Giriş
(6)

Büyükşehirlerde Psikolog Fiyatları Ne Kadardır?

top_secret
300 - 400 TL bandında bir kaç yer buldum ama hiç bilmediğim bir konu bu. Nasıl fiyat sizce?Ek Soru: Açıkçası çok tereddüt ediyorum randevu almak konusunda. Nasıl olacak bu, o anlat diyecek bende anlatacak mıyım? Ne kadar sürem var? Ya anlatacaklarım süreyi aşarsa? Her hafta mı gidilir buna yoksa ayd
300 - 400 TL bandında bir kaç yer buldum ama hiç bilmediğim bir konu bu. Nasıl fiyat sizce?

Ek Soru: Açıkçası çok tereddüt ediyorum randevu almak konusunda. Nasıl olacak bu, o anlat diyecek bende anlatacak mıyım? Ne kadar sürem var? Ya anlatacaklarım süreyi aşarsa? Her hafta mı gidilir buna yoksa ayda bir mi?
0
top_secret
(07.03.23)
Ben 700 veriyorum İstanbul.
Başlangıçta her hafta iyidir.
Detay indaga iyi bilenler verecektir
0
kisa
(07.03.23)
Psikoloğa 750 veriyorum, psikiyatriste 1000
0
gabe h coud
(07.03.23)
hiçbir bilgim yok ama şahsen 300 lira alan büyükşehirdeki bir psikolog biraz hayrına çalışıyordur
0
fakat
(07.03.23)
Psikologun yetkinliğine göre değişir...
300-400 ucuz geldi, neden ucuz olduğuna bakmalı.
Yola girmişseniz aynen devam, ilk psikologunuzu da beğenmeyebilirsiniz, yılmayınız.

En az 6-7 seansta ortaya çıkar uyum
0
gadlemler
(07.03.23)
Kardeşimin terapistine 850 veriyoruz, 50 dk seans ama bazen uzattığı oluyor. 600 ile başlamıştı 2021 Nisan’da. Kendisinden çok memnun ve ciddi ilerlemeler kat edildi. Şehir İstanbul.
0
vedatchilipeppers
(07.03.23)
300-400 tl epey düşük, neden bu kadar düşük olduğuna bakmalı. süpervizyon kapsamında olabilir, ya da tecrübesiz olabilir. 450 tl alıp çok iyi psikolog olduğunu bildiğim insanlar da var ama tecrübesiz olduğunu bildiklerim de var. tecrübesiz biri eğer süpervizyon alıyorsa hem bireysel hem grup odaklı, ben giderdim. kendini geliştiriyor ve yalnız değil beni analiz ederken diye düşünürdüm.

siz anlatıyorsunuz evet, ama öyle 5 seans sadece sizi dinleyip müdahale eder mi etmez mi bu ekole göre değişir.
0
damba
(08.03.23)
(12)

Erkan Baş'ı nasıl bilirsiniz?

put it in your appropriate place
Bu soruyu sormanın nedeni kendisine oy vermeyi düşündüğümdendir.
Bu soruyu sormanın nedeni kendisine oy vermeyi düşündüğümdendir.
0
put it in your appropriate place
(07.03.23)
Adam düz sosyalist bir falsosu yok, düz sosyalist iyi anlamda
0
freebird5406_2
(07.03.23)
7 göbek CHP'liyim hep CHP'ye oy verdim ama milletvekili seçimlerinde TİP'e oy vermeme neden olacak kadar gönlümü kazandı benim, ne kadar çok milletvekili çıkarırlarsa o kadar iyi.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(07.03.23)
Lüks kıyafetin fiyatı 1500 lira yahu şu an 1500 lira para mı dhdhdh onu da az önce açıkladı hediye geldiğini.

Severim kendisini. Net konuşan birisi ve söyledikleri %90 ihtimalle katıldığım şeyler. Bir oy Kılıçdaroğlu bir oy tip yapabilirim ben de seçim günü bakalım.

edit: ben yazarken kazağa laf edilmişti sonra silinmiş
0
nundu
(07.03.23)
kendisi ekşi'ye konuk olduğunda seçimi kazandığımızda ilk olarak oturduğun ev senindir diye bir şey söylemişti ismi geçince aklıma direkt bu geliyor ve gülüyorum. ayrıca lacoste ve converse giyen kofti komünistlerden kendisi. giymesinde hiçbir sorun yok fiyatınında bir önemi yok bence ama kendi açısından tutarlı olmuyor çünkü bu markalar kapitalizmin ana sembolleri.
0
ezkaza
(07.03.23)
YouTube'da birkaç röportajı var; onları izleyip fikir edinebilirsiniz hatta şu anda da tv100'de.

Ayrıca şunu belirtmek istiyorum, kendisini komünist değil sosyalist olarak tanımlıyor. Arada fark var.
0
fraise
(07.03.23)
Bir oy TİP e bir oy dede ye +1
0
lüzumsuz adam
(07.03.23)
Cihangir/Kadıköy tayfasının selodan sonra yeni kahramanı. İçi boş vaatler(oturduğun ev senindir vs) ve terör örgütü sınırını yine istenilen yerde bitmesi (kendisi ve ekibinin hala PKK’ya terör örgütü diyememesi), en çok da Atatürk’e eski derken çağ dışı ideolojiye yaslanması falan bana çekici gelmiyor.

Gerçekten Atatürkçü bir sol partisi göremeden ölecek bu Y kuşağı.
0
Omelas'ı Terk Eden Köylü
(07.03.23)
Milletvekilliği seçimlerinde bulunduğunuz ilin kaç milletvekili çıkardığına ve anketlerde hangi partilerin % kaç oy aldığına bakarak seçilebilecek adaylara oy vermeniz, duygusal davranmamanız akılcı olur.

Örneğin, bulunduğunuz şehir 3 milletvekili çıkarıyorsa, en güçlü 3 parti dışındaki kişilere yönelmeniz, oyunuzun heba olup istediğiniz yere de gitmeyip en güçlü partiye gitmesine neden olur.

Şu adreste 1994 yerel seçimlerinin sonucuna bakarsanız, farklı partilere oy dağılımının en baştaki partiye nasıl yaradığını ve Tayyip Erdoğan'ın %25,1 oyla nasıl Belediye Başkanlığını aldığını görürsünüz.

www.birgun.net

Not:
Altta yazan arkadaşa cevaben. Eğer bulunduğunuz şehir 5 milletvekili çıkarıyorsa ve bulunduğunuz şehirde o adıgeçen ittifak 1/5 ten fazla oy alamaz ise oyunuz bal gibi de boşa gider.

Bulunduğunuz şehrin milletvekili sayısını bilin ve şehrinizin anketlerini iyi takip edin. Ayrıca İstanbul tek şehir olarak ele alınmıyor, bölgelere ayrılıyor. Onu da bilin.
0
Mirket
(08.03.23)
Tip, emek ve özgürlük ittifakında bulunduğu için meclisteki millet vekili oyunuz boşa gitmez, erdoğan a yarar diye bir durum oluşmaz
0
freebird5406_2
(08.03.23)
sehla gozlu olup zekali olmayan kimseye denk gelmedim, o yuzden baya parlak biri olduguna eminim. oy verilir kesinlikle..
0
cooperr
(08.03.23)
sol ve chp bence aynı kelime içimde bile ters. babam eski koministlerdendir. şu lafı solcunun demoktratı olmaz solcu solcudur, sosyal demoktratlık sol değildir derdi. tabi ki bu babamın düşüncesi. erkan baş tam bir solcudur. oy atılması gereken biridir.
0
mikahakkinen
(08.03.23)
vatansız solculardan. ne pkk ya bir laf edebilir nede amerika ve batının türkiyeye yaptıklarına.
0
astronom bey
(08.03.23)
(1)

Type c bağlantılı monitör

webbrowser
Selamlar, macbook air ile kullanabileceğim tek kablo ile hem görüntü aktarımı hemde şarj olabilen bir monitöre ihtiyacım var. 27” ve üzeri 6-7k bütçe ile öneride bulunur musunuz?
Selamlar, macbook air ile kullanabileceğim tek kablo ile hem görüntü aktarımı hemde şarj olabilen bir monitöre ihtiyacım var. 27” ve üzeri 6-7k bütçe ile öneride bulunur musunuz?
0
webbrowser
(07.03.23)
LG 27" 27QN880-B monitör type c ile kullanıyorum. Dediklerinizi yapıyor, bir de standı var. 4.000 TL ye aldığım için tavsiye edecektim heralde 6-7k olmuştur diye baktım. Ne yazık ki artık fiyatı 10k lara çıkmış.

www.vatanbilgisayar.com

www.teknosa.com
0
wct3 org
(07.03.23)
(5)

Gerçek nar ekşisinin tadı pekmeze mi benzer

regina phalange
Hı?
Hı?
0
regina phalange
(07.03.23)
tadı değil kıvamı benzer sadece. çok ekşi bir tadı var hatırladığım kadarıyla
0
paintov
(07.03.23)
Hayır hiç tatlı değil ekşi değil çok buruk bir tadı var, az da olsa pekmeze benziyorsa şeker eklenmiştir gerçek nar ekşisi değildir
0
freebird5406_2
(07.03.23)
aynen. biz de yapiyoruz. kivami benzemez, daha akiskan. tadi da kullandigin nara gore degisir. bizimki eksi oluyor mesela, teyzemlerin bahcesindekiler bi tik daha tatli ama hic seker koymuyor bu sebeple akiskan. sadece rengi pekmeze benziyor.
0
e mice
(07.03.23)
benzemez..ekşimsi buruk bir tadı olur. kıvamı benzer sadece. su gibi olmaz.
0
arveles gibiyim
(07.03.23)
(10)

tv'de danışman mı, kafede barista mı?

fakat
bir işte tutunamadım, boyuna iş değiştiriyorum, okul da online olunca daha ciddi iş bakayım dedim.şimdi bir yol ayrımına geldim, iki görüşmede olumlu. kaldığım yere 10 dakika mesafede baristalık yapacağım, ya da bir saat yol gidip bilinen bir tv kanalında danışmada duracağım. baristalık biraz daha f
bir işte tutunamadım, boyuna iş değiştiriyorum, okul da online olunca daha ciddi iş bakayım dedim.

şimdi bir yol ayrımına geldim, iki görüşmede olumlu. kaldığım yere 10 dakika mesafede baristalık yapacağım, ya da bir saat yol gidip bilinen bir tv kanalında danışmada duracağım. baristalık biraz daha fazla kazandıracak maaş olarak ama diğeri görünüşte daha eğlenceli gibi ve haftada 4 gün.

yorumlarsanız sevinirim. akıl akıldan üstündür :)
0
fakat
(07.03.23)
Aradaki gelir farkı seni yoksulluğa düşürmeyecekse ben danışma diyorum
0
elorelia
(07.03.23)
Haftada 4 gun olan hangisiyse o
0
balpolen
(07.03.23)
danışma
0
ezkaza
(07.03.23)
baristalıktan gerçekten iyi anlıyorsanız barista derim. Zanaat önemli şey.
0
sailor
(07.03.23)
tv'de danisma. baristalik bir yere gitmez ama tv kanalinda insanlarla tanisirsin. elorelia'nin dedigi gibi maddi olarak cok zorda degilsen danisma.

bir de 4 gun ve gunun buyuk cogunlugunda rahat rahat oturacaksin. dizi, film bile izlersin orada. o yolda kaybettigin zamani fazlasiyla kazanirsin.
0
antikadimag
(07.03.23)
Danisma +1
0
duster
(07.03.23)
danışman mı yoksa lobide görevli mi? ikisi başka şeyler. ona göre yazalım.
0
alperz
(08.03.23)
tv şirketinde danışma dediğin, plaza girişindeki danışmaysa salla. hiç bi şeye yaramaz.

baristalık bence.
0
brkylmz
(08.03.23)
Ben baristalığı seçerdim.

Öncelikle baristalıkta gerçek bir iş yapıyor, bir meslek öğreniyorsunuz.

Televizyon kanalında danışmada çalışmak ne eğlenceli ne de önemli bir görev. Baristalıksa insanın hem kendisini keşfetmesi ve dinleyebilmesi hem de pek çok insanla tanışması için faydalı. Ayrıca baristalık yapan kişi bir süre sonra kendi işini de kurabilir. Bu iş kahvecilik olmak zorunda değil, sonuçta öğrendiği şey müşteriyle yüz yüze iletişim, satış, güleryüz, kapris çekmek, sinirli sakinleştirmek vs.

Ben de pek çok arkadaşım da çeşitli televizyon kanallarında uzun zaman çalıştık,. Çalışanların çok önemli bir kısmı 2 asgari ücretten az kazanan, çalışma saatleri ve şartları iyi olmayan mutsuz insanlar. Sizin aklınızda ne var bilmiyorum ama danışmada birkaç yıl çalıştıktan sonra televizyonun diğer departmanlarına geçmeniz de pek kolay değil, geçerseniz orada mutlu olmanız veya iyi kazanmanız da pek olası değil.

İş hayatına yeni başladığınızı varsayıyorum o yüzden daha az gün çalışmak sizin için önemli bir kriter olmasın, kendinizi geliştirebileceğiniz pozisyonlar sizin için tercih sebebi olsun.
0
michael_knight
(08.03.23)
tv'yi seçtim, bakalım buna da bir iki ay :)
0
🌸fakat
(08.03.23)
(16)

Seçim süreci

sanguine
Dincilik ve gericilikten bütün hücreleriyle nefret eden biri olarak zerre heyecanım yok. hatta kk aday olacak dedikodusu iyice artınca epey moralim bozulmuştu, sonra akşener rest çekince ilk defa heyecanlandım belki 7 hazirandan beri. acaba dedim, gerçekten yavaş veya imamoğlunu ilan edecekler de ak
Dincilik ve gericilikten bütün hücreleriyle nefret eden biri olarak zerre heyecanım yok. hatta kk aday olacak dedikodusu iyice artınca epey moralim bozulmuştu, sonra akşener rest çekince ilk defa heyecanlandım belki 7 hazirandan beri. acaba dedim, gerçekten yavaş veya imamoğlunu ilan edecekler de akpden kurtulacağız diye. şu an meral akşenerin akşamki surat ifadesi gibiyim. asla kk'nın kazanacağına inanmıyorum. istanbulun göbeğinde yaşayan, üniversite öğrencisi çocukları olan çokça tanıdığıma bakıyorum (çocukları akpli değil) dibine kadar kk ile dalga geçiyorlar, gülüyorlar, iktidardan hoşnut olmasalar bile bu adamlar asla gidip de bu adama oy vermez, imkansız bu. bunlar böyleyse anadoludakileri vs hayal edemiyorum bile. türk insanı için kk şu anda dalga figürü, son derece pasif bir imajı var. bugün tvde chplileri gördüm gözlerime inanamıyorum hala, grup toplantısında aglayan mı dersin, haykıran mı dersin kim jon un görmüş koreliler gibiydi herkes hiç abartmıyorum. bir muhalif olarak rte'nin en çok kk'ya yenilmesini isterim, ama bu hal nedir ya, sanki adam dün ilan edildiği sırada gökten inmiş, bu zamana kadar 2009dan beri hiç seçim kaybetmemiş gibi. zaten halk tv vs dışındaki kanallarda da (ağır yandaş olmayanlarda en azından) üç gün önceki heyecan yok olmuş durumda. spikerlerin, yorumcuların da heyecanı gitmiş. gerçeğin farkında herkes.

şunu sorayım, siz nasıl hissediyorsunuz. bir de iki akp artığı ile toplamda üç dincinin yönetime aday olması hatta cb yardımcısı olması için oy verecek olmak da bana aşırı derecede rahatsız edici ve saçma gelmeye başladı. dünkü metin yayınlanana kadar çok umursamıyorum ama kk kazanırsa akp zihniyeti kısmen de olsa gene iktidar olacak bu da şaka gibi değil mi? bu adamlar daha 2019a kadar azılı akp üyesiydi, devlet yönetimine dair bu kadar hassas konuların dincilerin yanında konuşulmasına anlam veremiyorum.

her türlü akpnin gitmesi en kötü seçenekten daha iyi ama bu şekilde iktidara gelecek hükümetin uzun vadeli olacağını hiç sanmıyorum. bu kadar curcuna yerine diğer kimseyi karıltırmadan sadece ip ve chp ikisi birlikte başkanlardan birini aday gösterse garanti alabilecekleri bir seçimdi bu.
0
sanguine
(07.03.23)
Be gayet mutlu ve umutluyum, KK istenmiyor geyiğinin de tamamen AKP troll'lüğünün algı çalışması olarak görüyorum.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(07.03.23)
kk çoğumuzun favori adayı değil fakat kişiler üzerinden değil eylemler üzerinden düşünün, akplilerin zaten elindeki koz kılıçdaroğlunu karikatürize etmek çoğunun fikri yok bu yüzden laf anlatmaya enerji harcamayın, geçen eve usta geldi hala kılıçdaroğlu ssk yı batırdı muhabbeti yapıyor, nasıl batırdı diyorum fıs ses yok

kk benim asgari müşterekte buluşabileceğim biri, elimizde olan koşulları zorlamak zorunda olduğumuz bir zamandayız diye düşünüyorum
0
freebird5406_2
(07.03.23)
verilmesi gereken cevap şu: ülke son 20 yılda iyi yönetiliyor mu? Cevap hayır, dolayısıyla kime oy atmayacağım artık kesin diyebiliriz. 2 aday olacağı için vereceğimiz oy netleşti. bundan sonraki kısım ise yorumumdur:

altılı masa katılımcılarından ve altılı masa fikrinden hiç hoşlanmıyorum. davutoğlu ve babacan kesinlikle bir şansı daha hak etmiyorlar. diğer katılımcıları yine yeni yüzler oldukları için bir tık daha sıcak buluyorum. rte sonrası 6lı masa koalisyonunda her şeyin hayal ettiğimiz gibi olacağı konusunda endişeliyim. tek düşüncem, yaşam tarzına yönelik muhafazakar baskının bir nebze kalkacağı, ama onun dışındaki her şeyde ülkenin 3 aşağı 5 yukarı benzer vasatlıkta devam edeceği şeklinde. yine de bir değişim kesinlikle gerekiyor ve geç bile kaldı.

siyasal islamı 20 yılda köküne kadar denedik ve milletin çoğu artık bu fikirden nefret edecek kıvama geldi. korkarım chp iktidarı ile atatürkçülük de benzer bir yozlaşmadan geçiyor ve geçecek. bir 10-15 yıl sonra da bakalım nasıl bir akım gelir, onu da merakla izleyeceğiz.
0
roket adam
(07.03.23)
ben bu içine düştüğümüz gerçeküstü ve inanılması oldukça güç basiret ve beceri noksanı süreci gördükten sonra adeta cb yardımcıları sistemi dedikleri bu kaotik düzenin etrafımdaki muhalifleri bile ikna edemediğini görüyorum. ki bu insanlar geçmişte kkye oy vermiş insanlar. yani kesinlikle haklısın. internette orda burda kk güzellemesi yapanlara aldanmak gerçeği yansıtmıyor ve inan en saf tabirle kendini kandırmak olur. kk'nin beslemeleri dışında chp içerisinde de kimi insanlar seninle aynı şeyi düşünüyor. sadece kk'ye rağmen chp'de bir pozisyon alınamayacağını net bir şekilde biliyor insanlar ve tepki vermekten çekiniyor. yani bu kaçınılmaz bir sondu. ve aslında bir bakıma bu da bir tek adamcılık örneği olmuş oluyor malesef.

ekşisözlük'te bile kk'ye aday olmamalı asla kazanamaz vs diye entry giren yazarlar şimdi onları silip kazanacağını ifade eden entryler girmeye başladılar. işte bunlar hep sahibinin sesi cümleler.
kk istenmiyordan ziyade kk kazanacak aday değil önermesi gerçekçi bir söylem. nitekim bu böyle olduğu için 2 belediye başkanı adeta gölge aday gibi yardımcı olarak eklemlendi yanına. kusura bakmasın kimse ben chpliyim ve ilçe örgütlerinde yönetim kurulunda da yer aldım ama bu açıkça siyasal bir acizlik örneği gibi algılanıyor. yani adayımız kazanacak aday değil bari belediye başkanlarının hatırına oy verin demek gibi saçma bir şey bu. bu tutum bizatihi halkın ekseriyetinde çalışması imkansıza yakın bir durum ortaya çıkarmıyor diye düşünüyorum. twitter'a ekşiye bakılsa tuvalet terliği ve pet şişe bile olsa oy verecek bir kitle söz konusu. dolayısıyla bu platformlar anadoludaki halkın görüşlerini yansıtmıyor.
0
pardus
(07.03.23)
"siyasal islamı 20 yılda köküne kadar denedik ve milletin çoğu artık bu fikirden nefret edecek kıvama geldi. korkarım chp iktidarı ile atatürkçülük de benzer bir yozlaşmadan geçiyor ve geçecek."

roketadam+1

ölüm ve sıtma metaforunun çok doğru bir tespit olduğuna inanıyorum. ve hastalığın iyileşebileceği şeklinde umutla yaklaşıyorum bugün ki duruma. aksi takdirde hastalık süründürecektir ki belki ölümden kötü. ileride insanlar sürünmekten bir bakarsınız 2053'e kadar sıtmayı yaşadık ölelim daha iyi diye bunların kucağına atabilir kendilerini.

bunu düşündürense akp ve chp tabanının hatta herhangibir partinin tabanının zeka ve ikiyüzlülük konusunda akp'den farksız olduğunu görmem. bunlar bir şekilde yemeye başlarsa reisin 2053 hedefleri şaşmaz bu ülkede, umarım tersi olur da her şey çok güzel olur.

kısacası kişisel bazda umudum başından beri yok ama gelecek sisteme karşı hep umudum oldu.
0
gule gule
(07.03.23)
Son bir haftadır burda uzun uzun yazdım ama özet geçersem;


Kılıçdaroğlu 11 seçim kaybetti muhabbeti bi kere gerçekçi değil. 2010'da genel başkan oldu, 2011-14'te RTE zaten zirvesindeydi. 2015'te akp'yi tek başına iktidardan etti ama bahçeli saf değiştirdi. Sonra 15 temmuz falan derken rte'nin desteklenme oranı yine inanılmaz arttı. 2019'da da belediyeleri kazandı. Bu süreçte kendisinden önce %20 alan CHP'yi 25'e çıkardı. 2015'te HDP'ye, 2018'de İYİP'e partisinden oy geçmesine rağmen bu oranı sürdürdü yani demek ki aslında oyunu bir şekilde artırdı.

Niye Kılıçdaroğlu aday meselesine gelirsem, bu masayı o kurdu. türkiye'de başka kimse bu kadar farklı toplulukları bir amaçla bir araya getiremezdi. Masada dincilerin, akp eskilerinin olmasının bir amacı var. Yeni türkiyeyi kurma hedefiyle yola çıkarken sadece kendi istediklerinle giremezsin o yola. Şu an akp'ye oy veren insanlar akp sonrası dönemde bir anda koyu chpli olmayacaklar. Bu insanları çekecek makul sağ partilere ihtiyaç var.

Kazanacak aday değil konusunda da yoo gayet kazanacak aday. Bugün ORC'un anketi vardı mesela gayet kazanıyor. Aday gösterilmeden önceki anketlerde de çoğunlukla kazanacak oranları alıyordu. Bu adamı sevmeyen kitle var evet ama toplumun geneli nasıl chpli laik teyzeler olarak genellenemezse, alevi düşmanı koyu akpli yobazlar olarak da genellenemez. Ayrıca anadolu kırsalı dediğiniz yerin toplam nüfusu bir İstanbul etmiyor neredeyse. Kırsaldaki yaşlı dayıları zaten kazanamaz ama şehirde yaşayan, kirasını ödeyemeyen, deprem riskli konutta yaşayan, evine ekmek zor götüren insanları ikna eder. Bu da çok rahat yeter seçim kazanmasına.

İmamoğlu seçim yasaklı yahu mazbata alamıyor kaç gündür söyleye söyleye dilimde tüy bitti. Adamın seçilmesinin bir faydası yok ki? Yavaş da Kılıçdaroğlu'ndan 7 yaş küçük ve Kılıçdaroğlu'ndan daha enerjisiz. İyi bir belediye başkanı olabilir ama miting konuşması yapacak biri kesinlikle değil. Ayrıca Mansur için Kürtlerden oy alamaz derken yalan söylemiyoruz yani açık ve net konuştu HDP ki HDP kitlesi partisinin dediğini yapan bir kitle. Ankara bb seçiminde verdiler ama cb seçimi farklı bir mevzu. Ki ikisi de Kılıçdaroğlu'yla beraber kampanyada görünür olacaklar seçime kadar. İsimleri hep zikredilecek bu süreçte.

CHP grup toplantısını youtubedan izlerken ben bile duygulandım, buraya son kez çıkıyorum diyip güzel bir konuşma yaptı ki ben (daha önce farklı cevaplarda söylediğim gibi) azılı kılıçdaroğlucu biri değilim sadece durmadan hakkının yenmesine uyuzum. Artık cumhurbaşkanı adaylığı da resmileştiği için sonuna kadar yanındayım.

Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet +1 internette kılıçdara laf edenler aktrolldür demiyorum ama aktrollerin gazına gelen samimi chpliler çok var. Kılıçdaroğlu'nun 13 yıllık genel başkanlığındaki üç beş gafını öne çıkarıp duruyolar, adam bi kere yürüyen merdivene ters bindi diye dalga geçiyolar ki orada duran merdiven bi anda çalışıyor yani :d RTE attan düştü bak iki yıl konuştuk şimdi kim hatırlıyor şerefli at cihanı :D

Ben tv'de öyle genel bir heyecansızlık görmedim ayrıca bugün ama denk gelmemiş olabilirim. FOX TV'de gayet enerjikti insanlar, başka da kanal yok zaten yandaş olmayan halk tv, tele1 falan dışında :D Akşener mutsuz olabilir, bozguna uğradı ama onun dışında mutsuz olacak kimse yok. Akşener bugün Fatih Altaylıya çıkacak orada bakarız duruma. Ama bence enseyi karartıcak bir durum yok. Gidip oyumuzu vericez ve kazanıcaz ^^
0
nundu
(07.03.23)
Ben Davutoğlu ve Akşener'i masada görmekten rahatsızım. Ama yapacak bir şey yok.

KK, normalde bir araya gelemeyecek grupları aynı masaya oturttu. Kim ne derse desin, bu ortamı o hazırladı ve mevcutlar içerisinde ondan daha iyisi yok.

Onun yerinde başkası olsa bugün CHP, küçük bir azınlığı tatmin eden, %18-22 arasında salınan bir parti olurdu. Zamanında öyle oldu, gördük.

O yüzden ben KK'yı destekleyeceğim, mecliste partisine oy vermesem de cumhurbaşkanlığı için oyum kendisine.
0
sailor
(07.03.23)
acikcasi kilicdaroglu olabilecek en kotu adaydi. olusan masa da hic cazip degil. ancak basimizdaki beladan kurtulamazsak bir sonraki sefere secim yapilabilir mi emin degilim. bir 5 sene daha bu gidisi kaldiramaz ulke.

bu nedenle kk'ya oy verecegim. zaten ilk donemde gecis tamamlandiktan sonra bu ittifak dagilir, herkes kendi basinin caresine bakar. mesele akp'den kurtulmak.

ve evet cok zorlu bir secim olacak. o kadar kotu bir karar alindi ki, olabilecek en kotu senaryoda girecegiz secime. kk'nin halk nezdindeki itibarini bilmeyenleri azicik sokaklarda dolasmaya, insan tanimaya davet ediyorum.

kac kisi benim gibi dusunur bilmiyorum. azicik muhafazakar egilimli olan insanlarin kk'ye oy veremeyecegini biliyorum. ve bu insanlar sandiginizdan daha coklar. hdp secmeninden falan daha coklar.
0
antikadimag
(07.03.23)
Aynı duyuruya ikinci cevap olacak ama yazayım.

Anadolulu muhafazakar adam KK'ya oy vermez argümanı çok sık kullanılıyor. Ama o adam zaten Atatürk kalksa gelse ona da oy vermez. Vermiyorlar abi, Caddebostan'da yaşayan seküler hayat alışkanlığı olan bir CHP'linin ikna olup AKP'ye oy atması ne kadar gerçek dışıysa tam tersi de öyle. Düşün sen partini değiştirip AKP'ye atar mısın? Inanın Mansur Yavaş aday olsa yine vermeyecekler. Oyuna talip olduğunuz bu insanlar sandığa gider, RTE'nin fotoğrafını görünce kıyamayıp yine verir. Öyle orta yollu bir adam bulur, oylarını alırız falan işlemez.

O yüzden, karşı mahalleyi ikna etmektense, bu mahallenin tüm oyunu alacak birini bulmak gerekiyordu. KK, HDP oyu da alabildiği için en iyi aday görünüyor.
0
sailor
(07.03.23)
Sailor+1
Erdoğan'ın açıklaması vardı yerel seçimlerden sonra. Bizim oyumuz düşmedi, rakiplerimiz birleşti diye. Kısaca olması gereken bu yani erdoğan karşıtlarını birleştirecek aday kazanır ki Erdoğanın oyları 2019dan sonra düştü bi de. İmamoğlu'ndan sonra bunu en iyi yapacak Kilicdar. İmamoğlu aday olamıyor ki ayrıca genç adam yani, bu seçimden cb olan kişi emekli olcak sonrasında. İmamoğlu Chp başkanı olur ileride diye düşünüyorum. O yüzden en ideali Kılıçdaroğlu şu senaryoda.
0
nundu
(07.03.23)
ben şahsen daha istiklal marşını ezbere okuyamayan, Atatürk'ün ilkelerini bilmeyen,Türkiyedeki illeri ilçelerin adını yanlış söyleyen, mersini güneydoğuda zanneden,Hz. Aliyi yazar zanneden, fenerbahçeli lefter i kaleci zanneden,çorum a ülke diyen, kim milyoner isteyene çıksa ilk sorudan elenecek bir insana prensip gereği oy veremem...yanlış yaptınız mansur yavaş'ı aday koymadınız bunun cezasını çekeceksiniz...umarım bu seçimde kaybederek partinin başından inersin KK
0
seindfeld
(07.03.23)
öncelikle amasız ve fakatsız erdoğan karşıtı bir kitle var elbette ama bu kitle toplam seçmenin yarısından fazla sayıda mı yani salt bu kitle seçim kazandırmaya yeter bir çoğunlukta mı asıl mesele burada gizli. elbette diğer yandan amasız ve fakatsız anti kılıçdaroğlu bir kitlede söz konusu.

bunu niye belirttim çünkü bu seçimi şuanki durumdan memnun olmayan herkes mecbur kılıçdaroğluna oy verecek veya kesin verir şeklinde bir düz mantıkla yorumlamanın çok kolaycı ve hatalı bir yaklaşım olduğunu düşünüyorum. nitekim oy verme davranışı her zaman rasyonel temelli bir davranış olmuyor. bu hususta diğer parametreleri göz ardı ederek 2+2:4 eder şeklinde bir analiz yapmak oldukça yanıltıcı çünkü çoğu insan duygusal yoğunlukla oy kararı veriyor.

seçmen nezdinde bir gönül bağı ve güven duygusu inşa edebilmek şüphesiz çok kıymetli. insanlar ekonomi başta olmak üzere farklı konularda mevcut halden memnun olmasa da toplumda bir infial söz konusu olabilecek bir hava da söz konusu değil ilginç bir şekilde. yani evet her şeyin fiyatının artmasından rahatsız herkes ama sorunu çözebilecek olanın da yine erdoğan olduğuna inanan, dış güçleri suçlayan, bütün dünyada kriz var diyen, kılıçdaroğlu hdp ile aynı diyen insanları görmezden gelmek de yanıltıcı olacaktır. özellikle anadolu seçmeni bu denklemde çok kritik bir rol oynacak benim fikrim.

ek olarak son haftadaki masa gelişmeleri. kumar masası, kazanamayacak aday, noter masası, tek adamlık söylemleri, hdp faktörü vs bunlar da şüphesiz hiçbir etkisi olmayan söylemler olmayacak. bunların da etkisi olacağını düşünüyorum. ve masanın ilan ettiği metnin önümüzdeki süreçte başka gerilimlere de gebe olabileceği ihtimalini tamamen sıfır olarak görmüyorum. yanılabilirim elbette.

herkes için kolay olmayan çok boyutlu ve çok değişkenli bir seçim olacak bu.
0
ezkaza
(07.03.23)
herkes istediğine oy verebilir elbette saygı duyuyorum ama ben kemal kılıçdaroğlu'na asla oy vermem. yani kerhen de olsa vermem. bu konuda çok keskin ve netim. ve inanın benim gibi düşünen azımsanamayacak sayıda insan mevcut.

kemal kılıçdaroğlu'nun kişisel olarak kötü bir insan olduğunu düşünmüyorum ama çeşitli konulardaki geçmiş ve güncel görüşleri üzerine cb seçimlerinde kendisine oy vermem kendi nazarımdaki müesses nizam bakış açıma göre imkansız. ve ek olarak kemal kılıçdaroğlu'nun bu yönüyle insanları kendisinin karşı tarafında birleştiren ve konsolide bir yönü söz konusu.
0
debian
(07.03.23)
mevcut duruma göre bile çok bıçak sırtı bir aday. riske atılmayacak seçimi riske attılar. deprem öncesinde ilk turda kesinlikle vermeyecektim. ikinci turda bile belki diyordum. ama depremden sonra ilk işin bunları göndermek olduğu kanaatine vardım.

zaten yönetemeyeceklerine adım gibi eminim. mecliste zaten vermeyeceğim. oylarımla ex-akplileri meclise sokacak halim yok.
0
paintov
(07.03.23)
artık seçime adaylarla ilgili haberleri okumuyorum bile.
tüm enerjimi vaktimi abd vatandaşlığı alabilme üstüne harcıyorum.
0
aslindasorunumpsikolojik
(08.03.23)
Kılıçdaroğlu kazanacak, at fava bekle. Tabiiki bu ülkenin sorunları bi seçim sonucuyla çözülecek değil. O kadar köklü sorunlar var ki, her şey planlanıp yoluna sokulsa ve çözülene kadar hiç taviz verilmese, 50 sene falan sürer. O yüzden her halükarda abd veya avrupaya gitmek mantıklı seçenekler.
0
fobfilm
(08.03.23)
(8)

kardesim icin ne yapabilirim?

antikadimag
kendisi 28f kimya muh yuksek lisansini bitiriyor bu yaz ve hic calismadi.ben amerika'da calisiyorum. turkiye'nin halini dusunursek ne yapabilirim onun icin? dil okulu, amerika'da baska master veya phd programlari aklima geliyor. tr'de is bulmasi zor gibi. en akillica yol nedir?
kendisi 28f kimya muh yuksek lisansini bitiriyor bu yaz ve hic calismadi.

ben amerika'da calisiyorum. turkiye'nin halini dusunursek ne yapabilirim onun icin?

dil okulu, amerika'da baska master veya phd programlari aklima geliyor. tr'de is bulmasi zor gibi. en akillica yol nedir?
0
antikadimag
(07.03.23)
Türkiye'de iş bulması zor değil aslında. Biraz okuduğu okula ve yetkinliklerine bağlı ama iyi bir iş bulabilir yine de.

Yurtdışına bir daha kalıcı olarak dönmemek üzere gidiyorsa olabilir ama birkaç sene sonra dönecekse daha zor olmayacak mı? Yaşı 30-32 olacak ve Türkiye'de bir iş deneyimi olmamış olacak.
0
sailor
(07.03.23)
turkiye'de kalacaksa onunde iki yol var ya akademik kariyer ya da ozel sektor. kardesinle konustun mu bu durumu o ne yapmak istiyor, gelecek planlarinda neler var?
0
duyulmasi gerektigi kadar
(07.03.23)
akademik kariyer hiçbir zaman bir çıkış yolu değil. bunu böyle düşünüp de tepetaklak olan çok insan var.

ne yapacak? iş bulmaya bakacak. masabaşı ne iş bulursa yapacak.
0
OrangeYellow
(07.03.23)
Yani neyde uzmanlasti bilmiyorum ama ben rüzgar gülü sektöründe çalışıp kompozit vs olaylarinda uzmanlasip yabanci şirketlere yurtdışına giden çok kisi tanıyorum. Sebebi de istenen ve çok bilgi olmayan bir alan olması.

Yani neyde uzmanlastigina göre belli bir deneyim sonrası gidebilir. Ama sallıyorum temizlik ürünü fabrikasında başlarsa çok bir önemi olmaz çünkü onun uzmanı var baya.
0
logisticsmanager
(07.03.23)
Dil okuluna götğr amerikaya, paralı kurs da olur ama cv sinde kalması için bi üniversite bünyesinde birşeylere yazdırabilirsin. Ben bu şekilde 1 sene californiada okudum çok işime yaradı...
Hem alışsın oralara, sonra da türkiyeye gönderme
0
gadlemler
(07.03.23)
Keşke öyle bir fırsatım olsada work and travel , dil okulu yada herhangi bir şey amerika veya avrupada biri çekse beni diyorum.

Tr’de bulmasına bulur da yazık olur böyle bir fırsatı varken yurtdışını değerlendirsin.
0
kararsızataletfilozofu
(07.03.23)
kardesin phd yapmak istiyor mu ki? abd'de phd 6-7 seneyi buluyor cogu durumda.

bir phd'nin parcasi olmayan 2 yillik standalone masterlaraa funding bulmak zor genelde. bir de mezun olunca abd'de kalabilme sartlari neler onu arastirmak lazim.

dil okulu daha mantikli olabilir, seninle yasar vs maddi olarak altindan kalkilabilir. tabii sonrasi turkiye'ye donus.
0
hot potato
(07.03.23)
Tr’de iş bulur, kardeşinle aynı yaştayım ve liseden kimya mühendisi olan 4-5 arkadaşım var hepsi çalışıyor güzel yerlerde.

Bence mümkünse önce uluslararası bir şirkette iş tecrübesi yapsın iki sene, sonra da İngilizcesi çok süper diilse bi sene falan dil okulu yapsın, o esnada karar verir zaten ne istediğine.
0
vedatchilipeppers
(07.03.23)
(5)

Mahallelerdeki eski derelerin kenarları güvensiz mi oluyor?

msb
Birçok sokak adında xxxderesi geçiyor. Gerçekten de çoğu ıslah edilmiş eski derelerden alıyor adını bildiğim kadarıyla. Şırıl şırıl aktığı dönemleri bilemiyoruz haliyle ama dere küçük de olsa zemini itibariyle yapılaşma anlamında sıkıntı yaratır mı?Yani genel anlamda zemini iyi olan bir semtin eskid
Birçok sokak adında xxxderesi geçiyor. Gerçekten de çoğu ıslah edilmiş eski derelerden alıyor adını bildiğim kadarıyla. Şırıl şırıl aktığı dönemleri bilemiyoruz haliyle ama dere küçük de olsa zemini itibariyle yapılaşma anlamında sıkıntı yaratır mı?

Yani genel anlamda zemini iyi olan bir semtin eskiden dere akan bölgesinin zemini kötüdür diyebilir miyiz?
0
msb
(07.03.23)
youtu.be (uzmani degilim, yeni izledim denk geldi paylasayim dedim:)
0
freedonia
(07.03.23)
%99.99 dediğin gibi, zemin bakımından güvensizdir.
0
tchuck
(07.03.23)
diyebiliriz. zemin alüvyal olduğu için deprem dalgaları daha şiddetli olur
0
paintov
(07.03.23)
@freedonia, çok güzel denk gelmiş, teşekkürler.
0
🌸msb
(07.03.23)
Eskiden imar kanununda dere yaklaşma sınırı 100 metreydi, 10 yıl önce filan bunu 10 metreye düşürdüler.

Belki de gelişen inşaat teknolojisi sayesinde 10 metre yaklaşmakta bir sıkıntı yoktur, gerekli zemin çalışması fore kazık vs yapıldıktan sonra bataklığa bile ev yapılır.

Ama işte kurala uygun yapılıyor mu?
0
John Bloor
(08.03.23)
(5)

Abd’den telefon getirtme

webbrowser
Selamlar, kardeşim şu an Abd’de gelirken telefon getirmesini istedim ama kendine aldı bana da kapalı kutu getirse sorun olur mu?2. Telefonu getirmesinin bir yolu var mıdır?
Selamlar, kardeşim şu an Abd’de gelirken telefon getirmesini istedim ama kendine aldı bana da kapalı kutu getirse sorun olur mu?
2. Telefonu getirmesinin bir yolu var mıdır?
0
webbrowser
(07.03.23)
kendine aldigini acip cebine atsin. kapali kutu bir tane getirirse problem olmaz.

ama 2 telefon kaydettiremez, o kendi pasaportuna kaydetse senin de kayit isini cozmen lazim.
0
antikadimag
(07.03.23)
Benim pasaportum yok buraya getirdikten sonra maliyeden kayıt yaptırabilir miyim? Yoksa pasaport olması mı gerekiyor illaki?
0
🌸webbrowser
(07.03.23)
pasaportu gectim yurtdisina yakin zamanda cikis yapilmis olmasi gerekiyor o pasaportla.
0
antikadimag
(07.03.23)
telefon getirme isinin onunu buyiuk oranda kestiler, surekli yurtdisina cikan birisi degilsen buyuk bela, ki pasaportun yoksa ugrasmaya degmez.
0
cooperr
(07.03.23)
pasaportunuz yoksa kimlikle gidilebilen kıbrıs/gürcistan vb günübirlik de olsa giriş çıkıp yaptıktan sonra 6 bin küsur TL haracınızı vererek telefonu kayıt ettirebilirsiniz. Telefonu kullanmaya başladıktan sonra 8 ay içerisinde bu giriş çıkış işlemini yapmanız gerekiyor.
0
Copernic
(07.03.23)
(1)

Yarin Oslo’ya gidiyorum? Nasil giyinmeliyim?

nefertarii
Soyle ki, full kayak takimi var yani, pantolonu montu eldiveni vs.Ama Istanbul’dan giderken oyle giyinsem biraz komik duruyorum sanki? Ne dersiniz ne onerirsiniz? Donar miyim orda (cok usuyen biriyim)?
Soyle ki, full kayak takimi var yani, pantolonu montu eldiveni vs.

Ama Istanbul’dan giderken oyle giyinsem biraz komik duruyorum sanki?

Ne dersiniz ne onerirsiniz? Donar miyim orda (cok usuyen biriyim)?
0
nefertarii
(07.03.23)
oslo cok asiri soguk bir yer degil. gulf stream sagolsun. ben mart gibi normal ankara kiyafetlerimle gitmistim.

usumekten korkuyorsaniz saglam iclik giyin. o korur. gerisi normal elbiseler ve mont kurtarir. kayak pantolonuna falan gerek yok bence ural daglarina gider gibi :)
0
antikadimag
(07.03.23)
(3)

şeker hastalığı - hangi bölüm? işlem sırası

MtKrt
2 ay önce saç ekimi sırasında değerleri yüksek buldular ve şekeri kontrol ettirmemi, test yaptırmamı önerdiler.bunun için hangi bölümden randevu almalıyım?internette önce iç hastalıkları bakacak ondan sonra endokrinoloji bölümüne yönlendirecek vs diyor. nasıl bir yol izlemeliyim?
2 ay önce saç ekimi sırasında değerleri yüksek buldular ve şekeri kontrol ettirmemi, test yaptırmamı önerdiler.

bunun için hangi bölümden randevu almalıyım?

internette önce iç hastalıkları bakacak ondan sonra endokrinoloji bölümüne yönlendirecek vs diyor.
nasıl bir yol izlemeliyim?
0
MtKrt
(07.03.23)
Devlet hastanesine gidecekseniz önce dahiliye bakıyor. Dahiliye sevk ederse endokrin randevusu alabiliyorsunuz. Özele giderseniz direkt endokrinden randevu alabilirsiniz. Geçmiş olsun
0
yazdonumu
(07.03.23)
Endokrin çok ileri boyuttaki durumlarda başvurabileceğiniz bir birim, halihazırda tedavi gören bir şeker hastası olmanız lazım gelir. Sizin teşhisiniz bile henüz koyulmamış anladığım kadarıyla.

En yakın devlet hastanesinden randevu alın dahiliye birimine. Sizden evvela kan ve idrar testi istenecek ve o tahlil sonucunu almanız da birkaç gün sürebilir(en erkeni bir gün).

Daha sonra tekrar bir randevu alıp, değerlerinizle birlikte(zaten sisteme düşüyor, sizin bişi yapmanıza gerek yok) doktorunuza başvuruyorsunuz, bu kadar.

Size muhtemelen oral-antidiyabetik önereceklerdir. Geçmiş olsun.
0
Avoiding The Puddle
(07.03.23)
Dahiliye. Sabah erken randevu alın, özel hastane ise öğlene sonuçları gösterirsiniz.
0
invictae
(09.03.23)
(3)

Kasko fiyatları farkı

bepicolombo
Merhaba, Kasko yenilemem gerekiyor da hem tanıdıktan hem de sigortam nette teklif aldım aynı istekleri girdiğimizde arada 3000 liralık fark var şimdi sigortacim internetten aldığım teklifi istiyor genel merkezle konuşmak için niye böyle fark çıkıyor diyeİnternetten aldığım teklifi onunla paylaşmam g
Merhaba,
Kasko yenilemem gerekiyor da hem tanıdıktan hem de sigortam nette teklif aldım aynı istekleri girdiğimizde arada 3000 liralık fark var şimdi sigortacim internetten aldığım teklifi istiyor genel merkezle konuşmak için niye böyle fark çıkıyor diye
İnternetten aldığım teklifi onunla paylaşmam gizlilik vs durumlardan başıma iş açacar mi ?
0
bepicolombo
(07.03.23)
acmaz, buyuk ihtimalle internetten aldigin teklifteki teminatlarla kendi verdigi teminatlari karsilastiracak eger ayni ise teminatlar acente temsilcisine soracaktir neden bu kadar fark cikiyor diye.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(07.03.23)
aynısı bugün başımıza geldi, babamın yıllardır çalıştığı sigortacısı yüksek fiyat verince bende neredeyse tüm online sigorta sitelerinden fiyat teklifi almaya çalıştım. biri yarı fiyatına yakın 3 teklif buldum. tekrar sigortacıyı arayıp bulduklarımı söyleyince ben bir bakayım dedi. sonra tekrar arayıp benim bulduğum fiyattan, benim bulduğum sigortayı yaptırdı. ikisini tavsiye etmem dedi şu olsun daha iyidir dedi öyle hallettik.

anladığım kadarıyla sigortacılar kendi anlaşmalı oldukları ve komisyonları olan poliçeleri teklif ediyorlar. biraz zorlayınca ve eğer tanıdıksa da çevresinden bulup bir birine paslıyorlar.
0
astronom bey
(07.03.23)
Aradaki 3000 tl fark aynı firmadan mı? İmkansız gibi bir şey çünkü, ama farklı firmalarsa zaten, acenteniz bile farklı firmalardan bu kadar farklı fiyatlar alabiliyor. Şirketten şirkete çok fark ediyor.
0
John Bloor
(08.03.23)
(2)

Hediye orak hangi apple watch ürünü tavsiye olunur?

Wolfware
merhabalarbir hafta sonra kardeşimin doğum günü var. kendisi uzun zamandır apple watch istiyor. almak istiyorum fakat bütçem çok fazla değil. 5-6 bin tl civarına alınabilecek bir versiyonu var mıdır?
merhabalar

bir hafta sonra kardeşimin doğum günü var. kendisi uzun zamandır apple watch istiyor. almak istiyorum fakat bütçem çok fazla değil. 5-6 bin tl civarına alınabilecek bir versiyonu var mıdır?
0
Wolfware
(07.03.23)
apple watch se 40 mm o civarda fiyatları. gayet de yeterli bir cihaz.
0
roket adam
(07.03.23)
Örme kırmızı kordonu var çok şık duruyor bütçeyi aşmıyorsa eklenebilir
0
kararsızataletfilozofu
(07.03.23)

Şarkı sözü istek?

Wolfware
MerhabalarÇok sevdiğim bir şarkı var fakat hiçbir yerde sözlerini bulamadım. Acaba bir dinleyip sözlerini yazabilmeniz mümkün müdür? Çok teşekkürlerŞarkı adı: the soldier thread- Run run
Merhabalar

Çok sevdiğim bir şarkı var fakat hiçbir yerde sözlerini bulamadım. Acaba bir dinleyip sözlerini yazabilmeniz mümkün müdür? Çok teşekkürler

Şarkı adı: the soldier thread- Run run
0
Wolfware
(07.03.23)
(4)

Araba içinde anahtar unutulursa ne olur?

Wolfware
merhabakardeşimde 2022 model wolsvagen t-roc marka araç var. arabanın anahtarını içinde unutarak gitmiş. döndüğünde araba kapıları kapalı olur mu? yoksa yedek anahtar bende olduğu için benim gitmem gerekiyor.
merhaba

kardeşimde 2022 model wolsvagen t-roc marka araç var. arabanın anahtarını içinde unutarak gitmiş. döndüğünde araba kapıları kapalı olur mu? yoksa yedek anahtar bende olduğu için benim gitmem gerekiyor.
0
Wolfware
(07.03.23)
öncelikle kullanım kılavuzuna bakın, orada yazar nasıl davranacağı ama benim arabamda (vw değil, anahtarsız giriş/çalıştırma var) anahtar içerdeyken kapı kolundan kilitlemiyor. bırakıp gidince öyle kilitsiz kalır tahmin ediyorum.
0
orient blue
(07.03.23)
büyük ihtimalle kapılar açık kalmıştır. içeride anahtar unutunca kilitlenmiyorlar ama yanlışlıkla bi süre sonra kendini kilitleyen de duydum
0
glamdr1ng
(07.03.23)
Kapılar kilitlendiyse ve yedek anahtar yoksa anahtarcı açabilir. Mercedes C serisi bi aracın ön kapısını, yukardan bi tel gibi bir şey sokup 2 saniyede açmışlardı.
0
nickini vermek istemeyen uye
(07.03.23)
Eğer kapılar kitlendiyse, ve de siz uzak bir şehirdeyseniz;

sizin oraya ulaşma masrafınız kelebek ya da yan cam fiyatından daha pahalıysa camı kırın gitsin.

Ama camı kırmadan önce fiyatlarına bakın, bazen bazı araçlarda kelebek camı küçük olduğu halde yan camdan daha pahalı olabiliyor.
0
John Bloor
(08.03.23)
(1)

cymbalta v2

duyurukullanıcısı
5. gün ve bu ilaç beni daha depresif yaptı.saat 10'da içiyorum kahvaltıdan sonra 14 gibi stresten yerimde duramıyorum, gögsüm sıkışıyor vs. çalışamıyorum. kötü oluyorum.30mg.normal mi? doktora yazsam mı?
5. gün ve bu ilaç beni daha depresif yaptı.

saat 10'da içiyorum kahvaltıdan sonra 14 gibi stresten yerimde duramıyorum, gögsüm sıkışıyor vs. çalışamıyorum. kötü oluyorum.

30mg.

normal mi? doktora yazsam mı?
0
duyurukullanıcısı
(07.03.23)
ilk 10-15 gün böyle yapması normal, bu nedenle ilk başta destekleyecek başka bir ilaç da vermesi lazımdı doktorun, mutlaka yazın.
0
mrtkp1234
(07.03.23)
(6)

beklenen yatırımlık para

deepex
uzun zamandır beklediğim 1.300.000 tl lik ödemeyi aldım.şimdi bu parayı nasıl değerlendirmeli kısmına geldi sıra.fikir ve önerilerinize açığım..
uzun zamandır beklediğim 1.300.000 tl lik ödemeyi aldım.şimdi bu parayı nasıl değerlendirmeli kısmına geldi sıra.fikir ve önerilerinize açığım..
0
deepex
(07.03.23)
Bu nasıl ödeme yiğidim, mutlaka beni ara :))
Hocam bence çokça altın, biraz da döviz alıp seçim sonucunu bekle.
0
vizivozo
(07.03.23)
şimdi biri 'en iyisi faiz' diyecek :)

yatırım kararı verirken bu parayı ne kadar süre sonra kullanmak istediğiniz, risk iştahınız, yaşınız, toplam birikiminiz, diğer birikimlerinizin dağılımı, gelir gider dengeniz, borçlarınız, geçmişte hangi yatırım enstrümanlarını kullandığınız, az çok tecrübeniz yani, göz önünde bulundurulmalı.

bu para 3 ay sonra lazım olacaksa başka, "3 yıl dokunmasam da bana koymaz" diyorsanız başka stratejiler mantıklı olur.

son 10 yılda yatırım getirileri diye google'da aratırsanız altın mı, mevduat, borsa mı, döviz mi başka bir şey mi en çok artmış, sırasıyla görebilirsiniz. aklınıza yatanlardan bir sepet oluşturabilirsiniz.

ytd.
0
wct3 org
(07.03.23)
Altın.
0
diyecevaplandı
(07.03.23)
Avax BTC
0
abi bi dizi buldum on numara
(07.03.23)
1 milyon tl altında kalan %10 peşinatlı evlerden al.
0
orpheus
(08.03.23)
yatırım 15seneden uzun durabilir diyorsanız arsa, demiyorsanız ev.
0
gule gule
(08.03.23)
(4)

Eğitime öğrencilere yatırım yapan şirketlerin beklentileri ne?

trgydl
Örneğin büyük bir yazılım firması Oracle öğrencilere ücretsiz program veriyor Amerika’da. SAP bilgisayar laboratuvarı bağışlıyor falan. Maddi yardımlar sponsorluklar veriyorlar. Bunların sosyal medyada duyurulması dışında nasıl bir katkı bekliyorlar? Burs gibi yardımdan bahsetmiyorum. Programlarının
Örneğin büyük bir yazılım firması Oracle öğrencilere ücretsiz program veriyor Amerika’da. SAP bilgisayar laboratuvarı bağışlıyor falan. Maddi yardımlar sponsorluklar veriyorlar. Bunların sosyal medyada duyurulması dışında nasıl bir katkı bekliyorlar? Burs gibi yardımdan bahsetmiyorum. Programlarının öğrenilmesine yönelik katkılar. 100 öğrenciden belki de 99 u o programı kullanmayacaktır?
0
trgydl
(07.03.23)
Büyük firmada çalışacak öğrencilerin yüzde 99u oracle, sap vs kullanacaktir. Tedarik zinciri, üretim, muhasebe, finans, ik, satış vs vs.

Bu noktada bu erpleri bilen adam yetiştirmek demek sirketlere hazir adam gitmesi, bu erpleri bilen kisilerin çoğalması demek.

Benim Türkiye'de okudugum okulda da var sap dersi misal.

Ha bir de ne kadar çok kişi bilirse piyasada o kadar bilen adam olur, haliyle firmalar erp yatırımı yapacakken elinde bilen iş gücü olan erp yatırım yapmayi tercih edebilir.

Benim görüşüm bu.
0
logisticsmanager
(07.03.23)
logisticsmanager'ın dediği gibi tam olarak. uzun vadede bu eğitimleri veren şirketler müthiş kazanıyor. mesela cisco da öyle.
0
roket adam
(07.03.23)
100 öğrenciden 1'i bile çalıştığı veya kurduğu şirkette o programın kullanılmasına sebep olursa bu iş maliyetini çıkarmış olacak. Bu arada zaten herhangi bir maliyeti de yok. Program orada yazılmış şekilde duruyor.
Bir programı ne kadar çok kişi bilirse piyasada da o kadar yaygınlaşır.

Ayrıca insanlara henüz öğrenciyken yapılan yardım ve bağışların daha etkili olduğunu tahmin ediyorum. İnsan 20 yaşındayken fikirleri tam olarak oluşmamış olabiliyor ama 60 yaşında bir insanın fikrini değiştirmek daha zor olacaktır.

Yapılan bağışların hem şirketlerin hem de bireylerin bir kısmını vergiden düşebileceğini de ekleyelim.

Bildiğim kadarıyla Amerikan kültüründe bağış yapmak çoğu aile için standart. Ailelerin önemli bir kısmı yıllık kazancının %2 - %5'i civarında bir parayı bağış yapmak için kullanıyor, bütçesini o şekilde planlıyor.

Sizin sorunuzda büyük ihtimalle anlayamadığım kısımlar oldu. 100 öğrenciden 99'u neden o programları kullanmasın ki?
0
michael_knight
(07.03.23)
okula başladık ilk CAD programı solidworks.

şimdi solidworks kullanırsın kullanmazsın o başka mevzu ama herkes solidworks'ü bilir.

o sebeple daha iyi bile olsa ortalama bir adam torio yazılımını değilde gider solidworks'ü aldırtır firmasına
0
duyurukullanıcısı
(07.03.23)
(5)

İmamoğlu ve Yavaş mitinglerde halka hitap edecekler mi?

magni
Sb.
Sb.
0
magni
(07.03.23)
Bilmiyoruz, çünkü bununla ilgili bir açıklama yapılmadı.

Ancak seçim kampanyasının öyle ya da böyle içinde bulunacaklarını tahmin edebiliriz. Bugün kılıçdaroğlu veda konuşmasında onların da adını saydı birlikte iş yapacakları kişilerden bahsederken.
0
akhenaten
(07.03.23)
Sahnede bi yerlerde durabilirler
0
gadlemler
(07.03.23)
Chp dünden beri kolaj videolarında filan hep onlara yer veriyor. Dün Kılıçdaroğlu da yola birlikte çıkıyoruz dedi. Birlikte miting yapacaklarına dair şeyler de dönüyordu ama net bir şey yok henüz. Gerçi normal mitingler yapılacak mı, o da meçhul. Bir ay önce çok büyük bir afet yaşandı, bu ortamda nasıl insanlara hitap edeceksiniz diyor herkes.

Zaman içinde netleşir ama illa ki görürüz her yerde diye tahmin ediyorum ben.
0
fraise
(07.03.23)
büyük ihtimal edecekler. özellikle meral momynin yaptığı iyip seçmeninin ilgisini çekmek için dolaşacaklar. 60 gün 81 şehir nasıl bitcek?
0
mikahakkinen
(07.03.23)
elbette mitinglerin hepsinde olamaz ama bazılarına katılabilirler diye düşünüyorum. yani görünürler öylece sahnede selamlama vb.
ama bence şöyle de bir handikapı olacak bu durumun. diyecekler ki kendisi kazanacak aday olmadığı için 2 cb yardımcısını göstererek bari onların hatrına oy vermesini istiyor acizler bla bla bla.
bunu yaparlar demedi demeyin.
0
ezkaza
(07.03.23)
(4)

ayakkabı

edgenabby
https://i.hizliresim.com/8qnpwkh.jpgşu ayakkabı tişört ve kot altına gider mi? yoksa sadece ceket ve kumaş pantul mu?
i.hizliresim.com

şu ayakkabı tişört ve kot altına gider mi?

yoksa sadece ceket ve kumaş pantul mu?
0
edgenabby
(07.03.23)
kumaş.
0
deartheodosia
(07.03.23)
kotun kalite olması mühim olan.dizleri çıkmış abuk sabuk bi rengi olan kot la kötü durur.
0
deepex
(07.03.23)
pinterest'te koyu laci slim fit jean ile kombinlenmiş genelde.
0
🌸edgenabby
(07.03.23)
Koyu laci kotla da olur kumaşla da olur.
0
Amaranta ursula
(07.03.23)
(2)

cc'li atılan maile cevap yazarsam yine cc'ye gider mi?

avatar is back
yanıtı görüyor mu cc'lenen kişi? yoksa sadece gönderene mi atmış olacam? ayarı varsa da nerden ypaabilirim? cc görmesin istiyoum
yanıtı görüyor mu cc'lenen kişi? yoksa sadece gönderene mi atmış olacam? ayarı varsa da nerden ypaabilirim? cc görmesin istiyoum
0
avatar is back
(07.03.23)
Reply all değil sadece reply yaparsanız, mail sadece gönderen kişiye gider. Cc’dekiler görmez.
0
irene
(07.03.23)
Ccler gizli değildir zaten kabak gibi ortada, cevapla deyince kime gideceğini zaten siz de görüyorsunuz, gitmesini istemediğiniz insanları silersiniz olur biter. Siz bcc ile karıştırıyor olabilir misiniz?

Bcclere hiç bi zaman cevap maili gitmez. Onlar sadece göndericinin gönderdiği maili alır. Sen reply all desen bile mail ilk baçta bccde olanlara gitmez.
0
zimbirik
(07.03.23)
(4)

Yurtdışından Saat Aldırmak Mantıklı mı?

vaveylababa
Yakın zamanda arkadaşım İsviçre'ye gidecek. Ben de kendime bir tane Tissot PRX Powermatic 80 almayı düşünüyordum. Özellikle anlayan arkadaşlara sormak istiyorum, kullanmak için ya da satmak için yurtdışından almak mantıklı mı? Ne kadar fark eder? Ya da farka değer mi?,İncelikleri hakkında tüyolar ve
Yakın zamanda arkadaşım İsviçre'ye gidecek. Ben de kendime bir tane Tissot PRX Powermatic 80 almayı düşünüyordum. Özellikle anlayan arkadaşlara sormak istiyorum, kullanmak için ya da satmak için yurtdışından almak mantıklı mı? Ne kadar fark eder? Ya da farka değer mi?,

İncelikleri hakkında tüyolar verebilirseniz çok sevinirim.
0
vaveylababa
(07.03.23)
Kullanmak içinse uluslararası garanti kartının olması yeterli. Satmak içinse sarı site ve diğerlerinden fiyatlara bak, mantıklı ise alırsın. Saat kolay satılan bir şey değil, hele ki popüler model değilse. Mesela MoonSwatch falan olsa rahat satılır ama her yerde bulunan şeyler kolay gitmiyor.
0
mada
(07.03.23)
piyasayı hiç bilmiyorum ama birinden bu şekilde saat almazdım.
Sahte ya da, parçası değişmiş olabilir diye düşünürüm.
0
vizivozo
(07.03.23)
kullanmak icin de satmak icin de mantikli, cunku turkiye fiyatina gore baya ucuza geliyor. kimi saatleri yari fiyatina almak mumkun.

satacaksan kutuyu hic acma.
0
antikadimag
(07.03.23)
10 sene önce 2 tane aldım, halen kullanıyorum. Satacaksan bilemem ama kullanacaksan hiç düşünme.
0
vampir akrep
(07.03.23)

kulak içi kablolu kulaklık önerisi

yazar yazmaz yazan yazar
sennheiser cx 150 ve xiaomi hybrid modellerini eskittim. ikisi de ömürlerini tamamladı. (xiaomi hybrid çok daha iyiydi) kullanıp memnun kaldığınız ve hâlâ satışı olan var mı?yoksa xiaomi hybrid'i yeniden satın alacağım.bluetooth kulaklık terörü yüzünden kablolu kulaklık kalmamış piyasada.ses kalites
sennheiser cx 150 ve xiaomi hybrid modellerini eskittim. ikisi de ömürlerini tamamladı. (xiaomi hybrid çok daha iyiydi) kullanıp memnun kaldığınız ve hâlâ satışı olan var mı?

yoksa xiaomi hybrid'i yeniden satın alacağım.

bluetooth kulaklık terörü yüzünden kablolu kulaklık kalmamış piyasada.

ses kalitesi olarak kablolu kulaklığın yanına yaklaşamadığı için ayrıca şarj et, bluetooth aç kapa uğraşmak istemediğim için kablosuz kulaklık kesinlikle düşünmüyorum.
0
yazar yazmaz yazan yazar
(07.03.23)
(7)

Evden çıktı bu akrep zehirli midir ?

kediperili
https://ibb.co/FhWDH7n Kedilerim de var bana ya da kedilerime zararı olur mu? Ne olur ?
ibb.co
Kedilerim de var bana ya da kedilerime zararı olur mu? Ne olur ?
0
kediperili
(07.03.23)
Akreplerin genelde kuyrukları kalinlastikca ve kiskaclari incelestikce zehirlilikleri artıyor. Fotoğraftakinin kuyruğu baya kalın, kiskaclari da ince göründü bana. Zehirli olabilir. Ev hangi ilde? Zehirli akrepler doğu ve güneydoğu bölgelerinde görülüyor daha çok.
0
sckxyss
(07.03.23)
akrep uzmanı değilim ama türkiyede öldürücü zehirli akrep yok, sokunca 2-3 gün ateş mide bulantısı, kızarma yapıyor, zaten sizin bölgede çoksa sağlık kuruluşundakiler bu akrepten haberdarlar ve ona göre panzehiri var ellerinde yukarıda yazdıklarımı hafifletiyor, hastaneye sağlık ocağına giderseniz bir sorun

ama haklısınız insan akreple karşılaşınca rahatsız oluyor ben saygı duysam da rahatsız oluyorum gördüğümde
0
freebird5406_2
(07.03.23)
"Akrebin kıskacı büyükse zehirsiz, kuyruğu büyükse zehirlidir." derler ama bu bilimsel olarak doğru değilmiş. Yine de sizin fotoğraftakinin kuyruğunun büyük olduğunu göz önüne alalım.

Umarım sizi gereksiz yere korkutuyorumdur ve öyleyse çok özür dilerim ama sizce gösterdiğiniz akrep şu linktekine benziyor mu?
www.memurlar.net

Akrep gibi konularda en iyi bilgiyi komşularınızdan, o bölgede yaşayanlardan alırsınız. Hem uzak tutmakla ilgili, hem zehirli olup olmadığıyla ilgili hem de ısırığı durumunda ne yapmak gerektiği ile ilgili sorularınızı o bölgenin insanına sormaya çalışın.
0
michael_knight
(07.03.23)
@ sckxyss ev Edremit güre de
0
🌸kediperili
(07.03.23)
@ freebird5406_2 ben de zarar vermemeye dikkat ediyorum karıncalar böcekler sivri sinekleri bile öldüremem de akrep işte kedilerimi zehirler mi diye de kaygım var. Teşekkürler cevaplar için
0
🌸kediperili
(07.03.23)
@ michael_knight linki görmüştüm ama sakin kalmaya çalıştım vallahi fena oluyorum
0
🌸kediperili
(07.03.23)
Benzer durumdayım. Hoş değil, ama insan için öldürücü değil. Bu anlamda endişelenmeyin.

Kediler genelde uzak duruyor, ama merak da ediyorlar. Dolayısıyla risk var. Buna karşın, önlem de alamazsınız malesef.

Ben çözümü şöyle buldum:

Evin içi için buharlı süpürgeyle temizlik yapıyorum. Hem akrep, hem de başka böcek filan kalmadı.

Evin dışı için de, tavuk beslemeniz yeterli. Üç dört tavuk, kene ve akrep gibi haşeleri yok ediyor. Ancak tavuk da pire yapar. Tavuk ve kedileri pireye karşı diatomik toprak ile koruyabilirsiniz. Veya veterinerden alacağınız dış parazit ilacı ile.
0
alfired
(07.03.23)
(3)

Matematik Sorusu

metematik
https://www.hizliresim.com/e7kxvojPizzanın tamamına 120x desek: 1. fırında 40x pişti, 80x'i kaldı. 2. fırında 16x pişti 64x kaldı. 3. fırında da 120x 60 dk'da pişiyorsa 64x 32 dk'da pişiyor olmaz mı? Cevap 28 diyor? İlk 2 fırında 64x pişti, 3.'ye 56x kaldı diyor? Bu nasıl oluyor?
www.hizliresim.com

Pizzanın tamamına 120x desek:

1. fırında 40x pişti, 80x'i kaldı.

2. fırında 16x pişti 64x kaldı.

3. fırında da 120x 60 dk'da pişiyorsa

64x 32 dk'da pişiyor olmaz mı?

Cevap 28 diyor? İlk 2 fırında 64x pişti, 3.'ye 56x kaldı diyor? Bu nasıl oluyor?
0
metematik
(07.03.23)
kalanı bölmekle hata yapıyorsun totalden bakman lazım.

1. fırında 40x pişti 80x kaldı. 3te biri pişti.
2. fırında 24x pişti 56x kaldı. 5te biri pişti.
3. fırında 56x pişti. 7/15i pişti.

60*7/15=28.
0
jelly bear
(07.03.23)
Ilk firinda pizza 1/3 pismis, 2/3 kalmis.

Ikinci firinda 1/5 daha pismis. 2/3-1/5 = 7/15 kalmis

Ucuncu firinda 60 dakika pizzanin tamami pisiyorsa 60 * 7/15 = 28 dakika oluyor.
0
sertac akin
(07.03.23)
mantık aynı olmakla beraber şöyle bakmıştım. ilk fırın sonuncunun iki katı hızda. yani son fırın bazında 20 dakikalık pişirdi.

ikinci aynı mantıkla 12 dakika pişirdi.
60-(20+12)= 28
0
lazpalle
(07.03.23)
(3)

partiden sandık görevlisi olmak

alp9900
sandık görevlisi olmak akp,chp,mhp gibi bunlar için tarih var mı ? ücretler standart mı oluyor ve doğrudan partiye mi başvurmak gerekiyor.
sandık görevlisi olmak akp,chp,mhp gibi bunlar için tarih var mı ?

ücretler standart mı oluyor ve doğrudan partiye mi başvurmak gerekiyor.
0
alp9900
(07.03.23)
bir ücreti yok partiye gidip sandık görevlisi olmak istiyorum dediğinde yardımcı olurlar. kesinlikle partiye üye olmana gerek yok.
ama chp, akp, mhp, ip gibi kendi bünyesinde her sandığa görevli koyabilecek partiler yerine daha küçük partiler tercih edilebilir.
ücret olarak devlet size görev aldığınız için günlük bir miktar ödeme yapıyor.
0
astronom bey
(07.03.23)
sandık kurulunda her partinin kontenjanı olmaz. muhtemelen sadece akp, chp ve iyip için kontenjan verirler. onun haricinde müşahit olabilirsiniz bir partiden, onun için de herhangi bir ödeme yapmaz devlet. parti bazında da bu iş gönüllülük esaslı olduğu için partilerin de ödeme yapacağını sanmam.
0
faberkastelli
(07.03.23)
Sandık görevlileri iki resmi görevli ve bir önceki seçimde en çok oy almış 5 partinin temsilcisinden oluşuyor.

tabi 5 partinin 5'i de görevli belirlemeyebilir.

2019'da ücretler; sandık başkanı ve resmi üyeler 260 tl, parti görevlileri 130 tl'ydi.
0
lancelot du lac
(07.03.23)
(12)

Maaşınızı nasıl değerlendiriyorsunuz

dissendium
Merhabalar. Maaş yatınca paranın büyük bir kısmına dokunmuyorum. Kira yok, fatura yok, 3000 TL harcıyorum en fazla. Gerisi hep duruyor. Kalanı ya da kalanın bir kısmını faiz için kullanmak mantıklı mı? 25 30 bin TL için düşünebiliriz. Dolar euro mu alayım ya da? Siz nasıl yapıyorsunuz? Sağ olun.
Merhabalar. Maaş yatınca paranın büyük bir kısmına dokunmuyorum. Kira yok, fatura yok, 3000 TL harcıyorum en fazla. Gerisi hep duruyor. Kalanı ya da kalanın bir kısmını faiz için kullanmak mantıklı mı? 25 30 bin TL için düşünebiliriz. Dolar euro mu alayım ya da? Siz nasıl yapıyorsunuz? Sağ olun.
0
dissendium
(07.03.23)
dolar bayadır artmıyor.
faize koyardım ben olsam.
0
jelly bear
(07.03.23)
Uzun vadeli yatırımda en sağlam seçenek daima altındır. Faizden kat be kat daha fazla korur paranız değerini.
0
metematik
(07.03.23)
Doları bir aydır takip ediyorum. Neredeyse hiç artmıyor. Faizde bile durmuyor. Faiz için ayırabileceğim kısım 25 30 bin TL olabilir. Bir kısmını kullanım için ayıracağım. 25 30 bin TL faiz için uğraşmaya değer mi, bunu merak ediyorum aslında.
0
🌸dissendium
(07.03.23)
her ay 10-15 bin tl hisse senedi alıp, %10-15 karlarla çıkmak mantıklı. onun dışında artık döviz-altın vs. çok bir şey getirmez.
0
stationary traveller
(07.03.23)
kamuda mühendis olma bu aldığın maaştan daha azını kazanıyorlar.
0
Hallegadola
(07.03.23)
Maaşım 30 bin TL değil. 3 ayda hiç dokunmadığım kısım 30 bin TL.
0
🌸dissendium
(07.03.23)
dolar geçmiş 1 ayda artmadı diye sonsuza kadar artmayacak diye bişey yok maalesef. döviz üzerinden değerlendirmeye çalışmanı öneririm. en basiti altın bunun. onun haricinde bilgin varsa abd etf, hisse vs bakabilirsin. doların da enflasoynu var, dolar cinsinden yıllık en az %10-15 bandında kar etmelisin "değerlendiriyorum paramı" diyebilmek için
0
avatar is back
(07.03.23)
aktifbank n kolay bono öneririm, ben yıllardır kullanıyorum hem bono olduğu sürece her atmden para çekme yatırma ücretsiz ki bu çok işime yarıyor hem şuan yüzde 27 gecelik olarak en yüksek oranı veriyor hemde kullanımı basit ve kolay altın olsun hisse senedi olsun tüm işlemler için kullanıyorum.
0
gencfb
(07.03.23)
bir miktar fon alıyorum yatırımım geldiğinde ben
0
yuto
(07.03.23)
Eurobond, borsa ve vadeli tl
0
gabe h coud
(07.03.23)
3'te biri aileme, 3'te 1'i yatırım, 3'te 1'i kendi harcamalarıma gidiyor.
0
Amaranta ursula
(07.03.23)
paraya ne kadar sure icinde ihtiyacin olacagina karar ver. 10 senenin altinda borsaya girmek riskli. "her ay 10-15 bin tl hisse senedi alıp, %10-15 karlarla çıkmak mantıklı" - o kadar basit olsaydi hepimiz sonsuz zengin olurduk.

gelen cevaplardan da gorebilecegin uzere kimse bilemez (dolar bayadir artmiyor, dolar alma vs dolar bayadir artmiyor, demek ki yakin zamanda artacak). dolayisiyla farkli seylere bolebilirsin. onemli olan parani neden o araca yatirdigina dair inandirici bir tezin olsun. mesela bu basligi 1.5 sene once acsaydin cevaplarda 70 tane kripto olurdu. su an bir tane bile yok. boyle seylerden ders al.
0
hot potato
(07.03.23)
(2)

Cv'de sosyal medya profili

unidentified floating object
Is icin actigim bi twitter profili var, takipcim cok az ama takip edenler taninir isimler. Cok aktif de sayilmam ama az cok ne yaptigim hakkinda fikir verdigi icin cv'me eklemeyi dusundum. Son derece profesyonel bi hesap, sacma ivir zivir yok. Linkedn kullanmiyorum. Tum bunlara ragmen cv'ye twitter
Is icin actigim bi twitter profili var, takipcim cok az ama takip edenler taninir isimler. Cok aktif de sayilmam ama az cok ne yaptigim hakkinda fikir verdigi icin cv'me eklemeyi dusundum. Son derece profesyonel bi hesap, sacma ivir zivir yok. Linkedn kullanmiyorum. Tum bunlara ragmen cv'ye twitter profili eklemek sacma mi? Takipcim az diye olumsuz etki yaratir mi? Is alani uluslararasi hukuk.
0
unidentified floating object
(07.03.23)
Ekle.
0
dissendium
(07.03.23)
Bence ekle.
Mesleğinle alakalı kişisel blog sonuçta.
0
zimbirik
(07.03.23)
(5)

Akrebi evden uzak tutmak için (kedili ev)

kediperili
Ormanlık bir yerdeyim evde 6 kedi var. Komşunun dediğine göre bir önceki kiracı çok akrep olduğunu söylüyormuş. Ama leş gibi insanlarmış biz temiziz temizlik faktörü fark eder sanırım. Neyse İlaç tavsiyesi istiyorum kedili eve ilaçlama yapamam bahçeye yapmak istiyorum bana tavsiyelerde bulunun lütfe
Ormanlık bir yerdeyim evde 6 kedi var. Komşunun dediğine göre bir önceki kiracı çok akrep olduğunu söylüyormuş. Ama leş gibi insanlarmış biz temiziz temizlik faktörü fark eder sanırım. Neyse İlaç tavsiyesi istiyorum kedili eve ilaçlama yapamam bahçeye yapmak istiyorum bana tavsiyelerde bulunun lütfen ne yapabilirim. Eve de sirke sıkıyoruz kokusunu sevmezmiş, doğru mu? (Unuttum) Bir sorum daha var: zeytin ağaçlarının olduğu yerde akrep çok olurmuş, doğru mu?
0
kediperili
(07.03.23)
Hocam öyle bir yerde yaşıyorsanız akrebine de böceğine de yılanına da katlanacaksınız, benzer yerde yaşadım, öldürmeden yakalayıp uzaklaştırmayı tercih ettim fakat karşı komşumu yılda 1 kere yazın sokardı o da alışmıştı, pis ya da temiz olmakla ilgisi yok hayvanların doğal ortamına ev kurmuşlar, kuru lavanta kapı ve pencere yakınına koyarsanız kokusu uzak tutar, sokak kedileri akrep ve yılanla oynar ve öldürür normalde ama sizin ev kedileri buna alışık olmayabilir, ev bahçeliyse tavuk alın birkaç tane onlar da uzak tutar

Yaşadığım yer hem zeytinlik hem kayalıktı, tam uygun ortam

Bide halk arasında akrebi öldürürseniz diğerleri intikam almaya gelir derler hurafe olabilir :) sizden öncekiler denk geldikçe öldürdülerse belki o yüzden öfkelenmişlerdir
0
freebird5406_2
(07.03.23)
uzak tutamazsınız. temizlik kısmen faktördür, şöyle faktör olur; akrep yırtıcıdır. gece avlanır, evi pis olanın evinden akrep için potansiyel besin konumunda başka börtü böcek de vardır kesin, dolayısıyla akrebi çekebilir. özellikle zeytin ağacıyla bir bağlantısı yok, zeytin kokusuna gelmiyorlar ancak sıcak-kuru ortam sever güneş sevmezler gündüz taşların altında vs yatar gece ava çıkarlar. ormanlık bir yerde olduğunuza göre güneydoğuda değilsiniz. güneydoğudaki meşhur sarı akrep dışında çok tehlikeli zehirli bir akrep yok türkiyede, en azından bu konuda içiniz bir nebze rahat olabilir :)

ilaç hiçbir şekilde fayda etmez emin olun. ilaçlama eğer evinizin içinde bir yerlerde yuva falan varsa işe yarar. sizin sorununuz dış ortam, akrep dışarıdan içeriye gelecek, ilaçlamayla kurtulamazsınız her türlü bir yerlerden gelecek, sorunun kaynağı dışarıda çünkü ve açık alanı ilaçlayarak kontrol altında tutamazsınız. akrebi kontrol altında tutacak kedi-tavuk gibi bahçeniz varsa bahçede besleyebileceğiniz doğal yırtıcılar dışında kimyasal müdahaleyle başa çıkamazsınız.

son olarak; evde akrep görürseniz kesinlikle öldürmeyin. intikam almaya gelme hurafesinin aslı şudur; akrepler de çoğu örümcek ve birçok eklembacaklı gibi yavrularını sırtında taşır. yumurtalarını-yavrularını sağa sola saçma olasılığınız çok yüksek, olur da bir akrebi, örümceği, hamamböceğini öldürmek durumunda kalırsanız cinayet mahalini çamaşır suyu veya tuz ruhuyla silin, çamaşır suyu en idealidir genellikle. ikisini aynı anda kullanmayın tabii.
0
solitude ov the lonliest star
(07.03.23)
Bahçeye üç beş tavuk salın, kene, akrep, böcek ne varsa yer bitirirler, ayrıca duvarları bel hizasına dek beyaz kireçle boyayın, hem duvara tırmanan böcekleri görürsünüz hem de etkili bayağı. Son olarak açık kapı pencere önüne kuru lavanta.
0
mahsus mahal
(08.03.23)
80ler'de bodrum yarimadasinda baya akrep vardi, hergun evden 3-5 topluyorduk.

akrep temiz eve girmez diye birsey yok.
intikam falan palavra.
sokarsa oldurmez ama hastanelik edebilir, birkac komsuyu hastanede 1-2 gun yatirdi.
bir tane bulursan kesin cifti vardir, cift gezerler.
karanlik kuytu rutubetli koseleri severler, ozellikle ayakkabilarin icine dikkat etmek lazim.

kenarlara koselere hasere zehiri koyulabilir ama etrafimizdaki arsalar dolana kadar biz cozememistik. Etraf ev dolunca yokoldular.
0
cooperr
(08.03.23)
Kedi için cevap bekliyorum ya kedilerime bir şey olursa sünger kızıma bir şey olursa ne yapacağım ben ! ?
0
🌸kediperili
(08.03.23)
(6)

Yurt dışına çıkışımla ilgili fake belge nasıl hazırlanır?

ananiyimioguz
2 aydan fazladır pasaport bekliyoruz. aradım, annmlerle umreye gidicez acil bekliyoruz kaç ay oldu gelmedi dedim. tamam kayıt düştüm hızlandırırlar dedi.2 hafta sonra da şöyle bir mesaj geldi 199dan:"Pasaport başvuru süreciniz için [email protected] adresine yurtdışı çıkış tarihinize ilişkin belge
2 aydan fazladır pasaport bekliyoruz. aradım, annmlerle umreye gidicez acil bekliyoruz kaç ay oldu gelmedi dedim. tamam kayıt düştüm hızlandırırlar dedi.

2 hafta sonra da şöyle bir mesaj geldi 199dan:

"Pasaport başvuru süreciniz için [email protected] adresine yurtdışı çıkış tarihinize ilişkin belgeleri iletmenizi rica ederiz."

Ne yapayım fake uçak bileti atılıyordu sanki ön rezervasyon mu ne oluşturuluyordu, öyle bir şey mi atayım? Veya yine fake bir otel rezervasyonu oluşturulabiliyor muydu?

Benzer bir şeyi vizeye başvururken de yapıyorduk sanki ondan soruyorum. Yani yasa dışı bir şey sormuyorum, "mış" gibi yapıyorduk bir şekilde o nasıldı?
0
ananiyimioguz
(07.03.23)
otel rezervasyonu yaparsiniz booking den. Bileti almadim pasaport yok diye dersiniz, eskiden thy bedavaya rezerve ediyordu 24 saatlik onu gosterebiliyordunuz ama artik onu ucretli yapiyor yanlisim yoksa. Dolayisiyla bilette oyle bir sikintiniz olur.

yasa disi bir sey sormuyorsunuz ama bence cok etik degil. Onu soylemek isterim.
Yani anliyorsam ben 199 dan gelen mesajin amaci su, vatandas yurtdisina cikacak isi aksiyor dolayisiyla vatandasin pasaport ihtiyacini one alalim. Ancak anladigim sizin boyle bir aksayan isiniz yok varsa direkt onu sunun zaten. Bir davetiye vs.
Bu konu bu anlamda vizeyle ayni sey degil. Vizedeki durum bilinmezlik sebebiyle oluyor vermezlerse yaniyor cunku rezervasyonlariniz. Burada siz muhtemelen aciliyetten oturu bir baskasinin onune gececeksiniz.
0
wallcan
(07.03.23)
evet çok acil değil ancak elimizde olursa uygun yerlere vize için başvurmaya başlıycaz. Bir de bizden sonra başvuranların pasaportları büyük ihtimalle harç bedeli olarak daha yüksek tutarlar ödedikleri için gelmiş ama 2023 öncesi, aralıkta başvuranlarınki hala bekletiliyor gibi gördüm burada ve forumlarda. O yüzden hızlandırmaya çalışıyorum.

yani durum öyle ise, bizden sonra başvuranların gönderilmesi için önce bizimkilerin gönderilmesi lazım. bu durumda kimsenin önüne geçtiğimizi düşünmüyorum.

biz bir hizmet için para verdik ortalama ne ise o sürede gelsin işte. Normalde 10günde mi geliyor, tamam 15de gelsin, deprem oldu olaylar oldu tamam 20 günde gelsin, 30 günde gelsin. E 60 gün oldu ne yapalım yani aştığı için bu şekilde bir yol izledim zaten. acilleri beklersek.. bize hiç gelmesin o zaman uğraşmasınlar bizim durumumuz acil değil diye?
0
🌸ananiyimioguz
(07.03.23)
sorunuza cevap degil ama hem annem hem babam zam oncesi aralik'ta basvurdu subat sonu geldi, sizinki de yakindir diye tahmin ediyorum.
0
kassiopeia
(07.03.23)
çok garip. ben geçen ay bir perşembe günü başvurdum. başvurudan sonra da hemen 199 arayıp aciliyetini bildirdim. herhangi bir evrak vs istemediler ve pazartesi pasaport elimdeydi. 1 ayda süreç bu kadar değişmiş olamaz. görüştüğünüz vatandaş temsilcisinin işgüzarlığı da olabilir.
uçak biletinde en yüksek sınıfta bile %100 iade yapılmıyor iptal durumunda. kesintili iade yazıyor hatta açıklama kısmında alırken. veya bileti almayıp fiyat sabitleyerek rezervasyon yapabilirsiniz, onun da bir ücreti var tabii.
0
faberkastelli
(07.03.23)
umreyi kullanmama gıcık olmuş olabilir sdfjsg

pegasusta 24 saat içinde ücretsiz iade hakkı varmış.

medine ye 2 kişilik bilet aldım 1 ay sonraya. o bileti ilgili maile yolladım.

sonra iptal ettim bileti

umarım bileti online kontrol etmiyorlardır sadece bakıyorlardır 0:)
0
🌸ananiyimioguz
(07.03.23)
twitter'dan etiketleyerek durumu anlatan kısa bir twit atarsanız süreç hızlanabilir. Ben de dahil olmak üzere çoğu kişi bu şekilde aldık
0
incelikler yüzünden
(07.03.23)
(4)

lazerli epilasyon cihazı kullananlar

roket adam
kendim için değil eşim için soruyorum, braun silk expert ipl adlı cihazı almayı düşünüyoruz. lakin alet 8-9 bin tl civarında, öyle olunca biraz yorum araştırayım dedim karışık görüşler var. sarışın açık tenli biri için bu parayı bu cihaza vermeye değer mi sizce?
kendim için değil eşim için soruyorum, braun silk expert ipl adlı cihazı almayı düşünüyoruz. lakin alet 8-9 bin tl civarında, öyle olunca biraz yorum araştırayım dedim karışık görüşler var. sarışın açık tenli biri için bu parayı bu cihaza vermeye değer mi sizce?
0
roket adam
(07.03.23)
Lazerli epilasyon cihazı değil onlar ipl. Lazer etkisi yapmaz. Sarışınsa bence etkisi düşebilir. Direkt lazer yaptırsın ama iyi bir yere gitsin. Tüy rengine göre doğru yönlendirsinler.
0
sevilen progressive türkücü
(07.03.23)
philips'inkini kullanıyorum, alırken bayağı araştırmıştım ben de. sarışınlıktan kastınız kıl rengi ise yaygın görüş en az etkinin açık renk kıllarda olduğu yönünde. öte yandan açık renk ten, koyu renk kıl için uygun ve verimli bulunuyor, benim fikrim de bu yönde.
0
matlii
(07.03.23)
Bunlarla evde uğraşmak cidden zor. Benim ki kenarda yatıyor. İki üç katını normal lazer epilasyoncuya gidip harcamak çok daha mantıklı benim deneyimime göre. Yani eğer sadece belli ufak bi bölge düşünüyosa olur da, Bacak için vs düşünüyorsa sürdürülebilir değil.
O alet de lazer olmadığı için, ipl olduğu için kılların çıkışını sadece kullandığın süre boyunda durduruyor, azaltmıyor ya da uzun vade etkisi yok gibi bir şey. Kullanmayı bıraktığında geri gelecek yani. Koltuk altı gibi küçük bölge için uzun süre kullanabilir. Ama bacak vs için zor bence..
0
zimbirik
(07.03.23)
değmez lazere gidin
0
jelly bear
(07.03.23)
(7)

Kamu kurumlarına bir günde bir kişi en fazla kaç tane dilekçe verebilir

kaiserr76
Merhaba,Merhaba bir süredir milli emlaktan topraksız tarım projem ile ilgili hazine arazisi arayışım var. Milli emlak müdürlüğü arazi kendiniz bulup bize dilekçe ile başvurmanız gerektiğini ilettiler. Bende hergün e-imza ile dilekçeler göndereceğim. Yasa da dilekçe sayısı ile ilgili herhangi bir bil
Merhaba,

Merhaba bir süredir milli emlaktan topraksız tarım projem ile ilgili hazine arazisi arayışım var.

Milli emlak müdürlüğü arazi kendiniz bulup bize dilekçe ile başvurmanız gerektiğini ilettiler. Bende hergün e-imza ile dilekçeler göndereceğim.

Yasa da dilekçe sayısı ile ilgili herhangi bir bilgi yer almamakta.
bu konu ile ilgili bilgisi olan var mı ?
0
kaiserr76
(07.03.23)
Aynı dilekçeyi mi göndereceksiniz anlamadım. Kağıt olan dilekçelerde sınır memurun mesaisi ve sabrı kadar. İnternet üzerinden yapılan şeylerde Web sitesini yapan adam illa ki bir sınır koymuştur 3 10 250 gibi sayılar kullanılır genelde kafaya göre sınır koyarken.
0
baba553
(07.03.23)
benzer dilekce göndermeyi planlıyorum.
örnek vermek gerekirse

"Muğla Milas Baharlı 15 ada ve 6 parselde bulunan tasınmazın hazine arazisi ise tarafıma kiralanmasını talep ediyorum."

burada ada ve parsel bilgileri her dilekçede farklı olacaktır.
0
🌸kaiserr76
(07.03.23)
sınır yok. hepsine talepte bulunabilirsiniz.
oradaki memur aynı sınırsızlıkla hepsine red yazıp da dönebilir :)
0
erty_ksk
(07.03.23)
aynı dilekçede bütün ada parselleri belirtseniz?
0
1331c112
(07.03.23)
@1331c112

kurumda dilekce formatı tek ada parsel belirterek verilmekte. Dediğinizi düşündüm bu şekilde vermeyi planlıyorum. bakalım ne olacak.
0
🌸kaiserr76
(07.03.23)
dilekçe formatları insanların işini kolaylaştırmak için üretilmiş şeyler. bir mevzuat dayanağı olacağını sanmıyorum. sizin kendi yazdığınız dilekçe ile eşit etkilidir diye tahmin ediyorum. yine de kurumu arayıp sorabilirsiniz.
0
1331c112
(07.03.23)
devlette mantık aramayın bence mantığınız kaybedersiniz
dilekçe tablosuna satır ekleyerek yazın
önce telefon sonra çay içmeye gidin
0
mantık
(07.03.23)

kişinin whatsapp'ta attığı tüm mesajları görebilecek arama sözcüğü

me23
Whatsapp'ta yazdığımız mesajları toplu olarak görebileceğimiz bir arama sözcüğü var mı?
Whatsapp'ta yazdığımız mesajları toplu olarak görebileceğimiz bir arama sözcüğü var mı?
0
me23
(07.03.23)
(2)

İtalya'da dil okuluna gitmek için A2 sertifikası

gezegenim
Merhaba. İtalya'da dil okuluna gitmeyi düşünüyorum. Aradığım acentaların bir kısmı a1-a2 italyanca sertifikan olmazsa konsolosluk red verir dedi. Daha önceden 1 seneye yakın amerika'da dil eğitimi aldım, eğitim bitince döndüm. Geçen dönem fransa'ya erasmus yapmaya gittim, eğitim bitince tekrar döndü
Merhaba.
İtalya'da dil okuluna gitmeyi düşünüyorum. Aradığım acentaların bir kısmı a1-a2 italyanca sertifikan olmazsa konsolosluk red verir dedi. Daha önceden 1 seneye yakın amerika'da dil eğitimi aldım, eğitim bitince döndüm. Geçen dönem fransa'ya erasmus yapmaya gittim, eğitim bitince tekrar döndüm. İltica etme gibi bir niyetim yok, derdim 6 ay italya'da yaşayıp dil öğrenmek ve yaşamak. Hukuk okuyorum istanbul'da ve mezun olmama 1 dönem kaldı, italya'dan dönüp okula devam edeceğim yani... sırf a1-a2 italyanca sertifikam yok diye vizeden red alır mıyım? Fikri tecrübesi olanlar aydınlatabilie mi? Risk alırsan al dedi acenta, ben iltica edecek profilde değilim bu 10 km öteden belli ama yine de ülkenin son hali ve gri listede olmamız beni endişelendiriyor.
0
gezegenim
(07.03.23)
Neden Italyanca ögrenmen gerekiyor ki ? Önce bunu bir sorman lazim kendine.

Ayrica dünyada sadece 40m insanin konustugu bir dili bilsen n'olacak. Hem Romance diller senin öyle 6 ay-1 yil içinde ögrenebilecegin diller degil, ögrendiklerini de zaten unutursun pratiksizlikten.

Besbelli bunu bir Avrupa'ya kaçma araci olarak kullanacaksin.
0
Avoiding The Puddle
(09.03.23)
Senin ve ailenin maddi gucunden bahsetmemissin. Genelde mal mulk para gostermek senin gidip orada kacak garson olarak calisma ihtimalini dusuren bir etken olarak goruluyor.
0
hot potato
(09.03.23)
(7)

Magnezyum ve çinko takviyesi hk

mahone
Merhaba.Magnezinc hap var bende. Ama fayda sağlıyor mu emin değilim. Bi kan rahlili fln yaptırmadım, efzersiz yapan ağırlık da çalılan biriyim. Çok ağır çalışmıyorum. Zinde ve fit olma maksatlı spor yapıyorum.Doğru form, emilim vs açılarından bakınca magnezinc yeterli mi, yoksa boşa mı içiyorum? 2-3
Merhaba.

Magnezinc hap var bende. Ama fayda sağlıyor mu emin değilim. Bi kan rahlili fln yaptırmadım, efzersiz yapan ağırlık da çalılan biriyim. Çok ağır çalışmıyorum. Zinde ve fit olma maksatlı spor yapıyorum.

Doğru form, emilim vs açılarından bakınca magnezinc yeterli mi, yoksa boşa mı içiyorum? 2-3 günde bir alıyorum.

Tşkler.
0
mahone
(07.03.23)
magnezyum oksit ise çöp. gerisi duruma göre değişiyor.
0
alperz
(07.03.23)
Magnezyum sitrat kullanmanız mı gerekli acaba? Ve p5p içeren magnezyum? acaba diyorum, çünkü yetkili birisi değilim.
0
duster
(07.03.23)
Bro magnezyumun formları var ihtiyaca göre göre kullanacaksın, misal malik asit enerji döngüsünde kullanıldığı için ben antrenman sabahlarında Magnezyum Malat kullanıyorum, bunun gibi. Misal halsizim bitkinim diyeneler Magnezyum sitrat kullanıyor sanırım. Uyku sıkıntısı çekenler de başka formları kullanıyor öyle öyle bakıp kendiniz karar verin ne kullanacağınıza. Bazı birleştirilmiş formlar da var mesela onlara da bakabilirsiniz.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(07.03.23)
ben yorgunluk için en büyük faydayı magnezyum sitratdan aldım.
0
orpheus
(07.03.23)
eğer değerleriniz çok düşük değilse çok bir değişim farketmezsiniz.
0
astronom bey
(07.03.23)
astronom bey'in dediğinin aksine hemen herkeste magnezyum eksikliği var. yiyeceklerde olması gerektiği kadar yok çünkü. bundan 100 yıl önce çok daha fazlaymış. bir araştırmaya denk gelmiştim öyle.
0
alperz
(07.03.23)
Magnezyum oksitin tek olayı bağırsaklardan geçemediği için laksatif etki göstermesi. Kabızlık gibi durumlarda kullanılıyor. İşe yaramaz bı form diyebiliriz.

Ben bisglisinat formunu kullanıyorum. Çinkoda da pikolinat iyidir.
0
msb
(07.03.23)
(6)

Su ayakkabiyi bulabilir miyiz?

ala09
[https://www.hizliresim.com/nb1ni5b görsel]
0
ala09
(07.03.23)
obscure
(07.03.23)
mor oje
(07.03.23)
bunun erkek için olanı var mı acaba yeaa?
0
sparkle kiddle
(07.03.23)
@sparkle ilk linkteki erkek, ikincisi kadin ayakkabisi
0
🌸ala09
(08.03.23)
ama stokta yokmus sorry :(
0
🌸ala09
(08.03.23)
vitruta.com stokta olan magazaları var
0
obscure
(09.03.23)
(3)

barbaros hayrettin'in hayatını anlatan kitap önerisi

kakamelsokoban
hatıratları da olabilir. internette biraz baktım hep adı sanı duyulmamış yayınevleri var güvenip alamıyorum. bilindik yayınevlerinden hiç yok sanırım hep şakirt şakirt isimler görüyorum. okuyup memnun kaldığınız kitap varsa önerileri duymaktan çok memnun olurum.sevgiler...
hatıratları da olabilir. internette biraz baktım hep adı sanı duyulmamış yayınevleri var güvenip alamıyorum. bilindik yayınevlerinden hiç yok sanırım hep şakirt şakirt isimler görüyorum.

okuyup memnun kaldığınız kitap varsa önerileri duymaktan çok memnun olurum.

sevgiler...
0
kakamelsokoban
(07.03.23)
Bro Türkçe kaynaklardan öyle bir kitap bulamazsın çünkü Barbaros Hayrettin 14-15. yüzyılda yaşamış bir kişi, o çağlarda da insanların hayatını kaleme alalım ileride bunlar değerlenir gibi bir mekanizma oluşmamış, olanlar da Barbaros Hayrettin'in savaşmaya gittiği ülkelerin tarihçilerinin yazdığı şeylerdir, onlar da yine büyük oranda akademik yayınlar. Benim Barbaros Hayrettin'e özel bir ilgim olmadığı için bu yayınları incelemedim ama bulursan bu şekilde bulursun, diğer türlü aradığında TRT dizileri gibi gerçekle alakası olmayan yaşam öyküleri bulursun.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(07.03.23)
Ernle Bradford - Barbaros Hayrettin, Alfa Yayınları
0
oldtimer
(07.03.23)
Abdullah Ziya kozanoglu nün türk korsanlari isimli romanini sahaflarda bulabilirseniz çok başarılıdır
0
deer hunter
(07.03.23)
(3)

erkekler için gıda takviyesi

kondansator
sorum 30 ve üzeri yaşlardaki erkeklere. cinsel sağlığınız için kullandığınız ekstra bir takviye var mıdır
sorum 30 ve üzeri yaşlardaki erkeklere. cinsel sağlığınız için kullandığınız ekstra bir takviye var mıdır
0
kondansator
(07.03.23)
Bunun için gıda takviyesi almana gerek yok, sağlığını korumak için ne yapıyorsan aynı şeyleri yap sigara kullanma alkolü azalt eser miktarda kardiyovasküler egzersizler yap geç, bunlar cinsel hayatının sağlığını büyük oranda korur.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(07.03.23)
çinko magnezyum b6

içki sigara no. bol yağlı et ve yumurta. her gün en az 8 saat gece uykusu. haftada en az dört gün en fazla 1 saatlik ağırlık idmanı. haftada en az 5 kez 30 saniyelik soğuk duş (8-10 derecelik suyla).
0
alperz
(07.03.23)
Çok farklı şeyler söylemeyeceğim.
-Sıfır alkol
-Sıfır sigara
-Sağlıklı dengeli beslenme
-Minimal gece hayatıyla dengeli düzenli bir yaşam
-Ömür boyu düzenli spor
-Düzenli bir cinsel yaşam
-Tek eşlilik
0
Mirket
(07.03.23)
(1)

Sirenli çakarlı araç?

akhenaten
Dün trafikte sivil plakalı ve hiçbir şekilde resmi kullanıma uygun gibi durmayan hatchback bi araç tepesinde çakar ve polis sirenini andıran ama polis sireni olmayan bir siren açmış insanları gere gere ilerlemeye çalışıyordu.Polisin böyle bir uygulaması var mı yoksa bu çakarlı araç sahipleri hepten
Dün trafikte sivil plakalı ve hiçbir şekilde resmi kullanıma uygun gibi durmayan hatchback bi araç tepesinde çakar ve polis sirenini andıran ama polis sireni olmayan bir siren açmış insanları gere gere ilerlemeye çalışıyordu.

Polisin böyle bir uygulaması var mı yoksa bu çakarlı araç sahipleri hepten mi cozuttu?
0
akhenaten
(07.03.23)
Görevli bir memurun kendi sivil aracı olabilir, yasak ama göz yumuluyor. Ya da güçlü partilerden bir siyasinin aracı olabilir, yasak ama kullanılıyor.
0
John Bloor
(07.03.23)
(6)

yurtdisindan oy kullanmak

antikadimag
simdi fark ettim ki devlet benim yurt disinda oldugumu bilmiyor muhtemelen. benim ikametgah hala ankara'da duruyor. simdi ben konsolosluga gitsem orada oy kullanabilir miyim? ne yapmam lazim?
simdi fark ettim ki devlet benim yurt disinda oldugumu bilmiyor muhtemelen. benim ikametgah hala ankara'da duruyor. simdi ben konsolosluga gitsem orada oy kullanabilir miyim? ne yapmam lazim?
0
antikadimag
(07.03.23)
ikametini yurt dışına taşıman lazım önce. aksi takdirde yurt dışında ya da gümrükte oy kullanamazsın.
0
kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(07.03.23)
konsolosluga gidip adres degisikligi ve secmen kutugu kaydi yapmak gerekiyor. oncelikli islem oldugu icin bircok konsolosluk randevusuz ve hizla yapiyor. ama gitmeden yine de sormakta yarar var.
0
emrahday
(07.03.23)
Diger dogru cevaplara ek olarak, suresi dolmus olabilir YSK secmen kaydi meselesinin.
Ankara ya gitme ihtimaliniz olursa beklemek bir opsiyon olabilir.

Bir de bulundugunuz ulke muhim her konsoloslukta sandik kurulmuyor. Yanlisim yoksa 500 kisi+ vatandas olmasi gerekiyor, bu sayi daha yuksek olabilir. Dolayisiyila tasimaniz illa o konsoloslukta oy kullanirsiniz demek degil, yine seyahat gerekebilir onu bir check etmekte fayda var.
0
wallcan
(07.03.23)
Bulunduğunuz yerdeki konsolosluktan adres beyanında bulunmanız gerekiyor. www.konsolosluk.gov.tr buradan randevu bakabilirsiniz öncelikle. Öğlene kadar çalışıyor olabilirler. Ayrıca bölgeye göre değişiyor mu bilmiyorum ama adres beyanı geç verince ceza ödeme durumu var , ben ödedim oradan biliyorum(:
0
incelikler yüzünden
(07.03.23)
20-30 euro cezası var onumdeki herkes oduyodu. konsolosluga kayıt yaptır uzun suren bir işlem değil
0
abi bi dizi buldum on numara
(07.03.23)
"20-30 euro ceza" - yasadigin yer degistiginde belli bir sure icinde (1 ay gibi) konsolosluga adres degisikligini bildirmen gerekiyor. onu gecirince ceza oduyorsun. ortamlarda (konsoloslugua gidince) 2 hafta oldu dersin kim bilecek mk

not: bu dedigim yurtdisinda bir adresten diger adrese tasinilan durumlarda. diger sekilde bu ulkeye yeni tasindim beyani gss vs gibi diger acilardan avantajli olmayabilir.
0
hot potato
(07.03.23)

2. El Bu Telefon Alınır Mı?

zekicalik
Xiaomi Redmi 9 32/3 1800 lira.
Xiaomi Redmi 9 32/3 1800 lira.
0
zekicalik
(07.03.23)
(2)

ittifaklarda bizim oylarimizin meclisteki etkisi nasıl oluyor?

fraise
Sistemi kafamda tam oturtamadigim için soruyorum bu soruyu, umarım anlayabilen vardır.Örnek olarak tip'i ele alalım. Oy oranları belli, şu anda 4 milletvekilleri var ve grup kuramiyorlar. Bu seçimlerdeki amaçları 20 milletvekili çıkarıp mecliste grup kurmak. Bu amaçla da HDP ile ittifak yaptılar, öt
Sistemi kafamda tam oturtamadigim için soruyorum bu soruyu, umarım anlayabilen vardır.

Örnek olarak tip'i ele alalım. Oy oranları belli, şu anda 4 milletvekilleri var ve grup kuramiyorlar. Bu seçimlerdeki amaçları 20 milletvekili çıkarıp mecliste grup kurmak. Bu amaçla da HDP ile ittifak yaptılar, öteki türlü grup kurmaları imkansıza yakın. Şimdi biz İstanbul'da tip'e oy verdik diyelim, istanbul'da baraja takıldılar ama ittifak olarak Türkiye genelinde barajı aştılar. Bu durumda benim verdiğim oy ne oluyor? HDP için mi gitmiş oluyor? Öyle olsun hiç istemem, boşa gitsin de istemem. Yoksa tip'in Türkiye genelindeki oy oranına mi ekleniyor? Sistem tam olarak nasıl işliyor? Yine en garantisi CHP gibi oy oranı belli partilere mi oy vermek olur?

Teşekkür ederim şimdiden herkese.
0
fraise
(07.03.23)
House md'nin yazdığı bi önceki seçim sistemi. Bu seçimde yeni sistem kullanılacak.

Seçim bölgesinde (yani şehirlerde ya da istanbul 1. bölge gibi bölünmüş bölgelerde) ittifakın bir işlevi kalmadı artık onu kaldırdılar. TİP ittifak sayesinde Türkiye'de barajı geçecek ama İstanbul 1. bölgede aldığı oya göre vekil çıkaracak orada hdp'nin oyunun etkisi olmayacak.

İlde baraj yok ama her bölgedeki mv sayısına göre bir partinin vekil çıkarmak için alması gereken belli bir oran oluyor genelde. Eğer o oyu alamazsa boşa gitmiş olacak ama hdp'ye de değil genel olarak işe yaramayacak eğer vekil çıkaramazsa.
0
nundu
(07.03.23)
Nundu, sizin dediginiz gibiymis şu anda sistem. Kafamda daha net oturdu. Dön dolaş yine CHP'ye oy vereceğiz gibi duruyor.
0
🌸fraise
(07.03.23)
(7)

Sandık görevlisi olma

gallienus
Herhangi bir partinin üyesi falan değilim şu an. Bu durumda sandık görevlisi falan olabiliyor muyum? Oluyorsam da bir partinin çatısı altında mı gitmek gerekiyor? Kime/nereye başvuruluyor bunun için?Yoksa benim gibiler dümdüz gidip sandık başında bekleme gönüllüsü mü oluyor?
Herhangi bir partinin üyesi falan değilim şu an. Bu durumda sandık görevlisi falan olabiliyor muyum?
Oluyorsam da bir partinin çatısı altında mı gitmek gerekiyor? Kime/nereye başvuruluyor bunun için?
Yoksa benim gibiler dümdüz gidip sandık başında bekleme gönüllüsü mü oluyor?
0
gallienus
(07.03.23)
sandık görevlisi olmak için parti üyesi olman lazım. yamulmuyorsam meb'e bağlı öğretmenler de sandık başkanı olarak atanıyorlar.

oy ve ötesi gibi stk'lar aracılığıyla sandık gözetmeni olabilirsin, bunun için bir partiye üye olmana gerek yok. aynı zamanda kendi oy verdiğin sandıkta da oy sayımını takip etme hakkın bulunuyor.
0
knight of cydonia
(07.03.23)
dilediğin partinin ilçe kuruluna gidip üye olabilir, sandıktan görev alabilirsin. üyelik ücretleri çok sembolik bir miktar. chp'nin geçen sene yıllık 12 tl bir şeydi. bu sene 20 TL sanırım.

sandık başında beklemek için üye olmayan gerek yok.
0
lesmiserables
(07.03.23)
Durun sandık başkanı geldi.

Sandık kurulu;
1 Başkan (İlçe Seçim Kurulu o bölgedeki memurlardan seçer)
1 Memur Üye (İlçe Seçim Kurulu o bölgedeki memurlardan seçer)
2 Partili üye-Daha fazla olabiliyor-(Partiler gönderiyor)

Bu durumda memur değilsen ancak partili üye olabilirsin.
0
infernalcadre
(07.03.23)
Benim kendi şirketim varken bana memur üye kontenjanjndan sandık görevi çıkmıştı.
0
Tisatiaşer
(07.03.23)
müşaitlik için bir partiye üye olmak gerekmiyor. herhangi partinin ilçe temsilciliğine gidip müşait olmak istediğinizi söylerseniz yardımcı olurlar. parti adına müşaitlik kartı düzenleyip veriyorlar.
0
astronom bey
(07.03.23)
müşaitlik için bir partiye üye olmak gerekmiyor. herhangi partinin ilçe temsilciliğine gidip müşait olmak istediğinizi söylerseniz yardımcı olurlar. parti adına müşaitlik kartı düzenleyip veriyorlar.
0
astronom bey
(07.03.23)
Kimse dememiş, oy ve ötesine katıl. Müşahit kartı veriyorlar.
0
plutongezegendegilmi
(07.03.23)
(3)

taşınma ve seçim

hooiken
merhaba,ankara'ya taşındık. ikameti aldırma süremiz seçim için ne zamana kadar acaba bilen var mıdır? e-devlet'te mahalle ve sokak eşleşmesinde sitenin ismini bulamadığım için daireyi vs.. seçemiyoruz.nüfus müdürlüğüne gitmemiz gerekecek ankara'da anlaşılan...
merhaba,

ankara'ya taşındık.

ikameti aldırma süremiz seçim için ne zamana kadar acaba bilen var mıdır?

e-devlet'te mahalle ve sokak eşleşmesinde sitenin ismini bulamadığım için daireyi vs.. seçemiyoruz.

nüfus müdürlüğüne gitmemiz gerekecek ankara'da anlaşılan...
0
hooiken
(07.03.23)
her halükarda gidin zaten, 5 dakikalık iş. evinizde ikametini gösteren eski kiracı, ev sahibi falan da olabiliyor, öyle bir durumda zaten alamıyorsunuz.
0
malheiros
(07.03.23)
İlk cevap yanlış. Elektrik veya doğalgaz faturası ile giderseniz (sizin üzerinize kayıtlı) nüfusta adres değişikliği yapıp eski ikamet edeni şutluyorlar.
Ysk resmi seçim gününü açıklayana kadar süre var diye biliyorum, nette öyle şeyler var
0
piranase
(08.03.23)
Zaten bunu demek istedim, e-devlet'ten ikamet değişikliğinde evde ikamet eden varsa değişiklik yapamıyorsunuz, nüfus müdürlüğüne gitmeniz gerekiyor.
0
malheiros
(08.03.23)
(3)

Cabani ayakkabi nasildir?

another satisfied lover
Cok emin olamadim kullanan var mi duzgun mudur firma ve urunleri?Model begendim de deneme sansim yok.
Cok emin olamadim kullanan var mi duzgun mudur firma ve urunleri?

Model begendim de deneme sansim yok.
0
another satisfied lover
(06.03.23)
Düzgündür, tercih edilir. Fiyatları pek uygun değil ama takım elbise ot bok için güzel modeller üretiyorlar. Sneaker türü şeyler de yapıyorlar bir süredir ama bu fiyatlarla riske girmeye değmez, mağazada görmek gerek.
0
mada
(07.03.23)
Kalıpları standart dışı, denemeden almayın.
0
malheiros
(07.03.23)
Cok iyiymis valla.
0
🌸another satisfied lover
(10.03.23)
(8)

İlk turda Kılıçtaroğlu veya İnce'ye atma arasında bir fark var mı?

ananiyimioguz
Yani sonuçta cumhur ittifakının kazanmasını istemeyen biri için,cumhur ittifakı dışında kime atarsa atsın cumhur ittifakına yaramaz değil mi?atılanların barajı geçtiğini varsayalarım.tek dezavantajı şey mi olur, belki herkes birleşip chp ye atsa ilk turda kazanılır ama oylar bölündüğü için iş ikinci
Yani sonuçta cumhur ittifakının kazanmasını istemeyen biri için,

cumhur ittifakı dışında kime atarsa atsın cumhur ittifakına yaramaz değil mi?

atılanların barajı geçtiğini varsayalarım.

tek dezavantajı şey mi olur, belki herkes birleşip chp ye atsa ilk turda kazanılır ama oylar bölündüğü için iş ikinci tura kalır?

bir diğer sorum da cidden bilmediğimden soruyorum, ilk turda kazanamayan adaylar, 2 turda aday değiştirebiliyor mu?
0
ananiyimioguz
(06.03.23)
"Eğer RTE dışındaki herhangi bir aday kazansın" şeklinde düşünüyorsanız ilk turda RTE dışındaki herhangi bir adaya oy atmanız arasında bir fark yok. Binde bir oy alacak adaya bile oy atabilirsiniz.

Kimse %50'den fazla oy alamazsa en çok oy alan iki adayla ikinci tur yapılıyor. Baraj yok Cumhurbaşkanlığı seçiminde.
Aday değiştirmek diye bir şey yok. Oy verdiğimiz kişi aday zaten.

"İlk turda herkes CHP'nin adayına oy atsın ki hem ilk turda bu iş bitsin hem de oyları saymak(çaldırmamak) daha kolay olsun." diye bir anlayış var ama mantıklı bir sebebini söyleyen göremedim.
0
michael_knight
(06.03.23)
ince'nin de adaylıktan çekilip kk'yı destekleyeceğini düşünüyorum. 1-2 ekstra aday olur belki ama toplamları 0.5'i bulmaz. dolayısıyla ilk turdan olay biter muhtemelen.
0
ayin yazari
(06.03.23)
Ince'nin adayliktan cekilecegini dusunuyorum ama

her iki secimde de gidip o oylarin basinda sabaha kadar durmayacaksaniz - oyle elit chp'li semtlerde degil, akp'nin kucagindaki semtlerde, silahli heriflere karsi, hakkinizi savunmayacaksaniz baskasina kostek olmayin. Dolayisiyla ilk secimde kk ya oy atmak onemlidir.
0
kassiopeia
(06.03.23)
Abi meclis ve cb seçimini karıştırmışsın gibi anladım. Baraj olayı zaten partiler için geçerli, cumhurbaşkanı adaylığıyla ilgisi yok.

Diyelim ince aday oldu ve üç aday var

Kılıçdaroğlu %46
RTE %44
İnce %10

Bu şekilde biterse inceye oy verip seçimin ilk turda bitmesini engelleyip boşuna riske atmiş olunur. En iyisi ilk turda bitirmek türkiye şartlarında. Sonuç olarak ikinci turda rte karşısında kim varsa ona vericem diyosan ilk turda kime verdiğinin önemi yok ama ikinci tura niye kalsın?

Baraj olayı mecliste geçerli, orda barajı geçemeyecek partiye oy vermek boşa oy atmak oluyor o yüzden barajı geçecek partiye atmak önemli.

Son sorunu anlamadım ama zaten ikinci tura kalırsa iki cb adayı kalıyor, değişecek bi şey yok.

Meclis seçimi ve cb seçimi tamamen ayrı iki seçim sen ikisini karman çorman yapmışsın. Partiye 14 mayısta oy vericez bitecek, Kişilere 14 mayısta vericez, %50'yi geçen olmazsa iki hafta sonra tekrar vericez
0
nundu
(07.03.23)
Laboratuvar şartlarında seçime girmediğimiz için ilk turla ikinci tur arasındaki 2 haftada neler yaşanacağını bilemeyiz. O yüzden ikinci turda kesin atarım diyorsanız ilk turdan KK'ye oy vermek daha mantıklı.
0
signore
(07.03.23)
Biz kaç kişiyiz şeklinde bir partizan gösteriniz varsa evet ilk turda ince. (tepkimi koyuyorum gibisinden)
Ancak bu kişisel egodan başka bir şey tatmin etmez. Sonuçta ince nin 2. Tura kalma şansı yüzde 0.

Ak parti 2. Turda kazanamayacağını anlayıp hile iç savaş çıkaramaz imkansız diyorsanız ve buna inanıyorsanız da farketmez.
0
yeahbutso
(07.03.23)
@yeahbutso, aynen amacım oydu aslında ama sanırım şuan tribimin kimseye bir faydası olmaz, çok riskli.
0
🌸ananiyimioguz
(07.03.23)
Şöyle de bir durum var. Diyelim ki ilk turda Kemal Kılıçdaroğlu daha fazla oy aldı ama seçim ikinci tura kaldı. Eğer Cumhur ittifakı daha fazla milletvekili çıkarırsa seçmen ikinci turda yönetimde ikilik olmasın diye Tayyip Erdoğan'a oy verebilir.
0
Notts
(07.03.23)
(3)

Ucak kabinine kedi mamasi

kaputt
Selamlar, ucak kabin bagajina yas mama almam gerekiyor. (bilmeyenler icin yas mamalar, kucuk ton baligi konserveleri boyutunda ve kivaminda oluyorlar, pure gibi) Sadece yurtdisinda olan ozel bir mamayi, hasta bir kediye goturecegim, fakat sadece kabin bagajim olacak.Sizce sokarken sorun olur mu, bun
Selamlar, ucak kabin bagajina yas mama almam gerekiyor. (bilmeyenler icin yas mamalar, kucuk ton baligi konserveleri boyutunda ve kivaminda oluyorlar, pure gibi) Sadece yurtdisinda olan ozel bir mamayi, hasta bir kediye goturecegim, fakat sadece kabin bagajim olacak.
Sizce sokarken sorun olur mu, bunlari da diger sivilar gibi fermuarli plastik posetlere mi koymali, boyleyse toplamda ml siniri olur mu, sinir kactir?
Tesekkurler
0
kaputt
(06.03.23)
Eşim plastik poşete koyup götürdü Türkiye'ye; ortalama 8-9 paket.
0
fraise
(06.03.23)
TSAnin sitesinde her biri 100ml ya da az olacak sekilde yaklasik 18cm X 20cmlik bi fermuarli seffaf posete sigacak kadar izin verildigi yaziyordu.
0
e mice
(07.03.23)
Jöle, püre tarzı şeyler pasaport kontrolünde çöpe gider, 100ml üzeri ise. Parçalara bölüp götürmek dışında seçenek yok. Bir defa dalgınlığıma geldi, Nutella'yı gördü ve arkadaş affetmedi. Doğruca çöpe.
0
mada
(07.03.23)
(5)

Neden kimsenin yüzü gülmüyor

regina phalange
Ne ekrem nemansur ne meral hatta kemal’in eşi hanımefendi bile gülmüyor somurtuyor. Bitse de gitsek havasında hepsi niye böyleleer yorgunluktan mıdır nedir?
Ne ekrem nemansur ne meral hatta kemal’in eşi hanımefendi bile gülmüyor somurtuyor. Bitse de gitsek havasında hepsi niye böyleleer yorgunluktan mıdır nedir?
0
regina phalange
(06.03.23)
apocalipy
(06.03.23)
Dün geceden beri uykusuzlar, ayrıca daha yeni deprem oldu, ölen onbinlerce insan var. Herhangi bir müzik vs de yoktu farkındaysanız. Kemal Kılıçdaroğlu'nun bahsettiği şeyler de genel olarak çok mutlu şeyler değildi.

Edit: şimdi izleyebildim konuşmayı, başlamadan önce iki dakikalık saygı duruşunda da bulunmuşlar depremde vefat edenler için. Şehirlerin isimlerini tek tek saymışlar. Bu ortamda çok da guler yuzlu olmamak gerekir zaten .
0
fraise
(06.03.23)
Bildiğim kadarıyla 2 gecedir hem CHP hem iyip tarafı karşılıklı müzakerelerde bulunmuş. herkes tatsızlık bitsin diye uğraşmış yani. uykusuzlardır.
0
sassot
(06.03.23)
Su resimdeki birlik beraberligi gorememek, hala kk'ya bok atmak, yollari hic kesismeyecek hdp'nin, ip'in, saadet'in destekledigi adayi desteklemesinin ne demek oldugunu, ulkenin ve milletin tiranliga karsi nasil bir mucadele ve seferberlik icinde oldugunu goremeyip goygoy yapmak bana cok enteresan geliyor. Daha ne kadar aci ve yoksulluk cekmek istiyoruz acaba

Soruya cevap ben de deprem nedeniyle oldugunu dusunuyorum, saadet partisinin baskani konusmaya oyle baslayinca (dogal olarak) oyle bir ortam olmadi ve yok.
0
kassiopeia
(06.03.23)
Depremin ayı yeni doldu, ne gibi bir gülümseme bekliyorsunuz? Altı üstü aday belirleniyor, ne bu tantana demezler mi adama? Binanın önünde toplanıp tezahürat yapmaları bile çok gereksizdi. Biraz izan. Bu sebepten de çok kısa tutuldu, gereksiz seremonilere girilmedi.
0
mada
(07.03.23)
(2)

Seçim sonuçları için güvenilir anket şirketleri?

jonas
İktidar için de, muhalefet için de algı çalışması şeklinde çalışmayan, işini doğru düzgün yapan, geçmiş seçimlerde de başarılı anketler çıkarmış olan anket şirketleri var mıdır? Bu bağlamda hangilerini takip edelim?
İktidar için de, muhalefet için de algı çalışması şeklinde çalışmayan, işini doğru düzgün yapan, geçmiş seçimlerde de başarılı anketler çıkarmış olan anket şirketleri var mıdır? Bu bağlamda hangilerini takip edelim?
0
jonas
(06.03.23)
Vikipedi'nin şu sayfası, yapılan tüm anketleri ve ortalamasını veriyor. Güzel kaynak bence

tr.wikipedia.org
0
Mirket
(06.03.23)
bence konda.
0
mikahakkinen
(06.03.23)
(7)

hangi marka şarjlı diş fırçası iyidir

yirmibesonbes
ilk kez alıcam oral b markasına baktım yelpaze o kadar geniş ki nasıl neye göre karar vericem bilmiyorumaile olarak kullanıcam 4 başlıkla1000 liraya kadar çıkabilirimphilips ve braun da varmış. link de verebilirsiniz
ilk kez alıcam oral b markasına baktım yelpaze o kadar geniş ki nasıl neye göre karar vericem bilmiyorum

aile olarak kullanıcam 4 başlıkla

1000 liraya kadar çıkabilirim
philips ve braun da varmış. link de verebilirsiniz
0
yirmibesonbes
(06.03.23)
aile kismini anlamadim. bende bi pilli bi elektrikli pro timer var. sarjli asiri kotu zaten kablo falan konforsuz ustune titresimini begenmiyodum. modelin adinibilmiyorum tam. pilli olan vizir vizir ty.gl suydu. sadece duracell kullanmaya dikkat edilmeli diger piller cabuk bitiyor
0
ala09
(06.03.23)
@ala09 herkesin başlığı ayrı olacak
0
🌸yirmibesonbes
(06.03.23)
çok para vermeye gerek yok. bluetooth vs. 2 gün kullanılıp bir daha kullanılmayan özellikler.

1000 liraya çıkabiliyorsanız şunu alın madem : www.amazon.com.tr

hergün kafa değiştirmek bir süre sonra bıktırabilir.
0
brkylmz
(06.03.23)
Dostum kafa degistirip kullanilmaz kesin bilgi. o pilliden4 tane alsan daha mantikli
0
ala09
(06.03.23)
kafa değiştirip kullanılmaz +1. kafada ufak bir delik bulunuyor, oradan içeriye macun/salya kaçıyor.

aile setleri oluyordu oral-b'nin, bunlara bakabilirsin. 1000 lirayı aşacaktır tabii mecburen.

www.teknosa.com
şu var mesela, 4 fırçayı 1200'e alabilirsin bu şekilde.

ek: bütçeye takılıp tavsiye vermemişim ama ıncık cıncık özellikler brkylmz'ın dediği gibi gereksiz oluyor genelde, fiyatı da çok yükseltiyor. bütçe kısıtı olmasa oral-b'nin fazla baskı yapınca uyaran modelleri var, onları önerebilirdim sadece.
0
knight of cydonia
(07.03.23)
oral b 2900 var bizde, fazlasıyla yeterli bir cihaz. başlık değiştirerek kullanabilirsin tabii, neden kullanılmasın anlamadım. ama şarjı 4 kişiyi kurtaracak kadar yeter mi bilemedim.
0
roket adam
(07.03.23)
kafa değiştirip kullanılmıyor kesin bilgi
0
abi bi dizi buldum on numara
(07.03.23)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.