Giriş
(5)

xiaomi mi6 mı, oneplus 5 mi?

sanat guresi
soru başlıkta. aklımdan geçen oneplus 5.peki bu aletlerden birisini almak için banggood ya da gearbest'i kullanıp italya'daki arkadaşıma yollatsam ne kadar güvenli olur? telefonda global rom olduğu müddetçe bir sıkıntı yaşar mıyım? daha önceden kullandığım siteler değil.
soru başlıkta. aklımdan geçen oneplus 5.

peki bu aletlerden birisini almak için banggood ya da gearbest'i kullanıp italya'daki arkadaşıma yollatsam ne kadar güvenli olur? telefonda global rom olduğu müddetçe bir sıkıntı yaşar mıyım? daha önceden kullandığım siteler değil.
0
sanat guresi
(24.09.17)
Mi6
0
veritaslibertas
(24.09.17)
oneplus2ı ilk defa duydum, mi6'dan memnunum hepsiburada'dan aldım, yanlışım yoksa $ ile karşılaştırdığımda kafa kafaya geliyordu fiyatı ama yamuluyor olabilirim tabii. yurt dışı fiyattına pasapporta işletme bedelini de kat bu arada (pasaport yoksa birde pasaport kayıt hakkı parası)
0
selam
(24.09.17)
Oneplus 5 alırdım. Kasa olarak ve arkasındaki topluluk olarak daha iyi.
0
dostoyevskinin tostu
(24.09.17)
xiaomi hakkında çok iyi yorumlar duyuyorum son zamanlarda, hem yabancılardan hem türklerden.
0
Kamyoncunun vitesi
(24.09.17)
kagit uzerinde oneplus gibi duruyor ama onceki modellerinde kronik problemler vardi o nedenle o markaya biraz soguk bakiyorum. bu modelinde var mi bir arastirin derim.
0
toua tokuchi
(24.09.17)
(4)

Yeni apple kimliği

mevsimler
İphone da yeni apple kimliği oluşturulduğunda telefondaki fotoğraf kişi numaraları uygulamalar vesaire bunların akıbeti ne olur. Silinir mi bunlar?
İphone da yeni apple kimliği oluşturulduğunda telefondaki fotoğraf kişi numaraları uygulamalar vesaire bunların akıbeti ne olur. Silinir mi bunlar?
0
mevsimler
(24.09.17)
Beyler bi cevap verin gözünüzü sevem
0
🌸mevsimler
(24.09.17)
Silinmesi için bir sebep görmüyorum. Apple müzik varsa müzikleri siler ama.
0
i was made for you
(24.09.17)
varsa icoluddakilerle birleşir. notlar rehber resimler vesaire.

eski hesaptan çıkır yaparken sorar silinsin mi diye ayrıca
0
efruz
(24.09.17)
silinmez.

o kadar acilse; bir parça google yapınca çıkıyor zaten.
0
fever
(24.09.17)
(3)

Aşırı ısınan dizüstü

yaren
Selam4.5 yıllık hp pavillion g7 bilgisayarım var ve aşırı derecede ısınıyor. Ne yapmam lazım ve Ankara'da bildiğiniz iyi bir bilgisayarcı var mı? Aslında amaç para harcamadan halletmek ama harcayacaksam da işinin ehli olan ve dürüst bir bilgisayarcı bulmak isterim.
Selam

4.5 yıllık hp pavillion g7 bilgisayarım var ve aşırı derecede ısınıyor. Ne yapmam lazım ve Ankara'da bildiğiniz iyi bir bilgisayarcı var mı? Aslında amaç para harcamadan halletmek ama harcayacaksam da işinin ehli olan ve dürüst bir bilgisayarcı bulmak isterim.
0
yaren
(24.09.17)
as.

kimseyi tanımıyorum orada ama kendinde yapabilirsin. fan temizliği ve macun değişimi ile.
0
secrexv2
(24.09.17)
Aşırı derecede derken? 60 70 normal. Isıdan dolayı kapanıyor mu? kapanmıyorsa biraz daha idare eder yaren.

+hwinfo diye bir program var, ordan ogren derecesini
+bide: www.youtube.com
0
binder dandet
(24.09.17)
muhtemelen macun yenilenmesi ve iç toz temizliği ile kurtarılır. en son 30 lira kadar bi fiyata macun alıp sürmüştüm. temizliksiz -30 derece kadar sıcaklık düştü. fiyat fikri olması açısından yazdım. temizlik + macun maksimum 50 lira tutar.
0
içe doğru kaslı olan çocuk
(25.09.17)
(3)

Bilgisayar başında en az 7 saat geçirmek?

allstar
Özel sektör çalışanı olarak bilgisayar başında her gün en az 7 saat geçiriyorum. Gözlerimde hiç bir bozukluk yok gözlük kullanmıyorum ama monitörden gelen ışığın etkisini azaltmak için gözlük kullanmamın bir faydası olur mu?Örnek:http://www.eyezenpro.com/products
Özel sektör çalışanı olarak bilgisayar başında her gün en az 7 saat geçiriyorum. Gözlerimde hiç bir bozukluk yok gözlük kullanmıyorum ama monitörden gelen ışığın etkisini azaltmak için gözlük kullanmamın bir faydası olur mu?

Örnek:www.eyezenpro.com
0
allstar
(24.09.17)
2005'ten beri günde ortalama 10+ saat bilgisayar karşısındayım. daha net söylemek gerekirse; sabah 8 den gece 1 e kadar genelde tabii mola vs oluyor illaki. 31 yaşımdayım ve insanlar gözlerim için "sen insan değilsin" gibi yorumlar yapıyorlar.

kaliteli bi monitör kullan. parlaklığını yeteri kadar aç. ne az ne de fazla. kesinlikle ve kesinlikle karanlık ortamda monitör kullanma. hava kararmaya başladığı gibi odanın ışığını aç. zorunlu kalmadıkça monitörden yazı okuma. benim dikkat ettiğim şeyler sadece bunlar. öyle gözleri korusun diye herhangi bir şey hiç kullanmadım.
0
washe
(24.09.17)
monitör ışık ayarlarını çoktan yaptım ama monitorü değiştirme ihtimalim yok.Ofisin ışıklar iyi ne fazla ne az ama monitörden yazı okumam şart
0
🌸allstar
(24.09.17)
flux programi var bir de, ozellikle aksam saatlerinde ekran isigini goz yormayacak sekilde ayarliyor.
0
pide
(24.09.17)
(9)

1500 tl'ye akilli telefon onerisi

dogumdansancili
Günaydın `pazar sabahı erken kalkmak için bir neden` bulan kardaşlar. Telefon sizlere ömür, pc'den yazıyorum. Max 1500 tl civarına bir akıllı telefon almak durumundayım bugün. IPhone 5s düşünüyorum yalnız 1-2 ios güncellemesi sonrası emekli olur minvalinde yorumlar okuyunca vazcayar gibi oldum. Bu f
Günaydın pazar sabahı erken kalkmak için bir neden bulan kardaşlar. Telefon sizlere ömür, pc'den yazıyorum. Max 1500 tl civarına bir akıllı telefon almak durumundayım bugün. IPhone 5s düşünüyorum yalnız 1-2 ios güncellemesi sonrası emekli olur minvalinde yorumlar okuyunca vazcayar gibi oldum. Bu fiyata akıllı telefon önerileriniz varsa almak isterim. En önemli kriter garanti&teknik servis boyutunun iyi olması. Ekran büyüklüğü vs. önemli değil. Teşekkürler.
0
dogumdansancili
(24.09.17)
Xiaomi mi5 ya da 5s alabilirsin.5s aldim gayet iyi
0
bugunolmadiamayarinkesinolacak
(24.09.17)
Kaliteli teknik servis istiyorsan apple'dan şaşma. Se 16gb 1800 tl civarı, biraz daha düşebilir onu kovala bence.
0
signore
(24.09.17)
5s gelecek güncellemeyi almaz. 5 bu sene gitti.
0
passion rules the game
(24.09.17)
bu telefonu aldım. O kadar beğendim ki 8 çekirdek, 4 gb ram ve ekran efsane. Kamera falan da yetiyor. Tavsiyemdir.

www.hepsiburada.com
0
t3hn0
(24.09.17)
mi 5s tavsiye ederim. prime modeli de güzel. kamerada hangisinde ois varsa onu al.
0
Topalordek
(24.09.17)
abd'den aldirma ihtimalin varsa oneplus 5. ben oyle yaptim.
0
varg
(24.09.17)
lenovo p2
0
aşksız prens
(24.09.17)
Samsung Galaxy a5.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(24.09.17)
Panasonic gd90
0
[GODDARD]
(24.09.17)
(1)

iPhone ekran değişimi-Ankara

duma duma dum
iPhone 6s kullanıyorum. Ekranım çatlaktı, yine düşürdük ve baya bir yayıldı. Dokunmatik falan düzgün çalışıyor. Apple çok pahalı. Başka bir yerde yaptırmak istiyorum. Kullanıp da memnun kaldığınız bir servis var mj?
iPhone 6s kullanıyorum. Ekranım çatlaktı, yine düşürdük ve baya bir yayıldı. Dokunmatik falan düzgün çalışıyor. Apple çok pahalı. Başka bir yerde yaptırmak istiyorum. Kullanıp da memnun kaldığınız bir servis var mj?
0
duma duma dum
(24.09.17)
sıhhiye metrosunun orada telefoncular çarşısı var. bir işhanı orası halleder. kime sorsan gösterir metro çıkışında.
0
cedex
(24.09.17)
(5)

bulaşık makinesi güzel kurutmuyor

akan dame
makine biraz eski. yıkamada sorun yok ama program bittiğinde sular olduğu gibi duruyor bulaşıkların üstünde. alt kısmı oldukça boş bırakıyorum, tencere tava koymuyorum ama yine de aynı sorun. neden olabilir?
makine biraz eski. yıkamada sorun yok ama program bittiğinde sular olduğu gibi duruyor bulaşıkların üstünde. alt kısmı oldukça boş bırakıyorum, tencere tava koymuyorum ama yine de aynı sorun. neden olabilir?
0
akan dame
(24.09.17)
çalışması bitince kapağını hafif açıp beklet, buhar dışarı çıkınca hızla kurur
0
balpolen
(24.09.17)
hocam bu olay parlatıcı ayarıyla ilgili. sana mantıksız gelebilir ama öyle. parlatıcı ayarını arttırın. 3te ise 5e getirin. parlatıcı yoksa kesin koyun. Bu şekilde deneyin, sonra buradan teşekkür edersiniz.
0
adivar
(24.09.17)
@adivar öğrenci evi olduğundan parlatıcı kullanmıyorum bile açıkçası :/ koyduğum deterjanda bilmem kaçı bir arada falan yazıyor diye ona güvenmiştim.bugün alıp parlatıcıyla deneyeyim. teşekkürler.
0
🌸akan dame
(24.09.17)
@adivar gerçekten sorun çözüldü. çok teşekkür ederim
0
🌸akan dame
(25.09.17)
rica ederim. parlatıcı yerine sirke de koyabilirsiniz.
0
adivar
(26.09.17)
(1)

macbook enter tusu

kamilkoc
macbook'un enter tusu uzerinde soyle bir ikon var ---> " ⌅ " bu ikon ne ifade ediyor ?enter tusu foto link....https://goo.gl/1924gR
macbook'un enter tusu uzerinde soyle bir ikon var ---> " ⌅ "

bu ikon ne ifade ediyor ?



enter tusu foto link....
goo.gl
0
kamilkoc
(23.09.17)
Google is your friend mate.

discussions.apple.com

apple.stackexchange.com
0
fever
(23.09.17)
(4)

Whatsapp Web stalker acil yardim

hickimsenin hicbirseyi
merhaba arkadaslar bi gelin hele.bugun telefon elimde mesajlasirken, bildirimlerin sessiz oldugunu farkettim. tam da o sirada iki saat once aldigim ama okumadigim, okumus gibi gorundugum bir mesaj hakkinda allah allah demek hatta problem olmus gibisinden konusuyordum. neden mesaj sesi gelmiyor diye
merhaba arkadaslar bi gelin hele.

bugun telefon elimde mesajlasirken, bildirimlerin sessiz oldugunu farkettim. tam da o sirada iki saat once aldigim ama okumadigim, okumus gibi gorundugum bir mesaj hakkinda allah allah demek hatta problem olmus gibisinden konusuyordum. neden mesaj sesi gelmiyor diye denemeler yapiyordum.

sonra nasil oldu hatirlamiyorum bu zamazingonun bildirimi acildi bir anda ekranda. whatsapp web su anda aktif diye. hayatimda ilk o anda duydum whatsapp web diye birsey oldugunu. 15 dakika ne oldugunu anlamaya calistim. sitesini falan actim. hemen kapatmak istemedim belki ayrintili bir bilgiye ulasirim diye ama nafile. daha fazla beklemeyip baglantiyi kestim telefondan. ne zamandir bagli oldugumu inanin bilmiyorum.

suan soktayim. elimdeki tek bilgi windows 10 mozilla. nasil olur da gmail boyle durumlarda enlemine boylamina kadar yazip gonderirken whatsapp mozilla demekten ileri gidememis.

bu konuda deneyimi olan, bu bilgisayara ait bilgilere nasil ulasabilecegime dair fikri olan arkadaslarim cevaplarsa cok sevinirim.
0
hickimsenin hicbirseyi
(23.09.17)
whatsapp web şöyle çalışıyor. web.whatsapp.com açıyosun bilgisayar tarayıcısından, karekod çıkıyor, telefondaki whatsapp'ın ayarlarından kamerayı açıp bu karekodu okutuyosun. sonra voula! izin vermiş oluyorsun.

yani muhtemelen telefonu kilitsizken yakalayan biri whatsapp web'i açıp karekodu okuttu.

daha fazla bilgi vermemesi ondan heralde. hani güvenlik için değil, hangi oturumların var onu göstermek için o da.
0
supergirl
(23.09.17)
Yanlis bilmiyorsam whatsapp web icin tlfnla bilgisayarin ayni ağa bagli olmasi lazim. Tlfn internete bagli degilse pcden de acamiyorsun, tlfn sarji az kaldiginda whatsapp web seni uyariyor tlfnu sarj etmen icin ..vs gibi durumlar var.
0
apartman teyzesi
(23.09.17)
androidde whatsapp web açıkken üstte devamlı bildirim kalıyor. eskiden öyle değildi ama artık öyle. yani önceden açmış olsa bile senin üstte o bildirimi görüyor olman lazımdı.

@pardon. baktım şimdi bende de ekranı indirmeyince görünmüyormuş.

geçmiş olsun. bu durumda biri webden takip ediyormuş seni demek ki. apartman teyzesinin dediği gibi bi olay var mı bilmiyorum ama sanmıyorum. benim bildiğim internet bağlantısı kesilmediği sürece web açık kalır. şu durumda en son bağlantın ne zaman kesildi ya da ne zaman kapattın telefonu. o süreye göre kim yapmış olabilir bi düşün.
0
elorelia
(23.09.17)
hocam en ustte bildirim olmuyor bende. sadece bildirim ekranini yukaridan asagiya indirince goruyorum ki bircok bildirimin icinde gozumden kacmis olabilir. bir diger nokta ise internette bircok link gordum bu bildirimden rahatsiz olup kapatma yollari bulanlar. sonradan tekrar aktive oldu diyenler.
0
🌸hickimsenin hicbirseyi
(23.09.17)
(3)

Deepweb'te bulunan içerik?

surroundence
Nereye soracağımı bilemedim, burası uygun gibi geldi.Deepweb'le haşır neşir olanlar yardımcı olursa sevinirim.Şimdi bu deepweb denilen yerde bir sanatçının yayınlanmamış şarkıları, klipleri, fotoğrafları gibi şeyleri bulmak mümkün mü? Sadece 20 saniyelik bir kısmı yayınlanıp daha sonra albüme alınma
Nereye soracağımı bilemedim, burası uygun gibi geldi.
Deepweb'le haşır neşir olanlar yardımcı olursa sevinirim.

Şimdi bu deepweb denilen yerde bir sanatçının yayınlanmamış şarkıları, klipleri, fotoğrafları gibi şeyleri bulmak mümkün mü? Sadece 20 saniyelik bir kısmı yayınlanıp daha sonra albüme alınmamış bir şarkıyı arıyorum.

Eğer mümkün ise o seviyeye kapıma polis dayandırmadan, bilgilerimi çaldırmadan ve bilgisayara virüs doldurmadan girebilmem mümkün mü?
0
surroundence
(23.09.17)
Tor browser zaten gizliliği sağlıyor ama VPN kullanılarak daha garanti bir yol izlenebilir. Öyle bir şeyi bulabilirsin ama aramaya inanman lazım. Deep web Google gibi değil bildiğin gibi. Sadece elinde sitenin linki varsa o siteye ulaşabiliyorsun. Gezinebileceğin bir ortam değil. Kapına polis gelmez yüzde 99. Sadece o şarkıyı alıp herkesin ulaşabildiği sitelerde paylaşmaman gerek. Sadece sende kalacaksa pek sıkıntı olmaz.
0
dissendium
(23.09.17)
Deneyeceğim, teşekkürler
0
🌸surroundence
(23.09.17)
Hakkında bu kadar tevatür olan başka bişey görmedim. Bahsettiginiz şarkı bir şekilde hacklenip birilerinin eline düşse zaten 'sığ' webe de konulurdu. Ünlülerin fappening fotoğraflarından game of thrones'un bölümlerine kadar herşey düştü.

Deepweb'in derinliği nereden geliyor dersen kripto para birimleriyle digital sapkınlıklar satan, değiş tokuş eden tiplerin olmasından geliyor bu sayfalar bir yerde listelenmediği için adrese sahip olmayan ulaşamamis oluyor.
0
Ufuk
(23.09.17)
(8)

Haftanın 6 günü, günde aralıksız 10 saat çalışacak laptop

nous docky
SSD si ve nümerik kalvyesi olması şart dersek ben Lenovo thinkpad alayım diyorum... Özellik olarak hiç bi şey gerekmez... Eczanede web ve ufak bikaç program kullanılacak... Ama uzun ömürlü ve dayanıklı olmalı işte...THinkpadden başka bir seçeneğim yok mu? Bir de thinkpad satan yer o kadar az ki siz
SSD si ve nümerik kalvyesi olması şart dersek ben Lenovo thinkpad alayım diyorum... Özellik olarak hiç bi şey gerekmez... Eczanede web ve ufak bikaç program kullanılacak... Ama uzun ömürlü ve dayanıklı olmalı işte...

THinkpadden başka bir seçeneğim yok mu? Bir de thinkpad satan yer o kadar az ki siz neresini önerirsiniz?
0
nous docky
(23.09.17)
Masaustu toplayin. Hem dahabucuzdur hem daha dayaniklidir. Sikinti olan parcayi basitce degistirebilirsiniz.
0
kurnaz
(23.09.17)
Babam eczaci, eczanede 7 tane desktop var. Kesinlikle desktop oneririm sorunsuzluk ve sorun ciktiginda kolay duzeltilebilirlik acisindan.

Kendinize kisisel olarak gene laptop alin o ayri, ama eczanede desktop ideal.
0
crown
(23.09.17)
Ben de desktop diyorum.
ayrıca numerik pad olan cihazlar kocaman oluyor. Usb padler var onun için cihazı o kadar büyütmeye gerek yok diye düşünüyorum.
thinkpad güzel alet bu arada.
0
Giovanni Pipitto
(23.09.17)
Özellikle elektrk kesintilerine karşı laptop diyordum. Bir de turkcellin pilli modemleri var sim kart takılan. Bu onunla 3-4 saat internet kesintisi olmayacak diye hesaplıyorum ama desktopa aklım gidip geliyor zaten... hali hazırda monitör de var sayılır...
0
🌸nous docky
(23.09.17)
Yukarida yazdigim gibi eczanede 7 desktop + 7 monitor + 2 yazici + modem + yazar kasa + guvenlik kameralari kesintisiz guc kaynagina bagli. Yedekte de otomatik devreye giren jenerator var.

Is yeri icin stabil bir sistem kuracaksaniz bu maliyetleri gozden cikarmaniz lazim.
0
crown
(23.09.17)
Teşekkürler öneriler için... Masaüstü ama itx bi sistem kurdum (incehesaptan) hem daha ucuza geldi (2800) hem de en az 5-6 yıl çok rahat götürür gibi duruyor şimdilik... M2 ssd, 16 gb ram, i5 7500 filan... Hadi hayırlı olsun bana :)
0
🌸nous docky
(24.09.17)
Siparişi iptal ettim. Bu sabah intel 8. Nesiller 10 güne geliyo diye açıklama yaptı. I5 lerde de 6 çekirdek olacakmış... 8400 alırız madem dedim. Soket de değişiyomuş hem...
0
🌸nous docky
(25.09.17)
Belki okuyan olur diye yazayım... Mitx kasa kurdum o zaman çok memnun kaldım...
0
🌸nous docky
(04.10.18)
(4)

iPhone-Ekrandan saat, pil ve operatör bilgilerinin kaybolması

doktor sagbirakmayan
Merhaba sevgili Romalılar,Başlıkta da belirttiğim üzere iPhone ana ekranımdan saat, pil ve operatör bilgilerim gitti. Bunu yapmaya çalışsaydım büyük ihtimalle başaramazdım..İlaveten durum şöyle, ana ekranda bilgi yokken safari üzerinde bilgiler görülüyor.Biri bana bu sorununu yazılı olarak anlatmaya
Merhaba sevgili Romalılar,

Başlıkta da belirttiğim üzere iPhone ana ekranımdan saat, pil ve operatör bilgilerim gitti. Bunu yapmaya çalışsaydım büyük ihtimalle başaramazdım..

İlaveten durum şöyle, ana ekranda bilgi yokken safari üzerinde bilgiler görülüyor.

Biri bana bu sorununu yazılı olarak anlatmaya çalışsaydı büyük ihtimalle “ne diyo la bu bebe” derdim. O yüzden ekran görüntülerini de ekledim.

Şuku aşkına, pil ve saat bilgilerimi bana geri verin!!
0
doktor sagbirakmayan
(23.09.17)
aç kapa yapın düzeliyor diye bir yorum okudum. daha okuyorum, yazarım.

edit : telefonu resetleyin diyor, o da yemezse i-tunes üzerinden restore edin.

kaynak : www.reddit.com
0
EasyTiger
(23.09.17)
**telefondan yazınca ekran görüntüsünü yükleyememişim.
God Damn It..!
0
🌸doktor sagbirakmayan
(23.09.17)
@EasyTiger, telefonu açıp kapattım ve düzeldi.
0
🌸doktor sagbirakmayan
(23.09.17)
:)
0
EasyTiger
(23.09.17)
(9)

Çelik jantlar arabaya görselden başka ne katıyor?

iddaaci
Merhaba, bu çelik jantlar arabaya ne katıyor? Görseli güzel, evet ama ağırlaştırmaz mı arabayı? Eşek ölüsü gibi malzeme. Başka ne işe yarar?
Merhaba, bu çelik jantlar arabaya ne katıyor? Görseli güzel, evet ama ağırlaştırmaz mı arabayı? Eşek ölüsü gibi malzeme. Başka ne işe yarar?
0
iddaaci
(22.09.17)
daha sağlam. darbeden daha az etkilenir.
0
Delay Fuze
(22.09.17)
Kadını topuklu ayakkabı arabayı jant gösterir.
0
eeb
(22.09.17)
çelik jant daha sağlam değil. sağlam çukura düşse kırılma riski alüminyuma göre daha fazla. görünüş olarak daha güzel.
0
Topalordek
(22.09.17)
Öncelikle;

Çelik jant diye bir şey yok. O sanayi tabiri. Sizin bahsettiğiniz "alüminyum alaşımlı jant". Araba kataloglarinda da bu isimle geçer zaten.

Bide kara jant var. Adi 'Sac jant' diye geçer. Düz siyahtir, plastik kapak janti olan arabalarda bu vardir asil.

Çelik, sac jantdan daha saglam degil aksine, daha sert oldugu için daha kirilgan diye diliyorum. Sac jant direk bükülüp yamuluyor kirilmak yerine çogu zaman. Bide alüminyum alaşımlı jantlarda boyut(inç) büyüdükce ağirlik gereksiz olarak artiyor.
0
bir3iki7
(22.09.17)
Tamamen atiyorum, normal saca gore daha fazla hava aldigi icin frenler daha cabuk sogumasina ek olarak yardim edebilir.
0
c1b2k3
(22.09.17)
Kara jantlara gore daha saglam oldugunu dusunuyorum cunku benim eskiler kara jantti sirekli yamuluyor ce cekicletmek zorunda kaliyordum ama aluminyum alasimlida daha boyle bir ihtiyaç dogmadi
0
goodman
(23.09.17)
Hafif arabalarda yol tutuşa katkısı olabiliyor.
0
neymis
(23.09.17)
çelik jant diye bildiğiniz alüminyum alaşımlı jant. sac jant diye bildiğiniz aslında çelik jant. yani tam tersi.
0
alperz
(23.09.17)
Direksiyon hakimiyeti sağlar, balans ayarı sık sık bozulmaz. Yoldaki titreşimleri hissettirmez.
0
komando kani var bende
(23.09.17)
(2)

Samsung Level U Pro kullanan var mı?

boray eris
Deneyimleriniz?
Deneyimleriniz?
0
boray eris
(22.09.17)
ses yetersiz, çekimi ev icinde idare eder. bazen cebindeyken bile cekmıyor ama nadir.
konforu iyi, kulaklıklar kaliteli. mesaj geldıgınde nerden geldıgını ve kımden geldıgını soyluyor..

overall 6.5/10
0
binder dandet
(23.09.17)
Ses yüksek değil ama kaliteli. Başka diyeceğim yok.
0
Tears of Devil
(23.09.17)
(7)

Fren Diski Balata problemi (Foto)

isminivermekistemeyensuser
MerhabaAraba fren yaptıgında yüksek ses çıkartıyor ve titreme yapıyor. Ön frenlerden şüpheleniyorum. Ekteki fotoda her şey normal mi? sorun nedir sizce?servis te ne yapılır? masraf ne olur ki BMW 1.16i 2009
Merhaba

Araba fren yaptıgında yüksek ses çıkartıyor ve titreme yapıyor. Ön frenlerden şüpheleniyorum. Ekteki fotoda her şey normal mi? sorun nedir sizce?
servis te ne yapılır? masraf ne olur ki BMW 1.16i 2009
0
isminivermekistemeyensuser
(22.09.17)
ilkinde diskin dış kısmına doğru bir çıkıntı görünüyor. ses ondan olabilir. titreme diskteki dalgalanmalardan olur.

iyi ihtimal: disk sökülüp tornaya gidecek.
kötü ihtimal disk değişecek.

hiç bmw kullanmadım fiyatlar hakkında bir şey diyemem. torna tutsun 200 tutar ama tahminim.
0
alperz
(22.09.17)
Balataları geçen hafta değiştirdim sanayide.
Rutin bakımla beraber 1.100 tuttu 2009 Mercedes C180'de.

Yetkili servise gidersen 2.000 civarını bulur muhtemelen.
0
cakabo
(22.09.17)
Sanayide torna ve balata toplam 300 tutar yaklaşık
0
steward
(22.09.17)
Titreme varsa ve disk müsaitse tornalarlar diski. Servis değiştirelim falan der %90, belki bir ihtimal sanayideyse falan tornalatır. Bir tanıdık vasıtasıyla/tavsiyeyle sanayiye gidin ucuza hallolur.
0
reactionic
(22.09.17)
ilk gözüme çapan şu aşınmışlık oldu
prntscr.com

disk bitmiş olabilir bi ölçtür sanayide derim.
0
basond
(26.09.17)
Kampanalar bitmiştir.
0
komando kani var bende
(26.09.17)
kampana sistemi bambaşka. bunlar disk fren.
0
alperz
(26.09.17)
(1)

evde dosya paylaşımı

obez kirpi george
salonda win10 kurulu notebook var, odada win10 kurulu pcnotebook uydunetin modemine wireless olarak bağlanıyorpc is uydunetin modemine ethernet ile bağlı başka bir routera ethernet üzerinden bağlıistediğim: ortak_dir adında bir klasör olsun, bu klasör iki bilgisayara da açık olsun, paylaşılsın yani.
salonda win10 kurulu notebook var, odada win10 kurulu pc

notebook uydunetin modemine wireless olarak bağlanıyor
pc is uydunetin modemine ethernet ile bağlı başka bir routera ethernet üzerinden bağlı

istediğim: ortak_dir adında bir klasör olsun, bu klasör iki bilgisayara da açık olsun, paylaşılsın yani.

nasıl yapabilirim?
0
obez kirpi george
(22.09.17)
Klasöre sağ tık => Özellikler
0
boray eris
(22.09.17)
(3)

IPhone Şarj Problemi

antipodes
IPhone 6S bir cihazım var, yeni. Kullanmaya başlamadan önce eski cihazı yedekledim, buna restore ettim. Kullanmaya başladıktan sonra farkettim ki pili yiyor resmen alet. Örneğin gece bırakıyorum yatarken, sabaha kadar %25-30 arası kemiriyor pili. Gece yatarken wifi kapattım olmadı, konum servislerin
IPhone 6S bir cihazım var, yeni.

Kullanmaya başlamadan önce eski cihazı yedekledim, buna restore ettim. Kullanmaya başladıktan sonra farkettim ki pili yiyor resmen alet. Örneğin gece bırakıyorum yatarken, sabaha kadar %25-30 arası kemiriyor pili. Gece yatarken wifi kapattım olmadı, konum servislerini kapattım olmadı, açık uygulamaları kapattım olmadı, arkaplanda çalışan uygulamaları kapattım olmadı.

Pil analizinde de arkaplanda pil harcayan birşey görünmüyor bu arada.

Biraz internette forum karıştırdım. Indexing yapar bikaç gün sabredin demişler. Ettik bişey değişmedi.

Sonra backuptan dönülen cihazlarda olabilir demişler, sıfır kurulum yaptık aynı.

Apple teknik destekten eleman bağlandı pil analizi aldı. Piliniz gıcır gıcır, biz bişey göremedik dedi, oradaki elemanın önerdiği her şeyi ben zaten denedim.

Son olarak ios11 geçişinden sonra bakalım dedik. Yok, yine aynı. Bugün apple store'a gittim, orada da sıfırlama önereceğiz falan dediler. Ulan yaptık zaten sıfırlama, olmuyor. Denersiniz olmazsa tekrar randevu almanız lazım falan dediler. Bi de anladık ki ürün apple tr ürünü değil. Başka firma getirmiş, ondan apple da bakamıyor, kvk falan bakıyor galiba.

Ne diyorsunuz bu hususa? Ne kemiriyor bu pili? Adam gibi uygulama da yok pil analizi yapan. Kaldık dımdızlak.
0
antipodes
(22.09.17)
bende 6s kullanan birisi olarak gönül rahatlığıyla şunu söyleyebilirim ki;
ayfon şarj bakımından piyasadaki en zikten telefon.
diğer telefonlara göre şarjı hemen bitiyor.
bende usandım bundan dolayı.
0
seyduna6687
(22.09.17)
@seyduna

Hocam eskiden de iphone vardı. Şirket yenisini verdi. Eski telefonu bırakırdım gece %100 sabah alırdım %95-96. Bu alette bi mallık var, onu da anlayamadım bir türlü.
0
🌸antipodes
(22.09.17)
telefon değil ama benzer bir sorun benim macbook air laptop ım da olmuştu. akşam %100 bıraktığımda sabah %50 oluyordu alet. serviste önce bataryayı değiştirdiler çözüm olmadı. daha sonra anakartı değiştirdiler sorun halloldu. bahsettiğin şeyleri denediysen sorun donanımsal olabilir yani.
0
lrdrylgh
(22.09.17)
(5)

televizyondan steam oyunu oynama

obez kirpi george
merhaba,elimizde steam ve oyunların kurulu olduğu bir pc bir tane de smart tv varbunlar aynı ağ üzerinde ethernet ile router a bağlılaristenen şey: salonda tv karşısında odadaki ocdeki oyunları oynayabilmekmümkün mü? teşekkürler
merhaba,

elimizde steam ve oyunların kurulu olduğu bir pc
bir tane de smart tv var
bunlar aynı ağ üzerinde ethernet ile router a bağlılar

istenen şey: salonda tv karşısında odadaki ocdeki oyunları oynayabilmek

mümkün mü? teşekkürler
0
obez kirpi george
(22.09.17)
(bkz: steam link)
0
malheiros
(22.09.17)
bi hdmi kablo çek. film dizi için de kullanırsın, pc den açar açar izlersin. blutooth klavye fare ile uzaktan kontrol da mümkün.
0
hasmetizm 2046
(22.09.17)
görüntü aktarımı belki olur(pc'nin ve akıllı tv özelliğine göre) ama gecikme nedeniyle oyun oynanmaz. oyun için hdmi kablo şart.
0
late viper
(22.09.17)
bende samsung var
www.techradar.com
0
🌸obez kirpi george
(22.09.17)
www.engadget.com

pek verimli olmayabileceğini söylemişler ama uygulamayı indir dene.
0
late viper
(22.09.17)
(18)

hangi radyoları dinliyorsunuz?

superb
neden?
neden?
0
superb
(22.09.17)
Show Radyo, Nihat ve Zeki için.
0
piotr
(22.09.17)
rs fm dinliyorum. müzikleri tam benim tarzım, daha bugüne kadar sevmediğim ve hatta hiç duymadığım şarkı çalmadılar. sanki playlisti ben yapmışım. programları ise çölde vaha gibi. özellikle yavuz oğhan'ın hazırlayıp sunduğu bi de bunu dinle mükemmel.
0
prompter
(22.09.17)
eksen
bir de sabahları gevezeyi dinliyorum virgin radioda.
0
cay koy geliyorum
(22.09.17)
eksen, pal nostalji, power fm. mesut süre'yi de podcast'ten dinlerim.
0
zgrydn
(22.09.17)
Kent fm. Güzel muhabbetler dönüyor. Ama en önemlisi nostaljik çalmaları
0
silah taciri
(22.09.17)
Joytürk modern sabahlar
CNN Türk Parametre
RS ve Müebbet Muhabbet de günün herhangi bir saati.
0
arsw
(22.09.17)
aragazmetro fm
0
kleider
(22.09.17)
açık radyo dinliyorum.

açık gazete programı var, hafta içi her sabah, haberleri oradan dinliyorum. bir sürü şey öğreniyorum. açık dergi var yine hafta içi akşamları, kent rehberi kısmı bile dinlememem için yeterli. dünyanın cazı var o da güzel fakat 17:00 saatinde başladığı için iş yerinde her zaman dinleyemiyorum.

genel olarak bir sürü farklı konuda bir sürü şey öğrenebildiğim ve keşfedebildiğim için dinliyorum.
0
windowsguvenlikduvari
(22.09.17)
eksen, joy, power. sabahları metro fm'de aragaz.
0
japon askeri
(22.09.17)
Açık Radyo'nun programlarını seviyorum.
0
fotrsapka
(22.09.17)
Kıyı müzik.
0
i m cool with that
(22.09.17)
kent fm mete var sabahları keyifli oluyor
bazen mesut için joy
her gün rock kafe yada zetzet - izzet öz ile rock and more. bunları radyonom üzerinden dinliyorum.
bazen türkçe dinlemek isteyince türkçe rock var yine radyonomda.
0
eksi sozlugun tatli insani
(22.09.17)
sabahları gülşah güray ile eksen radyo kesinlikle favorim
0
bizansa karsi memleket takimi
(22.09.17)
Geçenlerde bikaç ay doğancan ı dinledim, radyo viva. Bazen uykum kaçarsa zeki'yi halâ dinleyebiliyorum. Onun dışında radyo kulesi nde 90lar müziği çalan radyoları dinliyorum bişeyle ilgilenirken.
0
mslny
(22.09.17)
yol durumunu öğrenmek için işe gidiş geliş saatlerinde radio trafik dinlerim mutlaka.
müzik için virgin, radio bilkent filan dinliyorum, birkaç istasyon daha vardı arada takıldığım ama isimlerini unuttum.
0
battal gemalmaz
(22.09.17)
rs fm kaliteli yayın yapıyor, türk radyolarından daha iyi kaliteli parçalar çalıyor
0
kleider
(22.09.17)
Eksen, Joy, Capital, Power Love diye bir şey var - arada bir 80-90'lardan çalıyor, Kent FM'i bulamıyorum bir türlü - olsa o da güzel ve ruh haline göre Voyage
0
aychovsky
(23.09.17)
best fm - cok guzel muhabbetler oluyor ozellikle geceleri
0
kendine gelen
(30.09.17)
(4)

Teknosa Outlet ürünü alınır mı?

kay adams
Bir laptop beğendim, outlet ürünleri "tamir görmüş" ürün olarak da geçiyor. sizce çok mu riskli olur bu ürünü almak?
Bir laptop beğendim, outlet ürünleri "tamir görmüş" ürün olarak da geçiyor.

sizce çok mu riskli olur bu ürünü almak?
0
kay adams
(22.09.17)
Fiyat farki coksa alinir,az ise degmez.
0
maria puder
(22.09.17)
Teknosa dan alınmaz
0
gazozailacatmauzmani
(22.09.17)
asla hiçbir elektronik eşyayı outlet almayın, hele tamir görmüş ise bu şu demektir, bilgisayarın anasını belledik firma sahibi ülke iade yapmıyor hangi enayiye kakalasak
0
speranza
(22.09.17)
hayır.
0
secrexv2
(22.09.17)
(2)

bir kalem pilin içinde ne kadar kaldığını öğrenmek

tabudeviren
bunu hangi cihazla olcebiliyorduk?googleda yuksekten birakip ziplamasina bakin diyor ama sayisal olarak nasil olcerim?
bunu hangi cihazla olcebiliyorduk?

googleda yuksekten birakip ziplamasina bakin diyor ama sayisal olarak nasil olcerim?
0
tabudeviren
(21.09.17)
Piyasada ölçü aleti diye geçer. Alternatif akim, omaj falan olcebiliyorsun. Sen dogru akim olceceksin o cihazla
0
okiler
(21.09.17)
okiler multimetre demek istemiş sanırım
0
idexo
(21.09.17)
(1)

55 60 65 inc 4k tv önerisi ?

mukon
arkadaşlar önerileriniz nelerdir.lg kullanıcısıyım ama philips in ambilight olayı çok ilgimi çekiyor.bu konuda kullanan fikri olan yorum yaparsa sevinirim
arkadaşlar önerileriniz nelerdir.lg kullanıcısıyım ama philips in ambilight olayı çok ilgimi çekiyor.bu konuda kullanan fikri olan yorum yaparsa sevinirim
0
mukon
(21.09.17)
Amblight tvm yok ama bir süre deneyimledim. Eğer tvyi koyacağın duvar düz değilse yani şekilli duvar kağıtlarından veya boyalardan varsa hiçbir zevki olmuyor. Sadece amblight özelliği var diye fazla para verilecek bir teknoloji olduğunu düşünmüyorum.
0
sutlu nescafe
(22.09.17)
(4)

Bilgisayarım açılmıyor yardım!

baba jo
Yardım, bilgisayarım disk gözden geçirme yapamıyor!Eve geldim bilgisayarı açayım dedim, o ara üzerimi değiştirdim, geldim baktım siyah ekran var imleç var, imleç oynuyor ama bi işe yaramıyor gibi, klavye kısayollarından da işlem yapamadım.Kapattım açtım, ekteki gözden geçirme ekranı geliyor, 10 sani
Yardım, bilgisayarım disk gözden geçirme yapamıyor!

Eve geldim bilgisayarı açayım dedim, o ara üzerimi değiştirdim, geldim baktım siyah ekran var imleç var, imleç oynuyor ama bi işe yaramıyor gibi, klavye kısayollarından da işlem yapamadım.

Kapattım açtım, ekteki gözden geçirme ekranı geliyor, 10 saniye içinde tuşa basmayın, gözden geçirme başlayacak diyor. Ben bi tuşa basmıyorum ama 4-5 saniye kala sanki tuşa basmışım gibi işlemi iptal ediyor, bahsettiğim siyah ekrana geri dönüyor. 3 defa denedim, aynı şeyi yaptı.

Güvenli modda açtım, disk hata kontrolünü çalıştır dedim, çalışırken olmaz, yeniden başlatınca yapar dedi. Başlattım, bu sefer yine iptal ediyor gibi oldu ama bi satır daha geldi, ekteki gibi. Ama onu da 1 saniye kala iptal etti, yine siyah ekrana döndü.

Niye iptal ediyor disk gözden geçirmeyi, ne yapmam gerek? Klavye falan da takılı değil, bi tuşun basılı kaldığını da sanmıyorum.

i.hizliresim.com
0
baba jo
(21.09.17)
Başlangıc dosyaları bozulmuş galiba windows kurulumu başlatın kurulum yapmadan çıkın. (Amaç kuruluma başlayınca bazı temel dosyaları diske yüklemek.)
0
demirKamil
(21.09.17)
Sistem yükelme filan var. oralar şe yarmaadı mı
0
Cursed Chico
(21.09.17)
@demirKamil, Windows kurulumu derken, sıfırdan kurar gibi mi? Evde hiç Flash bellek yok, güvenli modda açtıktan sonra bilgisayar açıkken kurabilir miyim?

@cursed chico, oralar nerede bilmiyorum açıkçası, ne demek istedin tam?
0
🌸baba jo
(21.09.17)
Evet sıfırdan kurar gibi.
Ayrıca bazı laptoplarda F10 filan basınca sistem geri yükleme yapıyor, orayı açıp bir kaç adım ilerledikten sonra iptal edebilirsiniz.
0
demirKamil
(21.09.17)
(1)

ekşiduyuru kullanamama

trajikomix
evdeki pc'de başlıklara tıkladığımda açılmıyor, sağdaki son cevaplananlar ve benim cevapladıklarım da yine açılmıyor. ne yapmam gerek?
evdeki pc'de başlıklara tıkladığımda açılmıyor, sağdaki son cevaplananlar ve benim cevapladıklarım da yine açılmıyor. ne yapmam gerek?
0
trajikomix
(21.09.17)
browser ı değiştir ya da sil, tekrar yükle. hala devam ederse bir temizlik yap. bizde çalışıyor.
0
silver apple
(21.09.17)
(1)

Excel silip tekrar yüklemeden sonra excel dosyalarının açılmaması

alihoca
Microsoft office 365'i satın aldım ve eski microsoft 2011'i doğrudan sildim mac'imde.Şimdi eski excel dosyalarıma girmek istediğimde açılmaıyor diyor, ekstra olarak open with yapıp excel 2016'yı gösteriyorum.Bu adımı ortadan kaldırmak için ne yapabilirim?
Microsoft office 365'i satın aldım ve eski microsoft 2011'i doğrudan sildim mac'imde.

Şimdi eski excel dosyalarıma girmek istediğimde açılmaıyor diyor, ekstra olarak open with yapıp excel 2016'yı gösteriyorum.

Bu adımı ortadan kaldırmak için ne yapabilirim?
0
alihoca
(21.09.17)
sağ tık
get info
open with
excel 2016
change all
i.hizliresim.com
0
10032007
(21.09.17)
(1)

imac e digiturk bağlanır mı ?

mukon
arkadaşlar imac e digiturk bağlanır mı ? maçları odamda rahat izlemek için digiturkü odama alacağım ve macbook pro mu satıp imac almayı planlıyorum.imac i tv olarak digiturkle beraber kullanabilirmiyim? yapan deneyen bilen var mı ?
arkadaşlar imac e digiturk bağlanır mı ? maçları odamda rahat izlemek için digiturkü odama alacağım ve macbook pro mu satıp imac almayı planlıyorum.imac i tv olarak digiturkle beraber kullanabilirmiyim? yapan deneyen bilen var mı ?
0
mukon
(20.09.17)
Netteki zımbırtısından izlersin ama kutu bağlayamazsın
0
passion rules the game
(20.09.17)
(1)

Android tablet önerisi

hadi ya la
2017 yılında alınacak en mantıklı android tablet hangisidir?
2017 yılında alınacak en mantıklı android tablet hangisidir?
0
hadi ya la
(20.09.17)
Bruce
(20.09.17)
(6)

CSS HTML az da olsa bilenler

kisa
Merhaba,Şöyle bir sorunum var. CSS ya da sadece HTML olarak bir kod elime geliyor. Benim yapmam gereken ise bunun en üstüne bir satır yazı yazmak ancak gelen bu bilgi hep aynı formatta değil. bazen CSS bazen sadece HTML olarak geliyor.Düşündüğüm şey direkt olarak gelen text içind </body> yi bulup (a
Merhaba,
Şöyle bir sorunum var. CSS ya da sadece HTML olarak bir kod elime geliyor. Benim yapmam gereken ise bunun en üstüne bir satır yazı yazmak ancak gelen bu bilgi hep aynı formatta değil. bazen CSS bazen sadece HTML olarak geliyor.
Düşündüğüm şey direkt olarak gelen text içind </body> yi bulup (altına yazmak için) bunu </body><hr> <h1> METİN </h1> değiştirmekti. ancak dediğim gibi hep aynı formatta olmadığı için bu satırı bazen sayfanın aubk yerlerine auk fontlarla vs yazabiliyor.

sayfanın en üstüne sabit bir font ve büyüklükle yazıyı eklemek için nasıl bir yol izleyebilirim?
teşekkürler.
0
kisa
(20.09.17)
jquery ile append kullanarak yapabilirsin.
0
qobel
(20.09.17)
teşekkürler
ancak sadece text işlemleri ile yapmam gerekiyor.
0
🌸kisa
(20.09.17)
o zaman şöyle:

body:before{font-size:50px; content: "Yaz ne yazacaksan artık";}
0
qobel
(20.09.17)
peki, içerisinde CSS ile ilgili hiçbir şey yoksa sadece HTML ise bile bu kod işe yarar mı?
0
🌸kisa
(20.09.17)
body varsa yarar, siz bunu inline css olarak yazın.

olmadı team wiever ile çözelim bu işi.
0
qobel
(20.09.17)
ilginiz için teşekkürler. yazdıklarınız doğrultusunda bir inceleyeyim. teamviewer bağlantısı ne yazık ki imkansız ancak bu bilgiler işime yarayacak sanırım.
mesai bittiği için yavaş yavaş çıkarım, yarına kontrol edebilirim ancak.
0
🌸kisa
(20.09.17)
(2)

amazon.de'den kindle alamıyor muyuz?

hononu
vergisini ödeyerek ürün alabiliyorduk buradana ama seçtiğim kindle'ların hiç biri Türkiye'ye yollanmıyor Teknolojik ürün olduğu için mi?
vergisini ödeyerek ürün alabiliyorduk buradana ama seçtiğim kindle'ların hiç biri Türkiye'ye yollanmıyor Teknolojik ürün olduğu için mi?
0
hononu
(20.09.17)
kindle genel olarak yollanmıyor.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(20.09.17)
hayır amazon satış politikası olarak yollanmıyor
0
argent dawn
(20.09.17)
(5)

İphone 7 Plus'tan dosya silemiyorum

deneme
Sorun başlıkta arkadaşlar. Ancak telefonun içinden silmeme izin veriyor. Çok acil dosya silmem lazım ne yapabilirim bilen var mı?
Sorun başlıkta arkadaşlar. Ancak telefonun içinden silmeme izin veriyor. Çok acil dosya silmem lazım ne yapabilirim bilen var mı?
0
deneme
(20.09.17)
tam olarak ne yapmaya çalışıyorsun anlatsan daha güzel olacak ama öyle pc ye bağlayıp da bişileri silmene izin vermez evet
0
washe
(20.09.17)
iphone 6s bilgisayara usb ile bağlayıp silmene izin veriyor
bazen dediğin gibi vermiyor
telefonu ve bilgisayarı restart ediyorum falan düzeliyor

böyle de boktan bi telefon işte iphone ne yapalım katlanıyoruz.
0
technicalte
(20.09.17)
Düz iPhone 7 izin veriyordu. Yapmak istedğim şu, fotoğraflar zaten pcde ve icloud'da yedekli, artık hafızada yer kaplamaması için silmek istiyorum.
0
🌸deneme
(20.09.17)
@deneme buna benim de ihtiyacim var icloudda yedekli olan fotonun telefonda yer kaplamasi gereksiz geliyor
0
bu benim teorim
(20.09.17)
öyle bir şey yok. telefondan silerseniz icloud'dan da silinir. ancak ve ancak

ayarlar -> fotoğraflar -> iphone'da en iyi depolamayı seçerseniz telefonda dandik az yer kaplayan hallerini tutar.
0
washe
(20.09.17)
(1)

e-imza almak ne kadar sürüyor?

tchuck
arkadaşlar bugün sabah gidip şubeden e-imza başvurusu yaparsam ne kadar sürede elime geçer?24 temmuzda tarafıma tebliğ edilmiş marka tescil başvurusunu 2 ay için geçerliymiş ve 3-4 günüm kaldı. e-imza'ya başvurup hemen alabilir ve ödemeyi tamamlayabilir miyim?
arkadaşlar bugün sabah gidip şubeden e-imza başvurusu yaparsam ne kadar sürede elime geçer?

24 temmuzda tarafıma tebliğ edilmiş marka tescil başvurusunu 2 ay için geçerliymiş ve 3-4 günüm kaldı. e-imza'ya başvurup hemen alabilir ve ödemeyi tamamlayabilir miyim?
0
tchuck
(20.09.17)
30dakika da hazırlayan yerler var
0
karabela
(20.09.17)
(4)

Laptopa SSD Bağlamak

phoenix58
Merhaba, dizüstü bilgisayarimin hdd'sini söküp yerine sadece bağlamak istiyorum. Ancak şuan kullandığım işletim sistemi Windows 10 ve aktivasyon şifresi yok. Hdd'deki kurulu Windows 10'u ssd sürücüsüne taşıyabilir miyim? En kolay nasıl çözebilirim bu durumu?
Merhaba, dizüstü bilgisayarimin hdd'sini söküp yerine sadece bağlamak istiyorum. Ancak şuan kullandığım işletim sistemi Windows 10 ve aktivasyon şifresi yok. Hdd'deki kurulu Windows 10'u ssd sürücüsüne taşıyabilir miyim? En kolay nasıl çözebilirim bu durumu?
0
phoenix58
(20.09.17)
microsoft'un musteri hizmetlerini aramistim, yeni aktivasyon zimbirtisi verdilerdi.
0
enaz3kedi
(20.09.17)
yapabilirsin. klonlama diyolar. ssdnin arayüz programı yapar genelde. temiz kurabilirsen daha iyi olur.
0
aşksız prens
(20.09.17)
Sıfır kurulum yapmayı düşünürsen eski w10 seri nosunu bir yere not al. Bunu öğrenmek içinde internet te pc de işletim sistemi key ini gösteren programlar var. Sonra sıfır kurulum yapar ve aktivasyon yaparsın
0
karabela
(20.09.17)
bazı laptoplarda aktivasyon donanım bazlı oluyor hdd değişsede otomatik aktivasyon yapıyor , benim önceki lenovo laptopda ben crackli win7 den win10 a ücretsiz yükseltim daha sonra ssd taktığımda sıfır kurulumda sorun çıkarmadı.
0
Sir Anthony Hopkins
(20.09.17)
(3)

Harici hardisk alacağım, kararsız kaldım..

hezarpare
Merhaba arkadaşlar,2 tb' lık bir harici hdd almayı düşünüyorum. İki model arasında kaldım. Modellerin linkini aşağıya ekliyorum.http://www.hepsiburada.com/toshiba-canvio-basic-2tb-2-5-siyah-tasinabilir-disk-hdtb320ek3ca-p-BD801880 http://www.hepsiburada.com/wd-elements-2tb-usb-3-0-2-5-tasinabilir-di
Merhaba arkadaşlar,

2 tb' lık bir harici hdd almayı düşünüyorum. İki model arasında kaldım. Modellerin linkini aşağıya ekliyorum.

www.hepsiburada.com

www.hepsiburada.com

Toshiba indirimle; 288 tl ye, wd ise indirimle; 305 tl ye satın alınabiliyor. Toshiba' nın teknik servis konusunda çok sıkıntılı olduğu sözlükte bolca yazılmış. Markaya güveniyorum fakat bir problem çıkarsa çok sıkıntı yaşarım diye düşünüyorum. Wd hiç kullanmadım, bu alanda kendini sürekli geliştiren bir firma, yalnızca bunu biliyorum.

Bu ürünleri aranızda kullanan var mıdır ya da bunların dışında tavsiyede bulunabileceğiniz başka marka model var mıdır?

Teşekkürler.
0
hezarpare
(19.09.17)
Yıllardır WD kullanıyorum, çok memnunum. İki adet 1 TB, bir adet 5 TB mevcut elimde, hiçbirinde problem yaşamadım.
0
sorumatik
(19.09.17)
000000
(19.09.17)
WD al ömürlük kullan.
0
gonulcelen87
(19.09.17)
(6)

iphone 7 mi 7 plus mı?

gokyuzu gibi
Yunanistan'dayım. Tax free hesaplama doğru ise (buradan yapıyorum http://www.globalblue.com/tax-free-shopping/refund-calculator/)iphone 7 32 GB 620 Euro (pasaporta kayıt parası ile ortalama 2.750 TL)iphone 7 128 GB 680 Euro (pasaporta kayıt ile ortalama 3.000 TL)iphone 7 plus 32 GB 755 Euro (pasapor
Yunanistan'dayım. Tax free hesaplama doğru ise (buradan yapıyorum www.globalblue.com)

iphone 7 32 GB 620 Euro (pasaporta kayıt parası ile ortalama 2.750 TL)
iphone 7 128 GB 680 Euro (pasaporta kayıt ile ortalama 3.000 TL)
iphone 7 plus 32 GB 755 Euro (pasaporta kayıt ile ortalama 3.300 TL)

Euro fiyatlar vergi düşüldükten sonra yazılmıştır. Siz olsanız hangisini seçerdiniz?
0
gokyuzu gibi
(19.09.17)
32gb alma.

eger 7 plus 128 soz konusu degilse 7 128gb derim.
0
fakyoras
(19.09.17)
Plus alma, 7'nin ekran büyüklüğü gayet makul. Plus bana çok ağır geldi. Ayrıca ben de 128 gb almanı öneririm.
0
manuel mandalina
(19.09.17)
plus çok büyük cebe filan sığmıyor. 128gb'lık 7 iyidir.
0
battal gemalmaz
(19.09.17)
32 GB düşünme bile derim, 1 yıl sonra uygulama silmeye başlarsın, erkeksen plus cebe sığar. 4 yıldır note 3 kullanıyorum, pluslarla hemen hemen aynı boy, bir kere bile ulan çok büyük cebime sığmıyor dediğimi hatırlamam.

Bu 3ü arasından 128 gb iphone 7 derim, ama 128 plus alabiliyorsan o daha mantıklı.
0
noluyo yaa
(19.09.17)
32 gb 7 plus kullanıyorum.
çok foto çekmiyorum. 71 uygulama var. telefonun 20 gb si boş. 32 gb yetmez vs boş laflar.

7 alırsan pili 1 günde her türlü biter. 7 plus'un 4 günü çıkardığını biliyorum. cebe de sığıyor. 1-2 saatlik alışma evresinden sonra diğerleri çocuk oyuncağı gibi geliyor.

asıl fikrimi sorarsan; şu an alınması en mantıksız iphone; iphone 7 ve 7 plus.
0
washe
(19.09.17)
Plus al. Çok güzel fotoğraf çekiyor.
0
catch the arrow
(19.09.17)
(4)

Ssd ye windows kurdum aniden siyah ekrana dönüştü

stanhiver
Dün gece ssd ye windows kurdum 2 saat falan bişeyler yaptım bilgisayarda sonra aniden siyah ekrana döndü. Kapatıp uyudum. Şimdi asla açılmıyo bilgisayar. Siyah ekranda kalıyo ya da "Reboot and select proper boot device" lı bir ekran cıkıyo ya da siyah ekran da kalıyo biraz windows logosu gösterdikte
Dün gece ssd ye windows kurdum 2 saat falan bişeyler yaptım bilgisayarda sonra aniden siyah ekrana döndü. Kapatıp uyudum. Şimdi asla açılmıyo bilgisayar. Siyah ekranda kalıyo ya da
"Reboot and select proper boot device" lı bir ekran cıkıyo ya da siyah ekran da kalıyo biraz windows logosu gösterdikten sonra.

Sizce nolmuş olabilir?
0
stanhiver
(19.09.17)
Öncelikle bios'tan boot ayarlarına bakmalısın. Bazen boot ayarları değişebiliyor. Başlangıcı SSD olarak ayarlaman gerek, bazen boot'da ayarlarında 2 tane windwows gözükebilir, ikisini de sırayla dene. Son çare Windows'u tekrar kurman.
0
sorumatik
(19.09.17)
Boot da iki opsiyon var 1 windos boot manager
2 tsstcorp cddvdw diye bişey

İkisi de olmuyo
0
🌸stanhiver
(19.09.17)
SSD'ye kurduğuna emin misin? Bios'ta ssd'yi görebiliyor musun. Eğer görüyorsan tekrar windows'u tekrar kurmalısın, kurulum esnasında format atmayı unutma.
0
sorumatik
(19.09.17)
boot ayarları karıştığında bu şekilde oluyor. master boot record sorunu deniyor. bilgisayarı format atar gibi başlatıp CMD ekranından gerekli adımlar linkten bakabilrisin. www.thewindowsclub.com
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(20.09.17)
(7)

İphone plus serisi olanlara bir soru(6, 6s veya 7)

noluyo yaa
Kaç yıldır bu telefona sahipsiniz ve şarjı şu anda ne kadar tutuyor?
Kaç yıldır bu telefona sahipsiniz ve şarjı şu anda ne kadar tutuyor?
0
noluyo yaa
(19.09.17)
6s Plus, yaklaşık 20 aydır.

fazla bir düşüşüm yok sanırım. Sabah şarjdan çıkartıp eve dönüşümde yüzde 15-20 gibi bir kalan kullanım oluyor. Orta-yoğun bir kullanımım var.

Yeni aldığımda da hadi olsun % 30 kalsın.
0
jugador
(19.09.17)
Baya baya gidiyo yani tüm gün! Vay be..
0
🌸noluyo yaa
(19.09.17)
7 Plus. Yaklaşık 6-7 ay.

Gün boyu müzik dinlemece ve gezinmece ile 1.5 gün.
0
ondkz
(19.09.17)
7 Plus. 1 senedir kullaniyorum, 2-3 gun rahat gidiyor sarji ama uyurken ucak moduna aliyorum. Mesela bu sabah sarjdan cikarttim, su an %85'e dusmus gun sonunda.
0
crown
(19.09.17)
Bu kadar iyiyse bi plus da ben patlatıcam herhalde. Beklediğimden iyi cevaplar geliyor resmen.
0
🌸noluyo yaa
(19.09.17)
siz nasil tam bi gun dayaniyorsunuz ya. benimki aksam 4te beni sarja tak diye inlemeye basliyor :D daha 6 ay oldu alali 7 plus :/

instagram cok goturuyo :(
0
fakyoras
(19.09.17)
@fakyoras, kullanım yoğunluğun nedir?
0
🌸noluyo yaa
(20.09.17)
(1)

iPhone 6'da iCloud upload acikken belli videolari depolamak

Kahoist
Bazi cektigim videolari duzenli olarak izlemek istiyorum ancak her seferinde iCloud'dan yeniden indirmem gerekiyor. Bunu yapmadan belirli videolari suresiz depolama yontemi nedir?
Bazi cektigim videolari duzenli olarak izlemek istiyorum ancak her seferinde iCloud'dan yeniden indirmem gerekiyor. Bunu yapmadan belirli videolari suresiz depolama yontemi nedir?
0
Kahoist
(19.09.17)
Ayarlar > Fotoğraflar ve Depolama > İndir ve Özgünleri Tut seçeneği işaretli olsun.
Tabi bunu wifi olan bir yerden yap. Çünkü bunu işaretledikten sonra 'iPhone'da en iyi depolama' özelliğini kapatmış olacaksın. Bu da hem cihaz hafızasına tüm yedeklenen fotoğrafların yeniden yüklenmesine sebep olacak.
0
cliquot
(19.09.17)
(5)

LG led televizyon sorusu??

superb
şu tv alınır mı sizce?https://www.istanbulbilisim.com.tr/lg-43uj630v-led-televizyon-fiyati,251361.htmlbugüne kadar hep tüplü tv kullandımhiçbir fikrim yok yeni nesil televizyonlar hakkında
şu tv alınır mı sizce?
www.istanbulbilisim.com.tr

bugüne kadar hep tüplü tv kullandım
hiçbir fikrim yok yeni nesil televizyonlar hakkında
0
superb
(19.09.17)
Alınır. Bana göre LG Samsung'dan daha iyi.
0
himmet dayi
(19.09.17)
Bende uj651v modeli var memnunum. Bence kafanda belirli modeller belirle bütçene göre bir teknoloji mağazasına git karşılaştır derim. Not himmet dayıya katılıyorum LG daha iyi
0
karabela
(19.09.17)
Samsung kullanıcısı olarak lg diyprum.
0
sutlu nescafe
(19.09.17)
bunun garantisini lg mi veriyor ist bilişim mi önce sor bence.
ikincisiyse bir sıkıntı yaşarsan çok uğraşırsın.
0
passion rules the game
(19.09.17)
651 modelini aldım, c-a-n-a-v-a-r
0
awareim
(19.09.17)
(1)

Cc cleaner virüsü

neynep
http://www.webtekno.com/vay-hayirsiz-ccleaner-son-bir-aydir-milyonlarca-kullaniciya-virus-bulastiriyormus-h33790.htmlBöyle bişey gördüm :(
www.webtekno.com

Böyle bişey gördüm :(
0
neynep
(18.09.17)
Galiba bu yüzden son güncelleme otomatik güncelleme olarak geldi, siteye girmeden güncelledi.
Üzücü bir durum ama haber, "fidye virüsleri ve keyloger’lar dahil olmak üzere çeşitli virüsleri bu büyük kullanıcı kitlesinin cihazlarına bulaştırıyor." demiş sonrasında ise, "Bilgisayarı adı
Windows güncelleştirmeleri de dahil olmak üzere yüklü yazılımların listesi
Çalışan işlemlerin listesi
Bağlanılan ilk üç ağın MAC adresleri
Sistemin kaç bit olduğu ve yönetici tarafından tanınan ayrıcalıklar" bilgilerini topluyor demiş, eksik bir şeyler var.

Toplanan bilgilere bakılınca sanki analiz için toplanan bir veri gibi duruyor, nerede ne ne kadar kullanılıyor gibi.
Keylogger gibi falan davransa daha başka olaylar olurdu gibi geliyor, illaki güvenlik firmaları daha erken fark edip uyarırdı bence.
0
atom karincanin torunu
(19.09.17)
(10)

flash diskteki windows10 image'ını bilgisayar açılırken görmüyor.

stanhiver
Merhaba, yeni ssd aldım. flash belleğe microsoftun sitesinden bilgisayarımın özelliklerine göre kurulum image'ı yükledim. bios ayarlarını da öncelik flash disk olacakmış gibi ayarladım. NİTEKİM;bazen bilgisayarı açıp bios da takılırken flashı takarsam donuyor. bazen hiç görmüyor -uygun aygıt bulunam
Merhaba, yeni ssd aldım. flash belleğe microsoftun sitesinden bilgisayarımın özelliklerine göre kurulum image'ı yükledim. bios ayarlarını da öncelik flash disk olacakmış gibi ayarladım. NİTEKİM;

bazen bilgisayarı açıp bios da takılırken flashı takarsam donuyor. bazen hiç görmüyor -uygun aygıt bulunamadı felan diyor-.

Önerileriniz, yardımlarınız varsa alabilirim. Çok fazla uğraştım ve ağlıycam artık.
0
stanhiver
(18.09.17)
image'i yükledim diyorsun ya o kısmı biraz açsana?

image dosyasını kopyalayıp flash belleğe yapıştırmadın umarım?
0
washe
(18.09.17)
bootable usb olarak mı attın diske?
0
sutlu nescafe
(18.09.17)
image'i direkt ıcıne mı atıyorsun? öyleyse olmaz.

Rufus la image i embed etmen lazım.
0
binder dandet
(18.09.17)
bios update etmeyi dene, büyük ihtimalle sorunun çözülecektir.
0
lat menat uzza
(18.09.17)
bootable usb olarak. microsoftun sitesindeki yazılımı kullandım.
0
🌸stanhiver
(18.09.17)
usb yi takmadan bios'ta boot önceliğini flash bellek seç (usb olarak yani) sonra flash ı tak usb ye dene. farklı usb girişlerini dene. hala olmazsa bios update işe yarar herhalde
0
washe
(18.09.17)
bios update'e uğraşıyorum şu an ama şöyle ironik bir durum var zaten flash'ı algılamıyo ama bios update'i de flash yardımıyla yapılıyo. umarım olur.
0
🌸stanhiver
(18.09.17)
eski hdd yi tekrar takıp, windows üzerinden de bios update yapabilirsin muhtemelen
0
washe
(18.09.17)
ne bios guncellemesi başgan oynama bios la su asamada.
sen bence flash a win 10 iso sunu düzgün atamadın.

rufus ile usb yi bootable usb yap
sonra ssd ve usb takılıyken usb den baslat
ssd ye kur win 10
0
kingcyrax
(19.09.17)
Selamlar eski hdd taktım bişeyler yanlış gitti ama yeni ssd ye kurmayı başardım dün gece windowsu bi iki saat kullandım bilgisayarı sonra aniden siyah ekrana dönüştü ben de kapatıp uyudum. Şu an asla acılmıyo bilgisayar siyah ekran da takılı kaldı.
Ne olmuş olabilir sizce?

Yarab yüzümü güldürmüyor. bi problemi halletsem öteki geliyor. Of.
0
🌸stanhiver
(19.09.17)
(5)

Philips tüplü tv uzaktan kumanda sorusu :(

superb
şu tv'den var evde: https://forum.donanimhaber.com/store/2b/c0/b7/2bc0b78df93ea67660d7e6e07416c6a2.jpgikame bir kumandası var ancak AV kanalına geçemiyorum, yeni kumanda mı almak lazım? nasıl geçerim farklı bir yolunu bilen var mı?kumandası nerde bulunur?
şu tv'den var evde: forum.donanimhaber.com

ikame bir kumandası var ancak AV kanalına geçemiyorum, yeni kumanda mı almak lazım? nasıl geçerim farklı bir yolunu bilen var mı?

kumandası nerde bulunur?
0
superb
(18.09.17)
Şehrinde elektrikçilerin olduğu bir yerde kumandacı vardır. Bazı kumandalar her türlü açıyor avı. Tv önündeki ses açma ve ses kısmaya aynı anda basmayı dene bi. Kanal tuşları da olabilir. Bizim eski tvde öyleydi
0
glamdr1ng
(18.09.17)
philips'lerde bir ara 0'dan aşağı inince av'lere geçiyordu ama bu daha da eski bir tv gibi duruyor. yine de denemediyseniz denemeye değer belki.
0
gkhncnzdgn
(18.09.17)
@glamdr1ng önerinizi deneyeceğim
@gkhncnzdgn denedim olmuyor maalesef

her ikinize de çok teşekkürler
0
🌸superb
(18.09.17)
@glamdr1ng olmadı maalesef
0
🌸superb
(19.09.17)
scart uzerinden bir sinyal/kisa devre ile av'ye gecirmek icin bir yontem var, elektronik bilginiz varsa uygulanabilir.
0
disq
(19.09.17)
(5)

hangi şirketin hangi interneti

jesues
selam herkese.. yeni bir eve taşındım ve bu evde ömür boyu oturucam sanırım. şimdi evimin bulunduğu sitede kablo.net, fiber internet gibi şeyler var. benim ise kafam karışık.şimdi en iyi televizyon kanallarına ve en iyi sınırsız internette ulaşabileceğim en uygun fiyatı veren şirket hangisidir merak
selam herkese.. yeni bir eve taşındım ve bu evde ömür boyu oturucam sanırım. şimdi evimin bulunduğu sitede kablo.net, fiber internet gibi şeyler var. benim ise kafam karışık.


şimdi en iyi televizyon kanallarına ve en iyi sınırsız internette ulaşabileceğim en uygun fiyatı veren şirket hangisidir merak etmekteyim.. bu arada iyi filmler, belgeseller ve dizileri izlemek istiyorum. maçla falan işim yok.

turkcell superonline diyen çok kişi var ama bilemedim.. sizin tavsiyeniz nedir.
0
jesues
(18.09.17)
Kablonet'in internetinden çok memnunum, internet konusunda çok iyi. Aldığım kampanyada televizyon kanalları ve diziler de mevcut fakat hiç detaylı incelemedim. Kablonet'ten şaşma derim.
0
sorumatik
(18.09.17)
Sans bu biraz. Bende superonline var kimisi soverken ben cok memnunum mesela. Bulundugun konuma verdigi hizmet cok degiskenlik gosteriyor. Kablonet kullaniyordum eski evimde, binanin altyapisindan oturu cok sorun yasiyorduk bu demek degil ki kablonet kotu. Altyapiyi duzeltince kablonet de cok iyiydi mesela. O yuzden sans biraz. Yasayanlara sorabilirsin belki.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(18.09.17)
eksi sozlukte eksiyen adam +1

kesinlikle konuma göre değişiyor.
0
tuzumkuru
(18.09.17)
Selamlar,
ben de aradan gireyim benzer durumdayız çünkü.

Diyelim tüm bağlantılar sorunsuz. Hangisi olur?
İhtiyaç aynı, belgeseller ve filmler + sorunsuz internet.
0
burfak
(18.09.17)
kablonet kullanıyorum, kablo tv'nin de en yüksek paketi neyse o var yanılmıyorsam.
belgesel içeriği bence zengin diyebilirim, izleyecek belgesel bulamadığım bir zaman olmadı, ancak tv'de pek film/dizi izlemediğim için o konuda yorum yapamayacağım.
internet olarak 25dl/2ul mbps 150gb akn'den 50dl/4ul mbps 75gb akn olan bir pakete geçtim, ikisinde de hız ve bağlantı kararlılığı konusunda pek sorun yaşamadım diyebilirim. sorun olsa da hızlı müdahale ediliyor, ancak bu yaşadığınız yere göre değişir muhtemelen.
0
gkhncnzdgn
(18.09.17)
(7)

Peugeot 208

fuckerlove
Arkadaslar selam. 208 dizel otomatik almayi planliyorum, en eski 2014 model. Etrafa sordugumda cok iyi araba diyen de var peugeotdan uzak dur diyen de. Cok sik ariza veriyormus falan. Aranizda kullanan var mi? Ne onerirsiniz?
Arkadaslar selam. 208 dizel otomatik almayi planliyorum, en eski 2014 model. Etrafa sordugumda cok iyi araba diyen de var peugeotdan uzak dur diyen de. Cok sik ariza veriyormus falan. Aranizda kullanan var mi? Ne onerirsiniz?
0
fuckerlove
(18.09.17)
Üstat güncel peugeot'lar oldukça sorunsuz. Özellikle dizeller epey iyi.
Eskide kaldı o çok sorunlu fazla elektronik problem veriyor olayları.
0
chaoslord
(18.09.17)
2015 dizel oto peugeot 2008 sahibiyim, çok şükür memnunum.
0
karacigerim vur kadehlere
(18.09.17)
2014 var bizde de. dizel. bir sorunu yok çok şükür. ama 70 beygir biraz sıkıntı.
0
giovanne
(18.09.17)
her arabanın iyisi kötüsü vardır, eğer bakımları tam yapılmadıysa arıza verebilir bu gayet beklenen normal bir durum fakat şu marka iyidir, kötüdür demek saçma kullanılmış bi araç için
0
purple rain
(18.09.17)
Tesekkur ederim herkese.

@giovanne 70 beygir sikintili demissiniz, pek anlamiyorum acikcasi, biraz acar misiniz?
0
🌸fuckerlove
(18.09.17)
o eskidendi; peo kotu arabadir yorumu yapanlari dikkate alma; cevremde kullanan cok ve memnunlar
0
kamyonsans
(18.09.17)
eat6 şanzıman olursa iyidir.
0
steven wilson
(18.09.17)
(4)

Amazon Kindle Paperwhite 2 Şarj sorunu

aferin iyi dusunmussun
Herkese iyi günler,Amazon Kindle Paperwhite 2'ye sahibim. Kindle'ımı sonuna kadar şarj etsemde herhangi bir şey okumadığım halde 1-2 saate şarjı kendi kendine bitiyor. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Pil değiştirmekle geçer mi ? Ankara'da veya Türkiye çapında kindle tamir eden bir teknik servis
Herkese iyi günler,

Amazon Kindle Paperwhite 2'ye sahibim. Kindle'ımı sonuna kadar şarj etsemde herhangi bir şey okumadığım halde 1-2 saate şarjı kendi kendine bitiyor. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Pil değiştirmekle geçer mi ? Ankara'da veya Türkiye çapında kindle tamir eden bir teknik servis var mı ?
0
aferin iyi dusunmussun
(18.09.17)
bu tip şeyleri duymuştum genelde millet resetleme öneriyordu.
türkiye'de kindleturkiye mi ne var son zamanlarda eleştiriyorlar, kesin internette pili kendin değiştirme videosu falan vardır, aliexpress'te falan ucuz pil de vardır. gümrükten geçmezse türkiye'de de satanlar olabilir, ekranı kırılan vs. o şekilde satıyor olabilir yedek parça için vs.
0
passion rules the game
(18.09.17)
Aynı anda birden çok kitap atınca ve içinde çok fazla kitap atınca bazı kitaplar iniyor gibi kalıyor. Kindle arkada işlem yapıyor. İlk önce bütün kitapları silin ve resetleyin. Eğer problem çözülmezse pilde sorun vardır. Kindleınız yeni ise sorun büyük ihtimalle ilk dediğim şeydir.
0
tahin pekmez yoğurt
(18.09.17)
Çok teşekkürler fikirleriniz için, @tahin pekmez yoğurt akşam dediğinizi deneyeceğim.
0
🌸aferin iyi dusunmussun
(20.09.17)
tahin pekmez yoğurt'un önerisi (kitapları silip resetlemek) problemi çözdü, tekrardan çok teşekkürler.
0
🌸aferin iyi dusunmussun
(05.10.17)
(2)

şifresi kurtarma soruları vs. her şeyi unutulmuş apple id hesabı

ocanal
Merhaba,Elimizde sadece email adresi belli olan fakat şifresini ve parola kurtarma sorularını vs. hiç hatırlamadığımız bir apple id hesabını nasıl geri alabiliriz.Apple ile görüşmemizin faydası olur mu?iPhone da kayıp, sadece faturamız var.Yapan var mı hiç böyle bir şey?
Merhaba,

Elimizde sadece email adresi belli olan fakat şifresini ve parola kurtarma sorularını vs. hiç hatırlamadığımız bir apple id hesabını nasıl geri alabiliriz.

Apple ile görüşmemizin faydası olur mu?

iPhone da kayıp, sadece faturamız var.

Yapan var mı hiç böyle bir şey?
0
ocanal
(18.09.17)
Arayarak kurtarılıyor fakat kimlik bilgileri eşleşmelidir en azından ve benim tahminim kayıtlı kredi kartı varsa kurtarılabilme ihtimali daha yüksek.
0
atom karincanin torunu
(18.09.17)
apple la görüşün, kimlik teyidi isterler ancak yardımcı olurlar.
0
regardless of what they say
(18.09.17)
(2)

Windows VPS Onerisi

crown
Kullanip memnun kaldiginiz Windows VPS hizmeti sunan hesapli sirketler nelerdir? Hosting amacli kullanilmayacak.Kriterler:- Yurt disinda, tercihen Bati Avrupa'da, olmali- En az 4 GB Ram- Herhangi bir Windows surumu- Bandwith, HDD, SSD boyutu vb cok onemli kriterler degil
Kullanip memnun kaldiginiz Windows VPS hizmeti sunan hesapli sirketler nelerdir? Hosting amacli kullanilmayacak.

Kriterler:

- Yurt disinda, tercihen Bati Avrupa'da, olmali
- En az 4 GB Ram
- Herhangi bir Windows surumu
- Bandwith, HDD, SSD boyutu vb cok onemli kriterler degil
0
crown
(17.09.17)
Google cloud
0
goodman
(18.09.17)
amazon vps kullanmıştım gayet iyiydi.
0
delidir yakalayin
(18.09.17)
(4)

akıllı telefonda excel kullanılır mı

dafaisss
tablo falan yapmıcam. formülleri hazır birkaç excel dosyası var epey pratikleştircek işimi. akıllı telefonum yok. olup olmadığına göre android ya da iphone alcam.
tablo falan yapmıcam. formülleri hazır birkaç excel dosyası var epey pratikleştircek işimi.

akıllı telefonum yok. olup olmadığına göre android ya da iphone alcam.
0
dafaisss
(17.09.17)
Microsoft Excel de Google Sheets de var akilli telefonlarda.
0
crown
(17.09.17)
androidde spesifik olarak tablet icin excel var. muhtemelen telefona kurulur da nasil olur bilmiyorum. iosta ikisi de vardi diye hatırlıyorum.
fazla formul veri vs sikinti yaratabilir.
0
passion rules the game
(17.09.17)
Ben kullaniyorum. Cok iyi bi excel kullanicisi degilim ama buna ragmen ben memnunum. Cok kullanacaksaniz buyuk ekran ve kalem cok kullanisli olacaktir.
0
allah yazdiysa bozsun
(17.09.17)
Kullandım ama mobilde o kadar geniş yeteneklere sahip olmuyorlar.
Galaxy Tab a with spen almak daha iyi olabilir.
0
atom karincanin torunu
(17.09.17)
(1)

Bu priz nasıl bağlanır?

blackidom
Selamlar,Eve ankastre fırın aldık, ancak servis resimde gördüğünüz üzere duvarda sabit priz olmadıgı için fırını bağlamadı. Görünen kablolar set üstü ocak bağlantı kablosu. Şimdi hem fırın hem set üstü ocak için ortak bir bağlantı nasıl sağlayabilirim?Duvara bir priz takıp, set üstü ocağın kabloları
Selamlar,

Eve ankastre fırın aldık, ancak servis resimde gördüğünüz üzere duvarda sabit priz olmadıgı için fırını bağlamadı. Görünen kablolar set üstü ocak bağlantı kablosu. Şimdi hem fırın hem set üstü ocak için ortak bir bağlantı nasıl sağlayabilirim?
Duvara bir priz takıp, set üstü ocağın kablolarını priz arkası içeriden bağlayıp, prize de 3lü takıp hazırlasak servis için uygun olur mu?

Sağolun,
0
blackidom
(17.09.17)
Bunu servise sorsaydınız daha doğru olurdu. Oradaki kablo kaçlık, yeni tesisat çekilmesi gerekir mi, gerekmez mi onları burdan anlamak zor.

Mahallenizdeki elektrikçiyi çağırıp durumu anlatın, ona göre düzgün ve olması gerektiği gibi bir priz bağlantısı ayarlasın.

Diğer türlü servis gelir, elektriği beğenmez. Sizden yine de bağlantı yapmaları için olur aldıktan sonra formlarına birkaç cümle yazarlar ve garanti dışı kalır cihazınız...
0
malheiros
(17.09.17)
(1)

Turk telekomun verdiği fiber modeme nasıl bağlanacağız ?

mete kudur
internette aradım ama bulamadım nasılsa.
internette aradım ama bulamadım nasılsa.
0
mete kudur
(17.09.17)
kullanıcı adı: admin
şifre: ttnet

bunu da dene olmadıysa
0
washe
(17.09.17)
(5)

hangi projeksiyon cihazı mantıklı?

sheeper
merhaba projeksiyon araştırmalarım sonucunda dün amazon.de üzerinden optoma'nın aşağıdaki modelini sipariş verdim (tl olarak 1950tl gibi bir fiyata gelecek, türkiye'de 3300tl gibi bir fiyatta)https://www.amazon.com/Optoma-HD142X-Lumens-Theater-Projector/dp/B01HQCF6R6/ref=sr_1_1_sspa?s=electronics&ie
merhaba projeksiyon araştırmalarım sonucunda dün amazon.de üzerinden optoma'nın aşağıdaki modelini sipariş verdim (tl olarak 1950tl gibi bir fiyata gelecek, türkiye'de 3300tl gibi bir fiyatta)

www.amazon.com

ürün henüz gönderilmedi iptal etme şansım var, yurtdışından onu almaktansa tr'den şunu alsam garanti, özellikler açısından daha mantıklı mı olur yoksa boşver optoma daha iyidir mi dersiniz?

urun.n11.com

edit:
bi karşılaştırma sitesinde şöyle görünüyor ikisi, pek bi fark yok gibi ama
www.projectorcentral.com
0
sheeper
(17.09.17)
yanlis yönlendirme yapmayayim ama amazon.comdan tr ye 1950 ye gelmez ki trye. anca oradaki birine göndereceksiniz, o size getirecek etc. ya da siz oradaysaniz getireceksiniz ki bu mantikli nispeten.

bunun yerine bence amazon.de den alabilirsiniz, hem garantisi gecerli trde.

mesela
www.amazon.de
0
kurnaz
(17.09.17)
Led projeksiyonlara biye bakmıyorsunuz ? Dlplerin 4000 saat ömürleri varken ledlerin 30000 saat ömürleri oluyor. Bütçe kısıtlıysa Lg Pa70g, Bütçe yeterse Pf1500 g bakın. Üstteki arkadaşın dediği doğru, gümrük vs eklenicek belki geri dönecek ürün.
0
Golden Ratio
(17.09.17)
türkiyeden 2. el benq marka bulunuz.
0
tranceforresuminglife
(17.09.17)
@kurnaz
amazon.de üzerinden euro kuruyla o civarlara geliyor zaten, sitesinde görülen fiyatlar üzerinden indirim var sanırım, amazon.com sitesinden linki yorumlara belki bakan olur diye ekledim. 475 euro'ya almış oldum. bu arada amazon.de'den alınca tr garantisi oluyor mu?

@Golden Ratio
bu fiyatlarda yüksek ışık değeri veren yüksek çözünürlüklü makine bulamadım, benzer özelliklerdeki led'ler 1000 küsür eurodan başlıyor. biraz bütçe meselesi:/
0
🌸sheeper
(17.09.17)
@sheeper

amazon.de de satilan ürünleri garantisi %90 oraninda oluyor, abd ile tr farkli regionlarda, ama almanya ile ayni regionda oluyoruz genelde garanti icin.

ek olarak amazon. de tr ye hizmet verdigi icin ürünün arkasinda zaten.
0
kurnaz
(17.09.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.