Giriş
(7)

resim yapmaya başlamam lazim

farrytikki2
Eyyyyy duyurunun van goghlari!Yillardir bir hayalim var, resim yapmak...Fakat nerden baslayacagimi bilmiyorum. Hangi malzemeler? Fircalar, paletler... Boya turleri... Lafinizi anlamamakta israr eden sevgiliye anlatir gibi anlatir misiiniz?
Eyyyyy duyurunun van goghlari!

Yillardir bir hayalim var, resim yapmak...
Fakat nerden baslayacagimi bilmiyorum.
Hangi malzemeler? Fircalar, paletler... Boya turleri... Lafinizi anlamamakta israr eden sevgiliye anlatir gibi anlatir misiiniz?
0
farrytikki2
(18.09.14)
ne tür resim? yağlıboya yapmak istiyorsun anladığım kadarıyla?
0
harekatamiri
(18.09.14)
Bir tual al ufak boy. Ucuzundan akrilik boya seti al. Yagli boya da alabilirsin tercih senin, yagli boya daha zahmetlidir malzeme temizligi vs. Ama yaglidadaha kolay kapatirsin alttaki rengi mesela. Fircalar konusunda pek birsey soyleyemeyecegim, ugrasinca neye ihtiyacin olacagini anlarsin zaten. Gidip incesi kalini serti yumusagi ihtiyacina gore alacaksin.
0
delifaruk
(18.09.14)
beraber tuval boyayalım feri fjhsak

söyle bir seyler var, az buz bır seyler cızebılıyor musun kafandan, yoksa cop adam kıvamında mısın?

Hani öyleyse bosuna tuval alıp da kafadan bır seyler cızecegım dıye tuvalı mahvetme (evet yabtım)

internetten basıt cok fazla renk gecısı olmayan orneklerle cızmeye basla.

He akrilik olabilir evet. Ben de akrilikle cızmeye ugrasıyorum. Bu aralar sulu boyaya basladım ama cok zormus denemenı tavsiye etmem fjksa
0
KadifeDevrim
(18.09.14)
bob ross izle.
(bkz: resim sevinci)
0
inheritance
(18.09.14)
1. Tuval. (Eğer çerçevelemeyi düşünmüyorsanız kanvas diyerek alabilirsiniz, onların kenarları zımbalı olmuyor. Çerçeve olmadan da kullanabiliyorsunuz.)

2. Yağlı boya. (Maries marka olanı başlangıçta işinizi görür. Tercih ettiğiniz başka bir marka varsa onu da kullanabilirsiniz tabii.)

3. Resim yağı. (Renklerin daha canlı görünmesini sağlar, boyanın kıvamını da belirlemenizi sağlar. Önerebileceğim bir marka yok şu an aklımda.)

4. Fırça. (Yapacağınız resme göre kullanacağınız fırçalara karar vermelisiniz, detaylar fazlaysa ince uçlu fırçalardan almalısınız. Geniş alanları boyamak için de kalın uçluları kullanabilirsiniz. Fırça uçlarının yumuşak olmasına dikkat edin.)

5. Tiner. (Fırçaları ve resim yaparken boya bulaşan herhangi bir yeri temizlemek için kullanılacak.)

6. Palet.

* Yapacağınız resimde hangi renk fazlaysa onun için tek renk olan büyük tüp boyalardan alabilirsiniz. Rengi açmak için beyaz boyaya çokça ihtiyacınız olacaktır.
0
zebercetinbiyigi
(18.09.14)
bence bir ressam böyle başlamamalı resime. (yanlış anlamayın sanatçı değilim,matematikçiyim) hani ben olsam hiç bir sanat akımından zarttan zurttan etkilenmek istemezdim. içimden o an ne geliyorsa onu çizmek karalamak vs isterdim. bu bi not defterinin kıçına yaptığım çizim olabilir. suluboya+a4 ikilisiyle oluşturduğum bi şey olur. ne bileyim bence bu mantıklı?
0
fatihdr
(18.09.14)
dostlar cevaplarınız için teşekkürler...
0
🌸farrytikki2
(19.09.14)
(10)

İnşaat sesi

Domuz
Merhaba, bazen inşaatlardan bızzz bızzzzzzz diye bir ses gelir ya o ne sesi metal kesim sesi gibi bir şey mi acaba. Bulamıyorum nette ama çok meditatif geliyor bana bir oyunda ve bir çizgifilmde de de vardı ama onları da bulamadım böyle inişli çıkışlı bızzzzbızzzzzzzz sesi nedir? Teşekkürler.:)
Merhaba, bazen inşaatlardan bızzz bızzzzzzz diye bir ses gelir ya o ne sesi metal kesim sesi gibi bir şey mi acaba. Bulamıyorum nette ama çok meditatif geliyor bana bir oyunda ve bir çizgifilmde de de vardı ama onları da bulamadım böyle inişli çıkışlı bızzzzbızzzzzzzz sesi nedir? Teşekkürler.:)
0
Domuz
(18.09.14)
matkap olabilir,
ahşap veya parke kesim sesi olabilir
siding dedikleri nanenin kesim sesi olabilir.
0
inheritance
(18.09.14)
uzun ince demir çubukları keserken çıkan sesten bahsediyorsun gibi geldi?
0
eleutheiros
(18.09.14)
www.youtube.com/watch?v=v-IRWnFv7Jk hatta bu ses mi?
0
eleutheiros
(18.09.14)
Bunun gibi daha tiz www.youtube.com
0
🌸Domuz
(18.09.14)
Evet eleutheiros o herhalde keşke bu sesin durmadan devam edeni olsa:)
0
🌸Domuz
(18.09.14)
taşlama sesi de olabilir. kaynak kalıntılarını temizlerken falan çıkar.
0
nereye bu gidis
(18.09.14)
www.youtube.com bence bu.
0
hmpf
(18.09.14)
hmpf, onu izlemiştim ama değil çok tiz baya inşli çıkışlı ve de uzun süre devam eden bir ses.
0
🌸Domuz
(18.09.14)
bahsettiğin ses spiral sesidir muhtemelen. alet şu oluyor;

www.google.com.tr


profil kesmede kullanılıyor daha çok.
0
syozkn
(18.09.14)
Burdaki müziğin altından gelen sesin gerçek hayat versiyonu:) www.youtube.com
0
🌸Domuz
(18.09.14)
(9)

valiz almak

baldur2
valizin kendisi dahil 30-32 kg'a kadar hakkım var uçuşum için. nereden valiz alayım? en büyük boydan mı alacağım? önereceğiz site veya git şuradan al diyebileceğiniz yer var mı?
valizin kendisi dahil 30-32 kg'a kadar hakkım var uçuşum için. nereden valiz alayım? en büyük boydan mı alacağım? önereceğiz site veya git şuradan al diyebileceğiniz yer var mı?
0
baldur2
(18.09.14)
Hepsini aynı hızda fırlatıyorlar. Dolayısıyla moment hesabına göre küçük çanta alman daha mantıklı. Daha az zarar görür.
0
alperz
(18.09.14)
eşyana göre al. pahalı alma, nasılsa kırıyorlar. ucuzundan al gitsin. kırılınca yenisini alırsın. internetten veya avmden değil de, mahalle arasındaki çantacılarda daha ucuz oluyor.
0
inheritance
(18.09.14)
boyner'de çok güzel valizler çok uygun.
0
[silinmiş]
(18.09.14)
3'lü takım olarak satılanlardan al. hem daha uygun oluyor hem de hangisi yetiyorsa onu kullanabilirsin.
0
yazar yazmaz yazan yazar
(18.09.14)
duzenli esyhat etmeyi planliyorsan iyi birsey al, yok br kere ben bi cikip dolasiyim, sonra oldugum yerde kalicam diyorsan dandirik birsey al. ama iyilere birsey olmuyor. cok seyahat eden biri olarak rahatlikla soyleyebilirim.
0
mavicorap
(18.09.14)
istanbul'daysanız bunun yeri mercan yokuşu'dur.
0
ezeriko
(18.09.14)
Valizin en iyisi Samsonite ama çok pahalı. Ona benzeyen tarzda plastik valizleri tavsiye ederim. Hem hafif hem dayanıklı oluyorlar. 30-40TL'ye satılan basit valizlerden uzak dur. Hem gereksiz ağır. Hem de o fermuarlar patlıyor. Eşyalarını bandın üzerine dağılmış olarak alıyorsun inişte.
0
zombi
(18.09.14)
sadece 1 kere kullancam aslında. veya 1 yıl sonra 1 kez daha.
0
🌸baldur2
(18.09.14)
ucuz, dandik bir şey al o zaman parana yazık. yok eşyalar dağılıyomuş, yok valizi havalara fırlatıyolarmış falan inanma bu tarz şeylere. yıllardır yurt dışına gidip geliyorum zamanında eminönünden aldığım 50 tl lik dandik valizimle. fermuarlarının çekme kısmının kırılması haricinde bir şey olmadı valla.
0
yazar yazmaz yazan yazar
(18.09.14)
(7)

Blender ya da benzeri alet

arnold schwarzeneger
İşyerinde kullanacağım. Tereyağını sıcak sıvıda eritmem lazım bununla. Yıkaması kolay olmalı. Boyutu da küçük olursa iyi olur. Pratik bir çözüm önerisi olan var mı?
İşyerinde kullanacağım. Tereyağını sıcak sıvıda eritmem lazım bununla. Yıkaması kolay olmalı. Boyutu da küçük olursa iyi olur. Pratik bir çözüm önerisi olan var mı?
0
arnold schwarzeneger
(18.09.14)
böle bişe yarar mı?

www.indirimplus.com
0
cairo
(18.09.14)
Tereyağı biraz sert kalır bunun için sanırım.
0
🌸arnold schwarzeneger
(18.09.14)
markali saglam bir sey al ki hayrini goresin.

soyle bir sey var: www.tefalserisonu.com
0
idexo
(18.09.14)
bir el çırpıcısı (c.evmanya.com ) veya elle çalışan mikser gibi bir alet (acdn2.lmng.net ) kullansanız olur mu?
0
inheritance
(18.09.14)
tereyağ oda sıcaklığında cıvıyan bir şey, sıcak sıvıda çatalla bile karıştırılır
0
la noix
(18.09.14)
Dolaptan çıkacağı için erir mi bilemedim.
0
🌸arnold schwarzeneger
(18.09.14)
bekleyince erir
öyle uzuuuun beklemeye de gerek yok

edit: yoksa çıtır kurabiye nasıl yapılırdı
0
la noix
(18.09.14)
(6)

Son çare olarak bankacılık sektöründe çalışmak..

merak ediyorum
Mantıklı bir davranış mı? Uzman yardımcılığı (MT) pozisyonlarından birisine girip sinir stres ile çalışmak yapılabilecek bir şey midir? Bankacılık sektörüyle ilgili tek olumlu bir laf eden duymadım henüz.
Mantıklı bir davranış mı? Uzman yardımcılığı (MT) pozisyonlarından birisine girip sinir stres ile çalışmak yapılabilecek bir şey midir? Bankacılık sektörüyle ilgili tek olumlu bir laf eden duymadım henüz.
0
merak ediyorum
(18.09.14)
son çareyse iyiymiş.
0
yapma volkan
(18.09.14)
herkes bankacılığı son çare olarak görüyor. çalışanlarda aynı şeyi söylüyor. aman girme aman çalışma diye. yani kimse memnun değil ama yığınla istifa edeni de görmedim.
0
elorelia
(18.09.14)
Son çare ne demek? İşsizliğe çare diyorsan gir çalış, daha kötüleri de var, finansal kiralama ya da faktoring şirketlerinde de çalışabilirdin, bütün gün ödeme yapmayan adamları arayıp küfrediyor, küfür yiyorsun.
0
[silinmiş]
(18.09.14)
Parası bir seviyeden sonra iyidir, stresi çoktur. Hemen herkes kaçmak, devlete geçmek ister.
0
johnmalkow
(18.09.14)
bankacılık şubede yapılacaksa evet berbat. ancak genel müdürlüklerde de yığınla insan farklı departmanlarda çalışabiliyor. güzel bir bölümde başlayabilirseniz tahmini 3-4 sene sonra da güzel bir maaşınız olur. buna ek olarak maaşınızı geç almak gibi dertleriniz olmaz, mesai en geç 18'de biter, özel sağlık sigortanız olur, yan haklarınız olur ve şubede elde edemeyeceğiniz belirli bir alanda uzmanlık sahibi olursunuz. bu açılardan bakınca diğer işlerden bir tık önde. dolayısıyla son çare olarak bakılmaması gerekir. çünkü doktor da, mühendis de, avukat da olsanız iş dediğiniz şey sıkıcıdır. işten zevk alamıyorsak faydalarını değerlendirmek yerinde olur. genel müdürlük çalışanı bir bankacı da bundan yeteri kadar fayda sağlıyor bana kalırsa. mt pozisyonundakiler de zaten genel müdürlüklerde çalışıyor bildiğim kadarıyla.
0
givemesomesubstance
(18.09.14)
şube ve çağrı merkezi berbat.
mt dediğin müşteri temsilcisi ise o da çağrı merkezi oluyor sanırım. çağrı merkezleri 7/24 açık olduğu için vardiya durumu vardır.

genel müdürlükler daha iyi ancak özellikle yazılım ve it bölümlerinde zaman zaman mesai, geçiş zamanlarında haftasonu veya gece gelme durumları olabiliyor.
0
inheritance
(18.09.14)
(8)

Koçtaş'tan yatak odası takımı alan var mı?

vendorth
Koçtaş'taki 2000 liralık yatak odası takımlarından birkaç tanesini beğendik ancak internet üzerinden alma konusunda galiba çok sıkıntı çıkabiliyormuş. İnanılmaz yoğun bir şikayet trafiği var koçtaş hakkında. Hem bu açıdan değerlendirerek hem de mobilyaların kalitesi hakkında bilgi verebilecek kimse
Koçtaş'taki 2000 liralık yatak odası takımlarından birkaç tanesini beğendik ancak internet üzerinden alma konusunda galiba çok sıkıntı çıkabiliyormuş. İnanılmaz yoğun bir şikayet trafiği var koçtaş hakkında.

Hem bu açıdan değerlendirerek hem de mobilyaların kalitesi hakkında bilgi verebilecek kimse var mıdır? Küçük bir şehirde olduğumdan direk gidip alamıyorum ama internet fiyatları ile mağaza fiyatları benzerse gidip Ankara'dan da almayı düşünebilirim.

Özellikle yatak odası özelinde, olmadı genel mobilya kalitesi ve online alışveriş üzerine yorum yapacak arkadaşlara teşekkür ederim.
0
vendorth
(18.09.14)
mobilyalar cok dandik
0
chavezding
(18.09.14)
mağazadan aldım. çabuk getirdiler monte istemediğim için. karyolaydı benimki ve sanırım bir koli de fazladan saçma bi parça getirmişler. ürün kalitesi evladiyelik değil tabi ki. çok sık taşınan biriyseniz mesela çok fazla söküp takınca perişan olur zannediyorum. esk ağır ahşap dolap, karyolalar gibi değil. pek güven vermiyor bana. yani öyle kaliteli evladiyelik ir şey arıyorsanız bence uygun değil. ama bi gidin bakın mağzaya.
0
Aerdem
(18.09.14)
Ben 4 yıl evvel Belarus yatak odası takımını almıştım. Dolabın sürgüsü dışında pek problem yaşamadım. Hatta tüm mobilyalar cam gibi siyahtan bi plastikle kaplı olmasına ragmen çizik bile yok.
Kurulumunu kendiniz yapmaya kalkmayın, sadece bunu önerebilirim.
0
shejia
(18.09.14)
Ben nakliye için bir şeyler söyleyeyim 20 gün önce lavabo ve banyo dolabı aldık internetten. Gelmesi 12 gün sürdü o da lojistikten teslim edecek adamı arayıp rica ettik, biraz kızdık şirkete falan. Bir baktık çatlak lavabo yollamışlar. Gelirken catlamamis, köpüğün altındaki kısım, imkansız öyle bir çatlak oluşması. Bile bile yolladiklarini düşünüyoruz. Aradık biz size birini yollayacagiz alacak dediler, 3 gün sonra o biri geldi aldı. Hala saglamlari teslim edilmedi. Rezillik yani internet mağazası sıkıntı koçtaş'ta.
0
Lim5
(18.09.14)
(git: 821451)
0
inheritance
(18.09.14)
mağazadan 1 sene kadar önce aldık, nispeten ucuz olan bi takımdı. dolabın bir kapağı 2. ayda düştü. 10 aydır kapak duvara yaslanmış bir şekilde duruyor. onun dışında henüz başka bir problem yaşamadık

ama yatak şeylerini koçtaş'tan almadık

edit: dolap freya'nın linkini attığı malibu dolap
0
la noix
(18.09.14)
geçen sene şu modelden aldım - www.koctas.com.tr

gayet sağlam görünüyor, sürgüleri şahane sayılmaz, onun dışında gayet güzel. söküp tekrar kurunca da problem olacağını sanmıyorum.

ondan önce de şunu - www.koctas.com.tr 3 kere kurup kaldırmışlığımız var, hala kullanılıyor.
0
freya
(18.09.14)
Netice olarak koctastan yatak odasi takimi aldik. 10 gunde eve teslim edildi ve bir mobilyaci cagirip kurdurduk.

Gorunum cok iyi ama kalite idare eder duzeyde. 6 7 bin liralik yatak odalari kadar iyi gorunuyor. Vaktiniz ve sorun cikarsa ugrasacak sabriniz varsa tavsiye edebilirim.
0
🌸vendorth
(12.11.14)
(6)

kan verme işlemi nasıl oluyor?

pescador
hem insanlığa faydalı hem de sağlıklı bir şey olduğunu biliyorum. o yüzden kan vermek istiyorum. kan görünce bayılan, kandan rahatsız olan birisi değilim ama o kanın benden çekileceğini düşününce ürperiyorum. bu sebepten ötürü şu ana kadar hiç vermedim.ama dün bir sebepten, tahlil için vermem gerekt
hem insanlığa faydalı hem de sağlıklı bir şey olduğunu biliyorum. o yüzden kan vermek istiyorum. kan görünce bayılan, kandan rahatsız olan birisi değilim ama o kanın benden çekileceğini düşününce ürperiyorum. bu sebepten ötürü şu ana kadar hiç vermedim.

ama dün bir sebepten, tahlil için vermem gerekti. kan bağışındakiyle kıyaslanamayacak olsa bile, beni rahatsız edecek miktarda kanı 4 farklı tüp aracılığıyla teslim ettim yetkililere. ve hiç rahatsız olmadım.

şimdi düşünüyom ki normal kan verme işlemi de böyleyse gidip vereyim. işlem kaç dakika sürüyor? kolumuza turnike bağlayıp damara bi şey sokup öyle mi alıyolar yine? yani hastanede kan vermekten farkı var mı yapılış olarak?

bak yazarken bile elim ayağım titriyo ama verirken sorun yokmuş yani. kendime faydam yok bari kan man veriyim lan. genel verici olarak hiç kan vermemiş olmak zoruma gidiyo.
0
pescador
(17.09.14)
Aynı işlem sadece biraz daha fazla kan alıyor işte. Kek/meyve suyu falan veriyorlar yatarken onu yiyorsun 5 dakika dinlenip kalkıp hayatına devam ediyorsun. 3 ayda bir verebilirsin.
0
osurdum
(17.09.14)
kan bağışı için:
form dolduruyorsun, doktor inceleyip kan verip veremeyeceğine karar veriyor.
verebilirsin derse, tansiyonunu ölçüyorlar. parmaktan kan alıp hemoglobin değerine bakıyorlar.
ikisi de uygunsa kan verme yatağına uzanıyorsun, bir görevli koluna kan torbasını bağlıyor. yaklaşık 10 dakika yatıyorsun.
torba dolunca kolundan iğneyi çekip pamuk bastırıyorlar. daha sonra yara bandı yapıştırıyorlar. iyi gibiysen doktor gitmene izin veriyor, gitmeden önce maden suyu veriyorlar. iyi değilsen kendine gelene kadar biraz daha yatıyorsun.
girmem çıkmam yaklaşık 45 dakika sürdü.
0
inheritance
(17.09.14)
ben duzenli olarak bagis yapmaya gayret ediyorum. kan gormekten hazzetmiyorum, bu problemi igne koluma girerken, kan alinma esnasinda falan kesinlikle bakmayarak hallettim bugune kadar, gormedikten sonra sikinti olmuyor yani.
0
diabolus79
(17.09.14)
ABOV! ya o parmaktan kan alma olayı çocukluğumun kabusuydu. hiç bu çocuktur miniktir, zaten gerizekalı gibi melül melül bakıyo demeden, allah yokmuşçasına zımbalar gibi çatırrt diye basıyolardı parmağıma. hala öyle mi kontrol ediyorlar onu? bu işlem her kan verişte yapılıyor mu? HEMOGLOBİN BELGESİ alamıyo muyuz sadece bi kez deldirip?
0
🌸pescador
(17.09.14)
hemoglobin değeri kan grubu gibi sabit olmadığından her seferinde bakmaları gerekebilir. ama parmaktan kan alıp baktıklarını ilk defa duydum.
0
sutlu nescafe
(17.09.14)
mobil ekipti, belki ondan parmaktan almışlardır. daha önce trombosit verdim hastanede, parmaktan bir şey almadılar. şeker ölçme aletleri gibi ufak bir iğnesi var. parmağı deliyor, daha sonra bir damla kanı alıp ufak bir alete sokuyorlar.
0
inheritance
(17.09.14)
(2)

facebook'ta birine ulaşmak

baldur2
sadece facebook'ta var. büyük ihtimalle tanımadı ben. 2 defa arkadaşlık isteği gönderdim sanırım reddetti, şu anda arkadaşı ekle tıklanabilir gözüküyor. mesaj da attım ama kim bilir ne zaman bakar other klasörüne. ortak arkadaşım da yok. ne yapabilirim var mı çözüm öneriniz?
sadece facebook'ta var. büyük ihtimalle tanımadı ben. 2 defa arkadaşlık isteği gönderdim sanırım reddetti, şu anda arkadaşı ekle tıklanabilir gözüküyor. mesaj da attım ama kim bilir ne zaman bakar other klasörüne. ortak arkadaşım da yok. ne yapabilirim var mı çözüm öneriniz?
0
baldur2
(17.09.14)
mesajları bir dolar karşılığında inbox klasörüne atabiliyorsunuz diye haberler vardı bir ara. sonra ne oldu bilemiyorum. bir araştırın isterseniz.
0
inheritance
(17.09.14)
katıldığı gruplar belliyse, onlara üye ol bir de öyle mesaj atmayı dene. ya da mecburen ortak arkadaşlarından birini ekleyeceksin.
0
brillant comme une larme
(17.09.14)
(9)

Karışık Bi Araba Mevzusu

6 yasimdan beri metal dinliyorum
Selam Themis'ler,2001 tarihinde babamın ülkede olmadığı bi' dönemde babaannem gidip babamın arabayı satıyor. Satıyor da nasıl satış? Noter falan yok ortada, para alınıyor, anahtar veriliyor. Sene 2012 arabanın vergi borçları geliyor babama, karakola gidiyor, savcılığa soruyor, hiçbir şey çıkmıyor. S
Selam Themis'ler,

2001 tarihinde babamın ülkede olmadığı bi' dönemde babaannem gidip babamın arabayı satıyor. Satıyor da nasıl satış? Noter falan yok ortada, para alınıyor, anahtar veriliyor. Sene 2012 arabanın vergi borçları geliyor babama, karakola gidiyor, savcılığa soruyor, hiçbir şey çıkmıyor. Sene 2014, Borçlar hala bizim üzerimize. Neyse, geçenlerde bi' adam arıyor babamı diyor ki benim evin önünde bi' araba yatıyor, plakasını söylüyor, bizim araba. Devam ediyor, ben araştırdım arabayı size ulaştım, arabayı satın almak istiyorum, ruhsat çıkartma, muayene gibi masrafları beraber ödeyelim, arabayı alalım. Babam da arabanın yerini öğrenmek için tamam diyor, geleyim göreyim arabayı bizim tanıdık kaporta ustasına götürelim. Adam ne gerek var falan filan diye ayak yapıyor. Sonra iki gün aramıyor. Son aradığında da bana 90 tl yolla sana arabanın yerini söyleyeylim diyor, babam da geleyim elden vereyim parayı, arabayı da göreyim diyor.

Olay böyle, peder beyin derdi arabayla suç falan işlenir de başıma kalır korkusu. Benim de derdim arabayı almak. Bu arada arabanın ogş falan hiçbir şeyi yok. N'apılabilir?

Edit: Arabayı bulmak üzere 2011'de savcılığa gidilmiş, haciz kondurulmuş üstüne araba yakalansın diye. Ve bulunamamış.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(17.09.14)
çalıntı ihbarı yapsanız?
0
inheritance
(17.09.14)
Adam plakadan telefon numarasına nasıl ulaşmış? Bence o işte bir pislik var.
0
zombi
(17.09.14)
çalıntı ihbarı +1. hemen savcılığa gidin suç duyurusunda bulunun.
0
ludovico
(17.09.14)
bu durum polise anlatılmalı. ilgili numara da verilmeli. sonrası savcılık falan.
para yatırmayın bir yere.
0
ykyt
(17.09.14)
Para falan yatırtmam da, polise gitsek 13 yıl neredeydiniz diyecek. Ve babam arabanın mutlaka bi' garajda tutulduğuna inanıyor.
0
🌸6 yasimdan beri metal dinliyorum
(17.09.14)
Edit: Arabayı bulmak üzere 2011'de savcılığa gidilmiş, haciz kondurulmuş üstüne araba yakalansın diye. Ve bulunamamış.
0
🌸6 yasimdan beri metal dinliyorum
(17.09.14)
2011 de de gittik ulaşılamadı diyin. ama şimdi böyle bir numaradan bizi arayıp böyle dediler diyin. işte o numaradan belki polis ulaşır.
0
ykyt
(17.09.14)
Seat Ibıza araba. Nereye gitmek gerekir? Herhangi bi' karakola mı dersiniz?
0
🌸6 yasimdan beri metal dinliyorum
(17.09.14)
bende neden 90 tl istediğine takıldım :) neden 100 değil.
0
jamswety
(17.09.14)
(4)

turkcell veri bağlantısı ile interneti kapatma sorunu

fuskiyenin oglu
telefonumda internet paketi yok. wireless kullanıyorum modem bulunan alanlarda.. son 1 haftadır tıklamamama rağmen veri bağlantısı açılıyor ve kontörlerim gidiyor. bunu tamamen kapatmanının bir yolu var mıdır ?
telefonumda internet paketi yok. wireless kullanıyorum modem bulunan alanlarda.. son 1 haftadır tıklamamama rağmen veri bağlantısı açılıyor ve kontörlerim gidiyor. bunu tamamen kapatmanının bir yolu var mıdır ?
0
fuskiyenin oglu
(16.09.14)
androidde ayarlar, veri kullanımı, mobil veriler kapalı olacak. mobil veriler devre dışı bırakılsın mı diye soruyor, tamama bas.
0
inheritance
(16.09.14)
Turkcell müşteri temsilcisini arayarak hattınızın mobil verilere kapatılmasını isteyebilirsiniz. Bu durumda yanlışlıkla telefonda veri bağlantısı açılsa da hattınız mobil verilere kapalı olacağı için kontörleriniz gitmez.
0
Dr_Stat
(16.09.14)
telefon gmd2
0
🌸fuskiyenin oglu
(16.09.14)
otomatik güncelleme açık olabilir muhtemelen. bu da mobil'de olsa veri kullanımına neden olur. ayarlar'da olmalı bilemedim şimdi.
0
teknikekip
(16.09.14)
(2)

Istanbul icin yol tarifi

yonge and bloor
Yarin bir is gorusmesi icin istanbula geliyorum,Pendikteki yesilbaglar mahallesi, fener sokak adresine gitmem gerekiyor uskudardan. Nasil gidecegim hakkinda hicbir fikrim yok. Bir el atsaniz.
Yarin bir is gorusmesi icin istanbula geliyorum,

Pendikteki yesilbaglar mahallesi, fener sokak adresine gitmem gerekiyor uskudardan. Nasil gidecegim hakkinda hicbir fikrim yok. Bir el atsaniz.
0
yonge and bloor
(16.09.14)
harita.iett.gov.tr

olduğun yeri, gideceğin yeri haritadan seç nasıl gideceğini çıkarıyor.
0
inheritance
(16.09.14)
keresteciler durağı'na 550m mesafede gideceğin sokak. 16KH geçiyor önünden. metroyla gülsuyu durağında inip 16KH'a binersen ulaşırsın.
0
bykush
(16.09.14)
(18)

bisiklete binmek

baldur2
günde 20-25 km bisiklete binmek ne kadar yorucu olur?
günde 20-25 km bisiklete binmek ne kadar yorucu olur?
0
baldur2
(16.09.14)
ben üstüne 3 gün uyurum heralde.
0
justinho26
(16.09.14)
20-25km çok yokuş yoksa yormaz.
0
fever
(16.09.14)
Parkura bağlı. Dümdüz yolda bir şey olmaz.
0
osurdum
(16.09.14)
parkur düz.
0
🌸baldur2
(16.09.14)
üyeliğin varsa spor salonunda veya evde varsa kondisyon bisikletinde dene en az direnç ile.
0
inheritance
(16.09.14)
işe giderken bineceğim aslında inheritance.
0
🌸baldur2
(16.09.14)
parkura ve kondisyonunuza ve bu 20-25 km'nin hepsinin tek seferde mi yoksa parça parça yapılmasına bağlı. ilk başlarda biraz zorlar ama süreklilik arz edince hiç yormaz emin olabilirsin.
0
Dr_Stat
(16.09.14)
elektrik destekli bisikletlere de bir göz at.biraz pahalı ama seni rahatlatır.
0
ykyt
(16.09.14)
@ykyt
ehliyet istiyor mu o?
0
🌸baldur2
(16.09.14)
düz yolda 50 km yormaz ya, başlarda zorlar tabi ama zamanla bacaklar alışır. önce kısa mesafelerde alıştırma yapmakta fayda var.
0
trajikomix
(16.09.14)
hiç antrenmanı, kondüsyonu olmayan eşim (kadın), arkasındaki pusete de 2 yaşındaki oğlumuzu oturtup eymir gölü etrafında bir tur attı geldi. eymir'in etrafı 10,5 kilometre. parkur düz sayılır ama yine de hafif inişi yokuşu var. daha da ay oy bittim yoruldum demedi, bıraksam bir tur daha atardı.
0
kibritsuyu
(16.09.14)
yok ehliyet istemiyor. şu tip diyorum;

www.spordunyasi.com
0
ykyt
(16.09.14)
@kibritsuyu
onun kondisyonu o iki yaşındaki çocuk işte. çocuk bakımı bisikletten daha çok kondisyon ister.
0
yue
(16.09.14)
Düz yol ise hiç yorucu olmaz, ben yaz tatilinde her gün 50km sürüyordum, öyle bir yorgunluk hissetmiyordum. Ancak lastiklerin dağ bisikleti lastiğiyse yere çok iyi tutunduğu için biraz daha yorucu olur.

Sadece gidiş 25km ise biraz sıkıntı olur ama toplamda 25km ise hiç problem olmaz bence, zaten bir hafta git gel hemen alışırsın.
0
Tutkun
(16.09.14)
1 hafta sonra su içmek gibi ayran içmek gibi normal bir durum haline gelir. ilk 1 hafta önemli.
0
fukka
(16.09.14)
ben bir kere 1 günde 54 km sürdüm, o günden beri binmiyorum bisiklete. Çok yorar o mesafe bile.
0
oğlum çok zor lan
(16.09.14)
çok yorucu olmaz. bir süre sonra az gelir hatta. kondisyon.
0
n g u
(16.09.14)
işe gideceksen önemli olan yormasından ziyade terletmemesi bence. 2 günde bir 50-55 km pedal basıyorum ama 10 km mesafedeki işe gidip gelirken kullanmıyorum. her gün basacaksan 3 gün sonra alışırsın, ayrıca mesafeyi yarım yarım alacağın için yoruculuğu daha da azalacaktır. yine de terletme olayını düşün derim.
0
bykush
(16.09.14)
(3)

döviz almak, döviz hesabı, ve internet bankacılığı, kredi kartı

baldur2
1- türkiye'deki banka hesabım var bir tane. bunun internet bankacılığına giremeyeceğim sanırım değil mi telefonumu orada kullanmayacağım için? bir çözümü var mı bunun? telefona gelen onay sms'inden bahsediyorum. 2- 15-20 bin tl gibi bir meblağı vadeli mevduat hesabında mı tutmak gerek yoksa döviz al
1- türkiye'deki banka hesabım var bir tane. bunun internet bankacılığına giremeyeceğim sanırım değil mi telefonumu orada kullanmayacağım için? bir çözümü var mı bunun? telefona gelen onay sms'inden bahsediyorum.

2- 15-20 bin tl gibi bir meblağı vadeli mevduat hesabında mı tutmak gerek yoksa döviz alıp daha düşük faizle vadeli döviz hesabında mı? o paraya bir sene dokunmayacağım. para birimi avustralya doları. siz olsanız ne yapardınız? düşer mi ki döviz? hiç düştüğü de görülmüyo sanki?

3- dövizi nereden alayım? bankadan mı? yoksa döviz bürosundan mı? ne kadar fark eder? meblağ 10 bin tl, yine avustralya doları.

4- borcumu ödemeden kredi kartımı kapatabiliyorum değil mi? daha sonra ödeyebiliyorum borcu?
0
baldur2
(16.09.14)
1. tek kullanımlık şifre üretmece
0
bira sisesi kapagi
(16.09.14)
1 - cep şifrematik, çoğu bankanın benzer bir uygulaması var.
4 - kapanıyor, dönemiçi işlem ve taksit olan kartı kapattım, her hesap kesim tarihinde ekstre geldi, ödedim. son taksit bitince kart gözükmez oldu internette.
0
inheritance
(16.09.14)
2-tl'nin döviz karşısında yıllık ortalama %10 değer kaybı var. hesabını sen yap
3-dövizi kullanmayacaksan daha düşük spread vermek için internet bankacılığı
0
ethros
(16.09.14)
(6)

kredi kartıyla başka banka kredi kartı borcu odeme

shubulubapshubaptishaluva
mümkün müdür?
mümkün müdür?
0
shubulubapshubaptishaluva
(16.09.14)
zannetmiyorum ama nakit avans cekip diger karta gönderebilirsin.
0
emrahday
(16.09.14)
Birinden çekip ötekine yatırma deniliyor buna işte. Bir insanın batmaya başladığının da göstergesi oluyor.
0
osurdum
(16.09.14)
kart ile altın veya hemen satılabilecek başka bir şey alıp satarak yapılabilir.
0
inheritance
(16.09.14)
atm'den ödeme yapmaya çalışsam da mı olmuyor?
0
🌸shubulubapshubaptishaluva
(16.09.14)
kuyumcuya git "böyle böyle bıdı bıdı" anlat o sana yardımcı olur.Olmazsa diğer kuyumcuya git.
0
labanon
(16.09.14)
nakit avans veya taksitli nakit avans çekip yapabilirsin. taksitlinin masrafı daha az oluyor.
0
inheritance
(16.09.14)
(9)

en iyi android mail programi hangisi

bluebey
Evet hangisi?
Evet hangisi?
0
bluebey
(16.09.14)
gmail
0
ucan spagetticanavari
(16.09.14)
epey aramıştım ben de eli yüzü düzgün uygulama. sonra nexus 5 aldım, stock olarak gelen bir mail uygulaması var, gmail app'inin android 4 ve üstü için olan versiyonunu almışlar, kopyasını oluşturmuşlar. bildiğin süper, her ihtiyacı karşılıyor. play store'da yoktur muhtemelen ama belki apk'sını bi yerlerde bulabilirsiniz.

ayrıca, pop3 mailler için gmail kullanmayın. gmail kaynaklarını tüketmemek için çok uzun aralıklarla yeni mail'i check ediyor. ben sırf bu yüzden gmail'den kaldırdım pop3 maillerimi.
0
chronic unholy
(16.09.14)
android ve mail diyorsanız ikisini birleştirince gmail çıkıyor. zaten android cihazda google servislerini kullanmıyorsanız cihazın yarısını kullanmıyorsunuz demektir. Bir gmail hesabı alın ve servislerden faydalanın.
0
maxhoper
(16.09.14)
maildroid
0
karoyedili
(16.09.14)
Ben is maillerim icin aquamail kurdum. Arayuzu cok hosuma gitti.
0
la traviata
(16.09.14)
Aqua mail en iyisi
0
kosun lan mevzu var
(16.09.14)
diğer mail uygulamalarından farklı bir kullanım şekli var, o yüzden tam ötekilerin muadili sayılmayabilir. ama kullananlar genelde çok beğeniyor:

(bkz: mailbox)

sözlükteki başlığında da faideli bilgiler mevcut.
0
tuzruhi
(16.09.14)
Maildroid öneririm 3 mail ekledim gayet sağlam çalışıyor.
0
rhan
(16.09.14)
gmail ve nexus 4 teki stock mail uygulaması gayet güzel. alternatifini aratma gereği duymadım hiç.
0
inheritance
(16.09.14)
(8)

thy/fazla bagaj fiyatlandırması

bukade
Selamlar. Ankara'dan İstanbul aktarmalı Londra'ya gideceğim. İlk Ankara'dan uçağa bineceğim. Sonra İstanbul'da valizi falan hiç görmeden sanırım direk uçağa binip valizi Londra'da alacağım. İlk defa aktarmalı gideceğim de...Sorum şu: ilk bindiğim uçak Ankara- İstanbul yurtiçi seferi olduğu için, faz
Selamlar. Ankara'dan İstanbul aktarmalı Londra'ya gideceğim. İlk Ankara'dan uçağa bineceğim. Sonra İstanbul'da valizi falan hiç görmeden sanırım direk uçağa binip valizi Londra'da alacağım. İlk defa aktarmalı gideceğim de...Sorum şu: ilk bindiğim uçak Ankara- İstanbul yurtiçi seferi olduğu için, faza bagaj yurtiçi tarifesinden mi fyatlandırılır yoksa bilet yurtdışı olduğu için yurtdışı fiyatından mı? Bir de aynı soru ne kadar süre önce orada olmamla ilgili. Ankara'daki uçak yurtiçi seferi olduğu için 45 dakika önce orada olsam yeterli olur mu? Yurtdışı uçuşlar için 2 saat önce check in yapılmalı deniyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
0
bukade
(15.09.14)
bu soruları neden müşteri hizmetlerini arayıp sormuyorsunuz? çok spesifik konular.
0
ludovico
(15.09.14)
24 saat öncesinden check-in yapabilirsin.
1 saat önce orada olmalısın.
bagajı ankara'da vereceksin, londra'da alacaksın evet.
32 kg'ı geçmemeli.
0
teknikekip
(15.09.14)
1. senin biletini bence londra'ya kesecek sen en iyisi 2 saat önce orada ol. ve bence fazla bagajı yurt dışından alır.
2. 32 kg değil hakkın 20 kg business'sa 30 kg. fazla bagaj da thy'de bölge bölge farklıdır fazla bagaj thy yaz çıkar.
0
acukali ekmek
(15.09.14)
bagaj hakkı 23 + 8 kg'dır.

Londra bileti alamaz. check-in yapar ama bilet vermezler. bileti aktarma yerinde veriyorlar.

Ankara'da 1 saat önceden olmalısın. İstanbul'da bineceğin Londra uçağına 1 saat öncesinden yetişirsin ama sorun olmaması için 2 saat kafi.
0
teknikekip
(16.09.14)
20kg bagaj hakkı thy'de teyitli bilgi.www.turkishairlines.com
0
acukali ekmek
(16.09.14)
avrupa 32 olmaz büyük ihtimalle. avustralya 32 çünkü.
0
baldur2
(16.09.14)
çözdüm olayı :) burada kalsın mesajlar da belki faydalanan olur sonrasında...bagaj hakkı 20 kg onu biliyordum zaten. teknikekip'in dediği sanırım el bagajıyla birlikte. ama o da 20+8'den 28 oluyor. 32 kg denilen bir bagajın olabileceği mak ağırlıkmış. ayrıca fiyatlandırma da londra için kilo başı 10 euro ve ankara'dan da binsem yurtdışı üzerinden ücretlendirme yapılıyormuş. ha bir de el bagajı için şu ana kadar hiç tartıldığını görmedim. 12-13 kg el bagajım olduğu oldu ve kimse bakmadı şu ana kadar. neyse. hepinize çok teşekkürler.
0
🌸bukade
(16.09.14)
pegasusta fazla bagaj için internetten kilo alınabiliyordu, havaalanında ödemeden daha uygun oluyor. thy de de vardır belki bir kontrol et.
0
inheritance
(16.09.14)
(8)

Uçak fobisi

colorwithnotexist
Hayatım uçarak geçiyor ama inanılmaz büyük bir fobim var. Yakında 2-2.30 saatlik bir yurt dışı uçuşa gitmem gerekecek ama stres şimdiden başladı.Ne yapmam gerekir? Uçakta alkollü olmayı tercih etmiyorum.
Hayatım uçarak geçiyor ama inanılmaz büyük bir fobim var. Yakında 2-2.30 saatlik bir yurt dışı uçuşa gitmem gerekecek ama stres şimdiden başladı.

Ne yapmam gerekir? Uçakta alkollü olmayı tercih etmiyorum.
0
colorwithnotexist
(15.09.14)
Uykusuz kal. Uyursun yok boyunca.
Ya da recetesiz de satilabilen sakinlestiricilerden alabilirsin.
0
rayde
(15.09.14)
Tabii önermemek gerek, sonuçta ne doktorum ne de konuda bilgili bir kişi ama ben evden çıkarken bir, havaalanında da bir Passiflora atıyorum. Pamuk gibi geçiyor yol.
0
aychovsky
(15.09.14)
atıyorum istanbul-berlin uçacaksın, youtube'a gir, berlin landing from istanbul falan yaz. uçağın içinden çekilen amatör iniş videoları oluyor yolcualr tarafından çekilen. böylece senden önce aynı rotada sağ salim uçmuş olan insanları izlemek seni bir nebze rahatlatabilir belki.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(15.09.14)
anlamadım nasıl iş bu. hayatınız uçarak geçiyor ama fobi de var. yani zaten uçuşta en çok korkulan iniş ve kalkış ki uzun uçuşlarda da neyse ki birer kere oluyor. hadi yine iyisiniz.

rahat olun. otomobilden güvenli, düşerse ölüm garantisi var.
0
prodeq
(15.09.14)
flightt radari ac, Dunya haritasina bir goz at. O an icin ne kadar cok sayida ucagin havada seyahhatte oldugunu kendi gozunle gor. Sonra aksam haberleri takip et, muhtemelen ucak kazasi haberi cikmayacak. Bunu gormek seni bu korkunun anlamsiz olduguna ikna eder belki.
Bu Passiflora bende hicbir ise yaramiyor yahu kiskaniyorum bu milleti..
0
delifaruk
(15.09.14)
uykusuz kalmak çare değil, ben en son uçuşumdan önceki gece uyuyamamıştım. gerginlikten vücudum kaskatıydı, sabah birkaç lokma zor yiyip bir küçük şişe viski içmeye başladım, havaalanında şişenin dibini kafaya dikip öyle gittim uçağa. herhalde ilk uçuşumdan sonraki en rahat uçuşumu gerçekleştirdim. uçakta hayvan gibi yemek yiyip şarap içtim, bir de film izledim. indiğimde gerginlik nedeniyle bütün vucudum ağrıyordun yalnızca.
0
bosver nicki
(16.09.14)
uçaktan korkan bir arkadaş londraya giderken xanax attığını söylemişti. bütün uçuş boyunca uyumuş.
0
inheritance
(16.09.14)
Uçak fobisi için THY'nin şöyle bir programı var ama epey pahalı olduğunu biliyorum: akademi.thy.com

Madem sık sık uçuyorsunuz, buna benzer bir kurs gibi bir şeye yazılabilirsiniz. İnternette araştırınca benzerleri çıkıyor.
0
denizen
(16.09.14)
(2)

Anadolu Yakası'nda yüzme havuzu

saint marla
Şöyle haftada iki üç gün gidilecek, bir iki saat yüzülecek..Kadıköy veya Küçükyalı'ya yakın nereler var? Nasıl yapalım, bi tavsiye edin hele.
Şöyle haftada iki üç gün gidilecek, bir iki saat yüzülecek..
Kadıköy veya Küçükyalı'ya yakın nereler var? Nasıl yapalım, bi tavsiye edin hele.
0
saint marla
(15.09.14)
bostancıda club sporium var. içi nasıl bilmiyorum.
0
inheritance
(15.09.14)
(bkz: çevre koleji)
0
emininsel
(15.09.14)
(3)

istanbul otobüs saatleri (iett)

sikelanjelo
selam. belediye otobüsleri saat kaçta başlıyor ve kaça kadar devam ediyor?merak edenler için çekmeköy tarafında oturuyorum, avcılar tarafına gideceğim.teşekkürler.
selam.

belediye otobüsleri saat kaçta başlıyor ve kaça kadar devam ediyor?
merak edenler için çekmeköy tarafında oturuyorum, avcılar tarafına gideceğim.

teşekkürler.
0
sikelanjelo
(15.09.14)
iett.gov.tr ?
0
freya
(15.09.14)
baktım da bulamadım ondan yazdım heralde amk
0
🌸sikelanjelo
(15.09.14)
hattına göre değişmekle beraber genellikle 06:00 gibi başlayıp 23:00 gibi bitiyor.
0
inheritance
(15.09.14)
(2)

en avantajlı uçuş milli kredi kartı

dieselsingle2
Yeni yeni.uçmaya göçmeye başladım. Hem kredi kartı hem mil kazandıran yıllık aidatı olmayan ne vardır?
Yeni yeni.uçmaya göçmeye başladım. Hem kredi kartı hem mil kazandıran yıllık aidatı olmayan ne vardır?
0
dieselsingle2
(15.09.14)
ağırlıklı olarak pegasus kullanıyorsan pegasus plus kart.
0
inheritance
(15.09.14)
aidatı olmayan tek uçuş kartı var o da pegasus plus. sadece pegasus olduğundan karlı değil...
diğerlerinde aidat var.
maaşını aldığın bankanın uçuş özellikli kredi kartını alırsan aidat ödemeyebilirsin...
bence kesinlikle maximiles
0
cliquot
(15.09.14)
(4)

whatsapp hakkında

empty bottle
çocukluk arkadaşımın numarasını bulup mesaj attım whatsapp üzerinden, numaram kayıtlı mı diye sordum yok kayıtlı değil ama kaydettim diyor. e nasıl anladın kim olduğumu diye sorunca programdan baktım gibi birşey söyledi, bunla ilk kez karşılaşmıyorum yoksa whatsapp profile ad soyad yazıyoruz görünen
çocukluk arkadaşımın numarasını bulup mesaj attım whatsapp üzerinden, numaram kayıtlı mı diye sordum yok kayıtlı değil ama kaydettim diyor. e nasıl anladın kim olduğumu diye sorunca programdan baktım gibi birşey söyledi, bunla ilk kez karşılaşmıyorum yoksa whatsapp profile ad soyad yazıyoruz görünen bu mu ? bende bilinmeyen numaralar numara olarak görünüyor ben onları rehbere kaydetmediğim sürece ?
0
empty bottle
(15.09.14)
cia diye bir program var oradan bakmış olabilir.
0
inheritance
(15.09.14)
whatsappta çıkmadığını düşünüyorum ama emin değilim. belki cia gibi bir programdan bakmıştır.
0
whoosie
(15.09.14)
bana da askerden bi arkadaş atmıştı da profil ismi olarak çıkmıştı
0
high hopes of the sozluk
(15.09.14)
Telefonunuzda kayıtlı olmayan birisi size mesaj attığında çıkan bildirimde adı soyadı yazıyor. Hatta benim rehberimde XXXX Y şeklinde kayıtlı olan birisi mesaj yazdığında adı tam olarak XXXXX ZZZZZ şeklinde gözüküyor bende.

Whatsapp profiline yazdığımız ad gözüküyor yani :)

Belki telefondan telefona farklılık gösteriyordur ama bilemiyorum onu :)
0
orta buyuklukte bir ulkenin krali
(15.09.14)
(1)

bilgisayara resim rütuş filtre programı

waterhardeningsteel
hani telefonda var ya, işte retrica bilmem ne , çekilmiş fotoğrafa filtre uyguluyor güzelleşiyor fotograf . onun normal dijital makineyle çekilmiş şu an cd de olan fotografları güzelleştirmek filtre eklemek için lanı var mı . basit sade etkili beleş ?
hani telefonda var ya, işte retrica bilmem ne , çekilmiş fotoğrafa filtre uyguluyor güzelleşiyor fotograf . onun normal dijital makineyle çekilmiş şu an cd de olan fotografları güzelleştirmek filtre eklemek için lanı var mı . basit sade etkili beleş ?
0
waterhardeningsteel
(12.09.14)
picasa
0
inheritance
(12.09.14)
(13)

C programlama dilini nasıl öğrenebilirim?

legendary phoenix
Merhaba arkadaşlar ODTÜ Makina Mühendisliğine başlayacağım robotiğe ilgimden dolayı C dilini çok iyi bir şekilde öğrenmem lazım ama daha önce hiç bunlarla uğraşmadım yani bilgim sıfır hazırlık okuyacağım için şuan için ingilizcem çok iyi sayılmaz. C dilini çok iyi bir şekilde öğrendikten sonra Java,
Merhaba arkadaşlar ODTÜ Makina Mühendisliğine başlayacağım robotiğe ilgimden dolayı C dilini çok iyi bir şekilde öğrenmem lazım ama daha önce hiç bunlarla uğraşmadım yani bilgim sıfır hazırlık okuyacağım için şuan için ingilizcem çok iyi sayılmaz. C dilini çok iyi bir şekilde öğrendikten sonra Java, Python gibi dilleride öğrenmem lazımmış.

Şimdi bana hangi kaynaktan çalışmamı önerirsiniz ve ne kadar sürede öğrenebilirim?
0
legendary phoenix
(12.09.14)
elinin altında hep kitap bulundur derim
www.amazon.com

internet milyonlarca kaynak dolu biliyorum ama sürekli kitap bulundurmak ve okumak da bence faydalı.
0
sir dupre
(12.09.14)
ingilizcem iyi değil dedim ona göre tavsiye verirseniz iyi olur.
0
🌸legendary phoenix
(12.09.14)
Süresini bilemem de bu programlama denilen şeyin ucu bucağı yok. Zaman olayını ay olarak değil yıl olarak düşün bence. Okulu bitirene kadar üzerine düşersen ileri seviyeye gelirsin(sadece C için değil).

Kaynak olayında da bizim Türk kaynaklarda bir halt yoktu bundan birkaç sene öncesine kadar. İngilizceni iyileştirdikten sonra orjinal dilindeki dummies/herkes için tarzı kitaplarla başlarsın.

İngilizcem iyi değil demişsin, önce ingilizce öğren bence o zaman. Okuduğun bölümde zaten 1 seneye kalmaz öğreneceksin nasılsa. Şimdilik kitap olayına girme o zaman.
0
osurdum
(12.09.14)
ben de makine müh. öğrencisiyim. deitel & deitel how to c program kitabını aldık biz c dersi için. türkçe kopyası mutlaka vardır.
0
patronun yegeni
(12.09.14)
peki algoritma ve programlama mantığını nerden öğrenebilirim bu işlere yabancıyım açıklayıcı yazarsanız sevinirim.

seneye ingilizcem iyi seviyeye gelir
0
🌸legendary phoenix
(12.09.14)
mitpress.mit.edu

Bu konudaki en iyisi budur. Ama Türkçesi var mı bilmiyorum, araştır bakalım.
0
osurdum
(12.09.14)
c ve sistem programcıları derneğinin kitabı ile başlamıştım ben. kursları da varmış.
0
inheritance
(12.09.14)
c'den önce ingilizce öğren, öğreneceğin ilk dil ingilizce olsun, c değil.
0
devorgilla the gunslinger
(12.09.14)
ingilizceyi okulda öğretecekler zaten bilgisayar oyunlarıyla uğraşacağıma. programlama dili öğreniyim daha iyi değil mi?
0
🌸legendary phoenix
(12.09.14)
Hayir okulda ogretmeyecekler. Once ingilizce ogren. Sonra programlama yaparsin.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(12.09.14)
sakin ol şampiyon. dersini veriyolar zaten bölümde. bir dili bildikten sonra öbürlerini öğrenmek çok zor olmaz, herkesin dediği gibi önce ingilizce öğren. Sonra hala programlama dili öğrenmek istiyorsan www.coursera.org'da fundamentals of programming falan tarzı online dersler var, onları takip edebilirsin.
0
hophophoba
(12.09.14)
herkes söylemiş ama olsun ben de söyleyeceğim; önce ingilizce sonra c.
0
the kene
(12.09.14)
elinde yapacak bir şey yoksa, " programalam dili öğreneyim ben" diyerek c öğrenemezsin.

çok çok syntax'ı öğrenir bir iki bir şey yazarsın o da ekrana bir yazıyı basar, bir .txt dosyasına bir şeyler kaydedersin o kadar.

Öncelikle bu c ile yapacağın bir proje belirle kendine.

Örnek veriyorum. Bir tavla oyunu yaz c ile.

Zaten projeyi yapabilmen için de önce algoritma ve programlama mantığını oturtman gerekecek. Tavla oyunun da pulları nasıl tanımlayacaksın, tahtayı nasıl tanımlayacaksın zarları nasıl tanımlayacaksın derken hayvanlar gibi algoritma çözmen gerekecek. Ki göreceksin işin önemli kısmı algoritma mantığını kavryabilmekmiş. Sonra ister c öğren ister başka dil. SOrun olmaz.

Fakat algoritma öğrenecem diye aklında yüzlerce soru olacak. Bu sorulara stackopverflow gibi sitelerde zaten cevap verilmiştir. Bunları okuyup öğrenmen gerekecek. Dolayısıyla ilk önce ingilizceyi öğrenmen gerekecek.
0
godsparticle
(12.09.14)
(2)

Bizim hükümet neden Esad'ın devrilmesini istiyordu?

pardonan
Sadece "ABD istediği için" ile açıklamak zor sanki. Zira ABD Esad karşıtı söylemlerini gittikçe azaltırken bizimkiler arttırmıştı. Şuan Esad'ın devrilmeyeceği anlaşıldı da, neden böyle bir şey istiyordu bizimkiler?
Sadece "ABD istediği için" ile açıklamak zor sanki. Zira ABD Esad karşıtı söylemlerini gittikçe azaltırken bizimkiler arttırmıştı. Şuan Esad'ın devrilmeyeceği anlaşıldı da, neden böyle bir şey istiyordu bizimkiler?
0
pardonan
(12.09.14)
ortadoğuda söz sahibi olmak istiyor erdoğan. avrupa'yla bağlar koptu kopacak, yeni ülke hedefi olarak ortadoğu liderliğini önemsiyorlar. ortadoğuda söz sahibi olabilmesi için de güçlü bir iran ve suriye ciddi engel teşkil ediyor.
0
dahili meddah
(12.09.14)
inheritance
(12.09.14)
(8)

ağır tehlikeli işlerde çalışabilir sağlık raporu

bulk density
yeni başlayacağım iş yerinden ağır ve tehlikeli işlerde çalışabilir sağlık raporu istiyorlar. ünv.den yeni mezun olduğum için sigortam yok ama raporu acil almam lazım.raporu alabilmek için ne tür testler yapılıyor? test sonuçlarına göre heyetin toplanıp rapor vermesi kaç günü buluyor? bi de tüm bu p
yeni başlayacağım iş yerinden ağır ve tehlikeli işlerde çalışabilir sağlık raporu istiyorlar. ünv.den yeni mezun olduğum için sigortam yok ama raporu acil almam lazım.

raporu alabilmek için ne tür testler yapılıyor? test sonuçlarına göre heyetin toplanıp rapor vermesi kaç günü buluyor? bi de tüm bu prosedür sigortası olmayan şahsıma ne kadara mal olur bilenler bilgilendirebilir mi acaba?

cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
0
bulk density
(12.09.14)
1) Akciğer grafisi ve raporu 2)İşitme testi ve raporu 3)EKG 4)Hemogram.crp.akş.Tkolestrol.hdl.ldl.tg.Alt.Ast.tam idrar testi 5) üre kreatinin
bunlar gerekiyormuş

bizim firmada firma öder bunları fiyat toplamda 1300 gibi tutuyor özel hastanede bi tam gününüzü yer

EDİT: Beyler rahat olun ben 130 u 1300 anlamışım :)
0
metehan01
(12.09.14)
metehan01 hocam crp.akş.Tkolestrol.hdl.ldl.tg.Alt.Ast. tam olarak nedir? bunların hepsi ayrı birer test mi?

bi de şirketin anlaşmalı hastahanesi var ama şirket ve hastahane Ankarada. ben şu an memleketimdeyim. raporu buradan halledip öyle işe başlayayım diyorum. 1300tl çok fazla ya. anlaşmalı hastahanede en fazla 1 gün sürer diyorsanız ankaraya mı gideyim sizce o zaman?
0
🌸bulk density
(12.09.14)
az önce 1300tl tutuyor tarzı bi cevap geldikten sonra 200 tl uygun bile geldi açıkçası. ben gideceğim hastahanenin ne kadar isteyeceğini bilmiyorum. rize devlet hastahanesinde aldırıcam.. bi de size sigortanın varken mi 200 lira dediler? benim şu anda sigortam yok. okul yeni bitti ve 24 yaşını da bir kaç ay önce doldurduğum için sigortadan yararlanamıyorum. benim de 200 tl civarı bi ücretle işin içinden çıkmam mümkün mü?

eğer yok sigortasız çok pahalı olur diyorsanız, şirketin anlaşmalı hastahanesi sigortam olmasa da tüm masraflarımı karşılar mı dersiniz?
0
🌸bulk density
(12.09.14)
tanıdık doktor falan varsa hastanelerin birinde git bi konuş muayne gibi girip bütün testleri yaptırabilirsin eğer tanıdık varsa. onlar kendi aralarında yönlendirirler seni.
0
argent dawn
(12.09.14)
tanıdık olarak bir iki tane tıp okuyan arkadaşlarım var son sınıfta olan. direk olarak doktor bi tanıdığım yok ama onlarla da bi iletişime geçerim tabi
0
🌸bulk density
(12.09.14)
hocam ben rizedeyim, istanbula rapor için gelmem pek olası gözükmüyor :( prhn
0
🌸bulk density
(12.09.14)
normal sağlık raporunu osgbden 50 liraya almıştım. kan testi, solunum testi, işitme testi, akciğer filmi, doktor muayenesi yaptılar.

isterseniz şurayı arayın sorun : www.rizeosgb.com
0
inheritance
(12.09.14)
aldım arkadaşlar. osgblerden almak isterseniz sigortalı/sigortasız olmanızın bir önemi yokmuş. özel oldukları için zaten sigortasız çalışıyorlar ve raporun sabit bir ücreti var sadece. muayenelerin de bir kısmını kendileri yapıyor, bir kısmı için de size kağıt veriyorlar anlaşmalı hastahanelerde bedava yaptırıp sonuçları getiriyorsunuz en son da raporu veriyorlar.

benden 75 tl istediler. öyle korkunç bir fiyatı da yokmuş.
ilgilenip cevap veren herkese çok teşekkür ederim.
0
🌸bulk density
(17.09.14)
(2)

Cam filmi

grimer
şu film, ön cam hariç hepsine yeter mi ?http://www.hepsiburada.com/liste/modacar-dimaond-vision-orta-siyah-cam-filmi-60mt-x-50-cm-3-metrekare-551150/productDetails.aspx?productId=otm551150&categoryId=20024895#Gorseller
şu film, ön cam hariç hepsine yeter mi ?

www.hepsiburada.com
0
grimer
(12.09.14)
60 metre yazıyor, hayli hayli yetmesi lazım.
0
inheritance
(12.09.14)
6 metre yazıyor 60 metre değil. eğer ilk defa yapıcaksanız zayi olanlarla filan tam yetmeyebilir. alın bi tane arka cam ve arka iki camı yaparak başlayın. yetmezse önlere yapmazsınız bi paket daha alır öyle yaparsınız.

bu arada pendik sanayiye girince ilerde 2. ya da 3. sağa (petlasın yanından) girince yolun sonunda böyle sarı mavi gibi tablalı bi yer var 150 liraya on numara cam filmi yapıyo bilginiz olsun. ön cama da 0.5 numara dedikleri bi şey var o da 70 liraymış.
0
mosakale
(12.09.14)
(1)

IMC usulu

earthsea
arkadaslar,su haberde gecen IMC usulu acaba imece usulu mu?eger degilse bu IMC usulu nedir?http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27190668.asp
arkadaslar,

su haberde gecen IMC usulu acaba imece usulu mu?

eger degilse bu IMC usulu nedir?

www.hurriyet.com.tr
0
earthsea
(12.09.14)
"Bu okulu tamamen halk kendi isteğiyle ve komün bir şekilde aralarında para toplayarak yapmaya başladılar"

imece usulü bence,imece nedir bilmeyen birisi IMC yazmıştır.
0
inheritance
(12.09.14)
(1)

Bilgisayar için yararlı programlar?

bekocani
Adw Cleaner, Your Uninstaller gibi gerçekten yararlı programları yazabilir misiniz acaba? Mümkünse en freeware olanlarından. :)
Adw Cleaner, Your Uninstaller gibi gerçekten yararlı programları yazabilir misiniz acaba? Mümkünse en freeware olanlarından. :)
0
bekocani
(12.09.14)
notepad++
7zip
ccleaner
firefox
0
inheritance
(12.09.14)
(4)

Burundan ameliyat olduktan kac gun sonra ise gidebilecek duruma gelinir?

delifaruk
SB
SB
0
delifaruk
(12.09.14)
deviasyon ameliyatından sonra doktor bir hafta rapor vermek istemişti ama o zaman çalışmadığım için almamıştım.
0
inheritance
(12.09.14)
1 hafta sonra.
0
bes
(12.09.14)
Deviasyon+rinoplasti ameliyatı oldum. 1 hafta sonra işe başladım. ama mümkünse 10 gün rapor yazdırın.
0
selci
(12.09.14)
1 hafta kesinlikle alın. duruma göre tekrar uzattırırsınız.
0
jenshina
(12.09.14)
(8)

Bugün kan bağışına gidelim mi ey duyuru?

Dr_Stat
duyurunun güzel insanları, ben kızılay'ın düzenli kan bağışçılarındanım. Öğrenciyken kızılay'ın önünden geçerken bir kan vereyim diye girdim. Sonra o kadar güzel bir şey olduğunu keşfedip sürekli vermeye çalıştım. 17. bağışımı yapacağım bugün. Kan verip ihtiyaç sahiplerine yardımcı olmak, isimsiz ka
duyurunun güzel insanları, ben kızılay'ın düzenli kan bağışçılarındanım. Öğrenciyken kızılay'ın önünden geçerken bir kan vereyim diye girdim. Sonra o kadar güzel bir şey olduğunu keşfedip sürekli vermeye çalıştım. 17. bağışımı yapacağım bugün. Kan verip ihtiyaç sahiplerine yardımcı olmak, isimsiz kahraman olmak çok güzel bir duygu. Belki bugün bu duyuruyla bir kişiyi bile olsa kan vermeye ikna ederim diye anlık içimden geldi yazıyorum. Ondan cümlelerimde anlam bütünlüğü bile olmayabilir şimdiden affola.

Var mısınız bugün gidip kan vermeye?
0
Dr_Stat
(12.09.14)
ben çok istiyorum ama kilomdan dolayı benden almıyorlar.

sadece size teşekkür etmek için yazdım.
0
111111
(12.09.14)
daha dün verdim, gelemem maalesef :(
0
inheritance
(12.09.14)
Ben de vereyim bu hafta. Bugün kan merkezlerine uzağım ama pazar günü falan Kızılay'a gidersem gitmişken veririm. Meyve suyu ve kek veriyorlar mı hala :D?
0
osurdum
(12.09.14)
@ osurdum benim gittiğim yer de kızılay soda ve çokoprens veriyorlar. Ama hala bir şeyler veriliyor.
0
🌸Dr_Stat
(12.09.14)
bir şey sormaak için araya karışayım; çok dizi falan izliyoruz ondan galiba; kullandıkları şeylerden mikrop falan kapmayız di mi? ya bu beni çok düşündürüyor niyeyse çok takıldım..
0
bradshaw
(12.09.14)
@osurdum,
dün mobil ekip kızılay elmalı maden suyu verdi.

@bradshaw,
kullandıkları aletler tek kullanımlık ve steril. çölde bedevi olmak lazım bir şey kapmak için.
0
inheritance
(12.09.14)
dövme yaptırdığım için veremiyorum ama eliza testim negatif çıktı. yine de kayda almıyorlar.
0
exist is pretty
(12.09.14)
şöyle de bir olayımız vardı:

www.acilkanarama.com
0
titiraprap
(12.09.14)
(9)

valizi kolay bulmak icin

exlibris
havaalaninda valizi kolay farketmek icin etiket gibi seyler almak istiyorum. nerede satilir boyle seyler?siz valiziniz kolay bulmak icin ne yapiyorsunuz?her oneriye tik verilecektir
havaalaninda valizi kolay farketmek icin etiket gibi seyler almak istiyorum. nerede satilir boyle seyler?

siz valiziniz kolay bulmak icin ne yapiyorsunuz?

her oneriye tik verilecektir
0
exlibris
(11.09.14)
Dışına fosforlu renkte bant/yapışkan folyo yapıştır bence.
0
Lim5
(11.09.14)
ben kırmızı kurdele bağlıyorum. en azından karışmasını önlüyor.
0
gene mi gene
(11.09.14)
Gittigidiyor'da var etiketler: www.gittigidiyor.com
0
kaffle
(11.09.14)
yavru ağzımıdır, somon rengi midir ne oyle renkte bir valiz ile boyle bir sıkıntı olmuyor. zaten fark etmezsem yuh!
yok ama siyah bir bavullaysam da ekstra bir şeye gerek kalmadan tahmin edebiliyorum şeklinden şemalinden bavulum hangisi.

ama kaybolma durumunda benim olduğunu ispatlayabilmek için taktığım bir zımbırtı var kulpuna ama uzaktan direk ayırt edici bir şey değil. name taglerden alıp isim adres vs bilgilerini yazmak istemiyorum, ama bu bavul senin mi nerden bileceğiz diye sorduklarında çat diye cevabım olmuş oluyor.

yapışkanlara pek güvenme bence 1-2 yolculuk sonrasında cizilip yırtılabilir kolayca. eğer sert kapak ise sprey boya ile stencil yap. eğlenceli de olur.
0
nwnd
(11.09.14)
Lastik sac tokasini kesip bağlamisligim var her sapina.
0
rayde
(11.09.14)
Bavul satan mağazalarda oluyor bu isimliklerden. Hatta kimi mağazalarda bavullarınız için alttan çıtçıtlı bodyler oluyor hem tip olarak diğer bavullardan ayırt etmenizi sağlıyor, hem de bavulunuzu koruyor kirden, çizikten vs..
0
pan kediayak
(11.09.14)
Normal bir sticker yapıştır bi kaç yerine. Her kırtasiyede vardır. Kasma fazla. Bavul gelince stickerlı olan seninki işte :D
0
maxhoper
(12.09.14)
biz eşşek kadar A ve E harfi yapıştırdık koli bandıyla. sonra ne olur ne olmaz diye bavulların üzerine asetat kalemiyle isim soy isim adres yazdık. sonra bu hayvan gibi A ve E harfleri çıkarsa diye bir de kulp kısımlarını bantladık. tuttuğun yerde 5-6 tur sardık parlak koli bandıyla.

kız kardeşim de tutacak kısmına kırmızı eşarp gibi bir şey bağlıyor mesela o da ayırt edici oluyor.
0
trajikomix
(12.09.14)
nezih kitabevinde mi, d&r da mı ne ne fosforlu bagaj etiketleri vardı.
0
inheritance
(12.09.14)
(4)

Gas-X (gaz sancısı giderici) Türkiyede var mı?

moonwell
Bu ya da buna benzer bir ürün satılır mı Türkiye'de?http://www.gas-x.com/gas-relief-products/thin-strips.shtml
Bu ya da buna benzer bir ürün satılır mı Türkiye'de?

www.gas-x.com
0
moonwell
(11.09.14)
Metsil var benim bildiğim. ikisinin de içeriği aynı; Simethicone. gerçi metsin bu kadar şekilli değil ama işe yarıyor orası kesin.
0
rexex
(12.09.14)
(bkz: meteospasmyl)

candır.
0
kobretti
(12.09.14)
metsil var, bir de bir toz var dilinin üstüne döküyorsun adını hatırlayamadım eczaneye sorsan bilirler.

edit: dulcogas tı tozun adı.
0
inheritance
(12.09.14)
imuneks gas stop strip var 60 mg simetikon içerir.
dulcogas saşe var, dedikleri gibi metsil çiğneme tableti, sab simplex süspansiyon (bebek için bu) vb ürünler var. tabii bunlardan hangileri depolarda vardır yoktur onu bir eczaneye danışmanız lazım.
0
merena
(12.09.14)
(4)

hastaneye randevusuz gitsem alırlar mı?

pescador
içimdeki anarşist çok tembel. kurallara uyan ve vergisini veren sade bir vatandaşım. acil bir şey yoksa randevumu alır, gerekiyorsa 10 gün bekler ve hastaneye randevu saatinde giderim. içimdeki küçük enişte, muayene saatim geçtiği halde içeri alınmadığım zaman ortaya çıkar sadece.pazartesi günü 10:3
içimdeki anarşist çok tembel. kurallara uyan ve vergisini veren sade bir vatandaşım. acil bir şey yoksa randevumu alır, gerekiyorsa 10 gün bekler ve hastaneye randevu saatinde giderim. içimdeki küçük enişte, muayene saatim geçtiği halde içeri alınmadığım zaman ortaya çıkar sadece.

pazartesi günü 10:30 - 15:30 arasında boşum sanırım. bu saatler arasında ne zaman gidebileceğim net değil, o yüzden randevu almak istemiyorum. ben hastaneye gitsem oradayken randevu alabilir miyim? veriyorlar mı?

ortopediye gideceğim. hatta spesifik olarak, haseki'nin 29 mayıs polikliniği olur muhtemelen. ya da narkoz işlerinden anlıyorsanız sizinle buluşalım, direkt sağ ayağımı kesip atın. sıkıldım.
0
pescador
(11.09.14)
Sabahtan gidersen alabilirler. Öğleden sonraya kalırsan çok hasta baktı kotası doldu derler. Sen yine de randevu al, geç kalirsan sona atar. Öteki türlü kayıt bile yapmayabilir yoğunluğa göre.
0
Lim5
(11.09.14)
Alıyorlar ama mıy mıy konuşuyorlar.
0
bizkid
(11.09.14)
almazlar
0
labanon
(11.09.14)
sabah erken gidersen sıra oluyor. gerçi yere ve polikliniğe göre değişiyor. göz için randevusuz 11de gidip 5 dakika içinde muayene olmuştum.
0
inheritance
(12.09.14)
(9)

taze filtre kahve (çekirdek) nereden alırım?

mr.goodcat
yeni kavrulmuş veya kavurularak satılan çekirdek kahveyi nerelerden alabilirim? online veya dükkan olabilir. ancak 15 liralık kahveye 7 lira kargo isteyen yerlerden olmasın lütfen.taze istediğimden dolayı tchibo veya starbucks'ı es geçelim.teşekkürler.
yeni kavrulmuş veya kavurularak satılan çekirdek kahveyi nerelerden alabilirim? online veya dükkan olabilir. ancak 15 liralık kahveye 7 lira kargo isteyen yerlerden olmasın lütfen.

taze istediğimden dolayı tchibo veya starbucks'ı es geçelim.

teşekkürler.
0
mr.goodcat
(11.09.14)
archvile
(11.09.14)
www.e-gurme.com

normalde kahvefabrikası'ndan alıyorum kahveyi, oldukça memnunum. ama kargo parası falan demişsin bilemedim bu yüzden.

bu e-gurme denilen yer de nistepen biraz daha yeniymiş, denemedim ancak övülüyor. haftaya ben de buradan deneyeceğim.
0
soso
(11.09.14)
tchibo ve starbucks'ı neden es geçtin?
0
kafadanbacakli
(11.09.14)
kafadanbacakli; aşırı kavrulmuş, yanık kahve sevmiyordur. tabii bir de ne zaman kavruldukları da bilinmiyor. o tek yön valfli paketler de bir yere kadar. nitekim yeni, düzgün kavrulmuş kahveyi aldığında aradaki farkı bariz anlıyorsun. aromasını geçtim, demlerken de görüyorsun zaten.

mesela: www.youtube.com 14:30'dan itibaren.
0
soso
(11.09.14)
istanbuldasın sanırım.
www.kahvefabrikasi.com içerenköyde.

ankaradaysan : coffeehaus.com.tr
0
inheritance
(12.09.14)
ismi geçen siteler den sürekli alışveriş yapan birisi olarak son zamanlardaki vazgeçilmez adresim www.kahvesel.com aynı gün çekirdekten kavrulup teslim ettikleri oluyor ve istanbul bakırköy civarında oturuyorsanız elden teslim alabiliyorsunuz.
0
matmazel karenina
(10.02.16)
biz denedik memnun kaldık.

www.kahve.com
0
asm
(10.02.16)
şu yazıyı okumanızı tavsiye ederim sürekli güncel
mokapota.com
0
ehu
(11.02.19)
ben ara ara farklı yerler denerim. yerinde deneyip bayıldığım için en son burdan aldım montagcoffee.com
0
windows95
(11.02.19)
(8)

Şunu elimizle kazıyamaz mıyız? (capsli- walter white ekmek tahtası)

pandispanya
https://img1.etsystatic.com/020/0/8552673/il_570xN.566718159_a5p1.jpgO karartıları yapmanın tekniği ne ola ki? Boyamış mı? Neyle boyamış?
img1.etsystatic.com

O karartıları yapmanın tekniği ne ola ki? Boyamış mı? Neyle boyamış?
0
pandispanya
(11.09.14)
lazerle istediğin deseni yaparsın. saati 20 tl filandır.
0
siklon
(11.09.14)
karartıların tekniğini bulsan bile bu kadar güzel kazıyabilecek misin mesela?
0
sansli pipi
(11.09.14)
Elimin emeği, gözümün nuru olduktan sonra ne kadar kusursuz olduğunun önemi yok bence :)

@siklon, ciddi misin ya, lazeri nerden bulucam? :D
0
🌸pandispanya
(11.09.14)
kafadanbacakli
(11.09.14)
Kafadanbacakli, Allah senden razı olsun :D şu aleti bulup da bu işi becerebilirsem sen de benden bi ekmek tahtası kazandın :D çok teşekkürler.
0
🌸pandispanya
(11.09.14)
havyaya (lehim yapmaya yarayan alet) benziyor videodaki alet. bu şekilde ararsan bulursun.
0
inheritance
(12.09.14)
www.hobireyonu.com

aynen, lehime benzeyen bi alet.
0
starborn
(12.09.14)
canınızı yirim.
0
🌸pandispanya
(12.09.14)
(1)

community 6. sezon ne zaman başlayacak

signore
sb
sb
0
signore
(11.09.14)
bölümlerin yazımı sonhabarda başlayacakmış. bölümlerin yayınlanması 2014ün sonu veya 2015in başında.

en.wikipedia.org(season_6)
0
inheritance
(12.09.14)
(2)

Ziraat bankası müşteri hizmetleri

vendorth
Evet arkadaşlar ziraat bankası müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışan arkadaşlar için söylüyorum. Gerçekten karşıda bir insan var!49 dakikalık beklemeden sonra bir insan ile konuşabildim ancak o da yalan yanlış bilgiler verdi bana. Gerçekten inanılmaz bir kalitesizlik bu kadar yaygın ve büyük bir ban
Evet arkadaşlar ziraat bankası müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışan arkadaşlar için söylüyorum. Gerçekten karşıda bir insan var!

49 dakikalık beklemeden sonra bir insan ile konuşabildim ancak o da yalan yanlış bilgiler verdi bana. Gerçekten inanılmaz bir kalitesizlik bu kadar yaygın ve büyük bir banka için. Zannediyorum 1 veya 2 kişi var telefon bankacılığına bakan. Çünkü 49 dakikaya kadar bekleyenlerin çoğu kapatmıştır 1. sıraya gelmişimdir bekleyenler arasında.

Daha önce D-smart'a laf ediyordum geç bağlanıyor müşteri hizmetleri falan diye ama 30-35 dkda bağlanabiliyorduk yine. Bunlar iyice aşmış. Kayıp çalıntı bildirimi için bile 10 dakika bekletiyorlar.

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Kredi kartımı borcunu ödeyip kapattıracağım en kısa zamanda. Sizin kullandığınız ve memnun olduğunuz bir kredi kartı var mıdır? Bu da sorum olsun. Yeni kredi kartımı hangi bankadan alayım, hangi kartı alayım?
0
vendorth
(11.09.14)
Seninki yine iyi. İsteğim kredi kartını kapatmak...
3 gün önce - 3000TL'lik KK ekstre borcu ödendi.
2 gün önce - 5000TL'lik KK sonraki dönemlerin borcu ödendi.

Tüm borç(banka personeli tarafından borcun bittiği teyit edildi) bitti, artık telefon bankacılığı ile kredi kartını kapatırız derken 11TL daha ne idüğü belirsiz bir borç çıkardılar. Dün o da ödendi(banka personeli tarafından borcun bittiği teyit edildi). Bugün tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve 5TL daha borç olduğu söylendi

Gel de küfretme şimdi... (Benim yerime küfretmek isteyenler Vakıfbank'a küfredebilir)
0
sku
(11.09.14)
ing bankta çabuk bağlanabiliyorum. 5 dakikayı geçen beklemem olmadı.
0
inheritance
(11.09.14)
(4)

iphone 6'yı amerikadan aldırtmak

3atar5tutar
Merhaba, benim bir arkadaşım iphone 6 almak istiyor 2 tane. Bunu amerikadan bir tanıdığa aldırtmak mümkün mü? kargo ile buraya yollansa gümrüğe takılır mı? Sonuç olarak amerikadan iphone6 altırtmak mantıklı mı yoksa buradaki apple store'dan mı alınmalı?
Merhaba, benim bir arkadaşım iphone 6 almak istiyor 2 tane. Bunu amerikadan bir tanıdığa aldırtmak mümkün mü? kargo ile buraya yollansa gümrüğe takılır mı?

Sonuç olarak amerikadan iphone6 altırtmak mantıklı mı yoksa buradaki apple store'dan mı alınmalı?
0
3atar5tutar
(11.09.14)
takılır.
eğer gelirken getirecek birisi yoksa buradan alın hiç kasmayın.
0
bira sisesi kapagi
(11.09.14)
amerikadan alınca buradaki apple store bakmıyormuş.
0
inheritance
(11.09.14)
öğlen bi duyuru vardı buralarda. 1-2 haftaya amerikada olacağım iphone almak isteyen varsa getirebilirim falan yazmıştı. o arkadaşa bi ulaşmayı deneyebilirsin. tabi güveniyorsan.
0
syozkn
(11.09.14)
evinden mi aldırıyorsun, nasıl başlık diye girecektim ama gerek yok :P

takılır elbette. serbest olsa ülke içerisinden yapılan alışverişin anlamı kalmaz, piyasada ki para miktarı azalır vs..

sonuçta elektronik aletler, otomotiv sanayii vb yurtdışında daha ucuz.

neyse teferruatı geçersek gidip, alıp, gelsen dahi ülkeye sokabileceğin ürünlerde belli bir sınır var.
0
air
(11.09.14)
(2)

Firin - sogutma teli

musculussternocleidomastoideus
Merhaba,Bloglarda hangi kek tarifine baksam "firindan cikardiktan sonra sogutma telinin uzerine alin, bu cok onemli" yaziyor. İyi de neden onemli? Tezgahta sogusa ne farki oluyor?
Merhaba,
Bloglarda hangi kek tarifine baksam "firindan cikardiktan sonra sogutma telinin uzerine alin, bu cok onemli" yaziyor. İyi de neden onemli? Tezgahta sogusa ne farki oluyor?
0
musculussternocleidomastoideus
(11.09.14)
altı, üstü ve yanları ile aynı hızda soğumuyor olabilir.
0
inheritance
(11.09.14)
keki düz zemine koyarsanız altı nemlenir yumuşar o yüzden. tel olunca altta havanın geçebileceği yer olmuş oluyor.
0
talemon
(11.09.14)
(2)

Taksit sorusu - telefon fikir sorusu

brad pitt
Selam.Asus zenfone 5 almak istiyorum. Telefonun fiyatı sanırsam asus tarafından sabit belirlenmiş. 699 tl.1: Sizce f/p olarak nasıl.2: Pili çıkmaması bir sorun benim için. Şarjı soru işareti benim için. Video, hatta 3g bile çok kullanmam ama twitter, whatsapp çok sık kullanıyorum. Sizce nasıl şarjı.
Selam.

Asus zenfone 5 almak istiyorum. Telefonun fiyatı sanırsam asus tarafından sabit belirlenmiş. 699 tl.

1: Sizce f/p olarak nasıl.

2: Pili çıkmaması bir sorun benim için. Şarjı soru işareti benim için. Video, hatta 3g bile çok kullanmam ama twitter, whatsapp çok sık kullanıyorum. Sizce nasıl şarjı.

3: Fiyatı 699. Telefon için taksit yapılmıyor ya artık. Ama mesela gitti gidiyorda 699 tl yine ama kredi kartına taksit var bu nasıl oluyor?

4: Taksitle almanın bir yolu yok mu? Evet aradım, araştırdım. Marketleri de aradım hediye çeki vs vs. Adam yok diyor.

5: Ben kırmızısından almak istiyorum. O da gittigidiyorda yok. Taksitli almam lazım. Nerede bulabilirim bu şekilde.

Teşekkürler.
0
brad pitt
(11.09.14)
taksit olayı için kredi çekiyorsun.
0
inheritance
(11.09.14)
kliksa hediye çekine taksitle satıyor sanırsam.
0
bira sisesi kapagi
(11.09.14)
(5)

talimatlı fatura

necrolyte
talimatlı fatura ödemesi olan bir telefonun faturasını kendimiz yatırsak, talimatlı fatura günü geldiğinde herhangi bir işlem gerçekleşmez değil mi?
talimatlı fatura ödemesi olan bir telefonun faturasını kendimiz yatırsak, talimatlı fatura günü geldiğinde herhangi bir işlem gerçekleşmez değil mi?
0
necrolyte
(11.09.14)
aynı tutar yatırılır , 1 sonraki donem o kadar az gelir fatura
0
kamyonsans
(11.09.14)
Son ödeme tarihinden önce yatırırsan bişi olmaz. Kendiniz yatırcaksanız talimatı iptal etseniz daha iyi değil mi ?
0
murty
(11.09.14)
sakın yapma hocam
geçen senelerde bi kasım ayı babam elden yatırmış, otomatik ödeme de bi kere daha ödemiş.
sonraki ay borç çıkmadı bize.
ancak mart ayında çat diye internet kesildi, aralık faturamız yatmadığı için.
sonra telekoma gittik, borcumuzu! ödedik hem de faiziyle, sonra bankadan ödediğimiz fazla meblağı geri aldık. nisan ayında bi de hat açtırma ücreti ödedik.

yanisi sakın yapmayın !
0
joe dalton
(11.09.14)
gerçekleşebiliyor, ancak hesap ücreti yansımasın diye fatura talimatı verdiyseniz ve faturayı kendiniz öderseniz daha sonra hesap ücreti yansıtabiliyorlar.
0
inheritance
(11.09.14)
iş bankasında otomatik ödeme talimatım var, talimatın günü gelmeden manuel olarak ödedim ve "günü gelen ödemeleriniz" kısmından kayboldu. Bankaya göre değişir muhtemelen.
0
kimlanbu
(11.09.14)
(7)

Kredi kartı

Lola90
Dün bi yerde kahvaltı ettik, rezil bi kahvaltıydı ama ödememizi yaptık tabi. Sonra bi mağazadan kuzene panti aldık. Bunların hiç biri kartımda gözükmüyor. Limitim hala aynı.Ödemeyi yaparken de uyarmadılar.Nedir bu olay?Kahvaltıcıya gitmem ama mağazaya giderim birinin maaşından kesmesinler.
Dün bi yerde kahvaltı ettik, rezil bi kahvaltıydı ama ödememizi yaptık tabi. Sonra bi mağazadan kuzene panti aldık. Bunların hiç biri kartımda gözükmüyor. Limitim hala aynı.Ödemeyi yaparken de uyarmadılar.Nedir bu olay?Kahvaltıcıya gitmem ama mağazaya giderim birinin maaşından kesmesinler.
0
Lola90
(11.09.14)
bekleyen provizyonlardadir, bugun yarin gecer
0
kamyonsans
(11.09.14)
cevap: bankanı arayıp görüş. sonra sakata gelme.

önemli not: kahvaltıcıya da gitmelisin.
0
sen git ben geliyorum
(11.09.14)
Bekleyen işlemlerde görünür, bir kaç güne de dönem içi işlemlere düşer. Kullanılabilir limitin de anlık olarak düşmüş olmalı. Bunların hiç birisi olmadıysa bir problem var.
0
osurdum
(11.09.14)
ikisi de 35 lira altındaysa pos belki offline işlem yapmış olabilir. işlemler pos gün sonu yaptığında bankaya gider. düşük ihtimal ama belki gün sonu yapmamış olabilirler. diğer ihtimal de yukarıdakilerin dediği gibi açık provizyonda bekliyordur.
0
inheritance
(11.09.14)
bankanın gün sonu yapmaması mümkün değil. yoksa tüm bankacılık durur
bekleyen provizyonlardadır kesin
0
joe dalton
(11.09.14)
Bankanın değil üye işyerinin günsonu alması gerek almadıysa yansımamış olabilir
0
ayhsegul
(11.09.14)
kuzene ne aldınız?
0
hasnicktir
(11.09.14)
(13)

scarface oldum

namus ninjası
yüzde eşşek kadar sıyrıklı yara var, alnımın üstünde. yara kurudu çatladı iğrenç oldu falan. önce bi kozmetik reyon görevlisine sordum, o "terramycin" dedi, kendisinde yüzde yaraya çok işe yaramış. sonra gittiğim eczacı "terramycin yarayı sulandırır, batticon ve fucidin kullan, önce batticon 5 dakik
yüzde eşşek kadar sıyrıklı yara var, alnımın üstünde. yara kurudu çatladı iğrenç oldu falan.
önce bi kozmetik reyon görevlisine sordum, o "terramycin" dedi, kendisinde yüzde yaraya çok işe yaramış. sonra gittiğim eczacı "terramycin yarayı sulandırır, batticon ve fucidin kullan, önce batticon 5 dakika sonra kuruyunca fucidin sür" dedi.
eczacıya uydum ama emin de olamadım. kafamda 3 günlük sıyrık var, kuruyunca derimin içine göçmeye ve vahimleşmeye başladı. naapam ben şimdi? sarı merheme mi abansam acaba?
i.chzbgr.com
artık scarface olarak mı kalacam?
0
namus ninjası
(10.09.14)
ben iz kalmasından korktuğum her şeye bepanthen sürüyorum. :/
0
snape i başından beri tanırım
(10.09.14)
işe yarıyor mu?
0
🌸namus ninjası
(10.09.14)
bepanthene çok iyi gelir, bi de yeni keşfim sudocrem 2 günde alerji izlerimi %60 geçirdi. bi de yine test ettiğim kantaron yağı var ki o da acayip mucizevi bi şey.
0
cadi iren
(10.09.14)
batticon yaranın mikrop kapmasını önler fakat iyileşmeyi geciktirir bunu da göz önünde bulundur.
0
my name is faith
(10.09.14)
yaa batticon dokuyu tarumar ediyor elbet. yara mikrop kapmasın da geç iyileşsin tamam. ama epitel mepitel orada dokular gelişse, asıl lazım olan o. bana verilenler antibiyotikler, antiseptikler. kafam karıştı. zaten sağlam darbe almışım, çok düşününce ağrı yapıyor.
bi de bephanten çakarım bunun üstüne bi de kakao yağı özlü vazelin. ne varsa sürüyorum.
0
🌸namus ninjası
(10.09.14)
Yara kuruduysa dermatix al. Ben ameliyat izimde onu kullandım.
0
lcha
(10.09.14)
alındaki yanığı madecassol ile iz kalmadan geçirmiştim.
0
inheritance
(10.09.14)
burada bahsedilen ilaçların hepsi yarayı tedavi eden ilaçlar. yara izleri ile çok alakaları yok.

teramisin veya fucidin mikrop kapmasın diye günde 2 kez sürülebilir doktorun önerdiyse. batikon ile ise sadece pansuman yapılır, o da yaraya bağlı gerek olmayabilir de.

yara izi bambaşka bir durum. onun için contractubex gibi ilaçlar var ancak ilaçlar hem biraz tuzlu, hem de 3-6 ay arası düzenli kullanım gerektiriyor. bir plastik cerrahi uzmanına danışmanı tavsiye ederim.
0
vendorth
(10.09.14)
kantaron yağı iz bırakmıyor ama sürmekte geç kalmışsın. eşim labda deney yaparkan yüzüne erimiş plastik sıçramıştı çok kötü yanmıştı. kurumasına izin vermeden sürekli kantaron yağı sürdü hiç iz kalmadı.
0
yue
(10.09.14)
lcha +1
0
Goldstein
(10.09.14)
yara kabuk baglasin dussun, ardindan dermatix ya da contrectubex al. ikisini cok duenli ve uzun sure kullanman gerekecek (birkac ay gunde 2-3 defa)

ha kantaron yagi da olur
0
earthsea
(10.09.14)
yumurta akı sür
0
siradisi00
(11.09.14)
contractubex jel gunde bir defa kullanin
0
shotgunwoman
(14.09.14)
(9)

Kredi kartı hesap dönemi öncesi harcama ve ödeme ile ilgili bir soru

sahipsiz
Merhaba, şimdi kredi kartından 100 lira bir şey alsam ve hesap kesim tarihi gelmeden önce 100tl hesaba yatırsam değişen bir şey olur mu?Hesap kesimine o 100tl yansır mı işleyiş nasıl?
Merhaba, şimdi kredi kartından 100 lira bir şey alsam ve hesap kesim tarihi gelmeden önce 100tl hesaba yatırsam değişen bir şey olur mu?

Hesap kesimine o 100tl yansır mı işleyiş nasıl?
0
sahipsiz
(10.09.14)
yansır
ama neden hesap kesimden önce yatırıyorsun ki, bırak paran cebinde dursun
0
joe dalton
(10.09.14)
O para zaten harcanmış bir para cebimde durmasına gerek yok ki?
Telefon faturamı ödeyeceğim, beklediğim yerden para gelmedi henüz. Faturamı şimdi yatırayım, para gelince de karta yatırayım değişen bir şey olmasın diyorum ama olmuyormuş.
0
🌸sahipsiz
(10.09.14)
eğer bugün ödediğin 100 tl ile, 20 gün sonra ödeyeceğin 100 tl arasında fark yok diyorsanız, diyebileceğim bir şey kalmıyor.
0
joe dalton
(10.09.14)
bir şey aldığın zaman -100 olur, ödeme yaptığında +100 olur. hesap özetin (başka bir harcama yapmadığınız varsayarsak) 0 olur.

ama hemen ödeme. faize yatır bugünkü 100 TL 20 gün sonra 100,50 TL olur. asfsdggh.
0
bira sisesi kapagi
(10.09.14)
@joe dalton sen beni anlamıyorsun. faize binmemesi için hemen şimdi ödeyip hesap özetini beklemeden 1 2 gün içinde yatırsam demeye çalışıyorum.
0
🌸sahipsiz
(10.09.14)
@Sahipsiz,

Kredi kartının faize binmesi için, bir sonraki hesap kesim tarihi son gününden sonraya, hesabınızda eksi bakiye olması demek oluyor. Yani şimdi 100 TL harcasanız, örneğin hesap kesim tarihi 15 Eylül, son ödeme tarihi 20 Eylül olsun; 20 Eylül'den sonra 100 TL'den ödemediğiniz her miktar için %2.72 gibi bir faiz biner.

En az asgari ödemezseniz faiz miktarı artar ve kara listeye doğru emin adımlarla ilerlersiniz.

Kısacası, son ödeme tarihine kadar birşey olmaz. Hesap kesim tarihinden önce yatırılmış 100 TL de, hesapta -100 + 100 ile hesap kesimine 0 TL ile girmenizi sağlar.
0
saygilarefendim
(10.09.14)
100 lira alışverişse, yani nakit avans değilse fark eden bir şey olmaz. 0 lira ekstre gelir. hesap kesim tarihinde de ödesen, önce de ödesen, son ödeme tarihini geçirmediğin sürece faiz gelmez.


hesap kesim tarihi != son ödeme tarihi bu arada, karıştırıyorsun gibi geldi.
0
inheritance
(10.09.14)
örnek veriyorum
hesap kesim tarihin ayın 16sı
son ödeme tarihin ayın 26sı

bugün alım yaptıktan sonra hemen ödemenle, ayın 26sı ödemen arasında hiç fark yok.
100 lira 100,5 lira olan arkadaşa bişi demiyorum; eğer o meblağ her ay 2000 tl olsaydı yılda 120 tl ederdi, sonra ekşide millet yıllık 30-40 tl ücret alsa banka ortalık ayağa kalkıyor.
0
joe dalton
(10.09.14)
Karıştırıyor olabilirim de işte bir yandan hesap kesimi tarihinden sonra ekstreye bir meblağ gelecek ya, ödesem de ödemesem de o gelecek mi demek istedim. Neyse açıklayıcı mesajlar var anladım ben teşekkür ederim.
0
🌸sahipsiz
(10.09.14)
(6)

peynir çeşidi

burty
club voyage sorgun'da açık büfede bir peynir vardı. salam gibi incecik daire şeklinde dilimlenmiş, çevresi turuncu-kırmızı kıvamında daha çok kahverengiye çalan, iç kısmı beyazla krem rengi arasında, kaşar kadar yumuşak, tulum peyniri gibi keskin tadı olan bir peynirdi. bu hangi peynirdir bilen var
club voyage sorgun'da açık büfede bir peynir vardı. salam gibi incecik daire şeklinde dilimlenmiş, çevresi turuncu-kırmızı kıvamında daha çok kahverengiye çalan, iç kısmı beyazla krem rengi arasında, kaşar kadar yumuşak, tulum peyniri gibi keskin tadı olan bir peynirdi. bu hangi peynirdir bilen var mı?
0
burty
(10.09.14)
Gouda olabilir chedar derdim ama o cok keskin degil ve yumusak.
0
neferkitty
(10.09.14)
gouda olabilir mi?
0
loveinaflipbook
(10.09.14)
evet gouda olabilir ama tam olarak salam dilimi şeklindeydi. o kadar büyük bir yuvarlak değildi ve delikli de değildi.
0
🌸burty
(10.09.14)
bu da gouda: www.seromaniacy.pl , şu da gouda: www.cheesehouse.com

zaten gouda'da delik yok, varsa bile çok az ve küçük.
0
loveinaflipbook
(10.09.14)
edam olabilir sanki.
0
inheritance
(10.09.14)
isli çerkez peyniri.
0
trocero
(10.09.14)
(13)

filmin sonu nasıl bitsin?

enkolaykullaniciadi
Komedi filmi.Adam film boyunca iş yerinde ayın elemanı olmak için uğraşıyor.Tek amacı o. Bunun için herkese yardım ediyor, çok çalışıyor ama yalandan tabi.Filmin sonuna doğru ayın elemanı da oluyor ama film nasıl bitsin?komik, eğlenceli çarpıcı hatta izleyene ders verir nitelikte.
Komedi filmi.
Adam film boyunca iş yerinde ayın elemanı olmak için uğraşıyor.
Tek amacı o. Bunun için herkese yardım ediyor, çok çalışıyor ama yalandan tabi.
Filmin sonuna doğru ayın elemanı da oluyor ama film nasıl bitsin?
komik, eğlenceli çarpıcı hatta izleyene ders verir nitelikte.
0
enkolaykullaniciadi
(10.09.14)
ayın elemanı olsun ama bunun yanında hayatında ne var ne yok kaybetsin. ailesini, parasını, köpeğini, sevdiğini, evini vs. gibi.
0
brotha b
(10.09.14)
filmin sonunda patron gelsin ve desin ki "ben sana ayın elemanı olamazsın demedim, adam olamazsın dedim" desin.
0
MustafaCan
(10.09.14)
ayın elemanı olduğu şirket milletin 3-5 aylık maaşlarını bile vermeden türkiyeden çekilsin.
0
kafadanbacakli
(10.09.14)
ayın elemanı olamasın ama bu çabalarının sevimliliği sevdiği kızı etkilesin, aşkta kazansın.
0
r_u_h
(10.09.14)
O filmi çektiler 8 sene önce.

www.imdb.com
0
cakabo
(10.09.14)
Ayın elemanı olsun, ertesi gün dünyaya meteor düşsün ve şirket yok olsun.
0
dogyman
(10.09.14)
Şirket paralel diye basılsın, her şeyine el konsun. Adam duvardaki ayın elemanı tablosunu kolunun altına alıp sokakta boş boş gezerken vatandaşlar onu astronot sanıp ilgi göstersin, omuzlarda taşısın. Adam da o gururla şirketine el koyanlardan intikam almaya yemin etsin. Ordan da ikinci filmin geleceği anlaşılsın.
0
bizkid
(10.09.14)
bir müşteriye yardım ederken bir yanlışlık yapsın, müşteri dişli çıksın işten kovulsun.
0
inheritance
(10.09.14)
tam ayın elemanı olacağı gün şirket el değiştirsin, ayın elemanı uygulaması iptal edilsin.
0
sir gawain
(10.09.14)
Ayın elemanı olduğu için gururlansın
müşteriyi gereksiz yere ezsin
hizmet-iktidar-kibir vs
0
sadegazoz
(10.09.14)
bu adam önceden obezmis ve cok zor kilo vermis buna ragmen fast food'cuda calısıyormus. müdür de ayın elemanı oldugu icin müşterileri eglendirmek adına 10 dakıkada 10 hamburger ye demiş.Bu adam yememekte ısrar etmis. ama müdüre de daha fazla hayır diyememiş. Hanburgerleri yemis. Bu da obezliğe tekrar dönmesinin baslangıcı olmuş.
0
bes
(10.09.14)
ayın elemanı olduğu gün ekonomik daralma yüzünden işten çıkarılsın. ardından, hep yapmak istediği ancak; sahip olduğu iş yüzünden hep sekteye uğrattığı işe başvursun ve mülakata çağırılsın.
0
kumlupara
(10.09.14)
meğerse dandik bir işte çalışıyormuş ve ailesinden/kız arkadaşından gizliyormuş.
tam ayın elemanı olduu gün o kişiler dükkana geliyorlar, bu onlardan saklanırken çok komik şeyler yapıyor. (yeri geliyor masa altına saklanıyor, yeri geliyor salak bir palyaço maskesi gibi birşey giyip yüzünü saklıyor, sesini tanımasındalar diyedeiştiriyor.)
ama en son saniyede tam işleri bitmiş dükkandan çıkacaklarken ayın elemanı olarak fotoğrafını görüyorlar. işler sarpa sarıyor.
0
nicin ben
(10.09.14)
(5)

sürücü belgesi sağlık raporu

naturalselection
Lanet olsunki sistem yine değişmiş ve emniyetin sisteminde aile hekiminde bu raporu alabilirsiniz diyor.Aile hekimine gidince alamadığımı farkettim..Hastaneler randevulu çalışıyor.Göz ve kbb randevusu lazımmış.sisteme bakıyorum...en son bir yerden randevu aldım.Atatürk hastanesinin semt polikinliğin
Lanet olsunki sistem yine değişmiş ve emniyetin sisteminde aile hekiminde bu raporu alabilirsiniz diyor.Aile hekimine gidince alamadığımı farkettim..
Hastaneler randevulu çalışıyor.

Göz ve kbb randevusu lazımmış.sisteme bakıyorum...en son bir yerden randevu aldım.Atatürk hastanesinin semt polikinliğinden ,orası vermiyormuş.Ana binadan heyet raporu alsam olurmuş.Onda da çok uzun sürüyor işlemler ve fiyatıda pahalı.200 lira kadar.Adam anlaşmalı kurumlardan bahsetti.Bunları telefonda konuştuk.Çat kapadı.

Nerdedir bilen var mı?Güya acelem var.Sinir oldum.Yağmur deli divane
Bu arada ankaradayım

ankarada herhangi bir yere gidebilirim.Bİlgisi olan varsa arıyabilir mi hatta
0554 659 2872
çağrı filan atsanız da olur.
0
naturalselection
(10.09.14)
geçen hafta hastanedeki aile hekiminden 30 lira karşılığında aldık kardeşime. internetten randevu yok sabah erken git sıra oluyor.
0
inheritance
(10.09.14)
kursa sorsanıza? ben 50 tl verdim, doktoru görmedim bile onlar aldı raporu.
0
bira sisesi kapagi
(10.09.14)
Aile hekiminden bedava al. Vermezse dava etmekle tehdit et. Denendi, çalışıyor.
0
iki ekmek bir sigara
(10.09.14)
ben de aile hekiminden bedavaya aldım. geçtiğimiz ayın başında
0
yimirta
(10.09.14)
aile hekimleri bu isi keyfi yapiyor sanirim. ben gittim muayene bile etmeden verdi. ayni hafta arkadasim gitti onunki vermemis.
0
xenophobe
(10.09.14)
(1)

hotmail - privacy error dediğin

letheavendangered
hergün hiçbir uyarı almadan hotmail'e girdiğim bilgisayarda ilk kez bu uyarıyı aldım. dikkate alayım mı?
hergün hiçbir uyarı almadan hotmail'e girdiğim bilgisayarda ilk kez bu uyarıyı aldım. dikkate alayım mı?
0
letheavendangered
(10.09.14)
al bence. hotmail kullanmıyorum ama hotmail.com.tr olacağını sanmıyorum (şu anda bakamıyorum). outlook.com veya mail.live.com olarak girmeye çalış.
0
inheritance
(10.09.14)
(10)

ing bankamatik paramı çaldı

oku oku yazar ol
bu akşam bankamatikten 1000 lira yatırdım alet parayı sayarken bir anda kitlendi ve işlem gerçekleştirilemiyor diyip kartı iade etti. tekrar kartı takıp hesaba baktım para yatmamış görünüyor. hemen aradım müşteri hizmetlerini şikayetinizi aldık işlem sırasına konuldu hata varsa para hesabınıza geçec
bu akşam bankamatikten 1000 lira yatırdım alet parayı sayarken bir anda kitlendi ve işlem gerçekleştirilemiyor diyip kartı iade etti. tekrar kartı takıp hesaba baktım para yatmamış görünüyor. hemen aradım müşteri hizmetlerini şikayetinizi aldık işlem sırasına konuldu hata varsa para hesabınıza geçecektir denildi.

daha önce böyle bir olaya şahit olan var mı? yanlışlık yok deme ihtimalleri olabilir mi? sinir olmuş durumdayım..

şube önü bankamatiği değil bu sebeple sabah gidebileceğim bir yer de yok.
beklemekten başka ne yapabilirim. müşteri hizmetleri bekleyin işlem sıranız geldiğinde haber vericez demeketen başka hiçbirşey söylemiyor.
0
oku oku yazar ol
(10.09.14)
tıpa tıp aynısı bana oldu 2 ay önce. Finansbank ama. 1 gün sonra hesaba yattı para.
0
oğlum çok zor lan
(10.09.14)
Bankamatik yetkilileri gelip atmseki parayı sandıklarında bu netleşir. Temiz bir haftası var.
0
kablelvuku
(10.09.14)
yatar o para rahat ol. bankamatiğin üstünde kamera var paranın üstne yatıcak halleri yok.
0
acukali ekmek
(10.09.14)
Yarın bankamatiğin olduğu şubeye gidip form doldurup dilekçe verin ertesi gün yatar hesabınıza.


Bankamatik kodundan bağlı olduğu şubeyii öreneblrsnz, genellikle ana ekranda çıkar kod.
0
yatagants
(10.09.14)
hesaba yatar geri sıkıntı olmaz.
bende de aynı şekilde ziraatte oldu. dilekçe yazdım ama atm şubeye bağlı olmadığı için 1 ayda anca yattı hesaba,
eğer seni ing bank dışında bi firmaya dilekçe yazmaya yönlendirirlerse uzar, o zaman iki tarafa da sert bir dille yaz dilekçeni az para değil işlemi hızlandırsınlar
0
gordon sen misin ses ver
(10.09.14)
iş bankası benzer olayı yaşadım. bankamatiğe parayı koydum kilitlendi kartı iade etti. hemen aradım önünden ayrılmadan. bankamatiğin yerini tarif ettim vs.

sonra en yakın bankaya yönlendirdiler beni, gidip durumu anlattım. başka paramın olmadığını ve o paraya en kısa sürede ihtiyacım olduğunu vs anlattım.
o akşam arayıp yanında kim vardı, üstünde ne vardı gibi sorular sordular. 3 gün sonra hesaba para yattı.
0
gudumlu anne terligi
(10.09.14)
Daha once boyle bir olay yasadim. parami yutmaya calisan makinadan cekip cikardim zorla aldim ona ragmen hesabima bikac gun sonra o miktari tekrar yatirdilar. Banka akbank
0
hkku
(10.09.14)
Ben de aynı olayı yaklaşık 6 sene önce hsbc de yasadım. Avm nin içindeki bi bankamatikti. 2ya da 3 gün sonra hesaba yatırdılar parayı. Günde 2-3 kez arayıp durdum hergün
0
lilidance
(10.09.14)
ekip gider atmye (bankamatik değil, iş bankasının onlar) sayım yapar, fazla çıkınca hatalı işlemleri inceleyip senin işlemi bulurlar, paranı hesabına iade ederler. bir hafta kadar sürebilir.
0
inheritance
(10.09.14)
dördüncü gün sonunda incelemeler sonucu para hesaba yattı.

bankaların önünde bulunan atmler dışında diğerlerinden işlem yaparken artık iki kez düşünüyorum. çünkü onlar bir şubeye bağlı olmuyormuş ve oraya gidip inceleyecek ekibin merkeze geri gitmesi vs. gibi işlemler süreci uzatıyor.

başınıza böyle bir şey gelirse müşteri hizmetlerine işlem kaydı bıraktıktan sonra genel müdürlüğü sürekli arayıp ne durumda olduğunu sorun. orası daha faydalı oluyor.
0
🌸oku oku yazar ol
(15.09.14)
(2)

uçuş hakkında

baldur2
1- yanımda yiyecek bulundurabiliyor muyum?2- iç hatta uçacağım, online check in yaptım. kaç dakika önce orada olayım?
1- yanımda yiyecek bulundurabiliyor muyum?
2- iç hatta uçacağım, online check in yaptım. kaç dakika önce orada olayım?
0
baldur2
(09.09.14)
1- evet
2- 30 dk
0
japon askeri
(09.09.14)
30 dakika önce güvenlikte olursan uçağı kaçırabilirsin, bir saat önce hava alanında olmaya çalış.
0
inheritance
(10.09.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.