Giriş
(1)

fontlarınızı listelemek için hangi programı kullanıyorsunuz?

rallied
yüklü bir sürü font var, hepsini aklımda tutamıyorum. bunları kategorize edecek(commercial, poster vs), klasörleyecek/favorilerime vs ekleyecek bir program lazım. ne önerirsiniz?
yüklü bir sürü font var, hepsini aklımda tutamıyorum. bunları kategorize edecek(commercial, poster vs), klasörleyecek/favorilerime vs ekleyecek bir program lazım. ne önerirsiniz?
0
rallied
(22.02.19)
Kategorize etmedim de galiba AMD diye bi font programı vardı, ondan bakıyordum. Serif handwriting falan diye kendi kendine kategorize ediyordu o.
0
windows95
(22.02.19)
(3)

Sözlük Profesyonellerine Soru

i need dolar
Değerli Üyeler;Müsaadenizle sektör profesyonellerine ve yöneticilerine sorularım olacak.`1- Takvim - Ajanda`Takvim için hangi uygulamayı kullanıyorsunuz?Geçmişte Google (gmail) takvim kullanıyordum. Gayet kullanışlıydı.Bilgisayarlarımızda outlook kurulu fakat onu takvim için kullanmadık hiç.`2- Haft
Değerli Üyeler;

Müsaadenizle sektör profesyonellerine ve yöneticilerine sorularım olacak.

1- Takvim - Ajanda
Takvim için hangi uygulamayı kullanıyorsunuz?
Geçmişte Google (gmail) takvim kullanıyordum. Gayet kullanışlıydı.
Bilgisayarlarımızda outlook kurulu fakat onu takvim için kullanmadık hiç.

2- Haftalık Toplantı Şablonu
Haftalık geçen hafta neler yaptık, önümüzdeki hafta neler yapacağız konulu rutin haftalık toplantılar yapıyoruz.
Çalışanları takip etmekte zorlanıyorum. Kimin görevini yapıp yapmadığını ve hangi projeler üzerinde çalıştığımızı
en basit, pratik nasıl görürüz? Excel tablo hazırlamayı düşünüyordum.

3- Müşteri Yönetimi
CRM altyapısı kurmaya çalışıyorum. Şu ana kadar excel üzerinden gidiyorduk.
Fakat müşteri sayımız arttı ve takipte sorunlar yaşıyoruz.
Aynı sorun proje takibinde de geçerli.
CRM için hangi uygulamadan faydalanıyorsunuz? Hangisini önerirsiniz?
0
i need dolar
(22.02.19)
2. Wunderlist
İster kendiniz için liste, ister başka kişilere atama yaptığınız listeler oluşturabiliyorsunuz. Online çalışıyor yani. İstediğiniz kadar liste oluşturup, istediğiniz listeye istediğiniz kişiyi atayabilirsiniz ve takip edebilirsiniz. İlgili kişi görevi tamamlayınca tik atıyor ve size de bildirim geliyor.

1 ve 3 için fikrim yok.
0
esse classic
(22.02.19)
1) uygulama kullanmıyorum. eski usül takvime not alıyorum. gözümün önünde notlar olmazsa atlarmışım gibi ilginç bir hissiyatım var. jenerasyonla ilgili muhtemelen :). aynı tarihleri ara ara asistanımız kendi takvimine de toplu olarak işliyor, biz yoğunluktan nota rağmen atlayabiliriz diye sabahtan hatırlatıyor. double check oluyor böylece.

2) toplantı tutanağı tutuluyor, to do list yaptım herkese drive üzerinden, ilgili kişilere ekleniyor o toplantıda konuşulanlar. işle ilgili ilerleme, son durum gibi kolonlar var herkes güncelliyor işin üstünde çalıştıkça. hem ben ofiste değilken yapılanları da takip ediyorum ordan. aylık olarakta o to do listler yeni tarihli olacak şekilde güncelleniyor, yapılanlar/tamamlananlar siliniyor, sürüncemede kalanların sebep ve çözümleri konuşulup notlar revize ediliyor.

3) ritmaflex kullanıyoruz. önceki programımızda ritma idi ama masaüstü versiyonuydu. müşteriler hadi hemen teklif formunu buracıkta hazırlayıverin diyen kazmalardan oluştuğundan, web tabanlı bir program olması bizi çok rahatlattı. hem projeleri burdan da takip edebileceğim bir sürü özellik var. biraz maliyetli ama memnunuz.
0
Phoebe
(22.02.19)
2-trello. mobil-desktop uygulaması var. sizin açtığınız board'a çalışanlar da ekleme yapabilir.
0
contavolta
(22.02.19)
(1)

İnternet radyosu yapmak

bi birayla cenneti kaciran adam
Herkese günaydınKesin olmamakla birlikte; internet radyosu yapmak gibi bir fikrim var.Haftanın bi gecesi hafif sohbet biraz müzik 5-6 kişi de dinlese yayın yapmak istiyorum. Bu işi yapmış ya da yapmakta olan dostların her türlü tavsiyesine açığım.Sorun cikartmayan, az eklentili kurabilecegim hangi p
Herkese günaydın

Kesin olmamakla birlikte; internet radyosu yapmak gibi bir fikrim var.
Haftanın bi gecesi hafif sohbet biraz müzik 5-6 kişi de dinlese yayın yapmak istiyorum. Bu işi yapmış ya da yapmakta olan dostların her türlü tavsiyesine açığım.

Sorun cikartmayan, az eklentili kurabilecegim hangi programlar var?
Onerilerinizi bekliyorum...
0
bi birayla cenneti kaciran adam
(22.02.19)
podcast yapsana. radyo da nedir..

anchor.fm
0
Leonardo~Da~Vinci
(22.02.19)
(7)

macbook için fare..

idrakedene
merhaba, macbook'un var kullanmaya pek alışamadım. mouse ile kullanmak istiyorum.usb-c girişi olduğu için usb-tak çalıştır mouselarımı kullanamıyorum sizce nasıl bir yol izleyeyeyim? 1- usb-c dönüştürücü al, hem lazım olur hem genel mouseları kullanırsın2- macbook uyumlu (usb alıcısız bir kablosuz m
merhaba,

macbook'un var kullanmaya pek alışamadım.
mouse ile kullanmak istiyorum.

usb-c girişi olduğu için usb-tak çalıştır mouselarımı kullanamıyorum

sizce nasıl bir yol izleyeyeyim?
1- usb-c dönüştürücü al, hem lazım olur hem genel mouseları kullanırsın
2- macbook uyumlu (usb alıcısız bir kablosuz mouse) satın al - böyle bir ürün bulamadım piyasada..
3- apple magic mouse satın al (çok pahalı olduğundan almak istemiyorum)
0
idrakedene
(22.02.19)
1- Usb-c donusturucu al, baska seyler icin de lazim oluyor. Ben HyperDrive kullaniyorum, bayagi memnunum.
2- Bluetooth mouse diye bakarsaniz bulursunuz. Microsoft kullaniyorum, ondan da memnunum. USB donusturuculu kullandigimda pek verim alamadim. O yuzden donusturucu olsa bile bluetooth oneriyorum.
3- Cok pahali.
0
evrim halkasi
(22.02.19)
3- magic mouse ergonomik degil, en azindan cogu kisi icin. bi apple store'da deneyin begenirseniz alin, epey kullanisli da olabiliyor.

1- apple'in official donusturucusu bok gibi gorunuyor. daha boyle macbook tasarimina benzeyen, slot gibi takilan, icinde bicok port olan versiyonlari tavsiye ederim. aliexpress'ten falan hem ucuz hem kaliteli bisiler bulabilirsiniz iyi saticilardan.

2- ben usb'li wireless mouse kullaniyorum 2015 pro'm oldugu icin ama onda bile rahatsiz ediyor tak cikar vay kayboldu falan. daha yeni o usb alicinin kabi cikti mesela. ben de ustteki arkadas gibi bluetooth mouse oneririm. ben de alicam en kisa zamanda. logitech m280 kullaniyorum suan, ona benzer boyut ve ergonomide bisi bakiorum.
0
hjarteblod
(22.02.19)
2. El magic mouse alabilirsin. 150 ye aldım sahibindenden. Yine az değil ama en azından 750 değil.
0
bir ileti paylastim
(22.02.19)
Logitechin hem wireless hem bluetoothlu modelleri var ben onlardan kullanmıştım.
0
sta
(22.02.19)
Bluetoothlu bir mouse al kesinlikle. Zaten az usb portu oldugu için alıcılı mouse sorun olabiliyor.mirosoft 3600 modeli f/p olarak iyidir.
0
bisorumolacaktı
(22.02.19)
usb-c donusturucu hakkinda bir bilgi paylasayim:
ya bu port da olsun bu da olsun icinde bicok port olsun falan demeyin. neye ihtiyaciniz varsa o islevi gorecek bir donusturucu alin usb 3.0 ve sd card mesela sadece 2 portlu bir donusturucu alin, sebebi ise sadece mouse kullansaniz bile diger portlarin da devamli aktif olmasi ve macbook'un bataryasini somurmesi. 8 saatlik kullanim 4 saate inebiliyor bu yuzden. aklinizda bulunsun.

magic kullanissiz +1

www.reddit.com
0
melancholia
(22.02.19)
harika cevaplar teşekkür ederim hepinize
0
🌸idrakedene
(23.02.19)
(8)

Youtube kanalından para kazanan var mı?

lordoz
Varsa, abone sayısı, son ayın izlenme sayısı ve kazandığı miktarı -dilerse özelden- yazabilir mi?
Varsa, abone sayısı, son ayın izlenme sayısı ve kazandığı miktarı -dilerse özelden- yazabilir mi?
0
lordoz
(21.02.19)
kanal içeriğine göre değişir. eğitim videoları daha az izlenme ile çok daha iyi paralar kazanabiliyor.
0
bekri
(22.02.19)
neye göre belirleniyor?

içerik türü ile gelir oranı ilişkisini görebileceğimiz bir yer var mı?
0
🌸lordoz
(22.02.19)
O kadar para kazandırmıyor,

11.950 abone, aylık 7 dolar civarı
0
Northern Mariner
(22.02.19)
takip ettigim bir eleman var, 200bin takipcisi var, videolar ortalam 25-30bin izleniyor gibi, arada sivrilen birkac tane haric. ortalama 2 gunde bir post ediyor. ayda 1000-1500tl geldigini soylemisti yakin zamanda.
0
cooperr
(22.02.19)
Oha diyorum ekibinin şimdiye kadar 3 milyondan fazla kazandığını okumuştum bir yerde..

Aha da bldum linki:

www.gazetevatan.com
0
twq
(22.02.19)
Northern Mariner videolar hiç mi izlenmiyor ? Abone sayısından ziyade izlenme sayısı önemli.
0
bekri
(22.02.19)
1000 izleme yaklaşık 1₺
0
fasulyek
(22.02.19)
@bekri aylık izlenimim 102.000civari, goruntulenme 35.000civari
0
Northern Mariner
(22.02.19)
(5)

Google maps hakkında bir soru

appdata
arkadaşlar merhaba, 3 tane sorum olacaktı benim.1. sorum: Google maps'e kendi işletmemi ekledim. google my business profil sayfasını falan da komple doldurdum.20 günden fazla oldu ama hala işletmem maps'te görünmüyor, sebebi nedir sizce?2. sorum: işletmemi google'dan aratıp da sağ taraftaki bilgi pe
arkadaşlar merhaba, 3 tane sorum olacaktı benim.

1. sorum: Google maps'e kendi işletmemi ekledim. google my business profil sayfasını falan da komple doldurdum.
20 günden fazla oldu ama hala işletmem maps'te görünmüyor, sebebi nedir sizce?

2. sorum: işletmemi google'dan aratıp da sağ taraftaki bilgi penceresinde görülen minik haritaya tıklayarak google maps'i açtığımda işletmem görünüyor. Ama direkt google maps'e girip oradan aratınca "sonuç bulunamadı" diyor. bunun sebebi ne olabilir?

3. sorum da şu şekilde; google maps'de en yakın seviyeye gelecek şekilde zoom in yapınca, alttaki ölçek çizgisi |----5m----| olduğu zaman ancak benim işletmemin ismi görünür oluyor. ama zoom out yapınca kayboluyor.

mesala şu aptal bakkal dükkanı ( eksiup.com ) bile, daha dükkanın ismini yazmayı becerememiş adamın bakkal dükkanı bile şehre taaa tepeden bakınca, ölçek |----200m----| deyken bile görünüyor, benimki 5 m'ye kadar zoom in yapmayınca görünmüyor. gel de çıldırma...

nasıl çözerim bu sorunları?

şimdiden çok teşekkürler...
0
appdata
(21.02.19)
1. google mapstan arama, mesaj yada mail gelmesi gerekiyor.
2. 1le aynı cevap. doğrulama gelmeden sonuçlarda görünmez.
3. bilmiyorum.
0
scudman1
(21.02.19)
bize yurtdisindan(avrupadaki google ofisi) zarf icinden bir dogrulama kodu gondermislerdi. kodu siteye yazdik, dogruladik. ondan sonra gorundu. birkac yil once idi bu. simdi nasil sistem nasil bilmiyroum. tabii zarfin bize ulasmasi 1-2 ay aldi.
0
Leonardo~Da~Vinci
(21.02.19)
1. Telefonla doğrulama yaptık hemen ertesi günü. Zarf da gelebiliyor ama ben telefon seçtim
2. Doğrulama gerekiyor
3. bilmiyorum
0
wang
(22.02.19)
Net bilgim yok ama zannediyorum 3 popülerlikle ilgili. Ne kadar kişi ararsa, kullanırsa, rota oluşturursa o kadar uzaktan görünür gibime geliyor. En uzaktan görünen yerler genelde en popüler rotalar oluyor genelde.
0
The_Lollok
(22.02.19)
2)Haritaya katkı sağlayan birçok insan var. O çevrede yaşayan kişilere Google soracak. Diyecek ki ''burada böyle bir yer hakikaten var mı?'' yeterli oranda kişi doğrularsa, haritada görünür olacak.

3)Bahsettiğiniz bakkal çok sayıda aranmış olsa gerek haritada. Orada uzaktan bakınca nerenin görüneceği çoğunlukla kullanıcıya bağlıdır. Ya da landmark sayılabilen yerler görünür.
0
Etanglement
(22.02.19)
(3)

dönerken direksiyonun tur sayısı arttı

bisorumvargaliba
merhaba sayın rot balans ustaları.dün lastik değişimi yaptırdım. öncesinde yaz lastiği vardı yine yaz lastiği fakat başka markanın ürününü taktırdım.her ne olduysa her zaman döndüğüm kavşakları bugün dönerken direksiyonu daha çok çevirmek zorunda kaldım ve bu hiç hoşuma gitmedi. sağa hafif virajda n
merhaba sayın rot balans ustaları.

dün lastik değişimi yaptırdım. öncesinde yaz lastiği vardı yine yaz lastiği fakat başka markanın ürününü taktırdım.

her ne olduysa her zaman döndüğüm kavşakları bugün dönerken direksiyonu daha çok çevirmek zorunda kaldım ve bu hiç hoşuma gitmedi. sağa hafif virajda neredeyse 3/4 tur döndürdüm.

bu direksiyonu eski haline getirmek nasıl mümkündür? yoksa saçmalıyor muyum?

teşekkürler şimdiden.
0
bisorumvargaliba
(21.02.19)
Eğer saçmalamıyosan gerçekten çok merak ettim sebebini
0
Yavuşuhlu
(21.02.19)
lastikler sertse daha çok kıvırıyormuş gibi hissedersin.
0
mikahakkinen
(22.02.19)
hızla alakalı durumdur değişmez öyle
0
idrakedene
(22.02.19)
(1)

video formatı değiştirme hakkında

mceydam
arkadaşlar mkv formatı avi ye dönüştürmem gerekiyor programların çoğu ücretli online dönüşümler çok uzun sürüyor. bildiğiniz ücretsiz kullanışlı virüsü vs si olmayan program var mıdır? tek seferlik 6-7 video dönüştüreceğim.
arkadaşlar mkv formatı avi ye dönüştürmem gerekiyor programların çoğu ücretli online dönüşümler çok uzun sürüyor. bildiğiniz ücretsiz kullanışlı virüsü vs si olmayan program var mıdır? tek seferlik 6-7 video dönüştüreceğim.
0
mceydam
(21.02.19)
format factory
total video converter
kalite kaybı olamaması önemli ise premmiere ilede yapapılabilir. 1 hafta deneme süresi var.
0
bekri
(21.02.19)
(4)

Kredi kartı alışkanlığından kurtulmak

herşeyi soran adam
SelamBi arkadaşım soruyor:Rutin harcamalarım için nakit kullanmıyorum, bankamatik kartını çok az kullanıyorum, genelde kredi kartı kullanıyorum.Ama artık aylık ödemelerim anormal seviyelere çıkmaya başladı, kontrol edemiyorum.Bu kredi kartını kapatıp kurtulup, nakitle hayatını yürüten biri olmak ist
Selam

Bi arkadaşım soruyor:

Rutin harcamalarım için nakit kullanmıyorum, bankamatik kartını çok az kullanıyorum, genelde kredi kartı kullanıyorum.
Ama artık aylık ödemelerim anormal seviyelere çıkmaya başladı, kontrol edemiyorum.
Bu kredi kartını kapatıp kurtulup, nakitle hayatını yürüten biri olmak istiyorum.
İlk soru: bu karar mantıklı mı?
İkinci soru: normalde ortalama kart borçlarım 1,5-2K civarındaydı bu ay ödemem gereken 3K borç var. Ayrıca kalan taksitler kısmı da 2K.

Benim bu borçlarımı ödeyip kartı kapatmamın en mantıklı yolu nedir?

Mesela bu ay asgarisini ödesem, sonra kartı hiç kullanmasam, 1K, 1K ödesem 5 ayda toplam borçtan ve karttan kurtulsam olur mu? Çok faiz girer mi?
Ya da kredi çekip borcu toplu kapatıp kredi taksiti mi ödesem?

Teşekkürler
0
herşeyi soran adam
(21.02.19)
İhtiyaç kredisi çekerek tüm borcunu defaten öde.
Kredi kart limitini aylık ödeye bileceğin miktara düşürttür ve kredi kartıyla alışveriş yapmaya devam et.
0
Mirket
(21.02.19)
yasadigim yerde kredi kartina taksit yapilmiyor, dolayisiyla yaptiginiz harcama ay sonu tamamen hesabimdan otomatik kesiliyor. sadece bu bile kredi karti harcamami inanilmaz azaltti. turk kredi kartim da internet alisverisine kapali. gercekten cok ciddi sekilde fark ediyor.
tavsiyem imkaniniz varsa kredi karti limitinizi ya sembolik bir rakama indirin ya da zorunlu harcamalariniz kadar (mesela oradan kesilen faturalar varsa vs.) ve internet alisverisine kapattirin. ya da en guzeli tamamen kapatin. ciddi bir fark goreceksiniz. ayrica alisveris yapacaksaniz da kesinlikle taksit istemeyin. ay sonunda o tutar lonk diye kesilince kendine geliyor insan. bildigim kadariyla karti kapatip borcu odemeye devam etmek de mumkun.
0
kassiopeia
(21.02.19)
İkinci soru: normalde ortalama kart borçlarım 1,5-2K civarındaydı bu ay ödemem gereken 3K borç var.

son 3-4 aydır bende de benzer durum var. harcamalar arttı bayaa. ama bakıyorum ekstrelere hep aynı şeyler. her şey %50 zamlandı.

bence sorun arkadaşında değil, enflasyonda =)
0
spirit crusher
(21.02.19)
Kredi falan çekme kartı doğrudan kapattır ve borcunun asgarisini falan ödeye ödeye krediye vereceğim faizden daha azına 2-3 ayda kapatırsın. Ben o şekilde yaptım.2 aydır kart kullanmıyorum birazda harcamalarımı temel seviyeye indirdim önümüzdeki aydan sonra rahatım.
0
murtiii
(21.02.19)
(4)

github

liberal
https://github.com/isamert/sozlukMerhaba,Bu adresteki sözlügü kendi domainime kurmak istiyorum.Burada öncelik olarak nasıl yapmam lazım, özet geçebilecek arkadaş var mıdır?
github.com

Merhaba,
Bu adresteki sözlügü kendi domainime kurmak istiyorum.
Burada öncelik olarak nasıl yapmam lazım, özet geçebilecek arkadaş var mıdır?
0
liberal
(21.02.19)
Host alıp github'taki dosyaları host'a atmanız gerekiyor. Ayrıca veritabanı da kurmanız gerekecek.
0
kabloescobar
(21.02.19)
uygulaman stateless ise:

docs.aws.amazon.com
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(21.02.19)
Hostingime gittigimde veritabanı olarak phpmyadmin, mysql veritabanı diyor hangisinden oluşturmalıyım?

Be bu bilgileri hosta yükledigim hangi dosyaya yazmalıyım.

Evet çok acemice durdugunu biliyorum.
0
🌸liberal
(22.02.19)
Veritabanı bilgilerini şu dosyaya yazacaksınız: github.com (son dört satır)

PHPMyAdmin MySQL veritabınını yönetmek için kullanılan bir arayüz. phpmyadmin isimli bir MySQL veritabanı varsa muhtemelen PHPMyAdmin'in kendisi kullanıyordur. Sizin ya hostinginizin panelinden ya da PHPMyAdmin üzerinden "sozluk" diye bir veritabanı oluşturmanız lazım.
0
bruce mclaren
(22.02.19)
(3)

limon fidesi yetiştirme

superb
bir arkadaşım bana bir limon fidesi hediye etti sağ olsunömrümde hiç bitki bakmadımbu işaret parmağı kadar olan canlıya nasıl bakmalıyım?ne sıklıkta su vereyim?oda içinde mi tutayım?güneşli günlerde pencere önüne koyayım mı?
bir arkadaşım bana bir limon fidesi hediye etti sağ olsu
nömrümde hiç bitki bakmadım
bu işaret parmağı kadar olan canlıya nasıl bakmalıyım?
ne sıklıkta su vereyim?
oda içinde mi tutayım?
güneşli günlerde pencere önüne koyayım mı?
0
superb
(21.02.19)
Balkonunuz ya da terasiniz aşırı rüzgarlı ve soğuk değilse balkonda tutabilirsiniz. Öyleyse eğer içerde güneş alan bir yere bırakmanız daha iyi olur.

Ne çok sulanmali ne de az. 2-3 gunde bir 1-1,5 bardak su dokseniz kâfi dediginiz gibi 1 parmak boyutundaysa şayet.

Güneşi sever bu yüzden güneşli gunlerde pencere önü daha iyi olur.

Yalnız ben de burada öğrenmiştim, limon bitkisi kendi kendine büyümeye birakilınca limon vermiyor. Limon vermesi icin aşılama dedikleri olayi yapmak gerek. O da nette var zaten. Sizinki ufak olduğu için şimdi yapmanıza gerek yok.
0
Amaranta ursula
(21.02.19)
@amanta'ya ek olarak bir diğer seçenek de kardeş bir fide olsun yanında. tozlaşmayla da limon verebiliyorlar.
0
desdenova34
(21.02.19)
Toprak ısısı 0 dereceye düşmesinden,rüzgar almasından ve soğuktan korumak gerekiyor. Bildiğim kadarıyla 1 yaşında aşılama yapılması gerekiyor limon vermesi için.
0
slogan bulamadik
(21.02.19)
(1)

bu fontu tanıyan var mı?

kvlknctk
http://prntscr.com/mo2dgn birinciler yazısının fontuna ulaşmam gerekiyor arkadaşlar, eğer tanıyan varsa beni mutlu etsin. teşekkürler.
prntscr.com birinciler yazısının fontuna ulaşmam gerekiyor arkadaşlar, eğer tanıyan varsa beni mutlu etsin.

teşekkürler.
0
kvlknctk
(21.02.19)
AmpleSoft Medium olabilir
0
16f628a
(21.02.19)
(2)

Whatsappdaki sohbetin kendiliginden silinmesi

dosyaci
İyi günler.whatsappp üzerinden hakaret mesajlari aldım.savciliga başvurdum mesaj içerikleri incelenmedi zapta kaydedilmedi.ekran çıktılarını vermiştim onu aldılar.mesajlari silme incelemeye alınacak dediler.2 ay sonra teli kontrol ederken mesajların benim mesajlarında dahil olmak üzere silindiğini g
İyi günler.whatsappp üzerinden hakaret mesajlari aldım.savciliga başvurdum mesaj içerikleri incelenmedi zapta kaydedilmedi.ekran çıktılarını vermiştim onu aldılar.mesajlari silme incelemeye alınacak dediler.2 ay sonra teli kontrol ederken mesajların benim mesajlarında dahil olmak üzere silindiğini gördüm.sadece o sohbete ait mesaj içeriği silinmiş.yildizli mesaj diye kaydetmiştim.bir kaç hakaret olmayan kelime kalmış.ayrica Whatsapp dakika bu mesaj uçtan uca şifrelenmiştir ibaresi sadece bu sohbette yok diğerlerinde var.telefonuma mudahale mı edilmiş?virus ya da başka şekilde bu mumkun mu?mahkemeye nasıl ispat edecek bu olayı?yardımcı olabilir misiniz.
0
dosyaci
(21.02.19)
telefonunu başkası kullanabiliyor ise o alıp silebilir. Onun harici kendi mesajlarını silebilir senin mesajlarını silemez, sildiklerinde de "This message is deleted" yazar. Komple gittiyse telefonunu kullanabilen birisi silmiştir.
0
The_Lollok
(21.02.19)
Benden başka kimse almadı kurcakadigini sanmıyorum.bir kaç kelime kalmış diğerleri silinmiş.ayrica bu mesaj uçtan uca şifrelenmiştir yazısı çıkmıyor.
0
🌸dosyaci
(21.02.19)
(12)

Arabayı sürekli düşük devirde kullanmak zararlı mı?

lordoz
Bir videoda dizel araç için sürekli düşük devirde kullanmanın zararlı olduğundan bahsetti bir uzman.Benzinli atmosferik motorlar için de böyle bir şey var mı? Ben sürekli düşük devir ve yüksek viteste kullanıyorum, uzun vadede sorun yaratır mı bu kullanım tarzı? Evetse, ne gibi sorunlara sebep olabi
Bir videoda dizel araç için sürekli düşük devirde kullanmanın zararlı olduğundan bahsetti bir uzman.

Benzinli atmosferik motorlar için de böyle bir şey var mı?

Ben sürekli düşük devir ve yüksek viteste kullanıyorum, uzun vadede sorun yaratır mı bu kullanım tarzı? Evetse, ne gibi sorunlara sebep olabilir?
0
lordoz
(21.02.19)
niye öyle kullanıyorsun ki o nasıl bir alışkanlık :D
0
JackDanielSparroww
(21.02.19)
Ya cvt şanzımanlı hybrid araçlar kullanmaya alışkınım, şimdi 1.6 atmosferik motor ve manuel vites bir araç kullanıyorum.

Haliyle daha önce kullandığım hybrid araçlara göre çok fazla yakıyor. Ben de az yaksın diye düşük devirde kullanıyorum. :)
0
🌸lordoz
(21.02.19)
2000-2500 bandı iyidir. Bende benzin otomatik var, 2500e kalmadan vites atıyor genelde. 2000-2300 devir civarında kullanıyorum genelde. Siz de 2000 altına çok düşmeyin.
0
the coon
(21.02.19)
doğru şekilde uygulandığında gayet yerinde bir davranış. fakat yüklenmek hata olur, araç ivmelenemiyorsa vites düşürün. lugging diyorlar, zararlarını arkadaş şu videoda açıklamış:

www.youtube.com

piston ve çevresindeki bileşenlere o devirde kaldırabileceğinden daha yüksek basınç uygular, bu da bazen sadece ömrünü kısaltmakla kalmaz, bazen tamiri pahalı arızalara da sebep olabilir.
motorun tork eğrisini öğrenip sürüşü genelde yüksek tork elde edilen devirlerde (veya yakınında) devam ettirmek idealdir diye düşünüyorum. ara sıra düşük devirlere inmek çok büyük sıkıntı çıkarmaz muhtemelen, kısa sürede ideal devirlere geri çıkıp yağlamayı ve basıncı normal seviyelerde uygulamayı devam ettiğiniz sürece.
0
gkhncnzdgn
(21.02.19)
Ben 2000 devir altında gidiyorum genelde ama motor boğulmuyor.

Yani yüksek viteste hızlandırmaya çalışmıyorum aracı, boğulmayağı şekilde hızlanıp yüksek vitese geçiyorum.

Örneğin düz yolda 50km/h hızla giderken 4. ya da 5. viteste gidiyorum sabit hızla. (Araç 5 vitesli)
0
🌸lordoz
(21.02.19)
dizel için öyle. sürekli düşük devirde kullanmak ciddi arızalar çıkartabilir. benzinli için böyle bir şey yok. dizel zor yanan bir yakıt, o yüzden devirlenme gerekmekte. benzin ateşi gördüğü an yandığı için sıkıntı yaratmaz. ben de sizin gibi kullanıyorum. amcam sanayici, ondan öğrendim araç kullanmasını. atmosferik için düşük devir yüksek vites ekonominin anahtarıdır.
0
trajikomix
(21.02.19)
Yok. Hatta şu an sürücü kursu eğitimi çalışıyorum (Türkiye'de kamyon ehliyetim var 12 senelik) ve burada bile mümkün mertebe yüksek vites düşük devir öneriliyor.

Hem sürüş güvenliği hem konfor hem de aracın selameti için gaza bastığınızda hızlanabileceği en düşük devirde kullanın derim.

Gaza yüklenince dahi ivmelenmiyorsa(1000 devir 6. Vites gibi) o devir çok düşüktür, bu iyi bir şey değil sürüş güvenliği açısından.
0
bos gezenin bos ustasi
(21.02.19)
Düşük devir iyidir denmiş ama ne kadar düşük? Dizel benzin farketmez, aracı her viteste maksimum torku ürettiği devirde kullanın. Örneğin benzinli turbo bir araçta 1750 devir ise 1500'lerde kullanmak muhtemelen sıkıntı yaratmaz ama 1000 devirde kullanmaya çalışırsanız boşuna yakıt harcar piston kolunu ve ona bağlı bağlantı noktalarını zorlarsiniz. Bisikletle yanlış vites/devirde pedala abandığınızı düşünün, bacaklarınız ağrır, kaslarınız yanar değil mi? O hesap işte.
0
orient blue
(21.02.19)
benzinli motorlarda düşük devirde çok sıkıntı olmaz genelde dizellerde yüksek devir istenir. aracın vites istediği durumda da düşük devirde kullanıyorsanız bence sıkıntı arabaya ne istiyorsa vermeniz lazım. lpg tak.
0
mikahakkinen
(21.02.19)
onemoremile
(21.02.19)
Her turlu arabayi mahvetme yontemi. Ici kurum baglar, genelde kizlarin kullandigi arabalar boyledir. Basarsin gitmez uzun yola vurmadikca acilmaz.
0
acemi
(21.02.19)
Dizellerde sorun olduğunda herkes hem fikir, sanırım turbo motorlarda da uzun vadede sıkıntı.

Ama atmosferik (turbosuz, klasik) benzinli motorda zararlı diyen de var, doğru olan düşük devir diyen de var.

Yalnız düşük devirden kasıt, motoru boğmadan, gaz aldığında gidecek şekilde en düşük devir.

Benim aracımda genelde 1200-1800 devir bandı arası oluyor.
0
🌸lordoz
(21.02.19)
(8)

şu video neyle çekilmiş?

tabudeviren
https://www.instagram.com/p/BuHTytRgcMA
0
tabudeviren
(21.02.19)
balık gözü kamera/lens
0
tabirimekruh
(21.02.19)
tamam, ama bisikleti nasil an be an takip ediyor? drone desen degil, cubukla bagli desen degil?
0
🌸tabudeviren
(21.02.19)
kask kamerası. kastan kameraya giden çubuk var ama video çekilirken gözükmüyor. gölgesinin gözüktüğü bir yer var orada daha net belli oluyor.

www.dhresource.com

şöyle bir şey var kafasında. hatta 360 derece dönebiliyor gibi.
0
belkider
(21.02.19)
@tabudeviren kaska çubukla bağlı kamera var. hatta karanlık yere girdiğinde ışığın vurması ile gölgesi belli oluyor.
0
tabirimekruh
(21.02.19)
hakikaten çubuk varmış yav. görmemişim. teşekkürler.
peki çubuğu nasıl görünmez yapmışlar? green screen gibi bir olay mı var acaba?
0
🌸tabudeviren
(21.02.19)
hayır bu 360 derece kamera. Gopro Fusion olma olasılığı yüksek.
Bende Xiaomi Mi Sphere var mesela.

Altında küçük bir ölü bölgesi var bu kameraların, monopod vb. ince çubuk olunca görünmüyor (video oradan birleştiği için iki lensin verisi üst üste biniyor.)

360 derece yani her yeri çektiği için sonradan böyle reframing yapılabiliyor.

www.youtube.com
bak burada 28.saniyede gölgesini görebilirsin.

edit: senin videoda da içeride gölgeli yer varmış, kaskından tepeye yükselen selfie stick gibi ve üstünde kamera var görebileceğin gibi. Normal aksiyon kamerası olsa sadece çektiği alanı görürsün adamın kendisini göremezsin, arkasını göremezsin.
0
nhk ni youkosu
(21.02.19)
360 derece kamera +1 kesin bilgi
0
orient blue
(21.02.19)
Drone değil :) 360 derece kamera. Üstünde 360 derece kamera olan bir drone ile de aynı görüntü alınır ama kamerayı kask üstüne sabitlemek varken drone çok anlamsız.
0
orient blue
(21.02.19)
(5)

Pos entegrasyonlu web site

lost aci soyler
Sevgili canlar,Firma tanıtımı, ürün açıklaması gibi bilgilerin yanında tek bir ürün için sepete ekle vs tarzı online sipariş seçeneği olan bir site tasarlamamiz lazım. Biz işi bilmiyoruz. Anlayan, bu işi meslek olarak yapan falan varsa parasıyla hizmet almak isteriz.
Sevgili canlar,
Firma tanıtımı, ürün açıklaması gibi bilgilerin yanında tek bir ürün için sepete ekle vs tarzı online sipariş seçeneği olan bir site tasarlamamiz lazım. Biz işi bilmiyoruz. Anlayan, bu işi meslek olarak yapan falan varsa parasıyla hizmet almak isteriz.
0
lost aci soyler
(20.02.19)
shopify gibi şeyler iş görmez mi?
0
kaptankedi
(20.02.19)
Bu iş için ayırdığınjz bütçe ne kadar?
0
Yavuşuhlu
(20.02.19)
@kaptankedi shopify iyzico mantığında bi şey mi? Çok anlamıyorum da

@yavuşuhlu hiç bilmiyoruz ki duruma göre ayarlanacak. Mevzu çok basit ya site kurup pos entegrasyonu yapılacak.
0
🌸lost aci soyler
(20.02.19)
evden satis sekli yapiyorsaniz sanal pos/iyzico vs. almaniz pek mumkun degil shopier vs. ancak ise yarar. daha profesyonel ve kendi pos'unuzu aldiginiz senaryo mumkunse gorusebiliriz.
0
hjarteblod
(20.02.19)
@hjarteblod limited şirketiz. Profesyonel bir site olacak. İthalat ürünü satacağız
0
🌸lost aci soyler
(20.02.19)
(2)

Ses Kayıt Cihazı

fiyati altinla yarisiyor
merhabalar, bir süredir arkadaşlarla high talk sessionlarımızı kayıt edelim podcast yayınlar gibi bir yerde biriktirelim istiyoruz. aynı gruptan olup yurtdışında yaşayan arkadaşlarımızda dinlesin falan. fakat durum şu, bu arkadaşlar ses kayıt meselesine gerilen tipler. bunlara çaktırmadan, cebimde t
merhabalar, bir süredir arkadaşlarla high talk sessionlarımızı kayıt edelim podcast yayınlar gibi bir yerde biriktirelim istiyoruz. aynı gruptan olup yurtdışında yaşayan arkadaşlarımızda dinlesin falan.

fakat durum şu, bu arkadaşlar ses kayıt meselesine gerilen tipler. bunlara çaktırmadan, cebimde tutabileceğim fakat sesi de kaliteli alacak bir cihaz arıyorum.

yardımcı olabilecek var mı?
0
fiyati altinla yarisiyor
(20.02.19)
cebinde tutup da düzgün ses alacak alet yok. fizik kanunlarına aykırı. boğuk alır. haşır huşur sesler gelir cepten dolayı falan. neden masaya koymuyorsun? dikkati mi dağıtır?

"arkadaşlarımız da..."
0
alperz
(20.02.19)
cep telefonları güzel ses alıyor. hem dikkat de çekmez. bir dene istersen
0
prasinos
(20.02.19)
(8)

güzel bir erkek cüzdanı

superb
bakıyorumsiyah kartlık şeklinde ve hakiki deri olsunhangi markalara bakayım dersiniz?
bakıyorum
siyah kartlık şeklinde ve hakiki deri olsun
hangi markalara bakayım dersiniz?
0
superb
(20.02.19)
desa deri,
derimod
0
xdenizx
(20.02.19)
Dior tavsiye ederim. tarif ettiğinize benzer birkaç yıldır kullandığım cüzdan şimdilerde eskimeye başladı, baya dayanıklı çıktı.
0
paradoxical
(20.02.19)
(bkz: matraş)
0
robin crusoe
(20.02.19)
Peevv Leather
Roarcraft

Bunlara bir bakmanızı tavsiye ederim. El yapımı yüksek kalite deri ürünler var.
0
m3mphis
(20.02.19)
Tanca aldik uzmedi.
0
kafanguzelolmus
(20.02.19)
Morhipo hep satar. Fossil in yerli üretim kartlıkları ucuz ve kaliteli.
0
baal
(20.02.19)
garcus
(16.10.19)
Peevv leather

1 bucuk sene oldu alali. Gayet memnunum.
0
bir3iki7
(16.10.19)
(5)

Web Tarayıcı Özellik - Eklenti

jugador
Sekmeleri tek tek kaydediyoruz ya da iğneliyoruz ama komple tüm pencereyi kaydeden eklenti ya da tarayıcı var mı?bir pencerede bi konu araştırıyorum ve 30-40 sekmeye ulaşıyorum gün içinde. pencere içindeki tüm sekmeleri tek seferde kaydeden bir şey arıyorum.
Sekmeleri tek tek kaydediyoruz ya da iğneliyoruz ama komple tüm pencereyi kaydeden eklenti ya da tarayıcı var mı?

bir pencerede bi konu araştırıyorum ve 30-40 sekmeye ulaşıyorum gün içinde. pencere içindeki tüm sekmeleri tek seferde kaydeden bir şey arıyorum.
0
jugador
(20.02.19)
chrome 'de açık kalıyor.

mesela benim böyle; prntscr.com

Ayarlar> Başlangıç> Kaldığım yerden devam et
0
datnet
(20.02.19)
açık kalıyor evet de laptop fazla açık kalınca sekmeleri açması vs çok sorun oluyor.

ben araştırma konusuna göre pencereleri kaydedip daha sonra tekrar ulaşmak istediğimde tek tek sekme açmak yerine tüm pencereyi geri çağırabileyim istiyorum.
0
🌸jugador
(20.02.19)
@kambek

peki birden fazla kaydedebilme var mı?
0
🌸jugador
(20.02.19)
nahtoderfahrung
(20.02.19)
onetab belki, bilemedim.
0
denek hayatım
(20.02.19)
(3)

memnun olduğunuz udemy dersleri

superb
hangileri?başka platformlardan da dersler önerebilirsiniz
hangileri?
başka platformlardan da dersler önerebilirsiniz
0
superb
(20.02.19)
datnet
(20.02.19)
udemy'de kişisel ve mesleki videolar izliyorum size faydası olur mu bilmem ama python kursları türkçe için fena değil bence.

şuna da bakabilirsin faydalı eğitimler için;

seyler.eksisozluk.com
0
avatar is back
(20.02.19)
ruhi çenet i almıştım, dersleri gördüm, sonra itiraz edip paramı geri istedim yatırdılar.
0
firemanjonny
(20.02.19)
(2)

turk telekom ciceksepeti indirim kodu

superb
Türk Telekom bireysel mobil, internet veya ev telefonu sahibiyseniz, CICEK boşluk TCKN yazıp 6262’ye kısa mesaj göndererek fırsat kodu alabilir misiniz?https://www.ciceksepeti.com/kampanyalar
Türk Telekom bireysel mobil, internet veya ev telefonu sahibiyseniz, CICEK boşluk TCKN yazıp 6262’ye kısa mesaj göndererek fırsat kodu alabilir misiniz?



www.ciceksepeti.com
0
superb
(20.02.19)
kodu mesaj olarak attım
0
elorelia
(20.02.19)
çok teşekkürler
elorelia'nınkini kullandım
John Bloor'ınkini belki başkası kullanır
0
🌸superb
(20.02.19)
(3)

1080P Youtube'dan video nasıl indirilr?

dervis devrimci back
Merhaba arkdaşlar, 1080 p youtube'dan nasıl video indirilir?
Merhaba arkdaşlar, 1080 p youtube'dan nasıl video indirilir?
0
dervis devrimci back
(19.02.19)
ummy
0
silver apple
(19.02.19)
www.4kdownload.com
en azından 7-8 yıldır kullanıyorum.
0
i dont know i dont care
(19.02.19)
mediahuman youtube downloader.
0
false pretension
(19.02.19)
(3)

Wordpress kopyalama engelleme

firez
Kardeşimin bir wordpress blogu var. Paylaştığı içeriğin kopyalanmasını istemiyor. Bunun için eklentiler var ama business pakete yükseltme şartı istiyorlar. Bu iş business pakete geçmeden halledilemez mi? Ya da başka öneriniz var mı? Teşekkür ederim.
Kardeşimin bir wordpress blogu var. Paylaştığı içeriğin kopyalanmasını istemiyor. Bunun için eklentiler var ama business pakete yükseltme şartı istiyorlar. Bu iş business pakete geçmeden halledilemez mi? Ya da başka öneriniz var mı? Teşekkür ederim.
0
firez
(19.02.19)
Site kodlarının içerisinde ekleme yaparak sağ tık engeli koyabilir ve sayfada herhangi bir içeriğin seçilememesini sağlayabilirsiniz. Gel gör ki bunlar aşılamaz değil maalesef.

Öğrenmek için Google üzerinden "html disable select content", "html right click disable" şeklinde aramalar yapabilirsiniz.
0
gozyakansakiz
(19.02.19)
içeriği çalmanın engellemesi yok malesef. sadece acemi kullanıcıları engelleyebilirsiniz. gerçekten bunu yapmak isteyeni durdurmanın yolu yok.
0
winston
(19.02.19)
sağ tuş sayfa kaynağını görüntüle yaparak istediğim bilgiyi alabiliyorum. ayrıca f12 de görsel tasarımda düzenleme , scriptleri editleme gibi özellikler mevcut. bilen her türlü istediğini alır.
0
rhan
(20.02.19)
(1)

wordpress website ile alakalı çok garip bir problem

winston
merhaba. sayfaya eklediğim bir slider, sayfayı ilk açtığımda ekrana sığmıyor halde geliyorken, sadece başka bir sekmeye geçip tekrar sitenin bulunduğu sekmeye döndüğümde normal hale geliyor. nasıl olur neden olur bu? yardımcı olmak isterseniz özelden site adresini gönderebilirim.
merhaba. sayfaya eklediğim bir slider, sayfayı ilk açtığımda ekrana sığmıyor halde geliyorken, sadece başka bir sekmeye geçip tekrar sitenin bulunduğu sekmeye döndüğümde normal hale geliyor. nasıl olur neden olur bu? yardımcı olmak isterseniz özelden site adresini gönderebilirim.
0
winston
(19.02.19)
site adresini yazarsan inceleyebilirim.
0
gozyakansakiz
(19.02.19)
(1)

Asus UX430UN-GV060T video-fotoğraf için alınır mı?

nabruk
Merhaba, çoğunlukla video-fotoğraf işleri için kullanacağım, kullanan vardır diye buraya da bir sorayım dedim. 7-8 bin civarındaki alternatiflerine de bakıyorum önerileriniz olursa eğer. TEKNİK ÖZELLİKLER:İşlemci: Intel® Core™ i7-8550U, 1.8GHz (8M Cache, up to 4.0GHz) İşlemciİşletim Sistemi: Windows
Merhaba, çoğunlukla video-fotoğraf işleri için kullanacağım, kullanan vardır diye buraya da bir sorayım dedim. 7-8 bin civarındaki alternatiflerine de bakıyorum önerileriniz olursa eğer.

TEKNİK ÖZELLİKLER:

İşlemci: Intel® Core™ i7-8550U, 1.8GHz (8M Cache, up to 4.0GHz) İşlemci
İşletim Sistemi: Windows 10 (64bit)
Bellek: 16GB RAM
Grafik: NVIDIA® GeForce® MX150 + Intel® UHD Graphics 620
Ekran: 14" Ultra ince, FHD 1920x1080 Çözünürlüklü, NTSC: 72% Parlama yapmayan ekran
Depolama: 512GB M.2 SSD
Optik Sürücü: Yok
Kart Okuyucu: SD, MMC Kart Okuyucusu
WebCam: HD Web Kamerası
Network:
Wifi: Entegre 802.11 AC dual band
Bluetooth:Entegre Bluetooth 4.1 dual band
Arayüz:
1x Kulaklık çıkışı + Mikrofon Kombo Giriş
1x USB 2.0 bağlantı noktası
1x USB 3.0 bağlantı noktası
1x USB 3.1 Type C bağlantı noktası
1x micro HDMI
1x Entegre Parmak İzi Okuyucusu
Ses:
Entegre hoparlör
Entegre mikrofon SonicMaster
Güç Adaptörü:
65W AC Adaptör
Çıkış: 19V DC 3.42A, 65W
Giriş: 100-240V AC, 50/60 Hz universal
Boyutlar: 324 x 225 x 159 mm (E x B x Y)
Ağırlık: 1.30 KG (Batarya dahil ağırlık)
VR: Yok
Renk: Metalik Gri

www.hepsiburada.com
0
nabruk
(19.02.19)
intel i5, GeForce 840M ekran kartı, 250gb SSD, 12 GB ram, 17 inch ekranı olan dizüstü bilgisayarımla;
15 dakika süren, 1080p çözünürlüklü, 8 mpbs veri hızı olan, 25 fps videoyu 1 saatte render alıyorum.
Photoshop hızlı açılıyor, işleri hızlı yapıyor.
orta kalitede GTA 5 ve Fifa 19 oynayabiliyorum takılmadan. Benim 5 yıllık alet bunları yapıyorsa, linkteki baya uçar bence.
0
paradoxical
(19.02.19)
(2)

hotmail/outlook emaillerimizi kabul etmiyor

reshad the lionheart
yeni kurulmus bir sitemiz var. her uye kaydinda email atmak haricinde email falan atmiyoruz insanlara. email serverimiz falan her sey 100% temiz gorunuyor. yine de hotmail ve outlook kullanicilarina email gonderemiyoruz. spam'e bile dusmuyor emailler, hic ulasmiyor.aws kullaniyoruz.bunun sebebi ve v
yeni kurulmus bir sitemiz var. her uye kaydinda email atmak haricinde email falan atmiyoruz insanlara. email serverimiz falan her sey 100% temiz gorunuyor. yine de hotmail ve outlook kullanicilarina email gonderemiyoruz. spam'e bile dusmuyor emailler, hic ulasmiyor.

aws kullaniyoruz.

bunun sebebi ve varsa cozumu nedir dostlar?
0
reshad the lionheart
(19.02.19)
Dkim ve spf kayıtlarınızı oluşturmanız lazım, veya yandex kurumsal kullanıp dkim anahtarını dns bölgenize ekleyip rahat edeceksiniz
0
16f628a
(19.02.19)
Alan adınızı şurada bir soygulayın. intodns.com

Eksik bir tanım olabilir.
0
teknikekip
(19.02.19)
(6)

vpn açık iken online bankacılık işlemi yapmak

everythingok
çok mu riskli bir hareket olur? normalde yapmam ama bu aralar bi kaç defa vpn kapatmayı unutup cepten enpara, garanti uygulamalarına giriş yaptım. ayrıca vpn de sıradan free bir servis. şifreyi değiştirsem mi? Iphone 7 kullanıyorum
çok mu riskli bir hareket olur? normalde yapmam ama bu aralar bi kaç defa vpn kapatmayı unutup cepten enpara, garanti uygulamalarına giriş yaptım. ayrıca vpn de sıradan free bir servis. şifreyi değiştirsem mi? Iphone 7 kullanıyorum
0
everythingok
(19.02.19)
Değiştirin kafaniza takilmasin. Belli olmaz.
0
protrek
(19.02.19)
super vpn ile bankacılık şifresini kaptıran biri vardı duyuruda
0
elorelia
(19.02.19)
telefon ve pc'de ben kapatıyorum. bence çok riskli. pek çok örnek var.
0
scudman1
(19.02.19)
Ücretsiz vpn’lerle Sakat tabi. Sonuçta o para bir yerden çıkacak. Ben hotspot ile gayet sürekli giriyorum hiçbir şey de kaptırmadım.
0
catch the arrow
(19.02.19)
ucretli ucretsiz farketmez. vpn senin yaptigin butun iletisimi sifreli sifresiz gorebilir. kotu niyetli bir calisan yada vpn'i hacklemis bir hacker butun bilgilerine ulasabilir. vpn varsayilan olarak acik birakilacak, gerektiginde kapatilacak bir hizmet degildir. mecbur kalmadikca vpn kullanmamalisin. tabi vpn'i kendin host ediyorsan o baska. o zaman dert etmeni gerektirecek bir konu yok
0
crucio
(19.02.19)
kötü niyetli çalışan veya hacker tehlikesi sadece vpn’de yok tabi bunu da unutmayalım. o tip olasılıklara gireceksek sonu yok.
0
catch the arrow
(19.02.19)
(1)

word: iki yana yasla. 4 kelime arada kocaman boşluklarla satıra dağılıyor.

ground
ekteki fotodan da görüleceği üzere bunun bir çözümü var mı?
ekteki fotodan da görüleceği üzere bunun bir çözümü var mı?
0
ground
(19.02.19)
satır sonu yapman lazım, yani enter'a bas
0
malheiros
(19.02.19)
(4)

Mac klavyesini ve Windows

bi birayla cenneti kaciran adam
Mac klavyeyi, windows pc'de nasıl kullanabilirim?
Mac klavyeyi, windows pc'de nasıl kullanabilirim?
0
bi birayla cenneti kaciran adam
(19.02.19)
kablolu ise USB'den takarak, kablosuz ise bluetooth ile baglayarak kullanabilirsin. klavyenin ekstra bir ozelligi yok. taktigin gibi calisir
0
crucio
(19.02.19)
USB/bluetooth ile kullanilir evet ama modifier keylerde problem yasarsin.
0
superfluid
(19.02.19)
Peki bahsettiğin sorun çözülecek türden mi? @superfluid
0
🌸bi birayla cenneti kaciran adam
(19.02.19)
Ben bi 10 senedir falan windows kullanmiyorum o nedenle mac ayagini biliyorum =) ama en basit sekilde klavye kisayollarindan olmasi lazim, modeifier key seceneginden map edecegin tus secenekleri cikmali. Olmadi bir diger yol da uygulama indirebilirsin soyle bi sitede vermisler bi link ama calisiyor mu calismiyor mu bilemiyorum, (git: www.cultofmac.com). Ama muhtemelen anlamissindir olayi =)
0
superfluid
(19.02.19)
(13)

Toplama Bilgisayar

Nocturne
Merhaba,AMD işlemcilerdeki "sorunlu" olma hali artık giderildi mi? Nereden bilgisayar almamı tavsiye edersiniz? Servisi iyi olan markalar hangileridir?5000-6000 TL arası bir makine alacağım önerileriniz olur mu?Teşekkürler,
Merhaba,

AMD işlemcilerdeki "sorunlu" olma hali artık giderildi mi? Nereden bilgisayar almamı tavsiye edersiniz? Servisi iyi olan markalar hangileridir?

5000-6000 TL arası bir makine alacağım önerileriniz olur mu?

Teşekkürler,
0
Nocturne
(19.02.19)
Hiç olmadı ki sorunlu olma mevzusu. Şu an fiyatına göre verdiklerine bakarsak amd işlemciler en ideal seçenekler pc için.

Daha spesifik yazarsan daha spesifik olarak yardımcı olabilirim. Monitör ve çevre bileşenler dahil mi o fiyata? Ya da ne yapacaksın, neyi hiç yapmazsın bilgisayar ile bunlar önemli.
0
bos gezenin bos ustasi
(19.02.19)
itopya'dan alabilirsin. senelerdir AMD kullanmıyorum ama o sorunlar giderileli de seneler oldu.
0
washe
(19.02.19)
@bos gezenin bos ustası: AMD işlemciler önceden bir hayli arıza çıkarıyordu bende hatırlıyorum bunu. Ama son 6-7 senedir kullanmadım o yüzden şimdiki durum hakkında fikrim yok.

Oyun için alıyorum bilgisayarı. Görsel işler hiç yapmayacağım. Bir de programlama yapacağım ancak onun için zaten performans ihtiyacı yok.
0
🌸Nocturne
(19.02.19)
@washe : itopyaya bakıyordum bende çok güzel seçenekler var. AMD işlemciye güvendğimi varsayarsak, parçaların birbirine uyumu açısından optimum performans verecek bir sistem önerebilir misin?
0
🌸Nocturne
(19.02.19)
itopya'daki kendin topla kısmından seçerek gidebilirsin. uyum sorunu olmaz. hatta mümkünse parçaları seçip mağazalarına gidip orda toplattır. kendim öyle yapmadım ama youtube'da gördüğüm kadarıyla mağazaları gayet güzel ve yardımsever insanlar.
0
washe
(19.02.19)
Radeon vega 56 veya gtx 1080 ekran kartı hangisi hesabına gelirse.
Ryzen 3 2200g cpu
A320 mobo en ucuzundan al
Paranın yettiği kadar da ram alırsın.
Kasa psu falan boşver 2. El al bunları:)
0
bos gezenin bos ustasi
(19.02.19)
PSU'yu sakın ikinci el ama öyle bir tavsiyeye uyma sonrasında çok sıkıntı çekersin.Zaten nasıl böyle bir tavsiye verilir anlamış değilim!
0
zekicalik
(19.02.19)
Kasa psu boşver yazan gördük ya daha da gam yemeyiz. Git bronze psu al önemli değil ne de olsa, hey allahım
0
runner
(19.02.19)
Sakın gidip 5-6bin liralık sistemi dandik bir psu’nun insafına bırakmayın. Uygun ikinci el kasa alabilirsiniz. Ama psu’da ben olsam 2. ele güvenmem.
SSD mutlaka alın bence.
0
shotcrete
(19.02.19)
itopyadan DH-A1 modelini aldım.

rx580 ve ryzen 2600 işlemci var.

4200tl tuttu ve güzel bi msi monitör yapıştırdım hepsiburadadan. Baya memnunum. İlk kez nvidia ve inteli terk etmiştim ama pişman değilim.
ssd taktım kasa gelince kendim.

Monitör hariç 6000 tl bütçen varsa rx590 nitrolu bi kasa yakışır. mesela bu

www.itopya.com
0
bialo czerwoni
(19.02.19)
Ya surda atip tutanlar bana hayatinda bir tane psu sokmus mu soylesin hele.
Siz portakalda vitaminken ben pc psu'sundan el yapimi amfiye guc kaynagi yapiyordum.

PSU bozan var mi aranizda? 15 sene hic kapatma gene bozulmaz ulan dandirik otesi cin isi degilse.

80 bronze dedigin bile fazlasiyla guvenilir. Ustelik su sistemin yiyecegi maksimum guc 300 350 watt ama sen gene de 450watt uzerinde 80 bronze ikinci el bir guc kaynagi al uzulmezsin.

Kasa mi? Ben kullanmiyorum, zevk meselesi. Sistem boyle duruyor surekli alip sattigim icin. photos.app.goo.gl
Minimalist kasalari seviyorum ama dar kasa icin ekran kartinin founders edition olmasi kapali blower tip olmasi gerekli yoksa cok isinir. Founders editionlar da oc de kotudur, acik fanlar gibi atamaz isiyi ama en azindan kasanin disina atar. O yuzden kasa kullanmiyorum, kullanacaksan da git ucuz bir kasa al estetik kaygin yoksa. Hepsi ayni haltin laciverti.

Tekrar yaziyorum ister yukardaki zengin cocuklarina inanirsin ister bana. PSU icin servet dokmeye hic gerek yok, ikinci el 450Watt uzeri adi sani bilinen bir markanin bronz 80 sertifikali bir tanesini alman yeterli. Bende gordugun PSU 550 Watt XFX marka 80 bronze serifikali, 7 8 senelik. SLI bridge de yaptim bunla, overclock da yapiyorum, 100 kere sokup takmisimdir her seyini tik demedi. XFX turkiyede pek yok ama ortanca bir markadir Corsair gibi Zalman gibi.
0
bos gezenin bos ustasi
(19.02.19)
OCZ 550 watt 80+ PSU bozuldu benim 5-6 senelikti.

şu an 650 watt corsair modüler kullanıyorum.

overclocklu i7 7700k ve yine overclocklu RTX 2080ti kullanıyorum. 2 ssd bi de hdd takılı, 5-6 usb de bağlı alete. çoğu insan bu sistem için 650 watt yetersiz der. gayet de yeterli.

kasamın olduğu yer kapalı, o yüzden kasa benim için daha mühim içinde 7-8 tane fan var. ekran kartım 65 dereceyi dahi görmüyor, işlemci 80'lere çıkıyor.

kasa psu boşver demenin farklı anlamları oluyor. 1080 tavsiye edip de işten anlamayan birisine bunu dersen adam gider 250-300 watt bişi alır sonra da gelir burda oyun açınca neden pc kendine reset atıyor diye duyuru açar.

"kasa psu falan boşver 2. el bunları" demekle

PSU icin servet dokmeye hic gerek yok, ikinci el 450Watt uzeri adi sani bilinen bir markanin bronz 80 sertifikali bir tanesini alman yeterli. Bende gordugun PSU 550 Watt XFX marka 80 bronze serifikali, 7 8 senelik. SLI bridge de yaptim bunla, overclock da yapiyorum, 100 kere sokup takmisimdir her seyini tik demedi. XFX turkiyede pek yok ama ortanca bir markadir Corsair gibi Zalman gibi.

arasında dağlar kadar fark var.
0
washe
(19.02.19)
Sinerji'den bilgisayarımı bu postu açtıktan 3-4 gün sonra aldım. Tertemiz firma, fiyat politikası da gayet iyi. Tavsiye ederim.
0
🌸Nocturne
(18.03.19)
(3)

Guzelhosting Mailler Gmailde Spame Düşüyor.

arşivci
Merhaba,Güzel hosting'den 1 aylık deneme hosting aldık ve bunın içinde mail hosting de dahil. Default MX recordlarla bazı zorunlar yaşıyoruz. Bazen mail gelmiyor yada çok geç geliyor. Zaten gmaile giden maillerin tamamı spam'e düşüyor. Bi arkadaş yandex kurumsalı kullanabilirsiniz dedi. Yeni adı ile
Merhaba,

Güzel hosting'den 1 aylık deneme hosting aldık ve bunın içinde mail hosting de dahil. Default MX recordlarla bazı zorunlar yaşıyoruz. Bazen mail gelmiyor yada çok geç geliyor. Zaten gmaile giden maillerin tamamı spam'e düşüyor. Bi arkadaş yandex kurumsalı kullanabilirsiniz dedi. Yeni adı ile yandex connect olmuş. Oraya domainimizi kayıt ettik ve güzel hosting cpanelden de MX kayılarına mx.yandex.net ekledik.

İlk başlarda düzelmiş gibi oldu ama mailler hala spame düşüyor. Ayrıca hostingden kendi default mx kaydını çıkarında mail alamıyor.

Özetle güzel hosting den mail gönderip ve almak istiyoruz ama gönderdiğimiz maillerin spame düşmesini istemiyoruz. Ne yapmamız lazım?

Teşekkürler.
0
arşivci
(19.02.19)
Host provider ile iletişime geçip durumu bildirin. En iyi onlar yardımcı olur.
0
himmet dayi
(19.02.19)
"Ayrıca hostingden kendi default mx kaydını çıkarında mail alamıyor."
demişsin acaba maili tam olarak yandex kurumsala taşıyamış olabilir misiniz? isterseniz özelden domaini yazında bakalım şu an mx kaydı nerede.

sorun çözülmezse domaini komple yandexe devredin bu sayede yandex gerekli dns kayıtlarını kendisi otomatik girer.
0
Sir Anthony Hopkins
(19.02.19)
@himmey dayi @Sir Anthony Hopkins

Yardımlarınız için teşekkürler. Hosting firmasındakiler bazı değişiklikler yaptıklarını belirttiler. Bir süre bu şekilde devam edip mailleri izleyeceğiz. O yüzden bi süre yandexi kullanamayacağız.

tekrardan teşekkürler.
0
🌸arşivci
(19.02.19)
(2)

Toshiba Satellite A300-1EC'de SSD verimliliği

uyku inadim inat
Selam ola.Elimizde yıllar öncesinden kalma şöyle bir laptop bulunuyor: http://www.toshiba-turkey.com/discontinued-products/satellite-a300-1ec/HDD ile iyi kötü çalışıyor ama, SSD taksak daha bir eline yüzüne bakılır olur mu acep?
Selam ola.

Elimizde yıllar öncesinden kalma şöyle bir laptop bulunuyor: www.toshiba-turkey.com

HDD ile iyi kötü çalışıyor ama, SSD taksak daha bir eline yüzüne bakılır olur mu acep?
0
uyku inadim inat
(19.02.19)
hdd bir de 5400rpm imis. ssd o laptopu sahinden mercedes mertebesine cikarir. bir de ram'ini 2GB'tan 4'e cikarirsaniz mercedes s serisi olmus olur. su anki halinden memnunsaniz ssd ve ram guncellemesi ile rahat 2 yil daha kullanirsiniz.

ama laptop o kadar eski ki sifir/ikinci el DDR2 ram bulabilir misiniz emin degilim.
0
crucio
(19.02.19)
ram bulursunuz.
ama ram bulmadan ssd almayın. boşa yatırım olmasın. veya ram bulup ssd ile deneyin. işe yaramazsa boşa para bağlamayın makineye.
0
i dont know i dont care
(19.02.19)
(4)

Çift yarık deneyinde tünelleme oluyor olmasın sakın

speedy
Tünelleme diye bir şey varmış, parçacık duvardan, kapıdan mı geçiyormuş ne. Çift yarık deneyinde delikten geçti dalga şeklinde yayıldı diyoruz ama sadece delikten geçmeyip engelden de geçme gibi bir durum da olabilir mi?
Tünelleme diye bir şey varmış, parçacık duvardan, kapıdan mı geçiyormuş ne. Çift yarık deneyinde delikten geçti dalga şeklinde yayıldı diyoruz ama sadece delikten geçmeyip engelden de geçme gibi bir durum da olabilir mi?
0
speedy
(19.02.19)
Olsa neden girişim deseni versin ekranda? Girişim deseni çok karakteristik. Belki vardır kaçırılan bir nokta fakat bu deney çok fazla kez çok değişik şekillerde denenmiş bir deney. Bir de tek kuantum abzürtlüğü bu deney değil. Mesela lazer pointerın ışığını daraltarak belirsizlik prensibini kendin bile görebilirsin.
Hatta ihtimal hesaplarına göre tek tek yapılan parçacık atımlarında önceden öngörülen hesaplara göre çıkıyor sonuçlar.

Adamlar şunu da denemiş mesela (bkz: gecikmiş seçim deneyi)

Şüpheci yaklaşımları eleyeli çok oldu fizik dünyası kuantum mekaniğinde.
0
bos gezenin bos ustasi
(19.02.19)
Olsa neden girişim deseni versin ekranda?
E bi zahmet adam engelden geçiyor, delikten geçenle aynı koyulukta işaret mi bıraksın arkada, Delik ve delik çevresi daha koyu olacak:) Tamam yarıklar sayesinde girişim oluyor ama arada ben engeli delip geçicem diyen deli fişekler elektronlar da yok değildir bence:)
0
🌸speedy
(19.02.19)
bence bu anlık yaratılma olayı. gözlem anında farklı, gözlem olmaksızın farklı sonuçların ortaya çıkması başka bir gözlemcinin olduğunu gösteriyor
0
old but hot
(19.02.19)
hayır, olmuyor.

olsa o desen çıkmaz, tüneller dümdüz geçer.
0
babilbaligi
(19.02.19)
(1)

HTML ve Javascript yardım talebi

yargin
https://jsfiddle.net/watzthis/d0ww3hqh/Kodlama bilgim sıfıra yakın, bilgisayar kodu yazmak for dummies kitabını okudum ve kitabın sonunda olan yukarıdaki linkteki kelime oyununu gördüm.Bu kelime oyununu biraz değiştirip kendime bazı belgelerin hazırlanmasında kolaylık sağlamaya çalışıyorum. Kısmen y
jsfiddle.net

Kodlama bilgim sıfıra yakın, bilgisayar kodu yazmak for dummies kitabını okudum ve kitabın sonunda olan yukarıdaki linkteki kelime oyununu gördüm.

Bu kelime oyununu biraz değiştirip kendime bazı belgelerin hazırlanmasında kolaylık sağlamaya çalışıyorum. Kısmen yaptım ama takıldığım iki yer var.

1- Belgelerin seçime bağlı olarak ayrı ayrı görülmesini sağlayabilir miyim? (Şu anda tüm belgeler alt alta çıkıyor)

2- Rakam girişi yapıldığında gösterdiğim hesaplamayı yapıp sonucu ilgili belgede yerine yerleştirebilir miyim?

Yardım edene şimdiden teşekkür ederim.
0
yargin
(19.02.19)
belgelerin tek tek görünmesi için gizleme yapılabilir.
www.w3schools.com
sayı girildiyse hesap yap diyebilirsiniz. if kontrolü eklersiniz
www.w3schools.com
0
shezo
(19.02.19)
(2)

iphone 6'da görüntülü görüşme ve ses problemi

yigitovic
Merhaba,Facetime ile yapılan görüşmeler sorunsuz. Fakat whatsapp ya da messenger üzerinden yapılan aramalarda karşı tarafa yoğun bir cızırtı sesi gidiyor, benim sesim asla duyulmuyor. Sebebi ve çözümü ne olabilir, araştırdım ama tatmin edici bir çözüm bulamadım.
Merhaba,
Facetime ile yapılan görüşmeler sorunsuz. Fakat whatsapp ya da messenger üzerinden yapılan aramalarda karşı tarafa yoğun bir cızırtı sesi gidiyor, benim sesim asla duyulmuyor.
Sebebi ve çözümü ne olabilir, araştırdım ama tatmin edici bir çözüm bulamadım.
0
yigitovic
(18.02.19)
Ön kamera ile video çekmeyi deneyin eğer sessiz çekiyorsa malesef ön mikrofon flexi arızalanmıştır. Eski iphone 6 telefonumda bu sorun vardı. Yaklaşık 50-60 liraya tamir ediyorlar
0
Northern Mariner
(18.02.19)
mikrofonda sorun var büyük ihtimalle. siri sesinizi alıyor ve sesli cevap veriyor mu mesela?
0
naksidil
(19.02.19)
(3)

Şu modem Turknet'in VDSL'si ile uyumlu mudur?

gonion
https://www.hepsiburada.com/zyxel-p1302-t10d-v3-300mbps-kablosuz-4-port-2x5dbi-antenli-wps-adsl2-modem-router-pm-bd805040Soru başlıkta. Şimdiden teşekkürler.
www.hepsiburada.com

Soru başlıkta. Şimdiden teşekkürler.
0
gonion
(18.02.19)
evet

edit. ben dikkat etmemişim. arkadaşların da dediği gibi vdsl modem alırsan çok daha iyi olur.
0
washe
(18.02.19)
hayır uyumlu değil.
0
kornisch
(19.02.19)
Başkan al kendine tp link vr1200 keyfine bak millet 2.4 GHz bandında cebellesin sen 5 ghzda takil
0
protrek
(19.02.19)
(3)

pdf sorusu

sayha
2 sayfalık bir pdf var elimde. son sayfasında sadece toplam sayı yazıyor. ben bu iki sayfayı tek sayfa gibi nasıl yazdırabilirim. arkalı önlü veya yan yana değil tek yüze iki sayfayı yazdırmak istiyorum.
2 sayfalık bir pdf var elimde. son sayfasında sadece toplam sayı yazıyor. ben bu iki sayfayı tek sayfa gibi nasıl yazdırabilirim. arkalı önlü veya yan yana değil tek yüze iki sayfayı yazdırmak istiyorum.
0
sayha
(18.02.19)
Acrobat falan hiç kullanmadım ama word veya excel’e çevirebileceğin bişeyse çevirip denemek faydalı olabilir.
0
rumeli beylerbeyi
(18.02.19)
jpg'e çevirip paint vb bir şey ile tek sayfaya birleştirebilirsin.
0
scudman1
(18.02.19)
eksiup.com

o işi yazıcı ayarından yapıyorsun. ctrl+p ile yazdır ekranına gel
sayfa boyutlandırma -çoklu
kağıt başına sayfa sayısı -2
seçiyorsun yan tarafta ön izleme var zaten.
ekte örnek seçim var
editbüdüt=
yan yana değil demişsin sonradan gördüm.
sayfa boyutlandırma -çoklu
kağıt başına sayfa sayısı özel -1/2
yaparsan tek sayfaya alt alta yazar.
0
zikardo
(18.02.19)
(2)

Araçların arkasındaki sis farının adı nedir?

iddaaci
Aracın tamponda ince uzun kırmızı bir ışık var ya... https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-aksesuar-tuning-vw-polo-6r-gti-arka-tampon-2009-2017-plastik-urun-567022683/detay şurada egzosun hemen yanındaki lamba hani. onun adı nedir? internette fiyat
Aracın tamponda ince uzun kırmızı bir ışık var ya... www.sahibinden.com şurada egzosun hemen yanındaki lamba hani. onun adı nedir? internette fiyat bulamıyorum aratacağım.
0
iddaaci
(18.02.19)
kedigözü
0
malheiros
(18.02.19)
Far olup yanana arka sis lambası ,sadece ışık gelince parlayana reflektör denir
0
arenas
(18.02.19)
(1)

huawwei honor 8x max ne zaman türkiye'de satışa çıkar acep bilgisi olan?

firemanjonny
sb.
sb.
0
firemanjonny
(18.02.19)
Çin için üretilmiş. Türkiye'ye gelmeyecek diye duydum.
0
jefferson
(18.02.19)
(3)

Surucuye niye erisemiyoruz diger pc'lerden?

stavro
https://prntscr.com/mmnme5 bu hatayi aliyorum diger bilgisayarlardan girmeye calisinca. Paylasim izin zart zurt baktim bir anotmallik gozukmuyor gibi anladigim kadariyla ama erisemiyoruz.
prntscr.com bu hatayi aliyorum diger bilgisayarlardan girmeye calisinca. Paylasim izin zart zurt baktim bir anotmallik gozukmuyor gibi anladigim kadariyla ama erisemiyoruz.
0
stavro
(18.02.19)
"Parola Korumalı Paylaşımı Kapat"

8.enpedi.com
0
Sir Anthony Hopkins
(18.02.19)
O kapalı zaten. Parola da sormuyor, ekran goruntusunu attigim gibi durum.
0
🌸stavro
(18.02.19)
izinler düzenlenmemiş muhtemelen
0
jugador
(18.02.19)
(5)

Çok aşamalı login fikri çok kötü değil mi?

chicha
Bazı büyük sitelerin girişi bu şekilde olmaya başladı son zamanlarda. Önce e-posta adresi giriyorsun, ileri diyorsun, yeni sayfa yükleniyor, sonra şifre isteyen sayfa geliyor, öyle giriş yapıyorsun siteye.Kim kimi nasıl ikna etmiş gelin böyle yapalım diye yahu?!
Bazı büyük sitelerin girişi bu şekilde olmaya başladı son zamanlarda. Önce e-posta adresi giriyorsun, ileri diyorsun, yeni sayfa yükleniyor, sonra şifre isteyen sayfa geliyor, öyle giriş yapıyorsun siteye.

Kim kimi nasıl ikna etmiş gelin böyle yapalım diye yahu?!
0
chicha
(18.02.19)
Mobil platformların yaygınlaşmasıyla birlikte bu tarz formlar yaygınlaştı. Daha sade ve temiz olmakla birlikte mobilde kullanımı daha kolay oluyor. Sebebi bu aslında.
0
gozyakansakiz
(18.02.19)
@gozyakansakiz Niye abi "e-mail doldur, alta tıkla şifre doldur, girişe bas" bunun ne sakıncası var mobil açısından?
0
🌸chicha
(18.02.19)
brute force ataklarını azaltmak için de yapıldığını okumuştum zamanında.
0
inheritance
(18.02.19)
Sadece k.adı-şifre olarak düşünmemelisin. Kullanıcı deneyimini ele alırsak formlarla dolu bir sayfa kullanıcının canını sıkacaktır. Mesela 20 soruluk formlar oluyor. Kullanıcıya bu formdaki soruların tümünü gösterdiğinde sayfayı kapatma ihtimali artıyor. Aşamalı şekilde gösterdiğinde ise bir sonraki soruyu merak ediyor ve çoğunlukla formu tamamlıyor. Eğer bir standart oluşturulmuşsa bu her yerde kullanılır ve elbette zaman içerisinde standartlar da değişebilir.

Tabii ki farklı siteler bunu kullanmayabilir. Mesela Twitter senin dediğin şekilde login ekranı sunuyor.
0
gozyakansakiz
(18.02.19)
olay mobil deneyimi, yada brute force ataklari sinirlandirmak degil.
sisteme sadece kullanici adi/sifre ile giris yapilabildigini varsayiyorsun. bu sistemin amaci asamali olarak sifreyi tamamen ortadan kaldirmak. mesela hesabin icin belli IP adreslerini yada MAC adreslerini beyaz listeye ekleyip bu cihazlardan giris yapilirsa sifre sorma diyebilirsin. yada "web sitesine giris yaparsam aktif kullandigim telefonumdan bildirim ile kimligimi dogrula" seklinde giris yontemleri de olabilir. yada yubikey gibi fiziksel cihazlar ile dogrulama yapabilirsin. dolayisiyla ilk once kullanici adi alarak kullanicinin nasil bir dogrulama yontemi sectigini belirliyorsun. ona gore ikinci asamada sifre yada baska bir islem yapiyorsun.
0
crucio
(18.02.19)
(4)

lokantalarda kullanılan yağlar

superb
öğle vakitlerinde devamlı olarak ev yemekleri konseptiyle yemek yapan bir yerden yemek yiyordumson zamanlarda midemde çok sık ağrıma ve yanma olunca bir arkadaşımın uyarısıyla bahsettiğim yerden yemek yemeyi kestim; 1 haftadır evden yemek yapıp getiriyorum ve midem resmen düzeldiarkadaşımın argümanı
öğle vakitlerinde devamlı olarak ev yemekleri konseptiyle yemek yapan bir yerden yemek yiyordum
son zamanlarda midemde çok sık ağrıma ve yanma olunca bir arkadaşımın uyarısıyla bahsettiğim yerden yemek yemeyi kestim; 1 haftadır evden yemek yapıp getiriyorum ve midem resmen düzeldi

arkadaşımın argümanı işletmenin çok kötü yağlar kullandıkları yönündeydi
belli ki kendisi haklı

sizce durum bu kadar vahim mi?
konuyla ilgili tecrübeniz var mı?
0
superb
(18.02.19)
yeme düzenim çok bozuk olduğu bir ara diyetisyene gitmiştim, o da bana
"işyerinde yapılan çorbadan bile içme, normal yemeklerden de yeme, içinde mutlaka katkı maddesi oluyor" demişti.

ondan beri evden getiriyorum. evet durum bu kadar vahim, çorbaya krema, un, ne varsa koyuyorlar,
diğer zeytinyağlı denilen şeyler de zeytinyağlı olmuyor.
0
füt
(18.02.19)
Kızartma yağı diye 18 litrelik tenekelerde satılan bir yağ var, bir kere yakından görsen anlarsın sorunu.

şu: www.gidaevim.com
0
captainobvious
(18.02.19)
ayçiçek yağı kullanıyorlar genelde
tereyağı zeytinyağı kullanan lokanta var mıdır bilmem
kömür haline gelmemiş ızgara tercih etmek daha mantıklı
0
bir soru sorcam
(18.02.19)
ne kadar iyi yağ kullanabilir ki? asiditesi düzgün zeytinyağının litresi 40 tl falan. iyi köy tereyağı 30 tl. ortalam ayçiçek karışık alsa 25 tl. toplu yemek yapan yerlerde kalite çok iyi değil.
0
mikahakkinen
(18.02.19)
(1)

Pc ekranı ve sesi aynı anda kaydetme

tabanzabonanza
merhaba windows için ücretsiz bir program tavsiye eder misiniz? teşekkürler
merhaba

windows için ücretsiz bir program tavsiye eder misiniz?

teşekkürler
0
tabanzabonanza
(18.02.19)
Obs tüm yayıncıların kullandığı bir program memnun kalırsınız.
0
bahoho
(18.02.19)
(9)

Kombi alırken neye dikkat etmek lazım

the real brad pitt
Kombi alıcaz 120 metre kare ev. Ne almak lazım.
Kombi alıcaz 120 metre kare ev. Ne almak lazım.
0
the real brad pitt
(18.02.19)
Demirdöküm nitromix
0
runner
(18.02.19)
buderus aldım 20 ay oldu memnunum, babam eniştem tüm sülale buderus kullanıyor şimdiye kadar kimseden şikayet duymadım. benimki yoğuşmasız onlarınki yoğuşmalı. evdeki petek m2sine göre yoğuşmalı mı yoğuşmasız mı alacağını kombici söyler zaten.
0
suwat
(18.02.19)
Buderus al. Bosh satın aldı sanırım bunları. Servis ağları çok iyi. Sorun da çıkmıyor kolay kolay.
0
westblack
(18.02.19)
Buderus GB 062 24 kW al. Ya da küçük olsun istiyorsan aynı kW değerine sahip Daikin var. Türkiye'de en ufak kombi o
0
JackDanielSparroww
(18.02.19)
ablamlar 15 yıldır fln Buderus kullanıyor, belki de daha fazla olmuştur, hiç sorunları olmadı.

evin içine bi yerlere kontrol paneli de koydurun derim, zamanlayıcı ayarı vs olan. Böylece kombi şu saatte çalışsın bu saatte çalışmasın gibi ayarlar yapabilirsiniz.
0
taurina
(18.02.19)
buderus
0
kisa
(18.02.19)
Yoğuşmasız yok artık. Paran varsa buderus al geç. Bosch ile buderusun içi aynı demişti doğalgazcı.
Demirdöküm nitromix kullanıyorum. O da iyidir.
0
sutlu nescafe
(18.02.19)
kolay tamir edilebilen ve yerli malı bişey bakmanızı tavsiye ederim. kiracısı olduğum eve bosch takmışlar tamirinde çok sıkıntı çektim.
0
dedim ben sana
(18.02.19)
Bosch condens 2300i
mobile.donanimhaber.com
0
lemon cake
(19.02.19)
(1)

Yeni İphone Rehber Aktarımı

infernalcadre
Elimizde yeni alınan bir İphone 7 var. Bir adet Sony marka eski android bir telefon var. Android telefonda ki rehber çok karışık bir kişinin 3-4 telefon numarası filan var. Telefon alınırken mağazadaki görevli rehberi atmış ama şimdi iphone da aynı isimden 4-5 tane aynı kişi var.Şimdi bu işi nasıl y
Elimizde yeni alınan bir İphone 7 var. Bir adet Sony marka eski android bir telefon var.

Android telefonda ki rehber çok karışık bir kişinin 3-4 telefon numarası filan var.

Telefon alınırken mağazadaki görevli rehberi atmış ama şimdi iphone da aynı isimden 4-5 tane aynı kişi var.

Şimdi bu işi nasıl yaparız ?
Aynı isimleri tek isim altında toplayıp, düzenli bir hale nasıl getiririz ?
Androidden İos a nasıl düzgünce göndeririz rehberi ?
0
infernalcadre
(18.02.19)
Google Play Store'da My Contacts Backup uygulaması var. Onu android'e indirip rehberinizi yedekleyin ve iphone'un orijinal mail uygulamasına kendi mailinizi kurup yedeği o adrese gönderin. ardından iphone'a gelen mailin ekine tıklayın ve rehberi içeri aktarın.

bu arada bu işlem mevcut kişilerinizi etkilemez. yani halihazırda aynı isimden 3-4 tane var ise onları komple silmeyi deneyin.
0
himmet dayi
(18.02.19)
(5)

Bu laptopların hangisi daha iyi sizce?

nickaramaktanbiktimben de bunickisectim
1- https://www.istanbulbilisim.com/hp-pavillion-15-cb008nt-2gr77ea-notebook-fiyati-282839.html2- https://www.istanbulbilisim.com/lenovo-ideapad-330-15ikbr-81de00tutx-notebook-fiyati-278449.html3- https://www.istanbulbilisim.com/hp-15-da1004nt-5wa15ea-notebook-fiyati-282123.htmlMerhaba arkadaşlar. Ma
1- www.istanbulbilisim.com

2- www.istanbulbilisim.com

3- www.istanbulbilisim.com

Merhaba arkadaşlar. Masaüstünün daha iyi olduğunu biliyorum ancak laptop almak zorundayım. Sizce 3ds max için bu bilgisayarların hangisi daha iyidir?
Yardımcı olursanız sevinirim. Fyat sınırım olduğu için üst modellere bakamıyorum.
0
nickaramaktanbiktimben de bunickisectim
(18.02.19)
en iyisi birincisi. bu arada hepsiburada şöyle bir pc var:

www.hepsiburada.com

Bir ram takviyesiyleötekilerden daha iyi olur. ram dahil harcayacağın fiyat da pek değişmez.
0
phoarbix
(18.02.19)
merhabalar

marka olarak daha once baya araştırma yapmıştım ve asusta karar kılmıştım. Acer, Hp,Casper ilk elediğim markalardı, Lenova hakkında da oldukca olumlu yorumlar görmüştüm. Teknik olarak daha iyi bilgi verecek arkadaşlar olur, ben bi giriş yapayım dedim..
0
lekesiz zihin
(18.02.19)
zamanında aldığım hp pavilion'dan sonra hp'ye tövbe ettim.

bende şundan var; www.hepsiburada.com

kampanya kodu falan kovalarsan belki daha uyguna bulabilirsin.
0
datnet
(18.02.19)
Asus’un birçok cihazında (ROG serisi dışındaki Gaming modellerde özellikle) kronik sorunlardan bahsedilir. Hatta benim de başıma geldi 2 aylık sıfır PC’nin ses kartı yandı durup dururken, X550VX serisiydi, para iadesi aldım. O parayla bu attıklarınıza benzer bir seriden HP almıştım. HP’lere çok ısınır derlerdi ama o sorun kalmamış, fanlar biraz gürültülü ama ısınma optimum düzeyde. Tavsiye ederim o yüzden HP’yi. Acer’ı ise hem SSD’li olması, hem de GTX 1050ti kartlı olması dolayısıyla attım, malzeme kalitesi konusunda bir fikrim yok.
0
phoarbix
(18.02.19)
hp'yi çok gömmüşler de ben iki yıldır kullanıyorum hp 15ay118nt modelini, kablosuz ağ kartı dışında memnunum gayet. linktekilerle tam olarak aynı seviyede değil performans olarak fakat fena bilgisayar değil, bu kadar gömülmeyi hak etmiyor.

linktekilerden 1.si daha performans odaklı, ekran kartı da sanırım biraz daha iyi. diğer ikisinin işlemcileri daha çok tasarruf ön plana alınarak tasarlanmış işlemciler. üçüncünün işlemcisi ikinciden daha iyi, ikinci biraz daha ev kullanıcısına ideal gibi duruyor. bence iyiden kötüye sıralama 1-3-2 olurdu, tabii bunda ssd falan değerlendirmeye almadım.
0
gkhncnzdgn
(18.02.19)
(1)

android wifi kimlik doğrulama sorunu?

mehmed resad
bunu nasıl halledebilirim? internetten bazı çözümler uyguladım ama başarılı olamadım. şifre doğru, bi yanlışlık yok başka cihazlardan baglaniliyor. thnx.
bunu nasıl halledebilirim? internetten bazı çözümler uyguladım ama başarılı olamadım. şifre doğru, bi yanlışlık yok başka cihazlardan baglaniliyor. thnx.
0
mehmed resad
(17.02.19)
Şifreleme türünü olmazsa kanal numarasını değiştirin.
0
excespeace
(17.02.19)
(1)

vpn açınca lunrac.com diye bir pop-up çıkıyor

her gece aç
şu sitede virüs olduğu söyleniyorhttps://hotvirusmalwareremoval.com/how-to-remove-ua1-lunrac-com-virus/ bilgisayarı taratınca bişey çıkmıyor. bilgisi olan var mı
şu sitede virüs olduğu söyleniyor

hotvirusmalwareremoval.com

bilgisayarı taratınca bişey çıkmıyor. bilgisi olan var mı
0
her gece aç
(17.02.19)
public vpn kullanıyorsan öyle şeyler çıkabilir. virus değildir, ama işte reklam, hit almak için zorlama yollar yapıyorlar.
0
malheiros
(17.02.19)
(3)

Hizmet Ana Bilgisayarı: Aygıt Kurulum Yöneticisi

iddaaci
Merhaba, windows10'da görev yöneticisinde "Hizmet Ana Bilgisayarı: Aygıt Kurulum Yöneticisi" diye bir hizmet var. Devamlı çalışıyor ve %25 CPU kullanımı yapıyor. Bu da bilgisayar fanının devamlı çalışmasına neden oluyor. Hiç bir indirme, kurulum işlemi yapmama ma rağmen bu devamlı çalışıyor. Sonra g
Merhaba, windows10'da görev yöneticisinde "Hizmet Ana Bilgisayarı: Aygıt Kurulum Yöneticisi" diye bir hizmet var. Devamlı çalışıyor ve %25 CPU kullanımı yapıyor. Bu da bilgisayar fanının devamlı çalışmasına neden oluyor. Hiç bir indirme, kurulum işlemi yapmama ma rağmen bu devamlı çalışıyor. Sonra görevi sonlandır diyorum. Kayboluyor. 10 dakika sonra tekrar başlıyor. Ama bilgisayarda hiç bir işlem yapmıyorum. Virüs için eset kullanıyorum. Virüs yiyecek bir durum da olmadı. Bunun sebebi ve çözümü nedir?

Teşekkür ediyorum.
0
iddaaci
(17.02.19)
bir driver eksik olabilir
2. update yapmıs olabilir
virus degil gibi
ssd var mı
0
kingcyrax
(17.02.19)
@kingcyrax evet ssd var. aygıt yöneticisinden baktım eksik driver yok. update de yok. dsmsvc diye bir şey sömürüyor cpu'yu. keşfettim.
0
🌸iddaaci
(17.02.19)
abi driver kurmaya calisiyor
otomatik driver bulmayı kapat ( kendi guncellemesin )
0
kingcyrax
(18.02.19)
(2)

spotify'ım çalışmıyor

aşksız prens
neden olabilir? benzer bişey yaşayan var mı? ya da bi bildiğiniz?android de sorunsuz ama pc versiyonu ne listelerim getiriyor ne de şarkı çalıyor.
neden olabilir? benzer bişey yaşayan var mı? ya da bi bildiğiniz?

android de sorunsuz ama pc versiyonu ne listelerim getiriyor ne de şarkı çalıyor.
0
aşksız prens
(17.02.19)
benim de mesela pc de her seferinde çıkmış oluyor hesabımdan, oturum açmaya çalışıyorum facebook la bağlanarak, bazen oluyor bazen olmuyor falan aşırı saçma. android telefonda sorunsuz. artık uygulamadan açmak yerine tarayıcıdan web player dan açıyorum ben, onda listeler de çıkıyor, normal durum.
0
elloweeth
(17.02.19)
mevzuyu çözdüm. hosts dosyasına satır eklenmiş bi şekilde. sildim düzeldi. belki hayrı dokunur. kalsın burda.
0
🌸aşksız prens
(17.02.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.