Giriş
(6)

windows 10 iso'su nerden temin edilebilir?

Techsavvy
öncelikle kaçak göçek bişi stemiyorum. Bu iso'ları zaten mcrsft yayınlıyordu kesti. şimdi lazım oldu.hızlı yoldan nereden elde edebilirim?
öncelikle kaçak göçek bişi stemiyorum. Bu iso'ları zaten mcrsft yayınlıyordu kesti. şimdi lazım oldu.

hızlı yoldan nereden elde edebilirim?
0
Techsavvy
(05.03.19)
Arthur Dayne
(05.03.19)
no no no.

şöyle anlatayım, bilgisayar linux os kullanıyordu, satıyorum ve windowsa cevirmem gerekiyor. lisansı sattıgımn kisiler satın alabilmeli.
0
🌸Techsavvy
(05.03.19)
1- şunu deneyelibirsin:
www.webtekno.com

2-Windows 10 Sürüm 1809 Yapı 17763.107 64 Bit Türkçe(bunu technopat'ta paylaşmışlar):
yadi.sk
0
late viper
(05.03.19)
tb.rg-adguard.net

bu siteden katılımsız link üretebilir ve indirebilirsin, linkler doğrudan microsoft bağlantılı, site sadece linki üretiyor.
0
nahtoderfahrung
(05.03.19)
Arthur Dayne nin verdiği linke telefondan yada linux makinada ki browserdan girersen iso yu direk indirebilirsiniz Windows ile girerseniz başka türlü davranıyor
0
Sir Anthony Hopkins
(05.03.19)
Bu zaten deneme sürümü. Kendi lisansın ile aktif etmezsen deneme sürümü olarak kalır. Ama notebook satıyor isen, artık çoğu dizüstü bilgisayar üreticisi lisanslarını bios aracılığıyla yapılıyor. Mesela benim bilgisayarımda bu şekilde. Format sonrası kendiliğinden aktif oluyor, ekstra birşey yapmıyorum. Eğer sizde de bu şekildeyse üzgünüm yapacak birşey yok.
0
Arthur Dayne
(05.03.19)
(9)

Şu dönemde abone olunacak en iyi ISP hangisi

appdata
merhaba...bir kaç tane firmanın kendisine ait olan bir kaç yüz metrelik fiber altyapısını saymazsak, aslında bütün ISP'ler türktelekom'un taşeronu, türktelekom altyapısını kullanıyor, bunu biliyoruz zaten...ama firmalar her ne kadar turktelekom'un internetini alıp sonra bize satıyor olsalar da fiyat
merhaba...

bir kaç tane firmanın kendisine ait olan bir kaç yüz metrelik fiber altyapısını saymazsak, aslında bütün ISP'ler türktelekom'un taşeronu, türktelekom altyapısını kullanıyor, bunu biliyoruz zaten...
ama firmalar her ne kadar turktelekom'un internetini alıp sonra bize satıyor olsalar da fiyatlarıyla, paket seçenekleriyle, müşteri hizmetleriyle, taahhüt olup olmama durumuyla türktelekomdan satın aldıkları interneti daha güzel bir hale getirip müşteriye satabiliyorlar.

bu sebeple bugün abone olacak olsanız hangi ISP'yi seçerdiniz.

1-2 ay içerisinde türktelekom'la 24 aylık taahhütüm bitiyor, turktelekom "bedava veriyorum" dese devam etmeyeceğim..

sizce hangisine geçeyim.

(not: sokağımda fiber altyapısı yok. maksimum vdsl teknolojisi)
0
appdata
(05.03.19)
Uzun zamandır türksatçıyım, memnunum.
0
duseyazar
(05.03.19)
superonline, turktelekom, turknet kullandım. turknette taahhüt olmaması, kota/akn gibi şeyler olmaması, taşınma işlerinin süper basit ve masrafsız olması sebebiyle oyum turknet'e. internet kalitesi fln hepsinde aynıydı.
0
taurina
(05.03.19)
superonline fiber bayağı iyiydi çok memnundum. sonra başka şeyler kullandım idare eder servislerdi, şimdi de kablonetçiyim ya da turksat ya da uydunet hepsi aynı sanırım ve gerçekten çok iyi. hiç kesinti yaşamadım, gayet stabil ve taahhüt ettikleri hızı veriyorlar. tek sıkıntı bi defa taşınırken yaşadım absürt bir "taşıma" bedeli aldılar.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(05.03.19)
Uydunetin elinde modem yok, 2. Elde bile bulunamiyor su anda.
Tasinma parasini da 150 tl yaptilar.
0
acemi
(05.03.19)
Turknet kullanıyorum 14 15 aydır, gayet memnunum, henüz bir sorunum olmadı. Arkadaşını getir diye bir kampanyaları var, bir şifre veriyorlar her aboneye; birileri bu şifre ile abone olduğunda hem şifre sahibi hem de yeni abone bir ay ücretsiz kullanıyor interneti. İsterseniz size şifremi veriyim, hem siz hem ben 1 ay bedava kullanalım demek isterdim ancak sesli müşteri hizmetleri olmadığı için diyemiyorum, bir sorun yaşarsanız hoş olmaz. O yüzden siz netspeed kullanın.
0
dayl
(05.03.19)
netflix'in verilerine bakarsak turknet 1. sırada...
ispspeedindex.netflix.com

steam'de de uydunet 1. sırada, turknet 2. sırada
store.steampowered.com (türkiye haritasının üzerine tıklayın)

uydunet'te sorgulama yaptım şimdi, bir alt sokağımda varmış ama benim sokağımda yokmuş, istesem de abone olamıyorum yani...
istikamet turknet gibi görünüyor.
0
🌸appdata
(05.03.19)
Turknet. Kesinlikle sorunsuz. Çağrı merkezi yok olayına takılmayın çağrı merlezinden daha iyi çalışan bir ticket sistemi var. Zaten diğer firmaların çağrı merkezini aradığınızda da sizin yerinize onlar ticket açıyor. Bu zamana kadar 3 ticket açtım en uzun sürede çözüme ulaşan 2 saat kadar sürdü.
0
16f628a
(06.03.19)
nasıl kesinlikle sorunsuz diyebiliyorsunuz anlamıyorum. Siz sorun yaşamamışsınız belli ki, ben de yaşamadım ancak aylarca sorunu çözülmeyen insanlar var: twitter.com
0
dayl
(06.03.19)
Çevremde kullananların hepsi sorun yaşamadığını belirtiyorsa ve memnunsa benim için sorunsuzdur. Daha önce spln kullanıyordum ve verem ettiler şu an davalığız.unutmayın fiber harici adsl vdsl vs için tüm servis sağlayıcılar türk telekom alt yapısını kullanıyorlar. Arıza işlemleri de tt tarafından gideriliyor. 9 ay boyunca 3-4 dk da bir kopma oluyorsa ve dslam veya ankastreye gelen hatta bir sorun bulunamadıysa mutlaka kullanıcının donanımı ve iç tesisatı kontrol edilmeli ki bunlara da tt ekipleri müdahale etmez,sadece bilgi verir. Bu konuda servis sağlayıcışarın yapabileceği hiç bir şey yok malesef
0
16f628a
(06.03.19)
(1)

epub olarak aldığım kitabı mobi'ye çevirsem kalite kaybı veya fark olur mu?

isvicre rakisi
başlıktaki gibi sorunun devamı olarak:normalde internette epub olarak satılan kitapları idefix'te falan bulmak mümkün ama mobi çok daha az. kindle aldığımı düşünerek söylüyorum mobi'ye çevireniniz var mı böyle alıp alıp?bir fark oluşuyor mu?yoksa sadece uzantı değişiyor ve işlevsellik aynı mı kalıyo
başlıktaki gibi sorunun devamı olarak:

normalde internette epub olarak satılan kitapları idefix'te falan bulmak mümkün ama mobi çok daha az. kindle aldığımı düşünerek söylüyorum mobi'ye çevireniniz var mı böyle alıp alıp?

bir fark oluşuyor mu?
yoksa sadece uzantı değişiyor ve işlevsellik aynı mı kalıyor?
0
isvicre rakisi
(05.03.19)
Sıkıntı olmuyor. Calibre ile cevirebilirsin
0
westblack
(05.03.19)
(2)

SSD Önerisi

obscures
Merhaba, aşağıdaki ürünü almayı düşünüyorum. MAC Pro 2012 Mid için. Kullanan ya da bu daha iyidir kardeş diyebileceğiniz bi öneriniz olur mu? Çok fazla var hangisini tercih edeceğimi şaşırmış durumdayım. Samsung 860 Evo 250GB 560MB-520MB/s Sata3 2.5" SSD (MZ-76E250BW)https://www.hepsiburada.com/sams
Merhaba, aşağıdaki ürünü almayı düşünüyorum. MAC Pro 2012 Mid için. Kullanan ya da bu daha iyidir kardeş diyebileceğiniz bi öneriniz olur mu? Çok fazla var hangisini tercih edeceğimi şaşırmış durumdayım.

Samsung 860 Evo 250GB 560MB-520MB/s Sata3 2.5" SSD (MZ-76E250BW)
www.hepsiburada.com
0
obscures
(05.03.19)
Fiyat ideal, Samsung Evolar piyasadaki en duzgun serilerden zaten al bence pisman olmayacaksin.
0
bos gezenin bos ustasi
(05.03.19)
Evoyu Amazon Türkiye'den alabilirsiniz.
0
iddaaci
(05.03.19)
(3)

Whatsaapp

ırene adler
>>Hem rehberimde hem de whatsappimde olan biri vardı. Rehberden sildim. Profil foto ve durumum 'herkes' görebilir şeklindeymiş.Onu da kişilerim yaptım.Bu durumda bu kişi boş bir profil fotosu ve durum görücek dimi benim profilime baktığında WhatsAppte? O beni daha silmedi eminim.
>>Hem rehberimde hem de whatsappimde olan biri vardı. Rehberden sildim. Profil foto ve durumum 'herkes' görebilir şeklindeymiş.Onu da kişilerim yaptım.Bu durumda bu kişi boş bir profil fotosu ve durum görücek dimi benim profilime baktığında WhatsAppte? O beni daha silmedi eminim.
0
ırene adler
(05.03.19)
evet
0
veritaslibertas
(05.03.19)
evet
0
kablelvuku
(05.03.19)
evet


seni 3 evetle uğurluyoruz. bu şaka :(
0
bazenuyur
(05.03.19)
(4)

Telefon Tavsiyesi

shotcrete
2500 lirayı aşmayacak şekilde bir telefon arıyorum. 9-10 senedir iphone kullanıyorum. Hiç android kullanmadım. Lakin fiyatlar malum. Gidip 6-7 bin lira verip telefon almak istemiyorum. Bu saatten sonra da iphone 6-7 alınmaz. Oyun oynamam. Ama akıcılık önemli benim için. Pil performansı da önemli. Ku
2500 lirayı aşmayacak şekilde bir telefon arıyorum. 9-10 senedir iphone kullanıyorum. Hiç android kullanmadım. Lakin fiyatlar malum. Gidip 6-7 bin lira verip telefon almak istemiyorum. Bu saatten sonra da iphone 6-7 alınmaz.
Oyun oynamam. Ama akıcılık önemli benim için. Pil performansı da önemli. Kullandığım 5S'i mutlaka gün içinde şarj etmek zorunda kalıyorum. Günü çıkarması kafi ama 1-2 sene içinde batarya performansı düşünce de günü çıkarması önemli. Kamera konusunda çok hassas değilim ama güzel fotoğraf çekmesi iyi olur tabi. Kullandığınız ve önerebileceğiniz cihaz tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bu arada Hollanda ya da Almanya'dan da getirtmek gibi bir durumum olabilir. Ama 600 küsür lira harç ödeniyormuş artık. Avantajlı olur mu bilemedim.
2-3 model buldum ben.

Xiaomi Pocophone F1
Özellik bakımından bu çok iyi ama biraz tasarım olarak çok geri kalmış gibi. Ama bundan ziyade beni düşündüren Xiaomi'nin TR'deki servis olayı. Çok şikayet var.

Huawei Mate 20 Lite
İşlemci ve GPU konusunda tereddütlerim var. Testlerde aldığı puanlar çok iyi değil. Ama genel olarak iyi bir cihaza benziyor.

Xiaomi Mi 9 Lite
Henüz çıkmamış piyasaya. Yakında gelecek sanırım. Xiaomi'nin servis olayı ile ilgili çekincelerim bunun için de geçerli. Bir de tabi kronik bi sorunu var mı yok mu biraz zaman geçmesi lazım.
0
shotcrete
(05.03.19)
Temel kullanıcı iseniz: www.hepsiburada.com

Oyun performansı arıyorsanız: www.hepsiburada.com
0
aynabugusu
(05.03.19)
aynı şekilde akıllı telefonlar çıktığından beri iphone kullanıyordum. 5 ay önce asus zenfone 5 aldım. Gayet memnunum tavsiye ederim.
0
kraldan cok kralci
(05.03.19)
Bu bütçeye paket olarak bence en faydalı yatırım asus zenfone 5 olabilir. Kamerası rakiplerinden ois desteği ile ayrılıyor. 2000tlye satılıyor. Fakat ileriki aşamalarda ekran panelinin dokunmatiginde problem yaşayanların görüşlerini ve yazılım olarak vasat kaldığına dair bilgiler okudum. Kullananlardan bilgi almakta fayda var bu konuda.
Honor huawei kapsamında segment olarak ayrılmış ayrı bir marka. Honor 8x, mate20 lite ile neredeyse aynı diyebiliriz. Ikisinden birini tercih edebilirsin, işlemcileri kirin 710 snap 660 ayarında fakat huawei 4k video çekmesini ve islenmesini istemiyor olsa gerek ki bu işlemciye 4k destegi sunmadı. Burada xiaomi mi lite snap 660 işlemcisi ile 4k desteği sunarkan 4k videoda eis desteğini de esirgememis. Fiyati da 1600 tl.hakikaten harika. Fakat xiaomi türkiye garantisi dahi (distribütör) şikayeti bol olan evobt. Garanti önemliyse eleyin.
M20 öneren arkadaş olmuş, paneli tft bir cihaza ben olsam 1800tl vermezdim. Onun yerine a7 2018 var 1900 tl. Amoled. Tercih edilebilir. 3 adet kamerası da oyuncaklı, is görür.

Bütçeyi zorlayabilirseniz samsung s8 2990a satılıyor orta segmentteki tüm telefonlardan fersah fersah iyidir. Su geçirmez, amiral gemisi, oisli s9 ile cok yakın kamera performansı, yüksek çözünürlük çıkışlı typce ile pc gibi kullanabilme vs..
0
karacigerim vur kadehlere
(05.03.19)
Alacagin hicbir android iphone 5 6 7 den kotu olmaz o fiyatlara zaten. Hicbir konuda.

Snapdragon 835 ve ustu islemciler guncel yuksek performans islemciler.

Snapdragon 660 ve ustu ve 7xx serileri yeni midrange dusuk guc tuketimli makul islemciler.

Bunlarin alti genelde ekonomi sinifi olup kasma yapabilir zaman icinde + olarak yuksek cozunurluk videolarda falan da problem yaratabilir.

Oneri olarak da mi8 lite falan seni ihya edecektir. Xiaomi turkiye garantilisi en temizi olur.
0
bos gezenin bos ustasi
(05.03.19)
(1)

Retina ekran

november rain
MacBook’lardaki retina ekranın karşılığı nedir? (Çözünürlük ve panel tipi olarak)Hangi laptoplara bakmamı önerirsiniz?
MacBook’lardaki retina ekranın karşılığı nedir? (Çözünürlük ve panel tipi olarak)
Hangi laptoplara bakmamı önerirsiniz?
0
november rain
(05.03.19)
retina ekran Apple'in marketing zirvasindan baska birsey degil, 300ppi ustu iphone ekranlarina retina dedi. ama macbook'larda bu deger daha dusuk. mesela 15" macbook pro'ya bakarsan 2880x1800 cozunurluk var. 15" de bu 220PPI yapiyor. 13" MBP'larda cozunurluk2560x1600 ve 227PPI degeri var.

diger laptoplarda retina karsiligi bakiyorsa 13" icin 2560x1600, 15" icin 2880x1800 cozunurlukten fazlasi olan laptoplara bakacaksin. kisacasi 4k ekranlar demek mantikli.
13" ekranda 338, 15.4" ekranda 286PPI gibi bir deger yakalamis olursun.
0
crucio
(05.03.19)
(4)

arkadaşlar modem çekim gücü nasıl anlaşılır?

sizofren06
şimdi evdeki modemin uzak yerlerde cekmiyor. bende yeni modem alayım dedim ama modem cekim gücü nereden anlasılıyor?
şimdi evdeki modemin uzak yerlerde cekmiyor. bende yeni modem alayım dedim ama modem cekim gücü nereden anlasılıyor?
0
sizofren06
(05.03.19)
modem değil de access point bakın isterseniz
0
kisa
(05.03.19)
@kisa bunu düşündüm ama modemim çok kötü.
0
🌸sizofren06
(05.03.19)
netspot diye bir uygulama var onu kurun
0
nuisance
(05.03.19)
anten dbi bilgileri aklınızda bir fikir oluşmasına yardımcı olur.
0
gkhncnzdgn
(05.03.19)
(7)

win10'da yapılıp win7'de yapılamayan ne var?

yemrem
win10'da yapılıp win7'de yapılamayan ne var? Win 7'den win10'a geçmeye değer mi?
win10'da yapılıp win7'de yapılamayan ne var? Win 7'den win10'a geçmeye değer mi?
0
yemrem
(04.03.19)
Degmez rezalet sakin gecme
0
acemi
(04.03.19)
değer geç
0
biergarten
(04.03.19)
directx 12, spectre ve meltdown açıklarına çok daha iyi savunma + bu açıkları kapatmak için yapılan yamalardan daha az performans kaybı.

bu ikisi özellikle de ikincisi yeter de artar. kafasını kullanabilen insan için windows 10 çok daha kullanışlı.

sistemin çok çok dandikse şayet geçme, dandikse bile geçebilirsin.
0
washe
(04.03.19)
Elimde win 10 var sürekli çöküş. İkide bir açılmama bıktım yeminle bide orjinal hayvan gibi de sistem yiyor.
0
Topalordek
(04.03.19)
Güvenlik, performans, oyun modu, sadelik, daha az "donk" sesli windows hataları.
0
aynabugusu
(05.03.19)
Hesap makinesi bile bozuk.

Google a win 10 calc yaz gor
0
acemi
(05.03.19)
windows 10'un arayüzü kötü ancak StartIsBack++ ve custom temalarla iyi hale getirilebilir. görünüş dışında windows 10 daha iyi zaten.
0
qazwsx
(05.03.19)
(7)

win7'yi mi yoksa win10'u mu tercih edeyim?

yemrem
Her ikisinin de pro versiyonunu yükleyebiliyorum. Bilgisayar kısaca i3 işlemcili, 4gb ramli, ve 240 gb ssd'li özetle. Hali hazırda win7 kullanıyorum. Hangisini tercih edeyim sizce? Neden?Not: Sizin de tavsiyelerinizle seçeceğim işletim sistemine office 2016 professional ı kuracam. Bu bir şey değiş
Her ikisinin de pro versiyonunu yükleyebiliyorum. Bilgisayar kısaca i3 işlemcili, 4gb ramli, ve 240 gb ssd'li özetle. Hali hazırda win7 kullanıyorum. Hangisini tercih edeyim sizce? Neden?

Not: Sizin de tavsiyelerinizle seçeceğim işletim sistemine office 2016 professional ı kuracam. Bu bir şey değiştirir mi bilmiyorum
0
yemrem
(04.03.19)
aynı özelliklerdeyim. win10. tereddütsüz.
0
iddaaci
(04.03.19)
3 sistemi de kullanıyorum ve ben en çok 8.1'den memnunum.

(bkz: windows embedded 8.1 industry pro)

windows 10 olan pc'de 6. nesil i3 işlemci 8 gb ram var hesap makinesi açılmıyor hiçbir şey açık değilken ve neredeyse hiçbir şey yüklü değilken.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(04.03.19)
Halihazirda Windows 10 kullanicisiyim. Ben de sizin gibi Windows 7 kullanirken acaba Windows 10'a gecsem mi gecmesem mi diye tereddut ediyordum. Ama iyi ki de gecmisim. Bence windows 10 7'ye kiyasla cok daha stabil cok daha performansli. Tavsiye ederim.
0
balmung
(04.03.19)
office 2016 ile alakası yok.

Microsoft ended mainstream support for Windows 7 on January 13, 2015, but extended support won't end until January 14, 2020.
0
washe
(04.03.19)
Hic cevap vermem normalde. Azicik arastirirsaniz bulursunuz.

Win 7 destegi 2020 itibariyle yok. Bu da update siz kalmak demek. Win 10 kotu ama guvenlik onemli. Versus soz konusu degil w10.
0
baldan kaymak
(05.03.19)
i3 6006 işlemcili lenovo laptop'a Win 10 kurdum çok stabil ve performanslı biçimde çalışıyor. Hiç sorunu yok. Ekran kartı onboard olmasına rağmen dirt 2 mw2 cod2 multiplayer oyunlarını rahatça oynuyorum :)
0
graywolf
(05.03.19)
Windows7 kullandığım laptopun harddiski bozulunca Win10'a geçtim, pişmanım. Güvenlik yönünden Win10 ne kadar ileride bilemiyorum ama Windows7 çok stabil ve hızlıydı.
0
Tutkun
(05.03.19)
(1)

Asus şarj soket tamiri

loverdose
Merhabalar, sanırım soketin değişmesi gerek, fiyat konusunda fikri olan var mı? Ortalama ne kadar tutar?
Merhabalar, sanırım soketin değişmesi gerek, fiyat konusunda fikri olan var mı? Ortalama ne kadar tutar?
0
loverdose
(04.03.19)
150 TL
0
teknikekip
(05.03.19)
(2)

SSD Hakkında Bilal'e Anlatır Gibi

congratulations
Elimde Lenovo Z510 emektar bir laptop var. SSD denen bu naneden takıp hızlandırabilir miyim? Her SSD uygun mudur? Nasıl seçilir? Yenir mi?
Elimde Lenovo Z510 emektar bir laptop var. SSD denen bu naneden takıp hızlandırabilir miyim? Her SSD uygun mudur? Nasıl seçilir? Yenir mi?
0
congratulations
(04.03.19)
Elindeki normal 2.5 inch sata harddiski çıkarıp yerine ssd takacaksın bu kadar.

m.youtube.com

Açılış kapanış ve program çalıştırma hızı artacaktır. Mesela chrome'u tıklayınca daha hızlı gelecek pencere.
0
bos gezenin bos ustasi
(04.03.19)
Lenovo z580 e Samsung Evo SSD taktırdım ve canavar gibi oldu.
0
ciagra
(05.03.19)
(4)

Monitör tavsiyesi

liberal
Samsung monitörüm bozuldu, bozulacak, karanlık sahnelerde iyicwe görüntü gitmeye başladı.500-1.000 TL arası öneriniz nedir? Aşağıdaki ikisi arasında en iyisi sizce hangisi? https://www.trendyol.com/samsung/samsung-23-5-lc24f390-kavisli-4ms-freesync-monitor-p-2469454?boutiqueId=194300&gclid=EAIaIQobC
Samsung monitörüm bozuldu, bozulacak, karanlık sahnelerde iyicwe görüntü gitmeye başladı.
500-1.000 TL arası öneriniz nedir?

Aşağıdaki ikisi arasında en iyisi sizce hangisi?


www.trendyol.com

urun.n11.com
0
liberal
(04.03.19)
silvercrest midir nedir o neymiş ya, adı sanı bilinen bi marka al.
0
washe
(04.03.19)
ne için kullanacaksın?

Samsung VA panel sanırım, freesync var düzgün ekran kartlı bi PC veya laptopun varsa oyun oynuyorsan iyi. (tazeleme hızı vs.) Geforce kartlar da Freesync'i destekleyecekti sanırım oyuncuysan bi araştır. (gsync adı altında yeni bişeyler duyurdular)

Renk doğruluğu istiyorsan renk daha önemliyse IPS panel bak. Senin ikinci link IPS ama markayı bilmiyorum ben de. Servis vb. konusunda sıkıntı olabilir, yoksa o da çok farklı bir panel kullanıyor olamaz bence. Ne marka alırsan al zaten paneli üreten birkaç marka var hepsi ondan alıyor :D Ama dış malzemesi ergonomisi, garantisi/servisi, hoparlörü düğmeleri vb. şeyleri değiştiriyorlar.
0
nhk ni youkosu
(04.03.19)
@nhk ni youkos, açıkçası özel bir durum yok. film izle, youtube'da videolar izle bu kadar.
0
🌸liberal
(05.03.19)
Önerisi olan var mı? Şu monitör iyidir diye?
0
🌸liberal
(06.03.19)
(1)

kullandığınız android uygulamaları

gencfb
arkadaşlar merhabalar.android telefonumda standart uygulamaları zaten kullanıyorum. instagram, facebook, ne bilim whatsapp :d felan gibi :)şöyle farklı işlere yarayan, sonradan keşfettiğiniz ve verim aldığınız, güzel uygulamalar var mı ?şimdiden teşekkürler
arkadaşlar merhabalar.

android telefonumda standart uygulamaları zaten kullanıyorum. instagram, facebook, ne bilim whatsapp :d felan gibi :)

şöyle farklı işlere yarayan, sonradan keşfettiğiniz ve verim aldığınız, güzel uygulamalar var mı ?

şimdiden teşekkürler
0
gencfb
(04.03.19)
bulunduğun şehrin eğer toplu taşıma saatlerini gösteren appler varsa çok rahat oluyor.
0
isvicre rakisi
(04.03.19)
(3)

google adwords mü acaba?

jugador
geçen bir arkadaş geldi, sayfanızı yukarılara çıkaralım vs. diyerek bi ekran açtışu şu kelimelerden çok uygun ücretle 100-1000 kişiye ulaşabiliriz, bakın bu kelimelerle şu firmalar reklam çıkmış falanyani bir kelime giriyordu karışılığında dolar gibisinden cüzi bir rakam ve karşılğında şu kadar eriş
geçen bir arkadaş geldi, sayfanızı yukarılara çıkaralım vs. diyerek bi ekran açtı

şu şu kelimelerden çok uygun ücretle 100-1000 kişiye ulaşabiliriz,
bakın bu kelimelerle şu firmalar reklam çıkmış falan

yani bir kelime giriyordu karışılığında dolar gibisinden cüzi bir rakam ve karşılğında şu kadar erişim gibi bilgiler vardı.

emin değilim ama bordo renk bi arayüz vardı bundan çok emin değilim ama bir sürü bişi göstermişti karıştırıyor olabilirim.

adwords müydü o acaba?
0
jugador
(04.03.19)
adwords bordo değil. kendi arayüzleri olabilir ama, firmalar adına adwords reklamı veriyor firmalar ve raporlamalarını falan firmalara kendi arayüzleri üzerinden yapıyorlar.
0
veritaslibertas
(04.03.19)
peki, şöyle de bi şey vardı yeni hatırladım;

"....." şekilde aratan şu kadar kullanıcı var, "......+....." şeklinde aratan şu kadar.

yani hangi keyword aramalarının sizin için uygun olduğunu belirlemeye yarıyordu.

böyle bir hizmeti google hangi servisi veriyor? dediğim arayüzle aynı yerdeydi bu da.
0
🌸jugador
(04.03.19)
Google'ın anahtar kelime planlayıcısı (keyword planner) bu hizmeti veriyor.

support.google.com
0
crown
(04.03.19)
(4)

ios numara engelleme

goodenuff
önceden bu sms atan firmaları engelleyebiliyorduk şimdi engelleyemiyorum neden böyle oldu? mesela önceden messages kısmına girip sms atan firmanın adına tıklayıp info kısmına basıp oradan Block this Caller yapınca otomatik orası Unblock Caller falan oluyordu şimdi basıyorum hiçbir şey olmuyor?
önceden bu sms atan firmaları engelleyebiliyorduk şimdi engelleyemiyorum neden böyle oldu? mesela önceden messages kısmına girip sms atan firmanın adına tıklayıp info kısmına basıp oradan Block this Caller yapınca otomatik orası Unblock Caller falan oluyordu şimdi basıyorum hiçbir şey olmuyor?
0
goodenuff
(04.03.19)
çünkü onlar normal bir numara değil. denemek için numarayı ara. ekranda değişik bir rakam kombinasyonu göreceksin. bu duruma care olarak. şu yöntem var.

1. rehberinde "spam" diye bir kayıt aç.
2. sonra spam kullanıcısını blokla.
3. şimdi istemediğin tüm numaraları spam'ın altına ekle.

böyle tek tek uğraşmadan hepsini engelliyorsun.
0
helenart
(04.03.19)
ben de helenart'in dediigi gibi yapiyorum, tek bir kayit actim ve istemedigim numaralari bunun altina ekledim ve blokladim. ama @good'un dedigi sanirim sms'ler. bazi sms gondereinlerde numara olmuyor onlari bloklayamiyorum ben de

gonderenin adini aynen tel defterine yeni kayit ekliyorum ve blokluyorum ama yemiyor, numara olmadigi icin bloklamiyor
0
exlibris
(04.03.19)
@helen deneyeceğim ama dediğim gibi benim olayım sms gönderen firmalar. aslında daha önceden yapabiliyordum. engelleniyordu fakat sonradan ne olduysa bir ios güncellemesinde gitti anlamadım bende.

@exlibris evet benim dediğim sms gönderen firmalar. yani misal veriyorum gönderne kişi "GollerCepte" diye birisi. ben sms almak istemiyorum, eskiden numaramı kullanan kişi bunlara sağa sola hep kayıt olmuş malum bende saçma sapan mesajlar alıyorum çok kötü bir durum.
0
🌸goodenuff
(04.03.19)
burada mevzu zaten isimle gelen sms'ler. örn: TATILEGIT git diye yazıyor gönderen. bu durumda, gönderenin adının üzerine basın, zaten i (info) da orada çıkıyor. bu menüde ara işareti var. ara derseniz. numarayı göreceksiniz. zaten siz ara diyince aranamıyor diyip iptal edecek telefon. o çıkan numarayı son arananlarda görebilirsiniz. oradan da ister spam'a ekleyin.

ios sadece düzgün kodlanmış numaraları engelliyor. bu firmalar engelin önüne geçmek için standart dışı numaralar kullanıyorlar.
0
helenart
(05.03.19)
(1)

Youtube yorumuma cevap gelince haber versin?

freedonia
Nerdedir bunun ayarı, kurcaladım ama tam bulamadım sanırım. Mail falan atmasın, youtubeu açtığımda sadece şu yorumuna şöyle cevap geldi diye bir notification çıksın o kadar. Bazen haber veriyor, bazen vermiyor sinir oldum. Teşekkürler.
Nerdedir bunun ayarı, kurcaladım ama tam bulamadım sanırım. Mail falan atmasın, youtubeu açtığımda sadece şu yorumuna şöyle cevap geldi diye bir notification çıksın o kadar. Bazen haber veriyor, bazen vermiyor sinir oldum. Teşekkürler.
0
freedonia
(03.03.19)
en sağ üstte hesap resmini tıkla oradan ayarlar sonra bildirimleri tıkla sayfanın soluna yakın yerde kutucukları işaretle.
0
illegalstar
(04.03.19)
(3)

excel sorusu(yardım)

maresalx
arkadaslar simdi bilgisayar ingilizce ama icindeki excel 2013 turkce ve problem su:mesela ben pazartesi salı secip yana uzattigmda pazartesi sali pazartesi sali diye gidiyor ama monday tuesday yapıp yana cekince duzgunce guncerli siraliyor. seceneklerden varsayılan dillerin hepsini turkce yaptim ama
arkadaslar simdi bilgisayar ingilizce ama icindeki excel 2013 turkce ve problem su:

mesela ben pazartesi salı secip yana uzattigmda pazartesi sali pazartesi sali diye gidiyor ama monday tuesday yapıp yana cekince duzgunce guncerli siraliyor. seceneklerden varsayılan dillerin hepsini turkce yaptim ama ise yaramadi. bu sorunu nasil duzeltebilirim? 03.03.2019 yapıp asagi cekince 2020 2021 2022 diye gidiyor gunleri degil sadece yılları degistiriyor. odev hazırlamam lazım burda takılıp kaldım
0
maresalx
(03.03.19)
Ctrl veya shift e basarak çekmeyi dene.
0
neymis
(03.03.19)
Windowsun bölge ayarını değiştirmeyi denediniz mi?
0
lifeframe
(03.03.19)
@neymis tesekkur ederim ama olmadı

@lifeframe tesekkur ederim duzeldi. aynen dedigin gibiymis bolge ayarlarından turkiye secince duzeliyor.
0
🌸maresalx
(03.03.19)
(1)

sitemin arama motoru aramalarında çıkması için

yeteramadenedimherseyi
bu domain, dns, site olaylarından zerre anlamıyorum. adobe portfolio sitesinden kendime bir portfolyo sitesi oluşturup .myportfolio.com uzantısını atmak için yıllık 10 dolara namecheap üzerinden adsoyad.com olarak domain satın aldım. şimdi ad soyadım arama motorlarına yazıldığında sonuçlarda çıkması
bu domain, dns, site olaylarından zerre anlamıyorum. adobe portfolio sitesinden kendime bir portfolyo sitesi oluşturup .myportfolio.com uzantısını atmak için yıllık 10 dolara namecheap üzerinden adsoyad.com olarak domain satın aldım. şimdi ad soyadım arama motorlarına yazıldığında sonuçlarda çıkması için ne yapmam lazım?

ya da bir şey yapmayıp bekleyecek miyim sadece, belli bir süre sonra mı geliyor?
0
yeteramadenedimherseyi
(02.03.19)
"google adres ekle" "bing site ekle" "yandex site ekle" şeklinde google'layın. direk ilk sıralarda çıkıyor buralardan yönergeleri izleyip kayıt edebilirsiniz.
0
bisorumvargaliba
(02.03.19)
(5)

Toplama PC vs Ayrı ayrı

dizicolleague
itopya sitesinde toplama bilgisayar oluşturulmuş ve belli bir fiyatı var. ben ayrı ayrı bileşenleri almaya kalktığımda 1000 lira fazla hesap çıkıyor aynı sitede. neden oluyor bu? yani adamlardaki işçilik yükünü de alıyorum ve neden fazla ödüyorum?
itopya sitesinde toplama bilgisayar oluşturulmuş ve belli bir fiyatı var. ben ayrı ayrı bileşenleri almaya kalktığımda 1000 lira fazla hesap çıkıyor aynı sitede. neden oluyor bu? yani adamlardaki işçilik yükünü de alıyorum ve neden fazla ödüyorum?
0
dizicolleague
(02.03.19)
bi nevi kampanya gibi düşünülebilir sanki bilemedim.
0
washe
(02.03.19)
parçaları diğer sitelerle karşılaştır. bazen itopya kampanya yapıyor. ben de yaklaşık 5000 tl lik sistemi 3750 civarına verdiklerine şahit olmuştum. link yok mu?
0
ya ben lan neyse
(02.03.19)
aslinda bircok parametre rol oynuyor olabilir.

- toplama aldiginiz bilgisayarla beraber urun kutulari da size gonderilecek mi?
- tek tek garantili parcalar ve toplama bilgisayarin garantisi arasinda fark olabilir.
- teshir urunu tarzi veya eski nesil malzemeler kullanilarak bilgisayar toplanmis olabilir.
- bilgisayar dolar kuru dusukken toplanmis olabilir.
- toplama bilgisayarda kasa ve psu bundle seklindeyse, ayrica oem olarak muhtemelen satilmiyordur. sizin buldugunuz psu'nun ayni olduguna emin misiniz?
- tabi bunlar 1000 tl fark yaratir mi orasi supheli ama... sormak lazim. mail falan atmayi deneyin en iyisi.
0
it s over now
(02.03.19)
linki de vereyim:

www.itopya.com
0
🌸dizicolleague
(02.03.19)
Outlet ürün, iade alınmış ürün, kutusu zarar görmüş ürünü toplayıp gönderiyor olabilirler. Kampanya da olabilir gerçi.

Bir de fatura işi var. Ürünlerin tek tek faturasını gönderdiklerini düşünmüyorum. Muhtemelen tek fatura kesiliyordur kasaya. Belki parçaların bağğğzıları baaağğzı gray market yollarıyla ülkeye sokulmuştur anlarsın ya.
0
bos gezenin bos ustasi
(02.03.19)
(4)

VPS tavsiyesi. GIT server, jira, gerrit, jenkins kurmak için

nop
2-3 kullanıcı için GIT, jira vs amaçlarla bir vps kiralamak istiyorum. Su anda evdeki QNAP NAS ile idare ediyorum ama Superonline CGN arkasında olduğumdan dışarıdan erişim için superonline'a port yönlendirme yaptırmam veya sabit IP almam gerekiyormuş.Eskiden bir ara Contabo kullanmıştım.Yoğun bir ku
2-3 kullanıcı için GIT, jira vs amaçlarla bir vps kiralamak istiyorum. Su anda evdeki QNAP NAS ile idare ediyorum ama Superonline CGN arkasında olduğumdan dışarıdan erişim için superonline'a port yönlendirme yaptırmam veya sabit IP almam gerekiyormuş.


Eskiden bir ara Contabo kullanmıştım.

Yoğun bir kullanım olmayacagindan yıllık 250 liradan filan fazla vermek istemiyorum. Sunucuların Türkiye'de veya yurt dışında olması da çok hız farkı yoksa önemli değil. Canlı oyun vs oynamayacağım.

Hangi firmaları paketleri önerirsiniz?
0
nop
(02.03.19)
digitalocean kullanıyordum sonra Vultr a geçtim tavsiye ederim.
0
nahtoderfahrung
(02.03.19)
arubacloud. tam bir f/p canavarı. biz eu vatandaşı değiliz diye kimlik/pasaport atarsan %18 vat siliyorlardı en son.
0
Whily
(02.03.19)
faithless
(02.03.19)
ben en ucuz bunu bulmuştum: www.liteserver.nl

gayet de güzeldi çok memnun kaldım. kupon arat google'da bir de kupon sitelerinde en az %30 falan indirim kodu oluyor sürekli. zaten çok ucuz hem de kuponla %30 %40 falan daha da ucuza geliyor.
0
rotten head
(03.03.19)
(2)

Cift m.2 Slotu Nasil Kullanilir?

bos gezenin bos ustasi
https://eksiup.com/ef28f8698969Resimde gordugunuz gibi benim laptopta 2 adet m.2 slotu var. Iki adet m.2 kullanmak mumkun mu demek bu? SSD ve m.2'lerden birini ayni anda kullanmak mumkun mudur peki? Deneyen var mi? Genelde boot etmez falan diye duyuyorum ama hic deneme firsatim olmadi. 2242'lik ssd
eksiup.com
Resimde gordugunuz gibi benim laptopta 2 adet m.2 slotu var. Iki adet m.2 kullanmak mumkun mu demek bu? SSD ve m.2'lerden birini ayni anda kullanmak mumkun mudur peki? Deneyen var mi? Genelde boot etmez falan diye duyuyorum ama hic deneme firsatim olmadi. 2242'lik ssd sigar buraya 2280 sigmaz gerci 42 mm nerden bulacam o da mesele ama.
0
bos gezenin bos ustasi
(02.03.19)
Disk olarak göreceği için sorun olmaz diye düşünüyorum.
biri boot diğeri 2.disk olacaktır.
0
neymis
(02.03.19)
Mantıken öyle fakat olmaz diyenler var nette okuduğum kadarıyla. Deneyen varsa laptopta sata ssd m2 ssd bir arada çalışır derse biri alacağım. Boş yere ssd almayayım şimdi ucuz değil m2'ler.
0
🌸bos gezenin bos ustasi
(02.03.19)
(1)

Bu iki grafik tablet arasından avantajlı olan hangisi?

ninjatuner
Merhaba, ikisi arasında kaldım. Neredeyse birbirinin aynı özelliklere sahip ve fiyatları da çok yakın. Karşılaştırdığınızda siz hangisini daha önde görüyorsunuz ve neden?https://www.hepsiburada.com/xp-pen-deco-01-yeni-nesil-yuksek-hassasiyetli-266rps-profesyonel-grafik-tablet-p-HBV00000E7BCShttps://
Merhaba, ikisi arasında kaldım. Neredeyse birbirinin aynı özelliklere sahip ve fiyatları da çok yakın. Karşılaştırdığınızda siz hangisini daha önde görüyorsunuz ve neden?

www.hepsiburada.com

www.hepsiburada.com

Bakamam linke diyenler için özellikleri yazayım.

XP PEN DECO 01
Aktif Alan : 10 x 6.25 İnç

- Çözünürlük : 5080 LPI (Lines Per Inch)

- Tepki Süresi : 266 RPS

- Kalem Basınç Hassasiyeti : 8192 Seviye

- Kısayol Tuşları : 8 Adet Ayarlanabilir (Kişiselleştirilebilir) Kısayol Tuşu

- Dijital Kalem : Yeni Nesil 2 Tuşlu Battery Free Pasif Kalem (P03)

- Boyutlar : 351mm x 217mm x 8mm

- Desteklenen Platformlar : Windows XP / 7 / 8 / 8.1 / Vista / 10 ve üstü(32bit veya 64bit). Mac OS X 10.4 ve üstü

- Güç ve Enerji Kullanımı : DC 5V Enerji Girişi ve 0.2W Enerji Tüketimi

- Desteklenen Programlar : Adobe Photoshop / Photoshop CC / Illustrator / Lightroom / Corel Painter / Autodesk MAYA / Pixologic ZBrush vb...

XP Pen STAR 03 V2
Aktif Alan : 10 x 6 İnç / 260 x 170 mm

- Çözünürlük : 5080 LPI (Lines Per Inch)

- Tepki Süresi : 266 RPS

- Kalem Basınç Hassasiyeti : 8192 Seviye

- Kısayol Tuşları : 8 Adet Ayarlanabilir (Kişiselleştirilebilir) Kısayol Tuşu

- Dijital Kalem : 2 Tuşlu Battery Free Kalem (P01)

- Boyutlar : 258 x 210 x 8 mm

- Ağırlık : 610 Gr

- Desteklenen Platformlar : Windows XP / 7 / 8 / 8.1 / Vista / 10 ve üstü(32bit veya 64bit). Mac OS X 10.4 ve üstü

- Güç ve Enerji Kullanımı : DC 5V Enerji Girişi ve 0.2W Enerji Tüketimi

- Desteklenen Programlar : Adobe Photoshop / Photoshop CC / Illustrator / Lightroom / Corel Painter / Autodesk MAYA / Pixologic ZBrush vb...
0
ninjatuner
(02.03.19)
boyut farkı dısında fark yok gibi? ben küçük olan diyorum. günlük kullanımda cok daha rahat edersiniz. wacom intuos pro a5 kullanıyorum a4 e göre (daha büyük olana) cok daha kullanıslı bence
0
tmm
(02.03.19)
(3)

Bilgisayar bileşenlerini nereden almalıyım?

dizicolleague
Güvenilir ve uygun fiyatlı bir yer önerebilir misiniz memnun olduğunuz(Site veya fiziksel mağaza)? Ayrıca yazdığım sisteme eklenecek veya sistemden çıkarılabilecek gereksiz şeyler varsa yardımcı olabilirsiniz.1 x Seagate 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 7200Rpm 64MB 210Mb/s okuma Harddisk1 x Asus ROG Str
Güvenilir ve uygun fiyatlı bir yer önerebilir misiniz memnun olduğunuz(Site veya fiziksel mağaza)? Ayrıca yazdığım sisteme eklenecek veya sistemden çıkarılabilecek gereksiz şeyler varsa yardımcı olabilirsiniz.

1 x Seagate 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 7200Rpm 64MB 210Mb/s okuma Harddisk
1 x Asus ROG Strix RX570 OC 4GB GDDR5 256Bit AMD Radeon DX12 Ekran Kartı
1 x ASUS VP228QG 21,5" 1ms 75Hz HDMI,DP,VGA FreeSync 1920x1080 Full HD Gaming Monitör
1 x ASUS PRIME B450M-K AMD B450 Ryzen 2 AM4 DDR4 3200MHz (OC) M.2 DVI VGA ANAKART
1 x ADATA 120GB SU650 3D NAND Sata3 2.5'' SSD (520MB Okuma / 320MB Yazma)
1 x Thermaltake V200 600W 80Plus 3X Pure Plus RGB Fanlı Midtower Gaming Kasa
1 x AMD Ryzen 5 2500X Soket AM4 3.6GHz 8MB Önbellek 4 Çekirdek 12nm İşlemci (fan dahildir) - Tray
1 x XPG Infarex INFAREX-K20 RGB Blue Switch Mekanik Gaming Klavye
1 x GSKILL 8GB Ripjaws V Kırmızı DDR4 3000Mhz CL16 Single Kit Ram
0
dizicolleague
(02.03.19)
itopya mağazası ya da internet siteleri.
0
washe
(02.03.19)
r5 2500x gereksiz arada kalmış bir cpu bence r5 2600 ile değiştirmeniz daha iyi olur. Aynı şekilde monitörü de daha iyisiyle değiştirmeniz yararınıza olur, 21.5 bence küçük, almışken iyisini alın ileride gpu güncellerseniz tekrar monitör masrafı yapmazsınız, aoc c24g1, samsung lc24fg73 önerebilirim.
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(02.03.19)
inventus
0
annesütü
(02.03.19)
(4)

iki farklı klasör tek pencere

16f628a
Merhaba 2 Farklı klasörü aynı pencerede açıp birbirleri arasında sürükle bırak yada kopyala yapıştır yapabileceğim bir program var mı ?
Merhaba 2 Farklı klasörü aynı pencerede açıp birbirleri arasında sürükle bırak yada kopyala yapıştır yapabileceğim bir program var mı ?
0
16f628a
(02.03.19)
Total commander ı kullanın derim
0
kisa
(02.03.19)
Total commander +1
0
kablelvuku
(02.03.19)
Teşekkürler hayat kurtardı :)
0
🌸16f628a
(02.03.19)
ek bilgi olarak; windows 10'un muhtemelen bir sonraki güncellemesinde total commander'a gerek kalmadan yapabileceğiz bunu inş.
0
washe
(02.03.19)
(1)

eski imac monitörünü laptopa bağlama

nickaramaktanbiktimben de bunickisectim
Merhaba elimde kullanmadığım eski tip bir imac var. İmac'ın büyük ekranını mevcut windows tabanlı lenovo 330 ip. laptopuma bağlamak istiyorum.İmacde hdmi girişi yok. Bunu nasıl yapabilirim. Bunun için özel bir bağlantı kablosu vs. varmıdır?saygılarımla.
Merhaba elimde kullanmadığım eski tip bir imac var. İmac'ın büyük ekranını mevcut windows tabanlı lenovo 330 ip. laptopuma bağlamak istiyorum.

İmacde hdmi girişi yok. Bunu nasıl yapabilirim. Bunun için özel bir bağlantı kablosu vs. varmıdır?

saygılarımla.
0
nickaramaktanbiktimben de bunickisectim
(02.03.19)
dizustundeki hdmi cikisini mini display port’a cevirecek bir kablo lazim. kabloyu bagla imac monitor olarak calisacaktir. once dizustu sonra imac acilacak.
0
alperz
(02.03.19)
(1)

Yaka mikrofonu ayarı

damba
Bir yaka mikrofonumuz var, ayarını yapamıyoruz, ses fazla oynadığımızdan hışır hışır ses geliyor mikrofondan. Bu nasıl ayarlanır?
Bir yaka mikrofonumuz var, ayarını yapamıyoruz, ses fazla oynadığımızdan hışır hışır ses geliyor mikrofondan.

Bu nasıl ayarlanır?
0
damba
(01.03.19)
Kayıtçı nedir, Kayıtçı üzerinden gain düşünüz. Hışırtı da yakada az çok kaçınılmazdır dikkatli daha düzgün bir yere takmaya çalışınız.
0
hedep
(01.03.19)
(4)

Hdmi ile tvye bagliyken tv ekranini karartma

formalite
Arkadaslar pc yi tv ye bagladik arkadan muzik calsin ama ekran goruntusunu istemiyoruz kisa yolu neydi bunun bi yardim?
Arkadaslar pc yi tv ye bagladik arkadan muzik calsin ama ekran goruntusunu istemiyoruz kisa yolu neydi bunun bi yardim?
0
formalite
(01.03.19)
Tv ayarlarından enerji tasarrufu en yüksek seçeneğini seçersen istediğin olur.
0
guardiands
(01.03.19)
bende lg televizyon var. televizyonun enerji tasarrufu ayarından video sessiz yapınca televizyon ekranını kapatıp sadece ses veriyor.
0
inheritance
(01.03.19)
Bilgisayardan kisayol tuslari gibi birsey yok muydu yanlis mi hatirliyorum. Yani mantiken bilgisayari ekarde eden bir kisa yol varsa tv ye de ayni sey yapabilmek gerekmez mi o kisayol neydi?
0
🌸formalite
(01.03.19)
Pc klavyenin üzerindeki işaretlerden biriyle oluyor. Fotosunu çekip atarsan söyleriz
0
efruz
(01.03.19)
(4)

İnstagram hikayesine kaydırmalı link vermek..

chatrefhill
..nasıl mümkün oluyor? Ben olduramadım :/
..nasıl mümkün oluyor? Ben olduramadım :/
0
chatrefhill
(01.03.19)
her hesapta aktif olan bir özellik değil. eğer sizin hesabınızda aktifte resimdeki bağlantı iconunu tıklayarak link verebilirsiniz.

resim ; www.socialmediaexaminer.com
0
bazenuyur
(01.03.19)
On bin takipçin olması lazım en az
0
windows95
(01.03.19)
10 bin takipçi ile ilgisi yok, daha düşük takipçili hesaplardan link paylaştığım oldu.
0
bazenuyur
(01.03.19)
işletme hesapları min. 10k takipçi olmalı. kişisel hesaplarda böyle bir sınır yok.
0
scudman1
(01.03.19)
(3)

koşu bandı için telefon tutucu

herşeyi soran adam
Ama koluma takmak için değil.Önüme koyup telefondan video, dizi vs izlemek için.Var mı böyle birşey? Ya da yaratıcı bi çözüm?Koşu bandı şunun gibi birşey:https://goo.gl/images/nCH812Teşekkürler
Ama koluma takmak için değil.
Önüme koyup telefondan video, dizi vs izlemek için.
Var mı böyle birşey? Ya da yaratıcı bi çözüm?

Koşu bandı şunun gibi birşey:
goo.gl

Teşekkürler
0
herşeyi soran adam
(01.03.19)
bisiketler için telefon tutucular var. onlarda bakabilirsiniz
0
asbe
(01.03.19)
lifeframe
(01.03.19)
www.kickstarter.com

Genel amaçlı bir şey, kickstarter'dan aldım, çok memnunum.
0
orient blue
(01.03.19)
(6)

Ubuntu mu Windows mu?

dizicolleague
PC toplama işine giriştim ve windows almayarak bütçeye katkıda bulunabilir miyim bilmiyorum. Hayatımda windows dışında işletim sistemi kullanmadım. Freedos bir sistemde ubuntu kurmakta ve kullanmakta zorlanır mıyım?
PC toplama işine giriştim ve windows almayarak bütçeye katkıda bulunabilir miyim bilmiyorum. Hayatımda windows dışında işletim sistemi kullanmadım. Freedos bir sistemde ubuntu kurmakta ve kullanmakta zorlanır mıyım?
0
dizicolleague
(01.03.19)
Freedos bir sisteme kendiniz Windows kurarsınız.
Ubuntu kullanmak zorunda değilsiniz kısacası.
0
teknikekip
(01.03.19)
işletim sistemini almamak ürünün fiyatına etki ediyorsa almayın. sonrasında uygun şekilde lisans satın alabilir ya da linux tabanlı bir işletim sistemi kullanaiblirsiniz.
burada önemli olan sizin bilgisayarı kullanım amacınız.
alıştığınız bazı yazılımların linux karşılığı olmayabilir.
0
angelofdeath
(01.03.19)
Teşekkür ederim. Oyun için kullanacağım daha çok. Ama ilerleyen zamanlarda mixing-mastering ve autocad tarzı programlarla kullanabilecek şekilde bir sistem topladım. @John Bloor un dediği gibi pttavm'de 30 liraya windows oem varmış. şimdilik öyle yapayım, oyun oynamak için sorun olacağını sanmıyorum.
0
🌸dizicolleague
(01.03.19)
Oyun oyanaycaksanız linux size gelmez, Win10 Education var, öğrencilere ücretsiz veriliyor bir şekilde anahtarını temin edebilirseniz ne âlâ, buradan bile yardımcı olabilecek çıkar. OEM anahtar kullanılan Windows'lar bir süre sonra tekrar anahtar isteyebiliyor
0
dayl
(01.03.19)
Windows'a para vermeye ne gerek var? Beleş de kullanırsın. 20 liraya key satan kaynıyor çok takıyorsan.
0
bos gezenin bos ustasi
(01.03.19)
ebay'den çok ucuza windows key alabilirsiniz. korsan kullanılmasını önermem güvenlik güncellemeleri önemli.
0
qazwsx
(01.03.19)
(1)

Mobil uygulama yapmak?

the coon
Selamlar. Aklımda bir mobil uygulama fikri var ve bunu hayata geçirmek istiyorum. Bir açıdan zomato'ya benziyor denebilir. Yani kullanıcı sadece bilgi alacak. Herhangi bir ödeme sistemi vb yok. Basit bir site düşünüyorum. Bunu nasıl yaptırtabilirim? Önerdiğiniz bir şirket var mı? Bide biliyorum çok
Selamlar. Aklımda bir mobil uygulama fikri var ve bunu hayata geçirmek istiyorum. Bir açıdan zomato'ya benziyor denebilir. Yani kullanıcı sadece bilgi alacak. Herhangi bir ödeme sistemi vb yok. Basit bir site düşünüyorum. Bunu nasıl yaptırtabilirim? Önerdiğiniz bir şirket var mı? Bide biliyorum çok değişkenler var ama tahmini maliyet için ne diyebilirsiniz? Teşekkürler.
0
the coon
(01.03.19)
sahis olarak sirkete yaptiramazsin. bir tane freelance developer bulman lazim. bunun icin bir suru site var. tasarim, workflow vs olmadan fiyat soylenmez tabi ki. ama ben freelance yaptigim islerde proje olarak degil, saatlik anlasiyorum cunku zaman icinde projenin kapsami vs surekli degisiyor ve 3 haftalik proje 2 ay surebiliyor.
0
crucio
(01.03.19)
(1)

excelde bulunan notu php sayfasında ilgili kutuya otomatik çekmek istiyorum

tabii lan manyak mısın
ne yapabilirim?
ne yapabilirim?
0
tabii lan manyak mısın
(01.03.19)
bir defaya mahsus bir iş ise navicat mysql ile veritabanına kaydedip oradan okumak daha kolay. yok böyle bir program olacaksa, PHPExcel veya PhpSpreadsheetkullanmanız gerek:
github.com
0
ensar
(01.03.19)
(13)

Windows 10 Yükledikten sonraki Performans sorunu!?

azazel13
bilgisayarımın özellikleri gayet yeterli yazmaya pek gerek olduğunu sanmıyorum. özellikle oyun yüklerken fark ettim daha önce windows 7'de 1 saatte yüklediğim oyunlar şimdi 10-20 saat yüklenme süresi gösteriyor. acaba driveri eksik yüklenen bir donanımım falan mı var acaba hiçbir şey anlamadım.
bilgisayarımın özellikleri gayet yeterli yazmaya pek gerek olduğunu sanmıyorum.
özellikle oyun yüklerken fark ettim daha önce windows 7'de 1 saatte yüklediğim oyunlar şimdi 10-20 saat yüklenme süresi gösteriyor.

acaba driveri eksik yüklenen bir donanımım falan mı var acaba hiçbir şey anlamadım.
0
azazel13
(01.03.19)
Gerek var aslında. Hangi oyun nasıl 20 saat sürer imkansız.
0
bos gezenin bos ustasi
(01.03.19)
Arma 3 mesela, fifa 19 da saatlerdir yüklemeden çeyreğine bile gelmedi. Ram 16gb, işlemci AMD 8350 4ghz, radeon r9 200 3072mb
0
🌸azazel13
(01.03.19)
İnternet hızı alakalı olabilir mi?
Nereden, nasıl yüklediğini söylemediğin için kafalar karışık.
0
Karmaşıklık
(01.03.19)
Yok yok İnternetle ilgili bir yükleme değil normal oyunun setupından yüklüyorum. Ramlerde bir sorun var gibime geliyor ama görünürde bir sorun yok anlamadım valla
0
🌸azazel13
(01.03.19)
En önemli parça harddisk yüklenme hızı konusunda onu yazmamışsın. Ben 10 senelik laptop hard diskine 40 gb'lık gta 5'i yükledim 1 saat ya sürmüştür ya sürmemiştir setupın kurulumu.
W10 eğer ssd yoksa kağnı gibi çalışır ancak bir setup 20 saat süremez. İndirme ile karıştırıyor olmayasın?
0
bos gezenin bos ustasi
(01.03.19)
Yani windows 10 yükleyince zaten bütün driverler otomatik yüklendi sanırım ekstra bir şey mi yapmam gerekiyor acaba?
0
🌸azazel13
(01.03.19)
Ssdye kurdum zaten. Yok download falan değil bahsettiğim.
0
🌸azazel13
(01.03.19)
Muhtemelen setup dosyasında bir problem vardır kuramıyordur. Yükleme hızı doğrudan hard disk ile alakalıdır, bir harddisk yazma okuma testi yapmayı dene sistem boşta iken. Eğer değerler olması gerekenden düşük çıkarsa sorunun harddisktedir. Değilse ki bence olamaz, sorunun başkadır. Ram falan değil problemin. Yazılımsal %99
0
bos gezenin bos ustasi
(01.03.19)
Win10 cok yavas zaten. Sil gitsin copluk resmen
0
acemi
(01.03.19)
AMD catalyst control centerı yükledim sorun çözüldü gibi install süreleri normale döndü gibi ama ne alaka anlamadım.
0
🌸azazel13
(01.03.19)
görev yöneticisinden disk kullanımına bak.

ooshutup windows 10 ve destroy windows 10 spying programlarını kullan.
0
içe doğru kaslı olan çocuk
(01.03.19)
Sorsan herkes super diyor da ciddi performans sorunu var win10'un. Stabil de degil. Igrenc bir os.
0
stavro
(01.03.19)
Yani o dediğim şeyi yükleyince sorun çözüldü gibi ama yine de pek memnun değilim bir şeyleri, bir donanımın sürücüsü vs eksik gibi geliyor kontrol ediyorum bir şekilde eksik yok diyor windows
0
🌸azazel13
(01.03.19)
(1)

facebook messenger son görülme

diffarentiationation
telefondaki uygulamada farklı, internet sitesinde farklı görünüyor. bazılarında hiç görülmüyor. neye göre belirleniyor bu zaman acaba?
telefondaki uygulamada farklı, internet sitesinde farklı görünüyor. bazılarında hiç görülmüyor. neye göre belirleniyor bu zaman acaba?
0
diffarentiationation
(28.02.19)
Stalker olarak böyle kategorize etme olayları, yıpranırsın.
Facebook bu konuda stabil değil.
0
zaman
(01.03.19)
(3)

Mail server'ına DKIM kurmak

appdata
arkadaşlar merhaba,kendi şirketimin mail servisi hizmeti olarak zoho'yu kullanıyorum.ama zoho bana sürekli "DKIM - DomainKeys Identified Mail" ayarlarını konfigüre etmelisin diye bildirim gönderiyor... "yoksa maillerin düzgün dağıtılamaz" diyor.ben de korkuyorum, yarın bir gün çok önemli bir mail sı
arkadaşlar merhaba,

kendi şirketimin mail servisi hizmeti olarak zoho'yu kullanıyorum.
ama zoho bana sürekli "DKIM - DomainKeys Identified Mail" ayarlarını konfigüre etmelisin diye bildirim gönderiyor... "yoksa maillerin düzgün dağıtılamaz" diyor.
ben de korkuyorum, yarın bir gün çok önemli bir mail sırf bu DKIM ayarı yüzünden gitmez diye.

anladığım kadarıyla bu DKIM mailin header bölümüne "bu mail şu kişiden geliyor ve güvenlidir" diye bir ek koyuyor, ve böylece benim attığım mail karşı tarafın spam klasörüne düşmüyor, direkt inbox'una gidiyor. benim anladığım bu.

zoho benden domain'i satın aldığım yere (godaddy'ye) gidip bir tane TXT Record oluşturmamı ve <selector>._domainkey.<yourdomainname.com> şeklinde girmemi istiyor...

ama ben buraya "selector" olarak ne yazmalıyım?
ne yazarsam yazayim kabul olmuyor...
0
appdata
(28.02.19)
Eğer zoho size bir değeri zorunlu tutmadı ise, iki tarafa da aynı değeri yazmanız yeterli.

zoho._domainkey.yourdomain.com yapabilirsiniz mesela.
0
talasas
(28.02.19)
www.zoho.com

buradan gördüğüm kadarıyla zaten selector'u de siz belirliyorsunuz. talasas'ın dediği gibi yapacaksınız.
0
ocanal
(28.02.19)
teşekkürler @talasas ve @ocanal
dediğiniz gibi selector olarak kendi ismimi girdim, iki tarafa da aynısını tanıttım, public key vs. vs. girdim. oldu...

ben de belli başlı selector'ler var piyasada, onlardan birisini girmemiz gerekiyor diye düşünüyordum, arıyor arıyor bulamıyordum. teşekkürler.
0
🌸appdata
(01.03.19)
(2)

HTML Template düzenleme

winston
Merhaba.Elimde birkaç tane email template'i var. Kodlama bilgim bayaa sınırlı (kopyala yapıştır düzeyi). Sorumu da cahilliğime verin lütfen.Bu template'leri bir programda veya online ortamda açıp drag & drop gibi bir şekilde kolayca düzenleyebileceğim bir sistem var mı?Lütfen var deyin ya :/
Merhaba.

Elimde birkaç tane email template'i var. Kodlama bilgim bayaa sınırlı (kopyala yapıştır düzeyi). Sorumu da cahilliğime verin lütfen.

Bu template'leri bir programda veya online ortamda açıp drag & drop gibi bir şekilde kolayca düzenleyebileceğim bir sistem var mı?

Lütfen var deyin ya :/
0
winston
(28.02.19)
var...

Template Toaster

templatetoaster.com

15 gün deneme sürümü var.. 15 gün içinde işini halledebilirsin heralde
0
appdata
(28.02.19)
benim işim bu. istersen bir ara destek verebilirim :)
0
Tears of Devil
(01.03.19)
(2)

Yeni flashımdan dosyalar uçtu gitti, neden? bi bakın :(

cccbehzatccc
Özene bözene scandisk ixpand 64fb aldım, iphone da takılıyo. daha bismillah telefondan attım dosyları. Bilgisayarda da açtım orda duruyodu.Sonra baskıcıya gittim, orda bi dosya kopyaladı adam.Eve geldim dpsyalar gitmiş.Noldu böyle, dünyanın paraını verdim. Acaba yanlışlıkla adam mı sildi kesti yoks
Özene bözene scandisk ixpand 64fb aldım, iphone da takılıyo.
daha bismillah telefondan attım dosyları. Bilgisayarda da açtım orda duruyodu.
Sonra baskıcıya gittim, orda bi dosya kopyaladı adam.
Eve geldim dpsyalar gitmiş.

Noldu böyle, dünyanın paraını verdim. Acaba yanlışlıkla adam mı sildi kesti yoksa virüs vardı da onda, bana geçip dosyları mı yedi?

Bir de o dosyalar nerdedir, önemli fotolarım vardı. buhar oldu amk.

Gözüm doldu sinirdem ve üzüntüden
0
cccbehzatccc
(28.02.19)
Adam silmiş olabilir ya da virüs girmiş de olabilir dediğin gibi. Virüs taraması yap. Bir de bazı virüsler flash’taki klasörleri gizliyor. Onu da bir araştırıver. Bizim okuldaki tüm bilgisayarlarda bu virüs var. Kim usb’sini taksa içeriği görmez oluyor :)
0
cemallamec
(28.02.19)
usb dolu görünüyor fakat dosyalar görünnmüyorsa usb içine gir arama kısmına * yaz enter yap.
0
blue eyes white dragon
(28.02.19)
(3)

Hangi işlemci seçilmeli?

dizicolleague
Sadece oyun oynama amacıyla masaüstü PC alma düşüncem var. GHz mi önemli, yoksa nesil mi? Oyunların gereksinimlerinde daha çok "optimum 3.1 GHz olmalı" gibi ibare görüyorum. Şimdi yeni nesil 2.8 GHz almak mı mantıklı, yoksa eski nesil 3.1 GHz mi almak mantıklı(Çekirdek sayılarını aynı kabul edebilir
Sadece oyun oynama amacıyla masaüstü PC alma düşüncem var. GHz mi önemli, yoksa nesil mi? Oyunların gereksinimlerinde daha çok "optimum 3.1 GHz olmalı" gibi ibare görüyorum. Şimdi yeni nesil 2.8 GHz almak mı mantıklı, yoksa eski nesil 3.1 GHz mi almak mantıklı(Çekirdek sayılarını aynı kabul edebiliriz bu iki örneğin)?
0
dizicolleague
(28.02.19)
Ekran kartını besleyebildiği sürece işlemcinin hızının çok bir önemi yok. Gtx 750ti varsa elinde gidip de i7 9900K da alsan hiçbir işe yaramaz.

Oyunlarda ekran kartını %100 kullanımda tutabilecek işlemci gerekiyor. İşlemci %100 kullanımda iken ekran kartın %80'lerde takıldıysa darboğaz yapıyordur. Güncel pentium işlemciler bile orta sınıf rtx'leri veya rx580'i falan besleyebiliyor. O nedenle uçmaya gerek yok.
0
bos gezenin bos ustasi
(28.02.19)
Yani işlemci vardır oyun oynarken %40 çalışır işlemci vardır %80 çalışır ama ikisi de fps olarak aynı değerleri verirler. Ram MHz ve ekran kartı etkiliyor fps'i.
0
bos gezenin bos ustasi
(28.02.19)
Oyun da önemli burada. Bayağı oyun genelde 4 çekirdek kullanıp yüksek işlemci hızından da oldukça nasipleniyor. Battlefield gibi oyunlar hem işlemci hızını hem de çekirdek sayısını da seviyor.

Ayrıca oyun için masa üstü pc almanı değil, toplamanı tavsiye ederim. Ekran kartının mininum grx 1070 olduğu bir sistem topla.

Nesile gelince ne kadar eski nesil olduğu önemli. 1 eski nesil ile şimdiki nesil arasında çok da bir fark yok söz konusu intel ise. (Çekirdek ve ht sayılarını aynı alıyorum) fakat söz konusu amd ise daha çok fark bulunmakta.
0
denizgonen
(28.02.19)
(1)

tv sesini bluetooth kulaklikla dinlemek mumkun mu?

n62
https://www.hepsiburada.com/vestel-50fd7300-50-127-ekran-uydu-alicili-full-hd-smart-led-tv-pm-HB00000A8IZ4bu tv var evde. aciklamalarda bluetooth var diyor ama bu ne tam anlamadim?bluetooth kulakligi bu tv ye baglamak mumkun mudur? denedim bi yol bulamadim.kulaklik da vestel decibel.tesekkurler
www.hepsiburada.com

bu tv var evde. aciklamalarda bluetooth var diyor ama bu ne tam anlamadim?

bluetooth kulakligi bu tv ye baglamak mumkun mudur? denedim bi yol bulamadim.

kulaklik da vestel decibel.

tesekkurler
0
n62
(28.02.19)
ana cihaz tv olduğu için bt kulaklığı aramaya görünür hale getireceksin. tuşa 3sn falan basılı tutarak oluyor genelde. tv'de bt arayüzü vardır, bt eşleştirme yazıyordur oradan arama yapıp kendi kulaklığını seçeceksin.
0
hasmetizm 2046
(28.02.19)
(2)

Shutter sayısı

bi birayla cenneti kaciran adam
Shutter sayısını gosteren bi site vardı. Site adı ve makinalarda nasıl kullanıldığını bir bilen aydınlatırsa harikulade olur
Shutter sayısını gosteren bi site vardı.
Site adı ve makinalarda nasıl kullanıldığını bir bilen aydınlatırsa harikulade olur
0
bi birayla cenneti kaciran adam
(28.02.19)
killerbee
(28.02.19)
Teşekkürler
0
🌸bi birayla cenneti kaciran adam
(28.02.19)
(4)

Canon ve Nikon fotoğraf makinesi

bi birayla cenneti kaciran adam
Arkadaşlar Nikon D5200 kameramı sattım. Yerine aynı ya da ust sekment bir makina tavsiyesi istiyorum. Çok fazla bütçem yok. Özellikle Canon da hangi modelleri önerirsiniz?
Arkadaşlar Nikon D5200 kameramı sattım. Yerine aynı ya da ust sekment bir makina tavsiyesi istiyorum. Çok fazla bütçem yok. Özellikle Canon da hangi modelleri önerirsiniz?
0
bi birayla cenneti kaciran adam
(28.02.19)
Profesyonel fotoğrafçı değilim ama bende Canon 80D var. Gayet güzel ve memnunum
0
silah taciri
(28.02.19)
paranın yettiğini al düşük segmentte çok farketmiyor. veya 80d ve üstü gövdelere geçeceksin.
0
argent dawn
(28.02.19)
Nikon'dan canon'a neden geçtiğinizi sorgulayalım önce. Birisi diğerinden iyi demiyorum bende ikisi de var da nikon kullanırken kendinize bir lens repertuarı oluşturmadınız mı? ya da lensleri de makineyle birlikte satıp canon'a mı geçiyorsunuz.

eğer bütün lensleri elinizden çıkardıysanız canon'a da geçmek istiyorsanız 6d alabilirsiniz. 6d mark 2 güzel alet. ben kendim bizzat kullanmadım ama kullanan arkadaşlarım hep ağızlarından salya akıtarak anlatıyor. 10bin tl civarı kit lensli hali. ama bütçe de belirtmemişsiniz. o yüzden bir şey de diyemiyorum
0
godsparticle
(28.02.19)
Yani mark 2 bütçemin çok üstünde. Zaten 2.el bakıyorum. Hobi amaçlı kullanıyorum ama arada iç/dış mekan ya da urun katolog cekimlerinde kullandığım da oluyor. Nikon isimi görüyordu fakat shutter 25k üstüne çıktı. Onun da 2. Sahibiydim, elimde patlamadan çıkarmak istedim
0
🌸bi birayla cenneti kaciran adam
(03.03.19)
(1)

Wordpress Toolset eklentisi veya ücretsiz alternatifi

lordoz
Custom Post Types, Taxonomies ve Custom Fields için Toolset eklentisini kullanıyorum. Post Types ve Taxonomies kısmında sorun yok ancak custom fields ile bir şablon oluşturmak istediğimde lisanslamamı istiyor ve miktar benim için yüksek.Custom Fields ile alanlar oluşturup bu alanları da bir sayfa şa
Custom Post Types, Taxonomies ve Custom Fields için Toolset eklentisini kullanıyorum. Post Types ve Taxonomies kısmında sorun yok ancak custom fields ile bir şablon oluşturmak istediğimde lisanslamamı istiyor ve miktar benim için yüksek.

Custom Fields ile alanlar oluşturup bu alanları da bir sayfa şablonuna yerleştirip sonrasında kullanabileceğim iyi ve ücretsiz bir eklenti biliyor musunuz?

Örneğin Arabalar isimli bir post type oluşturdum ve bu post type için arabanın fotoğrafı ve yanında marka, model, güç, tüketim vb. bilgileri yer alsın istiyorum. Her seferinde de ben bu sayfa tasarımını yapmayayım ve sadece marka, model, güç, tüketim gibi bilgileri gireyim ve hazır olan şablonda yayınlansın istiyorum.

Umarım anlatabilmişimdir.
0
lordoz
(28.02.19)
Kullanali uzun zaman olmustu pek hatirlamiyorum ama ben "Pods - Custom Content Types and Fields" eklentisini daha cok sevmistim.
0
VIPCH
(28.02.19)
(10)

Kredi Kartindan 8 bin TL calindi (bilisimden anlayan?)

the wizard
yaklasik dort ay once tek basina yasayan annemin kredi kartindan, bir gece 8bin tl kadar online islem yapiliyor RUSYA IP'li siteden.sonraki ay annem ekstreyi gorup hemen bankayi ariyor ama islem telefona gelen guvenlik kodu ile birlikte yapildigi icin ne banka, ne hakem heyeti annemin itirazini kabu
yaklasik dort ay once tek basina yasayan annemin kredi kartindan, bir gece 8bin tl kadar online islem yapiliyor RUSYA IP'li siteden.

sonraki ay annem ekstreyi gorup hemen bankayi ariyor ama islem telefona gelen guvenlik kodu ile birlikte yapildigi icin ne banka, ne hakem heyeti annemin itirazini kabul ediyor..

annem 8bin tl yi odemek icin 11bin tl kredi cekiyor. simdi mahkemeye gitmeyi dusunuyor ama bir de avukata 2 bin tl verip yine parayi geri alamamak var.

Sorum su: bu hackerlar annemin telefonuna gelen dogrulama mesajina nasil eristi?

bu paranin ustune soguk su mu icelim?

edit: annem islemi ay sonu ektresinde goruyor. aninda farkedip itiraz etse sikinti yok. banka da hic arayip uyarmiyor.
0
the wizard
(27.02.19)
birebir bir arkadaşımın başına geldi bankayı aradı şüpheli işlem diyerek banka işlemi anında durdurdu ancak parasını kısa süre sonra banka tarafından geri aldı.

edit: pardon doğrulama kodu ile olduğu kısmı atlamışım ancak doğrulama kodu olayı da başka arkadaşın başına geldi kodlu olduğu için banka çamura yatıyordu davalık olmuştu yarın kendisine sorarım durum ne oldu diye davası devam ediyordu en son.
0
basond
(27.02.19)
Savcılıktan suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Savcılık gerekli incelemeleri yapacaktır. Bir şey çıkmaz diye düşünmeyin gerçekten işin peşine düşüyorlar.
0
mylord
(27.02.19)
aklıma telefona kurulan herhangi bir uygulamadan yapmışlar olabilirler fikri geldi. telefon android ise yüklediği uygulamaya verdiği sms izni sms'leri okumasını sağlamış olabilir. ama burada anne'den bahsediyoruz. zannetmiyorum ki abidik gubidik bir uygulama indirsin.
0
hononu
(27.02.19)
Aynisi bana oldu dogrulama kodu falan gelmemiş 1500 dolarlık 2 bilet alınmış aradım bankayı her boka arıyorsunuz buna niye aramadınız ya da mesaj atmadınız dedim. O parayı blokelediler hesabımdan bir ay falan limitim dusuk gözüktü sonra iade edildi.dogrulama koduna nasıl erişirler orası muamma fakat işlemi annenizin yapmadığı belli kesinlikle pesine düşün savcılıktan suç duyurusuna katılıyorum. Bankaya da daha fazla baskı yapın iade etmeleri lazım
0
monkey
(27.02.19)
benim bir ara aşırı bilindik bir uygulama aracılığı ile telefonuma erişmişlerdi. hatta bu bir güvenlik uygulaması tarzında bişeydi ama emin olun aşırı bilindiklerden. adını unuttum şimdi uygulamanın. telefonumda durup dururken kamera fln açılıyordu muhtemelen resimlerimi fln çekiyorlar hatta direk aktarabiliyorlardı. en son galerimde bana ait olmayan bir klasörün içinde 2 adam bir duvara bakarken çok ters bir açıdan çekilmiş acayip bir foto gördüm. adamların haberi yokmuş gibi. hatta dedim lan bunlar onlar fln. neyse. bunu da görünce nette aradım klasörün ismi ile uygulama çıktı pat diye. şaka gibi idi cidden.

öncelikle çok geçmiş olsun. biraz uzun konuştum galiba. annenizde de böyle bir programla telefonuna ulaşım sağlamış olabilirler.

şuan en acilinden annenizin telefonundaki uygulamaları bir bir inceleyin. ve şu süreçte bütün kartlarını, banka hesaplarını vs ne varsa kapatsın ya da hesaplara kartlara ait tel numarasını yepyeni bir numara alıp o yapın ya da ne bileyim online bankacılık da dondurulamaz herhalde. ama ben olsam bir daha olmaması için baya sağlam önlem alırdım heralde.
0
mobydick
(27.02.19)
3D Secure mesajı ile doğrulandıysa geri alınması çok zor.

Mesela siz konuyu anladınız mı bir bunu sorun kendinize çünkü buraya gelirken şu bilgiyi vermeniz gerekirdi;
Annenizin telefonuna 3D secure mesajı gelmiş mi kesin?
Telefondan o mesjaı okuyup çalacak uygulamalar vardır, bu konuda yüklemez falan diye düşünmeyin, internette gezinirken önüne çıkan saçma reklamlardan falan gayet rahat uygulama yükletebilirler (bir oyun da olabilir). Bahsedildiği gibi saçma sapan güvenlik yazılımları da olabilir, bir ara bir sürü total security yazılımı vardı ki Türk televizyonlarına reklam verenleri vardı. Bu kısımda ailede teknolojiden en çok anlayan kişi bu tür şeylerle ilgilenmeli her zaman derim, saçma uygulamalardan korumalı, yedeklemelerini otomatize etmeli falan.

Bunların dışında ben bu tip konularda gayet iyi anlayan, dikkatli birisi olmama rağmen şu anda kartlarım online alışverişe kapalı mesela, anlık olarak mobil uygulamadan açıyorum, işlemi yapıp kapıyorum. Yani hele bu kadar yüksek limitli bir karta sahipken bu tür şeyler kullanılmalıydı.

Eğer o işlem 3D secure ile onaylandıysa alamazsınız, yani ülkemiz bankaları hakkında çok laf söylenir ama altyapıya ve güvenliğe yaptıkları yatırımlar küçümsenemez, böyle bir hataya mahal vereceklerini hiç zannetmiyorum.
0
atom karincanin torunu
(27.02.19)
@atom karinca
evet telefona 3d mesaj geliyor. kadin emekli tek basina yasiyor. evet sacma sapan bir uygulamadan hacklenmis olabilir. sonucta candy crush oynayan biri.
sonuc olarak banka umursamiyor. hakem heyeti de kabul etmedi telefona mesaj geldigi icin.

savciliga gidip dava acsak kaybedip karsi tarafin avukat masrafini da odemek var sonunda..

banka halkbank.
0
🌸the wizard
(27.02.19)
anahtar kelimeleri veriyorum: yargıtay banka güven kurumu

2-3 yıl önce verilmiş bir karar var bununla ilgili vaktim yok ancak bu anahtar kelimelerle bulursunuz olayı.
0
denek hayatım
(28.02.19)
Geçmiş olsun. Chargeback için falan çok geç büyük ihtimalle banka 3D secure sayesinde yırtacaktır size de su içmek kalacak.

Eklemeden geçmeyelim, android pişmanlıktır.
0
catch the arrow
(28.02.19)
Doğrulama kodunu ancak şu şekilde alıyorlar. Bankadan arıyor gibi arıyorlar su işleminizi halledebilmek için telefona gelen kodu söyler misiniz diyorlar
0
seyyar satıcı
(28.02.19)
(1)

LG TV mkv oynatamaması...

sanat guresi
biliyorum, mkv codec değil. tek çözüm video formatı dönüştürme imiş galiba. bu sorunla karşılaşıp çözebilen oldu mu? dönüştürme için hangi programı kullandınız?
biliyorum, mkv codec değil.

tek çözüm video formatı dönüştürme imiş galiba. bu sorunla karşılaşıp çözebilen oldu mu? dönüştürme için hangi programı kullandınız?
0
sanat guresi
(27.02.19)
ffmpeg

ffmpeg -i dosya.mkv -codec copy dosya.mp4

mkv ile mp4 aslında çok benzer dosyalar ffmpeg ile işini kolayca halledersin.
0
nahtoderfahrung
(27.02.19)
(15)

Bilgisayar kapandı açılmıyor.

veilofsin
Bilgisayarı kapattım biraz önce. Şimdi açılmıyor. Ne olmuş olabilir. Açma tuşuna basınca tepki bile vermiyor.Bugün Ekran kartını güncellemek için sürücülerini falan kaldırıp yeniden kurdum. Sonrasında da 2-3 defa kapatıp açtım. Onla alakası olduğunu sanmıyorum. Neden olabilir?Nasıl açabilirim?
Bilgisayarı kapattım biraz önce. Şimdi açılmıyor. Ne olmuş olabilir. Açma tuşuna basınca tepki bile vermiyor.

Bugün Ekran kartını güncellemek için sürücülerini falan kaldırıp yeniden kurdum. Sonrasında da 2-3 defa kapatıp açtım. Onla alakası olduğunu sanmıyorum. Neden olabilir?

Nasıl açabilirim?
0
veilofsin
(27.02.19)
Güç kaynaginda sikinti olabilir
0
basond
(27.02.19)
Güç kaynağına giren elektrik fişini çek.
5 saniye bekle, tekrar tak ve dene.
0
teknikekip
(27.02.19)
bugün yeni displayport kablosu aldım HDMI dan ona geçmiştim. Displayport kablosunu çıkartınca PC açıldı. Şimdi HDMI kablosunu taktım ama görüntü yok. Ekran Kartım mı cortladı aceba ? nasıl çözülür ayar oldum aq
0
🌸veilofsin
(27.02.19)
@teknikekip denedim olmamıştı. DP kablosunu çıkartınca kendiliğinden açıldı alet. Ama şimdi de monitöre görüntü aktarmıyor. Kasa çalışıyor.
0
🌸veilofsin
(27.02.19)
HDMI da Displayport da bağlasam monitör sinyal yok diyor.
0
🌸veilofsin
(27.02.19)
fişi çek, açma kapama düğmesine 2-3 kere bas. sonra fişi takıp açmayı dene.
0
kibritsuyu
(27.02.19)
Onboard portuna tak hdmi kablosunu. Görüntü almaya çalış. Görüntü aldığında ekran kartının sürücülerini yüklemeyi dene tekrar. Bir de yerinden oynamış olabilir ekran kartı, pci-e portuna bastır iyice kartı çıktıysa yerinden diye.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.02.19)
Herşeyi denedim. Zaten şöyle bi sorun var. Dp kablosunun taktığım anda power a basınca güç gelmiyor. Onu çekince geliyor. Sanırım kablo bi parçayı yaktı. Her girişi denetim görüntü gelmiyor. Klavye mouse da çalışmıyor.
0
🌸veilofsin
(27.02.19)
Anakart beep diye sinyal veriyor mu? Sinyal sayısı arızayı söyler çünkü.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.02.19)
Yok hocam sinyal falan hiç. Yani baya normal çalışıyor gibi pc. Ama mouse ve klavyeye güç gitmemesi de enteresan. Sadece ekran kartıyla alakalı olsa onlar çalışır görüntü aktarılmaz derim ama o da değil. Anlayamadım
0
🌸veilofsin
(27.02.19)
Hata varsa sinyal vermesi lazım yaw. Anakartta buzzer takılı mı bir bak bakalım. Buzzer şöyle bir parçadır.
goo.gl

Asus anakart ise hata neredeyse kırmızı led yakar. Ona da bir bak bakalım.

Bir de anakart cpu modelini yaz bana. Çünkü Bios reset cmos reset falan atarsan alt versiyonda cpu desteklemiyorsa servislik olma diye bilmek gerekiyor.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.02.19)
speaker baplı değil öyle bir giriş de boşta yok hocam.
anakart asus prime h310m socket 8. nesil 1151
intel core i5 8400 2.4
0
🌸veilofsin
(27.02.19)
anakartta da uyarı ışığı vs yanmıyor.
0
🌸veilofsin
(27.02.19)
şuanda açıldı pc ama neden bilmiyorum. Hatun bi de ben deneyeyim dedi. bi bastı herşey normal gibi çalıştı.
0
🌸veilofsin
(27.02.19)
hocam tam teknik açıklamasını yapamıyorum ama bir yerlerinde, artık kondansatörlerinde midir nedir, elektrik birikiyor, odan açılmıyor. çok başıma geldi. o elektriği bir şekilde deşarj edince açılıyor. fişi çek, düğmesine 2-3 kere bas sonra çalıştır dediğim de ondan. öyle yapınca boşalıyor elektrik. hatta power tuşuna ilk basmada fişi takılı olmadığı halde kasadaki ışıklar falan yanar gibi oluyor bir anlık.

o elektrik bir şekilde boşalmıştır, ondan da açılmıştır.
0
kibritsuyu
(28.02.19)
(2)

Format Sonrası D diskinin Gözükmemesi Hk?

technicalte
selamlar,Laptopumda C'de SSD disk vardı, aynı zamanda CD kızağına takılı bir adet 750 GB hard diskim vardı İnvalid partition hatasını çözemeyince C'deki SSD'ye format attımancak bilgisayar açıldığında D diski gözükmüyordubilgisayar yöneticisinden D diskini ekliyorum ama disk biçimi RAW gözüktüğü içi
selamlar,

Laptopumda C'de SSD disk vardı, aynı zamanda CD kızağına takılı bir adet 750 GB hard diskim vardı

İnvalid partition hatasını çözemeyince C'deki SSD'ye format attım
ancak bilgisayar açıldığında D diski gözükmüyordu

bilgisayar yöneticisinden D diskini ekliyorum ama disk biçimi RAW gözüktüğü için biçimlendirme istiyor, biçimlendirirsem D'deki herşey uçacak.

bildiğim kadarı ile format atarken D'deki diske bişey olmaması gerekiyordu.

Ben nerede hata yaptım da benim D diskim RAW oldu ?
0
technicalte
(27.02.19)
Dik yönetimine baktığınızda, diskin bir harfi var mı, D olarak mı gözüküyor yani? Eğer yoksa sağ tık ile sürücü harfini değiştir diyerek bir harf atayın. Benim de gözükmüyordu, harf atayınca açıldı direkt.
0
shangrilla
(27.02.19)
Harf atadım ama RAW gözüktüğü için biçimlendirme istedi
0
🌸technicalte
(27.02.19)
(4)

20lik rakı satılan yer?

ravenudon
Arkadaşlar var mıdır bunu almanın bir yolu? Metro market vb satar mı?
Arkadaşlar var mıdır bunu almanın bir yolu? Metro market vb satar mı?
0
ravenudon
(27.02.19)
hayır 20'lik rakı artık üretilmiyor
0
zozjotejmnk
(27.02.19)
sadece restoranlara veriliyor, tanıdık varsa alabilirsin.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(27.02.19)
Üretiliyor. Metro markette var. Bireysel müşteriye satışı yok.
0
Mirket
(27.02.19)
Etil alkol ve kitleri satılıyor 60 tlye.İki tane 70 lik çıkıyor demişti marketçi.Bilmiyorum tadı tuzu nasıl.
0
goodboy3456
(27.02.19)
(2)

Çeviri içerik

herşeyi soran adam
Selam,Sevdiğim bir konu hakkında yazılmış internetteki(medium'da veya bir websitesinin blog'undaki) ingilizce yazıları türkçe'ye çevirip hem kendi sitemde hem de medium'da yayınlamak istiyorum.Yazıyı yazan kişiden izin istemek vs. meşakkatli olacağı için, metinleri çevirip, yazının altında kaynak ol
Selam,

Sevdiğim bir konu hakkında yazılmış internetteki(medium'da veya bir websitesinin blog'undaki) ingilizce yazıları türkçe'ye çevirip hem kendi sitemde hem de medium'da yayınlamak istiyorum.

Yazıyı yazan kişiden izin istemek vs. meşakkatli olacağı için, metinleri çevirip, yazının altında kaynak olarak belirtip yayınlasam diyorum.

Ne dersiniz? Hem emeğe saygı hem de SEO açısından bir uyarınız, tavsiyeniz var mı?

Teşekkürler.
0
herşeyi soran adam
(27.02.19)
İntihal, ayıp, fikri haklar ihlali.
0
kobuzchu kiz
(27.02.19)
yazıyı yazan kişiye bir mesaj atıp bilgilendirmek neden meşakkatli olsun ki? eğer bir art niyet yoksa yazısının başka bir dile çevrilip kaynak verilerek yayınlanmasından memnun olur herkes diye düşünüyorum
0
captainobvious
(27.02.19)
(1)

Ortak Veri Girilecek Site

aradaki uzaklik
Arkadaşlar,Herkesin ortak veri girebileceği (email eklenecek ve takip edilecek) arayüzü basit, mobilden de girilebilen bir dosya paylaşma sitesi var mı?google drive'da excel oluşturup paylaşmak gibi. ancak google drive mobilde bazen sıkıntı çıkartıyor.
Arkadaşlar,

Herkesin ortak veri girebileceği (email eklenecek ve takip edilecek) arayüzü basit, mobilden de girilebilen bir dosya paylaşma sitesi var mı?

google drive'da excel oluşturup paylaşmak gibi. ancak google drive mobilde bazen sıkıntı çıkartıyor.
0
aradaki uzaklik
(27.02.19)
asana
0
denef
(27.02.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.