Giriş
(5)

akılsız lcd tv de youtube vs. izlemek

idrakedene
selamlar,böyle bir şey mümkün mü? tatmin edici, ucuz bir çözüm var mı?
selamlar,

böyle bir şey mümkün mü?
tatmin edici, ucuz bir çözüm var mı?
0
idrakedene
(27.01.19)
urun.gittigidiyor.com

Ne kadar kullanışlı bilmiyorum ama bi bak bakalım
0
metos
(27.01.19)
(bkz: chromecast)
0
maydanoz sararır nane kararır
(27.01.19)
Xiaomi Mi Box S f/p ürünü denilebilir 450tl

chromecast da yapabilirsin.
0
qobel
(27.01.19)
Hdmi kablosu?
0
antihero
(28.01.19)
chromecast sadece görüntü aktarımı yapmıyor mu hocam?

telefonu meşgul etmeyecek (arkaplanda da olsa)
bilgisayarı açmak ayarlamak zorunda kalmayacağım mümkünse kasmayan bir şey lazım.
0
🌸idrakedene
(29.01.19)
(2)

instagram keyworde göre birilerini otomatik takip eden uygulama var mı?

yami11
şimdi beni instagramdan biri takip etti. bi şeyin özel dersini falan veriyormuş. belli ki reklamı olsun diye rastgele binlerce kişiyi takip etmiş. kendisinin de 100binin üzerinde takipçisi konumuzla alakalı bin kadar paylaşımı var. neyse ben buna biraz da gıcıklık olsun diye beni galiba takipçi sayı
şimdi beni instagramdan biri takip etti. bi şeyin özel dersini falan veriyormuş. belli ki reklamı olsun diye rastgele binlerce kişiyi takip etmiş. kendisinin de 100binin üzerinde takipçisi konumuzla alakalı bin kadar paylaşımı var.

neyse ben buna biraz da gıcıklık olsun diye beni galiba takipçi sayınızı artırmak için eklediniz, ben sizi takip edince de takibi bırakacaksınız sanıyorum, bu dersini verdiğiniz değerlerle uyuşmuyor falan yazdım. o da ben android uygulaması kullanıyorum, otomatik eklemiş keywordlere göre demiş.

var mı böyle bir uygulama. salladı mı?
0
yami11
(26.01.19)
Bu şekilde çalışan botlar var. Etiketleri ekliyosunuz, o etikete birisi bi şey atınca ona beğeni atabilir, yorum atabilir, takibe alabilir.
0
Nature Works
(26.01.19)
var ben böyle bir yazılıma sahibim dm den yazabilirsiniz.
0
çiçekgaraj
(27.01.19)
(2)

samsung galaxy a9 alınır mı?

yami11
128 gb, 3065 lirahttps://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-a9-128-gb-samsung-turkiye-garantili-p-HBV00000F8REP?magaza=BAY%C4%B0S%C4%B0Y%C4%B0Z&wt_gl=cpc.dsa.6804.cep-telefonu-android-telefonlar&gclid=Cj0KCQiAp7DiBRDdARIsABIMfoD89xQmbQslS4Sks4zg7FTiq675Ii2e2_AM1owhbL5gZTKoCxGb7OYaArl1EALw_wcBalınmaz
128 gb, 3065 lira

www.hepsiburada.com

alınmaz diyen, o fiyatlarda telefon önerebilir mi?
0
yami11
(26.01.19)
Galaxy S8 var o paraya.
0
bos gezenin bos ustasi
(26.01.19)
Bence xiaomi mi8 çok daha mantıklı ve uygun maliyetli bir tercih olur

www.epey.com

Karşılaştırma için: m.gsmarena.com
0
(s)AINT
(26.01.19)
(6)

Dizüstü Bilgisayar için SSD (Asus k555)

puslukitalaratlasi
Arkadaşlar asus k555l serisi bilgisayarıma üzerinde gelen hdd diski çıkarmadan ssd eklemek istiyorum. anakartını açıp bakmadım ama incelemesini yapan bir arkadaş anakart üzerinde ek ssd için bağlantı noktası olduğunu söylemiş fotoğraflarda görülüyormuş. siteyi buraya bırakıyorum: https://teknoseyir.
Arkadaşlar asus k555l serisi bilgisayarıma üzerinde gelen hdd diski çıkarmadan ssd eklemek istiyorum.

anakartını açıp bakmadım ama incelemesini yapan bir arkadaş anakart üzerinde ek ssd için bağlantı noktası olduğunu söylemiş fotoğraflarda görülüyormuş. siteyi buraya bırakıyorum:

teknoseyir.com

bu anakarta dediğim şekilde ek ssd ekleyebilir miyim?


mesela bu ssd yi ekleyebilir miyim? ya da başka tavsiyeniz varsa bekliyorum. teşekkür ederim.

www.hepsiburada.com
0
puslukitalaratlasi
(26.01.19)
HDD çıkartmadan takamazsın hocam.

Bende X550JK serisi var, dvd rom yerine taktım SSD'yi. Mis gibi.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(26.01.19)
hocam onu takamazsın m2 slot deniyor bunun girdigi yere
yani hdd yi cikarip takacaksın
ya da dvd rom u cikartip caddy diye bir alet alıp oraya takacaksin
0
kingcyrax
(26.01.19)
www.youtube.com

şu modelse eğer yok zannedersem harici ssd yuvası. bi drive caddy al denildiği gibi, dvd romu çıkartıp harddiski oraya tak, ssd'yi de hardiskin olduğu yere tak.

yalnız drive caddy'ler iki tip biri kalın biri ince. hangisi olduğunu öğrenip öyle al derim. o açıdan en sağlıklı yöntem dvd okuyucu ve hdd'yi çıkartıp bunları tükkana gösterip öyle almak.
0
yuto
(26.01.19)
hocam
cift hdd li laptop da var 2.5 + dvd rom olan
üzerinde m2 sata portu olan ssd takılan + sata portu olan laptop da var
msi gp62 2qd leopard
kullandıgım laptop direk
0
kingcyrax
(26.01.19)
daha 2 ay oldu olmadı aynı işlemi yaptım. benim aldığı ssd aşağıdaki linkte. o sıralar 480 küsür fiyattaydı bayapı iyiydi. amazondan express kargoyu seçersen ertesi gün elinde oluyor.
www.amazon.com.tr

yapman gereken şey şu, optik sürücüyü çıkartıp yerine caddy denilen kızak vasıtasıyla eski hdd yi takacaksın. hddnin yerine de ssd yi. caddy ler hepsiburada da, gitti gidiyorda falan 20 - 30 tl ye satılıyordu hatırladığım kadarıyla. dikkatli olman gereken şey şu, optik sürücünün kalınlığı. iki ölçü var biri 12.7 mm diğeri 9.5 mm. bunu öğrenmenin en garanti yolu optk sürücüyü çıkartıp bir cetvelle kalınlığını ölçmek.

biraz meşakkatli gelebilir, özellikle laptop u daha önce açmadıysan ama gözün korkmasın, 5 dakikalık iş.
0
issiz karga
(26.01.19)
hepinize çok çok teşekkür ederim galiba dvd sürücüyü çıkarıp ssd takmak gerekecek.
0
🌸puslukitalaratlasi
(27.01.19)
(3)

pop3/imap clienti (ios)

dertli gönüllere giren işte benim zeki müren
ios'un gömülü maili dışında bir mail clienti kullanıyor musunuz? hangisi?teşekkürler..
ios'un gömülü maili dışında bir mail clienti kullanıyor musunuz? hangisi?

teşekkürler..
0
dertli gönüllere giren işte benim zeki müren
(26.01.19)
Mail.Ru
0
hay sikfuck
(26.01.19)
gmail'in kendi app'ini kullanıyorum.
0
mr.goodcat
(26.01.19)
spark
0
pgup
(26.01.19)
(2)

pixellenmiş foto

jakkly
sansür amacıyla pixellenmiş fotoğraf normale döndürülebilir mi?
sansür amacıyla pixellenmiş fotoğraf normale döndürülebilir mi?
0
jakkly
(26.01.19)
bana sorarsan olmaz ama olur diyenler olmuş

www.theinpaint.com

dene kendin gör.
0
killerbee
(26.01.19)
Şöyle düşün: Aklımdan 423 sayısını seçiyorum ve rakamların ortalamasını alıp sana 3 diyorum ve sayıyı bul diyorum. Pikselleme de bunun gibi bir şey. O veri kaybolmuş artık.
0
mikro patlama
(26.01.19)
(2)

borsa / stop loss hakkında

dayrise enterprises
gün içinde ani dalgalanmalardan korunmak için belirli kademelere stop loss koyuyorum. merak ettiğim şey şu; örneğin 7.50'den kapanış yapan bir kağıtta 7.30'a stop loss emri girdiğimi farzedelim. girmiş olduğum emirin geçerlilik süresi ertesi günü de kapsayacak şekilde olsun. ertesi gün açılışta hiss
gün içinde ani dalgalanmalardan korunmak için belirli kademelere stop loss koyuyorum. merak ettiğim şey şu; örneğin 7.50'den kapanış yapan bir kağıtta 7.30'a stop loss emri girdiğimi farzedelim. girmiş olduğum emirin geçerlilik süresi ertesi günü de kapsayacak şekilde olsun. ertesi gün açılışta hisse 6,00 fiyatından, tabandan açılış yapacak olursa benim stop loss'um hangi fiyattan gerçekleşir? 7.30'dan mı olur, 6.00'dan mı? ne olur tam olarak, ne yapmak lazım bilen aydınlatırsa sevinirim.
0
dayrise enterprises
(26.01.19)
iki cesit SL order vardir. eger Stop-market order verdiysen Stop sarti(<7.30) oldugu anda market sell order gerceklesir. senin durumunda 6.00'dan satis koyar. bir de stop-limit order secenegi vardir. bu durumda stop sarti(<7.30) gerceklestigi anda yine order verirken belirlemis oldugun fiyattan limit sell order'i girer sistem. sen hangi fiyatti girdiysen o fiyattan satmaya calisir. eger limit olarak 7.40 yada 7.20 girersen o fiyattan satis emri girer, o fiyattan alici olmadigi icin emrin orderbook'ta durur. eger limit olarak 5.00 girersen 5.00'dan satis emri girer 6.00'dan alici oldugu icin 6.00'dan satilir. her broker'da her turlu order olmaz. eger sadece tek bir fiyat giriyorsan stop-market order giriyorsun demektir.
0
crucio
(26.01.19)
borsada işlemler sırayladır. akşam saat 18.19dan itibaren verilen emirler sabaha kadar sıralanmaya başlar. eğer ilk stop lossu (veya satış emrini, her ne olursa olsun) sen girdiysen açılıştan önce olabildiğice yüksek fiyattan satmış olursun çünkü zaten açılış kapanış fiyatları da girilen alış satış emirlerinin karşılaştırılmasından oluşur.

ama bu sistem sürekli muazzam çalışmaz. atıyorum hacimsiz bi hissenin fiyatı 7.20iken sen 7.50den ciddi bi alım girersen hisse o fiyattan açılır. arada boşluk olur. o boşluğa da gap denir. o gap kapanmalıdır diye de bir teknik analiz inanışı vardır. bu yerler özellikle belirtilir çünkü hisse 7.50den fırladı gitti diyelim ama sonra tekrar düştü, o zaman 7.50ye geldiğinde o gaplı açılış yaptığı yere gelmiş olur ve nasıl çıktıysa öyle sert düşer. neyse konuyu dağıtmayalım :)
0
tabii lan manyak mısın
(26.01.19)
(2)

Web sitelerimin mobilde çalışıp imac'te hata vermesi

la traviata
web sitelerim imac-google chrome'da"x sitesi ana makinesinin sunucu IP adresi bulunamadı."hatasi veriyor.ama mobilden girdigimde aciliyorlar. sebebi nedir bunun? sayfa yeniliyorum o da olmuyor.
web sitelerim imac-google chrome'da

"x sitesi ana makinesinin sunucu IP adresi bulunamadı."

hatasi veriyor.



ama mobilden girdigimde aciliyorlar. sebebi nedir bunun? sayfa yeniliyorum o da olmuyor.
0
la traviata
(25.01.19)
Flush DNS yapmak çözüm olabilir Mac için komutlar şu sitede var bir deneyebilirsiniz help.dreamhost.com
0
super moderator
(25.01.19)
dns ayarlarından olma ihtimali yüksek
0
gercekleri su yuzune cikaran yazar
(26.01.19)
(4)

MSI Laptop Ekranı :/

alaimisema
5-6 Gün önce MSI-GP73 Leopard bilgisayarımı teslim aldım. Bilgisayarın tüm özellikleri tam istediğim gibi ve sorunsuz çalışıyor. Çok da beğendim ama şöyle bir sorun var... Ekran çerçevesi sanki oturmamış gibi ayrık duruyor. Görselde göreceksiniz. Bastırsam da oturmuyor. İnternetten gördüğüm kadarıyl
5-6 Gün önce MSI-GP73 Leopard bilgisayarımı teslim aldım. Bilgisayarın tüm özellikleri tam istediğim gibi ve sorunsuz çalışıyor. Çok da beğendim ama şöyle bir sorun var... Ekran çerçevesi sanki oturmamış gibi ayrık duruyor. Görselde göreceksiniz. Bastırsam da oturmuyor. İnternetten gördüğüm kadarıyla İzmir'de MSI servisi yok. 5 günlük cihazı teee İstanbula göndereceğim. Bu durum başına gelen var mı daha önce? Ne kadar sürede geliyor nasıl oluyor? :/

imgyukle.com
0
alaimisema
(25.01.19)
görsel yok
0
sutlu nescafe
(25.01.19)
yüklenmiyor nedense, link olarak ekledim.
0
🌸alaimisema
(25.01.19)
Evet genel bir ekran çerçeve uydurukluğu var maalesef MSI laptoplarda. MSI GE60'ı 6 senedir kullanıyorum ilk geldiğinde de aynı şekildeydi halen aynı, çok engellemiyorsa bence dert etmeyin.
0
lüzumsuz adam
(26.01.19)
bunun bi ismi vardı ışık taşması mıydı neydi hatırlayamadım. aslında olmaması gereken bir şey. bende de monster laptop var ama barebone kasası msi'ın, panelinde yine böyle bi tırtoluk var ama kesinlikle bu değil tırtoluk sadece işçiliğinde "premium" olmayan bir şeyler var. bu ise bir problem. ha normal kullanıma bir etkisi olmaz büyük ihtimalle ama içine sinmiyorsa gönder.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(26.01.19)
(2)

iphoneların teknik destek süresi dolunca 2 yıl garantisi geçerli oluyor mu?

gecede sivrisinek
iphone telefon almayı düşünüyorum. iphone 6, 7 serilerini hesaplı buluyorum. her modelin de teknik destek süresi olduğunu öğrendim. sorum şu, şuan iphone 6 veya 7 alsam internette araştırdığım bilgiye göre örneğin iphone 6 için 2019 yılında bitiyormuş teknik destek süresi. ben atıyorum 2019da aldım
iphone telefon almayı düşünüyorum. iphone 6, 7 serilerini hesaplı buluyorum. her modelin de teknik destek süresi olduğunu öğrendim. sorum şu, şuan iphone 6 veya 7 alsam internette araştırdığım bilgiye göre örneğin iphone 6 için 2019 yılında bitiyormuş teknik destek süresi. ben atıyorum 2019da aldım telefonu 2020de garanti süresi içinde tamire verdim ama teknik destek süresini geçirdim diye tamiri olmuyor mu/parçası bulunması mı zorlaşıyor? bunu merak ettim. konu hakkında bilgisi olan yorum yaparsa sevinirim. iyi akşamlar.
0
gecede sivrisinek
(25.01.19)
yasal olarak garanti vermek zorundalar. teknik destek veremedikleri için bir arıza halinde sanırım üst model yeni telefon veriyorlar.
0
rurouni
(25.01.19)
suan iphone 5s veya 5c icin bile parca bulunabiliyor. 7 alacaksaniz pek endiselenmeyin. keza 6da oyle. apple tamirin mumkun olmadigi zamanlarda telefonu tamir ucretine degisim yapabiliyor.
0
allanpoe
(25.01.19)
(3)

orta seviye akıllı telefon önerisi

captainobvious
huwaei p20, xiaomi mi mix 2 klasmanında, 2000-3000 tl arası fiyatı olan telefonlar arasında bu aralar en popüler-kaliteli olanı hangisi sizce?
huwaei p20, xiaomi mi mix 2 klasmanında, 2000-3000 tl arası fiyatı olan telefonlar arasında bu aralar en popüler-kaliteli olanı hangisi sizce?
0
captainobvious
(25.01.19)
oppo geldi bir de yine çin malı güzel telefon diyolla
0
prasinos
(25.01.19)
Bruce
(25.01.19)
bende p20 var ama bu 4 binlik olanı . Memnunum güncellemeden sonra ayarları bozuldu fakat ayarlarını eski haline getirince kendine geldi. Kamerası iyi video çekimi kötü.

Streo hoparlor yok o nedenle ses kalitesi iyi değil.
Sarjdayken kulaklık takmak mumkun değil. 3.5mm girişi yok sadece type C den calısıyor.

Şuan almamıs olsan ne alırdın dersen note 8 alırdım 2. el
0
Aşk Adamı
(25.01.19)
(1)

İkinci monitor çalışmıyor...

draconas
Merhaba arkadaşlar,Ekran kartım Geforce GTX950, kartın bağlantı uçları HDMI ve DVI-I olarak mevcut. Ben bu karta iki tane monitör bağlıyorum. Bir monitör HDMI üzerinden çalışıyor diğer monitör DVI-I üzerinden çalışıyor. DVI üzerinden kullandığım monitörün orijinal bağlantısı VGA bu yüzden bir conv
Merhaba arkadaşlar,

Ekran kartım Geforce GTX950, kartın bağlantı uçları HDMI ve DVI-I olarak mevcut. Ben bu karta iki tane monitör bağlıyorum. Bir monitör HDMI üzerinden çalışıyor diğer monitör DVI-I üzerinden çalışıyor. DVI üzerinden kullandığım monitörün orijinal bağlantısı VGA bu yüzden bir converter kullanıyorum. Kasada sürekli takılı. DVI çıkışı VGA’ya dönüştürüyor. Uzun süredir sorunsuz olarak çalışıyordum. Geçtiğimiz hafta arkadaş benden monitörü birkaç günlüğüne kullanmak için ödünç istedi. Bende söktüm. Onun bilgisayarına bağladık. Kullandı bana geri verdi. Şimdi ben bağladım. Monitör çalışıyor fakat şu şekilde. Bilgisayarı kapattığım ve yeniden açtığım anda monitörü algılamıyor. Yeniden ekranı yansıt, uzat vs seçeneklerle ayarlamam gerekiyor. Eskiden böyle değildi. Ne olmuş olabilir? Nasıl düzelir bu sorun? Denemediğim yol kalmadı. Converter’ı bile değiştirdim.

Teşekkürler,
0
draconas
(25.01.19)
Monitörde ayarları sıfırla gibi bir seçenek vardır denediniz mi?
0
bahoho
(25.01.19)
(1)

After Effects Template

zontican
Selamlar,Tek ekranda 10-20 adet video küçük resmi görünen, ilk resime zoom yapıp videoyu oynatan, daha sonra zoom out ile ikinci küçük resme zoomlayan ve o videoyu oynatan böyle hoş bir template var mı?Elimde çeşitli röportajlar var, bunları bu şekilde geçişli olarak kullanmak istiyorum.Çook teşekkü
Selamlar,

Tek ekranda 10-20 adet video küçük resmi görünen, ilk resime zoom yapıp videoyu oynatan, daha sonra zoom out ile ikinci küçük resme zoomlayan ve o videoyu oynatan böyle hoş bir template var mı?

Elimde çeşitli röportajlar var, bunları bu şekilde geçişli olarak kullanmak istiyorum.

Çook teşekkürler şimdiden
0
zontican
(25.01.19)
Aslında baktım envatoya ama kafamdaki şeyi bulamadım :(
0
🌸zontican
(25.01.19)
(2)

chrome zamanlayıcı

sutlu nescafe
öyle bir eklenti olsun ki belirlediğim süre sonunda istediğim sayfayı açsın, eğer başka bir sekmede açıksa onu önüme getirsin. var mıdır acaba?
öyle bir eklenti olsun ki belirlediğim süre sonunda istediğim sayfayı açsın, eğer başka bir sekmede açıksa onu önüme getirsin. var mıdır acaba?
0
sutlu nescafe
(24.01.19)
çok önemliyse böyle bi eklenti yazim :D
0
ipmus90
(25.01.19)
şart değil ama olsa güzel olurdu sanki :)
0
🌸sutlu nescafe
(25.01.19)
(1)

Tablet Bilgisayar Önerisi

qui gon
Arkadaşlar selam,Ufaklık için bir tablet arıyoruz, 350-400 TL gibi bir limit var. Ne önerirsiniz?Çok teşekkür ederim.
Arkadaşlar selam,

Ufaklık için bir tablet arıyoruz, 350-400 TL gibi bir limit var. Ne önerirsiniz?

Çok teşekkür ederim.
0
qui gon
(24.01.19)
Lenovo Tab 7 Essential, fiyat olarak çok uygun ve performans olarak da çok tatmin edici düzeyde. Casper da alternatif olarak bakılabilir fakat 500 lira bandında seyreder.
0
aynabugusu
(24.01.19)
(2)

İnternet Yurt Dışı Çıkış Hızı Yükselir mi

iddaaci
Merhaba, Kablonet kullanıyorum. 25 mbps hız alabiliyorum yurt içinde. Ama en basitinden hollanda serverlarından sadece 2,5 mbps hız alabiliyorum.Bağlantımı 100 mbps çıkarsam çıkış hızım artar mı? Arttırmak için yapılacak başka bir şey var mı? (Modem port açmak gibi) Aydınlatırsanız sevinirim.
Merhaba, Kablonet kullanıyorum. 25 mbps hız alabiliyorum yurt içinde. Ama en basitinden hollanda serverlarından sadece 2,5 mbps hız alabiliyorum.

Bağlantımı 100 mbps çıkarsam çıkış hızım artar mı? Arttırmak için yapılacak başka bir şey var mı? (Modem port açmak gibi)

Aydınlatırsanız sevinirim.
0
iddaaci
(24.01.19)
ben de kablonet'teyim, öyle bir sorun yok. neredeyse yurt içi aldığım hızla eşdeğer, belki %10 falan fark vardır, şu anda kablosuz bağlıyım. yurt dışı sunuculardaki hızınızı hangi siteden test ediyorsunuz, bağlandığınız sunucuda olmasın sorun? speedtest.net üzerinde birçok farklı sunucuyla test edebiliyorsunuz, siteyi güvenilir bulmuyorsanız bilemem tabii.
0
gkhncnzdgn
(24.01.19)
konu uzun da sorun senin hızın ya da kablonet kaynaklı değil. avrupa'daki (muhtemelen almanya) bir ISP'ye ait node'da akşam saatlerinde utilizasyon oluyor ve onun cefasını avrupa'daki kimi kullanıcılar çekiyorlar. 2017'nin sonunda da benzer bir sorun oldu ve bu yüzden online bir oyunda ping sorunu çektiğim için mesleğimin de verdiği bilgi ve çevre sayesinde konuyu araştırıp sorunun kaynağını bulmuştum. şimdiki de muhtemelen aynı.

gündüz vakti hollanda'daki aynı server'a hız testi yap daha iyi hız aldığını göreceksin.

özetle; yapabileceğin bir şey yok.
0
washe
(24.01.19)
(2)

yazıcı seçimi

hlt1985
evde kullanacağım haftada bir-iki kere çıktı almak için kullanacağım bir yazıcıya ihtiyacım var. kablosuz olursa on numara olur. onun dışında yazıcılardan pek anlamam. kartuşlusu var, mürekkeplisi var, lazer olanı var. Hangisinden alayım? uzun süre düşük maliyetle beni götürmeli. İğneleri vs kurumam
evde kullanacağım haftada bir-iki kere çıktı almak için kullanacağım bir yazıcıya ihtiyacım var. kablosuz olursa on numara olur. onun dışında yazıcılardan pek anlamam. kartuşlusu var, mürekkeplisi var, lazer olanı var. Hangisinden alayım? uzun süre düşük maliyetle beni götürmeli. İğneleri vs kurumamalı (teknik tabir kullandım ki kazıklamayın:))
yardımcı olursanız çok makbule geçer
0
hlt1985
(24.01.19)
Ekşi Duyuru'nun yazıcı konusundaki bilirkişisi "binder dandet" nickli arkadaş. Kendisine bir mesaj atın isterseniz, geçen dönemde epey araştırmış, bu konuyla alakalı epey duyuru açmıştı.
0
gonion
(24.01.19)
Bi ara bimde satılmıştı 90₺ ya.Ricoh marka laser yazıcı.2 yıldır kullanıyorum.Kablosuz değil,siyah beyaz yazıyor.Daha önce kartuşlu vardı,6 ayda bir donuyordu kartuşlar.Bunda şimdilik sorum yok.
0
arenas
(24.01.19)
(4)

Lehim yapmak

hlt1985
boş zamanlarımda raspberry üzerinden ufak tefek projeler yapıyorum. breadboard üzerinden jumper kablolarla sensör bağlayıp oynuyorum, işim bitince breadbord, jumper kablolar fln söküp kaldırıyorum. Ama şimdi ufakta olsa bir proje yapasım var kendime. Bir pertinaks için lehimle kabloları bağlayım sağ
boş zamanlarımda raspberry üzerinden ufak tefek projeler yapıyorum. breadboard üzerinden jumper kablolarla sensör bağlayıp oynuyorum, işim bitince breadbord, jumper kablolar fln söküp kaldırıyorum. Ama şimdi ufakta olsa bir proje yapasım var kendime. Bir pertinaks için lehimle kabloları bağlayım sağlam olsun istediğim zaman çıkartır takarım vs. Ama bu lehimleme için jumper kablo mu kullanacağım yoksa klasik bir kablo mu? yardımcı olabilen elimden tutsun:)
0
hlt1985
(24.01.19)
Kabloyu bilmem ama kesinlikle kaliteli lehim teli al. Uyduruk tel alma. Is telde bitiyor.
0
stavro
(24.01.19)
bir kaç çeşit güzel kablo alabilirsin. çok damarlı olanlar var tek damarlı bakırlar falan var, yerine göre kullanabilirsin. jumper kabloya yazıktır hemde maliyeti daha fazla olur. lehim olarak orta kalınlıkta ve ince iki tane lehim telin olsun. kablolamayı yaparken çok planlı yap çünkü bir süre sonra kablolar çok fazla olunca kopuklukları falan görmek ve tekrar lehim yapmak zorlasabiliyor.

şimdiden kolay gelsin, ayrıca 3-5 dolara falan çinde pcb üretenler var, bir kaç tane devreyi çizip aynı panelde ürettirebilirsin böylece daha pratik olabilir. Ya da ütü ve eritme yöntemi ile devrelerini bakır plakete dökedebilirsin.

tekrardan kolay gelsin.
0
kraldan cok kralci
(24.01.19)
Aleti bok etmemek adına riser diyorlar onlardan al riser üstünde çalış derim.
0
bos gezenin bos ustasi
(24.01.19)
www.direnc.net

şu setten bir kaç tane alıp pertinaksa lehimleyebilirsiniz.
0
lancelot du lac
(24.01.19)
(1)

macbook pro mid 2012 ssd önerisi

obscures
Merhabalar,macbook pro mid 2012 modelinden var. Buna 256gb ssd takıp coşturmak istiyorum. Şöyle ucuz yollu ve kaliteli bir şey ne önerirsiniz? Değişimi kolay mı?
Merhabalar,
macbook pro mid 2012 modelinden var. Buna 256gb ssd takıp coşturmak istiyorum. Şöyle ucuz yollu ve kaliteli bir şey ne önerirsiniz? Değişimi kolay mı?
0
obscures
(24.01.19)
Crucial falan alabilirsin. Ben kendim değiştirdim çok basit.

How it ifx? Mi ne site vardı, adım adım anlatıyorlar. Google da bulursun.
0
bir ileti paylastim
(24.01.19)
(2)

virüs programı

lamentoftheperishingroses
virüs programı alıcam benim toshiba laptop için (windows 8). en iyi virüs programı hangisi?
virüs programı alıcam benim toshiba laptop için (windows 8). en iyi virüs programı hangisi?
0
lamentoftheperishingroses
(24.01.19)
Gerek yok. Windows içinde gömülü olarak mevcut zaten. Sistem güncellemelerini düzenli yapmanız yeterli.
0
shape of shapelessness
(24.01.19)
Kaspersky kullanmanı öneririm. Sistem güncellemelerini düzenli yapmanız yeterli olsa bu kadar siber güvenlikçiye gerek olmazdı :)
0
roket adam
(25.01.19)
(5)

Yoğuşmalı kombi zorunlu mu?

seen sea
Nisan 2018'den sonra konvansiyonel kombi üretilmeyecekmiş. Bazı mühendislik firmaları bacalı kombi yasak diyor. Pek çok kişi 100m2 den küçük eve yoğuşmalı kombiye gerek yok diyor. Nedir bunun aslı asdarı? Nasıl bir şey almak gerek?Gerisini okumanıza gerek yok ama merak ederseniz:ev 95m2 civarı ve 6m
Nisan 2018'den sonra konvansiyonel kombi üretilmeyecekmiş. Bazı mühendislik firmaları bacalı kombi yasak diyor. Pek çok kişi 100m2 den küçük eve yoğuşmalı kombiye gerek yok diyor. Nedir bunun aslı asdarı? Nasıl bir şey almak gerek?


Gerisini okumanıza gerek yok ama merak ederseniz:
ev 95m2 civarı ve 6m petek var. (Bunlar da değişecek. bir kere temizlendi ama işe yaramadı). var olan kombi de 2000 model bacalı. yaz kış konumu geçişinde kol var. artık can çekişiyor. sorunu az çok tahmin ediyoruz. yapsalar düzelir ama sanırım servisin de işine gelmiyor yapmamak.
0
seen sea
(24.01.19)
yoğuşmalı değil de hermetik olmasın o? evet bacalı ya yasaklandı ya da yasaklanmak üzere tam emin değilim ama var böyle bi şey. hermetik alırsanız borusunun direkt dışarı verilmesi lazım. yani ya mutfakta cama yakın olacak ya da balkonda.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(24.01.19)
Bacalı yasakmış. Yoğuşmalı harici kombi kalmadı sanki?

Bu arada merak ettim. Eski kombi demirdöküm mü? Kol deyince o olabilir dedim.
0
sutlu nescafe
(24.01.19)
Bacalı yasak, hatta Ankara'da karta gaz yükleyemiyorsunuz kombi bacalı ise
0
Fusha
(24.01.19)
ne tür alırsanız alın, zamanlayıcı özelliği olan bir kombi alın mutlaka. illallah ettim buz gibi eve gelmekten/buz gibi sabahlara uyanmaktan. kombi aç kapa petekleri aç kapa derdi olmadan istediğiniz saatte kendi kendine çalışan, durması gerektiği saatte duran, oturmasını kalkmasını bilen kombiler muh-te-şem.

örnek olarak ablamda Buderus marka var yüzyıllardır kullanıkları, çok özeniyorum. Kombi balkonda duruyor ama kontrol paneli içerde bir duvara monte edilmiş, tüm ayarlarını ordan yapıyorlar. Aradaki fiyat farkına kesinlikle değecek şey.
0
taurina
(24.01.19)
taurina'nın dediği içerideki kontrol paneli kombinin standart bir özelliği değil.

o cihazı, kombi çok eski bir model değilse ayrıca alıp, bütün kombilere takabilirsiniz.aldığınız kumandanın sitesinde uyumlu kombiler yazıyordur, oradan kontrol edebilirsiniz.

ha belki kombiyle birlikte onu da standart olarak satan bir marka vardır bilemiyorum.
0
kibritsuyu
(24.01.19)
(2)

indesign sorusu: cümlelerde noktadan sonra bir boşluk bıraksın istiyorum

theconqueror
bul değiştirden yapabilirim ama bu sefer de 0.345 gibi rakamların arasına da boşluk koyacak, o nedenle sadece metinlerde bunu yapsın istiyorum, nasıl bir bul değiştir yazmalıyım?
bul değiştirden yapabilirim ama bu sefer de 0.345 gibi rakamların arasına da boşluk koyacak, o nedenle sadece metinlerde bunu yapsın istiyorum, nasıl bir bul değiştir yazmalıyım?
0
theconqueror
(24.01.19)
Buyur hacım;

forums.adobe.com
0
reyals
(24.01.19)
affınıza binaen, bir imajı, çerçeveye past into ile gömdük diyelim bunu komut vererek tekrar dışarı çıkarmak mümkün mü?
0
Big bada bum bum
(24.01.19)
(3)

hifi kulaklık tavsiyesi

mr fusion
kulaklık olayından çok uzağım. evde müzik dinlemek için 6mm jacklı bantlı kulaklık arıyorum 200 lira civarı ikinci el de olur. neler tavsiye edersiniz. referans kulaklıkları kullanılır mı?
kulaklık olayından çok uzağım. evde müzik dinlemek için 6mm jacklı bantlı kulaklık arıyorum 200 lira civarı ikinci el de olur. neler tavsiye edersiniz. referans kulaklıkları kullanılır mı?
0
mr fusion
(23.01.19)
Hi-fi ve 200 lira? Hmm...
0
shangrilla
(23.01.19)
@shangrilla
hifi olunca illa pahalı mı olması gereklidir? high end dediğimi hatırlamıyorum. tavsiyeniz varsa yardım edin
0
🌸mr fusion
(23.01.19)
"hifi olunca illa pahalı mı olması gereklidir?"

Evet. Eğer gerçekten hi-fi ise. Hi-fi nedir ne değildir bir araştırın isterseniz.

n11'de 25 liraya da sözde hi-fi kulaklık var ama tavsiye etmem. Sadece kablolu arıyorsanız, bütçeniz dahilinde, temel fakat performans açısından da fena bir kulaklık olmayan JBL T450 öneririm.
0
shangrilla
(24.01.19)
(5)

Mercedes clk 200 vs Toyota Yaris

su olsam ates olsam
Özellikle ilk sürüş deneyimi için, aşağıdaki 2001 model mercedes e 40 bin tl verilir mi? Yoksa onun yerine aynı rakamlara ikinci el bir Toyota yaris mi daha sağlam ve güvenilir, sürüşü kolay, arızasız vb baş ağrıtmayan seçenek olur? https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-muhte
Özellikle ilk sürüş deneyimi için, aşağıdaki 2001 model mercedes e 40 bin tl verilir mi?
Yoksa onun yerine aynı rakamlara ikinci el bir Toyota yaris mi daha sağlam ve güvenilir, sürüşü kolay, arızasız vb baş ağrıtmayan seçenek olur?

www.sahibinden.com
0
su olsam ates olsam
(23.01.19)
Bence çok masraf çıkartabilir. Model yılı ve km yi önemsiyorum.
0
sekerse tehlike
(23.01.19)
maalesef Mercedes çok masraflı olacaktır.
0
mysql34
(23.01.19)
o mercedes yollarda gecirecegi sureden daha fazlasini sanayide gecirir.
0
crucio
(23.01.19)
330.000'de tuplu nerdeyse 20 yasinda mercedes :)
bence cevap zaten belli
0
try again fail again fail better
(24.01.19)
mersoyu unut, yaris iyidir ilk araba olarak.
0
cooperr
(24.01.19)
(2)

Hangi hosting?

zunkatsar
1. Hangi hostingin hangi paketini/servisini NE ZAMANDIR kullanıyorsunu?2. Nasıl memnun musunuz?
1. Hangi hostingin hangi paketini/servisini NE ZAMANDIR kullanıyorsunu?

2. Nasıl memnun musunuz?
0
zunkatsar
(23.01.19)
Narweb. yaklaşık 5 yıldır kullanıyorum, bayağı memnunum. Öncesinde 10 yıl kadar natro kullanmıştım. Narweb daha uygun benim çalışma stilime.
0
sekerse tehlike
(23.01.19)
GüzelHosting.

İnanılmaz derecede memnunum. Muazzam bir destek servisleri var. Kesintisiz 1.5 yıldır kullanıyorum. Radyo hosting, alan adları, site hosting hiçbir servisinde sorun yaşamadım.
0
lisw
(23.01.19)
(2)

anakarta harici ekran kartı taakmak

neysene
intel 6 serisi/c200 chipset anakartın üzerinde oneboard olarak intel hd 3000 var. ek bir parça gerekmeden harici ekran kartı eklenebilir mi bu anakarta? olup olmayacağını nereden anlıyoruz?
intel 6 serisi/c200 chipset anakartın üzerinde oneboard olarak intel hd 3000 var. ek bir parça gerekmeden harici ekran kartı eklenebilir mi bu anakarta? olup olmayacağını nereden anlıyoruz?
0
neysene
(23.01.19)
Sorunuza tam olarak cevap değil ama şu www.amazon.com tarz gpu box denen şeyler var. Ekran kartı değiştirmenin zor olduğu laptoplarda falan çok iyi oluyor.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(23.01.19)
@inatçılığın bu boxları biliyorum maalesef bilgisayar eski olduğu için böyle bir masrafa değmez. Ben daha çok gt540m gibi idarelik ekran kartı kullanacağım
0
🌸neysene
(23.01.19)
(6)

11 yıl önceki bir mail'den virüs yedim, ne yapmalıyım?

degilim
Afedersiniz b*k varmış gibi mail adresime gelen ilk maillere göz atıyordum, eski fotoğraflar olduğunu sandığım bir .rar dosyası indirip .jpg ile biten ama başka bir uzantısı olan dosyayı açtım. Normalde dikkatliyim de, tamamen basiretim bağlandı herhalde.Dosyayı açınca şu dos siyah ekranına benzer b
Afedersiniz b*k varmış gibi mail adresime gelen ilk maillere göz atıyordum, eski fotoğraflar olduğunu sandığım bir .rar dosyası indirip .jpg ile biten ama başka bir uzantısı olan dosyayı açtım. Normalde dikkatliyim de, tamamen basiretim bağlandı herhalde.

Dosyayı açınca şu dos siyah ekranına benzer bir şey açıldı. "Hacked by bilmemne, harddiskiniz gitti. Format atmadan bilgisayarı açamazsınız" gibi bir şey. Sonra bilgisayarın kapanma ekranı açıldı, kapandı. Bilgisayarı tekrar açtım, yarım saat falan oldu. Güvenlik duvarıyla tarama yaptım, avast indirip taradım, bir şey bulmadılar. Bilgisayar da normal çalışıyor gibi gösteriyor. Korkmalı mıyım? Korkmalıysam, ne yapmalıyım?
0
degilim
(23.01.19)
11 yıl önceki virüs muhtemelen eski bir işletim sisteminin açıklarına yöneliktir ve yeni sürümlerde etkisizdir.

Format atmadan açamazsınız demesine rağmen açtığınıza göre pek bir etkisi olmamış.
0
crown
(23.01.19)
reset olayını nasıl beceriyor ama peki? onu yapabilen adam facebook şifreme, mailime falan ulaşabiliyor olmasın? (yüzde 100'e yakın ikna oldum da, paranoyak bir adam olduğum için soruyorum)
0
🌸degilim
(23.01.19)
J.r.r +1

Belki notepad ile acip bakmayi bile deneyebilirsiniz. Sadece o yazilarin cikip bilgisayari kapatan bi .bat dosyasi bile olabilir. Biz de yapardik oyle esek sakalari.
0
Haldamir
(23.01.19)
Ben olsam format atarım.
0
baal
(23.01.19)
Güvenli modda güzel bir tarama yapın, hiçbir şeyciği kalmaz bilgisayarın. IObit Malware Fighter tavsiyemdir. Bu tür eski virüsleri sikko olarak adlandırabiliriz, en fazla sistemi yormaya çalışır, örneğin gereksiz yere çok fazla ram yer, o kısmı kontrol edin.
0
aynabugusu
(23.01.19)
Muhtemelen baya basit bir şeye denk geldin. Ama yine de bi Kaspersky Free kur kenarda dursun derim.
0
roket adam
(24.01.19)
(2)

Mi Box 3'e kablosuz gamepad tavsiyesi

flo
Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar. Ayrıca şu cihaz için ne düşünüyorsunuz?https://www.teknostore.com/products/vr-bluetooth-kumanda-joystick-android?utm_medium=cpc&utm_source=googlepla&variant=25865793223&gclid=Cj0KCQiAvqDiBRDAARIsADWh5Tdg_y56o5zbFG8N7kEuDlLsud-l4C3W3jRKLOdDyyUovGf8eaO7v_0aAjMTEA
Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.

Ayrıca şu cihaz için ne düşünüyorsunuz?

www.teknostore.com
0
flo
(23.01.19)
platform oyunları oynayacaksan iyi ama almışken çift joystikli bir şey al derim.
0
mattiadestro
(23.01.19)
Logitech f710'u sipariş ettim arkadaşlar.
0
🌸flo
(23.01.19)
(2)

excel acil

Tears of Devil
seçili 3 veya 2 hücreyi (kaç tane seçildiyse, hepsi alt alta olmak koşuluyla) tek bir tuşa basarak birleştirme yapmak mümkün mü? yani ahmetmehmethüseyinbu 3 hücreyi seçip bir şeye basıp en üstteki hüceyi "ahmet mehmet hüseyin" yapacak.
seçili 3 veya 2 hücreyi (kaç tane seçildiyse, hepsi alt alta olmak koşuluyla) tek bir tuşa basarak birleştirme yapmak mümkün mü? yani

ahmet
mehmet
hüseyin

bu 3 hücreyi seçip bir şeye basıp en üstteki hüceyi "ahmet mehmet hüseyin" yapacak.
0
Tears of Devil
(23.01.19)
Option Explicit

Sub Concatenate_Options()

Call Concatenate_Formula(True, True)
End Sub

Sub Concatenate_Formula(bConcat As Boolean, bOptions As Boolean)

Dim rSelected As Range
Dim c As Range
Dim sArgs As String
Dim bCol As Boolean
Dim bRow As Boolean
Dim sArgSep As String
Dim sSeparator As String
Dim rOutput As Range
Dim vbAnswer As VbMsgBoxResult
Dim lTrim As Long
Dim sTitle As String


Set rOutput = ActiveCell
bCol = False
bRow = False
sSeparator = ""
sTitle = IIf(bConcat, "CONCATENATE", "Ampersand")


On Error Resume Next
Set rSelected = Application.InputBox(Prompt:= _
"Birlestirelecek hucreleri secin", _
Title:=sTitle & " Creator", Type:=8)
On Error GoTo 0


If Not rSelected Is Nothing Then


sArgSep = IIf(bConcat, ",", "&")

If bOptions Then



sSeparator = Application.InputBox(Prompt:= _
"Bir ayirac secin (bu alan bos da birakilabilir)", _
Title:=sTitle & " separator", Type:=2)

End If


For Each c In rSelected.Cells
sArgs = sArgs & c.Address(bRow, bCol) & sArgSep
If sSeparator <> "" Then
sArgs = sArgs & Chr(34) & sSeparator & Chr(34) & sArgSep
End If
Next


lTrim = IIf(sSeparator <> "", 4 + Len(sSeparator), 1)
sArgs = Left(sArgs, Len(sArgs) - lTrim)

If bConcat Then
rOutput.Formula = "=CONCATENATE(" & sArgs & ")"
Else
rOutput.Formula = "=" & sArgs
End If

End If



End Sub

bu makroyu personal.xlsb icine yerlestirip bos bir excel dosyasinda ribona bir simge koyup o butonu yapabilirsiniz.
0
lifeframe
(23.01.19)
Tek tuşla oluyor mu bilmiyorum ama sorunu yanlış anlamadıysam birleştir formülüyle kolayca yapabilirsin.

=birleştir(A1;A2;A3)

fx’i kullanarak daha da rahat yapabilirsin.
0
hatcherman
(23.01.19)
(3)

Excel

E.
Merhaba,Basit bir stok takip exceli yapmaya çalışıyorum ama şöyle bir sorunum var:A1 hücresi gelen sipariş olsun. A1'e 10 yazdığımda o üründen 10 tane üretmek için gereken yarı mamülleri stoktan düşüyorum. Bir 10 sipariş daha geldiğinde A1 hücresini 10 değil, 20 yapmam gerekiyor. Her seferinde 10 si
Merhaba,

Basit bir stok takip exceli yapmaya çalışıyorum ama şöyle bir sorunum var:

A1 hücresi gelen sipariş olsun. A1'e 10 yazdığımda o üründen 10 tane üretmek için gereken yarı mamülleri stoktan düşüyorum. Bir 10 sipariş daha geldiğinde A1 hücresini 10 değil, 20 yapmam gerekiyor. Her seferinde 10 sipariş yazmak istiyorum. Yani 3. sipariş geldiğinde 30 değil, 10-10 ve 10 şeklinde 3 siparişi ayırmak istiyorum.

Bunu nasıl yapabilirim?
Teşekkürler!
0
E.
(23.01.19)
gel bunu uygun bir fiyata yazılım haline getirelim.
excel hamallık olur.
0
işimdeyim gücümdeyim
(23.01.19)
Excel'le yönetilebilecek bir iş değil.

En kötü ihtimalle bir kullanıcı arayüzü çizip access kullanılabilir.
0
himmet dayi
(23.01.19)
gizli bir hücre oluşturup A1 hücresinin içeriğini analiz ettirip sonrasında "-" ile ayrılmış sayıların toplamını gizli hücrede bulabilirsin. toplam stoktan da gizli hücreyi çıkardığında istediğin sonuca ulaşırsın. buradaki sıkıntı, "-" ile ayrılan değerlerin doğru analiz edilmesi. eğer her değer 2 basamaklı olacaksa gizli hücre içinde "=MID(A1,1,2)+MID(A1,4,2)+MID(A1,7,2)" şeklinde bir değer girebilirsin. toplam sipariş sayısı daha fazla olacaksa 1, 4, 7 şeklinde artan fonsiyonu 3'er arttırarak devam edebilirsin. aklıma gelen en kolay yol bu.
0
shadowfollower
(23.01.19)
(1)

Türksat İdeal ilk 100 Kanal Listesi Sıralaması

wrb
Merhaba Arkadaşlar..Vestel 4K Smart televizyonumda kanal sıralaması yapacağım. Ratingi yüksek kanalları ilk başa almak istiyorum. Ayrıca; müzik, spor, belgesel, haber gibi bir de kategori getirmek istiyorum.Televizyonuma sdx. dosyaları yüklenebiliyor ama çoğu güncel olmadığı için kanalları göstermiy
Merhaba Arkadaşlar..

Vestel 4K Smart televizyonumda kanal sıralaması yapacağım. Ratingi yüksek kanalları ilk başa almak istiyorum. Ayrıca; müzik, spor, belgesel, haber gibi bir de kategori getirmek istiyorum.

Televizyonuma sdx. dosyaları yüklenebiliyor ama çoğu güncel olmadığı için kanalları göstermiyor.

Sizin bu kanal sıralama ile fikirlerinizi bekliyorum.

Teşekkürler.
0
wrb
(23.01.19)
o kadar detaya girme bence. ilk 30 kanal onemli gerisini kirk yilda bir acican. once ulusal hdler sonra haber sonra spor sonra belgesel. yeter
0
mayeskuel
(23.01.19)
(1)

ukulele önerisi

superb
kız arkadaşım ukulele çalmaya başlamak istiyorne alalım giriş olarak?konser ve soprano ayrımı nasıl oluyor?
kız arkadaşım ukulele çalmaya başlamak istiyor
ne alalım giriş olarak?
konser ve soprano ayrımı nasıl oluyor?
0
superb
(23.01.19)
En ucuzunu alın giriş olarak. Piyasaya hakim değilim şu an ama ashton ve kala bakın. Soprano alın
0
kablelvuku
(23.01.19)
(1)

ttnet taahhüt sorusu

savsak
şubatta taahhüt bitiyor, birkaç ay önce aramışlardı 2 yıllık taahhüt daha verin aynen devam etsin diye ama kabul etmedim. 16mbit’e kadar dense de evdeki internet hızı 7-8 mbit. 3-4 ay sonra da taşınma ihtimalim var, taşındığım yerde büyük ihtimalle fiber ya da daha hızlı internet olacak. sorum şu ki
şubatta taahhüt bitiyor, birkaç ay önce aramışlardı 2 yıllık taahhüt daha verin aynen devam etsin diye ama kabul etmedim. 16mbit’e kadar dense de evdeki internet hızı 7-8 mbit. 3-4 ay sonra da taşınma ihtimalim var, taşındığım yerde büyük ihtimalle fiber ya da daha hızlı internet olacak.

sorum şu ki, şimdiki interneti aynen devam ettirsem ve taşınınca farklı bir tarifeye mi geçsem? bir yandan ttnet’ten de kurtulmak istiyorum, 2 yıllık yeni bir taahhüt veresim gelmiyor hiç. yeni taşındığım yerde turkcell fiber ya da başka seçenekler olursa onları değerlendirmek istiyorum. bir yandan da taahhüt vermezsem şu 3-4 aylık dönemde faturam fırlar sanırım.

bonus soru: bu arada evde ttnet’ten telefon ve internet aboneliği var, bunu yalına çevirmek için illa iki tarafı da arayıp bi değişiklik yapmak mı lazım? eminim ttnet’i arasam telefon için şurayı da arayın diyecekler, uğraşmak istemediğimden yıllardır telefon ve internet olarak ayrı ayrı fatura ödüyorum 7-8mbitlik internet için:)
0
savsak
(22.01.19)
Şubatta taahhüt bitince taahhütsüz bi iss ye geçmeni öneririm,taşınıncaya kadar..Mesela yalın netspeed tarifeleri olabilir.Taşındıktan sonra yeniden değerlendirme yapabilirsin.
0
arenas
(22.01.19)
(4)

.flac için torrent sitesi arıyorum

semenderr
bulamıyorum.
bulamıyorum.
0
semenderr
(22.01.19)
genre nedir?
0
rallied
(22.01.19)
tparser e bak bulursun genelde

tparser patlamış. torrentz gibiydi o. rutracker kaldı bi elimizde sanırım.
0
hasmetizm 2046
(22.01.19)
rutracker
0
oz suser
(22.01.19)
xbtmusic.org
0
rurouni
(22.01.19)
(2)

Amerika'dan iPhone xs almak

latte nevermore
Merhabalar, Arkadaşım ABD'ye gidip kendisine iphone xs max alacak ancak yaptığım küçük bir araştırmada artık ABD'de Türkiye'de kullanılabilen A2101 kodlu modellerin satılmadığını ve ABD'de satılan A1921 kodlu modellerin de garantisi olmadığını anladım. konuyla ilgili 2 sorum var:1- Bu bilgiler doğru
Merhabalar,

Arkadaşım ABD'ye gidip kendisine iphone xs max alacak ancak yaptığım küçük bir araştırmada artık ABD'de Türkiye'de kullanılabilen A2101 kodlu modellerin satılmadığını ve ABD'de satılan A1921 kodlu modellerin de garantisi olmadığını anladım. konuyla ilgili 2 sorum var:

1- Bu bilgiler doğru mu?
2- ABD'de satılan A1921 kodlu telefon alınırsa ne gibi sorunlar olabilir? (Garanti, telefonun çalışmaması vs.)

çok teşekkürler
0
latte nevermore
(22.01.19)
1- Evet
2- Garantisi olmuyor. Ve tabii ki garantisiz telefon alma.

@nuevo yanlış bilgi vermiş, sadece belli modellere bakmıyor, daha yeni yurtdışından aldığım telefon için garanti işlemlerini başlattım.
0
giovanne
(22.01.19)
@giovanne çok teşekkürler bilgilendirme için. bu durumda ABD'den telefon almamaları daha iyi olacak sanırım.
0
🌸latte nevermore
(22.01.19)
(1)

özel dikim takım elbise

superb
modern kalıplarda, slim fit diken terziler tanıyor musunuz?kaç liradır ücreti ayrıca bilginiz var mı?yer istanbul
modern kalıplarda, slim fit diken terziler tanıyor musunuz?
kaç liradır ücreti ayrıca bilginiz var mı?

yer istanbul
0
superb
(22.01.19)
Karakoy-terzi ismail var. Biraz fazla ucret cikarabilir. İsinin ehli bir adamdir. Selamimi soyle indirim de yapar:)
0
Deathrow
(22.01.19)
(1)

maliye yüksek lisans tezi için anket doldurur musunuz?

ft2482
merhaba arkadaşlar, eşimin maliye yüksek lisans tezinde düzenlediği anket için katılıma ihtiyacımız var. kıymetli vaktinizden birazını fazla uzun olmayan bu ankete ayırabilirseniz müteşekkir oluruz. bu çalışmanın amacı, elektronik vergi uygulamalarının vergi uyumu ve uyum maliyetleri üzerindeki etki
merhaba arkadaşlar,

eşimin maliye yüksek lisans tezinde düzenlediği anket için katılıma ihtiyacımız var. kıymetli vaktinizden birazını fazla uzun olmayan bu ankete ayırabilirseniz müteşekkir oluruz.

bu çalışmanın amacı, elektronik vergi uygulamalarının vergi uyumu ve uyum maliyetleri üzerindeki etkisini araştırmaktır. soruların doğru ya da yanlış cevabı bulunmadığı için, lütfen kendinize en uygun seçeneği işaretleyiniz. sizden istenen tüm bilgiler sadece bilimsel amaçla toplanmakta olup, kimlik bilgileriniz ve görüşleriniz ile ilgili kesinlikle herhangi bir açıklama yapılmayacaktır.

katılımınız için çok teşekkür ederiz.

anket linki:

www.surveey.com
0
ft2482
(22.01.19)
Arkadaşlar yukarıda link eksik çıkmış. Kusura bakmayın. Yeni link aşağıdadır. Teşekkürler.

www.surveey.com
0
🌸ft2482
(22.01.19)
(4)

Xiaomi Mi Band 3

tolgame
Mi Band 3 modelini Mi 8 Çin romu ile telefon dili olarak İngilizce olarak kullanıyorum Band 3 e mesaj gelince Türkçe karakterlerini örneğin ö,ü,ı,ş gibi harfleri soru işareti olarak gösteriyor bunları nasıl düzeltebilirim ?
Mi Band 3 modelini Mi 8 Çin romu ile telefon dili olarak İngilizce olarak kullanıyorum Band 3 e mesaj gelince Türkçe karakterlerini örneğin ö,ü,ı,ş gibi harfleri soru işareti olarak gösteriyor bunları nasıl düzeltebilirim ?
0
tolgame
(22.01.19)
Band 3 e türkçe desteği geldi diyorlardı güncelleyip türkçe kullanın?
0
bahoho
(22.01.19)
@bahoho kullandığım telefon İngilizce Türkçe dil desteği telefonumda yok Band 3 zaten Mi Fit üzerinden en son güncellemerini yaptı buna rağmen Türkçe harfleri soru işareti gösteriyor
0
🌸tolgame
(22.01.19)
ürün çin versiyonu mu yoksa global mi? ona göre ayrıca bir soru sormak istiyorum.

eğer buradan cevap gelmezse facebook xiaomi mi band 3 türkiye ya da xiaomi türkiye kullanıcıları ve videoları grubuna da sorabilirsiniz.
0
sanat guresi
(22.01.19)
@sanat guresi ürün Global telefon Çin romu ama İngilizce olarak kullanıyorum telefonu
0
🌸tolgame
(22.01.19)
(3)

Google Trends ve diğerleri

taltrap
Anladığım kadarıyla herhangi bir ülkede, herhangi bir zaman diliminde en çok aranan kelimeleri Google Trends ile bulabiliyoruz değil mi? Diyelim bir ürün satmak istiyorum ve bu ürünün ne sıklıkla aratıldığını, ne kadar popüler olduğunu Google Trends ile analiz edebilir miyim? Yoksa bu iş için daha i
Anladığım kadarıyla herhangi bir ülkede, herhangi bir zaman diliminde en çok aranan kelimeleri Google Trends ile bulabiliyoruz değil mi? Diyelim bir ürün satmak istiyorum ve bu ürünün ne sıklıkla aratıldığını, ne kadar popüler olduğunu Google Trends ile analiz edebilir miyim? Yoksa bu iş için daha iyi ve kullanışlı araçlar var mı? Uzun lafın kısası, satmak istediğim ürüne ne kadar talep var bunu bulmaya çalışıyorum ve Google Trends bu konuda ne kadar etkili olur merak ediyorum.
0
taltrap
(22.01.19)
bagcivan
(22.01.19)
google adwords keyword tool
0
hlt1985
(22.01.19)
Google Trends'in lesson kismi var. Ordan trends'i nasil kullanacagin ve ne icin kullanabilecegini gorursun.
newsinitiative.withgoogle.com
0
stavro
(22.01.19)
(4)

Windows 10 Pro Lisans

asethuan
Az evvel n11'den 10tl ye aldım. Mail üzerinden lisans anahtarını gönderdiler. Windows'u yeniden yükledim. Anahtarı girdim. Hiçbir sorun olmadan windowsum etkinleşti!Şimdi ben bunu 10tl ye aldım. Ancak aynı sitede oldukça geniş skalada windows 10 pro lisans fiyatı var. Yani aşağı yukarı 3000tl'den 10
Az evvel n11'den 10tl ye aldım. Mail üzerinden lisans anahtarını gönderdiler. Windows'u yeniden yükledim. Anahtarı girdim. Hiçbir sorun olmadan windowsum etkinleşti!

Şimdi ben bunu 10tl ye aldım. Ancak aynı sitede oldukça geniş skalada windows 10 pro lisans fiyatı var. Yani aşağı yukarı 3000tl'den 10tl'ye kadar değişiyor fiyatı. 1200'e var, 800 - 900'e var. 150tl'ye var. 45 - 50tl'ye var. Var oğlu var.

Yani bunların arasında ne fark var? Bir insan 10tl dururken neden 1000tl versin ki? microsoft'un sitesine girdim 1899tl diyor. ben orjinal lisanslı almadım mı? nedir bu fiyat farkı?
0
asethuan
(21.01.19)
Aldığınız key MAK(Multiple Activation Key) keydir. Her an patlama riski var. Yani tek bir key ile yüzlerce bilgisayarı etkinleştirmeye yarar. Benim bilgisayarımda mesela OEM key var biosuna entegre, formattan sonra herhangi bir işlem yapmama gerek kalmadan aktif oluyor. Bunun patlama riski yok. Aradaki fark sadece bu; yani risk. :)
0
Arthur Dayne
(21.01.19)
Bir işletmeyseniz, denetleme durumunda faturalarını beyan edemeyeceğiniz için sıkıntı yaşarsınız. Ev kullanıcısı için sıkıntılı bir durum yok. Ben senelerdir kullanıyorum her bilgisayarıma n11den alıp kurdum
0
alaimisema
(22.01.19)
arkadaşların söylediğine ek olarak, 1 seneden fazladır ben de n11'den 10-15 liraya aldığım key'i kullanıyorum ve benim tavsiyemle 3-4 arkadaşım daha aldı benzer satıcılardan. henüz kimsenin key'i patlamadı. patlasa da gider benzer paralara yenisini alırım. 15 liraya aldığım şeyi nerdeyse 2 senedir kullanıyorum. patlarsa gram üzülmem :)
0
washe
(22.01.19)
Cevaplar için teşekkür ederim.

Ben sıkıntı yaşar mıyım diye sormuyorum aslında. Neden bu kadar fark var fiyatlar arasında diye soruyorum.
0
🌸asethuan
(22.01.19)
(3)

Duvardaki bu lekeleri nasıl çıkarabilirim?

kvlknctk
Koltukları geriye çekerken duvara çarparak bu izleri bıraktık, evin neredeyse her köşesi bu şekilde lekelerle dolu. Islak mendille falan silmeyi denedim yemedi. Bu lekeleri çıkarmak için bir yönteminiz var mı? teşekkürler.http://prntscr.com/ma5gg5
Koltukları geriye çekerken duvara çarparak bu izleri bıraktık, evin neredeyse her köşesi bu şekilde lekelerle dolu. Islak mendille falan silmeyi denedim yemedi.
Bu lekeleri çıkarmak için bir yönteminiz var mı?
teşekkürler.

prntscr.com
0
kvlknctk
(21.01.19)
Tinerle silmeyi deneyin
0
(s)AINT
(21.01.19)
Eğer lekenin altında hala duvarın kendi boyası varsa zımpara çok etkili oluyor.
0
mikro patlama
(21.01.19)
Mikro patlama'nın dediği gibi boya sağlam üzerinde leke var gibi, çok ince sünger zımpara ile hafiften silerseniz geçebilir.
0
John Bloor
(22.01.19)
(3)

Netflix - turkiye ve yurt disi ortak kullanim

nickfury
Turkiye’deki bir arkadasim sifresini benle paylassa (hd paket) yurt disinda yasayan ben kullanabilir miyim? Yani iki farkli lokasyondan giris sorun olur mu? Tesekkurler
Turkiye’deki bir arkadasim sifresini benle paylassa (hd paket) yurt disinda yasayan ben kullanabilir miyim? Yani iki farkli lokasyondan giris sorun olur mu? Tesekkurler
0
nickfury
(21.01.19)
Sorun yok, ben yurt dışında yaşayan bir arkadaş için profil oluşturmuştum öyle bir süre girip baktı ne var ne yok diye ancak içerik farklılık gösteriyor.
0
shangrilla
(21.01.19)
Kardeşim İsviçre'de, ben turkiye'deyim; onun için de profil açtık, sorunsuz kullanıyor. Ben kendi profilimi isvicre'ye gittiğimde de rahat rahat kullanıyorum. Siz yurtdisindaysaniz daha şanslısınız, turkiye'ye göre daha fazla içerige de erişme imkanınız olur. Ben bazı dizileri isvicre'ye gelince takip ediyorum.
0
fraise
(21.01.19)
fraise +1
0
jedilance
(21.01.19)
(3)

Hangi Render Bilgisayarı

dervis devrimci back
Arkadaşlar merhaba,İç mekan tasarımında kullanılacak 3D MAX VE V RAY'e uygun çizim ve render bilgisayarı bakılıyor. Siz olsanız hangisini seçerdiniz? (başka fikirlere açığım) Şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar.İŞ İSTASYONU (git:https://i.hizliresim.com/6aXqXN.jpg)TOPLAMA BİLGİSAYAR (git:https://i.h
Arkadaşlar merhaba,

İç mekan tasarımında kullanılacak 3D MAX VE V RAY'e uygun çizim ve render bilgisayarı bakılıyor. Siz olsanız hangisini seçerdiniz? (başka fikirlere açığım) Şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar.

İŞ İSTASYONU (git:i.hizliresim.com )

TOPLAMA BİLGİSAYAR (git:i.hizliresim.com )
0
dervis devrimci back
(21.01.19)
linkler yok?
0
yuz kiloluk bir zenci
(21.01.19)
Düzelttim hocam.
0
🌸dervis devrimci back
(21.01.19)
toplama gayet iyi,su soğutumalı olması ayrı güzel.
0
jactantia
(21.01.19)
(4)

7. Nesil i5 mi 8. nesil i3 mü?

bir ileti paylastim
Buna nasıl karar vereyim? Laptop için. Teşekkürler
Buna nasıl karar vereyim? Laptop için.

Teşekkürler
0
bir ileti paylastim
(21.01.19)
www.cpubenchmark.net

cpu.userbenchmark.com

bu sitelerden modellerin değerine bakılabilir.
0
demirKamil
(21.01.19)
tabi ki i5.
0
avianthem
(21.01.19)
Google'a tam modelleri yazıp "comparison" diye eklerseniz sonuna, karşınıza karşılaştırmalı performans verileri çıkacaktır. Ama i5 derim genel olarak.
0
hitokiri kenshin
(21.01.19)
yuksek ihtimal i5 ama islemcinin tam model numarasina gore cevap degisiklik gosterebilir. bir de hangi ozellige gore karsilastiriyoruz? performans? guc tuketimi?

mesela su karsilastirmaya bakarsan 81XX serisi i3 islemciler 72XX ve 73xx serisi i5'lerle ayni hatta bazilarina gore daha iyi performansa sahip, ama guc tuketimi daha fazla.
ark.intel.com
0
crucio
(21.01.19)
(2)

Outlook 2016 arama hızlandırma

KidLazer
merhabaoutlook cahili olaraktan soruyorum2016da arama kısmına metin giriyorum kitleniyor 1 - 2 dk sonra açılıyor. veya aramalara mesela Ali yazıyorum 2 sene önceki epostaya tıkladığımda da kitleniyor. Bunu nasıl aşabilirim? işimi çok zorlaştırıyorlaptop da dandik değil Lenovo V510
merhaba

outlook cahili olaraktan soruyorum

2016da arama kısmına metin giriyorum kitleniyor 1 - 2 dk sonra açılıyor. veya aramalara mesela Ali yazıyorum 2 sene önceki epostaya tıkladığımda da kitleniyor. Bunu nasıl aşabilirim? işimi çok zorlaştırıyor

laptop da dandik değil Lenovo V510
0
KidLazer
(21.01.19)
2 sene önceki mail muhtemelen arşivlenmiştir ve arşiv üzerinden arama yaptığı için ağır bir arama süreci oluyordur. bu konuda sizin bireysel olarak yapabileceğiniz pek bir şey yok. eğer bir kurumsal hesap üzerinden outlook kullanıyorsanız IT ile irtibata geçmeniz belki işe yarar.
0
teritori
(21.01.19)
şirket emailimde bu sorunu yaşıyourm. IT'ci arkadaştan yardım almaya kalkarsam muhtemelen beni kelepçeleyip götürürler. o yüzden kendim araştırma yapıp çözüm bulmaya çalışıyorum:/
0
🌸KidLazer
(22.01.19)
(2)

Bu videoyu hangi telefon programı ile yapmışlar?

winston
https://www.youtube.com/watch?v=Tcd5034gAYQ
0
winston
(21.01.19)
Bu bana telefon işi gibi gelmedi açıkçası
0
hakyememyemekyerim
(21.01.19)
adobe after effects ile pc de yapılmış bu video
0
zack united
(21.01.19)
(3)

iphone sonraki şarkıya geçerken sapıtıyor

sylvester standalone
nasıl anlatacağımı bilemiyorum ama sorun şu: telefonum 7 plus. ilk aldığımda da vardı, ios 12 güncelledim değişmedi.telefonun kendi müzik çalarından müzik dinliyorum, öncesinde senkronize ettiğim müzikleri. yani radyo ya da streaming değil. şarkı bittikten sonra otomatikman bir sonraki şarkının başı
nasıl anlatacağımı bilemiyorum ama sorun şu: telefonum 7 plus. ilk aldığımda da vardı, ios 12 güncelledim değişmedi.

telefonun kendi müzik çalarından müzik dinliyorum, öncesinde senkronize ettiğim müzikleri. yani radyo ya da streaming değil. şarkı bittikten sonra otomatikman bir sonraki şarkının başından başlayacağına gidip ortasından; sonuna yakın bir yerden başlıyor. shuffle özelliğini aktif ettiğimde de böyle. bazen oluyor bazen olmuyor, sebebini anlamadım. ben yazılımsal diye düşündüm ama güncelleme de bir şeyi değiştirmedi. nette aradım banzer bir sorunu da göremedim.

neden olabilir böyle bir şey yahu?
0
sylvester standalone
(21.01.19)
Gecen bende de sorun vardi. Ileri gecme tuslari gitti yerine 30sn. Ileri geri sarma tuslari geldi. O zaman da daha once dinledigim yarim kalmis sarkinin kalan yerinden devam ediyordu. O kadar baktim interntte bulamadim apple destegi aradim. Onlar da bulamadi, uygulamayi silip bi daha yukledim oyle duzeldi simdilik. Tum sarkilar gidiyor bu arada. Hepsini bi daha yuklemelisin.
0
c1b2k3
(21.01.19)
ios'u güncelleyince sadece değişen kısımlar yükleniyor. telefonu yedekleyip 'geri yükleme' metoduyla temiz kurulum yaparsanız muhtemelen düzelir. yedekten geri yüklediğinizde de hiçbir veri kaybınız olmaz (oyunlardaki rekorlar bile kalıyor)
0
himmet dayi
(21.01.19)
Bende de oluyor yeni parça ekleyince toparlanıyor ama bazen yine oluyor.
0
excespeace
(21.01.19)
(1)

İnternet bağlantısı kesilme sorunu

bialo czerwoni
iyi geceler son bir kaç gündür internetim çok kısa süreyle kesilip geri bağlanıyor . o esnada Modeme baktığımda ise DSL ışığıyla ve internetle ilgili bir sorun yok devamlı yanıyor. Yine de o kısa sürede oyundan düşüyorum. İnanın sinirim bozuldu . Genelde her 10-12 dk da 3-5 saniye öyle oluyor. modem
iyi geceler

son bir kaç gündür internetim çok kısa süreyle kesilip geri bağlanıyor . o esnada Modeme baktığımda ise DSL ışığıyla ve internetle ilgili bir sorun yok devamlı yanıyor. Yine de o kısa sürede oyundan düşüyorum. İnanın sinirim bozuldu . Genelde her 10-12 dk da 3-5 saniye öyle oluyor. modem w9970 Türk telekomdan.

Sizce sorun ne olabilir ? Dns değiştirdim farketmedi,ethernetle bağlantım yine aynı.

teşekkürler şimdiden...
0
bialo czerwoni
(21.01.19)
sorun yüzde 80 modemden, %20 de modeme gelen kablodan kaynaklı. Modemi değiştirince olmuyorsa arıza kaydı açacaksınız.

edit: apartmanın bağlı olduğu panodan da kaynaklı olabilir. yazın aynı problemi yaşıyordum, sürekli resetliyordu. aradım adamları baktılar. sokaktaki panonun fanı tozlanmış ve soğutamıyormuş, korumak için de resetliyormuş sürekli. gittim baktım cidden de cayır cayır yanıyordu pano.
0
diffarentiationation
(21.01.19)
(6)

hdmi ve laptoptan ayrı ses çıkışı almak mümkün mü?

sutlu nescafe
mesela hdmi ile laptopu bağladım. tv ekranına netflixin penceresini taşıdım. orada oynayacak ve sesi oradan gelecek. bilgisayarda oyun açsam veya youtube vs. onun sesini tvden değil de bilgisayardan alsam olabilir mi?
mesela hdmi ile laptopu bağladım. tv ekranına netflixin penceresini taşıdım. orada oynayacak ve sesi oradan gelecek. bilgisayarda oyun açsam veya youtube vs. onun sesini tvden değil de bilgisayardan alsam olabilir mi?
0
sutlu nescafe
(20.01.19)
Bence olmaz
0
sekerse tehlike
(20.01.19)
ses çıkışı seçebildiğin uygulamalarda mümkün.
Mesela ben hala winamp kullanıyorum. Winampın ayarlarından output'u RealTek seçersem ses bilgisayardan, onun haricinde default ayarlı olan herşey hdmi çıkışından gelecektir.
Ama oyunla ilgim olmadığı için, oyunlarda çıkış ses kartı seçimi var mı bilemiyorum
0
werderweremem
(21.01.19)
örnek olarak oyun dedim. mesela tivibunun uygulaması tvden ses versin. chrome veya firefox bilgisayardan gibi...

output olayını kurcalayayım biraz.
0
🌸sutlu nescafe
(21.01.19)
audiopick ile chromedaki sesi laptoptan almayı başardım.
chrome.google.com
0
🌸sutlu nescafe
(21.01.19)
Ekran kartının desteklemesi lazım. Ekran kartıyla alakalı olay.
0
JackDanielSparroww
(21.01.19)
jackDanielSparroww +1. ekran kartin destekliyorsa olur, desteklemiyorsa olmaz.
0
crucio
(21.01.19)
(10)

Office 365 Home kazık mı yiyorum?

asethuan
2013 yılından beri Office 365 Home kullanıyorum. 5 kişiye kadar paylaşabiliyorum ve aile olarak tanımladığım kişilere 1TB onedrive depolama alanı veriyor.Ancak başlarda aylık fiyatı oldukça makulken artık ayda 50tl civarı ödemeye başladım. Yılda 600tl ediyor. Sizce kazık mı yiyorum? Onedrive + ofis
2013 yılından beri Office 365 Home kullanıyorum. 5 kişiye kadar paylaşabiliyorum ve aile olarak tanımladığım kişilere 1TB onedrive depolama alanı veriyor.

Ancak başlarda aylık fiyatı oldukça makulken artık ayda 50tl civarı ödemeye başladım. Yılda 600tl ediyor. Sizce kazık mı yiyorum? Onedrive + ofis gibi hizmetleri daha uygun fiyata alabileceğim bir kampanya vs veya daha ucuza tek seferlik lisans satan yerler(onedrive pakedi içeren) var mı acaba?
0
asethuan
(20.01.19)
Öğrencilik varsa öğrenci paketi daha uygun oluyordu ama diğer türlü uyguna bulmak zor, kur çok fazla etkiledi. Bir de fiyatlama politikasına bir olay var, bölgesel olarak fiyatlıyorlar, mesela kur 2 lirayken 1 liradan işlem yaptıklarını düşün, böylece çok fazla kullanıcıya erişebileceklerini biliyorlar ama kur 6 lirayken 3 liradan devam etmiyorlar çünkü kullanıcılar için 3 lira erişilebilir değil, bu durumda erişebilenden çıkartmaları gerekiyor parayı, 4.5 lira yapıyorlar.

Yine de 50 lira da hala cüzi gibi bence. Onedrive'ı ne seviyede kullanıyorsunuz ve office uygulamaları ne seviyede hayatınızın parçası? Yani mesela para kazanırken onlar da bir yerinde kazancınızın? Ben böyle bakıyorum.
0
atom karincanin torunu
(20.01.19)
Akademiseynim. dolayısıyla word + ppt + excel hayatımda oldukça önemli yer tutuyor. outlook da kullanyorum.

Ayrıca kongre vs. çok geziyorum, başka bilgisayarlardan sık dosyalarıma ulaşmak ihtiyacı duyuyorum. Kısacası onedrive hayatımı ciddi şekilde kurtarıyor. 1 tb'lık kısmın yaklaşık 40 - 50 gb kısmı dosya. ayrıca uygulanma yoluyla cepten çektiğim fotoğrafları doğrudan onedrive'a yükleme imkanı da fotoları arşivlemek açısından bana oldukça kolaylık sağlıyor. (Bu arada eşim de akademisyen dolayısıyla aynı şey onun için de geçerli ve akademisyen bir arkadaşımız daha kullanıyor paylaşım üzerinden)

sanırım haklısınız. sonuçta bu yaştan sonra illegal ofis kullanacak durumum yok. eh aylık 50tl de dediğiniz gibi çok da fazla bir miktar değil. sadece şu sıra n11 gibi yerlerde gördüğüm ucuz ve tek seferlik lisanslı office reklamları kafamı karıştırdı.

bu tip teknolojilerle aram çok iyi olmadığı için sormak istedim. yanıtınız için teşekkür ederim.
0
🌸asethuan
(20.01.19)
açıköğretim okuyorum, aof.edu.tr uzantılı adresim sayesinde bedavaya kullanıyorum full paketi.
0
işimdeyim gücümdeyim
(20.01.19)
Akademisyenlere ücretsiz paketleri var diye hatırlıyorum, bir incele derim: products.office.com
0
roket adam
(21.01.19)
edu.tr uzantılı e-posta adresi ile temel ihtiyaçları ücretsiz, tamamını ise epeyce indirimle kullanabilirsiniz.
0
lordoz
(21.01.19)
O paraya sifirda ofis yazdirirsin. 3600 tl vermissin.

Ki zaten dunya kadar bedava alternatifleri var(depolamanin da). Ama 50 lira koymuyorsa devam.
0
acemi
(21.01.19)
N11 de 20 tlye ömür boyu yasal lisans satılıyor
0
aslindasorunumpsikolojik
(21.01.19)
n11'de satılanlar office 365 değil ama. 10tl'ye office 2019 aldım diyelim. sadece tek bilgisayarda 2019 word, excel ve powerpoint sağlıyor. outlook, publisher, access yok. tablet ve ios android yok. yarın bi gün office 2020 çıktığında çöp. 1 bilgisayara tekrar lisans gerek. en önemlisi onedrive ve skype yok. ben aktif olarak evde 1 desktop, okulda 1 desktop + 2 dizüstü kullanıyorum. benim haricimde eşim, kardeşim ve bir arkadaşım da benim hesabımdan office kullanıyor. ayrıca 4 kişi 1TB onedrive depolama alanı kullanıyoruz. dolayısıyla n11'deki lisanslar benim işimi sadece %5 görüyor.

office 365 ile 2019 karşılaştırması: products.office.com

bizim okulun microsoft ile anlaşması varmış. burda yazılanları araştırınca buldum. verilen bağlantıdan edu.tr üzerinden de girdim. 5 bilgisayara kadar ücretsiz bedava kullanabiliyorum. one drive depolama boyutumu anlayamadım. ama 1TB ise çok mantıklı. tek sorun paylaşımdaki diğer kişiler. bakalım. onu da zaman içerisinde yavaş yavaş buraya taşıyarak çözerim.

şimdilik yine de en mantıklısı, işlevseli ve basit kullanım 50 tl lik 365'de ha aynı seviyede aynı anda 4 kişiye office ve 1TB depolama alanı sağlayan uygulamalar varsa iddia edildiği gibi, zevkle dinlerim sevgili @acemi
0
🌸asethuan
(21.01.19)
N11’de full office 2016’yı 85 tl’ye aldım. Tavsiye ederim.
0
kumulatifvergimatrahi
(21.01.19)
google drive 2tb aylık 30 lira. office'i de key ile kullanırsınız arkadaşların dediği gibi.

hatta google'ın kendi ofis programları da var androidde bir şeyler açmak için oldukça işe yarıyor. dediğiniz ek özellikler olmayacaktır ama.

düzeninizi kurunca bozmak zor oluyor. ben de photoshopa ayda o parayı veriyorum sürekli. dolar yükselince baya acıttı.
0
argent dawn
(21.01.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.