Giriş
(5)

avrupa'ya otobüs firmaları ve trenle gidiş

Sour
merhaba, özellikle balkan bölgesine giden otobüs firmaları arıyorum. bildiğiniz var mı? sadece firma isimlerini vermeniz yeterli, tek tek kontrol edeceğim.bir de trenle gitme şansımız var mı? hayatımda hiç kullanmadım. tcdd mi götürüyor yoksa özel firmalar da var mı?
merhaba, özellikle balkan bölgesine giden otobüs firmaları arıyorum. bildiğiniz var mı? sadece firma isimlerini vermeniz yeterli, tek tek kontrol edeceğim.

bir de trenle gitme şansımız var mı? hayatımda hiç kullanmadım. tcdd mi götürüyor yoksa özel firmalar da var mı?
0
Sour
(20.06.20)
ben 7 sene önce sirkeci - sofia arasında tren kullanmıştım. gece boyu sürmüştü yol. sanırım yataklı vagondu. öyle hatırlıyorum. halkalı'ya kadar geliyordu galiba tren. oradan öte otobüsle bırakmışlardı o zaman.

metro dışında bir de nilüfer'in varmış sofya'ya.
www.obilet.com

daha bir sürü firma vardır.
aksaray terminalinden kalkan otobüsler hep yurtdışına gidiyor. balkanlara giden firmalar da vardır belki orada.
0
biseysorcaktim
(20.06.20)
akbulut, bulgaristan’a gidiyor.
0
garavel
(20.06.20)
yazmayı unutmuşum, istanbul'dan gideceğim.
0
🌸Sour
(20.06.20)
Metro turizm
0
Unde bach canim
(20.06.20)
alpar turizm var, neredeyse tüm balkanlara var otobüs(almanya'ya bile varmış). zamanında selanik'e gitmiştim sorunsuz, metro'dan daha iyidir.
0
austra
(20.06.20)
(1)

Yufkacılar açık mıdır?

damladamla
Yufka almam lazım. Bugün kısıtlama vs varmış galiba
Yufka almam lazım. Bugün kısıtlama vs varmış galiba
0
damladamla
(20.06.20)
açıktır ama 45 dk sonra çık nolur nolmaz ceza yeme.
0
jelly bear
(20.06.20)
(1)

Öğrenim kredisi e-haciz

Euxinos
Öğrenim kredisini kaç ay ödemeyince haciz geliyor ?. E-haciz geldiğinde banka hesabı bloke olursa bankaya olan borçları ödeyebiliyor muyuz yoksa yatan para anında bloke mi oluyor ?.
Öğrenim kredisini kaç ay ödemeyince haciz geliyor ?. E-haciz geldiğinde banka hesabı bloke olursa bankaya olan borçları ödeyebiliyor muyuz yoksa yatan para anında bloke mi oluyor ?.
0
Euxinos
(20.06.20)
2012'de geri ödeme başlamıştı, 2015 mayısında e-haciz gelmiş.

www.eksiduyuru.com

bloke konduğu zaman hesaba erişim mümkün olmuyor. içindeki paraya da dokunamıyorsun. hayır belki içerde milyar dolar var, bıraksanız borcu ödeyeceğim.

yapılandırma yapılınca bloke kalkmıştı benim.
0
bruges
(20.06.20)
(1)

sozluge girilmiyor mu?

nefertarii
browser'da mesguliyet diyor, mobil'den girilmiyor...
browser'da mesguliyet diyor, mobil'den girilmiyor...
0
nefertarii
(20.06.20)
şuan giriliyor.
gerçi yazdığınızdan beri yarım saat geçmiş. ciddi bir olay olmadıktan sonra 15-20 dakikada düzeliyor..
0
biseysorcaktim
(20.06.20)
(4)

Anahtarlık alarmı

Fusha
Telefondan bir tuşa basınca anahtarın nerde olduğunu söyleyen/öten bir anahtarlık arıyorum. Bulduklarım hep 25 menzilli ve sizden uzaklaşınca alarm çalıyor. Bilen var mıdır
Telefondan bir tuşa basınca anahtarın nerde olduğunu söyleyen/öten bir anahtarlık arıyorum. Bulduklarım hep 25 menzilli ve sizden uzaklaşınca alarm çalıyor. Bilen var mıdır
0
Fusha
(20.06.20)
tile gibi gereçler daha kullanışlı diye biliyorum:
www.chipolo.net

tile bi ara Apple'da vardı ama bulamadım. muadili chipolo'nun tr sitesi varmış. linkledim.
0
vital
(20.06.20)
Teşekkürler hocam, mevcut değilmiş şu anda. Sürekli arabanın anahtarını kaybediyorum. Sinirden kendimi döveceğim bir gün.
0
🌸Fusha
(20.06.20)
TRY 19.21 31% Off | Small Objects Intelligent Bluetooth anti-lost device Two-Way Smart Key Holder to find things
a.aliexpress.com
0
pass
(20.06.20)
TRY 80.75 51% Off | Smart Car Key Case Leather Men Wallets Bluetooth anti-lost Key Holder Housekeeper Covers Zipper Bag Keychain Cover for Keys
a.aliexpress.com
0
pass
(20.06.20)
(1)

Marka ya da tasarım tescili hakkında yardıma ihtiyacım var :(

dust in the wind
Selamlar herkese. Instagram ve etsy üzerinden kendi yaptığım el işi duvar dekorlarını satıyorum. Henüz gerekli yıllık gelire sahip olmadığım için şirket halini almadım. Biraz ilgi görmeye başlayınca ürünlerimin fotoğraflarını alıp kullananlar ya da tasarımlarımı kopyalayıp kendi yaparak daha ucuza s
Selamlar herkese. Instagram ve etsy üzerinden kendi yaptığım el işi duvar dekorlarını satıyorum. Henüz gerekli yıllık gelire sahip olmadığım için şirket halini almadım. Biraz ilgi görmeye başlayınca ürünlerimin fotoğraflarını alıp kullananlar ya da tasarımlarımı kopyalayıp kendi yaparak daha ucuza satanlar ortaya çıktı ve bu konuda çok rahatsızım.

Fotoğraflara artık watermark koyuyorum ama tasarım kopyalanması için acaba tek tek ürünlerin tasarımları için başvursam bir şeye yarar mı? Çevremdekiler tescillesem bile bunu tescilin dışında çıkmanın çok kolay olduğunu ve boşuna uğraşacağımı söylüyor. Ama bu tiplere de gıcık oluyorum ve bir şeyler yapmak istiyorum. Fikir verebilecek ya da bu konuda hangi uzmana danışabileceğimi söyleyebilecek biri varsa çok sevinirim.
0
dust in the wind
(20.06.20)
Dünyaca ünlü markalar bile kopyacılıkla baş edemiyolar, siz de boşuna masraf yapmış olursunuz.

Ha şu var, tasarımlarınızı tescil ederseniz kurumsal firmalar ve markaların ürünlerinizi kopyalamasına engel olursunuz, ama merdiven altı üretim yapanlara engel olamazsınız.
0
John Bloor
(22.06.20)
(2)

üniversite sınavı?

bialo czerwoni
merhaba arkadaşlar,haftaya üniversite sınavına giricem, en son 11 sene önce girmiştim.sadece ilk bölümümü çözeceğim ? (turist rehberliği bölümü için )ve giriş belgesi+kimlik yeterli mi ?teşekkürler .
merhaba arkadaşlar,

haftaya üniversite sınavına giricem, en son 11 sene önce girmiştim.

sadece ilk bölümümü çözeceğim ? (turist rehberliği bölümü için )

ve giriş belgesi+kimlik yeterli mi ?

teşekkürler .
0
bialo czerwoni
(20.06.20)
Giriş belgesi ve kimlik yeter, su götürün lazım olur
0
infernalcadre
(20.06.20)
Evet
0
Unde bach canim
(20.06.20)
(5)

Kullanilmayan banka hesaplarini kapamak

goklerdengelenkarar
Bunu tek tusla e-devletten yapabilsek ne kadar guzel olmaz miydi?Benim 2007'den beri cesitli yerlerde burs, maas vs icin hesaplarim var. Su an maas hesabimin oldugu ve bir de baska bir bankanin hesabi haric hepsini tek bir yerden kapatabilmemin bir yolu var mi? O bankalarla hicbir iliskim kalmayacak
Bunu tek tusla e-devletten yapabilsek ne kadar guzel olmaz miydi?

Benim 2007'den beri cesitli yerlerde burs, maas vs icin hesaplarim var. Su an maas hesabimin oldugu ve bir de baska bir bankanin hesabi haric hepsini tek bir yerden kapatabilmemin bir yolu var mi? O bankalarla hicbir iliskim kalmayacak sekilde ama.

Çoğu banka mobil subeden kapatmaya "ana hesabınızı subeden kapatabilirsiniz" diyerek kapattirmiyor. Bazilarinin subeleeiy uzak sehirlerde sonuçta.
0
goklerdengelenkarar
(20.06.20)
Ben ee askerken acılan heaabi kapattirmadim para kesiliyor mu bilmiyorum bu konuyu da bilen cevaplayabilir mi?
0
ir mania
(20.06.20)
gerek var mı kapatmana? ücret kesilmez hiçbir şekilde.
0
jelly bear
(20.06.20)
Şube müdürlüğü dikkatine dilekçe yazıp, dilekçede derdinizi anlatıp, kvkk kapsamında kişisel verilerinizin de silinmesini istediğini talep edip, varsa bankanın internet sitesindeki veri sildirme talep formunu da doldurup, kimlik fotokopiniz ile beraber şubeye postalayın. Postalarken, teslim edilmemesi halinde iade seçeneği olan bir posta seçin.
Gerisini banka halledecektir.
0
irene
(20.06.20)
çağrı merkezi üzerinden kapatmıştım ing bankta.
0
inheritance
(20.06.20)
Ben ilgili şubelere faks çekerek kapattığımı biliyorum.
0
John Bloor
(22.06.20)
(11)

Sonraki seçimi kim kazanır

lawyerk34
Sizce kim kazanır ? Türkiyenin geleceğini nasıl görüyorsunuz ?
Sizce kim kazanır ? Türkiyenin geleceğini nasıl görüyorsunuz ?
0
lawyerk34
(20.06.20)
tayyo
0
cern de cayci olmak vardi
(20.06.20)
rte
0
solo
(20.06.20)
2023'e kadar beklenirse rte kazanamayabilir çünkü ehonomi o kadar da eyi değil ve bunu herkes hissetmeye başladı. bir de her geçen gün yeni nesilden daha fazla kişi oy kullanıyor ve onlardan rte'ye pek oy çıkmaz. ben rte olsam erken seçim yaparım bir 5 yıl daha takılır sonra da amerika'da work and travel yaparım ki kendisi de öyle yapacak muhtemelen.
0
bohr atom modeli
(20.06.20)
rte kesin
Eko fırsatı harcıyor boş konuşarak
Mansur iyi gidiyor ama rte tek kalırsa alır her türlü
0
Premium Hesap
(20.06.20)
ittifaksız bir model göremiyorum. erdoğanın mhp ile beraber 45 üstüne çıkacağına da inanmıyorum.

akp yıllardır kaybediyor aslında ama karşısında iktidarı isteyecek muhalefet partisi yok. ne chp ne diğer partiler. iktidar olmak için çabalamıyorlar, akp iktidardan düşünce biz geçeriz diye sadece bir beklenti var.

yeni partilerden deva'nın büyük sükse yapacağına inanıyorum. gelecek için öyle diyemem. kimseye sataşmadan işlerini yapıyor gibiler. partinin içinde eski akp, chp, hdp her telden adam var. herkese hitap etmek istiyorlar.

geçen bi chp'li "o zaman sultanahmeti de müze yapalım" dedi ya. heh işte önümüzdeki 2 seçim daha chp'ye kimse bakmaz. bu kadar şuursuz vekillere sahip başka parti yok ülkede. şekilci olarak dindar bir ülkede bunu demek, yıllardır siyasetten bişey öğrenmemişler demektir.

başta dediğimi tekrarlamamda fayda var. erdoğanın 45'i geçmesi mümkün değil. 42-43 civarı olur
0
avatar is back
(20.06.20)
recep
0
jamswety
(20.06.20)
Ben şehadet şerbetini içene kadar RTE tarafından yönetilecegimize inanıyorum, hatta eminim, tek tesellim fani olması. Bunun icin de Türkiye'de yaşıyor olmamizdan başka bir gerekçe gösteremem, gerek de yok zaten.
0
sanguine
(20.06.20)
Eğer muhalefet akıllı davranıp düzgün bir ortak aday etrafında birleşirse Erdoğan'ın kaybedeceği kesin. Son anketlerde (En güvenilir Konda dahil) Akp + Mhp maksimum % 47 çıkıyor. Erdoğan'ın oyu Akp + Mhp oy toplamının 1-2 puan altında seyretti her zaman. Ayrıca 18-24 yaş aralağı Akp'nin en az oy aldığı kitle. 2023'te Z kulağı denilen bu kitlenin büyüklüğü 7 milyon kişi. Erdoğan'ın oy oranı günden güne erirken bir de üstüne onu en az destekleyen grubun hacmi genişliyor.
Bu yüzden Erdoğan zaten kayıpta diyebiliriz. Sadece henüz kazanan yok.

Not: Şimdiye kadar son yerel seçimler hariç her seçimden önce Erdoğan'ın kazanacağını iddia etmiş bir insanım. Temenni falan değil, anketlere, analistlere, ekonomik duruma ve rüzgara bakarak söylüyorum.
0
fobfilm
(20.06.20)
ben seneye baharda bir seçim yapacaklarını ve seçimden yine malum kişinin galip olacağını düşünüyorum.

akp'nin oyları gün geçtikçe düşüyor, yıllardır gün geçtikçe düşüyor ama seçim öncesi 6 aylık zaman diliminde tekrar toparlıyorlar. birine hain, diğerine dış mihrak diyorlar akp'yi sevmeyenler de ona oy vermeye mecbur kalıyor. çamur at izi kalsın'ın ekmeğini en çok yiyorlar.

2023'e kalırsa seçilememe durumu var. çünkü başka partiler de kitle oluşturuyor. chp'nin saçma sapan tavırları olsa da kitlesini genişletebiliyor.

olan bitene bakınca türkiye'nin geleceğini hiç iyi görmüyorum ama sebebini bilmediğim bir şekilde -mucize mi dersiniz şans mı dersiniz- türkiye'nin düzlüğe çıkacağına inanıyorum. ilk söylediğim mantıklı düşününce vardığım sonuç, ikincisi ise sebebini bilmediğim bir hissiyat sadece.
0
biseysorcaktim
(20.06.20)
Koronadan rusyası abdsi avrupasına kadar mücadale edilirken bu işler yarım bırakılamaz, başka bir parti de asla yürütemez ve yine akp alır. 'İstemezük'çü anlayış, bizdeki muhalefette akp ya da erdoğan yaptıysa 'istemiyoruz'cu anlayışa bürünmüş .

Muhalefet, ülkeyi yönetme değil de ancak Erdoğan'ı yerinden etme arayışını sürdürüyor. Buna da nasıl oluyorsa, siyaset yapmak diyorlar.
0
Erva
(20.06.20)
Bu kadar iyi yönetilen, ekonomik olarak refaha ulaşmış, insan hakları ve özgürlükler konusunda öncü, devlet için halk değil halk icin devlet anlayisi benimsemis, ranti rüşveti bitirmis, her alanda atilimlar yapmis bir yönetim birakirsa mazallah biteriz. Dolar 7 euro 8 issizlik %25 olur, insanlar parasizliktan intihar eder, yakar.
Bence gene akp alir. Yani gecen sene 50bin liralik araban 120bin, 300binlik evin 450 bin oldu. Şükür edemiyor insanlar.
0
logisticsmanager
(20.06.20)
(7)

Programlama dili öğrenmek

ir mania
Öyle bi algı varki sanki bunu herked öğrenmeli ve küçük çocuklar bile öğrenebilir gibi. Olayı ne matemetik bilgisi mi lazım bi de öğrensek bize be katar ve öğrenme yöntemi nedir?
Öyle bi algı varki sanki bunu herked öğrenmeli ve küçük çocuklar bile öğrenebilir gibi. Olayı ne matemetik bilgisi mi lazım bi de öğrensek bize be katar ve öğrenme yöntemi nedir?
0
ir mania
(20.06.20)
programlama dili öğrenmek karşılaştığınız bir çok problemi ufak parçalara bölerek çözme yetisini geliştirir bu hayat için faydalıdır Nesne tabanlı programlama model olarak kendine hayatın ta kendisini almıştır

her programlama dili öğrenen bu kavramları hayatına aktaracak gibide düşünmeyin bu aikido karete gibi dövüş sporları öğrenip aslinda özünde başka öğretiler öğrenilmesine benzetilebilir amaç adam dövmek değildir

herkes programlama dili öğrenmek zorunda değil ama ilerde evdeki beyaz eşyaların bile programlanabileceğini ve internete bağlanacaklarını düşünüldüğünde faydalı olabilir (nesnelerin interneti)
0
baknedicem
(20.06.20)
Yöntem nedir peki öğrenmek için?
0
🌸ir mania
(20.06.20)
öncelikli olarak ne programlamlamak istiyorsun onu tespitini yap (web,desktop,mobil,gömülü sistem vs)
sıfırdan başlıyorsan ben mobil tavsiye ederim
programlama dili öğrenmeden önce öğrenmen gereken başlıklar var
Matematik bilmelisin fakat eğer çok büyük proje geliştirmeyeceksen kendine ait
bir takim bilimsel algoritmalar oluşturmayacaksan mat-2 lazim değil mat-1 en azından bilsen iyi olur bu işi meslek olarak seçtiysen ve bu yolda ilerleyeceksen kesinlikle ingilizce bileceksin

1-Algoritma
2-Veri Yapıları
3-Veri Mimarisi
4-Desen Kalıpları

bunların temelini öğrenmeden direk programlama dili öğrenebilirsin tabi ama iyi bir programcı olamassın

sonra ben mobil tavsiye ederim Dart dili ile flutter öğrenebilirsin böylelikle
hem androide hem ios program yazabilirsin
0
baknedicem
(20.06.20)
programlama herkesin öğrenebileceği ama bir çok kişinin ilerletemeyeceği bişey. analitik düşünme kabiliyeti mi dersin, çok sevmek mi dersin bilemem. ben mesela işlemcilerin çalışma prensibini, mimarisini kesinlikle anlamıyorum. bi yerlere kadar hee böyleymiş tamam diyebiliyorum ama sonrası yok.

herkesin öğrenmesi lazımdan kasıt başlangıç seviyesidir zannımca.
0
avatar is back
(20.06.20)
Öğrenilen her şey insana bir şey katar . Ama hobiniz veya işiniz değilse, hiç kasmayın.
Latince öğrenmek gibidir. Pek işe yaramaz.

Benim tavsiyem, Excel öğrenin . Access öğrenin. İster muhasebeci olun. İster otopark mafyası. İş Hayatında bunlar lazım.
0
ycaycayca
(20.06.20)
@cayca excelin de sonu yok ki öğrendim demek icin napmak gerekiyor
0
🌸ir mania
(20.06.20)
Sonu Macro abi. Macro'da zaten Visual basic'tir. O da bir programlama dilidir.
0
ycaycayca
(20.06.20)
(3)

Koşu bandının yoldan ne farkı var?

msb
Evden çalışıyorum, hareketsizlik dongusunu kirmak icin bi kosu bandi alicam.Normalde sahile inip yurumeyi cok severim ama buna cok da vaktim olmuyor maalesef.Gecen bi arkadas kosu bandinin dizlere zarar verdigini soyledi.Agirlikli olarak kosu yerine yuruyus icin kullanicam.Yine de zarar verir mi ekl
Evden çalışıyorum, hareketsizlik dongusunu kirmak icin bi kosu bandi alicam.

Normalde sahile inip yurumeyi cok severim ama buna cok da vaktim olmuyor maalesef.

Gecen bi arkadas kosu bandinin dizlere zarar verdigini soyledi.

Agirlikli olarak kosu yerine yuruyus icin kullanicam.

Yine de zarar verir mi eklemlere?

Normal yolda tempolu yurumekten bi farki var mi bu aletlerin?

Bu arada 6-7 senedir eliptik var evde, yeterince kullandim artik bozuldu alet, bir daha eliptik dusunmuyorum.
0
msb
(20.06.20)
Yürümede zararı olmaz.
0
catch the arrow
(20.06.20)
zemin daha sert (dışarda asfaltta taşta yürümüyorsanız tabi), hem de sabit bir zemin üzerinde ileriye doğru gitmek sanırım daha sağlıklı bir hareket. ama koşu bandında ayarladığın tempoyu da dışarda ayarlayamazsın o yüzden sportif açıdan daha iyi koşu bandı. siz zaten yürüycem diyosunuz yürümede bir sıkıntı olmaz.
0
semaforo de medianoche
(20.06.20)
bölüm başkanı diye bir profesöre gitmişti arkadaşım. Yanında ben eşlik etmiştim ona hastaneye tek gitmesin diye. Sıkıntısı dizlerindeydi. Doktora az mı yürüyeyim, dedi. "İstediğin kadar yürü, asla zararı olmaz, yeter ki koşu bandı kullanma, evde yürümeye çalışma" demişti doktor. Sonra bana dönüp, "aman siz de yapmayın koşu bandı falan, hastalarımın-ameliyatlarımın yarısı koşu bandından" demişti. Doğal yürüyüşe göre kasları daha çok kasıyormuşuz, yıpranma oluyor falan derken, kemikleri bile mahveden bir süreç olduğunu söylemişti. Ben ikna oldum, bant kullanmıyorum. Üşenmeyip dışarı çıkmak lazım. Her açıdan dışarda yürüyüş daha mantıklı, insanlar, oksijen, gözün de oyalanması, vs.
0
lovemyself
(20.06.20)
(2)

Amerikan büyükelçiliği açık mı?

youshookmeallnightlong
Genel olarak soruyorum. Corona’dan dolayı kapalıydı bi ara.
Genel olarak soruyorum. Corona’dan dolayı kapalıydı bi ara.
0
youshookmeallnightlong
(20.06.20)
Açık ama başvuru kabul edip etmediklerini bilmiyorum.
0
duptıs
(20.06.20)
Northern Mariner
(20.06.20)
(2)

böbrek ağrısı

en_birinci
Annemin böbreği ağrıyor 2 gündür Daha önceden de ağrırdı kum dökerdi sanırım yine öyle bir şey ama bu sefer baya şiddetli.. Limonlu su içiyor ağrı kesici içti ve sıcak su koyduk ama işe yaramıyorsokağa çıkma yasağı var hastaneye de gidemiyoruz Öneriniz var mı başka??
Annemin böbreği ağrıyor 2 gündür
Daha önceden de ağrırdı kum dökerdi sanırım yine öyle bir şey ama bu sefer baya şiddetli.. Limonlu su içiyor ağrı kesici içti ve sıcak su koyduk ama işe yaramıyor
sokağa çıkma yasağı var hastaneye de gidemiyoruz

Öneriniz var mı başka??
0
en_birinci
(20.06.20)
112yi arayın bence veya aracınız varsa atlayın gidin. acil bir durum söz konusu çünkü.
0
sutlu nescafe
(20.06.20)
Arac varsa basin gidin hastaneye ya da taksi cagirin. Bobrek agrisi cok fenadir. Agri kesici serum yapmalari lazim.
0
brkylmz
(20.06.20)
(8)

2. El araç fiyatları neden bu kadar yükseldi?

cosmicgadin
Kafayı yemişler ya, 20 bin lira falan fark var. Araç da lazım napsak ya? Bu fiyatlar bi kere yükseldi diye kalır mı böyle, yoksa seneye düşebilir mi mesela? Şimdi alıp sonra zarar etmek de var.
Kafayı yemişler ya, 20 bin lira falan fark var. Araç da lazım napsak ya? Bu fiyatlar bi kere yükseldi diye kalır mı böyle, yoksa seneye düşebilir mi mesela? Şimdi alıp sonra zarar etmek de var.
0
cosmicgadin
(20.06.20)
30 yıldır bu ülkede yaşıyorum, uzun vadede bir şeyin ucuzladığına şimdiye kadar şahit olmadım.
0
glore
(20.06.20)
çünkü birinci el fiyatları yükseldi :)

şu fiyatlar varken ikinci el almak pek cazip değil. neredeyse sıfır fiyatında.
0
tabudeviren
(20.06.20)
0 arac girmiyor ülkeye. Devlet istemiyor. 0 araç sıralarında hep galeriler var zaten. O yüzden düşme ihtimali yok bundan sonra.

4-5 sene önce 0 fiyatı 30 bin lira olan symbol bile 150 bin olmus.

Rezalet.

Hadi arabası olanın da arabasının fiyatı yükseldi. Açığı kapatabiliyor. Ama gençler şu şartlarda nasıl araba alsın? Gençliğe gerçekten sadece gençliklerini değil, bir ömür borçlular.

ABD de 16 yaşında çocuk arabaya binebiliyor. Bizim o tarz bir araç için 20kyi cepten çıkarmamız lazım. Asgari ücret 2300 lira. Gerisini siz hesaplayın.
0
westblack
(20.06.20)
Ya sanki Almanya ya da Amerika gibi ekonomisi gelişmiş bir ülkeyiz de, hala kendimizi bu ülkelerle kıyaslıyoruz. Birçok açıdan bataklığın içindeyken, neden araba alamıyoruzun cevabını çok da ilginç yerlerde aramayın. Şunun şurasında daha iyi bir hayat için birçok kişinin terk etmek istediği bir ülkede yaşıyoruz. Üç maaşla araba almayı beklemenin gerçekçi bir yanı yok. Türkiye Avrupa'nın ve dünyanın ucuz iş gücü sağlayan ülkelerinden. Kendinizi kıyaslacaksanız Vietnem ile falan kıyaslayın. Onlar motosiklete biniyor, siz de bineceksiniz bu gidişle.

blog.traveloka.com
0
synesthesia
(20.06.20)
- sifir aracta stok sorunu var.

- dusuk faizli krediler talebe benzin doktu.

yaz boyunca fiyatlar artmaya devam edecek. ytd
0
Leonardo~Da~Vinci
(20.06.20)
güzel ve doğru cevaplar verilmiş ama bir şey de ben ekleyeyim, insanımız mal ulan mal. cebine aylık 3-4 bin giren hemen araba ilanlarına bakmaya çalışıyor. lan bu devirde 3-4 bin sabit gelirle(ki özel sektörde ne kadar sabit denirse) araba kredisine mi girilir?

hadi onu geçtim somut örnek vereyim, iş yerinde temizlik çay kahve yapan kadının kocası kapıcı işten çıkarıldı işsiz geziyor. kocası işten çıkartıldığında arabalarını sattılar(eski megane) 4 boğaz var evde kadın asgari alıyor, adam(galiba) işe girmiş şimdi tekrar araba kredisine giriyolar. böyle insanlar olduğu sürece fiyatlar da düşmez.

markette rafta 3 lira yazan ürün kasada 3,5 çıkınca ortalığı ayağa kaldıran "beyaz yaka" 2 ayda 20k fiyatı artan arabaya da satıcısına da laf etmiyor basıyor krediyi alıyor.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(20.06.20)
Leonardo +1

Proletarier de fena halde haklı.

Ben de bu milleti anlayamiyorum. Cebine asgari ucret giren araba bakmaya basliyor. Kendi adima aylik gelirim epey iyi ama hala aylardir dusundugum araci alamadim, neden cunku ben baktikca fiyatlar ucuyor.

Var olanla yetinip ayagimi yerden kesiyor yeted iste diyorum.

Talebi yaratan, fiyati ucuran arkadaslar da bogazindan cocugunun nafakasindan kesip caka satmaya devam etsin. Bu denli talep oldukca fiyatlar zor iner.
0
msb
(20.06.20)
2019 nisan sonu 187 bin tl ye aldığım kia sportage suv şu an 297 bin tl fıkra bu kadar.
0
jamswety
(20.06.20)
(5)

witcher 3 wild hunt hakkında

kaledekiyalnizlik
uzun zamandır listemde olan bu şahesere 2 hafta önce başladım. ps4 varken başlamıştım sonra konsolu satınca daha başlarda yarım kalmıştı. şimdi xbox one üstünde sıfırdan bir başlangıç yaptım. seriye ve dünyasına az çok aşinayım. ilk üç kitabı ve her ne kadar berbat castinge sahip olsa da dizisini de
uzun zamandır listemde olan bu şahesere 2 hafta önce başladım. ps4 varken başlamıştım sonra konsolu satınca daha başlarda yarım kalmıştı. şimdi xbox one üstünde sıfırdan bir başlangıç yaptım. seriye ve dünyasına az çok aşinayım. ilk üç kitabı ve her ne kadar berbat castinge sahip olsa da dizisini de izledim.

sorularım ve kafa takılanlar şunlar: oyunda nereye gideceğimi ne yapacağımı şaşırıyorum çoğu zaman. sadece birincil görev odaklı değil de ikincil görevleri ve kontratları rastgele bir şekilde bitirmeye çalışıyorum. biraz rockstar games kafasıyla gidiyorum açıkçası. birinci gta oyunundan rdr 2 ye kadar tüm rockstar oyunlarını oynadım ve az çok bilirsiniz yaptığınız görevler, görevlerin sırası ya da seçimleriniz, son 2-3 oyuna kadar pek bir şeye etki etmezdi o lineer hikayelerde. ama burada biraz wiki okuyup bitirmiş arkadaşlara da sorunca sen çok farklı yoldan gitmişsin vs diyorlar. hani bazı diyaloglarda iki üç sarı cümleden birini seçince sanırım tüm ilerleyiş değişiyor. ben onu sadece süreli seçimlerde oluyor sanıyordum da süresiz diyalog seçimlerinde de oluyormuş, bunu bile şimdi öğrendim mesela.

hiçbir şekilde acelem yok witcher bitsin de başka bir ana oyuna geçiyim diye. geçeceğim sonraki ana oyun zaten skyrim :) maalesef onu da zamanında hep uzaktan seyrettik oynayacak platform yoktu. konsol ya da düzgün bilgisayar vardı da biz mi oynamadık? günde 2-3 saat film izler gibi oynuyorum witcher'ı ama bazen yanlış mı ilerliyorum diye sorular oluşuyor kafamda. witcher'ın yanında da hikayesi 10 saati geçmeyen çerezlik oyunlar bitiriyorum; gears of war ya da bf serilerinin campaign modları gibi. zaten şu an witcher'ın çok çok başındayım, emin olmasam bile hissediyorum bunu gamerlar hisseder. xbox başarım sekmesi süreyi ölçmüyor witcherda saçma bir şekilde ama 73 kupadan 7 tanesini kazanmışım ve ilerleme %8 diyor. kızıl baron yan hikayesinin sonlarındayım sanırım.

fazla spoiler içermeyen her türlü öneri ve yorumlarınıza açığım sevgili duyurucular, teşekkür ederim.
0
kaledekiyalnizlik
(20.06.20)
Tadini cikarmaya bak dogru yoldasin. Evet bazi hic farketmedigin secenekler bile sonu etkileyebiliyor. Karakter ekraninda kac saat oynadigin yaziyordu sanki
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(20.06.20)
Tadini cikar, yan gorevleri yap (ben butun yan gorevleri yapip bitirdim) çünkü hepsi güzel.
Ozellikle daha cok zevk almak istersen zorluğu artır oyunda.
0
logisticsmanager
(20.06.20)
Ben de yan görevleriyle birlikte ek paketleri bitirdim. Seçenekler sonucu değiştiriyor. Bu yüzden bir seçeneği seçtikten sonra diğerlerini seçseydim ne olurdu diye youtube dabçn izliyordum. Böyle çok video var meraklılar için.
0
sarcophagus
(20.06.20)
ben ana görevleri yaparken yan görev birikmeye başlayınca onlara sarıyodum, sonra onları sıfırlayıp tekrar ana görevlere geçiyordum. zaten hatırladığım kadarıyla görevlerin tavsiye edilen seviyeleri yazıyordu oyunda küçükten büyüğe doğru gidin. witcher'ın yan görevleri kesinlikle yapılmaya değer atlamayın derim. panolardan falan ekstra kontrat işlerine çok girmedim ama zaten uzun bir oyun iyice uzatmamak için. ilk oynayışta zaten muhakkak saçmalıycağınız yerler olucak büyük açık dünya oyunlarında aksi zor ama severseniz 2. kere de oynanıcak bir oyun. ben öyle yaptım şahsen ilk oyunumdaki pişmanlıklarımı giderdim çok keyifli oldu.
0
semaforo de medianoche
(20.06.20)
Valla ben okudukça şaşardım böyle uzun oyun neden 2.3.kez oynanır falan diye. Ama ilerleyişi ve hikayeyi gördükçe gayet iyi anlıyorum artık. Uslu bir witcher olarak ilerliyorum belki ilerde 2.ye oynarsam daha badass takılırım :)
0
🌸kaledekiyalnizlik
(20.06.20)
(5)

Fiziki olarak gram altın alındığında

mete kudur
Selamlar, bankadaki altın hesapları fiziki değil malum; fiziki altın alalım desek nadiraltın'da gram fiyatı 426 lira bunu bozdururken normal gram altın fiyatından mı bozacaklar bu iş nasıl oluyor ?
Selamlar, bankadaki altın hesapları fiziki değil malum; fiziki altın alalım desek nadiraltın'da gram fiyatı 426 lira bunu bozdururken normal gram altın fiyatından mı bozacaklar bu iş nasıl oluyor ?
0
mete kudur
(20.06.20)
Haftasonu diye makasi acmislar sanirim. Altungold'da 400 tl.

Ve evet fiziki altini al sat yaparken daha cok zarar edersiniz.
0
brkylmz
(20.06.20)
yatırım için fiziki altın almanın mantığını anlamıyorum.
ne yapcaksınız eritip takı falan mı?
banka alırken de satarken de en uygun fiyatı veriyor genelde.
altını elinize almanın hiç bir faydası yok.
ha derseniz ki devlet bankadaki mevduatlara el koyar, ya da ben korkuyorum banka batar,
bu düşünceyle bankada kimsenin mevduat tutmaması lazım.
bugüne kadar böyle bir durum hiç yaşanmadı ama eve giren hırsızların altınları uçurduğunu hepimiz en az 1-2 kez etrafımızdan duyduk ya da birebir yaşadık.
o yüzden bankada tutmak en iyisi bence size de tavsiyem o yönde
0
rentts
(20.06.20)
Bankada %1 vergi var, ve altın olarak değeri olmadığı için illa o bankanın makasına mecbursun
0
🌸mete kudur
(20.06.20)
@mete kudur kuyumcudan ordan burdan aldığında üzerine koydukları komisyon %1'den fazla ki.
0
sting
(20.06.20)
Bankadaki altınızı( bir çok bankadan )dilediğiniz zaman fiziki çekersiniz ,
İsterseniz 1 gr ilk isterseniz 1000 kg külçe ( değişen oranlarda komisyon ödersiniz)
Çok yüksek değildi ( gr 2,5 tl gibi bişey )
Tabi bankadan aldığınız altın aynı sertifikaya sahip olduğu İçin yine külçeyi bankaya teslim eder , banka hesabınıza yatırırsınız , dileğinizde de bozarsınız.
0
dunyatuhaf
(20.06.20)
(3)

Kanada, Yeni Zelanda gibi ülkelere göçmenlik hangi şartlarda kabul

epistemic_regress
oluyor? Kimler başvurabiliyor, kimler kabul alıyor?
oluyor? Kimler başvurabiliyor, kimler kabul alıyor?
0
epistemic_regress
(20.06.20)
tinyurl.com

şuraya baktınız mı?
0
sttc
(20.06.20)
Kanada icin bkz: www.canada.ca
0
taurina
(20.06.20)
resmi sitelerinde her bilgi var. ikinci bir siteye bakmaya ihtiyacin bile olmayacak eger gercekten niyetliysen.
0
baldur2
(20.06.20)
(1)

26€ Deutsche Post - Maxi Letter International

celeron 300a
Tracking numarası yok. Gelir mi? Gümrüğe takılırsa 'takıldı' diye ararlar mı? DAha önce bu duyuruda sorulmş pek iyimser değil gibi: (git: 858195)
Tracking numarası yok. Gelir mi? Gümrüğe takılırsa 'takıldı' diye ararlar mı? DAha önce bu duyuruda sorulmş pek iyimser değil gibi: (git: 858195)
0
celeron 300a
(20.06.20)
- PTT'yi arayıp "bana gönderi var" diyerek barkod numarası öğrenilebiliyormuş.
- 30 TL ücretle gümrükten geçti.
0
🌸celeron 300a
(22.06.20)
(5)

özel liseler için ayrı sınav var mı?

anarsika
eskiden vardı. şimdi tek sınavla mı giriyorlar merak ettim.
eskiden vardı. şimdi tek sınavla mı giriyorlar merak ettim.
0
anarsika
(20.06.20)
Özel lise derken ?

Kolejden bahsediyorsanız her kolejin ayrı bursluluk sınavı olur. Onun dışında genelde çoğu koleje paranı verir yollarsın çocuğunu.
0
brnbrs
(20.06.20)
Eskiden özel liseler mis gibi burs verirdi. İlk 20'ye %100 falan veren pek çok kaliteli okul olurdu. Şimdi birinci olan çocuğa %50 falan veriyolar. Tok satıcı durumdalar yani. Ama hala sınavları var evet lise için. Her sene sınav yapıyolar bi de, eskiden ara yıllarda katılıma açık sınav yapmıyolardı, şimdi gördüğüm hemen her okul 1. sınıftan 12. sınıfa kadar sınav yapıyolar.

Bi de özel lise derken?? diyen arkadaşı anlamadım. Kolej ya da özel lise arasında ne fark var yahu? Ben orta okul ve liseyi özel okulda okudum ve sınıfça hep özel lise diyoduk yani kimse kolej demiyodu zengin bebeler gibi (burslu sınıftık). Bilmiyorum kolej biraz itici bence, özel lise daha cool sdhsdh
0
nundu
(20.06.20)
Giriş sınavı tek, bütün liseler için. Ama burs için özel liseler kendileri kriter koyuyor. Alt testlerin puanlarına göre mesela.
Bir de, yabancı dilde eğitim veren okullara kolej denirdi eskiden. Şimdi ortalık kolejden geçilmiyor. Gerçek kolejler Robert, Amerikan koleji gibi okullar.
Kolej ya da özel lise, her ne denirse densin; parayı vereyim göndereyim diye bir şey yok. Herkes giriş sınavına girmek zorunda. Ama paran varsa, özel okula gönderme şansı olur tabi. İmam Hatip'ten daha iyidir her durumda.
0
pro9it9is9
(20.06.20)
www.google.com.tr

Özel okullar sınavıydı o. Hala var mı diye sormuştum. Adı bile öyleydi yani haha. 2000-2005 arası varmış.
0
🌸anarsika
(20.06.20)
Bizim zamanımızda Özel ler kolej olarak geçerdi. Şuan dada kolej ve temel lise olarak ikiye ayrılıyor. Ya da biz hâlâ o şekilde telafuz ediyoruz.

O yüzden dedim kolej mı diye. Özel liseler kendi aralarında bursluluk sınavına tabi tutarken temel liseler sınavı (çoğunluğu) önemsemiyor.

Benim oğlumda bu yıl 9. Sınıfta ve özelde. Hiç bir sınava girmeden yazdirmistim 8. Sınıfta.
Çünkü müdürümüz bildiğimiz hababam sınıfında ki müdür gibi.

Bazı liseler bursluluk sınavına girmeden öğrenci almıyor, hatta puanı en yüksek olanları tercih ediyor istediğin parayı ver almıyor okuluna.
Ama bunlar çok azınlıkta maalesef.

Garipsenecek bir durum göremedim açıkçası. Sanırım ayrıntılı yazmam gerekiyormus.
0
brnbrs
(20.06.20)
(1)

Ayasofya ve topkapı ziyarete açık mı?

loser blueser
bir diğer soru müzekart öğrenci için buralardaki gişelerde başvuru yapabiliyor muyuz, yapılıyorsa kart hemen veriliyor mu?
bir diğer soru müzekart öğrenci için buralardaki gişelerde başvuru yapabiliyor muyuz, yapılıyorsa kart hemen veriliyor mu?
0
loser blueser
(20.06.20)
Phoebe
(20.06.20)
(2)

açıklamalı video yapma programı

tabudeviren
görüntü akarken durdurup okla ve yazıyla açıklama yapıp, sonra akışın devam etmesini istiyorum. bazı yerlerde ok hareket eden şeyi takip edecek.adobe ve sony'nin büyük programları değil de daha basit bir yolla nasıl halledebilirim?
görüntü akarken durdurup okla ve yazıyla açıklama yapıp, sonra akışın devam etmesini istiyorum. bazı yerlerde ok hareket eden şeyi takip edecek.

adobe ve sony'nin büyük programları değil de daha basit bir yolla nasıl halledebilirim?
0
tabudeviren
(19.06.20)
Motion track basit bir iş değil. Kare kare uğraşıp yapılır ama acemi için kolay olmaz, çok basit bir yolu yok yani. Belki ekran kaydı alarak daha basitçe halledersiniz, mouse ile takip edersiniz hareketli nesneyi. Sonradan üstüne yazı eklemek daha kolay.
0
orient blue
(20.06.20)
En kolay yolu videoyu Flash/Animate'e alıp orada istenenlerin eklenmesi.
0
heritage
(20.06.20)
(1)

Online ödeme başarısız ama para çekilmiş

but that was just a dream
Merhaba,Hollanda’da başlayacağım üniversiteye ödenmesi gereken 730 €’luk bir tutarı ziraat kredi kartımı kullanarak ödedim. Ödeme okulun gönderdiği link üzerinden yapılabiliyordu. Fakat işlem sonunda ödeme başarısız mesajı alsam da baktığımda para karttan çekilmişti. Okulu aradım ancak Pazartesi dön
Merhaba,

Hollanda’da başlayacağım üniversiteye ödenmesi gereken 730 €’luk bir tutarı ziraat kredi kartımı kullanarak ödedim. Ödeme okulun gönderdiği link üzerinden yapılabiliyordu. Fakat işlem sonunda ödeme başarısız mesajı alsam da baktığımda para karttan çekilmişti. Okulu aradım ancak Pazartesi döneriz dediler. Uygulamada okula para ödediğim görülüyor. Merak ettiğim okul yok sen bu prayı ödememişsin derse ne yapacağım?

Teşekkürler
0
but that was just a dream
(19.06.20)
işlem sadece "bekleyen işlemler" kısmına düşmüş olabilir mi? eğer öyleyse 1-2 güne oradan silinir. mevcut ödemenin ücreti bloke olarak kartında gözüküyordur, işlem kalkınca bloke kalkar.
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(19.06.20)
(3)

ben aldırma (devlet hastanesi, özel, fiyatlar, iz kalma meselesi)

mehmed resad
selamlar.Çok küçük bir ben var. onu aldırmak istiyorum. bir de bir sivilce sonrasında burnumda kalan bir çıkıntı oldu ten renginde. bu durumda devlet hastanesine gitsem alırlar mı? herhangi bir ücret ödüyoruz muyuz? ve çok büyük olmadıkları için iz kalma meselesi nasıl olur?özelde bu işi kaça yapıyo
selamlar.

Çok küçük bir ben var. onu aldırmak istiyorum. bir de bir sivilce sonrasında burnumda kalan bir çıkıntı oldu ten renginde.

bu durumda devlet hastanesine gitsem alırlar mı? herhangi bir ücret ödüyoruz muyuz? ve çok büyük olmadıkları için iz kalma meselesi nasıl olur?

özelde bu işi kaça yapıyorlar?
0
mehmed resad
(19.06.20)
cildiyede yuzumde olmayan et benlerini (bir kac tane) soguk fisfisla yaktilar (adini bilmiyorum) iz kalmadi. 9-10 gun icinde kendiliginden dustu. sgk kapsamindaysan ucret odmezsin. ilac verirse fark vs oduyorsun sadece eczanede

ama yuze uygulama nasil olur bilmiyorum
0
exlibris
(19.06.20)
@exlibris'in dediği soğuk fısfıs cryotherapy. benin çok küçükse tek seansta yok edilir gibi geliyor bana. en son 1200 tl civarıydı amerikan hastanesinde.
0
elektr10
(20.06.20)
Yüze o soğuk gazla şeyyapmıyorlar, kuzenimin yüzündeki beni plastik cerrah aldı devlet hastanesinde, iz kalmadı. Para vermemişti ama yıllar önceydi, şimdi nasıl bilmiyorum. (Ben de yüzümde olmayan bir beni soğuk fısfısla tam yok edemedikleri için yine plastik cerraha aldırdım sonra. Yüz için direkt plastik cerrah daha iyi olur gibi geliyor bana.)
0
kobuzchu kiz
(20.06.20)
(1)

Elektrik - Elektronik PDF

Euxinos
Elektrikle uzaktan yakından bir ilişkim yok ancak en azından arduino vs üzerinde modellemeler yapabilecek, devre kurabilecek kadar elektrik - elektronik bilgim olsun istiyorum. Bunu sağlayabilecek, önerdiğiniz bir PDF var mı ?.
Elektrikle uzaktan yakından bir ilişkim yok ancak en azından arduino vs üzerinde modellemeler yapabilecek, devre kurabilecek kadar elektrik - elektronik bilgim olsun istiyorum. Bunu sağlayabilecek, önerdiğiniz bir PDF var mı ?.
0
Euxinos
(19.06.20)
youtube videolarını öneririm. pdf'ler genellikle sıkıcı ve anlaşılmaz olabilir.
eğer hiç bilginiz yoksa youtube üzerinden hem duyarak, hem görerek çok daha rahatlıkla öğrenebilirsiniz.

elektrik ve elektronik derslerinin içeriklerine dair başlıkları internetten bulup, o sıra ile videolar arayabilirsiniz ya da bir kanal bulduysanız doğrudan içeri dalabilirsiniz.
pdf'ler daha çok bilgisi olanlar içindir.
0
attirmayin makedonun kafasini
(20.06.20)
(3)

Ip adresi bilinmesi

oscar
Bir facebook grubundan bir data inceleme programi aldim. Yani sifre email ayni ve herkes bu sifre ve email uzerinden programi kullaniyor. Ayarlardan baktigimdan en son nereden login olunmus kisminda ip lerde cikiyor herkesin.Ip bilinmesi bir sorun teskil eder mi ?
Bir facebook grubundan bir data inceleme programi aldim. Yani sifre email ayni ve herkes bu sifre ve email uzerinden programi kullaniyor. Ayarlardan baktigimdan en son nereden login olunmus kisminda ip lerde cikiyor herkesin.

Ip bilinmesi bir sorun teskil eder mi ?
0
oscar
(19.06.20)
En fazla ev adresinizi bulabilirler, o da biraz şans işi. Mümkün ama kolay değil.

Onun haricinde aldığınız program illegal bir şeyse, bilgisayarınıza yüklediğiniz şey ne belli değil demektir. Artık coin mi mine eder, keylogger mı yükler, orası kısmetinize kalmış.
0
plutongezegendegilmi
(19.06.20)
Yok hocam yasal bir program, o konuda sorun yok. yani zaten login kisminda onlarca kisi var, herkes giriyor adres sorun degil :)
0
🌸oscar
(19.06.20)
vpn kullanabilirsiniz.
0
ozdek
(20.06.20)
(2)

Adını unuttuğum meşhur bi butik otel

photo85
Kapadokya ürgüp civarında. Çok şık merdivenleri ve italyan tarzı heykelleri var. O heykellerle meşhur pahalı bi butik otel. Adını unuttum. Cave otel dedikleri tarzda
Kapadokya ürgüp civarında. Çok şık merdivenleri ve italyan tarzı heykelleri var. O heykellerle meşhur pahalı bi butik otel. Adını unuttum. Cave otel dedikleri tarzda
0
photo85
(19.06.20)
Sacred house olabilir mi?
0
marcelorios
(19.06.20)
Mükemmel. Evet orası
0
🌸photo85
(20.06.20)
(7)

İstanbul Bilişim dolandırır mı?

Semi
10 gün önce internet sitesinden bulaşık makinesi aldım, ödemeyi havale yoluyla yaptım.Bugün kötü yorumlar okudum bir sürü kişiye ürünleri gelmemiş diye. Bana da 30 Hazirana kadar teslim şeklinde açıklaması maili geldi. Yorumları gördükten sonra korktum. Var mı başına bir durum gelen burasıyla alakal
10 gün önce internet sitesinden bulaşık makinesi aldım, ödemeyi havale yoluyla yaptım.
Bugün kötü yorumlar okudum bir sürü kişiye ürünleri gelmemiş diye. Bana da 30 Hazirana kadar teslim şeklinde açıklaması maili geldi. Yorumları gördükten sonra korktum. Var mı başına bir durum gelen burasıyla alakalı?
0
Semi
(19.06.20)
Muhtemelen gelmeyecek bir bardak su içiniz
0
shredd
(19.06.20)
genelde ya ürün çook geç geliyor ya da gelmeyen ürün için para iadesi istediğinizde iade çoook geç yapılıyor. hiç iyi yorum yapanı görmedim, ama yine de bekleyin bakalım.
0
MtKrt
(19.06.20)
şikayetler MtKrt'in dediği gibi. Tam olarak dolandırıcı değiller, fakat 1 ay sonra falan gönderiyorlar veya iade istiyorsun birkaç ay sonra alabiliyorsun falan gibi. Keşke ekşi'den yorumlara baksaydınız önce :/
0
nhk ni youkosu
(19.06.20)
Gecmis olsun hocam. Internetten bisey alirken eger mal nispeten ucuzsa muhakkak detayli arastirmak gerekiyor. Vakit kaybetmeden yasal haklarinizi arastirip hemen o kanala girmenizi tavsiye ederim.
0
Kirmizibavul
(19.06.20)
Selam, ürünü web uzerinden iptal ettirip genel müdürlüğe gidin iptal kodu ile beraber. Paranızı 2-3 gün içinde alırsınız.
0
dietf
(19.06.20)
hocam çok konuşuldu burada da. battı o firma. paranızı işletip 1-2 ay sonra iade ederler.
0
xrated
(19.06.20)
Bedava peynir fare kapanında olur
0
Mistyimage
(20.06.20)
(13)

Vegan olmak

mobydick
Sizce de bir okadar güzel ve etik, ve bir o kadar da zor değil mi?
Sizce de bir okadar güzel ve etik, ve bir o kadar da zor değil mi?
0
mobydick
(19.06.20)
neyi yiyeceğini bilmek büyük bi bilinç. bu bilince ve bilgiye sahipsen zor değil. çünkü seçeneklerin azalıyor. herzaman yediğin veya yiyebileceğin şeyler daha az.

ben vegan değilim ama sebze yemeyi artırmaya çalışıyorum. ama dönüp dolaşıp aynı şeyleri yiyorum. yeni tarifler öğrenmek gerek.
0
sttc
(19.06.20)
Vegan olmamak etik dışı mı şimdi? Tam anlamadım.
0
himmet dayi
(19.06.20)
Bence değil. Kendimi standart bir hayvandan çok daha üstün görmüyorum. Sindirim sistemim hem etçil hem otçul olarak gelişmiş buna göre besleniyorum.

Neyi yemek isteyip istemediğin beni ilgilendirmez ama yeşillerim yüzünden etik değil dersen haklı bulamam seni.
0
ruzgar1
(19.06.20)
Vegan olmamak ne kadar güzel ve etik ise vegan olmakta o kadar güzel ve etik, Et yemek ne kadar zor ise vegan beslenmek te o kadar zor.

Allah beni nur içine yatırsın, toprağım bol olsun. Vegan mafyası is coming
0
paramolacak
(19.06.20)
evet öyle. iki ev arkadaşım ve kız arkadaşım vegan. bir önceki kız arkadaşım da vegandı. birbirleriyle alakaları olmamalarına rağmen böyle bilinçli insanlar arasında bulunduğum için şanslı hissediyorum çünkü tüm ömrümce bunun en etik beslenme tarzı olduğunu düşündüm. hepsine insani olarak saygı duyuyorum. ben de et tüketimimi son zamanlarda bayağı azalttım.
0
bohr atom modeli
(19.06.20)
Güzel ve etik değil.
0
bayc
(19.06.20)
Zor degil, ben olali 7 sene olacak yakinda.

Abartilip daha ulasilamaz yapilmasini sevmiyorum. Herkesin cok kolayca adapte olabilecegi bir yasam tarzi cünkü.
0
buf-e kür
(19.06.20)
ben bir süre boyunca vejetaryandım, hatta kendimi vegan olarak görmesem de bir süre vegan besleniyordum. sakin ve huzurluydum. sanırım bu sözcükle ifade etmek yanlış olmaz: dinginlik.

ama zordu. bulunduğum şehirde dışarıda bir şey yiyemiyordum mesela.
öğrenci olduğum için evde beslenmek de zordu.

sırf çevresel faktörler elverişli olmadığı için önce veganlıktan, hatta sonra vejeteryanlıktan vazgeçtim.

eğer şartlar farklı olsaydı vegan kalmaya devam edebilirdim.

etik olup olmaması hakkında yorum yapmak istemiyorum ancak yediğim eti asla ziyan etmem. süt, peynir ve yoğurt ziyan olursa çok üzülürüm.
0
biseysorcaktim
(19.06.20)
Veganlıkla etik olmanın ne alakası var? Yemek tercihine göre insanları nasıl etik ya da değil diye sınıflandırıbailiyorsunuz?

Vegan olmayı etik bulanları ben de "proteinsizlikten sağlıklı düşünmeyenler" olarak nitelendirsem, olur mu?
0
sorularimicinfeykhesap
(19.06.20)
Et girmeyen yere.... Şaka şaka
Vegan değilim hiçbir zaman da olacağımı düşünmüyorum. Eti severek yiyorum. Hatta et yemediğimde doymuyorum.
Ama veganlara büyük saygıyla bakıyorum. Sırf ben et yiyeyim diye milyonlarca canlı işkenceli bir hayat sürüp, benim için vahşice öldürülüyor. Hatta daha yumurtasındayken antibiyotiklerle canlı başka bir varlığa dönüştürülüyor. Üretim çiftliklerini gören bir insanın hala et yiyebiliyor olması etik demeyelim de vicdansızlık olarak görüyorum. Evet vicdansızım.
Bu arada ben güzel güzel arabalara binip, güzel evlerde oturup, 8 saat pembe g.tlü gibi narin işlerde çalışıp, açlık ve ölüm korkusu yaşamadan, 3 öğün en azında basit bir ekmek yiyebilirken, tüm ulaşım ve iletişim araçlarına sahip olup, en azından temiz suya erişebileyim diye Çin, Hindistan, Myanmar ve bilumum fakir ülkedeki insanlar işkence benzeri bir hayat sürüyor ve o durumdan kurtulmaları için ben hiçbir şey yapmıyorum.
Vicdansızlık konusunda yalnız mıyım?
0
rastinon
(20.06.20)
Belli vitaminlerin besin dışında takviye olarak alınması gerekiyormuş, bu kısmı bana veganligin söylendiği gibi doğal bir beslenme tarzı olmadığını düşündürüyor. Endustriyel çiftliklerin azalması, hatta kapatılması ve hayvanlarin özgürlüklerine kavuşma hedeflerine diyebileceğim bir şey yok ama vegan beslenme bizi nereye kadar götürür? Bu kısım muallak bende ve yıllarca et yemiş biri olarak birkaç yıllık veganliktan sonra kendimi nasıl hissederim, bilemiyorum. Tartışmaları bayağı merakla takip ediyorum ama, bakalım bu iş nereye varacak.
0
epistemic_regress
(20.06.20)
isa'dan sonra 2020 yılında, sömürüden uzak bir hayat yaşama hayali gercekci degil bana göre, bir burjuva avuntusu. hayvanları sömürmeyeyim diye vegan oluyor insanlar ama singapurda cocuk iscilerin ürettigi nike ayakkabilari giyiyor, sendikasiz calistirilan kadınların ürettigi giysileri giyiyor, karbon salinimi konusunda hicbir önlem alınmamis toplu tasima araclarini kullaniyor, emegi sömürülen basın emekcilerinin cikardigi gazeteyi okuyor, televizyonu seyrediyorlar.

eger veganlik etik ve politik bir secim ise, sadece yemek ile alakali bir durum degilse, bu etik ve politik bir tavri her alanda sürdürmedigi sürece iki yüzlüdür.
0
proteus
(20.06.20)
veganlıkla etiğin şöyle alakası var, hayvanlara işkence edip bir kafese tıkılmalarına neden olmuyorsun. ölecekleri zamana karar veren bir mekanizmanın devam etmesini sağlamıyorsun. yavrularıyla geçirecekleri zamana başkalarının karar vermesini, yürüyecekleri, duracakları, yiyecekleri içecekleri zamana cellatlarının karar vermesini istemiyor oluyorsun.

etik kısmı bu. yoksa bir yiyeceği başka yiyeceğe tercih etmek değil olay. veganlık da öyle basitçe et yemiyorum çünkü sevmiyorum değil. etin tadını seviyorum ama vicdanım el vermediği için yemiyorumdur. bu herkes kırmızı giymelidir çünkü kırmızıyı çok seviyorum gibi bir şey değil.
0
bohr atom modeli
(20.06.20)
(1)

Muhasebe Problemi

Frederick Co
Ekte sizinle bir hesap paylaşacağım.Bunlar para hareketleri.Bu hareketlerin sonunda;311 bin dolar rota Mal alımı yaptı Mehmet 291 bin dolar ödeme aldıDeniz 20 bin dolar mehmet e fatura kestiRota ya 311 bin dolar mehmet fatura kestiKim kime ne kadar borçlu
Ekte sizinle bir hesap paylaşacağım.
Bunlar para hareketleri.
Bu hareketlerin sonunda;
311 bin dolar rota Mal alımı yaptı
Mehmet 291 bin dolar ödeme aldı
Deniz 20 bin dolar mehmet e fatura kesti
Rota ya 311 bin dolar mehmet fatura kesti

Kim kime ne kadar borçlu
0
Frederick Co
(19.06.20)
mehmet'in rota'dan 20 bin dolar alacağı var.
o parayı da deniz'e ödeyecek yani mehmet'in deniz'e de 20 bin dolar borcu var.

yani rota mehmet'e 20 bin, mehmet de deniz'e 20 bin borçlu.
0
ozdek
(20.06.20)
(3)

KYK bursu temmuzda veriliyor mu?

gatopoco
Kuzenim için soruyorum. Bu konuda bilgim yok.
Kuzenim için soruyorum. Bu konuda bilgim yok.
0
gatopoco
(19.06.20)
Burslar yazın da veriliyor. Ama mezun olacaksa sadece haziran verilir. Ben öyle biliyorum en azından.
0
Bartebly
(19.06.20)
ben ağustosa kadar almıştım ama sene 2010du
0
nahtoderfahrung
(19.06.20)
yazın da yatıyor evet.mezun olduğunuz senede ise en son hazirana kadar alabiliyorsunuz.Bartebly dediği doğru tamamıyla.
0
drako
(19.06.20)
(4)

Ping Sorunu

Uçan Çivi
Oyun oynarken birden anlık inanılmaz pingler vuruyor. Online oynarken inanılmaz sorun yaşatmaya başladı. Çözüm önerilerinize muhtacım.
Oyun oynarken birden anlık inanılmaz pingler vuruyor. Online oynarken inanılmaz sorun yaşatmaya başladı. Çözüm önerilerinize muhtacım.
0
Uçan Çivi
(19.06.20)
Kablolu mu bağlanıyorsun?
0
glamdr1ng
(19.06.20)
Kablosuz bağlanıyorum, kablosuz olarak devam edeceğim.
0
🌸Uçan Çivi
(19.06.20)
türknet kullanıyorum aynı dert bende var, ilk kullandığım senelerde böyle bir sorun yoktu.
0
late viper
(19.06.20)
Muhtemelen modem ile alakalı
0
ruzgar1
(19.06.20)
(2)

Ogrenci akbili sorusu

follow rivers
Selam duyuru ahalisi,Gecen yil aof'e kaydolmus ve ogrenci akbilini kapmiştim fakat bidaha kayit yenileme yapmadim. Suan ogrenci indirimi devam ediyo ne zaman biter? Yeni doneme kadar yani eylule kadar akbilim devam eder mi?
Selam duyuru ahalisi,

Gecen yil aof'e kaydolmus ve ogrenci akbilini kapmiştim fakat bidaha kayit yenileme yapmadim. Suan ogrenci indirimi devam ediyo ne zaman biter? Yeni doneme kadar yani eylule kadar akbilim devam eder mi?
0
follow rivers
(19.06.20)
Yıllık olması lazım geçen yıl ne zaman öğrenci akbil yaptıysanız o zamana kadar olmalı
0
ruzgar1
(19.06.20)
31 aralık'ta biter. eylül ekim gibi ilk harç dönemi oluyo. ilk harcı ödediğinde sonraki sene yine kullanabilirsin. 2. harcı ödemesen de oluyo.

2 senelik bölümde 4 yıl, 4 senelik bölümde ise 7 yıl idi sanırsam aynı sınıfı geçemezsen indirim hakkın iptal olur.
0
spirit crusher
(19.06.20)
(3)

Whatsap sesli konusma kaydi

tuborg yesili
Whatsap herhangi bir dava durumunda konusma kaydi verebilir mi kanit icin? Tesekkurler
Whatsap herhangi bir dava durumunda konusma kaydi verebilir mi kanit icin? Tesekkurler
0
tuborg yesili
(19.06.20)
Hayir
0
her giriste sifresini unutan adam
(19.06.20)
whatsapp hiçbir koşulda konuşmaları kaydetmediğini, arşivlemediğini iddia ediyor ki verirse kendini yalanlamış olur. yani hayır.
0
lapregunta
(19.06.20)
bugün whatsapp ile başka bir konuda iletişime geçtiğimde mesaj konusu için

"Not: Mesajlar teslim edildikten sonra sunucularımızda saklanmaz, dolayısıyla mesajlarınızı sizin yerinize silemeyiz."

şeklinde yazmışlar. mesajlara erişimleri yok zaten hocam sanırım
0
avatar is back
(19.06.20)
(2)

Ilıca çeşme

lion de la Turquie
Haftasonu nasıl olur kalacak yer tavsiye eder misiniz? Ucuz yollu aile işi
Haftasonu nasıl olur kalacak yer tavsiye eder misiniz? Ucuz yollu aile işi
0
lion de la Turquie
(19.06.20)
Egenin en pahali bolgelerinden birini soruyorsunuz. Ben olsam kalabaligi vs dusunmekten ziyade corona’yi düşünürdüm. Hele ki ucuz bir yer bakiyorsaniz...
0
her giriste sifresini unutan adam
(19.06.20)
şu an o bölge çok kalabalık. ucuz olsun diye kalinda inn vb. otellerde kalsanız bile korona büyük tehlike diye düşünüyorum. gitmeyin derim.
0
lapregunta
(19.06.20)
(4)

Nanobilimi ve nanoteknoloji hangi ana bilim dalının alanı?

ahada nick
Earth science diye bilir miyiz? Yoksa kimya mı?
Earth science diye bilir miyiz? Yoksa kimya mı?
0
ahada nick
(19.06.20)
Merhaba. Daha çok kimyaya giriyor ama aslında pek çok alanda da kullanılıyor artık. Tıptan, fiziğe; biyomühendislikten makine mühendisliğine kadar.

@fezagezgini
Tabii ki doğru. Malzemesiz olmaz. Zaten say say bitmez kolay kolay bu alanlar :)
0
simderun
(19.06.20)
@simderun malzeme bilimine haksızlık etmeyin :)

temelde fizik daha çok
0
fezagezgini
(19.06.20)
Daha çok kimya-fizik ortak paydası denilebilir
0
data
(19.06.20)
temel olarak fizik ama kimya, biyoloji, malzeme bilimi ve muhendisligi, makine muhendisligi gibi her alana girmis durumda.
0
chezidek
(19.06.20)
(1)

wdcloud bağlantısı bi anda kesiliyor

plastic_angel
bu lanet nas cihazı bi iki haftadır kapalıydı. şimdi açtım dosya aktarmak istiyorum NAS'dan PC'ye ama sürekli bağlantı kesiliyor.. Hiç anlamam bu işlerden , ne olabilir sorun?
bu lanet nas cihazı bi iki haftadır kapalıydı. şimdi açtım dosya aktarmak istiyorum NAS'dan PC'ye ama sürekli bağlantı kesiliyor.. Hiç anlamam bu işlerden , ne olabilir sorun?
0
plastic_angel
(19.06.20)
ethernet olabilir. bağlantı koptuğunda gidebilir.

baştan kurulum yapmayı deneyin. bağlı olduğu kablo ve switch vs kontrol edin.

sıcaktan sapıtıyor olabilir mi diyeceğim ama bilemedim nas'larda sıcaklıkla ilgili önlemler genelde iyidir.
0
ozdek
(19.06.20)
(1)

avrupa yakası mekan

charlotte blanc
arkadaşımla dışarı oturabilceğim. çok kalabalık olmayan alkollü mekan tavsiyesi alabilir miyim ? bomontiadayı falan seviyorum ben bir de boğaziçinin içinde bir restoran var orası da güzel. yeni yerler arıyorum. arkadaş grubumuz maks 4-5 ama genelde kemik kadro 3 kişi. aradığımız semtler etiler, arna
arkadaşımla dışarı oturabilceğim. çok kalabalık olmayan alkollü mekan tavsiyesi alabilir miyim ? bomontiadayı falan seviyorum ben bir de boğaziçinin içinde bir restoran var orası da güzel. yeni yerler arıyorum.

arkadaş grubumuz maks 4-5 ama genelde kemik kadro 3 kişi.

aradığımız semtler etiler, arnavutköy, bebek, beşiktaş ve karaköy
0
charlotte blanc
(19.06.20)
ben hep etiler kebapçıya gidiyorum, lahmacunu çok güzel. sırf rakı meze lahmacuna bile gitmişliğimiz vardır :) normalde de açık alanı çok ferahtı, masaların arası hatta masalar büyük olduğu için yan yana oturan insanların arası bile uzaktı, hiç değiştirmeden de yeni düzene uyum sağlamış olabilir yani. karşıda bir yere gidecek olsam yine oraya giderim.
0
bir garip melek
(19.06.20)
(3)

Finansbank yıllık üyelik ücreti

rosey
Cardfinans go kredi kartıma Nisan 2020 tarihinde yıllık üyelik ücreti adı altında 35 tl borç yansıtmışlar.2013 yılında https://www.qnbfinansbank.com/bize-ulasin/bize-ulasinBuraya girip, iade etmezseniz hesabını kapatacağım yazmıştım ve 1 yıl kullanım taahhütü ile parayı iade etmişlerdi. Sonraki yıll
Cardfinans go kredi kartıma Nisan 2020 tarihinde yıllık üyelik ücreti adı altında 35 tl borç yansıtmışlar.

2013 yılında www.qnbfinansbank.com
Buraya girip, iade etmezseniz hesabını kapatacağım yazmıştım ve 1 yıl kullanım taahhütü ile parayı iade etmişlerdi.

Sonraki yıllarda kestiler mi kesmediler mi unuttum, sanırım bikaç yıl kesmeyip tekrar kesmeye başladılar çok emin değilim kaçırmış olabilirim.

Bu kart öğrencilere veriliyordu limiti zaten 1000 tl. Bu arada 4 yıl önce de öğrenciliğim bitti, onunla alalı 4 yıldır hesabımdan kesiliyordur belki de bu ücret bilemedim :)

Zaten mobil bankacılıkta en son 12 aylık ekstre yi görüntüleyebiliyorum.

Canlı destekten yazdım böyle olursa kartı kapattırırım diye ama pek sallamadılar.

Bu 35 lirayı geri alabilir miyim sizce,
0
rosey
(19.06.20)
Alamazsın.
0
sorularimicinfeykhesap
(19.06.20)
Bende de aynı kart var öğrenciliğim bitti valla kullandığınız bir kartsa ödeyin geçsin çünkü normal karta geçmek zorunda kaldığınızda 100 küsür liralık aidatlar ödeyeceksiniz :/
0
atom karincanin torunu
(19.06.20)
Bana garanti 140 TL takmış geçen ay, sizinki iyiymiş :)

Gecen sene ben de iptal edeceğim deyince 1 yıl taahhütlü iade etmişlerdi. Hepsi aynı, en iyisi ya maaş hesabı olan bankadan ya da enpara dan kart kullanmak.
0
va
(19.06.20)
(5)

toz alerjisi için anlık çözüm

Olric
normalde ilaç kullanıyorum ama geçtiğimiz hafta şehir dısındaydım ilacım bitti yenisini yazdıramadım. ilacımı almadığımda da belirtileri direkt göstermeye başlıyorum ve baya ağır geçiriyorum. ilacımı alana kadar anlık çözüm önerileriniz var mı?
normalde ilaç kullanıyorum ama geçtiğimiz hafta şehir dısındaydım ilacım bitti yenisini yazdıramadım. ilacımı almadığımda da belirtileri direkt göstermeye başlıyorum ve baya ağır geçiriyorum. ilacımı alana kadar anlık çözüm önerileriniz var mı?
0
Olric
(19.06.20)
alerjik rinit oluyorsan burnunu tuzlu suyla yıkayabilirsin.
0
sir gawain
(19.06.20)
maske kullaninca nispeten az etkilebiyorum ben. ozellikle temizlik yaparken maske kullandigimda hapsirmiyorum filan. belki ise yarar sende de.
0
in vino veritas
(19.06.20)
ilacınız reçeteli mi?
herhangi bir antihistaminik kısa süreli iş görebilir. eczaneye bir sorun yardımcı olurlar.
bende de polen alerjisi var çünkü hiç doktora yazdırmadım.
0
ozdek
(19.06.20)
hepa filtreli hava temizleyiciler
0
sting
(19.06.20)
Antihistaminik kullanamayınca başka bir çare kalmıyor. Benim de alerjim fena toza ve polene karşı. İmkanın varsa duş yapmak rahatlatıyor, bir de uyumak. Baika çözüm bulamadım. Deniz suyu da varsa yakınında o da iyi geliyor. (yüzmek)
0
mirafiori
(20.06.20)
(3)

Vakıflar Bankası Genel Müdürlüğünde çalışan

yeni eksici hatun
Yada yakını çalışan yada Vakıflar Bankasında müdür olan tanıdığı olan yok mudur :) sistem üzerinden Takas Odasına sunulan çekin kimin tarafından sunulduğu bilgisi gerekiyor. Açılmış olan bir dava var bizde tarafız zaten. Buradan belki yardımcı olan birileri olabilir diye düşünüyorum. Keşke çıksa ben
Yada yakını çalışan yada Vakıflar Bankasında müdür olan tanıdığı olan yok mudur :) sistem üzerinden Takas Odasına sunulan çekin kimin tarafından sunulduğu bilgisi gerekiyor. Açılmış olan bir dava var bizde tarafız zaten. Buradan belki yardımcı olan birileri olabilir diye düşünüyorum. Keşke çıksa benden ne dilerse dilesin sonra :)

Şimdiden teşekkürler
0
yeni eksici hatun
(19.06.20)
kişiyi işinden edebilecek birşeyi buradan kimse vermez +1
0
surprise
(19.06.20)
Zaten mahkemeden bankaya yazılmış müzekkere var. Ancak aylardır cevap verilmiyor. Bende davanın tarafıyım.
0
🌸yeni eksici hatun
(19.06.20)
Kimse bu bilgiyi vermez, cunku verildiginde sistemde dijital imza izi birakir ve bu da adamin basini belaya sokar.
0
pietro
(20.06.20)
(13)

Hepsiburada teslim edilen ürünün bedeli iade edildi?

Topalordek
Hepsiburada üzerinden satıcısı hb olmayan bir ürün aldım. Ürün teslim edildi diye bilgi girildi ancak kargoyu teslim almadığım gibi ne kargo numarası ne firma hiçbir şey yoktu ekranda. Hemen hb yi aradım durumu anlattım kargo bana gelmedi bu ne dedim. kayıt oluşturdular. 1 gün sonra kargo teslim edi
Hepsiburada üzerinden satıcısı hb olmayan bir ürün aldım. Ürün teslim edildi diye bilgi girildi ancak kargoyu teslim almadığım gibi ne kargo numarası ne firma hiçbir şey yoktu ekranda. Hemen hb yi aradım durumu anlattım kargo bana gelmedi bu ne dedim. kayıt oluşturdular. 1 gün sonra kargo teslim edildi. Geri dönüş yapacaktım kargo geldi sorun kalmadı kaydı bitirin diye ama hb nin berbat arayüzü ve müşteri hizmetleri yüzünden dönüş bir türlü yapamadım. Bugün mesaj geldi ürün bedeli iade edildi diye. Hemen aradım durumu anlattım iadeyi iptal edin gerekirse eft yaparım dedim. Kayıt oluşturdular. Ürünü ben hediye aldım iade edemem. Parayı isterlerse yollarım. Başına böyle birsey gelen oldu mu? Ne yapacak bu adamlar.
0
Topalordek
(19.06.20)
yav bırak onlar koşsun peşinde sen işini yapmış durumu bildirmişsin bu kadar düşünceli olunacak bir ticari ahlak yok bu ülkede. isterlerse parayı yollarsın.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(19.06.20)
3 haftadir bana gelmeyen urunun iadesini almaya calisiyorum ben :) hepsiburada konusunda birak onlar pesinden kossun derim.
0
fakyoras
(19.06.20)
Benzer bir duyuruya da cevap vermiştim, bana da benzer bir şey oldu, kargodan teslimn aldım ama bir şekilde son gün teslim alabildim. Ben teslim almama rağmen ürün kargodan iadeye dönmüş gibi olmuş, ben de bana iade parası yatınca hepsiburada'yı arayıp öğrendim.

Aradığımda baktılar duruma, ürün sizde kalsın, iade edilen para da sizde kalsın dediler. Ben de iptal edin, parayı geri yollayayım demiştim ama almadılar. Satıcıyla olan zarar kısmını biz hallediyoruz dediler.

Sizden de yatırdıkları iade parasını geri almayabilirler. Ürünü iade etmenizi bekleyemezler zaten. Parasını da almıyolarsa kendi sorumlulukları.
0
nimberjack
(19.06.20)
Geneli degil kendini degerlendir. Baska insanlarin baska firmalarla yasadigi sorunlarin intikamini bu alisverisinden cikarma. 1 lira da olsa hakkin olmayan bir kazanc elde etmişsin. Senin yerinde olsam mağazaya ya da hepsiburada'ya yazarım konuyu. Gerekirse mağazadan IBAN alıp gönderirdim ben olsam. Evet sistemdeki açıklardan dolayı bir seye bedavaya sahip olmak tatlı gelebilir ama bunun etik ve vicdani yonu beni hayatim boyunca rahatsız ederdi.
0
pass
(19.06.20)
@pass dostum duyuruyu okuduğuna emin misin? Cevabın çok ilgisiz başlamış o yüzden soruyorum.
0
🌸Topalordek
(19.06.20)
Kuzenimin de başına geldi hem de aynı siparişi 3 kere geldi falan ilginç bir olaydı.

Ürün de kalsın para da kalsın diyorlarsa çok şey etmeyin, böyle bir soruna ayıracakları vakitte zaten daha fazlasını kazandıkları için bunu diyorlar, böyle bir soruna iş gücü ayırmak pek mantıklı değil onlar nezdinde.
0
atom karincanin torunu
(19.06.20)
pass +1 diyorum.
ticari ahlak zaten yok, aman ben ne koşayım peşlerinde, derseniz kendinize küsersiniz zamanla.

zaten siz de böyle davranmışsınız, arayıp bildirmişsiniz. bundan sonrasından onlar sorumlu. hiçbir şey yapmanıza gerek yok.
0
lovemyself
(19.06.20)
@Lovemyself, pass in cevabi ve verdiğin cevabın ikinci paragrafında ne alaka var anlamadım.
0
🌸Topalordek
(19.06.20)
@Topalordek itham etmedim yanlış anlaşılmış olabilirim. Kusura bakma.
0
pass
(19.06.20)
Benim arkadaşımın başına benzer bir durum geldi. 40 liralık bir ürün aldı. Aynı gün teslimat seçeneği için de ekstra 9 lira verdi. Ürün 3 gün gelmeyince durumu hb'ye bildirdi. hb ürünün bedeli kadar hesaba hediye çeki tanımladı tekrar alabilsin diye. ancak ürün 4. günde eline ulaştı. hediye çekini de iptal etmediler.
0
himmet dayi
(19.06.20)
Pass ve lovemyself sizin duyurunuza değil, cevaben siz peşinde koşmayın diyenlere hitaben yazmış.
Yani peşinde siz koşmayın para sizde kalırsa da kalır yapmayın. Olması gereken neyse onun için uğraşın.
0
Kediyi üzdün
(19.06.20)
@Kediyi uzdun, Evet tam olarak bu aslında :)
0
pass
(19.06.20)
geç gördüm, ama @kediyi üzdün beni anlamış.

bence okurken tonlamayı yanlış yaptınız. ne sizi bir suçla itham ettik, ne de terledik yahu. yaptığınız şeyi, bu soruyu sormanızı takdir edip, işin üstüne gitmenizin etik olduğunu söyledik. size "aman, salla gitsin, az parayı" mealli, yahut "onlar peşinde koşsun" anlamındaki sözleri dikkate almamanızı söyledik. ne sıkıntı olabilir ki yazdığımda? nasıl anlamamış olabilirsiniz?
0
lovemyself
(23.06.20)
(2)

Paypal Hesabına Nasıl Para Gönderirim?

calmdown
Yurdışında bir tasarımcıya iş yaptıracağım ancak paypal üzerinden ödeme alıyor. Onun paypal hesabına hangi yöntemle para gönderebilirim?
Yurdışında bir tasarımcıya iş yaptıracağım ancak paypal üzerinden ödeme alıyor.
Onun paypal hesabına hangi yöntemle para gönderebilirim?
0
calmdown
(19.06.20)
yurt dışında olup da paypal hesabı olan birisi varsa o gönderebilir.
0
matilda
(19.06.20)
Ne kadarlik bir odeme
0
oscar
(19.06.20)
(1)

yemeksepeti kuponları restoranlardan mı kesiliyor?

proletarier aller lander vereinigt euch
ara sıra kupon geliyor bana yemeksepeti'nden emin olamadığım için büyük yerlerde kullanıyorum ama mesela bugün evdeyim burada ufak az iş yapan yerlerden sipariş vermeye çekiniyorum sırf bu yüzden. bu indirim kuponları restoranların cebinden mi kesiliyor yoksa yemeksepeti mi karşılıyor bunları?
ara sıra kupon geliyor bana yemeksepeti'nden emin olamadığım için büyük yerlerde kullanıyorum ama mesela bugün evdeyim burada ufak az iş yapan yerlerden sipariş vermeye çekiniyorum sırf bu yüzden. bu indirim kuponları restoranların cebinden mi kesiliyor yoksa yemeksepeti mi karşılıyor bunları?
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(19.06.20)
restoran işlettim. o dönem ben de girmiştim yemeksepetine fakat sırf şu joker uygulaması yüzünden iptal ettim. jokerden hiçbir karınız olmuyor çünkü bütün bedeli restoran karşılıyor. üstelik restorana bunu zorunlu yapıyorlar(sizin de reklamınız oluyor diyip iyi göstermeye çalışarak) biz de günde zaten 4-5 tane sipariş alıyorduk bir tanesi bile cebinden çıkınca anlamı kalmıyordu. çok yoğun iş yapan yerlere koymaz ama küçük işletmeler için safi zarar.
0
Wolfware
(19.06.20)
(7)

Hukuki olarak ne yapabiliriz?

aramızda kalsın
Çevremde bu konuda fikir alabilecek kimse olmadığı için yazıyorum.Dedemin köyde bir evi vardı, vefat edince anneannemin ve annemle üç teyzemin üzerine kaldı. Teyzelerim yıllardır evi satalım diye uğraşıyorlardı ama annem hatırası var diye izin vermiyordu. O zaman da para ver de yaptıralım evi, 250 b
Çevremde bu konuda fikir alabilecek kimse olmadığı için yazıyorum.

Dedemin köyde bir evi vardı, vefat edince anneannemin ve annemle üç teyzemin üzerine kaldı. Teyzelerim yıllardır evi satalım diye uğraşıyorlardı ama annem hatırası var diye izin vermiyordu. O zaman da para ver de yaptıralım evi, 250 bin ver bize diyorlardı. E annem de param yok diyordu, gerçekten de verecek paramız yoktu. Bu tartışma üç dört yıldır böyle devam ediyordu. Az önce öğrendik ki teyzelerim ve anneannem bu evi oradaki bir şeyhe bağışlamış. Hayır için bağışladık demişler, zikir evi yapılacakmış orası çünkü ruhani dokusu yüksekmiş. Annem duyunca delirdi. Sizin artık söz hakkınız yok orada demiş büyük teyzem, imza verdik demiş.

Biz hukuki olarak ne yapabiliriz? Bağışlamaları annemin imzası olmadan nasıl mümkün olabilir? Hatırası olmasının yanı sıra abuk sabuk adamların saçma sapan aktivitelerine yuva olmasını istemiyoruz. Farklı şehirde olduğumuz için olaylara uzak kaldık.
0
aramızda kalsın
(19.06.20)
"Evin birden fazla kişiye miras kalması durumunda mirasçılar eve elbirliği ile sahip olur. Eğer intikal işlemi yapılırken tüm mirasçılar tapuda hazır bulunuyorsa ve intikalin paylı mülkiyet esası ile yapılmasını talep ediyorsa mirasçılar eve paylı mülkiyet esası ile sahip olur. Bu durumda mirasçılar kendi paylarını üçüncü kişiye satabilir. Mirasçılar eve elbirliği halinde sahipse tüm mirasçıların rızası olmadan herhangi biri payını üçüncü kişilere satamaz. Böyle durumlarda izale-i şüyu diye adlandırılan ortaklığın giderilmesi davası ile ev, icra dairesi kanalıyla açık artırma usulü ile satılır."

paylı mülkiyet mi alınmış, el birliği ile mi sahip olunmuş bunu öğrenmek lazım. elbirliği ile sahip olunmuşsa dava hakkınız bulunmakta.

www.hurriyet.com.tr
0
burty
(19.06.20)
her iki durumda da dava hakkınız bulunmakta.
0
foolrules
(19.06.20)
E devletten girip tapuyu bir sogulayın, hisseniz hala duruyorsa kendi hisselerini satmışlardır.

Bu durumda satış hakkı ilk önce ortaklara, yani size sorulmalıydı. İlk alım hakkı sizin çünkü.

Ama bence yasal olarak bir şey yapmadılar, tapu hala herkesin kendi adına. Size dümen yapıyolar bir sebepten dolayı.

En kötü durum da sizin bile hisseniz üzerinize değilse tapuda sizin adınıza imza atılmış ve bir dolandırıcılık yapılmış demektir.

Her türlü durumda dava hakkınız var, fakat sonuç olarak diğer hisseleri satın alma gücünüz yoksa siz de hissenizi satmak zorunda kalırsınız.
0
John Bloor
(19.06.20)
Bağışta sağlam vergi çıkıyor ödememişlerse ihbar edin maliye ye
0
fistikthecat
(19.06.20)
Bizimkilerden daha tuhafi varmidir diyordum, varmis.
Ya altinda baska birsey olmasin? Ev anneannenin ustuneyse tapuda ve teyzenin ustune falan yaptilarsa satmak icin, size pay vermemek icin falan, sormayin diye de yalan uydurmus olabilirler.
0
durgunfoton
(19.06.20)
dava edebilirsiniz. ama önce kesin bir bağış durumu var mı yoksa icraat sadece lafta mı kontrol edin derim.
0
lapregunta
(19.06.20)
Onlar imza attıysa da alelade bir kâğıda imza atmışlardır diye tahmin ediyorum. Ya da yalan söylüyorlar. Hiçbir şey yapamazlar korkmayın. Ama öncelikle annenizin tapu kaydını net olarak öğrenmek gerekiyor. E-devlette var mı böyle bir şey? Varsa girsin taşınmaz bilgilerine baksın ona göre tekrar bir şey düşünülür.
0
bayc
(19.06.20)
(7)

zımba tabancası ile pimapen pencereye zımba çakabilir miyim

nahtoderfahrung
örneğin şu aletle,https://www.hepsiburada.com/wildlebend-3-fonksiyonlu-profesyonel-metal-zimba-tabancasi-p-HBV0000061J8B
örneğin şu aletle,
www.hepsiburada.com
0
nahtoderfahrung
(19.06.20)
Bununla sineklik cskmistim
0
kisa
(19.06.20)
çakamazsın, matkapla deliyorum ince bir malzeme değil.
0
hem şişko hem deli
(19.06.20)
@kisa ben de sineklik çakmayı düşünüyorum


@hem şişko hem deli üstteki arkadaş yaptım diyo?
0
🌸nahtoderfahrung
(19.06.20)
Plastik doğrama pencerelerin profil içinde kutu sac profil var, matkapla ancak deliniyor.

Sac kullanmayıp malzemeden çaldılarsa plastiğe zımba girer, ya da ince sac kullandılarsa plastik ile sac arasında boşluk kaldıysa yine girer.

Ha dur sinekli demişsin son mesajda, yani sinekliği çakacağın yer doğrama içindeki cumba, sac profille alakası olan bir yer değil.

Olur o zaman büyük ihtimal ile.
0
John Bloor
(19.06.20)
Yazık yav nasıl kıyıyorsunuz malzemeye, delik deşik ediyorsunuz.

Yapışkanlısı var, cırtcırtlısı var. Zımba giriyor da olsa ben olsam kıyamam malzemeyi delmeye bi osuruk sineklik için.

Adam tuvalet kağıtlığı asmak için fayansı üç yerinden 8 milim uçla delmiş. Adam mı asıyon hayvanoğlu hayvan, altı üstü tuvalet kağıdı asıcan. Bir tane del, hadi dönmesin diye iki tane del, onu da ince del, derze denk getir. Niye fayansın anasını belliyorsun. Al söktüm senin boktan kağıtlığını, ayı gibi delik kaldı fayansın ortası.

Beriki kaportayı delip plaka altlığı vidalar. Lan orda delik komuşlar sana, ordan vidalasana, yok illa kaportayı zikecek.

Mecbur değilseniz delmeyin yani, yazık.
0
kibritsuyu
(19.06.20)
Bu arada yukarıda yazılanlar doğru. Yani delmek için matkap şart ancak benim plastik dogramalar hem dandikdi hem de arka tarafta kullanılmayan yerdeki (köy evi) camlara yaptım. Tahtaya çakar gibi rahat olmadı ama iş görür halde oldu.
Uzun uzun yazamadım demin, sık kullanılan bir. Pencere ise çok kuvvetli şekilde cakulmadigindan sorun yaşatabilir
Dediğim. Gibi benimki gidince 1 kez açılıp sonra aylar sonra kapanan pencerelerdi
0
kisa
(19.06.20)
@kibritsuyu, cırtcırtlı olanlar bugünkü yağmurda yerinden çıktı ve evin içi sırılsıklam oldu. zımbalamaya çalışmamın nedeni tamamen cırtcırtlı olanlardan çektiğim çileden bıkmış olmam. yapışkanı en fazla 3 gün dayanıyor ve yapışkanın kendini saldığı köşelerdeki 1 cmlik boşluklardan eve sinek akını yaşanıyor bıktım artık.
0
🌸nahtoderfahrung
(19.06.20)
(5)

Almanya dönüşü için covid testi (semptomsuz)

japon askeri
Negatif sonuca 14 gün karantina şartı yokmuş Almanya’da.Çarşamba günü dönüyorum, oturumum var ve orada çalışıyorum.Bu şekilde İst’da nerede test yaptırabilirim?Teşekkürler.
Negatif sonuca 14 gün karantina şartı yokmuş Almanya’da.
Çarşamba günü dönüyorum, oturumum var ve orada çalışıyorum.
Bu şekilde İst’da nerede test yaptırabilirim?
Teşekkürler.
0
japon askeri
(19.06.20)
peki ya uçakta kaparsanız? testin geçerliliği sorgulanabilir bence. oraya gittiğinizde gözetim altında tutulmanız gerekir.
0
nıç
(19.06.20)
bi haber okumustum almanya turkiyedeki testlere guvenmiyor ve kabul etmiyor diye.
0
buenosdias
(19.06.20)
allah aşkına kolaya kaçmayın, yurtdışına çıkıp geldiyseniz bir zahmet karantinaya girin. arapsaçına döndük zaten, kimsenin sebebi olmayın.
mesele toplumun sağlığı, biraz fedakarlıktan ölmezsiniz diye düşünüyorum.
0
attirmayin makedonun kafasini
(19.06.20)
@buenosdias

evet öyleydi ama türkiyeyi eklemişler sonradan listeye:
www.rki.de
0
Tam1Hi0n3
(19.06.20)
Almanya TR’nin testlerini tanıyor. Soruma tam cevap alamadım.
0
🌸japon askeri
(20.06.20)
(12)

Gideyim mi kalayım mı? (İş teklifi geldi)

an engineer
Şu an kurumsal ve global bir kozmetik firmasında yazılımcı olarak çalışıyorum. Küçük bir ekibiz ve bir süredir hep aynı şeyleri yapıyorum + bana verilen sözler tutulmadı (birkaç ay danışman olarak başla sonra kadroya alacağız denildi sonra bütçe sıkıntısı oldu vs.) ve iki buçuk yıldır böyle iyi kötü
Şu an kurumsal ve global bir kozmetik firmasında yazılımcı olarak çalışıyorum. Küçük bir ekibiz ve bir süredir hep aynı şeyleri yapıyorum + bana verilen sözler tutulmadı (birkaç ay danışman olarak başla sonra kadroya alacağız denildi sonra bütçe sıkıntısı oldu vs.) ve iki buçuk yıldır böyle iyi kötü çalışıyorum. Toplam tecrübem dört yıl bu arada.

Bugün çok yıllık Türk bir yazılım şirketinden teklif aldım. Maaş olarak istediğimin biraz altında teklif geldi ama mevcut maaşımdan %18 daha fazla. Yan hakları vs. de şu ankiyle hemen hemen aynı + özel sağlık sigortası var fazladan. Yeni bir proje başlayacak ve kendimi geliştirmek adına da daha iyi olabileceğini düşünüyorum.

Tek ve en büyük sorun ise yol. Şu an servisle gidip gelebiliyorum işe, buranın servisi yok. En az iki buçuk vasıta (otobüs + otobüs + ring servis veya otobüs + metrobüs + ring servis) değiştirmem gerekecek ve en az 1 saatim yollarda geçecek. Daha yakına taşınma durumu söz konusu değil maalesef.

Kabul etmeye pek yakın değilim ancak sizlere de sorayım dedim. Siz olsanız gider misiniz kalır mısınız?
0
an engineer
(19.06.20)
yol durumunu okuyuncaya kadar "tabi git manyak mısın durduğun hata" diyecektim. yol durumu tüm fikrimi değiştirdi. o kadar yol bir süre sonra hayatı zindana çeviriyor. kendimden biliyorum. ben yerinde olsam kalırdım.
0
burty
(19.06.20)
git. gitmediğin her gün mevcut işinden daha da mutsuz olacaksın.


eskisi:
- küçük ekip
- sözler tutulmadı
- sürekli aynı şeyleri yapıyorsun

+ servisi var.

yenisi:
- servis yok, yol uzun

+ daha büyük bir şirket
+ yeni bir proje ve kendini geliştirme imkanı
+ %18 daha fazla maaş
+ özel sağlık sigortası
0
cern de cayci olmak vardi
(19.06.20)
metro+ring'e ceviremez misin yolu? ozel saglik sigortasi, kendini gelistirme imkani vs. gayet cazip etkenler. %18 biraz dusuk bi zam, zaten bu sirkette kalsan da sene sonu oyle bisi alirdin enflasyon menflasyon derken. miktar biraz daha yuksek olsaydi sirf o is icin yolu tek vasitaya dusurebilecek bi tasinma planini bile onerebilirdim. ayni sektorden biri olarak ben yine de 2'yi tercih ederdim ama. belki bi kez daha senin icin 3 vasitali bi yol sureci olacagini ve maddi acidan bu artistan yeterince tatmin olmadigini belirtebilirsin, imkan varsa biraz daha yuksek maasin seni daha motive edecegini belirtmenin zarari olmaz saniyorum. ha olmazsa ve 1'de kalsam da cok uzulmezdim yerinde olsam, ortalama bi yazilimci bile olsan is bulabilirsin ulkede kimse kalmadi zaten.
0
hjarteblod
(19.06.20)
Ben gitmem. Türkiye'de ve anladigim istanbum'da %18 maas artisi deli bir artis degil ki o yolda anladigim gunde ortalama 1 saat gibi bir süre ekstra yolda gececek. Yani haftada 5 saat daha fazla calisiyor gibi olacaksiniz ( her gun 1er saat ekstra desek).
7 bin lira maasiniz desek, ayda 45 saat *4 calisma +20 saat yolda vakit gecse, saatlik maas 35 lira.
%18 zamla 8260 tl desek, haftada 45*4 calisma+40 saat yol, saatlik 37.5 lira maas yapar.
Boyle oranlarsak maas artisiniz 450 lira olur zamani da maliyet olarak dusunursek.

Ki maasiniz daha düşükse fark da o kadar azalacak. O yol icin deger mi siz dusunun, bence yol sikinti bir olay.
0
logisticsmanager
(19.06.20)
Metrobüsü görene kadar gidin diyecektim. Kariyer açısından yeni bir iş daha iyi olacak gibi ama sabah balık istifi işe gitmek bile insanı yoruyor ve verimini düşürüyor. Akşam eve gelince de dönüş yolunun yorgunluğunu atana kadar zaten uyku saati geliyor. Böyle saçma bir yaşam tarzı bana çok koymaz derseniz geçin. İstanbul'da toplu taşıma insanı haddinden fazla yıpratıyor. Şu anki işinizde kalırsanız çok daha kötü bir durumda olmayacaksınız gibi anladım; mevcut işinizde bardağı taşıran son damlayı bekleyin.
0
wish i could find a way to disappear
(19.06.20)
yol parasını da şirketten iste. ondan da kurtul öncelikle oluyorsa.

ben olsam ayak ağrılarından dolayı kabul edemezdim. işkence olurdu bana.

yerinde olsam mevcut yönetimime gider durumu anlatır %20 fazla maaşla bir teklif aldığımı söyler, şartların iyi olduğunu anlatır, teklif çok iyi ama burada da mutluyum eğer tatmin edici bir zam yaparsanız kalmak devam etmek isterim de.
0
avatar is back
(19.06.20)
yol yaklasik bir saat tutuyorsa kabule edilebilir bence, gunde iki saate yakin cok da kotu degil. bence kaul et, hem maasi daha iyi hem de gelismen icin firsatin varmis.

git
0
exlibris
(19.06.20)
ben git derim. çünkü kaldığın yerde ne uzayacak ne kısalacaksın.

yol konusu da, sana göre değişiyor. ben yolculuklarda -toplu taşımada ayakta olsam bile- kitap okurum, müzik dinlerim, ilgimi çekecek seminerleri dinlerim/izlerim, arkadaşlarımla ve ailemle konuşmaları yollarda hallederim. bu şekilde yapacaksan ve durumu kabullendikten sonra her gün mutsuz olmayacaksan dene derim.
0
lovemyself
(19.06.20)
imkan yok demissin ama bu sartlarda ben ev degistirmeyi zorlardim ve yeni isi kabul ederdim. sunulan sartlar gayet guzel, en azindan kendini gelistirme imkani olmayacak olsa yine birakma yol cekilmez derdim ama boyle bir imkan varken diger sartlari uygunlastirmaya bakmak lazim. ben olsam ring servisin guzergahina ya da olamiyorsa tek vesaite indirebilecek uzakliga (tabii mumkunse yurume mesafesine :) ) tasinirdim.
0
in vino veritas
(19.06.20)
gitme. %18 zam konfor alanından çıkmaya değmez. o metrobüs insanın ömründen ömür alır. ayrıca yeni ortama alışabilecek misin bakalım? pazarlık yap zam oranını %30'a çıkartırlarsa bir düşünüşür anca.
0
sting
(19.06.20)
değiştirirdim.

yol cidden bir eziyet ama bahsettiğiniz yerde kendinizi geliştirme imkanının olduğundan bahsediyorsunuz. ikü buçuk yıldır çalışıyorsunuz burada. alacağınızı almış, vereceğinizi vermişsinizdir.

servisle gidiyorsunuz ama yol ne kadar tutuyor? zaten yolda harcadığınız bir zaman dilimi var. serviste giderken zamanınızı ne kadar değerlendirebiliyorsunuz ki?

confort zone'dan çıkmak lazım. zor ama çıkmak daha iyi.
0
biseysorcaktim
(19.06.20)
eğer çok arada kalırsan şu da bi seçenek: şuanki şirketine aldığın tekliften bahset. de ki böyle bi teklif aldım. burda kalmak isterim ama mantıklı değil. bana aynı şartları verirseniz veya şartlarda bi iyileştirme yaparsanız kalıcam. yoksa gidicem.
0
sttc
(19.06.20)
(4)

iphone 11 aksesuarlar için marka?

avatar is back
aksesuar olarak ne almam gerekiyor? hangi markaları önerirsiniz?1- kılıf2- ekran koruyucu (tamperli falan diyorlar ne demekse. onu mu almam gerek sizce?)3- kulaklık dönüştürücü.spigen için iyi diyorlar ama çok pahalı değil mi yav? bir de şeffaf silikonlar iyi mi? 2 hafta sonra sararıp soyulacaksa bu
aksesuar olarak ne almam gerekiyor? hangi markaları önerirsiniz?

1- kılıf
2- ekran koruyucu (tamperli falan diyorlar ne demekse. onu mu almam gerek sizce?)
3- kulaklık dönüştürücü.

spigen için iyi diyorlar ama çok pahalı değil mi yav? bir de şeffaf silikonlar iyi mi? 2 hafta sonra sararıp soyulacaksa bulaşmayayım
0
avatar is back
(19.06.20)
Spigen'den şaşma. Ama tavsiyem indirimleri takip et aciliyetin yoksa. Şu anki fiyatlar aşırı fahiş.
0
Take it away honey
(19.06.20)
Spigen ve Baseus sıklıkla kullandığım markalar.

akilliphone diye bir toptancı sitesi var orada fiyatlar ucuz oluyor genelde
0
Northern Mariner
(19.06.20)
kılıfta ve ekran koruyucusunda kesinlikle spigen.
0
delidir yakalayin
(19.06.20)
Ben spigen aldım, şeffaf kılıf. 2. Haftada değil ama 3. Ayda sarardı. Tabii böyle kopkoyu bir sararma değil ama hiç sararmayacağını söylemişlerdi alırken.

Ekran koruyucu için marka bilmiyorum tabii telefoncuda taktırdığım için ama ben jelatin yerine camı tercih ediyorum. Matlaşmıyor, daha sağlam. Benim gibi leyla iseniz cam alın siz de.
0
irene
(19.06.20)
(1)

Brezilya'dan kahve getirmek?

Wolfware
merhabalarbrezilyadan tanıdık bir arkadaş oradan yeşil kahve gönderebileceğini söyledi. bunu da ülkede satabilirmiiz. daha önce böyle bir iş yapmadık. cooffeshopu olan bir arkadaşıma sordum. zaten kahve satanlar yeşil kahve olarak alıyormuş ama kalitesi vsi falan bilinmeli dedi. daha önce böyle bir
merhabalar

brezilyadan tanıdık bir arkadaş oradan yeşil kahve gönderebileceğini söyledi. bunu da ülkede satabilirmiiz. daha önce böyle bir iş yapmadık. cooffeshopu olan bir arkadaşıma sordum. zaten kahve satanlar yeşil kahve olarak alıyormuş ama kalitesi vsi falan bilinmeli dedi.

daha önce böyle bir iş yapmış yada bilgisi olan var mı? getirsek satabilir miyiz? nelere dikkat etmek gerekir?
0
Wolfware
(19.06.20)
Once numune getirip kalitesine baktrmaniz lazim bu isten anlayanlara. eger kalitesi iyi ise daha sonra maliyet calismasi yapmaniz lazim. Sonucta ayni kalite kahve hali hazirda tr de satiliyor ise be fiyat pazarlama acisindan farkiniz olmayacak ise neden sizden alsinlar degil mi ?

Eger kahve iyi fiyat da rekabet edebiliyorsaniz ve maddi gucunuz de var ise; ithalat icin gerekli izinleri alacaksiniz. Sirket kurulumu, gumruk musaviri anlasmasi, izinler fln.

Sonra satis aginizi kurup ise baslayacaksiniz
0
oscar
(19.06.20)
(3)

patates ve tüm tavukla yapılacak yemek

diffarentiationation
nasıl bir karışım yapabiliriz? fırında düşünüyoruz.
nasıl bir karışım yapabiliriz? fırında düşünüyoruz.
0
diffarentiationation
(19.06.20)
sogan yatagina tavugu koy. patatesleri etrafina diz. tuz biber at. 250 derece firinda 1 saat pisir.
0
alperz
(19.06.20)
veya tavugu firin poseti icine de sokabilirsiniz daha cabuk piser tabii buyuklugunu bilemiyorum. Posetsiz de olur, etrafina patatesleri dizin, sona dogru tavugun ustune balli portokal sulu karisim suruyordum siz de bal ve biraz limon suyu ile karisim yapip tavuk ustune gezdirebilirsiniz, damak tadiniza bagli.

Eger hic ugrasmak istemiyorsaniz knor un tavuk cesnisi var herhangi bir cesni olur, tavugunuzu baharatlayin cesnileyin oyle firina surun daha guzel olur.
Afiyet olsun!
0
cossecant
(19.06.20)
önce ocakta haşlayıp, sonra baharatlayıp, yağlayıp fırına koyarsanız daha lezzetli olacaktır. patatesi de yanına koyarsınız fırında. tavuğun üstüne yoğurt sürerseniz daha güzel kızaracaktır.
0
lovemyself
(19.06.20)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.