Giriş
(5)

hepatit

dead tired
annemin yaptırdıgı anti hcv 4,624 pozitif cıktı. bu demek oluyor ki hepatit. bu konuda bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın. alınması gereken önlerler nedir? ne yapmalıyım bilmiyorum, aklım cok karıştı...biraz üste kalsa...
annemin yaptırdıgı anti hcv 4,624 pozitif cıktı. bu demek oluyor ki hepatit. bu konuda bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın. alınması gereken önlerler nedir? ne yapmalıyım bilmiyorum, aklım cok karıştı...
biraz üste kalsa...
0
dead tired
(14.05.10)
Aşağıdaki linklerde çok faydalı bilgiler var;

www.uzmantv.com

getir.net

Geçmiş olsun.
0
Ted Lapidus
(14.05.10)
her anti hvc pozitif hepatit c degil, diger testleri de yaptirdiz mi?

oncelikle kan yoluyla bulasir, size de bulastirmasin. sonra maalesef kronik bir hastaliktir.
kendisi ise cok dikkatli olsun, ne kadar kotu aliskanligi varsa biraksin. alkol filan zinhar yasak... bir de geleneksel immun sistemi yuksek tutmaya baksin. karacigerin kendini onarma surecine yardimci olacak sekilde beslensin.

cok gecmis olsun.
0
no avalon
(14.05.10)
merhabalar, ben bu durumlarda alternatif tıbbın destegini de cok önemserim. önce sakın moralinizi bozmayın, bir akrabamız cok tehlikeli bir durumda hepatitini iyi bakım ve moralle aştı. destek olarak da prof. ibrahim saraçoglu'nun lavanta kuru var hepatit B ve hepatit C için onu bir araştırın. bir de tabi tam mevsimi enginar hergun. geçmiş olsun
0
gofragol
(14.05.10)
nccam.nih.gov

burada yazan otlari bi arastir bakalim. belki bizim aktarlarda bi karsiligi vardir.

bu internet sayfasinin uzantisinin gov olduguna dikkatini cekerim. (Amerikan ulusal saglik enstitusu'nun yayini bu).

(Doktorlarin verecegi ilaclara ilaveten)


Bir de beslenme yoluyla bagisiklik sisteminin guclu tutulmasi icin

www.pandora.com.tr

kitabi cok cok iyi. Adinin kansere karsi olduguna bakma. Neticede bagisiklik sisteminin kuvvetli tutulmasi hedefleniyor.
0
compadrito
(14.05.10)
arkadas soylemis ama ben de yineleyim, enginar gercekten karacigere cok faydali. en az 1 ay boyunca her gun mumkunse cig olarak bir adet enginar tuketsin anneniz.
0
achelon
(14.05.10)
(10)

avuç içinde beliren turuncu leke

mahnita
iyi bir cuma diliyorum duyuru sakinleri.Panik yapmadım elbet geçer ama merak ediyorum. sabah kalktım duş aldımişe gelirken elimde (avcumda)çok büyük olmayan, kına izi gibi bir leke farkettim.siliyorum çıkmıyor.evlenicekmiyim acaba :)iş yerinden bi arkadaşım strese bağlı olabilir filan dedi.fikri ola
iyi bir cuma diliyorum duyuru sakinleri.

Panik yapmadım elbet geçer ama merak ediyorum. sabah kalktım duş aldım
işe gelirken elimde (avcumda)çok büyük olmayan, kına izi gibi bir leke farkettim.
siliyorum çıkmıyor.

evlenicekmiyim acaba :)

iş yerinden bi arkadaşım strese bağlı olabilir filan dedi.

fikri olan??
0
mahnita
(14.05.10)
dün de benim kolumda vardı aynından, yıkadım geçmedi. bişey lekesi(salça falan) iz yaptı heralde dedim. şimdi duyurunu okuyunca hatırladım. baktım, geçmiş:)
0
lule
(14.05.10)
cok havuc suyu ictiysen oluyo. saka degil. ama seninki boyle bi seye bagli midir bilemem.
0
compadrito
(14.05.10)
bi yerden mi bulaştı dedim ama duş yaptım ecden çıktım. bilemedim.

havuç suyunu sevmem. hiç içmedim diyebilirim.
0
🌸mahnita
(14.05.10)
bu arada şeytan çişi diye bişey de varmış.......:(
0
lule
(14.05.10)
googleda bulamadım, o ne olaki? korkutma beni =)
0
🌸mahnita
(14.05.10)
efendim böyle şeylere inanır mısınız bilmem ama şeytan işemesi diye bir şey varmış. dedim ya dün benim de başıma geldi, biraz önce komşu teyze söyledi, genelde uzun süre bekleyen gelin çehizlerine falan işermiş sarı leke şeklinde. sonra insanlara geceleri falan. ne biliym ya kafam karıştı benim de ben de korktum hala araştırmaktayım. bişey bulursam haberdar ederim.

edit: şeytan işemesi diye arayınca çıkıyor bir şeyler...
0
lule
(14.05.10)
şeytan bize ne demek istiyor?
ben de uzun süre bekleyen gelin adayımıyım acaba
ehehe

şaka maka öğrenir yazarsan sevinirim. Teşekkürler.
0
🌸mahnita
(14.05.10)
Benim avuç içimde de var şu an ama bilek çalıştırmak için sıktığım yay yüzünden diye tahmin ediyorum. Eğer spor yapıyorsanız tuttuğunuz alet edevatın yaptığı baskı yüzünden oluyordur.
0
kimlanbu
(14.05.10)
yok Walla spor yapmıyorum.
0
🌸mahnita
(14.05.10)
yapmayın ahali! şeytan falan.
muhtemelen artan gdolu ürünler, katkı maddeleri sebebiyle vücudun tepkisidir. mahvoluyor zaten her hücremiz!
0
wenge
(14.05.10)
(5)

Sol elim sabahtan beri uyuşuk

no christ requiress
Sabah kalktigimda sol elimin ileri derecede uyusuk oldugunu farkettim, en siddetli uyusukluk serce parmagimdaydi. elimi acip kapayarak eski haline dondurdum fakat bu yaklasik 1-2 saat surdu.gun icinde ise serce parmagim zaman zaman uyusmakta, aslinda serce parmagim ve sol elimin bilege kadar olan bo
Sabah kalktigimda sol elimin ileri derecede uyusuk oldugunu farkettim, en siddetli uyusukluk serce parmagimdaydi. elimi acip kapayarak eski haline dondurdum fakat bu yaklasik 1-2 saat surdu.

gun icinde ise serce parmagim zaman zaman uyusmakta, aslinda serce parmagim ve sol elimin bilege kadar olan bolumdeki sol ust ve alti, avucumun hemen disinda.

ustune yatmisimdir falan diye dusundum ama simdi yine uyusunca serce parmagim google'dan bakayim dedim ve cikan sonuclarin tamami MS ile ilgili olunca bayagi bir panikledim.

Ne yapmaliyim, uyusuklugu nasil gecirmeliyim? Onlari bir deneyim de gecmezse artik paniklemem gerekecek sanirim.

Gerci simdidien asiri paniklemis durumdayim..



----


www.eatonhand.com


cubital tunnel syndrome diye bir hastalik da buldum, yasadiklarimin aynisini yasayan elemanlar varmis, bu linkte gosterilen tamamen ayni yer uyusuk vaziyette. Gun icinde bilgisayar karsisinda calisiyorum ve dirsegimin gosterilen yeri hep masanin uzerinde.
0
no christ requiress
(13.05.10)
kimsenin, hatta doktorlarin bile "doktora git" disinda bir sey onerecegini zannetmiyorum.
0
byron
(13.05.10)
sinir sıkışmasından tut da sinirlerin olduğu bölgede oluşan ödemden, karpal tünel e kadar herhangi bir şey olabilir. bence en kısa sürede bir doktora görün. geçmiş olsun.
0
ehlana
(13.05.10)
kalbinde bir problem de olabilir, kansızlıktan da olabilir.acil doktor!!
0
dgr
(13.05.10)
MS oyle bi$i diilmis, kuzenimde var ordan biliyorum. benimki de uyusunca ona sordumdu "MS diyorlar, MS boole mi" diye :) ha sikayetim de anlatiginin aynisiydi....

kubital veya karpal tunel sendromuna benziyor. norologa git emg yapsin ayna gibi cikiyor. benimki karpal tunel cikmisti, bilekte sinir sikismasi. eger oyleyse tedavisi de fizik tedavi, cok ileri durumlarda ameliyat.
0
no avalon
(13.05.10)
multiple skleroz dediğimiz hadise periferik sinirleri tutmaz. yani omurilkten çıkan sinir demetlerini ms tutmaz. ms genellikle merkezi sinir siteminde plaklar yapar ve bunlara ait bulgular görülüğr. tarif ettiğin durum cts yani karpal tünel sendromuna benziyor. uzun süre elerin bükük halde bir iş yapıyorsan mesela klavyede çok vakit harcıyorsan bu başına gelebilri. kendi kendine küçük bir test yapabilirisn. el sırtlarını bilekten birbirine birleştir.bu şekilde 5dk tut. eğer uyuşma başladıysa doğru fizik tedavi uzmanına git. ayrıca vitamin b12 eksiklikleri sinir uyuşmalarına neden olabilir. bir vitamin b12 düzeyine de baktır nolur nolmaz.
0
willy wonka
(19.05.10)
(3)

uykuda konuşmak

kibritsuyu
eşim uykusunda konuşuyor. mantıksız şeyler konuşuyor. sayıklıyor yani. önceden beri vardı bu ama şu son günlerde neredeyse her gün bir şeyler söylüyor. hayır komik ve alakasız şeyler söylediği için hoşuma gidiyor ama hani kendisinin de fark edemediği bir sıkıntısı, rahatsızlığı olabilir mi merk ediy
eşim uykusunda konuşuyor. mantıksız şeyler konuşuyor. sayıklıyor yani. önceden beri vardı bu ama şu son günlerde neredeyse her gün bir şeyler söylüyor. hayır komik ve alakasız şeyler söylediği için hoşuma gidiyor ama hani kendisinin de fark edemediği bir sıkıntısı, rahatsızlığı olabilir mi merk ediyorum. yoksa sadece stres, yorgunluk falan mıdır?
0
kibritsuyu
(13.05.10)
www.realage.com.tr

surda sebepleri falan anlatilmaya calisilmis. onlardan biri olabilir mi acaba?
0
la traviata
(13.05.10)
normal, korkulacak bir şey değil. gün içinde bol bol konuşturun, anlattırın. gece dinlensin.
0
kediebesi
(13.05.10)
adamda yazık muhabbet kuşu gibi olmuş. konuşturun felan karizma yerlerde.
0
fukka
(13.05.10)
(5)

burun karistirmak

indra
son alti aydir burnumu karistiyorum. bu aliskanliktan kurtulmak istiyorum. beni feci sekilde rahatsiz ediyor. hem burnumun deliklerinin buyumesinden korkuyorum hem de saglik yonunden etkileyecegini dusunuyorum. onerisi olan..
son alti aydir burnumu karistiyorum. bu aliskanliktan kurtulmak istiyorum. beni feci sekilde rahatsiz ediyor. hem burnumun deliklerinin buyumesinden korkuyorum hem de saglik yonunden etkileyecegini dusunuyorum. onerisi olan..
0
indra
(13.05.10)
parmak uclariniza aci biber surseniz?
0
compadrito
(13.05.10)
etrafta her zaman peçete/tuvalet kağıdı bulundurun
0
wingless
(13.05.10)
aynı dert bendede var burun kurumalığına sebebiyet veriyo en başta ki buda rahat nefes alıp vermeyi zorlaştırmaya başlıyor bende yardım arıyorum tik gibi bişey oldu...
0
ramizdede
(13.05.10)
ya dalgın anınıza gelip biberli parmaklarınızı gözlerinize sürerseniz? compadrito'nun kulaklarını çınlatmanız muhtemel
sivrisinek + 1
0
ksl
(13.05.10)
ben onu şaka yapıyor sanmıştım
sivrisinek +1
0
🌸indra
(13.05.10)
(10)

Seks sırasında can acıması

ben deli olmaliyim
Bayan partnerimin (29) 3. sevişmeyle birlikte artık canı yanmaya başlıyor (tahrişten olsa gerek?). İstesek de ilişkiye giremiyoruz. Bu normal midir, çözümü var mıdır, bir çözümü varsa nereden temin edilebilir?
Bayan partnerimin (29) 3. sevişmeyle birlikte artık canı yanmaya başlıyor (tahrişten olsa gerek?). İstesek de ilişkiye giremiyoruz. Bu normal midir, çözümü var mıdır, bir çözümü varsa nereden temin edilebilir?
0
ben deli olmaliyim
(13.05.10)
ilişkiden önce birkaç damla gresyağı damlatın tenasül uzuvlarınıza.
0
let the game begin
(13.05.10)
@let the game begin
gres yağı için sözlük'te yazılanları okudum, pek güvenemedim :(

@jugador
önerilerinizi eczaneden temin edebilir miyim? nerede bulunurlar?
0
🌸ben deli olmaliyim
(13.05.10)
durex play o durex urunun adı. su bazlı lubrikantlar kullanın. eczane, buyuk market, watson gibi yerlerde var.
0
bryan fury
(13.05.10)
anlayamadığım bir şekilde çoğunluk sadece jel v.b. önermiş lakin bir kadın olarak naçizane tavsiyem, bir jinekolağa gitmenizdir. yara,enfeksiyon v.b. olabilir.
0
Phoebe
(13.05.10)
durex play'e +1 diyorum ben de. su bazlı mucize ürün. Normaldir, bir kaç seferden sonra tahrik olma eşikleri yükseldiği için "ıslanma" konusunda sorun çıkabiliyor.
0
kimlanbu
(13.05.10)
yav demin de yazdım gönderemedim galba, bir daha cevaplıyom.
Bir jinekoloğa görünmeli, enfeksiyon (bakteri ya da mantar ve dahi muhtemelen ikisi birden) olabilr. Tedavi sırasında ilişkiye girilmeyeceği gibi bazı durumalrda tekrarlaması için er kişinin de tedavi olması gerekmektedir. Bunun dışıdna "ilişkiye girememek" lübrikasyon/ıslanma eksikliği nedeni olabilir. Belki "üçüncüyü" ertesi güne bırakmanız gerekbilir. ONun da vücudunu daha iyi dinlemesi/anlaması gerekmektedir. "Ne kadar istesek de" giremiyoruz demek, yeterince sıvı olmadığı, yani psikolojik olarak istese de fiziksel olarak istemediği anlamına gelebilir. Bunun dışında genel olarak her zaman ya da en azından çoğu zaman bir tür lübrikant kullanmak mantar/bakteri enfeksiyonlarını azaltmada işe yarayabilir.
0
retinue
(13.05.10)
Jinekoloğa gitmesine gerek yok. Üçüncü seferde herkesin canı yanar, normal. Bunların sürtünen organlar olduğunu unutmayın. Prezervatif kullanmak işinizi kolaylaştırır. Kullanmayı seviyorsanız naçizane tavsiyem ilişkiden önce penisinizi yıkayın. Pis olduğundan değil tabii ama organlardaki terlemeler tahrişe neden olabilir.

Yani illa üçe gideceğim diyorsanız ve prezervatif kullanmak istemiyorsanız yıkanmış penis + jel
0
Silsile
(15.06.15)
5 sene sonra nerde buldun oglum bu soruyu. cozmuslerdir herhalde 5 senede :D
0
baldur2
(15.06.15)
Hafiften Vajinismus da olabilir.

Enfeksiyonlar da kuruluk yapar +1

Edit : 5 sene onceki soruymus hortlatilmis sorun kalmamistir herhalde :/
0
neferkitty
(15.06.15)
simdi onlar 34 yasinda :D
0
spoiled spoiler
(15.06.15)
(5)

kan değerleri (burun kanaması)

turuncujelibondanhazzetmeyensarijelibon
Merhaba herkese, Yoğun ve sürekli burun kanaması şikayetiyle kardeşimi doktora götürdük ve kan tahlili yapıldı. Doktor sonuçla ilgili çok net bir bilgi vermedi sadece bazı değerleri yüksek ama bu laboratuvardan da kaynaklanabilir gibi bir cümle kurup testlerin tekrar yapılması gerektiğini söyledi. S
Merhaba herkese,
Yoğun ve sürekli burun kanaması şikayetiyle kardeşimi doktora götürdük ve kan tahlili yapıldı. Doktor sonuçla ilgili çok net bir bilgi vermedi sadece bazı değerleri yüksek ama bu laboratuvardan da kaynaklanabilir gibi bir cümle kurup testlerin tekrar yapılması gerektiğini söyledi. Sözkonusu değerler:
MPV : 11.6 (referans aralık 6.9-10.8)
AKTİVE PTT (bunu doğru okuduğuma emin değilim, I mı T mi belli olmuyor) : 42.21 (referans aralık 28-39)

Doktorun böyle söylemesi biraz telaşlandırdı da, acaba bu yükseklik 14 yaşında bir çocuk için telaşlanmayı gerektirir mi gerçekten? Şimdiden teşekkürler sözlük ve duyurudaki doktor, hemşire, tüm sağlıkçılara...

ricam en azından bir cevap gelene kadar yukarda kalması :)
0
turuncujelibondanhazzetmeyensarijelibon
(12.05.10)
o değerleri bilmiorum ama burun kanaması o yaşlarda iken benm erkek kardeşimde de vardı.Bizim gittiğimiz dr ergenlikten ötürü demişti.Damarlar hassaslaşıomuş ergenlikten sonra geçer demişti.Şimdi 17 yaşında artık kanamıyo burnu.
0
kiral
(12.05.10)
bizde başta öyle düşündük ama 3 ay kadar süren bir dönem ve her gece başlayan bitmeyen kanamalar vardı. o yüzden doktora gittik.
0
🌸turuncujelibondanhazzetmeyensarijelibon
(12.05.10)
değerler refrans değerlerin çok da üzerinde olmadığından öyle demiş. ihmal edilebilir seviyede yani.
0
no avalon
(12.05.10)
yakla$ık 20 senedir burnum kanar. ayda 50 kere olduğu da olur, senede 10 kereye dü$tüğü de. yer-mekan-zaman da fark etmez; uyurken, du$ alırken, yürürken, ko$arken, sıçarken, dersteyken vs. gibi milyon çe$idine rast geldim.

doktorlar: burun damarların çok yüzeyde olduğunu için normal.

bi keresinde yaktırmı$tım damarı belki geçer diye; bu sefer de ba$ka bi yerinden çatladı. benimki kadar hassas olmayan burunlar içinse bir krem veriyorlar, burnunun içine serçe parmağın yardımıyla sürüyorsun iyi geliyor falan. anlatsam roman olur da, kısaca: düzenli burun kanaması, çok önemli bir sorun değildir %99, panik yapmayın.
0
ateistanbul
(12.05.10)
mpv= mean platelet volume yani ortalama trombosit hacmi
aktive ptt= aktive parsiyel tromboplastin zamanı
mpv değeri tıpta hiç bir öneme haiz değildir. aptt ye gelince burda durmak gerek. faktör 8,9,11 veya 12 eksikliklerinde veya vonwillebrand hastalınğında bu değerler yükselir. ama böyle +3 den daha fazla bir yükselme beklenir.

gençlerde nazofaringeal anjiofibrom denilen kişini genizinde anormal yapılanan bir damar yumağı vardır. bu kişide aşırı ve sık burun kanaması yapar. eğer bu durumu ekarte ttirmek istiyorsan sana tavsiyem iyi bi kbbciye gitmendir.
0
willy wonka
(19.05.10)
(2)

burun estetiği ameliyatı ve sonisphere

slavez
arkadaşlar selam. 3 gün önce tek tarafından nefes alamadığım için burnumdan ameliyat oldum. nerdeyse iyileşti bile. fakat 1 ay sonra da ameliyatın 2. fazı olan estetik ameliyatı var. bu ameliyatın iyileşme sürecinin daha zor, yüzü gözü şişiren cinsten olduğunu duydum. 2 ayda iyileşiyor falan gibisin
arkadaşlar selam. 3 gün önce tek tarafından nefes alamadığım için burnumdan ameliyat oldum. nerdeyse iyileşti bile. fakat 1 ay sonra da ameliyatın 2. fazı olan estetik ameliyatı var. bu ameliyatın iyileşme sürecinin daha zor, yüzü gözü şişiren cinsten olduğunu duydum. 2 ayda iyileşiyor falan gibisinden şeyler okudum.

2. ameliyatım yani estetik ameliyatım haziran 4'te, sonisphere konserleri de 26'sında başlıyor. sizce gidebilir durumda olur muyum? satayım mı bileti?
0
slavez
(12.05.10)
öncelikle (bkz: burun ameliyatı /@let the game begin)

şunu söyleyebilirim. şişlik, morluk kısmı bünyeyle çok alakalı. benim hiç morluğum ve şişliğim olmadı denebilir. 4'ünde ameliyat olacaksan alçının tamamen çıkması 14'ü olur en erken. bu durumda 12 gün kalıyo konsere. eğer saha içiyse biletin, kesinlikle gitme derim. çünkü en ufak bir çarpmada bile ameliyat boşa gidebilir. kimsenin sana çarpmayacağından eminsen git, bişey olmaz. ağrın falan kalmamış olur zaten o güne kadar.
0
let the game begin
(12.05.10)
gidebilecek durumda olursunuz, let the game begin'in dediği gibi kalabalıktan uzak durun, burna darbe almamaya özen gösterin çünkü ameliyat sonrası hamur kıvamına geliyor. illa kalabalık ortama gireceğim diyorsanız, çıkan alçıyı atmayın, kalabalığa girerken, şu eczanelerde satılan yara bandı gibi şeyler var ya, işte onunla burnunuza bantlayın, hem millet alçıyı görüp sizden uzak durur, hem de kafanız rahat olur.
0
marcelorios
(12.05.10)
(4)

kafa derim yüzülüyor

zipirinsan
arkadaşlar normal bir kepek sorunu olduğunu sanmıyorum. resmen kabuk kabuk kafa derim kalkıyor. saçlarımı neredeyse kel ettim, boyattım, kepek şampuanı da kullandım ama bana mısın demiyor. naapayım sizce? kaşınıyor, kaşınmasını geçtim çok kötü duruyor yaa...
arkadaşlar normal bir kepek sorunu olduğunu sanmıyorum. resmen kabuk kabuk kafa derim kalkıyor. saçlarımı neredeyse kel ettim, boyattım, kepek şampuanı da kullandım ama bana mısın demiyor. naapayım sizce? kaşınıyor, kaşınmasını geçtim çok kötü duruyor yaa...
0
zipirinsan
(11.05.10)
aaaa! yeni mi türedi? (bkz: seboreik dermatit) olsa gerek. doğru dermatoloğa. oynama sakın onlarla. azarlar, çıldırırlar, sinirlenirler, saldırırlar vuuuu. dermatolog evet. sen bi şey yapma yani, en fazla şampuan kullan hassas deriler için olan kaliteli bi şeylerden.
0
applebite
(11.05.10)
seboreik dermatit ile aynı sey mi bilmiyorum ama saç derisi egzaması da olabilir. eger yıkamadan sonra bile hemen kepeklenme ve genelde aynı yerde oluyorsa bu kabuklanmalar, bence odur. ve losyoları, ilaçlarıyla cok rahatlatıyor.
0
lazuri
(11.05.10)
Seboreikliler klübü filan kuralım artık. :) Dermatoloğa danışın hemen. Yalnız öyle pekte tedavi edilebilen bir şey değil sağolsun. Ya da bende işe yaramıyor bilemeyeceğim. Deride yaramsı görüntüler oluyor, siz oynadıkça kabuk kabuk dökülüyor. Kaşınıyor, kaşıdıkça daha beter oluyor. Nacizane önerim mümkün olduğunda kaşımayın, kaşıdıkça görüntü de çirkinleşiyor.

Edit: Geçmiş olsun demekte lazım.
0
neskafefincanindaturkkahvesi
(11.05.10)
saç egzaması. çözümü yok ancak düzenli kullanlan losyon ve şampuanlarla filan sakinleştirilebiliyor bu olay. sakal varsa orada, hatta kaşlarda bile çıkabiliyor bu saçma sepelek iş. tedavi edilmezse saç kaybı kaçınılmaz oluyor orası daha da kötü. (travmatik ölçülerde yaşıyorum oradan biliyorum :))
her insanın ihtiyacı olan tedavi dozajı farklı olduğundan dermatolog en iyi kararı verir. saç yapınıza, kafa derinize göre ph değeri uygun olan bir şampuan verecektir muhtemelen, bir-iki tane de losyon ile rahatlayabilirsin büyük ölçüde.
0
exexex
(12.05.10)
(3)

psikiyatri fiyatları ne kadar

yazarim
selam arkadaslar ssk yok psikiyatriste gidip muayene olcam normalde kaç para muayene ücretleri bilen var mı birde ucuza nerde muayene olabilirim teşekkürler
selam arkadaslar ssk yok psikiyatriste gidip muayene olcam normalde kaç para muayene ücretleri bilen var mı birde ucuza nerde muayene olabilirim teşekkürler
0
yazarim
(11.05.10)
250 300 civarı
0
let the game begin
(11.05.10)
izmir'de (bkz: çesav) diye bir kuruluş vardı ucuzdu baya. ama başka yerde var mıdır bilmiyorum.
0
sen git ben geliyorum
(11.05.10)
ile göre değişiyor hep. mesela adana'da 120 - 170 arası bir şey..
0
foradream
(11.05.10)
(2)

prozac

karacoğlan der ki
bu ilacı ilk aldığımızda nasıl bi değişiklik oluyor. ilk seferden bahsediyorum. bi bağımlılık yapıyor mu, istendiği anda bırakılabiliyor mu,kullananların tecrübelerini dinlemek isterim. ki reçetesiz de alınabiliyor sanırım eczanelerde 15-20 lira bir şey fiyatı
bu ilacı ilk aldığımızda nasıl bi değişiklik oluyor. ilk seferden bahsediyorum. bi bağımlılık yapıyor mu, istendiği anda bırakılabiliyor mu,

kullananların tecrübelerini dinlemek isterim. ki reçetesiz de alınabiliyor sanırım eczanelerde 15-20 lira bir şey fiyatı
0
karacoğlan der ki
(11.05.10)
istenildiği zaman bırakılabiliyor. ama bırakmak derken "kullanmayacam ben bunu yea, dolapta diğer ilaçların arasında dursun" demeyeceksen, bırakılabilir.

ilk içildiğinde (sıvı olanı diye girdim olaya) böyle eritilmiş naylon içmiş gibi, tadı pek güzel olmayan hissiz bir şey içiyorsun. ilk 3 gün kafayı gerçekten iyi yapıyor. nasıl bir rahatlama nasıl bir cool'luk bu deyip rahatlık için içen de var.
bırakmak istersen şunu dene; 3 gün iç sonra 3 gün içme. içmeye başlamadan önceki 3 günün ile 3 günlük içimi bıraktığın son 3 gününü karşılaştır. bırakmanın nasıl gerekli olduğunu görebilirsin.

P.S: TÜM BUNLARI YEŞİL REÇETE İLE ALMAYIP DİREKT ECZANEDEN ALIP KULLANANLAR İÇİN YAZDIM. YEŞİL REÇETE ALIP İÇENLER KULLANMAYA DEVAM ETSİNLER, TEDAVİ ARACIDIR PROZAC, YOKSA ECSTASY İLE AYNI KATEGORİDE OLURDU.
0
yurdum insani
(11.05.10)
@esref

24 saat eşref saatindeymişçesine gezdiriyorsa süper :/
0
🌸karacoğlan der ki
(11.05.10)
(14)

Makat kılları nasıl alınır?

Pit posum
Makat gölgesinde buluan kıllar çok uzuyor be kardeşim. İğrenç top topaklar oluşuyor o kısmda. Nasıl alırız çaresi nedir..Sonra amazon ormanına dönmesin?
Makat gölgesinde buluan kıllar çok uzuyor be kardeşim. İğrenç top topaklar oluşuyor o kısmda. Nasıl alırız çaresi nedir..Sonra amazon ormanına dönmesin?
0
Pit posum
(10.05.10)
partnerine aldırt en çok o rahatsız olsa gerek.
0
ozdek
(10.05.10)
valla yardım edecek birini bulabilirsen jilet de olur ama makina daha güvenli gibi. lazer de bir çözüm.
0
fortisvita
(10.05.10)
- küvetin içinde ayakta dur
- bacakları aç
- yere, bacakların arasına ayna koy, sırf bu iş için uyduruk aynan olsun. sevgilinin eşin makyaj aynasını kullanma, zira az sonra kıllar üstüne dökülecek
- aynadan dübürü göreceğin bir şekil al
- kullandığın eline permatik banyo al
- kırt kırt kes. permatik tutmayan elin biraz yanlardan ayırsın biraz mevzuyu.
- kimseden de böyle bir şey için yardım isteme.
0
kibritsuyu
(10.05.10)
çakmakla yakan duymuştum ben.
0
let the game begin
(10.05.10)
@let the game begin

hacı adamın kılı çoksa bir alev alır valla söndüremez birde vücudu da kıllıysa fen valla :D allah korusun.

kibritsuyu nun önerisi güzel. ona ek olarak şu tüy dökücü kremler var onlardan kullanabilirsin.
0
pposeidon_1
(10.05.10)
çakmakla yakarken g.tü yakıp günlerce oturamayan da var. aman diyim dikkat. başarsanız bile o koku. aman allahım o koku.
0
kibritsuyu
(10.05.10)
tüy dökücü işe yarayabilr diye tahmin ediyorum. kaymak gibi olur ohh mis gibi valla.
0
takus5
(10.05.10)
o kılları almamak gerekiyor, yoksa orda neden kıl olsun?

illa alıcaksan tüy dökücü kullanma, götünde ateş yakmak kadar yakıyormuş, diyolaa

çözüm ne?

çözüm: duştan sonra o bölgeyi saç kurutma makinası ile iyice kurut, sonra o kılları elinle 3-5 toplu halde çek, çok rahat ele geliyor, acırsa iki-üç kerede işlemi tekrarla. aynı şekilde yukarı doğru giden kıllarda da kullanılır yöntem.
0
alchemistt
(10.05.10)
kadinlar agdayla aldiriyor, basarabilir misin bilmiyorum. muhtemelen erkek kuaforlerinde yoktur boyle bir olay..
0
kayranin kedisi
(10.05.10)
aslında ağda bandıyla da bi çırpıda halledebilirsin. o bölge hiç acımaz benim bildiğim.
0
let the game begin
(10.05.10)
jilet veya tüy dökücü kullanırsan iki gün sonra kıçın öyle bi kaşınmaya başlar ki ayılar gibi kaşınacak ağaç ararsın :) (bkz seinfeldin göğüs kılları) kısaltmak en iyi çözüm.
0
kediebesi
(10.05.10)
ya aslında sen bi author'a danışsana. o kadınlar ve kıl konularında deneyimli olsa gerek.
0
let the game begin
(10.05.10)
kuru ye
osur
çak çakmağı
çok yanarsa hemen geri kalanın tut.
0
haslama cay
(10.05.10)
ya iyide. burdaki kıllar alınırsa,daha sonra diken gibi,daha gür çıkmayacak mı. yani her bölgede bu böyle. e o zaman almak bir çözüm olmuyor. aksine durumu daha da kötüleştiriyor. yanlış mıyım ?
0
mahone
(11.05.10)
(1)

marmara üniversitesi-mediko

ruhibirbanyo
marmara üniversitesinin öğrencilerine sunduğu böyle bir hizmet var mıdır? var ise nasıl ve nereden alınır? ücretli midir? psikiyatri bölümü var mıdır?
marmara üniversitesinin öğrencilerine sunduğu böyle bir hizmet var mıdır? var ise nasıl ve nereden alınır? ücretli midir? psikiyatri bölümü var mıdır?
0
ruhibirbanyo
(10.05.10)
uyuklayankedi
(10.05.10)
(7)

el şişmesi?

sokak cocugu
sabahları kalktığımda ya da uykudan uyandığımda ellerim şişiyor. uyanıkken de oluyor bazen bu. hangi hastalığa delalettir bu? kalp sağlam, karaciğeri bilmiyorum. oha lan sabah kalktığında sadece ellerin mi şişiyor veyahut şundan al da şeyin şişmesin gibi olmasın. şükran.
sabahları kalktığımda ya da uykudan uyandığımda ellerim şişiyor. uyanıkken de oluyor bazen bu. hangi hastalığa delalettir bu? kalp sağlam, karaciğeri bilmiyorum. oha lan sabah kalktığında sadece ellerin mi şişiyor veyahut şundan al da şeyin şişmesin gibi olmasın. şükran.
0
sokak cocugu
(09.05.10)
alerji olabilir mi?
0
devils trill
(09.05.10)
alerjik bi durumum yok ama.
0
🌸sokak cocugu
(09.05.10)
bilmediğin bi alerji olabilir. eski bi çizgi film vardı life with louie diye bilmem bilir misin, onda çocuk bi sabah uyanıyordu eli şişmiş başka bi sabah uyanıyordu kafası şişmiş falan doktora gidiyordu tahıllara alerjisinin olduğunu öğreniyordu. ve de alerjiler sonradan da oluşabiliyor. ya da bilmediğin bir şeye de alerjin olabilir. :)
0
devils trill
(09.05.10)
Çok fazla tuzlu yiyor olabilirsin. bunun sonucu olarak vucut su tutup ödem oluşturuyor olabilir ve gün içinde geçiyordur haraktle...

ya da romatizmal bir sorunun olabilir ...
0
janavarorion
(09.05.10)
@devils trill: ben o çizgi filmdeki çocuk olabilirim.
@janavarorion: tuzu çok fazla tüketmiyorum, gün içinde geçiyor ama uzun bir süre sonra.
0
🌸sokak cocugu
(10.05.10)
diyabet olabilir mi?
0
das sigma
(10.05.10)
Böbrek ve karaciğer fonksyonların nasıl? uyanıkken olmuyorsa yatış pozisyonundan kaynaklanıyor da olabilir. bence en kısa zamanda bir doktora başvur. allerjik bir sebepten kaynaklanıyor da olabilir hiç bi şey yoksa da kafan rahat eder ama erteleme
0
Paladin
(10.05.10)
(5)

spor salonu ve yorgunluk

indra
spor salonuna gitmeden once kendimi bazen cok isteksiz hissediyorum. o sacma ılaclardan hicbirisini icmek istemiyorum. baska onerısı olan var mı? bir de sanki o aptal hapları icmeden sanki kas yapamazmısım gibime geliyor hep. yanlıs mı dusunuyorum. spor salonunda verilen takviyelerden almalı mıyım y
spor salonuna gitmeden once kendimi bazen cok isteksiz hissediyorum. o sacma ılaclardan hicbirisini icmek istemiyorum. baska onerısı olan var mı? bir de sanki o aptal hapları icmeden sanki kas yapamazmısım gibime geliyor hep. yanlıs mı dusunuyorum. spor salonunda verilen takviyelerden almalı mıyım yoksa direnmeli miyim? spor salonundaki cocuklar şeker gibi yutuyor hapları, hormonlu tavuk gibi şişecekler yakında sanırım.
0
indra
(09.05.10)
Özellikle Mayıs ayı başında yaşanır bu durum. Bütün sene spor salonuna giden adamın Mayıs ayı başlarında salona gidesi gelmez, içi sıkılır, ayakları geri geri gider, salon yolunu yarılamışken eve geri döner. Buna tam olarak bahar depresyonu denemez, sporcularda mayıs ayında görülen özel bir durum.

Hap dedikleriniz neler? Amino asit midir mesela? Eğer öyleyse merak etmeyin, kimse amino asit yutma ile bir anda şişemez, o tür besin takviyeleri mucize yaratmazlar.

İhtiyacınız olan şey motivasyon. Bu motivasyonu supplement kullanmak sağlayacaksa o da yapılabilir, bilmiyorum belki havaya girersiniz. Vücuttaki bu isteksizliği alan sporcu takviyeleri var, yok değil. Ama onlar da salonda satılmaz.

Siz iyisi mi hedefinize inanın, çalışınca yapacağınıza güvenin ve ne olursa olsun o salondan içeri girmeye bakın.
0
hiko seijuro
(09.05.10)
tabiki içmek zorunda değilsin :) boşver sen onları
0
chavezding
(09.05.10)
hapların adını unuttum. 3'er tane alıyorlar kocaman kocaman haplar. cevaplar ıcın teşekkürler. moral verdiniz:)
0
🌸indra
(09.05.10)
et yemelisin.
0
numbernine
(09.05.10)
sağlıklı beslenebiliyorsan haplara gerek yok. ton balığı seviyorsan mesela baya faydalı kas için: kaanlazayiflama.blogcu.com

ek besin takviyelerini en son düşün. önce süt, ton balığı, yumurta.. gibi bol protein kaynaklı bir beslenme programı uygula kendine. 1-2 ayda cidden fark eder normal beslenme programına göre. hapla tozla tabiki daha hızlı olur ama doğalını yapabilme imkanı varsa doğal tercihimdir.
0
only
(09.05.10)
(1)

Polen (Bahar) Alerijisi ve şampuan etkileşimi

newyorkais
Bu polen alerjisi zımbırtısı hayatımı her geçen sene daha da zorlaştırmakta, bir giyilen bir daha giyilmemekte, ev mütemadiyen temizlenmekte ancak gelgelelim mamafih kurtulamamaktayız ve daha da kötüleşmekte.. Kullanılan şampuanın da buna etkisi var mıdır acep? Bir de şampuan değişikliğine mi gitsek
Bu polen alerjisi zımbırtısı hayatımı her geçen sene daha da zorlaştırmakta, bir giyilen bir daha giyilmemekte, ev mütemadiyen temizlenmekte ancak gelgelelim mamafih kurtulamamaktayız ve daha da kötüleşmekte.. Kullanılan şampuanın da buna etkisi var mıdır acep? Bir de şampuan değişikliğine mi gitsek diyorum? Bir hekim var mıdır, ya da bir bilen, yardımcı olabilecek? Sağolun şimdiden..
0
newyorkais
(09.05.10)
Bunu bir dermatoloğa sorsan daha iyi olur ama önemi yoktur bence zira doktorum bana polen alerjisi için, özellikle dışardan geldiğimde, evi havalandırdığımda filan sabunsuz ve şampuansız ılık duş almamı tavsiye etmişti.
Bir de alerji için ilaç kullanabilirsin bahar aylarında, gerçekten faydası dokunuyor.
0
nofidel
(09.05.10)
(2)

kedinin memelerde garip şişlik

lagrima
Kedim evden kaçtı. Baya bir hırpalanmış olarak geri geldi. topallıyor filan yani. Muayene sırasında memelerinin olduğu bölgede (kukunun üç parmak aşağısı) gövde hizasınca uzanan yaklaşık 5 cm boyunda 2 cm eninde bir sertlik keşfettim. Yarın vet.e gostereceğim ama acaba bu zamazingo nedir bilen var m
Kedim evden kaçtı. Baya bir hırpalanmış olarak geri geldi. topallıyor filan yani. Muayene sırasında memelerinin olduğu bölgede (kukunun üç parmak aşağısı) gövde hizasınca uzanan yaklaşık 5 cm boyunda 2 cm eninde bir sertlik keşfettim. Yarın vet.e gostereceğim ama acaba bu zamazingo nedir bilen var mı? dokundum mıncıkladım filan pek tepki vermedi bizimki. ayrıyeten kedim dişi ve kızgınlık dönemi daha tam bitmedi.
0
lagrima
(08.05.10)
hamileyse bebek kedilerin patileri falan hissediliyor karnini yoklayinca.
0
kayranin kedisi
(08.05.10)
Gün aşırı oluşabilecek bir durum değil ama meme kanseri olabilir, veterinere göstermeyi sakın es geçmeyin.
0
skatheist
(09.05.10)
(2)

diş taşı temizletmek

arso
merhaba,diş taşlarımı temizletmek istiyorum. bakırköy, bahçelievler ya da mecidiyeköyde tavsiye edebileceğiniz iyi bir doktor var mıdır?birde ücreti ne kadardır aşağı yukarı?teşekkürler
merhaba,

diş taşlarımı temizletmek istiyorum. bakırköy, bahçelievler ya da mecidiyeköyde tavsiye edebileceğiniz iyi bir doktor var mıdır?
birde ücreti ne kadardır aşağı yukarı?

teşekkürler
0
arso
(08.05.10)
izmite gel 3-4 lira :)
0
hikaye mesture
(08.05.10)
Bakırköy de Suat Ezmeci var.
İstanbul Caddesi Akın Apt D :22 KAT :3 Cevizlik Bakırköy 30 yada 40 lira verdiydim geçen yaz.
0212 5430335
0
sozluknickmiverulan
(09.05.10)
(13)

lens batıyor!

black sabahat
uzun yıllardır lens kullanıyorum. son birkaç aydır sol gözümdeki lens batıyor. lensi taktığımda normal, ama 1-2 saat sonra feci halde batmaya başlıyor. yapay göz damlası damlattım, solüsyon damlattım, solüsyonda beklettim, lensi değiştirdim, batması geçmedi. geçen göz doktoruna gittiğimde söyledim b
uzun yıllardır lens kullanıyorum. son birkaç aydır sol gözümdeki lens batıyor. lensi taktığımda normal, ama 1-2 saat sonra feci halde batmaya başlıyor. yapay göz damlası damlattım, solüsyon damlattım, solüsyonda beklettim, lensi değiştirdim, batması geçmedi.

geçen göz doktoruna gittiğimde söyledim bunu, konuyu değiştirdi, lazer ameliyatları da yaygınlaştı falan dedi..

bu sorunu yaşayan var mı? bi duyuruda buna benzer(ama tam değil) bi durum okumuştum, sorun göz kapağında olabilir diyordu.. ne yapmalı?
0
black sabahat
(08.05.10)
Bir süre lens kullanmayın, gözünüz dinlensin, bir daha deneyin.
0
allasen
(08.05.10)
@allasen: haftada en fazla 2-3 kez takıyorum zaten lensi.. o da birkaç saat sadece..
0
🌸black sabahat
(08.05.10)
@witcher: benim korneam da incelmişti geçen sene, birkaç ay lens takmamıştım. ama doktor muayene etti daha geçen hafta, bi incelme olsa görürdü?
0
🌸black sabahat
(08.05.10)
@witcher: evet, hiç sallamadı adam yaa. lazeri ben de düşünmüyorum henüz, yaşım genç...
0
🌸black sabahat
(08.05.10)
(git: 143423)

buradaki cevabımdan bahsediyor olabilir misin acaba? eğer buysa çok uzun süre lensi gözde tutmaktan kaynaklanıyordu bu durum. ama tabi başka sebeplerden de sende de böyle bir enfeksiyon durumu olmuş olabilir. gerçi öyle bir durumda doktorun bunu farkederdi bence. ama çok rahatsızsan tavsiyem baka bir doktora görünmendir.
0
kedi olmus gidiyorsun
(08.05.10)
@kedi olmus gidiyorsun: evet evet, o cevabından bahsediyorum. ama işte, lensi ennn fazla 3 gün takıyorum haftada... uzun süre tutmam hiç.
0
🌸black sabahat
(08.05.10)
yine de dediğim gibi başka bir sebepten de olabilir. bazılarının gözleri aşırı reaksiyon gösterebiliyor lense karşı. sende de öyle bir durum olmuştur belki. ve madem doktorun lens problemini pek sallamadı, başka bir doktora görünmek daha faydalı olur gibi geldi bana.
0
kedi olmus gidiyorsun
(08.05.10)
evet, sanırım öyle olacak.. :S
0
🌸black sabahat
(08.05.10)
ya çok salakça bir cevap olacak ama çıkarıp kutusuna koyarken falan ters dönmüş olmasın. takarken de alışkanlıktan bakmadan alıp takıyorsunuzdur ters ters.
0
kibritsuyu
(09.05.10)
@kibritsuyu: yok, lenslerimi defalarca değiştirdim. (aylık lens sonuçta) hepsinde aynı sorun...
0
🌸black sabahat
(09.05.10)
Hangi marka lens kullanıyorsunuz?
0
pass
(09.05.10)
kullandığınız lens markasındandır diye düşünüyorum.

son aldığınız ürün bir şekilde piyasada çok olduğu rivayet edilen sahte ürünlerden olabilir.

ne kullanıyorsunuz?
0
erobur
(09.05.10)
coopervision'dan "frequency"..
0
🌸black sabahat
(10.05.10)
(2)

göz problemi

ocanal
arkadaşım yakını net görebilirken uzağı net göremediğini hatta ikili gördüğünü söylüyor, göz doktoruna gitmiş ama gözde problem olmadığını bir de nörolojiye gitmesini istemişlergoogle'ladığım zaman ilk karşıma çıkan astigmat ama astigmat olsaydı göz doktoru sen astigmat olmuşsun demez miydi? başka n
arkadaşım yakını net görebilirken uzağı net göremediğini hatta ikili gördüğünü söylüyor, göz doktoruna gitmiş ama gözde problem olmadığını bir de nörolojiye gitmesini istemişler
google'ladığım zaman ilk karşıma çıkan astigmat ama astigmat olsaydı göz doktoru sen astigmat olmuşsun demez miydi? başka ne tür bir sebebi olabilir ki bu göz probleminin?

şimdiden teşekkürler.
0
ocanal
(08.05.10)
astigmat ikili görmeye sebep olmaz, bulanık gösterir. bir nörologa gitmesi iyi olur doktor öyle dediğine göre.
0
lemmiwinks
(08.05.10)
(bkz: diplopi)
0
diabolus79
(08.05.10)
(2)

güneşten korunma

duygumsu
öncelikle iyi akşamlar efendim.ileride cilt kanseri olmamak için, geçenlerde bir broşür okudum kolları, bacakları, boynu ve kafayı güneşten korumalıymışız.güneş kreminin üzerinde de bunu sürsen bile fazla güneşte durma ben karışmam yazıyor.yani kapalı giyincez güneşten korunmak için de nasıl kapalı?
öncelikle iyi akşamlar efendim.ileride cilt kanseri olmamak için, geçenlerde bir broşür okudum kolları, bacakları, boynu ve kafayı güneşten korumalıymışız.güneş kreminin üzerinde de bunu sürsen bile fazla güneşte durma ben karışmam yazıyor.yani kapalı giyincez güneşten korunmak için de nasıl kapalı?mesela kumaşı tuttuğumuzda arka tarafı görünüyorsa bu kumaştan giysiler bizi korur mu güneşten?
cevaplar için şimdiden saolun...
0
duygumsu
(07.05.10)
işte bu mevzu benim de canımı cok sıkıyor.bir kumaş türü var keten desem keten değil normal kumaş gibi de degil.
koton un elbiselerinde görüyorum.kumaşın yeri sert, kalın ve ağır ama cok havadar.güneş falan da geçirmiyor.ondan bir dene (tabi anlatamadım ama...)
bol kıyafetler falan dikiliyor o kumaşla.
0
voodoo 007
(07.05.10)
kozmetoloji derslerinde anlatılana özet geçmek gerekirse, hem tüm vücut hem de cilt sağlığı için, uygun faktörde bir güneş kremi kullanmak gerekli ki günümüz şartlarında korunma faktörü 30 ve üzeri sayılıyor, daha düşük faktörler bronzlaşma amaçlı, kremimizi sürsek bile özellikle yaz zamanı "öğlen saatlari" olarak tanımlanan 11:00-16:00 arası mümkün olduğunca güneşe maruz kalmamaya çalışıyoruz, kremimizi "terledik, yüzümüzü yıkadık" sebebiyle en az iki saatte bir yenilememiz gerekiyor, bir de bol su içip şapka takıyoruz.

kıyafet olarak da, yaz güneşinde beyaz tekneyle balığa çıkan balıkçılardan esinlenirsek, terimizi emebilecek bir kumaştan, çok kalın olmayan, hava geçiren, mümkün mertebe açık renkli, uzun kollu kıyafetler giyebilirsek hem güneşten korunmuş oluyoruz, hem de amele yanığı olmuyoruz.
0
elenika
(08.05.10)
(2)

yakı

ayiadam
nedir bunun olayı. kolda sinir sıkışması var. hatta boyunda fıtık bile olabilir bu yüzden kolum ve karnımda tahminen diyaframın tutuluyor nefes alamıyorum. kas gevşetici kremler binbir ilaçlar falan hiç biri bir saatten fazla etki etmiyor. yakıyı takıyorum 2 güne geçiyor o tutulmalar. ne var bu yakı
nedir bunun olayı. kolda sinir sıkışması var. hatta boyunda fıtık bile olabilir bu yüzden kolum ve karnımda tahminen diyaframın tutuluyor nefes alamıyorum. kas gevşetici kremler binbir ilaçlar falan hiç biri bir saatten fazla etki etmiyor. yakıyı takıyorum 2 güne geçiyor o tutulmalar. ne var bu yakının kreminde o kocaman delikli yarabandında da bunları sağlıyor_?
0
ayiadam
(07.05.10)
(bkz: #16252619) şurada kapsaisin içerdiği yazıyor.
0
kobuzchu kiz
(07.05.10)
hocam, yakıda bildigin acı biberin etkin maddesi vardır. yapısında, yarattıgı ısıyla kan dolasımını hızlı bir sekilde ivedilige tasır. ısınır yapıstırdıgın yer. dogaldır, sukeladır. linki okumadım ama kimyevi bisey yoktur, ucuza kacmadılarsa, bildigin biber.
0
hubble
(08.05.10)
(3)

tek göz altı morluğu

ayheytmayselfenvanttuday
Geçen cuma birkaç saat şehirlerarası yolda ilk defa araba kullandıktan sonra gözlerim ciddi biçimde kanlandı(hiç kırpmadım herhalde), ertesi akşam uyudum uyandım o akşam yine biraz geçtikten sonra kanlanma oldu, sonrasında ise bütün haftayı bilgisayar başında geçirdim, geçiriyorum.Dün sabah uyanınca
Geçen cuma birkaç saat şehirlerarası yolda ilk defa araba kullandıktan sonra gözlerim ciddi biçimde kanlandı(hiç kırpmadım herhalde), ertesi akşam uyudum uyandım o akşam yine biraz geçtikten sonra kanlanma oldu, sonrasında ise bütün haftayı bilgisayar başında geçirdim, geçiriyorum.

Dün sabah uyanınca bir gözümün altının (yarıya kadar-burna yakın kısmı) morardığını farkettim, sağ gözümde şu an altta göz kapağının içinde arpacık denen şeyden de çıktığını düşünmekteyim bir yandan, şimdi soru geliyor, bu arpacık göz altında morluk yapar mı? Hiç bir yerde böyle bir bilgi göremedim..

Yumruk yemiş gibiyim resmen..
0
ayheytmayselfenvanttuday
(07.05.10)
benim de tek gözümde aşırı kanlanma şişme ve etrafında da lezyon oluşmuştu. Doktor bu sıralar çok görülmeye başladığını söyledi büyük ihtimalle viral bir şey ve hafif iltahap da yapıyor. Acil bir göz doktoruna git. Damla ve pomad ile 3 günde semptomlar geçiyor.
0
thefin
(07.05.10)
korkutmak gibi olmasın, gözüne kortizon iğnesi yapmaya kalkışbilirler. tam göz bebeğine.
0
let the game begin
(07.05.10)
?!*))'^?!
0
🌸ayheytmayselfenvanttuday
(07.05.10)
(5)

Burun değil şelale gibi !

sozluknickmiverulan
Selamlar Duyuru Sakinleri4,5 aydır sürekli olarak (salı - perşembe) kapalı yarı olimpik havuzda yüzüyorum.kışın kar varken hasta olmadım. iki haftadır sadece perşembe günü yüzdükten sonra ki ilk gün burnum şelaleye dönüşüyor su akıyor bildiğin. tıkanma hiç yok ve bu akıntıdan kaynaklı hapşuruk geliy
Selamlar Duyuru Sakinleri

4,5 aydır sürekli olarak (salı - perşembe) kapalı yarı olimpik havuzda yüzüyorum.
kışın kar varken hasta olmadım. iki haftadır sadece perşembe günü yüzdükten sonra ki ilk gün burnum şelaleye dönüşüyor su akıyor bildiğin. tıkanma hiç yok ve bu akıntıdan kaynaklı hapşuruk geliyor.
normalde hasta olduğumda (grip, nezle gibi) vucüd direncim düşer. bunda öyle bir şey de yok.
yarından önce doktora gidemeyeceğim için kısa vade de neden böyle olduğuna fikir aramaktayım.
bahar geldi diye ince giyinen birisi de değilim. saçım oldukça kısa ve kurutuyorum.

ekleme: sıcak hava soluduğum zaman düzene giriyor biraz.
0
sozluknickmiverulan
(07.05.10)
alerji gibi geldi bana...
0
kamarior
(07.05.10)
sadece cuma günü tetiklenen bir alerji nasıl oluyor yahu ?
0
🌸sozluknickmiverulan
(07.05.10)
polen denen ağaç dölleri uçuşmaya başladı aynı dert bende de var, bi yandan küfrediyorum bi yandan burun spreyi kullanıyorum.
0
kimlanbu
(07.05.10)
yüzdüğünüz suya bir şey karıştırmışlardır, perşembe günü yüzdüğünüz için de cuma günü tetikleniyordur alerji işte sanırım önceki arkadaş da onu demek istemiş.

illa su değil de o ortamdaki başka bir şey de olabilir.
0
esenboga
(07.05.10)
kesin olarak klordandır.aynısı bana olmustu havuz değiştirince geçti.burun tıkacı kullan diyecem ama burundan nefes veriyosan olmıcak.bazı havuzlarda klor dengesi pek olmuyo.
0
pazubant
(07.05.10)
(11)

yağsız ve kuru bir tene sahip olmak nasıldır?

insanimsi
yağlı ve yapış yapış bir ten yapısına sahip olduğum için, hep bu durumdan şikayet ederim. kendimi bir türlü temiz hissedemem, iki gün saçlarımı yıkamayınca ayyaşlara dönerim falan fişman. son zamanlarda biraz daha kuru tenli olmak için adımlar atmaya başladım. ama bir yandan da merak ediyorum; tenim
yağlı ve yapış yapış bir ten yapısına sahip olduğum için, hep bu durumdan şikayet ederim. kendimi bir türlü temiz hissedemem, iki gün saçlarımı yıkamayınca ayyaşlara dönerim falan fişman.
son zamanlarda biraz daha kuru tenli olmak için adımlar atmaya başladım. ama bir yandan da merak ediyorum; tenim kuruduğu zaman nasıl hissedeceğim? yaşamım kolaylaşacak mı? yoksa kuru tenli olmanın da yağlı tenli olmak gibi kötü yönleri var mı?
0
insanimsi
(07.05.10)
saçlarda kesinlikle var, nemsizlik onlar için bir ölüm fermanı ve kesinlikle nemlendirici takviyesi alınması gerekiyor aksi takdirde cansızlaşma ve pek tabi dökülmeler başlıyor
0
einherjer
(07.05.10)
kullandığım ilaç sebebiyle benim de cildim artık kuru halde. Bol bol nemlendirici sürüyorum, çünkü yanaklarım pütür pütür gibi geliyor.
0
caglayantilsim
(07.05.10)
sorunuza cevap değil kusura bakmayın, ben de faydalanmak istedim sadece duyurunuzdan. aynı sorun bende de var, ne gibi adımlar attınız acaba yağlanmadan kurtulmak için?
0
burbat
(07.05.10)
ben de merak ettim, nasıl kurtuluyorsunuz yağlanmadan?
0
very pigmented melanosome
(07.05.10)
ben oriflame nin tea tree ürünlerini kullandım.Hem sivilcelere hem de yağlı cilde çok iyi geliyor.Temizleyicisi,krem, ve maskeleri var.
0
kiral
(07.05.10)
kuru cilt çok korkunç ya. ben de cildim yağlansın diye bebe yağı falan sürmek zorunda kalıyorum. sabahları ağzımı açamayacak kadar kuru oluyo. hele ki banyodan sonra off off yani. yüzüme yarım kutu yağlı nivea sürüp yarım saat sonra kuruluktan öldüğümü bilirim. günde 2 litreden fazla su içen bi insan olmama rağmen böyle. o yüzden yat kalk dua et yağlı cilde.
0
let the game begin
(07.05.10)
hiç hoş bişey değil. bazen pul pul dökülür.bazen çatır çatır çatlar.cildin çabuk kırışır.sonuç itibariyle hiç özenilcek bi tarafı yok :) cildimi nemlendirmek için denemediğim nemlendirici kalmadı. yok anam yok olmuyo
0
elmyra
(07.05.10)
nasıl tenimi kurutuyorum: doğal sabun-ot vs. satan yerleri zengin ederek. hafiften işe yarıyor.
0
🌸insanimsi
(07.05.10)
aman diyim, bence bırakın bunları. cunku kuru cilt cabuk yaslanır, durumunuza geçici cozumler bulun
0
gofragol
(07.05.10)
Kuru cilt kuru el demek olmasa da. Ellerinizi katı sabunla üstüste bi kaç kere yıkayın. Şimdi kupkuru ellerinizle market torbası ağzı aralamaya çalışın. Üstüste duran a4 yığınından bi tanesini diğeelinizde çay varken bi kerede almaya çalışın. Plastik kasalı ufak cep telefonunuzun alt tuşlarına basarken elefonu elinizden günde 3 kere düşürün. Kuru tenli olmak nasılmış görün. Bu eziyetin daha fecisini bi süre kumaş eldiven kullanarak ta yaşayabilisiniz. Sevgiler
0
katilonur
(07.05.10)
cildiniz pul pul dökülür, dahası gerilir. döküldüğü için kızarır ve kaşınır bazen. kışın çok kolay çatlar patlar, yazın berbattır. denizden sonra yanabilir cildiniz (tuzlu su nedeniyle) bla bla..
0
aithra
(07.05.10)
(9)

kilo alamıyorum:(

traxes
arkadaşlar 178 boylarında 53 kilo falanım pantolonlar hep büük gelio kndmi çok cılız hissediyorum bi sürü yönteme başwurdum hiçbi sonuç alamadım. yemem falanda gayet iyi ama kilo alamıyorum tawsiyesi olan warmı?
arkadaşlar 178 boylarında 53 kilo falanım pantolonlar hep büük gelio kndmi çok cılız hissediyorum bi sürü yönteme başwurdum hiçbi sonuç alamadım. yemem falanda gayet iyi ama kilo alamıyorum tawsiyesi olan warmı?
0
traxes
(07.05.10)
doktora gittim nasıl bi doktorsa bana prozac verdi kullanmadan önce araştırdım aşırı kilo kaybı yaptktan sonra kilo aldırıyormuş kullanmadım. bütün testlerim düzgün çıktı yani. diyetistenin verdiği listeye uymam imkansız öğrenciyim bana 5 öğün yemek yazdı yazdığı yemekleri yapabilmem için benim okula gitmemem gerek sanırım:)
0
🌸traxes
(07.05.10)
21
0
🌸traxes
(07.05.10)
tiroid fonksiyonlarina baktir. parazit olup olmadigina baktir. gerekirse once bir endokrinologla sonra bir diyetisyenle gorus. gece yatmadan kahvalti edip yat. Gunde iki kere kahvalti et. Biraz agirlik calis. Aniden kilo almaya calisma. Kilo almaya baslarsan da 65 kiloyu gecmemeye gayret et. ben de bi nevi uzman sayilirim: (bkz: sismanlarin havayi daha fazla kirletmesi) (bkz: garantili zayiflama yontemi/@compadrito) (tabii sen orada yazanlarin tersini yapacan.)
0
compadrito
(07.05.10)
bütün değerlerime baktırdım hepsi normal çıktı. teşekkür ederim denicem tawsiyelerinizi
0
🌸traxes
(07.05.10)
senin gibiydim, 174 boy 48 kiloydum uniye girdigimde. uniden ciktigimnda 55 kiloydum, 25ten sonra hayvan gibi kilo almaya basladim, su anda 29 yas 75 kiloyum. 80 gordugum bile oldu 1 sene kadar once. gobegim cikti cok feci. tabi spor mpor yapan bi adam da degilim, kollar bacaklar hala ince sayilir, bel kalinlasti, hos olmadi. neyse demeye calsitigim duzelirsin merak etme. tiroid bezinden kaynakli hizli metabolizma sorunun olabilir. orda bi problem yoksa dedigim gibi 25ten sonra metabolizma dogal olarak yavaslamaya baslar alirsin kilo merak etme.
0
jupiterianvibe
(07.05.10)
bu boyuma ( 1.78 ben de ) ulaştıktan sonra sırasıyla 63 - 73 - 80 - 90 ve 94 kilolar arasında zıplama usülü geçiş yaptım. bilmiyorum ama evlendikten sonra oldu herşey. sanırım bir aralar abur cubur alışkanlığım vardı. yoksa hala mı var ? :D neyse konu ben değilim, özet : bence akşamları mısır patlat avuç avuç ye, gazoz iç bol bol, cips ye , çerez ye ... anaaam akşama ben de yicem canım çekti vallaa...
0
kamarior
(07.05.10)
yaş 21 ise ileride bu duyurunun olduğu günleri özleyecek kadar kilo alacaksın. ben de senin gibiydim, 30 yaşındayım şimdi, 86'yı gördüm, şimdi 79'um.

"iki ekmek yiyorum yine de kilo almıyorum yaaa" diyordum.
0
guybrush threepwood
(07.05.10)
bu zamanları özleyeceğini söyleyenlerdenim ve bunu söyleyecek 100 milyor erkek daha bulabilirim. tadını çıkar bu günlerin derim ve kilo almaya da çalışma.

ben 21 yaşındayken 180 boy ve 55 kiloydum. böyle kaburgalarım falan sayılıyodu, götümde pantul durmuyodu. dünyaları yiyor kilo alamıyordum. yaş şimdi 27 boy yine 180 ama kilo 80'e vurdu, ayı gibi göbek var, su içsem yarıyo amını yurdunu sikiyim.

kıymetini bil tadını çıkar.
0
barbaroj
(07.05.10)
Ben de sizinle aynı yaştayım ve nerdeyse aynı boy ve kilodayım. İki ay önce bir spor salonuna yazıldım. Haftada üç gün gidiyorum. İki ayda 2,5 kilo aldım (taa liseden beri hiç kilo almamıştım). Hala pantolonlar düşüyor ama o günler de gelecek.
0
johan sebastian
(07.05.10)
(3)

kahve ve balgam sökücü

dieselsingle2
sünüzüt var. bu aralar yutkunurken farkediyorum yoğun balgam var. yada balgam mı bilmiyorum. en iyi sökücü hap, ilaç derman nedir?bir de kahve almam lazım. alamanyadan gelen nescafe gold vardı, bitti mübarek. böyle kilosu 100-200 liraya gelen kayfeler değil de, uygun olsa iyi olur. o değilde uyku ka
sünüzüt var. bu aralar yutkunurken farkediyorum yoğun balgam var. yada balgam mı bilmiyorum. en iyi sökücü hap, ilaç derman nedir?

bir de kahve almam lazım. alamanyadan gelen nescafe gold vardı, bitti mübarek. böyle kilosu 100-200 liraya gelen kayfeler değil de, uygun olsa iyi olur. o değilde uyku kaçıran birşeyler lazım. su ısıtıcı ile kaynattığım için tadının öyle ahım şahım olmasına gerek yok. 3'ü birarada dan tutta arap kahvesine hepsi olabilir. ne önerile?
0
dieselsingle2
(07.05.10)
of off, sinüzite süper bir önerim var ama söz ver kulaklarımı çınlatmıcan:). şimdi aktara gidip okaliptüs yagı ve cörekotu yagı alıyosun. 2'sinden birer damla karıstırıp, bu karısımdan da 1er damla burnuna damlatıyorsun. basta fena yakıyor ama geçiyor hemen. ve baya etkili. rahatlıcaksın
0
heyamo
(07.05.10)
sinüzit için doktora gidiyorsun..balgamsökmek için de aynını uyguluyorsun, sana güzel bir söktürücü yazıyor..gitmek istemezsen sinüzit için doktora gidiyorsun, balgam için eczaneye gidiyorsun..yani sinüzit için her sekilde doktora gideceksin:)
balgam sokmek için tam ne istiyorsan eczacıya soyluyorsun, oksurmek mi yoksa cigerin sulanarak vucudun kendiliginden oksurmesi mi..o sana yardımcı oluyor...
kahve için de BİM e gidebilirsin..kendi urettirdiği kahveler gayet ucuz..reklam yapmayayım da, git bi dene işte...
0
ne adrenerjik ne kolinerjik
(07.05.10)
sinüs rinse kit diye, eczanelerden 15 tl karşılığı alacağın bir kit var. yaklaşık 30 paket mi ne minik minik poşetler ve içlerinde doğal okyanus tuzu var. onu içinden çıkan plastik şişenin içine suyla birlikte koyuyorsun ve burun deliklerinden sıkmak suretiyle sinüs bölgeni temizliyorsun. zaten kağıdında nasıl kullanacağını anlatmış.

ben ilk aldım, burun tıkalı ki normalde birinden girip diğerinden çıkması lazım o suyun. olmuyor. sonra birkaç deneme sonrası bir açıldı. burada hiç anlatmayayım ancak çok işe yaradı. bi de doğal olduğu için herhangi bir yan etki yapma olasılığı yok. günde bir sabah bi akşam bu yıkamayı yapmak bana yetti de arttı bile...

geçmiş olsun.
0
cinaslı kafiye
(07.05.10)
(4)

Sancı

your majesty
Zaman zaman kürek kemiklerimin altında, zaman zaman kalbimin arka tarafında, bazen karnımda, bazen adonislerin oldugu yerde gün içinde kafasına göre gezen bir ağrıya sahibim...Nedir ne olabilir?İntihara meğil eden acı olarak katsayısı düşük fakat inanılmaz bir sıkıntı veren bir ağrı.Belki çeken vard
Zaman zaman kürek kemiklerimin altında, zaman zaman kalbimin arka tarafında, bazen karnımda, bazen adonislerin oldugu yerde gün içinde kafasına göre gezen bir ağrıya sahibim...Nedir ne olabilir?İntihara meğil eden acı olarak katsayısı düşük fakat inanılmaz bir sıkıntı veren bir ağrı.Belki çeken vardır bu tanımdan görür de fikir verir diye soruyorum.Teşekkürler şimdiden ...
0
your majesty
(06.05.10)
gaz agrisina benziyo :/ safra tasi?
0
no avalon
(06.05.10)
ağrı aç karnına mı daha şiddetli yoksa yemekten sonra mı?
0
efx
(07.05.10)
aç oldugumda daha fena deliriyor gibi ...
0
🌸your majesty
(07.05.10)
korkutmak istemem ama ülser başlangıcı olabilir, en iyisi bir doktora görün derim.
0
efx
(22.05.10)
(8)

karaciğer yağlanması

McCoy
arkadaşlar sağ akciğer altında bir rahatsızlık hissediyordum , karaciğer yağlanması varmış bende.çok canım sıkıldı.henüz başlangıç sanırım ki doktor da diyet yap spor yap kilo ver dedi.(10-12 kilo fazlam var sadece) başkada birşey demedi. şimdi ben ne yapıcam? 20-30 yıl sonra siroz mu olcam? karaciğ
arkadaşlar sağ akciğer altında bir rahatsızlık hissediyordum , karaciğer yağlanması varmış bende.çok canım sıkıldı.henüz başlangıç sanırım ki doktor da diyet yap spor yap kilo ver dedi.(10-12 kilo fazlam var sadece) başkada birşey demedi.

şimdi ben ne yapıcam? 20-30 yıl sonra siroz mu olcam? karaciğerime ne derece büyük hasar verdim? artık ilaç prospektüslerinde tanımlanan karaciğeri hasarlı gruptan mıyım?

geri dönüşü olmayacak mı?

:(
0
McCoy
(06.05.10)
2 yıl önce sigarayı bıraktım ve 12 kilo aldım sonra 1 sene sonra doktora gittim çek ap lar falan karaciğerde yağlanma var dedi, enzimler 3 katı fala çalışıyor vs dedi... alkol de kullanıyordum ekstradan bolca...

iyi bir rejim e girdim hem o sigarayı bırakırken ki aldığım kiloları verdim hem de karaciğeri düzelttim vs.

zor bir şey değil 2-3 ay dişni sıkacaksın her bir şy normale dönück.
0
cedric tweedledee
(06.05.10)
Doktorun verdiği tavsiyeler uyarsan hiç korkmana gerek yok. Ama verdiği perhiz programını delmeden uygulamak önemli. Alkol falan kullanıyorsan kesin bir şekilde bırakman gerek örneğin.
0
pointer
(06.05.10)
Merak etmeyin, karaciger denen organin buyuk bir rejenerasyon yetenegi vardir. Doktorunun dediklerini uygularsaniz bir sure sonra eski haline doner karacigeriniz.
0
achelon
(06.05.10)
oyle "diyet yap, spor yap" demekle olmuyo.

(bkz: garantili zayiflama yontemi/@compadrito)

merak etme toparlarsin. sadece 10-12 kilo fazlayla karacigerine ne derecede buyuk hasar verdigini soruyosun. buraya yazamadigin baska bi sey daha mi yaptin? cok mu ictin mesela?
0
compadrito
(06.05.10)
hiç korkma bende alt 300 e çıkmıştı ve karaciğerim yağlanmıştı.doktorum beni diyetisyen yönlendirdi ve 6 ay sıkı diyet yaptım hem kilolarımdan kurtuldum hem de kariciğer yağından.şuan altem 10 .
0
jpsartre
(06.05.10)
doğru bir tavsiye olur mu bilemedim ama babamda aynı teşhis vardı, bu önerilen diyet spor programlrının yanında bir de milk thistle adında bir gıda tkviyesi önerildi ona*.
0
shubulubapshubaptishaluva
(06.05.10)
ALT(SGPT
AST(SGOT)Aspartat'da yazabilir
Kolestrol
Trigliserid

Bu tetkikler yapılmıştır.Lütfen bana bunların sonuç değerlerini yazar mısın?
Karaciğer yağlanması bünyenin kendisinin yapacağı gibi dış etkenlerede bağlıdır(ilaç,yeme alışkanlıkları ve alkol) bu gibi dış etkenlere bağlı semtomlarda tedavinin daha başarılı olduğunu biliyorum.Genetiksel faktörlerde ise gene tedavi yöntemleri var tabi.Uzun süre bu hastalıkla yaşamış bir gemici olarak sana tavsiyem düzenli spor ve dikkali beslenmedir.
0
denizcimavisi
(06.05.10)
aynı durum bende de vardı 3 hafta içinde bile normale dönebiliyor. beslenmene dikkat et ve egzersiz yap alkol alma.belki kullandığın bir ilaca bağlı oluşan geçici bir tepki de olabilir. kc kolay yenilenen bir organ bunu unutma
0
Paladin
(10.05.10)
(5)

uykuda nefessiz kalma

milky way
dun gece uykumda boguluyodum. ruyamda dilimde bi piercing varmis ama ona saclar takilmis ve ben elimi agzima sokup onlari temizlemeye calisiyorum, cunku nefes alamiyorum ve cok siddetli oguruyorum. bi sekilde kendimi oradan oraya atiyorum ve tek bi saci bile temizleyemiyorum ve ogurmekten bitap dusm
dun gece uykumda boguluyodum. ruyamda dilimde bi piercing varmis ama ona saclar takilmis ve ben elimi agzima sokup onlari temizlemeye calisiyorum, cunku nefes alamiyorum ve cok siddetli oguruyorum. bi sekilde kendimi oradan oraya atiyorum ve tek bi saci bile temizleyemiyorum ve ogurmekten bitap dusmusken uyandim. uyandigimda dislerimi muazzam siktigimi ve dilimin nerdeyse agzimi kaplar gibi durdugunu fark ettim. normalde boyle panik atak falan olmamasina, hastalik hastasi olmamama ragmen asiri korktum, cunku gercekten boguluyoken uyandim. ruyamda deli gibi ogurmem de aslinda nefes alamamamdan kaynaklanmis anladigim kadariyla.
sozlukte aradim taradim, apne disinda bir uykuda nefessizlik sekli bulamadim. oysa ben horlamiyorum, gercekten dilim geriye dusmustu muhtemelen ve bogazim tikanmisti.
buna benzer bisey yasayan var mi, bu sekilde olen veya tarumar olan var mi, bu nedir nedendir, baska bir seyin belirtisi midir bilmek istedim. bilgisi olan varsa aydinlatabilir mi, sorum budur.
0
milky way
(06.05.10)
bir tanıdığımızın böyle bir sorunu vardı. meğersem küçük dili büyümüş ve boğazını tıkıyormuş. uyku merkezlerinden yardım alabilirsiniz.
0
kahvegibi
(06.05.10)
Bana birkaç kez olmuştu, can sıkıcı rüyalar (kabuslar) da eşlik etmişti. Dikkat edince, çoğu zaman başım biraz fazla geriye eğilmiş şekilde ve hep sırtüstü yattığımı fark ettim (genelde sırtüstü yatmam). Bununla ilgili nette de bişeyler bulmuştum, sırtüstü yatmamaya dikkat edince kafa da o şekilde konumlanamadığı için olsa gerek uzun süredir tekrar etmedi.
0
uyuklayankedi
(06.05.10)
evet bu bahsettiğiniz aslında ciddi şekilde tehlikeli bişey. hatta bi yerlerde uyku üzerine uzman birisini dinlemiştim. adam konuşmanın bir yerinde "gece yatıp sabaha ölü kalkan insanların yakınları, çok sevabı olduğu için mutlu mesut, ağrısız sancısız öldü sanıyorlar ama adam gece uykusunda boğuluyor" gibi bir şey söylüyordu.

öncelikle bir kbb uzmanına gitmenizi öneririm. küçük dil büyümesi ya da yumuşak damağa sahip olmak falan bu tip sıkıntılar doğurabilir. eğer doktor uyku laoratuvarına gitmenizi önerirse de şurda bikaç bilgi vermiştim ben: (bkz: uyku laboratuvarı/@hevipeyra)
0
hevipeyra
(06.05.10)
@uyuklayan kedi, ben pek horlamam ve uyandigimda yan yatmis sekilde uyuyodum. basim da dilimin geriye dusmesine izin vermeyecek sekilde one egikti.
@hepiveyra, korkuncmus. tesekkurler cevap icin.
0
🌸milky way
(06.05.10)
Ben de horlamam :)
0
uyuklayankedi
(08.05.10)
(4)

Reflü vs Sigara

nex
tum kendini doktor hissedenler,1- reflu zamanla geçen bir hastalıkmıdır?2- reflu sigara ilişkisi nedir? daha ileriye götürürmü? sigarayı bıraksak reflü kendini nasıl hisseder?3- reflu için önerileriniz varmıdır? şu otu kaynatt iç iyi gelir gibi..sevgi kelebekleri kafanıza konsun...
tum kendini doktor hissedenler,

1- reflu zamanla geçen bir hastalıkmıdır?
2- reflu sigara ilişkisi nedir? daha ileriye götürürmü? sigarayı bıraksak reflü kendini nasıl hisseder?
3- reflu için önerileriniz varmıdır? şu otu kaynatt iç iyi gelir gibi..

sevgi kelebekleri kafanıza konsun...
0
nex
(05.05.10)
benim bir arkadaşım vardı, dikbaşlı..reflusu vardı, doktorla olan diyalog şuydu:

doktor: sigara ve alkol kullanıyor musun?
arkadaşım: evet.
d: bırakman lazım.
a: bırakamam.
d: ikisini birlikte tüketme bari. farklı zamanlarda tüket.

budur.
0
kedi babasi
(05.05.10)
reflu + gastrit shibesi bir insan olaraktan, sigara azdirir. icmeyeceksin...kizarma, domates cikolata yemeyecek ve kahve icmeyeceksin.

mideni full doldurmayacaksin ki bogrk bogrk gezme sora...

bide klasik yuskek yastikda yativer bi zahmet...

eger mide de agri varsa bol yagli pirincli tavuk suyuna curbaa iceceksin ki rahat edebilesin.ve gene mide de agri varsa tahil tuketmeyeceksin. bulgur, musli, kepek ekmegi vs.

bide bana nedendir bilinmez dondurma dokaniii

ilac neyim kullenmayi denedim daha beter yapinca biraktim, arada gelir ablaaa bak ben burdayim gitmedim der kafasini uzatir sooora agzima micip gider.
0
cairo
(05.05.10)
kronik reflü varmış bende. duruyor öyle kendisi. günde 3 litre kola ve 1 paket sigara tüketen bir insanım, arada bir azıyor iki tane şurup çaktın mı bir şeyin kalmıyor.
0
bon bon bom
(05.05.10)
sigarayı bıraksan reflü değil tüm vücudun kendini iyi hisseder
@bon bon bom
çok yaşamazsın bu gidişle
0
cura ut valeas
(06.05.10)
(9)

Sinüsleri iltihapla dolu olan biri, tüpsüz derine dalınca ne olur?

july14
Sinüslerde hava yerine iltihap varsa, dalışta derine gidildikçe ne olur? Sinüsler açılır mı? Daha mı kötü olur? Sinüs iltihabında dalış önerilmiyor da, normal denizdeyken tuzlu suyun açıcı etkisinden de yararlanılıp, böyle bir deneme yapılabilir mi? Denemiş olan var mı?
Sinüslerde hava yerine iltihap varsa, dalışta derine gidildikçe ne olur? Sinüsler açılır mı? Daha mı kötü olur? Sinüs iltihabında dalış önerilmiyor da, normal denizdeyken tuzlu suyun açıcı etkisinden de yararlanılıp, böyle bir deneme yapılabilir mi? Denemiş olan var mı?
0
july14
(05.05.10)
valla ben denemedim ama bir arkadaşım bunu yaptığını belli bir derinlikte sağlam bi hınkırınca böyle sarı sarı iltihap burnundan çıkmış filan diye anlatmıştı...
0
pposeidon_1
(05.05.10)
sudan çıkınca beyniniz burnunuzdan akıyor zannedersiniz.
0
kibritsuyu
(05.05.10)
Pposeidon_1 ve Kibritsuyu bunu denemeyi düşünen biri, hata mı etmiş olur? Çok iyi yüzebilen ve dalabilen biri. Nefesini de normalin üzerinde tutabiliyor. Bir kaç kez belli bir derinliğe kadar indi. Denemeden çıktı suyun yüzeyine. Yine sardı bu düşünce. Denemek istiyor. Doktora da soracak. Tehlikeli mi? Akdenizin tuzlu sularında denesin mi?
0
🌸july14
(05.05.10)
genelde sinuzit hastalarinin dalmasi tavsiye edilmez. ciddi sekilde bas agrisina yol actigi soylenir. ancak dediginiz gibi tuzlu suyun acici etkisi var, derine gitmekten ziyade 2-3 metre civari dalislarla ciddi sekilde temizlik saglanabilir.
0
jupiterianvibe
(05.05.10)
tuzluluk ile ilgili bir durum olduğunu sanmıyorum daha çok basınç ile ilgilidir.

doktora soracakmışsın, en doğrusunu o söyler biz sadece duyumlarımızı tecrübelerimizi aktarıyoruz sonuçta. şahsi fikrim denemekten pek zarar gelmez. yinede dalarken biri olsun yanında.
0
pposeidon_1
(05.05.10)
basınç farkından dolayı burnunuzun göz çukuruyla birleştiği yerde(kaşların hemen altı ) bir acı hissedersiniz. Katlanılmayacak bir acı değildir. sıkışma gibi daha çok. Yukarı çıktığınızda geçiçektir.

Ben kendim bizzat kronik sinüziti olan ve tüplü dalış yapan bir vatandaşım. Her sene sezon başında 8-10 metrede bu acıyı yaşarım. bir kaç metre derinde bu sıkışma geçer. yukarı ya çıktığımda maskemin içinde böyle cıvık bir mukus olduğunu görürüm ,tuzlu suyla burnumu temizlerim. o sene uzun bir süre sinüzit ağrısı çekmem.

Sinüsler bildiğiniz gibi yukarıda tarif ettiğim yerde ve bir kaç yerde daha olan hava boşlukları. Bunların girişleri mukus ile kaplanıp kuruyunca içeride kalan hava ani hava değişimlerinde (klima, aniden güneşe çıkma gibi) ısı farkından dolayı hareketlenerek sizi rahatsız eder. Dalış yaptığınız zaman dış basınç sinüsün içindeki havayı sıkıştırarak sizi rahatsız eder. (Kulak eşitleme yapmanızın sinüslere bir etkisi yoktur)
Bir kaç metrede daha derinde o tabakadan içeri hava girmeye başlar ve ağrınız geçer. yukarı çıkarken ise içerideki hava genleşerek tabakayı açar. Var olan mukus tabakası burnunuzdan maskenize gelir oda Kibritsuyunun dediği gibi beyniniz burnunuzdan akıyor gibi bişeydir. (azıcık kanlı böyle vıcık bir görüntü).kendi kendinize geçiçi olarak sinüs tedavisi yapmış olursunuz . Eğer aşağı inerken ki acı katlanılmayacak şekilde ise daha yavaş alçalma yapılır, biraz yukarı çıkılıp takılınır sonra tekrar denenir vs gibi methodlar mevcuttur. En son çare olarak dalış iptal edilir. Kimse size vaz ezik demez..

Dediğim gibi ister tüplü ister serbest dalışta önemli olan kontrollü bir şekilde alçalma ve yükselme yapmanız.
Düzenli bir şekilde (tavsiye edilen :verdiğiniz hava kabarcıklarının hızını geçmicek şekilde) yukarı çıktığınızda bir sıkıntı olmaz.

PS:
Arkadaşlarla sinüsün patlamasına(?)bakireliği kaybetmek diyoruz =)
0
voiceofthemysteron
(05.05.10)
ailecek sinüzitiz.
dayım da müzdaripti bu durumdan, doktor derine dalmasını söylemiş, derine daldığında alnından burnundan her yerinden çıkmış sarı sıvılar. rahatlamış.
o bunun bana anlattığı, onun yalancısıyım.
0
dieselsingle2
(05.05.10)
Ne olabileceğini geçtiğimiz günlerde gördük aslında;

Antrenman dalışı esnasında vücudunda oluşan probleme ilişkin bilgi veren Yasemin Dalkılıç;

“Dalış esnasında burun ve ağzımda oluşan kanamanın akciğerimde oluşan bir sorundan değil, daha önce yaşadığım fakat dalışa etki edebileceğini düşünmediğimiz ***sinüzit*** probleminden kaynaklandığı tespit edildi. Burnumda oluşan kanamanın akciğerime sızması nedeniyle böyle bir olay yaşandı ve bilincimi kaybettim. Fakat aldığımız geniş güvenlik önlemleri sayesinde yapılan iyi bir kurtarma operasyonu ile çok ciddi, çok trajik olabilecek bir kazayı hiçbir sorun çıkmadan atlattık.
0
Ted Lapidus
(05.05.10)
Sinuzitten cok cekmis birisi olarak size yazilan cevaplari da toparlayarak anlatayim.

-Eger sinuslerde hava yerine iltihap varsa suya daldiginizda 2 metre bile asagiya inseniz basiniz agrir ve yuzunuzde inanilmaz bir basinc hissederseniz. Butun sinuslerin oldugu yerleri farkederseniz zaten. Sanki birisi yuzunuze bastiriyormus gibi.

-Sinusler acilmaz ancak yazilan ilk cevap gibi cok derine inerseniz sinusleri basincla patlatarak yani acarak tamamen boslamasini saglayabilirsiniz. Hic denemedim ama yapan cok duydum. Yine de daha kolay cozumleri olduguna eminim. Bu isi doktora sormadan yapmamanizi sahsen tavsiye ederim. Bir kac kez denemeye calismis birisi olarak bence cok zor zaten.

-Tuzlu su buruna cekildigi zaman acar dogru ama dalmak icin dibe inip burnunuza cekerseniz zaten bogulursunuz niye daldiktan sonra tuzlu su sayesinde burunlarin acilacagina dair fikir verilmis anlamadim. Zaten deniz gozlugunun burunlari kapayan yeri suyun girmesine engel olacaktir. Tabi dalma islemini balik avlamak veya keyif icin yaptiginizi dusunuyorum yoksa gozluksuz dalmaya gerek yok. Boyle kiyida suyu elinize alip burnunuza cekmek veya boy hizasinda denizi girip kafayi daldirdiktan sonra burna cekmek gerekir tuzlu sudan faydalanmak icin.

Sonuc olarak dalmak sinuslerde cok agri yapar basinctan dolayidir ancak patlatabilirseniz kurtulursunuz.
Tuzlu su burunu acmak icindir. Dalmakla bir alakasi yoktur.
Gecmis olsun.
0
mulayim ters
(05.05.10)
(10)

Hemoroid Sorunsalı

yasin273
Galiba bende böyle bişeyler başgösterdi.Yani hastalık değil tahminimce kısa süreli bişey.Bende doktora gidip oramı buramı açıp göstermek istemiyorum.Alternatif tıp uyguluyum dedim kendime.Ne iyi gelir bu duruma bilen varmı ?
Galiba bende böyle bişeyler başgösterdi.Yani hastalık değil tahminimce kısa süreli bişey.Bende doktora gidip oramı buramı açıp göstermek istemiyorum.Alternatif tıp uyguluyum dedim kendime.Ne iyi gelir bu duruma bilen varmı ?
0
yasin273
(05.05.10)
leğene sıcak su doldur otur. birebir.
olmadı procto gylvenol.
0
manfool
(05.05.10)
bir ölçek (bkz: batticon)'u, bir leğen kaynar sıcak suyun içine dök. 20 dk kadar üzerine otur.

diğer yandan kesinlikle doktora gitmeni öneririm.
0
sadasti
(05.05.10)
yediklerinize dikkat etmeniz gerekiyor.
acı - patlıcan bazı domatesler dokunabiliyor.
(ayıb olacak ama tuvalette kendinizi zorlamayın kabız olmayın.)
0
sozluknickmiverulan
(05.05.10)
her gün akşam yemeğinde zeytinyağlı-limonlu kıvırcık salata. tabi acı yasak. bi de kabız olmamak gerekiyor.
bunu tamamen geçiren alternatif tıp uygulaması yok. sadece ameliyat olmayı geciktirebilirsiniz.
0
felagund
(05.05.10)
sıcak su+

ama doktora git. ben kendimi hemoroid zannetim, acılar içinde krem bile sürdüm, sonra fissür çıktı :/ tamamen yanlış tedavi şeyyetmişim kendim kendime.
0
no avalon
(05.05.10)
galiba ile olmuyor bu işler, önce mutlaka doktora git (yalnız başına git, orda hemşire oluyor zaten), korktuğun gibi olmadığını göreceksin zaten. ama hastalığın ne olduğuna bile emin olmadan tedavi uygulamaya kalkarsan daha kötü bile yapabilirsin. bende kan gelmişti, oturamıyordum, tuvalete çıkamıyordum, korkuyordum. sonra kalınbağırsak kanseri miyim dedim, ki en kötüsü bu. ben de oramı buramı göstermem derdim. ama can kaygısı başgösterince, ölüm korkusuyla gidiverdim. iyi ki gitmişim.

kaygılarını bir kenara koy, bomboş kafayla al şimdi telefonu eline, al randevunu, git, alternatif tedavini sonra yine uygularsın.

sıcak su her halükarda çok iyi geliyor demek de doğru değil, kansersen sıcak su çok kötü...
0
paranoid corpse
(05.05.10)
maalesef o parmağı yiyeceksiniz. hemoroid sandığınız şey anal fissür olabilir. o zaman kestaneyi çizdirip çizdirmeyeceğinize karar vereceksiniz. maalesef başka çaresi yok çünkü. ancak imkanı yok gidemem diyorsanız, tavsiyem sebze ağırlıklı beslenin. et, kızartma, acı biber ve ağır yemekler çıkışı zorluyor çünkü.

bir de anestol diye bir pomat var. iyi geliyor acı çok arttığında.
0
trocero
(05.05.10)
Kuşburnu Marmeladı. deneyen tanıdıklarım var kurtulduklarını söylüyorlar bu meretten. dene bence. orjinali Gümüşhanede, ama Mısır Çarşısındanda bulabilirsin sanırım. ben gümüşhaneden aldığımda ki 3 hafta kadar öncedir kavanozu 7 ve 15 olarak iki boy satılıyordu.
0
pposeidon_1
(05.05.10)
Yahudi baklası, babam herşeyi denedi ama bununla kurtuldu en son...
ama doktora gitmeden nedir, nasıldır anlayamazsınız, bence utanmayın, gidin.
0
black wings gray eyes
(05.05.10)
haci kusburnuyu cekirdegi ile ye hic bisin kalmaz. babamdan biliom.
0
tezek
(05.05.10)
(6)

siğil sorunsalı

same
elimde 5-6 tane siğil var arkadaşlar yakın çevremdekilerin çoğu incir suyunu dök üstüne geçer diyorlar ben daha önce ilaçta kullandım yaktırdımda hiçbir işe yaramadı ikiside...Bide şu inciri deyeyim diyorum ama bu inciri nereden bulabilirim?
elimde 5-6 tane siğil var arkadaşlar yakın çevremdekilerin çoğu incir suyunu dök üstüne geçer diyorlar ben daha önce ilaçta kullandım yaktırdımda hiçbir işe yaramadı ikiside...Bide şu inciri deyeyim diyorum ama bu inciri nereden bulabilirim?
0
same
(04.05.10)
İncir suyu vs. tarzı işler hurafe. Almanların araştırmasına göre bu tür placebo etkisi yaratacak yöntemler %27 oranında iyileşme sağlıyor, ancak yine de bana pek mantıklı gelmiyor. Gerçi annem ve pek çok arkadaşım da okutma usulü ile sadece bir gecede bu işten kurtulmuşlar, hani başkası söylese inanmam hayatta ama şahitleri de var.

bende ve kızarkadaşımda çıkanlar için geçen gün doktora gittik, devletin karşılamadığı 50 kağıtlık bir ilaç verdi. onu siğillerin üstüne döktü, ertesi gün su toplayan deriyi kaldırdı ve tekrarlamasının çok zor olduğunu söyledi. ankara'da oturuyorsan adresi verebilirim, en azından yakma işinden (ki kızarkadaşım da yaktırdı, aynen tekrar çıktı, oral yolla alınan ilaçlar da traş çıktı) daha kalıcı geldi.
0
tekosin
(04.05.10)
verrutol kullandın mı? düzenli kullanımda yok ediyor,ama sektirmeden kullanmalısın
0
little miss sunshinee
(05.05.10)
ben de verrutol kullanmıştım ve hiç geçmicek gibi gözümde büyüyen şey geçmişti. zaten onun olayı da direk eritip koparması bölgeyi. ama herhalde bi buçuk ay filan kullanmıştım mesela ve düzenli kullanmak lazım, evet.
0
tepedeki psychedelic adam
(05.05.10)
Doktor doktor cilt doktoru! ya yakarak yok ederler yada dondurarak.
0
sidd79
(05.05.10)
verrutol geçirdi benim elimde iki tane. yerlerinde iz var şu an. Henüz yeni geçti. tekrar çıkar mı bilmiyorum ama verrutol deneyin eğer denemediyseniz.
0
nightwalkerg
(05.05.10)
benim elimde de yaklaşık 7 tane wardı. doktora gittim ve bunun aslında çok tehlikeli bir virüs olduğunu söyledi ilerde kansere bile yol açabiliyormuş hemen yaktırdım ardından 1 hafta 10 gün fln ellerme krem ilaç ws sürdüm bi süre ellermi kullanamadım ama geçtiler öle hurafe şeyleri bende uyguladım ama hiçbi sonuç alamadım
0
traxes
(07.05.10)
(9)

sinüzit'ten kurtulmak için neler yapmalı?

goodbyecruelworld
...?...lütfen bilgisi olanlar paylaşsın, hayatımın içine ediyor çünkü.
...?

...lütfen bilgisi olanlar paylaşsın, hayatımın içine ediyor çünkü.
0
goodbyecruelworld
(04.05.10)
ayağı, kafayı soğuktan korumak gerekiyor.
her şartta.
tedavisi mümkün değil sanırım
bana öyle dedi doktor
0
Scruffy
(04.05.10)
bi antibiyotik verdi doktor. önce film çekti, sinüsler çok fena dedi. dolmuş falan. hapı verdi sonuçta.
kullandım ve geçti. sen de dört, ben diyeyim beş sene sonra tekrar başladı. o derece. gidin doktora. kullanın hapı. çok çok özel bir durumunuz yoksa, uzun süre rahat edersiniz siz de. ağrıyı çektiğine değmez.

bende tekrar olması da sanırım dikkat etmememdendir.
0
lovemyself
(04.05.10)
tuzlu deniz suyunu da ek olarak tavsiye ederim.
0
McCoy
(04.05.10)
tuzlu deniz suyu +1
0
kob
(04.05.10)
hap yuttun mu? yutmadiysan yut.

sacini yikayip zinhar disari cikma. ne yaz ne de kis.
sinusleri havalandir, yani burnun tikali dolasma. ama bunun icin sadece denis suyu falan kullanacan, otrivine degil
ameliyat olma, bi ise yaramaz :/
deniz mesvime de.. cekecen burnuna :)
0
no avalon
(04.05.10)
ruzgar yemesin kafan yaz kis. istanbul'un havasi da benim sinuzitimi azdiriyor mesela niyeyse. artik sapkasiz cikmiyorum.
0
bir varmis bir yokmus
(05.05.10)
tuzlu deniz suyu bulmak zor ama kaliteli deniz tuzu bulabilirseniz, suyle karistirip harika bir ilac elde edebilirsiniz. su ilik-sicak arasi olmali, deneme yanilma ile en iyi dereceyi bulacaksiniz. ilk baslarda tuzu az koyun (bir bardaga bir silme cay kasigi)ve burna cekme alistirmasi yapin. cok derine cekerseniz bogazinizdan agaziniza gelir, cok hizli cekmedikce (kopurterek) cigerlerinize kacmaz.
sonra yavas yavas tuz miktari arttiriabilir.

birde suyu cekince bir sure (5-10sn) icerde tutmaya calisin.

sakin sofra tuzu kullanmayin, acayip yakar.
0
cench
(05.05.10)
bende sinüzit var ama bu illetin çeşitleri var.sizin şikayetleriniz neler?
0
sidd79
(05.05.10)
imkanın varsa 2000 metreye çık bi kaç gün kal ve sonra in :) öyle bir açılıyo ki heheh
immuneks kullan arada bir
sora bi de mesela başını sarkıt yataktan biraz, o da rahatlatıyor, biraz masaj yap sinüslere...
canını sıkma, gönlünü ferah tut, sıkıntı etme kendine, sen unutunca o da seni unutacak. hohoyt.
0
kediebesi
(05.05.10)
(5)

Dövme

tuncaycafer
Şimdi ben 3 gün önce dövme yaptırdım koluma yapan kişi dedi ki 1 hafta boyunca su değmiyecek ama ben buğün duş aldım koluma tabiki naylon la sardım lakin çıkıverdi herneyse sonuçta su geldi bi şey olur mu ? neden su değmesin derler ?
Şimdi ben 3 gün önce dövme yaptırdım koluma yapan kişi dedi ki 1 hafta boyunca su değmiyecek ama ben buğün duş aldım koluma tabiki naylon la sardım lakin çıkıverdi herneyse sonuçta su geldi bi şey olur mu ? neden su değmesin derler ?
0
tuncaycafer
(04.05.10)
eğer hala kabuk bağlamış yaraların varsa bakteri üremesin diye diyorlar. eğer çok gelmediyse sorun yok.
0
kahvegibi
(04.05.10)
öncelikle merak etme bir şey olmaz.
bu konuda görüşler değişik. kimi dövmeci komple üstünü açık bırakıyor, kimi iki gün boyunca sarıyor sonra bol su ile liflemeden yıka diyor, kimisi bir hafta su değdirme diyor. bunlar mürekkep kalitesi ile ilgili sanırım. lifle ve sabunla girişmedikçe ıslanmasında çok sorun yok. temel tehlike güneş ve tuzlu su. 1 ay boyunca güneşe çıkmamaya çalış. hayırlı olsun dövmen.
0
ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
(04.05.10)
girerken vazelin sür, su gelse de bir şey olmaz...ben dövme iyileşme aşamasındayken vazelin sürüp giriyordum. vazelini silerken alkolsüz ıslak mendil kullan, şu bebek poposu için olanlardan. bepanthene merhemi de eksik etme.

şöyle düşün, açık yaran var su direkt boyanın olduğu katmana ulaşabilir. boyaya zarar verebilir.
0
kimlanbu
(04.05.10)
Çok saolun vazalin hiç kullanmıyorum devamlı bepanthen plus sürüp duruyorum ögrendiğim iyi oldu.
0
🌸tuncaycafer
(04.05.10)
Benim dövmelerimi yapan dövmecilerin düşünceleride tam tersi mesela,bol bol yıka ve temiz tut derlerdi dövmeyi.Dövmeyi bir yara olarak düşününcede temiz tutmak en mantıklısı.
katkı maddesiz sabunla temizleyip sonra bepanthene plus sürüyordum ben.
0
ef
(04.05.10)
(3)

kortizon

balik kraker
alerji bronşit geçiriyor olmam sebebiyle doktorum 3 gün boyunca 40 mg. prednol iğneleri verdi ve bu sürede tuz tüketmememi istedi. ayrıca xyzal, once air ve şu an adını hatırlayamadım bir inhaler da kullanıyorum. bu kadar ilacın bende bırakacağı hasar hakkında bilgi verebilecek olan var mı? prednol
alerji bronşit geçiriyor olmam sebebiyle doktorum 3 gün boyunca 40 mg. prednol iğneleri verdi ve bu sürede tuz tüketmememi istedi. ayrıca xyzal, once air ve şu an adını hatırlayamadım bir inhaler da kullanıyorum. bu kadar ilacın bende bırakacağı hasar hakkında bilgi verebilecek olan var mı? prednol iğneleri bittikten sonra ne kadar daha tuz tüketmemeliyim. kilo zaten kortizon almadan önce yeterince şişmiştim,bu şişlik daha da artar mı???bende kilo olarak kalır mı?
0
balik kraker
(04.05.10)
tuz bir numarali su tutucudur sanirim doktor bu yuzden de kullanma demis olabilir. ayrica kortizon karacigeri oldukca bir yorar. gecmis olsun.
0
l6205013
(04.05.10)
tedavi zaten kısa süreli, normalde steroidlere artarak başlanır, azaltarak bırakılır ama doktorun inisiyatifi söz konusu.

karaciğer vb etkileri 3 günde 40mg dozdan hiçbir şey olmaz (82 yaşında olmadığınızı varsaydım). dikkat etmeniz gereken en önemli şey, steroid öncesi bir şeyler yiyin (mide boş olmasın) ayrıca önce veya sonra çok yemek yemeyin, gerçi 3 günden bir şey olmaz ama ben 1 aylık steroid sonucu 25 kilo eklemiştim vücuduma.
0
gonion
(04.05.10)
ben uzun süre gördüm tedavisini. tuzlu şeylerden kaçının, yoksa şişiyorsunuz balon gibi. nedenini ben bilmem doktorum bilir.
0
repins
(05.05.10)
(2)

sgk anlasmali ozel di$ $eysi.

gossamer
$u an okmeydani di$ hastanesinde ve cildirmis durumdayim.bi hafta oncesinden sabah 10a randevu almama ragmen su an sira olarak onumde 8 kisi falan var.buna ek bir de rontgen belasi cikti ki orasi ayri bi iskence 100 kisi civari bekleyen mevcut.demem $u ki bu i$i (iki dolgu) bi miktar parasini vermey
$u an okmeydani di$ hastanesinde ve cildirmis durumdayim.bi hafta oncesinden sabah 10a randevu almama ragmen su an sira olarak onumde 8 kisi falan var.buna ek bir de rontgen belasi cikti ki orasi ayri bi iskence 100 kisi civari bekleyen mevcut.demem $u ki bu i$i (iki dolgu) bi miktar parasini vermeye de raziyim daha rahat bi $ekilde yaptirabilecegi poliklinik veya hastane var midir?acil cvp bekliyorum yoksa birazdan katil olacam.
0
gossamer
(04.05.10)
diş hastaneleri oluyor daha az sıra daha rahat işlem. Bostancı da var, oralarda da vardır.googledan bakılabilir.
0
alchemistt
(04.05.10)
maltepe radyodent.

hem röntgeni hem diş sıra bekleme yok. tık tık.Gül Aykanat orada diş hekimi.

Ya da maltepe bölge hastanesinin diş bölümünü tavsiye ederim.Fatma hanım vardır orada.

İkisinden de çok memnunum ben.
0
kiral
(04.05.10)
(6)

sigara yanığının izinin kalmaması için ne yapmak gerekir?

bushwacker
merhabalar,bir arkadaşım kolumun iç tarafına tam dirseğimin içine sigara bastı yanlışlıkla. üstünden 5-6 gün geçmiş olmasına rağmen etrafı kırmızı, sigaranın basıldığı yer sarımsı bi renk olmak üzere böyle açık yara gibi duruyor hala. dokunduğumda acıyor. bi şeyler sürüyorum ama izi kalacak gibi dur
merhabalar,

bir arkadaşım kolumun iç tarafına tam dirseğimin içine sigara bastı yanlışlıkla. üstünden 5-6 gün geçmiş olmasına rağmen etrafı kırmızı, sigaranın basıldığı yer sarımsı bi renk olmak üzere böyle açık yara gibi duruyor hala. dokunduğumda acıyor. bi şeyler sürüyorum ama izi kalacak gibi duruyor bunun, izinin kalmaması için ne yapmam, ne sürmem, ne yemem ne içmem gerekiyor? var mıdır bunun bir yolu?

şimdiden teşekkürler cevaplar için
0
bushwacker
(04.05.10)
İz en fazla bir sene belirgin kalır ondan sonra uçar gider. Ben bilerek basmıştım 10 sene önce sol elimin üstüne, iz falan kalmadı. Bepanthene merhemle mümkün mertebe nemli tutun.
0
kimlanbu
(04.05.10)
kabuk bağladığında yarayla oynarsan iz kalma ihtimali artar. bir de yaşınla alakalı. eğer 25 yaş altıysan deri kendini hızla yeniler.
0
insanimsi
(04.05.10)
bu duyuruyu silersen, 3-5 yıl sonra yerini bile bulamazsın.
0
aksasu
(04.05.10)
ohoo bana konserlerde barlarda kaç kere olmuştur kim bilir. sırtımda bi ara aynı anda 4 5 tane sigara yanığı vardı. şimdi hiçbiri belli değil valla. üzülme geçer.
0
let the game begin
(04.05.10)
bir buçuk yıl önce arkadaşlar şaka olsun diye beni çarmıha germişlerdi. şu an avcumda çivi izinden eser yok! alnımdaki hala biraz belli oluyor ama :)
0
aksasu
(04.05.10)
contractubex sür her derde deva her yaraya ize birebirdir.
0
suicides underground
(04.05.10)
(12)

sigara

delibas_alyon
günde 1-3 sigara içiyorum sizce bunun zararı nedir?
günde 1-3 sigara içiyorum sizce bunun zararı nedir?
0
delibas_alyon
(04.05.10)
2/5'tir.
0
alperz
(04.05.10)
zararı yakında dahada çok içmendir 1-3 kesmicek bi süre sonra hazır az içiyoken bırak kesinlikle bırak ama
0
novusordoseclerum
(04.05.10)
bir bağımlılığın temellerini sağlam atmaktır.
0
deeperdown
(04.05.10)
Önceden adam gibi içip şimdi 1-3 içiyosan salla gitsin.

Yok içmezken 1-3 içiyosan sigaraya başlıyosun demektir. "Yok hafız senelerdir böyle içiyorum ben" falan hikaye. ayrıca deeperdown +1.
0
lazor
(04.05.10)
bir kadın az hamileyim dediğinde ne anlıyorsan kendin için de onu anla. içme arkadaşım içme ye 1 5 i yok bu meretin.
0
seyduna6687
(04.05.10)
sigaraya başladığım ilk bir iki yıl günde sadece 1-3 içiyordum çok efkarlıysam alkol de varsa en fazla dört beş...ama sadece o kadar haftada bir paket zar zor bitiyor çoğu zaman diğer haftaya sarkıyordu birkaç dal...şimdi mi günde 2-3..paket...o da efkar ve alkol yoksa...velhasıl kelam günde 1-3'se siktir et hiç içme...
0
yitik yazar
(04.05.10)
1-3 paket mi dal mı ? İç yea nolcak. Ama sonra arttırırsın haberin olsun. O zaman da dönüşün daha zor olur nispeten. Ama yine de sigaradan kolaylıkla soğuyabilirsin.
0
only alcoholica
(04.05.10)
34 yasında erkek kuzenım var. ömrünce hiç içmedi. son 1-2 yıldır "dur ya içkinin yanında içeyim" "dur yahu yemekten sonra fena değilmiş" gibilerinden elinde komik komik tutma halleri ayda 1, haftada 1 derken her gün 1 e çıktı.

şu an günde 3 ila 4 dal civarında seyrediyor.

ömrü boyunca yeşilaycı olmuş sportmen 34 yasındaki eşşek kadar adamın " ben içmem abi beni bilmiyor musun ben öle zevkine takılıyorum bu yaştan sonra ne içmesi" diyerek yavaş yavaş bağımlılığa giden yolunu hep beraber izliyoruz.
0
uykusuz
(04.05.10)
Buradakiler abartmis ama bu gunden itibaren gunde bir paket icseniz ve kac yasindasiniz bilmiorm ama 30-35 e kadar devam etseniz, 35 de biraktiginiz anda vucud kendini yenilior, 45 yasindaki hic sigara icmemis adamla ayni olursunuz. Onemli olan abartmamak, gerektigi yasta birakabilmek.. Bu arada duzenli spor yaparsaniz isterseniz omrunuzun sonuna kadar gunde bi paket icin, hayatta bi sey olmaz, bunu da soylim
0
kalim
(04.05.10)
Bünye meselesi. Kendimden biliyorum, en az on yıldır tek tük içerim, hiç artmadı, tiryaki olmadım. Haftalarca hiç içmediğim olur. Nice paketi içindeki sigaralar bayatladığı için çöpe attım, o derece. Kimi gün olur, 5-6 tane içerim. Bu hep böyledir.
Sigaranın az içildiğindeki rahatlatıcı etkilerinden faydalandım.

"Yemekten sonra sigara içerim", "Kahvenin yanında olmazsa olmaz", "Bunu içmeyince asabi olurum" gibi düşünceleriniz varsa sigaranın esiri olursunuz. Yediğiniz her yemekte, içtiğiniz her kahvede, birşeye kızdığınızda sigarayı hatırlarsanız. Bunlar hayatın parçası olduğundan, sigaraya bağlılığınız artar.

"Parmak kadar sigara mı yönetecek beni?", "Ben kendi irademi kendim yönetirim" şeklinde bakarsanız olaya ve her canınız istediğinde düşünmeden sigara yakmak yerine "Gerçekten istiyor muyum?" diye düşünürseniz ne güzel.

Özetle; sigarayı başka bir maddeyle ilişkilendirmeyin. Sigara birşeyin 'olmazsa olmaz'ı olmasın. Az için, öz için. Dizginleri bırakmayın.
0
samterk
(04.05.10)
zararı yok, faydası vardır.
0
curiosita
(04.05.10)
1-3 dal 3 paket naptınız :)
spor olarak haftada bir yada iki kere halı saha yapıyorum ve okula yürüyorum :)
0
🌸delibas_alyon
(06.05.10)
(2)

demir eksikliğine bağlı anemi

aşksız prens
ne yapmalı ne etmeli neye dikkat edilmeli ???
ne yapmalı ne etmeli neye dikkat edilmeli ???
0
aşksız prens
(03.05.10)
nick'inin prens olmasindan dolayi, sende adet kanamasi fazlaligina bagli bir demir eksikligi olmadigini tahmin ediyorum.

sut ve cay, barsaklardan demir emilimini azaltiyor.

kirmizi et, koyu yesil yaprakli sebzeler, yer fistigi, badem, yumurta, bezelye, mercimek, fasulye, barbunya fasulye, kuru uzum, kuru kayisi, seftali, kuru erik demirden zengin besinler.

demir'i agizdan hap olarak alacaksan, dozuna dikkat et cunku vucutta birikir. fazla alirsan, karaciger harabiyetine sebep olur. cocuk oyuncagi degil yani. cok ciddi eksikliklerde demir ignesi veriyolar ama kendi kafandan boyle bir sey deneme. doktorun "sart" derse yaptir.

c vitamini, barsaklardan demir emilmesini arttiriyor,

kirmizi tatli biber, kivi, portakal, kusburnu meyvesi, yesil biber, greyfrut, bruksel lahanasi, brokoli de c vitamininden zengin gidalar. herhangi bir ilac kullanirken greyfrut yeme ya da greyfrut suyu icme. ilacin etkisini arttirir.

bi de bi firsat buldugunda, "Gaitada yani diskida, gizli kan" tahlili yaptir. Acaba, kanamayla mi kaybediyosun sen bu demiri, yoksa barsaklarinda parazit, solucan filan mi var?
0
compadrito
(03.05.10)
senelerce çektim. en sonunda doktor yüzüme karşı hakaret eder gibi, "hâlâ nasıl çay içebiliyorsun? bi de öğretmen olacaksın. nasıl bir anlayış bu" dedi ve bıraktım. neyi bıraktım? çayı.

kahvaltıda bir bardak dahi çay içersen, o peynirden, bilmemneden tek damla yarar alamıyorsun. sadece kahvaltıda ve bir bardak açık çay bile içsen, kurtulamıyorsunuz o demir eksikliğinden. budur.
0
lovemyself
(03.05.10)
(1)

sindirim problemi v1

nex
selamlar.. şimdi arkadaşlar benim mide mide değil şöyleki, reflü,gastrit ve çölyak rahatsızlığım var. hepsinin teşisi 2 ay önce falan konuldu (endoskopi). doktorunda dediğii gibi tuvaletten her çıktığımda ne bıraktığıma bakmam gerekiyor şşimdiiiii. son günlerde bildiğin bu kumpirin içindeki tane tan
selamlar.. şimdi arkadaşlar benim mide mide değil şöyleki, reflü,gastrit ve çölyak rahatsızlığım var. hepsinin teşisi 2 ay önce falan konuldu (endoskopi). doktorunda dediğii gibi tuvaletten her çıktığımda ne bıraktığıma bakmam gerekiyor şşimdiiiii. son günlerde bildiğin bu kumpirin içindeki tane tane mısırları sindiremediğimi gördüm bildiğin böyle sarı sarı duruyor sanki hiç bişey olmamış gibi. bunun nedeni nedir? seluloz falan mı bu mısırın dışiı ondannmı böyle kalıyor?
0
nex
(03.05.10)
seluloz dediğin olay ıspanakta olur yeşil bitkilerde gerçekleşir mide selülozu parçalayamadığı için aynı renk çıkar ama bu mısır tanesine gelince pek bilgim yok. senin mide bayağı bi haşamat olmuş çok geçmiş olsun.
0
seyduna6687
(03.05.10)
(6)

zihinsel aktiviteyi korumak

McCoy
gelecek günlerde 4 saat süren bir dizi sınava gireceğim 2 ayrı 4 saatlik sınav diğeri bütün gün sürüyor. bunlarda zihinsel aktivite gerektiren sınavlar, tepki hızı vs önemli. şimdi sınavın başında kahve içsem ok de belli bir süre sonra etkisi geçecektir , bende sınavda kahve bulmakla uğraşamam veya
gelecek günlerde 4 saat süren bir dizi sınava gireceğim 2 ayrı 4 saatlik sınav diğeri bütün gün sürüyor. bunlarda zihinsel aktivite gerektiren sınavlar, tepki hızı vs önemli. şimdi sınavın başında kahve içsem ok de belli bir süre sonra etkisi geçecektir , bende sınavda kahve bulmakla uğraşamam veya bulamayabilirim. onun yerine kahvenin verdiği etkiyi dahada üst seviyeye çıkaracak katı bir yiyecek gibi birşey önerirmisiniz yoksa gidip neskafeyi cebimde mi taşıyıp cerez gibi yiyeyim?
0
McCoy
(03.05.10)
sanırım kahve açısından -gitara amfi neyse- öyle birşey arıyorsun? burn redbull falan dene bence. onlar kesmiyorsa modiodal gibi haplar var (tümüyle legal). onların ötesi illegale girecektir, ortalıkla konuşturma adamı :)
ama kahve = kafein oldugundan, yanında kola da deneyebilirsin de kolada ne kadar kafein vardır? şüpheliyim.
0
jesterdvine
(03.05.10)
sınavlardan önce yumurta veya ciğer ye bir de varsa b complex vitamin al
0
joepiscopo
(03.05.10)
su sisesinde kahve gotur yaninda. (tabi kahveyi siseye koymadan once sogutmayi unutma) sekerini sutunu v.s. kendi keyfine gore ayarlamis olursun. 4 saatlik sinavlarin 2.5'uncu saatinde dik tepene, hepsini bitir. Bi de yanina bitter cikolata gotur, tamamsin.
0
compadrito
(03.05.10)
kısa süreli hafızaya etkisini bilemeyeceğim ama kafeinin fazlasının psikomotora dokunduğunu biliyorum. Hatta kendimden de, aşırı kafein aldığım sınav arifelerinde bir yerden sonra eks atmışların anlattıklarına benzer haller oluşurdu. Hele uyumak? İmkansızdı.

"The lower dose of caffeine enhanced performance on the digit symbol substitution test and a tapping speed test compared to placebo; high-dose caffeine produced less performance enhancement than the lower dose"
jcp.sagepub.com

Bunun yanında, senin için literatüre bakınca gördüm ki olayın psikomotorsa tek "legal" durağın kafein. Ama kahve olur, ama redbull olur, ama başka şey; o da senin bileceğin.
0
jesterdvine
(03.05.10)
çekirdek kahve alıp arada çiğneyebilirsin.
0
brainfour
(03.05.10)
en.wikipedia.org (=nootropil)

Nootropil al.6 milyon bişeydi galiba.
0
Google01
(03.05.10)
(6)

Saçta kepek sorunu

winstoncash
Aslında kepek kategorisine girer mi bilmiyorum. Çocukluğumdan beri (25 yaşındayım) saç derimde pul şeklinde beyaz şeyler çıkıyor. Bir kaç kez doktora gittim, verdikleri ilaç ve şampuanlar bir iki haftalığına geçici iyileşme sağlıyor ama daha sonra ona bağışıklık kazanmış gibi fayda etmemeye başlıyor
Aslında kepek kategorisine girer mi bilmiyorum. Çocukluğumdan beri (25 yaşındayım) saç derimde pul şeklinde beyaz şeyler çıkıyor. Bir kaç kez doktora gittim, verdikleri ilaç ve şampuanlar bir iki haftalığına geçici iyileşme sağlıyor ama daha sonra ona bağışıklık kazanmış gibi fayda etmemeye başlıyor. Benim gibi bir sorun yaşayan oldu mu? Olduysa nasıl bir çözüm buldu. Kurtulmak istiyorum omzumdaki beyazlıklardan.!
0
winstoncash
(02.05.10)
kepek ise eğer. head & shoulders veya clear oldukça etkili.
0
lemmiwinks
(02.05.10)
valla bende de vardı, hiç geçmeyecek gibiydi hem de. kepek ilacı falan fayda etmedi. bir de sürekli oturduğum yerde tırnaklarımla kafa derimi yüzüyodum. head & shoulders ve bi berber abinin tavsiyesiyle durulama esnasında biraz fazla sıcak su kullanmak sorunu giderdi.
0
combofix
(02.05.10)
dostum buna seboreik dermatit diyolar ve oldukça yaygın bir sorun.dediğin gibi lokal steroid içeren şampuanlarla(ketoral,nizoral) gibi belli bir süre kontrol altına alınıyor,tek çaresi bu.yada m-furo hapları var ama onları doktor kontrolünde alman lazım.ama şunu söyliyim kim kronik bişey en azından bende ve duyduğum kimsede geçmedi sadece kontrol altına alırsın ilaçlara hastalık azdıkça.
0
jpsartre
(02.05.10)
bahsettiğin şeyi ben de yaşadım ve maalesef köklü bir çözümü yok. stresin sıkıntının tavan yaptığı dönemlerde nüksediyor halen. piyasadaki hemen her tür kepek şampuanını denedim, hiç faydası olmadığı gibi kullandığım dönemlerde h&s'ın durumu daha da beter hale getirdiğine kanaat etmiştim.

tedavi değil ama pulsu dökülmeleri (ki aslında bunlar kafa derisinden kopan iri parçalardır) gerileten bir yöntem var. eczaneye hazırlatacağın bir yağlı solüsyon ve kortizon esaslı bir damlayı saç diplerine her banyo sırasında uygularsan 1-1,5 ay içinde normal kepek boyutlarına inebiliyor dökülme. yağlı solüsyon ve damla ve nasıl uygulanacağıyla (bilhassa damlanın dozajı önemli) ilgili bir cildiyeciye görünmen gerek.
0
kryptos
(02.05.10)
sirke forever. bana kuaför tavsiye etmişti. valla geçti. bi damla sirke söküyosun geçiyo. ilginç.
0
suicides underground
(03.05.10)
kepeğe karşı her şampuanı denedim kuaförden dünya paraya şampuan bile aldım ama tek avonun açık mavi kapaklı kepek şampuanı kesti kepeği.
0
mahnita
(04.05.10)
(14)

koldaki yara izi için öneriniz

nesscafe
selam ;bundan bir ay önce kolumu yakmıştım,baya açık bi yaraydı.yaram neyseki kapandı fakat derimde kızarıklık kaldı.kötü duruyo tabi,sanki bıçak veya jilet darbesi gibi.kızarıklığı nasıl geçirebilirm.bitkisel yağ veya pomad,merhem,krem her öneriye açığım...teşekkürler...
selam ;
bundan bir ay önce kolumu yakmıştım,baya açık bi yaraydı.yaram neyseki kapandı fakat derimde kızarıklık kaldı.kötü duruyo tabi,sanki bıçak veya jilet darbesi gibi.kızarıklığı nasıl geçirebilirm.bitkisel yağ veya pomad,merhem,krem her öneriye açığım...teşekkürler...
0
nesscafe
(02.05.10)
aloe vera ozutunun yaranin iyilesmesini epey bi hizlandirdigini hatta yara izlerini azalttigini duymustum. hatta kendi ustumde de denedim, iyilestirme acisindan dogrulayabilirim. ama yara izini gecirir mi kesin bi sey soyleyemem.
0
achelon
(02.05.10)
dövme yaptırabilirsin.
0
mulayim ters
(02.05.10)
daha 1 ay olmuş. geçer o çok derin değilse yaşın da çok geç değilse.
0
ozdek
(02.05.10)
@sakura aloe verayı nereden bulabilirm peki,aktarlarda varmıdır?
0
🌸nesscafe
(02.05.10)
aktarlarda bulabilirsin evet. 'sarısabır' diye de gecer.

evde yetistirmesi de gayet kolay olan bi bitkidir :)
0
achelon
(02.05.10)
Contractubex...
0
clementine
(02.05.10)
kantaron yağı da oldukça faydalıdır, ama merak etme hiçbir şey kullanmasan da bahsettiğinden daha kötü bir yanık izim vardı geçti gitti 1 yıl içinde falan.
0
esenboga
(02.05.10)
contratubex h-i-ç-b-i-r sikime yaramıyor. bende de var yanık izleri.
işe yarayan bi yöntem olursa bana da söyle...
0
black sabahat
(02.05.10)
tabi ki madecassol krem. yanık tedavisinden uygulanan, yanık izini geçirmek üzere yapılmış bir krem. tek başına bunu kullanmanız yeterli olur. başka bir şeye ihtiyacınız kalmayacak.
0
girl in a coma
(02.05.10)
@girl in a coma kullandım ben medicassol kremi, yaramı iyileştirdi ama kızarıklık geçmiyo.kantoran yağıda kullandım oda aynı şekilde.yara iyileşsede kızarıklığa bi çare bulamıyorum :(
0
🌸nesscafe
(02.05.10)
kızarıklık için locoid lipokrem olur sanıyorum
0
clementine
(02.05.10)
bende de var 1 senelik bir yara izi onu da geçirirmi bu madecassol
0
nex
(03.05.10)
Contractubex +1
0
suicides underground
(03.05.10)
iyi de yanık izi en zor iyileşen yaradır, jilet hariç tabi. zaman alır tabi ki iyileşmesi. siz madecassol u sabırla kullanmaya devam edin. forumlarda okursanız göreceksiniz insanlar 6 ay gibi süre boyunca sabırla kullanıyorlar. 1 ayda yanık izinin hemen geçmesini beklemeyin. sabırla kullanmaya devam edin kremi.
0
girl in a coma
(03.05.10)
(7)

bir yan etki olarak bulantı

peki
kullandığım ilaçların mide bulantısı yan etkisi var (sanırım) ilk bir buçuk aydayım daha önce şikayetim yoktu da bu ara çekilmiyor. ilacı bırakmayı düşünmüyorum o kadar değil. nasıl hafifletilir, kontrol altına alınır bu? özellikle yemekten sonra oluyor. hiçbir şey yiyesim gelmiyor (iştahsızlık gibi
kullandığım ilaçların mide bulantısı yan etkisi var (sanırım) ilk bir buçuk aydayım daha önce şikayetim yoktu da bu ara çekilmiyor. ilacı bırakmayı düşünmüyorum o kadar değil. nasıl hafifletilir, kontrol altına alınır bu? özellikle yemekten sonra oluyor. hiçbir şey yiyesim gelmiyor (iştahsızlık gibi daha çok) acıksam da. zencefil kaynatıp içmeye devam mı edeyim (o da o kadar işe yaramıyor yani), başka yapılabilecek şey var mıdır?
0
peki
(02.05.10)
doğum kontrol
0
🌸peki
(02.05.10)
kullanma.
0
tezek
(02.05.10)
eğer dayanılmayacak boyuttaysa, ilacını değiştirebilirsin.
0
laluzdelavida
(02.05.10)
akşam geç saatte içersen gün boyu bulantıdan kurtulmuş olursun.
0
kizillik
(02.05.10)
metpamid tb kullanabilirsin ama kulladığın ilacın ne olduğunu belirtsen daha faydalı olur.
0
willy wonka
(02.05.10)
alisirsin. alismazsan kullandigin markayi degistirmeni oneririm. arada kola falan ic iki yudum, iyi gelir.
0
no avalon
(02.05.10)
compadrito
(02.05.10)
(2)

Damar seğirmesi

kogan
Başımın sağ tarafında bi damar seğirmesi var.Neden kaynaklanıyor olabilir? Çok mu ciddi bi şeydir?
Başımın sağ tarafında bi damar seğirmesi var.Neden kaynaklanıyor olabilir? Çok mu ciddi bi şeydir?
0
kogan
(02.05.10)
(bkz: varis)
0
kedislike
(02.05.10)
aşırı yorgunluk ve stres durumlarında bende de oluyor. fazla kafana takma, gelip geçici. en kötü devam ederse bir doktora görün. geçmiş olsun.
0
mrblack
(02.05.10)
(2)

migren tedavisi için hastane önerisi

einherjer
selamlar, bir arkadaşımın migren tedavisine ihtiyacı var, sigortası ve anlaşmalı kuruluşları var ancak neresi daha iyi olur bilemedik, şu hastane kesinlikle bu hastalıkta 1 numara diyebilecke birileri var mı?çok daha yardımcı olabilirim diyebilecek biri için anlaşmalı kuruluş listesi şu: (git: http:
selamlar, bir arkadaşımın migren tedavisine ihtiyacı var, sigortası ve anlaşmalı kuruluşları var ancak neresi daha iyi olur bilemedik, şu hastane kesinlikle bu hastalıkta 1 numara diyebilecke birileri var mı?

çok daha yardımcı olabilirim diyebilecek biri için anlaşmalı kuruluş listesi şu: (git: www.mapfregenelyasam.com )

teşekkürler şimdiden
0
einherjer
(02.05.10)
naci karaağaç var benim tavsiye edebileceğim nörolog. okmeydanı memorial ve cerrahpaşa'da görev yapıyor.
0
jeanne hebuterne
(02.05.10)
çok teşekkürler
0
🌸einherjer
(02.05.10)
(6)

siyah noktalar

coca cola
nasıl geçer. bantlar işe yararmı ama arkadaşım bir daha çıktığını söyledi ya peki kozmetik ürünler kremler falan işe yararmı ki kullanıyorum bi halta yaradığı yok
nasıl geçer. bantlar işe yararmı ama arkadaşım bir daha çıktığını söyledi ya peki kozmetik ürünler kremler falan işe yararmı ki kullanıyorum bi halta yaradığı yok
0
coca cola
(01.05.10)
nivea nin hazir bantlari ya da cok cok iyi bir peeling ama 3 gunde bir yapilmasi gerek. daha sIk kullanmayin deniyor
0
banuolcay
(01.05.10)
siyah nokta bantlarına bende cok bel baglamıstım ama hem geri geliyorlar, hem de gozenekleri mahvediyormus..
peeling, düzenli temizlik/cilt bakımına onem daha iyi bence
0
little miss sunshinee
(01.05.10)
bantlar işe yarar.ama ara sıra yapmak gerek,tekrar çıkıyor.
0
p a t r i o t
(01.05.10)
ben 3 ay düzenli peeling, maske, temizleme jeli yaptım bir daha hiç çıkmadı
0
ilse
(01.05.10)
yüzünü temizledikten sonra tonikle gözenekleri sıkıştırmalısın.
0
kayranin kedisi
(02.05.10)
clean&clear, 7.5 tl.
0
curiosita
(02.05.10)
(3)

Kalp Acısı

vercingetorix
off dizi adı gibi oldu.. neyse, anlatayım: çoğunlukla yüz üstü yatan biriyim.. yıllardır durum böyleydi, ama son bir aydır yatamıyorum, çünkü o şekilde yatarsam, inanılmaz bir kalp acısıyla, ya da teklemesiyle uyanıyorum.. hatta dün gece artık durum öyle bir hal aldı ki, sol tarafım dönük olarak bil
off dizi adı gibi oldu.. neyse, anlatayım: çoğunlukla yüz üstü yatan biriyim.. yıllardır durum böyleydi, ama son bir aydır yatamıyorum, çünkü o şekilde yatarsam, inanılmaz bir kalp acısıyla, ya da teklemesiyle uyanıyorum.. hatta dün gece artık durum öyle bir hal aldı ki, sol tarafım dönük olarak bile yatamadım.. sürekli bir sıkışma bir acı.. gün içinde de bazen çok derin nefes alırsam, sonuna doğru aynı acıyı hissediyorum kalbimde..

bununla ilgili midir bilmem ama, bu olanlardan önce de, ortaokuldan beri ara ara tekrar eden bir ritm bozukluğu sorunum var.. öyle stresli, üzgün olduğum zamanlarda olabileceğini söylemişlerdi ama bilmiyorum, bana alakasız zamanlarda da oluyor gibi geliyordu.. bir de çok önceden de zaman zaman oluyordu bu acı durduk yerde..

anneanneme ne zaman sorsam "üşütmüşsündür" diyor.. zaten ya üşütmüşümdür ya vitaminsiz kalmışımdır =) şimdi kalbimde fiziksel bir sorun varsa (mesela zamanında annemin mitral (?) kapakçığında bir sorun varmış), bunu öğrenmek için ne yapmak lazım? yoksa kuruntu yapmaya gerek yok mu?
0
vercingetorix
(01.05.10)
kuruntu yap tabi.bence doktora da git.bi de ek bilgi: bende de var bu sorun,cenin pozisyonunda yatmayı ihmal etme,uzun vadede zaten yüzüstü yatmak,hiç bi sorunun olmasa dahi problem teşkil eder.
henüz doktora gitmedim,bence ilk fırsatta git.
he bi de,annelerin anneannelerin ''üşütmek'' ''vitaminsizlik'' temalı tecrübeye dayanan bilgilerine asla güvenme.
0
kogan
(01.05.10)
geciktirmeden doktora git, her kalp krizi bir anda şiddetli gelmez, ufak ufak kendini gösterebilir. ne olur ne olmaz yani.
0
r_u_h
(02.05.10)
ailende kalbe dayalı sorunlar nedeniyle erken ölüm var mı? diye sorasım geldi. gençlerde en sık görülen ritm bozuluğu supraventriküler taşikardidir. yani kabin dört odasının üstteki iki odası kaynaklı çarpıntı şikayetleri genç bireylerde yaygındır. nolur nomaz senin bi ekg çektirmen lazım ekg sonucun normal olsa dahi bi koşu bnadı testi e yaptırmanı tavsiye edrim. efor sırasında ortaya çıkan bi durum söz konusu olabilir. eğer kalp kapakçıklarında bir sorun varsa bunu en iyi kalp ultrasonu yani eko belirler. bence bu tip şeyleri küçümseme en küçük bi göğüs ağrısı bile kalp kökenli sorunların dışlanmasını gerektiren bi durumdur. üşengeçlik yapma.
0
willy wonka
(02.05.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.