Giriş
(5)

Mikrofon arıyorum

tchuck
udemy'de veya youtube'da birkaç yazılım dersi yayınlamak istiyorum. bunun için de bir mikrofon alacağım. ama bu ses konularında pek bilgim yok.macbook pro ile uyumlu (eğer farkediyorsa, 2018 macbook pro),şarkı müzik yapmayacağım sadece sesimi net vermesi yeterli olanbir mikrofon arıyorum. bana ne ta
udemy'de veya youtube'da birkaç yazılım dersi yayınlamak istiyorum. bunun için de bir mikrofon alacağım. ama bu ses konularında pek bilgim yok.

macbook pro ile uyumlu (eğer farkediyorsa, 2018 macbook pro),
şarkı müzik yapmayacağım sadece sesimi net vermesi yeterli olan

bir mikrofon arıyorum. bana ne tavsiye edersiniz?

bütçe vermiyorum. bütçe; bu şartları sağlayan en ucuz/ekonomik ürün.
0
tchuck
(25.10.18)
harici ses kartı ile uğraşmamak için usb mikrofon alman lazım. macbookpro da core audio 2 driveri var bu seni latencyden kurtarır ve çeşitli vstiler ile güzel bir netice alırsın. mesela mikrofona equalizer ve compressor/limiter verebilirsin. böylece hem tonu güzel çıkar hem de ses yükselmesi ve alçalmasında kısık ses/patlama sorunu yaşamazsın.

bir sürü usb broadcast mikrofon var.

artık bak fiyatına yorumlarına ben böyle şeylerin ucuz olanlarını pek kullanmadığım için bilemem.
0
killerbee
(25.10.18)
iyi bilgi abi bu mesela.

peki bir soru sorayım; type-c converter üzerindeki usb lere takarsam performans kaybı yaşanır mı mikrofonlarda?
(örneğin telefon şarj ederken o usb lerden, bu kaybı yaşıyorum)

eğer yaşanırsa type-c çıkışlı mı bakmak gerekir?
0
🌸tchuck
(25.10.18)
hiç bir fikrim yok. sanırım deneyene kadar da bilemeyeceksin.

usb portların mı yetmiyor? öyleyse usb hub al, şık ufak usb çoğaltıcılar var.

bir de pop filter al.

mikrofona ağzından çıkan nefes vurup gürültü yapmasın.
0
killerbee
(25.10.18)
macbook pro.nun mikrofonu yok mu?
0
komnoktatere
(25.10.18)
jerryrigeverything.com

zack abi kullandığı ekipmanları anlatmış. listede mikrofon yok ama aşağıda samsung media microphone diye belirtmiş. videoyu izlemedim, belki tam modelini söylemiştir.
0
inheritance
(25.10.18)
(3)

Excel alternatifi

cokponcik
Arkadaşlar merhaba, excelde bir rapor hazırlıyoruz da aşırı yavaş çalışıyor alternatif bir şekilde veya bir programda daha hızlı nasıl çalıştırabilirsiniz onu soracaktım.Büyük bir tablo var 50k satır 20 sütun falan falan biz burdan 6 sheertte pibot tablo oluşturuyoruz birbirine bağlantılı olarak.En
Arkadaşlar merhaba, excelde bir rapor hazırlıyoruz da aşırı yavaş çalışıyor alternatif bir şekilde veya bir programda daha hızlı nasıl çalıştırabilirsiniz onu soracaktım.

Büyük bir tablo var 50k satır 20 sütun falan falan biz burdan 6 sheertte pibot tablo oluşturuyoruz birbirine bağlantılı olarak.
En sonunda ise oluşan bir pibot tablodan istenen satırları alıp ne kadar isteniyorsa 10 15 tane grafik çizdiriuoruz makroyla. Ancak çok yavaş çalışıyor bu süreci hızlandırabilecek bir program önerebilir misiniz kullanımı çok da kompleks olmayan. Sadece çok fazla pivut kullanılıyor ve yeni 10 15 sheet açılıp grafik çizdiriliyır
0
cokponcik
(25.10.18)
Power BI olabilir
0
veritaslibertas
(25.10.18)
Power query ile datayı pivotlayıp sonra power bi kullanın. Excel 2016 ise get and transform diye geçer adı power querynin.
0
lutfen onume park etmeyiniz
(25.10.18)
Access dan baskasi isini hizlandirmaz.
0
kaiserr76
(25.10.18)
(3)

Sözleşme örneği - yazılım üzerine

neymis
Özel yazılım sözleşmesi hazırlamam gerekiyor. Elinde benzer örnekleri olan var mı?İşin hukuki boyutu, gizlilik ve kod paylaşımı konuları muallak kalıyor.
Özel yazılım sözleşmesi hazırlamam gerekiyor. Elinde benzer örnekleri olan var mı?
İşin hukuki boyutu, gizlilik ve kod paylaşımı konuları muallak kalıyor.
0
neymis
(25.10.18)
"özel yazılım sözleşmesi" diye bir şey yok haliyle elinde örnek olan kimse bulamazsınız.

aranızdaki hukuki ilişkinin özellikleri neyse ona göre bir sözleşme yapılır. hazır bir yazılım mı satın alacaksınız, kendiniz için bir yazılım mı ürettireceksiniz? detaylarla birlikte bir avukata başvurursanız düzgün bir şekilde hazırlar sözleşmenizi.
0
loser blueser
(25.10.18)
:) cehenneme hosgeldin. guven esas siktir edin, yapacaginiz ozel sozlesmenin cogu hukmu de gecerli sayilmay
0
komnoktatere
(25.10.18)
acak zaten. vakit kaybetme, kodla. alacagini birakma. bi de her seyi kendi sunucunda tut.
0
komnoktatere
(25.10.18)
(1)

çengelköy havuzbaşı'nda hangi internet sağlayıcısı

superb
yeni taşındım, hangisinden memnunsunuz?
yeni taşındım, hangisinden memnunsunuz?
0
superb
(25.10.18)
abim çengelköy de ata bloklarında. Kablonetten memnun.
0
hitsumo
(25.10.18)
(9)

en hafif linux sürümü? ama türkçe ve office kurulumu yapılabilen...

Tears of Devil
başlıkta sorduğum sürüm lazım. herkes başka bir dağıtıma en iyisi demiş. ben sadece ofis kullanmak için, bir işletim sistemi arıyorum, eski bilgisayarda windows gereksiz kasıyor ve yer kaplıyor, yok mu şöyle 2 veya 4 gb ram ile core 2 duo işlemci ile eşşek gibi çalışıp hiç kasmayacak bir dağıtım?
başlıkta sorduğum sürüm lazım. herkes başka bir dağıtıma en iyisi demiş. ben sadece ofis kullanmak için, bir işletim sistemi arıyorum, eski bilgisayarda windows gereksiz kasıyor ve yer kaplıyor, yok mu şöyle 2 veya 4 gb ram ile core 2 duo işlemci ile eşşek gibi çalışıp hiç kasmayacak bir dağıtım?
0
Tears of Devil
(24.10.18)
office dedigin microsoft office mi? bildigim kadariyla onun linux destegi yok. libreOffice var istersen. hangi dagitimi kullandigin cok farketmez aslinda, kullanmadigin servisleri vs kaldrirarak hepsini istedigin kivama getirebilirsin. en user-friendly dagitim ubuntu'dur genelde.
0
crucio
(24.10.18)
8 senelik bilgisayarda Lubuntu ve WPS Office kullanıyorum. Denediğim distrolar arasından en çok verim aldığım diyebilirim.
0
synthetic a priori
(24.10.18)
Xubuntu.
0
buf-e kür
(25.10.18)
Ubuntu + Libre Office kullandım uzun süre, microsoft office ile hemen hemen hiç bir farkı yok. bütün dosyaları da açar kullanırsın.
0
John Bloor
(25.10.18)
Burda bile 3 ayrı dağıtım önerildiğine göre ayvayı yedik beyler :))
0
🌸Tears of Devil
(25.10.18)
Kasmiyor bircok Linux sürümünde zaten bu dedikleriniz. Hangisini kullanacaginiz biraz zevk meselesi? Mate, Xubuntu ve Debian evdeki bilgisayarlarda yüklü. Hicbiri kasmiyor; oyun vs. oynanmiyor basit islemler yapiliyor. Onemli olan her gün update yapmak bunlarda.
0
buf-e kür
(30.10.18)
ben şahsen aynı konfigürasyondaki eski bir laptop üzerinde peppermint kullanıyordum. bir kaç gün önce linux lite diye bir distro ile tanıştım. gerçekten çok hoşuma gitti. uzun bir süre bununla devam edeceğim.
size de tavsiyem xcfe arayüzlü bir distro ile oldukça sorunsuz kullanabilirsiniz.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(03.11.18)
abi xfce arayüzü falan diyonuz da linuxtan anlasam sormam zati bu soruyu :D yıllardır linux kullanamamın sebebi de bu. x kernel üstüne yazılmış y, z arayüzlü t falan. bunlar ne abi, windows gibi usb den kurulan, başlat düğmesi olan bir linux yok mu? ve hatta linux denen meret bu yüzden gerektiği kadar tutulamıyor. saçma sapan bir sürü sürüm, bir sürü arayüz bir sürü kernel...
0
🌸Tears of Devil
(03.11.18)
windows 7 lite 32 bit sürüm kullanıyorum 2 gb ramli bilgisayarımda. Opera browserla netten film bile hiç takılmadan izliyorum. office niye kassın ki?
0
adivar
(09.07.19)
(1)

program kaldırmayan pc

ssiradanbirigibi
bilgisayar donanımlarından hiç anlamıyorum. after effects'te bir şeyler yapmam gerekiyor ama çok aşırı yavaş render alıyorum.Ram'i yükseltmem benim yararıma olur mu?Lenovo Z570 / i7 2670QM 2.2GHz 6GB Geforce gt 540m
bilgisayar donanımlarından hiç anlamıyorum.

after effects'te bir şeyler yapmam gerekiyor ama çok aşırı yavaş render alıyorum.

Ram'i yükseltmem benim yararıma olur mu?

Lenovo Z570 / i7 2670QM 2.2GHz 6GB Geforce gt 540m
0
ssiradanbirigibi
(24.10.18)
6gb ram az ama ray traced proje yapıyorsan ve render alıyorsan yavaş olması da normal.

ssd de yok sanırım.

ssd after effects de özellikle çok büyük fark yaratıyor, bir de scratch disk olarak çalışacağın projeye göre 20-50-100 gb yer ayırırsan ssd de çok fark eder.

hem ram az ve hem ssd yoksa normal bence yavaş olmasının.
0
killerbee
(24.10.18)
(1)

ofis için masaüstü bilgisayar tavsiyesi

cedex
internete girsinofis çalıştırsınwindows 7 ve sonrası işletim sistemi olsun (özel bir yazılım kullanılacak)Güç arızası, sistem çökmesi olmamlı, servis anlamında güvenilir olsun.bunlar yeterli, bir de windows lisanslı olmalı. nereden bakayım ne alayım?
internete girsin
ofis çalıştırsın
windows 7 ve sonrası işletim sistemi olsun (özel bir yazılım kullanılacak)
Güç arızası, sistem çökmesi olmamlı, servis anlamında güvenilir olsun.

bunlar yeterli, bir de windows lisanslı olmalı.
nereden bakayım ne alayım?
0
cedex
(24.10.18)
hocam
grafik islemci kullanmayacaksanız ( photoshop video edit vs )
i5 islemci
8 gb ram
onboard video lu bir ana kart
300 W power supply
240 gb ssd
ek olarak 1 tb hdd
isinizi fazla gazla gorecektir

ama sadece bu isler yapacaksanız laptop da alabilirsiniz
monitor masrafı olmaz
pratik olur
0
kingcyrax
(24.10.18)
(1)

Windows yedekleme dosyaları

cemallamec
Selam arkadaşlar,C'nin 10 gb'lık hafızası ne hikmetse 5'e düşmüş durumda. Avast'a göre de App Backup Files 4,8 gb; App Log Files da 1,2 gb yemiş durumda. Peki bu klasörler bilgisayarın neresinde? Bir de windows güncellemesi indirildikten sonra yüklenmezse siliniyor mu bilgisayarda mı saklanıyor?
Selam arkadaşlar,

C'nin 10 gb'lık hafızası ne hikmetse 5'e düşmüş durumda. Avast'a göre de App Backup Files 4,8 gb; App Log Files da 1,2 gb yemiş durumda. Peki bu klasörler bilgisayarın neresinde? Bir de windows güncellemesi indirildikten sonra yüklenmezse siliniyor mu bilgisayarda mı saklanıyor?
0
cemallamec
(23.10.18)
5 dakika önce bulup sildim ben de.

başlat > denetim masası > sistem ve güvenlik > sistem > sistem koruması > ordan da c'nin üzerine tıklayıp yapılandır diyorsun. açılan pencerede aşağıda sil var, ordan da siliyorsun.

umarım tarif edebilmişimdir :)
0
monty python
(23.10.18)
(4)

windows 10'da kalıcı olarak silinmiş dosyaları bulma (ücretsiz)

kay adams
dikkatsizliğim sonucu önemli bir klasörü silmiş bulundum.sistem geri yükleme olamadı.bazı programlar buldum ama hepsi ücretli.ücretsiz program bilen var mıdır?
dikkatsizliğim sonucu önemli bir klasörü silmiş bulundum.

sistem geri yükleme olamadı.

bazı programlar buldum ama hepsi ücretli.

ücretsiz program bilen var mıdır?
0
kay adams
(23.10.18)
EaseUS Data Recovery Wizard (ücretsiz olanda mb sınırı vardı galiba)
recuva
bir de advanced systemcare içinde alet çantası altında "silineni kurtarıcı" var ama ücretsiz miydi hatırlayamadım.
0
late viper
(23.10.18)
ücretsizleri kurtarmaz. ücretlileri ücretsizmiş gibi kullanmak lazım.
0
illegalstar
(23.10.18)
"restoration"
0
synch
(23.10.18)
Senin ilacın ‘recover my files’
Vaktiyle bende çok araştırdım. denemediğim program kalmadı. Tam gitti fotoğraflar demiştim bu program sayesinde eksiksiz kurtardım hepsini.
program bildiğim kadarıyla ücretli ama bağzı ortamlardan ücretsiz olarak indirebilirsin.
0
sylow
(23.10.18)
(3)

Postman (loop atabiliyor muyuz?)

tchuck
postmanda{{url}}/data/?page=8diye bir request gönderiyorum.istiyorum ki;page=8'den page=360'a kadar postman kendisi otomatik request göndersin. ben tek tek page=9 page=10 yazıp send'e basmayayım.yapılabiliyor mu böyle bir şey?
postmanda

{{url}}/data/?page=8

diye bir request gönderiyorum.
istiyorum ki;

page=8'den page=360'a kadar postman kendisi otomatik request göndersin. ben tek tek page=9 page=10 yazıp send'e basmayayım.

yapılabiliyor mu böyle bir şey?
0
tchuck
(23.10.18)
setNextRequest?
0
datnet
(23.10.18)
test altına;


for (var counter = 33; counter < 35; counter++){
pm.globals.set("page", counter);
postman.setNextRequest("Get data");
}

yazdık ama işe yaramadı. (get data benim requestimin adı)
0
🌸tchuck
(23.10.18)
eksik yazmışım;

request'i

{{url}}/data/?page={{page}}

olarak güncelleyip "tests" altına yukarıda yazdığım scirpti yazdım
0
🌸tchuck
(23.10.18)
(5)

Bir takım valiz soruları

babilbaligi
Selamlar,Kocaman bir valize ihtiyacım var. 30 kilo yükü "tık" demeden taşıması, beni yarı yolda bırakmaması lazım.Kaliteli bir valiz almak istiyorum, ama kazık yemek de istemiyorum. Sorularım şunlar;1- Amazon.de'de makul fiyatlı valizler alınır mı? Mesela şu nasıl? https://www.amazon.de/gp/product/B
Selamlar,

Kocaman bir valize ihtiyacım var. 30 kilo yükü "tık" demeden taşıması, beni yarı yolda bırakmaması lazım.

Kaliteli bir valiz almak istiyorum, ama kazık yemek de istemiyorum. Sorularım şunlar;

1- Amazon.de'de makul fiyatlı valizler alınır mı? Mesela şu nasıl? www.amazon.de

2- travelite nasıl bir marka? Samsonite ile kapışır mı? Lufthansa mil şeysi ile almayı düşünüyorum, önerir misiniz? 90 Euro civarına satıyorlar.

3- Lufthansa'nın kendi valizleri nasıl? Mesela şu www.worldshop.eu

Bir de Türkiye'de valizler neden bu kadar uçuk fiyatlarla satılıyor? Bunları aratmayacak yerli üretici varsa, onlardan almak isterim.

Teşekkürler.
0
babilbaligi
(22.10.18)
mcs markalı bir valiz setini hatırlamadığım seneler önce aldım. işim gereği içine eşek ölüsü kadar yük doldurup belki 500 üzerinde uçuş gerçekleştirdim son 7 senede. ne tutma yerleri aşındı, ne tekerlekleri aşındı nede patladı çatladı vb. bu markayı alabilirsiniz belki. ben mercan'dan almıştım.
0
Tears of Devil
(22.10.18)
Uzun zamandır columbia marka bir valiz kullanıyorum. Dış kısmı verdiğin linktekiler gibi sert değil ama oldukça sağlam. Tekerlekleri büyük ve taşıması da çok rahat. Amazon'da ucuz fiyata bulabilirsin
0
ex animo
(23.10.18)
30kg valizler havaalaanında sorun çıkartıyor mu araştır öyle al
Bazı hava yolllaro 20kg üstü tek parça almıyorlardı
0
fasulyek
(23.10.18)
1 numara ben de var, gayet is görüyor sikinti cikartmadi 2 senedir.
0
bosver nicki
(23.10.18)
IT LUGGAGE’a da bakin
0
bradshaw
(23.10.18)
(5)

Bilgisayar hakkında

hirhiz
Bilgisayarıma SSD alsam hızında değişim olur mu? Biraz eski bi sistem. Mesela zor açılıp kapanıyor tarayıcıyı bile açarken kasma oluyor. sistem özellikleriAMD Athlon II x2 260 processor 3.2ghz2 gb ram
Bilgisayarıma SSD alsam hızında değişim olur mu? Biraz eski bi sistem. Mesela zor açılıp kapanıyor tarayıcıyı bile açarken kasma oluyor. sistem özellikleri
AMD Athlon II x2 260 processor 3.2ghz
2 gb ram
0
hirhiz
(22.10.18)
hiç takma.

bende amd phenom 2 x6 var 4 gb ram var , windows 7 yüklü ona rağmen firefoxu bile açmam 3 dakka sürdüğü için kullanmıyorum. boşu boşuna elektrik tüketiyor.
0
killerbee
(22.10.18)
ya hızını artırır artırmasına da...

o sistem ölmüş biraz..
0
binder dandet
(22.10.18)
ssdyi al tak dene. hoşuna gitmezse çıkarır alacağın sisteme takarsın?
0
herhaltibiliyoring
(22.10.18)
Masraf yapmana değmez. Muhtemelen o makineden Sata 3 yoktur. SSD alsan da belli bir hızı geçemez o sürücü.
0
himmet dayi
(22.10.18)
Geceyle gündüz gibi farkeder, ama rami de arttır. SSD diskler sata, anakartın satayı destekliyor mu diye bak önce.
0
John Bloor
(23.10.18)
(4)

Sizce upload ile download arasında aşırı fark yok mu?

Boris
Bugün gelip hattı değiştirdiler bağlantı hızını yükselttik falan dediler ama upload çok düşük kalmamış mı? Bu download hızına göre? 200mbps’ye kadar diyorlardı. https://eksiup.com/40f40c764638
Bugün gelip hattı değiştirdiler bağlantı hızını yükselttik falan dediler ama upload çok düşük kalmamış mı? Bu download hızına göre? 200mbps’ye kadar diyorlardı.
eksiup.com
0
Boris
(22.10.18)
kabloyla bağlayıp bir bilgisayardan deneyin. ilan ettikleri upload değeri nedir?
0
ozdek
(22.10.18)
Valla onla ilgili bişey demediler sadece 200 mbps ye kadar hız var dediler ama internette paketle ilgili 20 mbps yazıyomuş o zaman normaldir herhalde.
0
🌸Boris
(22.10.18)
Upload hızı her zaman sınırlandırılır sadece turknet altyapı desteklediği kadar uploadi serbest bırakmıştı sanırım.
0
zxcd
(22.10.18)
Benim bildiğim Romanya ve Bulgaristan'da simetrik internet ucuza erişilebiliyor onun dışında upload düşük hep. Mesela benim de 400'e 20.
0
reactionic
(22.10.18)
(4)

kariyer.net takip ettiğim firmalar

mephistoo
merhaba millet,kariyer.net'te takip ettiğim firmalar ilan açtığı zaman bildirim veya mail gelmiyor, halbuki "takip et" ilanları kaçırma demişler.
merhaba millet,

kariyer.net'te takip ettiğim firmalar ilan açtığı zaman bildirim veya mail gelmiyor, halbuki "takip et" ilanları kaçırma demişler.
0
mephistoo
(22.10.18)
kariyer.net sistem değiştiriyor, çalışmayan/aksayan çok şeyleri var.
0
benaslinda
(22.10.18)
Kariyer.net'te düzgün çalışan bir şey var mı?
0
ihanet kac kisilik
(22.10.18)
manuel takip et demek istemişlerdir:)
0
€xpolerer
(22.10.18)
başvuruların gidip gitmediğinden bile emin değilim
0
hirhiz
(22.10.18)
(4)

Toyota Auris Touring Sports mu? Megane 3 mü?

flo
Genişlik ve konfor açısından soruyorum. Teşekkürler.
Genişlik ve konfor açısından soruyorum.

Teşekkürler.
0
flo
(22.10.18)
tip olarak megane 3. sağlamlık olarak auris. konfor olarak bence megane 3 önde.
0
mikahakkinen
(22.10.18)
ne olursa olsun bu versusta toyota alırdım
0
prasinos
(22.10.18)
şekilci yaklaşırsam renault diyebilirdim belki ama uzun vadede kesinlikle toyota auris.

motor seçenekleri de önemli tabi.
0
baharat
(22.10.18)
alacağınız versiyona göre değişir, dizel ise renault, benzinli ise kesinlikle toyota.
auris daha sağlam hissettirir, yolda daha konforludur, bagajları arasında çok fark yoktur.
renault'ta daha fazla aksesuar olabilir alt versiyonlarda dahi olsa, toyota o konuda biraz cimri oldu hep.
0
gkhncnzdgn
(22.10.18)
(3)

subdomain'e nameserver tanımlama

winston
merhaba. xxx.com adresinin çalışan bir subdomaini var. ben de sub.xxx.com subdomaini açtım ve bu sub'ın nameserverları farklı olsun istiyorum diyelim. cpanel üzerinden nasıl yapıyorum bunu?
merhaba. xxx.com adresinin çalışan bir subdomaini var. ben de sub.xxx.com subdomaini açtım ve bu sub'ın nameserverları farklı olsun istiyorum diyelim. cpanel üzerinden nasıl yapıyorum bunu?
0
winston
(22.10.18)
subdomain'i host server'ın cpanel'inden mi açıyorsunuz?

eğer öyle ise oradan değil domain'in panelinden açmayı deneyin. host panelden açılan subdomain'in ana domain gibi kendi ayarları olur. oraya NS'leri ekleyebilirsiniz.
0
himmet dayi
(22.10.18)
cpanel izin veriyor mu hatırlamıyorum ama whm erişimi varsa dns zone editor üzerinden ns tanımlayabilirsin.
0
goodz
(22.10.18)
cpanel'de sub domaini (sub.domain.com.) "A" olarak ekle. karşılığına diğer sunucunun ip adresini yaz yeter.
0
teknikekip
(22.10.18)
(6)

en makul fiber internet tarifesi?

prasinos
superonline kullanıyorum 100 mb hız, 75 gb akk var. zam yapacaklarmış zalımlar istemiyorum dedim. şimdi vodafone'a bakıyorum adamlar ayda 7 lira modem kirası istiyor. dedim modemi vereceksin ki abonen olayım niye kira ödüyorum buna? mırık cırık etti. 100 mbit hız 200 gb akk aylık 80 lira ve 7 lira d
superonline kullanıyorum 100 mb hız, 75 gb akk var. zam yapacaklarmış zalımlar istemiyorum dedim. şimdi vodafone'a bakıyorum adamlar ayda 7 lira modem kirası istiyor. dedim modemi vereceksin ki abonen olayım niye kira ödüyorum buna? mırık cırık etti. 100 mbit hız 200 gb akk aylık 80 lira ve 7 lira da modem kirası var.

iptv de kullandığımız için yüksek hızlı ve akk yüksek olan bir tarife arıyorum. ne önerirsiniz? teşekkürler
0
prasinos
(22.10.18)
vodafone modemi satmıyor mu?

kablonet varsa ona bakabilirsin.
0
washe
(22.10.18)
vodafone satmıyor, 24 ay kiralıyor ayda 7 liradan. çok saçma iş doğrusu. kablonet 100 mbit hız, 100 gb akk için 140 lira istiyor, kafayı yemişler :)
0
🌸prasinos
(22.10.18)
superonline akk'yi kaldırdık diyor. 1 senelik taahhüt istiyor ona baktın mı? zam dediğin o mu?
0
sutlu nescafe
(22.10.18)
@sütlü nescafe, akk'siz tarifelerde hız 25 mbit, iptv'de kastırır diye bulaşmak istemiyorum
0
🌸prasinos
(22.10.18)
230 liraya 100mbit var. onun için pahalı mı diye sordum. sadece 25mbit yok.
0
sutlu nescafe
(22.10.18)
230 çok evet :/
0
🌸prasinos
(22.10.18)
(2)

TTNET arıyor mu sizi bu aralar?

efreet sultan
Beni arayıp duruyorlar. Yıl sonunda piyasa şartlarından ötür zam gelecekmiş. 70 liradan 122 liraya mı ne yükselecekmiş. Bir şeyler zırvaladılar.dört gözle beklediğim taahhütüm 24 şubat'ta bitecek. taahhüt devam ederken nasıl zam yapıyor bunlar? sözleşmede böyle bir değişiklik yapma hakları olduğu ya
Beni arayıp duruyorlar. Yıl sonunda piyasa şartlarından ötür zam gelecekmiş. 70 liradan 122 liraya mı ne yükselecekmiş. Bir şeyler zırvaladılar.

dört gözle beklediğim taahhütüm 24 şubat'ta bitecek. taahhüt devam ederken nasıl zam yapıyor bunlar? sözleşmede böyle bir değişiklik yapma hakları olduğu yazıyor mu?

iyi o zaman bankalar da 0.98 faizle kredi verdikten sonra "yaa piyasa şartları değişti. verdiğim faizi 1.75 yaptım" desinler.
0
efreet sultan
(22.10.18)
sakın sakın sakın ha..
taahhüt vermeyin. türknet var millenicom var netspeed var.
taahhüte bulaşmayın.
taahhüt devam ederken zam gelmez muhtemelen çok dert etmeyin. gelse de ne olacak 24 şubatta bitiyormuş taahhüt. gidip onlarla 1-2 sene daha mı imzalayacaksınız böyle tehdit etmişlerken.
0
ozdek
(22.10.18)
@ ozdek

yok ya devam etmeyeceğim tabi ki. onlardan daha ucuza ve daha hızlı internet alacağım turknet'e geçeceğim.
0
🌸efreet sultan
(22.10.18)
(3)

Excel

elyaf
Excelde çizilmiş bir grafikten (değer girilerek, formüle dayalı değil) benim girdiğim değerler dışında ara değerleri bulmak istiyorum. örneğinx y0 22 74 32 ben y=30'u bulmak istiyorum. Bunu nasıl yaparız?
Excelde çizilmiş bir grafikten (değer girilerek, formüle dayalı değil) benim girdiğim değerler dışında ara değerleri bulmak istiyorum.

örneğin
x y
0 2
2 7
4 32

ben y=30'u bulmak istiyorum.

Bunu nasıl yaparız?
0
elyaf
(22.10.18)
Bunun gibi kaç tane x ve y değeriniz var? Bu aralar kafayı bu işlerle bozduğum için şu an tamamen sallıyor olabilirim ama regresyon yapmanız gerekiyor olabilir. Uygun denklemi geliştirdikten sonra götürüp 30’u veya hangi değeri istiyorsanız onu denklemde yerine koyarsanız istediğiniz sonuca ulaşabilirsiniz. Sonucu grafiğe de dökebilirsiniz sonra.
0
voyager 1
(22.10.18)
voyager 1 +1

alternatif olarak direk regresyon yapmak yerine grafigi cizdikten sonra trendline ekleyip en uygun modeli ve dolayisiyla formulu bulabilirsiniz. sonrasi 30 a karsilik gelen x degerini grafikte belirtmek
0
lifeframe
(22.10.18)
@voyager 1
100'e yakın değer var. Grafik doğrusal değil. Titrasyon grafiği. Trendline mı kullanmalıyım yine de bilmiyorum
0
🌸elyaf
(25.10.18)
(6)

Harddisk içindeki verileri geri döndürülemez şekilde silme

kusmakla kusamamak arasindaki ince cizgi
Program önerileri bir yana, şöyle bir durum var. Ben bir harddiski birkaç kez önemsiz dosyalarla doldurup doldurup silsem, çok daha eski dosyalar kurtarılamaz sanırım. Eğer ki kurtarılıyor ise, bu harddiskler sonsuz hafızaya sahip olmazlar mı? (sonsuz lafı mübalağa tabii ki)Laptop satarken içine göm
Program önerileri bir yana, şöyle bir durum var. Ben bir harddiski birkaç kez önemsiz dosyalarla doldurup doldurup silsem, çok daha eski dosyalar kurtarılamaz sanırım. Eğer ki kurtarılıyor ise, bu harddiskler sonsuz hafızaya sahip olmazlar mı? (sonsuz lafı mübalağa tabii ki)

Laptop satarken içine gömülü orjinal windowsu silmek istemiyorum. O yüzden özel peogramlarla hardcore veri silme işlemini eledim.
0
kusmakla kusamamak arasindaki ince cizgi
(21.10.18)
eraser

edit: bu program işe yarar. harddiskin boş kısmını defalarca siliyo
0
Delay Fuze
(21.10.18)
@Delay Fuze, buyur?
0
🌸kusmakla kusamamak arasindaki ince cizgi
(21.10.18)
doldurup doldurup silme işini eraser yapıyor
0
owaki
(21.10.18)
teorik olarak aslinda mumkun degil. o yuzden buyuk sirketler(Google, Microsoft vs) eski harddisklerini imha ederler. tabi senin verilerin onlarin ki kadar kiymetli olmadigi icin kimse o kadar masraf edip verilerini geri getirmeye calismaz. harddisk uzerindeki butun bitlerin ustune 3 kere yazarsan pratikte o bilgiler geri getirilemez olarak bakabiliriz. bunun icin ozel programlar var. ucretsizi var mi bilmiyorum
0
crucio
(22.10.18)
Askeriye, istihbarat ve emniyet gibi önemli kurumlar da hdd'leri imha etme yoluna gidiyorlar.

Bu işi özel ş,rketler için yapan şirketler var, yani hdd'ni fiziksel olarak yok ettirmek için para veriyorsun.

Hatta hdd yok etmek için makinalar da satılıyor, bir nevi öğütücü.

Demek ki teorik olarak verileri tamamiyle silmek mümkün değil.

Ama sen ben gibi kişisel kullanıcıların bunlara ihtiyacı yok, belirli bir sayıda hdd doldurulup format atmak yeterli.

Belirli sayının 30 küsür olduğunu hatırlıyorum.
0
John Bloor
(22.10.18)
Amacın laptopumu satarken mümkün olduğunca kişisel bilgilerimin kolayca ele geçmesini önlemek. Ama bu temizleme işini, laptoba format attıktan sonra yapacağım ki, içindeki orjinal windows sürümü de silinmesin. O yüzden doldur-sil işlemi en temizi gibi duruyor.

Seneler sonra edit: "doldur-sil" demişim, "eraser" isimli program olarak algılayın siz onu.
0
🌸kusmakla kusamamak arasindaki ince cizgi
(22.10.18)
(11)

Televizyonda Samsung mu, LG mi

herhaltibiliyoring
s.b.
s.b.
0
herhaltibiliyoring
(21.10.18)
Samsung
0
amortisman
(21.10.18)
LG

hadi bakalım;)
0
late viper
(21.10.18)
Taşınmadan önce Lg smart tv vardı memnundum 2 sene aralıksız kullandım sorunsuz biçimde.

Şimdi Samsung var yeni evimde o da iyi, ondan da memnunum.
0
bos gezenin bos ustasi
(21.10.18)
lg
0
sutlu nescafe
(21.10.18)
servis yaygınlığı açısından samsung.

konutu sigortalayıp elektronik cihaz sigortası almayı unutmayın
0
Delay Fuze
(21.10.18)
şaka bir yana, ne istediğin önemli...
ben alırken 4K x265 video oynatması ve altyazı renk vb ayarlar benim için önemliydi. Ben alırken tüm bunları yapabilen ve bütçeme uyan LG'ydi, aldığım televizyondan gayet memnunum ama önceliği TV izlemek olan biri pek memnun olmazdı zira TV tarafı klasik TV gibi aç hemen kanallarda cirit at şeklinde değil, aletin kendine gelmesi biraz zaman alıyor ve kanal geçişleri de çok hızlı değil ancak ben neredeyse hiç TV izlemediğimden hiç umrumda olmadı.

Televizyonu almadan önce carrefour, mediamarkt, vatanbilgisayar vb aklına ne kadar yer geliyorsa gezdim televizyonları inceledim, yanımda USB bellekle videoları denedim öyle aldım. sende isteklerini belirleyip öyle aramalısın.

şu an durumlar nasıl bilmiyorum ama ben alırken samsungların renkler aşırı canlıydı, böyle abartılmış aşırı canlı renkler bana gerçekçi gelmiyor. bir de yine samsunglarda 5-6-7 gibi seriler oluyor, bir seriden altının görüntüsü bariz kötü olur. üst serinin de fiyatları katlanır.

dediğim gibi şu an durumlar nasıl bilmiyorum tekrar bakmak gerek.

benim alet: LG 49UF8507.
0
late viper
(21.10.18)
aynı, ucuzu tercih sebebi
0
anily
(21.10.18)
emin degilim ama LG’nin smartı daha iyi sanki. webos 3.5
0
imnotsureabout
(21.10.18)
samsung
0
2 tostos turan
(21.10.18)
Ailemin evinde Samsung 50MU7000 var. Bende de LG 49UH770V var.

İkisinden de memnunuz, ailem tv de izliyor benim tv ile aram yok dizi, film, müzik takılıyorum. Arada bilgisayarımı bağlıyorum vs.

Samsung Tizen işletim sistemi kullanıyor, LG'de WebOS var. Ben LG'nin kullanıcı arayüzünü, kolaylığını daha çok sevdim. Akıllı kumanda büyük bir artı bence. Örneğin bi uygulamada e-posta adresi gireceksin, ok tuşlarıyla bi o tarafa bi bu tarafa gitmek çok zor oluyor, akıllı kumandanın fare imleci gibi zımbırtısı ile hızlıca form doldurabiliyorsun.

Bunların dışında panelleri de farklı. Samsung'da VA panel var, LG'ninki IPS panel. Siyahlarda Samsung benim televizyonu dövüyor net bir şekilde. Normal renklerde ise bence LG daha canlı. Öyle aşırı parlak renkler, HDR falan hoşlanmıyorum zaten.

Henüz servisle muhatap olmadık, umarım bundan sonra da olmayız ama Samsung'unki daha iyi diye duydum.

Kafan yeterince karışmıştır umarım, iyi seyirler ^^
0
chicha
(22.10.18)
bu sektörün babası samsungtur tabi ki.
0
mikahakkinen
(22.10.18)
(2)

Chrome / Her sayfanın bana cookies sorması

fucking machine in my head
Ya eskiden böyle değildi, şimdi girdiğim her sayfa çerez göndermeyi istiyor ve izin vermezsem reddetme şansı da sunmuyor. Bir ayarını falan mı açtım ben bunun? Otomatik engelle deyince de neredeyse hiçbir siteye giremiyorum. Eskiden kullanıcı deneyimim böyle değildi bir şeyleri mi kaçırdım?
Ya eskiden böyle değildi, şimdi girdiğim her sayfa çerez göndermeyi istiyor ve izin vermezsem reddetme şansı da sunmuyor. Bir ayarını falan mı açtım ben bunun? Otomatik engelle deyince de neredeyse hiçbir siteye giremiyorum. Eskiden kullanıcı deneyimim böyle değildi bir şeyleri mi kaçırdım?
0
fucking machine in my head
(21.10.18)
www.ft.com

AB yasasi
0
Traveller
(21.10.18)
Kişisel verilerin korunması kanunu çerçevesinde artık senin çerezlerini takip ettiklerini sana bildirmek ve rızanı almak zorundalar.
İlerleyen günlerde şirketler çalışanlarına da bu konuda izin alıyor olacaklar.
0
liberal
(22.10.18)
(1)

Modem ve Powerline

shotcrete
Merhaba. Evde 24mbps internet kullanıyorum. Yakın zamanda 35’e hatta adres değiştirirsem daha yüksek hızda fiber bağlantıya geçebilirim.Telekomun verdiği zyxel modemi kullanıyorum. Ayrıca tivibu aboneliğim var. Öncelikle fibere falan geçince sorun yaratmayacak, şimdi de kullanabileceğim mümkünse kab
Merhaba. Evde 24mbps internet kullanıyorum. Yakın zamanda 35’e hatta adres değiştirirsem daha yüksek hızda fiber bağlantıya geçebilirim.
Telekomun verdiği zyxel modemi kullanıyorum. Ayrıca tivibu aboneliğim var. Öncelikle fibere falan geçince sorun yaratmayacak, şimdi de kullanabileceğim mümkünse kablosuz çekimi iyi bir modem arıyorum.
Ayrıca öteki odaya kablolu bağlantı düşünüyorum android box için. Ancak ethernet kablosunu evin içinde gezdirmek istemediğimden powerline ile sorunu çözebilirim gibi düşündüm. Modem ile uyumlu çalışacak bir powerline arıyorum.
İkisi için toplam 500-600 lira bir bütçe belirledim. Çok gerekirse bir miktar esnetebilirim. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler.
0
shotcrete
(21.10.18)
www.vatanbilgisayar.com

bunu kullanıyorum. inanır mısın senin kullandığın zyxel'den en fazla 10 cm daha iyi çekim alanı vardır. modemlerin wi-fi için verebileceği max güç katı kurallara göre sınırlandırılmış durumda. o yüzden daha iyi çeken modem diye bir şey aslında yok, sadece kötü çeken modemler var ve bazı teknolojilerle daha stabil bağlantı verebilen modemeler var.

powerline için istediğin, aklına yatanı alabilirsin. modemle uyumlu vs gibi bir şey yok. modem için sadece ekstra bi ethernet kablosu powerline

bütçene göre bi asus al kafan rahat etsin.
0
washe
(21.10.18)
(3)

Samsung galaxy watch

ırene adler
>> Rose rengini begendim. Bu saati alsam neler yapabilirim? Kullanan var mı aramızda? Özelliklerine baktım tabi de sanki ''ne yapabilirim ki en fazla'' hissi var biraz.
>> Rose rengini begendim. Bu saati alsam neler yapabilirim? Kullanan var mı aramızda? Özelliklerine baktım tabi de sanki ''ne yapabilirim ki en fazla'' hissi var biraz.
0
ırene adler
(21.10.18)
Bir cihazı bedenine entegre etmeyi gerçekten istiyo musun?

Ben kısa bi süre dandik bi akıllı bileklik kullandım. Xiaomi mi band 2’yi sanırım. Baktım sürekli titreşim falan... bu ne ya deyip verdim. Telefondanki her şeyi her saniye bilmek istemiyorum. Zaten hiç uzaklaşamıyoruz, bari üstümüze entegre etmeyelim abi ya.

Ondan sonra insanlara çip takacaklarmış... takarlar tabii. Gönüllü bile oluruz bu gidişle.

Alet muhtemelen çok iyidir, orası ayrı. Benim bahsettiğim şey farklı.
0
Delay Fuze
(21.10.18)
Genel olarak iyi bir akıllı bileklikten daha fazlasını vermeyecektir.
Elbette şık, skin desteği vs. Ancak pratik kullanımda, hele ki kullanmak için bahane/sebep arayan kimse hayatına akıllı saatleri sokamadi çevremde.
Apple watchalara bir dünya para verip atıl bırakmak istemeyenler hariç.
Bunun yerine akıllı bileklik takabilecelseniz aksesuvardan öte bir şey gibi düşünmeyin.
0
kisa
(21.10.18)
Bir kaç haftadır gear sport kullanıyorum.
Artıları:
Saatte bir hareket et diyor, günde çok az hareket ettiğimi farkedince, dikkate almaya başladım,
Seçtiğiniz uygulamaların bildirimleri ekrana düşüyor, olur olmadık bildirimler için telefona bakmayı gereksiz kıldı.
Kulaklık kullanıyorsanız cihazdan çağrı başlatmak rahat olmuyor değil,
Yine müzik ve spotify kontrolü var, ister kendi hafızasına müzik kaydedebiliyorsunuz isterseniz telefondakini yönetiyorsunuz.
T9 Klavye var eskiden kullandığımız, başarılı, hızlı mesaj cevaplamak için kullanılabiliyor.

Eksileri:
Hiç bir zaman düzeltilemeyecek bir eksisi var, o da cihazı kullanmak için iki elinizi kullanıyorsunuz aslında.

Genel yorumum pişman değilim, aslına bakarsan o kadarcık bir cihaza sıkıştırdıkları şeyler bende hayranlık uyandırdı.
Genel olarak paranız varsa istiyorsanız, yeterince inceledikten sonra da istemeye devam ediyorsanız, bir şeye sahip olmamak saçma geliyor bana, almak istiyorsanız alın ama dediğiniz gibi ne yapabilirsiniz ki?

Bir de şöyle bakın, son nesil akıllı telefonun 3te 1'i fiyatına satılıyor, üstüne üstlük küçük bir kasaya bir çok şey sığdırmaya çalışılıyor, hem ucuz hem de bazı noktalarda daha fazla arge harcaması anlamına gelmesine rağmen 3'te 1 fiyat, yani yapabilecekleri limitli.
0
atom karincanin torunu
(21.10.18)
(4)

Kombi Radyatör Sayısı

mertozkoy
MerhabaBir evde kombinin çalıştıracağı en az radyatör sayısı kaçtır acaba? Valide 3 dedi ama diğerlerini kapayıp 2 radyatörü açık bırakmanın zararı nedir?Saygilar
Merhaba

Bir evde kombinin çalıştıracağı en az radyatör sayısı kaçtır acaba? Valide 3 dedi ama diğerlerini kapayıp 2 radyatörü açık bırakmanın zararı nedir?

Saygilar
0
mertozkoy
(21.10.18)
soruya cevabım yok ama tasarruf amaçlı kapatıyorsanız onun faydalı olduğunu düşünmüyorum.
0
sutlu nescafe
(21.10.18)
Zararı yok
0
musmus
(21.10.18)
Zararı yok.
0
kisa
(21.10.18)
Bir radyatör açık kalsa da yeter, maksat pompalanan suyun geri dönebilmesi. Fakat bu yöntem tasarruf yaptırmaz.

Kapattığınız radyatörün olduğu odayı tamaen kapatıp, kapısını hiç açmayıp izole ederseniz fayda sağlar.
0
John Bloor
(22.10.18)
(1)

Solid prensiplerini bilenlere bir soru

namandigurai
Merhaba,Dependency inversion ile open closed arasındaki farkı nasıl açıklayabilirsiniz? Amaçları farklı ama uygulanışı neredeyse aynı. Birbirinden ayıran şey tam olarak nedir?Teşekkürler
Merhaba,

Dependency inversion ile open closed arasındaki farkı nasıl açıklayabilirsiniz? Amaçları farklı ama uygulanışı neredeyse aynı. Birbirinden ayıran şey tam olarak nedir?

Teşekkürler
0
namandigurai
(21.10.18)
Baktım baktım bana da aynı gibi geldi şimdi. İşin özü abstraction kullanmak her zaman, bu iki prensipte de bu vurgulanıyor.
0
do the flop guy
(21.10.18)
(3)

bilgisayardan anlayan arkadaşlar?? (framework hatası)

gizemli dede
https://eksiup.com/d0d3be1b1812arkadaşlar çok zor durumdayım. şu hataları düzeltebilecek bir allahın kulu yok mu? not: bu yazıdaki dosyaları indirdim de bir türlü kuramadım. n'aaptıysam bir türlü düzeltemedim. not2: ansys fluent programı için gerekli. eğer kuramazsam direkt dersi bırakabilirim çünkü
eksiup.com

arkadaşlar çok zor durumdayım. şu hataları düzeltebilecek bir allahın kulu yok mu?

not: bu yazıdaki dosyaları indirdim de bir türlü kuramadım. n'aaptıysam bir türlü düzeltemedim.

not2: ansys fluent programı için gerekli. eğer kuramazsam direkt dersi bırakabilirim çünkü derste işlenecek tek program bu.
0
gizemli dede
(20.10.18)
evet denemiştim onu. yine de ilginiz için teşekkürler.
0
🌸gizemli dede
(20.10.18)
www.microsoft.com

www.microsoft.com

www.microsoft.com

bunları tek tek indirip kur yanlız şunlara dikkat et
indirdiğin işletim sistemine uygun olsun xp mi windows server mı windows 10 mu dikkat et
ikincisi x86 x64 işletim sistemi ayrımı var eğer işletim sistemin 64 bitse x64 32 bitse x86 kuracaksın hadi kolay gelsin
0
baknedicem
(21.10.18)
dediğinizi daha önce de yapmıştım (gerçi x64'lere x86lara dikkat etmemiştim ama) çift tıklayınca da, yönetici olarak çalıştırınca da yüklenmiyor. hiçbir şey olmamış gibi ekranda değişme olmuyor.
0
🌸gizemli dede
(21.10.18)
(5)

Bilgisayar ekranını kablosuz olarak TV'ye aktarma

slashedduff
Öncelikle aletler Windows 10 bilgisayar ile Samsung F8000 Led Tv.İstediğim şey bilgisayarın internet tarayıcısında bir film açıp bunu tv ekranında HDMI'a gerek olmadan izlemek. Bunun için en iyi yöntem nedir?Smart view diye bir özellik var. Bilgisayara indirdim ama aynı ağa bağlı olmasına rağmen tel
Öncelikle aletler Windows 10 bilgisayar ile Samsung F8000 Led Tv.

İstediğim şey bilgisayarın internet tarayıcısında bir film açıp bunu tv ekranında HDMI'a gerek olmadan izlemek. Bunun için en iyi yöntem nedir?

Smart view diye bir özellik var. Bilgisayara indirdim ama aynı ağa bağlı olmasına rağmen televizyonu bir türlü görmedi .
0
slashedduff
(20.10.18)
Sağ alltan yeni bildirim sekmesini tıkla.
Bağlan'ı tıkla.
Arayıp bulduğunda cihazı tıkla.
Tv. de onayla.
0
oguz altun
(20.10.18)
Bilgisayarınız ya da Tv miracastı desteklemediğinden kablosuz olarak yansıtılamaz diyor. Ve tv yi bulamıyor.
0
🌸slashedduff
(20.10.18)
chrome browser'da yayınla diye bi seçenek var ordan olmuyor mu?
0
cemiyetin ünlü siması
(20.10.18)
care chromecast
0
crucio
(20.10.18)
Ağ sunucusu olarak gösterebilirsiniz.
Bilgisayardan ayar yapmak lazım. Mobil deyim Olmazsa bakayım
0
neymis
(21.10.18)
(3)

Televizyon anten kablosu sorunu (resimli)

degilim
Arkadaşlar duvarda anten kablosu girişi sandığım bir şey var, ancak dün teknoloji mağazasından aldığım anten kablosunun girişi televizyona uysa da duvar kısmındaki şeye uymadı. Duvardaki bu giriş acaba telefon kablosu girişi olabilir mi, yoksa kabloların boyutu veya genişliği değişkenlik mi gösteriy
Arkadaşlar duvarda anten kablosu girişi sandığım bir şey var, ancak dün teknoloji mağazasından aldığım anten kablosunun girişi televizyona uysa da duvar kısmındaki şeye uymadı. Duvardaki bu giriş acaba telefon kablosu girişi olabilir mi, yoksa kabloların boyutu veya genişliği değişkenlik mi gösteriyor? Değişik kablolar varsa, hangisinin uyacağını nereden anlayacağım?
0
degilim
(20.10.18)
duvardaki uydu anten tipi ya da uydunetin teledünya tipi girişi.

muhtemelen ya aparmanın merkezi sistem çanağı var sen uydu cihazı alıp kullanacaksın

ya da daha önce oturanların teledünya gibi bir aboneliği vardı

yönetime sor. bu anten girişi nasıl kullanılıyor uydu anten ve çoklu lnb(elenbi diye söyleniyor) var mı çatıda apartmanın diye.

uğraşamam dersen televizyon üstü anten al

www.hepsiburada.com

böyle yükselticili bi anten alırsan artık 3 5 kanal çeker yerine göre, belkide 10 kanal denemeden bilemezsin.
0
killerbee
(20.10.18)
f konnektör duvardaki ama içinde parça kırılmış o da değişecek
0
mr fusion
(20.10.18)
Elinizdeki yaklaşık 100 yıldır şekil değiştirmeyen bir tarafı dişi bir tarafı erkek anten kablosu.

Duvardaki ise conector tipi giriş, büyük ihtimal ile binada merkezi uydu var. Bir uydu cihazına ya da uydu cihazlı tv ye ihtiyacınız var.
0
John Bloor
(22.10.18)
(2)

Harddisk Boyut Bilgisinin Gözükmemesi

serendiptytr
Arkadaşlar iyi akşamlar, bir sorunum hakkında bilginize ihtiyacım var. Bilgisayarıma girdiğimde sisteme bağlı olan harddisklerin kullandıkları ve toplam alan bilgisini bilgisayarım üzerinden göremiyorum ancak özelliklerden görebiliyorum. Bu sorunun kaynağı hakkında bilgisi olan var ise yardımcı olur
Arkadaşlar iyi akşamlar, bir sorunum hakkında bilginize ihtiyacım var.
Bilgisayarıma girdiğimde sisteme bağlı olan harddisklerin kullandıkları ve toplam alan bilgisini bilgisayarım üzerinden göremiyorum ancak özelliklerden görebiliyorum. Bu sorunun kaynağı hakkında bilgisi olan var ise yardımcı olursanız sevinirim.
Ekte ekran görüntüsünü bulabilirsiniz; birisi 8tb diğeri ise 5tb boyutunda olan harddisktir.
0
serendiptytr
(19.10.18)
file system ntfs mi gpt mi?
0
illegalstar
(19.10.18)
NTFS idi.

Sorun düzeldi bu arada, sürücü ismini değiştirince düzeldi.
0
🌸serendiptytr
(19.10.18)
(1)

Steam PubG ve GTA 5 oyunlarının YEDEK dosyalarini alabilecegim bir yer Ist

baldan kaymak
Yazicioglu'nda var mıdır Kadıköyde?Yada nerede olur. Çekmeköyde yada Ümraniye'ye yok mu biriniz yardım etseniz şu kardeşinize :) Sadece yedek dosyalarını alacağım ki steam'e kurup girebileyim.
Yazicioglu'nda var mıdır Kadıköyde?

Yada nerede olur. Çekmeköyde yada Ümraniye'ye yok mu biriniz yardım etseniz şu kardeşinize :) Sadece yedek dosyalarını alacağım ki steam'e kurup girebileyim.
0
baldan kaymak
(19.10.18)
artık neredeyse bütün internet kafeler steam kullanıyor. rica et sana kopyalasınlar. birşeyler ateşlersin.
0
false pretension
(19.10.18)
(1)

İngiltere'ye verilecek kargo

smtc
Arkadaşlar,Sizce ingiltere'ye 2 adet forma gönderimi için en ucuz kargo hangisi?PTT ne kadar ücrete gönderir sizce?
Arkadaşlar,

Sizce ingiltere'ye 2 adet forma gönderimi için en ucuz kargo hangisi?

PTT ne kadar ücrete gönderir sizce?
0
smtc
(19.10.18)
Türkiye'den yurtdışına en uygun fiyatlı götürecek olan tek kurum "ptt kargo"dur.. onlar da ölçüye göre fiyat çıkartır.. bu nedenle ufacık bir paket yapmanız lehinize olacaktır..
0
strobist
(19.10.18)
(4)

Millenicom Taahhütsüz Üyelik Hak.

3 kere 3 etti mi sana 9
selamlar,millenicom (doping) bildiğiniz üzere alternatif bir operatör. oldukça sorun yaşayanlar var biliyorum, farkındayım; bütün yorumları -özellikle kötü olanları- okudum. bir çoğu yaşanan sorunlar akabinde hızlı çözüm üretememeleri. ben 5 yıldır aynı binadayım ve ttnet altyapısını kullanıyorum. m
selamlar,

millenicom (doping) bildiğiniz üzere alternatif bir operatör.

oldukça sorun yaşayanlar var biliyorum, farkındayım; bütün yorumları -özellikle kötü olanları- okudum. bir çoğu yaşanan sorunlar akabinde hızlı çözüm üretememeleri. ben 5 yıldır aynı binadayım ve ttnet altyapısını kullanıyorum. millenicom da ttnet altyapısıyla hizmet vermekte.

mevcut halliyle ttnet ile herhangi bir bağlantı sorunu bunca yıldır 1 kere dahi yaşamadım. fiber kullanmaktayım ve müşteri hizmetlerini bir kez dahi aramadım.

velhasılı kelam altyapısal olarak herhangi bir sorun yaşamadığım için yine aynı altyapıyı çok daha uygun fiyatlara kullanabileceğimden dolayı, yine sorun yaşamayacağım şeklinde kendimi şu aralar kandırdım ve millenicom'a abone olma aşamasındayım.

sorum şu;

talip olduğum kampanya taahhütsüz ve bu beni paket içi fiyatlarda kafalarına göre oynayabilme yetkileri olup olmadığı hususunda korkutuyor. korkumu destekleyecek bir olay yaşayan oldu mu ya da yaşayabilme olanağım var mıdır?

ilgili paket: www.milleni.com.tr

başvuru formu: www.milleni.com.tr / ("Millenicom, modem markası ve paket içi ve paket dışı ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar" ibaresi bulunmakta)

gereksiz uzattım özür.

teşekkürler şimdiden fikirler için.
0
3 kere 3 etti mi sana 9
(18.10.18)
2 yıldır doping net kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım 200 gb kota 50 mbit paketli tarifem var hız hep en üstlerde alıyorum. benim de bu ay sonu sözleşmem bitecek ama bu taahhütsüz olayı yeni üyelere varmış sadece bize yok o yüzden bilemiyorum velev ki ücretleri değiştirdiler taahhütsüz olduğu için iptal edersiniz
0
KendineAteist
(18.10.18)
Benim bildiğim o madde bütün firmalarda var, sadece internet için değil. Adam sonsuza kadar o fiyattan aynı ürünü veremez değil mi?
0
zxcd
(18.10.18)
taahhütsüz olduğu için fiyatta değişiklik olma ihtimali var tabi. aynı şekilde taahhütsüz hizmet veren turknet de bi 5-6 ay önce 5 lira artırdı fiyatlarını kur değişikliğini bahane göstererek. bu şartı koymayan bir firma bulamazsın zaten.
0
nrmnm
(18.10.18)
cevaplar için teşekkürler.

kesinlikle bu madde her sözleşmede yer alıyor farkındayım. belli bir bahane ile küçük "fiyat güncellemeleri" yapacaklarını da öngörüyor ve önemsemiyorum fakat daha önce bu firmayla tecrübem olmadığı için biraz yorumlarından biraz da fiyat farklarından dolayı "sahtekar/düzenbaz" algısı oluşturdum kafamda.

biraz olumlu ya da bildiğim şeylerin tekrar söylenmesine ihtiyacım vardı sanırım, iyi de oldu.

teşekkür ediyorum vakit ayırdığınız ve paylaştığınız için.
0
🌸3 kere 3 etti mi sana 9
(18.10.18)
(1)

kaspersky facebook&instagram engeli

tabudeviren
masaüstü bilgisayardan google chrome kullanarak facebook veya instagram'a giremiyorum. opera ile girebiliyorum.chrome ile ancak korumayı duraklattığımda girebiliyorum.programı kurcaladım bir şey bulamadım. nerede ne olmuş olabilir?program: kaspersky internet security 2018
masaüstü bilgisayardan google chrome kullanarak facebook veya instagram'a giremiyorum. opera ile girebiliyorum.

chrome ile ancak korumayı duraklattığımda girebiliyorum.
programı kurcaladım bir şey bulamadım. nerede ne olmuş olabilir?

program: kaspersky internet security 2018
0
tabudeviren
(18.10.18)
google chrome'u güncelleyince düzeldi.

google chrome yıllardır güncellenmemiş değil bu arada. zaten bilgisayara temmuzun sonunda kurmuştum.
0
🌸tabudeviren
(18.10.18)
(9)

Power Supply (Güç Kaynağı)

Barbaros59
Merhaba bilgisayar uzmanları,Bilgisayar kasasındaki güç kaynağı (power supply) bozuldu. Üzerinde peak 400W, rated 350W yazıyor. Herhalde çıkış gücü 400W anlamına geliyor. Ben bunun yerine daha düşük değerde, yani 250W veya 300W değerinde güç kaynağı alırsam ne olur? İllaki 400W mı almak gerekiyor?
Merhaba bilgisayar uzmanları,

Bilgisayar kasasındaki güç kaynağı (power supply) bozuldu. Üzerinde peak 400W, rated 350W yazıyor. Herhalde çıkış gücü 400W anlamına geliyor. Ben bunun yerine daha düşük değerde, yani 250W veya 300W değerinde güç kaynağı alırsam ne olur? İllaki 400W mı almak gerekiyor?
0
Barbaros59
(18.10.18)
sisteminin güç ihtiyacına bağlı.
0
washe
(18.10.18)
Peki, bu güç ihtiyacını nasıl öğrenebilirim?
0
🌸Barbaros59
(18.10.18)
Bilgisayarının içindeki donanımın her birinin güç tüketimine tek tek bakman gerekiyor. Parçaların isimlerini öğrendikten sonra tr.msi.com bu web sitesinden hızlıca halledebilirsin.
0
RojoElefante
(18.10.18)
Peki, olduki daha düşük değerde güç kaynağı bağladım. Sonucu ne olur? Anakart veya cpu da mı yanar?
0
🌸Barbaros59
(18.10.18)
400W altındaki power supplylarda yeterli kablo çıkışı yok. Örneğin ekran kartına takman gereken 6 pinli fiş 400W altı power supply'larda bulunmaz bu durumda da kullanamazsın.

diyelim bi şekilde bağladın , pc açılır 1-2 saniye içinde kapanır. Yanma olmaz korkma.
0
plastic_angel
(18.10.18)
Peki, power supply neden durup dururken gümler? Yani, güç az gelse yine kendini kapatması gerekmez miydi?
0
🌸Barbaros59
(18.10.18)
Yanma olmaz ama ucu ucuna beslersen de kaynagi hep zorlamis olursun. Sistem kaynaktan hep yuksek akim cekme egiliminde olur. Ya sistem yeterli beslenmez gerilim yukselir, kapasitif elemanlara yuk biner kondansator gibi. ya kaynak yuksek akim vermeye zorlanir rezesif elemanlara yuk biner direnc gibi. Bi gun bi tanesi bi yerden cortlar.
0
icim urperiyor
(18.10.18)
peak dediği teorik olarak verebildiği en yüksek değer, anlık olarak o kadar güç verebiliyır. rated dediği ise düzenli olarak verdiği değer. 250-300 arasında fiyat olarak fark olacağını sanmıyorum ofis vb. ihtiyaçlar için 400w yeterli olacaktır, psu pek önemli görünmese de stabil bir sistem için kaliteli bir psu şart bence, evga,corsair,thermaltake,cooler master gibi bilindik markaları tercih etmeniz yararınıza olur.
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(18.10.18)
Donanımların çektiği enerjiyi hesapla en az %10 da tolerans koyup fazlasını al.
0
John Bloor
(19.10.18)
(1)

Gelen aramalarda numaranın kayması (iPhone)

starborn
Merhabalar,Yanlış hatırlamıyorsam iOs 12 güncellemesinden sonra yaşanmaya başladı bu durum. Eğer kayıtlı olmayan bir numara beni arıyorsa, yani ekranda Ahmet diye isim yerine +905331111111 diye numara çıkıyorsa numara kaymaya başlıyor. Şöyle oluyor: https://eksiup.com/c48cce312988 (bunun sola doğru
Merhabalar,

Yanlış hatırlamıyorsam iOs 12 güncellemesinden sonra yaşanmaya başladı bu durum. Eğer kayıtlı olmayan bir numara beni arıyorsa, yani ekranda Ahmet diye isim yerine +905331111111 diye numara çıkıyorsa numara kaymaya başlıyor.

Şöyle oluyor: eksiup.com (bunun sola doğru sürekli kaydığını düşünün. numaranın tamamını hiçbir zaman okuyamıyorsunuz)

Telefon iPhone X. Erişilebilirlikten yazıtipi boyutunu küçülttüm, telefonu 12.0.1'e güncelledim filan ama halen sürüyor. Bilgisi olan var mı?

Edit: Apple Destek'e sordum. Dediklerine göre gayet normalmiş. Ekranı daha küçük bir telefon olan iPhone 6'sı olan arkadaşımda böyle bir sorun yok.
0
starborn
(18.10.18)
iPhone SE kullaniyorum ki desteklenen en kucuk ekran.
Bende de oluyor. Guncelleme ile geldi.
0
nickini vermek istemeyen uye
(18.10.18)
(3)

Şu tabletleri önerir misiniz?

çılgındünya
https://www.amazon.com.tr/dp/B00UIECE5M/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1539867186&sr=8-2&keywords=amazon+fire+tablethttp://www.vatanbilgisayar.com/sc-995-mtk8127-quad-core-1-3ghz-1-gb-16gb-bt-10-1-cam-and-5-1.htmlBabam müzisyen.Çalarken notalarına bakmak için istiyor, 8" mi 10" mi ? Bu iki seçenekten hangis
www.amazon.com.tr
www.vatanbilgisayar.com
Babam müzisyen.Çalarken notalarına bakmak için istiyor, 8" mi 10" mi ? Bu iki seçenekten hangisi sizce?

edit :1 tablet daha ekledim
0
çılgındünya
(18.10.18)
Bilgisayar Bellek Türü Bilinmeyen yazıyor bu durumda almam..
bellek en az 2gb olanlara bak.
0
jamswety
(18.10.18)
o paralara iyi markaların 2 gb ramlisini bulmak zor. android tabletler biraz takılmaya, bozulmaya ve kasmaya müsait oluyor o fiyatlarda. hal böyleyken everpad falan gibi bilinmedik markalardan kesinlikle uzak durun. ben samsung kullanıyorum, yine kötünün iyisi diyebilirim. şarjı da iyi gidiyor, diğerlerine göre nispeten sağlam da.

notalara bakmak için 7 inç yeter. hem de taşınabilir olur.

o yüzden sana yukarda gösterdiklerinin fiyatlarında olan samsung a6 t280q öneririm.

1.5 gb ram var, 4000mah bataryası var ve muhtemelen şarjı iyi gidiyor, 1280*800 de ekranı var.

1280*800 çözünürlüğü unutma, başka tabletlere de bakacaksan. bir tablet alacaksan en az bu kalitede bir ekran olmalı, aşağısı kör eder.
0
Neill
(18.10.18)
fiyatı göz önüne aldığınızı sanıyorum. tavsiyem ikinci el bir iPad alın. android tablet konusunda çok başarısız. yeni tablet bile duyurmadı Google bu sene.
0
simbolmina
(18.10.18)
(1)

Wifi özellikli tableti telefonumdaki hot spot özelliği ile ...

çılgındünya
kullanabilir miyim?
kullanabilir miyim?
0
çılgındünya
(18.10.18)
Evet. Telefondan Hotspot'u aktive edin, tablet telefonun WiFi ağına bağlansın.
0
crown
(18.10.18)
(2)

excel sorusu - bu boşlukları nasıl yok edebilirim?

tabudeviren
https://eksiup.com/dd4e46165361sayfa önizlemede metinler üst ve sola dayalı görünmesine rağmen sayfa düzeni görünümünde ve çıktısında resimdeki gibi boşluklar var. bunlar neden oluyor ve nasıl düzeltebilirim?
eksiup.com

sayfa önizlemede metinler üst ve sola dayalı görünmesine rağmen sayfa düzeni görünümünde ve çıktısında resimdeki gibi boşluklar var. bunlar neden oluyor ve nasıl düzeltebilirim?
0
tabudeviren
(18.10.18)
sayfa düzeni > kenar boşlukları > dar veya özel yapabilirsin.
0
datnet
(18.10.18)
Sayfa sonu önizleme / kenar çizgilerini göster tıkla. Sonra mouse ile o kısımları, kenar boşluklarını ayarla.
0
John Bloor
(18.10.18)
(4)

Terminalden açtığım dosyayı kolay editleme?

tchuck
terminalden ubuntu sunucuma bağlandım.vi dosyaadidiyerek dosyayı editliyorum. ama bu işi daha kolay yapabileceğim bir yol var mıdır?yani neyden bahsediyorum; dosyayı açtım ve son 6 paragrafı silmem gerekince, bunları grup halde seçemiyorum terminalden. haliyle delete tuşuna basıp duruyorum.macos'ta,
terminalden ubuntu sunucuma bağlandım.

vi dosyaadi

diyerek dosyayı editliyorum. ama bu işi daha kolay yapabileceğim bir yol var mıdır?

yani neyden bahsediyorum; dosyayı açtım ve son 6 paragrafı silmem gerekince, bunları grup halde seçemiyorum terminalden. haliyle delete tuşuna basıp duruyorum.

macos'ta, terminalden açtığım dosyaları editleyebileceğim bir program var mıdır? visual studio code programı veya bunlarla bu iş yapılabiliyor mu?
0
tchuck
(18.10.18)
ben X server yönlendirmesi ile GUI'ye sahip bir editör açıyorum, hatta nedit hem basit hem de işlevsel bir editör. başka bir linux'ta herhangi bir kuruluma gerek kalmadan yapılabilirken, mac bilgisayarlarda x server kurulumu yapmak gerekir.
0
typhoon r
(18.10.18)
ssh üzerinden uzaktaki dosya sistemini locale mount edebilirsin ama macos da nasıl yapılır bilmiyorum.

linkte nasıl yapacağını anlatıyorlar.

apple.stackexchange.com
0
Sir Anthony Hopkins
(18.10.18)
Nicin filezilla ile baglanip halletmiyorsunuz?
0
evrim halkasi
(18.10.18)
Cok kolay aslinda vi ile.

: yaptiktan sonra d10d yaparsan 10 satiri siler. Paragraf kac satirsa o sayiyi 10 ile degistir. Kaydetmek icin de : ile vi console acip wq yapabilirsin.
0
Wilhelm
(18.10.18)
(2)

Dizel enjektör tamiri/temizliği - İstanbul

ufoozgur
Renault Clio 1.5 dCi aracım enjektör uyarısı veriyor. İstanbul Avrupa yakası öncelikli olarak tamir/temizlik yapan bir yer önerebilir misiniz?
Renault Clio 1.5 dCi aracım enjektör uyarısı veriyor. İstanbul Avrupa yakası öncelikli olarak tamir/temizlik yapan bir yer önerebilir misiniz?
0
ufoozgur
(18.10.18)
Km kaçta?
0
Boris
(18.10.18)
urun.n11.com

şunu al bende uyarı felan kalmadı.
0
jamswety
(18.10.18)
(6)

projektör mü tv mi

superb
yeni eve çıktım ve film izlemeye bayılıyorumsizce projektör mü alsam yok tv mi?projektörlerin genel olarak ömrü endişelendiriyor beni, ne tavsiye edersiniz?marka model önerirseniz sevinirim
yeni eve çıktım ve film izlemeye bayılıyorum
sizce projektör mü alsam yok tv mi?
projektörlerin genel olarak ömrü endişelendiriyor beni, ne tavsiye edersiniz?
marka model önerirseniz sevinirim
0
superb
(17.10.18)
Butce yeterli ise Xiaomi nin oyi bir projektörü var onu incele derim.
0
stavro
(17.10.18)
Bütçe çok önemli, 2500 liralık bir tvden beklediğin performansı aynı fiyat bandındaki projeksiyondan alamazsın. Görüntü kalitesi takıntın yoksa butcen azsa projeksiyon paran az görüntü kalitesi önemli ise tv.
0
a darkness coming
(17.10.18)
kesinlikle tv
0
lifeframe
(17.10.18)
Tv
0
cemallamec
(17.10.18)
sadece geceyi düşünüyorsun
blackout perde fiyatlarına bak yoksa gündüz izleyemezsin
o yüzden tv
0
fasulyek
(17.10.18)
projeksiyon cihazlarının içindeki lambanın da bi ömrü vardır..
tv kadar da canlı bir görüntü alamazsın..

sonuç olarak ben de "tv" diyorum..
0
strobist
(17.10.18)
(1)

R if else sorusu

tchuck
yav R'da "eğer kelime bir kelimeyi içeriyorsa bu fonksiyonu çağır değilse bunu çağır" yapmaya çalışıyorum ama yemiyor.nasıl oluyor bu iş R bilen var mı? if(grepl("deneme", ClientName()) || grepl("banama", ClientName())) { prinout(asdasd) }else{ prinoutApp(asdasd) }
yav R'da "eğer kelime bir kelimeyi içeriyorsa bu fonksiyonu çağır değilse bunu çağır" yapmaya çalışıyorum ama yemiyor.

nasıl oluyor bu iş R bilen var mı?
if(grepl("deneme", ClientName()) || grepl("banama", ClientName())) {
prinout(asdasd)
}else{
prinoutApp(asdasd)
}
0
tchuck
(17.10.18)
ifelse(grepl("banama",ClientName),fonksiyon1,fonksiyon2)

aciklamasi:

eger ClientName verisetinde banama iceren bir girdi varsa fonksiyon1 i calistir yoksa fonksiyon2 yi calistir
0
lifeframe
(17.10.18)
(11)

3000-4000tl Arası Telefon Önerisi

slmbnclkrclkysnkmsn
`Xiaomi mi 8`, `Huawei p20` düşündüğüm telefonlar. Sizce fiyatlar düşer mi? Biraz daha beklemeli miyim?
Xiaomi mi 8, Huawei p20 düşündüğüm telefonlar. Sizce fiyatlar düşer mi? Biraz daha beklemeli miyim?
0
slmbnclkrclkysnkmsn
(17.10.18)
Xiaomi yakın zamanda düşmez de, Huawei Mate20'ler çıktı yeni P serisini etkiler mi bilmem. Yine de yakın zamanda kayda değer miktarda düşeceğini sanmıyorum.
0
mirafiori
(17.10.18)
1 ayda çok değişeceğini sanmıyorum ama 6 ayda düşer. 1 sene de kesin düşer. ne kadar bekleyeceğine bağlı.
0
Neill
(17.10.18)
ayni ikilemden s8 plus alarak ciktim
0
brkylmz
(17.10.18)
işini görürse lg v30+ var uygun fiyatlı 128gb, oled ekran snapdragon 835, fakat kamerası beklentini karşılar mı diye youtube daki incelemelerine bir göz at istersen

www.hepsiburada.com

resmi garantili lg türkiye 2799
0
freebird5406_2
(17.10.18)
Kız arkadaşıma p20 aldık 1 ay önce oldukça memnun şimdilik. Kamera konusunda da kıskanmadımseğil, yapmış adamlar. Bende 8plus var gece çekiminde eziyor p20
0
solenkol
(17.10.18)
nokia 8.. (2bin civarında 3binlik makina)
0
backstagebug
(17.10.18)
n11 sitesinde 3bin liraya "xiaomi mi6" satılıyor tavsiye ederim..
özellikle 6gb ram olan modeli nefis, 1 yıldır kullanıyorum en ufak bir sorun yaşamadım..

n11 sitesinin 11-11 kampanyasını takip edersen kuponla daha ucuza bile alabilirsin.. mesela şu an 2750lira üzeri harcamaya 270lira indirim kuponu veriyor -> www.n11.com

bu arada "mi8" alıp sızlananlar da var haberiniz olsun -> (kaynak: ekşisözlük mi8 başlığı)
0
strobist
(17.10.18)
P20 Pro
0
awareim
(18.10.18)
p20 pro 5200tl maalesef :(
0
🌸slmbnclkrclkysnkmsn
(18.10.18)
xiaomi almayın derim. mi6 kullanırken bazı programlarda sorun yaşıyordum. mühim şeyler değillerdi ama xiaomi'den uzak durmama yetti. güncellemeleri de epey geç geliyor. 4500 civarına s9 bile alınabiliyor. samsung veya Huawei modellerini inceleyin derim.
0
simbolmina
(18.10.18)
p20 hayatımda gördüğüm en güzel telefon diyebilirim.
0
kutukcu
(19.10.18)
(2)

internetten para kazanma

thesus
[http://olmoney.host/2008255095173/ olmoney.host] tarzı sayfalar kazandırıyor mu, deneyimi olan var mı?
olmoney.host tarzı sayfalar kazandırıyor mu, deneyimi olan var mı?
0
thesus
(17.10.18)
He aynen kazandırıyo. Benim kuzen yat aldı tıklaya tıklaya, reklam izleye izleye
0
Delay Fuze
(17.10.18)
anket doldurarak kazanabilirsin bir nebze.

ben geçen ay 40 dolar kazandım. 50 dolar olunca nakit banka hesabına gönderebilirsin dediler. uğraşmak istemedim, aliexpress'te kullanmak için hediye çeki olarak verdiler 40 doları.
0
akatreil
(17.10.18)
(2)

S7 Edge mobil veri simgesi S7 Edge kullananlar bakabilir mi?

baldan kaymak
Bende yok. Üst menüde yok. Sizde var mı?
Bende yok. Üst menüde yok. Sizde var mı?
0
baldan kaymak
(16.10.18)
işine yararsa s7 kullanıyorum ve evet var.
0
tabirimekruh
(16.10.18)
Ust menuyu saga kaydir, muhtemelen ordadir. Yerini degistirip en uste alabilirsin ordan.
0
brkylmz
(16.10.18)
(2)

turkishmusic.org'daki Sezen Aksu Tartışması

silah taciri
Bundan yıllar yıllar önce, turkishmusic.org isimli bir internet sitesi vardı.. 56k modem ile interneti keşfetmeye çalışan neslin yavaş yavaş tanımaya başladığı dönemde bu tarz siteler karanlığa atılmış birer çığlıktı.. Oradaki efsanevi Sezen Aksu tartışmasından bugün hala kullanımda olan deyimler, k
Bundan yıllar yıllar önce, turkishmusic.org isimli bir internet sitesi vardı.. 56k modem ile interneti keşfetmeye çalışan neslin yavaş yavaş tanımaya başladığı dönemde bu tarz siteler karanlığa atılmış birer çığlıktı.. Oradaki efsanevi Sezen Aksu tartışmasından bugün hala kullanımda olan deyimler, küfürler..

Merak ediyorum Hulusi, Mahmut, Kadir, Mağaracı, Amerikadaki kız! Şimdi neredesiniz, ne yapıyorsunuz.. Böyle bir internet fenomeninde, başyapıtında çok büyük emeğiniz olduğunu biliyor musunuz? Belki mutlu ve huzurlu bir yuvanız, haylaz çocuklarınız var.. Küfürleştiğiniz için değil belki ama Türkiye'de internetin hemen hemen ilk kullanıcılarından olduğunuz için gurur duymalısınız kendinizle..

Belki çok klasik, çok bayat bir cümle olacaktı ama geçmiş daha güzeldi, daha özeldi...

Şimdi neredesiniz, kiminlesiniz, ne yapıyorsunuz... Var mı bu babayiğitlerden haberi olan?

not: efkar bastı yeminle.. Çok özledim ben eskiyi :(
0
silah taciri
(16.10.18)
Geçmiş neden daha güzeldi biliyor musun ? Keşfedecek daha çok şey olduğu için. Her dönemin bir öncekini araması bu yüzden. Hayatı keşfederek yaşarsan bundan bir damla sıyrılırsın. Bir damla çünkü toplumdan bağımsız değilsin.
Konu dışı off falan filan
Bende Gameboy kartuşunu üflemeyi özledim.
0
hitsumo
(16.10.18)
o zaman size midnight in paris izlemeyi öneriyorum
0
hononu
(16.10.18)
(2)

Godaddy Mail Sorunu

kartonpiyer
Selam Mailer Deamonlar,Godaddy'de 4 tane sitem var. Uc tanesi sorunsuz ama bir tanesindeki mail adreslerinden mail atarken gunde 1'den fazla mail atarsam soyle bir hata ile mail geri donuyor:"Domain alanadim.com has exceeded the max emails per hour (1/1 (100%)) allowed. Message will be reattempted
Selam Mailer Deamonlar,

Godaddy'de 4 tane sitem var. Uc tanesi sorunsuz ama bir tanesindeki mail adreslerinden mail atarken gunde 1'den fazla mail atarsam soyle bir hata ile mail geri donuyor:

"Domain alanadim.com has exceeded the max emails per hour (1/1 (100%)) allowed. Message will be reattempted later."

Support forumuna baktim, sagi solu arastirdim, baskalari da benzer sorun yasamis ama cozum bulabilen olmamis sanirim. Yahu bu domainden spam filan da yapilmadi haftada 3-5 mail anca atiliyor. Ayarlarda da boyle bir limit koymak ya da kaldirmak mumkun degil. Hic basina boyle sorun gelen ve cozen oldu mu aranizda diye bir umut buraya da yazayim dedim.
0
kartonpiyer
(16.10.18)
Hosting paneli olarak ne kullanıyorsunuz cPanel mi Plesk mi?
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(16.10.18)
CPanel kullaniyorum
0
🌸kartonpiyer
(18.10.18)
(1)

Acer 5738p ekran kartı sorunu

runagain
Laptop açılıyor ama ekran yok. Birkaç ay önce, birkaç günlüğüne yoktu görüntü. Sonra açıldı ve iki ay kadar kullanmaya devam ettim. Geçen hafta başında yine aynı sorun... sonra yine bir gün açıldı, kullandım ve birkaç gündür yine açılmıyor. Ekran kartı tek başına değişmiyormuş, anakart değişmeliymiş
Laptop açılıyor ama ekran yok. Birkaç ay önce, birkaç günlüğüne yoktu görüntü. Sonra açıldı ve iki ay kadar kullanmaya devam ettim. Geçen hafta başında yine aynı sorun... sonra yine bir gün açıldı, kullandım ve birkaç gündür yine açılmıyor.

Ekran kartı tek başına değişmiyormuş, anakart değişmeliymiş. Uygun fiyata ve güvenilir bir şekilde nasıl çözeriz bu işi? Varsa anlayan, bilen yorum/ yardım bekliyorum.

Teşekkürler
0
runagain
(16.10.18)
laptop anakartı uygun fiyata değişmez. aynı bilgisayarın sıfır fiyatından ya bir tık pahalı olur yada aynı fiyat olur genelde. özellikle 57xx serisi için değmez.
0
Tears of Devil
(16.10.18)
(2)

nokta vuruşlu yazıcıda karakter problemi

ensar
merhabalar; oki ml 3320 yazıcıda "T" harfş ile başlayan kelimeler titreşimli gibi yazılıyor, okunamıyor. sadece "T" harfi ile ilgili bir problem diğer tüm yazılar normal. böyle bir şey nasıl olabilir, bilgisi olan var mı?
merhabalar; oki ml 3320 yazıcıda "T" harfş ile başlayan kelimeler titreşimli gibi yazılıyor, okunamıyor. sadece "T" harfi ile ilgili bir problem diğer tüm yazılar normal. böyle bir şey nasıl olabilir, bilgisi olan var mı?
0
ensar
(16.10.18)
Yazdırdığınız yazı karakterini değiştirin, sürücüyü kaldırıp tekrar yükleyin. Bence font değişince düzelir, arial yapın.
0
John Bloor
(16.10.18)
Hiçbiri işe yaramadı, en son baş harfi metnin diğerinden ayırıp ayrı style vererek (<span style="font-size:11px;line-height:11px;font-family:Tahoma;"></span) yazdırınca düzeldi.
0
🌸ensar
(16.10.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.