Giriş
(1)

E-mail gizli

Gamzeofficier
Merhaba,Öncelikle fiyat tekliflerimizi e-mail olarak iletiyoruz. Sonra onları topladığımız ortak bir klasörümüz var. Emailleri buraya geçiriyoruz. Sorum şu iş yerinde bir yalaka var onun geçirdiği maillerde gizli kişiler görünmüyor. Eklemediğini düşünmüyorum çünkü tarzı değil. Onları nasıl o şekilde
Merhaba,

Öncelikle fiyat tekliflerimizi e-mail olarak iletiyoruz. Sonra onları topladığımız ortak bir klasörümüz var. Emailleri buraya geçiriyoruz.

Sorum şu iş yerinde bir yalaka var onun geçirdiği maillerde gizli kişiler görünmüyor. Eklemediğini düşünmüyorum çünkü tarzı değil. Onları nasıl o şekilde aktarabildiğini Bilal'e anlatır gibi anlatabilecek biri varsa yardımını rica ederim.
0
Gamzeofficier
(16.01.20)
Gizli alıcılardan biri de kendisi. Ortak klasörünüze taşıdığı mail gönderdiği mail değil, kendisine gelen mail. Bu tarz aksiyonlara hiç girmiyorum ama herhalde bu şekildedir.

iyi çalışmalar.
0
IncredibleMau
(16.01.20)
(4)

Android'ten iOS'e geçiş

winston
Yaklaşık 8 yıllık bir android kullanıcısının (root'tu, ROM'du, Magisk'ti falan kullanan biraz power user diyelim) iOS'e geçtiğinde özleyeceği şeyleri yazabilir miyiz bunun altına?
Yaklaşık 8 yıllık bir android kullanıcısının (root'tu, ROM'du, Magisk'ti falan kullanan biraz power user diyelim) iOS'e geçtiğinde özleyeceği şeyleri yazabilir miyiz bunun altına?
0
winston
(15.01.20)
dosya yöneticisi sayesinde bilgisayara ihtiyaç duymadan daha fazla şey yapabilme, korsan uygulamalar (özellikle youtube vanced), ekranı ikiye bölme ve picture-in-picture, bildirim ledi (yazılımsal değil ama işte iphonelarda yok). onun dışında android'in bir numarası yok ios neredeyse her konuda daha iyi.
0
signore
(15.01.20)
bence hiç geçmeyin; ben geçtim pişmanım, geri döneceğim android'e; kim ne derse desin android daha pratik; en basitinden geri tuşunun muazzam rahatlığını o kadar özlüyorsunuz ki.
0
gezegen olan pluton
(16.01.20)
hiç bir şey özlemezsin. Ben de android kullanıcısıyken power user sayılırdım ios'a geçtim sıradan bir kullanıcı olmanın keyfini yaşadım. hiç gerek duymadım root rom vsvs direk düz kullanıcı olarak devam.
0
ayin yazari
(16.01.20)
reklam engelleyici özlenir kesinlikle. root'lu android'de host dosyasını değiştirerek reklam engelleyince alakasız programlar içindeki reklamlar da engelleniyor. ios'ta cihazı kasmadan (vpn vs. kullanmadan) bu işlem yapılabilir mi emin değilim.
0
shadowfollower
(16.01.20)
(4)

macbook pro

ronartest
uzun süre mac pro ve çeşitli laptop'lar kullandım ama şimdi yeni bir macbook pro aldım, ilk dizüstü apple'ım.şimdi ben bunu eskiden laptoplarda filan yaptığımız gibi şarja takıp hemen doldurayım mı yoksa pili bitsin öyle mi doldurayım? sonrasında pili öldürmemek için nasıl davranmam gerekiyor, sürek
uzun süre mac pro ve çeşitli laptop'lar kullandım ama şimdi yeni bir macbook pro aldım, ilk dizüstü apple'ım.

şimdi ben bunu eskiden laptoplarda filan yaptığımız gibi şarja takıp hemen doldurayım mı yoksa pili bitsin öyle mi doldurayım?

sonrasında pili öldürmemek için nasıl davranmam gerekiyor, sürekli kabloda mı kullanayım masada çalışırken. diyelim ki dizime aldım, pil ile kullanıyorum %80'lere geldi, artık bitene kadar şarj kablosunu takmayayım mı?
0
ronartest
(15.01.20)
Abi bu şarjı bitmeden şarj etmeme olayları falan 20 yıl öncesinde kaldı. Öyle bi durum yok artık. Macbook Pro'nun pilini çıkartamayacağın için özel olarak dikkat etmen sana gereksiz stres olarak geri döner. O pil illa ki bitecek. Ben 2014'te aldım. Hala sorunsuz kullanıyorum. Pil ömrü azaldı mı? Tabii ki azaldı ama öyle aniden kapanma, 2 saatte bitme falan yok. Hala uzun süre gidiyor.
0
himmet dayi
(15.01.20)
hah tam olarak almak istediğim cevap buydu, teşekkürler.
0
🌸ronartest
(15.01.20)
bu tür pilleri uzun ömürlü tutmak için şarjının çok düşük noktalara gelmesine pek fırsat verme. kullanmak gerektiğinde kullan elbette ama sürekli %15 lerde takılırsan pil daha çabuk eskiyecektir.
0
chavezding
(15.01.20)
ben de 2015 den beri aynı macbook'u kullanıyorum. sürekli şarjda, sürekli çalışıyor, aldığımdan beri hiç kapatmadım.

pil performansı eskiye nazaran yüzde 20 kadar düştü o kadar.

pil döngüsü taş çatlasın 30dur.

zaten pildeyken ister istemez enerji tüketimi çok olmasın diye tam performansta çalışmaz hiç bir dizüstü
0
hem şişko hem deli
(16.01.20)
(1)

retweet'in gündemdeki hashtag'e faydası

kibritsuyu
nasıl soracağımı bilemedim.şimdi ülke gündeminde #hebele diye bir tag var. içinde #hebele geçen tweet atıldıkça bu tweet sayısına göre tag listede yükseliyor.içinde #hebele geçen tweet'leri retweet ettiğimiz zaman da bu hashtag'in tweet'lenme sayısı artıyor mu?yoksa illa sıfırdan #hebele içeren twee
nasıl soracağımı bilemedim.

şimdi ülke gündeminde #hebele diye bir tag var. içinde #hebele geçen tweet atıldıkça bu tweet sayısına göre tag listede yükseliyor.

içinde #hebele geçen tweet'leri retweet ettiğimiz zaman da bu hashtag'in tweet'lenme sayısı artıyor mu?

yoksa illa sıfırdan #hebele içeren tweet mi atmamız lazım?
0
kibritsuyu
(15.01.20)
benim bildiğim kadarıyla artmıyor olması lazım. ayrı tivit lazım diye biliyorum.
0
viyana kangurusu
(15.01.20)
(2)

MS Office Key

qui gon
Arkadaşlar selam,Çok düşük fiyatlara MS Office şifresi satıyorlar. Aranızdan alan var mı? Güvenli midir?Teşekkür ederim.
Arkadaşlar selam,

Çok düşük fiyatlara MS Office şifresi satıyorlar. Aranızdan alan var mı? Güvenli midir?

Teşekkür ederim.
0
qui gon
(15.01.20)
genelde çalışıyorlar. yurtdışında daha da ucuza bulabiliyorsunuz. ebay vb gibi
0
argent dawn
(15.01.20)
5 kullanıcılı aldık, adam direkt mail adresiyle verdi, 1 seneyi geçkindir sıkıntı yok çalışıyor.
0
kimlanbu
(15.01.20)
(3)

Video cekmek icin ses alici mi mikrafon mu? -iPhone’la-

damba
Selamlar, Iphone’la video cekmek istiyoruz. Birisi konusma yapacak, iPhone cekecek. Fakat ortamda mikrafon olmayacak, dolayisiyla uzaktan cekim yaptigimiz kisinin sesini videoya en iyi verebilmek icin, ses alici mi mikrafon mu alalim bilemedik. Size danisman istedik.Kabloyla ugrasmak istemiyoruz, mu
Selamlar,

Iphone’la video cekmek istiyoruz. Birisi konusma yapacak, iPhone cekecek. Fakat ortamda mikrafon olmayacak, dolayisiyla uzaktan cekim yaptigimiz kisinin sesini videoya en iyi verebilmek icin, ses alici mi mikrafon mu alalim bilemedik. Size danisman istedik.

Kabloyla ugrasmak istemiyoruz, mumkunse kablosuz bir urun tavsiye edin lutfen.
0
damba
(15.01.20)
lavalier mikrofonlara bakın diyeceğim ancak eğer kablosuz mikrofon ararsanız çok pahalılar.

ses kayıt cihazı alıp ortalama bir ses alabilirsiniz yine ancak hiçbiri düzgün bir mikrofonun kaydedebileceği kalitede bir şey vermeyecektir parayı onda da çok üst seviyelere çıkarmazsanız.
0
viyana kangurusu
(15.01.20)
eğer pahalı gelmezse zoom kayıt cihazlarından birisini alabilirsiniz

www.adorama.com

ihtiyaca göre bir sürü modeli ve değişik fiyat aralıkları mevcut.

tabi bir sefer ihtiyaç olup kenara atılacaksa, yaptığınız işin kalitesi çok önemli değilse o zaman başka bir çözüm buluruz veya varsa kiralayan yerler gidip kiralarsınız.

bu zoomlar teknik bilgi manasında bişeye ihtriyaç duymaz kabaca 1 defa ayarlar sonra ihtiyacınız olduğunda kayıt tuşuna basarsınız.

sonra çektiğiniz görüntü ile sesi birleşitrirsiniz bu kadar.

viyana kangurusu nicki arkadaşımıza zoom konusunda katılmıyorum. h6 falan özellikle çok kaliteli soundu olan, çok tutulan bir kayıt cihazı oldu.

h6 dediğim cihazı buradan görebilirsin

www.youtube.com
0
hem şişko hem deli
(15.01.20)
hem şişko hem deli isimli arkadaş için yalnızca açıklama olsun diye söylüyorum:

en sonunda cümleyi epey devrik kurduğum için yanlış anlaşılmış olabilir. zoom tarzı şeyler fiyat olarak yüksek o sebeple de eğer yüksek para vermeyecekseniz ortalama ses verir ses kayıt cihazları. h6 çok güzel alet yoksa. o konuda kendisine katılıyorum ben de.
0
viyana kangurusu
(15.01.20)
(1)

word dökümanı versiyonlamak

jules
merhaba, Word dökümanlarının bazılarında v1, v5 yazıyor. Bu versiyonlamayı nereden yapabilirim?
merhaba, Word dökümanlarının bazılarında v1, v5 yazıyor. Bu versiyonlamayı nereden yapabilirim?
0
jules
(15.01.20)
Word properties change
Office file metadata change olarak bir arama yap
0
Erva
(15.01.20)
(6)

tüpün bitmeye yaklaştığını nasıl anlarız

superb
büyük tüp aldım aylar önce performansında sorun yok ama aniden biter diye korkuyorummisafir geldiğinde falan biterse tatsız olurnasıl anlıyoruz bitmeye yaklaştığını?
büyük tüp aldım aylar önce
performansında sorun yok ama aniden biter diye korkuyorum
misafir geldiğinde falan biterse tatsız olur

nasıl anlıyoruz bitmeye yaklaştığını?
0
superb
(15.01.20)
Ağırlığına bakarak anlarsın. Öbür türlü bir anda bitiyor maalesef ama tüpçüyü arayınca 15-20 dakkada getirir.
0
himmet dayi
(15.01.20)
bir anda bitti, ne yapıcaz bu saatte diyorsanız; evde her daim bir de küçük tüp bulundurun.
0
Improbable
(15.01.20)
coook eskiden kullanirdik, saga sola ileri geri sallayin, icindeki havanin dolasimindan ve agirligindan anlasilabiliyordu sanirim, bir de yedek kucuk tup iyi fikir her zaman
0
alttaraf
(15.01.20)
ya da tek / cift gozlu elektrikli ocak bulunsun bi kosede. bi ara ben de kullanmistim. hakkaten zank diye bitiyo.
0
lamartin
(15.01.20)
aslında regülatörden önce bi manometre takılsa basıncını takip edebilirsiniz. ama bu endüstriyel bi çözüm olur.
0
sttc
(15.01.20)
Pirpir yapiyor. Kullanmayali cok oldu uyduruyor da olabilirim daha fazla koku yapiyor diye bir sey hatirliyorum.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(16.01.20)
(1)

Öğrenci Takip Sistemi

unique hint kumasi
Selam duyurunun Bill Gates'leriŞöyle bir sıkıntım mevcut;Şimdi bizim kürsüden ders alan öğrencilerin sınav notlarını, devam durumlarını takip edebileceğimiz, aynı zamanda öğrencinin bir iki kişisel bilgisinin de (İletişim numarası, mail adresi gb.) bulunacağı bir sisteme ihtiyacımız var.Şöyle ki, be
Selam duyurunun Bill Gates'leri

Şöyle bir sıkıntım mevcut;

Şimdi bizim kürsüden ders alan öğrencilerin sınav notlarını, devam durumlarını takip edebileceğimiz, aynı zamanda öğrencinin bir iki kişisel bilgisinin de (İletişim numarası, mail adresi gb.) bulunacağı bir sisteme ihtiyacımız var.

Şöyle ki, ben öğrencinin adını ya da öğrenci numarasını girdiğimde sadece benim kürsümden aldığı dersleri ve girdiğim puanları bana göstersin istiyorum.

Şimdi diyeceksiniz ki okulunuzda otomasyon sistemi yok mu? Var. Ama sevgili hocalarımız "otomasyon çökerse ne olur?" "Ben öğrencinin hangi dilleri konuştuğunu bilmek istiyorum" gibi çeşitli önermelerle geldikleri için bir asistan olarak elim kolum bağlı.(küfretmek duyuru kurallarına aykırı ama küfretmek isteyenler, bana desteğinizi hissediyorum.) Eskiden bu sistem kağıt üzerinden yürüyordu. Bir kağıda tablo oluşturup kişisel bilgileri ve fotoğrafları öğrenci, notları asistanlar elle giriliyordu. Taşınma esnasında baaaağzı klasörlerle beraber bu klasörler de kaybolmuş. Şimdi elimiz kolumuz (onların eli kolu) bağlı.

Bu durumla ilgili olarak word, excel ya da benzeri çözüm önerisi ya da kullanabileceğim free bir program adı, hiç olmadı yaratıcı fikirlere talibim.
0
unique hint kumasi
(15.01.20)
Edmodo.com bi bakın. Öğrencilerin sisteme kayıt olması vb gerekiyor. Ama belki işinize yarar. Sınıf ve alt gruplar oluşturabiliyorsunuz. Öğrencileri manuel derslere eklemeniz gerekecek.
0
fezagezgini
(15.01.20)
(4)

Akıllı bileklik nereden alalım

Mossy
Xiaomi mi band 4 akıllı bileklik almak istiyorum ama her yerde farklı fiyatlar gördüm ve garanti konusunda çekincelerim var. İthalatçı garantili vs yazıyor, hangi siteye vs güvenebirim?
Xiaomi mi band 4 akıllı bileklik almak istiyorum ama her yerde farklı fiyatlar gördüm ve garanti konusunda çekincelerim var. İthalatçı garantili vs yazıyor, hangi siteye vs güvenebirim?
0
Mossy
(15.01.20)
distribütör garantili - www.hepsiburada.com
0
eeb
(15.01.20)
4 alma, 5 çıkacak yakında. Fiyatları yarı yarıya düşüyor.
0
malheiros
(15.01.20)
ampirikukumil
(15.01.20)
4 al geç 5i aramazsın. nfc haricinde bir yenilik gelmeyecek bence. aleti de istediğin yerden al. nereden ucuz bulursan. bozulan, bozulacak bişey de değil kolay kolay. genelde trendyolda uygun oluyor.
0
baharat
(15.01.20)
(2)

Elektrik Sorusu

deadwampir
Elektrik işlerinden anlayanlara basit bir soru. İnsanlar da toprağa basınca negatif yüklerden kurtulur denir. Toprak adamın elektriğini alır derler özetle.. Bir de duvardaki prizlerin topraklama demircikleri var. Ben gidip bahçeye ayakları gömmek yerine o topraklama demirciklerini tutsam aynı etkiyi
Elektrik işlerinden anlayanlara basit bir soru.

İnsanlar da toprağa basınca negatif yüklerden kurtulur denir. Toprak adamın elektriğini alır derler özetle..

Bir de duvardaki prizlerin topraklama demircikleri var.
Ben gidip bahçeye ayakları gömmek yerine o topraklama demirciklerini tutsam aynı etkiyi yaratır mı yoksa bi komşunun kaçağını çekerken beni çarpabilir mi?

Teşekkürler...
0
deadwampir
(15.01.20)
soruya cevap değil ama:

evinize kaçak akım rölesi ekletin. böylece çarpılma olursa elektriği otomatik olarak kesecektir

çarpılmadığınız topraklamanın çalıştığını göstermez. biçok binada kablosu bile çekilebilir ama toprağa döşenen donanım yanlış monte edilmiş olabilir. veya kuru kalmış ve iletim sağlamıyordur, veya hat üzerinde bi yerlerde kablo kopmuştur vs.
endüstriyel yerlerde topraklama her noktada özel cihazla ölçülür. bu tip bi kontrol yaptırabilirsiniz.
0
sttc
(15.01.20)
amaç basmak değil o şekilde yürümek. Aşağıya ineyim, çıplak ayakla toprağa basayım değil durum.

Gidip prizdeki toprak hattına dokunmana gerek yok (ki bazı durumlarda seni tehlikeye düşürür), kalorifer borusu, musluk da aynı işi görür hem de daha güvenlidir. Üzerinden atacağın ise üstünde biriken statik elektrik olur.
0
kimlanbu
(15.01.20)
(1)

canon e414 muadil kartuş

tempor
canon e414 model bir printer var. bu printer için muadil kartuşları nerde bulabilirim?
canon e414 model bir printer var. bu printer için muadil kartuşları nerde bulabilirim?
0
tempor
(14.01.20)
n11 gittigidiyor gibi siteler muadil kartuş pazarına dönmüş durumda..

urun.n11.com
0
strobist
(14.01.20)
(8)

python - subprocess.py in _execute_child startupinfo hatası

bir bucuk adana
python yazmada yeniyim, kodu çalıştırırken aşağıdaki gibi hata alıyorum. yardımcı olabilecek biri var mıdır= File "...\subprocess.py", line 1178, in _execute_child startupinfo)FileNotFoundError: [WinError 2] The system cannot find the file specified
python yazmada yeniyim, kodu çalıştırırken aşağıdaki gibi hata alıyorum. yardımcı olabilecek biri var mıdır=


File "...\subprocess.py", line 1178, in _execute_child
startupinfo)
FileNotFoundError: [WinError 2] The system cannot find the file specified
0
bir bucuk adana
(14.01.20)
evet o dizinde dosye mevcut.
0
🌸bir bucuk adana
(14.01.20)
Dizin gösterimi doğru olmayabilir mi? üç nokta yerine iki nokta koysanız? Bir üst dizini göstermek istiyorsanız iki nokta koymanız lazım.

Şöyle

"..\subprocess.py"
0
queue
(14.01.20)
tam hata aşağıdaki gibi, bu dizinde subprocess.py dosyası mevcut ama;


File "C:\ProgramData\Anaconda3\lib\subprocess.py", line 1178, in _execute_child
startupinfo)

FileNotFoundError: [WinError 2] The system cannot find the file specified
0
🌸bir bucuk adana
(14.01.20)
Ben mi yanlış anlıyorum, yoksa ortada bi karışıklık mı var?

python zaten "C:\ProgramData\Anaconda3\lib\subprocess.py" bu dosyayı buluyor. hatta okuyor bile. ve diyor ki "1178. satırda, _execute_child işlevinde sorun var hacı."

keşke 1170-1180 arasındaki satırları paylaşsan da bi baksak, napmaya çalışıyor.

Edit: subprocess.py "Anaconda"nın varsayılan modüllerinden biriymiş meğersem. ne yapmaya çalışıyor bu modül o satırlarda ona bakmak lazım. muhtemelen modülün hatalı kullanımı vs. gibi bi durum var.
0
cern de cayci olmak vardi
(14.01.20)
1178. satır "# Child is launched" satırının iki üzerindeki satır tam.



if shell:
startupinfo.dwFlags |= _winapi.STARTF_USESHOWWINDOW
startupinfo.wShowWindow = _winapi.SW_HIDE
comspec = os.environ.get("COMSPEC", "cmd.exe")
args = '{} /c "{}"'.format (comspec, args)

# Start the process
try:
hp, ht, pid, tid = _winapi.CreateProcess(executable, args,
# no special security
None, None,
int(not close_fds),
creationflags,
env,
os.fspath(cwd) if cwd is not None else None,
startupinfo)
finally:
# Child is launched. Close the parent's copy of those pipe
# handles that only the child should have open. You need
# to make sure that no handles to the write end of the
# output pipe are maintained in this process or else the
# pipe will not close when the child process exits and the
# ReadFile will hang.
if p2cread != -1:
p2cread.Close()
if c2pwrite != -1:
c2pwrite.Close()
if errwrite != -1:
errwrite.Close()
if hasattr(self, '_devnull'):
os.close(self._devnull)
# Prevent a double close of these handles/fds from __init__
# on error.
self._closed_child_pipe_fds = True

# Retain the process handle, but close the thread handle
self._child_created = True
self._handle = Handle(hp)
self.pid = pid
_winapi.CloseHandle(ht)
0
🌸bir bucuk adana
(14.01.20)
@hier kommt die sonne, buraya baktım ama subprocess.py içinde linkteki gibi bişe bulamadım.
0
🌸bir bucuk adana
(14.01.20)
mesele subprocess.py'de değil, sizin yazdığınız py dosyasında. subprocess.py'nin, anaconda'nın bir metodu olduğunu sonradan fark ettim.

ne yapmaya çalışıyorsunuz bu subprocess.py'yi kullanarak, onu yazarsanız belki yardımcı olunabilir.
0
cern de cayci olmak vardi
(14.01.20)
github.com

facebook sayfasından veri çekmek için buradaki scrape_data.py koduna bakıyorum. subprocess.py hatasında takılı kaldım :(
0
🌸bir bucuk adana
(14.01.20)
(1)

Fiber Modem DNS Ayarı Değiştirme

osurmaya mi geldik
Millenicom kullanıcısıyım. İnternet hız değerlerinden oldukça memnunum ancak DNS ayarı yapamıyorum. Bilgisayar üzerinden DNS ayarı yaptığımda herhangi bir değişiklik olmuyor. Modem üzerinde de DNS kısmı kapalı gözüküyor.Modemin modeli ZTE ZXHN H298A. DNS ayarlarını nasıl yapabilirim? En basit bir fo
Millenicom kullanıcısıyım. İnternet hız değerlerinden oldukça memnunum ancak DNS ayarı yapamıyorum. Bilgisayar üzerinden DNS ayarı yaptığımda herhangi bir değişiklik olmuyor. Modem üzerinde de DNS kısmı kapalı gözüküyor.

Modemin modeli ZTE ZXHN H298A. DNS ayarlarını nasıl yapabilirim? En basit bir forumda bile gezemiyorum. Reddit'te paylaşılan hiçbir imgur linkini açamıyorum. İnternet bana haram oldu. Yardım pls.
0
osurmaya mi geldik
(14.01.20)
Sadece turknette dns ile halloluyor.
0
sutlu nescafe
(14.01.20)
(2)

Tüm kamu kurumlarının güncel adreslerini çeken kod?

dogu karelyadaki dere agzi
Aşağıdaki adreste aslında tüm kamu kurumları var, bu bilgiyi çekecek kod bloku nasıl olmalı?https://www.kaysis.gov.tr/
Aşağıdaki adreste aslında tüm kamu kurumları var, bu bilgiyi çekecek kod bloku nasıl olmalı?

www.kaysis.gov.tr
0
dogu karelyadaki dere agzi
(14.01.20)
Sayfa içinden js ile data-id içlerindeki veriyi bir diziye atayabilirsin, ardından
www.kaysis.gov.tr
Adresine for döngüsü içinde her bir id için "{"detsisno" : IDIDIDIDID}" data'sı ile post isteği yollarsan sana güzel bir veri döner;
reqbin.com
Content'e bas
0
atom karincanin torunu
(14.01.20)
javascript ile yazılabilir aslında.

id'leri çekip istek atılan yere sırayla atıp dönen response'dan sadece adresler bir txt'ye yazılabilir.
0
ayin yazari
(14.01.20)
(4)

ilk kez akıllı telefon kullanacak babaya ucuz telefon arayışı

olsa da yesek
65 yaşındaki babama ucuz ve mümkünse kullanımı kolay bir telefon arıyorum. önerisi olan var mıdır?
65 yaşındaki babama ucuz ve mümkünse kullanımı kolay bir telefon arıyorum. önerisi olan var mıdır?
0
olsa da yesek
(14.01.20)
ucuz derken?
0
rentts
(14.01.20)
@rentts piyasaya çok uzak olduğum için sayı söyleyemiyorum ama ne kadar ucuz o kadar iyi diyeyim... 800-1000 tl civarına bulunur mu acaba? hiç bilmiyorum.
0
🌸olsa da yesek
(14.01.20)
www.hepsiburada.com

hiç bir yaşlının oğlum bu ağırlaştı dediğini duymadım ayrıca.

hafıza yetmez en kötü ihtimalle attığım telefonun 64gb olanı da var gayet yeterli olur diye düşünüyorum.

hız konusunda da babama aldık. günlük işlerini gayet güzel hallediyor.
0
ayin yazari
(14.01.20)
Redmi 8A öneririm ama bütçeyi az daha sıkıp 8 almakta fayda var. Fazla RAM'in faydası güncellemeler geldikçe görülüyor.

www.trendyol.com
0
aristarkos
(19.01.20)
(5)

yaylı yatağı taşımak ve saklamak

dont judge me mom
merhaba arkadaşlar. haftaya eşyaları taşıyacağım, yatağı taşıma depolama konusunda yardımınızı rica ediyorum.yatağı duvara dik olacak şekilde 4 ay kadar saklayabilir miyim? biraz alan sorunu var o yüzden bazayı kurup üzerine koyamıyorum.yatağı naylonla sarıp bantlayıp yine yan vaziyette kamyon kasas
merhaba arkadaşlar. haftaya eşyaları taşıyacağım, yatağı taşıma depolama konusunda yardımınızı rica ediyorum.

yatağı duvara dik olacak şekilde 4 ay kadar saklayabilir miyim? biraz alan sorunu var o yüzden bazayı kurup üzerine koyamıyorum.

yatağı naylonla sarıp bantlayıp yine yan vaziyette kamyon kasasına dayayıp götürmeyi planlıyorum(1 saatlik yol)

yatak kalınlığı 36 cm olduğundan ve iki kat yay içerdiğinden şüpheye düştüm biraz. acaba dik durma sırasında bir yana yığılma veya formda bozukluk yaşanır mı?

yatak;

www.istikbal.com.tr
0
dont judge me mom
(13.01.20)
saklarsın hiç bişey olmaz. sadece sakladığın alan nemli havasız bir depo olmasın. küf-mantar oluşursa kurtulamazsın.
0
orpheus
(14.01.20)
peki teşekkür ederim :)
0
🌸dont judge me mom
(14.01.20)
Taşırken bile yere koymayın sürüklemeyin havaya kaldırıp taşıyın yazıyo kullanma klavuzunda. Haftada 1 çevir de dibi tutmasın:)
0
Hakan1980
(14.01.20)
Ne olur ne olmaz ayda bir çevirmek sarkma ve deformasyonlara engel olur belki.
0
John Bloor
(14.01.20)
Daha uygun fiyatlı ve yüksek kaliteli mobilya arıyorsanız. <a rel="dofollow" href="www.gundogdumobilya.com.tr" class="url" target="_blank" title="gundogdumobilya.com.tr">Mobilya</a> Bu firmayı tercih edin. Ürünler hem kaliteli hem de fiyatı kalitesine göre gayet iyi durumda. Şu sıralar evlenen gençlere düğün paketi nde %10 indirim yapıyor.
0
gundogdu
(21.08.25)
(4)

Bir internet sitesinden veri çekmek

reavelyn
Selamlar,bir internet sitesini , belli saatler arasında dakikada bir kez kontrol edip, değişen bir veri varsa bana gönderecek bir script yazmak mümkün olur mu? çok az python biliyorum, python'la bunu yapmaya kalksam ne şekilde aramam gerekir internette?
Selamlar,

bir internet sitesini , belli saatler arasında dakikada bir kez kontrol edip, değişen bir veri varsa bana gönderecek bir script yazmak mümkün olur mu? çok az python biliyorum, python'la bunu yapmaya kalksam ne şekilde aramam gerekir internette?
0
reavelyn
(13.01.20)
py - selenium inceleyin.
0
lisw
(13.01.20)
bunu yapan tool'lar var. kimi ücretli kimi ücretsiz. hatta login gerektiren sayfalarda bile çalışıyorlar. bir tanesi visualping.io, diğerlerine de buradan ulaşabilrsiniz;
alternativeto.net

siz kendiniz yazmak isterseniz "web scrapping" şeklinde aratın.

hatta "price tracking with python" gibi bir arama yaparsanız çıkan tutorialları kendi ihtyacınız doğrultusunda uygulayabilirsiniz. nihayetinde aynı mantıkla çalışacak.
0
biseysorcaktim
(13.01.20)
Selenium ile bir kaç tutoriala bakarak yapabilirsiniz. Modülü ekledikten sonra bir de webdriverı gerekiyor tarayıcıyı yönetmesi için.
0
reactionic
(13.01.20)
buna genel olarak data parsing from website deniyor. bu şekilde arama yapabilirsiniz
0
sttc
(14.01.20)
(2)

ram ve ssd uyumu

turbo sadık
arkadaşlar elimizde r540/sa41/e452 kart var. diyoruz ki biz buna 1066mhz 4 gb ram atalım 2 tane. 8 gb destekliyor galiba.bir de 256 gb ssd patlatalım samsung'un.soru 1bunlarda sıkıntı çıkar mı?soru 2ısınma olacaktır ram ile olabilir, fan ile çözeriz herhalde mi?soru 3cd girişinden takılan ssd'ler de
arkadaşlar elimizde r540/sa41/e452 kart var.
diyoruz ki biz buna 1066mhz 4 gb ram atalım 2 tane. 8 gb destekliyor galiba.
bir de 256 gb ssd patlatalım samsung'un.
soru 1
bunlarda sıkıntı çıkar mı?
soru 2
ısınma olacaktır ram ile olabilir, fan ile çözeriz herhalde mi?
soru 3
cd girişinden takılan ssd'ler de oluyor bunun olayı nedir neden ikame etmek yerine cd sürücüsüne takılanı var. aynı hızı sağlıyor mu faydası nedir neden yapılır. sadece hafızayı arttırmak mı ya da ne bileyim daha basit olduğu için mi?
öneri ve fikirlerinize achığım teşekkürler.
0
turbo sadık
(13.01.20)
ram kartla aynı frekansta uyumluysa sıkıntı çıkmaz. ısınma sorunu olmaz o kadar.
cd sürücüsüne takma nedeni hız neredeyse aynı olması ve hdd ye dokunmadan ayrı bir port sağlaması denebilir. ben bütün cihazlarımda kullandım hiç sıkıntı olmadı. bazen hdd ile ssd yi yer değiştiriyorum böylece yedek hale getirdiğim hdd yi takması çıkarması başka cihaza veri transferi falan daha kolay oluyor. size kalmış yani.
0
ozdek
(13.01.20)
tum bilgilerim eski hdd iken cd surucusu ilr taktigim ssd nasil bilgisayari hizladiracak ki. ssd'de barinanlar ile hizli iletisim kuruluyor sadece diye biliyorum.
0
🌸turbo sadık
(14.01.20)
(5)

Bu pc tamir olur mu?

Aerdem
Ekranın birleştiği yer kırıldı, parça bulsam takabilir miyim? Veya tamirciye götürmek mantıksız mı tamir okur mu bu? Eski olduğu için değer mi acaba dedim. Teşekkür ederim.Resimler:https://ibb.co/1Zrbx75https://ibb.co/ZGtMFC8
Ekranın birleştiği yer kırıldı, parça bulsam takabilir miyim? Veya tamirciye götürmek mantıksız mı tamir okur mu bu? Eski olduğu için değer mi acaba dedim. Teşekkür ederim.

Resimler:
ibb.co
ibb.co
0
Aerdem
(13.01.20)
eski ise uğraşmaya değmez, plastik parçayı çıkarınca açılıp kapanmasında sorun olmuyorsa sıkıntı olmaz, menteşeyi kırdıysan yeni menteşe alıp takabilirsin.
0
nahtoderfahrung
(13.01.20)
marka modeli ne?
0
kambek
(13.01.20)
Modeli np530u3c, açıp kapatırken yanuk kalıyor kopacak diye korkuyorum. Üç ay tez yazacağım aslında ondan tamiri mümkünse öyle kullanayım dedim.
0
🌸Aerdem
(13.01.20)
Samsung
0
🌸Aerdem
(13.01.20)
Yapmaya uğraşmaya değmez. plastiği eklerle kaynatsan da eskisi gibi olmuyor. böyle kullanırsan hiç birşey olmaz korkmana gerek yok. Rahat edemiyorsan ya da ekran kendini tutamıyorsa sahibinden'e NP530 diye arat, hangi parça kırıldı ise kasanın sadece o parçasını 50-80 lira civarına alırsın. Gerisi yapboz gibi sök-tak.
0
taqster
(13.01.20)
(5)

1000 - 1500 lıra bandı telefon onerısı

dalgaci mahmut
telefonunun ekranı kırılan annemıze alacağız hb de şoyle bır telefon var alınır mıhttps://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-m10-16-gb-samsung-turkiye-garantili-p-HBV00000ING4H?magaza=Samsung%20T%C3%BCrkiyesızın onerılerınız neler
telefonunun ekranı kırılan annemıze alacağız hb de şoyle bır telefon var alınır mı

www.hepsiburada.com

sızın onerılerınız neler
0
dalgaci mahmut
(13.01.20)
xiaomi red mi note 8
0
kablelvuku
(13.01.20)
A101 den samsung m20. Kendime aldım daha yeni babiskoma aldım. Ailecek tatmin olduk.
0
allah yazdiysa bozsun
(13.01.20)
www.hepsiburada.com

Bu daha iyi, bütçenizi de aşmıyor
0
emanual
(13.01.20)
redmi 8. (note değil) kulaklıksız radyo çalabiliyor. muazzam özellik bence. 8a da olur. sadece ram farkı var.
0
ssiradanbirigibi
(13.01.20)
bırak leş çinli firmaları.

nokia 3.1 plus var, mis gibi cihaz.
0
avianthem
(13.01.20)
(11)

netflix'i az akıllı televizyonda seyretmenin yolu

kibritsuyu
televizyon 2011 model bir led tv. helbette içinde netflix uygulaması falan yok. uygulama yükleniyor ama netflix uygulamasının yükleneceğini sanmıyorum. tarayıcı var, belki ordan girip izlenir de ne kadar verimli olur onu da bilmiyorum.neticede televizyona bağlanıp netflix falan izlemeye yarayan ciha
televizyon 2011 model bir led tv. helbette içinde netflix uygulaması falan yok. uygulama yükleniyor ama netflix uygulamasının yükleneceğini sanmıyorum. tarayıcı var, belki ordan girip izlenir de ne kadar verimli olur onu da bilmiyorum.

neticede televizyona bağlanıp netflix falan izlemeye yarayan cihazlar var. pek araştırmadım, önce buraya sorayım dedim.

nasıl çalışıyor biraz bahsedebilir misiniz? aleti mi internete bağlıyoruz (modem televizyonun yanında) wifi mi, bağlanıyor, kablolu mu bağlanıyor, bilgisayardan telefondan açıp onu mu aktartıyoruz?

full hd görüntü versin, bi de takılmasın yeter.

ne alalım? ne önerirsiniz?
0
kibritsuyu
(13.01.20)
www.hepsiburada.com

ürünün açıklama kısmında sorularının cevapları mevcut.
0
awlmi
(13.01.20)
chromecast
0
mayeskuel
(13.01.20)
xiaomi mi tv box sorunlarınızın hepsini çözecektir.

bu cihazı hdmi kablosuyla birlikte televizyonunuza bağlayıp android işlemli bir ekran kullanıyorsunuz. blutv, netflix, youtube, spotify gibi tüm programları rahatlıkla kullanabilirsiniz.
0
mcsword
(13.01.20)
Xiaomi mi box var bende, cok memnunum. Kendi internete baglaniyor, uzerinde dahili Netflix, Youtube falan var. Televizyonu yalnizca ekran fonksiyonu icin kullaniyor. Verdiginiz her kurusun karsiligini odeyen bi cihaz, tavsiye ederim.
0
msb
(13.01.20)
Xiaomi mi box kullanıyorum ben de yaklaşık 1 yıldır. 2013 model televizyonumu akıllı yaptı. Netflix youtube blu tv spotify kullanıyorum memnunum. Bazen donuyor çok açık kaldıgında kapatmayı unuttugumda restart ediyorum düzeliyor. Tek sorun diyebileceğim şey bu.
0
solenkol
(13.01.20)
peki hepsiburada.com'un kara cuma'dan beri süren sıkıntıları sona erdi mi, fiyat iyiymiş.

yoksa hiç macera aramayıp amazon'dan falan mı alayım?
0
🌸kibritsuyu
(13.01.20)
ahh ahh. kaç zamandır bekliyorum xiomi box'u geçtiğimiz aralık ayında 339 lirayken almadım. 380 lirayken yine almadım. şimdi 400 :(
belki yardımcı olamadım ama 20 lir 20 liradır. acil değilse beklenebilir.
0
sutlu nescafe
(13.01.20)
care chromecast. her eve lazim.
0
crucio
(13.01.20)
xiaomi mi tv box
0
Kahir ekseriyet
(13.01.20)
tamam xiaomi mi box s hoşuma gitti.

peki nereden alalım, fark eder mi? amazon, hepsiburada, trendyol, n11 vs. şurada xiaomi bayisi var, 450 lira ama türkiye garantili dedi, o sitelerde satılanlar garantisiz dedi.

var mı öneriniz?
0
🌸kibritsuyu
(13.01.20)
xiaomi mi box s 4k +++++

ben teknostoredan almıştım. bir gün içinde geldi sıkıntı çıkmadı.
0
inheritance
(13.01.20)
(10)

Trafikte yaşadığım olay, marka tahmini yardımı rica ediyorum

emanual
Selamlar,Geçen akşam trafikte bir olay yaşadım. Bir su firmasının aracı benim aracımı tehlikeye attı. Video kaydı var, plakayı da alabildim. 34 PU 2465Fakat aracın hangi firmaya ait olduğunu bulamadım. Yardımcı olabilecek biri var mıdır?https://drive.google.com/drive/folders/1mTRSG96Kiqzgrki5qVmX5_m
Selamlar,
Geçen akşam trafikte bir olay yaşadım. Bir su firmasının aracı benim aracımı tehlikeye attı. Video kaydı var, plakayı da alabildim.
34 PU 2465
Fakat aracın hangi firmaya ait olduğunu bulamadım.
Yardımcı olabilecek biri var mıdır?

drive.google.com
0
emanual
(12.01.20)
siz şikayet edin polis bulur merak etmeyin.
0
ozdek
(12.01.20)
fiat doblo cargo ya çok benziyor, eski modeli olabilir.

arbimg22.mncdn.com

evet plakayı ve fotoğrafı gösterdiğinizde polis eliyle koymuş gibi bulabilir.
0
hem şişko hem deli
(13.01.20)
Cevaplar için teşekkürler fakat polisin ilgileneceğini sanmıyorum.
0
🌸emanual
(13.01.20)
efendim şimdi şöyle diyeyim o zaman

polis eğer ilgilenirse bu fotoğraf ve plakayla eliyle koymuş gibi bulabilir.

ha ilgilenir mi? ilgilenmez mi? adli boyutu nedir onu bilmiyorum.
0
hem şişko hem deli
(13.01.20)
Marka tahmini diyerek su markasini kastetmis gibi araba degil de. Maalesef ben goremedim hangi su firmasi oldugunu.
0
hindistan cevizi
(13.01.20)
polise durumu anlattığınızda araç sahibini;/firma sahibini size yönlendirebilir.
0
hem şişko hem deli
(13.01.20)
Buzdağı bence. Sağ alttaki şişeler

encrypted-tbn0.gstatic.com
0
valentinov
(13.01.20)
Bence taşdelen.
0
Barbaros59
(13.01.20)
polise gitmeyecekseniz, isin ucunu da birakmak istemiyorsaniz, o bolgede hizmet veren birkac firmayi arayin su plakali arac size mi air diye. sonucta minibusumsuyle calistiklarina gore gorece buyuk firma.
0
jimicik
(13.01.20)
Evet , araç değil su markasını sormuştum, herkese teşekkürler
0
🌸emanual
(13.01.20)
(4)

Çizim tableti kullananlara soru

windows95
Merhaba. Bizim bir arkadaş birkaç yıl kullanılmış wacom marka çizim tableti alacakmış birinden. En ucuz modellerinden biriymiş, sahibi 5 sene önce 400e falan almış ama az kullanmış. Modelinin adını bilmiyorum noktalar var üzerinde, düz plastik bişey. Sahibinin alma sebebi mouse yüzünden bileğinde sı
Merhaba. Bizim bir arkadaş birkaç yıl kullanılmış wacom marka çizim tableti alacakmış birinden. En ucuz modellerinden biriymiş, sahibi 5 sene önce 400e falan almış ama az kullanmış. Modelinin adını bilmiyorum noktalar var üzerinde, düz plastik bişey. Sahibinin alma sebebi mouse yüzünden bileğinde sıkıntı olmasıymış yani adam grafiker falan değil. Sonra trackballa geçmiş bunu bırakmış neyse.

Fakat şu var, adam kullanım kılavuzuna pek bakmamış kullanırken. Tablet yağlandıkça tozlandıkça ıslak mendille silmiş, oysa kılavuzda ıslatmayın diyomuş.

Aleti biraz kurcaladık çok çok hassas değil. Şimdi bu hassasiyet eksikliği aletin düşük model olmasından olabilir tabii ama ıslak mendille silinmekten körelmiş (?) olabilir mi?

tecrübesi olanlar fikir verirse çok sevinirim teşekkürler şimdiden.
0
windows95
(12.01.20)
modelden kaynaklıdır. ıslak mendille aleti bozmak çok mümkün değil diye düşünüyorum çünkü neredeyse her cihazı ıslak mendille abartmadan temizliyorum daha kısa devre yaptıramadım. ama ıslak bezle silseydim sonucu tahmin edersiniz.
0
ozdek
(12.01.20)
şimdi elimiz terliyor, cildimiz de yağlı olabiliyor, bunlar yapıştıkça tabi üst kaplaması ile de alakalı bu, üstünde tabaka oluşur, yağlanır, silikondan yapıldıysa silikon zaman içinde yağ salabilen bişey.

bu tür tabletlerin çözünürlükleri vardır mesela wacom'un rasgele bir modelini açtım 5080 lpi yazıyor

'5080 lpi
Pro models have double the resolution at 5080 lpi and a slightly larger active area. Compared to a typical display resolution, that is plenty. In practice, I felt comfortable using the Intuos M tablet up to a single 30” display with 2560x1600 pixels.'

ikinci olarak da basınç hassasiyeti var kalemin ya da tabletin.

yani çözünürlük kaybı olacağını sanmıyorum.

tabletin kendi yazılımı içinden ayar yaptığın gibi bir de çalıştığın program içinden de detaylı ayarlar yapılıyor.

noktalı dediğin için aklıma bu seri geldi

vrzone.com
0
hem şişko hem deli
(13.01.20)
katmanlarini bozmus tabletin. gecmis olsun.
0
duygusuzromantik
(13.01.20)
@hem şişko hem deli

evet bunun full siyah olanı
0
🌸windows95
(13.01.20)
(7)

Bu SEO ücretlendirmesi sizce normal mi?

Oscar
şirketimiz için SEO hizmeti almayı düşünüyoruz.Ayda 25 blog yazmaya, backlink alımı, sıralama garantisi verMEme gibi hizmetlere ayda 22 bin TL isteyen teklif aldık. ahrefs ve semrush alip icerigi de inhouse yaptirsak daha ucuz ve mantıklı geliyor bana. backlinki de nasıl alacakları muamma..bu ücret
şirketimiz için SEO hizmeti almayı düşünüyoruz.

Ayda 25 blog yazmaya, backlink alımı, sıralama garantisi verMEme gibi hizmetlere ayda 22 bin TL isteyen teklif aldık. ahrefs ve semrush alip icerigi de inhouse yaptirsak daha ucuz ve mantıklı geliyor bana. backlinki de nasıl alacakları muamma..

bu ücret makul mu? yoksa pazarlık payını mı itelemiş.. özellikle işi bilen arkadaşlardan öneri bekliyorum,

cevaplara peşinen teşekkürler
0
Oscar
(12.01.20)
Bence çılgın astronomik bi fiyat. Blog yazısı hangi konuda kaç kelimelik bir yazı? Backlinkleri ne gibi sitelerden alacak? Şu an R10'da güzel sitelerden aylık 50 liraya backlink satanlar var. Verin içeriğinizi ben yaziyim, backlinkleri de direkt aldığımız sitelerin sahibine siz havale yapın. Efsane sayıda ve kalitede backlink al, içerikle birlikte 10k tutar maks o da.
0
mg3929
(12.01.20)
Çok.
0
Deathrow
(12.01.20)
Normal.
0
duygusuzromantik
(12.01.20)
ne normali ya asiri fazla
0
baldan kaymak
(12.01.20)
Çok fazla.
0
Sonsuzluk ve Bir Gün
(12.01.20)
keriz silkelemeye çalışıyorlar çok çok fazla. eğer emlak gibi kelimelerde rekabet etmiyosanız. biraz araştırın, kendiniz bile yaparsınız. siteyi bilmiyorum tabii yerel firma sitesi olarak varsaydım.
0
bidakikanizialicam
(13.01.20)
vuhhuuuuuuuuu

işi gücü bırak SEO'cu ol babuş. boşa çalışıyorsun.

sizi saf gördüler herhalde.
0
dedim dedim de kime dedim
(13.01.20)
(2)

nescafe dolce gusto doldurulabilir kapsül kullananlar?

adivar
plastik ve metal olanları var. kullanıyor musunuz memnun musunuz? metal olanı alsam mı diyorum ama 150-160 tl. değer mi bilemedim. işe yaramazsa çöpe gidecek. kullanan arkadaşlar yorum yazarsa çok sevinirim.
plastik ve metal olanları var. kullanıyor musunuz memnun musunuz? metal olanı alsam mı diyorum ama 150-160 tl. değer mi bilemedim. işe yaramazsa çöpe gidecek. kullanan arkadaşlar yorum yazarsa çok sevinirim.
0
adivar
(12.01.20)
Ben de düşünüyorum ama makine yazlıkta biraz daha zamanı var. Bence bir tane plastik alıp denemelisiniz. Eğer memnun kalırsanız sağlık için metal olanını AliExpressten sipariş edersiniz. Plastik olanları 35 TL civarına TR de satılıyor. AliExpress'de 7 - 8 TL'ye var ama ücretsiz kargolarda mart ayına teslim diyor. 1 Ay içinde teslim olsun derseniz TR fiyatına yakın oluyor.

urun.n11.com
0
faithless
(12.01.20)
Metal olandan var. 10kere falan kullandim. Baslarda iyi yapiyordu ama sonrasinda duzgun kapanmamaya ve cevreden tasmaya basladi
0
nax
(13.01.20)
(5)

Office 365 öğrencilere One Drive'da ne kadar depo alanı veriyor?

windows95
az önce üye oldum, kurcaladım kurcaladım bulamadım. 1 tb diyen de var nette 5 gb de ama office'in sitesinde hesabımda bir şey görünmüyor. yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler
az önce üye oldum, kurcaladım kurcaladım bulamadım. 1 tb diyen de var nette 5 gb de ama office'in sitesinde hesabımda bir şey görünmüyor. yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler
0
windows95
(12.01.20)
bana 1 tb vermiş. size 1tb yetmiyor mu?
0
Tears of Devil
(12.01.20)
5 tb aldım ben 3 4 gün önce, ayarlar kısmında görünüyor
0
pislick0
(12.01.20)
ben de 1 tb alanlar olduğunu duydum ama benim 5 gb. yükseltmenin bir yolu var mı onu da bilmiyorum.
one drive'ı açınca diğer'den "depoloma alanını yönet" var orada yazıyor.
0
lesfeuillesmortes
(12.01.20)
herhangi onedrive abonesine 5gb veriyor zaten(yani birkaç farklı maile abone olup 5'er 5'er de alabilirsiniz isterseniz), eğer öğrencilikte gelen avantajı iptal ettilerse o şekildedir ama normalde 1tb veriyordu.
0
nhk ni youkosu
(12.01.20)
onedrive programını pcye indirmemiştim, sadece online bakmıştım ondan görememişim. programı indirip ayarlara bakınca 1 tb olduğunu gördüm. teşekkürler
0
🌸windows95
(12.01.20)
(3)

Elektrik Elektronik Meselesi

usesoap
iki pille çalışan bir elektronik sigaram var. yaklaşık iki senedir kullanıyorum. gerçekten çok başarılı bir cihaz. neyse... son zamanlarda şöyle saçma bir durumla karşılaşıyorum ve birden oldu:pilleri takıyorum ve ekrandaki göstergede bazen pilin birisi boş görünüyor ve cihaz kapanıyor. cihazı hiç y
iki pille çalışan bir elektronik sigaram var. yaklaşık iki senedir kullanıyorum. gerçekten çok başarılı bir cihaz. neyse... son zamanlarda şöyle saçma bir durumla karşılaşıyorum ve birden oldu:

pilleri takıyorum ve ekrandaki göstergede bazen pilin birisi boş görünüyor ve cihaz kapanıyor. cihazı hiç yerinden oynatmadan, pil yuvasının içinde kendi ekseninde döndürünce cihaz tekrar açılıyor ve pil dolu görünüyor. hatta pillerle oynadıktan sonra bazen makine pili algılayıp açılıyor ve pil yine boş göründüğü için yeniden kapanıyor. böyle pili döndüre döndüre bir şekilde makineyi iki pil dolu göründüğü haliyle çalıştırıp kullanıyorum. (bu arada dört pilim var. ikişerli ikişerli sırayla kullanıyorum. piller dolu, bundan eminim. ki bu söylediğim işlemleri yapıp çalıştırabildikten sonra makineyi yine normal şekilde kullanıyorum) dedim herhalde benim piller eskidi ya da piller kendi arasında kısa devre yapıyor. yeni iki pil daha aldım (altı tane oldu yani toplam) ama yine aynı sorunu veriyor. diyorum acaba temassızlık mı var. ama makineyi hiç oynatmadığım halde, masada kendi kendine dururken bile makine kendi kendine açılıyor kapanıyor falan. yani düşünün pil boş görünüyor, oynarken ekranda pil bildiğiniz doluyor, hassas bir şekilde biraz fazla çevirsem yine hızlıca boşalıyor gibi görünüyor ve kapanıyor, tam kapanırken biraz daha çevirince yeniden doluyor gibi olup açık kalıyor gibi gibi sinir bozucu durumlar. bazen çıldıracak gibi oluyorum böyle uğraşırken. hani banyoda suyu uygun ılıklığa getirmek için soğuk sıcak musluğunu, banka kasası açar gibi sağa sola çevirirsiniz ya; işte bu durum bundan da beter. makinenin pil yuvasını, pilin temas ettiği yerleri falan güzelce sildim temizledim ama yine aynı sorun devam ediyor. makineyi açmak istemiyorum daha fazla bozmamak için. ki zaten açsam da anlayacağımı pek sanmıyorum.

umarım derdimi anlatabilmişimdir. sorun sizce nedir ve ne yapmalıyım. kendi başıma çözebileceğim bir yöntem var mıdır? çok fena yardımınıza ihtiyacım var.

elektronik sigara meselesi çok yaygın bir şey olmadığı için tamir etmeye nereye götürmem gerektiğini bile bilmiyorum. belki anlarlar diye cep telefonu tamircisine bile götürmeyi düşünüyorum.
0
usesoap
(12.01.20)
Pil yuvasındaki pilin temas ettiği yerleri zımpara yap zımpara bulamazsan bıçak ucuyla çizdir. Pilin uçlarını da aynı şekilde işlemden geçir. Yay varsa onları da çekiştirerek uzattır ki pillere yaptığı baskı artsın
0
alixkandemir
(12.01.20)
bıçak ucuyla çizdir derken hocam. üst tarafını kazıyayım mı yani?
0
🌸usesoap
(12.01.20)
Evet aynen kazı
0
alixkandemir
(12.01.20)
(1)

durduk yere devre dışı kalan usb portları

kuul
merhaba,son zamanlarda sıkça başıma şöyle bir şey geliyor: bilgisayarı açıyorum, kısa süre sonra klavye ve mouse'un takılı olduğu usb portları devre dışı oluyor (belki diğer portlar da oluyordur hepsini test etmedim). restart atınca tekrar olmuyor. tamam da bayram değil seyran değil, nebleyim yeni p
merhaba,

son zamanlarda sıkça başıma şöyle bir şey geliyor: bilgisayarı açıyorum, kısa süre sonra klavye ve mouse'un takılı olduğu usb portları devre dışı oluyor (belki diğer portlar da oluyordur hepsini test etmedim). restart atınca tekrar olmuyor. tamam da bayram değil seyran değil, nebleyim yeni program mı yükledim desem ? yooo !

sebebi neydi ki ?!
0
kuul
(11.01.20)
klavye ve mouse u değiştirip test eder misiniz?
kısa devre ihtimali var gibi. en büyük ihtimal kullanılan klavye mouse olabilir.

eğer değişince de yaparsa portlar ve dolayısıyla anakartta kusur bulunabilir.
0
ozdek
(11.01.20)
(1)

Laptop ekranı beyazlıyor ne yapabilirim?

crysisanthem
Merhaba arkadaşlar 2015 yılında ucuzluktan aldığım Packard Bell easynote entf71bm laptopım haliyle erorrlarına başladı.Önce ekranın sol altında çatlak olmamasına rağmen, küçük yuvarlak siyah bir yuvarlak olarak yolculuğu başladı. Sonra biraz büyüdü şimdi demir 1 TL boyunda ekranın sol alt köşesinde
Merhaba arkadaşlar 2015 yılında ucuzluktan aldığım Packard Bell easynote entf71bm laptopım haliyle erorrlarına başladı.

Önce ekranın sol altında çatlak olmamasına rağmen, küçük yuvarlak siyah bir yuvarlak olarak yolculuğu başladı. Sonra biraz büyüdü şimdi demir 1 TL boyunda ekranın sol alt köşesinde duruyor.

Daha da kötüsü sol ekran boylu boyunca beyaz bir ekran var şimdi genişliği siyah yuvarlak kadar zaten onun hemen üstünden başlıyor.

Alt kısmında bir şey yok. Tamirciye götürdüm git yenisini al daha ucuza gelir diyor ama yenileri ateş pahası ikinci elleri bile ya çok küçük ya da pahalı
Bu sorunla karşılaşmış ve kendisi çözebilmiş var mı?
0
crysisanthem
(11.01.20)
a) bir servis bulup lcd değiştirmesini istersin
b) tamirciye bulaşmadan uyumlu lcd ekranı bulup değiştirebilirsin.
c) headless server olarak kullanabilirsin. tv ye bağlayıp media player olarak da çalıştırabilirsin hdmi varsa.
d) monitör bağlayıp masaüstü gibi kullanabilirsin. klavye ve mouse u da unutma.

tabi bunlardan hangisine değer olduğuna senin karar vermen gerekiyor.
0
ozdek
(11.01.20)
(2)

telefonu yüzümüzden uzaklaştırınca ekranın açılması nasıl aktif ediliyor

ground
iphone da bu özellik açıktı ama şimdi olmuyor. telefonu kapatmak için güç düğmesine basıp o şekilde kapatabiliyorum. yani kulağa koyunca ekran kararıyor uzaklaştırınca açılılıyor ya ondan bahsediyorum.
iphone da bu özellik açıktı ama şimdi olmuyor. telefonu kapatmak için güç düğmesine basıp o şekilde kapatabiliyorum. yani kulağa koyunca ekran kararıyor uzaklaştırınca açılılıyor ya ondan bahsediyorum.
0
ground
(11.01.20)
Tam çözümünü bilmiyorum ancak aratmanız gereken terim: proximity sensor.
0
ryhmer
(11.01.20)
Bildiğim kadarıyla o özellik açılıp kapanabilen bir özellik değil. Telefonunuzda yeni kılıf vb bir eklenti yapmadıysanız itunes üzerinden telefonunuzu sıfırlamanızı öneririm.
0
mayday
(11.01.20)
(1)

Autocad -> Excel

hede hodo
Autocad'de malzeme listesini excele atmak istiyorum ama resim formatinda yapistiryor. Tek tek text icine girip oyle yapistirmak gerekiyor.Nasil komple excele atabilirim?
Autocad'de malzeme listesini excele atmak istiyorum ama resim formatinda yapistiryor. Tek tek text icine girip oyle yapistirmak gerekiyor.
Nasil komple excele atabilirim?
0
hede hodo
(11.01.20)
Pdf çıktısını al. Abbyy FineReader online sitesine gidip ordan pdf'yen word ya da Excel'e dönüştür de.
0
himmet dayi
(11.01.20)
(3)

laptop alacağız, gurular bakabilir mi?

gadlemler
dostlar patrona laptop alıcaz. medikal bir cihaz bağlanacağı için iyi performans göstermesi lazım. adam burda değil şuan, iş bana kaldı...bütçe 5-7bin arasında. i7 olsun diyor. başka da bi şey demedi ben de hiç anlamam. cihaz programı çalıştırılacağı için ram i de iyi mi olmalı yani min. 8 mi bakmal
dostlar patrona laptop alıcaz. medikal bir cihaz bağlanacağı için iyi performans göstermesi lazım. adam burda değil şuan, iş bana kaldı...bütçe 5-7bin arasında.
i7 olsun diyor. başka da bi şey demedi ben de hiç anlamam.

cihaz programı çalıştırılacağı için ram i de iyi mi olmalı yani min. 8 mi bakmalıyım.

patronum çok iyi, hayırsever bir tip. dolayısıyla umursamamazlık yapıp gereksiz masraf yaptırmak istemem.
Pazartesi akşamı elimde olması lazım, istanbuldayım...öneriniz var mı?
Önerilmediği için hp, casper, acer düşünmüyorum.

lütfen yardım edin :(

Şu nasıl:

www.vatanbilgisayar.com
0
gadlemler
(11.01.20)
Lenovo marka, metalik bir dizüstü alman çok iyi olur.

Şahsen i7 işlemci ve ram en az 4gb olmalı.
0
strong
(11.01.20)
Sdd olmasina ve en az 8 ram olmasina dikkat et derim, marka sorarsan da dell tavsiye ederim soyle bisey misal m.trendyol.com
0
rockinside
(11.01.20)
hangi programın çalışacağına göre ram mi hard disk mi ya da belki ekran çözünürlüğünün mü önemli olduğu kısmı değişebilir. misal bu makinede depolama da yapılacak mı ? veya aynı anda birden fazla program çalışacak mı vs ?

genel olarak rockinside'ın da dediği gibi mutlaka ssd'li ve en az 8gb ram'li olması ileriye dönük olarak da iyi olacaktır. ama başka ayrıntılar da bilinse iyi olurdu.
0
kuul
(11.01.20)
(1)

Buzdolabından gelen ses

koskoca kirpi
Merhaba,Buzdolabından "zınn zınn zınn" diye tekrarlanan sesler geliyor, yalnız elimle dolabı şöyle bir sarsınca sesler düzeliyor. Yarım saat bir saat sonra yine aynı ses, rahat bir 5 dakika sürüyor sonra kendiliğinden gidiyor ya da ben sarsınca. Tam olarak sesin neresinden geldiği de anlaşılmıyor. B
Merhaba,

Buzdolabından "zınn zınn zınn" diye tekrarlanan sesler geliyor, yalnız elimle dolabı şöyle bir sarsınca sesler düzeliyor. Yarım saat bir saat sonra yine aynı ses, rahat bir 5 dakika sürüyor sonra kendiliğinden gidiyor ya da ben sarsınca. Tam olarak sesin neresinden geldiği de anlaşılmıyor. Buzdolabı tamirci çağırmak için fazla vasat, en ekonomik yoldan halletmeye çalışıyorum. Ne problem olabilir?
0
koskoca kirpi
(11.01.20)
Buzdolabının ayaklarını düzgün ayarlamanız gerekiyor olabilir.
0
prole
(11.01.20)
(2)

excel'de şunu nasıl yaparım?

sanat guresi
toplam bir skorun, duruma göre dört, beş tane kutuya otomatik dağıtılması işini excel'de nasıl yapabilirim? demek istediğim 100 girdikten sonra bu beş kutuya 20, 20... şeklinde dağıtsın. ya da 88 giriyorsam yine aynı şekilde otomatik olarak dağıtsın. hatta mümkünse farklı satırlara 88 girersem bunla
toplam bir skorun, duruma göre dört, beş tane kutuya otomatik dağıtılması işini excel'de nasıl yapabilirim? demek istediğim 100 girdikten sonra bu beş kutuya 20, 20... şeklinde dağıtsın. ya da 88 giriyorsam yine aynı şekilde otomatik olarak dağıtsın. hatta mümkünse farklı satırlara 88 girersem bunları da farklı şekilde dağıtsın.
0
sanat guresi
(11.01.20)
1. A1 Hücresine 100 yazıyoruz

2. A2 hücresine kaça bölmek istediğimizi yazıyoruz (5se 5 10sa 10)

3. b1 b2 b3 b4 b5 hücrelerine =A1/A2 yazıyoruz
0
inekadam
(11.01.20)
1. A1 Hücresine 100 yazıyoruz

2. A2 hücresine =COUNT(A1) yazıyoruz böylelikle sayı değiştikçe uğraşmıyoruz

3. b1 b2 b3 b4 b5 hücrelerine =A1/A2 yazıyoruz
0
mpm
(11.01.20)
(3)

web sitenin tamamını indiren program var mı?

Speed writer
sitenin ismi uptodate.com bilenler bilir. Üniversite veritabanından girerken üyeliğim vardı ancak maalesef bitti.Siteyi tamamen ne var ne yok indirmek istiyorum. İnternette aratınca nisan 2018 birisi indirmiş 4gb civarı yer tutuyor sanırım.Kendim winhttrack diye bir uygulama buldum 300mb falan indir
sitenin ismi uptodate.com bilenler bilir. Üniversite veritabanından girerken üyeliğim vardı ancak maalesef bitti.Siteyi tamamen ne var ne yok indirmek istiyorum. İnternette aratınca nisan 2018 birisi indirmiş 4gb civarı yer tutuyor sanırım.Kendim winhttrack diye bir uygulama buldum 300mb falan indirdim ancak hep hata veriyor indirilemedi diye kapatıyor kendini. Kısacası benim için çok faydalı olacak ve gerçekten ihtiyacım var böyle bir uygulamaya değerli duyuru arkadaşlarım.
Not: bilgisayardan indireceğim windows 10 için soruyorum.
0
Speed writer
(10.01.20)
httrack 22 yıldır aktif güncellenen, bu işin atası bi programdır onla yapamadıysanız çok bir şey çıkacağını sanmıyorum.
0
nahtoderfahrung
(10.01.20)
@nahtoderfahrung + 1

çok ihtiyacınız varsa freelancer'dan falan bi programcı tutup crawler yazdırabilirsiniz.
0
plutongezegendegilmi
(10.01.20)
Yok mu başka önerisi olan arkadaşlar?
0
🌸Speed writer
(11.01.20)
(1)

Site hosting tavsiyesi

hirhiz
Merhaba herkese!> Kişisel sitem için hosting alacağım, üzerine belki bir kaç alan adı daha kaydedebilirim. Tavsiye edebileceğiniz hangi hosting firmaları var? Şimdiden teşekkürler.
Merhaba herkese!> Kişisel sitem için hosting alacağım, üzerine belki bir kaç alan adı daha kaydedebilirim. Tavsiye edebileceğiniz hangi hosting firmaları var? Şimdiden teşekkürler.
0
hirhiz
(10.01.20)
Vargonen'in destek hizmetleri çok hızlı, tavsiye ederim.
0
kaset
(10.01.20)
(1)

Yandex kurumsal mail

bagcivan
ArkadaşlarKüçük şirketimizde yandex'in mail servisini kullanıyoruz. Bugün mailler gidiyor ama gelmemeye başladı. Sorun yoğunluktan mıdır ve bunu sık sık yaşar mıyım?
Arkadaşlar
Küçük şirketimizde yandex'in mail servisini kullanıyoruz.
Bugün mailler gidiyor ama gelmemeye başladı. Sorun yoğunluktan mıdır ve bunu sık sık yaşar mıyım?
0
bagcivan
(09.01.20)
gelmiyorsa domain ns ayarlarını bir kontrol edin.
0
ozdek
(09.01.20)
(5)

Google chrome mobil anasayfa sik kull sorunu

uzunbacakli edward
Eskiden sik girilen sitelerin simgeleri ana sayfada olurdu, gubcellenince gitmis sanirim, nasil tekrar oraya koyabiliriz? Pratik oluyordu. Favorilerden de giriyorum ama uzun is.
Eskiden sik girilen sitelerin simgeleri ana sayfada olurdu, gubcellenince gitmis sanirim, nasil tekrar oraya koyabiliriz? Pratik oluyordu. Favorilerden de giriyorum ama uzun is.
0
uzunbacakli edward
(09.01.20)
ana sayfada sag alttta ozellestir butonu var. acilan ekrandan degistirebilirsin
0
crucio
(09.01.20)
Sadece sag ustte uc nokta menusu var orada da ozellestir yok. Android bu arada.
0
🌸uzunbacakli edward
(09.01.20)
Chrome'un sık kullanılanlarını özelleştirmek zor olduğu için samsung internet'e geçtim uzun süre önce, memnunum.
0
glutamin
(09.01.20)
ayarlar > anasayfa ekranında anasayfayı aktifleştirin

açılacak sayfaya da şunu girince düzelmesi lazım;

chrome://newtab/#most_visited
0
savidan
(09.01.20)
@savidan ayarlar aynen dediginiz gibi ama durum ayni.
0
🌸uzunbacakli edward
(09.01.20)
(1)

apple watch gibi kaliteli akıllı saatler

security
apple watch gibi kaliteli akıllı saatler arıyorum, apple watch çok pahalı ama uygun birşey olursa hem android hemde ios farkı olmaksızın.Çünkü yaşlı bir bireye alınacak ve sağlık kontrolü vs. olması lazım.https://www.uplifers.com/daha-saglikli-bir-yasam-icin-ilham-dolu-apple-watch-series-5in-ozellik
apple watch gibi kaliteli akıllı saatler arıyorum, apple watch çok pahalı ama uygun birşey olursa hem android hemde ios farkı olmaksızın.

Çünkü yaşlı bir bireye alınacak ve sağlık kontrolü vs. olması lazım.

www.uplifers.com

Suradaki özellikler hayat kurtarıcı ihtiyacı olana lütfen bildiklerinizi yazar mısınız?
0
security
(08.01.20)
Butce kisitliysa Series 3 ya da 4 alabilirsiniz. 5'in ekg ozelligi TR de calismadigi icin para gommeye hic gerek yok. Surekli acik ekranin da yasli birinin ihtiyacini goreceginin sanmam.

Series 1'den beri kullaniyorum ve su anda series 5 kullaniyorum. Acikcasi gence guzel saat de yasliya ne katar bilemedim. Bir tek dusme olayi falan vardi sanirim ama adam dustukten sonra dustugunu bilsem bana ne katacak onemli olan tekrar kalkmasi. Walkie talkie mi kullanacak ne yapacak yani bilemedim.

Butceniz varsa series 5 alin gecin. Ama hayat falan kurtaracagini dusunmeyin. Saat iste. Fazla bel baglamamak lazim.
0
ozdek
(08.01.20)
(1)

Kulaklık tamiri kadikoy

livaist
Merhabalar, cok sevdigim kulakustu kablosuz kulakligimin sol tarafi maalesef kırıldı. Sorun su ki hala calisiyor ikisi de ses geliyor ama bu donme yerinden kırıldığı icin kulakta durmuyo bos sallaniyo, sadece kablo onu orda tutuyo. Silikonla denedim ve daha da kotu oldu. Bi de yapışıp kaldi. Kadikoy
Merhabalar, cok sevdigim kulakustu kablosuz kulakligimin sol tarafi maalesef kırıldı. Sorun su ki hala calisiyor ikisi de ses geliyor ama bu donme yerinden kırıldığı icin kulakta durmuyo bos sallaniyo, sadece kablo onu orda tutuyo. Silikonla denedim ve daha da kotu oldu. Bi de yapışıp kaldi. Kadikoyde pasajlarda falan tamir edilebilir? Ne kadara patlayabilir?
Tesekkurler
0
livaist
(07.01.20)
plastik için japon yapıştırıcısı + karbonat (kabartma tozu) en iyi ev yapımı yapıştırma çözümü olacaktır.

super glue + baking soda şeklinde google'layarak uygulama yöntemini bulabilirsiniz.

tamircilerin uğraşacağını sanmıyorum
0
cern de cayci olmak vardi
(08.01.20)
(3)

FTP sunucusu kiralama

prole
Merhaba arkadaşlar, bizim bir FTP sunucusuna ihtiyacımız var. Normalde kendim bir bilgisayarı ftp sunucusu olarak kullanıyordum ama güç kaynağına bağlı da olsa 15 dakikalık kesintiden sonra kapanıyor ve ulaşamıyoruz. Sonuç olarak FTP sunucusu lazım. Site host edilmeyecek, veritabanı kurulmayacak. Sa
Merhaba arkadaşlar, bizim bir FTP sunucusuna ihtiyacımız var. Normalde kendim bir bilgisayarı ftp sunucusu olarak kullanıyordum ama güç kaynağına bağlı da olsa 15 dakikalık kesintiden sonra kapanıyor ve ulaşamıyoruz. Sonuç olarak FTP sunucusu lazım. Site host edilmeyecek, veritabanı kurulmayacak. Sadece FTP. Bunu nereden kiralarız?
0
prole
(07.01.20)
Neredeyse bütün hosting firmalarından kiralayabilirsiniz. Kaç GB disk alanınıza ihtiyacınız var? Fiyatı belirleyecek olan bu çünkü.

Şu listeye bir bakabilirsiniz: hosting.review
0
amortisman
(07.01.20)
Hocam eğer AWS bilen birisi varsa object storage da kullanabilirsiniz: aws.amazon.com

Kiralayacağınız FTP sunucusundan hem çok daha ucuz hem de çok daha hızlı ve güvenilir olacaktır.
0
plutongezegendegilmi
(07.01.20)
google bunu ücretsiz olarak sağlıyordu sanırım. biraz araştırabilir misiniz google'ın hizmetini.
0
Tears of Devil
(07.01.20)
(2)

toshiba satellite wifi sorunu

lamentoftheperishingroses
sevgili bilgisayarcılar, kedim toshiba satellite laptopumun klavyesinde gezdi ve wifi birden kapandı. wifiyi manüel olarak tekrar açmaya çalışsam da nedense açılmıyor. İnternete giremediğim için teamviewer yapamayız :( Yardım edebilir misiniz?
sevgili bilgisayarcılar, kedim toshiba satellite laptopumun klavyesinde gezdi ve wifi birden kapandı. wifiyi manüel olarak tekrar açmaya çalışsam da nedense açılmıyor. İnternete giremediğim için teamviewer yapamayız :( Yardım edebilir misiniz?
0
lamentoftheperishingroses
(07.01.20)
wifi yazan yere tıkla
wifi adaptoru aktif gorunuyor
0
kingcyrax
(07.01.20)
klavye üstünde FN tuşunu bul(sol altta olur genelde) sonra F1-F12 arası tuşlara bak.üstünde anten işareti olanı buş. FN + anten işareti olan F tuşuna bas açılır.
0
ycaycayca
(07.01.20)
(1)

Access point vs Router

bagcivan
SelamlarŞimdi elimizde iki katlı bir bina var. Modem birinci katta ikinci kata da internet ulaştırmak istiyoruz. İkinci kata kablolayla bağlantı gitti ve modemi router olarak bağlı.Ancak bağlantı sürekli kopuyor. Access point olarak mı bağlamak gerekiyordu?
Selamlar
Şimdi elimizde iki katlı bir bina var. Modem birinci katta ikinci kata da internet ulaştırmak istiyoruz. İkinci kata kablolayla bağlantı gitti ve modemi router olarak bağlı.
Ancak bağlantı sürekli kopuyor. Access point olarak mı bağlamak gerekiyordu?
0
bagcivan
(07.01.20)
sevgili hocam
access point olarak bağlamak gerekiyor
ilk modemden gelen interneti 2. modem access point olarak dağıtacak

bu işi düzgün yapmak istiyorsanız
5-10 kisi sürekli varsa bu binada
ilk katta modem in wi fi ını acmayın
sadece lan dan access pointlere goturun 1. ve 2. kat
iki katta da access point ler ile dagıtın interneti
0
kingcyrax
(07.01.20)
(4)

wordpress yetki sorunu

faati
merhaba,wordpress üzerine kurulu kişisel bir websitem var, uzun zamandır panele girmiyordum, dün bir yazı eklemek istedim ama ekleyemiyorum.panele admin hesabıyla sorunsuz giriş yapabiliyorum, ama "yeni > yazı" diyerek yeni bir yazı oluşturmak istediğimde yazı ekleyeceğin alan görünmüyor, sadece baş
merhaba,

wordpress üzerine kurulu kişisel bir websitem var, uzun zamandır panele girmiyordum, dün bir yazı eklemek istedim ama ekleyemiyorum.

panele admin hesabıyla sorunsuz giriş yapabiliyorum, ama "yeni > yazı" diyerek yeni bir yazı oluşturmak istediğimde yazı ekleyeceğin alan görünmüyor, sadece başlık eklenen kısım görünüyor. yayımla butonu yerine de "inceleme için gönder" butonu var.

ekran görüntüsünü ekliyorum.

bu arada, bir başlık yazıp "inceleme için gönder" butonuna bastığımda da "Üzgünüm, bu yazıyı düzenleme yetkiniz yok." hatası alıyorum.

admin hesabı "yönetici" olarak görünüyor, bir sorun yok. tüm eklenti ve temaları güncelledim, wordpress de son sürümde. tüm wordpress dosyalarını tekrar upload ettim.

durup dururken ne oldu da patladı bu anlam veremedim, çözümünü de bulamadım.

yardımlarınızı bekliyorum.
0
faati
(07.01.20)
kullanıcı paneli ekran görüntüsü atabilir misiniz?
0
kablelvuku
(07.01.20)
görmeden bişi diyemeyiz tabi ancak şu linkler yardımcı olabilir:

fjorgedigital.com

wordpress.stackexchange.com

böyle garip durumlarla karşılaştığınızda ilk iş wp default temaya dönüp tüm eklentileri kapatıp tekrar denemek olmalı. Wordpress core sürekli güncellenirken, güncel olmayan veya düzgün güncellenmeyen pluginler, coder dikkatsizlikleri vs. hatalara sebep olabiliyor.
0
cern de cayci olmak vardi
(07.01.20)
görüntü eklemiştim, cevapla linkinin altında küçük resim görünüyor, ona tıklarsanız görebilirsiniz.

diğer linklere de bakıyorum şimdi hemen.
0
🌸faati
(08.01.20)
iki gündür uğraşıyorum ama veritabanında ID satırına A_I ekleyemiyorum.

#1067 - Invalid default value for 'post_date' hatası veriyor.

post_date satırındaki default value değerini NULL yapmak istediğimde de *** #1067 - Invalid default value for 'post_date_gmt' *** hatası veriyor...
0
🌸faati
(11.01.20)
(1)

griyi siyah olarak yazdırmak?

10032007
E-fatura ve E-arşiv faturaların çoğunda yazılar niyeyse gri, siyah beyaz yazıcı ile bunları yazdırınca zor okunuyor maalesef. PDF'leri tek tek editlemeden printer'da bir ayar vs değiştirerek grileri de siyah basmasını sağlayabilir miyim? HP'nin lazer bi printerı ama tam modelini hatırlamıyorum.
E-fatura ve E-arşiv faturaların çoğunda yazılar niyeyse gri, siyah beyaz yazıcı ile bunları yazdırınca zor okunuyor maalesef. PDF'leri tek tek editlemeden printer'da bir ayar vs değiştirerek grileri de siyah basmasını sağlayabilir miyim? HP'nin lazer bi printerı ama tam modelini hatırlamıyorum.
0
10032007
(06.01.20)
printer driverında greyscale yerine monochrome seçeceksiniz.
0
ozdek
(06.01.20)
(2)

Android'den PC'ye fotoğraf transferi problemi

tedi
Selamlar, Samsung S8+ telefonumdan PC'ye usb ile fotoğraf aktarımı yapmak istediğim zaman telefon hafızasındaki fotoğrafların thumbnailleri bazen görünüyor, bazen görünmüyor. Tamamen şans işi. Thumbnail gözüktüğü zaman bir problem yok ama görünmediğinde, fotoları seçip bilgisayara atmak istediğimde
Selamlar, Samsung S8+ telefonumdan PC'ye usb ile fotoğraf aktarımı yapmak istediğim zaman telefon hafızasındaki fotoğrafların thumbnailleri bazen görünüyor, bazen görünmüyor. Tamamen şans işi. Thumbnail gözüktüğü zaman bir problem yok ama görünmediğinde, fotoları seçip bilgisayara atmak istediğimde "Veri Geçersiz" hatası veriyor ve fotoları atmıyor. Problemin bir başka boyutu da şu; sd kart hafızasındakileri sorunsuz atabiliyorum, sadece telefon hafızasında bu sıkıntı var. Soruna çözüm olarak birkaç uygulama yükledim ama çok hantal. Bu problemi tamamen çözmek istiyorum. Benim durumuma birebir örnek de bulamadım google'da. Bilen varsa yardımlar kabul olunur. (usb kablosu çalışıyor. Başka kablo ve başka bilgisayarda denedim yine aynı hatayı veriyor.)
0
tedi
(06.01.20)
Yüzlerce görüntü dosyası varsa tek bir klasörde dosyaları yarı yarıya başka klasör oluşturup aktarım yapın.
Biraz bekleyip F5e basın ön izleme görüntülerinin gelmesi için ya da
WiFi ile dosya transfer programlarını deneyin.
yada dosyaları dediğiniz üzere önce sd karta alın sonra bilgisayara aktarım yapın.
0
Erva
(06.01.20)
Yeni bir albüm oluşturup atmak istediğim fotoları onun içine atıp o şekilde alabildim. Diğer söylediklerinizi zaten uyguluyordum da bunu düşünememiştim. Teşekkürler.
0
🌸tedi
(06.01.20)
(1)

LED surucusu degisimi icin watt ve amper ne kadar onemli?

robokot
Evdeki LED serit lambalardan biri pirpir ediyor, trafosu bozuldu.Uzerinde output: 108V 230mA +-%5Power: 25WDiyor. Simdi ben bunu degistirmek istiyorum.Power daha dusuk alsam ne olur? Fazla alsam mesela 30W ne olur?Output volt az olsa ne olur, fazla olsa ne olur?Amperaj dusuk olsa ne olur, fazla olsa
Evdeki LED serit lambalardan biri pirpir ediyor, trafosu bozuldu.

Uzerinde output: 108V 230mA +-%5
Power: 25W

Diyor.

Simdi ben bunu degistirmek istiyorum.

Power daha dusuk alsam ne olur? Fazla alsam mesela 30W ne olur?

Output volt az olsa ne olur, fazla olsa ne olur?

Amperaj dusuk olsa ne olur, fazla olsa ne olur?

Yani bunlar parlakligi etkileyecek durumlar mi? Yoksa bazi degerlerde calismaz mi? Yoksa bazi degerlerde yangin tehlikesi mi olusturur?

Ufak bir serit led cember icin bu, banyo tipi. Tesekkurler!
0
robokot
(06.01.20)
Volt(V) degeri ayni olmalidir.
Amper degeri(A/mA) ise onceki guc kaynagina esit veya daha buyuk olmalidir.

W = V*I[A] oldugundan mutevellit, watt da amper arttikca artacaktir, maaliyet haricinde zarari dokunmaz.
0
seksli harf
(06.01.20)
(5)

8000 TL Bütçeyle Bilgisayar Toplama

peh peh peh peh peh peh peeeh
Selamlar saygılar. 8000 lira bütçeyle monitör, klavye, mouse, hoparlör de dahil bir sistem toplamak istiyorum. Bu işte pek bir tecrübem de yok kendimce şöyle bir şey topladım sizce nasıl? https://www.incehesap.com/pc-toplama-sihirbazi/?gaming=0&p=43133,1_41988,1_43186,1_42044,1_44283,1_43760,1_43181
Selamlar saygılar. 8000 lira bütçeyle monitör, klavye, mouse, hoparlör de dahil bir sistem toplamak istiyorum. Bu işte pek bir tecrübem de yok kendimce şöyle bir şey topladım sizce nasıl?
www.incehesap.com

Kasa dışındakilere daha az bütçe ayırıp donanımı daha da iyi bir şeylerle de değiştirebilirim, tavsiyelerinizi bekliyorum.
0
peh peh peh peh peh peh peeeh
(06.01.20)
Güzel toplamışsınız hocam. Ssd'yi değiştirin ama, normal bir ssd kadar iyi değil, ben de buna bakıyordum ama aynı fiyata Crucial P1 aldım yine M.2

Bir de çok aceleniz yoksa yeni gpuları beklerim birkaç ay, çünkü yeni nesil konsollarla (PS5, Xbox Series X) aynı mimari olacaklar.

Yarım sene beklemem diyorsanız ama güzel dizmissiniz. Uzun seneler götürür sizi
0
aguen
(06.01.20)
ses sistemi, klavyeye vereceğin parayla daha başka şeyler ekleyebilirsin.

sonuçta 20 liralık klavye mouse da mecbur kalınca çok güzel kullanılabiliyor
0
hem şişko hem deli
(06.01.20)
ekran kartiniz butcenize gore zayif. en azindan 1660 super alin ya da 5700 serisinden bir ekran karti.
6000 tl lik kasa icin 1660 cok zayif kalmis, ayrica aguen in dedigi gibi ssd nizi 3000 hizlarinda bi ssd ile degistirin.
0
eipcack
(06.01.20)
geçen ay incehesap tan bilgisayar topladım. telefonla ve sonrasında -ne olur ne olmaz diye- yazılı olarak tüm sistemin toplanıp gönderilmesini talep etmeme (ve onay vermelerine) rağmen 2 hafta sonra tüm bileşenleri ayrı ayrı gönderdiler. bilginiz olsun
0
asbe
(06.01.20)
Teşekkürler cevaplarınız için.
@hem şişko hem deli evet aslında dediğiniz gibi düşünmeye başladım biraz daha içime sinmiyor çünkü o kadar para verince daha iyi bir donanıma sahip olabilirdim düşüncesi kafamda olmaması gerekiyor gibi.

@aguen şu an için heveslendim bilgisayar toplamaya o kadar sabredebilir miyim emin olamadım. O dediğiniz kartlar çıktığında çok uçuk fiyatlarla piyasaya sürülmezler değil mi? Şimdilik düşük seviyede idareten bir şey alıp sonra geliştirmek ne kadar mantıklı sizce gpu’yu?

@eipcack dediğiniz gibi ekran kartı içime sinmemişti zaten ancak yeni çıkacak kartları beklemek gerekir mi daha da düşük geçici bir çözümle idare ederek. Yoksa ekran kartı bütçesini 3 bin lira seviyelerine çıkartmayı da düşünebilirim. Asus modellerinin soğutması kötü oluyor diye çekincelerim var onda da msi iyi diyorlar o konuda. Amd kartlarda da yine ısınma ve diğer konularda nvidiaya göre daha fazla problem yaşandığını duydum ondan onlara sıcak bakmıyorum biraz. Siz ne tavsiye edersiniz?

@asbe kurulum daha önce yapmadım ben de ondan kurulu bir şekilde göndermeleri iyi bir seçenek olarak gözüküyordu gözüme ancak biraz da o 2-3 haftalık bekleme süresinden dolayı çekincem vardı. O kadar bekleyemem diye düşünüyorum ayrı ayrı sipariş verirsem tümü 2-3 günde gelir diye düşündüm o şekilde sipariş verecektim o yüzden. Hem ayrı ayrı gönderip hem de 2 hafta bekletmeleri pek hoş olmaz doğrusu.

Ayrıca tavsiyelerinizi dikkate alarak adata XPG SX8200 Pro 512 gb m2 ssd’nin daha uygun olacağını düşündüm ne dersiniz?
0
🌸peh peh peh peh peh peh peeeh
(06.01.20)
(5)

Youtube'a video çekimi için gerekli malzemeler

jacque
Elimde bir adet Nikon D7000 var. Bu iş görür mü? Sanırım bir de tripod almak gerekecek? Çekim yapılacak yer küçük ve hiç penceresi olmayan bir oda. Işık işini halletmek için neler almamız gerekir?Ayrıca video çekimiyle ilgili her türlü önerinizi de yazarsanız çook sevinirim. Mesela bunların boyutu m
Elimde bir adet Nikon D7000 var. Bu iş görür mü? Sanırım bir de tripod almak gerekecek? Çekim yapılacak yer küçük ve hiç penceresi olmayan bir oda. Işık işini halletmek için neler almamız gerekir?

Ayrıca video çekimiyle ilgili her türlü önerinizi de yazarsanız çook sevinirim. Mesela bunların boyutu muhtemelen Youtube için çok büyük olacak? Küçültmek gerekir mi, kalite kaybı olmadan nasıl yapılır gibi..
0
jacque
(06.01.20)
Anladığım kadarıyla hiç bilginiz yok.İnanılmaz araştırma yapmalısın. ilk 1 haftanı bilgi toplamaya ayır. İleride çok zaman kaybettirecek şeyler için önlem almış olarak başlamalısın serüvene..
0
denizmaniaherif
(06.01.20)
Çekim için en önemli ekipman ışık, ışık sistemin iyiyse iphone 6 kullanarak bile çok kaliteli videolar çekebilirsin. Bu anlamda 2 tane softbox almanı öneririm, tabii dört duylu 2 softbox için sekiz tane de 5500 kelvin ampul öneririm fakat bunlar ucuz şeyler değil tek ampülün fiyatı 120-130 lira falan ama video çekimi için ışık sistemin kaliteliyse diğerlerinin kalitesi o kadar önemli değil. Ha bunlar çok pahalı gelirse tek duylu softbox'lar da var onlara da bakabilirsin, 4 duylu kadar kaliteli ışık vermez ama idare eder, işim acele değil dersen Aliexpress'ten falan daha uygun fiyatlara da halledebilirsin. Şimdi oda küçük 2 softbox gereksiz mi olur acaba diye düşünebilirsin ama gereksiz olmaz.

Bunların dışında mikrofon gerek, dış çekim yapmayacağın için onda çok maceraya gerek yok bi tane yaka mikrofonu da işini görür.
0
angelus
(06.01.20)
güzel bir ışık sistemi, tripod ve düzenleme yazılımıyla başlayabilirsin. mikrofon da gerekecektir tabi ki. d7000'de mikrofon girişi var mı ona da bak
0
argent dawn
(06.01.20)
Kameran iş görür mü diye sorduğun için yazıyorum. Canon g7x mark II kullanıyorum başka tek aksesuarım yok video kalitem profesyoneller kadar iyi değil belki ama gayet iyi. Yüz bin aboneye kadar götürür beni.
Benim gibi acemiysen bu tarz kameralarla başlamak daha ideal tripoda takıp çekiyorum hemen.
Düzenleme için de imovie kullanıyorum apple ürünlerinde ücretsiz geliyor basit ve güzel bir program.
0
cilekli pasta
(06.01.20)
ses ses ses. En önemli şeylerden biri. Videoyu telefonla da çekersin (ışık iyi olduğu sürece çok fark etmez) ama ses önemli. Tek kişiysen kablolu yaka mikrofonu (Boya m1 gibi şeyler işini görür) veya rode videomic tarzı bir şey almanı öneririm.

video boyutu küçültme için, kurgu programından h264 codec'iyle çıktı alırsın. Bitrate fullhd için 8mbps falan yeterli.
0
nhk ni youkosu
(06.01.20)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.