Giriş
(2)

Burun akıntısını gidermek??

kalim
Uzerinize afiyet 3-4 gundur hastayim sevgili medikalilar.. Atesim, halsizligim herseyim gecti ama su burun akintim bi turlu gecmedi, burun acici sprey de kullaniyorum ama nafile.. Ne yapmam gerek su burun akintisini gidermek icin??
Uzerinize afiyet 3-4 gundur hastayim sevgili medikalilar.. Atesim, halsizligim herseyim gecti ama su burun akintim bi turlu gecmedi, burun acici sprey de kullaniyorum ama nafile.. Ne yapmam gerek su burun akintisini gidermek icin??
0
kalim
(17.04.10)
spreylerin hepsi gecici sonuc verir. bu isin en saglam cozumu, ilik tuzlu su tedavisi.
ama normal sofra tuzu olmaz, dogal deniz tuzu bulmaniz lazim.

ilk baslarda az miktarla baslanabilir, suyu baya bir cekmeniz gerekiyor. alismak zor gelebilir ama birkac seferden sonra sorun kalmaz.

super bir tedavidir, burun tertemiz olur ayrica burun kanamasini da onler. gunde iki uc defa yapilabilir. bunu yillardir kronik sinuzit ile ugrasmis ve onlarca sprey denemis bir kisi olarak soyluyorum.
0
cench
(17.04.10)
actifed denilen ilacı bir dene derim.reçetesiz satılır, ucuzdur,hayatımın ilacıdır.burun akıntısı sorunumu yıllardan beri ortadan kaldıran mucizedir.
0
jack n brooks
(17.04.10)
(2)

dikiş ve su

elseif
geçen cuma benim elime dikiş atıldı. beş altı tane falan. bu gün dikişleri aldırdım. ancak iki haftadır elimi yıkayamıyorum. bu gün dikişleri alan doktor, "üç gün daha suya değdirmeyin." dedi.nedir bu suyun olayı? dokulardaki bağı mı zayıflatıyor. osmozun dokuda yarattığı gerilimle mi ilgili?
geçen cuma benim elime dikiş atıldı. beş altı tane falan. bu gün dikişleri aldırdım. ancak iki haftadır elimi yıkayamıyorum. bu gün dikişleri alan doktor, "üç gün daha suya değdirmeyin." dedi.
nedir bu suyun olayı? dokulardaki bağı mı zayıflatıyor. osmozun dokuda yarattığı gerilimle mi ilgili?
0
elseif
(17.04.10)
Siz elinizi yıkarken o yaradaki cildin tamir için salgıladığı maddelerin bazılarını da oradan yıkayıp çıkarmış oluyorsunuz.Ondan olabilir.
Bir de fazla kurcalamamak ve cildi kendi haline bırakıp tamir etmesine izin vermek amacıyla olabilir.
0
afush
(17.04.10)
nemli olmasi mikroorganizmalarin yasamasi icin daha musait bi ortam yaratiyordur belki. attim.
0
osuruklu
(18.04.10)
(1)

baş ağrısı

ahmetb
uzun saçlıyım ve gece terlediğimde uyanında bazen başım ağrıyor, tepe ve arka bölgeler. bulunduğum odada sigara içme had safhada, bilgisayar var falan filan. bu mudur etken yoksa beyin tümöründen şüphelenmek için baş ağrısı yeterli midir?
uzun saçlıyım ve gece terlediğimde uyanında bazen başım ağrıyor, tepe ve arka bölgeler. bulunduğum odada sigara içme had safhada, bilgisayar var falan filan. bu mudur etken yoksa beyin tümöründen şüphelenmek için baş ağrısı yeterli midir?
0
ahmetb
(17.04.10)
tümörden şüphelenicek birşey yok beynine oksijen gitmiyor ki. camları açıp bol bol havalandır odayı bak ne iyi oluyor.
0
dieselsingle2
(17.04.10)
(5)

baş ağrısı

de jure
bugün çok stresliydi benim için, 2 pakete yakın da sigara içtim sabahta beri ki 5 saat falan hiç içmedim yani toplamda 7-8 saatte içtim o kadar sigarayı.başım çok fena ağrıyor, burnum tıkalı, ağzımın içi kül tabası gibi, ne yaparsam iyi gelir.dişlerimi fırçaladım, bir şeyler de yedim ama ona rağmen
bugün çok stresliydi benim için, 2 pakete yakın da sigara içtim sabahta beri ki 5 saat falan hiç içmedim yani toplamda 7-8 saatte içtim o kadar sigarayı.
başım çok fena ağrıyor, burnum tıkalı, ağzımın içi kül tabası gibi, ne yaparsam iyi gelir.
dişlerimi fırçaladım, bir şeyler de yedim ama ona rağmen geçmedi ağzımdaki tat. bu arada stres de katlanarak artıyor, dolayısıyla sigara içmeye devam ediyorum, içerken sorun yok, çivi çiviyi söküyor ama sigarayı söndürdükten sonra o gıcık tat gene başlıyor :(

baş ağrısı için de ağrı kesici aldım ama işe yaramadı tabi, başka ne yapılabilir baş ağrısı geçirmek için?
0
de jure
(16.04.10)
acil'e gidip iğne vurdurun.
0
ztpz
(16.04.10)
efes extra x 2

ben öyle yaparım..
0
maxpainn
(16.04.10)
bir duş alın, bol su tüketin uyumaya bakın. uyutmayacak türden bir ağrı ise apranax felan alabilirsin kanımca. sigarıyda bırakın en kısa zamanda.
0
05
(16.04.10)
pencereyi ac, onune gec, uc derin nefes al tut biraz sonra ver....

not: nefesi burnundan alcan, 2 saniye sonra agir agir agzindan verecen
0
no avalon
(16.04.10)
biraz meyve ve yogurt yeyin. dus almak gercekten onemli. bi komedi filmi seyredip biraz dikkatinizi dagitmayi deneyin.
0
compadrito
(16.04.10)
(5)

kahvaltıda burger king

buzzlightyear
arkadaşım kahvaltı olarak burger king'den yedi ve şimdi şiddetli karın ağrısı çekiyor.. neden olmuş olabilir ve neler yapılabilir? yardımcı olabilecek var mı?
arkadaşım kahvaltı olarak burger king'den yedi ve şimdi şiddetli karın ağrısı çekiyor.. neden olmuş olabilir ve neler yapılabilir? yardımcı olabilecek var mı?
0
buzzlightyear
(16.04.10)
kulanılan yağlar vb.. bende severek yiyordum ama her seferind eaynı ağrı aynı mide bozukluğu aynı ishal.. yemin ettim bir daha yemiyorum. kimse yemesin uzak durun!

şiddeti çok aşırı yüksekse bir hastane aciline görünse iyi olur. yok normal eşikte ise ekmek içi filan yesin midenin rahatlaması lazım. talcid alabilir vb.. bağısakları rahatsız ediyor da olabilir tahminim bir süre sonra tuvalete koşacaktır.
0
uykusuz
(16.04.10)
urun bozuktur.
midesi hassastir.
ne yedi tam bilmiyorum ama ona karsi vucudunun bir sikintisi vardir.
kahvaltidan bagimsiz baska bir sey agri yapmistir (ilac, soguk, vs..)

kahvalti zamaninda alisik olmadigi kadar agir bisey yemistir ya da.

eger gaz cikisi veya buyuk tuvalet ile rahatlamiyorsa ve cok kotuyse tabii ki hemen uzman bir yardim alin.
0
la traviata
(16.04.10)
bunu çok kez yapmış biri olarak burgerkıngde yenecek herhangi bir menünün buna yol açacağını düşünmüyorum.
0
male escort
(16.04.10)
aynı zamanda ishal olmuşsa ya da mide bulantısı/kusma varsa yediği et dokunmuş hatta zehirlenmiş olabilir bu durumda size hastane yolu gözüküyor.
0
sir gawain
(16.04.10)
gıda zehirlenmesi 36 saat öncesine de dayanabilir. akşam yediğiniz bir tavuk yemeğinde bulunan e-coli, staphylococcus aureus bakterileri hayati zindan edebilir.
0
mat couthon
(16.04.10)
(4)

damakta yara

ahmetb
merhaba, yine ben.19 yaşındayım. 3 ya da 4 gün oldu damağımda bir yara çıktı. kırmızı görünüyor aynada bakınca, sert damak bitiminde yumuşak damak başlangıcında, ortada. kesik gibi acıyor yutkununca bazen. sert şeyler yerken de acıtıyor. kenacort-a'ya başladım yatarken sürüyorum. bugun 2. gün oldu i
merhaba, yine ben.
19 yaşındayım. 3 ya da 4 gün oldu damağımda bir yara çıktı. kırmızı görünüyor aynada bakınca, sert damak bitiminde yumuşak damak başlangıcında, ortada. kesik gibi acıyor yutkununca bazen. sert şeyler yerken de acıtıyor. kenacort-a'ya başladım yatarken sürüyorum. bugun 2. gün oldu ilaca başlayalı. dün daha iyiydi sanki bugün yine acıtıyor. sigara içerken de yanıyor bazen. başka bir sıkıntım yok. ciddi bir durum mudur yoksa sıradan bir yara mıdır damakta yer alan?
0
ahmetb
(16.04.10)
ciddi olup olmadığını bilmiyorum ama kara dut denilen meyve dil ve damak yaralarına çok iyi gelir haberin olsun...
0
benim de soyleyeceklerim var
(16.04.10)
damağımı aldırmama sebep nedir bunu anlayamadım.
0
🌸ahmetb
(16.04.10)
sigara içmeyi bırak
0
etna
(16.04.10)
c vitaminini eksik tutma. iskorbut olursun mazallah. o aft da olabilir bu arada.
0
Dağlarca
(17.04.10)
(12)

yanık için napabilirim?

nesscafe
slm arkadaşlar,dün kolum yandı,saç tavaya değdirdim yanlışlıkla.tavanın kenarları çok sıcaktı resmen kolum yarık gibi oldu,kenarlarıda kıpkırmızı cılık yara oldu.ne sürsemde iz kalmasın ve hemen geçsin:( merhem ,krem en etkili hangisi geçirir bide iz bırakmaz.şimdiden teşekkürler...
slm arkadaşlar,dün kolum yandı,saç tavaya değdirdim yanlışlıkla.tavanın kenarları çok sıcaktı resmen kolum yarık gibi oldu,kenarlarıda kıpkırmızı cılık yara oldu.ne sürsemde iz kalmasın ve hemen geçsin:( merhem ,krem en etkili hangisi geçirir bide iz bırakmaz.şimdiden teşekkürler...
0
nesscafe
(16.04.10)
bepanten plus çabuk iyileştirir
geçmiş olsun.
ama hala açık bir yara ise bilemiyorum. iyileşmekte olan dokuya sürebilirsin. ya da biraz kuruduktan sonra yaran.
0
kediebesi
(16.04.10)
(bkz: burnfree)
0
caangreyarrow
(16.04.10)
@caangreyarrow

hacı bakıyoruz ama sözlükte böyle bişi yok diyor. yoksa varda benmi göremiyorum. nesscafe tik atmış gerçi ama haybedenmi atmış yoksa bendemi bir tuhaflık varda göremiyorm anlamadımki...
0
pposeidon_1
(16.04.10)
@pposeidon_1

bende sözlükte bulamadım googledan buldum,haybeden atmadım tiki,sonuçta bana yardımcı olmaya çalışıyo.
0
🌸nesscafe
(16.04.10)
işyerinde olduğumdan sözlük'e giremiyorum. o yüzden tahmini yazdım başlık ismini. o kadar da olsun di mi artık :)
edit: pardon ya, yanlış yazmışım. burn yerine brun yazmışım.
0
caangreyarrow
(16.04.10)
anestol çok iyi gelir..geçmiş olsun..
0
dezember
(16.04.10)
çiddi bir yanık ise doktora gitmenizi tavsiye ederim.
anestol ve silverdin kremi karıştırıp (1:2 ; 1 anestol 2 silverdin) yanık yere sürebilirsiniz.
Anestol acı hissini azaltır silverdin ise yanık tedavisi için.
Daha sonra hücre yenilenmesini hızlandırmak için bephanten krem kullanabilirsiniz.
geçmiş olsun.
0
Rmdy
(16.04.10)
silverdin yanık kremidir çabuk iyileştirir ama bephanteni de kullanabilirsiniz
0
little miss sunshinee
(16.04.10)
evde hametan kremi,merhemi,bepanten kremi ve merhemi,elecon pomat,silverdin,medacassol,fucidin,dermatix sigel var.hepsini karıştırıp sürsem etkisi ne olur.ayy çok mutsuzum iz kalıcak diye.
0
🌸nesscafe
(16.04.10)
başınız ağrıdığında aynı anda
aspirin, dolarex, vermidon, minoset, apranax, remidon almak gibi birşey olur sanırım
:)
0
Rmdy
(16.04.10)
silverdin+madecassol yeterli olur.
silverdin iyileştirir. madecassol de iz kalmasını önler.
0
scorpio
(16.04.10)
benim de çok kere yandı.
aynı şekilde.
üstelik ilacım da yoktu.
karardı, bozardı, döküldü ama iz kalmadı.
korkmayın.
0
kediebesi
(16.04.10)
(5)

alçıdan çıkan ayak...

akrep13
merhaba arkadaşlar. ayak tarak kemiğim kırıktı. 3 hafta alçıda kaldı ve geçen hafta da alçı çıkarıldı. doktor kontrol filmi istedi ve sonuç olumluydu. ayağımın üstüne basabileceğimi söyledi ama tabi ayağım uzun süre hareketsiz kaldığı için kaslar çok zayıflamış. fizik tedaviye sevk etmedi doktor. şi
merhaba arkadaşlar. ayak tarak kemiğim kırıktı. 3 hafta alçıda kaldı ve geçen hafta da alçı çıkarıldı. doktor kontrol filmi istedi ve sonuç olumluydu. ayağımın üstüne basabileceğimi söyledi ama tabi ayağım uzun süre hareketsiz kaldığı için kaslar çok zayıflamış. fizik tedaviye sevk etmedi doktor. şimdi topallayarak da olsa yavaş yavaş yavaş yürüyebiliyorum. önereceğiniz bir şeyler var mı? topallamaktan bıktım. taksiye pata vermekten de :)) nasıl egsersizler yapmam lazım ya da ne iyi gelir?
0
akrep13
(15.04.10)
Sana tavsiyem eğer olanağın varsa Profesyonel bir Fizik tedavi uygulaman. en azından bir danış, fiyat al, araştır vs. Ayakta bulunan kemikler çok önemlidir. Özellikle o bölümde bulunan kasların üzerine tüm vücudun ağırlığı biner. Yanlış yönlendirmek istemem, bu iş şakaya gelmez, yanlış bir fiziksel terapi uygularsan hayat boyu acısını çekiceğin ağrılara sebep olabilirsin.
0
Mccknightt
(15.04.10)
uc hafta cok diil, ama geri donmesi bayagi zaman aliyor :/ sicak suda yap egzersizleri. koy bi legene sicak su, sok ayagini zorlamadan bilegini evir cevir. parmaklarinin arasinda kalem cevir.

elimi kirdigimda basima gelmisti, gecmis olsun
0
no avalon
(15.04.10)
ılık suyla bol masaj, bol egzersiz.
0
fatenim
(15.04.10)
sicak su ve sabun diyorum bende. ama Mccknightt a katilmamak elde degil, durumun varsa yaptir fizik tedaviyi de.
0
l6205013
(15.04.10)
teşekkürler arkadaşlar. olmazsa doktoruma tekrar gidip eğer mümkünse sosoyal güvencemle fizik tedaviye yönlendirmesini isteyeceğim. ama leğen fikri iyi gibi geldi :)
0
🌸akrep13
(15.04.10)
(8)

Kanal tedavisi sonrası diş ağrısı?

okanlash
Sevgili Hipokratuslar; Gün itibariyle kanal tedavisi oldum, üzerinden üç saat geçti ve yavaş yavaş ağrımaya başladı. Şu anda ise bayağı rahatsız edici bir şekilde ağrıyor. Doktor 2 gün ağrıyabileceğini söyledi fakat bu kadarını tahmin etmiyordum. Bu ağrı normal midir? Yoksa olağan dışı bir durum mud
Sevgili Hipokratuslar;
Gün itibariyle kanal tedavisi oldum, üzerinden üç saat geçti ve yavaş yavaş ağrımaya başladı. Şu anda ise bayağı rahatsız edici bir şekilde ağrıyor. Doktor 2 gün ağrıyabileceğini söyledi fakat bu kadarını tahmin etmiyordum. Bu ağrı normal midir? Yoksa olağan dışı bir durum mudur?
0
okanlash
(15.04.10)
antibiyotik ağrı kesici falan verdiyse doktorunuz onları kullanın. diş etinizdeki uyuşturucunun etkisi geçiyordur.
eğer dayanılamayacak gibiyse doktoru arayıp ağrı kesicinin dozunu arttırın.
0
voiceofthemysteron
(15.04.10)
O kadar ağrımaması lazım. Diş hekiminizi arayın, hemen gel diyecek büyük ihtimalle.
0
sourlemonade
(15.04.10)
bir ağrı kesici yazmadı fakat "ağrıdığında ağrı kesici alabilirsin" dedi. alalı yarım saat oluyor bakalım ne olacak :)
0
🌸okanlash
(15.04.10)
Normal olmamalı. Gerizekalı bir dişçi yüzünden benzer bir sorun yaşadım (gerizekalı olduğu için dişçi diyorum dikkat edersen), 3 kere telefon açıp tehditler savurduktan sonra kliniğin başındaki beni geri çağırmak zorunda kaldı ve dişi boşalttı, çaktırmamaya çalışsa da tedavinin hatalı yapıldığını ağzından kaçırdı. Bekleme ve git. Ha diyelim gidemedin, sert bir ağrı kesici alman gerekebilir.
0
sui
(15.04.10)
sanırım bu ağrı bir süre devam edecek. doktorun yönteminden mi, yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum. kimisi ağrır, kimisi ağrımaz diyor. bu nasıl bir ikilem anlamadım.
0
🌸okanlash
(15.04.10)
benim 3 ya da 4 dişim kanal tedavili. ama hiçbirinin tedavisi 1 gün sürmedi, en az 1 hafta 2şer gün arayla doktoruma gittim, her gidişimde önce temizledi sonra ilaç koydu. hatırlarım 2 hafta boyunca gittiğimde oldu. ne biçim kanal tedavisiymiş öyle bir günde bitecek anlamadım valla. normal olarak ağrımaması lazım, zaten kanal tedavisi demek dişin sinirlerini öldürmek demek, siniri ölmüş bir diş neden ağrısın ki? benim kanal tedavisinden anladığım bu.
0
copy paste
(15.04.10)
açıkcası araştırmadan gitmiştim doktora. hayatımda da ilk defa kanal tedavisi oldum. belki sinir bölgeleri değil de başka yerler ağrıyordur.(kanala inen bölgelerdeki sinirler) tek günde bitmesi de iltihap miktarıyla orantılıdır diye düşünüyorum.
0
🌸okanlash
(15.04.10)
parol ağrı kesici yut, diş doktorları hep bu ilacı verir ;) :)
0
gizem_k
(16.04.10)
(2)

Sürekli fizik tabanlı zihinsel aktivite sorunu

pittheus
Küçüklükten beri zaten az az olan bilimsel merakım, şu anda doruk noktasında. Ülkemizin güzide bir üniversitesinde fizik bölümü öğrencisiyim ve son bir kaç aydır ders çalışmaktan mutluluk duyuyorum ki önceki dönemlerimi düşünürsek ciddi bir gelişme var.Bir şey okumadığım izlemediğim kısacası o an bi
Küçüklükten beri zaten az az olan bilimsel merakım, şu anda doruk noktasında. Ülkemizin güzide bir üniversitesinde fizik bölümü öğrencisiyim ve son bir kaç aydır ders çalışmaktan mutluluk duyuyorum ki önceki dönemlerimi düşünürsek ciddi bir gelişme var.
Bir şey okumadığım izlemediğim kısacası o an bir işle meşgul olmadığım zamanlarda böyle manyetik alanlar elektrik potansiyeller ıvır zıvırlar düşünüyorum sürekli. yok efendim kare bir iletkenin ortasına mıknatıslı bir sarkaç bağlasak ve iletkenden akım geçirsek hall effect ile sürekli potansiyel farklı elde edebilir miydik, aa yok edemezdik bi süre sonra olmazdı ıvır zıvır gibi. ve bundan rahatsız olmuyorum. içimde dayanılmaz bir öğrenme isteği ve merak var. mutlaka boş isem yapacak bir şey buluyorum ya da fizik çalışıyorum. ama dediğim gibi böyle değildim. ayrıca iilaki bir bilimsel referans ile duyduğu ilginç bir olayı doğrulama kuşkuculuğu da var hep. ya da biri bir şey derse o an mekanizmayı aklımda modelleme düşünceleri falan. son olarak belirteyim imkansızlık kavramı konusunda farklı düşünmeye başladım. en uçuk düşünceleri bile -dayanağı varsa- yadırgamadan mantıklı olabilir diye nitelendirebiliyorum.

hayatımdaki sorunları kanıksadığım için onları görmezden gelip acaba fiziğe - bilimime ni odaklanıyorum? lustral+modiodal bunda bir pay sahibi olabilir mi? anormal miyim? Bu kadar gerçeği arama hevesi normal mi değil mi bir türlü karar veremiyorum.
0
pittheus
(15.04.10)
Merakınızda bir tuhaflık göremedim. Mesela sürekli (tarih, edebiyat, vb.) okuyan yazan biri olsaydınız da, çoğu zaman okuduklarınız ve yazmakta olduklarınız/yazacaklarınız hakkında düşünecektiniz. Bazı şeyler hayatta daha ön plana geçebilir ve hatta tutkuyla ilgi duyulabilir bence. Lustral için bir şey diyemeyeceğim. Ama "En uçuk düşünceleri bile -dayanağı varsa- yadırgamadan mantıklı olabilir diye nitelendirebiliyorum."da sorun görmedim.
0
uyuklayankedi
(15.04.10)
Büyük fizikçilerin hayatlarını okumuşsunuzdur. Onların çoğunun da sizin gibi bir düşünce yapıları vardır. Doğru yoldasınız, devam edin. Okuyacak ve ufkunuzu açacak bir kitap ararsanız (ve İngilizceniz varsa, zaten yoksa hemen öğrenin) Feynman Lectures on Physics'e mutlaka göz atın.
0
sourlemonade
(15.04.10)
(15)

kilo versem mi?

garden
boyum 1.70 69kiloyum..sizce zayıflamalı mıyım?aslında ben kendimi beğeniyorum ama..
boyum 1.70 69kiloyum..sizce zayıflamalı mıyım?aslında ben kendimi beğeniyorum ama..
0
garden
(15.04.10)
kafayımı yedin niye zayıflıyorum +5 -5 kuralı gayet düzgün fiziğin var
0
deliklimasrafa,
(15.04.10)
er kişi isen boşver dişi isen durduğun kabahat
0
lpgli tosbaga
(15.04.10)
erkeksen zayıfla kadınsan daha çok zayıfla.
0
cedric tweedledee
(15.04.10)
spor yapınız, lömbür olmayınız. kilo sorun değil. çok kalın-ağır ve aynı zamanda da çok fit olabilirsiniz. kaslar yağdan ağırdır.
kadınsanız da şunu derim
sevdiğiniz kıyafetleri giyebiliyorsanız rahatça, bence vermeye gerek yok. boyunuz uzun, kaldırır.
0
kediebesi
(15.04.10)
kadınım:)
0
🌸garden
(15.04.10)
kara kuru seviyosun galiba,,
0
🌸garden
(15.04.10)
bence zayıfla. O boya 55 bilemedin 58 iyi gider.
0
garfield13
(15.04.10)
5 ver anlaşalım.
50 ne yae kemik yığıntısı mı olican.
0
dieselsingle2
(15.04.10)
50-55 arası iyidir iyi
0
lpgli tosbaga
(15.04.10)
maksimum 56-57 olur.
0
downforce
(15.04.10)
bence vermelisin.62-63 falan olursan senin için çok ideal olur.
0
uykulu_fb
(15.04.10)
Balık et iyidir, bakma sen öyle kemik hissetmek isteyen erkeklere. Ancak rahatsız eden bir şey olmuş heralde ki soruyorsun, o zaman 3, 4 kilo ver rahatla.
0
loralynn
(15.04.10)
Annem kilonun boydan en az 5, en fazla 15 eksik olması gerektiğini söylerdi rahmetli. 55-65 arası oluyor bu hesaba göre. 55'i yakıştıramıyorsanız 65'i geçmeyin. Anne nasihati ama, bana da mantıklı geldiği ve fikir sorduğunuz için dedim. Yoksa memnunsanız böyle kalın, kilo almayın tabii.
0
uyuklayankedi
(15.04.10)
iskeletor mu olacaksın, boşver bence.
hatta bunlara takma kafayı, çık gez hava çok güzel :]
0
mhm
(15.04.10)
69 kilo kız olurmu ya:)pardon kadın.
0
jamswety
(15.04.10)
(5)

Göğüs Hırıltısı

abuzittin
Nefes alıp verişim dinginleşince yani burundan soluduğumda sağ göğsümden hırıltı sesleri geliyor,sanki öksürsem balgam atacakmışım gibi his var ama çıkmıyo iki ay sigara içmedim son 2 haftadır da tek tük içiyorum içmeye yeniden başladığımdan beri eskisinden daha çok arttı sanki.....başka bi rahatsız
Nefes alıp verişim dinginleşince yani burundan soluduğumda sağ göğsümden hırıltı sesleri geliyor,sanki öksürsem balgam atacakmışım gibi his var ama çıkmıyo
iki ay sigara içmedim son 2 haftadır da tek tük içiyorum içmeye yeniden başladığımdan beri eskisinden daha çok arttı sanki.....
başka bi rahatsızlığımdan dolayı bir hafta sonra randevum var o yüzden işyerinden şimdilik izin alamıyorum hastane için
şimdilik şunu kullan geçer diyebileceğiniz bir şey varmı
0
abuzittin
(15.04.10)
Bronşlarla ilgili bir sıkıntı olabilir. Ben de ciddi öksürük vardı 2.5 hafta sürmüştü. Doktora gittim astım riski bulunduğunu söyledi ve easyhaler diye bir inhaler verdi. Ertesi gün öksürük ve hırıltı kayboldu ama dediğim gibi astım ilacı sanırım bu. Tavsiye eder miyim? Edemem çünkü doktor değilim. Bence gece acile gidin. İstanbuldaysanız şişli etfalde sürekli uzman doktorlar oluyor. Yardımcı olabilirler. İzin sorununuz da çözülmüş olur.
0
nightwalkerg
(15.04.10)
Geçmiş olsun Teen. Sigaraya yeniden başlaman kötü olmuş. Devam etmemeni dileyerek, doktora gitmeden önce bol su içmeni önerebilirim sadece. Su içmeme konusu devam ediyor sanki. Ne dersin? Duyuru chatte görüşürüz. Tekrar geçmiş olsun.
0
july14
(15.04.10)
kendimi bildim bileli astımım var ve 7 yıldır sigara içiyorum 22 yaşındayım. Bu dediğiniz olayı her dakika yaşıyorum. Doktor değilim siz doktora görünmeden ilaç kullanmayı fakat bitkisel bir şeyler söyleyebilirim Bol su için bir kaşık bal ile 2-3 çay kaşığı toz zencefili karıştırın üzerine biraz limon sıkıp sıcak su ekleyip için, Ayrıca tadıda güzel çok etkili oluyor. zencefil bulunmazsa karabiber ile balı karıştırıp su eklemeden yiyin iğrenç ama bu da etkili. Ayrıca keçiboynuzu da işe yarıyor. Kaynatıp suyu içilmeli.
0
mr fusion
(15.04.10)
ne söylense boştur. doktora gitmek hoştur. mutlaka git zaman kaybetme.
0
fayfim
(15.04.10)
teşekkürler herkese
july sana ayrıca çok teşekkür ederim :)
0
🌸abuzittin
(19.04.10)
(3)

orjin krem

tylolhot
merhaba televizyonlarda sıkça geçen orjin,dermana vs kremlerin ağrıyı dindirmeye yardımcı mıdır?.nedir bunların olayı gerçekten bu kremlerin faydası var mıdır? yoksa bunlar birer reklam stratejisi mi?.yardımlarınız için teşekkürler!
merhaba televizyonlarda sıkça geçen orjin,dermana vs kremlerin ağrıyı dindirmeye yardımcı mıdır?.nedir bunların olayı gerçekten bu kremlerin faydası var mıdır? yoksa bunlar birer reklam stratejisi mi?.yardımlarınız için teşekkürler!
0
tylolhot
(15.04.10)
reklamda direkt kafa karışıklığına oynar bu tip ürünler, farkederseniz o kremin reklamında da belirgin bir ifade yok, kremin nasıl hayat değiştirdiğine dair binbir safsata var ama bilimsel olarak birşey yok ortada..

sanırım çılgın kaptan jack çizgi filmindeydi, sistem 5000 diye birşey pazarlıyorlardı, "sistem 500 tam olarak iki fasülyenin bir tel parçasıyla birbirine tutturulmasından oluşmaktadır" sonra sünepe bir tipin nasıl sistem 5000'den sonra kızlarla jakuzi partisi verdiğini görüyorduk. aynı mantık sadece zayıf bir nokta bulup oraya oynuyorlar.
0
süpermaninkızı
(15.04.10)
orjin kremi anneme doktoru önermişti. kremi sürdükten sonra ısıtıcı bant gibi bir şey var onunla birlikte kullanmazsanız tek başına kremin faydası yok.
0
girl in a coma
(15.04.10)
Nanoteknoloji ürünü oldukları için uzun vadede zararlı o tür kremler. Ayrıca tamamen bitkisel deniyor ama buram buram kimyasal parfüm kokusu yayıyor. Onun yerine benim kullandığım kremi öneririm size.
www.sahibinden.com
Yapan kişiyle konuşmuştum, kendini tamamen maneviyata vermiş yaşlı bir amca,markalaşmakla filan uğraşası yok. Doğal olan bu krem işte, dişim ağrısa üzerine sürüyorum kesiyor. Eklem ağrılarına filan da bire bir.
0
canimnicknameyazmakistemiyor
(15.04.10)
(6)

Damağın kuruması

sinad
Ya son zamanlarda hastalık hastası oldum sanırım. Sıkıntıdan sürekli bişeylere takılıyorum.Daha önce yutkunurken batma gibi birşey hissediyordum o geçti. Şimdi damağımın arka kısmına doğru olan bölgede kuruluk hissediyorum bazen hissetmiyorum ama çok kafaya takmaya başlayınca yutkunmakta zorluk çeki
Ya son zamanlarda hastalık hastası oldum sanırım. Sıkıntıdan sürekli bişeylere takılıyorum.

Daha önce yutkunurken batma gibi birşey hissediyordum o geçti. Şimdi damağımın arka kısmına doğru olan bölgede kuruluk hissediyorum bazen hissetmiyorum ama çok kafaya takmaya başlayınca yutkunmakta zorluk çekiyormuşum gibi geliyor. Ağız kuruluğuda yok susamıyorumda dilimi o bölgeye değdirince bi soğukluk hissediyorum.

Psikolojik mi acana?
0
sinad
(15.04.10)
küçük dilin o.
0
kediebesi
(15.04.10)
@kediebesi haklı gibi. :P
0
diyanet takvimi
(15.04.10)
Değil. Bağdemcik üzerindeki alandan bahsediyorum damağın devamı.
0
🌸sinad
(15.04.10)
bademciklerin boynun ön tarafında
dilinin arkasında
taze zencefil ye, bulamıyosan bal ye.
ayna al bi bak bakalım beyaz mı bademciklerin..
aaaa de aynaya
0
kediebesi
(15.04.10)
bademciklerin üstü işte oradaki damak bölgesi içe doğru kıvrılan yer. Çok kuruymuş gibi hissediyorum bademcikler pembe bi problem yok sanırım =)
0
🌸sinad
(15.04.10)
o zaman su iç bol bol.
burnundan nefes almaya çalış
burnun tıkalı mı?
0
kediebesi
(15.04.10)
(5)

klavyede yazı yazmak bileklerimde ağrı yaratıyor, ne yapmalıyım?

gijilti
önceden hep sağ bileğim ağrırdı. fareyi sağ elimle tuttuğum için. şimdi on parmak yazmaya başladım ve sol bileğim daha beter ağrımaya başladı. klavye dar olduğu için ellerimi 45 derece açıyla tutmak zorunda kalıyorum. dik değil.ağrı sanırım bu eğimden kaynaklanıyor.
önceden hep sağ bileğim ağrırdı. fareyi sağ elimle tuttuğum için. şimdi on parmak yazmaya başladım ve sol bileğim daha beter ağrımaya başladı.

klavye dar olduğu için ellerimi 45 derece açıyla tutmak zorunda kalıyorum. dik değil.
ağrı sanırım bu eğimden kaynaklanıyor.
0
gijilti
(15.04.10)
valla ağrı bileği düz/yere paralel tuttuğumuz için oluyor. ve bence klaveyeler düz oldukça da geçmiycek :) ben de çok sıkıntılıyım bu hususta, hiç bir çözüm de bulamadım henüz.
scorpion da yazmış bileklerin iç kısmını hafifçe kaldırmaya, tamamen düz tutmamaya bak.
dirsek ve bilek arasındaki kemikler klavyede yazarken pozisyondan dolayı çaprazlanıyor, biraz kolunu incelersen anlayabilirsin :)

evet yaa powerball :) ama dikkat et insan manyak oluyür rekor kırcam diye...
0
kediebesi
(15.04.10)
www.hepsiburada.com

boyle bisey guzel olur mu acaba?
klavye jel bilek yastigi. (aynisinin mouse icin olanlari da var)
0
la traviata
(15.04.10)
la traviata'nın bahsettiği üründen ben kullanıyorum çok memnunum, tavsiye ederim.
0
sidd79
(15.04.10)
şu tarzda klavyeler var:
www.amazon.com

hatta şöyle fantastik örnekleri de mevcutmuş:
www.amazon.com
0
wingless
(15.04.10)
Powerball denen aygıt var, günlük bi kaç egzersiz bu ağrıları dindirebiliyor.
Hem de abuk subuk klavyeler ile yazım alışkanlıklarınızı değiştirmeden yapabilirsiniz. :)
0
diyanet takvimi
(15.04.10)
(2)

Dirsek Ağrısı

unbeknown the black
Uykuya yeni dalmışken (20-50 dakika) uyanırsam dirseklerim (özellikle sağ) çatlayacakmış gibi ağrıyor.Ne kadar uykum olursa olsun tekrar uyumam da mümkün olmuyor. Zaten şimdi kalkıp bu duyuruyu girmemin de sebebi bu..Ne mi yapıyorum? Dakikalarca duvarı kapıcı yumruğu ile dövdükten sonra rahatlıyor.
Uykuya yeni dalmışken (20-50 dakika) uyanırsam dirseklerim (özellikle sağ) çatlayacakmış gibi ağrıyor.

Ne kadar uykum olursa olsun tekrar uyumam da mümkün olmuyor. Zaten şimdi kalkıp bu duyuruyu girmemin de sebebi bu..

Ne mi yapıyorum? Dakikalarca duvarı kapıcı yumruğu ile dövdükten sonra rahatlıyor. Tam dirseğime diğer elimle yaptığım mengene hareketleri de cabası.

Ne lan bu?!!

Vakt-i zamanında karpal sendrom için test yaptırmışlığım vaki, öyle bir şey değil.

Ek bilgi: Demir eksikliğinden dolayı benzer ağrıları çekmiştim ama tüm eklem yerlerim ağrıyordu o zamanlar (ki dışarıdan aldığım demiri kabul etmiyordu fücudum, n'oldu da barıştı onu da bilmiyorum).

Süreniz 20 dakika.
0
unbeknown the black
(14.04.10)
karpal tunel bilekteki sorundur. onun kardesi dirsekteki ulnar tuneldir... kubital tunel sendromu diye de gecer ;) bence ters bi pozisyonda yatiyorsundur.
0
no avalon
(14.04.10)
bende de oluyordu bu bir aralar. uyandigimda dirsegim muthis agriyordu. bir gun annem farketti sebebini. finallerden sonra eve gitmis, sinavlar ve 10 saat yolculugun yorgunluguyla okuz gibi sizip kalmisim yataga. annemde odada tv izlerken farketmis. kolum yataktan disari sallaniyormus. avuc ici yukari bakacak sekilde. artik nasil oluyorsa hep oyle yatiyormusum o aralar demek ki. bi yerden sonra serbest salinimdaki kolun agirligina dayanamayan dirsek agriyormus. bu da boyle bi animdir.
0
arnatuile
(15.04.10)
(14)

VOTKA-BİRA karışımı

kiral
kardeşim içmiş arkadaşlarıyla eve geldi 2 kere çıkardı.Napiim ben bu çocuğa yatışsın midesi.Başı da dönüomuş :SZıkkım iç diim ne diim ben bu adama ya.
kardeşim içmiş arkadaşlarıyla eve geldi 2 kere çıkardı.Napiim ben bu çocuğa yatışsın midesi.Başı da dönüomuş :S

Zıkkım iç diim ne diim ben bu adama ya.
0
kiral
(14.04.10)
soda limon tuz, mideyi rahatlatır. çok sarhoşsa kafasını soğuk suyla yıkayın ve direkt yatırın; sızsın..
0
dambil
(14.04.10)
türk kahvesi yap.
bol su içir.
evet yatırın bence de :) yanına bi kova koymayı da unutmayın.
0
kediebesi
(14.04.10)
tatlı bişeyler iyi gelir fazla olmadıkça ya da benimki psikolojik hep ekmek arası helvaya dadanıyorum benzer durumda.
0
lpgli tosbaga
(14.04.10)
en iyisi soda limon derim. galeta falan yesin midesini bastırır. ilaç dersen sedegine de iyi gelir.
0
haleiwa
(14.04.10)
2 kere çıkardıysa daha bişey olmaz zaten. miğdesi bulamaya devam ediyosa genelde ayran-soda karıştırıp içiriyolar. denenebilir.
0
zozjotejmnk
(14.04.10)
yoğurtlu şehriye çorba yapıorum... onu içireyim
0
🌸kiral
(14.04.10)
hava almasını sağla. camdan çıkar derin nefesler aldır.
0
aic
(14.04.10)
nane limon.
0
kimlanbu
(14.04.10)
tatlı bir şey yedirmeyin daha kötü olur. yogurt, soda corba falan olabilir.
0
rurouni
(14.04.10)
1: ne yapayım?
2: soda limon tuz
3: türk kahvesi + bol su
4: tatlı bişeyler misal helva ekmek
5: soda limon + galeta
6: ayran + soda
1: yoğurtlu şehriye yapıyım o zaman yæ

fakat güldüm bayağı. çorbayı kendine yapıyomuşsun gibi de hissetmedim değil :)
0
barbaroj
(14.04.10)
hakikaten sıralama komik olmuş :)
çorba iyi geldi.yattı uyuo ben de arkasından mahvettiği banyoyu temizledim...
0
🌸kiral
(14.04.10)
(bkz: alka seltzer)
0
ozza
(14.04.10)
kahve, kola falan içirme. vücudu zaten susuz kalmıştır alkol yüzünden, bir de kusmuş falan, üstüne kafeinle daha da dehidrasyona yol açma.

bol bol su içsin, o olmazsa soda içsin. ben böyle durumlarda su içemeyi soda içebiliyorum. bir de bir aspirini şimdiden alabilir. yarına epey faydası olacaktır.
0
burfak
(14.04.10)
hiç bişey yapmasaydınız keşke. ayarsız içince sonuçlarını görmesi onun açısından daha iyi.
0
fukka
(15.04.10)
(3)

Çapa' da cildiye muayenesi için hangi poliklinikten randevu alınır?

aidiyetsiz
Soru başlıkta. İnternet üzerinden randevu almaya uğraşıyorum. Cildiye diye bir seçenek yok, kalanlardan ismini anladıklarım uymuyor, anlayamadığım c servisi, d servisi gibi poliklinikler var acaba bunlardan biri mi? Bunlar ne manaya geliyor?
Soru başlıkta. İnternet üzerinden randevu almaya uğraşıyorum. Cildiye diye bir seçenek yok, kalanlardan ismini anladıklarım uymuyor, anlayamadığım c servisi, d servisi gibi poliklinikler var acaba bunlardan biri mi? Bunlar ne manaya geliyor?
0
aidiyetsiz
(13.04.10)
dermatoloji yok mu?
0
little miss sunshinee
(13.04.10)
telefonla al? gece 12den sonra alırsan perşembe sabahına verirler randevu. çapa dermatoloji klinikleri çarşamba çalışmıyor diye biliyorum.
0
kurremkarmerruk
(13.04.10)
Dermatoloji yok, manasını bilmediklerimden kastım c servisi d servisi vs idi.

Telefonla alırım tabii de ben yarın olsun diye acele etmiştim ama madem çarşambaları yoklar...

Teşekkürler.
0
🌸aidiyetsiz
(13.04.10)
(3)

tüy dökücü krem

o da olabilir
en etkili olanı hangisi? kol kıllarını dökecek. bacak-gğüs kıllarını seyreltse yeter.22 m ist :/
en etkili olanı hangisi? kol kıllarını dökecek. bacak-gğüs kıllarını seyreltse yeter.


22 m ist :/
0
o da olabilir
(13.04.10)
hamam otu bence.
0
bu kalem bukalemun
(13.04.10)
jilet vur daha iyi, bir kez kullandım bir bayan olarak jiletten hiçbir farklı yok, bir daha da tövbe, ikinci günden diken gibi batıyor kıllar
0
ilse
(13.04.10)
bioder alırım da (aldırırım da :D) etki eder mi, bilmem
0
🌸o da olabilir
(14.04.10)
(12)

Zayıflamak istiyorum ama aç kalmak istemiyorum .

cy7
Soru üstte yardım lütfen. Lütfen.
Soru üstte yardım lütfen. Lütfen.
0
cy7
(13.04.10)
hareket et :)
bol bol çiğ sebze-meyve tüket. orangutan gibi olacak kadar bol :)
0
kediebesi
(13.04.10)
hafif ve besleyici gıdalar al. fazla ekmek tüketme. sana yağ yasak sana. üç beyazdan uzak dur :))
0
zengin mineralli maden suyu
(13.04.10)
yağsız patlamış mısır ye. az kalorili bişey

ayrıca yemekleri doyduğun an bırak. patlarcasına yeme. o his ufaktan geldiği an bırak. gerçekten açlığı midende hissettiğinde ye. bu şekilde kilo verirsin.

imza: kelin ilacı
0
clementine
(13.04.10)
yemekle yogurt ye veya ayran ic. yemekten yarim saat once bi elma luple. hareket berekettir ayrica :)
0
no avalon
(13.04.10)
patlamış mısır az kalorili değildir sakın öyle bi hataya düşme ayrıaca mısır iştah açar
0
overdose
(13.04.10)
Spor yap
0
Mccknightt
(13.04.10)
bol bol sebze meyve ye. ben de bi aralar coşmuştum ama yazın sürekli meyve yiyerek formuma kavuştum:) ve aradan 7 yıl geçti kilom hep sabit:) bol sebze meyve ye ve bol bol yürüyüşlere çık, hem kiloyu kontrol eder hem de sağlık açısından harika bişi yürüyüş ama tempolu yürüyceksin sallana sallana değil:P
0
nameofrose
(13.04.10)
her bir şey yemek istediğinde, yiyeceğinde öncesinde bir bardak su dik kafana
0
ilse
(13.04.10)
akşam 6dan sonra bir şey yeme,
eve abur cubur alma, evde olduğu zaman yemek zorunda hissedersin kendini.
0
kalimotxo
(13.04.10)
@overdose bu link sana gelsin.

caloriecount.about.com
0
clementine
(14.04.10)
sozlukte benim garantili zayiflama yontemi adiyla actigim basliktaki ilk entry'yi oku ve uygula. alti ay sonra kilo vermemissen, parani iade ederim.
0
compadrito
(14.04.10)
www.formsante.com.tr

valla ben buranın yalancısıyım 100 gr 478 deyor.
0
overdose
(15.04.10)
(14)

hastalık hastalığı, yeniden

ahmetb
merhaba...daha önce girdiğim duyurulara bakarsanız hep medikal, hep benzer. oramda bilmemne var nedir burama şöyle oldu neden tarzı sorular. ben artık sıkıldım bu durumdan. şimdi de beyin tümörü üzerinde duruyorum, kulağım tıkalıydı 2 gün önce de ondan. şimdi de böyle otururken sanki kafam gidip gel
merhaba...
daha önce girdiğim duyurulara bakarsanız hep medikal, hep benzer. oramda bilmemne var nedir burama şöyle oldu neden tarzı sorular. ben artık sıkıldım bu durumdan. şimdi de beyin tümörü üzerinde duruyorum, kulağım tıkalıydı 2 gün önce de ondan. şimdi de böyle otururken sanki kafam gidip geliyormuş gibi hissediyorum, bilmem belki de okuduğum belirtilere göre şeyler uydururyorum. ne yapmak beni paklar a dostlar?

ek : 19 yaşındayım, öğrenciyim, şehir dışında tek başıma yaşıyorum, kışın uzun süren bir ilişkim bitti.
0
ahmetb
(13.04.10)
ful çek ap paklar seni ancak.
biraz radyasyonla kendine gelirsin.
0
kediebesi
(13.04.10)
en fazla ölürüm de geç.
0
layer26
(13.04.10)
psikolog diyorum ben. terapiyle düzelmesi mümkün.

veya durumunuz, yaşınız vs. elveriyorsa birkaç arkadaşınızla birlikte öğrenci evine çıkın. düzeleceğinizin garantisini veriyorum.
0
resistance is futile
(13.04.10)
ilginiz için teşekkür ederim. yalnız yaşıyorum, evet tespitiniz doğru arkadaş ortamındayken bu sıkıntıları farketmiyorum.
0
🌸ahmetb
(13.04.10)
korkunun ecele faydası yok mottosu da iyidir :)
0
kediebesi
(13.04.10)
panik atak gibi bişey olabilir mi?
0
clementine
(13.04.10)
bir ara bundan da şüphelendim, kalp krizine takmıştım o aralar. ama şimdiki favorim damak ya da beyin kanseri. damak kanserinden şüphelenme sebebim damağımın ortasında ufacık tahrişimsi şeyler var ve yutkunurken birazcık acıyor damağım bazen. beyin tümörü sebebim iste belirttiğim gibi cumartesi-pazar kulağım tıkalıydı o. mantıklı mı sizce?
0
🌸ahmetb
(13.04.10)
arkadaşlarla olmanız da çok iyi tabii ki ama benim öğrenci evi derken kastım başkaydı. öğrenci evinin tadını almış kişilerin değişimi inanılmazdır. her yemekten önce-sonra tabağını bardağını yıkayan adamın 1 ay sonra yağlı tavayı suya tutup yemek yapması mı, her hafta temizlik yapan kişinin tozları koltukların altına iteklemeye başlaması mı, böyle devam eder. öğrenci evi insanın hayatını temelden değiştiren, bilhassa vurdumduymazlık katsayısını tavan yaptıran bir deneyim.

ha herkese uygun değil tabi ki. ama madem öğrencisiniz, yaşınız da uygun, eğer bu hastalık hastalığı canınıza tak ettiyse ciddi olarak öğrenci evi önerisini düşünebilirsiniz.
0
resistance is futile
(13.04.10)
beyin tumoru oyle olmaz :) nasil dersen, soylerim de sen simdi onlari da kendinde bulursun ;) nerden biliyosun dersen, bil bakalim nerden hehe... terapi de fayda etmeyebiliyor yalniz :(
0
no avalon
(13.04.10)
hoouse md yi izlememeni öneririm o zaman kıl tüy den nadir hastalıklar kapılıyor :S
0
40karakterlinick
(13.04.10)
en kötü ihtimalle bir gün gerçekten hasta olduğunda geçer. o noktaya gelmemeni öneririm :)
0
kediebesi
(13.04.10)
bir çok kişinin de önerdiği gibi yalnız kalmamaya çalış. arkadaslarınla dışarı çık, gez, toz. onlarla birlikte zevk aldığın, mutlu olduğun işleri yapmaya çalış. bu illet düşünceler genelde akşamları üşüşür insanın kafasına. o yüzden sen bir an önce ya arkadaslarınla aynı eve çık-yalnız kalmaman açısından- ya da bir psikolog edin kendine.
0
saphire333
(13.04.10)
damak ve ağız içi kanserine ne diyorsunuz? ağız kuruluğu, damakta tahriş gibi şeyler ve yutkunurken bazen hafif bir acı? bakın gördüğünüz üzere devam ediyorum. teşekkürler öneriler için, daha çok dışarıda vakit geçirmem lazım haklısınız. house md 5. sezonu bitirdim, 6'ya başlamadım. 5 sezonu da en az 2'şer kere izlemişimdir. evet bu da sebep olabilir aslında.
0
🌸ahmetb
(13.04.10)
başka birşeylerle ilgilendiğinde unutuyorsan zaten hasta değilsindir.bunu düşünmeye çalış hep.
0
aic
(14.04.10)
(9)

aşırı mide bulantısı

clem
ya benim üç gündür inanılmaz midem bulanıyor. cuma akşamı 5-6 kadeh rakı içtim. cumartesi o yüzdendir dedim. sonra regl oldum. pazar o yüzdendir dedim. ama artık 4.gün, ne rakı kaldı ne regl neden böyleyim? geçici ilaç veya iyi gelen şeyler alabilirim ama bir devam durumu var. sabah kalktığımda bira
ya benim üç gündür inanılmaz midem bulanıyor. cuma akşamı 5-6 kadeh rakı içtim. cumartesi o yüzdendir dedim. sonra regl oldum. pazar o yüzdendir dedim. ama artık 4.gün, ne rakı kaldı ne regl neden böyleyim? geçici ilaç veya iyi gelen şeyler alabilirim ama bir devam durumu var. sabah kalktığımda biraz tost yedim. normalde yedikten sonra iyi gelmeli ama yine başladı. pazar günü çok aşırıydı, dün daha iyi oldum ama bugün yine fazla.
ne olabilir fikri olan? doktora git yazmayın ama, devam ederse giderim zaten, sadece ne olabilir diye merak ediyorum, bir de acaba psikolojik olabilir mi dedim çünkü o da etkiler beni, ama 4 gün bu şiddette biraz imkansız geldi..
0
clem
(13.04.10)
soda özellikle limonlusu mide bulantısı için iyi bir çözümdür lakin o şekildede geçmezse bulantın işaret parmağını azının içine sokup kusmayı deneyebilirsin.

geçmiş olsun.
0
male escort
(13.04.10)
nane limon kaynat. mutlaka geçirir. ilaç diyorsan da metpamid iyi gelir genelde. ama çok ciddiyim, nane limon metpamid'den bile iyi :)

belki mideni üşütmüşsündür. male escort'un dediği gibi, zorla kusmaya çalış. rahatlatır muhtemelen.

geçmiş olsun.
0
drink the stars
(13.04.10)
zencefilli seker, bimlerde var bir tane alirsan rahatlatir...ayni nane limon olayini ben de tavsiye ediyorum, bir de maydonoz cignemeyi dene...
0
the man who hears deepest inquisitions
(13.04.10)
ya haklısınız nane limon içtim zaten pazar günü tamam iyi geldi ama uyandım gene devam etti. şimdi beni rahatlatır da mide bulantısı neden olur böyle uzun süreli onu merak ediyorum.
0
🌸clem
(13.04.10)
ya benim en ciddi mide bulantım midemi üşüttüğümde olmuştu, nane limon bi yarım saat rahatlattı sonra da kusmuştum zaten. çok acıklı :)

mide bulantısı cidden çok fena, derdini anlıyorum da, istemesen de bi doktora gitmen lazım. en azından sağlık ocağına filan git tam teşekküllü hastaneye gitmesen de. çünkü çok uzun sürmüş, şimdiye kadar ya geçmesi gerekiyordu, ya da kusman.

ben zorla kusman konusunda ısrarcıyım. eğer kusmana rağmen devam ediyorsa psikolojik olabilir. bir de bazı ilaçlar mide bulantısı yapar, ilaç kullanıyorsan yan etkilerini kontrol et bi.
0
drink the stars
(13.04.10)
sadece bulanıyor mu? başka bişi yok mu? bu kadar uzun sürmesi durumunda gıda zehirlenmesi değildir diyebiliriz.

gastrit gibi hasatalıklarda da bulantı yapar, tiroidle ilgili sorunlar da.... bence bir haftada (yani cuma'ya kadar) geçmezse dahiliyeye gidin.
0
no avalon
(13.04.10)
havalar bir sıcak bir soğuk farkında olmadan üşütmüş olabilirsin. dondurma veya soğuk su da neden olmuş olabilir. sıcak su torbası koymayı dene bir de.
0
nickyazmaksartmibulamadim
(13.04.10)
evet bence de üşütmüşsün.
ayaklarını sıcak tut.

kedin varsa karnına oturt sev. o guruldadıkça midenin ağrısını da alır. hele bi de patilerle masaja başlarsa :) bi yandan da sıcaklık verir oh :)
ama tabi bu dediğim kramplı, ağrılı, sıkıntılı mideler için.
bulantı biraz daha değişik bir konu.
beyin kanamasına bile işaret edebilen bir durum. yani o kadar geniş bir yelpaze var elimizde. o yüzden 1-2 güne hafiflemezse, doktor şart. regl olduğuna göre hamilelik gibi cici ihtimalleri? de eliyoruz. :P

naneli yoğurt çorbası da iyi gelir.

bir sefer benim de başıma geldi de emadur iğne yemek zorunda kaldıydım :/
0
kediebesi
(13.04.10)
geçmiş olsun.

birkaç tane tuzsuz patates haşlayıp yiyebilirsen, midene iyi gelir dindirir.
0
lejant
(13.04.10)
(8)

sağlık karnesi uzatma !?

pongiyen
iyi sabahlar herkese, sağlık karnemin süresi dolmuş uzatmak için öğrenci belgemi aldım ama bu işlem nerede yapılıyor bilmiyorum. herhangi bir sağlık ocağına gitsem olur mu? nerede yaparlar ki? not: ankara'dayım.. karnem emekli sandığına bağlı.. bilemedim bu bilgiler lazım olur mu :) fazla bilgi göz
iyi sabahlar herkese, sağlık karnemin süresi dolmuş uzatmak için öğrenci belgemi aldım ama bu işlem nerede yapılıyor bilmiyorum. herhangi bir sağlık ocağına gitsem olur mu? nerede yaparlar ki?
not: ankara'dayım.. karnem emekli sandığına bağlı.. bilemedim bu bilgiler lazım olur mu :) fazla bilgi göz çıkarmaz :) hadi bi deyiverin lütfen..
0
pongiyen
(13.04.10)
sgk emekli sandığı bürosu. izmir'dekini tarif etsem?

edit: www.sgk.gov.tr
0
phonex
(13.04.10)
25 yaşını geçmediyesen tüm sgk'larda oluyor.
öğrenci belgesi bi de kimlik yeterli.
0
zoone
(13.04.10)
85'liyim yani 25in içindeyim sorun olmaz herhalde di mi? bir de sağlık ocağında olmaz mı?
balgatta bir sgk varmış olmadı oraya gideceğim..
0
🌸pongiyen
(13.04.10)
doğum günü tarihin geçtiyse malesef şansın yok
0
zoone
(13.04.10)
kalktıydı karne ?
0
bryan fury
(13.04.10)
@zoone : 5 ocaktı.. ama ama 25 bitmedi ki daha.. geçen acile gittiğimde yenile dediler yaşın geçmiş demediler.. kurt düştü içime şimdi..

@bryan fury : çalışanların karneleri kalkmış, emeklilerin ve onlara bağlı olanların duruyor..

ee ben netçem şimdi?
0
🌸pongiyen
(13.04.10)
sigortalı biriyle evlenebilirsin. şaka bi yana mithatpaşa'da nefes bar'ın biraz aşağısında sgk var. oraya öğrenci belgenle sorabilirsin, net cevabı alırsın. ayrıca üniversitenin medikosundan yararlanma hakkın doğuyor böylece. mediko sosyal güvencesi olmayanlara bakıyordu. onun için de sağa sola belge götürmek lazım tabi.
0
emraah
(13.04.10)
teşekkür ederim cevaplar için.. bürokrasiyi ne kadar sevmiyorsam o kadar haşır neşirim bu ara.. yapacak bir şey yok mecbur uğraşıcam..
0
🌸pongiyen
(13.04.10)
(6)

boğazım içten kesildi!

jirki
patates kızartması yiyordum, yanmış patateslerden birini iyi çiğnememişim, yutunca sivri köşesi böyle bıçak gibi yardı geçti resmen boğazımı. şimdi yutkununca çok acıyor, ne yapsam geçer? yardım edin ölüyorum
patates kızartması yiyordum, yanmış patateslerden birini iyi çiğnememişim, yutunca sivri köşesi böyle bıçak gibi yardı geçti resmen boğazımı. şimdi yutkununca çok acıyor, ne yapsam geçer? yardım edin ölüyorum
0
jirki
(13.04.10)
bu satirlari yazacak kadar yasiyorsan, anormal kanamali bir durumun yok gibi gozukuyor. agiz ici bogaz vs cok hizli bir sekilde kendini onarir. Bir sure (12 saat falan) cok sicak soguk bir seyler yemezsen sorun gecer gibime geliyor. ha ama cok ciddi bir kanama varsa acile gitmen lazim.
0
compumaster
(13.04.10)
enfeksiyon riskine karşı direkt doktora git, dediğin kadar ciddiyse antibiyotik bile kullanman gerekir.

Böyle kılçık batması gibi ufak bir şey değil sanırım.

Bi sürü hatun var çevrende ilgilensinler ahlkajsdfj :P
0
kimlanbu
(13.04.10)
olur oyle.geçer sabaha.
0
pazubant
(13.04.10)
hafiften bi öksür veya yutkun. kan tadı gibi bişey gelirse kesmişsindir. gelmezse çızıktır o.
0
Ayiyogi
(13.04.10)
Umarım biraz daha iyisindir. Compumaster' ın dediği gibi çabuk iyileşir. Sıcak şeyler yeme ve içme. Bir süre soğuk ve sıvı gidalar al. Bademcik ameliyatı olanlara dondurma yedirirler. Sert ve tekrar tahrişe neden olacak şeyler yeme. Baharatlı gıdalar ve asitli içeceklerden de uzak dur. Bir süre sıvı alışverişi yapmasan, enfeksiyon açısından, iyi olabilir. Geçmiş olsun.
0
july14
(13.04.10)
çok hızlı iyileşecektir. salla gitsin. valla bak.
0
bluedescada
(13.04.10)
(2)

göz

Vermillion
Annemin sağ gözünde periyodik aralarla göz kapağını aşağı çekilmesi sonucu gözde küçülme oluyo.bu neden kaynaklanıyo olabilir?
Annemin sağ gözünde periyodik aralarla göz kapağını aşağı çekilmesi sonucu gözde küçülme oluyo.bu neden kaynaklanıyo olabilir?
0
Vermillion
(12.04.10)
bryan fury
(12.04.10)
Göz tembelliği veya yüz felci başlangıcı olabilir. Nöroloji veya KBB polikliniklerinden birine gidip gösterseniz iyi olur.
0
ariferol08
(12.04.10)
(1)

Geçmeyen kulak/baş ağrısı için hangi polikliniğe gitmek gerek?

charm
Anneannemin iki gündür bir sıkıntısı var, ben de doktora götürücem ama kafam karıştı. Tarifi şu "kulağımın içinden başıma doğru ağrıyor, gözlerimden vurup uyuşma yapıyor bu ağrı". Tansiyonu normal çıkıyor, bu belirtilerle hangi bölüme göstermeliyim bilemedim. Kulak burun boğaz mı, dahiliye mi, nörol
Anneannemin iki gündür bir sıkıntısı var, ben de doktora götürücem ama kafam karıştı. Tarifi şu "kulağımın içinden başıma doğru ağrıyor, gözlerimden vurup uyuşma yapıyor bu ağrı".

Tansiyonu normal çıkıyor, bu belirtilerle hangi bölüme göstermeliyim bilemedim. Kulak burun boğaz mı, dahiliye mi, nöroloji mi yoksa algoloji mi? Fikri olan?
0
charm
(11.04.10)
kulak burun boğaz'a gideceksiniz öncelikle, onlar ayrıca sizi nörolojiye sevk edeceklerdir zaten. geçmiş olsun.
0
mesopotamian
(11.04.10)
(6)

bobrek agrisi icin ne yapilir nasil yapilir

bika
yaklasik bir haftadir deli gibi agri cekiyorum. sorunun bobreklerden oldugunu yeni kesfettim. zira belim saniyordum. agri kesiciye cevap veriyor ama bobrek agrisi cekerken de gunde 8 tane agri kesici almak ironik gibi. sicak iyi geliyor ama kalici cozm lazim. yorganin altindan cikmadan kac saat kali
yaklasik bir haftadir deli gibi agri cekiyorum. sorunun bobreklerden oldugunu yeni kesfettim. zira belim saniyordum. agri kesiciye cevap veriyor ama bobrek agrisi cekerken de gunde 8 tane agri kesici almak ironik gibi. sicak iyi geliyor ama kalici cozm lazim. yorganin altindan cikmadan kac saat kalirim diye deneme yapmaktan bunaldim nisan ayinda.
bilenlerin, duyanlarin...

bu arada, kotu derlerdi ama bu kadar can acitacagini hic dusunmemistim! ne fenaymis yahu!
0
bika
(11.04.10)
Simdi ayar vermek sanacaksiniz ama insan yazmadan duramiyor. 1 Hafta, gunde 8 tane agri kesici alacaginiza doktora gittiniz mi? Ya ciddi birsey varsa, nasil bilebiliriz ki biz?

Doktora gittikten sonra bunu yazdiysaniz bilemicem ama normal bir doktor sizi boyle birakmazdi heralde. Saglik ocaklarinda kontrol ucretsizdi benim bildigim.

Ha oneri derseniz, sicak suya oturup masaj yapabilirsiniz. Bol su icin bir de. Ama dedigim gibi ciddi bir durum da soz konusu olabilir.
0
ermanen
(11.04.10)
ermanen ayarınızı vermiş :)
doktora gidin
sonra da gilaboru alın aktardan.
geçmiş olsun.
0
kediebesi
(11.04.10)
@witcher, a$kolsun ama.... ne demek "bir antibiyotik al", hepsi ayni mi bunlarin? doktora gitsin, antbiyotigi o versin. doktor belki kultur yapacak, senin "bir antibiyotik" butun tabloyu bozmus olacak. belki tas var bobreginde iltihap yok, biliyor muyuz biz burdan. cikcik :)

@bika, doktora gidecen arkadasim, bobrek ihmal etmeye gelmeyen cok bi organdir. yeri tam bel degil de, 'bosluk' tabir edilen iki yanindir :)

gecmis olsun.
0
no avalon
(11.04.10)
sen ne yaptın ya doktora gitmeden olmaz bu iş. gideceksin doktora hem ağrını kesecek hem de sorun ne onu söylicek.
bi kas gevşetici yapar. antibiyotik ağrı kesici vs verir. sonrasında ise bol bol bol su içmen lazım. taşın varsa düşmesi gerek değil mi?
böbrek şakaya gelcek şey değil. gidecek durumda değilsen bi tanıdığını çağır. ama muhakkak doktora git.
0
zenc
(11.04.10)
böbrek taşı olabilir.

böbrekleri çalıştıran, taş varsa dökülmesine yardım eden ilaçımsı bir şey, ROWATİNEX, biraz pahalı ama iyi gibi.
0
alchemistt
(11.04.10)
eğer taş ise (doktor şart evet)

sıcak su torbası
bol su
0
clementine
(11.04.10)
(1)

damakta tahriş

ahmetb
damağımda böyle bir noktada sanki tahriş gibi birşeyler var bazen yutkunurken hafif bir acı veriyor, ama sürekli değil. ağız kuruluğu da buna sebep olabilir diye düşünüyorum. bir de şöyle bir baktım sanki bir nokta hafif kızarmış ve girinti oluşturmuş gibi. ne olabilir, mühim birşey çıkar mı?
damağımda böyle bir noktada sanki tahriş gibi birşeyler var bazen yutkunurken hafif bir acı veriyor, ama sürekli değil. ağız kuruluğu da buna sebep olabilir diye düşünüyorum. bir de şöyle bir baktım sanki bir nokta hafif kızarmış ve girinti oluşturmuş gibi. ne olabilir, mühim birşey çıkar mı?
0
ahmetb
(11.04.10)
sürekli olmuyorsa mühim değildir bence,
arada bende de oluyor

sert bir şey fln yediğimde çiziliyor(ekmek kenarı misal)
0
demlikposet
(11.04.10)
(9)

Geçici saç boyası

4telbanayeter
Kısa film çekmeyi düşünüyoruz; benim karakterimin saçları simsiyah olmak zorunda. Ama ben kumralım, siyah ve yıkayınca geçicek saç boyası bulabilirmiyim ? Veya bana önerebileceğiniz başka bir çözüm varmı?Örneğin: Siyaha boyayıp sonra yine kendi rengime boyasam işe yararmı?
Kısa film çekmeyi düşünüyoruz; benim karakterimin saçları simsiyah olmak zorunda. Ama ben kumralım, siyah ve yıkayınca geçicek saç boyası bulabilirmiyim ? Veya bana önerebileceğiniz başka bir çözüm varmı?
Örneğin: Siyaha boyayıp sonra yine kendi rengime boyasam işe yararmı?
0
4telbanayeter
(11.04.10)
Peşpeşe boya yapmak saçı "yakıyor"muş... ki hiç gerek yok :)

ayrıca alternatif olarak peruk deneseniz? ya da kömürle karartmayı =))
0
lazor
(11.04.10)
Kömür baya rahatsız eder gibime geliyor :D
0
🌸4telbanayeter
(11.04.10)
yıkayınca geçen saç boyası var ama marka adı bilmiyorum
0
kalimotxo
(11.04.10)
direk yıkayınca geçen bilmiyorum ama loreal castingler 1 ay içinde tamamen akıyormus. 20 yıkamalık bir omru vardı yamulmuyosam.
0
gofragol
(11.04.10)
sprey boyalar var bırak yıkamayı terleyince bile akmaya başlar
0
lpgli tosbaga
(11.04.10)
şu hint kınası dedikleri geçici değil mi?aklıma direk o geldi

edit:tamam geri aldım dediğimi...:)
0
voodoo 007
(11.04.10)
aman aman, hint kınası hatasını bi defa yapmıstım 2 yıl cıkmadı sacımdan:)
0
gofragol
(11.04.10)
o kadar para harcayacağınıza (boya 60- boyayı akıtma tekrar boyata 120-140 arası) gidip bir peruk alın mis gibi
0
ilse
(11.04.10)
sprey boyalar var. pek orjinal görünmez ama denemeye değer.
0
ency
(11.04.10)
(4)

Dikkat eksikliği ve konsantrasyon bozukluğu

clementine
Bunun için psikiyatriste mi, nörologa mı gitmek gerekir? Ve tanı nasıl konuyor? Devlet hastanelerinde sürünmeye değer mi bunun için? Yoksa özel olarak doktora mı gitmek lazım?
Bunun için psikiyatriste mi, nörologa mı gitmek gerekir? Ve tanı nasıl konuyor? Devlet hastanelerinde sürünmeye değer mi bunun için? Yoksa özel olarak doktora mı gitmek lazım?
0
clementine
(10.04.10)
devlet hastanesi eeg siydi filan uğraştırabilir, uğraştırmayabilir de. özel çok kötü sokuyo onu biliyorum.
0
radikalherif
(10.04.10)
eeg isteniyo mu kesin yani. bende belirtiler var ama (aslında ciddi anlamda var) eeg yok hacı öyle bişi derse?
0
🌸clementine
(10.04.10)
Adı ADHD'dir. Ben bunun için psikaytriste gittim... Ritalin adlı bir ilacı vardır...
Kırmızı reçete ile satılır...
-Özele gidiyrm; saati 150-200tl falan...
0
maglev45
(10.04.10)
Dikkat eksikliği ve konsantrasyon bozukluğu tek bir rahatsızlığın belirtisi değildir. Bir çok ihtimal var. O yüzden bir psikiatriste git derim. Önce devlet hastanesine git. Ne kaybedersin. Olmadı universite hastanelerini dene
0
ilkdefa
(10.04.10)
(2)

haz almadigim isleri yaparken had safhada dikkat daginikligi

curt
yapmam gereken binlerce is var. pek sevmedigim bir is ise, once basliyorum, bir sure sonra kendimi tamamen alakasiz isler yaparken buluyorum. sonra naapiyorum lan ben deyip geri donuyorum. 1 saatte yazilabilecek bir yazi 2 - 3 gun alabiliyor. zaman sinirli oldugu zaman ss kurali sayesinde isi sevme
yapmam gereken binlerce is var. pek sevmedigim bir is ise, once basliyorum, bir sure sonra kendimi tamamen alakasiz isler yaparken buluyorum. sonra naapiyorum lan ben deyip geri donuyorum. 1 saatte yazilabilecek bir yazi 2 - 3 gun alabiliyor.

zaman sinirli oldugu zaman ss kurali sayesinde isi sevmesem de verimlilik tavan yapiyor. ama cok yorucu ve yipratici oluyor.

var midir tedavisi?
0
curt
(10.04.10)
0
sourlemonade
(10.04.10)
nefesini tut, gözünü kapa, şnorkeli tak, ve dal :)
başka yolu yok.
0
kediebesi
(11.04.10)
(3)

minoset

violethill
minoset uyku yaparmı
minoset uyku yaparmı
0
violethill
(10.04.10)
icinde parasetamol varsa olabilir. ki var...
0
no avalon
(10.04.10)
bazı yerlerde içinde kafein olduğu söyleniyor, bazıları da uyku yaptığını da söylüyor. karar veremedim yarın sınavdan önce içmeyi düşünüyordum, hala kararsızım bilemiyorum ne yapsam?
0
🌸violethill
(10.04.10)
miden iyiyse majezik turu non stroid agri kesici ic... kesin uyutmazlar.

ya da illa parasetamol olsun ama kafeinli olsun diyorsan vermidon al.
0
no avalon
(10.04.10)
(4)

dogal balgam sokme yontemleri

insanimsi
merhaba,19 yillik bir sigara tiryakisi olarak 1 haftadir sigara icmiyorum ve bir daha da icmemeye kararliyim. sigarayi biraktiktan sonra vucudun kendini toparlamak icin girdigi genel surecleri biliyorum ve yasiyorum. ancak, bendeki balgam cikarma olayi son derece sorunlu. balgam bogazimda birikiyor
merhaba,
19 yillik bir sigara tiryakisi olarak 1 haftadir sigara icmiyorum ve bir daha da icmemeye kararliyim. sigarayi biraktiktan sonra vucudun kendini toparlamak icin girdigi genel surecleri biliyorum ve yasiyorum. ancak, bendeki balgam cikarma olayi son derece sorunlu. balgam bogazimda birikiyor ve nefes almami zorlastiriyor. cikartmak icin ne kasar kasarsam kasayim olmuyor.
duydum ki dogal balgam sokmeye yarayan otlar ve iksirler varmis. bunlar nasil kullanilir? ise yarar mi? bilginiz ve benzer durumda kendinizde ise yarayan yontemleri yazarsaniz sevinirim.
0
insanimsi
(10.04.10)
www.7gunsaglik.com
bunların arasında bir adaçayını biliyorum. ıhlamur da yumuşatır.
aktarlar da çok yardımcı oluyor.
0
kediebesi
(10.04.10)
hayırlı olsun öncelikle, bence bizatihi bi aktarın kapısına gitmek daha mantıklı. ki bu işi yapıp da gerçekten etkili bi şeyler öneremeyecek esnaf yoktur zannımca

aman vazgeçmeyin.
0
antihero
(10.04.10)
balgam için benim cok guvendiğim prof. ibrahim saraçoğlu'nun şöyle bir tarifi var:
1 tatlı kaşığı süzme bal ve 1 tatlı yumuşamış tereyağını iyice karıştırın. Gece uyumadan önce 1 kere yutun.
bir de benden tarif:) balın içine toz zerdeçal, zencefil, tarçın cok az da karabiber atıp macun yapın hem balgama hem bagısıklık sisteminize cok iyi gelecektir.
bir de sigarayı bırakma surecinde karabaş otu genel anlamda cok iyi bir destektir. yoksunluga da iyi gelir. www.turkforum.gen.tr
0
gofragol
(10.04.10)
Doktorlar bol su içmeyi önerir genelde
0
katilonur
(12.04.10)
(5)

sarhos olmama ilaci

jupiterianvibe
bizim memlekette var mi bilmiyorum ama okkuz gibi icmekte olan finlandiyalilarin falan icmeye baslamadan once aldiklari ve alkol emilimini mi azaltan yoksa alkol metabolizmasini mi deli gibi hizlandiran bi ilac var idi. bu sayede litrelerce votka, 10 litrelerce bira falan icebiliyorlardi bu adamlar.
bizim memlekette var mi bilmiyorum ama okkuz gibi icmekte olan finlandiyalilarin falan icmeye baslamadan once aldiklari ve alkol emilimini mi azaltan yoksa alkol metabolizmasini mi deli gibi hizlandiran bi ilac var idi. bu sayede litrelerce votka, 10 litrelerce bira falan icebiliyorlardi bu adamlar. ozellikle muzik gruplari falan kullaniyordu, neydi o ilac ya bilen var mi? alka seltzer demeyin doverim.
0
jupiterianvibe
(10.04.10)
ilaca ne gerek var yahu. içmeye başlamadan önce yarım çay bardağı zeytinyağını dikin kafaya, bütün akşam sarhoş olmadan sünger gibi gezersiniz.
0
resistance is futile
(10.04.10)
yok abi oyle degil bu. suursuz icmeden bahsediyorum, zeytinyagiyla falan olacak bisey degil, klasik dogal yontemleri ben de biliyorum.
0
🌸jupiterianvibe
(10.04.10)
cehaletimi bağışlayın.ama sarhoş olunmayacaksa neden alkol tüketilir ki?yoksa kastedilen, litrelerce içip kontrolu kaybetmeden leyla olmak mıdır?
0
cruex
(10.04.10)
damak tadi denen birsey var. viski dedigin seye doyamiyorum ama yarim litrenin uzerinde iptal oluyorum. ama ben zaten bunu ogreneyim de kullanayim diye degil, sadece arkadaslarla yaw beyle de bisey vardi ama neydi diye aklimiza geldigi icin soruyorum.
0
🌸jupiterianvibe
(10.04.10)
ethylex, naltrakson. alkolizm ve opioid bagimliligi (erion) tedavisinde kullanilir. bu soylediklerim tedavi icin uretilipte basarisiz olan ilaclardir. vucudun alkol ve opiod emilimini neredeyse 0 lar yani alkol ve uyusturucu etkisini gosteremez alindiginda. kisacasi sarhos olamazsiniz. ama alkol ve uyusturucu istegini engellemez. zira bu yuzden basarisiz olmuslardir.

ilaclar alindiktan 30 dakika ila 180 dakika arasinda vucuttaki endorfin gizlenmeye baslar. gayet mutsuzlasirsiniz. intihara meyilli olma katsayiniz x3 e cikar. ki bu ciddi bir rakamdir. bok gibi iceyim ama derbeder olayim diyorsaniz deneyebilirsiniz. nasil uygulamaniz gerektigini anlatirim merak ederseniz.
0
ozza
(10.04.10)
(5)

uçuk ve lenf

McCoy
Merhaba arkadaşlar dudakta uçuk varsa dil altında da lenf bezleri varsa (emin değilim)bu bez sertleşebilir mi? yoksa buradaki dil altı gıdık üstü sertlik neyin işareti olur?
Merhaba arkadaşlar dudakta uçuk varsa dil altında da lenf bezleri varsa (emin değilim)
bu bez sertleşebilir mi? yoksa buradaki dil altı gıdık üstü sertlik neyin işareti olur?
0
McCoy
(10.04.10)
uçuğun sebebi olan hsv lenfotropizm göstermiyor diye hatırlıyorum (lenfi şişirmemesi lazım). zaten o bölgede bu tarz sertlik vb çok sık rastlanır, geçirilmiş boğaz enfeksiyonuna bağlıdır genelde.
0
gonion
(10.04.10)
fakat tersi mümkün olabilir. yani lenfteki aksaklık dolayısıyla uçuk çıkmış olabilir. çünkü uçuk virüsü her zaman ordadır ancak bağışıklıkta sorun olunca ortaya çıkar.
siz bağışıklığınızı güçlendirmeye bakın.

edit: oradadır dediğim dudağınızdadır, lenfinizde değil :)
0
kediebesi
(10.04.10)
@kediebesi: hsv lenfoid dokuda değil ganglionda latent kalır diye biliyorum ben. yanlışınız olmasın?

edit: yani uçuğun immünite düşüklüğünde çıkıyor olduğu doğru lakin virüs kaynağı lenfoid doku değil demek istiyorum.
0
gonion
(10.04.10)
basit bir araştırmayla şu siteye ulaştım
dermnetnz.org
burada lenf nodları da şişebilir demiş.

ama zaten ben cevabımda bunu demek istememiştim. başka bir nedenle lenflerde bir sorun oluştu ise uçuk gibi çeşitli arazlar çıkabilir demek istiyorum. yani tersine düşünüyorum. yanlış olabilir. tıp doktoru değilim. :) lenflerim şiş. herpes simplex çok yakın bir arkadaşımdır. o yüzden yazdım.
evet lenfler bambaşka bir nedenle tepki vermiş olabilir.

yani en nihayetinde lenf herpes bağışıklık birbiri ile yakın ilişkideki sistemler, öyle değil mi?
0
kediebesi
(10.04.10)
şişebilir, nitekim benimkiler şişti 1 hafta önce. önce uçuk peyda oldu sonra da gıdık üstümde iki adet misket oluştu. tırstım doktora gittim. vücudum hastalığa bu şekilde karşı koymuş dedi. ilaç falan da vermedi.
uçuğum geçti az bi izi kaldı, misketlerim küçüldü.
0
anestezik
(10.04.10)
(9)

2 haftadır geçmeyen garip kuru öksürük (imdat)

ground
şöyle ki; gece yatarken ortada yok. sabah kalktıktan yarım saat sonra başlıyor.öğleye kadar değişik aralıklarla devam ediyor. bazen yırtılacakmış gibi oluyorum. sanki ciğerlerimde bişey var ve onu dışarı çıkarmaya çalışıyor gibi.ciğerlerimde hırlama sesi var, sanki kabarcıklar var gibi. hafta sonu
şöyle ki; gece yatarken ortada yok. sabah kalktıktan yarım saat sonra başlıyor.öğleye kadar değişik aralıklarla devam ediyor. bazen yırtılacakmış gibi oluyorum. sanki ciğerlerimde bişey var ve onu dışarı çıkarmaya çalışıyor gibi.ciğerlerimde hırlama sesi var, sanki kabarcıklar var gibi. hafta sonu soğuk olmamak kaydı ile alkol aldığımda bayağı azalıyor.bir hastalığım veya alerjim hali hazırda yok. doktor arkadaşın telefondan tavsiyesi ile sinecod şurup ve levonpront kullandım bitirdim hala geçmedi. zencefil tozu+ bal karışımını içtim ı ııh aynen devam ediyor. şimdi de siyah turp içinde süzülmüş bak yaptım onu içeceğim. bir tavsiyesi veya teşhisi olan olursa çok makbule geçecek.
0
ground
(09.04.10)
kesinlikle doktora gorunmelisin herhangi bir alerjim yok diyorsun ama test yaptirdin mi? sabah artmasi bahar alerjisini andirdi bana..ve daha kotusu astima falan cevirebilir..ki eger alerjiyse vucut bal ve zencefile falan da hassas olabilir... muhakkak doktor arkadasim....
0
lule
(09.04.10)
sokaktayken veya nispeten serin bir ortamdayken, serin havayı solumaya bağlı olarak öksürük-hırıltı artıyorsa trakeoit olabilir. bir göğüs hastalıkları uzmanına danışın, çünkü her öksürük-hırıltı aynı hastalığı işaret etmez. mevcut rahatsızlığınızı daha da kötüleştirecek aksi bi tedavi uygulamaya kalkarsanız dah kötü olur.
0
elenika
(09.04.10)
balgam sokucu ılac almalısın 24 yıllık deneyımıme dayanarak soyluyorum. mesela nac600 bu pıyasayı yıkar gecer. bogazındakı ıltahap cıgerlere ınıyo bazı durumlarda. mesela cok soguk alınca ya da ters akıntı dedıklerı sey olunca. yerlesır sonra akcıgerlerıne o ıltahap bogmaca falan olursun olursun maazallah

ama yıne de doktora gıt tabı. ben kendı deneyımlerıma dayanarak soyluyorum. benımkıne cok benzıyo senın durumun. ben doktor degılım
0
pelinimsi
(09.04.10)
bir çay bardağı pekmez iç derim başkada bir şey demem. bende de aynı sorun vardı yıllar evel,annemin zoruyla içtim bir çay bardağı pekmezi o gün bugün öyle bir sorun kalmadı.
0
dccl
(09.04.10)
Doktora gitmeyi ihmal etmeyin, hatta direk göğüs hastalıklarıyla alakalı bir hastaneye gidin mümkünse. Kardeşim de 1 aydan fazladır öksürüyor, en az 10 tane doktora gittik, abuk subuk ilaçlar verdiler hiçbir işe yaramadı. Yedikule göğüs hastalıkları hastanesine gittik en son, astım hastalarının kullandığı ilaçları verdiler astımı olmamasına rağmen, şimdi çok çok daha iyi, günde 2-3 kere öksürüyor şu anda.
0
appleblossom
(09.04.10)
doktora gidin önerilerine katılıyorum..
alerji olabilir, yok demişsiniz ama bir çok insanın bilmediği bir alerjisi hep vardır..
kuru öksürüyorsunuz..akciğer cıkarmk istiyor ama yapamıyor da olabilir..blgam söktürücü olarak mukolitik bir ilaç kullanabilirsiniz belki(ciger sulandırıcı:))..sigara kaynaklı olabilir, bu mevsimde yapar ama içseydiniz yazardınız herhalde..uç bir nokta ama nörolojik bir problem bile olabilir..en kısa zamanda doktora basvurun..rasgele bitkisel tedavi uygulamayın, bir uzmanına muhakkak danısın, eczacılar bu konuda yardımcı olabilirler, tabi farmakognoziyi hatırlamak isteyecek eczacı bulmak güçtür:)
0
ne adrenerjik ne kolinerjik
(09.04.10)
sinüzit kaynaklı da olabilir. fakat kesin olarak doktor muayenesi gerektirir.
0
eskiyeni
(09.04.10)
Vucudunuz yatay durumdan dikey duruma gecince basladigina gore, bu oksurugun yer cekimiyle bir ilgisi olmali. Yani yatar durumdan ayaga kalkmis duruma gectiginizde, sinuslerinizden bronslariniza dogru, yer cekiminin etkisiyle bir akinti olmasi ihtimali var ve buna sinobron$ial akinti denir. Bu akinti bronslar girdiginde oksuruk refleksi olusturur. (Yani akciger, kendisine yabanci bu salgiyi, oksurerek disari atmaya calisir). Bu sivi su gibi akiskan olmadigi icin oksuruk biraz gecikerek basliyor olabilir. Eger bu dusunce tarzim dogruysa, sizde kroniklesmeye yuz tutmus sinuzit olabilir. Bir Kulak Burun Bogaz uzmanina gorunmenizi tavsiye ederim.
0
compadrito
(14.04.10)
merhaba söylediğin şikayetlerin aynısını şuanda bende yaşıyorum 2 haftadır bu dediklerinin aynısı gece uyurken geçiyor kalktıgımda başlıyor, sanırım geçensene başına gelmiş nasıl geçti neymiş doktorlar bişey bulamadı..geçmiş olsun..
0
airjordan
(02.10.11)
(2)

İsim ve tarih unutmak

Mercan
Eskiden böyle değildim ben, hiç unutkanlık sorunum olmamıştı. Şimdi olayları, konuşmaları, sahneleri, olaydaki kişilerin giysilerini bile hatırlarken isimler silinip gidiyor aklımdan. Bunun haricinde zaman tanımlamakta da sorun yaşıyorum. Mesela bir şeyin ne zaman olduğundan bahsedeceksem atıyorum y
Eskiden böyle değildim ben, hiç unutkanlık sorunum olmamıştı. Şimdi olayları, konuşmaları, sahneleri, olaydaki kişilerin giysilerini bile hatırlarken isimler silinip gidiyor aklımdan. Bunun haricinde zaman tanımlamakta da sorun yaşıyorum. Mesela bir şeyin ne zaman olduğundan bahsedeceksem atıyorum yılbaşı civarı diye bir aralık belirleyebiliyorum ama eskiden gün ay yıl üçlüsüyle tarih verebiliyorken şimdi seneyi bile parmak hesabıyla çözebiliyorum. Uzun bir süre kan sulandırıcı ilaçlarla tedavi gördüm. Yan etkilerinden biri unutkanlıktı. Tedavi bitti,ilaçları kestim ama hafızada kalıcı hasar bıraktı sanırım.
İsmleri ve tarihleri hatırlayabilmek için kullanabileceğim bir metod veya bitkisel çözümler var mı bildiğiniz?
0
Mercan
(08.04.10)
tebokan var ginko biloba.
0
kediebesi
(09.04.10)
bazen stress, yoğunluk, yorgunluk vb. gibi durumlar da etken olabiliyor. yaşını bilmiyorum ama yaşın da etkisi var. eskiden baktığım evrağın fotokopisini çekiyordum gözümle. ama artık elimde kağıt kalemle geziyorum.
0
mavikurbaga
(09.04.10)
(4)

efexor xr

passion rules the game
kullanan eden var mı? ne kadar sürede etikledi?okb'ye endike sanırım?
kullanan eden var mı? ne kadar sürede etikledi?
okb'ye endike sanırım?
0
passion rules the game
(08.04.10)
ben kullanıyorum. hayatımı kurtardı diyebilirim. etkin doza ulaştıktan sonra etki eder. en başta düşük bir dozla başlatmıştır. daha sonra arttıracaktır. etkin doza ulaşınca farketmeden bir bakmışsınız ki dert tasa kalmamış. okb endike ne demek bilmiyorum.
0
gary ridgway
(08.04.10)
bipolar bozukluk, boderline, major depresyon vs... de kullanılıyor. yan etkileri görülmeye ilk kullanımdan sonra dahi başlayabiliyor...
endike etme süresi 20 gün ile, bir ay arasındadır pozitif belirtiler için...

bir de başlangıç için kullandığınız ilk ilaçsa fazlasıyla ağır kendisi... daha düşük yan etkili ilaçlarla başlamak daha iyi... lustral, prozac vs... yan etkileriniz çok ağırsa değiştirmesini isteyebilirsiniz.
0
ilse
(08.04.10)
2 ay kadar kullandım ağır yan etkilerinden dolayı bıraktım. pek etki etmemişti bırakana kadarki sürede.
0
chavezding
(08.04.10)
teşekkür ederim cevaplar için.
ilk başladığım ilaç çok da ağır bir durumum yok açıkçası ama doktor etkili olur dedi. yan etkilerinin çoğu azaldı uyku problemleri hariç..bakalım
0
🌸passion rules the game
(09.04.10)
(5)

göz doktoru/hastanesi tavsiyesi

flame of feanor
istanbul avrupa yakası, mümkünse bahçelievler civarı önerebileceğiniz sgk anlaşmalı, memnun kaldığınız hastane var mıdır? sözlükte dünya göz hastanesi için pek iyi şeyler yazılmamış o yüzden gidesim kaçtı.
istanbul avrupa yakası, mümkünse bahçelievler civarı önerebileceğiniz sgk anlaşmalı, memnun kaldığınız hastane var mıdır? sözlükte dünya göz hastanesi için pek iyi şeyler yazılmamış o yüzden gidesim kaçtı.
0
flame of feanor
(08.04.10)
ben acıbadem'e gitmiştim memnun kaldım ama dünyagöz'e gidiğp ordan da memnun kalmıştım benim memnuniyet eşiğim düşük olabilir :)
0
purpurum
(08.04.10)
bakırköy askerlik şubesinin orada kızılay var. oranın göz muayenesi baya iyi. bir de carousel'in karşısında med vardı ama orası kapandı galiba.
0
scientific calculator
(08.04.10)
aklimdan zorum var
(08.04.10)
Ben İstanbul'a da Dünya Göz'e de gittim. İkisinden de memnun kaldım. Dünya Göz'de SGK anlaşması var ama 90 lira muayene farkı alıyorlar. Eğer özel sigortanız varsa daha çok iş görüyor. İstanbul Göz'de fiyatlar daha uygun.

Ayrıca purpurum acıbadem demiş ama eğer bir kaç ay içerisinde değişmediyse acıbadem'in kalp dışında sgk ile anlaşmalı olduğu branş yok diye biliyorum.
0
aklimdan zorum var
(08.04.10)
bakırköy kızılayın doktoru iyidir, ilgilidir ama çok kalabalık olur, sabahın köründe sıra almak gerekir.
dünya göz hastanesine gittiğimde de çok kalabalıktı ve "işinize gelirse" gibi davranmışlardı.
istanbul göz hastanesi hem daha hesaplıydı hem de gayet iyiydi doktorları. bahçelievlerde zaten, ben çok memnun kalmıştım.
0
kalimotxo
(08.04.10)
(9)

parmaklarımda çıkan yaralar/çatlaklar

kibritsuyu
yıllardır kurtulamadığım bir illet bu. özellikle kış aylarında ortaya çıkıyor. kimi zaman yazın da geçmediği oluyor. parmaklarımın iç taraflarında aşırı bir kuruluk, pul pul dökülmeler oluşuyor. sonra bunlar yaraya veya çatlağa dönüşüyor. inanılmaz acı veriyor. tam geçti diyorum, aynı veya başka par
yıllardır kurtulamadığım bir illet bu. özellikle kış aylarında ortaya çıkıyor. kimi zaman yazın da geçmediği oluyor. parmaklarımın iç taraflarında aşırı bir kuruluk, pul pul dökülmeler oluşuyor. sonra bunlar yaraya veya çatlağa dönüşüyor. inanılmaz acı veriyor. tam geçti diyorum, aynı veya başka parmağımda yeniden çıkıyor. kesinlikle kurtulamıyorum.

şimdi doktora git diyeceksiniz. iki kere doktora gittim bunun için. üstelik bir tanesi senelerin cildiye uzmanı olan özbeöz amcam. diğeri ise özel bir hastanenin cildiye uzmanı. amcam dedi ki yağlı krem sür, elini çok yıkama ve yıkarsan da sıvı sabun kullanma.

özel hastanedeki cilt doktoru onu bile diyemedi. inceledi baktı. dedi jöle kullanır mısın, yok. yabancı bir maddeye elledin mi, yok. şunu yaptın mı yok, bunu ettin mi yok. adam kilitlendi kaldı, diyecek şey bulamadı. en sonunda dedim, araba kullanıyorum, oto yıkamacıda direksiyonu parlattılar falan ondan olur mu acaba? hah dedi kesin ondandır. kortizonlu bir merhem verdi yolladı. bir halta da yaramadı. araba kullanmayı da bıraktım ama yaralar 7 senedir hala geçmedi.

resim ekliyorum. görün parmaklarımın durumunu. bu resimdeki sol el baş parmağım. aynısından bir tane sağ el başparmağımda ve iki tane sol el işaret parmağımda da var. toplam 4 tane. her gece yatarken madecassol sürüp üzerini yara bandıyla bantlıyorum. bugüne kadar en efektif çözüm bu oldu. denemediğim cilt merhemi, nemlendirici krem, vazelin, bepanten, mantar ilacı zırt vırt kalmadı. doktor da çözüm bulamadı. son umudum sizsiniz. kocakarı ilacına da razıyım. ya da bu işten anlayıp hakiki çözüm üretebilecek, cevap bulamayınca "hah araba kullandın kesin ondan" diye götünden sallamayacak bir doktor da olur. şehir ankara.
0
kibritsuyu
(07.04.10)
sedef falan olmasın ?
0
kimlanbu
(07.04.10)
annem çok bulaşık yıkadığı zaman olurdu bunlar. ama bence sizinki gerçekten ciddi bir durum. iyi bir doktorun görmesi gerek diye düşünüyorum. sürekli yaptığınız işleri iyi gözden geçirin. konuyla ilgili bişiler gördüğüme eminim. yahoo answers da tiroid olabilir demişler mesela, ne kadar doğru bilemem. ama bir tür "deficiency" gibi geldi bana, bişeyiniz eksik, yediğiniz, içtiğiniz, ya da yemediğiniz, içmediğiniz :)
en çok elleri kullandığımız için elde beliriyor olabilir.
ayrıca parmağınız gereğinden fazla bükülüyor. kuru bir cilt rahatlıkla çatlar bu hareketlerde. yaranızın yönü de buna işaret ediyor ayrıca.

mesela annemin parmaklarında oluşan yarıklar parmağın ucunda dikine oluyordu.
0
kediebesi
(07.04.10)
dikey de çıkıyor. şu anda en büyük olanını çektim. o yatay. sol işaret parmağımdakilerin ikisi de dikey. ve evet parmaklarım resimlerde de görüldüğü gibi çok kuru. gün içinde krem kullanamıyorum ama yatarken varsa vazelin, yoksa eşimin nemlendirici cilt kremlerinden, el kremlerinden falan sürüyorum.rahatlatıroyr ama kredim etkisi geçince yine aynı.

yani bu şey gibi. işlemciyi overclock yaparsın ısınır, üstüne soğutucu takarsın. soğutucu ne kadar iyiyse işlemci o kadar iyidir. ama ısınmasının asıl sebebi içindedir. o içindeki sorunu çözmeden ısınma sorunu çözülmez. onun gibi. nemlendir nemlendir rahatlat. ama içeride ne sorun varsa onu çözmeden olmuyor. kuru ciltli bir adam değilim. başka yerimde böyle bir sıkıntı yok. sadece parmaklarda.
0
🌸kibritsuyu
(07.04.10)
su içiyo musun? d vitamini eksikliği olabilir mi? bir tür vitamin eksikliği bu bence. eğer kimyasal kaynaklı diilse son sözüm budur :) istersen krem içinde yüz geçmez.
0
kediebesi
(07.04.10)
aynı tip yaralar bir arkadaşımda daha var ellerinde. ama onun ensesinde falanda pul pul dökülmeler oluyor. ve kaşıntıda yapıyor. onun ki kesinlikle sedefmiş. bence sedefin üstünde durun. ama o da kaç senedir kurtulamadı illetten.
0
solipsist
(07.04.10)
eğer sedefse tedavisi için küçüklüğümden hatırladığım bişey var,faydası olur mu bilemiyorum...sivas'ta balıklıgöl diye biyer vardı(adını yanlış hatırlıyor olabilirim) sedef hastaları falan giderdi genelde...kaplıca türü yerler var,balıkların olduğu havuzlara giriyor insanlar,balıklar ciltteki kuru deri tabakasını yiyorlar...bikaç kişiden duymuştum işe yaradığını ama araştırmakta fayda var...
çok geçmiş olsun bu arada...

edit: doğru hatırlıyormuşum.aha bu da linki
www.cennetturkiye.org
0
p a t r i o t
(07.04.10)
bende de çikiyordu bunlardan.egzama dedi bana doktor.kortizonlu da bir krem verdi cutivate.sizinki de aynı krem mi bilmiyorum ama.neyse sonuç olarak aynı benim elimdekilere benziyor bunlar.sanki bıçakla kesilmiş gibi değil mi?kanar manar bi de zırt pırt.allah kolaylık versin :/
0
exes
(07.04.10)
sedef gibi durmuyor. çok atipik bir şekli falan değilse sedef olma olasılığı çok çok düşük. cildiye uzmanı değilim ama uroderm kullanmayı deneyebilirsiniz. belki cildinizde bir kuruma problemi olabilir.
0
fayfim
(07.04.10)
444 48 48 numarali telefondan, Gazi Universitesi hasta danisma hattini arayin ve mumkunse, dermatolojiden Prof. Dr. Mehmet Ali Gurer'den, mumkun degilse, baska bir hocadan nasil randevu alabileceginizi ogrenin. Onun bunun dediklerini degil, bu hocalarin dediklerini yapin.
0
compadrito
(14.04.10)
(3)

şeker de sanmış ilacı

kurremkarmerruk
boğazım çok fena. öksürüyorum iki gündür, sürekli bir kaşıntı var boğazımda da. konuşurken sesim gideyazıyor filan. neyse sabahtan beri azıcık rahatlama hissi verdiği için pastil emip duruyorum. bonibon misali aklıma geldikçe atıyorum ama ağzıma. var mıdır bi zararı?
boğazım çok fena. öksürüyorum iki gündür, sürekli bir kaşıntı var boğazımda da. konuşurken sesim gideyazıyor filan. neyse sabahtan beri azıcık rahatlama hissi verdiği için pastil emip duruyorum. bonibon misali aklıma geldikçe atıyorum ama ağzıma. var mıdır bi zararı?
0
kurremkarmerruk
(07.04.10)
dekspantenol varmış içinde bunların, o da kıl yapıyormuş. şaka bir yana bir etkisi olacağını sanmıyorum, tam anlamıyla ilaç denmez pastile.

Bepanthen® Pastil için wiki'de yazanlar.

Kullanım Şekli ve Dozu:
Doktor tarafından başka şekilde tavsiye edilmediği takdirde; Günde 2 - 6 pastil ağızda yavaşça eritilir (özellikle ağız ve farenks hastalıklarında). Bepanthen pastil, önerilen dozlarda kullanıldığında, doz aşımı riski taşımamaktadır.

Uyarılar/Önlemler:
Bepanthen pastil, nedeni bilinmemekle beraber nadir de olsa yalnız başına veya antibiyotikler, narkotikler ve barbitüratlarla birlikte alındığı zaman alerjik reaksiyonlar gösterebilir. Neostigmin ve diğer parasempatomimetik ilaçlardan sonra kullanılırken dikkatli olunmalıdır. Ancak, Bepanthen pastil streptomisin ve salisilatların yan etkilerini azaltmaktadır. Bebek oluşumu veya anne üzerindeki etkisi iyi bilinmemekle beraber negatif etkisine ilişkin herhangi bir bulguya rastlanmamıştır.
0
ocanal
(07.04.10)
taze zencefil
pul gbi kes yi.
pastil bi süre sonra bayar.
0
kediebesi
(07.04.10)
gunde 8'den fazla icmek onerilmez. pastilin bir faydası da yoktur pek. tadını seviyorsanız için:))
0
fayfim
(07.04.10)
(9)

kulaklarım patliycik sanırsam!

myriamonde
merhabalar efendim, derdim şöyle: böyle basınç saçmalayınca kulaklarımız patlayacak gibi olur ya, onu düzeltmek için ne yapıyorduk? otobüsteyim an itibariyle, o yüzden patlıyo kulaklar da.
merhabalar efendim, derdim şöyle: böyle basınç saçmalayınca kulaklarımız patlayacak gibi olur ya, onu düzeltmek için ne yapıyorduk? otobüsteyim an itibariyle, o yüzden patlıyo kulaklar da.
0
myriamonde
(07.04.10)
yutkunmak ise yarar ya da burnu kapatip burundan nefes vermeye calismak.
0
sourlemonade
(07.04.10)
ağzını aç. çok aç.
0
tepedeki psychedelic adam
(07.04.10)
yalanciktan esne agzini actiktan sonra. bende esnemeden olmuyor.
0
kurukafa
(07.04.10)
esniyormuş gibi yaparak basıncı eşitleyin?
0
buffy de vampir sayilir
(07.04.10)
nalet olsun olmuyor olmuyor
ağız açmalı ekşınlara girdim de, ı ıh. ölücem galba. başka bi yöntemimiz var mı?
0
🌸myriamonde
(07.04.10)
bi de ağzın kapalı esnermiş gibi yapmaya çalış bakalım. ciddiyim :) bu esneme işinin çözmesi lazım.
0
tepedeki psychedelic adam
(07.04.10)
burnunuzu tıkayıp yutkunun.
0
turtle
(07.04.10)
derin bir nefes alın
burnunuzu baş parmak ve işaret parmağıyla sıkın.
ve burnunuzdan hava verir gibi yapın.
bunu yaparken yanaklarınızın şişmesi lazım.

olayın adı da valsalva manevrası.
0
voiceofthemysteron
(07.04.10)
Sakız çiğneyin, sakız yoksa da çiğniyor gibi yapın.
0
samterk
(07.04.10)
(5)

göz açtırmak?

zipirinsan
benim sorum şu: çekik/küçük gözlü biri estetik ameliyatla kendisini iri gözlü yapabilir mi? serdar ortaç gözünden türkan şoray gözü yapılabilir mi?
benim sorum şu: çekik/küçük gözlü biri estetik ameliyatla kendisini iri gözlü yapabilir mi? serdar ortaç gözünden türkan şoray gözü yapılabilir mi?
0
zipirinsan
(06.04.10)
g. korede benzer ameliyatlar yapılıyor
0
clementine
(06.04.10)
inanırsak olur bence:)
0
mrwaquras
(06.04.10)
Double Eyelid Surgery diyolar da asyali olmayan goze yapilir mi bilemem.
0
pinking of you
(06.04.10)
yaptırmaya niyetli kişi yaptırmasın bence. ilerde dünyanın sahibi çinliler olacak. işimize yarayacak çekik gözlerimiz.

p.s: lisede lakâbı japon olan sözlük yazarı.
0
phonex
(06.04.10)
jackie chan film çekimi sırasında gözüne bir darbe almış ve ameliyat olmuş. iyileştikten sonra gözü daha iri görünüyormuş. bu yüzden ötekini de açtırmış. olabiliyor yani.
0
ency
(07.04.10)
(5)

ne olacak bu dişe

türk kelekom
şöyle ki : geçici dolgu yapılmak için içi boşaltılan çürük dişime doktor geçici dolgu yaptıktan sonra bir daha dişçiye gitmemek gibi bir hata yaptım. geçici dolgu düştü, 1.5 sene geçti, ağrı sızı yok iken 3 hafta önce içi boş olan dişimin arka tarafı, bu sabahta ballı ekmek yerken ön tarafı kırıldı.
şöyle ki :

geçici dolgu yapılmak için içi boşaltılan çürük dişime doktor geçici dolgu yaptıktan sonra bir daha dişçiye gitmemek gibi bir hata yaptım. geçici dolgu düştü, 1.5 sene geçti, ağrı sızı yok iken 3 hafta önce içi boş olan dişimin arka tarafı, bu sabahta ballı ekmek yerken ön tarafı kırıldı. şimdi doktora gitmeye acayip tırsıyorum, gidersem ne yaparlar acaba dişe ?
0
türk kelekom
(06.04.10)
kardeş sen naaptın :)
üç dakikalık iş için dişinden olacaksın valla.
kalk git bir diş hekimine de düzeltsinler.
0
kediebesi
(06.04.10)
iki tarafı kırıldıysa çekerler o dişi ben diyeyim. tek taraf olsa dolgu tutardı yine ama iki taraf kırılınca zor biraz.
0
ayiadam
(06.04.10)
üşengeçlik başa bela. benzer sorun bende de var.

belki kaplama ile dişi kurtarabilir.
0
fayfim
(06.04.10)
duruma göre değişir. kırılma ne kadar çoksa işinde o kadar çok demektir. dolgu tutacak kadar kırılma ufaksa dolgu yapılır. ama yok kırılma dişin yarısı kadarsa kaplama ile dişi kurtarır. ama daha kötü kırıldıysa çeker atar.
0
copy paste
(06.04.10)
Aynı durumdaki bir dişe sahiptim, dişçiye gidememe sebebim hamilelikti. Neyse efendim, o dişin köküne bir çivi çaktı sevgili diş hekimim (uyuşturucu bile yapmadı o derece hafiftir eli), üstüne de dolgu malzemesinden diş yaptı, bir seneden fala oldu gayet iyi durumda. Diş olmadığı dahi anlaşılmıyor öyle diyeyim.
0
sui
(06.04.10)
(3)

[Uyusma] Sag El Isaret Parmagi

dahicocuk
Merhaba duyuru halki,Sag elimin isaret parmaginin ucu, yaklasik bes saattir ilk bogumuna kadar uyusmus durumda. Parmakta herhangi bir renk degisikligi yok. Aciyi, sogugu, sicagi hissedebiliyorum. Hatta uyusukluktan kaynakli bir duyu hassasiyeti var bile diyebilirim. Ne yaptim da boyle oldu hemen onu
Merhaba duyuru halki,

Sag elimin isaret parmaginin ucu, yaklasik bes saattir ilk bogumuna kadar uyusmus durumda. Parmakta herhangi bir renk degisikligi yok. Aciyi, sogugu, sicagi hissedebiliyorum. Hatta uyusukluktan kaynakli bir duyu hassasiyeti var bile diyebilirim. Ne yaptim da boyle oldu hemen onu da anlatayim. Alisverise gittim, yukum biraz agirdi onlari tasidiktan sonra oldu. Oyle cok da tasidim sayilmaz aslinda, on dakika kadar ancak.

Nedir problem bir fikri olan var mi acaba? Neden diger parmaklarda bir sorun yok da isaret parmaginin ucunda var?
0
dahicocuk
(06.04.10)
ayyyynen benim de. hatta bazen orta parmak ve baş parmağa yayılıyor. kürek kemiğimin orda bir sıkışma var. dirsekten geçiyo, elimi uyuşturuyo. doktor postürden dedi bana. iki hafta filan oldu geçmedi. belki sizinki yük taşımaktan olduysa daha çabuk geçer.
bir çare bulursanız bana da diyiverin lütfen :)
0
kediebesi
(06.04.10)
karpal tünel sendromu başlangıcı falan olabilir. abartmayayım da. yine de akılda bulunsun. çok mouse falan tutuyorsanız. benim bir günde çıktı ortaya.
0
clementine
(06.04.10)
sinir basısı olmuştur tabi ki. eldeki parmakları farklı sinirler uyarır. tek parmakta olması o nedenledir.

1-2 güne geçmezse bir doktora görünebilirsiniz.
0
fayfim
(06.04.10)
(4)

ilaç soruları - ve emla ?

black sabahat
Evdeki ilaçları karıştırırken hangi ara aldığımı unuttuğum ilaçlarla karşılaştım. Onlara geçmeden, en başta `emla`'yı sorayım.Bi umutla aldım. Kaş aldırma işleminden önce sürdüm ama bi sikime yaramadı??!! Bi de, bantları ne işe yarıyo bu sikindirik kremin? Diğer ilaçlar:- impetex- fucidin- betnovate
Evdeki ilaçları karıştırırken hangi ara aldığımı unuttuğum ilaçlarla karşılaştım. Onlara geçmeden, en başta emla'yı sorayım.
Bi umutla aldım. Kaş aldırma işleminden önce sürdüm ama bi sikime yaramadı??!! Bi de, bantları ne işe yarıyo bu sikindirik kremin?

Diğer ilaçlar:
- impetex
- fucidin
- betnovate
- isotrexin (bu akne izleri için heralde)

yüzümde akne izleri var. kolumda yanık izleri var. ayrıyeten kolumda egzamamsı yaralar var ve paso kaşınıyor.
Netten baktım ilaçlara, işlevleri benzer; ama ben hangi ilacı nereme süreceğimi unuttum. Duyuru ahalisinden bi yardım bekliyorum ?
0
black sabahat
(06.04.10)
Kendiniz ve varsa sorumlu olduğunuz insanlar için sağlık dosyası tutun. İlaçları da bir eczacıya sorun.
0
july14
(06.04.10)
emlayı kalın bi tabaka halinde sürüp o bantları yapıştırmanız lazım. hava almayacak yani. krem yedirilmeyecek kesinlikle. 1 saat bekledikten sonra olurmuş. gerçi bende işe yaramadı.
0
clementine
(06.04.10)
impetex kortizonlu bir kremdi sanırım ve ben egzama için kullandığımı hatırlıyorum.
fucidin ve betnovate ise antibiotikli kremler bunların işlevi benzer olabilir belki ancak ben de bu iki kremi kullaandım ama aynı şeyler için değildi.
0
wetu
(06.04.10)
isotrexin akne izleri için değil, akne tedavisi için, ciltte çok güzel kuruluk yapar, böyle pul pul dökülür cilt. o yüzden ciddi bi akne sorunun yoksa kullanma, sivilce falan çıkarsa geceyleyin sürersin sadece sivilcenn üstüne, gündüzün yıkamayı unutma. tüm yüzüne sürmek gibi bi planın varsa gündüzün güneş kremi veya doktorun önereceği bi kapatıcı falan kullanman gerek, güneşe karşı hassasiyet de oluşturur çünkü.

not: isotrexin de antibiyotik içerir ama her antibiyotik gereken yere sürme bence
0
elenika
(06.04.10)
(1)

damak ve gırtlakta hafif yanma

ahmetb
bir sağlık sorusuyla daha karşınızdayım ne mutlu bana...hastalık hastalığı sıkıntıya bağlı olarak devam ediyor. şimdiki meselem de şudur : sigara kullanıyorum. 2 gündür sigara içerken damağımda ve gırtlağımda hafif bir yanma mevcut. şimdi bir aynada inceledim sanki damağın gırtlağa yakın tarafları h
bir sağlık sorusuyla daha karşınızdayım ne mutlu bana...
hastalık hastalığı sıkıntıya bağlı olarak devam ediyor. şimdiki meselem de şudur : sigara kullanıyorum. 2 gündür sigara içerken damağımda ve gırtlağımda hafif bir yanma mevcut. şimdi bir aynada inceledim sanki damağın gırtlağa yakın tarafları hafif kızarık gibi geldi. mümkün olduğu kadar sıvı tüketmeye gayret ediyorum. günde 2 öğün, biri öğle yemeği ev yemeği, akşam ise fast food... neden olur bu hafif yanma, ben mi abartıyorum yoksa yine?
0
ahmetb
(05.04.10)
taze zencefil al, pul gibi ince ufak bir dilim kes. çiğ çiğ ye.
bi de bal.
0
kediebesi
(05.04.10)
(5)

hastalık hastalığı

ahmetb
merhaba,hastalık hastası bir bünyeye sahibim. en ufak bir kol ağrısında kalp krizi, diz ağrılarında menisküs ve bunun gibi en ufak bir kaşıntıda bile bir hastalık buluyorum kendime internet sağolsun. 3 yıldır günde 1 paket sigara kullanıyorum. son günlerde çok az yiyorum ve çok az sıvı tüketiyorum.
merhaba,
hastalık hastası bir bünyeye sahibim. en ufak bir kol ağrısında kalp krizi, diz ağrılarında menisküs ve bunun gibi en ufak bir kaşıntıda bile bir hastalık buluyorum kendime internet sağolsun. 3 yıldır günde 1 paket sigara kullanıyorum. son günlerde çok az yiyorum ve çok az sıvı tüketiyorum. boğazımda hafif bir yanma mevcut sigara içerken ve yemek yerken. şimdiki favorim de gırtlak kanseri. gerek bu hususta, gerek de hastalık hastalığından kurtulmam için ne yapmamı önerirsiniz.
eyvallah.
0
ahmetb
(04.04.10)
sigarayla birlikte icki de icmiyorsan, girtlak kanseri olma ihtimalin dusuk. cunku girtlak kanseri aksamci hastaligidir. ama senin gidisin akciger kanseri, mesane kanseri gibi kanserlere dogru. tabii, daha once kalp krizi gecirip olmezsen. ama muhtemelen yasin genc. dolayisiyla, tekrar dogru yola girmen icin vaktin ve iraden var. sigarayi tedricen (yani yavas yavas) azalt. gunde 5 sigara icmeye basladigin zamanlardan birinde "ulan ben bunu icmesem de olur aslinda" noktasina geleceksin. o zaman sip diye birak. cok az yemen cok iyi bir sey de cok az sivi icmen cok kotu bir sey. bobrek yetmezligi olur ve omur boyu diyalize mahkum olursun. niye mi bu kadar ic acici konusuyorum? cunku dost aci soyler. ben senin dostunum. (haa, bi de, hasbelkader doktorum)
0
compadrito
(04.04.10)
tek tük içki de içiyorum ama öyle her gece piiz durumu yok, yani ne bileyim taş çatlasa haftada 2-3 biradır en fazla. bir de ayda bir rakı durumları. velhasıl, teşekkür ederim ilginiz için.
0
🌸ahmetb
(04.04.10)
evet tam olarak hastalık hastalığı da denmeyebilir bu duruma, ne bileyim evham falan da denebilir. evet sigara konusunda da haklısınız. şu allen carr kitabını edineyim bırakmayı kafaya koyuyorum yavaş yavaş.
0
🌸ahmetb
(04.04.10)
boydan bir check up yaptır. doktorları can kulağı ile dinle ve gerçekçi ol.
bol sıvı demiyorum bol su iç. sadece sıvı da diil, su. ne demişler 2 su 1 ekmek.
allah göstermesin gerçekten bir hastalıkla karşılaştığında bir anda geçer bu hastalığın ama sen önce davran bence. :) müjdat gezen gibi olma.
0
kediebesi
(05.04.10)
psikiyatriste gitmeni öneririm. yemek yeme isteğinin azalmış olması beraberinde bir depresyonu düşündürebilir. zaten anksiyete ve depresyon birbirinin kardeşidir, bu hususta destek alman gerekebilir.
gırtlak yanması için doktora gidebilirsin, birşey olmadığını görmek rahatlatacaktır. ya da gerçekten bir sıkıntı varsa, tedavi olursun.
sigarayı bırakmansa mutlaka iyi olacaktır.
0
queemi
(05.04.10)
(3)

ayak parmagi kirigi

kildo
bundan 3 hafta önce sol ayak basparmagim kirildi. baslarda agri olmamasina ragmen simdi agridan ayagimi hareket ettiremiyorum. bu normal mi?ps: ayak alcida
bundan 3 hafta önce sol ayak basparmagim kirildi. baslarda agri olmamasina ragmen simdi agridan ayagimi hareket ettiremiyorum. bu normal mi?

ps: ayak alcida
0
kildo
(04.04.10)
doktora gittiniz?
0
alkolik imam
(04.04.10)
@alkolik imam
alçıdaysa doktora gitmiş olma ihtimali yüksektir heralde :)

doktorun alçıya aldıktan sonra ağrı kesici vermiş olması lazım, vermediyse yeniden gidip isteyebilirsiniz.
içmenize rağmen aşırı bir ağrı yapıyorsa da gidip bir daha gösterin bence...
0
poset
(04.04.10)
herkese yazıyorum sana da yaziim.
hızlı bir iyileşme için seviyosan bol kelle paça, sevmiyosan jelibon :) geçmiş olsun.
0
kediebesi
(05.04.10)
(1)

Gece Körlüğü

maxpainn
Selamlar... Biraz araştırdım gece körlüğü olayını ancak görme alanının daralmasıyla ilgili şeyler söylenmiş... Bisüre tek far misali tek göz lens taktım (yaklasık 2 ay) sonra normal lens kullanımıma döndüm ancak şöyle bi sorun oluştu (direkt bu yüzden mi oldu bilmiyorum).Zifiri karanlıga yakın ortam
Selamlar... Biraz araştırdım gece körlüğü olayını ancak görme alanının daralmasıyla ilgili şeyler söylenmiş...

Bisüre tek far misali tek göz lens taktım (yaklasık 2 ay) sonra normal lens kullanımıma döndüm ancak şöyle bi sorun oluştu (direkt bu yüzden mi oldu bilmiyorum).

Zifiri karanlıga yakın ortamda sol gözümle ışık yansıması dolayısıyla şekilleri vs ayırdedebilirken sağ gözüm %50 oranla daha az görüyor nerdeyse... Acaba numarası mı ilerledi diye karanlıkta lenslerle denedim, yine farkeden bişey yok.. karanlıkta göremiyorum...

Doktora gidicem haftaici ancak nereye gidilebilir? Bunun ölçümü heryerde yapılamıyor sanırım... Bir de bu mudur yani gece körlüğü denen şeyin başlangıcı?

Edit // nasıl gördüğüme örnek olması icin bi görsel ekledim.
0
maxpainn
(03.04.10)
geçmiş olsun...
ya hakkat bende de oluyo bu. önemsememiştim ama :s :S :s arada hissedilir olarak, özellikle de gece yatarken bi gariplik olduğunu farkediyosun... ayni verdiğin iki örnekteki gibi oluyo :s
0
cyclops
(03.04.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.