Giriş
(4)

punto vs i20 vs i20 troy

ismayil
hepsi 2012 model.1) punto - 1.2 benzin - 75 bin km - 35.500 tl - https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-akademisyenden-boyasiz-degisensiz-hatasiz-kazasiz-punto-483121415/detay2) i20 - 1.4 dizel - 117 bin km - 35.900 tl - https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-emekli-
hepsi 2012 model.

1) punto - 1.2 benzin - 75 bin km - 35.500 tl - www.sahibinden.com

2) i20 - 1.4 dizel - 117 bin km - 35.900 tl - www.sahibinden.com

3) i20 troy - 1.2 lpg - 107 bin km - 34.200 tl -www.sahibinden.com

hangisini tavsiye edersiniz?
0
ismayil
(01.10.17)
Temizse eğer dizel olanı tavsiye ederim ben
0
buffy de vampir sayılır
(01.10.17)
yılda 20bin kilometre yapmayacaksanız dizel gereksiz. zaten dizel i20 büyük ihtimalle orta ölçekli bir şirketin arabası.
0
mind mischief
(01.10.17)
punto
0
since1907
(01.10.17)
?
0
since1907
(05.11.17)
(3)

şarjlı matkapın boğazındaki 1-18 kadar sayılar ne demek?

iddaaci
nam-ı diğer şarzlı matkap aldım. boğazında ayarlanabilen 1-18 arası sayılar var. 18 den sonra kesik bir vida simgesi var. o da seçilebiliyor. bunlar ne işe yarar dostlar?
nam-ı diğer şarzlı matkap aldım. boğazında ayarlanabilen 1-18 arası sayılar var. 18 den sonra kesik bir vida simgesi var. o da seçilebiliyor. bunlar ne işe yarar dostlar?
0
iddaaci
(30.09.17)
uygulayacağı tork kademesini belirtir. yumuşak bir tahta için yüksek tork uygulamamalısın (mesela çam için düşük kademe secerken ceviz için daha yüksek kullanırsın) kesik vida ise darbeli kullanım için (genellikle beton için)
0
akiskan
(30.09.17)
Onlar tork ayarı. Vidayı sıkarken ne kadar kuvvet uygulayacağını belirliyor. İstediğin ayardaki kuvveti uygulayınca matkap ucu dönmez sadece ses cıkarır. Böylece vidayı daha fazla sıkmamış olursun. O vida seklindeki ise matkap ucu işareti. Bir yeri delerken o konuma getirirsin böylece hiç durmaz sürekli dönmeye çalışır.
0
Restclean
(30.09.17)
Vidayı aşırı sıkmak ana malzemeyi veya vidayı yalama yaptığından, o ayar vidaya verilecek torku limitlemiş oluyor. Bir iki denemeden sonra yalama eden torku bulup onun 1-2 ayar düşüğüne getirerek yalama yapmadan vidalama işlemini bitirebiliyoruz.
0
tukenmez adam
(01.10.17)
(2)

Elektrik hattı üzerinden interneti dağıtmak - Powerline

neyehbe
Evim dubleks, internet sağlayıcı olarak da kablonet kullanıyorum. Sağolsun verdikleri modem kablosuz yok gibi, odanın dışına bile çıkmıyor. Gerçi bunda bizim binanın perde beton sistemi ile yapılmış olmasının da payı var, duvarlarda hiç tuğla yok, gsm sinyalleri bile evin içine ulaşmıyor.Alt katta o
Evim dubleks, internet sağlayıcı olarak da kablonet kullanıyorum. Sağolsun verdikleri modem kablosuz yok gibi, odanın dışına bile çıkmıyor. Gerçi bunda bizim binanın perde beton sistemi ile yapılmış olmasının da payı var, duvarlarda hiç tuğla yok, gsm sinyalleri bile evin içine ulaşmıyor.

Alt katta odalar arasında access point kullanarak ethernet kablosu ile interneti dağıtıyorum. Ancak üst kata sinyaller hiç ulaşmıyor. (Tp-link 3x5dBi anten olmasına rağmen) Bu nedenle repeater/range extender kullanma imkanım yok. Üste ethernet kablosu da çekmek istemiyorum, duvarlardan ve merdivenden dolaşmak çirkin bir görüntü olacak.

Sonuç olarak powerline ürünlerine yöneldim. Ancak bina yaklaşık 20 yıllık. Eski tesisatlarda bu ürünler verimli çalışır mı?

Bir de evin içindeki elektrik tesisatının tek faz mı yoksa üç faz mı olduğu nasıl anlaşılır? Mesela elektrik kesilince jeneratör çalışınca sadece belli oda ve prizlere elektrik geliyor, dairenin tamamına elektrik gelmiyor.
0
neyehbe
(30.09.17)
bizim var bi tane powerline, ev de bomonti'de cok yeni bi ev sayilmaz. takir takir calisiyor. hiz konusunda bi sikinti yasamadim. hatta ping'den korkuyordum ping degerleri de iyi, oyun moyun oynuyorum.
0
hjarteblod
(30.09.17)
ev içindeki tesisat banko tek fazdır. ama eve üç faz geliyorsa, üç ayrı faz evin farklı bölümlerine dağıtılmış olabilir. alenktrikçi çağırıp baktır sen ona.
0
alperz
(30.09.17)
(2)

Excel Hk. - Kriterlere bağlı negatifleri toplama..

kcbilir
Merhaba. Sorunum şu;A sütunu - B sütunu - C sütunua - x - 3a - x - -2a - y - -1b - x - -1b - z - -2a - x - -1c - y - 2c - z - -1Şeklinde binlerce satırlık bir tablom var. Hem A sütununa Hem de B sütununa bağlı kritere göre C sütunundaki negatifleri toplamam lazım. Yukarıdaki örneğe göre; a olup, x o
Merhaba. Sorunum şu;

A sütunu - B sütunu - C sütunu
a - x - 3
a - x - -2
a - y - -1
b - x - -1
b - z - -2
a - x - -1
c - y - 2
c - z - -1

Şeklinde binlerce satırlık bir tablom var. Hem A sütununa Hem de B sütununa bağlı kritere göre C sütunundaki negatifleri toplamam lazım. Yukarıdaki örneğe göre; a olup, x olanların negatiflerinin toplamı.. Yani şuna ulaşacağım;

A sütunu - B sütunu - C sütunu
a - x - -3
a - y - -1
a - z - 0

Bunu b'ler ve c'ler için de yapacağım. Daha sonra pozitifler için de yapacağım ancak bu örneği çözersek onu yaparım artık eşek değilim :)

Nasıl yapabilirim?
0
kcbilir
(30.09.17)
Yaptım :)
Önce A sütunundaki değişkenleri ikinci sayfaya kopyalayıp yinelenenleri kaldırdım, sonra yan hücreye;
=ÇOKETOPLA(Sayfa1!C:C;Sayfa1!A:A;Sayfa2!A1;Sayfa1!C:C;"<0")
yazıp aşağı doğru yaydım..

Belki birilerinin işine yarar.
0
🌸kcbilir
(30.09.17)
Teşekkürler ama tırnak kullanamam hocam, a'lar b'ler ve x'ler y'ler yüzlerce var. Yine de inceleyeceğim formülü, başka tablolarda işime yarayabilir. eğer içinde ve kullanımını bilmiyordum..
0
🌸kcbilir
(30.09.17)
(6)

Amazon PS4-PRO + FIFA 2018 Bunddle paketi 1.600 TL -alınır mı:?-

denizaya
Arkadaşlar an itibari ile bu paket piyasaya çıktı amazon da ve Türkiye'ye de gönderim var;https://www.amazon.de/gp/product/B0756HTQHJ/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A3JWKAKR8XB7XFSormak istediğim; bu ürün Türkiye'de sony bayilerine falan gelir mi yoksa hiç beklemeden amazon dan sipariş mi geçeyim? acil
Arkadaşlar an itibari ile bu paket piyasaya çıktı amazon da ve Türkiye'ye de gönderim var;

www.amazon.de

Sormak istediğim; bu ürün Türkiye'de sony bayilerine falan gelir mi yoksa hiç beklemeden amazon dan sipariş mi geçeyim?
acil ps4 pro almam gerekiyor da...mediamark 'a, vatan bilgisayara falan baktım oyunsuz; 1900 e geliyor.

Amazon dan bunu alsam, 1 yeni oyun ve 12 aylık psn plus üyeliği ücretsiz gibi oluyor.

Amazon dan alayım mı sizce?
0
denizaya
(30.09.17)
bence bayağı cazip ben alacak olsam alırdım.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(30.09.17)
Al geç
0
glamdr1ng
(30.09.17)
Vergilendirme nasil oluyor bunda
0
Take it away honey
(30.09.17)
Yani gumruk isleri nasil oluyor onu merak etmistim
0
Take it away honey
(30.09.17)
Kartından toplam ücreti çekince gümrük kargo işi onlarda onlar hallediyor normal bu ra daki sitelerden almışsın gibi geliyor birşey yapmana gerek yok. Sadece kargo takibi yaparsın kargo koduyla. Amazon.de den saat aldım gümrük işlerini onlar halletti kapıya kadar getirdiler
0
🌸denizaya
(30.09.17)
ooo neredeyse bedava!
sakın kaçırma derim.
0
pangea
(30.09.17)
(3)

marshall bluetooth hoparloru

kosun lan mevzu var
almaya deger mi?https://www.amazon.com/dp/B00ZY1J1JG/ref=cm_sw_r_cp_api_ei3ZzbXD3B8RG
almaya deger mi?

www.amazon.com
0
kosun lan mevzu var
(30.09.17)
Marshallsa at Sepete.
0
baldur2
(30.09.17)
çok iyi. paran varsa düşünme.
0
cedex
(30.09.17)
2 tane 5w speaker bir tane de 15 w subwoofer varmış

Malzemesi kalteli ve çok tarz duruyor evde bir köşeye koyarsın güzel aksesuar olur, kolay taşınabilir yapıda değil çünkü 3 kilo ağırlığı varmış ve sadece AC adaptörle şarj olabiliyormuş, usb şarj seçeneği yok.

Hoparlör senin için bir ihtiyaç mı, bu daha çok insanın kendini şımartmak için para harcayası geldiğinde satın alacağı türden birşey gibi :)

İlla herhangi birşeye para harcayasım var diyorsan şöyle birşey de var

www.indiegogo.com
0
freebird5406_2
(30.09.17)
(5)

internet acikken whatsup i kapatmak mumkun mu?

alttaraf
sb aslinda ama izah edeyim,nette takilirken is geregi whatsup gruplarindan surekli biseyler yagip dikkat dagitiyor, whatsup i dewre disi birakmak mumkun mu net acikken, hani bir nevi off yapmak?
sb aslinda ama izah edeyim,
nette takilirken is geregi whatsup gruplarindan surekli biseyler yagip dikkat dagitiyor, whatsup i dewre disi birakmak mumkun mu net acikken, hani bir nevi off yapmak?
0
alttaraf
(30.09.17)
Androidin rootlu ise firewall ile engelleyebilirsin. Yoksa grupları susturmanı tavsiye ederim.
0
diffarentiationation
(30.09.17)
gruplari sustursan da ustte gorunuyo, gicikliyo insani
0
🌸alttaraf
(30.09.17)
Üstte görünmüyor, bildirimleri göstermeyi işaretlemen lazım.
0
diffarentiationation
(30.09.17)
eğer wifi'a bağlı değilsen ios'ta ayarlara gir aşağıda whatsapp var ona tıkla orda mobile datayı off yap. o zaman bağlanmaz.
wifi'a bağlıysan da yine aynı menüde notificationsı off yap o zaman bildirim gelmez
0
sta
(30.09.17)
tesekkurler, burasi iyi bir yer, iyilerin oldugu..
0
🌸alttaraf
(30.09.17)
(3)

Bu lambanın cinsi nedir

zombie0
https://i.hizliresim.com/lbyXvl.jpgAynısından almam gerekiyor duy tipi vs. internette ne yazarak aramam gerekiyor?Üzerinde sadece 230v l6 yazıyor
i.hizliresim.com

Aynısından almam gerekiyor duy tipi vs. internette ne yazarak aramam gerekiyor?
Üzerinde sadece 230v l6 yazıyor
0
zombie0
(29.09.17)
ralina ampul sanırım.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(29.09.17)
evet ralina denmekte buna.
0
synesthesia
(29.09.17)
Çok teşekkürler
0
🌸zombie0
(29.09.17)
(3)

Dosya Kurtarma

firemanjonny
Merhaba,Büyük bir eşeklik ederek karımın telefonuna (galaxy s4) yedekleme almadan format attım. Şimdi sabahtan beri 700-1000 civarı fotoğrafı kurtarmaya çalışıyorum. Recuva Professional kurdum ama telefonu taratmıyor. Başına gelen başkaları var ise aydınlatması hayati önem taşıyor dostlar. Recuva ay
Merhaba,

Büyük bir eşeklik ederek karımın telefonuna (galaxy s4) yedekleme almadan format attım. Şimdi sabahtan beri 700-1000 civarı fotoğrafı kurtarmaya çalışıyorum. Recuva Professional kurdum ama telefonu taratmıyor. Başına gelen başkaları var ise aydınlatması hayati önem taşıyor dostlar. Recuva aygıt olarak değil de sürücü olarak görse telefonu taratabileceğim. Aygıt nasıl olur da sürücü olarak gösterilir. Yahut bildiğiniz iş bitiren program, apk filan var mıdır? Bari emeğimin karşılığını alayım saatlerdir elde var sıfır:(

İlgilenlere teşekkürler.
0
firemanjonny
(29.09.17)
Telefonu bilgisayara USB bağlantısı yaptıktan sonra telefonda usb bağlantı kipini şarj değil de dosya aktarımı (mtp) yapın seçeneklerde.
0
1adam
(29.09.17)
Çok zor, cihazı flash bellek gibi göstermeniz gerekiyor, mtp modu cihazı cihaz olarak gösteriyor recovery yazılımları hafızayı tarayamıyor, flash bellek göstermek için de hiç bir yöntem görmedim.
Ancak cihazı rootlarsanız recovery için bazı çözümler bulunabilir, fakat sonucunda gerçekten bir şeyler kurtarılır mı bilemem.
0
atom karincanin torunu
(29.09.17)
passion rules the game
(29.09.17)
(5)

Sony xperia z3 plus alınır mı?

Speed writer
Başlıkta soru alınır mı alınmaz mı?
Başlıkta soru alınır mı alınmaz mı?
0
Speed writer
(29.09.17)
1200-1300 liraysa alınır.
0
Bruce
(29.09.17)
İkinci el alacağım 2 senelik kronik sorunlar çok başımı ağrıtır mı?
0
🌸Speed writer
(29.09.17)
onun yerine 1000 liralık sıfır telefon al, daha iyi olur.
0
diffarentiationation
(29.09.17)
İkinci el sony telefonlara sakın bulaşma. Riskli. İçindeki entrgreler bozuluyor hemen.
0
ismira007
(29.09.17)
Sony ye bozuluyor hemen demek çok saçma olmuş.
Xperia
z
Z2
Xz kullanıyorum daha sorun yaşamadım.
0
neymis
(29.09.17)
(2)

excel sorusu

allstar
Resimdeki gibi bir tabloda soruya hic cevap vermeyenlerin sayisini nasil bulabilirim?
Resimdeki gibi bir tabloda soruya hic cevap vermeyenlerin sayisini nasil bulabilirim?
0
allstar
(29.09.17)
Yanda bir sütunda COUNTIF ile yanıt verenleri bulup daha sonra yine bir COUNTIF ile toplamı bulabilirsin.
0
cakabo
(29.09.17)
satır sonlarına =say() komutuyla satırdaki dolu hücreleri saydırıp, filtreyle 0 olanları çekebilirsin.
0
akil kupuru
(29.09.17)
(6)

Sahibinden.com da ilan verdim yabancı biri dadandı

exodussian
Moyo DambisaGood evening sir all the great honor of writing to you tonight and invites you to discuss about the sale of your compagny , I am interested thank youböyle yazmış , ne yazdığını anlıyorum ama emin olamıyorum , telefonu da var. nigerian scum tarzı bişe olabilir mi
Moyo Dambisa
Good evening sir all the great honor of writing to you tonight and invites you to discuss about the sale of your compagny , I am interested thank you



böyle yazmış , ne yazdığını anlıyorum ama emin olamıyorum , telefonu da var. nigerian scum tarzı bişe olabilir mi
0
exodussian
(29.09.17)
brkylmz
(29.09.17)
iyi ama bu bir fabrika, gayrimenkul :D

neyse du bakalım merak ettim
0
🌸exodussian
(29.09.17)
yalan dolan hep, mevzu en nihayetinde bir sekilde "x tutari bize gonderin"e baglanacak. fabrikaya el koyacak halleri yok :D
0
brkylmz
(29.09.17)
nijerya ekonomisinin yuzde 22 si sahibinden.com dan gelen ürünlerle dönüyormuş makalelere göre.
0
binder dandet
(29.09.17)
Olay şöyle gelişecek; senden hesp numaranı alacak.sonra sana bir dekont gönderecek parayı gönderdim diye. Ama para sana geçmemiş olacak. O da benden çıktı sen kargola diyecek vs.
0
goodman
(29.09.17)
(3)

antimalware service executable CPU

Traveller
nasil dusurulur?https://hizliresim.com/a1DnORhttps://hizliresim.com/lby4rg
0
Traveller
(28.09.17)
ayrı soru microsoft'a sorulmuş, gelen cevap şu, ingiliççe bildiğini bildiğim için çevirmiyorum,

Hi Michael,

Thank you for choosing Windows 8 and joining us on our Community.

From the issue description, I understand that Windows Defender runs the security scan when the system wakes up from sleep mode or when you try to plug a network cable to the computer. And you don’t want this.

You would have scheduled Windows Defender to do so. So I would suggest you to unschedule Windows Defender to do so and check.

Follow these steps:
a. Press Windows key + W and type administrative tools.
b. Select Administrative Tools and select Task Scheduler.
c. Follow this path in the left hand pane. Task Scheduler Library/Microsoft/Windows/Windows defender
d. Uncheck all the boxes under Idle, Power and Network.
e. Now it won’t scan your computer.

For any further queries related to Windows defender, feel free to get back to us any time. We will be glad to assist you.
Regards,
Tadasha Mishra
0
der meister
(28.09.17)
hizliresim.com

Yok olmuyor o da zaten secili degil
0
🌸Traveller
(29.09.17)
github.com

bu uygulama ile epey bir şey yapabilirsin ama istersen ayarlar kısmından pro moda tıklayarak win defender'i iptal et dersen, hallolmuş olur.

işletim sistemi win 1o sanıyorum. değilse bilemiyorum ne yapmalı.
0
secrexv2
(29.09.17)
(1)

css, html'den anlayanlar bi' bakabilir mi?

schopenowski
css, html falan yeni yeni öğrenmeye başladım. şimdilik en büyük zevkim, codepen'deki hazır pen'ler üzerinde deneme-yanılma yapmak. öğrenme sürecimin en öğretici yanı haline geldi.codyhouse'taki şu faq template'ini codepen'e aktarabilecek birisi var mı? uğraştım ama beceremedim, bazı özellikler çalış
css, html falan yeni yeni öğrenmeye başladım. şimdilik en büyük zevkim, codepen'deki hazır pen'ler üzerinde deneme-yanılma yapmak. öğrenme sürecimin en öğretici yanı haline geldi.

codyhouse'taki şu faq template'ini codepen'e aktarabilecek birisi var mı? uğraştım ama beceremedim, bazı özellikler çalışmadı.

codyhouse faq template: codyhouse.co
0
schopenowski
(28.09.17)
çok teşekkürler. webstorm'u geçen indirdim, ama daha kullanma fırsatım olmadı. biraz daha codepen'de vs oyalandıktan sonra başlıcam ona. tekrar, çok sağ ol.
0
🌸schopenowski
(28.09.17)
(3)

Xiaomi mi 5s vs zenfone 3 hangisi?

secrexv2
Linkleri mobilden çıkınca ekleyeceğim.Şu an zenfone2 kullanıyorum, 2 sene oldu. Makul olabilir bi upgrade yapmak istiyorum. Mi 5s epey övülen bir telefon ne dersiniz, hangisi?
Linkleri mobilden çıkınca ekleyeceğim.

Şu an zenfone2 kullanıyorum, 2 sene oldu. Makul olabilir bi upgrade yapmak istiyorum. Mi 5s epey övülen bir telefon ne dersiniz, hangisi?
0
secrexv2
(28.09.17)
Mi 5
0
xu
(28.09.17)
asus gördüğün gibi kaç.
0
diffarentiationation
(28.09.17)
mi 5'i bizzat kullanıyorum. çok memnunum. diğerini bilemicem.
0
esesdopiyespiyes
(29.09.17)
(1)

hangi podcastleri takip ediyorsunuz?

superb
ve hangi programla takip ediyorsunuz?
ve hangi programla takip ediyorsunuz?
0
superb
(28.09.17)
Castbox uygulaması ile telefondan takip ediyorum, reklamsız ve sade arayüzü var


Modern sabahlar
Startalk - neil degrasse tyson
Under the skin with russell brand
Ünsal ünlü gündem yorumu vs
Açık radyo
Ayça ile ev hali: ayça şen ve toni drosa
Filozofun yolu, takip etmeye başladım fakat dinleyemedim, geçenlerde burada paylaşılmıştı
Hitchhiker's guide to the galaxy
0
freebird5406_2
(28.09.17)
(1)

word'de üst bilgi ekleme

nickini degistiren yazar
word'de üst bilgiye o sayfada görünen 1. derece başlığı nasıl ekleyebilirim?
word'de üst bilgiye o sayfada görünen 1. derece başlığı nasıl ekleyebilirim?
0
nickini degistiren yazar
(28.09.17)
buldum arkadaşlar. üst bilgiye çift tıklıyoruz. "Hızlı Bölümler"den "Alan"ı seçiyoruz. buradan styleref'i seçip istediğimiz bir stili seçebiliyoruz.
0
🌸nickini degistiren yazar
(28.09.17)
(10)

Lenovo Thinkpad X230 bu fiyata alınır m?

binder dandet
Öncelikle bilgisayarın özellkleri: İntel i5 vPro 3.nesil işlemci 180 GB SSD HDD 8 GB DDR3 Ram 12.5" Ekran Genişliği. Ekran Çözünürlüğü 1366x766 İntel HD 4000 Grafik Kartı Bluetooth 4.0 2x3.0 Usb 1x2.0 Usb Display Port Memory kart Ethernet 10/100/1000 Gibabit Windows 10 1000 liraya yarın alıyorum. 10
Öncelikle bilgisayarın özellkleri: İntel i5 vPro 3.nesil işlemci 180 GB SSD HDD 8 GB DDR3 Ram 12.5" Ekran Genişliği. Ekran Çözünürlüğü 1366x766 İntel HD 4000 Grafik Kartı Bluetooth 4.0 2x3.0 Usb 1x2.0 Usb Display Port Memory kart Ethernet 10/100/1000 Gibabit Windows 10

1000 liraya yarın alıyorum. 1000 liranın altını cızmek ıstıyorum. Sizce değer mi?

not: parmakizi ve alttan aydınlatma bulunmuyor
0
binder dandet
(27.09.17)
180 ssd hdd derken şu hibrit olanlardan mı?
0
secrexv2
(27.09.17)
hayır, normal ssd. intel o zamanlar 180 lık ssd uretiyormus
0
🌸binder dandet
(27.09.17)
ssd varsa değer, al derim. 900-950 bandını zorla ama.

yoksa ben de t400 var. 14,1 inch. 400 tl :)
0
secrexv2
(27.09.17)
alma ekranı çok küçük ve 1000 lira fazla. ben olsam 600 vermem.
0
freetakilir
(27.09.17)
eğer kasası sağlamsa alınır. x230-x240-x250 sırayla her üç modeli de kullandım (şirket bilgisayarı-6 ayda bir yenisini verdiler, eskiler yeni işe giren stajyerlere verildi :) ). geçmişteki thinkpad serilerinin aksine kasası o kadar da sağlam değil, 10 cm yüksekten düşünce kasa çatladı pili tutan tırnaklar kırıldı, ayrıca acayip kadife gibi bir kaplaması var ve çok çabuk aşınıyor iz-leke oluyor.
0
zikardo
(27.09.17)
ha bu arada display port dediği IBM in kendi standart portuysa tv ye falan bağlayamazsın özel bir aparat gerekiyor o da 300 dolares. Hdmi portu yok mu? eğer yoksa alma derim.
0
zikardo
(27.09.17)
X220 sonrası, thinkpad ruhunu taşımıyor. Ben hepsini kullandım gittim yine x200s kullanıyorum :(
0
Tears of Devil
(27.09.17)
alınır.
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(28.09.17)
arkadaşlar almadan önceönereceginiz bir diagnostic vb var mı?
0
🌸binder dandet
(28.09.17)
user bench mark
0
kingcyrax
(28.09.17)
(5)

Websitesindeki İndexlenen Başlıkları Nasıl Düzeltirim

tsubasa ohzora
Arkadaşlar merhaba;Bir tane blog sitesi açmıştım, içinde yaklaşık 20'ye yakın yazı var, yazıların birçoğu Google tarafından index'lendi, yalnız sıkıntı şu google'da arattığımda önce blog'un ismi sonra yazının başlığı gözüküyor, böyle olunca da yazının başlığı aramada tam gözükmüyor, araştırdığımda i
Arkadaşlar merhaba;

Bir tane blog sitesi açmıştım, içinde yaklaşık 20'ye yakın yazı var, yazıların birçoğu Google tarafından index'lendi, yalnız sıkıntı şu google'da arattığımda önce blog'un ismi sonra yazının başlığı gözüküyor, böyle olunca da yazının başlığı aramada tam gözükmüyor, araştırdığımda ilgili html kodunu farklı bir kodla değiştirmem gerektiği yazıyordu ben de denildiği gibi değiştirdim. Değişiklik sonrası indexlenen yazılar istediğim şekilde fakat önceden indexlenen yazıları nasıl düzeltebilirim bunun bir yolu var mı?

Yoksa Google ilerleyen zamanlarda otomatik olarak güncelleyecek mi umarım düzelir çünkü bu haliyle Google'dan hit almam imkansız gibi.

Teşekkürler herkese.
0
tsubasa ohzora
(27.09.17)
Sanıyorum <title> kısmını değiştirdiniz. Bu değişiklikten url'ler etkilendi mi?
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(27.09.17)
Hocam tam emin değilim ama yok url'ler etkilenmiş gibi durmuyor. Google aramalarında da arattığımda yazılar çıkıyor ama Google'da çıkan başlığı düzeltmem gerekiyor.
0
🌸tsubasa ohzora
(27.09.17)
webmaster tools'tan değiştirebilirsin manuel olarak.
0
goodman
(27.09.17)
@goodman, webmaster tools'da hangi sekme hocam, tam olarak göremedim hangisi olduğunu.

çok teşekkürler.
0
🌸tsubasa ohzora
(27.09.17)
tarama - google gibi getir'den hatalı olan linkleri getir ve oluştur diyeceksiniz. bir kaç saate düzeltecek onları.
0
goodman
(27.09.17)
(2)

Netmaster modeme bağlı olan cihazları nasıl görebilirim?

iddaaci
Modemin arayüzüne girebiliyorum. Benim aradığım modeme hangi cihazların bağlandığını görmek. Bilgim dışında ağıma bağlanan var mı onu görmek istiyorum. Teşekkürler.
Modemin arayüzüne girebiliyorum. Benim aradığım modeme hangi cihazların bağlandığını görmek. Bilgim dışında ağıma bağlanan var mı onu görmek istiyorum. Teşekkürler.
0
iddaaci
(27.09.17)
Temel sekmesinden DHCP bölümünde bağlı cihazlar ve MAC adresleri var.
0
neyehbe
(27.09.17)
akıllı telefonlarda (ios/android olarak denedim şimdiye kadar) o işi gören Fing diye bir uygulama da var, bağlı olduğunuz ağdaki istemcileri listeliyor.
0
gkhncnzdgn
(27.09.17)
(6)

Telefon önerisi (android)

tchuck
Telefon ile yalnızca 3 işlem yapılacak:1. instagram kullanılacak.2. Whatsapp kullanılacak.3. Ürünlerin fotoğrafları çekilip (lifestyle çekim, lightbox vs. değil) instagrama gönderilecek yine.Tüm fonksiyonlar bunlar.Haliyle telefondan beklediğim tek özellik geniş bir ekran (rahat soru cevaplamak için
Telefon ile yalnızca 3 işlem yapılacak:

1. instagram kullanılacak.
2. Whatsapp kullanılacak.
3. Ürünlerin fotoğrafları çekilip (lifestyle çekim, lightbox vs. değil) instagrama gönderilecek yine.

Tüm fonksiyonlar bunlar.
Haliyle telefondan beklediğim tek özellik geniş bir ekran (rahat soru cevaplamak için) ve iyi kamera kalitesi.

bütçe düşük, zaten basit b ir iş için olduğundan; 1500tl'ye kadar max.

derseniz ki "abi 1000 liraya bu telefon var, 1500 liraya öbürünü alacağına bunu al, kamera kalitesi 1500lük telefonlar kadar zaten. sadece işlemcisi düşük" hemen o teklifinizi kabul ederim.
0
tchuck
(27.09.17)
örneğin şuan en avantajlı bu gibi geliyor;

www.hepsiburada.com
0
🌸tchuck
(27.09.17)
xiaomi markası harika. Tam f/p ürünleri. Modellerine bakmanı öneririm. Son yılların rekor satışlarını yapıyorlar bilginize..
0
uyuya kalip kavimler gocunu kaciran adam
(27.09.17)
Bütün modellerin kamerası da harikadır.
0
uyuya kalip kavimler gocunu kaciran adam
(27.09.17)
peki telfon bakarken, odak, yakından çekim, ışık alma vs. bu değerleri nasıl anlayabilirim :(
0
🌸tchuck
(27.09.17)
samsungun bu seviye telefonların kamerası tatmin etmez. Dediğin işte verim alamayabilirsin. Xiaomiyi de deneyerek alınsa güzel olur dogubanktan filan.Bazı modellerin kamerası kötü.
0
maria puder
(27.09.17)
(bkz: gsmarena)
Bende mi mix var mesela kamera berbat. mi6 iyiymiş diye duydum.
focal length vs. bakacaksın da tam bilmiyorum. sırf megapiksele kanma.
0
passion rules the game
(27.09.17)
(3)

Sarj kablıosu sorunu

maria puder
TTEC marka iphone şarj kablosu aldım mediamarkttan. 30 tl bayıldım bir de buna. 1 aya kalmadan bozuldu. Hiç sarj etmiyor. Teknik servisi aradım, yenibosnadaymış, getirin bakalım dediler. Git-gel 1.5-2 saatimi alır.Öğrenci akbili basıcam:D Uğraşmaya değer mi sizce? 10 liralık pazardan almış olduğum ü
TTEC marka iphone şarj kablosu aldım mediamarkttan. 30 tl bayıldım bir de buna. 1 aya kalmadan bozuldu. Hiç sarj etmiyor. Teknik servisi aradım, yenibosnadaymış, getirin bakalım dediler. Git-gel 1.5-2 saatimi alır.Öğrenci akbili basıcam:D Uğraşmaya değer mi sizce? 10 liralık pazardan almış olduğum ürün olsa neyse. 2 yıl garanti belgeli ürün.Bu kadar kısa sürede bozulması sinirimi bozdu. Kullanıcı hatası deyip geçerler mi? Yenisini,daha iyisini hemen alabilirim sorun değil ama niye bozuluyo ya?
0
maria puder
(27.09.17)
hallederler. zaten kaç kişi böyle şeyleri servise gönderiyor ki, geri çevirmezler müşteri memnuniyeti için.
0
imelih
(27.09.17)
sen mediamarkattan aldığın için oraya götür bence.
0
teritori
(27.09.17)
Gönder gönder, uğraşsın baksınlar.

Bu şekilde kim uğraşacak yea dedikçe müşteri de memnun zannedip dandik mal satmaya devam edecekler.
0
chicha
(27.09.17)
(4)

ayakkabının büyük olup olmadığı nasıl anlaşılır?

superb
bir ayakkabı aldım internetten 42 numarasanki bir tık büyük gibihttps://n11scdn.akamaized.net/a1/1024/giyim-ayakkabi/gunluk/dexter-p619-26-erkek-navigator-ayakkabi-kahve__1329836700829035.jpgayağımı tam sürdüğümde işaret parmağım arkadan girebiliyoriade edip 41 numara mı alsam acaba sıkar mı ayağımı
bir ayakkabı aldım internetten 42 numara
sanki bir tık büyük gibi
n11scdn.akamaized.net

ayağımı tam sürdüğümde işaret parmağım arkadan girebiliyor
iade edip 41 numara mı alsam acaba sıkar mı ayağımı

sizin kriteriniz nedir bu konuda?
0
superb
(27.09.17)
yürürken arkası atmıyorsa(çıkacak gibi rahatsız etmiyorsa) bence büyük değildir. Hatta ben ayakkabının içinde baş ayak baş parmağımı yanındaki parmağın üstüne atmayı seviyorum. parmak parmak üstüne atmak benim için önemli bir etken oluyor.
0
mete kudur
(27.09.17)
Yürürken çıkacak gibi olacak kadar büyükse değiştir bence ama ben büyük olmasını tercih ediyorum. Özel oarak yarım ya da 1 numara büyük alıyorum rahatsız etmediği sürece genişliği. Kar botunu mesela 1.5 numara büyük aldım kalın yün çoraplarla giymek için.
0
Domuz
(27.09.17)
kalın taban koydur altına giy işte niye uğraşıyorsun
0
loser blueser
(27.09.17)
41 numarayı mağazada denedim, cidden küçük geldi
ayakkabının arkasından bir parmak boşluk kalması idealmiş :)
0
🌸superb
(02.10.17)
(1)

mac os

kosun lan mevzu var
mac os in downgrade olayında ios te olduğu gibi belirli bir süre sonra sürüm düşürmeye izin vermeme olayı var mı?örneğin ben şu an snow leopard a donebilir miyim?
mac os in downgrade olayında ios te olduğu gibi belirli bir süre sonra sürüm düşürmeye izin vermeme olayı var mı?

örneğin ben şu an snow leopard a donebilir miyim?
0
kosun lan mevzu var
(26.09.17)
Bilgisayarın 2010 ve öncesinde çıktıysa dönersin, daha yeniyse dönemezsin. Snow Leopard kıl bi de illa cd'den yüklemen gerekiyor vs.
0
10032007
(26.09.17)
(3)

2000tl civarı masaüstü pc

bass solo take one
Bu alma toplama işlerinden pek anlamıyorum şimdiye kadar da arkadaş veya tanıdık satıcı tavsiyesiyle almıştım. Ne tavsiye edersiniz? En fazla pes oynanacak (yenisi çıktıkça oynatsın), günlük işler yapılacak, dizi film izlenecek vs.
Bu alma toplama işlerinden pek anlamıyorum şimdiye kadar da arkadaş veya tanıdık satıcı tavsiyesiyle almıştım. Ne tavsiye edersiniz? En fazla pes oynanacak (yenisi çıktıkça oynatsın), günlük işler yapılacak, dizi film izlenecek vs.
0
bass solo take one
(26.09.17)
prntscr.com

yukarıdaki sistem sadece kasa. biraz fazla oldu ancak saydıklarınızı rahatlıkla 4-5 sene boyunca yapar diye düşünüyorum.
0
içe doğru kaslı olan çocuk
(26.09.17)
www.eksiduyuru.com

1000 liraya hepsini bırakabilirim, düşünürsen. kalana da güzel bi ekran kartı alırsan 4-5 sene pes oynarsın tahminimce.
0
washe
(26.09.17)
İlanıma bir bak bir ekran kartıyla alır yürürsün senelerce benim masaüstünde.
0
Giovanni Pipitto
(27.09.17)
(1)

aspNET MVC Web API ile ASP.NETCore Web API çok farklı kavramlar mı?

dahinnotha
merhaba,aspnet mvc web api kursu yerine core web api kursu aldım internetten üzerinden. geliştirme ortamı birbirine yakın olduğu için birini öğrenmenin diğerine de etkisi olacağını düşündüm. yanlış mıyım?
merhaba,

aspnet mvc web api kursu yerine core web api kursu aldım internetten üzerinden. geliştirme ortamı birbirine yakın olduğu için birini öğrenmenin diğerine de etkisi olacağını düşündüm. yanlış mıyım?
0
dahinnotha
(26.09.17)
çok farklı değiller, core olması iyi olmuş kodunu çalıştırmak için platform seçerken windowsa bağlı kalmazsın
0
Sir Anthony Hopkins
(26.09.17)
(6)

ya bu turk.net nasıl bişey?

cari kacik
kullanan varsa biraz aydınlatsın. vaadettiği hızları verebiliyor mu? (benim altyapıma 16'ya kadar dedi mesela 12 mbps falan stabil verse razıyım. ttnet de o kadar veriyor sonuçta) güvenilir mi? ttnet'e taahhütüm yakında bitecek geçmek mantıklı mı?
kullanan varsa biraz aydınlatsın. vaadettiği hızları verebiliyor mu? (benim altyapıma 16'ya kadar dedi mesela 12 mbps falan stabil verse razıyım. ttnet de o kadar veriyor sonuçta) güvenilir mi? ttnet'e taahhütüm yakında bitecek geçmek mantıklı mı?
0
cari kacik
(26.09.17)
çoğu yerde zaten TT'un altyapısını kullanıyor dolayısıyla 12mbps rahat alırsın. taahhüt yok o güzel ancak işlemler uzayabiliyor.
0
goodman
(26.09.17)
bence bulunduğunun bölgenin altyapısı ile alakalı tamamen.
0
elorelia
(26.09.17)
vassal
(26.09.17)
güvenilir.
bölgendeki alt yapıya göre hızın değişir. kontrol için binanda herhangi bir sağlayıcıdan adsl hizmeti alanların maksimumu kaç mbit internet alabildiklerine bakabilirsin. ya da sen ttnet kullanıyormuşsun, hızın kaç oluyor, dalgalanıyor mu ona göre düşün. tabii sorun ttnet kaynaklı da olabilir, eğer ttnet'in hızından memnun değilsen sorunun onlardan mı yoksa kablolamadan mı olduğunu anlaman gerekir. ev yeniyse muhtemelen kablolamada br sorun yoktur diyebiliriz.

kimse babasının hayrına geçmiyor türknet'e, makul paraya diğerlerinin vaat bile edemediklerini gerçekleştiriyorlar; akn açısından alternatifleri yok işte en azından. taahhütsüz nasıl olsa, denemeye değer.
0
Bruce
(26.09.17)
Modemi de ayrıca mı almak gerekiyor?
0
geçerkenugradım
(26.09.17)
Az once abonelik baslattim. Telefonu simdi kapadim hatta. Bence kaybedecek bir sey yok. Taahhut yok bir sey yok cunku. Begenmezsem iptal ederim.
0
stavro
(26.09.17)
(2)

export litrelik yeni rakı

superb
kaç liradır bu sıralar duty free'de
kaç liradır bu sıralar duty free'de
0
superb
(26.09.17)
2-3 euro oynuyor havalanlarında. 17 euro civarı.
0
goodman
(26.09.17)
geçen hafta atatürk'te 2'li paket 50'lik yeni rakı 18 avro
0
teknikekip
(26.09.17)
(3)

gömlek temizleme + ütü ücreti

superb
istanbul bahçelievler'de 4 tl veriyorum gömlek başına temizleme + ütü içinçok güzel iş çıkarıyor adamsizce makul fiyat mı? piyasasını hiç bilmiyorum
istanbul bahçelievler'de 4 tl veriyorum gömlek başına temizleme + ütü için
çok güzel iş çıkarıyor adam
sizce makul fiyat mı? piyasasını hiç bilmiyorum
0
superb
(26.09.17)
kozyatağı
yıkama + ütüye 3 tl veriyor arkadaşım.
0
teritori
(26.09.17)
trabzon sadece ütüye 3 lira veriyorum :(
0
dieselsingle2
(26.09.17)
ankara oran'da sadece ütü 3 tl
0
cedex
(26.09.17)
(2)

Photoshop ricası

zxcd
Resmin sadece yazısız-resimsiz ve yazısız-resimli halini yapabilir misiniz?Mobildeyim yapamıyorum :(https://s26.postimg.org/o82gzd1ix/wallpaper_caricature_joffrey_baratheon_by_vampir.jpg
Resmin sadece yazısız-resimsiz ve yazısız-resimli halini yapabilir misiniz?

Mobildeyim yapamıyorum :(

s26.postimg.org
0
zxcd
(26.09.17)
Çok teşekkürler
0
🌸zxcd
(26.09.17)
(1)

dexter ayakkabılar hakkında

superb
P619 modelini almak istiyorum:https://images.hepsiburada.net/assets/Divaresse/1000/9704453177394.jpgönerir misiniz?alırsam online alacağım, kalıpları nasıldır?normalde 42 giyiyorum, camper'da 41
P619 modelini almak istiyorum:
images.hepsiburada.net
önerir misiniz?

alırsam online alacağım, kalıpları nasıldır?
normalde 42 giyiyorum, camper'da 41
0
superb
(26.09.17)
güzel ayakkabı, birçok kıyafet ile kombinlenebiliyor kolaylıkla, uzun süre yürümeyeceksek rahatlığı da seni memnun eder. kahverengi doğru tercih ayrıca. kalıpları normalde ne giyiyorsan o.
0
giovanne
(26.09.17)
(2)

bilgisayarıma ne olmuş sizce

stanhiver
merhaba,özetle intel 4000 ekran kartı aktifken (format attım) ekran kapanıyo siyah ekran veriyor. disable yapınca kullanabiliyorum bilgisayarı. bu arada nvidia olan ekran kartımı ne görüyor ne de driver'ını yükleyebiliyorum. bir de ses driverı yüklü gözüktüğü halde not plugged in diyor yani ses alam
merhaba,

özetle intel 4000 ekran kartı aktifken (format attım) ekran kapanıyo siyah ekran veriyor. disable yapınca kullanabiliyorum bilgisayarı. bu arada nvidia olan ekran kartımı ne görüyor ne de driver'ını yükleyebiliyorum. bir de ses driverı yüklü gözüktüğü halde not plugged in diyor yani ses alamıyorum asla.

2 gün önce bilgisayarcıya götürdüm, anakartın üzerindeki grafik kartını ve ses kartını yakmış olabileceğimi söyledi. bu şekilde kullanırsın diye verdi bilgisayarı (intel aktif değil nvidia gözükmüyor bu bilgisayar neyi kullanıyor grafik kartı olarak hiç bilmiyorum) ama dün device manager da gezerken bi anda kapandı ve yine aynı şey oldu. formatladım böyle kullanmaya devam etsem yine aynı şey olcak diye korkuyorum (siyah ekran etc).

sizce gerçekten yaktım mı bişeyleri? ilk kapandığında cok ses çıkarıyordu bilgisayar ama pek de sıcak değildi. donanımsal bişey olması fikri saçma geliyor biraz öyle hissettirmiyo neden bilmiyorum.

başka bişey olabilir mi ne diyosunuz duyurunun sayın bilgisayar guruları.
0
stanhiver
(26.09.17)
ek soru: Avrupa yakasında güven veren, iyi tamirci var mı bildiğiniz.
0
🌸stanhiver
(26.09.17)
dahili harici ekran kartı kullanan tüm makinelerde benzer sorunlar oluyor. daha çok yazılımsal şeyler yüzünden ama buradan bir şey demek zor şu an için. tek diyebileceğim önce intel sürücülerini sonra nvidia sürücüleri yükleyin.

tabii önce aygıt yöneticisinden ekran bagdaştırıcıları kısmından iki ekran kartı sürücülerini de de silin.

olmadı win10 yükleyin bi derim. eski makinelerin pek çok sürücülerini otomatik hallediyor kendi.
0
secrexv2
(26.09.17)
(2)

Bilgisayar

binder dandet
Bu son... gercekten...Şu alet hakkında ne düşünüyorsunuz?https://www.istanbulbilisim.com.tr/lenovo-thinkpad-t440-i585p-notebook-fiyati,251566.html
Bu son... gercekten...

Şu alet hakkında ne düşünüyorsunuz?

www.istanbulbilisim.com.tr
0
binder dandet
(25.09.17)
amac ne? ne olarak kullanmak istiyorsun?

oyun oynucam diyorsan oynayamazsin bunla. ofis isleri yapicam, word, excel (yuklu olmayan) , powerpoint falan diyorsan olur.

eger tahmin ettigim thinkpadlerdense cok hantal bi goruntusu var.
0
fakyoras
(25.09.17)
lenovo t serisinden. kalp.
0
secrexv2
(25.09.17)
(7)

Romanya radar cezası

kafkas sahini
Hocam selamlar. Sırbistan'dan kiraladığım araç ile Romanya'ya geldim ve burada polis radar cezası kesti. 100 Euro kadar. Beş gün sonra Sırbistan'a gideceğim. Ödemeden gitmeyi düşünüyorum. Ödemeden geçmeye çalışırsam sınırda almaya çalışırlar mı? Sınırdaki polisler kesilen trafik cezalarını görüp de
Hocam selamlar. Sırbistan'dan kiraladığım araç ile Romanya'ya geldim ve burada polis radar cezası kesti. 100 Euro kadar. Beş gün sonra Sırbistan'a gideceğim. Ödemeden gitmeyi düşünüyorum. Ödemeden geçmeye çalışırsam sınırda almaya çalışırlar mı? Sınırdaki polisler kesilen trafik cezalarını görüp de sorun çıkarır mı?
Teşekkürler.
0
kafkas sahini
(25.09.17)
yıllar önce romanya'da kiraladığımız arabayla böyle bi ceza yemiştik. sonra karakol gibi bi yere gittik. burdan alamıyoruz, ülkeden çıkarken ödersiniz gibi bişeyler dediler. biz bişey ödemeden gittik sonra. ama yanılmıyosam daha sonra aracı kiraladığımız yer karttan çekmişti o parayı.
0
tepedeki psychedelic adam
(25.09.17)
Size ceza tebliğ edildi de mi odemeden çıktınız? O zaman girişte istemeleri daha buyuk ihtimal.
Tebliğ edilmediyse arkadaşon ingilterede kiralık arabayla yediği park cezası daha sonra turkiyedeki ev adresine gelmiş.
0
halanne
(25.09.17)
bana amerika da kestiler park cezası online ödedim.
Ödemez isen kiralama şirketi işlem parasını da ekleyip öyle kesiyorlar dediler burada.
Çıkışta istemezler belli bir ödeme süresi vardır mutlaka.
Pasaportunuza işlemiş olabilir yada kiralama şirketi kredi kartınızdan çekecektir.
0
basond
(25.09.17)
kiralama şirketi provizyonu bir süre tutar. ceza kendilerine geldiğinde oradan keserler. mümkünse elden ödemeyin bence. oraların dijital sistemleri çok güvenilir olmayabilir. kiralama şirketine de cezayı gönderirlerse oradan da keserler belki kartınızdan sonra uğraş ki iade alasın.
0
acan99670
(25.09.17)
Değerli yorumlarınız içim çok teşekkürler. Polis arabayı durdurup kesti bize de bir kopyasını verdi cezanın. İlk üçgğnde ödersek 90 Euro yoksa iki katı olur gibi birşey söyledi.
0
🌸kafkas sahini
(25.09.17)
odemezseniz turkiyedeki adresinize kadar tebligat gonderip talep edeceklerdir illaki karsiniza cikacak erken odeyip indirimden faydalanmak en makul cozum
0
hacilaklak
(26.09.17)
araç kiralarken verdiğiniz kredi kartından o cezayı tahsil edecekler.
0
piotr
(26.09.17)
(2)

İnternet sağlayıcılar hakkında

dalgaci mahmut
Merhaba, Ttnetin 50 gb adil kullanımlı 16 mbit hızlı tarifesini kullanıyordum 2 senedir. İyice sapıttı. Hiçbir şekilde tat alamıyorum. Kota sonrası 5 mbit hız diyor ama yok. İnternet evde çok kullanmıyorum açıkçası. Akşamdan akşama. Şu sıra türknet baya konuşuluyor. Taahhütüm önümüzdeki haftalarda
Merhaba,

Ttnetin 50 gb adil kullanımlı 16 mbit hızlı tarifesini kullanıyordum 2 senedir. İyice sapıttı. Hiçbir şekilde tat alamıyorum. Kota sonrası 5 mbit hız diyor ama yok. İnternet evde çok kullanmıyorum açıkçası. Akşamdan akşama. Şu sıra türknet baya konuşuluyor. Taahhütüm önümüzdeki haftalarda bitiyor. Denesem mi? Başka bir firma mı denesem? Tavsiyeleriniz nelerdir?

Ek: ev telefonu var ve hiç kullanılmıyor. Aylık 25 lira ona ödüyorum interneti kullanmak için. İnternet için de 55 lira gibi bir ücret ödüyorum.

Teşekkürler.
0
dalgaci mahmut
(25.09.17)
hiçbir bilgim yok ama geçenlerde bi video izlemiştim tekno seyir'de. turk net akk'yı kaldırmış. bi araştır istersen.
0
isott
(25.09.17)
Xdsl kullanıyorsanız fiziki altyapı her türlü türk telekoma ait olacağından değişen bir şey olmayacak. Kablo TV, Superonline fiber ya da Vodafone fiber varsa ona geçilebilir. Hiçbiri yoksa hangisi ucuzsa ona geçin.
0
orient blue
(25.09.17)
(3)

pablik internet

neynep
kahvecilerde ücretsiz internet, wispotter filan var ya, bunlara bağlanmak her zaman tehlikeli mi? ne zaman değil? her bağlantıda bilgisayarı mı teslim ediyoruz, nası oluyor? teşekkürler
kahvecilerde ücretsiz internet, wispotter filan var ya, bunlara bağlanmak her zaman tehlikeli mi? ne zaman değil? her bağlantıda bilgisayarı mı teslim ediyoruz, nası oluyor?
teşekkürler
0
neynep
(25.09.17)
bilgisayarı teslim etmiyorsun ama açık wifi'yı şöyle özetleyebilirim:

HTTP trafik "kabak gibi" görünüyor. hani otobüste metroda insanlar konuşur uğultu vardır ama konuşan birine kulak kabartırsan muhabbetlerini dinleyebilirsin ya, hah güvenlik o seviyede işte.

HTTPS, uygulamalar vs ise çok daha zor, ama imkansız değil.
0
celeron 300a
(25.09.17)
+ bilgisayarinda paylasima acik bisiler varsa ayni agdaki insanlar onlara erisebilir.
0
bartman
(25.09.17)
çözüm vpn. her türlü kriptolanır bağlantı public vs. wi-fi sorun oluşturmaz. ben bağlanmamayı tercih ediyorum. penetrasyon distroları çoluk çocuğun elinde çünkü.
0
içe doğru kaslı olan çocuk
(25.09.17)
(2)

Android studio hk

whatdreamsnevercome
selam arkadaşlar bir app'imiz var.bu app üstünde değişiklik yapıp apk'sını alıp kendimiz test etmek istiyoruz. test ettikten sonra signed apk yapacağız ama önce signed yapmadan paylaşmak istiyoruz.nasıl yapıyoruz bu işlemi?build->build APK dediğinde "başarılı" diyor ama export edilen apk dosyasını b
selam arkadaşlar bir app'imiz var.

bu app üstünde değişiklik yapıp apk'sını alıp kendimiz test etmek istiyoruz. test ettikten sonra signed apk yapacağız ama önce signed yapmadan paylaşmak istiyoruz.

nasıl yapıyoruz bu işlemi?

build->build APK dediğinde "başarılı" diyor ama export edilen apk dosyasını bulamadım.

bu arada hayatımda ilk kez kullanıyorum bu programı.

ne yapmam gerekiyor acaba?
0
whatdreamsnevercome
(25.09.17)
build signed apk dedikten sonra apk hazırlanarak 1 kaç dakika içerisinde tamamlanıyor. sağ alt kısımda uyarı olarak çıkıyor apk oluşturuldu diye orada open apk folder tarzı bir link var oradan kopyalayabilirsin.

Apk imzalarken oluşturulan dosyaları şifreleri gerekli tüm alanları bir kenara not ederek yedekleyiniz aksi takdirde bir daha güncelleyemezsiniz uygulamayı.
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(25.09.17)
app->build->outputs->apk folderina cikar debug build.

@raydingoz Eger SQLiteDatabase var ise, signed buildde onu cihazdan pull edemezsiniz. Tahminen test sirasinda bir sikinti cikarsa, database pull edip debug edecektir.
0
jason cureklibatur
(25.09.17)
(7)

android 5 lollipopta ana ekrandaki sayfa sayisini azaltma nasil oluyor

partizan
hani masaustunu sagola kaydirinca gelen sayfalari kastediyorum. nasil?
hani masaustunu sagola kaydirinca gelen sayfalari kastediyorum. nasil?
0
partizan
(25.09.17)
ekranın ortasında herhangi bir boşluğa basılı tutunca kaydırmalı ekranlar küçük görünümde geliyor, gelen ekranlardaki boşluğa bir daha basılı tutunca daha da küçülüyor ekranlar. ve oradan kaldırmak istediğin ekranı tutup yukarı sürükleyince çıkan çöp kutusuna bırakıyorsun.
0
onemoremile
(25.09.17)
orta uzun basinca alttan duvar kagidi secin falan cikiyor. baska bir sey yok.
0
🌸partizan
(25.09.17)
duvar kağıdı seçin yazan yerde bir daha basılı tut? bişi olmuyor mu.
0
onemoremile
(25.09.17)
olmuyor malesef. rootlu oldugu icin belki de silmisimdir yanlis bir seyleri zamaninda..
0
🌸partizan
(25.09.17)
modelden modele de farkediyor olabilir. nette model yazarak aratmak lazım, vardır basit bir yolu.
0
onemoremile
(25.09.17)
nexus 10 tablet launcher falan yuklemeden silinmiyormus.
0
🌸partizan
(25.09.17)
ayıbetmiş neksus.
0
onemoremile
(25.09.17)
(3)

50 mm 1.8 lens Canon mu Yongnuo mu?

maria puder
Merhabalar, Samsungun NX serisinden bir makinem var. Lensi bozuldu. Kit lensinin performansı kötüydü, hem de yenisi pahalı. Ben de adaptör aldım, canon lens takabilicem. Aklıma takılan bir şey var. Canon 50 mm 1.8 lensi 250-300 civarında bir rakama Hayyamdan ikinci el olarak alabiliyorum. Bir diğer
Merhabalar, Samsungun NX serisinden bir makinem var. Lensi bozuldu. Kit lensinin performansı kötüydü, hem de yenisi pahalı. Ben de adaptör aldım, canon lens takabilicem. Aklıma takılan bir şey var. Canon 50 mm 1.8 lensi 250-300 civarında bir rakama Hayyamdan ikinci el olarak alabiliyorum. Bir diğer seçenek ise aşağıdaki Yongnuo marka lensi sıfır olarak 300 tlye almak. Canonla arasında çok fark var mıdır? Sıfır almakla , Hayyamdan dükkan garantili ikinci el almak arasında kaldım.Marka farkı da var tabi. Anlayanlar yardımcı olursa sevinirim.



www.hepsiburada.com
0
maria puder
(25.09.17)
canon 50mm f/1,8 temiz olduğu sürece yongnuo'yu 3'e 5'e katlar.

yongnuo'yu severim güzel fiyat performans ürünleri var ama sadece yan ekipmanlarda. onun haricinde lens başka bir olay.
0
eeb
(25.09.17)
Canon 50 mm 1.8 stm lens mi yoksa 2. versiyon mu? Stm ile Yongnuo'yu kıyaslamak mümkün değil çünkü.
0
mrmlq
(25.09.17)
@mrm

Yeni çıkan ve pahalı olan versiyon değil ikinci eli olanlar.Klasik 50 mm 1.8 lens.
0
🌸maria puder
(25.09.17)
(4)

İphone Plus için sağlam kılıf önerisi?

noluyo yaa
Telefonu çok düşürüyorum ben de, iphone alacağım ama ekranı 3. günden kırmaktan korkuyorum. Şu an Note 3 var ve nereden baksanız kılıfsız halde 100 kere düşürmüşümdür, ekran sapasağlam hala.Şöyle en fazla 100 tl civarı sağlam bir kılıf olarak ne önerirsiniz?
Telefonu çok düşürüyorum ben de, iphone alacağım ama ekranı 3. günden kırmaktan korkuyorum. Şu an Note 3 var ve nereden baksanız kılıfsız halde 100 kere düşürmüşümdür, ekran sapasağlam hala.

Şöyle en fazla 100 tl civarı sağlam bir kılıf olarak ne önerirsiniz?
0
noluyo yaa
(25.09.17)
thule al. tank gibi
0
cay koy geliyorum
(25.09.17)
Spigen marka kılıftan şaşma. Hepsiburadada var bir çok model.
0
maria puder
(25.09.17)
spigen de thule de gayet iyi markalar
0
celeron 300a
(25.09.17)
Peki protective glass olarak öneriniz ne olur? Ona göre siparişi vericem de hemen.
0
🌸noluyo yaa
(25.09.17)
(1)

iphone için sözlük

a man alone
yabancı bir web sitesindeyken kelimenin üstüne basılı tutunca "ara, kopyala" gibi şeyler geliyor. oraya sözlük ekleme şansımız var mı?kindle'daki gibi.
yabancı bir web sitesindeyken kelimenin üstüne basılı tutunca "ara, kopyala" gibi şeyler geliyor. oraya sözlük ekleme şansımız var mı?

kindle'daki gibi.
0
a man alone
(25.09.17)
safariye eklenti eklemen lazım bunun için. iphone için uzak şeyler bunlar ne yazık ki
0
washe
(25.09.17)
(2)

Alienware Ram

goingon2002
Merhabalar. aşağıdaki linkdeki alienware laptop'u aldım. 8 GB ram var, 16'ya yükseltmek istiyorum. ek slot olduğu için 8 GB'lık ram alacağım. ancak, amazon'da laptopu alan kullanıcıların aldığı ram 260 pin'li (onun da linki ekli). türkiye'de bu pin sayısında 2400 mhz DDR4 ram bulamadım ben. pin say
Merhabalar. aşağıdaki linkdeki alienware laptop'u aldım. 8 GB ram var, 16'ya yükseltmek istiyorum. ek slot olduğu için 8 GB'lık ram alacağım. ancak, amazon'da laptopu alan kullanıcıların aldığı ram 260 pin'li (onun da linki ekli). türkiye'de bu pin sayısında 2400 mhz DDR4 ram bulamadım ben. pin sayısı çok önemli mi? nasıl bir çözüm önerirsiniz..
Laptop:www.amazon.com

Kullanıcıların beraber aldığı ram: www.amazon.com

ek olarak linkdeki ramin türkiye'ye gönderimi var ama ben hemen buradan almak istiyorum ve onun da uygun ram olduğundan emin değilim.
0
goingon2002
(25.09.17)
passion rules the game
(25.09.17)
en önemli şey pin sayısı, çalışmaz uymazsa. pin uysun yeter ki, hız uymasa da çalışır ekstra bir kısıtlama yoksa.
ya tek tek araştıracaksın ki uzun sürer ya da müşteri hizmetlerine mail atacaksın. bu tip firmalar bu tip destekleri verir, rica et, uyumlu ram listesi varsa gönderir misiniz diye, bişey kaybetmezsin. tabii ellerinde liste yoksa sırf senin için yaparlar mı bilemiyorum.

bilendenal.com
başka seçenek; bu siteye mail at ya da başka türlü ulaş, derdini anlat, ellerinde yoksa bile yardımcı olurlar, ne araman gerektiğini söylerler.
0
Bruce
(25.09.17)
(2)

İos 11

gullak
Merhaba arkadaşlarİos 11 e geçtikten sonra iphone 7 plus ta ses açma kapama düğmelerine basınca kulaklık sesi açılıp kapanıyor. Bu yapılan bir değişiklik mi yoksa benim telefonda oluşan bir sorun mu sizce?teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar
İos 11 e geçtikten sonra iphone 7 plus ta ses açma kapama düğmelerine basınca kulaklık sesi açılıp kapanıyor. Bu yapılan bir değişiklik mi yoksa benim telefonda oluşan bir sorun mu sizce?teşekkürler.
0
gullak
(25.09.17)
kulaklık takılı olmadığuı halde yapıyor sanırım?

telefon kulaklık takılı sanıyorduır. bluetooth u kapat, bi kulaklık tak çıkart. kapat aç, tuş kilidi ve ses kısma tuşuna basılı tutarak soft reset yap. (apple logusunu görene kadar basılı tut ikisine de)

hala düzelmezse itunes ya da icloud'a yedek alıp telefonu sıfırla ve yedeği yeri yükle.
0
washe
(25.09.17)
Benim gibi cahiller için yazayım. Ayarların içinden Zil sesi seviyesini ayarladığımız yerin altında bir tik var düğmelerin fonksiyonunu değiştiriyormuş. Benim çocuklar yapmış herhalde. Öyle bir sekmenin varlığını yeni keşfettim.
0
🌸gullak
(25.09.17)
(2)

HP teknik servis sorusu

niye ama
Elimizde 1 adet, 5 yıllık (garanti ölmüş) HP 520 all-in-one var, kocaman bir bilgisayar.bilmeyenlere: bu alet 10 kilo filanHPnin kendi tamir olayı şöyleymiş: 100 TL hata tespit bedeli yatırıyorsun. kutuya koyup kargoya verip istanbula yolluyorsun, bakıyorlar, sorun şu diyorlar. gerisine bakıyoruz. e
Elimizde 1 adet, 5 yıllık (garanti ölmüş) HP 520 all-in-one var, kocaman bir bilgisayar.
bilmeyenlere: bu alet 10 kilo filan
HPnin kendi tamir olayı şöyleymiş: 100 TL hata tespit bedeli yatırıyorsun. kutuya koyup kargoya verip istanbula yolluyorsun, bakıyorlar, sorun şu diyorlar. gerisine bakıyoruz. ekşide baktım son dönem yorumlar korkunç...
arıza muhtemelen ana kart veya adaptörden bilgisayara giden güçle ilgili bir sıkıntı. hiç açamıyorum bilgisayarı. akşam kapattım sabah açılmadı.
şimdi: ben muğlanın bir beldesindeyim
buraya kargo haftada 1 filan geliyor. buradan göndermek bir dert almak ayrı dert, buralarda bilgisayarcı bulmak ayrı dert.
yine de HPye göndereyim mi? yoksa ailem ankarada orada soruşturup bir bilgisayarcıya Allah büyük emanet edeyim mi, ki onlar alır -verir? ne diyonuz?
0
niye ama
(25.09.17)
bence hp ye gönderme , 5 yıllık makinanın yedek parçasını bulundurmuyorsa size makinanın bedelinden daha yüksek bir rakam söylerler, boşu boşuna 100tl ve kargo ücreti vermiş olursunuz yedek parça varsa bile dışarıya göre 3x 4x fazla mesarfa çıkrarılar, besleme ilgili bir sıkıntı olduğundan eminseniz bilgisayarcı olmasa bile bir tv tamircisinide gösterebilirsiniz.
0
Sir Anthony Hopkins
(25.09.17)
not: başka bir iş için ankaraya zaten gidecektim, orası net olmamış. ama ankarada bildiğim bir yer de yok.
0
🌸niye ama
(25.09.17)
(3)

Kompüter almak üzereyim

binder dandet
Öncelikle şuna bakınız pls: https://www.eksiduyuru.com/duyuru/1226832/utaniyorum-amaBaşınızı ütülüyorum biliyorum ama bide şu cıktı: http://www.hepsiburada.com/hometech-intel-cherry-trail-z8300-2gb-64gb-ssd-windows-10-home-11-6-fhd-ips-tablet-bilgisayar-p-HBV00000669CIYorumlarınıza açığım.
Öncelikle şuna bakınız pls: www.eksiduyuru.com


Başınızı ütülüyorum biliyorum ama bide şu cıktı: www.hepsiburada.com

Yorumlarınıza açığım.
0
binder dandet
(25.09.17)
ucuz ve cazip ama kesinlikle hometech tavsiye etmem.Şikayetçi olan o kadar insan var ki. Ben mesela 14 inch olan o ince laptopunu çok begeniyorum, param da var alabilirim.O tarz bir şeye çok ihtiyacım var ama biliyorum ki bir sürü sorun cıkacak.Hiç uğraşmak istemiyorum. Bu fiyat bandında başka markalara bak derim.
0
maria puder
(25.09.17)
ikinci el thinkpad derim son günlerde hep öneriyorum ama napayım :)
hometech yerine tercih edilebilir.
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(25.09.17)
@onemorecupofcoffee@bobdylan :)

Düşündüm ama batarylarının kondisyonuna güvenemiyorum
0
🌸binder dandet
(25.09.17)
(6)

webcam driver bulmak acil

neynep
meraba, bilgisayar webcam'i görmüyor laptop entegre. nereden yükleyeceğim onu, bilgisayar modeliyle mi arayacağım ne yapmalı? teşekkür ederim
meraba, bilgisayar webcam'i görmüyor laptop entegre. nereden yükleyeceğim onu, bilgisayar modeliyle mi arayacağım ne yapmalı? teşekkür ederim
0
neynep
(25.09.17)
bilgisayar marka modelile bulabilirsiniz. yazın yardımcı olmaya çalışalım
0
veritaslibertas
(25.09.17)
acer aspire v 15 nitro - bu mu?
win 8.1
0
🌸neynep
(25.09.17)
Yaygin bir sorun gibi gozukuyor, birden cok kiside ise yarayan cozum:

"In Control Panel there is Debug or Troubleshoot.

The second option there is Hardware and sound.

Klick on Konfigure a unit. (First option)

The troubleshooter search will find a "Mobile 5th Generation Intel(R) Core(TM)" controller of some sort and install it when prompted and it worked fine again without a restart even."

community.acer.com
0
crown
(25.09.17)
bilgisayarda hangi kameranın olduğunu nereden görebilirim, hangi marka model kamera var bu bilgisayarda, onu bulayım bari
0
🌸neynep
(25.09.17)
Kısayol tuşu vardır kamerayı açmak için. Veya aygıt yöneticisinden modele bakabilirsin.
0
Tears of Devil
(25.09.17)
tears of devil +1
f tuşlarına bak. üzerinde kamera işareti olabilir. fn ile aktif edilebilir.
olmazsa aygıt yöneticisinden device id ile markasını bulabilirsin kameranın.
0
sutlu nescafe
(25.09.17)
(10)

Utanıyorum ama...

binder dandet
şunu almak uzereyım: http://www.hepsiburada.com/hometech-ht-book-14-office-plus-intel-atom-z3735f-2gb-32gb-ssd-windows-10-home-14-1-tasinabilir-bilgisayar-p-HBV000004K1AWBir teknoloji meraklısı olarak aslında hic almak istemiyorum ama hafiflik ve pil olarak aynı zamanda parasal acıdan (1000 lira alt
şunu almak uzereyım: www.hepsiburada.com

Bir teknoloji meraklısı olarak aslında hic almak istemiyorum ama hafiflik ve pil olarak aynı zamanda parasal acıdan (1000 lira altı) bundan baska carem yok. 1.5 kilo ve 10.000 mah pili var.

Bana hayvani pil + hafif baska bir bilgisayar önerin hadi yoksa sabah ''aman tanrım ben h.tech marka bilgisayar mı aldım'' diye uyanacağım.
0
binder dandet
(24.09.17)
a101'de satılan hometech w101 tabletten almıştım kuzenime 1-2 sene önce, 400 lira windows 8'li dandik bişey. düşürdü ekranını çatlattı, bir sürü saçma salak virüs bulaştırdı temizledim; hala çalışıyor çatır çutur. bazen ben de kullanıyorum dizi-video izlemek için, hiç sorun yaşatmıyor.

ayrıca öpülmüş gülün davası olmaz, sen değil seni bu şartlara sürükleyen kader utansın.
0
Bruce
(24.09.17)
7000 mah diyor pili.
0
secrexv2
(24.09.17)
@secrexv2
pardon ben yanlıs okumusum. 7 de yeter bana.
0
🌸binder dandet
(24.09.17)
bunun bir de elite book olanı var bir de levononun 100s i var ona da bak belki işini görebilecek ürünlerdir.
0
zugas
(25.09.17)
www.bim.com.tr

aynı mı bunlar? 32gb çok az değil mi ya? sadece yazı falan yazacaksan olabilir ama.
0
uyusam iyi olur
(25.09.17)
yav bilmiyorum ama bu paraya daha sağlam ikinci el almak daha iyi değil mi? ha biraz daha ağır, pil konusunda zayıf olur ama daha performans verir bence.
0
secrexv2
(25.09.17)
yahu niye utanıyrsun?
0
sik kullanilanlar
(25.09.17)
eger 1000 tlnin biraz üzerine cikarsan sunu öneririm

www.amazon.de

yok cikamam dersen 1000 civarina sunlar var

www.amazon.de

www.amazon.de

ben asus olani kullaniyorum mobil oldugumda 1 sene kadardir, cok memnunum.
0
kurnaz
(25.09.17)
Hometech benim babamda var. Ne kadar veriyim evdeki makinelerden birini desem de yok ben dokuncam demişti. Aldığım günden beri yaşlandım ben. Ki babam gazete okuyan facebook pinterest takılan bir adam.
ikinci el sağlam makinelere bakman daha mantıklı. Thinkpadler iyidir. İlanıma bakabilirsin. Bakmasan da thinkpad iyidir. Thinkpad kovala. Sırf bataryası için şu cihaz alınmaz.
0
Giovanni Pipitto
(25.09.17)
ben de teknoloji meraklısıyım ama böyle mikro ürünler deli ediyo beni tutamıyorum kendimi. bunu alıp lightweight bi linux distro kurup kullanmak vardı. bence alınır.
0
içe doğru kaslı olan çocuk
(25.09.17)
(7)

Bilgisayardan televizyona online film/dizi

whatdreamsnevercome
yani arkadaş iyi güzel parasını verip izleyelim her şey idiyoruz; digiturk var, netflix var, o var bu var bin tane platform var.sonra i-origins yazıyorsun hiçbirinde bu film yok.sonra televizyonun rezil tarayıcısından da oynatamıyorsun, parasını ödesen de izleyemyorsun rahat rahat.bende macbook var,
yani arkadaş iyi güzel parasını verip izleyelim her şey idiyoruz; digiturk var, netflix var, o var bu var bin tane platform var.

sonra i-origins yazıyorsun hiçbirinde bu film yok.

sonra televizyonun rezil tarayıcısından da oynatamıyorsun, parasını ödesen de izleyemyorsun rahat rahat.


bende macbook var, televziyon samsung.
bana bir cihaz söyleyin; macbooku hdmi'a bağlamakla uğraşmadan direkt tarayıcıdaki videoyu televizyonda oynatayım. apple tv mi bunun tek çözümü? eğer oysa, ben sırf bu işlem için kullanacağım, hangi versionunu almam gerekir?
0
whatdreamsnevercome
(24.09.17)
hocam
hdmi bi secenek
apple tv de bir secenek
ama sunu yapamiyor musun
tarayıcıdan i-origins yazınca cikmiyor mu bir şey?
0
kingcyrax
(25.09.17)
televizyona bağlı tarayıcıdan yazınca tabi ki çıkıyor ama televizyon üzerinden yönetmek zor oluyor. problemli yani onun tarayıcısı.

bir şekilde bilgisayara ait tarayıcıyı televizyona yöneltirsem daha iyi olur.
0
🌸whatdreamsnevercome
(25.09.17)
en kolay seçenek hdmi uğraşmadan diyorsunuz ama bi kablo takacaksınız televizyona hep orada kalacak. ne zaman laptopu bağlayacaksanız hop diğer ucunu da takacaksınız olay bitecek.
0
argent dawn
(25.09.17)
yok abi herhangi bir şekilde hdmi istemiyorum.

apple tv o zaman şuanki tek çözüm
0
🌸whatdreamsnevercome
(25.09.17)
iyi de mesela i origins google movies'de var mesela.
0
beyteper canavari
(25.09.17)
tvden baska tarayıcı kullanilmiyor mu?
google chrome vs. mutlaka farklı alternatif vardır
0
kingcyrax
(25.09.17)
Apple TV'ye ucuz alternatif Chromecast.

Eğer telefondaki app, ya da bilgisayardaki browser'da çalışan video player destekliyorsa direkt TV'ye cast edebiliyorsunuz. Bu durumda telefonu, mac'i vs kapatsanız dahi problem olmuyor. Chromecast direkt kaynaktan videoyu izlettiriyor - o yüzden de internet hızın iyiyse donma, takılma vs olmuyor.

Video player desteklemiyorsa Cast Tab diyip Chrome'da açık olan sekmenizi tv'ye yayınlayabiliyorsunuz. Bu durumda Chromecast cihazı sizin macbook browser'ından gelen datayı gösteriyor. Bu da bazen ufak takılmalara sebebiyet verebiliyor.
0
elon
(25.09.17)
(3)

javascript bilenlere soru?

allstar
<select id="select1" name="indication_subject[]"> <option value="" selected="selected">a </option> <option> Accounting</option> <option> Afrikaans</option> <option> Applied Information and Communication Technology</option> <option> Arabic</option> <option> Art and Design</option> <option> Bio
<select id="select1" name="indication_subject[]">
<option value="" selected="selected">a </option>
<option> Accounting</option>
<option> Afrikaans</option>
<option> Applied Information and Communication Technology</option>
<option> Arabic</option>
<option> Art and Design</option>
<option> Biology</option>
<option> Business Studies</option>
</select>

<select id="select2" name="indication_subject[]">
<option value="" selected="selected">a </option>
<option> Accounting</option>
<option> Afrikaans</option>
<option> Applied Information and Communication Technology</option>
<option> Arabic</option>
<option> Art and Design</option>
<option> Biology</option>
<option> Business Studies</option>
</select>

<select id="select3" name="indication_subject[]">
<option value="" selected="selected">a </option>
<option> Accounting</option>
<option> Afrikaans</option>
<option> Applied Information and Communication Technology</option>
<option> Arabic</option>
<option> Art and Design</option>
<option> Biology</option>
<option> Business Studies</option>
</select>

<select id="select4" name="indication_subject[]">
<option value="" selected="selected">a </option>
<option> Accounting</option>
<option> Afrikaans</option>
<option> Applied Information and Communication Technology</option>
<option> Arabic</option>
<option> Art and Design</option>
<option> Biology</option>
<option> Business Studies</option>
</select>

<select id="select5" name="indication_subject[]">
<option value="" selected="selected">a </option>
<option> Accounting</option>
<option> Afrikaans</option>
<option> Applied Information and Communication Technology</option>
<option> Arabic</option>
<option> Art and Design</option>
<option> Biology</option>
<option> Business Studies</option>
</select>
.................................................................
function preventDupes( select, index ) {
var options = select.options,
len = options.length;
while( len-- ) {
options[ len ].disabled = false;
}
select.options[ index ].disabled = true;
if( index === select.selectedIndex ) {
alert('You\'ve already selected the item "' + select.options[index].text + '".\n\nPlease choose another.');
this.selectedIndex = 0;
}

}

var select1 = select = document.getElementById( 'select1' );
var select2 = select = document.getElementById( 'select2' );
var select3 = select = document.getElementById( 'select3' );
var select4 = select = document.getElementById( 'select4' );
var select5 = select = document.getElementById( 'select5' );

select1.onchange = function() {
preventDupes.call(this, select2, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select3, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select4, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select5, this.selectedIndex );
};

select2.onchange = function() {
preventDupes.call(this, select1, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select3, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select4, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select5, this.selectedIndex );
};

select3.onchange = function() {
preventDupes.call(this, select1, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select2, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select4, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select5, this.selectedIndex );
};

select4.onchange = function() {
preventDupes.call(this, select1, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select2, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select3, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select5, this.selectedIndex );
};

select5.onchange = function() {
preventDupes.call(this, select1, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select2, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select3, this.selectedIndex );
preventDupes.call(this, select4, this.selectedIndex );
};

5 tane dropdown var elimizde bu dropdown daki değerlerden TOP 5 seçilecek.İlk dropdowndan accounting seçildiyse diğer dördünde disable olacak ikincide biology seçildiyse diğer 3ünde bology ve accounting disable olucak böylece TOP 5 oluştururken kullanıcı aynı değeri bir daha seçemeyecek. yukardaki kod çalışıyor ama her değeri disable etmiyor sadece son verileni disable ediyor.Yardım edebilcek olan var mı?
0
allstar
(24.09.17)
function'ı biraz değiştirdim. function'dan önce de bi satır var işte.

var dsbl= [];
function preventDupes( select, index ) {

dsbl.push(index);

var options = select.options,
len = options.length;
while( len-- ) {
options[ len ].disabled = false;
}

for(i = 0; i < dsbl.length; i++){
select.options[dsbl[i]].disabled = true;
}

... bundan sonrası aynı.
0
tepedeki psychedelic adam
(24.09.17)
pastebin, gist vs. dururken koca kodu buraya kopyala yapıştır yaptığın için öncelikle seni tebrik ediyorum.

sonrasında onchange içerisinde preventDupes'i çağırıyorsun, bu fonksiyon önce gidip bütün option'arın disabled özelliğini false yapıyor, sonra bir tanesini true yapıyor, bunun sonucunda da ya ne olacağıdı diyesim geliyor.
0
selam
(24.09.17)
preventDupes bunu da ilk parametreyi array alacak şekilde değiştir, onchange'ler içerisinde de select'leri liste olarak ver, kodu kısalt, bandwith'den kazan
0
selam
(24.09.17)
(2)

Fotoshop ta Curves teknigini bir türlü beceremiyorum.

yoruldumamayorgundegilim
SelamlarSu saatte whatsapp üzerinden falan bana yardimci olabilecek arkadaslar varmi acaba?Inanin yarin Sabah vermem gereken bir evrak var.ve ben caresiz kaldim.Belki bazilari icin 10 saniyelik birsey.Ama kaldik böyle kardeslerim.Hadi bi el atinda kurtulayim su dertten.Benim Whatsapp +436605573814,a
Selamlar
Su saatte whatsapp üzerinden falan bana yardimci olabilecek arkadaslar varmi acaba?Inanin yarin Sabah vermem gereken bir evrak var.ve ben caresiz kaldim.Belki bazilari icin 10 saniyelik birsey.Ama kaldik böyle kardeslerim.Hadi bi el atinda kurtulayim su dertten.
Benim Whatsapp +436605573814,adim Dogukan
0
yoruldumamayorgundegilim
(24.09.17)
Curvesta ne yapmak istiyorsun?
0
freetakilir
(24.09.17)
Bir sayfa icerisindeki yazilarin altina baska bir sayfadan yazi kaydettim.ancak yeni kaydettigim yazinin zemin rengi digerleriyle ayni degil.zemini ayni rekge dönüstürmek istiyorum
0
🌸yoruldumamayorgundegilim
(24.09.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.