Giriş
(1)

google play program güncelleyememe sorunu

kakamelsokoban
hata kodu 963 diyor. internette çözümüne baktım, söylediği her şeyi uyguladım. telefonun da sd kartın da hafızası müsait, google playi kaldırıp yeniden yükledim, önbellek ve veriyi temizledim, sd kartı çıkarıp yeniden taktım, google hesabımı silip başka bir hesap tanımladım ve bu işlemlerin hepsinde
hata kodu 963 diyor. internette çözümüne baktım, söylediği her şeyi uyguladım. telefonun da sd kartın da hafızası müsait, google playi kaldırıp yeniden yükledim, önbellek ve veriyi temizledim, sd kartı çıkarıp yeniden taktım, google hesabımı silip başka bir hesap tanımladım ve bu işlemlerin hepsinden sonra kapatıp yeniden açtım ancak düzelmedi.

ilk başta güncellenecek program 22 görünüyordu, sonra ara ara önceden güncelleyemediklerin güncelleyebilmeye başladı. sayı önce 13e, sonra 5e düştü ancak sürekli güncellemey çalışıp yapamadığı için şarjın canına okuyor.

bir de şöyle bir durum var atıyorum x program güncellenirken programın toplam boyutu 9.35mb yazıyor ilerlemesini de görebiliyoruz ya mesela 3.50/9.35mb yazıyor, orada takip ediyorum toplam boyutundan daha çok veri çekiyor her seferinde ve sonrasında da güncellenemiyor hatasını alıyorum. mesela 12.65/9.35mb diyor ve sonra hata kodu çıkıyor.

bir de bütün fotoğraflarım sd karta kayıtlı. haftada 1 2 sabah uyandığımda ekrandaki fotoğraf ya tamamen gitmiş siyah bir ekran kalmış oluyor ya da sayfanın iyice altına kaymış ve fotoğrafın üstünden yaklaşık 1 cm.lik kısmı sayfanın en altındaki 1 cm.de görünüyor oluyor. ekran aşağı kaymış gibi yani tam anlatamadım da.

bu sorunları yaşayıp çözebilen varsa yardımlarını bekliyorum.

cevap yazanlara şimdiden teşekkürler, sevgiler...
0
kakamelsokoban
(27.02.19)
sevgili hocam
eski android telefonlarda biraz sıkıntı
tasıyabildigin app leri sd karta tası ( hepsi tasınmaz ama tasinabilenler var )
0
kingcyrax
(27.02.19)
(2)

netflix abd, diğer ülkelerin netflix'i

avianthem
netflix türkiye hesabımla vpn kullanarak netflix abd'ye yahut diğer ülkelerin netflix'ine bağlanabilir miyim?yeni bir hesap açılması gerekiyorsa, nasıl?teşekkürler.
netflix türkiye hesabımla vpn kullanarak netflix abd'ye yahut diğer ülkelerin netflix'ine bağlanabilir miyim?

yeni bir hesap açılması gerekiyorsa, nasıl?

teşekkürler.
0
avianthem
(27.02.19)
Evet, bağlandığın IP'yi dikkate alıyor Netflix.
0
cakabo
(27.02.19)
ilginc bir detay vereyim belki isinize yarar.

Yegenim Türkiye de yasiyor. Netflix hesabi ona ait. Beni ek kullanici olarak ekledi. Yurtdisindan da sorunsuz ayni icerikleri izliyebiliyorum.
0
VIPCH
(27.02.19)
(4)

Yazılımın Verdiği Hata

bana da mi lolo
Eşimin çalıştığı kurumda kullandıkları bir yazılım var, üç bin tane ailenin bilgilerini girdikleri bir paket program. O program da kurumdaki başka bir ana bilgisayara bağlı ve bilgisayarı kesinlikle kapatmayın demişler, bilgisayar kapanmış, üstüne şifresi unutulunca şifresi sıfırlanmış.Şimdi program
Eşimin çalıştığı kurumda kullandıkları bir yazılım var, üç bin tane ailenin bilgilerini girdikleri bir paket program. O program da kurumdaki başka bir ana bilgisayara bağlı ve bilgisayarı kesinlikle kapatmayın demişler, bilgisayar kapanmış, üstüne şifresi unutulunca şifresi sıfırlanmış.

Şimdi program nedeniyle sürekli ekteki hatayı alıyorlarmış. Ben yazılımın çalışması belki oturum şifresine bağlıdır, yeniden aynı şifreyi tanımayın belki düzelir dedim.

Bu resimdeki hata nedir, bilen çıkar mı aramızda?

Teşekkürler.

edit: resim ekledim ama görükmüyor 8)

link: s3.eksiup.com
0
bana da mi lolo
(27.02.19)
programın çalıştığı veritabanı sunucusuna bağlantı kurulamıyor aynı bilgisayardaysa veritabanını sunucusunu çalıştırsınlar. microsoft access ile çalışıyorsa da veritabanı dosyayı bulamıyor.
0
nahtoderfahrung
(27.02.19)
Windows 10 'da hizmetler bölümüne girin. Nasıl girileceği şurada anlatılmış: www.technopat.net

SQL ile ilgili bir hizmet varsa ve başlatılmadıysa bunu başlatın.
0
teknikekip
(27.02.19)
windows r tuşu
services.msc enter
sqlserver ile ilgili servislere sağ tık restart
0
prezarlatif
(27.02.19)
sql çalışmıyor. 1-2 ihtimal var.
1- sql otomatik olarak açılmıyor elle açmanız lazım.(Aşağıda arkadaşlar anlatmış)
2- Programın bir ayar arayüzü var . O arayüze yeni admin şifresini yazmanız gerekiyor.
Ama en kolay çözüm programı satan firmadan destek almak.
0
ycaycayca
(27.02.19)
(1)

Bilgisayarda bir uygulamayı yasaklama

JackDanielSparroww
arkadaşlar bir uygulamayı kitlemek istiyorum. ama öyle bir kitlemek ki formatla anca ortadan kalkabilsin.
arkadaşlar bir uygulamayı kitlemek istiyorum. ama öyle bir kitlemek ki formatla anca ortadan kalkabilsin.
0
JackDanielSparroww
(27.02.19)
Çalışma izinlerini değiştir.
0
p133mmx
(27.02.19)
(4)

MacOS'ta Fortran

hep7a
Merhaba yazılım camiasının ve duyurunun kıymetli üyeleri,Fortran yazılım dilini öğrenmeye başladım. Öğrendiklerimi pekiştirmek için çalışmam gerekiyor lakin Macbook kullanıyorum. Bootcamp kullanmıyorum. Açıkçası OSX'ten son derece memnun biri olarak paralel bir işletim sistemi ile bilgisayarı öldürm
Merhaba yazılım camiasının ve duyurunun kıymetli üyeleri,

Fortran yazılım dilini öğrenmeye başladım. Öğrendiklerimi pekiştirmek için çalışmam gerekiyor lakin Macbook kullanıyorum. Bootcamp kullanmıyorum. Açıkçası OSX'ten son derece memnun biri olarak paralel bir işletim sistemi ile bilgisayarı öldürmek istemiyorum.

Fortran'ı MacOS üzerinde kullanmanın bir yolu var diyin bana...
0
hep7a
(27.02.19)
Vmware üzerine windows kurun?
0
efx
(27.02.19)
homebrew kurmanızı tavsiye ederim.
brew.sh

Anasayfadaki komutu terminal ekranına kopyalayak kurabilirsiniz.

homebrew'i kurduktan sonra
"brew install gfortran" komutuyla gfortran kurabilirsiniz.

Farklı sürümler için
"brew searh fortran" komutuyla arama yapabilirsiniz veya bu siteyi (searchbrew.com) kullanabilirsiniz.
0
zombi
(27.02.19)
@zombi hocam homebrew dehşet güzellikte bi şey gibi geldi bana araştırınca.
Fiyat kısmını göremedim, fiyatı nedir gibi cahilce bir soru sormak istiyorum.
0
🌸hep7a
(27.02.19)
Dilersen sayfasındaki linkten bağış yapabiliyorsun. Onun haricinde ücretsiz.
0
zombi
(28.02.19)
(5)

sigorta atması

tantunizade murat efendi
arkadaşlar akşam fırında yemek yaparken sigorta attı dedim olabilir, fırını tekrar taktım bir süre sonra tekrar attı. fırın eski olduğundan bozulmuş olabilir dedim. bir diğer ihtimal sigortayla ilgili olabileceğini düşünüp kettle taktım ancak sigorta atmadı sadece ufak birkaç çıtırtı sesi geldi sigo
arkadaşlar akşam fırında yemek yaparken sigorta attı dedim olabilir, fırını tekrar taktım bir süre sonra tekrar attı. fırın eski olduğundan bozulmuş olabilir dedim. bir diğer ihtimal sigortayla ilgili olabileceğini düşünüp kettle taktım ancak sigorta atmadı sadece ufak birkaç çıtırtı sesi geldi sigortadan yaklaşınca. akşam tekrar kettle taktığımda sigortadaki cızırtının devam ettiğini ve çakmak çakıldığındaki gibi bir ışık gördüm. ancak sigorta atmadı. şimdi sıkıntı fırında mı sigortada mı sizce?
0
tantunizade murat efendi
(26.02.19)
Sigorta mı attı kaçak akım rolesi mi? Atan şey üzerinde buton olan ise kaçak var demektir, fırının içine su falan dökülmüş olabili.
0
goodz
(26.02.19)
@goodz

hocam fırını odada taktım biraz önce problem olmadı ancak mutfaktaki prizlere çamaşır makinesi takınca bildiğin kıvılcım çıkıyor evin sigortasından. sadece mutfakta var bu durum diğer odalarda yok
0
🌸tantunizade murat efendi
(26.02.19)
uzman değilim ama evin sigortasında sorun var gibi duruyor, aksi halde kettle'ın sorunsuz çalışması ve fırının sorun çıkarması gerekirdi. daha fazla oynamadan bir elektrikçi çağırsanız iyi olur bence
0
s0phiesw0rld
(26.02.19)
Sigortada veya kablolamada sorun var. Yüksek akım çektiği zaman kablo kalitesizse veya sigortaya girdiği yerde incelme/temassızlık vs varsa atlama yapar ısınır. Isınınca da sigorta atar.

Dikkatli ol evi yakma ihtimalin var, elektrikçi çağır veya sigortayı değiştir öyle dene. Yalnız aynı amperde sigorta tak. Eğer gene alev atma, cızırtı, sigorta atması yaşarsan kablolamada problem var demektir. Takip yaparsın bulmak için.
0
bos gezenin bos ustasi
(26.02.19)
sıgortayı degıstır.Sıgortadakı ve prızdekı kabloları baglantıları kontrol et.Gevsekse sık.
0
turkuaz
(27.02.19)
(2)

ego mobil uygulaması

nickini degistiren yazar
bu uygulama %20-25 oranında internet olmasına rağmen "bağlantı sağlanamadı" hatası veriyor. sizde de veriyor mu?
bu uygulama %20-25 oranında internet olmasına rağmen "bağlantı sağlanamadı" hatası veriyor. sizde de veriyor mu?
0
nickini degistiren yazar
(26.02.19)
evet ara ara kafayı yiyor
0
elorelia
(26.02.19)
Sekme sıralamasında geride kalınca hayatla bağı kopuyor. Komple kapatıp tekrar açınca sorun çözülüyor.
0
baal
(26.02.19)
(4)

sd card sorusu

asuturias
raspberry pi alırken yanında 8gb sd card aldım. şimdi kartı denemek için bilgisayara taktığımda 1 gb görünüyor. kazıklandım mı?
raspberry pi alırken yanında 8gb sd card aldım. şimdi kartı denemek için bilgisayara taktığımda 1 gb görünüyor. kazıklandım mı?
0
asuturias
(26.02.19)
disk yönetiminden bak, belki 1gb fat 7 gb ext4 falan formatlanmıştır.
0
Sir Anthony Hopkins
(26.02.19)
disk yönetiminde de 1 gb yazıyor çok can sıkıcı
0
🌸asuturias
(26.02.19)
pi 3+ ise usb den de boot edebiliyor , varsa usb ye yazdır iso yu.
0
Sir Anthony Hopkins
(26.02.19)
Baslat-> Çalistir a diskpart yaz enterla
açilan konsol ekraninda list disk yaz entera bas diskler listelenecektir
ardindan hangi disk ile islem yapacaksan onu seçmen gerekiyor bilgisayarin hardiski disk 0 olur.
seçim islemi için select disk 1 yazip entera bas.
Ardindan clean yazip entera basara tüm diski silip ayrilmamis bölüm haline getirecek.
Sonra diski tekrar kullanilabilir bölüm haline getirmek için create partition primary yazip entera bas.
Son olarakta assign letter g: (istedigin harfi atayabilirsin) yazip entera basarak yeni bölüme harf atamis olursun.
format fs=ntfs(ntfs yerine fat32 de olabilir exfat da olabilir sana ne lazimsa) yazip entera basarak yeni olusturdugumuz bölüme format atabilirsin
0
bos gezenin bos ustasi
(26.02.19)
(1)

Rallide co-pilot jargonu

dizicolleague
Rallilerde co-pilotlar bazen "ke... double tightens" tarzı bir şey söylüyorlar. Burada ke dediğim şey nedir?
Rallilerde co-pilotlar bazen "ke... double tightens" tarzı bir şey söylüyorlar. Burada ke dediğim şey nedir?
0
dizicolleague
(26.02.19)
"Kink" diyor olabilir misiniz? Pacenotes diye aratırsanız tüm komutları görürsünüz:

en.wikipedia.org
0
crown
(26.02.19)
(7)

iyi bir veri kurtarma programi var mi bildiginiz? mahvolduk

stavro
yanlis diski formatladik ve mahvolduk. her yolu deneyecegiz. bildiginiz iyi bir veri kurtarma programi var mi?2 farkli yere goturduk veri kurtarma isi yapan, biri hic bir sey lurtaramadi digeri de bize asil lazim olan verileri kurtaramadi.veriler cok onemli oldugu icin hala kurtarabilme ihtimalinin
yanlis diski formatladik ve mahvolduk. her yolu deneyecegiz. bildiginiz iyi bir veri kurtarma programi var mi?
2 farkli yere goturduk veri kurtarma isi yapan, biri hic bir sey lurtaramadi digeri de bize asil lazim olan verileri kurtaramadi.
veriler cok onemli oldugu icin hala kurtarabilme ihtimalinin peşindeyim.

3. bir yerle daha görüştük, yanlislikla formatlayip windowsu resetledik dedik. adam "yapabileceginiz en kotusunu yapmissiniz zaten pek umit yok" tarzi bir sey soyledi. daha iyisi ne oluyor onu da anlamadim zaten. veri kurtarma merkezinin kapisini caliyorsan en iyi ihtimallle formatlamissindir diski.

yillar once kendi pc'mi yanlislikla formatlayip 15bin civari fotodan olusan arsivimi kayetmistim, tamamini geri getirebilmistim bir programla ama hatırlamıyorum. o zaman da format atip yeni windows kurmustum.
bu adam bana guven vermedi.
0
stavro
(26.02.19)
recuva?
0
d e j i n
(26.02.19)
Nasıl yerlere başvurdunuz yahu, millet yanmış ezilmiş diskin içindekileri geri getirebiliyor.

Tabi bu noktada verilerin ne kadar "önemli" olduğu ortaya çıkıyor, 4 ya da 5 haneli rakamlar ödemeye hazır mısın yoksa eheh o kadar da önemli değil mi diyeceksin.

Ayrıca bahsettiğin senaryo o kadar da kötü değil, bence Recuva ile derin tarama mı neydi (daha uzun sürüyor) o şekilde bi tarat diski. Olmadı profesyonellere emanet edersin.
0
chicha
(26.02.19)
formatlamayla giden bilgi gelir yahu, nasıl şirketmiş o cidden. En kötüsü, silip "üstüne veri yazmak"tır. Ya da yangın sel vb. ile fiziksel hasar almasıdır. Format hiçbir şey. Ha defalarca yazmalı silmeli sağlam format attıysan bilmiyorum ama sanmıyorum.

Benim geçen 2.5" bir diskim bozuldu, yani zaten bad sector vardı git gide daha kötü oluyordu en son tık tık sesler gelmeye başladı. "Easeus Data Recovery" ile baya bir şey kurtardım (hepsi olmasa da). Torrentten serialli bi versiyon buldum ben valla.
www.easeus.com

Bu arada yine geçen diskim bozulunca bir baktım, Seagate'in Amsterdam'da merkezi var, 650 euro + biraz kargo parasına veri kurtarıyorlar. En garantisi orası olur herhalde. veri kurtaramazsak para almıyoruz diyorlar ama azıcık veri bile kurtarsalar o parayı alırlar herhalde. Şirket vb. işi olsa ben direkt oraya gönderirdim herhalde. (diskle yanlış şekilde uğraşılması da riske atabilir falan)

Yine de diskte hasar yoksa, tek olay formatsa bence Easeus ile deneyin. Baya başarılı program. Veriler geri gelirse satın alırsınız destek olmak için :D
0
nhk ni youkosu
(26.02.19)
Recuva ile 2 kez tarama baslattim ikisinde de 2 saat kadar sonra hata verip kapandi tarama tamamlanmadan. 3. Yu deniyorum.
0
🌸stavro
(26.02.19)
İnternet cafeden bozma yerlerle iletişime geçersen öyle olur tabii. Chicha'nın dediği gibi 4-5 haneli rakamlar ödemeye hazırsan bu işin laboratuvarları var.. Ruslar bu konuda çok iyidir. Daha ciddi bir araştırma ile bulabilirsin.
0
bir peynir kutusu kibrit
(26.02.19)
datadoktoru.com

kendisi ekşi sözlük yazarıdır, diş fırçandan bile veri kurtarabilir.
0
kimlanbu
(26.02.19)
kesinlikle minitoolun power data recovery programı.400 gb lık yanlışlıkla formatladığım diski tüm dizinlerine dosya adlarına kadar geri getirdim.malum ortamlarda küreklisini bulabilirsin.en olmadı google a full indir yazarak da indirebilirsin.
0
bilgeist
(26.02.19)
(2)

elektrikli araç, fren, enerji üretimi

avianthem
bu elektrikli araçların fren esnasında elektrik üretip pilleri şarj etmesi durumunu basitçe anlayabileceği olan var mı?anneye anlatır gibi anlatsam ya biri, bunun tekniği, teknolojisi ne?
bu elektrikli araçların fren esnasında elektrik üretip pilleri şarj etmesi durumunu basitçe anlayabileceği olan var mı?

anneye anlatır gibi anlatsam ya biri, bunun tekniği, teknolojisi ne?
0
avianthem
(26.02.19)
bu teknolojinin adı rejeneratif fren, ekşide regenerative braking başlığında anlatılıyor.


weirdfish nickli yazar şöyle açıklamış.
"örneğin bir elektrikli araçta yol alıyoruz. hızlanma pedalından ayağımızı çektik bir de ne görelim araç sanki frene basmışız gibi yavaşlıyor. bunun nedeni o anda motorda biriken kinetik enerjinin elektrik enerjisine dönüştürülmesidir. tıpkı klasik fren sisteminde bu enerjinin ısı enerjisine dönüştürülmesi gibi. rejeneratif frenleme anında sistemdeki elektrik motoru generatör olarak çalışmaya başlar. böylece istenmeyen mekanik enerji tekrar kullanılmak üzere elektrik enerjisine dönüştürülür. pil/akü artık ne kullanılıyorsa orada depolanır. böylece sistemin verimi artar, aracın menzili uzun tutulur. "
0
geven kafa
(26.02.19)
hocam şöyle düşünün ortamda hiç enerji kazanımı olmayan durumda 4 tane dişli var yani standart bir araba. en baştaki dişliye motor tahrik veriyor en sondaki dişli de tahrik çıkışı yani teker. ayağınızı gazdan çektiğinizde en baştaki tahrik sona eriyor ve sistem ataleti ile veya potansiyel enerjisini kinetiğe çevirerek(yokuş aşağı gibi) yol alıyor. fren enerji kazanımı açıldığında bu 4 dişlinin örneğin üçüncüsüne alternatör bağlanıp aküyü dolduruyor sürtünmeden dolayı da sistemi yavaşlatıyor. olay sadece basit bir kavrama değişimi aslında. belli bir gücün üzerinde fren gerektiğinde enerji kazanımı vs yalan oluyor. burada önemli nokta frenin uzun sürmes ve gücünün mümkün olduğu kadar sabir kalması.
0
tukenmez adam
(26.02.19)
(1)

izmir foça ve yenifoça internet hızları

tukenmez adam
izmir foça ve yenifoça bölgelerinde yaşayıp da fiber veya vdsl kullanan var mı? fiber veya vdsl var mı bu bölgelerde bilen var mı?internet iyi veya kötü diyebilirseniz o da makbüle geçer.
izmir foça ve yenifoça bölgelerinde yaşayıp da fiber veya vdsl kullanan var mı? fiber veya vdsl var mı bu bölgelerde bilen var mı?

internet iyi veya kötü diyebilirseniz o da makbüle geçer.
0
tukenmez adam
(26.02.19)
Internet iyi eskifoca
0
opitseri
(26.02.19)
(2)

Sürekli %0 görünen ve açılmayan şarjdaki telefon

windows95
merhaba. normalde telefon %3ü gördü mü kapanırdı, bugün baktım %0 görünüyor. kapandı, şarja taktım. ama yarım saattir aynı %0 görünüyor ve açılmıyor.dün android pie yüklenmişti. onun gazabına mı uğradık nedir ne önerirsiniz? telefon elimde patladı resmen
merhaba. normalde telefon %3ü gördü mü kapanırdı, bugün baktım %0 görünüyor. kapandı, şarja taktım. ama yarım saattir aynı %0 görünüyor ve açılmıyor.

dün android pie yüklenmişti. onun gazabına mı uğradık nedir ne önerirsiniz? telefon elimde patladı resmen
0
windows95
(26.02.19)
Uzun süre şarjda dursun dokunma. 10 saat sonra fln tekrar dene
0
chavezding
(26.02.19)
Şarj soketi arızaları çoğunlukla böyle başlar.
0
Etanglement
(26.02.19)
(3)

Telefonda google hesabı değiştirme

sanguine
Şimdi ben yeni telefon almıştım sonbaharda, o zaman kullandığım uyduruk bir tane gmail hesabı vardı onu girdim. Bunu değiştirmek istiyorum, yeni hesabı ekledim ama öncekini sileceğim sırada uyarı veriyor, bu hesapla ilişkili her şey silinir diye, fotoğraflar, mesajlar, kişiler vs. O yüzden silemedim
Şimdi ben yeni telefon almıştım sonbaharda, o zaman kullandığım uyduruk bir tane gmail hesabı vardı onu girdim. Bunu değiştirmek istiyorum, yeni hesabı ekledim ama öncekini sileceğim sırada uyarı veriyor, bu hesapla ilişkili her şey silinir diye, fotoğraflar, mesajlar, kişiler vs. O yüzden silemedim. İki google hesabı arasında nasıl veri transferi yapabilirim.
0
sanguine
(25.02.19)
cemallamec
(25.02.19)
@cemallamec bunu gördüm çok karmaşık geldi bana, mesela mesajları arşivlemek istedim ama mesajlar uygulaması çıkmadı. sonra fotoğrafları nasıl yapacağım zaten telefonda olan fotoğrafları indirip tekrar diğer hesaba mı atacağım, anlayamadım pek
0
🌸sanguine
(25.02.19)
Neden yeni telefonuna ayarlar>hesap ekle ile eski google hesabını da eklemiyorsun? İki hesabı da kullanabilirsin. Ekledikten sonra her şeyi senkronize edersen rahatlarsn
0
cemallamec
(25.02.19)
(1)

resimleri vidyoya çevirme

blackidom
arka arkaya sıralı resimlerden vidyo yapmak istiyorum. bir de müzik ekleyebileyim. hangi ios app işimi görür?
arka arkaya sıralı resimlerden vidyo yapmak istiyorum. bir de müzik ekleyebileyim. hangi ios app işimi görür?
0
blackidom
(25.02.19)
iMovie en temizi
0
sydney
(25.02.19)
(2)

SSD Biçimlendirme

asbe
Duyurunun Wozniakları,Elimde önceden windows kurulu olan bir SSD var. Daha büyük olanını aldım windowsu ona kurdum, bunu da normal disk olarak kullanmak istiyorum. Bunu nasıl formatlayayım? Windowsta sağ tık, Biçimlendir diyip NTFS olarak yavaş biçimlendirme yapsam kafi midir?Yoksa SSDlerin ayrı bir
Duyurunun Wozniakları,

Elimde önceden windows kurulu olan bir SSD var. Daha büyük olanını aldım windowsu ona kurdum, bunu da normal disk olarak kullanmak istiyorum. Bunu nasıl formatlayayım? Windowsta sağ tık, Biçimlendir diyip NTFS olarak yavaş biçimlendirme yapsam kafi midir?
Yoksa SSDlerin ayrı bir esprisi var mı?
Teşekkürler
0
asbe
(25.02.19)
NTFS olarak biçimlendir. yavaşa gerek yok.
0
washe
(25.02.19)
NTFS , hızlı olarak biçimlendir. Gönlünüzce kullanın.
0
ycaycayca
(25.02.19)
(2)

google chrome hicbir seyi hatirlamiyor

reshad the lionheart
her defasinda sifreleri vs yeniden girmemi istiyor. acip bakiyorum, google hesabima giris yapmis durumdayim ama chrome'de sifreleri gormek istedigimde dahi sayfa bombos cikiyor. google hesabima gidip oradan bakmam gerekiyor sifrelere.var midir cozumu bilen biri?
her defasinda sifreleri vs yeniden girmemi istiyor. acip bakiyorum, google hesabima giris yapmis durumdayim ama chrome'de sifreleri gormek istedigimde dahi sayfa bombos cikiyor. google hesabima gidip oradan bakmam gerekiyor sifrelere.

var midir cozumu bilen biri?
0
reshad the lionheart
(25.02.19)
Buna benzer bi durumu operayla bi süre yaşamıştım. Belki sorun aynıdır diye yaziyorum.

Ccleaner'dan fark etmeden tarayıciyı her kapattığında çerezleri geçmişi vs sil diye ayarlamışim, o yüzden 1 ay falan çildirdim niye her defasinda tekrar giriş yapıyorum diye. Sonra fark ettim de iki saat sövdüm. Siz de eğer o tarz bi program kullaniyorsaniz bi bakın belki benzer bir ayar açik kalmiştir
0
nundu
(25.02.19)
@nundu,

ustad benim apple id ile ilgili bir sorundan kaynaklaniyormus galiba. apple sifremi yenileyince chrome'la ilgili sorun da cozuldu.
0
🌸reshad the lionheart
(26.02.19)
(3)

Kendi sitemde, başka bir site veya tezden alıntı yapma hakkında.

blt
Şu anda bir e ticaret sitesi hazırlamaktayım ve burada, örneğin 'camın tarihi' üzerine bir yazı paylaşmak istiyorum. Kendim araştırıp özgün bir yazı yazmaya üşendiğim için muhtemelen başka bir siteden veya tezden kopyala yapıştır yapacağım. Sorum şudur ki hukuksal olarak bir sakıncası var mıdır, izi
Şu anda bir e ticaret sitesi hazırlamaktayım ve burada, örneğin 'camın tarihi' üzerine bir yazı paylaşmak istiyorum. Kendim araştırıp özgün bir yazı yazmaya üşendiğim için muhtemelen başka bir siteden veya tezden kopyala yapıştır yapacağım. Sorum şudur ki hukuksal olarak bir sakıncası var mıdır, izin almam gerekmekte midir?
Alıntıladığım siteyi veya tezi kaynak olarak yazımın altına yerleştirsem olur mu?
0
blt
(25.02.19)
Benim tezden alsan ben dava açardım mesela. Telif ödemelisin bunun için.
0
insomniac
(25.02.19)
Ayrıntısını bilmiyorum ama sonuçta bir tez yazarken de yeri geliyor onlarca alıntı yapıyoruz, yüzlerce kaynaktan bilgi alıyoruz, kaynak gösterip yazdığımızda kimse bana telif öde demiyor. Bilemedim ben bu işi.
0
🌸blt
(25.02.19)
başkasının eserini/ürününü/emeğini izinsiz ve karşılıksız olarak üstelik kendi ticari amaçlarınız için kullanmanızın sonuçlarından sitenin/yazının altına referans vererek kurtulamazsınız.
0
Whily
(25.02.19)
(1)

cex.io (bitcoin) withdraw işlemi hakkında

appdata
arkadaşlar merhaba..cex.io'daki dolares'lerimi enpara hesabıma aktaramıyor muyum, var mı böyle bir şey. enpara cex.io'yu bloklamış diyorlar.bir de en az komisyon/masraf/ıvır zıvır kesintisi için nasıl bir taktik/yol/yöntem/method izlemeliyim?şimdi ben gider dümdüz çekerim, paranın yarısını cex.io al
arkadaşlar merhaba..

cex.io'daki dolares'lerimi enpara hesabıma aktaramıyor muyum, var mı böyle bir şey. enpara cex.io'yu bloklamış diyorlar.

bir de en az komisyon/masraf/ıvır zıvır kesintisi için nasıl bir taktik/yol/yöntem/method izlemeliyim?

şimdi ben gider dümdüz çekerim, paranın yarısını cex.io alır, geri kalan yarısını da enpara (ya da hangi banka hesabıma çekeceksem) alır, iki taraf da komisyon/masraf adı altında benim parayı kırışırlar, ben öyle kalakalırım.
0
appdata
(25.02.19)
ben geçen sene enpara kartıma çekim yapmıştım. geçen zaman zarfında blokladılar mı bilmiyorum. bitcoinini türk bitcoin borsalarına çekip sonra satıp banka hesabına çekebilirsin. şuan bitcoin fiyatları düşük oldugu için komisyon parası çok olmaz. bitcoinini türk borsasına çekecekken sana ne kadar komisyon alacagını gösterir. ordan hesaplarsın. eger yine de sana fazla gelirse komisyon parası bitcoinini cex io da satıp xrp veya litecoin falan alarak onları türk borsasına çekersin ve satarsın. bunların komisyon fiyatı daha düşük ama bitcoinini satıp bunları alırken olusacak fiyat dalgalanmaları daha az komisyon ödeyim derken komisyon masraflarını bitcoin gibi yapabilir.
0
concistre
(25.02.19)
(3)

Pronet alternatifi ev güvenlik sistemi

naughtyfisherman
Merhabalar, mevcutta kullandığım pronet'i fahiş fiyatları nedeni ile değiştirmek istiyorum. Evinde pronet benzeri sistem kullananların tavsiyelerini alabilir miyim?
Merhabalar, mevcutta kullandığım pronet'i fahiş fiyatları nedeni ile değiştirmek istiyorum. Evinde pronet benzeri sistem kullananların tavsiyelerini alabilir miyim?
0
naughtyfisherman
(25.02.19)
kent alarm olabilir. zamanında bi iş yapmıştım onlara baya övüyorlardı kendilerini fiyatları da uygundu diğerlerine göre. bi araştır istersen.

bonus: www.youtube.com
0
suwat
(25.02.19)
bende paradox annemde mgs var. ikimiz de memnunuz. paradox biraz daha pahali.
0
65 derece
(25.02.19)
safe point dene arkadaşım. adamlar hem uygun rakam veriyolar hem de teknik konuda gerektiğinde acil destek veriyolar. ayrıca alarm merkezi de çok hızlı.

bi ara prosegurden fiyat alayım dedim ev kirası gibi rakam çektiler.
0
laragofret
(25.02.19)
(2)

İstifa mektubu veren çalışanı işten çıkartmak

nop
Atıyorum iki ay sonra şu gün itibariyle işten ayrılıyorum diye istifa mektubu veren çalışanı bu tarihten önce, istifa tarihine kadar olan maaşını vermek kaydı ile çıkarmak mümkün müdür?
Atıyorum iki ay sonra şu gün itibariyle işten ayrılıyorum diye istifa mektubu veren çalışanı bu tarihten önce, istifa tarihine kadar olan maaşını vermek kaydı ile çıkarmak mümkün müdür?
0
nop
(25.02.19)
evet, istifa tarihine kadar olan maasi degil, sizi isten cikarttigi tarih itibariyle hak kazandiginiz tutar arti ihbar tazminati ve kidem tazminatina hak kazaniyorsa onu ve varsa yillik izin paralarini vererek isten cikartabilir.
0
kassiopeia
(25.02.19)
sen istifa ettin, ihbarını kullandırmayalım gel bu cuma son olsun, şeklinde anlaşma yapılırsa ihbar kıdem vs.. ödenmek durumunda kalınmaz. içerdeki yıllık izin ücreti her halukarda ödenecek
0
benaslinda
(25.02.19)
(2)

En sevdiğiniz/beğendiğiniz kullanım kılavuzu/manuel vs

herşeyi soran adam
Selam,Herhangi bir konuda, en beğendiğiniz kullanım kılavuzu neydi?En anlaşılır, en güzel anlatan, uygulaması en kolay vs.IKEA manuelleri de olabilir, developer guide'lardan biri de olabilir, kendi konunuzla alakalı başka birşey de olabilir.Böyle step step anlatan ve çok beğendiğiniz neler var?Teşek
Selam,

Herhangi bir konuda, en beğendiğiniz kullanım kılavuzu neydi?
En anlaşılır, en güzel anlatan, uygulaması en kolay vs.
IKEA manuelleri de olabilir, developer guide'lardan biri de olabilir, kendi konunuzla alakalı başka birşey de olabilir.

Böyle step step anlatan ve çok beğendiğiniz neler var?

Teşekkürler.
0
herşeyi soran adam
(25.02.19)
Seretide discus ve lucrin depot ilaç prospectusu
Saç boyası uygulama kılavuzları ama en iyisi içlerinde lucrin sanırım.
0
irene
(25.02.19)
alakalı olmayabilir ama uçak biletleri için fiyat karşılaştırması yapan sitelerden mytrip.com'u çok beğenmiştim. uçuş sürelerinin detayları, aktarma lokasyonları ve bekleme süreleri, aylık inceleme, uçuş başına kaç kg valiz hakkın olduğu vs bir sürü güzel özelliği vardı.

bunun dışında yemek videoları olarak homecookingadvanture ve tasty'leri beğeniyorum, 'Merhabaaaaa kanalıma hoş geldiniz' minvalinde konuşan biri olmadığı için. Herşey aşama aşama ekranda yazıyor, arka planda da güzel bir müzik oluyor.
0
taurina
(25.02.19)
(2)

Grafik Tasarıma Giriş 101

jacque
Bu işte mutlaka öğrenilmesi gereken başlıca programlar nelerdir? İş ilanlarında özellikle Indesign, Illustrator, Photoshop ve Corel Draw öne çıkıyor. Hangisi ile başlamalı? Bu programları crack ile veya malum ortamlardan edinmek mümkün müdür?Programları öğrenip, grafiker olayım gibi bir amacım yok.
Bu işte mutlaka öğrenilmesi gereken başlıca programlar nelerdir? İş ilanlarında özellikle Indesign, Illustrator, Photoshop ve Corel Draw öne çıkıyor. Hangisi ile başlamalı? Bu programları crack ile veya malum ortamlardan edinmek mümkün müdür?

Programları öğrenip, grafiker olayım gibi bir amacım yok. İletişim mezunuyum. Basit haber banner'ı hazırlayacak kadar Adobe CC kullanabiliyorum. İşimden istifa ettim ve bir süre işsiz kalacağım gibi görünüyor. Hazır vaktim bolken bu alanda bir şeyler öğrenmek istiyorum.
0
jacque
(25.02.19)
Vektör tabanlı olduğu için Illustrator'la başlayabilirsin.

Boş zamanlarında en azından renk bilgisi, temel tasarım gibi şeylere de bakman faydalı olur.
0
marla is in my head
(25.02.19)
cgpeers hesabı aç bitane. her ayın 1i ve 15inde üyelik alımı yapıyor. oradan programları da udemy gibi yerlerde paralı olan dersleri de indirirsin.
0
nolmus yani
(25.02.19)
(6)

kedimin sırtındaki yara(?)

superb
bahçede baktığım kedimin sırtındaki tüyler belli bir bölgede döküldüne yapmak lazım? neden olmuştur?foto ekledim umarım görünüyordurhttps://hizliresim.com/y61mm9
bahçede baktığım kedimin sırtındaki tüyler belli bir bölgede döküldü
ne yapmak lazım? neden olmuştur?

foto ekledim umarım görünüyordur
hizliresim.com
0
superb
(25.02.19)
İki ihtimal var. Mantar gibi görünüyor. Bölgeye Baticon sürün, düzenli olarak.
İkinci ihtimal, kuru mama bazen böyle sorunlar yaratabilir, vitamin gibi.

Ama ben Baticon öneririm. Gecmezse veterinere götürün.
0
kabetaslayansatanist
(25.02.19)
@kabetaslayansatanist düzenli olarak kuru mamayla beslemeye başlayalı 2 ay oluyor maksimum, ondan önce böyle bir sorun yoktu
bugün baticon sürmeye başlayacağım
umarım rahat durur
0
🌸superb
(25.02.19)
Mantar mı acaba. Çok kaşıyor mu? Sadece kuru mama da vermeyin bence, içleri kuruyor Hayvanların=(
0
mslny
(25.02.19)
@mslny kaşıyamayacağı bir yerde sanki; hiç kaşırken görmedim
haftada 1-2 yaş mama alıyorum marketten tek seferlik olanlardan
kedi bakımı konusunda çok cahilim
farklı yaş mama önerileriniz olur mu?
0
🌸superb
(25.02.19)
Evde yemek yapıyor musunuz? Ben düdüklüde tavuk haşlayıp veriyorum, suyunu da bazısı çok seviyor. Sote de genelde severler. Ciğer de pişirip veren oluyor ama her kedi pişmiş ciğer sevmiyor.
0
mslny
(25.02.19)
@mslny deneyeyim bakalım
0
🌸superb
(25.02.19)
(3)

xiaomi mi power bank 2c (plm06zm) otomatik kapanma?

avianthem
selamlar. geçtiğimiz günlerde bim'den xiaomi mi power bank 2c (plm06zm) aldım. gece telefonumu şarja taktım bununla (iphone x), sabah kalktığımda telefonun %100 dolduğunu ancak powerbank'in de gücü kestiğini gördüm. tuşa bir daha basınca güç vermeye başladı yine.daha önce kullandığım powerbank'lerde
selamlar.

geçtiğimiz günlerde bim'den xiaomi mi power bank 2c (plm06zm) aldım. gece telefonumu şarja taktım bununla (iphone x), sabah kalktığımda telefonun %100 dolduğunu ancak powerbank'in de gücü kestiğini gördüm. tuşa bir daha basınca güç vermeye başladı yine.

daha önce kullandığım powerbank'lerde (asus, samsung) böyle bir şey yoktu. bu, xiaomi'nin bir özelliği mi, yoksa benim powerbank bildiğin bozuk mu?

cevaplarınız için teşekkürler şimdiden.
0
avianthem
(25.02.19)
Dolunca kapanmış telefonun için daha sağlıklı. Trust marka olan da aynısını yapıyor. Normal yani
0
westblack
(25.02.19)
Normal.
0
oligomer
(25.02.19)
Normali bu
0
basond
(25.02.19)
(1)

Sandisk ixpand - 64 gb aldım, virüsten nasıl korurum?

cccbehzatccc
flah bellek aldım, iphone a tak a özelliği de var, henüz paketinde.sandisk'in sunduğu, kullanacağım bir virüs koruma uygulaması var mı?Yoksa başka ne öneririeiniz?
flah bellek aldım, iphone a tak a özelliği de var, henüz paketinde
.sandisk'in sunduğu, kullanacağım bir virüs koruma uygulaması var mı?
Yoksa başka ne öneririeiniz?
0
cccbehzatccc
(25.02.19)
flash belleği virüsten korumak için bir uygulama yok. şüpheli gördüğünüz bilgisayarlara takmayın yeterli. bilgisayara kuracağınız antivirüslerle de usb'ye taktığınızda taratırsanız, %90 korunmuş olursunuz.
0
winston
(25.02.19)
(10)

Derin hikayeli oynanışı kaliteli bir oyun arıyorum

kmesne
Merhabalar bu aralar bi tane oyuna sarmak istiyorum açıkçası, böyle film gibi olsun oynarken hikayesel bir derinliği olsun.Sadece git şunu bunu öldür şunu bunu topla geri gel gibi olmasın, aksiyon filmi gibi değil de bilimkurgu/gizem filmi gibi olsun felsefi bir derinliği olsun oynarken.Grafik benim
Merhabalar bu aralar bi tane oyuna sarmak istiyorum açıkçası, böyle film gibi olsun oynarken hikayesel bir derinliği olsun.

Sadece git şunu bunu öldür şunu bunu topla geri gel gibi olmasın, aksiyon filmi gibi değil de bilimkurgu/gizem filmi gibi olsun felsefi bir derinliği olsun oynarken.

Grafik benim için çok önemli değil ama güzel grafik daha hoşuma gider elbette

RPG tarzı arıyorum ama öbür tarzlar da olur

Sadece sol tık ile bütün dövüş hareketlerini yapalım olmasın biraz zor olsun.

Biraz fazla şey istemiş olabilirim ama bulursanız çok sevinirim valla
0
kmesne
(24.02.19)
Call of duty i ben böyle hiakyeki diye seviyorum
0
seyyar satıcı
(24.02.19)
Witcher ve Dragon Age aklıma ilk gelenler.
0
shangrilla
(24.02.19)
Tabii ki Heavy Rain.

ve beyond two souls
0
ihanet kac kisilik
(24.02.19)
Last of Us da var.
0
shangrilla
(24.02.19)
Firewatch olabilir
0
dayl
(24.02.19)
Hollow Knight
Tavsiyeme duacı olacaksınız.
0
burka
(25.02.19)
Pillars of Eternity, Pillars of Eternity 2

The Witcher 1, 2, 3. Hikâye açısından en iyisi 1 ve 3 bana kalırsa.

Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4.

Red Dead Redemption 2 (Ben daha oynamadım ama övülüyor, malum)

Kendi oynadıklarımdan sıralama yapmam gerekirse:

The Witcher 3
Pillars of Eternity
Fallout New Vegas
Fallout 3
The Witcher 1 böyle gider.
0
hitokiri kenshin
(25.02.19)
Heavy Rain ve Soma +1

Ayrıca Soma' nın önerildiğini görünce duygulandım ve parantez açmak istiyorum . Kendisi beni en çok etkileyen oyunların başında geliyor. Çok sürükleyici bir filmi, bir kitabı oynarmış gibi tıpkı. Çok derin bir hikayesi var. Yer yer sizi düşündüren detaylara sahip. Twistler, mindfucklar havada uçuşuyor. Mutlaka oynamalısın. Söylendiği gibi adam öldürme falan yok.

PS4 varsa Detroit Become Human' ı tavsiye ederim. O da film tadında bir oyun.

Bu arada derin hikayeli önerebileceğim başka bir oyun Alan Wake. Çok özgün bir oyun. Hapsolduğunuz karanlık dünyadan kurtulmaya çalışıyorsunuz.

Life is Strange önerebileceğim diğer başka bir oyun. Henüz oynamadım ama methedeni çok.

Spec Ops The Line yine derin hikayesi olan bir savaş oyunu. Savaşın acı yüzünü bir tokat gibi yüzüne çarpıyor. Bunu oynayınca savaştan sonra psikolojik travma yaşayan askerleri çok rahat anlayacaksın.

Metro serisi bir diğer önerebileceğim bir oyun serisi. 3. oyunu da yeni çıktı. Onu oynamadım. Ama ilk 2 oyun oldukça güzel. Aradığın şeyi fazlasıyla veriyor. Kitaplarını okumanı da tavsiye ederim. Oyundan alacağın tat ikiye katlanacak.

Çok derin hikayeli olmasa da önerebileceğim Rpg Dragon' s Dogma Dark Arisen. Hikaye bir müddet sonra belirginleşmeye başlıyor.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(25.02.19)
Detroit Become Human.
0
hepbiarayisicinde
(25.02.19)
Pc için ilk önerim SOMA, daha önce de yazanlara +1 diyorum katılıyorum. Spec ops the line aynı şekilde. Witcher 3 evet klasik olarak hep önerilir. Sanitarium var eskilerden efsane adventure. Divinity Original Sin 1-2 de iyidir sıra tabanlı rpg severseniz. Ya aslında o kadar çok oyun var ki aklıma gelmiyor resmen :D
Grim Fandango yine adventure.
Portal ve Portal 2,puzzle tabanlı fakat anlattığı bir hikayesi de var.
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(25.02.19)
(2)

Kapanmış Google hesabını Android telefondan nasıl kaldırabilirim?

lordoz
Telefonumda 2 Google hesabı tanımlıydı, biri şahsi Gmail hesabım diğeri de şirketin Gsuite üzerindeki mail hesabı.Şirketten ayrıldım ve e-posta hesabımı kapattılar.Hesap telefonda log-out durumda ama kaldırmayı bir türlü beceremedim. Kaldırmak istediğimde parola soruyor ama parola yok, şifremi unutt
Telefonumda 2 Google hesabı tanımlıydı, biri şahsi Gmail hesabım diğeri de şirketin Gsuite üzerindeki mail hesabı.

Şirketten ayrıldım ve e-posta hesabımı kapattılar.

Hesap telefonda log-out durumda ama kaldırmayı bir türlü beceremedim. Kaldırmak istediğimde parola soruyor ama parola yok, şifremi unuttum dediğimde de "böyle bir Google hesabı yok" diyor.

Dekative olan bir Google hesabını Android telefondan kaldırmak için bildiğiniz bir yol var mı?
0
lordoz
(24.02.19)
amacım telefonu sıfırlamadan halletmek aslında, bir hesap kaldırmak için komple telefonu sıfırlamakla uğraşmak istemiyorum ama bir yandan da sürekli "action required" bildirimi almaktan sıkıldım.
0
🌸lordoz
(25.02.19)
abi o çok saçma bir yerde. niye kaldıramadığını anlayabiliyorum. dur bi kurcalayayım yine bulursam editleyeceğim.

edit: güncelleme gelmiş sanırım biraz daha kolay oldu bu. gmail'e gir, sağ üstte yuvarlak bir logo var, ona tıkla, bu cihazdaki hesapları yönet'e gel, orada hesabı kaldır var. önceden böyle değildi ama bugün gelmiş sanırım güncelleme. güncel değilse bir güncellemeyi dene olmadı.
0
veritaslibertas
(25.02.19)
(6)

Kombi :(

archery
3 gün evde değildim,çıkmadan önce kombiyi komple kapatmıştım.Şimdi geldim ve açtığımdan beri -20 dakikadır- sürekli ateşleme yapıyor,3-4 saniyede bir neredeyse hiç durmadan.Normal midir acaba kapalı kaldığı için? Bana normal gelmedi. Ekranda da herhangi bi hata kodu yok.
3 gün evde değildim,çıkmadan önce kombiyi komple kapatmıştım.
Şimdi geldim ve açtığımdan beri -20 dakikadır- sürekli ateşleme yapıyor,3-4 saniyede bir neredeyse hiç durmadan.
Normal midir acaba kapalı kaldığı için? Bana normal gelmedi. Ekranda da herhangi bi hata kodu yok.
0
archery
(24.02.19)
basınç değerleri normal mi?
0
false pretension
(24.02.19)
gaz kapalı olabilir mi?
0
sutlu nescafe
(24.02.19)
Evet o normal
0
🌸archery
(24.02.19)
Gazı falan hiç ellememiştim sadece kombiyi kapatmıştım,şimdi reset attım bakalım ne olacak.
0
🌸archery
(24.02.19)
Ekranda herhangi bir hata kodu var mı? Su basıncı normal mi?
0
shangrilla
(24.02.19)
Sıcaklık değerini kökle yani en son sıcaklık neyse ona getir. 15 dk kadar bekle . Yanmiyorsa geçmiş olsun kombi tamircisi çağır . Bende aynı hata yazin oldu sıcak su gelmedi uyarıda yoktu gaz sensörü mu birşey bozulmuş
0
ycaycayca
(25.02.19)
(7)

Bu iphone virüsünün kurtuabilen oldu mu?

speedy
Sorun resimde. https://eksiup.com/fe7598d6f185 internette gezerken çıkıyor ve safariyi toptan kapatmak zorunda kalıyorsun. Google da araştırdım biraz, baya ecnebi de muzdarip. Her kafadan faklı bir ses çıkıyor, bir kaç tane yol denedim tavsiyelerde hala devam ediyor. Belli internet sitelerinde gezer
Sorun resimde. eksiup.com internette gezerken çıkıyor ve safariyi toptan kapatmak zorunda kalıyorsun. Google da araştırdım biraz, baya ecnebi de muzdarip. Her kafadan faklı bir ses çıkıyor, bir kaç tane yol denedim tavsiyelerde hala devam ediyor. Belli internet sitelerinde gezerken çıkıyormuş. the Sun, amazon vs güvenilir addedilen siteler genelde. Ben de cambridge dictionary'de oluyor, yıllardır kullandığım, alıştığım site bir anda silmek istemiyorum. Ben de vardım, şöyle kurtuldum diyen var mı?
0
speedy
(24.02.19)
iOS'un yapısı gereği virüs vb zararlı yazılıma maruz kalma olasılığı hemen hemen yok gibi, ziyadesiyle sizin sorununuz kuvvetle muhtemel cookie kaynaklı (başıma gelmedi ve çözüm için ilk aklıma geleni yazıyorum)

safari ayarlarını kurcalayıp, tarihçeyi silmeyi denediniz mi? ve aynı popup farklı tarayıcılarda geliyor mu?

eksiup.com
0
avarel dalton
(24.02.19)
Sonra androide laf ediyorlar virustu kıldı yündü diye. çare format.
0
Techsavvy
(24.02.19)
ayarlar > safari > tüm çerezleri sil
ayarlar > safari > ileri düzey > web sitesi verileri > sil

app store > addblock for mobile (indir) >>> (uygulamayı aç) update >> (sonrasında) ayarlar > safari > içerik engelleyiciler > (üçünü seç)

addblock kullanırken kredi kartı alışverişlerini safari'de yaparken bu kısımdan pasif hale getir eklentiyi
0
cemallamec
(24.02.19)
@safariden başka browserda denemedim, geçmişi cookieleri sildikten sonra gene eski tas eski hamam
0
🌸speedy
(24.02.19)
@Techsavvy

"çare format" şeklinde bir yaklaşıma katılmıyorum muhtemelen ilgili problemi yaşayan arkadaşın sıkıntısını çözümü "fabrika ayarları"ndan önce çözülebilir.

iOS / Android karşılaştırması yapmak için doğru yer burası değil sanırım ancak şunu söylemem gerekiyor, hem iOS hem Android kullanan bir son kullanıcı olarak rahatlıkla ifade edebilirim ki iOS, Android'e göre çok daha fazla stabil ve güvenlidir.

Kullanıcının alışkanlıkları, kullanım tarzı (jailbreak olayı hariç) iOS'ta kullanıcıyı olası sıkıntılara karşı çok daha sıkı bir politikayla korumaktadır.

Şayet kullanıcı elinde bulunan cihazda yerleşik uygulama olan tarayıcının ayarlarına göz atıp izin ve yetkiler karşısında bilinçli bir yapılandırma yaparsa benzer sorunları yaşaması çok olası değildir.

Safari'nin temel ayarları gayet anlaşılabilir şekilde, ileri düzey ayarlarına girdiğiniz zaman jargona hakim olsanız bile google yardımıyla işlem yapabiliyorsunuz. Arkadaşımızın paylaştığı problemi yaşayan diğer kullanıcılarla ortak bir kullanım alışkanlığı olduğunu düşünüyorum.

son olarak "format" başvurulası bir çözüm değil bu konuda ısrarcıyım, zira paylaşılan görselde karşımıza çıkan problem için kimi şartların oluşması gerekiyor gibi, internet erişimi, tarayıcı izinleri vb (veya ben öyle algıladım)
0
avarel dalton
(24.02.19)
support.apple.com şöyle bir makale yayınlanmış belki işinize yarar
0
avarel dalton
(24.02.19)
@kalte hocam popup dediğin tıklarsın çat diye kapanır 2saniyede. Tüm tarayıcıyı kitleyip kapatmak zorunda kalmazsın. Ayrıca anketimsi bir şey doldurup, bilgilerini falan almaya çalışıyor ok deyip saf saf ilerlersen. Youtube'da videoda çıkan reklam muamelesi çekmeyelim lütfen
0
🌸speedy
(24.02.19)
(2)

Safari için Zenmate gibi VPN Eklentisi?

o my god they killed kenny
Merhabalar sevgili müzik severler,Biliyorsunuz Tunein TR'de engelli. Chrome'da Zenmate'i açıp dinliyorum ancak Safari'de bunun alternatifini bulamadım, tavsiyelerinizi bekliyorum.P.S.: Mac'e VPN kurdum ama max. 10 gb veriyor, o da arkada sürekli radyo açık olduğundan bana uygun değil zira saatte 1 g
Merhabalar sevgili müzik severler,

Biliyorsunuz Tunein TR'de engelli. Chrome'da Zenmate'i açıp dinliyorum ancak Safari'de bunun alternatifini bulamadım, tavsiyelerinizi bekliyorum.

P.S.: Mac'e VPN kurdum ama max. 10 gb veriyor, o da arkada sürekli radyo açık olduğundan bana uygun değil zira saatte 1 gb yedi...
0
o my god they killed kenny
(24.02.19)
itunes.apple.com

touch vpn mac için kullanıyorum gayet ideal.
0
bazenuyur
(24.02.19)
Safari değil direkt pc içinmiş, hem de sınırsız diyor. kurdum bile, çok teşekkürler.
0
🌸o my god they killed kenny
(24.02.19)
(1)

Aof parayi yatirip kayit yapmazsak ne oluyor?

baldan kaymak
Sb. Ara donem icin soruyorum. Ogrencilik hakkim akbil telefon vs duser mo
Sb. Ara donem icin soruyorum. Ogrencilik hakkim akbil telefon vs duser mo
0
baldan kaymak
(24.02.19)
Kayıt yapmadan para yatıramıyorsun zaten. Parayı yaptırdıktan sonra öğrencilik hakkın devam eder.
0
jiletimigetirin
(24.02.19)
(1)

whatsapp'da mevcut (devamlı) konum paylaşırken sağ üstteki ok

zunkatsar
içi mavi dolu geliyor ve oka (kendi üstüne) tıklayınca içi boş oluyor. nedir aradaki fark?içi dolu hali:https://s2.eksiup.com/a2ef40cc2467.jpgtıklıyorsun ve içi boş oluyor:https://s3.eksiup.com/ffdd909cf636.jpgtekrar tıklayınca başa dönüyor vs...nedir? hangisinde ne oluyor?edit: en sağ üstteki şarj
içi mavi dolu geliyor ve oka (kendi üstüne) tıklayınca içi boş oluyor. nedir aradaki fark?

içi dolu hali:

s2.eksiup.com

tıklıyorsun ve içi boş oluyor:

s3.eksiup.com

tekrar tıklayınca başa dönüyor vs...

nedir? hangisinde ne oluyor?

edit: en sağ üstteki şarj olduğunu gösteren siyah şeyden bahsetmiyorum. i harfinin altındakinden bahsediyorum.
0
zunkatsar
(24.02.19)
içi boş ok = bir ögenin bazı koşullar altında konumunuzu alabileceğini belirtiyor.

ici dolu ok = bir ögenin son 24 saat içinde konumunuzu kullandığını belirtiyor.


daha fazla bilgi için Ayarlar > Gizlilik > Konum Servisleri.
0
avarel dalton
(24.02.19)
(1)

sony vegas hk.

goodenuff
merhaba, 16gb ram, gtx 1080 ekran kartımız var fakat sony vegas üzerinde edit yaparken preview kısmında donuk frame alıyoruz. işlemci şuan hatırlayamadım en aşağı i5 yada i7 olması gerekiyor. internetten bir çok yere baktım araştırdım bunun bilgisayar ile alakalı olabileceğini zannetmiyorum. ekstra
merhaba, 16gb ram, gtx 1080 ekran kartımız var fakat sony vegas üzerinde edit yaparken preview kısmında donuk frame alıyoruz. işlemci şuan hatırlayamadım en aşağı i5 yada i7 olması gerekiyor.

internetten bir çok yere baktım araştırdım bunun bilgisayar ile alakalı olabileceğini zannetmiyorum. ekstra bir bilgisi olan var mı kaçırdığımız bir yer mi var neden donuk frame alıyoruz önizleme yaparken? yani draft (quarter) yapsak bile aynı. değişen hiçbir şey olmuyor.

sony vegas pro 12 kullanıyoruz bu arada.

teşekkürler.
0
goodenuff
(24.02.19)
Programın onboard ekran kartıyla açılmadığına emin miyiz?
0
alwayschargeneverbend
(24.02.19)
(5)

Masaüstü pc den Wifi ile tv ye görüntü aktarımı

soft
Bilgisayar çalışma odasında, Wifi adaptörüm ve Wifi modemim mevcut. Tv veya projeksiyon cihazı alsam, Wifi ile yaklaşık 8 metre mesafeden görüntü aktarımı kullanışlı olur mu? Bilgisayar çalışma odasındayken ben salonda tv üzerinden sorunsuz şekilde film izleyebilir miyim?
Bilgisayar çalışma odasında, Wifi adaptörüm ve Wifi modemim mevcut. Tv veya projeksiyon cihazı alsam, Wifi ile yaklaşık 8 metre mesafeden görüntü aktarımı kullanışlı olur mu? Bilgisayar çalışma odasındayken ben salonda tv üzerinden sorunsuz şekilde film izleyebilir miyim?
0
soft
(24.02.19)
bazı televizyonlarda o özellik var. değil 8 metre yaklaşık 2-3 metrede sıkıntı yaşadım. 5-10 saniye geriden gelmeler, karelenme vs. modem/bilgisayar/tv aynı odadaydı bu arada.
0
sutlu nescafe
(24.02.19)
Film izlerken cok sikinti yasamazsin bence sadece mause donuk donuk geliyor. Ama oyun oynayamazsin
0
Kedilerinefendisi
(24.02.19)
smart tv alırsan pc yi bağlamana gerek yok
0
prasinos
(24.02.19)
bazı belirli teknolojiler var, dlna, widi falan gibi. kullandığınız donanımın bununla uyumlu olması gerekiyor, mesela bilgisayarınızdaki kablosuz ağ kartının bu tür bir özelliğe uyumlu olması, televizyonunuzun da bunu desteklemesi gibi. genelde smart tv'lerde oluyor bu fonksiyon, ama emin olmamakla birlikte masaüstü bilgisayarlarda kullanılabilen kablosuz ağ kartlarının neredeyse hiçbirinin bu özelliği destekleyeceğini sanmıyorum.
ağ kartınızın çipseti ile televizyonunuzun özelliklerini araştırıp widi/dlna türü işlevleri destekleyip desteklemediğini bulmalısınız.
0
gkhncnzdgn
(24.02.19)
Chromecast ile yapıyorum bu dediğini. 3 saatlik filmde 2 defa takılma yaşadım ısındığı için. Sanırım Chromecast 4k falan alırsan sorunsuz izleyebilirsin. Mesafenin ev içinde pek önemi yok ayrıca. Aktarım fhd filmler için fazlasıyla hızlı olacak.

Bunun haricinde miracast yapabilirsin bazı destekleyen smarttv lere.
0
bos gezenin bos ustasi
(24.02.19)
(1)

LG G2 - Açılmıyor

foxmulder
Telefonun ekteki resimde işaretlediğim batarya soketi tahrip oldu. Bataryanın +/- kutuplarını algılamadığı için açılmıyor. Benim sorularım1) Batarya nın +/- kutuplarına birer kablo bağlayarak bu kabloları resimde hangi devreye değdirerek telefonu açabilirim? Böylece batarya soketine gerek kalmayacak
Telefonun ekteki resimde işaretlediğim batarya soketi tahrip oldu. Bataryanın +/- kutuplarını algılamadığı için açılmıyor. Benim sorularım
1) Batarya nın +/- kutuplarına birer kablo bağlayarak bu kabloları resimde hangi devreye değdirerek telefonu açabilirim? Böylece batarya soketine gerek kalmayacak.
2) Ya da en azından telefonu PCye taktığımda nasıl dosyalara erişebilirim? Çünkü şu anda usb'den PC'ye takınca da açılmıyor.
0
foxmulder
(24.02.19)
ekte görsel yok.
0
lordoz
(24.02.19)
(1)

Wordpress Domain Transfer ile ilgili bir soru

appdata
Arkadaşlar merhaba,Ben Godaddy'deki .com domain'imi wordpress'e taşımak istiyorum.wordpress'in domain transfer support sayfalarında şöyle bir cümle var."Your domain will be renewed automatically for another year upon completion of a successful transfer." (kaynak: https://en.support.wordpress.com/inc
Arkadaşlar merhaba,
Ben Godaddy'deki .com domain'imi wordpress'e taşımak istiyorum.
wordpress'in domain transfer support sayfalarında şöyle bir cümle var.

"Your domain will be renewed automatically for another year upon completion of a successful transfer." (kaynak: en.support.wordpress.com )

şimdi benim burda anlamadığım şey şu.
benim godaddy'deki domain'im 3 ocak 2019'da alındı ve 3 ocak 2020'de bitiyor..

şimdi ben wordpress'e diyelim ki şimdi, şu anda taşıdım, yani bugün, 23 şubat 2019'da...

wordpress benim domain'imi 23 şubat 2019 - 23 şubat 2020 olarak mı güncelleyecek
yoksa 3 ocak 2020'nin üzerine ekstra 1 yıl ekleyip 3 ocak 2021 gününe kadar mı register edecek...

"Your domain will be renewed automatically for another year" cümlesi çok açıklayıcı olmamış...

şimdiden teşekkürler.
0
appdata
(23.02.19)
3 Ocak 2021
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(24.02.19)
(4)

Volvo s60 motor devri daglanmasi

vuranyum
Volvo severler merhaba,2015 s60 d2 aracimda motor devri gaz verirken ani yukselip azaliyor.Arabada kalislarda titreme sarsma gibi bir sorun olmuyor. Motor devrindeki bu dalgalanmayi bir turlu cozemedim.Daha once basina benzer bir sey gelen ya da fikri olan var mi?Simdiden tesekkurler.
Volvo severler merhaba,

2015 s60 d2 aracimda motor devri gaz verirken ani yukselip azaliyor.

Arabada kalislarda titreme sarsma gibi bir sorun olmuyor. Motor devrindeki bu dalgalanmayi bir turlu cozemedim.

Daha once basina benzer bir sey gelen ya da fikri olan var mi?

Simdiden tesekkurler.
0
vuranyum
(23.02.19)
Volvo araclar yakıt kalitesine cok duyarlı, kötü yakıt denk gelmiş olabilir. Bir de subaplarda bir sıkıntı oldugu zaman da benzer sıkıntı yaratabiliyor. Bu subap işi başıma geldi, oldukca masraflı olabiliyor. Volvo s60 kullanıcısıyım.
0
primetime
(23.02.19)
+Baskı balata,
+Enjektörler,
+Maf sensörü (hava akış metre)
+dizel araçlarda partikül filtresi
ya da primetime arkadaşın bahsettiği kötü yakıt kaynaklı sorun da olabilir. İyi bir usta soruna ait olası seçeneklerini daha da düşürerek sorunu çözer. Bazen sorun hiç ummadık bir sensörden kaynaklı olabiliyor.
0
creedwar
(23.02.19)
Enjektör gibi duruyor.
0
bos gezenin bos ustasi
(23.02.19)
Bilgiler için teşekkürler. Hemen yakıt aldığım yeri değiştirecem. Sıkıntı geçmezse artık servis yolu görünüyor demektir.
0
🌸vuranyum
(24.02.19)
(1)

Web sitelerinden video indirme

creedwar
Eskinden "flv video downloader" eklentisini browser'a kurarak hangi sitede olursanız olun o videoyu indirmek mümkün oluyordu. Şimdi ilgili eklenti artık yok ve sitesine gidince "potansiyel tehdit" uyarısı veriyor. Sizlerin kullandığı pek çok sitede çalışan bu tarz bir eklenti var mı? Ya da genel geç
Eskinden "flv video downloader" eklentisini browser'a kurarak hangi sitede olursanız olun o videoyu indirmek mümkün oluyordu. Şimdi ilgili eklenti artık yok ve sitesine gidince "potansiyel tehdit" uyarısı veriyor. Sizlerin kullandığı pek çok sitede çalışan bu tarz bir eklenti var mı? Ya da genel geçer bir yöntem. Crome ekletilerinde işe yarar bir uygulama bulamadım.
0
creedwar
(23.02.19)
opera kullanıyorum, "FVD Video Downloader" diye bir eklenti var. çalışıyor.
0
late viper
(23.02.19)
(5)

Mouse click ama clicklemeden

herhaltibiliyoring
Döner istiyorum ama dönmesin istiyorum gibi. Klavyeden tuşa basarak da olmayacak.Peki nasıl olacak? Basit bir mouse gesture (move) ile olsagüzel olur mesela .
Döner istiyorum ama dönmesin istiyorum gibi.
Klavyeden tuşa basarak da olmayacak.
Peki nasıl olacak? Basit bir mouse gesture (move) ile olsa
güzel olur mesela .
0
herhaltibiliyoring
(23.02.19)
Apple trackpad al kanka. Yapılmışı var.
0
bir ileti paylastim
(23.02.19)
tıklamadan click oluyor mu trackpad'de
0
🌸herhaltibiliyoring
(23.02.19)
UC Browser'da dediğiniz gesture'lar var, ama tuşa basmalı hep. Mesela tuşa basılı tutup sola sürüklediğinizde bir önceki sayfaya gidiyor fln.

Basmadan nasıl olacak?
0
taurina
(23.02.19)
oluyor. ama apple dışında kullanılıyor mu bilmiyorum.
0
bir ileti paylastim
(23.02.19)
Amaç kliklemekten rsi a doğru giden işaret parmağının yükünü hafifletmek. Bir linkin üstünde gelip mousla zikzak yapsam, o link açılsa mesela.
0
🌸herhaltibiliyoring
(24.02.19)
(2)

thinkpad'de 0187 eia data access error aldım

owaki
thinkpad e470'imi aylardır sorunsuz kullanıyordum, bugün önce imleçte birkaç hata, ve basmadığım halde 6 tuşunun basılması gibi birkaç hata oldu önemsemedim kapattım.açtığımda bip sesi geldi 0187 eia data access error verdi . devam etmek için esc'ye bastım , f1 to enter setup seçeneği de vardı.lenov
thinkpad e470'imi aylardır sorunsuz kullanıyordum, bugün önce imleçte birkaç hata, ve basmadığım halde 6 tuşunun basılması gibi birkaç hata oldu önemsemedim kapattım.
açtığımda bip sesi geldi 0187 eia data access error verdi .
devam etmek için esc'ye bastım , f1 to enter setup seçeneği de vardı.

lenovo'nun thinkpad servisini aradım haftasonu kapalı imiş, ne yapmalıyım?
0
owaki
(23.02.19)
Buraya yazacağına Google amcaya yazsan çoktan çözmüştün. Googleda aratılıp bulunacak soruların buraya yazılmasına gıcık oluyorum.
0
Mcfly
(23.02.19)
@mcfly

burdaki soruların %99'u araştırınca çözülebilecek sorulardan oluşuyor, duyuruyu terk et ve uzakta gıcık ol.
cumartesi ifşasııııı başlıkları da senin icin uygun yer olabilirs.
0
🌸owaki
(23.02.19)
(1)

site görüntülemede türkçe karakter sorunu

tabudeviren
google chrome'da ne olduysa, bir site için, daha önce normal görüntülenen türkçe karakterler birden görüntülenememeye başladı.işe katılma "iþe katýlma"diye görülüyor mesela. bu benden kaynaklı mı, siteden kaynaklı mı? bendense nasıl düzeltebilirim?daha önce böyle bir sorun olmamıştı. ne olduysa bozu
google chrome'da ne olduysa, bir site için, daha önce normal görüntülenen türkçe karakterler birden görüntülenememeye başladı.

işe katılma "iþe katýlma"diye görülüyor mesela. bu benden kaynaklı mı, siteden kaynaklı mı? bendense nasıl düzeltebilirim?

daha önce böyle bir sorun olmamıştı. ne olduysa bozuldu.
diğer sitelerde sorun yok bu arada.
0
tabudeviren
(23.02.19)
başka tarayıcı ile de aynı ise siteden kaynaklıdır.
0
nugre tias
(23.02.19)
(2)

suya düşüp pert olan telefondan veri kurtarmak

Hakan1980
mümkün mü?havuza düştü. bi daha açılmadı. 1 haftadır pirinç kavanozunda. şarja taktım açılmıyor şarj olmuyor.içindeki leri kurtarmak mümkün mü?
mümkün mü?

havuza düştü. bi daha açılmadı. 1 haftadır pirinç kavanozunda. şarja taktım açılmıyor şarj olmuyor.

içindeki leri kurtarmak mümkün mü?
0
Hakan1980
(23.02.19)
Evet mümkün. Denize düşenden bile veri kurtarıyorlar. Bence çok kurcalamadan bir telefoncuya götürün. Belki sadece bataryanın degişmesi yeterli gelir.
0
the coon
(23.02.19)
batarya değiştirdim. yine açılmıyor.
0
🌸Hakan1980
(16.03.19)
(1)

Whatsapp hesabı

sezai karesort
farklı bir telefon numarasına ve telefona geçiş yaptım.eski whatsapp hesabımı da silmedim, bağlı olduğu hattı da kapatmadım. hat kapanacak o kesin de whatsapp hesabı ne zaman kapanır ?uygulamaya belirli bir süre girilmeyince hesap kendiliğinden otomatik siliyor mu ?
farklı bir telefon numarasına ve telefona geçiş yaptım.

eski whatsapp hesabımı da silmedim, bağlı olduğu hattı da kapatmadım. hat kapanacak o kesin de whatsapp hesabı ne zaman kapanır ?

uygulamaya belirli bir süre girilmeyince hesap kendiliğinden otomatik siliyor mu ?
0
sezai karesort
(22.02.19)
internette soyle bir baktim da siliniyor ama o sure degisiyor sanki. o telefonu 45 gun sonra baskasi alirsa yeni bir whatsapp hesabi gibi oluyor sanirim. tam okumadim ama asagida anlatmislaR:

www.quora.com
0
fakyoras
(23.02.19)
(2)

cep telefonu webcam olarak kullanma

therevo
wireless üzerinden değilde uygulama üzerinden usb ile çalışanı var mı bunun?skype üzende telefonu kullanmam lazım pc de, kamera kalitesi olarak.
wireless üzerinden değilde uygulama üzerinden usb ile çalışanı var mı bunun?

skype üzende telefonu kullanmam lazım pc de, kamera kalitesi olarak.
0
therevo
(22.02.19)
iphone kullanıyorsan iVCam var. Telefona ve bilgisayara uygulamasını yüklüyorsun ve wireless üzerinden telefon kamerasını, bilgisayarda webcam gibi kullanabiliyorsun.
0
malheiros
(22.02.19)
droidcam var androidde ister wireless ister usb. wireless olanı da oldukça başarılı kalite olarak.
0
sutlu nescafe
(22.02.19)
(4)

Kameralı Drone

szz
Selamlar. Gelecek ay balayına yurtdışına gidicez. İki sorum var. İlki kaliteli görüntü sunan bizi şarj peşinde koşturmayacak bir adet drone marka modeli arıyorum. Yardımcı olabilicek olan var mıdır?İkincisi de yurtdışına çıkarken başıma iş açar mı bavulda olması?Şimdiden teşekkürler..
Selamlar. Gelecek ay balayına yurtdışına gidicez. İki sorum var. İlki kaliteli görüntü sunan bizi şarj peşinde koşturmayacak bir adet drone marka modeli arıyorum. Yardımcı olabilicek olan var mıdır?
İkincisi de yurtdışına çıkarken başıma iş açar mı bavulda olması?

Şimdiden teşekkürler..
0
szz
(22.02.19)
DJI Mavic pro - 2. Elini 4500e alırsın. Bütçen ne bilmiyorum tabi. Şarj peşinde koşturmayacaksan kastın ne bilmiyorum ama yarım saat pil ömrü var. 2 pil iş görür. Ben balayına gitmeden önce hiç kullanmadım vakit yokluğundan, orada alışması biraz zor oldu.
0
okumakserbestbegenmeksart
(22.02.19)
Bavulda olması başına iş açmaz. Sadece pillerini sırt çantanıza almanız gerekiyor. Tabi gideceğiniz ülkeye göre bazı yasaklamalar olabilir
0
okumakserbestbegenmeksart
(22.02.19)
Gideceğin ülkeye göre başına iş açabilir de almayabilir de. Bu iş öyle fotoğraf makinesi almaya benzemiyor pek. Bir nevi amatör bir uçuş yapıyorsunuz. Basit bir hatada çakılıp en iyi ihtimalle 4000 lira zarar çıkabilir.

Yine de istiyoruz diyorsanız ikinci el mavic pro güzel bir seçim. Mavic Air daha kompakt ama çok gürültülü.
0
chavezding
(22.02.19)
Baliye gideceğim. ordan bi fotoğrafçı bulmak daha makul görünüyor :/
0
🌸szz
(23.02.19)
(12)

Monitör yerine tv kullanmak?

goodman
Ultrawide monitor almayi dusunuyordum sonra aklima bosta duran 42 inc hd lcd tv geldi. Bunu kullansam olur mu acikcasi yakindan o tur bir ekrana bakmanin gozlere bir hasari olur mu onu merak ediyorum.
Ultrawide monitor almayi dusunuyordum sonra aklima bosta duran 42 inc hd lcd tv geldi. Bunu kullansam olur mu acikcasi yakindan o tur bir ekrana bakmanin gozlere bir hasari olur mu onu merak ediyorum.
0
goodman
(22.02.19)
ne kadar yakından? monitör ile yanyana koyacaksan zaten uygun bir kullanım olmaz. 40inç tv ile aramda yklaşık 180cm var. bir rahatsızlık hissetmedim. monitör gibi çok yakında olsa, bir de 42 inç olursa. ekranın bir köşesinden bir köşesine bakmaya çalışmak yorar gözü bence. hele hele oyun ve film/dizi kesinlikle rahatsız edici olur.
0
sutlu nescafe
(22.02.19)
tepkime süresi o kadar uzun olur ki mouse kullanırken hareket 1 saniye kadar geriden takip eder. bu da adamı deli eder.
0
işimdeyim gücümdeyim
(22.02.19)
1 sn tepkime gecikme süresi asla olmaz sallamayın. oyun oynamayacaksanız aradaki farkı anlayamazsınız.
0
nahtoderfahrung
(22.02.19)
oyun oynamayacağım. işim gereği aynı anda açık olması gereken pencereler var o sebeple düşünüyorum. mesafede 1 metre olacak.
0
🌸goodman
(22.02.19)
1 metre bence az. hazır elinde tv varken tak dene.
0
sutlu nescafe
(22.02.19)
Hiçbiriniz söylememişsiniz. Televizyon eğer süper düper çözünürlükte değilse yazı okunmuyor, iş yapılmıyor, Windows pencere kenarlarına bile sıkıntı oluyor.
bununla ilgili bir sürü video inceleme var YouTube da. Şöyle anlatıyım 4k televizyonlar içinde bu şekilde kullanılabilecek birkaç tane model var. Öyle düşün.
0
Giovanni Pipitto
(22.02.19)
yaklaşık 1 yıldan beri tv'mizi böyle kullanıyoruz tv'mizi.
tv: 49 inç samsung q6fn.
hiç bir sıkıntı yaşamadık şu ana kadar. yeri geliyor internetten indirip film izliyoruz, yeri geri youtube'da 4k videolar izliyoruz ve bazen de oyun oynuyoruz.
hiç bir sıkıntısı, uyumsuzluğu felan yok.
hatta artık 4k monitör olayını hayli saçma buluyorum.
kutu kadar ekranda 4k olsa ne olur, olmasa ne olur?
0
pangea
(23.02.19)
İnanma 4k tvlerin hepsinin çözünürlüğü 4k hiç birinde çözünürlük farkı yok.
Bunlar hep pazarlama marketing. para tuzaging.

tv full hd ise 42 inç kullanılır 1-2 metreden sıkıntı yok.
4k ise hiç sıkıntı yok.
0
graywolf
(23.02.19)
Kör olursun.
Ben 1 hafta normal tv ile denedim 1 saatten fazla kullanamadım monitör yoktu düşün oyun falan değil benchmark alırken oc yaparken bile bitirdi beni tv o mesafeden.
0
bos gezenin bos ustasi
(23.02.19)
Ayrıca yüksek çözünürlükte sıçıyor yazılar falan zira 2k tv dahi olsa pikseller arası mesafe monitör kadar sık olamıyor. Düşün 24" 1080p monitörü bir de 2K 41" falan tv'yi.4K da anca eşitlenir onda da nasıl olur bilemem.
0
bos gezenin bos ustasi
(23.02.19)
Çift monitör kullanacaksan ikinci monitörü wide alma derim. Hatta bir ana monitör yanına 2 tane eski tip kare gibi monitör alsan da olur kullanıma göre.
Şu tipler hem ucuz hem ikincil monitör olarak çok iş görüyor.
goo.gl
0
bos gezenin bos ustasi
(23.02.19)
Ben özel derslerimi tv üzerinden veriyordum hamilelik döneminde. Oturduğum yerden kalkamıyordum. Eğilemiyordum kolumu bile kaldıracak halim olmuyordu. Bilgisayarın başına oturuyordum. Akıllı defter yazılımı yüklü. Çocuk tv den takip ederken ben de ayaklarımı uzatıp çayımı yudumlayıp ders veriyordum. Hayat bana kolaydı. Kısacası ekran monitör olarak kullanılabilir. Ancak kısa süre Yani bir bir buçuk saat kadar sınırlandırılması gerekir. Led ekran olsa bile bir süre sonra göz yoruyor. Bakmak bile istemiyorsunuz. Kindle a benzetmek için parlaklığını azaltıyorsun ama bu sefer tüm renkler gidiyor.

Tepkime süresi farkı olmuyordu. mouse ile alakalı olabilir mi bilmiyorum ama salonun en uzak noktasından da eş zamanlı algılıyordu. Salon 40 metrekare.
0
rakidabalikolsa
(23.02.19)
(4)

Uydu Alıcısı

ManikD
Tekrar Sevgili Romalılar,ManikD ile cuma soruları programımızın bu ikinci bölümünde sizlere uydu alıcısı sorusu yönelteceğim.Şimdi akıllı olmayan HD bir TV var elimizde. 300-400 TL bandında bir uydu alıcısı alalım iyisinden istiyoruz. Yormayacak, kullanımı kolay bişi olsa iyi olur. Bunun yanında int
Tekrar Sevgili Romalılar,

ManikD ile cuma soruları programımızın bu ikinci bölümünde sizlere uydu alıcısı sorusu yönelteceğim.

Şimdi akıllı olmayan HD bir TV var elimizde. 300-400 TL bandında bir uydu alıcısı alalım iyisinden istiyoruz. Yormayacak, kullanımı kolay bişi olsa iyi olur. Bunun yanında internetten TV izleme olayınada yükseliyoruz. Çünkü taşınma durumunda apartmanda Uydu yoksa uğraşmak yerine internetten bu işi çözsek nasıl olur diye sorular var aklımızda. Bu iş nasıl olur sağlıklı mı değil mi bilemedik. Bide mini alıcıların akarı gideri çok oluyor diye daha eski usul bişi bakıyoruz.

Teşekkürler efenim
0
ManikD
(22.02.19)
bubukurel
(22.02.19)
iptv alın. kutuların uydu alıcısı da var. biz öyle kullanıyoruz.
0
lancelot du lac
(22.02.19)
ip tv
0
mikahakkinen
(22.02.19)
Marka-Model önerisi olan var mı peki? Ben şunu kullanıyorum mutluyum vs. 55-60 yaş aralığında insanlarda kullanabilir mi?
0
🌸ManikD
(23.02.19)
(7)

eşşek bilgisayar, hdd, flash bellek ve performans

avianthem
selamlar,eşşek bir dizüstü bilgisayarım olduğunu daha önce de dile getirmiştim. ssd alarak sorunu kökten çözeceğim bir ara ancak şu anda böyle bir durumum yok (hem maddi durumum yok, hem de uğraşacak zamanım yok). aklıma şöyle bir yöntem geldi, ancak ne kadar mantıklı ve doğru bilmiyorum.şimdi ben ç
selamlar,

eşşek bir dizüstü bilgisayarım olduğunu daha önce de dile getirmiştim. ssd alarak sorunu kökten çözeceğim bir ara ancak şu anda böyle bir durumum yok (hem maddi durumum yok, hem de uğraşacak zamanım yok). aklıma şöyle bir yöntem geldi, ancak ne kadar mantıklı ve doğru bilmiyorum.

şimdi ben çok kullandığım dosyalarımı (özellikle de .pdf ders kitapları) bir flash'a atsam (sandisk'in takınca belli olmayan minik flash'ları çok hoşuma gidiyor) ve oradan açsam açılış ve kitap içinde dolanış performansım artar mı? yoksa windows o dosyayı açarken önce hdd'ye kopyalayıp oradan mı çalıştırıyor?

opera'nın da mesela taşınabilir versiyonları falan var. oraya atıp çalıştırsam performans kazanır mıyım?

cevaplar için şimdiden teşekkürler.
0
avianthem
(22.02.19)
flash diskin okuma/yazma hizlarina bagli. acilis suresini degistirebilir amaactiktan sonra komple ram'den calisacagi icin sonrasini etkilemez.
0
crucio
(22.02.19)
boşta ram varsa ramdisk yapabilirsin.
0
alperz
(22.02.19)
Daha kötü bile olur. Hdd'nin okuma yazma hızı her halükarda daha hızlı olacak.
0
bos gezenin bos ustasi
(22.02.19)
hiç bir fark yok aralarında. hddden de açsan flashtan da açsan pdf rame yüklenir. hdd veya flash aradan çekilir.
0
cassey
(23.02.19)
o zaman ssd takılsa da sadece açılırken vs. mi işe yarayacak?
0
🌸avianthem
(23.02.19)
Rame yüklenmesi için de öncelikle okunması gerekiyor sürücüden. Zaman alan kısım bu zaten.

Şu an elimde GtaV'i 1080p'de ultra ayarlarda 140 fps oynatabilen bir sistem var. Test yaptığım için harddiski idareten eski bir laptoptan söktüm kullanıyorum.

Oyunun açılması abartısız 15 dakika civarı sürüyor.

Bilgisayarın açılıp kendine gelmesi en az 6-7 dakika sürüyor.

Bir programın üstüne tıklayıp açmak en az 30-40 sn sürüyor.

Çünkü harddisk rezalet okuma yazma hızına sahip.

Ssd alacaksın düzelecek:)
0
bos gezenin bos ustasi
(23.02.19)
@bos gezen

peki dosyaları flash üzerinden çalıştırırsam flash'tan direkt ram'e mi yükleniyor?

ssd zaten kesin çözüm. aklımda. (:
0
🌸avianthem
(23.02.19)
(2)

3,5” hdd’yi Xbox one’a bağlamaca

kumulatifvergimatrahi
Elimde eski masaüstü bilgisayardan kalma 1,5 tb harddisk var. Xbox one’a bağlayacağım fakat USB 3.0 destekli kablo lazım. Nasıl birşey almalıyım? Harddisk kutularına baktım da 100 liradan fazla. Kablo alırsam bir de ayrıca adaptör almam lazım. Bir akıl verin duyurucular.
Elimde eski masaüstü bilgisayardan kalma 1,5 tb harddisk var. Xbox one’a bağlayacağım fakat USB 3.0 destekli kablo lazım. Nasıl birşey almalıyım? Harddisk kutularına baktım da 100 liradan fazla. Kablo alırsam bir de ayrıca adaptör almam lazım. Bir akıl verin duyurucular.
0
kumulatifvergimatrahi
(22.02.19)
aynı durumdayım hocam üstelik benim elimde 2 tane var.
Şunların teklileri biraz daha ucuz kutuyu da bir şekilde ayarlamaya çalışıyorum.
tr.aliexpress.com
0
demirKamil
(22.02.19)
Onu alana kadar kutulu almak daha mantıklı.

s.click.aliexpress.com
0
🌸kumulatifvergimatrahi
(22.02.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.