Giriş
(2)

bose quietcomfort 25 vs quietcomfort 35 ii

isvicre rakisi
selamlar,qc25 - 180 euroqc35 ii - 280 eurobunları kullanan (tercihen ikisini de kullanıp karşılaştırmış olan) kişiler var mıdır değer mi 100 euro ekstra vermeye?şu an kulaklığım var ama noise cancelling benim için önemli zira beni son zamanlarda ofis sıkıntıları duyurularımdan bilen varsa nedenini d
selamlar,

qc25 - 180 euro
qc35 ii - 280 euro

bunları kullanan (tercihen ikisini de kullanıp karşılaştırmış olan) kişiler var mıdır değer mi 100 euro ekstra vermeye?
şu an kulaklığım var ama noise cancelling benim için önemli zira beni son zamanlarda ofis sıkıntıları duyurularımdan bilen varsa nedenini de biliyordur.

bu aradaki 100 eurodan tasarruf etmeli mi yoksa zubam diye qc35ii mi almalı?
0
isvicre rakisi
(07.05.19)
noise cancelling diyorsan qc35 ii alacaksın ya da benim gibi sennheiser pxc 550.
0
washe
(07.05.19)
qc25 kullaniyorum iki yildir. cok fazla ucak yolculugu yaptigim icin almistim sifir ses var, noise cancelling icin gayet iyi. yakin tarihte arkadasima da qc35 ii aldik ses kalitesi ya da noise cancelling acisindan bir fark goremedik.

ben ucak ve de ofis disinda kullanmadigim icin kablolu olup olmamasina deger vermiyorum sokakta kafanizda onla dolasacaksaniz kablosuz daha iyi tabi ki.
0
kaynaklari etkin kullanamayan iktisatci
(07.05.19)
(3)

Regex yardımı

inheritance
if(a = b) şeklindeki if içinde tek eşittir işareti olan ifadeleri bulabilecek regex yazmak için yardımcı olabilir misiniz?tek eşittir işaretini bulan (?<!=)=(?!=) ifadesini buldum ama bundan ileriye gidemiyorum.
if(a = b) şeklindeki if içinde tek eşittir işareti olan ifadeleri bulabilecek regex yazmak için yardımcı olabilir misiniz?

tek eşittir işaretini bulan (?<!=)=(?!=) ifadesini buldum ama bundan ileriye gidemiyorum.
0
inheritance
(07.05.19)
/if\u0028\w+\s*(?<!=)=(?!=)\s*\w+\u0029/
böyle oluyor sanırım.
0
kendi helvasını kavuran zombi
(09.05.19)
regex101.com

[if]\w+\s*\(\w+\s*(?<!=)=(?!=)\s*\w+\)

bu şekilde parantezlerin içinde boşluk yoksa bulabiliyor ancak boşluk varsa bulamıyor.
0
🌸inheritance
(09.05.19)
[if]\w+\s*\(\s*\w+\s*(?<!=)=(?!=)\s*\w+\s*\)

böyle olunca buluyor o zaman. Bu siteyi bilmiyordum bu arada teşekkürler :)
0
kendi helvasını kavuran zombi
(10.05.19)
(3)

mimarlık/ tasarım işleri için laptop önerisi

free bird
merhaba arkadaşlar,Rhinoceros, Autocad, Adobe illustrator ve Photoshop gibi tasarım programlarını çalıştırabilecek ve uzun yıllar kullanabileceğimiz bir laptop arıyoruz. bir bütçe kısıtı yok ama Macbook pro alınacak fiyata sanki 2-3 tane windows sisteme sahip bilgisayar alınabilir gibi duruyor. anc
merhaba arkadaşlar,

Rhinoceros, Autocad, Adobe illustrator ve Photoshop gibi tasarım programlarını çalıştırabilecek ve uzun yıllar kullanabileceğimiz bir laptop arıyoruz. bir bütçe kısıtı yok ama Macbook pro alınacak fiyata sanki 2-3 tane windows sisteme sahip bilgisayar alınabilir gibi duruyor. ancak internette araştırma yaptığımda da hep macbook pro'lar önerilen ürün olarak çıkıyor. apple harici olarak ve apple dahilinde hangi ürünleri tavsiye edersiniz?
0
free bird
(07.05.19)
benzer işler yapmak için 2013 yılında bir macbook pro retina aldım. hala bana mısın demeden canavar gibi isini yapıyor. bir kere teklemedi, arıza vermedi. cok stabil aletler. öncesinde lenovo'nun performanslı bir modelini kullanıyordum ama bir süre sonra su koyverdi.. macbook pro'yu bir düsünün derim
0
tmm
(07.05.19)
hocam
en az i5 islemcili
16 gb ramli
full hd ekranlı
mumkunse 1050 ekran kartlı - ekran kartı icin bir zorlama yok daha dusuk bir şey de olur programları acar
bir laptop isinizi gorecektir
boyle arayın hepsiburada da
0
kingcyrax
(07.05.19)
Ben de halen 2010da aldigim macbook pro'yu kullaniyorum. Eskiden hard diskin bir kismina windows kurup 3d max de calistiriyordum ancak artik cok ihtiyacim olmadigi icin sildim. Diger autocad ve tum adobe programlarini halen cok rahat kullaniyorum. O nedenle apple dusunun derim.
0
lallala
(07.05.19)
(2)

Tıraş makinesi tavsiyesi

rahip janick
Merhabalar, Hepsiburada.com'da indirim varken bir tıraş makinesi almak istiyorum fakat hiçbir fikrim yok. Haftada bir tıraş oluyorum. Sakallara şekil vermek gibi bir durum söz konusu değil. Sifir numara ile alacagim.Ne önerirsiniz? Not: 150 TL'nin üzerine çıkmak istemiyorum açıkçası.Edit: Tıraş bıça
Merhabalar, Hepsiburada.com'da indirim varken bir tıraş makinesi almak istiyorum fakat hiçbir fikrim yok. Haftada bir tıraş oluyorum. Sakallara şekil vermek gibi bir durum söz konusu değil. Sifir numara ile alacagim.

Ne önerirsiniz?

Not: 150 TL'nin üzerine çıkmak istemiyorum açıkçası.

Edit: Tıraş bıçağı, köpük, su vakit alıyor ve sakalım çabuk uzuyor, bir haftanın sonunda sahiden bıçakla kesmek birazcık yorucu ve sıkıcı oluyor. Pratiklik açısından makine almayı düşünüyorum.
0
rahip janick
(07.05.19)
bir kadin olarak epilasyon aleti mantigiyla, sarjli tiras makinesi almak isteyen arkadasima asagidaki oneriyi yapmistim. dikkate aldi tabii ki...

kablosu elektrige bagliyken de calissin. yoksa pil doldurmak icin beklediginiz zamanlar olur.
0
supergirl
(07.05.19)
eğer sakal tıraşı olacaksan su,köpük,bıçak üçlüsü derim ama saç da işin içine girerse braun.fiyatlar nedir bilmiyorum.
0
natallica
(07.05.19)
(5)

Yazılım Öğrenme

qui gon
Arkadaşlar selam, 37 yaşında bir mühendis için yazılım öğrenip iş bakmak gerçekçi geliyor mu size? Yıllarca üretim verimliliğinde çalışıp çalıştığı firma kapandığı için işsiz kalan ve iş ilanlarına baktığında kendi alanıyla ilgili hiçbir şey bulamayan biri olarak soruyorum. Şöyle bir 6-7 ay kadar bu
Arkadaşlar selam,

37 yaşında bir mühendis için yazılım öğrenip iş bakmak gerçekçi geliyor mu size? Yıllarca üretim verimliliğinde çalışıp çalıştığı firma kapandığı için işsiz kalan ve iş ilanlarına baktığında kendi alanıyla ilgili hiçbir şey bulamayan biri olarak soruyorum.

Şöyle bir 6-7 ay kadar bu konu üzerine adamakıllı çalışıp başka iş fırsatları kovalayabilir miyim? Mesela "Scrum Master" veya "Agile Coach" gibi pozisyonlar var hem verimlilik hem de yazılım bilen birini arıyorlar.

Konuyla ilgili bilgisi olanların yorumlarını bekliyorum. Eğer absürd buluyorsanız da lütfen çekinmeyin.

Şimdiden teşekkürler.
0
qui gon
(06.05.19)
hocam açık olmak gerekirse çok gerçekçi gelmiyor ama hiç bir şeye olmaz olmaz dememek lazım.

Sadece o yaşta junior olarak yazılıma başlamak size zor gelir. Yani 25-26 yaşlarında senior olmuş birisinin yanında çalışmak olsun, junior maaşı olsun vsvs bunlar zor dönemler olacaktır diye tahmin ediyorum.

Scrum master veya agile coach olmak için de teknik terimlere bolca hakim olmak gerekiyor. Sektörün içinde olmadığınız için bir çok terimi, kütüphaneyi, tool'u bilmediğinizi varsayıyorum.

Bu durumda orta ölçekli yerlerde proje yöneticisi ya da iş analisti olma şansınız daha fazla olabilir yazılımcı olmaktansa.
0
ayin yazari
(06.05.19)
hevesinizi kırmak istemem ancak biraz büyük bir yaş 37. Şirketler şöyle düşünüyor genelde: 37 yaşındaki birini junior olarak işe alırsam kendinden 10 yaş küçük birinden emir almak istemez, söylediklerini yapmaz. Nispeten doğru da bir düşünce tarzı. Yine de kurumsal yerlerdense start-up tarzı şirketlerde iş bulma şansınız olabilir.

Yazılım öğrenmeye hevesliyseniz bence mobil yazılım öğrenin. En azından kendi projeleriniz olur ya da freelance işler olur daha rahat adapte olabilirsiniz.
0
ciagra
(06.05.19)
başka bir ülkede belki evet jr falan bi yerden ama burada zor. hele scrum master falan 6 aylık işler değil.
0
Efoody
(07.05.19)
(bkz: Tolstoy'un bisikleti)

hiçbir şey için geç değil hocam, 6 ay olmasın 3 yıl olsun. 40 yaşında düzgün bir iş bulursunuz. ama şimdi vazgeçerseniz 40 yaşına geldiğinizde de aynı pozisyonda olacaksınız
0
bidakikanizialicam
(07.05.19)
Türkiye'de yetenekli kimsenin kalmadığı bir sektörde eğer kod yazmayı severseniz ve yeteneğiniz de varsa yaş (sadece 30+ olmayı kastetmiyorum) pek önemli değil. Türkiye'de çalıştığım şirketlerin hiçbirinin kriterlerini (eğitim, yaş vs.) karşılamıyordum ama 'seve seve' aldılar. Asıl mesele şirketlere işi bildiğinizi göstermekte. Bence 6-7 ayda ancak bu işi yapmayı isteyip istemediğini anlarsınız.

Diğer arkadaşların değindiği noktalara da katılıyorum. 20-25 yaşında birinden iş öğrenmek sizi rahatsız eder mi?

Türkiye'de scrum master, agile coach diye gezinenlerin dünyadan haberleri yok. İnsan ilişkilerinde iyiyseniz, ağzınız güzel laf yapıyorsa deneyebilirsiniz. İşin teknik kısmını kendileri de bilmiyor zaten. Glassdoor'da scrum master/agile coach pozisyonu bulunan Avrupa'daki şirketlere (Spotify mesela) yazılan yorumlara bakın, o yorumları 10 ile çarpın, seviyeyi az çok anlamış olursunuz :)
0
bruce mclaren
(07.05.19)
(4)

bahçede maydanoz, biber & nane yetiştirmek için saksı ve toprak

superb
şu https://urun.n11.com/saksilar/3-adet-hak-71-cm-buyuk-boy-saksi-20-litrelik-toprak-hediyeli-P322307300 saksılara ekmek istiyorum fideleriayrıca bitki toprağıyla şu torf'u 1'e 1 karıştırıp kullanayım diyorum: https://urun.n11.com/toprak/torf-80-litre-saksi-topragi-cicek-topragi-steril-torf-fide-tor
şu urun.n11.com saksılara ekmek istiyorum fideleri
ayrıca bitki toprağıyla şu torf'u 1'e 1 karıştırıp kullanayım diyorum: urun.n11.com

var mıdır öneriniz?
sıfır tecrübem var
0
superb
(06.05.19)
Saksıların derinliği çok az. Yetersiz kalır.
Muhtemelen göndereceği toprak da toprak değil torf olacak.
Bir yerlerden bahçe toprağı ve yanmış gübre bul. Torf besinsizdir, bitkilerin cılız kalır, gelişmez.
Bir de madem mahçen var, direkt bahçeye diksene. Saksı neden?
0
Mirket
(06.05.19)
pahalı a101e bime geliyor hem toprak hem saksı daha uygun. ben maydanoz dereotu ve fesleğen saksıya diktim oluyor.
0
mikahakkinen
(06.05.19)
biber hariç tüm mahsülleri bu saksılarda yetiştiriyoruz derinliği yeterli.

daha ucuza bulmalısın ama saksıları biraz pahalı.
0
kablelvuku
(06.05.19)
saksının yanındaki hediye toprak denildiği gibi %99 ihtimalle torf çıkacak. torfa karıştıracak bahçe toprağı bulamazsanız tekzende yaprak marka torf karışımı toprak da içeriyor. biber için daha derin saksı alsanız daha iyi olur ama bunu kullansanız da ürün alırsınız. naneyi ayrı bir saksıya dikmeyi unutmayın, çok yayılıcı olduğu için başka bir bitkiyle birlikte dikerseniz diğer bitkiyi boğar.
0
slow like honey
(06.05.19)
(2)

mutfak dolabı için ahşap yapıştırıcı

superb
mutfak dolabı yerinden çıktıhangi ahşap yapıştırıcıyla yapıştırmak lazım, sağlam tutsun?mümkünse marka / link atar mısınız?
mutfak dolabı yerinden çıktı
hangi ahşap yapıştırıcıyla yapıştırmak lazım, sağlam tutsun?
mümkünse marka / link atar mısınız?
0
superb
(06.05.19)
üstdolap? mutfak dolapları yapıştırıcı ile yapıştırılmaz.

Dolap askı elemanı almalısınız. www.hepsiburada.com

Yok ben illa şansımı yapıştırıcı ile deneyeceğim diyorsanız.

urun.n11.com

edit: www.youtube.com
0
kablelvuku
(06.05.19)
görmeden bişey diyemeyiz + ahşap yapıştırıcılarının hiç biri işkence, press altına konulmadan yapışmaz.
0
killerbee
(06.05.19)
(4)

ekran kartının fanının aniden gaza gelmesi

tabudeviren
yeni masaüstü bilgisayarın yeni ekran kartının fanı, kastıracak bir şey yapmadığım, hatta video bile izlemediğim halde aniden porsche motoru gibi bir ses çıkarıyor. ara ara yapıyor bunu.neden olabilir? arkaplanda bir program ekran kartını mı kullanıyor acaba?
yeni masaüstü bilgisayarın yeni ekran kartının fanı, kastıracak bir şey yapmadığım, hatta video bile izlemediğim halde aniden porsche motoru gibi bir ses çıkarıyor. ara ara yapıyor bunu.

neden olabilir?
arkaplanda bir program ekran kartını mı kullanıyor acaba?
0
tabudeviren
(06.05.19)
marka modeli ne?

MSI afterburner ile fan grafiğini kendin ayarlayabilirsin. fanın çalışmasından değil de çalışmamasından kork :)
0
washe
(06.05.19)
Fanlar bazen hızlı döndüğü için değil kirli olduğu için ses yaparlar.
0
mikro patlama
(06.05.19)
@washe

Asus Phoenix Nvidia GeForce GTX 1050 2GB 128Bit GDDR5
0
🌸tabudeviren
(06.05.19)
@mikro patlama

kirli degil, daha bir aylik bile degil.
0
🌸tabudeviren
(06.05.19)
(1)

Lightroom da yapılan efektli resim nasıl çıktı alınır?

plastic_angel
Lightroom yükledim, internetten preset indirdim, resmime uyguladım.. Peki şimdi nasıl bunu export alıcam? "Export" seçeğine tıklayınca efektsiz halini export alıyor, "export email" diyince ufacık boyutta çıkartıyor.. Beceremedim bi türlü, yardım plis:(https://eksiup.com/p/wj3106q2bk8v
Lightroom yükledim, internetten preset indirdim, resmime uyguladım.. Peki şimdi nasıl bunu export alıcam? "Export" seçeğine tıklayınca efektsiz halini export alıyor, "export email" diyince ufacık boyutta çıkartıyor.. Beceremedim bi türlü, yardım plis:(

eksiup.com
0
plastic_angel
(05.05.19)
yine efektsiz export aldı.. ki videoda adam efekt uygulamadan direkt export alıyor. offf kafayı yicem ya
0
🌸plastic_angel
(06.05.19)
(5)

PUBG için Sistem Tavsiyesi

semenderr
Medium ayarlarda en az 60 FPS alacak sistem tavsiyelerinizi bekliyorum.
Medium ayarlarda en az 60 FPS alacak sistem tavsiyelerinizi bekliyorum.
0
semenderr
(05.05.19)
sifir mi ikinci el mi ?
0
eipcack
(06.05.19)
Sıfır.
0
🌸semenderr
(06.05.19)
www.itopya.com

ya da RX 570'i olan bi PC işini rahatlıkla görür.
0
washe
(06.05.19)
hocam
sıfır topluyorsanız full ayarda 60 fps hedefleyin
eger orta ayar diyorsanız
aynı paraya
full ayarda oynatacak sistemi toplarsınız
0
kingcyrax
(06.05.19)
en uygunu rx570 li bir ekran kartli sistem kurmak

onu besleyecek en dusuk r3 2200g gibi bir islemci
onu tasiyacak minimum a320 anakart
minimum 8 gb ddr4 ram
minimum 400 watt guc
gerisi sizde.

tavsiyem bu inventus.com.tr
0
eipcack
(07.05.19)
(3)

Dijitalleşme ile ilgili ne yapılabilir?

jacque
Biliyorsunuz artık SEO optimizasyonu, sosyal medya yönetimi vb. hizmetler veren dijital ajanslardan bolca var. Peki bu işin bir tık ilerisi ne olabilir? Yurt dışında olup da bizde olmayan mesela?200 bin lira da sermaye var diyelim. Ama tek atımlık kurşunumuz olduğu için batarsak biteriz gibi de bir
Biliyorsunuz artık SEO optimizasyonu, sosyal medya yönetimi vb. hizmetler veren dijital ajanslardan bolca var. Peki bu işin bir tık ilerisi ne olabilir? Yurt dışında olup da bizde olmayan mesela?

200 bin lira da sermaye var diyelim. Ama tek atımlık kurşunumuz olduğu için batarsak biteriz gibi de bir durum söz konusu.
0
jacque
(05.05.19)
sorudan bağımsız olarak 200k'lık tek atımlık kurşunu böyle bir mecrada/macerada harcamak bana şu dönem hiç mantıklı gelmedi açıkçası..
0
vladimirdökümov
(05.05.19)
Etkileşim alacak, özgün ve kaliteli içerik yaratmaya devam etmek (Standart hizmetin dışnıda sürdürülebilirlik anlamında aldığınız hizmeti bu yönde değerlendirebilirsiniz)

Aplikasyon diyeceğim ama eskisi kadar kullanılıyor mu emin olamıyorum.

İçeriği, tasarımı sürekli trendlere yönelik güncellemek. UX-UA şirketiyle çalışmak.

Konvensiyonel reklamlar ve basın çalışmaları, internet reklamları (GDN, Youtube, Instagram, iyi seçilmek kaydıyla influencer=
0
kaset
(05.05.19)
vr-ar-xr teknolojileri.
türkiye'de yeni yeni ortaya cıkıyor. yurtdışında tabii yine ilerlemiş durumda. burda da talep artacak. emlak-inşaat-sanat ve daha bir çok sektörde önünün açık oldugunu düşünüyorum.
0
blacksky
(05.05.19)
(2)

ps4 ve oyun paylaşma

reavelyn
ps4'e yeniyim. oyun paylaşma işi nasıl oluyor? paylaşılan oyunu paylaşan iki kişi aynı anda oynayabiliyor mu? bu bilgilere nasıl ulaşabilirim?
ps4'e yeniyim. oyun paylaşma işi nasıl oluyor? paylaşılan oyunu paylaşan iki kişi aynı anda oynayabiliyor mu? bu bilgilere nasıl ulaşabilirim?
0
reavelyn
(05.05.19)
Psn hesabın ile istediğin makinada oturum açabilirsin.
yani 10 makina ya kurma durumun olur.
Yalnız bunlardan biri aktif çalışabilir.
Birine girdiğinde diğeri düşer.
Psn burda bir güzellik yapmış. Senin hesabını bir makinada ana hesap olarak gösterebiliyorsun, ana hesaptan girip işlem yapmaz isen bu hesabı diğer makinada açabilirain demek oluyor.

Ana hesap yaptığın makina da farklı bir. Oturumla senin oyunlarını oynayabiliyor.
0
neymis
(05.05.19)
Donanimhaber bu islerin merkezi. Ordaki psn kardesligi konularina goz atmanizi oneririm
0
gibicibicis
(05.05.19)
(1)

VDSL modem tavsiyesi

aganta burina burinata
Saygideger Karahanlilar halki,Sürekli kullanmayacagim, arada yilda bir kac ay kullanacagim, kisa mesafeli wireless baglantisi saglayabilecegim, hem isimi sorusuz görecek hem de hesapli hangi cihazlari önerirsiniz?Alirken 3-5 kurus az verip kötü bir cihaz da almak istemiyorum, ama bir kac cihazi bagl
Saygideger Karahanlilar halki,

Sürekli kullanmayacagim, arada yilda bir kac ay kullanacagim, kisa mesafeli wireless baglantisi saglayabilecegim, hem isimi sorusuz görecek hem de hesapli hangi cihazlari önerirsiniz?

Alirken 3-5 kurus az verip kötü bir cihaz da almak istemiyorum, ama bir kac cihazi bagladigimda saglikli erisim saglayabilecegim bir cihaz olsa yeterli olacaktir.

Simididen tesekkür ederim.
0
aganta burina burinata
(05.05.19)
daha dün baktım kısmet sanaymış:
www.epey.com

d link sağlamdır.
0
Techsavvy
(05.05.19)
(3)

otomatik deneme makrosu yazma

baldan kaymak
merhababende excelde sıralı halde binlerce satır kelime var. bu kelimeleri bir websitesinin ilgili kutucuğuna kopyalayıp yapıştırmasını istiyorum.böyle otomatik bir aracı nasıl yapabilirim? adı ne oluyor makro mudur başka birşey mi?
merhaba

bende excelde sıralı halde binlerce satır kelime var. bu kelimeleri bir websitesinin ilgili kutucuğuna kopyalayıp yapıştırmasını istiyorum.

böyle otomatik bir aracı nasıl yapabilirim? adı ne oluyor makro mudur başka birşey mi?
0
baldan kaymak
(05.05.19)
mouse ve klavye hareketlerini tekrarlayan yazılımlar var. onlarla yapabilirsiniz bence.
0
sttc
(05.05.19)
macro recorder diye bir yzılım var, fare ve mouse hareketlerini kopyalıyor ve sınırsız tekrar ediyor. ancak mouse yerine klavye macrosu yazmanızı öneririm çünkü daha pratik ve verimli oluyor.
0
pislick0
(05.05.19)
burdan trial versiyonunu indirirsin, full versiyonu da başka sitelerce var crackli olarak


www.jitbit.com
0
pislick0
(05.05.19)
(1)

Yanlışlıkla Disk Bölümü Biçimlendirme (Silme) Yaptım

puslukitalaratlasi
Merhaba arkadaşlar daha önce dizüstü bilgisayarımda HDD'de kurulu sistemi (windows 10) yine laptop içinde sonradan eklediğim SSD'ye kopyalamıştım. kopyalama yaparken SSD üzerinde "Recovery" adında disk üzerinde yeni bölümler oluşturmuştu. bugün yanlışlıkla o recovery bölümünü biçimlendirdim. yanlış
Merhaba arkadaşlar daha önce dizüstü bilgisayarımda HDD'de kurulu sistemi (windows 10) yine laptop içinde sonradan eklediğim SSD'ye kopyalamıştım. kopyalama yaparken SSD üzerinde "Recovery" adında disk üzerinde yeni bölümler oluşturmuştu.

bugün yanlışlıkla o recovery bölümünü biçimlendirdim. yanlış bir şey yaptım galiba. bunu geri getirebilme şansım var mı? ilerde windows formatlarken sürücü yükleme hatası vs oluşur mu? resimde formatladığım bölümü işaretledim.

eksiup.com
0
puslukitalaratlasi
(05.05.19)
Sikinti olmaz
Win 10 cogu driver i buluyor
0
kingcyrax
(05.05.19)
(1)

Resim upload sitesi önerisi

baldan kaymak
Merhaba eksiup eksiye ait olmamasını geçtim, resimler bi süre sonra bozuk çıkıyor yani göstermiyor.imgur da sıkıntılı. Önereceğiniz var mı?
Merhaba eksiup eksiye ait olmamasını geçtim, resimler bi süre sonra bozuk çıkıyor yani göstermiyor.

imgur da sıkıntılı. Önereceğiniz var mı?
0
baldan kaymak
(05.05.19)
imgbox
0
sutlu nescafe
(05.05.19)
(4)

Türk Net için Modem Almak?

mr rosebud
Selamlar.Türk Net aboneliği başlattım. Şimdi modem almam gerekiyor. Biraz araştırdım TP-Link TD-W9960 iyi gibi geldi. Fakat sıfırı 260-270 tl civarında.İkinci el araştırayım dedim şöyle bir şey buldum.https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-cevre-birimleri-tp-link-td-
Selamlar.

Türk Net aboneliği başlattım. Şimdi modem almam gerekiyor. Biraz araştırdım TP-Link TD-W9960 iyi gibi geldi. Fakat sıfırı 260-270 tl civarında.

İkinci el araştırayım dedim şöyle bir şey buldum.
www.sahibinden.com

Bu tarz üzerinde farklı internet servis sağlayıcılarının markası olan modemleri türk net'te kullanabilir miyim? Tecrübesi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Modeme 3 katı para bayılmak istemiyorum bu fiyatları gördükten sonra.
0
mr rosebud
(04.05.19)
tüm hatlara açık demiş satan. bu tip yazanları alabilirsiniz. bazıları kilitli olabilir. zor değil ama uğraştırır. zaten fiyatından da anlarsınız. piyasası 100 ise 70 e satarlar.
0
ozdek
(04.05.19)
Ben airties tavsiye ederim. Üzerinde ttnet yazmayanından 5650 modeli üzmez. İkinci elleri piyasada 120 civarı gidiyor iss kilitli olmadığında.

Bu arada eski modem satın almayın cihaz az kullanılmış olsun. Sürekli çalışan makineler old için çok yıpranmış oluyor
0
neysene
(04.05.19)
Ben bahsettiğin tplink modemi 2017 ocakta 173 liraya almışım hepsiburadadan. Şimdi aynı linke tıkladığımda 330 tl çıkıyor :/

www.hepsiburada.com şu vdsl destekliyor fiyatı uygun ama çirkin birşey.
0
kumulatifvergimatrahi
(05.05.19)
Üzerinde ttnet yazan modemle turknet kullanıyorum.
0
denizgonen
(05.05.19)
(2)

Chrome'dan opera ve samsung internet browser'a taşınmak

yeliz adeley
Yapamadım. Chrome beni deli ediyor ta tıklayacak hop reklam opera ve samsung internette adalık var ama otomatik form dondurmalardan tutunda geçmişe kadar yenişen yapmak zor senkronize nasıl edicem bunları. Ayarlardan yaptım ama olmadı oturum açtım falan filan.
Yapamadım. Chrome beni deli ediyor ta tıklayacak hop reklam opera ve samsung internette adalık var ama otomatik form dondurmalardan tutunda geçmişe kadar yenişen yapmak zor senkronize nasıl edicem bunları. Ayarlardan yaptım ama olmadı oturum açtım falan filan.
0
yeliz adeley
(04.05.19)
hop reklam mı?
reklamın tarayıcıyla ilgisi yok.

sizin telefonunuzda tam sayfa ekran çıkaran saçma bir uygulama yüklüdür.
0
işimdeyim gücümdeyim
(04.05.19)
Bunun için eklentiler oluyor (addons) aratıp dosya olarak önce dışarı aktarırsınız, sonra da hedef sistemde içe aktarma yaparsınız.
0
PhDex
(05.05.19)
(5)

excel mühendisleri yardım :/

jugador
data girişi için bir tablo hazırlıyorum ama veriler küçük harf büyük harf kısaltma vs olmasın diye combobox'tan seçmeli olsun dedim işe koyuldum ama tıkandım.durum şu ki her listeden seçilen veriye göre bir sonraki hücrede seçilecek olan verinin değişmesi gerekiyor.yani mesela, 1. listede: konut, iş
data girişi için bir tablo hazırlıyorum ama veriler küçük harf büyük harf kısaltma vs olmasın diye combobox'tan seçmeli olsun dedim işe koyuldum ama tıkandım.

durum şu ki her listeden seçilen veriye göre bir sonraki hücrede seçilecek olan verinin değişmesi gerekiyor.

yani mesela,

1. listede: konut, işyeri, arsa
2. listede de, konutsa satılık, kiralık
işyeriyse satılık kiralık devren gibi kırılım olcak. bu kısma kadar yaptım ancak
3. liste konut satılık seçilmişse daire, dubleks, villa
işyeri satılık seçilmişse dükkan ofis katı plaza vs. arsa seçilmişse de ticari, konut, parsel vs gibi seçenekleri getirmesi gerekiyor.

4.5 listede de yine benzer mantıkla gidecek buraya bağlı listeler olacak.

böyle bir şey mümkün müdür? evetse nasıl :)
0
jugador
(04.05.19)
Pivot table ile slicer kullansaniz sanki olur gibi. Dataniza bakmak lazim bi
0
veritaslibertas
(04.05.19)
Mobildeyim. Bakamıyorum ancak Excel dynamic combobox diye arayabilirsiniz.
Tahmin yurutursem de, 1. Ve 2. Listeler için konuşalım, combox içerisi belli bir yerdeki değerlere göre doluyor ya, İkinci listenin dolduğu yeri, 1. Comboxtan seçilen değere göre dinamik şekilde oluşturma yoluna gidebilirsiniz.
0
kisa
(04.05.19)
@veritaslibertas

datayı yeni oluşturucaz zaten. oluştururken de hata olmasın diye listeden seçe seçe ilerlensin istiyorum.

şey gibi, önce il seçilecek, sonra ilçe, sonra semt gibi.

ikilisi var ve yaptım evet ama üçlü ve daha fazlası lazım bana :D
0
🌸jugador
(04.05.19)
Coklusu da yapiliyor, pcde degilim yapamazsaniz bi bakarim
0
veritaslibertas
(04.05.19)
müsait bi zamanında ilgilenirsen sevinirim hocam ^^
0
🌸jugador
(04.05.19)
(1)

Araç için macbook şarjı

tchuck
Araçta macbook’u (15. İnç) type c üzerinden şarj edebikecek bir tool var mıdır?
Araçta macbook’u (15. İnç) type c üzerinden şarj edebikecek bir tool var mıdır?
0
tchuck
(04.05.19)
ronartest
(04.05.19)
(1)

Ses kartı deneme

oculi electrica
2. El ses kartı alacağım, baya popüler bir model ola focusrite scarlett 2i2. Bunu nasıl deneyebilirim? almadan önce kontrol etmem gereken şeyler nedir? Cihazı denemeden önce bilgisayarıma kurmam gereken yazılım vs yardımcı olabilir misiniz. Daha önce hiç ses kartı kullanmadım tecrübeli değilim o yü
2. El ses kartı alacağım, baya popüler bir model ola focusrite scarlett 2i2. Bunu nasıl deneyebilirim? almadan önce kontrol etmem gereken şeyler nedir? Cihazı denemeden önce bilgisayarıma kurmam gereken yazılım vs yardımcı olabilir misiniz. Daha önce hiç ses kartı kullanmadım tecrübeli değilim o yüzden.
0
oculi electrica
(03.05.19)
kulaklik cikisina kulaklik bagla sesi kis ac cizirti yapiyor mu

mikrofon bagla gain ac kis cizirti var mi bak. 48 gonderiyor mu bak. baska da bir sey yok. calisiyorsa calisiyordur. bozulabilecek tek yer knoblar.
0
alperz
(04.05.19)
(3)

IPTV kablonet bağlantısıyla donuyor, turkcell 3g ile donmuyor neden

iddaaci
Merhabalar, çeşitli firmaların iptv hizmetini alıyorum. İnternetim 25 mbps'lik Kablonet. Son günlerde iptv devamlı donuyor. Hız testi yapıyorum en az 23 mbps gösteriyor. Ama iptv donuyor işte. Ben de turkcell 3g'yi paylaştırıyorum, onunla açıyorum en ufak donma olmuyor. Bunun nedeni nedir ne yapmak
Merhabalar, çeşitli firmaların iptv hizmetini alıyorum. İnternetim 25 mbps'lik Kablonet.

Son günlerde iptv devamlı donuyor. Hız testi yapıyorum en az 23 mbps gösteriyor. Ama iptv donuyor işte. Ben de turkcell 3g'yi paylaştırıyorum, onunla açıyorum en ufak donma olmuyor.

Bunun nedeni nedir ne yapmak gerekir?
0
iddaaci
(03.05.19)
sebebi kablonet in iptv nin iplerini bloklaması
vpn acip onunla iptvye girebilirsiniz
0
kingcyrax
(03.05.19)
@kingcyrax televizyonda vpn nasıl açılır?
0
🌸iddaaci
(03.05.19)
hocam benim dedigimi pcde bir deneyin
eger vpn ile hızlanırsa
bakalım bir sey dusunelim
0
kingcyrax
(04.05.19)
(3)

Whats app video gönderimi

Neyazayım
İyi akşamlar arkadaşlarWhats app dan örneğin 3 dk lık bir video göndermek istiyorum. Fakat karşı tarafa sadece 1,30 dk sı gidiyor nedendir acaba?Telefon iphone 7+
İyi akşamlar arkadaşlar
Whats app dan örneğin 3 dk lık bir video göndermek istiyorum. Fakat karşı tarafa sadece 1,30 dk sı gidiyor nedendir acaba?
Telefon iphone 7+
0
Neyazayım
(03.05.19)
Whatsapp’ın bir limiti var işte. İmessage’dan atmayı dene.

faq.whatsapp.com

16 mb imiş.
0
zunkatsar
(03.05.19)
Telegram indir oradan gönder sınır yok.

Kalite de düşmez.
0
allahkitapwesli
(03.05.19)
@her şeyi söylemek haklısınız herhalde samsungla çekilen 10 dk video geldi.
0
🌸Neyazayım
(03.05.19)
(4)

Bilgisayar cahiline yardım!

ulukayin
Merhabalar, dizüstü bilgisayarımı alırken hiç araştırmadan pat diye almıştım geçen sene. 4 GB ekran kartı 8 GB ram özelliklerine aldanarak, yukarıda dediğim gibi hiç araştırma yapmadan hp marka dizüstü bilgisayar aldım. Yalnız 4 GB ekran kartı olmasına karşın pubg mobile dahi donuyor bilgisayarda. S
Merhabalar, dizüstü bilgisayarımı alırken hiç araştırmadan pat diye almıştım geçen sene. 4 GB ekran kartı 8 GB ram özelliklerine aldanarak, yukarıda dediğim gibi hiç araştırma yapmadan hp marka dizüstü bilgisayar aldım. Yalnız 4 GB ekran kartı olmasına karşın pubg mobile dahi donuyor bilgisayarda. Servise yolladım iki defa, ikisinde de reset atıp, bakım yapıp, bir sorun göremediklerini için geri gönderdiler. Hiç bir oyun açılmıyor. Çoğu zaman youtube'da video izlerken bile anlık donmalar oluyor. Özelliklere bakınca aşağıdaki tabloyu gördüm. Sizce bu kadar ekran kartı belleği ve ram hafızası yüksekten neden böyle yapıyor bu bilgisayar? Bu arada unutmadan bilgisayar kendiliğinden Windows 10 yüklü.

Amd Radon R5 Graphics.
DAC Türü: Internal DA (400 Mhz)
Toplam kullanılabilir grafik belleği: 4334 mb
Ayrılmış video belleği: 512 mb
Sistem video belleği:0 mb
Paylaşılan Sistem Belleği: 3822 mb
0
ulukayin
(03.05.19)
ekran kartının ram'inin; performansa etkisinin neredeyse ihmal edilecek kadar az olduğunu ve cahili olduğun bir konuda hiç araştırma yapmadan alışveriş yapmanın cezasını çekiyorsun. yapabilecek hiçbir şey yok.

o ekran kartıyla pubg'nin açılması bile mucize. ekran kartın 4GB değil zaten, sistem belleğinden kendisine ayırıyor bişiler o kadar.

özetle, yüksek sandığın şeyler 5-10 sene önceki oyunlar için yüksek.
0
washe
(03.05.19)
Harici bir ekran kartı var. Bir de sistemde paylaşımlı bir ekran kartı var.yani toplamda iki tane ekran kartı var. Bir tanesi amd R5 bir tanesi de amd 520. Benim sorum şu, tamam kabul oyun oynatmıyor, ama video izlerken dahi donması çok saçma değil mi? @washe
0
🌸ulukayin
(03.05.19)
Vİdeo izlerken kasıyorsa ekran kartı değil işlemciye odaklanman lazım. bir de hdd'ye (çünkü online video izlerken önce veri hdd'ye yazılır sonra ordan okunur). ssd alırsanız düzelme olur.

sdd'li olmayan bazı windows10'lu bilgisayarlarda hdd çalışma oranı sürekli %100 oluyor. Bu da performansı çok çok etkileyen bir unsur. Bunu kontrol edin. Eğer %100 görüyorsanız çözüm: SSD
0
himmet dayi
(03.05.19)
Ah be hocam naptınız siz? Keşke almadan buraya danışsaydınız. Ekran kartında önemli olan bellek miktarı değildir, marka ve modeldir. Sizin ekran kartınız ta fi tarihinde uretilmiş bir kart. Üstelik giriş seviyesinde bir ekran kartı. 2014- 2015 yıllarında rezil bilgisayarlara koymak için moda olmuştu. Doğru düzgün oyun oynayamazsınız bununla. 2012-13 ve öncesi yıllarda çıkan oyunları oynayabilirsiniz ancak. Bu arada kaç para verdiniz bilgisayara merak ettim.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(03.05.19)
(1)

Sahibinden ve Scotty'nin kullandigi numara gizleme servisinin adi

bedbed
Merhabalar, Scotty, Uber, Sahibinden gibi firmalarin kullandigi numara gizleme servisinin adi nedir? Nasil aratmam gerekiyor? Valla bulamadim sabahtan beri :(
Merhabalar,

Scotty, Uber, Sahibinden gibi firmalarin kullandigi numara gizleme servisinin adi nedir? Nasil aratmam gerekiyor? Valla bulamadim sabahtan beri :(
0
bedbed
(03.05.19)
scoty'i bilmiyorum ama sanal numara sahibinden'deki.

sizin gerçek gsm numaranıza sanal santral üzerinden tahsis edilen sanal numara yönlendiriliyor.

sanal numara arandığında da kullanıcının gsm numarası çalıyor. işleyişi de böyle aşağı yukarı.
0
jugador
(03.05.19)
(3)

Huawei p smart 2019 vs mate 20 lite

ismira007
Hangisini alayım? Arada bariz bir fark var mı?
Hangisini alayım? Arada bariz bir fark var mı?
0
ismira007
(03.05.19)
Ben mate 20 lite kullanıyorum yaklaşık 2 ay oluyor sanırım.
cepkolik.com
kamera açısından mate 20 lite bayağı önde, bariz bir şekilde. p smart 3 gb ram, mate 20 ise 4 gb. başka açılardan da ufak farklar var gördüğüm kadarıyla ama kamera iyi olsun diyorsanız mate 20 lite alın, kamera çok önemli değilse p smart 2019 da olabilir.
0
matilda
(03.05.19)
Bariz fark var 1600 1700 liraya 3gb ramli makine almayın paranıza yazık. Kamerada da gözle görülür fark yok. Mate 20lite daha iyi seçenek.
0
karacigerim vur kadehlere
(03.05.19)
Ram daha önemli benim için. P smartta da 4 gb var zannediyordum gözümden kaçmış. Teşekkür ediyorum
0
🌸ismira007
(04.05.19)
(2)

facebook girilerini silme

nickfury
Eski tarihlere doğru gittikçe nedense aşırı derecede yavaşlıyor. Farklı tarayıcılarda denediysem de olmadı. Daha hızlı bir şekilde en baştan itibaren postları görebileceğim ve teker teker silmenin bir olu var mıdır? Mobilden de denedim, web üzerinden de her türlü çok yavaş bu.
Eski tarihlere doğru gittikçe nedense aşırı derecede yavaşlıyor. Farklı tarayıcılarda denediysem de olmadı. Daha hızlı bir şekilde en baştan itibaren postları görebileceğim ve teker teker silmenin bir olu var mıdır? Mobilden de denedim, web üzerinden de her türlü çok yavaş bu.
0
nickfury
(03.05.19)
Feysbuk kasıtlı yapıyor onu. Bende de aynı durum oldu. Geçmiş saçmalıkları temizlemiştim ama epey rampa yaptı Zuckerberg.
0
samterk
(03.05.19)
dün tam olarak aynı şeyi denedim. baktım başa çıkamıyorum. eski gönderileri sınırla mk diyip kapattım. bi nebze faydası var sanırım. kelime engelleme özelliği getirmişler bi de, o kelimeler geçen paylaşımlarını göstermiyor kimseye. aslında yeni hesap açmak en kıyağı sanırım ben bunu düşünüyorum. ama hesabım eski ve herkes ekli tek tek ekleme uğraşına girmek istemiyorum tekrardan.
0
aydogank
(03.05.19)
(2)

Nikon Tepe Flaşı

cableguy
Canon uyumlu tepe flaşını nikon d7000 makineyle kullanmanın bir yolu var mıdır? (dönüştürücü adaptör vs..)
Canon uyumlu tepe flaşını nikon d7000 makineyle kullanmanın bir yolu var mıdır? (dönüştürücü adaptör vs..)
0
cableguy
(03.05.19)
samterk
(03.05.19)
m3mphis
(03.05.19)
(1)

java'da api'den datayı asenkron çekmek

contavolta
java bilgimi geliştirmek için kendimce bir uygulama yapıyorum.elimde 2 tane link var. birinci linkten parite listesini alıyorum. Sonra buradaki parite tanımlarından 2. linki oluşturup gittiğimde pariteyle ilgili bilgiler geliyor. fakat 600 küsür parite olduğu için yaklaşık 3-4 dakika gibi sürüyor bu
java bilgimi geliştirmek için kendimce bir uygulama yapıyorum.

elimde 2 tane link var. birinci linkten parite listesini alıyorum. Sonra buradaki parite tanımlarından 2. linki oluşturup gittiğimde pariteyle ilgili bilgiler geliyor. fakat 600 küsür parite olduğu için yaklaşık 3-4 dakika gibi sürüyor bu işlem.

json olarak geliyor elime datalar. JSONObject'leri oluşturup daha sonra jsonArray ile içindeki dataları çekiyorum.

bunu daha hızlı çalıştırmak için ne yapmam gerekiyor?

ilk linkim api.idex.market (Buradan ETH_LEND paritesi için aldığımızı varsayarsak 2.link api.idex.market şeklinde olacak. fakat bu şekilde bütün pariteleri almaya çalıştığımda çok uzun sürmekte.)

javacıların yardımını bekliyorum.
0
contavolta
(02.05.19)
2. api' den verileri çekerken yeni threadler oluşturursanız, uygulamanız hızlanır.
0
ciagra
(03.05.19)
(2)

youtube toplu liste indirme programı

seyyar satıcı
merhaba 4k downloader kullanıyorum ama 25 sınırı var benim indireceğim listeler bazen 70 e çıkıyor ücretsiz youtube lsitesi indirebileceğim program var mı teşekkürler
merhaba 4k downloader kullanıyorum ama 25 sınırı var
benim indireceğim listeler bazen 70 e çıkıyor
ücretsiz youtube lsitesi indirebileceğim program var mı

teşekkürler
0
seyyar satıcı
(02.05.19)
jdownloader 'ı bir dene. Bir sınırı olduğunu sanmıyorum. (sadece linki kopyalayacaksın, o algılayacak sonra indirme listesine atacaksın)
0
nhk ni youkosu
(02.05.19)
ddownr.com ben bunu kullanıyorum aynı anda 250 şarkı indirtiyor.
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(03.05.19)
(2)

3 yaşındaki köpeğe top getirmeyi öğretmek

superb
ev sahibimin 3 yaşında çok tatlı rough collie ve border collie köpeği varher gün bahçeye çıktıkça oynuyoruz beraber ancak top getirmeyi bilmiyoröğretmek için videolar izledim ancak videolardaki öğrenen bütün köpekler daha 3-4 aylık3 yaşındaki bir köpek öğrenebilir mi dersiniz?
ev sahibimin 3 yaşında çok tatlı rough collie ve border collie köpeği var
her gün bahçeye çıktıkça oynuyoruz beraber ancak top getirmeyi bilmiyor
öğretmek için videolar izledim ancak videolardaki öğrenen bütün köpekler daha 3-4 aylık

3 yaşındaki bir köpek öğrenebilir mi dersiniz?
0
superb
(02.05.19)
instagramda @havrika hesabından arkadaşım Durgun'a yazarsanız size seve seve cevap verecektir. Köpek eğitmeni kendisi.
0
suicides underground
(02.05.19)
sadece evin icinde deneyin, topu iki adim ilerisine atin, sizde harekette olun ve odul mamasi ile degis-tokus yapin. Sonra daha uzaga, ama hala evin icinde. Topu kacip gitmemeya basladiginda bahcede ya parkta vs. oynarsiniz.

3-4 aylik iken nasil top atip getirtiyorlar ya hu? Bizde veteriner (buyuk kopekler icin) bir yasina kadar bir sey firlatip getirttirme oyunlarini yaptirmiyor, kas-kemik gelisimi nedeniyle kopeklerin kosarken cok ani bir sekilde durmalari sorun yaratiyor diye. Ben bu nedenle bekle moduna aliyorum kopegi, topu atiyorum -ilk etapta goremeyecegi bir yere- mesela kanepe arkasina, o birkac sn. aradiktan sonra getiriyor, odulu aliyor.

Her yasta ogrenirler de biraz daha yavas olur sadece.
0
buf-e kür
(02.05.19)
(7)

it ofiste bilgisayarı ne kadar görebilir?

tom creo
merhaba, ethernet ile ağa bağlıyım, ama ağ bulma ve dosya paylaşımı kapalı. whatsapp web, internet geçmişi, netflix falan görebiliyorlar mı? ne kadar görebiliyorlar?
merhaba,

ethernet ile ağa bağlıyım, ama ağ bulma ve dosya paylaşımı kapalı.

whatsapp web, internet geçmişi, netflix falan görebiliyorlar mı? ne kadar görebiliyorlar?
0
tom creo
(02.05.19)
Ağa bağlı olduğun ve şirket bilgisayarı kullandığın sürece bilgisayarın tamamına erişebilir.
0
roket adam
(02.05.19)
isterlerse ekranını 7-24 izlerler.
0
sutlu nescafe
(02.05.19)
@roket adam şirket bilgisayarı ama interneti sağlayan ana şirketin değil. şirkete bağlı herhangi bir kullanıcı adı, şifresi vs. yok. internete bağlanabilmesi için herhangi bir ağ ayarı falan da yapılmadı. kabloyu takıp bağlandık.

ana şirkettekilerin bilgisayarlarında çoğu site engelli. bizde serbest.
0
🌸tom creo
(02.05.19)
bilgisayarı bilgi işlem kurdu ise içine izleme için olan yazılımı kurmuş olabilir. sizin yapmanız gereken özel bir ayar yok yani. bu durumda her şeyi görebilirler. ama bilgisayarı yazılım olarakta siz kurdu iseniz o zaman ağ trafiğinde yaptığınız şeyleri görebilirler.
0
helenart
(02.05.19)
Antivirüs gibi çok basit bir yazılım bile uzaktan %100 görünürlük sağlayabilir bilgisayar üzerinde. Böyle endişelerin varsa yapacağın en mantıklı şey kendi bilgisayarını kullanmak olur.
0
roket adam
(02.05.19)
@helenart bilgisayar şirket bilgisayarı ama konu dahilinde şahsi sayılır. yeni bilgisayar alındı, ilk açan ve kullanan benim. herhangi bir kurulum, yazılım, işlem yapılmadı.

normalde her şeyi görebileceklerinin farkındayım ama durum böyle olunca hala görebilirler mi mi neyi ne kadar görebilirler merak ettim. görmemeleri için yapabileceğim bir ayar var mı?
0
🌸tom creo
(02.05.19)
ağ kaynaklı her hareketini görebilirler. açtığın her siteyi, bağlandığın her ip adresini rahatlıkla görürler. çektiğin her veri, indirdiğin her dosya, o sitede kalma süren vesaire görülür.

ekranı izlemeleri de mümkün, ama uğraşacaklarını sanmam. online log datasından her halt belli oluyor, yeter ki okumayı bil.
0
babilbaligi
(02.05.19)
(1)

Instagram Foto Çekim Sesini Kapatma

sakince
Telefonum Samsung S10 Sessize almama medya sesini kısmama rağmen instagram fotoğraf çekince çok rahatsız edici deklanşör sesi çıkartıyor.
Telefonum Samsung S10 Sessize almama medya sesini kısmama rağmen instagram fotoğraf çekince çok rahatsız edici deklanşör sesi çıkartıyor.
0
sakince
(02.05.19)
sessiz mod çözüyor bu işi
0
a darkness coming
(02.05.19)
(5)

Iphone ekran değişimi

her giriste sifresini unutan adam
Ankara’da bu iş güvenilir şekilde, orijinal ürünle ve kazıklanmadan nereye yaptırılabilir?
Ankara’da bu iş güvenilir şekilde, orijinal ürünle ve kazıklanmadan nereye yaptırılabilir?
0
her giriste sifresini unutan adam
(02.05.19)
orijinal ekranı sadece apple yetkili servislerinden alabilirsin.
0
ilda
(02.05.19)
Istanbul a kargolat Gsm İletişim var kadıköyde bayağı iyi iş çıkardıklarını duydum.
0
baldan kaymak
(02.05.19)
Orijinal ekran bulma şansınız da var. Eski telefonlardan çıkma oluyor. 400 liradan fazla vermeyin ama. Orijinal değilse de 200'den fazla vermeyin. Fazla isterlerse oradan uzaklaşın.
0
aynabugusu
(02.05.19)
Hangi model?
0
excespeace
(02.05.19)
@ezces SE
0
🌸her giriste sifresini unutan adam
(02.05.19)
(7)

ethernet girişi çoklayıcı

reavelyn
bildiğimiz üçlü priz gibi, ethernet girişini çoklayan bi alet var mı? duvarımda tek bir ethernet girişi var ve benim ikinci cihazımı da ethernet kablosuyla bağlamam gerekiyor. bu işi yapabilecek bir zımbırtı varsa, adı nedir?
bildiğimiz üçlü priz gibi, ethernet girişini çoklayan bi alet var mı? duvarımda tek bir ethernet girişi var ve benim ikinci cihazımı da ethernet kablosuyla bağlamam gerekiyor. bu işi yapabilecek bir zımbırtı varsa, adı nedir?
0
reavelyn
(02.05.19)
(bkz: switch)
0
guru
(02.05.19)
Switch. Ucuzunu alabilirsiniz. 50 80tl arası bir şeydir.
0
kisa
(02.05.19)
urun.gittigidiyor.com

Linkteki urun isine yararabilir. 1 girisi 2 taneye cevirebilirsin. Baglanti hizi 100m olur en fazla gigabyte baglantiya ihtiyacin varsa switch almalisn.
0
kaiserr76
(02.05.19)
Linkteki ürünle alakası yok. O telefon hattını çoğaltan basit bir aparat. Söylendiği gibi size switch lazım.

Şundan kullanıyorum aynı amaç için, gayet memnunum;
www.hepsiburada.com
0
orient blue
(02.05.19)
@orient blue

RJ45 vs RJ9 vs RJ11 neyi ifade ettigini arastirirsan linkte bulunan urununde ne ise yaradigini ogrenmis olursun.
0
kaiserr76
(02.05.19)
peki ben bunu aldıktan sonra herhangi bir işlem yapmam gerekecek mi? yani normal üçlü prizi bağlar gibi kabloları bağlayıp internete iki cihazdan da aynı anda bağlanabiliyor muyum?
0
🌸reavelyn
(02.05.19)
@ reavelyn

Herhangi bir islem yapman gerekmeyecek.
Tak calistir seklinde,
0
kaiserr76
(02.05.19)
(2)

Metali ne ile yapıştırabilirim?

takıl yani takmıyo belli
Demir’den bir biblo vardı, yüksekten düşünce kaynak yerinden kırıldı.Nasıl yapıştırabilirim ?
Demir’den bir biblo vardı, yüksekten düşünce kaynak yerinden kırıldı.
Nasıl yapıştırabilirim ?
0
takıl yani takmıyo belli
(01.05.19)
Pattex Power Epoxy.

www.tekzen.com.tr
0
Beherit
(01.05.19)
iran yapıştırıcısı.

oto sanayi ustalarının vazgeçilmezi.
0
heidi'nin dedesi
(01.05.19)
(2)

aracın ön elektrik ünitesine hat çektirme

roket adam
aracımın arka stop lambalarını farklı bir model ile değiştirmek istiyorum ancak gerçekleştirecek servis şöyle bir ibare düşmüş: "Montaj sırasında ön Elektrik ünitesine hat çekilip programlamaları fabrikasyon olarak yapılır.". bu tarz bir hareketin riski var mıdır ve nedir?
aracımın arka stop lambalarını farklı bir model ile değiştirmek istiyorum ancak gerçekleştirecek servis şöyle bir ibare düşmüş: "Montaj sırasında ön Elektrik ünitesine hat çekilip programlamaları fabrikasyon olarak yapılır.". bu tarz bir hareketin riski var mıdır ve nedir?
0
roket adam
(01.05.19)
ben ne yapılacak ve neden arkadaki mevcut kablolar yerine ilave çekileceğini anlamadım.
0
sttc
(01.05.19)
Arabanın elektrik sistemine asla en ufak bir modifikasyon yapma. Tamiri mümkün olmayan ve saç baş yolduran arızalarla başbaşa kalırsın. Ya da bir bakmışsın gece vakti aracın yanıyor.

Sakın ha. Far ampullerini dahi orjinal tak. O abidik gubidik lambalar ıvır zıvırlara falan bulaşma.
0
anteelope_
(01.05.19)
(2)

slim kasa masüstü bilgisayar önerisi

baldan kaymak
hdd aldım. onun dışındaki herşey için cs go oynayabileceğim bir pc'ye ihtiyacım var. dışında film izletsin müzik açsın yeter.not: 127 ekran bir tv'ye bağlayacağım. kablosuz mouse ve klavye de hazır. yüksekte gözüm yok. bu standartları sağlayacak bir pc ne kadara mal olur? fiyat yada yer önerisine aç
hdd aldım. onun dışındaki herşey için cs go oynayabileceğim bir pc'ye ihtiyacım var. dışında film izletsin müzik açsın yeter.

not: 127 ekran bir tv'ye bağlayacağım. kablosuz mouse ve klavye de hazır. yüksekte gözüm yok. bu standartları sağlayacak bir pc ne kadara mal olur? fiyat yada yer önerisine açığım.

not: istanbul anadolu kadıköy
0
baldan kaymak
(30.04.19)
Slim kasalar çok kısıtlı bir alan sunar bu yüzden daha çok ofis terminalleri için tercih edilirler, CS GO oynamak istersen yeni nesil ekran kartlarının bir çoğu bu slim kasaya sığmayacaktır muhtemelen, ayrıca kasa üstünde gelen psu da çok düşük olacaktır, ha yok ben grafiklere filan takılmam dersen onboard ekran kartı olan ya da ucuz model single slot bir ekran kartı alabilirsin. Onun dışında slim boş kasalar satılıyor vatan bilgisayarda kendin toplayabilirsin.
0
solo
(30.04.19)
Low profile sağlam kartlar var. Ben de aynı model kullanıyorum. Bir tane hp z240 var elimde sadece kasa ve motherboard. Söyle bir fiyat al git işine yarıyorsa. Ddr4 falan yani üzmez.
0
Giovanni Pipitto
(01.05.19)
(6)

Ev icin 2 aylik internet

aganta burina burinata
Saygideger Romalilar,Nadiren gittigim bir eve isim nedeni ile 2 aylik internet baglatmak istiyorum, cep telefonu ile aldigim GB'lar önceki tecrübemle cok masrafli ve yetersiz oldu.Telekom ile eskiden yaz paketi adi altinda 3 ayli paketler kullanmistim, cok probemli ve dürüst degiller onlarla bir dah
Saygideger Romalilar,

Nadiren gittigim bir eve isim nedeni ile 2 aylik internet baglatmak istiyorum, cep telefonu ile aldigim GB'lar önceki tecrübemle cok masrafli ve yetersiz oldu.
Telekom ile eskiden yaz paketi adi altinda 3 ayli paketler kullanmistim, cok probemli ve dürüst degiller onlarla bir daha calismayacagim.

Acaba hangi firmadan yüksek limitleri olan paket secebilecegim Internet baglatabilirim. Suan o evde telekomdan kalma eski modem duruyor, diger firmalardan abonelik alirsam onu da kullanmak mümkün oluyor mu?

Selamlar,.
0
aganta burina burinata
(30.04.19)
turknet taahhütsüz. modemin varsa kullanabilirsin.
0
winston
(30.04.19)
civardakilerin faturasına ortak olmayı teklif edebilirsiniz
ben bu şekilde çözmüştüm
0
superb
(30.04.19)
@winston inceleyecegim tesekkür ederim.

@superb o yönde bir imkan yok maalesef. tesekkürler.

Baska önerileri olan arkadaslar olursa, benimle paylasirlarsa mutlu olurum.
0
🌸aganta burina burinata
(30.04.19)
TURKNET ten söz ediyorsun bro
0
baldan kaymak
(30.04.19)
adsl modemse adsl tarifede
vdsl modemse hem adsl hem vdsl tarifede kullanabilirsin.
0
hitsumo
(30.04.19)
yazlık internet diye bişi var
0
un
(30.04.19)
(3)

doğal banyo kokusu

superb
arkadaşlar selamlarbanyoya doğal kokan bir koku koymak istiyorumair wick otomatik sprey almış kız arkadaşım ancak bana sorarsanız hem çok yapay ve hem de aşırı ağır kokuyor; resmen boğuyordoğal & temiz kokan, mümkünse uzun süre giden bir çözüm öneriniz var mıdır?
arkadaşlar selamlar
banyoya doğal kokan bir koku koymak istiyorum
air wick otomatik sprey almış kız arkadaşım ancak bana sorarsanız hem çok yapay ve hem de aşırı ağır kokuyor; resmen boğuyor

doğal & temiz kokan, mümkünse uzun süre giden bir çözüm öneriniz var mıdır?
0
superb
(30.04.19)
organik yağ alabilirsin, ne kokusu istersen, sıcak suya bir kaç damla damlat on numara oluyor. ben lavantayı veya çam yağını tercih ediyorum
0
hlt1985
(30.04.19)
Glade'in temiz nevresim kokusu var, muazzam mutlu edici bence.
0
whoosie
(30.04.19)
içinde çubuklar olan yağ şişelerini kullanıyorum banyoda.

oda kokusu diye geçiyormuş. www.pasabahcemagazalari.com
0
kaset
(30.04.19)
(2)

Ekran kartı özellikleri hakkında

dizicolleague
Ekran kartının mimarisine, kaç nm olduğuna bakmak yeterli midir? örneğin rtx 2080 ti ekran kartı ile rtx 2060 ekran kartlarını karşılaştırdığımda, rtx 2080'nin iyi olduğu(fiyatından da belli zaten) ortada. çekirdek boost hızına baktığımızda rtx 2060'ın daha yüksek olduğunu görüyoruz. fakat bit değer
Ekran kartının mimarisine, kaç nm olduğuna bakmak yeterli midir? örneğin rtx 2080 ti ekran kartı ile rtx 2060 ekran kartlarını karşılaştırdığımda, rtx 2080'nin iyi olduğu(fiyatından da belli zaten) ortada. çekirdek boost hızına baktığımızda rtx 2060'ın daha yüksek olduğunu görüyoruz. fakat bit değerine baktığımızda rtx 2080 ti bayağı önde. kaç gb olduklarına fazla takılmıyorum çünkü örneğin 1080p bir monitörüm var diyelim.

not: amaç hangisi daha iyi değil. almak gibi bir niyetim hiç yok. amacım sadece hangisinin hangi özelliği daha iyi, nedir bu olay onu öğrenmek.
0
dizicolleague
(30.04.19)
Ekran kartlarının farklı özellikleri farklı işlere yarıyor. Nanometre olarak gördüğünüz değer kabaca hangi mimari teknolojisiyle yapıldığını, güç tüketim aralığını (ama güç tüketimini değil), boyutunu ve ne kadar "çip" (iş yapan parçacık) sığdırabileceğinizi belirliyor. ortalama her yeni mimaride 0,7, her iki yeni mimaride yarı yarıya (0,7*0,7=0,49~0,5) düşer bu değer. genelde son kullanıcıyı doğrudan etkileyen şeyler değildir.

son kullanıcıyı en çok ilgilendiren kısmı sanal hafıza (ram; 3gb, 6gb vs.), thread (core) sayısı (1024, 2400, 2048 vs.) ve bandwidth (192Gb/s vs.) değerleridir. Eğer kendi bilgisayarınızı topluyorsanız güç ve bağlantı pin sayısı da anakartınız ve diğer bileşenlerinizle uyumlu olmalıdır. bunların dışında bir de üretici firmaların koyduğu tensor core (bazı yapay zeka işlemlerini hızlandırıyor), ray tracing module (gerçekçi ışıklandırma için gerekli), ya da physx engine (oyundaki parçacıkları gerçekçi simüle eden fizik motoru) gibi ekstra işlevler olabiliyor ama tamamen konu dışı bırakıyorum bunları şimdilik.

Ekran kartı için;

RAM, tek bir anda render edebileceği ya da hafızasında tutabileceği maksimum datayı temsil eder. ne kadar çoksa görüntüler üzerinde o kadar fazla değişik işlem yapabilirsiniz.

Thread sayısı, içinde işlem yapan küçük modüllerin sayısıdır. Ne kadar fazlaysa bir saniyede yaptığınız tekrarlı işlemler ya da son kullanıcı gözüyle anlatmak gerekirse işlenebilecek piksel sayısı artar.

Bandwidth ise bilgisayarınızın işlemcisinin ekran kartınızla konuşabilme hızıdır. Ne kadar yüksekse saniyede o kadar fazla data gönderip alabilir, yani o kadar yüksek FPS alabilirsiniz.

Teknik şeyler için değil gündelik kullanım için kullanacaksanız, ekran kartlarında bu saydığım yerlere bakmanız genelde işinizi kolaylaştırır. Diğer değerler çoğu zaman sizi doğrudan bu kadar fazla etkilemiyor.
0
requant
(30.04.19)
genel geçer bir şey yok. amd radeon VII'nin 16 gb RAM'i var ve 7nm, RAM'in bant genişliği de RTX 2080'e göre daha yüksek misal ama RTX 2080 ondan biraz daha iyi, 8GB RAM'i olmasına rağmen.

shader cores(nvidia) ya da stream cores (AMD) sayıları da sadece aynı jenarasyon için geçerli performans kıstası. misal GTX 980'deki shader core sayısı GTX 1060'tan çok daha fazladır ama ikisinin performansı kafa kafayadır. aynı şekilde GTX 980 4gb, 1060 6g.

ekran kartına dair herhangi bir teknik veri daha iyi olduğunu kesinlikle söyleyemez ama en yakın olanları

prntscr.com
0
washe
(30.04.19)
(1)

video boyutu ufaltma

firemanjonny
bi video var whatsapp durumu yapmak istiyorum, boyutunu premiere pro da nasıl ufaltabilirim, 4 dakika maximum.
bi video var whatsapp durumu yapmak istiyorum, boyutunu premiere pro da nasıl ufaltabilirim, 4 dakika maximum.
0
firemanjonny
(30.04.19)
bitrate i düşür
0
porn star
(30.04.19)
(6)

setOnClickListener nasıl çalışır detay java android

aristotelesin berberi
btnone.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { } });efendim merhabalar bilginize ihtiyacım var bilginizden yararlanmamı sağlamanızı ve mahrum bırakmamanızı rica ediyorum.Ben bu setOnClickListenerarka tarafta nası
btnone.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View v) {

}
});
efendim merhabalar bilginize ihtiyacım var bilginizden yararlanmamı sağlamanızı ve mahrum bırakmamanızı rica ediyorum.
Ben bu setOnClickListenerarka tarafta nasıl calıstigini anlamaya çalışıyorum
android studioda isimlerin uzerine gelince ctrl basili tutup maus ile tiklayinca kodun arka tarafina gidiyorya bende oyle yaptim ve
setOnClickListener ın bir metod ve
OnClickListener da view clasının içine yazılmış bir interface oldugunu ögrendim
setOnClickListener in ne is yaptigini biliyorum tiklanma olayi oldugunda ne yapilmasini istiyorsaniz yaziyorsunuz bir dinleyici ama aslinda biz bir classin bir metodunu kullanıyoruz fakat kullanma sekli cok farkli normalde biz bir classin bir metodunu kullanmak istiyorsak nesnesini olistururuz veya extent veya implement ederiz fakat burada
setOnClickListener in icine parametre olarak new aliyor sonra bir imterface aliyor bu nasil olabiliyor anlayamiyorum.

tesekkurler.
detay
setOnClickListener View.java nin metodu
0
aristotelesin berberi
(30.04.19)
onceki sorularinda aciklamistim bunu.

setOnClickListener parametre olarak View.OnClickListener interface'inin bir instance'ini bekliyor. orada yaptigin ilk once new View.OnclickListener(){} seklinde bu interface'i implement eden abstract class initialize ediyorsun daha sonra da bu instance'i setOnClickListener'a parametre olarak yolluyorsun.

sana tavsiyem android calismayi birakip ilk once OOP ve java temelini gelistirmen. sordugun soruda android ile ilgili bir durum yok. java ve OOP'nin en temelleri ile ilgili eksikligin var. yanlis hatirlamiyorsam OOP'yi C# uzerinden calisiyordun. eger android ogrenmeye calisiyorsan java uzerinden OOP ogrenmeye calis. maalesed c#'ta bazi seyler farkli
0
crucio
(30.04.19)
Efendim merhabalar
# Onclicklistener interfacesini implement eden abstract classı bulamadım.
# efendim ben hiç c# calismadim.hep java çalışıyorum.
# Ben oop konularını bitirmiştim fakat onerileriniz sayesinde anladigimdan şüphe ederek tekrar etme karari aldim. Bugun saat 8'e kadar oop konusunu tekrar edecegim.
# Belki bu aksam belki yarin tekrar bilginize ihtiyac duyabilirim benimle bilgilerinizi ve tecrubenizi oaylasmanizi tekrar rica ediyorum.

tesekkurler.
@curucio ve @entegre

github.com
0
🌸aristotelesin berberi
(30.04.19)
onclicklistenere implement eden abstract class senin ilk soruda belirttigin yer iste "new View.OnClickListener() {}" dediginde View.OnClickListener interface'inden abstract class instantiate etmis oluyorsun.

eger ingilizcen varsa su kursu takip edebilirsin. turkce altyazisi da varmis gerci. www.coursera.org
0
crucio
(30.04.19)
@crucio
# galiba ne demek istedigini anladım abstract class orneklemesi olusturuyor diyorsun.
# Ben bugun biraz oop çalışacağım daha iyi anlayacagimi dusunuyorum calisinca.
# Dostum onerdigin kurs ucretli ben oop konusunu ucretsiz bilgilerden yararlanarakn ogrenebilirim tesekkurler.
0
🌸aristotelesin berberi
(30.04.19)
kursun ucretli oldugunu farketmemisim, pardon. buna bak o zmn, bu ucretsiz

eu.udacity.com
0
crucio
(01.05.19)
Günaydın @crucio simdi anladim ki oop konusunda ciddi bilgi eksikligim varmiş.Bu bilgi eksikligimi yeni fark ediyorum ve bir kac gunu mu bu konuyu tam olarak kavramak icin ayirdim.
teşekkür ederim beni aydinlattigin icin buyuksun.
verdigin adres guzel kayit oldum iyi ki soyledin.
0
🌸aristotelesin berberi
(01.05.19)
(8)

Elektronik bilgisi (amatör düzey)

kisa
Merhaba,Bir bluetooth alıcı var. Güç düğmesine 3 sn. Basılı tutunca açılıyor. Daha uzun basilirsa bulunma moduna geçiyor vs. İhtiyacım ise, devreye elektrik verdiğimde butona 3-4 saniye kadar basılı tutulmuş gibi kısa devre yapacak bir komponent vs. Sonra devreyi kesecek tabi. Fikir verebilir misini
Merhaba,
Bir bluetooth alıcı var. Güç düğmesine 3 sn. Basılı tutunca açılıyor. Daha uzun basilirsa bulunma moduna geçiyor vs.
İhtiyacım ise, devreye elektrik verdiğimde butona 3-4 saniye kadar basılı tutulmuş gibi kısa devre yapacak bir komponent vs.
Sonra devreyi kesecek tabi.
Fikir verebilir misiniz?
0
kisa
(29.04.19)
555 ile yapılabilir. ilk enerji geldiğinde 3-4 saniye logic low yapar. ya da çok ucuz bir 8 pin micro ile de yapılır. ya da tamamen analog olarak da mümkün.
0
orpheus
(29.04.19)
Elim havya tutar ancak devre tasarımı vs bilmiyorum. Nasıl arastirmaliyim bunu yapabilecek devreyi?
0
🌸kisa
(29.04.19)
Düşmede gecikmeli zaman rölesi kullanarak yapabilirsin.
0
tentemuhendisi
(29.04.19)
Teşekkürler, şimdi mobilden kabaca gecikmeli zaman rölesine baktım da, elektrik geldiğinde belli süre bekleyip roleyi tetikliyor ve öyle kalıyormuş. (ayrıca 12v ile çalışıyordu) beni. İsteğim elektrik geldiğinde çalışsın ve belli süre sonra kapansın. Tabi başta söylemedim bunu 5v. Bir gerilim ile (USB) yapmak isterim.
İlginiz için teşekkürler.
0
🌸kisa
(29.04.19)
Zaman rölelerinin değişik çeşitleri var. Düşmede gecikmeli olduğunda elektrik verdiğinde normalde açık kontak kapalıya döner. Gecikme zamanı kadar sonra tekrar açık konuma gelir. Yani gecikme zamanı kadar elektrik geçirir.

5V için de şöyle bir şey yaparsın. 12V güç kaynağı koyarsın. Zaman rölesini 12V ile beslersin. Zaman rölesinin kontağı ile 12V bobinli bir röle kontrol edersin. O rölenin a1-a2 ucundan da 5V devresini geçirirsin. Böylece 12V ile 5V'u ayırmış olursun. Daha detay bilgi istersen basit bir şema atabilirim.
0
tentemuhendisi
(30.04.19)
Az sayıda komponent ve küçük bir devre için tek transistör ile yapılan basit turn-off devrelerini İnceleyebilirsiniz
0
16f628a
(30.04.19)
mosfet/transistör ile yapılan "off delay" devreleri mevcut. Kalkıp koca röle kullanmana gerek yok.
0
kimlanbu
(30.04.19)
teşekkürler arkadaşlar. buradaki bilgiler sonrasında biraz araştıracağım.
0
🌸kisa
(30.04.19)
(9)

Ahşap karyola birleştiği yerden sürekli ayrılıyor

taxidi sta kythira
Arkadaşlar belki çözümünü bilen vardır; ahşap karyola birleştiği yerden sürekli ayrılıyor görselini de ekleyeyim:https://ibb.co/0FZxXQyhttps://ibb.co/PxDWyg5acaba daha önce başına gelen var mı? Nasıl çözebilirim bu saçmalığı? Deliğe tutkal sürsem? Japon yapıştırıcısı tutmaz gibime geliyor neyse...
Arkadaşlar belki çözümünü bilen vardır; ahşap karyola birleştiği yerden sürekli ayrılıyor görselini de ekleyeyim:

ibb.co

ibb.co

acaba daha önce başına gelen var mı? Nasıl çözebilirim bu saçmalığı? Deliğe tutkal sürsem? Japon yapıştırıcısı tutmaz gibime geliyor neyse...
0
taxidi sta kythira
(29.04.19)
ahşap için tutkal sürülebilir. bir şey sürmeden takıyorsanız çıkar tabii tekrar. epoksi de olabilir.
0
veritaslibertas
(29.04.19)
çok teşekkürler. deneyeceğim varsa başka önerilere de açığım.
0
🌸taxidi sta kythira
(29.04.19)
abi minifix var tornavida ile sıkıştırıp kilitlemen lazım.

minifix bu

www.youtube.com
0
killerbee
(29.04.19)
tamamdır ona da bakacağım sanırım kendi miniflix midir nedir o sisteminden var ama ahşaba giren kısım aşırı genişlediği için yemiyor, diğer parçayı kendine çekemiyor.
0
🌸taxidi sta kythira
(29.04.19)
o zaman vida tutkal ne varsa artık uğraşacaksın öteki türlü tutmaz çünkü.
0
killerbee
(29.04.19)
tamamdır çok sağ ol
0
🌸taxidi sta kythira
(29.04.19)
tahta çıkıntılara tutkal sür, vida gibi olan şeyin girdiği yere de kimyasal dübel sür. sonra mengene ile iyice sık. bir gün beklesin taş gibi olur.
0
babilbaligi
(29.04.19)
mengene - işkence ayarlamak lazım eyvallah sağ olasın mengeneyle sağlam olur gibi
0
🌸taxidi sta kythira
(29.04.19)
Eğer karşı tarafta çekince geliyor ise onu da cikar ve O deliklere uygun daha kalın ya da aşınmamış bir bağlantı tahtasını ağaç tutkalı ile uygula. Eğer çok boşluk varsa belki tutkal tutmaz. Eğer imkan yok ise tutkal i bol sur ve dikey oturma yüzeylerine de uygula.
0
cizgilerebasancocuk
(29.04.19)
(4)

iphonelara başkası erişim sağlayabilir mi?

denef
arkadaşım böyle bir şey yaşadığını iddia ediyor. konuştuğumuz her konu hakkında akabinde üçüncü kişinin o konuyla ilgili bir şey söylediğini ya da yaptığını farketmiş. kendisi ondan gelen linkleri açıp izliyor vs. o şekilde telefonuna erişim sağlamış olabileceğini düşünüyor. mümkün mü böyle bir şey?
arkadaşım böyle bir şey yaşadığını iddia ediyor. konuştuğumuz her konu hakkında akabinde üçüncü kişinin o konuyla ilgili bir şey söylediğini ya da yaptığını farketmiş. kendisi ondan gelen linkleri açıp izliyor vs. o şekilde telefonuna erişim sağlamış olabileceğini düşünüyor. mümkün mü böyle bir şey?
0
denef
(29.04.19)
bence arkadaşın hüsnü kuruntu yapıyor.
bu dediği şey tabiki de mümkündür ama öyle her önüne gelenin yapabileceği bir şey olduğunu düşünmüyorum.
0
teritori
(29.04.19)
arkadaşın ajansa, 3.kişi de herhangi bir devlet adına çalışıyorsa olabilir tabiki de!
0
avatar is back
(29.04.19)
iphone degil ama whatsapp a erisimi olabilir. Birinin bunu yapmasi icin, söz konusu telefonu 1 dakikaligina eline almasi yeterli.

izlendigini düsünen arkadasin whatsapp ta tüm cihazlardan cikis yap desin.
0
VIPCH
(29.04.19)
imessage kullanıyorsanız ve başka bir iphone da icloud şifresini falan girdiyse olaiblir belki.
0
kenarortay
(29.04.19)
(3)

java'dan veri indirme

teritori
Merhaba,Bir devlet kurumu bizim (ve aynı sektördeki bütün) şirketlere kendi portalları üzerinden proje inceleme izni veriyor. Ancak bu projeleri java üzerinden görüntüleyebildiğimiz için inanılmaz yavaş bir sistem. yani hiç yapmasalar daha iyiymiş. neyse sadede geliyorum, biz bu projeyi java ortamın
Merhaba,

Bir devlet kurumu bizim (ve aynı sektördeki bütün) şirketlere kendi portalları üzerinden proje inceleme izni veriyor. Ancak bu projeleri java üzerinden görüntüleyebildiğimiz için inanılmaz yavaş bir sistem. yani hiç yapmasalar daha iyiymiş.

neyse sadede geliyorum, biz bu projeyi java ortamından indirebilir miyiz?
0
teritori
(29.04.19)
1- yavasligin java ile alakasi yoktur. java sadece bir dil. murat124'e "4 mevsim lastik taktik, o yuzden yavas" demek gibi birsey.
2- java ortami diye de birsey yok.

yapmak istediginiz mumkun tabiki ama bunu yapan bir program vs yok. bir bilgisayar muhendisinin oturup, uygulamayi ve networku takip edip, requestleri inceleyip, API'yi anlayip API'ya ayrica istekler atip, bunlari database'e kaydeden bir uygulama yazmasi lazim. bu durumda bile eger dogru guvenlik onlemlerini almislarsa yine olmaz.
0
crucio
(29.04.19)
galiba bahsettiğiniz kamu kurumu Tübitak. Böyle bir işlem yapamazsınız, hayır.

PDF olarak indirme seçeceği bulmaya çalışın.
0
babilbaligi
(29.04.19)
@babilbaligi: yok tubitak değil.
0
🌸teritori
(29.04.19)
(1)

SSD Uyum hk. Yardım edenlere şimdiden tşk

baldan kaymak
Bende şu hdd var.(git: https://www.vatanbilgisayar.com/toshiba-2-5-1tb-sata-2-0-8mb-onbellek-5400rpm-harddisk.html)Şu ssd'yi almayı düşünüyorum. Laptop'a takabilirim değil mi? Uyum sorunu yaşamam yani? Bilenler bir rep verirse müteşekkir olurum.(git: https://www.hepsiburada.com/samsung-860-evo-250gb
Bende şu hdd var.

(git: www.vatanbilgisayar.com)

Şu ssd'yi almayı düşünüyorum. Laptop'a takabilirim değil mi? Uyum sorunu yaşamam yani? Bilenler bir rep verirse müteşekkir olurum.

(git: www.hepsiburada.com)
0
baldan kaymak
(29.04.19)
olur.
0
sutlu nescafe
(29.04.19)
(10)

Bulaşık makinenize ne sıklıkta tuz koyuyorsunuz?

yazarcik
Bulaşık makinem, iki yıllık yani çok eski sayılmaz aslında ilk yıl pek de kullanılmadı. Son zamanlarda en fazla üç yıkamadan sonra tuz ışığı yeniden yanıyor. Fazla fazla da koyuyorum. Ama ya fazla kullanıyor ya da sensörde bir sorun var zira eskiden kullandığımız makineler bu kadar tuz harcamıyordu
Bulaşık makinem, iki yıllık yani çok eski sayılmaz aslında ilk yıl pek de kullanılmadı. Son zamanlarda en fazla üç yıkamadan sonra tuz ışığı yeniden yanıyor. Fazla fazla da koyuyorum. Ama ya fazla kullanıyor ya da sensörde bir sorun var zira eskiden kullandığımız makineler bu kadar tuz harcamıyordu sanki. Sizin makineniz ne kadar tüketiyor? Servise göndermeli miyim?
0
yazarcik
(28.04.19)
Hic koymuyoruz. Tuz çiziyor sanki bardakları
0
westblack
(28.04.19)
fazla fazla koyuyorum derken? 1,5-2kg tuz alıyor. bittikçe o kadar dolduruyorum.
tablet deterjan kullanıyorsan ve şehrin suları çok kireçli değilse tabletteki tuz, parlatıcı yetiyormuş. bir de pahalı tuzlardan almaya gerek yok. migrosunki yeterince iş görüyor.
0
sutlu nescafe
(28.04.19)
Her gün bulaşık yıkıyorum, sanırım iki ay falan sürüyor tuz ışığının yanması.

@westblack, bulaşıkları çizenin, teflon malzeme yıkanması durumunda teflondan kopan parçacıklar olduğunu okumuştum bir yerlerde. Tuzu suçlamayıp teflonları elde ya da ayrı yıka bence :)
0
Mirket
(28.04.19)
1,5-2 kilo mu!? :) ben en fazla bir su bardağı kadar koyuyordum hep. Yani neredeyse paketin tamamı konabilir, öyle mi? Sular epey kireçli burada, mecburen kullanıyorum.
0
🌸yazarcik
(28.04.19)
www.migros.com.tr
bunu aldım ve hepsini doldurdum. tuz haznesinin içindeki su taşacaktır. taşsın sıkıntı yok. daha dolmadığını farkedersen tuz haznesine bir kaşık veya uzunca bir sopa ile karıştır. tuz dibe çöküp biraz daha yer açılacak. taşan su cidden çok tuzlu olduğu için tuz doldurduktan sonra makineyi boş çalıştırmanı öneririm. o tuzlu su fena çiziyor.
0
sutlu nescafe
(28.04.19)
yeni makineleri bilmiyorum ama bizim makinenin kenarında tuz ayarı var. şebeke suyunun kireç oranına göre tuz ayarı yapılıyor. şebeke syunun kireç oranını nereden bileyim derseniz de, makinden test çubuğu çıkmıştı. onu suya batırıp öğreniyordunuz.
0
sutlu nescafe
(28.04.19)
Tuz haznesi yaklaşık 2kg tuz alır, paketin tamamını alır genellikle. Ve kullanma sıklığına göre 3-6 ay arasında yanar uyarı ışığı
0
16f628a
(28.04.19)
@sutlu nescafe benim paket, 1.5 kg. Hepsini alabildiğini bilmiyordum, dediğiniz gibi, su taşınca yeterli olduğunu düşünüyordum. Evet, ilk alındığında ph kağıdı ile denemiştik, kireçlilik oranı orta seviyenin üzerindeydi diye hatırlıyorum.
0
🌸yazarcik
(28.04.19)
paket bitene kadar, durmak yok. doldurmaya devam :)
0
sutlu nescafe
(28.04.19)
koymuyoruz. ankara için gerek yok demişti bize servis.
0
elorelia
(29.04.19)
(2)

Photoshop'ta bir çalışma içindeki resim nasıl kesilebilir?

gijilti
Ne demek istediğimi açıklayayım. Zira doğru kavramları bilmiyorum.Şimdi ben bir A4 sayfa açtım. Oraya beş tane resim ekledim.Bu resimlerin her birini bu sayfada yan yana yerleştireceğim.Ancak oldukları gibi değil. Bunların kenarlarını kırpmak istiyorum.Ben bu işlemi her resmi ayrı bir çalışma olarak
Ne demek istediğimi açıklayayım. Zira doğru kavramları bilmiyorum.
Şimdi ben bir A4 sayfa açtım. Oraya beş tane resim ekledim.
Bu resimlerin her birini bu sayfada yan yana yerleştireceğim.
Ancak oldukları gibi değil. Bunların kenarlarını kırpmak istiyorum.
Ben bu işlemi her resmi ayrı bir çalışma olarak açıp kenarlarını kesip yeniden kaydettikten sonra yapıyorum.
Ama işi bu kadar uzatmadan, o çalışma içinde kısa yoldan kesmenin mutlaka yolu vardır. Nasıldır o?
0
gijilti
(28.04.19)
Layer/katmanlar penceresinde maske yaparak kullanabilirsin fotoğraflarını. İnternette anlatan video vardır muhakkak.
0
nilmiye
(28.04.19)
selamlar. kesmek istediginiz resmin layer'ı (türkce ise katman'ı) secili halde iken 'M' klavye kısayoluyla secebileceginiz 'Rectangular Marque Tool' ile bir dikdörtgen cizip kesebilirsiniz. fazlalıklardan delete tusuyla kurtulabilirsiniz ya da almak istediginiz kısmı dikdörtgen icine alıp ctrl x / ctrl v ile yeni bir layer a yapıstırabilirsiniz. umarım yardımı olur. gerekli olursa kısa bir video ile anlatabilirim..
0
tmm
(29.04.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.