Giriş
(153)

4. Geleneksel Duyuru Yılbaşı Hediyeleşmesi - #2 Eşleşmeler (Güncellendi)

buff
MESAJLAŞMALAR SONA ERDİYeni duyurumuz: https://www.eksiduyuru.com/duyuru/1146588/4-geleneksel-duyuru-yilbasi-hediyelesmesi-3-cikartilanlar-ve-yeni-esler*Eşi ile iletişim kurduğu halde duyuruya cevap yazmayanlar lütfen yazsınlar, bugün son.**Duyuruya cevap yazan arkadaşların durumlarında bir değişikl
MESAJLAŞMALAR SONA ERDİ
Yeni duyurumuz: www.eksiduyuru.com

*Eşi ile iletişim kurduğu halde duyuruya cevap yazmayanlar lütfen yazsınlar, bugün son.

**Duyuruya cevap yazan arkadaşların durumlarında bir değişiklik varsa lütfen cevaplarını güncellesinler.
Bu iki madde çok önemli çünkü iletişim kurulamayan ya da kurmayan kullanıcıları etkinlikten çıkartacağım. Kimseyi haksız yere çıkartmış olmak istemem.

***Bir tarafla haberleştiği halde diğer taraf ile haberleşmemiş olan bazı kullanıcılar var. Günün sonunda onlardan hala ses gelmez ise hediyeleşmeden çıkartılacaklar. Bu sebeple lütfen eşinizle konuşmuş olsanız da olmasanız da güncel duyuruları takip edin çünkü değişiklik yapılabilir.


Hediyeleşmede 2. aşamaya geçmiş bulunmaktayız. Eşleşmelerimiz hazır :)

Bu aşamada yapılması gerekenler ise şöyle;

1. Öncelikle eşlerimizle iletişime geçmemiz gerekli elbet :) İlk adımı hediye gönderecek olanların atması gerekiyor. Yani ilkin, birinci sütunda ismi bulunanlar ikinci sütundaki kişilere mesaj atacaklar.

2. 7 Aralık eşlerimizle iletişime geçmemiz için son gün. 7 Aralık gecesine kadar eşinden haber gelmemiş olan varsa onlara yeni eşler bulacağız (yeni eşleştirmeleri 9 Aralık’a kadar yapıp buradaki listeyi güncelleyeceğim, o sebeple duyuruyu takipte olunuz piliiz).

3. Eşlerle mesajlaşıldı, iletişim kuruldu, karşılıklı anlaşıldı. Sonrasında hediye gönderilecek olan tarafların bu duyurunun altında “eşim benimle iletişim kurdu” gibi bir cevap vermesini rica ediyorum. Veyahut baktınız iletişim süresi doldu, son güne geldik ve hala eşinizden ses seda yok lütfen onu da eşimden mesaj gelmedi vs. şeklinde belirtin. Eşlerle iletişim kurulduğunun haberinin verilmesi bu aşamadaki en önemli nokta, bu sebeple bunu kesinlikle atlamayalım. Duyurunun altında cevabı olmayan ya da iletişime geçmediği yazılan kullanıcıları etkinlikten çıkaracağım.

4. Acil bir durum söz konusu olmadıkça hediyelerimizi göndermeye başlamadan önce bu eşleşme, eşlerle görüşme işlerinin bitmesini bekleyelim.

5. Bu aşama tamamlanıp gönderimlerin başlayacağı 3. aşamaya geçildiğinde yeni bir duyuru açacağım. Aldım-verdim işlerini oradan halledeceğiz.

6. Bu sene baya kalabalık olduk. Hediyeleşme etkinliğinin yolunda gitmesi bizlere bağlı. Dolayısıyla sorumlu ve özenli davranmaya gayret edelim :)

Eveeet, buyurun listemize. Birinci sütundakiler hediyeyi gönderecek olanlar, ikinci sütundaki isimler de alıcılar.

112 hayat kurtarır - lamira
4seneayniyerdeduramam - senolll
6 yasimdan beri metal dinliyorum - a perfect lie
a perfect lie - bloodymoon
abomoi - drystedb efficacious
Adramelekhh - Phoebe
aioniotita - minyatur dev
aksi kanitlanmadikca cocuktur - Yurdakul
all girls dream - abomoi
alporler - nicorobin
alt4y - luchetti
Aman Sen de - mutekebbir
ananotherlife - livaneli_kadir
archery - body electric
arockm - karabiber ve ejderha
Arthur Dayne - peki madem
axl - ruyamda
aychovsky - slymene
balpolen - archery
basond - brad pitt
bass solo take one - etrak
bendenbukadar - tum haklari saklidir
bhdrydn - birdposing
Big bada bum bum - aksi kanitlanmadikca cocuktur
bilmemnehaldeyim - tlg
bim tribi - lazarus
bir bucuk adana - nyist_
bir nick var benden iceri - ron dennis
bir sevgi faresi jamal - castle in the air
birdposing - elbar
bloodymoon - straight from the heart
body electric - pide
brad pitt - tuborg yesili
buff - runfor
burchak - infernalcadre
byburock - tahtelbahir
byzantium - oksijensiznefes
cabiday - kakao
captainimsi - ripolip
carabelli - proletarier aller lander vereinigt euch
castle in the air- captainimsi
cikmaz sokaktan cikagelen çocuk - mizore
darkcherry – friede17
De facto - tadin kaldi
dedimmidemedimmi - euteamo
denef - 4seneayniyerdeduramam
denhia - khul
dessy - siyah gece
douglas - basond
Dr_Stat - eeb
drystedb efficacious - aioniotita
eeb - melengich
elbar - peanutbutterpuddingsurprise
esther - murtiii
etrak - humblebirth
euteamo - limonlu cola
evimin paspasi - balpolen
EyLüL Kizi - tiny penny
fakyoras - ofelia
fragile lady - qxgviper
friede17 - aychovsky
Fritz-X - veys zimmer
füt - illegal yazar
gözü açık sevişen yahudi - Polaroid
greyback - the coolest dude
hebanon - isott
hırçın tırtıl - kasvetlikutlama
hold short of the runway - axl
humblebirth - De facto
illegal yazar - 112 hayat kurtarır
in vino veritas - carabelli
infernalcadre - porn star
innerbliss - hebanon
interview with the vampire - mirty
isott - ufukcel
kaderimse np - alt4y
kakao - kulak misafiri
karabiber ve ejderha - kaderimse np
kasvetlikutlama - bir bucuk adana
khul - hırçın tırtıl
kibritsuyu - PearlJam
KingDagos - lcha
kotakotkota - cabiday
kuehles blondes - shefucks
kulak misafiri - tthet
la rana - interview with the vampire
lamira - dedimmidemedimmi
lazarus - Yaratıcı Nickli Helper
lcha - denhia
limonlu cola - try again fail again fail better
livaneli_kadir - Dr_Stat
lorne malvo - manuelka
luchetti - mavifil
manuel mandalina - innerbliss
manuelka - bendenbukadar
matilda - gözü açık sevişen yahudi
mavifil - orange coffee
mavipanter - kotakotkota
melengich - darkcherry
metalika - pis isler muduru
meteorzede - arockm
minyatur dev - bass solo take one
MiraTaurus - burchak
mirty - narudocko
mizore - suicides underground
murtiii - Big bada bum bum
mutekebbir - Fritz-X
n3tw0rk3r - all girls dream
naberabi - füt
narudocko - metalika
nickimin hakkini veremedim - peggy
nicorobin - mavipanter
normalisoverrated - pinkythebear
nyist_ - naberabi
odiyus - bir sevgi faresi jamal
ofelia - cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
oksijensiznefes - EyLüL Kizi
orange coffee - dessy
passion rules the game - skyfaller
peanutbutterpuddingsurprise - byburock
PearlJam - bim tribi
peggy - ananotherlife
peki madem - physcos physcos
Phoebe - alporler
physcos physcos - yirmisantim
pide - MiraTaurus
pinkythebear- douglas
pis isler muduru - la rana
Polaroid - buff
porn star - saygilarefendim
proletarier aller lander vereinigt euch - nickimin hakkini veremedim
qxgviper - ruhi mucerret
ripolip - lorne malvo
ron dennis - bhdrydn
ruhi mucerret - passion rules the game
runfor - manuel mandalina
ruyamda - denef
saygilarefendim - normalisoverrated
sayns - Adramelekhh
senolll - fragile lady
shakespearie - fakyoras
shefucks - bilmemnehaldeyim
siyah gece - in vino veritas
skyfaller - kuehles blondes
slymene - evimin paspasi
stavro - yüzyıllık yalnızlık
straight from the heart - n3tw0rk3r
suicides underground - sayns
syabk - matilda
tadin kaldi - hold short of the runway
tahtelbahir - bir nick var benden iceri
the coolest dude - meteorzede
tiny penny - tufi
tlg - your best teacher is your last mistake
try again fail again fail better - Arthur Dayne
tthet - stavro
tuborg yesili - odiyus
tufi - KingDagos
tum haklari saklidir - esther
ufukcel - 6 yasimdan beri metal dinliyorum
veys zimmer - wendyangelamoiradarling
wendyangelamoiradarling - byzantium
wish you were beer - greyback
Yaratıcı Nickli Helper - kibritsuyu
yirmisantim - shakespearie
your best teacher is your last mistake - wish you were beer
Yurdakul - Aman Sen de
yüzyıllık yalnızlık - syabk

Listeyi kontrol ettim ama yine de gözümden kaçan bir hata, eksiklik var ise lütfen uyarın düzelteyim.
Sevgiler!

Eklemeler: mrthany etkinlikten çıkartıldı.
0
buff
(30.11.16)
gerekli mesaj brad pitt'e atıldı cevap geldi

Bana hediye alacak douglas mesaj attı cevaplandı.
0
basond
(30.11.16)
Eşime mesaj attım ve cevap geldi.
0
arockm
(30.11.16)
Ben de esime mesaj attim.
Edit: esim de bana mesaj atti.
0
meteorzede
(30.11.16)
ben de mesaj attım :)
ed: mesaj da aldım.
0
sayns
(30.11.16)
Harika :)
Ancak eşimiz mesajımıza cevap verdiğinde ya da eşimiz bize mesaj attığında cevap verebilirsek ya da verdiğimiz cevapları güncellersek daha bi süper olacak. Böylece mesaj atmayan ya da mesaja karşılık vermeyenler olursa tespit etmek daha kolaylaşır.
0
🌸buff
(30.11.16)
Eşime mesaj attım. Yanıt da geldi
0
bloodymoon
(30.11.16)
Melengich'e mesaj gönderildi.

Bu arada eşleşmelere baktım da ölüm grubuna düşmüşüm :))

Edit 1: melengich mesaja cevap verdi.

Edit 2: Dr_stat mesaj gönderdi, mesajına cevap verdim.
0
eeb
(30.11.16)
mesaj attım ve mesaj aldım :-)
0
euteamo
(30.11.16)
ben de mesaj attım, cevap geldi ve mesaj aldım.
0
dedimmidemedimmi
(30.11.16)
eşime mesaj attım :) edit: bana gelen eş ile irtibat kuruldu.

Mesaj geldi :)
0
denhia
(30.11.16)
freide17 ayçovski eşleşmesine bittim.

Mesajı aldım şimdi atıyorum.

Edit: Attım.
0
Adramelekhh
(30.11.16)
Mesaj attım bende, cevap bekliyorum bakalım.

edit: cevap geldi eşimden
0
melengich
(30.11.16)
Mesajımı attım, mesajı aldım.
0
naberabi
(30.11.16)
Mesaj aldım ve gönderdim
0
mavifil
(30.11.16)
Hediye olarak Texasburger menü göndersem kabul görür mü acaba?
0
voyage
(30.11.16)
Adramelekhh benimle iletişim kurdu.
Bende mesaj attım bana çıkan kişiye. Yanıt geldi.
0
Phoebe
(30.11.16)
Eşimden mesaj geldi ve eşime mesaj attım. Bekliyoruz :)
0
slymene
(30.11.16)
eşimden mesaj geldi, ben de benimkine attım ama henüz geri dönüş yok.

edit: eşimden geri dönüş geldi hatta hediyesi alındı bile.
0
karabiber ve ejderha
(30.11.16)
Benim eşime attım, yanıt geldi. Bana henüz atılmadı, beklemedeyim.
0
Aman Sen de
(30.11.16)
Mesaj attım, cevap geldi. Mesaj aldım, cevap verdim.
0
aychovsky
(30.11.16)
Bana mesaj geldi, ben attım henüz yanıt gelmedi. Değişiklik olursa güncelleyeceiğim.

Düzeltme: Yanıt geldi, iki tarafla da iletişim halindeyiz.
0
mutekebbir
(30.11.16)
Eşim benimle iletişime geçti, ben de eşimle iletişime geçmek üzere mesaj attım. Beklemedeyim tamam.
0
Arthur Dayne
(30.11.16)
Bana mesaj geldi ben attım daha cevap gelmedi
0
birdposing
(30.11.16)
slymene'den mesaj geldi ama balpolen yazar degil sanırım, nasil ulasacagim ?
0
evimin paspasi
(01.12.16)
@evimin paspasi yazar olmasına gerek yok, duyuru dışarıdan da kullanıcı alıyor. Duyuru üzerinden mesaj atabilirsiniz balpolen'e.
0
🌸buff
(01.12.16)
mesaj geldi ve mesaj gönderdim
0
try again fail again fail better
(01.12.16)
beni de yazabilir misiniz :))
0
mobydick
(01.12.16)
Eşime mesaj attım. Cevap geldi iletişim halindeyiz.
0
nyist_
(01.12.16)
Mesaj attım ve mesajımı aldım
0
innerbliss
(01.12.16)
Mesaj attım, dönüş aldım. Bana henüz mesaj gelmedi, beklemedeyim.

edit: bana hediye alacak kişi çekildi. yeni eşleşmeyi bekliyorum.
0
manuel mandalina
(01.12.16)
Mesajımı attım Hediye Gönderecek kişi değişti yeni eşimden mesajımı aldım :)
0
Yaratıcı Nickli Helper
(01.12.16)
@livaneli_kadir 'den mesajımı aldım ve @eeb'e mesajımı attım.
0
Dr_Stat
(01.12.16)
Hediye göndereceğim arkadaşa mesaj attım, mesajıma karşılık alamadım.
Hediye gönderecek arkadaştan mesaj alamadım.
0
lazarus
(01.12.16)
bana hediye alacak eşim iletişim kurdu.

benim hediye alacağım eşimle ise iletişim kurdum.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(01.12.16)
@esther evet üç i varmış, düzelttim teşekkürler.
0
🌸buff
(01.12.16)
metalika adlı yazar 3 aydır sozluge uğramamış,bu yazqrı değiştir hacım
0
pis isler muduru
(01.12.16)
@pis isler muduru duyurudan da mesaj atın, ikisine de cevap vermezse sonrasında değişim yaparız.
0
🌸buff
(01.12.16)
Eşime mesaj gönderdim, eşimden mesaj aldım. Her iki kanalla da irtibattayım. :)
0
yirmisantim
(01.12.16)
hediye göndereceğim kişiye mesaj attım.
0
odiyus
(01.12.16)
mesja geldi, şimdi mesaj attım ben de .
0
fakyoras
(01.12.16)
Mesaj attım ve mesaj aldım.
İki taraflı iletişim kuruldu.
0
n3tw0rk3r
(01.12.16)
Esime (archery) mesaj attim, ve cevap aldim, iletisim halindeyiz.
0
balpolen
(01.12.16)
Göndereceğim kişiyle konuştum.
Bana gönderecek kişiden de mesaj aldım,konuştuk.
0
archery
(01.12.16)
Mesaj aldım ve gönderdim gönderdigim eş ile irtibat kurdum şimdilik sıkıntı yok
0
Fritz-X
(01.12.16)
bundan önce 2 hediyeleşmeye katıldım buna da çok katılmak istiyordum ama şu sıralar bir iki ay çok yoğun olacağım için(yeni belli oldu önceden yoktu) çok fazla ilgilenemeyeceğimden dolayı için kendi kararımla eşleşmenin iptalini buff dan istedim. bende bilirdim bana geçen senelerde gelen hediyeler gibi (okunmuş kitap,kartpostal vs) dandik hediyelerle geçiştirmeyi ama ben genelde özenip insanları mutlu edecek hediyeler seçmeyi tercih ediyorum.
0
mrthany
(01.12.16)
Mesajımı attım, mesajım da geldi.
görev tamam
0
qxgviper
(01.12.16)
Mesaj geldi, mesaj attım.
0
lcha
(01.12.16)
Göndereceğim kişiye yazdım, cevap geldi.

Bana gönderecek arkadaş da bana yazdı, ben de ona cevap yazdım.
0
dessy
(01.12.16)
mesaj attım, cevap geldi.

mesaj aldım.
0
nicorobin
(01.12.16)
merhaba ..mesaj attım cvp geldi
mesaj geldi cvp yazdım :)
0
bhdrydn
(01.12.16)
mesaj attım ve mesaj aldım.
0
saygilarefendim
(01.12.16)
mesaj attım, mesajım da geldi, no problem.
0
elbar
(01.12.16)
mesaj attım,mesajımı aldım.
0
pinkythebear
(01.12.16)
Eşimden mesaj geldi ve eşime mesaj attım. Bekliyorum :)
0
EyLüL Kizi
(01.12.16)
Hediye alacagim kisiye mesaj attim o da cevap verdi iletisimdeyiz
bana hediye alacak kişi de mesaj attı sorun yok:)
0
matilda
(01.12.16)
mesajımı yolladım. daha henüz mesaj alamadım.
edit: mesajımıda aldım .
0
abomoi
(01.12.16)
Hediye alacağım arkadaşa mesaj attım, geribildirim aldım.
Bana hediye alacak arkadaşımdan da mesaj aldım, geribildirimde bulundum. Hayırlısı.
0
lazarus
(01.12.16)
Mesaj attım, mesajımı da aldım.
Her ikisi ile de iletişim halindeyiz.
0
bir nick var benden iceri
(01.12.16)
iki eşimle de mesajlaştım.
0
nickimin hakkini veremedim
(01.12.16)
mesaj attım, bana atılması gereken mesajı da aldım. şu an için iyi gidiyor.
0
drystedb efficacious
(01.12.16)
mesaj aldim attim aldim attim
0
brad pitt
(01.12.16)
eşime mesaj gönderdim ve eşimden mesaj aldım.
0
orange coffee
(02.12.16)
hediye göndereceğim @Dr_Stat'a mesaj attım ve geri dönüş aldım.

hediye gönderecek @ananotherlife mesaj attı ve geri dönüş yaptım.

bir heyecan kapladı yine içimi, emeğin için teşekkürler @buff :)
0
livaneli kadir
(02.12.16)
iki tarafla da iletişim kurdum.
0
ron dennis
(02.12.16)
Eşim beni buldu çok da kibar :) Bende eşime yazdım o da çok kibar daha bana dönmedi :D

edit: eşimde geri döndü sorun yok.
0
gozu acik sevisen yahudi
(02.12.16)
hediye gonderecegim kisiye mesaj attim, cevap aldim. bana gonderecek kisiden henuz ses yok.

edit: bana gonderecek arkadasla da iletistik simdilik iki tarafta da asayis berkemal :)
0
in vino veritas
(02.12.16)
Hediye alacağım kişiye mesaj gönderdim, ancak dönüş olmadı
bana hediye gönderecek arkadaştan da henüz mesaj almadım.

değişiklik olursa editleyeceğim.

Edit: hediye alacağım kişiden dönüş geldi.

Edit2: bana hediye gönderecek olan arkadaştan da mesajım geldi.

Şu anda problem yok
0
interview with the vampire
(02.12.16)
mesaj attım cevap aldım, mesajımı aldım.
0
byzantium
(02.12.16)
Hediye alacağım arkadaş ile irtibattayım.

Hediye vereceğim arkadaş ile de irtibattayım.

No problem.
0
minyatur dev
(02.12.16)
eşim iletişim kurdu.
ben de eşime mesaj attım
0
alporler
(02.12.16)
eşimden mesaj aldım ve eşime de mesaj attım. şimdilik bir sıkıntı yok.
0
ananotherlife
(02.12.16)
mesaj attım dün, cevap gelmedi :)
bana mesaj da gelmedi
0
passion rules the game
(02.12.16)
Bana hediye gönderecek esther mesaj attı cevap verdim,
benim hediye göndereceğim Big bada bum bum mesaj attım hala cevap bekliyorum.

Edit: beklenen cevap geldi.
0
murtiii
(02.12.16)
iki tarafla da iletişim kurdum.
0
normalisoverrated
(02.12.16)
İki tarafla da haberleştim.
0
peggy
(02.12.16)
Her iki esimle de iletisim kurduk.
0
lamira
(02.12.16)
Mesaj attım, bana gönderecek kişi henüz iletişim kurmadı
0
112 hayat kurtarır
(02.12.16)
mesajı attım fakat mesajım gelmedi

edit: mesajım da geldi. iletişimdeyim.
0
fragile lady
(02.12.16)
her iki eşimle de iletişim kurduk
0
wendyangelamoiradarling
(02.12.16)
iki taraf ile iletişime geçtim.
0
veys zimmer
(02.12.16)
bana hediye gönderecek olan Yaratıcı Nickli Helper mesaj attı, cevap verdim.

benim hediye göndereceğim PearlJam'e mesaj attım, henüz cevap gelmedi.

edit: PearlJam'den mesaj geldi. bizim eşleşmelerde sorun yok.
0
kibritsuyu
(02.12.16)
göndereceğim arkadaşa(tum haklari saklidir) mesaj attım, yanıt alamadım. bir kaç gündür bekliyorum.
bana hediye alacak arkadaş(manuelka) mesaj attı, mini bi kontak kurduk.
0
bendenbukadar
(02.12.16)
mesajımı aldım, mesaj attım, cevap bekliyorum hala.
0
darkcherry
(02.12.16)
Meseaj attim,mesaj geldi
0
friede17
(02.12.16)
Hediye alacağım kişiye mesaj attım ancak cevap gelmedi. Bana hediye alacak kişiyle iletişim kurdum.
0
humblebirth
(02.12.16)
mesaj attım nyist_'e

edit: mesajım geldi
0
bir bucuk adana
(02.12.16)
2 eşimle de haberleştik.
(bkz: polygamy) :/
0
bass solo take one
(02.12.16)
İki tarafla da haberleştim.
0
Big bada bum bum
(02.12.16)
mesaj attım, mesaj geldi.
0
axl
(02.12.16)
katılmak için geç mi kaldık? :)
0
sessiz yeni masumiyet benim
(02.12.16)
Eşim bana mesaj attı, cevap verdim. Ben de eşime attım, o da cevap verdi. Her şey kontrolüm altında :D
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(02.12.16)
Hediye alacagim kisiye ulastim.

Bana hediye alacak kisi bana ulasmadi.

edit: iki tarafla da iletişime geçtim.
0
la rana
(02.12.16)
ulaştım, ulaştı.
0
alt4y
(02.12.16)
Hediye alacağım arkadaşa mesaj attim ama dönmedi. Diğer eşimden de mesaj almadim. Beni kör kuyularda merdivensiz biraktilar.



Edit:iki tarafla da iletişim halindeyim :)
0
cabiday
(02.12.16)
hediye alacağım kişiyle mesajlaştık. benle eşleşen arkadaş henüz mesaj atmadı.

güncel; durum hala aynı.
0
greyback
(02.12.16)
iki tarafla da mesajlaştık
0
mirty
(02.12.16)
Mesajıma dönüş geldi.
0
pis isler muduru
(03.12.16)
- bana hediye alacak kişiden mesaj aldım, irtibat halindeyiz.
- benim hediye alacağım kişiye mesaj attım, o da dönüş yaptı ve irtibat halindeyiz.
0
füt
(03.12.16)
mesaj attım, mesaj aldım
0
kotakotkota
(03.12.16)
Gonderecegim kisi ile irtibata gectik.

Bana gonderecek kisiden haber alamadim. :)
0
isott
(03.12.16)
Iki tarafla da iletişim tamam.
0
physcos physcos
(03.12.16)
iki eşimle de haberleştim.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(03.12.16)
eşimden mesaj aldım. eşime de mesaj attım, tanıyorsun zaten. :)
0
Polaroid
(03.12.16)
eşlerimle mesajlaştık
0
pide
(03.12.16)
Hediye göndereceğim kişi ile de hediyemi gönderecek kişi ile de konuştum, sorun yok:)
0
body electric
(03.12.16)
hediye eşime mesaj attım. cevap geldi.
0
runfor
(03.12.16)
Hediye gonderecegim kisiye mesaj attim.
Bana hediye gonderecek kisiden mesaj aldim.
0
bim tribi
(03.12.16)
mesajlar alındı, atıldı.
0
siyah gece
(03.12.16)
eşim benimle iletişim kurdu :)
0
mavipanter
(03.12.16)
hediyeleşeceğim füt'e geri dönüş yaptım bilginize. yukarıda mesaj atmadığımı söylemiş.
0
illegal yazar
(04.12.16)
Mesaj attim ve mesaj aldim.
0
MiraTaurus
(04.12.16)
Ben de mesaj attım ve mesaj aldım
0
yüzyıllık yalnızlık
(04.12.16)
hediye alacağım kişi ile mesajlaştık, ancak hala adresini vermek için geri dönmedi.
Edit : esim ile mesaj ve adres sorunu cozuldu, ustteki mesaj gecersizdir.
0
elbar
(04.12.16)
mesaj attım, mesaj geldi :)
0
porn star
(04.12.16)
eşime mesaj attım cevap bekliyorum, bana hediye alacak olan eşim de bana mesaj attı.

edit: eşim de bana döndü.
0
peanutbutterpuddingsurprise
(04.12.16)
Mesaj attim mesaj geldi :)
0
ripolip
(04.12.16)
mesajım geldi, mesajı gönderdim.
0
senolll
(05.12.16)
Bana noluyorsa bunları okudum... Katılmadım etkinliğe ama okuyorum biri beni kovsun !
0
megalomaniac
(05.12.16)
mesaj attım, mesaj geldi
0
lorne malvo
(05.12.16)
eşlerimle iletişime geçtim ve adres bilgilerini aldım
0
metalika
(05.12.16)
eşlerle haberleşme tamam
0
ofelia
(05.12.16)
Her iki tarafla iletişim kuruldu
0
112 hayat kurtarır
(05.12.16)
Hediye alacağım kişiyle ve bana hediye alacak kişiyle iletişim kurdum. sorun yok.
0
byburock
(05.12.16)
2 tarafla da mesajlaştım.
0
infernalcadre
(05.12.16)
iki taraflada mesajlaştım.
0
all girls dream
(05.12.16)
kibritsuyu'dan mesajımı aldım, cevapladım.
bim tribi'ne mesajımı attım, cevap alamadım :/
0
PearlJam
(05.12.16)
iki taraf ile iletişim halindeyim
0
peki madem
(05.12.16)
ben esime mesaj attim cevap alamadim henuz bekliyorum.

bana alicak kisiyle iletisime gectim.
0
carabelli
(05.12.16)
Mesaj aldim ve attim
0
aioniotita
(05.12.16)
Her iki tarafla iletisim kuruldu,
0
a perfect lie
(05.12.16)
iki tarafla da iletişim kuruldu :)
0
tthet
(06.12.16)
Valla ben shefucks a mesaj attim, cevap gelmedi.

Bana hediye alacak skyfaller da benle iletisime gecmedi su saate kadar.
Yani iki taraftan da haber yok.
0
kuehles blondes
(06.12.16)
Iki esimle de iletisim halindeyim.
0
kulak misafiri
(06.12.16)
hediye alacağım skyfaller'a ilk gün mesaj attım, cevap henüz yok.

hediye alacak ruhi mucerret'ten de mesaj gelmedi.

ilk gün de yazmıştım ama son durum bu :)
0
passion rules the game
(06.12.16)
İki tarafla da iletisim kuruldu.
0
humblebirth
(06.12.16)
aldım, verdim. adres kısımlarına girmedik daha.
0
4seneayniyerdeduramam
(06.12.16)
Hediye alacagim ufukcel ile iletisime gectik sorun yok.

Ancak hediye alacak hebanon henuz mesaj atmadi. Yukarida da yazmistim ama son gun oncesi son durumu haber vermek istedim.
0
isott
(06.12.16)
her iki tarafla da mesajlasildi. ustteki cevabim gecersizdir.

tum haklari saklidir-benim hediye alacagim

manuelka bana hediye alacak kisi.
0
bendenbukadar
(06.12.16)
her iki taraflada iletişime geçildi...
0
KingDagos
(06.12.16)
eşime mesaj gönderdim ve eşimden mesaj aldım.
0
tadin kaldi
(07.12.16)
hediye alacağım eşim ile "khul" sadece bir kere iletişim kurabildim, bir daha geri dönüş olmadı kendisinden.
0
denhia
(07.12.16)
Bizde de her şey kontrolümüz altında. İletişime geçildi, beklemedeyiz.
0
ufukcel
(07.12.16)
@ruyamda ve @4seneayniyerdeduramam ile iletiştik.
0
denef
(07.12.16)
gelen hediye ve giden hediye departmanı bağlantı kurulduğuna dair bilgi verdi.
0
tahtelbahir
(07.12.16)
Hediye alacağım @ripolip ile iletişim halindeyiz bir sıkıntı yok.
Bana hediye alacak olan @castle in the air 'dan şu ana kadar bir ses çıkmadı.
0
captainimsi
(07.12.16)
mirty benimle iletişime geçti, ben de eşimle iletişime geçtim.
0
narudocko
(07.12.16)
İki eş ile de iletişim sağlanmıştır.
0
tum haklari saklidir
(07.12.16)
iki tarafla da iletişim kuruldu, sıkıntı yok.
0
balpolen
(07.12.16)
Mesaj gönderdim, mesaj aldım.
0
hold short of the runway
(07.12.16)
mesaj attım ve mesaj aldım.
0
burchak
(07.12.16)
greyback'e şimdi mesaj atabildim,umarım mazeretimi mazur görür.

your best teacher is your last mistake ise henüz mesaj atmadı,son durum bu şekilde
0
wish you were beer
(08.12.16)
Eşlerimle mesajlaştık, nema problema
0
syabk
(08.12.16)
Mesajlaşmalar bitti. Eş değişiklikleri için yeni duyurumuz

www.eksiduyuru.com
0
🌸buff
(08.12.16)
(13)

Kedi tuvaletini kap dışına yapmış, neden olabilir?

hede hodo
5 aylık dişi. Tuvalet eğitimi var. Fakat balkona kakasını yapmış. Kum kabını her akşam temizliyorum da. Sebep ne olabilir sizce? Ne yapmak lazım?
5 aylık dişi. Tuvalet eğitimi var. Fakat balkona kakasını yapmış. Kum kabını her akşam temizliyorum da. Sebep ne olabilir sizce? Ne yapmak lazım?
0
hede hodo
(30.11.16)
hasta olabilir. ishal gibi. ama ender bir durum.
bizimkisi yılda 1 filan kaçırıyor öyle.
0
cedex
(30.11.16)
balkona başka kedilerin erişimi var mı bölgesini işaretlemek istemişte olabilir.
0
yue
(30.11.16)
kumunu değiştirdiyseniz de olabilir. ben ilk dandik bir kum almıştım, kumu beğenmediği için banyoda suyun akması için yapılan delikli gidere yapıyordu. daha iyi bir kum alınca bir daha yapmadı öyle.
0
dedimmidemedimmi
(30.11.16)
Balkon kapalı bizim. Apartman katı zaten. Kum kabı da balkonda. Bu durumdan korkmalı mıyım? Veteriner e götüreyim mi?
0
🌸hede hodo
(30.11.16)
bizimki çok sinirlenirse bizi cezalandırmak için salonda büyük saksıya gidiyor toprağı eşeleyip ortalığı batırıyor ve sonra da saksının yanına sıçıp köşesine dönüyor.
kısaca protesto amaçlı olabilir, içkisini meyvesini al gönlüne göre müziğini koy ilgi göster mutlu et.
0
azizakin
(30.11.16)
İyi de sürekli büyük ilgi görüyor zaten. Sürekli kucakta. Annem temizlerken midesi alt üst olmuş, bu sıkıntı.
0
🌸hede hodo
(30.11.16)
ishal miymiş peki? ne olabilir ki öyle midesini bulandıracak kadar? ishalse tutamamıştır.
küçük kedilerde bazen kaptan dışarı atlarken tüyüne falan yapıştığı oluyor, tam beceremiyorlar, kabının dışına düşüyor. başka türlü bir şey aklıma gelmiyor.
0
tiny penny
(30.11.16)
İshal de değilmiş. Hatta annem oynuyordu diyor. Muhtemelen iç güdusel olarak aklından Bi sey geçiyordu. Umarım düzelir. Büyük problem..
0
🌸hede hodo
(30.11.16)
ıskalamış da olabilir. kakalar ne kadar uzakta kum kabından?

eşeleyip çukur açtıktan sonra götünü dönüp oturunca (doğada olmayınca tam da oturamıyor, böyle yukarıda tutuyor götünü. hani umumi alafranga helada götü değdirmeden havadan yapar ya bazen insanlar da, aynı öyle) göt kısmı kabın dışında kalıyor bazen. kaba değil, dışına bırakıyor. öyle bir şey olmasın?
0
kibritsuyu
(30.11.16)
3 adım kadar mesafe var. Masa ile kap arasında. Annem balkona koymuş. Oynuyordu diyor. Sonra bırakmış..
0
🌸hede hodo
(30.11.16)
canı öyle istemiş belki
0
Big bada bum bum
(01.12.16)
ortalığı ayağa kaldırmaya gerek yok hemen.

henüz küçük, arada bir olabilir, normal.
kum kabına yetişememiş, oraya yapmış bile olabilir.
yetişkin kedi asla oynamaz, ama dediğim gibi, yavru henüz.
normal, olur öyle.
0
blatta hiberna
(01.12.16)
sürekli ilgi gösterip kucaktan kucağa gezdirmenizden de sıkılmış olabilir, anneniz komşuya pazara gidip bir süre yalnız bıraktıysa da olur, ne bileyim böyle bir şey olur hayvana bağırır "dur bi ya" dese de olur, veterinere götürdüyseniz olabilir, mama kabının yeri değişmiştir, kumunu geç değiştirmişsinizdir vs onu kızdıran çok saçma ufak bir detay olabilir. kısaca kedi kısmısı manyak, neye kafalarının atacağı belli olmuyor.

eğer sürekli olarak bu şekilde kabın dışına yapmaya başlamadıysa, ishal vs yoksa keyfi yerinde oyuncuysa kafaya takmana gerek yok, kedidir yapar.
0
azizakin
(01.12.16)
(2)

yandex disk bilgisayarda klasör oluşturmasın

kibritsuyu
farklı bilgisayarlardan ve telefondan erişmek istediğim dosyalar ve BİLGİSAYARIMDA YER KAPLAMASINI İSTEMEDİĞİM fotoğraflar için yandex disk kullanıyorum. şu büyük harfle yazdığım yer önemli.şimdi bu yandex disk'in programını indirip kurdum. "yandex disk" diye bir klasör oluşturdu. ben yüklenmesini i
farklı bilgisayarlardan ve telefondan erişmek istediğim dosyalar ve BİLGİSAYARIMDA YER KAPLAMASINI İSTEMEDİĞİM fotoğraflar için yandex disk kullanıyorum. şu büyük harfle yazdığım yer önemli.

şimdi bu yandex disk'in programını indirip kurdum. "yandex disk" diye bir klasör oluşturdu. ben yüklenmesini istediğim şeyleri bu klasöre kopyalıyorum, program o klasöre konan şeyleri bulut ile eşitliyor. o klasörden silince buluttan da siliniyor.

lakin o klasör aynı zamanda bilgisayarda yer kaplıyor. ben zannetmiştim ki o sanal bir klasör. sadece yüklenmesini istediğim şeyleri sürükleyip bırakma kolaylığı sağlasın diye var. ama değil abicim, oraya ne kopyalasam bilgisayarımın yerel diskinde oluşturulan "yandex disk" isimli klasöre ayrıca kopyalanmış oluyor. abi 100 gb fotoğraf var, bilgisayarımda yer kaplamasın bulutta dursun diye oraya kopyalamak istiyorum, yerel diske bi 100 gb daha koyuyor. yerel diskte 100 gb boş yer yoksa "yükleyemem yer yok" diyor. lan evet yer olmadığı için buluta yükleyip yerel disktekini silerek yer açmaya çalışıyorum zaten. sadece buluta yükle. bilgisayarda niye ayrıca yer açıyorsun kendine?

eşitledikten sonra sileyim diyorum, buluttan da siliyor.

kendi bilgisayarımda yer kaplatmadan nasıl yükleyeyim lan ben? yükledikten sonra eşitlemeyi kapat sil falan yapmak istemiyorum ki yapsam bile sildiğimi fark edince buluttan da silerse sıçarım.

nasıl yapıcaz?
0
kibritsuyu
(29.11.16)
Direkt tarayıcı üstünden kullanmanız lazım programını kurmadan.

Bazı 3rd party yazılımlar var diye biliyorum ama Google Drive için, fiziksel bir disk değil de dediğiniz gibi sanal bir klasör oluşturuyor masaüstünde. Ama aslında yaptığı bir nevi Drive klasörünün bir kısayolunu masaüstüne koymak gibi.

Belki Yandex için de vardır bu tarz bir yazılım.
0
crown
(29.11.16)
evet tam olarak oraya sürükleyip bıraktığımda kopyalayacak sanal bir klasör arıyorum aslında.

tarayıcıdan yüklemeye çalışınca "2 gb ve üstü dosyalar için windows için yandex kullanın" dedi. boyut büyük olduğu için ilerlemeyi tespit edemedim, yine de yüklüyor mu, yoksa program kullanmadan yüklemiyor mu anlayamadım. bir de tarayıcıyı açık bırakmak gerekiyor elbet, arka planda sessizce çalışmıyor. tarayıcıyı kapattın mı kesip atıyor mu ne yapıyor bilemedim. program varken bilgisayarı kapatıyorum, açıyorum, taşıyorum başka yere götürüyorum, arkada sessiz sessiz yüklüyor. öteki türlü ne bilgisayarı kapatabilirim, ne tarayıcıyı.

programı kurdum, buluta yükledikten sonra programı kaldırıp klasörü sildim. böylece silme kısmını eşitleyemedi. ama her sefer kur kaldır kur kaldır da yapmak saçma.
0
🌸kibritsuyu
(29.11.16)
(1)

Uçaklara Yıldırım Düşerse Ne Oluyor? Sistemleri Nedir ? Düşer Mi ?

badabista
SB.
SB.
0
badabista
(29.11.16)
yıldırım, bulut ile toprak arasındaki elektrik atlamasıdır.

uçağa yıldırım çarpar. ama yıldırım toprağa varmaya çalıştığı için uçakta kalmaz. uçağa çarpan yıldırım, faraday kafesi prensibi nedeniyle içindekilere zarar vermeden toprağa kavuşur.
0
kibritsuyu
(29.11.16)
(6)

Kirmizi isiga yaklasirken araba gecmek

mesudiyeli mesut
Son zamanlarda cok yasamaya basladim veya algim bu yonde acildi bilemiyorum; ama soruyorum: neden? Yahu 400-500 metre ilerisi kirmizi isik zaten, ben bosa aliyorum ve trafigi aksatmayacak sekilde sakin sakin yaklasiyorum isiga... bir bakiyorum yanimdan adam son surat gaza abana abana geciyor. E az i
Son zamanlarda cok yasamaya basladim veya algim bu yonde acildi bilemiyorum; ama soruyorum: neden? Yahu 400-500 metre ilerisi kirmizi isik zaten, ben bosa aliyorum ve trafigi aksatmayacak sekilde sakin sakin yaklasiyorum isiga... bir bakiyorum yanimdan adam son surat gaza abana abana geciyor. E az ilerde ikimiz de duracagiz zaten kirmizi isikta. Bu davranisin sebebini cozemiyorum arkadaslar. Guc gosterisi mi? Ego tatmini mi? Sabirsizlik mi? Cok garip degil mi ya..?
0
mesudiyeli mesut
(28.11.16)
dur kalk yapmak çok zor geliyor bazılarına ondandır. vitesi boşa al bilmem ne üfff geçeyim hemencecik de ne kadar ertelersem iyidir diyor.
0
yoggi
(28.11.16)
sabırsızlık + yakıt masrafını şirketin ödemesi + gerizekalılık
0
signore
(28.11.16)
erkek şoförler böyle. tehlikeliler. ölümlere neden oluyolar her gün. uzak duracaksın hepsinden.
0
nathanieltroy
(28.11.16)
Sabırsızlık yani kimi insan sevmiyor aheste aheste gitmeyi adamın sürüş tarzı bu. Yakıt masraf problemi yoksa bir sorun yok. Erkek şoförlere laf edilmesi gerçekten komik trafiği katleden bu kadar kadın varken :D
0
gozu acik sevisen yahudi
(28.11.16)
Acelesi vardır. Kırmızıda duracak olabilirsiniz, ancak yeşil yandığında önü boş olacak.
0
desdinova
(29.11.16)
ego tatmini, araba geçiyor olduğu için sevinmek, angutluk. başka açıklaması yok.

tam tersine, bu adam hızla geçip kırmızı ışıkta frene basıp duruyor. ben hiç frene basmadan ağır ağır ışığa yaklaşıyorum, ben yaklaşana kadar yeşil yanıyor, ben gazdan çektiğim ayağımı tekrar gaza basınca arabam hızlanıyor. bu herif sıfırdan hareket etmeye çalıştığı için ben yanından sakince geçip gidebiliyorum.

bu arada yavaşlarken vitesi boşa almayın, viteste kalsın. sadece gazı kesin. vitesi artık duracağınız sırada boşa alırsınız. ileri sürücülük teknikleri uzmanı bir abimin tavsiyesidir.
0
kibritsuyu
(29.11.16)
(10)

4 yaşında erkek çocuğa hediye

istanbul kanatlarimin altinda
sayın büyüklerim sevgili küçüklerimher 4 yaş erkek çocuğu gibi araba/tren/tır/vinç tarzı oyuncaklara bayılan ama bu tarz bir sürü oyuncağı olan, çocuk parkında/sokakta/sahilde oynamayı koşturmayı çok seven hareketli çocuğa doğumgünü hediyesi olarak ne alınabilir?hem eğitici bişiyler olsun diyorum, b
sayın büyüklerim sevgili küçüklerim

her 4 yaş erkek çocuğu gibi araba/tren/tır/vinç tarzı oyuncaklara bayılan ama bu tarz bir sürü oyuncağı olan, çocuk parkında/sokakta/sahilde oynamayı koşturmayı çok seven hareketli çocuğa doğumgünü hediyesi olarak ne alınabilir?

hem eğitici bişiyler olsun diyorum, bi yandan da çocuğun bütün hayatı zaten eğitimle geçecek, 4 yaşından başlamasına ne gerek var diyorum ama bilemiyorum.

fikirlerinizi beklemekteyim.
0
istanbul kanatlarimin altinda
(28.11.16)
lego.
0
kibritsuyu
(28.11.16)
lego derdim ben de ama o kadar pahalı ki legolar... ufacık, içinden on parça çıkan kutuya yirmi lira istiyor şerefsizler. çocuğu azıcık oyalayacak bir lego setine en az 100-150 lira bayılacaksın. para varsa tabii al lego muhakkak, kral hediyedir.

ha yok dersen, oyuncakçılarda satılan bilim kiti gibi şeyler oluyor. ben her gördüğümde hevesli hevesli inceliyorum dakikalarca. robot yapma kiti falan vardı mesela, ya da hava durumu ölçme ile alakalı şeyler vardı. hani hareketli çocuk demişsin ama, bunları bir inceleyebilirsin. hem eğitici özelliği de yüksek.
0
knight of cydonia
(28.11.16)
mikroskop alınır. mis gibi de hediye olur.
0
babilbaligi
(28.11.16)
scooter al.
0
anamuhalefet
(28.11.16)
kendi yegenimden soyluyorum, bu zamana kadar aldigim zibilyon hediye icinde en sevdikleri ve uzun sure oynadiklari:

yumurtlayan tavuk oyunu: urun.gittigidiyor.com

mikrofon (onu aldigimda 4'ten kucuktu sanirim)

spiderman'in ag atan kartuslu spreyi (spreyin bitmesi 3 dakika maksimum ama cok eglenceli. evi mahfediyor tabi.)

kinetik kum ve insaat seti. (cok guzel oynuyorduk ama ananaesi ev batiyor diye atti kumlari.)

donem donem sardiklari karakterler oluyor. ninja go, angry birds gibi. ona gore bir sey secebilirsin.

hotwheels serisini seviyorlar.
0
jimicik
(28.11.16)
istanbul'da oturuyorsanız akasya avm'de hamleys var, yemin ediyorum mütüş. yolum düşünce gidip 1 saat boyunca oyuncaklara bakıp inceleyip çıkıyorum.

ben olsam lego alırım, lego oynasın. bütçeye uymuyorsa orijinal lego markalı olmasına gerek yok, zaten bebe 4 yaşında.

bir de top oynamayı seviyorsa ev içinde kapıya falan yapıştırabilecekleri potalar oluyor, ufak ve topu peluş, onlardan alabilirsin.

edit: @jedilance kinex koymuş, eğer aklınıza yattıysa hamleys'de var o paketlerden ama fiyatını hatırlayamıyorum.
0
azizakin
(28.11.16)
Hareketli bir çocuk ise frizbi veya ayaklı potalar oluyor, basketbol topu ile birlikte. Öyle şeyler.
0
peggy
(28.11.16)
www.amazon.com

17 dolara dustugu oluyor zaman zaman.
0
jedilance
(28.11.16)
imkan varsa eğer, bence bi spor kulubune jimnastik, yüzme gibi bir spor dalında üyelik hediye edebilirsiniz.
0
dedim ben sana
(28.11.16)
physcos physcos
(28.11.16)
(3)

Statik Elektrik Çarpması

sevgikusunkanadinda
Malum kış geldi, giydiklerimizin yün oranı arttı. Durum böyle olunca bende epey statik elektrik yüklenmesi oluyor, ancak çarpması bende başkalarında olduğundan daha şiddetli sanırım. Resmen bütün vücudum sarsılıyor, çok ani tepkiler veriyorum, o yüzden mont/kazak giyerken fazladan dikkatli olmaya ça
Malum kış geldi, giydiklerimizin yün oranı arttı. Durum böyle olunca bende epey statik elektrik yüklenmesi oluyor, ancak çarpması bende başkalarında olduğundan daha şiddetli sanırım. Resmen bütün vücudum sarsılıyor, çok ani tepkiler veriyorum, o yüzden mont/kazak giyerken fazladan dikkatli olmaya çalışıyorum.

Bunu atmanın bir çaresi var mıdır? Antistatik bileklikler vs. satılıyor sanırım, bunların ne kadar faydası olur? Komple statik elektriksiz bir dünya mümkün müdür?
0
sevgikusunkanadinda
(28.11.16)
giydiğin ayakkabıdan kaynaklı oluyor. elektrik yükünü atamıyorsun, tabanı kalın giymesen bu sefer donarsın. artık sen karar ver ne yapacağına :)
0
cekilmis gayfe
(28.11.16)
hiç alakası yok. yazın da aynı ayakkabıyı giyiyordum, aynı pantolonu giyiyordum. hala bot giymeye başlamadım. pantolonum da aynı. ama çatır çutur çarpılıyorum. tek farklı giydiğim şey kazak. onu da ofite çıkaıyorum zaten sıcak diye. şu anda yazın giydiğim kılıktan farklı bir şey yok üstümde ama iki adım yürüyüp gelince dokunduğum yer çarpıyor. havayla falan ilgili galiba.

ben kalorifere kablo bağlayıp ucunu yanıma koydum. alışkanlık haline de getirdim. en azından habersiz çarpılmıyorum. parmak ucuyla da değil, elimin yanıyla oraya dokunup kontrollü topraklatıyorum kendimi. yine çarpıyor ama en azından habersiz çarpıp hoplatmıyor.
0
kibritsuyu
(28.11.16)
Bazı kışlık giyecekler daha fazla statik elektrik üretir, o giysinin hangisi olduğunu tespit edip yerine başka bir alternatif giymeyi deneyin. Mesela yün kazak yerine daha basit bişey artı termal içlik gibi.
Benzer durum ayakkabı, terlik için de geçerli, lastik tabanlı ise elektriğin daha uzun süre üzerinizde kalmasına neden olur.
Elektriği acısız şekilde sıfırlamak için de anahtar benzeri bişeyin ucuyla kalorifere dokunulabilir.
0
mikro patlama
(28.11.16)
(10)

Buzluğa atılmış balık

yatagants
Geçen ay iki tane palamut almıştım çok fazla gelmişti. Bir tanesini fileto şeklinde kesilmiş olarak buzluğa atmıştım.Şimdi tekrar çözdürsem yenir mi bu balık?
Geçen ay iki tane palamut almıştım çok fazla gelmişti. Bir tanesini fileto şeklinde kesilmiş olarak buzluğa atmıştım.

Şimdi tekrar çözdürsem yenir mi bu balık?
0
yatagants
(25.11.16)
yenir tabii ki. buzluğa atıp aylar sonra çıkarıp yemek çokça yapılan bir uygulama.
0
kibritsuyu
(25.11.16)
Yenir, ama tazesi gibi olmuyor.

Not: Denedik.
0
sorumatik
(26.11.16)
balık temizlenince bozulur derler ama
0
nucleon
(26.11.16)
yenir, hic bisey olmaz.
0
enaz3kedi
(26.11.16)
göm.
0
lonelyman
(26.11.16)
Yenir
0
westblack
(26.11.16)
Sen simdi tek yiyemezsin en iyi ben yerim. Hem sana birsey olmasin. Bana birsey olmazsa sen de yersin
0
allah yazdiysa bozsun
(26.11.16)
biz yiyoruz, bir şey olmuyor. ölmedik şu ana kadar.
0
köstebek kurabiye
(26.11.16)
biz de yiyoruz ama nucleon'un dedigi cok dogru, bana da balıkcımız tembihlemişti, hiç bıcak vurmadan oldugu gibi buzluga atmak lazımmıs.
0
galandar kostumu
(26.11.16)
şaka mı bu soru? tabi ki yenmez arkadaşım zehirlenir ölürsün allah muhafaza
0
loser blueser
(26.11.16)
(4)

kombbi zorlanır mı

neynep
Merhabalar,Evde sular kesik. Kombiyi açsam, susuz çalışmaya mı zorlamış olurum? Zaten netameli de, korkuyorum. Yoksa onun depoladığı su vardır, onu mu kullanır?Teşekkürler
Merhabalar,
Evde sular kesik. Kombiyi açsam, susuz çalışmaya mı zorlamış olurum? Zaten netameli de, korkuyorum. Yoksa onun depoladığı su vardır, onu mu kullanır?
Teşekkürler
0
neynep
(25.11.16)
yok canım, aç gitsin. basıncında sorun yoksa durma.
0
Apocalypse
(25.11.16)
basınç göstergesi bozuk. Ama su varken çalışıyordu.
0
🌸neynep
(25.11.16)
basınç göstergesi bozuksa ve çok eski değilse zaten çalışmaz hata verir.
0
sutlu nescafe
(25.11.16)
kalorifer sistemindeki su ile musluktan akan su farklı sistemler. kombi kaloriferleri ısıtırken şebekeden su alıp çalıştırmaz. içindeki suyu ısıtıp dolaştırır. kalorifer sistemi en son sular akıyorken düzgün çalışıyordu ise, sular kesikken de düzgün açılır, bunların birbiriyle ilgisi yok.

sıcak su musluğunu açarsanız elbetteki su akmayacaktır., bunun da kombiye bir zararı olmaz.
0
kibritsuyu
(25.11.16)
(4)

kaçıncı dereceden akrabam

fransiz burjuvasi
arkadaşlar yasal bir işlem için gerekiyor. ananemin kuzeni benim kaçıncı dereceden akrabam olur? yasaya göre haktan yararlanabilmem için gereken en az 6. dereceye kadar akrabam olması.edit: bulgaristan vatandaşlığı başvurusu için
arkadaşlar yasal bir işlem için gerekiyor. ananemin kuzeni benim kaçıncı dereceden akrabam olur? yasaya göre haktan yararlanabilmem için gereken en az 6. dereceye kadar akrabam olması.

edit: bulgaristan vatandaşlığı başvurusu için
0
fransiz burjuvasi
(25.11.16)
nasıl sayılıyormuş o? ben şöyle saydım:

annen 1. derece
anneannen 2. derece
anneannenin annesi(olduğunu varsaydım) 3. derece
onun kardeşi 4. derece
onun çocuğu 5. derece
0
alperz
(25.11.16)
5. kuşak.
bulgaristan vatandaşlığı için sanırsam.
0
bir nick var benden iceri
(25.11.16)
anne 1. derece
anneanne 2. derece
anneannenin annesi 3. derece
onun da annesi 4. derece
4. derecenin oğlu/kızı (yani anneannenin annesinin kardeşi) 5. derece
onun da oğlu/kızı 6. derece.

kardeş 1. derece değil, 2. derece akrabadır. yani anneannenin annesinden kardeşine giderken bir basamak değil, iki basamak atlayacaksınız.
0
kibritsuyu
(25.11.16)
@bir nick var benden iceri

evet o sebeple, gerçi henüz yasanın yürürlüğe girdiğinden emin değilim.
0
🌸fransiz burjuvasi
(25.11.16)
(1)

Üsküdarda tanıdık/bildik/güvenilir kombi servisi var mı?

dur geliyom
merhaba, kombimde sorun var, bakım yapılmadı uzun zamandır.o yüzden servis çağırmayı düşünüyorum.Demir döküm kombi.bu konulardan anlamadıgım için gelen adam gereksiz parçaları değiştirip 150-200 tl istemesin boşuna.varsa güvenilir yer orayı arayacagım.üsküdar bağlarbaşı tarafında olursa iyi olur.
merhaba, kombimde sorun var, bakım yapılmadı uzun zamandır.o yüzden servis çağırmayı düşünüyorum.Demir döküm kombi.bu konulardan anlamadıgım için gelen adam gereksiz parçaları değiştirip 150-200 tl istemesin boşuna.varsa güvenilir yer orayı arayacagım.
üsküdar bağlarbaşı tarafında olursa iyi olur.
0
dur geliyom
(23.11.16)
doğrudan yetkili servisini arayın, bakım isteyin.

kombi servisleri üçkağıtçı.
0
kibritsuyu
(23.11.16)
(30)

cüzdanınızda neler var?

nigeo
cüzdanım hep fazla şişkin gibi geliyor. hayır bi de fakirim yani. para falan yok.:(sizin cüzdanlarda neler var ya?soruyu erkeklere soruyorum çünkü kadınların genelde kocaman çantası oluyor, böyle bir dert yok. biz ise arka cepte taşıyoruz cüzdanı ve şişkinlik sorun.acaba bende çok fazla şey mi var?k
cüzdanım hep fazla şişkin gibi geliyor. hayır bi de fakirim yani. para falan yok.
:(

sizin cüzdanlarda neler var ya?
soruyu erkeklere soruyorum çünkü kadınların genelde kocaman çantası oluyor, böyle bir dert yok. biz ise arka cepte taşıyoruz cüzdanı ve şişkinlik sorun.

acaba bende çok fazla şey mi var?
kaç banka-kredi kartı? başka üyelik kartları falan? foto vs? para dışında ne var yani?

edit: benim neler var?
- nüfus cüzdanı
- nakit
- bukart(bursa yol kartı)
- akbil
- başka bir ülke kimliği(çifte vatandaşım)
- iş bankası banka kartı
- enpara kart
- teb kartı
- ziraat kartı
- bonus kredi kartı
- spor kulübümün kartı
- 3 adet otel kartviziti(adresi falan bulmak için; şimdi fotolarını çekip çöpe attım)
- meslek birliği kartı
- yol kart kamil koç
- üniversite kimliğim
- vesikalık fotolar(çoğu benim olmak üzere 5-6 tane)
- kondom
- bozuk paralar
0
nigeo
(22.11.16)
2 atm kartı (garanti ve enpara)
3 kredi kartı (bonus, m&s ve babamın ek kartı)
ankara kart
mali müşavir kimliği
havuz kartı
çağdaş market kartı
benim nüfus cüzdanım
oğlanın nüfus cüzdanı
ehliyet
doğalgaz kartı
birkaç tane kartvizit
50 türkiş lira
0
kibritsuyu
(22.11.16)
@kibritsuyu
oha az değil seninki de. cüzdan şişkin gelmiyor mu?
0
🌸nigeo
(22.11.16)
şu an
1 kredi kartı (bonus genç)
1 kyk hesap kartı (ziraat)
1 passolig
1 müzekart
4 mağaza kartı(polo, mavi, starbucks ve hiç kullanmadığım tekin acar xd)
2 hiç kullanmadığım kartvizit ki aklıma geldi çöpe atayım bari
1 kimlik kartı
birkaç vesikalık
ve şu anlık bir avuç bozuk para

bozuk paraları saymazsak hiç şişkinlik olmuyor ama şu an şişkin biraz

not: izmirim kart(eski kentkart) ve öğrenci kimlik kartımı hep yan cebimde taşıyorum her defasında cüzdandan çıkarmakla uğraşmamak için)
0
nundu
(22.11.16)
ehliyet
öğrenci kartı
sodexo
6 banka/kredi kartı
2 vergi kartı
3 vesikalık
1 ince lastik toka
5-6 fiş
5-6 kartvizit
2 banknot
gözlük silme bezi

imgur.com
imgur.com

kimlik taşımadığım için kartlığı cüzdan olarak kullanıyorum.
0
nodrap
(22.11.16)
2 kredi kartı
ehliyet
akbil
max 50 tl nakit
survival card - www.treefortbikes.com
kürdan
yara bandı
0
feel the blanks
(22.11.16)
çok şişkin değil. iyice boşaltınca da zaten çok fazla incelmiyor.

bunlardan çıkarabileceğim pek bir şey yok. babamın ek kredi kartı dışında hepsini sürekli kullanıyorum.

şimdi ölçtüm, 3 cm yüksekliği.
0
kibritsuyu
(22.11.16)
ben de cüzdandan inanılmaz rahatsız olurum.

en fazla üç beş kağıt para
2 adet kart
ehliyet

toplu ulaşım kartım da diğer cebimde, azıcık denge yapsın :) bozuk para için yapılan hazneyi bile gereksiz olması nedeniyle söktüm.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(22.11.16)
2 kredi kartı,
banka kartı,
yemek kartı,
2 market kartı,
nüfus cüzdanı,
ehliyet,
ikea & decathlon kartı,
tchibo kahve kartları (bunları bayadır kullanmadım aslında, çıkarsam da olur.)
50 tl
0
inheritance
(22.11.16)
cüzdanda taşımam gereken hiç bişeyi çantada taşımadığım için cevap vereyim.

nakit 200-300 tl
bozukluk 5 civarı
usb
1 banka kartı
2 kredi kartı
1 fatura kartı
1 gratis kart
6 kartvizit
3 prezervatif
1 ankarakart
kimlik
0
elorelia
(22.11.16)
3 atm kartı
2 kredi kartı
1 istanbulkart
1 ilkyardımcı kartı
1 müzekart
1 öğrenci kimliği
1 ehliyet
1 kan grubu kartı
2'si biyometrik 3 vesikalık
1 iş yeri kimlik kartı
1 bütün odaları açan master kart
1 on tl
1 beş tl

biraz istifçilik var bende, önceki cüzdanıma dünyaları sığdırıyordum. sonra baktım pantolonlarımın cepleri deforme oluyor, küçük dik bir cüzdan aldım, istesem de dolduramıyorum.
0
baba jo
(22.11.16)
1 banka kartı
1 kredi kartı
Akbil
Nufus cuzdani
Kartvizitim
200 tl nakit yaklaşık olarak
Ehliyet
Ogrenci kimliği
Enpara kartı
1 tane uye kimlik kartı
0
sansar
(22.11.16)
5 tane bankayla ilgili kart(enpara, ziraat okul, ziraat burs/kredi kartı, garanti kredi kartı, cepteteb)
1 üniversite teknoparkına giriş kartı
1 edirne 1 de istanbul kart
1 müze kartı
110 tl nakit
5 tane kartvizit (dayımgillerin şirket kartları)
1 market kartı
1 passolig
1 kürdan
1 kimlik
1 spor salonu kartı
0
golgi aygıtı
(22.11.16)
1 ehliyet
3 atm kartı
1 kredi kartı
1 istanbul kart
1 müzekart
1 cafe nero damgalı kartlar
1 iş yeri kimlik kartı
755 Türk lirası (2 ad 200 tl + 3 ad 100 tl + 1 ad 50 tl + 1 ad 5 tl)
0
eeb
(22.11.16)
1 banka 1 kredi kartı
4-5 market ve üyelik kartı
4-5 fotoğraf
akbil
kartvizitler
ehliyet
birkaç not kağıdı
kağıt para

arkada değil, ön cepte taşırım bu arada
0
sir gawain
(22.11.16)
4 atm kartı
2 kredi kartı
Ehliyet
Oturum kartı (Almanya)
ADAC plus kartı (otomobil kulübü)
Sağlık Sigortası kartı
Trafik sigortası acil yardım kartı

Genelde Para taşımıyorum cüzdanda ben :)
0
burya
(22.11.16)
para ve sık kullandığım kartları şöyle bir çantanın içine koyuyorum.

thumbs3.ebaystatic.com
0
nıç
(22.11.16)
erkekler gibi cüzdan kullanmaya başladım artık çünkü oranın buranın ıvır zıvır kartlarından bıktım bir kadın olarak.
3 hesap kartı(Şu an 1i aktif diğerlerini kapatmakla uğraşamadım)
2 kredi kartı(1i aktif yine kapatmam lazım diğerini)
ehliyet
nüfus cüzdanı
birkaç vesikalık(benim ya da başkasının)
yani sonuç olarak o çöp kartları da çıkardığımda baya baya rahat bir cüzdanım olacak.
0
tiredpanda
(22.11.16)
2 kart ve ehliyet para taşımıyorum.
0
gozu acik sevisen yahudi
(22.11.16)
2 atm kartı
3 kredi kartı
2 vesikalık fotoğraf
1 ehliyet
1 akbil
100 TL kadar para
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(22.11.16)
nüfus cüzdanı
döviz
para
akbil
ehliyet
şirket kimliğim
sigorta kimliğim
kredi kartım
bankamatik kartım
eşimin ve benim vesikalık fotoğraflarım.
0
basond
(22.11.16)
ne kadar az o kadar kafa rahat. hergün kullanma ihtimalimin olmadığı şeyleri hayatta taşımıyorum. o yüzden ulaşım ve banka kartları birde okula giriş kartı var.

kürdan, windows 7 format kartı (acil durumlar için) ve ıslak mendilde var. fifti fifti.
0
douglas
(22.11.16)
4 banka ve kredi karti.
'Max 10 lira nakit.
Teknopark giris karti.
Akbil
Ticket
Ogrenci karti
Migros moneyclub kart
Ozel saglik sigortasi karti.
Ehliyet.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(22.11.16)
banka kartları ve para.

bunun dışında, o gün, o an için lazım olmayan hiçbir şeyi koymam.

işte x mağazasına gideceksem, x mağazası kartı falan varsa onu alırım.
0
wilhelmwasmuss
(22.11.16)
-para
-4 atm kartı
-2 kredi kartı
-ehliyet
-istanbul kart
-kocaeli kart
-izmir kart
-askeri kimlik
-müze kart
-nüfus cüzdanı
-eşimin vesikalığı
-kendi vesikalıklarım
-spor kartı
-kartvizitler
-migros money kart
0
rajaz
(22.11.16)
- Nüfus cüzdanı
- Ehliyet
- Akbil
- Debit kart
- Multinet kartı
- Nakit para
- Vesikalık fotoğraf
- Bir tane de kişisel bilgilerimin yazdığı kağıt.

Bu kadar. Cüzdanımı mümkün mertebe ince ve kibar tutmaya çalışıyorum. Arka cepte değil, sol cebimde taşırım zaten.

Cüzdanda prezervatif mi taşınır yahu? Çiğnenmiş sakıza döner orada. :)
0
yirmisantim
(22.11.16)
- ehliyet
- giriş kartı
- 7 banka/kredi kartı
- para
0
Euxinos007
(22.11.16)
ehliyet
denizbank atm kartı
garanti bonus
yapı kredi paracard atm
maximum card
miles&smiles thy
istanbul kart (trafik yogun olunca aracı bırakıyorum)
kendi ve en önemli kişilerin kartvizitleri
ilkyardımcı kimlik kartı
işyeri çipli kartım
nakit para olarak da 50 tl tutmaya çalışırım

bu son şekilde en minimali

ondan önce baya hammallık yapıyordum
0
evimin paspasi
(22.11.16)
kimlik
2 kredi kartı
1 banka kartı
öğrenci kartı
akbil
kent kart
karvizitler
migros kart
d&r kart
watsons kart
romanya'dan kalma metro biletleri
romanya'dan kalma para
para
vesikalık fotoğraf
bir tane de bebeklik fotoğrafı
0
BuddyGuy
(22.11.16)
banka kartı
okul öğrenci kartım
akbil
ehliyet
2-3 kağıt para
2-3 kartvizitim

ıvır zıvır mağaza kartlarını yanımda taşımıyorum. otobüs kartları alırken tc yetiyor. carrefour-migros gibi yerlerde kasada telefon no söylüyorm yetiyor. ikea da metro da baskı alıyorum tek kullanımlık var olan karta. sürekli taşımaya değecek şeyler değil çünkü bunlar boşuna kabalık.

ehliyet varken kimlik taşımanın bir anlamı yok. ama kimliğin fotografı da telefonumda var ne olur nolmaz diye.
0
c1b2k3
(22.11.16)
O nasıl cüzdan hocam? Arka cep şişkinliğinden nefret eden biri olarak o cuzdanla bir yere otursam rot balansım kayar.

Tavsiyem 5 banka kartından gereksiz olanları çıkar. Her gün 5 bankayla ayrı işin olmuyordur. Hatta bazı hesapları kapat. Kurumsal şirket misin o kadar bankayla işin var?

Hangi şehirdeysen o şehrin toplu ulaşım kartı.

Kamil Koç kartını da at. Bilet alırken puan vs durumu varsa telefon numaranla halletmen lazım. Diğer bütün mağaza, market mağazaları için de aynısı.

Fotoğrafları da çıkar. Narsist misin her gün kendine bakıyorsun? Başkasının resmiyse, artık akıllı telefon dönemindeyiz. Oraya kaydet.

Nüfus cüzdanını boşver, ehliyet varsa onu koy. Bizim nüfus cüzdanı, cüzdanların şeklini bozar, burkulur. Ehliyet kredi kartıyla aynı boyutta olduğundan hem cüzdanın iç düzenini toparlar hem de şeklini korur.

Kondom ne arkadaş? Cüzdanın gizli yerinde duran, gün boyu üstüne oturup sıcaktan ve baskıdan öldürdüğün kondomdan medet mi umuyorsun? Zaten o kondomun kullanım sırasında patlamasından çok cüzdanın içindeyken patlayıp vıcık vıcık sıvıyla deriyi öldürmesinden daha çok korkarım.

Bu çıkardıklarından sonra bir ekleme, bir kağıda telefon numaranı, adresini filan yaz. Diyelim kaybettin, belki vicdanlı biri rahat ulaşır. Kartvizit varsa o da olur.

En son olarak ceketin, montunda varsa iç cebe al cüzdanı. Hem arkan simetrisine kavuşur hem de cüzdan çıkartırken o salak elini kıça atma hareketinden kurtulursun. İç cepten cüzdan çıkarmanın şekli ayrıdır be. Siz hiç moda çekimlerinde filan kıç cebinden cüzdan çıkaran adam gördünüz mü?
0
kaportaci mahmut
(23.11.16)
(15)

Eşin anne babasına

Esinsin
Anne baba demenin mantığı ne ? Kardeş miyiz ki biz ? Herkesn 1 anası babası zaten var . Cidden neden ya ?
Anne baba demenin mantığı ne ? Kardeş miyiz ki biz ? Herkesn 1 anası babası zaten var . Cidden neden ya ?
0
Esinsin
(22.11.16)
ben denmesinden hoşlanmıyorum.. annem babam benim annem babam elalemin adamı anne baba demesin.

ben olur da evlenirsem anne demem, denmesini de istemem. birine ondan bahsederken kayınvalide denebilir mesela, x in annesi filan da denebilir. siz bence çok güzel bir hitap. Türkiyede daha çok kullanılmalı.
0
senialanaglasinalsinsikinicaliyabaglasin_yine
(22.11.16)
Acaba yabancı kültürlerde de bu böyle mi
0
🌸Esinsin
(22.11.16)
@cesario teyze abla demenin ne sakıncası var ?
0
🌸Esinsin
(22.11.16)
@cesario Yani x teyze demek tabi ismiyle öteki türlüsü yine saçma
0
🌸Esinsin
(22.11.16)
eşinize duyduğunuz sevgiden ve saygıdan öyle denirmiş
0
konar konmaz omer konur
(22.11.16)
benim canım anne-baba demek istediği için ben öyle diyorum. misal görümcem kendi kayın ailesine teyze-amca diyor 15 yıldır. eltim kişisi isimleriyle hitap ediyor canım cicim diyerek. hepimizin kendince sebepleri var. herkes de hayatından memnun.
0
kedili madam
(22.11.16)
senin annen benim de annem, senin baban benim de babam diyorsun işte. her şeyiniz ortak artık o bakımdan gibi düşünebilirsin.
0
sta
(22.11.16)
ecnebiler eşinin ana babasına ismiyle sesleniyor. 25 yaşındaki tıfıl, koskoca 70 yaşındaki adama corç diyor. sen ne diycen, kayınpederine hüseyin mi diycen? baba demiyorsan da hüseyin baba, hüseyin bey falan demek lazım bizim memlekette.

bizde akrabalık isimleri var. en basitinden kendinden yaşça büyük kardeşine abi diyorsun, abla diyorsun. yani nadir bir azınlık dışında adıyla hitap eden yok. ama ecnebilerde isterse senden 20 yaş büyük olsun, abi demiyorsun, adıyla sesleniyorsun.
0
kibritsuyu
(22.11.16)
Bi mantığı yok. Örflerde mantık aranmaz.
Mantıklı olan: dememektir.
0
mandalina kokusu
(22.11.16)
Biz x anne, y baba diyerek çözdük meseleyi.
Alınan darılan yok.
0
cakabo
(22.11.16)
Saygıdan cevabı çok yetersiz arkadaşlar ya. O zaman saygı duyduğumuz herkese anne baba diyelim. Mantığım almıyor cidden. Bir olmak aile olmak da ne alaka yani ? Anne baba demeden bir olmuş olmuyo musun ? Sanki kardeşmişiz gibi cidden hiç anlayamıyorum.
0
🌸Esinsin
(22.11.16)
Bir tek Türklerde var bu adet ve çok saçma. Evlendikten sonra eşlerin bir süre sonra kardeş'e bağlamasına ortam hazırlanmasında bilinçaltına kesin bir etkisi vardır bence. Gelmişsin 25-30 yaşına, o zamana kadar tanımadığın insana "anne" deyip kendi annenle eş tutmaya çalışıyorsun.

"Anne" demeden de saygıda kusur edilmese, sevilip sayılsa olmuyor mu :O
0
chitosan
(22.11.16)
@chitosan bence de kardeşe bağlamaya etki ediyodur kesin
0
🌸Esinsin
(22.11.16)
romanyali bir kadın, kayinvalidesinin kendisine anne demesini istedigini, bunu söylemedigi icin de cok ciddi gerginlik yasadiklarini anlatiyordu. sadece türkiye'ye özgü degil yani. bir de şunu hatirladim, belki cevabi bulmana yardimci olur.

www.youtube.com
0
thewizardofearthsea
(23.11.16)
Bunu cok samimiyetsiz ve sacma buluyorum. Gereksiz bir samimiyet yaratma cabasi.
Kardese baglamak +1
0
nax
(23.11.16)
(12)

havuzda kaç tur attığını hesaplamak

yazar yazmaz yazan yazar
aklımda tutamıyorum ne kadar mesafe yüzdüğümü. mesela her turun sonunda şöyle bir kere tıklayıp kaydedebileceğim basit ve ucuz bir şey var mı bileklik gibi?
aklımda tutamıyorum ne kadar mesafe yüzdüğümü. mesela her turun sonunda şöyle bir kere tıklayıp kaydedebileceğim basit ve ucuz bir şey var mı bileklik gibi?
0
yazar yazmaz yazan yazar
(22.11.16)
zikirmatik su geçirir:) hem de ergonomik değil pek. bileğe takılan bir şey olması lazım.
0
🌸yazar yazmaz yazan yazar
(22.11.16)
bu gg linki sıkıntılı ad.zanox diye bir link açıldı kırmızı yazılar var.
0
🌸yazar yazmaz yazan yazar
(22.11.16)
su gecirmez mp3 calar alip belli bir sure yuzmeyi deneyebilirsiniz, yani 40 dakikalik sarki koyup en azindan her seferinde 40 dakika yuzdugunuzden emin olabilirsiniz. ortalama ayni mesafe gidip geliniyor zaten her seferinde.
0
kassiopeia
(22.11.16)
dakika değil tur önemli benim için. havuz 1 saat zaten bunu hesaplamaya gerek yok:)
0
🌸yazar yazmaz yazan yazar
(22.11.16)
yuzdugunuz saati hesaplayin demedim zaten hocam, bir turu kac dakikada atiyorsaniz bir saatin sonunda o dakika hesabi cok degismiyor, hele de duzenli yuzuyorsaniz, oradan hesaplayabilirsiniz demek istedim.
0
kassiopeia
(22.11.16)
@want2die, çok pahalıymış böyle bir amaç için.
@kassi, o kadar düzenli yüzemiyorum ara ara dinleniyorum. zamandan yola çıkarak tur hesabı yapmam çok zor.

5 liraya bir casio saat alıp onun kronometresi üzerinden yürümek en mantıklı şey gibi duruyor.
0
🌸yazar yazmaz yazan yazar
(22.11.16)
milletin ne düsündügünü umursamazsanız minik abakus goturun ya da bir torba kucuk tas bir torbadan digerine aktarın :)
0
kassiopeia
(22.11.16)
Ben de cok dertliydim bu konudan bir cozum bulamadim ama yazar yazmaz yazan yazarinki bence en mantiklisi bence. Mesela kronoyu ac her turda 1 saniye attir durdur. Hatta ben de oyle yapcam lan bundan sonra.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(22.11.16)
havuzda parkur arası boncuklar var ya onları abaküs niyetine kullan.
0
cekilmis gayfe
(22.11.16)
bizim havuz 25 metreydi. bir git gel yapinca havuz kiyisinda duran terligimi 45 derece ceviriyordum.
0
jimicik
(22.11.16)
eğer turun sonunda birkaç saniyelik durmak sorun olmayacaksa havuz kenarındaki taşan suyun gittiği kenar mazgallarından bir yeri başlangıç noktası belirleyip, her tur sonunda yine kendi belirleyeceğiniz bir işareti (terlik, su şişesi vs) bir tık kaydırın.
0
kibritsuyu
(22.11.16)
misfit.com

tam olarak aradığınız ürün bu. antrenman sonrasında kaç tur yüzdüğünüzü ve ne kadar kalori harcadığınızı gösteriyor.
0
zoekboek
(23.11.16)
(4)

Tanıyor olabileceğimiz kişiler?

füt
gerçekten aklım almıyor, nasıl olabiliyor bu gibi şeyler?2008 yılında yani tam 8 sene önce 5-6 ders aldığım bir tenis hocası vardı. o zamanlar ne instagram var, ne facebook (bizde de yeni yeni yaygınlaşıyordu).instagram bu adamı bana arkadaş önerisi olarak karşıma getiriyor. o zamanlar kullandığım h
gerçekten aklım almıyor, nasıl olabiliyor bu gibi şeyler?

2008 yılında yani tam 8 sene önce 5-6 ders aldığım bir tenis hocası vardı. o zamanlar ne instagram var, ne facebook (bizde de yeni yeni yaygınlaşıyordu).

instagram bu adamı bana arkadaş önerisi olarak karşıma getiriyor. o zamanlar kullandığım hattı/telefonu/e-mail adresi hiçbirini kullanmıyorum. ortak olarak hiçkimse yok. yani internet nasıl bana getirebiliyor bu kişiyi?
0
füt
(22.11.16)
ortak arkadaşınız oabilir ya da ortak ilgi alanınız tenis nedeniyle olabilir. aynı şehirde aynı tenis kulübünde farklı zamanlarda check in yapılmış olabilir.

hiçbiri olmasa bile karşı taraf hala aynı telefonu kullanıyor ve numaranız rehberinde yer alıyor olabilir. sizin numaranız onda varsa ona "bu kişiyi tanıyor olabilirsin" diye öneriyordur, düz mantıkla siz de onu tanıyor olabilirsiniz diye size de öneriyor.
0
elestirman
(22.11.16)
facebook instagram vs. uygulamaları telefona kurarken rehbere, maillere bilmemneye erişim izni istiyor, yüklemek için de veriyorsunuz o izni.

söylendiği gibi o kişinin rehberine kayıtlıysanız instagram da o kişinin rehberindeki numaralardan başka izin almış olduklarına tanıyor olabilirsin diye öneriyor.

ben de çok şaşırmıştım. hiçbir ortak arkadaşımın, ortak zevkimin, ortak hiçbir şeyimin olmadığı, iki yıl önce mali müşaviri olduğum firmada çalışan bir adamı bana öneriyor. hatta buraya sordum. bu nasıl olur diye.

büyük ihtimalle o çalışan "ne zaman emekli oluyoz kibrit bey bi bah hele" falan demek için beni aramış. numaramı da kaydetmiş. facebook da oradan rehbere erişip bizi eşliyor.
0
kibritsuyu
(22.11.16)
Her zaman rehber diye düşünmeyin, ortak beğenilere göre tavsiye ediyor. Senin beğendiğin birkaç paylaşımı o da beğenmişse birbirinize tavsiye edebilir.
0
tutmayın küçük enişteyi, salıverin gitsin
(22.11.16)
o değilde bana niğdenin köylerinden sarı takım elbiseli mhp li gençler gosterıyor bu...

dayak is coming?

not: ciddiyim. espri değil.
0
anonymice
(22.11.16)
(10)

Kiracıyız kombi bozuldu

sen supersin
4.5 yıldır kıracısı olduğumuz dairenin kombısı bozuldu ,tamırıne 450 TL istediler biz mi ev sahibi mi vermeli bu ücreti?
4.5 yıldır kıracısı olduğumuz dairenin kombısı bozuldu ,tamırıne 450 TL istediler biz mi ev sahibi mi vermeli bu ücreti?
0
sen supersin
(22.11.16)
kombiyi bilinçli bi şekilde kırmadıysanız ev sahibi.
0
tepedeki psychedelic adam
(22.11.16)
kombinin rutin bakımını yaptırdıysanız ev sahibi, yaptırmadıysanız siz.

geçen sene aynısı başımıza geldi. sıkıntılı olan kısım kombinin kartıydı (pc'deki ana kart gibi bir şey). gelen elemandan, eski kartın bedelini yeni kartın fiyatından düşmesini, istedik (çünkü eskisini tamir edip yine satacak). biraz pazarlıkla 150'ye çözmüştük. benzer bir sıkıntı varsa siz de bu yöntemi izleyebilirsiniz.
0
zgrydn
(22.11.16)
ev sahibi.
0
signore
(22.11.16)
Yani bozulacak bişey yapmadık normal çalışırken kendiliğinden çalışmamaya başladı sonra çağırdık servisi duzelttıler borulara bakım yapılması lazım deyip gittiler açmadık biz de. 2 hafta sonra cort yine çağırdık bu seferde 450tl istedıler.
0
🌸sen supersin
(22.11.16)
Siz yaptırmalısınız. Sağlam teslim edilmiş sonuçta size.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(22.11.16)
ben bir iki kere yaptirmistim, sonra hep ayni yerden bozuluyordu, ev sahibi yeni kombi almisti.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(22.11.16)
kombinin bakımı dahil tüm işlemleri ev sahibi ödemelidir.
siz kullanıyorsunuz siz ödemelisiniz gibi bir seçenek yok.
0
fasulyek
(22.11.16)
benim fikrim de ev sahibinin yaptırması yönünde, ama başımıza geldi ve ne yazık ki ev sahibi kabul etmedi biz ödedik birkaç kere..
0
kaputt
(22.11.16)
mevzunun hukuki boyutunu araştırmıştık önceki ev arkadaşımla. lehimize sonuç çıkacak olsa sonuna kadar çirkefleşmeye de hazırdık. ancak rutin bakımını yaptırmadığımız için ücreti ev sahibine yıkamadık.

bu da böyle bir anımız.
0
zgrydn
(22.11.16)
ben yaptırırım ama yaptırdığım şeyi de giderken söker götürürüm diyin. yani anakartı değişecekse, parasını verip yeni kartı taktırırım, giderken de taktırdığım şeyi alır giderim diyin kabul etmiyorsa.

kim yaptırıyorsa onun malıdır çünkü.
0
kibritsuyu
(22.11.16)
(9)

1998 yılında Nokia telefon kaç lira idi ?

voyage
ekte resimde görülen nokia telefon 39.500.000 tl olarak fiyatlandırılmış. günümüze göre bu rakam kaç liraya denk geliyor.?
ekte resimde görülen nokia telefon 39.500.000 tl olarak fiyatlandırılmış. günümüze göre bu rakam kaç liraya denk geliyor.?
0
voyage
(21.11.16)
enflasyon oranıyla hesaplayınca kabaca 850 küsür
0
eldfell
(21.11.16)
taksittir o
0
cenixbike
(21.11.16)
asgari ücretten oranlayinca 1350 tl
0
emrahday
(21.11.16)
1044 liraya denk geliyor.

kaynak: www3.tcmb.gov.tr

Dolar hesabi yanlis cunku o zamanin 191 dolari ile simdiki ayni degil. Dolarin da enflasyonu hesaplanmali. Bu konuda en guvenilir kaynak merkez bankasinin sitesi olur dogal olarak. Playing star ile farkli sayilar bulmamizin sebebi de farkli aylar uzerinden hesaplamamiz muhtemelen.
0
Haldamir
(21.11.16)
1998'de abd doları 206.120 lira imiş. Yani 191 dolara denk gekliyor.

191*3.36= 645 lira gibi bir para ortaya çıkıyor.
0
yatagants
(21.11.16)
Herkes farklı cevap vermiş !! doğrusu hangisi acaba?
0
🌸voyage
(21.11.16)
yanlış hatırlamıyorsam 1998 yılının ekim ayında ericsson gh 688 ve turkcell hattına 120 milyon vermiştik. oradan hesaplayın.

sanki bir yanlışınız var. ya yıl yanlış, ya o fiyat başka bir şekilde belirleniyor.
0
kibritsuyu
(21.11.16)
@kibritsuyu

Nokia 2110 ilk hangi yıl piyasaya çıkmıştı ? ben 1998 diye hatırlıyorum. 1999 da olabilir. emin değilim
0
🌸voyage
(21.11.16)
bu arada bedel güncelleme konusunda çok bilirkişi raporu yazdım. bu raporları yazarken usul, tek kritere bakarak bedel güncelenmez. çünkü gerçekten çok farklı bedeller elde ediliyor.

örnek vereyim rapordan. 1988 yılında 3.000.000 (üç milyon) lira imiş bir parsel arazinin bedeli. mahkeme dedi ki bana bunu güncelle. (2014 yılına göre)

altın fiyatına göre: 10.277 lira
amerikan dolarına göre: 3.706 lira
asgari ücrete göre: 24.321 lira
tüfe'ye göre: 11.954 lira

çıkan farklara bakın. yani dolar bu kadarmış, enflasyon hesabına göre şu kadarmış demek pek doğru değil.
0
kibritsuyu
(22.11.16)
(3)

Monttaki is kokusunu gidermek

chicha
Hafta sonu ateş falan yaktık, başında oturduk, dikkat etmeye çalıştım ama günlük kullandığım mont nasibini almış :/Kuru temizleme ve üzerine parfüm boca etmek haricinde mantıklı ve etkili çözüm önerilerinize açığım.
Hafta sonu ateş falan yaktık, başında oturduk, dikkat etmeye çalıştım ama günlük kullandığım mont nasibini almış :/

Kuru temizleme ve üzerine parfüm boca etmek haricinde mantıklı ve etkili çözüm önerilerinize açığım.
0
chicha
(21.11.16)
rüzgarlı bir yere as.
0
kibritsuyu
(21.11.16)
Banyo yaptıktan sonra banyoda buhar varken duşakabinin üstü veya ıslanmadan buhara maruz kalabileceği bir yere asın.
0
curukturpkokusu
(21.11.16)
@kibritsuyu +1

Febreze vb. kumaş deodorantları da başarılı oluyor. Kokusuz ve koku öldürücü bir Febreze benim internet cafede çalıştığım yıllarda çok görüyordu işimi. Sigara içilen zamanlardı ve askı içerideydi. Her akşam fısfıs yapıp sabaha ferah ferah giyerdim.
0
minyatur dev
(22.11.16)
(171)

4. Geleneksel Duyuru Yılbaşı Hediyeleşmesi - #1 Güncel Katılımlar

buff
Bu sene de güzel katılım olacağa benziyor, çok mutlu oldum. O zaman haydin hediyeleşme şenlikleri başlasın!Hediyeleşme takvimi şu şekilde ilerleyecek:*Etkinliğe katılım için 1 haftamız var; katılımlar bugün başlayıp 28 Kasım saat 23:59’da sona eriyor. O günden sonra katılmak isteyenler ne yazık ki h
Bu sene de güzel katılım olacağa benziyor, çok mutlu oldum. O zaman haydin hediyeleşme şenlikleri başlasın!

Hediyeleşme takvimi şu şekilde ilerleyecek:

*Etkinliğe katılım için 1 haftamız var; katılımlar bugün başlayıp 28 Kasım saat 23:59’da sona eriyor. O günden sonra katılmak isteyenler ne yazık ki hediyeleşmeye dahil edilmeyecek.

*28 Kasım’da katılım talepleri bittikten sonra eşleşmeleri yapacağım.

*30 Kasım’da eşleşmeler listesi yayınlanacak ve sonrasındaki 1 hafta içerisinde eşlerimizle iletişime geçeceğiz. 7 Aralık eşimizle iletişime geçmemiz için son gün. O tarihe kadar eşi ile hasbihal etmemiş olan arkadaşların ismi listeden silinecek ve eşsiz kalan kişilere 9 Aralık’a kadar yeni hediye arkadaşı ataması yapılacak. Yeni eşlerinizi buradaki listeyi güncelleyerek duyuracağım, o yüzden arada duyuruyu kontrol edin olur mu? Eşinizle de mutlaka karşılıklı konuşun, anlaşın. Yani ben mesaj attım, cevap vermedi ama olsun ben attım mesajımı durumu olmasın :) Ha bir de hediye göndermekle yükümlü olan kişinin göndereceği arkadaşına mesaj atması lazım tabi. Misal ben A kullanıcısına hediye göndereceksem ilk mesajı ben atacağım ona.

*Elemeler yapılıp eşlerin net listesi belirlendikten ve ilan edildikten sonra 9 Aralık itibari ile hediyeleri alma ve gönderme sürecimiz başlayacak. Bunun için 2 haftalık süre geçen sene yeterli olmuştu, bu sene de öyle olsun. Şu halde 23 Aralık hediyelerin alınması ve gönderilmesi için son gün. 23 Aralık itibari ile işler yaver giderse bütün hediyelerimizi göndermiş ve hediyeleşme çemberimizi alnımızın akı ile tamamlamış olacağız.


Nasıl olcek bu işler, racon nedir, kurallar nedir hususları için buyurun efendim listeye:

1. İlkin katılmak isteyen duyurucuların bu duyurunun altına katılım isteklerini belirtmeleri gerekiyor. Önceki senelerde katılmamış olanlar “ilk seferim, yeniyim” vs. gibi bir açıklama yazarlarsa enfes olur. Daha önce katılmış olan arkadaşlardan ise cevaplarına “önceki sene hediyemi gönderdim, eşimden de hediyemi aldım”, “önceki sene hediyemi gönderemedim” ya da “önceki sene eşim hediyemi göndermedi” şeklinde birer açıklama eklemelerini istiyorum. Bunun sebebi de daha evvelden katılıp hediye göndermeyenler var ise tespit ederek bu seneki hediyeleşmeye dahil etmemek. Böylece sorumluluklarını bilen, etkinliğe gönülden katılan duyurucuların mağdur olmasını az çok önlemeye çalışmak. Bu sebeple lütfen ilk seferiniz mi, geçen sene hediye gönderdiniz mi, aldınız mı belirtmeyi unutmayın.

2. Aksilik bu ya işlerin sonunda yine de bir şekilde hediyesi gelmeyen arkadaşlar için geçen seneki gibi bu sene de bir gönüllü takımı kuralım diyorum. 23 Aralık’tan sonra hediyesi hala gönderilmeyen duyurucu kalır ise gönüllü takımındaki arkadaşlarla anlaşarak bu boynu bükük yavrularımıza ikinci bir posta ile hediyeler göndeririz. Bunun için gönüllü takımına da girmek isteyenler cevaplarına ek olarak gönüllü olmak istediklerini de belirtirlerse şükela olur.

3. Yurt dışından katılan arkadaşlar cevaplarında onu da belirtsinler piliiz. Yurt dışından hediyenin gelmesi kolay ancak yurt dışına nasıl gönderilecek konusunda eşlerin kendi aralarında konuşup anlaşmaları en uygunu olacak sanırım. Bu konuda benim aklıma gelen iki seçenek Türkiye'den yurt dışına çıkacak biri aracılığı ile hediyeyi göndermek ya da yurt dışında bulunan arkadaş yakın zamanda Türkiye'ye gelecekse hediyeyi biraz bekletip geldiğinde teslim etmek. Tabi bunlar haricinde farklı seçenekler de olabilir benim aklıma gelmeyen, onu kendi aranızda ayarlarsınız artık :)

4. Hediyeler için her sene bir alt-üst limiti oluyor. Bu sene de önceki iki seferde olduğu gibi 20-60 lira arasında hediyelerimizi seçebiliriz.

5. Hediyeleşme bu sene de 3’lü sistemle yapılacak. Yani x y’ye, y z’ye, z x’e gönderecek şekilde (sonra da hepsi uşağa geyiğini yapayım mı diye düşündüm ama sevimli olmaz gibi geldi :) )

6. Bunu soran bir iki arkadaş oldu o yüzden ekleme gereği duydum. Kargoları gönderirken haliyle adres ve isim soyisim bilgisini vermemiz gerekiyor. Bu konuda çekincesi olan var ise aklında bulunsun.

7. Kargo gönderimi noktasında kargo ücreti göndericiye ait olacak.


Bunlara ek olarak geçen senelerde hatırladığım kadarıyla douchebag mng kargo ile görüşerek bizler için indirim sağlamıştı. Yine böyle bir indirim yaptırabilecek olan varsa harika olur, bana ulaşabilirse görüşelim bu konuyu.

Umarım unuttuğum bir şey kalmamıştır. Etkinlik ilerledikçe her bir aşamada yeni duyuru açarak güncelleme yapacağım.

Haydi bakalım, katılmak isteyenler klavyelerine davransın :)

Sevgiler.
0
buff
(21.11.16)
Katılmak istiyorum, bu sene yeniyim :) ve hediyesi gitmeyenler için gönüllü ekibinde de olabilirim.
0
denhia
(21.11.16)
Ben :)
0
dessy
(21.11.16)
Ben de katılmak istiyorum. ilk olacak.
0
innerbliss
(21.11.16)
Ben de katılacağım bu yıl, ilk olacak.
0
mutekebbir
(21.11.16)
Yaz deftere beni de... Önceden de katıldım. Hediyelerim geldi, kendim de gönderdim.
0
arockm
(21.11.16)
katılacağım ilk olacak
0
Yaratıcı Nickli Helper
(21.11.16)
Başladık oleey :)

Yeniler yeniyim, eskiler eskiyim hediyemi gönderdim/göndermedim - hediyem geldi/gelmedi yazmayı unutmasınlar olur mu.
0
🌸buff
(21.11.16)
Ben de varım. İlk kez katılıyorum.
0
nickimin hakkini veremedim
(21.11.16)
beni de yazın. ilk defa katılacağım.
0
cabiday
(21.11.16)
Ben ilk kez katılıyorum, öncesi hakkında fikrim yok :*
0
dessy
(21.11.16)
Yeniyim, yazın beni de.
0
Aman Sen de
(21.11.16)
İki yıldır katılıyorum, hediyelerimi gönderdim, hediyelerimi aldım. :) Bu yıl da katılmak isterim.
0
yirmisantim
(21.11.16)
Ben de katilirim, ucuncu mu ne olacak :) sikinti yasamadim.
0
fakyoras
(21.11.16)
katılıyorum. geçen sene de katıldım. hediyemi gönderdim, hediyem geldi.
0
ofelia
(21.11.16)
son iki yıl katıldım. ikisinde de hem hediyelerim geldi, hem hediyelerimi gönderdim. bu yıl yurtdışından katılacağım.

hatta yirmisantim'in hediyesini hala kullanıyorum, buradan kendisine tekrar teşekkür ederim.
0
ron dennis
(21.11.16)
ben de varım :)

not : ilk kez katılacağım.
0
bir bucuk adana
(21.11.16)
ben de istiyorum, çok istiyorum :( ilk seferim.
0
ripolip
(21.11.16)
Ben katilmiyorum bu sene ama yurtdisi icin direkt o ulkenin amazonu gibi websitelere bakilabilir
0
la noix
(21.11.16)
ben de katılmak istiyorum, ilk katılışım.
0
nicorobin
(21.11.16)
2 defa katıldım. Hediyelerim geldi, bende gönderdim. Ekleyin lütfen beni de listeye.
0
Phoebe
(21.11.16)
Beni de yazın, ilk kez katılacağım.
0
humblebirth
(21.11.16)
ben de katilmak isterim. daha onceki iki cekilise katilmistim. her ikisinde de hediyelerimi alip gondermistim. yurt disindan katiliyorum fakat hediyem sececegim hediye yurt icinde teslim edilecek ve esimden de hediyemi yurt icindeki adrese isteyecegim, boylece bir sorun olmayacak :)
0
lamira
(21.11.16)
Ilk seferim olsun, ben de katilayim.
0
la rana
(21.11.16)
ilk defa, beni de ekleyin.
0
elbar
(21.11.16)
3. Olacak yaz beni de
0
basond
(21.11.16)
Onceki Tum seferlerde hediyemi gonderdim ve aldrin. Varim^^
0
tuborg yesili
(21.11.16)
yeniyim beni de ekleyin
0
pide
(21.11.16)
Ben de katilmak istiyorum , daha onceki katilislarimda hediyemi de gonderdim hediyem de geldi :))
0
MiraTaurus
(21.11.16)
ben de katilmak istiyorum ilk olacak:)
0
carabelli
(21.11.16)
Arkadaslar kendi aralarinda cekilis duzenlemisler. Madem ki duzenlemisler biz de katilalim
0
hebanon
(21.11.16)
yeniyim, katılıyorum.
0
axl
(21.11.16)
Katiliyorum, 3. katilisim. Hediyelerimi verdim.
0
stavro
(21.11.16)
katılmak istiyorum. ilk olacak.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(21.11.16)
geçen sene vardım. aldım verdim.
0
4seneayniyerdeduramam
(21.11.16)
ben de varım! 3 in a row!
0
ufukcel
(21.11.16)
beni su nalet depresyondan birazcik uzaklastıracak her etkinliğe varım, beni de yazın :)
0
aksi kanitlanmadikca cocuktur
(21.11.16)
ben de varım
0
yüzyıllık yalnızlık
(21.11.16)
buraya da aynisini yaziyorum:
bir cengaver yapsa diye yazdim. o cengaver senmissin meger buff. tesekkurler. yaz beni listeye lutfen.
0
bim tribi
(22.11.16)
Katılmak istiyoruuum. Önceki sene hediyemi gönderdim, eşimden de hediyemi aldım.
0
Arthur Dayne
(22.11.16)
etkinliğe ilk kez katılanlardan olacağım benide eklemenizi rica edicem
0
KingDagos
(22.11.16)
Ben de katilicam, ilk kez :)
0
brad pitt
(22.11.16)
Gecen sene katildim, yurtdisindayim.
Hediyemi gonderdim ve aldim :)

O zamanlarda ziyaretcilerim olacak, yani ydisi kargo vb ugrasmaya gerek yok, rahat durum baya :)
0
kuehles blondes
(22.11.16)
Katılmak isterim. İlk kez olacak.
0
odiyus
(22.11.16)
bu sene de katilirim. 3. katilimim olacak, gecen seferkilerde hediyelerim geldi ve ben de gonderdim. sonuncuda bir aksaklik yasanmisti, hediyem gelmemisti. sonra bana gonderecek kisiyi zincirden cikarip ona gonderecek kisinin bana gondermesi seklinde bir yontemle sorunu cozmustu sevgili denne.
0
in vino veritas
(22.11.16)
ben katılmak isterim. Gecen sene katilmistik, sagolsun hediyeleri gonderdim, hediyeleri aldim. Tesekkurler tekrardan

tarismaci arkadaslara basarilar diliyorum
0
evimin paspasi
(22.11.16)
Geçen senekinde vardım. Hediyemi gönderdim ve harika bir hediye aldım. Bu seneki hediyeleşmede de bulunmak istiyorum.
0
lazarus
(22.11.16)
Ilk seferim, beni de gemiye alin, dunyada kalmak istemiyorum:)
0
friede17
(22.11.16)
beni de ekleyelim 1.sinden
0
syabk
(22.11.16)
bende katılmak istiyorum, ilk kez katılacağım.
0
nyist_
(22.11.16)
bende istiyoyum
0
douglas
(22.11.16)
ilk defa katılıyorum,
yurt dışındayım.
0
luchetti
(22.11.16)
Ben de katilmak istiyorum.

Gecen yil hediyemi gondermistim. Esim hediyeyi gondermemisti ama gonullu takimindaki gonullumden cok guzel bi' hediye almistim.
0
isott
(22.11.16)
katılmak istiyorum. geçen yıl farklı bir nickle katılmıştim, sözlük hesabım uçtuğu için bu nickle ilk defa katılıyorum. geçen yıl hediyemi aldım ve gönderdim. gerekirse önceki nickimi verebilirim.
0
dedimmidemedimmi
(22.11.16)
Ben de varım. Geçen sene hediyemi gönderdim ve hediyem geldi.
0
Dr_Stat
(22.11.16)
Katılmak istiyorum. ilk kez katılacağım.

ikinci gönüllü ekibe de girebilirim. :)
0
ananotherlife
(22.11.16)
ben de katılmak istiyorum, ilk :)
0
darkcherry
(22.11.16)
Katılmak istiyorum. Geçen sene de katıldım, hediyemi gönderdim ve aldım :)
0
aioniotita
(22.11.16)
ben de varım. sicilim de temiz :)
0
minyatur dev
(22.11.16)
ben de katılırım, ilk kez olacak. dolayısıyla hediye almadım ve göndermedim :P
0
passion rules the game
(22.11.16)
Kalıyorum. İki sene önce de katılmıştım. Hediyem geldi, hediyeyi gönderdim.
0
the coolest dude
(22.11.16)
katılmak isterim :) bu yıl ilk defa katılacağım sevgilerrrrr
0
hırçın tırtıl
(22.11.16)
Ben de varım, ilk kez katılıyorum.
0
PearlJam
(22.11.16)
ben de varım ve ilk defa katılıyorum
0
fragile lady
(22.11.16)
ben de varım. geçen sene de katıldım, sorunsuz hallettik.
0
saygilarefendim
(22.11.16)
Beni de yazın. Geçen sene katıldım, hem hediyemi aldım hem de yolladım, problemsiz oldu.
0
physcos physcos
(22.11.16)
Bende katılmak istiyorum ilk kez olacak, ay hadi inş.
0
gozu acik sevisen yahudi
(22.11.16)
Beni de alın aranıza.
ilk seferim olacak
0
naberabi
(22.11.16)
bende
önceki sene hediyemi gönderdim, eşimden de hediyemi aldım
0
Big bada bum bum
(22.11.16)
Katılmak istiyorum, geçen sene gayet güzel bir hediyeleşme oldu.Sıkıntı yaşamadan her şey tamam oldu.

5. madde için fenomen bir video var oda benden gelsin; www.youtube.com
0
murtiii
(22.11.16)
Katılırım. daha önce çok güzel hediyeleşmiştim:)
0
suicides underground
(23.11.16)
"bende varım"
"benide yazın beybiler" falan yazanlardan biri bana denk gelirse dilbilgisi kitabı alacağım şimdiden söyleyeyim. gözlerim kanadı artık yeterin adkfjkj
0
nickimin hakkini veremedim
(23.11.16)
Ben de katilmak istiyorum,ilk kez olacak:)
0
shefucks
(23.11.16)
beni de yazın. bu 2. katılışım. önceki sene hediyemi gönderdim, eşimden de hediyemi aldım.

2 değil 3 oldu ya nasıl unuttuysam :/ ilk seferinde ne almıştım hediye hiç hatırlayamadım.
0
bass solo take one
(23.11.16)
katılmak isterim

hatta

ben x isem y ve z ile buluşup verilebilme olayı olursa istanbuldan benim gibi bunu başkaları da isterse buluşmalı istanbul kurasına dahil olayım isterim.
0
khul
(23.11.16)
ben de pls:-) bu sene ilk olcak.
0
euteamo
(23.11.16)
beni de yazin lutfen. hem hediyeci hem gonullu. ilklerdenim.
0
etrak
(23.11.16)
beni de yazın.

ilk defa olacak. bu yüzden önce havale sonra kargo.

aslında yazmadan önce komikti. bizim bi arkadaş yazıyor bunu ben şimdi yazamadım öldük gülmekten.
0
eeb
(23.11.16)
ben de katılmak istiyorum. ilk olacak :)
0
interview with the vampire
(23.11.16)
katılmak istiyorum. ilk defa katılacağım.
0
orange coffee
(23.11.16)
ilk defa katılmak istiyorum :)
0
tthet
(23.11.16)
katılmak isterim =)

ilk senem.
0
füt
(23.11.16)
beni de yazın ağalar beyler!
ilk seferine katılmıştım. hediyemi sorunsuzca alıp vermiştim.
katılımcı arkadaşlara başarılar dilerim ^^
0
manuel mandalina
(23.11.16)
Ben de katilmak istiyorum, ucuncu olacak, hediyemi almis ve de göndermiş idim,
0
a perfect lie
(23.11.16)
katılmak istiyorum. geçen sene de katıldım. hediyemi gönderdim / hediyemi aldım.

uzun zamandır girmiyordum,
yılbaşı hediyeleşmesi aklıma düştü dün gece,
kaçırmadan yetişmişim :)
0
livaneli kadir
(23.11.16)
Varım diyorum. 3. senem & sorun yaşamadım.
0
lcha
(23.11.16)
Bende katılmak istiyorum. İlk defa.
0
skyfaller
(23.11.16)
Ben de katılmak istiyorum ilk olacak.
0
byburock
(23.11.16)
Ben de katılacağım bu yıl, ilk olacak.
0
EyLüL Kizi
(23.11.16)
Ben :)
0
porn star
(23.11.16)
ben de varımm
Eskiyim sorun yaşamadım.
0
qxgviper
(23.11.16)
katılmak istiyorum. İlk senem :)
0
slymene
(23.11.16)
ben de varım! geçen sene katılmıştım, hediyem gelmişti ben de göndermiştim
0
peki madem
(23.11.16)
yaz beni de yaz, geçen sene gönderdim ve aldım hediyemi
0
lorne malvo
(23.11.16)
Katılmak istiyorum ben de,ilk defa katılıcam:)
0
archery
(23.11.16)
Katılmak istiyorum, daha önce katılmadım :)
0
bloodymoon
(23.11.16)
katılmak istiyorum, geçen sene de katılmıştım:)
0
body electric
(23.11.16)
daha önce katıldım.
hediyemi gönderdim ve aldım.
katılayım :)
0
alt4y
(23.11.16)
Benide yazın. İlk kez milli olacam bu hususta
0
all girls dream
(23.11.16)
beni ekleyin lütfen..ilk kez katılıyorum
0
bhdrydn
(23.11.16)
beni de yazın lütfen. ilk kez katılacağım.
0
manuelka
(23.11.16)
ben de, ilk defa olacak!
0
mizore
(24.11.16)
beni de yazın, ilk kez katılacağım ^^
0
denef
(24.11.16)
ben, ilk.
0
try again fail again fail better
(24.11.16)
Beni de yazın:)
Geçen sene hediyemi gönderdim, hediyem geldi.
0
peggy
(24.11.16)
ben de istiyorum. ilk olacak. :)
0
normalisoverrated
(24.11.16)
Katılmak istiyorum. Geçen sene hediyemi aldım bende gönderdim çok mutluyum :)
0
infernalcadre
(24.11.16)
baskanim beni al✋ ilk kez katılıyorum.
0
bendenbukadar
(24.11.16)
Ben katılmak istiyorum
0
pis isler muduru
(25.11.16)
Katılmak istiyorum. İlk kez katılacağım.
0
tadin kaldi
(25.11.16)
Yazin beni:) yurtdışından katılıyorum ;)
0
burchak
(25.11.16)
ilk defa katılmak istiyorum.
0
your best teacher is your last mistake
(25.11.16)
geçen sene süper geçmişti, yaz beni deftere.
0
byzantium
(25.11.16)
katılmak isterim 3.senem olacak, önceki seneler hediyemi gönderdim, geçen sene ilk eşimden ses çıkmayınca başka biriyle eşleştirildim ve ondan hediye aldım mutluyum ^^
0
drystedb efficacious
(25.11.16)
son 2 yıldır hediyelerimi gönderdim, hediyelerim de bana geldi :)

bu yıl da varım
0
bir nick var benden iceri
(25.11.16)
bu arada istanbulda elden teslim olayı olursa, ona da varım, kahve bile ısmarlarım :)
0
bir nick var benden iceri
(25.11.16)
beni de yazın. ilk kez olacak.
0
greyback
(25.11.16)
Ben de varım. bu 3. katılışım olacak ama diğer ikisinden memnun kalmadım kitap kartpostal falan geldi benim gönderdiğim hediyeler gibi memnun etmedi.
0
mrthany
(25.11.16)
Katılmak istiyorum. İlk defa katılıyorum
0
112 hayat kurtarır
(25.11.16)
katılıyorum
0
balpolen
(25.11.16)
ben de katilmak istiyorum. ikinci katilisim.
0
ruhi mucerret
(25.11.16)
ben de katılıyorum. ilk seferim, yeniyim.
0
karabiber ve ejderha
(25.11.16)
Merhaba ben de katılmak istiyorum. İlk çekilişim olacak.
0
wish you were beer
(25.11.16)
ben de varım. şu lanet olası dünyada güzel insanlar da var, gösterelim.
0
tahtelbahir
(26.11.16)
+1 :) ilk kez
0
senolll
(26.11.16)
Ben de.d
0
pis isler muduru
(26.11.16)
ben de katılmak istiyorum. ilk defa katılacağım :')
0
metalika
(26.11.16)
Yurtdisindan katilabiliyor muyuz? Kargo ne kadar tutar bilemedim, benim icin sorun olmaz ama gonderecek kisi icin sorun olabilir belki.

Katilmayi cok isterim.
0
kulak misafiri
(26.11.16)
Bende katılıyorum. İlk kez katılacağım.
0
melengich
(26.11.16)
ben de katılmak isterim :)
0
ruyamda
(26.11.16)
ben de katılmak isterim.
0
peanutbutterpuddingsurprise
(26.11.16)
Ilk kez katilacagim. istiyorum ben de.
0
meteorzede
(26.11.16)
Katılmak isterim. (İlk)
0
hold short of the runway
(26.11.16)
katılmak istiyorum ilk seferim.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(26.11.16)
ben de katılmak istiyorum ilk olacak
0
wendyangelamoiradarling
(26.11.16)
İlk kez, katılmak istiyorum.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(26.11.16)
Katılmak istiyorum. İlk olacak.
0
kaderimse np
(27.11.16)
katılmak istiyorum. 2. kez olacak hediyemi yolladım ne yazık ki alamadım bu sene ya nasip :)
0
abomoi
(27.11.16)
Beni de alın.

İlk olacak.
0
Adramelekhh
(27.11.16)
Elbette ben de varım! :)
0
n3tw0rk3r
(27.11.16)
Benim de ilk olacak. Sana zahmet yaz @buff :)
0
Polaroid
(27.11.16)
önceki sene hediyemi gönderdim, eşimden de hediyeyi aldım.
bu sene de katılmak isterim.
0
alporler
(27.11.16)
Ben de katılmak istiyorum ve ilk olacak :)
0
mavipanter
(27.11.16)
ben de katılmak istiyorum, beni de yazın.

geçen sene katıldım. hediyemi gönderdim, hediyem geldi.
0
kibritsuyu
(27.11.16)
bu yıl üçüncü. ben de katılıyorum.
0
sayns
(27.11.16)
ben de katılıyorum, ilk olacak.
0
narudocko
(27.11.16)
“önceki sene hediyemi gönderdim, eşimden de hediyemi aldım”
Yazıyormuşuz. Beni de ekleyiverebilirseniz sevinirim
0
tum haklari saklidir
(27.11.16)
geçen sene hediyemi gönderdim, eşimden de hediyemi aldım

ben de varım bu sene
0
mirty
(28.11.16)
Beni de yazabilirsiniz.
0
De facto
(28.11.16)
Ben de katılmak istiyorum, daha önce katılmadım ilk olacak.
0
captainimsi
(28.11.16)
ben de katılayım 3.kez.
0
tiny penny
(28.11.16)
Benide yazın ilk olucak. Geçen senelerde nasıl gözden kaçırdığı hayret
0
Fritz-X
(28.11.16)
geçen seneki arkadaş kargo ücretini bana kitlediği için bu sene katılmayı düşünmüyorum. içime oturmuş resmen
0
bana bir nick verin
(28.11.16)
ben de katılmak istiyorum.ilk olacak.
0
pinkythebear
(28.11.16)
Katılmak istiyorum. Yeniyim :)
0
veys zimmer
(28.11.16)
ben de katılmak istiyorum. ilk kez katılacağım :)
0
matilda
(28.11.16)
beni de yazin. ilk seferim.
0
tufi
(28.11.16)
ben de ilk defa
0
bir sevgi faresi jamal
(28.11.16)
“ilk seferim, yeniyim” vs.katılmak istiyorum
0
illegal yazar
(28.11.16)
Yaz yaz beni de yaz
0
castle in the air
(28.11.16)
ben de varım ılk defa katılacagım
0
kotakotkota
(28.11.16)
Ben de Varım ve ilk defa katılacağım
0
mavifil
(28.11.16)
beni de ekleyin lütfen. ilk defa katılıyorum.
0
runfor
(28.11.16)
ben de katılıyorum, ilk kez
0
siyah gece
(28.11.16)
Katılmak istiyorum ilk kez olacak
0
birdposing
(28.11.16)
Katılımlar kapanmıştır sevgili duyurucu kardeşlerim. Eşleşme listesini hazırlamaya başlayacağım tez elden.

Cevap yazdığı halde katılmaktan vazgeçen arkadaşlar var ise 29'u akşamına kadar (bugünün akşamı yani) cevaplarını silmeleri yeterli. Böylece daha sağlıklı bir liste hazırlamak kolaylaşır.

30'unda yeni duyurumuzu açıp eşleşmelerimizi açıklayacağım. Beni bekleyin anacım.
0
🌸buff
(29.11.16)
beni de alın :(
0
kasvetlikutlama
(29.11.16)
Azıcık gecikmişim ama katılabilir miyim? Daha önce üç kere katılmıştım, üçünde de sorun çıkmadı. Bir de denne geçen sene bayağı canını dişine takmıştı, o yüzden bir kez daha ona teşekkür edeyim. Bir de, sana da teşekkürler :)
0
aychovsky
(29.11.16)
Peki, son iki kişiyi de aldık ve kapattık.
Sevgiler.
0
🌸buff
(29.11.16)
Olmadı böyle ya... ben de ilk kez katılacaktım :-/
0
osmanyueksel
(30.11.16)
ya şey, cehaletime verin. eşleşmeler nerde?
0
aksi kanitlanmadikca cocuktur
(05.12.16)
edit cekemedim, bulunmustur.
0
aksi kanitlanmadikca cocuktur
(05.12.16)
(2)

Cem Yılmaz skeci

senolll
merhaba,ya bir skeçte cem yılmaz sesini biraz değiştirerek "oiiiy oiyy" yapıyordu, hangi skeçti o hatırlayan var mı?teşekkürler
merhaba,

ya bir skeçte cem yılmaz sesini biraz değiştirerek "oiiiy oiyy" yapıyordu, hangi skeçti o hatırlayan var mı?

teşekkürler
0
senolll
(21.11.16)
askerlikle alakalı olan diye hatırlıyorum. ben militaristim dediği sahneden sonra olması lazım.

www.youtube.com bu mu?
0
tosunpasa
(21.11.16)
oiiy oiiy nedir tam anlamadım ama ilk gösterisinde (bir tat bir doku veya ondan da önce leman kültür'deki gösterilerinde) türk robocop yapıyordu. böyle robotun hareket ederken çıkardığı sesleri yapıyordu ağzıyla. o olabilir mi? türk robocop cem yılmaz diye arayın.
0
kibritsuyu
(21.11.16)
(4)

fenerbahçe türk bayraklı nostalji forma nereden bulabilirim?

cokciddi
arkadaşlar linkte verdiğim resimde görülen ve alex'in üzerinde olan formayı nereden bulabilirim? fenerbahçe logosu olmayacak, sadece türk bayrağı olacak. https://pbs.twimg.com/media/CgjZNV_WsAAQF8E.jpg
arkadaşlar linkte verdiğim resimde görülen ve alex'in üzerinde olan formayı nereden bulabilirim? fenerbahçe logosu olmayacak, sadece türk bayrağı olacak.

pbs.twimg.com
0
cokciddi
(21.11.16)
Forma degil ama triko gibi olanini 4 ay once saracoglu feneriumdan almistik.
0
fosforlu cevriye
(21.11.16)
alex'in üstündeki cevriye'nin bahsettiği triko olan zaten. halen satılıyorsa fenerium'larda vardı.
0
kibritsuyu
(21.11.16)
teşekkürler. ancak özellikle triko olmayan bulabilir miyim diyordum. triko olanın da fenerium sitesinde türk bayraklısı yok, logolu olanı var zaten...
www.fenerium.com.tr
0
🌸cokciddi
(21.11.16)
fotoğrafta alex'in üstündeki forma sonradan üretilmiş benzer bir forma değil, lefter'in öz hakiki forması olabilir. lefter'in üstünde de yeni bir forma var zira.
0
kibritsuyu
(21.11.16)
(5)

Kat planından duvar boyu ölçme?

tchuck
selam arkadaşlar bunu nasıl yapabliriz? referans bir nokta bulamadım kendime, ama belki bu tür çizim yapanlar falan "bunu genelde 1 metre olarak alırlar" diyerek bi referans nokta gösterebilirler. ben de bu sayede duvarların ölçüsünü öğrenmiş olurum :)kat planı şu: http://4.bp.blogspot.com/-v5WzWv1
selam arkadaşlar bunu nasıl yapabliriz? referans bir nokta bulamadım kendime, ama belki bu tür çizim yapanlar falan "bunu genelde 1 metre olarak alırlar" diyerek bi referans nokta gösterebilirler. ben de bu sayede duvarların ölçüsünü öğrenmiş olurum :)

kat planı şu: 4.bp.blogspot.com
0
tchuck
(19.11.16)
ortalama 2.40 falan etmeli diye biliyorum. mühendis - mimar arkadaşlar aydınlatsın.

bu arada boy derken yükseklik olarak algıladım ben.
0
zgrydn
(19.11.16)
ya benim türkçe yamukluğum, duvar boyu dediğime bakmayın işte. duvarların ölçüsü anlamında söyledim.
0
🌸tchuck
(19.11.16)
banyo kapısı büyük ihtimalle 80 cm olarak verilmiştir. ordan hesapla ama ölçekli olduğuna ben de pek katılmıyorum.
0
sutu seven kamyoncu
(19.11.16)
eğer eşyalar dahil ölçekli ise, yatağın boyu 2 metre (bilemedin 1,90) olmalı. oradan ölçülebilir belki.
0
kibritsuyu
(19.11.16)
Mutfak tezgahi derinligi 60cm dir her zaman. Mobilya olculerine pek guvenmeyin cunku satis cizimlerine kuculterek koyuyorlar.
0
chavezding
(19.11.16)
(10)

reçetesiz gözlük alabilir miyim

cedex
8 yıl önce almıştım gözlüğüm duruyor. oradan numara bulup reçetesiz numaralı gözlük verirler mi?
8 yıl önce almıştım gözlüğüm duruyor. oradan numara bulup reçetesiz numaralı gözlük verirler mi?
0
cedex
(19.11.16)
Gözlük reçetelerinin geçerlilik süresi var bildiğim kadarıyla. Altı aydı sanırım.
0
alperz
(19.11.16)
katkı filan istemiyorum parayı basıp da alamıyor muyum?
0
🌸cedex
(19.11.16)
Katkı olayını bilmiyorum. Gözlükçünün "altı aydan eski reçetelere cam yapmıyoruz" dediğini hatırlıyorum. Belki de yanlış hatırlıyorumdur. Bence en iyisi Atasun'u falan ara sor.
0
alperz
(19.11.16)
arkadaşın sorusu, gözlük camımı bir şekilde ölçtürüp aynısı tekrar alabilirmiyim

yani gözlükçüler gözlük camını ölçebiliyor mu? soru bu.
0
killerbee
(19.11.16)
Okumadan cevap yazınca böyle oluyormuş demek. Reçete yoksa cam vermezler bence.
0
alperz
(19.11.16)
camın numarası ölçülebilir bir şey.

mahalle arası optikçiler camı okumayı bırak, gidip "bana şu şu numara gözlük yap" desen bile yaparlar. camı okuyup aynısından yap dersen de yaparlar haliyle.

ama atasun matasun gibi marka optikçiler ya illa reçete istiyor, ya da daha önceki gözlüğü atasun'da yaptırmışsanız kendi kaydından bakıp görmek istiyor. kullandığınız gözlük eskimiş, numarasındanda bir şikayetiniz yok, al aynısından yap dersen yapmıyorlar.
0
kibritsuyu
(19.11.16)
no siparisi veriyosun ama receteyi istiyorlar gecerliligi de uc gundur recetenin
0
çaykovski
(19.11.16)
gözlüğü bir alete sokup camların numaralarını görebiliyorlar fakat yeni bir düzenleme var gözlük ve lenslerle ilgili. sigortadan faydalanmayacak olsan bile reçete lazım. yine de optikçilerin el altından iş yaptıkları da oluyor. ben lens almaya gittim geçenlerde, adam reçete olmazsa olmaz falan dedi önce. iyi dedim tam çıkıyordum dükkandan gel abi gel dedi verdi.
0
nrmnm
(19.11.16)
gözlük duruyorsa götürüp bu cam numarasında gözlük istiyorum diyorsun yapıyolar. 4-5 kere yaptım elimde reçete olmadan.
0
nolmus yani
(19.11.16)
Bazi gozlukculerin doktorlarla anlasmasi oluyor. Gozlukcuye gittiginde seni yan binadaki doktora goturuyor bes dakikada olcum yapiliyor, asagiya iniyorsun aliyorsun gozlugu. Doktor parasi da icinde.oluyor.
0
thewizardofearthsea
(19.11.16)
(2)

Çocuk istismarına karşı Change.org'da imza atınca ne oluyor?

grrrrrrrrrr
Facebook'ta gördüm birsürü tanıdığım imzalamış. Bu adamlar ülkeyi çiftlikleri gibi yönetirken biz aşırı Batılı bir tavırla gidip Change.org'da minnoş minnoş imzalarımızı atınca ne değişiyor, vicdanımızın rahatlığı mı?
Facebook'ta gördüm birsürü tanıdığım imzalamış. Bu adamlar ülkeyi çiftlikleri gibi yönetirken biz aşırı Batılı bir tavırla gidip Change.org'da minnoş minnoş imzalarımızı atınca ne değişiyor, vicdanımızın rahatlığı mı?
0
grrrrrrrrrr
(18.11.16)
imza toplamanın sanal yolu işte. sokakta stand açıp "çocuk istismarına karşı bir imza da siz verin" diye sayfa sayfa imza topluyorlar. işte onlar ne oluyorsa onun sanal halini yapmışlar. bir yaptırımı, bağlayıcılığı bir şeyi yok. sadece muhatabı olan duyarlı kesimlere "vay be hakikaten bu kadar insan varmış" dedirtip kararından döndürmek amaç. ama zihniyet belli oluna imza attığınla kalıyorsun.
0
kibritsuyu
(18.11.16)
Bir şey olmayacak ama gündem yaratıyor +1
Gerçekten change.org sayesinde mi oluyor bilmem ama bazen başarıya da ulaşıyor bu imzalar:
www.change.org

Başka ne yapabiliyoruz?

Suç duyurusunda bulunsan, mahkeme versen, kanunları çıkaranlar kendileri zaten. Kendileri yazıp kendileri oynuyorlar. Biz mal gibi bakıyoruz sadece. Bu tecavüzcü dostu yasalara karşı gezide olduğu gibi ayaklanma çıkması lazım. Bazen feminist gruplar eylem yapmaya kalkıyorlar, onlarla da dalga geçiyoruz, sindiriyoruz falan filan.
Başka bir öneri yoksa imzaya devam..
0
peggy
(18.11.16)
(3)

sözlükteki radyasyonlu başlığı arıyorum

avianthem
bir başlık vardı. eski bir hastanede iki kişinin bulduğu radyoaktif bir top ve o toptan yayılan radyasyonla ölen insanları anlatıyordu. bu başlığı bi buldurabilir miyiz?teşekkürler.
bir başlık vardı. eski bir hastanede iki kişinin bulduğu radyoaktif bir top ve o toptan yayılan radyasyonla ölen insanları anlatıyordu. bu başlığı bi buldurabilir miyiz?

teşekkürler.
0
avianthem
(17.11.16)
başka başlığı var mı, bilmiyorum (bkz: goiania olayı)
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(17.11.16)
0
kibritsuyu
(17.11.16)
o değil de şöyle bir şey de var: www.google.com
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(17.11.16)
(2)

Çocuk Psikoljisi, Dersler ve arkadaşlarla sorun

kozmosta bir nokta
Merhabalar. 7 yaşındaki yeğenim bu yıl ilkokula başladı. 25 kişilik sınıfların olduğu bir pilot devlet okuluna gidiyor. Kendisi yetiştirilirken her şeye ilgi ve merak duyarak yetişen bi çocuk oldu. Ailenin ilk torunu, ve ilk çocuğu. İlgiye alışık fakat kendi başına oynayadabiliyor. Yaşıtlarına kıyas
Merhabalar. 7 yaşındaki yeğenim bu yıl ilkokula başladı. 25 kişilik sınıfların olduğu bir pilot devlet okuluna gidiyor. Kendisi yetiştirilirken her şeye ilgi ve merak duyarak yetişen bi çocuk oldu. Ailenin ilk torunu, ve ilk çocuğu. İlgiye alışık fakat kendi başına oynayadabiliyor. Yaşıtlarına kıyasla fazla bilgili. Anne baba da okuryazar olunca bilimsel konuşarda fazla bilgilendirdiler çocuğu. Fazla zeki midir bilemicem, her ne kadar ailede ona dahi gözüyle bakanlar olsa da. Hızlı kavrıyor ve ezber zekası çok yüksek. Haliyle yeni bilgileri çok çabuk ezberleyip bir ay sonra o bilgiyi size satabilen bi çocuk. :D

Daha önceden kreşe gidiyordu. Sorun yaşamadı. Şimdi ilkokulda sıkıntılar yaşamaya başlamış. Notlar almış ablam, eke koydum.

Bu sorunlar normal midir? Değilse ne derecede ciddi sorunlar? Tavsiyeleriniz nelerdir?

Teşekkürler.
0
kozmosta bir nokta
(16.11.16)
öğretmenin sürekli bağırması dışındaki problemler, bahsettiğiniz klasmanda bir çocuk için normal ve 4.5 yaşında benzer, hatta neredeyse aynı koşullarda yetişen bir erkek çocuğu babası olarak beni de endişelendiren şeyler.

meraklı olması, merak ettiği şeyi ailesinin sabırla anlatması, okumayı erken sökmesi, bilimsel konularda erkenden bilgi sahibi olması, devlet okulunda bu koşulları sağlamayan çocukların yanında sıkılmasına neden oluyor. evde benimle bilim çocuk dergisinden güneş sistemindeki gezegenleri, samanyolu galaksisini falan inceleyen çocuk, okulda güneş sisteminin, gezegenin ne olduğunu bilmeyen başka bir çocukla bunu konuşmak istediği zaman iletişim kuramıyor. yazı yazmayı bilen çocuğa, sayfalar boyu düz çizgi, yan çizgi çizmek zor ve gereksiz geliyor.

bizimki de ufak ufak harfleri tanıyor, öğrenmek istiyor. anası da öğretmen. diyorum, yazı tahtası alıp ufak ufak çalıştırayım okuma yazma? hayır diyor erken öğrenmesin, erken öğrenince ilkokula başlayınca eziyet oluyor.

baş ağrısı da bunlardan dolayı. okul tuvaleti her yerde pis. ona da alışacak zamanla.

bir de alay eden çocukla bir şekilde başa çıkmayı erkenden öğrensin. sonradan düzelmiyor bu.
0
kibritsuyu
(16.11.16)
cok normal hepsi. benim yegen de 7 yasinda. cocuklarda 1 yas cok sey fark ettirir. bebekken cocuk oluyor bir anda. daha cok cocuk daha cok ses, bagrisma demek. ana sinifi gibi degil. ogretmen de cocuklara sesini duyurmak icin bagiriyordur. cocuklarda ses hassasiyeti de normal. evde sakin bir ortama alismisken bir anda ciyak ciyak bir ortamda saatler gecirmeye mecbur birakiliyor.

tuvaletleri gidip kontrol etsinler. pisse uyarilsin yonetim.

ogretmenin bagirma konusuna da baksinlar icleri rahat etmiyorsa. nasil bir bagirma? sesini duyurmak icin mi? cocuklara kotu mu davraniliyor?

basi agrir tabi o kadar gurultude. gene de bas agrisi yazdiklari icinde en onemlisi. baska zamanlarda da agriyor mu mesela?

cani sikilacak bir sure daha. erken ogretmeselerdi harfleri. yapacak bir sey yok.

deniz ne diye alay ediyor? o onemli. cocugun ozguvenini yikacak, onu uzecek bir durum mu var? yoksa deniz'in ailesiyle gorussunler gerekiyorsa.

arkadaslariyla ortak bir sey yapmaya da alisir. daha okullar acilali ne kadar oldu ki?

ciddiyet puanlamam 10/2
0
jimicik
(16.11.16)
(4)

super ay gercekten super mi?

letheavendangered
dun ay dogarken izleyebildim. hatta ben super ay dun saniyordum. oyle fotolardaki gibi falan degildi hic. bugun de simdi aklima geldi, dogarkenki halini kacirdim. gercekten fotolarda gorundugu gibi devaaasa miydi? simdi ciksam deger mi? en az yarim saat yol yurumem gerekecek ve hava soguk. degmez di
dun ay dogarken izleyebildim. hatta ben super ay dun saniyordum. oyle fotolardaki gibi falan degildi hic. bugun de simdi aklima geldi, dogarkenki halini kacirdim. gercekten fotolarda gorundugu gibi devaaasa miydi? simdi ciksam deger mi? en az yarim saat yol yurumem gerekecek ve hava soguk. degmez diye korkuyorum. evet tembelim assdfasf
0
letheavendangered
(15.11.16)
boşver
0
basond
(15.11.16)
Yok yahu normal dolunay. Sadece sanki biraz daha parlak. Boyutu aynı. Öyle manipüle fotoğraflardaki gibi kocaman falan değil.
0
kibritsuyu
(15.11.16)
daha süperlerini görmüştüm. bu olmamış
0
cekilmis gayfe
(15.11.16)
Normalde gorundugunden yuzde 14 daha buyuk ve yuzde 30 civarinda parlak bek hissedilebilen bir sey degil. cok sey kacirmadin. Fotograglar zoom objektiflerle cekildigi icin manipüle edilmis fotograflar oluyor onlar.
0
delicevat
(15.11.16)
(6)

Düğme Pil Hakkında

mertozkoy
MerhabaBu düğme piller standard mıdır acaba?LED TVnin 3D gozlugun pil bitmiş. Çıkardım üstünde 3v 0.85mA lityum pil yazıyor.Lakin bu amperde pil bulamadım googleda.Herhangi bir düğme pil olur mu?Saygılar
Merhaba

Bu düğme piller standard mıdır acaba?

LED TVnin 3D gozlugun pil bitmiş. Çıkardım üstünde 3v 0.85mA lityum pil yazıyor.

Lakin bu amperde pil bulamadım googleda.

Herhangi bir düğme pil olur mu?

Saygılar
0
mertozkoy
(14.11.16)
hayır çeşitleri var. modeli yazar üstünde. cr2032, lr44, ag13 falan diye modeli vardır.
0
kibritsuyu
(14.11.16)
Teşekkürler

Evet CR2025 imiş. Ben marka ismi zannetim onu.

Peki mesela CR2450 farkı medir? CR2450 taksam daha uzun süre dayanabilir mi? Daha doğrusu takabilir miyim?

www.sanalmarket.com.tr
0
🌸mertozkoy
(14.11.16)
Takamazsın. AAA pil yerine nasıl daha uzun süre gitsin diye AA pil takamıyorsan, ona da takamazsın. Kalitelisini al uzun gitsin istiyorsan.
0
gunde 3 litre kola icen adam
(14.11.16)
muhtemelen şekli (çapı, kalınlığı) uymaz.
0
kibritsuyu
(14.11.16)
peki marka farkı çok önemli mi bu düğme pillerde? Duraceli almaya düşünüyorum.
0
🌸mertozkoy
(14.11.16)
duracell iyidir tabi. yeter ki o numarası uysun. yoksa sığmıyor pil. tecrübeyle sabit.
0
sutlu nescafe
(14.11.16)
(3)

istanbul - maltepe'de spor salonu tavsiyesi

rajaz
soru başlıkta. fiyat - performans olarak belirtirseniz sevinirim.
soru başlıkta. fiyat - performans olarak belirtirseniz sevinirim.
0
rajaz
(14.11.16)
gmk bulvarı üzerinde görüyorum güzel temiz bir yer. kızılay'dan tandoğan'a giderken sağda kalıyor. yarın sabah geçerken bir sorayım.
0
kibritsuyu
(14.11.16)
istanbul - maltepe demeyi unutmuşum hocam, pardon :D

ankara değil :D
0
🌸rajaz
(14.11.16)
ben de maltepe'de cesur kılıç spor salonunu tavsiye ederim. ailevi sakin bi ortam var. fiyatı hatırlamıyorum 80-90 olsa gerek aylık. takibe aldım gönderiyi umarım güzel öneriler gelir.
0
jangbogo
(14.11.16)
(9)

Galaxy s7 vs Note 5

senolll
ne dersiniz?teşekkürler
ne dersiniz?

teşekkürler
0
senolll
(14.11.16)
ikisinden de uzak dur derim. samsung sıkıntılı bu aralar.
0
karsinin aksisi
(14.11.16)
samsung sıkıntılı değil yahu, son modeli sakat çıktı sadece. son model murtaza olunca eski stabil modeller de yamulmuyor.

ikisi de güzel. büyük ekran ve kalem lazımsa note 5, değilse s7.

bir de s7 daha pahalı sanırım.
0
kibritsuyu
(14.11.16)
S7 edge var, muazzam.
0
nucleon
(14.11.16)
Samsung'un en iyi serisi; Note serisi, bunu unutmayın. Ayrıca Note 5 değil, Note 4 öneririm. Aralarında uçurum yok. Note 4'ün avantajları: SD kart girişi, batarya değişimi.
0
sorumatik
(14.11.16)
note 5 kullanıyorum, stabil. ben kalemini aktif kullandığımdan ve dizi vs. izlediğimden note 5 aldım. sende de aynı ihtiyaç varsa note5 düşünebilirsin.
0
gneral
(14.11.16)
@sorumatik

note 4 ile 5 arasında biraz fark var. 32 gb modelini alıp bulut sistemlerini kullanırsam sd kart olmayışı çok sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. s2 telefonumda epey batarya değiştirdim ama batarya için note 4 değer mi bilemiyorum. hem daha eski model, yazılım desteği de daha erken kesilecek muhtemelen.
0
🌸senolll
(14.11.16)
@senolll

Fark tabii ki var ama über değil. Batarya ve SD kart önemli şeyler. Ben Samsung Pro 64 GB Class 10 taktım, telefon 100 GB oldu :) Bulutla filan uğraşılmaz.
0
sorumatik
(14.11.16)
batarya ve kart çok da önemli değil. yedek batarya gezdirmeyecekseniz, amaç batarya patates olduğunda çıkarıp yenilemek ise o iş yaş. zaten batarya bozulana kadar telefon şişiyor, illa değiştir beni diyor. garanti falan da kalmamış, şişmemişse bile servise verip bataryasını değiştirtebilirsiniz.

kart yeri olduğu halde kart kullanmayan 32 gb hafızalı note 3 sahibi eşimin mayıs'tan beri kullanıp dünyanın hd videosunu, fotoğrafını çektiği hafızası daha yeni doldu, ki arada yurtdışı seyahati, yaz tatili falan var, çokça foto ve video çekildi. kabloyla bağlayıp bilgisayara attım hepsini, bi 6 ay daha götürür şimdi. zaten doldukça galeriyi açmak yavaşlıyor. 128 gb kart takıp her şeyi telefonda taşımanın ne alemi var? hem telefon yavaşlıyor, hem sonra suya düştü, kart ıslandı, bütün fotolarım gitti diye üzülüyorsunuz.
0
kibritsuyu
(14.11.16)
Her türlü Note 5 derim. "Kalemi var yeaa, başka bişiyi yok"çular olabilir. Kalemi gerçekten var. Note 5.
0
empty man
(14.11.16)
(13)

Çekilişlere katılıyor musunuz ve ne kazandınız?

glamdr1ng
Cips, kola, dondurma kodu, avm çekilişi vs. Bu tarz şeylere katılıyor musunuz? Neler cukkaladınız?
Cips, kola, dondurma kodu, avm çekilişi vs. Bu tarz şeylere katılıyor musunuz? Neler cukkaladınız?
0
glamdr1ng
(14.11.16)
bir tek algida magnum'un çekilişlerine katıldım. o da lamborghini verdikleri için. tabii ki kazanamadım.
0
kaptan memo
(14.11.16)
@kaptan memo arkadaşımın arkadaşı kazandı onlardan birini :D gerçekten de veriyorlarmış. İnanamamıştım
0
🌸glamdr1ng
(14.11.16)
benim arkadaş greencard kazandı. ben pek katılmam kazanmışlığım da yok.

lamborghini iyiymiş, verdiklerine şaşırdım.
0
kaputt
(14.11.16)
Sinema bileti kazandim chip dergisiyle, electroworld ile ps3 oyunu kazandim. Tshirt kazandim kiytirik seyler iste kazandim.
0
England
(14.11.16)
ben şimdiye kadar bi blog çekilişinden bi tane defter kazandım o kadar. ama bi arkadaşım iki kişilik avustralya tatili kazanıp balayı olarak gitmişti.

edit: alttaki arkadaş yazınca düşündüm de yemeksepeti.com çekilişlerinden de kuru temizleme kuponu falan gibi şeyler kazandım 2-3 kere.
0
kedili madam
(14.11.16)
yemek sepeti çekilişlerine katılıyorum, (nasılsa yemeğin siparişi vermişim elim mi yorulcak), nasılsa çıkmaz diye işaretlediğim hiç işime yaramayacak iki defa bişiyler çıkmıştı oradan,
0
selam
(14.11.16)
Bir arkadaşım Astoria'dan uçak kazandı.
www.haberturk.com
evet bildiğin uçak.
0
porn star
(14.11.16)
hep katılırım henüz hiçbie şey kazanmadım :(
0
111111
(14.11.16)
magnum'un çekilişlerine ve denk gelirsem mağazalarınkine katılırım. kendi başvurduklarımdan bir şey çıkmadı. ortaokuldayken ailemle katıldığım yılbaşı yemeği çekilişinde çaydanlık çıkmıştı :/
0
boyalı kuş
(14.11.16)
cukkalama demeyelim de, bir avm çekilişinde son yedek olarak 10,5" galaxy tab S'i iç etmişliğim, üstüne yatmışlığım oldu. almak için notere 100 tl gibi bir para vermiştim. 2 senedir severek kullanıyorum, çok sevdim kaliteli cihazmış. bir de katılımcı olduğum HP toplantısında inkjet yazıcı çıkmıştı.
0
kaichi
(14.11.16)
2000'lerin başında bir sinema sitesinden (sorulan soruya cevap verenler arasında yapılan çekilişle) film cuma günü vizyona girmeden bir gün önce perşembe günü yapılan gala gösterimine bilet kazandım iki sefer. hatta biri ali (muhammed ali'nin hayatı), biri de kemancı çocuk temalı bir kore filmiydi.

bir de 90'ların sonunda bahçeli'deki escort land'in açılışında bir tane disket kazanmıştım. yeşil renkli markasız bir şeydi, hemen bozuldu zaten.
0
kibritsuyu
(14.11.16)
Abim Karper Peynir'den 5000 kazanmıştı.
0
aychovsky
(15.11.16)
Ben dimesin çekilisinden kulaklık kazandım.ailem de ben küçükken hürriyetin çekilisinden araba kazanmıştı.
0
pastörizesüt
(15.11.16)
(7)

Kış lastiği hangi araçlara zorunlu

six packsiz
Sadece ticari araçlara mı zorunlu bu? Binek araçlara serbest mi? Aracı kışın kullanmayacağım ama oldu ki kullandım bir ara, ceza yazılır mı?
Sadece ticari araçlara mı zorunlu bu? Binek araçlara serbest mi? Aracı kışın kullanmayacağım ama oldu ki kullandım bir ara, ceza yazılır mı?
0
six packsiz
(14.11.16)
tüm binek araçlara mecburi. polis görürse yazabilir tabi cezayı
0
cekilmis gayfe
(14.11.16)
binek araçlarda zorunlu değil yahu.
sadece ticari araçlarda zorunlu.
0
skyangel
(14.11.16)
sky emin misin? geçen gastede yazıyodu geçen sene kış lastiği takmayanlara 1,2 milyon mu ne ceza yazmışlar.
0
cekilmis gayfe
(14.11.16)
2014 kışında erciyes'e çıkarken polis çevirip kontrol etti. kış lastiğimiz olduğu için ehliyet ruhsat bakıp bıraktı. olmasaydı ceza mı yazacaktı bilmiyorum. ama trafik polisinin sadece "lastiğiniz yoksa çıkmayın" diye tavsiye vermek için çevirme yapacağına pek ihtimal vermiyorum. o yüzden tüm binek araçlara zorunlu şeklinde oyumu kullanıyorum.
0
kibritsuyu
(14.11.16)
evet hepsinde zorunlu geçen kış ceza yedik biz
0
yue
(14.11.16)
finans.mynet.com
yukarıdaki haberde "Kış lastiği takma uygulaması, şehirler arası yük ve yolcu taşıyan ticari araçlar için 1 Aralık Perşembe günü başlıyor." diyor. Binek araçlar için zorunlu değil diyor herkes.
0
🌸six packsiz
(14.11.16)
yok abi dünün haberi. sadece ticari araçlardan bahsediyor.

www.hurriyet.com.tr
0
skyangel
(14.11.16)
(2)

bina ici izolasyon ve çatirti

sparkle kiddle
iceriden isi yalitimi yaptirtmistik.kombi calisinca (isinirken ya da sogurkenbilmiyorum) cit cit cit cit cit cit citdiye ses geliyor. kafayi yemek uzereyim.any idea?
iceriden isi yalitimi yaptirtmistik.
kombi calisinca (isinirken ya da sogurken
bilmiyorum) cit cit cit cit cit cit cit
diye ses geliyor. kafayi yemek uzereyim.
any idea?
0
sparkle kiddle
(14.11.16)
ısınan maddeler genleşir. aynı şekilde soğurken de geri büzüşür.

zaten kalorifer yanarken peteklerden veya borulardan çıt çıt sesi gelmesi normaldir. yani ısıdan dolayı bir genleşme ve büzüşme oluyor. bu normal.
0
kibritsuyu
(14.11.16)
@kibritsuyu yeterince muhendislik ileri matematik ve pozitif bilim okudum aslinda :(
genlesme ya da buzusme ile oluyor fakat borudan gelmiyor ses cunku oncesinde yoktu. yalitim malzemesinden gelse de catlama falan yapar gibi ki o genlesip buzusecek bir sey degil ve ses cok can sıkıcı :/
0
🌸sparkle kiddle
(14.11.16)
(2)

yapı kredi atm kartı sorunu

kibritsuyu
arkadaşlar daha önce de duydum bu problemi.yapı kredi bankası atm kartını yapı kredi atm'sine takıyoruz, şifreyi giriyoruz, hop, hiçbir uyarı vermeden kartı geri veriyor.nedir sorun bi anlasak ona göre çözmeye çalışsak?şifre mi yanlış, kart mı bozuk nedir? daha hiç kullanılmadı. daha dorğusu kullanı
arkadaşlar daha önce de duydum bu problemi.

yapı kredi bankası atm kartını yapı kredi atm'sine takıyoruz, şifreyi giriyoruz, hop, hiçbir uyarı vermeden kartı geri veriyor.

nedir sorun bi anlasak ona göre çözmeye çalışsak?

şifre mi yanlış, kart mı bozuk nedir? daha hiç kullanılmadı. daha dorğusu kullanılamadı. nedir sorun?
0
kibritsuyu
(14.11.16)
atmde sorun olabilir. atmde master şifre yüklü değilse pin şifresini doğrulayamaz, kartı geri verir. tabii bu tek bir atmde ise. her atmde böyle ise kartta da sorun olabilir.
0
inheritance
(14.11.16)
yepyeni cıncık gibi kart, daha şifre değiştirmek dışında kullanılmamış.

üstelik babam da para çekmek için kartını şifresini vermişti nisan'da, onda da aynısı oldu.

diğer bütün kartlar göt cebimde yamula yamula, kenarından soyula soyula, makineye takmaktan çizile çizile sıkıntısız çalışırken yapı kredi'nin hiç kullanılmamış kartı mı bozuluyor? hem de iki farklı kişide. ya da denediğimiz 6 atm'nin hiçbirinde master bilmemne yok.

atm bozukluğu olmadığına %100, kart bozukluğu olmadığına %90 eminim.

başka bir problem var, mesela şifreyi yanlış yazıyoruz, ama makine şifreniz yanlış demek yerine hiçbir şey demeden kartı geri veriyor. hm? olabilir mi böyle bir şey?
0
🌸kibritsuyu
(14.11.16)
(4)

süper ay ne zaman

kibritsuyu
yahu gözünüzü seveyim, bin tane haber sitesi gezdim, bi bok anlamadım yahu bir şeyi açıklamak, anlaşılmayacağını düşünmek bu kadar zor mu?14 kasım pazartesi gecesi 04:30 deniyor. şu anda tarihler 14 kasım'ı gösteriyor. yani 3 saat sonra dedikleri saat oluyor. doğru mu anlıyorum? 14 kasım saat 04:30
yahu gözünüzü seveyim, bin tane haber sitesi gezdim, bi bok anlamadım yahu bir şeyi açıklamak, anlaşılmayacağını düşünmek bu kadar zor mu?

14 kasım pazartesi gecesi 04:30 deniyor. şu anda tarihler 14 kasım'ı gösteriyor. yani 3 saat sonra dedikleri saat oluyor. doğru mu anlıyorum? 14 kasım saat 04:30 = 3 saat sonrası.

13 kasım tarihli posta gazetesi de "yarın" demiş. yarın derken ne kast ediyor?

aşağıda 13 kasım akşamı sorulmuş bir soruda "yarın neyle fotoğrafını çekeyim" diyor. bir insan akşam 22:00'de duyuru açıp 6 saat sonrası için "yarın" demez, "bu gece" der. ya bu "14 kasım gecesi" lafını ne şekil anlamalıyız?

hayır yani pazarı pazartesiye bağlayan gece, veya pazartesiyi salıya bağlayan gece demek çok mu zor lan? insanlar "14 kasım gecesi" denince dijital saatte gözüken tarihe bakmaz genellikle. yani yazacağın iki kelime, bu kadar mı zor düzgün anlaşılmasını sağlamak?

neticede ne gün bu süper ay hadisesi? dijital saatlerimiz 14 kasım saat 04:30'u gösterince mi? yani üç saat sonra mı?
0
kibritsuyu
(14.11.16)
Ay birden büyümeyecek ki.. Şu an ne kadarsa yaklaşık o kadar olacak.
0
kargn
(14.11.16)
şu an bulutlu, bi halt görünmüyor. bu geceyse yatıp 3 saat sonra alarm kurup kalkıcam. yarınsa zıbarıp uyuycam sabaha kadar, yarın kalkarım.

bir anda büyüsün veya yavaş büyüsün, neticede haber olacak kadar farklı görünecekse ne gün görünecek, soru basit. bugün mü, yarın mı?

"14 kasım gecesi" denilen şey 13'ü 14'e bağlayan gece mi, 14'ü 15'e bağlayan gece mi?
0
🌸kibritsuyu
(14.11.16)
14ü sabaha karşı 4:30
0
kargn
(14.11.16)
13ü 14e bağlayan
0
nolmus yani
(14.11.16)
(4)

Radyo cızırtısı

giggs
İyi günlerArabanın radyosunda sıkıntı başladı böyle sesler cızırtılı geliyor ve araya başka yayınlar karışıyor. Usb ve cd çalarda sıkıntı yok. Bi de sonradan taktırdım bunu.
İyi günler
Arabanın radyosunda sıkıntı başladı böyle sesler cızırtılı geliyor ve araya başka yayınlar karışıyor.
Usb ve cd çalarda sıkıntı yok. Bi de sonradan taktırdım bunu.
0
giggs
(08.11.16)
antenden gelip radyoya giren anten bağlantısını kontrol ettirin.

veya tavandaki antenin altından çıkıp radyoya doğru giden kablonun bağlantısına baktırın.

hatta en önce bi antene bakın. kopmuş, düşmüş falan olmasın.
0
kibritsuyu
(08.11.16)
Double teypten (multimedya) bahsediyorsan o düzelmiyor benim arabada da var. Araştırmıştım öyleymiş onlar :P
0
gilbeys
(08.11.16)
resim.yedekparca.com

Bundan gilbeys orjinal teyp modeller farklı arabanın sadece
0
🌸giggs
(08.11.16)
O zaman @kibritsuyununda dediği gibi arkadaki anten bağlantısından olabilir. Çıkar bi kurcala :)
0
gilbeys
(08.11.16)
(4)

Sigorta

digits
Yakın tarihte monitörünun ekranını kıran bir yakınım evine özel konut sigortası yaptırmak istiyor. Sigorta beyana göre yapılıyor ve evdeki elektronik cihazları da kapsıyormus. Poliçeleştikten bir hafta sonra önceden kırılan monitör için tazmin talebinde bulunsa....???
Yakın tarihte monitörünun ekranını kıran bir yakınım evine özel konut sigortası yaptırmak istiyor. Sigorta beyana göre yapılıyor ve evdeki elektronik cihazları da kapsıyormus. Poliçeleştikten bir hafta sonra önceden kırılan monitör için tazmin talebinde bulunsa....???
0
digits
(05.11.16)
Pek anlamam ama konut sigortası "düşürdüm kırıldı" olaylarından ziyade hırsızlık yangın vs gbi şeyleri kapsamıyor mu? Bir de yakınınız biraz fazla açıkgözmüş ama sigorta şirketleri yemez onu.
0
whoosie
(05.11.16)
Sigorta poliçesi ev kazasını kapsamaz.

Bu arada, @whooise bence "açıkgöz" ifadesi biraz hafif kalmış.
0
koskoca kirpi
(05.11.16)
elektronik ev eşyası düşmeye bağlı oluşacak hasarlara karşı teminat altındaymış. Ama.... Oluş şekli ani ve dış etkenlere bağlı olması gerekiyormuş. Ani kısmı uyuyor ama nasıl bir dış etken olmalı onu bulamıyor.
0
🌸digits
(06.11.16)
deprem olur, ev sallanırken televizyon düşer kırılır. ne bileyim, hırsız girer, bir şey çalmaz ama götüyle televizyonu devirir falan öyle.

kullanırken elinizden düşen şeyi karşılıyorum dese bile bin dereden su getirir, kanıtlayacak elli çeşit evrak ister, kanıt ister.
0
kibritsuyu
(06.11.16)
(2)

İmza sirküleri - şahıs firmaları vs.

tchuck
arkadşalar selam. şimdi kargo firmaları ve payu, iyzico gibi ödeme kuruluşları belgelerine baktığımda hep "imza sirküleri" vs. istemekteler.şahıs firmalarında da imza sirküleri oluyor mu?ben imza beyannamesi oluyor sırf diye biliyorum? imza beyannamesini nasıl çıkarıyoruz peki noterden, sadece vergi
arkadşalar selam. şimdi kargo firmaları ve payu, iyzico gibi ödeme kuruluşları belgelerine baktığımda hep "imza sirküleri" vs. istemekteler.

şahıs firmalarında da imza sirküleri oluyor mu?
ben imza beyannamesi oluyor sırf diye biliyorum? imza beyannamesini nasıl çıkarıyoruz peki noterden, sadece vergi levhası mı götürüyoruz?

yani kısaca ticaret odasına kayıt yaptırmadan bu işleri halledebiliyor muyuz? (imza sirkülerinde sicil gazetesi istiyorlar da)
0
tchuck
(04.11.16)
sahis firmalarinin imza beyannamesi var. onu götürmeniz yeterli olacaktır.
0
for the record
(04.11.16)
imza beyannamesi: bu imza bana aittir, beyan ederim.

imza sirküleri: temsil etmeye yetkili olduğum bu şirketi, bu attığım imzayla temsil edeceğim.

şahıslarda imza sirküleri olmaz, imza beyannamesi olur. imza beyannamesi çıkarabilmek için şahıs firmanızın olmasına da gerek yok, herhangi bir vatandaş çıkarabilir. tek gereken şey nüfus cüzdanı.
0
kibritsuyu
(04.11.16)
(23)

duyurunun bu hali nedir?

matematik koyu
uzun suredir duyuruya girmiyordum. son bir kac haftadir tekrar takip etmeye basladim fakat dikkatimi ceken bir durum oldu. basliklar, cevaplar moderatorlerin keyfine gore silinir olmus. yaklasik 1 sene once gayet ozgur, rahat, isteyenin istedigi seyi konustugu bir platformdu.bir degisiklik oldu da b
uzun suredir duyuruya girmiyordum. son bir kac haftadir tekrar takip etmeye basladim fakat dikkatimi ceken bir durum oldu. basliklar, cevaplar moderatorlerin keyfine gore silinir olmus. yaklasik 1 sene once gayet ozgur, rahat, isteyenin istedigi seyi konustugu bir platformdu.

bir degisiklik oldu da benim mi haberim yok ?
0
matematik koyu
(04.11.16)
Aynen öyle.

Ben ispiyonlamıştım bir kişinin entrylerini. Baktım benim 10 entryimi silmiş, sonra mesaj atmış, daha ararsam bulurum silinicek şeyler aslında, bir daha milletin entrysini ispiyonlarken bunu düşün demiş.
0
kurnaz
(04.11.16)
sadece cevap silme değil sansür de geldi. sik yazarsan "s*k" şeklinde düzeltiyorlar mesela. birazdan düzeltirler kesin. canlarım ya. kendi çaplarında yapıyorlar bir şeyler işte. niye ben de bilmiyorum.
0
sir gawain
(04.11.16)
eksi deki 'eksiduyuru' basligini da yazdim bu durumu ama pek ilgilenen eden yok.
0
🌸matematik koyu
(04.11.16)
hangi başlık, hangi cevap moderatör keyfine göre silinmiş allah aşkına bir tane örnek gösterebilir misiniz? ipe sapa gelmez yrrak kürek, aptal aptal şeyler yazıp silinince de "BEN İSTEDİĞİMİ YAZAMAYACAK MIYIM KARDEŞİM" diye ağlıyor millet. burası kuralları olan bir platform (ha onlar ne kadar uygulanıyor, orası tartışılır), herkesin istediğini özgürce yazabileceği bir yer arıyorsan adresin duyuru olmamalı. özgürlük anlayışınız nasıl bilmiyorum ama hiçbir amaca hizmet etmeyen, sitenin varoluş amacıyla örtüşmeyen her türlü içerik gayet de güzel kaldırılabilir. senin gelip benim kafama tükürememen "özgürlüğünün kısıtlanması" olmuyor.

ben 4 sene önce de buradaydım. o zaman da istediğimi yazıyordum, hala yazıyorum. cevaplarımın silinmesinden ben de nefret ediyorum ama hepsinin kurallar dahilinde geçerli bir sebebi oluyor. yoksa sorarsınız, söylerler. modları beğenmiyorsunuz da eskiden neyi neden yaptığını açıklayan, NİYE SİLİYOSUNUZ KARDEŞİM diye duyuru açana güzel güzel açıklamada bulunan moderatör var mıydı? ağzınızı açıp bir şey söyleyebiliyor muydunuz? bi sıkıntınız varsa atın aychovsky'ye, kaymak'a mesaj, anlatsın neyin yanlış olduğunu. insanlar onca işi gücü arasında burayı düzgün tutmak için uğraşıyor, bir de cevabı/duyurusu silindi diye delirenlere laf anlatmakla uğraşıyor. valla bence iyi bile dayanıyorlar, moderatör olsam değil duyuru silmek kullanıcıların %20'sini atardım.
0
der meister
(04.11.16)
hiçbir duyurunuz veya cevabınız moderatörlerin keyfine göre silinmiyor. sitenin kuralları var, silinen her şey o kurallara göre siliniyor.

www.eksiduyuru.com

buradaki kurallara uyduğu halde silindiğini düşündüğünüz duyurunuz varsa sorun, niye silindiğini açıklayayım.

hatta siz sormadan ben açıklayayım. son zamanlarda silinen bir tane ilanınız var, evlilik yoluyla ab vatandaşlığı sattığınız bir duyurunuz yasal açıdan sorun oluşturabileceği gerekçesiyle silinmiş. bir de silinen cevabınız var, epey bir küfür ve hakaret içeriyor. küfürü kısaltmanız küfür olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

şimdi hangisi moderatörün keyfine göre silinmiş söyler misiniz?
0
kibritsuyu
(04.11.16)
Hiç keyfi silinen bir yazı görmedim
Der meister +1
0
basond
(04.11.16)
sadece ben demiyorum bir suru insan ayni seyi soyluyor, acin eksiyi, eksuduyuru basligini biraz okuyun. kaldi ki yillardir hem eksi hem de duyuru da yazarim, uzun bir aradan sonra girince boyle bir durum oldugunu farkettim.

bak bu basligin altinda da yazmis bir kac kisi, onlar da ayni dertten muzdarip. senin oyle bir sey yok demen yetmiyor.
0
🌸matematik koyu
(04.11.16)
@basond

neden gormedin acaba? silindiginden olabilir mi ?
0
🌸matematik koyu
(04.11.16)
Burada yazım silindi diye ağlayanların yazdıklarını gördüm ve modlar hep haklı çıktı
0
basond
(04.11.16)
@basond

ben senin gibi dusunmuyorum. ne kadar zamandir duyurudu yazarsin bilmiyorum ama inan bir kac yil once durum boyle degildi.
0
🌸matematik koyu
(04.11.16)
Nerede gördün dersen açtıkları bu entry im neden silindi duyurularında ve kendi entrylerimde gördüm
He hep haklı olmayabilirler arada yanlışlar olabilir ama gördüklerimin hepsinde haklılardı
0
basond
(04.11.16)
Basond +1 ve der meister +1 diyorum ben de.

Uzun süredir duyuru kullanıcısıyım, hiç haksız yere bir şey yaptıklarını görmedim, duymadım.

İnsanlar buranın kurallari olan bir platform olduklarından habersiz galiba. Kurallara karşı da alerjileri var. Bahsettiğiniz 1 sene önceki durumdan da çoğu kişi rahatsızdı mesela, moderatorler yetisemedikleri için size rahat gözükmus olabilir. Bu bir artı değil, eksiydi. Şimdilerde moderator sayısı arttı, her şey kuralına uygun şekilde yapılmaya başlandı. Bence daha iyi oldu.

Not: benim de cevabımı sildikleri oluyor, dönüp bakıyorum 'aa evet haklı aslında' diyorum. Haksız olduğunu düşünsem de gelip duyuruda aleni bir şekilde saldırmam.
0
fraise
(04.11.16)
@fraise

saldiri filan yok. sadece olan biteni merak ediyorum.
0
🌸matematik koyu
(04.11.16)
Saldırıyı sizin için söylemedim. Genel olarak konuştum. Özellikle de silinen cevabından sonra hakaret dolu duyurular açanlar için yazdım.
0
fraise
(04.11.16)
Bunu okuyan modlara soruyorum.

Ben sevmediğim birinin tamamen kurallara uyan ispiyonlarını yapamaz mıyım? Adam teşekkür ederim demiş, illegal şey sormuş, iş aramış, bunu ispiyon edemez miyim? Ederim.

Bu durumda bir mod benim eski kurallara uymayan entrylerimi cevaplarımı silmiş, buna lafım yok. Haklı siler. Ama bana sonra mesaj atıp, "eski mesajları ispiyonlarken bunun size döneceğini unutmayın, ben sildim şu kadar silinen mesajınızı, bir daha ispiyonlarken bunu unutmayın" diye niye tehdit ediyor? Bu ne yahu? İsim vermiyorum burada, kendi aranızda konuşursunuz bu modun kim olduğunu.

Gereksiz bir durum.

Bu arada modlar tanır beni, çoğuyla arada bazı konuları mesajlaşırız, ben modların iyi niyetini de biliyorum ama bu yaşadığım olay hiç hoş değil.
0
kurnaz
(04.11.16)
Keyfi işler yapıyorlar. Gelen mesajdaki silinme nedeni alakasız oluyor. Neden silindi diye itiraz etmemizi beklemek yerine silmeseniz daha mantıklı değil mi?
0
fuzzy olmak istemistim
(04.11.16)
Daha dün soru sahibinin cevabıma tik atmasına rağmen cevabım soruya cevap değil diye silindi. Halbuki hiç de cevap olmadığı kesin bir şekilde belli olan bir yanıt değildi. Bugün de moderasyona bir daha hakaret edersem hesabımın kapatılacağına dair bir mesaj aldım. Bence biraz daha ılımlı olmalılar. Yazar olmak için bir yıl bekliyoruz, en küçük bir hatada hesabın kapatılması falan doğru değil. Kaldı ki ekşi duyuru sık sık tazelenen bir yer değil. Her gelen böyle korkutulup kaçırılırsa burada insan kalmaz.

Edit: al işte, moderasyonun koruyucuları da buradaymış. Bu adamlar kendilerini savunamıyor mu da siz onların önüne atlıyorsunuz? Şerefsiz dediğim yanıt tabii ki silinsin, onun silineceğini ben de biliyorum, benim yaşadığım sorun bundan bir önceki silinen cevabım. Kesin onu da haksız çıkarmak için bir şeyler bulur bu arkadaşlar. Buralarda bir kişiye kötü yorum yapıldığında arkasından gelenlerin de kötü yorum yapması bir gelenektir. Birey olamayıp kral çıplak diyemeyen arkadaşlara fazla açıklama yapmaya gerek yok.
0
dissendium
(04.11.16)
He, modları koruyoruz, hatta biri benim hanım, sırf o yüzden objektif yorum yapamıyorum :)))))))))))))))))))))))))))

Modlardan sürekli şikayet eden bir tayfa var, ciddi bir üslûp sorunu yaşayanlar ve gerçekten ruh hastası olanlar olarak ikiye ayrılıyorlar, hem üslûp hem de tehlikeli ruhsal sorunları olanları gerçekten gördüm ve ne zaman böyle bir duyuru açılsa ya açan kendileri oluyor ya da cevaplarda moderasyonu yerden yere vuranlar onlar oluyor, hiç şaşmadı bu şu ana kadar.

Mesela beni moderatör yapmamalarının sebebi hem istatistiklerim iyi değil hem de @der meister'ın dediği gibi değil duyurusunu silmek direkt sepetlerdim bunları, bir 10 tl verip geri geliyorlar sonuçta aynı davranışlarla.
0
devorgilla the gunslinger
(04.11.16)
@devorgilla the gunslinger

sen de soylediginin tam olarak aynisini yapiyorsun su an. insanlari moderasyonu elestirmekle elestirirkenki tavrin pek de farkli degil.

yukarda da bahsettigim gibi uzun suredir yoktum ve bir kac kez ust uste soruya cevap degil diye entry silindigine sahit oldum.

her sey soruya cevap olmak zorunda degil rahat birakin insanlari sohbet etsinler, geyik yapsinlar ne var bunda. neden bundan rahatsiz olunuyor anlamiyorum. keza basligi acan kisi de belki geyik yapmak istiyor ki cogu zaman alakasiz bile olsa basligi acan kisinin tik verdigi cevaplar da siliniyor. kimseye kufur edilmemis, icerisinde herhangi bir suc unsuru tasimayan entryleri silmek anlamsiz bence. sebebi nedir bu kadar rijit olmanin cozemedim.
0
🌸matematik koyu
(04.11.16)
geyik amaçlı bir sürü duyuru açılıyor zaten ve duyuruda istemediğin kadar geyik yapılıyor. benim 10 cevabımdan 9'u geyiktir ama kurallara uygundur çünkü saksımın %1'lik kısmını çalıştırıyor ve zahmet edip kurallara uygun yazmaya gayret ediyorum. kaldı ki "geyik olmalı mı?" sorusunu da tartışabilirsin. burası, ben de dahil olmak üzere çoğumuz ilgi *rospuluğu ve kişisel zırvalıklar için kullanıyor olsak da, bu amaca hizmet eden bir platform değil. her gün cevabı 5 saniye içinde öğrenilebilecek ya da aşırı sübjektif onlarca duyuru açılıyor, yani cevap versen veremezsin öyle sorular. bunların hiçbiri silinmiyor mesela.

bence reddit'teki gibi bir sistem getirilmesi makul olabilir ama compu varken öyle bir şey olmaz tabii ki. duyuru sahibi geyik olabilir/olamaz diye işaretlesin açarken, tıpkı internet kullanıcıları görsün/göremesinde olduğu gibi. çünkü herkes bu ortamı farklı görüyor. kimisi kendince önemli gördüğü bir soru sorup, sadece onun cevabını almak istiyor. burada arkadaşı, sevdiği yok. burayı "samimi bir ortam" olarak da görmüyor. şimdi sen bu adama geyik cevap verirsen rahatsız olmasında, cevabını şikayet etmesinde ya da cevabının silinmesinde hiçbir sakınca yok. moderatörler yeterince esneklik sağlıyor istediğiniz her şey konusunda. kuralları unutmayıp ona uygun yazarsanız yazdıklarınız silinmez.

ayrıca ne desek, "bu durumu değiştirmiyor" diyorsun. değiştirmesi mi gerekiyor? cevaplarınızın silinmesinin bir sebebi var, ben de sorunun ne olduğunu dilim döndüğünce anlatıyorum. şikayet ettiniz diye "ha tamam o zaman" deyip hepsini geri mi getirsinler yani istediğiniz ne ben onu anlamadım? sadece sizin şikayetçi olmamanız da bir şey değiştirmiyor.
0
der meister
(04.11.16)
@der meister

bir seylerin geri gelmesine gerek, zaten oyle bir talep de yok ortada nerden vardin o kaniya anlamadim.

basitce ozetleyeyim yukarda kurnaz nickli arkadas yazmis mesela bak kopyaliyorum

"Aynen öyle.

Ben ispiyonlamıştım bir kişinin entrylerini. Baktım benim 10 entryimi silmiş, sonra mesaj atmış, daha ararsam bulurum silinicek şeyler aslında, bir daha milletin entrysini ispiyonlarken bunu düşün demiş."

bu ve bunun gibi durumlardan bahsediyorum agirlikli olarak neden formata ugunluk kismina takilip kaldiniz anlamadim.
0
🌸matematik koyu
(04.11.16)
#1137091

nolu entry ile duyuru acmis mesela arkadas yukarda, keza o da benzer seylerden sikayetci.
0
🌸matematik koyu
(05.11.16)
"Birkaç gün önce SİSTEMDEN KAYNAKLANAN bir durum yüzünden hata yapma korkusuyla ilgili açtığım duyurum ve bu duyuruyla alakalı olarak mesajlaştığım bir duyurucu kardeşimle mesajlaşmamın silinmesi nedeniyle mesajlaşmamız yarım kaldı." diyor. ne diyor? "sistemden kaynaklanan bir durum yüzünen silinen" diyor.

yani şunu diyor: (git: 1135673). açık açık da diyor. sistemden kaynaklanan diyor. moderasyon silmiş falan demiyor. sistem diyor. sistem dediği yönetim sistemi, başkanlık sistemi falan gibi bir sistem değil, bilgisayar sistemi. kompiter falan yani.

yani ondan şikayet etmiyor. siz okuduğunuzu kendinize biçmeye çalışıyorsunuz.
0
kibritsuyu
(06.11.16)
(11)

çok çok çok miktardaki nar ve portakalı değerlendirme

halanne
kayınpederin ufak bir bahçesi var çakırbeylide. içinde bolca nar ve sıkmalık portakal ağacı var. boyunun yettiği yerleri topluyor, mahalleye dağıtıyor ama hem kendi bıktı hem de çoğu dalında çürüyüp gidiyor. biz de anca ayda bi kere falan gidebiliyoruz, kendimize ve yakınlarımıza topluyoruz. kalanı
kayınpederin ufak bir bahçesi var çakırbeylide. içinde bolca nar ve sıkmalık portakal ağacı var. boyunun yettiği yerleri topluyor, mahalleye dağıtıyor ama hem kendi bıktı hem de çoğu dalında çürüyüp gidiyor. biz de anca ayda bi kere falan gidebiliyoruz, kendimize ve yakınlarımıza topluyoruz. kalanı gene kalıyor dalında.

ayda bi kere toplayıp köy pazarında satsak bile burda her yer nar ve portakal. sat sat tükenmez. yaklaşık 100 kiloluk nar ve 2-3 yüz kiloluk sıkmalık çıkıyor bir kış boyunca. hem israf olmasın hem de çaktırmadan babaya ek gelir olsun istiyoruz.

napsak biz bu nar ve portakalları? dimes vs gelip toplar mı ki? ya da bizim götürüp topluca verebileceğimiz (çakırbeyli civarında) bi yer var mıdır?
0
halanne
(02.11.16)
krem peynir kendimiz için yapıcaz biraz ama o kadar narı ayıklamak bir mesele. bir de bunlar tatlı nar, nar ekşisi için ekşi nar olması gerek diye biliyorum.
0
🌸halanne
(02.11.16)
kilosu ne kadar ediyor? size bir hesaplama yapalım. bi adam tutun, bahçıvan. toplasın, derlesin, toptan olarak satın. siz topladıktan sonra alıcısı illa ki çıkacaktır başka şehirlerde. bahçıvana ödeyeceğiniz miktarı kurtatıp üzerine para kalıyor mu bi bakalım. sanırım meyve suyu fabrikaları gelip toplamıyor da siz toplayıp satıyorsunuz.
0
kibritsuyu
(02.11.16)
burda pazarda nar kilosu 1 tl, sıkmalık portakal 2-2,5 tl.
0
🌸halanne
(02.11.16)
baba uğraşmaz pazarda satmakla falan.
yemekhane vs gibi resmi yerler ya da şirketler, faturalı çıkış yapmak zorunda. biz o tür yerlere satış yapamayız sanırım.
haller o kadar az miktardaki portakal narla uğraşmaz, burası portakal ve nar memkeleti. kamyon kamyon ürün topluyor millet. bizimki 3-5 ağaç sadece. bir de hale satmak için haftalık ya da günlük olarak toplamak lazım. ne kayınpeder uğraşır o işle, zaten yaşlı başlı adam. biz de anca aydan aya gidebiliyoruz.
0
🌸halanne
(02.11.16)
halanne soylemisler iste bi adam tutun satisa hazir hale getirsin ( daha dogrusu hemen getirmek yerine aylık maliyet bu olur desin - ya da siz teklif edin hic mi issiz gucsuz adam yok )

gittiğinizde de haftaiçi bir iki gun ayırın
civarda verebileceğiniz yerler ile gorusun.

bakın para kalıyor mu masraflar cikinca
kalıyorsa baglantıyı kurun sistem işler
0
kingcyrax
(02.11.16)
Soylediginiz bolgeyi bilmeden fikir vermek istedim.
Meyveleri toplatip cafe tarzi yerlere satsaniz,surekli taze sıkım meyve suyu sattiklari icin alirlar diye dusundum.
0
brnbrs
(02.11.16)
sevgili kingcyrax,
burada bahçe işlerinin yevmiyesi 20 tl. 1 saat için bile gelse günlük yevmiye veriyosun. ki bu dönem zaten tarım işçilerinin yüksek sezonu. zeytin, pamuk, nar, portakal, mandalina toplanıyor, kış sebzeleri için tarla çapalanıyor, tohum ekiliyor, fide dikiliyor. üstelik milletin dönüm dönüm bağı bahçesi var, zaten kapatmışlar ırgatları, yol boyu suriyeliler var çadırlarda kalan ama 20 tl yi beğenip senle gelmiyor bile. yani parasıyla bile adam bulursan ne ala.

ırgata 20 tl verip toplatıp, üstüne nakliye bedelini koyup hale götürüp satarak kara geçmek için her seferinde 100 kilo ürün kaldırmamız lazım.

iş yapmaktan kaçıyor ya da cevap beğenmiyor değilim. amacım babayı en az yoracak bir taraftan da en yüksek faydayı sağlayacak önerileri almak için beyin fırtınası yapmak. bi taraftan da dimese falan mail attım, bakayım onlar ne diyecek.

teşekkürler cevaplar için.
0
🌸halanne
(02.11.16)
komsu bag bahcelerin sahipleriyle anlasabilir. onlar kendi bahcesini toplarken sizinkine de girer toplar. satisini da kendileri halledip babaya pay verirler.
0
jimicik
(02.11.16)
(bkz: kabzımal)

bildiğim kadarıyla geliyorlar, değer biçiyorlar, kabul edersen kaç kg vs çıktı hesabı yapmadan tüm mahsüülü satıyorsunuz. toplama vs ile de onlar uğraşıyor bildiğim kadarıyla.
0
vejeteryanvampir
(02.11.16)
İstanbul'dan bir otobüs tutalim gelelim. herkesin topladigi kendinin olsun.
0
for the record
(02.11.16)
for the record,
buyrun gelin, ortak nar ekşisi de yapalım, herkes bi şişe alsın.
0
🌸halanne
(02.11.16)
(6)

yüzerken nefes alamama

kuul
lağoylum !şimdi bir süredir yüzme siporuyla kendi çapımda ilgileniyorum. hiç bilmiyordum, bu yaştan sonra git sana belediye öğretsin dediler, gittim hakkaten de belediye öğretti ^_^lakin ki, ecnebilerin bilateral breathing dedikleri hadiseyi beceremiyorum bu biiir ! kafayı sağa çevirince gayet rahat
lağoylum !

şimdi bir süredir yüzme siporuyla kendi çapımda ilgileniyorum. hiç bilmiyordum, bu yaştan sonra git sana belediye öğretsin dediler, gittim hakkaten de belediye öğretti ^_^

lakin ki, ecnebilerin bilateral breathing dedikleri hadiseyi beceremiyorum bu biiir ! kafayı sağa çevirince gayet rahat nefes alabiliyorum, ama sola çevirdiğim an dengem kayboluyor.

25 metrelik havuzu bitirdiğimde çoğu zaman nefes nefese kalıyorum bu ikiii ! halbuki havuzda bi tane eleman var, herif bildiğin pancar motoru gibi hiç durmadan bir o yana bir bu yana salınıyor. (ki izlediğim kadarıyla tam doğru bir teknikle yüzmüyor)

kaç ay oldu yüzüyorum, kulaçları atarken ayaklar aynı anda çalışmıyor ağbi ! ya da ayaklara konsantre olsam kolları düzgün atamıyorum, o da nefesi-duruşu etkiliyor vs vs böyle zincirleme sıçış oluyor bu üüüç !

olur mu öyle ? yoksa yanlış yunluş da olsa biz yüzelim bi ara düzelir mi ?

gulp me !
0
kuul
(02.11.16)
vallaha bence olay şöyle,

sen bunları kafana çok takıyosun. yüzme olayında koordinasyonu kafana takarsan yapamazsın. "sülalem raad" modunda takılman lazım, vücudun zaten kendiliğinden bir koordinasyon tutturacaktır.

nefes nefese kalma olayı da tamamen kondisyon ile alakalı.
ben 10 yıldır sigara içiyorum, babam 27 sene önce sigarayı bıraktı.
ben eskinin madalyalı yzücüsüyüm, babam bombalama atlamayı seven bir adam.
ama herif benden çok daha fazla mesafe kat ediyor. ben 200 metre sonra götümden soluyorum, o bana "gençlik bitmiş yaaaa" modunda bakıyor.

özet geçmeye çalıştım.
0
teritori
(02.11.16)
her iki taraftan da nefes almayı başarmak zorunda değilsin. bu şart değil. çalışırsan olur ama çalışıp yapmaya çalışmana da gerek yok. ne taraftan rahat alıyorsan sadece o taraftan alı. bu bir sıkıntı değil.

yüzerken düşünme. yüzmek meleke işi. kendiliğinden olmalı. ayağımı çırpayım, kolumu atayım diye düşünürsen olmaz. o kendiliğinden olacak. yarışçı değilsen illa ayağımı da çok çırpmalıyım demeye gerek yok. hatta zaten çok da aynı anda çalışmaz. felps'in su altından çekilmiş videolarına bak, o bile şapada şupada sabit tempoda çırpmıyor.

nefesini toparlayınca tekrar başla, yine nefes nefese kalırsın, onu toparlayınca yine başla. 200-300 metreden sonra zaten tık diye bişey oluduğunu hissediyorsun, o nefes nefese olma durumu geçiyor.
0
kibritsuyu
(02.11.16)
üstteki yorumlara katılmakla birlikte, bence de senkronize olmaya çalışma. ben mesela ayaktan çok kollarıma ağırlık veririm, hızım düşünce ayağa bastırır hızlanırım ama bunlar senkronize olmaz. akışına bırakırım. ille sağ eli atarken sol ayağı suya vur onu çekerken bilmem ne diye bir kural yok. kendini kasma, bu seni ekstra yorar.

kondisyon konusuna katılıyorum. sigara içmediğim halde ham vücutla yüzmeye başlasam iki turda nefes nefese kalırım. öyle durumlarda ben bir tur sırtüstü ya da kurbağalama dalarak yüzerim sonra kulaca geri dönerim. bir ay bunu devam ettirince de 1 saat hatta daha fazla durmadan kulaç yüzer seviyeye gelirim.

ama bunun için rahat etmen gerek kasarak yüzme kendini suya bırak.
son konu nefes.. iki taraftan nefes alınarak yüzüldüğünü duymamıştım, ben hep soldan alırım. sağdan alamam herhalde hiç denemedim de. neden ikisinden alarak yüzmeye çalışıyorsun ki? daha zorlaştırır senin işini. iki elle yazmaya çalışmak gibi:)
0
kaputt
(02.11.16)
Soldan nefes alırken aslında sağ tarafa daha çok batıyor olabilirsin. Beynin de batıyor muyum la ben diye düşünüyor olabilir. Suda çok dönme. Suya paralel kalmaya çalış.
0
dissendium
(02.11.16)
basinizda bir hoca oluyor mu? onun degerlendirmesi daha iyi olurdu. instagramda tahaengin'in hesabini takip et. dm'den merak ettiklerini de sorabilirsin.

cabuk yorulman eger bir hastaligin yoksa, sigara da kullanmiyorsan formsuzluktan olabilir. ben bir senede anca toparlamistim. sabirli olman lazim.

bir de muhtemelen yanlis yuzuyorsun. yani evet, sonucta yuzuyorsun ama dogru yuzmeyi basardiginda daha az eforla daha uzun mesafe gidebileceksin. digerleri su uzerinde kayiyordur. o onemli. kolunu ileri en ileri uzettiktan sonra vucudunun su uzerinde biraz suzulmesi lazim. diger ihtimal bacaklarini az vuruyorsundur. gorevi esit paylastirman lazim.
0
jimicik
(02.11.16)
tişikkilir sipirminlir !!

şimdi şöyle ki konu bir şekilde yüzmekse evet artık yüzebiliyorum en azından. çünkü çocukluktan beri en büyük fobimdi. benim derdim öğrenmişken hani nizami şekilde yapayım idi. kahretsin tek kötü huyum çok mükemmeliyetçi olmam memedali bey :'(

ama anladım yani sizi.

yanlış yüzme meselesine gelince. soruyu tam olarak bu yüzden sordum esasen. yani yanlış yüzdüğümden şüphe ediyorum. hele ki o bahsettiğim hiç durmadan zırt-pırt git get yapan adamları görünce. yani kendimi onlarla kıyas edecek kadar tecrübem yok da işte yüzerken nefesi ya tam alamadığım ya tam veremediğim için sıkıntı oluyor galiba. neyse denemeye inanmaya devam edicez demek ki.

savolun varolun !
0
🌸kuul
(02.11.16)
(7)

Kombi Bar Basıncı

forza milas
Arkadaşlar evimizde yerden ısıtma sistemi var.Mutfağa banyoya sıcak su için barı yükseltebiliyorum fakatBoruları açtığımda bar yükselse bile biranda düşüyorSebebi nedir bilen var mı, tamirci çağıracak durumumuz da yok yardımcı olur musunuz?
Arkadaşlar evimizde yerden ısıtma sistemi var.
Mutfağa banyoya sıcak su için barı yükseltebiliyorum fakat
Boruları açtığımda bar yükselse bile biranda düşüyor
Sebebi nedir bilen var mı, tamirci çağıracak durumumuz da yok yardımcı olur musunuz?
0
forza milas
(01.11.16)
Boruları? havasını aldınız mı boruları?
0
teknikekip
(01.11.16)
borularda yeterince su yoktur. teknikekip'in dediği gibi tahliye vanasından suyu tamamen boşaltıp tekrar kombi altındaki vanadan boruları petekleri doldurun.
0
lazpalle
(01.11.16)
Hava almayı nasıl yapacağız acaba? Hiçbi bilgim yok bu konuda
0
🌸forza milas
(01.11.16)
Petek Havası Nasıl Alınır? www.youtube.com
0
teknikekip
(01.11.16)
yerden ısıtma diyor yahu. petek yok, yer döşemesinin altında içinde sıcak su dolaşan borular var.

kombili evde tesisatın son noktasında muhtemelen banyoda su boşaltmaya yarayan bi vana, bir musluk vardır.onu açın su boşalsın. kombi basıncı sıfır olacak. sonra o musluğun altına bir şey koyup kombinin de su doldurmasını açın. o musluktan su gelecek. şimdi o musluktan su gelirken musluğu kapatın. tesisatın içi su doldukça kombi basıncı yükselecek. 1.5 civarında kombiye su doldurmayı da kapatın.
0
kibritsuyu
(01.11.16)
Kibritsuyunun dediği olmazsa kaçak olabilir. Komşu tavanlar kabardı demesin sonra
0
sutlu nescafe
(01.11.16)
Eve mantoloma yapılmıştı geçen yaz büyük ihtimalle borular delindi ve kaçak var. Sağolun arkadaşlar buldum galiba :/
0
🌸forza milas
(03.11.16)
(2)

Aşağı Ayrancı'da duyulan sesler

kon er
Merhabalar.Ne kadar zamandır bilmiyorum ama (minimum 2 hafta diyebilirim), Aşağı Ayrancı'da nereden geldiğini tam çözemediğim sesler duyuyorum. Sanki inşaat sesi gibi bilemiyorum. Bugün Meclis'in Güvenlik Caddesi çıkış kapısından moloz dolu kamyon çıkıyordu, belki de Meclis'i restore falan ediyorlar
Merhabalar.

Ne kadar zamandır bilmiyorum ama (minimum 2 hafta diyebilirim), Aşağı Ayrancı'da nereden geldiğini tam çözemediğim sesler duyuyorum. Sanki inşaat sesi gibi bilemiyorum. Bugün Meclis'in Güvenlik Caddesi çıkış kapısından moloz dolu kamyon çıkıyordu, belki de Meclis'i restore falan ediyorlar bilmiyorum. Ama bazen öyle yüksek sesler çıkıyor ki (güüm diye)! Gece de devam ediyor. Bütün gün yani.

Nolur bilen söylesin, çıldıracağım artık.
0
kon er
(30.10.16)
15 temmuz'da bombalanan yeni binanın yıkık cephesini onarıyorlar.

yani dikmen caddesi tarafından gördüğüm oranın onarılıyor olduğu. içeride başka yıkılan dökülen yerleri de onarıyor olabilirler.
0
kibritsuyu
(30.10.16)
Haberlerde onarildigi ve bir de yeni bir sey yapildigi söyleniyordu. Odur.
0
stereoseyfi
(30.10.16)
(10)

Ford fiesta - korna ayari

curukturpkokusu
İlk başta korna sesinin az olduğunu yayaların duymamasiyla farkettik. Su bildiğimiz üüü üü şeklinde öten ince korna var. Direksiyon simidinden sesini açınca da duyulmuyor. Sonra geçen gün korna sesi değişti nasıl oldu bilmiyoruz yanlışlıkla bi yere dokunduk galiba. Kalın ve sesi yüksek bir korna old
İlk başta korna sesinin az olduğunu yayaların duymamasiyla farkettik. Su bildiğimiz üüü üü şeklinde öten ince korna var. Direksiyon simidinden sesini açınca da duyulmuyor. Sonra geçen gün korna sesi değişti nasıl oldu bilmiyoruz yanlışlıkla bi yere dokunduk galiba. Kalın ve sesi yüksek bir korna oldu. Ama bugün yine eski dandik haline geri döndü. Kilavuzda bulamadik. Nerden ayarlandığıni bilen var mı? Ya da sorun ne olabilir? Aptal bi ses çıkıyor kırmaya basınca.
0
curukturpkokusu
(30.10.16)
korna dedigimiz sey duz bi hoparlor aslinda. onun da 2 baglantisi olur, sinyal ve canli uc. muhtemelen o baglantilarda temassizlik var. internetten bakip kornaya giden kabloyu takip edip baglanti noktasini saglamlastirmayi deneyin.
0
icim urperiyor
(30.10.16)
@icim urperiyor cevap için tesekkurler. Ama biz hiç anlamıyoruz bu işten. ilk arabamız. Servise, ustaya yada bir tanıdığa mi soralım sizce?
0
🌸curukturpkokusu
(30.10.16)
Su kaçmış olabilir mi? Geçen bizim dükkanın kamyonetin kornası değişik çalıyor su kaçmış nasıl oluyor bilmiyorum ama yavaş yavaş sesi düzeliyor.
0
gozu acik sevisen yahudi
(30.10.16)
su kaçmış +1.

korna dediğiniz şu huni şeklindeki hoparlörlere benzer. şöyle: images.hepsiburada.net

o huninin içine su dolunca osuruk gibi ses çıkıyor. haliyle kuruyunca da normal ötüyor.

lakin direksiyondan sesi açılabilen kornayı da ilk sizde duydum, belki farklı teknolojiye sahip bir kornanız da olabilir.

bir tek babamın arabada muayenede söktürülene kadar bir havalı korna vardı, onun düğmesi vardı, arabanın kendi kornası ve havalı korna arasında geçiş yaptıran.

bi de dolmuşçular falan çatçat tabir edilen bi işlem yaptırır kornaya. bobinine fazla tel mi ne sardırıyorlar, daha yüksek ses çıkarıyor. hani sizde bu iş düğmeyle falan ayarlanıyorsa bilemedim.
0
kibritsuyu
(30.10.16)
once makine-elektronik konusunda az bucuk bilgisi olan bi tanidik varsa ona soyleyin. kornanin soketi cikmis veya icine su dolmus bi bakiver diye. sanayiye giderseniz muhtemelen o kornayi degistirirler, 3 haneli bi fatura cikarirlar.

bu arada babamda da 2005 fiesta var, direksiyonda korna ayari yok sanirim. direksiyonun solundaki konsol kisminda far ayari var.
0
icim urperiyor
(30.10.16)
Su kaçmış olması muhtemel. En son 60 lira gibi bişey hatırlıyorum. Taktır yan sanayiyi geç.
0
babilbaligi
(30.10.16)
Direksiyonda korna işaretinin altında bildiğimiz volume sembolü var dik üçgen şeklinde.ben onu ses acma diye algiladim ama yanlış anladim demekki. Bir de acaba kalın ve ince olarak iki korna mi var ve o nasıl değişiyor? Yoksa aynı ses bozukken düt saglamken dat diye mi geliyor?
0
🌸curukturpkokusu
(30.10.16)
radyonun ses açma düğmesi olabilir mi acaba? direksiyonda genellikle radyonun uzaktan kumanda düğmeleri de bulunur.
0
kibritsuyu
(30.10.16)
@kibritsuyu hayır radyo ve hız sabitleyici düğmeler ayrı blok halinde:)
0
🌸curukturpkokusu
(30.10.16)
Link vermeyi bilmiyorum ama ford fiesta direksiyon yazınca çıkan fotolarda az çok belli oluyor. Klakson simgesi ve hemen altında ucgenimsi şekil.
0
🌸curukturpkokusu
(30.10.16)
(6)

resim seçelim

sir gawain
en iyisi hangisi?1. http://i.hizliresim.com/jBZ5N9.jpg2. http://i.hizliresim.com/mEBPNY.jpg3. http://i.hizliresim.com/D3ZM5Z.jpg4. http://i.hizliresim.com/E3oYAv.jpg
0
sir gawain
(30.10.16)
4
0
fiskosortusu
(30.10.16)
3 tabii ki.
0
dissendium
(30.10.16)
bu arada eklemeyi unuttum. içlerinden birini kanvas tablo yaptırıp duvara asıcam.
0
🌸sir gawain
(30.10.16)
forro
0
jedilance
(30.10.16)
2
0
kibritsuyu
(30.10.16)
3
0
cahs
(30.10.16)
(4)

şu entry'deki videoları anlamadım

kibritsuyu
entry'miz bu: (bkz: kim milyoner olmak ister/#63754455)yazar arkadaşımız yarışma mülakatında torpil döndüğünü bizzat kendi tecrübeleri ile anlatıyor entry'sinde. torpil döndüğünün kanıtı olarak da üç tane ayrı ayrı video koymuş. altışar saniyelik muhtemelen vine olduğunu düşündüğüm bu videolarda tv
entry'miz bu: (bkz: kim milyoner olmak ister/#63754455)

yazar arkadaşımız yarışma mülakatında torpil döndüğünü bizzat kendi tecrübeleri ile anlatıyor entry'sinde. torpil döndüğünün kanıtı olarak da üç tane ayrı ayrı video koymuş. altışar saniyelik muhtemelen vine olduğunu düşündüğüm bu videolarda tv'deli yarışmacının dediğini tekrarlayan seyirci görünüyor.

videoların kaitesi çok düşük olduğu için yarışan kişi ile izleyen kişinin aynı olup olmadığını anlayamadım. kaldı ki aynı olsa ne olur, banttan yayınlanan bir yarışmayı pekala yarışmacı televizyondan izleyebilir.

yazar entry'sinde diyor ki "4 arkadaş evde oturmuşlar, aynı bölümde yarıştıkları yarışmayı şarap içerek izliyorlar".

bu evde oturan dört arkadaşı videolarda göremedim. biri video çeken, biri de videoya çekilen iki kişi var videolarda? dört arkadaş evde oturmuşlar derken ne kast ediliyor?

videoların birinde sunucu kenan ışık, birinde selçuk yöntem. "aynı bölümde yarıştıkları" derken ne kast ediliyor?

yazar, kendisine sorduğum "videoları anlamadım, nedir olayı?" şeklindeki tek cümlelik masum bir mesajı, muhtemelen kendisine gıcık gitmek için sorduğumu zannedip, "anlamayacak ne var" diye cevapladığı için kendisinden de verimli bir cevap alamadım.

sizlere soruyorum. sanırım biraz gerizekalıyım. bu videolar ile yarışmada torpil döndüğü iddiası arasında ne gibi bir ilişki var?

anlayanlar bana da anlatabilir mi?
0
kibritsuyu
(29.10.16)
Birbirini evde beraber oturacak samimiyette tanıyan 3 kişinin aynı yarışmada yarışmacı olma ihtimali nedir? Normal şartlarda sıfıra yakındır. Anca kanalda veya yapımda bir tanıdıkları varsa hepsi yarışmacı olabilir.
0
once
(29.10.16)
ha bu arada yarışmada torpil dönmediğini, yarışmacı seçiminin tarafsız ve dürüst olduğunu falan savunmuyorum da, düşünmüyorum da. yarışmacılar ve sorulan sorulardan belli bir haltlar döndüğü zaten. amacım yarışmayı savunmak değil. sadece videoların ne anlama geldiğini anlamadım.
0
🌸kibritsuyu
(29.10.16)
ben gene anlamadım. 3 kişi değil ki, 2 kişi var orada yarışan. kız ve kızın bi arkadaşı. ki ikisinin arasında yıllar var, çünkü birinde kenan ışık, diğerinde selçuk yöntem sunucu. diğer çocuk da joker olarak aranan kişi. ben de geri zekalıyım galiba.
0
nathanieltroy
(30.10.16)
arkadaş bol keseden iyi yazmış da dediğin gibi hem sunucular farklı hem de 2 videodaki yarışmacı aynı kadın :D e bi tanesi joker hakkındaki arkadaşı, e bu zaten normal.

ayrıca sunucular farklı olduğundan arada muhtemelen epey zaman var. yani 2 yarışmacının arkadaş olması o kadar da imkansız değil. benim bile yarışmaya çıkmış tanıdıklarım var. bir arkadaş grubu neden hepsi de başvurmuş olmasın ki? beraber "hadi lan başvuralım" demişler ve başvurmuş olabilirler.

yani torpil var mıdır yok mudur bilemem, arkadaşın görüşmede duyduklarını falan da bilmem ancak videolar bir şey kanıtlamıyor.
0
senolll
(30.10.16)
(1)

Teledünya conax modül

absel
Selamlar. Dijital kanallar durduk yere gitti. Teledünya tarafında sorun yok, buna eminiz. Conax bir anda bozulabilir mi? Bu durumla karşılaşan var mı?
Selamlar. Dijital kanallar durduk yere gitti. Teledünya tarafında sorun yok, buna eminiz. Conax bir anda bozulabilir mi? Bu durumla karşılaşan var mı?
0
absel
(28.10.16)
bi yerinden çıkarın, kontaklarına üfleyin, kartın çipini şöyle bi silip geri takın.
0
kibritsuyu
(28.10.16)
(5)

Turk Telekom'dan Superonline'a gecis

madonnanin yagli zencisi 2
Merhaba genclerTelekom'dan Superonline'a gecmeyi dusunuyorum da (Telekomla sozlesme bitiyor) gecis surecini merak ediyorum. Eger apartmanda baska Superonline kullanicisi yoksa (ki yok) evin onunu kaziyorlar vs diye birseyler duydum. Bu dogru mudur?
Merhaba gencler

Telekom'dan Superonline'a gecmeyi dusunuyorum da (Telekomla sozlesme bitiyor) gecis surecini merak ediyorum. Eger apartmanda baska Superonline kullanicisi yoksa (ki yok) evin onunu kaziyorlar vs diye birseyler duydum. Bu dogru mudur?
0
madonnanin yagli zencisi 2
(28.10.16)
Dubleks evde oturuyorum. Aradım ben size geçmek istiyorum dedim. Tamam olur dediler. İşlemleri onlar yaptı onay veriyorum vs vs. Geldiler modemi verdiler. Size mesaj atınca takın kullanın dediler. 1 haftalık süreç idi bu. Tabii 1 haftalık süreçte ttnet kullanmaya devam ettim. Evet hiçbir işime yaramadı bu anlattığım.
0
kablelvuku
(28.10.16)
Peki bir yeri kazma durumu olmadi mi?

Bir de memnun musun Superonline'dan?
0
🌸madonnanin yagli zencisi 2
(28.10.16)
şimdi geçmek istediğiniz internet hizmeti hangi tür? fiber mi adsl mi? adsl ise şayet kazma falan yok. bizim binada komple internet yoktu bi tek benim vardı direkt aradım nakili 2.5 ayda yapabildiler ama yaklaşık 3 sene kullandım geçen aylarda da iptal ettirdim.

zira superonline herhangi bi arıza olduğunda türk telekom'a bildiriyor ama türk telekom da bu superonline abonesi nasılsa diye salladıkça sallıyor. 1 günlük işi 1 haftada yapıyorlar. saç baş yolduruyorlar insana. tavsiye etmiyorum yine de siz bilirsiniz.
0
pomaks
(28.10.16)
ev kazma falan diye bir şey yok. ben geçecektim de çok beklettiler bir de tartıştım telefonda müşteri hizmetleri ile istemiyorum iptal edin dedim. superonline çok sorun çıkarıyor benden söylemesi. kablonet geçin altyapı varsa. yoksa da vodafone şu an kullanıyorum öneririm.
0
memintolar olmadan asla
(28.10.16)
ev kazma falan diye bir şey var. ama şöyle.

adsl ise kazma falan yok. zaten mevcut adsl kutusundan , telekom altyapısı üzerinden bağlanıyor.

ama fiber bağlatacaksanız şöyle oluyor. sokaktan geçen fiber kabloları döşerken apartmanın önüne (içine değil) kadar getirip yere ufak bi kapak koyuyorlar (üstünde superonline f/o yazıyor hatta).

apartmanda tesisat yoksa önce yönetici superonline'a başvuruyor, superonline gelip, o kutudan binanın içine kablo çekip (işte burası kazmalı olan yer, o kabloyu) superonline fiber kutusu koyuyor. ondan sonra isteyen abone olduğunda o kutudan daireye hat çekiliyor.

yani fiber bağlatacaksanız, sokağınızda fiber var fakat binada kutu yoksa kazıp kutu koyacaklar önce.

kamoanyası falan mı var bilmiyorum ama bu kutu koyma işi için apartmandan herhangi bir ücret almadılar. ama gelir bir gün boyunca apartmanın içine stand açtılar, gelen gidene tanıtım yapıp fiber sattılar. ben de aldım hatta.
0
kibritsuyu
(28.10.16)
(10)

Bozuk telefonunu yaptirdiginda format atilir mi?

criancas enfrentou mulher2
MerhabaBenim telefonum yere sert bir sekilde dustu ve ekrani gorunmedi. Yurtdisinda yasiyorum ve yasadigim yerde telefon tamiri nerdeyse telefon fiyati ile ayni oldugundan yaptirmayip yeni bir telefon aldim. Yakin zamanda turkiyeye bir yakinim gidecek ve annemde telefonumu kullanmayacaksam yakinimiz
Merhaba
Benim telefonum yere sert bir sekilde dustu ve ekrani gorunmedi. Yurtdisinda yasiyorum ve yasadigim yerde telefon tamiri nerdeyse telefon fiyati ile ayni oldugundan yaptirmayip yeni bir telefon aldim. Yakin zamanda turkiyeye bir yakinim gidecek ve annemde telefonumu kullanmayacaksam yakinimiz ile gondermesini, orada yaptirip kardesimin kullanabilecegini soyledi ve bende tamam dedim. Ama telefonumun icinde esimle cektigimiz bazi ozel resimlerimiz var. Telefonu yaptirmaya verdiklerinde format istek uzerine mi atilir ya da tamirin bir parcasi olarak atilir mi? Tesekkurler.
0
criancas enfrentou mulher2
(25.10.16)
telefonunu bir usb den bagla
resimlere erisebileceksen oradan sil.
eger sifre koyduysan acamazlar buyuk ihtimalle formatı basarlar
0
kingcyrax
(25.10.16)
samsung servisleri maalesef format atıyorlar. bataryası arızalanan telefon için bile içini bile açmadıkları halde, sadece batarya taktıkları halde format atıp veriyorlar. servise giren telefon illa sıfırlanıp çıkıyor. kuralları öyleymiş paşaların.
0
kibritsuyu
(25.10.16)
Kingcyrax; telefonum sarj aliyor ama ekrani hic gorunmuyor. Pin kodunu ve ekran kilidini giremeyebilirim. Koruyucu olarak sadece ekran kilidi var telefonumda, ekran kilidini format atmadan kirabilirler mi?
Kibritsuyu; isin acikcasi kardesimin gormesini istemeyecegim resimler ve eger format atarlarsa benim icin iyilik olacak:)
0
🌸criancas enfrentou mulher2
(25.10.16)
Resmi garantisine verirseniz format atmak zorundalar hatta format atıyoruz aha bunu imzala diye bi şey veriyorlar.
Eğer mahalle telefoncusunda yaptırırsa format atmazlar.
0
bir nick var benden iceri
(25.10.16)
acamazlar sanıyorum.
tus kilidini gecmek cok zordu en son.
%99 atarlar.
kardesine de uyandırmadan telefonu bir sıfırlat benim programlar falan baya karısık diyebilirsin. mahalle telefoncusu ucuza yapar format da 10 sn lik soyleyin yaptirsin.
0
kingcyrax
(25.10.16)
Bir nick var benden iceri; ogrendigim cok iyi oldu, tesekkur ederim.
0
🌸criancas enfrentou mulher2
(25.10.16)
Kingcyrax; annemi servise goturup tamir ettirmesi icin tembihleyip garanti altina almayi dusunuyorum:)
0
🌸criancas enfrentou mulher2
(25.10.16)
başgan tr de pahalı servisler ama istanbul daysa fatihte saglam tamirci var ondan fiyat alırız telefon modelini verirsen.
sd kart varsa onu al resimler onda olabilir.
0
kingcyrax
(25.10.16)
just başgan
samsunglarda telefonu baglasan da
telefon sifresini girmeden
dosya olarak goremiyorsun
0
kingcyrax
(25.10.16)
Kingcyrax; evet istanbul'da yaptirilacak. 150 tl ye yaptiriliyormus Sanirim.
Just/king; evet pin kodunu ve ekran kilidini girmeden usb ile dosyalara erisime izin verilmiyor.
0
🌸criancas enfrentou mulher2
(25.10.16)
(11)

bagaj açma düğmesi

kibritsuyu
evet yine kafama takılan andonluklarla karşınızdayım.şimdi sözlükte fiat egea'nın bagaj açma düğmesini abuk bir yere koydukları için seyir halinde yanlışlıkla basıp bagajı açan kişinin entry'sini okudum.yanlış yeri doğru yeri geçelim de, bagaj açma düğmesi nedir abi? amacı nedir? bir insan bagajı ni
evet yine kafama takılan andonluklarla karşınızdayım.

şimdi sözlükte fiat egea'nın bagaj açma düğmesini abuk bir yere koydukları için seyir halinde yanlışlıkla basıp bagajı açan kişinin entry'sini okudum.

yanlış yeri doğru yeri geçelim de, bagaj açma düğmesi nedir abi? amacı nedir? bir insan bagajı niye arabanın içinde otururken açmaya ihtiyaç duyar? bir şey koyacaksan, alacaksan, içine bakacaksan bile illa o bagajın başına gitmek lazım. benim arabam dahil bazı arabalarda olduğu gibi niye açma düğmesini bagajın üstüne koymak yerine içeriye koyuyorlar? içeriden de açsam illa bagajın yanına gitmem lazım değil mi? kime ne gibi bir avantaj sağlıyor?

bir tek aklıma, siz arabada beklerken eşinizin alışverişe gitmesi, eşiniz poşetlerle gelirken kıçınızı kaldırmadan ona bagajı açabilmek geliyor. başka da bir halt gelmiyor.

siz açıklayabilir misiniz?
0
kibritsuyu
(25.10.16)
sen arabanın içindeyken açar girerler filan diyedir. bi nevi kilit. komple açılması saçma tabi.

madem içerden açılan bagaj yapıyolar, araba hareket halindeyken açılmamasına da bi yöntem bulsunlar yani çok mu zor?
0
yoggi
(25.10.16)
Aklına gelen doğru, onun dışında başka da mantıklı bir açıklaması yok.
0
elikası
(25.10.16)
cok sacma +1
sen icindeyken acar girerler demissin de yoggi, hocam o zaman butun arabanin kilidi acik demektir, bagaja girecek adam asil arka koltuga girer. zaten arabanin icinden tum arabayi kitleyebiliyorsun/acabiliyorsun. sen icindeyken bagaja biri bir sey koyacaksa ve sen de kicini kaldirmak istemiyorsan da zaten icerden komple kilidi acip bagajin acilmasina imkan taniyabiliyorsun.
arabanin icindeki bagaj acma dugmesinin ben de bir anlamini bulamadim.
0
kassiopeia
(25.10.16)
siz hiç çocuklu aile görmemişsiniz.
o bagaj kapağı yolculuklarda 10 kere açılır kapanır.
anne - çocuklar devamlı birşeyler koyup alırlar.
şöförün hayatını kurtarır o düğme.
en çok da taksiciler kullanıyor sanki.
istemediklerine açmıyorlar bagajı :)
0
supermatik
(25.10.16)
TR de özellikle avm'lerde aracın tüplü olup olmadığını denetlemek için otopark girişindeki güvenlik görevlisine bagajı açmak için var. Avrupa veya diğer ülkelerde de feribota binerken oluyordur mesela. Her aracın bagaj üzerindeki açma butonu aynı yerde olmadığı için güvenlik görevlisi butonu bulamayabilir. siz içeriden açarsınız.

Edit: bunu çok saçma bulan, başka bir sebebi yok diyen kişilerin öz güveninden istiyorum ben de =/
0
theli
(25.10.16)
ford fiesta 2005 modelde de bagaj açma düğmesi içeride. yolculuk esnasında basmayı hiç düşünmedim zaten nadiren kullanıyorum, bu kaç güne deneyip sonucu yazarım. eğer o da yolculuk esnasında açılıyorsa ford'a mail atıp sebebini sorarım. siz de fiat'a atabilirsiniz.
0
icim urperiyor
(25.10.16)
anne kendi arabasında bagajın üstündeki düğmeyi bilemiyor mu? kapaktaki düğmeye pekala basabilir. çocuklu aileyim, 10 defa kapağı açarız ama üstündeki düğmeden açarız. daha hiç içeride düğme olsaydı da açsaydık demedik.

avm'lerde, feribotta, aracın tüplü olup olmadığını, bomba olup olmadığını kontrol eden güvenlik de çolak veya gerizekalı değilse düğmeyi bulup kendi basabilir gibime geliyor. zaten 3 güne bütün arabaları ezberler. öyle abuk yerlerde olmuyor çünkü, kapağı tutup kaldıracağın yere koyarsan herkes bulabilir.

taksicinin açmak istememesi veya düğmeye benzer bir kamera bulunması ve güvenliğin düğme diye onu kurcalaması da güzel sebeplermiş.
0
🌸kibritsuyu
(25.10.16)
yahu aynı zamanda kilit vazifesi de görüyor.
kapatınca otomatik kilitlenmiş oluyor.
aradaki fark bariz değil mi?

ayrıca bulsunlar yae dediğin çocuklar, akrabalar, güvenlikçiler az bagaj düğmesi dağıtmıyor açıcam diye kurcalarken.
0
supermatik
(25.10.16)
eski arabamda (toyota) içerden düğme ile açılıyordu. düğme de bezin kapağını açma düğmesinin yanındaydı koltuğun sol alt tarafında. bagaj kapağında anahtar deliği vardı ayrıca, istersen anahtarla oradan da açabiliyordun.
s24.postimg.org

şu anki arabamda (subaru) içerden açma düğmesi yok, bagajda logonun altından açılıyor. bir de anahtarda tuş var.

eski aracımdaki sistemi tercih ederim ben. arabaya bindiğimde kapıları da kitlerim direk dışardan açılmasın diye.
0
battal gemalmaz
(25.10.16)
aaa ben onu hep çok kullanışlı bulmuşumdur. şimdiki arabamızda yok mesela yokluğunu çok aradım. millet bir şey koyacaksa bağırarak anlatmaya çalışıyorum şuraya basacan falan diye hiç iyi olmuyor. çünkü genelde insanlar bagajı yüzde yüz başarıyla kapatabiliyorlar ama açarken mutlaka bocalayan oluyor.
0
yue
(25.10.16)
konfordur:arabanın içindeyken sağnak yağmurda gelen bir yolcuyu elindeki leş poşetleri bagaja koymak için yönlendirebilir sin.
genelde bagaj açma düğmesi varsa arabanın anahtarında da vardır.onun konforu da bir elinde çocuk,diğer elinde poşetler minik bir tuş basımıyla bagaj açılır.
yeni alacağım arabada yoksa bu meret almam o arabayı.
0
jamswety
(25.10.16)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.