Giriş
(28)

asansörle iş bittikten sonra sıfıra yollanır

sevgili sen masada değil yatakta güzelsin
Sizce bu bir görgü kuralı mıdır, değil midir? Bence yapılması gereken bir görgü kuralıdır bu dedim, abartıyorsun dediler.
Sizce bu bir görgü kuralı mıdır, değil midir? Bence yapılması gereken bir görgü kuralıdır bu dedim, abartıyorsun dediler.
0
sevgili sen masada değil yatakta güzelsin
(08.08.14)
Gerek yok, kapısını kapatsalar yeter..
0
calzoncillos
(08.08.14)
Sadece düşünceli insanların yapabileceği iş. Görgü kuralı diyemeyiz bence.

Saygı duydum.
0
aguilas negras
(08.08.14)
çok abartıyorsunuz ya, bırak olduğu yerde kalsın. 15. kattaki adam da asansör kullanıyor.
0
fallthepieces
(08.08.14)
Degil bence
0
Idonthaveausername
(08.08.14)
torkmetre gibi sıfırlamayınca ayarımı bozuluyor yanş ne gerek var.
0
essoist
(08.08.14)
katılıyorum size. asansör zaten aslen yukarı çıkmak içindir bana göre.
0
icemint
(08.08.14)
orta katlardan yukarısına bırakılmasa iyi olur. diğer türlü çok bekleniyor.

çok ince ince bir düşünce bence. yapılmasa da olur, yapılırsa ama çok güzel olur.
0
dogyman
(08.08.14)
görgü kuralları, üzerinde durulacak kadar önemli olan bir mekansa asansör için asansör görevlisi bulundurmak vacip olur.

en.wikipedia.org
www.isvemeslekdanismani.net
0
trollmatik
(08.08.14)
ille 0'dan mı çağrılıyor bu asansör denen şey? görgü kuralı değildir, yapılması da ince düşüncenin i'sini içermez bence.
0
devilred
(08.08.14)
bence değil hatta bazı yüksek katlı binalarda akıntıya kürek çekmek çünkü belli bir süre kullanılmayan asansör otomatik olarak ayarlanmış olan orta kata çıkıyor.
0
kuzey li
(08.08.14)
bence saçma bi hareket sonuçta bizden sonra asansörü kullanacak kişinin nerden bineceğini bilemeyiz belki en üstten çağırılcak bu sefer o bekleyecek. şans işi olarak kalmalı
0
boyle pust gibin ibne gibin bisey
(08.08.14)
öyle bi görgü kuralı varsa ben görgüsüzün önde gideniymişim, yeni duydum
0
niye ama
(08.08.14)
n'alakası var?
0
japon askeri
(08.08.14)
Bizim asansör otomatik sıfıra iniyor zaten 1-2 dk sonra.

Görgü kuralı değil ama yapılması hoş olur

Bu asansöre genellikle sıfırdan mı binimizde kardeşim diyenler de baya komik.
0
acukali ekmek
(08.08.14)
Sıfır herkesin ortak kullandığı bir kat ama, o pencereden bakarsanız ben hala fikrimde sabitim.

Edit: ayrıca yapılması gereken bir hareket olmasaydı o bazı asansörler otomatik sıfıra inmezdi kanımca.
0
🌸sevgili sen masada değil yatakta güzelsin
(08.08.14)
Elektrik faturası daha fazla gelir.
0
cetoxim
(08.08.14)
hayatımda duyduğum en saçma görgü kuralı...

kıçınızdan element uydurmayın amk.
bu arada asansörün bulunduğu kata göre binip binmemeye karar veririm genelde. yakınsa binerim, 0daysa kendim inerim...
0
siradisi00
(08.08.14)
cevaplardan da göreceğiniz gibi, "abartıyorsun" tepkisini almanız normal. insanların asansörü kendi katlarında tutma merakları oluyor. bunun da gayet normal bir davranış olduğunu sanıyorlar. :)
asansör "asıl olarak" yukarı çıkmak içindir. zeminden yukarı çıkmak içindir.
0
icemint
(08.08.14)
Değildir, ne alakası var yahu :/
0
mutlusismankedi2015
(08.08.14)
Belki sizden sonra 15.kattaki adam çağıracak, giriş kata inecek? Bence gereksiz ama asansörle sürekli yukarı çıkılır, aşağı inilmez kuralı varsa orası ayrı.
0
Tutkun
(08.08.14)
Bence gereksiz hatta potansiyel elektrik israfı.
0
buzdagi
(08.08.14)
Ilk defa duydum ve hayatimda duyduğum en saçma görgü kurali siralamasinda birinci siraya koydum. Hem asansor sifira nasil yollanir ki. Ulan su duyuruda daha ne sacmaliklar duyacağim :)
0
dafuq
(08.08.14)
boşa elektrik israfı yapmaya ne gerek var?
0
localhost
(08.08.14)
öyle bir gördü kuralından bihaberim ama asansör bulunduğu kattan ayrılmasın diye kapıyı saksı ile tuturanı var.( ben değilim tabbiki:) )
0
mrthany
(08.08.14)
ben yapıyordum, en azından arkamdan arkadaşların geleceğini bildiğim vakitlerde.
0
neseranni
(08.08.14)
Millet asansörün kapısını kapatsın, 10 dakika sonra binicem diye açık tutmadın yeter.
0
inheritance
(08.08.14)
neye görgü kuralı denir neye denilmez o tartışılabilir tabii de, yıllar yıllar önce şöyle demişim: eksisozluk.com

dediğim gibi, mantığı mantıksızlığı tartışılabilir elbette ama "öküzlükten evrilmek" benzeri anlamsız yakıştırmalara ne gerek var, anlayamadım.
0
iz
(09.08.14)
Ben şöyle yapıyorum. İnsanlar sabah işe güce gidiyor. O yüzden eğer gece geç gelmişsem (1'den sonra) gittiğim katta bırakıyorum; sabah zemin kattaki bir asansör çok can sıkıcı. Apartmanda iki asansör var. Akşamları ise iş çıkışı iki asansörün başında da kuyruk oluyor. O yüzden ben biri ile çıkarken diğerini aşağı çağırıyorum, böylelikle belki hız kazanır diye. Bindiğim de benim katta kalıyor ki apartmanın tam ortası. Bunları da her sabah ve akşam yapamıyorum, zaten çoğunlukla dolu oluyor asansör. Denk gelirsem ve aklıma gelirse.

Yine de bu bir görgü kuralı değil. Sabah ve akşamları işe gidiş ve geliş saatinde bir örüntü olması günün diğer saatlerini etkilemez. Hatta çok anlamlı da bulmadım. İnsanlar yukarıdan da çağırabilir asansörü, 0. kattan gelmesini beklemek işkence de olabilir.
0
aychovsky
(09.08.14)
(4)

bir oyun önerin lan

kendi ekseni etrafinda donen insan
çok oyun oynayan biri değilim, hala fm, age of 2 falan oynuyorum. yeni bir şeyler oynayım dedim. watch dogs yükledim, bok gibi oyunmuş afedersin, adamı kontrol edemiyorum, arabayı kontrol edemiyorum. söyle güzel bir oyun söyleseniz de oynasam, tür fark etmez.
çok oyun oynayan biri değilim, hala fm, age of 2 falan oynuyorum. yeni bir şeyler oynayım dedim. watch dogs yükledim, bok gibi oyunmuş afedersin, adamı kontrol edemiyorum, arabayı kontrol edemiyorum. söyle güzel bir oyun söyleseniz de oynasam, tür fark etmez.
0
kendi ekseni etrafinda donen insan
(08.08.14)
spec ops: the line
0
dogyman
(08.08.14)
civilization oyna. tercihen iv.
0
aleksey fyodorovich karamazov
(08.08.14)
online,multiplayer olarak:
tank savaşlarından hoşlanırsan,world of tanks
uçak savaşlarından hoşlanırsan,world of planes (bu baya zor,uçak uçuruyoruz)
oyunlar üyelik gerektirmekte olup üyelik ücretsizdir, premium hesap sahiplerine bazı avantajlar sağlanıyor.

offline olarak:
eski ama, postal serisi eğlenceli hem vurdu kırdı hem sadistlik hem gerilim hem makara kukara
0
trollmatik
(08.08.14)
Community izlediysen journey to the center of hawkthorne.
0
inheritance
(08.08.14)
(3)

torrentten film indirince sıkıntı oluyor mu

inheritance
sorulmuştur daha önce büyük ihtimalle ama arattım bulamadım. uzun süredir dizi dışında (o da eztvden) bir şey indirmiyorum. film indirince eve yazı gelmesi gibi bir durum oluyor mu?
sorulmuştur daha önce büyük ihtimalle ama arattım bulamadım. uzun süredir dizi dışında (o da eztvden) bir şey indirmiyorum. film indirince eve yazı gelmesi gibi bir durum oluyor mu?
0
inheritance
(08.08.14)
hayır.
0
ataturkist
(08.08.14)
ne yazısı ya? slfddkdjaas

indir, rahat ol.
0
sir gawain
(08.08.14)
Bilgisayardan izlemediğim için popcorn time geçerli bir seçenek değil. Teşekkürler yine de.
0
🌸inheritance
(08.08.14)
(12)

masalsı filmler

laleler beyaz
Arkadaslar çocukken okuduğumuz dinledigimiz masallari, hikayeleri anlatan filmler ariyorum. Var mi bildiginiz?
Arkadaslar çocukken okuduğumuz dinledigimiz masallari, hikayeleri anlatan filmler ariyorum. Var mi bildiginiz?
0
laleler beyaz
(08.08.14)
bilumum disney filmleri.
0
inheritance
(08.08.14)
maleficent
0
nick konusunda kararsizim
(08.08.14)
big fish var sanki. veya bana öyle geldi zamanında.
0
pakobundy
(08.08.14)
www.imdb.com/title/tt0338348/
www.imdb.com/title/tt0970179/
0
i was made for you
(08.08.14)
makas eller
0
prompter
(08.08.14)
jack the giant slayer var, son yıllardan hatırladığım.
0
sir gawain
(08.08.14)
film degil de dizi olarak once upon a time var, dun basladim ben de, ilk bolumu izledim bakalim, fena degil gibi. ilk bolumde pamuk prenses ve yedi cuceler, pinokyo gepetto usta vs vardi.
0
nawres
(08.08.14)
Dizi olarak once upon a time'ı izleyin mutlaka derim.
0
mutlusismankedi2015
(08.08.14)
çook teşekkür ederim
0
🌸laleler beyaz
(08.08.14)
bugungunlerdenne
(08.08.14)
rüştü asyalı abimizin oynadığı filmler
Keloğlan 1971
Keloğlan Aramızda 1971
Keloğlan'la Can Kız 1972
Keloğlan İş Peşinde 1975
Ben Bir Garip Keloğlanım 1976
0
trollmatik
(08.08.14)
en bi mükemmeli;

brothers grimm
0
[silinmiş]
(08.08.14)
(11)

kahvaltıda krep yerine ne yenir?

cemiyetin unlu simasi
kahvaltıda hep kızarmış, hamur işi şeyler yemek istiyorum.simit, poğaça gibi.bizimkiler de kolay diye krep yapıyorlar ama tadı çok yavan ya hiç sevmiyorum. bunun yerine ne yapılır kolayca?
kahvaltıda hep kızarmış, hamur işi şeyler yemek istiyorum.

simit, poğaça gibi.

bizimkiler de kolay diye krep yapıyorlar ama tadı çok yavan ya hiç sevmiyorum. bunun yerine ne yapılır kolayca?
0
cemiyetin unlu simasi
(08.08.14)
devamli yenicek bisey degil ama pisi yapabilirsin.
0
yonge and bloor
(08.08.14)
iki patates bir havuç rendeleyip robotta biraz çek. içine biraz un, beyaz peynir az tuz ekle bir yumurta kırıp karıştır. kaşıkla şekil verip yağda kızart.

şimdi aklıma geldi: (bkz: puf böreği)
0
inheritance
(08.08.14)
yumurtali ekmek

ayrica annemin yaptigi ve isimlerini bilmedigim kahvaltiliklar var, ikisinde de bahsettigim yufka boreklik yufka degil pisirilmis yenebilir olan yufkalardan..
1. yufka yagda kizartilir, baska bir yufka arasinda parcalanarak kucuk parcalar haline getirilir, uzerine beyaz peynir konarak durum haline getirilir ve afiyetle yenir..
2. eksisozluk.com
0
buzzlightyear
(08.08.14)
2 yumurta + 1 muz + blender + tava = hamursuz krep.

ben soruyu yanlış okumuşum da neyse bulunsun bu da.
0
i was me but now he s gone
(08.08.14)
-kaşarlı ekmek. ekmek dilimlerinin üzerine kaşar rendesi, domates dilimleri, baharat, varsa sucuk/pastırma. fırına veriyorsun müthiş oluyor.
-gözleme. yufkayı ikiye böl. içine istediğini koy, katla, tavada arkalı önlü iki dakika pişir. oluyor.
-sigara böreği. artık marketlerde üçgen şeklinde yufka satılıyor. içlerine lor peyniri/beyaz peynir + maydanoz/dereotu koyup kızgın yağda pişir.
-yumurtalı ekmek. iki yumurtayı biraz sütle çırp. içine baharatını tuzunu ekle. ekmek dilimlerini bandırıp tavada pişir.
-kızarmış hamur. fırından ekmek hamuru al. parça parça koparıp içlerine kafana göre peynir, kaşar, salça vs koy, kapat. kızgın yağda pişir.
0
sir gawain
(08.08.14)
www.droetker.com.tr

süper oluyor. en azından bir deneyin.
0
harmonikhakaret
(08.08.14)
tuzlu kek olabilir. ben bazen bir dilim bundan yiyorum sabahları.

250 gr beyaz peynir (eriyenler ile güzel oluyor)
1 su bardağı yoğurt
3 yumurta
1/2 su bardağı zeytin yağı
1/2 demet ince kıyılmış dereotu
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz(peynirin tuzuna göre..)
2,5 su bardağı un
1 çay kaşığı pul biber (severseniz)
1/2 demet ince kıyılmış maydanoz (isterseniz)

üzeri için de bol çörek otu
0
kırmızıkaşekaban
(08.08.14)
hocam krebin üstüne reçel dök, arasına peynir koy domates koy yavanlığını gider :D

fransız tostu var yumurta-süt

krebin bi farklısı pankek var

pişi, hamur kızartması var

mücver var

tava böreği var
0
neseranni
(08.08.14)
Övelemeç de bu gruba girer bence. Hepsinden de daha lezzetlidir benim için.
0
burasi ne garip bir yer
(08.08.14)
0
trollmatik
(08.08.14)
chapati yapılabilir. bizim katmere benziyor ama katmerden daha ince. un ve tuz sıcak su ile yoğuruup nispeten yumuşak bir hamur yoğurulur ve bezelere ayrılır. bu bezeler açılır ve içlerine sıvı yağ sürülür (katmerde tereyağ var burada süt ürünü kültürü olmadığı için sıvı yağ ile yapılıyor) ve yuvarlak hamur rulo yapılıp, ruloda spiral şeklinde katlanır. tüm bezeler bitince bu rulolar ilk tekrar açılır yuvarlak olarak. tercihen saç üzerinde yoksa teflon tavada her defasında birer kaşık olmak üzere yağ döke döke pişirilir. yani bir kaşık yağ koyup kızınca hauru koyup hamurun üstüne de bir kaşık yağ koyup pişirip alt üst ederken 1-2 kaşık daha yağ eklemek şeklinde. sonuçta maya kullanmadan kat kat ayrılan nefis bir hamur oluyor. bunu hindistan cevizi suyu ile pişmiş barbunya ile yemek nefis bir tat ama tabii beyaz peynirle şahane gider..

ben chapati ile uğraşmak istemediğimde, hemen un ve tuzu bir paket instant maya ile karıştırıp su ile bir hamur yapıyorum. mayalanması için beklettikten sonra büyükçe bezeler yapıp yine bekletiyorum ve kalınca açıyorum. içi sandviç ekmeği gibi açılan pof pof kabarmış bazlama/pita ekmekleri oluyor..

bazlama bile yapmayacak denli tembel olduğumda un, tuz ve varsa yoğurt yoksa su ile çabucak mayasız yumuşak bir hamur yapıp olabildiğince ince açarak yağsız tavada pişiriyorum. bu da lavaş oluyor. buna iç hazırlayıp yarım ay şeklinde kapatıp gözleme olarak da yapabiliyorum.

ayrıca kabartma tozu, yoğurt, un ve tuzla hamur yapıp incecik açarak çiğ börek de yapılabilir.
0
warrior princess
(08.08.14)
(3)

bu ürünleri türkiye'de nerede bulabilirim

razvan rat
veya amazon.com'dan türkiye'ye getirtebilir miyim? http://www.amazon.com/gp/product/B00FIWB0AY/ref=pd_luc_sbs_01_01_t_lh?ie=UTF8&psc=1http://www.amazon.com/gp/product/B00FIWBEYG/ref=pd_luc_sbs_01_03_t_lh?ie=UTF8&psc=1
veya amazon.com'dan türkiye'ye getirtebilir miyim?

www.amazon.com
www.amazon.com
0
razvan rat
(08.08.14)
sony mağazaları ve istanbul bilişime bakmak lazım var mıdır bilemem ama
0
fallthepieces
(08.08.14)
amazondan gelmeyebilir ebay veya dealextreme bakmak lazım.
0
inheritance
(08.08.14)
2 ürün de türkiyeye gönderiliyor, tahmini 20$ kargo tuttar.
0
atom karincanin torunu
(08.08.14)
(4)

garanti bonus kredi kartı

kelepir
sevgili bonuskafalar,ben şu an bonus flexi kredi kartını kullanıyorum ama alışverişlerde sadece migros, burger king gibi belli başlı yerlerden bonus veriyor diğer mahalle bakkalından alışveriş yaptığımda 0 bonus alıyorum 1 milyar bile harcasam bile. yani az bonus birikiyor. tüm harcamalarımı hep kre
sevgili bonuskafalar,
ben şu an bonus flexi kredi kartını kullanıyorum ama alışverişlerde sadece migros, burger king gibi belli başlı yerlerden bonus veriyor diğer mahalle bakkalından alışveriş yaptığımda 0 bonus alıyorum 1 milyar bile harcasam bile. yani az bonus birikiyor. tüm harcamalarımı hep kredi kartıyla yapıyorum.

acaba diğer bonus kartlarda veya kredi kartlarında durum nasıl? az da olsa her alışverişden bonus kazanma olayı var mı?
0
kelepir
(08.08.14)
iş yerinin anlaşmasına göre değişiyor bonus olayı. mesela bazı iş yeri %1 bonus verirken bazısı %0.05 bonus veriyor. bir de bonus kazanmak için alışverişlerin bonus posundan (garanti teb vs) geçmesi gerekiyor.
0
inheritance
(08.08.14)
@inheritance
az da olsa orana bağlı olarak bi bonus kazanma olayı var yani her alışverişten dimi?
0
🌸kelepir
(08.08.14)
iş yerine göre değişiyor yine. bazı iş yerinin bonus anlaşması yoktur hiç vermez.
0
inheritance
(08.08.14)
diğer kartlarda da öyle. bende hepsi var, o kadar da alışveriş yaparım en çok biriken iş bankası oluyor o da taş çatlasın 3-5 lira. bankanın posundan geçmedikçe zaten kazanamıyorsun. ufak işletmelerin dandik banka poslarından zaten bonus kazanman imkansız hale geliyor. büyük mağazalarda her bankanın posu oldugu için o postan geçiyorlar, 3-5 kuruş yolumuzu buluyoruz.
0
osurdum
(08.08.14)
(10)

dosyalarınızı nasıl düzenliyorsunuz?

en lüzumlusundan feyizli bir abiniz
özellikle taşınabilir harddisk düzeninizi merak ediyorum...fotograflar, videolar vs diye mi ayırıyorsunuz bi tek?şimdiden teşekkürler
özellikle taşınabilir harddisk düzeninizi merak ediyorum...
fotograflar, videolar vs diye mi ayırıyorsunuz bi tek?
şimdiden teşekkürler
0
en lüzumlusundan feyizli bir abiniz
(08.08.14)
diziler, filmler, fotoğraflar, müzikler, programlar diye ayırıyorum.
0
inheritance
(08.08.14)
önce ana konulara sonra alt konulara göre ayırıyorum
0
Sskywalkeremre
(08.08.14)
benim için artık arşivcilik bitti. taşınabilir hard disk mi kaldı ya. indirip izlediğim filmi bile siliyorum. resimler desen online bir yerlere yüklü zaten.
0
sir gawain
(08.08.14)
resimleri online hafızaya yüklüyorum. Bilgisayarımda da bulunuyor.

Resimler > Yıl > Albümler > Fotoğraf dosyaları şeklinde

videolar
>kişisel
>diziler
>filmler

Müzikleri itunes'a düzenletiyorum o da Müzikler>Sanatçı/Grup>Albüm>Şarkı şeklinde ayarlıyor.

Belgeler Allaha emanet. Aynı odam gibi dağınık. 3-5 ayda bir temizliyorum, topluyorum. Masaüstü bomboş ama belgeler karışık...
0
cliquot
(08.08.14)
En son ne zaman hdd taktim hatirlamiyorum. Filmleri izleyip siliyorum. Muzikler spotify. Onemli dosyalar ve projeler dropboxta.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(08.08.14)
diziler kendi başlıkları altında bir de sezonlarına ayrılmış
filmler de altyazılı olduğu için hep klasörlerde
fotoğraflarım için bir sürü klasörüm var ör; kedi, kadın, doğa, karikatür,
alınan dosyalarımdakileri (msn zamanı) bile yerine yerleştirirdim
masaüstümde tek bir dosya olmaz sadece resim olur
kısayol kullanmam
yaşasın başak burcu :P
0
neira
(08.08.14)
bilgisayarımda deli bi dosya düzenim var, herşey konuya göre ayrı ayrı
eski resimleri harici hard disk'te saklıyorum yıla göre arşivli. bir de transkriptti diplomaydı öyle şeyleri de orda ayrıca saklıyorum konu başlığına göre klasörlü.
tercümanım, belgelerimi aya göre klasörlüyorum birkaç ayda bir harici hard diske kopyalıyorum -ki aslında herşey maillerde de var büyük kısmı zaten TMde var- bu sadece kolay arama yapmak için
yeni dönem video ve foto kaydetmiyorum çok özel birşey olmadıkça
0
niye ama
(08.08.14)
sevgili arkadaşlar, sene olmuş 2014, kendi bilgisayarınızda dizi ve film ne ya pardon?

bütün diziler, filmler hem Türkçe, hem orjinal online seyredilebiliyor. müzik de öyle.

yapmayın etmeyin. zamanınıza ve bilgisayarınıza yazık.

video derseniz 1,5 yaşındaki yeğenimin videoları dışında videomuz yok.

fotoğraflar çekiliş tarihlerine göre klasörlerde ve dropboxta. belgeler de öyle.
0
mea maxima culpa
(08.08.14)
sene kaç olursa olsun online dinleyemeyeceğim bulamayacağım şarkılar var, reklamlarla uğraşmadan iyi çözünürlükte film ve dizi izlemek var. internetin azizliğine uğrayabilme ihtimali her zaman var. ayrıca bugün olan bi site yarın olmayabiliyo. düzenlemeye gelirsek windowsun kendi kütüphanesinde ana ve alt konulara göre ayırıyorum ben de.
0
yogapants
(08.08.14)
Fotoğraf ve videoları tarihine göre gün gün atıyorum. Eğer özel bir anlamı varsa parantez içinde bir kelime yazıyorum. Müzikler albüm albüm. Filmler de allah ne verdiyse.
0
cetoxim
(08.08.14)
(3)

şu çantayı

sir gawain
istanbul içi herhangi bir mağazada gören var mı? ya da nerede bulabilirim?http://www.reymona.com/omuz-cantasi/reg-vintage-bag-3265
istanbul içi herhangi bir mağazada gören var mı? ya da nerede bulabilirim?

www.reymona.com
0
sir gawain
(08.08.14)
hummel mağazalarına baktınız mı?
0
inheritance
(08.08.14)
optimum'a baktım yoktu. sordum hangi mağazalarda vardır diye yardımcı olamadılar.
0
🌸sir gawain
(08.08.14)
vialand'a bakın, gördüm sanki.
0
dahili meddah
(08.08.14)
(5)

10 ağustos cb seçimlerinde yanımızda olması gerekenler?

tunalizade
selamlar,malum cb seçimleri için sayılı günler kaldı.oy kullanırken yanımızda olması gerekenler nelerdir? tc kimlik yeterli midir? seçmen kağıdı vs gelmedi çünkü. ya da site yöneticisi dağıtmadı :)
selamlar,
malum cb seçimleri için sayılı günler kaldı.
oy kullanırken yanımızda olması gerekenler nelerdir? tc kimlik yeterli midir? seçmen kağıdı vs gelmedi çünkü. ya da site yöneticisi dağıtmadı :)
0
tunalizade
(08.08.14)
kimlik yeter
0
dinsiz adam
(08.08.14)
kimlik yetiyor ama mumkunse ayriyetten sagduyu + akil + mantik.
0
she was my baby
(08.08.14)
Mantik olsa yeter
0
diss0640
(08.08.14)
T.C. kimlik numaranızın yazılı olduğu nüfus cüzdanı...
ve she was my baby'in tavsiye ettikleri.
0
livaneli kadir
(08.08.14)
kimlik ve sandığınızı, sıra numaranızı öğrenin internetten.
0
inheritance
(08.08.14)
(5)

seçmen kağıtları

bana da mi lolo
hala gelmedi. sizin geldi mi? cb seçimi olduğu için gelmeyecek mi? baam sorup duruyor? bi de hepinize selamı varmış.
hala gelmedi. sizin geldi mi? cb seçimi olduğu için gelmeyecek mi? baam sorup duruyor? bi de hepinize selamı varmış.
0
bana da mi lolo
(07.08.14)
bizim apartman görevlisine vermişler , o da kutulara atmış.. yöneticinize veya görevliye bi sorun.. olmadı muhtardan alırsınız..

aleyküm selam..
0
chatrefhill
(07.08.14)
geldi. ama seçmen kağıdına da gerek yok. ysknın sitesinden sandığınızı sıra numaranızı öğrenin yeter.
0
inheritance
(07.08.14)
a.s
gelmedi.
çuvalda bekliyormuş, dağıtmıyorlar.
ihtiyacımız da yokmuş. internetten okulu ve sandık numaranızı öğrenin yeterli.
0
icemint
(07.08.14)
muhtardan alabilirsin. almazsan da sorun yok, seçmen kağıdının olması şart değil.
0
rock n roll
(07.08.14)
secmen.ysk.gov.tr

bize de son seçimlerde hiç gelmedi ama gerek de duymadık. çünkü yukarıdaki sitede görünüyor her şey.
0
m e b
(07.08.14)
(3)

Ağustos da bu yağmur niye ?

lawist
Küresell ısınma mı vurdu ?
Küresell ısınma mı vurdu ?
0
lawist
(07.08.14)
HAARP
0
for the record
(07.08.14)
küresel iklim değişikliği. mevsimler yer değiştiriyor. denizler de daha sıcak sanki bu sene.
0
inheritance
(07.08.14)
Şarkısı bile var olm, yaz yağmuru serdar ortaç söylüyo, karabiberim olan albüm hiç duymadın mı? Göbekten zeytin yerdi hey gidi günler
0
sevgili sen masada değil yatakta güzelsin
(07.08.14)
(2)

Bimeks'in ürünleri paralel ithalat mı?

dinazorlar turkmus haci
telefon alacağım da 100 liralık indirim kodu geldi. alacağım marka lg. lg'nin türkiye garantili ürünlerini mi satıyorlar yoksa paralel ithalat mı?
telefon alacağım da 100 liralık indirim kodu geldi. alacağım marka lg. lg'nin türkiye garantili ürünlerini mi satıyorlar yoksa paralel ithalat mı?
0
dinazorlar turkmus haci
(07.08.14)
telefon alacağım sıra sormuştum nexus 4 için. paralel ithalat demişlerdi. teknosadan aldım orası lg türkiye idi.
0
inheritance
(07.08.14)
paralel ise hiç bulaşmayım ya 100 lira indirim kodu iyi olurdu ama malum paralel ithalat sorunları falan.
0
🌸dinazorlar turkmus haci
(07.08.14)
(18)

Olağanüstü Gücünüz Olsa?

arockm
Merhaba arkadaşlar, olağanüstü bir gücünüz olsaydı bunun ne olmasını isterdiniz? Ben görünmez olmak ya da uçmak isterdim.
Merhaba arkadaşlar, olağanüstü bir gücünüz olsaydı bunun ne olmasını isterdiniz? Ben görünmez olmak ya da uçmak isterdim.
0
arockm
(07.08.14)
Görünmezlik + düşünce okuma.
0
pandispanya
(07.08.14)
düşünce okumak istemeyebilirdim ben çünkü hayat çekilmez olur.

Wolverine gibi kendini yenileme özelliği olabilirdi.
Görünmez olmak, ışınlanmak da güzel özellikler.
0
basond
(07.08.14)
ölümsüzlük tabii ki.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(07.08.14)
Telekinezi + telepati
0
shejia
(07.08.14)
zamanda veya mekanda yolculuk isterdim.
0
arandur
(07.08.14)
zamanda ileri geri falan.
0
WrAiTh
(07.08.14)
telekinesis veya parmaktan çıkan, her şeyi lazer.
0
inheritance
(07.08.14)
telepati isteyenler belasını arıyorlar.
0
WrAiTh
(07.08.14)
direkt hiro nakamura ya da Matt Parkman
0
paranoyak kedi
(07.08.14)
Vin-gar-dium levi-o-sa! <3 harry potter

Uçmak + görünmez olmak + düşünce okuma. (zaten geriye ne kaldı ki yıhyıh)
0
barbara herhalde barbara manken olan
(07.08.14)
uzay-zamanda yolculuk ve olasılıklara hükmedebilme(kumarda kazanırım)
0
r_u_h
(07.08.14)
Butun olaganustu guclere sahip olmak sjdjsh aynstayn mode on
0
Idonthaveausername
(07.08.14)
zamanda yolculuk +1

ikinciyi seçebiliyorsak uçabilmek.
0
yue
(07.08.14)
elfen lied - lucy karakterinin güçlerine sahip olmak isterdim.
0
harekatamiri
(07.08.14)
düşünce okumak
0
rock n roll
(07.08.14)
bi dizi vardı çok eskiden, sabrina mıydı neydi.
iki işaret parmağını birbirine dokundurduğu an zaman duruyordu, tekrar dokundurduğunda zaman devam ediyordu.
işte o zamandan beridir, hep böyle bir gücüm olmasını istiyordum.
hala da istiyorum.
0
etna
(07.08.14)
düşünme okuma ve hayvanlarla konuşmak tabiiki de :D
0
Solem
(07.08.14)
Ölümsüzlük ya da düşünce okuma
0
filipis
(07.08.14)
(10)

Erkek malum bölgede kullanılacak tüy dökücü krem tavsiyesi?

sku
Erkek malum bölgede kullanılacak kaliteli bir tüy dökücü krem tavsiyesi verebilecek cengaverler arıyorum. Lakin malum bölgede kullanıp tecrübe ettiğiniz markaları istiyorum, ona göre...
Erkek malum bölgede kullanılacak kaliteli bir tüy dökücü krem tavsiyesi verebilecek cengaverler arıyorum. Lakin malum bölgede kullanıp tecrübe ettiğiniz markaları istiyorum, ona göre...
0
sku
(07.08.14)
hocam soruya cevap olmayacak ama şu bol aparatlı kıl-tüy kesme makinalarından kullanabilirsin.

tüy dökücü krem olarak ben lapiden mi ne öyle bi şey kullanmıştım ama çok zahmetli ve bence gereksiz. sürüyorsun, bekliyorsun falan... leş gibi kokuyor ayrıca. hiç gereği yok.

bahsettiğim makinalar hem her yere girip çıkar, hem tahriş etmez hem de bölgeyi ormanlık araziye çevirmez. 50 tane başlığı olduğu için diğerleriyle burun kılıydı, göz altı kılıydı (varsa) falan onları da alırsın, yeri gelir sakalına şekil şükül verirsin vallahi çok güzel.

bende remington vardı, hiç unutmuyorum hepsiburada'dan 52 liraya almıştım o zaman... 2 sene önce falan. bulabilirsem yine ondan alacağım, kaybettim ben kendiminkini taşınırken. boşver tüy dökücü kremi, valla eziyet.
0
pescador
(07.08.14)
krem değil ama makine: (bkz: philips bodygroom)
0
inheritance
(07.08.14)
Özellikle tüy dökücü krem isteme sebebim malum bölgede et beni olması. Jilet veya makine ile tıraş olunurken sıkıntıya sebebiyet vermesi...
0
🌸sku
(07.08.14)
ben tüy dökücü krem veet kullandım ama jiletten çok daha zahmetli olmuştu, işlevsel değil.
0
arandur
(07.08.14)
o bölgelerde tüy dökücü krem kullanılmasının sakıncalı olduğu yazıyordu tüy dökücülerin arkasında öyle hatırlıyorum dikkat et derim
0
joy stick
(07.08.14)
@joy stick, bikini bölgesi vs diye reklamını yapıyorlar tüy dökücü kremde, spreyde vs. Sorun erkek vücudunda o bölgede mi, ph dengesinde mi, yoksa bizim çırakta mı anlayamadım gitti...
0
🌸sku
(07.08.14)
hamam otu
0
heee
(07.08.14)
@heee, hamamotu için sakıncalı diyorlar. O sebepten hiç bulaşmadım o işe...
0
🌸sku
(07.08.14)
erkeklere uygun değil diye biliyorum
0
joy stick
(07.08.14)
tüyox var, 2 ay kullanmak gerektiğini söylüyorlar. www.bitkibahcesi.com
0
adukyuedines
(07.08.14)
(7)

thy-yanlış isim yazma

Kalinka
bilet alırken eşim,kendine bilet bakarken benim için uygun bi izmir bileti bulup aldı ama bu arada kendi adını yazmış yanlışlık,cinsiyete bayan yazmış mail adresi benim,kredi kartı benim..bunu düzeltmenin bi yolunu bilen var mı?
bilet alırken eşim,kendine bilet bakarken benim için uygun bi izmir bileti bulup aldı ama bu arada kendi adını yazmış yanlışlık,
cinsiyete bayan yazmış mail adresi benim,kredi kartı benim..
bunu düzeltmenin bi yolunu bilen var mı?
0
Kalinka
(07.08.14)
çağrı merkezini arayın.
0
inheritance
(07.08.14)
arayıp düzeltin, sorun olmaz.
0
matematik koyu
(07.08.14)
İsim düzeltmiyorlar kesinlikle.

İki ismim var, şirket bilet alırken tek ismimle almıştı, sıkıntı çıkmasın diye ikinci ismi eklemek istedim ama bilet kesildikten sonra değiştirilemeyeceğini söylediler gerek call center, gerekse THY'den tanıdıklar.
0
cakabo
(07.08.14)
hiç bir yolu yok mu ya? böyle şey olmaz,düzelttiren var mı acaba daha evvel, yani hadi ismine alınan kişi gitsin diycem o da gidemez ki,izin olayları malum
0
🌸Kalinka
(07.08.14)
bilet iptal edilebiliyorsa iptal edip tekrar alın. hizmet bedeli kadar zararınız olur.
0
inheritance
(07.08.14)
başkasına alınmış bir bileti kendi üzerine almak istiyorsun, elbette mümkün değil.

yapabileceğin o bileti iade etmek... bilete göre bedava da olabilir, tamamı da yanabilir; sonra da yeni bilet almak. yani harf hatası falan değil, bildiğin başkasına alınmış bilet.
0
desdinova
(07.08.14)
Birkac harf ile problem olmuyor da (basima gelmisti), farkli bir isimse problem cikabilir. Maalesef bilet kesildikten sonra degisim yapmiyorlar (yine de sansinizi bi deneyin). Promosyon biletlerinde degisiklik yapilmiyor ancak kesinlikle
0
x daemon
(07.08.14)
(15)

kadınlar askere gitmeli mi ?

lawist
http://thebrigade.thechive.com/2014/08/04/warm-up-to-norwegian-military-gals-83-photos/ bunu gördüm bence evet :)
thebrigade.thechive.com bunu gördüm bence evet :)
0
lawist
(07.08.14)
aga regl falan olurlar, ellerinden silah var. Genelkurmay başkanını bile vururlar.
0
oğlum çok zor lan
(07.08.14)
zorunlu askerlik olmamalı.
0
microfiction
(07.08.14)
gerek yok. erkek var epey.

ayrıca 500 000 kadar erkeğin 1 yıl dahi olsa karı kız işinden el çektirilmesi ülkedeki abaza topluluk için bir nebze nefes almak demek.

çeşme suyuna şap katılsa da ülke olarak rahat etsek.
0
siradisi00
(07.08.14)
Gitmeli. Kadın erkek eşitliğine gelince bik bik ötüyorlar. En azından evden 12 veya 6 ay ayrı ve zorunlu disipline sokulmanın verdiği o iç karatıcı duyguyu hissetmelerini isterdim. Erkek 20 yaşından sonra kafasının bir köşesinde hep o duygu, kadına bakıyorsun evde oturuyo umurunda bile değil oh ne ala memleket.
0
sevgili sen masada değil yatakta güzelsin
(07.08.14)
Genel olarak düşüncem askerliğin profesyonel boyutlarda, düzenli şekilde olması. Ama eğer zorunlu askerlik uygulanıyorsa kadınlar da askere gitmeli. Sonuçlarını, uzun vadede faydasını bilemem ama düşüncem bu.
0
ontheroad
(07.08.14)
erkeğe eziyet zaten gitmek, bi de kadınlara da eziyet çektirin rahatlayın.
duyuruyu açan arkadaş zaten kafa bulma amaçlı açmış ama bir de ciddiye alıp, zorunlu askerliğin tartışılması gereken yerde kadınları da alalım onlarda askere gitsin eziyet görsün diyen adamlar çıkmış ortaya.
0
zentiva
(07.08.14)
Gitmemeli. Erkekler de gitmemeli. Gencecik bir insanı, vatani görev diye zorla çağırıp eline silah tutuşturmak, insan öldürmeyi emretmek doğru değil. Kadını erkeği yok bu işin.
0
cezzar dede
(07.08.14)
bence gitmeli. askerlik demek disiplin demektir.

edit: bunu bir bayan olarak söylüyorum
0
phoenixbird
(07.08.14)
izlemedim linki. belki geyiktir bilmiyorum ama ben ciddi cevap vereyim gene de.

gitmeli. hem madem kadin-erkek esitligi var, herkes yapsin askerligi.
ayrica disiplin, egitim vs vs ogrenmek lazim.

ustelik artik savaslar hatt-i mudafaa seklinde yapilmiyor. ya da iki ordu caldiran ovasinda bulusup da allah allah nidalariyla birbirine kosturmuyor yani. cephe, savas sahnesi, sivil alanlar cok ic ice. sivil hedeflerin cok rahat bombalanmasini vs zaten gectim, yugoslavya'da, kirim'da, gurcistan'da. israil-filistin'de hatta ic savasta irak, libya, misir, suriye'de gorduk ki artik kadin-erkek, yasli-cocuk, asker-sivil demeden tum halk savunma, saklanma; gerekirse saldiri taktik-tekniklerini ogrenmeli. ha bunlar bizim askeri sistemde ne kadar ogretiliyor o ayri ama olmali iste.

bir kadin olarak benim dusuncelerim bunlar. arz ederim.
0
nicki martin
(07.08.14)
Erkekler de gitmemeli, saçmalıktan başka bir şey değil. Askerlik disiplinmiş aşlsdkfaşlsdkf anca hayatta bir bok olamamış bir insan askere gidince gelişme kaydeder, onun dışındaki tüm insanlara zarardır. Kadınlar kendilerinin gitme ihtimali olmadığını biliyorlar tabii sallıyorlar erkekler gitsin diye oh ne güzel.
0
i was made for you
(07.08.14)
temel 28 gün eğitim verilsin kadın veya erkek, daha da uzatılmasın bence.
0
arandur
(07.08.14)
gitmeliler tabii ki.
0
baldur
(07.08.14)
yüksek lisansa başlatmayın adamı lan.

bu ülkenin kadınına yapılmayan bir bu kaldıydı, bunu da yapın rahatlayın.
astınız
kestiniz
biçtiniz
askere gönderttirmeyiz!
0
shiranai
(07.08.14)
"Zorunlu askerlik olmamalı" ile ilgili yorumlar + 1

Asker kıyafeti fantezisi yapılmak istenirse, bunun için hayatın bir kısmını bir yerlere adamaya gerek yok.
0
aychovsky
(07.08.14)
zorunlu askerlik kaldırılmadığı sürece, kadın erkek eşitliği varsa gitmeli.
0
inheritance
(07.08.14)
(8)

Hangi banka daha kolay kredi verir?

fuzuli
Naber finansörler.Hsbc'den daha önceden aldığım küçük bir kredi vardı. Bi tane daha istedim 3 haftadır aylık gelirimi ispatlamak için uğraştılar bugün ispatlandı arayıp ''kkb puanınız düşük, vermiceez vermicez'' dediler. Ulan bunu baştan bilmiyo muydunuz ibinalar!! diye bağırmadım telefonda tamam de
Naber finansörler.

Hsbc'den daha önceden aldığım küçük bir kredi vardı. Bi tane daha istedim 3 haftadır aylık gelirimi ispatlamak için uğraştılar bugün ispatlandı arayıp ''kkb puanınız düşük, vermiceez vermicez'' dediler. Ulan bunu baştan bilmiyo muydunuz ibinalar!! diye bağırmadım telefonda tamam deyip kapattım.

Sonuç olarak 19bin liracık lazım bana MT-07 ye kavuşmam için. En kolay hangi banka verir krediyi? Bir sürü başvuru yapıp puanımı düşürmek istemiyorum daha fazla. İng kolay verir diyolla ama?
0
fuzuli
(07.08.14)
valla bana vermeye çalışıp duruyorlar. bugün akbank aradı, 30 bin verelim diye:)
kredi veya kredi kartı alıp bir süre düzenli ödeme yapmak zorundasın bu işlerin kolaylaşması için.
0
yalnux
(07.08.14)
Ayni durumdayken teb e gidip 15 almıştım. Şubeye git bence.
0
oldboy
(07.08.14)
Akbank verir.
0
[silinmiş]
(07.08.14)
Migroslaedaki ing olabilir
0
MiraTaurus
(07.08.14)
migrostaki ing en fazla 15000 veriyor.
0
inheritance
(07.08.14)
- Gelirini ispatlayabiliyorsan, bordro vs. ve uzun süredir çalışıyorsan kolaylıkla alırsın.

- Gelirini ispatlayamıyorsan, bir kefil göstermen faydalı olur. Kefilin de gelir belgesini isterler.

- Yukardakileri yapamıyorsan ve kredi ihtiyacın acil değilse öncelikle bir kredi kartı alıp birkaç ay düzenli ödeme yapıp kredi puanını yükseltebilirsin.

- Internetten başvurmak yerine şubeye gidersen daha rahat olur.

- Ikametin uzun süredir aynı yerdeyse, bu da iyi bişey.

- Bankada çalışan tanıdığın varsa ve sana referans olursa çat diye alırsın.
0
fever
(07.08.14)
motor alcaksan tam motorun fiyatında çekme. biraz üstünü çek 22 23 gibi. vergisi plakası var. kasko yaptır. kaza yaparsan krediyle aldığın motor elinde patlar. paranın üzerine soğuk su içersin.
0
fukka
(07.08.14)
denizbank ve finansbank daha kolay verir.
0
abd
(07.08.14)
(4)

çamaşır makinesi kokusu

yardiranadamm
çamaşır makinemin kötü koku yaydığından şüpheleniyorum. deterjanı da yumuşatıcıyı da bol koymama rağmen çamaşırlarımdan henüz asılıyken bile nemli kokusu geliyor, ki kurumuş haldeyken. buna benzer bir koku banyomdan da geliyor. böyle nemli çamaşır hafiften de küf gibi. o da makineden mi kaynaklanıyo
çamaşır makinemin kötü koku yaydığından şüpheleniyorum. deterjanı da yumuşatıcıyı da bol koymama rağmen çamaşırlarımdan henüz asılıyken bile nemli kokusu geliyor, ki kurumuş haldeyken. buna benzer bir koku banyomdan da geliyor. böyle nemli çamaşır hafiften de küf gibi. o da makineden mi kaynaklanıyor acaba? öyleyse makinemi servis çağırmadan nasıl temizleyebilirim? en son çare servis çağıracağım.
0
yardiranadamm
(06.08.14)
Çamaşır makinesini her kullandıktan sonra kapağını içi kuruyana kadar açık tutuyor musun? Eğer tutmazsan içinde dediğin gibi kötü bir koku oluyor. Kapağı açık tutup içini havalandır bir süre. Birde makine temizleyiciler falan varya onlardan biriyle boşken makineyi çalıştır, kapağı da bir süre açık tutup makineyi havalandır.
0
Dr_Stat
(06.08.14)
@Dr_Stat hiç dikkat etmiyordum kapağına belki de açık tutmuyorumdur. bugün markette çamaşır makinesi temizleyici sordum, öyle bir şey yok dedi çalışan. bilmeden atıp tutmuş demek ki.
0
🌸yardiranadamm
(06.08.14)
çamasırları makınaya koyunca ustlerıne 1 yemek kaşıgı kadar karbonat at çalıştır
0
lan
(06.08.14)
boşken 90 derecede çalıştır. kapağını, deterjan gözünü açık bırak içi kurusun
0
inheritance
(07.08.14)
(3)

Toshiba bellekler nasıldır?

raskolnikov2
http://www.hizlial.com/toshiba-16gb-uhs-1-class-10-profesyonel-micro-sd-hafiza-karti/10161666A101e gelmiş bi tane alıcağım. 16 gb. Class10Ama bi yerde okudum birisi çabuk bozuluyor toshiba almayın demiş. Doğru mu kullanan var mı?Halihazırda kullandığım laptop toshiba ben memnunum
www.hizlial.com

A101e gelmiş bi tane alıcağım. 16 gb. Class10

Ama bi yerde okudum birisi çabuk bozuluyor toshiba almayın demiş. Doğru mu kullanan var mı?

Halihazırda kullandığım laptop toshiba ben memnunum
0
raskolnikov2
(06.08.14)
Hiç öyle bir durum yok gayet güzel ürünleri var. Lexar ilk tercihim olur ama sonra Toshiba gönül rahatlığıyla alınır.
0
onexey
(06.08.14)
Bozulan usb görmedim daha ben . Genelde kayboluyolar :)
0
eli
(06.08.14)
2005 gibi 1gb olanlarından almıştım, bir sene sonra yazma hızı iyice düştü.
0
inheritance
(07.08.14)
(31)

Çocukken İstenilen Şeyler?

arockm
Sevgili duyuru halkı, çocukluğumuzda isteyipte alamadığımız, ailemizin almadığı içinizde ukte olan şeyler nelerdir? Ben küçükken hep paten istemiştim ailem almamıştı... Sizin neler var böyle?
Sevgili duyuru halkı, çocukluğumuzda isteyipte alamadığımız, ailemizin almadığı içinizde ukte olan şeyler nelerdir? Ben küçükken hep paten istemiştim ailem almamıştı... Sizin neler var böyle?
0
arockm
(06.08.14)
Cindy bebek evi.
Çok istiyordum. Her gece hayallerimdeydi. Hatta gerçek bir Cindy bebeğim de olmamıştı hiç. Hep böyle milyoncularda olan, kafasının yarısı kel olan, bacakları kıvrılmayan, kolları oynamayan bebeğim oldu.
Hala böyle imrenerek bakıyorum Cindy bebeklere. <3
0
dessy
(06.08.14)
evcil hayvan. kardeşim çok korkuyor diye alamamıştık. kuştan bile korkuyordu.
0
inheritance
(06.08.14)
akülü araba :(
0
Ezequiel
(06.08.14)
(bkz: 386dx)

yıllarca c64 ile devam ettim. pentium 3 çıktığında da amiga 1200 vardı. tüm hayatımı etkiledi sanırım.
0
jaaaccckkk
(06.08.14)
akülü araba +1
0
bozbaykus
(06.08.14)
benim hiç uzaktan kumandalı arabam olmadı lan. heves ederdim bak buna..
0
widee
(06.08.14)
bisiklet :(

hep amcaoğlunun bisikletini kullandım.
0
hohoya
(06.08.14)
içimde en çok ukte kalan action man olmuştu. bir de sega geliyor aklıma.
0
disfori
(06.08.14)
Pedallı arabalar vardı, annem karnem iyi gelirse alacam demişti ama almamıştı. Bir keresinde de beni oyuncakçıya götürmüştü, ben tren setine dalmıştım ama o ne yaptı ne etti bana dandirik bir puzzle kakaladı.
0
Tutkun
(06.08.14)
pisiklet
0
nereye bu gidis
(06.08.14)
oyuncak telefon. şöyle birşey. iki tane sabit telefon ama aralarında bağlantı var, birini bi odaya diğerini diğer odaya kurup konuşabiliyorsun.
ölmüştüm öf.

ben 8 yaşındaydım, o beş milyondu.
0
al-se
(06.08.14)
cindy bebek evi +1

kendime alıcam ama kurarım bi köşede durur içimde kalmasın.
0
cadi iren
(06.08.14)
Sega
Mikasa Futbol Topu
Bisiklet(Bayağı bekletip o zamanın en iyisini aldığı için bunu saymayabilirim)
0
an engineer
(06.08.14)
Süper Mario oyunu. Benden küçük kuzenime alınmıştı. Üst kata çıkıp oynuyordum. O da her zaman mümkün olmadığı için ben de istemiştim. Niye alınmadı hatırlamıyorum.
0
auroraaurora
(06.08.14)
Böyle lego gibi ama değilde, bir araya getirince apartman gibi bir şey oluyordu. Nerden gördüm ya da gerçekte var mıydı hiç bilmiyorum ama onlardan istiyordum. Ancak nedense aileme bunu hiç söylememiştim :P alırlardı belki..
0
air
(06.08.14)
çok küçükken polis gözlüğü-silahı-kelepçesi gibi bi oyuncak seti vardı, onu çok istemiştim almamışlardı, iyi ki almamışlar lan, o ney öyle!
küçük langırt gibi olan ama futbolcuları çekip bırakarak şut çekilen bi futbol oyuncağı vardı, mavili kırmızılı, ona hakkaten çok ağlamıştım, onu keşke alsalardı lan, şimdi alsalar şimdi bile oynarım onla.
0
balporsugu
(06.08.14)
monopoly ve bilumum o tarz oyunlar.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(06.08.14)
benim aylık bir tane oyuncak isteme hakkım vardı. maaş gününden maaş gününe. araba istedim alındı, kids scooter istedim alındı, gerçek gibi olan bebeklerden alındı (pipisi vardı, bezliyodum lan ben onu!), denizkızı orijinal cindy alındı, twister rave alındı. oha lan ne istersem alınmış. tercihlerimi iyi kullanmışsam demek ki.

edit: my little pony istemiştim onu almamışlardı aklıma geldi.
0
harekatamiri
(06.08.14)
At istedim. Günlerce, haftalarca ağladım zırladım. Sonra bana eşek almışlardı. Eşşeğin üzerine biner gezerdim çiftlikte. Eşeği bana at diye yutturmuşlardı ama. Sonra bi gün okulda hayvanları öğreniyoruz, baktım bizim atın resminin altında eşek yazıyo. Allaaah siz misiniz beni kandıran. Kitabı kaptığım gibi eve koşuyorum. Tam eve yetişicem yolda düştüm kafamı yardım. Mahallenin benden 3-5 yaş büyük çocukları görüp geldiler, hadi hadi ağlama bi şeyin yok sen erkek adamsın hadi eve dediler. Bi elimde eşeğin resmi diğer elim kafamda kafam yarık zaten kan akıyo gözlerim dolu eve gidiyorum. köşeyi döndüm lan bi baktım bizim kapının önünde bi at. Çiftçinin biri bağlamış gitmiş. Şöyle gittim yanına yavaşça, sırtı dönük. Arkasına geçtim önünü dönsün diye uğraşıyorum, tuttum bi taş attım kıçına, taşı atmamla at bana bi koydu, sırasıyla gökyüzü, bulutlar, güneş, tak sırt üstü yapıştım yere. Bi günde iki darbe. Sonra nakavt oldum zaten. Benim hayatım ikiye ayrılır; hayatın çiftesini yemeden önceki hayatım, hayatın çiftesini yedikten sonraki hayatım. Bu hikaye gerçektir. Sonra sikerim dedim atını da eşeğini de, köpeklere sardım.

Birde boncuk tabancası aldırana kadar göbeğim çatlamıştı. Bizim peder biraz fazla tedbirlidir; yok gözüne isabet eder, yok bilmem ne. Biz savaş yapardık ama, surat falan dinlemezdik. Bi gün savaşın ortasında baktım peder beni çağırıyo, laynn... dedim tamam geliyom amk:/
0
sevgili sen masada değil yatakta güzelsin
(06.08.14)
Barbi bebek evi tam da genç kızlığa giriş dönemime denk geldiği için içten içe heves ettiysem de istemeyi gururuma yedirememiştim :)

Ama bir Furby gerçeği var, kardeşimle oyuncakçının vitrinine yapışmış halde "çok güzel ama çok pahalı, 2 yıl harçlık biriktirsek alabiliriz ama di mi:( " dediğimizi hatırlıyorum :D

Geçen sene haberi aldığımda, Neeee Furby yeniden mi satışa çıkmış, diyerekten koşa koşa kendimi bi avmdeki oyuncak mağazasına atmıştım. Emin adımlarla ilerledim, Furbyim için renk seçiminde bi süre kararsızlık yaşadıktan sonra kasaya gittim ki yıllar sonra yine aynı hüsran. "Lan hala çok pahalı amk, bu ay faturaları ödemeyip alabilir miyim ki ühüü:( Kıyıp da alamadım, ya benim nezman bi Furbyim olucak duyuru!!!
0
lambada
(06.08.14)
saksofon.
0
timmie
(06.08.14)
gerçek cindy bebek.

o değil de benim akülü arabamın olmuş olması sizce de çok garip değil mi :/
0
devilred
(06.08.14)
Org istemistim. pahalı diye kendim vazgecmistim.Simdi belki ünlü bi müzisyen olabilirdim :(
0
bes
(06.08.14)
akülü araba ve şu langırt benzeri futbol oyunu. adamlar çakılı oluyor, böyle kafalarından geri çekip bırakarak topa vurduruyorsun falan vardı ya eskiden, o şeylerden.

bi de şey vardı en çok, inanılmaz istediğim, buuuu uzaktan kumandalı kamyon ve dozer setleri oluyor ya. çok pahalıydılar. şimdi 300-400 lira falan sanırım. her toprak parçası gördüğümde hayallere dalardım "şimdi ben burayı kazsam, kamyonuma yüklesem" diye. çocukken inşaatçı, 18 yaşıma kadar da kamyoncu olmak istiyodum zaten. gerçi hala hoşuma gidiyo kamyonculuk fikri.

onun dışında her istediğim alındı, zengindik o zaman. brezilya'dan kahve, fransa'dan çikolata falan getiriyodu babam. şimdi çalıştığı yerde yaşıyo adam, fena patladı. böyle hayatın anasınıskim
0
pescador
(06.08.14)
Bisiklet. 21 yaşındayım bisiklete binmeyi bilmiyorum arkadaş :/
0
mutlusismankedi2015
(06.08.14)
minik oyuncak dikiş makinesi. Napcaksın öyle şeylerle uğraşıp, doğru düzgün çalışmaz bile o diye almamışlardı. Halbuki bebeklerime elbiseler dikecektim ben.. Sonra çok yetenekli olduğum ortaya çıkacaktı ve normal dikiş makinesi alacaklardı bana. Mükemmel elbiseler dikecektim, herkes hayran olacaktı bana ve ünlü olacaktım. Hayallerimi elimden aldılar!!!! :( bak yine aklıma geldi huf.
0
mayaa
(06.08.14)
emekleyen bebek. baleye gitmek istedim ona da göndermediler. annem arada söyler keşke baleye gönderseydim çocuğumu diye. galiba algılayamadılar olayı, kızmıyorum o yüzden.
0
rock n roll
(06.08.14)
kedi
bisiklet
barbi evi
0
lily briscoe
(06.08.14)
uzaktan kumandalı araba.
0
costa blanca
(06.08.14)
Akulu araba.
Her istedigimi er ya da gec aldilar ama akulu araba olmadi iste:)
0
delifaruk
(06.08.14)
90 larda robocop filmi ilk çıktığında onun küçüğünü yapmışlardı,yürüyordu,ışıkları falan yanıp sönüyordu.birkaç arkadaşımın vardı,ben de isterdim benimde olsun.
0
iste o bendim
(06.08.14)
(1)

wikide cikan kilit isareti

shubulubapshubaptishaluva
ne ise yara? ne demektir?
ne ise yara? ne demektir?
0
shubulubapshubaptishaluva
(06.08.14)
sayfa edite kapalı demek. kimi sayfalar sadece kayıtlı kullanıcılar tarafından, kimileri de sadece modlar tarafından editlenebiliyor.
0
inheritance
(06.08.14)
(4)

tekirdağ - sabiha gökçen havaalanı

ihb
tekirdağdan veya istanbul avrupa yakasından sabiha gökçen havaalanına ulaşım nasıl sağlarım ve yaklaşık kaç saat sürer. her türlü öneriye açık bir sorudur.
tekirdağdan veya istanbul avrupa yakasından sabiha gökçen havaalanına ulaşım nasıl sağlarım ve yaklaşık kaç saat sürer. her türlü öneriye açık bir sorudur.
0
ihb
(06.08.14)
tekirdag'dan min 3 saat.
avrupa yakasi (taksim) ise 1 saat civari.
0
for the record
(06.08.14)
otobüsle ataşehir. oradan otobüs firmalarının servisleri oluyor.
0
inheritance
(06.08.14)
bagajınız yoksa metrobüsle uzunçayır durağında inip sonrasında kadıköy'den gelen otobüslere binebilirsiniz. direk sabiha gökçen'e otobüs var.
0
neistediginibilmeyenadam
(06.08.14)
senin gittiğin saate göre de değişir ama ben taksimden havaş'a binerdim direk sabiha gökçen'e gidiyor.
mobil.iett.gov.tr
0
ben yapmadim miki yapti
(06.08.14)
(3)

Ufak bir çeviri - İngilizce

tchuck
"xxxx 1500 TL+KDV yerine %25 indirimle 1125 TL + KDV... Detaylı bilgi için arayınız."cümlesini nasıl çevirebilirim acaba?
"xxxx 1500 TL+KDV yerine %25 indirimle 1125 TL + KDV... Detaylı bilgi için arayınız."

cümlesini nasıl çevirebilirim acaba?
0
tchuck
(06.08.14)
xxxx 1500 TL + KDV zniżka 25% zamiast £ 1125 + KDV ... Zadzwoń po szczegóły.
0
joy stick
(06.08.14)
ingzilice demeyi unutmuşum haklısın
0
🌸tchuck
(06.08.14)
1125TL + VAT instead of 1500TL + VAT... Call for details.
0
inheritance
(06.08.14)
(3)

THY'nin Almanya'dan İzmir'e aktarmasız uçuşu hangi şehirden var ?

nurigagarin
Arkadaş aradım aradım bulamadım, nereden, hangi şehirden var bu THY'nin Almanya'dan İzmir'e direkt uçuşu?
Arkadaş aradım aradım bulamadım, nereden, hangi şehirden var bu THY'nin Almanya'dan İzmir'e direkt uçuşu?
0
nurigagarin
(06.08.14)
gününe göre değişiyor buradan bakabilirsin.
www.skyscanner.com.tr
0
inheritance
(06.08.14)
Ek Bilgi: Yarı-THY SunExpress'in Düsseldorf-İzmir uçuşları var.
0
cosa nostra
(06.08.14)
@cosa nostra vallahi sunexpress in parmağı olan hiçbir uçuşa binmem, arkadaş bir havayolu her zaman mı geç kalır, geç kalkar.
0
🌸nurigagarin
(06.08.14)
(5)

izlenebilecek türk dizisi

rivaldobebetoronaldo
arkadaşlar şirkette zaman geçirmek için izlenebilecek bir türk dizisi arıyorum
arkadaşlar şirkette zaman geçirmek için izlenebilecek bir türk dizisi arıyorum
0
rivaldobebetoronaldo
(06.08.14)
galip derviş
0
feykalade
(06.08.14)
yedi numara
0
bir fincan kahve ile film izlemek
(06.08.14)
kanıt
0
inheritance
(06.08.14)
behzat ç
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(06.08.14)
komedi olsun ve kısa olsun
işler güçler kardeş payı leyla ile mecnun bunları izledim çok teşekkürler
0
🌸rivaldobebetoronaldo
(06.08.14)
(1)

veznedeki banka çalışanı yeni kredi kartı başvurusundan pay alıyor mu?

tabudeviren
hani ne kadar kredi kartı satarsan o kadar prim gibi?
hani ne kadar kredi kartı satarsan o kadar prim gibi?
0
tabudeviren
(06.08.14)
şubenin hedefleri oluyor. şu kart hesap, şu kadar kart diye. bir de şubeler arası yarışmalar oluyor. en çok ürün satan şube prim alıyor. çalışanlar da bundan pay alıyordur.
0
inheritance
(06.08.14)
(1)

seçmen kağıdı

yaramazkediyim
Cumhurbaşkanlığı seçmen kağıdımız gelmedi. muhtarın söylemesine göre bizim bölgedeki seçmen kağıtları yanlış basılmış ve geri gönderilmiş. nüfus cüzdanı ile kullanabilirsiniz demiş.bu durumda nüfus cüzdanı ile oy kullanabilir miyim?her ihtimale karşı YSK nın sitesinde kendi bilgilerimle bir çıktı al
Cumhurbaşkanlığı seçmen kağıdımız gelmedi. muhtarın söylemesine göre bizim bölgedeki seçmen kağıtları yanlış basılmış ve geri gönderilmiş. nüfus cüzdanı ile kullanabilirsiniz demiş.

bu durumda nüfus cüzdanı ile oy kullanabilir miyim?
her ihtimale karşı YSK nın sitesinde kendi bilgilerimle bir çıktı aldım onda yazıyor nerede oy kullanacağım falan.

bir sorun olur mu? bu belge geçerli mi ?
0
yaramazkediyim
(06.08.14)
aldığınız çıktı yeterli olur, olmasa da olur. sandık numaranızı ve sıra numaranızı bilmeniz ve yanınızda kimlik olması yeterli.
0
inheritance
(06.08.14)
(3)

İlaç Saklama - İlaç Kutuları

reyals
Günlük olarak aldığım 3 ilaç var. 2 tanesini sabah diğerini akşam alıyorum.Annemlerde ilaçları için günlere bölünmüş kutulardan var. Ben de bunlardan kullanayım diyorum hem unutmamak hem de ilaç kutusu hamallığından kurtulmak için.Sorum şudur; ilaçlar o kutularda bayatlamıyor mu havayla temas ettiği
Günlük olarak aldığım 3 ilaç var. 2 tanesini sabah diğerini akşam alıyorum.

Annemlerde ilaçları için günlere bölünmüş kutulardan var. Ben de bunlardan kullanayım diyorum hem unutmamak hem de ilaç kutusu hamallığından kurtulmak için.

Sorum şudur; ilaçlar o kutularda bayatlamıyor mu havayla temas ettiği için? O kutuda tutmanın ne sakıncası var?

Sevgilers,
0
reyals
(06.08.14)
blister şeklindeki hapları ambalajı ile kesip koyarsan bayatlamaz herhalde.
0
inheritance
(06.08.14)
ben de günde 4 hap kullanıyorum. o nedenle şu kutudan aldım: imgur.com sadece bir tablet (10 adet) ilacı bu şekilde kullanıyorum. bittikçe tekrar koyuyorum. sorun olmuyor.
0
teknikekip
(06.08.14)
İlacın hammaddesine ve formülüne göre değişmekle beraber, neme, ışığa maruz kalması veya havayla temas etmesi sıkıntı doğurabilir. Bu nedenle ilaçlar farklı farklı ambalajlarda piyasaya sürülürler ve bunun için pek çok çalışma yapılır öncesinde.

Kimi ilaçların şişede, kimilerinin içi görünmeyen blisterlerde, kimininse tek tarafı şeffaf (pvc/pvdc gibi) blisterlerde ambalajlanmasının sebebi budur. En basit haliyle anlatmak gerekirse, ilaçlar bu ambalajlarda belli sıcaklık ve nem koşullarında saklanırlar ve sonuçlar uygun çıkarsa, test edildiği süre kadar raf ömrü alırlar.

Soruya gelirsek, bir ilacın neme/ışığa hassas olup olmadığını ürün bilgilerinde görebilirsiniz genellikle. Eğer çok hassas bir ürün değilse, bir günlük sürede ilaca birşey olmaz denilebilir. Ancak uzun süreli olarak kutuda, sıcakta, açık havada vs. bırakılan ilaçlar için özelliklerini bilmeden ve test yapmadan ezbere konuşmak pek mümkün değil.
0
atlantisten gelen adam
(06.08.14)
(9)

Para yatırma (sinir krizi geçirdim)

tchuck
ya dün delirecektim.garanti bankası ehsabına kira yatırmam gerekiyor.garanti bankamatiğine gittim 10000000 tane aşamanın ardından parayı yatırdım "para üstü veremiyoruz alın bu parayı geri" dedi. yatıracağım para: 706tl. bunu para üstü almayacak şekilde yatırma ihtimalim yok amına koyim. yoooooooooo
ya dün delirecektim.
garanti bankası ehsabına kira yatırmam gerekiyor.


garanti bankamatiğine gittim 10000000 tane aşamanın ardından parayı yatırdım "para üstü veremiyoruz alın bu parayı geri" dedi. yatıracağım para: 706tl. bunu para üstü almayacak şekilde yatırma ihtimalim yok amına koyim. yooooooooooooooook.

sonra bende tek bankamatik kartı bulunan deniz banka gittim. oradan yatırayım para üstü hesabıma kalsın diye.

şube kodu girin diyor. elimdeki hesabın şube kodu üç haneli. giriyorum "şube kodu 4 haneli olmak zorunda" diyor. başına sıfır koymaya çalışıyorum, koymuyor ve sırf bu yüzden oradan da para yatıramyorum.

ya bu bankacılık sistemini hangi orospu çocuğu idare ediyor bi ortaya çıkabilir mi acaba? bu bankamatiklerin sefil yazılımlarını yapan orospu çocuğunu soruyorum?
0
tchuck
(06.08.14)
Bir yerde paranızı bozdurup, 706 tl yapıp garantiye yatırsanız şeklinde dahiyane bir fikir geldi aklıma. Ya da vezneden yatıracaksınız artık.
0
ontheroad
(06.08.14)
705 lira yatir. evsahibine de dersin boyle boyle 1 lira eksik diye. tatava yapmaz heralde
0
exlibris
(06.08.14)
parayı kendi hesabına yatır, sonra internetten eft yap. neden bu kadar sinir yaptın ki?

atm ler çok basit cihazlardır, daha fazla karmaşık ve akıllı olsalardı her insan kullanamazdı. bu haliyle bile kullanamayan insanalr var.
0
cokilgincvesesgetirecekbirnickarayanadam
(06.08.14)
ah canım ne güzel sinirleniş
0
liriamer
(06.08.14)
denizbank atmsinden garanti hesabına para yatıramazsınız. kendi denizbank hesabınıza yatırıp oradan eft yapabilirsiniz (en kolayı olur). ya da garanti şubesinden yatıracaksınız (ücreti var mı bilmiyorum).

garantinin bozuk para veren atmleri var. belki sizin gittiğiniz atmnin bozuk parası bitmiştir. başka atmde deneyin.
0
inheritance
(06.08.14)
bence bu sistemi idare edenden daha büyük orospu çocuğu evsahibinizmiş. 706 tL kira ne lan?! neyi düşündüde küsürata vurdu onu çok merak ediyorum.
0
Sskywalkeremre
(06.08.14)
havale ücreti 6tl olduğu için 700tl kirayı yatırmak için bankamatiğe 706tl para koymam gerekiyor. bozuk para koyamadığım için 710tl koyuyorum ve bankamatik üstünü veremediği için bu parayı kabul etmiyor anasını siktiğim bankamatiği.

ev sahibimde bir sıkıntı falan yok, zaten ev sahibim de yok. bi grup şirketlerin binasındayım, hayatımda görmedim evsahibimi.
0
🌸tchuck
(06.08.14)
705 yatır 5 ayda bir 710 yatırırsın. veya internet bankacılığı kullan.
0
argent dawn
(06.08.14)
denizbanka yatırıp oradan eft yap madem.

internetten 3.25 atmden 5 lira masrafı varmış.

www.denizbank.com
0
inheritance
(06.08.14)
(2)

Bozcaada

balta girmemis alabalik ciftligi
Arkadaşlar tatil için 15 Ağustos'ta Bozcaada'ya gitmeyi planlıyoruz ama Deniz'i için çok soğuk diyorlar. Bu da aklımızı fena halde karıştırdı. Eğer daha önce gittiyseniz bilgi verebilir misiniz? Mümkünse Deniz'i soğuk olan yerlerle (Ayvalık, foça vb.) karşılaştırırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürl
Arkadaşlar tatil için 15 Ağustos'ta Bozcaada'ya gitmeyi planlıyoruz ama Deniz'i için çok soğuk diyorlar. Bu da aklımızı fena halde karıştırdı. Eğer daha önce gittiyseniz bilgi verebilir misiniz? Mümkünse Deniz'i soğuk olan yerlerle (Ayvalık, foça vb.) karşılaştırırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
0
balta girmemis alabalik ciftligi
(05.08.14)
Saydığınız iki yerden de daha soğuk denizi en azından Haziran ayında ama giriliyor, alışıyorsunuz. Ama Bozcaada başkadır, Türkiye'de belki de tatil için en sevdiğim yerdir.
0
bi mekan
(06.08.14)
denizler ısındı bu sene. bir kaç sene önce bozcaadada soğuktan denizde 5 dakika duramamıştım. bu sene 2 saat hiç çıkmadan durdum. aynı şekilde altınoluk tarafı da geçen senelerde daha soğuktu, bu sene daha sıcak.
0
inheritance
(06.08.14)
(15)

Gerçekten kilo veren var mı?

michael_knight
Aranızda gerçekten uzun süredir taşıdığı 10-15 kiloyu vermiş ve sonra da yeni kilosunda kalabilmiş insanlar var mı?Sanki herkes kilo veriyor sonra yeniden eski kilosuna dönüyormuş gibi geliyor bana.
Aranızda gerçekten uzun süredir taşıdığı 10-15 kiloyu vermiş ve sonra da yeni kilosunda kalabilmiş insanlar var mı?

Sanki herkes kilo veriyor sonra yeniden eski kilosuna dönüyormuş gibi geliyor bana.
0
michael_knight
(05.08.14)
Anneme dört sene önce diyet ve egzersiz programı hazırlamıştım, bir senede 75 kilodan 58 kiloya indi. Dört senedir de aynı kiloda. Annem 52 yaşında bu arada.
0
angelus
(05.08.14)
105ten 85e düştüm yemeği azaltıp egzersiz yaparak.
0
inheritance
(05.08.14)
Ben verdim. Hala da o kilolardayım.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(05.08.14)
fazla 10 kilom filan vardi, 6 kilo verdim. bayagi mesgulum ve hastalandim gecen hafta yoksa daha cok spor yapip daha iyi sonuclar alabilirdim aslinda. yapiliyor yani, yasam tarzi olarak saglikli beslenme ve sporu benimsedikten sonra cok dert edilecek bir sey yok.
0
fortisvita
(05.08.14)
(bkz: garantili zayıflama yöntemi/@compadrito)

Geçen gün bi teşekkür mesajı geldi bi sözlükçüden. 17 Kilo vermiş bu yöntemle ve hiç kasmadan.
0
compadrito
(05.08.14)
Ben de verenlerdenim. Tez yazarken çılgın kilo aldım, sonra onları bir süre sonra teşıdım. Gerçi benimki hayvanlıktı, ekmek arası cips yiyordum. Bestami'nin Kemancısı gibi elimde somun ekmekle dolanıyordum. Her zaman yürüyüş yapıyordum da, elinde somun ekmekle dolanana yürüyüş ne yapsın. Diyetisyene gittim ama çılgınca bir şey yapmadım. Normal normal yemek yedim. Sadece abartılı şeyleri hak ederek yedim. Pasta havuzuna balıklama atlamadıktan, sarelle çeşmesine ağız dayamadıktan, cips yağlarını yüzüme sürmedikten sonra kilo alacağımı sanmıyorum. Gerçi hala veriyorum ben, sadece az az ve yavaş yavaş veriyorum. Bir 4-5 kilom kaldı eski hallerime.

Abim de aynı, o 4 yıldır koruyor.
0
aychovsky
(05.08.14)
yaklaşık 4 yıldır kötü beslenme ve sedanter bir hayatı kademeli olarak düzeltmeye çalışan birisi olarak hedeflediğim 15 kiloyu verdim ve baya zamandır bu kilolardayım. Bu süreç içerisinde kas kitlesinde de baya artış sağladım.

o bahsettiğin hızlı kilo alanlar genellemek ya da kapsamı daraltmak istemem ama çoğunlukla şok diyet uygulayanlar, tek yönlü beslenenler ve bu zaman içerisinde çok hızlı kilo verenler arasından çıkıyor genelde. hayat boyu sürdürülecek bir beslenme çizgisinde kademeli olarak sportif faaliyetlerin artırılması ile ilk başta son dönemde alınan kilolar hızlıca verilirken daha sonra uzun zaman yerleşmiş kilolar daha ağır verilmeye başlanıyor. Bu kilo verilmesi olayında elbette yağ-kas dengesini unutmamak lazım ve bu anlamda sağlıklı kilo almak da mümkün.

tüm bu bahsettiklerim biraz ortalama oldu, kişinin genetiği, spor geçmişi, beslenme alışkanlıkları, takım sporu ya da bireysel sportif faaliyetlere olan yatkınlık, ağırlık çalışmaları vs. etkili olmaktadır.
0
candanag
(05.08.14)
var. 8-9 yıl önce 25 kilo veren ve hala aynı kilosunu koruyan sevgili eşim basond.
0
duyond
(05.08.14)
30 kilo verdim. Cok abarttigim zamanlarda 7 kilosunu aldim sadece. Simdi onu normale donup o 7 kiloyu vermeye calisiyorum.
0
dusunemedim
(05.08.14)
Hayatım boyunca hep aşırı olmasa da kiloluydum, 94'ken 16 kilo verdim, daha da 8 kilo falan vericem. kestiğim şeyleri (ekmek, dışarıdan çok yemek, aşırı abur cubur vs.) değiştirmediğim ve spora devam ettiğim sürece almam herhalde.
0
acccra
(05.08.14)
7 sınıfta bıngıl bıngıl bir çocukken bir yaz içinde bi deri bi kemik oldum ve yıllarca öyle devam ettim.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(05.08.14)
120 > 100. 2 aydır sabitim.

ama sabit kalmak istediğim bir şey değildi. yine de kaldım.
0
i was me but now he s gone
(05.08.14)
6 ayda falan 25-30 kilo civarı vermiştim şimdi her yerim çatlak
0
yuto
(05.08.14)
2 yıl gibi bir süreçte 101 kilodan 75'e düştüm.

Tamamen yeme alışkanlıklarını değiştirip, hayatına hareketlilik katmakla alakalı. Hiç eziyet gibi de gelmedi. Bir kere alışınca zaten yaşam düzenini tamamen adapte ediyorsun duruma, vücudun da eş zamanlı olarak senle birlikte çalışıyor böylece.

2 yıl belki bazılarına uzun bir süre gibi gelebilir 26 kg. için ama şöyle bir ek bilgi de vereyim: 6 ay kadar 85 kiloda sabitlenmiştim. Bu kısım da soruna cevap oluyor sanırım.
0
Octavarium
(05.08.14)
ben varım hem sigarayı bırakıp hem 10 kilo verdim
0
jamalbsf
(05.08.14)
(8)

Amazon.com'dan Alışveriş

calmdown
Merhaba,http://www.amazon.com/M-Audio-Axiom-AIR-Mini-32/dp/B009SS6A8Qbu ürünü almak istiyorum. ülkemizde fiyatları 350-400 tl arası. burada 99 $ yani 210 tl civarı. Free shipping diye bir olay mevcut, bedava kargo anlamına mı geliyor. Kısacası burdan nasıl alışveriş yapacağım? Taksit imkanı var mıdı
Merhaba,

www.amazon.com

bu ürünü almak istiyorum. ülkemizde fiyatları 350-400 tl arası. burada 99 $ yani 210 tl civarı. Free shipping diye bir olay mevcut, bedava kargo anlamına mı geliyor. Kısacası burdan nasıl alışveriş yapacağım? Taksit imkanı var mıdır? Birde cihaz gümrüğe takılır mı?
0
calmdown
(05.08.14)
büyük ihtimalle gelmez bu. gelse bile bedava kargo olmaz. sepete ekleyip ödeme sayfasına gelmeye çalışın. this item can't be dispatched diye bir şey çıkar. çıkmıyorsa gelir ama gümrüğü bilemem.

taksit yurtdışında olmuyor ama bazı kartlar kampanya yapıp peşin işlemi taksite bölüyor ama ücreti oluyor.
0
inheritance
(05.08.14)
20 dolar yol parası istiyor, toplamda 120 dolar tutuyor istanbul için.

taksit işini ise kartınızın kampanyalar sayfasında görebilirsiniz, yapı kredinin 3 taksit kampanyası vardı galiba.

co.uk, 75 sterlin tutuyor, sanırım daha pahalı oluyor. Com iyidir.
0
atom karincanin torunu
(05.08.14)
türkiyeye gönderim yapıyor. amerika içi kargo free türkiyeye kargo ile ürün toplamı 332 lira. bu da demek oluyor ki ürünün yüksek ihtimalle gümrüğe girecek ortalama %20 de orada üstüne ekleme yapılabilir
0
try again fail again fail better
(05.08.14)
@try again fail again fail better
amazonun yazdığı kadarıyla gümrüğe takılmaması lazım, daha doğrusu amazon artık hesaplıyor gümrük işini falan ve sizi o işlerle alakadar etmiyor, yani daha alırken ödüyorsunuz.
0
atom karincanin torunu
(05.08.14)
@atom
geçenlerde bi bot aldım amazondan, takıldı gümrüğe hala alamadım gidip uzak diye
(geçen dediğim kış işte)
0
try again fail again fail better
(05.08.14)
amazon'dan yakın zamanda ps4'tü, oyundu, dualshock 4'tü derken artık uzmanlaştım. ürün türkiye'ye gönderiliyor. 100 dolar altındaki ürünler için gümrük vergisi ödemiyorsunuz. yani gümrüğe takılmaz. yalnız 15 veya 25 dolar da kargo parası ödemeniz gerekiyor. eğer elime hızlıca ulaşsın derseniz (2-3 gün) 25 dolar, acelem yok, 2 haftaya kadar beklerim derseniz de 15 dolarlık kargoyu seçersiniz. taksit imkanı maalesef amazon aracılığıyla yok, bankanız ile görüşüp ekstra komisyon ödeyerek taksit yaptırabilirsiniz.
0
kivanc1
(05.08.14)
@try again fail again fail better

şimdi emin olamadım ama sözlükteki (bkz: amazon.com'dan playstation 4 satın almak) başlığından sonra benim de tanıdığım olan bir kaç kişinin yaptığı alışverişler takılmamıştı. ama arkadaş araştırsın o zaman, emin olsun.
0
atom karincanin torunu
(05.08.14)
gümrük sınırı 75 euro sanırsam kurlara bakıp hesaplamanız lazım
0
paltar yuyan masin
(05.08.14)
(3)

ttnet fibernet tilgin modem yardımı

spankmyassandcallmecharlie
iyi günler dostlarElimde suan canon mg 3500 model bir printer var ve ttnetten gelen bir modemimiz var.İnternetten gugıllatım ama bir çözüm bulamadım.Modemin üzerinde bir usb girişi var burdan printeri kullanabilirmiyiz acaba.Yoksa modemin kendi wirelesside var ama modemin hemen dibinde olunca daha i
iyi günler dostlar

Elimde suan canon mg 3500 model bir printer var ve ttnetten gelen bir modemimiz var.İnternetten gugıllatım ama bir çözüm bulamadım.

Modemin üzerinde bir usb girişi var burdan printeri kullanabilirmiyiz acaba.Yoksa modemin kendi wirelesside var ama modemin hemen dibinde olunca daha iyi olur gibime geldi.
0
spankmyassandcallmecharlie
(05.08.14)
modemin üzerindeki usb girişi pc içindir. yazıcı olmaz.
0
inheritance
(05.08.14)
Yazıcı'nın kendi wifisi olur, ordan girersin diye düşünüyorum. Modeme USB ile bağlanan pek bir sey görmedim zaten Ömrünce. Sadece şarjda kalsın diye bt aparatimi takmiştim vakti zamanda. Şarj ediyor en azından.
0
simbolmina
(05.08.14)
yeni modemlerde usb girişleri printer, usb bellek, 3g dongle vb şeyleri paylaşmak için kuıllanılabliyor. modemin uyumlu olduğu printerlar olabilir. modemin menülerinde yazıcı paylaşımı tarzı bir şey illaki vardır(şayet modem usb üzerinden printer paylaşabiliyorsa) en güzeli modemin üreticisinden yardım istemek.
0
washe
(05.08.14)
(5)

Çevrimdışı Mail Yedekleme

blizzarddd
Arkadaşlar merhaba,İş için kullandığım mailleri (***önemli*** içindeki ekli dökümanlarla birlikte) yedekleyebileceğim bir program var mıdır?Amacım şu, geçen yıla ait tüm mailler dosyalarıyla birlikte yerel diskte ya da harici harddiskte dursun. Hani olmaz da bir sıkıntı olursa açıp maile ve/veya ekl
Arkadaşlar merhaba,

İş için kullandığım mailleri (***önemli*** içindeki ekli dökümanlarla birlikte) yedekleyebileceğim bir program var mıdır?

Amacım şu, geçen yıla ait tüm mailler dosyalarıyla birlikte yerel diskte ya da harici harddiskte dursun. Hani olmaz da bir sıkıntı olursa açıp maile ve/veya ekli dosyaya bakayım.

Var mıdır böyle tek tıkla mail kutumdaki tüm mailleri çevrimdışı yedekleyecek bir program. Teşekkürler...
0
blizzarddd
(05.08.14)
Outlook mu? Yoksa webmail'den mi bahsediyorsun?
0
teknikekip
(05.08.14)
açıkçası bu işlerden pek anlamam.

E-postalarımı MS Office Outlook 2013 ile açıyorum. Ancak Outlook'a bağlı mail hesaplarının içinde gmail de var. Daha doğrusu outlook'a bir microsoft hesabı (şirket hesabı: adsoyad@sirket şeklinde ) 2 tane de kişisel gmail hesabı bağlı.

Umarım sorduğunuz soruya cevap verebilmişimdir.
0
🌸blizzarddd
(05.08.14)
Windows 7 ve Windows Vista C:\Kullanıcılar\kullanıcı\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Windows XP C:\Documents and Settings\kullanıcı\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

hangi işletim sistemini kullanıyorsanız bu klasör içinde .pst uzantılı, boyutuda büyük bir dosya olacak. ya da siz işi sağlama almak için bu klasörü olduğu gibi harici bir diske yedekleyin. -sakın bu klasörü ya da içinde bulunan dosyaları silmeyin-.

böylelikle tüm bilgileriniz yedeklenmiş olacaktır.
0
teknikekip
(05.08.14)
yedeklemek istediğiniz mailleri seçin. bir klasöre sürükleyin. mail konusu.msg isimli dosyalar oluşması lazım.
0
inheritance
(05.08.14)
@teknikekip dediğiniz dosyayı bulup yedekledim. çok teşekkür ederim. Gerçekten böyle çok kolay oldu.

@inheritance 5 binden fazla mail var o yüzden tek tek yedeklemek zor maalesef. yine de teşekkür ederim.

selamlar...
0
🌸blizzarddd
(05.08.14)
(9)

Sorun modemde mi ttnet mi

argadini
Nerdeyse saat basi internet baglantisinda sorun yasiyorum. Bilgisayarda ag erisimi yok yaziyor. Modem cok isindigindan sorun modemdedir diye dusundun ama ttnet de malumunuz. Kesin modemdedir diyebilir miyiz sorun?
Nerdeyse saat basi internet baglantisinda sorun yasiyorum. Bilgisayarda ag erisimi yok yaziyor. Modem cok isindigindan sorun modemdedir diye dusundun ama ttnet de malumunuz. Kesin modemdedir diyebilir miyiz sorun?
0
argadini
(05.08.14)
imkanın varsa başka modemle dene. yine oluyorsa sorun ttnet. olmuyorsa modem.
0
inheritance
(05.08.14)
bilgisayardan da kaynaklanabilir,
modem adaptorunden de kaynaklaniyor olabilir
modem den de kaynaklaniyor olabilir, firmware guncellemesi varsa dene.
en cok telefon hatlarinin kalitesizliginden kaynaklanan kopmalar olur. sanki cok kaliteli kablolama var da 16mbit destekleyen hatlari 60-70 den kakaliyorlar. aldiktan sonra 1 - 4mbit arasi surunduruyorlar.
0
rootfx
(05.08.14)
Malesef baska modem sansim yok. Cok isinmasiyla ilgili bi problem olabilir mi? 3 seneden fazla oldu alali.
0
🌸argadini
(05.08.14)
Tekefondan da giremiyorun, bilgisayardan degil yani
0
🌸argadini
(05.08.14)
düne kadar aynı sorunu zyxel marka bir modemle yaşıyordum, başka bir modemle denedim sorun çözüldü.
0
nuri
(05.08.14)
adsl ariza kaydi birak. surekli koplamardan dolayi nete giremiyorum de. adsl hat kontrolu yapacaklar, zaten kopmalarin orada kabak gibi gozukuyor. ilk basta hiz dusurecekler. biraz ustelersen telekomdan da ariza kaydi olusturtmayi dene, direk - kablo degisimi icin. 1-2 gunde cozerler. gecmis olsun.
0
rootfx
(05.08.14)
modem - telefon ayirici kullaniyorsan, direkt kabloyu modeme tak. eger kablo disardan geliyorsa, ruzgardan dolayi zarar gormus olabilir. evin icindeki tesisatta problem olabilir. yani cok ihtimal olabilir.
0
rootfx
(05.08.14)
Deneyecegim hepsini. Olmadi yeni modem. Tesekkurler.
0
🌸argadini
(05.08.14)
Ben gecen gun ayni sorunla ttneti aradım sorun modemde mi onlarda mi diye. Vpni acik unuttugum ortaya cikti.
0
instant crush
(05.08.14)
(1)

istanbul'da kyk

asilsiz suclama
istanbul'da aylık fiyatı ne kadardı? kyk fiyatları standart mıdır, her yerde aynı mıdır? aceleye geldi duyuru. şimdiden teşekkürler.
istanbul'da aylık fiyatı ne kadardı? kyk fiyatları standart mıdır, her yerde aynı mıdır? aceleye geldi duyuru. şimdiden teşekkürler.
0
asilsiz suclama
(05.08.14)
inheritance
(05.08.14)
(5)

Pegasus mu THY mi

Ezequiel
Ocak ayında erasmus için yurt dışına gideceğim ve uçak biletini şimdiden alayım diyorum. Ama kafama takılan birkaç soru var.1-Pegasus 20 kg bagaj hakkı verirken Thy 30 Kg veriyormuş sanırım.Gideceğim yer Okyanusa yakın ve Ocak ayında orada olacağım 20 kg bavul cok mu az olur?2-THY ile Pegasus arası
Ocak ayında erasmus için yurt dışına gideceğim ve uçak biletini şimdiden alayım diyorum. Ama kafama takılan birkaç soru var.
1-Pegasus 20 kg bagaj hakkı verirken Thy 30 Kg veriyormuş sanırım.Gideceğim yer Okyanusa yakın ve Ocak ayında orada olacağım 20 kg bavul cok mu az olur?
2-THY ile Pegasus arası neredeyse 2-3 kat fiyat farkı var pegasusun en üst pakedini aldığımda(yemek+içecek+10kg ekstra bavul+xl koltuk) yine Thy'den ucuza geliyor. Pegasus alınır mı?
3-Gideceğim yer 3-4 saatlik bir mesafe pegasusun en ucuz biletinden alıp üstüne ekstra bavul alsam mantıklı olur mu, rahat gider miyim(boyum 1.84)?
4- 20 kg dışında kalan eşyalarımı kargoyla yollatsam çok pahalıya gelir mi, tahmini ne kadar olur?

Daha önce yurt dışına çıkmışlığım veya uçağa binmişliğim olmadığı için cahilim bu konularda, verebileceğiniz herhangi bir bilgi çok yardımcı olur
0
Ezequiel
(05.08.14)
pegasus al ama ekstra bagaj ağırlığı için önceden hazırlan ve tart.
0
sttc
(05.08.14)
kredi kartı kullanıyorsan, pegasus plus kart alıp kullanarak biriken puanlarda online check in yaparken fazla bagaj hakkı alabilirsin.
0
inheritance
(05.08.14)
pegasus artık koltuksuz minibüs düzenine geçti o kadar yolculuk ayakta zor çekilir.
0
hadibeoradan
(05.08.14)
pegasus al. almadan önce pegasus plus üyesi olmayı da unutma.
0
bira sisesi kapagi
(05.08.14)
kargo pahalı tutar,paran varsa ve hizmet rahatlık vs istiyorsan thy den al, eğer para yoksa pegasustan normal bilet al üstünede 10 kg fazla agırlık al 30 kg yapar
0
themanhekilled
(05.08.14)
(6)

hangi Kredi Kartı ?

Tyler89
sadece 1 adet kredi kartı kullanacağım. sizce hangi bankanın kredi kartını almalıyım? nedeniyle birlikte önerilerinizi bekliyorum.
sadece 1 adet kredi kartı kullanacağım. sizce hangi bankanın kredi kartını almalıyım? nedeniyle birlikte önerilerinizi bekliyorum.
0
Tyler89
(05.08.14)
hesap işletim ücreti olmasın. kuveyt türk falan iyidir. olmazsa yapı kredi.
0
hohoya
(05.08.14)
uçma durumunuz varsa ing pegasus.
0
zvonimir
(05.08.14)
parafly puan kampanyalarını takip edebilirseniz ulaşım için baya avantajlı.adios da olabilir ama yapıkredi iyice katsayıları düşürdü.eski tadı kalmadı.
0
yekzeq
(05.08.14)
hangisini almalısınız bilemedim ama iş bankası puan konusunda çok cimri.
0
mutlusismankedi2015
(05.08.14)
garanti. her yerde geçer taksidi bol bedavası en bol kredi kartı bonus kart.
0
njtbcrn
(05.08.14)
ing pegasus +1. kart ücreti yok. ayrıca günlük paket yaparsanız normal ing bonustan da ücret alınmıyor.
0
inheritance
(05.08.14)
(6)

Notepad++'da metni kod formatında nasıl açabilirim?

gijilti
Mesele şu, PDF'ten kopyaladığım bir metnin kısa kalan ya da uzun düşen satırlarını birleştirmek istiyorum.Bu işlem için /r/n leri space ile yer değiştirmem gerekiyormuş. /r/n leri nasıl açıcam, normal metinde böyle bir şey yok ki?
Mesele şu, PDF'ten kopyaladığım bir metnin kısa kalan ya da uzun düşen satırlarını birleştirmek istiyorum.

Bu işlem için /r/n leri space ile yer değiştirmem gerekiyormuş. /r/n leri nasıl açıcam, normal metinde böyle bir şey yok ki?
0
gijilti
(04.08.14)
detayli anlatayim.

1. metni notepad++'a ekle.
2. ctrl+h yap.
3. uste: \n
4. alta: space tusu ile bir bosluk birak
5. replace all yap.

edit: en alttaki search mode menusunden extended \n\r\ vs..yi sec.
0
mayeskuel
(04.08.14)
Bu işlemi yaptım. \n ile yapınca satır başına, \r ile yapınca satır sonuna bir boşluk ekliyor. ama bu sorunu çözmüyor ki... paragraf yine dengesiz satırlardan oluşmuş biçimde kalıyor. Örneğin aşağıdaki metne \r ile yer değiştirme uygulandı. Metnin gelmesini istediğim şekil ise en altta...


YENİLEŞME DÖNEMİ
Osmanlı Devleti'ndeki yenileşme hareketleri 17. yüzyılın sonundaki Karlofça Antlaşması
(1699) ile başlamıştır. Osmanlı İmparatorluğu, 17. yüzyıla dek dünyanın büyük devletlerinden
biriydi. Ancak bu yüzyılın sonlarında ülke küçülmeye başladı. Karlofça antlaşmasıyla başlayan toprak
kaybı, devlet adamlarını derin derin düşünmeye yöneltti. Toprak kayıplarının nedeni ordunun savaş
alanlarında yenilmesiydi. Bu tespit, olgunun bir yüzünü, askerî yönünü dışa vuruyordu. Oysa sadece
askeri örgütler değil devletin çeşitli kurumlan çağın ihtiyaçlarını karşılamaktan uzaklaşmıştı. Ancak
bunu görmek isteyenlerin sayısı son derece azdı. O nedenle Osmanlı İmparatorluğundaki
çağdaşlaşma hareketi askerî alanda başlatıldı. Amaç imparatorluğu eski gücüne kavuşturmaktı.
Tanzimat devrine gelinceye kadar ülkede bazı yenilik hareketlerine girişildi. Ancak bunlar
planlı programlı çalışmalar olmadığı için, sadece yeniliği başlatan devlet adamının yaşamıyla
özdeşleşti. Yenilikçi kişinin ölümü ile yenilikler de ortada kaldı.

***

YENİLEŞME DÖNEMİ
Osmanlı Devleti'ndeki yenileşme hareketleri 17. yüzyılın sonundaki Karlofça Antlaşması (1699) ile başlamıştır. Osmanlı İmparatorluğu, 17. yüzyıla dek dünyanın büyük devletlerinden biriydi. Ancak bu yüzyılın sonlarında ülke küçülmeye başladı. Karlofça antlaşmasıyla başlayan toprak kaybı, devlet adamlarını derin derin düşünmeye yöneltti. Toprak kayıplarının nedeni ordunun savaş alanlarında yenilmesiydi. Bu tespit, olgunun bir yüzünü, askerî yönünü dışa vuruyordu. Oysa sadece askeri örgütler değil devletin çeşitli kurumlan çağın ihtiyaçlarını karşılamaktan uzaklaşmıştı. Ancak bunu görmek isteyenlerin sayısı son derece azdı. O nedenle Osmanlı İmparatorluğundaki çağdaşlaşma hareketi askerî alanda başlatıldı. Amaç imparatorluğu eski gücüne kavuşturmaktı. Tanzimat devrine gelinceye kadar ülkede bazı yenilik hareketlerine girişildi. Ancak bunlar planlı programlı çalışmalar olmadığı için, sadece yeniliği başlatan devlet adamının yaşamıyla özdeşleşti. Yenilikçi kişinin ölümü ile yenilikler de ortada kaldı.
0
🌸gijilti
(05.08.14)
bendeki ingilizce, ona göre anlatıyorum. önce view -> show symbol -> show all characters. sonra ctrl + h yap. extended ı seç. find what kutusuna \r\n yaz. replace with kutusuna boşluk at. replace all a tıkla.
0
inheritance
(05.08.14)
Teşekkürler.
Oldu, yapabildim. Ancak, bunun da kesin çözüm olmadığı ortaya çıktı. Zira, bu sefer de tüm metin, paragrafsız bir şekilde bir araya toplanıyor. Yani aşağıdaki 1. durumdan 2. duruma geliyor. İstenen durum ise en alttaki 3. durum.

1. Durum
YENİLEŞME DÖNEMİ
Osmanlı Devleti'ndeki yenileşme hareketleri 17. yüzyılın sonundaki Karlofça Antlaşması
(1699) ile başlamıştır. Osmanlı İmparatorluğu, 17. yüzyıla dek dünyanın büyük devletlerinden
biriydi. Ancak bu yüzyılın sonlarında ülke küçülmeye başladı. Karlofça antlaşmasıyla başlayan toprak
kaybı, devlet adamlarını derin derin düşünmeye yöneltti. Toprak kayıplarının nedeni ordunun savaş
alanlarında yenilmesiydi. Bu tespit, olgunun bir yüzünü, askerî yönünü dışa vuruyordu. Oysa sadece
askeri örgütler değil devletin çeşitli kurumlan çağın ihtiyaçlarını karşılamaktan uzaklaşmıştı. Ancak
bunu görmek isteyenlerin sayısı son derece azdı. O nedenle Osmanlı İmparatorluğundaki
çağdaşlaşma hareketi askerî alanda başlatıldı. Amaç imparatorluğu eski gücüne kavuşturmaktı.
Tanzimat devrine gelinceye kadar ülkede bazı yenilik hareketlerine girişildi. Ancak bunlar
planlı programlı çalışmalar olmadığı için, sadece yeniliği başlatan devlet adamının yaşamıyla
özdeşleşti. Yenilikçi kişinin ölümü ile yenilikler de ortada kaldı.
Paris ve Londra elçiliklerinde bulunmuş olan Hariciye Nazırı Mustafa Reşit Paşa, Osmanlı
İmparatorluğu'nda Tanzimat Dönemi olarak tarihe geçecek bir olayı başlatmıştır.
3 Kasım 1839'da Gülhane Hatt-ı Hümayunu adı verilen bir belgeyi devlet ileri gelenlerinin,
yabancı elçilerin, halkın önünde okumuştur.
"Tanzimat ", düzenlemeler demektir. Her alanda düzenlemeler yapılacağının duyurulduğu bu
fermana Tanzimat Fermanı; bu fermanın ilanıyla başlayan döneme de Tanzimat Dönemi denir.
Fermanın en dikkat çekici yanı, Osmanlı Devleti'nin, Batılı devletlerin anayasalarında yer
alan insanın temel hak ve özgürlüklerinin korunması ilkesini kabul etmesi ve bunu resmî bir törenle
duyurmasıdır. Böylece imparatorlukta hukuk devletine doğru bir yöneliş de başlamıştır.
Tanzimatla gelen yenilik ve düzenlemeler, hemen hemen yaşamın her alanını kapsamıştır.
Tanzimat Fermanı'nda, Batılı anlamda bir düzene duyulan gereksinim açıkça belirtilmişti.
Önce yönetim merkezi olarak Babıâli güçlendirildi. II. Mahmut zamanında kurulmuş olan
Meclis-i Ahkâm-ı Adliye yeniden düzenlendi. Yeni meclislerin kurulması kararlaştırıldı. Ceza ve
ticaretle ilgili yasalar çıktı (1840'ta Ceza Kanunnamesi, 1850'de Ticaret Kanunnamesi).
Osmanlı yurttaşı olan herkesin yasa önünde eşit olduğu vurgulanıyordu. Ayrıca üyeleri
arasına yabancıların da katıldığı karma ticaret mahkemeleri kuruldu. 1864'te Vilayet Nizamnamesi
çıkarıldı. Ülke vilayetlere, vilayetler sancaklara, sancaklar kazalara, kazalar da karyelere (köylere)
ayrıldı. Vilayetlerin başına valiler, sancakların basma mutasarrıflar, kazaların başına da
kaymakamlar getirildi. Ayrıca kazalarda, sancaklarda ve vilayetlerde birer idare meclisi kuruldu.
Ekonomik Alanda Yapılan Yenilikler
Osmanlı yöneticileri devletin düzlüğe çıkabilmesi için ekonomik kaynakların verimli hâle
getirilmesini istiyorlardı. Bu nedenle de vergi düzenini çağdaşlaştırmaya karar verdiler. Çünkü hem
yeterince vergi toplanamıyor, hem de vergi toplayıcıların baskısı yüzenden devletle halk karşı
karşıya geliyordu. Bunu önleyebilmek için merkezden sancaklara "muhasıl" adıyla birer memur
atandı. Bu memurun başkanlığında Muhasıllık Meclisi adı verilen bir meclis kuruldu. Fakat beklenen
vergi toplanamadı. Vergi sistemi büyük ölçüde değiştirildi.
1841'de ilk kâğıt para çıkarıldı. Hazine bonosu biçimindeki bu paranın adı "kaime" idi. Fakat
beklenen sonuç alınamayınca, 1844'te kaldırıldı. Bankalar kurulmaya başlandı. İlk kurulan banka olan
İstanbul Bankası çok geçmeden kapandı. Menafi Sandığı adıyla kurulan kurum ise Ziraat Bankasına
dönüştürüldü. Ülke ekonomisinin kötüye gitmesi üzerine İngiliz ve Fransız firmalarından borç para
alındı. Böylece ilk borç para Tanzimat döneminde alındı. Fakat faizleriyle birlikte büyük bir sorun
olan bu borç, sonunda devleti iflasa sürükledi ve 1881'de Düyun-ı Umumiye'nin kurulmasına yol açtı.
Askerî Alanda Yapılan Yenilikler
Ordu, başlarında müşirlerin bulunduğu beş ordu biçiminde düzenlendi. Adı Asakir-i Nizamiyei
Şahane'ye çevrildi. Askerlik süresi beş yıl olarak belirlendi. Askere alma işi kuraya bağlandı.

2. Durum
YENİLEŞME DÖNEMİ Osmanlı Devleti'ndeki yenileşme hareketleri 17. yüzyılın sonundaki Karlofça Antlaşması (1699) ile başlamıştır. Osmanlı İmparatorluğu, 17. yüzyıla dek dünyanın büyük devletlerinden biriydi. Ancak bu yüzyılın sonlarında ülke küçülmeye başladı. Karlofça antlaşmasıyla başlayan toprak kaybı, devlet adamlarını derin derin düşünmeye yöneltti. Toprak kayıplarının nedeni ordunun savaş alanlarında yenilmesiydi. Bu tespit, olgunun bir yüzünü, askerî yönünü dışa vuruyordu. Oysa sadece askeri örgütler değil devletin çeşitli kurumlan çağın ihtiyaçlarını karşılamaktan uzaklaşmıştı. Ancak bunu görmek isteyenlerin sayısı son derece azdı. O nedenle Osmanlı İmparatorluğundaki çağdaşlaşma hareketi askerî alanda başlatıldı. Amaç imparatorluğu eski gücüne kavuşturmaktı. Tanzimat devrine gelinceye kadar ülkede bazı yenilik hareketlerine girişildi. Ancak bunlar planlı programlı çalışmalar olmadığı için, sadece yeniliği başlatan devlet adamının yaşamıyla özdeşleşti. Yenilikçi kişinin ölümü ile yenilikler de ortada kaldı. Paris ve Londra elçiliklerinde bulunmuş olan Hariciye Nazırı Mustafa Reşit Paşa, Osmanlı İmparatorluğu'nda Tanzimat Dönemi olarak tarihe geçecek bir olayı başlatmıştır. 3 Kasım 1839'da Gülhane Hatt-ı Hümayunu adı verilen bir belgeyi devlet ileri gelenlerinin, yabancı elçilerin, halkın önünde okumuştur. "Tanzimat ", düzenlemeler demektir. Her alanda düzenlemeler yapılacağının duyurulduğu bu fermana Tanzimat Fermanı; bu fermanın ilanıyla başlayan döneme de Tanzimat Dönemi denir. Fermanın en dikkat çekici yanı, Osmanlı Devleti'nin, Batılı devletlerin anayasalarında yer alan insanın temel hak ve özgürlüklerinin korunması ilkesini kabul etmesi ve bunu resmî bir törenle duyurmasıdır. Böylece imparatorlukta hukuk devletine doğru bir yöneliş de başlamıştır. Tanzimatla gelen yenilik ve düzenlemeler, hemen hemen yaşamın her alanını kapsamıştır. Tanzimat Fermanı'nda, Batılı anlamda bir düzene duyulan gereksinim açıkça belirtilmişti. Önce yönetim merkezi olarak Babıâli güçlendirildi. II. Mahmut zamanında kurulmuş olan Meclis-i Ahkâm-ı Adliye yeniden düzenlendi. Yeni meclislerin kurulması kararlaştırıldı. Ceza ve ticaretle ilgili yasalar çıktı (1840'ta Ceza Kanunnamesi, 1850'de Ticaret Kanunnamesi). Osmanlı yurttaşı olan herkesin yasa önünde eşit olduğu vurgulanıyordu. Ayrıca üyeleri arasına yabancıların da katıldığı karma ticaret mahkemeleri kuruldu. 1864'te Vilayet Nizamnamesi çıkarıldı. Ülke vilayetlere, vilayetler sancaklara, sancaklar kazalara, kazalar da karyelere (köylere) ayrıldı. Vilayetlerin başına valiler, sancakların basma mutasarrıflar, kazaların başına da kaymakamlar getirildi. Ayrıca kazalarda, sancaklarda ve vilayetlerde birer idare meclisi kuruldu. Ekonomik Alanda Yapılan Yenilikler Osmanlı yöneticileri devletin düzlüğe çıkabilmesi için ekonomik kaynakların verimli hâle getirilmesini istiyorlardı. Bu nedenle de vergi düzenini çağdaşlaştırmaya karar verdiler. Çünkü hem yeterince vergi toplanamıyor, hem de vergi toplayıcıların baskısı yüzenden devletle halk karşı karşıya geliyordu. Bunu önleyebilmek için merkezden sancaklara "muhasıl" adıyla birer memur atandı. Bu memurun başkanlığında Muhasıllık Meclisi adı verilen bir meclis kuruldu. Fakat beklenen vergi toplanamadı. Vergi sistemi büyük ölçüde değiştirildi. 1841'de ilk kâğıt para çıkarıldı. Hazine bonosu biçimindeki bu paranın adı "kaime" idi. Fakat beklenen sonuç alınamayınca, 1844'te kaldırıldı. Bankalar kurulmaya başlandı. İlk kurulan banka olan İstanbul Bankası çok geçmeden kapandı. Menafi Sandığı adıyla kurulan kurum ise Ziraat Bankasına dönüştürüldü. Ülke ekonomisinin kötüye gitmesi üzerine İngiliz ve Fransız firmalarından borç para alındı. Böylece ilk borç para Tanzimat döneminde alındı. Fakat faizleriyle birlikte büyük bir sorun olan bu borç, sonunda devleti iflasa sürükledi ve 1881'de Düyun-ı Umumiye'nin kurulmasına yol açtı. Askerî Alanda Yapılan Yenilikler Ordu, başlarında müşirlerin bulunduğu beş ordu biçiminde düzenlendi. Adı Asakir-i Nizamiyei Şahane'ye çevrildi. Askerlik süresi beş yıl olarak belirlendi. Askere alma işi kuraya bağlandı.

3. Durum

YENİLEŞME DÖNEMİ

Osmanlı Devleti'ndeki yenileşme hareketleri 17. yüzyılın sonundaki Karlofça Antlaşması (1699) ile başlamıştır. Osmanlı İmparatorluğu, 17. yüzyıla dek dünyanın büyük devletlerinden biriydi. Ancak bu yüzyılın sonlarında ülke küçülmeye başladı. Karlofça antlaşmasıyla başlayan toprak kaybı, devlet adamlarını derin derin düşünmeye yöneltti. Toprak kayıplarının nedeni ordunun savaş alanlarında yenilmesiydi. Bu tespit, olgunun bir yüzünü, askerî yönünü dışa vuruyordu. Oysa sadece askeri örgütler değil devletin çeşitli kurumları çağın ihtiyaçlarını karşılamaktan uzaklaşmıştı. Ancak bunu görmek isteyenlerin sayısı son derece azdı. O nedenle Osmanlı İmparatorluğundaki çağdaşlaşma hareketi askerî alanda başlatıldı. Amaç imparatorluğu eski gücüne kavuşturmaktı.

Tanzimat devrine gelinceye kadar ülkede bazı yenilik hareketlerine girişildi. Ancak bunlar planlı programlı çalışmalar olmadığı için, sadece yeniliği başlatan devlet adamının yaşamıyla özdeşleşti. Yenilikçi kişinin ölümü ile yenilikler de ortada kaldı.

Paris ve Londra elçiliklerinde bulunmuş olan Hariciye Nazırı Mustafa Reşit Paşa, Osmanlı İmparatorluğu'nda Tanzimat Dönemi olarak tarihe geçecek bir olayı başlatmıştır.

3 Kasım 1839'da Gülhane Hatt-ı Hümayunu adı verilen bir belgeyi devlet ileri gelenlerinin, yabancı elçilerin, halkın önünde okumuştur.

"Tanzimat ", düzenlemeler demektir. Her alanda düzenlemeler yapılacağının duyurulduğu bu fermana Tanzimat Fermanı; bu fermanın ilanıyla başlayan döneme de Tanzimat Dönemi denir.

Fermanın en dikkat çekici yanı, Osmanlı Devleti'nin, Batılı devletlerin anayasalarında yer alan insanın temel hak ve özgürlüklerinin korunması ilkesini kabul etmesi ve bunu resmî bir törenle duyurmasıdır. Böylece imparatorlukta hukuk devletine doğru bir yöneliş de başlamıştır.

Tanzimatla gelen yenilik ve düzenlemeler, hemen hemen yaşamın her alanını kapsamıştır. Tanzimat Fermanı'nda, Batılı anlamda bir düzene duyulan gereksinim açıkça belirtilmişti.

Önce yönetim merkezi olarak Babıâli güçlendirildi. II. Mahmut zamanında kurulmuş olan Meclis-i Ahkâm-ı Adliye yeniden düzenlendi. Yeni meclislerin kurulması kararlaştırıldı. Ceza ve ticaretle ilgili yasalar çıktı (1840'ta Ceza Kanunnamesi, 1850'de Ticaret Kanunnamesi).

Osmanlı yurttaşı olan herkesin yasa önünde eşit olduğu vurgulanıyordu. Ayrıca üyeleri arasına yabancıların da katıldığı karma ticaret mahkemeleri kuruldu. 1864'te Vilayet Nizamnamesi çıkarıldı. Ülke vilayetlere, vilayetler sancaklara, sancaklar kazalara, kazalar da karyelere (köylere) ayrıldı. Vilayetlerin başına valiler, sancakların basma mutasarrıflar, kazaların başına da kaymakamlar getirildi. Ayrıca kazalarda, sancaklarda ve vilayetlerde birer idare meclisi kuruldu.

Ekonomik Alanda Yapılan Yenilikler

Osmanlı yöneticileri devletin düzlüğe çıkabilmesi için ekonomik kaynakların verimli hâle getirilmesini istiyorlardı. Bu nedenle de vergi düzenini çağdaşlaştırmaya karar verdiler. Çünkü hem yeterince vergi toplanamıyor, hem de vergi toplayıcıların baskısı yüzenden devletle halk karşı karşıya geliyordu. Bunu önleyebilmek için merkezden sancaklara "muhasıl" adıyla birer memur atandı. Bu memurun başkanlığında Muhasıllık Meclisi adı verilen bir meclis kuruldu. Fakat beklenen vergi toplanamadı. Vergi sistemi büyük ölçüde değiştirildi.

1841'de ilk kâğıt para çıkarıldı. Hazine bonosu biçimindeki bu paranın adı "kaime" idi. Fakat beklenen sonuç alınamayınca, 1844'te kaldırıldı. Bankalar kurulmaya başlandı. İlk kurulan banka olan İstanbul Bankası çok geçmeden kapandı. Menafi Sandığı adıyla kurulan kurum ise Ziraat Bankasına dönüştürüldü. Ülke ekonomisinin kötüye gitmesi üzerine İngiliz ve Fransız firmalarından borç para alındı. Böylece ilk borç para Tanzimat döneminde alındı. Fakat faizleriyle birlikte büyük bir sorun olan bu borç, sonunda devleti iflasa sürükledi ve 1881'de Düyun-ı Umumiye'nin kurulmasına yol açtı.

Askerî Alanda Yapılan Yenilikler

Ordu, başlarında müşirlerin bulunduğu beş ordu biçiminde düzenlendi. Adı Asakir-i Nizamiyei Şahane'ye çevrildi. Askerlik süresi beş yıl olarak belirlendi. Askere alma işi kuraya bağlandı.
0
🌸gijilti
(05.08.14)
dreamweaverdan br yada p taglariyla yaparsin eger yanlis anlamadiysam.
0
mayeskuel
(05.08.14)
dreamviewrer henüz bilgisayarımda yok. ilerde kurarsam deneyeceğim. teşekkürler.
0
🌸gijilti
(07.08.14)
(7)

Yurtiçi Kargo dağıtılmayan kargolar ne zaman şubeye dönüyor?

umutsuz adam
Kargo gelmeyecek galiba, aradım ama açmıyorlar her zaman ki gibi.Merak ettiğim, teslim edilmeyen kargolar ne zaman şubeye geri dönüyor? 18'de gitsem gelmiş olur mu? Şubeden alayım öyleyse.
Kargo gelmeyecek galiba, aradım ama açmıyorlar her zaman ki gibi.

Merak ettiğim, teslim edilmeyen kargolar ne zaman şubeye geri dönüyor? 18'de gitsem gelmiş olur mu? Şubeden alayım öyleyse.
0
umutsuz adam
(04.08.14)
tam 18:00'de gelmemiş olabilir. ama gelmiş de olabilir. sonuçta yurtiçi kargo bu.
bence siz her halukarda gidin, sorun. oradaysa alir, değilse biraz bekler, alirsiniz.
0
for the record
(04.08.14)
evden çıkınca gelmeseler sorun yok, beklerim orada.
0
🌸umutsuz adam
(04.08.14)
19:00 - 20:00 gibi kargo getirdikleri oldu.
0
inheritance
(04.08.14)
o galiba ilçeden ilçeye değişebiliyormuş. bize en geç 17 gibi geldiğini hatırlıyorum, biraz daha bekleyip gideyim en iyisi..
0
🌸umutsuz adam
(04.08.14)
18-19 gibi gitmesi lazım*
tavsiyem sık sık kargo işleriniz oluyorsa sizin bölgeye dağıtım yapan kuryenin cep telefonunu alın hocam. şubeye ulaşmak mümkün değil yurtiçi'nde.
0
8kobe8
(04.08.14)
neyse, gittim aldım. saat 12'de dağıtıma çıkan şeyi ulaştıramıyorlar.. bir daha da eve kargo istemem vakit kaybı. hayatımız kargo bekleyerek geçiyor yemin ederim.
0
🌸umutsuz adam
(04.08.14)
18de genelde dükkanları kapatıyorlar. hatta daha erken.

geç saate bırakmayın. telefonlara da hayatta cevap vermezler eğer başları kalabalıksa, çalar çalar durur aksesuar olarak. 10 sene kadar bizim yan apartmanın altındaydı yurtiçi kargo
0
mea maxima culpa
(04.08.14)
(6)

İzmir - istanbul uçak bileti

tchuck
cuma akşam 7'ye uçak bileti lazım en ucuz nerden bulabilirim? biraz önemli esasında.
cuma akşam 7'ye uçak bileti lazım en ucuz nerden bulabilirim? biraz önemli esasında.
0
tchuck
(04.08.14)
www.enuygun.com

buralara bir bak
0
kafadanbacakli
(04.08.14)
atlasjet 19:30 136 lira.

www.skyscanner.com.tr
0
inheritance
(04.08.14)
atlas jet doluymuş galiba ekonomi sınıfı tüh 136tl iyidi.
0
🌸tchuck
(04.08.14)
s.gokcen oluyorsa pegasus 170 dolaylarında.
akşam değil sabah gitseniz çok daha uyguna da var tabi thyde bile.
0
icemint
(04.08.14)
aynen sabah olsa her fiyata var da, cuma iş var işten çıkar çıkmaz fırlamak gerek.
0
🌸tchuck
(04.08.14)
o zaman sabiha gökçen oluyorsa sunexpress 20:15 145 lira.
0
inheritance
(04.08.14)
(2)

Sözlükte/Duyuruda kampanya yapan bir kitap sitesi vardı, neydi o?

fever
Kitapları uygun fiyata satan ve sözlükte entry girmek karşılğında kitap hediye eden bir site vardı. Sol frame'i de oldukça uzun süre işgal etmişti. Bu siteyi hatırlayan var mı?
Kitapları uygun fiyata satan ve sözlükte entry girmek karşılğında kitap hediye eden bir site vardı. Sol frame'i de oldukça uzun süre işgal etmişti.

Bu siteyi hatırlayan var mı?
0
fever
(04.08.14)
(bkz: evekitap)
0
inheritance
(04.08.14)
evet, ta kendisi. teşekkürler.
0
🌸fever
(04.08.14)
(1)

Kartuşu ucuz yazıcı

spatzle
Basit bir yazıcı almak istiyorum ama bu zımbırtıların kartuşları da pahalı. En ucuz kartuş+yazıcı alabileceğim bir marka-model önerir misiniz?not: tonerli lazer yazıcı değil, direkt inkjet yazıcı almam gerekiyor.
Basit bir yazıcı almak istiyorum ama bu zımbırtıların kartuşları da pahalı. En ucuz kartuş+yazıcı alabileceğim bir marka-model önerir misiniz?

not: tonerli lazer yazıcı değil, direkt inkjet yazıcı almam gerekiyor.
0
spatzle
(04.08.14)
h10025.www1.hp.com

iki kartuşu var, tanesi 25-30 lira civarı.
0
inheritance
(04.08.14)
(1)

SETI@Home benzeri uygulama?

ufoozgur
PC'lerde çalışan SETI@Home gibi proje tabanlı cloud computing yapan uygulamalar var mı acaba iOS için?Telefon boş duracağına işlem gücünü kullansın USB'ye takılıyken dedim de aklıma geldi.
PC'lerde çalışan SETI@Home gibi proje tabanlı cloud computing yapan uygulamalar var mı acaba iOS için?

Telefon boş duracağına işlem gücünü kullansın USB'ye takılıyken dedim de aklıma geldi.
0
ufoozgur
(04.08.14)
inheritance
(04.08.14)
(8)

İyi bir mail servis sağlayıcı

qui gon
Merhabalar,Türk ticaretden mail hizmeti alıyoruz ama hem posta kutusu kotası çok düşük hem de sürekli sorun yaşıyoruz. Bu adamlardan kurtulmanın bir yolu var mı? Bir de değiştirsek hem uygun hem de iyi bir hizmeti hangi firmalardan alabiliriz?Not: Şu anda şirket adı uzantılı olarak mail server hizme
Merhabalar,

Türk ticaretden mail hizmeti alıyoruz ama hem posta kutusu kotası çok düşük hem de sürekli sorun yaşıyoruz. Bu adamlardan kurtulmanın bir yolu var mı? Bir de değiştirsek hem uygun hem de iyi bir hizmeti hangi firmalardan alabiliriz?

Not: Şu anda şirket adı uzantılı olarak mail server hizmeti alıyoruz. Değiştirdiğimiz zaman da aynı şekilde olabilir mi? ahmetmehmet@abcşirketi.com gibi.

Teşekkürler.
0
qui gon
(04.08.14)
Google bu hizmeti veriyor ama özellikle Türk firma mı istiyorsunuz anlayamadım açıkçası.
0
onexey
(04.08.14)
buzdagi
(04.08.14)
(bkz: office 365)
0
inheritance
(04.08.14)
Yandex beleş veriyor. Ben google apps kullanıyorum
0
serafettinn
(04.08.14)
Google bizim şirketin uzantısı ile bu hizmeti veriyor mu? Benim konuyla ilgili çok bilgim yok açıkçası. Nasıl başvurmamız gerekir?
0
🌸qui gon
(04.08.14)
Veriyor. Şu sayfayı inceleyin: www.google.nl
0
onexey
(04.08.14)
Google yıllık ücreti 40€/kullanıcı. Çok ekonomik gibi gelmedi bana. Sizce pahalı mı peki?

Not: Kusura bakmayın, daha önce mail server hizmeti almadığım için piyasayı pek bilmiyorum.
0
🌸qui gon
(04.08.14)
@want2die gmail beleşi kaldırdı. :(
0
serafettinn
(05.08.14)
(3)

Smart tv'yi laptoptan kontrol edebilioyr muyuz ya da wp8.1'den?

kamera motor
bana sırf bu aletlerin klavyeleri lazım ya, wifi aracılığıyla televizyon klavyesi ve mouse'u olarak kullanayım yeterli.var mı böyle bi uygulama bişi?samsung smart tv var bende, screen mirroring falan gözüküyor ama ben beceremedim. gerçi mirroringe de pek ihtiyacım yok, olsa iyi olur tabi ama, bana b
bana sırf bu aletlerin klavyeleri lazım ya, wifi aracılığıyla televizyon klavyesi ve mouse'u olarak kullanayım yeterli.

var mı böyle bi uygulama bişi?
samsung smart tv var bende, screen mirroring falan gözüküyor ama ben beceremedim. gerçi mirroringe de pek ihtiyacım yok, olsa iyi olur tabi ama, bana bilgisayar veya telefon klavyesini mouse'unu wireless olarak tv'de kullanma özgürlüğü yeterli.
0
kamera motor
(04.08.14)
Onu bilmemde logitech in klavyeleri var yaninada touch pad i de var. Tavsiye ederim.
0
armatur
(04.08.14)
samsung smart tv var
logitech klavye ve mouse set olarak satılanından aldım.usb yi takınca önce aldılamadı güncelleme yaptım smart tv ye sonra kullanabiliyorum sorunsuz.
0
arafa
(04.08.14)
lg nin android uygulaması var. belki samsungun da vardır öyle bir şeyi.
0
inheritance
(04.08.14)
(3)

Yol sorusu istanbul

tchuck
şimdiden söyleyeyim: "nasıl giderim" servisi sonuç vermiyor.bauhaus'a gidicem, oradan da ikea'ya geçeceğim. anadolu yakasındakiler ikisi de.birbirlerine uzak gözükmüyorlar aslında aman iyeyse nasıl giderim'e sorduğumda sonuç bulunamadı diyor.bauhaus'tan ikea'ya veya ikea'dan bahaus'a hangi otobüs ve
şimdiden söyleyeyim: "nasıl giderim" servisi sonuç vermiyor.

bauhaus'a gidicem, oradan da ikea'ya geçeceğim. anadolu yakasındakiler ikisi de.

birbirlerine uzak gözükmüyorlar aslında aman iyeyse nasıl giderim'e sorduğumda sonuç bulunamadı diyor.

bauhaus'tan ikea'ya veya ikea'dan bahaus'a hangi otobüs veya minibüslerle giderim?
0
tchuck
(03.08.14)
evden çıkacam birazdan :(
0
🌸tchuck
(03.08.14)
Bauhaus'un ordaki durak beyaz evler ya da 500 evlerdi sanirim. Ordan kavacik koprusunden gecen otibuslere binip kavacik koprusunden de aktarma yapabilirsiniz. Kadikoy'den yakinina giden otobusler de var. Ama bunlarin hatlarini hatirlamiyorum. :/ hareket amirliklerine sorabilirsiniz. Bauhaus un orda da var kadikoyde de.

Edit: illa ki yuruyeceksiniz bu arada. Tam onune giden otibus yok.
0
ay nov kung fu
(03.08.14)
bauhaustan karşıya geçip duraktan bostancı köprüsünden geçen herhangi bir otobüse (19, 319, 19f, 16f, 21b ...) binip bostancı köprüsünde inin. oradan 19dye binin. ikeanın durağı ümraniye engelliler merkezi veya yüzme havuzuydu. orada inip yürüyeceksiniz.
0
inheritance
(04.08.14)
(4)

buharlı temizleyiciler

candanag
ben bu aletlerden birini alacam gibi ama tam olarak da internetteki yorumlardan (ekşi ortamı dahil) emin olamadım. yorumların çoğu olumlu olmakla birlikte arada olumsuz yorumlar da bulunmakta elbette. Alma amacım öncelikli olarak duvar silme sonrasında yerler-halılar falan. İnternette daha çok Arçel
ben bu aletlerden birini alacam gibi ama tam olarak da internetteki yorumlardan (ekşi ortamı dahil) emin olamadım. yorumların çoğu olumlu olmakla birlikte arada olumsuz yorumlar da bulunmakta elbette. Alma amacım öncelikli olarak duvar silme sonrasında yerler-halılar falan. İnternette daha çok Arçelik'in Buharika ürününden bahsediliyor. bunu veya başka bir markayı (diğer öne çıkan marka Fakir'in modelleri) kullananlar/görenler yorumlarını paylaşırlarsa memnun olurum.
0
candanag
(01.08.14)
buharikayı annemler kullanıyordu. kazan çatlattı bir kaç kere.
0
inheritance
(01.08.14)
valla biz de var bitane. annem aldırdı bi hevesle üç beş kullandı sonra ben kullanmıycam dedi kaldırdı. Çok kullanışlı bir şey olduğunu söyleyemem.
0
accorbite
(01.08.14)
arkadaşım almıştı bundan ama geçen bedavaya verecek yer arıyordu
0
jamalbsf
(01.08.14)
alabilirseniz karcher marka alin. derz aralarini da cikariyor kolayca. basinc onemli bir faktor
0
bir varmis bir yokmus
(01.08.14)
(13)

laptop sorunlarından anlayanlar bi bakabilir mi acil

yetkisiz temsil
beyler benim ekran afedersiniz yarra yedi.monitörün en altında yeşil kırmızı ince hafif yanıp sönen şeritler çıkmaya başladı.bi de ekran parlaklığını indirince ekran hızlıca yanıp sönüyor. ekran parlaklığını en üst seviyeye çıkardığımda sorun yok ama.bu nedir lan? :/
beyler benim ekran afedersiniz yarra yedi.

monitörün en altında yeşil kırmızı ince hafif yanıp sönen şeritler çıkmaya başladı.

bi de ekran parlaklığını indirince ekran hızlıca yanıp sönüyor. ekran parlaklığını en üst seviyeye çıkardığımda sorun yok ama.

bu nedir lan? :/
0
yetkisiz temsil
(01.08.14)
lan? :(
0
🌸yetkisiz temsil
(01.08.14)
ulan o kadar bilgisayar mühendisliği okuyonuz fuzuli yere amk ayıptır lan
0
🌸yetkisiz temsil
(01.08.14)
bi rgb test yapar mısınız?
0
metehan01
(01.08.14)
yaptım da onla alakası yok ya. ekran kartı zarar görmüş olabilir mi acaba?
0
🌸yetkisiz temsil
(01.08.14)
up up up up
0
🌸yetkisiz temsil
(01.08.14)
sen böyle sabırsızlık yaptıkça cevap verecek olsam da vermeyesim geliyor.

neyse, ekran kartın ölmeye başlamış. benim toshiba laptopda ilk önce bir çizgi çıkmıştı, daha sonra tüm ekranı kapladılar.
0
inheritance
(01.08.14)
ne yapmam gerek peki?
0
🌸yetkisiz temsil
(01.08.14)
upupupup
0
🌸yetkisiz temsil
(01.08.14)
upupupupup :(
0
🌸yetkisiz temsil
(01.08.14)
Yeni bilgisayar alacaksın.
0
sutlu nescafe
(01.08.14)
upupupupup
0
🌸yetkisiz temsil
(02.08.14)
yeni bilgisayar alacaksın:)
0
yalnux
(02.08.14)
Çok büyük ihtimalle ekran kartının soketi yerinden hafif oynamış. Bilgisayar kasasını aç ve girişleri bi ittiriver.
0
anonymice
(02.08.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.