Giriş
(9)

Kombi su almıyor, basınç düşük dolayısıyla

Fusha
Aklınıza bir çözüm geliyor mu. Muhtemelen yarın usta çağıracağım ama bir şey geliyor mu aklınıza?Arkadaki basınç tankı bozuldu diye düşünüyorum ben. Çünkü çeşmeye Helen su basıncı iyi. Fatih bank izleye izleye anlar oldum işten. Baya da sorun çözmüşlüğüm var ama bunu çözemedim
Aklınıza bir çözüm geliyor mu. Muhtemelen yarın usta çağıracağım ama bir şey geliyor mu aklınıza?

Arkadaki basınç tankı bozuldu diye düşünüyorum ben. Çünkü çeşmeye Helen su basıncı iyi. Fatih bank izleye izleye anlar oldum işten. Baya da sorun çözmüşlüğüm var ama bunu çözemedim
0
Fusha
(05.02.19)
Yeni kombilerdense ekranda bir hata kodu olmalı?
0
ApaçiBebe
(05.02.19)
Çok yeni değil. Sadece f 0.3 yazıyordu, basınç sıfıra düştü sonra. Yani sadece f yazıyor şuan. Su babasının contası da bozuk olabilir sanki. Yarın ustayı çağırayım en iyisi.
0
🌸Fusha
(05.02.19)
kombiye biraz su basın;usta da aynısını yapacak. kombinin (ısıtma hattından gelen giden boruları hariç) su alma borularının üzerinde vana olmalı;onunla oynayacaksınız.
youtubeda falan var anlatımı.
0
jimjim
(05.02.19)
Su vanası hariç mi kastınız?
0
🌸Fusha
(05.02.19)
Su vanasını denedim olmuyor fakat kombşdeki tahliye kısmından biraz su koydum zor da olsa. Su çıkması gereken yerden hortumla su koydum yani :) fakat kombi biraz su olduğu için fişi tskmsdım basıncı kontrol edemedim yani
0
🌸Fusha
(05.02.19)
Kombinin servis Manuelinde de arıza kodlarında f in karşılığına bakın
0
ApaçiBebe
(05.02.19)
Su sesi kesinlikle yok hocam. Birkaç ay önce sorunsuz bir şekilde su geliyordu sonra çok yavaş bir şekilde su gelmeye başladı. Dün ise hiç gelmedi. Aşamalı olarak oldu yani. Fakat çok enteresan bir şekilde hallettim ben meseleyi :))
0
🌸Fusha
(05.02.19)
Kombinin dış korumasını açtım. Tahliye vanasını hemen yanındaki tahliye borusundan su koydum. ( Tahliye vanasını açık hale getirdim önce ve basınçlı su bastım) yaklaşık iki litre kadar su koydum. Basınç 0.4e kadar çıktı daha fazla uğraşmamak için hem de fazla koyarsam zararı olur diye daha fazla su koymadım 0.4 lük basıncı genleşme tankına hava basarak yükselttim. Basınç 1.2 iki şu an :) kombi çalışıyor yani.
0
🌸Fusha
(06.02.19)
Aynen öyle, çalışmıyor maalesef. O kadarı beni aşar, ilerde su alma sıklaşırsa ustaya yaptırırım. Ya da onu da yapacak hale gelirim belki :)
0
🌸Fusha
(06.02.19)
(1)

excel hakkında basit bir soru

sagittarius is the best
mesela bir hücredeki herhangi bir veriyi kopyalayıp başka bir hücreye yapıştırmak istesem ( C 18'den kopyalanıp B 4'e yapıştırılacak) yapıştıtracağım hücrenin içindeki veriyi silmek zorunda mıyım? c 18 de dolu b 4 de dolu. ben bunların ikisinin de b 4'de yazan veri olmasını istiyorum. direkt b 4 kop
mesela bir hücredeki herhangi bir veriyi kopyalayıp başka bir hücreye yapıştırmak istesem ( C 18'den kopyalanıp B 4'e yapıştırılacak) yapıştıtracağım hücrenin içindeki veriyi silmek zorunda mıyım? c 18 de dolu b 4 de dolu. ben bunların ikisinin de b 4'de yazan veri olmasını istiyorum. direkt b 4 kopyala c 18'e yapıştır yapıyorum şu anda. yani c 18'i silme gibi bi zorunluluğum yok değil mi? bu herhangi bir probleme sebep olur mu? demek istediğim kopyala-yapıştır ile kes-yapıştır arasında kesilen verinin kopyasını almak yerine tamamen taşınması dışında bir fark var mı?
0
sagittarius is the best
(04.02.19)
yok
0
brkylmz
(05.02.19)
(4)

xiaomi tv - hangisi?

goddar
https://www.hepsiburada.com/xiaomi/cep-telefonu-goruntu-kablolari-c-60006198şurada iki ürün var. bunlarla ilgili merak ettiğim, hangisi en güncel cihaz?bir tanesinin adında parantez içinde global versiyon yazıyor. bu ne demek? eğer diğer cihaz global değilse ne gibi dejavantajı var?böyle bir cihaza
www.hepsiburada.com

şurada iki ürün var. bunlarla ilgili merak ettiğim, hangisi en güncel cihaz?

bir tanesinin adında parantez içinde global versiyon yazıyor. bu ne demek? eğer diğer cihaz global değilse ne gibi dejavantajı var?

böyle bir cihaza ihtiyacım var, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

teşekkürler.
0
goddar
(04.02.19)
adında galobal yazan bir önceki versiyon, normalde bu cihazın çin için üretilen bir versiyonu var o yüzden diğerlerinde global yazıyor,

diğer s model de global yeni tanıtıldı ama öbüründen ne kadar iyi henüz incelemedim.

ben orda global yazan modeli kullanıyorum gayet memnunum.
0
Sir Anthony Hopkins
(04.02.19)
bende soldakinden var. öyle saçma sapan şeyine denk gelmedim.

ama kumanda ux açısından sıkıntılı bazen... mesela izlerken ileri sarmak istiyorum. kendisi bir sonraki videoya geçiyor. alışmak lazım.

internetin hızlı olduktan sonra sıkıntı yok. canlı yayınları da felan anlık olarak izleyebilirsin.
0
qobel
(04.02.19)
www.hepsiburada.com

güncel olan bu. özellik olarak ikisi de aynı. yalnızca S modelinin kumandası farklı. bence daha hoş bir kumandası var. ayrıca android sürümleri farklı. S modeli güncel sürümlü olarak geliyor. 3 modeli ise eski sürümlü olarak geliyor ve güncelleme yaptıktan sonra yavaşladığını söyleyen çokça yorum var ekşide.

global olmadığında android market kullanımı vs. sıkıntı olabiliyor.
0
trajikomix
(04.02.19)
güncel olan s 4k.
google widevine lisansı ile geliyor.
yani netflix 4k, chromecast falan için takla atmana gerek kalmıyor.
0
Wasking
(04.02.19)
(5)

Photoshop ile illustration yapılabilir mi

Kazmapolitan
Stock siteleri için yeniden işlenebilir vektörel illustration yapmak istiyorum. istock sitesi yeniden düzenlenebilir halde *.ai ya da *.eps formatını kabul ediyor. Hali hazırda Photoshop 2019 lisansım var. Burada yaptığım vektörel çizimi eps olarak farklı kaydediyorum ama Adobe İllustrator programın
Stock siteleri için yeniden işlenebilir vektörel illustration yapmak istiyorum. istock sitesi yeniden düzenlenebilir halde *.ai ya da *.eps formatını kabul ediyor.

Hali hazırda Photoshop 2019 lisansım var. Burada yaptığım vektörel çizimi eps olarak farklı kaydediyorum ama Adobe İllustrator programında açınca katmanların hiçbirisi görünmüyor. (normal *.psd formatında kaydedince Adobe illustrator'de yine tüm katmanları görebiliyorum ama istock yalnızca *.ai ve *.eps formatlarını kabul ediyor.)

Google'a sordum ama eps'yi photoshop'a import etme, nasıl farklı kaydedebilirim
gibi sorunuma çözüm olmayan cevaplar sıralandı. Sanırım derdime, bu işlerle ilgilenen bir uzman lazım :/

Özetle photoshop ile ilustration dosyası hazırlanabiliyor mu? Yapılabiliyorsa ben neyi yanlış yapıyorum da yeniden Adobe illustration programında katmanları göremiyorum?

İlla ki Adobe İllustration programını mı almam gerekiyor?
0
Kazmapolitan
(04.02.19)
psd olarak kaydettiğin çalışmayı ilustrator ile aç eps olarak kaydet?
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(04.02.19)
Mantıklı ancak bunun için de yine Adobe İllustration satın almam gerekecek. Deneme sürümü 7 gün sonra bitecek. acaba Gmip gibi bir ücretsiz platform var mıdır Adobe illustrator'e alternatif. buna bir bakayım ben.
0
🌸Kazmapolitan
(04.02.19)
Olmaz, olur da işte bir yerinden patlar. Photoshop vektör değil piksel tabanlı olduğu için vektörel çalışmak istiyorsanız Adobe Illustrator almanız daha sağlıklı olur.
0
kobuzchu kiz
(04.02.19)
organicweb.com.au şuna bir bak istersen
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(04.02.19)
inkscape diye bir şey buldum ama dur bakalım.
0
🌸Kazmapolitan
(04.02.19)
(3)

Animasyon nasıl yapabilirim?

the coon
Tamamen hobi amaçlı şu işi öğrenmek istiyorum. Biraz araştırdım. Anladığım kadarıyla bir çizim tabletine ve blender vb bir programa ihtiyacım var. Yaşadığım şehirde bir kurs yok veya üniversitesinde böyle bir bölüm yok. Ama ingilizcem iyidir youtube'da video izleyerek başlarım diyorum. Çizim bilmiyo
Tamamen hobi amaçlı şu işi öğrenmek istiyorum. Biraz araştırdım. Anladığım kadarıyla bir çizim tabletine ve blender vb bir programa ihtiyacım var.

Yaşadığım şehirde bir kurs yok veya üniversitesinde böyle bir bölüm yok. Ama ingilizcem iyidir youtube'da video izleyerek başlarım diyorum. Çizim bilmiyorum, çalışarak öğrenmeye niyetliyim. Sorular;

1-Wacom tabletler pahalı geldi. Xp-pen 15.6 başlangıç için iyi mi? Laptopum win7 i5 2.3ghz. Anladığım kadarıyla çizimde sorun olmuyor fakat animasyon için sağlam bir desktop gerektiğini söylüyorlar. Render çok uzun sürüyormuş.

2-Başlangıçta 2D animasyonla başlamam mı gerekiyor. 3D yapmak imkansız mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?

Not: Önce 1 sene teksir kağıdında kurşun kalemle düz çizgi çalış vb demeyin lütfen. Oturup kağıt üzerinde çalışmak istemiyorum. Tablette çizmek çekici geliyor.

Edit: Amacım bu videodaki gibi basit(görünürde basit) bi şeyler yapabilmek. Bunu nasıl yapabilirim?
www.youtube.com
0
the coon
(04.02.19)
öncelikle siz tam olarak ne yapmak istiyorsunuz? modelleme mi? animasyon (hareket verme) mu? render mı? 3d animasyonda bir dolu alt başlık var böyle. tablet çizim yapanlar için çok daha mühim, ama animasyon için illa olması gerekmiyor. ama bi kere alıştıktan sonra mousetan çok daha rahat geliyor kullanması. 2d animasyona hakim değilim ancak çizim bilmek gerekli bildiğim kadarıyla. hangisini seçeceğiniz size bağlı ama 3d animasyonda tüm alt başlıklarını birden hakkıyla bilmek pek mümkün değil. videodaki 2d animasyon mesela, genelde toon boom programı kullanılıyordu sektörde.
0
pide
(04.02.19)
@pide 3D'de animasyona (hareket verme) nasıl öğrenilir peki? Aslında videodaki gibi 2D bir şeyler yapabilsem bana yeter.
0
🌸the coon
(04.02.19)
ben online bi kursa yazılıp öğrenmiştim. o zamanlar ücretsiz güzel içerik pek yoktu bunla ilgili. bulabilirseniz keith lango'nun eğitim videolarını izleyin. baya başarılıdır kendisi. ama bu ya da diğer 3d animasyon eğitimleri maya ya da 3ds max programlarında öğretiliyor. 2d yapacaksanız, onun programını kullanan videolar izlemeniz daha iyi olur. ayrıca bunun haricinde çoook çizgi film izleyin. gözünüzü eğitir, daha yaratıcı şeyler ortaya çıkarırsınız.
0
pide
(04.02.19)
(2)

Laptopu TVye bağlasam, oraya sadece Netflix yansıtsam ama laptopta çalışsam

windows95
(bkz: Böyle bir şey olabilir mi)Mümkünse nasıl yapılır, Bilale anlatır gibi anlatır mısınız? Tşk
(bkz: Böyle bir şey olabilir mi)

Mümkünse nasıl yapılır, Bilale anlatır gibi anlatır mısınız? Tşk
0
windows95
(04.02.19)
hdmi kablosu ile bagla
ekran ayarlarında uzat secenegini sec
tv yi monitor yanında bir ekran gibi goreceksin
netflix i o ekrana surukle
tvde netflix
ana ekranda da calis
0
kingcyrax
(04.02.19)
Buraya yazana kadar gugılda ararsam çıkıyormuş ya, yordum seni King çok sağol. Yine de bırakıyorum birine lazım olur diye.
0
🌸windows95
(04.02.19)
(4)

Uyku Modunda Fanı Çalışan Bilgisayar

sevgikusunkanadinda
2-3 ay öncesine kadar böyle değildi. Yıllardır uyku moduna aldıktan (ya da har,c, kullandığım klavyeden uyku tuşuna bastığımda) hemen sonra fan durur, mouse oynasa da sorun olmaz, sadece bir tuşa basmamla tekrar açılırdı. Şimdi fan hiçbir şey olmamış gibi çalışmaya devam ediyor, mouse'a yanlışlıkla
2-3 ay öncesine kadar böyle değildi. Yıllardır uyku moduna aldıktan (ya da har,c, kullandığım klavyeden uyku tuşuna bastığımda) hemen sonra fan durur, mouse oynasa da sorun olmaz, sadece bir tuşa basmamla tekrar açılırdı. Şimdi fan hiçbir şey olmamış gibi çalışmaya devam ediyor, mouse'a yanlışlıkla dokunsam bile ekran açılıyor.

Herhangi bir program yüklemedim bilgisayarın ayarlarıyla oynayabilecek, hatta hiçbir şey yapmadım diyebilirim. Bu neden değişmiş olabilir, nasıl düzeltebilirim?
0
sevgikusunkanadinda
(04.02.19)
windows update çekiyodur arkada
0
bardakigüneşgözlüğü
(04.02.19)
Windows etkinleştirilmedi, 8.0 kullanıyorum hala. Update alması imkansız sanırım bu şekilde.
0
🌸sevgikusunkanadinda
(04.02.19)
-Tozdan, kirden dolayı aşırı ısındığı için soğutmayı kesmemek için çalışıyordur.
-Uykunun da modları var, Bios'ta ayarı vardı. İşlemcinin aktif kaldığı uyku modu seçili olabilir.
0
shangrilla
(04.02.19)
muhtemelen uyku moduna girmiyor sadece ekranı kapatıyor. denetim masasındaki güç seçenekleri kısmından kontrol edebilirsiniz.
0
gozyakansakiz
(04.02.19)
(4)

Akıllı Telefon Zil Sesi

hepbiarayisicinde
Selamlar, eski telefonlardaki gibi istedigimiz zil sesini ayarlayamaz miyiz? Mesela Hekimoglu calsin istiyorum birileri aradiginda olmuyor mu? Yok mudur bir programi? Telefon: iphone 5s. Tesekkürler.
Selamlar, eski telefonlardaki gibi istedigimiz zil sesini ayarlayamaz miyiz? Mesela Hekimoglu calsin istiyorum birileri aradiginda olmuyor mu? Yok mudur bir programi? Telefon: iphone 5s. Tesekkürler.
0
hepbiarayisicinde
(03.02.19)
program değil de itunes üzerinden yapabilirsiniz.
0
kaptankedi
(03.02.19)
hekimoğlu ne ya lkajsda nereden geldi aklına 2019'da.
polifonik telefonla cendere çalıp zil sesi olarak ayarlardık, hey gidi...

iphone'larda kolay olmuyor o işler diye biliyorum.
0
Jux
(03.02.19)
Berivan da denenebilir. Mdmsnsm

Şaka bi yana, istediğin şarkıyı telefonunda garageband ile zil sesi yapabilirsin. Ücretsiz
0
(s)AINT
(03.02.19)
itunes üzerinden üzerinden hallettim. tesekkürler.
0
🌸hepbiarayisicinde
(03.02.19)
(1)

Excel'de Macro - VBA Sorusu

dougsampson
Dostlar cok cok basit, temel bir sorum olacak ama buraya da yazamiyorum komple, yardimsever bir arkadas yesillendirirse cok memnun olurum. Tesekkurler.
Dostlar cok cok basit, temel bir sorum olacak ama buraya da yazamiyorum komple, yardimsever bir arkadas yesillendirirse cok memnun olurum. Tesekkurler.
0
dougsampson
(03.02.19)
detayları mesaj atabilirsin, eve gidince bakar yardımcı olmaya çalışırım.
0
miss copernicus cadisi
(03.02.19)
(2)

Boş numara sorgulama.

neymis
544 xxx yy zz olan hattımın diğer kombinasyonlarını da almak istiyorum. Boş numaraları nasıl bulurum.
544 xxx yy zz olan hattımın diğer kombinasyonlarını da almak istiyorum. Boş numaraları nasıl bulurum.
0
neymis
(03.02.19)
turkcell'de şurdan sorgulanıyor:

www.turkcell.com.tr
0
mr.goodcat
(03.02.19)
Bu servis bir işe yaramıyor maalesef.
içerden birileri olsa süper olurdu. Bayi falan.
0
🌸neymis
(03.02.19)
(1)

Arduino vs. Python

hlt1985
Arduino ile kodlama yapmak için illa c ++ mı bilmek lazım?? Python ile olmuyor mu? Python bildiğim için raspberry pi kullanıyorum ama ucuz yollu klon arduiono da kullanasım var.Arduino da python ile robotik kodlama yapabiliyor muyum? Yapabiliyorsam nasıl?
Arduino ile kodlama yapmak için illa c ++ mı bilmek lazım?? Python ile olmuyor mu? Python bildiğim için raspberry pi kullanıyorum ama ucuz yollu klon arduiono da kullanasım var.

Arduino da python ile robotik kodlama yapabiliyor muyum? Yapabiliyorsam nasıl?
0
hlt1985
(03.02.19)
yuz kiloluk bir zenci
(03.02.19)
(2)

Movie maker işe yarar mı

adwokat
-Videonun bi köşesine logo koymak-Videodaki sesi belli bölümlerde tamamen alıp dışardan ses eklemekBunlar moviemaker ile yapılır mı?Bunları yapabilmek için Kullanımı en basit program moviemaker mı? Daha kolay program var mı?
-Videonun bi köşesine logo koymak
-Videodaki sesi belli bölümlerde tamamen alıp dışardan ses eklemek

Bunlar moviemaker ile yapılır mı?
Bunları yapabilmek için Kullanımı en basit program moviemaker mı?
Daha kolay program var mı?
0
adwokat
(03.02.19)
Diğer soruların cevaplarından emin değilim ancak, moviemaker ile bu işlemler basit şekilde yapılabilir.
0
tss
(03.02.19)
Camtasia Studio ile her iki işlemde yapılabilir.
0
daglien
(04.02.19)
(4)

Özel bir kaplama boya arıyorum

alperz
https://www.acrytech.com/product/speaker-cabinet-coating-duratex-roller-grade-black-5-gallons/Şu arkadaşın muadilini türkiyede bulmak mümkün mü?Dayanıklı yol boyası buldum ama şuradaki ( https://www.acrytech.com/wp-content/uploads/2017/12/DuraTexT-Textures-Roller-Grade.pdf ) dokuyu istiyorum.
www.acrytech.com

Şu arkadaşın muadilini türkiyede bulmak mümkün mü?

Dayanıklı yol boyası buldum ama şuradaki ( www.acrytech.com ) dokuyu istiyorum.
0
alperz
(03.02.19)
bu şekilde bişeyse eğer

5.imimg.com

2006 yılında sadece kabin üretimi yapan bi kaç yerden sipariş veriyorduk, özel yapım hoparlör kabinleri ve aynen bu şekilde boyanmış şekilde geliyordu.

demek ki var.
0
killerbee
(03.02.19)
ben de o isi yapan birine teknik danismanlik yapiyorum. boyayi sordu ama bulamadim. persembe pazarinda boyacilari gezdim ama bu dokuda boya yok. nerede bulunur nereye gitmek lazim vaziyet dandik.

diger kabin ureticileri de ticari sir gibi sakliyorlar boyayi nereden aldiklarini. komedi gibi...
0
🌸alperz
(03.02.19)
bunun türkiye'de muadili var mıdır bilmiyorum ama, pütürlü doku veren pastalar var, boyanın içine bir miktar ekleyip karıştırıyorsun. gofrato pasta diye geçer. ince-orta-kalın tipleri olur. istediğin dokuya göre inceliğine ve ekleyeceğin miktara karar veirsin. sadece boyayla uyuşur olup olmadığına dikkat etmen lazım (boya suluysa solventli pasta olmaz mesela. piyasada sulu gofrato pasta var mı bilmiyorum. benim bildiklerim solventli).
0
pati
(03.02.19)
pati bu kumlu gibi oluyor. dediğim pütürlülük böyle portakal kabuğu gibi...
0
🌸alperz
(03.02.19)
(1)

Javascript Gurularına Bir Soru

kimlanbu
Selamlar,Tampermonkey ile chrome için şahsi bir eklenti yazıyorum. Yalnız aşağıdaki gibi bir div'in değeri değiştiğinde "onchange" gibi bir event tetiklensin istiyorum.<div class="abcd">35000</div>var x=document.getElementsByClassName('abcd')[0].innerHTML;şeklinde değeri okuyabiliyorum, herhangi bir
Selamlar,

Tampermonkey ile chrome için şahsi bir eklenti yazıyorum. Yalnız aşağıdaki gibi bir div'in değeri değiştiğinde "onchange" gibi bir event tetiklensin istiyorum.

<div class="abcd">35000</div>

var x=document.getElementsByClassName('abcd')[0].innerHTML;

şeklinde değeri okuyabiliyorum, herhangi bir döngü ile devamlı kontrol etmek yerine daha düzgün bir yapı olsun istediğimden bir event tetiklensin istiyorum ama beceremedim bir el atın.
0
kimlanbu
(03.02.19)
(1)

Adobe indesign Türkçe dil denetimi

theconqueror
Belgenin dilini değiştiremiyorum, bir de ayrıca bir Türkçe sözlük mü yüklemeliyim emin olamadım. İnternette cevabını bulamadığım birkaç sorum var tecrübeli arkadaşlar varsa mesaj atıp yardımcı olabilirlerse çok sevinirim
Belgenin dilini değiştiremiyorum, bir de ayrıca bir Türkçe sözlük mü yüklemeliyim emin olamadım. İnternette cevabını bulamadığım birkaç sorum var tecrübeli arkadaşlar varsa mesaj atıp yardımcı olabilirlerse çok sevinirim
0
theconqueror
(03.02.19)
Paragraph style bölümüne girerseniz orada yerlerde yazı dili denetimi kısmı olacak onu Türkçe yapıp ok derseniz. Yazılarınız Türkçe dil seçeneğine göre denetlenir.
0
creedwar
(03.02.19)
(3)

Evde wireless depolama kullanıyor musunuz?

theconqueror
Tavsiye eder misiniz? Marka model de söylerseniz memnun olurum.Ortak bir alan olsun tüm fotoları oraya atalım istiyorum
Tavsiye eder misiniz? Marka model de söylerseniz memnun olurum.
Ortak bir alan olsun tüm fotoları oraya atalım istiyorum
0
theconqueror
(03.02.19)
Ben google photosa yukledim online depolama wireless depolamaya alternatif olabilir wireless depolama hakkinda marka model bilgim yok
0
basond
(03.02.19)
wireless depolama çözümleri çok yavaş özellikle büyük datalar için, yerine kablolu network bir şey kullanmak daha mantıklı en kötü usb 3 sürücüler
0
burdan böyle dümdüz
(03.02.19)
bilgisayarda 3 tane hdd var backup vs onlara alıyorum telefonda dropbox ve google drive bulut hizmetlerini kullanıyorum.
0
nahtoderfahrung
(03.02.19)
(5)

Emaillerimiz hep spam'e dusuyor

reshad the lionheart
bi sitemiz var, tum server hizmetleri icin aws'yi kullaniyoruz. ip'lerimiz hep temiz. ona ragmen uyelerimize yolladigimiz tum emailler spam'e dusuyor.sebebi nedir? ne tur cozum onerileri verebilirsiniz?simdiden tesekkurler.
bi sitemiz var, tum server hizmetleri icin aws'yi kullaniyoruz. ip'lerimiz hep temiz. ona ragmen uyelerimize yolladigimiz tum emailler spam'e dusuyor.

sebebi nedir? ne tur cozum onerileri verebilirsiniz?

simdiden tesekkurler.
0
reshad the lionheart
(03.02.19)
mail-tester.com ve mxtoolbox'tan test ettir. dkim yoksa düşer, hatta hotmail, outlook falan oralara hiç gitmeyebilir. ben plesk üzerinden bunu bir türlü çözememiştim. elbette olayı derinlemesine bilen ITciler vardır. onlar gelmezlerse, maili yandex kurumsala devredin oradan yollayın. ben artık öyle yapıyorum, ücretsiz ve kafam rahat...
0
malheiros
(03.02.19)
Spam'e dusuren kimse ona ulasin listeden cikarsinlar sizi.

Bizim okulun edu.tr maili oyle olmustu, bu isler icin kullanilan bir yere basvurup sildirmistik. Ama o adresi unuttum, simdi yard docu arasam isin mi dustu pust diyebilir.
0
acemi
(03.02.19)
hayal meyal hatirliyorum ama sanirim bi platform vardi spam diye mailleri raporluyorsun buyuk firmalardan ordan hareketle spame aliyordu. belki biri yada birileri sizi raportlamistir. belki ruya da gormus olabilir dedigim gibi hayal meyal hatirliyorum.
0
mayeskuel
(03.02.19)
SPF ve DKIM kayıtlarınız hatalıdır.
0
talasas
(03.02.19)
bir de toplu email atıyorsanız, mailchimp ve benzerlerini kullanın.

üye listesini gönderdiğiniz mailler için ayrı bir subdomain kullanmak da iyi olur. örnek, [email protected] gibi.
0
kaptankedi
(03.02.19)
(2)

Telefon Sinyali Neden Hızlı

Jeckson
Telefon sinyali sonuçta kablo üzerinden ilerliyor ışık hızında ama bu santraller üzerinde geçerken bilgisayar işlemleri sırasında neden bir zaman kaybi olmuyor acaba? neredeyse karşıdaki kişi konuştuğu anda sanki yanındaymış gibi kulağına geliyor.Gecikme olmamasini nasil beceriyorlar acaba?
Telefon sinyali sonuçta kablo üzerinden ilerliyor ışık hızında ama bu santraller üzerinde geçerken bilgisayar işlemleri sırasında neden bir zaman kaybi olmuyor acaba? neredeyse karşıdaki kişi konuştuğu anda sanki yanındaymış gibi kulağına geliyor.

Gecikme olmamasini nasil beceriyorlar acaba?
0
Jeckson
(02.02.19)
Ses sinyali> elektrik sinyali> ses sinyali
0
birtambirboludort
(02.02.19)
şebekeler fiber alt yapı kullanıyorlar. yani ses önce elektriğe oradan ışığa çevriliyor. zaten ışık oldukça büyük bir hız olduğu için gecikme olmuyor (ya da ihmal edilebilir oluyor).
0
helenart
(03.02.19)
(2)

reseller hosting

winston
linux tabanlı olarak nereden alalım? ne önerirsiniz?
linux tabanlı olarak nereden alalım? ne önerirsiniz?
0
winston
(02.02.19)
genelde bütün işlerimi güzel hosting ile hallediyorum ben, onun dışında vultr vps aldım o da iyidir.

www.guzel.net.tr
www.guzel.net.tr
0
nahtoderfahrung
(02.02.19)
+1 Vultr kesinlikle tavsiye ederim, 2 yıldr sorunsuz kullanıyorum
0
16f628a
(02.02.19)
(2)

Çıktı.

sivil admin
Arkadaşlar merhaba. Photoshop üzerinden bir çalışma yaptım. Çalışmanın çıktısını alıp, çerçeveletip, hediye etmek istiyorum. boyutu: 1144x956Nasıl bir kağıda çıktı almalıyım? çerçeveletince sırıtmaması için?
Arkadaşlar merhaba. Photoshop üzerinden bir çalışma yaptım.
Çalışmanın çıktısını alıp, çerçeveletip, hediye etmek istiyorum.
boyutu: 1144x956

Nasıl bir kağıda çıktı almalıyım? çerçeveletince sırıtmaması için?
0
sivil admin
(02.02.19)
bu kıyağı unutmayınız:

www.pluscanvas.com
0
Techsavvy
(02.02.19)
canvas tablolarda maalesef çalısmam tam görünmüyor. o yüzden tam sayfa çıktı almak istiyorum. ama nereden ve hangi kagıda alacagımı bilmiyorum. :)

yinede cevabınız için tesekkürler.
0
🌸sivil admin
(02.02.19)
(2)

Amerika'da ikinci el araç

celinee
4-6k aralığında bir bütçem var. Teknik işlerden kesinlikle anlamam, zaten 20 yaşındayım, araç kullanmaya burada yeni yeni başlicam ve dolayısıyla ilk aracım. Tamamen rastgele bir şekilde Mini Cooper ve Fiat 500C modellerine göz gezdirdim. Bu konuda tavsiyesi olan var mı? Tişikkirler <3
4-6k aralığında bir bütçem var. Teknik işlerden kesinlikle anlamam, zaten 20 yaşındayım, araç kullanmaya burada yeni yeni başlicam ve dolayısıyla ilk aracım. Tamamen rastgele bir şekilde Mini Cooper ve Fiat 500C modellerine göz gezdirdim. Bu konuda tavsiyesi olan var mı? Tişikkirler <3
0
celinee
(02.02.19)
İdris usta diyodu ki sakın galeriden almayın gazetelere bakın amerikalıdan alın arabayı, japon arabasından şaşmayın amerika’da.
0
Boris
(02.02.19)
hangi eyalettesin. offerup dan bak, ben oradan aldım 2 aracımı da. clean title olmasına dikkat et, mesaj atarken de clean title on the hand mı diye sor.

nextdoor uygulamasını indir, orada da satılık oluyor onlara da bak. 4 - 6 k burada gayet güzel araçlar alınır.
0
oscar
(02.02.19)
(3)

C++ Kodu Derleme

shatskikh
Merhabalar,GitHub üzerinden paylaşılmış olan bir simülasyon modelini bilgisayarımda çalıştırmak istiyorum ancak C ve C++'da yetkin değilim. Kendi işlerim için hep R kullandım. GiHub linki burada: https://github.com/dlchao/FluTESayfanın altındaki README dosyasının 4. maddesinde "Running Flute" kısmın
Merhabalar,

GitHub üzerinden paylaşılmış olan bir simülasyon modelini bilgisayarımda çalıştırmak istiyorum ancak C ve C++'da yetkin değilim. Kendi işlerim için hep R kullandım. GiHub linki burada: github.com

Sayfanın altındaki README dosyasının 4. maddesinde "Running Flute" kısmında bilgiler mevcut. Anladığım kadarı ile command satırına "./flute config" dediğimde çalıştırması lazım. Ancak bu command Linux için sanırım. Ben kendi bilgisarımda (Windows) command satırına şunu yazdığımda hiçbir şey olmuyor:

C:\Users\Ali\Desktop\FluTE-master\flute.cpp C:\Users\Ali\Desktop\FluTE-master\config-minimal

Derleyici olarak Dev-C++ kurulu. Derleyicide bir problem yok çünkü "Hello World!" yazdırmayı başarıyorum. :)

Nasıl bir yol izlemem lazım? Yardımlarınız içi şimdiden teşekkürler.
0
shatskikh
(02.02.19)
önce flute.cpp ve diğerlerini executable hale getirmen lazım. bunun için make komutunu kullanıyorsun. windowsta da aynıdır sanırım. bu make komutu dizinde göreceğin makefile dosyasındaki komutları çağırıyor. bu işlemden sonra flute.cpp nin bir executable dosyası oluşuyor. bundan sonra "./flute config" komutu çağrılınca çalışması lazım.
eğer çalışmazsa "flute config" komutunu dene.
windowsa çok aşina değilim.
0
mr.brown
(02.02.19)
Gcc kurulu mu bilgisayarınızda
0
nop
(02.02.19)
@nop Evet, kurulu.
0
🌸shatskikh
(02.02.19)
(4)

Televizyon hdmi tamiri

oculi electrica
SEG 40sg5100 modeli gayet basit bir televizyonum var. 3-4 yıldır kullanımda. geçen sene 2 hdmi girişinden birisi bozuldu çalışmamaya başladı ben de ikinciyi kullanmaya başladım. bir kaç günde bir dekoderi çıkarıp bilgisayarı bilgisayarı takmak için kabloyu çıkarıp takıyordum bilmiyorum bu mu sebep o
SEG 40sg5100 modeli gayet basit bir televizyonum var. 3-4 yıldır kullanımda. geçen sene 2 hdmi girişinden birisi bozuldu çalışmamaya başladı ben de ikinciyi kullanmaya başladım. bir kaç günde bir dekoderi çıkarıp bilgisayarı bilgisayarı takmak için kabloyu çıkarıp takıyordum bilmiyorum bu mu sebep oldu ama o da bozuldu aynı şekilde. başka cihazlarla ve başka kablolarla da denedim sorunun tvde olduğundan emin oldum. kendi dahili uydu alıcısı var o sorunsuz çalışıyor scart girişi de çalışıyor ama hdmi'lar ölü.

Bunun tamiri mümkün müdür ve bana pahalıya patlar mı? tvyi zaten 900 liraya almıştım zamanında, şimdi bana kalkıp 300-500 lira fiyat çekerler mi?
0
oculi electrica
(01.02.19)
mümkündür. lehim muhabbetidir. kendiniz bile yapabilirsiniz eliniz yatkınsa.
0
işimdeyim gücümdeyim
(01.02.19)
Bence de lehimle kopan veya temassızlık olan yerlerin düzeltilmesiyle çözülür. Tamirciye sorunun bu olduğunu baştan söyleyin 20-30 lira alır sanırım. Farklı bi şeyse kaça malolacağını söylemesini isteyin.
0
the coon
(01.02.19)
Lehim +1
0
(s)AINT
(02.02.19)
teşekkür ederim cevaplar için. Korkum direkt "ağğbi anakartın kompile değişmesi lağzım" demeye yer arayan tamircilerdi. umarım anakart arızası değil de dediğiniz gibi basit bir lehim muhabbettidir.

dönüştürücü işine gelince de, hdmi dijital görüntü sağlıyor vga ve scart analog, o tarz dönüştürücüler lezzet vermez. verenler de baya pahalı şeyler.
0
🌸oculi electrica
(02.02.19)
(8)

Laptop tavsiyesi?

feykalade
sadece dizi-film izlemek, internette takılmak ve sunum hazırlamak için kullanacağım. bayadır laptop fiyatlarına bakmıyorum ama max. 2500-3000 olsa iyi olur.
sadece dizi-film izlemek, internette takılmak ve sunum hazırlamak için kullanacağım. bayadır laptop fiyatlarına bakmıyorum ama max. 2500-3000 olsa iyi olur.
0
feykalade
(01.02.19)
bütçeyi azıcık daha zorlarsanız şu işinizi rahat görür bence:
www.hepsiburada.com
0
gkhncnzdgn
(01.02.19)
gkhncnzdgn +1

çok güzel bir bilgisayar bu.
0
himmet dayi
(01.02.19)
dediklerinizi yapmak için ortalama bir laptop yeter de artar. tavsiyem 2. el ucuz bir şey alıp geçmen.
0
smasdi
(01.02.19)
sadece dizi-film izlemek, internette takılmak ve sunum hazırlamak için 3bin lira vermek agir israf olur.
www.hepsiburada.com
Bununla da hepsini yaparsin. Sok HDD yi SSD tak tamam baska hicbir seye ihtiyacin yok.
0
bos gezenin bos ustasi
(01.02.19)
ucuz bilgisayarlardan verim alabilmeyi ben de isterim, ancak çok nadir gerçekleşen mucize gibi bir olay bu. beklediğinizden çok daha kısa bir sürede işlemci ve ram yetersiz gelmeye başlayacak, hadi ram ve hdd yenilenebilir öğeler de işlemci canınızı sıkacak.

hp'nin kullandığı kablosuz ağ kartından ben muzdaribim, tavsiye etmiyorum. daha eski fakat yüksek konfigürasyonlu modellerinden biri var bende, kasa olarak pek dayanıklı hissi vermiyor, idare eder. hassas bir cihaz gibi geliyor bana biraz yani.

lenovo'nun aynısından bir tanıdığa aldım, daha iyi hissettirdiğini kesinlikle söyleyebilirim. özellik açısından da temiz ve dikkatli kullanırsanız yıllarca sorun yaşamayacağınızı düşünüyorum.
0
gkhncnzdgn
(01.02.19)
max 3000 dedim ama o kadar para veremem ya orta halli birşey olursa daha iyi olur sonuçta oyun falan oynamayacağım. önceki laptop'um hp'ydi zaman zaman sorun yaşadım iyi kötü 5-6 yıl idare etti. hp alıp almamak konusunda kararsızım.. şu nasıl peki:
www.hepsiburada.com

özelliklerinden falan hiç anlamıyorum bu arada
0
🌸feykalade
(01.02.19)
Alınır sorun olmaz. Ben senin yerinde olsam Thinkpad, Xps, Latitude, Elitebook serilerinden birinin 3-4 yaşında ikinci elini alırdım ama.
0
bos gezenin bos ustasi
(01.02.19)
2.el düşünmüyorum
0
🌸feykalade
(01.02.19)
(3)

htm to pdf

su aygırı
arkadaşlar günaydın.200 sayfalık bir dergi htm formatında pdf olarak kaydetmek gerekiyor. firefox içinde böyle bir eklenti var mı bir kaç tane denedim olmadı.sayfaları tek tek indirip birleştiremem topluca kaydet yapmam gerekiyor.bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
arkadaşlar günaydın.

200 sayfalık bir dergi htm formatında pdf olarak kaydetmek gerekiyor. firefox içinde böyle bir eklenti var mı bir kaç tane denedim olmadı.

sayfaları tek tek indirip birleştiremem topluca kaydet yapmam gerekiyor.

bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
0
su aygırı
(01.02.19)
Yazdir secenegi altinda yazici secimi var. orda pdf ye yazdir seklinde bir secenek olmasi lazim.
0
lifeframe
(01.02.19)
print pdf yaptığımda sadece bir sayfa yazdırabiliyorum.
0
🌸su aygırı
(01.02.19)
smallpdf.com

yıllardır şurayı kullanıyorum, bi dene bakalım.
0
rawr
(02.02.19)
(1)

Şu internet sitesinde kullanılan tema nedir?

appdata
merhaba,bir internet sitesi yapmam lazım.şu sitede kullanılan tema, bizim yapacağımız iş için tam uygun.https://www.integrol.com/burada kullanılan temaya nasıl erişebilirim?teşekkürler.
merhaba,

bir internet sitesi yapmam lazım.
şu sitede kullanılan tema, bizim yapacağımız iş için tam uygun.
www.integrol.com

burada kullanılan temaya nasıl erişebilirim?

teşekkürler.
0
appdata
(01.02.19)
atom karincanin torunu
(01.02.19)
(2)

twitch stream

ozzpwnz
arkadaşlar selam,twitchten yayın yapmayı planlıyorum, eskiden yaptığım da bir şey ki eski makinam monster laptoptu, şu an desktop ile denediğimde pubg yayınını inanılmaz bir lag yaşıyorum ingame olarak.setup'ını tam hatırlamasam da bilgisayarınryzen 1600x işlemcigeforce 1050 gaming ti 6 gb16 gb ram
arkadaşlar selam,

twitchten yayın yapmayı planlıyorum, eskiden yaptığım da bir şey ki eski makinam monster laptoptu, şu an desktop ile denediğimde pubg yayınını inanılmaz bir lag yaşıyorum ingame olarak.

setup'ını tam hatırlamasam da bilgisayarın

ryzen 1600x işlemci
geforce 1050 gaming ti 6 gb
16 gb ram ddr4 - 2666 mhz olması lazım hızı.

diablo iii denedim, deli gibi lag var keza onda da. hearthstone denediğimde sorun yok. obs ayarlarında bir sıkıntı olabilir diyeceğim ama otomatik ayarlıyor, sizce sebebi nedir?

gaming streaming 2 bilgisayar kullanma gibi bir opsiyonum yok şu an. belirteyim. :)
0
ozzpwnz
(31.01.19)
Lag varsa upload hızında sıkıntı vardır.
0
bahoho
(31.01.19)
yayın kalitesinde 60fps seçili ise ondan oluyor olabilir. oyun ayarlarını minimuma çekip dene, eğer kasma geçerse yavaş yavaş ayarları arttırıp sorunsuz halde çalışacak şekilde ayarlarsın. uygulamaların güncelliğinin etkisi olur mu bilmiyorum ama onları da güncelle.
bir de ekran çözünürlüğü 1080 ise düşürüp deneyebilirsin.
0
smasdi
(01.02.19)
(6)

döküm tava - bulaşık makinası

superb
bu tava makinada yıkanır mı?https://www.lavashops.com/izgara-tavalar/Lava-Dokum-Izgara-Tava-Metal-Kulplu-Olcu-26x26cmemaye kaplı olduğu için sorun olmaz dediler ama sormak istedim
bu tava makinada yıkanır mı?
www.lavashops.com

emaye kaplı olduğu için sorun olmaz dediler ama sormak istedim
0
superb
(31.01.19)
Sitesinde yıkanır yazıyor, dediğiniz gibi emaye kaplı olduğu için sıkıntı olmaz muhtemelen.
www.lavashops.com
0
whoosie
(31.01.19)
biz birkaç defa yıkadık sorun olmadı.
0
the end of time
(31.01.19)
aynısı bende var gelen dökümanda bulaşık makinasında bile yıkayabilirsiniz yazıyor. ama ben yıkamıyorum, emayeyi çatlatmamak için bir sürü çaba sarfediyorum.
0
kraldan cok kralci
(31.01.19)
Aynısı var 2 buçuk senedir makinede yıkıyorum, bir sıkıntı yok.
0
peggy
(31.01.19)
İsterseniz iki sene toprağa gömülü dursun, birsey olmaz.
0
hepbiarayisicinde
(31.01.19)
evet yıkanır. ben yıllardır yıkıyorum.
0
babilbaligi
(01.02.19)
(1)

toprak darbuka için ahşap stand - istanbul'da kim yapar?

superb
toprak ir darbukam varevde devrilir ve kırılır diye çok endişeleniyorumyan yatırabileceğim ahşap bir stand yaptırmak istiyorum istanbul'da kim yapar? ölçülerini, istediğim rengi vs versemvernik mernik hallediversin
toprak ir darbukam var
evde devrilir ve kırılır diye çok endişeleniyorum
yan yatırabileceğim ahşap bir stand yaptırmak istiyorum
istanbul'da kim yapar? ölçülerini, istediğim rengi vs versem
vernik mernik hallediversin
0
superb
(31.01.19)
her marangoz yapar. zor bişey değil, al darbukayı git alsın ölçüsünü.
0
killerbee
(31.01.19)
(2)

trtarşiv'den video indirme yöntemi ya da indirip gönderebilecek can!

diyojenimtırak
hiçbir şekilde, programla video indiremiyorum ama bir videoyu mutlaka indirmem gerekiyor. bu kardeşinize gece güzelliği yapsa yetkili bi ağbi..
hiçbir şekilde, programla video indiremiyorum ama bir videoyu mutlaka indirmem gerekiyor. bu kardeşinize gece güzelliği yapsa yetkili bi ağbi..
0
diyojenimtırak
(30.01.19)
Link pls

edit: aa trt arşiv patlamış, başka bahara kaldı aşkımız
0
apdulera
(30.01.19)
o videoların hepsi youtubeda da var, video ismini biliyorsan bir şansını dene istersen
0
primetime
(31.01.19)
(7)

ofis içi diafona benzer pratik haberleşme cihazı

ground
hani filmlerde olur ya müdür bir tuşa basar ve hoparlörden kısa bir şeyler söyler birisine. o da tamam efendim der. ofis içi telefon var ama pratik değil. telefon çalacak da karşı taraf düğmeye basacak da alo diyecek falan filan o bile uzun iş. günde en az 100 kez kısa konuşmalar yapmak zorunda kalı
hani filmlerde olur ya müdür bir tuşa basar ve hoparlörden kısa bir şeyler söyler birisine. o da tamam efendim der. ofis içi telefon var ama pratik değil. telefon çalacak da karşı taraf düğmeye basacak da alo diyecek falan filan o bile uzun iş. günde en az 100 kez kısa konuşmalar yapmak zorunda kalıyorum. varmış ama bir türlü bulamadım. bi yardımcı olsanız? teşekkürler şimdiden.
edit: eksik anlatmışım, ben basınca karşı tarafın açmasına ya da bir tuşa basmasına gerek kalmadan direk sesim gidecek ve. onun kısa bir cevabı ile görüşme bitecek.
0
ground
(30.01.19)
telsiz, walkie tolkie
0
dertli gönüllere giren işte benim zeki müren
(30.01.19)
telsiz?
0
veritaslibertas
(30.01.19)
yok telsiz değil. bu dediğime özel yapılmış bir ürün bu.
0
🌸ground
(30.01.19)
onun bir uygulaması vardı, bir grup oluşturup kısa ses dosyaları gönderiyorduk. telefonu telsiz gibi kullanıyorduk. gezi zamanı çok yaygındı, ama hatırlamıyorum.

edit: zello. oh be, sonunda buldum
0
babilbaligi
(30.01.19)
biraz bas konuş gibi
0
🌸ground
(30.01.19)
Suna bakin isterseniz, masaustu uygulamasi da varmis. Aylik 13 tl diyor. www.vodafone.com.tr
0
evrim halkasi
(30.01.19)
Aradığınız ürün , galiba Çaycı diafonu .
İnternette bu ürünü bulabilirsiniz . Ama pratik değildir. Her diafon için Kablo çekmeniz gerekiyor.
0
ycaycayca
(30.01.19)
(1)

Story paylaşımı yapabilecek Sosyal Medya Yönetim Araçları

lubbullub
Buffer ve Hootsuite'e baktım otomatik hikaye paylaşımı yapan bir program arıyorum.
Buffer ve Hootsuite'e baktım otomatik hikaye paylaşımı yapan bir program arıyorum.
0
lubbullub
(30.01.19)
denemedim. sadece google araması:
storrito.com
0
i dont know i dont care
(30.01.19)
(5)

Iphone X vs Xr?

baldan kaymak
Hangisi ve neden?
Hangisi ve neden?
0
baldan kaymak
(30.01.19)
İkisinden başka seçenek yoksa xr. İşlemcisi daha iyi.
0
bos gezenin bos ustasi
(30.01.19)
XR memnunum. pil iyi boyut iyi.
0
lcha
(30.01.19)
X’in ekranı ve kamerası daha iyi. Bir de kasa daha iyi sanırım.
0
passion rules the game
(30.01.19)
sene olmuş 2019, üretimden kaldırılan bir telefonu almanın bir mantığı olamaz, sori
0
dertli gönüllere giren işte benim zeki müren
(30.01.19)
2.kamera ve oled ekran tercih sebebi benim için. Hdr ekran artısı. Ben olsam x alırdım. Ama fiyatlar düşecek xs alınabilir belki.
0
bahoho
(30.01.19)
(3)

İkiye ayrılan canon 50mm lens ?

Golden Ratio
Garantisi bitti, canona yollasam 100 küsür lira fatura çıkarır mı acaba ? Basit gibi duruyor ama kendisi birleştirmeye çalıştıranlar bir süre sonra lens çalışırken takur tukur ses çıkarmaya başladığını söylemiş. Ne yapsam sıradan bir fotoğraf makinesi tamircisine mi götürsem en kötü ne olabilir ? No
Garantisi bitti, canona yollasam 100 küsür lira fatura çıkarır mı acaba ? Basit gibi duruyor ama kendisi birleştirmeye çalıştıranlar bir süre sonra lens çalışırken takur tukur ses çıkarmaya başladığını söylemiş. Ne yapsam sıradan bir fotoğraf makinesi tamircisine mi götürsem en kötü ne olabilir ? Not: İstanbulda değilim.
0
Golden Ratio
(30.01.19)
japonla yapıştırılan lens ne kadar sağlam olursa artık :)

www.youtube.com
0
killerbee
(30.01.19)
evet gördüm bunu, ufak bir plastik parçası kopmuştu onu yapıştırdım zaten japonla :D kalanına yeltenmedim dedim elimizdekinden de olmayım. Kıçı kırık 50mm olmuş 500-600 lira.
0
🌸Golden Ratio
(30.01.19)
canon markası olunca kıçıkırık oluyor, diğer markalarda 2 3 kat pahalı ama öyle ikiye üçe bölünmez takarsın kullanırsın ömür boyu.
0
killerbee
(30.01.19)
(2)

JavaScript için WYSIWYG destekleyen IDE önerisi

lordoz
merhaba,bir süredir html, css, javascript çalışıyorum. teori kısmın temel-orta kısmını hallettim, şimdi ilerlemek için pratik yapmak istiyorum ancak IDE bulamadım.önce notepad++ ile takılayım dedim, ama yaptığım değişiklerin sonucunu görmek için sürekli tarayıcıya dönüp sayfayı yenileyip tekrar note
merhaba,

bir süredir html, css, javascript çalışıyorum. teori kısmın temel-orta kısmını hallettim, şimdi ilerlemek için pratik yapmak istiyorum ancak IDE bulamadım.

önce notepad++ ile takılayım dedim, ama yaptığım değişiklerin sonucunu görmek için sürekli tarayıcıya dönüp sayfayı yenileyip tekrar notepad++'a geri dönmek yordu beni.

yaptığım değişikliklerin çıktısını IDE içinde bir bölümde görebileceğim herhangi bir IDE bulamadım. google aramalarım beni hep WYSIWYG editor plug-in'lerine çıkartıyor ama ben geliştirme ortamı arıyorum.

istiyorum style için font-family değiştirdiğimde hemen -ya da bir refresh/run butonuna basarak- yanda göreyim fontun değişip değişmediğini.
0
lordoz
(30.01.19)
Öyle bir IDE benim bildiğim kadarıyla yok. Olsa bile (Bir ara Dreamweaver yapmaya çalışmıştı) atıyorum Webkit engine'ini kullanmıyorsa IDE'nin size gösterdiği render ile Chrome'un gösterdiği farklılıklar içerecektir.

Çeşitli yöntemler var. Birer örnek vereyim hepsinden.

Chrome eklentisi: chrome.google.com

Desktop program: livereload.com

Javascript library: livejs.com (Bunun gibi bir şey denemedim daha önce. Not almıştım bi ara bakayım diye. İşe yarıyor mu emin değilim.)
0
amortisman
(30.01.19)
pinegrow.com

deneyebilirsiniz.
0
faithless
(30.01.19)
(1)

layer'ları vs. hazır .net mvc projesi

duyuru
ya böyle data access layer'ı, business layer'ı, api'si vs. şablon halinde sıfır proje yok mu hazır? vardır bence. içinde böyle hazır orm'i olsun filan. dapper tercih sebebidir. biz connection string'ini filan değiştirelim, entity'lerimizi ekleyelim devam edelim orda. nerden bulabiliriz?
ya böyle data access layer'ı, business layer'ı, api'si vs. şablon halinde sıfır proje yok mu hazır? vardır bence. içinde böyle hazır orm'i olsun filan. dapper tercih sebebidir. biz connection string'ini filan değiştirelim, entity'lerimizi ekleyelim devam edelim orda. nerden bulabiliriz?
0
duyuru
(29.01.19)
şöyle bir proje var ama bana çok karışık geldi bayadır inceliyorum. Üstelik geliştiricileri türk olması lazım ama herşeyi ingilizce.

aspnetboilerplate.com
0
demirKamil
(30.01.19)
(4)

Youtube, Gmail Hesaba Ulaşamama

PhoenixRising
Gmail ve Youtube'a sign in yapmaya çalıştığımda "404 not found" oluyor. 10 dakikadır aynı sorunla karşılaşıyorum. Sorun bende mi, siz de aynı şeyi yaşıyor musunuz? Çözüm önerisi olan var mı?Teşekkürler.
Gmail ve Youtube'a sign in yapmaya çalıştığımda "404 not found" oluyor. 10 dakikadır aynı sorunla karşılaşıyorum. Sorun bende mi, siz de aynı şeyi yaşıyor musunuz? Çözüm önerisi olan var mı?
Teşekkürler.
0
PhoenixRising
(29.01.19)
hosts dosyanı mı elledin? çalışıyor burada
0
argent dawn
(29.01.19)
birkaç saattir bende de durum aynı.
0
patiklerimi arıyorum
(29.01.19)
genel bir problemmiş avrupada bir çok kişi etkilenmiş az önce haber geldi bana
0
Sir Anthony Hopkins
(29.01.19)
aynı sorun bende de vardı. düzeldi sanırım bir kaç saat sonra
0
dafuq
(29.01.19)
(6)

telefon tavsiyesi

firemanjonny
merhaba, 1500 tl gibi bir bütçe var iken alınabilecek en iyi telefon ne olabilir.teşekkür ederim.
merhaba, 1500 tl gibi bir bütçe var iken alınabilecek en iyi telefon ne olabilir.

teşekkür ederim.
0
firemanjonny
(29.01.19)
Xiaomi mi A2 lite.
0
taurina
(29.01.19)
Az daha katıp mi 8 lite ı da düşünebilirsiniz
0
kisa
(29.01.19)
çok anlamam telefondan ama redmi 5 plus kullanıyorum 3-4 aydır. yağ gibi akıyo meret. a2 lite'ı da beğeniyo herkes. ikisinden birini al gitsin.
0
spirit crusher
(29.01.19)
www.hepsiburada.com
bunu al geç fiyatı da çok iyi
0
prasinos
(29.01.19)
Huawei mate 10 lite. Xiaomi'nin garantisi problemli fakat a2lite iyidir alacaksaniz 64gb alin 32ligi 3 gb ramli 1 sene sonra tıkanmaya baslar alet. 4gb ramli alet alın. Bir de vestel venus z20 daha iyi islemci olan snap 630 ve 4gb LPDDR4 ram ile 4k video çekebiliyor.
0
karacigerim vur kadehlere
(29.01.19)
bir redmi 5 plus da benden, çok memnunum.
0
elloweeth
(29.01.19)
(5)

yemek kapları

superb
reddit'te ofis için yemek hazırlayan bir tayfa varşöyle kaplar kullanıyorlar türkiye'de var mıdır satan? varsa nerdedir?https://preview.redd.it/lvld16s2k6d21.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=a39ebe5c91d92967a3480d1b1f15350102138c00
reddit'te ofis için yemek hazırlayan bir tayfa var
şöyle kaplar kullanıyorlar
türkiye'de var mıdır satan? varsa nerdedir?

preview.redd.it
0
superb
(29.01.19)
kullanatpazari.com
Kapaklı plastik tabak diye arayınca birsürü şey çıktı.
0
kobuzchu kiz
(29.01.19)
paket serviste makarna siparişlerini türkiye'de bu kaplarla getiriyorlar. nerede satılır bilemeyeceğim ama mutlaka satılıyordur bi yerde.
0
lolilo
(29.01.19)
Metro marketlerde var ama en ucuz internetten alırsın
0
malheiros
(29.01.19)
metro'da envai çeşidi var.
0
naksidil
(29.01.19)
Bu kaplarda sızdırmazlık yoktur ama.
Ben ofise yemek getirirken lock&lock kullanıyorum.
0
SiyamkedisiZorro
(29.01.19)
(2)

E-ticaret sitesi icin hosting,modul vs. Ve natro ile ilgili bilgi?

jack n brooks
Selam herkese, Hizmet sektorunde faaliyet gosteren sirket icin ; online rezervasyon alip, olabilirse duzenli hizmet alimi yapilabilecek ve odeme yapilabilecek bir site yaptirmak istiyorum. satilacak 5-6 cesit hizmet ve ekstralariyla birlikte belki toplamda 10-15 cesit hizmet satisa sunulacak. siteyi
Selam herkese,

Hizmet sektorunde faaliyet gosteren sirket icin ; online rezervasyon alip, olabilirse duzenli hizmet alimi yapilabilecek ve odeme yapilabilecek bir site yaptirmak istiyorum. satilacak 5-6 cesit hizmet ve ekstralariyla birlikte belki toplamda 10-15 cesit hizmet satisa sunulacak. siteyi yapan arkadas natro dan paket alip oradan hosting, veritabani, iyzico ile odemeyi kapsayacak bi sekilde tek seferde halledelim dedi. ama natro hakkinda cok olumsuz yazi okudum, elim gitmiyor .

hem natro hem de konuyla ilgili bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim.

tesekkur ederim.
0
jack n brooks
(29.01.19)
bir sorun olmaz. arkadaşa güvenin.
0
retiredcolonel
(29.01.19)
ben natro kullanıyorum ama tavsiye etmiyorum. diğer teklif içinse dm den ayrıntı lazım.
0
çiçekgaraj
(29.01.19)
(4)

wordpress kurulumu veritabanı bağlantı hatası

lordoz
daha önce pek çok wordpress sitesi kurduğum sunucuma yine yeni bir account açtım ve her zamanki gibi rutin mysql işlemlerini tamamladım, wordpress dosyalarını upload ettim vs.ancak ne yaptıysam kurulumda girdiğim bilgileri kabul etmiyor, " ya wp-config.php içindeki bilgiler yanlış ya da veritabanı s
daha önce pek çok wordpress sitesi kurduğum sunucuma yine yeni bir account açtım ve her zamanki gibi rutin mysql işlemlerini tamamladım, wordpress dosyalarını upload ettim vs.

ancak ne yaptıysam kurulumda girdiğim bilgileri kabul etmiyor, " ya wp-config.php içindeki bilgiler yanlış ya da veritabanı sunucusu aktif değil" gibi bir hata veriyor.

onlarca kez kontrol ettim veritabanı ismi, kullanıcı ismi ve parola doğru. sunucu zaten her zamanki gibi localhost.

hatta cpanel'den account'u silip tekrar oluşturdum, yine olmuyor. cpanel üzerinden veritabanına erişebiliyorum, yani aktif.

sorun ne olabilir? yardım lütfen saatlerdir uğraşıyorum ama aklıma bir şey gelmiyor.
0
lordoz
(29.01.19)
Config dosyasından debug mode'unu true yapın, o zaman sorun neredeyse gösterecektir muhtemelen.
0
amortisman
(29.01.19)
config dosyasının oluşturmamış. sample dosyasını değiştirip denedim, şöyle bir hata veriyor.

Warning: mysqli_real_connect(): (HY000/2002): No such file or directory in /home/plus/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1531

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/plus/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1562

Warning: mysql_connect(): No such file or directory in /home/plus/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1562


google'layıp bakacağım şimdi.
0
🌸lordoz
(29.01.19)
tema da hata olabilir ya da güncellenmesi gerekebilir.
0
çiçekgaraj
(29.01.19)
@çiçekgaraj tema ile alakası olması pek mümkün değil keza hiç kurulum yapmıyor.

verdiği hatayı arattığımda php sürümünün mysqli istediği ve bununla ilgili bir uyumsuzluk olduğundan bahsediyor, çözüm için php.ini dosyasında bir iki işlem önerilmiş ama benim php.ini dosyasına erişimim yok hosting firması ile iletişime geçmem gerekiyor sanırım ama php.ini düzenlemesinin de işe yarayıp yaramayacağı meçhul. hof, gece gece.
0
🌸lordoz
(29.01.19)
(3)

hafif ve eksiksiz linux önerisi

Tears of Devil
eski laptopuma kurmak için linux arayışı içerisindeyim. 4 gb ram'im var artırabilirim ama amacım artırmadan kullanmak. 500 gb hdd var (ssd de var ama takmak istemiyorum) core 2 duo mobil işlemciye sahip bu bilgisayarın pil ömrünü en uzun şekilde kullanarak nasıl kullanabilirim. kurulum işleminden ku
eski laptopuma kurmak için linux arayışı içerisindeyim. 4 gb ram'im var artırabilirim ama amacım artırmadan kullanmak. 500 gb hdd var (ssd de var ama takmak istemiyorum) core 2 duo mobil işlemciye sahip bu bilgisayarın pil ömrünü en uzun şekilde kullanarak nasıl kullanabilirim. kurulum işleminden kullanım kısmına kadar sadece gui üstünde işlem yapmak istiyorum. şu kodu kopyala şunu batch et, sonra şunu yaz sonuna - koy şu kurulsun falan işleriyle ilgilenmek istemiyorum. next next deyip kurup, düğmeye basıp açıp, masaüstüneki word'e tıklayıp yazı yazmalık linux yok mu? yapacaklarım sadece ofis kullanmak. belki arada nete de girebilirim.

okuduğunuz için teşekkürler.
0
Tears of Devil
(28.01.19)
Linux Mint veya Manjaro'ya bakın derim.
0
reactionic
(28.01.19)
WinXP kursanız? Linux kurunca bahsettiğiniz şeylerle er ya da geç uğraşıyorsunuz çünkü.
0
synesthesia
(28.01.19)
Mint ideal sizin için.
0
Abdurrahman
(28.01.19)
(2)

bilgisayar monitörü önerisi

isvicre rakisi
öncelikle sorum bir monitör almak konusunda ne düşündüğünüz?sonrasında düşünceler pozitifse nedir bunun güzelinden 27 inch civarında olan cebi yakmayan versiyonu?edit biraz kendimden bahsediyim öyleyse:yakışıklıyımyüksek lisans mezunuyumaylık gelirim 15bin tlneyse şaka bi yanatasarım ve müzik kompoz
öncelikle sorum bir monitör almak konusunda ne düşündüğünüz?

sonrasında düşünceler pozitifse nedir bunun güzelinden 27 inch civarında olan cebi yakmayan versiyonu?


edit biraz kendimden bahsediyim öyleyse:

yakışıklıyım
yüksek lisans mezunuyum
aylık gelirim 15bin tl

neyse şaka bi yana

tasarım ve müzik kompozisyonu için büyük çalışma alanına ihtiyacım olduğundan kullanacağım genellikle. oyun tarzı şeyler pek önemli değil zira oyun oynadığım çok nadir. genel olarak illustrator, after effects, premiere ve ableton kullanmak için ihtiyacım var kısacası. 15inchlik laptopta bir yere kadar idare ediyor. sürekli o tarafa bu tarafa gitmek.
0
isvicre rakisi
(28.01.19)
genelleme yaparak bir yere varamazsınız.

monitörün kullanım amacı ne öncelikle?
iş için mi kullanacaksınız, oyun için mi? tasarım mı yapıyorsunuz yoksa cad çizimi mi?
fps oyun mu oynuyorsunuz rts mi?

hepsini geçip sadece film mi izlemek istiyorsunuz? netflix 4k aboneliğiniz var mı? yoksa sadece dizi sitelerinden mi izliyorsunuz?

monitör kısmı o kadar kapsamlı ki, tasarımından üzerindeki harici çıkışlara, ses aygıtı olup olmamasından bağlantı birimine kadar bin bir çeşit olay var.

siz önce kendinizden bahsedin biraz. sonra ips panel mi 4k super amoled mi gelir öneriler.
0
angelofdeath
(28.01.19)
Öncelikle iyice araştırmanızı tavsiye ederim. Yine de ipucu olması amacıyla kendi kullandığım ve memnun olduğum monitörü yazayım:
Viewsonic vp2768
0
kusmakla kusamamak arasindaki ince cizgi
(28.01.19)
(1)

a4 sayfasina resim yapistirmak

tabudeviren
bir word dosyasina resmi biraktigimda a4 sayfasinin yarisini kaplarken, photoshopta "international paper" olculerinde (a4) sayfa acip ayni resmi koydugumda minnacik bir sey oluyor, neden?
bir word dosyasina resmi biraktigimda a4 sayfasinin yarisini kaplarken, photoshopta "international paper" olculerinde (a4) sayfa acip ayni resmi koydugumda minnacik bir sey oluyor, neden?
0
tabudeviren
(28.01.19)
çünkü çözünürlük (dpi)
0
dertli gönüllere giren işte benim zeki müren
(28.01.19)
(4)

İncecik fareler

babilbaligi
selamlar,şu ipince bilgisayar fareleri var ya, onların iyisi hangisi? apple orijinal alayım dedim, epey pahalı. değer mi sizce? önerisi olan varsa üstüme ince mouse atabilir mi?teşekkürler.p.s. MacBook Air ile kullanılacak, ince olması önemli.
selamlar,

şu ipince bilgisayar fareleri var ya, onların iyisi hangisi? apple orijinal alayım dedim, epey pahalı. değer mi sizce?

önerisi olan varsa üstüme ince mouse atabilir mi?

teşekkürler.

p.s. MacBook Air ile kullanılacak, ince olması önemli.
0
babilbaligi
(28.01.19)
Apple farenin ergonomisi farklı. Windows ile kullanmanı tavsiye etmem. Mac'le birlikte çok severek kullanan da var alışamayıp başka mouse alan da var.
0
zombi
(28.01.19)
şu var bildiğim www.microsoft.com
0
givemesomesubstance
(28.01.19)
Letgoda kullanamayıp yarı fiyatına satanlar var bir bakın derim. Magic mouse diye geçiyor. Letgo bunu sihirbaz mouse falan diye de çevirebiliyor.
0
neysene
(28.01.19)
www.vatanbilgisayar.com

Inca, trust, everest. Bu markalardan aldigim hic bi urun uzmedi. Denemenizi tavsiye ederim. Hem bisey olsa garantisi var vatandan. 50 liraya denenir.
0
c1b2k3
(28.01.19)
(3)

css hakkinda ufak bir yardim

deneme12345
Merhabalar,Ben PHP gelistiriciyim, o tarafa hakimim fakat css konusunda oyle degilim.CSS konusuna ciddi manada hakim biri yesillendirirse bir sey danismak istiyorum. Isterse ucreti karsiliginda da olabilir.banner olarak sag tarafa yaslamak istedigim transparent bir resim var. Solda ise menuler var h
Merhabalar,
Ben PHP gelistiriciyim, o tarafa hakimim fakat css konusunda oyle degilim.
CSS konusuna ciddi manada hakim biri yesillendirirse bir sey danismak istiyorum. Isterse ucreti karsiliginda da olabilir.

banner olarak sag tarafa yaslamak istedigim transparent bir resim var. Solda ise menuler var header dan geliyor. Bu resimi duzgun gosterip menuyu baskilamamasini istiyorum.

Tesekkurler
0
deneme12345
(27.01.19)
tasarım var mı? tasarım ve html varsa gönder bi bakalım hocam.
0
ayin yazari
(27.01.19)
Dedigim gibi herseyi paylasarak ilerlemek istemiyorum. Ama bunun karsisinda siz de derseniz ucret isterim sorun yok. Herseyi tamamlanmis CMS'li bir websitesi, ufak tefek eksiklikleri var. Ilgilenmek istersen ozelden yazisabiliriz ?
Tesekkurler
0
🌸deneme12345
(27.01.19)
Kesinlikle katiliyorum ve haklisiniz. Gormeden bana hazir birsey ayarlayin diye bir iddiam yok.
Ilgilenmek isteyenlerle siteyi paylasacagim elbette. Sadece buradan onu anlaybilme adina kimler ilgi duyar mesaj atmasini rica ettim.
zaman gelir php'de veya back-end de ihtiyaciniz olur veya baska turlu karsiligini vermek isterim.
Tesekkurler
0
🌸deneme12345
(27.01.19)
(9)

telefonum ve asla boşalmayan hafızası

takilagimacanim
32 gb sd kart aldım ama yine de telefon hafızası dolu gösteriyor. silecek hiçbir şey yok telefon hafızasında. nasıl yapsam da açsam yer ya? ekran görüntüsü de ekleyeceğim. telefonumda app sayısı da sınırlı instagram twitter face dolap facetune vs var. en büyük şey pubguygulamaları da sd karta taşıya
32 gb sd kart aldım ama yine de telefon hafızası dolu gösteriyor. silecek hiçbir şey yok telefon hafızasında. nasıl yapsam da açsam yer ya? ekran görüntüsü de ekleyeceğim.
telefonumda app sayısı da sınırlı instagram twitter face dolap facetune vs var. en büyük şey pubg
uygulamaları da sd karta taşıyamıyoruz sanırım. ne yapabilirim yardım ediverin yahu
(git: i.hizliresim.com )
(git: i.hizliresim.com )
0
takilagimacanim
(27.01.19)
Muhtemelen bir dolu saçma sapan thumbnail falan kopyalıyor. Telefon marka model Android sürümü bunları yazarsan yardımcı olmaya çalışırım. Hızlıresim yurtdışında çalışmadığı için açamıyorum ayrıca.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.01.19)
samsung a7 2016 kullanıyorum. 7.0 android sürümü de
başka nereden yükleyebilirim görebileceğiniz bilmiyorum.
0
🌸takilagimacanim
(27.01.19)
Şu şekilde arttırabilir:
-Facebook, Twitter, Instagram, Chrome, YouTube gibi uygulamaların önbelleğini ve verilerini silmek. (Bunu yapmak bazı uygulamalarda çıkış yapmana sebep oluyor. Uygulama kullanıcı adını/şifresini bilmiyorsan sakıncalı olabilir.)
-Her türlü video/resim/dosya gibi medya türevlerini hafıza kartına taşıyabilirsin.

Ben düşük hafızalı telefonlarda böyle yapıyordum.
0
m e b
(27.01.19)
dediklerinizi düzenli olarak yapıyorum ama yine de her seferinde galeriye girdiğimde hafıza dolu uyarısı veriyor çok sıkıldım.
0
🌸takilagimacanim
(27.01.19)
Bir de ek olarak, kullanmadığın ya da zaten Google ile gelen uygulamaların güncellemesini kaldırıp uygulamaları devre dışı bırakabilirsin. Tabii yine de önbelleğini ve verilerini silmek de gerekiyor. Mesela Chrome kullanıyorsan, Samsun'un kendi tarayıcısının orada olması saçma olabiliyor.
0
m e b
(27.01.19)
Eksiup çalışıyor şimdilik.

Şimdi basit çözüm için;
play.google.com

Bu Google'ın kendi dosya temizleme uygulaması. Bir sürü temp dosyasını thumbnaili falan siler periyodik olarak sormadan da silmez.

Bu işe yaramazsa nougat veya lolipoptu sanırım bunlardan birinde bir dosyaya gidiyordun 2-3 gb thumbnail kopyalıyordu bug bu. Bunu yapmasın diye aynı adda boş dosya yaratıyorsun üstüne kopyalama yapamadığı için çözülüyordu. Ancak hatırlamam lazım biraz kurcalarsam bulurum düzelmezse mesaj at bana bakarım.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.01.19)
tamam uygulamayı deneyeceğim şimdi umarım yer açar.

meb, tarayıcıyı kullanıyorum direkt evet chrome u da silmiştim. her şeyi silicem şimdi.
0
🌸takilagimacanim
(27.01.19)
Ccleaner'ı bilmeyen mi var yoksa?
0
shangrilla
(27.01.19)
bir app saçmalayıp fazla hafıza yiyor olabilir, zamanında galaxy s4 ile contacts'ta olmuştu bu, telefonun kendi uygulamasıydı bi de. format atıp çözmüştüm.

siz de en çok neyin yer kapladığına bakmanız lazım, telefon ayarlarından gösterir, sonra ona göre temizlik yapmanız daha kolay olur.

Uygulamaları uzun süre kullanınca epey büyüyorlar, onları kaldırıp baştan kurmak da işe yarayabilir. Tek başına facebook'un 800mb olduğunu hatırlıyorum bi ara, kaldırım baştan kurunca 40'lara inmişti. Alternatif olarak facebook özelinde lite sürümünü deneyebilir veya browser üzerinden kullanabilirsiniz çok aktif değilseniz.
0
taurina
(27.01.19)
(7)

casper laptop adi mi?

cccbehzatccc
uzun araştırmalarım sonucunda, fiyat ve özellik bakımından en uygunu Casper Nirvana F750 yada c900. hayaller dell, msi ya da asus idi...bütçe 5.500-7000 arası. sizce casper çok adi mi?
uzun araştırmalarım sonucunda, fiyat ve özellik bakımından en uygunu Casper Nirvana F750 yada c900. hayaller dell, msi ya da asus idi...
bütçe 5.500-7000 arası. sizce casper çok adi mi?
0
cccbehzatccc
(27.01.19)
Markanın bir önemi yok aslında. Ama laptopta bakılan tek şey işlemci, ssd, ram falan değildir. En iyi özelliklere sahip de olsa düşük malzeme kalitesi, kötü monitör, zayıf batarya vb büyük handikap oluşturur. Çünkü Laptop mobil cihazdır. Düşer, üstüne çay dökülür, ayağın kablosuna takılır, power girişi bozulur, monitör menteşesi gevşer vs.

5000 tl'lik Casper'ın plastik kasalı bir modelini alacağına 5000 tl'lik Casper'ın alüminyum kasalı, bataryası uzun dayanan bir modelini al işlemcisi falan düşük olsun emin o laptoptan daha memnun kalırsın.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.01.19)
casper markası normalde benim tercih etmeyeceğim bir markadır..

yıllar önce grafiker olarak çalıştığım bir firmada casper bilgisayar kullanmak zorunda kalmıştım.. bilgisayarın donanım özelliklerinde o zamanların iş görür güzel bi ekran kartı var görünüyordu ama uygulamada performans yerlerde sürünüyordu..

bu nasıl olur diye araştırmıştım ve ortaya çıkan sonuç türk işi komediydi.. ürün kodu mesela atıyorum o zamanlar "Geforce GTX1050" iyi bi ekran kartı diyelim, masamdaki casper'ın donanım özelliklerinde "Geforce GTX1050G" yazıyormuş.. ürün kodunun en sonundaki G harfi var ya, işte o casper markası için özel üretilmiş bir ekran kartıymış.. satın alma aşamasında ufak bir dikkatsizlik yaparsanız iyi bir ekran kartı olan bilgisayar aldığınızı sanıyorsunuz ama kandırılmış oluyorsunuz..

şu an böyle şeyler yapmıyor olabilirler bilemiyorum ama o zamanlar bu şekilde açıklarını yakalamıştım.. böyle ayak oyunları yapan bir markaya asla güvenmem..
0
strobist
(27.01.19)
casperin plastik kasaları ilerde sıcaktan yamulmaya başlıyor önceden uyarayım
0
nahtoderfahrung
(27.01.19)
Casper, Exper vesaire bilgisayar alınmaz. Böyle bir hata yapma.
0
Boğazlıkazak
(27.01.19)
Ucuz tavuğun eti... teknik destek berbat, malzeme kalitesi berbat. Bu konuda bir entry yazmıştım ancak mobildeyim diye koyamıyorum. Sattım, kurtuldum.
0
han20
(27.01.19)
Valla ben 2011 de aldim hala kullanıyorum
0
tolgame
(27.01.19)
işin tamamen şans olduğuna inanmakla birlikte entry'deki tecrübelerim sonucu hiçbir güç bana casper ürünü aldıramaz.
eksisozluk.com
0
estranged
(27.01.19)
(3)

Sticker tasarlayan var mı?

sansli pipi
Selamlar."Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa" yazılı, en fazla avuç içi kadar büyük olacak sticker yaptırmam lazım. İnternetteki görsellere baktım da beğenmedim pek. Sade ama güzel olacak şekilde şu cümleyi sticker olacak şekilde yazabilecek biri var mı? Paintle yaptım bok gibi oldu :DÖrnek: https://steam
Selamlar.

"Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa" yazılı, en fazla avuç içi kadar büyük olacak sticker yaptırmam lazım. İnternetteki görsellere baktım da beğenmedim pek. Sade ama güzel olacak şekilde şu cümleyi sticker olacak şekilde yazabilecek biri var mı? Paintle yaptım bok gibi oldu :D

Örnek: steamuserimages-a.akamaihd.net

paşa yazısı yukarda olsaydı ve yaşa kısımları ayrı yazılsaydı bunu kullanacaktım. Bir de imzanın da olmaması lazım. Porte iyi durmuş.

Bunun gibi basit bi tasarım arıyorum.

Şimdiden teeşürler.
0
sansli pipi
(27.01.19)
avarel dalton
(27.01.19)
hocam eline sağlık. işin yoksa ve üşenmezsen farklı 1-2 şey daha üretebilir misin? :))
0
🌸sansli pipi
(27.01.19)
farklı yazı stiliyle olanı ekledim ilk yanıta, şimdilik işim yok elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
0
avarel dalton
(27.01.19)
(2)

macbook için usb-c dönüştürücü

idrakedene
merhaba,macbook'ta geleneksel usb girişi yok, bu çeviricilerden almak istiyorum. bazıları çok pahalı. f/p oranı iyi, üzmeyecek bir tanesini arıyorum..
merhaba,macbook'ta geleneksel usb girişi yok,
bu çeviricilerden almak istiyorum.

bazıları çok pahalı.
f/p oranı iyi, üzmeyecek bir tanesini arıyorum..
0
idrakedene
(27.01.19)
Aliexpress. Ugreen.
0
valentinov
(27.01.19)
Geçen sene macbook pro aldım, dönüştürücüyü de Apple Store'dan aldım. Öyle rastgele yerlerden alınca saçma sapan bir şeyden arıza çıkacak, sonra ayıkla pirincin taşını.
Hem HDMI dönüştürücü hem USB girişi olanlar var zaten Lydia'da da. Araba parasına bilgisayar alıp sonra dönüştürücü için 40-50 lira'nın hesabını yapmak BMW'ye tüp taktırmak gibi.
0
paslanmaz pencere
(27.01.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.