uşaktan sonra İzmir'e yaklaşırken 2-3 tane köy gibi bir yerden geçiyorsun isimleri aklımda değil şimdi burada sabit radarlar var (ceza yedim oradan biliyorum), dönüş yolunda da aynı Ankara'ya giderken de aynı noktalarda var.
0
IcedFlames
(04.04.19)
Afyon İzmir arasını son iki haftadır birkaç kez katettim. Bilinenler ve yukarıda yazılanlar dışında yeni bir şey yok.
Afyon Ankara arasını bilemem.
0
Mirket
(04.04.19)
(2)

yağ oranımı nasıl düşürürüm?

mor.inek
Selamlar,160 K 27yaşyağ: %30 - 18.4 kgkas: 40.7 kgsu: %49.1 - 30.1 kgkemik ağırlığı: 2.2 kgfitness falan yapıyorum bir süredir ama kas oranım artıyor sadece, bu da iyi gerçi de, yağım da azalsın istiyorum. nasıl bir diyet uygulamalıyım ki yağı kaybetmeye başlayayım?
Selamlar,

160 K 27yaş
yağ: %30 - 18.4 kg
kas: 40.7 kg
su: %49.1 - 30.1 kg
kemik ağırlığı: 2.2 kg

fitness falan yapıyorum bir süredir ama kas oranım artıyor sadece, bu da iyi gerçi de, yağım da azalsın istiyorum. nasıl bir diyet uygulamalıyım ki yağı kaybetmeye başlayayım?
0
mor.inek
(03.04.19)
Dengeli beslenebilirsin. Telefonuna FatSecret veya Diyetkolik uygulamalarından birini yükle.
0
Mirket
(03.04.19)
bilgilerinize göre günlük 1400-1600 cal civarı alım, yağ yakımı için ideal gözüküyor. beslenme planınız %40 protein, %40 yağ %20 carb 'tan oluşsun. arkadaşın belirtmiş olduğu uygulamalarda yediğiniz yemek ve porsiyonlarla zaten bu dağılımı görebilirsiniz. ya ben öyle anlamam derseniz de.. en temizi her gün aynı şeyleri yiyin. 1 hafta sonra tartıda kilo aynıysa porsiyonları düşürün. kilo kaybı gördüğünüz yerde o haftaki beslenme planınıza devam edin.
0
Golgi
(03.04.19)
(3)

Amazon'dan alınan vitamin ilaçları gümrükte takılıyor mu?

walter hoyt
Eski konulara bakıyorum da gümrükte reçete talep ediliyor yazmışlar.Hala durum aynı mıdır? Türkiye'de artık satılmayan bir demir takviyesini sipariş etmek istiyorum.. Takılır mı gümrükte yine?Türkiye'deki sitelerden bu gibi şeyler alınca reçete istenmiyor ama aynı markayı yurtdışında alınca neden re
Eski konulara bakıyorum da gümrükte reçete talep ediliyor yazmışlar.

Hala durum aynı mıdır? Türkiye'de artık satılmayan bir demir takviyesini sipariş etmek istiyorum.. Takılır mı gümrükte yine?

Türkiye'deki sitelerden bu gibi şeyler alınca reçete istenmiyor ama aynı markayı yurtdışında alınca neden reçete istiyorlar onu da anlamadım açıkçası.

Var mı deneyimi olan?
0
walter hoyt
(03.04.19)
durum aynı.
0
a darkness coming
(03.04.19)
Kozmetik ve gıda yasak. İlaç reçeteye tabi.
0
Mirket
(03.04.19)
reçete lazım, sipariş ettiğiniz ürünü olduğu gibi reçete ederseniz vitamin/takviye alabilirsiniz. bir de ilacın kapsül/tablet şeklinde olmasında fayda var, toz halinde olunca gümrükte dikkat çekiyor içine bişey karıştırılmış olma ihtimaline karşın.

kozmetik, gıda vs hiç bir şekilde geçmiyor ama.
0
taurina
(03.04.19)
(8)

Harikaydı dediğiniz güncel tiyatro oyunları

hushhush
Son zamanlarda izleyip harikaydı, kesin gitmelisin dediğiniz güncel tiyatro oyunları hangileri?En son bir oyundan kaçarak uzaklaşmıştım da o yüzden soruyorum.İzmir'de yaşıyorum ama İstanbul'da izleyip de arada turne yapan oyunlardan da olabilir. takip ederim.teşekkürler
Son zamanlarda izleyip harikaydı, kesin gitmelisin dediğiniz güncel tiyatro oyunları hangileri?

En son bir oyundan kaçarak uzaklaşmıştım da o yüzden soruyorum.

İzmir'de yaşıyorum ama İstanbul'da izleyip de arada turne yapan oyunlardan da olabilir. takip ederim.

teşekkürler
0
hushhush
(03.04.19)
devlet tiyatrosunda "giydirici" izlemiştim çok güzeldi.
0
xdenizx
(03.04.19)
Profesyonel
0
bisorumolacaktı
(03.04.19)
oyun atölyesi - kundakçı
0
muslugubozukhayrat
(03.04.19)
www.kotuoyunkotasi.com

instagram.com

bu linkler güncel oyunların eleştirisi bakımından işe yarar belki
0
freebird5406_2
(03.04.19)
Bir yerlerde oynarken yakalayabilirsen şu oyunu şiddetle tavsiye ederim.

www.youtube.com
0
Mirket
(03.04.19)
hırçın kız, 80 günde dervr-i alem, bir nefes dede korkut (istanbul devlet tiyatrosu)

vahşi batı, tatlı kaçık (istanbul şehir tiyatroları)
0
halken
(03.04.19)
tehlikeli oyunlar
0
captainobvious
(03.04.19)
Devlet olması şart değilse yastık adam.
0
ruhen hastayim ben
(03.04.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.