Giriş
(13)

türkiye'de olmayan gıda ürünleri

pescador
mesela az önce furious pete'in videosunda gördüm, yumurta beyazı var kutuda satılıyor. açıp döküyorsun böyle tavaya. çok hoşuma gitti. bildiğim kadarıyla türkiye'de yok bundan. biz fakir gibi yumurtayı kırıp kendimiz ayırıyoruz beyazını.eminim sayısız ürün vardır, aklınıza gelenleri yazın hele merak
mesela az önce furious pete'in videosunda gördüm, yumurta beyazı var kutuda satılıyor. açıp döküyorsun böyle tavaya. çok hoşuma gitti. bildiğim kadarıyla türkiye'de yok bundan. biz fakir gibi yumurtayı kırıp kendimiz ayırıyoruz beyazını.

eminim sayısız ürün vardır, aklınıza gelenleri yazın hele merak ettim neler var. amariga olur avrupa olur hiç fark etmez. neler var?
0
pescador
(16.12.14)
türkiyede var mı bilmiyorum ama hazır poşette tek seferlik pirinçler satılıyor burda. 1 litre sıcak suya poşetiyle koyup 15 dakika kaynatıyorsun. poşeti çıkartıp tabağa koyuyorsun. bir tabak dipdiri, hiç lapa olmamış bir pilavın oluyor.
0
fayfim
(16.12.14)
Kutuda yumurta akı Türkiye'de de var.

gurespastorize.com.tr
0
angelus
(16.12.14)
bilmiyorum baktın mı ama şöyle bir başlığı var,
(bkz: yurtdışında olan ama türkiye'de olmayan şeyler )
0
doxanikee
(16.12.14)
Abur cubur olarak çok var. Yıllardır twizzlers ı merak ederim mesela.
0
Vexq
(16.12.14)
Türkçelerinden emin olmadığım için ingilizcelerini yazıyorum.

(Bkz: brown rice)
(Bkz: sweet patato)
(Bkz: blueberry)
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(16.12.14)
Dr Pepper yok diyordum. Onu da kentparkta bulmuş bir arkadaş.
0
cok iyi yol
(16.12.14)
homebrewing malzemeleri genel olarak.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(16.12.14)
Gıda sayılmaz ama kafein tableti yok. Sattırmıyor ibneler.
0
angelus
(16.12.14)
Türkiye'de esmer pirinç var, Doğalsan markası bunu satanlardan bir tanesi. sweet potato ben de göremedim hiç bir yerde. Ringa balığı konservesi görmedim hiç bir yerde, olsa ton balığına alternatif olarak alırdım ama muhtemelen uçuk fiyatlarda satarlardı onu da.
0
candanag
(16.12.14)
Pop tarts :(

Fume somon. Bu belki vardir ama her markette yok ve gereksiz pahalidir muhtemelen olanda da.

@vexq twizzlers igrenc bir sey hocam hic begenmemistim.

Sweet potato var bi markette gormustum.
0
babamasoliimbananickaldirsin
(16.12.14)
abi bu sweet potato dediğiniz bildiğin tatlı patates değil mi?
0
hatasızcoololmaz
(16.12.14)
tatlı patates var, macrocenter ve metroda görmüştüm. kilosu 20 liraydı, denemek için aldım. bildiğin şekerli havuç.
esmer pirinç de görmüştüm, reisti galiba markası.
tuborg green, homebrewing +1
mountain dew merak ediyordum nasıl bir şey diye, azerbaycanda bulunca içtim, bildiğin gazozmuş.
füme somon da var, onu da denemek için aldım çok beğenmedim.
şu root beer dedikleri naneyi de merak ediyorum.
0
inheritance
(17.12.14)
aynen sweet potatonun havuctan pek farki yok.

onun disinda envai cesit cikolata ve icki sayilabilir.

@sl78
ginger beer dedigin sanirim.
0
baldur2
(17.12.14)
(36)

Mandalina ve muzu ne taraftan soyarsınız?

basond
Sapı olan B noktasından mı?Yoksa ucu/sonu/kıçı olan A noktasından mı?
Sapı olan B noktasından mı?
Yoksa ucu/sonu/kıçı olan A noktasından mı?
0
basond
(16.12.14)
Muz B, mandalina A.
0
osurdum
(16.12.14)
ikisi de b
0
inheritance
(16.12.14)
ikisi de a
0
mula
(16.12.14)
soymam ben direkt götüme sokarım.

böyle duyuruya böle cevap :(
0
camfrog sonmez
(16.12.14)
ikisinde de A
0
fallopian
(16.12.14)
kici yada basindan soyuyor olmamiz neyi ifade edecek? :)

ikisi de b.
0
hain kostokk
(16.12.14)
Muz A, mandalina B.
0
hiko seijuro
(16.12.14)
muz b mandalina a
0
mattiadestro
(16.12.14)
muz b mandalina a
0
fraise
(16.12.14)
Muz B, mandalina A.
0
aychovsky
(16.12.14)
muz b mandalina a
0
bluebey
(16.12.14)
@camforog afiyet olsun sana dilim dilim sok

@hain kostok bir arkadaşım eşi ne ters insansın senden başka muzu mandalinayı bu şekilde soyan yok demiş ancak arkadaş ortamında gördük ki herkes farklı şekilde soyuyor
Açıkçası A noktasından soyulduğunu ilk defa gördüm.
0
🌸basond
(16.12.14)
muz b mandalinaya ortadan girişirim sokarım tırnağı...
0
reavelyn
(16.12.14)
muz b
mandalina a
0
eurhka
(16.12.14)
Her ikisini de A'dan soyarım.
0
pandispanya
(16.12.14)
muzu üstten mandalinayı alttan
0
sir gawain
(16.12.14)
ikisi de b
0
theworldismine
(16.12.14)
muz a, mandalina'da 50/50
0
elon
(16.12.14)
b, b.
0
uzunuzunilgi
(16.12.14)
Muz B, mandalina A.
0
harzem
(16.12.14)
muz b, mandalina a.
0
old possum
(16.12.14)
muz A
mandalina B

muz a tarafından çok kolay soyuluyor.
0
sttc
(16.12.14)
muz b (sapı muzun a noktasına paralel olarak aşağıya doğru büküp soymak çok rahat oluyor),
mandalina a (a noktasına parmak sokmak suretiyle delik açtıktan sonra kolayca soyuyorum)
0
m e l t e m
(16.12.14)
ikisi de B.
0
federer
(16.12.14)
Muzu daima a, (maynunlar gibi) mandalina ikisi de.
0
delifaruk
(16.12.14)
Muzu sapı olan B noktasında, mandalinayı ise içe göçük olan A noktasından.
0
aguilas negras
(16.12.14)
muz b , mandalin a
0
secilmis uye
(16.12.14)
Muz B, mandalina A şaşmaz.
0
delineron
(16.12.14)
muz A, mandalinada bir tercihim yok.
0
bira sisesi kapagi
(16.12.14)
ikisi de a.
0
chachachablues
(16.12.14)
ikisi de b.

o kısımlar sert olduğu için kabuğu oralardan ayırmak daha kolay oluyor.
0
devilred
(16.12.14)
A A. Zaten oralar açma halkası gibi.
0
angelus
(16.12.14)
Muzu kopardigim yerinden mandalina ise soyamam içim bi tuhaf oluyor.
0
takilagimacanim
(16.12.14)
ortadan abi, özellikle mandalina ve portakala ortadan girmek en güzeli
aha böyle
prntscr.com
0
azizakin
(16.12.14)
a a
0
eksimeksi
(16.12.14)
alkışlarla mı yaşıyon ?
0
rnks
(16.12.14)
(5)

paypal

inheritance
yurt içindeki sitelerden paypal ile alışveriş yaparken kartınızdan lira mı çekiliyor dolar mı? az önce alışveriş yaptım karttan dolar çekti. (ing bank sanal kart)
yurt içindeki sitelerden paypal ile alışveriş yaparken kartınızdan lira mı çekiliyor dolar mı? az önce alışveriş yaptım karttan dolar çekti. (ing bank sanal kart)
0
inheritance
(16.12.14)
ebay'den alırken dolar çekti ekstre'de tl gözüktü. anlamadım
0
kutukcu
(16.12.14)
alışveriş yaptığın site türkçe olsa bile yurt içi olmayabilir. satıcı hangi kuru ayarlamışsa onu çeker, dönüştürür ve kredi kartına lira yansıtır normalde.
0
rygard
(16.12.14)
hesabındaki bakiyeni yalnızca yurt içi sitelerde kullanabilirsin. (tl üzerinden, ek bilgi). harcama türü ne seçildiyse o çekilir, yurt içi yurt dışı farketmez. ama dolar çekildi ise ing'de nasıl bilmiyorum, bazı bankalar yine dolar olarak alıyor ödemeyi ona dikkat et mutlaka.
0
mystb
(16.12.14)
alışveriş yaptığım yer kaft.com, oraya bakıyorum tl, paypale bakıyorum tl, bankaya bakıyorum dolar. ingye özel bir şey sanırım. daha önce garantide tl çekiyordu.
0
🌸inheritance
(16.12.14)
paypal'da da tl ise çok garip. bence bankayı arayıp sor, sebebini öğren. hatta buradan da yazarsan belki diğer arkadaşlara da yardımcı olabilir. geri ödemeyi dolar olarak yapman gerekiyor mu onu da öğren.
0
mystb
(16.12.14)
(4)

penguenli tişört

inheritance
öğretmen kişisi şu tişörtü giyerse başı belaya girebilir mi?http://www.kaft.com/store/penguin-tisort/133/gender,female
öğretmen kişisi şu tişörtü giyerse başı belaya girebilir mi?

www.kaft.com
0
inheritance
(16.12.14)
girmez, girmemeli, hatta ne alakası var?

ama zaman ve mekan bağlamında düşününce garantisini de veremiyor insan. davarın biri "bu ne la anarşik mi bu" diyip takabilir. lanet olsun konuştuğumuz, takıldığımız detaylara bak ya.

son kararım: giy gitsin.
0
sir gawain
(16.12.14)
girse de değer bence, efsane t-shirtmüş.. attım sepete ben de.. nasılsa şu an öğretmenlikten azledildim, rahat rahat gezerim..
0
mecik balit
(16.12.14)
öğretmen ben değilim, hediye olarak alacaktım. aldım da zaten.
0
🌸inheritance
(16.12.14)
nşa'da girmemesi lazım ama türkiye olunca ne yazık ki girebilir.
0
nuka cola
(16.12.14)
(4)

Anneye Almalık Akıllı Telefon

jimjim
Merhabalar,Yılbaşında annecağızıma tel. almaya karar verdim.Hep arkadaşlarında görüyor, özeniyor yavurucum. Şimdi büyük ekranlı, düşük SAR değerli (Radyasyon olabildiğince az)bir şey olsun, güzel fotoğraf çeksin, internete kolayca ulaşsın o kadar. Ne oyun, ne instagram ne başka şey. Bütçe kısıtlı, m
Merhabalar,
Yılbaşında annecağızıma tel. almaya karar verdim.
Hep arkadaşlarında görüyor, özeniyor yavurucum.

Şimdi büyük ekranlı, düşük SAR değerli (Radyasyon olabildiğince az)bir şey olsun, güzel fotoğraf çeksin, internete kolayca ulaşsın o kadar. Ne oyun, ne instagram ne başka şey.

Bütçe kısıtlı, model eski olabilir.
Ne alayım?
Aklımda samsung'un eski modelleri var ama mesela hangisi daha iyi olur? Nereden alayım?

Teşekkürler.
0
jimjim
(16.12.14)
samsung'un s7580'ini aldım ben geçen. çok söylendi ben kullanamam diye ama alıştı pek seviyor şimdi. zenfone 4 vardı aslında aklımda. bilmediğim marka istemiyorum deyince samsung'u yapıştırdım. ekranı çok büyük değil, kamerası kötünün iyisi ama telefon işlevsel.
0
baal
(16.12.14)
ben de almak istiyom ama android hiç sevmiyom ya.
anasına windows phone alan var mı diye ek yapsam ayıbolmazsa jimjim?
kendim de nokya lumya kullanıyorum da hantal yav.
0
emirkulu2
(16.12.14)
aynı dertten mustaribim. asus zenfone 5-6 ve nokia lumia 1320 arasında kaldım. asuslar daha önde gözüküyor şu anda.
0
inheritance
(16.12.14)
sanki Windows phone daha mantıklı kutucuklu filan ama. annem samsung dual sim kullanıyor. ucuz da. memnunda
0
ibomiu
(16.12.14)
(4)

31 Aralıktan sonra ehliyet alma hakkımız yanıyor mu?

cemlemikonusuyorsun
Sınavı yazın geçtim. Randevu alamıyorum. Resmi gazetede boyle bi sey yayinlanmis. Dogrulugu var mi? Yoksa alamayacagim ehliyetimi ciddi ciddi. Tesekkurler simdiden.
Sınavı yazın geçtim. Randevu alamıyorum. Resmi gazetede boyle bi sey yayinlanmis. Dogrulugu var mi? Yoksa alamayacagim ehliyetimi ciddi ciddi. Tesekkurler simdiden.
0
cemlemikonusuyorsun
(16.12.14)
www.eksiduyuru.com

2 yıl içinde almazsanız yanıyor.
0
inheritance
(16.12.14)
m.sabah.com.tr

Soyle bir sey var. Bundan dolayi panik yaptim.
0
🌸cemlemikonusuyorsun
(16.12.14)
ben geçen 2013 aralık'ında almıştım. 2010'da sınavı falan kazandım, ehliyetimi ise üç yıl sonra almaya gittim.

arada üç yıl vardı ama aldım yani, sıkıntı olmadı. yanma manma olayları yok. beni de öyle kandırdılar, gidip sürücü kursuma aldım ama bir şekilde. bir sor sen de sürücü kursuna. sanmıyorum değişsin, ama olmaz diye de bir şey yok.
0
mermize
(16.12.14)
splitblackribbon
(22.12.14)
(1)

önemlice: halkbank eft ücreti ve limiti

lllllllllllllllllll
mrb, halkbank'ın şubeden, mobilden/internetten, telefon bankacılığından eft ücretleri ne kadar, bir günlük eft limiti ne kadar?
mrb, halkbank'ın şubeden, mobilden/internetten, telefon bankacılığından eft ücretleri ne kadar, bir günlük eft limiti ne kadar?
0
lllllllllllllllllll
(16.12.14)
inheritance
(16.12.14)
(25)

kullandığınızın web tarayıcısı hangisi?

sen olmayan cocuk benim
sb
sb
0
sen olmayan cocuk benim
(16.12.14)
üçünü de kullanıyorum. en çok firefox.
0
tescillimarka
(16.12.14)
yandex on numero... her bok var.
0
kalyanschik
(16.12.14)
opera 12.17 (yeni versiyonu çok beter)
0
sttc
(16.12.14)
chrome
0
norek
(16.12.14)
laptopta chrome iphone ve ipadde safari
0
sta
(16.12.14)
chrome.
başka bilgisayara geçince yer imlerim de geliyor. pek şugar.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(16.12.14)
ie (iş yerinde maalesef)

Maxhton (iş yerinde özel işlerde)

Firefox (evde kendi bilgisayarımda)

Chrome (arkadaşların blgisayarda)
0
ibomiu
(16.12.14)
comodo dragon-srware iron.
0
yekzeq
(16.12.14)
sadece chrome
0
lesmiserables
(16.12.14)
internet explorer, tek geçerim.
evde işte cepte tablette...
0
cliquot
(16.12.14)
iş yerinde chrome,
evde firefox.
0
inheritance
(16.12.14)
mac - safari
win 8.1 - opera
0
givemesomesubstance
(16.12.14)
firefox
0
mushtopus
(16.12.14)
firefox
0
heidifener
(16.12.14)
krom.
0
pandispanya
(16.12.14)
chrome. senkronizasyonu seviyorum
0
dafuq
(16.12.14)
iş ve ev sync halinde chrome görünümlü firefox. (chrome teması kullanıyorum) mobilde safari. ios için firefox olsa çoktan geçmiştim.
0
washe
(16.12.14)
chrome. tatlıms^^
0
bradshaw
(16.12.14)
opera. en tatlısı.
0
gneral
(16.12.14)
evde safari
işte firefox (eklentileri için)
0
rentts
(16.12.14)
uzun yıllar firefox'tan sonra birkaç ay önce chrome'a geçtim
0
la noix
(16.12.14)
safari
0
elikası
(16.12.14)
firefox
0
nesij
(16.12.14)
chrome ama mozilla'ya gecmeye calisiyorum yavastan
0
jedilance
(16.12.14)
chromium, chrome'un özgür hali :)
0
selam
(16.12.14)
(6)

kredi kartı

şirpençe
masrafsız, yıllık aidatı olmayan ,avantajlı, internet bankacılılığı güvenli,olur olmadık vakitlerde para kesmeyen kısacası en can sıkmayan kredi kartı önerileri alabilir miyim..
masrafsız, yıllık aidatı olmayan ,avantajlı, internet bankacılılığı güvenli,olur olmadık vakitlerde para kesmeyen kısacası en can sıkmayan kredi kartı önerileri alabilir miyim..
0
şirpençe
(15.12.14)
Kart aidatsız kartlar benim bildiğim:
Bonus Flexi: Garanti
Fix Card: Finansbank
Aidatsız Maximum: İş Bankası

Her bankanın aidatsız kartı olmalı yasal zorunluluk haline geldi sanırım aidatsız kart seçeneği sunmak.

Olur olmadık paralar için kartların sayfalarını incele ama sadece extre ücreti olur, onu da e-ekstre yaparsın halolur.
0
atom karincanin torunu
(15.12.14)
pegasus plus kart.
0
inheritance
(15.12.14)
Yıllık aidatı olmayan ve avantajlı kart yok. Bankaların hepsinin aidatsız kartları var fakat bu kartların da avantajı yok. Kısacası taksit v.b avantajlar için aidatlı kart alacaksın. Aidatın kesildiğinde arayıp çemkireceksin, tehtid edeceksin, geri ödeyecekler.
0
osurdum
(15.12.14)
merhaba. nasıl olmuş bilemedim ama kimse bahsetmemiş. istediğiniz "enpara".

not: kişisel denyoluğumdan dolayı enparayı kredi kartı diye adlandırmışım.

Encard bir kredi kartı değildir, bir banka kartıdır (debit kart). Encard’ınız, arkasında hiçbir kredi limiti olmadan, doğrudan Enpara.com Vadesiz TL hesabınıza bağlı olarak çalışır. Encard’ınız ile yaptığınız tüm para çekim ve harcama tutarları işlem anında Vadesiz TL hesap bakiyenizden düşer.
0
libertine
(15.12.14)
ben axess'ten çok memnunum. yıllık 80 tl mi ne kart ücreti var ama arayıp hiç uğraşmadan iptal ettirebiliyorsunuz. olur olmadık kampanyalar yapıp zırt pırt para puan veriyorlar. son 3 ayda güzel para puanlar kazandım diyebilirim.
0
flexin
(15.12.14)
vakıfbank üsküdar card
vakıfbank'ın world'üne ne yapılıyorsa buna da yapılır.
0
mesgul ve huzursuz
(15.12.14)
(18)

Favori belgeselleriniz neler?

dessy
Söyleyin de biz de faydanalım :)
Söyleyin de biz de faydanalım :)
0
dessy
(15.12.14)
Cosmos şu sıralar favorim..
0
redeath
(15.12.14)
cosmos +1
herkes mutlaka izlemeli.
0
lily briscoe
(15.12.14)
1- cosmos
2- bbc life
0
nawres
(15.12.14)
unutmuşum bir de bbc'nin hidden kingdoms var bu sene çıkan, üç bölümlük. çok güzeldi.
0
lily briscoe
(15.12.14)
cosmos +1
ve asla sıkılmayacağım (bkz: air crash investigation)
0
kahin ahtapot paul
(15.12.14)
bibisi'nin 11 bölümlük Planet Earth'ü güzel.
0
battal gemalmaz
(15.12.14)
16 Ton - Vicdan ve Serbest Piyasaya dair bir film

www.youtube.com
0
pardonan
(15.12.14)
devilred
(15.12.14)
Mythbusters. Aslında tam olarak belgesel değil ama. Belgesel seven bunuda sever.
0
arnatuile
(15.12.14)
Apocalypse - La 2ème guerre mondiale
Ikinci dunya savaşı ile alakalı.
0
De facto
(15.12.14)
cosmos serisi +1
age of stupid
zeitgeist serisi
food inc. (uyarı: ağlamalı)
the cove (uyarı: ciğer söktürmeli)
0
loveinaflipbook
(15.12.14)
cosmos + 1
penguenler + 1
how it's made + 1 (buna benzer food factory var, yine discoveryde. adından anlaşılacağı üzere sadece gıda üzerine.)
air crash investigation + 1 (buna benzer seconds from disaster vardı nat geo nun. o da güzel)
bbc nin belgeselleri güzeldir genel olarak.
bir de tam olarak belgesel değil ama bu sakallı motorcular da güzel.
0
inheritance
(15.12.14)
belgesel film olarak beğendiklerim:

man on wire
the imposter
earthlings
exit through the gift shop
the cove
food inc.
zeigeist (birincisi)

belgeselimsi:
baraka
koyaanisqatsi
samsara
0
sir gawain
(15.12.14)
Earthling'i öneririm.
0
bir supangle olsa da yesek
(15.12.14)
Kuşlar Kanatlı Uygarlık
Penguenlerin Marşı
0
m e l t e m
(15.12.14)
sanata ilgin varsa "tuvaldeki başyapıt"ı çok seversin... hatta yoksa bir ilginin uyanmasına neden olabilir. van gogh'la ilgili bölümde bi bak derim en azından...
0
ruhi bir banyo
(15.12.14)
bbc- weird nature
bbc- blue planet
zeitgeist serisi
0
givemesomesubstance
(15.12.14)
Cok var. Trough the wormhole with Morgan freeman serisi, fabric of the cosmos serisi, known universe serisi, beyond the cosmos serisi, cosmos +1, air crash investigation serilerini de severdim ama artik sikildim, aklima gelenler bunlar suanda.
0
delifaruk
(15.12.14)
(5)

kredi kartı yazıları

chemical dependency
Eskiden bu kartlarun üzerindeki no, isim vs gibi yazılar hep kabartma harf iken şimdi baskı olarak yazılıyor. Evet eskiden elektronik slipler yoktu o eski hart hart makinalar ancak böyle çalışıyordu ama bunun başka bir nedeni var mı? güvenlik vs gibi?
Eskiden bu kartlarun üzerindeki no, isim vs gibi yazılar hep kabartma harf iken şimdi baskı olarak yazılıyor. Evet eskiden elektronik slipler yoktu o eski hart hart makinalar ancak böyle çalışıyordu ama bunun başka bir nedeni var mı? güvenlik vs gibi?
0
chemical dependency
(13.12.14)
hala kabartma benim kredi kartlarımın üzerindekiler. banka kartları baskı sadece, eskiden beri de böyleydi zaten..
0
calzoncillos
(13.12.14)
sanki hepsi baskı gibi olmuş soru. yok artık kartlarfa baskı oluyor neden diye sorayım.
0
🌸chemical dependency
(13.12.14)
kabartmanın başka bi teknik sebebi yok aslında. halk arasında imprinter diye tabir edilen o eski hart hart makinelerde baskı yapsın diye öyle dizayn edilmiş zamanında ama hala neden bu nostaljiden vazgeçilmiyor, bilemiyorum. ben işin sadece güvenlik tarafına -kısmen- vakıfım, güvenlik ile ilgili olmadığını söyleyebilirim. ürün tarafıyla ilgili olarak da belki bazı durumlarda imprinter kullanımı hala devam ediyordur fakat biz rastlamamışızdır şeklinde bi tahmin yürütebilirim.
0
nereye bu gidis
(13.12.14)
cüzdana sok çıkar falan zamanla silebiliyor bazen baskılı kartların üzerindeki yazılar, kabartmalarda böyle bir ihtimal yok, ondandır belki.
0
diabolus79
(13.12.14)
kabartmayı taklit etmek zor. baskıyı uygun bir yazıcı alıp kendin de yapabilirsin.
0
inheritance
(15.12.14)
(3)

sanal pos

inheritance
internet alışverişi yaparken, alışveriş yaptığınız sitenin kendi sanal posunun olması sizin için bir tercih sebebi midir? payu, iyzico gibi sitelere yönlendirmesi sizi caydırır mı? yerli sitelerden bahsediyorum.
internet alışverişi yaparken, alışveriş yaptığınız sitenin kendi sanal posunun olması sizin için bir tercih sebebi midir? payu, iyzico gibi sitelere yönlendirmesi sizi caydırır mı? yerli sitelerden bahsediyorum.
0
inheritance
(12.12.14)
Elbette tercih sebebidir.

Geçenlerde Steam'den oyun alırken BoaCompra diye bi siteye yönlendirdi de onda bile acayip kıllandım, önce bi araştırdım öyle yaptım ödemeyi.
0
an engineer
(12.12.14)
@want2die
kısaca kendi sanal posu olmayan veya alamayan firmalar için bir ödeme arayüzü.
(bkz: payu)
(bkz: iyzico)
0
🌸inheritance
(12.12.14)
kendi sanal posu olan şirket daha güvenilirdir. zira, buna sahip olmak kolay değildir. hem bankalarca hem de ssl sertifikalandırma şirketlerince, şirketin ticari geçmişi ve sicili incelenir. gerçek olmayan, dolandırıcı olan biri sanal pos kullanamaz. çünkü sanal pos sicili bir kere bozulduğunda o şirket bir daha değil sanal pos, kredi kartıyla bile satış yapamaz.
0
tahtelbahir
(12.12.14)
(3)

Üzüm yiyen roma imparatoru görseli

rivulet
Muhtemelen Tarkan, Dünyayı Kurtaran Adam tarzı eski Türk filmlerinde vardır böyle bir şey. Buldurabilecek olan var mı? Teşekkürler.
Muhtemelen Tarkan, Dünyayı Kurtaran Adam tarzı eski Türk filmlerinde vardır böyle bir şey. Buldurabilecek olan var mı? Teşekkürler.
0
rivulet
(12.12.14)
bu olur mu?

www.google.com.tr
0
inheritance
(12.12.14)
pokerface
(12.12.14)
@pokerface nedense ingilizce aramak aklıma gelmemişti çok teşekkürler :)
0
🌸rivulet
(12.12.14)
(6)

bilgisayarı iyileştirmek istiyorum (antalya)

kalyanschik
elimde 3.00 ghz dual core 3 gb ram 32 bit(windows) 1024 ekran kartı olan bir bilgisayar var. haliyle need for speed most wanted'tan sonrasını oynamak işkence. gta 4'te kasıyordu 800x600 low detail oynamak zorunda kalıyordum.istediğim; ram'i 8gb'ye yükseltip 2 gb ekran kartı almak. belki yeni bir işl
elimde 3.00 ghz dual core 3 gb ram 32 bit(windows) 1024 ekran kartı olan bir bilgisayar var. haliyle need for speed most wanted'tan sonrasını oynamak işkence. gta 4'te kasıyordu 800x600 low detail oynamak zorunda kalıyordum.


istediğim; ram'i 8gb'ye yükseltip 2 gb ekran kartı almak. belki yeni bir işlemci de gerekebilir. i7 alabilirin. bu 3 parçayı bu özelliklere yükseltmek ne kadara mal olur???

ya da yükseltme için tavsiyesi olan var mı?

şehir: antalya.. eğer burda bu işle ilgilenen arkadaşlar varsa direk gelip çayını da içebilirim.
0
kalyanschik
(12.12.14)
ram yeterli olur mu???
0
🌸kalyanschik
(12.12.14)
8 gb ram kullanmak için 64 bit windows kurman lazım. bir de ekran kartının hafızasından ziyade veri yolu genişliği (biti) daha önemliymiş.
0
inheritance
(12.12.14)
anakart da değişmek zorunda kalabilir bunlara ek olarak.
0
givemesomesubstance
(12.12.14)
windows 64bit kısmı kolay da; ram benim sorunumu çözer mi?? pes 2015'te donuyo lan bu makina.. pes2015'i 1024*768'de oynuyorum..

bilgisayardan az çok anladığını düşündüğüm arkadaşın biri bana ''olm gta4 xbox için çıkarılan bi oyun. haliyle en az 3 çekirdekli bi işlemcin olması lazım, yoksa zor'' demişti. ne yabayım amk ben şimdi??

mesela 3.00 ghz 8gb ram 2048 ekran kartı i5 veya i7'li bi bilgisayar(masaüstü) toplamak ne kadara mal olur? tahmini?
0
🌸kalyanschik
(12.12.14)
oyun oynamak istiyorsan ekran kartını değiştir. birkaç oyunda 3gb ram yetmeyebilir ama senin asıl darboğazın ekran kartı gibi gözüküyor. anakartta pci-ex yuvası varsa anakart değiştirmene gerek yok. ekran kartı belleği firmaların pazarlama stratejisi, önemli olan çekirdeği. ucuz yollu birşey arıyorsan 750 ti işini görür, hem güç tüketimi fazla olmadığından psu değiştirmene gerek kalmaz. ama önce anakartın kitapçığından pci express veri yolu olup olmadığını öğren, varsa ve bütçen kısıtlıysa dediğim kartı al. seni memnun edecektir.

edit: nvidia 9xx serisini çıkardıktan sonra 7xx serisinin fiyatları epey uygun olmuş. bütçen el veriyorsa gtx 770 te alabilirsin.
0
paulie walnuts
(12.12.14)
64bit kurmak için işlemcin 64bit mi ona bak önce. ona göre ram yükseltirsin ve kesinlikle fark eder. ekran kartını almadan önce güç kaynağını kontrol et. yetmezse yeni güç kaynağı almak zorunda kalabilirsin. işlemci için anakart da değişmesi gerekir. anakart değişirse ucu rame dokunu. ne kadar eski olduğuna göre harddisk ve cdroma kadar dokunabilir. önünü alamazsın.
0
argent dawn
(12.12.14)
(3)

bi oyun vardı

denizkedisi
Böyle hurda tenekelerden oluşan robotumsu bi şeydi bu oyunun esas kahramanı. Bulmacalı bir oyundu, bir yerde bir şeyler gizleniyordu, onları buluyorduk level atlıyorduk falan. Sene 2006 falan olsa gerek. Çok güzel bir oyundu valla, neydi ki onun adı?
Böyle hurda tenekelerden oluşan robotumsu bi şeydi bu oyunun esas kahramanı. Bulmacalı bir oyundu, bir yerde bir şeyler gizleniyordu, onları buluyorduk level atlıyorduk falan.
Sene 2006 falan olsa gerek. Çok güzel bir oyundu valla, neydi ki onun adı?
0
denizkedisi
(12.12.14)
machinarium muydu?
0
inheritance
(12.12.14)
machinarium +1
0
givemesomesubstance
(12.12.14)
Evet! :) Teşekkürler!
0
🌸denizkedisi
(12.12.14)
(7)

Filtre Kahve Makinesi

kurdeşen jack
Evde günde en az 5-6 fincan hazır kahve tüketiliyor(sade ve şekersiz). French press kullanıyorum zaman zaman ama kalabalık ortamda kullanılamıyor zahmetli olmasından dolayı. Cafissimo kapsülden dolayı oldukça pahalıya patlayacak gibi duruyor. Klasik filtre kahve makinesi alayım diyorum bunun kahve m
Evde günde en az 5-6 fincan hazır kahve tüketiliyor(sade ve şekersiz). French press kullanıyorum zaman zaman ama kalabalık ortamda kullanılamıyor zahmetli olmasından dolayı. Cafissimo kapsülden dolayı oldukça pahalıya patlayacak gibi duruyor. Klasik filtre kahve makinesi alayım diyorum bunun kahve maliyeti kapsül kahveler kadar olmaz heralde. De Longhi nin 100TL civarı makineleri iyi midir?
0
kurdeşen jack
(12.12.14)
100 lira vermeye gerek yok bence. şundan kullanıyorum gayet iyi.
www.hepsiburada.com
0
inheritance
(12.12.14)
Ben de şunu önerebilirim: www.hepsiburada.com
0
fotrsapka
(12.12.14)
geçen hafta sormuştum benzer bi soru. istanbul bilişimde şu makine var, french press parasına. al gitsin.

www.istanbulbilisim.com.tr

www.eksiduyuru.com
0
charles montgomery monty burns
(12.12.14)
www.vatanbilgisayar.com

Şunun termoslu olması sanki daha iyi olur gibi geldi bana. Bir de bunların filtreleri temizleniyor mu, satın mı alıyoruz?
0
🌸kurdeşen jack
(12.12.14)
kağıt filtrelilerde filtreyi bir kez kullanıp atıyorsun. büyük marketlerde ve tchiboda filtreler var. filtrelerin de boyutu oluyor. tek seferde 5-6 bardak yapacaksan 1x4 veya üzeri filtre almanı tavsiye ederim.

şunu metro ve realde görmüştüm: www.horekabar.com
0
inheritance
(12.12.14)
bütçeniz elveriyorsa metal filtreli olanlarından alın. hatta tam olsun diyorsanız sanırım fakirin kahve çekirdeğini çeken bir modeli vardı. onu alırsanız çekirdek kahvenizi kavurtup tazeyken aroması kaybolmadan içebilirsiniz. şiddetle tavsiye ederim.

fakiri bulamadım ama filipsinde varmış, bu makine ne kadar iyi bilemiyorum tabi www.hepsiburada.com

yada şöyle birşey alınabilir uygun fiyatlı kahve makinasiyle www.akakce.com
0
paulie walnuts
(12.12.14)
www.vatanbilgisayar.com

Vatandaki kampanyalı fiyatı görünce metal ve termoslu olmasından dolayı bunu tercih ettim. Bununla beraber kullanacağım kahve için tavsiyesi olan varsa alabilirim.
0
🌸kurdeşen jack
(12.12.14)
(3)

Uçuş mili

kumlupara
Nedir bu Uçuş mili arkadaşlar. Çok sık olmasa da arada bi uçak kullanırım. Biletimi de hep kredi Kartı ile alırım. Ancak bugüne kadar hiç bi firma aldığım bilet için buyrun şu kadar mil kazandınız demedi. Hangi kartlara veriyorlar bu milleri acaba?
Nedir bu Uçuş mili arkadaşlar. Çok sık olmasa da arada bi uçak kullanırım. Biletimi de hep kredi Kartı ile alırım. Ancak bugüne kadar hiç bi firma aldığım bilet için buyrun şu kadar mil kazandınız demedi. Hangi kartlara veriyorlar bu milleri acaba?
0
kumlupara
(12.12.14)
thy için yazıyım : Miles and Smiles'a üye oluyorsunuz. yaptığınız uçuşlardan miller kazanıyorsunuz. miller ile bilet alıyorsunuz. sadece vergi ödüyorsunuz. istanbul - adana uçuşu 30 liraya filan geliyor.
0
allanpoe
(12.12.14)
istanbul - ankara uçuşu gidiş dönüp 600 mil kazandırıyor.

miles smiles kart kullanırsan 3000 lira harcamaya 1200 mil falan geliyor.

bir iç hatlar gidiş dönüş bilet almak 7500 mil + 75 lira vergiye mal oluyor.

avrupa bileti 20000 mil falan + bilmem kaç yüz euro vergi.

sık uçmuyorsan senlik bir şey değil ama al kenarda dursun. bedava sonuçta m&s üyeliği.
0
roket adam
(12.12.14)
pegasus -> pegasus plus kart
alışverişten %1, uçuştan %2 uçuşpuan kazandırıyor. uçuşpuanlara bilet alabiliyorsunuz, vergiler vs. dahil.
0
inheritance
(12.12.14)
(21)

ıspanaklı böreğe limon sıktığım için şu an benimle dalga geçiyorlar:(

sparta_küs
arkadaşlar lütfen yetişin adam dövüyolar. sizce de mi çok garip limon sıkmak.teşekkürler...
arkadaşlar lütfen yetişin adam dövüyolar. sizce de mi çok garip limon sıkmak.
teşekkürler...
0
sparta_küs
(11.12.14)
Bence haklılar.
0
onexey
(11.12.14)
ben olsam ağzına kürekle vururdum...
0
inanmazsan inanma
(11.12.14)
yapmayın dostlar durum o kadar ciddi mi? koca ülkede bi ben mi limon sıkıyorum buna?
0
🌸sparta_küs
(11.12.14)
o ıspanaklı böreği bulamayan nice insanlar var biri de benim şu an kendimi zor tutuyorum.
0
namus ninjası
(11.12.14)
Yemeğe sıkılan limon sindirimi kolaylaştırır, özellikle de yağlı yemeklerde.
Ispanak yemeğine limon gayet sıkılırken ıspanaklı böreğe niye sıkılmasın? Görmedim duymadım hiç ama olabilir de, hem sonuçta sizin zevkiniz.
Ben de patates kızartmasına limon sıkıyorum nolmuş?
0
reptillia
(11.12.14)
pilava limon sıkan adam var..
0
mirty
(11.12.14)
sıkılır, özellikle gözleme şeklinde olanlara gayet sıkılır.
0
uykusunu yakalayan adam
(11.12.14)
Böreğe limon sıkılır ama herkesin damak zevki farklı olduğu için garipsemişlerdir..

Edit: Tam görseli bulamasam da buna benzer bir böreğin içi açılıp limon sıkılır diğer böreklerde böyle birşey olmaz..

4.bp.blogspot.com

.. buna benzer bir böreğin diyorum bu börek diye birşey çıktı mı ağzımdan??
0
EkimBebesi
(11.12.14)
Böreğe limon.

Arkadaşım çıkışlar sağ üst köşeden

Yapma etme eyleme
börek bu
0
indescribable
(11.12.14)
olaya farklı bir boyut getirerek

ıspanaklı börek mi olur lan... ineğe versen yemez o yabani otu... o inek beslenemezse ben nasıl doyarım. yemeğimin yemeğinin yenmesine karşıyım!

not: carnivora sporluyum...
0
unique hint kumasi
(11.12.14)
Ben de sıkıyorum ne var bunda. Hatta adanaliyim. Adana'da dürümün yanında limon gelir. Dürümden ısırık almadan limon sıkılır ve ısırılır.
0
ground
(11.12.14)
şu an çok üzülüyorum :(
0
camfrog sonmez
(11.12.14)
her şeye limon sıkılır. limon çok güzel bişey çünkü. her şeye yakışıyor.
0
seksen9
(11.12.14)
ben olsam böreği duvara fırlatırım. böreğe limon mu sıkılır mk :D

atılan bir fotoğraf hıngal. hıngal bir börek değildir.
hıngal'a limon sıkılması=mantıya yoğurt veya sos dökülmesi
yani olabilir.
0
secilmis uye
(11.12.14)
hiç duymamıştım,biraz ilginç açıkçası
0
isadora
(11.12.14)
bence değil, bende taze fasulyeyi limonla yerim. Eğer ıspanak yeseydim dediğinizi denerdim.
0
kuzey li
(11.12.14)
ya geçenlerde aynı şey yüzünden bana da şaşırdılar ama yöresel bir şey galiba
yöre: adana
0
m7rv7
(11.12.14)
evet olay yöresel. sıkılan şey de börek değil sadece, ıspanaklı börek, ıspanağın burukluğu olabiliyor. allahın karadenizlisi, iç anadolulusu limonu nerede bulacak da sıkacak, akdenize has bir olay sanırım limon yetiştiği için. sadece böreğe değil sucuklu yumurtaya, kebap/döner dürüme falan da sıkılır limon, adana için.
0
uykusunu yakalayan adam
(11.12.14)
Ispanak ve portakal uyumunu çok severim ama limon fazla ekşi sanki...
0
strangerinhere
(11.12.14)
zevkler ve renkler. pilava limon sıkarım ben de.
0
inheritance
(12.12.14)
cevaplardan anlaşıldığına göre yöresel bir olaymış:) ben de adanalıyım ve adana dışındaki herkes için garipmiş bu olay. aydınlandım valla saolun arkadaşlar.
0
🌸sparta_küs
(13.12.14)
(6)

duvara bişi yapışıyıo sakız gibi

mula
ergenlikte arkadaşlarda görmüştüm sakız gibi böyle posterin arkasına yapıştırıyorlardı. adı ne onun? mukavva yapıştırıcam da tutar mı?
ergenlikte arkadaşlarda görmüştüm sakız gibi böyle posterin arkasına yapıştırıyorlardı. adı ne onun? mukavva yapıştırıcam da tutar mı?
0
mula
(11.12.14)
(bkz: patafix)
mukavvayı bilmiyorum.
0
inheritance
(11.12.14)
Mukavvayi tutmaz. Buyuk posterein bile arkasina on onbes tane yapistirdigim halde dustugu oluyor. Kalin kagitlari da pek tutmuyor
0
i-pek
(11.12.14)
yapma yau? yolladım valla çocuğu almaya, hepsini yapıştırıcam artık herhalde
0
🌸mula
(11.12.14)
Patafix mukavvayi tutar, nasıl tutamazmış? Ama kalın yapıştırın. Kucuk kucuk kareler halinde olacak, mesela uc tanesini üst iste koyun, simsiki bastırın yapistiracaginiz yere. Mukavvanin uzerinde ağırlık varsa 4 Köşeye bir de her kenarın ortasına yapın. Duvara yapistirirken dikkat edin ama boyayı sökebilir sağlam degilse. Yanda duvar kağıdı uzerinde sonradan çıkardığınızda iz bırakabilir. Yağlı bir iz. Ama boyle cok iyi silerseniz Duvarı sonra, çıkıyor o. Denendi onaylandı.
0
mimimi
(11.12.14)
Boyutuna, kalınlığına göre degisir ama mukavva icin bence de hepsini yapistir:)
0
i-pek
(11.12.14)
oricinılı için (bkz: blu tack)
0
passion rules the game
(11.12.14)
(8)

kargo sorusu

kanaray
kargo ile istanbul'a kredi kartı gönderebiliyor muyuz? Bilen eden var mıdır? yahut kredi kartını istanbul'a hangi yöntemle gönderebilirim.
kargo ile istanbul'a kredi kartı gönderebiliyor muyuz? Bilen eden var mıdır? yahut kredi kartını istanbul'a hangi yöntemle gönderebilirim.
0
kanaray
(11.12.14)
kıtabın arasına koy gönder =)
0
ozkaya
(11.12.14)
banka göndermez. kredi kartı sendeyse, başka birine göndereceksen gönderebilirsin. kargoya kredi kartı dersen almak istemeyebilir, evrak dersen alır.

şifresini üzerine yazma, göndermeden önce mo/to ve internet işlemlerine kapat.
0
inheritance
(11.12.14)
aklıma geldi de x ray dan falan geçiyordur, anlarlar gibime geldi.
0
🌸kanaray
(11.12.14)
Normalde yasak ama koy birseyin icine gonder, birsey olmaz.
0
delifaruk
(11.12.14)
inheritance ; sakat durumlar mı oluyor. niçin öyle yapayım?
0
🌸kanaray
(11.12.14)
ya aman nolucak
0
exist is pretty
(11.12.14)
bir şey olmaz da, olursa diye. yok kargon kaybolur, kart birisinin eline geçer, vs. uğraşırsın sonra. kart göndereceğin kişinin eline ulaştıktan sonra açtırırsın yine gerek olursa.
0
inheritance
(11.12.14)
x ray dan geçtiğini sanmam zira beni çoktan hapse gönderirlerdi
0
mirty
(11.12.14)
(11)

müslüman olmayanlar askerlikten muaf mı?

backpacker
en son değildi. hatta sofra duasında bile herkesi kapsasın diye "tanrımız"'a hamd edilirdi "allah" yerine. gel gör ki ülke gündemine yetişilmiyor, bir ara yasa filan çıkmış olabilir mi? eğer değilse içinde "dillerde tekbir allahu ekber!" gibi sözler olan "osmanlı ordu marşı"'nı yemin töreninde söyle
en son değildi. hatta sofra duasında bile herkesi kapsasın diye "tanrımız"'a hamd edilirdi "allah" yerine. gel gör ki ülke gündemine yetişilmiyor, bir ara yasa filan çıkmış olabilir mi?

eğer değilse içinde "dillerde tekbir allahu ekber!" gibi sözler olan "osmanlı ordu marşı"'nı yemin töreninde söyleyen bir grup askeri izledim haber sitelerinde az önce. "osmanlı ordu marşı" diye aratın çıkıyor.

şimdi ben ateist, agnostik veya katolik, ortodoks, yahudi vs olsam askere gitsem bunu söylemek zorunda mıyım? askere gidersek vatanımı kurtarıyoruz yoksa müslümanlığı mı? en son ilkiydi.
0
backpacker
(11.12.14)
Yehova şahidi misin?
0
namus ninjası
(11.12.14)
1111 numaralı askerlik kanununun 1. maddesi der ki, Türkiye Cumhuriyeti tebaası olan her erkek, işbu kanun mucibince askerlik yapmağa mecburdur.
0
wilhelmwasmuss
(11.12.14)
Valla soylettirirler. Ayni yerde bir rutbeli "tanri" diye dua ettirir, oburu gelir oyle gunah diye "allah" diye yemek duasi ettirir. Soylettirirler valla, dinlemezler. Turkiye icinde bulunabilecegin en igrenc yerlerden biri askerlik.
0
delifaruk
(11.12.14)
yakında TSK ismi de değişir, Asakir-i Mansure-i Muhammediyye olur. Benden söylemesi.

yalnız adam iyi eğleniyor. ülkeyi kafasının içi gibi bir hâle getiriyor.
0
air
(11.12.14)
öyle olsa ulkenin yarısı dinden çıkar
0
partizan
(11.12.14)
Osmanlıcayı sen çok yanlış anlamışsın.
0
gezegen olan pluton
(11.12.14)
14 yaşındaki kız çocuğunu havan topuyla öldüren ordu senin dini inancını mı düşünecek? diktatör ne isterse ona inanacaksın, onun için savaşacaksın elbette. böyle özgürlüklü özgürlüklü laflar, intihar etmiş bulunuverirsin koğuşta.
0
rygard
(11.12.14)
yahudi ve ortodoks hrıstiyan asker arkadaşlarım vardı. muaf olmuyorlar yani.
0
inheritance
(11.12.14)
TC vatandaşı isen gidiyorsyn. gayrimüslimlerde gidiyor yani. geri hizmet verebiliyorlar ama.
0
old possum
(11.12.14)
gayrimüslümler gayette elinde silahla nöbet tutuyorlar hatta geçen senelerde arkadaşı tarafından biri(ermeni) vuruldu.

ülke boka batıyor. osmanlıyı bilmeyenler çok iyi bir şeymiş gibi hayalini kuruyor ipler tarih hakkında cahil bu kesimin elinde.
rte yi çok ciddi bir şekilde ümmetin kurtuluşu olarak gören baya bir kitle dr cabası.
0
mrthany
(11.12.14)
Ben de "geri hizmet verebiliyorlar" dedim zaten. Kesin geri hizmet demedim. benim bir arkadaşım (gayrimüslim) santralde idi. Sonra bir gün, bir paşa aramış, bunun adından zaten gayrimüslim olduğunu anlamış , ne işi var onun orda, ön planda olmasın başka yere verin demiş. Aldılar ordan, mutfağa geçti. Eğitimli de bir arkadaştı.
0
old possum
(11.12.14)
(29)

Duyurunun En Yaşlısı?

arockm
Duyurunun en yaşlısı kimdir acaba:) 60 vs. yaşında takip eden var mıdır sizce? Hey eski topraklar nerdesiniz :)edit: Farkına varmadan ön ayak olduk zirveye, hadi hayırlı zirveler :)
Duyurunun en yaşlısı kimdir acaba:) 60 vs. yaşında takip eden var mıdır sizce? Hey eski topraklar nerdesiniz :)

edit: Farkına varmadan ön ayak olduk zirveye, hadi hayırlı zirveler :)
0
arockm
(11.12.14)
benim sözlükte tanıdığım en yaşlı arkadaşım 52 yaşında, zaman zaman bakıyor buraya da.
0
rygard
(11.12.14)
Duyurunun en yakışıklısı diye okudum, ben diyecektim az daha.
0
webustad
(11.12.14)
Ben de "En yahşisi" diye okudum, insan ne görmek isterse onu okuyor herhalde. "Ben değilimdir" diye gelecektim tam. Doğru okudum, cevabım yine değişmedi. Ortalamayı(en azından yaş için olanı) yükseltenlerdenim ama ben değilimdir sanıyorum. Dur, 31 diyeyim. Gelenler buna göre referans versinler.
0
aychovsky
(11.12.14)
fiziken değil ama ruhen açık ara ben
0
docrivers
(11.12.14)
yok artık bende yakışıklısı diye okudum ben varım ya diyecektim az daha :)) yaş 30 yahu neredeyse gün aldık
0
john
(11.12.14)
53 yaşında bir abimiz olduğunu duydum.

şükür beni epey geçmiş. bayrağı önde taşıyor.
0
mea maxima culpa
(11.12.14)
50li yaşlarda bi abla biliyom ama adını söylemem.
0
battal gemalmaz
(11.12.14)
Ben olabilirim ama 50 olmadım daha çok var :)
0
old possum
(11.12.14)
babamla neredeyse yaşıt olan var ki babam 59 yaşında :)
0
devilred
(11.12.14)
90 yaşındayım.
0
Lola90
(11.12.14)
zirvede tanıştığım iki abi var ama yaşlarını bilmiyorum. 45+ varlar ama.
0
c1b2k3
(11.12.14)
60 küsür yaşındaki annem takip etmez burayı ama ben o yaşa gelince de girebilirim.
0
mea maxima culpa
(11.12.14)
geçen ayki zirvede 40 yaşlarında birisi ile tanışmıştım.
0
inheritance
(11.12.14)
Ben 37.
0
nereye bu gidis
(11.12.14)
Eski toprak sayılmam pek de duyurunun yaşlılarındanım. Ben 54 yaşındayım, bildiğim kadarıyla benden büyük kullanıcılar da var.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(11.12.14)
Ben. 35
0
Hersheys
(11.12.14)
41 ile ben de yaşlılar kategorisindeyim herhalde, halbuki genç hissediyordum daha :(
0
pisiklet
(11.12.14)
Bu durumda duyuru 35+ zirvesi yapsak ya :) önceki zirvelere ben gitmedim mesela, sırf genç kızlar yanımda kasılır rahat edemezler bu yaşlı abla da nerden çıktı yaa derler belki diye :(
0
old possum
(11.12.14)
30+ zirvesi derseniz ben bile gelebilirim, artık gençleri kafam kaldırmıyor asdfghghj
0
devilred
(11.12.14)
aaa hakkaten 30+ zirvesi yapalım ya devilred süper fikir bu.

vataşiva yarın 29 dolcek :(
0
emirkulu2
(11.12.14)
yaşlılar zirvesi iyi fikir, gelirim ben.
0
pisiklet
(11.12.14)
Yas sinirini 28 e çekerseniz ben de gelirim. Bedelli askerlik gibi, 87+ dogumlulari alalim.
0
damdanakan
(11.12.14)
yav biz yapalım yaşlılar zirvesi de, gençler de gelirse gelsin. maksat çoğunluk 30 dan büyük olsun ki, kendimizi dinazor gibi hissetmeyelim :)
0
old possum
(11.12.14)
ekşi duyuru geriatri zirvesi... Buna ben de giderim.
0
thracia
(11.12.14)
Açıyorum ben 35+ zirvesi o zaman. Pek katılım olmaz ama, azınlığız burda, mağduruz! nerde bu devlet!
0
old possum
(11.12.14)
@damda abi biz 27 değilmiyiz ya :( ben 27 diyodum hep
0
mirty
(11.12.14)
ohooo 35 olursa başta ben elenirim. gerçi gideceğim de garanti değil ama olsun adfvggbn
0
devilred
(11.12.14)
Mirty: ben yilin basinda doğduğum için son uç aydir sorana "28 yasindayim" diyorum, kendimi hazirliyorum. :)
0
damdanakan
(11.12.14)
57 yaşındayım. TOrunum buraya giriyordu, ben de öyle denk geldim.Üye oldum ama o artık girmiyor.
0
Cursed Chico
(11.12.14)
(8)

Absürt Filmler

bi bipolarin guncesi
Selam duyuru ahalisi,evet sözlükte başlığı falan da var ama yinede ben size sormak istedim.Akşam izlenecek, komedisi bol olan ve sonrasında rahatça uykuya dalabileceğim absürt bir film arıyorum. Torrent ya da online olarak bulabileceğim.Yok mu önerisi olan?
Selam duyuru ahalisi,

evet sözlükte başlığı falan da var ama yinede ben size sormak istedim.

Akşam izlenecek, komedisi bol olan ve sonrasında rahatça uykuya dalabileceğim absürt bir film arıyorum. Torrent ya da online olarak bulabileceğim.
Yok mu önerisi olan?
0
bi bipolarin guncesi
(11.12.14)
scream serisi.
0
inheritance
(11.12.14)
www.imdb.com

rubber
0
neseranni
(11.12.14)
Tam olarak absürd sınıfına girmese de bence yeterince absürd.

The other Guys
0
kint
(11.12.14)
ada zombilerin düğünü
dead alive
0
feykalade
(11.12.14)
four rooms
0
ben de
(11.12.14)
mel brooks'un çektiği robin hood parodisi var 90lardan:
(bkz: robin hood men in tights)

monty python filmleri:

(bkz: monty python and the holy grail)
(bkz: life of brian)
(bkz: monty python and the meaning of life)

abzürd değil ama komedi olarak peter sellers'ın yeri kalbimde bambaşkadır. en baba iki filmi:
(bkz: a shot in the dark)
(bkz: the party)
0
rare
(11.12.14)
www.imdb.com

ötesi yok.
0
quamos
(12.12.14)
hangover tabi ki
0
bildigin emre
(12.12.14)
(2)

bonus taksit erteleme?

enkolaykullaniciadi
şimdi bazen alışveriş yaptığımıda bonus ile adam abi 2 ayda erteleme var, ister misin diyor. istersem bu 2 ay erteledi diye ekstra birkaç lira mı alıyorlar benden?
şimdi bazen alışveriş yaptığımıda bonus ile adam abi 2 ayda erteleme var, ister misin diyor. istersem bu 2 ay erteledi diye ekstra birkaç lira mı alıyorlar benden?
0
enkolaykullaniciadi
(11.12.14)
sen mesajla, çağrı merkezinden veya internet şubesinden erteleme yapmazsan ekstra ücret alınmaması lazım. bonus.com.tr den ilgili kampanyayı bulup ince yazıları okumak lazım.
0
inheritance
(11.12.14)
Erteleme yaparsan bir miktar ucret aliyor, yaparken soyluyor "su kadar masrafi var" diye.
0
delifaruk
(11.12.14)
(4)

karın kası için şu alet nasıl

cedex
spor salonunda şundan var : https://www.lifefitness.com/static-assets/image/products/commercial/lfstrength/circuit/CS-Circuit_TCAB-hero.png bundan çalışsam yeter mi yoksa mekik şart mı?bir de bu aleti nasıl çalışmak lazım?
spor salonunda şundan var : www.lifefitness.com

bundan çalışsam yeter mi yoksa mekik şart mı?
bir de bu aleti nasıl çalışmak lazım?
0
cedex
(11.12.14)
Leg raise ve plank da yap. 10-12 tekrarlı setleri ne kadar yüksek direnç seviyesinde uygularsan o kadar iyi.
0
arnold schwarzeneger
(11.12.14)
inheritance
(11.12.14)
bu aletin üzerinde "NEVER work with heavy weights" gibi birşey yazıyor bizim salonda.
aman dikkat
0
chemical dependency
(11.12.14)
Bu alet sadece ust mide kaslarini calistiriyor diye biliyorum

Orantili karin kaslarina sahip olmak istiyorsan alt mide ve oblikler yani yanlarinida calistirman gerekiyor

alt mide icin caki diye tabir edilen hareketleri yap oblikler icinde twist vs hareketleri yapabilirsin tabi isin en onemli kismi beslenme protein agirlikli besleneceksin
0
soulmate
(11.12.14)
(3)

Bilgisayarcılar bu ne girişi bir bakın hele.

Dr_Stat
Arkadaşlar elimizde Asus B551LG-CN015 modelinde bir laptop var ve ürün özelliklerinde hdmı olduğu yazıyor fakat yok. Şu D harfine benzer şeyin olduğu giriş bir mini hdmi girişi gibi bir şey mi? Bu ne girişi? Eğer mini hdmi ise bunu büyütmek için nasıl ve nereden bir dönüştürücü alacağız. Bir el atın
Arkadaşlar elimizde Asus B551LG-CN015 modelinde bir laptop var ve ürün özelliklerinde hdmı olduğu yazıyor fakat yok. Şu D harfine benzer şeyin olduğu giriş bir mini hdmi girişi gibi bir şey mi? Bu ne girişi? Eğer mini hdmi ise bunu büyütmek için nasıl ve nereden bir dönüştürücü alacağız. Bir el atın hele.
0
Dr_Stat
(11.12.14)
DisplayPort
0
check minus
(11.12.14)
dlcdnet.asus.com

mini displayport diyor. mini displayport to hdmi diye aratarak bulabilirsin.
0
inheritance
(11.12.14)
HP'nin ürettiği bir teknoloji diye biliyorum display port. çok fazla kullanım alanı yok. HDMI ile aynı mantıkta çalışıyor.
0
fallthepieces
(11.12.14)
(12)

hırsız

inannas jofn
semte hırsız dadandı bir kaç gündür ve evi basit hamlelerle güvene almak amacındayım. çakma kamera düşündüm ancak yan eve hırsız girdiğinde gelen polisle olan konusmamda kamera gerçek olsa bile iplemiyorlar dedi. hak vermedim de değil.ilk aklıma gelen ön ve arka tarafa sensörlü ışık koymak ama bu da
semte hırsız dadandı bir kaç gündür ve evi basit hamlelerle güvene almak amacındayım. çakma kamera düşündüm ancak yan eve hırsız girdiğinde gelen polisle olan konusmamda kamera gerçek olsa bile iplemiyorlar dedi. hak vermedim de değil.

ilk aklıma gelen ön ve arka tarafa sensörlü ışık koymak ama bu da cok caydırıcı olmayabilir. buna ek olarak ne düşünülebilir?

alarm sistemi kurdurmak tuzlu biraz şu sıralar o kadar verebilecek param yok. evden gidecek parada değilim lakin huzursuz oluyor insan.

ekleme: ev müstakil ve büyük bahçeli.
0
inannas jofn
(11.12.14)
yani kapının dış tarafına bir kutu asabilirsin yanıp sönen ışığı olan. en ucuz yollusu bu gibi.
0
mutantking
(11.12.14)
Pencerelere de ciyak ciyak öten ucuz alarmlardan yapistirilabilir, su avmlerde cam vitrinlere takıyorlar ya onlardan.
0
Lim5
(11.12.14)
Bir köpek edinin. Dost olur hem.
0
okyanustaki depresif ruzgar
(11.12.14)
kamera pek umurlarında değil bizim apartmanda gerçek kamera var hırsız girdi, yüzü tespit edildi sabıkası da varmış sorguda "adres arıyordum yanlış apartmana girdim" demiş. serbest bırakıldı.
0
kuzey li
(11.12.14)
Ciyaklayan alarm tüm mahalleyi uyandırır iyi olur çok güzel olur. Tüm mahalle aynı anda dışarı çıksanız hırsızla karsilasip bir güzel meydan dayağı mis
0
indescribable
(11.12.14)
şöyle kilitler var, iç tarafa takıyorsun:
goo.gl
goo.gl

ışık açık bırakmakta fayda var. bir de hırsız girerse kendini korumak için bibier gazı al:
goo.gl
yatarken başucuna koy.
0
perkele
(11.12.14)
olay kapıda bitiyor, çelik kapı bile olsa şak diye açıyolar amk. daha bugun bizim eve girmişler.
0
achtundsiebzug
(11.12.14)
kapıya ip bağla, ipin diğer ucunu da pompalı tüfeğin tetiğine bağla. tüfeğin namlusunu kapıya bakacak şekilde ayarla.gerisi gelir zaten.
0
sperm mail
(11.12.14)
ışığın birini açık bırak dostum klasik yöntem
0
gündüz m
(11.12.14)
daya metal apartman kapısına 220'yi geberirse kaçak yapmış dersin.
0
KidLazer
(11.12.14)
köpek +1500

Kamera kayıtlarında genelde aşırı düşük çözünürlükten dolayı yüzler seçilmiyor, zaten çoğu mendille falan yüzünü kapattı mı bitti olay. Kamera ve alarm taktır, sonra sigorta yaptır. Kamera ve alarm işlevsellikten çok sigorta priminin düşmesi ve hırsızlık olursa kanıt olması açısından lazım oluyor.

Ama yukarıdakiler senin için pahalı yöntemler sanırım. Hareket sensörlü stadyum ışığı, spot lambası gibi güçlü ışık ve sahte kameralar caydırıcı olabilir.
0
r_u_h
(11.12.14)
eski evime hırsız kilitleri kırarak girmişti. tuzaklı barel kilitler bu tip saldırılara karşı işe yarıyormuş, sonradan öğrendim. gerçi sizinki bahçeli evmiş, kapıdan girmeye çalışmazlar sanırım.
0
inheritance
(11.12.14)
(11)

philipsin herhangi bir urununu kullandiniz mi?

mayeskuel
ne zaman ki internette teknolojik urun arastirsam review sitelerinde, bloglarinda hep philips urunleri 1. cikiyor. bugune dek 2 urununu kullanmistim. ikisi de bok gibiydi. acaba benim mi sanssizligim yoksa amazon, cnet dahil piyasadaki tum review siteleri parayla ....lik mi yapiyor?
ne zaman ki internette teknolojik urun arastirsam review sitelerinde, bloglarinda hep philips urunleri 1. cikiyor.

bugune dek 2 urununu kullanmistim. ikisi de bok gibiydi. acaba benim mi sanssizligim yoksa amazon, cnet dahil piyasadaki tum review siteleri parayla ....lik mi yapiyor?
0
mayeskuel
(10.12.14)
Ben phillipsin fön mak. Kullanıyorum gayet iyi muadillerine göre güçlü de hem.

Annem ütüsünü kullandı. 6 sene sonra su akıtıyordu o kadar.
0
filipis
(10.12.14)
süpürgesi güzel. içinde uzay boşluğu varmış gibi vakumluyor. aşırı ağır olmasa daha güzel olacak.
0
maxhoper
(10.12.14)
cep telefonunu kullanmştım 2 yıl kadar önce şarjı 20 güne yakın gidiyordu. pek bi özelliği yoktu tabii.
0
sen olmayan cocuk benim
(10.12.14)
her zaman ilk baktığım markadır.
aldığım her ürününü de yıllarca kullandım, kullanıyorum.
0
lily briscoe
(10.12.14)
Ya geçen akşam kaş bıyık alan küçük makinalarını kullanırken aklıma geldi; çok cüzzi fiyata aldığım aşırı basit bi makinaydı. Çok da hor kullanıyorum ama alet 2,5 senedir bana mısın demedi. Şimdiye kadar Philips ürünlerinden bi TV yi sevemedim. Onu da menüsü yavaş diye. Yoksa mükemmel alet.
0
theodor
(10.12.14)
18,5 inç monitör, yine philips marka 97 yılında alınan 20 inç tüplü tv artık miladını doldurdu, ayın 7'sinde 42 inç led olanını aldık. tıraş makinesi var. evde en çok philips ve samsung ürünleri var. samsung bulaşık makinesi daha 1 yılını doldurmadan prog tuşu işlevini yitirdi.

philips hem estetik hemde sağlamdır.
0
gargamel
(10.12.14)
traş makinesini kullanıyorum. şarjlı çok sağlam...
0
inanmazsan inanma
(10.12.14)
Philips'in saatli radyosu var bende, AJ3551. Başucumda duruyor, çok severim kendisini. Kablo antenini kedim kemirip koparana kadar daha işlevseldi tabi :(

Bir de mp3 çaları var. GoGear bilmemne. Yurtta kaldığım zamanlarda Beşiktaş'ın maçlarını radyodan dinleme amaçlı almıştım. Dinlediğim ilk gol Simao'nun Braga'ya attığı goldü. Onu da severim, hala kullanıyorum. Ama hiç mp3 atmadım içine. Sadece radyo amaçlı.
0
aguilas negras
(10.12.14)
traş makinası var bende. 10 yıldır kullanıyorum + sarjı 1 ay gidiyor
2'li basit hoparlörü vardı. çok kaliteliydi sesi.
20-25 tl'lik kulaklıkları sik gibi ama.
0
dieselsingle2
(10.12.14)
Utu kullanmisiz biz memnun kalmisiz
0
hushhush
(10.12.14)
bodygroom kullanıyorum, memnunum.
saç sakal şekillendirme makinası kullanmıştım, ondan da memnun kaldım.
kulaklıktan memnun değilim.
telefonunu kullanmıştım, joystick tuşu bozuldu bir süre sonra. servise gönderdim arıza yok diye geri geldi. kullanmadım bir daha.
0
inheritance
(11.12.14)
(8)

bi web sayfası/ programı vardı, şöyle ki..

emirkulu2
diyelim telefonda kopyalamak istediğiniz bir yazı var. bu sayfaya atıyordunuz, otomatikman aynı sayfanın açık olduğu pcnizde görünüyordu yapıştırılan yazı. web sayfası diye hatırlıyorum, ilk girdiğinizde kod gibi bişi veriyodu, ikinci ekranınızda açmak için aynı kodu giriyodunuz sanki.geçen senelerd
diyelim telefonda kopyalamak istediğiniz bir yazı var. bu sayfaya atıyordunuz, otomatikman aynı sayfanın açık olduğu pcnizde görünüyordu yapıştırılan yazı. web sayfası diye hatırlıyorum, ilk girdiğinizde kod gibi bişi veriyodu, ikinci ekranınızda açmak için aynı kodu giriyodunuz sanki.

geçen senelerde çok kullanmıştım ama unuttum ne olduğunu, bilen var mıdır?
0
emirkulu2
(10.12.14)
değişik keywordlerle aratırken başka bi sayfa buldum buna benziyodu idare etcem
www.heypasteit.com

dursun burda lazım olan olur
0
🌸emirkulu2
(10.12.14)
Pushbullet buna benzer birşey yapıyor.
0
onexey
(10.12.14)
Pocket, read it later, instapaper gibi mi?
0
nereye bu gidis
(10.12.14)
uygulama diil web sayfası arıyorum

telefon işletim sistemi olarak windows phone kullandığım için malumunuz, diğer sistemlerde bulunan uygulamaların %90'ı yok bende :)
0
🌸emirkulu2
(10.12.14)
Bunların web uygulamalari da var bildiğim kadarıyla. Soruda PC olduğu belirtilmiş zaten, ona istinaden yazdım.
0
nereye bu gidis
(10.12.14)
google keep de bu işe yarayabilir. ama windows phone demişsin emin olamadım.

edit: hem uygulama hem de web sayfası bu. şimdi baktım windows phone uygulaması da varmış. pc den keep.google.com a giriyorsun. yazdığın / kopyaladığın yazı telefonda da gözüküyor. tersi de oluyor.
0
inheritance
(10.12.14)
evernote var. masaustu, ios, windows phone ve android istemcileri var. aynı zamanda web sayfasından da gayet kullanışlı kullanabiliyorsun. üstelik free. aynı zamanda notların üzerinden chat de yapabiliyorsun.
0
vadrigar
(10.12.14)
hala uygulama öneren arkadaşları da boş geçmiyorum ama dediğim şey özünde bir web sayfasıydı :) hepinize teşekkürler arayışım sürüyor bekliyorum :)
0
🌸emirkulu2
(10.12.14)
(24)

çalışan kesim kacta yatıp kaçta kalkıyorsunuz?

all girls dream
biri gecirmeden yatabiliyomusunuz:)
biri gecirmeden yatabiliyomusunuz:)
0
all girls dream
(10.12.14)
biri geçirince daha rahat uyuyorum :))

saat farketmez :))
0
justinho26
(10.12.14)
2-3 arası yatıp 8'de kalkıyorum
0
dinsiz adam
(10.12.14)
sabah 8'de kalkıyorum, bu sebeple gece 2'den önce yatmıyorum pek. önceki işimdeyken 6'da kalkıyordum, gece yarısı civarında da yatıyordum.
0
nereye bu gidis
(10.12.14)
illa birinin geçirmesine gerek yok ya iki gibi uyuyom ben, altı bucuk yedi gibi de allah belasını versin dünyanın da hımına koyayım alemlerin de allah babuş bizi bunun için mi yarattın diyerek uyanıyorum
0
solemio
(10.12.14)
Yatabiliyorum. 12 gibi yatıyorum genelde ama uyumam 1buçuğu falan buluyor. Sabah 9buçuk 10 gibi kalkıyorum.

Ekleme: Vay be millet ne erken kalkıyormuş.
0
buff
(10.12.14)
23.00-00.00 arası yatıp sabah 5.30da kalkıyorum. hem soğuk hem de karanlık oluyor. o kadar özeniyorum ki 7de 8de kalkanlara.
0
violetsky
(10.12.14)
2-3 arası yatış 8 kalk.
0
amelie poulain
(10.12.14)
hepimiz zombiymişiz amk. erken yatan hiç yok
0
🌸all girls dream
(10.12.14)
Lan soruyu sorduğun saat 23:30 zaten, erken yatanlar şu anda yatmış değiller midir normal olarak?
0
buff
(10.12.14)
Az sonra yatıyorum, 6'da kalkacağım, 6:15'te çıkacağım. Normalde bir saat önce falan yatıyorum.
0
aychovsky
(10.12.14)
@buff

al bak adam yatmamıs. normalde yatıomus
0
🌸all girls dream
(10.12.14)
12-6:30
0
mayeskuel
(10.12.14)
bir hafta sabah 5 de kalkıyorum akşam 11 de yatıyorum
diğer hafta gece 1 de yatıyorum 10 da kalkıyorum
0
basond
(10.12.14)
1'de yatış, 8 gibi kalkış.
0
ben de
(10.12.14)
2 yi bile buluyo yatmam, mesai 8 de başlıyo, 8'e 5 kala falan kalkıyorum, kovalayacaklar bigün
0
mirty
(10.12.14)
3'den önce uyuyamıyorum. hatta hasbelkader erken geçmişsem yatağa oha ne güzel erkenden uyuyacam deyip heyecan yapıyorum bildiğin. yarım saat yatakta dönüp kalkıyorum yine. 8'e doğru da kalıyorum.
0
dolaysiz tumlec
(10.12.14)
2den erken yatamıyorum 10 da kalkıyorum
0
bluebey
(10.12.14)
12 gibi yatıp 6'da kalkıyorum. Sabah koşu varsa 5'te.
0
arnold schwarzeneger
(10.12.14)
12-1 yat, 6:45 kalk.

Mesai 8 de başlıyor.
0
kint
(10.12.14)
23:00 - 00:00 arası yatıyorum, 07:00da kalkıyorum.
0
inheritance
(10.12.14)
wtf??

22:30-23:30 yatışım
07:45 uyanışım
0
dessy
(10.12.14)
24:00 yatış, 08:30 kalkış
0
inawen
(10.12.14)
12' de yatıyorum, 5 dakika sonra uyuyorum. 7:15 gibi kalkıyorum.
0
charlesbukowskiineksi
(10.12.14)
12-2 arası yatış 6:45 kalkış.
0
washe
(10.12.14)
(8)

yeni ev için elektrik süpürgesi hangisini alayım?

mr.goodcat
hangi marka model önerirsiniz? bekar olarak 3+1 evde kullanılacak. çok fazla uğraştırmayan (filtre temizleme, torba değiştirme, su dökme vs.) ve çekiş gücü iyi olan bir makine arıyorum. fiyat olarak maksimum 250 tl verebilirim. kullanıp da memnun kaldığınız makineleri de yazarsanız sevinirim.
hangi marka model önerirsiniz? bekar olarak 3+1 evde kullanılacak. çok fazla uğraştırmayan (filtre temizleme, torba değiştirme, su dökme vs.) ve çekiş gücü iyi olan bir makine arıyorum. fiyat olarak maksimum 250 tl verebilirim.

kullanıp da memnun kaldığınız makineleri de yazarsanız sevinirim.
0
mr.goodcat
(09.12.14)
uğraşmak istemiyorsan torbalı al, torbasızı temizlemek işkence yav.
0
divit
(10.12.14)
Arzum aldım ben Torbalı falan cekis gücü de yüksek
0
rubiks cube
(10.12.14)
Marka olarak Nilfisk veya Miele.(toz torbalı) Torunun bile kullanır. Modeline bütçene göre karar verirsin.
0
Evocati
(10.12.14)
Bütçeni yeni gördüm. Önerim Nilfisk Coupe. O civarlarda olması gerek. Evde kullanıyorum, kesinlikle pişman olmazsın. Son çekim gücünde halıda zor oynatırsın.
0
Evocati
(10.12.14)
evde king k-262 donna kullanıyorum. anneme de şundan aldım: www.akakce.com

aklında bulunsun, toz torbası vs aksesuar için süpürge marketi kullanabilirsin.
0
inheritance
(10.12.14)
www.bimeks.com.tr


deli manyak memnunum.torbasız bu ama yalnız yaşayan bir erkek olarak hiç sorun yaşamadım. içine kalıp şeklinde birikiyor toz pıt diye çıkıyor kalıp. nerdeyse tamamı da yıkanıyor. cillop.
0
washe
(10.12.14)
marka model oneremeyecegim ama kesinlikle torbali al derim. torba dolunca sok at, yenisini tak. torbasiz olunca iki saat ugrasiyorsun, ac dok, bosalt, temizle, yika geri tak. evin icinde yapsan tozlar etrafa dagiliyor, disarida yapsan nerde nasi yapcan. sonuc: torbali al.
0
nicki martin
(10.12.14)
arnica borayı tek geçerim...

www.bulabilirim.com
0
white35
(13.12.14)
(5)

Mikrodalga fırın

streak
Mikrodalga fırın içerisinde haşlanmış tavuk ısıtırken, tavuk içine dinamit konmuş gibi patlayıp paramparça oldu. bu normal mi sizce?
Mikrodalga fırın içerisinde haşlanmış tavuk ısıtırken, tavuk içine dinamit konmuş gibi patlayıp paramparça oldu. bu normal mi sizce?
0
streak
(09.12.14)
yüksek güçte uzun süre tuttuysan olabilir. yiyeceklerin içindeki suyu ısıtarak çalışıyor mikrodalga. tavuğun içindeki su buhara dönüşüp çıkabileceği bir yer bulamayınca tavuğu parçalamıştır.
0
inheritance
(09.12.14)
icinde su ya da buhar kalmistir, lisedeki pv=nrt den su isisi yükselir iken, nt sabit, v de sabit fonksyonun diger tarafinda, p ise yükselen t yükseldigi icin.

bu duurmda tavuk icindeki nem ciddi bir basinc yaratiyor ve enginlere sigmayip tasiyor, bu patlama yani explosion dedigimiz fenomen ortaya cikiyor.

gecmis olsun, normaldir dikkat edilmeyince, dikkat etmeniz dilegiyle.
0
serabetan
(09.12.14)
yağ patlıyor ama o kadar patlar mı bilemedim şimdi, derecesi mi yüksekti acaba?
0
zebragibi
(09.12.14)
@zebra

derecesi icin, duruma göre ciddi derecelere cikabilir denebilir, iste bunlarin hepsi isi , basinc ve hacim arasindaki duruma bagli. birde elbette verilen güc var, watt filan yazan kisimda onu ayarliyoruz.
0
serabetan
(09.12.14)
en düşük güçte(buz çözme kısmı), yaklaşık 30 saniye içinde oldu.
0
🌸streak
(09.12.14)
(3)

macfit

inheritance
macfitin eski sitesinde bulunan şu fotoğraflar hangi salonda çekilmiş? buyaka değil onu biliyorum.
macfitin eski sitesinde bulunan şu fotoğraflar hangi salonda çekilmiş? buyaka değil onu biliyorum.
0
inheritance
(09.12.14)
linkler açılmıyor.
caps alıp sen yükle bence duyuruya.
0
teritori
(09.12.14)
yükledim.
0
🌸inheritance
(09.12.14)
bu fotoğraflarda duvardaki yazılar ingilizce. benim gittiğimde türkçe yazılar var. yani not: novada da değil.
0
safepassage
(09.12.14)
(2)

istediğimiz nüfus mdr.lüğünden ikamet almak?

maryjane
herhangi bir nüfus müdürlüğünden ikametimizi alabilir miyiz yoksa illa bağlı olduğumuz ilçeden mi alınmak durumunda?
herhangi bir nüfus müdürlüğünden ikametimizi alabilir miyiz yoksa illa bağlı olduğumuz ilçeden mi alınmak durumunda?
0
maryjane
(09.12.14)
her yerden alabilirsin.
0
dahili meddah
(09.12.14)
ikametgah belgesi ise herhangi bir nüfus müdürlüğü verir.
ikametini aldırmak istiyorsan aldırmak istediğin ilçenin nüfus müdürlüğüne gitmen lazım.
0
inheritance
(09.12.14)
(14)

D mi, Y mi?

bradshaw
Sizce hangisi?
Sizce hangisi?
0
bradshaw
(09.12.14)
Y
0
Dr_Stat
(09.12.14)
Ydy bilemedim
0
indescribable
(09.12.14)
@indescribable 2 y, 1 d olarak mı alayım yani? :)
0
🌸bradshaw
(09.12.14)
Olabilir ama aklıma yabancı diller Yüksekokulu geldiğinden böyle bi kombin yaptım çok aşırı tarzım dimi :)
0
indescribable
(09.12.14)
2 Y, 1 D oldu. yok mu arttıran?

sonucu heyecanla bekliyorum. sonuca göre bir işe kalkışıcam ya da akışa bırakıcam :)
0
🌸bradshaw
(09.12.14)
Total 4 y 2 d olmuş
merak ettim
0
indescribable
(09.12.14)
D
0
inheritance
(09.12.14)
D
0
afush
(09.12.14)
Abi kesinlikle Y, şüphen olmasın!
0
hadji
(09.12.14)
4 D, 5 Y şuan :)
12'de bitecek anket :)
0
🌸bradshaw
(09.12.14)
D . sırf sonuçları yazdığında kafanı karıştırmak için skora eşitlik getireyim dedim.
0
ibomiu
(09.12.14)
eveeet, sonuç skor eşit. yine bana kaldı düşündüğümü uygulamak ya da uygulamamak :)

teşekkür ederim katılanlara!
0
🌸bradshaw
(09.12.14)
y.
0
sayns
(09.12.14)
D!
0
april12th
(09.12.14)
(3)

Banka tavsiyesi hesao ücreti almayan

cenkist
enpara ve iş bankası dışında hesap ücreti olmayan ve mevduat oranı iyi olan banka tavsiyesi alabilir miyim ?
enpara ve iş bankası dışında hesap ücreti olmayan ve mevduat oranı iyi olan banka tavsiyesi alabilir miyim ?
0
cenkist
(09.12.14)
Teb marifetli hesap, araştır, sorun olursa cevaplarım.
0
mephistoo
(09.12.14)
Neden enpara dışında? Yapı kredi nuvo var mesela
0
fuzzy olmak istemistim
(09.12.14)
ing bank turuncu hesap.
0
inheritance
(09.12.14)
(1)

Telefon için duvar kağıdı

ohtararan
merhabalar,android için, hava durumuna ve günün zamanına göre değişen duvar kağıtlarından arıyorum. görmüştüm biryerlerde ama bulamadım, var mı güzel bildiğiniz?
merhabalar,
android için, hava durumuna ve günün zamanına göre değişen duvar kağıtlarından arıyorum. görmüştüm biryerlerde ama bulamadım, var mı güzel bildiğiniz?
0
ohtararan
(08.12.14)
inheritance
(09.12.14)
(6)

Enpara Çok mu güzel?

fuzzy olmak istemistim
Ahaha başlık tuhaf oldu ama öyle övülüyor ki cidden merak ettim.Kardeşimin para biriktirebileceği bir hesap açmayı düşünüyorum ve haliyle de hesap işletim ücreti başta olmak üzere hiçbir ıvır zıvır ücret alınmasın istiyorum.Hesap işletim ücreti yok diyor sitede, Havale-EFT ücreti de almıyor sanırım.
Ahaha başlık tuhaf oldu ama öyle övülüyor ki cidden merak ettim.

Kardeşimin para biriktirebileceği bir hesap açmayı düşünüyorum ve haliyle de hesap işletim ücreti başta olmak üzere hiçbir ıvır zıvır ücret alınmasın istiyorum.

Hesap işletim ücreti yok diyor sitede, Havale-EFT ücreti de almıyor sanırım. Onun dışında abidik gubidik ücret kesintileri var mı? Bir de basılı bir kart gönderiyorlar mı?
0
fuzzy olmak istemistim
(08.12.14)
hesap işletim ücreti yok
ayda bir kere tüm banka atmlerinden komisyonsuz para çekebiliyorsun.
eft/havale masrafı yok.
kart geliyor basılı evet.
ilgililer.
güzel kampanyaları oluyor her sene. geçen sene yemeksepeti vardı bu sene steam.
faiz falan ilgileniliyorsa otomatik ödeme talimatı verince +%1 veriyor.
0
tescillimarka
(08.12.14)
çok güzel ve acayip ilgililer. geçenlerde gece 1'den sonra aramıştım mesai saatleri dışındaymış sizi arayalım mı dediler dedim arayın ertesi sabah 8.30'da aradılar. kesin olarak erken uyanmam gereken günler böyle yapmayı düşünmüyor değilim.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(08.12.14)
Cevaplarınıza teşekkürler.

@mr sherlock faiz düşünmüyorum, zaten hiçbir banka vadeli hesap için ücret istemiyor.
0
🌸fuzzy olmak istemistim
(08.12.14)
kredi olayı da süper, çat diye kredi veriyor sigorta ve dosya masrafı olmadan, erken kapatırsanız baya bi güzellik de yapıyor
0
spankenstein
(08.12.14)
ilk gelen kartın üzerinde isim yazmıyor. ancak daha sonradan kart istersen isimli gönderiyorlarmış.
0
inheritance
(09.12.14)
ayda bir kere tüm banka atmlerinden komisyonsuz para çekme olayı yıl sonuna kadar yalnız, onu belirteyim.
0
cemiyetin unlu simasi
(09.12.14)
(2)

Kart dolandırıcılığı

raskolnikov2
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/234435/atm-cihazindaki-duzenegi-farkeden-gencAdamlar İstanbulun göbeğinde üstelik şube ATMsine düzenek kurmuş. Çok şaşırdım gerçekten. İnternetten alışverişlerde o kadar çok dikkat ediyorum ama en güvenilir gözüken yerden de tuzağa düşülebiliyormuş.Sizin hiç baş
alkislarlayasiyorum.com

Adamlar İstanbulun göbeğinde üstelik şube ATMsine düzenek kurmuş. Çok şaşırdım gerçekten. İnternetten alışverişlerde o kadar çok dikkat ediyorum ama en güvenilir gözüken yerden de tuzağa düşülebiliyormuş.

Sizin hiç başınıza geldi mi bu tarz olaylar?
0
raskolnikov2
(08.12.14)
videoyu izleyemedim. hangi banka?

kredi kartım güvenlik nedeniyle kapatılmıştı. sebebini söylemediler ama şöyle tahmin
ediyorum: kullandığım bir atmde kopyalama düzeneği fark ettiler, o atmde belli bir zaman aralığında kullanılan tüm kartları iptal ettiler.

tavsiye: şifrenizi girerken mutlaka elinizle veya başka bir şeyle kapatın.

www.atmmarketplace.com
0
inheritance
(08.12.14)
Soruya fonksiyonel/pragmatik bir cevap vermem gerekirse şunu söyleyebilirim. Bu tür olaylarda kart hamili açısından en önemli konu, şifresini, banka personeli dahil hiç kimseyle paylaşmaması. Şifresi bu tür duzeneklerle ele gecirilirse zarari banka karsilar fakat tutup da yardimci olmaya calisan birine ya da telefonda müşteri hizmetlerine şifresini söylerse -ki böyle bir hatası varsa, banka çeşitli yontemlerle onu mutlaka anlar- bu durumda kartindan yapilan işlemleri kendisi karşılar.
0
nereye bu gidis
(08.12.14)
(5)

Ücretsiz antivirüs önerisi

kimlanbu
Selamlar,Bilgisayarın açılışında kastırmayacak, komple devre dışı bırakılabilen, otomatik taraması devre dışı bırakılabilen bir antivirüs lazım.Comodo Antivirüs kullanıyordum, yavşak bir hale getirmişler sildim. Kaspersky ve antivir'den de aynı şekilde nefret ediyorum.Bu üçü dışında öneriniz var mı
Selamlar,

Bilgisayarın açılışında kastırmayacak, komple devre dışı bırakılabilen, otomatik taraması devre dışı bırakılabilen bir antivirüs lazım.

Comodo Antivirüs kullanıyordum, yavşak bir hale getirmişler sildim. Kaspersky ve antivir'den de aynı şekilde nefret ediyorum.

Bu üçü dışında öneriniz var mı ? En önemli özelliği açılışta kasmasın makinayı, zaten gerçek zamanlı korumayı her zaman devre dışı bırakıyorum, sadece program kuracağımda dosya taratmak için açıyorum.

Virüs totali de kullanıyorum ama bir kaç gb'lık kurulum dosyalarını taratmak pek de mümkün değil.
0
kimlanbu
(08.12.14)
AVG
0
nawar
(08.12.14)
avg / avast
0
inheritance
(08.12.14)
1 haftadır avg kullanıyorum zuperr
0
primetime
(08.12.14)
windows'un kendi antivirusu gayet basarili aslinda
0
co2s2
(08.12.14)
Avasttan daha iyi antivirus tanimam
0
fallthepieces
(08.12.14)
(7)

enpara - faiz

dusmanimizkindirbizim
selamlar,enpara hesabı açtırdım yeni. bugün de içine bir miktar para attım atm'den.şimdi ben bu paranın bir kısmına 1-2 ay hiç dokunmayacağım mesela. çok bi para değil ama yine de boş durmasın. enpara'nın bu meşhur faizlerinden falan yararlanmak için ne yapmam lazım? nerde o buton/sekme? göremedim b
selamlar,

enpara hesabı açtırdım yeni. bugün de içine bir miktar para attım atm'den.

şimdi ben bu paranın bir kısmına 1-2 ay hiç dokunmayacağım mesela. çok bi para değil ama yine de boş durmasın. enpara'nın bu meşhur faizlerinden falan yararlanmak için ne yapmam lazım? nerde o buton/sekme? göremedim ben.

teşekkürler...
0
dusmanimizkindirbizim
(05.12.14)
vadeli hesap veya birikim hesabı açıp parayı o hesaba yatırman lazım.
0
lemmiwinks
(05.12.14)
1-2 ay dokunmayacaksan vadeli hesap açman gerekiyor. Zaten vadeli hesap süreli olur. Ama lazım olusa para çekeyim diyorsan birikim hesabı aç. Yalnız onun faizi daha az.
0
nuka cola
(05.12.14)
üç tane fatura talimatı verirsen birikim hesabının faizi biraz artıyor.
0
inheritance
(05.12.14)
birikim hesabı açınca kafama göre yatırıp çeksem de ordaki miktara ufak da olsa zam mı geliyor? nerde onu açma butonu?
0
🌸dusmanimizkindirbizim
(05.12.14)
vadeli değil de birikim hesabına aktarmak istiyorum. aktarma butonu nerde işte abi?
0
🌸dusmanimizkindirbizim
(05.12.14)
vadeli hesabın faizi çok daha yüksek birikim hesabını tavsiye etmem. hesap aç kısmında vadeli seçeneği olması gerek
0
toua tokuchi
(05.12.14)
Ya vadeli hesap aç daha sonra vadesizdeki paranı vadeli hesaba gönder işte. Gayet basit bir işlem
0
patiska
(05.12.14)
(16)

çiğ sucuk

basond
yiyor musunuz?Her sucuk aldığımda,tadımlık tek tük,normalde yemem ama nadiren tek bi dilim yerimasla yemem...Vs...
yiyor musunuz?

Her sucuk aldığımda,
tadımlık tek tük,
normalde yemem ama nadiren tek bi dilim yerim
asla yemem...

Vs...
0
basond
(04.12.14)
tadımlık tek tük
0
balporsugu
(04.12.14)
tostun içine koyacaksam bile önce kızartır sonra koyarım. çiğ karın ağrısı yapıyor.
0
cetoxim
(04.12.14)
Çocukken yerdim, sonraki birkaç gün muhtemelen kurt yüzünden kıvranır dururdum hatta uyuyamazdım bazen. Bir süre yemez, devamında akıllanmaz yine yerdim, şimdi pişmişini bile yemek istemiyorum.
0
an engineer
(04.12.14)
çook canım çektiyse pişmesini beklemeden atarım ağzıma.
ama artık sucuk yemeyi bıraktım. zararlı :)
0
dafuq
(04.12.14)
göz hakkıdır o. dilimdedikten sonra 2-3 tane ufak dilimi ağzıma atmadan asla bırakmam.
0
teritori
(04.12.14)
senelerce ekmek arası yaptım domates ve beyaz peynirle gece acıkınca. çiğ daha çok hoşuma gidiyodu.
0
achtundsiebzug
(04.12.14)
kurutulmuş çiğ sucuk yerim ayda yılda bir o da. yaş yenmez.
0
mimimi
(04.12.14)
yerim. hatta çiği pişmişinden veya kurutulmuşundan daha çok severim ve daha zevkle yerim.
0
ezeriko
(04.12.14)
sucuk yemiyorum. hiç.
0
namus ninjası
(04.12.14)
güvenilir bir marka ve hijyenikse neden olmasın.
hala güvenmiyorsanız sucuğa bir hafta filan derin dondurucuda, -18 derecede bırakın, sonra gönül rahatlığı ile yiyebilirsiniz.
0
roboute guilliman
(04.12.14)
hep çiğ yerim pişmiş sucugu hiç sevmem.
0
all girls dream
(04.12.14)
Sucuk yemedigim icin cig de yemiyorum ama eskiden sucuk yedigim zamanlarda sandvicin icine cig sucuk koyup yerdim mesela.
0
delifaruk
(04.12.14)
kaliteli ve güvenilir bir sucuk markası var, hep ondan alıyoruz, haliyle yiyorum ama çiğ çok çok nadir, genelde güzelce tavada yapıp yerim

Birde sucuk zararlı diyen bi gitsin yahu.
0
efrasiyab87
(04.12.14)
2 3 tane falan anca yerim. Bazen usenirim pisirmeye bi dilim ekmegin arasina bi dilim sucuk koyar bukerim falan.

Pismeyince pek tadi olmuyor sanki hem.
0
rayde
(04.12.14)
hiç yemedim hayatımda
0
isadora
(04.12.14)
yerim.
0
inheritance
(05.12.14)
(2)

yurtdışında ales sınavına girmek

patos64
böyle bir imkan sanıyorum yok ama yinede bilen varsa emin olmak istedim, var mı ösym'nin sınav merkezleri yurtdışında avrupa'da?
böyle bir imkan sanıyorum yok ama yinede bilen varsa emin olmak istedim, var mı ösym'nin sınav merkezleri yurtdışında avrupa'da?
0
patos64
(03.12.14)
ben alese kıbrısta girmiştim, o zaman yurt dışında da sınav olmuştu diye hatırlıyorum. sene 2008.
0
inheritance
(03.12.14)
yok anasını satayım ya kırgızistan'da falan var, amk o kadar para alıyorsun koysana almanya'ya bir sınav merkezi! hiç değilse diğer ülkelerden oraya geçiş yapar gireriz.
0
🌸patos64
(03.12.14)
(6)

İstanbul'da hiç engelli insan yok mu?

farabi
Elbette var biliyorum. Geldiğim şehirde pek çok şehir içi otobüs yolculuklarımda engelli bireylerle karşılaşırdım. Bugün İETT'nin sitesine girince fark ettim İstanbul'a geldiğimden beri tekerlekli sandalye kullanan birini hiç görmediğimi. Muhtemelen engelli olmayan vatandaşlar engelli parkularının n
Elbette var biliyorum. Geldiğim şehirde pek çok şehir içi otobüs yolculuklarımda engelli bireylerle karşılaşırdım. Bugün İETT'nin sitesine girince fark ettim İstanbul'a geldiğimden beri tekerlekli sandalye kullanan birini hiç görmediğimi. Muhtemelen engelli olmayan vatandaşlar engelli parkularının nasıl açılacağını, engelli bireyin otobüse binmesine nasıl yardımcı olabileceklerini dahi bilmiyorlardır. Engelli arkadaşlar nasıl toplu taşıma kullanıyorlar peki İstanbul'da?
0
farabi
(03.12.14)
Şoförler genelde sallamıyor. Okulda mesela iett otobüs durmamıştı tekerlekli sandalye binmek isteyince, kimse de bir şey dememişti.

ORta kapılarda yerde bir panel var , kaldırınca kaldırıma uzanıyor ve içeri doğru girmeleri kolaylaşıyor ya da içerden yokuş aşağı şeklilde inmeleri ama zor tabi yine de. Kaldırmakgerekiyor sandalyeyi hafif ve 1-2 şoförhariç sabırlabekleyen görmedim bu işlemi.
0
Cursed Chico
(03.12.14)
birkaç kere gördüm. birinde gece havaalanından dönerken tekerlekli sandalyelinin yanındaki birisi otobüsün rampasını açıp tekerlekli sandalye içeri girdikten sonra kapattı. inerken otobüsteki birisi rampayı açtı.

diğeri gündüzdü. otobüs kalabalık olduğu için şöför almadı.
0
inheritance
(03.12.14)
kullanmıyorlar. ben görmedim hiç toplu taşıma kullanan tekerlekli sandalyeli birini. normal bir insan için bile işkence istanbul'da toplu taşıma.

yalnız körleri görebilirsiniz toplum içinde genelde.
0
lemmiwinks
(03.12.14)
hatta sözlükte bir yazar vardı, taksim meydan çalışmaları sırasında medya ile röportaj yapmıştı yanlış hatırlamıyorsam.
0
inheritance
(03.12.14)
marmaray ve metro oldukça rahat. asansörlere herkes bindiğinden bazen beklemem gerekiyor. bir keresinde ben öndeyim ben geçicem diyen bir yaratık dahi gördü gözlerim. güvenlik görevlileri oldukça yardımcılar hatta bilet falan sormadan kapıları açıyorlar, asansör şu tarafta diyorlar, asansöre kadar eşlik edip asansörü çağıran bile oldu.
otobüs konusu ise sıkıntılı. bazı şöförler yerlerinden kıpırdamıyor. hatta bir keresinde daha peronda yeni hareket etmiş otobüs bastı gitti. ben de onun akrabalarına bastım. hareket amirliğine şikayet edince otobüsün numarasını alıp 153'e bildirin dediler. olur dedim... 5-10 sene önce alınan yeşil mercedeslerde rampa var ama otobüsün kaldırıma iyice yanaşması lazım. kaldırıma yakın değilse ya da kaldırım yoksa rampa açıldığında dik bir rampayla karşılaşılıyor. tekerlekli sandalye ile o rampayı tırmanmak zor. yeni otobüslerde ise rampalar sıkışmış olabiliyor. uğraşsanda açılmıyor. otobüsü yan tarafa eğmek gerekebiliyor ama bunu şöföre hatırlatırsanız
yapıyor. bir keresinde de rampayı açtık ve elimizde kaldı. menteşeleri paslanmış ve koptu. bir şekilde indim ama başkası nasıl bindi ve indi bilemiyorum. şöför yardım etmese bile otobüsteki diğer yolculardan yardım eden oluyor. o iyi. tekerlekli sandalye için ayrılan yerdeki emniyet kemeri benzeri şey çok da kullanışlı değil. bir de yol yokuşsa ileri ya da geri kayabiliyor. her ne kadar sandalyenin frenlerini sıksanızda. inerken de şöföre ayrıca bildirmek gerekiyor ki birden basıp gitmesin.

dolmuş, minibüs vs zaten söz konusu dahi değil. taksi şöförlerinden bazıları orospu çocuğu taksici tanımına uyuyor. sandalyeyi bagaja sokarken laf edenle, sandalyeyide alacakmıyız diyenlerle karşılaştım. o yüzden korsan taksi bulunabilirse güzel bir seçenek. tüplü taksilerin bagajlarına ya zor sığıyor ya da hiç sığmıyor sandalye. taksi çevirip bagajım küçük lafını duymanız olası.

engelliyseniz ve istanbul'daysanız araba lüks değil. kesinlikle ihtiyaç. araba almıyorsanız/alamıyorsanız arabası olan akrabanız ya da arkadışınız olacak. parayı verdim mi tüm taksiler benim diyemiyorsunuz yukarıdaki sebepten ötürü.
0
sutlu nescafe
(03.12.14)
@sutlu nescafe yeterince yazmış yaşananları.

kardeşimin yürüme zorluğu var. yoruldukça kullanıyor sandalyeyi. ama otobüse falan binmesi zor. metrolar rahat evet ama metro ile zemin arasında boşluk olması çok sıkıntılı. birkaç kez tekerlekler sıkıştı araya, kullanan kişi hiç dikkat etmiyor. inen binen tipler zaten manyak.

sıradan insanların asansör kullanılmasına karşı değilim ama bekleyen engelli / yaşlı / bebek arabalı insanlar varken en azından bekleyebilirler. araba olmasa sığardık buraya hepimiz diyeni bile duydum. manyak çok.

otobüslere gelince, beklemeyen olmadı hiç. insanlar otobüse binerken daha yardımcı (anadolu yakasından bahsediyorum). şoförün hiç inip de yardım ettiğini görmedim. iett'nin sitesine girince uyarıyı gördüm, bi tarafımla güldüm. en azından otomatik açılan rampalar düşünülebilir.

kısaca biz kullanacaksak arabayla, en kötü taksiyle gidiyoruz etrafa. taksiler bizim bu tarafta gayet anlayışlı nedense. sadece bağdat caddesinde bir taksiye denk gelmiştik arabayla alamam diyen.

metrobüs kullanmak mümkün değil, çünkü üst geçişe çıkış rampası olup iniş rampası olmayan duraklar var. hiçbir şey tam düşünülmemiş.
0
pokerface
(03.12.14)
(6)

pc hiç kapanmasın istiyorum

exist is pretty
pc de deep freeze var ve şifresi unutulmuş. ben de torrentten bi şeyler indiriyorum, kapanınca gidecek tüm dosyalar. 1-2 saat içinde şirketten çıkıp yarın sabah geleceğim. ne yapsam da kapanmasa bu? uyku moduna falan da girmesin istiyorum.
pc de deep freeze var ve şifresi unutulmuş. ben de torrentten bi şeyler indiriyorum, kapanınca gidecek tüm dosyalar. 1-2 saat içinde şirketten çıkıp yarın sabah geleceğim. ne yapsam da kapanmasa bu? uyku moduna falan da girmesin istiyorum.
0
exist is pretty
(03.12.14)
Denetim Masası. Sistem ve Güvenlik. Güç seçenekleri
0
dafuq
(03.12.14)
denetim masası -> güç ayarları -> bütün kapanma uyku vs modlarını "hiçbir zaman" olarak ayarlayın. leptapsa pili bitme ihtimaline karşı adaptörden çıkarmayın.
0
paradoxical
(03.12.14)
windows update açıksa ayarlarını kurcalayın, update yüklemek için makinayı restart etmesin.
0
inheritance
(03.12.14)
Undeepfreeze programı ile tamamen kaldırmayı denedin mi??
0
EkimBebesi
(03.12.14)
insomnia diye bi program var
0
mirty
(03.12.14)
ilk 2 öneriyi uyguladım, çıktım. kapanmış yine lanet olası :(
0
🌸exist is pretty
(04.12.14)
(6)

Masaj Salonu

mornie
Masaj yaptırmak istiyorum. İstanbul anadolu yakasında özellikle Kadıköy civarında masaj yaptırabileceğim bir yer istiyorum. Erkek değilim ve hiç bu tür yerlere güvenemiyorum. Zaten evdekiler masaj salonu modern genelevdir diye düşünüyor. Hayır öyle bir yer çıkarsa falan reddederler beni. Neyse var m
Masaj yaptırmak istiyorum. İstanbul anadolu yakasında özellikle Kadıköy civarında masaj yaptırabileceğim bir yer istiyorum. Erkek değilim ve hiç bu tür yerlere güvenemiyorum. Zaten evdekiler masaj salonu modern genelevdir diye düşünüyor. Hayır öyle bir yer çıkarsa falan reddederler beni.
Neyse var mı bildiğiniz böyle iyi bir masaj yapan yer? Para önemli değil ama uç bir fiyat olmasın lütfen.
0
mornie
(03.12.14)
en garantisi spa hizmeti veren oteller olacaktır.
0
veilofsin
(03.12.14)
Veilofsin'in dediği gibi, bilinen düzgün otellere bakmanız uygun olur. Hele bi de hafta içi olursa çok astronomik fiyatlar olacağını zannetmiyorum. Bi arayıp sormanızda fayda var.
0
nereye bu gidis
(03.12.14)
www.estespa.com
sanırım burasıydı ama bi sormam lazım.fırsat sitelerinden fln indirimle gitti geçen bir arkadasım.
bağdat caddesinde suadiye taraflarında birkaç tane daha var spa/sağlık merkezi diye geçen.
oralarda bir sorun olmaz.
0
demoniclewinsky
(03.12.14)
nuspa diye bir yer var buyakada.

www.nuspa.com.tr
0
inheritance
(03.12.14)
@inherit
nasıl isim o öyle, nü-spa? mı yoksa
:)
0
titiraprap
(03.12.14)
@titiraprap,
macfite giderken önünden geçiyorum. içeri girmişliğim yok. çekik gözlü çalışanları var.
0
inheritance
(03.12.14)
(4)

Ankara'da Donut yapan bir yer var mıdır?

mutantking
bildiğim kadarıyla dunkin veya krispy creme yokmuş. bunlar dışında ankara'da donut yapan güzel bir yer var mı bildiğiniz?
bildiğim kadarıyla dunkin veya krispy creme yokmuş. bunlar dışında ankara'da donut yapan güzel bir yer var mı bildiğiniz?
0
mutantking
(02.12.14)
alternatif cevabım var;
70 ila 120 lira arasında donut makineleri var. bir seferde 6 büyük veya 11 küçük yapabiliyorlar. bin ayrı gıda boyası, şeker, süs, o renkli fıttırı fıttıru şeylerle feci eğlenceli. ben bir tane almış, 3 gün deli gibi kullanmış, sonra "ben bunu bir kenara atarım, kullanmam" diye gidip veri vermiştim. Ama seviyorsun git konuş bence.
0
rygard
(02.12.14)
Bildigim kadariyla yok. Istanbul' da bulunan Krispy Kreme' den siparis verebilirsiniz ama elinize ulasana kadar tadi nasil olur bilemiyorum. shop.krispykreme.com.tr
0
sterimar
(02.12.14)
@sterimar bir kere denemiştim ama nerdeyse zehirleniyorduk, kötü oluyor baya.
0
🌸mutantking
(02.12.14)
ümraniyedeki ikeanın sosis sucuk satılan bölümünde donut oluyor. ankarada da vardır herhalde.
0
inheritance
(03.12.14)
(6)

hangi kod editörü

iskolik
Merhaba arkadaşlar, uzunca bir süre hem çalıştığım yerde hemde evimde mac os kullandığım için kodlama yaparken sadece coda isimli programı kullandım. Şimdilerde yeni bir şirkette işe başladım, çalıştığım şirket windows kullandığı için editör seçmekte oldukça zorlanıyorum. coda tüm ihtiyaçlarımı göre
Merhaba arkadaşlar, uzunca bir süre hem çalıştığım yerde hemde evimde mac os kullandığım için kodlama yaparken sadece coda isimli programı kullandım.

Şimdilerde yeni bir şirkette işe başladım, çalıştığım şirket windows kullandığı için editör seçmekte oldukça zorlanıyorum. coda tüm ihtiyaçlarımı gören bir programdı buna alternatif sublime text 3'ü biraz yakın gördüm ama onda da adam gibi ftp özelliği bulunmamakta.

Şu anki tercihim winscp + sublime text ama winscp yavaş olduğu için biraz can sıkmakta. alternatif program öneriniz varsa yazarsanız çok sevinirim.
0
iskolik
(02.12.14)
hangi dilde yazıyorsun?

visual studio iyidir.
0
inheritance
(02.12.14)
belirtmeyi unutmuşum, php ve javascript, visual studio son versiyonları php destekliyordu diye duymuştum bakayım bi ona da
0
🌸iskolik
(02.12.14)
eclipse
0
kimlanbu
(02.12.14)
espresso var miydi windows't bilmiyorum bi bak istersen, coda ile brlikte en sevdigim editordu gorunus olarak.
0
hjarteblod
(02.12.14)
coda gibisini bulaman!
0
cemiyetin unlu simasi
(02.12.14)
(bkz: netbeans)
0
teknikekip
(02.12.14)
(8)

kredi kartı, toplam borç ile minimum ödeme tutarı?

enkolaykullaniciadi
benim bu ay ödemem gereken toplam borç 700 lira olarak gözüküyor. minimum tutar ise 200 tl. şimdi bu minimum tutar ne oluyor? birkaç lira da olsa faiz mi biniyor?
benim bu ay ödemem gereken toplam borç 700 lira olarak gözüküyor. minimum tutar ise 200 tl. şimdi bu minimum tutar ne oluyor? birkaç lira da olsa faiz mi biniyor?
0
enkolaykullaniciadi
(02.12.14)
minimum tutarı ödersen kalan tutara faiz işliyor. (%2.52) yılda iki veya üç kere minimum tutarı ödersen kartın nakit çekime kapatılıyor.
0
inheritance
(02.12.14)
bende kaynak yapayım. diyelim 2000 total ödemem var. 500 tl asgarisi bunun.

ben gittim 1000 TL ödedim. buda asgari ödemeyle aynı şekilde mi işlem görür?
0
fallthepieces
(02.12.14)
toplam dönem borcunu ödemedikçe, asgari ödemeyi yapsan da yapmasan da kartına gecikme faizi işlenir. yani dönem borcun 700 diyelim, 200 tl de ödesen 600 tl de ödesen kalan borca aynı oranda gecikme faizi eklenir. asgari ödemeyi birkaç ay yapmazsan kartın önce kullanıma kapanır, ardından da yasal süreç başlar.
0
sir gawain
(02.12.14)
Kaynakci arkadaşa cevap: 2000'e 1000 tl odendikten sonraki günlerde, sadece kalan 1000 tl'ye faiz işler.
0
nereye bu gidis
(02.12.14)
faiz'in her halukarda işleyeceğini biliyorum da. düzenli olarak 3-5 ay böyle hep 1000 ödesem 2000lik borca kartı kapatırlar mı?
0
fallthepieces
(02.12.14)
@faithless hiçbişi olmaz ben yaklaşık 5 aydır bi kısmını ödüyorum kafama göre
0
t joe
(02.12.14)
her ay asgari ödeme tutarını yatırdıktan sonra sıkıntı yok, en fazla borcuna 5-10 lira faiz işler. asgari ödeme diye bir şey bu yüzden var.
0
sir gawain
(02.12.14)
asgari ödemeyi yapınca işleyecek faiz oranı düşüyor.

2000 tl yi ödemezsen %2,5 faiz işler, bi ay sonra borç 2050 olur
500 tl asgarisini ödersen, 1500 tl ye %2 işler 1530 tl olur sonraki aya.
0
joe dalton
(02.12.14)
(4)

bankaya gitmeden hesap kapatma (yapi kredi)

amahdov
YKBde kullanmadigim bir vadesiz doviz hesabim var, su an yurt disindayim ve is dolayisiyla birkac yil daha yurt disinda olacagim. Kullanmadigim icin bosa isletim ucreti odemeyeyim diye hesabimi kapatmaya calisiyorum ama henuz basaramadim. Alakali subeye kapatma icin fax cektim ve aradim konustum, is
YKBde kullanmadigim bir vadesiz doviz hesabim var, su an yurt disindayim ve is dolayisiyla birkac yil daha yurt disinda olacagim. Kullanmadigim icin bosa isletim ucreti odemeyeyim diye hesabimi kapatmaya calisiyorum ama henuz basaramadim. Alakali subeye kapatma icin fax cektim ve aradim konustum, israrla yapabilcek birsey yok subeye gelmeden kapatamayiz diyorlar. Ne zaman Turkiye'ye gelecegim belli degil diyorum bizi ilgilendirmez diyorlar; yapabilecegim bir sey var mi?
0
amahdov
(02.12.14)
dilekçe yazıp şubeye fakslarsan ske ske kapatıyorlar. ben kendim yazıp 3 bankanınkini kapattırmıştım. (TL hesabıydı)

xx bankası xx şubesine,

Şubenizde bulunan xx nolu hesabımın kapatılmasını rica ederim. İlgili hesaba ait tüm kartlar tarafımdan imha edilmiştir.

Saygı ve derin sevgilerimle....

edit: şubeyi aradığımda bana da aynı boku diyorlar. sen haftada 1-2 kez aynı faksı defalarca yolla ske ske kapatacaklar. arayıp muhattap olma.
0
fallthepieces
(02.12.14)
TL hesaplarını internet bankacılığı ile kapatabiliyorsun çou bankada, internetten hesabına girip kapat diyince şak diye kapanıyor hatta. Döviz içn uygulamayı bilmiyorum ama bir bakın isterseniz internetten.
0
t joe
(02.12.14)
@fallthepieces: kapatmadilar iste canisi yazdim oraya... yoksa ben de daha once ayni sekilde TL hesap ve kredi hesabi kapattirdim.

@t joe: ykb internet subesinde hesap kapatma islemi yok, sadece acma var.
0
🌸amahdov
(02.12.14)
yapılabiliyor mu bilmiyorum ama bir dene. konsolosluktan türkiye'de olan birine vekalet ver. senin yerine vekaletname ile o kapatsın hesapları.
0
inheritance
(02.12.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.