Giriş
(2)

Kanal tedavisinin dişi öldürmesi.

exexex
Selamlar ahali.Demin biriyle konuşurken aklıma takıldı. Ben kanal tedavisini "dişin sinirini alarak onu öldürüp gidebildiği kadar gitmesini sağlama" olarak biliyordum. Yanlış mı bu olay yahu? Arkadaşın dediğine göre dişin sinirini alsalar da, dişin çene ile bağlantısını kuran damara filan dokunulmuy
Selamlar ahali.
Demin biriyle konuşurken aklıma takıldı. Ben kanal tedavisini "dişin sinirini alarak onu öldürüp gidebildiği kadar gitmesini sağlama" olarak biliyordum. Yanlış mı bu olay yahu? Arkadaşın dediğine göre dişin sinirini alsalar da, dişin çene ile bağlantısını kuran damara filan dokunulmuyormuş. Yani kanal tedavili dişin normal dişten tek farkı, kişinin diş ağrıları vs olayları hissetmemesini sağlamakmış. Diş aynen beslenmeye devam ediyormuş, bu sayede normal diş gibi uzun ömürlü olabiliyormuş.
İkinci kez kanal tedavisine mağruz kalacam, nedir bu işin aslı tam olarak?
Teşekkürler.
0
exexex
(15.09.09)
aynen öyle arkadaşım...dişteki sinirler alınarak ağrıların hissedilmesinin önüne geçiliyor sadece...dişin çeneyle olan bağlantısına herhangi bir müdahalede bulunulmuyor...ama o dişle ilgili hiçbirşey hissetmediğimiz için 'dişin sinirini alarak öldürmek' de diyebiliriz,sonuçta takma dişten bir farkı olmuyor his açısından...
0
p a t r i o t
(16.09.09)
olay şöyle.dişin içinde canlı kısmı olan pulpa var ve bu pulpa denen kısım dentin üreten odontoblastları e dolayısıyla da sizin deyiminizle dişi beslemiş oluyor.
kanal tedavisinde amac ceşitli nedenlerle etkilenen pulpanın cıkarılarak kanalların sızdırmaz bir sekilde doldurulması.kanal tedavisinden sonra, canlı dişlerde görülen ömür boyu dentin üretme mevzusu artık vuku bulmaz.cünkü bunları besleyecek damarları ve sinirleri hekim cıkarmıs olur.kanal tedavisinden sonra dentin kurumasına bağlı olarak dişin kırılganlıgı artar.
dişin cene ile bağlantısını kuran damar derken eğer kökün ucundan giren damar-sinir paketini kastediyorsanız oradan zaten kopartılıyor bu paket ve dişin iç kısmı dolduruluyor.
herneyse ikinci mevzu ise dişi ceneye bağlayan kısım diş olarak düşünülmez.oraya periodontal membran denir ve ayrı bir yapısı vardır.kanal tedavisinde bu bölgeye dokunulmaz.periodontal membran dişin kök cevresi ile kemiğin bağlantısıdır.
surada güzel bir resim var herseyi anlatıyor:
medicalimages.allrefer.com
0
keah
(16.09.09)
(2)

Göz alti torbalarina cozum ?

lady laura
göz altinda bulunan torbaciklari nasil yok edebiliriz acaba..?
göz altinda bulunan torbaciklari nasil yok edebiliriz acaba..?
0
lady laura
(15.09.09)
ufak bir estetik herşeyi çözer. bir takım kozmetik ilaçlar ise biraz geçirebilir. Ama estetik en güzel çözüm öyle burun estetiği gibi de yapay durmaz.
0
pisovunc
(15.09.09)
hemoroid ilacını ben bizzat denedim (göz altlarımda)
kırıştırıyor--kesinlikle önermem.

geçici çözüm için, buzlukta tutulmuş metal tatlı kaşığı ya da yine buzlukta tutulmuş poşet çay (önce sıcak suda biraz tuttuktan sonra).

orta vade çözüm - tuzu ve gizli tuz içeren gıdaları iyice azaltmak. kozmetik. yastık cinsini değiştirmek de (alçaksa biraz yükseltmek ya da yüksekse alçaltmak) işe yarayabiliyor.

estetik, insanın ifadesini değiştirebiliyor. mesela zuhal olcayın eski hali şimdikine göre daha güzeldi--bence tabii.
0
cedilla
(15.09.09)
(1)

Kedimin Hastalığı :(

calimdor
arkadaşalr veterinere pazartesiden önce götüremiyorum kediyi bu yüzden şimdilik sizden bilgi almam gerekiyor. (Kediyi bahçede besliyorum, evde değil. Bu hastalıktan beri dinlensin diye eve almak istedim ama kendisi evde durmayı pek sevmiyor.)Son 3 ay içerisinde kedimin önce sol yanağında büyük bir ş
arkadaşalr veterinere pazartesiden önce götüremiyorum kediyi bu yüzden şimdilik sizden bilgi almam gerekiyor. (Kediyi bahçede besliyorum, evde değil. Bu hastalıktan beri dinlensin diye eve almak istedim ama kendisi evde durmayı pek sevmiyor.)

Son 3 ay içerisinde kedimin önce sol yanağında büyük bir şişlik çıktı, ardından patladı (çıban gibi)

2 ay sonra sağ yanağında çıktı ve o çok fazla büyüdükten sonra patladı. Ve o patlamadan 1 hafta sonra hemen biraz aşağısında bir tane daha çıkıp patladı.

Bu hastalığın sebebi nedir? Bundan daha önemli olarak, sağ yanağındaki şişlik çıktığından beri sürekli olarak öksürüyor ve sanki burnu tıkalı gibi davranıyor. Ben biraz bekledim, ancak veterinere ihtiyacı olucak sanırım. Bugün adeta öksürük krizine girdi. Sizce hastalığı ne olabilir?
0
calimdor
(15.09.09)
Geçmiş olsun. Ben de merak edip araştırdım ve buraya yazarken bilgisayar dondu maalesef. Tekrar aynı sorun olabilir diye, yeniden o sitelere girmek istemedim, ayrıca pek çok şeyin (akciğer enfeksiyonu, solunum yolları problemleri, ödem, sivrisinekten bulaşan bir parazit, vb.) yol açtığını öğrendim (yani yazsam da bir karara varmanız zor olabilirdi).

Umarım pazartesiye kadar daha kötüleşmez.
0
uyuklayankedi
(16.09.09)
(5)

Kuyruk sokumu ağrıları

Rodin
İnsanın kuyruk sokumu neden ağrır niye rahatsız eder yoketmek için ne yapmalı?Not:Ağrı sürekli değil zonklama şeklinde gelip gidiyo
İnsanın kuyruk sokumu neden ağrır niye rahatsız eder yoketmek için ne yapmalı?
Not:Ağrı sürekli değil zonklama şeklinde gelip gidiyo
0
Rodin
(15.09.09)
Kıl Dönmesi olabilir.

Doktora görünmekte fayda var.
0
sozluknickmiverulan
(15.09.09)
daha önce düştünüz mü?
0
escritor
(15.09.09)
Uzun süre ortopedik olmayan yerde yanlış postürde oturmak?
Kötü yatakta yatmak?
Jöle kıvamında kaslar?
Postür her şeydir, susuzluk da öyle
0
Karluk
(15.09.09)
bel fıtığı oralara vurur bazen. eğer sürekli oluyorsa bir doktora görünmenizde fayda var.
0
hevipeyra
(15.09.09)
bel fıtığı olabilir aman dikkat
0
very pigmented melanosome
(15.09.09)
(1)

kulak çınlaması

migelo
yaklaşık 3 ay önce bir konsere gittik. baya gürültülü bir konserdi. ben de hayatımda 3 kere falan konsere gitmişim. pek alışkın değilim yani öyle bir gürültüye. sahneye de yakındık. 3.sırada falandık. neyse, konserden bir geldik. kulaklarım çınlıyor. ilk günler bayağı çınlıyordu. şimdi gene o kadar
yaklaşık 3 ay önce bir konsere gittik. baya gürültülü bir konserdi. ben de hayatımda 3 kere falan konsere gitmişim. pek alışkın değilim yani öyle bir gürültüye. sahneye de yakındık. 3.sırada falandık. neyse, konserden bir geldik. kulaklarım çınlıyor. ilk günler bayağı çınlıyordu. şimdi gene o kadar değil. sanki azaldı ama işte tam geçmedi.

doktora gittim. ilaç verdi bayağı bir. ama hiçbir etkisi olmadı ilaçların. başka bir doktor bir şeyin yok senin. sakız çiğne geçer falan dedi. ama yok işte.

bu yüzden ben de şansımı alternatif tıpta deneyeyim diyorum. var mıdır acaba alternatif tıpta kulak çınlamasının bir çaresi. ekşi sözlük'te biri kara lahanın iyi geldiğini yazmış. onu deneyebilirim. ya da belki sizin bildiğiniz bir şeyler vardır. yardımcı oursanız çok sevinirim.
0
migelo
(15.09.09)
3 aydır kulağınız mı çınlıyor?!
gürültülü konserden sonra 4 gün kulaklarımın çınladığını hatırlarım ama 5. gün hiçbir şey kalmamıştı. bence başka bir doktora tekrar görünün.
0
sttc
(15.09.09)
(2)

sokak kedilerini kisirlastirma

ozgeo
sokak kedilerini ucretsiz ya da kucuk ucretlere kisirlastiran bir yer ariyorum. Yildiz Parki'nin girisinde belediyenin veterineri oldugunu soylediler, dogru mudur? ya da baska neresi vardir?
sokak kedilerini ucretsiz ya da kucuk ucretlere kisirlastiran bir yer ariyorum. Yildiz Parki'nin girisinde belediyenin veterineri oldugunu soylediler, dogru mudur? ya da baska neresi vardir?
0
ozgeo
(15.09.09)
Orayı bilmiyorum, Beyoğlu Belediyesi de ücretsiz kısırlaştırma ve aşı yapıyor.
0
uyuklayankedi
(15.09.09)
uyuklayankedi, tum dertlerime derman oldunuz bugun, tesekkurler.
0
🌸ozgeo
(15.09.09)
(4)

Lazerle Göz Çizdirme

vejeteryan vampir
işlemini neden göz doktorları kendilerine yaptırmaz ama yerine gözlük kullanmayı tercih ederler? Bilmediğimiz bir sakıncası mı söz konusudur yoksa terzi kendi söküğünü dikemez hikayesi midir?
işlemini neden göz doktorları kendilerine yaptırmaz ama yerine gözlük kullanmayı tercih ederler? Bilmediğimiz bir sakıncası mı söz konusudur yoksa terzi kendi söküğünü dikemez hikayesi midir?
0
vejeteryan vampir
(15.09.09)
Eğer adam gözlüğünden memnunsa yaptırmaz. Neden rahatını bozsun ki? Mesela benim doktorum da gözlüklüydü. Sorduk, cevab veremedi. Böyle birşey söyledi. Bu ameliyatı zaten daha çok "kozmetik" diye tanımlıyorlar. O yüzden göğüs büyütme operasyonları yapan bir kadın cerrahların da, silikonlu olması lazımdı. Diye düşünüyorum...
0
sheba and the albino girls
(15.09.09)
uzun vadede göz tekrar bozuluyor. lens de göz ortamına doğrudan temas ettiği için pek sağlıklı gelmiyor insanlara. gözlük mis.
0
atrin
(15.09.09)
eğer miyopsanız, miyopinizi gidermek için yapacağınız her işlem yakını görmenizi azaltır. buna gözlük takmak da dahildir. ama gözlüğü çıkardığınızda yakını yeniden net görebilirsiniz. (tabi burada ufak bir yüzdede etkilemeden bahsediyoruz) doktorların ise, yapacakları bazı teşhislerde yakını da çok net görmeye ihtiyaçları var. bu yüzden lazerle çizdirmek yerine gözlük takmayı tercih ediyorlar. çünkü en azından gözlüğü çıkartarak net görmeleri gereken şeylere yakından bakabiliyorlar.
0
kahvegibi
(15.09.09)
neticede ameliyattır, belli bir riski vardır, risksiz çözüm varken tercih edilmeyebilir. bir tanıdık epey çekmişti lazer ameliyatından, bir hata yapılmış sanırım.
0
blackdog
(15.09.09)
(1)

Beyaz Saç Ve Çörek Otu İlişkisi ?

escritor
Beyazlayan saçlar için düzenli olarak çörek otu yemek saçları siyahlatır mı ya da beyazlamasını engeller mi? İnternette bazı yerlerde çörek otu yağı falan yazıyor ama tam olarak bilmiyorum. Bilgisi, fikri olan var mı?
Beyazlayan saçlar için düzenli olarak çörek otu yemek saçları siyahlatır mı ya da beyazlamasını engeller mi? İnternette bazı yerlerde çörek otu yağı falan yazıyor ama tam olarak bilmiyorum. Bilgisi, fikri olan var mı?
0
escritor
(15.09.09)
bu konuda bilgim yok ama nette bir yerde şey görmüştüm saçı yıkadıktan ve sanırım limon sürdükten sonra çörek otu yağı sürüyorsun dökülmesini azaltıyor. renk olarak ne yapar bilemem.
2. hafif beyazlamış saçlarını daha koyu etmek için wella'nın bir ürünü varmış bizim bir arkadaş berberinin tavsiyesi ile almıştı, işe de yarıyordu bence onu araştır.
0
joepiscopo
(15.09.09)
(9)

Saç Dökülmesi Ve Sarımsak İlişkisi?

escritor
Evet arkadaşlar saçlarım son zamanlarda seyrekleşmeye başladı üst kısımlar özellikle. Sarımsağın günde 1 diş hap şeklinde yutulmasının saç oluşumu yaptığını saç dökülmesini engellediğini duydum acaba bunun hakkında bilgisi olan, daha önce deneyen, deneyen tanıdığı olan, tecrübesi vs. olan var mı? Te
Evet arkadaşlar saçlarım son zamanlarda seyrekleşmeye başladı üst kısımlar özellikle. Sarımsağın günde 1 diş hap şeklinde yutulmasının saç oluşumu yaptığını saç dökülmesini engellediğini duydum acaba bunun hakkında bilgisi olan, daha önce deneyen, deneyen tanıdığı olan, tecrübesi vs. olan var mı? Teşekkürler.
0
escritor
(15.09.09)
Tansiyon ve kalp hastaları için duymuştum bu yöntemi ancak saç için duymamıştım.
Bana pek inandırıcı gelmedi...ki saç dökülmeleri de çeşit çeşit. Yıpranmadan mı genetik mi bunu bir tespit etmek gerek bence öncelikle.
0
suda balik
(15.09.09)
valla ben duydum. internette de birşeyler söyleyenler var saçına sürenler dahi var da hangisi işe yarar/yarar mı bilemiyorum bende.
0
🌸escritor
(15.09.09)
yaa bu "sarimsak" denilen igrenc, nefret ettigim yiyecegi guzel gostermek icin her halti uyduruyorlar var ya !!!..
yakinda aids olmus adama "gunde 1 tane samirsak yut, bisicigin kalmaz" derler valla..

bu hap seklinde samirsak yutmanin iyilestirdigi iddia edilen hastalik sayisi 43543543567 tane falandir, her yerde denk geliyor :@
0
fuck milk get beer2
(15.09.09)
ben de bayılmıyorum sarımsağa ama iyi gelir umuduyla işte ne olsa yerim:). yok mu bilgisi olan duyan eden?
0
🌸escritor
(15.09.09)
sarimsak testosteronu arttirdigi icin bana sac konusunda pek iyi gelmez gibi geliyor.

jn.nutrition.org
0
osuruklu
(15.09.09)
ben anlamadım testosteron hormonunun saç dökülmesinin sebebi olduğunu biliyorum sarımsağın testosteron'u arttırdığını yeni duydum ama saç dökülmesi için kullanılan bu karışımlarda falan hep sarımsak mevcut ve saç dökülmesine iyi geldiği söyleniyor. bu ahmet maranki' nin falan formüllerini uygulayıp işe yaradığını söyleyenler var(bilmiyorum ne kadar doğru) bunların içinde de sarımsak mevcut (bkz: #15747808)
0
🌸escritor
(15.09.09)
aspirini cigneyip yutmak farkli, sulandirip yaranin uzerine surmek farkli

oyle bi sey yapilmaz da neyse, ornek olsun diye yazdim.
0
osuruklu
(15.09.09)
tansiyonla ilgili bir durumun varsa sarmısağı dikkatli kullanmanı öneririm. ben çiğ tek başına 3-4 diş sarmısak yiyince direk tansiyonum düşüyor. bilgisayar oyunlarındaki level değişimlerindeki gibi oluyor:)))
0
joepiscopo
(15.09.09)
benim sarımsak ve saçla ilgili olarak duyduğum genelde kesip sürülmesi ile ilgili. özellikle kuafördeki kaş alan abla, seyrek kaşlılara ve kaşlarında oyuk olanlara sarımsak sürün der durur yıllardır. ama genel dökülmede sürme kısmı pek mümkün değil sanırım.
0
kahvegibi
(15.09.09)
(13)

birden başlayan aşiri sac dokulmesi :'(

fuck milk get beer2
arkadaşlar benim saçlarım popomda, boyum 1.77, bayaaa bayaaa uzun yani.. (erkeğim)ve saçlarım aşırı gürdür benim, hep öyle bilinirdim, hatta gider ara makası ile saçlarımı azalttırırdım...ancak son 6-7 aydır aşırı ama aşırı bi saç dökülmesi var..banyoda kremi sürüp tararken 2 avuç saç dökülüyor..ben
arkadaşlar benim saçlarım popomda, boyum 1.77, bayaaa bayaaa uzun yani.. (erkeğim)
ve saçlarım aşırı gürdür benim, hep öyle bilinirdim, hatta gider ara makası ile saçlarımı azalttırırdım...

ancak son 6-7 aydır aşırı ama aşırı bi saç dökülmesi var..
banyoda kremi sürüp tararken 2 avuç saç dökülüyor..
ben başlarda "yaa aslında saç telinin sayısı normal dökülme oranında, saç çok uzun olduğu için 2 avuç oluyor" demiştim, takmamıştım fazla..
ancak 6-7 ay önceki fotolarıma bakınca farkettim saçlarım bayaaa bayaaaa seyrekleşmiş..
o aramakası yaptırıp saç azalttıran ben gitmiş, adeta saç eklettirme yapması gereken birisi çıkmış ortaya..
ve çok sinirimi bozdu bu durum..

eskiden bırakırdım kendi kendine kururdu saçlar.. son 8-9 aydır saçlarımı, saç kurutma makinesi ile kurutuyor sonra da şu düzleştiriciler ile düzleştiriyordum, bunun bir sonucu olabilir mi ???

vitamin eksikliği olabilir belki..

şampuanım ve saç kremim saçıma uygun gelmemiş, ters gelmiş olabilir..

benim aklıma gelen ihtimaller bunlar..
benimle aynı durumda olan birisi var mı acaba ve nasıl kurtuldu bu durumdan, bana yardım edebilir mi?
gerçekten çok sinirimi bozdu ve çok moralimi bozdu bu durum :'((

teşekkürler şimdiden..
0
fuck milk get beer2
(14.09.09)
valla sana kalmış ama bence saçını gene kısa kestir. sen çogu teoriyi yazmışsın o yüzden ben de başka bir tane yazmak zorundayım. yerçekimi saçların çok uzun ve agır oldugu için saç diplerin dökülüyor.kadınların saç dipleri daha güçlü

kaynak: hugh jackman
0
alokozay
(14.09.09)
6-7 aydır saç dökülmesi var, 8-9 aydırda saçımı kurutma makinesiyle kurutuyorum diyorsun.saç kurutma makinesi saçları kuruturken saç köklerinde yanma ve hasar da meydana getirebiliyor.saçlarındaki dökülmenin sebebi bu olabilir.Benim fikrim saç kurutma makinesini çok fazla kullanma.
0
cnk
(14.09.09)
saç kremi kullanmayı kes. o da çok saç döker.

kaynak: çevremdeki bayanlar.
0
acikcasi dehsete kapildim
(14.09.09)
popoya kadar mı:/ saç uzadıkça kalitesi azalır zaten, kısaltmak ihtimaller arasında yok mu? olmadı saç dökülmesi için bioxcin kullananlar hep memnun duyduğum kadarıyla. bi de krem de dökebiliyor. çok toplamak da dökülmeye sebep oluyor. yaşa bağlı dökülme de olabilir ailedeki kellik oranı araştırılabilir.
0
lizard queen
(15.09.09)
saç dökülmesinin saç boyuyla alakası yok denecek kadar az,
uzadıkça daha fazla protein,vitamin ister doğru, ama bunu da vücuttan alır.

şampuan konusunda en azından kozmetikçilerin sölediği genel tavsiye, sürekli aynı marka şampuan kullanmak yerine, farklı markaları denemek.

hem saç kurutma makinesi hem de düzleştiriciler saçların kırılıp dökülmesine neden olur.
kış, soğuk, hasta olmadıkça saçını havluyla kurulamaya devam et.
ille düzleştirici kullanacaksan 1 hafta-10 günden daha sık kullanma.

ve dediğin gibi vitamin eksikliği, anemi veya başka sistemik hastalıklar da saç dökülmesini artırır. dökülme devam ediyorsa bir tahlil yaptırman iyi olur.
0
scrubz
(15.09.09)
saçları kestirme ihtimalim yok malesef, o saçların kesilmesi demek ruhumun cekilip benden alinmasi demek sanirim..

sac kurutma makinesini kullanmayacagim artik.. kendi kendine kurusunlar..
aktarlarda satilan şu dogal şeyleri alacam, bepantene reklami çikiyor tv'de, "saçlarınızı dökülmeye başlamadan önce koruma altına alın, bepantene kullanın" falan diyor, onu alirim..

bu önerdiğiniz şampuanın içine kırılan serumu da araştırırır, teşekkürler cevaplarınız için arkadaşlar..
0
🌸fuck milk get beer2
(15.09.09)
saçların kesilme zamanı gelmiş. benimde gür ve uzun saçlarım vardı. iyice dökülmeye başladıklarında vurdum üçe. valla en iyisi böyleymiş. ne dökülme derdi var ne bakım. yüz yıkar gibi saçımı yıkıyorum.
0
bira sisesi kapagi
(15.09.09)
bende aynı durumdan muzdaribim benim de saçlarım yeni yeni dökülmeye başladı. bazıları saçların kalitesizleşip, yıpranıp döküldüğünü yazmışlar zaten. sana tavsiyem saçını kimyasal şeylerle temas ettirme(bakım için bile olsa). bitkisel ürünler kullan en azından saçına zarar vermezler. ben bioblas aldım, yeni kullanmaya başladığım için yorum yapamıyorum şuan ama bioblas'ın önce yıpranmış saçları döküp birkaç ay sonra yeni saç oluşumu yaptığı söylendiği için aldım, benim de saçlarım zayıflamıştı çünkü.
0
escritor
(15.09.09)
saclarin disaridaki kismi oludur, herhangi bir sey almaz vucuttan. o yuzden saclarini makineyle kurutabilirsin istedigin gibi. sadece kafa derine yakin olan kismi makineyle kurutmayabilirsin, eger bir fark yaratacaksa. Yani olay kafa derisinde, disaridaki sacin kok ile vucuda bagli olmasi disinda seninle bir alakasi yok, ister makineyle kurut ister cakmakla yak, kokunde bir degisiklik olmaz (kotu kokar yakarsan eheh).

Bir de erkeksin, yas kac bilmiyorum ama bazi gerceklerle yuzlesmek de lazim. Sonucta belli bir yastan sonra gur saci olan birilerini gordugumuzde parmakla gosteriyoruz. Dokuluyor bu meret erkeklerde. ailede de varsa tibbin buna bir cozumu yok malesef.
0
kurukafa
(15.09.09)
mevsiminden olabilir.
saçı kestirince dökülmesi azalıyor.
0
aithra
(15.09.09)
baba veya yakın akrabalarda kellik varsa üzgünüm :)
0
elbar
(15.09.09)
sıkıntı, üzüntü, stres de saç dökülmesine yol açabiliyor. öyle kötü dönemler geçirirken saçların fazla döküldüğü olabilir. bu ihtimale karşı da; canınızı sıkıp, moralinizi bozarak dökülmeyi hızlandırmayın.
0
kirliyesilkazak
(15.09.09)
yaşını yazmamışsın. @elbar söylemiş bir tek. acaba saçların dökülmeye başlamış olabilir mi? bence öncelikle bir doktora git. ve kaliteli marka şampuan, saç kremi, ve saçını makine ile kurutmadan önce kullanacağın 7/24 bakım kremi al. şu düzleştiriciler dediğin şey ne marka ki??? bence öyle garip şeyleri bırak. kaliteli bir markadan alışveriş yap.

bir de uzun saç bakımı çok zordur. benim de saçlarım belime kadardı uzun bir süre. taraması, yıkaması, kremlemesi vs 1 saatten önce banyodan çıkamazdım. o zamanlar hiç makine ile kurutmazdım.

erkekler saçlarına hiç iyi bakmıyor. halbuki sizlerin saçları genetik olarak dökülüyor. kadınlardan daha çok bakmanız lazım.
0
mea maxima culpa
(15.09.09)
(2)

Hipotriodi (bi el atıverin be çok cahilim)

ya ben lan neyse
troid bezlerinin az çalışmasıyla ortaya çıkıyormuş bu hastalık. 2 ay önce ilgili hormon değerlerim normaldi. bu gün tesadüfen kan testiyle ortaya çıktı. acaba geçici midir bu durum? yani her insanın hayatının bir döneminde geçici olarak troid bezi az çalışabilir mi? yoksa 2 ay önce sapasağlamken 2 a
troid bezlerinin az çalışmasıyla ortaya çıkıyormuş bu hastalık. 2 ay önce ilgili hormon değerlerim normaldi. bu gün tesadüfen kan testiyle ortaya çıktı. acaba geçici midir bu durum? yani her insanın hayatının bir döneminde geçici olarak troid bezi az çalışabilir mi? yoksa 2 ay önce sapasağlamken 2 ay sonra ömür boyu sürecek bir tedaviye mi başlayacağım? hipotriodinin gelişmesine neden olan somut birşey de bulamıyorum. ailemde de kimsede yok. neden olduğuna anlam veremiyorum.

boğaz kısmı ultrason sonucunda normal çıktı.
0
ya ben lan neyse
(14.09.09)
çok bir bilgim yok ama troid bezleri çok çalışan birini tanıyorum. gerçek anlamda 1 ailenin 1 haftalık akşam yemeğini 1 günde tüketiyor ve incecik. ailesi de aynı şekildeymiş ama genetik yani. özel bir tedavi görmüyor ama sanırım yavaş çalışması daha önemli bi durum. metabolizma yavaşlaması, kilo alma olabilir bunu çıkarabiliyorum sadece burdan.
daha ayrıntılı bilgi olabilir burda;
www.uzmantv.com
0
lizard queen
(14.09.09)
Omur boyu tedavi dediginiz her sabah ufak tefek 1-2 hap almaktan baska bisey olmayacak muhtemelen. Ilac kullanmaya basladiktan sonra eskisinden daha duzenli calisan bir bunyeye bile sahip olabilirsiniz belli olmaz. Hipotiroide neden olarak gostetilen ne var bilmiyorum genetik bir rahatsizlik diye biliyorum. Cok sayida insan sizine benzer problemler yasiyor. Endiseli olmaniza bence gerek yok.
0
katilonur
(15.09.09)
(1)

diş hekimi tanıdığı olan var mıdır?

titiz
retrograt dolgu ve kök ucu rezeksiyonu tedavisi için makul bir fiyatta tedavi sunabilecek. istanbul kadıköy civarlarında. operasyonların adını verdim çünkü her diş hekimi yapamıyormuş.
retrograt dolgu ve kök ucu rezeksiyonu tedavisi için makul bir fiyatta tedavi sunabilecek. istanbul kadıköy civarlarında. operasyonların adını verdim çünkü her diş hekimi yapamıyormuş.
0
titiz
(13.09.09)
benim tanidigim serdar bagbek var, kendisi cok tatlı biridir. bogaya 2 dk uzaklikta yeri. ama bu dediklerini yapiyor mu bilemiyorum. telefonu (216)3455397 arayip danisabilirsin. gesmiş olsun.
0
clem
(14.09.09)
(3)

Kedimizin gözünde problem var (resimli)

samfisher
Arkadaslar merhaba, son zamanlarda eve gelip giden besledigim bir kedi var, lakin kendisinin gözlerinden biri yari kör gibi, rengi özellikle üstlere dogru grimsi, ama gözde gözbebegi vs. seçiliyor, sanki yarim görüyormus gibi davraniyor hayvan da. kendi kendine, veya veterinere götürsem bu gözün açi
Arkadaslar merhaba, son zamanlarda eve gelip giden besledigim bir kedi var, lakin kendisinin gözlerinden biri yari kör gibi, rengi özellikle üstlere dogru grimsi, ama gözde gözbebegi vs. seçiliyor, sanki yarim görüyormus gibi davraniyor hayvan da. kendi kendine, veya veterinere götürsem bu gözün açilma sansi var midir?

edit: resimler çikmiyor, buradan bakabilirsiniz: yfrog.com
0
samfisher
(13.09.09)
hmm... cok belli olmuyor ama glokoma galiba. veteriner damla filan verir sanirim. eger goturmezseniz buyuyebilir.
0
clementine
(13.09.09)
konjonktivit sanırım. veteriner göz damlası verir, geçecektir umarım.
0
obez kirpi george
(13.09.09)
benim kızda da aynısından var, gözünün yarısından çoğunu kaplıyor. doğuştan beri var ve biraz büyüdü, şu an 3.5 yaşında. vet. bir çeşit katarakt olduğunu söyleyip damla vermişti ama hiç bir fayda sağlamadı. sanki tülün arkasından görüyormuş gibi düşünün ama sizinki fazla büyük değil en azından göz bebeğine gelmemiş. görmesinde pek bir problem olacağını sanmıyorum ama ilerleyebilir. vet.lere çok da fazla kulak asmadan yine de bir gösterin derim. ameliyat falan derse hiç takma, hayvanı mundar ederler. ayrıca benim sokakta beslediğim başka bir kedinin bir gözü tamamen bu şekilde kapalı her hangi bir problem yaşadığını görmedim. geçmiş olsun.
0
brc
(13.09.09)
(4)

güçlendirecek bir spor?

hayali arkadaş
hayatım boyunca rekreasyonel amaçlar dışında hiç spor yapmadım o yüzden hiç anlamıyorum hangisi ne için iyidir. zayıf sayılırım, takıntı haline getirdiğim bedensel özelliğim de yok. yani amacım şekle girmek ya da kilo vermek değil (hatta zayıflamazsam ayrıca iyi olur). sadece daha sağlam ve güçlü ol
hayatım boyunca rekreasyonel amaçlar dışında hiç spor yapmadım o yüzden hiç anlamıyorum hangisi ne için iyidir.

zayıf sayılırım, takıntı haline getirdiğim bedensel özelliğim de yok. yani amacım şekle girmek ya da kilo vermek değil (hatta zayıflamazsam ayrıca iyi olur). sadece daha sağlam ve güçlü olmak istiyorum. bedensel güç gerektiren işleri daha kolay yapayım ne bileyim bi outdoor beceri öğrenmek istediğimde daha kolay öğrenebileyim. ne önerirsiniz bana?

kadın, 28.
0
hayali arkadaş
(12.09.09)
Orienteering;) hem de sezonu da açıldı...
0
mrwaquras
(12.09.09)
yüzme
0
lupelius
(12.09.09)
pilates olur sanki.
0
serseri marti
(12.09.09)
iyi beslenerek crossfit
0
arnold schwarzeneger
(12.09.09)
(1)

Diş Hekimi Tavsiyesi

gereksiz insan
Kadıköy merkezde bugün açık acil diş hekimine ihtiyacımız var. (Emekli Sandığı anlaşması vb. bişey olursa kral olur, olmazsa sağlık olsun.)
Kadıköy merkezde bugün açık acil diş hekimine ihtiyacımız var. (Emekli Sandığı anlaşması vb. bişey olursa kral olur, olmazsa sağlık olsun.)
0
gereksiz insan
(12.09.09)
üsküdar olur derseniz, birazdan ben gidiyorum.

Üsküdar'da olduguna bakmayin, gercekten isinin ehli bir hekim.
0
msb
(12.09.09)
(6)

ayakta durmak zorunda olmak

ali87
gideyim, çalışayım, para kazanayım dedim. ama sekiz saat ayakta duruyorum. dört saatten sonra geçmek bilmiyor ağrıdan. var mıdır bir çözüm yolu??
gideyim, çalışayım, para kazanayım dedim. ama sekiz saat ayakta duruyorum. dört saatten sonra geçmek bilmiyor ağrıdan. var mıdır bir çözüm yolu??
0
ali87
(12.09.09)
ayaklarına biraz zaman ver bu duruma alışmaları için
0
cnonefb
(12.09.09)
Merhaba,
Düztaban değilseniz alışırsınız diye düşünüyorum. Ortopedik ayakkabılar tercih ederseniz de yararınıza olur. Bir de, ayakkabılara koymak için bir sürü sünger benzeri yumuşak şeyler satılıyor eczanelerde, Dr. Scholl's vs. Onları da araştırın isterseniz.
Kolay gelsin.
0
nuage
(12.09.09)
3 yildir Alaska'da gunde 16 saat ayakta is yapiyoruz. Ama molalarimiz oluyor 2 saatte bir. Ilk zamanlar agri olur haklisin, ilk 1 haftayi atlatirsan ya vucut agriya alisiyor artik algilamaz oluyor ya da agrimiyor ayak tabanlarin. Olay ilk gunleri atlatmakta. Hakikaten disini siksan gelir devami..
0
maximus decimus meridius
(12.09.09)
İlk defa 20 yaşımda sürekli ayakta durmam gereken bir işte çalışmam gerekmişti. Yukarıda söylendiği şekilde, başta biraz zorlanabiliyor insan ama zamanla alışıyor. Ancak ne kadar alışırsan alış, o gün ayağınla zemin arasında bir şey varmış gibi hissettirmeyen dandik bir ayakkabı giyersen 2 saate yamulabiliyorsun yine de. Bu nedenle yumuşak tabanı olan bir ayakkabı giy ya da ayakkabı altlığı alıp ayakkabının içine koy.

Bir noktada artık -10 derece havada 15 saat molasız çalışabilecek bir mutant haline gelebiliyorsun.

Haa, bir de fazla kilo da dayanma gücünü düşürür, ayaklar "sikeyim böyle hayatı!" diyerek isyan edebilirler. Öyle bir durum varsa; işten kurtulamıyorsan kilolardan kurtulsan fena olmaz.
0
vito genovese
(12.09.09)
bunlara ek olarak gece yatmadan önce lapitak ayak bakım kremi de kullanabilirsiniz. çatlakları ve kokuyu önler, şişkinliği azaltır, ayakların dinlenmesine yardımcı olur. lapitak'ın özelliği bunlarla da sınırlı değil. lapitak kullanıcılarının %80'i "kendimi 10 yıl daha gençleşmiş hissediyorum" diyolar. lapitak, şimdi tüm eczanelerde.
0
sezercik yavrum benim
(12.09.09)
çok teşekkür ederim cevaplar için.
0
🌸ali87
(12.09.09)
(3)

kanal tedavisinden sonra kaplamaya gerek var mi??

selfadjoint
Benim dis problemim ile ilgili bir sorum var. Su an amerikadayim ve dis agrisindan dolayi mecbur kalarak disciye gittim. Arka iki disimde buyuk dolgularim vardi, ve agrinin kaynagi bu disler. Derin dolgulardi ve simdi sinire dokunuyormus. Haftaya kanal tedavisine baslayacagim. Ama turkiyedekinden fa
Benim dis problemim ile ilgili bir sorum var. Su an amerikadayim ve dis agrisindan dolayi mecbur kalarak disciye gittim. Arka iki disimde buyuk dolgularim vardi, ve agrinin kaynagi bu disler. Derin dolgulardi ve simdi sinire dokunuyormus. Haftaya kanal tedavisine baslayacagim. Ama turkiyedekinden farkli olarak burada, kanal tedavisinden sonra kaplama (crown) yapilacagini soylediler. Daha once esim kanal tedavisi yaptirmisti Turkiyede ve sadece uzerine dolgu yapilmisti. Amerikada dis tedavi ucretleri maalesef cok yuksek ve eger kaplama (crown), bir mecburiyet degil ise hic olmazsa onu yaptirmamak istiyorum. Bu konuda bilgisi olan var ise yardimci olursa sevinirim.

Not: Dis acisi evlat acisindan betermis lann
0
selfadjoint
(12.09.09)
kanal tedavisi sonuçta dişin altında. üste aynı dolguyu yapıyorlar. üstte dolgu varsa kaplama opsiyonel gibi göründü. (kaplamasız bir kanal tedavisi gören dişim var)
0
sttc
(12.09.09)
gerek yok, çürükler çok büyükse belki kaplama yapılabilir
0
mutlu muyuz vincent
(12.09.09)
kaplama yapılması zaruri değildir ama eğer dişte asırı madde kaybı var ise(cürüğünüz cok genişse, destek doku az kaldı ise) hekim kaplama seceneğini size söylemiştir.cünkü kanal tedavisinden sonra dişin basınca karsı olan dayanıklılığı hem madde kaybından dolayı hem de zaman içerisinde olusacak dentin kurumasından dolayı azalır ve diş daha kırılgan hale gelir.
özellikle alt küçük azılarda kanal tedavisi sonrası zman içerisinde kırılmalar daha sık görülür.diş dişeti ile ilişkili olan bölümünden kırılır genelde.
hekiminizle konusun ve ayrıntılı bilgi alın bence.eğer madde kaybı fazla ise ve hekim kuron yapalım diyorsa bence yaptırın.diş kırıldıktan sonra(hadi iyi bir sekilde kırıldı ve tedavi edilebilir diyelim) post core sistem için daha cok para verirsiniz ve bu sistemde yine diş kaplanıyor.
0
keah
(12.09.09)
(8)

bu yara iyileşir mi? [fotoğraflı!]

dehri
elimi kestim, cam çay bardağı patladı elimde. epey kan aktı. kanı durdurabildikten sonra sarıp sarmaladım. üç saat sonra falan da (az önce yani) açtım. fakat çok çirkin olmuş, kararmalar falan var yara üzerinde. kendi kendine iyileşir di mi bu? o görünen dikdörtgenimsi alan komple kalkmıştı. ben ger
elimi kestim, cam çay bardağı patladı elimde. epey kan aktı. kanı durdurabildikten sonra sarıp sarmaladım. üç saat sonra falan da (az önce yani) açtım. fakat çok çirkin olmuş, kararmalar falan var yara üzerinde. kendi kendine iyileşir di mi bu? o görünen dikdörtgenimsi alan komple kalkmıştı. ben geri indirdim.
0
dehri
(11.09.09)
merhem sur, hafif sargi beziyle sar, cok sikma. su degdirmemeye calis.

edit: merhem yoksa bir eczaneye goster en azindan, versin ona gore bir merhem. merhemsiz yavas iyilesir, bir de mikrop kapma riski daha cok olur.
0
ermanen
(11.09.09)
çok az bi iz uzun süre kalabiliyor böyle durumlarda. siz tam unutunca o da geçiyo ama. bence geçer.
0
dogumdansancili
(11.09.09)
ne merhem var ne sargı bezi. yara bandı boğmasın diye açtım, hava alsın dedim çocuk.
0
🌸dehri
(11.09.09)
iyileşir.
0
milk it
(11.09.09)
ama dezenfekte et bol bol. oksijenli su neyin, iltahap olmasın başın ağrır sonra.
0
milk it
(11.09.09)
gecmis olsun, iyilesir iyilesir. cam kesiginin iyilesmesi metal kesiginin iyilesmesinden biraz daha zaman aliyor. cami yaparken icine konan magnezyum ya da zirkonyum gibi minerallerdenmis saniyorum.
0
osuruklu
(12.09.09)
abi o sol taraftaki karemsi kısmın büyük çoğunluğu kuruyacak ve tutmayacak muhtemelen. sen yine kalabildiği kadar orayla tümleşik tutmaya çalış. vücut orayı alttan yapıcak ve zamanı geldiğinde de o kısmı vücut kendisi atıcak zaten. tutmadı lan bu diye de korkma. kararır ve kurur. normal.
0
yirtik fani
(12.09.09)
iyileşir elbet ama izi kalıyor...
0
late viper
(12.09.09)
(11)

Diş Ağrısı

x factor
Dişim ağrıyor. Öyle böyle değil. Çenem, boynum, beynim her tarafıma vurmuş durumda. İnternetten bakabildiğim kadarıyla diş ağrısına iyi gelen haplardan aprol fort-apranax-majezik falan çoğu varmış bizde. ben bunların hepsini aynı anda yutayim mi? zararı olur mu? teşekkürler. Ha şu an çok net ölmek i
Dişim ağrıyor. Öyle böyle değil. Çenem, boynum, beynim her tarafıma vurmuş durumda. İnternetten bakabildiğim kadarıyla diş ağrısına iyi gelen haplardan aprol fort-apranax-majezik falan çoğu varmış bizde. ben bunların hepsini aynı anda yutayim mi? zararı olur mu? teşekkürler. Ha şu an çok net ölmek istiyorum zaten, şu acı geçsin de dsfjkds
0
x factor
(11.09.09)
Hepsini birden yutmayin tabii ki.

Apranax Forte hepsine bedeldir.

edit: Reklam gibi olmus be :)

Bu arada gecmis olsun, ben de az once dis hekiminden geldim. Apranax'la ayakta duruyorum. Iyidir Apranax.
0
msb
(11.09.09)
sadece aprol fort yut. sabah 1 akşam 1 tok karnına:)
0
eyke
(11.09.09)
Sadece ağrı kesici yetmez biraz hafifletir ağrıyı gece daha çok duyarsın. Antibiyotik alman gerekir. Diş ağrısına en iyi gelen de Penbak. Dişçi de antibiyotik verecek öncelikle. Sonra tedaviye geçer. Geçmiş olsun diyeceğim ama, bu gecen zor geçecek. Nöbetçi dişçi bul bence veya nöbetçi eczane. Antibiyotik için.
0
july14
(11.09.09)
herşeyi bir kenara bırak..

eğer araban varsa, hemen gidip kaputu aç ve hidrolik fren yağı kutusuna daldır parmağını.. akabinde ağrıyan dişinin diş etlerine hafif hafif dokundur. korkma, zehirlenmezsin. hidrolik fren yağı acayip etkilidir bu konuda..

ah be..! ömrümü çürüttüğüm oto sanayiler..
0
anteelope_
(11.09.09)
sensodyne diş macunu var mı? bu tarz diş macunlarının ağrı geçirme özelliği de varmış, ağrıyan yere sür beklet, 5 dk filan.. rahatlarsın biraz.. bir de ben bi kere aspirin koymuştum üstüne, fena değildi.. bi süre nefes aldım en azından.. aa bir de rakı derlerdi, üzerine bir pamukla rakı bastır demişti bir arkadaşım aklında olsun, çok geçmiş olsun...
0
gaea
(11.09.09)
diş ağrıyorsa vardır bir sorun. ağrı kesici ancak ağrıyı hissetmemenizi sağlar, sorunu çözmez. bu yüzden diş doktoruna gidin yoksa dişinizi bile kaybedebilirsiniz.
0
sttc
(11.09.09)
diş biraz psikolojiktir. o dişine yüklenmemeye çalış. pamuga hafif rakı damlatarak, agrıyan dişine basabilirsin.

apse var mı?
0
claimer
(11.09.09)
anestol diye uyusturan bir merhem var. biri gidip alsin ya da komsuya sorun. agri kesici ise yaramadiydi benim 20'lik felaketimde.
gecmis olsun
0
pyro clustic flow
(11.09.09)
eheh evet tecrübelerimi yaziyim bari. 3 hap yuttum, hafif mide bulantısı yaptı ama agrı azaldı. daha doğrusu azalmıştı. ben de yattım uyudum şimdi kalktım yine agrıyor haha. hidrolik fren çözümüne başvurucam birazdan. rakı-kolonya-aspirin gibi çözümler kısa süreli işe yaradı da sonra devam etti. herkese teşekkür ederim. bu inadım da bitiyor o zaman p. tesi dişçiye gidicem :(
0
🌸x factor
(12.09.09)
Rakıyı direkt için, 3 duble yeter... Ağrı devam ederse birkaç gün içinde doktora gidin tabii.
0
uyuklayankedi
(12.09.09)
Ağrı kesici sizi iyileştirmeyecek. Bu kadar şiddetli bir ağrıyı nedenini öğrenmeye kalkmadan ağrı kesicilerle bastırırsanız çok daha ciddi sorunların doğmasına izin verirsiniz. Bir arkadaş dişi kaybetmekten bahsetmiş, bir çürüğü serbest bıraktığında olabileceklerin yanında dişi kaybetmek hiçbir şey. Ben olsam saniye durmadan dişçiye giderdim. Sonrasında yeniden doğmuş gibi rahatlıyor insan. Pazartesiyi filan beklemeyip yarın kapağı bir dişçiye atın.
0
ventolin
(11.12.09)
(3)

Diş Hekimi Tavsiyesi (Kocamustafapaşa-Çapa)

tcyx
Kocamustafapaşa, Çapa civarlarında, eli hafif, çok pahalı olmayan, bildiğiniz, sizin de gittiğiniz begendiğiniz diş hekimi tavsiyelerinize ihtiyacım var. dediğim gibi "çok para istemeyen ama temiz iş yapan bir doktor tanıyorum, şudur budur" derseniz cok sevinirim.
Kocamustafapaşa, Çapa civarlarında, eli hafif, çok pahalı olmayan, bildiğiniz, sizin de gittiğiniz begendiğiniz diş hekimi tavsiyelerinize ihtiyacım var.

dediğim gibi "çok para istemeyen ama temiz iş yapan bir doktor tanıyorum, şudur budur" derseniz cok sevinirim.
0
tcyx
(11.09.09)
Beyazıt uyarsa tavsiye edebilirim.
0
charlesbukowskiineksi
(11.09.09)
uyar sanırım tramvayla gider, oradan devam ederim yoluma.
0
🌸tcyx
(11.09.09)
Can Dönmez 638 20 26 Beyazıt tramway durağına çok yakın
Abartısız söylüyorum 20 senelik dişçi fobimi sayesinde yendim.
0
charlesbukowskiineksi
(11.09.09)
(4)

ayak bileği ağrısı..

dambil
bileğimin ekteki resimde görülen kısmı ağrıyor birkaç gündür. ben çivi çiviyi söker mantığımdan taviz vermediğim için skldjflsjk daha da ağrıyor. bileği oynatırken, yürürken filan. az önce voltaren sürdüm masaj yaparak. biraz iyi geldi. ne kadar süre geçmezse dert etmeye başlayayım? tedavi için öner
bileğimin ekteki resimde görülen kısmı ağrıyor birkaç gündür. ben çivi çiviyi söker mantığımdan taviz vermediğim için skldjflsjk daha da ağrıyor. bileği oynatırken, yürürken filan. az önce voltaren sürdüm masaj yaparak. biraz iyi geldi. ne kadar süre geçmezse dert etmeye başlayayım? tedavi için öneriniz var mı?

resmi bulmuşsun alakalı diyenler için site şu:
www.eorthopod.com

göz attım da o kadar önemli bir şey değildir ya. geçer bence, di mi?

size ukraynaca teşekkür ediyorum, işinize yarar belki skjfls (kibar olmak lazım) спасибо..

edit: ne doktora ne de hastaneye gitmeyi seviyorum..
edit2: karluk, aşil sağlam gibi abi sdlfksdjf
edit3: aşil sağlam değil mi ya acaba sklfjsdkl kısfmet..
0
dambil
(11.09.09)
dostum o mac seni cok hirpaladi. hic gitmeyecektin sdufhsuidfh. oncelikle спасибо gibi bir kelimeyi de dagarcigima kattigin icin cok tesekkur ederim. soruna gelince, biz, sanirim, semptomlarimizi bolgeye koyulan en uygun teshise uydurmaya meyilliyiz halk olarak. kimi zaman dogru cikiyor ama buyuk cogunlugunun yakindan uzaktan alakasi bile olmuyor. neyse buraya kadar olan kisim hikaye kismiydi.

gecer, gecer. sevmiyorsan doktordur, hastanedir gitme. dinlendir ayagini biraz evde. zaten ne guzel ovmussun kremle. duzelir o.
0
dahicocuk
(11.09.09)
geçmiş olsun dambıl, geçer. bi kaç gün istirahat, ama yürüyüşü ihmal etmeden tabi o bölgeyi zorlamama anlamında istirahat. şimdi hafızayı zorlasam bi iki yerden karıştırsam olası nedenleri falan da sayarım da inan ki bilmenin de sana bi faydası olmayacak. ha bu arada basket ayakkabın aşili kapatıyor deel mi?

15 dakka, istirahat et
saol !
0
Karluk
(11.09.09)
tekrar geçmiş olsun bro, hiç çaktırmıyorsun riboları topluyorsun ama.

senin problem burkulma değil herhalde, aşil de değil diyorsun. şuralara bir bakın yine de istersen; www.sporhekimligi.com
ama öncelikle bir iki gün basma tabii bence.
0
kayip ruh
(11.09.09)
bende de oldu kaslara aşırı yüklenmeden kaynaklı oluyor,kas gevşetici alıp zorlamamakta fayda var,1 ay a yakın sürdü bende ağrısı.
0
jamswety
(11.09.09)
(2)

diş dolgusu

asıl cap ou pas cap benim ama şifremi unuttum
merhabalar efenim.dişimdeki dolguların yenilenmesi lazım :( fakat fiyat aralıklarını bilmiyorum.yani 1.istanbulda daha mı pahalıdır? 2.küçük yerlerde daha mı ucuzdur? 3.özel kuruluşların sgk ile anlaşması var mı?net bi fiyat istiyorum aslında:D
merhabalar efenim.
dişimdeki dolguların yenilenmesi lazım :( fakat fiyat aralıklarını bilmiyorum.yani 1.istanbulda daha mı pahalıdır?
2.küçük yerlerde daha mı ucuzdur?
3.özel kuruluşların sgk ile anlaşması var mı?


net bi fiyat istiyorum aslında:D
0
asıl cap ou pas cap benim ama şifremi unuttum
(10.09.09)
dolgu denince öyle tek tip bir şeyden söz edilmiyor.
Ama makul bir fiyat ve kaliteli bir yer arıyorsanız, tedavi olduğum polikliniği önerebilirim.
www.dentagra.com

Tom olarak Ali Samiyen Stadı karşısında Fortisbank'ın üstünde yer alıyor. ayrıca kampanya döneminde olduklarından fiyatları da gayet uygun. yüzde 50'ye yakın indirimler var. Hem muayane ücretsiz. Bir gidin görünün fikir alın derim.

Sitelerinden copy paste olarak dolgu tipleri yaklaşık şöyle:

AMALGAM DOLGU(TEK YÜZLÜ)(SİYAH DOLGU)
AMALGAM DOLGU(İKİ YÜZLÜ)(SİYAH DOLGU)
AMALGAM DOLGU(ÜÇ YÜZLÜ)(SİYAH DOLGU)
KOMPOZİT DOLGU(İKİ YÜZLÜ)(BEYAZ DOLGU)
KÖK DOLGUSU(BLACK V)(KOMPOZİT)(BEYAZ DOLGU)
0
sammer
(10.09.09)
benim de ataşehirde gittiğim bir poliklinik var. özel yeni ataşehir agız ve diş saglıgı poliklinigi.
numarası: 216 466 60 64
kompozit dolguyu 70 tlye yaptırdım. dt. feray akçınar'dı benim dolguyu yapan. oldukça memnunum, bir problemle karşılaşmadım.
0
vejeteryan vampir
(10.09.09)
(1)

oral fixation, retentive

daglien
sürekli ağzın işler halde, bir şeyle meşgul olmasına ihtiyaç duyma hastalığı. Evet konu hakkında bilgili kişilerden, bu hastalığın çözüm yolunu öğrenebilirmiyiz?. Ben bakıyorum 1 saat kadardır net üzerinden ama heryerde hastalığın tanımı var. çözümü yok.
sürekli ağzın işler halde, bir şeyle meşgul olmasına ihtiyaç duyma hastalığı. Evet konu hakkında bilgili kişilerden, bu hastalığın çözüm yolunu öğrenebilirmiyiz?. Ben bakıyorum 1 saat kadardır net üzerinden ama heryerde hastalığın tanımı var. çözümü yok.
0
daglien
(09.09.09)
Sigara ve alkol kullanımı ile ilgili bununla ilintili bi' şey okumuştum. Oral takıntı olduğundan bahsediyordu bunun ( Freud' un da olabilir tam emin değilim ). " Örneğin; küçük yaşta parmak emmesi zorla bıraktırılan bireyde bu tarz bi' takıntı olabilir." tadında bi'şeyler okuduğumu hatırlıyorum ama uzun zaman önceydi.
0
charlesbukowskiineksi
(10.09.09)
(2)

kardiyolog/kardiyoloji

think martini
istanbul'da, özellikle avrupa yakasında önerebileceğiniz kardiyoloğu/kardiyoloji bölümü iyi olan bir hastane var mı? ssk ya da özel sağlık sigortası ile gidebilirim ama daha önce hiç kardiyoloğa gitmeme gerek olmadığı için kime/nereye gidebileceğimi bilemedim.
istanbul'da, özellikle avrupa yakasında önerebileceğiniz kardiyoloğu/kardiyoloji bölümü iyi olan bir hastane var mı? ssk ya da özel sağlık sigortası ile gidebilirim ama daha önce hiç kardiyoloğa gitmeme gerek olmadığı için kime/nereye gidebileceğimi bilemedim.
0
think martini
(09.09.09)
bakırköy'de sadi konuk devlet hastanesi var, egitim ve araştırma hastenesi oldugu icin, tavsiye ederim. sitesine girip, online randevu sistemiyle randevu alabilirsin.
0
claimer
(09.09.09)
tikican
(16.09.09)
(4)

yaranin ustune sikilan film spreyi?

dirk pitt
bugun bacagimda bulunan dikisli yaranin ustune bir sprey siktilar hastanede, 3-4 dk icinde bu sprey sivisi seffaf filme donustu ve doktor bunun su gecirmez oldugunu soyledi. zamanla eriyomus. nedir bu madde, sadece hastanlerde mi bulunur yoksa eczaneden falan alabilir miyim bundan?
bugun bacagimda bulunan dikisli yaranin ustune bir sprey siktilar hastanede, 3-4 dk icinde bu sprey sivisi seffaf filme donustu ve doktor bunun su gecirmez oldugunu soyledi. zamanla eriyomus.
nedir bu madde, sadece hastanlerde mi bulunur yoksa eczaneden falan alabilir miyim bundan?
0
dirk pitt
(09.09.09)
whoosie
(09.09.09)
eczanelerde satılıyordu bir zamanlar. hala da vardır sanırım. bende de farklı bir markanınki vardı.
0
think martini
(09.09.09)
nişantaşındaki eczanelerin hemen hemen hepsinde var.
0
vejeteryan vampir
(09.09.09)
opsite sprey olabilir.
www.medikalmarket.com.tr
0
gyne
(09.09.09)
(16)

kalbime şiş batırıyorlar sanki

emrag
altta çarpıntı olayını görünce bir sorayım dedim. pek sık olmamakla birlikte ara ara sanki kalbime şiş batırıyorlarmış gibi oluyor. ha göğsümden şiş sokmuşsun ha o acı aynı yani. kalp krizi, panik atak bunun gibi bir şey değil sanırım?
altta çarpıntı olayını görünce bir sorayım dedim. pek sık olmamakla birlikte ara ara sanki kalbime şiş batırıyorlarmış gibi oluyor. ha göğsümden şiş sokmuşsun ha o acı aynı yani. kalp krizi, panik atak bunun gibi bir şey değil sanırım?
0
emrag
(09.09.09)
bana da oluyor bazen nefes aldıkça daha çok acıyor falan bikaç dkaika sürüyor.
0
calimdor
(09.09.09)
yaş?
0
ilse
(09.09.09)
basima cok kez geldi ordan biliyorum. sadece soguk alginligi, kas gevsetici ile gecer.
0
demented
(09.09.09)
evet evet banada oluyor aynısı.. yanlız olmadığımı görmek güzel.. öyle bir anda bişey saplanıyor sanki.. anlatsan anlatamazsın çok acaip birşey.. internet'te araştırma yaptım fakat bir sonuca ulaşamadım..
0
synche
(09.09.09)
arkadaşlar hiiiç merak etmeyin eğer anlattığınız gibi sadece zaman zaman ortaya çıkıyorsa ve nefes aldıkca ağrı yapıyorsa, ve evet sanki göğsüne birşey saplanıyormuş hissi veriyorsa bu soğuk algınlığı üşütme yüzünden oluyormuş. Inanın bende küçüklüğümden bu yana bunun için doktora gittim hele ki kücükken aileler bir panik oluyorlar ee bende abartıyordum tabi :) neyse doktorlar birşey bulamadılar hiçbiri, sonunda bir prof. (almanyada) banan bunun soğuk alınganlığından ve işte hafifce üşütmeden oldugunu söyledi. Tabii inanmaktan baska carem de kalmadı. :) içiniz rahat olsun eğer cidden sadece bu anlattıklarınız söz konusu ise. Bu arada sırf bana oluyor sanmıştım, demek yanlız değilmişim. :)
0
Coolius
(09.09.09)
bir iki ekleme yapayım: aniden ortaya cıkıyor, elini göğsünün üstünden cekemiyorsun hareket ettiğinde ağrıyor, özellikle derin nefes aldığında müthiş bir sızı yaşıyorsun...o sıralar hafif hafif nefeslerle geçmesini bekleyeceksin. Zaten çok da uzun sürmüyor bende genelde sadece 1 dakka civarı. Yanımda arkadaşlarım olduğunda bana ölecekmişim gibi bakıyorlar, sanırım ben kendimi o an kalp krizi geçiriyormuş gibi hissettiğimden etrafa da öyle bir izlenim veriyorum.Bu sıralarda daha cok dikkat edin çünkü havalar soğumaya başladı daha da sıklaşabilir bu durumlar.
0
Coolius
(09.09.09)
evet dendigi gibi hemen herkese olur. cesaret edip derin bir nefes alinca geciyor genelde...
0
kurukafa
(09.09.09)
0
nacht des todes
(09.09.09)
ozellikle belli bir donemde sıklaştiysa panik atakda olabilir, ben lise sondayken sinir stres kalbim batiyor elimi goturuyorum nefes kesilior pıtı pıtı atıyordu, sonra doktora gittim muayne etti, elektro kardiyografimidir nedir işte bişeyler yapiştirip ritim ölçtü, bişey bulamayinca ciger röntgeni bile çektirdi, sonunda pisikolojik cikti pasiflora verdiler zamanla azaldi gecti
0
saturndeki salyangoz
(09.09.09)
bir gazetenin sağlık köşesinde şöyle bişey okumuştum (hatırlamıyorum hangi gazete olduğunu) dinlenme halindeyken kalbin ağrıması ancak çok ağır kalp hastalarında görülen birşeymiş, yani o aşamaya gelene kadar tek belirtinin bu olması imkansızdır sanırım.
0
hayali arkadaş
(09.09.09)
tamam simdi herkes de olur da, bir ihtimal baska birsey de olabilir. en azindan kalbinizi kontrol ettirmelisiniz, hicbirseyiniz yoksa bile.
0
ermanen
(09.09.09)
mitral kapak prolapsusu değil. nefes darlığı, çarpıntı, ağrı, halsizlik... yok. 5km koşar 5km yürürüm.

soğuk algınlığı da olamaz ya da sizin dediğiniz başka bir şey. pek hasta olduğum söylenemez çünkü.

uzun süren bir durum değil anlık oluyor. çat çat bi kaç saniyede 2 şiş sokulup çıkartılmış gibi.

hayırlısı bakalım. bi kontrolden geçmekte yarar var dediğin gibi.
0
🌸emrag
(09.09.09)
eforla alakası yoksa (5 km bu boru değil) kalple ilgili olması düşük ihtimal. bir de kalp ağrıları daha çok yaygın, künt ağrılar olur; böyle batma tarzı akla başka şeyler getirir. akciğerlerinizde bi sorun olabilir. veya kas-kemik..
0
dr cucu
(09.09.09)
çürük dişlerin kalpte ciddi sıkıntılara yol açtığını duymuştum.
0
cruor
(10.09.09)
şu dişten çektiğim kadar da hiç bir şeyden çekmedim arkadaş. her yerde bu çıkıyor karşıma.
0
🌸emrag
(10.09.09)
sendeki durum bu olmayabilir ama reflü lü kişilerde de kalp sıkışmasına benzer bir durum yaşanıyor bildiğim kadarıyla.
0
schizophrenia
(13.09.09)
(9)

çarpıntı

think martini
birkaç gündür ara ara çarpıntım oluyor. sanki koşmuşum ya da yokuş çıkmışım gibi. aniden geliyor, sonra da kendi kendine geçiyor ama gün içinde 3-4 defa yokluyor beni. kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor. sebebi nedir bilemiyorum, her zamankinden daha stresli değilim. ekstrem bir durum yok yani o
birkaç gündür ara ara çarpıntım oluyor. sanki koşmuşum ya da yokuş çıkmışım gibi. aniden geliyor, sonra da kendi kendine geçiyor ama gün içinde 3-4 defa yokluyor beni. kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor. sebebi nedir bilemiyorum, her zamankinden daha stresli değilim. ekstrem bir durum yok yani ortada. çarpıntı böyle ara ara gelip giden bir şey midir? bu sorunum için hangi doktora gitmeliyim? ilaç mı verilir acaba? tedavisi nasıl olur? yoksa birkaç günlük bir şey diye fazla önemsemeyip biraz daha mı beklesem?
0
think martini
(09.09.09)
scissors'un dediği gibi kansızlık çarpıntı yapar. en kısa sürede tahlil yaptırın derim. tıp fakültesi öğrencilerinin bi deyimi vardır "küçük rahatsızlıklar daha büyük rahatsızlıkların habercisi olabilir" bir tahlil yaptırmanızda fayda var. geçniş olsun.
0
Bigvocate
(09.09.09)
geçmiş olsun; kansızlıkta olur böyle, 5 senedir ilaç içiyorum(müdavimi oldumeheh) neyse en hafififnden ferro sanol içerek az bir süre içinde eskiye dönebilirsiniz,umarım geçiçi bir durumdur.
0
madrigal
(09.09.09)
kansızlığın yanında demir eksikliği de buna sebep olur aynı zamanda halsizlik de yapar. kana baktırırken demire de baktırın.
0
clem
(09.09.09)
dahiliye'ye mi gitmem gerekir peki?
0
🌸think martini
(09.09.09)
kardiyolojiye gidin bence. kansızlık konusunda bir bilgim yok. bende de olmuştu 7-8 sene önce. bir anda gümbür gümbür çarpmaya başlardı. ilk olduğunda hemen doktora gitmiştik. 230'lara çıktığı oluyordu kalp atışlarımın. bişey çıkmamıştı, neden olduğunu anlayamamıştılar. eko kardiografi falan da çekilmişti ama... sonra da devam etti bu durum. birkaç ay bir ilaç vardı ondan kullanmıştım ama adını zerre kadar hatırlamıyorum şu an. ara ara oldu yine aynı şiddetteki çarpıntılar ama sonra sıklığı ve şiddeti yavaş yavaş azaldı. 1 sene boyunca devam etti diyebilirim. daha sonralarıysa iyice seyrekleşerek bitti gibi. kırk yılda bir hafiften olur ama çabuk geçer.

siz önce bir kardiyologa görünün. geçmiş olsun.
0
daysleeper
(09.09.09)
hematoloji'ye gitmen lazım,kan sonuçlarını doktorun görmesi gerek.
0
madrigal
(09.09.09)
kesinlikle doktora gitmeniz lazım, taşikardiniz ileri boyutlarda ise kalbinizin durmasına bile sebep olabiliyor, olmasa bile yıllar içinde kalbinizi yıprattığı için kalp krizi riskinizi arttırır. ekg çektirdikten sonra, bir kan tahlili ile değerlere bakılır. çeşitli sebepleri de olabilir. önce dahiliyeye gidip kan tahlillerinizi yaptırın, sonra da bir kardiyolog görsün. kansızlık dışında sebepler olması daha muhtemel, kalp kapakçıklarınızda sorun olabilir, damarlarda olabilir...
tam olarak ne hissettiğinize de bağlı... ilk olarak başınız dönüyor, gözleriniz kararıyor, halsiz hissediyor, parmaklarınız uyuşuyorsa bu kalbinizde bir problem olduğunu gösteriyor, sadece çarpıntı değil yani kan pompalamayla ilgili bir sorundan kaynaklanır bu durumda kardiyologa gitmeniz en iyisi.
kullandığınız ilaçlardan, kahveden, çaydan bile olabilir.
ilk olarak hipertiroidi de çarpıntı yapabilir,tansiyon da... dediğim gibi, ilk önce basitten başlayın tsh, t3, tansiyon ölçtürün ekg yaptırın. sonra efor testi mi isterler, eko mu o görünür.

bir de çarpıntınız olduğunda bir yere oturun nabzınızı sayın, dakikada 90-80 üzeri atıyorsa kesinlikle doktora görünmelisiniz.
0
ilse
(09.09.09)
üstad bu bildiğimiz mitral valve prolapse bende var bununla yaşamayı öğreniyorsun. bir kardiyolog'a gidip eko çektirebilirsiniz.
0
kobretti
(09.09.09)
çarpıntı tek başına bişey ifade etmez de bu sizinki çarpıntı değil sanırım, uzun sürdüğünü anladım dediklerinizden. hemotolojiye de değil şimdilik bir kardiyoloğa görünün.
0
dr cucu
(10.09.09)
(6)

kafamda çözemediğim ağrı

Ayiyogi
efendiler,şakak bölgemden başlayıp çenemin üstüne kadar vuran tatlı bir ağrı var. böyle beynim çekiliyor gibi oluyorum. acaba nedir bu ağrı bilen var mı ? sanki şakaklarıma dokunuyorlar da ondan gıdıklanıyorum. bu yüzden uykuya dalamıyorum acaba nedendir ? istisnasız haftada 2 kez alkol kullanırım
efendiler,
şakak bölgemden başlayıp çenemin üstüne kadar vuran tatlı bir ağrı var. böyle beynim çekiliyor gibi oluyorum. acaba nedir bu ağrı bilen var mı ? sanki şakaklarıma dokunuyorlar da ondan gıdıklanıyorum. bu yüzden uykuya dalamıyorum acaba nedendir ? istisnasız haftada 2 kez alkol kullanırım acaba bu bir alkol krizi mi ? ben alkolik mi oldum yani ? 2.5 haftadır ağzıma sürmedim ramazandan dolayı.

beynimde acayip şeyler olduğu için soruma burada son vermek zorundayım

k.i.b. a.e.o.

esen kalın
hoşça kalın
peker açı kalın
0
Ayiyogi
(09.09.09)
cok gulmus olabilir misin? onun disinda cene eklemlerinde sorun olabilir. alkol krizini bilemicem.
0
ermanen
(09.09.09)
gülmedim. çene eklemi olabilir alkol krizi aklıma geldi diye söyledim. hani hep derler ya kafam çekiliyor falan. ellerimde titreme falanda yok zaten
0
🌸Ayiyogi
(09.09.09)
dostum bir psikoloğa gitmeni öneriyorum.
0
slevinkelevra
(09.09.09)
selami şah in
sensin di mi abi?
0
joepiscopo
(09.09.09)
temporal arterit desem? iltihaplı damar romatizması yani.
inşallah değildir, diğer arkadaşların dediği gidi çene kasılması falandır. annemde de benzer bir ağrı vardı. gerçi onunki pek tatlı matlı değildi. daha sonra boyun, ense ve omuzlara vurmaya başladı. çok geç teşhis konabildi. nerdeyse bir on yıldır ilaç tedavisi görüyor.
ağrınız artarsa yada genişlerse bir romotolag'a gitmenizi tavsiye ederim.
0
halanne
(09.09.09)
bende de benzer bir durum vardı hatta ilk ağrı çenemde başlamıştı sonra alnıma ve şakaklarıma vurdu. aha s.çtık dedim migren olduk diye doktora gittik sonra muyane sonrasında doktor 20lik dişlerimin çıkmak üzere olduğunu ve bu dişlerin baş ağrısı kulak ve şakak ağrısı yapabileceğini söyledi.şimdi evde oturuyorum bakalım doktor korkusu var biraz :) umarım yeni gelen dişler yer yok diye yanaklarımdan çıkmasında
0
schizophrenia
(13.09.09)
(3)

Alınan diz darbesi

dambil
bu saatte başlık bu kadar oluyor..şimdi 2 gün önce galiba basket oynarken ekteki bölgeye darbe aldım. ilk başta sektim filan ama sıcak olunca pek hissetmedim. şimdi yürürken bir acı çekmiyor değilim. bu acıyı en aza indirmek için bir yol var mıdır? kremdir vs...danke..
bu saatte başlık bu kadar oluyor..

şimdi 2 gün önce galiba basket oynarken ekteki bölgeye darbe aldım. ilk başta sektim filan ama sıcak olunca pek hissetmedim. şimdi yürürken bir acı çekmiyor değilim. bu acıyı en aza indirmek için bir yol var mıdır? kremdir vs...

danke..
0
dambil
(09.09.09)
çok çeşitli şeyler olmuş olabilir ama, lasonil, flexo vs gibi kremler yardımcı olur. bengay yardımcı olur mu bilmiyorum.
0
slevinkelevra
(09.09.09)
buz tatbik et bir sure, sonra lasonil surup bandaj ile sar ve dinlen.

edit: bu bir emirdir :)
0
ermanen
(09.09.09)
masaja gitmek lazım. gel mesaja gidelim :/
0
surtunme kuvveti
(09.09.09)
(2)

Wireless Router'ların İnsan Sağlığına Etkileri

kriker
2.4 gHz frekans bandında çalışan bu cihazların insan sağlığına olan etkileri hakkında yapılmış bilimsel bir çalışma var mıdır?Evde çoğunlukla masaüstü bilgisayarımla haşır neşirim. Wireless router alırsam masaüstü bilgisayarın yanına koymaktan başka çarem yok. Dolayısıyla kablosuz cihazla aramdaki m
2.4 gHz frekans bandında çalışan bu cihazların insan sağlığına olan etkileri hakkında yapılmış bilimsel bir çalışma var mıdır?

Evde çoğunlukla masaüstü bilgisayarımla haşır neşirim. Wireless router alırsam masaüstü bilgisayarın yanına koymaktan başka çarem yok. Dolayısıyla kablosuz cihazla aramdaki mesafe 2 metreden fazla olmayacak.

Bilgisayar başında splinter usta olur muyum?
0
kriker
(08.09.09)
cep telefonu ile aranda 2 metre az mesafe var, onu da goz onune almani oneririm.
0
wpi
(08.09.09)
ben ara sira wikipedia'dan bakiyorum buna. en son aklimda kaldigi kadariyla onun dalga seysi( etki gucu mu diyeyim ne diyeyim bilemedim) cep telefonuna gore baya kucukmus, ordan sey et.
0
okuryazar
(08.09.09)
(1)

Tırnak iltihabı

yellow brick road
Şu anda yurt dışında olan arkadaşımın tırnağının altında bişey çıkmış. tırnağını kesince beyaz iltihap akmış. şu anda interrail yapıyor ve sürekli geziyor. ne yapılabilir? neden olmuş olabilir?
Şu anda yurt dışında olan arkadaşımın tırnağının altında bişey çıkmış. tırnağını kesince beyaz iltihap akmış. şu anda interrail yapıyor ve sürekli geziyor. ne yapılabilir? neden olmuş olabilir?
0
yellow brick road
(08.09.09)
paronychia (paronişia),
tırnak yatağı iltahabı denilebilir. ağrılı bir durumdur.
tedavisi; drenaj (iltahabı akıtmak) ve uygun lokal ya da sistemik antibiyotik kullanmaktır.
tedavinin yarısı tamamlanmış. ağızdan alacağı bir antibiyotiğe gerek kalmayacak sanırım. teramicyne oftalmik pomad ( göz melhemidir, şaşırmayın, deri melhemi ile aynı olmasına rağmen içerisinde ek olarak vaselin sıvıyağı mevcuttur. yara iyilemesi, kaşıntı durumları için daha iyidir. ) günde 4-5 kez tırnak kenarına sürünüz. bu arada ayağınızı sabunlu su ile yıkayıp, iyice duruladıktan sonra melem sürme işini yapınız.
arkadaşınıza geçmiş olsun....
0
ceyrekakıl
(08.09.09)
(5)

göz etrefındeki morluklar için çözüm var mı?

sql
yoğun iş temposundan dolayı kendime pek vakit ayıramıyorum. dün akşam dikkat ettim de alt gözkapağım kaymış. kırışık kırışık olmuş. işim gereği çok uzun süre bilgisayar başında kalıyorum. ben biraz araştırdım ve şöyle bir sonuca vardım.http://urun.gittigidiyor.com/AVONDAN-BEYLERE-OZEL-GOZ-CEVRESI-B
yoğun iş temposundan dolayı kendime pek vakit ayıramıyorum. dün akşam dikkat ettim de alt gözkapağım kaymış. kırışık kırışık olmuş. işim gereği çok uzun süre bilgisayar başında kalıyorum. ben biraz araştırdım ve şöyle bir sonuca vardım.

urun.gittigidiyor.com

şöyle bir ürün alayım. ürün sayfasının altında yazanları uygulayayım. salatalık koymak vs.

nasıl?

başka yapabileceğim birşey var mı? özellikle gece yatarken yapılacak şeyler olursa iyi olur.
0
sql
(08.09.09)
zamanında ben de almıştım bu ürünlerden bi zike derman olmadı diyebilirim. benim kullandığım vichy idi yalnız.
0
theos ek mekhanes
(08.09.09)
geçici düzelmeler olsa da hemen hiçbir ilaç şikayetinizin kesin çözümü olmaz. paranızı boşa harcamayın...
yorgunluktan, uyarıcı içeceklerden uzak durup, stressiz bir yaşam sürdürmeye çalışın.
0
ceyrekakıl
(08.09.09)
içilecek kadar sıcak olmayan çaya pamuk batırıp gözünüzün üstüne koyup bi süre gözlerinizi dinlendirebilirsiniz. aynısını çiğ patates dilimleriyle de yapabilirsiniz. tamamen eskilerin tecrübelerine dayanarak tavsiye edilmiştir, garantisi yoktur.
0
lazor
(08.09.09)
buz. evet yanlış duymadınız buz. buz kan dolaşımını hızlandırır. böylelikle daha canlı, daha gergin, daha sağlıklı göz çevresine sahip olabilirsiniz. her gün bir parça buz ile bi kaç dakika göz çevrenize masaj yapınız.
mevzu bahis kozmetik kremlerinden mucize beklemeyiniz, en iyisi yine doğal yollar. bunun da garantisi yok fakat bi zararı da yok. kendinizi üşütmediğiniz sürece..
0
ursula
(09.09.09)
anlattıklarınızı not aldım. umarım işe yarar. teşekkür ederim.
0
🌸sql
(09.09.09)
(2)

cilt problemi

hubble
arkadaslar,cilt doktorum diyor ki: istedigin kadar sacını yıkayabilirsin.bugun gittigim aktar diyor ki: sac her gun yıkanmaz.3 ay once cilt doktoruna gittim, sac derimde sivilceler cıkıyor, ama oyle konak falan mı diye sordu,baktı, sampuan verdi. cıkan sivilceler oyle uzun durmuyor, ufacık cıkıyor,
arkadaslar,
cilt doktorum diyor ki: istedigin kadar sacını yıkayabilirsin.
bugun gittigim aktar diyor ki: sac her gun yıkanmaz.

3 ay once cilt doktoruna gittim, sac derimde sivilceler cıkıyor, ama oyle konak falan mı diye sordu,baktı, sampuan verdi. cıkan sivilceler oyle uzun durmuyor, ufacık cıkıyor, patlat geciyor.
her neyse, sampuanı kullandım, bi işe yaramadı. bugun de aktara gittim, defneli sampuan verdi, bir de yag tonik verdi. yarından itibaren onu denicem. doktora gitsem 100 kagıt verecegim, bi de bunu deneyeyim dedim. zaten saclar da yanlardan gitmeye basladı.
tecrübesi olan var mı, bilen var mıdır huuu?

ozelliklerim: cildim cok yaglı -kafam da aynı- , yuzumde sivilceler vardı, gecti (bazı lekeler hala kaldı onlar nasıl gider acaba?) , stresim ise boldur.

simdiden tesekkur ve saygı.
0
hubble
(07.09.09)
cilt doktorlarina verdigim paraya hala acirim, aktari dinle sen, abim de defne sabunu kullanıyor memnun, izler malesef gecmior, lazerle falan sildirebilirsin belki ama cukurlar kaliyor.
0
saturndeki salyangoz
(07.09.09)
söle bi tecrüben var bende doktora gittim yüz kaat verdim bide sampuana 30 kaat verdim dedigi gibi her gün saclarını yıkadım ve 5 dakika belkedim 2 hafta gecti aradan baktim bi sikimin deiştigi yok ama sivilce için bi aktara gittim adam yok havuc yagı dedi bilmemne sikimin yagı dedi onlari aldım adam bi karişim hazirladi sivilceler yüzde kaybolmasada bana moral verecek kadar alazdıydı.
0
all girls dream
(07.09.09)
(5)

Göz kızarıklığını gidermek

babatema
artık yorgunluktan mı uykusuzluktan mı bilmem gözlerim acayip kızarmış. evde visine filan da yok bu saatte çıkıp arayamam da. nası geçer evde toktur?
artık yorgunluktan mı uykusuzluktan mı bilmem gözlerim acayip kızarmış. evde visine filan da yok bu saatte çıkıp arayamam da. nası geçer evde toktur?
0
babatema
(07.09.09)
Google amcaya sordum da şimdi... Ihlamur çayı ile kompres yapmak gözdeki kızarıklığı alır diyor. İyice okumadım. Aklına yatarsa bi bak bakalım iyice, nasıl yapılırmış diye.
0
daysleeper
(07.09.09)
onu ben de gördüm de evde ıhlamur olmadığından ıhlayamadım.
0
🌸babatema
(07.09.09)
ya yanlış hatırlamıyorsam çayın demine pamuk batırıp gozun içine damlatıyorlardı ...ama gozlerini yarım saat falan oyle kapalı tutman gerekir.
ama yanlış hatırlıyor da olabilirm.çıban için de olabilir bu tarif.
0
voodoo 007
(07.09.09)
doğrudur, cay demli kompres göz içindir.
0
pyro clustic flow
(07.09.09)
sabunla yıkamak iyi geliyor, en azından bende işe yarıyor.
0
surprise
(07.09.09)
(6)

Gözlük ve bas agrisi

Dotakafaa
bilmiyorum belki dalga geciceksiniz ama gözlügü cikardigim anda basim agrimaya basliyor. ama ciddi bir agri. normal midir bu? 1-2 ay öncesine kadar böyle birsey yoktu.
bilmiyorum belki dalga geciceksiniz ama gözlügü cikardigim anda basim agrimaya basliyor. ama ciddi bir agri. normal midir bu? 1-2 ay öncesine kadar böyle birsey yoktu.
0
Dotakafaa
(07.09.09)
evet ağırır çok normal, hatta sorun da gayet normal.
0
batarmur
(07.09.09)
o kadar normal ki "astigmat di mi?" diye sormaktan kendimi alamıyorum :)
0
lazor
(07.09.09)
normal mi deil mi bilmiorm ama bazi arkadaslar soluodu gozlugu cıkarınca basım agrıo die
0
all girls dream
(07.09.09)
gayet normal
0
rastgele bir gun
(07.09.09)
astigmat olabilir. Sorun şöyle 2 ay önce aldim gözlüğü. reçetede "-2 sol 1.25 sağ" yazıyor. 2 hafta önce bas agrilari basladi. Dizi izlerken takayim dedim alt yazilari okumak icin. Bi baktim ağrım çok azaldi. Simdi ise cikardikça göz bölgem ve alin bölgemde agrilar artmaya basliyor.
0
🌸Dotakafaa
(07.09.09)
doğrudur, gözlüksüz dolaşmak gözleri ve başı ağrıtıyor. gözlüğü takınca kendime geliyorum ancak.
0
baldur2
(07.09.09)
(1)

idrar testi bilirubin pozitif

acikcasi dehsete kapildim
benim kuzen gurbet ellerde sistit olmus. doktora gitmis. idrar testinde bilirubin biraz yuksekmiş. sistitin gecince dahiliyeye ya da gastroya gorun falan demisler. simdi gotu tutustu, biraz pimpirik de kendisi. sistit ve bilirubin arasinda bi baglanti var mi? bilirubinin az cok nelere sebep oldugunu
benim kuzen gurbet ellerde sistit olmus. doktora gitmis. idrar testinde bilirubin biraz yuksekmiş. sistitin gecince dahiliyeye ya da gastroya gorun falan demisler. simdi gotu tutustu, biraz pimpirik de kendisi. sistit ve bilirubin arasinda bi baglanti var mi? bilirubinin az cok nelere sebep oldugunu ya da neyin sonucu olduğunu baktık google'dan da yine de burda bi doktor varsa sorayim dedim. acaba kotu bi sey cikar mi bundan? daha onceden kandaki bilirubinle ilgili bi soru sorulmus idrardaki daha mi onemsizdir? sakinlestireyim sunu. yoksa sistitten mi kaynaklanmis? yani orda laborant "sistinin varsa normal." falan gibisinden bir seyler soylemis de ben arada bi baglanti bulamadım. sakinlessin diye mi demis bunu?
0
acikcasi dehsete kapildim
(07.09.09)
Bilirubin hemoglobin metabolizmasının ürünüdür ve kanda albumine bağlanarak taşınır. Bu nedenle normal kişilerde idrarda bilirubin bulunmaz. İdrarda bilirubinin olması tıkanma sarılığının en önemli göstergesidir. Bu nedenle zaman geçirmeden doktora görünmesi iyi olur. Geçmiş olsun.
0
plastik turambar
(07.09.09)
(4)

yine konjonktivit :(

scissors
bir sene önce olmuştu en son doktor damla vermişti yakan bir damlaydı,yine göz kapağımın altında kızarıklık var lensim takılıyor oraya yine o damladan alsam kendi başıma kullansam sakıncalı mıdır?beklesem kendi kendine geçer mi?doktora gitmeli miyim?teşekkürler.
bir sene önce olmuştu en son doktor damla vermişti yakan bir damlaydı,yine göz kapağımın altında kızarıklık var lensim takılıyor oraya yine o damladan alsam kendi başıma kullansam sakıncalı mıdır?beklesem kendi kendine geçer mi?doktora gitmeli miyim?
teşekkürler.
0
scissors
(07.09.09)
bence sen kaşıyıp daha kötü yapmadan damlayı kullan, aynı şeyi verecektir yine doktor.
0
yapcak bisi yok
(07.09.09)
aynı dert bende de var maalesef :( bana da her seferinde başka ilaçlar veriyorlar, ama farklı doktorlara gittiğim için öyle olduğunu düşünmüştüm açıkçası.
aklına gelebilecek her ilacı kullandım ama geçirmedi. en sonunda visine kullanmaya başladım, sadece o iyi geldi kaşıntıya. bide alerji hapı var avil diye. ama bence yine de bi doktora görün. ve sakın kaşıma.
0
pms mode on
(07.09.09)
lens kullanıcısı olduun göz önüne alınırsa lens solusyonunu yenilemen gerekiyor olabilir çünkü her ne kadar dezenfektan görevi olsa da bazı mikropları kapmış olabilir ya da göz kuruluğun başlamış ve gözlerin enfeksiyona açık hale gelmiş olabilir. ancak lensim takılıyor dediğine göre bu defaki bi tür arpacık da olabilir tabii bu yukarıda dediklerimi dışlamaz, nedenler aynı olabilir doktora görünmekte fayda var.
0
oblomov
(07.09.09)
aslında arada olan bişey bu göz kapağımda kirpik diplerimde kaşıntı ama iki gün sürüp geçiyordu fakat bu seferki geçmedi ,sanki başıma da ağrı yapıyor gibi doktora gitsem iyi olucak solüsyonumuda iki ay oluo değiştireli başka bir marka kullanıyorum şuan,6 yıldır lens kullanıyorum son seneler fazla nüksetmeye başladı sanırm zamanla her lens kullanıcısında oluyormuş cevaplar için teşekkürler .
0
🌸scissors
(07.09.09)
(11)

Nedir Bu Sinir?

Dotakafaa
2-3 gündür acayip sinirliyim. en ufak şeye sataşasım geliyor. en basidinden yanımda çayın şekerini karıştıran arkadaşıma bile sinir oluyorum. Sigara deseniz zaten içiyorum. oruç tutuyosan diceksiniz onu da tutmuyorum. Nedendir bu ve rahatlamam için ne yapmamı önerirsiniz?
2-3 gündür acayip sinirliyim. en ufak şeye sataşasım geliyor. en basidinden yanımda çayın şekerini karıştıran arkadaşıma bile sinir oluyorum. Sigara deseniz zaten içiyorum. oruç tutuyosan diceksiniz onu da tutmuyorum. Nedendir bu ve rahatlamam için ne yapmamı önerirsiniz?
0
Dotakafaa
(06.09.09)
cinsel tatminsizlik olabilir belki?
0
bellbane
(06.09.09)
tiroid de olabilir, bir tsh,t3 ölçtürebilirsiniz.
0
ilse
(06.09.09)
bitki çaylarını deneyebilirsin pekala.
0
esmer
(06.09.09)
Oluyor bu tip şeyler. Belki de arkadaş çevresi nedeniyle gıcık olduğunuz birisinin aptal davranışlarını çekmek durumunda kalıyorsunuz. Arkadaşımın arkadaşı benim de arkadaşım olur hesabı. Bu tip birşey varsa, o kişiden uzak durmanızı tavsiye ederim. Kendi başıma geldiğinden biliyorum. Bunun harici de, uykusuzluk durumu varsa gece uykusuna dikkat edin.
0
Lethe
(06.09.09)
Ayni sorun birkac gundur bende ve bir arkadasimda da var ve nedeni tamamen belirsiz.
0
msb
(06.09.09)
her zaman bu gibi soruların en basit cevabı;
spor yap!
0
outlawrider
(06.09.09)
Soruna cevap olur mu bilmem ama ben de senin gibi çok sinirliydim.

Benim sinirim öyle 2-3 günlük değil yıllar süren bir asabiyet haliydi.

Merhaba birader diyenlere bile "senin merhabanı alır ta ... :) gibi bir durum söz konusuydu.

Dahiliye uzmanına gittim sonuçta "yüksek tansiyon" hastası olduğum ortaya çıktı.

Tansiyon ilacı kullanmaya başladım şimdi gayet "sinirsizim" :)
0
Ted Lapidus
(06.09.09)
yakın zamanda şehir-ülke değiştirmişseniz de olabilir(tatil dönüşü vb). bir süredir alışık olunan düzen değişince, birkaç günlük gereksiz sinirlilik yaşanabiliyor.
0
cgcore
(06.09.09)
et yemeyi dene. tabi en iyisi sevişmektir yine de :P
0
kediebesi
(06.09.09)
bi gün senden daha sinirli birisi dişlerini dokup eline verdiğinde sinir minir kalmıyor..bu riskli bekliyemem diyosan melisa çay ı iç.
0
jamswety
(06.09.09)
yeşillikli ortamlarda yürüyüşe çık.
0
aithra
(07.09.09)
(2)

besin destek haplari karacigeri yorar mi?

banuolcay
yoksa sadece ilac muhteviyatli seyler mi yoruyor? sonucta bu haplar karacigere ne yapiyor? kas yapalim derken goz mu cikariyoruz acep?
yoksa sadece ilac muhteviyatli seyler mi yoruyor? sonucta bu haplar karacigere ne yapiyor? kas yapalim derken goz mu cikariyoruz acep?
0
banuolcay
(05.09.09)
yorar.bu ürünleri kullandığınız süre içerisinde alkolden olabildiğince uzak durunuz.(zaten sporcuysanız dikkat ediyorsunuzdur).
ayrı böbrekler için de sıkıntılı olabiliyor bazen.zaten çoğu ürünün üzerinde yazar "yeterli sıvı tüketimiyle birlikte kullanılmalıdır" şeklinde.
0
nevrochaotica
(05.09.09)
tabiki de yorar. karaciğer ve böbrek üstü bezlerini gerektiğinden fazla çalıştırırlar... sıvı tüketimi ve karbonhidrat, protein tüketimi az olursa tehlike oluştururlar.

doktor kontrolü olmadan kullanmak çok saçma. kullancaksan litrelerce su iç
0
yapcak bisi yok
(05.09.09)
(5)

Kedi Alerjisi

tungur eezi
Evimizde 2 yıldır bi İran kedisi ağırlıyoruz, bir yılı aşkın süre gayet sorunsuz mıncıklarken son zamanlarda delicesine alerji baş gösterdi. Kucağıma alıyorum kollarım boynum fosur fosur kabarıp kızarıyor, gözlerim çıkmak istercesine kaşınıyor kan çanağına dönüyor, en az 15 kere hapşırıyorum, burnum
Evimizde 2 yıldır bi İran kedisi ağırlıyoruz, bir yılı aşkın süre gayet sorunsuz mıncıklarken son zamanlarda delicesine alerji baş gösterdi. Kucağıma alıyorum kollarım boynum fosur fosur kabarıp kızarıyor, gözlerim çıkmak istercesine kaşınıyor kan çanağına dönüyor, en az 15 kere hapşırıyorum, burnum resmen fışkırıyor. Ve zaman zaman gece yattığımda nefesimde bi zorluk, bi hırıltı oluyor. Kediciği tatilden tatile eve geldikçe görüyorum ama kendisi en geç 2 yıl sonra ev arkadaşım olacak. Vazgeçmek gibi bir opsiyonum kesinlikle ama kesinlikle yok dolayısıya beklediğim tavsiye "şuraya gönder buraya gönder" türünde değil, "şu ilacı kullansan iyi gelir, alerji için şöyle şöyle şeyler yapabilirsin" tarzında. Cevaplar için şimdiden çok teşekkür ediyorum.
0
tungur eezi
(05.09.09)
cilt doktorlarında alerji testleri oluyor nelere karşı alerjiniz olduğunu tespit ettirerek başlangıç yapabilirsiniz belki sadece kediden değildir.
0
buffy de vampir sayilir
(05.09.09)
maalesef alerji tedavisinin ilk ve en önemli tedavisi, alerjenlerden uzak durmaktır. çok ciddi sağlık sorunlarına yol açabilir, o yüzden derhal bir doktora gözükün ve kediden ayrılmama kararınızı gözden geçirin.
0
slevinkelevra
(05.09.09)
kedinizin tüy değiştirmesinden kaynaklanabilir yıkayın, geçmezse ilaçlar var, iğne daha pratik üç ayda bir oluyorsunuz eser kalmıyor.
0
ilse
(05.09.09)
@ilse annemde de aynı alerji var, o doktora gittiği zaman antihistaminik tarzı bir kaç ilaç verildi ama iğne türü bişeyler olup olmadığı sorulunca cevap olumsuz oldu. iğnenin adı sanı nedir?

@snowflake biz de kedimizi vermeyi asla düşünmüyoruz, o da evin bireyi. onu göndermek babamı göndermek gibi bişey olur heralde.
0
🌸tungur eezi
(05.09.09)
alerjenleri vücudunuz karşı koyulması gereken şeyler olarak algılıyor, tepki veriyor. antihistaminikler vücudun bu mekanizmasını baskılayarak çalışıyor diye biliyorum ben. o yüzden (mesela bende) uçuk vs gibi vücutta bulunan ama baskılanan şeyler de pörtleyebiliyor.
uzun vadeli tedavi olayına girebilirsiniz doktorunuza danışıp.
mesela ben belli bir kediyle uzun süre yaşayacaksam o kedinin alerjenlerine alışabiliyorum. ama kimisi de alışamıyor.
nisan 1'de başlayıp 15 gün süren bahar alerjime de alışamadım.
0
kediebesi
(05.09.09)
(7)

Yanığa buz koymak

ttg
geçen gün elimi yaktım, küçücük bir bölgesi temas etti ama ben yine de buz koydum belki acıyı alır diye. şimdi soruyorum bu yaptığım mallık mıdır? niye derseniz iz kaldı parmağımda. çok küçük bir yanık olduğu da düşünülürse şimdiye kadar geçer diye düşünüyordum ama geçmedi. acaba buz mudur bunun seb
geçen gün elimi yaktım, küçücük bir bölgesi temas etti ama ben yine de buz koydum belki acıyı alır diye. şimdi soruyorum bu yaptığım mallık mıdır? niye derseniz iz kaldı parmağımda. çok küçük bir yanık olduğu da düşünülürse şimdiye kadar geçer diye düşünüyordum ama geçmedi. acaba buz mudur bunun sebebi?
0
ttg
(05.09.09)
yanıklara direkt olarak buz temas ettirilmemeli, soğuk suya tutulmalı. bu yüzden yara oluşur mu emin değilim.
0
hia
(05.09.09)
@hia

yara oluşmadı iz kaldı sadece. teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
0
🌸ttg
(05.09.09)
buzu direk sağlıklı bir yerine de uzun süre (10-15 dakka) uygularsan sorun yaratır. daha yeni olmuş dediğine göre. ben parmağı yakalı 1 haftadan fazla oluyor. izi var hala. zamanla geçer.
0
emrag
(05.09.09)
benim de bir haftadan fazla oldu ve dediğiniz gibi 10-15 dakikadan fazla tuttum orada. hatta buz çok soğuk olmasaydı orada tutup uyuyacaktım.
0
🌸ttg
(05.09.09)
ben de aynısını yaptım, ve iz hala duruyo. 1 sene oldu nerdeyse sanırım buzla bi ilgisi var
0
kanuniye
(05.09.09)
yanık illaki iz bırakıyor. git gide azalıyor ama tamamen geçmiyor. yanığa buz koymak iyi değil diye biliyorum ben de. ama buz ile doğrudan ilişkisi var mıdır bilemem.
0
blackdog
(05.09.09)
o izi kalan şey ölü deri. ölü deriyi altındaki deri iyileştikten sonra bir şekilde ordan kazımanız lazım. uzun kalınan bir banyo sonrası tırnağınızla vs bir şekilde onu ordan kaldırmaya çalışın. çok acımıycaktır. acısa bile ömrünüzün sonuna kadar orda kalmasından iyidir bence?
aynı izden annemin bacağında da var. ölü deri çıkarılmamış kahverengi iz şeklinde duruyor.
0
girl in a coma
(05.09.09)
(2)

panik atak psikiyatrist

kültabisi
istanbul içinde panik atak tedavisinde uzmanlaşmış psikiyatr aramaktayım. pahalı bir hastalık olduğunu biliyorum. bi ton değişik seanslardan sonra çözüme ulaşılcağını duydum. benim istediğim; çok fazla dolambaç etmeden, sorunu kısa çözümle halledebilecek, özellikle bu alanda uzman kişiler. isimleri
istanbul içinde panik atak tedavisinde uzmanlaşmış psikiyatr aramaktayım. pahalı bir hastalık olduğunu biliyorum. bi ton değişik seanslardan sonra çözüme ulaşılcağını duydum. benim istediğim; çok fazla dolambaç etmeden, sorunu kısa çözümle halledebilecek, özellikle bu alanda uzman kişiler. isimleri veya varsa web siteleriyle önerebilceğiniz uzman kişiler var mıdır?
0
kültabisi
(04.09.09)
Uzman Psikolog Yıldız Burkovik tek geçilir.
0
jamswety
(04.09.09)
Pahalı bi hastalık oldugunu biliyorum diyerek gitmeyin doktora :) Pahalı degilken pahalı olmasın diye soyluyorum.
0
katilonur
(05.09.09)
(3)

Sakal Sorunsalı ?

emresimsek
Çene kısmımın 5-6 cm sol tarafında hafiften aşağı kısımda küçük bi çember şeklinde sakal çıkmamaktadır nedeni ne olabilir ? O bölgede elime hafif bi katılık geliyor daha önce bir akneden olduğunu düşünmüştüm fakat uzun zamandır böyle olduğundan bi sorun mu var acaba diyerek meraklandım çözüm öneris
Çene kısmımın 5-6 cm sol tarafında hafiften aşağı kısımda küçük bi çember şeklinde sakal çıkmamaktadır nedeni ne olabilir ?

O bölgede elime hafif bi katılık geliyor daha önce bir akneden olduğunu düşünmüştüm fakat uzun zamandır böyle olduğundan bi sorun mu var acaba diyerek meraklandım çözüm önerisi olan bir arkadaş var mı ki ?
0
emresimsek
(04.09.09)
(bkz: alopecia areata)

Cogu kiside olur ama sinirli kalir(ve %90 duzelir kendi). Kimisinde o plaklar asar gider, buyur birlesir falan. Cok kafaya takmamak lazim. Sadece sakalda olanina alopecia areata barbae deniyor arastirmak istersen.
0
kurukafa
(04.09.09)
benimde bu konuyla ilgili bir sorum olacak. benim sakalımın küçük bir kısmında beyaz sakal çıkıyor. aynı arkadaşın anlattığı gibi küçük bir halka şeklinde. peki bu sakalların yine eskisi gibi siyah çıkmasını nasıl sağlayabiliriz.
0
erzi
(04.09.09)
rengin geri dönüşü yok bildiğim kadarıyla...
0
brainfour
(04.09.09)
(4)

betabloker içip spor yapmak?

ilse
taşikardisi olan bir hasta için betabloker kullanılıyorsa, betablokerle birlikte spor yaparsa bir işe yarar mı? nabzın çalışması için 120 nin üzerine çıkması gerekiyorsa, betabloker bunu engeller mi?betabloker olmadan yapılmasının riski nedir? yapılmalı mı ya da?
taşikardisi olan bir hasta için betabloker kullanılıyorsa, betablokerle birlikte spor yaparsa bir işe yarar mı?
nabzın çalışması için 120 nin üzerine çıkması gerekiyorsa, betabloker bunu engeller mi?
betabloker olmadan yapılmasının riski nedir? yapılmalı mı ya da?
0
ilse
(04.09.09)
sporun amacı kilo vermek mi burada? açık kalp ameliyatı olmuş ve bir ömür betablokera mahkum kişilere bile yürüyüş vs. tarzı spor öneriliyor. demek ki sakıncalı değil. ama yoğun kardiyo çalışayım da göbek eriteyim falan deniyorsa onu bilmiyorum, uzmanı cevaplasın.
0
kibritsuyu
(04.09.09)
kilo sorunu değil de, kas yapmak isteme ile alakalı, kilomdan bir şikayetim yok ama kaslarım olsun istiyorum. yürüyüş falan da kas yapan şeyler değil.
30 dakika kardiyo üzerine bölgesel çalışma tavsiye ediyorlar, o nedenledir ki kardiyonun beta blokerle bir işe yarayıp yaramadığını, veya betabloker olmadan kalp krizi geçirme ihtimalim olup olmadığını öğrenme hevesindeyim.
0
🌸ilse
(04.09.09)
yüzmek iyidir..
0
kveldulv
(04.09.09)
bir bağyanın kas yapması çok zor dışarıdan testosteron almadıkça. ama ağırlık çalışmak kasların şekil almasına faydalı olacaktır.

fitness tarzı çalışmanın sorun yaratacağını sanmıyorum. nefesi doğru alıp verirsen kalbe baskı yapmamış olursun.
0
ency
(04.09.09)
(1)

apseli dise iltihap aksin diye açılan kanal ne kadar açık kalabilir?

cizmedin ki kesesin
2 hafta önce doktor ön dişime açtı bu deliği. antibiyotikte kullandim iltihap bitti gibi ama oructa tutuyorum, yoğunuumda gidemedim bi dişciye...acaba bunun bi zarari var midir? yoksa kapatilmali midir acilen?
2 hafta önce doktor ön dişime açtı bu deliği. antibiyotikte kullandim iltihap bitti gibi ama oructa tutuyorum, yoğunuumda gidemedim bi dişciye...
acaba bunun bi zarari var midir? yoksa kapatilmali midir acilen?
0
cizmedin ki kesesin
(03.09.09)
eğer hekim üzerine gecici dolgu koymamıs ise, drenaj sağlamak için kanal ucunu acık bıraktıysa süreyi kısa tutmak iyi olur cünkü kanalın içine birseyler kacması hos olmaz.
eğer actıgı kavitenin uc kısmını gecici dolguyla kapadıysa daha iyi bir durum fakat iltihabın akut duruma gecmesi halen olası oldugu için ne kadar erken olursa o kadar iyi olur.
0
keah
(03.09.09)
(4)

ben

sfcn
acaba vücuttaki ben koparsa ne olur
acaba vücuttaki ben koparsa ne olur
0
sfcn
(03.09.09)
zararlı olduğu söylenir benlerin. ben doktorumun tavsiyesiyle cerrahi operasyonla 4 tanesini aldırmıştım ve beni tembihlemişti diğerlerine kesinlikle zarar vermemem konusunda.
0
argent dawn
(03.09.09)
mutlaka bi doktora gidilmeli ben kopması durumunda, ya da 35inden önce yeni benler çıkıyorsa vücutta. cilt kanseri olabilir zira, dikkat edin, oynamayın benle falan.
0
damlanin
(03.09.09)
yaw yazdım sanki ama göndere mi basmadım ne oldu anlamadım. neyse tekrar yazayım vucuttaki benler bozuk deri hücrelerinden kaynaklabildiğinden kesmen yada koparman durumunda kötü huylu ise yayılabiliyormuş. ama sallıyor da olabilirm.
0
bakteric
(03.09.09)
nasıl bir ben olduguna da bağlı. ben de hafifçe büyük et beni vardı. süper ötesi doğal usüller insanı yengem "annem ipek bağlardı onlara kopardı" dedi bi gün bana. benim ben'e de bağladı 2-3 gün sonra koptu. bi zararını görmedim.
0
x factor
(03.09.09)
(5)

doğal bal nerden bulunur?

hayali arkadaş
bir ev reçetesi hazırlamam gerekiyor, malzemeler arasında "natural honey" var.şimdi benim marketten aldığım balparmak doğal bal değil midir? aktarlarda, kadınlar pazarında falan satılan ballardan alsam yeterli mi yoksa organik morganik para tuzağı bişey mi almam lazım?
bir ev reçetesi hazırlamam gerekiyor, malzemeler arasında "natural honey" var.
şimdi benim marketten aldığım balparmak doğal bal değil midir? aktarlarda, kadınlar pazarında falan satılan ballardan alsam yeterli mi yoksa organik morganik para tuzağı bişey mi almam lazım?
0
hayali arkadaş
(02.09.09)
marketten değil de dediğiniz gibi kadınlar pazarı gibi yerlerden anzer balı bile bulunabilitesi var buralardan alın.
0
escritor
(02.09.09)
aktarlara falan bakmayı deneyebilirsin. ama gerçek balın fiyatı uçuk oluyor bildiğim kadarıyla yani ucuz birşey bulduysan o gerçek bal değildir büyük ihtimalle
0
argent dawn
(02.09.09)
Balparmak bildiğim kadarıyla güvenilir bir marka. Tanıdığınız bir satıcı ya da direkt üreticiden almadığınız sürece, aktardan, pazardan bile alsanız aldığınızın bal olduğu garantisi yok. Ağdaya bal esansı konmuş ya da bu karışım biraz balla karışmış durumlarını ayırt etmek kolay değil.

En güveniliri ya bilindik bir marka ya da arıcı birisinden almak. Anadolu'da tanıdıklarınız illa vardır, onlara üreticiden aldırtabilirsiniz.
Ayrıca bence elinizdeki balparmak'ı da kullanabilirsiniz.
0
pyro clustic flow
(02.09.09)
üreticilerin bal üretirken kullandıgı yöntemler biraz farklı oluyor.kimi kişiler kovanların yanına seker cuvalları dökerek arıya seker işletiyorlar ve haliyle bu tip ballar "doğal bal" olmuyor aslında cünkü polen miktarları düşük oluyor.aynı zamanda petekteki ramkaları coğu üretici parafin bloklar olarak hazır kullanıyor arının bal yapma işlemini hızlandırmak için.
yani tamamen doğal, dısarıdan katkı olmayan bal bulmak zor.ya direk bildiğiniz bir üretici olacak ya da güvendiğiniz bir marka olacak(ki markalara pek güvenmiyorum ben).
anzer balı denmiş yukarlarda ama anzer balı oldukca pahalıdır, bütceyi zorlayabilir.güvendiğiniz bir bölgenin "karakovan" balını alabilirsiniz.
camlıhemsinde üretilen karakovan balları bir şirket adı altında satılıyordu ama hatırlamıyorum netten ararsanız cıkabilir.o balın kalitesi iyiydi.
0
keah
(02.09.09)
benimle irtibata geçerseniz sizi doğal erzinzcan ve giresun sis dağı balları temin etmeniz konusunda yönlendirebilirim => undolars[at]hotmail[dot]com
0
boshi
(03.09.09)
(10)

bioxin saçlarınız dökülmesin

green green curly fries
Ya gençler ya, (smmpphh... sigaradan bir nefes alma sesi)şu bioxin'i deneyip (adam akıllı, bi kaç ay boyunca) de faydasını gören oldu mu?Ona göre alayim ya da almayayim.
Ya gençler ya,
(smmpphh... sigaradan bir nefes alma sesi)

şu bioxin'i deneyip (adam akıllı, bi kaç ay boyunca) de faydasını gören oldu mu?
Ona göre alayim ya da almayayim.
0
green green curly fries
(02.09.09)
bioxcin hem pahalı bioblas daha iyi sonuç veriyor diye duydum bioxcin hakkında pek iyi yorumlar yok. bioblas aldım kullanmaya başladım henüz yorum yapamıyorum. sende bioblas al sinerji yaratalım
0
escritor
(02.09.09)
denedim, kullandım bir boka yaramadı. alma bence. onun yerine gnc vitamin, yeşil çay iç.
0
you are my lethe
(02.09.09)
bioxin de işe yaramıyor bioblas da. eğer probleminiz genetikse finasteride ve minoxidil'i araştırmanızı tavsiye ederim. detaylı bilgi için www.cilthekimi.com adresine başvurabilirsiniz.
0
flexin
(02.09.09)
Bu gibi ürünler herkeste işe yarayacak ya da aynı derece etki gösterecek diye bir şey yok. Seba-med, bioplas, bioxcin.... hangisinin sizde etkili olacğaını ne yazık ki denemeden bilemezsiniz.

Bioxcin kullanıp sonuç alamayanlar yazmış, sonuç alanlar da yaz kafanız karışırdı. Birisi bioplastan sonuç almaz seba-med işe yarar.

Ha ben kullanmıyorum ama bunları biliyorum, bu arada saçlarım bu aralar elime çok geliyor, bende mi kullansam, korkarım güzelim korkarım.
0
Karluk
(02.09.09)
siz denemeden bilemeyeceğiniz bir şey bu. şahsen kel değilim ama saçlarımın dökülmeye başladığını fark ettiğim an aldım, kullanıyorum. eskisine oranla daha az dökülüyor diyebilirim. beklentim de bundan fazlası olmadığı için memnun kaldım diyebilirim. yine de bir dermatalog görün derim. can sıkıcı bir durum çünkü.
0
irenicus
(02.09.09)
bioblas'ı carrefour'dan yanında saç bakım kremiyle birlikte aldım 18 liraya. 3 gündur kullanıyorum. işe yarayıp yaramadığını söyleyemem henüz ama ortalama bir şampuan fiyatına yani. alıp deneyebilirsiniz. panten manten elidor kullanacağınıza onu kullanın deneyin derim.
0
kibritsuyu
(02.09.09)
valla dostum ben gecen sene de 1 ay tüplerini kullandım ve işin açıkcası çok işe yaradığını söyleyemem. Fakat şunun farkına vardım ki, normal şampuanlara nazaran bioxinin kendi şampuanı daha iyi. Yıkadıktan sonra daha hacimli oluyor saclarım. Ama dediğim gibi bu bioxin veya benzerleri ile çözülecek bir duruma benzemiyor pek, özellikle genetik dökülme söz konusu ise. Geçende bir indirim söz konusu idi, eczanelerde hem tüpleri hem de şampuanı birlikte veriyordu daha uygun bir fiyata. Bence olmazsa bir kere al ve kendin dene, çoğunlukla stres sonucu dökülme etkin olduğu için belki psikolojik olarak seni rahatlatır ve daha az saclarını dert ve stres konusu edersin ve işe daha çok yarar.
0
Coolius
(02.09.09)
Erkek tipi dökülme için en etkilisi şu anda bu ilaç, kozmetik değil kesinlikle..

www.eczanemizde.com
0
oilfree
(02.09.09)
(bkz: propecia)
0
alembic
(03.09.09)
2 ay kullandım. kullanırken ilk etapta daha cok döküldü ( çünkü o tüplerdeki sıvıyla kafa derinize masaj olayı falan ..) sonra hakikaten dökülmesi durdu. şampuanına devam ettim . sonra bizim şirket maaşları ödeyememeye başladı. ( bioxinden bağımsız) benim saçlar yine dökülüyo. % 80 başarı demişler zaten . dene bence % 20 de isen yapacak bişi yok.
0
jessterr
(03.09.09)
(5)

Aksam 6'dan sonra doktora gidilebilir mi?

wpi
Sorun olup olmadigindan emin olamadigim bir kulak/nezle durumu icin doktora gitmek istiyorum. Merak ettigim sey, boyle is cikisi, 6'dan sonra gidebilecegim bir klinik vs olup olmadigi. Istanbul'da, Avrupa tarafinda FSM koprusune yakin bir yer olursa harika olur.
Sorun olup olmadigindan emin olamadigim bir kulak/nezle durumu icin doktora gitmek istiyorum. Merak ettigim sey, boyle is cikisi, 6'dan sonra gidebilecegim bir klinik vs olup olmadigi. Istanbul'da, Avrupa tarafinda FSM koprusune yakin bir yer olursa harika olur.
0
wpi
(02.09.09)
aynı zamanda devlet hastanesinde falan çalışan ve özel muayenehanesi de olan doktorların çoğu zaten o saatten sonra mesaisi bitince çıkıp muayenehanesine gider ve özel hasta kabul eder.
0
kibritsuyu
(02.09.09)
hastanelerin acilleri açık gece, tam iftar vakti giderseniz biraz boş da olur (hasta sırası açısından).
0
aithra
(02.09.09)
kulak/nezle için acile giderseniz "bu acil değil" denilerek polemik yaşayabilirsiniz.
0
gonion
(02.09.09)
defalarca kez gittim, hiç polemik yaşamadım acil doktorlarıyla.
0
aithra
(02.09.09)
Tamam, 6'dan sonra gidebiliyorum.

Bir de kulak/burun/bogaz icin Istanbul'da, Avrupa tarafinda FSM koprusune yakin bir yer onerebilir misiniz?
0
🌸wpi
(02.09.09)
(5)

Erkek kardeşimin kolu kırıldı ! çok acil cevap bekliyorum

emcedeltate
erkek kardeşim maçta bileğini kırmış. 13 yaşında. şuan kolu falan zaten alçılı durumda ancak. sızladığını canının yandiğını soyluyor.. ağlıyor bir yandan da. uyuyamadı. nöbetçi eczane buldum. uyku ilacı alsam iyi gelir mi. uyuması için. ya da ağrı kesici faalan. sormadan da vermeye korkuyorum. çok
erkek kardeşim maçta bileğini kırmış. 13 yaşında. şuan kolu falan zaten alçılı durumda ancak. sızladığını canının yandiğını soyluyor.. ağlıyor bir yandan da. uyuyamadı. nöbetçi eczane buldum. uyku ilacı alsam iyi gelir mi. uyuması için. ya da ağrı kesici faalan. sormadan da vermeye korkuyorum. çok acil cevaplarınızı bekliyorum. kırık 5 saat once falan oldu. başka neler yapsam. acil cevaplarınıza ihtiyacım var
0
emcedeltate
(02.09.09)
üzüldüm benim de sol kolum kırıldı maçta.

yapcak birşey yok maalesef. ilk gece en berbat ağrıların olduğu gecedir. yaşşa küçük olduğu için tahammül etmesinide beklemiyorum zaten.

belki işe yarar uyumasına diye film felan izletseniz? sonra birde yastık koyun göğsünün üstüne elini yastıgın üstüne koysun öyle uyumaya çalışsın. askılık felan varsa daha iyi derim.

tekrar geçmiş olsun. inşallah bilen biri varsa daha iyi tavsiyeler verir.

edit: o gece ben de uyuyamamıştım ağrıdan .
0
alokozay
(02.09.09)
uyku ilacı değilde agrı kesici verebilirsiniz. yükse dozda olmadıkca bir şey olmaması gerek.
0
rurouni
(02.09.09)
ağrı kesici bir işe yarar mı bilmiyorum ama alacaksanız parol alın. en fazla parasetamol içeren o. en etkili ağrı kesici yani.
0
orion ares
(02.09.09)
ağrı kesici verilebiliyor benim de sol kolum kırılmıştı ama sürekli ağrı kesici kullanmasına gerek yok.
0
escritor
(02.09.09)
korkutmak gibi olmasın ama bi arkadaşımın kolunu alçıya alırken içine pamuk koymayı unutmuşlardı çok eskiden..umarım saçma sapan bişey yoktur..doktoru aramak? ya da gitmek?
0
jade
(02.09.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.