Giriş
(3)

tv olayini nasil cozeriz? tv+internet

galandar kostumu
yeni bi eve tasindik, uydu kablosu var ama receiverdan sinyal yok diyor. tv.miz de akilli degil eskiyle yeni arasi olanlardan. bu durumda tv izleme ve internet olayini nasil cozeriz. tivibu falan sadece akilli tv.lerde mi isgoruyor?
yeni bi eve tasindik, uydu kablosu var ama receiverdan sinyal yok diyor. tv.miz de akilli degil eskiyle yeni arasi olanlardan. bu durumda tv izleme ve internet olayini nasil cozeriz. tivibu falan sadece akilli tv.lerde mi isgoruyor?
0
galandar kostumu
(09.12.18)
Tv box alarak tv'ni smart tv yapabilirsin.



www.hepsiburada.com
0
bos gezenin bos ustasi
(09.12.18)
tivibu gibi iptv ler de işinizi görür. akıllı tv olması şart değil. hdmi girişi olması yeterli.

edit: bir üstteki önerilen tivibuya 10 basar.
0
trajikomix
(09.12.18)
site gibi bir yere taşındıysanız uydu kablosunda sadece digitürk sinyali olabilir.
0
inheritance
(10.12.18)
(9)

büyük boy plastik bardak

eksimeksi
beer pong oynama amaçlı 450 ml civarlarında plastik bardak nereden bulunur online offline? bilinen mağazalara baktım da o boyutlarda bulamadım. teşekkürler.
beer pong oynama amaçlı 450 ml civarlarında plastik bardak nereden bulunur online offline? bilinen mağazalara baktım da o boyutlarda bulamadım. teşekkürler.
0
eksimeksi
(27.11.18)
www.hemenalkullan.com siteyi bilmem, daha önce hiç kullanmadım, internette aratınca karşıma çıkan ilk yer.
0
neverlose
(27.11.18)
o dediğiniz bardaklar Türkiye’de yok maalesef ama karton olanları var. 16 oz karton bardak diye aratırsanız daha kolay bulabilirsiniz.
0
datdiridat
(28.11.18)
nerdesiniz bilmiyorum ama bir 5-6 sene once metro grossmarketlerde vardi. hatta kirmizi olanlardan bazi videolardaki meshur bardak.
0
tanaka
(28.11.18)
Metro +1
0
insomnia
(28.11.18)
www.tedarikyerim.com

stokta yok görünüyor ancak aramayı genişletmek ve bütçeyi öğrenmek açısından faydalı olabilir diye bırakıyorum.
0
rightguardmed
(28.11.18)
bir de bu var ancak stok ve fiyat bilgisi yazılmamış.

www.filcup.com
0
rightguardmed
(28.11.18)
starborn
(28.11.18)
metro +17
eminönü tarafında da illa ki vardır
0
teritori
(28.11.18)
metroda vardı ama renkli değil, şeffaf.
0
inheritance
(28.11.18)
(1)

trafik kazası sonrası tamir süresi

jepa
selamlar..geçen gün bir araç geri geri gelirken aracıma vurdu.hatalı olduğunu tutanakta belirtti. çamurluk hasarlı sadece. bugünlerde araba lazım olduğu için daha sonra götüreyim dedim ama kaç gün içerisinde servise bırakmam gerekiyor?
selamlar..geçen gün bir araç geri geri gelirken aracıma vurdu.hatalı olduğunu tutanakta belirtti. çamurluk hasarlı sadece. bugünlerde araba lazım olduğu için daha sonra götüreyim dedim ama kaç gün içerisinde servise bırakmam gerekiyor?
0
jepa
(26.11.18)
zamanında araştırmıştım, tutanakların 2 yıl süresi varmış.
0
inheritance
(26.11.18)
(5)

Kurutma makinesi tavsiyesi

ManikD
Selam RomalılarBiliyorum black Friday ayağına alışveriş postu görmekten gına geldi ama bir soru sıkıştırmak istiyorum. Şimdi yeni evlendik küçük bir evimiz var. Çamaşır kurutma işi öyle sandığımız gibi olmadı. Çamaşır makinesi üzerine bir kurutma makinesi alalım diyoruz. Ama aklımız çok karıştı yok
Selam Romalılar

Biliyorum black Friday ayağına alışveriş postu görmekten gına geldi ama bir soru sıkıştırmak istiyorum.

Şimdi yeni evlendik küçük bir evimiz var. Çamaşır kurutma işi öyle sandığımız gibi olmadı. Çamaşır makinesi üzerine bir kurutma makinesi alalım diyoruz. Ama aklımız çok karıştı yok ısı pompalı yok konderderserli yok Hoover yok arçelik derken kaybolduk. 4k 5klara çıkmamız zor maksimum 3.5k. Hani altı olursa ne kafar o kadar iyi.

Şimdi bu bilgilere dayanarak model olur marka olur teknoloji olur genel kurutma makinesi ile ilgili olur her türlü bilgi kırıntısına açığız. Çok teşekkürler şimdiden
0
ManikD
(23.11.18)
çamaşır makinesi ile aynı marka alın. diğer türlü servisler kurmayı reddedebiliyor.

www.arcelik.com.tr

geçen sene 1500TLye almıştım.
0
inheritance
(23.11.18)
kesinlikle aynı marka al +1
bosch aldık biz çok memnunuz.
www.bosch-home.com.tr
0
basond
(23.11.18)
Servis niye kurmayı reddediyor ki acaba. Çamaşır makinesi Bosch bu arada
0
🌸ManikD
(23.11.18)
bir nevi bizden al taktiği diğer bir sebepte bazı makinelerin üstlerinde devre kablo vs olabilir makinen üzerine delik sabitleme ayağı için işlem yapıldığında makineye zarar verebiliriz durumu. Tanımadıkları makine üzerine kurulum için işlem yapmak istemiyorlar.
0
basond
(23.11.18)
benim çamaşır samsung kurutma arçelik kt70 ş

gayet memnunum bir indirimden 750 liraya almistim 2 sene önce.

zaten arcelik'in pek çok modeli bu kt70 temel aksami üzerine kurulu.
çamaşır mak. derinliği daha az olmasina rağmen de kurulum yaptılar. onun belli bir cm limiti var. eğer yandan ve önden ı limitler içindeyse kurulum yapılıyor. bu arada şimdiden söyleyeyim çamaşır üste kurulmaz. daha önce soranlar olmuştu. ben memnunum öneririm.
0
balik kraker
(23.11.18)
(7)

community - park and recreation, hangisine başlamalıyım ?

biravekahve
himym ve friends'i severek izledim. Şimdi yeni bir sitcom izlemek istiyorum. İkisinden birisine başlayacağım, hangisi olsun ? siz olsanız hangisine başlardınız, niçin ?
himym ve friends'i severek izledim. Şimdi yeni bir sitcom izlemek istiyorum. İkisinden birisine başlayacağım, hangisi olsun ? siz olsanız hangisine başlardınız, niçin ?
0
biravekahve
(23.11.18)
Community
0
baldan kaymak
(23.11.18)
Park and Recreation'u izlemedim. Ama Community, HIMYM veya Friends'e hiç benzemez. Benzer bir şey hayal ediyorsan hayal kırıklığı yaşayabilirsin. Çok daha absürt bir komedi mevcut.
0
hitokiri kenshin
(23.11.18)
İki dizi de ilk 2-3 sezondan sonra çok bayıyor ama ben Ron Swanson nedeniyle Parks and Recreation diyorum. İsterseniz başlamadan önce YouTube'dan birkaç Swanson videosuna bakın. Severseniz başlarsınız.
0
bruce mclaren
(23.11.18)
populer kultur gondermeleri seviyorsan ozellikle film dizi dunyasina dair community net
0
isvicre rakisi
(23.11.18)
daha once arkadaslarin da degindigi gibi

himym, friends gibi istiyorsaniz parks and recreation izleyin. ama biraz sabredin. ben bir iki kere basladim begenmedim biraktim. fakat inat edince aslinda gayet eglenceli guzel bir dizi.

community ise baska bir mizah. benzetmek gerekirse biraz daha scrubs'a benziyor. cok da guzel bir dizi.
0
tanaka
(23.11.18)
p&r'ın ilk sezonu biraz zayıf. ilk sezona sabredebilirseniz ikinci sezondan sonra açılıyor. community ise güçlü başlıyor 4. sezondan sonra zayıflasa da gücünden çok bir şey kaybetmiyor.

ikisini de izleyin. ama ilk önce community izleyin bence.
0
inheritance
(23.11.18)
community ama 4.sezonu direkt izlemeden atla
0
neverlose
(23.11.18)
(10)

Demonte dolabı kurmak için nelere ihtiyaç duyulur?

birşeylersoracağım
İnternetten aldığımız demonte şekilde gelecek dolabı birleştirmek için hangi araç gereçlere ihtiyaç olur. Aklıma sadece tornavida geliyor. başka bir şey gerekir mi?
İnternetten aldığımız demonte şekilde gelecek dolabı birleştirmek için hangi araç gereçlere ihtiyaç olur. Aklıma sadece tornavida geliyor. başka bir şey gerekir mi?
0
birşeylersoracağım
(22.11.18)
Şarjlı matkap
0
rahip janick
(22.11.18)
Ikea'da alyan gerekir o da zaten birlikte verilir yaninda.

Onun disinda tornavida haric bir seye pek gerek olmaz.
0
bos gezenin bos ustasi
(22.11.18)
çekiç gerekebilir. bu arada büyük bir dolapsa kendiniz hiç uğraşmayın, parasını verin ustasına kurdurun.
0
inheritance
(22.11.18)
Elin tornavida kullanmaya yatkın değilse konukomşudan bir şarjlı tornavida bulmanı tavsiye ederim. Çok zorlanırsın normal tornavidayla.
0
oguz altun
(22.11.18)
şarjlı tornavida olmadan asla girişme 15dklik iş 2 saat sürüyor elinin içi de su toplar alışık değilse
0
apathetic
(22.11.18)
şarjlı +1
0
teritori
(22.11.18)
ben tornavida ve çekiçle hallettim hep, uzun sürdü evet ama elim su toplamadı
0
lcha
(22.11.18)
alyan lazim. eger abuk sabuk bir yerden alinmis degilse delikler dogru duzgundur. bol bol alyan dondurursunuz, cok ugrastirmadan olur. belki kafasi plastik bir cekic gerekebilir. dolabin arkasina konulacak beyaz suntalemi dolaba civiyle cakmak gerekiyor olabilir. setin icinden civi de cikar ama bulunsun tabi, cok uzun olmayan ahsap civisi. bir de duct tape kullandim ben, iki suntalem parcasini diklemesine birbrine tutturmak icin.
0
jimicik
(22.11.18)
alyan anahtarı genelde yanında gelir her evde olmadığından bunun yanında yıldız yada düz tornavida ve çekiç lazım olacaktır.
0
basond
(22.11.18)
Çok büyük bir parça değilse şarjlı olmadan da hallolur, ikea ürünü değilse alyan lazım olmaz genelde hep yıldız sunta vidası ile yaparsınız.

Arkalığını çivilemek için çekiç lazım olacak ama yoksa ünyanın sonu değil, küçücük çivi eldeki bir pense ya da kurbağacıkla da çakılır ama uğraştırır tabi ki.
0
John Bloor
(22.11.18)
(11)

Çekirdek kahveyi nereden alayım?

bir ileti paylastim
Hem uygun fiyatlı hem lezzetli olsun. Kendi öğütücüm var. Çok tüketiyoruz. Kg 120 tl den uygun olsun mümkünse.Teşekkürler.
Hem uygun fiyatlı hem lezzetli olsun. Kendi öğütücüm var. Çok tüketiyoruz. Kg 120 tl den uygun olsun mümkünse.

Teşekkürler.
0
bir ileti paylastim
(19.11.18)
Rossmann'da uygun fiyata enfes çekirdek kahve var tavsiye ederim. Ben de yeni keşfettim.
0
jamalbsf
(19.11.18)
o fiyata gerçekten lezzetli ve kaliteli bulmak pek kolay değil. moc'unkilerin bile kalitelileri 150 civarı. şuradan tek tek bakabilirsin.
moc.com.tr
0
Bruce
(19.11.18)
eminönünde toptancı çekirdek kahveciler var. 70-80-100 diye gidiyordu son gittiğimde. decaf çekirdek bile satıyorlardı.
0
ozdek
(19.11.18)
rossmann'daki güzel. metro markette satılan ve kendi markası olan Rioba espresso var (italyan bayrağı olan). yine metro marketten mövenpick cafe crema alabilirsiniz (benim favorim) veya bunun espresso olani var onu da alabilirsiniz. fiyatlar geçen ay 80 tl bandındayda.

not: kahve için basınçlı makine kullanılıyorum. belki diğer yöntemler için tadlar aynı sonucu vermeyebilir.
0
helenart
(19.11.18)
metroda 60 70 liraya bulursun. fena da değil içiliyor işte.
0
argent dawn
(19.11.18)
İkea da da var. Organik falan. Metro ya da rossman da onun kalitesinde mi acaba?

Basınçlı, basınçsız her türlü makine mevcut bende de.

Bir sürüm kahve istiyorum ben devamlı olsun, uygun olsun. Bir de keyif kahveleri var.
0
🌸bir ileti paylastim
(19.11.18)
ikea'da şuan satılan kahveler yeni bir sağlayıcıdan geliyor onu denemedim. ancak bir önceki sağlayıcıdan gelen kahveleri güzeldi. metro'da satılanlar bir önceki grupta ikea'da satılanlardan iyi bence. organik kısmı konusunda fikrim yok.
0
helenart
(19.11.18)
kadıköy brezilya kahvecisi
0
barankovan
(20.11.18)
sanal baharat
0
inheritance
(20.11.18)
arkadaşım enpara kampanyasıyla kafeingo dan almıştı. fena değil diyordu
0
nodrama
(20.11.18)
Abonelikle probador colectiva, her hafta 250 gr taze kavrulmuş yolluyorlar 4x250 170 lira (kargo dahil) gibi bir fiyatı var.
www.probadorcolectiva.com buyrun burdan bakın.
0
milletin efendisi olmaya gelen adam
(20.11.18)
(5)

Laktozsuz sütü evde üretmek mümkün mü ?

sylr
Normal süt içtiğim zaman geceleri yoğun gaz sıkışması akabinde karın ağrısıyla uyanıyorum.Laktozsuz sütler normalden pahalı, evde üretmek mümkün müdür ya ?
Normal süt içtiğim zaman geceleri yoğun gaz sıkışması akabinde karın ağrısıyla uyanıyorum.
Laktozsuz sütler normalden pahalı, evde üretmek mümkün müdür ya ?
0
sylr
(14.11.18)
laktozsuz süt, laktozun sindirilmesini sağlayan laktaz enzimi eklenmiş süt diye biliyorum. buna göre, laktaz enzimini ve süte eklendiği oranı bulabilirseniz teorik olarak evde üretebilirsiniz.
0
inheritance
(14.11.18)
Badem sütü gibi bir şey deneyebilirsin
0
fasulyek
(14.11.18)
Laktaz enzimi damla olarak satılıyor eczanede, ama ne kadar ucuza gelir bilemiyorum bu şekilde.
0
mavibalık
(14.11.18)
zebragibi
(14.11.18)
Hocam size cevap değil ancak laktoza alerjisi olanlar yoğrudu rahatça yiyebiliyor.gece yatmadan önce bir kase yoğurt tüketebilirsiniz hem brobiyotik olarak iyi gelir hem de sindiriminizi düzenler
0
birdposing
(14.11.18)
(7)

çamaşır kurutma makinesi su bağlanması ve gideri olması gerekiyor mu?

sizofren06
sb.
sb.
0
sizofren06
(14.11.18)
Hayir sadece elektrik olmasi yeterli
0
basond
(14.11.18)
yanlış hatırlamıyorsam ıslak çamaşırdaki suyun biriktiği bir hazne var. işin bitince onu boşaltıyorsun. yani suyla bir işi yok.
0
teritori
(14.11.18)
Kurutma makinasında su haznesi dolunca boşaltılıyor. Fakat bu gider bağlanması gereken modeller olmadığı anlamına gelmiyor. Eskiden gider bağlanırdı artık bize daha çok hazneli geliyor. Amerikalı bir arkadaşımla konusu geçmişti çok şaşırmıştı. Onlarda gider bağlıymış. Tabi bu hazneliler nem seviyesini fizana taşıyor. Aktif kullanıyoruz lanet bir nem çıkıyor.
0
ozdek
(14.11.18)
suyun doldugu hazne var, doldukca bosaltiyorsun.
3 sene evvel aldigimizda kullanmayi dusundugumuz yerde gider yoktu o yuzden hazneli modellerden secmistik ancak eve yerlesince kapali arka balkona koyduk. acikcasi her kurutmadan sonra o hazne doluyor ve bosaltmak zorundayiz. gider varsa ve performans anlaminda haznelilerden farki yoksa diger modeller tercih edilebilir.
0
a340
(14.11.18)
Belki makineden makineye değişiyordur ama benimkinde gerekmiyor.
0
SiyamkedisiZorro
(14.11.18)
su gideri bağlantısı olması gerekmiyor ama kullanım kolaylığı açısından olması iyi olur. eski evde kurutma makinesi koyacağım yerde gider yoktu, haznesini her kullanım sonrası boşaltıyordum. yeni evde banyoda çamaşır makinesinin üzerine monte ettirdim, su çıkışını da gidere bağlattım.
0
inheritance
(14.11.18)
Bizimki hazneli değil, gidere bağlanıyor. Yani değişebiliyor marka modeline göre.
0
peggy
(14.11.18)
(8)

filtre kahve çekirdek

dedim dedim de kime dedim
ne alıyorsunuz acaba? 1kg civarı kaliteli bir şey arıyorum.
ne alıyorsunuz acaba? 1kg civarı kaliteli bir şey arıyorum.
0
dedim dedim de kime dedim
(09.11.18)
fatcats rhino kullanıyorum. Ekstra kafeinli güzel bişi.
0
binder dandet
(09.11.18)
tchibo brazil veya african blue alıyorum.

internette butik kahvecilerden aldığım da oldu ama onları sevemedim.
0
cedex
(09.11.18)
Petra Santa Rosa almıştım en son. Ancak şu an satışta değil görünüyor. Fiyatı epey pahalı ama çok lezzetli bir kahve.

1 kg. eğer çok hızlı tüketilmeyecekse fazla bu arada. Bi süre sonra aroması kayboluyor kahvenin.
0
himmet dayi
(09.11.18)
sanal baharat.
0
inheritance
(09.11.18)
en son bunu beğendim.
www.petracoffee.com
0
Bruce
(09.11.18)
tchibo da Wiener melange var, inanılmaz güzel, ama her zaman olmuyor :/
0
benaslinda
(09.11.18)
Tchibo´da kaliteli kahve olmaz. Tüm kahveleri bayat cünkü. O fiyatlarda da kalite aranmaz zaten.

Ben Brezilya (Rio Minas disinda) ve Etiyopya bolgelerinden kahve cekirdeklerini begeniyorum, orta derecede kavrulmus.

Cok koyu cekilmis, zifir gibi gozuken cekirdekleri sevmiyorum filtre kahvede. Camur, komur gibi oluyorlar, cok kavrulmus cekirdegin saklayacak bir seyi vardir, fazla kavrulmustan kacinin derim.

1 kg alacaksaniz, taze tutamazsaniz yazik olur ama iyi cekirdege. Saklama imkaniniz yoksa o kadar almayin, 250-350 gramlarda kalin derim.

Bir de, iyi kahvenin uzerinde "son kullanma tarihi" degil, "kavrulma tarihi" yazar. Kahvesini begendiginiz bir yerde, taze kavruldugundan da eminseniz alin derim. Istanbul´da At Origin Cafe taze kavuruyo mesela.
0
buf-e kür
(09.11.18)
Starbucks kenya aldım yumuşak içiminden memnunum.
0
selamun aleykum kitty
(10.11.18)
(3)

Çekirdek kahve

co2s2
Ucuza adam gibi çekirdek kahve online nereden alırız?
Ucuza adam gibi çekirdek kahve online nereden alırız?
0
co2s2
(06.11.18)
Takip
0
shotcrete
(06.11.18)
Biz kafeingo'dan alıyoruz; az daha ucuza kahve.com ya da kahvefabrikasi.com var, bunlardan da ofise alıyorduk, gayet iyiler.
0
kobuzchu kiz
(06.11.18)
sanal baharat
0
inheritance
(06.11.18)
(5)

Spor, İş, Yemek Sorunsalı ?

czn
Şimdi her sene düzenli olarak spor yapıyorum, fitness. Fakat ev yemeklerini çok az alabiliyorum, işimden ve kalan zmandan dolayı. Dışarıdan söyleyincede biliyorsunuz çok yağlı yemekler geliyor. Bazı yemek firmaları var, üyelik alayım desem, pimpirikliyim, oralara da pek güvevenmiyorum..Bu da sinir b
Şimdi her sene düzenli olarak spor yapıyorum, fitness.

Fakat ev yemeklerini çok az alabiliyorum, işimden ve kalan zmandan dolayı. Dışarıdan söyleyincede biliyorsunuz çok yağlı yemekler geliyor.

Bazı yemek firmaları var, üyelik alayım desem, pimpirikliyim, oralara da pek güvevenmiyorum..

Bu da sinir bzuyor, üst taraf iyi, alt tara sıkı ama az da yağlı bir görüntü veriyor. Bazen diyorum at gitsin, canın ne çekiyorsa ye...

Siz nasıl halledyorsunuz ?

Sporcu kendi yemeğini yapar evet ama iş artı kalan zamana varınca pek sağlıklı zaman kaldığı söylenemez..
0
czn
(30.10.18)
hafta sonu veya boş zamanın olduğu bir gün fazla yemek yap, buzluğa at.

(bkz: meal prep)
www.reddit.com
0
inheritance
(30.10.18)
Güvenebilcegin tek yemek firması:Misa Mutfak.Pınar Sabancı'nın oluşumu.Malzemeleri özenle kendi seçiyor,tamamen sağlıklı tarifler.Yeterli paran varsa dene derim.
0
ırene adler
(30.10.18)
hazır yemekle ömür geçmez. güzel yemek yapan bi gız bul. gelsin gitsin arada.
yemek yapmayı öğren. keyifli aktivitedir.
buharlı pişiriciler çok pratik eğer kullanırsan. ben almadım sebze yemeği yiyebiliyorum çünkü sürekli. yoksa alır yıkar haşlayıp yerdim.
ben kıyma ve köfte pişirip buzdolabı poşetine öğünlük hazırlıyor ve donduruyorum. kıymayı tabak gibi yatay halde dondurunca 5 dakikada eriyor tavada. her şeyde kullanıyorum. lor peyniri hayat kurtarıyor. yoğurt yapmayı öğrendim. haftada 4 kg gömüyorum. kahvaltıda smoothie yapıyorum artık yulaf ezmeli+ muzlu + yoğurtlu + whey + ceviz vb artık canım ne isterse. bi tencere zebze yemeğini 3 gün yiyorum en az. öğle yemeklerini de evden götürüyorum. alıştım artık. evden getirmesem aç kalıyorum. yediğim şeyler hoşuma gitmiyor. bi salata yapmak bi bulgur pilavı yapmak 10 dakikalık işler. buzluk dolu olsun yeter ki gerisi kolay
0
hasmetizm 2046
(30.10.18)
Tüm yeşillikleri önceden yıka kurut
Salata sosunu da 300cc kavanoz da yap
Buzlukta köften olsun çorban olsun
Dışardan çok daha hızlı ve sağlıklı beslenirsin.
Belki ilk ay çok zaman alacak ama eninde sonunda kendini beslemeyi öğrenmelisin
0
fasulyek
(30.10.18)
Kesinlikle daha sağlıklı ve huzurlu hissediyor insan. aileden ayırılınca kendi yemeğimi kendim yapmak durumunda kaldım, emeklerime yazık oluyor, hergun dışarıdan da yenmiiyor.

Gız bulmak hoş fikir ama bu devirde nerdeee :D @hazmetizm

ok şükür dolabı dolruruyorum. Benimki biraz alışkanlık ile alakalı.

Birkaç yemek biliyorum aslında henüz tadlarını yaklayamadım, benm şikayetim işten geldiğimde hyorgun olmam ve o enerjiyi kendimde bulamamam.

Anlattıklarınızı kaydettim, biraz tarif izliyorum. Geliştirmek lazım biraz. Dışarıdaki ev yemeği yapan yerlere hiç güvenmiyorum çünki.
0
🌸czn
(30.10.18)
(12)

Teknoloji özürlüsü soruyor: Hepsiburada'dan telefon alınır mı?

Deathrow
8 plus alma niyetim var, her yer garabet sekilde pahali. Hepsiburada'dan daha once cok sorunsuz alisverisler yaptim, ama bu tabi 5,5k'lık telefon.Linki birakiyorum, yorumlarinizi rica ediyorum bu konuda, tesekkurler simdiden.https://www.hepsiburada.com/apple-iphone-8-plus-64-gb-apple-turkiye-garanti
8 plus alma niyetim var, her yer garabet sekilde pahali. Hepsiburada'dan daha once cok sorunsuz alisverisler yaptim, ama bu tabi 5,5k'lık telefon.
Linki birakiyorum, yorumlarinizi rica ediyorum bu konuda, tesekkurler simdiden.
www.hepsiburada.com
0
Deathrow
(30.10.18)
15 gün önce Hepsiburada'dan eşime telefon aldık. Satıcı Genpa. Cihaz sorunsuz elimize ulaştı. Açtık gmail hesabını sordu. Giriş yapamadık. "Cihaz sıfırlandığı için 24 saat sonra bir daha deneyin" diyordu. Sıfırlanmadan neyin kastedildiği de belli değil. 24 saat sonra yine denedik. Yine çalışmıyor cihaz. Genpa'yı aradık. Getirin cihazı teknik servise verelim 15 gün içinde sonucu bildiririz dediler. Cihazı iade ettik. 72 saat sonra hala ücreti geri ödenmeyince hepsiburada üzerinden uyarı gönderilmesini sağladık. 24 saat daha geçtikten sonra cihazın güncellemesi eksikmiş, size gönderelim diye Genpa'dan aradılar. Kutuyu açmışsınız, sim kart takmışsınız, cihaza giriş yapmışsınız, gibi tüm ısrarlara rağmen biz kabul etmeyince cihazın iadesini onayladılar. Parayı geri iade ettiler.

Ha bir yıl önce kendi telefonumu da Hepsiburada'dan almıştık. Hiç bir sorun çıkmamıştı. Hala kullanıyorum telefonu.

Bence biraz şans işi. Yoksa ne olacak kapalı kutu içinde geliyor cihaz.
0
ucanokuz
(30.10.18)
satıcı hepsiburada zaten.
alınır, neden alınmasın ki?
0
elorelia
(30.10.18)
alınır, çok aldım.
0
veritaslibertas
(30.10.18)
alsaydım n11 den alırdım. Geri vermek daha kolay bir sorun cıkarsa eğer.
0
binder dandet
(30.10.18)
Çok aldım. Alınır.
0
the real brad pitt
(30.10.18)
satıcısı hepsiburada olarak 3 tane telefon aldım. 1 tanesini normal kargo ile aldım. diğerlerini bugün teslimat ile aldım, görevlinin yanında kontrol ederek aldım. hiçbirinde sorun çıkmadı.
0
inheritance
(30.10.18)
alınır 3 ay içinde 2 kere aldık.
0
prasinos
(30.10.18)
2016 mayıs ayında aldım. hala kullanıyorum. herhangi bir problem yaşamadım. garantisi bitmeden servise de götürdüm bi sorun olmadı.
0
dedim ben sana
(30.10.18)
Birkac ay once İphone x aldim, herhangi bir sorun yasamadim.
0
aioniotita
(30.10.18)
verdiğiniz linkteki ürünün satıcısı hepsiburada degil.. küçük dükkanlardan öyle pahalı telefonlar alınmaz.. satıcısı hepsiburada olan ürünleri tercih etmenizi tavsiye ederim..
0
strobist
(30.10.18)
Bir sey soyleyecegim sabah hepsiburada gozukuyordu, yukaridaki arkadaslar da sahit. Cus artik!
0
🌸Deathrow
(30.10.18)
@Deathrow Satıcının sürekli değişiklik göstermesi olağan Hepsiburada'da. Anladığım kadarıyla stoklar sürekli güncel tutulduğu için gün içinde Hepsiburada satıcılı ürünlerde böyle şeyler oluyor. Hepsiburada satışta değilse diğer satıcılar arasından en ucuzunu gösteriyor. Sürekli takip ederseniz denk geliyor tekrar.
0
aioniotita
(30.10.18)
(3)

Video Kesme

levent bilgen
Eski duyuruları tarayıp, cevaplardaki programları indirdim. Kimisi kestikten sonra hiçbir programın okumadığı garip bir formata çevirdi, kimisi videonun üstüne logosunu koyup anlamsız hale getirdi, kimisi karmakarışık, işlevsellikten uzak bir arayüze sahip. Bir MP4 videosunun 1 dk'sını kesip okunabi
Eski duyuruları tarayıp, cevaplardaki programları indirdim. Kimisi kestikten sonra hiçbir programın okumadığı garip bir formata çevirdi, kimisi videonun üstüne logosunu koyup anlamsız hale getirdi, kimisi karmakarışık, işlevsellikten uzak bir arayüze sahip.

Bir MP4 videosunun 1 dk'sını kesip okunabilecek bir formatta kaydetmek gibi basit bir işlemi yapacabilecek bir program yok mu 2018'in internet vahasında ulaşabileceğimiz?

Movie Maker mp4 okumuyor, Shotcut formatta çıkışsız noktaya getiriyor, Bandicam'de reklam var....
0
levent bilgen
(25.10.18)
after effects ya da premiere, adobe media encoder(4k ise)

imovie de var en basit olarak
0
killerbee
(25.10.18)
telefonda inshot var. kesinlikle başarılı.
0
patronaj
(25.10.18)
format factory, kesme süreleri için ayarları kurcalamanız lazım.
0
inheritance
(25.10.18)
(5)

Mikrofon arıyorum

tchuck
udemy'de veya youtube'da birkaç yazılım dersi yayınlamak istiyorum. bunun için de bir mikrofon alacağım. ama bu ses konularında pek bilgim yok.macbook pro ile uyumlu (eğer farkediyorsa, 2018 macbook pro),şarkı müzik yapmayacağım sadece sesimi net vermesi yeterli olanbir mikrofon arıyorum. bana ne ta
udemy'de veya youtube'da birkaç yazılım dersi yayınlamak istiyorum. bunun için de bir mikrofon alacağım. ama bu ses konularında pek bilgim yok.

macbook pro ile uyumlu (eğer farkediyorsa, 2018 macbook pro),
şarkı müzik yapmayacağım sadece sesimi net vermesi yeterli olan

bir mikrofon arıyorum. bana ne tavsiye edersiniz?

bütçe vermiyorum. bütçe; bu şartları sağlayan en ucuz/ekonomik ürün.
0
tchuck
(25.10.18)
harici ses kartı ile uğraşmamak için usb mikrofon alman lazım. macbookpro da core audio 2 driveri var bu seni latencyden kurtarır ve çeşitli vstiler ile güzel bir netice alırsın. mesela mikrofona equalizer ve compressor/limiter verebilirsin. böylece hem tonu güzel çıkar hem de ses yükselmesi ve alçalmasında kısık ses/patlama sorunu yaşamazsın.

bir sürü usb broadcast mikrofon var.

artık bak fiyatına yorumlarına ben böyle şeylerin ucuz olanlarını pek kullanmadığım için bilemem.
0
killerbee
(25.10.18)
iyi bilgi abi bu mesela.

peki bir soru sorayım; type-c converter üzerindeki usb lere takarsam performans kaybı yaşanır mı mikrofonlarda?
(örneğin telefon şarj ederken o usb lerden, bu kaybı yaşıyorum)

eğer yaşanırsa type-c çıkışlı mı bakmak gerekir?
0
🌸tchuck
(25.10.18)
hiç bir fikrim yok. sanırım deneyene kadar da bilemeyeceksin.

usb portların mı yetmiyor? öyleyse usb hub al, şık ufak usb çoğaltıcılar var.

bir de pop filter al.

mikrofona ağzından çıkan nefes vurup gürültü yapmasın.
0
killerbee
(25.10.18)
macbook pro.nun mikrofonu yok mu?
0
komnoktatere
(25.10.18)
jerryrigeverything.com

zack abi kullandığı ekipmanları anlatmış. listede mikrofon yok ama aşağıda samsung media microphone diye belirtmiş. videoyu izlemedim, belki tam modelini söylemiştir.
0
inheritance
(25.10.18)
(3)

yapılan kaza kime yazılmış sorgulama

kablelvuku
şubat ayında yapılan bir kazanın, araç sahibine mi yoksa aracı kullanan kişiye mi yazıldığına nasıl bakılır?yetersiz hissettim kendimi şu an bu konuyu bilmediğim için.edit: ehliyet ceza puanı sorgulamada her ikisinde de bir şey çıkmıyor.
şubat ayında yapılan bir kazanın, araç sahibine mi yoksa aracı kullanan kişiye mi yazıldığına nasıl bakılır?

yetersiz hissettim kendimi şu an bu konuyu bilmediğim için.

edit: ehliyet ceza puanı sorgulamada her ikisinde de bir şey çıkmıyor.
0
kablelvuku
(25.10.18)
inheritance
(25.10.18)
orayı denemiştim kayıt bulmuyor
0
🌸kablelvuku
(25.10.18)
çok ağır bir kusur yoksa genelde yüzde 50 yüzde 50 veriyorlar ama tutanakta veya bir yerde kusur direk yazılmıyor.
0
mikahakkinen
(25.10.18)
(9)

Ne kadar para harcar

senolll
Merhaba,Diyelim ki İstanbul'da yaşayan bir öğrenci var.- Kendi odası, odasında banyosu olan bir yurtta yaşıyor ve mutfağı 8 kişi paylaşıyor. Yurda para ödüyor aylık, fatura vs. yok yani.- Evde baya kahvaltı, yemek yapıyor, kötü yemiyor yani sürekli makarna vs. Et, balık, kuruyemiş, meyve vs. tüketim
Merhaba,

Diyelim ki İstanbul'da yaşayan bir öğrenci var.

- Kendi odası, odasında banyosu olan bir yurtta yaşıyor ve mutfağı 8 kişi paylaşıyor. Yurda para ödüyor aylık, fatura vs. yok yani.
- Evde baya kahvaltı, yemek yapıyor, kötü yemiyor yani sürekli makarna vs. Et, balık, kuruyemiş, meyve vs. tüketimi normal. Dışarıdan çok nadiren yemek söylüyor.
- Dışarıda çok sık takılmıyor haftada en çok 2, ara sıra yemek ve bira vs.
- Spor salonu üyeliği, telefon hattı harcamaları var.
- Çok fazla kıyafet, lüks tüketim alışverişi yapmıyor ayda 3-5 parça bir şeyler alıyor.
- Toplu taşıma kullanmıyor.

Bu öğrenci ne kadar harcıyordur tahmini?

Teşekkürler
0
senolll
(24.10.18)
yurt ücreti dahilse yaklaşık 2500 lira. dahil değilse 1500 lira civarı.
0
inheritance
(24.10.18)
üst limit bence yurt dahil 2.5k olmalıdır. Tam böyle yaşayan kadın arkadaşlarım var. Canlı örnekmiş gibi gördüm onları
0
bensendegilim
(24.10.18)
yurt ücreti dahil evet
0
🌸senolll
(24.10.18)
1. ilk maddeyi pas geçtim, dahil etmiyorum.
2. haftalık market harcaması minimum 150-200 tl olur bu dediklerinle (alkol alıyorsa dahil etmedim. alkol de varsa minimum 50 lira daha koy).
3. haftada iki kere dışarı çıksa (50tl bira+40 tl yemek)*2= 180 tl.
4. ayda 100 tl spor salonu. 100 tl de telefon (sadece hat parası. telefon satın aldıysa dahil değil).
5. ayda 3-5 parça dediğin en az 400 tl tutar.
6. toplu taşıma kullanmıyorsa, şahsi arabası varsa 200 lira da benzin de. taksi kullanıyorsa boku yemiş zaten.

toplayalım
1. -
2. 150*4=600
3. 180*4=720
4. 200
5. 400
6. 200
TOPLAM: 2120.-TL

edit: yurt ücreti dahil demişsin. 1000 tl de öyle koyuver.
0
teritori
(24.10.18)
3500 harcar.
0
hayley williams ile evlenecek genc
(24.10.18)
Kuzene bakiyorduk da 4-6 kisilik odalar 1000 TL'den basliyor Istanbulda. Tek kisilik, tuvalet-banyolu odayi 2 binden asagiya bulmak cok zordur herhalde, yerine gore ve kadin-erkek olmasina gore degisir belki.

Bence alt limit 3 bin bu kosullarda.
0
evrim halkasi
(24.10.18)
ben çalıştığım halde bu kadar lüks yaşamıyorum ajksdddf. 3000-3500 arası diyorum.
0
piremses
(24.10.18)
Az önce kardeşimin kredi kartı ekstresi geldi. Onu görmemiş olsam yurt hariç 1500 filan derdim. Şu an 2500 üstü diyorum.
0
yaraticinick
(24.10.18)
minimum 2500
0
buiret
(24.10.18)
(5)

android telefonlarda video oynatırken

tabii lan manyak mısın
altyazıyı gömmeden srt olarak çalıştırmak mümkün mü?
altyazıyı gömmeden srt olarak çalıştırmak mümkün mü?
0
tabii lan manyak mısın
(23.10.18)
Bs player var playstore'da.
0
diyanet takvimi
(23.10.18)
Vlc’de video ismi ile altyazı ismini birebir aynı yaparsan otomatik ekliyordu.

film.mp4 ve film.srt gibi.
0
alwayschargeneverbend
(23.10.18)
Mxplayer'da var. Androiddeki en iyi videoplayer bence
0
nundu
(23.10.18)
mxplayer en iyi +1
0
Bruce
(23.10.18)
mx player dosya isimleri aynı olursa otomatik açıyor. aynı değilse alt yazı menüsünden elle alt yazı dosyası eklenebiliyor.
0
inheritance
(23.10.18)
(2)

başlangıç setini alıyorum

MtKrt
bira için başlangıç setini alacağım.https://www.butikbira.com/collections/baslangic-setleri/products/evde-bira-yapimi-baslangic-setialmışken bunları da al, aynı kargoda gelsin, lazım olacak dediğiniz bir ürün var mı? hidrometre ve termometre setini gördüm ama onlar olmasa da olur, tam sonuç için ger
bira için başlangıç setini alacağım.
www.butikbira.com

almışken bunları da al, aynı kargoda gelsin, lazım olacak dediğiniz bir ürün var mı? hidrometre ve termometre setini gördüm ama onlar olmasa da olur, tam sonuç için gerekli gibi. ne dersiniz?
0
MtKrt
(21.10.18)
şişe temizleme fıskiyesi, setin içinde oluyor ama ilave kapak.
termometreyi daha ucuza başka yerden alırsın. hidrometreye gerek yok bence, hiç ihtiyaç duymadım ben.
0
pati
(21.10.18)
şişe ağacı, blast basınçlı yıkama aleti, şişe temizleme fıskiyesi (sarı olanı şişe ağacına takılabiliyormuş), tek kollu kapak kapatma aleti (çift kollulara alışamadım ben).

hidrometre, şişeleme öncesi mayalanmanın bittiğinden emin olmak için gerekli. ama kiti tarifine göre yaparım, yüksek alkollü yapmam, en az iki üç hafta kovada bekletirim diyorsanız gerek yok.
0
inheritance
(22.10.18)
(5)

evde buğday birası yapanlara soruyorum

pati
butik bira forumda herkes köpürüyor yazmış. köpürüp hava kilidini tıkıyormuş hatta. dün öğlen kurdum, hiç köpürmedi, normal gulukluyor. bir terslik olabilir mi? sizinkiler köpürdü mü?
butik bira forumda herkes köpürüyor yazmış. köpürüp hava kilidini tıkıyormuş hatta. dün öğlen kurdum, hiç köpürmedi, normal gulukluyor. bir terslik olabilir mi? sizinkiler köpürdü mü?
0
pati
(21.10.18)
www.butikbira.com

Bunu mu yaptiniz? Sekerle yaptim bundan, kopurme normal seviyedeydi. Sicaklik kac suan?
0
ykyt
(21.10.18)
evet bundan. şeker kullandım ben de. 22-23 °C. köpürme belirtisi hiç yok.
0
🌸pati
(21.10.18)
kitle gelen mayayı kullandıysan köpürmez. ale mayası o. buğday mayası kullandıysan ve sıcaklık 18 in altındaysa yine köpürür ama hava kilidinden taşmayabilir.

özet: kit mayası kolay kolay taşma yapmaz (mj buğday hariç, ondan gerçek buğday mayası çıkıyor)
0
aktuelbimurunu
(21.10.18)
köpürmedi.
0
babilbaligi
(21.10.18)
benim köpürmüştü. stout daha çok köpürmüştü ama.
0
inheritance
(22.10.18)
(2)

Starbucks ve Gloria jeans

etna
Ya da kahve diyarı veya coffemaniaBuralarda granül kahve satılıyor mu?
Ya da kahve diyarı veya coffemania
Buralarda granül kahve satılıyor mu?
0
etna
(20.10.18)
Onlar yapmıyor ama paket olarak size satıyorlar starbucksta.
0
sopiro
(20.10.18)
çözünebilir kahve demek istediyseniz starbucks via vardı.
0
inheritance
(22.10.18)
(2)

Laptop tv hdmi bağlantı sorunu

grid
Hdmi kablosunu pc ye ve tv ye taktım. Tvden ilgili hdmi çıkısını seçtim. Laptoptanda ekran seçimi yapıyorum. Tv de sinyal yok diyor. Ne yapabilirim. Pc win 10
Hdmi kablosunu pc ye ve tv ye taktım. Tvden ilgili hdmi çıkısını seçtim. Laptoptanda ekran seçimi yapıyorum. Tv de sinyal yok diyor. Ne yapabilirim.
Pc win 10
0
grid
(17.10.18)
Diğer hdmigirişlerini de dene, ama en önemlisi tv ve laptop kapalıyken bağlantıyı yap. Önce tv sonra laptopu aç, eksik sürücü varsa windows yükler ya da internetten bulmak ister.
0
John Bloor
(18.10.18)
win + p tuşlarına bastığınızda sadece pc ekranı (pc screen only) seçili ise diğer ekrana görüntü gelmemesi normal.
0
inheritance
(18.10.18)
(10)

klasörü rar'layıp geri açınca bozulur mu

kibritsuyu
elimde içinde 925 alt klasör ve 28.000 küsur dosya olan 4-5 gb. büyüklüğünde bir klasör var. benim muhasebe programımın klasörü.bu programı yedeklemenin tek yolu (program tarafından tavsiye edilen yöntem de bu), klasörü olduğu gibi alıp başka yere kopyalamak.ama biliyorsunuz windows 4 gb'lık tek dos
elimde içinde 925 alt klasör ve 28.000 küsur dosya olan 4-5 gb. büyüklüğünde bir klasör var. benim muhasebe programımın klasörü.

bu programı yedeklemenin tek yolu (program tarafından tavsiye edilen yöntem de bu), klasörü olduğu gibi alıp başka yere kopyalamak.

ama biliyorsunuz windows 4 gb'lık tek dosyayı 10 dakikada kopyalıyorsa, toplam 4 gb'lık 28.000 dosyayı elli saatte kopyalıyor. benim her yedek almam eziyet oluyor. ben de klasörü rar'layıp tek dosya haline getirip, öyle kopyalıyorum başka medyalara. rar'larken winrar'da "depola" seçeneğini seçiyorum, daha az sıkıştırsın diye.

yedeğe hiç ihtiyaç duymadım şimdiye kadar. ama ihtiyaç duyup açtığımda rar'dan çıkardığım klasör yine eski halinde çıkar mı? yoksa o arada sıkışıp tekrar gevşeyince bir yerleri bozuluyor mudur?
0
kibritsuyu
(12.10.18)
bozulmaz
0
wishmaster
(12.10.18)
Rar dosyasinin kendisi bozulmadigi surece icindekilere bir sey olmaz
0
selam
(12.10.18)
gayet mantıklı hareket. ben olsam minimum sıkıştırma da yapardım o da hız olarak çok farketmiyor böylece boyutu da minimum olur sağa sola google drive, box, onedrive falan kopyalamam kolay olurdu.
0
ozdek
(12.10.18)
alt klasörlerde ki dosyalar sürekli değişiyor mu? bir kere tam yedek alıp sonrasında tam yedekten sonra değişenleri alsan daha az dosya olur sanki
0
Sir Anthony Hopkins
(12.10.18)
@sir: 925 klasör ve 28.000 dosya diyorum abi. her klasördeki her dosya değişiyor olabilir. bunu bilmem mümkün değil. o yüzden her sefer tam klasörü yedeklemeliyim.

@ozdek: minimum sıkıştırma diye bir seçenek bulamadım ama dediğim gibi sıkıştırma yöntemi diye "depola-en hızlı-hızlı-normal-iyi-en iyi" diye seçenekler var. ben "depola"yı seçiyorum. yani öbür uçtaki seçenek "en iyi" olduğuna göre bu da "sıkıştırma da işte sadece bir araya topla" gibi bir şey diye düşündüm. başka bir "minimum sıkıştırma" ayarı varsa bulamadım. olsa iyi olur. hatta hiç sıkıştırmasa da olur.
0
🌸kibritsuyu
(12.10.18)
en hızlı minimum sıkıştırma olsa gerek.
0
inheritance
(12.10.18)
depola bile iş görür. en iyi ise maksimum sıkıştırarak yer sağlar.

depola veya en hızlı seçsen bile tek dosya olacağı için kopyalama süresi 1/10'a düşecektir.
0
altinci nesil caylak
(12.10.18)
Ben Cobian diye bir yedekleme yazılımı kullanıyorum her sabah yedide seçtiğimiz klasörleri yedekliyor rarlayip sifreliyor. Yedekleri 15 gün olacak şekilde saklıyorum. Tavsiye ederim
0
lifeframe
(12.10.18)
depola seçeneği hiç sıkıştırma yapmaz tahmin ettiğin gibi. sadece dosyaları olduğu gibi bir araya toplar. o yüzden en hızlısıdır.

gerçi sıkıştırma yapsan da bir şey olmaz dosyanın kendisi bozulmadığı sürece.

hatta rarlarken kurtarma kaydı ekle (add recovery record) seçeneğini seçersen dosyanın kendisi bozulsa bile kendi kendini tamir etme olanağı olur daha da güvenli olur.
0
rotten head
(12.10.18)
en hızlı minimum sıkıştırma yapar.
olay şu min. tavsiye ederken:
şimdi 1 gb misal dosya var. muhasebe falan genelde txt bazlıdır. kafadan %50 sıkışır. bazen %80 sıkıştığı olur. tabi firma kendisi sıkıştırma kullanmıyorsa.
%80 sıkıştığında kapladığı yer 200 mb olur. bunu saklamak ve sonradan tekrar açmak gerektiğinde falan işlem süren ilk sıkıştırmada harcadığından daha fazla tasarruf sağlar.
ben sonuçta bu tip verileri hdd yerine bulutta da saklıyorum o yüzden boyut önemli. buluttan indirmek de sürüyor malum. göndermek de dert oluyor 5 mbit upload ile.
sadece hdd'de saklama bu verileri. hdd'ler bozuluyor. murphy'e göre en ihtiyaç duyduğun anda bozuluyor hatta.
0
ozdek
(13.10.18)
(7)

Akaryakıt fiyatları

akatreil
Ötv'den karşılanmayacak denen son zamda fiyatlar 6,93 - 7,05 arasına çıkmıştı şehirden şehire değişmekle beraber.https://twitter.com/trepgisşuradan baktığım kadarıyla da ötv'den karşılanan kısımlarda yansıtma yapılmadı 6.93'e geldiğinden beri.ama fiyatlar son 10 gündür 1 kuruş 1 kuruş arttı tüm yerl
Ötv'den karşılanmayacak denen son zamda fiyatlar 6,93 - 7,05 arasına çıkmıştı şehirden şehire değişmekle beraber.

twitter.com

şuradan baktığım kadarıyla da ötv'den karşılanan kısımlarda yansıtma yapılmadı 6.93'e geldiğinden beri.

ama fiyatlar son 10 gündür 1 kuruş 1 kuruş arttı tüm yerlerde. Şuan 7,01 - 7,12 arasına geldi tüm Türkiye'de sanırım.

Nasıl oluyor bu?
0
akatreil
(11.10.18)
yoo. dün istasyonun önünden geçtim. 7 lira görmedim.
0
sutlu nescafe
(11.10.18)
dün aldım. 6.94.
0
inheritance
(11.10.18)
Bp nin sitesinden baktım 6,95 lik şey 7,03 olmuş. sessiz sedasız koymuşlar yine
0
hayati cozemeyen adam
(11.10.18)
Dün Ankara'da 7.02-7.05 görüp anlam verememiştim ben de. Ne oldu da arttı belli değil.
0
signore
(11.10.18)
evet benim de dikkatimi çekti birer kuruş yavaş yavaş artırdılar. 6.94 ten 7.04 e kadar geldi boyle gotum gotum.
0
n62
(11.10.18)
Şimdi tekrar baktım da İstanbul dışında fiyatlar 7 liranın üstü görünüyor shell, bp vs gibi yerlerde.
0
🌸akatreil
(11.10.18)
antalya'da shell'de görmüştüm; 7.04 oha demiştim arkasından total'de gördüm 6.94'tü.
0
jugador
(11.10.18)
(4)

Butik bira fermente olurken hafif mide bulandırıcı koku

trablon
Arkadaşlar kovada güzel fermente oluyor 3. Güne girdim. Su kilidi fokurduyor. Ama iyice kovanın dibibe gelip koklayınca hafif nahoş maya kokusu biraz da ekşimsi bir koku aldım. Bu normal mi? Yoksa bira mayalanırken mikrop mu kapmıştır. Karıştırıcıyı starsun'lamamıştım.ya da normal midir ilk günler?
Arkadaşlar kovada güzel fermente oluyor 3. Güne girdim. Su kilidi fokurduyor. Ama iyice kovanın dibibe gelip koklayınca hafif nahoş maya kokusu biraz da ekşimsi bir koku aldım. Bu normal mi? Yoksa bira mayalanırken mikrop mu kapmıştır. Karıştırıcıyı starsun'lamamıştım.ya da normal midir ilk günler?
0
trablon
(10.10.18)
yazıyorum yazıyorum tik bile koymuyorsun sevmedin mi sen beni?

normal. elleşme. mayanın kokusu o.
0
kablelvuku
(10.10.18)
Nemli bir koku oluyor. Hijyen önemli ama abartılmamsı gerek. Ben mesela maltı koyarken elim kutunun ağzına değmişti, aha mikrop kaptı dedim. Fakat sorun olmadı.

Yine de starsunsız karıştırıcı her şeye gebe olabilir.
0
throw down the sword
(10.10.18)
tamamdır elleşmedim ,sağolun. tik konusunda bir fikrim yok hepinize tik attım :)
0
🌸trablon
(10.10.18)
dünkü sorunuzda da söylendi. butik bira foruma üye olun, araştırın. soracağınız soruların çoğu zaten orada soruldu ve cevaplandı.

kova normal fokurdamaya devam ettiği sürece en az iki hafta kovayı sıcaklığı izleme dışında yalnız bırakın.
0
inheritance
(10.10.18)
(6)

butik bira yaparken karıştırıcıyı starsun'lamadım.bira yalan olmuş mudur?

trablon
karıştırıcıyı pwc li o kuru dezenfektanla temizleyip suyla durulamıştım.ama starsunlamadım.birde kapağın üstündeki deliğe parmağımı koyup kutuyu çalkalarken o deliğe koyduğum parmağımı da starsunlamadığımı fark ettim.mikroplardan bira yalan olmuşmudur şimdi ? 2. günümdeyim fermantasyonun
karıştırıcıyı pwc li o kuru dezenfektanla temizleyip suyla durulamıştım.ama starsunlamadım.birde kapağın üstündeki deliğe parmağımı koyup kutuyu çalkalarken o deliğe koyduğum parmağımı da starsunlamadığımı fark ettim.

mikroplardan bira yalan olmuşmudur şimdi ? 2. günümdeyim fermantasyonun
0
trablon
(09.10.18)
parmağımı starsunlamayıp çalkaladım bir şey olmadı.

karıştırıcıyı da starsunlamayı unutmuştum bir şey olmadı.

bazen akışına bırakman gerekir.
0
kablelvuku
(09.10.18)
çok zor bir soru. Bakteri vs maya... who knows who wins.

Bence en iyiyi umup 20. güne kadar bekle.
0
binder dandet
(09.10.18)
sıcaklık 24.5 . pilsener seti kullanıyorum kitle gelen. baya su tıpasına baloncuk atıyor.ama çok mu sıcaktır bilemem. ne diyorsunuz ? reçetede 25 e kadar yolu var yazıyordu
0
🌸trablon
(09.10.18)
büyük ihtimalle bir şey olmaz. sıcaklığa dikkat edin, özellikle buğday yapıyorsanız taşma olması ihtimaline karşılık hava kilidini gözleyin.

sıcaklığı 20-21-22 derece civarına indirmeye çalışın. (oda sıcaklığı değil, kovanın üzerindeki termometrede yazan sıcaklık.)
0
inheritance
(09.10.18)
taşma ihtimali derken ? köpükleri indi gibi .karıştırdığım ilk yapıştaki köpük yok gibi görünüyor kovaya ışık vurunca baktığımda.yalnız su kilidi acayip yukarıda kalıyor suyun basıncından içindeki su ve bazen tıkanıyor mecbur içindeki suyu biraz azalttım.
0
🌸trablon
(09.10.18)
forum.butikbira.com
forum.butikbira.com

normalde kovadaki boşluk köpük için yeterli oluyor. bazen (özellikle buğdayda) boşluk köpüğe yeterli gelmiyor, hava kilidinden dışarı taşıyor. sizin köpüğünüz indi ise taşma olmaz büyük ihtimalle.
0
inheritance
(09.10.18)
(3)

Türk müzisyenlerin belgeselleri

gitarist97
Bu ara elimden geldiğince Türk müzisyenlerin belgesellerini izlemeye çalışıyorum. Bir projem konusunda bana referans olabilmesi için ne kadar çok kaynak bulur izlersem o kadar iyi. Bildiğiniz müzisyen belgesellerini paylaşabilir misiniz benimle?
Bu ara elimden geldiğince Türk müzisyenlerin belgesellerini izlemeye çalışıyorum. Bir projem konusunda bana referans olabilmesi için ne kadar çok kaynak bulur izlersem o kadar iyi. Bildiğiniz müzisyen belgesellerini paylaşabilir misiniz benimle?
0
gitarist97
(08.10.18)
Blue, iki gün önce izledim daha. Listeni benimle de paylaşırsan pek memnun olurum.
Bozkırın tezenesi belgeseli var bildiğim.
0
bass solo take one
(08.10.18)
www.turkiyedecaz.com

Şöyle bir şey biliyorum ben de. Ama aradığınız tarzda bir şey mi bilemedim. Listeyi benle de paylaşın lütfen.
0
windowsguvenlikduvari
(08.10.18)
inheritance
(09.10.18)
(5)

MKV uzantılı videoları AVI ya da MP4 formatına dönüştürme

shotcrete
TV MKV oynatmıyor. Dönüştürmek için kullandığınız program var mı? VLC dönüştüryormuş da çok ağır çalışıyor. Hızlı olması önemli.
TV MKV oynatmıyor. Dönüştürmek için kullandığınız program var mı? VLC dönüştüryormuş da çok ağır çalışıyor. Hızlı olması önemli.
0
shotcrete
(08.10.18)
mkv oynatan bir cihazım var. flaş disk ve hafıza kartı takılıyor. hdmi ve scart çıkışı var.
satabilirim size :)

tr.letgo.com
0
işimdeyim gücümdeyim
(08.10.18)
hızlı olması tamamen işlemcine bağlı. Video işlemek bilgisayarı yoran bir şeydir, 2 saatlik filmi dönüştürmek aslında baştan decode-encode işleme yapmak demek.

Handbrake (bedava ve çok güzel bir program) ile h264'e çevirmeyi deneyebilirsin. Süreye bak ona göre çevirmeye uğraşır mısın yoksa oynatan alet mi alırsın ya da indirdiğin videoları ona göre mi seçersin sen karar ver.

handbrake.fr
0
nhk ni youkosu
(08.10.18)
(bkz: format factory)

ama bilgisayardan hdmi ile izlemek daha kolay olabilir.
0
inheritance
(08.10.18)
ben AVS kullanıyorum, en az film süresi kadar sürer. belki de daha fazla.
0
John Bloor
(08.10.18)
mkvtoolnix.download
ben bunu kullanıyorum. arayüzü biraz karışık olsada oldukça iş görüyor.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(08.10.18)
(3)

sinemia ve telefon değişimi

semaforo de medianoche
sinemia üyesiyim, telefonum bozuldu ve şu an idareten bir telefon kullanıyorum. 1 haftaya falan da yeni telefon alıcam. şimdi bu idareten kullandığım telefona da sinemia yükleyip sinemaya gidersem yaklaşık 15 günde 3 farklı telefonla aynı sinemia abonelğini kullanmış olucam bu durum üyelikle ilgili
sinemia üyesiyim, telefonum bozuldu ve şu an idareten bir telefon kullanıyorum. 1 haftaya falan da yeni telefon alıcam. şimdi bu idareten kullandığım telefona da sinemia yükleyip sinemaya gidersem yaklaşık 15 günde 3 farklı telefonla aynı sinemia abonelğini kullanmış olucam bu durum üyelikle ilgili bi sıkıntı yaşatır mı? kendilerine twitter'dan dm attım ama cevap vermediler şu an için eskiden cevap veriyolardı ordan.
0
semaforo de medianoche
(08.10.18)
ben yaptım aynısını sorun olmadı ama telefon değişikliği için şu an net hatırlayamadığım bir sınır var. yeni telefondan oturum açınca uyarı olarak söylüyor zaten.
0
nrmnm
(08.10.18)
normalde üyelik süresince 3 kere kurulum hakkı veriyorlar. (aynı telefona tekrar kurulsa bile 1 hak gidiyor.)

aşağıdaki linkteki mail adresine yazın.

yardim.sinemia.com
0
inheritance
(08.10.18)
Sinemia kadar müşteri desteği kötü yer yok zaten.

sen mail at, bu sırada acelen varsa kur. bişi derlerse yazmıştım dersin.
0
lcha
(08.10.18)
(4)

yabancılarda nikah şekeri var mıydı?

tolga asp
bu bizim söz ve nişanlarda dağıttığımız nikah şekeri, mumluk gibi zımbırtılar yabancılarda da var mıydı? "wedding candle" olarak baktım da haliyle hep şeker çıktı, şekerden ziyade jel mum veya daha orjinal fikirleri görebilmek için fikir edineyim dedim ama anahtar kelimeyi bulamadım, yabancıların sö
bu bizim söz ve nişanlarda dağıttığımız nikah şekeri, mumluk gibi zımbırtılar yabancılarda da var mıydı?

"wedding candle" olarak baktım da haliyle hep şeker çıktı, şekerden ziyade jel mum veya daha orjinal fikirleri görebilmek için fikir edineyim dedim ama anahtar kelimeyi bulamadım, yabancıların söz ve nişan gibi özel günlerde dağıttığı şeyleri görmek için ne yazabilirim?
0
tolga asp
(08.10.18)
wedding presents for guests diye arattım, wedding favors diye sonuçlar çıktı.
0
inheritance
(08.10.18)
wedding gifts for guests diye aratın, karşınıza bizde de olan onlarca ıvır zıvır çıkıyor.
0
evde liyakat kalmamis
(08.10.18)
Bize güzel küçük kristal bardaklar verilmişti, üzerinde misafir isimleri kartlara iliştirilmişti. Sonra eve kart gönderiliyor genelde, “geldiğiniz için teşekkürler” diye.
0
buf-e kür
(08.10.18)
bi arkadasimin dugunune gelen yabanci bir arkadasi bizim nikah sekerini gorunce ayni fransizlardaki gibi demisti. muhtemelen biz de fransizlardan almisiz. onlarda da guzel paketlenmis sekerli badem drajelerden veriliyormus.

"wedding keepsakes" olarak aratabilirsiniz.
0
Labyrinthe
(08.10.18)
(2)

Ucuz Bira yapımı malzemelerini nerede bulurum ?

trablon
bu başlangıç kitleri satan yerler sanki biraz pahalı gibi ekipmanlar olarak. daha uygun ekipman satan site ismi bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
bu başlangıç kitleri satan yerler sanki biraz pahalı gibi ekipmanlar olarak. daha uygun ekipman satan site ismi bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
0
trablon
(05.10.18)
facebook gruplarında ikinci el olarak satanlar var. 1-2 defa kullanmışlar, sarmayınca satıyorlar. onlara bakabilirsin.
0
akatreil
(05.10.18)
butik bira forumda bazen ekipmanlarını satanlar oluyor.
0
inheritance
(05.10.18)
(10)

Bu binanın adını veya yerini bilen var mı?

gaia
Ekteki fotoğraftaki binayı merak ediyorum, şimdiden teşekkürler.
Ekteki fotoğraftaki binayı merak ediyorum, şimdiden teşekkürler.
0
gaia
(05.10.18)
Katlı otoparka benziyor, belki birilerine fikir verir.
0
John Bloor
(05.10.18)
Bence son derece karakterli bir stili var. ben olsam "post war architecture" şeklinde aratırım. Muhtemelen Almanya veya ABD çıkacak.
0
SiyamkedisiZorro
(05.10.18)
bina olduğuna emin miyiz? bana gri fonda dikine çekilmiş bir anahtar ucu gibi geldi de.
0
benibenim
(05.10.18)
Eğer fake değilse kesinlikle almana benziyor. Savaş sonrası gibi 40 lar 50 ler
0
top_secret
(05.10.18)
rus modernist mimarisi gibi geldi bana.
0
Bruce
(05.10.18)
Ben de londra diye düşündüm. Brutal architecture diyorlar sanırım bu tarza.
Bina balkonu diye düşünmüştüm ama katlı otopark da mantıklı geldi şimdi.
0
🌸gaia
(05.10.18)
r/evilbuildings havası veriyor. googleda resmi aratınca brutalist architecture diyor.
0
inheritance
(05.10.18)
almanya - berlin - kreuzberg - südblock
0
pilav
(12.10.18)
Teşekkürler @pilav
süpersin, çok teşekkürler
0
🌸gaia
(17.10.18)
mecidiyeköy katlı otopark değil mi bu
0
captainobvious
(17.10.18)
(1)

telekom ankesörlü telefon

kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
kredi kartı takılarak kullanılıyormuş sanırım. Doğru mu? Kendi sayfalarında yazıyor ama kullanıp test eden oldu mu?
kredi kartı takılarak kullanılıyormuş sanırım. Doğru mu? Kendi sayfalarında yazıyor ama kullanıp test eden oldu mu?
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(03.10.18)
7 sene önce falan kullanmıştım kredi kartı ile.
0
inheritance
(03.10.18)
(44)

Sabah Kaçta Kalkıp, Hazırlanıp, İşe Gidiyorsunuz?

arockm
Merhabalar;1. Sabah kaçta uyanıyorsunuz?2. Evde kahvaltı yapıyor musunuz?3. Kaçta evden çıkıyorsunuz?4. İşe kaçta başlıyorsunuz?
Merhabalar;

1. Sabah kaçta uyanıyorsunuz?
2. Evde kahvaltı yapıyor musunuz?
3. Kaçta evden çıkıyorsunuz?
4. İşe kaçta başlıyorsunuz?
0
arockm
(02.10.18)
Ben öğrenciyim ama eşim için konuşayım:

1. 6'da kalkıyor.
2. Evde kahvaltı yapıyor.
3. 6:50'de evden çıkıyor.
4. İşe 7:30'da başlıyor.
0
Thredith
(02.10.18)
1- 6:30
2- nö
3- 6:50
5- 8:30
0
datnet
(02.10.18)
7.30 da uyanıp 7.45'de evden çıkıp 8.00 da işbaşı yapıyorum. işyeri çok yakın ama maddi durumlardan dolayı bu rahatım yeni iş arayışıyla sonlanabilir.
0
kureseltikinma
(02.10.18)
1. 6.45 kalkış
2. hayır
3. 7:20
4. 8:15
0
ninotevtidze
(02.10.18)
1. 8:00
2. hayır
3. 8:30
4. 9:00
0
peggy
(02.10.18)
1. 06:30
2. Evet
3. 07:20
4. 08:00
0
SiyamkedisiZorro
(02.10.18)
7'de kalkıyorum, kahvaltı yapmıyorum, 7 buçukta evden çıkıyorum, 8'de mesaiye başlıyorum.
0
Bruce
(02.10.18)
1. 7de
2.hayır
3. 7.45te
4. direkt işe gidersem; aracımla 8 olmadan, toplu taşıma+yürüyerek 8.15'te sadece yürüyerek 8.45te iş yerine varıyorum.
0
yemrem
(02.10.18)
7:45te uyanıyorum
hayır
8:15te çıkıyorum
9:30da işteyim
0
evde liyakat kalmamis
(02.10.18)
1. 7.15 ile 7.40 arası.
2. 7.15 te kalkarsam özenle güzel bi tost yahut sandviç hazırlıyorum.
3. genelde (eşimle beraber çıkmayacaksam) 7.50 gibi evden çıkıyorum.
4. mesaim 9 da başlıyor.

kadıköyden motorla karşıya geçiyorum, sonrasında da eminönünden 10 dk otobüs yolculuğum oluyor. 8.10 da evden çıkıp, 8.20 motoruna da binsem yetişirim ama rahat rahat gevşek gevşek işe gitmek istediğim için 8.05 vapurunu kullanarak tahmini 8.50 gibi işte oluyorum.
0
barankovan
(02.10.18)
1. 05:55
2. Hayır
3. 07:05
4. 08:00
0
monogram
(02.10.18)
1. 5:30
3. 6’da spora gidiyorum. Spora gitmezsem 6:20’de kalkıp 7:20’de çıkıyorum.
2. Evet, yulaf ve meyve
4. 8:00 ama ben 7:45te ofisteyim
0
sopiro
(02.10.18)
1. 05:45
2. Hayır
3. 06:30
4: 07:30
0
archery
(02.10.18)
1- 6:15
2. Evde hazırlıyorum, işte yapıyorum.
3) 7:00
4: 7:40 gibi işte oluyorum, kahvaltı yap diş fırçala falan derken 8:10 - 8:15 gibi iş başlıyor.
0
inheritance
(02.10.18)
1. 7.30
2. 8.00
3. 8.15
4. 8.30

memur. büyük bir anadolu ilçesi için.
0
mikahakkinen
(02.10.18)
1. 6:26
2. Hayır
3. 6:58
4. iş 7:45te başlıyor ama servis sayesinde 7:15te şirkette oluyorum
0
dedi ayca
(02.10.18)
1. 7:00
2. Hayir
3. 7:40
4. 7:50
0
dedim ben sana
(02.10.18)
Şu an çalışmıyorum ama son işimde,
7.45
Genelde evet
8.15
8.30
Güzel günlerdi...
0
pastörizesüt
(02.10.18)
1 - 7:20 - 7:30
2 - Hayir
3 - 7:40
4 - 8:30 - 8:45

Saat 10da isyerinde kahvalti yapiyorum. Nadiren de 8:30 gibi yine isyerinde.
0
stavro
(02.10.18)
1. 6:30
2. hayir
3. 6:50
4. 7:00
0
ben de
(02.10.18)
1.6:50
2.bazen sabah psiklojisine bağlı
3.7:38
4.8:30
0
prezarlatif
(02.10.18)
1 - Duş alacaksam 7 de almayacaksam 7.20 de kalkıyorum
2 - 7.55 e kadar evde kahvaltımı vs yapıp giyiniyorum.
3 - Giyeceğim şeyler dün geceden belli olmak kaydı ile.
4 - 7 dakika yürüyüp arkadaşın arabasıyla işe geliyorum
5 - Mesai 8.30 da başlıyor bazen 8.45 gibi giriyorum trafik vs.

____

Arkadaşın arabası ile gitmezsek

1 - 7 de kalkıyorum
2 - 7.30 da evden çıkıyorum.
0
KendineAteist
(02.10.18)
1- Sabah 8'de uyanıyorum net olarak.
2- Evde kahvaltı yapıyorum.
3- Evden 8-45'de çıkıyorum.
4- İşe 9:30'da başlıyorum.
0
windowsguvenlikduvari
(02.10.18)
1- 6.40
2- heyir
3- 7
4- 8
0
fakyoras
(02.10.18)
1- en erken 8.15
2- bazen evde bazen işte yapıyorum
3- 8.40-8.45
4- 9.30 gibi işte oluyorum
0
aquarium
(02.10.18)
6:20 de kalkıyorum. Kahvaltıyı yolda yürürken yapıyorum. 6:45de evden çıkıyorum. Is 8:30da başlıyor. Evden işe gidene kadar trafikte heba oluyorum.
0
superfluid
(02.10.18)
08:15
Hayır
09:10
09:30
0
cakabo
(02.10.18)
1.7:22
2. Hayır, ofiste yulaf meyve yiyorum.
3. 8'de evden çıkıyorum.
4. 9.40 gibi
0
muslugubozukhayrat
(02.10.18)
1. alarmım 7:15'e kurulu.
2. evet, sabah sabah iştahımız almasa da kahvaltısız çıkmayız hiçbirimiz.
3. 7:45 gibi.
4. 9'da ama ofise hep 8:30 gibi gelmiş oluyorum.
0
m e b
(02.10.18)
Arkadasim alacaksa

6:40
Evet
7:30
8:30

Evden arabayla gideceksem

7:00
Evet
8:00
8:30

Toplu tasima kullanacaksam
6:10
Evet
7:10
8:30

Kahvalti yapmıyorsam kalkma saatim + 30 dk
0
passive aggressive
(02.10.18)
1. 06:50'de uyanıyorum.
2. Kahvaltı yapıyorum.
3. 07:45'te evden çıkıyorum.
4. 08:30'da işe başlıyorum.
0
fotrsapka
(02.10.18)
1- Akşam duş almışsam 7.30, sabah duş alacaksam 6.40.
2- Birkaç ay öncesine kadar yapıyordum ama artık yapmıyorum çoğu zaman.
3- 8.10-8.25 arası.
4- 8.30-8.45.
0
ms brownstone
(02.10.18)
1. Sabah duş alacaksam 6.40 yoksa 6.55
2. Hayır yanımda götürüp iş yerinnde yapıyorum
3. 7:15
4. 8:00
0
xdenizx
(02.10.18)
1.07:20
2.evet
3.08:10
4.08:30
0
veritaslibertas
(02.10.18)
1- 6:45'te uyanıyorum yataktan çıkmam 6:55'e kadar yataktan çıkmıyorum.
2- Hayır.
3- 7:10 gibi.
4- 7:45
0
chicha
(02.10.18)
1. 8.40
2. Kahvaltı yapmıyorum.
3. 9.10
4. 10.00
0
fragile lady
(02.10.18)
5:20
hayir
5:52
6:38
0
lifeframe
(02.10.18)
1. 08:00
2. hayır
3. 08:30
4. 09:00
0
rosey
(02.10.18)
1. 08.30
2. hayır
3. 08.55
4. 09.00
0
buiret
(02.10.18)
1-6.15
2-hayır
3-6.25
4-7.00
0
t joe
(02.10.18)
5.38
hayır
5.50
7 de işte olup 8 de başlıyoruz
0
eja
(02.10.18)
12:40 kalkış
12:50 işr gidiş
12:54 varış
13:30 a kadar ofiste kahvaltı
20:00 de çıkış

bisikletle gitmek 53 saniye amk

yer: kadıköy
0
gadlemler
(05.10.18)
06:45 kalkış 07:30 evden çıkış 08:10 işe varış
kahvaltı var ama eşim 06:30 da kalkıp hazırlıyor onu da
0
burya
(05.10.18)
1. 6:20
2. hayır
3. 6:50
4. servis 7:20 de iş yerinde oluyor. iş 8:00 de başlıyor. bu arada kahvaltı ediyorum.
0
zozjotejmnk
(05.10.18)
(4)

Balık Pişirme Ücretleri

kraldan cok kralci
Balıkçıdan aldığınız balıkları pişirdiğinizde ne kadar ücret ödüyorsunuz? Geçen hafta iki tane palamut için 10 tl ödedim normal mi bu fiyatlar?İstavrit ve hamsi gibi balıkların temizlenmesi için balıkçılar extra ücret alıyor mu?
Balıkçıdan aldığınız balıkları pişirdiğinizde ne kadar ücret ödüyorsunuz?
Geçen hafta iki tane palamut için 10 tl ödedim normal mi bu fiyatlar?
İstavrit ve hamsi gibi balıkların temizlenmesi için balıkçılar extra ücret alıyor mu?
0
kraldan cok kralci
(02.10.18)
Normal
0
kablelvuku
(02.10.18)
bildiğim kadarıyla balık temizlemek için ücret talep eden yok.

ama istanbul gibi biyerdeysen herşey olabilir.

pişirme ücretini bilmiyorum.
0
killerbee
(02.10.18)
kilosuna 6 lira. geçen sene 5 lira alıyorlardı.
0
inheritance
(02.10.18)
iki tane palamuta 2 hafta önce 6 tl ödedim.
0
teritori
(02.10.18)
(7)

Yakın zamanda kira artışı yapan var mı?

veritaslibertas
Kiracı ya da ev sahibi olarak?Yüzde kaç zam yaptınız? Tefe tüfeye göre mi yaptınız?Bonus soru: 1100'ü 1300 yapmak isteseler tepkiniz ne olur?
Kiracı ya da ev sahibi olarak?
Yüzde kaç zam yaptınız? Tefe tüfeye göre mi yaptınız?

Bonus soru: 1100'ü 1300 yapmak isteseler tepkiniz ne olur?
0
veritaslibertas
(28.09.18)
1600'ü 1750 yaptık.
0
sopiro
(28.09.18)
kiracı düzenli ödüyor kirasını e bu yüzden de 10% civarında yaptık. çok şey istersen elindekinden de olursun düşüncesindeyim.
0
lata
(28.09.18)
3350->3500
0
barankovan
(28.09.18)
620 >> 700 (%12 son 1 yıllık tüfe)
www.asmmmo.org.tr

üfe olsaydı (ki yasal hak var şu an buna) %18,5 olacaktı
www.asmmmo.org.tr
0
saim
(28.09.18)
900-1000
0
archery
(28.09.18)
1050i 1300 yapmak istedi 1200e indirdik.
0
inheritance
(28.09.18)
Kiraci olarak 500-550 (600 istedi)
Ev sahibi olarak 1000-1075
0
beetlejuice
(28.09.18)
(4)

birayı soğuk tutmak

zgrydn
kamp sandalyelerimizi ve migros'tan biralarımızı alıp caddebostan sahiline gittik diyelim. biralarımızı pratik şekilde nasıl izole edip soğuk tutabiliriz?
kamp sandalyelerimizi ve migros'tan biralarımızı alıp caddebostan sahiline gittik diyelim. biralarımızı pratik şekilde nasıl izole edip soğuk tutabiliriz?
0
zgrydn
(28.09.18)
termos çanta ve buz aküsü ile.

şunu kullanıyorum ben denize giderken: www.decathlon.com.tr
0
inheritance
(28.09.18)
kablelvuku
(28.09.18)
ben ucuzundan termos çanta aldım 30tl civarı. içine kipadan 2 tlye aldığım termos poşetten koydum. içine 2 buz aküsü koyunca işini en ucuz yoldan görürsün
0
saim
(28.09.18)
www.hepsiburada.com

bir tane bundan alın içine bi iki torba buz atın ve sığdırabildğiniz kadar bira. kamplarda kullanıyorum 18-24 saat arası içilebilir şekilde soğuk tutuyor.

torbayı uzun süre kullanabiliyorsunuz tek kullanımlık değil. yırtmadığınız sürece sıkıntı yok. işiniz bitince içindeki suyu dökün kurutun ve saklayın.
0
jugador
(28.09.18)
(6)

araç bluetooth desteği

archery
usb girişi, bluetoohtu olmayan arabama telefonu (spotify daha doğrusu) bağlama imkanım var mı? Araba çakmağına falan takılabilen bir şey var mıdır bu işi görebilecek?
usb girişi, bluetoohtu olmayan arabama telefonu (spotify daha doğrusu) bağlama imkanım var mı? Araba çakmağına falan takılabilen bir şey var mıdır bu işi görebilecek?
0
archery
(28.09.18)
aux girişi varsa kablo veya bluetooth aux adaptörü ile bağlayabilirsiniz.
0
inheritance
(28.09.18)
Şu türk cihazlar fakat, cızırtı falan oluyor diye ben de almak istiyordum, vazgeçtim

www.hepsiburada.com
0
xdenizx
(28.09.18)
benim arabamda usb girişi telefonu görmüyor. sadece flashdisk ile müzik dinleyebiliyorum.
müzik için aux en temizi olur sanırım.

radyo frekanslı bluetooth aletler cızırtı yapıyor evet.
0
teritori
(28.09.18)
ayrıca forumda okudum radyo frekanslı bluetooth aletlerin cızırtı yapma sebebi radyonun iyi çekmesiymiş, anteni çıkarınca daha iyi oluyormuş.
0
xdenizx
(28.09.18)
tr.gearbest.com

Şunu aldım ben bizim arabaya, cızırtı çok nadir oluyor. Ses kalitesi iyi, her çakmak girişine de uyuyor.

Her çakmak girişine uygun olmayan ama telefonla görüşme olanağı sağlayan modeli de şu:
tr.gearbest.com
0
chicha
(28.09.18)
@xdenizx in gönderdiği linkteki ilk ürün var. Oldukça başarılıydı kullandığım zamanda. Cızırtı va hiç olmuyordu aux a bağlayınca sadece ses bir tık az çıkıyor normale göre
0
solenkol
(28.09.18)
(6)

arıtmalı sebiller (sıcak soğuk su veren cihazlar)

binder dandet
Bunlardan almak istiyorum, direkt tesisata bağlansın - suyu arıtsın-bize sunsun.Ama bulamıyorum (arama yaptım ama bulamadım evet)VAr mı böyle bir alet?
Bunlardan almak istiyorum, direkt tesisata bağlansın - suyu arıtsın-bize sunsun.

Ama bulamıyorum (arama yaptım ama bulamadım evet)

VAr mı böyle bir alet?
0
binder dandet
(27.09.18)
Son zamanlarda woongjin diye bir markanın arıtıcı reklamını görüyorum devamlı, sebil görevi de yapıyordur muhtemelen, büyükçe bir şey. Bakın isterseniz.
0
whoosie
(27.09.18)
Evet var. Halamlar kullanıyor uzun süredir ama sanırım içinde sıcak soğuk deposu olduğu için biraz büyük.
0
sylr
(27.09.18)
www.n11.com

bir direkt kendinden arıtmalı 1500-2000 tl civarında olan sebilller var.

bir de eğer ki hali hazırda arıtıcınız varsa, 100-150 tl'lik, sebilin üstüne konan hazneli bi sistem var. arıtıcıdan bi hat daha çekip normal sebilin üstüne monte edilip kullanılıyor.

normal sebil 400-500 tl + bu aparat 100 tl eğer ki tezgah altı arıtıcınız varsa.
0
jugador
(27.09.18)
bir ofiste şu markanın sebilini görmüştüm, tarif ettiğiniz gibi : www.waternet.com.tr
0
inheritance
(27.09.18)
arçelik 'in var arıtmalı su sebili
0
balik kraker
(27.09.18)
Biz ofiste 2 yıldır kullanıyoruz, özellikle kireç sorunu baya azaldı. Ben buradan bakmıştım: (bkz: https://www.sulax.com.tr/su-aritma-cihazlari/)
0
Besteeprenses
(06.03.26)
(3)

androidde bildirimi tekrar gorme

dedim ben sana
Telefonum LG G4. Instagam bildirimini tekrar gormemin bir yolu var mi? Tesekkurler.
Telefonum LG G4. Instagam bildirimini tekrar gormemin bir yolu var mi? Tesekkurler.
0
dedim ben sana
(27.09.18)
yok
0
kablelvuku
(27.09.18)
bildirimin kendisini değil de, bildirimdeki yazıyı görmenin bir yolu var. bildirim günlüğü diye aratın.
0
inheritance
(27.09.18)
@inheritance bildirim gunlugu yok telefonumda :/
0
🌸dedim ben sana
(27.09.18)
(11)

gözüme matkap parçası geldi

yeteramadenedimherseyi
duvarı deldim deldim, tam son deliği açarken beton olduğu için matkabın ucu kırıldı ve bi parçası gözüme geldi galiba. gözüme bir şeyin çarptığını hissettim ama acımadı ve şu an herhangi bi kızarıklık filan yok ama korktum yine de. gözümde lens vardı o mu korudu acaba? bu saatten sonra bi sıkıntı ol
duvarı deldim deldim, tam son deliği açarken beton olduğu için matkabın ucu kırıldı ve bi parçası gözüme geldi galiba. gözüme bir şeyin çarptığını hissettim ama acımadı ve şu an herhangi bi kızarıklık filan yok ama korktum yine de.

gözümde lens vardı o mu korudu acaba? bu saatten sonra bi sıkıntı olur mu?

bi de bu beton delmek ne işkenceymiş ya. matkap kötü ve eski olduğu için mi delinmiyor acaba? çok zorlandım yani, ittiriyorum ittiriyorum gitmiyor, en sonunda ucunu kırdım zaten xD
0
yeteramadenedimherseyi
(26.09.18)
Matkap ucu duvar delmek için uygun değilse ve çok zorladıysanız kü zorlamışsınız kırılır.

Göz için bişey diyemem, kontrol ettirin bence. Geçmiş olsun.
0
yazgisiz infaz
(26.09.18)
matkap darbeli değilse veya tuğla yerine kolon deldiyseniz zor delinmiş olabilir.
0
inheritance
(26.09.18)
yok tuğla değil işte. iki odanın arasındaki duvar ama çok sert.
0
🌸yeteramadenedimherseyi
(26.09.18)
Göz için kontrole gidin derim.

Matkap zemin için uygun olmayabilir. Matkap uygun olsa bile, taktığınız uç uygun olmayabilir.
0
windowsguvenlikduvari
(26.09.18)
yük taşıyan duvar/kolon mu delmeye çalışıyordunuz acaba? sağlam betona delik delmek için darbeli matkap lazım, sadace oyma hareketiyle delmeye uç dayanmaz. gözünüz için metal kıymığı kaçarsa sıkıntı, spiralle çalışanlarda bazen oluyor, retinayı çizebiliyor. öyle bir endişeniz varsa kontrole gitmenizde fayda olabilir.
0
talemon
(26.09.18)
demire denk gelmiştir. ondan delememişsindir.
0
killerbee
(26.09.18)
Duvar ucunu kıramazsınız, yamulur ama kırılmaz. Tuhaf, geçmiş olsun.

Gözle görülür bir kızarıklık ya da ağrı sızı yoksa korkmayın, tam o esnada refleks ile gözünüzü kırpmışsınızdır ve göz kapağına çarpmıştır ne çarptıysa.

Beton duvarlar normal matkapla zor delinir, kırıcılı delici olması lazım.
0
John Bloor
(26.09.18)
aklıma gelen 3 5 şey var

birincisi arkadaşın dediği gibi duvar delmek olan uçlar çelik delmek için olan uçlar gibi aşırı sert ve kırılgan değildir, yamulur kırılmaz.

ikincisi sanıyorum metal için olan uçla delmeye kalktın ki kırıldı ve sekti.

üçüncüsü gözüne bişey olsaydı eğer o an anlardın, aşırı batma hissederdin. duramazdın falan. özellikle spiral gibi çapak olaylarında göze sıçrayan sıcak metal yapışır.

matkap ucu da çalışırken ısınacağı için, oradan gelen parça da gözüne yapışırdı büyük bir acı hissederdin sonra gözünü her açıp kapadığında batma yapardı.
0
killerbee
(26.09.18)
batma yanma kızarma sulanma bulanık görme

Bunlardan hiçbiri yoksa boşver yat uyu. Biri varsa yarin bı göz doktoruna gözük.
0
the kene
(26.09.18)
yok yok bi şey yok. muhtemelen ben refleksle gözümü kırptım, parça da göz kapağıma çarptı veya lensten filan sekti.
0
🌸yeteramadenedimherseyi
(27.09.18)
@acemi'ye ithafen;

Perde beton ya da kolonlar matkapla delinerek zayıflamazlar. Değil metkap, nerden baksan 7-8 cm çapı olan 10 cm kadar derinliği olan karot delikleri bile etki etmiyor.
0
John Bloor
(27.09.18)
(3)

Yulafı nereden alıyorsunuz?

asocial anchorman
Sabahları yulaf yemeyi seviyorum ama bu marketlerde satılan küçük paketlerdeki yulaflar pahalıya denk geliyor. Diyorum ki ucuz bir seçenek bulursam, tek seferde çok kg alayım, yavaş yavaş tüketirim. Böyle bir seçenek var mıdır? Lokasyon: Ankara
Sabahları yulaf yemeyi seviyorum ama bu marketlerde satılan küçük paketlerdeki yulaflar pahalıya denk geliyor. Diyorum ki ucuz bir seçenek bulursam, tek seferde çok kg alayım, yavaş yavaş tüketirim. Böyle bir seçenek var mıdır? Lokasyon: Ankara
0
asocial anchorman
(25.09.18)
Lifalif alıyorum ben migrostan. genelde indirim görürsem evde olsa da alıyorum ama dediğiniz gibi pahalı oluyor olabilir yine de.
0
veritaslibertas
(25.09.18)
metro markette oluyor genelde. 1 kiloluk ve 3 kiloluk gördüğümü hatırlıyorum.
0
inheritance
(25.09.18)
Lifalif'in kuru meyvelisini alıyorum ben. 8-9 porsiyon çıkıyor benim için.
0
sopiro
(25.09.18)
(4)

Amazondan alışveriş

condom kurşunu
İçin biraz beklemek mi lazım. Rezalet başlıklarına konu olmayayım. Viraz trye alışsınlar sistemleri otursun. Alışveriş yaoan var mı hatta ürününü teslim alan varsa daha iyiy olur
İçin biraz beklemek mi lazım. Rezalet başlıklarına konu olmayayım. Viraz trye alışsınlar sistemleri otursun. Alışveriş yaoan var mı hatta ürününü teslim alan varsa daha iyiy olur
0
condom kurşunu
(21.09.18)
Ben iphone aldım açıldığı gün,hızlı kargo seçtim bugün geldi.Gebzeden ümraniyeye 2 günde.Neyse,kutudan fatura çıkmadı,sadece sevk irsaliyesi var.Fatura için aradım,"netten indirin yazdırın" dediler:))yazdırdım faturayı baktım imei numarası yok.Tekrar aradım "biz faturalara imei no yazmıyoruz"dediler.15-20 dk lık görüşmeden sonra imei yazan bi evrak veremediklerinden iade etmek istedim.İade için bi çıktı alıp kutuya yapıştırıp mng kargoya gittim.Mng kargo iade kodu istedi.Tekrar amazonu aradım,bi yetkili "telefonu kapatınca bir kod alacaksınız"dedi.Tabii ki kod falan gelmedi.15 er dakikalık 4 çağrı sonucunda,kargoyu benim ödemem istendi,onlar bana verecekmiş.Yani pişman oldum.Abd amazondan aldığım ürünü bile çok daha kolay iade etmiştim.Şu an kargoyu ve telefonun parasını alabilecek miyim bilmiyorum.Uzun süredir netten alışveriş yapan biri olarak ilk defa mağdur oldum.Hem de en güvendiğim marka tarafından
0
arenas
(21.09.18)
indirimli bir şey vs. almayacaksan bekle bence kargo konusunda sıkıntılar var gibi.
0
mattiadestro
(22.09.18)
açıldığı gün sipariş verdim. bugün teslim edildi. iki parça ürün sipariş vermiştim, üç kutu geldi. fazla kutunun içinden benim sipariş vermediğim bir telefon çıktı. amazon'u aradım, geri gönderin kargo ücretini siz ödeyin makbuzunu mail atın iki saat içinde iade edilir dediler.
0
inheritance
(24.09.18)
ben bi tras makinesi aldim. 2 gundur daha gelmedi. mng kargo ile gondermisler. mng kargo ile daha once sorunlar yasadim. ne yapacagiz bilmiyorum.. ayaklarina gidip alacagim mecburen, yoksa geri gonderecek bu manyaklar. bi daha hic ugrasamam.

kargo sectirseydi iyi olurdu. ilerde olur ama daha yeniler. ben kargoyu aldiktan sonra amazon com tr'ye birkac firca cekecegim.
0
Leonardo~Da~Vinci
(24.09.18)
(3)

c veya c# ile ufak bir askeri kod

diffarentiationation
whatsap profil fotoma yazacağım bu kodu.int xŞAFAK xburada x her gün 21'den geriye doğru sayacak. 6 ekim'de x=21, 26 ekim'de 1 olacak.burada x'i nasıl tanımlayabilirim basitçe?maksat biraz kod bilen kesim bedelli yaptığımı bilsin.
whatsap profil fotoma yazacağım bu kodu.

int x
ŞAFAK x

burada x her gün 21'den geriye doğru sayacak. 6 ekim'de x=21, 26 ekim'de 1 olacak.
burada x'i nasıl tanımlayabilirim basitçe?

maksat biraz kod bilen kesim bedelli yaptığımı bilsin.
0
diffarentiationation
(21.09.18)
abi askeri kod ne ya :D

bugünün tarihinden askerlik tarihine saydırmak istiyorsan:
var x = DateTime.Now;
var safak = new DateTime(year1, month1, day1);
aradaki farkı alırsın, her gün bittiginde azalması için koşullu bir sayaç yapısı kurarsın. İki tarihi de ben belirlerim diyorsan;
var x = new DateTime(year1, month1, day1);
var safak = new DateTime(year1, month1, day1);
şeklinde tanımlar yine buradan yürürsün. tanımları çok hatırlayamadım şimdi ama bu şekilde olması lazım.

edit: c# için bu arada
0
nick ver bakim abine oradan
(21.09.18)
instagramda yazı ekleme kısmı varya ordan yaz geç.

i.imgflip.com
imgflip.com ya da.
0
rhan
(21.09.18)
DateTime terhis = new DateTime(2018, 10, 27);
TimeSpan kalan = (terhis - DateTime.Now);
Console.WriteLine("{0} gün kaldı",kalan.Days);
0
inheritance
(21.09.18)
(2)

İstanbulKart iOS uygulaması

dolmalik bi bey
Bugün ilk defa ₺5 yükleyeyim dedim, deneme amaçlı, bana diyor ki "Yükleme işlemlerinizi [bir yükleme yaptığım halde çoğul ifade] tamamlamak için istanbulkart'ınızı aşağıdaki noktalardan birine okutunuz. * ODM (Otomatik Dolum Noktası)/Biletmatik * Akıllı Durak'lardaki istanbulkart Talimat Yükleme Nok
Bugün ilk defa ₺5 yükleyeyim dedim, deneme amaçlı, bana diyor ki

"Yükleme işlemlerinizi [bir yükleme yaptığım halde çoğul ifade] tamamlamak için istanbulkart'ınızı aşağıdaki noktalardan birine okutunuz.

* ODM (Otomatik Dolum Noktası)/Biletmatik
* Akıllı Durak'lardaki istanbulkart Talimat Yükleme Noktası"

Madem buralara giderek yükleme yapacağım, ben ne anladım bu işten? Bir tek ufak banknot (5, 10) olmadığı zaman işe yarar bu uygulama.

ŞİMDİ BEN BU NOKTALARA GİTMEDEN DİREKT KARTI OTOBÜSE VEYA TURNİKEDE KARTIMI OKUTMAM GEREKSE MAĞDUR MU OLACAĞIM? NE SAÇMA İŞ.
0
dolmalik bi bey
(21.09.18)
otobüsteki veya turnikedeki cihazın geçiş esnasında bağlantı kurup database üzerinden bakiye sorgusu çekmesi uzun sürüyor. bu yüzden başka bir noktadan kartın içindeki bakiyenin güncellenmesi gerekli.
0
orpheus
(21.09.18)
offline bakiye var demek ki kartta (bakiye kartın üzerinde, merkez sunucuda değil.). otobüste kartı okuttuğunuzda merkeze gidip bu kartın bakiye yüklemesi var mı diye sorması ve varsa bakiyeyi karta yüklemesi zaman alan bir işlem. (zaman alan derken 5 - 10 dk değil ama bir kaç saniye sürse bile arkada sıra varken zaman alıyor denilebilir.)

kartta online bakiye olsa (bakiye kartta değil, merkez sunucuda) her seferinde merkeze gidip kartta bakiye var mı diye sorması gerekirdi.
0
inheritance
(21.09.18)
(6)

uygun fiyatlı kahve

yuvarlanantencereninkapagi
nereden alınır? kahhve.com'dan alıyordum, kg fiyatı ortalama 120 TL olmuş :0çözelim bu işi.
nereden alınır? kahhve.com'dan alıyordum, kg fiyatı ortalama 120 TL olmuş :0

çözelim bu işi.
0
yuvarlanantencereninkapagi
(20.09.18)
inheritance
(20.09.18)
Tchibo’da 100gr’mı 6,5-7-8 vs olan kahveler bulabilirsiniz. Kalitesi sorgulanır tabii, ne kadar gurme olduğunuza bağlı.
0
sopiro
(20.09.18)
gurme sayılmam, sadece uygun fiyata orta halli bir kahve içmek istiyorum
0
🌸yuvarlanantencereninkapagi
(20.09.18)
Tchibo'da artmadiysa 6,5 tl'ye var. (kilosu 65 lira)

starbcuks sumatra iciyoruz normalde, son sefer bunu aldik. icimi daha yumusak. cok kotu de degil ama oyle aman aman da degil (africa bilmemneydi adi galiba)
0
brkylmz
(20.09.18)
Öyle bir şey yok sanıyorum. Ben de 250 grama en az 5 Euro veriyorum, iyi blend 7 civarında oluyor. 120 TL o nedenle çok değil. Kahve maalesef lüks bir şey.

Starbucks kömür satıyor, Tchibo'da hep kırık, kalitesiz kahve çekirdeği var ama Starbucks'ın kömürlerinden iyidir yine kavrulma şekli. Zapatista bayagı yaygınlastı ve sizin söylediginiz fiyatın altında paketli kahveleri. Bir sürü yerden alabilirsiniz: www.facebook.com

Bir de, ucuz kahve arıyorsanız üzerinde sadece ''son kullanma tarihi'' olanlara bakın. İyi kahvenin ise kavrulma tarihi yazar üzerinde, doğal olarak da pahalıdır.
0
buf-e kür
(20.09.18)
İşin içinde olduğum için söylüyorum, o fiyat, maalesef normal. Kur yüzüden müşterilerimize kahve satamıyoruz. Daha ucuzu illa ki var ama kalite de düşecektir tabii.
0
yazarcik
(21.09.18)
(4)

amazon

nick bulamadim
amazon'dan kulaklık alacaktım sorun oluştu. daha önce kullanmıştım bu sorunu yaşamadım. 2 farklı kartla denedim aynı. sorun ne olabilir? hesaptan baktım parayı çekmemiş. ödeme aracını kontrol et deyince ödeme bilgileri güncellendi diyor ama sonra yine aynısı çıkıyor.
amazon'dan kulaklık alacaktım sorun oluştu. daha önce kullanmıştım bu sorunu yaşamadım. 2 farklı kartla denedim aynı. sorun ne olabilir? hesaptan baktım parayı çekmemiş. ödeme aracını kontrol et deyince ödeme bilgileri güncellendi diyor ama sonra yine aynısı çıkıyor.
0
nick bulamadim
(19.09.18)
kartın limiti var mı? ben de 99 liralık alışveriş için sanal karta 100 lira limit tanımladım, ödeme alamadı. 150 lira limit tanımladım, ödeme başarılı oldu.
0
inheritance
(19.09.18)
yok limitle ilgili olduğunu sanmıyorum. biri banka kartıydı zaten. para da vardı. ama anlamadım. gerçi sipariş kısmına girine 20 eylül'de kargolanacak diyor. belki olmuştur. ama alırken bugün kargolanır diyordu. anlamadım.
0
🌸nick bulamadim
(19.09.18)
Bank kartınız internet alışverişine açık mı?açıksa aylık int alışveriş limiti varsa onu aşıyor olabilirsiniz.Aynısı az önce başıma geldi,limiti arttırıp yeniden denedim,başarılı oldu
0
arenas
(19.09.18)
bence kartı silip tekrar ekleyin. tahmin yürüterek cevap veriyorum bunu yaparsanız düzelmesi muhtemel.
0
jamiro
(19.09.18)
(7)

Kulakiçi Bluetooth Kulaklık Kullananlar

bos gezenin bos ustasi
Hangi marka model kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Nesi kötü nesi iyi?
Hangi marka model kullanıyorsunuz?
Memnun musunuz? Nesi kötü nesi iyi?
0
bos gezenin bos ustasi
(18.09.18)
bose kullanıyorum. nafir noise cancelation olan cihazlardan biri. millet otobüste birbirini yerken ben müziğin keyfini çıkarıyorum. ama çok pahalı meret. 1.5 k falan
0
mayeskuel
(18.09.18)
Vermem o kadar. Araba alicim:)
0
🌸bos gezenin bos ustasi
(18.09.18)
jbl kullanıyorum. sakın ha sakın philips alma en fazla 3 ay dayanıyor hemen cortluyor jack kısmı. 3 tane eskittim öyle. jbl güzel. benimki çok pahalı değil valla 50-60 lira bi şey.

aga 1.5k kulaklığa verilir mi ya metrobüste adam kolunu taksa gitse kulağımdan önce kulaklığa bakarım koptu mu diye :)

evet fakirim :(

edit: bluetooth sormuşsun. kablolu sandım özür dilerim.
0
rahat ya
(18.09.18)
en-de.sennheiser.com

ben de sennheiser cx7bt kullanıyorum. şarjı fena değil 10 saat falan gidiyor. ses kalitesi süper zaten bundan iyisini kullanmak kısmet olmadı xD bunuda kardeşim doğum günü hediyesi almış geçen sene 500 tl civarıydı sanırım. boyuna asılan kısma takılmayın kulaklık toplam 49gr zaten o boyunlukta hiç yok gibi. 2 cihaza kadar destekliyor. sesli komutla arama falan yapabiliyosun değişik bir özellik. gürültü engelleme falan yok ama gayet yalıtımlı dışarı ses vermiyor içeride almıyor =) bir de qualcomunmu ne bi çipi varmış galiba içinde uyumlu cihazlarda daha iyi ses alıyomuşsun galiba onu tam anlamadım bilmiyom xD öyle işte. umarım yardımcı olabilmişimdir...
0
0zzy
(18.09.18)
xiaomi bluetooth alıcı ile tüm kulaklıklarımı kablosuz olarak kullanıyorum.
0
zebragibi
(18.09.18)
linkteki ürünü 1 yıldır kullanıyorum en ufak bir sorun yaşamadım..
10saat batarya ömrü var.. özellikle bisiklet turlarında kablosuz bağlantı müthiş keyifli oluyor..
mesela tur esnasında arayan olursa, kulaklık üzerindeki butona basınca görüşme direkt başlıyor..

www.aliexpress.com
0
strobist
(19.09.18)
jabra (boyuna takılanlardan) almayın. halo smart 2 kere temassızlıktan değişti. en sonunda elite 25e gönderdiler. o da telefon cebimdeyken elimi telefonun üzerine götürünce bağlantısı kesiliyor.
0
inheritance
(19.09.18)
(3)

bu kulaklık orjinal midir sizce? bu kadar fiyat farkı nasıl mümkün?

stanhiver
Selamlar, şu kulaklığı almaya karar verdim: https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_sony-mdr-ex650apt-mikrofonlu-kulak-i%C3%A7i-kulakl%C4%B1k-alt%C4%B1n-1156608.html?rbtc=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C&gclid=CjwKCAjwrNjcBRA3EiwAIIOvq_v__jcurfery3cmZWk_RLr5Z9X2cfSYZIX2wUe0n_Lx50GYyi8TVRoCSZ4QAvD_BwE&gclsrc=aw
Selamlar,

şu kulaklığı almaya karar verdim: www.mediamarkt.com.tr

n11'de iki satıcı nerdeyse yarı fiyatına satıyorlar ürünü: urun.n11.com

urun.n11.com

bu nasıl mümkün? orjinal ithal olduğunu söylemişler ve garantisi yok. böyle bişey olabilir mi? Sizce alayım mı? Siz ne yapardınız?
0
stanhiver
(10.09.18)
mediamarkttaki EX650APT, n11dekiler EX650AP. farkı nedir bilmiyorum ama modeller farklı olabilir.
0
inheritance
(10.09.18)
bir fark var mı emin değilim. sony'nin orjinal sitesinde ap yazıyor. mağazalara tıklayınca apt olan mediamarkt'a yönlendirdi.
0
🌸stanhiver
(10.09.18)
Garantisi yok demişse ben işkillenir almazdım.
0
bir fincan kahve ile film izlemek
(10.09.18)
(8)

Karton bardak nereden alalım?

karabasun
merhabalar. bazı sabahlar kahvemizi yanımıza almamız gerekiyor ve her yere termos götüremiyoruz. yolda içmek üzere karton bardağa ihtiyaç oluyor. ben bugüne kadar eve aldığım hiç bir karton bardağı beğenmedim. kafelerde gördüğümüz kaliteli karton bardakları nereden alabiliriz?
merhabalar.

bazı sabahlar kahvemizi yanımıza almamız gerekiyor ve her yere termos götüremiyoruz. yolda içmek üzere karton bardağa ihtiyaç oluyor. ben bugüne kadar eve aldığım hiç bir karton bardağı beğenmedim. kafelerde gördüğümüz kaliteli karton bardakları nereden alabiliriz?
0
karabasun
(07.09.18)
eminönü
0
neverlose
(07.09.18)
metro grossmarkete bakabilirsin.
0
teritori
(07.09.18)
eminönü kurukahveci'nin sokağı. kalitesi parasına göredir.
0
qobel
(07.09.18)
metro market. ama bayağıdır kapak bulamıyorum metroda.
0
inheritance
(07.09.18)
inheritance+1
metro ama kapak yok
0
bordeaux
(07.09.18)
bardakları metrodan alabilirsiniz ama kapakları çok kötü. delik kısmından hemen yırtılıyor.
0
dedim ben sana
(07.09.18)
metro marketlerde boy boy var
0
basond
(07.09.18)
Genelde bu ve bunun gibi ürünleri arkadaşlarım aracılığı ile keşfettiğim ambalaj store var, daha fazla bardağı ucuza almak isterseniz www.ambalajstore.com buradan ulaşabilirsiniz.
0
spacenet
(17.12.22)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.