Giriş
(3)

Whatsapp grubuna sonradan gelen baştan itibaren tüm medyayı görebilecek mi?

zunkatsar
whatsapp grubumuz var. 1 ay önce kurduk. grup bilgisinde medya - bağlantılar - belgeler'e bakınca, 30 kadar fotoğraf var.gruba bu gün katılan birisi geçmişte paylaşılan her şeyi görebiliyor mu yoksa sadece girdiği tarihten sonrakileri mi görebilecek?
whatsapp grubumuz var. 1 ay önce kurduk.

grup bilgisinde medya - bağlantılar - belgeler'e bakınca, 30 kadar fotoğraf var.

gruba bu gün katılan birisi geçmişte paylaşılan her şeyi görebiliyor mu yoksa sadece girdiği tarihten sonrakileri mi görebilecek?
0
zunkatsar
(06.10.17)
Girdiği tarihten itibaren görür.
0
ekaterina
(06.10.17)
Girdikten itibaren görür +1
0
doxanikee
(06.10.17)
girdiği tarihten itibaren görür ama çok dikkatli olun aynı şeyi facebookta yapmayın. başım çok büyük derde girdi. grubun en başındaki konuşmaları bile görebiliyolardı.
0
oddyseus
(06.10.17)
(1)

server bilgileri sorgulama?

estimated time left
merhaba. gamestracker diye bi site var. online oyunların server bilgilerini sunuyor. mesela counter strike için hangi mapte kaç kişi oynuyo vs. bu bilgileri neye göre sorguluyor? server sahipleri servera özel bi plugin felan mı yüklüyor diye araştırdım öyle bişi yok. nedir bu durum? neleri araştırma
merhaba. gamestracker diye bi site var. online oyunların server bilgilerini sunuyor. mesela counter strike için hangi mapte kaç kişi oynuyo vs. bu bilgileri neye göre sorguluyor? server sahipleri servera özel bi plugin felan mı yüklüyor diye araştırdım öyle bişi yok. nedir bu durum? neleri araştırmalıyım?
0
estimated time left
(06.10.17)
27015 portundan udp protokoluyle bağlanabilirsin.
0
goodz
(06.10.17)
(3)

Excel içine farklı bir excel dosyası eklemek

archery
Mümkün mü?
Mümkün mü?
0
archery
(06.10.17)
link olarak eklersin.
başka dosyanın içeriğini refere ederek kopyalabilirsin.
ama dosyanın fiziki olarak kendisini koyamazsın.
0
507
(06.10.17)
ctr a ctrl v
0
follow rivers
(06.10.17)
sheetleri çekebiliyorsun diye biliyorum, bi bakıp daha detaylı bilgi vereceğim
0
peanutbutterpuddingsurprise
(06.10.17)
(1)

Apple Store tecrübeliler?

vazovski
App store yeni bir uygulama yayınlandı. (bu sabah) Durumu Ready for Sale oldu ve geliştirici altından gidince uygulamayı gorebiliyorum ancak search yapınca çıkmıyor. (ismi ve anahtar kelimeleri denedim) neden olabilir? zaman mı geçmesi gerek search`den ulasılabilir olması için? ne kadar zaman gecm
App store yeni bir uygulama yayınlandı. (bu sabah)
Durumu Ready for Sale oldu ve geliştirici altından gidince uygulamayı gorebiliyorum ancak search yapınca çıkmıyor. (ismi ve anahtar kelimeleri denedim)

neden olabilir?

zaman mı geçmesi gerek search`den ulasılabilir olması için? ne kadar zaman gecmeli?
0
vazovski
(06.10.17)
Evet zaman geçmesi gerekiyor. Ortalama 2-3 saat sürüyor
0
elon
(06.10.17)
(2)

Excel'de Kelime Ayıklama

bazilika
X'ten Y'ye kadar olan kelimeleri ayırıp başka bir hücrede belirtebiliyor muyuz?Örneğin; A1 Hücresi"Şehir: İstanbulİsim: AhmetMeslek: Öğretmen"İstiyorum ki: B1: "İstanbul", C1: "Ahmet", D1: "Öğretmen" olsun.Yapabilyor muyuz böyle bir şey?
X'ten Y'ye kadar olan kelimeleri ayırıp başka bir hücrede belirtebiliyor muyuz?

Örneğin; A1 Hücresi
"Şehir: İstanbul
İsim: Ahmet
Meslek: Öğretmen"

İstiyorum ki: B1: "İstanbul", C1: "Ahmet", D1: "Öğretmen" olsun.

Yapabilyor muyuz böyle bir şey?
0
bazilika
(06.10.17)
Her satirda Isim, Sehir, Meslek varsa soyle yapabilirsiniz:

1- CTRL+A ile tum satirlar secilir, kopyalanip notepad'e yapistirilir.
2- Replace ile "Isim", "Sehir", "Meslek" kelimeleri tab yahut bosluk ile degistirilir.
3- Tekrar CTRL+A ile tum icerik secilip excel'e aktarilir. Tab ile degistirdiyseniz zaten hepsi ayri sutunlarda olacaktir. Bosluk ile degistirdiyseniz iceri aktarma araci kullanabilirsiniz.
0
evrim halkasi
(06.10.17)
A sutununun tamamini secip data tabinin altindaki text to columns butonu ile yapbilirsiniz. Butonu tikladiktan sonra delimited ve fixed width olmak uzere iki secenek cikacaktir. Delimited ile devam edeceksiniz. "İstanbul", "Ahmet" ve "ogretmen" keimelerinden once bosluk varsa cikan ikinci penceredeki delimeters altindaki seceneklerden "space"i yoksa, "other"i secip yanindaki kutucuga iki nokta ustuste isaret koymalisiniz. Bu islemle text to columns'a bir hucreyi nereden sonra ayirip bir yan hucresine yazacagini belirtmis oluyoruz. Next next ile ilerledikten sonra illgili kelimeler B kolonuna alt alta satirlara yazilmis olmali. Bu satirlari secip ctrl+c ile kopyalamali, yapistirmak istedigimiz hucreye gelip sag tiklayarak paste special secenegiyle ilerlemeli, kopyaladiginiz hucreleri transpoze ederek yapistirmalisiniz. Bu sayede istanbul ahmet ve ogretmen kelimelerini yanyana hucrelerde, ayni satirda goruyor olmalisiniz. Belirttigim alanlarin Turkce surumdeki isimlerini bilmiyorum, umarim yardimci olur.
0
unionall
(07.10.17)
(2)

bosch akülü vidalama tavsiyesi

kibritsuyu
ev tipi amatör tamirat işlerinde kullanmak üzere bir akülü vidalama aleti almak istiyorum. eskiden bi tane vardı, maltepe pazarından almıştım. bataryaları tükenince attım. ama epey de iş gördü. şimdi iyi bir şey alayım diyorum.çok model var. ama bosch'un şu iki, modeli var hoşuma giden.biri yeşil am
ev tipi amatör tamirat işlerinde kullanmak üzere bir akülü vidalama aleti almak istiyorum. eskiden bi tane vardı, maltepe pazarından almıştım. bataryaları tükenince attım. ama epey de iş gördü. şimdi iyi bir şey alayım diyorum.

çok model var. ama bosch'un şu iki, modeli var hoşuma giden.

biri yeşil amatör seri: www.koctas.com.tr 389 lira.

biri mavi profesyonel seri: urun.n11.com 456 lira.

e tabi alabiliyosan mavisini al diyeceksiniz de, profesyonel değilim. aradaki fark 60-70 lira. değer mi profesyonelini almaya, yoksa yeşil olanı yapıştırayım gitsin mi? bütçemi de çok zorlamak istemiyorum. ne dersiniz?
0
kibritsuyu
(06.10.17)
teknik özelliklerde tek farkı maksimum tork gibi görünüyor. onun dışında mavi seri (profesyonel olan) daha uzun süre çalışmaya müsaittir. atıyorum 1 saat aralıksız gibi. ama dediğiniz gibi ev kullanımı için yeşil yetecektir diye düşünüyorum
0
kisa
(06.10.17)
valla ben acikcasi ikisinide önermiyorum eger profesyonel olarak kullanmayacaksaniz.

bende sizin gibi ucuz bir ürünü koctastan almistim, 30 liraya einhell marka hatta, ürünün kendisi dandik aslinda pilleride nicd oldugu icin sizinki gibi ölüyor bekletince, ben her ay 1 kere sarj ediyorum. zaten haftada en az 1 kere kesin kullaniyorum.

ürün 2 senelik hala güzelce calisiyor. hatta bosch matkap var evde cogu zaman duvar delmek icin cikarmaya üsenip bu dandik akülü aletle deliyorum duvari. tüm ev mobilyalarini kendisi vidaladi.

benim tavsiyem her gün kullaniyor degilseniz bu ürünlere bu kadar vermek sacma.
0
kurnaz
(06.10.17)
(7)

Güvenlik kamerası kurulumunda kör nokta problemi

alperz
Bu konuda yardım alabileceğim birileri var mıdır?
Bu konuda yardım alabileceğim birileri var mıdır?
0
alperz
(06.10.17)
Bir suredir calistigim sirket icin guvenlik kameralari hakkinda arastirma yapiyorum,ogrendiklerim belki yardimci olur sana.

Kameralarin kurulacagi nokta hakkinda hicbir bilgi vermemissin.ofis ortamina kurulacagini dusunerek, cevaplayacagim sorunu.

Kullanilan kameranin lens olcusu genis acili olarak kullanmalisin.genelde 3.6 ile 2.8 yayin olarak kullaniliyor.

Senin kullanman gereken dome kamera olarak adlandirilan 1 mm ile 1.8mm arasinda degisiyor. Fiyat ister istemez normal kameraya gore pahali ama tek kamera ile 3-4 kameranin isini yapiyorsun.

Ayrica su ana kadar gorustugum kameracilerin hicbirinin bu konuda tecrubeleri yok. Dome kamera hic takmamislar hayatlari boyunca.

Aklina takilanlari sorabilirsin firsat buldukca cevaplarim
0
kaiserr76
(06.10.17)
Koridor ve dış mekan için kurulum yapacağım. Elimdeki kameraların görüş açısına bakayım. Ona göre konuşalım. Teşekkür ederim.
0
🌸alperz
(06.10.17)
güvenlik sistemi kurmadım (şirkette kuruluşunu izledim) ama fotoğrafçılıktan lens ve görüş açılarına hakimim söylediklerim yanlış olabilir ama belki bir fikir de verebilir.

kör nokta dediğin kameraların görüş açılarının kesişmediği yerlerdir. kameralar da üç boyutlu olarak düşünürsen koni şeklinde bir görüş açısına sahiptir. önemli olan asgaride bu konileri kesiştirip kör noktaları yoketmen olacaktır.

kameraların yatay ve dikey görüş açısını biliyorsan basit trigonometri ile ilgili mesafede ne kadar yer tarayacağını hesaplayabilirsin veya doğrudan deneme yanılma yöntemiyle sabitlemeden monitörlerden bakıp uygun pozisyonu tespit edip öyle sabitleyebilirsiniz.
0
argent dawn
(06.10.17)
soru nedir cevap vereyim?
0
sealth
(06.10.17)
kameralar 4mm lense sahipmiş. 76 derece oluyormuş görüş açısı. ben 70 dereceye göre hesaplayacağım. İki boyutta hayal edebiliyorum ama üç boyutta fena dağıldım.

Binayı basitçe modelleyip kameraları yerleştirip simülasyon yapabileceğim bir yazılım var mı? Sketchup'ta mı kassam böyle bir şeye?
0
🌸alperz
(06.10.17)
Bir de mesela uzun bir koridorda kameraları aynı yöne bakacak şekilde mi yerleştirmek mantıklı yoksa sırt sırta mı vereyim yoksa karşılıklı uçlara mı koymak lazım? Raconu nedir?
0
🌸alperz
(06.10.17)
açı işini basit bir şekilde şöyle dene,bulunduğun odanın köşesine git bir gözünü elinle kapat diğer gözünün gördüğü açı kameranın görüş açısına yakın birşey olacak,istersen elinle diğer gözünün ucunu da hafiften kapatıp 76 derece görüş açısına çok yakın birşey yakalayabilirsin.

kameraları koridor harici yerlerde köşelere koy, mümkün olduğunca direkt karşıdan ışık almasın,dar bir koridor ve uzunluğu 15mt'den kısa ise ortaya tek bir tane koy daha uzun ise karşılıklı yerleştir birbirlerinin altlarını da görsünler veya sırtsırta da koyabilirsin değişen pek birşey olmaz burada izlenmek istenen yer önemli ,bahsettiğin koridor odalarının olduğu giriş çıkışlarının yapıldığı bir yer mi yoksa düz bir koridor mu?

piyasa da satılan kameralar genelde 2.8mm-3.6mm-4mm-2.8-9 veya 12mm-3.5-8mm varifocal ayarlanabilir lensli kameralardır,sabit lensli kameralarda uygun fiyata geniş açı istersen 2.8 mm lens işini görür,onun harici daha geniş açı istersen balık gözü kameralara bakman lazım onlarında fiyatları normal kamera çarpı 3 gibi düşünebilirsin fiyatlar bayağı yükseliyor.

box kamera kullanıyorsan lensi de ayrıca aldığın için ihtiyacın olan açıya göre lens seçebilirsin örnek 1.8 mm den 6-60mm ayarlanabilir lense kadar.
kör nokta kalmaması bu kadar önemli ise ;tavan yüksekliği 5 metreden fazla değilse orta noktalara ilaveten 360 derece balık gözü kamera takmak en mantıklı çözüm olur.
0
sealth
(06.10.17)
(14)

Bilgisayarın harddiski neden şişti...

lazarus
...anlamadım. Her gün büyüyor ve sebebini bilmiyorum. Yükleme kaldırma bir şey yaptığım yok. Sadece internete giriyorum.Çözüm lütfen.
...anlamadım. Her gün büyüyor ve sebebini bilmiyorum. Yükleme kaldırma bir şey yaptığım yok. Sadece internete giriyorum.

Çözüm lütfen.
0
lazarus
(05.10.17)
sistem geri yükleme noktaları yüzünden olabilir.

ademocut.com
0
secrexv2
(05.10.17)
@playing star again, torrent vs gibi hiçbir program yüklü değildir. oyun da oynanmıyor. sadece internet ve yazı bilgisayarı.
0
🌸lazarus
(05.10.17)
mesela kırmızıyla çizdiğim yere mi tıklamam lazım silmem için, teknikten anlamıyorum, yanlış bir iş yapmayayım:(

i.hizliresim.com
0
🌸lazarus
(05.10.17)
ben olsam ccleaner yüklerim.

durum sadece browser kayıt şişmesi de olabilir.

ccleaner ile analiz edip temizlemek lazım.
0
kosun lan mevzu var
(05.10.17)
@yeniden yıldızla oynuyorum

kardeş donanımhaber forumdan mısın? bu nasıl bir gündem takibi...

ccleaner ımı sildim hemen.
0
kosun lan mevzu var
(05.10.17)
kırmızıyla çizdiğim yeri mi tıklamam lazım?
0
🌸lazarus
(05.10.17)
c:\users\[kullanıcı adın]\appdata\local\temp klasörüne bak, yüklü ise sil gitsin...
0
malheiros
(05.10.17)
OneDrive yedekleri olabilir sorun. aria-debug diye aratırsanız aynı sorunu yaşayan pek çok kişi olduğunu görebilirsiniz.
0
adim cikmis dokuza
(05.10.17)
şu programı indirip ne ne kadar yer tutuyor bakar mısın bi?

www.jam-software.com

bu sayede şişkinliğin nedenini öğrenebiliriz.
0
secrexv2
(05.10.17)
ccleaner'da virüs falan yok. sistemleri hacklenip sadece bir tane sürümüne kısa süreliğine zararlı olma ihtimali olan bir kod eklenmiş ancak o kod hiçbir zaman faaliyete geçemeden önlemi alınmış. sitesinden indireceğiniz son sürümünde hiçbir problem olmayacağı gibi direkt zararlı kodu içeren sürümü bile indirip kullansanız yine hiçbir şey olmayacak çünkü kodu uzaktan aktive edecek olan alan adları gibi şeyler zaten önlem amacıyla ele geçirilmiş durumda. yani o virüslü denilen sürümde bile şu durumda tehlike yok çünkü koda komut gönderecek kimse yok.

zaten girip son sürümünü indirip kullanmada hiçbir sakınca yok çünkü icabına baktılar temizlediler her şeyi. yani ortada bir girişim olmuş ama sonuca ulaşamadan halledilmiş büyütecek bir şey yok.
0
rotten head
(05.10.17)
@secrexv2, dediğiniz programı kurdum. manzara şu şekilde:

i.hizliresim.com
0
🌸lazarus
(05.10.17)
windowsun içine gir bi. 67,8 gb olan kısma ve en yüksek değeri açarak bi bakın neymiş o.
0
secrexv2
(05.10.17)
@secrexv2, dediğiniz gibi yaptım, tablo şöyle belirdi:

i.hizliresim.com

anormallik nerede olabilir.

bir de "users" dosyası 11.8 gb, bu normal midir?
0
🌸lazarus
(06.10.17)
örneğin mail adresinde çok mail varsa, outlook da şişirebiliyor
appdata altında temp silmek makul.
ama en garantisi bir programla şişen yeri görmek.
0
yalnux
(06.10.17)
(2)

Yazıcım kağıt sıkıştırmaya başladı. Ankara da nerede tamir ettirebilirim?

mayday
Evde kullandığım Samsung SCX 4623F lazer yazıcı eğer içinde 1'den fazla kağıt varsa kağıt sıkıştırmaya başladı. Nedenini veya Ankara da yazıcı tamiri yaptırabileceğim yer önerisi olan varmıdır?
Evde kullandığım Samsung SCX 4623F lazer yazıcı eğer içinde 1'den fazla kağıt varsa kağıt sıkıştırmaya başladı. Nedenini veya Ankara da yazıcı tamiri yaptırabileceğim yer önerisi olan varmıdır?
0
mayday
(05.10.17)
Bence kendin tamir edebilirsin. Youtube da tamir videosu vardır belki. Bende de scx var tonerini bile kendim dolduruyorum.
0
dannycarey
(05.10.17)
maalesef internette bu yazıcının bu sorunu hakkında hiç bilgi bulamadım. bu arada benim toner de bitti. dolumu hakkında özelden bilgi verebilirmisiniz?
0
🌸mayday
(05.10.17)
(7)

iphone 7 kilitlendi.

umutlarivarolankisi
Merhaba. Yurtdışındayım. Başıma gelebilecek en kötü şeylerden biri geldi. iPhone şifremi unuttum sonra da restore edince itunes hesabıma giriş yapmamı istiyor telefon. ama o şifreyi de hatırlamıyorum her zaman parmak izi kullanırdım uygulama indirirken. Lütfen yardım edin telefonumu(veriler silinse
Merhaba. Yurtdışındayım. Başıma gelebilecek en kötü şeylerden biri geldi. iPhone şifremi unuttum sonra da restore edince itunes hesabıma giriş yapmamı istiyor telefon. ama o şifreyi de hatırlamıyorum her zaman parmak izi kullanırdım uygulama indirirken.

Lütfen yardım edin telefonumu(veriler silinse bile) nasıl açabilirim?

Teşekkürler!
0
umutlarivarolankisi
(05.10.17)
Açamazsın. Çomolokko
0
Delay Fuze
(05.10.17)
GÜNCEL
0
🌸umutlarivarolankisi
(05.10.17)
bağlı olan email adresinin şifresini biliyorsan, şifremi unuttum kısmından dene belki şifreni gönderir. Eğer onu da hatırlamıyorsun, Apple'i ara onlar sana bir yol göserirler. Ama faturası yoksa, email şifresini bilmiyorsan apple bile yardımcı olmayabilir.
0
zaxurani
(05.10.17)
@zaxurani şifre unutulduğunda sistem e-posta kutusuna mail göndermiyor maalesef. apple store'a gideceğim yarın olmadı.
0
🌸umutlarivarolankisi
(05.10.17)
Apple Store sana hiçbir şey yapmaz. iforgot.apple.com adresine gir, unuttuğun mail adresini yaz, yönergeleri takip et. Apple Store da bundan başka bir şey söylemeyecektir.

Apple Store'a gitmek yerine Google'a icloud şifremi unuttum yazsan direkt sonuca da varabilirsin. Apple her türlü durum için bir makale yapmış.
0
alliswell
(05.10.17)
apple desteği ara hatırladığım mail adresim bu de sonra da sana birkaç soru soracaklar onları cevaplayınca size yardımcı olacaklardır.
0
pazar gunu seni kilisede goremedim john
(06.10.17)
@pazar gunu seni kilisede goremedim john valla aradığım cevap işte ya. çok teşekkürler! bu arada nickine istemsizce güldüm :)
0
🌸umutlarivarolankisi
(06.10.17)
(2)

spotify çalmıyor

dafuq
spotify web sürümü ücretsiz kullanıyorum. şarkıya basınca tepki vermiyor hiç. günlerdir böyle. bağlantıda sorun var diye düşündüm üzerinde durmadım ama her gün aynı olurmu. bugün de hiç çalmadan bir sonraki şarkıya geçiyor, kafayı yedi iyice
spotify web sürümü ücretsiz kullanıyorum. şarkıya basınca tepki vermiyor hiç. günlerdir böyle. bağlantıda sorun var diye düşündüm üzerinde durmadım ama her gün aynı olurmu. bugün de hiç çalmadan bir sonraki şarkıya geçiyor, kafayı yedi iyice
0
dafuq
(05.10.17)
ben premiumum ve çalıyor.

Ya internet bağlantında güvenliğe takılıyorsundur ya daaa ücretsiz üyesin diye yokuş yapıyor.
0
lcha
(05.10.17)
Web versiyonu biraz sıkıntılı. Reklam koruyucu varsa kaldırmayı dene bi. İmkanın varsa playerla takıl. Reklamsız skipli crackli versiyon da bulursun hem :D
0
glamdr1ng
(05.10.17)
(1)

laptoptan gelen bir ses ve performansın düşüşü

estranged
casper bilgisayarım var. garantideyken iki defa başıma geldi ilkinde anakart değişimi yapıldı ikincisinde ürün değişimi aldım. şu an garanti dışı ve dün gece yine aynı olay başıma geldi. olay şu: bilgisayar kullanırken aniden çıt diye bir ses duyuyorum. ardından oynadığım oyunda fps'nin 80-20 bandın
casper bilgisayarım var. garantideyken iki defa başıma geldi ilkinde anakart değişimi yapıldı ikincisinde ürün değişimi aldım. şu an garanti dışı ve dün gece yine aynı olay başıma geldi. olay şu: bilgisayar kullanırken aniden çıt diye bir ses duyuyorum. ardından oynadığım oyunda fps'nin 80-20 bandında değiştiğini görüyorum. önceden sabit 80 fps idi. bir de bilgisayar fanı sürekli olarak hızlanıp yavaşlıyor.

donanımsal olduğu bariz ama sorum şu. bu lanet bilgisayara ne oluyor da bu başıma geliyor. üçüncü sefer bu. olayı ne yani?
0
estranged
(05.10.17)
abi o bilgisayari at ve yeni bilgisayara yönel bende toshiba qosmio vardi o kadar para bayilip almistim ayni dedigin gibi anakart sorunu yasadim bana da anakart ve ürün degisimi yaptilar sonra anladim ki seri boktanmis. ki cok da severim bi önceki qosmiomdan cok memnundum ondan bi daha aldim falan filan o yüzden en iyisi uzun süre piyasada kalacak serilere yönelmek macbook gibi. macbookum yok sevmem de ama sürekli saglamlik konusunda iyiler.
0
isvicre rakisi
(05.10.17)
(5)

Türk.net 'i nasıl bilirsiniz?

kendi kendine yasayan yavrucak
Teknik desteği nasıldır? İnternet hızı nasıldır? Tavsiye eder misiniz?
Teknik desteği nasıldır? İnternet hızı nasıldır? Tavsiye eder misiniz?
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(05.10.17)
çok değişik durumlar yaşayan arkadaşlar var ama şahsen ben 2 senedir kullanıyorum, hiç sorun yaşamadım. il ankara.
0
grup olalim grup
(05.10.17)
Sakın!
0
velespit
(05.10.17)
Teknik desteği kendileri vermiyorlar ve Türk Telekom üzerinden alıyorlar dolayısıyla çok sıkıntılı bir süreç yaşıyorsun. Tavsiye etmem.
0
murtiii
(05.10.17)
çok iyi biliriz. neden çünkü taahhüt yok,adil kullanım yok. yıllarca ttnet kullandıkta ne oldu 100 gb adil kullanım verdiler. hd video izleyemez olduk. türknet'e geçtik adil kullanım yok. rahatız. "türknet kötü", "sakın geçmeyin" gibi lafları söyleyenlerin rakip firma çalışanı olduğunu düşünüyorum. taahhüt yok beğenmeyen çıkar değil mi? türknete geçin beğenmezseniz ttnet'e veya süperonline'a geçin. diğerleri aldığınızda 2 yıl boyunca çıkamazsınız. zaten 2019 başında adil kullanım kalacak şimdiden 2 yıllık taahhüt yapmak akıllıca olmaz.
0
latsc
(05.10.17)
Turkcell superonline'da karar verdim sanırım. Thanks janlarım.
0
🌸kendi kendine yasayan yavrucak
(05.10.17)
(6)

S pen kalem ucundaki silikon değişiyor mu?

Speed writer
S pen imin ucundaki silikon kendiliğinden çıktı, geri takamadım. İnternette kalemin ucunun değiştiği söyleniyor ama değişince ucundaki yumuşaklık sağlayan silikon da oluyor mu? Ayrıca herhangi bir telefoncu değiştirebilir mi bunu?
S pen imin ucundaki silikon kendiliğinden çıktı, geri takamadım. İnternette kalemin ucunun değiştiği söyleniyor ama değişince ucundaki yumuşaklık sağlayan silikon da oluyor mu? Ayrıca herhangi bir telefoncu değiştirebilir mi bunu?
0
Speed writer
(05.10.17)
Videolardan haberim var ama gözüm seçemedi onların ucunda var mı silikon diye. Yanında verilen uçlar bende mevcut değil yani illaki dışarıda değiştirmem gerekiyor. İnternette arattım satın alabileceğim hiçbir yer yok. Asıl soru telefoncular bu işlemi yapabiliyor mu?
0
🌸Speed writer
(05.10.17)
Note serisi cihazı olan bir tanıdık bulursan yanında verilen yedek ucundan saklıyor olabilir.
0
cleric
(05.10.17)
Standart olarak yok mudur yani telefoncularda?
0
🌸Speed writer
(05.10.17)
Telefoncularda zor iş.
Onun yerine ucuza yeni kalem al,
www.hepsiburada.com

Hoş kalemin yanında kaç tane gelir bilmem.

www.amazon.com
0
atom karincanin torunu
(05.10.17)
tr.aliexpress.com

her zaman olduğu gibi bu da aliexpresste var :) eğer başka bulamazsanız buraya bakarsınız belki.
0
pokerface
(05.10.17)
ürünün üstünde gelen yumuşak uçlu silikon yanında verilen yedekler ise daha sert bir malzemeden, elimdeki yedeklerden verebilirim.
0
zebragibi
(05.10.17)
(1)

iphone 7 imei sorunu

contavolta
eşimin telefonuna mesaj geldi. xxx nolu imei cihaz kayıt dışıdır. 24.11.2017 tarihinde kullanım dışı olacaktır şeklinde. xxx için edevletten sorguladığımda "ANAKART DEĞİŞİKLİĞİ SEBEBİ İLE KAYITDIŞI OLDUGU TESPİT EDİLEN IMEI" şeklinde bir ibare çıkmakta.ama eşimin telefonundaki imei'ye baktığımda mes
eşimin telefonuna mesaj geldi. xxx nolu imei cihaz kayıt dışıdır. 24.11.2017 tarihinde kullanım dışı olacaktır şeklinde. xxx için edevletten sorguladığımda "ANAKART DEĞİŞİKLİĞİ SEBEBİ İLE KAYITDIŞI OLDUGU TESPİT EDİLEN IMEI" şeklinde bir ibare çıkmakta.

ama eşimin telefonundaki imei'ye baktığımda mesajdakinden farklı olarak görülmekte, buna da yyy diyelim. yyy için turkiye.gov.tr'de sorgulama yaptığımda "ithalat yoluyla kaydedilen imei" şeklinde yazıyor.

aldıktan bi süre sonra telefon bozulmuştu, apple store'a götürdük, aynı gün değiştirdiler, yenisini verdiler.

telefon dışardaki bi telefoncudan alındı, yani apple storedan alınmadı. servise gittikten sonra mı bi sıkıntı oldu? hiçbişey anlayamadım.

napmak lazım? var mı başına böyle bişey gelen.
0
contavolta
(05.10.17)
apple ı arayınca baya yardımcı oluyolar. ben apple dan telefon değiştimiştim, sonra bana da mesaj geldi "imei nizi kaydettirin" diye. apple la konuştum telefonda, hallettiler. size de öneririm. en azından yol gösterirler
0
azeriturku
(05.10.17)
(1)

Türkiye'deki upload hızları

oddyseus
Ne zaman yükselecek artık? İnternet aleminin parlayan çocuğu Türknet bile 2 mbps veriyor vdsl altyapım 20'ye kadar uploadı desteklediği halde. Akn olayından sonra şu upload hızına da bi el atsalar çok güzel olacak. Tamam 10+ mbps upload hızlarında gözüm yok ama şu veri çağında 8 mbps aşağı hızdaki b
Ne zaman yükselecek artık? İnternet aleminin parlayan çocuğu Türknet bile 2 mbps veriyor vdsl altyapım 20'ye kadar uploadı desteklediği halde. Akn olayından sonra şu upload hızına da bi el atsalar çok güzel olacak. Tamam 10+ mbps upload hızlarında gözüm yok ama şu veri çağında 8 mbps aşağı hızdaki bi upload hızı çok kısıtlıyor.
0
oddyseus
(05.10.17)
kablonet 5mbit veriyor video yüklersen biraz sıkıntı ama cloud için yeterli şu anda bence. tabi gönül ister ki simetrik bağlantımız olsun.

yüksek upload sadece kurumsal müşterilerde var. parasını verirseniz her şey mümkün.
0
argent dawn
(05.10.17)
(2)

Hollandadan gelen Laptop

caner555
Sayın kullanıcılar hollandadan gelen bir laptopumuz var ve yarın elime geçecek eğerki biosuda dahil olmak üzere ''hollandaca '' dilinde ise bu laptopun format atmak için gerekli bölümünü yani (cd/dvd flash ) degiştirmek için olan bölümüde yabancı dil ise bunu nasil çözebilirim '' normalde benim bild
Sayın kullanıcılar hollandadan gelen bir laptopumuz var ve yarın elime geçecek eğerki biosuda dahil olmak üzere ''hollandaca '' dilinde ise bu laptopun format atmak için gerekli bölümünü yani (cd/dvd flash ) degiştirmek için olan bölümüde yabancı dil ise bunu nasil çözebilirim '' normalde benim bildigim kadariyla otomatikman cd room varsa cihazda ilk o ayarlıdır ? bana ne önerirsiniz en kolay bu bilgisayara elimdeki format cdsiyle nasil format atabilirim . saolun
0
caner555
(05.10.17)
Biosu ingilizcedir %90 değilse de bi önemi yok. Dvd yazan yeri alta alıp flash belleği okla yukarı alacaksın. Zaten bilgisayar terimlerinin çoğu çevrilmiyor. Bi sıkıntı olmaz. Modelin boot menüsüne internetten bakarsın olmadı. Her şeyin yeri aynı sonuçta
0
glamdr1ng
(05.10.17)
Single Language değilse dil paketi kurabilirsin yüksek ihtimal.
Bios'un ingilizceden farklı bir dilde olma ihtimali düşük.

İlla format atmak istiyorum dersen, açılışta boot aracını seçmek için "X' tuşuna basın gibi bir şey olmalı, onunla boot cihazını seçebilirsiniz.
0
atom karincanin torunu
(05.10.17)
(1)

Uydu Görüntülerinde Geçmiş Dönemle Karşılaştırma Yapabileceğim Bir Program

silah taciri
Merhaba. Biliyorum başlık biraz uzun oldu. Memleketim için mermer ocaklarına karşı bir mücadele içindeyim. Bana geçmiş dönemle şimdiki dönem arasındaki farkları gösterebilecek bir program/uygulama/internet sitesi lazım. Örneğin 6 ay önce bir alandaki mermer ocağının durumuyla şu andaki durumunu göre
Merhaba. Biliyorum başlık biraz uzun oldu. Memleketim için mermer ocaklarına karşı bir mücadele içindeyim. Bana geçmiş dönemle şimdiki dönem arasındaki farkları gösterebilecek bir program/uygulama/internet sitesi lazım. Örneğin 6 ay önce bir alandaki mermer ocağının durumuyla şu andaki durumunu görebilmeliyim. Lütfen yardım edin.
0
silah taciri
(05.10.17)
Google earth timelapse var ama 6 aylık süreci kapsadığını sanmıyorum. Yıllık olarak belki işe yarar.
0
ismayil
(05.10.17)
(4)

Hdd sorunu

dailli
İyi gecelerSorun diye başlık açtım ama sorundan ziyade konuyu bilememe.üç hafta önce benim eski yadigar hdd mefta oldu.bu hafta almak kısmet oldu.sıkıntım alacağım hdd benim laptopumla uyumsuz çıkma ihtimali.O yüzden bir bilene sorayım dedim.Laptopun markası sony vaio vpceb1m1e.Intel Core i3-330M 2.
İyi geceler
Sorun diye başlık açtım ama sorundan ziyade konuyu bilememe.
üç hafta önce benim eski yadigar hdd mefta oldu.bu hafta almak kısmet oldu.sıkıntım alacağım hdd benim laptopumla uyumsuz çıkma ihtimali.O yüzden bir bilene sorayım dedim.
Laptopun markası sony vaio vpceb1m1e.Intel Core i3-330M 2.13 GHz. 3 MB Cache Bellek İşlemci.(sanırsam sadece işlemcinin bilgisini versem yeterli olucaktır)
eski hddnin markası seagate momentus 7200.4 500gb
şimdi sorum hangi marka model hdd almam gerekiyor?Yukarıda belirttiğim gibi hdd uyumu durumuna baya takıldım.
Yardımcı olursanız sevinirim.
0
dailli
(05.10.17)
2.5 inch olduktan sonra hepsi uyar.
0
secrexv2
(05.10.17)
Dönüş hızı 7200 olsun tabii. Eğer alabilirsen ssd almak daha mantıklı.
0
secrexv2
(05.10.17)
2.5 inç hdd alacaksın istediğin marka modeli al.

edit: aynı cevabı vermişim de yenilememişim ondan. kb.
0
freetakilir
(05.10.17)
2,5 inchlik olur ama
ssd al hocam kesinlikle
10 sn de acilir pc
0
kingcyrax
(05.10.17)
(2)

Motosiklet ehliyeti almak için kurs önerisine ihtiyacım var

idexo
Bir arkadaşım ve onun arkadaşı motosiklet ehliyeti almak istiyor. Kafama yatarsa ben de katılabilirim.Biri A sınıfı, diğeri A2 almak istiyor.Özellikle kursla deneyimi olanlar tavsiye verebilirse sevinirim.Sürmeyi dürüstçe öğreten, parayı alıp geriye çekilmeyen ilgili bir kurum arıyoruz diyelim.Kurs
Bir arkadaşım ve onun arkadaşı motosiklet ehliyeti almak istiyor. Kafama yatarsa ben de katılabilirim.

Biri A sınıfı, diğeri A2 almak istiyor.

Özellikle kursla deneyimi olanlar tavsiye verebilirse sevinirim.

Sürmeyi dürüstçe öğreten, parayı alıp geriye çekilmeyen ilgili bir kurum arıyoruz diyelim.

Kurs dışında süreçle ilgili öneri de verebilirsiniz: Kursu seçerken nelere dikkat edelim?

Yer: İstanbul Anadolu Yakası.

Edit: Yer eklendi. İnce uyarı için teşekkürler
0
idexo
(04.10.17)
Manavgat surucu kursu iyiymis baya. Oyle duymustum.
0
kuehles blondes
(04.10.17)
motto akademi, biraz pahalı ama dersler ders gibin geçiyor goy goy olarak değil.
0
selam
(09.10.17)
(3)

Fifa 18 mi PEs 18 mi?

tchuck
pes demosunu oynadım ve baya beğendim. fifa'nın demosunu beğenmedim.ama pes'in lisansları yok. o yüzden asla almam gibi geliyor. ama eğer online oyunlarda lisans yaması gibi bir opsiyon varsa düşünebilirim? (ps4 için)diğer sorum da, fifa 18 satın alırsam kaç gb download ettiriyor? gidip cd mi alayım
pes demosunu oynadım ve baya beğendim. fifa'nın demosunu beğenmedim.

ama pes'in lisansları yok. o yüzden asla almam gibi geliyor. ama eğer online oyunlarda lisans yaması gibi bir opsiyon varsa düşünebilirim? (ps4 için)

diğer sorum da, fifa 18 satın alırsam kaç gb download ettiriyor? gidip cd mi alayım yoksa store'dan mı alayım bilemedim.
0
tchuck
(04.10.17)
İkisini de al.

Birini seçmek istiyorsan kendin karar ver.
Ben olsam PES'i seçerdim.

Ayrıca dijital kopyası hatrı sayılır bir indirimle gelmiyorsa ben olsam fiziksel kopya tercih ederdim.
0
idexo
(04.10.17)
ikisini de alma. uzak dur. sinir, stres sahini olmak istemiyorsan; ekranı yumruklamak istemiyorsan, barışcıl bünyeni aresle haşır neşir etmek istemiyorsan alma.
0
secrexv2
(04.10.17)
Fifa alma da istersen active soccer 2dx al. Yemin ederim dijitalini iade edebilir miyim diye sordum resmi yere, olmaz dediler. Olsa edecektim.
0
Vse budet horosho
(04.10.17)
(9)

3500-4000 arası alınabılecek en iyi laptop

zibidigonzalez16
para bırıktırıyorum benı bı 5 sene ıdara etmelı bılgısayardan beklentılerım oyun oynamak ve gece yatakta kucagıma alıp nette takılmak msi vs monster kapışmasında ne oluyor ?
para bırıktırıyorum benı bı 5 sene ıdara etmelı bılgısayardan beklentılerım oyun oynamak ve gece yatakta kucagıma alıp nette takılmak msi vs monster kapışmasında ne oluyor ?
0
zibidigonzalez16
(04.10.17)
Ben bayadır bunu almayı düşünüyorum (git: www.amazon.com
0
olay mahalli
(04.10.17)
@olay guzelmıs ama sıkıntı olmuyor mu yurtdışından gelmesı bu urunlerın
0
🌸zibidigonzalez16
(04.10.17)
@zibidi gümrükte sorun çıkıyorumuş.
ama özellikleri baz alınarak fiyat araştırmasında yardımcı olabilir.

Birde bu da olabilir (git: www.vatanbilgisayar.com)
0
olay mahalli
(04.10.17)
monster abra a5. 3200 lira olanı. 2 sene sonra da ssd takarsınız tertemiz gider. kapışma hakkında bir şey diyemeyeceğim. msi'ın aynı özelliklerde 3200 liraya bilgisayarı varsa bencmark testi yapın hangisi iyiyse onu alın derim. malzeme kalitesi olarak da kasaları araştırmanız lazım. markaya bakıp yorum yapmak yanlış çünkü fiyata göre kasa koyuyorlar laptoplara.
0
golgi aygıtı
(04.10.17)
@olay ıyı ama pahalı atma moralım bozuldu..
0
🌸zibidigonzalez16
(04.10.17)
@golgi www.monsternotebook.com.tr bunu dıyorsun sanırım bu kendınden ssd li değil mi
0
🌸zibidigonzalez16
(04.10.17)
bir üstündekini demiştim. 3199 olmalı onun fiyatı da. kullanımınıza bağlı artık ssd veya hdd siz nasıl isterseniz. hatta bütçeniz dahilinde ise ikisini beraber alın. i7'li modeli de tavsiye ederim bu arada. ben önümüzdeki hafta kardeşime 3199 lira olan hddli modeli alacağım.
0
golgi aygıtı
(04.10.17)
@golgi i5 ve i7 çok fark ediyor mu ?
0
🌸zibidigonzalez16
(04.10.17)
atom karincanin torunu
(04.10.17)
(1)

Samsung a3 wifi

stiletto heel
WiFi tuşu etkin olmuyor. Ağ ayarlarını falan sıfırlattım bi işe yaramadı. Samsun’dan anlamam hiç bi el atsanız bilen biri. İnternetten arattığımda *#0011# falan yazıyordu. Yaptım hepsini olmadı. Başka bu problemi yaşayan oldu mu nasıl çözdü ?
WiFi tuşu etkin olmuyor. Ağ ayarlarını falan sıfırlattım bi işe yaramadı. Samsun’dan anlamam hiç bi el atsanız bilen biri. İnternetten arattığımda *#0011# falan yazıyordu. Yaptım hepsini olmadı. Başka bu problemi yaşayan oldu mu nasıl çözdü ?
0
stiletto heel
(04.10.17)
Navigasyonu açın eğer konumuzunu yanlış gösteriyorsa wifi & bluetooth anteni bozulmuş demektir.
0
imelih
(05.10.17)
(1)

Notebook'un saatini nasıl düzeltirim? Sürekli duruyor.

livaneli kadir
Önceleri bilgisayarı kapattığım saatte kalıyordu. Bios pilini değiştirdim.Şimdi ara ara duruyor. Açık olduğunda dahi oluyor. Kapatıyorum kapattığım saatten birkaç saat sonra durmuş buluyorum açtığımda.ne yapabilirim?
Önceleri bilgisayarı kapattığım saatte kalıyordu. Bios pilini değiştirdim.
Şimdi ara ara duruyor. Açık olduğunda dahi oluyor. Kapatıyorum kapattığım saatten birkaç saat sonra durmuş buluyorum açtığımda.

ne yapabilirim?
0
livaneli kadir
(04.10.17)
hacım bak şimdi biosa girip f9 (default) ve f10 (save) yapıp çık.
Olmadı bios update yap.
Aklıma gelen bunlar.
saygılarımla.
:)
0
imelih
(04.10.17)
(1)

Sony Xperia XZ/Unlocked Meselesi

sevgikusunkanadinda
Telefonum iyiden iyiye kendini salmak üzere. Yurtdışında telefonsuz kalmak epey sıkıntılı olacağı için Amazon'dan bir tane Sony Xperia XZ sipariş etmeyi düşünüyorum. İtalya'ya kargolanmasını isteyeceğim, sanırım vergi ve kargo meselesinde de rahatlamış olacağım.Ürün bu: https://www.amazon.com/Sony-X
Telefonum iyiden iyiye kendini salmak üzere. Yurtdışında telefonsuz kalmak epey sıkıntılı olacağı için Amazon'dan bir tane Sony Xperia XZ sipariş etmeyi düşünüyorum. İtalya'ya kargolanmasını isteyeceğim, sanırım vergi ve kargo meselesinde de rahatlamış olacağım.

Ürün bu: www.amazon.com

Açıklamaları okudum ancak Türkiye'de çalışıp çalışmayacağı konusunda kararsız kaldım. Pasaport kaydını yaptırırsam herhangi bir sorun çıkar mı? Ürün bozulursa Amazon'a kargolama+para iadesi alma süreçleri nasıl işliyor, başınıza geldi mi?
0
sevgikusunkanadinda
(04.10.17)
Çalışacaktır, Türkiye'de de satılan bir model bu (Kodu aynı yani).

Benim merak ettiğim italya kargo/gümrük konusunda sıkıntı yapıyor mu bunu araştırın, hoş o işi Amazon hallediyordur 99%.

Bir de amazon.it'e veya de'e bakabilirsiniz tabi.

Ürün'ün bozulmaması için dua edin bence, çünkü Bir cep telefonu için özellikle 2-3 ay geçtikten sonra bozulursa, onun Amazon'a gönderilmesi beklenir, ptt ile uygun sayılabilecek bir ücretle yollarsınız yüksek ihtimal ama yeni ürün falan yollarlarsa karşılığında;
1-Gümrükten geçmez,
2-Pasaport Kaydını sildirip yenisine geçiremezsin,
Eğer ürünü tamir edip yollarlar ise gümrükten geçirebiliyorsunuz diye biliyorum, imei kaydına falan bakıyorlar sanırım. Ama süreç nasıl işler bilmiyorum.
0
atom karincanin torunu
(04.10.17)
(3)

Televizyona uygulama yükleme

winston
Mümkün mü? Yakın zamanda arçelik bir tv aldım. içinde netflix yüklü olarak geldi. kumandasında da netflix tuşu vardı vs. sonra bir sorundan dolayı garanti kapsamında tv değiştirildi. ama yeni gelen tv içinde netflix olmadan geldi çünkü anlaşmaları bitmiş. servisin bana söylediğine göre şimdi tekrar
Mümkün mü?

Yakın zamanda arçelik bir tv aldım. içinde netflix yüklü olarak geldi. kumandasında da netflix tuşu vardı vs. sonra bir sorundan dolayı garanti kapsamında tv değiştirildi. ama yeni gelen tv içinde netflix olmadan geldi çünkü anlaşmaları bitmiş. servisin bana söylediğine göre şimdi tekrar anlaşma aşamalarındalarmış ve olduğunda eve gelip usb üzerinden uygulamayı tvye kurup kumandayı değiştirip gideceklermiş.

ama bu 2 ay önce falan konuşuldu. madem bu kadar kolay bunu ben yapamaz mıyım? nette bakındım biraz ama pek bilgi yok gibi. bilen var mı?
0
winston
(04.10.17)
televizyonun uygulama marketi varsa orda yer alıyordur. android box ucuz bir cozum değil.
0
himmet dayi
(04.10.17)
android box ucuz bir çözüm değil evet. bir de uygulama marketinde bulunmuyor. sanırım bir kampanya dahilinde yüklemişler tvlere. kampanya bitince de kalkmış tabi.
0
🌸winston
(04.10.17)
Forumları araştırman lazım. İlla ki vardır peşini bırakmayan.
0
goodman
(04.10.17)
(3)

abdroid tv box

teritori
selamevdeki ikinci tv için uydu çekme şansım olmadığı için böyle bir cihaz alacağım.aşağıdaki cihazla sorunsuz bir şekilde tv izleyebilir miyim?çok yüksek beklentim yok.mutfakta yemek yapar veya yerken kullanılacak sadece..https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-cevre
selam

evdeki ikinci tv için uydu çekme şansım olmadığı için böyle bir cihaz alacağım.
aşağıdaki cihazla sorunsuz bir şekilde tv izleyebilir miyim?

çok yüksek beklentim yok.
mutfakta yemek yapar veya yerken kullanılacak sadece..

www.sahibinden.com
0
teritori
(04.10.17)
Android versiyonunu yazmamış, 4.0 falandır eski olursa sürüm ne kadar kullanışlı olur bilemem ayrıca fiyat 249 yazıyor altta 199 denmiş. Güven vermeyen bir satıcı ya da dikkatsiz. Ben arkadaşıma ve kendime x96 aldımi memnnunuz ama bu android tverden muhteşem hız beklemeni tavsiye etmem, menülerde dolaşırken falan ama açtığını rahatlıkla zlersin, radyosunu kullanırsın, kodiyi kullanırsın vb vb
0
nickfury
(04.10.17)
bende bunun birebir aynısı var.
hızı vs. iyi ancak kendi arayüzü muhteşem kullanışsız.
alırken diğer baktıklarımda standart android arayüzüne dönme işlemini yapabiliyordunuz ancak bunda yok.

Bir de otomatik güncellemesi yok, sanırım sitesinden indirip manuel güncelleme yapabiliyorsunuzç
0
spadram
(04.10.17)
aslında cihazı örnek olarak koymuştum.
böyle bir cihaz işimi görür mü babında.
cevaplar için teşekkürler.
0
🌸teritori
(05.10.17)
(1)

sadece mail host etmek amaçlı hosting şirketi

kibritsuyu
com.tr uzantılı dns'im var. web sayfası istemiyorum. sadece 4-5 tane mail adresini host edebilmek için hosting şirketi arıyorum. ücretsiz veya fazla pahalı olmayan ücretli bir şirket de olabilir.teknik bilgim yok. mx kaydından bilmemneden anlamam. ben dns'i yönlendiricem, onlar çalışacak. şu anda üc
com.tr uzantılı dns'im var. web sayfası istemiyorum. sadece 4-5 tane mail adresini host edebilmek için hosting şirketi arıyorum. ücretsiz veya fazla pahalı olmayan ücretli bir şirket de olabilir.

teknik bilgim yok. mx kaydından bilmemneden anlamam. ben dns'i yönlendiricem, onlar çalışacak. şu anda ücretsiz olarak yandex kurumsal mail kullanıyorum ama çok da içime sinmiyor. çünkü yandex ilk kullanmaya başladığımda bana kazık attı (bkz: #42169667), şu anda sırf mecburiyetten, hazır çalışıyorken yine aynı şeyler başıma gelmesin diye kullanıyorum.
0
kibritsuyu
(04.10.17)
Bende ücretsiz barınabilir. Şimdilik bi' vds'im var. Ne zaman kapatırım bilmiyorum gerçi ama iletişimde kalabiliriz. Kapatsam da başka bir vds'e geçmem gerek çünkü.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(04.10.17)
(6)

Macbook alırken logic final cut gibi programlar alınmalı mı?

churchill
Selamlar,Macbook alırken iş için gerekli logic, final cut office programlı için neredeyse standart bir laptop parası istiyor?Bunları apple'dan satın mı almayı tercih edersiniz yoksa bir yerden ücretsiz indirilebiliyor?Avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Selamlar,

Macbook alırken iş için gerekli logic, final cut office programlı için neredeyse standart bir laptop parası istiyor?

Bunları apple'dan satın mı almayı tercih edersiniz yoksa bir yerden ücretsiz indirilebiliyor?

Avantajları ve dezavantajları nelerdir?
0
churchill
(04.10.17)
torrent ile indirilebiliyor, avantajı bedava olması, dezavantajı yasa dışı olması
0
Northern Mariner
(04.10.17)
Numbers, Pages, Keynote zaten ücretsiz. Bunlar Excel, Word, Powerpoint muadilleri. Final cut, Logic vs illegal yollarla da edinilebilir, çalışmasında falan bir problem olmuyormuş bir arkadaşın dediğine göre. :)
0
10032007
(04.10.17)
Ben satın alırdım.

Satın alınca cebinizden para çıkması dezavantajı var. Yalnız profesyonel olarak kullanıyorsanız bunu bir yatırım olarak görmelisiniz.

Bunun dışında Logic Pro ve Final Cut'ın, Garageband ve iMovie gibi kullanışlı ve ücretsiz muadilleri de var. Eğer profesyonel değilseniz bunlar da işinizi rahatlıkla görür.

Ofis programları için de ücretsiz alternatifleriniz var.
0
idexo
(04.10.17)
Şu açıdan soruyorum, lisanslı değil de illegal kullandığınızda programların tüm özelliklerine, güncellemelerine erişebiliyor muyuz? Yoksa kısıtlı bir kullanım dolayısıyla böyle bir dezavantajı var mı
0
🌸churchill
(04.10.17)
dezavantaj olarak güncellemeleri manuel yapman gerekir.
0
nocturness
(04.10.17)
office için gittigidiyor, ebay.de gibi sitelerde çok daha ucuza satılan lisanslar var.
0
babilbaligi
(04.10.17)
(3)

halk tv izlemek

kibritsuyu
arkadaşlar yeni evimizde merkezi uydu varmış. bir uydu cahili olarak daha önce de sormuştum nasıl kullanılıyor diye. televizyonda da dahili uydu alıcısı var. şimdi kablo aldım, duvardaki uydu prizinden televizyona bağladım. buradan, türksat sitesinden ve birkaç forumdan öğrendiğim kadarıyla frekans
arkadaşlar yeni evimizde merkezi uydu varmış. bir uydu cahili olarak daha önce de sormuştum nasıl kullanılıyor diye. televizyonda da dahili uydu alıcısı var. şimdi kablo aldım, duvardaki uydu prizinden televizyona bağladım. buradan, türksat sitesinden ve birkaç forumdan öğrendiğim kadarıyla frekans girip arama yaptım falan, 600 küsur kanal buldu. ulusal bütün kanallar var ama halk tv yok. halk tv'nin sitesindeki frekansları giriyorum (zaten türksat sitesinde yazan da o paket frekansı), yazıyorum, hepsi çıkıyor, halk tv çıkmıyor.

show max diye bir kanal da varmış mesela, nedir ne değildir bilmem ama o da yok. izlemeye değer olduğundan değil, niye yok onu anlamıyorum. aynı uydu, aynı frekans, hepsi var bunlar yok.

nasıl yapacağız?

bu arada televizyon da 2011 model bir samsung smart tv.
0
kibritsuyu
(04.10.17)
manuel olarak halk tv'yi aradınız mı? halk tv'nin frekansları falan?
0
blue eyes white dragon
(04.10.17)
halk tv'nin sitesinde yazan frekansları manuel arama yerine girip aratınca bütün türksat kanallarını buluyor, içinde halk tv yok.
0
🌸kibritsuyu
(04.10.17)
Batı'da olduğu için bulmuyor olabilir. Ben de denedim bulamadı.
0
teknikekip
(04.10.17)
(13)

1000 TL ye kadar telefon tavsiye

sifirdokuzucuolanvarmi
Arkadaşlar sıfır ya da 2.el temiz 1000 liraya kadar telefon bakıyorum. Teknolojiyle benden daha haşir neşir olan arkadaşlar fiyat performans açısından önerebileceğiniz sıkıntısız az uygun bi telefon var mı? xiaomi olur, huawei olur, samsung olur vs vs
Arkadaşlar sıfır ya da 2.el temiz 1000 liraya kadar telefon bakıyorum. Teknolojiyle benden daha haşir neşir olan arkadaşlar fiyat performans açısından önerebileceğiniz sıkıntısız az uygun bi telefon var mı? xiaomi olur, huawei olur, samsung olur vs vs
0
sifirdokuzucuolanvarmi
(04.10.17)
2. el iphone 6
0
freetakilir
(04.10.17)
bu iphone un diğer telefonlardan farkı ne herkes öneriyor?
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(04.10.17)
Hızlı telefon. Uzun süre gidiyor. Bende 5 var hala çalışıyor. Fiyatı çok düşmüyor. Tasarım harikası. Say say bitmez. Alırsın bide jailbreak yaparsın deli telefon olur.
0
freetakilir
(04.10.17)
Xiaomi'nin güzel telefonları var. Tam f/p ürünleri, modellerine bakmanın tavsiye ederim. Kafana yatanı alırsın.
0
uyuya kalip kavimler gocunu kaciran adam
(04.10.17)
motorola g4 plus - kullanıyorum çok memnunum
general mobile gm6 - g4 plus yerine alsa mıydım diye düşündüğüm telefon da buydu
0
olkol
(04.10.17)
huawei öneren yok mu p9 lite
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(04.10.17)
iphone 5s belki biraz daha zorlayarak iphone 6
0
lifeframe
(04.10.17)
huawei'ye kefilim, raad ol.
0
prompter
(04.10.17)
general mobile gm5 plus.

sıfırı bin lira değil, mis gibi de telefon.
0
babilbaligi
(04.10.17)
xiaomi mi5
xiaomi redmi note 4
0
chaoslord
(04.10.17)
Casper V9
0
since1907
(04.10.17)
2.el sıkıntılı. Şu feto, bylock muhabbeti yüzünden. Cok tanıdık biri değilse alma derim.
0
secrexv2
(04.10.17)
hakkaten ben bu bylock olaylarını hiç düşünmedim
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(04.10.17)
(1)

ios 9 - flashcard uygulamasi

common of demons
Merhaba, kullanip memnun kaldiginiz bir flashcard uygulamasi var mi? Ucretsiz versiyonda sinirsiz kelime kaydeden yoktur diye tahmin ediyorum, bu yuzden sorunsuz calisan ucretli de onerebilirsiniz.
Merhaba, kullanip memnun kaldiginiz bir flashcard uygulamasi var mi? Ucretsiz versiyonda sinirsiz kelime kaydeden yoktur diye tahmin ediyorum, bu yuzden sorunsuz calisan ucretli de onerebilirsiniz.
0
common of demons
(03.10.17)
Aramada ciksin: Cram guzel bir uygulamaymis. Ucretsiz & limit yok(gibi) & temiz gorunumlu.
0
🌸common of demons
(04.10.17)
(5)

Led Ampül

binder dandet
normal (e27)led ampüllerden kullanıyor musunuz? hangi marka ve kaç watt ve memnun musunuz?birde normal ampülü olanlar, led kullanmayı düşünüyor musunuz?
normal (e27)led ampüllerden kullanıyor musunuz? hangi marka ve kaç watt ve memnun musunuz?

birde normal ampülü olanlar, led kullanmayı düşünüyor musunuz?
0
binder dandet
(03.10.17)
evdeki her ampül led su anda sanirim.

bir cogu ikea, bir kac tanesi philips scene switch.

www.amazon.de

cok memnunum, cogu zaman 2w/h harcayan ufak ampülleri kapatmiyorum mutfakta.

scene switchten özellikle cok memnunum.
0
kurnaz
(03.10.17)
Evet salonda 3 adet yanıyor. Philips olanını kullanıyorum. sanırım bi 3 sene önce ilk çıktığında almıştım. Bi problem yaşamadım şimdiye kadar.

10W (60W) 810 lümen idi ilk çıktığında.
0
gkn
(03.10.17)
Osram kullanıyorum, 8-9 watt civarıydı tam hatırlamıyorum. Yazın iyi oldu halojen ve hatta tasarruflu ampullere göre çok daha az ısınıyor.
0
10032007
(03.10.17)
soguk ışığa güvenmiyorum , mutfak banyo antre gibi kısa süreli alanlarda led var ama salonda 75w eski usül ampul kullanıyorum.

50 sene önce sigara reklamlarında doktorlar oynuyordu , 10 sene sonra ledler göze zararlıymış diye ortaya çıkabilirler.
0
Sir Anthony Hopkins
(04.10.17)
led mantıklı bir aydınlatma çok az elektrik çekiyor sağlık yönünden de iyi. ancak tek eksisi zaman geçtikçe ışık parlaklığının düşmesi sorunu bu tüm ledler için geçerli tvler vs. için osram ve philips markaları bu işin uzmanı.
0
mikahakkinen
(04.10.17)
(7)

Safari vs Chrome vs ?

utkuren
Bir alışkanlıktır yıllardır chrome kullanırım ama bakıyorum şimdi safari’nin de özellikleri ve telefonun kalanıyla uyumluluğu gözardı edilemez gibi duruyor. Ne düşünüyorsunuz? Siz neyi tercih ediyorsunuz?
Bir alışkanlıktır yıllardır chrome kullanırım ama bakıyorum şimdi safari’nin de özellikleri ve telefonun kalanıyla uyumluluğu gözardı edilemez gibi duruyor. Ne düşünüyorsunuz? Siz neyi tercih ediyorsunuz?
0
utkuren
(03.10.17)
telefonda telefon ios ise safari değil ise chrome
bilgisayarda chrome
0
basond
(03.10.17)
Yeni operayı gördünüz mü?

yeni opera gelişmiş özellikleriyleiifadskji.

Ama harbiden chrome plus olmuş opera. deneyiniz.
0
binder dandet
(03.10.17)
Telefon iPhone işletim sistemi ios11
0
🌸utkuren
(03.10.17)
telefonu sat masaüstü al ve opera yükle.
0
binder dandet
(03.10.17)
Bilgisayarda da telefonda da Safari kullanıyorum, gidip Chrome yüklemenin bir anlamı yok ios ya da macos'a. Bilgisayarda Opera da var aynı zamanda, dahili vpn olduğu için porno tarayıcısı olarak kullanıyorum hem geçmişi sil vs. uğraşmaya gerek kalmıyor.
0
i was made for you
(03.10.17)
Telefonda Safari
Bilgisayarda Opera
0
i m cool with that
(03.10.17)
telefonda safari
bilgisayarda ise chromedayim ama firefox'un son versiyonunu bir deneyecegim.
macos ve ios arasindaki uyumluluk olarak ne var? bookmarklari ve tablari falan paylasiyorlar bildigim
0
jedilance
(04.10.17)
(3)

PCI-e 8 ve 6 Pin

kgspalsxm
Merhaba,GTX 1070 aldım, 6 ve 8 pin istiyor ancak güç kaynağımda sadece PCI-e 6+2 pin var.Güç kaynağım Enermax Naxn 750w 80 Plus Bronz. Boşta girişleri var, bu girişlere dönüşürücü alarak 8 ya da 6 pin ihtiyacımı giderebilir miyim yoksa 6 ve 8 pin girişi bulunan bir güç kaynağı mı almam gerekir?Eğer
Merhaba,

GTX 1070 aldım, 6 ve 8 pin istiyor ancak güç kaynağımda sadece PCI-e 6+2 pin var.

Güç kaynağım Enermax Naxn 750w 80 Plus Bronz. Boşta girişleri var, bu girişlere dönüşürücü alarak 8 ya da 6 pin ihtiyacımı giderebilir miyim yoksa 6 ve 8 pin girişi bulunan bir güç kaynağı mı almam gerekir?

Eğer dönüştürücü işe yarıyorsa tavsiye eder misiniz, ederseniz nasıl bağlamalıyım; 6+2'yi bağlayıp 6 pin dönüştürücü mü almalıyım yoksa fark etmez mi?

Bütçem kısıtlı, anakart, ram, işlemci ve kasa da alacağım belki.

Teşekkür ederim.
0
kgspalsxm
(03.10.17)
"6 ve 8 pin girişi" değil, çıkışı olacak elbette.
0
🌸kgspalsxm
(03.10.17)
store.donanimhaber.com
çevirici alacaksın 5 tl ye.
0
hasmetizm 2046
(04.10.17)
soketlerin kırmızı ise onlardan da var. hepsi burada da falan bulunuyor. psu 6 pin çevirici diye arat bulurusn
0
hasmetizm 2046
(04.10.17)
(2)

Windows Outlook bir bilgisayardan başkasına aktarmak

alperz
Şimdi bir windows bilgisayar var. Outlook kurulu ve iki ayrı mail hesabı kurulu. Bir sürü mailler, hatırlatıcılar falan da var bu iki hesapta da. Ayrıca arşivleme de yapılmış. Arşiv dosyaları da mevcut.Ben tüm bunları başka bir bilgisayara aktarmak istiyorum. Kaldığım yerden devam edebileyim.İki hes
Şimdi bir windows bilgisayar var. Outlook kurulu ve iki ayrı mail hesabı kurulu. Bir sürü mailler, hatırlatıcılar falan da var bu iki hesapta da. Ayrıca arşivleme de yapılmış. Arşiv dosyaları da mevcut.

Ben tüm bunları başka bir bilgisayara aktarmak istiyorum. Kaldığım yerden devam edebileyim.

İki hesap için de file->export yapıp yeni bilgisayarda bu iki hesabı da kurup import dediğimde yeterli midir?

Arşivler konusunda nelere dikkat etmem gerek? Windows ve outlook işlerine oldukça yabancıyım.
0
alperz
(03.10.17)
Dosya-bilgi-hesap ayarları-veri dosyaları kısmında dosya konumu aç diyerek gelen kısımdaki pst dosyalarını yedekleminiz ve kişiler deki yedekleri almanız yeterli olucaktır
0
revi
(03.10.17)
tek pstleri kopyalamak yetmeyebilir
bir kopyala dene
0
kingcyrax
(03.10.17)
(1)

facebook'ta bir yavaşlık mı var?

iddaaci
sadece bende mi yoksa? kablonet dedik bağrımıza bastık.
sadece bende mi yoksa? kablonet dedik bağrımıza bastık.
0
iddaaci
(02.10.17)
Bende de var. TTNET.
0
dissendium
(02.10.17)
(1)

internet bağlantı hızı sorunu

john lee hooker
herkese iyi akşamlar,şimdi benim dell marka bir laptopım var. Daha önce superonline da kullandım, 2 hafta öncesine kadar turk telekom da kullanıyordum ve hız ile ilgili hiçbir problem yaşamamıştım.2 hafta kadar önce yeni bir eve geçtim ve uydunet bağlattım. 24mbyte tarife fakat maksimum 2.6 mb falan
herkese iyi akşamlar,

şimdi benim dell marka bir laptopım var. Daha önce superonline da kullandım, 2 hafta öncesine kadar turk telekom da kullanıyordum ve hız ile ilgili hiçbir problem yaşamamıştım.
2 hafta kadar önce yeni bir eve geçtim ve uydunet bağlattım. 24mbyte tarife fakat maksimum 2.6 mb falan gördüm speedtestlerde. torrent de içler acısı durumda. Uydunete boku atacağım fakat şirket laptopı 8mb'ı rahat görüyor aynı testlerde. lenovo o da. ikisinde de vpn kullanmıyorum. neden olabilir ki bu fark?
task manager'dan bakıyorum, interneti sömürecek bir uygulama da yok arkaplanda.
0
john lee hooker
(02.10.17)
24 mbit le alacağınız maksimum indirme hızı zaten 2.4 - 2.5 mbyte tır. şirketin bağlantı hızı farklıdır. 24 mbit hız ile 8 mb/s indirme hızına ulaşılması imkansız.

mbit ile megabyte ı karıştırıyor olabilir misiniz?
0
issiz karga
(02.10.17)
(3)

iphone 6s internete bağlanmıyor

asslangibi
1- üstte 4g işareti görünmesine rağmen internete bağlanamıyorum. paketim var ve şebeke sorunu yok.2- wifi ise ayarlar kısmında bağlı görünüyor ancak ana ekranda üste wifi işareti gelmiyor.iki şekilde de internete bağlanamıyorum. ne yapabilirim?
1- üstte 4g işareti görünmesine rağmen internete bağlanamıyorum. paketim var ve şebeke sorunu yok.

2- wifi ise ayarlar kısmında bağlı görünüyor ancak ana ekranda üste wifi işareti gelmiyor.

iki şekilde de internete bağlanamıyorum. ne yapabilirim?
0
asslangibi
(02.10.17)
yapma daha 1 sene olmadı
0
🌸asslangibi
(02.10.17)
Telefonun ağ ayarlarında bir problem vardır.

1) Önce telefonu kapat aç.
2) Düzelmezse ayarlardan Sıfırla/Ağ ayarlarını sıfırla bölümüne gel.
3) iOS 11.0.1 yüklü mü? Değilse yükle. Bilgisayardan yapabilirsin.
4) Yine de düzelmezse ve 1 yıl olmadıysa Apple Store'a götür yenisini al direkt.
0
himmet dayi
(02.10.17)
2. adımda sorun çözüldü teşekkürler.
0
🌸asslangibi
(02.10.17)
(3)

Samsung s8 mi iphone 8 mi?

solenkol
Bu ay bi arkadaşım londraya gidecek. Ben de kendi telefonumdan (sony z5compact) her nekadar memnun olsam da kamerasının çöplüğünden dolayı ikisinden birini getırtebılırım. Tasarım olarak s8i çok güzel buluyorum ama güvenemiyorum sorun çıkarırsa diye korkuyorum. Kullanan varsa bi öneride bulunsanız y
Bu ay bi arkadaşım londraya gidecek. Ben de kendi telefonumdan (sony z5compact) her nekadar memnun olsam da kamerasının çöplüğünden dolayı ikisinden birini getırtebılırım. Tasarım olarak s8i çok güzel buluyorum ama güvenemiyorum sorun çıkarırsa diye korkuyorum. Kullanan varsa bi öneride bulunsanız ya bana. Alternatif olarak şubatta kendim ıtalyadan alabilirim biraz daha bekleyip.
0
solenkol
(02.10.17)
ingiltere fiyatları aman aman ucuz değil, telefon getirdiğinize değmeyebilir.
0
co2s2
(02.10.17)
Tax free ile birlikte birisi 2300, diğeri 2900e geliyor pasaport kaydı hariç, Amerikayı saymazsak uygun bence
0
🌸solenkol
(02.10.17)
İkisinin de ortalama kullanıcı için özellikleri çok iyi. Ucuzu alır geçerim
0
glamdr1ng
(02.10.17)
(4)

itunes yedekleme ekranı gelmiyor.

vrsc
selam. iphoneu usbye takıp itunesu açtığımda ille de sıfırla ya da eski yedeklerden geri yükle ekranı çıkıyor.ben yeni bir yedek almak istiyorum.Aygıtlardan da sa tıklayıp yedekle seceneğine baktım, yedekle yazısı devredışı.nasıl yedek alıcaz şimdi ?boş yere ios11e gectim bi de yedek alıcam diye
selam. iphoneu usbye takıp itunesu açtığımda ille de sıfırla ya da eski yedeklerden geri yükle ekranı çıkıyor.ben yeni bir yedek almak istiyorum.Aygıtlardan da sa tıklayıp yedekle seceneğine baktım, yedekle yazısı devredışı.nasıl yedek alıcaz şimdi ?
boş yere ios11e gectim bi de yedek alıcam diye
0
vrsc
(02.10.17)
o ekranın ekran görüntüsünü paylaşabilir misin? bir şey yapmadan sürdürülebilecek bir seçenek olması lazım.
0
himmet dayi
(02.10.17)
[url=hizliresim.com][img]i.hizliresim.com [/img][/url]

i.hizliresim.com


buradan iptale basıncada cihazı görmüyor sol taraftaki listede.
0
🌸vrsc
(02.10.17)
yeni iphone olarak ayarla deyip Sürdür'e basacaksınız. Bu seçenek 'Sıfırla' değil.
0
himmet dayi
(02.10.17)
bilgisayarda itunes'u açıp, apple hesabıyla giriş yapıp, bilgisayarı güvenilir bilgisayar olarak yetkilendirmelisiniz.
0
cliquot
(02.10.17)
(4)

Yazılım projesini pazarlama hk.

seni sevenleri bir kere uzdun
Selam arkadaşlar. Diyelim ki elimizde bir yazılım projesi var. Sitesini sosyal medya hesaplarını açtık görsellerle süsledik ve satışa hazır durumda.Gerek saha olsun gerek internet ortamı olsun bu projeyi nasıl yayabilirim? İnternette araştırmamı sürdürüyorum fakat eminim ki buradan da parlak fikirle
Selam arkadaşlar. Diyelim ki elimizde bir yazılım projesi var. Sitesini sosyal medya hesaplarını açtık görsellerle süsledik ve satışa hazır durumda.

Gerek saha olsun gerek internet ortamı olsun bu projeyi nasıl yayabilirim? İnternette araştırmamı sürdürüyorum fakat eminim ki buradan da parlak fikirler olabilir.

Aylık 1000 - 2000 lira reklam bütçesiyle yarı amatör yarı profesyonel en faydalı şekilde nasıl yayabiliriz bu projeyi? Digital marketing vs. tüm anahtar kelimelerinizi, kaydettiğiniz makaleleri ve önerilerinizi beklemekteyim.

Teşekkürler.
0
seni sevenleri bir kere uzdun
(02.10.17)
Ürünü kullanacak hedef bi kitlen var mı? Örneğin; Muhasebeciler için bir ürün ya da kuaförler için falan diyebiliyor musun yoksa herkesin kullanabileceği bir ürün mü Twitter gibi?
0
norek
(02.10.17)
bir çok proje var. bir tane örnek vereyim rent a car yazılımı. herkesi ilgilendiren projeler de var, sadece esnafı ilgilendiren projeler de var.
0
🌸seni sevenleri bir kere uzdun
(02.10.17)
O zaman gidip onlarla konuşabilirsiniz. Benim ürünüm de çeviri bürolarını ilgilendiren bir yazılım mesela, ürünü daha hazırlarken öncelikli olarak alacak insanlardan bir ağ oluşturmuştum bile. Her görüştüğüm kişiden 2 kişiye daha yönlendirmesini istiyordum. Kapı kapı dolaştığım da oldu, facebook'daki çevirmen gruplarına gidip tek tek herkese mesaj attığım da oldu ve benim pazarlama bütçem de yoktu (startup) maalesef.
0
norek
(02.10.17)
teşekkürler tavsiyelerinizi dikkate alacağım. başta tavsiyesi olan lütfen yazsın.
0
🌸seni sevenleri bir kere uzdun
(02.10.17)
(4)

Bionluk vs. gibi siteler Hakkında

soufigay
Şimdi yaklaşık bir aydır bionluk.com ve sadeceonluk.com'da bir şeyler yapıyorum. Ancak baktım ki atı alan üsküdarı geçmiş diye düşünüyordum ama garip bir şey farkettim mesela adamın 1400 tane bitirdiği iş var ama 35 tane yorumu var. Ulan benim 16 tane satışım varken 11 yorumum var, nasıl olur diye d
Şimdi yaklaşık bir aydır bionluk.com ve sadeceonluk.com'da bir şeyler yapıyorum. Ancak baktım ki atı alan üsküdarı geçmiş diye düşünüyordum ama garip bir şey farkettim mesela adamın 1400 tane bitirdiği iş var ama 35 tane yorumu var. Ulan benim 16 tane satışım varken 11 yorumum var, nasıl olur diye düşünürken acaba şöyle yapılmış olabilir mi diye düşündüm. Ben kendim birkaç tane hatta daha fazla fake hesap açıp, kredi kartımdan 10 TL'lik hizmet siparişi verip, %20 komisyon ödeyerek (ki bu 2 TL yapar) bir sürü iş yapmışım gibi gösterebilirim. Böyle bir şeye karşı acaba bir sahtecilik karşıtı tavrı var mı böyle bir sitelerin biliyor musunuz?
0
soufigay
(02.10.17)
bionluk üzerinden konuşabilirim sadeceon.com u yüksek komisyon nedeni ile kullanmıyorum. bionlukta cepten para vermek yerine aldığın iş için karşı taraf ile anlaşarak ödemeyi 3 e bölebilirsin. mesela 300 tl tutarında bir iş 100 100 100 bölersin çoğu kişi bu şekilde yorum ve teslim edilmiş iş sayısı kasıyor. ve bunun bir yaptırımıda yok.
0
bekri
(02.10.17)
Sadeceon da fake işlem yapıyor olabilirler inanırım
0
gazozailacatmauzmani
(02.10.17)
sadeceon tam bir spam sitedir.
0
imelih
(02.10.17)
ben bionluk'ta iş yapıyorum, cevap bekri'nin dediği gibi. aynı kişiden alınan tek bir iş bölündüğü için o kişi birden fazla yorum girebildiğinden dolayı yorum sayısı fazla gözüküyor.
0
dedimmidemedimmi
(02.10.17)
(6)

macbook pro recovery sıkıntısı

altair ibn la ahad
öncelikle apple cahiliyim https://www.mertgundogdu.com/macbook-proya-nasil-format-atilir/ bu sitede yazan adımları takip ettim ancak reinstall kısmında hata verdi aleti kapatıp açtığımda da aşağıdaki görüntüyle karşılaştım yanıp yanıp sönüyo neden böyle oldu ki var mı bi apple genius aramızda bu sor
öncelikle apple cahiliyim www.mertgundogdu.com bu sitede yazan adımları takip ettim ancak reinstall kısmında hata verdi aleti kapatıp açtığımda da aşağıdaki görüntüyle karşılaştım yanıp yanıp sönüyo neden böyle oldu ki var mı bi apple genius aramızda bu sorunu aslanlar gibi hallediverebilecek
0
altair ibn la ahad
(02.10.17)
reinstall kisminda hata verdigi icin boyle iste. kurulum yarida kalmis, ya kurarken ya da eski dosyalari silerken; haliyle saglikli bi dosya sistmi yok suan mac'inde. reinstall'da ne hata verdi, bu hata neden kaynaklandi soyleyebilirsen ona gore cozum onerelim su anki haliyle onericek bisi yok
0
hjarteblod
(02.10.17)
gerekli dosyalar internetten indiriliyo diyodu sonra dosyalar indirilemiyo diye bi hata verdi hata bu kaç kere denediysem aynı hatayı verdi sonra recovery ekranından çıktım alet resimdeki gibi kaldı
0
🌸altair ibn la ahad
(02.10.17)
aginizda sorun olmadigina eminseniz; baska bi bilgisayardan isletim sisteminin install dosyasini indirip usb bellek'e atin. bunun icin de turkce guide bulabilirsiniz. direkt usb'den kurarsiniz.
0
hjarteblod
(02.10.17)
yetiş ya steve jobs yetiş ya tim hook
0
🌸altair ibn la ahad
(02.10.17)
bulamıyorum ki install dosyasını
0
🌸altair ibn la ahad
(02.10.17)
attığım sitede reinstalldan önce diski silmem gerektiğini söylüyodu o yüzden olabilir mi diski sildiğim için alet kurulum dosyalarını bulamadı
0
🌸altair ibn la ahad
(02.10.17)
(1)

İpad kilitlendi kaldı ne yapabilirim?

livaneli kadir
Reset atmaya çalışıyorum ekran dokunmatiği çalışmadığı için kapatamıyorum. Ne yapabiliriz?
Reset atmaya çalışıyorum ekran dokunmatiği çalışmadığı için kapatamıyorum. Ne yapabiliriz?
0
livaneli kadir
(01.10.17)
tuş kilidi ve home tuşuna apple logosunu görene kadar basılı tut.

home tuşu iphone 7 lerdeki gibi taptic mi haptic mi neyse tuş kilidi ve ses kısma tuşuna apple logosunu görene kadar basılı tut.
0
washe
(01.10.17)
(3)

Lenovo sarj sorunu

maria puder
Lenovo laptop var 5 yıllık.Son 15 gündür, yüzde 60'a kadar sarj oluyor.Daha yukarısı olmuyor. Sarj ibaresine tıklayınca ''prize takılı,dolmuyor'' yazısı çıkıyor.Bu neden olur? Niye yüzde 60'ta takıldık? Daha önce olmadı bu tarz bişi.
Lenovo laptop var 5 yıllık.Son 15 gündür, yüzde 60'a kadar sarj oluyor.Daha yukarısı olmuyor. Sarj ibaresine tıklayınca ''prize takılı,dolmuyor'' yazısı çıkıyor.Bu neden olur? Niye yüzde 60'ta takıldık? Daha önce olmadı bu tarz bişi.
0
maria puder
(01.10.17)
pil koruma moduna almış olabilirsiniz. energy management kısmından yapılır.
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(01.10.17)
lenovo energy management diye bir uygulama yüklü mü?
0
secrexv2
(01.10.17)
Energy management bölümünden düzelttim teşekkürler.
0
🌸maria puder
(01.10.17)
(2)

Duyuru'nun Application'ı Olsa Güzel Olmaz Mıydı?

waztp
sb..
sb..
0
waztp
(01.10.17)
Web sitesi dizaynı mobile uygun bence gayet. Tabii yine de daha pratik bir hale gelebilir mobil uygulamayla. Bir tek duyuru ve cevaplara nasıl edit yapıldığını çözemedim telefondan duyuru'yu açtığımızda. Gerçi belki hiç yapılamıyordur.
0
jack of hearts
(01.10.17)
yazilim-tasarim anlaminda yillardir el degmedi duyuruya. compu'nun ilgilendigi bi proje degil. zamaninda dedik biz tasarlayalim kodlayalim bari sen database'e bagla falan diye ama ordan da bisi cikmadi.

kullanicilarin kendi cabasiyla yaptiklari seyler olabilir ancak
0
hjarteblod
(01.10.17)
(2)

Vestel Venüs V3 5580

mukrime
Bu telefonu anneme düşünüyoruz. Nasıldır? kullanan var mı? kendime alacağımı düşünmem ama anne telefonu olarak iyi midir?teşekkürler.
Bu telefonu anneme düşünüyoruz. Nasıldır? kullanan var mı? kendime alacağımı düşünmem ama anne telefonu olarak iyi midir?

teşekkürler.
0
mukrime
(01.10.17)
www.hepsiburada.com

1000 lirayı çok aşmayan öneri, yanında 32 gb micro sd hafıza kartı da sipariş verin
0
freebird5406_2
(01.10.17)
Gayet iyidir. Annem bir alt modeli 5570'i kullanıyor çok memnun.

Not: vestelde çalışan mühendis.
0
portakal
(03.10.17)
(1)

Tayland 'daki iphone fiyatlarını internetten öğrenmek?

denizaya
Kışın bi süreliğine tayland a gideceğim..oradaki iphone fiyatlarını öğrenmek mümkün mü? daha hesaplı mı oluor, kaydı falan derken çok fark etmeyecekse Türkiye'den alayım diyorum telefonu.
Kışın bi süreliğine tayland a gideceğim..oradaki iphone fiyatlarını öğrenmek mümkün mü? daha hesaplı mı oluor, kaydı falan derken çok fark etmeyecekse Türkiye'den alayım diyorum telefonu.
0
denizaya
(01.10.17)
(2)

iphone telefon şarj olmuyor !

elma
ne kadar ilgili bilmiyorum ama iphone 5 kullanıyorum. şarj ediliyor işareti görünse de telefonum şarj olmuyor. dün gece telefonum kendiliğinden kapanmış, şarja takıyım dediğimde arada temassızlık gibi şeyler olsa da şarjı görüyor. şimdi telim kapalı halde bir süredir bekliyorum ama açılmıyor, kapalı
ne kadar ilgili bilmiyorum ama iphone 5 kullanıyorum. şarj ediliyor işareti görünse de telefonum şarj olmuyor.
dün gece telefonum kendiliğinden kapanmış, şarja takıyım dediğimde arada temassızlık gibi şeyler olsa da şarjı görüyor. şimdi telim kapalı halde bir süredir bekliyorum ama açılmıyor, kapalı haldeyken şarj işareti çıkıyor sadece.

farklı şarj aletleri de denedim yine aynı şeyler oldu.

biraz daha şarjda tutup açılmasını bekleyeyim mi?

ne olmuş olabilir sizce
0
elma
(01.10.17)
tamamen bittiyse biraz takılı beklemek lazım.
0
passion rules the game
(01.10.17)
Genelde telefonun altindaki sarj soketine pamuk, toz vb girdiginden temasi bozuyor. iPhone 5'lerde genel bir problem bu. Mesela 5 pinden 2 tanesinde temas sorunu varsa sarj simgesi gosterse de sarj etmeyebiliyor.

Soketin icin bir cimbizla dikkatli sekilde temizleyin. Sonra sarja takin, takar takmaz degil ama belli bir seviyede sarj olunca otomatik olarak acilir.
0
crown
(01.10.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.