Giriş
(3)

PHP ile ilgili sorunum var (yüklediğim modül görünmüyor)

tchuck
PHP ile yum install php7-imap isimli modülü yükledim.httpd'yi restartladım.ancak hala Call to undefined function imap_open() in hatası alıyorum.php -myazarak yüklü modüllere baktım ve aralarında imap modülü görünmüyor.tekrar yüklemeyi denedim "modül zaten yüklü" diyor.hiçbir halt anlamadım. fikri o
PHP ile yum install php7-imap isimli modülü yükledim.

httpd'yi restartladım.

ancak hala Call to undefined function imap_open() in hatası alıyorum.

php -m

yazarak yüklü modüllere baktım ve aralarında imap modülü görünmüyor.
tekrar yüklemeyi denedim "modül zaten yüklü" diyor.

hiçbir halt anlamadım. fikri o lan var mı?
0
tchuck
(20.06.19)
php versiyonu ile alakalı olabilir. mevcut php versionunu destekliyor mu? Kontrol ettin mi?
0
hlt1985
(20.06.19)
php.ini dosyası içerisinden aktif ettiniz mi ?
alttaki 2 satırı ekleyin tekrar bir restart edin

extension=imap.so
extension=curl.so
0
MustafaCan
(20.06.19)
php'yi bırakalı yıllar oldu fakat hatırladığım kadarıyla php ini dosyasından modülü aktif etmen gerekli.

extension=kütüphane_dosyası.so

gibi.

muhtemelen senin kütüphane dosyan imap7.so veya imap.so' dur.
0
krtkartal
(20.06.19)
(3)

PHP ile gelen mailleri almak?

tchuck
mail gönderimi kısmı ok, yapıyoruz.ama ben mail adresine gelen mailleri de kendi yaptığım arayüzde göstermek istiyorum.bunu yapmak mümkün mü?mümkünse ne diye aratmam lazım?"phpmailer inbox" dedim çıkmadı "how to list emails with php" dedim çıkmaıd. hep mailleri post ettirme işi var, gelen mailleri l
mail gönderimi kısmı ok, yapıyoruz.

ama ben mail adresine gelen mailleri de kendi yaptığım arayüzde göstermek istiyorum.
bunu yapmak mümkün mü?

mümkünse ne diye aratmam lazım?

"phpmailer inbox" dedim çıkmadı "how to list emails with php" dedim çıkmaıd. hep mailleri post ettirme işi var, gelen mailleri lsitelemeyi bulamadım.
0
tchuck
(20.06.19)
get metodunu kullanacağın için ona uygun bir keyword kullanabilirsin. php get email receive vb şeyler yazınca googleda arama sonucu cıkıyor
0
ayin yazari
(20.06.19)
IMAP ile yapabilirsiniz, örnek için link : thisinterestsme.com
0
16f628a
(20.06.19)
rm
(21.06.19)
(2)

Git'de yapılan son commit i geri almak

kvlknctk
Bir dosyada yaptığım her değişikliği açıklama ile commit ediyorum. Commitler toparlandıktan sonra işin sonunda push ediyorum ve master branch ile çalışıyorum genelde. Push yapmadan göndermiş olduğum commitlerden birisi yanlış olduğunda ya da açıklamayı yanlış yazdığım için geri alıp tekrar commit et
Bir dosyada yaptığım her değişikliği açıklama ile commit ediyorum. Commitler toparlandıktan sonra işin sonunda push ediyorum ve master branch ile çalışıyorum genelde.

Push yapmadan göndermiş olduğum commitlerden birisi yanlış olduğunda ya da açıklamayı yanlış yazdığım için geri alıp tekrar commit etmek istiyorum. Bunu yapmak için revert etmek gibi bir saçmalık yaparak son yaptığım değişiklikleri mahvetmiş kendime büyük bir zaman kaybı sağlamış durumdayım.

Terminal kullanmıyorum ve genelde jetbrains ürünleri kullanıyorum.
Örnek verecek olursak şu anda push etmem gereken bu commitler bulunuyor.
prntscr.com
En son yapmış olduğum commiti geri alıp dosyaları yeniden commit etmek istiyorum.

bunu nasıl yapacağım?
Teşekkürler.
0
kvlknctk
(20.06.19)
cherry pick ile olmaz mı?
0
selam
(20.06.19)
-sağ taraftaki Commitlediğiz dosyalardan değiştirmek istediğiniz sadece 1 tanesini sağ tıkayıp revert dediğnizde sadece tek dosyayı revert eder.

-commitlediğiniz "gereksiz boşluk giderildi" 'ye sağ tıklayıp "reword" ya da refactor ile açıklamayı değiştirebilirsiniz.
0
kitik
(20.06.19)
(4)

kahve ve çamaşır makinalarının sesini kapatmak

diffarentiationation
birkaç yıl önce alınmış arçelik türk kahvesi ve bosch çamaşır makinası var elimde. bunlar işlemi tamamlayınca baya ses çıkarıyor. çamaşır makinasında menü yok, tuşla ayarı yok yani. güç kullanarak veya kullanmayarak, başka yerine zarar vermeden bu sesi kesmek mümkün mü?
birkaç yıl önce alınmış arçelik türk kahvesi ve bosch çamaşır makinası var elimde. bunlar işlemi tamamlayınca baya ses çıkarıyor. çamaşır makinasında menü yok, tuşla ayarı yok yani. güç kullanarak veya kullanmayarak, başka yerine zarar vermeden bu sesi kesmek mümkün mü?
0
diffarentiationation
(20.06.19)
buzzerın kablolarını kesersin olur biter.
0
Fodera
(20.06.19)
Çamaşır makinesi için youtube'da nasıl yapılacağını gösteren videolar var.
0
038576
(20.06.19)
ben yine de ustunu bantlamanizi falan oneririm sesi azaltmak icin. bazen makineler sesli uyarilar veriyor onlari kacirmamak adina. guvenlik acisindan sikinti olmamasi icin.
0
icim urperiyor
(20.06.19)
Camasir makinelerinin modeline ozel kisayollari oluyor. Ya satis bayisi veya servisi arayin ya kilavuzuna bakin ya da google da arayin
0
sttc
(20.06.19)
(4)

Lazer yazıcı ile fatura yazdırmak istiyorum

kvlknctk
Matbaacı ile anlaşarak lazer yazıcılar için uygun olan bir fatura yaptırmak istiyorum. Tasarımı özel olarak yapacağım için lazer yazıcıda bunu konumlarına göre yazacak bir program da yaptım. Fakat şimdi uygulama kısmına geçtiğim zaman aklımda şu şekilde problemler oluştu. Kaç nüsha yazdırmam gerekiy
Matbaacı ile anlaşarak lazer yazıcılar için uygun olan bir fatura yaptırmak istiyorum. Tasarımı özel olarak yapacağım için lazer yazıcıda bunu konumlarına göre yazacak bir program da yaptım. Fakat şimdi uygulama kısmına geçtiğim zaman aklımda şu şekilde problemler oluştu.

Kaç nüsha yazdırmam gerekiyor? bildiğim kadarı ile 3 adet yazdırmam lazım. Biri müşteriye, biri benim saklamam için, biri de muhasebecime gönderilmesi gerekiyor. Burada yanılıyor muyum?

Eğer A4 formatında bir fatura bastırırsam, aynı seri numaralara sahip 3 koçan mı bastırmam gerekiyor?

Normalde nokta vuruşlu yazıcılar bu sorunu karbonlu kağıtlar ile yapıyor fakat ben a4 yapacağım bu özellikten mahrum kalıyorum. Lazer ile fatura yazdıran arkadaşlardan durumun nasıl olduğuna dair bilgi almak istiyorum.

Teşekkürler...
0
kvlknctk
(19.06.19)
3 nüsha, a4 fatura yapılacaksa 3 tane a4 yapılması gerekiyor elbette. yani yazıcı her fatura baskıda 3 tane a4 yazdıracak
0
vladimirdökümov
(19.06.19)
ben çok anlamıyorum ama bir yakınım gördüğüm kadarıyla şu şekilde yapıyor, fatura 3 nüsha asıl olan beyaz, altta pembe ve en altta sarı olmak üzere, her birini tek tek yazdırıyor, yani beyazı yazdırıyor ardından pembeyi yazdırıyor ardından sarıyı, sonra hepsini kaşe imza yapıp muhafaza ediyor.
0
hypathia
(19.06.19)
normal fatura için 3, irsaliyeli için 4 basarlar.

aynı seri numaralara sahip üç (dört) farklı renkte (beyaz + 2(3) renk) baskı yapar ve harmanlarlar bunu. siz fatura basacağınız zaman aynı numaraya sahip bir seti yazıcıya koyar, x3 veya x4 tane bas diye basarsınız.
0
cern de cayci olmak vardi
(19.06.19)
yukarıdakiler doğğru ancak elektronik faturaya geçmek daha kolay olabilir. onu da düşünün derim.
0
hoot
(21.06.19)
(1)

hangi boya?

babilbaligi
şu Almanya'da kanalizasyon kapaklarından filan tişört basan insanlar var, görüntüleriniz izlemişsinizdir muhtemelen. bunlar hangi boyayı kullanıyorlar?ya da tişört boyamak için ne kullanmak lazım?teşekkürler.edit: ve tabi bu boyanın kalitelisi hangisidir?
şu Almanya'da kanalizasyon kapaklarından filan tişört basan insanlar var, görüntüleriniz izlemişsinizdir muhtemelen.

bunlar hangi boyayı kullanıyorlar?

ya da tişört boyamak için ne kullanmak lazım?

teşekkürler.

edit: ve tabi bu boyanın kalitelisi hangisidir?
0
babilbaligi
(19.06.19)
kumaş boyası. diğer boyalar çıkabiliyor yıkamalarda.
0
batlegolas
(19.06.19)
(5)

Üçgen uçlu tornavida

orient blue
Arkadaşlar Türkiye'de üçgen uçlu tornavida seti bulabileceğim bir yer bilen var mı? Özel bir adı var mı bilmiyorum ama internette de baktım, genelde gearbest, banggood gibi alternatifler çıkıyor.Evde sökmem gereken bir cihaz var, bu cins vidalardan kullanmışlar. Zarar vermeden açmak istiyorum da.
Arkadaşlar Türkiye'de üçgen uçlu tornavida seti bulabileceğim bir yer bilen var mı? Özel bir adı var mı bilmiyorum ama internette de baktım, genelde gearbest, banggood gibi alternatifler çıkıyor.

Evde sökmem gereken bir cihaz var, bu cins vidalardan kullanmışlar. Zarar vermeden açmak istiyorum da.
0
orient blue
(19.06.19)
nalburlarda oluyor. ben aldım daha önce.,

koçtaş'ta da vardır eminim.
0
reanarchy
(19.06.19)
yıldız değil yahu, bildiğiniz üçgen. nalburda var mıydı gerçekten?
şunun gibi bir şey;

www.huihardware.com
0
🌸orient blue
(19.06.19)
yıldız tornavida demezler ona.

www.dhresource.com

bunun nesi yıldız?

biraz eski bir konu ama şunu buldum. muhtemelen siz de bulmuşsunuzdur: forum.donanimhaber.com

bir de cep telefonu tamircilerine sorun. onların malzemecilerinde falan bulunabilir.
0
kibritsuyu
(19.06.19)
evet o konuyu bulmuştum :) koçtaş ve benzeri yapı marketlerde de çok parça içeren setlerde olabiliyormuş ama ben baktım, göremedim. telefonculara da bakayım.
0
🌸orient blue
(19.06.19)
58 parçalı pro's kit marka çoklu sette var bundan da. n11'de falan satılıyor.
0
hedep
(19.06.19)
(1)

Zenginleştirilmiş Uranyum Nükleer Reaktöre Nasıl yerleştirilir?

iddaaci
Merhaba, bu uranyum nasıl reaktöre yerleştirilir? Yani birisi tutup yerleştirir mi yoksa makineler mi koyar? Uranyum nasıl taşınır? Radyasyon yaymaz mı?
Merhaba, bu uranyum nasıl reaktöre yerleştirilir? Yani birisi tutup yerleştirir mi yoksa makineler mi koyar? Uranyum nasıl taşınır? Radyasyon yaymaz mı?
0
iddaaci
(18.06.19)
www.youtube.com

radyoaktif gibi durmuyor. aktive edilmesi başka bi aşama muhtemelen
0
sttc
(18.06.19)
(2)

yardim: bilgisayarinizin belleği azaldi!

eindaclub
iyi akşamlar duyuru sakinleri,son zamanlarda sürekli bu uyarıyı almaktayım. bir şey de yaptığım yok yani, en fazla chrome da birkaç tab aynı anda açıktır, belki bir de excel dosyası. oyun oynamam, veri depolamam. ama 1-2 saat geçtikten sonra sürekli bu uyarıyı almaya başladım, kapatıp açmazsam kendi
iyi akşamlar duyuru sakinleri,

son zamanlarda sürekli bu uyarıyı almaktayım. bir şey de yaptığım yok yani, en fazla chrome da birkaç tab aynı anda açıktır, belki bir de excel dosyası. oyun oynamam, veri depolamam. ama 1-2 saat geçtikten sonra sürekli bu uyarıyı almaya başladım, kapatıp açmazsam kendisi kapatıyor herşeyi.

ne yapmalıyım? internette bu sorunun kolay çözümleri olduğunu okudum ama teknik bilgim pek olmadığından anlamadım. bilal'e anlatır gibi anlatırsanız sevinirim.

sistem: win 8 asus laptop

teşekkürler
0
eindaclub
(18.06.19)
Müzik dosyası benzeri çok hacimli bir dosyanı harici bellekle kullanılmak üzere harici belleğe yedekleyip sil. Rahatlar o zaman.
0
Mirket
(18.06.19)
bellek ≠ depolama alanı

belleği çalışan programlar işgal eder, depolama alanını programlar / dosyalar vb.

"C: dolu" ise @mirket'in dediği gibi, büyük dosyaları silin, gereksiz programları kaldırın vb.
0
celeron 300a
(19.06.19)
(1)

xiaomi mi band 3 uyku ölçümü

kibritsuyu
arkadaşlar 3 hafta önce bu bileklikten aldım. amacım adım saysın, nabız ölçsün falandı, ama aldıktan sonra bildirim göstersin, uykumu analiz etsine döndü.güzel, lakin uykumu neye göre ölçtüğünü pek anlayamadım. tamam neticede altı üstü bir bileklik. black mirror gibi yapay zekalı mekalı analiz edece
arkadaşlar 3 hafta önce bu bileklikten aldım. amacım adım saysın, nabız ölçsün falandı, ama aldıktan sonra bildirim göstersin, uykumu analiz etsine döndü.

güzel, lakin uykumu neye göre ölçtüğünü pek anlayamadım. tamam neticede altı üstü bir bileklik. black mirror gibi yapay zekalı mekalı analiz edecek hali yok elbette.

ama geçen gün sabaha karşı çişe kalktım, elimi yıkarken de çıkarıp aynanın önüne koymuşum. taa saat 9-10 gibi fark ettim. telefondan uygulamaya baktım ki anaa, çişe kalktığım saati 1-2 dakika uyanık gösteriyor, sonra çıkarıp koymamla fark edip almam arasını uyuyor diye yazmış.

dibinde nabız sensörü var, kola takılı mısın değil misin anlamıyor musun, saatlerce sıfır hareket var, sıfır nabız var, adam öldü mü, kolundan mı çıkardı ne oldu demez mi alet?

hadi tamam o kadar akıllı değil diyelim, hareketsiz gördü mü uyuyor sandı. e abi o sürenin de bir kısmını hafif uyku, derin uyku diye ayırmış. lan aynanın önünde duruyor, onu nerenden uydurdun? sıfır hareketi görünce bu herif çok derin uyuyor dese anlarım. başı hafif, ortası derin, sonra yine hafif. kolumda takılı olmayan şey. ee nasıl güveneyim şimdi ben bunun ölçtüğüne?

bazen televizyon karşısında koltukta uyuyorum, bayaa da yatakta yatar gibi güzel güzel uyuyorum yani öyle 5 dakikalık şekerleme değil. onu hiç saymıyor. ne zaman ki kalkıp yatağıma giderim, oradan başlıyor uyku saymaya.

velhasıl uykuyu nasıl ve ne şekilde ölçüyor lan bu alet?
0
kibritsuyu
(17.06.19)
Hem gyro vasıtasıyla hem de nabızla sanırım. Banyoda bıraktığınızda yanlış da olsa nabız okumuş olabilir mi? Bende de amazfit bip var, çok başarılı uyku takibi yapıyor. Bileğimde değilken yapmıyor.
0
orient blue
(18.06.19)
(3)

Topraklı Priz Bağlama

rakunzelll
Merhaba.Buzdolabının takılı olduğu prizi çok eski olduğundan değiştirmeye karar verdim ve 3 bağlantı girişi olan topraklı bir priz aldım duvara takmak için. Eski prize giren 2 kahverengi kablo ve boşta duran bir sarı kablo vardı. Şimdi yeni prizi bağlayacağım kablolara.Sorum şu: önceden boşta duran
Merhaba.

Buzdolabının takılı olduğu prizi çok eski olduğundan değiştirmeye karar verdim ve 3 bağlantı girişi olan topraklı bir priz aldım duvara takmak için. Eski prize giren 2 kahverengi kablo ve boşta duran bir sarı kablo vardı. Şimdi yeni prizi bağlayacağım kablolara.

Sorum şu: önceden boşta duran sarı kablo topraklama, diğer iki kahverengi kablo da faz ve nötr bağlantı oluyor değil mi? Yeni prizin ortasındaki girişe toprakşama kablosunu, sağ ve soldaki girişlere de diğer kahverengi kabloları bağlamam gerekiyor? İnternette öyle diyordu ama yine de teyit almak istedim önceden boşta duran sarı kablonun topraklama olduğuna ve orta girişe bağlamam gerektiğine dair ki bağladıktan sonra evi yakmayayım :D Fikri olan değil de net bilgisi olanlar yazarsa sevinirim, şalterler inik ve kafamda yanan kafa lambasıyla karanlıkta bekliyorum çünkü. Ona göre bağlayıp kaldıracağım şalteri (yanmadan önceki son sözler.)

Teşekkürler şimdiden.
0
rakunzelll
(17.06.19)
Evet oyle. Tam onlem alayim dersen kontrol kalemiyle hangisi faz ona bir bak
0
goodman
(17.06.19)
Doğru. Korkma evi yakmazsın, kısa devre vs. olursa devre kesici açar zaten. Ama benim tavsiyem eğer elektrik hakkında bilginiz yok ise bulaşmaman yönünde.
0
vhdl
(17.06.19)
doğru.ama sarı kabloyu bağlamana gerek yok.çünkü boşta duruyordu diyorsun.ev sanırım eski.topraklama yok sanırım.sigortadan kapat.arkadaşın dediği gibi garanti olsun diyorsan kontrol kalemiyle sigortayı kapattıktan sonra dokun.o iki kabloyu hangi yöne bağladığının bi önemi yok.
0
ny man
(18.06.19)
(3)

woocommerce satın al butonu

winston
fiyat bilgisi olmayan ürünlerde satın al butonu kayboluyor. ben satın al butonunun urlini değiştirip başka bir siteye yönlendirmek istiyorum. fiyat olmadan bu butonu nasıl gösterebilirim?
fiyat bilgisi olmayan ürünlerde satın al butonu kayboluyor. ben satın al butonunun urlini değiştirip başka bir siteye yönlendirmek istiyorum. fiyat olmadan bu butonu nasıl gösterebilirim?
0
winston
(17.06.19)
nerde kayboluyor? altyapı nedir?

bu işlerden anlıyorsanız javascript ile fiyat bilgisi yoksa kendiniz yönlendirme yapabileceğiniz bir buton ekleyebilirsiniz.
0
ayin yazari
(17.06.19)
wordpess kullanıyorum. eğer ürüne fiyat girmezsem hızlı bakışta ve ürün sayfasında sepete ekle butonu görünmüyor. 1 tl girdiğimde ikisinde de görünüyor. kodlamadan anlamadığım için wordpress ile halletmeye çalışıyorum aslında :/
0
🌸winston
(17.06.19)
yith woocommerce catalog mode eklentisi ile yapabilirsiniz. İstediğiniz ürünlerin satın al butonlarını kaldırabilir veya farklı butonlar tanımlayıp url yönlendirme popup açma vs gibi işlevler kazandırabilirsiniz
0
16f628a
(17.06.19)
(1)

Baskasinin telefon hattini ustune alip pasaporta telefon kaydettirme

turcino
Yakin zamanda yurt disindan akrabam icin telefon getirecegim fakat yeni kanun sebebiyle benim hat sahibi olmam gerekli. Akrabamin telefon hattini benim adima transfer edip daha sonra telefonu kendi pasaportuma isletmem de sorun olur mu sizce? Yasal ve mantik olarak sorun olmamali diye dusunuyorum. N
Yakin zamanda yurt disindan akrabam icin telefon getirecegim fakat yeni kanun sebebiyle benim hat sahibi olmam gerekli. Akrabamin telefon hattini benim adima transfer edip daha sonra telefonu kendi pasaportuma isletmem de sorun olur mu sizce? Yasal ve mantik olarak sorun olmamali diye dusunuyorum. Ne de olsa hat benim adima olacak bundan sonra ama asil kullanan kisi farkli olacak. Bilgisi olan var midir?
0
turcino
(17.06.19)
sıkıntı olmaz, ama akraban faturasını vs. ödemezse size kaçar borcu. ayrıca akrabanız hat üzerinde işlem de yapamaz (taahhüt vs gibi). hatla ilgili tüm işlemleri sizin yapmanız gerekir. bence hiç bulaşmayın.
0
shadowfollower
(17.06.19)
(3)

istanbul havalimanı dış hatlar lounge

superb
thy açıldın mı?
thy açıldın mı?
0
superb
(16.06.19)
Açıldı, business ve M&S elite + elpl sahipleri için açık.
0
roket adam
(16.06.19)
roket adamın söylediklerine ilaveten corp. card ile de girebiliyorsunz
0
🌸superb
(18.06.19)
Simdiye kadar farkli ulkelerde kitalarda 5-6 lounge kullandim.THY'nin lounge'i ikram anlaminda gorduklerimin en iyisiydi.Toplam luks katsayisi acisindan ise Dubai'nin ardindan ikinci siraya koydum.Genel bir yorum degildir sadece sahsi fikirlerim.
0
turkuaz
(18.06.19)
(6)

dvd ses sistemini televizyona bağlama

akan dame
elimde bir adet dvd player ile ses sistemi var. ürün şu: (git: https://www.philips.com.tr/c-p/LX600_01/- )acaba bu ses sistemini dvdplayerı hiç kullanmadan televizyona bağlamamın bir yolu var mıdır? birleştirici bir aparat vb?
elimde bir adet dvd player ile ses sistemi var. ürün şu:
(git: www.philips.com.tr )
acaba bu ses sistemini dvdplayerı hiç kullanmadan televizyona bağlamamın bir yolu var mıdır? birleştirici bir aparat vb?
0
akan dame
(16.06.19)
televizyon nedir? dvd çalar nedir? onları da yaz bulalım yolunu.

tam olarak şunu mu istiyorsun: dvd'nin sesi de televizyon yayının sesi de ses sisteminde gelsin.
0
alperz
(16.06.19)
televizyon şu (git:www.beko.com.tr)
dvd çalar sorudaki linkte var. isteğim şu aslında. dvdyi hiç televizyona bağlamadan sadece ses ünitesini bağlamak. yani normal kanalları izlerken ses sisteminden faydalanmak. fakat ses sisteminin girişi de şu şekilde
(git: i.hizliresim.com )
bu giriş de televizyonda yok haliyle. bunun için bir aparat var mıdır ya da başka bir yolu var mıdır onu merak ediyorum
0
🌸akan dame
(16.06.19)
televizyonun kendi receiver'ını mı kullanıyorsun yoksa harici mi?
0
alperz
(16.06.19)
Eğer dahili receiver kullanıyorsan ses sisteminin kullanma kılavuzunun 10. sayfasındaki B harfiyle gösterilen bağlantıyı yapacaksın. Televizyonun arkasında Coax yazan yere bir ucu, ses sistemindeki Coaxial in yazan yere de diğer ucu takacaksın.

Alacağın kablo şu: urun.n11.com
0
alperz
(16.06.19)
Ses sistemi kılavuzu: www.download.p4c.philips.com
tv kılavuzu: www.beko.com.tr
0
alperz
(16.06.19)
çoook teşekkür ederim o zaman o kablodan alıyorum
0
🌸akan dame
(16.06.19)
(6)

Ekranı Kırık Telefondaki Dosyaları Nasıl Kurtarabilirim

siradan cinko karbon pil
telefonumun ekranı kırıldı ve simsiyah bir görüntü var. içindeki fotolara ulaşamıyorum. fotoları alıp, bilgisayara depolamam gerekiyor. ayrıca telefonuma usb kablo takıp bilgisayara bağladığımda usb'yi de görmüyor telefon...üç gündür indirmediğim program, izlemediğim video kalmadı. artık çıldırmak ü
telefonumun ekranı kırıldı ve simsiyah bir görüntü var. içindeki fotolara ulaşamıyorum. fotoları alıp, bilgisayara depolamam gerekiyor. ayrıca telefonuma usb kablo takıp bilgisayara bağladığımda usb'yi de görmüyor telefon...

üç gündür indirmediğim program, izlemediğim video kalmadı. artık çıldırmak üzereyim. bir bilgisi olan yardım ederse çok sevineceğim.

telefon: note 5
0
siradan cinko karbon pil
(14.06.19)
airdroid.
0
HasanK
(14.06.19)
ekran sımsıyah o program nasıl işe yarıcak?
0
🌸siradan cinko karbon pil
(14.06.19)
samsung find my mobile gibi bir şey vardı, denemediyseniz yedek alabiliyordu diye hatırlıyorum.
0
gkhncnzdgn
(15.06.19)
Ayni telefondan 2.el bir tane al, ana karti replace ettir, teknik servisten ya da sen yap.
Zamanim olsa destek olurdum ama malesef deli bir donemdeyim :(
0
tunaktunaktun
(15.06.19)
aynı telefonun ikinci eli 1300-1400 tl
0
🌸siradan cinko karbon pil
(15.06.19)
Fotoğraflarınız özel değilse ve İstanbul'daysanız telefonu birkaç gün almak şartıyla uygun bir fiyata yapabilirim.
0
excespeace
(15.06.19)
(4)

Bu cağda destroyer gemiye sahip olmak mantıklı mı?

sordum soruyu
Bu tarz gemiler kendilerini uçaklara veya füzelere karşı nasıl koruyor. Uçak gemisi olsa neyse diyeceğim de deniz kuvvetlerinin güçlü olmasının bir anlamı var mi bu devirde
Bu tarz gemiler kendilerini uçaklara veya füzelere karşı nasıl koruyor. Uçak gemisi olsa neyse diyeceğim de deniz kuvvetlerinin güçlü olmasının bir anlamı var mi bu devirde
0
sordum soruyu
(14.06.19)
var tabi ki destroyerleri uçak ve helikopterlerle desteklersin ayrıca bunların üzerinde de uçaksavar vb silahlar da oluyor. yani uçaklara karşı tamamen savunmasız kağıttan kaplan değiller
0
rentts
(14.06.19)
destroyer'lar tek basina dolasmiyor tabi ki. buyuk bir donanmanin bir parcasi durumundalar

her silaha karsi bir savunma vardir mutlaka point'in dedigi gibi ucaksavar da ucaklari indiriyor, o zaman ucak da gereksiz. ucaksavar'i da tank alir. tanki, roket atar indirir vs vs.

sana gunde 2 saat starcraft yaziyorum :)
0
crucio
(14.06.19)
İkinci dünya savaşının askeri doktrine en büyük etkilerinden biri de gemilerin rolünün değişmesidir. Şu anın savaş gemileri 1940'ların battleship'lerinden küçük ve top olarak kalibre bazında güçsüz.

Elbette bu demek değil ki deniz kuvvetleri gereksiz. Battleship ve kruvazörler yerlerini destroyer ve muhriplere bıraktı diyebiliriz. Dünya çapında etkin bir deniz kuvvetlerinin sırrı ise uçak gemileri + denizaltılar diyebiliriz.

Zaten A.B.D'nin uçak gemisi yüzdürme planları genellikle carrier strike ve carrier battle group olarak 2 şekilde inceleniyor. Merkezde uçak gemileri ve onu korumakla görevli destroyer, muhrip ve denizaltılar ile yakıt ve malzeme ikmal gemileri...
0
edaddy
(14.06.19)
Denize hakim olan, dünyaya hakim olur. Detaylı bilgi almak için Cem Gürdeniz’in kitaplarını, makalelerini okuyabilirsin.
0
kaptan memo
(15.06.19)
(1)

Dubai Ipad Alma

qui gon
Arkadaşlar selam,Bir arkadaşıma Dubai'den Ipad almayı düşünüyorum. Acaba Türkiye'de garantisi geçerli oluyor mu? Yoksa cihaz bozulursa üstüne soğuk su mu içiliyor?Yardımınız için teşekkür ederim.
Arkadaşlar selam,

Bir arkadaşıma Dubai'den Ipad almayı düşünüyorum. Acaba Türkiye'de garantisi geçerli oluyor mu? Yoksa cihaz bozulursa üstüne soğuk su mu içiliyor?

Yardımınız için teşekkür ederim.
0
qui gon
(14.06.19)
soğuk su
0
neverlose
(14.06.19)
(4)

IPhone 8 iOS 13 guncellemesi

allstar
Sedan IPhone 8 sevdalilari aranizda benim gibi ios 13 guncellemesi gelmeyen var mi?
Sedan IPhone 8 sevdalilari aranizda benim gibi ios 13 guncellemesi gelmeyen var mi?
0
allstar
(14.06.19)
Benim bildiğim ios 13 henüz çıkmadı.
0
(s)AINT
(14.06.19)
eylül'de gelecek
0
passion rules the game
(14.06.19)
cemallamec
(14.06.19)
public beta tester olarak ios 13'ün mevcut betasını yükleyebilirsin ama ios 13'ün hala çıkmadığından bi haber olmanı da hesaba katarak kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmiyorum çünkü adı üstünde beta ve daha ilk evrelerinde yani bir çok hata olması olası belki de public betası daha açılmamış bile olabilir.
0
washe
(14.06.19)
(1)

F4 açık ekranı kapama

naksidil
ses tuşunun hemen yanı olması sebebiyle bazen bir sürü sekme açıkken yanlışlıkla basıyorum ve ekran kapanıyor. hadiii tekrar şifreleri gir tekrar aç aynı sayfaları. o yüzden bu F4'ü iptal edebilir miyim? edebilirsem nasıl iptal edebilirim?tşk
ses tuşunun hemen yanı olması sebebiyle bazen bir sürü sekme açıkken yanlışlıkla basıyorum ve ekran kapanıyor. hadiii tekrar şifreleri gir tekrar aç aynı sayfaları. o yüzden bu F4'ü iptal edebilir miyim? edebilirsem nasıl iptal edebilirim?

tşk
0
naksidil
(14.06.19)
fn+esc tuşuna aynı anda basın
0
kablelvuku
(14.06.19)
(6)

abd'den macbook alırsak turistken tax refund yapabiliyor muyuz?

isvicre rakisi
selamlar, soru başlıktaki gibi ve bu şekilde satın alanınız falan var mı? havaalanında direkt olarak refund almak mümkün mü yoksa geçerli değil mi bu durumlar için?tenkyu
selamlar, soru başlıktaki gibi ve bu şekilde satın alanınız falan var mı? havaalanında direkt olarak refund almak mümkün mü yoksa geçerli değil mi bu durumlar için?

tenkyu
0
isvicre rakisi
(14.06.19)
İngiltereden iphone aldığımda, kdv iadesi almıştım. Apple’da satış işlemi sırasında faturaya bir işlem yaptılar. O faturayla havalimanındaki tax refund bankosunda bir işlem daha yapmıştım. Para iadesini nakit almıştım. Abd’yi bilmiyorum ama sanırım aynıdır.
0
kaptan memo
(14.06.19)
ingiltere bildiğim kadarıyla global blue üyesi. abd değil global blue olsa direkt tereddüt etmem ama abd her şeyde bi cins olduğundan aynı olmayabilir ya. yine de teşekkür ederim.
0
🌸isvicre rakisi
(14.06.19)
Bildiğim kadarıyla abd de sales tax geri alınamıyor.

help.cbp.gov
0
queue
(14.06.19)
bir tek houston dan tax geri alınabiliyor diğer Eyaletler vermiyor.
0
monkey
(14.06.19)
houston'dan da vergi iadesi alabilmen için ürünü de houston'dan alman lazım. çünkü vergi eyalete öndeniyor. başka bir eyalete ödediğin vergiyi iade etmezler.
0
himmet dayi
(14.06.19)
texasta, alışveriş merkezlerinde bulunan yerlerden, bestbuydan aldığım hp bilgisayarın vergisinin yarısını iade almıştım, arkadaşlarım da yine benzer şekilde iphonelarınınkini aldı.
0
claws of perdition
(14.06.19)
(4)

Torrentte port açmak

hoot
arkadaşlar merhaba, internete bununla ilgili bir çok vbideo var biliyorum ve bunları yaptım ancak yine de anladığım kadarıyla benim kullandığım programlar özellikle tixati dht üzerinden eş buluyorsa buluyor yoksa indirme filan yapmıyor. kablonet kullandığım için mi oluyor bilmiyorum. kimi video çeke
arkadaşlar merhaba, internete bununla ilgili bir çok vbideo var biliyorum ve bunları yaptım ancak yine de anladığım kadarıyla benim kullandığım programlar özellikle tixati dht üzerinden eş buluyorsa buluyor yoksa indirme filan yapmıyor. kablonet kullandığım için mi oluyor bilmiyorum. kimi video çekenler sabit ip sahibi olmadığınız için diyor
bunun çözümünü biliyor musunuz? indirme hızı kötü olmasa da ilk başlama hızı gerçekten yavaş olabiliyor.
0
hoot
(14.06.19)
sabit ip ile alakası yok.
başlama hızı yavaş olması normal anında bütün seeder ve lecehher lere bağlanmıyor
kablonette de ben canavar gibi torrent kullandım.
0
hitsumo
(14.06.19)
bazen trackerlarda seeder olmasına rağmen parantez içerisinde 0 gösteriyor peki neden mevcut tackerlarda seeder olmasına rağmen bağlanmak şöyle dursun bağlanabilecekler arasında bile gözükmüyor?
0
🌸hoot
(14.06.19)
kablonet müşteri hizmetleri ile iletişime geçtiniz mi?
bazı IP bantlarında başarısız olduğum oldu port yönlendirmede, verdikleri IP'den dolayı olduğunu söyleyip düzeltmeye yardımcı olmuştu temsilci arkadaşlar.
0
gkhncnzdgn
(14.06.19)
Başlarken yavaş olması problem değil, ki indirme sırasında da eşlere bağlı olarak download/upload hızları ciddi manada değişiklik gösterebilir.

Kablonet+Tixati kombinasyonuyla statik IP, port yönlendirme vb herhangi bir ayar yapmadan yağ gibi akıyor normalde. Tüm olay kullandığınız trackerlar ve aktif güncel seeder/leecher varlığında bitiyor.

Çoğu zaman sitede yazan seeder sayısı eskiden kalmış oluyor anlık mevcut sayıyı göstermiyor.
0
038576
(14.06.19)
(3)

yiğenime hediye tablet tavsiyesi

gencfb
bu sene okul ikincisi olan yiğenime öyle çokta uçuk olmayan güzel bi tablet almak istiyorum (kendisi 5. sınıfa geçti) bu işlerden anlayan veya kulllanıp tavsiye edebilecek olan dostlardan yardım bekliyorum.
bu sene okul ikincisi olan yiğenime öyle çokta uçuk olmayan güzel bi tablet almak istiyorum (kendisi 5. sınıfa geçti) bu işlerden anlayan veya kulllanıp tavsiye edebilecek olan dostlardan yardım bekliyorum.
0
gencfb
(14.06.19)
ayni hataya dusmus ve 6. sinifa giden yegenlerine ipad almis birisi olarak alma diyorum. evet butun cocuklarin karakteri farklidir ama ipad'i aldigimiz zamandan beri derslerinde geri dusmeye basladi. ne kadar tablet kullanimini kisitlamaya calissan da bir sekilde ona bagimli oluyorlar. bisiklet/scooter gibi daha aktif olabilecegi bir hediye bence daha iyi olur. liseye gecene kadar tablet verilmemesi gerektigini dusunuyorum, tabi yine sizin karariniz.

android tabletlerde cocuk hesabi olusturarak gunde kac saat tableti kullanabilecegini vs sinirlandirabilirsiniz. tabi simdiki cocuklar marka takintisi sebebiyle ipad'den baska birsey gormuyor. bu durumda ikinci el ipad2 mini rahat rahat is gorecektir.
0
crucio
(14.06.19)
çok doğru söylüyosun hocam ama hani bağımlılık yapan bi yapısı yok alır izler yada oynar sonra bırakır o yüzden gönül rahatlığıyla alıyorum tableti var samsung ama çok eski artık yetmiyor ona o yüzden bakıyorum, yiğenimde okuldaki herkeste var diye ipad istiyor hem maddi açıdan almam hemde param bile olsa yine almam elmalı ürünleri tamamı içi boş ve sadece gösteriş geliyor bana, tavsiyen içinde çok çok teşekkür ederim
0
🌸gencfb
(14.06.19)
şunu öneririm, yeni çıktı www.samsung.com
0
givemesomesubstance
(14.06.19)

Samsung galaxy note 5 google asistan

kibritsuyu
Google asistan denen bir şey var. Siri'nin Google versiyonu.Şimdi ben note 5 kullanıyorum. Ok Google diyince telefon beni dinliyor, sorduğum soruyu google'da arayıp bazen sesli, bazen yazılı cevap veriyor. Ama sohbet etmiyor. Eşimde de note 5 var. Onunki bildiğin sohbet ediyor adamla. Örneğin ben "ş
Google asistan denen bir şey var. Siri'nin Google versiyonu.

Şimdi ben note 5 kullanıyorum. Ok Google diyince telefon beni dinliyor, sorduğum soruyu google'da arayıp bazen sesli, bazen yazılı cevap veriyor. Ama sohbet etmiyor.

Eşimde de note 5 var. Onunki bildiğin sohbet ediyor adamla.

Örneğin ben "şarkı söyle" diyorum, Google'da "şarkı söyle" cümlesini aratıyor.

Eşimin telefonuna "şarkı söyle" diyince bildiğin kadın asistan sesi, gitar mitar eşliğinde şarkı söylüyor.

Babamın kullandığı samsung j7 mi ne, o da sohbet edip cevap veriyor.

Derdimi seveyim evet, benimki de öyle olsun, epey kurcaladım halledemedim.

Nasıl olacak?

Yasal olarak gelen en güncel android sürümü yüklü.
0
kibritsuyu
(13.06.19)
(4)

iki laptop tek ekran

mcsword
merhaba arkadaşlar,elimde aynı marka model iki adet laptop var ben iki laptopu tek ekranda kullanmak istiyorum,böyle bir ihtimal var mı?elimde şu an hdmi kablosu var ancak sonuç alamadım.teşekkürler şimdiden
merhaba arkadaşlar,

elimde aynı marka model iki adet laptop var ben iki laptopu tek ekranda kullanmak istiyorum,böyle bir ihtimal var mı?

elimde şu an hdmi kablosu var ancak sonuç alamadım.

teşekkürler şimdiden
0
mcsword
(13.06.19)
tek ekranda derken ? ayrı başka bir tv ekranına mı ? yoksa laptopların bir tanesinde mi birleştireceksin ?
0
kitik
(13.06.19)
tek ekranı ikiye bölüp solda bir laptop sağda bir laptop diyorsan sanmıyorum. Arada o işi yapacak başka cihaz lazım.

Fakat mesela benim monitörümde 2 HDMI giriş var, monitöre ikisini bağlayıp tek tuşla aralarında geçiş yapabiliyorum. Aradığın buysa, monitöründe 2 giriş olması lazım.
0
nhk ni youkosu
(13.06.19)
iki seçeneğin var;

- monitorden source'u değiştirerek kullanmak ki bunu istemiyorsun belli ki.

- farklı kaynaklardan aldığı görüntüyü ekranı ikiye ya da daha fazla bölüme bölerek iletebilen monitorler var. LG'nin böyle bi monitorü vardı. picture in picture bi nevi

senin istediğin ikincisi sanırım ve bunu destekleyen monitore ihtiyacın var.
0
washe
(13.06.19)
nhk nin tarif ettiği gibi tek ekranı ikiye bölüp solda bir laptop sağda bir laptop olacak ama pek mümkün gözükmüyor.
0
🌸mcsword
(13.06.19)
(2)

HDMI Arc çıkışı hakkında

orient blue
Arkadaşlar HDMI ARC giriş/çıkışı ile ilgili merak ettiğim bir şey var. Elimde ARC destekli bir tv var, bir de ARC destekli ses sistemi almayı düşünüyorum. Ses sisteminde de 1 adet HDMI input ve 1 adet HDMI ARC output bulunuyor.Ses sisteminde tek giriş olduğundan Apple TV 4K buna bağlı. Bir de PS4 va
Arkadaşlar HDMI ARC giriş/çıkışı ile ilgili merak ettiğim bir şey var. Elimde ARC destekli bir tv var, bir de ARC destekli ses sistemi almayı düşünüyorum. Ses sisteminde de 1 adet HDMI input ve 1 adet HDMI ARC output bulunuyor.

Ses sisteminde tek giriş olduğundan Apple TV 4K buna bağlı. Bir de PS4 var, o direkt standart bir HDMI portundan tv’ye bağlı. Bu senaryoda Apple TV sesi zaten direkt olarak ses sistemine yolladığı için sorun yok. Merak ettiğim şey; standart porttan bağlı olan PS4 vb. diğer cihazlar ile tv’nin kendi sesi (Android tv olduğundan dahili Netflix, Youtube gibi uygulamarı kastediyorum) tv üstünden ses sistemine iletebiliyor mu?

Bir de şimdi yazarken aklıma geldi. Ses sisteminin olmadığını düşünün, Apple TV televizyona Belkin’in high speed HDMI kablosu ile bağlı, böylece 4K Dolby Vision, HDR görüntüler sorunsuz. Şimdi araya ses sistemi girerse haliyle bir HDMI kablosu daha alıp tv’ye görüntüyü aktarmak lazım. Yine high speed kablo lazım olacak herhalde değil mi? Ya da Apple TV’yi ve diğer tüm cihazları direkt tv’ye standart HDMI portlardan bağlayıp ses sistemini tv’ye ARC üstünden bağlarsam tekrar high speed kablo almama gerek kalmaz sanırım. Sadece ses iletilecek çünkü.
0
orient blue
(13.06.19)
Şimdi şöyle, TV’nizin CEC özelliğini etkinleştirip TV kumandası ile ses sistemini kontrol edebiliyorsunuz sanırım.

ARC/CEC kombinasyonunu kullanarak TV kumandanızla harici ses sisteminizi kontrol edebildiğiniz gibi, HDMI ARC destekleyen TV, herhangi bir işlem yapmadan TV’nin dahili hoparlörünü devre dışı bırakıyor ve otomatik olarak sesi ses sistemine yönlendiriyor. Böylelikle TV'den SOURCE yaptığınız herhangi bir sistemin sesi direkt ses sisteminde devreye girecek.

İkinci sorunuzun cevabını da vermişsiniz zaten, ekstra kabloya gerek yok, belki HDMI çoklayıcı lazım olabilir, kaç port var TV'de bilmiyorum.
0
Beherit
(13.06.19)
Tv'de (Sony xf9005) 4 tane HDMI port var, bende de 3 tane cihaz var zaten. ben de yazdığınız gibi düşündüm ama sorayım dedim yine de. Bu durumda ses sisteminin (yine Sony Dolby atmos soundbar) HDMI input'unu kullanmama hiç gerek kalmıyor. Güzelmiş böyle :)
0
🌸orient blue
(13.06.19)
(9)

otel odası kilitleri nasıl oluyor?

dalaylamaninkabri
bu kartla açılıp kapanan kapılar için soruyorum. diyelim siz kapıyı açtınız, içeri girdiniz ve kapadınız, kapı da kitlendi. kart da odaya enerji vermesi için tuvaletin yanındaki yere takılı vaziyette. bu karta sahip bir başka birisi (örneğin otel görevlisi) siz içerideyken ve odaya enerji verilirken
bu kartla açılıp kapanan kapılar için soruyorum. diyelim siz kapıyı açtınız, içeri girdiniz ve kapadınız, kapı da kitlendi. kart da odaya enerji vermesi için tuvaletin yanındaki yere takılı vaziyette. bu karta sahip bir başka birisi (örneğin otel görevlisi) siz içerideyken ve odaya enerji verilirken kapıyı açabiliyor mu? eğer sistem böyleyse sizce de bu bir güvenlik açığı değil mi?
0
dalaylamaninkabri
(12.06.19)
Odaya enerji verilirken ve sen içerdeyken kapının açılmamasını sağlayan fiziksel kilit oluyor arkada, onu çevirirsen açamaz kimse. Veyahut rahatsız etmeyin kartı da asabilirsin.
0
ekaterina
(12.06.19)
Odaya enerji verilirken kapının açılması mümkün müdür bilmiyorum ama açılacağını pek zannetmiyorum.

Neden zannetmiyorum dedim, çünkü böyle bir sistem geliştirmesi çok kolay da ondan. Donanımsal olarak bir "logic gate" ya da yazılımsal olarak MCU'ya gömeceğin bir if döngüsüne bakar. Eğer açılabiliyorsa bana göre bu bir güvenlik açığıdır.

Muhtemelen otel görevlilerinin kartları müşterilerinkilerden farklıdır. Farklı bir sorgulama sinyali gönderiyordur. Dolayısıyla tek bir kartla bütün kapıları açabilirler. Ben müşterilere verilen kartın birebir aynısı ile açılmaya çalışılırsa kapının açılmayacağını düşünüyorum. En azından ben böyle bir sistem tasarlasam böyle yapardım.

Edit: Açılıyormuş ama dediğim gibi ben böyle bir sistem tasarlasam açılmasına izin vermezdim.
0
vhdl
(12.06.19)
Diyelim odadaki misafir iki gündür çıkmadı, kalp krizi geçirip ölmüş olabilir. Bu durumda hazır kapıyı mi kırıp giriyorlar?
0
elorelia
(12.06.19)
açabiliyor. odaya girerken 2 kart alıyoruz mesela, bir kişi içerdeyken diğeri kartını basıp girebiliyor. güvenlik açığı değil.
0
hayley williams ile evlenecek genc
(12.06.19)
odaniza siz istemediginiz surece girilmez, bunu da siz kapiniza rahatsiz edilmek istemediginizi belirten uyariyi asarak ya da kapiyi icerden kilitleyerek yapabilirsiniz. eger bu ikisini de yapmazsaniz siz odadayken bir gorevli iceri girecekse mutlaka kapiyi calacak ve seslenecektir.
0
tahtakafa
(12.06.19)
kapi ile enerji sisteminin bir baglantisi bulunmuyor. birbirinden bagimsiz sistemler. iki kisi kaldiginizda birinizin karti enerji guvenlik kutusuna takiliyken diger kart ile kapiyi acarak bunu onaylayabilirsiniz. gorevlilerde butun kapilari acan master kartlar olur genelde. onlar bu kartlar ile istedikleri odaya girebilirler evet. guvenlik acigi pek degil. sistem bu sekilde tasarlaniyor cunku. ekaterina'nin dedigi gibi kapilarin ic tarafinda fiziksel kilit olur. eger icerideyken birisinin odaya girmesinden endise ediyorsaniz fiziksel kilidi kullanabilirsiniz.
0
crucio
(12.06.19)
Fiziki kilit ile kilitlenmediği sürece başka personeldeki master card ile kapı açılır. Sabah odayı boş sanıp giren personele denk gelmiştim
0
kondansator
(12.06.19)
Otel kapı kilidi ve enerjiyi kontrol eden enerji saver denilen cihaz birbirinden bağımsız çalışır.
Otel kapı kilidi kartla açılıp içeri girdikten sonra odanın iç tarafındaki emniyet mandalı çevrildiğinde o kilidi kat görevlileri açamaz, sadece resepsiyonda bulunan acil durum kartı ile açabilirler veya odanın metal anahtarı ile.
Odanın iç kısmındaki mandalı çevirmediysen kat görevlisi lönk diye odaya girebilir.
Otel kapı kilidi çalışma mantığı ile ilgili en detaylı bilgiler otelsistemleri.com sitesinde mevcut.
www.otelsistemleri.com
0
unlztrk
(03.12.21)
güvenlik protokolü temizlik yapan personelin hırsız olmayacağı varsayımı üzerine kurulu
0
bir soru sorcam
(03.12.21)
(4)

For Loop (reading lines) Python

truvasız helen
Python kullanarak Mac Terminal'de calistirmak istedigim bir liste kod var. txt file'da her bir satir yeni bir kod ve ben python'un her bir satiri cagirip Terminal'de execute etmesini istiyorum. Daha once soyle bir kod yazmistim ve sorunsuz calismisti.import ostext_file=open("pay3.txt", "r") lines=te
Python kullanarak Mac Terminal'de calistirmak istedigim bir liste kod var. txt file'da her bir satir yeni bir kod ve ben python'un her bir satiri cagirip Terminal'de execute etmesini istiyorum. Daha once soyle bir kod yazmistim ve sorunsuz calismisti.

import os

text_file=open("pay3.txt", "r")
lines=text_file.readlines()

for line in lines:
os.system(line)


Kod simdi de calisiyor ancak sadece ilk satiri execute edip birakiyor. Sorun ne olabilir?
0
truvasız helen
(12.06.19)
işlem uzun sürüyor olabilir mi? bu yüzden o noktada bekliyordur?
0
selam
(12.06.19)
yok, liste kisa da olsa ilk satiri yapip birakiyor. Islem de uzun surmuyor aslinda. her satiri okumusini biraz geciktirsem ise yarar mi acaba?
0
🌸truvasız helen
(12.06.19)
Merhaba,

Kodunuzu denemedim ama bildiğim kadarıyla readlines() fonksiyonu EOF'ye kadar her şeyi okuyup bir listeye atıyor. for döngüsü içinde bir print bastırıp ikinci satırda bir sorun olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Türkçe karakter vb. sorun olabilir mi?
0
yorgehor
(12.06.19)
Ya da belki aşağıdaki şekilde okumayı deneyebilirsiniz:

with open(filename) as text_file:
lines= text_file.readlines()
0
yorgehor
(12.06.19)
(4)

oyun oynarken bir süre sonra yavaşlaması

aretwoane
bilgisayarım böyle bir sorun var nba 2k18 oynuyorum canavar gibi bir süre sonra kasıyor ve yavaşlıyor adamlar geç hareket ediyor nedendir acaba?edit: laptop, bazı oyunlarda oluyor genelde 2kgames oyunları wwe, nba2k18 gibi.edit: cihaz yeni 2 aylık, ayrıca özellikleri böyleAMD TM 530 EKRAN KARTI 8GB
bilgisayarım böyle bir sorun var nba 2k18 oynuyorum canavar gibi bir süre sonra kasıyor ve yavaşlıyor adamlar geç hareket ediyor nedendir acaba?

edit: laptop, bazı oyunlarda oluyor genelde 2kgames oyunları wwe, nba2k18 gibi.

edit: cihaz yeni 2 aylık, ayrıca özellikleri böyle

AMD TM 530 EKRAN KARTI 8GB RAM, 64 BİT,1.60 GHZ İNTEL CORE İ5 8.NESİL
0
aretwoane
(12.06.19)
ekran kartı ısınıyor olabilir. laptop mu ? diğer oyunlarda da oluyor mu
0
kitik
(12.06.19)
benim külüstüre yıllar sonra canım çok çektiği için flatout'u indirdim. aynı durumdan mustaribim. 20 dakika falan tertemiz oynatıyor ama sonra inanılmaz kasmaya başlıyor.

benim durumumda problem aşırı ısınma. hem işlemci hem de ram 100'ü geçiyor. kapattıktan sonra 10-12 dakika daha saçmasapan davranıyor makina. ardından düzeliyor. böyle devam...

kendin becerebiliyorsan ya da güvendiğin birisi varsa açsın içini, temizlesin tozu pisliği. termal macunu yenilemek de iyi olur. onun dışında soğutucu kullanmak yahut hava akışını olabildiğince arttırmak için çeşitli düzenekler hazırlamak/satın almak vs. faydalı olabilir.

ben servise falan vermek istemiyorum çünkü ram'i çalıyor gavatlar, kendim de beceremiyorum söküp takmayı, 6 yıllık aletle kalakaldım öyle. 15 dakika yarış yapıp kapatıyom.
0
der meister
(12.06.19)
Isınma +1

Sistem özelliklerini de yazın isterseniz, donanım kaldırmıyor olabilir.

Edit: ekran kartının driverlarını kaldırıp AMD'nin kendi sitesinden tekrar indirip öyle deneyin, FPS drop sıkıntısı var, aklıma gelen çözüm bu şu an.

www.amd.com
0
Beherit
(12.06.19)
aynı sorun bende de birkaç gün önce havanın iyice ısınmasıyla başladı, hiç ısınmayan yeni laptop'um cayır cayır yanıyordu. şimdi laptop için soğutucu sipariş ettim, bekliyorum.
0
diffarentiationation
(12.06.19)
(3)

Optikten analoğa ses dönüştürücü (5.1)

tiny toon
Arkadaşlar optik ses dönüştürücüler işe yarıyor mu yoksa sadece 5 hoparlörden de ses almaya mı yarıyor?
Arkadaşlar optik ses dönüştürücüler işe yarıyor mu yoksa sadece 5 hoparlörden de ses almaya mı yarıyor?
0
tiny toon
(11.06.19)
hangi işe yarayıp yaramadığını soruyorsun?
0
alperz
(11.06.19)
@alperz 5.1 ses sistemini bağlayıp 5 kanaldan ses almaya yarıyor mu gerçekten?
0
🌸tiny toon
(15.06.19)
5.1 dijital analog çeviricinin işi o zaten. yani sana 6 kanal analog sinyal veremiyorsa başka nasıl bir kullanım alanı olabilir? soru çok anlamsız olmamış mı? yoksa sormaya çalıştığın şey başka bir şey mi? "bardak gerçekten su içmeye mi yarıyor" gibi bir soru olmuş.

ilk mesajdaki cümleye bakıyorum daha da tuhaf: işe yaramak ile altı hoparlörden ses almaya yarayıp yaramadığını karşılaştırmışsın. zaten o aletin yaptığı şey senin dijital sinyalini analog sinyale çevirmek. işe yaramaktan kastın nedir? ne bekliyorsun? ya da ne elde etmeye çalışıyorsun? "derdim şu. şunu yapmaya çalışıyorum" desen yardımcı olalım.
0
alperz
(16.06.19)
(2)

Elektirikçiler yardımcı olun hele

Aşk Adamı
raks pervane aldık tavana asılanlardan. bunun ayarlama butonu var 1'de çalışıyor 2-3-4 bunlarda çalışmıyor arkadaş. Yanlış bağladık desek sanıyorum hiç çalışmazdı problem ne olabilir. nasıl baglamam gerek yardımcı olmaya calısan herkese teşekkürler.Ayarlama aletinin fotosunu bırakıyorum https://eksi
raks pervane aldık tavana asılanlardan. bunun ayarlama butonu var 1'de çalışıyor 2-3-4 bunlarda çalışmıyor arkadaş. Yanlış bağladık desek sanıyorum hiç çalışmazdı problem ne olabilir. nasıl baglamam gerek yardımcı olmaya calısan herkese teşekkürler.

Ayarlama aletinin fotosunu bırakıyorum

eksiup.com
0
Aşk Adamı
(11.06.19)
Siz mi lehimlediniz ?
Dondurdukce 3 siyahtan biri temasa gecmeli degil mi ?
0
güneyli çocuk
(11.06.19)
Yanlış bağlama ihtimaliniz var tabiki. Normalde Girişe takmanız gereken kabloyu 1'e, 1'e takmanız gereken kabloyu girişe taktıysanız sadece 1'de çalışır diğerlerinde çalışmaz.
0
talasas
(11.06.19)
(1)

autocad 2002-2004-2006 windows 10 da çalışmama durumu

basond
merhabalar basit bir iş için autocad yüklemek istedim netten indirdim yükledim ancak ikona tıkladığımda hiç bir hareket olmuyor program açılmıyor var mı bunun bir çözümü?
merhabalar basit bir iş için autocad yüklemek istedim netten indirdim yükledim ancak ikona tıkladığımda hiç bir hareket olmuyor program açılmıyor var mı bunun bir çözümü?
0
basond
(11.06.19)
win 10 desteği olmayabilir onların çok eski indirmissiniz.pc çok eski değilse 2015 flan ideal.
0
valkin rockefeller
(11.06.19)
(7)

ps3 sorunsuz nereden alınır - ankara

kibritsuyu
daha önce de sormuştum, hem 7 yaşındaki oğluma karne hediyesi olarak playstation almayı düşünüyorum diye (daha önce neredeyse hiç oynamadım, çok cahilim bu konuda ama arada kendim de oynarım eheh). (git: 1355561)ps4'lerin oyun masrafına yetişemeyeceğimi kırılmış bir ps3 alırsam oğlanı da eğleyeceği,
daha önce de sormuştum, hem 7 yaşındaki oğluma karne hediyesi olarak playstation almayı düşünüyorum diye (daha önce neredeyse hiç oynamadım, çok cahilim bu konuda ama arada kendim de oynarım eheh). (git: 1355561)

ps4'lerin oyun masrafına yetişemeyeceğimi kırılmış bir ps3 alırsam oğlanı da eğleyeceği, benim de tatmin edeceği tavsiye edildi, benim de aklıma yattı.

şimdi ps3'lerin sıfırı yok. ben bu cihazları sorunsuz sıkıntısız ankara'da nereden bulabilirim? japon oyuncak pazarı falan var kızılay'da üst geçidin içinde, güvenilir mi bunlara? ya da internetten (n11.com, gittigidiyor vs) alırsam güvenebilir miyim? sonra elimizde patlamasın.
0
kibritsuyu
(11.06.19)
üst geçitlerdeki arkadaşlardan uzak duralım, gittigidiyor - n11 en mantıklısı
0
vladimirdökümov
(11.06.19)
Anlayan bir arkadasiniz sahibinden'den uygun fiyatli bir sey bulabilir.
0
brkylmz
(11.06.19)
Edit yok sitede ama xbox 360 da bakabilirsiniz. Kamerali oyunlari falan da var. Kiriliyor zaten tum oyunlar onda da.
0
brkylmz
(11.06.19)
Abi denemeden almayın bu tarz kırık konsolları, mavi ışık hatası veren, kırmızı ışık sorunu, değişik değişik kronik sorunu olan bir sürü konsol var piyasada. Benim tavsiyem PlayStation cafelere gidip sormanız, oradaki bütün konsollar kırık haliyle, aşağı yukarı bir fiyat verirler satacakları varsa da satarlar bence, orada da sorunsuz olduğunu teyit edip alırsınız.
0
Beherit
(11.06.19)
Hocam ps4 jailbreak oldu. İçindeki yazılımın sürümü 5.05 ve altı olanların hepsi korsan oyun çalıştırıyor. Bence 2. el ps4 bakmanız daha mantıklı.
0
chaoslord
(11.06.19)
üst geçittekiler 2 yıl garanti falan diyor. yani ben de internetten yorumu iyi mağazalardan alma taraftarıyım ama herhangi bir arızada uğraşması zor.

bu üst geçittekiler bildim bileli ordalar, işyerime yakın olduğu için yıllardır görürüm dükkanları. çok mu sakattır bunlar? satana kadar bal börek, sattıktan sonra tanımam falan derler mi?
0
🌸kibritsuyu
(11.06.19)
ben bendekini alabilmek için letgo'dur, sahibinden'dir bir süre bakınıp sonuç alamadıktan sonra bir facebook grubu üzerinden kırık olmayan superslim satan bir arkadaşa ulaştım. o zaman ücreti uygun gelmişti. adam bir internet kafe işletiyordu. güvendim, aldım. en az iki sene oluyor. şu güne dek sorun çıkmadı pek.
0
sanat guresi
(11.06.19)
(1)

Woocommerce - Rest API Adresi

tchuck
selamlar.site.com/wp-json/wc/v3/ordersile ulaşamıyorum res api'ye.ancaksite.com/?route=/wp-json/wc/v3/ordersile ulaşabiliyorum.bu aradaki ?route= yapısını nasıl kaldırabilirim?
selamlar.

site.com/wp-json/wc/v3/orders

ile ulaşamıyorum res api'ye.

ancak

site.com/?route=/wp-json/wc/v3/orders

ile ulaşabiliyorum.

bu aradaki ?route= yapısını nasıl kaldırabilirim?
0
tchuck
(11.06.19)
apiconfig dosyasından route yönlendirmesini kendi yapınıza göre custom yapabilirsin.
0
datnet
(11.06.19)
(11)

Yan komşudan internet bağlantısı

kerkük zindanı
Alt yapıda veya ankastrede problem var (uzun ve karışık bir hikaye) ev sahibi dedi ki yaptıramazsak senin interneti bizim eve nakil ettirelim bizden de senin eve kablo ile taşıyalım. Mesafe 10 metre. Böylr bir şey mümkün mü? Mümkünse dezavantajları nelerdir?
Alt yapıda veya ankastrede problem var (uzun ve karışık bir hikaye) ev sahibi dedi ki yaptıramazsak senin interneti bizim eve nakil ettirelim bizden de senin eve kablo ile taşıyalım. Mesafe 10 metre. Böylr bir şey mümkün mü? Mümkünse dezavantajları nelerdir?
0
kerkük zindanı
(11.06.19)
mümkün diye okudum. yaptıranlar var. (kaynak: forumlar)


not: direkt telefon kablosunu iste. modemi onda bırakma salça olmasın.
0
Techsavvy
(11.06.19)
O da senin internetini kullanacak mı? Tek sıkıntı o olur (ve modemin/kontrolün onda olması)

Onun evinden seninkine ethernet kablosu çekersiniz, evde de router'a bağlayıp kablosuz sinyal yayarsın.
0
nhk ni youkosu
(11.06.19)
Benim neti kullanmayacak. Modemi benim eve takmam mümkün değil mi
0
🌸kerkük zindanı
(11.06.19)
Mümkün fakat Wireless ve LAN kablosu ile bağlanacaksanız, 4-5 portlu modem ve access point ihtiyacı doğacak. Aslında bana kalırsa SuperBox internet daha cazip, altyapı derdi yok, port ihtiyacı yok, biraz tuzlu ama düşünülebilir.
0
Beherit
(11.06.19)
tek hat iki modem mi? olmaz.
0
hmpf
(11.06.19)
Yan evden sizin eve ethernet kablosu çekeceğinize telefon kablosu çekip modemi kendi evinize niye koymuyorsunuz ?
0
talasas
(11.06.19)
senin evinde altyapı yoksa ev sahibinin evinde de olmaması gerekmiyor mu?
altyapı sıkıntısı hiçbirşekilde çözemiyorsan turkcell superbox 20 mbit 99 TL'ye alabilirsin.
0
rahmi pinkfloydoglu
(11.06.19)
@talasas benim kafamda o var zaten hocam bu işlerden anlamadığım için sorayım dedim yine de
0
🌸kerkük zindanı
(11.06.19)
@rahmi, hocam alt yapı var ama problemli. Zaten öncelik problemi çözmeye çalışmak. Ama kaç zamandır halledemedik
0
🌸kerkük zindanı
(11.06.19)
altyapı problemi sadece sizin evinizde (bu nasıl olur bilmiyorum, altyapı ise onda da problem olması gerek, garip) ise; apartmanın içindeki telefon kutusunda boş slot varsa komşuya ikinci bir telefon hattı üzerinden bağlantı verilip onun evinden size telefon kablosuyla hattı getirir takarsınız da, altyapı problemi varsa ona da ikinci hattı bağlayabileceklerini sanmıyorum.
0
gkhncnzdgn
(11.06.19)
hocam ev apartmanda değil, müstakil ev, site içinde ama ayrı bahçesi olan müstakil evler var.
0
🌸kerkük zindanı
(12.06.19)
(3)

Radyasyona maruz kalmış eşyalar neden radyasyon saçıyor?

sys coyg
Çernobil'deki itfaiyecilerin giysilerini düşününce aklıma geliyor. Yanlış söylüyorsam düzeltin fizik bilgim fen lisesi terk ama benim bildiğim kadarıyla etrafa gama ışınları saçılıyor, bu yüksek enerjili gama ışınları her şeyi delip geçiyor bu yüzden insanlar zarar görüyor ama ışımaya maruz kalan bu
Çernobil'deki itfaiyecilerin giysilerini düşününce aklıma geliyor. Yanlış söylüyorsam düzeltin fizik bilgim fen lisesi terk ama benim bildiğim kadarıyla etrafa gama ışınları saçılıyor, bu yüksek enerjili gama ışınları her şeyi delip geçiyor bu yüzden insanlar zarar görüyor ama ışımaya maruz kalan bu maddeler neden radyoaktif hale geliyor?

Benzer şekilde, grafit parçaları neden iyonize edici radyasyon saçıyor? Yani tamam çekirdekle temas ediyor ama bu radyoaktivite nasıl bulaşıyor anlamıyorum, mazur görün.

Biraz bakındım ama internette cevap bulamadım, Türkçe veya İngilizce kaynak atarsanız okuyabilirim.

Çok teşekkürler.
0
sys coyg
(11.06.19)
Yangin ile aciga cikan gaz ve dumana karisan radyoaktif partikuller dokundugu maddelere toz gibi yerlestigi icin
0
sttc
(11.06.19)
Işınların kendisi bulaşıcı veya kalıcı değil, ışınlar etrafa saçılan mikroskopik ölçekte radyoaktif maddeden kaynaklanıyor. Maddenin çok küçük bir miktarının bulaşması radyasyon yaymaya başlaması için yeterli oluyor.
0
mikro patlama
(11.06.19)
rad. çekirdek saçılıp yerleştiği için.
ben diziyi izlemedim.
grafit olayını bilmiyorum ama bir de lüminesans olayı var. radyoaktif ışımayı soğuran maddelerin, elektronları uyarıldığı için ışıma yapıyorlar. buradaki ışıma iyonize değil ama em. dalga.
0
Coma
(11.06.19)
(6)

Elektronikten anlayanlara - Raspberry Pi sorusu

roket adam
Selamlar, elimde bir Pi Zero W var, bu modülü almayı düşünüyorum. Bunu pi'ye nasıl bağlayabilirim kolay bir yolu var mıdır? https://pdf.direnc.net/upload/vs1838-infrared-receiver-datasheet.pdf
Selamlar, elimde bir Pi Zero W var, bu modülü almayı düşünüyorum. Bunu pi'ye nasıl bağlayabilirim kolay bir yolu var mıdır? pdf.direnc.net
0
roket adam
(10.06.19)
böyle sap gibi değil de modül şeklinde alman lazımdı.

tr.dhgate.com
0
kimlanbu
(10.06.19)
Aynen de modül şeklinde alamıyorum, sap gibi alıp nasıl saplarım :) İlla ki bir yolu vardır.
0
🌸roket adam
(10.06.19)
Hocam bi arduino nano/uno almayi dusundunuz mu. Istemedigin kadar ornek de bulursun internette.
0
güneyli çocuk
(10.06.19)
oyle
(10.06.19)
Oyle resmen nokta atışı yapmış. Teşekkür ederim. Lakin bu devre bağlama, hangi modül nereye bağlanır tarzı elektronik konularını nasıl öğreniriz, ne diye aratmak lazım?
0
🌸roket adam
(10.06.19)
Bodozlama bağlarsan hayal kırıklığı yaşaman olası. IR modül çıkış tipi ne ? En kötü pull up direnç bağlaman gerekebilir, stabil iletişim için decoupling kapasitör gerekebilir vs vs.
0
kimlanbu
(11.06.19)
(5)

Youtube Buton Silüetlerinin Ekranda Kalması (Capsli)

norek
Selamlar o/Üç gün önce bilgisayarıma (laptop) format attım ve o günden beri capste gördüğünüz bu görsel problemi yaşıyorum.Konu hakkında fikirleriniz varsa duymak isterim.Şimdiden teşekkürler!Bu görmüş olduğunuz örnekteki dakika ve saniye anlık değil. Yani çubuğun transparanlığını azaltıp kalıcı old
Selamlar o/
Üç gün önce bilgisayarıma (laptop) format attım ve o günden beri capste gördüğünüz bu görsel problemi yaşıyorum.

Konu hakkında fikirleriniz varsa duymak isterim.
Şimdiden teşekkürler!

Bu görmüş olduğunuz örnekteki dakika ve saniye anlık değil. Yani çubuğun transparanlığını azaltıp kalıcı olduğu yok. Fareyi oynatınca görülüyor ki dakika ve saniye o görünen değil. Bir anda atlama yapıyor güncel dakika ve saniyeye.

Ekşiup: eksiup.com
0
norek
(10.06.19)
site verilerini silmeyi deneyin. sağ tıklayıp incele>application>clear site data yaptıktan sonra sayfayı yenilemeyi deneyin.
0
gelecegin yildizi
(10.06.19)
ya youtube tarafında ya da chrome tarafında sıkıntı var. çünkü aynı durum benim başıma da geliyor.
0
sutlu nescafe
(10.06.19)
@gelecegin yildizi maalesef işe yaramadı hocam.
0
🌸norek
(10.06.19)
diğer tarayıcılarda durum nedir acaba?
0
gelecegin yildizi
(10.06.19)
Edge'de hiçbir sorun yok.
0
🌸norek
(10.06.19)
(1)

iyi bir laptop soğutucu?

justagirl
işyerinde laptop kullanıyorum ve haftanın 6 günü/günde 10 saat(kimi günler daha fazla)kesintisiz açık durduğu için baya ısınıyor.kaldırmanın yanında soğutması iyi olan bir ürün öneriniz var mı?yoksa soğutmada efsane olan bir ürün olmadığını kabullenip,kaldırması iyi bir ürüne mi yöneleyim?
işyerinde laptop kullanıyorum ve haftanın 6 günü/günde 10 saat(kimi günler daha fazla)kesintisiz açık durduğu için baya ısınıyor.kaldırmanın yanında soğutması iyi olan bir ürün öneriniz var mı?

yoksa soğutmada efsane olan bir ürün olmadığını kabullenip,kaldırması iyi bir ürüne mi yöneleyim?
0
justagirl
(10.06.19)
Zalman ZM-NS2000

www.hepsiburada.com
0
Beherit
(10.06.19)
(3)

Google My Business Hakkında

kvlknctk
Merhaba,fotoda belirtmiş olduğum https://eksiup.com/p/9529542zpky5 alanı düzenleyebilir ya da kaldırabilir miyim? işletme benim adıma kayıtlı ve google my business üzerinde yer alıyor. Düzenleme talebinde bulundum fakat o kısım tam olarak işime yaramıyor. Çünkü mevcut konumda farklı alan seçmemi ist
Merhaba,

fotoda belirtmiş olduğum eksiup.com alanı düzenleyebilir ya da kaldırabilir miyim?
işletme benim adıma kayıtlı ve google my business üzerinde yer alıyor. Düzenleme talebinde bulundum fakat o kısım tam olarak işime yaramıyor. Çünkü mevcut konumda farklı alan seçmemi istiyor. bunun için de zaman alacak uzun formlar doldurtuyor. Bu işin olayı nedir tam olarak anlayamadım. Bana gösterdiği fotoğraf çöl gibi duruyor orayı değiştirmem ya da kaldırmam lazım. İçerik zaten güncel değil, kötü bir imaj oluşturduğunu düşünüyorum.
0
kvlknctk
(10.06.19)
Fotoğrafı kim yükledi? Siz yoksa başka bir kullanıcı mi?
0
elorelia
(10.06.19)
Google my business destek ekibi ile bi iletişime geçin. Destek maili vardi, çok kısa sürede dönüş yapıyorlar.
0
elorelia
(10.06.19)
olumsuz dönüş yapıyorlar, sebep olarak bir şey bulamadık diyorlar ama gösterdikleri görüntü neredeyse çöl gibi, aslında orada malum işletme yer alıyor. neden öyle yazdıklarını anlamadım.
0
🌸kvlknctk
(10.06.19)
(3)

PS4 Pro 4K Çözünürlük Sorunu Hakkında

ultranil07
Merhaba,PlayStation 4'ümü Pro sürümü ile değiştirdim. Fakat 4K destekleyen bir TV'ye sahip olmama rağmen görüntüde eski versiyonla kıyasladığımda hiçbir fark yok. 4K görüntü kalitesi elde edemiyorum. TV ayarlarını da kurcaladım ama yine de çözüm bulamadım. Yardımcı olabilen olursa mutlu olurum.
Merhaba,

PlayStation 4'ümü Pro sürümü ile değiştirdim. Fakat 4K destekleyen bir TV'ye sahip olmama rağmen görüntüde eski versiyonla kıyasladığımda hiçbir fark yok. 4K görüntü kalitesi elde edemiyorum. TV ayarlarını da kurcaladım ama yine de çözüm bulamadım. Yardımcı olabilen olursa mutlu olurum.
0
ultranil07
(10.06.19)
Kullandığınız HDMI kablo içinden çıkan mı? 4K desteği için kablonun da iyi olması lazım.
0
himmet dayi
(10.06.19)
Ayarlar bölümünde Ses ve Ekran başlığının altında yer alan Video Çıkış ayarlarına bakıp çözünürlüğü (2160p – RGB 4K HDR) şeklinde ayarlamak lazım.

Yine ayarlar kısmında, sistem başlığına gidip HDMI Cihaz Bağlantısını Aktifleştir seçeneği işaretli mi bakmak gerekiyor.

Tabii 4K uyumlu bi' oyun oynadığınızdan da emin olmak gerekiyor. :)


4K destekleyen oyunlar böyle şimdilik;

Mass Effect: Andromeda
Call of Duty Black Ops 4
Spider-Man
For Honor
Rise of the Tomb Raider
Watch Dogs 2
Killing Floor 2
Days Gone
Farpoint
Horizon: Zero Dawn
Dishonored 2
Final Fantasy 15
Red Dead Redemption 2
Fifa 19

Edit: ekleme
0
Beherit
(10.06.19)
@himmet dayi;

Evet, aynı HDMI'ı kullanıyorum. 4K ve 60fps destekleyen bir Premium HDMI almayı düşündüm ama ürünle birlikte gelen HDMI'ın yeterli olduğu söylendi.

@beherit;

İnternet üzerinde birkaç video izledim. Sanırım TV'deki HDMI girişleri için de HDR ayarı yapmak gerekiyor. 4K destekleyen Red Dead Redemption 2, Spider-Man, FIFA 19, God of War ve Days Gone gibi oyunlara sahibim. Akşam yeniden deneyeceğim artık. Teşekkür ederim :)
0
🌸ultranil07
(10.06.19)
(2)

wordpress tema ismi

oblitus
aşağıdaki websitenin temasını arıyorum ama netteki tüm tema arama motorlarını denesem de bulamadım. yardımcı olabilecek var mı?https://www.alessandroisola.com
aşağıdaki websitenin temasını arıyorum ama netteki tüm tema arama motorlarını denesem de bulamadım. yardımcı olabilecek var mı?

www.alessandroisola.com
0
oblitus
(10.06.19)
Temanın ismi "alessandroisola"

Kendileri yapmışlar muhtemelen.

alessandroisola.com
0
amortisman
(10.06.19)
temada fena değil de asıl olay abide. siteyi site yapan yaptığı işler olmuş.
0
rhan
(10.06.19)
(2)

sql id yerine uidid kullanmak

rhan
int id'ler yerine uidid kullanmanın faydası nedir?müşteri id'si üzerinden işlem yaparken müşteri uidid'si kullanmaya geçmiş programlar. bence bir fark yok gibi, gereksiz uzunluk. Bilmediğimiz ne var ki bunda?
int id'ler yerine uidid kullanmanın faydası nedir?

müşteri id'si üzerinden işlem yaparken müşteri uidid'si kullanmaya geçmiş programlar. bence bir fark yok gibi, gereksiz uzunluk.
Bilmediğimiz ne var ki bunda?
0
rhan
(10.06.19)
offline çalışan clientların sql servera sormadan yeni kayıt oluşturup tekrar online olduğunda kaydı insert yapabilmesi, microservices gibi yapılarda birden fazla istance oluşturursanız id lerin çakışmamasını falan sağlar.

edit büdüt : bahsettiğin şeyin GUID olduğunu düşünerek cevap verdim başka bir şeyden bahsediyorsanız affola
0
Sir Anthony Hopkins
(10.06.19)
GUID doğrudur.

offline ve mobil uygulamalar yüzünden sanırım. mantıklı.teşekkürler.
0
🌸rhan
(10.06.19)
(3)

Windows live mail - Outlook Kişi aktarımı

Depik
Eski bilgisayardan yenisine kişileri aktarmam gerek yalnız yenisinde outlook var. Live mailden kişileri .csv olarak export ediyorum fakat outlookda import ederken csvyi düzgün okuyamıyor. Ayrı sütünları bir görüyor. Başka türlü nasıl hallederim.
Eski bilgisayardan yenisine kişileri aktarmam gerek yalnız yenisinde outlook var. Live mailden kişileri .csv olarak export ediyorum fakat outlookda import ederken csvyi düzgün okuyamıyor. Ayrı sütünları bir görüyor. Başka türlü nasıl hallederim.
0
Depik
(10.06.19)
virgülle ayrılmış değerler olarak deneyin.
0
himmet dayi
(10.06.19)
Csv zaten virgülle ayrılmış değerler değil mi?
0
🌸Depik
(10.06.19)
Öyleydi, pardon. PST olarak yapma imkanınız varsa direkt PST yapı diyeceğim ama WLM yazılımı PST destekliyor muydu hatırlamıyorum.
0
himmet dayi
(10.06.19)
(5)

cyberpunk 2077 sistem gereksinimleri

seksli harf
bende nvidia 3gb msi 1060amd ryzen 5 1500x16gb ramvar. google'ladim cok absurt bir sistem gereksinimleri listelenmis o yuzden tereddut ettim pre-order icin. sistem kaldirir mi? basayim mi pre-order'a?bonus: https://www.altf4game.com/329-cyberpunk-2077-fiyatburada 175 tl. bir sikinti yasayan var mi?
bende nvidia 3gb msi 1060
amd ryzen 5 1500x
16gb ram

var. google'ladim cok absurt bir sistem gereksinimleri listelenmis o yuzden tereddut ettim pre-order icin. sistem kaldirir mi? basayim mi pre-order'a?

bonus: www.altf4game.com
burada 175 tl. bir sikinti yasayan var mi? bu siteyim bilmiyorum.
0
seksli harf
(10.06.19)
gift olarak teslim ediliyormus alma bence.o sistem de cok rahat kaldırır full ayar olmasa bile.
0
valkin rockefeller
(10.06.19)
Evet gift olarak veriyor. Ne dezavantajı var öyle vermesinin?
0
🌸seksli harf
(10.06.19)
muhtemelen sistemin yeterli olur.

daha şimdi altf4fame'den aldım. önce siteye para yüklüyorsun bilmem ne pay üzerinden. kredi kartı ile attım onu sonra 0850 li bi numara aradı ve onay istedi onayladım. para geçti siteye sonra da o parayla aldım oyunu. altf4game diye bi kullanıcı steam'den beni ekledi ve hediye olarak oyunu gönderdi

ben de ilk kez kullandım ve sonuç burda;

prntscr.com
prntscr.com
0
washe
(10.06.19)
Preorder verirsiniz keyi 10gün sonra verirlerse ağlamayın daha önceden bu tarz sitelerde yaşandı bu tür olaylar.
0
bahoho
(10.06.19)
sonuc itibariyle pre-order 10 gun sonra godnermesi bir seyi degistirmez. onemli olan gonderiyor mu ki gonderiyor gozukuyor. :)
0
🌸seksli harf
(10.06.19)
(8)

Sıfır Iphone 7 mi, ikinci el 8 mi?

new day new life
Telefonla çok işi olan birisi değilim. 5s'im vardı perte çıkmak üzere. O yüzden yenilemek istiyorum da arada kaldım. Sizce hangisi? 2.el diyorsanız alırken nelere dikkat etmek lazım?Sıfır Iphone 7 32gb 3200 tl2.el Iphone 8 64gb 3200-3500tl arası.
Telefonla çok işi olan birisi değilim. 5s'im vardı perte çıkmak üzere. O yüzden yenilemek istiyorum da arada kaldım. Sizce hangisi? 2.el diyorsanız alırken nelere dikkat etmek lazım?

Sıfır Iphone 7 32gb 3200 tl

2.el Iphone 8 64gb 3200-3500tl arası.
0
new day new life
(09.06.19)
Sıfır 7
0
redskull
(09.06.19)
Ben 1,5 sene önce bu ikilemde kalmıştım. Sonra 12 günlük, bataryası 1 cycle’da olan bi iphone 8 buldum ve aldım. 32 gb 7 ile aynı paraydı. 3200 falan.

Temiz bi şey bulabiliyosan 8 al. Yeni çıkan her zaman daha iyidir.

Telefoncuda test&check ve testm uygulamalarını yükleyip her şeyini kontrol ettim. Tavsiye ederim. Telefoncu da şaşırdı, iyi ben de bu uygulamaları kullanırım test için dedi hatta.

Apple’dan garanti durumunu kontrol et. Sim ızgarasında sıvı temasına bağlı renk değişimi nasıl anlaşılır internetten bak.
0
(s)AINT
(09.06.19)
sıfır 7 al, 2. ele güvenilmez.
0
Elduinnnn
(09.06.19)
cok temiz olduguna eminsen (cok yeniyse falan) 2. el 8 mantikli.

ama gecen hafta ayni ikilemden sifir 7 alarak ciktik (amazon'dan 3100 liraya).

telefonu 1-2 sene kullaninca artik ahi vahi gidiyor (batarya vs.). o sebeple 7 diyorum.
0
brkylmz
(09.06.19)
Telefonda 2.el sakat iş.1-2 gün kullanılmış,garantisi uzun süre devam eden olursa al yoksa gerçekten temiz kullanılması çok güç bir alet. sıçarken de pis bi işle uğraşırken de yanında her türlü şey başına gelmiş olabilir. Sahibindeyse dediğim gibi ilan bulursun bence.
0
Mcfly
(09.06.19)
benim de aklım sıfıra yakın da bugün burada bir iphone 8 satılık ilanı gördüm o aklımı karıştırdı.
0
🌸new day new life
(09.06.19)
Şans işi biraz. Ben de bunu bulamasam 7 alırdım şahsen. Jetblack çok hoşuma gidiyodu.

Hatta benimkinin sol altında nokta kadar darbe izi de vardı. Dingil herif aldığı gibi nasıl yere düşürmüş anlamadım ya. Gerçi ben de 4 kez ekran koruyucu kırdım.
0
(s)AINT
(09.06.19)
İkinci el şans işi. Tertemiz görünür iki gün sonra problem çıkartır. Yerinde olsam riske girmem sıfır 7 alırım
0
takıl yani takmıyo belli
(09.06.19)
(1)

5 dakikalık saç Photoshop’u

dalessandro
Çok beğendiğim bir fotoğrafım var ama saç kısmında ufak bir düzeltme yapmak gerekiyor. Cs den anlayan biri boş vakti varsa yardım edebilir mi?
Çok beğendiğim bir fotoğrafım var ama saç kısmında ufak bir düzeltme yapmak gerekiyor. Cs den anlayan biri boş vakti varsa yardım edebilir mi?
0
dalessandro
(09.06.19)
çok karışık değile yolla
0
nahtoderfahrung
(09.06.19)
(3)

2016 Golf 1.2 yakıt tüketimi hk..

aksach
100 km'de kaç litre yakıt tükettiği konusunda yardım edebilecek olan var mı?
100 km'de kaç litre yakıt tükettiği konusunda yardım edebilecek olan var mı?
0
aksach
(09.06.19)
Bilgi eksikliği var. TDI, TSI, düz, DSG.. şehir içi şehir dışı? Bunları bilmeden yorum yapamayız
0
westblack
(09.06.19)
1.2 lt. ise TSI'dir. Otomatik mi manuel mi konusu var. Ancak çok yakı farkı olacağını sanmıyorum. Şehir içi 8 şehir dışı da 5-5,5 lt'lerde olur.
0
calmdown
(09.06.19)
2016 1.2 otomatik TSI için;
şehirlerarası yolda zorlanmadan 5 lt'lere düşürebiliyorum. 1-2 keresinde deneme amaçlı acaba kaça kadar düşürebilirim denemesi yapmıştım, 4.5 lt'lere düşürmüştüm.
şehir içinde de çok yoğun dur kalklı trafiklere girmediğimde en fazla 6-6.2 lt civarı yaktığını görüyorum.
0
bcdhms
(09.06.19)
(3)

mac adresi ve ip değişince

niyeti bozuk http nesnesi
merhaba,bilgisayarın mac adresi ve internetin ip'sini değişince bir web sitesinin ya da pc'de yüklü bir programın bizi tanıma imkanı kalıyor mu?
merhaba,

bilgisayarın mac adresi ve internetin ip'sini değişince bir web sitesinin ya da pc'de yüklü bir programın bizi tanıma imkanı kalıyor mu?
0
niyeti bozuk http nesnesi
(08.06.19)
web sitesi için kalkmaz. seni tanımasınlar istiyorsan en kısa,basit yol TOR .
0
50promil
(08.06.19)
1 - web siteleri senin mac adresini öğrenemez. niye türklerde böyle yaygın bir kanı var hiç bilmiyorum. başka milletlerde bu kadar yaygın bir şekilde bu yanlış bilgiye inanıldığına denk gelmedim ama niyeyse en teknolojiden anlamayan adam bile gelip bana mac adresi falan diyor bazen.

2- kaldı ki mac adresi denen şey iki tuş ile değiştirilebilen bir şey.

3- tracking olayı artık çok daha sofistike yöntemlerle yapılıyor sadece ip ile değil ve cookielerin de büyük bir rolü de var bu yöntemlerde söylendiği gibi. ancak cookiesiz tracking yapılamaz da değil, dediğim gibi bu başlı başına büyük bir alan her gün yeni teknikler gelişiyor.
0
rotten head
(08.06.19)
Bilgisayarınızın mac adresi internete ulaşmaz, bu bilgi modem/router'da kalır. dolayısı ile mac adresiniz ile internetteki kimliğiniz arasında bir bağlantı yoktur.

mac/ip adresiniz değişirse bile yüklü uygulamalar daha önce yüklendikleri/çalıştıkları bilgisayarı tespit edebilirler, bunu kurulumda kullandıkları kayıtları kullanarak veya donanımı tarayarak yapabilirler. burada söz konusu uygulamanın beni sadece bir bilgisayara yükleyebilirsin iddasını ne kadar güçlü iddia ettiğine göre değişir, kimisi basit dosyalara yazar ve onları kontrol eder, kimisi donanımızı tarayarak erişir vs.

internette ki sitelerin nasıl çalıştığı ise yine ben tanıma yapacağım iddiasının ne kadar güçlü tuttuğuna bakar, monitörünüzün çözünürlük ayarından, browser'ınıza kadar pek çok bilgiye erişimleri vardır, bununla birlikte davranış düzeninizide kayıt edip bunları karşılaştırabilir. vs. vs. vs.
0
selam
(08.06.19)
(1)

Eski versiyon access dosyası acmak

seyyar satıcı
Office 2016 kullandıgim için açamadın dosya eski versiyonmus Linkin sonundaki access dosyasını açıp 2016 da açılabilecek şekilde kaydedip paylaşabilir misinizhttps://apps.support.sap.com/sap/support/knowledge/public/en/1231843Tesekkurler
Office 2016 kullandıgim için açamadın dosya eski versiyonmus

Linkin sonundaki access dosyasını açıp 2016 da açılabilecek şekilde kaydedip paylaşabilir misiniz


apps.support.sap.com

Tesekkurler
0
seyyar satıcı
(07.06.19)
oldu mu

gofile.io

edit: olmus, mesaj atti ama nedense tik yok :D
0
yoggi
(08.06.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.