Giriş
(2)

Serum taktırma

high hopes of the sozluk
nerede yaptırılır bu işlem? demir için doktor yazmıştı da sağlık ocağında yapmıyorlarmış.özelleri aradım biri muayene açılması lazım dedi o da 75-80 tl idi diğeri acilde yapılır dedi orası da bi 100 vardır.makul ücretlerde nerede yaptırabilirim merter civarında, bakırköy falan güzel olur.normal devl
nerede yaptırılır bu işlem? demir için doktor yazmıştı da sağlık ocağında yapmıyorlarmış.özelleri aradım biri muayene açılması lazım dedi o da 75-80 tl idi diğeri acilde yapılır dedi orası da bi 100 vardır.
makul ücretlerde nerede yaptırabilirim merter civarında, bakırköy falan güzel olur.normal devletin aciline de çok gitmek istemiyorum.
teşekkürler cevaplarınız için şimdiden.
0
high hopes of the sozluk
(26.06.20)
tanıdık hemşire varsa evde halledilir ya :)

yoksa mecbur hastaneye gideceksiniz, her hastanenin fiyatı farklıdır bilemiyorum.
0
benaslinda
(26.06.20)
@flexner evet ük hastasıyım da ondan ötürü alt limitin yarısı kadar.normal demir ilaçları da dokunuyor bize
0
🌸high hopes of the sozluk
(26.06.20)
(3)

yurtdisindan donenlere hala 14 gun karantina zorunlu mu?

buenosdias
evetse ne zaman bitecek belli mi?
evetse ne zaman bitecek belli mi?
0
buenosdias
(26.06.20)
ev karantinasına dönüldü, yurtlarda karantinaya almıyorlar artık
0
kojonotsuki
(26.06.20)
yani kismen zorunlu? 14 gun evde kalicaz oyle mi?
0
🌸buenosdias
(26.06.20)
14 günden önce tekrar yurtdışına çıkılıyor mu?
0
sttc
(26.06.20)
(1)

kamuda mühendis olmak vs uzman olmak

avatar is back
bu ikisinin farkları tam olarak nedir? mühendis olarak uzmandan eksiklerim nedir? kariyer açısından hangisi daha avantajlıdır? aynı meslekte mühendis olmak ve aynı mesleğin uzmanlığı için soruyorum.ayrıca mühendis olarak girilen merkez kurumda uzman yardımcılığına geçiş nasıl oluyor?
bu ikisinin farkları tam olarak nedir? mühendis olarak uzmandan eksiklerim nedir? kariyer açısından hangisi daha avantajlıdır? aynı meslekte mühendis olmak ve aynı mesleğin uzmanlığı için soruyorum.

ayrıca mühendis olarak girilen merkez kurumda uzman yardımcılığına geçiş nasıl oluyor?
0
avatar is back
(26.06.20)
Soruna cevap olur mu bilmiyorum, ama TOKİ'de mühendisler (veya mimarlar, haritacılar vb.) proje dairesinde, projelerin kontrolleri, onaylanması, diğer kurumlarla koordinasyonu (ne ihtiyacınız var vb.) işlerine bakıyorlar.

Uzmanlar ise (yukarıdakilerin kapasite olarak birebir aynısı, hatta bazen daha az tahsilli tekniker vb. de oluyorlar) uygulama dairesinde, yapılan işlerle hakedişlerin kontrolü ve onaylanması; kullanılacak malzemelerin seçimi falan gibi işlere bakıyorlar. Yine bunlar da yapılan işlerle ilgili diğer kurumlarla olan koordinasyonuna bakıyorlar.

Benim çalıştığım firma TOKİ'ye iş yaparlarken, yukarıda koltuk boşalınca veya yeni bir daire açılınca, en aşağıdan yani mühendislerden itibaren yukarıya kaydırıyorlardı. müh-uzman, uzman-şb müd, şb müd-daire başkanı, daire başkanı-başkan yardımcısı gibi yükseliyorlardı.
0
malheiros
(26.06.20)
(2)

Hollanda’da kiralık ev nasıl bulunur?

but that was just a dream
Merhaba,Ağustos ayının ortaları gibi taşınmak üzere ev bakıyoruz. Ev bulmak zaten sıkıntı, bir de uzakta olunca iyice zor oluyor. Sorum şu ki; bazı evler var bize uygun görünen fakat evi görmeden ev tutmamız, depozito ödememiz vs. hem riskli hem de içimize sinmiyor. Diğer taraftan deniliyor ki 1-2 a
Merhaba,

Ağustos ayının ortaları gibi taşınmak üzere ev bakıyoruz. Ev bulmak zaten sıkıntı, bir de uzakta olunca iyice zor oluyor. Sorum şu ki; bazı evler var bize uygun görünen fakat evi görmeden ev tutmamız, depozito ödememiz vs. hem riskli hem de içimize sinmiyor. Diğer taraftan deniliyor ki 1-2 ay önceden ev bakmaya başlanılmazsa ev bulmak neredeyse imkansız. Biz 2-3 hafta kadar erken gideceğiz taşınmak için fakat bu süre ev bulmak için yeterince uzun değil, otelde geçirmek için de kısa değil. Nasıl bir yol izlenebilir bu durumda?

Teşekkürler.
0
but that was just a dream
(26.06.20)
uzaktan olmuyor o işler ne yazık ki. hatta bazen yakından da olmuyor ingiltere gibi ev sahiplerinin kıl olduğu bir ülkedeyseniz.

otelde kalmak zor olur ben airbnb kiralamıştım. 10 gün de kendime hedef koydum. 10 günde evi kiraladım. eğer zorsa 20 gün hedef koyun ona göre duruma bakın. airbnb için de şehre ulaşımı kolay olan ama fiyatı nispeten ucuz bir yer seçerseniz ev kirası vermiş gibi olur. çünkü ev ararken evden bir çıkıyorsunuz bir daha akşama eve geliyorsunuz.
0
ozdek
(26.06.20)
merhaba,
dediginiz gibi, uzaktan ev kiralamak neredeyse imkansiz. bunun icin 2 seceneginiz var
1. si paraya kiyip bir ajans ile anlasacaksiniz, butun islemeri sizin adiniza onlar yonetecek. Buyuk ihtimalle 1 kira kadar hizmet ucreti alacaklar.
2. birisi onden gidecek, abnb'de kalip ev islerini halledece, tuttuktan sonra digerleri (aile oldugunuzu varsayiyorum) gelecek.

2-3 hafta yeterli olmayabilir, tamamen sans meselesi.
Diger sehirlerden emin degilim ama Amsterdam icin konusursak. Kiralik evler piyasaya ciktiktan sonra gormek icin randevu almaniz gerekiyor. Eger randevuyu 3-5 gun sonrasina alirsaniz, siz daha gormeden evin tutulmasi mumkun. Hatta bazi iyi evler sabah ilana cikiyor, ogleden sonra randevu almak icin iletisime gecerseniz tutuldugunu soyleyebilirler.
pararius ve funda'yi her sabah erken saatte kontrol edip, mumkunse telefon ile ulasip evi gormek icin randevu almaniz lazim. Telefon numarasi Hollanda disindan olursa randevu vermemeleri dahi mumkun. Malesef cok can sikici bir durum, ozellikle Amsterdam icin ev bulmak is bulmaktan daha zor.
0
whisky
(29.06.20)
(8)

Kısa çalışma ödeneği hakkında.

tmm
Selamlar. Bir reklam ajansında tasarımcıyım. Korona başlangıcından itibaren evlere gonderildik ve son 2 maaşımı kısa çalışma ödeneğinden aldım. Süresinin 2 ay olduğu söyleniyordu. Henuz geri çağırılmış değilim. Bu ay kısa çalışma ödeneğinden maaş alamıyor muyum? Maaşımı şirket mi ödemek durumunda? B
Selamlar. Bir reklam ajansında tasarımcıyım. Korona başlangıcından itibaren evlere gonderildik ve son 2 maaşımı kısa çalışma ödeneğinden aldım. Süresinin 2 ay olduğu söyleniyordu. Henuz geri çağırılmış değilim. Bu ay kısa çalışma ödeneğinden maaş alamıyor muyum? Maaşımı şirket mi ödemek durumunda? Bir hak idda edebilir miyim? Teşekkürler
0
tmm
(26.06.20)
e-devlet bağlantısıyla işkur iş arayan girişine girin.

esube.iskur.gov.tr
• işkur- iş arayan girişi
• online işlemler
• işsizlik sigortası
• ikt-iö-kçö bildirgesi
• ödeme planı sorgulama
• onaylanmış Bildirge arama

bu adımları takip ederek haziranda alacak mısınız alamayacak mısınız bakabilirsiniz.

şirket en fazla 3 aylık başvurabiliyor, sizin şirketiniz ne kadar süre ile başvurmuş bilemiyoruz.

eğer çalışma yapılmıyorsa ve kçö bittiyse ücretsiz pandemi iznine başvurabilir şirket sizin adınıza (bu aslında ücretsiz izin) ücretsiz izinde olduğunuz her gün için 39 tl mi ne veriyor devlet.

bu süreçler yasal olduğu için , EĞER ÇALIŞMA YAPILMIYORSA, maaşınızı şirketiniz ödemek zorunda değil, hak iddia edemezsiniz.
0
benaslinda
(26.06.20)
Ben de hazır duyurusu açılmışken bir şey sorabilir miyim?
Kçö uzatılacak mı ya da yeni bir format deniyordu hala acıklanmadı sanırım
0
chemnil
(26.06.20)
@benaslinda teşekkürler detaylı cevap için. çalışma yapılmıyor. ücretsiz pandemi iznine ayrıldığımı bana bildirmek zorundalar ama değil mi?
0
🌸tmm
(26.06.20)
@chemnil, hayır halen açıklanmadı. torba yasa bekliyor herkes, 2 haftaya açıklarlar herhalde.
0
benaslinda
(26.06.20)
@tmm , yani bildirmek zorundalar ama unutulur, atlanır şirket halen kapalıysa ne yapsın işveren? siz yine de temmuz 1 itibariyle ne yapıyoruz diye sorabilirsiniz.
0
benaslinda
(26.06.20)
Biz kçö alırken çalışma da yaptık,onlime derslere girdik filan.Milli eğitime göstermelik bir ders saati göndermişler sanırım.Şimdi ben dava acsam kçö haricindeki kalan paramı da alabilir miyim?
0
chemnil
(26.06.20)
@chemnil, sizi 30 gün çalışmıyor mu göstermişler peki? e devletten baktığınızda kçö gün sayınızı ne görüyorsunuz?

eğer 30 sa haklısınız, 170 e şikayet etmeniz lazım, gerisi gelir.

biz mesela dedik ki normalde 45 saat haftalık çalışma saatimiz, bunu 1/3 oranında azaltıyoruz, günlük çalışma süresini azalttık personelin 30 günlük ücretinin 20 gününü işveren olarak biz karşıladık, kalan 10 gün için devlet kçö yaptı.
0
benaslinda
(26.06.20)
@benaslinda e devlette düşük bir sigorta primi göxüküyor sanırım devletin karsıladgı verdiği kçö karşılğmda,okul kçö üstüne maaşımı tamamlamıyor,e devlette eksik güm sayısı 18 filan diyor.anlamadım :(
0
chemnil
(26.06.20)
(4)

Hangi LG TV?

makarnavodka
selam dostlar, bu ikisi arasında kaldım sizce hangisi? temel fark 55 inch'te nano-cell görüntü teknolojisi var, 65 inch'te yok ama onda da ekstradan sihirli kumanda ve büyüklük avantajı var.LG 55'' SM8000 Serisi NanoCell 4K HDR Smart LED TV / AI ThinQ. 5500 TLLG 65'' UM7450 Serisi IPS 4K HDR Smart U
selam dostlar, bu ikisi arasında kaldım sizce hangisi? temel fark 55 inch'te nano-cell görüntü teknolojisi var, 65 inch'te yok ama onda da ekstradan sihirli kumanda ve büyüklük avantajı var.


LG 55'' SM8000 Serisi NanoCell 4K HDR Smart LED TV / AI ThinQ. 5500 TL


LG 65'' UM7450 Serisi IPS 4K HDR Smart UHD LED TV / AI ThinQ 6500 TL
0
makarnavodka
(26.06.20)
nano86 ve nano90 modelleri geliyor.. isterseniz az daha bekleyin.. sm8000 zaten serinin başlangıç modeli.. normalde akıllı kumanda içinden çıkmaz.. şuan vatan gibi satış noktalarında akıllı kumanda hediyesi ile geliyor.. fiyatları bakımından büyük ekran cazip.. tavsiyem 6500 tl gibi bir bütçeniz varsa biraz daha beklemeniz.. temmuz ayı gibi yeni ürünler piyasada olur, ağustos - eylül ayına kadar alınabilir hale gelir..

son olarak led tarafında da um'den un serisine geçiyoruz.. henüz 55'leri tr'de yok.. en düşük boyut 70".. dediğim gibi aceleniz yoksa beklemekte yarar var..
0
synche
(26.06.20)
LG 70UM7450 aldim 2 ay once teknosadan oldukca memnunum
0
tahtakafa
(26.06.20)
mavi ekran sorununu çok sık duymaya başladım,LG tercih etmeden önce bir araştırmanı tavsiye ederim.
0
evrenbesta
(26.06.20)
mavi ekran sorunu neymiş ilk kez duydum? 70um7450 paneli ips değil ( 65" tavsiyem, 70" değil ).. lg maliyetler yüzünden 65'inde farklı 70'inde farklı panel kullanmakta..
0
synche
(26.06.20)
(1)

Prim iadesi almak

meraklitursucu
Emekli olmak için primi yetmeyenler prim iadesi alabiliyormuş. Bilgisi olan var mıdır?
Emekli olmak için primi yetmeyenler prim iadesi alabiliyormuş. Bilgisi olan var mıdır?
0
meraklitursucu
(26.06.20)
toplam sigortalılık süreni ve yaşını doldurduktan sonra, primi borçlanacak bir şey de kalmadıysa ve hala prim günün yetmiyorsa, yani emekli olmak için günü tamamlama şansı da pek kalmadıysa dilekçe ile başvurulduğunda kesilen primler geri ödeniyor.
0
kibritsuyu
(26.06.20)
(3)

Bu alan adını ne yapayım?

işimdeyim gücümdeyim
Seneler önce çok mantıklı gelip satın almıştım.Her sene yenileme ücreti ödüyorum. Proje düşünüyorum, aklıma gelmiyor.Satsam satılır mı bilmiyorum? En azından bugünün parasıyla 11 senelik reg ücretini isterdim satsam.2009 kayıtlımizahdergisi.comsiz ne düşünüyorsunuz?senelerdir elimde bomboş duruyor.
Seneler önce çok mantıklı gelip satın almıştım.
Her sene yenileme ücreti ödüyorum. Proje düşünüyorum, aklıma gelmiyor.
Satsam satılır mı bilmiyorum? En azından bugünün parasıyla 11 senelik reg ücretini isterdim satsam.

2009 kayıtlı
mizahdergisi.com

siz ne düşünüyorsunuz?
senelerdir elimde bomboş duruyor.
0
işimdeyim gücümdeyim
(26.06.20)
mevcut mizah dergilerine link verilen bir site olabilir uğraşılırsa tüm mizah dergilerindne bahseden bir site d eolur.
0
9kuyruklukedi
(26.06.20)
Alanadlari, sedo ve benzeri platformlarda satmayı deneyebilirsiniz. Kulağa hoş geliyor güzel domain ama projelendirmek zor bence. Karikatürler falan yayınlasanız telif hakları ile uğraşırsınız. Sürekli güncel tutmak için de uğraşmak gerekir. Bir de sanki sosyal medya platformları varken ayrı bir site beklediğiniz ilgiyi görmeyebilir. Ben de olsam boşa düşürmezdim ama projelendirmezdim de herhalde :) Satmaya çalışmak en mantıklısı bence. 11 yaşında olması da bir avantaj.
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(26.06.20)
Umut sarıkayaya hediye et. Footer’da kendi sitene bir link olması şartı sun. Veya hediye ederken siteye reklam koyacağım gelirini ben alacağım şeklinde anlaş.
0
Kahir ekseriyet
(26.06.20)
(2)

gopro için Su altı monopod ?

denizmaniaherif
Merhaba.Aksiyon kamerası sparişi verdim(gopro8) su altında da kullanmalık paslanmayacak ve düzgün kalitede bir şey arıyorum..Fiyatlar ya çok düşük ve insana güven vermiyorbkz. https://urun.n11.com/tripod-ve-monopod/knmaster-gpro-uyumlu-sualti-monopod-48cm-1251-P229716404ya da pahalı..bkz. https://ww
Merhaba.

Aksiyon kamerası sparişi verdim(gopro8) su altında da kullanmalık paslanmayacak ve düzgün kalitede bir şey arıyorum..

Fiyatlar ya çok düşük ve insana güven vermiyor
bkz. urun.n11.com

ya da pahalı..
bkz. www.akakce.com

su altında kullanıp memnun olan f/p ürünü tavsiye edecek var mıdır ? :)
0
denizmaniaherif
(26.06.20)
f/p bilmiyorum ama orijinal aksesuar gibisi yok. 3-way grip yani.
urun.n11.com

tripod kismini sivri cubuk sekline getirip su altinda kuma saplayabiliyorsunuz (dcrainmaker.com 'da anlatiyordu) ama cekip aldiginizda dikkat etmezseniz alt kisim kumda sapli kalabiliyormus.
0
disq
(27.06.20)
@disq müthiş. o 3 farklı kullanım seçeneği de lazım şeyler ama aynı zamanda müthiş pahalı da.
0
🌸denizmaniaherif
(29.06.20)
(4)

Balayı sorunsalı

solenkol
Selam duyuru ailesi, 11 temmuz haftası düğün var sonrasında önceden phuket planlamıstık, tabi gidilemeyecek şu durumda. Bunun yerine istanbul çıkışlı çok uzak olmayan 4-5günlük nerelere gitsek tavsiye otel öneriniz var mıdır? Bozcaada, assos tarafları geldi aklıma. Bir de bonus soru phuket turunu t
Selam duyuru ailesi, 11 temmuz haftası düğün var sonrasında önceden phuket planlamıstık, tabi gidilemeyecek şu durumda. Bunun yerine istanbul çıkışlı çok uzak olmayan 4-5günlük nerelere gitsek tavsiye otel öneriniz var mıdır? Bozcaada, assos tarafları geldi aklıma. Bir de bonus soru phuket turunu tatilbudurdan almıstık. Zaten kimseye ödeme yapamıyorlar şuan. Burdan bi otel ayarlasak mı yoksa phuket turunu seneye mi kullansak bilemedim. O kadar paraya yurtiçindeki bi otele de vermek istemiyorum.
0
solenkol
(26.06.20)
kalkan daki villaları tavsiye ederim. hem gezme şansı hem de kafa dinleme şansı olur. eve siparişle yemek de söyleyebilirsiniz
0
eipcack
(26.06.20)
phuket turunu seneye erteleyin,o kadar parayı tabiki yurtiçine vermeyin.

yurtiçinde de kaş çok güzel, biz ağustos sonu yine kaşa gideceğiz.
0
benaslinda
(26.06.20)
yani uzak elbette ama ben fethiye/ölüdeniz tavsiye ederim. uçakla gidilmelik. belcekız beach hotel çok iyi.
0
matilda
(26.06.20)
bence iade alamıyorsanız, phuket turunuzu yurtiçi otelde şimdi değerlendirin. seneye, döviz çıktı, o paraya sizi dubai'ye götürebiliriz derler. veya daha kötüsü olur hiçbir yere gidemeyebilirsiniz...
0
malheiros
(26.06.20)
(4)

Lazer cihazları

greendo
Evde kullanımı nasıl? Kolay kullanılıyor mu?Uzun süreli etki sağlıyor mu? Tamamen bitiriyor mu?Ve hangi markadan hangi cihazı aldınız?
Evde kullanımı nasıl? Kolay kullanılıyor mu?

Uzun süreli etki sağlıyor mu? Tamamen bitiriyor mu?

Ve hangi markadan hangi cihazı aldınız?
0
greendo
(26.06.20)
bu konuda tavsiye veremeyeceğim ama evde kullanılan lazer cihazlarında marka fark etmeden deri üzerinde pigmentlere zarar veriyor.
0
matilda
(26.06.20)
Genel kanı kalıcı olarak yok etmedikleri yönünde
0
Unde bach canim
(26.06.20)
kız arkadaşım kullanıyor. kalıcı değil ama düzenli kullandığında pürüzsüz doku oluşturuyor.
0
unique hint kumasi
(26.06.20)
evdeki lazer bitirmez. bitiremez. sadece, ağdaya göre, işlem sonrasında cildin daha pürüzsüz olmasını sağlar ve tüyleri geç çıkartır.
0
lovemyself
(26.06.20)
(1)

iphone uygulamalar neden kendi kendine siliniyor?

everythingok
daha doğrusu belli süre kullanmadığım uygulamaların yanında neden tekrar indir işareti çıkıyor? güncelleme desem değil çünkü app store’dan tüm güncellemeleri https://eksiup.com/p/5k399124s6db
daha doğrusu belli süre kullanmadığım uygulamaların yanında neden tekrar indir işareti çıkıyor? güncelleme desem değil çünkü app store’dan tüm güncellemeleri eksiup.com
0
everythingok
(26.06.20)
depolama alanından tasarruf etmek için.

ayarlar>itunes ve appstore>kullanılmayanları kaldır buradan açıp kapatabilirsiniz bu ayarı
0
hadsafhada
(26.06.20)
(3)

Geçmişe Yönelik Reçete ve İlaç Kullanım Süresi

ibozkurtapartmani
SGK'dan bunları sildirmek mümkün müdür?
SGK'dan bunları sildirmek mümkün müdür?
0
ibozkurtapartmani
(26.06.20)
hayır
0
hadsafhada
(26.06.20)
Emin misiniz? Araya adam sokup sildiren birini biliyorum. Hatta bana, "İsteyen herkes dilekçeyle sildirebiliyormuş." dedi.
0
🌸ibozkurtapartmani
(26.06.20)
araya adam sokabiliyorsanız soktuğunuz adamın çapına göre nüfus kaydınızı bile sildirebilirsiniz. fakat nşa'da böyle bir şey olmuyor.
0
hadsafhada
(29.06.20)
(2)

PVC pencere kapıda marka önerisi

jamiro
Bu işin en büyük f/p oranı hangi markada? Winsa’yı gözümüze kestirdik önerir misiniz? Duyurunun müteahhitleri burda mı
Bu işin en büyük f/p oranı hangi markada?

Winsa’yı gözümüze kestirdik önerir misiniz? Duyurunun müteahhitleri burda mı
0
jamiro
(26.06.20)
Bu işte fiyatı etkileyen en büyük etken üreticidir, yoksa winsa olmuş, fırat olmuş, egepen olmuş çok büyük farklılıklar yok.

Tabi kaliteyi de etkileyen en büyük etken de üreticidir, en kaliteli markanın profili de kullanılsa usta sığırsa problem çıkarır ürün.
0
John Bloor
(26.06.20)
Sizin deneyimlerinize göre hangi firmanın ürünleri daha iyi peki? Eminim parasını daha çok hakeden bir firma vardır diğerlerinin arasından sıyrılmış
0
🌸jamiro
(26.06.20)
(1)

İstanbul'da araba pazarları

cosmicgadin
Nerede ve hangi günler var? İnternetteki bilgiler güncel mi bilemedim. Tenk yu
Nerede ve hangi günler var? İnternetteki bilgiler güncel mi bilemedim. Tenk yu
0
cosmicgadin
(26.06.20)
Kartal'da kartal köprüsüne gelmeden e5 üzerinde oluyor, hangi günler var bilmiyorum.
0
Uncle Sam
(26.06.20)
(1)

Kuyumcular kredi kartına ne kadar komisyon alıyor?

adivar
Takı bileziği alacağım. Kredi kartı tek çekim olacak. Taksite çok isterler sanırım. Kanunen komisyon düştü yazıyor kuyumda ancak fiiliyatta son durum nedir? Kazıklanmayalım.
Takı bileziği alacağım. Kredi kartı tek çekim olacak. Taksite çok isterler sanırım. Kanunen komisyon düştü yazıyor kuyumda ancak fiiliyatta son durum nedir? Kazıklanmayalım.
0
adivar
(26.06.20)
geçen hafta çeyrek almak istediğimde 20 lira komisyon istedi kuyumcu
0
ofelia
(26.06.20)
(8)

30K kredi mi çeksem?

anneterligi
Yaptığım tadilatı nakit olarak ödedim ve sonunda kilitlendim kaldım. Evin banyosu ve mutfağı bitti. Daire içerisinde kapılar yok. Boya badana sıva işleri bitti. Beyaz eşyalar yok. Yatak odası takımı yok. Kanepe yok. Zemine şap atıldı ama parkeler yok. Koridordaki fayanslar yok. Doğalgaz kombi yeni y
Yaptığım tadilatı nakit olarak ödedim ve sonunda kilitlendim kaldım. Evin banyosu ve mutfağı bitti.

Daire içerisinde kapılar yok. Boya badana sıva işleri bitti.

Beyaz eşyalar yok.

Yatak odası takımı yok. Kanepe yok.

Zemine şap atıldı ama parkeler yok. Koridordaki fayanslar yok.

Doğalgaz kombi yeni yönetmeliğe göre başka bir yere alınmalıymış, tesisat düzenlemesi yapıldı. Kombi yeri planlandı. Fakat daire içi gaz tesisatı yeniden düzenlenmedi. Proje yapılıp kombi alınacak.

Evin geri kalanına özendiğim gibi tamamlamak istersem beyaz eşyalar dahil 30k'ya ev cillop gibi olacak.

2 yılda şu an ödediğim kiraya yakın ödediğim bir paraya yakın bir şey ödeyip kapatabiliyorum.

Ya da yerleri muşamba kaplar, kombisiz yaşar biraz ıkınır sıkınır bir senede bu parayı çıkarabilirim.

Fakat işsiz kalırsam korkum var. Ne yapayım?
0
anneterligi
(26.06.20)
çek bence ben gecen hafta 40 bin tl çektim iyiki çekmişim. faizler dusukken affetme. ama tabi işssiz kalma durumun varsa o başka.
0
sizofren06
(26.06.20)
30k'yı iyi hesapladın mı? bana 50k tutar gibi geldi. İşsiz kalma durumu var ve böyle bir durumda aileden vs bir güvencen yoksa hiç girme. Ama eğer ekstrem durumlarda aileden falan destek alabilirim diyorsan durman kabahat.
0
yukselen gunes evi
(26.06.20)
Bence de çek ama ne bilim ani bi durumda yardımcı olabilecek ailen, satabilecek bi araban varsa onlar aklında olur, biz de yüklü bi miktar cektik ev almak için daha ilk taksidi bile ödemedik ben de de o korku var ama ailemle konusuyorum onlar destek veririz sıkma canını dedikleri için içim rahatlıyor, ama biz olabildiğinde kısa sürede bitsin dedik rahat rahat ödeyelim yapmadık süreyi kısa tuttuk
0
esinikaybetmiscorap.
(26.06.20)
kredi kartlarının işsiz kalma durumunda bir sigortası vardı ya, onu yaptır ve sonra bu alışverişlerin çoğunu kartlara yükle.

Bu arada,

Kapılar tane 800TL gibi
Yatak odası takımı 3000TL, kanepe 2000TL
parke m2 35TL, 150m2 olsa 4500TL, koridorlara da parke yaptırabilirsin.
Kombi + Proje 4500TL gibi
Beyaz eşyalar 5000TL gibi tutar. 30 tutmayabilir de yani. minimumda tut.
0
prodeq
(26.06.20)
bu zamanda kenara para koyup biriktirmek zor.. kredi çekmeden mal sahibi olamıyoruz.. en azından çevremde böyle bir örnek yok.. bende 50 bin tl çekmeye niyetlendim.. akbank 0.79'dan 36 ay veriyordu.. ayda 1600 tl falan ödeyecektim.. üstüne 9 bin tl fark alıyordu.. 1 gün sonra teklifi geri çektiler bende vazgeçtim.. uygun faiz oranından bulursam değerlendireceğim tekrar.. aynı korku bende de var ama yapacak bir şey yok..

ben araba için düşünüyordum.. ihtiyaç kredisi çekerim ödeyemezsem arabayı satarım dedim.. değerlendir abi işte seni senden daha iyi bilen yok.. hesabını iyi yap..
0
synche
(26.06.20)
@ prodeq:

2 yatak odası ve banyo kapısı var. Salon kapısını ve mutfak kapısını söktürdüm. Açık ferah olsun istedim. 2400

Yatak 1800 lira tutacak. Komodin var. Gardrop ve baza eksik. Karyola düşünmedim değil ama ev 80-90 m2.

Parke m2 40 hesapladım. Salon 30 m2 odalar 15 m2 civarı. 70'e tamamlasak 2800-3000 diyelim.

Beyaz eşyaları arçelik alacağım. 15 civarı tutar diye düşünüyorum.

Kombi+proje 4500 diyelim.

Sanki ucu ucuna yetecek diye umuyorum?

@ yukselen gunes evi

Yani yardımcı olurlar da yeteri kadar destek oldular diye düşünüyorum. Fakat ödeyememe durumunda aç açıkta kalmam elbette.

@synche

Bana da 0,89'dan teklif ettiler. Taksiti 2 sene ile sınırlayınca faiz makul geldi.
0
🌸anneterligi
(26.06.20)
Cevabından sonra diyorum ki; hiç durma. Başvur krediye. Ben de yeni 30-40bin masraf ettim eve. Kenarda 10bin falan vardı sadece. Kalanı kredi. Gözü karartmak lazım bazen. Zira şu anki kredi faiz oranları reel piyasanın gerektirdiğinden çok daha düşük. Bizim gibi son tüketiciler için oldukça karlı. Yapmayı düşündüğün şeylerin maliyeti sürekli artacak. Tam parayı biriktirdim derken yine zam yemiş olacak, paran yetmeyecek.

Kredi is the solution.
0
yukselen gunes evi
(26.06.20)
45k kredi çektim, kredi bitimine 2 ay kala da krediyi kapattım. Aldığım en iyi kararlardan biri oldu gerçekten. Hatta şu an keşke 50k çekseydim de kanepemi ikeadan almasaydım, buzdolabımı bir üst model vs alsaydım, camları da elden geçirseydim diyorum.

Yemin ediyorum hayatım kurtuldu. 1400'e aldığım bulaşık makinesi olmuş 4000 bilmem kaç.
0
🌸anneterligi
(09.05.22)
(6)

ozbek, turkmen, taylandli vs.. bakicilarin olayi ne

buenosdias
ben hep bunun sebebini sigortadan kacmak. ucuz is gucu ile aciklardim. ama en son alisanin olayinda gordum. onun da bakicisi sanirim asya, orta asya kokenli. demek ki baska sebebi var. nedir acaba?
ben hep bunun sebebini sigortadan kacmak. ucuz is gucu ile aciklardim. ama en son alisanin olayinda gordum. onun da bakicisi sanirim asya, orta asya kokenli. demek ki baska sebebi var. nedir acaba?
0
buenosdias
(26.06.20)
Çünkü iyi iş yapıyorlar, işten kaçmıyorlar türkler gibi. Bir de çocuk için yabancı dil oluyor.
0
sta
(26.06.20)
Rahatça yatılı kalabiliyorlar, teyzem öldü diyip izin istemiyor, kuzenin düğünü var diyip haftasonu kaçmıyor, evde yanlızken eşi dostu akrabası gelip eve çöreklenmiyor.
0
John Bloor
(26.06.20)
Yaşlı bir aileye sahibim.

Dedemin ablasının bakıcısı türktü. Yani ona gelenler hep türk oluyordu. Bir sürü iğrenç iğrenç şeyler yaşadık. Anlatmak dahi istemiyorum. En basitinden bir haftasonu baskın yaptığımızda bakıcı eve madde bağımlısı bir erkek atmıştı eve. Adam evin bir odasına yerleşmiş yaşıyordu beleşten.
Yabancılarda da kötü insana denk geliyorsun elbet fakat genel olarak iş ahlakı konusunda bizden daha iyiler.

Anneannemin bakıcısı gürcü. 2000 dolar alıyor ayda. Fakat anneanneme annem baksa o kadın kadar önemsemezdi. İnanılmaz iyi kalpli ve yaşlılarla geçinmesini bilen bir insan.
0
denizgonen
(26.06.20)
valla olayını bilmiyorum da, otizmli kardeşim için şimdiye dek 4 tane türk, 2 tane türkmen bakıcım oldu.

en fazla türkmenlerden memnun kaldım. eve gözleri gibi bakıyorlar ve çocuğun ilaçları vs konusunda dikkatli ve disiplinliler.
0
trixi
(26.06.20)
Turkiye'deki ablalarin teyzelerin saat 4 oldu mu dusunmek zorunda oldugu bir ailesi, colugu cocugu var. ISter istemez otobus kacacak, trafik artacak stresi oluyordur.

Ote yandan yapayalniz bir insan. Tum cabasi para biriktirip ulkesine gondermek. Orada ev yapiyor, yatirim yapiyor, ailesine hatta sulalesine bakiyor. Alternatifi yok.

Sigorta olayina devletin bir cozum bulmasi lazim belki cuzi bir miktar olsa da bu insanlarin hala tercih edilmesini engellemeyecek fakat bir guvence de verecek turden. Tabii bunu siyasi hesaplamalar yuzunden yapamazlar.
0
SevdaliBulut
(26.06.20)
Soruya cevap vermeyeceğim ancak bakıcı ücretleri neymiş öyle yahu. Aylık 2000 - 3000 dolarlar havada uçuşuyor. Vay be.
0
tmm
(26.06.20)
(8)

Bankaya siperlikle gitsem tuhaf olur mu?

ya ben lan neyse
sbteşekkürler.
sb

teşekkürler.
0
ya ben lan neyse
(26.06.20)
bankada çalışanlar da siperlik takıyor. daha bile iyi olur.
0
orient blue
(26.06.20)
tuhaf olsun olmasın, kendinizi korumaya bakın.
0
inheritance
(26.06.20)
kapalı bi' yerde, bi kaç dakikadan daha uzun süre durmam gerekiyorsa ben de siperlik takıyorum. tuhafsa bile açıkcası umursamıyorum.
0
a7x
(26.06.20)
olmaz bende takıyorum.
0
sizofren06
(26.06.20)
Olmaz, hiçbir şey canından önemli değil.
0
antihero
(26.06.20)
Tuhafsa tuhaf canınız nasıl istiyorsa kendinizi nasıl güvende hissedecekseniz öyle gezin.
0
eatpraylaw
(26.06.20)
Tuhaf mı olur? eşiği aşılalı çok oldu. :) Ben maske, siperlik ve eldivenle çıkıyorum dışarıya. Kalabalık ortamda kendimizi korumamız önemli.
0
chihirovekohaku
(26.06.20)
Tuhaf olmaz da ne kadar gerekli bilmiyorum. Takan çok ama saçma buluyorum şahsen. Kimse yüzüne hapsurup tiksirmadikca, tukurmedikce gerekli değil. Sonuçta hiçbirimiz hastanede covidlilerle yakın temas calismiyoruz. Bi de bankaya max 2 kişi aliniyordu. Tabii bu büyüklüğüne göre değişir ama.

Sonuç olarak bu sebeple ben hiç takmadim ama takarsan da kimse "nası yanii?!" diye bakmıyor.
0
superfluid
(26.06.20)
(9)

Sizce de pilotların hepsi zengin aileden gelmiyor mu?

eyeinthesky
Pegasus, thy, sunex’in aday adayı programlarından bahsediyorum. Diğerleri zaten zengindir. Hiç anası babası fakir olup cadet’e kabul alan gördünüz mü?
Pegasus, thy, sunex’in aday adayı programlarından bahsediyorum. Diğerleri zaten zengindir.
Hiç anası babası fakir olup cadet’e kabul alan gördünüz mü?
0
eyeinthesky
(26.06.20)
Benim gördüğüm kadarıyla orta sınıfa mensup insanlar pilot oluyor veya olmaya çalışıyor. Zenginliği tanımlayışınızla alakalı sanırım. Gerçekten zengin olup aile şirketi/işleri dışında çalışan insan sayısı bile oldukça az.
0
the coon
(26.06.20)
zenginden kastım anası babası doktor mühendis falan olanları düşünerek açtım evet onlar zengin değil de bana göre zengin
0
🌸eyeinthesky
(26.06.20)
gördüm, yakın bi arkadaşım.
0
lalu
(26.06.20)
ben.

annem babam devletten emekli öğretmen.

arkadaşlarımın %80'i de benim gibi. genelde memur çocuğu.
0
levpontryagin
(26.06.20)
Çevremden gördüğüm kadarıyla memur çocuğu ve akıllı adamlar THY altyapısına kabul ediliyor.
0
member of illuminati
(26.06.20)
thy programından bahsetmek gerekirse yanlış bir önerme bu. herhangi bir devlet üniversitesinin herhangi bir bölümünde ne kadar doktor-mühendis çocuğu varsa thy uçuş akademisinde de o kadar vardır.

ayrıca ebeveynin mühendis olması nasıl bir zenginlik göstergesidir be aga
0
ismim ibrahim
(26.06.20)
yoo orta sınıf insanlar çok var. benim bir pilot arkadaşım var, borçlanarak pilot oldu, şu an borçlarını ödeyebilmek için açlıktan geberiyor tabiri caizse.
0
semitika
(26.06.20)
Çok gördüm, hatta kendisi memur olup eğitim için para biriktirip olan da gördüm. Bunların yanında zengin olup ya da aileden pilot olup olanları daha az gördüm.
0
cursor
(26.06.20)
eskiden askeriyeden geçiyordu çoğu, arkadaşımın babası öyle. tabii arkadaşım da bu durumda zengin aileden gelen bir pilot olmuş oldu. hehehe.

bence genelleme yapılamaz ama pilotlar zengin olduğu için bu algı oluşuyor olabilir.
0
bohr atom modeli
(26.06.20)
(2)

forza horizon 4 oynayanlara bir soru

tmm
bahar dönemi bugün başladı bildiğiniz gibi. ilk görev ise 'herhangi bir retro superspor araca sahip olun ve sürün' şeklinde. araç satın almaya girip 'retro superspor olarak filtreledim ve ilk olarak bir BMW M1 satın aldım. kabul etmedi. dedim herhalde bu superspor degil gittim ferrari f40 satın al
bahar dönemi bugün başladı bildiğiniz gibi. ilk görev ise 'herhangi bir retro superspor araca sahip olun ve sürün' şeklinde. araç satın almaya girip 'retro superspor olarak filtreledim ve ilk olarak bir BMW M1 satın aldım. kabul etmedi. dedim herhalde bu superspor degil gittim ferrari f40 satın aldım. onu da kabul etmiyor. sezon ilerlemesine bakınca 'sahip değil' olarak görünüyor. sorun ne olabilir? teşekkürler
0
tmm
(26.06.20)
Windows ayarlarinda telemetry bisey ayari vardi. FH4 crackli oynadim bilmiyorum da FH3 orjinaldi surekli sorun cikiyordu o forzathon seylerini yapinca yapmis gibi gostermiyordu vsvs. Tam nasil oldugunu hatirlamiyorum da arastirmaya baslamak icin yardimci olabilir belki
0
mirafiori
(26.06.20)
sorun türkçe çevirideki bir hatadan kaynaklanıyormuş. retro superspor yazmışlar ama aslı retro spor olması gerekiyormuş. araç klasmanını türkçe versiyonunda yanlış yazmışlar yani. retro spor alınca düzeldi. aynı sorunu yaşayanlar için bir süre burada dursun bu. teşekkürler cevap için (:
0
🌸tmm
(26.06.20)
(6)

Steam'de ödeme (boacompra denen şey)

wanderernotlost
İlk defa Steam'den oyun satın alacağım ama bu boacompra olayını tam anlayamadım. Bu aracı olmadan ödeme kısmında direkt kredi kartı bilgilerimi girerek alışveriş yapamıyor muyum? Boacompra kullanmak zorunda mıyım? Kullanmazsam bir sorun olur mu? Aydınlatan olursa çok sevinirim.
İlk defa Steam'den oyun satın alacağım ama bu boacompra olayını tam anlayamadım. Bu aracı olmadan ödeme kısmında direkt kredi kartı bilgilerimi girerek alışveriş yapamıyor muyum? Boacompra kullanmak zorunda mıyım? Kullanmazsam bir sorun olur mu? Aydınlatan olursa çok sevinirim.
0
wanderernotlost
(26.06.20)
Boacompra Steam'in ödemeler kısmında destek aldığı bir iş ortağı. Birçok ülkede faaliyet gösteriyor. Siz buralara takılmadan hangi kartı kullanacaksanız onu seçin ve sonra kart bilgilerinizi gireceğiniz bir tarayıcı ekranı açılacak. Oradan ödemenizi yapacaksınız.

Boacompra, Steam'e faaliyet gösterdiği ülkelerdeki kur birimlerinin çevrilmesinde ve bankalar, kredi kartları gibi konularda destek veriyor. Yani siz Steam'de hangi kartla alışveriş yaparsanız yapın illa ki Boacompra'dan geçecek. Boacompra burada bir ödeme alternatifi değil bir hizmet sağlayıcı.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(26.06.20)
yanlış hatırlamıyorsam ya da değişmedi ise, boacompara banka kartları ile ödeme yapmak istediğiniz zaman gerekiyor. kredi kartı ile şrrraaak diye ödemeyi yapabiliyorsunuz.
0
fezagezgini
(26.06.20)
Visa ve Master Card için yanında boacompra yazmayan seçenekler de var. Bi Visa seçeneği var, bir de Visa (Boacompra) seçeneği var yani. Bundan kafam karıştı :/
0
🌸wanderernotlost
(26.06.20)
Boasız kısmı seç hocam. Ben 3 4 sene önce normal seçtim kartı. Şimdi kayıtlı. Bir şey alacağım zaman tek tıkla alıyorum. Bir sıkıntı yaşamadım.

Benim dediğim o zaman şeye çıkıyor, banka kartı varsa boa zorunlu olabilir
0
fezagezgini
(26.06.20)
diğerini de seçsen sorun olmuyor. Ben bu boa olayını bilmezken normal visa-mastercard seçiyordum, sadece benim kart Teb, sanal asistan arayıp onay istiyor "yurtdışı alışverişi bak, emin misin" diye. Boacompra seçince o olmuyor sanırım.
0
nhk ni youkosu
(26.06.20)
boa falan seçme normal visa/mastercard'ını seçerek al. eğer güvenliğinden çekincen varsa sanal kart kullan olmadı alışveriş yaptıktan sonra kartı steam hesabından kaldır.
0
false pretension
(26.06.20)
(8)

ikinci el araç fiyatları ne zaman düşer?

sting
sb.
sb.
0
sting
(26.06.20)
fiyatları her gün takip ediyorum. az da olsa düşme eğilimine girdi.
0
delidir yakalayin
(26.06.20)
İki üç hafta içiinde düşer dedi bu işleri yapan bir öğrencim
0
chemnil
(26.06.20)
Düşmez fakat bir süre stabil kalabilir.Bayram’da talep artacağı için pazar hareketlenir satmak isteyen adam direkt verir yazdığı fiyata
0
shredd
(26.06.20)
21 eylül 2020 saat 17:30da düşer
0
Kahir ekseriyet
(26.06.20)
ne zaman sıfır araçta ötv indirimi gelir o zaman düşer. yoksa düşmez.
0
sizofren06
(26.06.20)
Önümüzdeki günlerde %7-10 daha zamlanacak
0
kleider
(26.06.20)
zonbaharda duser diyorum ben.
0
Leonardo~Da~Vinci
(26.06.20)
Kıyametten birkaç gün önce düşer muhtemelen. Zira bu ülkede araç fiyatının düşmesi kıyamet alameti.
0
yukselen gunes evi
(26.06.20)
(9)

Kedi kaçıracak eylemler

sunriseee
Bir kedi ikide bir bizim evinin önünde küçük tuvaletini yapıyor. Bunun son bulması için ne yapılmalıdır? Yeşil alan olduğu için çamaşır suyu dökmek istemiyorum...Teşekkürler
Bir kedi ikide bir bizim evinin önünde küçük tuvaletini yapıyor. Bunun son bulması için ne yapılmalıdır? Yeşil alan olduğu için çamaşır suyu dökmek istemiyorum...

Teşekkürler
0
sunriseee
(26.06.20)
Çimlere mi yapıyor? Orada yaşıyorsa buna engel olmanız pek mümkün değil zira onlar için toprak=wc
0
megalomaniac
(26.06.20)
yaptığı yerlere sirke dökebilirsiniz.
0
9kuyruklukedi
(26.06.20)
küçük tuvaletten kastınız koku bırakma muhtemelen.
açık havada toprağa yapılan kedi çişi kokmaz çünkü.
bu mevsimde oluyor maalesef.
engel olamazsınız çimenli yerde.
0
blatta hiberna
(26.06.20)
Dış kapımın önündeki çit bitkilerine yapıyor. Orada yaşamıyor, benim evime air bir alan. Hayvanlardan anlamıyorum ama böyle kuyruğunu havaya kaldırarak, titreterek işini görüyor.
0
🌸sunriseee
(26.06.20)
evet çiftleşmek için eş arıyor, koku bırakıyor.
yapabileceğiniz pek bir şey yok maalesef.

sirke dolu bir kap falan koysanız oraya mesela?
sirke dökseniz açık havada uçar çünkü.
gerçi yine yapar bence ama deneyin en azından.
0
blatta hiberna
(26.06.20)
Takipteyim.
Bizim evin bahçesine dışkılayan bir kedi var. Her gün saat 13.00'de geliyor. Sahipleri aynı saatte sokağa bırakıyorlar, işini görüp gelmesi için. Hangi ev olduğunu bilsem önüne kedi kumu dökeceğim. Tasmalı, bakımlı bir kedi.
Yöntem arıyorum ben de.
0
pro9it9is9
(26.06.20)
Çitleri boyayın, yerleri güzelce temizleyin. Bakalım yapacak mı tekrar.
Aslında kedinin kısırlaşması daha güzel olur ama kızgınken yapılmaz.
0
megalomaniac
(26.06.20)
apocalipy
(26.06.20)
Bir kedi benim yatak odası camıma yapıyordu. Hem oda leş gibi oluyordu hem de cam. Rahatsız edici keskin kokular karışık kokular demişlerdi internette. Ben de limon kabukları, sirkeler, kahveler koydum pervaza ve camı sıvı arap sabunu ile temizledim ara ara. Sonunda bıraktı gitti benim camı.
0
denizgonen
(26.06.20)
(1)

macbook açılmıyor

nemo problemo
disk izlencesinden bölüntüle yaptım. açılmıyor şu an. ek bi işletim sistemi kurdum oradan yazıyorum. dosyalar duruyor ama işletim sistemini açmıyor. cmd + r yapıp onarayım diyorum onu da açmıyor. ne yapacağım?
disk izlencesinden bölüntüle yaptım. açılmıyor şu an. ek bi işletim sistemi kurdum oradan yazıyorum. dosyalar duruyor ama işletim sistemini açmıyor. cmd + r yapıp onarayım diyorum onu da açmıyor. ne yapacağım?
0
nemo problemo
(26.06.20)
selam. bir işlem var, smc resetlemeydi adı sanırım. macbook kapalıyken açma tuşuna bastıktan hemen sonra 'command + alt + p + r ' tuşlarına basıyorsunuz. açılma sesini 2. kez duyduktan sonra bırakıyorsunuz normal boot a devam ediyor. bir deneyin denemediyseniz henüz
0
tmm
(26.06.20)
(12)

berbere gitmeye başladınız mı ?

freebird5406_2
fiyatlar artmış mı ?saçınızı yıkatıyor musunuz ?edit: kendi kesenler makina önerebilir mi ? yanlar 3 üstler 5 ya da tamamen 5 numara kullanıyorum, bunun için 16-19mm civarı uzunlukta kesim yapabilecek taraklara ihtiyacım var
fiyatlar artmış mı ?
saçınızı yıkatıyor musunuz ?

edit: kendi kesenler makina önerebilir mi ? yanlar 3 üstler 5 ya da tamamen 5 numara kullanıyorum, bunun için 16-19mm civarı uzunlukta kesim yapabilecek taraklara ihtiyacım var
0
freebird5406_2
(25.06.20)
Yok valla evde kesmece.. daha da gitmem zaten evde cok keyifli :)
0
msb
(25.06.20)
Kendim kesiyorum ben de. Çook uzun süre de gitmem. Belki artık hiç gitmem. Evde kendim kesince bugüne kadar verdiğim paralara üzüldüm, o pis havlular yüzümü sildiğim içün küfrettim.

Bi makine bi ayna yetiyor.
0
sorularimicinfeykhesap
(25.06.20)
berberler açıldığı ilk hafta gitmiştim.

saçı bence yıkatmak daha iyi olabilir.
benim berber traşdan önce de yıkıyor. adamın eli de yıkanmış oluyor o sayede
ve traş sonrası yıkatmakta bir şekilde alet edevattan saça virüs vs geçtiyse yine yıkama ile sıcağı sıcağına virüsler ölüyor olabilir. en azından bir zararı olduğunu düşünmüyorum berberin eli de temizleniyor çünkü
0
fezagezgini
(25.06.20)
ben 2 kez gittim.

berberim zaten saçı yıkamadan makas ya da makine sürmüyor. Her gelenin önce saçı yıkanıyor o yüzden temiz saça değiyor aletler.

tek kullanımlık havlu tek kullanımlık önlük gelmiş. sorun olmadı 2 kez gitmiş olmama rağmen.
0
ayin yazari
(25.06.20)
Ilk kez gecen hafta gittim. Sabahın köründe uyanıp gittim. İlk oturdum. Berberde maske vardi ben de maskemi cikarmdim. Cok erken oldugu için kimse yoktu. Kapi acikti. Sac yikatmiyorum. Gideceksen işk git sabahin korunde
0
exlibris
(26.06.20)
2 kez gittim. çok dikkatli, çok özenli bir abi. tek kullanımlık ürünlerden dezenfektana her şeyi var. müşteriden sonra maske ve eldiven değiştiriyor. maskeyi yüzüme bantladı çıkarttırmadı. randevu ile alıyor ve gittiğimde sadece ben oluyorum ne çıkanı görüyorum ne gelecek olanı.
0
9kuyruklukedi
(26.06.20)
Kendm kesiyorum +1
Bir daha gitmem +1
0
Kahir ekseriyet
(26.06.20)
Ben nihayet dün gittim çünkü en son şubatta traş olmuştum ve çok uzamışlardı. Sürekli döküldüğü için yıldım ve hemen evin üstündeki berbere gidip iki numara yaptırdım.
0
Avoiding The Puddle
(26.06.20)
Ben bugün gidicem, kendi havlumu da götürücem.
0
antihero
(26.06.20)
Kendim kesmeyi öğrendim ve eşim ve tüm çevrem evde kestiğini anlaşılmadığını soyluyor ve gayet beğeniyor. Yaptığım model üstler 6 en alt 2 numara 2 şer santim aralarla katlı olarak numara yükseltiyorum geçiş izlerini yok ediyorum. Kesinlikle tavsiye etmiyorum gitmeni ne kadar yıkansa da eli berberin başkasının oturduğu yere oturup dokunduğu yerlere sürünüyorsun aynı havayı soluyorsun. Riskli ve hijyenden uzak.

Bundan sonra da gitmem daha ben ve çevremin tamamı eve sağlam trad makineleri alıp bu süreçte kendi saçını kesti. Kesmeye devam ediyor.

Kullandigim alet wahl 300 serisi ve enseler için powertech tr 258
0
shbz
(26.06.20)
Mayısda gittim 1 defa. 3 numara kesmiştim.

- Hayır, artmamıştı
- Kendisi yıkamadı. Evde yıkarsın demişti. Zaten niyetim yoktu.

Ağustos'a kadar anca uzar. Biraz dayanırsam Eylül.
0
put it in your appropriate place
(26.06.20)
Zazanın makinesi var ona bakın. Mosere ürettiriyor. F/p anlamında piyasadaki en iyi cihaz olabilir.
0
kojonotsuki
(26.06.20)
(3)

Bunlar gizli tarikat mı?

msb
Yani dekoratif olarak da harika bi görüntü değil ki.Neden insanlar yüzlerce bin lira verdikleri araçlarının kapılarına bu sticker'ı yapıştırıyor? Son bir yıldır falan baya sık görmeye başladım.Yoksa ben mi cahilim çok bilinen anlamlı bir sembol mü?
Yani dekoratif olarak da harika bi görüntü değil ki.

Neden insanlar yüzlerce bin lira verdikleri araçlarının kapılarına bu sticker'ı yapıştırıyor? Son bir yıldır falan baya sık görmeye başladım.

Yoksa ben mi cahilim çok bilinen anlamlı bir sembol mü?
0
msb
(25.06.20)
Aslında bu jeep markasına has invasion star olarak geçer.bazı paketlerde standart baskılı alırsın ya da keyfine gore takarsın.minide gorunce şaşırdım şimdi,
0
duptıs
(25.06.20)
jeep markasının opsiyonel sticker'ı. fakat bu sıralar duster'da bile görür oldum. her gördüğümde de sebebi neydi ki diyorum :)

bu yuvarlak içinde yıldız olayı texas'ta yaygın bu arada. belki oradan esinleniyorlardır.
0
delidir yakalayin
(26.06.20)
Off road tayfası meşhur etti.
0
shredd
(26.06.20)
(6)

iPhone'dan bıktım

hadi ya la
Geçen sene 32 GB iPhone 7 Plus aldım. Daha fazla para vermek istemedim çünkü toplamda 4 uygulama kullanıyorum ve fotoğraflarımı iCloud'da tutuyorum, yani hafızaya ihtiyacım yok.Ama 6 aydır hafıza dolu uyarısı alıyorum. WhatsApp siliniyor, kullandığım en önemli uygulamalar birden yok oluyor.Bıktım ye
Geçen sene 32 GB iPhone 7 Plus aldım. Daha fazla para vermek istemedim çünkü toplamda 4 uygulama kullanıyorum ve fotoğraflarımı iCloud'da tutuyorum, yani hafızaya ihtiyacım yok.

Ama 6 aydır hafıza dolu uyarısı alıyorum. WhatsApp siliniyor, kullandığım en önemli uygulamalar birden yok oluyor.

Bıktım yemin ederim. "Other" başlığı altında bir lanet var, bütün hafızayı dolu gösteriyor. Aslında 11 GB boş alanım var. Ama her gün uygulamaları silip tekrar kurmama rağmen aynı hatayı alıyorum, uygulamalar hafızadan dolayı birden kapanıyor.

Keşke Note serisinden alsaymışım diyorum bazen. Bir sonraki alışverişimde referans olması için Note kullanıcılarının deneyimlerini de dinlemek isterim, gerçekten büyük bir sorunu yoksa ileride imkan olduğunda değiştirmek isterim.
0
hadi ya la
(25.06.20)
aynı şeyi yaşadım.
eğer sizden kaynaklanmadığına eminseniz:
itunes ile yedek alın.
telefonu sıfırlayın ve yedekten geri yükleyin.
düzelecek ve en az 12 ay daha yaşamayacaksınız.
0
ozdek
(25.06.20)
Ben de aynı şeyi iphoneumda 4 sene yaşadım. En sonunda telefon değiştirmekte buldum çareyi. Yüksek gb olan iphoneların çılgın pahalı olduğunu görünce 128gb Samsung alıp kurtuldum. Özgürlüğüm geri gelmiş gibi.
0
mg3929
(25.06.20)
ek soruna yazıyorum: galaxy s7 sahibiyim, bu da dahili 32gb. Harici 64gb takmama rağmen(fotolar vs. bunda) her uygulama harici karta kurulmuyor. Kurulanlar da bazen update vs. olunca dahili hafızaya dönüyor. Yani aslında 32gb dahili olan androidlerde de benzer sıkıntı var. (bunda uygulamaları silmiyor, fakat 31.5gb falan olunca bildirimler gelmemeye başlıyor, sen gidip uygulamaları sd'ye taşıyorsun veya siliyorsun, veya önbelleklerini temizliyorsun vs)

özet olarak geleceği düşünüp en az 128gb ios veya android almalı. Androidde avantaj, çoğunun sd kart girişi olması ve çektiğin foto-videoların o 32-64-128 dahili hafızada yer kaplamaması.
0
nhk ni youkosu
(25.06.20)
neyin ne kadar yer kapladigini ayarlardan gorebiliyorsunuz, muhtemelen oto. yazilim guncellemesi indirip kurmuyorsunuz ondan sisiyor. hangi uygulamanin cache'i ne kadar yer kapliyor ona da bakabilirsiniz. hater'lik yapmaya gerek yok isletim sisteminden bagimsiz, kullanima bagli bi durum bu dumduz.
0
hjarteblod
(26.06.20)
ayarlar genel iphone saklama alanı -> kullanılmayanları kaldır'ı deaktif ederseniz uygulamalarınız silinmez.
0
jugador
(26.06.20)
iTunes'dan yedek alıp telefonu sıfırdım fakat ilk birkaç saat rahatlamış gibi gözükse de aynı sorun yeniden başladı. Şu an 14 GB boş alan olmasına rağmen WhatsApp'a girmiyor, kırmızı renkli "exit" butonu gözüküyor.
0
🌸hadi ya la
(29.06.20)
(5)

Ev döşemeleri ne kadar kuvvete dayanıklı?

kedikumunaiseyenadam
Elimden 6,5 kilogramlık ağırlık 45-50 cm mesafeden düşüverdi. Döşemeler çatlayıp aşağı kata düşmeyeyim diye bir tedirgin oldum. Ciddi bir olayı tetikleyebilecek maksimum kuvvet nedir? Bina 25 yıllık, döşeme kalınlığı ise 10-15 cm sanıyorum.
Elimden 6,5 kilogramlık ağırlık 45-50 cm mesafeden düşüverdi. Döşemeler çatlayıp aşağı kata düşmeyeyim diye bir tedirgin oldum. Ciddi bir olayı tetikleyebilecek maksimum kuvvet nedir? Bina 25 yıllık, döşeme kalınlığı ise 10-15 cm sanıyorum.
0
kedikumunaiseyenadam
(25.06.20)
m2 başına 250 kg yük taşır ortalamada. betondan bahsediyoruz değil mi?

hesaplamam lazım ama zımbalama hesabı gibi bir formülle betonu delip geçecek ağırlığı buluruz herhalde. 6.5 kg'dan çok çok fazla çıkar. bir insanın taşıma kapasitesini de geçer diye düşünüyorum.
0
ozdek
(25.06.20)
içindeki demiri bilmeden kapasitesini bilemeyiz. çok katlı otopark projesi biliyorum, katları oluşturan beton 10 cm kalınlığında ve kiriş açıklığı 8 x 2.5 m
0
sttc
(25.06.20)
6,5 kg ne ki onlarca kiloluk çocuklar o yüksekliklerden sürekli hoplayıp zıplıyorlar herhangi bir çökme duymadım henüz.
0
cern de cayci olmak vardi
(25.06.20)
@ozdek evet, beton.
0
🌸kedikumunaiseyenadam
(25.06.20)
6.5 kilo ve 45-50 cm mi? Bu mantıkla bir insan evin içinde zıplasa kaçacak delik arayacaksınız heralde. Betonarme bir döşemenin ev koşullarındaki herhangi bir yüklemeyle çökmesi ihtimal dışı. Çok eskidir beton çürümüş, demirler açığa çıkıp işlevini kaybetmiştir o zaman bile kendi kendine çöker, sizin bir katkınız olamaz. Maksimum kuvvet diye bir hesap yapılmaz. Yapının kullanım amacına bağlı olarak ts-498 deki yükler yapıya etkitilerek tasarım yapılır. Bu da ortalama bir konutta ölü yük (dosemenin kendi yükü+duvarlar)500 kg/m2, hareketli yük(Insan, eşya vs.) 200 kg/m2'dir. Yani döseme bu yükler altında tasarlanır. Kabaca döşemenin üstüne standart bir araba da koysaniz malzeme çok deforme olmadıysa döşemeye bir şey olmaz.
0
temasettin
(25.06.20)
(6)

Windows lisansımın kaybolması

mg3929
2015te windows kurulu lenovo laptop almıştım. Windows Lisansı Wordu falan hep içindeydi. 6 ay önce ssd taktırdım, bilgisayarcı sıfırdan windows kurdu ssd'ye, şimdiye kadar bir problem yoktu ama şimdi sağ altta windowsu etkinleştirin diye bi şey çıktı. Ben bunu nasıl düzeltirim? Windows lisansı anaka
2015te windows kurulu lenovo laptop almıştım. Windows Lisansı Wordu falan hep içindeydi. 6 ay önce ssd taktırdım, bilgisayarcı sıfırdan windows kurdu ssd'ye, şimdiye kadar bir problem yoktu ama şimdi sağ altta windowsu etkinleştirin diye bi şey çıktı. Ben bunu nasıl düzeltirim? Windows lisansı anakarta işli, kaybolmaz falan yazıyordu. Ilk başlarda da problem yoktu. Benim windows 10'um nereye gitti ve bunu nasıl geri getirebilirim?
0
mg3929
(25.06.20)
Laptopun altında sticker falan var mı kod yazan?
0
glamdr1ng
(25.06.20)
muhtemelen sizin ki single lang. lisanstır. bilgisayarcı farkli bir paket yüklemiştir. o sebeple lisans hatası olabilir. lenovo'nun sitesinde recovery dvd'si olmasi lazim (indiriebilir). oradan kurulum yapmayi deneyebilrisin. bir de ilacli diye bir tabir var. onu google'ya bilirsin.
0
helenart
(25.06.20)
windows 10 home sürümlerini içeren herhangi bir iso ile sıfırdan kurulum yaparsan orjinal lisansı ile aktif olur. bilgisayarcı muhtemelen pro kurmuştur.
0
walter white kilikli
(25.06.20)
Bu arada yeniden kurumla falan uğraşma bence. Mydigitallife forumundan kmspico indir onunla takıl
0
glamdr1ng
(26.06.20)
@walter white kilikli +1

Microsoft'un sitesinden iso dosyasını indir, anlatıldığı gibi kurulum başlat o kendisi lisansı görüp aktif hale gelecektir.
www.microsoft.com
0
kambek
(26.06.20)
Kmspico hala açılış trojanını atıyor mu bilgisayara yoksa temiz versiyonu var mı
0
pass
(26.06.20)
(3)

Bu devirde gönül işleri kaldı mı

bundanboyle
Kategorinin adı gönül işleri sahi bu devirde gönül işleri kaldı mı sorduğum soruya prensip olarak önce ben cevap vereyim kalmadı.
Kategorinin adı gönül işleri sahi bu devirde gönül işleri kaldı mı sorduğum soruya prensip olarak önce ben cevap vereyim kalmadı.
0
bundanboyle
(25.06.20)
Var tabi canim hic yok degil.

Ha ama emek kalmadi gercekten. Kimse bir baskasi icin yillarca emek harcamak istemiyor, gecelerce kapisinda yatip beklemiyor.. Belki de dogru olan budur. Eskiden ask aciyla yasaniyordu. O yuzden sarkilarda ask hep aciyla anlatilirdi. Simdi daha yuzeysel haliyle, aski da her sey gibi hizlica yasayip katlayip kaldiriyoruz.
0
msb
(25.06.20)
Ben bu konuda sanırım aşırı eski kafalıyım. Bu yüzden uzun süredir ilişkim olmuyor.

Eskiden de şimdi de, eğer birinden hoşlanmışsam başka biri ile yakınlaşma ihtimalim yok benim. O kişiye hislerimi açıp reddedilirsem bile kalbimden o kişi çıkana kadar başkasıyla duygusal ya da fiziksel bir yakınlık kurma ihtimalim yok.

Eminim bir yerlerde böyle kadınlar da vardır fakat bana denk gelmiyor uzun süredir o yüzden de yalnız kalmak çok daha huzurlu.

Şimdi mesela kadın/erkek birinden hoşlanıyor. Hatta bayağı aşık. Ama ona açılana kadar da başkalarına yürüyor. Hatta ona açılıp olumlu karşılık gördüğü zaman bile başkalarıyla flörtleşmeyi kesmiyor.

Bunun sebebini sorduğumda bu kadın/erkekler şöyle diyor. Daha sevgili olmadık yeaaaa henüz flörtüm o benim.


Benim için flörtüm/sevgilim/manitam diye bir kavram yok. Mertebe mertebe görevler yok.

Birisini seviyorsam o kişi hala kalbimdeyse, o kişiyle ilişkim olmasa bile başkasına bakamam. İstesem de olmaz. Öyle flörtüz sadece diye bir şey yok. Ben o kişiyi seviyor muyum? Evet. Tamam bu sevgi bende olduğu sürece sadece o kişi var benim için. Bunu kendimi kasarak, zorlayarak, engel olarak yapmıyorum. Vücudumun, ruhumun doğal çalışma şekli zaten bu. Yani ulan ben Ayşe’ye aşığım ama Fatma da bana yürüyor ya Kendime hakim olayım da Ayşe’ye ayıp olmasın demiyorum. Ayşe’yi seviyorsam dünyamda Fatma diye birisi ancak arkadaş olarak olabilir. Başka şansı yok. Kendimi kasmama bile gerek yok.


E şimdi sevgiye bu kadar değer atfederken başka birisinin Berkecan’ın kendisine açılmasını beklerken egosunu tatmin ettiği kişi de olmak istemem. Kendime ben saygı göstermezsem başkası asla göstermez.

Uzun süredir gözlemlediğim kadar ilişkiler de artık sevginin değerinin bilinmediği bir şekle girmiş çoğunlukla.

Gönül işleri yok diyemem elbet ama benim anlamlandırdığım şekliyle çok nadirleşti bence
0
levpontryagin
(25.06.20)
Var bence. İnsan var insan var. Şans meselesi.

Misal, ben yıllarca bir adamı sevdim. Ama tabi karşıdaki kişi sekse değil başka şeylere değer verse idi über iyi bir ilişki olabilirdi, ya da karşıdaki adam farklı biri olsa idi. Hayat işte. İnsan var insan var.

Ve gerçekten şans var. Dünyanın en güzel şeklinde seversin ama olmayabilir. Çok şey yapmamak lazım.
0
mobydick
(26.06.20)
(5)

Wix ile işletme web sitesi

telaffuzu cok tatli fransizca kelime
Web sitesi hikayelerinden pek anlamayan iki top olarak iş yerimiz için ufak çapta bir web sitesi istiyoruz. Wix'in ticari premium paketini düşünüyoruz. Başımızı ağrıtır mı? Nedir, ne değildir?
Web sitesi hikayelerinden pek anlamayan iki top olarak iş yerimiz için ufak çapta bir web sitesi istiyoruz. Wix'in ticari premium paketini düşünüyoruz. Başımızı ağrıtır mı? Nedir, ne değildir?
0
telaffuzu cok tatli fransizca kelime
(25.06.20)
wordpress ile başlayın hoşunuza giderse kendi hostinginize geçersiniz.
domaininiz var mı?
0
ozdek
(25.06.20)
@ozdek henuz yok hocam
0
🌸telaffuzu cok tatli fransizca kelime
(25.06.20)
uzun vadede kar için kendi domain ve hostinginizi alabilirsiniz. üstüne de wordpress kurar keyfinize bakarsınız.

domain ile birlikte mail de lazım. yandex ya da hosting maili kullanabilirsiniz ama sanırım şu an yandex en iyi seçim.
0
ozdek
(25.06.20)
@ozdek cok tesekkurler. takildigimiz noktada rahatsiz edebilir miyiz? :))
0
🌸telaffuzu cok tatli fransizca kelime
(25.06.20)
elbette hobi amaçlı bu sistemleri kuruyorum. yardımcı olurum.

ticari olarak da suya sabuna dokunmadan altyapı teslim alayım derseniz onda da yardımcı olurum.
0
ozdek
(25.06.20)
(7)

Steam yaz indirimleri ne aldınız ? neler alınır ?

fezagezgini
Steam indirimlerinde gözünüze kestirdiğiniz bu fiyata kaçmaz dediğiniz ya da, hazır inmişken alınır dediğiniz hangi oyunlar vardır ? gaben reise biraz daha kazandıralımedit:aldıklarımfirewatchcloudpunkmonochroma (türkler yapmış limbo kafası)endzone a world apart (city build tarzı)https://store.steam
Steam indirimlerinde gözünüze kestirdiğiniz bu fiyata kaçmaz dediğiniz ya da, hazır inmişken alınır dediğiniz hangi oyunlar vardır ? gaben reise biraz daha kazandıralım

edit:

aldıklarım

firewatch

cloudpunk

monochroma (türkler yapmış limbo kafası)

endzone a world apart (city build tarzı)


store.steampowered.com near death, hayatta kalma/ bulmaca tarzı ufak ama lezzetli bir oyun. zamanında oynamıştım tavsiye ederim
0
fezagezgini
(25.06.20)
far cry 5 ve age of 2 definite almayı düşünüyorum. güzel tavsiyeleriniz varsa bende beklemedeyim.
0
belkider
(25.06.20)
almadım ama nba 2k20 fiyatı iyi gibi.
0
absel
(25.06.20)
gta iv, max payne, life is strange, euro truck simulator, shadows of war falan alıyorum ben.
0
black holes in the sky
(25.06.20)
Her sale arkadaşlarım der, yine kimsenin bilmediği saçma indieleri seçtin diye. Ama ne yapayım oynamak istediğim diğer oyunları ya çıktıklarında alıyorum, ya da game pass / origin access'e giriyorlar, sale bunlara kalıyor:

Yes, Your Grace
Telling Lies & Her Story Bundle
Includes 2 items: HER STORY, Telling Lies
BEAUTIFUL DESOLATION
Merchant of the Skies
The Complex
Knightin' + Groovin'
Includes 2 items: Knightin'+, Groovin' - Perfect Music For Some Knightin'
Muse Dash
Mortal Kombat 11: Aftermath
Balrum
PixelJunk Eden
0°N 0°W
RESIDENT EVIL 7 biohazard Gold Edition


bir kısmını aldım, bir kısmı sepette duruyor. daha yeni bir şeyler de bulurum; birazını çıkarırım almam vs.
0
aguen
(25.06.20)
Valla ben son günlere bırakacağım. Her gün keşif kuyruğundan düşürdüğüm 1 koleksiyon kartını ve de pazara koyduğum diğer kartları da sattıktan sonra biriken parayla alacağım. Önceki indirimlerde 3 kart düşüyordu, şimdi 1 karta indirmişler. Ah Gaben, yatacak yerin yok! Halbuki o satılan kartlardan onlar da komisyon kesiyor. Karınları tok, ondan tabi.

Bu arada şimdilik:
Vanquish- 15 TL
Murdered Soul Suspect - 8,90 TL
Rise of The Tomb Raider- 22,25 TL
Halo Wars Definitive Edition- 12,25 TL
Halo Spartan Bundle- 4 TL

almayı düşünüyorum ama Vanquish ve Tomb Raider dışındakiler değişebilir.

Almanızı önerdiklerimse

Dying Light Enhanced Edition- 29,70 TL
Tomb Raider- 6,99 TL ( En düşük 5 TL'ye inmişti)
Deus Ex Human Revolution- 4,49 TL
Deus Ex Mankind Divided- 11,24 ( Cyberpunk 2077'yi bekliyorsanız bu kafaya hazırlanmanın en iyi yolu bu iki oyundur)
Spec Ops The Line- 9,80 TL
Soma- 4,90 TL
Just Cause 2- 2,29 TL
Just Cause 3 XXL Edition- 7,82 TL
Hard Reset Redux- 3,10 TL
Sleeping Dogs Definitve Edition- 13,35 TL

Bu bahsettiklerimin hepsi de kütüphanemde mevcut.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(25.06.20)
celeron 300a
(26.06.20)
age of empires i & ii definitive ed. bundle ile limbo & inside bundle attım sepete ben de. şu duyuru biraz canlansın da başka öneriler de görelim :))
0
solitude ov the lonliest star
(27.06.20)
(2)

Ankara'da Photoshop, Illustrator ve InDesign kursu

jacque
Koskoca Ankara'da bu kursları verebilecek, estetik zevki yüksek ve modern bir yer yok mu ya? İnternete yazınca nuh nebiden kalma web siteleri ve iğrenç tasarımlarıyla 2-3 dandik yerden başka bir şey çıkmıyor.
Koskoca Ankara'da bu kursları verebilecek, estetik zevki yüksek ve modern bir yer yok mu ya? İnternete yazınca nuh nebiden kalma web siteleri ve iğrenç tasarımlarıyla 2-3 dandik yerden başka bir şey çıkmıyor.
0
jacque
(25.06.20)
Koskoca internette aslında 2-3’ten daha fazla kurs, ders, video, eğitim, step by step bilgi bulabilirsin ama estetik zevki kurslarda aramamalısın. O başka bir konu.
0
pass
(26.06.20)
şuraya bir bakın isterseniz. Kendisi Sinematek'in hocasıdır.
www.bbkagp.com
Babak: 0 534 513 16 40
0
ankara06
(26.06.20)
(1)

3500 TL'ye SSD'li en iyi laptop

tahin pekmez yoğurt
Merhaba,Var mıdır böyle fiyat performans canavarı laptop. Günlük işler için kullanılacak. Oyun oynama gibi bir alışkanlık yok.
Merhaba,

Var mıdır böyle fiyat performans canavarı laptop. Günlük işler için kullanılacak. Oyun oynama gibi bir alışkanlık yok.
0
tahin pekmez yoğurt
(25.06.20)
fezagezgini
(25.06.20)
(7)

En beğendiğiniz kadın parfümü?

rose parks
Cinsiyet fark etmeksizin yanıtlayabilirsiniz. Özellikle esmerlere yakışanları da yazarsanız çok şükela olur.
Cinsiyet fark etmeksizin yanıtlayabilirsiniz. Özellikle esmerlere yakışanları da yazarsanız çok şükela olur.
0
rose parks
(25.06.20)
Molinard - autour de la vanille <3
Ama hiçbir yerde bulamıyorum.
0
pati
(25.06.20)
Shiseido Zen
0
dissendium
(25.06.20)
carolina herrera
212 vip
chloe
poeme
modern muse le rouge
0
in vino veritas
(25.06.20)
portrait of a lady yazılmış.
moschino cheap and chic aşırı kullanıyorum hafif bir koku
yves rocher-evidence ağır gibi geliyor ama kışın çok seviyorum
üzülerek lady million da ekleyeceğim guilty pleasureum...
not:esmer değilim
0
ala09
(25.06.20)
Dolce & Gabbana Light Blue
0
pislick0
(25.06.20)
castelbajac beautiful day, aşığıyım.
0
lolita
(25.06.20)
Obsession
0
balik kraker
(26.06.20)
(1)

Logosoft / Sap ile ilgili

kararsızataletfilozofu
Logosoft veya benzer bir program kullanıp ambarda güncel stok kontrolü yapmam gerekiyor (bir ürünü üretebilmek için gerekli alt girdilerin var olup olmadığı yada ne kadar olduğu lazım ) rapor olarak çıkartsam da olur ama olmadı bir türlü. yardımcı olabilecek var mı ?
Logosoft veya benzer bir program kullanıp ambarda güncel stok kontrolü yapmam gerekiyor (bir ürünü üretebilmek için gerekli alt girdilerin var olup olmadığı yada ne kadar olduğu lazım ) rapor olarak çıkartsam da olur ama olmadı bir türlü. yardımcı olabilecek var mı ?
0
kararsızataletfilozofu
(25.06.20)
SAP kullanıyorsanız MMBE'den görebiliyorsunuz. Logosoftu hayatımda duymadım.
0
nahtoderfahrung
(25.06.20)
(1)

İmdb film isimleri

yetkili birine benzeyen abi
Imdb hesabımda film isimleri orijinal adıyla görünüyor ama filmi biriyle whatsapp’tan paylaştığımda Türkçe adı çıkıyor linkte. Bunu nasıl değiştiririm?
Imdb hesabımda film isimleri orijinal adıyla görünüyor ama filmi biriyle whatsapp’tan paylaştığımda
Türkçe adı çıkıyor linkte. Bunu nasıl değiştiririm?
0
yetkili birine benzeyen abi
(25.06.20)
telefonun bölge ayarını (dilini değil) TR dışı bir yer yapmak işe yarayabilir.
0
celeron 300a
(26.06.20)
(8)

apartman aidatı ödemeyen kişi için takip

x571
bir kişi inatla aidat ödemiyor. bir avukatla görüşüp tahsilat işini ona devretme fikrim var. önceki yönetici zamanında aidat ödemeyenlerin avukat ile icraya verilmesi kararı alınmış. bu karar geçerli mi? yoksa toplantı yapıp yeni karar mı çıkartmalı ?daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? b
bir kişi inatla aidat ödemiyor. bir avukatla görüşüp tahsilat işini ona devretme fikrim var. önceki yönetici zamanında aidat ödemeyenlerin avukat ile icraya verilmesi kararı alınmış. bu karar geçerli mi? yoksa toplantı yapıp yeni karar mı çıkartmalı ?

daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? bu işin artısı eksisi nedir ? nasıl davranmak lazım ? bazen tekme tokat dalasım geliyor görünce ama apartmanda kamera var :/
0
x571
(25.06.20)
hiçbir zaman fiziksel şiddet vs girişme hiç gerek yok.

bu kişi evsahibi mi kiracı mı ? bizim apartmanda da pay ölçer yapılmadı diye aidat ve yakacak ödemeyen bir kadın vardı belki 1 sene ödemedi. en sonunda evine icra kağıdı gelip evin üzerine haciz gelebileceğini anlayınca paşa paşa tüm faizler ve avukatlık masraflarını ödedi. prosedürü tam bilmiyorum ama parayı söke söke aldıklarını biliyorum.
0
orpheus
(25.06.20)
bulduğunuz avukata bunu sorabilirsiniz. biz de benzer durumu yaşadık galiba apartman defterine yazılmıştı. avukata verdik bir sıkıntı çıkmadı. avukat çözer konuyu rahat olun.
0
ozdek
(25.06.20)
@orpheus Kişi oğlunun evinde oturuyor. Yasal olarak aralarında kira alışverişi yok.

Ne kadar canımı sıksa da iyi geçiniyorum herkesle ama içimden gelen o yani :)

@ozdek deftere şimdi baktım sadece gecikme zammı uygulanması denmiş, icra yolundan bahsedilmemiş.
0
🌸x571
(25.06.20)
o zaman karar aldırabilirsiniz. avukat söyler. defteri bir dolaştırsanız da oluyor ekstrem durumlarda. apartman küçükse falan tabi.

biz daire sattırdık böyle bir aidat inadından dolayı, rahat olun çözülür.
0
ozdek
(25.06.20)
Avukar+mahkeme masraflarını duyunca öder ya da ahırına geri döner.
0
pass
(26.06.20)
ver avukata gitsin. paşa paşa ödeyecek. dövmekten beter edersin.
0
sizofren06
(26.06.20)
Büyük sitelerde böyle yapıyorlar zaten. Hiç muhatap olmadan avukatlar icraya koyuyor aidat alacağını. Hatta aidat alacağını ödemediii için evi satılanlar oluyor.
0
illiyet dağı
(27.06.20)
ya gerçekten öyle aptal insanlar var mı? 100 liralık aidat için ev satılır mı akıl sır almıyor .
apartman 12 dairelik bir apartman,şimdi bu tipe bakıp o vermiyor bende vermem diyen keconlar türemez inşallah. bir kısmı 2-3 aylık aidatı peşin verip tatile çıktı. bakalım,uğraşacağız.
başka böyle bir tecrübe edinip paylaşmak isteyen varsa yazabilir. duyuru dan avukat arkadaşlarda katkıda bulunmak isterse kapımız açık :)
0
🌸x571
(29.06.20)
(1)

Anti-asit

000000
Etken maddesi magnezyum hidroksit olan ve eczanelerde satildigini bildiginiz ilac ismi var mi?
Etken maddesi magnezyum hidroksit olan ve eczanelerde satildigini bildiginiz ilac ismi var mi?
0
000000
(25.06.20)
Magnesie Calcinee.
Küçük ölçek ile antiasit amaçlı, daha fazlası kabızlık için kullanılıyor.
0
pro9it9is9
(25.06.20)
(13)

hepsiburada'nın sattığı ürünler orjinal midir?

ahm1
şunda mesela satıcıda hepsiburada yazıyor: https://www.hepsiburada.com/xiaomi-redmi-8a-32-gb-xiaomi-turkiye-garantili-p-HBV00000NRZM7?magaza=Hepsiburadaburada 1750 lira, aynı telefon vatan bilgisayar'da 2500 lira.bir kere, gittigidiyor'dan almıştık galiba ama hangi satıcı hatırlamıyorum, bir telefon
şunda mesela satıcıda hepsiburada yazıyor: www.hepsiburada.com

burada 1750 lira, aynı telefon vatan bilgisayar'da 2500 lira.

bir kere, gittigidiyor'dan almıştık galiba ama hangi satıcı hatırlamıyorum, bir telefon almıştık, telefon bildiğin çakma çıkmıştı. imei numarasında ya da seri no'da 0123456789abcd yazıyordu :)

hazır yazmışken sorayım, xiaomi redmi 7A mı, 8A mı? 8A daha iyiyse niye fiyat farkı bu kadar düşük, hatta yok?

edit: hepsiburada'daki bir saticidan almisiz o telefonu. kamerasi da acayip dandikti.
0
ahm1
(25.06.20)
hepsiburada'da sahte ürün satamazlar.
0
neira
(25.06.20)
sahte ürün istese de yetiştiremez o sipariş hacmine.
0
duyurukullanıcısı
(25.06.20)
@neira: başka satıcılar da mı satamaz diyorsunuz yani? ama ben hepsiburada ya da gittigidiyor'dan telefon almıştım ve sahte çıktığına eminim. gittigidiyor farklı mı ki?

peki diyelim buradan aldım, sahte olup olmadığını imei numarasına bakarak mı kontrol ederim? nasıl orijinal olduğuna %100 emin olurum?

edit: hepsiburada'dan almışız.
0
🌸ahm1
(25.06.20)
hepsiburada sahte xiaomi satmaz. sahte xiaomi diye bir şey olmayabilir bile türkiye'de.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(25.06.20)
başka satıcılar satar, sahte kulaklık almışlığım var. satıcı hepsiburadaysa güvenebilirim.
gittigidiyor kendi satıcı olmadı ki hiçbir zaman. ödeme sistemi de farklı zaten.
0
not dark yet
(25.06.20)
evet, şimdi baktım, hepsiburada'dan almışız sahte piranha'yı: www.hepsiburada.com

mağaza "gelbial". ben bu telefondan sonra aynı kamera özelliklerine sahip bir telefon aldım ve kameranın netliğine şaşırdım. piranha'ya acayip dandik bir kamera koymuşlar.
0
🌸ahm1
(25.06.20)
verdiğin linkte satıcı hepsiburada, onlar zaten satmaz öyle ürün. başka satıcılar satabilir de tespit edilirse barındırmazlar. kimse de riske atmak istemez hesabını. gittigidiyor'da hesap kontrolü nasıl bilmiyorum ama hepsiburada ve benzer mağazalar sıkı tutuyor, puan düşük olduğunda satış kotasını geçemediğinde vs. hesabı kapatabiliyorlar, sahte ürün filan tespit ederlerse barındırmazlar, sanmıyorum.
0
aziz dostum jack
(25.06.20)
satıcı kendiyse sorun olmaz, satıcı alelaede biriyse kesin sahtedir yada sıfırlanmış.
0
x571
(25.06.20)
sahteden kasıt çakmaysa dokunduğun açtığın saniye anlarsın. kaçaksa da satmazlar öyle bişeyi. onun kaçağı olmuyor lakin.

www.epey.com

bahsettiğin ürün her yerde o fiyatlara. vatan gibi ülkenin en kazıkçı teknoloji mağazasıyla karşılaştırmanız komik olmuş
0
avatar is back
(25.06.20)
vatan aşırı kazıkçı.
0
alt4y
(25.06.20)
@avatar is back: attığın linkteki fiziki mağazası bulunan tek yer olan mediamarkt da 2500 liraya satıyor.

fiziki mağazası olanlara güvenilir gözüyle bakıyorum. diğerleri de şaibeli geliyor bana ama tabii satıcı hepsiburada'nın kendisi, sıkıntı olmaz herhalde?
0
🌸ahm1
(25.06.20)
7a ve 8a arasında ciddi fark yok. Xiaomi bir zamanların nokiası gibi benzer donanımda farklı isimlerde biri sürü model çıkarır. Donanım olarak benzerler ama boyut olarak 8a daha büyük ve bataryası da 1000 mah daha büyük. 8in ön kamerası da bir nebze daha iyi gibi ama bariz fark yoktur. 8de damla çentik var, sevmiyorsan ve küçük telefon istiyorsan 7. ram'dir işlemcidir fark yok

www.hepsiburada.com
0
nickfury
(25.06.20)
vatan aşırı kazıkçı +1

Hatta arttırıp ülkenin en kazıkçı markası diyorum.

Bu arada hepsiburada satıcılı hiçbir ürünüm sahte çıkmadı şu ana kadar, ama diğer satıcılardan bariz çakma Xiaomi powerbank almışlığım var.
0
msb
(25.06.20)
(2)

Dizi film kesitlerini nereye yükleyebilirim?

matrix
Selamlar;Yerli veya yabancı dizilerden kesitler alsam, sonra onları birleştirsem, ortaya çıkan videoları 'online izlenebilir' olarak nerelere yüklememi önerirsiniz? istediğim birkaç kıstas var;1) telif nedeniyle hak sahiplerinin yüklü videoları silememesi 2) birilerine link verdiğimde online olarak
Selamlar;

Yerli veya yabancı dizilerden kesitler alsam, sonra onları birleştirsem, ortaya çıkan videoları 'online izlenebilir' olarak nerelere yüklememi önerirsiniz? istediğim birkaç kıstas var;

1) telif nedeniyle hak sahiplerinin yüklü videoları silememesi
2) birilerine link verdiğimde online olarak izleyebilmeleri
3) mümkünse istatistik de verebilmesi. (şu video, şu kadar izlenme aldı.. gibi)
0
matrix
(25.06.20)
Lisans her yerde başına iş açabilir ama otomatik içerik tanıma vimeo'da yok galiba. Eser sahibi görmedikçe sorun olmayabilir.
0
hububrad
(26.06.20)
@hububrad: online dizi film izleme siteleri var aslında. yani onlar da bir yerlere yüklüyorlar. lisans mevzusu onlara ulaşamıyor sanırım.
0
🌸matrix
(26.06.20)
(11)

hobileriniz neler

marul hirsizi
sb..
sb..
0
marul hirsizi
(25.06.20)
Pubg oynamak
0
epistemic_regress
(25.06.20)
yazın dalıyorum kışın kayıyorum
0
fezagezgini
(25.06.20)
plastik modeller içime sinen tamamlanmış modelim hala yok gerçi.
motosiklet ile orta-uzun yol
fotoğraf çekiyorum bir de
0
unique hint kumasi
(25.06.20)
sahibinden emlak, araba ilanı bakmak xp
0
ala09
(25.06.20)
Fotoğraf çekmek, editlemek(hafifçe), yeni şehirler keşfetmek, yabancı dil öğrenmek, aslında sadece yabancı dil değil sürekli yeni bir şeyler öğrenmek. Ama derinlemesine öğrenmek. Konuya hakim olana kadar.
0
levpontryagin
(25.06.20)
cigerim cikana kadar kosmak. motor surmek. her ikisini de her gun yapiyorum.
0
baldan kaymak
(25.06.20)
kriptopara, calisthenics, yemek yapmak, bolca seyahat. ufaktan da bitki yetistiriyorum ama henuz hobi boyutunda degil bence.
0
ehti
(25.06.20)
dolma kalem doldurmak, temizlemek ve de yazmak. uzun ve yalnız yürüyüşler.
0
ruh i tibbiye
(26.06.20)
Kriptopara, borsa, trade
0
sta
(26.06.20)
Bisiklet,bisiklet
0
chemnil
(26.06.20)
Birisi yurtdışında olmak üzere 5 arkadaşımla Red Alert 2 oynamak en büyük hobim. Bunun dışında hiç bir hobi sahibi değilim.
0
solo
(26.06.20)
(1)

kamp gereçleri

widee
1. Plajda, piknikte, kampta bana mısın demeyecek taşınabilir dolap ariyorum. içecek, et vs koyarak kullanacağız. 24h gitsin. Max 500-600tl veririm.2. piknik için arabada az yer kaplayacak portatif masa da lazım.Decathlon'dakileri beğenmedim. hem ağır ve yer kaplıyor. üzeri bezimsi, ağırlık koyunca ç
1. Plajda, piknikte, kampta bana mısın demeyecek taşınabilir dolap ariyorum. içecek, et vs koyarak kullanacağız. 24h gitsin. Max 500-600tl veririm.

2. piknik için arabada az yer kaplayacak portatif masa da lazım.
Decathlon'dakileri beğenmedim. hem ağır ve yer kaplıyor.
üzeri bezimsi, ağırlık koyunca çöken, denge sorunu olan şeyler de istemiyorum.
kesin vardır bildiğiniz iyi bişi.
teşekkürler
0
widee
(25.06.20)
dolap igloo. şu an marine 38 diye satılanın eski versiyonundan kullandık geçen hafta, antalya sıcağında üçüncü gün soğuk içecek yudumluyoduk. gıda için de buzu bolca koyarsanız bir günden fazla kesinlikle dayanır.
decathlon'daki 80cm civarı şu masadan vardı, fakat üstündeki malzemenin ahşap dediğine bakmayın, incecik bir plaka ve en hafif terslikte bile çatlayabiliyor. 50kg yükü eşit dağıtıldığında taşıyor olabilir fakat çok güven vermedi.
0
gkhncnzdgn
(25.06.20)
(1)

1 soru

isimsiz uye
288 inç karelik kartondan üstü açık ve bir bölmeli dikdörtgen bir kutu yapılacaktır. Mümkün olan en büyük hacme sahip kutunun boyutu kaçtır?
288 inç karelik kartondan üstü açık ve bir bölmeli dikdörtgen bir kutu yapılacaktır. Mümkün olan en büyük hacme sahip kutunun boyutu kaçtır?
0
isimsiz uye
(25.06.20)
sttc
(25.06.20)
(1)

Kamp sandalyesi kumaşı

erty_ksk
Kamp sandalyeleri var ya her yerde satılan. bunun kumaşının adı nedir? bilen var mı?
Kamp sandalyeleri var ya her yerde satılan. bunun kumaşının adı nedir? bilen var mı?
0
erty_ksk
(25.06.20)
polyester diye geciyor bircogu
0
exlibris
(25.06.20)
(3)

Trendyol sorusu

mg3929
2 hafta önce bi masa sandalye seti aldım. Geçen pazartesi kargoya verildi, 4 gündür şubede bekliyor. Şubeye ulaşamıyorum, trendyolda müşteri hizmetleri diye bi şey yok sadece robot koymuşlar cevaplıyor. Ne yapsam acaba beklemekten başka?
2 hafta önce bi masa sandalye seti aldım. Geçen pazartesi kargoya verildi, 4 gündür şubede bekliyor. Şubeye ulaşamıyorum, trendyolda müşteri hizmetleri diye bi şey yok sadece robot koymuşlar cevaplıyor. Ne yapsam acaba beklemekten başka?
0
mg3929
(25.06.20)
Kargo şubesinde bekleyen kargo ile trendyolun alakası yok. Şunçbe ve o firma odaklı. Gidşp kargodan alman gerekiyor biran önce yoksa geri gider. Hatta belkı gitmiştir.
0
mobydick
(25.06.20)
kargo şubesini ara veya bizzat gidip al.
0
xrated
(25.06.20)
Kargo benim bulunduğum şehirdeki şubede değil, gönderilen şehirdeki şubede bekliyor.
0
🌸mg3929
(25.06.20)
(2)

Argon gazının son tüketim tarihi olur mu?

dizicolleague
Argon tüpünün üzerinde STT: 2014, GTT: 2024 yazıyor. Tüpün ömrünün 10 yıl olduğunu biliyorum fakat GTT açılımı nedir? Ayrıca tüpün içindeki gazın son kullanım tarihi olur mu? Yönetmelik referansı olursa daha iyi olur tabii ama fikirlere de açığım.
Argon tüpünün üzerinde STT: 2014, GTT: 2024 yazıyor. Tüpün ömrünün 10 yıl olduğunu biliyorum fakat GTT açılımı nedir? Ayrıca tüpün içindeki gazın son kullanım tarihi olur mu? Yönetmelik referansı olursa daha iyi olur tabii ama fikirlere de açığım.
0
dizicolleague
(25.06.20)
inert gaz olduğu için bir şey olacağını düşünmüyorum, havadan da ağır, uçup kaçması kolay olmasa gerek. niye bir şey olsun ki diyorum , ama merak ettim

edit: labda 20-30 yıl önce almanyadan gelen co2 gazı vardı, arkadaş kullandı bir sıkıntı olmadı.
0
fezagezgini
(25.06.20)
sıkıntı olmaz,habaşa sorabilirsin.
0
evrenbesta
(26.06.20)
(3)

zara online alışverişte fatura gelmemesi

condom kurşunu
paketin içinden de çıkmadı, siteye üyeyim ordan da bulamadım faturayı. fişi yeniden gönder diye buton var ona tıkladım sabah gelen giden bri şey yok daha. nerde bu fatura ya?
paketin içinden de çıkmadı, siteye üyeyim ordan da bulamadım faturayı. fişi yeniden gönder diye buton var ona tıkladım sabah gelen giden bri şey yok daha. nerde bu fatura ya?
0
condom kurşunu
(25.06.20)
paketi attınız mı? genelde üzerindeki kargo bilgilerinin yazdığı poşetin altına koyuyorlar faturayı. o fatura/irsaliye olmadan ürünü kargolayamazlar zaten.

yine de bulamadıysanız zara'nın online iletişimi var oradan iletişime geçin hemen yardımcı olurlar.
0
aziz dostum jack
(25.06.20)
paket duruyor da sadece taşıma irsaliyesi yapışık şekilde geldi. poşet içinde fatura gelmedi yani. yazdım online'a ilgili bölüme aktarıyorum mail gönderilecek dedi hala gelen yok. 1 saat oldu.

iade edicem zaten gelenleri de faturasız online iade edebiliyor muyuz? bir üründe de etiket de yok. bu giyilmiş demesinler şimdi uyuz oldum
0
🌸condom kurşunu
(25.06.20)
giyilmiş ceket iade etmiştim ben. bir davette giydikten sonra acayip dar olduğunu farkettim, mecburen iade ettim. bir şey demediler. ama ürün iade ederken birlikte gelen irsaliyeli fatura üzerinden işaretliyorsun normalde ama hiç fatura yoksa işler biraz karışık.
0
aziz dostum jack
(25.06.20)
(4)

bluetooth kulaklık?

bialo czerwoni
iç mekanda veya dış mekanda Telefonda sık konuşma amaçlı blueetooth kulaklık arıyorum.Bütçe 150 lira civarı tavsiyelerinize açığım :)
iç mekanda veya dış mekanda Telefonda sık konuşma amaçlı blueetooth kulaklık arıyorum.

Bütçe 150 lira civarı

tavsiyelerinize açığım :)
0
bialo czerwoni
(25.06.20)
150 liraya konuşma amaçlı bluetooth kulaklık çok zor benden tavsiye bütçenizi 2-3 katına çıkaramayacaksanız kablolu kullanın. gürültü önleme özelliği olmuyor ucuz kulaklıklarda ve konuşurken ezan okunduğunda karşı tarafı allaha kavuşturuyorsunuz.
0
nahtoderfahrung
(25.06.20)
Xiaomi'nin var o fiyata. Bazen bir kulaklık sorun çıkarabiliyor ama görüşmeler için ideal.
0
Euxinos
(25.06.20)
www.trendyol.com

Hanım araç sürerken ve işte çok sık telefonla konuşuyor diye almıştım. Çok memnun hem şarj süresinden ,hem kullanımından.
0
synax
(25.06.20)
290-300 bandına çıkarsan anker soundcore alabilirsin,pişman olmazsın.
0
evrenbesta
(26.06.20)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.