Giriş
(16)

Çok Mu Pic İşi?

mattiadestro
http://www.morhipo.com/rcr-mont/7249838/detay?depid=41yorumlar gençler? akşam akşam çok iyi durdu gözümde ama mankenden dolayı da olabilir :/
www.morhipo.com

yorumlar gençler? akşam akşam çok iyi durdu gözümde ama mankenden dolayı da olabilir :/
0
mattiadestro
(14.11.14)
ne piçi ya bunu giysen sevabına akbil basarlar sana.
gariban işimsi.
0
neferkitty
(14.11.14)
yoo. güzel yani alınır hacı.
0
seyduna6687
(14.11.14)
amele işi daha çok.
0
[silinmiş]
(14.11.14)
yok be. güzelmiş.
0
elorelia
(14.11.14)
sırf @neferkitty'e gülmek için yorum yazıyorum amsşdöasmdlkamskd

ciddi yorum: alma abi bu ne ya?
0
golan trevize
(14.11.14)
Rahmetlik dedemin röpdeşambırı vardı beele getirim sana
0
emirkulu
(14.11.14)
ben beğendim valla
0
shejia
(14.11.14)
@neferkitty koptum aksam aksam.

alma kardes apaciler bile giymez bunu
0
exlibris
(14.11.14)
yok alma. güzel değil. o adamın kafasını kesip, (git:galeri2.uludagsozluk.com ) şu kafayı koy. öyle olursun.
0
the silent enigma
(14.11.14)
Baktım, beğenmedim. Sonra fiyatına bakmayı unuttuğumu hatırlayıp tekrar baktım.
160 lira verilir mi la buna.
0
korsan dilenci
(14.11.14)
piç işi değil, manken arkadaşın (doğal olarak) 'karşıki dağları ben yarattım' pozları sebebiyle öyle görünmüş bence size. normal bir mont. alınabilir, mont bakmaya devam edilebilir.
0
asisamus
(14.11.14)
@neferkitty

auashahashas:))))

alma. piç değil çok bok işi.
0
Alt4y
(14.11.14)
o örme manşet ve yakalar olmasa 89.90 tl verirdim. mankeni yumruklamaya daha fazlasınnı verirdim ama.
0
namus ninjası
(14.11.14)
kolları örme lastik olan bir şey piçi bırak fakir işi. yani tabii ki benim de var bir sürü öyle kıyafetim de hani "işi" kavramı üzerinden gidiyorum.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(15.11.14)
güzel değil ki.
hantal duruyor.

piç işi değil ancak, güzel de değil.
0
dahinnotha
(15.11.14)
Hicbir konsepte uyuduramadim hayalimde. Git allahaskina bu ne yahu?
Dinlemeyip yine de alirsan haber ver, bulundugun semtten gecmeyeyim:)
0
delifaruk
(15.11.14)
(21)

Duyurunun akil insanları kimler?

excel
Benzer sorular önceden sorulmuş ama artık kullanmayan ya da yeni gelmiş olanlar olabilir.Sizce duyurunun akil insanları kimler? Sorum en çok kim yanıt veriyor ya da kim eğlenceli yanıt veriyor değil. Az da olsa soruya göre yardımcı olan, mantıklı cevaplar verenleri soruyorum.
Benzer sorular önceden sorulmuş ama artık kullanmayan ya da yeni gelmiş olanlar olabilir.

Sizce duyurunun akil insanları kimler? Sorum en çok kim yanıt veriyor ya da kim eğlenceli yanıt veriyor değil. Az da olsa soruya göre yardımcı olan, mantıklı cevaplar verenleri soruyorum.
0
excel
(14.11.14)
m e l t e m var benim yekten aklıma gelen.
0
john lee hooker
(14.11.14)
spor ve sporcu beslenmesi konusunda arnold schwarzanegger var benim aklıma ilk gelen o oldu.
0
Sarix
(14.11.14)
duyurunun parlayan genç yıldızı: ben "vosvos3131"
0
vosvos3131
(14.11.14)
@c1b2k3 mantıklı
@pescador eğlenceli
@m e l t e m bilginmiş gibi
@rock n roll pollynna
Pek dikkat etmem böyle şeylere ama gözüme çarpanlar.
0
pavlis
(14.11.14)
compadrito, meltem, mea maxima culpa, aycovski, basond, uzunuzunilgi, pandispanya
aklıma gelirse yazarım var aslında başka insanlar da.
cosmicstring, hayat aklını konuşacak filozof üret (nicki yanlış yazmış olabilirim belki)
bu arada pavlis teşekkürler :)
0
rock n roll
(14.11.14)
spor ve beslenme konusunda arnold "fare zehiri iyidir" dese ciddi ciddi düşünürüm denemeyi ben de.
0
john lee hooker
(14.11.14)
spor konusunda arnold var elbet ama angelus'un da hakkını verelim.

la noix, lim5, fayfim,siradisi00 de duyurunun doktorları bugüne kadar pek çok yardımları dokundu <3
0
neferkitty
(14.11.14)
compadrito - master of akils, her şeyi bilen
angelus - sağlıklı yaşam akili
arnold - vücut geliştirme akili
m e l t e m - kedi ve iyilik akili
aychovsky - akademik akil
basond - uçak akili
pescador - futbol akili
douchebag - borsa akili
fengari - hukuk akili

benim bildiklerim bunlar.
0
vedat chili peppers
(14.11.14)
Pandispanya var benim aklıma gelen de
0
proustun bir aski
(14.11.14)
gönül işlerinde fransızkalanadam sosyal ilişkilerde wraith
0
seksen9
(14.11.14)
spor için arnold,
gönül işi için pandispanya,
siyaset tarih söz konusu olunca zetehead ile advos... (isimlerdeki hatalarımı hoş görün)
genel her şey için compadrito.
sınıflayamadım ama aychovski de var.
aklıma geleni eklerim.
0
uzunuzunilgi
(14.11.14)
biriniz de benim adımı verin ya vicdansızlar :((

bi ara elxa vardı sanırım, gitti sonra.
0
elorelia
(14.11.14)
douchebag, mea maxima culpa, alice practice, kül, buzbebek(ti sanırım) cevaplarını ciddiye alırım. biraz daha diline hakim olsa divit de bilgili birine benziyor.

edit: neferkitty bi de evet.
0
tescillimarka
(14.11.14)
sahi yaa compadritonun daha evvelden hakkında 500 kelime kompozisyon yazmadığı mesele var mı yav? adam galaksinin ilk zamanlarında beri yaşıyor ve yazıyor gibi.
0
namus ninjası
(14.11.14)
en akil insan benim. bir anket daha sonlanmıştır, rica ederim.
0
devilred
(14.11.14)
fayfim abiyi unutmuşsunuz gençler.
0
Skey295
(14.11.14)
Cosmicstring is my boy!
0
LXXVII
(14.11.14)
arnold sporda iyi, bana da çok yardımı dokandı.

douchebag borsada iyi, ondan da yardım almıştım bir iki kere. sanırım yaşı genç. bu yaşına rağmen iyi anlıyor bu işlerden

edit: arnold 2 saniye önce yine yardımda bulundu :D
0
secilmis uye
(14.11.14)
Adonis marka fare zehirimi yakında piyasaya sürüyorum arkadaşlar. DNP'nin pabucunu dama atacağız.
0
arnold schwarzeneger
(14.11.14)
adam yaşlı çıktı :P
0
secilmis uye
(14.11.14)
Zetacanla seksen reyis. Sometimes devilred. Hımmmm angelus. Şefkst tokatlarıula mea-sama. Şimdilik aklıma gelen bunlar.

Şakalarla komiklik yapanlar da bi degree hakediyo bence, biz de mesai yapıyoz burda.
0
emirkulu
(14.11.14)
(14)

Nerede Yaşamak İsterdiniz?

Tyler89
diyelim ki; 4000TL maşınız, eviniz ve arabanız var.yaşamak isteyebileceğiniz 3 il sırasıyla hangileri olurdu?(kısaca nedenlerini de yazabilirseniz harika olur.)
diyelim ki; 4000TL maşınız, eviniz ve arabanız var.

yaşamak isteyebileceğiniz 3 il sırasıyla hangileri olurdu?

(kısaca nedenlerini de yazabilirseniz harika olur.)
0
Tyler89
(14.11.14)
direkt altınoluğa giderdim. 2. 3. alternatifleri hiç düşünmedim.

nedeni: çok seviyorum, orada yaşarsam çok huzurlu çok minnoş bi hayatım olurmuş gibi geliyor.
0
mayaa
(14.11.14)
istanbul - ev kirasi yok, sosyal yaşam.
izmir - kızları
antalya - havası
0
the junior jr
(14.11.14)
ankara. 413 nolu otobus nereye gidiyorsa orda yaşamak isterdim. 5 dakikada bir geçiyor bu, kıskanıyorum.

kalan ikisini bilemedim. eskişehir olabilir. izmiri de övüyolar.
0
elorelia
(14.11.14)
Çankırı
Çorum
Yozgat ehehehe

Ankara
İzmir
Antalya

Yurtdışı için,

Paris
Miami
Londra

Gerçi yurtdışına çıkmadım ama bunlar ilk tercihim olurdu.
0
amarikanya fitbolcusu
(14.11.14)
2000 lirayla, kirada, arabam yokken yaşadığım yerden vazgeçmem. istanbul-kadıköy. nedensizce
0
dinsiz adam
(14.11.14)
gagra, odessa, dobruca, mansiyon: sinop
sebep:
i <3 karadeniz
0
namus ninjası
(14.11.14)
1-2 haftalığına bir yerlere gidip de istanbul'a dönünce toprağı öpüyorum her seferinde.

nedenleri: burada doğdum, burada büyüdüm, burada okudum ve okuyorum, ailem burada, arkadaşlarımın çoğu burada, ailemin yanında yaşamayıp da kira ödememe lüksüne sahibim. daha bir sürü neden sayabilirim aslında.

o yüzden istanbul, hatta istanbul kadıköy direkt. yok illa farklı iller de olacaksa the junior jr +1
0
vedat chili peppers
(14.11.14)
türkiye için mi geçerli bu sadece? değilse türkiye'de yaşamak istemezdim. yurtdışı da olursa:

saint petersburg
italya'da orta büyüklükte bir şehir, veya
prag.
0
lesmiserables
(14.11.14)
bahçesi geniş olan herhangi bir müstakil evde olsun da ama her yer yemyeşil olsun , sanırım ingilteredeki evler bu tanıma uyuyor biraz.
kediciğim içmenli bahçemde hoppidik hoppidik oynasın, sinek avlasıni kelebek peşinde koşsun, yuvarlansın en çok o'nun için isterdim evet.
kedimin doğa ile iç içe olmamasına hep üzülmüşümdür.

ankara gibi beton yığını bir şehirden bildiriyorum.
0
neferkitty
(14.11.14)
Yurtiçi; izmir, ayvalık, istanbul
(çünkü akdeniz kültürünü seviyorum)

yurtdışı; roma, floransa, paris
(çünkü akdeniz kültürünü seviyorum)
0
secilmis uye
(14.11.14)
izmir
izmir
izmir nefes alabildiğim, kendimi mutlu hissettiğim tek şehir.
0
kuzey li
(14.11.14)
kocaeli, samsun, üçüncüde de belki bursa. rahat yerler yaa.
0
devilred
(14.11.14)
eskişehir. kalabak su kamyonu müziği sanırım.

izmir. koyun kokan metrosunda buram buram anadolu kokusu alırdım. hemde denizin dibinde. sahi hala kokuyormu?

bilecik. insanlıktan uzak ferah bi ortam. alp daglarında heidi'nin evlenmiş, dedesinin ölmüş hali gibi.
0
ibomiu
(14.11.14)
yurtdışı da katmışlar. benim neyim eksik

4000TL değil tabi bu rakam. ama o standartlara tekabul eden bir para miktarıyla.

Alberta - Kanada
Lichtenstein - Vaduz
Litvanya - Vilnus
0
ibomiu
(14.11.14)
(4)

sözlükteki hata

false pretension
sözlüğe anapar yazıp aratınca böyle bir hata alıyorum. sizde de aynımı?büyük başarısızlıklar sözkonusumerhaba. ekşi sözlük'te bizim test etmeyi unuttuğumuz ya da biliyor olsak bile düzeltmeye vakit ayıramadığımız bir şey yapmayı başardınız. bu yaşadığınız problemi kenara köşeye kaydettik ve ilgilene
sözlüğe anapar yazıp aratınca böyle bir hata alıyorum. sizde de aynımı?

büyük başarısızlıklar sözkonusu

merhaba. ekşi sözlük'te bizim test etmeyi unuttuğumuz ya da biliyor olsak bile düzeltmeye vakit ayıramadığımız bir şey yapmayı başardınız. bu yaşadığınız problemi kenara köşeye kaydettik ve ilgileneceğiz. bu arada siz ana sayfaya dönerseniz oradan hiçbir şey olmamış gibi devam etmeyi deneyebilirisiniz. eğer ana sayfa da yamulduysa sıçtık. çaktırmayın.
0
false pretension
(14.11.14)
aynı
0
in vino veritas
(14.11.14)
aynısı oluyor evet.
0
elorelia
(14.11.14)
bana olmadı.
0
inheritance
(14.11.14)
şu anda olmayan herhangi bi başlığı aratınca böyle oluyor. bu bi hata tabii. şu son'u kaldırırken bunu bozmuşlar herhalde.

yazmışlar da: eksisozluk.com
0
tepedeki psychedelic adam
(14.11.14)
(33)

ev arkadaşınızın kendi minibüs ücretini ev masrafına eklemesi normal mi?

m e b
üç arkadaşınızla eve çıktınız diyelim (siz dördüncüsünüz).siz ve diğer iki arkadaşınız okula minibüsle gitmiyorsunuz ama o minibüsle gidiyor. şimdi bu arkadaşınızın bu yol ücretini toplam ev giderine eklemesi normal midir?şahsen bu sizi bağlıyor mu?onun bu hareketine nasıl karşı çıkardınız?ya bu ban
üç arkadaşınızla eve çıktınız diyelim (siz dördüncüsünüz).
siz ve diğer iki arkadaşınız okula minibüsle gitmiyorsunuz ama o minibüsle gidiyor. şimdi bu arkadaşınızın bu yol ücretini toplam ev giderine eklemesi normal midir?
şahsen bu sizi bağlıyor mu?
onun bu hareketine nasıl karşı çıkardınız?

ya bu bana hiç normal gelmiyor. e ben de 25 dakika okula yürümektense ben de minibüsle gitmeyi bilmiyor muyum?
0
m e b
(13.11.14)
Direkt evden atıyorsunuz kendisini.
0
banusa
(14.11.14)
Hahaha ev masrafına eklenir mi abi o, sandalyeden düştüm. Siktir git okula yakın bi ev tut derim. Evden çıkarırım direk. Kişisel giderdir bu.
0
Lola90
(14.11.14)
nasılı var mı yahu o zaman senin içtiğin sigara da, dışarıda yediğin yemek de, aldığın bot da ev ihtiyacına eklensin.

skerler der konuyu kapardım. kötü bir espriymişçesine, bu talebi duymamazlıktan gelirdim.
0
knight of cydonia
(14.11.14)
e çıkmasaymış o eve madem. normal değil tabii ki.
0
devilred
(14.11.14)
öyle ev arkadaşımı olur be sende taksiyle git hergün ozaman:) normal değil tabiki
0
05
(14.11.14)
hayatımda böyle saçma istek görmedim :)
0
sta
(14.11.14)
oyle sacma sey olur mu yahu? ilk kez sizden duyuyorum. boyle olmaz diye anlatin. akil mantik var yani.

haa eve cikarken onun okuluna uzak bir yerden tuttugunuz icin minibus parani biz de bolusuruz dediyseniz orasini bilemeyecegim.
0
fraise
(14.11.14)
o ne lan? direkt (bkz: ölücülük) derler ona. evlerden ırak.
0
mermize
(14.11.14)
sen de bindiğin taksiden fatura al o ayın giderlerine ekle bi daha öyle bişey yapmaz
0
nocturness
(14.11.14)
tabi ki bağlamıyor. ev masrafı evin ortak giderleridir.
0
m e l t e m
(14.11.14)
Başta öyle konuşmadıysanız saçma. Ama onun okulun yakın bir ev vardır ve çocuğa gel uzaktakini tutalım yol paranı ortak karşılarız dediyseniz saçma ama mecburen kabul etmeniz lazım.
0
dahili meddah
(14.11.14)
saçmalığa bak. sende sigara,alkol kullanıyorsan ev masrafına ekle hehe
0
zarejas
(14.11.14)
ahaha toplanın dövün ya ne demek yol masrafını ev masrafına eklemek. adı üstünde ev masrafı
0
metehan01
(14.11.14)
yeni nesil aptal mı yetişiyor dicem ama olayın iç yüzünü bilmiyorum.
öyle şey mi olurmuş?

sepetleyin kendisini ya da düzeltin bu saçmalığı. kimsenin yol parasını ödemek zorunda değilsiniz.

git araba kirala sen de masrafını eve yık. ne farkı var?
0
archely
(14.11.14)
Ocak disi birakin o kardesimizi fazla kurnazmis.
0
cizgilipijama
(14.11.14)
Hahahah millet ne yüzsüz la

Biz de yürümeye utanırız millete yanlış olur diye. Eleman süpermiş linç edip mumyalayın derim ibret olsun
0
oldboy
(14.11.14)
banane lan bende taksiyle giderim o zaman eklerim ev masrafına.
0
secilmis uye
(14.11.14)
bu arada eksiduyu.ru bu duyuruda bahsetmiştim eve çıkma durumumu.
evi bulacağını söyleyen ve bu konuda herkesi ikna eden arkadaşım, o minibüs parasını ödemeyi hepimiz adına vadetmiş kendisine. yani "sen eve çık bizimle, minibüs paranı biz öderiz." diye. ama hiçbirimizin haberi de yoktu bundan. ta ki arkadaşım az önce "benim yol ücreti konusunu konuşalım. minibüs parası için evden para istemiyorum, ortak hesaptan ödeyeceğiz ya" dedi.

bir de bu minibüs parası yüzünden eve çıkmıştı bu arkadaş. şimdi de hepimizin ödemesini çok makul buluyor.

ne salağım değil mi?
0
🌸m e b
(14.11.14)
ahahahahah çok çakalmış ya kendisi :D

bu durum kaç aydır böyle, siz kaç aydır buna razısınız merak ettim ha. böyle bişey mümkün mü allah aşkına.
0
elorelia
(14.11.14)
o lafı söyleyen, herkesi ikna eden arkadaşınıza paslıyorsunuz o zaman o parayı. hadi bakalım.
0
devilred
(14.11.14)
hahhdsa hasktriahsahsaa

kusura bkamayın henüz cevapları okumadım.

abi yemin ediyorum yazık ya. yani bunun olabilme ihtimalini düşünüp sormuşsun bir de burada. inanamıyorum ya. o kişi her kimse temiz dayaklık. siz de bu kadar saf oldugunuz için siz de :P

koskoca üniversiteye gelmiş adamların muhabbetine bak ya.
0
mahone
(14.11.14)
memleketi neresi çok merak ettim :D
0
divit
(14.11.14)
hiç güleceğim yoktu lan ahahaha. kardeş sen en kısa zamanda bu elemanı evden ayıklamaya bak :)

edit: arkadaşınızın halt yemesi var ortada. devilred'in dediği gibi elemana paslayın, söz vermiş.
0
delineron
(14.11.14)
dikkat edin arkadaşınız ayaküstü size galata kulesini, boğaz köprüsünü filan satmasın. öğrenci halinizle paranız da yetmez şimdi :)
0
mea maxima culpa
(14.11.14)
siz ortak masraf olayını çok yanlış anlamışsınız :D

o ne ya öyle.
0
maxhoper
(14.11.14)
Üşenmedim tüm yazılanları okudum, sinirim bozuldu.

Minübüsçüye kim söz verdiyse o ödesin parasını. Sizin adınıza nasıl söz veriyor?

Olmadı, ayrılırım la ben o evden. İki kişinin rahatı için kendi arasında yaptığı anlaşma için milleti finanse edemem valla.


Gerekirse evden bile çıkarım. Biraz asabiyim.
0
Kazmapolitan
(14.11.14)
butun yorumlari okudum. aglanacak hale guluyoruz. arkadasim kim soz verdiyse minibus parasini veririz diye o versin. Elemana soz veriyor ama size neden soylemiyor. senin icin cok gec degilse kyk yurduna geri don derim ben. boyle tiplerle yasanmaz, aman diyim.
0
yetersiz veri
(14.11.14)
la 4 kişi eve mi çıkılır.
hiç mi adam yok piyasada elin kamilini almışsınız sizi organize ediyor bir de.Sırf öğrenciyiz diye saçmalıklara katlanmak zorunda değilsiniz.
gidin part time iş bulun çalışın okumak mesele değil ama öğrenci milleti dolmuş parasının hesabını yapar gider karıya kıza alkole hediyeye telefona verir parayı.
ben olsam önce para isteyen elemana sonra da ona vaat eden adama siktir çekerdim.
0
arafa
(14.11.14)
Önceki duyurunu da okudum ve diyeceğim tek şey: Yurda geri dön.
Öyle zor bir işlem değil, boş yer varsa anında alıyorlar. Benim senede 2-3 defa yurttan çıkıp geri dönen arkadaşlarım vardı bir sıkıntı olmuyor. Sakın arkadaşlarıma ayıp olur, bu yola beraber çıktık şimdi onları yarı yolda bırakmayayım falan diye düşünme.
Tekrar ediyorum: Yurda geri dön!
0
exordinary
(14.11.14)
1. Normalde böyle saçma şey olmaz ama madem bu çocuğu minibüs parası ile kandırmış ilgili kişi, o versin parasını. Onunla bir kounşun.

2. 4 kişilik ev bir noktadan sonra kahır gibi olur. Evinizde mutfak olur, mutfağı özlersiniz. Tek başınıza kitap okuyacak zamanı özlersiniz. Rahat edemezsiniz bir türlü. Geleniniz gideniniz de bitmez.

3. Yurda dönebiliyorsanız, geri dönün.
0
aychovsky
(14.11.14)
üstelik 5 kişiyiz.
yalnız benim anlamadığım, o arkadaşın ilk duyurumda, madde 1'de bahsettiğim arkadaşım.
yani normalde eve çıkmayı asla istemeyen biriydi filan.
ama ne vadelilirse edilsin ban abu istek çok ayıp göründü şahsen.
0
🌸m e b
(14.11.14)
Sacmalamayin allahaskina, soruyor musun bir de? Oyle sey mi olur, disarida ictigi kahveyi falan da ekliyor mu merak ettim? Ben bile sinirlendim kusuruma bakma.
0
delifaruk
(14.11.14)
Abi alınma da bu yaşında hala olayların anlamını falan bu kadar ince irdelemek, karar verememek nedir. Bu durum oldukça net, kendi durum değerlendirmeni de tamamen kendin yapıp kararını uygulamaya koymalısın. Bana kalırsa direkt yurda geri dön, hiç düşünme. Evde kalırsan da yapılacak şey gayet açık, o sözü veren arkadaş ve sözden veriliş sırasında haberi olanlar kendi aralarında halledecekler para işini. Sen sadece kira+fatura payını at gerisine kesinlikle karışma. Seni tartışmaya çekmelerine bile izin verme.
0
yakuza123
(17.11.14)
(1)

Ankara Yahya Kemal Beyatlı Anadolu Lisesi

a perfect lie
Ales için gitmem gerekiyor, Gazi üniversitesi'nden bu liseye nasıl gidebilirim? Eğer metroya yakınsa ankamall tarafından da gidebilirim. Şimdiden çok teşekkürler. Bir de tahmini kaç dakika sürer?
Ales için gitmem gerekiyor, Gazi üniversitesi'nden bu liseye nasıl gidebilirim? Eğer metroya yakınsa ankamall tarafından da gidebilirim. Şimdiden çok teşekkürler. Bir de tahmini kaç dakika sürer?
0
a perfect lie
(13.11.14)
ivedik metrosunda in, 208 nolu otobüse bin. önünden geçiyo. metordan sonra 10 dk falan.
0
elorelia
(13.11.14)
(8)

çocukların kalbi ne kadar büyük lan

pescador
ya soru değil aslında bu, bi şey anlatçam. siz de işte yazıp çizin ne istiyosanız.ben lisedeyken 6 ay teyzemde kalmıştım. 3 ya da 4 sene önce. kuzenim o zaman sadece 1-2 yaşlarında olmalı. öyle pek muhtap olmuyoruz. yani çocuğu bi kere parka götürmüşlüğüm, dışarı çıkarmışlığım yok. nadiren evde oyun
ya soru değil aslında bu, bi şey anlatçam. siz de işte yazıp çizin ne istiyosanız.

ben lisedeyken 6 ay teyzemde kalmıştım. 3 ya da 4 sene önce. kuzenim o zaman sadece 1-2 yaşlarında olmalı. öyle pek muhtap olmuyoruz. yani çocuğu bi kere parka götürmüşlüğüm, dışarı çıkarmışlığım yok. nadiren evde oyun moyun oynuyoruz, o kadar.

lise bittikten sonraki 3 sene içerisinde taş çatlasa 3-4 kez görüşmüşüzdür ama. bunlar da kısa süreli hep. ve bu ziyaretlerimde genelde çekingendi bana karşı, pek yanaşmazdı. hele kız ve erkek kardeşimle birlikte gitmişsem benim yüzüme bile bakmazdı eşek, onlarla oynardı.

şimdi kreşe gidiyor. geçen hafta teyzeme gidecektim, bi aksilik çıktı bu haftaya erteledim. çocuk "yarın okula gitmicem çünkü abi gelcek" diyomuş. etkinlik günü mü ne öyle bi şeyde benim için resim çizmiş, bana mektup yazmış.

la sorsan adımı bile bilmez çocuk, yaklaşsam sırtını dönüp gider. ben gelicem diye bu kadar sevinmiş olmasına çok duygulandım açıkçası. çok acayip değil mi cidden çocuklar? benim aklım hafsalam almıyo abi. yılda toplam 3-4 gün gördüğün, onda da pas vermediğin kuzenin için niye heyecanlanıyon ki bu kadar? eğlenceli, ilgili bi kuzen olsam neyse.
0
pescador
(13.11.14)
sen ondan büyük olduğun için senden çekiniyor ama aynı zamanda bi şekilde etkilenmiş. hani hayranlık gibi olur ya öğretmenlerimize karşı vs.
0
elorelia
(13.11.14)
gülümsedim içten,
sevin çocukları,
0
basond
(13.11.14)
Evet insanlarin icinde karsiliksiz sevmek var. Buna inanmak zor geliyor bazen bizim gibilere. Iyilik vs filan bunlar gercek yani :))
0
e_rsin
(13.11.14)
Değişiklik olacak diye seviniyor da olabilir. Çocuk bu garip bir şey.
0
Lim5
(13.11.14)
@lim5, muhakkak etkisi vardır ama sırf değişiklik olacak diye sevinse bu kadar yapmazdı galiba ya. teyzeme sürekli soruyormuş işte ne zaman gelecek falan diye. benim de aklım ermiyo bende ne buldu da sevindi sjhfsj
0
🌸pescador
(13.11.14)
Bence ilgiye muhtaç olduğu bi döneme denk gelmiş de olabilirsiniz. Eve değişik biri gelsin, gitsin, farklı insan görüp kendini sevdirsin istemiştir.
Ssnle alakasi olmayabilir.
0
damdanakan
(13.11.14)
primat yavruları böyle.
0
namus ninjası
(13.11.14)
@snowflake, kesinlikle götüreceğim. şu eti'nin uzun çikolataları var ya ondan seviyormuş. gerçi ben çocuklara böyle zehirli zararlı şeyler almayı da hiç istemiyorum ama ne biliyim ya, her gün yediği bi şey değil sonuçta, öyle çikolata abur cubur merakı olan bi velet de değil yiyiversin bi kez.

favori kuzeni olmayı çok isterim çünkü anası babası zengin, aramı iyi tutmaya çalışıyorum asjhfsjk
0
🌸pescador
(13.11.14)
(5)

bayandan, memurdan, öğretmenden ilanları neden verilir?

sen olmayan cocuk benim
hiç anlamadığım bir mevzu. neden insanlar arabalarını satarken bayan olduklarını veya memur olduklarını vs belirtirler ki? çok saçma değil mi? bir öğretmen iyi araba mı kullanır, ya da bir bağyan iyi bir sürücü müdür? nedir olay abi...
hiç anlamadığım bir mevzu. neden insanlar arabalarını satarken bayan olduklarını veya memur olduklarını vs belirtirler ki? çok saçma değil mi? bir öğretmen iyi araba mı kullanır, ya da bir bağyan iyi bir sürücü müdür? nedir olay abi...
0
sen olmayan cocuk benim
(12.11.14)
bağyanların daha temiz/titiz oldukları düşünülür.

ödeme olacağı zaman da memur 'abi bu ay maaşımı vermediler daha:((' diyemez.
0
elorelia
(12.11.14)
bayandan saçma ama memur ve öğretmen diyince maaş az çok gezemedim kilometresi gerçekten düşük diye düşünüyorum.
0
kuzey li
(12.11.14)
bayandan demek arabayı temiz kullanmış oluyor göya.
memur-öğretmen de işten eve evden işe gider fazla gezip tozmamıştır hem okumuş adamlar çakallık çukallık yapmamışlardır diye düşünülür.
0
battal gemalmaz
(12.11.14)
Bayan temiz olur, memur ve öğretmen de disiplinli olur, arabaya iyi bakar, bakımlarını düzenli yaptırmıştır diye düşünüyorlar.
0
buff
(12.11.14)
bence çok saçma, kadınlar genelde arabayı daha çok pisletiyor. genelde erkekler daha çok önem verir. tabi genelleme yapmak gerekirse**
0
justinial
(13.11.14)
(12)

hayvan gibi vurucu film

docrivers
şöyle baya vurucu bir film arıyorum, verdiği yanlış kararlar sonucu hayatı boka batmışların hikayesi falan, oslo 31 ağustos tarzı ?
şöyle baya vurucu bir film arıyorum, verdiği yanlış kararlar sonucu hayatı boka batmışların hikayesi falan, oslo 31 ağustos tarzı ?
0
docrivers
(12.11.14)
atonement
0
elorelia
(12.11.14)
Incendies.
0
angelus
(12.11.14)
The sea inside (Mar adentro)
0
Godless
(12.11.14)
oldeuboi diyeceğim de zaten izlemişsindir.
0
mermize
(12.11.14)
İçimdeki Deniz +1
0
Lim5
(12.11.14)
aklıma inarritu filmleri geldi.
0
oxibrinth
(12.11.14)
a woman under the influence
0
partizan
(12.11.14)
Incendies +10
0
raist
(12.11.14)
a woman under influence +1
0
partizan
(12.11.14)
al sana vurucu film..

twitter.com
0
dedim dedim de kime dedim
(12.11.14)
(bkz: kynodontas)
0
adsiz bmp
(12.11.14)
(bkz: 21 grams)
0
hmpf
(13.11.14)
(3)

sevgili dişçi arkadaşlarım!

things will never be the same
3 yıl önce dolgu yaptırdığım, ama o zamandan beri deli gibi ağrısını çektiğim üstteki dişlerimden birini nihayet bugün doktora gösterme cesaretinde bulundum. Bana bi antibiyotik verdi, onu kullanıp 5 gün sonra gideceğim ve benim kararıma göre ya çekecek o dişi ya da kanal tedavisi yapacak. tek isteğ
3 yıl önce dolgu yaptırdığım, ama o zamandan beri deli gibi ağrısını çektiğim üstteki dişlerimden birini nihayet bugün doktora gösterme cesaretinde bulundum. Bana bi antibiyotik verdi, onu kullanıp 5 gün sonra gideceğim ve benim kararıma göre ya çekecek o dişi ya da kanal tedavisi yapacak.

tek isteğim şu lanet dişin bir daha başıma bela açmaması, çünkü 3 yıldır belamı verdi yeterince. ama ben neye karar versem bilemedim, anlamıyorum bu işlerden.
kanal tedavisi yaptır, işe yarar diyenler... sebep?
çektir gitsin, kurtul diyenler... sebep?
0
things will never be the same
(11.11.14)
kanal tedavisi ile kurtarma ihtimalin varken niye çektiresin ki. bi dişi çektirme işi son çaredir. antibiyotiği kullan. doktor kanal yapılabilir derse kesinlikle kanal yaptır. çektirirsen çok pişman olursun, çünkü o dişin yenisi gelmeyecek hiç bi şekilde. orası bomboş kalıcak.
0
elorelia
(11.11.14)
kurtarabilecekse kanal yapsın bi 10 sene falan rahat edersin. yine enfeksiyon oluşursa çekmekten başka çare olmuyor genelde. o zaman da cebindeki paraya göre implant veya köprü seçeneklerini değerlendiriyorsun.
0
argent dawn
(11.11.14)
öncelikle 3 yıl boyunca çekilen ağrıyı ihmal etme durumundan ötürü kronik enfeksiyon gelişme olasılığı çok yüksek bu tarz dişlerin iyileşmesi de uzun sürer, belki 2 seans sürebilir kanal tedavisi.
oradaki enfeksiyon sadece antibiyotik ile geçmez o yüzden kanal tedavisi zahmetli bir tedavidir ama sonuç verirse dişiniz kurtulur , kurtulması da en azından 7-8 sene daha bu dişle birlikte yaşamanız demek ki bu bile 3 senedir ağrısı olan bir diş için çok ciddi bir başarıdır.

bana kalırsa çektirmeyip kanal tedavisini denetin mutlaka ama zahmetine gel gitine de katlanın, 3 sene önce müdahale edilse daha kolay olurdu çünkü.
çekilecek aşamaya gelirse yine çekilir, kaybedecek dişinizden başka bir şey yok.
0
neferkitty
(11.11.14)
(3)

Ankara'da interstellar filmi için salon tavsiyesi.

nazischwarzkopf
sevgili Ankaralı sinefiller; 2 senedir beklediğimiz filmimiz tamamlandı, vizyona girdi fakat o da ne? Ankara'nın tek imax salonu tadilatta. Eminim birçoğunuza evlat acısı gibi koydu bu durum, çok öfkelisiniz. Şimdi ben şehir dışında bu filmi izlemek için bu haftasonu ankara'ya geleceğim, fakat açıkc
sevgili Ankaralı sinefiller; 2 senedir beklediğimiz filmimiz tamamlandı, vizyona girdi fakat o da ne? Ankara'nın tek imax salonu tadilatta. Eminim birçoğunuza evlat acısı gibi koydu bu durum, çok öfkelisiniz. Şimdi ben şehir dışında bu filmi izlemek için bu haftasonu ankara'ya geleceğim, fakat açıkcası ankamall dışında doğru düzgün salon tecrübem yok. Antares ve armada'da birkaç film izlemişliğim var ama ankamall'ün gönlümdeki yeri hep başka oldu. İmax'ın tadilatta olmasından ötürü bu filmi hakkını vererek izleyemeyeceğimden korkuyorum, armada'da hep küçük salonlarda izledim, keyif vermedi o yüzden bu şıkkı geçiyorum. Antares'i beğendim diyebilirim, tercihlerimde en önemli faktörler salonun ferah, perdesinin büyük, ses sisteminin şahane (mümkünse dışardan ses gelmesin) devasa salonlar. Acaba ankara'da bu kriterlerde, "ankamall'deki imax'e rakip olmaz ama alternatifler arasında senin kriterlerine en uygun salon budur" diyebileceğiniz yerler neresidir?
0
nazischwarzkopf
(10.11.14)
duyuruda daha önce de sorulmuştu bu. imax diye aratın, çıkar.
0
elorelia
(10.11.14)
next level.
0
zihuatanejo
(10.11.14)
@elorelia teşekkürler, benzeri başlıktaki soruya next level cevabı verilmiş.
@zihuatanejo teşekkürler hocam, benzer başlığa da next level tavsiyesi verildiğinden istikamet belli oldu, dönüşü sözlükteki avm ya da filmin başlığına yazarım artık.
0
🌸nazischwarzkopf
(10.11.14)
(2)

9gag te yorumları nasıl görebilirim?

çılgındünya
Eskiden scroll down yaparken yorumlarını görmek istediğim resme tıklıyordum açılan sayfada resmin altında çıkıyordu yorumlar. Şimdi boş.Comment kısmına basındca da bir şey çıkmıyor.Üye girişi mi istiyor yoksa?
Eskiden scroll down yaparken yorumlarını görmek istediğim resme tıklıyordum açılan sayfada resmin altında çıkıyordu yorumlar. Şimdi boş.
Comment kısmına basındca da bir şey çıkmıyor.Üye girişi mi istiyor yoksa?
0
çılgındünya
(10.11.14)
yoo ben baktım şimdi, resmi yeni sekmede açınca altta görünüyo yorumlar. giriş yapmış değilim.
0
elorelia
(10.11.14)
zaman zaman yapıyo öyle
0
mirty
(10.11.14)
(4)

kpss/2 lisans tercih klavuzu

ben butun cbnce dizilerini izliyorum
bu şey açıklandı mı açıklanacak mı, kadrolar bilmem neler belli mi?bu haber siteleri mal mı? ''açıklandı!!'' yazıyor, tıklıyorsun, açıklanacak da bilmem ne de zırvalıyor. az önce bi tanesinin verdiği linke tıklayıp da kendi alanımdan 22 kişi alınacağını görünce kalbim duruyordu, 500 kişi yok bin kiş
bu şey açıklandı mı açıklanacak mı, kadrolar bilmem neler belli mi?
bu haber siteleri mal mı? ''açıklandı!!'' yazıyor, tıklıyorsun, açıklanacak da bilmem ne de zırvalıyor. az önce bi tanesinin verdiği linke tıklayıp da kendi alanımdan 22 kişi alınacağını görünce kalbim duruyordu, 500 kişi yok bin kişi diye konuşuluyordu çünkü. meğer 2010'unmuş...
neler oluyor arkadaşlar?
0
ben butun cbnce dizilerini izliyorum
(10.11.14)
euygulama.dpb.gov.tr

şurada açıklanmış işte. kadro sayısı vs belli. ama yoğunluktan açılmıyor.
0
elorelia
(10.11.14)
çok teşekkürler :):)
0
🌸ben butun cbnce dizilerini izliyorum
(10.11.14)
haber siteleri google'da çıkmak için zırvalıyor, facebookta kpss falan beğenirsen maalesef bütün insanlar ordaki saçma linkleri atıp gerçek sanıyor. en son elazighaber.com zirvede çıkıyordu, bu aralar kime geçti bilmiyorum.
0
sotw
(10.11.14)
memurlar.net'e de bakmıyorsan çok ayıbediyösün sevgili cbnce :/
0
kuul
(10.11.14)
(6)

politik komedi

cozuk dusunurluk
böyle bir tür var mı ondan da emin değilim fakat canadian bacon dışında, politik ama komik, siyaseti kara mizahla ele alan bir film arıyorum. bahisler açılsın!
böyle bir tür var mı ondan da emin değilim fakat canadian bacon dışında, politik ama komik, siyaseti kara mizahla ele alan bir film arıyorum.

bahisler açılsın!
0
cozuk dusunurluk
(10.11.14)
en.wikipedia.org/wiki/Category:American_political_comedy_films

link olarak yapıştırınca yabışmadı da bu şekilde kopyalayıp browser'a yapıştırıp devam edebilirsiniz.
0
nereye bu gidis
(10.11.14)
yes minister (emret bakanım diye geçer)
0
mermize
(10.11.14)
veep
0
elorelia
(10.11.14)
The Campaign
0
mutekebbir
(10.11.14)
var: the thick of it

kesin izle!

bir de filmi var: in the loop

bayağı kara mizah. o kadar kara ki espri yapıldığı belli değil.

veep de bunun kötü bir uyarlaması.
0
m e l t e m
(10.11.14)
(bkz: in the loop) çok beğenmiştim. bir de (bkz: dave) var. gerçi tam olarak "politik" denemez ama çok hoş bir komediydi.
0
prochaine station
(14.11.14)
(4)

Gene Ev Sorusu: Capsli

mesgul ve huzursuz
Dolabın içi böyle hafif pütürlü tahtadan, demin iyice her tarafını silip akını bkunu akıttım. ama yine de giysilerimi koyasım gelmiyor. bunun içine böyle yapıştırma tarzı ne yapabilirim, neyle kaplayabilirim? kendinden yapışkanlı olursa harika olur.
Dolabın içi böyle hafif pütürlü tahtadan, demin iyice her tarafını silip akını bkunu akıttım. ama yine de giysilerimi koyasım gelmiyor. bunun içine böyle yapıştırma tarzı ne yapabilirim, neyle kaplayabilirim? kendinden yapışkanlı olursa harika olur.
0
mesgul ve huzursuz
(10.11.14)
www.mykagitcim.com

bunu bilmiyo olamazsın diye düşündüm ama yazayım yine de. metresi 1 tl gibi ucuz fiyata satılan rulo halinde kağıtlar. yapışkanlı oluyor. mutfak için kullanılır genelde, dolap içine yapıştırmalık yine.

böyle ufak tefek eşyaların(plastik kap kacak, süs eşya vs gibi ucuzcu dükkan tarzı) yerlerde olur mutlaka. daha düzgün bi desenlisini bulabilirsin.
0
elorelia
(10.11.14)
Yapışkanlı kağıtlar iş görür. Lakin düzgün yapıştırmak biraz zor oluyor. Onla uğraşamam dersen direk karton falan da yapıştırabilirsin. Sprey boyayla boyayabilirsin de ama tiksintini önler mi bilmem.
Valla gelip sana yardım edesim var ev meselelerinde. Ne darlandın arkadaş, öf.
0
buff
(10.11.14)
genel ev sorusu diye okudum. bide capsli yazınca noluyor dedim.

soruna gleecek olursak o bahsettiğin yüzeyi ben de hiç sevmem.
arkadaşların bahsettiği kağıtlar tam senin işini görecek şey. koçtaşta falan da vardı.
0
mahone
(10.11.14)
@elorelia, bilmiyordum gerçekten, vardır diye umarak sormuştum, sağ olasın.
@buff, ilk kez kendi yerime çıkıyorum ve eşyalı tuttum, sorun üstüne sorun :P
@mahone, thanks :)
0
🌸mesgul ve huzursuz
(10.11.14)
(22)

iki kase aşure 24 lira

hurma
olur mu lan. öğrenciyiz her yerde aşure görüyoz düşmesin dedik arkadaşla gittik pastaneye 5dk yedik ve hesap 24 lira. oturma parası da alıyolarmış. aga cok koydu. oturma parası falan yasal mı eğer ki gidecem molotof sallayacam
olur mu lan. öğrenciyiz her yerde aşure görüyoz düşmesin dedik arkadaşla gittik pastaneye 5dk yedik ve hesap 24 lira. oturma parası da alıyolarmış. aga cok koydu. oturma parası falan yasal mı eğer ki gidecem molotof sallayacam
0
hurma
(09.11.14)
6-7 lira ortalama bir pastanede asure. menude yazmiyor muydu? menude fiyat yoksa buradan da yuruyebilirsiniz
0
exlibris
(09.11.14)
oturma parası diye bişey duymadım şimdiye kadar. ama bişey sipariş ederken menüde fiyat görmüyosam oraya oturmam. s.kecekler belli işte. bu da ders olsun.
0
elorelia
(09.11.14)
Oturma parası ne be? Alıp evde yesen ne kadarmış ki? Hayatta böyle saçma şey duymadım. Salla molotofu.
0
buff
(09.11.14)
dötlerine sok molotofu.

o oturma parası da hizmet parasıdır yahu, güya hizmet satın alıyorsun ya çünkü.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(09.11.14)
pahalıymış biraz. paranız kısıtlıysa oturduğunuz yerdeki şeyin fiyatını yemeden öğrenmenizi tavsiye ederim, böylece daha uygun bir yere giderdiniz ya da bir kaseyi paylaşırdınız.
bir de çok rica edicem o molotof sallama gibi lafları şaka olarak dahi kullanmayın, çok itici oluyor, hele ki ülkenin şu can sıkıcı durumunda..
0
manuel mandalina
(09.11.14)
Oturma parasi diye bisi olmaz asiri sacma. Menu de fiyat gormeden asla yemeyin.
ayrica dr oetker in falan asureleri var puding gibi alin evde yapin ucuza. Biz oyle yapiyoz. Mis.
0
rayde
(09.11.14)
menüye baktık zaten 7 lira yazıyordu iyi bari yiyelim dedik yemez olaydık. bu oturma parasına bsy yapamaz mıyız
0
🌸hurma
(09.11.14)
valla yapılır mı yapılmaz mı bilmiyorum ama uğraştığınıza değmez. yapılabilecek en iyi şey şu bence. mekanın ismini açık adresini verirsin ekşide başlığını açar gömeriz mekana.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(09.11.14)
9 kasım 2014 x pastanesi rezaleti

Başlığı akar bence.
0
dusmanimizkindirbizim
(09.11.14)
bir dahaki için tavsiye: şöyle şark kurnazlarına prim vermeyin. menüde 7 diyorsa 14 ver çık. 10 lira için kavga edilecekse de et. sen 24 verir çıkarsan o şark kurnazı şerefsiz devam edecek. sessiz kalmayın bu kadar.
0
ack3000
(09.11.14)
fiş almadım. o an hala şaşkınlıkla aşurenin nasıl 12 lira oldugunu hesaplıyodum. mekanın ismi ayaz pastanesi-izmit.
0
🌸hurma
(09.11.14)
oturma parası diye bişey ilk defa duyuyorum doğrusu..
0
manuel mandalina
(09.11.14)
öncelikle size aşure ikram etmeyen komşularınızın götüne koyayım.

ben de sinir oldum ama yapacak legal bişi yok gibi. ;)
0
namus ninjası
(09.11.14)
@manuel mandalina servis parası daha doğrusu
0
🌸hurma
(09.11.14)
eheh valla dışarı çıktığım yok ama çıkarsam uğramam madem ayaz'a. bi potansiyel müşterisini kaybetti bu şekilde asdfgg.

şaka bi yana, çok pis ayıp etmişler. ilk defa duydum böyle bi şeyi.

ek: servis parası daha da saçma. garson maaşını sizden mi alacakmış?
0
devilred
(09.11.14)
zaten sözlükte başlığı varmış.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(09.11.14)
ayaz'a gidilmez izmitte, gerek yok. kendini kalburüstü bir mekan zannediyor sadece.
daha makul ve "iyiydi ya" denilen yerleri keşfedin.

geçmiş ve afiyet olsun.

ha ben ne yapıyorum? derince geçitte peynirli börek yiyorum limonata ile, oh mis.
0
devorgilla the gunslinger
(09.11.14)
oha alt tarafı ayaz be pastane yani. o-ha. oturma parasıymış bir de, beni de kaybettiler hatta bizimkilere anlatayım da potansiyel on müşteriyi unutsun adamlar :p

servis parası alıyor çoğu yer orası bir gerçek ama 7 liralık şey için 5 lira çok olmuş. çünkü cidden herhangi bir özelliği olmayan bir pastane yani.
0
iste o kavunici balik
(09.11.14)
şu yukarda bi tanesi ses kaydını al demiş. ses kaydı delil değildir.
0
bigl0rd
(09.11.14)
geçen sene de ben kavga etmiştim ordakilerle. bir daha gitmem diyordum bu da tuzu biberi oldu.
0
sta
(09.11.14)
servis hizmet ya da herhangi bir bokun parasi olmaz.
Bazi restoranlar tipi adisyona ekler fakat bu da atiyorum 50 lira tuttuysa hesap en fazla 5 liradir.

ha bu normal mi. degil. yani odemiyorum amk derseniz kimse odetemez o tipide.

bu islerle ugrasiyoruz biz de. pastaneci cok tanidigimiz var. O adamlara da yazik. cok islek bir pastanesi olan dostumuz var.

ne zaman giderswn git bos masa bulamazsin.
fakat gel gor ki kasa bos.

cunku gelen insanlar bir cay icip
En az 1 saat oturuyorlar ve gercekten cogu gun zararina kapaniyor.

ha bu isin ceremeside bu.
pastanenin yaptigi ayip.odememiz lazimdi.
sizin adisyona bakmamiz buyuk bir sacmalik.

o yuzden tatava yapmayin. Su icin.


ayrica yokluktan sirf eldeki malzemeler kullanarak yapiilan bir yemegin 7 lira olmasida ironik.
0
kutsalbok
(10.11.14)
yasal olup olmadığını bilmiyorum ama geçen yıl izmir fuarında gezerken bir dönercinin önünde "servis bedeli %10" gibi bir yazı okumuştum.
fiş vermiyor diye şikayet edebilirsin maliyeye.
0
kuzey li
(10.11.14)
(5)

ankara'da kalacak yer?(max 50 liraya)

diyojenimtırak
haftasonu iki gece için bir kadın bir erkek için otel misafirhane falan bakıyoruz. ayrı odalarda iki tek yatak. ve 50 lira gibi bi mebla verebiliyorlar günlük. sınav için ankara'ya geliyorlar. merkezi bi yerde olabilirse hoş olur. nereleri önerirsiniz? teşekkürler
haftasonu iki gece için bir kadın bir erkek için otel misafirhane falan bakıyoruz. ayrı odalarda iki tek yatak. ve 50 lira gibi bi mebla verebiliyorlar günlük. sınav için ankara'ya geliyorlar. merkezi bi yerde olabilirse hoş olur. nereleri önerirsiniz?
teşekkürler
0
diyojenimtırak
(06.11.14)
forum.memurlar.net

bak şurada 'rüya dile' kişisi bi otel yazmış. orayı bi araştırın isterseniz.

bi de şu siteye bakabilirsiniz.

www.airbnb.com.tr
0
elorelia
(06.11.14)
bence hostel bakın.
0
ilkot
(06.11.14)
(bkz: deeps hostel)
0
brkylmz
(06.11.14)
yer varsa zonguldak amele birliği misafirhanesi olabilir.
0
yekzeq
(07.11.14)
Ak Saray var daha niye düşünüyosunuz alemsiniz :))
0
megalomaniac
(07.11.14)
(3)

oje

meyve parcacikli kadin
koyu mor bi oje sürdüm. silince pembe pembe kaldı tırnaklarım asla çıkmıyor. napayım?
koyu mor bi oje sürdüm. silince pembe pembe kaldı tırnaklarım asla çıkmıyor. napayım?
0
meyve parcacikli kadin
(05.11.14)
bir dahaki sefere koyu renk oje sürmeden önce bir kat cila at tırnaklarına, bu da sana ders olsun.
0
devilred
(05.11.14)
asla çıkmıyor ne güzel bi tabir olmuş ha :)

aseton konusunda biraz cömert davranarak tekrar sil. sonra da uzunca bi süre yıka. çıkar yavaş yavaş.
0
elorelia
(05.11.14)
flormar'ın bi asetonu var, koyu renkleri çok kolay çıkarıyor. onu alıp deneyin.
0
karamell
(06.11.14)
(8)

kpss 2014/2 yerleştirmesi

grosse tete
merhabalar,kpss'de 10 gün sonra ikinci yerleştirmeler başlayacakmış diye duydum. çok bir bilgim olmadığı için danışmak istiyorum. fotoğraftaki puanlarımla anadolu'nun orta büyüklükteki kentlerinde, vasat bi memurluğa atanabilir miyim? kaba taslak bi fikir söylerseniz sevinirim.
merhabalar,

kpss'de 10 gün sonra ikinci yerleştirmeler başlayacakmış diye duydum. çok bir bilgim olmadığı için danışmak istiyorum. fotoğraftaki puanlarımla anadolu'nun orta büyüklükteki kentlerinde, vasat bi memurluğa atanabilir miyim? kaba taslak bi fikir söylerseniz sevinirim.
0
grosse tete
(04.11.14)
atanırsın. kesin konuşmayayım tabi yüzde yüz kimse bilemez ama geçmiş yıllar atamalarından yola çıkarak atanırsın diyorum ben. 84,7 iyi bi puan. bi ankara bi istanbul olmasa da orta büyüklük dediğin illere atanma ihtimalin yüksek.

kasım ve haziranda atama oluyor genelde. şimdi bu kasımda olmasa bile haziranda yolucusun bence en kötü ihtimalle.
0
elorelia
(04.11.14)
hangi kurum için soruyorsunuz bilmiyorum ama şu sıra bir çok devlet kurumu sözleşmeli personel alıyor. yönetmelikleri resmi gazetede görünüyordu. çok umutlu olmamanızı tavsiye edicem hayal kırıklığına uğramamak adına. umarım yanılırım.
0
emirkulu
(04.11.14)
84.7 ilk atama imkansız gibi daha sonrakilerde olabilir.
0
herseyi birakip gitmek istiyorum
(05.11.14)
atanabilirsiniz ancak bölümünüze bağlı. hangi bölüm mezunusunuz o önemli.

(bkz: kpss tercih rehberi)
0
jaaaccckkk
(05.11.14)
Mesleğine bağlı bu. Kimi kadrolar 90 altına inmezken kimi kadrolar 50 ile bile kapatabiliyor. Hangi kadro için sorduğunu söylersen yardımcı olalım. Düz memurluk için soruyorsan bu puanla 2 sene içinde kadrolarda gözle görülür bir artış olmadığı sürece herhangi bir yere atanma şansın yok. Düz memurluğa yığılma olacaktır.
0
osurdum
(05.11.14)
marmara işletme mezunuyum. yds'den de 86 aldım. sözleşmeli ilanlara da bakıyorum. dışişleri'nin sınavına gireceğim haftaya. sağolun yorumlar için. pek umut yok gibi. öyleyse askere gidem ben :/
0
🌸grosse tete
(05.11.14)
Yds puanın iyi, p3 dışındaki puanların da hesaplandığı için A grubu kadroları ve sözleşmeli ilanları takip et, puanın kötü değil. Sadece p3 puanınla düz memurluğa girme ihtimalin yok maalesef. Çünkü bu kadroya 4 yıllık fakülte mezunu olan herkes başvurabiliyor. Bu yüzden puanları düşmüyor.

Ayrıca puanın 2 yıl geçerli olduğu için bu arada hazır işsizken askere gidip gelmeni de öneririm. Geldiğinde yine puanınla tercih yapabileceksin nasılsa. İlerideki tercihlerde puanların düşeceğini de hesaba katarsan en mantıklısı bu.
0
osurdum
(05.11.14)
@osurdum un verdiği bilgilerde hatalar var. bir işletme mezunu için p3 84,7 puan iyidir. @osurdum'un bahsettiği kadrolar şartlarında "4001 - herhangi bir lisans programından mezun olmak" şartı taşıyan kadrolar. fakat düz memurluk bunlardan ibaret değildir. bu bilgi çok yanlış.

sadece işletme mezunlarının, ya da işletme, iktisat, maliye mezunlarının başvurabildiği "düz memur" kadroları olacaktır. onlara başvurmalısın. ne kadar az bölümden mezun başvurabiliyorsa o kadar rakibin azalır. atanma şansın artar.

ilk atamada olmayabilir, ancak 2 ya da 3. atamada bence atanabilirsin. verdiğim bkz iyi incele, memur olma şansın çok yüksek.
0
jaaaccckkk
(05.11.14)
(9)

askli, aglatmali film

40 karakterli kraker
Uzun zamandır aglamadigini farkeden arkadasimla izlemelik aglatma garantili temasi ask olan filmler ariyoruz. Yardim pls.
Uzun zamandır aglamadigini farkeden arkadasimla izlemelik aglatma garantili temasi ask olan filmler ariyoruz. Yardim pls.
0
40 karakterli kraker
(04.11.14)
a moment to remember

the fault in our stars
0
elorelia
(04.11.14)
aşk değil ama ağlatmalı film: hachiko: a dog's tale
0
sta
(04.11.14)
Eskilerden Love Story olabilir.
0
d max
(04.11.14)
Aglatma garantisi burda:

Graves of fireflies

Ask degil. Ama sumukleri masaya akmazsa paran iade.
0
ibomiu
(04.11.14)
Cok tesekkurler, birini sectik izlemeye basliyoruz. :)
0
🌸40 karakterli kraker
(04.11.14)
Hangisi acaba. Merak ettim.
0
ibomiu
(04.11.14)
Never let me go
I am Sam
Biutiful
Incendies
Jodaeiye Nader az Simin
Última Parada 174
The Reader
Intouchables
Blue Valentine
Kimssi Pyoryugi
City of God
Definitely may be
Garden State
Forrest Gump
Before sunset - Before sunrise
Amour
Jeux d'enfants
Requiem for a Dream
Life of Pi
Detachment
The Snow Walker
August Rush
Das Boot
Stand by Me
The Road
12 Years a Slave
Enough said
0
[silinmiş]
(04.11.14)
yenilerden uyarsa, the fault in our stars kesinlikle.
0
megafon
(04.11.14)
The fault in our starsi izledik. Yok, ilelebet muhafaza ve mudafaa edecegim.
0
🌸40 karakterli kraker
(06.11.14)
(7)

KYK Kredi Almak

yatagants
3 Senedir üniversite okuyorum, bu sene bölüm değiştirdim ve tekrar birinci sınıf oldum.İlk 2 sene almamıştım, şimdi muallaktayım.Mezun olduktan sonra çok mu zorluyor, alan arkadaşlar, geri ödeme yapan arkadaşlar neler düşünüyorsunuz?
3 Senedir üniversite okuyorum, bu sene bölüm değiştirdim ve tekrar birinci sınıf oldum.

İlk 2 sene almamıştım, şimdi muallaktayım.

Mezun olduktan sonra çok mu zorluyor, alan arkadaşlar, geri ödeme yapan arkadaşlar neler düşünüyorsunuz?
0
yatagants
(04.11.14)
Geri ödeme yapmadım henüz okuyorum fakat o para olmasaydı ben okuyamazdım bu kadar net söylüyorum sana. Geri öderken elbet zorlanacak insan ama önemli olan ihtiyacın varsa senin için mükemmel bir destek olacağıdır.
0
kablelvuku
(04.11.14)
cebinde para varsa alma. herhangi bi sebepten cebine düzgünce yemek yiyecek ve kışın ısınacak kadar para girmiyorsa al. aldığın zaman da bu ikisi için kullanırsan hayırlı olur. gerisi önemli değil.
0
maxhoper
(04.11.14)
geri öderken çok koyduğunu söylüyolar. sözlükteki başlığından bakabilirsin. herkes kaşıkla verip kepçeyle aldı falan diyor. eğer ihtiyacın yoksa alma. hani fazladan 300 tl olsun daha iyi evde otururum, daha çok dışarı çıkarım vs gibi fazladan rahatlık için düşünüyosan alma. gerçekten o paranın bağlandığı temel bi ihtiyacın varsa al.
0
elorelia
(04.11.14)
yaşadığın yere alışmışsan ve otonom ihtiyaçlarının yanında üç-beş etkinliğe katılıp, çevrenle aran iyiyse alma.
0
silver apple
(04.11.14)
kablelvuku +1
ben olabildiğince minimum baba parası yemek istediğimden aldım.babamdan daha fazla para istemektense ileride kendi paramla ödemeyi tercih ettim. öderken zorlanacağımı biliyorum ama almasam geçinemezdim.
0
tuborg yesili
(04.11.14)
benim kredi ödemem ekim itibariyle başladı ama ben şu an işsiz olduğum için ödeyemiyorum. erteletmek için başvurdum ama kredi aldıktan sonra 1 gün bile sigortalı olursan ertelenmiyormuş. benim başım yandı şimdi. bundan feyz alarak alma derim.

zaten haftasonu falan çalışsan part time olarak, o parayı çıkartırsın bir şekilde. çok iyi düşün bence. illa alacaksan geri ödeme başladığında sıkıntı çekmeyeceğinden emin ol.
0
the silent enigma
(04.11.14)
geri öderken götünden kan gelecek ama al. o parayı yerken aldığın hazzı hayatın boyunca hiçbir maaşından alamayacaksın. hala çalışmak zorunda olmamanın tadını çıkar.
0
robin crusoe
(04.11.14)
(5)

İzlemelik film

mavidunya
Sürükleyici ve tahmin edilemeyen film senaryoları seviyorum. Film önerilerinize açığım.
Sürükleyici ve tahmin edilemeyen film senaryoları seviyorum. Film önerilerinize açığım.
0
mavidunya
(04.11.14)
scenic route
the fall
izlemediysen devil's advocate, mutlaka tavsiye ederim.
0
gerard
(04.11.14)
www.eksiduyuru.com

www.eksiduyuru.com

trance
psycho
the body
enemy
0
elorelia
(04.11.14)
tahmin edilebilir ama güzel film yeni izledim.
the dark valley
0
dimitri iskete
(04.11.14)
her
0
GreyFever
(04.11.14)
silver apple
(04.11.14)
(2)

Ziraat Genç Bankkart'a para yatırılabilir mi?

last oprichnik
KYK Kredisi almak için kullandığım Genç Bankkart'a ailem para yatırabilir mi? Yatıracakları tutarın bir limiti var mıdır? Kartta bulunabilecek paranın bir limiti var mıdır? Bir de, çok para kesilir mi? Bunun haricinde para yatırılabilecek bir kartım veya hesabım yok.Şimdiden teşekkürler.
KYK Kredisi almak için kullandığım Genç Bankkart'a ailem para yatırabilir mi? Yatıracakları tutarın bir limiti var mıdır? Kartta bulunabilecek paranın bir limiti var mıdır? Bir de, çok para kesilir mi? Bunun haricinde para yatırılabilecek bir kartım veya hesabım yok.

Şimdiden teşekkürler.
0
last oprichnik
(03.11.14)
banka kartı olduğu için evet. seni rahatsız edecek derecede bir limiti olduğunu sanmıyorum, ayrıntıları ziraat'in sitesinden bulursun zaten. ne kadar para kesileceği ailenin kullandığı bankanın eft (ziraat'se havale) ücreti kadar olur.
0
acccra
(03.11.14)
para yatırılabilir.

ben bi arkadaşımın hesabına ziraat atm'sinden kendi tc numaramla para yatırmıştım, kartsız işlem yani. 50 tl yatırmıştım, hiç kesinti olmamıştı.
0
elorelia
(03.11.14)
(1)

Genel Sağlık Sigortasıyla ilgili karışık bir durum!!! Yardım lütfen.

keyifadamiyim
üniversiteden 2013 haziranda mezun oldum. o zamandan beri resmi olarak çalışmıyorum ve dolayısıyla sigortam yok. şehir değiştirip ailemin yanına taşındığımda da ikametgahımı da aldırmadım. şu an sigortalı değilim ve hastaneye gitmem gerekiyor. Gelir testi yaptırırsam yaptığım hesaba göre aylık 40lir
üniversiteden 2013 haziranda mezun oldum. o zamandan beri resmi olarak çalışmıyorum ve dolayısıyla sigortam yok. şehir değiştirip ailemin yanına taşındığımda da ikametgahımı da aldırmadım.

şu an sigortalı değilim ve hastaneye gitmem gerekiyor. Gelir testi yaptırırsam yaptığım hesaba göre aylık 40liralık olana denk gelecek bunu ödemek bana koymaz. şu an sistemde üniversite zamanında part-time çalıstıgım için yarım yatan sigortalardan birikmiş 200küsür lira borç var onun dışında hiç borç yazılmamış. ama mezun olduğumdan beri SGK'ya falan uğramadığım için bana geçmiş dönemden külliyatlı bir borç çıkarırlar mı? bundan korkuyorum

ve hazır borç yazmıyorken hiç kurcalamayayım mı bu olayı, çünkü ikametgahım olmadığı için bi bugta kalmış olabilir miyim? seçimlerde bile seçmen kağıdım çıkmadı.

eğer borç çıkarırlar diyorsanız gitmeyeceğim ve buglu olduğunu düşündüğüm bu durum devam edecek bi süre daha. ama git bi bok olmaz 40 40 ödersin diyorsanız gidicem gelir testi yaptırım GSSden yararlanıcam. karışık oldu ama çözmem lazım, şimdiden teşekkürler:)
0
keyifadamiyim
(03.11.14)
illa ki hastaneye gitmek zorunda kalıcaksın. o zaman da yine geçmişe dönük inceleme yapıcaklar ve borç çıkıcak. bence şimdi git.
0
elorelia
(03.11.14)
(9)

gelinlik seçimi

beyinaciklamasi
iyi geceler hanımlar beyler. yaza evleniyorum. düğünümde de böyle tarlatansız tiril tiril bi elbise gibi bir gelinlik giymek istiyorum. yalnız boyumuzun uzun görünmesi için bir kaç tricke ihtiyacım var. kıyafetin kesimi şöyle olmalı gibi bir de topuklu giymeye alışık değilim. hangi modellerde daha r
iyi geceler hanımlar beyler. yaza evleniyorum. düğünümde de böyle tarlatansız tiril tiril bi elbise gibi bir gelinlik giymek istiyorum. yalnız boyumuzun uzun görünmesi için bir kaç tricke ihtiyacım var. kıyafetin kesimi şöyle olmalı gibi bir de topuklu giymeye alışık değilim. hangi modellerde daha rahat ederim?

tavsiyeleriniz önemli keza erkek arkadaşımla aramda 40 cm fark var.
0
beyinaciklamasi
(02.11.14)
O zaman kesinlikle platformlu bi ayakkabı tercih et, o kadar yüksek topuk ancak platformla çekiliyor. Bi de balık modelden uzak dur.
0
ekaterina
(02.11.14)
oldukça büyük platformlu ayakkabılar var. onlardan giyceksin mecbur. şöyle bişey mesele.

mcdn01.gittigidiyor.net

biraz çirkin duruyor ama elbisenin altında görünmeyecek zaten. yürümek sıkıntı olabilir. şimdi nette göremedim ama bunların kalın topuklusu oluyor. dolgu topuk falan değil kesinlikle, dolgu giyme sakın. böyle iki parmak kalınlığında gibi. onlardan bulabilirsin.

www.modahat.com şöyle bi topuktan bahsediyorum.

gelinlik konusunda tavsiye veremiycem pek. ama boyun kısa ise balık model falan giymemelisin. eteğin belin biraz üzerinden bollaşmaya başladığı gelinlikler uzun gösterebilir diye düşünüyorum. www.pembeportakal.com ama emin olamadım. denemeden bilemeyiz malesef.

bizde de 38 cm filan var arada. çok düşünüyorum ben de bu konuyu. olmadığı benim yürüyeceğim yerlere takoz döşeticem :)

hayırlı olsun bu arada.
0
elorelia
(03.11.14)
Allah rızası için straples giyme, söz ver bana giymicem diye.
0
buff
(03.11.14)
@buff hiç merak etme öyle bir niyetim yok kesinlikle :)
0
🌸beyinaciklamasi
(03.11.14)
Ahahahaha.damat 2.10 mu yoksa sen mi 145 sin:)))) saka saka bende hatunlarda ayni sorunu yasiyorum.o topukluyu giyecen cikarmayacan hic.kural bu.aliscan artik.yatarken bile cikarma ayagindan.mutluluklar:))))
0
duptıs
(03.11.14)
ben 155 damat 195. yanında hiç topuklu giymek zorunda hissetmiyorum kendimi aksine çok sevimliyiz bence. ama sırf aileler mutlu olsun diye yapılacak gelenlerin yarısını tanımadığım bir düğünde ayy kız çok kısaymış ay damat dev gibiymiş gibi diyalogların önüne geçmek istiyorum. onun için sadece 1 kerelik günü kurtarmalık giyerim demiştim ama elorlianın paylaştıklarında ayakta bile durarmam ben yaa :/
0
🌸beyinaciklamasi
(03.11.14)
Önceden al evde giye giye alışırsın, benim bir arkadaşım da hiç alışık değildi kemal tanca'dan aldı gece 12 buçukta ay acıttı deyip çıkarttı, sabah 10 da giymişti baya rahat olanları var yani dert etme o kadar. Bir de iyice rahat olsun dersen gelinlik ayakkabısını kendi ayağına uygun da yapıyorlar ama fiyat farkeder.
0
ekaterina
(03.11.14)
Platform topuklardan giy, onlar hem rahat hem de baya uzatır boyunu. Ayrıca içine böyle boyu uzun gösteren bir ürün var pad gibi bişey ayakkabının içine koyuyorsun, belli olmuyor dışarıdan, onlardan koy mutlaka.
0
strangerinhere
(03.11.14)
Ya sana bi şey söyleyim mi, boşver aman adam ne uzun kadın ne kısa geyiklerini. Madem tiril tiril bi şey giymek istiyorsun (ki bence de en güzeli) şöyle bilekte biten tatlış bir şeyle babet giy
i01.i.aliimg.com

Bu tabi biraz süslü, normal gelinlik gibi ama anladın sen dediğim modeli.
0
buff
(03.11.14)
(7)

dram önerisi

Kaczynski
dağılmalık bir film arıyorum. gece gece oturup saatlerce ağlayabilirim. kıstas yok filmlerle çok aram yoktur o yuzden öneri de bulunurken baya popüler filmleri bile önerebilirsiniz.
dağılmalık bir film arıyorum. gece gece oturup saatlerce ağlayabilirim. kıstas yok filmlerle çok aram yoktur o yuzden öneri de bulunurken baya popüler filmleri bile önerebilirsiniz.
0
Kaczynski
(02.11.14)
ateşböceklerinin mezarı
0
kronikdepresifelvira
(02.11.14)
the fault in our stars

a moment to remember

mommo kız kardeşim
0
elorelia
(02.11.14)
mr nobody, la vita e bella
0
05
(02.11.14)
Incendies
0
here we go
(02.11.14)
babam ve oğlum
uçurtmayı vurmasınlar
yeşil yol
0
mahnita
(02.11.14)
Dün izledim Camp X-Ray güzel filmdi çok dağılmalık değil ama bi bak derim.
0
Godless
(02.11.14)
schindler's list
hotel rwanda
the elephant man

bu üç film yaşanmış olaylardan sinemaya uyarlama.
0
gogu delen adam
(02.11.14)
(7)

Adnan Oktar'ın gelir kaynağı nedir?

sorumatik
Bu kadar lüks yaşam, onlarca kedicik, onların lüks yaşamı. Nereden geliyor bu değirmenin suyu.
Bu kadar lüks yaşam, onlarca kedicik, onların lüks yaşamı. Nereden geliyor bu değirmenin suyu.
0
sorumatik
(30.10.14)
Mürit aidatı.
0
angelus
(30.10.14)
adnan oktar'ın harun yahya diye bir mahlası var. ve bu isimle onlarca kitabı filan var. ayrıca tv programı iyi bir gelir. ayrıca onun yolundan gidip dediğini yapan çok insan da var.
0
etna
(30.10.14)
ya bu adamın ciddi ciddi müritleri varmış yalnız. bizim bi akrabanın oğlundan için bu adama tapıyo vs diyolar. çok ilginç.
0
elorelia
(30.10.14)
etna,

kitapla filan olacak iş değil bu. neredeyse trilyonluk yaşamları var kediciklerin, kendinin. kanalına reklam veren mi var ki?
0
🌸sorumatik
(30.10.14)
Böyle saçmalıkları yayınlayıp aptal insanları daha da aptal yapmak için trilyonlar dökecek yüzlerce psikopat insan var. Bunda şaşacak ne var.
0
cetoxim
(30.10.14)
0
survivorrebell
(30.10.14)
bu konuyla ilgili güncel bi dedikodu var ama söylesem bana girmez duyuruya girer. adnanın eli bana uzanmaz ama size kıyamadığımdan yani..
0
namus ninjası
(30.10.14)
(4)

Doğalgaz kullanmak

Dynamole
Selamlar. İlk kez doğalgazlı bir eve taşındım, eskiden merkezi sistem vardı ve kafam rahattı. Şimdi millet 400 liralık faturalardan bahsediyor. Ürkütücü. Bazıları gece yatarken doğalgazı kapatma, yoksa sabah daha çok enerji harca ve faturan daha kabarık olur diyor. Yatarken kısmalı ama kapatmamalıym
Selamlar. İlk kez doğalgazlı bir eve taşındım, eskiden merkezi sistem vardı ve kafam rahattı. Şimdi millet 400 liralık faturalardan bahsediyor. Ürkütücü. Bazıları gece yatarken doğalgazı kapatma, yoksa sabah daha çok enerji harca ve faturan daha kabarık olur diyor. Yatarken kısmalı ama kapatmamalıymışım. Bunun bir doğruluk payı var mıdır? Ya da kapatsam daha mı iyi olur? Birde evde 5 petek var ama salonu kullanmıyorum. Oranın peteklerini kapatsam bir fayda sağlar mı? Yoksa zaten yakacağını yakar mı? Kısaca nasıl kullanmalıyım bu şeyi? Teşekkürler.
0
Dynamole
(30.10.14)
girer.
0
hjarteblod
(30.10.14)
15 yildir kullaniyorum, faturadan tasarruf etmenin tek yolu iyi yalitim ve guney cephe :)) petekleri kapatmakmis, aksam kisip/kapatip sabah acmakmis... hepsi nafile cabalar maalesef. once cift cam, sonra gunes alan odalar...
0
no avalon
(30.10.14)
minimumda bırakın, ev hep ılık olsun yoksa ısıtıcam derken aynı parayı yakarsınız.
evden çıkarken de minimumda bırakın, akşam eve gelirken biraz açıp hemen ısıtırsınız evi.
0
bradshaw
(30.10.14)
kullanmadığın odaların peteklerini kapat. kapının altlarına da boşlukları kapatıcak şeyler koy. gece yatarken veya işe giderken kapatma ama minimuma getir.

bu arada çok acı kışlarda 400 tl yakarsın. evi yalıtımlı olmayanlar 600 bile yakarlar. biz de bi apartmandayken aylık 400 500 yakıyoduk bazen ki öyle aman aman sıcak olmuyodu ev. şimdi merkezi sistemdeyiz max 250 yani. o yüzden buna alışman lazım. eğer evin yakacağı 400 ise ancak 350ye falan düşer heralde böyle. öyle yalıtımlı, güneş alan bi evde değilsen çok yaksan da adam gibi ısınamadığın da olur.
0
elorelia
(30.10.14)
(5)

sony kulaklığın kutusunu makasla açarken kabloyu da kestim

niluk
merhaba. bugün sony marka kulaklık almıştım ben. eve geldim ve hemen kutuyu makasla açmak istedim. kutum açılınca kabloyu da tertemiz bi şekilde kestiğimi farkedip kahroldum. 30 lira verdim, hayatımın en büyük teknolojik alışverişiydi benim için, çok mutsuzum şu an. sizce yarın teknosaya gidip "kutu
merhaba. bugün sony marka kulaklık almıştım ben. eve geldim ve hemen kutuyu makasla açmak istedim. kutum açılınca kabloyu da tertemiz bi şekilde kestiğimi farkedip kahroldum. 30 lira verdim, hayatımın en büyük teknolojik alışverişiydi benim için, çok mutsuzum şu an. sizce yarın teknosaya gidip "kutuyu açtığımda içinden böyle çıktı" desem, suçu sony'e atsam nasıl olur? yerler mi acaba bunu? "fabrikadan öyle gelmiş demek, ne şans" gibi bir atmosfer oluşturabilir miyim? çünkü kimse bu kadar salak olamaz ya. kesin fabrikanın hatası olmalı bu artık, bilmiyorum. gerçekten çok şaşkınım, yol gösterin.
0
niluk
(30.10.14)
30 liralık şey için yalan söylememek lazım. kimsenin cebinden çıkmayacak bile olsa bence hoş bişey değil. kabloları düzgün biçimde bağlarsan çalışır yani.
0
elorelia
(30.10.14)
vicdanın rahat edecekse kutudan böyle çıktı de yerler belki. lakin ben olsam 30 tl için bu şekilde bir yalan atmazdım. (teknosa'yı günahım kadar sevmem)
0
halitkin
(30.10.14)
onu tamir ettirebilirsin ya, hallediyorlar onu elektronikçiler.
0
c1b2k3
(30.10.14)
faprikadan öyle çıkması pek olası değil gibi. kablo kesik olsa zaten katlanıp kutuya konamazdı :D

30 lira zaten kulaklık için ucuz bi para. boşver gitsin.
0
ceycey e
(30.10.14)
ben yaparım aslında ama nerdesin kimbilir. zamanında çok yapmışlığım vardır böyle kulaklık kablosudur vb şeyleri.
0
dgr
(30.10.14)
(2)

ssk prim borcu , torba yasa affı vb anlayanlar beri gelsin

darkknight
Arkadaşlar 25 yaşını aştım üniversite mezunuyum uzun suredır sıgortasız calısıyorum ve gelır tespiti yaptırmadım. Şu anda bı af çıkmış bundan nasıl yararlanabilirim bana yardımcı olabılırmısınız ?
Arkadaşlar 25 yaşını aştım üniversite mezunuyum uzun suredır sıgortasız calısıyorum ve gelır tespiti yaptırmadım. Şu anda bı af çıkmış bundan nasıl yararlanabilirim bana yardımcı olabılırmısınız ?
0
darkknight
(29.10.14)
yasayı incelemedim, şu anda vaktim de yok, ama şu linkte "Buna göre" diye başlayan paragraftan itibaren okuyun.

www.radikal.com.tr
0
tedirginlik hucresi
(29.10.14)
Eğer hiç gelir testine gitmediniz ve bu sebeple borcunuz biriktiyse, Torba Kanun Resmi Gazete'de yayımlandıktan sonra 6 ay içerisinde gelir testine başvurabileceksiniz. Geliriniz asgari ücretin üçte birinden az çıkarsa borcunuz tamamen silinecek. Geliriniz daha yüksek çıkarsa, buna göre hesaplanacak borcunuzu ister faizsiz olarak peşin isterseniz 18 taksite kadar vadeli ödeyebileceksiniz.

borcunu şimdilik şuradan sorgulayabilirsin. onlinetahsilat.sgk.gov.tr

şu anda sadece gelir testi yaptırman gerekiyor. sonucuna göre bakıcaklar durumuna. gelirin belirlenen oranın altında çıkarsa tamamen silinecek. başka bi oran çıkması durumunda da geçmiş borçların yeniden hesaplanıcak.

yaklaşık bi sonuç görmek istiyosan şöyle yapabilirsin. evde çalışan herkesin aldığı ücreti topla. sigortasız çalışanları vs değil. ama kira geliri başka bi gelir vs hepsini topla. o evde yaşayan kişi sayısına böl. çıkan sonuca göre şuradan yorumlayabilirsin. www.sgkrehberi.com
0
elorelia
(29.10.14)
(3)

suan z2 kullanan var mi

sylow
bi haftadir telefon almaya calisiyorum da karar veremedim bi türlü. g3 le bunun arasinda. acaba z2 de basta 5 10 dk kamera acikken asiri isinma sorunundan dolayi kendini kapatiyor diyolardi. acaba suan yine ayni midir, asırı isinma sorunu devam ediyor mu?
bi haftadir telefon almaya calisiyorum da karar veremedim bi türlü. g3 le bunun arasinda.
acaba z2 de basta 5 10 dk kamera acikken asiri isinma sorunundan dolayi kendini kapatiyor diyolardi. acaba suan yine ayni midir, asırı isinma sorunu devam ediyor mu?
0
sylow
(26.10.14)
Telefonun elimi yakacak kadar ısındığını ve kapanmadığını biliyorum.
0
cetoxim
(26.10.14)
aşırı ısınma problemi yokmuş. 5 10 dakika belki de daha fazla kamera ile uğraştığımız oldu, fotoğraf ve kısa süreli video çekme vs. sorun olmadı.

ama uzun süre yüksek çözünürlüklü video çekersen aşırı ısınma oluyomuş ve kamera kapanabiliyomuş.
0
elorelia
(26.10.14)
Hiç öyle bir sorun yaşamadım. Sarja takılı iken oyun oynarken hissediyorsun ısındığını.
0
rhan
(26.10.14)
(3)

Bulaşık makinası?

tmm
Bekar yaşayan biriyim bi bulaşık makinası almaya karar verdim artık, fiyat aralığım da 500-800 arası bişey, inceledim biraz altus indesit regal gibi markaların ürünleri giriyo bu aralığa ne dersiniz? Yakın zamanda alan falan varsır belki bi şansımı deniyim
Bekar yaşayan biriyim bi bulaşık makinası almaya karar verdim artık, fiyat aralığım da 500-800 arası bişey, inceledim biraz altus indesit regal gibi markaların ürünleri giriyo bu aralığa ne dersiniz? Yakın zamanda alan falan varsır belki bi şansımı deniyim
0
tmm
(26.10.14)
www.kliksa.com

bak bu beko-599 tl. bizim evde var. memnunuz baya.
0
elorelia
(26.10.14)
teknoloji marketlerin indirimlerine denk gelmeye çalış, bazı modellerde çok iyi indirimler olabiliyor zaman zaman.

saydıkların arasından da indesit'i almalısın bence.
0
loveinaflipbook
(26.10.14)
1.5 aydir su makineyi kullaniyorum:

www.kliksa.com

800e kadar demissiniz ama, yine de yazayim dedim. memnunum simdiye kadar. ben de bekar yasiyorum.
0
archvile
(26.10.14)
(10)

friends dizisini tavsiye eder misiniz?

mr.goodcat
izlenir mi? şuana kadar izlememiş olmam bana ne kaybettirdi veya kazandırdı?
izlenir mi?

şuana kadar izlememiş olmam bana ne kaybettirdi veya kazandırdı?
0
mr.goodcat
(26.10.14)
bence zaman kaybı. üç bölüm sonra aynı şeylerin tekrarı gibi gelecek. ingilizceni pekiştirmek istiyorsan ingilizce altyazılı olarak izleyebilirsin tabii :)
0
onstandby
(26.10.14)
dünya üzerindeki yaklışık 112 milyon insan tavsiye edecektir. insan ilişkileri üzerine bir dizi. the big bang theory gibi düşünebilirsiniz. farklı farklı insanlar ve milyonlarca hikaye.hayatınızı değiştirecek bir şey beklemeyin ama güzel bir dizi işte.
0
sparkle kiddle
(26.10.14)
Taze tartışılmışı şurada var. Daha 3-4 günlük
eksiduyu.ru
0
aychovsky
(26.10.14)
güzel dizi ya. ben de ilk on bölüm izledim, alışamadım. sonradan çok sardı. bitirince üzülmüştüm baya. şimdi yeniden başladım.
0
elorelia
(26.10.14)
ben olsam izlemezdim.
0
John Finn
(26.10.14)
deli misin ya. sitcom olmasına rağmen -bence- bugüne kadar izlediğin tüm kategorilerdkei dizilere fark atar!
0
brotha b
(26.10.14)
eğer 85 e kadar doğanlardansan bayılırsın fakat 85 üstü isen baygınlık gelir, sıkılır, sevmezsin.
0
yorumlu yorum
(26.10.14)
we re the millers izlediysen surdaki saka farkli duygular uyandirabilirdi.
youtu.be
0
melancholia
(26.10.14)
gereksiz bence. hele ki seinfeld gibi bi dizi varken...
0
soso
(26.10.14)
seinfeld ile beraber izlenecek en güzel amerikan komedilerindendir.
bi şey kazandırmaz dizi adama zaten, keyif için bu.
0
sage
(26.10.14)
(18)

bu kıza ayıp etmedim di mi

mhmtt
kızla aramızda bir şeyler olmaya yakın ben buna açık açık ilişki istemiyorum demiştim. her neyse buna bozuldu başta sonra eski erkek arkadaşı ile görüştü ben de ona kızdım. mesajlaşmayalım görüşünce her şeyi yerli yerine oturturuz dedim . sonra buluşalım diye mesaj attım, buluştuk romantik anlar ya
kızla aramızda bir şeyler olmaya yakın ben buna açık açık ilişki istemiyorum demiştim. her neyse buna bozuldu başta sonra eski erkek arkadaşı ile görüştü ben de ona kızdım. mesajlaşmayalım görüşünce her şeyi yerli yerine oturturuz dedim . sonra buluşalım diye mesaj attım, buluştuk romantik anlar yaşadık gecenin sonunda da birlikte olduk...ertesi gün mesaj atmadım ben, bu da akşamına neden böyle yaptın, dün gece yaşadıklarımızdan sonra hemde vsvs yardırdı biraz bana...bende ben sana başta söylemiştim ilişki aramıyorum biz sadece arkadaşız dedim. ona da ayrı bozuldu insan arkadaşıyla sevişmez de, buluşunca bakarız ne olur ne gider dediğimde de sevili olucaz sanmış da cart curt...

kendimi çok üzdüm seninle bir daha ne konuşmak ne de görüşmek istiyorum kullanılmış hissediyorum kendimi dedi ben de okay dedim. bu olayda bir hatam var mı ? benim yüzünden üzüldü kız sonuçta ama kendimde hata bulamadım size sorayım dedim
0
mhmtt
(26.10.14)
seks asla tek taraflı alınan bir karar değildir. şayet gazoza atılan ilaç yoksa..
0
yorumlu yorum
(26.10.14)
ilişki istemiyorum dedikten sonra kız eski sevgilisi ile mesajlaştı diye kızmışsın. böyle bi kıskançlıktan ötürü kız da seni yanlış anlamış doğal olarak. hatalısın. umarım yalnız ölürsün.
0
elorelia
(26.10.14)
pipin düşse yeridir.
0
namus ninjası
(26.10.14)
senin gibi ibneler kızlara böyle yapıyo diye bugün benim gibi adamlar yalnız lan :/
0
Solem
(26.10.14)
Senlik bişey yok kız kendine ayıp etmiş...
0
mustancigano
(26.10.14)
karisik sinyaller vermissin.
once iliski istemiyorum deyip uzerine daha farkli davraninca fikrini degistirdin diye dusunmustur gayet dogal olarak.

hatalisin. hata yapmak kotu degil ama daha kibar davranabilirdin.

en azindan geri donup sanirim karisik sinyaller verdigim icin hataliyim ama seni uzmek istememistim. kendini kullanilmis hissetmene gerek yok, birlikte gecirdigimiz zamana deger veriyorum ama basta soyledigim gibi iliski istemiyorum, benzeri bir konusma yapmak durumu cozer bence.

sevistiginiz insanlara kibar davranin.

edit: ayrica bir zahmet artik, kadin diyin.
0
goldentitan
(26.10.14)
İlişkiyi istemiyorsan neden kıskandın?

Sadece ilişki istemiyorum deyip birlikte olduktan sonra aramasaydın, bu ayıp falan değildi. Niyetini söylemişsin, ona göre ister veya istemez.

Ama ilişkiden sonra, hem eski sevgiliden kıskanmışsın, hem de romantik anlar yaşatmışsın. Haliyle o da senin bir sonraki adıma hazır olduğunu düşünmekte haklı. Büyük olasılıkla da bu karışık sinyaller sonrası "Benimle yattıktan sonra fikrini değiştirdi. Sanırım benden etkilendi" diye düşünmüştür. Romantik anları geçtim, onlar çok da sorun değil. Kıskanma ve engelleme sadece yatılan birine yapılan bir şey değil. Dolayısıyla o kısım hata olmuş, ayıp olmuş biraz.
0
aychovsky
(26.10.14)
Elbette hatan var. Bir de soruyor ya. Kıza yazık olmuş.
"Arkadaşız biz." dediğin kişinin eski sevgilisiyle görüşmesine trip atılmaz, romantik anlar yaşanmaz, mesajla anlaşamıyoruz yüzyüze yerli yerine oturturuz hiç denmez.. Onu geçtim sevişilir mi lan arkadaşla?
"ona da ayrı bozuldu insan arkadaşıyla sevişmez de, buluşunca bakarız ne olur ne gider dediğimde de sevgili olucaz sanmış " şurada kız zaten anlatmış, çokta iyi anlatmış.
Umarım pipin içine kaçar. Sizin gibiler yüzünden pırlanta gibi adamlar friend zoneda çürüyüp gidiyor.
0
afush
(26.10.14)
Ayıbın alasını etmişsin bence.
Eski sevgilisiyle konuştu diye trip atmışsın.
Yerli yerine oturturuz diye umut vermişsin. O ilişki istiyor, sen istemiyorsun neyi oturtuyorsunuz?
Romantizm?
Aramamak? Hayat kadını mı kız, one night stand mi? Tabi ki kullanılmış hissetmiş.
Kız o kadar anlattıktan sonra okay dediysen tek kelime, gerçekten çükün düşse yeri.
0
Lim5
(26.10.14)
arkadaşlar gereken şeyleri yazmışlar.

karışık karışık şeyler yapmışsın. sözlerinle hareketlerin birbirini tutmamış. sağ gösterip sol vurmuşsun. olmamış.

hele ki kızla daha önceden bir arkadaşlığınız, bir hukukunuz varsa çok ayıp etmişsin.

ne yazık ki sana benzer insanlarla ben de karşılaştım. laflar başka, hareketler başka, bir gün öyle bir gün böyle. abuk subuk bir zihniyet.
0
mea maxima culpa
(26.10.14)
Ayıp tabi. İnsan arkadaş olmayı düşündüğü insanla sevişir mi? İlişki istemediği insanı kıskanıp trip atar mı? Kızı üzmüşsün, kullanmışsın resmen. Senin sevişmenin mutluluğu birkaç dakika sürer ama kız haftalardır üzgün belki.
0
aguilas negras
(26.10.14)
gerçekten kötü bir insansınız. öyle görünüyor. umarım değişirsiniz zamanla.
0
iste o kavunici balik
(26.10.14)
Etmişsin. Yazmış arkadaşlar ama çoğunluğu artırmak adına yazıyorum ben de.
0
mutlusismankedi2015
(26.10.14)
bence sen bir troll olmalısın :D ciddi ciddi biraz düşünebilen insan bu olayda benim hatam var mı gibi bir şey sormaz, olayda senin doğrun yok ki. @elorelia ve @namus ninjası kişilerine katılıyorum.
0
ernesto guevara
(26.10.14)
Sen haklısın. Bence kız üzüldüğü için ceza olarak şu an gidip ona tecavüz etmelisin. Üzülmenin de bir adabı var.
0
oziloz
(26.10.14)
Eski erkek arkadaşı ile görüştü diye kızmaya ne hakkın var? Daha burada başlıyor yanlışın.
0
vesna
(26.10.14)
Okuzsun
0
balpolen
(26.10.14)
Senden hoslaniyor sen beraberlik istemeyip gecesinde takiliyosan ertesi gun siklemiyorsan bi dusun bakalim
0
steward
(26.10.14)
(28)

4-5 sene sonra öleceğinizi bilseniz, çocuğunuz olsun ister miydiniz?

gogu delen adam
Çocuğa sizden sonra bakacak yeterli sayıda kişi ve maddi imkânın olduğunu düşünün. Yani çocuk rahat bir şekilde büyüyecek. Ancak çocuğunuz 3-4 yaşına geldiğinde siz hayata veda edeceksiniz ve bunun bilincindesiniz.Bu durumda hamileliği sonlandırma kararı mı alırdınız, yoksa çocuğun doğmasından yana
Çocuğa sizden sonra bakacak yeterli sayıda kişi ve maddi imkânın olduğunu düşünün. Yani çocuk rahat bir şekilde büyüyecek. Ancak çocuğunuz 3-4 yaşına geldiğinde siz hayata veda edeceksiniz ve bunun bilincindesiniz.

Bu durumda hamileliği sonlandırma kararı mı alırdınız, yoksa çocuğun doğmasından yana mı olurdunuz?
Eğer ortada hamilelik yoksa; yine de çocuğunuz olmasını ister miydiniz, yoksa böyle bir amacınız olmaz mıydı?

Cevap verirken mümkünse cinsiyetin belirtilmesi hususunu,
0
gogu delen adam
(25.10.14)
isterdim

Erkek.
0
fallthepieces
(25.10.14)
asla çocuk istemiyorum. böyle bir durumda da zaten istemem. çocuğumdan ayrılmak zorunda kalacak olmak hayatta yaşayacağım en büyük acı olur. kadın
0
rock n roll
(25.10.14)
bu soruya verilecek cevapların sana faydası ne olacak merak ettim

hamile isem hamileliği sonlandırmazdım.
hamile değilsem çocuğum olmasını istemezdim.
kadın.
0
elorelia
(25.10.14)
Her ne kadar çocuk rahat yaşayacak olsa da; bile isteye ebeveynsiz büyümesine dayanamam. Çocuğa haksızlık, bana büyük acı verirdi. İstemezdim, kadın.
0
alciphron
(25.10.14)
isterdim.

erkek.
0
galahad
(25.10.14)
çocuğun doğmasını istemezdim, böyle bir durumda çocuk sahibi olmak da istemezdim. çocuk oldu diyelim, kendim için, mutlu olmak için yaptık ama 3-4 sene ne yaşanabilir ki ? 4 sene sonra ölünce çocuk için daha kötü olacak. en iyi baştan bu işi bitirmeyi seçerdim. erkek
0
MtKrt
(25.10.14)
100 yıl yaşayacak olsam bile çocuğum olsun istemiyorum ki.. buna ne dersin?
erkegim.
0
namus ninjası
(25.10.14)
elorelia+1
hamile isem doğururum, değilsem ölmeden önce yapılacaklar listeme çocuğu eklemem, niye annesiz büyüsün yavrucak?
0
kaymaktutmayansicaksut
(25.10.14)
çocuk sahibi olmayı, anne olmayı çok istiyorum ama 4-5 sene sonra öleceğimi bilseydim ve hamile olmasaydım çocuğumun olmasını istemezdim. annesiz büyümesine dayanamam.

4-5 sene sonra öleceğimi hamilelik sırasında öğrendiysem de eşimle ortak karar verirdim. eğer tek başına çocuk büyütmenin altından kalkabileceğini düşünüyorsa o zaman hamileliği sonlandırmazdım. eşimden başkasına güvenemem çocuğumuzu yetiştirme konusunda. ben öldükten sonra da çocuğumuzu kendi çocuğu gibi sevebilecek, iyi bir anne olabilecek biriyle evlenmesini isterdim.

umarım hiçbirimiz böyle bir karar vermek durumunda olmayız.
0
m e l t e m
(25.10.14)
hayır. K
0
icemint
(25.10.14)
çocuklara aşık biri olarak asla istemezdim. bizim ülkemizde çocuğa bakış, çocuk yetiştirme vs o kadar yanlış ki. bir çocuğun annesiz/babasız büyümesini göze almak(elinde ne kadar imkan, çevresinde ne kadar insan olursa olsun) bencillikten başka bir şey değil.

-K-
0
theworldismine
(25.10.14)
normalde istemiyorum hadi istediğimi hayal edelim, neden bana ihtiyacı olan bir canlıyı sırf 4-5 sene egomu tatmin etmek için yalnız bırakacağımı bile bile dünyaya getireyim?

kesinlikle istemem.

kadın.
0
neferkitty
(25.10.14)
hamile olsam sonlandirmazdim.
degilsem de kalmayi dusunurdum. bir cocuk annesiz de sagliksiz bir ortamda buyuyup, mutlu olabilir. ama arkamda birakacagim kocamin benim olumumden sonra mutlu olabilecegini dusunmuyorum. bir cocugu olsa hayata tutunurdu.
0
gerard
(25.10.14)
kesinlikle hayır.
evet diyenler çocuğun anne veya babadan mahrum olarak büyümesine sebep oluyorlar.Sonuçta herkes iyiki dünyaya gelmişim diyerek yaşamıyor keşke olmasaydım dediği bir anın bile sorumlusu sizsiniz.
çocuk düşünmüyorum maddi durumum ve yaşam şartlarım çocuğuma sunacağım hayat çok iyi olmadığı sürece.

erkek.
0
bluebey
(25.10.14)
hamileysem bebeği aldırmaz, doğururdum.
hamile değilsem asla kat'a zinhar çocuk sahibi olmayı düşünmezdim.

kadın.
0
benoyledemekistemedim
(25.10.14)
Normalde istemiyorum böyle bir durumda hiç istemezdim. Kadın.
0
legolasin son oku
(25.10.14)
zaten hamileysem doğururdum.
değilsem istemezdim.
0
kayranin kedisi
(25.10.14)
hayır tabi ki. bencilliğin dik alası bu.
0
bruceandwayne
(25.10.14)
4-5 sene sonra ne olacağını kim bilebilir? Ya da yarın (mevcut ebeveynler için)?

Ben isterdim.
(Er kişiyim)
0
x daemon
(25.10.14)
hayır istemezdim.
erkek.
0
xenophobe
(25.10.14)
Hamile olsam ve o sırada sayılı zamanım olduğunu öğrensem aldırmam. Çocuğun günahı ne. Ha ama böyle bi durumda, öleceğimi bile bile hamile kalmak asla istemem. İsteyen de bencildir. Düşünürseniz ikisi arasında çok fark var. Onu anlayabilmek mühim.
Bana kalsa, ben zaten çocuk mocuk isteyen birisi değilim. Hiç olmadım. Kadınım.
0
nice tnetennba
(25.10.14)
hamileysem bebeğimi aldırmazdım, değilsem çocuğum olmasını istemezdim. (anne)
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(25.10.14)
çocuğum var. yaşamaya devam etmek istememin en büyük sebebi o . Böyle bir durumda istemezdim. Ölmek çocuğun olduğunda çok çok daha zor çünkü.
Geçen gün rahat rahat ölebilecek insanlara özendim, bu bile bir özgürlük :/ gözün arkada kalmadan gitmek en iyisi .
0
waterhardeningsteel
(25.10.14)
asla ve asla istemezdim.
0
harekatamiri
(26.10.14)
Hamilelik varsa yapacak birsey yok. Yoksa asla istemezdim. Erkek.
0
delifaruk
(26.10.14)
istemezdim.

kadın
0
sheridans
(26.10.14)
yapabileceğim kadar yapardım.
erkek.
0
Skey295
(26.10.14)
Hayir tabi ki. Boyle bi durum yokken bile cocuk yapmak buyuk kumar, bi de sonunu,o cocugun yasayacagi seyi bile bile nasil isteyim.

Kadin
0
saçdemeti
(26.10.14)
(14)

Kozmetik amaçlı lens takma hakkında ne düşünüyorsunuz?

vavien
Saçlarım sarı şu an çok da seviyorum rengini ama gözlerim çok koyu kahverengi böyle yeşil olsa ne kadar güzel olacaktı ama olmamış :(( Ben de lens alsam dedim bi ara takıyordum lisede ama bırakalı çok oldu, kaldı mı bunun modası hala alıp taksam çok mu garip karşılanırım acaba? Bir de en doğal lens
Saçlarım sarı şu an çok da seviyorum rengini ama gözlerim çok koyu kahverengi böyle yeşil olsa ne kadar güzel olacaktı ama olmamış :(( Ben de lens alsam dedim bi ara takıyordum lisede ama bırakalı çok oldu, kaldı mı bunun modası hala alıp taksam çok mu garip karşılanırım acaba? Bir de en doğal lens markası hangisi ? Teşekkürler.
0
vavien
(24.10.14)
Yahu ne alakası var kendine değer vermekle?
0
🌸vavien
(24.10.14)
gerizekalı olduklarını düşünüyorum
0
divit
(24.10.14)
saç boyatmakla aynı şey kanımca, gereksiz ve yapmacık.
0
baba jo
(24.10.14)
Bir arkadaşım vardı. Siyaha saçlı, kahverengi gözlü bir erkekti. Bir gün geldiğinde gözlerinin rengi iğrenç bir maviydi. Hepimiz "Niye lens taktın, çok fena olmuş" dedik. O da "Bu benim lenssiz halim" dedi. Meğer o iğrenç maviden kurtulmak için kahverengi lens takıyormuş ve çok doğaldı. Ama bunun dışında, renkli lensin yakıştığı bir insan görmedim. Nasıl ki kalitesiz kozmetik vezir yerine rezil eder, renkli lensler de öyle.
0
aychovsky
(24.10.14)
tek diyebileceğim: gözlerinize çok iyi bakın. benim gözlerim yedi küsür numara. gözlükten nefret ediyorum. pahalı ve gerçek görüşü çok bozuyor. lens takıyorum, şaşırtıcı bir şekilde gözlükten daha uygun fiyat olarak. ama göz kuruluğu yapıyor, hijyenik bir risk vs vs.
gözlerinize değer verin. gerçekten hiç gerek yok ihtiyacı olmadığı halde gözünüze bir katman yerleştirmenin. bir zararı yok yazarlar ama renkli lensler kalındır, gözü nefessiz bırakır. göz kuruluğuna neden olabilir. göz iltihap mikrop kapabilir. boşverin. güzelsiniz her türlü.
0
raavann
(24.10.14)
takma bence. yapay duruyor.
0
elorelia
(24.10.14)
ya ben tercih etmem açıkçası ama vurup öldürülecek kadar da diil ya. yok çok geri zekalıymış, yok bilmem neymiş. insanlar da abartmaya bayılıyo aman boşver. herkes nası rahat ediyosa öyle yapsın yani. o bayan şu şekil falan.
0
snape i başından beri tanırım
(24.10.14)
sac boyamaktan, makyaj yapmaktan ya da bronzlasmaktan cok da farkli degil bence. bazi zevksizler bokunu cikardiklari icin herkese igrenc geliyor sadece. kendim kulllanmadim hic ama cok yakisan tanidiklarim var.
0
mayaa
(24.10.14)
bazı lensler var onlar doğal duruyor soloticamı neydi onlara bak
0
coralblush
(24.10.14)
bazı renkler doğal duruyor. naylon gibi lensler değil de iyi markalara bakarsan ve koyu kahveyken açık maviye falan geçmeye çalışmazsan olur. Bak mesela bunu yapma www.butarzbenim.net
0
Lim5
(24.10.14)
çok çok kötü duruyor. kahverengi doğal göz > yeşil lens göz
ben de çok isterdim gözlerim yeşil olsun... babamın gözleri yeşil mesela. ama olmamış. bazen "bu da böyle olsun napalım" deyip devam etmek gerekir.

dipnot: ben lensi beğenen insan görmedim. lensi tek beğenen lesleri takanın kendisi oluyor. acı ama gerçek.
0
eskiden sizofrendim simdi iyiyiz
(24.10.14)
ya saçmalamayın lütfen. insanlar size gülsün istemiyorsanız takmayın lütfen.
0
sta
(24.10.14)
ruj sürmekten çok bir farkı olduğunu düşünmüyorum lens takmanın. yakışır yakışmaz bunlar ayrı tartışma konuları.

kendi gözleriniz çok koyu kahverengi ise yeşil lens takmayın. iyi durmama ihtimali yüksek.
ela gibi ya da kahvenin tonunu biraz açacak gibi lensler deneyebilirsiniz.
marka için: solotica. (mesela ocre rengi var soloticanın, ela gibi, açık kahve gibi)
0
icemint
(24.10.14)
Ölü balık +1
0
teoridefeminist pratiktegeysa
(24.10.14)
(2)

Reklamdaki Hanım Abla Kimdir?

habes papaz
Kıvırbaş hanım abla, çok tatlı:http://www.youtube.com/watch?v=c4rVUisaVcoedit: abla süper.
Kıvırbaş hanım abla, çok tatlı:

www.youtube.com

edit: abla süper.
0
habes papaz
(23.10.14)
selena da oynayan kızlardan birisi
0
Sskywalkeremre
(23.10.14)
özlem öçalmaz.

heyt beee nasıl da buluyorum.
0
elorelia
(23.10.14)
(21)

en sevdiğiniz film müzikleri?

pescador
çok meşhur filmler de olabilirler fark etmez, titanic olmasın sadece jshfjsk. link versenize dinliyim. forrest gump, matrix ve frank de olmasın. zaten dinlediğimden diyorum bunları, sevmediğimden değil.
çok meşhur filmler de olabilirler fark etmez, titanic olmasın sadece jshfjsk. link versenize dinliyim. forrest gump, matrix ve frank de olmasın. zaten dinlediğimden diyorum bunları, sevmediğimden değil.
0
pescador
(23.10.14)
ben şu şarkıyı çok seviyorum ama hala bulamadım sahibini :))

www.youtube.com
0
neferkitty
(23.10.14)
(bkz: gelmiş geçmiş en iyi soundtrack albümleri/@tepedeki psychedelic adam)

bi de barry lyndon diyim ama zilyon tane sayılabilir tabii.
0
tepedeki psychedelic adam
(23.10.14)
www.youtube.com save the last dance filminden.

www.youtube.com ma mere filminden.
0
elorelia
(23.10.14)
@neferkitty, k'naan :)

www.youtube.com
0
🌸pescador
(23.10.14)
En sevdiğim; www.youtube.com
0
mutekebbir
(23.10.14)
Tabisi en güzeli Submarine soundtrack ( alex turner bebeğim )

www.youtube.com
0
shejia
(23.10.14)
innerbliss
(23.10.14)
anil
(23.10.14)
We Own It (Fast & Furious) - 2 Chains ft. Wiz Khalifa
Taxi (1998), Akhenaton - www.youtube.com
Die Fremde - www.youtube.com
Im Juli - www.youtube.com
0
heritage
(23.10.14)
www.youtube.com
hastası olup o gazla çalıcam ben bunu diyerek keman almışlığım var.

çalamadı.
:)
0
lambada
(23.10.14)
Spider-Man 2 theme: www.youtube.com
Ana haberlerin vazgeçilmezi Van Helsing theme :D www.youtube.com

(aklıma geldikçe editleyeceğim, bunlar en sevdiklerim değil ama hoşuma gidenler. En sevdiğim olarak sürekli Matrix 1-2-3'ün müziklerini dinliyorum ama yazma demişsin :)
0
rodriguez2
(23.10.14)
hjarteblod
(23.10.14)
leon- shape of my heart youtu.be
0
exlibris
(23.10.14)
The Thin Red Line www.youtube.com
0
candanag
(23.10.14)
e_rsin
(23.10.14)
icimdekibiri
(23.10.14)
25th hour: www.youtube.com
0
bir garip melek
(23.10.14)
dizide oluyorsa
www.youtube.com

zil sesim aynı zamanda
0
bluebey
(23.10.14)
Django'dan freedom
m.youtube.com
0
kaptan memo
(23.10.14)
Yann Tiersen ile Gustavo Santaolalla çok hoşuma gidiyor benim. Gustavo bu İnarritu filmlerinin müziklerini yapan adam.

www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com

Yann Tiersen (amelie değil)

www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com

Bonus:

www.youtube.com
www.youtube.com
0
MouseP
(24.10.14)
(1)

Sihirbazlı, çocuklu ve siyah kaplanlı bir film, neydi ki?

frayer clep
2002de filan izlediğimi sanıyorum. küçük bir çocuk bir şatoya girer ve büyücü/sihirbaz gibi karanlık bir adamla tanışır. adamın siyah bir kaplanı vardır. ilk başta anlaşamasalar da sonradan baba-oğul gibi olurlar. kanal d'de filan gösterilirdi hep. neydi ki acep adı?
2002de filan izlediğimi sanıyorum. küçük bir çocuk bir şatoya girer ve büyücü/sihirbaz gibi karanlık bir adamla tanışır. adamın siyah bir kaplanı vardır. ilk başta anlaşamasalar da sonradan baba-oğul gibi olurlar. kanal d'de filan gösterilirdi hep. neydi ki acep adı?
0
frayer clep
(22.10.14)
elorelia
(22.10.14)
(9)

Kendi sesinizin kaydını dinlediğinizde farklı geliyor mu?

bambum
Sesimiz kayitlardaki gibi mi yoksa kendi duydugumuz gibi mi? Kitap okurken sesimi kaydettim, çok cocuksu bi sesim varmış megersem. Bazi kelimelerde de şivem varmis. Yani şive de denmez de, bozukluk gibi. Mesela, "aslında" kelimesini "ıslında" diyormusum lan hic farketmiyorum soylerken. Neyse mevzu
Sesimiz kayitlardaki gibi mi yoksa kendi duydugumuz gibi mi?

Kitap okurken sesimi kaydettim, çok cocuksu bi sesim varmış megersem. Bazi kelimelerde de şivem varmis. Yani şive de denmez de, bozukluk gibi. Mesela, "aslında" kelimesini "ıslında" diyormusum lan hic farketmiyorum soylerken. Neyse mevzu bu degildi.

Sesimiz hangisi? Kayittaki mi yoksa konusurken duydugumuz mu?
0
bambum
(19.10.14)
evet farklı gelmişti
0
silver apple
(19.10.14)
diğer insanlar seni kayıttaki gibi duyuyolar. senin kendi sesini duyduğun gibi değil yani.

bu bahsettiğin olay da herkeste var. çoğu kişi kendi sesini duyunca bi acayip olur, beğenmez falan.
0
elorelia
(19.10.14)
al bilimsel açıklaması

www.youtube.com
0
razvan rat
(19.10.14)
Evet farklı geliyor ses tonu olarak, ilk dinlediğimde bana da bazı kelimelerim tuhaf gelmişti.
0
strangerinhere
(19.10.14)
sesin aslında kayıttaki.

konuşurken normalde kendi sesini dışardan değil içerden duyuyorsun. yani ortakulaktan. bu da herhangi bir kayıt cihazından duyduğun sesle normalde bildiğin sesin arasında fark olması anlamına geliyor.
0
reanarchy
(19.10.14)
Sesimiz gerçekten kayıtta dinlediğin. Konuşurken duyduğumuz yankılı olan, hem dışarıdan duyduğumuzun hem de içeriden orta kulakta oluşan yansımanın bileşkesi. Dışarıdakiler bizi kayıttan duyduğumuz gibi duyuyorlar.
0
aychovsky
(19.10.14)
kuzey li senin gözünü seveyim depresyona girecektim sırf duyuruyu görünce merak edip deneyince.

edit: niye sildin kuzey li :(
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(19.10.14)
ses kaydının sizin duyduğunuzdan, karşıdakinin duyduğundan farklı olması da şundan olabilir, sesinizi neyde kaydediyorsunuz? analog olarak kaydetmiyorsanız mecburen dijital olarak kaydediyorsunuz. bu da bazı frekanslarda pekala ufak kaymalara neden olabilir kayıt ve playbackte.

aa ben de kuzey liye cevap vermiştim, silmiş.
0
ron dennis
(19.10.14)
aynen farklı ve hiç beğenmiyorum. keşke kendi duyduğum gibi olsa.
0
xenophobe
(19.10.14)
(10)

Ankara hakkında ne düşünüyorsunuz?

greatviolinist
Mesela ben 20 yıl Ankara' da yaşadım. Lan bi şehrin dejenere olmuş kültürü bu kadar mı kötü olur(sözüm meclisten dışarı tabi..) Aslında Ankara'nın öz kültürü iyi olmasına rağmen pavyon kültürünün o kadar etkisi altındadır ki; "ankara'nın bağları" denen naneden; en entel düğünlerden derneklerden tutu
Mesela ben 20 yıl Ankara' da yaşadım. Lan bi şehrin dejenere olmuş kültürü bu kadar mı kötü olur(sözüm meclisten dışarı tabi..) Aslında Ankara'nın öz kültürü iyi olmasına rağmen pavyon kültürünün o kadar etkisi altındadır ki; "ankara'nın bağları" denen naneden; en entel düğünlerden derneklerden tutun, en entel semtlerin en ücra köşelerine kadar da gitseniz kaçamazsınız...

O değil çok düğüne gidiyorum.Çankırı caddesi müdavimleri hemen o düğünlerde fantastik danslarıyla kendini hemencecik belli eder.

Abi Ülkenin en iyi orkestrası o şehirde olmasına rağmen bilen eden çok nadir bir kısımdır(bilkent senfoni ork. bahsediyorum)..

İnsanların arasında uçurum vardır Ankara' da. Kimse kimseye bulaşmak istemez. İstanbul'u o açıdan daha çok severim. Bi adres sorunca yirmi kişi yardımcı olmaya çalışıyor. Halk çok halk istanbul'da.

Anadolu'nun bir çok yerine gittim Ankara Yozgat ve Kırıkkale hariç daha stabil anlayışları olduğunu düşünüyorum.

Ankara'nın uyuz olduğum diğer yanı ise semtlerin sınırları çekilmese de insanlar birbirinden çok ayrı. Mesela Keçiören tipi bellidir. Mesela Ulus' a takılan bellidir. Bahçeli' ye takılan bellidir.

Kızılay bölge bölgedir. Eğer Kürdistan kurulursa; (şahsi fikrimdir) karanfil sakarya civarı direk oraya bağlı özerk bir bölge ilan edilir; Nahcivan gibi..

Mesela Çiğdem mahallesi vardır çok sakin ve chp kökenli bir bölgedir. Oy oranı akp açısından az olduğu için o bölgeye otobüs dolmuş bulmak ölümdür.

Ankara'nın vatandaşı çok çabuk kabullenir her şeyi. Arada bir ayaklanır haklı olarak insanlar çok sert müdahale yer.

Ankara'nın gece hayatı güzeldir. Ama 5. gitmenizden sonra farklı insanlar görmezsiniz.. Hep aynı insanlar hep aynı hep aynı...

Ankara'nın yağmurlu havalarda ara sokakları güzeldir ama. Bi de geceye doğru karanfildeki işportacıları çok severim. Ankara Ankaralıktan çıkar onu severim..

Siz ne düşünüyosunuz Ankara hakkında...
0
greatviolinist
(19.10.14)
7 sene yaşayıp 4 sene önce ayrıldım. O günden sonra da hiç gitmedim. Özellikle gitmeme durumu yok, sadece denk gelmedi. Ama sonbaharı şarabını kapıp Seğmenler'e çıkmalık. Ankara'ya dair en çok özlediğim şey de budur herhalde.
0
vesna
(19.10.14)
seviyoz.
0
elorelia
(19.10.14)
Valla istanbul'la karşılaştırdığın kısmın zıttını düşünüyorum. Hatta ankara'da aştide beklerken bir kere istanbul'dan gelen bir kadın birşeyler sordu. Anlattım falan. Kadın istanbul'da böyle yardım edeni bulamayız falan dedi övdü gitti. Bunun haricinde kıyaslamalarda ankara'nın daha samimi oldugunu söylüyorlardı ama... İstanbul'da tedirginlik oluyor mesela birine bir işim düşmesi konusunda.

semt semt insan tipleri değişiyor evet. Ama bu heryerde böyledir sanıyordum.

Güvenlik sıkıntı geliyordu bana hele bazı ilçelerde 9'dan sonra çıkma yani. Ama dışarıdan bakanlara bahsedince ankara kadar güvenli yer var mı ya? diyorlar. halbuki bunu söyleyenlerin şehrinde yaşıyorum çok daha güvenli yerler.

Karanfilin falan özerkliğini alacak bir grup yok. Zaten gençlerin akın ettiği birkaç ana yer varken bir grubun oradaki kalabalığın çoğunluğunu oluşturması pek mümkün değil ankara'da. Ama ilçe ya da mahalle bazında kümelenmeler yüksek (orada oturan aileler bazında)

Ankara'da cidden harika orkestra, opera ve fuarlar oluyor. Her sene mutlaka efsane olmuş bir caz ya da blues sanatçısı getirirler mesela. Ama ilgilenenin haberi oldugundan dışarıdan bakan adam burada hiç kültürel bir şey yok diyor.

Gece hayatı hakkında konuşmak istemem ama karanfil, güven park, ulus gibi yerlerdeki işportacıları hiç sevmem. Ayrıca şu telefon borsası gibi yerlerdeki tezgah sahiplerini. Pahalıymış desen bıçaklıcak adamlar.

20 yıldır oradaydım. 3 yıldır başka şehirdeyim
0
taqster
(19.10.14)
askerliğimi yapmıştım bi aralar bence çük gibi memleket.
hiç unutmam yeni gelmişim metroyla kızılaya geçtim merdivenlerden yukarı çıkıyorum bir sürü insanla birlikte herkesin yüzü mahkeme duvarı gibiydi ve topuk sesinden başka bir ses yoktu. tek kelime bile çıkmıyordu.

ek: ayrıca istanbulla karşılaştırdıgın kısma pek katılmıyorum. istanbulda akşam saat 10dan sonra birine saati sorsan ya seni sikecekmiş gibi ya da sen onu sikecekmişsin gibi tepki veriyor.
0
nun
(19.10.14)
pek iyi seyler dusundugum soylenemez. Ankaraya ailem ve arkadaslarim icin katlaniyorum. Uzun zaman gitmeyince bi ozlem oluyor ama 2 gun sonra geciyor. Ama maalesef ki kütügümü de inkar edemem.
0
kedidir o kedi
(19.10.14)
Cevabi otobüsten yazıyorum simdi tam ankaradan ayrilirken :), 24 senedir ankaradaydim, 1 sene istanbul, 2 senedir de izmirdeyim. Ankaranin insanları bana hep daha samimi geliyor sebebi belki de dışarıdan daha çok kişilerin birbirinin evlerinde toplanması dolayısıyla organizasyonların daha çok muhabbet odaklı dönmesi olabilir. Çoğu müzik grubu da ankaradan çıkmadır arastirirsaniz rahatlıkla görürsünüz. Sozlukte de en fazla entari ankara hakkindaydi en son baktığımda. Son olarak tüm ankara severlere gelsin; vega - ankara
0
mirty
(19.10.14)
istanbul'da yaşadığını düşünmüyorum. halk çok halk istanbul'da he mi ? öyle değil işte hocam öyle değil.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(19.10.14)
böyle bir yer:

wikimapia.org&lat=39.936773&lon=32.849180&z=18&m=b
0
ron dennis
(19.10.14)
7 yıl yaşadım. ilk 2 yılı nefret ettim. egeliyim. o soğuk ve o kıraç topraklar. aman allahım.. sonra 7 yıl sonunda ayrılırken ağladım. ayrılalı 14 yıl oldu. arada sırada özlüyorum. ankara'ya alışınca seviyorsunuz ama ayrılınca da onsuz olabiliyor. tuhaf bir şehir.
0
papitheclown
(19.10.14)
semtlerin kültürel özelliklerinin farklılık arz etmesi kötü bir şey değil ki. bu semt kültürü özelliği, kentleri kent yapan özelliklerden biridir. aynı semtte at hırsızı tipli adamlarla, apaçilerin, entellektüellerin, eli yüzü düzgün sakin vatandaşın garip ve kaotik bir iç içeliği olsa daha mı iyi olacak?

otobüs seferlerinin belli yerlerde sıkıntılı olması tamamen melih gökçek etkisi.

adres sorma meselesine gelince, çok abartı bir genelleme olmuş. ben doğma büyüme ankaralıyım, adres sorunca insanlar herhangi bir şehirdeki insanlar kadar yardımcı oluyor, cins tipler her şehirde çıkar.

kim ne derse desin, türkiye genelini dolaştığınızda ankara'nın bu ülkedeki sınırlı sayıdaki yaşanabilir şehirlerden olduğu açık.

biz de düz mantıkla diyelim ki, ulen istanbul'da belediye otobüsünde her an molotof yiyebilirsin. eee şimdi genelleme yapıp, istanbul kötüdür mü diyelim. yorumların biraz abartı geldi bana.
0
wilhelmwasmuss
(19.10.14)
(9)

toplumca renk körü müyüz?

kibritsuyu
çipli kimlik muhabbeti hortlayınca yeniden duyar oldum."eski mavi ve pembe nüfus cüzdanlarının yerine..."abicim erkeklerin nüfus cüzdanı mavi tamam da kadınlarınki pembe değil ki, çok bariz bir sarı değil mi? niye pembe denip duruyor buna?kuyumcuya gidiyorsun bildiğin sarı renkli altına "yeşil altın
çipli kimlik muhabbeti hortlayınca yeniden duyar oldum.

"eski mavi ve pembe nüfus cüzdanlarının yerine..."

abicim erkeklerin nüfus cüzdanı mavi tamam da kadınlarınki pembe değil ki, çok bariz bir sarı değil mi? niye pembe denip duruyor buna?

kuyumcuya gidiyorsun bildiğin sarı renkli altına "yeşil altın" diyor amcalar. ulan bunun nesi yeşil? beyaz altına beyaz altın diyorsun. buna da adam gibi sarı altın desene. sarı diyince kuyumcular odası gelip ceza mı kesiyor?

benim mi renk algım yıllardır yanlış arkadaş?
0
kibritsuyu
(19.10.14)
Pembe değil evet ama sarı da değil. Yeşil altın denmesinin sebebi de o altının gerçekten yeşilimsi bir parlamaya sahip olması.
Ayrıca bunların renk körlüğü ile alakası yok. ^_^
0
ay nov kung fu
(19.10.14)
her kelimede mantik aramamak gerek. iyi aksamlar'da oyle mesela. tamam aksamlar iyi'de ne alaka yani?

toplum tarafindan oyle kabul edilmis seylerde mantik aramamak gerek.
0
mayeskuel
(19.10.14)
Pembe degil evet. Sari da degil. Turuncudan yana oyumu kullanıyorum.

Ama genel olarak renklerin toplumda farkli algilandigi durumlar oluyor.
0
rayde
(19.10.14)
herkes biliyor onun pespembe pembe olmadığını. yıllardır kullanılan bişey o. ona takılma bence. mavi pembe işte. sarı da değil ayrıca. turunculu pembe diyeyim.

annem de renk körü değil ama hiç bi rengi doğru söylemiyo. ben de anlamadım bu işi.
0
elorelia
(19.10.14)
ooo turuncu

bence yavrusağzı

ooo temsil açık mavi erkek kimlikleri
0
murtazaaaaaa
(19.10.14)
Atın bunu dışarı!
Bazı şeyler kalıptır, zihne öyle yerleşmiş, öyle de gidecek. Sen adama yeşil değil de sarıdır dersen adam mal mal bakar.
0
cetoxim
(19.10.14)
yavru ağzı.

ana renkler dışında bi tek bunu biliyorum.
0
[silinmiş]
(19.10.14)
@cigerdelen: yeşil altın denilen şey o "sarı altın sarı" dediğin işte. başka bir şey değil. kuyumcular o bildiğin normal sarı altına "yeşil altın" diyor.
0
🌸kibritsuyu
(19.10.14)
eskiden daha pembeydi. sonra bozdular.
0
papitheclown
(19.10.14)
(8)

Fotoğraflarıyla ne yapabilirler. Acil!

lampetia
Merhaba, öncelikle içimi rahatlatacak seyler söylerseniz çok mutlu olurum çünkü kötü bi haldeydim.dün gece telefonumu kaybettim, telefon zaten eskiydi de içinde ikibinden fazla fotoğraf vardı.pornografik şeyler değil,en açığı bikinili falandır.bu fotoğraflarımla arkadaşlık sitelerinde falan hesap aç
Merhaba, öncelikle içimi rahatlatacak seyler söylerseniz çok mutlu olurum çünkü kötü bi haldeydim.dün gece telefonumu kaybettim, telefon zaten eskiydi de içinde ikibinden fazla fotoğraf vardı.pornografik şeyler değil,en açığı bikinili falandır.bu fotoğraflarımla arkadaşlık sitelerinde falan hesap açma olasılıkları düşüktür dimi?:( zaten herkesin milyon tane fotosu var sosyal medyada.lütfen beni rahatlatın o kadar üzüldüm ki anlatamam :(
0
lampetia
(19.10.14)
En açığı bikinili diyorsunuz, ne yapabilirler ki o fotoğraflarla? (O sitelerde ne yapsınlar o fotoğrafları yani?) Sizi tanıyan biri alsa belki bikini ile görünmek istemeyeceğiniz kişilere gösterir diyeceğim ama kimin bulup alacağı da belli değil. Bir sorun olacağını sanmıyorum. Hatta şöyle düşünün, siz plajdayken bir sürü insanın kadrajına girmişsinizdir. Bazılarında yüzünüz de net şekilde çıkmıştır. Yani çok telaşlanmayın bence.
0
grgn
(19.10.14)
Telefonu bulan kisi coktan sifirlamistir onu yoksa sıkıntı alir basina.

Benim de telefonum calindi bayramda ayni sikintiyi yasadim seni anlayabiliyorum. Ustelik daha acik fotograflarim da vardi.

Cihaz android se android cihaz yoneticinden bakabilirsin google play e girip. Uzaktan kitleyebiliyorsun.

Iphonelar icin de benzer bi durum varmis.
0
rayde
(19.10.14)
dünyaya rezil edebilirler.
0
take me rufee2
(19.10.14)
arkadaşlık sitelerinde hesap açma ihtimali fifti fifti diyelim bence. ama şu an bikinili kız fotosu diye aratsak bile çok doğal fotoğraflar çıkar karşımıza, tutup onlarla da açabilirler. yani böyle fotoğraflar bulmak zor değil ki seninkini bulunca cennnete düşmüş gibi hemen hesap açsınlar. bu kadar kafana takma.

bu arada kaybederken içinde hattın yok muydu, bi şekilde bulma çabası içine girdin mi?
0
elorelia
(19.10.14)
Kim n'aapsin senin fotolarini alaşkına yaa.


(Yeterince rahatlatici mi? :)
0
mavi istiridye
(19.10.14)
Ayrica suna bak whatsapp in varsa falan

eksisozluk.com
0
rayde
(19.10.14)
@elorelia içinde hat vardı ama ben gece oturduğum yerde veya takside bıraktım.sabah uyarınca farkettim :( aradığımda ulaşılamıyodu,ama şarjı çok dayanmıyo normalde de.bide telefon baya eski veya ekranı çatlamış durumdaydı.hırsızlık yapmaya değecek bi telefon değil
0
🌸lampetia
(19.10.14)
taksi durak taksisi mi? hangi durak olduğunu vs çıkartabilir misin?

Taksi'den indiğin yeri gören etrafta herhangi bir kamera var mı? etraftaki mekanlara danışarak taksinin plakasını öğrenme şansın vardır.

taksi'de değil de oturduğun mekanda unuttuysan mekanı aramayı, gitmeyi denedin mi?
0
reanarchy
(19.10.14)
(4)

Hangi dizide ogluyla cinsel iliskiye giren kralice karakteri vardi?

musella
spoiler kaygisi olanlar bu sorunun yanitlarina ve aciklamama bakmasin...ya aklimda game of thrones kalmis, cercei ve joffrey diye animsiyordum ama alakasi yokmus. aklina gelenler varsa eklesin bi zahmet. the tudors'da var miydi boyle bi sahne, o diziyi de unuttum valla... film de olabilir belki. tes
spoiler kaygisi olanlar bu sorunun yanitlarina ve aciklamama bakmasin...

ya aklimda game of thrones kalmis, cercei ve joffrey diye animsiyordum ama alakasi yokmus. aklina gelenler varsa eklesin bi zahmet. the tudors'da var miydi boyle bi sahne, o diziyi de unuttum valla... film de olabilir belki. tesekkurler.
0
musella
(19.10.14)
the tudor'da da the other boleyn girl'de de anne boleyn vardı. bu anne erkek kardeşi ile birlikte oluyodu. o olabilir belki tudors deyince o aklıma geldi.
0
elorelia
(19.10.14)
Pan'ın Labirenti
Pan's Labyrinth
0
asuncion
(22.10.14)
kraliçe değildi ama feodal bir aile idi. "the pillars of the earth"
0
ete summer
(22.10.14)
blackpool'da da oyle bir vaka vardi.
0
viva paulista
(26.12.14)
(9)

Film önerisi

kamera motor
değişik konulu film lazım. illa fantastik olmasına da gerek yok da, değişik olsun.yani children of men veya the road falan gibi atmsoferi olursa fena olamz.
değişik konulu film lazım. illa fantastik olmasına da gerek yok da, değişik olsun.

yani children of men veya the road falan gibi atmsoferi olursa fena olamz.
0
kamera motor
(19.10.14)
(bkz: Scenic Route)
(bkz: Stake Land)
(bkz: Tracks)

bonus
www.youtube.com
0
baal
(19.10.14)
high hopes of the sozluk
(19.10.14)
(Bkz: the thirteenth floor)
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(19.10.14)
snowpiercer
0
elorelia
(19.10.14)
"the man from earth" izlemediysen tavsiye ederim.
0
ernesto guevara
(19.10.14)
Ben korku ve komediyi çok severim. Aşağıdaki listedeki filmleri öneririm.
hayro.la
hayro.la
0
emlcvdv
(19.10.14)
Ayrıca şu filmin fragmanı da çok ilgimi çekti. www.fragman.web.tr
0
emlcvdv
(12.10.15)
canım sıkılınca açar bir forrest gump izlerim. sana da tavsiye ederim. klasik candır.
0
kallesnikof
(12.10.15)
al sana değişik filmlerin padişahı: www.imdb.com
0
battal gemalmaz
(12.10.15)
(2)

ankara kok pasajinda cikti ne kadar

cedex
300 sayfa kitap, a4 boyutunda arkali onlu + tel spiral140 sayfa kitap, a4 boyut, tel spiraltoplam ne kadar veririm?
300 sayfa kitap, a4 boyutunda arkali onlu + tel spiral
140 sayfa kitap, a4 boyut, tel spiral

toplam ne kadar veririm?
0
cedex
(18.10.14)
geçen duyurudan biri sayfası iki kuruş demişti. ne kadar doğru bilemiyorum. ordan hesap edebilirsin. spiral için ayrı ücret alıyolardır heralde ama bir iki lira bişeydir.

hatta duyuruyu da buldum. www.eksiduyuru.com
0
elorelia
(18.10.14)
2 kuruş
0
Tyler89
(18.10.14)
(11)

film önerisi

emiter
karma karışık olayların olduğu film önerisi istiyorum. biraz saçma bi tabir olsa da :) hikaye sonunda göt olayım yani.hile hurda para işleri olursa daha iyi. cinayet filan uzak kalsın.american hustle, now you see me gibi
karma karışık olayların olduğu film önerisi istiyorum. biraz saçma bi tabir olsa da :) hikaye sonunda göt olayım yani.

hile hurda para işleri olursa daha iyi. cinayet filan uzak kalsın.

american hustle, now you see me gibi
0
emiter
(17.10.14)
Nine Queens (2000)
0
buzbebek
(17.10.14)
the game diycem ama izlemişindir
0
partizan
(17.10.14)
trance
0
elorelia
(17.10.14)
- 21
- the prestige
- oceans 11
- the bourne identity
- snatch
- sherlock holmes
0
brotha b
(17.10.14)
the prestige
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(17.10.14)
köstebek
0
The_Lollok
(17.10.14)
Kayıp Kız : www.vazgectimsenden.com

Sonunu tahmin edebilirsen veya yanından geçersen eyvallah :)
0
white35
(17.10.14)
Lock Stock and Two Smoking Barrels
Snatch
Lucky Number Slevin
Fight Club (?)
Inside Man
Seven Psychopaths
0
fortisvita
(17.10.14)
kesinlikle the sting
0
bohr atom modeli
(17.10.14)
the best offer
0
jamiro
(17.10.14)
- 21
- oceans 11 (ve 13)
- the bourne identity
- snatch
- sherlock holmes

bunlari +1lemek isterim.
0
gerard
(17.10.14)
(6)

Önlisans 69,11296 puanla bir yere atanma ihtimalim var mı sizce?

verbanadüşlerimi
Bölüm pazarlama ama sanırım bir önemi yok.Başarı Sırası 250619Aday Sayısı 776426
Bölüm pazarlama ama sanırım bir önemi yok.

Başarı Sırası 250619
Aday Sayısı 776426
0
verbanadüşlerimi
(17.10.14)
ya biri yorum yapsa :/ iyi kötü bir şey söyleyin.
0
🌸verbanadüşlerimi
(17.10.14)
Senden cok puan alan 250bin kişi var. Zor gibi.
0
marido
(17.10.14)
bence yok ama kısmet.

hiçkimsenin tercih etmeyeceği bir kadroyu tercih edersen olay biter.
yapman gereken o kadroyu bulabilmek.
0
thatam
(17.10.14)
imkansıza yakın diyelim.

pazarlamaya özel olarak kadro açılıyorsa belki küçücük bi ihtimal. özel kadro açılmıyorsa malum.
0
elorelia
(17.10.14)
önümüzdeki maçlara bakmak lazım.
0
[silinmiş]
(17.10.14)
Olmaz 1 puan daha olsa adliye sınavlarına filan girebilirdin ama.
0
birazbira
(18.10.14)
(2)

bir yardım sitesini hatırlamaya çalışıyorum

tuzak kurdu
bir site hazırlamıştı sanırım hemşirelerdi hazırlayanlar. çalıştıkları hastanede yatan çocuklar ve bu çocukların hastalıkları hakkında bilgiler verildikten sonra o çocuğun gönlünden geçen hediye de yazılıydı.bu siteyi hatırlayabilecek olan var mıdır acaba. şimdiden teşekkür ederim.
bir site hazırlamıştı sanırım hemşirelerdi hazırlayanlar. çalıştıkları hastanede yatan çocuklar ve bu çocukların hastalıkları hakkında bilgiler verildikten sonra o çocuğun gönlünden geçen hediye de yazılıydı.

bu siteyi hatırlayabilecek olan var mıdır acaba. şimdiden teşekkür ederim.
0
tuzak kurdu
(17.10.14)
leyladansonra olabilir mi acaba?
0
elorelia
(17.10.14)
@elorelia hay yaşayın çok teşekkür ediyorum.
0
🌸tuzak kurdu
(17.10.14)
(10)

Edebiyat konulu filmler

Aerdem
Bi yazar hakkında olabilir veya eğitim hakkında. Geniş geniş yazın lütfen. Teşekkürler
Bi yazar hakkında olabilir veya eğitim hakkında. Geniş geniş yazın lütfen. Teşekkürler
0
Aerdem
(15.10.14)
freedom writers

finding forrester
0
elorelia
(15.10.14)
edebiyat ve eğitim arasındaki bağlantıyı tam anlamadım, her ikisi de olsun mu yani?

klişe ama "ölü ozanlar derneği", öğretmen, metafizik şiir ve eğitim hakkında.
"mona lisa smile" - öğretmen ve eğitim hakkında.

"finding Forrester" - bir yazar ve eğitim hakkında.
"liberal arts" - entelektüellik ve eğitim hakkında.
0
sopiro
(15.10.14)
quills! marquis de sade.
the hours! virginia woolf.
0
bohr atom modeli
(15.10.14)
capote
the hours
adaptation
barton fink
the ghost writer
almost famous
stranger than fiction
0
m e l t e m
(15.10.14)
İkisi anahtar kelimeler, herhangi birine uyan en beğendiğiniz filmleri rica ediyorum.
0
🌸Aerdem
(15.10.14)
yosemitesam
(16.10.14)
godsparticle
(16.10.14)
Dans la maison - Francois Ozon
0
gergedan
(16.10.14)
barfly - bukowski
fear and loathing in las vegas - yani direk h.s.thompson'ın kendi hayatını anlatması denilebilir.
0
blackjackdavey
(16.10.14)
merhaba. bahsedeceğim filmler edebiyat yada yazarlarla alakalı değil ama sözcüklerle onları anlamlandırmamızla alakalı.

kynodontas

pontypool

black (hint filmi) umarım beğenirsin.
0
libertine
(18.10.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.