Giriş
(4)

Google api si kuanan yazilimcilar

kisa
MerhabaBir şeyler deneyeceğim de, Google maps apileri ile bir yerdeki bir aramayı liste olarak almak istiyorum. Mesela amsterdam da ki cafeler (örnek olsun) Elimde api key var. Bunu bir array icine, liste Olarak nasıl alabilirim? Örnek verebilecek olan var mi acaba
Merhaba
Bir şeyler deneyeceğim de, Google maps apileri ile bir yerdeki bir aramayı liste olarak almak istiyorum.
Mesela amsterdam da ki cafeler (örnek olsun)

Elimde api key var.
Bunu bir array icine, liste Olarak nasıl alabilirim?
Örnek verebilecek olan var mi acaba
0
kisa
(20.06.20)
İçeriği bilmiyorum ama gelen response bulk text olarak geliyorsa regular expressions kullanarak basit bir algoritma ile listeye çevirebilirsiniz.
0
archmage mahmut
(20.06.20)
Bu konuda tecrübem yok. Yaptığım denemede dönüşte bir harita üzerinde belirli bir lokasyon gösteriyor sadece. Ben hiç harita ile uğraşmadan liste almak istiyorum.
Responsu göremedim doğrusu.
Bu yüzden bir örnek. Falan varsa çok işime yarayacak. Teşekkürler ilginiz için.
0
🌸kisa
(20.06.20)
placess api'yi kullanman gerekiyor.

dokümantasyon burada,

developers.google.com

arama yapabileceğin türler burada,

developers.google.com

örneğin sadece cafe'leri aratacaksan,

linkteki your_api_key yazan yere kendi key'ini yazman gerekiyor.

maps.googleapis.com

dokümantasyonu incelersen response json olarak geliyor zaten.

bu arada request başına ücret alıyor google artık bu hizmetlerden,

developers.google.com
0
aziz dostum jack
(20.06.20)
Bakacağım! Çok teşekkür ederim.
0
🌸kisa
(20.06.20)
(9)

Yaz lastiği mi ? 4 mevsim lastik mi ?

horizon
Araçta kış lastikleri var onları değiştirmem lazım sizce 4 mevsim mi yazlık mı?Istanbul şartlarında kullanılacak Önereceğiniz marka model varsa oda iyi olurÖlçüler 205/55/16R
Araçta kış lastikleri var onları değiştirmem lazım sizce 4 mevsim mi yazlık mı?

Istanbul şartlarında kullanılacak

Önereceğiniz marka model varsa oda iyi olur

Ölçüler 205/55/16R
0
horizon
(20.06.20)
yaz lastiği.
goodyear efficient grip.
0
orient blue
(20.06.20)
Valla 4 mevsim almıştım en son pişmanım yaz lastiği diyorum ben de
0
monkey
(20.06.20)
goodyear eagle f1 asymmetric 5 en uzun ömürlüsü bu.

fp hankook çok para vermem dersen kumho.
0
mikahakkinen
(20.06.20)
o ölçüde var mi bilmiyorum ama varsa evet f1 asimetrik 5 +1

225/45/18’de kullanıyorum, gayet memnunum, önceki lastiğim michelin pilotsport 3’leri aratmıyor, daha uzun ömürlüymüş testlere göre.
0
orient blue
(20.06.20)
michellin dört mevsim
ya da continental premium yaz

biraz kar yağsa dört mevsim kurtarıyor böyle bir durumda araba lazımsa onu al

bu sene çok sıcak geçti mesela yaz lastiği yeterliydi, önümüzdeki 5 seneyi bilemeyiz
0
bir soru sorcam
(20.06.20)
www.adac.de

ingilizceye çevirip biraz kurcalarsanız çok işinize yarar bu site. bütün lastiklerin farklı iklimlerdeki performansları, ses, yakıt, fren gibi kriterlere göre test sonuçlarını listeliyor.

soruya yaz lastiği diyorum ben de. michelin primacy 4 kullanıyorum 2 yıldır, önceki lastiklere göre çok memnunum ama farklı lastiklerle ilgili fazla bir tecrübem olmadığı için öneririm demeyeyim şimdi.
0
bruges
(20.06.20)
yaz lastiği, Falken marka öneririm
0
m orak
(21.06.20)
4 mevsim diye birsey olmaz. olsaydi, yyaz/kis diye ayri lastikelr olmazdi. yaz ve kis lastiklerinin lastik sertligi, su kanallarinin genisligi acisi vs hepsi farklilik gosteriyor. 4 mevsim ortaya karisik birseyler yaparak iki ortam icin de aslinda ideal olmayan ama idare eden bir lastik ortaya sunmus oluyor. madem kis lastigin var, yaz lastigi al.
0
crucio
(21.06.20)
4 mevsim lastik alıp pişman olmayan görmedim.
0
o ben degilim
(21.06.20)
(1)

Londrada Türkçe kitap

dragons
Merhaba londrada Türkçe kitap satan kitapçılar var mı?Bilgilerini paylaşanlara şimdiden teşekkür ederim
Merhaba londrada Türkçe kitap satan kitapçılar var mı?

Bilgilerini paylaşanlara şimdiden teşekkür ederim
0
dragons
(20.06.20)
waterstones trafalgar square‘de gormustum yillar once bir kac tane - populer kitaplardi- elif safak falan
0
euteamo
(21.06.20)
(2)

macbook rahatsiz edici fan sesi

Leonardo~Da~Vinci
late 2011 model bir laptop'um var. son 2 aydir fan sesi cok geliyor ve bu beni cok rahasiz ediyor.bilgisayar bilgilerini iceren fotograflar yukledim. bakabilrsiniz.bataryayi sokup tekrar taktim. ici toz tutmustu, icini temizledim. bilgisayarda cpu'yu gereksiz isgal eden isime yaramayan uygulamalari
late 2011 model bir laptop'um var. son 2 aydir fan sesi cok geliyor ve bu beni cok rahasiz ediyor.

bilgisayar bilgilerini iceren fotograflar yukledim. bakabilrsiniz.

bataryayi sokup tekrar taktim. ici toz tutmustu, icini temizledim. bilgisayarda cpu'yu gereksiz isgal eden isime yaramayan uygulamalari kaldirdim. firefox kullaniyordum, terk ettim. su anda sadece safari kullaniyorum. ancak safari'de facebook acinca veya spotify, hemen rahatsiz edici fan sesi geliyor.

bunu nasil cozerim? ssd yuklesem sorun cozulur mu?
0
Leonardo~Da~Vinci
(20.06.20)
Hava kanalları kirlenmiş olabilir. O da hava sirkülasyonunu düşürüp asiri ısınma yapıyordur.
0
pass
(20.06.20)
Safari'de kullandığınız extension'lara da bakın. Küçük eklenti diyorsunuz ama çok güç tüketebiliyorlar. Bir de malwarebytes ile falan temizleyin, belki virüs bulaşmıştır. Bunlar da olmazsa bir bakıma götürün. 100 liraya falan açıp içini temizliyorlar.
0
plutongezegendegilmi
(21.06.20)
(2)

Xiaomi Brick

Euxinos
Bugün Mi 9T'ye orijinal ROM'u flashlarken Mi Flash Tool hata verdi ve telefon kapandı. Ekranda hiçbir şey yok. Sadece bilgisayara bağlayınca bilgisayarda ses geliyor, aygıt yöneticisinde görünüyor ancak başka hiçbir şey yok. Flash Tool'un değişik sürümleriyle, internette bulduğum çeşitli yöntemlerle
Bugün Mi 9T'ye orijinal ROM'u flashlarken Mi Flash Tool hata verdi ve telefon kapandı. Ekranda hiçbir şey yok. Sadece bilgisayara bağlayınca bilgisayarda ses geliyor, aygıt yöneticisinde görünüyor ancak başka hiçbir şey yok.

Flash Tool'un değişik sürümleriyle, internette bulduğum çeşitli yöntemlerle, çeşitli romlarla denedim ancak sonuç yok. Sürekli hello packet hatası veriyor rom atarken.

Bildiğiniz bir çözümü var mı ?.
0
Euxinos
(20.06.20)
forum.miuiturkiye.net
buraya sorarsanız daha iyi olur, biraz baktım, cihazın kapağını söküp test noktalarını kısa devre yapmaya kadar gidiyor sizin iş.
inşallah daha iyi bir çözüm bulursunuz.
0
g7mor
(20.06.20)
Garantisi varsa servise yolla onlar romu genelde halleder. Sen romla ilgili birşey söyleme sadece güncelleme yaptım telefon açılmıyor de. Yalnız servis bulunduğun ilde değilse kargoya leş gibi sadece kutuyu verir hele ritzy ise allah yardımcın olsun.
0
Topalordek
(21.06.20)
(6)

anneye tablet tablodan seçmece (capsli)

Olric
annem dizi izleyip, oyun oynamak için tablet istiyor. günlük kullanımı biraz fazla. çok anladığım bir şey değil ama bildiğim özelliklerden bir tablo hazırladım. sizce fiyat performans olarak hangisi en mantıklı?
annem dizi izleyip, oyun oynamak için tablet istiyor. günlük kullanımı biraz fazla. çok anladığım bir şey değil ama bildiğim özelliklerden bir tablo hazırladım. sizce fiyat performans olarak hangisi en mantıklı?
0
Olric
(20.06.20)
Android için sadece son üçüne bakın. Ram gerçekten mühim.
0
kisa
(20.06.20)
4 ya da 7
0
freebird5406_2
(20.06.20)
Abi android tabletin çöp olmayanına denk gelmedim.bir yıl sonra pil diyecek,zararlı yazılım diyecek,tuğla olacak falan.mümkünse bir tane ipad al minimum 5-6 seneliğine bu konuyu kapatırsın.kafası ağrımaz,alet saçmalamaz,tepe tepe kullanır.
0
duptıs
(20.06.20)
elimde farklı zamanlarda alınmış iki android tablet var. ikisi de çöp olmuş durumda. ipad al +1
0
delidir yakalayin
(20.06.20)
Tertemiz ipad mini 3 satıyorum ilgilenirseniz konuşalım. Tablette android gerçekten de çok kötü hiç tavsiye etmem.
0
sta
(21.06.20)
fiyat/peroformans'a göre kanaatim Huawei T5
0
Etanglement
(21.06.20)
(1)

Semptomsuz covid testi İstanbul’da nerede yaptırılır?

japon askeri
Sb
Sb
0
japon askeri
(20.06.20)
Soruya cevap değil ama dün böyle bi şey oldu:

www.a3haber.com
0
jacque
(20.06.20)
(2)

yatırım danışmanlığı

alfred
merhaba. yüz liranız var ve bankaya gidip bu hizmeti almak istediğinizi söylediniz.sonraki süreç nasıl işliyor? banka bize ne vaat ediyor? ne kadarlık bir kar söz konusu olabilir?zarar durumunda ne oluyor? bankanın kazancı sabit mi, yoksa kardan belli bir oran şeklinde mi?
merhaba.
yüz liranız var ve bankaya gidip bu hizmeti almak istediğinizi söylediniz.
sonraki süreç nasıl işliyor?
banka bize ne vaat ediyor? ne kadarlık bir kar söz konusu olabilir?
zarar durumunda ne oluyor? bankanın kazancı sabit mi, yoksa kardan belli bir oran şeklinde mi?
0
alfred
(20.06.20)
selam. bankalarla yatırım kısımları ayrıldı. o yüzden iş bankasıyla iş yatırım birbirinden ayrı kuruluşlar. süreç şöyle işliyor. herhangi bi kuruluşun alt limiti vardır atıyorum 500 k tl . bunu sağlayınca size hesap açarlar. bundan sonra muhtemelen bi yatırım danışmanınız olur ona sorarsınız sizin risk algınıza göre çeşitli fonlar önerirler. kendi kuruluşunun fonları olur tabi bunlar. bu fonlarda da yönetim ücreti getiriye dahildir atıyorum o sene 25% getiri derler yönetim ücreti dahildir. bankada şubedeki eleman bilmez. bilse de yatırım tavsiyesi veremez. falan filan:)
0
lycoxin
(20.06.20)
Banka sana hiç bir vatte bulunmaz,zarar durumun olmayan faiz ve sabit getirili fonlar olabilir,ondada enflasyona karşı kaybedersin.bunun dışındaki tüm seçenekler risk içerir.banka sana şukağıdı al kırışırız demez.yatırım danışmanı sana sadece ellerindeki yatırım araçlarının beklenen getirisinden bahsedebilir.zarar durumunda senin para eriyor.genelde bağlamda bakarsak bankaya yatırılan her paradan teorik olarak zarar edersin,
0
duptıs
(20.06.20)
(3)

Bir Türkçe kuralı

banusa
Çoğul cins isimlerin fiil çekimleri tekil olur gibi bir kural hatırlıyorum.Yani "kitaplar masanın üzerinde duruyorlar" değil de "kitaplar masanın üzerinde duruyor" olması gerekiyor.Yalnız ben kafamdan mı sıkıyorum bu kuralı, gerçekten var mı emin olamadım. İnternette de nasıl aratacağımı bilemediğim
Çoğul cins isimlerin fiil çekimleri tekil olur gibi bir kural hatırlıyorum.

Yani "kitaplar masanın üzerinde duruyorlar" değil de "kitaplar masanın üzerinde duruyor" olması gerekiyor.

Yalnız ben kafamdan mı sıkıyorum bu kuralı, gerçekten var mı emin olamadım. İnternette de nasıl aratacağımı bilemediğimden sanırım bir şey bulamadım bunla ilgili.

Sizin bilginiz varsa beni de bilgilendirebilir misiniz? Hatta bir kaynak verebilirseniz süper olur.
0
banusa
(20.06.20)
Özne yüklem uyumu diye aratabilirsiniz.
0
fezagezgini
(20.06.20)
"hayvanlar, bitkiler, soyut kavramlar" için geçerliymiş. başka istisnalar da var. ben de yeni öğrendim.

tr.wikipedia.org
0
absel
(20.06.20)
Anlatım bozukluğu konusunun özne yüklem uyuşmazlığı başlığında var. İnsan dışındaki varlıklar özne olursa yüklem üçüncü tekil kişiyle çekimlenir.
0
dissendium
(20.06.20)
(2)

instagram'ın wifi'ı görmemesi?

bohr atom modeli
merhaba, instagram'dayken evdeki wifi açıksa bir iki dakika sonra internet bağlantısı kesiliyor. sonra onun yerine mobil interneti açıp tekrar wifi'a dönünce yeniden bağlantı devam ediyor.bu saçmalığın tedavisi nedir? internette baktım net bir şey söyleyen yok. telefonum iphone x. modeme telefona fa
merhaba, instagram'dayken evdeki wifi açıksa bir iki dakika sonra internet bağlantısı kesiliyor. sonra onun yerine mobil interneti açıp tekrar wifi'a dönünce yeniden bağlantı devam ediyor.

bu saçmalığın tedavisi nedir? internette baktım net bir şey söyleyen yok. telefonum iphone x. modeme telefona falan reset attım çok kez, bu problem aylardır var ve sadece instagram'da oluyor. ekşide falan takılırken kopmuyor.

şimdiden teşekkürler.
0
bohr atom modeli
(20.06.20)
Ayarlar > Hücresel veya Ayarlar > Mobil Veri'ye gidin. Ekranı aşağı kaydırın ve Wi-Fi Yardımını kapatın.

support.apple.com
0
mr.goodcat
(20.06.20)
aa ilginçmiş. şimdi denedim eğer olursa bir birayı hak ettin mr.goodcat. ya da bira sevmiyorsan ılık süt veya oralet. çok teşekkür ederim.
0
🌸bohr atom modeli
(20.06.20)
(3)

Oda için duvar tablosu

lacrim
başlıktan da anlaşılacağı üzere odama 1-2 tablo alıp biraz hava katmak istiyorum. vivense in sitesinden baktım güzel tablolar var ama ekşi sözlükte site baya bir gömülmüş o yüzden güvenemedim. ikea'da da çok seçenek yok. eğer bildiğiniz ve güvendiğiniz internet siteleri varsa paylaşmaktan çekinmeyin
başlıktan da anlaşılacağı üzere odama 1-2 tablo alıp biraz hava katmak istiyorum. vivense in sitesinden baktım güzel tablolar var ama ekşi sözlükte site baya bir gömülmüş o yüzden güvenemedim. ikea'da da çok seçenek yok. eğer bildiğiniz ve güvendiğiniz internet siteleri varsa paylaşmaktan çekinmeyin.
0
lacrim
(20.06.20)
vivenseden daha önce baza siparişi verdim. uzun teslimat süresi dışında bir sorun yaşamadım, onu da belirtmişlerdi. ben hazır tablo almak yerine foreks baskı tercih ediyorum hem kaliteli duruyor hem de uygun fiyatlı. foreks seçeneği için online ozalit sitelerini değerlendirebilirsin
0
vernonj
(20.06.20)
ben de hepsiburada ya da trendyol'da bir mağazadan alıp memnun kalmıştım. Birkaç saat içinde bakıp haberdar edeceğim.
0
chihirovekohaku
(20.06.20)
sadegazoz
(21.06.20)
(10)

kiralık evde pazarlık payı olur mu?

bluewhale
selamlar kiralık konusunda çok deneyim sahibi değilim, emlakçı ilanlarında genelde pazarlık payı oluyor mu? deneyimleriniz nelerdir?not: site içi
selamlar kiralık konusunda çok deneyim sahibi değilim, emlakçı ilanlarında genelde pazarlık payı oluyor mu? deneyimleriniz nelerdir?

not: site içi
0
bluewhale
(20.06.20)
Olabilir şansını dene .
0
dunyatuhaf
(20.06.20)
pazarlıksız limon alınmıyor :)

cevap: olur en kötü 75 lira kırarsın. küsürat varsa onu kır. tam sayı ise bir küsürat belirler.

örn: 780 ise 700 de.

örn: 1000 925 de
0
helenart
(20.06.20)
Kesinlikle yap
0
retarder
(20.06.20)
olur tabii.
küsuratı kır +1

ayrıca "kirayı x yapalım, y aylık kirayı peşin vereyim" gibi yöntemler de işe yarıyor.
0
blatta hiberna
(20.06.20)
Olur.
Biz oturduğumuz sene için alamamıştık ama sonraki sene icin almıştık : d
0
elorelia
(20.06.20)
oluyor. pazarlık sünnettir
0
fezagezgini
(20.06.20)
Pazarlık tabii ki olur. Ama bir arkadaşın dediği gibi 1000 liraya 925 teklif etse birisi ben o adama ev mev vermem. 25li 75li rakam teklif eden adam ufakçıdır. 900 desin diyecekse de 925 ne?
0
Kahir ekseriyet
(20.06.20)
oluyor ben 100 lira indirmiştim fiyatı
0
nahtoderfahrung
(20.06.20)
Kira ne kadar ne kadar muhit neresi ne kadar kirayı kıracağını söyleyelim. Hatta bırak kirayı kırdırmayı şimdiden gelecek sene ki zammı da konuş herkes bunu atlıyor bir sene sonra Efe TÜFE bir çakıyorlar kiraya karalar bağlarsın :))
0
monkey
(20.06.20)
kira + emlakçı parasında pazarlık ettim. emlakçıdan %50 indirdim, kiradan 100 lira . kimse kimseye 4 fotoğraf çekti diye 2000 lira vermez, vermesin de zaten.
0
x571
(20.06.20)
(4)

Yemekli davetlerde yemek gelince aç olmamak

ir mania
Bunu genelde yaşıyorum o nedenle yemekli davetlere gitmek istemiyorum. Herkes tabağını siyirirken benim yemeğim kalıyor sonra alıyorlar tabi önümdeb davet uzun sürerse acıkabiliyorum o zaman da yemek olmuyor. Bulunma amacımdan kopup bu duruma odaklaniyorum böyle durumlarda. Çözüm öneriniz vsr mi kat
Bunu genelde yaşıyorum o nedenle yemekli davetlere gitmek istemiyorum. Herkes tabağını siyirirken benim yemeğim kalıyor sonra alıyorlar tabi önümdeb davet uzun sürerse acıkabiliyorum o zaman da yemek olmuyor. Bulunma amacımdan kopup bu duruma odaklaniyorum böyle durumlarda. Çözüm öneriniz vsr mi katilmama dışında?
0
ir mania
(20.06.20)
aç gitsen?
0
aziz dostum jack
(20.06.20)
Var: yemekli davete gitmeden beş saat önce yemeyi kes, aç git.
0
Kahir ekseriyet
(20.06.20)
genelde davetin yemekli olduğu biliniyorsa ya da tahmin ediliyorsa ona göre aç gidilir.

Onun dışında bir şeyler yiyip tok gittiyseniz, klozete eğilip, iki parmağınızı boğazınıza sokmak suretiyle kusma refleksinizi tetikleyip kusabilirsiniz. Tebrikler! artık açsınız.
0
fezagezgini
(20.06.20)
Ben aksine yiyip giderim. Aç gidince de ya aç kalırsam diye korkarım. Halbuki sandviç falan verseler böyle yemekli organizasyonlarda acıkınca yerdik. Millet acıktı diye illa ben de mi acıkacam
0
🌸ir mania
(21.06.20)
(2)

Telefon için kulaklık önerisi?

hazarcan
Merhaba müziksever Roma sakinleri.Uzun zamandır iPhone ile birlikte airpods kullanıyordum. Ama telefonumu değiştirdim ve Xiaomi markasına geçiş yaptım. Airpodslar Xiaomi ile birlikte kullanıldığında tam bir rezalet yaratıyor. İstediğim performansı alamıyorum, konuşma sırasında ses bir harika dostum.
Merhaba müziksever Roma sakinleri.
Uzun zamandır iPhone ile birlikte airpods kullanıyordum. Ama telefonumu değiştirdim ve Xiaomi markasına geçiş yaptım. Airpodslar Xiaomi ile birlikte kullanıldığında tam bir rezalet yaratıyor. İstediğim performansı alamıyorum, konuşma sırasında ses bir harika dostum. Ama gel gelelim müzik dinlerken de bir o kadar berbat. Airpodsu sıfırladım ettim bana mısın demedi.
Ha yine macbooka iPhone'a bağlayınca süper çalışıyor kulaklıkta sorun yok yani.

Neyse kısa keseyim Aydın abası olsun. Çoğunlukla telefonda kullanacağım zaman zaman ise bilgisayara takacağım kablolu kulakiçi kulaklık arıyorum. Aşırı odyofil biri olmasam da detaylara ve netliğe önem veriyorum ayrıca sağlam olması da önemli. Bütçe en fazla 200 lira. Fiyat performans ürünleri önceliğimdir.

Fikirlerinize açığım. Hadi bi sinerji yaratalım.
0
hazarcan
(20.06.20)
0
nahtoderfahrung
(20.06.20)
Detay ve netlik arıyorsanız bass kulaklıklarına bakmayın. Hocam detay ve netlik seviyorsanız sennheiser'a bakın. Hatta almışken biraz daha fazlasını verin sennheiser cx300s modelini alın. Pişman olmazsın uzun yıllar kullanırsın.
0
philiptraum
(20.06.20)
(6)

Bir Görselin Büyük Boyutunu Arıyorum

oradaydik ve simdi buradayiz
Merhaba arkadaşlar ekte bulunan görselin 3 bin boyutlarda ve fonu transparan halini arıyorum. Google'da baktım bir kaç yerde daha aradım yok yok. Bir yerden bulabilen çıkar mı acaba?
Merhaba arkadaşlar ekte bulunan görselin 3 bin boyutlarda ve fonu transparan halini arıyorum. Google'da baktım bir kaç yerde daha aradım yok yok. Bir yerden bulabilen çıkar mı acaba?
0
oradaydik ve simdi buradayiz
(20.06.20)
Shutterstockta var mıdır acep? Veya tineye üzerinden reverse search etseniz?
0
hazarcan
(20.06.20)
onlara da baktım yok maalesef :/
0
🌸oradaydik ve simdi buradayiz
(20.06.20)
Bu gorsel epey net. Photoshop’a atıp etrafini kesip dişa aktarsaniz yeterli olur bence. Olmadı tekrar çizin, resmi logoyla alakasi yok baktigim kadariyla zaten...
0
her giriste sifresini unutan adam
(20.06.20)
knicks'in fan işlerinde kullanılan bir tasarlaması bu. aslında gayet basit evet ama photoshop bilgim de yok o yüzden tekrar çizemedim
0
🌸oradaydik ve simdi buradayiz
(20.06.20)
nahtoderfahrung
(20.06.20)
çok teşekkür ederim :))
0
🌸oradaydik ve simdi buradayiz
(20.06.20)
(4)

mitoloji

guldum gectim genceciktim
ilyada, odesa destanlari haricinde yunan mitolojisinde ne onerirsiniz?
ilyada, odesa destanlari haricinde yunan mitolojisinde ne onerirsiniz?
0
guldum gectim genceciktim
(20.06.20)
Zincire vurulmuş prometheus
Prokrustes’in Yatağı
Ars poetica(Bu şiir)
Euthyphron/ Dindarlık Üzerine
0
Amaranta ursula
(20.06.20)
arganotlar seferi
herkülün oniki görevi
casandra ve perseus
theseus ve ariadne
0
halanne
(20.06.20)
Bütün tragedyalar
Ovid eserleri
Hesiod eserleri
0
lesmiserables
(20.06.20)
tesekkurlef
0
🌸guldum gectim genceciktim
(21.06.20)
(2)

Skoda rapid 1.6 CR TDI Spaceback Elegance

banadanickkalmadi
2014 model otomatik dizelinden bakıyorum. fakat şanzıman konusunda kronik sıkıntısı var diyorlar bu model için. doğru mudur?
2014 model otomatik dizelinden bakıyorum. fakat şanzıman konusunda kronik sıkıntısı var diyorlar bu model için. doğru mudur?
0
banadanickkalmadi
(20.06.20)
sadece bu model değil 2014 sonrası dsgler sıkıntı yapabiliyor.
0
mikahakkinen
(20.06.20)
Her yıl vw grubu dsg yi düzelttik diyor ,her yıl bu hikaye baştan yazılıyor.sonra tanıdık şanzımancı var mı diye aranmaya başlıyor,normal vw ler için 5k az bişey lüks olanlarda 10k dsg masrafı çıkıyor sanayide.insanlar hala inatla vw almaya devam ediyorlar,ilginç durum.
0
duptıs
(20.06.20)
(3)

Dizayn tshirt nereden alalım(baskılı) site önerisi olan?

mikahakkinen
sb.
sb.
0
mikahakkinen
(20.06.20)
matilda
(20.06.20)
Kaft ı bilmem ama kardeşim bi Tshirt almış , ne lan bu dedim , sonra bi yerde otururken gelen geçen tshirt ün markası ne acaba dedi .
Dalga mı geçtiler bilmiyorum .
0
dunyatuhaf
(20.06.20)
A cold paradise, indtagramda
0
dunyatuhaf
(21.06.20)
(8)

kaliteli güneş kremi

kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
güneş kremi yazında 100 bin farklı sonuç veriyor siteler. kullanıp memnun kaldığınız kaliteli güneş kremi öneriz var mıdır?
güneş kremi yazında 100 bin farklı sonuç veriyor siteler. kullanıp memnun kaldığınız kaliteli güneş kremi öneriz var mıdır?
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(20.06.20)
Avene.
0
Amaranta ursula
(20.06.20)
marka önemli değil içerik önemli.

diğer canlılara zarar vermeyen zehirsiz, doğal etken maddeler içersin.
şuradaki yeşil renkler idealdir.
i.pinimg.com
0
architects creed
(20.06.20)
www.instagram.com

Ben bioderma satın almıştım. Kapadokya'ya tatile gitmiştik. Güneş altında o kadar yol yürüdük, güneşten hiç şikayet etmedim. Tavsiye ederim.
0
GoodMorningTeacher
(20.06.20)
En iyisi diyemesem de la roche posay’in kremleri gayet güzeldir. Her cilt tipine uygun krem var bu markada. Ben en son yağsız olanını kullanmıştım. Anthelios Dry Touch İsmi.
50 faktör olmasına gerek yok diyorsanız Murad markasınınki de kalitelidir. Murad Oil-Free Sunscreen Broad Spectrum Yazarsanız kahverengi ambalajlı olan. Makyaj altına da günlük kullanımda da beni hiç rahatsız etmedi.
Şu an Esthederm photo reverse kullanıyorum. Çok çok hafif parlama yapmayan beyazlık bırakmayan bir ürün ama ben biraz daha kuvvetli ürünleri sevdiğim için ikincisini almayacağım.
Bunların üçü de kaliteli ürünler bence. Yoğunluklarına göre yazdım. Elimdeki bittikten sonra shiseido deneyeceğim mesela. Beğenmezsem ve yine bahsettiğim ilk ürüne döneceğim.
0
pudra
(20.06.20)
clinique, Shiseido, la roche posay iyidir turkiye'de satilan markalar arasindan.

murad direk les instagram influencer markasi. cok vasat ve asiri pahali. benden kurus alamaz.
0
hot potato
(20.06.20)
La roche +1
Yagsiz bi sey cok guzel.
Her seyin alerji yaptigi cildimde sorun da yaratmiyor.
0
Kittie
(20.06.20)
La roche krem baktım tavsiye üzerine. bir çok türü var. amacım kollarımın yanmaması. renk değişikliği istemiyorum o yüzden amacım kaliteli ve sonuç alabileceğim bir krem.
0
🌸kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(21.06.20)
@kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili

kaliteli gunes kremi sorunca herkes sana yuzun icin gunes kremi onerisi verdi. kollarin icin uzerinde uvb/uva broad spectrum gibi seyler yazan herhangi bir gunes kremi yeterlidir, luks olmasina gerek yok. zira icerdigi koruyucu maddelerin islevi aynidir.

yuz icinse icinde sivilce yapacak madde bulunmayan, uzerine makyaj yapinca kotu durmayan, fazla alkol, parfum falan icerip yuzunde tahrise/kurumaya yol acmayacak formuller tercih edilir. kaliteden kasit o.
0
hot potato
(21.06.20)
(3)

Araba almak için hangi bankadan kredi çekmeliyim?

ayseee
50 bin nakit param var almak istediğim araç 100 bin civarı yani 50-60 bin arası bir kredi çekmek istiyorum. hangi bankayı kullanmalıyım? birde 2.el ya da sıfır araba fark etmiyor ikisi içinde kredi çekebilirim di mi?
50 bin nakit param var almak istediğim araç 100 bin civarı yani 50-60 bin arası bir kredi çekmek istiyorum. hangi bankayı kullanmalıyım? birde 2.el ya da sıfır araba fark etmiyor ikisi içinde kredi çekebilirim di mi?
0
ayseee
(20.06.20)
ziraat, halk ve vakıf uygun şu anda. 1. el yerli veya 2. el için de çekebiliyorsanız ama oranlar farklı.

eksiduyu.ru
0
sanat guresi
(20.06.20)
Çalıştığınız bankaları arayıp teklif alin
0
elorelia
(20.06.20)
Ben geçen hafta isbankasindan 50 bin kredi çektim, geri ödemesi 55.882 lira 20 ay vadeli. Faiz oranı 0.97 ydı yanlış hatırlamıyorsam. Dosya masrafları da 735 lira tuttu.
0
defansif orta saha
(20.06.20)
(2)

MacBook wireless kopma sorunu

cranium
Arkadaşlar merhaba.macbook pro 2013 model kullanıyorum.yaklaşık bir aydır wireless bağlantım bilgisayar kullanırken bir anda kopuyor, tek bulabildiğim çözüm yeniden başlatmak, o zaman görüyorum ki tekrar bağlantı kurulmuş.Başta çok umursamıyordum ama günde 3-4 kere bu sorun olmaya başladı, artık bir
Arkadaşlar merhaba.macbook pro 2013 model kullanıyorum.yaklaşık bir aydır wireless bağlantım bilgisayar kullanırken bir anda kopuyor, tek bulabildiğim çözüm yeniden başlatmak, o zaman görüyorum ki tekrar bağlantı kurulmuş.Başta çok umursamıyordum ama günde 3-4 kere bu sorun olmaya başladı, artık bir şeyler yapmam gerekiyor.bu sorun hakkında bilgisi olan var mı, ne yapmalıyım? Teşekkürler şimdiden.
0
cranium
(20.06.20)
Macbooklarda bu sorun kronik ve kesin bir çözümü yok.
Google da aratırsanız aynı şikayeti göreceksiniz onlarca kişiden.
Ben wifi repeater aldım. Ona bağlanınca düzeliyor. Ama modemden bağlanınca sürekli kopuyor.
0
artci sarsinti
(20.06.20)
Şimdilik şu bağlantıdaki gibi reset attım ve düzeldi gibi, siz de bir deneyin.

www.sahindogan.com
0
🌸cranium
(22.06.20)
(3)

burjuvayı destekleyip proletaryayı ezen yönetim biçimi nedir?

architects creed
oligarşi ya da faşizm olur mu?
oligarşi ya da faşizm olur mu?
0
architects creed
(20.06.20)
burjuva diktatörlüğü olabilir.
0
olsa da yesek
(20.06.20)
Dediklerin olmaz. Liberal demokrasi olabilir.
0
snape i başından beri tanırım
(20.06.20)
Bunlardan birisi yönetim biçimi (oligarşi), diğeri ideoloji (faşizm). Soruda ideolojiyi verip yönetim biçimini soruyorsunuz. Bu sorunun cevabı “genellikle” ile başlamaya mahkum...
0
her giriste sifresini unutan adam
(20.06.20)
(2)

Makale aranıyor

mrtkp1234
https://www.turkiyeklinikleri.com/article/en-genom-analiz-teknikleri-77206.htmlLinkteki makaleye erişimi olan birisi yardım edebilir mi?eposta: [email protected]
www.turkiyeklinikleri.com

Linkteki makaleye erişimi olan birisi yardım edebilir mi?

eposta: [email protected]
0
mrtkp1234
(20.06.20)
Kimse yok mu yardımcı olabilecek?
0
🌸mrtkp1234
(21.06.20)
@cosmicstring mail attım zaten, biraz acil olduğu için burayı da deneyeyim dedim.
0
🌸mrtkp1234
(21.06.20)
(5)

nasıl bir tektaş?

etna
evlilik teklif etmek için nasıl bir şey hediye edilmeli?kızlar nasıl yüzüklerden hoşlanır?fiyat olarak en az ne kadarlık bir şey olmalı?fiyat/performans markaları hangileri?(bütçe 10.000'e kadar olabilir ama olmasa daha iyi olur tabi)yer; izmir.nolur -alma, aldırma, kapitalist düzene uyma- gibi şeyl
evlilik teklif etmek için nasıl bir şey hediye edilmeli?
kızlar nasıl yüzüklerden hoşlanır?
fiyat olarak en az ne kadarlık bir şey olmalı?
fiyat/performans markaları hangileri?
(bütçe 10.000'e kadar olabilir ama olmasa daha iyi olur tabi)
yer; izmir.


nolur -alma, aldırma, kapitalist düzene uyma- gibi şeyler söylemeyin.
0
etna
(20.06.20)
Son cümleden ötürü hediye edeceğiniz kişinin bu konuda bir hassasiyeti olmadığını varsayıyoruz sanırım? Eğer bu konuda emin değilseniz riskli bir seçim yapma ihtimaliniz yüksek.

Evlilik teklifi ederken bir şey hediye etme zorunluluğu olduğunu düşünmüyorum ama kolye veya yüzük alınabilir.
Kızlar tek tip olmadığı gibi zevkleri de tek tip değil ne yazık ki. Bu noktada bence şunlara bakmak lazım:
Ağzından hiç “yüzük/takı takamam” gibi bir cümle duydunuz mu? Bazı insan hiçbir zaman takı takmaz, bu durumda takı da mantıksız olur.
Veya çok takı takan biri ise, takıları hangi renk? Mesela hep beyaz altın/ gümüş takıyor ise beyaz altın bir şey alırsanız hoşuna gider. Sarı/rose gold takıları varsa da o tonda bir takı olmalı. Mesela ben kendime sarı/rose gold takıları yakıştırıyorum. Gümüş renkli bir adet kolyem var, onu da tek takıyorum.
Günlük giyimi nasıl? Spor mu klasik mi? Ona göre pırlanta gibi daha klasik bir yüzük veya renkli değerli/ yarı değerli taşlardan bir yüzük tercih edebilirsiniz.
Bu taş kesimi/rengi/adeti konusunda zevkler tahmin edemeyeceğiniz kadar değişken. Mesela bir arkadaşımın yüzüğü 5 adet taştan oluşuyor. Bana o yüzüğü birinin taktırması için bayıltması lazım. Ama arkadaşım aşık yüzüğüne.
Bir de, 2 arkadaşım zamanında beni tembihlemişlerdi, erkek arkadaşları yüzük modeli sorarsa bana onlara göstermem gereken modelleri göstermişlerdi bana. Bu da bir yöntem bence. En yakın arkadaşına sorulabilir. Muhakkak zevkini biliyordur.
Fiyat olarak da kendi bütçenizi aşmayacak bir şey olmalı bence. Bana evlenme teklif edecek insan 2 aylık maaşını bir takıya verse çol çok çok üzülürdüm.
Benim arkadaşlarımın bana gösterdiği yüzükler burcu okut’un yüzükleriydi. Onlar haricinde hiç hakim değilim yüzük piyasasına.
Hayırlı olsun şimdiden.
0
irene
(20.06.20)
bilindik firmalar dışında almayın. çok katakülli dönen bir sektör. taşın büyüklüğünden çok kalitesi vs önemlidir. favori,altınbaş,atasay,zen gibi muhattabını bulabileceğiniz yerlerden alın. aldığınız kişi beğenmezse değiştirme avantajı olur.
0
mikahakkinen
(20.06.20)
kuzenim nişanlısından 5 taş almadığı için ayrılmıştı. çocuk tektaşla evlenme teklif etmişti ve çok şık, çok güzel bi yüzüktü ama o 5 yaş istemiş sonradan oradan kavga çıktı vs ayrıldılar.
benim eşim ise minik bi pırlantası olan sade bi yüzük almıştı. bence yüzük pırlanta olmalı yani pırlanta değilse de değerli bi taş olmalı çünkü çok özel o. ben baget kesim yüzükleri de çok beğeniyorum. çok asil duruyor onlar da, ama yüzüğü takacak kişiye bağlı tabii. ben seneler önce (2017'de) darlayarak 2600 tl ye aldığını öğrenmiştim. bütçe 10.000 tl ise çok iyi şeyler bulabilirsiniz ama 10 bin de vermeyin bence günah o kadar para bi yüzük için fazla.
0
matilda
(20.06.20)
www.bluediamond.com.tr şunu bu hafta aldım Hilltown AVM'de bulunan mağazasından. Karat çok yüksek olmasa da taş yüksekte durduğu için belirginliği artıyor. Ayrıca mağaza internet fiyatından daha uygun.
0
hazarcan
(20.06.20)
madem etik sıkıntı yok yazalım:

en az 3 maaş olması lazım. aşağısı olmaz.

favori,altınbaş,atasay,zen gibi markalardan alırsan 1 yüzük de onlara alırsın. sertifikalı taş satan bir yerden alman lazım. izmir piyasasını bilmiyorum açıkçası sizin kapalıçarşınız neresiyse oraya bakman ve sertifika sorman lazım.

bir kaç etken var gia diye aratırsan ve biraz çalışırsan taşların boyut, netlik,kesim vs gibi nasıl değerleri olduğunu ve nasıl fiyatlandırıldığını öğrenirsin.

örnek olması açısından bulduğum bir listeyi paylaşıyorum. 0.7 karat d renk ve vs2 netlik sertifikalı bir taş 2393 dolar iken aynı boyut da si2 1798 dolar mesela. bu ikisini çok yakından incelemedikçe anlamak imkansız. o yüzden boyuta oyna derim. karat ne kadar büyükse o kadar etkiler ama çıtır kızın elinde 1.5 karat pırlanta görürsem sahte bu der geçerim. karatların nasıl büyüklükte olduğunu anlaman için biraz araştır göreceksin zaten. bir kağıda falan çıktı al ya da ölçerek çiz falan yüzükte nasıl duracağını anlarsın.

paran yoksa 0.30 a kadar inebilirsin ama biraz göz doldursun diyorsan teknik özelliklere takılmadan daha yüksek karata çıkabilirsin. bu tamamen sana bağlı.
0.4 karat mükemmel bir taş mı yoksa 0.7 karat ama biraz kusurlu bir taş mı bunun kararı tamamen sana ait.

bir de lütfen markalardan benzer taşlar için fiyat al ve sertifika sor bakalım fiyatlar nasıl gelecek. sertifika veremeyenle de çalışma. bu işte gia mesela sertifika sağlar galiba bir yer daha vardı. sertifika olarak fotokopi ya da dandik çıktı verenlerden de uzak dur.

taş listesi:
0.70 D VS2 2393 USD GIA 1335546498

0.70 D SI2 1798 USD GIA 2347559036

0.61 D SI2 1392 USD GIA 5303719756

0.60 D SI2 1392 USD GIA 3345355785 3X EXCELLENT

0.60 D SI2 1372 USD GIA 1319869122

0.60 E SI2 1350 USD GIA 5346855168 3X EXCELLENT

0.60 E SI2 1330 USD GIA 6341989780
0
ozdek
(20.06.20)
(1)

(acil) sosyal medya için görsel boyutlarını ayarlama

solitude ov the lonliest star
bunu pratik bir şekilde yapabileceğim ücretsiz program veya web sitesi var mı acaba? landscape haricinde alternatif gerekiyor.
bunu pratik bir şekilde yapabileceğim ücretsiz program veya web sitesi var mı acaba? landscape haricinde alternatif gerekiyor.
0
solitude ov the lonliest star
(20.06.20)
Hangi programla hazırlıyorsun? Photoshop ise paylaşım yapacağın platformların tavsiye ettigi boyutlarda boyutlandırmak icin bir action yazarsın.
0
pass
(20.06.20)
(4)

İnternetteki tatlı tariflerinde çok şeker yok mu?

nundu
Ben hiç yemek yapmadığım halde yemek videosu izlemeyi çok seviyorum. Arada gördüğüm ve beğendiğim tarifleri anneme söylüyorum o da yapıyor. Yaparken tatlının içindeki şeker miktarını bayaaa azaltarak koyuyor ama o hali bile bana şekerli geliyorken orijinal halini hayal edemiyorum. Siz yaparken tarif
Ben hiç yemek yapmadığım halde yemek videosu izlemeyi çok seviyorum. Arada gördüğüm ve beğendiğim tarifleri anneme söylüyorum o da yapıyor. Yaparken tatlının içindeki şeker miktarını bayaaa azaltarak koyuyor ama o hali bile bana şekerli geliyorken orijinal halini hayal edemiyorum. Siz yaparken tariflerde yazan kadar şeker koyduğunuz zaman çok tatlı gelmiyor mu ya? Ben az tatlıya alıştığım için mi öyle geliyor bana? Refika, Arda Türkmen, Emir Yargın ya da birkaç ABDli ve Avrupalı şefte hep benzer şeyleri yaşadık yani, tarifteki şekerin çeyreğinden az koyduğumuz halde bence ya normal ya da bi tık tatlı oluyordu.

Edit: ilk iki cümle kötü durmuş.. Yani al yap gibi değil tabi dhdhdh beraber paylaşıyoruz bu aktiviteyi, biraz yardım ediyorum falan. Linçlemeyin lütfen yani :(
0
nundu
(20.06.20)
ben de tariflerde gördüğüm şekerin yarısını koyuyorum
0
neira
(20.06.20)
Evet evet hep aynı şeyi düşünmekteyim ben de. Tariften bakarak çok şey öğrenmişimdir. Ama yani şekeri ben de hep az tutarım. Bizim milletin elinin ayarı yok şeker konusunda. Delice çok söylüyorlar tüm tariflerde şekeri. Yurtdışı tarifiyle genelde yemek yaptığım, pek tatlı yapmadığım için o kısmı çok bilemiyorum.

Hele reçel tarifi bakmayın, bir kilo meyveye bir kilo şeker koyuyorlar tövbeler olsun, yenmez ki o yahu. ben yarı yarıya orandan az koyuyorum da o bile bayıyor.
0
nimberjack
(20.06.20)
@nimberjack

Hah evet yaa, özellikle aklımda bi örnek var, neydi o diyodum. Kesinlikle reçel. İnanılmaz fazla şeker koyuyorlar çıldırıyorum tarifleri izlerken. Bizim evdeki çilek şekerine şekeri koklatıyoruz biz ve hiç baymayan, çilek tadını çok güzel veren baya lezzetli bi reçel oluyor. Hani ben normalde çilek sevmem, ama annemin yaptığı çilek reçelini çok seviyorum bu yüzden.
0
🌸nundu
(20.06.20)
youtube'tan bir çikolatalı sos tarifi buldum. bir su bardağı şeker koydu kadın. ben yarısını koydum ve gayet iyi oldu. bir sonrakine belki daha da azaltırım.
0
sanat guresi
(20.06.20)
(1)

İhtiyaç kredisi - Online

mekaniker
Bir bankanın sitesinden ihtiyaç kredisi başvurusu yaparken anne kızlık soyadını istemesi normal midir? Garip geldi biraz ama site kendi siteleri.
Bir bankanın sitesinden ihtiyaç kredisi başvurusu yaparken anne kızlık soyadını istemesi normal midir? Garip geldi biraz ama site kendi siteleri.
0
mekaniker
(20.06.20)
kendi siteleri olduğundan eminseniz normaldir tabii.
0
vital
(20.06.20)
(1)

Android medya ses kontrolu

000000
Bir uygulamadan mac izlerken spotifydan muzik dinlemek istiyorum da uygulamanin sesini kismam gerekiyor haliyle. Bunu yapabilecegim yani uygulama bazli ses kisma yapabilecegim bir ses kontrol uygulamasi veya yontemi var mi? Android 5 var cihazda. Ses tusu genel kisma veya artirma yapiyor.
Bir uygulamadan mac izlerken spotifydan muzik dinlemek istiyorum da uygulamanin sesini kismam gerekiyor haliyle. Bunu yapabilecegim yani uygulama bazli ses kisma yapabilecegim bir ses kontrol uygulamasi veya yontemi var mi? Android 5 var cihazda. Ses tusu genel kisma veya artirma yapiyor.
0
000000
(20.06.20)
SoundAssistant
Samsung Electronics Co.
play.google.com
0
praetor
(20.06.20)
(2)

elektrikli vidalama aleti önerisi

glamdr1ng
ucuza iş yapacak bi alet var mı? demonte mobilya kurulumu vs basit ev işleri için kullanılacak. delik açabilsin en azından. a101e 50 tlye gelecekmiş. çok mu kötüdür :D
ucuza iş yapacak bi alet var mı? demonte mobilya kurulumu vs basit ev işleri için kullanılacak. delik açabilsin en azından. a101e 50 tlye gelecekmiş. çok mu kötüdür :D
0
glamdr1ng
(20.06.20)
bu dediklerini yapar ancak uzun ömürlü olmaz ki ben de alacağım. delik açmayabilir ancak vidalama yapabilir.
0
mikahakkinen
(20.06.20)
500 TL altı olan Cin mali şarjlı vidalama-matkap turevlerinin cogunun mandreli yani ucunda donen kafa sorunlu çünkü mandrel'in baglandigi pim dandik. Bu yüzden delerken yalpalıyor, vidalama yaparken kaciriyor. Özellikle delerken acacaginiz delik normalden daha kalın oluyor. Alirken mutlaka kontrol etmenizde fayda var. Internetten en az 3 tane alıp değiştirdim. Sonunda almaktan vazgeçtim çünkü Bosch, Makita falan almak gerekiyor.
0
pass
(20.06.20)
(3)

Online checklist platformu arıyorum

hadi ya la
İstediğim şu,- yapılacaklar listesi şeklinde sol tarafına tik atılabilecek bir liste oluşturayım. (Telefondaki notlar uygulamalarında olduğu gibi)- bu listeyi arkadaşlarımla paylaşabileyim.- herkes kendi işine göre görevleri bitirdiğinde tik atabilsin, kişiye özel olsun. bunu bir şekilde kaydedebils
İstediğim şu,

- yapılacaklar listesi şeklinde sol tarafına tik atılabilecek bir liste oluşturayım. (Telefondaki notlar uygulamalarında olduğu gibi)

- bu listeyi arkadaşlarımla paylaşabileyim.

- herkes kendi işine göre görevleri bitirdiğinde tik atabilsin, kişiye özel olsun. bunu bir şekilde kaydedebilsin.

Bulduğum bütün checklist siteleri aşırı karışık işlere hitap ediyor. Bahsettiğim gibi bir sistem yok mudur?

Örnek:

1. ( ) ekşi sözlük'te gündemi okudum
2. ( ) 3 litre su içtim
3. ( ) spor yaptım

... gibi.
0
hadi ya la
(20.06.20)
Google Keep veya Trello
0
fotrsapka
(20.06.20)
Trello tam aradığınız şey. Profesyonel olarak kullanıldığı gibi basit işler için de kullanılabilir.
Bi de benim kullandığım Asana var. O da güçlü bir araç. Yine profesyonel olarak kullanılıyor ve bir çok özelliği var. İstediğinizden daha fazlası var ama aynı zamanda basit.
0
biseysorcaktim
(20.06.20)
En basit hali Google Keep
0
gazozailacatmauzmani
(21.06.20)
(4)

bulaşık makinası bütün köpüklü suyu dışarı vermiş!

Sakinolmamlazim
başlıkta da yazdığım gibi makina (Teka marka, ankastre) tüm köpüğü dışarı vermiş ama dışarısı şap şap su olmamış, sadece köpük vardı. makinayı durdurdum, açtığımda da köpük vardı sadecene oldu bu makinaya ya, inanılmaz asabım bozuldu
başlıkta da yazdığım gibi makina (Teka marka, ankastre) tüm köpüğü dışarı vermiş ama dışarısı şap şap su olmamış, sadece köpük vardı.

makinayı durdurdum, açtığımda da köpük vardı sadece

ne oldu bu makinaya ya, inanılmaz asabım bozuldu
0
Sakinolmamlazim
(20.06.20)
Gider tıkanmış olabilir
Yanlışlıkla bulaşık deterjanı jeli sıktığım için de başıma gelmişti aynı durum
Ayrıca Köpükler genelde makinenin altında bulunan sanıyorum ısı pompasını bozmuş olabilir. Bizimkinde bozulmuştu ve makine kurutma yapmıyordu
0
jz
(20.06.20)
çamaşır suyu veya sıvı bulaşık deterjanı koyduysanız tablet dışında, o neden olmuştur. aşırı köpüklenmiştir makinenin içi
0
oekuklu
(20.06.20)
oekuklu +1
0
giovanne
(20.06.20)
Sorunu buldum dostlar. Tahliye borusunu tıkayan bir şey nedeniyle böyle bir durum olmuş.
0
🌸Sakinolmamlazim
(20.06.20)
(2)

Barmenlik bi yetenek istiyor mu?

Premium Hesap
Bence istemiyor
Bence istemiyor
0
Premium Hesap
(20.06.20)
Hayir istemiyor. Sadece alkol kokteyl bilgisi gerekli
0
exlibris
(20.06.20)
isteseydi birçok keko işsiz kalırdı.
0
bohr atom modeli
(20.06.20)
(4)

bu leke nasıl çıkar?

en_birinci
Giymeye kıyamadığım ayakkabımı bir giydim kiiii ayağımı vurmuş,kanamış ve o kan ayakkabıya geçmiş =(Kurumuş kan lekesi nasıl çıkar??Bir karışımla fırçalamayı düşünüyorum ama kan daha fazla yayılır mı acaba ıslanınca ayrıca nasıl bir karışım olmalı?
Giymeye kıyamadığım ayakkabımı bir giydim kiiii ayağımı vurmuş,kanamış ve o kan ayakkabıya geçmiş =(

Kurumuş kan lekesi nasıl çıkar??

Bir karışımla fırçalamayı düşünüyorum ama kan daha fazla yayılır mı acaba ıslanınca ayrıca nasıl bir karışım olmalı?
0
en_birinci
(20.06.20)
E ama gözükmüyor zaten? Ayakkabı içinde leke
0
Premium Hesap
(20.06.20)
içinde değil ayagımın arkasında
o lekeyi görmek sinirimi bozuyor çok seviyorum ayakkabımı ve yeni o yüzdende leke çıksın istiyorum
0
🌸en_birinci
(20.06.20)
Diş macunu çıkarabilir.
0
komando kani var bende
(20.06.20)
Oxi action veya rossmannda leke tipine göre satılan leke çıkarıcılar.
0
curukturpkokusu
(20.06.20)
(4)

Ciltteki sivilceden dolayı delik delik gibi gözüken izler

damladamla
Krem estetik vs ile düzeltilebilir mi? Ne kadar etkili olur?
Krem estetik vs ile düzeltilebilir mi? Ne kadar etkili olur?
0
damladamla
(20.06.20)
Bir arkadaşım doktor tedavisiyle o çukurlukları baya azaltmıştı. Ciddi bir sivilce sorunu vardı, onu da baya çözdü. Sadece sivilce için roaccutane kullandığını biliyorum, izler için ne kullandı hiç bilmiyorum. Tamamen geçmese de baya azaltmak mümkün. Doktora gidin.
0
doruklara sevdalandım
(20.06.20)
Naturally Serein diye bir güzellik kanalı var. Kesin buna bir açıklama yapmıştır Çisem. Bakabilirsiniz belki.
0
chitosan
(20.06.20)
İnstagramda da @sosyaleczaci ve @eczabakim sayfalarına bakabilirsin. Cilt tiplerine göre bu konuda öneriler var.
0
yineiyisinoxford
(20.06.20)
Baya fiziksel işlem istiyor kremle olacak şey değil. Aktif sivilce kaldı ise roaccutan ile başlanır.
0
kestane gürgen palamut
(20.06.20)
(3)

serviste değişen otomobil parçaları

vital
aracım bakıma girdi. değişen parçalar oldu balata, disk vs. gibi. bunlardan araçtan sökülenleri de kutularla bagaja koymuşlar. ben napim bunları?
aracım bakıma girdi. değişen parçalar oldu balata, disk vs. gibi. bunlardan araçtan sökülenleri de kutularla bagaja koymuşlar. ben napim bunları?
0
vital
(20.06.20)
At.
0
himmet dayi
(20.06.20)
geri dönüşüm kutularına atabilirsin.
0
since1907
(20.06.20)
Hurdaciya da verebilirsin
0
defansif orta saha
(20.06.20)
(1)

korona sürecinde iş yerini şikayet

komoxti
arkadaşlar bir kız arkadaşımın başından geçen olay ile ilgili sizlerden öneri ve yardım almak istiyorum.arkadaşım gratis mağazasında çalışıyor. korona sürecinde bir süre kapalı kaldı mağazaları ve normalleşme süreci ile cadde mağazası olduğu için tekrardan açtılar.bu süreçte mağazadaki çalışma arkad
arkadaşlar bir kız arkadaşımın başından geçen olay ile ilgili sizlerden öneri ve yardım almak istiyorum.
arkadaşım gratis mağazasında çalışıyor. korona sürecinde bir süre kapalı kaldı mağazaları ve normalleşme süreci ile cadde mağazası olduğu için tekrardan açtılar.
bu süreçte mağazadaki çalışma arkadaşlarından birisine korona teşhisi konuldu ve test sonucu pozitif çıktı. aynı gün mağaza çalışanlarının hepsi teste girdi ve sonuçlar negatif çıktı. 14 gün evlerinde karantinada kalmaya başladı bütün çalışanlar. bu süreçte mağaza yönetimi biraz saçma tavırlar sergiliyor.
1- teste gönderilen bütün çalışanların test ücretini kendilerinin karşılamasını söylediler.
2- bu 14 günlük karantina sürecinde çalışmadıkları için ücret kesintisi olmasını istemiyorlarsa, bu 14 gün için geriye dönük rapor almalarını söylemiş. tabi bu mümkün değil, hiçbir kurum geriye dönük rapor vermiyor. eğer rapor almazlarsa 14 gün yıllık izinden keseriz ve çalışılmayan 14 günün ücretini de ödemeyiz demişler. rapor almalarını da teste gittikleri gün değil çok sonradan söylüyorlar.
3- ayrıca mağazayı da sadece 2 gün kapalı tutup tekrardan açmışlar. farklı mağazalardan eleman getirip çalışmaya devam etmişler. mağaza müdürü bu kapalı kalma sebebini de korona vakası olduğu için değil, ilaçlama dezenfektan çalışması için yaptıklarını belirtip müşterilere resmen yalan söylüyormuş.

şimdi arkadaşım zaten oradan ayrılmak istiyordu. ama bu mide bulandırıcı şeylerden sonra bütün haklarını alarak ve bu yapılanların cezasız kalmamasını sağlayarak ayrılmak istiyor. nasıl bir yol izlemesi gerekir? tavsiyelerinizi dinlemek ve yol haritası oluşturmak isterim.
0
komoxti
(20.06.20)
çsgb'ye şikayet etsin.2 tane şahidiniz olursa daha da iyi olur.
0
since1907
(20.06.20)
(1)

Decathlon indirim

mekaniker
yapmıyor mu? Yüklü bir alışveriş yapacağım bir süredir bekletiyorum. Şirketin politikası buysa beklemeyeyim daha fazla diyorum.
yapmıyor mu? Yüklü bir alışveriş yapacağım bir süredir bekletiyorum. Şirketin politikası buysa beklemeyeyim daha fazla diyorum.
0
mekaniker
(20.06.20)
indirim dönemleri oluyor da yazlık ürüne eylülde falan yapıyor. kışlık ürüne de mart gibi.
genellikle tabi.
0
vital
(20.06.20)
(7)

Mediamarkt, Teknosa, Vatan

aramızda kalsın
Almak istediğim telefon üç mağazada da aynı fiyata mevcut. Üçünden birinden sipariş edeceğim. Hangisini tavsiye edersiniz? Hangisinden en çok memnun kaldınız?
Almak istediğim telefon üç mağazada da aynı fiyata mevcut. Üçünden birinden sipariş edeceğim. Hangisini tavsiye edersiniz? Hangisinden en çok memnun kaldınız?
0
aramızda kalsın
(20.06.20)
Vatan.ayrıca internet sitesinde bazen çok avantajlı indirimleri oluyor akşamın geç saatlerinde.
0
since1907
(20.06.20)
vatan ta ta ta tan
0
oekuklu
(20.06.20)
amazon'a da bir bak yine. (satıcı amazonsa)

Bunların arasından Vatan. Telefon da aldım, pc oem ürünü de. Garantilik iş olduğunda onlar servisine göndermişti ama halletmiştik. Şu an nasıllar bilmiyorum.
0
nhk ni youkosu
(20.06.20)
Ben de Vatan diyorum. Bu pazarda ayakta kalan nadir yerli zincirlerden biri.
0
halitkin
(20.06.20)
vatan ürün arızalandığında çok tantana yapıyor. mediamarkt çok çakal 2500tl lik mal alıyorsun kargo koyuyor. teknosayı seçerdim.
0
mikahakkinen
(20.06.20)
mediamarkt
diğerlerine güvenmiyorum.
0
yetkili birine benzeyen abi
(20.06.20)
Amazon'dan aldım. Satıcı kendisiydi. Sıkıntısız ulaştı elime telefon. Fakat amazonda faturalara imei numarası eklemiyor bilginiz olsun. Garantilik bir durum olursa nasıl olacak bilemiyorum o sebeple.
0
neskafefincanindaturkkahvesi
(20.06.20)
(1)

Kia Rio'nun orijinal aküsü hangi marka

Fusha
İnternette arattığımda reklam çıkıyor hep.
İnternette arattığımda reklam çıkıyor hep.
0
Fusha
(20.06.20)
Rocket akü diye biliyorum. paket içeriğine göre 45A veya 60A olması lazım
0
janavarorion
(20.06.20)
(2)

Apartman içi internet tesisatı

denizgonen
Gelecek haftalarda taşınacağım. Daire içi tesisat elden geçti ve sıfırlandı. Fakat apartman 70'lerden kalma ve daireye kadar gelen hat ne durumda bilmiyorum. Bir elektrikçi çağırdığımda nasıl bir işlem yapıyor? Daireye giden hattı yeniletmemin faydası olur mu ve bu işlem pahalı mıdır?Not:turknet kul
Gelecek haftalarda taşınacağım. Daire içi tesisat elden geçti ve sıfırlandı. Fakat apartman 70'lerden kalma ve daireye kadar gelen hat ne durumda bilmiyorum.

Bir elektrikçi çağırdığımda nasıl bir işlem yapıyor? Daireye giden hattı yeniletmemin faydası olur mu ve bu işlem pahalı mıdır?

Not:turknet kullanıyorum. 81 mbite kadar diyor, saha dolabı çok yakında. Evimde sorunsuz bir internet olsun istiyorum. Teşekkürler.

Not 2 daire içi telefon hattı duvarda cat 3 soketine geliyor. Herhalde direkt apartman hattı buraya bağlanmıyordur? Daire girişinde bir yerde buluşuyorlardır?
0
denizgonen
(20.06.20)
apartmanın içinde türk telekom'un kutusu oluyor. o kutudan sizin daireye işte ne telefon kablosu çekilmişse geliyordur. ben de benzer bir tadilat yaptırdım ve o kutudan daire içine cat6 çektirdim, sıva üstü gitti ve zaten apartman eski olduğu için kablo kanalı yapmışlar başka dairelere tv, telefon falan da gidiyordu, kırma dökme olmadı ortak alanda.

yani sizin o kabloyu adsl veya vdsl için değiştirmeniz gerekir mi zannetmiyorum. ben cat6'yı telefon santrali olacağı için çektirmiştim. bence siz interneti bağlatın, zaten dediğinize göre tadilat bitmiş, eğer düşündüğünüz hızları alamazsanız ve telekom o kablodandır derse kablo çektirirsiniz. çok bir şey tutmaz ama daireye girişi ve daire içinden sizin modemin olacağı yere gidene kadar ne çıkar bilemem...
0
malheiros
(20.06.20)
Apartman çok eski olduğu için o kablodan çok şüpheliyim de sanırım dediğiniz gibi önce interneti bağlatayım madem...
0
🌸denizgonen
(20.06.20)
(6)

kindle kullanıcıları

yet it moves
1)ing-ing ve/veya 2)ing-tur sözlük kullanıyor musunuz? memnun musunuz? kelime hazinesi geniş mi? kobo aura kullanıcısıyım ve sözlükleri vasat. eğer kindle cihazların sözlükleri tatmin ediciyse kindle cihaz almayı düşünüyorum. fikrinizi almak istedim.
1)ing-ing ve/veya 2)ing-tur sözlük kullanıyor musunuz? memnun musunuz? kelime hazinesi geniş mi? kobo aura kullanıcısıyım ve sözlükleri vasat. eğer kindle cihazların sözlükleri tatmin ediciyse kindle cihaz almayı düşünüyorum. fikrinizi almak istedim.
0
yet it moves
(20.06.20)
koboya dışarıdan bir çok sözlük indirip kurabiliyorsun google dan bir arat istersen, birkaç tane deneyip memnun kaldığımı kullanmaya devam etmiştim
0
freebird5406_2
(20.06.20)
sanırım bunun için koreader yüklemek gerekiyor cihaza. kurmayı denendim ama başaramadım. tabi eğer kastettiğiniz stardict sözlükleriyse
0
🌸yet it moves
(20.06.20)
herhangi bir root, koreader işlemi yapmadan çeşit çeşit eng-tur, eng-eng sözlüklr denediğimi hatırlıyorum
0
freebird5406_2
(20.06.20)
ben de kobo kullanıyorum. genel olarak kindle'dan daha iyiler zaten. sözlük için de babylon'un sözlüğünü bulmuştum internetten. onu kurdum. gayet çalışıyor.
0
do you remember me
(20.06.20)
kindle kullanicisiyim. sarji cok cabuk bitiyor. bu konuda hic mutlu degilim.

kindle'a diledigin sozlugu yukeleyebilirsin. ben merriam-webster yukledim.
0
Leonardo~Da~Vinci
(20.06.20)
kindle pw2 kullanıyorum. iki adet ing-ing sözlük var içinde. memnunum diyebilirim. ing-tr sözlük ise kullanmıyorum. yüklemesi ve kullanımı biraz sıkıntılı anladığım kadarıyla.
0
sanat guresi
(20.06.20)
(1)

DSL Kablosu doğrudan router'a takılır mı?

Uçan Çivi
Şöyle bir giriş vasıtasıyla dsl kablosunu doğrudan router'a taksam interneti sağlayabilir miyim?
Şöyle bir giriş vasıtasıyla dsl kablosunu doğrudan router'a taksam interneti sağlayabilir miyim?
0
Uçan Çivi
(20.06.20)
Hayir once modeme takip telefondan gelen sinyalin internet sağlamasını sağlamanız gerek.
0
pass
(20.06.20)
(1)

Kaliteli Baskı Yapan T Shirt Sitesi

oradaydik ve simdi buradayiz
Merhaba arkadaşlar, kendin tasarla yöntemiyle t shirt basılabilen bir çok site var biliyorsunuz. Fakat ben pek güvenemiyorum bunlara. Baskı kalitesi iyi olan kaliteli kumaş tercih eden düzgün kalıplar kullanan bir site arıyorum. Kişisel tecrübelerden yola çıkarak hangi siteyi önerebilirsiniz?
Merhaba arkadaşlar, kendin tasarla yöntemiyle t shirt basılabilen bir çok site var biliyorsunuz. Fakat ben pek güvenemiyorum bunlara. Baskı kalitesi iyi olan kaliteli kumaş tercih eden düzgün kalıplar kullanan bir site arıyorum. Kişisel tecrübelerden yola çıkarak hangi siteyi önerebilirsiniz?
0
oradaydik ve simdi buradayiz
(20.06.20)
N11 deki magazalarla iletişim kurabilirsin soru cevap ile
0
defansif orta saha
(20.06.20)
(3)

B ehliyeti olanlarin a1-a2 ehliyeti almasi

ala09
Sinav ve masraflar olarak sifirdan mi kurs&uygulama sinavlari yoksa daha az maliyetli ve basit mi oluyor? 5-6 saat ders+sinav gibi umut ediyorum. tesekkurler
Sinav ve masraflar olarak sifirdan mi kurs&uygulama sinavlari yoksa daha az maliyetli ve basit mi oluyor? 5-6 saat ders+sinav gibi umut ediyorum. tesekkurler
0
ala09
(20.06.20)
yazılı sınav yok. pratik sınav var. kurs ücreti de var tabi. bi yazılı sınav yönünden avantajlı.
0
jelly bear
(20.06.20)
ben a2 ehliyeti alırken yazılı sınava da girdiğimi hatırlıyorum. b ehliyet üstüne almıştım. kaldırıldı mı sınav?
0
ozdek
(20.06.20)
yazılı sınav yok, sadece sürüş sınavı var. belli bir saat sürüş eğitimi almanız gerekiyor. yani ben motosiklet sürmeyi biliyorum, sürüş eğitimi almasam olur diyemiyorsunuz.
0
orient blue
(20.06.20)
(2)

şurada oynan oyun hakkında fikri olan var mı?

tepedeki psychedelic adam
filmde daha uzun sürüyor aslında. taş kağıt makas'taki gibi aynı anda parmaklarıyla bir sayı gösterip onu söylüyolar ve tahtanın üzerindeki beyaz çizgilerden birini siliyorlar duruma göre. çizgiler bitince oyun da bitiyor herhalde. kimin neye göre kazandığını da anlamadım.https://youtu.be/278gQ_M_n0
filmde daha uzun sürüyor aslında. taş kağıt makas'taki gibi aynı anda parmaklarıyla bir sayı gösterip onu söylüyolar ve tahtanın üzerindeki beyaz çizgilerden birini siliyorlar duruma göre. çizgiler bitince oyun da bitiyor herhalde. kimin neye göre kazandığını da anlamadım.

youtu.be
0
tepedeki psychedelic adam
(20.06.20)
Morra ismi
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(20.06.20)
Dış mihrakların oyunu bu
0
Yavuşuhlu
(20.06.20)
(3)

Mezuniyet ve Hipokrat yemini

nundu
İnanılır gibi değil ama 6 senelik çilem bir ay sonra tamamlanıyor.Şimdi malum sebeplerden dolayı bu sene bizim mezuniyet anladığım kadarıyla sadece bizim katıldığımız, ailelerin canlı yayından izleyeceği; bizim de sahneye çıkıp, hipokrat yemini edip ineceğimiz bir olay olacak gibi.Ya ben bu olaylar
İnanılır gibi değil ama 6 senelik çilem bir ay sonra tamamlanıyor.

Şimdi malum sebeplerden dolayı bu sene bizim mezuniyet anladığım kadarıyla sadece bizim katıldığımız, ailelerin canlı yayından izleyeceği; bizim de sahneye çıkıp, hipokrat yemini edip ineceğimiz bir olay olacak gibi.

Ya ben bu olaylar olmadan da, mezuniyet konusunda hiç heyecanlanmayan, hatta boş iş olarak gören biriydim. Hadi ailem gelir diye katılırım diyodum. Şimdi bu durumda hiç mantıklı gelmiyor bana. Yani hipokrat yemini ne yahu, çıkıp yemini edip inmek için bu uğraşıya değer mi bilmiyorum.

Ama bakınca millet çok önemsiyor bu yemin işini. Yok kural varmış en az 3 yeminli kişinin huzurunda edince kabul ediliyomuş, yok önemli bi şeymiş vs. Ben mi bi şey kaçırıyorum yaaa? Bu iş için bu kadar heyecana, aksiyona gerek var mı? Cübbeyi alıp (buna da biniş deniyomuş, ilk kez duydum. Daha önce duyan varsa yazsın pls) evde, dışarda vs bi iki foto çekilip törene katılmadan teslim etsem diye düşünüyorum.

Ya da gideyim mi ki törene? Yemin okumak bu kadar worth it bi olay mı? Saçma bi prosedür değil mi yani bu iş? Çok kararsız kaldım :/
0
nundu
(20.06.20)
Hipokrat yemini (hekimlik andi) oldukca onemli bence. Bazi seyler semboliktir ama tekrar etmesi iyi gelir.

Umarim meslek hayatinizdaki kararlari o yemindeki ilkeler esliginde alirsiniz.
0
kuehles blondes
(20.06.20)
Yani baz aldığı ilkeler önemsiz demiyorum ama bunu gidip illa sahnede okumak ya da bunun okunduğu ana önem vermek tuhaf geliyor.

Ayrıca kariyerimi hekimlikte sürdürmek istemiyorum pek, daha çok preklinik ya da ilaç sektörü düşünüyorum :d
0
🌸nundu
(20.06.20)
git git. ben de senin gibi bunları önemsemeyip hiçbir mezuniyet faaliyetine katılmadım. pişmanım. xd hem de hipokrat yemini tatlış bence de.
0
snape i başından beri tanırım
(20.06.20)
(3)

sivilcenin ten rengi çıkıntı olarak kalması? bunun adı ne?

mehmed resad
epey iltihapli bir sivilcem geçmişti, çok ufak bir iz kalmıştı. sonra bu baya ten rengi oldu ve çıkıntı olarak kaldı. ben mi sayılıyor bu? kist mi? adı ne bilen var mı? ve bunu aldırmak / yok etmek için cildiyeye mi plastik cerrahiye mi gitmek lazım?
epey iltihapli bir sivilcem geçmişti, çok ufak bir iz kalmıştı. sonra bu baya ten rengi oldu ve çıkıntı olarak kaldı. ben mi sayılıyor bu? kist mi? adı ne bilen var mı? ve bunu aldırmak / yok etmek için cildiyeye mi plastik cerrahiye mi gitmek lazım?
0
mehmed resad
(20.06.20)
Cildiye. Ben veya kist değil. Akne işte...
Ameliyatla almak isteyeceklerini sanmıyorum, merhem yazar büyük ihtimalle
0
Unde bach canim
(20.06.20)
açık yara haline gelip sonra iyileştiyse keloid yapmış olma ihtimali var. normalde iyileşen büyük sivilceler çukur bırakır ama çıkıntı yaptığını ilk defa duyuyorum.
0
theseachange
(20.06.20)
aynısı burnumun ucunda var çocukluğumdan beri.
şekli güzel bir burnum olmasına rağmen bu işi bozuyor :)
içinden minik bir kıl da çıkıyor çok uzun zamanda bir.
enteresan bir şey.
0
işimdeyim gücümdeyim
(20.06.20)
(7)

Buzdolabı tavsiyesi

jamiro
Buzdolabı bozuldu . Rezil olduk evde. Yerine geniş, derin yakışıklı bi şey alalım diyoruz. Buzdolabımız hep yoğun kullanılır evde içi fulldur mesela hep. Bu yüzden kapasitesi önemli. Kullandığınız bildiğiniz ürünlerden tavsiye gelirse sevinirim. Bütçe de max 7000 diyelim.
Buzdolabı bozuldu . Rezil olduk evde. Yerine geniş, derin yakışıklı bi şey alalım diyoruz. Buzdolabımız hep yoğun kullanılır evde içi fulldur mesela hep. Bu yüzden kapasitesi önemli. Kullandığınız bildiğiniz ürünlerden tavsiye gelirse sevinirim. Bütçe de max 7000 diyelim.
0
jamiro
(20.06.20)
F/p arçelik
0
Unde bach canim
(20.06.20)
Bosch/siemens/profilo aynı fabrikadan çıkıyor. Hepsi evimde mevcut memnunum.
0
brnbrs
(20.06.20)
Model olarak öneri sunarsanız sevinirim. Yalnızca marka olunca biraz havada kalıyor teşekkür ederim
0
🌸jamiro
(20.06.20)
sen araştırma yapıp bize muhtelif ürün seçenekleri ile gelirsen bizim yardımcı olmamız daha doğru olur bence.senin sorduğun soru da havada bence.
0
since1907
(20.06.20)
beko
0
kanlakarisikyagmur
(20.06.20)
Araştırma yapacak zamanım yok aciliyet var diyorum sen araştır seçeriz diyor. Ne diyebilirim ki.
0
🌸jamiro
(21.06.20)
Unde bach canim
(21.06.20)
(5)

avrupa'ya otobüs firmaları ve trenle gidiş

Sour
merhaba, özellikle balkan bölgesine giden otobüs firmaları arıyorum. bildiğiniz var mı? sadece firma isimlerini vermeniz yeterli, tek tek kontrol edeceğim.bir de trenle gitme şansımız var mı? hayatımda hiç kullanmadım. tcdd mi götürüyor yoksa özel firmalar da var mı?
merhaba, özellikle balkan bölgesine giden otobüs firmaları arıyorum. bildiğiniz var mı? sadece firma isimlerini vermeniz yeterli, tek tek kontrol edeceğim.

bir de trenle gitme şansımız var mı? hayatımda hiç kullanmadım. tcdd mi götürüyor yoksa özel firmalar da var mı?
0
Sour
(20.06.20)
ben 7 sene önce sirkeci - sofia arasında tren kullanmıştım. gece boyu sürmüştü yol. sanırım yataklı vagondu. öyle hatırlıyorum. halkalı'ya kadar geliyordu galiba tren. oradan öte otobüsle bırakmışlardı o zaman.

metro dışında bir de nilüfer'in varmış sofya'ya.
www.obilet.com

daha bir sürü firma vardır.
aksaray terminalinden kalkan otobüsler hep yurtdışına gidiyor. balkanlara giden firmalar da vardır belki orada.
0
biseysorcaktim
(20.06.20)
akbulut, bulgaristan’a gidiyor.
0
garavel
(20.06.20)
yazmayı unutmuşum, istanbul'dan gideceğim.
0
🌸Sour
(20.06.20)
Metro turizm
0
Unde bach canim
(20.06.20)
alpar turizm var, neredeyse tüm balkanlara var otobüs(almanya'ya bile varmış). zamanında selanik'e gitmiştim sorunsuz, metro'dan daha iyidir.
0
austra
(20.06.20)
(1)

Yufkacılar açık mıdır?

damladamla
Yufka almam lazım. Bugün kısıtlama vs varmış galiba
Yufka almam lazım. Bugün kısıtlama vs varmış galiba
0
damladamla
(20.06.20)
açıktır ama 45 dk sonra çık nolur nolmaz ceza yeme.
0
jelly bear
(20.06.20)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.