Giriş
(2)

sesli resim

frkr
arkadaşlar, yıllardır bilgisayar kullanırım, ilk kez ihtiyaç duydum "lan yoksa böyle bişi var mı" dedim:jpeg vs resim formatına ses ekleyebiliyor muyuz? resmi açınca o ses çalacak, görüntü hareket etmeyecek sadece ses çalacak?
arkadaşlar, yıllardır bilgisayar kullanırım, ilk kez ihtiyaç duydum "lan yoksa böyle bişi var mı" dedim:
jpeg vs resim formatına ses ekleyebiliyor muyuz? resmi açınca o ses çalacak, görüntü hareket etmeyecek sadece ses çalacak?
0
frkr
(16.09.17)
TIFF ve JPEG standartlarında audio tutmak diye bir şey var, exif ses tutabiliyor ama bunu yazmayı hallettin, karşıdakinin okuyabileceği program, codec, uğraşılacak iş değil. hele bu devirde.

gifv (mp4, webm) yapıp gfycat'e imgur'a upload etmek en temizi derim ben.
0
celeron 300a
(17.09.17)
Samsung galaxy s4'te sesli fotoğraf diye bir özellik vardı. Fotoğrafın çekildiği anda bir iki saniyelik ses kaydedip, fotoğrafı açtığınızda o sesi çalıyordu. O sistemin detaylarına bakarak işinize yarayacak bilgiler edinebilirsiniz sanırım.
0
md11
(17.09.17)
(1)

fare imleçindeki yuvarlak sürekli donuyor?

speedy
Merhaba, tarayıcı da iken imleci ekranın altı ya da üstüne getirdiğimde fare imlecindeki yuvarlak sürekli dönüyor, çok sinir bozucu olmaya başladı. Windows defender ve eset ile arattım bir şey bulamadılar, yardım lütfen?
Merhaba, tarayıcı da iken imleci ekranın altı ya da üstüne getirdiğimde fare imlecindeki yuvarlak sürekli dönüyor, çok sinir bozucu olmaya başladı. Windows defender ve eset ile arattım bir şey bulamadılar, yardım lütfen?
0
speedy
(15.09.17)
addon lari devredisi birakin ve tekrar deneyin. Eger yuvarlak cikmiyorsa bir addon u acarak tekrar deneyin. Tek tek add-on lari acarak hangisinin sebep oldugunu bulabilirsiniz.
0
hans mustermann
(15.09.17)
(5)

Şirket Maili Kurma

ismira007
İşyerimden bana bir tanr laptop verdiler. Ona da şirket mailimi kurdular. Biraz kastığı için de format atmak istiyorum.Ancak format sonrasında maili outlook expresste tekrar kurabilir miyim? Hani sunucu adı vs hiç birşey bilmiyorum. Sadece mail vr şifre yeterli midir?
İşyerimden bana bir tanr laptop verdiler. Ona da şirket mailimi kurdular. Biraz kastığı için de format atmak istiyorum.
Ancak format sonrasında maili outlook expresste tekrar kurabilir miyim? Hani sunucu adı vs hiç birşey bilmiyorum. Sadece mail vr şifre yeterli midir?
0
ismira007
(15.09.17)
formattan sonra hangi işletim sistemini kurucan ? eğer crack li bişey kurucaksan şirketi zora sokabilirsin.
0
paudi
(15.09.17)
bir şey bilmiyorsan kuramazsın yavaşsa bilgisyar it'ye götür onlar atsın formatı
0
argent dawn
(15.09.17)
Windows 7 pro lisansı ile verdiler. Kendim de lisanssız ürün kullanmam zaten.
It atmadı format o yüzden atmak istedim.
Gerekli bilgileri outlook expressten bakıp öğrenebilir miyim?
0
🌸ismira007
(16.09.17)
şifreni biliyorsan gerisini hesap ayarlarından öğrenebilirsin

bilmen gerekenler;

pop mu imap mi
gelen sunucu adı
giden sunucu adı
kullanıcı adı
gelen sunucu portu
giden sunucu portu
0
PoscheN
(16.09.17)
@PoscheN bunları hesap ayarlarında göremedim bir türlü işte :)
0
🌸ismira007
(16.09.17)
(4)

PDF dosyasındaki bir yazıyı nasıl silebilirim?

pompeu fabra
Merhaba arkadaşlar,PDF dosyasında bir paragraflık bir yazıyı silmem gerekiyor ama bir türlü ücretsiz pdf yazı silme/düzeltme edit programı bulamadım. Bulduklarım da ya ücretli ya da yazının altında isimlerinin izini bırakıyor.Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar varsa çok memnun olurum.e-mail: pompe
Merhaba arkadaşlar,

PDF dosyasında bir paragraflık bir yazıyı silmem gerekiyor ama bir türlü ücretsiz pdf yazı silme/düzeltme edit programı bulamadım. Bulduklarım da ya ücretli ya da yazının altında isimlerinin izini bırakıyor.

Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar varsa çok memnun olurum.

e-mail: [email protected]
0
pompeu fabra
(15.09.17)
smallpdf.com
0
pgup
(15.09.17)
en sevdiğim uygulama
edit de yapıyor sanırım
www.tracker-software.com
0
passion rules the game
(15.09.17)
smallpdf.com da ücretli
0
🌸pompeu fabra
(15.09.17)
yolla bana sileyim özelden ulaş.
0
delidir yakalayin
(15.09.17)
(2)

2500 tl civarında laptop tavsiyesi

dont judge me mom
arkadaşlar iş yerimize 3 adet laptop alacağız. 2500 tl civarlarında autocad, solidwork gibi programları çalıştıraca onun dışında sunum vs diğer ofis programlarını çalıştıracak bilgisayar lazım. tavsiyelerinizi bekliyorum.
arkadaşlar iş yerimize 3 adet laptop alacağız. 2500 tl civarlarında autocad, solidwork gibi programları çalıştıraca onun dışında sunum vs diğer ofis programlarını çalıştıracak bilgisayar lazım. tavsiyelerinizi bekliyorum.
0
dont judge me mom
(15.09.17)
3d mi çalışacaksınız 2d mi?
0
hosein
(15.09.17)
solid kullanırken 3d oluyor ama çok nadir.
0
🌸dont judge me mom
(15.09.17)
(1)

Uhf/Vhf telsiz ile basçek telsiz haberleştirilmesi

erginsak
Merhabalar.Elimde uhf/vhf beofeng telsiz var.Bu haftasonu bir dağcılık faaliyetinde basçek kanallı telsizlerle haberleştirmem gerekiyor.Amator telsiz lisansı 1 Ekimde ve bende konuya henüz vakıf değilim.Bu iş nasıl yapılır bilen var mı ?Teşekkürler.
Merhabalar.

Elimde uhf/vhf beofeng telsiz var.Bu haftasonu bir dağcılık faaliyetinde basçek kanallı telsizlerle haberleştirmem gerekiyor.Amator telsiz lisansı 1 Ekimde ve bende konuya henüz vakıf değilim.

Bu iş nasıl yapılır bilen var mı ?

Teşekkürler.
0
erginsak
(15.09.17)
kanunen yasak aslında. illa kullanacaksanız 446 mhz pmr bandlarını kullanın. ama uhf orman zemininde pek gitmez. baofengin anteni de çok uyduruk. acil durumlar için bir de yedek vhf bandında simpleks frekans belirleyin.
0
orpheus
(15.09.17)
(8)

Ram ve ssd

maria puder
Daha önce buradan sormuştum, bilgisayarımda hız sorunu var.Ram ve ssd önerdiler. 5 yıldır benimle. Garantisi biteli çok oldu. Lenovo marka. Bu bilgisayara Ram ve SSD yatırımı yapmak riskli mi? Yarın bir gün çok farklı bir sebebten çalışmamaya başladı diyelim bu aldığım ram ve ssd boşa mı gidecek?Çık
Daha önce buradan sormuştum, bilgisayarımda hız sorunu var.Ram ve ssd önerdiler. 5 yıldır benimle. Garantisi biteli çok oldu. Lenovo marka. Bu bilgisayara Ram ve SSD yatırımı yapmak riskli mi? Yarın bir gün çok farklı bir sebebten çalışmamaya başladı diyelim bu aldığım ram ve ssd boşa mı gidecek?Çıkarıp satılabilir mi o parçalar?İkisinin toplam masrafı 370 tl ediyor.(4 gb ram ve 120 gb ssd)
0
maria puder
(15.09.17)
9 yıllık casper nirvanaya ssd taktım büyük fark var tavsiye ederim. uyumlu ram bulamadım ram bulsam 8gb'ye yükselticektim. hala kullanıyorum laptopu. özellikle photoshop'da performans gözle görülür arttı.
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(15.09.17)
SSD bir şekilde kullanılır da ram'in kullanılmaz muhtemelen. Ben olsam ram alırdım daha ucuza gelir ve en azından günü kotarır. Sonraki bilgisayarınızda ssd olmasına dikkat edersiniz.
0
reactionic
(15.09.17)
Eski bilgisayarda hiz sorunu icin bence en iyi is SSD almak olacaktir. PCIe baglantili, baska bi sistemde de kullanilabilir SSD olursa super. HDD/SSD farki, 5 yillik RAM/yeni RAM farkindan cok daha buyuk olacaktir.
0
cinsiikinoktaustustesapik
(15.09.17)
işlemci ne? soran olmamış ama işlemcinin çok etkisi var ssd ile birlikte.
0
safepassage
(15.09.17)
@safepassage

Özellikleri: İNTEL(R) PENTİUM(R) CPU B980 @ 2.40 GHz

Islemci de berbat sanirim.
0
🌸maria puder
(15.09.17)
pentiumsa cok faydasini goremezsin diye biliyorum. yine de bi arastir istersen.
0
safepassage
(15.09.17)
i5 veya i7 bir makinaysa değer. çok fark ediyor.
0
orpheus
(15.09.17)
İşlemci düşükse buna yatırım yapmak yerine uygun fiyatlı yeni nesil bir şeyler bakmanızı öneririm.
0
içe doğru kaslı olan çocuk
(16.09.17)
(1)

Video indirme programı

babilbaligi
Selamlar,Bana bulduğu her videoyu indiren, ne olsa kaçırmayan bir program, site bişey laızm. Bi buldurur musunuz?
Selamlar,

Bana bulduğu her videoyu indiren, ne olsa kaçırmayan bir program, site bişey laızm.

Bi buldurur musunuz?
0
babilbaligi
(15.09.17)
idm.
0
blue eyes white dragon
(15.09.17)
(1)

Telefon numarasında ki orta tire sorunu

sidd79
Telefon rehberini vcf uzantılı dosya olarak yedeklemiştim.Yedeği telefona aktardığımda numaraların hepsine orta tire eklemiş,0-555-666-777 gibi.Bu orta tireli topluca silmenin bir yolu var mı?
Telefon rehberini vcf uzantılı dosya olarak yedeklemiştim.
Yedeği telefona aktardığımda numaraların hepsine orta tire eklemiş,0-555-666-777 gibi.Bu orta tireli topluca silmenin bir yolu var mı?
0
sidd79
(14.09.17)
ctrl-f'e basıp oradan değiştir diyeceksiniz. ilkine - koyup neye değiştireceği kısmını boş bırakacaksınız.
0
argent dawn
(15.09.17)
(1)

internet icin 1 gun beklemek sart mi

000000
sabah 10da bagladilar. baglayan adam yarin gelir dedi sinyal. ben arasam mh yi bu aksam veya gece actirma sansim olir mu acaba?
sabah 10da bagladilar. baglayan adam yarin gelir dedi sinyal. ben arasam mh yi bu aksam veya gece actirma sansim olir mu acaba?
0
000000
(14.09.17)
Gece 12'den sonra deneyin. Muhtemelen gelir. En fazla yarın mesai saati bitimine kadar gelir diye düşünüyorum.
0
içe doğru kaslı olan çocuk
(14.09.17)
(2)

digiturk'ten tivibuspor izleme

kapi
evet başlıkta anlaşılacağı gibi tivibuspor digiturk'te kanal listesinde yok. bu kanalı izlemek için uydu kablosunu kutu ile televizyona değiş_tokuş takmaktan parmaklarım nasır tuttu. var mı başka bir yolu acep.
evet başlıkta anlaşılacağı gibi tivibuspor digiturk'te kanal listesinde yok. bu kanalı izlemek için uydu kablosunu kutu ile televizyona değiş_tokuş takmaktan parmaklarım nasır tuttu. var mı başka bir yolu acep.
0
kapi
(14.09.17)
eve gelen kabloyu şu parçayla çoklayabilirsin: www.hepsiburada.com böylelikle tv ve digitürke kablo sürekli takılı kalmış olur, kumandadan geçersin.
0
10032007
(14.09.17)
kumandadan mod tusuna basip turksata gecip frekans girip arayinca cikar. mode tusuyla turksat ve digi arasi gecis yapiliyor kisaca. aparat almqdan da olur yani.
0
000000
(14.09.17)
(1)

excel toplama sorusu

superb
üç hücre varA1, B1, C1 ya A1, B1 ve C1 dolu oluyor3ü de doluysa B1 ve C1i toplaya da sadece A1 dolu oluyorbu durumda direkt A1'i alnasıl yaparım
üç hücre var
A1, B1, C1

ya A1, B1 ve C1 dolu oluyor
3ü de doluysa B1 ve C1i topla

ya da sadece A1 dolu oluyor
bu durumda direkt A1'i al

nasıl yaparım
0
superb
(14.09.17)
=IF(B1<>"";B1+C1;A1)
0
cirkinkizyokturazvotkavardir
(14.09.17)
(4)

yeni taşındığımız evdeki tuhaf tavan yapısı + bonus soru

kibritsuyu
arkadaşlar bu inşaat işlerinden çok anlamadığım için soruyorum.şimdi bu evin banyo, küçük tuvalet, koridor, ebeveyn banyosu ve yatak odasının ebeveyn banyosuna denk gelen hizası arasında kalan dikdörtgen kısmın tavanı, evin diğer yerlerindeki tavana göre daha alçak. o kadar ki elimi uzattığımda tava
arkadaşlar bu inşaat işlerinden çok anlamadığım için soruyorum.

şimdi bu evin banyo, küçük tuvalet, koridor, ebeveyn banyosu ve yatak odasının ebeveyn banyosuna denk gelen hizası arasında kalan dikdörtgen kısmın tavanı, evin diğer yerlerindeki tavana göre daha alçak. o kadar ki elimi uzattığımda tavana değebiliyorum.

bu kısımlarda niye özellikle tavan alçak olur ki? içinden boru moru mu geçiriyorlar acaba?

öyle asma tavan falan da değil, bildiğin beton tavan.

bonus soru: mutfak havalandırmasında bir sıkıntı var sanırım. birinin pişirdiği yemeğin kokusu aynen eve geliyor. tahminimce davlumbazın bağlı olduğu bacadan geliyor. zira başka gelecek yer göremedim. kendi deliğime davlumbazdan çıkan spiral flex boru takılı ama öyle sadece ucunu sokmuşlar. ben bu kokunun gelmesini bir şekilde engelleyebilir miyim?
0
kibritsuyu
(14.09.17)
Eski evdir muhtemelen. Dediğin gibi tesisat, özellikle de varsa hela taşının tesisatını bağlayabilmek için yapılırdı.

Hangi kattasınız o önemli. Alt katlardaysanız, bazen bu havalandırma boşluklarını üst katlardaki ev sahipleri tadilat falan yaparken kapatabiliyorlar. Veya açıksa, çatıda radyal aspiratör olması lazım, havanın çekilmesi için. Belki o yoktur falan... Kapıcıya bir sorun.
0
malheiros
(14.09.17)
ev o kadar da eski değil, yani tahminimde 200'li yıllarda yapılmış bir ev. yani maksimum 12-15 yıllık bir bina olduğunu tahmin ediyorum.

ev 4 katlı binanın 3. katında.
0
🌸kibritsuyu
(14.09.17)
1- banyonuzda küvet vs var ise, veya genel olarak tesisat ve bu tür aparatların takılması için banyo ve tuvaletlerde tavan alçak olabilir.

2- Mutfak havalandırmasında sizin veya alt kattakinin bacasını iş bilmezin birisi bağlamıştır. Aynı bacaya bağlanınca da koku geçişi ister istemez olur. Öncelikle siz doğru bacaya mı bağlısınız onu kontrol ettirin, eğer doğru ise, klavuz ayna vs. bir şekilde bacaya diğer bağlı olanı bulun ve sorunu çözün.
0
cursor
(14.09.17)
bacamatik işinizi görür. bir araştırın.
0
conrad moricand
(15.09.17)
(2)

Chromebook

red g
Internette gezmek,office programlari kullanmak, torrentten bir seyler indirmek, kindlea kitap yollamak, muzik dinlemek disinda bir seyler yapmiyorum. Netbooka kahve doktum, ondan once de asiri yavasliktan delirtmisti. Cok fazla para ayiramiyorum ve bunlarin fiyati uygun geldi, isimi gorurler mi sizc
Internette gezmek,office programlari kullanmak, torrentten bir seyler indirmek, kindlea kitap yollamak, muzik dinlemek disinda bir seyler yapmiyorum. Netbooka kahve doktum, ondan once de asiri yavasliktan delirtmisti. Cok fazla para ayiramiyorum ve bunlarin fiyati uygun geldi, isimi gorurler mi sizce?
Ikincisi alacak olursam Ingiltereden getirtme sansim var,bir cok marka ve model gordum, onereceginz bir marka veya model var midir?
0
red g
(13.09.17)
torrentten bir şey indirmek konusu hariç diğerlerinden tamamen eminim ki işinizi görür.yalnız bu aletlerin şöyle bir dezavantajı var eğer tr de yaşıyorsanız internet hızının düşükse veya düştüğü zaman alet tamamen web tabanlı olduğundan sorun yaşayabilirsiniz.en yüksek modeli satın alın rahatlıkla internet bağlantınıza güveniyorsanız.
0
regardless of what they say
(14.09.17)
Chrome için torrent indirme uzantıları var. Yani teknik olarak indirebiliyor ama ne kadar sağlıklı çalışıyor bilmiyorum.
0
reactionic
(14.09.17)
(4)

Bilgisayar tavsiyesi Vol 2.13

zugas
Merhaba herkese Daha önceki Duyuruları inceledim ama benim istediğim gibi bir ürün tavsiyesini göremedim. Aslında isteklerim çok basit Bilgisayarda ne yapacağım Tezimi yazacağım bunun için word ve excel yüklenecek bir de Outlook (diğer ofiş programlarını yuklemeyecegim bile) Makale okuduğum için pd
Merhaba herkese

Daha önceki Duyuruları inceledim ama benim istediğim gibi bir ürün tavsiyesini göremedim.

Aslında isteklerim çok basit

Bilgisayarda ne yapacağım

Tezimi yazacağım bunun için word ve excel yüklenecek bir de Outlook (diğer ofiş programlarını yuklemeyecegim bile)

Makale okuduğum için pdf goruntuleyicisi Adobe işte

İnternete girerim Mozilla Firefox ile

Arada çalışırken youtube girer müzik dinlerim

Başka da hiçbir şey yapmayacağım.

Pili uzun gitsin lap açayım top calismaya başlayayım. Hafif olsun çünkü habire sirtimda taşıyorum

Param çok az yani cidden çok az

Ben söyle bir şey buldum eli yüzü düzgün bir şeye benziyor www.idefix.com

Buna benzer onereceginiz bir şeyler var mı

Ya da ben şunu aldım sen de al diyeceğiniz bir şeyler

Ayrıca pro bjk maçı 2 2 biter.
0
zugas
(13.09.17)
bu 50 lira daha pahalı ama ssd'li ve asus:
www.mediamarkt.com.tr

bu asus'a göre daha küçük disk kapasiteli (hometech ile aynı) fakat 940 TL, acer:
www.hepsiburada.com

hiç değilse hometech değil ikisi de.
0
gkhncnzdgn
(13.09.17)
üstat bence en makul olanı 2. el kelepir i5 işlemcili bi laptop alıp 200 tl civarına ssd takmak. kendinden ssd'li olanlar illa ki pahalıdır. en makul ve ucuz çözüm bu olabilir. tek bir ssd sıradan bir bilgisayarı 10 kaplan gücüne eriştirebilir. ;)
0
kuul
(14.09.17)
ikinci el thinkpad demeye geldim, thinkpad t430
gidiyorum.
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(14.09.17)
Baba ne yapıyosun ya hometech alınır mı
ikinci el thinkpad. Senin ilacın bu. Ama t430 değil x220 falan.
0
Giovanni Pipitto
(14.09.17)
(1)

Hangi çeşit inverter?

dorylaion
Buzdolabı için modifiye sinüs inverter yeterli gelir mi yoksa illa ki tam sinüs inverter mi almalıyım? Çok sık kullanım olmayacak, elektrik kesintilerinde buzluğun buzu çözülmemesi için kullanılacak.
Buzdolabı için modifiye sinüs inverter yeterli gelir mi yoksa illa ki tam sinüs inverter mi almalıyım? Çok sık kullanım olmayacak, elektrik kesintilerinde buzluğun buzu çözülmemesi için kullanılacak.
0
dorylaion
(13.09.17)
buzdolabı kaç w? buzdolabı motorları ilk kalkışta standart watt değerinin 10 katı civarı akıma ihtiyaç duyarlar. bu 200w'lık bir buzdolabı için 2000w ediyor. yeni nesil buzdolaplarına kalkış kondansatörü takıyorlar ve bu ihtiyacç 4 kat civarı düşüyor ama biraz eski bir buzdolabıysa kalkış kondansatörü taktırmanız gerekir.

bunun dışında modifiye sinüs inverter motorun ısınmasına yol açar bu uzun vadede motorun bozulma ihtimalini yükseltir. tam sinüs alırsanız daha sağlıklı çalışır. (karavancıyım)
0
Tears of Devil
(13.09.17)
(1)

Bu allahın belası netflix altyazılarının derdi ne?

tchuck
tarayıcıdan girip altyazı boyutunu "büyük" moda geçiriyorum.(tv uygulamasında bu ayar olmadığı için!)tv uygulamasına giriyorum.alt yazı gene küçük.?nasıl güncelleyeceğim tv'deki altyazıları?herkesin bıraktığına şaşmamak lazım ya, kolaylık olsun diye alınan şey anca bu kadar zorluk çıkarır
tarayıcıdan girip altyazı boyutunu "büyük" moda geçiriyorum.
(tv uygulamasında bu ayar olmadığı için!)

tv uygulamasına giriyorum.
alt yazı gene küçük.?

nasıl güncelleyeceğim tv'deki altyazıları?

herkesin bıraktığına şaşmamak lazım ya, kolaylık olsun diye alınan şey anca bu kadar zorluk çıkarır
0
tchuck
(13.09.17)
tv uygulamasında o ayarı yoksa olmuyodur. web uygulamasıyla tv uygulamasının o tarz şeylerinin ortak olduğunu sanmıyorum.
0
yuto
(13.09.17)
(3)

connectify wifi hotspot şifresi

dalaylamaninkabri
bugün telefonumun otomatik olarak bir türlü connectify üzerinden internete bağlanamadığını fark ettim. bazen reset atmak gerekiyor, çok önemsemedim ama üst üste deneyip olmadığından ufaktan kıllandım. sonra fark ettim ki şifre doğru deil hatası veriyor. ne hikmetse kendi belirlediğim şifre otomatik
bugün telefonumun otomatik olarak bir türlü connectify üzerinden internete bağlanamadığını fark ettim. bazen reset atmak gerekiyor, çok önemsemedim ama üst üste deneyip olmadığından ufaktan kıllandım. sonra fark ettim ki şifre doğru deil hatası veriyor. ne hikmetse kendi belirlediğim şifre otomatik değişmiş. bu nasıl olabilir ki şimdi? kıllandım epey. yardımlarınızı bekliyorum.
0
dalaylamaninkabri
(13.09.17)
wifi şifresi yaratırken hem harf hem rakam kullandığınızdan emin misiniz? connectify diğer türlü sapıtır, harf ve rakam kombinasyonu kullanın, parolanız minimum 8 karakterden oluşsun.
0
Tears of Devil
(13.09.17)
ara sıra program kendini resetliyor ve şifre değişiyor dün bana da oldu. connectifyı kendi web sitesinden son sürümünü indir. reklam dışında sorunsuz kullanırsın.
0
freetakilir
(13.09.17)
teşekkür ettim dostlar, içimi rahatlattınız. son sürümü indirdim, kullanıyorum.
0
🌸dalaylamaninkabri
(14.09.17)
(8)

İphone 8 plus vs İphone X

noluyo yaa
Beyler uzun süredir kafama iphone almayı takmış durumdayım, ama bu pezevenkler aynı anda 2 tane çıkarınca neye uğradığımı şaşırdım.https://www.apple.com/de/iphone/compare/ şurada kıyaslayınca ön kamera ve biraz daha büyük display screen dışında bir farkları yok gibi. Sizce hangisi daha mantıklı olur
Beyler uzun süredir kafama iphone almayı takmış durumdayım, ama bu pezevenkler aynı anda 2 tane çıkarınca neye uğradığımı şaşırdım.

www.apple.com şurada kıyaslayınca ön kamera ve biraz daha büyük display screen dışında bir farkları yok gibi. Sizce hangisi daha mantıklı olur? Tek istediğim 4 sene çok kasmadan götürsün beni, 5'i de zorlasın. En önemli özellik de şarj olayı mesela. Şarj iphone 8 plus'ta daha iyi duruyor.

Başka telefon önerilerine de açığım, 4 yıllık note 3 kullanıcısıyım, ağlamalık duruma geldim son 1 yıldır.
0
noluyo yaa
(13.09.17)
aralarında 300 dolores var. para dert değilse tabii ki iphone x al. ekranı yeter.
0
giovanne
(13.09.17)
ben şu an telefon alacak olsam iphone 6s alırdım sanırım. hazır fiyatları da düşmüşken. üstelik 8 ve X'te doğru düzgün bir yenilik de getirmemişler. iphone 7 de böyle fiyasko olmuştu, kimse almadı. bence 8 ve X de fiyasko olacak.

şarj konusunda abartı bir fark olacağını sanmıyorum. Üstelik 2011 yılında çıkan iphone 4s bile hala kullanılabiliyor, yani uygulamaları destekliyor hala. 6s'i 5 yıl rahat kullanırsın bence.

çok telefon bilgim yok aslında ne diye cevap verdiysem :) sen araştır öyle al bana bakma.
0
istanbul kanatlarimin altinda
(13.09.17)
Yukarıda aynısını yazdım boyut sorun olmayacaksa 7plus.
0
amonaki
(13.09.17)
tartışmasız iphone x
0
sta
(13.09.17)
@giovanne, para o kadar büyük dert değil(tabi daha az ödemeyi tercih ederim), asıl büyük dert 2 ay daha bu telefonla gitmek. Ömrümden ömür gidiyor artık, dışarı çıktığımda direkt kapıyorum falan.

@sta, niye tartışmasız? Neden bu kadar netsin?
0
🌸noluyo yaa
(13.09.17)
X tabii ki.
0
lcha
(13.09.17)
7 ya da 7 plus alsan bile mutlu olursun bence ama oled ekran başka bir şey. O yüzden ve 4 yıl sonra da yüzüne baktığında mutlu edecek telefon olarak X.

Ben ya iphone 7 plus ya da alabiliyorsam X alırdım. 8 pek anlamlı gelmedi.
0
rodriguez2
(13.09.17)
@herkes, iyi de neden 8 plus değil de 7 plus veya X? arkasındaki mantığınız ne?

8 plus 7 plus'a göre daha mantıklı geliyor şu an, çünkü bazı özellikleri daha iyi ve en son yazılıma uyumlu üretilmiş, aradaki fiyat farkı çok uçuk değil(100 küsür €), üstüne bir de 2 katı hafızası var(128-256). X'in 8 plus'a göre artıları ekranı daha büyük, OLED var ve ön kamerası daha iyi, ama fiyat farkı 300 €, üstüne 2 ay daha beklemek de cabası.

Yanlış mı düşünüyorum?
0
🌸noluyo yaa
(13.09.17)
(2)

Araç içi görüntü kaydı hukuki boyutu

zenciamacalismiyor
Kıdemli bi avukat tarafından araştırmam söylendi. Uygun Yargıtay kararı yahut makale bulamadığımdan size danışmak istedim. Müvekkil şirketlerimizden biri kiraladığı tüm araçlara çalışanlarını denetleme amaçlı görüntü kaydı yapan kameralar taktı. Araç kullanım amacına bakıldığında iş yeri sayıldığınd
Kıdemli bi avukat tarafından araştırmam söylendi. Uygun Yargıtay kararı yahut makale bulamadığımdan size danışmak istedim. Müvekkil şirketlerimizden biri kiraladığı tüm araçlara çalışanlarını denetleme amaçlı görüntü kaydı yapan kameralar taktı. Araç kullanım amacına bakıldığında iş yeri sayıldığından, çalışanlarını denetleme amaçlı kamera takılmasında hukuki bir problem görmediğimizi ilettik müvekkile. Ancak müvekkil bu araçlarla kendi müşterilerini de bir yere alıp bırakıyor kimi zaman. Kameralı araçlara binen bu müşterilerin görüntülerinin alınması hukuki bir sorun yaratır mı ? Araçlarda kamera olduğuna dair görünür bir tabela mevcut
0
zenciamacalismiyor
(13.09.17)
Aksi yönde kararlar var, özel hayatın iş yerinde de vuku bulacağı gerekçesiyle bunu hoş görmeyen, aratırsan bulursun.

Biz müzede, yani yüksek güvenlik gerektiren bir yerde olduğumuz halde yönetime bu kararları gerekçe göstererek ofislere kamera taktırmadık, takılanları da söktürdük. Özetle biz aramızda anlaştık, sizin durum da uyanık bi çalışan dolayısıyla davaya konu olabilir sanki.
0
manuel mandalina
(13.09.17)
arabaya binenin görebileceği şekilde araç içinde görüntü (ve ses) kaydı alındığına dair uyarı var demişsiniz.

gizli olarak kayıt almak sorun yaratır da, kendinize ait bir mekanda önceden bildirmek suretiyle kayıt almanın hukuki bir sakıncası olacağını sanmıyorum.
0
kibritsuyu
(13.09.17)
(2)

Note 8

maria puder
Sahibinden de Note 8 fiyatlarina bakiyordum da,Suudi Arabistanda calisan bir muhendis 3500 tlye ilan koymus.Fiyat uygun geldi.Arabistanda satis fiyati kactir?Nerden ogrenebiliirm?Koydugu karla birlikte 3.500 ise 3000'e filan bulabilir miyiz Arabistandan?Kuzenimin gitme ihtimali var da.
Sahibinden de Note 8 fiyatlarina bakiyordum da,Suudi Arabistanda calisan bir muhendis 3500 tlye ilan koymus.Fiyat uygun geldi.Arabistanda satis fiyati kactir?Nerden ogrenebiliirm?Koydugu karla birlikte 3.500 ise 3000'e filan bulabilir miyiz Arabistandan?Kuzenimin gitme ihtimali var da.
0
maria puder
(13.09.17)
souq diye bir siteden almıştım zamanında. arabistanda ki arkadaşın kaldığı otele sipariş vermiştim. oradan bakabilirsin fiyatına

3399 sar 3100 tl civarı bir fiyat yapıyor 64 gb
0
prezarlatif
(13.09.17)
www.axiomtelecom.com suudi arabistanda var mı bu mağza bilmiyorum ama fiyatları buradan referans alabilirsin.
0
amonaki
(13.09.17)
(10)

700 ila 1000 dolar civarı laptop tavsiyesi istiyorum mümkünse vol.2

uyuzcan
Merhaba...öncelikle (git: 1222275)ben bu soruyu ilk sorduğumda, @madafaka HQ sınıfı(sınıf mı denir ona bilmiyorum) işlemci konusunda ufkumu iki katına çıkardı sağolsun. bu aletlerin performansı gerçekten fark yaratıyor (internette performans testlerine baktım, cahil değilim ben :p).lakin handikapım
Merhaba...
öncelikle (git: 1222275)

ben bu soruyu ilk sorduğumda, @madafaka HQ sınıfı(sınıf mı denir ona bilmiyorum) işlemci konusunda ufkumu iki katına çıkardı sağolsun. bu aletlerin performansı gerçekten fark yaratıyor (internette performans testlerine baktım, cahil değilim ben :p).

lakin handikapım şu; bu alacağım alet bir şirket bilgisayarı olacak. ayrıca windows lisansı satın alacak bütçe de yok açıkçası. dolayısıyla freedos seçenekleri baştan elenmek durumunda maalesef.
ayrıca bütçe 700 ila 1000 dolares, ama 1000'e değil, 700'e yaklaşmalı. (kdv hariç tabe)

şu anda i7 işlemciden vazgeçmiş durumdayım, 7300hq bir i5 işimi görecek.

not: bunu okuyup "şapkadan tavşan da çıkaralım mı uyuz" diyeceklere şimdiden cevabımdır: neden olmasın???

şimdiden teşekkürler canlar...
0
uyuzcan
(13.09.17)
her ne kadar şirket bilgisayarı deseniz de monster derim. fiyat performans tam. abra a5'e bakabilirsiniz.
0
golgi aygıtı
(13.09.17)
@golgi aygıtı; teşekkürler. zibilyon çeşitli monster markaya ben de bakmıştım. önerdiğiniz ürünün yanında yaklaşık 600 tl civarına bir de windows 10 alınınca bütçe tutuyor. lakin sevgili patronum monster istemiyor maalesef.

@phoarbix; teşekkürler, dolar bazında fiyat biçtim, lakin memleketteyim. firmam ecnebi sadece :/

@madafaka; tekrar teşekkürler, lakin dediğim gibi, buradan almam lazım aleti.

bu arada kendimce bulduğum şöyle bişi var:
www.hepsiburada.com

alternatif arıyorum mümkünse...

mojna?
0
🌸uyuzcan
(13.09.17)
@phoarbix; normal şartlarda aslında hiç size sormadan gözüm kapalı alırdım bu aleti. lakin yaklaşık 4 yaşında bir lenovo laplop vasıtasıyla iletişim kuruyorum şu anda sizinle. ekranın menteşeleri kırılmış vaziyette ve ekran istediği açıda konumlanıyor, üstelik panel de yukarı kalkıyor bu esnada :). ayrıca işlemci fanı çalışmadığı için altına buz kaseti yerleştirdim. :)

dolayısıyla lenovo markası kafamda hala büyük bir soru işareti...

bu arada açıkçası bakmadım ssd slotu var mı diye aletin, ancak varsa ilerleyen zamanda bi adet ssd almak bozmaz beni, kendi cebimden bile olsa.

@madafaka; inceleyeceğim, teşekkürler.
0
🌸uyuzcan
(13.09.17)
@madafaka; linkini paylaştığım lenovo'nun nesini beğenmediniz? samimiyetle soruyorum...
çünkü önerdiğiniz üründen daha ucuz özellikleri aynı olmasına rağmen...
0
🌸uyuzcan
(13.09.17)
ben yaklasik 1 sene once bu tarz soru sordum burada verilen cevaplara ve kendi arastirmalarima gore bunu aldim, memnunum: www.amazon.com
0
xenophobe
(13.09.17)
uyuzcan
windows a para vermeyeceksin rahad ol
f/p en iyi makineyi al
windows 7 ultimate kur
accesibility upgrade den ucretsiz lisanslı win 10 alıyorsun
0
kingcyrax
(13.09.17)
bu bilgisayarla ne yapılacak? onu dememişsin. en önemli konu o.

hiç kullanmayacağın bir dedicated GPU veya pahalı bir işlemciye vereceğin parayı güzel bir ekrana vermek, iyi bir touchpad'e vermek, klavyeye vermek de var.

akşama kadar excel tablosu çıkaracaksan ona göre tavsiye gelsin.

i5, HQ vs etiketlere takılma. bu i5'ler yokken uzaya gittiler beğenmediğin işlemcilerle.
0
idexo
(13.09.17)
@idexo; akşama kadar excel tablosu çıkarıp akşam oyun oynayacağım :)
şaka bir yana, autocad solidworks filan sıkıntı çıkarmamalı...

@kingcyrax; yöntemi pek anlamadım lakin öyle bir riske giremem sanırım. ayrıca neticede parası cebimden çıkmayacak aletin, 300-500 tl daha oynatabilirim çok icap ederse...

bu arada şöyle bişi de var; ne dersiniz?
www.vatanbilgisayar.com

edit: fark etmeden @madafaka'nın önerisine gelmişim dönüp dolanıp :/
0
🌸uyuzcan
(13.09.17)
şuraya bak: picknotebook.com

şuraya bak: 100dollarlaptop.com
0
idexo
(13.09.17)
Hp cb007nt'yi aldım geçtim. Performansını henüz test edemedim ana çok güzel bir tasarıma sahip olduğunu söyleyebilirim.

Herkese teşekkürler tekrar...
0
🌸uyuzcan
(13.09.17)
(1)

alan adı yönlendirme işleri

dahinnotha
merhaba,bir firmadan aldığım hosting ve domaini beraber aldım, sitemi kurdum. sunucuda sitem sorunsuz çalışıyor.sub.xyz.com şeklindeki sitemi, goddady'den aldığım qwe.com adı altında nasıl çalıştırabilirim? bu işleme ne denir? addon ekleme mi, rumuz ekleme, eş domain...sunucuyu aldığım yerdeki pake
merhaba,

bir firmadan aldığım hosting ve domaini beraber aldım, sitemi kurdum. sunucuda sitem sorunsuz çalışıyor.

sub.xyz.com şeklindeki sitemi, goddady'den aldığım qwe.com adı altında nasıl çalıştırabilirim?

bu işleme ne denir? addon ekleme mi, rumuz ekleme, eş domain...

sunucuyu aldığım yerdeki paketimden ayar yapmam mı gerekiyor?


not: qwe.com'a girince sub.xyz.com a yönleniyor. url'in değişmesini istemiyorum, kullanıcı qwe.com'da kalsın.
0
dahinnotha
(13.09.17)
tr.godaddy.com
Şuraya bir bakın ama mümkün olmama ihtimali de var çünkü bazı hostingler mesela 1 site, 2 site gibi özellikle satılıyor olarak gördüm.
0
atom karincanin torunu
(13.09.17)
(1)

iphone 7 ekran problemi

thulsa doom
Merhaba arkadaşlar. Cihazın ekranında renkli dalgalanmalar oluyor. Siyah arka planlı görüntüde ise kısa aralıklı çift kırmızı noktalar görünüyor ekranda ve dediğim gibi sürekli ekran titreşiyor. Başına gelen veya konuyla ilgili bilgisi olan var mıdır acaba?
Merhaba arkadaşlar.

Cihazın ekranında renkli dalgalanmalar oluyor. Siyah arka planlı görüntüde ise kısa aralıklı çift kırmızı noktalar görünüyor ekranda ve dediğim gibi sürekli ekran titreşiyor.
Başına gelen veya konuyla ilgili bilgisi olan var mıdır acaba?
0
thulsa doom
(13.09.17)
Apple Store'a götürüp yenisini al. Suya karşı dayanıklı ama aşırı neme maruz kalıp bağlantı elemanlarını terletmiş falan olabilir. Ya da telefon bir darbeye maruz kalmış olabilir.
0
himmet dayi
(13.09.17)
(2)

Adroid Developer mı Front-End Web Developer mı?

atom karincanin torunu
Merhaba, Udacity bu ikisinden biri için burs şansı veriyor, bu ikisinden birinde iyi olup özellikle yurt dışında iş bulma imkanı hangisi için daha yüksektir.Android programlamada aşırı düşük bir deneyim ve web tarafında spagetti kod olsa da bir şeyler yapabiliyorum php js jquery ile.Android develope
Merhaba, Udacity bu ikisinden biri için burs şansı veriyor, bu ikisinden birinde iyi olup özellikle yurt dışında iş bulma imkanı hangisi için daha yüksektir.

Android programlamada aşırı düşük bir deneyim ve web tarafında spagetti kod olsa da bir şeyler yapabiliyorum php js jquery ile.

Android developer dediğim android basics şekilinde daha temel bir ders.
0
atom karincanin torunu
(12.09.17)
android diyeceğim ben de hatta ben de başvurdum. inşallah çıkar burs. başarılar.
0
kabloescobar
(12.09.17)
java ve object-oriented programlama bilmiyorsanız, android zorlar, front end daha kolaydır alaylı iseniz.
0
gezegen olan pluton
(13.09.17)
(4)

harici hard diskimi, windows10 kurmak için image oluşturma işlemi...

stanhiver
...yaptım, şu an dosyaları mı göremiyorum https://hizliresim.com/kXZ96rbu şekilde gözüküyor. bütün hayatım bu harddiskteydi :S gitmişmidir hepsi. dosylarını silicem falan demedi hiç of.
...yaptım, şu an dosyaları mı göremiyorum
hizliresim.com

bu şekilde gözüküyor. bütün hayatım bu harddiskteydi :S gitmişmidir hepsi. dosylarını silicem falan demedi hiç of.
0
stanhiver
(12.09.17)
geçmiş olsun. şu işlemi zilyon kez yaptım ve ilk yapmadan önce de araştırıp emin olduğum şey diske ne yapıyor ne ediyor. hem de bomboş arada lazım olursa kullandığım bi usb bellek için.

windows 10 kurmak için usb bellek/disk in bootable olması gerek bunun için de diskin formatlanması lazım.
0
washe
(12.09.17)
hafızası da 32 gb'a düştü bu niye olmuş olabilir?

içime oturdu bu olay. of.
0
🌸stanhiver
(12.09.17)
işin gıcığı yeni harddisk taktım, usb'yi görmedi mal gibi kaldı.
0
🌸stanhiver
(12.09.17)
32 gb ye düşmesi de normal. hard diskini 2 farklı partition a bölüyor çünkü.

normale döndürmek için;

sehmusgokce.com
0
washe
(12.09.17)
(1)

telefon için imei olayları...

sanat guresi
"iki hat da malum yöntemle kayıtlıdır." ne yapılmış, imei mi çakılmış buna şimdi? malum yöntem ne demek? ne derece güvenlidir?
"iki hat da malum yöntemle kayıtlıdır."

ne yapılmış, imei mi çakılmış buna şimdi? malum yöntem ne demek? ne derece güvenlidir?
0
sanat guresi
(12.09.17)
İmei yazmışlar. Kapanma riski var. Yazılım güncellemesi alamazsın, elle yapman lazım. Bi ihtimal çalıntıdır.
Bulaşma
0
ismira007
(12.09.17)
(3)

IBAN numarasından hesap tipini öğrenme

kisa
Merhaba,iban noya bakarak tl usd eur hesabı olup olmadığını anlayabilir miyiz?teşekkürler
Merhaba,

iban noya bakarak tl usd eur hesabı olup olmadığını anlayabilir miyiz?

teşekkürler
0
kisa
(12.09.17)
ilgili bankadan sorgularsanız bir şey çıkabilir, veya bankadan hangi tip hesaplara hangi hesap no. lar atılıyor öğrenirseniz çözebilirsiniz.

yabancı para olunca algoritma değişiyor ama bankadan bankaya değişebilir.
mesela şimdi baktım aynı şubede 3 hesap, tl usd gbp ibanlarına baktım alakasız birbirinden. hepsi de TR ile başlıyor tabi. onlar kontrol basamakları gerçi ama "hesap numarası" kısmı kura göre belli bir şekilde oluşturuyor olabilirler.

direk iban verseniz bile bankanın bu tip bir bilgiyi sizinle paylaşacağını sanmıyorum. iban'ın algoritması sebebiyle tek ulaşabileceğiniz hesap numarası. bankaya sadece sorabileceğiniz de muhtemelen hangi kurdaki hesapların kaçla başladığı vs olabilir.
0
passion rules the game
(12.09.17)
teşekkürler cevap için
doğrusunu isterseniz bankadan sorgulamak gibi bir durum yok ortada. direkt olarak iban içerisinden çıkar mı diye bakıyorum. bankadan bankaya değişmesi de işime yaramaz ne yazık ki :S
bir standardı olsaydı güzel olurdu.
tekrar teşekkürler.
0
🌸kisa
(12.09.17)
rica ederim
iban'dan pek imkanı olduğunu sanmıyorum.
0
passion rules the game
(12.09.17)
(2)

BonusFlaş Uygulaması Hk.

dento
Bu uygulamada zırt pırt gelen falancada yüzde bilmem kaç indirim/bonus sizi bekliyor tarzı bildirimleri kapatma yöntemini bulamadım ben. Ayarlar kısmında göremiyorum öyle bir şey. Google'da da göremedim tarifini. Nasıl kapatabilirim bu reklam bildirimlerini?
Bu uygulamada zırt pırt gelen falancada yüzde bilmem kaç indirim/bonus sizi bekliyor tarzı bildirimleri kapatma yöntemini bulamadım ben. Ayarlar kısmında göremiyorum öyle bir şey. Google'da da göremedim tarifini. Nasıl kapatabilirim bu reklam bildirimlerini?
0
dento
(12.09.17)
telefonun bildirim ayarlarinda yok mu? olmasi lazim. obur turlu her app sahibi ota boka bildirim koyar copluge doner telefon.
0
mayeskuel
(12.09.17)
Telefonun ayarlarından yaparsam lüzumlu bulduğum bildirimler de gelmeyebilir. Ben bahsi geçen uygulamaya ait bir ayar arıyorum.
0
🌸dento
(12.09.17)
(2)

Ev telefonuna faks cihazi nasil baglanir?

cossecant
Selamlar,Turktelekom dan ev telefonu hatti baglatmak icin basvuruda bulunacagim, musteri hizmetlerine sordugumda cihaz uyumlu oldugu surece ayni hatti faks olarak da kullanabiliyormusuz. Ben de bu teknik islerden pek anlayamiyorum, daha once faks kurulumu yapmadim, yani hem faks hem telefon ozelligi
Selamlar,

Turktelekom dan ev telefonu hatti baglatmak icin basvuruda bulunacagim, musteri hizmetlerine sordugumda cihaz uyumlu oldugu surece ayni hatti faks olarak da kullanabiliyormusuz. Ben de bu teknik islerden pek anlayamiyorum, daha once faks kurulumu yapmadim, yani hem faks hem telefon ozelligi olan bir cihazdan bahsediyorlar degil mi?

Secenek A

Tek bir ev telefonu hatti alip, bahsettikleri Tel ve faks a uyumlu cihaza hatti baglamak

Secenek B

2 farkli numara hatti alip birini telefona bir digerini faksa baglamak

bu iki yontem oluyormus, ben haliyle A yontemini gerceklestirmek istiyorum, cihaz olarak su yandan telefon ahizesi olan faks cihazlarindan almam gerekiyor degil mi? Sonra bu hat kablosunu bu faks cihazina bagladgimda islem tamamlanmis oluyordur heralde? Cok mu basit dusundum ya :/ Bilale anlatir gibi anlatsaniz cok makbule gecer.
Sevgiler
0
cossecant
(12.09.17)
tek hatta sorunu çözebilirsin. hattın ucuna hem telefon hem de faks ozelligi olan bir cihaz bağla. cihazin ayarini da tel & fax yap. böylece once telefon calar. acilmazsa faks cihazi cagriyi yanitlar.
0
helenart
(12.09.17)
Bi çok küçük işletme ortak kullanır hattı, telefon çalınca açarsın, karşıdaki "faks sinyali gönderir misiniz" der, sen de sinyal düğmesine basarsın, bu kadar. Normal faks cihazı işini görür diye düşünüyorum.
0
manuel mandalina
(12.09.17)
(1)

Excel Yardım

hala mi ceren yahu
Excel de materyel kodu bölümünde 3. ve 4. karakterlerinin 05 veya 35 arasında kalan rakamları içeren bir kod yazmam gerekiyor. Fakat o numaralar aynı kod içinde geçtiği için 3. ve 4. karakterler 05 veya 10 veya 15 veya 20 veya 25 veya 30 veya 35 ise ... nasıl diyeceğim konusunda yardım ederseniz sev
Excel de materyel kodu bölümünde 3. ve 4. karakterlerinin 05 veya 35 arasında kalan rakamları içeren bir kod yazmam gerekiyor. Fakat o numaralar aynı kod içinde geçtiği için 3. ve 4. karakterler 05 veya 10 veya 15 veya 20 veya 25 veya 30 veya 35 ise ... nasıl diyeceğim konusunda yardım ederseniz sevinirim
0
hala mi ceren yahu
(12.09.17)
Dosya eklerseniz daha kolay olur.

önce 3. ve 4. karakterleri bulun = ORTADAN(A1;3;1)

sonrada bu rakamın 5 ten büyük 35 ten küçük olup olmadığını kontrol edin:

=VE(ORTADAN(A1;3;1)>5,ORTADAN(A1;3;1)<35)
0
cirkinkizyokturazvotkavardir
(12.09.17)
(2)

ttnet adsl'den bezdim, başka sunucu önerisine ihtiyacım var

whatyougetiswhatyoudid
sb.teşekkürler
sb.

teşekkürler
0
whatyougetiswhatyoudid
(12.09.17)
varsa kablonet yoksa superonline fiber yoksa diğerleri hep ttnet altyapısı kullanıyor aynı bokun laciverti bir de ara elemanla uğraşıyorsun
0
argent dawn
(12.09.17)
Kablonet tek geçerim. 24 mb fiber internet bağlı evimde 26 -27 görüyorum
0
imba
(12.09.17)
(7)

internet üzerinden müzik dinleyebilmek! ama nasıl?

ihb
iş yerinde alınan karar gereği filtreleme yapıldığı için internet üzerinden müzik dinleyemiyoruz. youtube ve radyo siteleri açılmıyor. bu sorunu çözmek için bir bildiği olan var mıdır?
iş yerinde alınan karar gereği filtreleme yapıldığı için internet üzerinden müzik dinleyemiyoruz. youtube ve radyo siteleri açılmıyor. bu sorunu çözmek için bir bildiği olan var mıdır?
0
ihb
(12.09.17)
Chorema "Zenmate" uzantısını yükleyip Vpn ile çözün işi
0
amonaki
(12.09.17)
geçmiş olsun ne yaparsanız yapın it görür onu da engeller. lobicilikten başka yolunuz yok.
0
argent dawn
(12.09.17)
vpn ile çözülmez. en azından filtrelemeye almadıkları vpn ise, it'ciler gördükleri an filtreleme yapacaklardır. kaldı ki şirket bilgisayarlarında vpn kullanmak oldukça riskli.

benim de başıma gelmişti ve piyasadaki tüm free vpnler süzgece takıldıktan sonra, ttnet müzik üstünden dinlemeye başlamıştım. kimse de kapatmamıştı.
0
lat menat uzza
(12.09.17)
Araya kaynama dışında kafaya takarlarsa kaparlar, lobicilik +1
0
mirty
(12.09.17)
(bkz: vpn over tcp)
0
murder of neon
(12.09.17)
comodo tarayıcıyı deneyin.
0
kubariye
(12.09.17)
baya kurumsalız betternet uzantısı ile chrome deliniyor
0
eja
(12.09.17)
(4)

Instagram Kimler Takip Etmiyor?

ruhu sarisin
Günaydın,Instagram'da benim takip ettiğim kişiler arasından kimler beni takip etmiyor veya beni takip edenlerden hangilerini ben geri takip ediyorum bunu gösteren güvenli bir uygulama var mı? İnternette bir kaç tane gördüm ama hesabı ele geçirip deve pornosu paylaşırlar diye korkuyorum. Sizin kullan
Günaydın,

Instagram'da benim takip ettiğim kişiler arasından kimler beni takip etmiyor veya beni takip edenlerden hangilerini ben geri takip ediyorum bunu gösteren güvenli bir uygulama var mı? İnternette bir kaç tane gördüm ama hesabı ele geçirip deve pornosu paylaşırlar diye korkuyorum. Sizin kullanıp tavsiye ettiğiniz bi uygulama var mı?

Edit: ios
0
ruhu sarisin
(12.09.17)
takip ettiklerim / takip edenler'e bakarsan zaten gözüküyor bunlar, ekstradan bir uygulamaya gerek yok ki
0
hosein
(12.09.17)
Takipçiler+ var ücretli olmış sanırım artık kullanıyorum sıkıntı yaşamadım
0
vodianova
(12.09.17)
Günaydın. Android için Followers Assistant kullanıyorum ben. Herhangi bir reklam paylaşmıyor. Son derece de başarılı.
0
baharat
(12.09.17)
Follower Insight kullanıyorum. Şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım
0
ecaeris
(12.09.17)
(4)

Android hafıza dolu uyarısı

thelastshadow
annemin telefonunda sürekli hafıza dolu hatası alıyoruz. sd kart takıldı, veriler aktarıldı ama hala doluluğu %99 olarak gösteriyor. program sildik filan, fayda etmedi.bir virüs kaynaklı olabilir mi? bundan kurtulmak için ne yapmak lazım? kadıncağız telefonuyla yaşıyor resmen, o da hata verince bütü
annemin telefonunda sürekli hafıza dolu hatası alıyoruz. sd kart takıldı, veriler aktarıldı ama hala doluluğu %99 olarak gösteriyor. program sildik filan, fayda etmedi.

bir virüs kaynaklı olabilir mi? bundan kurtulmak için ne yapmak lazım? kadıncağız telefonuyla yaşıyor resmen, o da hata verince bütün keyfi kaçtı.
0
thelastshadow
(12.09.17)
Clean master gibi bi program indirip silin bir şeyler diycem ama hafıza doluysa nasıl yaparsiniz bilemiyorum. Benim telefonumda yerleşik olarak var bu program.
0
run a ris
(12.09.17)
Bazen uygulamaların önbelleği yüzünden şişebiliyor hafıza. Bu yüzden genel ayarlardan uygulamalar menüsünden uygulamaları tek tek hafıza kartına taşımak ve önbelleklerini/dataları silmek çözüm olabilir. Tabii her uygulamayı taşımak mümkün olmayabiliyor ama geri kalanlar taşınsa da yeter. Bir de önbellek temizliği yapınca bazı uygulamalardan çıkış yapmış oluyor. Eğer şifresini vs hatırlamadığı uygulama varsa onları hariç tutun. Bir de oyunlarda skor sıfırlanabiliyor, bunu da dikkate almak gerek.


Hafızası 8 GB olan Android kullanırken hep bu yöntemle kurtuluyordum bu sorundan.
0
m e b
(12.09.17)
Ayarlar uygulamalara girin. Sürüme göre tüm uygulamalar sekmesine gidin (kitkat ve öncesi)
Bütün uygulamalara tek tek girip önbelleği sil deyin.
Play gazetecilik, kitaplar, talkback, hangouts gibi kullanılmayan uygulamalara devredışı bırak deyin. Bu şekilde biraz yer açılır.
Ama esas çözim root ile olur. Rootlayıp gereksiz uygulamaları (yukarıda saydığım gibi) silebilirsiniz. Titanium backup gibi uygulamalar yükleyip diğer uygulamaları hafıza kartına taşıysbilirsiniz. Marka model verin root için yardımcı olayım.
Bir yeşile bakar :)
Clean master gibi programlar önbelleği sil işlemini sizin adınıza yapar bu arada.
0
ismira007
(12.09.17)
resimlerin küçük önizlemesi oluyor onları tuttuğu data var 2-3 gb boşa yer kaplıyor. Clean master vs siler tahminen.
0
rhan
(12.09.17)
(2)

Amerikadan iphone getirtme

vodianova
Aramaya inanamadım mobildeyim. Amerikadan iphone getirteceğim de bunun sınırı nedir kaç tane getirtebiliriz. Pasaporta işletme işinde sıkıntı yok.
Aramaya inanamadım mobildeyim.
Amerikadan iphone getirteceğim de bunun sınırı nedir kaç tane getirtebiliriz. Pasaporta işletme işinde sıkıntı yok.
0
vodianova
(11.09.17)
10 tane getirip sorun yaşamayan da var 3 taneyle yakalanan da... net bir durum yok.
0
nrmnm
(12.09.17)
valla dış hatlar çıkışlara da x-ray kurmuşlar. gümrük muhafazacılar belki de ohal nedeniyle bu aralar fazla uyanıklar. riske değer mi bilmem. eskiden arama tarama olmazdı random haricinde ya da çok at hırsızı tipli değilsen.. şimdi 1 litre fazla alkol olsa tırsar olduk. valizleri makineye atıyorlar komple.
0
rosencruz
(12.09.17)
(9)

Sıfır iphone se alsam..?

diyojenimtırak
Zamanın berisinden bi alışveriş mi olur?Sanırım 6s'den kalıp olarak ve ön kamera olarak eksiği var, onun dışında özellikler aynı(doğru mu?)Sıfır se alsam 1-2 sene sonra yeni bi iphone almamı gerektirir mi sizce?Bilgilendirirseniz sevinirim
Zamanın berisinden bi alışveriş mi olur?
Sanırım 6s'den kalıp olarak ve ön kamera olarak eksiği var, onun dışında özellikler aynı(doğru mu?)
Sıfır se alsam 1-2 sene sonra yeni bi iphone almamı gerektirir mi sizce?
Bilgilendirirseniz sevinirim
0
diyojenimtırak
(11.09.17)
3d touch yok bir de SE'de. düzgün kullanırsan 2-3 sene götürür. 3. senesinde kanser olma ihtimalin %40-45 civarı artar ama :(
0
washe
(11.09.17)
12 eylülde yenilenebilir se'ler
0
pgup
(11.09.17)
bosuna para vermis olursunuz.

su devirde tüm sistemini apple'a gecirmediyseniz telefonlari eskisi gibi cok önde degiller. 2013-2014 e kadar androidler apple gerisinde idi, su anda orta modeller bile apple önünde bence.

eger tüm ekosisteminiz apple ise applelar kolaylik sagliyor, mesela macbook, ipad, kulaklik, tv ve telefonu apple yaparsaniz cok uyumlular.

dogru apple daha optimal ve performansli kendi sisteminde, ama android ayni sorunu hardware e yüklenerek cözüyor, ama sonucta ayni performansi aliyorsunuz, cogunluklada daha iyi.

ek olarak android tek firma bagimliligi sunmadigindan dilediginiz gereksinimle telefon alabilirsiniz.

mesela ben daha gecen ay aldim, 5000 mah pilli, 2 tam gün dert tasa olmadan yogun kullanim sansi sunuyor. 4 gb ram var, her türlü app in üstesinden geliyor, oyun performansi düsük sadece. tüm ihtiyacim olan özellikleri bana 140€ ya sundu.

apple almak icin aliyorsaniz zaten kimse bir sey diyemez.
0
kurnaz
(11.09.17)
kullandığım "tek" apple iphone 7 plus telefonum. bedava verseler ekosistemimi apple'a çevirmem. android kağıt üzerinde apple'ın önünde.

android 5000 mah ile 2 günü dertsiz tasasız çıkarır evet ben 2900 mah pil ile 4 günü gördüğüm oluyor.

klasik bi kullanıcının kullanımına dair en güzel test aşağıdaki ve yeni çıkmış note 8 1 senelik 7 plus'ın tozunu yutuyor.

www.youtube.com

konu hızsa, apple 4 te biri donanımla dahi daha iyi. dediğim gibi tüm ekosistemimi bedava verseler apple yapmam. telefon dışında hiçbir apple ürününü de başarılı bulmuyorum.
0
washe
(11.09.17)
se serisi martta yenilenecek gibi. bekleyebilirsen bekle.
0
siradam
(11.09.17)
bir iki sene sonra yeni telefon almanı gerektirmez. 5s kullanıyorum bir problemim yok.
0
siradam
(11.09.17)
@washe

2900 pil ile 4 günü cikaramazsin normal kullanimda. normal kullanim sonucta herkesin kendi normlarinca tanimlanir bu baska.

klasik nötral testlerde endurance testlerine bakarsak iphone 7 plus ayni sekilde yapilan testlerde 75 gösterirken benimki 120 saat barajini asiyor, ayni test. telefonla sidik yaristirilmaz. ama benim kendi kullanimimda sendeki telefon bana 1 gün yeter, gece sarj etmem gerekir rahat olmam icin, su andaki telefonu 2. gün aksaminda sarj ediyorum.

telefonla hava atmak degil ihtiyaclarin farkliligi durumu var. apple elbette daha optimal bir kullanim sunuyor dedigim gibi android burada hardware kasiyor iyi degerler icin. ben icindeki optimallikle ilgilenmiyorum, saf güc lazim bana, su andaki telefonumu 140€ ya aldim kampanyadan, 2 sene sonra degistirir gecerim, bir iphone a 600€ baglamam.
0
kurnaz
(11.09.17)
Alma kardeş, iphone'dan tiksiniyorum. Zarar etmeyeceğimi bilsem satar android bir tel alırım
0
makarnacanavari
(11.09.17)
yukarılari okumadim.
bir suredir xiaomi'yi araştırıyorum. iphone'a verecegin paraya xiaomi 5 prime al. f/p olarak muazzam cihaz.
0
widee
(12.09.17)
(8)

Laptop hız arttırma

maria puder
Lenovonun N 580 adlı modeli var bende. Genel olarak memnunum. Şu an windows 10 yüklü. Memnun olmadığım kısmı yavaşlığı.Çok bariz değil fakat beni rahatsız ediyor.5-6 sekme aynı anda açılsa kastırıyor. Bunu dışardan müdahale ile çözme yolu var mı? Bunu halletsem baya götürür bu bilgisayar beni.Garant
Lenovonun N 580 adlı modeli var bende. Genel olarak memnunum. Şu an windows 10 yüklü. Memnun olmadığım kısmı yavaşlığı.Çok bariz değil fakat beni rahatsız ediyor.5-6 sekme aynı anda açılsa kastırıyor. Bunu dışardan müdahale ile çözme yolu var mı? Bunu halletsem baya götürür bu bilgisayar beni.Garantisi de doldu.

Özellikleri: İNTEL(R) PENTİUM(R) CPU B980 @ 2.40 GHz

Ram:2.00 GB


Sorun ram'de sanırım. Bu özellikleri bulabildim bir tek. Önereceğiniz şeyleri alırsam kendim takabilir miyim? Elim yatkın sayılır.
0
maria puder
(11.09.17)
ram işini çözer bir de ssd alırsan baya iyi olur.
0
jugador
(11.09.17)
Sorun ram. 2gb daha eklenirse rahatlar. Sonrasında ssd'de takılabilir.
Lenovo'larda arka kapak kolayca açılıyordu sanki. Eğer altında dediğim kapak varsa 10dk'lık iş.
0
reactionic
(11.09.17)
ram+ssd +1
0
veritaslibertas
(11.09.17)
Ram ssd
0
gozu acik sevisen yahudi
(11.09.17)
ram'i 8gb 1600 mhz al bence. emin ol pişman olmazsın. bi de 120'lik bir ssd yabıştır sonra arkana yaslan :) ssd olarak samsung'u sever sayarız. kingston da güzel bi arkadaşımızdır :)
0
kuul
(11.09.17)
@kuul

8gb alinca 4-4 mu takicam?Var olan 2 gb çıkarmam gerekir mi?Eşitlenmesi lazım tarzında bir şey duydum.
0
🌸maria puder
(11.09.17)
tek 8 desteklemıyor olabilir. ayrıca 2x4 8x1'den daha verimli çalışır. (bkz: dual channel ram)
0
alperz
(12.09.17)
www.lenovo.com&N-Series/PDF/N580-DS-WW-17APR2012.pdf

alet bu sanırım. CPU idare eder ama ram gerçekten sürünüyor. yukarıdaki broşürde ddr3 1600mhz ram desteklediği söyleniyor. şunlardan iki tane al o yüzden:

www.amazon.com

harddiskin kaç gb bilmiyorum ama ssdlerin kapasitesi yükseldikçe fiyat uçuyor. tavsiyem kendi harddiskini de tutup cd rom sürücüsünü de harddisk yuvasına tutup çift harddisk çalışman böylece dosyaların harddiskte programların ssd'de kalır. ssd'ler de burada:

www.amazon.com
0
argent dawn
(12.09.17)
(3)

Yeni bir facebook hesabı açabilmek ve onu yaşatabilmek için önerileriniz?

matrix
Yeni bir facebook hesabı açabilmek ve onu yaşatabilmek için önerileriniz var mı?Bir arkadaşımın hesabı facebook'tan ceza yiyince (nude paylaşım kaynaklı) kimlik doğrulama şartına takıldı. Kimlik falan yolladığı halde neredeyse 1 ayı devirdi hala bir sonuca ulaşamadı.O da yeni hesap açıyor fakat heps
Yeni bir facebook hesabı açabilmek ve onu yaşatabilmek için önerileriniz var mı?

Bir arkadaşımın hesabı facebook'tan ceza yiyince (nude paylaşım kaynaklı) kimlik doğrulama şartına takıldı. Kimlik falan yolladığı halde neredeyse 1 ayı devirdi hala bir sonuca ulaşamadı.

O da yeni hesap açıyor fakat hepsi en fazla 1 gün dayanabiliyor. Direkt kapanıyor.
Facebook'u atlatabilmek için neler neler denedik ama yemedi. En son ben bir tane açtım ve ona verdim. Ona da ip değiştirmesini öğütledim. Bunu yapmasına rağmen sonuç hüsran. telefonu uçak moduna alarak değiştirmişti ip'sini.

Bu arada biliyorsunuz facebook yeni hesap açarken mail ya da telefon istiyor. Öyle her dakika yeni bir telefon bulmak da kolay olmadığından yeni açılmış mail adresi ile hallediyoruz işlemi.

ve arkadaşım cep telefonundan (iphone) kullanıyor facebook'u. hatta son denememizde, oluşturduğum hesabı ona vermeden önce telefonuna vpn bile kurdurmuştum.

Facebook hangi iz haritasından buluyor acaba bizi. İp no desek olmaz, değiştirdik çünkü. Kara listeye alınmış eski hesabın iz haritası içinde acaba "eski hesabın ismi, soyismi, profil fotoğrafı, girdiği gruplar, eklediği insanlar" mı bulunuyor ve algoritma iz haritaları üzerinden uyuşma gördüğü an mı patlatıyor acaba bizi?

istediğimiz şey, bu insan kendisi olarak yeni bir facebook kullanabilsin işte. şu devirde bunu yapamıyor olmak çok saçma.

Fikri ve önerisi olan?
0
matrix
(11.09.17)
bazı siteler bilgisayrın mac adresini kara listeye alıyor ne yapsanız boş. muhtemelen telefonda da aynı şey vardır.
0
lazpalle
(11.09.17)
VPN çözüm değil. VPN olduğu anlaşılıp direk hiç bir şeye bakılmadan da yasaklanabiliyor hesap. Tek çözüm yeni hesabı temiz bir mail adresi + telefon ve isterlerse kimlik onayı ile almak.

Başıma geldi. Farklı bir evden farklı bir internet hattıyla da denenebilir.
0
içe doğru kaslı olan çocuk
(12.09.17)
hocam bulunmayan diye bir şey yok. fb, google gibi şirketler her şeyimizi biliyor. yani adamları vpn, şu bu ile kandırmak pek mümkün değil. whonix ya da tails gibi işletim sistemleri kullanılabilir diyeceğim ama bunlarda değmez uğraşmaya.
0
secrexv2
(12.09.17)
(2)

laptop ssd'sini çıkarıp pc'ye taksam olur mu?

semenderr
ekran kartı tümleşik laptopun sanırım işlemcisini yaktım da birazcık :) edit: teşekkürler. olur cevabı geldi :)
ekran kartı tümleşik laptopun sanırım işlemcisini yaktım da birazcık :)

edit: teşekkürler. olur cevabı geldi :)
0
semenderr
(11.09.17)
olur tabii neden olmasın.
0
washe
(11.09.17)
2.5" ise olur, m2 bağlantıya sahipse PC'nin anakartında o girişten olması lazım. Son yıllarda pc ile hiç uğraşmadım hangi yıl m2 koymaya başladılar emin değilim.

Anakartınızın modelini aratıp bakın eğer öyleyse. Dediğim gibi laptoptaki kutu gibi sata ssd ise direkt olur zaten.


edgeup.asus.com
0
rodriguez2
(11.09.17)
(1)

Wordpress URL sorunu

atom karincanin torunu
Merhaba, godaddy'de bir alan adım ve hostingim var, bir subdomain açıp buna wordpress kurdum fakat bu sayfaya blog.example.com/wordpress/ olarak erişebiliyorum, blog.example.com'a ayarlayamıyorum, bunun kolay bir yolu var mıdır yoksa wordpress klasörünü blog.example.com içine mi taşımam gerekiyor.
Merhaba, godaddy'de bir alan adım ve hostingim var, bir subdomain açıp buna wordpress kurdum fakat bu sayfaya blog.example.com/wordpress/ olarak erişebiliyorum, blog.example.com'a ayarlayamıyorum, bunun kolay bir yolu var mıdır yoksa wordpress klasörünü blog.example.com içine mi taşımam gerekiyor.
0
atom karincanin torunu
(11.09.17)
codex.wordpress.org

Buradan oluyormuş
0
🌸atom karincanin torunu
(11.09.17)
(2)

Samsung tab tablet ve sarj aleti

maria puder
Samsungtan bir tabletim var.Orjinal sarj aletini kaybetmiş bulunuyorum. Samsung telefonların sarj aleti uyumlu görünüyor. Onlarla sarj etsem ne olur?Sıkıntı çıkarır mı daha sonra? Son soru orjinal samsung sarj aleti nerden alınır?İnternette bakıyorum orjinal demiş 21 tl fiyat koymuş. Anlamadım bu iş
Samsungtan bir tabletim var.Orjinal sarj aletini kaybetmiş bulunuyorum. Samsung telefonların sarj aleti uyumlu görünüyor. Onlarla sarj etsem ne olur?Sıkıntı çıkarır mı daha sonra? Son soru orjinal samsung sarj aleti nerden alınır?İnternette bakıyorum orjinal demiş 21 tl fiyat koymuş. Anlamadım bu işi.
0
maria puder
(10.09.17)
eli yüzü düzgün bi şarj aletiyle şarj etsen bile olur. ille samsung olmasına gerek yok.
0
aşksız prens
(10.09.17)
Aşksız prens +1
Orjinal samsung vatandan al bence illa lazımsa.
0
ismira007
(11.09.17)
(3)

Uydu olayına tamamen yabancı adama tarif

kibritsuyu
Yeni evimizde merkezi uydu varmış. Bizim samsung tv'de de dahili uydu alıcısı var.Şimdi kabloyu taktım, tv'den uydu taraması nasıl yapılıyor onu da öğrendim.Peki bütün bu kanalları izlemek için hangi uyduları seçip taratmalıyım? En azında Türkiye'de yayın yapan bütün kanalları, özellikle hd kanalla
Yeni evimizde merkezi uydu varmış. Bizim samsung tv'de de dahili uydu alıcısı var.

Şimdi kabloyu taktım, tv'den uydu taraması nasıl yapılıyor onu da öğrendim.

Peki bütün bu kanalları izlemek için hangi uyduları seçip taratmalıyım? En azında Türkiye'de yayın yapan bütün kanalları, özellikle hd kanalları istiyorum. Türksat 42e seçtim hotbird seçtim, bi tek trt'ler ve şifreli kanallar geldi.

Hangi uyduları seçip taratayım?

Veya bunu liste halinde altarabileceğim bi dosya link vs. var mıdır?
0
kibritsuyu
(10.09.17)
kaç çanak var ki çatıda? turksattan başka bir de varsa hotbird vardır onun dışındaki uyduların olacağını sanmam.

www.turksat.com.tr adresinden tüm türksat frekanslarına ulaşabilirsiniz. orada da yazan 12380 V SR:27500 FEC:3/4 frekasında şebeke araması yapınca tüm türksat kanalları gelir.
0
nrmnm
(10.09.17)
Valla kaç çanak var bilmiyorum da görevli 2000 3000 kanal çekiyor dedi. Bağla kabloyu izle dedi.

12380 V SR:27500 FEC:3/4 frekansı falan nedir hiç bilmiyorum. Bilal'e anlatır gibi anlatırsanız sevinirim.
0
🌸kibritsuyu
(10.09.17)
ben de birkaç ay önce aynı yollardan geçtim. Aslında basit bir olayı düzgün anlatamadıkları için zorlanıyormuşum.

12380 V SR:27500 FEC:3/4 frekansı dedikleri aslında uydunun üzerindeki bir transponder'ın özellikleri. Bu transponder bu frekans ayarlarında bir kaç kanal yayını yapıyor. Mesela bu frekansı, TV'deki uydu ayarlarında aranacak frekans listesine ekliyorsun. Bir dahaki sefere bu frekansı da arattığında bu frekans pakedindeki kanallar (birden çok TV ve radyo olabilir) kanal listenin en sonuna ekleniyor. Bunları sonra manuel olarak önceki kanal numaralarına çekebilirsin.
Yani özetle, 5. kanalı açayım, bu 5. kanala gelecek olan kanalın frekansını aratayım buraya gelsin gibi bir durum yok, bence en çok kafa karıştıran yeri bu.
İkincisi, hep "kanal frekansı" diye geçiyor ama kanal frekansı diye bir şey yok, o kanalın içinde bulunduğu pakedin frekansı var. Örn. tüm TRT kanalları tek bir frekans pakedinin içinde.

12380 V SR:27500 FEC:3/4 bilgilerine gelirsek, yeni bir frekansı (ya da Transponder ayarını, baze TP diye de geçiyor) ekleyebilmek için bu 4 ayarın tamamını da buradaki gibi girmen gerekiyor. Yeni bir tane eklemek istediğinde zaten bunların gireceğin yer çıkıyor.
12380 frekans
V veya H polarizasyon (Dikey - Vertical veya H - Horizontal)
SR veya Bitrate: 27500 dediği baya değişebiliyor. 500 de olur 30000 de, neyse o.
FEC: 1/2, 3/4, 5/8 filan oluyor bunu da doğru girmen gerekiyor.

Temel de uydu listesinde hangi uyduyu seçtiğinin teknik olarak bir önemi yok, zaten antenin o uyduya dönmüş olması gerekli, ancak seçtiğin uyduya göre, daha önceden hazır yüklenmiş TP - frekans listesi hazır çıkıyor (sık kullanılan kanalların 12380 V SR:27500 FEC:3/4 gibi bilgilerinin listesi). Bu liste de güncelse, yalnızca uyduyu seçip aramayı başlatabilirsin.

Tüm bu transponder listesi ile uğraşmamak için bir de Turksat'ın özel frekans kodları var, burasını ben de tam bilmiyorum ama sanırım bunu girince sık kullanılan diğer kanalların frekanslarını da seçmiş gibi oluyorsun, Türkiye-Ankara pakedi gibi bir şey adı. Tek frekans kodu üzerinden diğer kanalların frekansları da yükleniyor.
0
burfak
(15.03.24)
(1)

Zte axon 7

steward
Bu telefonu ittirdiler media Mark da aldım bende 6 ay oldu şimdi pili çabuk bitiyor ısınıyor birde anlamadım factory reset falan denedim banamisin demedi var mı android den anlayan akıl verecek.
Bu telefonu ittirdiler media Mark da aldım bende 6 ay oldu şimdi pili çabuk bitiyor ısınıyor birde anlamadım factory reset falan denedim banamisin demedi var mı android den anlayan akıl verecek.
0
steward
(10.09.17)
Batarya cortlamis olabilir onu degistirsen.
0
allah yazdiysa bozsun
(10.09.17)
(2)

JS ile yüklenen sayfanın yüklendiğini anlamak

dahinnotha
Merhaba,Scroll oldukça içeriği yüklenen bir web sitesi var. sayfadaki tüm elementleri yüklemek istiyorum. bunun için önce açılışta scroll eden bir komut çalıştırıyorum, ve içerik yükleniyor.ancak sayfanın artık sunucuya istek gönderip göndermediğini tespit etmem lazım. isteklerinin bitip bitmediğini
Merhaba,

Scroll oldukça içeriği yüklenen bir web sitesi var. sayfadaki tüm elementleri yüklemek istiyorum. bunun için önce açılışta scroll eden bir komut çalıştırıyorum, ve içerik yükleniyor.

ancak sayfanın artık sunucuya istek gönderip göndermediğini tespit etmem lazım. isteklerinin bitip bitmediğini nasıl anlarım?

NOT:
document.readyState her zaman "complete" veriyor. yükleme devam etse de, etmese de.
0
dahinnotha
(10.09.17)
xhr'i override edeceksin, her open bir değeri + layacak her complete - leyecek, değer x süre 0 kalırsa olay bitmiş demektir.
0
selam
(10.09.17)
eklentide yazabilirsin bunun için, bir eklenti yazıp network state'i takip edeceksin, x süre bir eylem olmazsa document üzerinde bir event fire edeceksin, sonra senin kodun çalışacak
0
selam
(10.09.17)
(1)

Bilgisayarım açılırken yaşadığım sorun

naksidil
lenovo laptop her açılışta doğru açılmıyor. güvenli modu seçip sonrasında yeniden başlatıyorum. mavi ekran veriyor. normal modda çalıştır diyorum. bir de şarjı full de olsa kapatırken açılışta bitmiş oluyor. ne yapmam gerekir?
lenovo laptop her açılışta doğru açılmıyor. güvenli modu seçip sonrasında yeniden
başlatıyorum. mavi ekran veriyor. normal modda çalıştır diyorum. bir de şarjı full de olsa kapatırken açılışta bitmiş oluyor. ne yapmam gerekir?
0
naksidil
(10.09.17)
açılıştaki hatanın yüzlerce nedeni olabilir. mavi ekran hata kodunu paylaşman gerekiyor. şu haliyle tek önerim olacak, o da disk denetlemen yönünde.

batarya için:

energy manager programıyla bataryana kalibrasyon işlemi uygulayabilirsin.
0
lat menat uzza
(10.09.17)
(2)

SSD alıcam kafamda deli sorular

stanhiver
Selam duyuru, 1) sizce hangi marka almalıyım?2) 120 almam yeterli olur mu sizce? nasıl işliyor ssd mantığı? hızlı olmasını istediğim programları mı bu harddiske kurucam öyle bir şey mi? *windows10 ne kadarlık bir alan kaplıyor?3) asus k555vd bilgisayarımın modeli. takıcak yeri var mıdır? bunu nasıl
Selam duyuru,

1) sizce hangi marka almalıyım?
2) 120 almam yeterli olur mu sizce? nasıl işliyor ssd mantığı? hızlı olmasını istediğim programları mı bu harddiske kurucam öyle bir şey mi?
*windows10 ne kadarlık bir alan kaplıyor?
3) asus k555vd bilgisayarımın modeli. takıcak yeri var mıdır? bunu nasıl öğrenebilirim.
4) eğer varsa kendim takabilir miyim sizce? zor bir işlem mi? (teknolojiyle hiç aram yok daha önce açmadım bilgisayarımı)


çok teşekkürler şimdiden.
0
stanhiver
(10.09.17)
Maddi durumuna göre kapasiteyi belirle.
Windowsu ssd ye kur.
Yer olmayınca dvd sürücüsünü çıkarıp bir aparat ile oraya yerleştirebilirsin.
Yetenek yoksunuysan bilgisayar konusunda yapma yada video izleye izleye yap.
0
kararsızataletfilozofu
(10.09.17)
gecen hafta yaptim bunu, sandiginizdan cok basit aslinda.

1. belli basli markalari alabilirsiniz korkmadan. ben sandisk 240 gb aldim amazondan 85€ ya.

2. 120 elbette alinabilir ama en az 240 olsun bence, para varsa 500 oldu daha güzel.

3. eski harddiski cikarip yerine ssd koyacaksiniz cok basit.

4. cok basit bir islem. 2 youtube videosu ile yapabilirsiniz.
0
kurnaz
(10.09.17)
(4)

HDMI ile ilgili

winston
bilgisayarı hdmi ile bilgisayara bağlıyorum. buraya kadar pek güzel. kullandım bir süre. sonra televizyonu kapattım bilgisayarı kapattım. sonra tekrar açtım ikisini de ve hdmi bağlantısı kuramadım. diğer hdmi portlarını denedim. yeniden başlattım. tık yok. bir süre geçti bağlamadan (1 gün diyelim).
bilgisayarı hdmi ile bilgisayara bağlıyorum. buraya kadar pek güzel. kullandım bir süre. sonra televizyonu kapattım bilgisayarı kapattım. sonra tekrar açtım ikisini de ve hdmi bağlantısı kuramadım. diğer hdmi portlarını denedim. yeniden başlattım. tık yok. bir süre geçti bağlamadan (1 gün diyelim). bağlantıyı denediğimde kurabildim. ve bu döngü pek çok defa tekrarladı. nedir abi bunun derdi?

ek bilgiler
tv arçelik yeni modellerden
laptopta windows 8, 8.1 ve 10 ile denendi sonuç yukardakinin aynısı.
0
winston
(10.09.17)
Ben mesela hdmi kablosunu bağlayınca menüden HDMI çıkışını seçmem gerekiyor ki o görüntüyü alabileyim. Anten ve diğer portları da verebilir çünkü görüntü olarak. Siz de menüde "Giriş" falan gibi bir seçenek arayıp oraya bakabilirsiniz.
0
norek
(10.09.17)
hdmi seçimini kablo ile bağladığımda tv bilgisayarı gördüğü zaman yapabiliyorum. ki o seçimi yapmadan bağlayamam zaten. dolayısıyla sorun orada değil.
0
🌸winston
(10.09.17)
benzer bir sorunu arkadaşım da yaşıyordu. sorun pc'de. ekran kartının driver'ını güncellemeyi deneyebilirsin.

arkadaşımda işe yaramamıştı. o tv ye bağladıktan sonra çalışmazsa kablo takılıyken pc yi yeniden başlatıyordu o zaman çalışıyordu.
0
washe
(10.09.17)
bağladıktan sonra kumandadan source tuşundan hdmi girişini seçmen lazım. hdmi girişini seçtikten sonra kumandadan ayarlar tuşuna bas, isim değiştir kısmını "pc" yap. bu şekilde yapınca da gözükmezse son çare hdmi kablosunu her kullanışta tak çıkar yap.
0
mungojerry
(10.09.17)
(2)

Klavye tuslari kısayola döndü imdat

runagain
Tuslara bastigimda kisa yollat çıkıyor, yeni sekmeler açılıyor... alt shift yaptim olmadi, altgr shift yaptim olmadı. Ne yapacagiz?
Tuslara bastigimda kisa yollat çıkıyor, yeni sekmeler açılıyor... alt shift yaptim olmadi, altgr shift yaptim olmadı. Ne yapacagiz?
0
runagain
(10.09.17)
Ctrl basılı kalmış.
Engelliler için yapışkan tuşlar
0
goodz
(10.09.17)
Scroll lock
Fn scroll lock yap bi
0
glamdr1ng
(10.09.17)
(3)

10 metre yol alamayan wifi

bipolar
Arkadaşlar duyuruma hoş geldiniz, bugün sizlere kablonet modemim hakkında dert yanacağım. Kablonet'in verdiği Netmaster Infinity 401 modem kullanıyoruz. Ev 50 yıllık, ondan mıdır bilinmez, salondaki modemden max 10 metre mesafedeki odalara doğru düzgün internet ulaşmıyor. Bilgisayarlar gene daha iyi
Arkadaşlar duyuruma hoş geldiniz, bugün sizlere kablonet modemim hakkında dert yanacağım.

Kablonet'in verdiği Netmaster Infinity 401 modem kullanıyoruz. Ev 50 yıllık, ondan mıdır bilinmez, salondaki modemden max 10 metre mesafedeki odalara doğru düzgün internet ulaşmıyor. Bilgisayarlar gene daha iyi ama, telefonlar hop 3G'ye geçiveriyor, insanı verem ediyor.

Bunun için modemin menzilini arttırıcı çözümler arıyorum. Şayet mümkünse evdeki eski modemleri bu vesileyle yeniden işlevlendirmek isterim. Yok değilse de en ucuz ve verimli çözümü arıyorum.

Ağ kurulumlarından hiç anlamayan şu kardeşinize bi yol gösterin be ya.

Saygılarımla,
0
bipolar
(10.09.17)
O modemler 2,4 Ghz ve 5 Ghz yayını aynı anda yapıyor. Kablosuz ağlar listesinde 2 adet ağ ismiyle çıkar. İkisinden de bağlanabilirsin. 2,4 Ghz olanı uzak mesafeler için daha etkilidir. Sonu G ile biten 2,4 Ghz dır.
0
khan shabbir
(10.09.17)
range extender'lar var, internet operatörleri anlaşmalı verebiliyor bedelini taksitle faturanıza ekleyerek veya kendiniz de alabilirsiniz. onlar iş görür büyük ihtimal. tp-link marka veriyor mesela superonline.
0
semaforo de medianoche
(10.09.17)
kablosuz modemim var diyorsun.

kablosuz modemi repeater olarak kullanmak diye arat, çözümü oldukça basit.
0
lat menat uzza
(10.09.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.