Giriş
(3)

opera'dan yazdığım cevapların gözükmemesi

candide
chrome'da sorunsuz iken opera'da duyuruya cevap yazıp göndere bastığım vakit yanıt gözükmüyor. benzeri bir durum ile karşılaşan var mıdır?
chrome'da sorunsuz iken opera'da duyuruya cevap yazıp göndere bastığım vakit yanıt gözükmüyor. benzeri bir durum ile karşılaşan var mıdır?
0
candide
(13.05.19)
Şu an Opera tarayıcısı üzerinden cevap veriyorum ve bir sorun gözükmüyor. Silip baştan yükleyebilirsin belki tarayıcıyı.
0
nundu
(13.05.19)
@nundu bu arada mobilim ve yeni indirdim.
0
🌸candide
(13.05.19)
ha telefondaki opera'ysa bilmiyorum. Telefonda opera kullanmıyorum
0
nundu
(13.05.19)
(1)

ios 12; yüklü olan ana ekrandaki applerin yanında bulut ve ok işareti

jugador
çıkıyor ve tekrar indirtiyor. Bunu sık sık yapıyor. Nerdeyse her gün farklı birkaç programı indiriyorum. Sebebi ne olabilir?Hafızada 1gb kadar yer mevcut.
çıkıyor ve tekrar indirtiyor. Bunu sık sık yapıyor. Nerdeyse her gün farklı birkaç programı indiriyorum. Sebebi ne olabilir?

Hafızada 1gb kadar yer mevcut.
0
jugador
(13.05.19)
ayarlar>itunes ve appstore>kullanılmayanları sil>kapat
0
nrmnm
(13.05.19)
(1)

"Mailiniz ulaştı" bilgisinin gelmemesi

amabunuyapmayacaktin
Merhaba,Daha önce mail gönderdiğimde her seferinde "mailiniz ulaştı" diye otomatik bilgi maili gönderen bir yerden bu kez bu cevabı alamadım.Gönderdiğim mail, Gönderilenler klasöründe yer alıyor. Bu mailin ulaşması benim için önemli.Tekrar göndermeli miyim; otomatik mail gelmese de ulaşmış olabilir
Merhaba,

Daha önce mail gönderdiğimde her seferinde "mailiniz ulaştı" diye otomatik bilgi maili gönderen bir yerden bu kez bu cevabı alamadım.

Gönderdiğim mail, Gönderilenler klasöründe yer alıyor. Bu mailin ulaşması benim için önemli.

Tekrar göndermeli miyim; otomatik mail gelmese de ulaşmış olabilir mi, bu neden olur?

Not: Tarayıcıdan Gmail kullanıyorum, daha önce de aynı yerden göndermiştim. Kişisel hesap olduğu için okundu bilgisi isteyemiyorum.
0
amabunuyapmayacaktin
(13.05.19)
auto-response dediğiniz şey her zaman çalışmıyor olabilir, sistem tarafında güncelleme olabilir ya da gerçekten mail ulaşmamış olabilir. 5-6 saat sonra tekrar gönderin
0
vladimirdökümov
(13.05.19)
(1)

Amerika için vpn

canbonomobenseno
Merhabalar,Amazon'dan satış yapan bir tanıdığın hesabı askıya alınmış. Türkiyede yaşıyor ama amazon'a girdiğinde Amerika'dan giriyor gibi olması lazımmış.Bu ücretsiz şekilde mümkün mü? Ücretli olarak mümkünse onu da öğrenmek istiyoruz.Teşekkürler,
Merhabalar,

Amazon'dan satış yapan bir tanıdığın hesabı askıya alınmış. Türkiyede yaşıyor ama amazon'a girdiğinde Amerika'dan giriyor gibi olması lazımmış.

Bu ücretsiz şekilde mümkün mü? Ücretli olarak mümkünse onu da öğrenmek istiyoruz.

Teşekkürler,
0
canbonomobenseno
(13.05.19)
ücretli vpnlerde lokasyon seçebiliyorsun. nordvpn bu ara bayaa popüler
0
winston
(13.05.19)
(8)

doğalgazdan elektrikli ocağa geçiş

superb
doğalgaz planındaki sıkıntılardan sebep mutfaktaki doğalgazlı ocağı elektrikliye çevirmek zorundayımvar mıdır dezavantajları?tüple idare etmeyi mi önerirsiniz
doğalgaz planındaki sıkıntılardan sebep mutfaktaki doğalgazlı ocağı elektrikliye çevirmek zorundayım
var mıdır dezavantajları?
tüple idare etmeyi mi önerirsiniz
0
superb
(13.05.19)
Arkadaşta vardı bi tane. Isınmıyordu ondaki. Doğru düzgün yemek yapılmaz. Tüplüyle takıl bence
0
glamdr1ng
(13.05.19)
ben kullanıyorum. biraz geç ısınıyor ve geç soğuyor. ama çok büyük bir sorun değil. ben memnunum. daha önce doğalgazlı ocakta kullandım. aradaki çok bariz bir fark var diyemem.
0
scudman1
(13.05.19)
elektrikliler çok verimsiz tüplü takıl +1
0
karsiyakaliyiz
(13.05.19)
Kötü diyenler markasından mı öyle demişler bilmiyorum ama bizde teka var, 9. Seviyede uçuruyor valla. Biz gayet memnunuz, temizleme kolaylığı da artısı. Tek sıkıntı ileride gaza dönmen gerekirse çöp olacak.
0
sustum
(13.05.19)
siemens almıştım, 3k civarı. çok iyi, doğalgazı aramazsın
0
slogan bulamadik
(13.05.19)
Mutfağa, yemek yapmaya özel bir ilgin varsa nefret edebilirsin elektrikliden. İlgin yoksa elektrikli de işini görür. Temizliği de daha kolay oluyor.
0
chavezding
(13.05.19)
tava-tencereleriniz indiksiyona uygunsa indiksiyonlu alın.
0
1917
(13.05.19)
Lezzetli yemek yapmak ekstra gayret istiyor. Pilav falan imkansıza yakın.
0
habarbey
(13.05.19)
(2)

Telefonda görüntü yok pc nasıl bağlarım.

Aşk Adamı
samsung a7 2017 ekranı bozuldu bu telefonun bu sebepten dosyalara erişim izni veremiyorum. Telefonun ekranını bilgisayara aktaran ya da benden izin almadan dosyaları göstertecek bir yol var mıdır teşekkürler
samsung a7 2017 ekranı bozuldu bu telefonun bu sebepten dosyalara erişim izni veremiyorum. Telefonun ekranını bilgisayara aktaran ya da benden izin almadan dosyaları göstertecek bir yol var mıdır teşekkürler
0
Aşk Adamı
(13.05.19)
telefonu recovery mode'da açmayı deneyebilirsiniz. yanlış bilmiyorsam bu durumda doğrudan bilgisayardan dosyalarınızı görebilirsiniz kablo bağlantısı ile.
0
shadowfollower
(13.05.19)
ekran bozuldu derken, ekrani gorebiliyorsunuz ama dokunamiyor musunuz? eger oyleyse 3-5 liraya bir otg kablo ile mouse baglayip yapabilirsiniz.
0
supergirl
(13.05.19)
(1)

Linkteki kalitede bir videoyu çekmek, montajlamak

guinan
bu işlerden anlamayan biri için ne kadar sürede öğrenilebilir ?üzerine düşsem kıvırabilir miyim bu işi ?https://www.youtube.com/watch?v=a1sm3DguPNk
bu işlerden anlamayan biri için ne kadar sürede öğrenilebilir ?

üzerine düşsem kıvırabilir miyim bu işi ?

www.youtube.com
0
guinan
(13.05.19)
Tamamen dışardan bir gözle bakamadığım için çok bir numarası yok gibi geldi videonun.

Bir kaç denemede çözersiniz mantığını.

Bu tarz çekimler yapacaksanız Macro lens (yakın mesafelere netlemenizi sağlar) edinirseniz iyi olur. Eğer kamera vs uğraşmak istemiyorum derseniz telefon için olan versiyonları da var.

duygusuzromantik'in de dediği gibi ışık en önemlisi. Başlangıç için basitçe çok parlak olan bölgelerden ve sert gölgelerden kaçınmanızı önerebilirim.
0
new day new life
(13.05.19)
(2)

4K Tv 100Hz sorunu

dismainpula
lg 50” uk6470 modelini aldık, televizyon baya iyi cidden, memnunum felan ama canımı sıkan bir nokta var, tv 50hz. bilmiyorum her şeyi 60fps’de de izlemiyoruz ama rahatsız ediyor beni nedense youtube, twitch yayınlarında oyun izlerken felan kasıyormuş gibi geliyor. xbox, ps bağlasam oyunlarda da raha
lg 50” uk6470 modelini aldık, televizyon baya iyi cidden, memnunum felan ama canımı sıkan bir nokta var, tv 50hz. bilmiyorum her şeyi 60fps’de de izlemiyoruz ama rahatsız ediyor beni nedense youtube, twitch yayınlarında oyun izlerken felan kasıyormuş gibi geliyor. xbox, ps bağlasam oyunlarda da rahatsızlık verir büyük ihtimal? 100hz li televizyonlar çok mu pahalı ya da aynısının 100 hzlisini bulamaz mıyız?
0
dismainpula
(13.05.19)
valla 100hz sony 1 sene önce falan 6500'e almıştık, şimdi yeni modeli 8000 olmuş.
gerçi sony zaten pahalı, lg/samsung 100hz olanlar fiyat açısından daha düşüktür muhtemelen ama uk6470'e yakın fiyatına imkansız. belki boyut küçülürse derdim ama o noktada da 100hz üretilir mi bilmem.
öncesine vestel vardı, 4k içerikte takılıyor gibiydi netflix'te falan, maçlar sıkıntıydı bir de, oyun aşırı rahatsız etmezdi.

www.epey.com
0
passion rules the game
(13.05.19)
üzerine en az 1000 tl daha koyman gerekir.
0
teritori
(13.05.19)
(2)

Macbook - Fotoğraflardan Time Lapse Video Hazırlama

a340
Herkese selamlar,Evde 2015-2016 yılında alınmış bir macbook promuz var. hiç kullanmadığım için işletim sistemi nedir, ne yüklüdür en ufak bir fikrim yok.eşim hamileyken aynı noktadan her hafta fotolarını çekmiştik. şimdi bunları birleştirip video haline getirmek istiyorum.bunun için ne kullanmak ger
Herkese selamlar,

Evde 2015-2016 yılında alınmış bir macbook promuz var. hiç kullanmadığım için işletim sistemi nedir, ne yüklüdür en ufak bir fikrim yok.

eşim hamileyken aynı noktadan her hafta fotolarını çekmiştik. şimdi bunları birleştirip video haline getirmek istiyorum.

bunun için ne kullanmak gerekir? maclerde bu tip işler için gelen video edit uygulamaları var mı? varsa time lapse videoları yapabiliyor muyuz?

ucretsiz bir uygulama tavsiye ederseniz sevinirim.
0
a340
(13.05.19)
(bkz: iMovie) macte yüklü zaten.
0
insan opusen hayvandir
(13.05.19)
imovie yüklüdür. değilse bile itunes üzerinden indirebilirsiniz. kullanımı çok basit. fotoğrafları sürükle bırak yapıp sonrasında biraz karıştırarak yapabilirsin.
0
scudman1
(13.05.19)
(1)

Insignia 1.6 t 180 bg LPG uyumu

lion de la Turquie
LPG takılmış olanı alınır mı uyumlu mudur turbo motoru?
LPG takılmış olanı alınır mı uyumlu mudur turbo motoru?
0
lion de la Turquie
(13.05.19)
180'lik olanlara takılıyor. 170'lik sidi motorlara henüz tam uyumlu bir kit yok. Taktıran da pek yok sanırım.
Opellerde subaplar çelik değil çoğu yeni araçta olduğu gibi. Bu durum uzun vadede subap değişimine neden oluyor. Bu değişim de 2500 TL tutuyor. Başka sorun olursa sorabilirsin. Aynı motor aracım var.
0
alibaba06
(13.05.19)
(3)

ios uygulama geliştirme için apple ekosistemi şart mı?

sahipsiz
linux ya da windows pc de geliştiremez miyiz? geliştirilen bu uygulamayı markete yükleyemez miyiz?
linux ya da windows pc de geliştiremez miyiz? geliştirilen bu uygulamayı markete yükleyemez miyiz?
0
sahipsiz
(12.05.19)
native app yazacaksanız (swift veya objective-c) ile mac şart çünkü xcode şart, xcode için mac şart.

virtualbox veya wmware ile sanal mac kurup xcode indirip onun üzerinde de yazabilirsiniz ama elinizdeki cihazın ram'inin ve işlemcisinin iyi olması lazım yoksa ciddi yavaş oluyor işkenceye dönebilir.

www.alltechbuzz.net

bunun dışında native yazmayacaksanız, phonegap ile filan yazmak mümkün ama sanırım appstore'a atmak (code signing ve sertifika) için mac yine şart bildiğim kadarıyla. araştırmak lazım.

stackoverflow.com

bir diğer çözüm de cloud mac kiralamak,

www.macincloud.com

size bir mac veriyorlar siz o mac'e rdm ile bağlanıyorsunuz windows veya linux üzerinden normal bir mac'te çalışır gibi çalışıyorsunuz.
0
aziz dostum jack
(12.05.19)
Hackintosh u araştırabilirsin
0
Yavuşuhlu
(13.05.19)
macOS sart. macOS icin ya mac alacaksin yada hackintosh yapacaksin. hackintosh ugrastigina harcadigin vakte degmez. guzel bir tane mac mini al, o isini gorur.
0
crucio
(13.05.19)
(8)

elektronik devre topraklama yapma

andy kaufman 2
Merhabalar, elimde bir logitech momo racing wheel PC direksiyonu var. Problemi ve çözümünü biliyorum. Çözüm topraklama yapmak. Ama nasıl yapılacağını bilmiyorum.İnternette okuduğuma göre sahip olduğum arızaya sahip kişiler, optik sensörün elektrik yükünden dolayı sapıttığını ve logitech'in topraklam
Merhabalar, elimde bir logitech momo racing wheel PC direksiyonu var. Problemi ve çözümünü biliyorum. Çözüm topraklama yapmak. Ama nasıl yapılacağını bilmiyorum.

İnternette okuduğuma göre sahip olduğum arızaya sahip kişiler, optik sensörün elektrik yükünden dolayı sapıttığını ve logitech'in topraklama yapmayı unuttuğunu söylüyor.

Sağ üstteki metal objede biriken elektrik yükünü altta işaretlediğim usb girişinin metaline bağlayarak topraklanabileceğini söylüyorlar.

Elimde lehim vs var. Nasıl yapacağım? Bir kablo bulup kabloyu iki metale mi lehimlemem gerekiyor?

Yardımınız için teşekkürler.

edit: resim bir tek bende mi gözükmüyor? yükledim halbuki.
0
andy kaufman 2
(12.05.19)
resim kimsede gözükmüyor.
0
killerbee
(12.05.19)
resim gözükmüyor ama sanırım demek istediğini anladım. Fakat dediğin yöntem eğer bilgisayarının toprak bağlantısı varsa işe yarar ki olmama ihtimali imkansıza yakın. Kablo olarak da zil teli kullanabilirsin.

Aynı zamanda bilgisayar adaptörünün bağlı olduğu prizin de toprak bağlantısının doğru yapılmış olması gerekli.
0
vhdl
(12.05.19)
Görseli görememekle birlikte

Dediğiniz gibi mevzubahis "yüklü" metal parça ve usb girişinin en dış şaesi arasını köprülemeniz gerekiyor. Bozuk bir ethernet, usb, şarj kablosunu bozup lehimlerseniz (eğer araştırdığınız şey doğru ise) hallolur.

Usb girişinin en dış metal kısmı şase olduğu için güm diye herhangi bir yerine lehimlersiniz.
0
hedep
(12.05.19)
teşekkürler. resim olmadan bile yardımcı olabildiniz. :)
0
🌸andy kaufman 2
(12.05.19)
resim şu: eksiup.com
0
🌸andy kaufman 2
(12.05.19)
yaptım. doğru mu yaptım emin değilim.

eksiup.com

bir bakıp onaylarsanız çok sevinirim.
0
🌸andy kaufman 2
(12.05.19)
doğru. Kontrol etmek için de kontrol kalemi kullanabilirsin ya da elinde voltmetre varsa o metal ile - kablosuna bir voltmetre bağlayarak test edebilirsin.
0
vhdl
(12.05.19)
İşe yaradı bu arada, teşekkürler.
0
🌸andy kaufman 2
(21.05.19)
(4)

Excel'de Sayı

pccopath
selmalar ahali,excel'deki tabloda virgülden sonra 3-5 hane olan sayı dizisini virgülden sonra 2 hane olacak şekilde değiştirmek istiyorum. hücre biçimlendirmesi yaptığımda sorun yok. Ancak o hücreyi formülle birleştirdiğimde sayının orjinal halini yani virgülden sonraki 3-5 hane olan sayı dizisini g
selmalar ahali,
excel'deki tabloda virgülden sonra 3-5 hane olan sayı dizisini virgülden sonra 2 hane olacak şekilde değiştirmek istiyorum. hücre biçimlendirmesi yaptığımda sorun yok. Ancak o hücreyi formülle birleştirdiğimde sayının orjinal halini yani virgülden sonraki 3-5 hane olan sayı dizisini geri alıyor.
Farklı yerlere özel yapıştırmayı da denedim ama o da tutmadı.
var mıdır bir çözümü yoksa elle hepsini düzenlemek mi gerek?
0
pccopath
(12.05.19)
selmalar kardeşim

=ROUNDUP(sayin, virgülden_sonra_istediğin_dijit_sayısı)

türkçesi ne olabilir yukarı yuvarla olabilir
0
exodussian
(12.05.19)
yukarıyuvarla değilde sadece yuvarla iş gördü, teşekkürler...
0
🌸pccopath
(12.05.19)
Yukarida virgul simgesine tiklarsaniz iki haneye düşürür
0
her giriste sifresini unutan adam
(12.05.19)
@her giriste sifresini unutan adam
eyvallah ama o sayıyı değiştirmiyor, hücre içerisinde sayı aynı kalmış oluyor.
0
🌸pccopath
(12.05.19)
(3)

thermaltake mi zalman mı?

semenderr
hangi psu markasını tercih ederdiniz?
hangi psu markasını tercih ederdiniz?
0
semenderr
(12.05.19)
markadan çok sertifikasına baksan daha faydalı olur gold ,silver , platinium gibi
bu konuda silverstone markası çok iyidir
0
baknedicem
(12.05.19)
thermaltake'te birkaç çürük yumurta var. zalmanda yok. ikiside iyi marka.
0
aşksız prens
(12.05.19)
mümkünse seasonic al, ikisini de hatta diğer tüm markaları psu konusunda döver.

thermaltake ve zalman arasında kalsam ben thermaltake alırdım, düşünmeden.
0
washe
(12.05.19)
(1)

Dropbox'tan Google Drive'a kopyalama

etna
Olur mu?İçinde yüzlerce fotoğraf olan 2 klasörü direk Drive'a kopyalayabilir miyiz?
Olur mu?
İçinde yüzlerce fotoğraf olan 2 klasörü direk Drive'a kopyalayabilir miyiz?
0
etna
(11.05.19)
multcloud.com bu iş için olması lazım
0
false pretension
(12.05.19)
(2)

Android SMS uygulaması

etna
Abiler/ablalar"İfade"de engelleyebilen sms uygulaması arıyorum. Atıyorum içinde "bahis" veya "hediye" kelimesi olan mesajlar hiç gelmesin.Uygulamaların çoğu sadece numara engelliyor. Bildiğiniz eli yüzü düzgün bir program var mı?
Abiler/ablalar
"İfade"de engelleyebilen sms uygulaması arıyorum. Atıyorum içinde "bahis" veya "hediye" kelimesi olan mesajlar hiç gelmesin.
Uygulamaların çoğu sadece numara engelliyor.
Bildiğiniz eli yüzü düzgün bir program var mı?
0
etna
(11.05.19)
valla son güncellemede google bi iey yapmış, uygulamalar gelen mesaj içeriğine artık eskisi gibi karışamıyorlar sanırım. ben Dr.Web isimli müthiş bi uygulama kullanıyordum, şimdi uygulamaya girince "google politikası değiştiğinden bu hizmeti veremiyoruz, yeni çözümler üzerinde çalışıyoruz" yazıyor. konuyu ben de takip edeyim, belki çözen bir uygulama yazar bilen arkadaşlar.
0
bidakikanizialicam
(12.05.19)
(bkz: textra) tavsiye ederim.
0
semenderr
(13.05.19)
(3)

upload meselesi

kruvasan
upload hızım 2,5 mbit. sınırsız alanlı google drive hesabım var ve 5 TB veri upload etmem gerekiyor. mevcut upload hızımla sürekli pcyi açık bıraksam bile 1 seneye yakın bir süreye tekabül ediyor ki sürekli pcyi açık da bırakamam.bulunduğum yerde fiber yok en fazla vdsl alabiliyorum. nasıl yapabilir
upload hızım 2,5 mbit. sınırsız alanlı google drive hesabım var ve 5 TB veri upload etmem gerekiyor. mevcut upload hızımla sürekli pcyi açık bıraksam bile 1 seneye yakın bir süreye tekabül ediyor ki sürekli pcyi açık da bırakamam.

bulunduğum yerde fiber yok en fazla vdsl alabiliyorum. nasıl yapabilirim de bu süreyi insani boyutlara çekebilirim? mesela merak ediyorum bu twitch yayıncıları falan baya yüksek upload hızına sahip diye tahmin ediyorum sorunsuz bir yayın yapabilmek için. 1080p 60 fps falan yapıyorlar çünkü sağlam upload hızı gerekir bunun için. nasıl yapıyolar da yapıyolar?
0
kruvasan
(11.05.19)
parayı basıp yüksek upload hızı olan paketler kullanıyorlar. 5tb veri cloudla kullanmak için çok çok büyük veri zaten. tek seferlik upload edilse bile sonraki kullanımlarda sync açısından da sorun yaratacaktır
0
vladimirdökümov
(11.05.19)
üniversiteye git yanına bir cat4 kablo al. en hızlı internet mühenfislik fakültelerinde oluyor genelde oraya tak yükle?
0
dismainpula
(11.05.19)
İstanbulda isen gidiyorsun adeks'e 1gbitlik bilgisayara oturup yüklüyorsun, yanlış hatırlamıyorsam simetrik internet vardı yani upload da aynı. Karşı sunucunun kabul hızı ile sınırlanmış olursun.

Üniversiteler de iyi bir alternatif.
0
atom karincanin torunu
(12.05.19)
(1)

iOS uygulamaları

cemallamec
Allahını seven üzerime ne kadar faideli iOS uygulaması varsa üzerime atsın.
Allahını seven üzerime ne kadar faideli iOS uygulaması varsa üzerime atsın.
0
cemallamec
(11.05.19)
ScannerPro
Wunderlist
Google Translate
OpenVPN
Google Maps
Yandex Navi
Yandex Weather
Moovit
Investing.com
Calcbot
0
malheiros
(11.05.19)
(2)

cd'leri korumak

osuran imam
şimdi tabii neticede teknolojik aletlerin ömrü diye bir şey var mı bilmiyorum. yani bir kitap 1000 yıl sonraya kalabilirken bir pikabın ömrü 1000 yıl olabilir mi? olamaz sanırım. fakat en azından bunları korumanın bir yolu vardır. çocukluktan beri biriktirdiğim cd koleksiyonum var. müzik, film falan
şimdi tabii neticede teknolojik aletlerin ömrü diye bir şey var mı bilmiyorum. yani bir kitap 1000 yıl sonraya kalabilirken bir pikabın ömrü 1000 yıl olabilir mi? olamaz sanırım. fakat en azından bunları korumanın bir yolu vardır.

çocukluktan beri biriktirdiğim cd koleksiyonum var. müzik, film falan. bunların bir kısmı kendi kendine üzerindeki manyetik bant mıdır nedir o sıyrılınca bozuldu haliyle. belki nemden olmuştur, bilemiyorum. bunları korumanın bir yolu yok mu? yani ne bileyim mesela müstakbel torunum (öyle biri var olursa tabii) 100 yıl sonra bunları açıp dinleyemeyecek mi? bozulmak bunların kaderi mi? bunun önüne geçilemez mi?
0
osuran imam
(11.05.19)
90lı yıllardan beri cd dvd biriktiriyorum(son 6 7 sene hariç malum işte teknolojisi geçmeye başladığından beri)

zamanında en kaliteli ve en pahalı serileri almama rağmen verbatim, hepsi tek tek kutularnıdan duruyor bile olsa pul pul olup dökülmeye başladı cd de dvd de öyle

fakat orjinal audio cdlerin hiç birisi zarar görmedi şu ana kadar.
0
killerbee
(11.05.19)
siyah cd/dvd alıp ona yükleyin. nispeten daha kaliteli.
0
semenderr
(13.05.19)
(2)

Iphone Whatsapp sorusu?

gezegen olan pluton
Android'den yeni iphone geçmiş biri olarak Android whatsapp'da bildirimleri 8 saat, 1 hafta, 1 yıl kapatırken bildirimler gelsin mi kutucuğu oluyordu, yani kişiyi sessize alıp ama bildirimlerini görebilecek şekilde ayarlayabiliyorduk. Bunu iphone whatsapp'da bulamadım, sessize alınca bildirim de gel
Android'den yeni iphone geçmiş biri olarak Android whatsapp'da bildirimleri 8 saat, 1 hafta, 1 yıl kapatırken bildirimler gelsin mi kutucuğu oluyordu, yani kişiyi sessize alıp ama bildirimlerini görebilecek şekilde ayarlayabiliyorduk.

Bunu iphone whatsapp'da bulamadım, sessize alınca bildirim de gelmiyor, hakikaten bu özellik iphone'da yok mu?
0
gezegen olan pluton
(11.05.19)
whatsapi ac
ilgili kisinin yada grubun icine gir? mesaj yerine demiyorum yazisinin ustune bas
acilan sayfada "SESSIZ" secenegi var var orda
0
seljax
(11.05.19)
sessize alınca neden bildirim gelsin ki? sessize almanın mantığı bildiirimi kapatmak değil mi zaten?
0
tinky winky
(11.05.19)
(3)

bilgisayarım yazıcıyı görmüyor

aretwoane
ne yapmam gerek bilgisayarım yazıcıyı bir türlü görmüyor?başka bilgisayarda tanıyor ama benim bilgisayarda USB aygıtını tanımıyor, kabloda da, usb girişinde de sorun yok. HP marka netten de indirdim ama bağlantı için USB tanıması şart?
ne yapmam gerek bilgisayarım yazıcıyı bir türlü görmüyor?

başka bilgisayarda tanıyor ama benim bilgisayarda USB aygıtını tanımıyor, kabloda da, usb girişinde de sorun yok. HP marka netten de indirdim ama bağlantı için USB tanıması şart?
0
aretwoane
(11.05.19)
her seyi komple kaldır sonra once programı yukle sonra usb kabloyu tak. suruculer yuklenirken usb kablo takılmamalı. bir de su denenebilir. acilista f8 ile guvenli modda acip once komple kaldırıp tekrar guvenli moadda kurulu deneyin tabii ki usb kablo takili olmadan.
0
maresalx
(11.05.19)
güvenli modda revo uninstal ile programı gelişmiş kaldırın. ccleaner ile temizleyin. sonra normal moda geçip yazıcının sitesinden en son driverı anlatım dosyaları ile indirip kurallara göre kurun.
0
semenderr
(13.05.19)
@semenderr ben de öyle yapmıştım tamamen kaldırdım hatta cclenar da yaptım ve zaten ilk basta öyle yükledim en son güncelleme driver ile ama olmuyor şöyle ki, usb tanımıyor ben de, yazıcıya kart takarak işlerimi görüyorum.
0
🌸aretwoane
(13.05.19)
(2)

Anneye telefon

omonia
Annem en sonunda akıllı telefon furyasına katılmaya karar verdi. ekran boyutunu çok büyük istemiyor iphone 6'nın boyutunu beğendi. en önemli mevzu şarj. onun dışında aslında pek bir şeyin önemi yok :) evet tatlış tavsiyelerinize ihtiyacım var...edit : huawei p9'u gözüme kestrdim fiyat da iyi duruyor
Annem en sonunda akıllı telefon furyasına katılmaya karar verdi. ekran boyutunu çok büyük istemiyor iphone 6'nın boyutunu beğendi. en önemli mevzu şarj. onun dışında aslında pek bir şeyin önemi yok :)
evet tatlış tavsiyelerinize ihtiyacım var...
edit : huawei p9'u gözüme kestrdim fiyat da iyi duruyor ne dersiniz ?
www.hepsiburada.com

Y6 da benzer fiyatmış galiba yıl olarak daha yeni?
0
omonia
(10.05.19)
Ben de 2 haftadır aynı şekilde anneme telefon bakıyordum. Eğer bütçeyi biraz daha yukarı çekebilirseniz honor 10 lite iyi bir seçenek. 6,2 inç ama komple ekran olduğu için P9'dan ebat olarak çok da büyük olmayacaktır. Önceki gün kampanya ile 1400'e alınabiliyordu.
0
shotcrete
(10.05.19)
P9 almistim bende, bildiriyorum onermem.
0
baldan kaymak
(11.05.19)
(3)

Macbook Air Şarj Adaptörü

kojonotsuki
Dostlar merhaba,Şarj adaptörüm bozuldu ve yenisi apple store'da 570 civarı. Bunları buldum internette, sizce sorun çıkarırlar mı? (orijinal diyor)https://www.hepsiburada.com/apple-macbook-air-icin-45w-magsafe-guc-adaptoru-mc747z-a-p-HBV0000049HW0https://www.hepsiburada.com/apple-macbook-air-45w-mags
Dostlar merhaba,

Şarj adaptörüm bozuldu ve yenisi apple store'da 570 civarı. Bunları buldum internette, sizce sorun çıkarırlar mı? (orijinal diyor)

www.hepsiburada.com

www.hepsiburada.com
0
kojonotsuki
(10.05.19)
bu şarj adaptörlerini mahalle arası elektrikçiler bile tamir edebiliyor bazen.
ben Kadıköy'de bi yere yaptırmıştım bozulduğunda, hala da çalışıyor. bi bakın isterseniz onlara da boşuna para vermeyin tamiri kolay bişeyse.

edit: linktekilerin de sorun çıkaracağını sanmıyorum ayrıca.
0
amelie poulain
(10.05.19)
tamir ettirin ama asla öyle yan sanayi bir adaptör almayın. bataryası çok hızla tükenecek, ısınma sorunu yaşayacaksınız.
0
osmanyueksel
(10.05.19)
apple gezgin bilgisayar var maltepe’de oraya tamir ettirebilirsiniz.
0
osmanyueksel
(10.05.19)
(3)

notebook kapanıp açılıyor ara ara

adivar
çok severek kullandığım bilgisayar aniden saçmalamaya başladı. fişe takılı kullanırken kendi kendine kapanıp açılmalar, uykuya alma tekrar uyanma sorunları oldu. adaptörden de sanki ses geliyordu adaptör bozuldu diye düşündüm.pil pek iyi durumda değil ancak sadece pil takılıyken pilin son noktasına
çok severek kullandığım bilgisayar aniden saçmalamaya başladı. fişe takılı kullanırken kendi kendine kapanıp açılmalar, uykuya alma tekrar uyanma sorunları oldu. adaptörden de sanki ses geliyordu adaptör bozuldu diye düşündüm.

pil pek iyi durumda değil ancak sadece pil takılıyken pilin son noktasına kadar kapanmadan duruyor.

bir kez de sadece pil takılıyken gece yarısı kendi kendine açıldı, kapak bile kapalıylen. windows un sesine uyandım.

not: sorun ısınmayla ilgili değil. fan çalışıyor. soğukken de oluyor.

sizce sorun ne? kısa devre mi var, virüs vs mi?
0
adivar
(10.05.19)
bana daha çok açma kapama tuşunda bir temassızlık ya da kendi kendine basma var gibi geldi, markası modeli ne bilgisayarın?
0
sipsiyah
(10.05.19)
Açma kapama tuşu+1
0
filipis
(11.05.19)
grundig markası.
0
🌸adivar
(11.05.19)
(4)

Green card onay kodunu unutanlar

sheeper
napıyordu, bi bardak soğuk su mu içiyoruz? aldığım ekran görüntüsünü bulamıyorum ve unuttum kısmı da yine önceki ekrana döndürüyor maile bir şey gelmedi. çıkmamıştır ama hayal işte
napıyordu, bi bardak soğuk su mu içiyoruz? aldığım ekran görüntüsünü bulamıyorum ve unuttum kısmı da yine önceki ekrana döndürüyor maile bir şey gelmedi. çıkmamıştır ama hayal işte
0
sheeper
(10.05.19)
ya çıkmışsa :(
0
ronartest
(10.05.19)
Geçen sene unutmuştum, unut seçeneğinden bakmıştım. Çıkmadı, bu sene de çıkmadı.
0
Elduinnnn
(10.05.19)
eldun unut seçeneği mi varmış? ben unutmuştum bulamadım
0
goodz
(10.05.19)
Var da göstermiyor kodu bende
0
🌸sheeper
(10.05.19)
(2)

iphone 8 pluslara sahte kamera takılabiliyor mu?

whatdreamsnevercome
kamerada tozlanma nedeniyle kamerayı dğeiştirmem gerekecek.ama gittiğim yer çaktırmadan sahte kamera takar mı vs nasıl öğrenicem?kamera değişiminden sonra portre modunun iptal olma ihtimali vs var mıdır?
kamerada tozlanma nedeniyle kamerayı dğeiştirmem gerekecek.

ama gittiğim yer çaktırmadan sahte kamera takar mı vs nasıl öğrenicem?

kamera değişiminden sonra portre modunun iptal olma ihtimali vs var mıdır?
0
whatdreamsnevercome
(10.05.19)
sahte kameradan kasıt kamera gibi görünen ama kamera olmayan bir şey mi, yoksa yan sanayi mi? yan sanayi olsa anlamanız zor, ama sahte ise şöyle anlarsın:

kamera uygulamasına gir. normal fotoğraf modunda ikli kameradan birini parmağınla kapat. birini kapattığında hiçbir şey olmayacak. parmağın o kameranın üzerindeyken portre moduna geç. parmağını görüyorsan iki kamera da çalışıyordur.
0
himmet dayi
(10.05.19)
yetkili servise gidersen hem orijinal parçalarla yenilerler hem de en son yazılımla güncellerler.
0
tururo
(10.05.19)
(4)

Androidden iphone'a whatsapp mesajları transfer

tchuck
bilgisayar kullanmadan yapmanın bir yolu yok mudur?tüm sohbetleri, mesajları, görselleri hiç kayıp yaşamadan androidden yeni alınan iphone cihaza aktarmak istiyorum.(tüm mesajlar çok önemli. riskli yöntem varsa onları kullanmamalıyım)
bilgisayar kullanmadan yapmanın bir yolu yok mudur?

tüm sohbetleri, mesajları, görselleri hiç kayıp yaşamadan androidden yeni alınan iphone cihaza aktarmak istiyorum.

(tüm mesajlar çok önemli. riskli yöntem varsa onları kullanmamalıyım)
0
tchuck
(10.05.19)
faq.whatsapp.com

WhatsApp cevabını kendi veriyor zaten :)

Demek istediğim buydu @tchuck

Sohbeti Dışa Aktar

Bir konuşmanın kaybolmasını önlemek için, sohbet geçmişini e-posta ile kendinize gönderebilirsiniz:

E-postalamak istediğiniz WhatsApp konuşmasını seçin.

Kişinin ismine veya grup konusuna dokunun.

Sohbeti Dışa Aktar'a dokunun.

Konuşmayı Medya Ekle veya Medya Olmadan e-posta ile göndermeyi seçin.

Mail uygulamasını dokunun (veya daha fazla seçenek için Fazlası'na dokunun)

E-posta adresinizi girip Gönder'e dokunun.

PC kullanmadan yapmanın tek yolu, diğer yöntemler uygulama ile yapılabiliyor ama çok stabil değil.
0
Beherit
(10.05.19)
abi hayır, yedek alabiliyorsun ama geri yükleyemiyorsun google drive'dan iphone'a.
0
🌸tchuck
(10.05.19)
abi bu tek tek konuşma. whatsappta 1000in üzerinde konuşmalar var. tek tek yedekleyemem imkansız
0
🌸tchuck
(10.05.19)
son güncel özet geçiyorum;

hiçbir yöntemle aktarılamıyormuş. internetteki tüm yöntemler sahteymiş.

androidden androide aktarılabiliyor sadece.
0
🌸tchuck
(10.05.19)
(5)

office 2016 access

transall
Office 2016 Access ile çalışmam gerekiyor lakin elimde 10 yıllık atom işlemcili ve win xp olan bir netbook var (asus ee pc) işlemci 1,6 ghz ram 2 gb hd 150 gb. Bu cihaz bu deveyi güder mi? win 7 ve SSD eklersek olur mu? Sadece ofis prog kullanmak niyetindeyim.
Office 2016 Access ile çalışmam gerekiyor lakin elimde 10 yıllık atom işlemcili ve win xp olan bir netbook var (asus ee pc) işlemci 1,6 ghz ram 2 gb hd 150 gb. Bu cihaz bu deveyi güder mi? win 7 ve SSD eklersek olur mu? Sadece ofis prog kullanmak niyetindeyim.
0
transall
(10.05.19)
olur da çılgına çevirir sizi..
0
givemesomesubstance
(10.05.19)
hocam
win 7
ssd olur
ram cok azmıs
ama bir bakayım arttirilabiliyor mu 4 gb olursa isiniz olur
zorlar buyuk tablolarda bu hali ile
0
kingcyrax
(10.05.19)
Yani bir şeyler yapmak lazım ama sonuç meçhul, ram de takviye olsa elimde patlayabilir. Ben farklı bir çözüm arayayım, teşekkürler..

Satılık netbook ilk sahibinden 350 tl :))
0
🌸transall
(10.05.19)
hocam ssd patlamaz elinizde
yeni aldıgınız makinada kullanırsınız
siz alın
ben ram upgrade oluyor mu bakıyorum
0
kingcyrax
(10.05.19)
ram max 2 gb o islemcinin destekledigi hocam
0
kingcyrax
(10.05.19)
(4)

Ms word ile aramdaki sorunlar

curukturpkokusu
Arkadaşlar galiba ben malım, yani kursa gidip normal word açma kaydetme olaylarını bir daha öğrensem iyi olacak. Sık sık aynı sorunu yaşıyorum, derdime çare olun lütfen :(İşim word üzerinde dosya yazmak, yazdığım bilgileri 50 tane kaynaktan topluyorum haliyle bir sürü emek veriyorum. Dosyayı bazen b
Arkadaşlar galiba ben malım, yani kursa gidip normal word açma kaydetme olaylarını bir daha öğrensem iyi olacak. Sık sık aynı sorunu yaşıyorum, derdime çare olun lütfen :(

İşim word üzerinde dosya yazmak, yazdığım bilgileri 50 tane kaynaktan topluyorum haliyle bir sürü emek veriyorum. Dosyayı bazen ben bazen de eşim kaydedip kapatıyor bilgisayarda işi olursa. Ama sonra ben açtığımda 3 5 gün önceki halini görüyorum, yazdığım onca şey yok oluyor. Otomatik kaydetme de açık, dosyanın başka yerde kopyası da yok. Çok anlamıyorum ama şimdiye kadar bir şekilde eski sürümlerine ulaşıp (nette bulduğum çözümleri takip ederek) kurtardım dosyalarımı.

Az önce yine aynı şey oldu, açık dosyayı kaydedip kapatmıştım dün. Bugün tekrar açtım 2 gündür yazdıklarım yok, eski sürümlerine bakıyorum eski sürüm yok diyor. Napıcam ben, bir yol var mı? Neden sürekli aynı şeyi yaşıyorum? Bunun ayarı falan mı var?
Not: çok fazla doküman ve web sayfası açık çalıştığımdan işim bittiğinde belgemi kaydediyorum fakat bilgisayarı kapatmıyorum tekrar aynı şeyleri açmam bulmam zor diye. Ama kaydediyorum yani sonuçta wordu :(
0
curukturpkokusu
(10.05.19)
hocam
1. secenek
pcye google drive ya da yandex disk kurun
calistiginiz dosyayı oraya kaydedin otomatik online kaydedecektir her kaydettiginizde

2. si de
orn dosyada calistiniz 10.5.19
farklı kaydet deyin 11.5.19
bu sekilde ilerlerseniz
problem olmaz
sistematik gidersiniz
0
kingcyrax
(10.05.19)
benim de başıma geliyordu. silip yeniden yükledim. hatta yeni windows + yeni office yüklemiştim, sorunum çözüldü
0
yemrem
(10.05.19)
ek olarak lisanslı office kullanıyorsanız kendisi microsfot'un bulut hizmeti olan onedrive üzerine de yükleyerek senkronize ediyor.
0
givemesomesubstance
(10.05.19)
Google Docs kullanin boyle dertleriniz olmasin.
0
crucio
(10.05.19)
(2)

Laptop Önerisi

bagcivan
MerhabalarYeni bşr laptop almaya karar verdim ancak neyi alacağıma karar vermiyorum. 6000 tl bütçe. Aradığım özellikler i5 veya i7 8.nesil H serisi işlemci. 15.6 inç ips ekran. 8 gb ram. Nvidia ekran kartı. Ssd disk. Oyun amaçlı değil daha çok yazılım ve işlem amaçlı kullanılacak. Bu kriterlere uygu
Merhabalar
Yeni bşr laptop almaya karar verdim ancak neyi alacağıma karar vermiyorum. 6000 tl bütçe.
Aradığım özellikler i5 veya i7 8.nesil H serisi işlemci. 15.6 inç ips ekran. 8 gb ram. Nvidia ekran kartı. Ssd disk. Oyun amaçlı değil daha çok yazılım ve işlem amaçlı kullanılacak. Bu kriterlere uygun buluyorum ancak kimisinin ısınma, sonradan yavaşlama, malzeme kalitesi yada farklı sıkıntıları yazılmış.
Kullandığınız ve memnun kaldığınız modeller varsa tavsiye verebilir misiniz?
0
bagcivan
(10.05.19)
msi. modelsöyleyememama markadan memnunum.
0
sutlu nescafe
(10.05.19)
merhaba,

biz bunu kullanıyoruz. memnunuz:

www.hepsiburada.com
0
patates
(10.05.19)
(5)

PDF şeklinde bir CV'de iki kelime değişikliği yapabilecek cevval bir yazar

crimson king
var mı? çok acil olduğu için baştan hazırlayamıyorum. PDF düzenleme programım da yok. teşekkürler.
var mı? çok acil olduğu için baştan hazırlayamıyorum. PDF düzenleme programım da yok. teşekkürler.
0
crimson king
(09.05.19)
aklıma şu geldi; pdf dosyasını worde dönüştür orda değişikliği yap sonra o word dosyasını da pdfe dönüştür.
bunun için internette pdf convert to word/word convert to pdf diye aratarak envai çeşit ücretsiz site bulabilirsiniz.
0
ezkaza
(09.05.19)
@ezkaza denedim ama bozuluyor ne yazık ki
0
🌸crimson king
(09.05.19)
gönderin bakayım
0
senolll
(09.05.19)
yapan çıkmadıysa yolla yapalım
0
Big bada bum bum
(10.05.19)
small pdf deneyebilirsin
nitro pdf var ama ücretli
gonder yaparız
0
kingcyrax
(10.05.19)
(2)

amd ryzen yeni nesil hakkında

semenderr
yav bu yeni nesil ryzenler çıkınca, şimdikilerin fiyatı düşer mi sizce? ya da çıkanlar düşük fiyattan çıkar m ı?
yav bu yeni nesil ryzenler çıkınca, şimdikilerin fiyatı düşer mi sizce? ya da çıkanlar düşük fiyattan çıkar m ı?
0
semenderr
(09.05.19)
Dolar bu seviyedeyken ucuz çıksa bile pahalı olacak.
0
bahoho
(09.05.19)
dusecek
0
müptezel dostoyevski
(09.05.19)
(3)

Telefondan televizyona ekran aktarma

liberal
Merhaba,Samsung telefonumda wifi üzerinden izlediğim youtube videolarını samsung televizyonumda izlemek için bir tuşa basmam yeterli. Herhangi bir uygulama vb olmadan bu oluyor.Diğer odaya 32 inch bir tv almak istiyorum ama samsung'larda 32 inch sıfır smart tv bulamıyorum, gurindig ve diğer markalar
Merhaba,
Samsung telefonumda wifi üzerinden izlediğim youtube videolarını samsung televizyonumda izlemek için bir tuşa basmam yeterli. Herhangi bir uygulama vb olmadan bu oluyor.

Diğer odaya 32 inch bir tv almak istiyorum ama samsung'larda 32 inch sıfır smart tv bulamıyorum, gurindig ve diğer markalarda var.
Telefonda izlediğim youtube veya filmi ekrana aktarmak için herhangi bir uygulama var mıdır?

Veya tavsiye edceğiniz 32 inch dahili uydu, dahili wifi olan smart tv tavsiyelerinze açığım.
0
liberal
(09.05.19)
Chromecast diye Google'a ait bir cihaz var. Herhangi bir TV'ye takıp telefondan YouTube, Netflix, Spotify vb aktarabiliyorsunuz.

Bilgisayardan da Chrome'da olan her şeyi aktarabiliyorsunuz.
0
crown
(09.05.19)
chromecast işini görür ama fiyatları da bayaa artmış.

urun.n11.com
0
spirit crusher
(09.05.19)
32inch yerine 40 inch alırım youtube videoalrını kolayca aktarırım daha iyi. 350 TL çok pahalı değil mi? Ben bir uygulama falan olur sanıyordum.
0
🌸liberal
(09.05.19)
(1)

tekellerde bulunan en iyi cin

superb
f/p açısından en iyisi hangisi sizce?
f/p açısından en iyisi hangisi sizce?
0
superb
(09.05.19)
ortalaması gilbey's fazlası metrolarda beefeater,bombay,gordon's...
0
natallica
(09.05.19)
(1)

banvit baby piliç

superb
http://www.banvit.com/urun-listesi/pilic-baby-sis/1-9-50/ şu ürünü bulamıyorum istanbul çengelköy tarafındaalan bulan var mı?
www.banvit.com şu ürünü bulamıyorum istanbul çengelköy tarafında
alan bulan var mı?
0
superb
(09.05.19)
varsa ata2 sitesinin oradaki migrosta vardır. bu civarın en büyük migrosu. bosna bulvarı üzerindeki karfurdada olabilir.
0
bekri
(09.05.19)
(4)

istanbul'da tereyağını nereden alıyorsunuz

superb
doğal, katkısız, sağlıklı olanını?
doğal, katkısız, sağlıklı olanını?
0
superb
(09.05.19)
lokalde bir manav var. trabzon'dan getirtiyor tereyağını. bayağı da memnunum.

istanbul, ümraniye.
0
baldan kaymak
(09.05.19)
malatya pazarı.
0
candide
(09.05.19)
migroslarda "kebir" var, bi dene, diğerlerinden farklı.
0
stanley weber
(09.05.19)
ladybird
(09.05.19)
(6)

Ses dosyası olusturamiyorum

zargana75
Anne seviyesinde teknoloji cahiliyim. Hiçbir teknik terime hakim değilim. Bir ses kaydı yapıp bunu link olarak kopyalayıp birine yollamak istiyorum.kaydi da yüklemeyi de telefondan yapabilirim.telefon Xiaomi. Vocaroo da denedim beceremedim var mıdır basit bir yolu.once kaydı yapıp yükleyip link olus
Anne seviyesinde teknoloji cahiliyim. Hiçbir teknik terime hakim değilim. Bir ses kaydı yapıp bunu link olarak kopyalayıp birine yollamak istiyorum.kaydi da yüklemeyi de telefondan yapabilirim.telefon Xiaomi. Vocaroo da denedim beceremedim var mıdır basit bir yolu.once kaydı yapıp yükleyip link olusturabilecegim bir site ya da yöntem. Bir de 15 dklik falan bir kayıt yapmak istiyorum mümkün mü acaba? Yardımcı olacak arkadaşa çok minnettar kalicam.
0
zargana75
(09.05.19)
soundcloud.com
0
jugador
(09.05.19)
@jugador bir site ismiyle halledebilseydim keşke. Ben gerçekten yardımcı olabilecek bir yöntem rica ediyorum.
0
🌸zargana75
(09.05.19)
zargana
telefonun tus kilidini ac
araclar da
ses kaydedici var
ona tıkla
izinleri ver
kayıt tusuna bas
bitirince durdur a bas
kayıtlar tusuna bas
ilgili kaydı paylas de
whatsapp ı sec
gonder
0
kingcyrax
(09.05.19)
Arkadaşlar whatsaptan ya da maille gönderme şansım yok.hizliresim linki gibi linke ihtiyacım var.
0
🌸zargana75
(09.05.19)
youtube a yukle video olarak at, duvara kamerayi cevir, ne ses dosyasi calacaskan cal, boylece cok ekstra bir program yuklememis olursun, nasil olsa youtbe hesabin vardir diye tahmin ettim, sadece ayarlardan public olmasin, veya cok ozel bisey degilse olsun, sonra silersin.
0
mavicorap
(09.05.19)
telefonun kendi kayıt programıyla kaydet. google drive kur telefona. paylaşıp google drive'a at. sonra oradan link'i istediğin adama gönder.
0
alperz
(12.05.19)
(1)

Huaweı Watch GT'yi Android cihaza tanımlama

ondkz
Merhabalar,Cihazı samsung telefona tanımaldım ancak telefon çaldığında kimin aradığı yazmıyor sadece titreme oluyor. Diğer tüm bildirimler sorunsuz geliyor. Bunu nasıl giderebilirim ?
Merhabalar,

Cihazı samsung telefona tanımaldım ancak telefon çaldığında kimin aradığı yazmıyor sadece titreme oluyor. Diğer tüm bildirimler sorunsuz geliyor. Bunu nasıl giderebilirim ?
0
ondkz
(09.05.19)
acaba ayarlardan rehbere erisim iznini vermemis olabilir misin?
0
mavicorap
(09.05.19)
(5)

3-4bin lira arası fotoğraf özellikli telefon

tchuck
annem ürünlerimizin fotorğafını çekecek. fotoğraf makinasıyla yapamıyor.iphone'larla falan çektiğinde gayet güzel gözüküyor, ama makinanın ayarlarını yapamıyor haliyle.3-4bin lira arasında android vs. farketmez, "otomatik modda" gayet güzel, net, fotoğraf çeken hangi telefonları önerirsiniz?2. el fa
annem ürünlerimizin fotorğafını çekecek. fotoğraf makinasıyla yapamıyor.

iphone'larla falan çektiğinde gayet güzel gözüküyor, ama makinanın ayarlarını yapamıyor haliyle.

3-4bin lira arasında android vs. farketmez, "otomatik modda" gayet güzel, net, fotoğraf çeken hangi telefonları önerirsiniz?

2. el falan da olur, hiç farketmez.

----

eğer 3-4 bin lira arasında öyle telefon kalmadı derseniz, hangi telefonu önerirsiniz bu fiyatlara en yakın olarak?
0
tchuck
(09.05.19)
iphone 6s fakat ömrü bitmeye yakın. 8 veya 8 plus işinizi görür 1-1.5 daha verirseniz x alınıyor zaten.

ya da note 9 ve huaweinin reklamlarda çıkan telefonu vardı ya o.
0
dismainpula
(09.05.19)
mesela

www.beko.com.tr

iphone 7plus falan varmış bu fiyatlara. daha mı iyi çeker aynı fiyat bandındaki huawei'lerden?

huawei'lerin teknik özellikleri her zaman iyi gözüküyor, ama yazılımla uyum kısmında sıçtığı için çoğu (amiral gemileri hariç) iphone ile yarışamıyor diye düşünüyorum.

ama yanlış düşünüyor olabilirim
0
🌸tchuck
(09.05.19)
huawei p serisi kamera performansı yüksek olan bir seri. p20 pro 4,500 tl civarında. deneyip alabilirsiniz bence bunu.
0
shadowfollower
(09.05.19)
ikinci el iphone 8 plus'lar 3500 lira civaır. bunlar hakkında ne düşünüyorsunuz peki?

kamera performansı çok güçlşü diye biliyorum 8 plusları ama?
0
🌸tchuck
(09.05.19)
Mi 8
0
Topalordek
(09.05.19)
(3)

Outlook toplu email atma

Bysb
outlookumda kayıtlı tüm email adreslerine tek seferde nasıl email atabilirim? Adres defteri gibi bir şey mi oluşturmam gerekiyor (ki onu da yapamadım).
outlookumda kayıtlı tüm email adreslerine tek seferde nasıl email atabilirim? Adres defteri gibi bir şey mi oluşturmam gerekiyor (ki onu da yapamadım).
0
Bysb
(09.05.19)
Adres defteri oluşturmalısınız
0
kablelvuku
(09.05.19)
outlook'ta kayıtlı tüm email adresleri derken, autocomplete'te olan mailler mi?

öyleyse mail ekranında to/cc/bcc kısımlarından birine tıklayıp "adress book" altından "suggested contacts" kısmını seçerseniz kayıtlı her adresi görürsünüz. bunları da ctrl veya shift tuşuna basarak toplu seçebilirsiniz. ancak 50 den fazla adrese tek seferde mail gönderemeyebilirsiniz.
0
shadowfollower
(09.05.19)
hocam dikkat edin
spam yemeyin
genelde racon - maili kendinize atmak
gitmesini istediginiz kisileri bcc ye koymak
0
kingcyrax
(09.05.19)
(1)

mozilla, startpage, duckduckgo, qwant, vivaldi

avianthem
bu teknoloji firmaları, kullanıcıların bilgilerini vs. hiçbir şekilde paylaşmadıklarını, kayıt altında tutmadıklarını ve üçüncü şahıs ve kişilere satmadıklarını belirten firmalar. peki bu firmalar sırf böyle söylediği için güvenli mi oluyor? nereden anlayacağız bu firmaların güvenli olduğunu?vivaldi
bu teknoloji firmaları, kullanıcıların bilgilerini vs. hiçbir şekilde paylaşmadıklarını, kayıt altında tutmadıklarını ve üçüncü şahıs ve kişilere satmadıklarını belirten firmalar. peki bu firmalar sırf böyle söylediği için güvenli mi oluyor? nereden anlayacağız bu firmaların güvenli olduğunu?

vivaldi mesela, google'ın chromium'unu kullanıyor. ne kadar güvenli olabilir ki? diğer firmalar da "biz kullanıcı verilerine şöyle saygılıyız, böyle saygılıyız." diye maval okuyor ama, bu söylemin altını ne kadar doldurabiliyorlar? siz, kullanıcılar olarak bu firmalara güveniyor musunuz?

google'ı hayatımdan neredeyse tamamen çıkarttım bu firmalar sayesinde ama yine de yağmurdan kaçarken doluya tutulmuş olabileceğim de aklıma geliyor. ya da tüm bu olanların, daha büyük firmalarla yapılan danışıklı bir dövüş olduğunu düşünüyorum bazen. ne bileyim, bir de size sorayım dedim.
0
avianthem
(09.05.19)
yuzdeyuz guvenlik diye birsey yok elbette ama bir projenin "open source" olmasi guvenlik ve guvenirlik acisindan onemli bir adimdir cunku acik kaynak kodlara inceleyen bir kisi, ya da rakip gelistiriciler o uygulamanin arkasinda ne donuyor gorebilir, eger soylendigi gibi bir kotuye kullanma var ise bunu aciga cikarabilir. Ayria projenin kaynak koduna bircok bagimsiz gelistirici katkida bulunuyorsa herhangi bir kotuye kullanma durumunda mutlaka o duruma muhalefet edecek kisiler cikacaktir.

yani ozetle acik kaynak kodu bir projenin demokratik ve cok sesli bir anlam kazanmasidir. bir firmanin tekelinde gelistirilen bir kapali bir projeye gore bir nebze daha guvenlidir.
0
emrahday
(09.05.19)
(1)

"resmi farklı kaydet" neden bazen çalışıyor bazen çalışmıyor?

mehmetporsuk
internette yer alan bazı gif'leri sorunsuz şekilde bilgisayarıma kaydederken, bazen sanki hiç tıklamamışım gibi tepki vermiyor. bu sorunu aşmanın bir yolu var mıdır?
internette yer alan bazı gif'leri sorunsuz şekilde bilgisayarıma kaydederken, bazen sanki hiç tıklamamışım gibi tepki vermiyor.

bu sorunu aşmanın bir yolu var mıdır?
0
mehmetporsuk
(08.05.19)
Bazı web siteleri müsade etmiyor, instagram, pinterest, bunlar müsade etmeyenlerden. Pc'deysen kran yakalama araçları kullanabilirsin. Bazı uygulamalar telefonun ekran yakalama özelliğini de iptal edebiliyorlar.
0
diyanet takvimi
(08.05.19)
(3)

altyazı ile ilgili

semenderr
merhaba, çeşitli media oynatıcılarda altyazı senkron ayar kısayolları var. herhangi birini kullanırken altyazıyı 1 saniye geri aldım ve mutlu mesut filmi izliyorum diyelim, filmin devamında, misal yarım saat sonra, bu sefer 0.5 saniye ileri almam gerekti. pc başında bu bir kaç müdahele ile sorunsuz
merhaba, çeşitli media oynatıcılarda altyazı senkron ayar kısayolları var. herhangi birini kullanırken altyazıyı 1 saniye geri aldım ve mutlu mesut filmi izliyorum diyelim, filmin devamında, misal yarım saat sonra, bu sefer 0.5 saniye ileri almam gerekti. pc başında bu bir kaç müdahele ile sorunsuz filmi izledim, diyelim.
aylar sonra o filmi açtığımda yaptığım ayar kalıyor mu? düzenleme altyazı üzerinde kalıcı bir düzenleme mi oluyor? filmi hdd'ye atıp tv'den izlemek istersem, altyazı ayarı başa mı sarıyor?
hayat neden böyle zor ve bu kadar güzel?
0
semenderr
(08.05.19)
altyazı ayarı başa sarar.
0
sutlu nescafe
(08.05.19)
Ya yamulmuyorsam GOM Playerda kayıt edebiliyordun ama düşündüğün gibi bölgesel değilde bütün altyazı dosyasını ileri ya da geri olarak kaydediyordu. O dediğini yapmak için .srt yada .sub dosyasının içindeki timecodeları ellemen lazım sanırım oda zaten altyazıyı baştan yapmak demek =) umarım yardımcı olabilmişimdir...
0
0zzy
(08.05.19)
altyazı işi ile uğraşan gönüllülerin hakkı ödenmez akıl işi değil be ya. notpad'de açıp düzenlemek tek çare ama yazılım öğrenirim bunu yapana kadar.
0
🌸semenderr
(08.05.19)
(1)

yeni android telefonlara apk yüklenemiyor mu?

diffarentiationation
venüs z20 aldım bugün ve apk yükleyemedim. önceden "bilinmeyen kaynaklardan yüklemeye izin ver." gibi bir ayar olurdu o da yok. yabancı kaynak da yok telefon hakkında araştıramadım. tamamen kaldırdılar mı apk olayını?
venüs z20 aldım bugün ve apk yükleyemedim. önceden "bilinmeyen kaynaklardan yüklemeye izin ver." gibi bir ayar olurdu o da yok. yabancı kaynak da yok telefon hakkında araştıramadım. tamamen kaldırdılar mı apk olayını?
0
diffarentiationation
(08.05.19)
Dosya yöneticisi.
0
🌸diffarentiationation
(08.05.19)
(1)

powerpoint ile ilgili soru

isvicre rakisi
selamlarbir sunum hazırlıyorum ve diyelim ki üç bölümü vargirişgelişmesonuçgiriş sayfalarındayken sayfanın yanında veya altında böyle bir grafik olsun giriş highlighted olsun da orada olduğumuzu takip edebilelim istiyorum. bunu otomatik yapmanın yolu var mı powerpointte yoksa elle mi yapmak lazım?
selamlar

bir sunum hazırlıyorum ve diyelim ki üç bölümü var

giriş
gelişme
sonuç

giriş sayfalarındayken sayfanın yanında veya altında böyle bir grafik olsun giriş highlighted olsun da orada olduğumuzu takip edebilelim istiyorum. bunu otomatik yapmanın yolu var mı powerpointte yoksa elle mi yapmak lazım?
0
isvicre rakisi
(08.05.19)
metin kutucugu olusturursaniz, yahut baska ortamda olusturdugunuz imgeyi eklerseniz, orada istenilen bicimde, grafikte v.b. bir yer imi (giri, sayfa no. vs.) olabilir. soldaki cercevede bunlari sunum sayfalarina eklemek oldukca kolay. birini kopyalarsaniz asagi yukari ayni konuma diger sunum sayfalarina da yapistirabilirsiniz. topluca tek tiklamayla da oluyor mu, tam bilemedim.

bir de, nesne ekleme seceneklerine (inser objects) goz atarsaniz, ilginizi cekecek yerler bulabilirsiniz. orada dugmeler vardi, oynat, ileri sar, geri sar gibi islevleri olan dugmeler eklenebiliyor.
0
viva paulista
(10.05.19)
(2)

web sayfasında imei kontrol aracı

SulhiSaygili
merhaba,bazı sitelerde görüyorum, imei arama özelliği koyuyorlar. telefonumuzun imei numarasını girip kontrol edebiliyoruz, kaydını kuydunu. böyle bir özelliği kendi sayfama nasıl koyabilirim bilen var mıdır acaba?teşekkürler
merhaba,

bazı sitelerde görüyorum, imei arama özelliği koyuyorlar. telefonumuzun imei numarasını girip kontrol edebiliyoruz, kaydını kuydunu. böyle bir özelliği kendi sayfama nasıl koyabilirim bilen var mıdır acaba?

teşekkürler
0
SulhiSaygili
(08.05.19)
imei çalmak için bi yöntem gibi duruyor. edevletten girip kontrol dışında sağa sola yazmayın imei numaranızı kardeşim saf mısınız
0
HasanK
(08.05.19)
aşağıdaki adresi kullanarak bir data parser yazabilirsin. Şansına captcha falan istemiyor.

www.turkiye.gov.tr
0
kimlanbu
(08.05.19)
(3)

Toyota Corolla Yarı Otomatik sert tak tuk sesi

karamuratbenim
İyi günler.2007 model toyota corolla yarı otomatik aracım var.3 aydır bayır aşağı inince ayağımı frenden çektiğim zaman tak tuk diye gürültülü ses geliyor. Sanki arabanın altından birileri çekiçle vuruyor gibi. Bunu sürekli yapmıyor, bazen oluyor. Sebebi nedir?2 ustaya gönderdim sorun yok dediler. O
İyi günler.
2007 model toyota corolla yarı otomatik aracım var.
3 aydır bayır aşağı inince ayağımı frenden çektiğim zaman tak tuk diye gürültülü ses geliyor. Sanki arabanın altından birileri çekiçle vuruyor gibi.
Bunu sürekli yapmıyor, bazen oluyor.
Sebebi nedir?
2 ustaya gönderdim sorun yok dediler.
Onlar kullandı bir şey yok, ben kullanınca da sorun olmuyor ayda 5-6 kere yapıyor ama bazen araba titriyor o sesten.
Sebebi nedir sizce?
0
karamuratbenim
(08.05.19)
Kardeşimin arabası Toyota Corolla 2012 model(full otomatik) aynı ses var ve normal diyorlar.
0
lcha
(08.05.19)
hocam ama cok sert bir ses. dısarıdaki insanlar dönüp bakıyor.
0
🌸karamuratbenim
(08.05.19)
Akslara baktirin. Sanzimana odaklanmayin.
0
deveyi diken adamin ta kendisi
(08.05.19)
(2)

corel draw'un sürümü bitti

a man alone
merhaba aranızda corel kullanan var mı? elimdeki silindi ve sitesinden son sürümünü yükledim fakat onun da sürümü bitti.bunu nasıl uzatacağıma dair özel dosya transferli görüşmek isteyen var mı acaba? :)çok sıkıştım, dosyaları kaydedemiyorum. sadece dikişileri yamalasam yeterli! :)not: eklemeyi unu
merhaba aranızda corel kullanan var mı? elimdeki silindi ve sitesinden son sürümünü yükledim fakat onun da sürümü bitti.

bunu nasıl uzatacağıma dair özel dosya transferli görüşmek isteyen var mı acaba? :)

çok sıkıştım, dosyaları kaydedemiyorum. sadece dikişileri yamalasam yeterli! :)

not: eklemeyi unutmuşum. almanya'da internetten bir şeyler indirmek daima sorunlu. direk ceza veriyorlar.
0
a man alone
(08.05.19)
google ara: "corel draw full indir"
0
teknikekip
(08.05.19)
not: eklemeyi unutmuşum. almanya'da internetten bir şeyler indirmek daima sorunlu. direk ceza veriyorlar.
0
🌸a man alone
(08.05.19)
(4)

basit çizim programı önerisi

mr fusion
evde yaptığım işlerde kullanacağım, çok karışık olmayan kendi kendime öğrenebileceğim bir çizim programına ihtiyacım var. ölçekli çizim yapabileceğim bir program mesela 10x10cm ölçülerinde bir kare çizeceğim çizerken ölçüsünü görebileceğim çizgi çizdim uzunluğu altta yazacak( baskı devre programları
evde yaptığım işlerde kullanacağım, çok karışık olmayan kendi kendime öğrenebileceğim bir çizim programına ihtiyacım var.

ölçekli çizim yapabileceğim bir program mesela 10x10cm ölçülerinde bir kare çizeceğim çizerken ölçüsünü görebileceğim çizgi çizdim uzunluğu altta yazacak( baskı devre programlarında öyleydi) bu konu ve bu çıktıda da öyle olacak.

bu zamana kadar kağıtta cetvelle yapıyordum bu işleri ama zor oluyor. paintte çizim yapıp ekrandan cetvelle ölçmeyi ble denedim. autocad falan çok profesyonel benim için. ösolidworks dediler sketchup dediler ama onlar sanırım 3d ağırlıklı
0
mr fusion
(08.05.19)
ilk okuduğumda sketchup aklıma geldi. 3d ağırlıklı ama 2d özellikleriyle işini görebilirsin.

belki photoshop?
0
y e k
(08.05.19)
adobe illustrator. ilk başlarda biraz karışık gelebilir ama pek çok eğitimi var internette. kolayca çözülebilir
0
bekri
(08.05.19)
corel
0
cowboy
(08.05.19)
çok teşekkürler
0
🌸mr fusion
(09.05.19)
(1)

Aypon epsıtordan apdeyt çekemiyo

bardakigüneşgözlüğü
Starbucskta megabayt megabayt çektiğim güncellemeleri evin internetinde çekemiyorum.İndiriliyorda kalıyor.Telefonu açtım kapadım.Ağı unuttum yeniden bağlandım yok olmuyor sysadmin arkadaşları göreve davet ediyorum
Starbucskta megabayt megabayt çektiğim güncellemeleri evin internetinde çekemiyorum.İndiriliyorda kalıyor.Telefonu açtım kapadım.Ağı unuttum yeniden bağlandım yok olmuyor sysadmin arkadaşları göreve davet ediyorum
0
bardakigüneşgözlüğü
(07.05.19)
modemi kapat ac
dns gir vb
0
supergirl
(07.05.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.