Giriş
(3)

foça'nın havası kalbe iyi gelmiyor mu(ş)?

leon
selamlar,annem kalp hastası ve foça'ya yerleştiler. ikisi arasında ne alaka var diyeceksiniz ama annemin aklıevvel bi arkadaşı foça kalp sağlığı için tehlikeli demiş neden demiş neye dayanarak demiş bilmiyorum ama aklıma takıldı.var mı böyle bir şey?
selamlar,

annem kalp hastası ve foça'ya yerleştiler. ikisi arasında ne alaka var diyeceksiniz ama annemin aklıevvel bi arkadaşı foça kalp sağlığı için tehlikeli demiş neden demiş neye dayanarak demiş bilmiyorum ama aklıma takıldı.

var mı böyle bir şey?
0
leon
(01.05.10)
nemli olduğundan mı demiş olabilir. nemli havalarda nefes alıp vermek güçleşiyor vs. yada yakınlarda herhangi bir fabrika olduğu için mi?
0
dieselsingle2
(01.05.10)
fabrika yok. her taraf sit alanı, ağaç bol, deniz havası var.

insanın ömrü uzaması gerekir. anlamış değilim.
0
🌸leon
(01.05.10)
Yok öyle bir şey, komple yalan. Yaşanabilecek en güzel yerlerden biridir Foça.
0
pathetique
(01.05.10)
(6)

Hayal gerçek mi oluyor?

maxpainn
isterseniz önce (git: 139067) 1 ayda 8 kilo hayal mi? diye başlık açmıştım 2 hafta oldu olmadı... o zaman 94tüm şu an 90dayım... Nasıl oldu anlatayım... H.içi hergün sabah 3kmlik bir koşu (interval koşu gibi) ardından çok uuzn olmayan bir elips çalışması maks. 15 dk.. çok sıkıcı sevmiyorum elips i..
isterseniz önce (git: 139067)

1 ayda 8 kilo hayal mi? diye başlık açmıştım 2 hafta oldu olmadı... o zaman 94tüm şu an 90dayım...

Nasıl oldu anlatayım... H.içi hergün sabah 3kmlik bir koşu (interval koşu gibi) ardından çok uuzn olmayan bir elips çalışması maks. 15 dk.. çok sıkıcı sevmiyorum elips i... ve son olarak 12x4 mekik... ayrıca beslenmeme çok dikkat ediyorum. Sabahları meyve ya da çok hafif kahvaltı spor sonrası.. öğlen diyet yemek (ıspanak/kabak vb )+salata akşamları da 7den önce galeta tarzı diyet bişeyler... açlık hissetmiyorum genelde..

ancak sorun şu... arkadaş çevresi verdiğimin su oldugunu hızla geri alacağımı söylüyorlar.. genelde kilolu arkadaşlar diyor bunu :) spor, yağ yakımı konusunda en benim kadar cahiller.. antremanlar 1 saat sürüyor.. bu gidenler su mudur gercekten?

uzun oldu ama artık idare... tenks

edit: şu linkleri bi türlü veremiyorum..
0
maxpainn
(01.05.10)
4 kilonun hepsinin su olması mümkün görünmedi bana. bir de akşam yemeğinde protein alıyorsun inşallah?
0
fortisvita
(01.05.10)
haşlanmış yumurta.. ancak her akşam diil, günaşırı genelde..
0
🌸maxpainn
(01.05.10)
geri almazsın bence ama ilk 1-2 haftada kolay kilo veriliyor diye okumuştum sanırım burada..
0
dambil
(01.05.10)
zaten ideal kiloma az kaldı.. ulasınca bu kadar yogun olmasa da bu sekilde devam ettirmek istiyorum..
0
🌸maxpainn
(01.05.10)
Hepsinin su olmasina imkan yok. Eger ideal kilona indikten sonra kardiyoyu birakir ve beslenmene dikkat etmezsen, geri alirsin ama.
0
achelon
(01.05.10)
bence de... zira o kadar sulu bi adam değilimdir.. teşekkür ederim cevaplar için.. faydalı oldu..
0
🌸maxpainn
(01.05.10)
(9)

erkekte göbek

sidd79
Nasıl eritilir?
Nasıl eritilir?
0
sidd79
(01.05.10)
0
baldur
(01.05.10)
spor!
spor!
spor!
0
gleti
(01.05.10)
en babadan kalma usul: ekmeği keseceksin birader.
oldukca az ekmek yedigim zaman gobek falan kalmaz. tabi bide yürüyüş-koşu şart.
0
0dy
(01.05.10)
spor kesinlikle ve diyet... dikkatli yapman lazım.. spordan kasıt ağırlık kaldır vs değil koşu+mekik... benim programım bu...
0
maxpainn
(01.05.10)
Rakıyla su içme. Ne yanında iç, ne içine kat.
0
pass
(01.05.10)
her gün 30-45dk orta-hızlı tempoda yürüyüp beyaz ekmek ve fast food'dan uzak dur yeter.
0
stephen dedalus
(01.05.10)
maydanoz olayım izninle,
@pass, Rakı su ilişkisinin göbek üzerinde nasıl bir etkisi var?
0
Ruprect
(01.05.10)
Kimse demememiş göbeğin en iyi dostu "şeker". Şekeri keseceksin hacı. Benim bi arkadaş şekeri yağı tuzu azalttı ve kısa sürede göbeği azaldı(2 3 ay falan). Bide sağlam yürüyecen. Göbekteki yağlar en iyi böyle erir. Hızlı tempoda mümkünse hergün en az 30dk yürü şekeri tuzu azalt başka yolu yok. Aç kalmıyacan ama. Sadece şeker tuz yağ uzak dur.
0
zırto
(01.05.10)
@0dy

ekmekle alakası yok ya ben günde 2 ekmek yiyorum :)
0
numbernine
(01.05.10)
(4)

Cinsel İlişki sorunsali

berginyonbaenre
daha öncee hic prezervatifsiz iliskiye girmedim sonuncuyu gecenlerde tüketince bu gece mecburiyetten böle bi durum olustu haliyle kiz geri cekil dedi sonra fark ettimki kendimi sartladigim icin yapmamaliyim yapmamaliyim seklinde bosalamiorum 1saat 30 dklik filmin 55'inci dakkasinda baslayan olay(ön
daha öncee hic prezervatifsiz iliskiye girmedim sonuncuyu gecenlerde tüketince bu gece mecburiyetten böle bi durum olustu haliyle kiz geri cekil dedi sonra fark ettimki kendimi sartladigim icin yapmamaliyim yapmamaliyim seklinde bosalamiorum 1saat 30 dklik filmin 55'inci dakkasinda baslayan olay(ön sevisme dahil değil bu süreye) film bitmesine ragmen benim icin bitmemisti bende vazgectim cünkü olucak gibi durmuodu kızada gına geldi haliyle.basina böle bisi gelmis olan varmi yada napmak lazim ??
0
berginyonbaenre
(01.05.10)
normal. benim başıma da gelmişti bi kez. kafayı boşalt öyle dene.
0
fundamental
(01.05.10)
"lan hastalık kapar mıyım, ya hamile kalırsa, nereye boşalsam" vs vs bir sürü tilki dolaşıyor insanın kafasında, bir de stres girdi mi olmadık şeyler geliyor insanın başına. En temizi 2 bira içip "relax" olmak. Başına gelen şey normal.
0
kimlanbu
(01.05.10)
Yanlış anlamayın tam olarak sorunuzla alakalı değil ama dikkatimi çekti."geri çekilme" bir doğum koruma yöntemi değildir.(pre-seminal fluid diye bir şey vardır.İçinde sperm bulundurur ve çıktığını pekte hissetmezsiniz.)
Prezevatifiniz kalmadı diye geri çekilerek ilişkiye girip durursanız eninde sonunda "Geri çekilmiştim ama ben yaa..." diye elinizde bir bebek veya kürtaj masrafı ile baş başa kalırsınız.
0
afush
(01.05.10)
6-7 sene bilfiil geri çekildim, sadece 2 kere kürtaj yaptırmak gerekti. istatistiki olarak baya güvenli aslında.
0
Dağlarca
(01.05.10)
(2)

Sözlüğün güzide diş hekimlerine geliyor!

evandro
20 yaş dişlerinin kaç tane kökü olur 2 mi 4 mü? Azı dişinden farkı nedir? Peki azının kaç kökü var??
20 yaş dişlerinin kaç tane kökü olur 2 mi 4 mü? Azı dişinden farkı nedir? Peki azının kaç kökü var??
0
evandro
(29.04.10)
4 kökü var. benimkileri söktüklerinde gözümle gördüm. azı dişinden farkı 20 yaşında çıkıyor olması büyük ihtimal.

not: anlaşıldığı üzere diş hekimi değilim (:
0
eter
(29.04.10)
3 veya 4 olabilir kişiden kişeye göre değişebilir
0
svarte dauen
(29.04.10)
(2)

GGT(GGTL) testi sonucu

anconia
test sonucu 18. birim U/L, Referans aralığı 5-61.bi sorun var mı, tesekkürler.
test sonucu 18. birim U/L, Referans aralığı 5-61.
bi sorun var mı, tesekkürler.
0
anconia
(29.04.10)
turp gibisiniz.ggt seviyeniz normal aralıklarda. ggt açık ifade ile gama glutamil transferaz düzeyi özellikle kolesttik hepatit yani tıkanma sarılığı veya alkolik hepatit durumlarında yükselir.
0
willy wonka
(29.04.10)
güzel güzel maşallah.
0
Dağlarca
(30.04.10)
(12)

kur-tu-la-mı-yo-rum

elmyra
Arkadaşlar olmadı ,olmadı.. kilolu biri değilim . hatta standartların altında bile sayılabilirim kilo bazında. ama kocaman bir göbeğim var. ne yaptıysam olmadı ,eritemedim onu. ne diyet ,ne mekik , ne pilates ..hiç biri göbeğimi eritmeye yetmedi. hatta bi dönem (öss ye hazırlık dönemi ) stresten 39
Arkadaşlar olmadı ,olmadı.. kilolu biri değilim . hatta standartların altında bile sayılabilirim kilo bazında. ama kocaman bir göbeğim var. ne yaptıysam olmadı ,eritemedim onu. ne diyet ,ne mekik , ne pilates ..hiç biri göbeğimi eritmeye yetmedi. hatta bi dönem (öss ye hazırlık dönemi ) stresten 39 kiloya düştüm ama göbeğim beni yine bırakmadı. giydiğim hiç bir kıyafette kendimi rahat hissedemiyorum ,özellikle yazın bikini - mayo olayları tam bir işkence benim için. çektirdiğimi bütün fotoğraflarda kolumla göbeğimi kapatmaya çalışıyorum . yani çok rahatsızım kısacası. bu sorundan muzdarip olan ve sonradan kurtulan biri varsa nolur bana yardım etsin..
0
elmyra
(29.04.10)
mide rahatsızlığınız yok değil mi, o da sebep olabiliyormuş...
0
rubiks cube
(29.04.10)
(bkz: skinny fat)
(bkz: anorexia nervosa)
ayrica boyunuz kac olabilir ki 39 kiloda bile gobekli olabilesiniz? benim 58de bile kaburgalarim sayiliyor ve 1.80 falan da degilim. 39 kiloyu gorunce dehsete dustum.
0
kayranin kedisi
(29.04.10)
hacim canim benim tamamen psikolojik. sen oyle goruyosun. bir de soyle diim. gobekli olman seni degersiz kilmaz.
0
tezek
(29.04.10)
boyum 1.62 .şu an gastrit dışında belli bir mide rahatsızlığım yok. ama zaten göbeğim mide kısmında değil daha çok alt taraflarda bi fazlalık var. bağırsak çevresi diyelim.
0
🌸elmyra
(29.04.10)
mekik çekmeye devam et.
0
lostturkey
(29.04.10)
Bu arada bir yanlış anlaşılma oldu sanırsam . yok şu an 39 kilo değilim 48 kilo yum . ama 39 kiloya düştüğüm dönemde de vardı bu.. onu belirtmek istemiştim.
0
🌸elmyra
(29.04.10)
şaka değil, göbek düşüklüğü olabilir, biraz da iç organlarla ilgili bir olaydır. bir doktora danışırsanız böyle bir sorun olup olmadığını öğrenirsiniz. bildiğim kadarıyla göbek düşüklüğü varsa korse gibi bir şeyle tedavi ediyolar.
0
elenika
(29.04.10)
alınmaca gücenmece yok. ama psikiyatride beden dismorfik bozukluğu adında bir hastalık vardır. bu durumda kişi vücudunun belli bir kısmına takıntı gösterir. aslında patolojik bir durum olmadığı halde kişi o kısmın sorunlu olduğunu düşünür durur.
0
willy wonka
(30.04.10)
iç yağ konusu var. diyabete işaret. bence bir araştırın ve dikkat edin o olmasın.. kasın kaslarınız güçlüyse göbek çıkmamalı, başka tersliklere delalettir.
0
kediebesi
(30.04.10)
@ willy wonka

halı olabilirsin die bi an için düşündüm de .yok ya benimki öle bi durum dii.. yoksa bana koca göbek diye seslenmezlerdi öle olsa :(
0
🌸elmyra
(30.04.10)
yağ ciltaltındaysa liposuction faydalı olur. bu şişlikler genelde göbek çevresi ve altında olur.
yağ karın içindeyse kusura bakmayın, çözüm yok. bu tür yağlar genelde göbek üstünde oluyor.
0
boga etkisi
(30.04.10)
pilatesle yogayla olacak iş değil o, koşmak lazım.
0
Dağlarca
(30.04.10)
(4)

karnım gurulduyor..

smile
yemek yedikten sonra karnım gurulduyor acaba neden?
yemek yedikten sonra karnım gurulduyor acaba neden?
0
smile
(29.04.10)
su iç geçer.
0
zener
(29.04.10)
hava var midende yürü-osur geçer.
0
jamswety
(29.04.10)
felakte tellallığı gibi olmasın ama gastriti olan bir arkadaşımın başına gelmekte bu durum.
0
hepas
(29.04.10)
sindirim işlemi sırasında bir düz kas topağı olan mide duvarı içindeki besinleri sindirmek için bir çamaşır makinesi gibi döner durur. yani guruldama normal olabilir. pek tabi dispepsi hazımsızlık belirtisi de olabilir. sanan bi dahiliye doktoru yolu göründü.
0
willy wonka
(30.04.10)
(1)

depresyon tedavisi için vitamin

nalmes
depresyon, ruhsal karmaşa ve kronik stresle başetmede etkili olabilecek bir vitamin önerisi istiyorum. psikiyatr, psikolog gibi çözüm önerilerini saymayın lütfen.
depresyon, ruhsal karmaşa ve kronik stresle başetmede etkili olabilecek bir vitamin önerisi istiyorum. psikiyatr, psikolog gibi çözüm önerilerini saymayın lütfen.
0
nalmes
(29.04.10)
ben de snowflake gibi B vit kompleksi öneriyorum, aldığınız kompleksin içinde B6 olmasına da dikkat edin. bol su için. eğer B12 eksikliğinden kaynaklanan bir sorun varsa vücudunuzdaki demir depoları da azalmıştır hazır ceviz-bademe başlamışken kahvaltıda azcık da pekmez yemeyi deneyin:)
0
elenika
(29.04.10)
(6)

ayağıma 20 kg bar düştü!

antisilencee
başparmak tırnağım şu an mosmor, hatta siyah. kırık falan yok. ancak bu tırnak düşer mi? ya da düşmemesi için ne yapmam lazım, buz koymak dışında ?
başparmak tırnağım şu an mosmor, hatta siyah. kırık falan yok. ancak bu tırnak düşer mi? ya da düşmemesi için ne yapmam lazım, buz koymak dışında ?
0
antisilencee
(29.04.10)
yapabileceğin bişey yok beklemekten başka. bekle tırnak uzadıkça o siyah doku atıyor kendini. benim de oldu halı sahada. mosmordu tırnak. 3-4 ayda geçti. tırnagım eskisi gibi.

geçmiş olsun!

edit: tırnak düşmez zaten bu durumda merak etme. yani bende düşmedi.
0
esmer
(29.04.10)
beklemekten başka bişi yok geçmiş olsun
0
deliklimasrafa,
(29.04.10)
tırnak altı su ve kan toplamış olabilir patlatmak gerekebilir. tırnak düşürmek için doktor genelde fırçalı bir ilaç veriyor. 2 haftada ortalama düşüyor. Doktora gözükmende fayda var
0
ladonna
(29.04.10)
benim de halı sahada olmuştu. düşmedi ama doktor rahatlatması ve morluğu azaltması için krem vermişti şu an adını hatırlayamıyorum ama. şu an başparmağımın yarısı siyah yarısı beyaz, iyice uzayıp geçmesini bekliyorum. bu kadar yazdığım şeyin özeti bir doktora görünün hem acısını azaltacak bir şeyler verir hem de içiniz rahatlar.
0
burbat
(29.04.10)
xray bakışların yoksa kırık olup olmadığını evde anlayamazsın. acile gidip bi röntgen çektirsen senin yararına. fastjel, voltaren gibi kremleri kullanabilirsin. ayağını yüksekte tut. merak etme tırnak uzadıkça o morluk da azalıp gidecek.
0
willy wonka
(30.04.10)
tırnağın altına kan toplanmış. tırnak %95 düşer. ilk birkaç gün içinde tırnağa delik açıp içindeki kanı boşaltmak faydalıdır
0
boga etkisi
(30.04.10)
(2)

Opalescence?

the man who hears deepest inquisitions
romalilaropalescence ile dis beyazlatma yaptirmis olanlarinizin, konu hakkinda yorumlari nelerdir? Niyet ettim buna, sözlükte de 4-5 tane yorum gördümi baska var mi?
romalilar

opalescence ile dis beyazlatma yaptirmis olanlarinizin, konu hakkinda yorumlari nelerdir? Niyet ettim buna, sözlükte de 4-5 tane yorum gördümi baska var mi?
0
the man who hears deepest inquisitions
(29.04.10)
Ben yaptırdım gayet de güzel oluyor ama etkisini çok uzun süre sürdürmedi bende. Doktor senin diş yapına göre ağızlık yapıyor. İlacı içine sürüp yatıp uyuyorsun. 3 günde baya bir etkisini görüyorsun. 2 haftada bitiyor genel süreç. Sabah biraz aşırı hassiyat olabiliyor ama geçiyor.
0
ladonna
(29.04.10)
bu tip diş beyazlatma yöntemleri prezentabl kokoşların ihtiyacına yönelik para arsızı doktorların icadıdır. çünkü her seansta vücudun en sert dokusu olan mine tabakanı yavaş yavaş kaybediyorsun. çürük ve diş hassasiyeti şikayetlerin oluyor ilerde ve en önemlisi bu tip yöntemlerden sonra dişin tekrar kararıyor. kısacası uzak dur. bir dost...
0
willy wonka
(30.04.10)
(3)

akupunktur

kedi olmus gidiyorsun
nedir, ne değildir?çok duyuyorum etraftan bununla zayıfladım, yok efendim 10 kiloyu 1buçuk ayda verdim filan.. zararlı değil mi böyle hızlı zayıflamak? hem yağ mı yakıyor yoksa yemeyi mi kesiyor? mesela hiç yemek yemeyip acıktığını hissetmeyen bir insanla akupunktur yaptırıp açlığını hissetmeyen ins
nedir, ne değildir?

çok duyuyorum etraftan bununla zayıfladım, yok efendim 10 kiloyu 1buçuk ayda verdim filan.. zararlı değil mi böyle hızlı zayıflamak? hem yağ mı yakıyor yoksa yemeyi mi kesiyor? mesela hiç yemek yemeyip acıktığını hissetmeyen bir insanla akupunktur yaptırıp açlığını hissetmeyen insan arasında ne fark vardır? verilen kilolar sonra geri alınır mı mesela ya da yemeyi mi düzenliyor? merak ettim çatlıycam :o
0
kedi olmus gidiyorsun
(29.04.10)
sinir uçlarının elektrik verilerek uyarılmasıdır. yağ falan yakmaz. senin beynindeki açlık hissettiren sinyale elektrik verip kaba tabirle sersemleterek açlık hissetmemeni, böylece zayıflamanı sağlar. sigara için de aynı şey geçerli.
0
kibritsuyu
(29.04.10)
ben yaptirmistim vaktiyle, babam da yaptirmisti. bastan soyleyeyim ikimiz de kilolari 1 sene sonra oldugu gibi geri aldik. zaten cok kati bir diyeti var(sabah 10 erik, ogle 15 dag cilegi, aksam 1 haslanmis misir gibi) ve acligi hissetmesen bile belli bir sure sonra psikolojin bozuluyor. o halsizlikle gunde 1 saat yurumek durumundasin. ustelik o kadar hizli kilo verirken kas kaybi da yasiyorsun. tabii ustune bir de her hafta dunyanin parasini veriyorsun. en sagliklisi spor yaparak ve yediklerine dikkat ederek zayiflamak.
bu arada gittigim doktor ankara'da ali sezen'di ki kendisi sosyetenin doktoru vs diye aniliyor ama cevremden de bir suru giden oldu, kilo verme yontemi olarak hic tavsiye etmiyoruz.
0
kayranin kedisi
(29.04.10)
İncele istersen www.akupunktur.xyz güzel anlatmışlar.
0
nexfox
(16.03.19)
(8)

Torik lens alacağım, ama...?

black sabahat
Doktorun göz numaramı yazdığı kağıt kayboldu, o yüzden gözlükçüden gözlüğüme baktırıp numara istedim. Kağıda aynen şunu yazmış eleman; Sağ - 6.00Sol - 6.75-175<170 Ben sağ gözümde de astigmat var zannediyordum, görünüşe göre yokmuş. Lensimi lensmarket'ten almayı düşünüyorum. Şimdi ben hangi numarada
Doktorun göz numaramı yazdığı kağıt kayboldu, o yüzden gözlükçüden gözlüğüme baktırıp numara istedim. Kağıda aynen şunu yazmış eleman;

Sağ - 6.00
Sol - 6.75-175<170

Ben sağ gözümde de astigmat var zannediyordum, görünüşe göre yokmuş. Lensimi lensmarket'ten almayı düşünüyorum. Şimdi ben hangi numaradan alacağım? (adamın yazdığından bi şey anlamadım)

Soru 2: 8 yıldır lens kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç batma vs. olmazdı; ama son birkaç aydır, lens gözümde 1 saatten fazla durunca sol gözüme feci halde batıyor. Üstelik lensi değiştirsem de farketmiyor. Lens takmaktan nefret ettim artık. Sorun ne olabilir?
0
black sabahat
(29.04.10)
daha once de lensmarket'ten aldiysaniz, onceki siparislerden cikarabilirsiniz belki?
0
nooneatall
(29.04.10)
oradan da ilk kez alışveriş yapacağım. normalde gözlükçüden alıyorum.
0
🌸black sabahat
(29.04.10)
gözlük numarası ile lens numarası aynı değildir, lens için bir miktar daha düşük derece reçete edilir. hastanede muayene olduysanız arayıp sorun, büyük ihtimalle numaralarınız ellerinde vardır.
0
efx
(29.04.10)
gözün çapı eğimi falan bissürü nanesi var. size sağ 6.00 yazıp vermişler lensi neye göre alacaksınız? bende torik lens kullanıyorum ve lensmarket tarzı bir yerden almıştım lenslerimi fakat benim kornea tabakasının eğimi normalden daha dik olduğundan hiç bir lensle rahat edememiştim, batma yapıyordu. bu tür yerler kafasına göre lens verebiliyor. sonra doktora gittim adam gibi muayene oldum ve 3 senedir sorunsuz kullanıyorum lenslerimi. yani sorun son aldığınız lenslerin gözünüze uygun verlimeyişi olabilir.
0
eter
(29.04.10)
@ eter: şimdiye kadar hep astigmatsız lens kullandım. normal lenslerde de mi eğim vs. var yahu?
0
🌸black sabahat
(29.04.10)
evet var
0
eter
(29.04.10)
e ben yıllardır önüme geleni alıyorum :|
yarın doktura gideyim bari..
0
🌸black sabahat
(29.04.10)
eğer sağ gözündeki astigmat 0.25,0,50 ise direk ihmal edilip normal lens alınabiliyor. kayma veya batma gibi sorunlar ise ancak kendinize en uygun lensi seçerek halledebilirsiniz. lenslerde su içeriği,lens kalınlığı ve lens çapı gibi özellikler vardır. bunlardan en uygununu belirleyip onu kullanmanız gerekir.

size tavsiyem lensi alırken garantisinin olup olmadığını sorun. örneğin Baush&Lomb ürünleri garantili olup memnun kalmazsanız iade edip başka bir marka lens alabiliyorunuz. air optic de aynı şekilde olması lazım
0
janavarorion
(29.04.10)
(8)

lazer ile göz ameliyatları.

McCoy
lazer furyasına şimdiye kadar dayandım. bu operasyona güvenmiyorum. fakat anti lazer cilerin gazınada gelmek istemiyorum lazercilerinde. objektif olarak nereden bilgi alabilirim.?kötü şartlarda yapılmaması gereken gözlere yapıldığında çıkan semptomları kullanan insanlar olabilir aynı zamanda lazer y
lazer furyasına şimdiye kadar dayandım. bu operasyona güvenmiyorum. fakat anti lazer cilerin gazınada gelmek istemiyorum lazercilerinde. objektif olarak nereden bilgi alabilirim.?

kötü şartlarda yapılmaması gereken gözlere yapıldığında çıkan semptomları kullanan insanlar olabilir aynı zamanda lazer yapmaya uygun mükemmel şartlar ile doktorlar ile mükemmel kornealarla ANCAK uygun sonuçlarda olabilir.

ne yapmalı sizce?
0
McCoy
(28.04.10)
compadrito
(28.04.10)
ben de hep temkinli yaklasmısımdır lazer olayına, ama bir gun yeterince param olursa ne dunya goze ugrarım ne baska bi yere sinan göker'e ulasırım.
0
heyamo
(29.04.10)
arkadaşım ben lazer ameliyatı oldum. sen ameliyat olsan para kazanacak ya da mutlu olacak değilim. sana iki şey yazıyorum:

1. lazer ameliyatı olduğunda neden şimdiye kadar "dayandığına" anlam veremeyeceksin. lazer ameliyatı benim hayatımda kendime yaptığım açık ara en büyük iyiliktir.
2. dünya göz'e gidip aklından geçen 1 milyon soruyu sorup, her birine tek tek cevap alabilirsin. sana objektif ve doğru bir şekilde, açık açık tüm riskleri ve gerçekleri sayacaklar.
0
desdinova
(29.04.10)
tabi ki karar sizin ama ben 2 sene önce oldum, hiçbir sorunla karşılaşmadım. ilk hafta biraz dikkat etmek gerekiyo ki iyi bi doktor bulduğunuz taktirde size ne yapmanız gerektiğini zaten düzgün bi şekilde anlatıyo. gözlük, lens vs. kullanamıyorsanız (ben kullanamıyodum), kesinlikle tavsiye ederim. ama iyi bir doktor araştırması yapın önce.
0
uydurukcu
(29.04.10)
desdinova'nın dediği şekilde dünya göz etilere gittim yeter lan çizin bu gözü dedim. epeyce incelediler son noktada doktor sana lazer uygun değil biri yaparım derse de inanma dedi. takdir ettim.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(29.04.10)
weeping guitar
(29.04.10)
ilkokul 3'den beri gözlerim bozuktu. derecelerim de büyüktü, 6 ve 5.75 (hipermetrop). lisede lens kullanmaya başladım, o dönem "lens ooo ne harika lan" düşünceleri içindeydim ama gözlerimin içine etti. annemle babam sürekli ameliyat ol diyip duruyorlardı, ben korkuyordum. üniversite bitince -ki tekrar gözlüğe geçmiştim artık- ameliyat olmaya karar verdim. ankara'da dünya göz'e gittik. muayeneler yapıldı. uygun olduğu anlaşılınca ameliyata aldılar. 20 dakika filan sürdü. eve gittikten sonra 1-2 saat çok sızladı -ama bunu yaşamayan tanıdıklarım da var-, sonra geçti. damlalar var, düzgün aralıklarla damlatılması gereken. bi de ilk bi hafta mümkün olduğunca tozdan uzak durdum, hatta yüzümü bile nadir yıkadım her ihtimale karşı.

size şunu söyleyeyim, numaranız da büyükse eğer, hakikaten "bu zamana kadar neden yaptırmamışım" dedirtiyor (bkz: dedirten) insana lazer. ameliyatın ertesi günü normal hayatınıza devam edebilirsiniz diyorlar ama o biraz abartılı olmuş. bi de ben biraz fazla pimpirikliyim. buna rağmen, tam bi haftada tamamen sağlıklı gözlere kavuştum.

demem o ki, iyi bi yere yaptırıyorsanız zaten ince eleyip sık dokuyarak karar veriyorlar ameliyata uygun olup olmadığınıza. o bakımdan bi korkunuz olmasın.
0
susu
(29.04.10)
yok yok, hayat boyu değil tabi. 3 damla verildi, 2si yaklaşık 2 hafta filan kullanıldı, 3.sü ise suni göz yaşı, onu bi 3 ay boyunca kullandırtıyorlar.
0
susu
(29.04.10)
(7)

kan vererek zayıflamak?

McCoy
vampirlere değilde :) bağışlamak yoluyla kan versek zayıflayabilir miyiz?ne kadar süre aralığında kan verilebiliyor?teşekkürler. bke 27.3
vampirlere değilde :) bağışlamak yoluyla kan versek zayıflayabilir miyiz?

ne kadar süre aralığında kan verilebiliyor?

teşekkürler.

bke 27.3
0
McCoy
(28.04.10)
56 gunde bir verebilirsin. Hic bi boka yaramaz, demir depolarini bosaltmis olursun. Sana bi faydasi yok yani.

(bkz: garantili zayiflama yontemi/@compadrito)
0
compadrito
(28.04.10)
kan verince daha çok acıkırsın, daha çok yersin daha çok kilo alırsın :)
0
ece.erul
(29.04.10)
ne yaptın hoca sen ya..
0
kreider
(29.04.10)
babam iki ayda bir veriyor plaketi ödülleri falan var. maşallahı var 90 kilo.
0
ayiadam
(29.04.10)
zayıflamak deil de kilo kaybetmek olmasın o sakın? ayrıca ver ver biter mi sandın o kan.
0
suicides underground
(29.04.10)
ideali yılda 2 kere kan vermektir. tabi ek hastalığın varsa bu geçerli değil. kan vererek zayıflamak pek akıl karı değil bana sorarsan.
0
willy wonka
(30.04.10)
hocam vucudun bir elektrolit dengesi var, o verdigin kandan sonra ilk ictigin sivi dolacaktir kanin bosalttigi yere amiyane bir tabirle..vucudun yuzde 70 i su, suyla oynayarak kilo veremezsin.
0
jeharfi
(13.03.13)
(3)

kırılan diş ağrı yapar mı?

ounr
dolgulu(kanal tedavisi uygulanmışta olabilir hatırlamıyorum) dişim arada sırada ufak tefek dökülüyodu ama az önce kurşun kalemin ucu kadar bi parça çıktı diş ipi ile temizlerken. yarın 3 saat labım var(bkz: kimya bölümü). ağrır mı acaba? bir de dişi çekerler mi?
dolgulu(kanal tedavisi uygulanmışta olabilir hatırlamıyorum) dişim arada sırada ufak tefek dökülüyodu ama az önce kurşun kalemin ucu kadar bi parça çıktı diş ipi ile temizlerken. yarın 3 saat labım var(bkz: kimya bölümü). ağrır mı acaba? bir de dişi çekerler mi?
0
ounr
(28.04.10)
iyi olan hiçbir diş hekimi dişi çekmiyor, kurtarmaya çalışıyor. dolgu yapılır büyük ihtimalle. o kadar kırılma ile ağrımıyorsa sinirler alınmıştır herhalde :/
ağrırsa dicloflam falan bulmaya çalışırsın :/ o tarafı çok zorlama tedavi olana kadar bence.
0
girl in a coma
(28.04.10)
kanal tedavisi yapılan dişin kanal tedavisi sırasında tüm nöral dokuları temizlenir. yani sıfır ağrı çekersin. eğer kırılan diş herhangi başka bi diş olsaydı sanırım ağrıdan duramazdın.
0
willy wonka
(30.04.10)
ara sıra ufak tefek döküldüğüne göre muhtemelen kanal tedavilidir o diş. ağrımaz. diş dayansın istiyorsan üzerini kaplama (kuron) yaptırmanı tavsiye ederim.
0
boga etkisi
(30.04.10)
(6)

son kullanma tarihi geçmiş ilacı kullanmak

bushwacker
selamlar, dudağımda uçuk çıktı. ben de baktım evde bi zovirax var, hemen süreyim dedim. ancak sürdükten sonra incelediğimde evdeki zovirax'ın son kullanma tarihinin 1993 olduğunu gördüm. dudağıma bi şey olur mu? uçuk geçer mi? büyür mü? ne olur sizce?teşekkürler şimdiden cevaplar için.
selamlar, dudağımda uçuk çıktı. ben de baktım evde bi zovirax var, hemen süreyim dedim. ancak sürdükten sonra incelediğimde evdeki zovirax'ın son kullanma tarihinin 1993 olduğunu gördüm. dudağıma bi şey olur mu? uçuk geçer mi? büyür mü? ne olur sizce?

teşekkürler şimdiden cevaplar için.
0
bushwacker
(28.04.10)
12 yıl önce son kullanma tarihi biten ilacı soruyorsun cidden.!!!
kullanma lütfen. çöpe atma ayrıca. eczaneye geri götür onlar halleder. kullanma.
0
cinematography
(28.04.10)
12 değil, 18 : )
0
🌸bushwacker
(28.04.10)
nolcak kullan ya...
0
kimlanbu
(28.04.10)
zararı da olmaz, yararı da olmaz. etkisi bitmiştir ilacın içindeki kimyasalların. vectavir al süper krem. 10 lira ama değer.
0
girl in a coma
(28.04.10)
Kullanmayın. Etkisinin bitmiş olması "en iyi" olasılık :)
0
sourlemonade
(28.04.10)
93 de bitmiş..super bir sey ya..atma onu bana gonder..cok merak ettim:):)
o tarihlerde bugunku antiviraller var mıydı acaba:))
yararlı etki olmayacagı kesin, etkin madde yok olmustur artık, herhangi bir allerji olursa doktora gidin mutlaka..
asiklovir içeren bir krem alın(3-4 lira), işe yarıyor, aslında en nefret ettiğim şeylerdendir ilaçlar ama viral tedavide de elimiz mahkum...
0
ne adrenerjik ne kolinerjik
(29.04.10)
(9)

Sürekli sinir hali, biranda mutsuz olma problemi

nex
mesela sabah kalkıyorum bir şey yok ama gün içinde ne oluyorsa sinir küpüne dönüşüyorum ve bir anda mutsuz oluyorum ve bu yaklaşık 2 senedir böyle. hayır benim için sorun yok ama kız arkadaşım artık gerçekten bıktı. sürekli gereksiz yere bazı şeyleri büyütüyorum kavga çıkarıyorum ama 10 dakka sonra
mesela sabah kalkıyorum bir şey yok ama gün içinde ne oluyorsa sinir küpüne dönüşüyorum ve bir anda mutsuz oluyorum ve bu yaklaşık 2 senedir böyle. hayır benim için sorun yok ama kız arkadaşım artık gerçekten bıktı. sürekli gereksiz yere bazı şeyleri büyütüyorum kavga çıkarıyorum ama 10 dakka sonra hiç bişeyim kalmıyor falan delirdim mi ne oldu?

bu gibi durumları çözecek ankarada iyi,gerçekten iyi bir psikiyatris varsa gide bilirim.bi yardım edin deliye..
0
nex
(28.04.10)
gün içinde çok fazla vaktini bilgisayar başında geçirenlerde olur bu durum. çık gez. sevgilini de al pikniğe git doğaya açıl oh mis.
0
numbernine
(28.04.10)
geçmişte yaşanmış birşey patlak veriyor olabilir.
ya da basit psikolojik bir sorun vardır, git psikoloğa çözülür sorun kanımca.
0
dieselsingle2
(28.04.10)
seks eksikliği
0
bryan fury
(28.04.10)
pristiq haci ondan ic hic bisin kalmaz.
0
tezek
(28.04.10)
spor yap elektirigini at-gerçi ben olsam anakradan kurtulmakla başlardım,deniz olan bi yere git.
0
jamswety
(28.04.10)
dengesiz beslenme. vitamin, mineral ve tahıl takviyesi lazım bence sana. bak burda bir yazı da buldum:

www.goncaguzel.com

gelelim psikolojik boyutuna. bu halinin farkındaysan ve rahatsızsan bu iyi bir durum. kavga hali geldiği zaman git bir dışarda nefes al, sus, başka birşeyle ilgilen ve bu durumu kontrol etmek için elinden geleni yap. birkaç kez başarınca o rahatlığı farkedince otomatikman azalıyor bu durum. insanoğlu rahata çabuk alışıyor. yenebilirsin bu durumu çok zor birşey değil.
0
bir kavanoz recel bunlarda gecer
(29.04.10)
psikiyatriden önce bi kan tahlili yaptırıp tiroid hormonlarının aşırı çalışıp çalışmadığını ekarte etmen lazım. organik bi neden dışlandıktan sonra psikiyatrik desteğe ihtiyacın olabilir.
0
willy wonka
(29.04.10)
willy wonka +1
0
pyro clustic flow
(29.04.10)
tşk pyro clustic flow! elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. :)
0
willy wonka
(30.04.10)
(4)

Regl Geciktirici Kullanmak

wish i could fly
gelecek haftasonu 2 günlüğüne şehir dışına çıkacağım. tam da regl dönemime denk geliyor. Regl geciktirici ilaçlardan kullanmak istiyorum ama herhangi bir yan etkisi bulunmakta mıdır ? ayrıca en erken ne zaman kullanmaya başlayabilirim. regl günüm çok düzenli olmadığından işimi garanti altına almak a
gelecek haftasonu 2 günlüğüne şehir dışına çıkacağım. tam da regl dönemime denk geliyor. Regl geciktirici ilaçlardan kullanmak istiyorum ama herhangi bir yan etkisi bulunmakta mıdır ? ayrıca en erken ne zaman kullanmaya başlayabilirim. regl günüm çok düzenli olmadığından işimi garanti altına almak adına bu önümüzdeki pazartesi ilaca başlamak istiyorum, 1 hafta önceden başlamanın herhangi bir zararı olur mu ? ayrıca ilacı bıraktıktan kaç gün sonra regl olurum.
yardıma ihtiyacım vaaaaaaaar nolurun nolur..

EDİT : peki şöyle bir sorum daha olacak, doğum kontrol hapı kullanmaya başlasam, ortamalama 1 hafta felan var regl olmama, etkisi olur mu ? yani engeller mi regl olmamı ?
0
wish i could fly
(28.04.10)
şehir dışında hijyenik ped satılmıyor mu? yani sırf şehir dışı için ilaçla düzeni bozmaya ne gerek var?

amaç denize girmek falan mı? eğer öyle ise malum engeliniz yoksa tampon kullanabilirsiniz.
0
kibritsuyu
(28.04.10)
Adet gününüzden 3-4 gün önce kullanmaya başlamanız gerekiyor. Şöyle bir sorun var, adet görmüyorsunuz tamam ama, adetin tüm ağrılarını hissediyorsunuz.
İlaç bittikten 3-4 gün sonra geliyordu sanırım.
0
gebere jackson
(28.04.10)
@kibritsuyu, tampon ve ped dışında bir öneri gerekiyor. yoksa ben de düzenimi bozmayı tercih etmem.

- tek ve gebere jackson yardımlarınız için teşekkürler.
0
🌸wish i could fly
(28.04.10)
düzeni mahvediyor. 2 gun cekmenizi tavsiye edebilirim sonradan pişman olmayın.
0
bennerdenbileyim
(28.04.10)
(2)

dalak ağrısı

bennerdenbileyim
sevgili duyurucular, hani boyle cok kosarsak hızlı yurursek vs. karna bi ağrı saplanır ya... dalaktan diye sanıyorum o ağrı. ne oluyor da oyle bir agrı olusuyor mahvediyor insanı ?
sevgili duyurucular,
hani boyle cok kosarsak hızlı yurursek vs. karna bi ağrı saplanır ya... dalaktan diye sanıyorum o ağrı. ne oluyor da oyle bir agrı olusuyor mahvediyor insanı ?
0
bennerdenbileyim
(28.04.10)
dalak şişmesi denir de dalakla falan alakası yok.

karındaki diyafram kasına kramp giriyor. bildiğin kramp. bacağa falan girenden.
0
kibritsuyu
(28.04.10)
Diyaframla ilgili olabilir diyerek sallıyorum.
0
katilonur
(28.04.10)
(3)

Köpeğim hastamı acaba?

Pit posum
5 yaşında golden model pıtırcıkımız maalesef aşırı derecede havlıyor. Konu komşu delirdi delirecek. Son 1 aydır başgösterdi bu durum. Hem yazık diyorum ama bir taraftan da bir derdimi var diye edemiyorum. Gözleri kanlandı gibi. Uyurken bile sanki çok agresfmiş gibi. Beyinsel bir sorun olabilirmi? Ya
5 yaşında golden model pıtırcıkımız maalesef aşırı derecede havlıyor. Konu komşu delirdi delirecek. Son 1 aydır başgösterdi bu durum. Hem yazık diyorum ama bir taraftan da bir derdimi var diye edemiyorum. Gözleri kanlandı gibi. Uyurken bile sanki çok agresfmiş gibi. Beyinsel bir sorun olabilirmi? Yarın hayvan hastanesine götüreceğim ama şimdiden bilgi almam lazım. :( Bundan 4 ay evel tavuk yedirmiştim alakası yoktur heralde?
0
Pit posum
(27.04.10)
Köpeğinizi cinsel anlamda tatmin edebiliyormusunuz? cevabınız hayır ise kısırlaştırın yada eş bulun.
0
ermoo
(28.04.10)
Zaten kısırlaştırılmış.
0
🌸Pit posum
(28.04.10)
ahaha :) wallaha uyumuşum ya devamını getirecektim gerçekten :)

ama elxa'nın cevabı yeterince yardımcı olmuştur ve bence lütfen önce hayvanlarınızı bir veterinere götürüp ardından konulan teşhise göre buradan yardım istemek daha mantıklı birde evet bende köpeğimin benzer rahatsızlık göstergelerinin ardından eş bulmuştum :p
0
ermoo
(28.04.10)
(2)

20 yaş dişi mi?

under rug swept
Benim ağzımın içinde, sol tarafta, alt çenemle üst çenemi birbirine bağlayan; yani en soldaki üst dişim ve alt dişim arasında olan kıkırdakımsı yer var ya orası dokununca acıyor. Diş ağrım ya da sızım yok. Sadece bademcikler şiştiğinde nasıl ki yutkunurken canımız acır; şimdi de yutkunurken canım ac
Benim ağzımın içinde, sol tarafta, alt çenemle üst çenemi birbirine bağlayan; yani en soldaki üst dişim ve alt dişim arasında olan kıkırdakımsı yer var ya orası dokununca acıyor. Diş ağrım ya da sızım yok. Sadece bademcikler şiştiğinde nasıl ki yutkunurken canımız acır; şimdi de yutkunurken canım acıyor. Onun dışında ağzımı açarken bir de dişlerimi sıktığımda o kıkırdak da kasıldığından acıyor. Dediğim gibi diş ağrım ya da sızım yok. Bir pastil emdim, yumuşadı. Bir Apronax içtim iyice hafifledi. Bu 20 Yaş dişi midir yoksa basit bir ağrıdır da geçer mi? Dişçiye gitmek hiç istemiyorum açıkçası. Mutlu bir haber beklemekteyim.
0
under rug swept
(27.04.10)
20 yaş dişi bile olsa korkulucak bişey yok. olucak yani bu bi şekilde :)
ağrı kesicilere karşı bağışıklık kazanmadan bi git dişçiye kontrol etsin.
sorun yok yani ;)
0
numbernine
(27.04.10)
orada aft çıkmış da olabilir iyice baktınız mı?
0
quasiromantic
(27.04.10)
(3)

B12 eksikliğine ne gider?

quaker
Sevgili Galyalı'lar..Bugün aşırı üşüme sorunum nedeniyle doktor ziyaretindeydim. Ellerim buz kesip, morarmakta ve uyuşmakta.. Doktora da böyle anlattım, tahliller yapıldı vs. ve b12 takviye hapı verdi. Neyse orası iyi güzel..Peki ben B12'yi doğal yollarla vücuda katmak istesem(katmak?) ne yemek lazı
Sevgili Galyalı'lar..
Bugün aşırı üşüme sorunum nedeniyle doktor ziyaretindeydim. Ellerim buz kesip, morarmakta ve uyuşmakta.. Doktora da böyle anlattım, tahliller yapıldı vs. ve b12 takviye hapı verdi. Neyse orası iyi güzel..
Peki ben B12'yi doğal yollarla vücuda katmak istesem(katmak?) ne yemek lazım?

Bitkilerde yok diye biliyorum.
Peki et de ne eti? Neye abanmak lazım? Gut olmayalım birde?

Tenk yu verimaç..
0
quaker
(26.04.10)
balık, süt, süt ürünleri, yumurta ve dana etinde varmış.
0
sourlemonade
(26.04.10)
dana karaciğeri diye duymuştum. yiyebilirsen dalak falan..
0
sutlu nescafe
(26.04.10)
Dalak tavsiyesi birkaç yerdne daha geldi ama.. Pek sanmıyorum yiyebileceğimi.. Teşekkürler herkese..
0
🌸quaker
(26.04.10)
(10)

Ağız yarası için ilaç ve önlem

Zaphod
Ağzımda sık sık şu aft denilen beyaz yaralardan çıkıyor. genellikle de diş etiyle yanağımın veya dudağımın birleştiği kuytu köşelerde. devlet hastanelerindeki doktorların da hastayı ne kadar iplediklerini düşünürsek her gittiğimde bir gargara verip yolluyorlar. ama bir çözüm, koruma... derken geçer
Ağzımda sık sık şu aft denilen beyaz yaralardan çıkıyor. genellikle de diş etiyle yanağımın veya dudağımın birleştiği kuytu köşelerde. devlet hastanelerindeki doktorların da hastayı ne kadar iplediklerini düşünürsek her gittiğimde bir gargara verip yolluyorlar. ama bir çözüm, koruma... derken geçer o zamanla deyip postalıyorlar.

sonuç olarak böyle bir sorunu olan ve atlatan birilerinden. çıkan yaralara karşı tedavi ve kökten kurtulmak için "önlem" mahiyetinde önerileri, ilaç isimlerini öğrenmek istiyorum.

dipnot: dişlerimi fırçalayan ve ağzında çürük dişi olmayan biriyim.
0
Zaphod
(26.04.10)
Sunun treatment ve prevention bolumlerine bi goz at.

en.wikipedia.org


en.wikipedia.org
0
compadrito
(26.04.10)
let the game begin
(26.04.10)
aftın sebebinin ne olduğunu söylemek biraz zor. ben uzun bir süre çektim bu aft olayından. çocukken hem vücudum hem de bünyem zayıftı ve gerçekten adam gibi beslenmeyen, yemek ayıran bi insandım ve bu dönemlerde ağzımda sık sık aft çıkardı. yani aftların sebebi vitaminsizlik ve bünyenin zayıf düşmesi olabilir. büyüyüp adam gibi beslenmeye başladıkça gerçekten çok daha nadir çıkmaya başladı. bunun dışında da özellikle insanın stresli ve sinirli olduğu dönemlerde çıkıyor aft. en az on defa bu sorundan dolayı hastaneye gitmişimdir, her seferinde bana bunlar söylendi. sadece bir kere doktor "behçet" olabilir demişti ama o da yanlış tahmin çıktı. bunun dışında aftın ağız temizliğiyle alakalı olduğunu söyleyemiyorum, çünkü aynen senin gibi benim dişlerimde de hiç çürük yok ve küçükülğümden beri düzenli fırçalıyorum.
Kenacort-a diye bir ilaç var, aft çıktığında kullanırsan işe yarar, tavsiye ederim.
içinin rahatlaması için bir doktora görünmende de fayda var. ama çok büyük ihtimalle belirli bir sebep çıkmayacak. sadece moralini düzgün tut ve sağlıklı beslenmeye dikkat et diyebilirim.
0
soap
(26.04.10)
bağışıklık sistemindeki en ufak bir düşmede çıkar bu aftlar. patlıcan yersin çıkar, çilek yersin çıkar, hatta kivi, ananas, portakal, bunlar benimkileri tetikliyor. bunları yememeye gayret ediyorum ve bağışıklık sistemini kuvvetlendirici vitamin alıyorum. beta-glukan ve b vitamini içerikli ilaçlar iyi geliyor. diyelim bunlara rağmen çıkmaya başladı - ki çıkıyor- kişniş bayağı bir önlüyor büyümesini. aktardan kişniş tohumu alıyorsun, 50gr-100gr yeterli olur. bunu robottan geçirip, ya da havanda dövüp bir çay bardağı sıcak suya bir çay kaşığı koyup karıştırıyorsun. ılınınca ya da soğuyunca da içiyorsun. benim kullandığım en etkili bitkisel çözüm bu. diyelim ki bu da etkili olmadı ya da küçük bile olsa çok acı veriyor, adaçayı yap, ve ılınca çayla gargara yap. iyileştirmiyor ama uyuşturuyor.
cildiyeci, kbbcı, dahiliyeci,enfeksiyon hastalıkları uzmanı hepsine gittim. en son geçen yıl bu meretler bütün boğazımı kaplayıp, 3 gün serumla beslenmek zorunda kaldığımda doktor, olur öyle yapacak bir şey yok deyince boşuna doktora para dökmememek lazım diye düşünüyorum(yanlış yönlendirmeyeyim kendim için bu düşüncem).
geçmiş olsun.
0
ebizlanka
(26.04.10)
benim bildiğim kadarıyla ağız yaralarına en iyi gelen şey kara dut reçeli. biraz araştır bunu.
0
exburak
(26.04.10)
iki tane ilaç önerebilirim. eczanelerde sağlık karnesine yazdırabileceğiniz mürekkep gibi bir ilaç "pyraldine" diğeri ise satın alabileceğiniz "imunex" adlı hap(10 tl civarı)
0
advest
(26.04.10)
düzenli olarak listerine kullanın. tamemen unutacaksınız belli bir süre sonra. hem sadece aftlar için değil, genel ağız sağlığı için de çok yararlı bir gargara..
0
dungangadunganga
(26.04.10)
Aslında ilaç olarak değerlendiremeyiz ama alternatif tıptan karanfili öneririm.Ağzında biraz çiğne ve yaranın üzerine koy.En başta çok fazla yakacak ama yaklaşık yarım saat aftın olduğu bölgeyi uyuşturuyor.Bir de tarçını da önermişlerdi.Ama onu denemedim
0
esma_sultan
(26.04.10)
Compadrito'nun linklerini oku. Bağışıklık sistemini güçlendir ve dut şurubu sür.
0
july14
(26.04.10)
bir bardak suya bir kaç yemek kaşığı tuz atıp karıştırırsın gargara yaparsın bir dakika falan (yaranın olduğu yer biraz sızlar tabi)ertesi gün geçer. geçmiş olsun
0
dr.ramiz
(27.04.10)
(3)

Hümeyranin doktoru

notorious brklp
Selam dun gece humeyra okanin programinda istanbulda bi doktora gittigini ve yuzune elektrik verdirttigini, gencliginin sebebini de buna bagladigini soyledi...kim ki o doktor bilen var mi? aile buyuklerime onerecegim kendisini
Selam dun gece humeyra okanin programinda istanbulda bi doktora gittigini ve yuzune elektrik verdirttigini, gencliginin sebebini de buna bagladigini soyledi...

kim ki o doktor bilen var mi? aile buyuklerime onerecegim kendisini
0
notorious brklp
(25.04.10)
hehe araştırmacı kimliğim ve yuksek ongorumle almıstım o ismi:) ali kerim
0
gofragol
(25.04.10)
biraz daha bilgi alabilir miyiz ali kerim hakkinda acaba, sevgili gofragol?
0
🌸notorious brklp
(25.04.10)
henuz yogunlaşamadım üstüne ben de sizinle aynı amaçlardan dolayı aldım ama kadınlar kulubu forumunda falan eminim vardır yorumlar. ayrıca humeyrayı dun gorur gormez farkettim baya iyiydi.
0
gofragol
(25.04.10)
(1)

[izmir] Bel fıtığında uzman Beyin Cerrahisi bölümü

black wings gray eyes
durumu pek iyi olmayan bir tanıdıgımız var. Bel fıtıgı var ve beyin cerrahına tedavi olması gerekiyormuş. İzmir içinde hangi devlet hastanesi veya üniversite hastanesinde bel fıtıgı konusunda uzmam beyin cerrahı bulunur, tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?
durumu pek iyi olmayan bir tanıdıgımız var. Bel fıtıgı var ve beyin cerrahına tedavi olması gerekiyormuş. İzmir içinde hangi devlet hastanesi veya üniversite hastanesinde bel fıtıgı konusunda uzmam beyin cerrahı bulunur, tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?
0
black wings gray eyes
(25.04.10)
Dokuz Eylül Ünv. Hastanesi - Prof. Dr. Kemal Yücesoy
0
libera
(26.04.10)
(2)

cipralex doz artisi

banuolcay
biliyorum doktora git diyeceksiniz ama yurt disinda yasiyorum. o nedenle size bi sorayim dedim. cipralex 10 gr kullaniyorum gunde. bana misin demio. etkisini gormuyorum. bir kez 6 ay kullandim, ara verdim 3 ay. bu 2. baslamam ve 1.5 ay oldu baslayali. zamanla dozaji artirmak falan mi gerekiyo? bilen
biliyorum doktora git diyeceksiniz ama yurt disinda yasiyorum. o nedenle size bi sorayim dedim. cipralex 10 gr kullaniyorum gunde. bana misin demio. etkisini gormuyorum. bir kez 6 ay kullandim, ara verdim 3 ay. bu 2. baslamam ve 1.5 ay oldu baslayali. zamanla dozaji artirmak falan mi gerekiyo? bilen? fikri olan?
0
banuolcay
(25.04.10)
cinsiyet boy ve kila yazarsaniz daha bir fikir vermis olursunuz zannimca...
0
thunder thunder thunder thundercats
(26.04.10)
cinsiyet: kadin
yas: 39
boy: 1.72
kilo: 49
0
🌸banuolcay
(26.04.10)
(4)

ucuk

no avalon
aniden cikti... evde asiviral falan da yoktur. evde bulunabilecek ne sursem?
aniden cikti... evde asiviral falan da yoktur.

evde bulunabilecek ne sursem?
0
no avalon
(25.04.10)
ben uçuk çıkmaya başladığını hisseder hissetmez önce limon, ardından da nivea'nın stick dudak nemlendiricisinden sürüyorum (renksiz olanı). yakmazsa limonun faydası olmaz tabi ama diğerinin çok faydasını gördüm ben.
0
daysleeper
(25.04.10)
nivea'nın stick dudak nemlendiricisi evet ben de onu sürerim.

Hee bi de ayrıca sivilceyi de küçültüyor bu da başka bir keşif.(renksiz olanı )
0
kiral
(25.04.10)
göz merhemi sürüyorum ben enfeksiyon kapmasın diye şu yağlı göz melemleri jel olanından diil ama..
0
rubiks cube
(25.04.10)
(bkz: zovirax) bul sür.
0
stroyaa
(25.04.10)
(2)

Tansiyon hapı diyabete yol açar mı?

wenge
Tıp doktoru ya da konuyla ilgili tecrübesi olanlara danışmak istiyorum. Kullanılan herhangi bir tansiyon hapı böyle bir sonuca yol açar mı? Varsa bununla ilgili tıbbi bir makale önerebilirseniz sevinirim.
Tıp doktoru ya da konuyla ilgili tecrübesi olanlara danışmak istiyorum. Kullanılan herhangi bir tansiyon hapı böyle bir sonuca yol açar mı?
Varsa bununla ilgili tıbbi bir makale önerebilirseniz sevinirim.
0
wenge
(24.04.10)
tansiyon tedavisinde kullanılan diüretikler glukoz toleransını etkileyebiliyor galiba. makale uzun hepsini okumadım üstten bi baktım sadece :) makaleler ingilizce sorun olmaz umarım...

www.annals.org
linkinghub.elsevier.com
0
nympis
(24.04.10)
hayır.
0
de nada
(25.04.10)
(2)

topuklarımdaki ağrılar topuk dikeni rahatsızlığı olabilir mi?

gijilti
sağ bacağımda pc başında çok oturmaktan kaynaklanan uyuşma problemi vardı.askere gidince bot gitmek ve yere vurmak, çok yürümek sonucunda ayağımda uyuşma ve sıkışma oluşmaya başladı. aşil tendonunda sıkışma oluyor ve ayağımı öne uzatıp gererek, gerili tutarak uç tarafını yukarı kaldırıp şıklatıyorum
sağ bacağımda pc başında çok oturmaktan kaynaklanan uyuşma problemi vardı.
askere gidince bot gitmek ve yere vurmak, çok yürümek sonucunda ayağımda uyuşma ve sıkışma oluşmaya başladı.

aşil tendonunda sıkışma oluyor ve ayağımı öne uzatıp gererek, gerili tutarak uç tarafını yukarı kaldırıp şıklatıyorum. bu bir rahatlama sağlıyor. en belirgin semptom bu diyebilirim.

fazla oturunca ve fazla yürüyünce tabanda hissizleşme ve topukta ağrı oluşuyor. ya da normal sivil bot giymek de ayağımı yoruyor.

burada özellikle sormak istediğim topuğu şıklatma ihtiyacı neyi gösterir. bel fıtığı mı, topuk dikeni mi? (belde pek bir ağrı yok ama bacakta his kaybı var biraz)
0
gijilti
(23.04.10)
annemde de buna benzer şikayetler vardı ama onun siyatik sinirinin sıkışması ile ilgili bir problemdi. nöroloğa veya ortopedisyene en olmadı beyin omurilik cerrahına gidip mr veya film çektirmeniz en iyisi olur.
0
rubiks cube
(23.04.10)
bel fıtığı sorununuz olabilir. yada siyatik nevrlji. beyin cerrahisine bri görünün.
0
de nada
(25.04.10)
(7)

azıcık kas yapmak için?

gholeman
17 yaşında gelişmekte olan bir ergenim. nasıl olduysa kendi kendine karın kası yapmışım. ama kollar bu öz gelişime ayak uyduramamışlar. pek de sportif bir insan olmadiğım için tabi (bkz: geek)ayrıca işin kötüsü bacaklarım ağda yapılsa seksi olucak düzeyde ince.şu uzuvları hafif şekle sokucak ama bir
17 yaşında gelişmekte olan bir ergenim. nasıl olduysa kendi kendine karın kası yapmışım. ama kollar bu öz gelişime ayak uyduramamışlar. pek de sportif bir insan olmadiğım için tabi (bkz: geek)

ayrıca işin kötüsü bacaklarım ağda yapılsa seksi olucak düzeyde ince.

şu uzuvları hafif şekle sokucak ama bir arnold bir slyvester yapmıcak bir program arıyorum.

günde 20 şınav/mekik zıpla ip atla falan ne olursa. nedir önerileriniz?
0
gholeman
(23.04.10)
numbernine
(23.04.10)
kendine zerre kadar güveni olmayan ezikler gibi hayatını sadece kaslı olmak üzerine kurup bunun üzerine şekillendirme. doğru düzgün sağlıklı beslen, günde yarım saat egzersiz yap, kilo alma, kaslı olayım diye uğraşma, o kasları yapmak için uğraştığın/uğraşacağın sürede çok daha önemli bir kasını geliştir; (bkz: beyin)

edit: o bahsettiğim yarım saatlik egzersizler için de süperset denilen şeyler var, onları tavsiye ederim, benim yaptığım bir süperset var ama tam tarif edemem şimdi, bir süre sonra yine arzu ediyorsan resimli halini yollayabilirim.
0
esenboga
(23.04.10)
hayvanlasmak degil de, sekle girmek icin pilates on numara eylemler dizisidir. tavsiye ederim. ciddi anlamda da saglikli ustelik.
0
milky way
(23.04.10)
@esenboga sırf şöyle bir yorum almamak için o kadar amacımı anlatmaya çalışmıştım halbuki.
milky way anlamış demek istediğimi teşekkür ediyorum ona.
0
🌸gholeman
(23.04.10)
aziciktan otesi kas yapmak zor oldugundan orasini dusunme. protein agirlikli beslen, gunluk ihtiyacin olan kalori miktarindan 500 kalori fazla al, agirlik calis bir salona kaydolarak.

bodybuilding.com/forum

girerek forumu oku, beslenme ve calisma ile ilgili bilgilerini gelistir. beslenmenin isin %80'i oldugunu iyi belle ve acele etme. yavas yavas gelisirsin.

son olarak; yeterince kas yaptigini dusundugunde esenboga gibilerin kafasini kir, icini ac ve beyinlerini ellerine ver. beyinlerini ellerine vermek en onemli bolum, ver ki bir daha bir konu hakkinda zerre bilgisi olmadiginda sacma sapan yorumlar yapmasin.

kolay gelsin
0
no christ requiress
(24.04.10)
@gholeman

bu duyuruna, yazilan yorumlara, yapmak istedigine ne denir nasil cevap yazilir tam olarak bilmiyorum. sadece icimden gelenleri yaziyorum sana.

ama öncelikle sen sen ol 1 sene bile olsa body yapmis bir adama "arnold gibi olmak istemiyorum yea sadece azicik kaslansam yeter" deme :) bu cok onemli. olur da bir gün bu spora baslarsan niye bunu söyledigimi anlarsin.

birincisi kas yapmak "güveni olmayan ezik insanlarin" yaptigi esas felsefesinin bunun üzerine kurulu oldugu bir sey degil. bu bir gösteriştir. bir takı gibidir bir tarzdır. kaslanmanın insana niye zevk verdigini anlatmaya kalkarsam ata erkil toplumların kültürel özelliklerinden girerim yatakta bunun performansı niye etkilediğinden çıkarım o yüzden hiç yazmayayım bununla ilgili bir şey.

ikincisi @esenboga'ya biraz katilmakla birlikte biraz da üzüldüm yazdiklarina. evet hayatini tamamiyle buna odaklayıp kas yapacam kas yapacam hayvan gibi olacam dememek lazim. bu sporu da diger sporlar gibi ceviklik icin saglik icin vs gibi yararlı seyler icin takintili olmadan yapmak lazim. sadece üzüldügüm nokta kasli olmaya calismak eziklik değildir. veya belki yazilandan ben yanlis bir anlam cikardim.

bir insani yonlendirirken direkt olarak bak dogru budur dememek lazim, dogruysa eger "bir dogru da bu arastirman icin sana belki onderlik yapar sana yolunu bulmanda yardimci olur" demek lazim veya soruda fikirleriniz nedir sorusu yoksa objektif yaklasmak lazim (bence)

bir zamanlar iki poşet kaldırdığımda geberirdim, bir erkek için bence utanç verici bir şeydi, ha bu eziklik miydi belki değildi ama psikoloji işte üzülürdüm o zamanlar. 2 poşet kaldıramazken bugün 200 kilo kaldırabiliyorum. ne kattı bana belki hiç bir şey, ama spor yaparken sabretmeyi azmetmeyi neyi niye yediğimi azıcık da olsa anatomi bilgisini ve aklima gelmeyen bi sürü ıvır zıvır öğrendim. yani kas yapmaktan cok baska bir amaci vardi sporun benim icin. simdi sadece görüntü o ayri mesele.

spor bir tarzdır. hayat felsefesidir hangi spor olursa olsun sana verdiği bir disiplin vardır. bilgisayar basinda oturup cips yiyip pizza kemirmekten emin ol iyidir. sadece hayatina müdahale etmemesi gerek o sporun.

üçüncüsü daha onemlisi spora baslamadan once bir hedefin olacaktir elbette, hani birini görürsün ya sunun gibi olmak istiyorum veya olmak istemiyorum dersin ama bu sporda bence basladiktan sonra hedef koy. vucut gelistirme nedir? insan vucudu nasil gelisir kaslar nasil gelisir bunlari ogrenmek gerek. bu sporu yapmayacak olsan da bunlari ogrenmenin sana zarari olmaz diye düşünüyorum..

belki ilginc bir tanim olacak ama vucut gelistirme benim icin dünyanın en zor en nankor ve en gereksiz spordur (çok önemli not : diğer sporlara kıyasla) faydalari oldugu gibi zararlari da coktur. bak desen ki ceviklik kondüsyon kazanmak icin ne yapabilirim, bir cok sey onerebilirim belki sana.

bu kadar seyi niye yazdim bilmiyorum ama sorunun cevabina geleyim,
eğer niyetin kas yapmak ise öncelikle bir spor salonuna yazıl. bu şart evde şınav çekme ile kusura bakma kas gelişmez yani sanmayin ki brat pitt'in o adonis kasi evde sinav cekme ile gelisti. o adamın bi tarafina giren emin ol bu kimseninkine girmiyordur. o hale gelme sürecinde elalem şapur şupur pizzaları biraları götürürken o aç aç bakmıştır onlara. ha evde şınav çekme ile insan gelişemez mi tabii ki gelişir ama bir yere kadar..

doğru veya yanlış bence 1-2 ay spor salonunda body yap. daha sonra zaten spor yaptığın salonda tecrübeli bir hoca yok ise biri sana "bak bu tozlardan içince daha çok gelişiyorsun bence kullan" diyecektir. işte serüvenin o zaman başlar.

internetten vucut geliştirme sitelerinden bir araştırma yap.
vucudunu tanı, neden bu spor için beslenme şart, neden dinlenme uyku şart, neden kaslarımı geliştirmek için salata'nın bana faydası var. veya
niye çok su içmem gerekli niye düzenli uyumam gerekli niye bu kadar tavuk yiyeyim ben kaslarımı geliştirmek için? bu sorular bir bir karşına çıkar.

dedim ya en uzun en gereksiz en nankör sporlardan bi tanesi bu.
kolay değil. kesinlikle kolay değil. işte o yüzden ben arnold gibi olmak istemiyorum deme :) o adamlar insan değil başka bir şey.
biz insan gibi olanlari örnek alalim kendimize.

içtiğin suyun gramını hesaplamak, yediğin ekmeğin içinde karbonidrat miktarını hesaplamak manyakça şeyler bunlar.
hele arnold'un yaptıklarını filmlerdeki süper kahramanlar yapmıyordu.

sen dersen ki oo uzun iş.
ben de derim ki iş bu istersen. istemezsen git beynini geliştir :]

kısacası vaktin varsa spor salonuna yazılmak.
daha sonra gym-center.com - bodyforumtr.com - vucutcu.com gibi türkçe kaynaklardan araştırma yapmak.

sen yine de öncelikle yukarıdaki cevaplara bakarak önerilenleri yap, (evde şınav vs veya evde yapılan yontemler ki yine internette bi dolu var evde calisma yontemleri diye) daha sonra baktın daha fazlasını istiyorsun o zaman bu yazıyı tekrar oku.

son olarak pişman değilim ama, geçmişe dönebilseydim farklı bir sporla ilgilenirdim :)

saygılar..
0
theknoppix
(24.04.10)
theknoppix; hap, toz vs kullanıp kullanmaman hakkında tam bişey dememiş, ya da unutmuş :)
sakın kullanma. onun da dediği gibi adam gibi beslenmen yeterli. al bak örnek... hiç toz hap ıvır zıvır kullanmadım.
www.eksibition.org
www.eksibition.org
ıyy iğrenç diyenleri de siktir et.
0
numbernine
(24.04.10)
(1)

obsesif kompulsif bozukluk kaynakları

passion rules the game
şöyle doğru düzgün bir site(türkçe veya yabancı), kitap önerebilecek olan var mı?ya da hacı bende var bu meret şöyle şöyle oluyor şunu yapıyorum azalsın diyecek falan.
şöyle doğru düzgün bir site(türkçe veya yabancı), kitap önerebilecek olan var mı?
ya da hacı bende var bu meret şöyle şöyle oluyor şunu yapıyorum azalsın diyecek falan.
0
passion rules the game
(23.04.10)
Bununla bi basla istersen:


en.wikipedia.org
0
compadrito
(23.04.10)
(5)

klasik antibiyotik içki sorunu

i was me but now he s gone
selamlar saygıdeğer stormtrooperlar, ben pazartesi gününden beri antibiyotik alıyorum, malum havalar bi garip, şifayı kaptık tabi hemen. en son bu akşam 10 gibi aldım, yarın da uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımla dağıtalım diyoruz, ben yarın sabah da 9.30 gibi antibiyotik alsam içki içebilir
selamlar saygıdeğer stormtrooperlar, ben pazartesi gününden beri antibiyotik alıyorum, malum havalar bi garip, şifayı kaptık tabi hemen. en son bu akşam 10 gibi aldım, yarın da uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımla dağıtalım diyoruz, ben yarın sabah da 9.30 gibi antibiyotik alsam içki içebilir miyim akşam? ya da yarın hiç mi almamalıyım? nedir bunun oluru? ve antibiyotiğin bütün etkisi yok olur diyorlar, doğru mudur? (muhtemelen akşam saat 8 gibi buluşuruz arkadaşla)
0
i was me but now he s gone
(23.04.10)
olmicegin kesin :).
0
l6205013
(23.04.10)
4 saat sonra içsen bişi olmaz demişti bnm doktor.
0
all girls dream
(23.04.10)
antibiyotik periyodu dahilinde alkol alımı antibiyotiğin iyileştirici etkisini yok ediyor. zararı bu sadece.
0
robin crusoe
(23.04.10)
ek olarak, o içtiğiniz antibiyotik türüne karşı bağışıklık kazanıyorsunuz. böylece bir sonraki sefer o antibiyotik etki etmiyor vücudunuza.
0
insensitive
(23.04.10)
ab in iyileştiric etkisini yok etmez akisne arttırır bu da zehirlenmeye neden olabilir. zira alkol akut kullanımda inhibisyon yapar.
0
de nada
(25.04.10)
(2)

beyin ödemi nedir

Elloweeth
selamlar iyi akşamlar şu anda yakın bi arkadaşımın yeğeni kafasına darbe aldığı için komada ve beyin ödemi oluştuğunu söylemiş doktorlar.Bizim tıp dilinden hiçbirşey anlamamamız yüzünden internette okuduğumuz şeylerden de anlayamıyoruz durumun ne kadar ciddi olduğunu neler olabileceğini.Tıp okuyan a
selamlar iyi akşamlar şu anda yakın bi arkadaşımın yeğeni kafasına darbe aldığı için komada ve beyin ödemi oluştuğunu söylemiş doktorlar.Bizim tıp dilinden hiçbirşey anlamamamız yüzünden internette okuduğumuz şeylerden de anlayamıyoruz durumun ne kadar ciddi olduğunu neler olabileceğini.Tıp okuyan arkadaşlardan bize açıklama yapabilecek biri varsa çok acil cevap versin lütfen..
0
Elloweeth
(22.04.10)
Oncelikle acil sifalar dilerim. Beyin odemi cok basit anlatimiyla beynin sismesi demek. Insallah ilerlemez. Ama cocuklar ve genclerde toparlanma daha cabuk oluyor. Durumun ciddiyeti, odemin miktarina bagli. Oturup sabirla dua edeceksiniz odem cozulsun diye. (Haa bu arada, isi dusmeyenlerin adam yerine koymadigi doktorlarin sagligi icin dua etmeyi de unutmayin lutfen).
0
compadrito
(22.04.10)
beyin ödemi ciddi bir durum medikal tedavi işe yaramazsa kafatasını açacarlar. eğer baskı shift dediğimiz itele etkisi yapmışsa kalıcı nöro hasar meydana gelebilir. genellikle medikal tedavi ile 2 gün içersinde düzelmesi beklenir eğer öyle olmazsa ameliyata alınır.
0
de nada
(25.04.10)
(3)

Hey Ülserliler!

kamera motor
4 ay önce falan ülserden kaynaklı bi mide kanaması geçirmiştim. böylelikle hem ülser, hem reflü hem de mide fıtığı sahibi olduğumu öğrenmiştim. herneyse, detayları geçelim.şu günler midem felaket derecelerde yanmaya başladı. hemen yağlı yemeyi kesmeye çalışıyorum ancak bu daha ne kadar böyle sürecek
4 ay önce falan ülserden kaynaklı bi mide kanaması geçirmiştim. böylelikle hem ülser, hem reflü hem de mide fıtığı sahibi olduğumu öğrenmiştim. herneyse, detayları geçelim.

şu günler midem felaket derecelerde yanmaya başladı. hemen yağlı yemeyi kesmeye çalışıyorum ancak bu daha ne kadar böyle sürecek bi fikrim olmadığı için gıcık oldum.

sadede gelecek olursak; arkadaşlarımdan falan duyduğum bir şehir efsanesi vardı. karnabaharla ilgili. 2 hafta falan yalnızca karnabahar tüketirsem ülserimin çok büyük oranda iyileşeceğini, artık mide yanmalarından, ağrılardan kurtulacağımı falan söylediler.

doğru mudur bu olay? ülserle savaşan, kapışan ve mücadele eden varsa neler yerler neler içerler biraz yardımcı olursanız. (4 aydır ağzıma ne kola ne içki sürüyorum. son dönemde biraz kızartmalara başlayınca yine ağrılar başladı.)
0
kamera motor
(22.04.10)
aspirin, naproxen, voltaren gibi agri kesicilere ihtiyacin oldugunda iki kere dusunmen gerektigini biliyosundur herhalde. agri kesici olarak cok abartmamak kaydiyla parasetamol iceren bir seyler kullanman lazim.

disarida yedigin yemeklerde kullanilan yaglarin cinsi ve o yemek yapiliyorken yagin yakilip yakilmamasi (yani yemegin kavurularak yapilip yapilmadigi) da etkiler. bazen corba bile dokunur. en iyisi evde yapilmis sandvic veya salata. kizartma zaten yenmemesi gereken bir sey, yani saglikli mide icin de bu boyle. bi boka yaramaz ve zarar verir. cok canin isterse, iki ayda bir filan.

karnabaharla ilgili bir sey duymadim ama bu soylediklerim de
0
compadrito
(22.04.10)
kefir tavsiye ederim. yanma falan bırakmıyor.
0
shidori katekarin
(22.04.10)
dostum k.baharla ilgili bir sey duymadım, ülserim de yok ama naçizane bir bilgim var..derste ülser işlenirken yararlılar arasında alkol vardı ama yanında ? de vardı...yeterince bilgi yok bu konuda ama az miktarda alınan alkol ülserde zarardan cok yararlı olabilir, şöyle ki alkol yara olan bölgeyi sterilize eder falan filan...
tabi benden duymuş olma:)
sağlam bir tedaviyle saglıgına kavusursun..iyi bir yere doktora git, güzel bir tedavi uygulasın, bakterilerin kökünü kazıyın(bunun için 3lü antibakteriyel tedavi çizelgeleri var kabul gören) sonra biraz dikkat etsen bir seyciğin kalmaz...

laf olsun diye yazıyorum:
helicobakter pylori antimikrobiyal tedavisi, örnek: amoksisilin3*1,metronidazol3*1,omeprazol1*1(1haftalık kullanım)

kal sağlıcakla....
0
ne adrenerjik ne kolinerjik
(22.04.10)
(7)

gözdeki lensler

dambil
gene bir lens sorusuyla merhaba,ilk denememdeki başarısızlıktan sonra, ikinci denememde muhteşem bir yol bulup lensleri takmış bulunuyorum. ama ben bunların varlığını çok hissediyorum, göz kırparken hafif kaşındırıyor filan. aşırı göz kırpma ihtiyacı duyuyorum. ilk kez kullandığım içindir sanırım, p
gene bir lens sorusuyla merhaba,

ilk denememdeki başarısızlıktan sonra, ikinci denememde muhteşem bir yol bulup lensleri takmış bulunuyorum. ama ben bunların varlığını çok hissediyorum, göz kırparken hafif kaşındırıyor filan. aşırı göz kırpma ihtiyacı duyuyorum. ilk kez kullandığım içindir sanırım, peki ne kadar sürede bu gözler alışır ki buna?

teşekkürler..
0
dambil
(22.04.10)
sakin yarın farketmiceksin onları :)
0
layer26
(22.04.10)
Yüksek miyop yanında astigmatım da düşük olmadığı için (20 yıl önce) takmaya başladığım lenslerin sert olduğunu ve 24 saat içinde uyum sağladığımı söyleyeyim de ölçün:) Dikkatinizi gözlerinizden, lenslerinizden uzaklaştırın, ciddi bir bünyesel reddetme olmazsa gerçekten saatler içinde alışırsınız.
0
uyuklayankedi
(22.04.10)
Yeni taktığın için o şekilde. Unutursun gözünde lens olduğunu bir süre sonra.
0
stroyaa
(22.04.10)
ben de hic gecmedi bahsettiginiz rahatsizlik. 3 ay kullandiktan sonra tekrar doktora gittim yapay gozyasi kullandim ama nafile. sanirim benim gozlerim lense cok uyumlu degil ya da ben uyumlu olanini bulamadim. sonucta tekrar gozluge geri dondum. ama umarim doktora gidip detayli bir muayneden sonra almissinizdir lenslerinizi.
0
alan shearer
(22.04.10)
muhtemelen ilk sefer olmasından dolayı ama ters takmış da olabilirsiniz
0
efx
(22.04.10)
bi süre sonra alışması lazım gözünüzün. o bi süre kişiye gre değişebilir tabi ama çok uzamamalı. ne bileyim, bi-iki güne rahatlamanız lazım. olmazsa yukarıda da söylendiği gibi suni gözyaşı kullandırabiliyor doktorlar, veya lens markanızı değiştirmek gibi bi çözüm önerebiliyorlar.
umarım düzelir sizinki bi-iki güne.
0
susu
(22.04.10)
Devam ederse ters takıp takmadığınızdan emin olun. Ters olmadığından eminseniz doktora gidin.
0
gulden kale
(22.04.10)
(3)

lens takma anından önceki son tavsiyeler..

dambil
günaydın herkese,duyuru'daki eski lensle alakalı sorulara ve cevaplara baktım, internette biraz baktım ama hala tatlı bir gerginlik var. son dakika tavsiyeleri varsa alayım?teşekkür..ek: biraz uykum var, uyuyup uyandıktan sonra mı taksam? uykusuzluk nedenli kuruluk zarar vermesin daha çok?
günaydın herkese,

duyuru'daki eski lensle alakalı sorulara ve cevaplara baktım, internette biraz baktım ama hala tatlı bir gerginlik var. son dakika tavsiyeleri varsa alayım?

teşekkür..

ek: biraz uykum var, uyuyup uyandıktan sonra mı taksam? uykusuzluk nedenli kuruluk zarar vermesin daha çok?
0
dambil
(22.04.10)
uyandıktan sonra tak.
0
nesenbilneben
(22.04.10)
Uyandıktan bir 15 dk sonra filan tak,ellerini yıka bir de lensler takmadan önce solüsyonla temizle :D
0
afush
(22.04.10)
ilk defa mı lens takacaksın?

eğer sabah okul, iş v.b. bir yere yetişmen gerekiyorsa şimdiden alıştırmalara başlasan veya normalden biraz daha erken kalksan daha iyi olur. ilk zamanlar takması biraz sinir bozucu olabiliyor.
0
jr
(22.04.10)
(1)

Portor Raporu

mint
Merhaba, donemsel personelimiz icin son anda portor raporu istediler. Yarin doktora gidip hemen bu raporu alabilirler mi? Ne kadar surer? Ne yapmaliyiz? Ozel hastanede verirler mi cok mu pahali olur?
Merhaba, donemsel personelimiz icin son anda portor raporu istediler. Yarin doktora gidip hemen bu raporu alabilirler mi? Ne kadar surer? Ne yapmaliyiz? Ozel hastanede verirler mi cok mu pahali olur?
0
mint
(21.04.10)
ben saglik ocagi hekimi oldugum yillarda veriyodum. personeli diziyosun, popolarini aciyolar sana, sen de elindeki, ucuna pamuk sarili cubugu adamin poposuna sokup cikariyosun ve tupe koyuyosun (hayir, arada koklamiyosun). sonra bu tupleri laboratuara yolluyosun. oradan kac gunde gelirse sonuc artik. yani demem o ki, oyle ayni gunde alinabilecek bi sey degil. parasi hakkinda bi fikrim yok.
0
compadrito
(21.04.10)
(3)

Gözüm önüme akıyor

kvashiorkor
Lens kullanan biriyim. Lanet olsun ki lensle uyumuşum ve şu an iki gözüm de kıpkırmızı. Ama sağ gözümde acayip bir batma-kaşıntı hissi var. Lensleri çıkardım tabii ki uyandıktan sonra. Gözüme lens solüsyonu filan da damlattım bir iki damla olarak. Ama hala devam ediyor ve ağzıma sıçıyor. Yapacak bi
Lens kullanan biriyim. Lanet olsun ki lensle uyumuşum ve şu an iki gözüm de kıpkırmızı. Ama sağ gözümde acayip bir batma-kaşıntı hissi var. Lensleri çıkardım tabii ki uyandıktan sonra. Gözüme lens solüsyonu filan da damlattım bir iki damla olarak. Ama hala devam ediyor ve ağzıma sıçıyor. Yapacak bi şey var mı yarın doktora gitmeden evvel? Pratik çözüm önerileri gibi?
0
kvashiorkor
(21.04.10)
gecmis olsun, gozunu suyla yıkama sakın. su tahrişi arttırır, arada bir lens solusyonu damlatmaya devam. bir de klasik ama işe yarar çayla kompres yap.
0
gofragol
(21.04.10)
farrak gibi gelicek ama; kas gevşetici alıp tekrar uyu.
0
dieselsingle2
(21.04.10)
visine göz damlası genelde böyle durumlar için oldukça iyi geliyor.

şurada da prospektüsü var:

www.pfizer.com.tr
0
hepas
(21.04.10)
(6)

terleme

McCoy
arkadaşlar acaba sizde benim gibi koltuk altı terleme önleyici maddelerin terlemeyi artırdığını (zaman içinde) düşünüyormusunuz? sonuçta adamlar bundan para kazanıyor. ve bu durumu geri çevirebilecek bir fikriniz var mı? (kullanmayı bırak gibi komik(!) şeyler söylemezsiniz değil mi.)
arkadaşlar acaba sizde benim gibi koltuk altı terleme önleyici maddelerin terlemeyi artırdığını (zaman içinde) düşünüyormusunuz? sonuçta adamlar bundan para kazanıyor. ve bu durumu geri çevirebilecek bir fikriniz var mı? (kullanmayı bırak gibi komik(!) şeyler söylemezsiniz değil mi.)
0
McCoy
(21.04.10)
iyide 1 kere süreyim 1 hafta hiç terlemeyeyim gibi bir mantık yok ki. hergün sürüyorsun. koltuk altıda zaten sürekli terleyen bir bölge olduğundan adamların bizi daha çok terletmeye ihtiyacı yok. bence bu senin hüsnü kuruntun gibi (:
0
eter
(21.04.10)
ben dusunmuyorum. rexona extreme kullaniyorum, asiri memnunum yillardir.
0
sourlemonade
(21.04.10)
ter bezlerini aldir
0
erich
(21.04.10)
valla rollonlar sayesinde yıllardır kilolu biri olmama rağmen en azından koltuk altı kokusu sendromuyla karşılaşmıyorum. o değil kullanmayanları da anlamıyorum. arada sırada belediye otobüsüne falan düşerseniz ne dediğimi anlayacaksınız özellikle de yazın!
0
ozdek
(21.04.10)
amway body series'in rol on u on numara bir iş çıkarmakta.
www.amway.com.tr
düzenli kullanıldığında kişi kendi ter kokusunu unutuyor o kadar yani .
0
selci
(21.04.10)
amway gerçekten güzel.Terleyince çok hoş kokuyor.
0
karbasan
(21.04.10)
(2)

ağlamak üzereyken boğazda hissedilen acı

:/
bunun bir adı var mı ingilizce veya türkçe? bir de sebebi nedir bunun?
bunun bir adı var mı ingilizce veya türkçe?
bir de sebebi nedir bunun?
0
:/
(20.04.10)
boğaz düğümlenmesi geldi benim aklıma.
sebebi hakkında bir fikrim yok ama...
0
p a t r i o t
(20.04.10)
(bkz: globus histericus)

ingilizce de having a "lump in one's throat".

aglarken daha cok nefes ve daha cok oksijen alalim diye bogazdaki glottis kasi mumkun oldugu kadar acilmaya calisir. aglarken ayni zamanda yutkunmaya calistigimiz icin, bu durumda da glottis kasi kapanmaya calisir. bu acilma kapanma celiskisi bogazimizda gecisi bir kas spazmina neden oluyor.

en.wikipedia.org
0
ermanen
(20.04.10)
(4)

kalp krizi gecirir miyim ?

bennerdenbileyim
sigara icmiyorum kilom normal. ama bugunlerde 5-6 basamak merdiven cıksam bile hemen yoruluyorum ve nefes nefese kalıyorum. az once 6 kat merdiven cıktım ve oturdugumda sol gogsumde elektrik çarpıyo gibi bi his olustu 1-2 saniyeligine. cok acı verici bişeydi. ciddi bişey olabilir mi bu? ne olabilir
sigara icmiyorum kilom normal. ama bugunlerde 5-6 basamak merdiven cıksam bile hemen yoruluyorum ve nefes nefese kalıyorum. az once 6 kat merdiven cıktım ve oturdugumda sol gogsumde elektrik çarpıyo gibi bi his olustu 1-2 saniyeligine. cok acı verici bişeydi. ciddi bişey olabilir mi bu? ne olabilir ya da?
0
bennerdenbileyim
(20.04.10)
doktora görününüz. kalbin delik olması gibi bir şüphe oluşturdu bende.
0
hewit
(20.04.10)
yasinizi ve cinsiyetinizi yazmamissiniz. ailede kalp krizinden olen var mi? sigara ve vucut agirligi, risk faktorlerinden sadece ikisi. diger risk faktorleri arasinda, seker hastaligi, hareketsiz bir hayat, (saatlerce bilgisayar basinda oturanlara selam ederim buradan), ailevi kolesterol yuksekligi, trigliserid yuksekligi, HDL (high density lipoprotein dusuklugu), LDL yuksekligi, (LDL/HDL oraninin 5'ten fazla olmasi), yogun stres sayilabilir. homosistein seviyesi de onemli. bunlari sadece bilginiz olsun diye yaziyorum. yani sigara icmiyorum, kilom normal, oyleyse ben kalb krizinden muafim gibi bir formul yok. kilonuz normal ama, vucudunuzdaki yag miktari nedir mesela? kilosu normal oldugu halde, cok az kasi olan zayif gorunumlu insanlar vardir ki, bunlarin bazilarinda vucudun yag miktari olmasi gerekenden fazladir. 5-6 basamak merdiven cikinca nefes nefese kalmaniz, antrenmansizliktan olabilir mi? eger oyleyse, uzun yuruyuslere baslayin derim, gunde en az 30 dakika. asansoru de azaltin. yani bir kat merdivenle cikin, gelecek ay asansor yerine iki kat merdiven cikin. kalb krizi elektrik carpiyo gibi bir his degildir. 1-2 saniye surmez. hasta, gogsunun uzerine kaldirim tasi konmus gibi cok siddetli bir basinc hisseder ve agriyan yeri parmaginin ucuyla gosteremez. agri o kadar siddetlidir ki, eline tabanca verseniz, intihar eden bile cikabilir. bu bilgiler isiginda durumunuzu yeniden gozden gecirin. sunu unutmayin: nerde hareket orda bereket. gunde yarim saat ve haftada 5 gun yuruyenler, kalb krizi gecirme riskini onemli olcude azaltirlar. fast food'dan ve kolali iceceklerden uzak durun. daha cok meyve ve sebze yiyin. kirmizi eti azaltin. fabrikada veya endustriyel mutfaklarda hazirlanmis yiyecekler yerine, evde yapilmis yiyecekleri tercih edin. bir yiyecek ne kadar az islenmisse o kadar iyidir. yani bir avuc badem yemek, bir gofret yemekten her zaman cok daha iyidir saglik acisindan.
0
compadrito
(20.04.10)
aynı şey bende de oluyo ve çok koktum 18 yaşındayım kilom 48 boyum 170
doktor heycandan kaynaklandığını söyledi ama ben hala başka şey olduğunu düşünüyordum.başka bi doktor ani kas genişlemesi olduğunu söyledi
en son başka bi doktor da kalbimin çevresini yağ bağladığını söyledi ve çok şaşırdım çünkü kilo almaya çalışıyorum zaten :S

belki aynı sebepler belki farklı ama kesinlikle doktora gidin bence.
0
ccerenn
(21.04.10)
fazla detay bilmedigimden cok cok uzak bir ihtimal olarak da sirt omurlarinizda fitik gelismis olabilir. olmayabilir de :) ustteki arkadaslarin dedikleri daha yakin ihtimal.
0
no avalon
(21.04.10)
(4)

Sivilce

towerblack
yanak çevremde son bir aydır sivilceler çıkıyor ve bu günlerde alnıma doğru yavaş, yavaş ilerlemekte. dermatolog uyarıları haricinde gerçekten iyi gelecek losyon, krem, sabun varsa lütfen yardımcı olun
yanak çevremde son bir aydır sivilceler çıkıyor ve bu günlerde alnıma doğru yavaş, yavaş ilerlemekte. dermatolog uyarıları haricinde gerçekten iyi gelecek losyon, krem, sabun varsa lütfen yardımcı olun
0
towerblack
(20.04.10)
cleocin zamanında denediğim bi ilaç 5 -7 tl arası bişey eczanelerde de kesin vardır bi dene istersen
0
entel dragon
(20.04.10)
loreal in var bi kremi. minicik bi şey. sivilceyi engellemek için diyor. gece yatmadan sürüyorsun. ben kullanmıştım ama işe yarıyor muydu, hatırlamıyorum.

bir de, o sivilcelere dokunuyorsan, ellerini hemen yıkasan bile, o yayılmayı hızlandırırsın. dokunma şeker.
0
lovemyself
(20.04.10)
tabii uyari istememissin ama dermatologluk bir mesele de olabilir. arkadasim senelerce cekti yayilan ve iyilesmeyen sivilcelerinden. en sonunda dermatologa gitti, sanirim bir enfeksiyondan bahsetmis. 2 hafta antibiyotik kullandi (hap) ve problemi geciverdi.
0
kurukafa
(20.04.10)
çay ağacı yağını da deneyebilirsiniz. Body Shop'ta da satılıyor çay ağacı yağı ürünleri, aktarlardan da alabilirsiniz. bana iyi geldi şimdilik.
0
arpacik kumrusu
(20.04.10)
(7)

Kulak kıkırdağı deldirme..

sinda
Kulak kıkırdagımı deldirmek istiyorum. Ama tırsıyorum, yo yo acıdan falan değil de yan etkileri nelerdir diye.. Migrenim ve kronik sinüzitim var baş ağrısını tetikledigini duymuştum, ne ölçüde doğru bilmiyorum.. Bir de deldirmek istedigim yer kulagımın orta tarafı yani kulak deliği hızasındaki kepçe
Kulak kıkırdagımı deldirmek istiyorum. Ama tırsıyorum, yo yo acıdan falan değil de yan etkileri nelerdir diye.. Migrenim ve kronik sinüzitim var baş ağrısını tetikledigini duymuştum, ne ölçüde doğru bilmiyorum.. Bir de deldirmek istedigim yer kulagımın orta tarafı yani kulak deliği hızasındaki kepçe kısım, çok yukarısı değil. Dar bi bölge yani.. Yırtılma falan olur mu acaba.. Doktora mı deldirmeliyim?
0
sinda
(20.04.10)
o kısmı kesinlikle tabancayla deldirme. en iyisi doktor veya piercing yöntemiyle deldirmen olur. baş ağrısı yaptığı doğru değil bence.
0
let the game begin
(20.04.10)
Bundan 6-7 yıl önce orayı deldirmiş idim piercing'ciye.

Delerken falan sıkıntı olmamıştı lakin gerçekten de ilk 2-3 ay sürekli başımda bir sızlama mevcuttu. Sonra geçti. Hafif bir sinüzitim var, alakası var mı bilemiyorum.

1 sene sonra da bayıp çıkardım, anında kapandı delik.

Deneyip görmen en iyisi bence.
0
lex
(20.04.10)
6 yıldır sol kulak kıkırdağımda 2 tane delik var. ikisini de tabancayla deldirdim. biri çok ama çok rezil etti aylarca telefonla bile konusamadım, ama diğer deliğim ilk gün bile sorun çıkarmadı ne ağrı ne sızı ne de enfeksiyon.
varacağım nokta şu; o zamanlar piercing pahalı idi tabancayla deldirmiştik ama sen deldireceksen piercing ile deldir daha sağlıklı. tabanca ordaki damarları çatlatabiliyormuş.
bir de gerçekten işinin ehli birine deldir. öyle kulak delmeymiş deyip geçme. ne acı yapar ne baş ağrısı. bence delen kişi çok önemli.
0
zenc
(20.04.10)
iki kıkırdağımı da tabancayla deldirmiş biri olarak şunu söyleyebilirim ki; kulak memesine açılan ikinci deliğin berbatlığını yaşadıysan bunun sana yaşatacağı sıkıntı diye bir şey olmaz. hatta bilmiyorum sorun bende mi ama, sıkıntı dahi olmadı. 6 farklı yerden kulağımı deldirdim; en sorunsuzları kıkırdaklardı.
0
xeuszt
(20.04.10)
Bi kulagımın memesinde 3 tane delik var 2 kez de kapanmıştı yani 5 kez deldrmş oldum,tabancayla.. Hiiiiç mi hiç de sıkıntı çekmemiştim... ilk gun sızlamıştı bi kaç gun de uzerine yatamamıştım o kadar.. kanama, iltihap falan hiç bi zaman olmadı.. o zaman steril bi yerde piercing ile deldirirsem bişicik olmaz diye bi kanıya vardım cevaplardan..
0
🌸sinda
(20.04.10)
olayı anlatayım. kulağın o bölgesinde sinir uçları var. sıkıntı çekmedeim acımadı diyenler şans eseri tabanca ya da iğne o bölüme denk gelmemiş olanlar. herkesin kulağı bir şekilde farklı büyüklükte ve yapıda olduğu için o uçlara rastlama olasılığı çok yüksek. öyle olduğu zamanda ağrı, denge kaybı, acı rahatsızlık falan veriyor. işinin çok ehli biri delmeli. onların da sayısı az işte.
0
faideli bilgiler
(20.04.10)
Benim deldirmek istedigim yer çok dar bi yer büyük ihtimalle faideli bilgiler senin dedigin gibi pek çok sinir ucunun bulundgu bi yer yani.. o zaman sorumu değiştirerek güvenli, işinin ehli birileri var mı acaba bu konuda demek istiyorum.. (Istanbulda)
0
🌸sinda
(20.04.10)
(4)

ketoral ilaç - şampuan saç döker mi?

diyojenimsi
seboreik dermatit(egzama)sebebiyle bana yazıldı. kullanmaya başladım. fakat sanki saç dökülmesini arttırdı gibi geldi bana. böyle bir etkisi var mı?prospektüsü bulamıyorum ama okuduğumdan hatırladığım kadarıyla öyle bi yan etkisinden bahsetmiyordu??
seboreik dermatit(egzama)sebebiyle bana yazıldı. kullanmaya başladım. fakat sanki saç dökülmesini arttırdı gibi geldi bana. böyle bir etkisi var mı?
prospektüsü bulamıyorum ama okuduğumdan hatırladığım kadarıyla öyle bi yan etkisinden bahsetmiyordu??
0
diyojenimsi
(20.04.10)
sürekli kullanımda döküyor ben de kullanmıştım. arada bir başka şampuanla yıkayın haftada 2 kere onunla yıkayın.
0
buffy de vampir sayilir
(20.04.10)
seboreik dermatit için t gel sampuan sanirim daha etkili.
0
la traviata
(20.04.10)
dökmez.
0
de nada
(20.04.10)
ciltten cilde degişir. t/gel e herkes mukkeml dedi, kasıntıyı kesti ama deli sac doktu. ben ducray kullanmaya basladım (selegel ismi markası ducray), kasıntıyı da azalttı, kepek gitti, sac da dokmuyor.
0
hubble
(29.04.11)
(6)

Zyrtec'in yan etkileri

jreet
Alerji için kullanılan bu ilacın herhangi bir yan etkisi var mıdır?Özellikle bayanlar için.
Alerji için kullanılan bu ilacın herhangi bir yan etkisi var mıdır?Özellikle bayanlar için.
0
jreet
(19.04.10)
dönem dönem kullanıyorum,tablet olanı fakat bir yan etkisini hissetmedim
0
little miss sunshinee
(19.04.10)
uyku, biraz uyku ve biraz daha...

daha sonra dozu gunde 4-5 taneye cikarinca hic bir yan etkisi de kalmiyor ama. bahar nezlesi / alerjik rinit sagolsun.
0
no christ requiress
(19.04.10)
cinsi birşey olduğun sanmıyorum ama uyutur bu ilaç baya bir ağırlık yapar dikkat
0
demlikposet
(19.04.10)
tablet mi surup mu? tablet ise kac miligramlik tablet kullaniyorsunuz? ben uzun donem 180 mg tablet kullandim, uyku disinda bir sorun yaratmiyor. Sorun varsa baska bir antihistaminik deneyebilirsiniz.
0
lightblue
(19.04.10)
alerjiye karşı değişmez ilaç fakat accayip uyku yapıyor.
0
the twilight is my robe
(19.04.10)
Nadir olarak aşırı duyarlılık, başağrısı, uykulu hal, ajitasyon, ağız kuruluğu ve gastrointestinal bozukluk gibi hafif ve geçici yan etkiler bildirilmiştir.
farmalistten alıntıdır..
0
ne adrenerjik ne kolinerjik
(19.04.10)
(1)

gözlerim yanıyor!

p a t r i o t
selam millet.baharla birlikte gelen grip beni de yakaladı.2 gündür mücadele ediyorum,baya bi yol katettim ama gözlerim felaket yanıyor ve sulanıyor.daha önce böyle olmazdı...demlik poşet çay demledim,koydum gözlerime 10 dk boyunca,bi faydası olmadı gibi.bu acıyı dindirecek bir şey biliyor musunuz? ç
selam millet.
baharla birlikte gelen grip beni de yakaladı.2 gündür mücadele ediyorum,baya bi yol katettim ama gözlerim felaket yanıyor ve sulanıyor.daha önce böyle olmazdı...
demlik poşet çay demledim,koydum gözlerime 10 dk boyunca,bi faydası olmadı gibi.bu acıyı dindirecek bir şey biliyor musunuz?

çok teşekkürler şimdiden.
0
p a t r i o t
(18.04.10)
bahar alerjisidir. arkadaşımda da böyle oluyor. adını bilmiyorum ama alerji ilacı var onun. o rahatlatıyormuş.
0
nickyazmaksartmibulamadim
(18.04.10)
(4)

Alican hastaneye gidiyor

biglebowsky
şu yaşıma kadar bi kere bile hastaneye gitmiş değilim. prosedürü bilmiyorum maalesef. sigortalıyım, vizite kağıdımı aldım. şimdi kafama göre bi özel hastaneye gidebilir miyim? Randevu vs. almak gerekiyor sanırım.Onu dışında bir de hangi bölüme gitmem gerektiği konusunda emin değilim. baş dönmesi dur
şu yaşıma kadar bi kere bile hastaneye gitmiş değilim. prosedürü bilmiyorum maalesef. sigortalıyım, vizite kağıdımı aldım. şimdi kafama göre bi özel hastaneye gidebilir miyim? Randevu vs. almak gerekiyor sanırım.

Onu dışında bir de hangi bölüme gitmem gerektiği konusunda emin değilim. baş dönmesi durgunluk zaman zaman bulanık görme aşırı yorgunluk gibi şikayetlerim var. kolesterol sorunum vardı bikaç yıl önce. dahiliye mi olur en iyisi?

bi de kafada yanılmıyorsam saçkıran çıktı bunun için dermatoloji sanırım.

özel hastane götekaçar mı, devlete gidip de 2 ay sonrasına gün alma durumu var mı halen? Ankara tavsiye edeceğiniz özel hastane var mıdır?

amma yazdım, bu kadar okuyup da cevap veren olursa elinden öperim hagaten
0
biglebowsky
(18.04.10)
özel hastaneye gidiniz. 10-20 lira arasında bi ücreti var sigortalıysanız. çok değil yani. öncesinde gideceğiniz hastaneye karar verip telefonla randevu alın. dahiliyeye gidiniz. saçkıran için de dermatoloji tabii. lakin her ne kadar pozitif bilimle uğraşan bi insan olsam da, saçkıranı ilaçlarla geçirmeye çalışıp beceremeyen, sonra bi berberin karışımıyla problemden tamamen kurtulan bi yakınım var. o yüzden utanarak şöyle yaşı geçkin bi berbere danışmanız da yararınıza olur diyorum.
0
theselfish
(18.04.10)
sigortalıysanız özel hastaneler muayene ücreti olarak 15-20 lira gibi bir para alıyor ama olur olmadık her şeye tahlil, röntgen vs. isteyerek o farkı gayet güzel kapatıyolar 20 lirayla özel hastaneden çıkmanız çok zor, söyliyim dedim.
0
sir gawain
(18.04.10)
medicana, mesa, guven

dahiliye ve dermatoloji uyar.
0
compadrito
(19.04.10)
yau alican ne alaka?
0
uckac
(19.04.10)
(3)

damakta yara

ahmetb
3214872981. kere aynı mesele. damağımda bir yara vardı aft zannederek kenacort'a başlamıştım. kenacort sanki azdırdı gibi, yanık gibi böyle zımparalamışın gibi oldu yara. acısında bir değişiklik olmadı yemek yerken. tam olarak tahriş gibi birşey. yarın doktora gidiyorum fakat bir rahatlasam. hastalı
3214872981. kere aynı mesele. damağımda bir yara vardı aft zannederek kenacort'a başlamıştım. kenacort sanki azdırdı gibi, yanık gibi böyle zımparalamışın gibi oldu yara. acısında bir değişiklik olmadı yemek yerken. tam olarak tahriş gibi birşey. yarın doktora gidiyorum fakat bir rahatlasam. hastalık hastalığının allah belasını versin. 15 dakikada bir aynaya gidip damağımı inceliyorum. sabır. damak kanserinden tırsıyorum. yaş 19, sigara evet. beslenme eh işte, meyve-sebze az. ne bileyim başka ne belirtmek gerekir. bir el atsanız, damak kanseri değilimdir di'mi?
0
ahmetb
(18.04.10)
ne pimpiriklisin ya. abartma. yakın arkadaşım olsan iki tokat atardım "kes lan sesini" diye.
damakta çıkan iki yarayı hemen kansere bilmem neye bağlama artık. doktor da götüyle gülmesin sana.
:)
vitaminsiz kalmışsın çok normal. adam gibi meyve sebze ye. diş etiyle alakalı da olabilir belki. o filtreli emziği de bırak.
0
numbernine
(18.04.10)
Allah aşkına yaa. O zaman ben de ağız kanseri oldum çünkü ağzımın içinde feci büyük bişey var. su içsem acıyo. kesin ölücem ben.
allah aşkına bak Allah adı verdim. Ben inançsızım da sen inançlıysan lütfen kapat git şifreni falan unut git. Siteyi de unut. Ne bu ya günde 3 kere kanser oldum kanser oldum.
Teyzem mide kanserinden öldü o bile bu kadar karamsar diildi. Yeter bee!!
0
matilda
(18.04.10)
damaktaki yara için değil de hastalık hastası durum için bir uzmanla görüşmende fayda olabilir. 19 yaşında 70 yaşında hayattan elini eteğini çekmiş bir dede edasıyla kendini dinliyor olman, bu yetmediği gibi internette ölümüne araştırıp aha kesin şu oldum ben demen emin ol uzun vadede seni uzun yaşatmaz. öyle fizyolojik bir durumdan da değil kendi kendini kemirmekten bir bakmışsın ölüp gitmişsin. bir psikologla görüş hem de hiç gecikmeden.
0
perliva
(19.04.10)
(2)

eskişehir'de diş için hastane

candogu
şu yirmilikleri artık aldırayım diyorum, alttakiler sağlı sollu rahatsız ediyor. hangi hastaneyi tavsiye edersiniz?
şu yirmilikleri artık aldırayım diyorum, alttakiler sağlı sollu rahatsız ediyor. hangi hastaneyi tavsiye edersiniz?
0
candogu
(17.04.10)
ben pek hastane tavsiye etmem, özel olarak gidebilirim diyorsanız doktorlar caddesinde Ahmet Görgün'ün muayenehanesi var, orayı kesinlikle tavsiye ederim .. Fiyattada anlaşabilirsiniz diye düşüüyorum .. :)
0
gizem_k
(17.04.10)
muayenehane olacaksa ankara'da kendi hekimime giderim diye düşünüyorum ben de, teşekkürler yine de.
0
🌸candogu
(17.04.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.