Giriş
(2)

macOS High Sierra

AlsterWasser
Merhaba,2015 Early Mac Air var bende bir tane. macOS High Sierra'ya geçeyim mi ? Ne dersiniz? don't fix if ain't broke kafasından dolayı hiç dokunmuyorum ama..artılar eksiler?
Merhaba,

2015 Early Mac Air var bende bir tane. macOS High Sierra'ya geçeyim mi ? Ne dersiniz?

don't fix if ain't broke kafasından dolayı hiç dokunmuyorum ama..artılar eksiler?
0
AlsterWasser
(02.03.18)
bende de aynı cihaz var, sierra ile gelmişti ama bazı minör buglar vardı. high sierra'ya geçince hepsi düzeldi. performansta olumlu ya da olumsuz bir değişim olmadı ama herşey eskisinden daha stabil.
0
theseachange
(02.03.18)
Geç.
0
insan kus misali
(02.03.18)
(5)

akıllı ve hafif laptop

neynep
fotoşop çalıştırabilecek ( aynı zamanda chrome'da 10 tab açık) en hafif ve en uygun fiyatlı bilgisayar sorsam, ne derdiniz? Teşekkürler. (lenovo ideapad vardı bi zamanlar, onun ikinci eli filan mı alsam napsam)
fotoşop çalıştırabilecek ( aynı zamanda chrome'da 10 tab açık) en hafif ve en uygun fiyatlı bilgisayar sorsam, ne derdiniz?

Teşekkürler.

(lenovo ideapad vardı bi zamanlar, onun ikinci eli filan mı alsam napsam)
0
neynep
(02.03.18)
Asus zenbook

6 7 lere çıkabilirsen dell xps.
0
shenergy
(02.03.18)
alabiliyorsan dell xps 13
0
PoscheN
(02.03.18)
biliyorum, performans için fiyatta çıkmak gerekiyor, tabii ki öyle :/ ama biraz alçaktan uçan fiyatlarda desek?
0
🌸neynep
(02.03.18)
takilmazsan thinkpad x ya da t serisinden ikinci el bir cihaz alabilirsin. butcen biraz olsaydi, sana bendeki thinkpad p50'yi onerirdim. kullanilmamis, kutusunda satista suan (£1000).
0
ubi dubium ibi libertas
(02.03.18)
Ubi +1
İlanım vardı sitede. Bir bak istersen.
0
Giovanni Pipitto
(02.03.18)
(11)

Dosya isimlerini topluca degistirme

bruceandwayne
Icin bir program var midir acaba? Soyle izah edeyim bir muzik albumu dusunun klasor halinde track 1 track 2 olarak sirali. Ben bu muzik albumundeki sarkilari bir pdf veya word dosyasindan otomatik olarak isimlendirmek istiyorum, her bir sarki ismini, sirayla. Manuel olarak degil tabi ki :)Tesekkur e
Icin bir program var midir acaba?

Soyle izah edeyim bir muzik albumu dusunun klasor halinde track 1 track 2 olarak sirali. Ben bu muzik albumundeki sarkilari bir pdf veya word dosyasindan otomatik olarak isimlendirmek istiyorum, her bir sarki ismini, sirayla. Manuel olarak degil tabi ki :)

Tesekkur ediyorum.
0
bruceandwayne
(02.03.18)
zamanında sözlüğe şöyle bir şey yazmışım ama tekrar duyurunuzu okuyunca aradığınız şey değil galiba.

yine işinize yarar belki diye paylaşayım.

eksisozluk.com
0
efreet sultan
(02.03.18)
kafanıza göre isim değil, geçek isimlerini istiyorsunuz tabi değil mi? (şarkılar da mp3 doğru mu)
0
kisa
(02.03.18)
www.lifewire.com
bunlardan birini deneyebilirsiniz. Verdiğiniz listeye göre değil de internette arayıp bulup yapar
0
kisa
(02.03.18)
Tabi ki, yani trackler halindeki albumu bir word veya pdf dosyasindan guncellemek, isimlerini ve mumkunse id taglerini guncellemek istiyorum.
0
🌸bruceandwayne
(02.03.18)
Mp3 degil wav veya aiff geneli.
0
🌸bruceandwayne
(02.03.18)
müzik dosyalarının isimlerini toplu halde değiştirme için www.mp3tag.de
0
unifeel
(02.03.18)
Arkadaslar burada kilit nokta elimdeki word veya pdf dosyasindan guncellemek.
0
🌸bruceandwayne
(02.03.18)
muhtemelen verdiğim link işinize yaramayacaktır :S
0
kisa
(02.03.18)
önce bu şekilde isimleri düzenle i.hizliresim.com %artist% - %title% şeklinde olmasına dikkat et. sonra da yukarda gönder simgesine tıklayıp word ya da txt isediğin dosya biçimini düzenlediğin isimleri aktar. i.hizliresim.com word de düzenle sonra gene aktar. rtf=word
0
unifeel
(02.03.18)
Yapmak istedigim klasordeki tum sarkilari,ki her birinde minimum 99 track var, import edecegim pdf veya word dokumanindan otomatik olarak isimlendirmek. Teker teker yazma ile ugrasilamaz zira fazla sayida klasor ve track var.
0
🌸bruceandwayne
(02.03.18)
Arkadaslar buldum, birilerinin isine yarar diye buraya birakiyorum, tekrar tesekkurler.

www.creativefieldrecording.com
0
🌸bruceandwayne
(02.03.18)
(3)

sql server satır sütun dönüştürme

altinci nesil caylak
merhaba, 1 numaralı listenin 2 numaralı şekilde gelmesini nasıl sağlarım?aslında sp ile loop kullanarak yaptım ama yaptığımı pek beğenmedim. unpivot denedim ama beceremedim :) tek sorgu ile yapma imkanı var mı?teşekkürler.
merhaba, 1 numaralı listenin 2 numaralı şekilde gelmesini nasıl sağlarım?

aslında sp ile loop kullanarak yaptım ama yaptığımı pek beğenmedim. unpivot denedim ama beceremedim :)

tek sorgu ile yapma imkanı var mı?

teşekkürler.
0
altinci nesil caylak
(02.03.18)
bu şekilde gruplayabileceğim bir alanım yok, her satır unique, ben 3'erli satır haline getirmek istiyorum.
0
🌸altinci nesil caylak
(02.03.18)
fonksiyon yaz, tablo olarak dönsün?
0
rhan
(02.03.18)
fonksiyon değil de sp ile hallettim ama daha kısa bir yöntemin olup olmadığını araştırıyorum.
0
🌸altinci nesil caylak
(05.03.18)
(2)

Samsung j7 prime or max hangisini seçmeli?

filipis
Önceki duyuruda anneye alınacak telefon diye sormuştum, araştırma ve cevaplar üzerine şıkkı ikiye indirdim. Hepsiburadadan sıfır alacağım. İkisininde fiyatı aynı gibi.1. Samsung j7 primeKötü yanları-kasa plastikİyi yanları-samsung türkiye garantili2. Samsung j7 maxKötü yanları-ithalatçı garantiliİyi
Önceki duyuruda anneye alınacak telefon diye sormuştum, araştırma ve cevaplar üzerine şıkkı ikiye indirdim. Hepsiburadadan sıfır alacağım. İkisininde fiyatı aynı gibi.

1. Samsung j7 prime

Kötü yanları
-kasa plastik

İyi yanları
-samsung türkiye garantili


2. Samsung j7 max

Kötü yanları
-ithalatçı garantili

İyi yanları
-ekran daha büyük
-daha hızlı
-alüminyum kasa
-kamera daha iyi

Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz. Normalde j7 max alırım fakat İthalatçı garantisi kararsız bıraktı
0
filipis
(02.03.18)
j7 prime kullanıyorum ve memnunum. ekranı zaten yeterince büyük,kamerası da ortalamanın üstünde. j7 max ile kıyaslamasını bilemicem ama garanti konusunda da birinci şık daha mantıklı
0
möldersgotinnue
(02.03.18)
J7 Prime kullanıyorum. Telefon performans olarak iyi ama kamerasında odaklama sorunu var. Bazen odak yapmıyor. Plastik kasaya sahip değil bu arada. Arka yüzeyi ve yan yüzeyleri tamamen metal. Ben arada bir fark göremedim. Ekranı daha büyükse ikinciyi tercih ederdim.
0
dissendium
(02.03.18)
(1)

Sesi müzikten ayırma programı

old possum
Müzikten insan sesini ayırmak için arayüzü çok karmaşık olmayan bir program var mı bildiğiniz, önerebileceğiniz? Teşekkürler.
Müzikten insan sesini ayırmak için arayüzü çok karmaşık olmayan bir program var mı bildiğiniz, önerebileceğiniz? Teşekkürler.
0
old possum
(02.03.18)
vokali müzikten ayırmak mümkün değil maalesef. vokaller genelde mono olduğu için, programla stereo bölümleri kaldırarak vokali biraz daha öne çıkarabilirsin sadece.
kolay bir yöntem olarak, ücretsiz olan audacity programını tavsiye ederim. "effect/vocal reduction and isolation" sekmesinden gerekli ayarlamaları yapabilirsin.
0
rare
(02.03.18)
(2)

linux twitter uygulaması

zugas
Linux mint için tweet deck ya da ona benzer hangi uygulamayı tavsiye edersiniz? bir de tweet decki nasıl kurarım bir iki yere baktım ama henüz linuxda yeni olduğum için tam çözemedim. br de öneri, yazılımcılar, ilgilenirseniz, linuxa tweet deck benzeri bir uygulama geliştirebilirsiniz. tavsiye derim
Linux mint için tweet deck ya da ona benzer hangi uygulamayı tavsiye edersiniz?

bir de tweet decki nasıl kurarım bir iki yere baktım ama henüz linuxda yeni olduğum için tam çözemedim.

br de öneri, yazılımcılar, ilgilenirseniz, linuxa tweet deck benzeri bir uygulama geliştirebilirsiniz. tavsiye derim.
0
zugas
(01.03.18)
tweetdeck tarayicida kullaniliyor, FYI

linux icin TweetDeck uygulamasi yok
0
supergirl
(02.03.18)
twitter uygulaması vb. şeylerin tanıtımını ben hep www.omgubuntu.co.uk adresinde gördüm. bakabilirsiniz.
0
throw down the sword
(02.03.18)
(3)

Jbl bluetoothlu hoparlöre başkası nasıl girebiliyor?

a man alone
bluetooth başka bir şey kullanmadığım için bilmiyorum. Hoparlörü laptop a bağladım. Ama başkası gelip telefonuyla bağlantı kurabiliyor ve laptop iptal oluyor. İstese komşu bile cihazı kullanabilir. Bunun bir çözümü yok mu? Acayip mantıksız geldi bana.
bluetooth başka bir şey kullanmadığım için bilmiyorum. Hoparlörü laptop a bağladım. Ama başkası gelip telefonuyla bağlantı kurabiliyor ve laptop iptal oluyor.
İstese komşu bile cihazı kullanabilir.

Bunun bir çözümü yok mu? Acayip mantıksız geldi bana.
0
a man alone
(01.03.18)
ya aslında onun olayı arkadaşlarınla falanken bak bu şarkı çok güzel, sonra diğerinin kendi şarkısını dinletmesi, sonra diğerinin de dinletmesi şeklinde olması lazım. aynı anda 3 kişi bağlanabiliyordu galiba. ben müthiş bir özellik olarak görmüştüm. iptal edilebiliyor mu kitapçığa bakmak lazım da bt mesafesi 3-4 metreden sonra sapıtan bir teknoloji hadi 6 metre diyelim çapınızda sürekli birileri mi var?
0
ozdek
(02.03.18)
hangi modeli?
GO'da olmasi imkansiz. once uzerindek fiziksel tusa basarak bluetooth eslesme modunu aktif etmek gerekiyor
0
jedilance
(02.03.18)
@ozdek Çapımda birileri var. Kimse trollemedi de ama arkadaş yapınca garip geldi.

@jedilance modeli charge 3
0
🌸a man alone
(02.03.18)
(5)

ipad dizi izleme sorunu

feldspar
house of cards’ı izliyorum. ipadde her izlediğimde (safari ve chrome) ara ara 5 saniye geri sarıyor çıldırtıcı bir şey. sahneleri tekrar tekrar izletiyor. bu sorunu yaşayan var mı, nasıl çözerim?
house of cards’ı izliyorum. ipadde her izlediğimde (safari ve chrome) ara ara 5 saniye geri sarıyor çıldırtıcı bir şey. sahneleri tekrar tekrar izletiyor. bu sorunu yaşayan var mı, nasıl çözerim?
0
feldspar
(01.03.18)
Bende aynı sorun var. İpar air 2 ama ben bağlantımda sorun olduğunu düşünüyorum
0
gullak
(01.03.18)
@gullak bence ipadle ilgili bir problem. laptopta olmuyor
0
🌸feldspar
(01.03.18)
Bende de iPad Air 2 de aynı sorun oluyor. Arada player değiştiriyorum her zaman olmasa da bazen düzeliyor. Bana da internet bağlantı kaynaklı gibi geliyor..
0
gkhnynk
(01.03.18)
Ben de aynı şeyi yaşadım safari’de izlerken. (iPad pro 10.5)
iPad ile ilgili problem bence de, birden fazla kişinin yaşadığı sorun nasıl internet kaynaklı olabilir ki.
0
bir fincan kahve ile film izlemek
(04.03.18)
laptopta aynı sorun olmuyor. üst sürüme güncelleyince düzeldi şimdilik. bakalım tekrar edecek mi
0
🌸feldspar
(21.03.18)
(2)

Acil photoshop sorusu

senolll
Merhaba,autocad'ten export edilen çizgiler var sayfa boyutunda alıyorum A0 kadar. Ben bunu photoshop'a atıp orada çalışınca, 300 dpi demesine rağmen kalite çok kötü. Aynı dosyayı illustrator'a atıp oradan çıktı alınca çizgiler çok güzel ama photoshopta çalışınca detaylar kayboluyor. Ve benim photosh
Merhaba,

autocad'ten export edilen çizgiler var sayfa boyutunda alıyorum A0 kadar. Ben bunu photoshop'a atıp orada çalışınca, 300 dpi demesine rağmen kalite çok kötü. Aynı dosyayı illustrator'a atıp oradan çıktı alınca çizgiler çok güzel ama photoshopta çalışınca detaylar kayboluyor. Ve benim photoshopta çalışmam lazım :/

i.hizliresim.com

Üstteki photoshop, altakki ai. Photoshopta çalışıp nasıl daha iyi kalite elde edebilirim? 300 dpi zaten yeterince iyi olması gerekmiyor mu ya? Image size 348 M ve 8700x14000 piksel. A4 te deneme çıktı alınca çok kötü :/

Birkaç bitirdiğim çalışma var kalite kağıtta berbat, onlara yapılacak bir şey yok herhalde artık ama kalanı için ne yapabilirim?

Photoshopta renklendirmeleri yapıp ai'ya atıp çizgileri orada mı getireyim üstüne? Ya da başka?

Teşekkürler
0
senolll
(01.03.18)
Illustrator'de renklendirseniz ? Muhtemelen yeterli olmuyor çözünürlük ve scale ederken bozuluyor gibi en temizi vektörel çalışmak.
0
hayyam ara
(02.03.18)
maalesef illustratorde çok hızlı değilim :/ bir de photoshopta seçim araçları iyi çalışıyor, bir sürü yeri hızlıca boyabiliyorum da elimdeki çizimde parçalar kesikliyse birleştirmesi zor oluyor ai'de
0
🌸senolll
(02.03.18)
(1)

şu photoshop'ta nasıl yapılır?

tabudeviren
https://pbs.twimg.com/media/DXJA89NWAAEVz5o.jpg1) arkaplanın kağıt efekti,2) yazıların kağıda damga gibi çıkarılmış olması.
pbs.twimg.com

1) arkaplanın kağıt efekti,
2) yazıların kağıda damga gibi çıkarılmış olması.
0
tabudeviren
(01.03.18)
Hazır mockupları var, üzerine istediğin içeriği yerleştirebilirsin.
0
oxygene
(01.03.18)
(2)

Kablolu/Kablosuz Kafa Bantlı Kulaklık önerisi

Speed writer
Ders çalışırken video, ses kaydı dinleme amaçlı kullanacağım. Gün boyunca 4,5,6 saat yeri gelecek kafamda kalacak. Tabi arada çıkaracağım. Yapı gereği kafam büyük kulaklarım da büyük :/ Kulağın etrafından dolaşan yok mudur büyük çerçeveli, diğerleri kulağımı sarmıyor baskı uyguluyor :( Buna uygun ka
Ders çalışırken video, ses kaydı dinleme amaçlı kullanacağım. Gün boyunca 4,5,6 saat yeri gelecek kafamda kalacak. Tabi arada çıkaracağım. Yapı gereği kafam büyük kulaklarım da büyük :/ Kulağın etrafından dolaşan yok mudur büyük çerçeveli, diğerleri kulağımı sarmıyor baskı uyguluyor :( Buna uygun kablolu veya bluetooth olabilir. Kablolular daha ucuz bildiğim kadarıyla tercihimdir.Ayrıca tablete de takacağımdan usb girişli olmaması iyi olur. Var mıdır kulaklarıma batmayacak kafa ağrıtmayacak bir kulaklık? Not: 5 6 saat dinlemek tabiki kafa ağrıtır baskıdan dolayı ama olabilecek minimumu kastediyorum :) Detayları da aklıma geldiğince yazdım.Son olarak bütçe 150 maksimum 200 diyeyim.Bekliyorum önerilerinizi.
0
Speed writer
(01.03.18)
ananiyimioguz yorumlarda rahat olmadığını yazmışlar, ayrıca gözlük kullanıyorum gözlük için de kötü demişler :/ 1.öncelik rahatlık diğer sırada ses kalitesi benim için.
0
🌸Speed writer
(02.03.18)
Başka yardımcı olabilecek yok mu?
0
🌸Speed writer
(02.03.18)
(2)

wix'le ilgili bir sorum var

a man alone
satış sitesi yapıyorum ama bir sorunu çözemiyorum.satış için yüklediğim bir görüntü üstten ve alttan kesilmiş şekilde yarım görünüyor. nedenini bilen var mıdır? soracak kimse ya da bir yer de yok.
satış sitesi yapıyorum ama bir sorunu çözemiyorum.

satış için yüklediğim bir görüntü üstten ve alttan kesilmiş şekilde yarım görünüyor.
nedenini bilen var mıdır? soracak kimse ya da bir yer de yok.
0
a man alone
(01.03.18)
Ekledigin gorselin boyutlari buyuk olabilir mi?
0
hlt1985
(01.03.18)
evet boyutları büyük. çünkü zoom yapıldığı zaman detay görünsün istiyorum. ama en azından boyutunu biraz azaltabilirim.

bu arada 2. bir sorun daha yaşadım; yüklediğim görüntünün site içerisinde ne kadar büyüklükte olacağını da seçemiyorum. bunun çözümü var mı sence?
0
🌸a man alone
(01.03.18)
(8)

Xiaomi Mi 6 Ekran Koruyu ve Kılıf Önerisi

quaker
Herkese merhaba,Hanıma bu telefonu aldım, bayıla bayıla kullanıyor ancak hem kılıf hem de ekran koruyucu olmadığından çok tedirgin bir şey olacak diye.Bildiğiniz kaliteli bir kılıf ve ekran koruyucu var mı? Hepsiburada'dakilerin çoğu kötü yorum almış.Şimdiden teşekkürler.
Herkese merhaba,

Hanıma bu telefonu aldım, bayıla bayıla kullanıyor ancak hem kılıf hem de ekran koruyucu olmadığından çok tedirgin bir şey olacak diye.
Bildiğiniz kaliteli bir kılıf ve ekran koruyucu var mı? Hepsiburada'dakilerin çoğu kötü yorum almış.

Şimdiden teşekkürler.
0
quaker
(01.03.18)
Kılıfın ve ekran koruyucunun kötüsü nasıl oluyor bilmiyorum da. Aliexpress'ten 10 tane alıyorum temper cam kırıldıkça değiştiriyorum memnunum bu durumdan. Bir adet düz silikon arka kılıf alıyorsun bir de önlü arkalı sapasağlam kullanıyorsun. Rengi ve şekli keyfinize kalmış. Öyle spigen falan gerek yok 1000 kere telefon düşürmüşümdür hiç kırılıp dökülmedi.
0
bos gezenin bos ustasi
(01.03.18)
+koyuyorum takip için.
Bende de aynı telefon var, kılıfım güzel de buna uyumlu kavisli cam bulamadım.
www.hepsiburada.com
0
red g
(01.03.18)
Piyasada kırılmaz cam diye satılan ürünlerin %99'u kolpa. Sözde kırılmaz cam hepsi. 10 larca marka denedim hepsi bir zaman sonra kırıldı, kenarları soyuldu falan. Hatta bazıları takarken kırıldı.

Bufflabs diye bir marka var en sağlamı o. Plastik gibi bir malzemeden yapılmış. O yüzden kırılma ihtimali yok, yok yani. YouTube'da incelemeleri var bakabilirsiniz. iPhone kullanırken almıştım 3 sene boyunca değiştirmedim. Sonra zaten telefonu sattım.

Xiaomi için varsa başka marka bakmayın bile. Biraz pahalıdır ama haberiniz olsun.

Kılıf bilmiyorum.
0
lana del rey
(01.03.18)
@bos gezenin bos ustasi: Kılık ve koruyucunun kötüsü olunca darbeyi engeller diye aldığın şey bir düşmede çatlatıyor teleofnu, bu manada biraz daha destekli birşey arıyorum.
Aliexpress'e bakayım hemen.
@red g: Bulursam yazarım hemen.
@lana del rey: Bu markayı hiç bi yerde görmedim, biraz araştırayım belki dışardan getirtirim.
0
🌸quaker
(01.03.18)
nillkin

tam bi f/p markası bu konuda. g2, mi5s ve a1 de kullandım, kullanıyorum.
0
Jimmy McNulty
(01.03.18)
nillkin demeye gelmiştim ben de. bilgisayardan daha detaylı yazarım.
0
sanat guresi
(01.03.18)
Quaker.
Temper camın olayı asfalta betona kafa üstü düşen telefonda telefon yerine kendisinin kırılması. Silikon kılıf da zaten yumuşak bir şey darbeyi emiyor. Yere çaldığımı bilirim kendi telefonlarımı seramik zemine sinirle fırlattım birinde hiçbir şey olmadı.

Zaten telefonun üstünde gorilla glass 5 var daha iyisi anca safir camdır. O cam da kırılır elbet ama temper camlar çizilmeyi değil kırılmayı engelliyor kafa üstü durumlarda darbeyi emerek.

Sert plastik arka kılıflar mesela tamamem kullanışsızdır, esnek malzeme olması lazım.

Servet ödemeye de gerek yok 1 dolarlık temper cam, 15 liralık arka kılıf her türlü işini görür. Kalkan, kırılan soyulanlar da düzgün takılmadığı için öyle olur.
0
bos gezenin bos ustasi
(02.03.18)
www.hepsiburada.com
www.hepsiburada.com

bu ikisini kullanıyorum. telefonu bir iki kere düşürdüm, bir şey olmadı.
0
inheritance
(02.03.18)
(1)

mail eklerini toplu indirme (outlook)

tolga asp
bunun bir güzelliği var mıdır?ekinde pdf olan binlerce mail var, bunların hepsini bilgisayara nasıl indirebilirim tek tek değil dimi?not: dosya isimleri farklı
bunun bir güzelliği var mıdır?

ekinde pdf olan binlerce mail var, bunların hepsini bilgisayara nasıl indirebilirim tek tek değil dimi?

not: dosya isimleri farklı
0
tolga asp
(01.03.18)
Belki bu


www.lifewire.com
0
1adam
(01.03.18)
(1)

windows 7 system dosyasının %50 işlemci kullanması

tosunpasa
Son 2 güne kadar bir şey yoktu. Pc acayip bir şekilde takılmaya başladı. Combofix , freefixer ve nod32 taraması yaptım herhangi bir sıkıntı yok ama sorunu halen çözemedim. windows update kapattım değişen bir şey yok. daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?http://i.hizliresim.com/8YXZmk.jpg
Son 2 güne kadar bir şey yoktu. Pc acayip bir şekilde takılmaya başladı. Combofix , freefixer ve nod32 taraması yaptım herhangi bir sıkıntı yok ama sorunu halen çözemedim. windows update kapattım değişen bir şey yok. daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?

i.hizliresim.com
0
tosunpasa
(01.03.18)
Kaynak İzleyicisi ile tam olarak hangi servisin kullandığını bulabilirsiniz.
Chkdsk yapmak iyi olabilir belki-belki.
0
atom karincanin torunu
(01.03.18)
(3)

facebook küçük çıkıyor

douglas
opera kullanıcısıyım ne zaman faceyi açsam küçük çıkıyor sanki zoomout yapmışım gibi. diğer tarayıcılarda bu sorunla karşılaşmıyorum. var mı bir çözümü?
opera kullanıcısıyım ne zaman faceyi açsam küçük çıkıyor sanki zoomout yapmışım gibi. diğer tarayıcılarda bu sorunla karşılaşmıyorum. var mı bir çözümü?
0
douglas
(28.02.18)
alt tuşuna basılı tutup scroll yapmayı deneyebilirsin.
0
Photographer
(28.02.18)
CTRL+0
0
goodz
(28.02.18)
command 0 oldu teşekkürler :)
0
🌸douglas
(28.02.18)
(2)

Bios ekranı gelmiyor

mungojerry
ilk açılışta bios ekranı 2 dk gibi bir sürede geliyor. format atıyorum şu an, işlem bitince restart atması gerekiyor, bu sefer bios ekranı bile gelmiyor siyah ekran duruyor öyle. sorun nerede? bios pili bitmiş olabilir mi?
ilk açılışta bios ekranı 2 dk gibi bir sürede geliyor. format atıyorum şu an, işlem bitince restart atması gerekiyor, bu sefer bios ekranı bile gelmiyor siyah ekran duruyor öyle.
sorun nerede? bios pili bitmiş olabilir mi?
0
mungojerry
(28.02.18)
Bios pilini cikar 5 dk sonra tekrar tak.
Rami cikar tekrar tak varsa farkli slot. Silgi ile silebilirsin.
Klavye bozuk olabilir.

Ama Format attiktan sonra reset atinca bios ekrani gelmez ki? Cd usb deki iso bozuktur.
0
imelih
(28.02.18)
Şarj kablosunun takılı olduğundan, kart okuyucuların boş olduğundan, herhangi bir USB cihaz takılı olmadığından (flash bellekler dahil) emin olun.
0
clia
(28.02.18)
(3)

Word'de excel listesinden listeden baskı almak

rete mirabile
Olay şu excel'de ad-soyad, işletme kodu, tc no , adres,tel gibi bilgiler tablo halinde bulunmakta, yaklaşık 850 adet kullanıcı var bu şekilde.Word'de bu tablodan baskı almak istiyoruz, bir bilgilendirme mektubu gibi düşünün. bu bilgileri nasıl worde çekeriz ve tek hamlede 850 kişinin mektubunundan p
Olay şu excel'de ad-soyad, işletme kodu, tc no , adres,tel gibi bilgiler tablo halinde bulunmakta, yaklaşık 850 adet kullanıcı var bu şekilde.

Word'de bu tablodan baskı almak istiyoruz, bir bilgilendirme mektubu gibi düşünün. bu bilgileri nasıl worde çekeriz ve tek hamlede 850 kişinin mektubunundan print alabiliriz.
0
rete mirabile
(28.02.18)
her birine özel, her birinin bilgilerinin olduğu ayrı ayrı mektup çıktıları mı almak istiyorsunuz kısa yoldan?
0
veritaslibertas
(28.02.18)
İngiliççen varsa şundan bahsediyorsun sanırım: support.office.com

Bilgisayara erişimim olmadığından detaylı anlatamıyorum ya da tam bakamıyorum ancak bu şekilde çıktı alınıyor. Excel'i yukarıdaki şekilde word'e aktardıktan sonra menüleri kurcala biraz :/
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(28.02.18)
İşe yaradı süffer
0
🌸rete mirabile
(02.03.18)
(1)

Macbook Pro'dan silinen dosya, foto, vb. gibi seylerin geri getirilmesi

redlady
merhaba arkadaslar,macbook'umdan bir seyleri yedeklemeye calisirken yanlislikla tüm fotograflari, dosyalari, kisacasi ne varsa cöp kutusuna atip, oradan da sildim. time machine ile bugüne kadar backup aldigimi hic sanmiyorum, icloud'u da hic kullanmadim. böyle bir durumda ne yapilir? bir sürü recove
merhaba arkadaslar,

macbook'umdan bir seyleri yedeklemeye calisirken yanlislikla tüm fotograflari, dosyalari, kisacasi ne varsa cöp kutusuna atip, oradan da sildim. time machine ile bugüne kadar backup aldigimi hic sanmiyorum, icloud'u da hic kullanmadim. böyle bir durumda ne yapilir?
bir sürü recovery programi buldum:

-wondershare
-disk drill
-recover my files (sadece windows ile calisiyor gibi)
-mac data recovery
-stellarphoenix

verebilecegim örnekler arasinda. bunlarin hangisine güvenebilirim? baska bir yöntem var midir?
(önemli olan 35 gb kadar fotograf (hatira) ve dosya (is güc vs) var.
yetisin komsular diye bagirmak istiyorum su an.
bilgisayar ve mac uzmanlari, siz ne diyorsunuz bu duruma?
0
redlady
(28.02.18)
time capsule kullanmış iseniz kolayca geri getirebilirsiniz ama yedekleme yapmadı iseniz bunun gibi recovery programlar kullanmak durumundasınız windows için crack vs yapılıyor ama Mac cihazlar için ücretli sanırsam. eğer cihazınızı reinstall yaptıysanız çok program yüklemeyin çünkü HDD üzerindeki eski kurtaracağınız dosyaların kalıntılarını da yok etmiş olursunuz, bu dünyada paranın açamayacağı kapı yoktur siz yeterki cüzdanınızı gösterin illa ki bir program veya bir uzman size yardımcı olur fakat %100 kurtarma pek olası olmayabilir.
0
ne yapalim yani
(02.03.18)
(2)

word'de şöyle bir şey yapabilmek mümkün mü?

tabudeviren
a4 sayfasındaki ekşi yazısının konumunu sabitleyip, sonraki sayfalarda da aynı yerde olmasını sağlamak. ilerleyen sayfalarda başka kelimeler gelecek, yer sabit kalacak.ama ilerde yerini değiştirdiğimde bütün belgedeki "ekşi" yazısının yerlerinin değişmesi?eğer yapabiliyorsam, ayrı dosyalar için de b
a4 sayfasındaki ekşi yazısının konumunu sabitleyip, sonraki sayfalarda da aynı yerde olmasını sağlamak. ilerleyen sayfalarda başka kelimeler gelecek, yer sabit kalacak.

ama ilerde yerini değiştirdiğimde bütün belgedeki "ekşi" yazısının yerlerinin değişmesi?
eğer yapabiliyorsam, ayrı dosyalar için de böyle bir bağlantı kurabilir miyim?
0
tabudeviren
(28.02.18)
bu mantığa uygun olarak footer şeklinde kaydedebilirsiniz ama sayfa üzerindeki konumu bu kadar ortaya yakın olmayacaktır.

bir başka yol da watermark olarak ayarlamak.

edit: footer olarak kaydettiğimizde yüksekliği ayarlayabiliyormuşuz. işinizi görür mü bilemedim.
0
givemesomesubstance
(28.02.18)
Filigran yapabilirsiniz.
support.office.com
0
kobuzchu kiz
(28.02.18)
(2)

IIS Sistem üzerinde PHP dosyalarım cacheleniyor

tchuck
vallahi aklımı yitirmek üzereyim.bütün output cache'leri yazdım web.config'e gene de çözüm olmadı.olay şu: header.php home.php ve footer.php diye üç dosyam var diyelim.bu dosyalarda değişiklik yapıp kaydediyorum sunucuya, kaydoluyor. bakıyorum, değişiklik de gerçekleşiyor dosyanın üstünde.ama ön tar
vallahi aklımı yitirmek üzereyim.

bütün output cache'leri yazdım web.config'e gene de çözüm olmadı.

olay şu: header.php home.php ve footer.php diye üç dosyam var diyelim.

bu dosyalarda değişiklik yapıp kaydediyorum sunucuya, kaydoluyor. bakıyorum, değişiklik de gerçekleşiyor dosyanın üstünde.

ama ön tarafa kesinlikle yansımıyor. hem de süresiz bir şekilde yansımıyor.
adını home2.php diye değiştirip conroller'dan o şekilde çağırdığımda değişiklik yansıyor ön tarafa.

ve anlayamadım aklımı yitirmenin eşiğine geldim yemin ederim.
web.config'de ne ayar yapmam lazım arkadaş? google'da, stackoverflow'da cache silen her şeyi yaptım hiçbiri fayda etmedi.
0
tchuck
(28.02.18)
bu arada server side cache atıyor, çünkü her browser her bilgisayardan aynı şekilde değişmemiş olarak gözüküyor.
0
🌸tchuck
(28.02.18)
web.config asp.net için kullanılıyor site asp.net ile çalışmıyorsa iis web.config e bakmaz bile, istersen web.config bozuk olarak kaydet yani geçerli bir xml olmamasına rağmen siten çalışıyorsa çözüm başka yerdedir.
0
Sir Anthony Hopkins
(28.02.18)
(30)

Motorsiklete çarptım

liberal
Merhaba,1 saat önce beş km hızla giderken bir motorsiklete çarptım. Motor üzerinde iki kişi vardı ve düşmediler bile, yani ne kadar yavaş çarptığımı belli etmem adına belirtiyorum bunu.Adam indi motordan saga çekti baktı bir şey yok, ben de arabama baktım bir şey yok. Numaramı aldı, servise götürece
Merhaba,
1 saat önce beş km hızla giderken bir motorsiklete çarptım. Motor üzerinde iki kişi vardı ve düşmediler bile, yani ne kadar yavaş çarptığımı belli etmem adına belirtiyorum bunu.

Adam indi motordan saga çekti baktı bir şey yok, ben de arabama baktım bir şey yok. Numaramı aldı, servise götüreceğini belki yürüyen aksamında bir şeyler olabileceğini söyledi.

Şimdi servise gitmiş arıyor, servisteki adam masraflarını söyleyecek. O an tutulmayan tutanaktan dolayı ben bunu karşılamak zorunda mıyım? Adam gitsin motorun bütün arızasını çıkartsın bana yüklesin?

Aracım kaskolu ama benim araçta sorun olmadığı için zorunlu trafik sigortası ödeyecek bir masraf olursa da sanırım değil mi?

Teşekkürler.
0
liberal
(28.02.18)
motorsiklet scooter falansa ucuz tutar ver gitsin, başına bela alma.

Eğer karburator kapağı falan duyarsan hass. de geç.
0
binder dandet
(28.02.18)
Şimdi mesaj attı egzozun içi dagılmış diyor, ben pek ihtimal vermiyorum zira ben elimle yumruk atsam daha sert vururdum hesabı bana kitleme peşindeler.
0
🌸liberal
(28.02.18)
Bana kitleme vakası gibi geldi
0
nodrama
(28.02.18)
elemanın ehliyeti var mıydı? ben motorsiklete istemeden çaptım (hatalı sollama yapıp sağımdan sola girmek isterken bana çarptı) ve düşürdüm. elemana direkt ehliyetini sordum kaçtı gitti.
0
ozdek
(28.02.18)
Adamlar 40-45 yaşlarındaydı, ehliyet olmaması ihtimali düşük, ben şimdi gelin imzalayayım tutanagı desem bana ne zararı olur?
0
🌸liberal
(28.02.18)
adamin samimiyetine inanmiyorsan bildigim kadariyla da sana hicbir yaptirimi yok su anda. kusura bakma kardesim benim carptigimdan o kadar bir sey olamaz deyip gecebilirsin. kaskondan tamir yaptirsan kasko primin artar adam da bunu dusunup senden para alip tamir bile ettirmeyebilir. tabi bu dediklerim adamin durust olmadigini dusunuyorsan gecerli, ki bana da oyle bir durummus gibi hissettirdin seni saf gormus olabilir :) ek olarak gel benim ustama gidelim gibi olaylara girebilirsin ama bence gereksiz.
0
kolonyaa
(28.02.18)
sana kitlemeye çalışıyorlar inanma. (anlattıkların doğruysa tabii)
0
yazar yazmaz yazan yazar
(28.02.18)
5 km/s hızla nasıl çarptın?
0
La Femme D'argent
(28.02.18)
ucuz tutar. kaskı sigortası ve motor ehliyeti varmı onları bilirsen ben ödemiom sen kurallara uy önce de.
0
mikahakkinen
(28.02.18)
2410 tl hesap gelmiş,
Nasıl çarptım, elma yiyordum, elmam bitmişti, elimi silmek için selpak bulamayınca elimi camdan çıkartıp yagmurla ıslatayım derken önüme bakmadım ve çarptım.

Anlattıklarım doğru, mecidiyeköy metrobüsün orada zaten trafik duruyor, akan trafik olsa zaten camı açmazdım :)

2.410 TL'yi kitlemeye çalışıyor farkındayım, Motor 14.500 TL'ymiş, egzoz 2.410 TL tutuyor. Bir yanım gitsin dava açsın diyor bir yanım nasılsa cebimden çıkmayacak diyor. Kaskları vardı adamların.

Not şu an ofiste çalışıyorum. Öğlen gelecek tutanak tutacagız.
0
🌸liberal
(28.02.18)
2410 nedir amk? sakın kabul etme. çok çok gel benim tanıdığım ustaya götürelim dersin. 2410 tl tutmaz hiçbir şey..
0
silah taciri
(28.02.18)
binder haklısın esasında ama artık kötü insanla kötü olmamak adına tutanagı tutacagım, not kısmına 5 km hızla gittiğimi de belirteceğim, trafik sigortası firması dava bile açabilir bu kişiye ileride.
0
🌸liberal
(28.02.18)
Benim zorunlu trafik sigortam ödeyecegi için tutar benden çıkmayacak ki, adamın egzozunu harbiden yenilemiş olacağız.
0
🌸liberal
(28.02.18)
Ahaha 2400e arabanin kaput + bagajini yeniliyorlar. Tutanak tuttur kesinlikle. Aciklama kismina da olayi yaz 5 km hizla carptigini, inip baktiginizda gizle gorulur bi hasar olmadgini vs.
0
brkylmz
(28.02.18)
trafik sigortası senin karşı tarafa verdiğin zararları oder. senin aracındaki hasarı ise kasko öder. adamların seni sikmeye çalıştığı belli. ama trafik sigortası tarafından karşılanacağından çok dert etme derim.
0
twelfth
(28.02.18)
@twelfth ben de sen gibi düşünüyorum.
0
🌸liberal
(28.02.18)
Bir motosiklet sahibi ve motordan çok araba kullanan biri olarak cevaplayayım;

Çağırın gelsin, motora ve eksoza bakın. Sizin çarpma açınıza göre eksoza çarpmış olma ihtimaliniz varsa eğer tutun tutanağı.

Ha yok direkt arkadan çarptıysanız tekere ya da çamurluğa denk gelir eksoz olamaz, eksoz tarafından açılı çarptıysanız olabilir ama.

Evet orjinal eksozlar çok pahalı.

Aslında burada sizin kazıklanıp kazıklanmama gibi bir probleminiz yok, nasıl mı?

Tutanağı tutun, çarptığınız açıyı doğru anlatır şekilde tutanağa çizin. Ayrıntılı olarak yazın, motorun ve sürücünün düşmediğini ayakta kaldıklarını da belirtin. Sonra da çarptığınız andaki gibi araçları yerleştirip fotoğraflayın.

Gerisi sigorta eksperine kalmış bir şey, sizi belki kandırabilirler ama eksperi kandıramazlar. Eksper o kazada oluşmayacak şeyleri onaylamaz.

Tekrar farklı yönden düşünelim;

Kaza yaptığınız an tutanak tutup adamla vedalaşsaydınız gerisi sigorta eksperi ve onun arasında olan bir konu olacaktı. Tutanakta kazayı ayrıntılı anlatıp fotoğrafladıktan sonra servise gidip de sağlam eksoz ve tekeri söküp kazalıyı takıp kazada oldu diyerek sigorta şirketin de dolandıramazlar.

Özetle çağırın ve tutanağınızı tutun, hakkı varsa sigortadan alır. Hakkı yoksa babayı alır eksperden.
0
John Bloor
(28.02.18)
sana kitliyor, üstelik motorcu bi de... hiç güvenme derim.
yine de tutanak tutucam, bana giren çıkan yok diyorsan; zorla biraz adamı. kamera baktırdığını söyle, hız tespiti yaptıracağını söyle, kendi ustana gösterteceğini söyle.. yarın başkalarını da kökmesin adam.
0
delarue
(28.02.18)
Geçen 60-70 km hızla giderken motordan düştüm, sürüklendi motor baya. İkimiz de sağlamız. O hızda o kadar hasar çıkması imkansız.

Egzoz da zaten o kadar pahalı bir şey değil performans egzoz değilse. 40-45 yaşlarındaki adam da kullanmaz zaten.
0
Crowley
(28.02.18)
motor ne marka model? carptiginizda egzoza mi denk geldi? yoksa plakalik kismi veya lastige mi?

bana da ara sira isiklarda beklerken veya geri geri giderken carpiyorlar. bazilari ozur diliyor, bazilari kafasini ceviriyor. kadinlar cok fena ne yazik ki. direkt okuze bagliyorlar. neyse, sizin yaklasiminiz cok insancil geldi o yuzden. ama sanki bir kaktirma niyeti var karsi tarafta.

bence sigortanizla gorusup dogru bilgi alin. parayi sizin odememeniz haksiz bir isleme ortak olmanizi gerektirmez.

bir de hazir konusu acilmisken; egzos, egsoz, eksoz, egzost, eksozt bunlar yanlis, egzoz dogrusu.

motorsiklet degil motosiklet dogrusu.
0
jimicik
(28.02.18)
@jimicik, ben zaten neyse onu yazacagım, motorun görünüründe bir hasar olmadığını ve çalışır vaziyette olduğunu, artık sigorta firmasından alır mı yoksa 2.400 TL masraf kendisine mi kalır bilemem, ben ekstradan yok şoyle haksızım boyle haksızım demeyecegim.
0
🌸liberal
(28.02.18)
tutanak tutulmadıysa hiçbir bok ödemek zorunda değilsin. cevap verme.
0
otonomo
(28.02.18)
@John Bloor +1

1- tutanak tutalım de çağır adamları.
2- eğer tutanakla falan uğraşmam dersen de motoru kendi tanıdığın yer dışında yaptırmayacağını kesin bir dille belirt.
0
naksidil
(28.02.18)
@naksidil, nerede yaptırırsa yaptırsın banane, parasını ben vermeyecegim, sigorta öderse öder ödemezse kendisine kalır.
0
🌸liberal
(28.02.18)
Yanlış kişiye insanlık yapmaya kalkmışsın. Fırsatçının teki. Egzosta gerçekten bir hasar olsa bile onun tanıdık ustası vardır çok ucuza hallettirebilir. Seni silkmenin peşinde.

Tamam sigorta öder ama bir sonraki sigortan yüksek gelir. Sana da zararı var. Risk puanın yükselir.
0
yirmisantim
(28.02.18)
Adam motorla maltepeye gidiyor, şimdi de maltepe'den mecidiyeköye gelecek. Bu kadar masrafı olan araç iyi yol yapıyor. İnsan işkillenmiyor değil.
0
🌸liberal
(28.02.18)
Sigorta yeniletirken sıkıntı yaşarsın. Az masraf değil 2400 kesin primlerinde hayvani artış olur. Sigorta experine paslamışsın durumu ama sigorta experi cebinden vermiyorki o da senin primine yansıyacak.
0
Angelismeee
(28.02.18)
çarpma pozisyonuna yine al arabayı, egzosa geliyor mu bak ? bence sana kitliyor, ben de başka servis biliyorum oraya götür de.

senin cebinden çıkıyor olabilir ama öyle yüzsüzlere sigorta neden para ödesin. en olmadı tutanak tutulsun ama sonra eksperi ara olayı anlat, ben innamıyorum kazada olduğuna de. zaten eksperler çakal anlarlar
0
oscar
(28.02.18)
@oscar bence de sigorta uzmanı beni arayacak o zaman zaten ne olduysa anlatacagım.
Adamla tutanak imzaladık, çakal bir tipi yok, halo etkisi ile yanlış düşünüyor da olabilirim :)
0
🌸liberal
(28.02.18)
kişinin samimiyetine binayen davranmanız daha doğru, ama burada servisinde art niyeti olabilir, adam anlatmıştır böyle böyle oldu diye, servisde ona masraf çıkartmıştır sırf kendisi para kazansın diye, güvenmiyorsanız mesafe de fazla yoksa diyin ki burada bir servise göstereyim ben bakalım o ne diyecek diyin yada yetkili servise götürün.

öte taraftan tutanak da tutabilirsiniz hemen o anda olmak zorunda değil, tutanakta yazdıklarınızda mutabık iseniz problem olmaz.
teknik olarak ise, egzosun içi nasıl dağılabilir ki? içinde ne var bu egzosun.

ek olarak eski egzosu isteyin maden değiştirdin kardeşim bu senin işine yaramaz ben bunu alayım de.

pahalı diyen arkadaşlar için, motosiklet için her bişi çok pahalı :(
0
selam
(28.02.18)
(4)

Toplu mail gönderme eklentisi ya da aracı

zugas
merhaba yaptığım bir araştırma için ulaşmak itediğim kişilere mail atıyorum. Çok fazla kişiye mail atıyorum. Günlük sınırı dolduruyorum desem yeridir. Bu ciddi emek ve zaman istiyor. Acaba, benim mail adreslerini gireceğim, mailimi yazacağım ve zamanını ayarladıktan sonra otomatik olarak maili gönde
merhaba

yaptığım bir araştırma için ulaşmak itediğim kişilere mail atıyorum. Çok fazla kişiye mail atıyorum. Günlük sınırı dolduruyorum desem yeridir. Bu ciddi emek ve zaman istiyor. Acaba, benim mail adreslerini gireceğim, mailimi yazacağım ve zamanını ayarladıktan sonra otomatik olarak maili gönderecek bir program (güvenilir) var mı?

ofis 265 kullanıyorum. Eklentiler var ama hangi eklenti bulamadım.

attığım mail, bir paragraflık araştırma tanıtım yazısı ve link.

ücretsiz bir program olması tercih sebebi, çünkü param yok.
0
zugas
(28.02.18)
mailchimp?
0
nrmnm
(28.02.18)
Mailchimp+1
0
lalu
(28.02.18)
@nrmm ve @lalu mailchimp yerine outlook üzerinden yapabileceim bir şey var mı? yoksa el mecbur mailchimp mi?
0
🌸zugas
(28.02.18)
Word ve Outlook üzerinden yapabilirsiniz.
0
for the record
(28.02.18)
(5)

Laptop'ta tıkırtı sesi

senolll
Merhaba,1 ay önce falan bir laptop aldım, MSI marka.İlk günden beri var mıydı yoksa son dönemde ben mi taktım kafayı bilmiyorum tıkır tıkır sesler geliyor ara ara. Fandan değil, hdd'den diye düşünüyorum. Ya da başka bir şey mi? Durup dururken de gelebiliyor ya da mesela autocad'te bir işlemi her yap
Merhaba,

1 ay önce falan bir laptop aldım, MSI marka.
İlk günden beri var mıydı yoksa son dönemde ben mi taktım kafayı bilmiyorum tıkır tıkır sesler geliyor ara ara. Fandan değil, hdd'den diye düşünüyorum. Ya da başka bir şey mi? Durup dururken de gelebiliyor ya da mesela autocad'te bir işlemi her yapışımda geliyor. Normal midir bu ses? Bir şey yapabilir miyim? sessiz çalışmak yerine yeni bilgisayarda böyle tıkır tıkır sesler olması üzücü.

Teşekkürler
0
senolll
(28.02.18)
masada çalışıyorum, tıkırtılar da uzun sürmüyor bu arada saniyelik şeyler genelde. Vurmak konusunda emin değilim. Klavyenin tam ortasında bir yerlerden geliyor
0
🌸senolll
(28.02.18)
Normal değil, çıkmaması lazım.
0
i was made for you
(28.02.18)
Yeni bilgisayarsa normal.
0
imelih
(28.02.18)
hocam ara ara fanın icine bir sey girip yapiyor
bende de var o problem de cok ender oluyor tozlu bir masaya koyarsam vs. oluyor
bu arada msi modeli ne?
onlarda nvme ssd takmak icin slot olması lazım
efsane bir olay.
0
kingcyrax
(28.02.18)
garip bir şekilde ses bugün çıkmıyor sanırım. şimdi cevaplarda normal diyen de var normal değil diyen de kime tik atayım bilemedim.

Ses kesinlikle fandan gelmiyor.
hem hdd hem ssd var ama kapağı açmak garantiyi bozuyor o yüzden hdd yi çıkarmayı düşünüyordum ama çıkaramam.
model şu MSI GS63VR 7RF
youtu.be
Yalnız incelemeye bakıyorum da ses hdd nin olduğu yerden geliyor gibi değil.
bataryanın üstündeki sarı bantlı yerin oralardan geliyor gibi.
0
🌸senolll
(01.03.18)
(2)

google drive, yandex disk gibi sitelerdeki dosyalar

tabudeviren
telif haklarıyla korunan bir dosyayı diskime ekledim diyelim.indirdiğim yerdeki dosya şikayet üzerine silindi.oradan aldığım için benim dosyam da etkilenir mi?
telif haklarıyla korunan bir dosyayı diskime ekledim diyelim.

indirdiğim yerdeki dosya şikayet üzerine silindi.
oradan aldığım için benim dosyam da etkilenir mi?
0
tabudeviren
(27.02.18)
Şikayet gelirse evet. Ama kimseyle paylaşmadan kendi arşiviniz için tutuyorsanız yakalanması zor.
0
crown
(27.02.18)
çok yüzeysel yazacağım ama benim başıma buna benzer birşey google driveda gelmişti. kimseyle paylaşmadığım telif haklarıyla korunan bir dosya silinmişti.

google'ın databaseinde o dosyanın hash'i seninkiyle eşlenirse direk siliyorlar. ben rarlayıp dosya ismini değiştirip, içerikle birazcık oynadıktan sonra google drive'a attım. birşey olmadı.
0
false pretension
(27.02.18)
(4)

Uzun yol yakıt tüketim değeri

chavezding
Geçenlerde ödünç aldığım otomatik vites ford kuga 1.6 ecoboost ile uzun yola çıktım. normalde otomobil kullanmadığım için yakıt tüketimlerine çok aşina değilim. Gayet dikkatli hızlanmama rağmen giderken 12L dönerken de 10L yaktı ortalama(rakım farkı 1200m olduğundan heralde). Çok anormal değil mi? y
Geçenlerde ödünç aldığım otomatik vites ford kuga 1.6 ecoboost ile uzun yola çıktım. normalde otomobil kullanmadığım için yakıt tüketimlerine çok aşina değilim. Gayet dikkatli hızlanmama rağmen giderken 12L dönerken de 10L yaktı ortalama(rakım farkı 1200m olduğundan heralde). Çok anormal değil mi? yoksa otomatik suv için normal mi bu? genelde 120km hızla gittim. yer yer 140 a çıktım.
0
chavezding
(27.02.18)
Araç suv, 120 yavaş bir hız değil.

Şehirdışı rakamları genelde 80-90 km/sa sabit hız üzerinden verilir fabrika verilerinde. O verileri tutturmak çok zor. Kış lastiği de etki eder ayrıca.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.02.18)
Kol gibi yakmıs ecoboost turbo motor bu arada atmosferik kac yakar kim bilir babamın 99 bmw 525 dizel uzun yolda 7 lt tuketiyo hani teknoloji gelişmişti
0
steward
(27.02.18)
ortalama yakıt değerinde çok kuruş karşılığı daha net bişey çıkarır. 1.4 tsı golf uzun yolda 50 60 kuruş yakıyor mesela. suvda artar.
0
mikahakkinen
(27.02.18)
Pek devirli kullanmamissiniz gibi geldi bana. 120-140 km/h yuksek sayilabilecek hizlar. Klima actiysaniz belki onun da etkisi olmustur.
0
it s over now
(04.03.18)
(3)

yüzme dersi istanbul bakırköy, bahçelievler veya levent

superb
nerden alabilirim?birebir hoca çok pahalıya geliyor, mümkünse grup dersi olabilir mi?
nerden alabilirim?
birebir hoca çok pahalıya geliyor, mümkünse grup dersi olabilir mi?
0
superb
(27.02.18)
yenibosna arel kolejinde vardı grup dersi
0
€xpolerer
(27.02.18)
yuzmemania asyada da yeri var, avrupada da.
0
jimicik
(27.02.18)
ben spor yazarları derneğine gitmeyi planlıyordum levent'te. arayıp bilgi almıştım orada ders şeklinde işliyormuş zaten söylediği kadarıyla, teknik öğretiyorlarmış.

bir de zorlu'da zone club varmış ama any idea.
0
nıç
(01.03.18)
(1)

plsql yardım

contavolta
elimde araba fiyatlarının yıllık bazda geldiği bi tablo var. buraya datalar aylık geliyor. Aşağıdaki gibi diyebiliriz.markaadi tipadi yil_fiyat_2018 yil_fiyat_2017 yil_fiyat_2016 CITROEN C3 1.6 BLUEHDI 108800 99490 0 benim bu dataları her ay farklı bi
elimde araba fiyatlarının yıllık bazda geldiği bi tablo var. buraya datalar aylık geliyor. Aşağıdaki gibi diyebiliriz.

markaadi tipadi yil_fiyat_2018 yil_fiyat_2017 yil_fiyat_2016
CITROEN C3 1.6 BLUEHDI 108800 99490 0

benim bu dataları her ay farklı bir tabloya atmam lazım ama o tabloda yıl bazında fiyat tek bir kolonda tutulacak ve yıl değeri ayrı bir kolonda tutulacak. aşağıdaki gibi diyebiliriz.

markaadi tipadi modelyil fiyat
CITROEN C3 1.6 BLUEHDI 2018 108800
CITROEN C3 1.6 BLUEHDI 2017 99490
CITROEN C3 1.6 BLUEHDI 2016 0

Bu dönüşümü nasıl yapabiliriz? bunu plsql'de gerçeklemem gerekiyor?

şöyle kritik bi nokta var, örneğin 2019 yılına geçildiğinde 2019,2018 ve 2017 yılının değerleri olacak artık. yani hep son 3 yılı alıyoruz. Bu değerlerde aslında excel'den bir tabloya alınıyor.
0
contavolta
(27.02.18)
anahtar kelime: unpivot
0
eksimtrak
(27.02.18)
(1)

HTML'i hangi kaynaktan ögrenmeli? Dijital Marketing'i nasil ögrenmeli?

Paratoner
Selamlar arkadaslar,iki sorum var.1)HTML'e sifirdan baslayan biri icin en iyi online ya da basili kaynaklar nelerdir? Olmaz da hani, ben bu isi web developer'liga kadar götürmek istesem hangi yolu izlemeliyim?2)Dijital Marketing'i ögrenmek icin en faydali buldugunuz kaynaklar, yollar nelerdir?Tecrüb
Selamlar arkadaslar,

iki sorum var.

1)HTML'e sifirdan baslayan biri icin en iyi online ya da basili kaynaklar nelerdir? Olmaz da hani, ben bu isi web developer'liga kadar götürmek istesem hangi yolu izlemeliyim?

2)Dijital Marketing'i ögrenmek icin en faydali buldugunuz kaynaklar, yollar nelerdir?

Tecrübe ve tavsiyelerinize tamamen acigim.

Saglikla kalin
0
Paratoner
(26.02.18)
@datnet

Hocam reklamcilik kökenli oldugum icin kendimi front-end'e daha yakin görüyorum. Biraz grafik tasarimla harmanlayabilecegim bir seyde daha üretken olabilirim.

Temel kavramlari bilmiyorum ama. Sadece HTML ve CSS'in ne oldugu hakkinda biraz bilgim var.

Kaynak icin tesekkür ettim.
0
🌸Paratoner
(26.02.18)
(1)

aynı ekranda iki video oynatmak

dzingis
ekranı ortadan ikiye bölmek ve bir tarafında bir video oynatırken, diğerinde başka bir video oynatmak istiyorum. basit bir application (google play) var mıdır bunu yapabileceğim? yoksa adobe premiere gibi programlar mı gerekiyor mutlaka?teşekkürler.
ekranı ortadan ikiye bölmek ve bir tarafında bir video oynatırken, diğerinde başka bir video oynatmak istiyorum. basit bir application (google play) var mıdır bunu yapabileceğim? yoksa adobe premiere gibi programlar mı gerekiyor mutlaka?

teşekkürler.
0
dzingis
(26.02.18)
aklıma gelen ilk çözüm farklı bir video player app daha indirmeniz. birini default app ile diğerini de yeni indirdiğiniz ile açmanız gerekir. ekranı ikiye bölmek için de split view destekleyen bir telefonunuz olması lazım örneğin galaxy note serisi gibi.
0
givemesomesubstance
(26.02.18)
(2)

Cep telefonu garanti mevzuları

ismira007
Ağustos ayında Avea'dan Samsung A8 2016 model telefon satın aldım.Gayet güzel şekilde kullanıyordum. Hatta resmen kundaklayıp kullanıyordum desem yeridir. Neyse yaklaşık 20 gün önce telefonun kılıfını çıkarıp öyle kullanayım dedim. Demez olaydım. Elimden düştü.ekran dokunmatiği kırıldı çizgi şeklind
Ağustos ayında Avea'dan Samsung A8 2016 model telefon satın aldım.
Gayet güzel şekilde kullanıyordum. Hatta resmen kundaklayıp kullanıyordum desem yeridir. Neyse yaklaşık 20 gün önce telefonun kılıfını çıkarıp öyle kullanayım dedim. Demez olaydım. Elimden düştü.ekran dokunmatiği kırıldı çizgi şeklinde köşeden kenara.
O günden sonra çalışmasında bir sorun yoktı ta ki 2 gün öncesine kadar. Birden titreşimi çalışmamaya başladı. Sonra bir çalışıp bir çalışmamaya başladı. 2 gündür gel gitli durumda.
Benim sorum şu. Bunu servise versem sadece titreşimi değiştirirler mi yoksa ekran kırık olduğu için onu da değiştirmek zorunda mı kalırlar?
Telefoncu tanıdıklarım var ama onlar büyük ihtimal ekranı da değiştirelim diyecekler. Ve durduk yere 600 700 lira ekran parası vermek istemiyorum.
0
ismira007
(26.02.18)
fiyat bilgisi verilmeden degisim ya da onarım yapilmasini istemediginizi belirterek teslim edin..

(bunu vurgulayin hatta ürünün üstüne bile yazabilirsiniz verirken, oldu-bitti yapmasinlar. formu okuyarak imzalayin)
0
her giriste sifresini unutan adam
(26.02.18)
@her giriste sifresini unutan adam verecek olursa dediğinize dikkat ederim.
@want2die Ekran camı kırık olmasa dediğiniz gibi yaptıracağım. Ama değişir diyorsanız gidip sorayım en iyisi.
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.
0
🌸ismira007
(26.02.18)
(2)

GoPro ve Muadili Ürünler ile İlgili Sorular

sevgikusunkanadinda
Elimde Huawei Mate 10 Lite marka telefon var. Maalesef kamerası Pro versiyonu kadar iyi değil, tatminkar görüntü vermiyor.Şu sıralar yurdışındayım, çokça dolaşıyorum ve bol bol fotoğraf, video çekmek gibi bir isteğim var. Ülkeye dönünce de sürecektir muhtemelen bu istek. DSLR makinem var ama her yer
Elimde Huawei Mate 10 Lite marka telefon var. Maalesef kamerası Pro versiyonu kadar iyi değil, tatminkar görüntü vermiyor.

Şu sıralar yurdışındayım, çokça dolaşıyorum ve bol bol fotoğraf, video çekmek gibi bir isteğim var. Ülkeye dönünce de sürecektir muhtemelen bu istek. DSLR makinem var ama her yere taşınmıyor. Video çekme konusunda da kısıtlı bir ürün, ayrıca shuttle ömrünü fazlasıyla kısaltan bir şey.

GoPro'ları gözüme kestirdim ama ömründen, performansından ötürü bu kadar parayı vermeye değer mi değmez mi emin olamadım. iPhone 7, 7+ kamerasını gördüm, oldukça muazzam görüntü çekiyor. GoProlarda da aynı kalite mevcut mudur? İki ürünü birlikte kullanan varsa yorum yapabilir mi?

GoPro5 Hero5 210 Euro civarındayken, Hero6 Black 400 Euro'ya çıkıyor. Aralarında devrimsel bir fark var mı? Aksesuarlarına dehşet paralar gidiyor mu?

Son olarak, siz anı biriktirmelik, video çekmelik, belki ileride bunları bir yerde yayınlamalık, amatör kısa filmler üretmelik bir ürün alsaydınız nasıl bir şey tercih ederdiniz? GoPro muadili de olur, fiyat performans oranı makul seviyedeyse.
0
sevgikusunkanadinda
(26.02.18)
xiaomi yi 4k. ürünü kullanmıyorum ama çok övdüler bi incele derim, gopro'dan fiyat olarak daha uygun. hatta 2.si de çıktı galiba xiaomi yi 2 diye
0
contavolta
(26.02.18)
Birkaç yıl önce Sony a6000 aynasız makine almıştım ben bu durum için ama şimdi fiyat yükselmiş. Xiaomi yi 4k modelleri iş görür f/p açısından üzmez.
0
ofkeyle kalkanin yerine oturan yazar
(26.02.18)
(2)

Windows 10 Pro OEM Lisans ve Orjinal Ürün Fiyat farkı

solo
Merhaba dostlar,Aşağıda Microsoft mağazasının orijinal Windows 10 Pro kutulu ürünün ve N11 mağazasında Dijital Lisans OEM ürünün satış fiyatlarını görebilirsiniz, arada 800 - 900 fiyat farkı var yorumlarda da yüzlerce insan bu OEM denilen ürünü satın almış ve sorunsuz aktifleştirip kullanmış görünüy
Merhaba dostlar,

Aşağıda Microsoft mağazasının orijinal Windows 10 Pro kutulu ürünün ve N11 mağazasında Dijital Lisans OEM ürünün satış fiyatlarını görebilirsiniz, arada 800 - 900 fiyat farkı var yorumlarda da yüzlerce insan bu OEM denilen ürünü satın almış ve sorunsuz aktifleştirip kullanmış görünüyor.

Sormak istediğim soru şu, bu oem lisans ne ola ki bu kadar ucuz, eğer yasal ise neden insanlar gidip 1000 TL verip microsoft kutulu ürünü alır?

www.microsoft.com
urun.n11.com
0
solo
(26.02.18)
valla soruna cevabım yok ama zamanında başka n11 satıcısından aldım mis gibi kullanıyorum 5-6 aydır
0
washe
(26.02.18)
2 gün önce benzer bir soruya cevap vermiştim:

www.eksiduyuru.com

Ben de pazar günü linkini verdiğin satıcıdan lisans satın aldım. Yalnız bu lisans OEM değil, toplu lisans (volume license), MAK anahtarı gönderdi satıcı bana. Dolayısıyla anahtar donanımım ile eşleşmedi, daha sonra yeniden Windows 10 kurmak istersem muhtemelen geçersiz olacak anahtar. Benim için önemli değil, muhtemelen yeniden kurulum yapmam, ama almışken OEM veya Retail lisans satan bir anahtar alınsa daha iyi.
0
neyehbe
(26.02.18)
(1)

Metanasyon enerji depolama yöntemi ile enerji depolamak mümkün mü?

Ranchoddas
Merhaba herkese, biraz teknik bir soru olacak farkındayım. Ama konu hakkında bilginiz varsa beni yönlendirebileceğiniz bir kaynak varsa çok iyi olur. Sorum şu ki;Metanasyon enerji depolama yöntemi ile yenilenebilir enerji kaynaklarından ürettiğimiz enerjiyi depolamak mümkün mü ve verimli mi ?Ayrıca
Merhaba herkese, biraz teknik bir soru olacak farkındayım. Ama konu hakkında bilginiz varsa beni yönlendirebileceğiniz bir kaynak varsa çok iyi olur. Sorum şu ki;

Metanasyon enerji depolama yöntemi ile yenilenebilir enerji kaynaklarından ürettiğimiz enerjiyi depolamak mümkün mü ve verimli mi ?Ayrıca Metanasyon yöntemi ile açığa çıkan doğal gazları merkezi ısıtma sistemlerinde kullanabilir miyiz ?
0
Ranchoddas
(25.02.18)
metanasyon sonucunda cikan gazi gerekli filtrasyonu yaptigin surece her yerde kullanabilirsin ama o sahada cikan dogalgazi bir sebeke ile iletmen vb gerekir. fizible olan uretilen gazi yakip enerjije cevrilmesi.

solid oxide fuel cell yakit olarak metan kullanan bir yakit pili modei. buyuk uygulamalar icin gelistirilmis, verimliligi su an icin dusuk fakat pilot uygulamalar calismalar vb mevcut
0
kveldulv
(26.02.18)
(1)

dyson am11 hava serinletici

stratejisizsiniz
Bu air purifierlarla ilgili bilgi sahibi olan var mı?Hem havayı temizliyor hem de serinletiyormuş ama fiyatı 2000 - klima fiyatı. Ufo serinleticilerin de hiç işe yaramadığı söyleniyor.Tecrübesi, bilgisi olan var mı konuda?Bu dyson am11 ya da 01i filan daha alt modelini kullanan bu fiyatlara deyip de
Bu air purifierlarla ilgili bilgi sahibi olan var mı?

Hem havayı temizliyor hem de serinletiyormuş ama fiyatı 2000 - klima fiyatı.

Ufo serinleticilerin de hiç işe yaramadığı söyleniyor.

Tecrübesi, bilgisi olan var mı konuda?

Bu dyson am11 ya da 01i filan daha alt modelini kullanan bu fiyatlara deyip deymeyeceğini söyleyebilir mi
0
stratejisizsiniz
(25.02.18)
hava temizleyici konusunda rowentayı tek geçerim.

ROWENTA INTENSE PURE AIR kullanıyorum fiyat performans olarak en iyisi.
0
emreorhan
(25.02.18)
(2)

radyatör (petek) vana başlığı

ufoozgur
selamlar, evdeki peteklerin vanalarının kapaklarından bazıları kırık. hiçbiri termostatlı kapaklardan da değil. ancak internette arattığımda vana ile birlikte satıldığını gördüm. başlı başına kapak satılmıyor. nereden bulabilirim? yapı-marketlerde falan oluyor mu?
selamlar, evdeki peteklerin vanalarının kapaklarından bazıları kırık. hiçbiri termostatlı kapaklardan da değil. ancak internette arattığımda vana ile birlikte satıldığını gördüm. başlı başına kapak satılmıyor. nereden bulabilirim? yapı-marketlerde falan oluyor mu?
0
ufoozgur
(25.02.18)
Nalbura, hirdavatciya sorun once bir. Yada kalorifer tesisat doseyen dukkanlara.
0
ykyt
(25.02.18)
Radyatör vana kapağı yazdım, sonuçlar çıktı. N11'de 5 tl gördüm, normal nalburda daha ucuzdur. Bir milyonculara da bakabilirsiniz.
0
John Bloor
(26.02.18)
(2)

Chrome sorusu

EasyTiger
Sevgili internetseverler,Chrome'da geziyorum. Yeni bir sekme açtım. www.twitter.com'a gireceğim. t yazdım, fakat twitter'la ilgili farklı bir adres çıktı. www.twitter.com/notifications. Bunu windows'ta şöyle çözüyorum. t'ye bastığımda karşıma çıkan www.twitter.com/notifications adresi üzerine gelip
Sevgili internetseverler,

Chrome'da geziyorum. Yeni bir sekme açtım. www.twitter.com'a gireceğim. t yazdım, fakat twitter'la ilgili farklı bir adres çıktı. www.twitter.com/notifications. Bunu windows'ta şöyle çözüyorum. t'ye bastığımda karşıma çıkan www.twitter.com/notifications adresi üzerine gelip delete'e basınca yokolur giderdi. Bundan sonra t'ye bastığımda karşıma twitter.com çıkardı. Fakat bunu mac'te yapmayı beceremedim.

Umarım anlatabilmişimdir.
0
EasyTiger
(24.02.18)
fn + shift + delete olmalı, denediniz mi?
0
infernal majesty
(24.02.18)
Chrome da geçmişi açın, orada o linki aratıp silin. Sonra yalnız Twitter com a gidin 3 5 sefer o üstte olur
0
senolll
(25.02.18)
(4)

c sürücüsünde 0 yer kaldı diyore

naksidil
c'nin ekran görüntüsünü atıyorum. nasıl yer açarım? sürekli uyarı çıkıyor.https://i.hizliresim.com/4ajBgp.jpg
c'nin ekran görüntüsünü atıyorum. nasıl yer açarım? sürekli uyarı çıkıyor.

i.hizliresim.com
0
naksidil
(24.02.18)
Bazı dosyaları D'ye taşısan?
0
dissendium
(24.02.18)
c'ye sağ tıkla özellikleri seç. orada disk temizleme seçeneği var. en az 5gb yer açarsın.
0
himmet dayi
(24.02.18)
Windows içinde Temp ve prefect diye klasörler var onların içini termizleyebilirsin.
0
neymis
(24.02.18)
google'da ctrl+shift+n ile karşına çıkan pencerede gelişmişe bas, hepsini seç ve her şeyi sil.(bunu ccleaner ile de yapabilirsin)

your uninstaller diye bir program var. onu indir. ne kadar program kurulu ise görürsün. ben mesela bugün baktım adobe acrobat 2gb yer tutuyor. kaldırdım, foxit phantom kurdum.

bir de wiztree diye program var. onunla neresi ne kadar yer kaplıyor görürsün.
0
tabudeviren
(25.02.18)
(5)

Modem ve AP 'nin iki farklı ağ oluşturması

kendinekadaravukat
Merhaba.Yatak odasında çekmeyen internet için tplink 840n alıp, salondaki modemden kablo ile uzatarak yatak odasına çektim. Ancak iki farklı ağ oluşturduğu için salon ve yatak odasına gidiş gelişlerde ağ sorunu yaratmakta. Güçlü olan ağa otomatik olarak geçmiyor. Otomatik geçiş sağlayacak veya ağ ar
Merhaba.

Yatak odasında çekmeyen internet için tplink 840n alıp, salondaki modemden kablo ile uzatarak yatak odasına çektim. Ancak iki farklı ağ oluşturduğu için salon ve yatak odasına gidiş gelişlerde ağ sorunu yaratmakta. Güçlü olan ağa otomatik olarak geçmiyor.

Otomatik geçiş sağlayacak veya ağ arasındaki geçişi daha da kolaylaştıracak bir yol var mı?
0
kendinekadaravukat
(24.02.18)
www.hepsiburada.com

şöyle bir ürün alman gerekirdi. Menzil genişletici a.k.a repeater-extender

Ama içerisinde repeater fonksiyonu olmalı bununda. yazılımını kurcala ve google da modeli girerek repeater tag'ini ekleyip ara.

doğruyu bulman acısından: senin yaptıgın sey wan'ı olan bir modemden lan cıkartıp onu tekrar wan yapmışsın, iki tane ağ oluşturması normal. hata yok. repeater fonksiyonunu arastır.
0
binder dandet
(24.02.18)
Wifi İsimlerini ve şifrelerini aynı yapsan geçmez mi?
0
westblack
(24.02.18)
westblack +1. o sekilde yaparsan istedigin kivama gelecek
0
jedilance
(25.02.18)
wifi isimlerini aynı yapsanızda sorun çözülmeyecektir. bu durumun sebebi modem ve ap nin varsayılan lan ip adresleri farklı. atıyorum modem 192.168.1.1 - 255 grubunda iken ap 192.168.2.1 - 255 grubunda olabilir.
bu durumda yapmanız gereken ap nin web arayüzüne bağlanıp lan ayarlarında varsayalına ip yi modeme ait gruptan bir tane vermeniz gerek. 192.168.1.2 gibi. tabi bunu yaptıktan sonra ap üzerindeki dhcp özelliğini kapalı konuma getirin ki networkünüzde sadece modeminiz ip dağıtmaktan sorumlu olsun.
edit : pardon ben tamamen soruyu yarım yamalak okuyup yazmışım. neyse kalsın belki başka birine yardımcı olur.
bahsettiğiniz güçlü sinyaldeki wifiye otomatik geçme ise modem veya ap tarafından değil bunlara bağlanan cihazlar tarafından kontrol edilir. dolayısıyla cep telefonu veya pc için bu işi yapan programlar arayabilirsiniz. varlıklarından emin değilim.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(26.02.18)
hemen herkes doğru ve yanlış şeyler söylemiş ben toparlayım evde aynı şekilde kullanıyorum farklı marka modelleri olsa da.

en doğrusunu söyleyen; nuh gemisini kaçıran.....

dediği gibi, tplink'i access point moduna almalısın ve IP olayını da dediği gibi yapman gerek. sonra da westblack'in dediği gibi kablosuz ağ isimlerini de aynı yapmalısın.

bunlardan başka yapabileceğin bir şey yok modem ve access point için. bundan sonrası wireless client'a kalıyor.

kendi evim için, salondaki modemin kablosuz ağı mutfakta çok çok az çekiyor. mutfağa gittiğimde iphone'um access point'e sorunsuzca geçiyor.

bi de lg k10 mu öyle bi android var. o inatla salondaki modeme bağlı kalmaya devam ediyor.

bi de laptop var, o da android gibi davranıyordu. wifi adaptörünün ayarlarında bişileri değiştirdim roaming geçen şeyler. onun da aklı başına geldi.

ekstra olarak, mutfaktan tekrar salona geçtiğimde sadece iphone tekrar modeme bağlanıyor. diğerleri access pointe bağlı kalıyorlar. salonda ikisinin de çekim gücü yeterince iyi zaten.
0
washe
(26.02.18)
(2)

2017 vw Polo aracım ne zaman bakıma girecek

iddaaci
Merhaba aslında 3 sorum var.1) bakıma ne zaman girecek?2) muayeneye kaç yıl sonra girecek?3) egzoz emisyon ne zaman yapılacak? Ben bunları nasıl takip edeceğim?
Merhaba aslında 3 sorum var.

1) bakıma ne zaman girecek?
2) muayeneye kaç yıl sonra girecek?
3) egzoz emisyon ne zaman yapılacak?

Ben bunları nasıl takip edeceğim?
0
iddaaci
(24.02.18)
Bakım sanırım 20.000. Bunu kitapçıkta görebilirsin.

Muayene ülkeye girişten sonra 3. Yıl. O da ruhsata yer alır.

Emisyon muayene ile aynı anda.
0
shenergy
(24.02.18)
Bakım için eğer verilen kmyi 1 yılda yapamazsan en geç 1. Yılda km bağımsız gitmen iyi olur.
0
shenergy
(24.02.18)
(3)

Site Görünümü hk

rhan
Kurumsal görünümlü site için bakınıyorum ama demo ile gerçekler çok farklı oluyor. nasıl çözebilirim bu sorunu?https://www.famethemes.com/preview/?theme=OnePres
Kurumsal görünümlü site için bakınıyorum ama demo ile gerçekler çok farklı oluyor. nasıl çözebilirim bu sorunu?

www.famethemes.com
0
rhan
(24.02.18)
Kurlumu yaptıktan sonra demo icerigi kurun.
0
brkylmz
(24.02.18)
PHP versiyonum yetmiyormuş. demodaki sayfalar, resimler vs. gelecek mi peki.

PHP version is not support. You're using PHP version 5.5.38, please upgrade to version 5.6.20 or higher.
0
🌸rhan
(24.02.18)
tek tıkla php select olayına izin vermeyebilir sunucunuz. bunu hosting servis sağlayıcınız ile görüşün öncelikle.

"One-Click Demo Content Import" var temada. sorun olacağını sanmıyorum.

kolay gelsin.
0
teknikekip
(24.02.18)
(1)

basi kuvvatli in-ear kulaklik

hjarteblod
selam, kulak ici kulaklik ariyorum. beats urbeats kullanip memnun kalmistim, okey overpriced okey pazarlama falan ama mutlu etti beni baslari. eh gorunum de haliyle onemli oldugu icin tatmin etmisti. simdi yeniden ayni kulakligi almak yerine diger adaylara da bi bakmak istiyorum. ne onerirsiniz?
selam, kulak ici kulaklik ariyorum. beats urbeats kullanip memnun kalmistim, okey overpriced okey pazarlama falan ama mutlu etti beni baslari. eh gorunum de haliyle onemli oldugu icin tatmin etmisti. simdi yeniden ayni kulakligi almak yerine diger adaylara da bi bakmak istiyorum. ne onerirsiniz?
0
hjarteblod
(24.02.18)
sms audio kullanmıştım vakti ile. deli bir şeydi bass'ları. hatta o ara beats le falan kıyaslıyorduk arkadaşla, bunun basları ile yarışamıyordu.
0
giovanne
(24.02.18)
(7)

Kameraman ya da sinema/fotoğrafla ilgili arkadaşlara bir soru.

an isolated homo sapiens sapiens
Deneysel bir kısa film işimiz var. Çekimlerde pan ve tilt yapmayı düşünüyoruz, filmin çekirdeği için önemli bir konu. Ancak öğrenci olduğumuz için bütçemiz fena kısıtlı tabii. Basitçe sorunsuz pan ve tilt yapmamıza imkan tanıyacak en ucuz tripod nedir, ne kadardır? Makine Canon 550D
Deneysel bir kısa film işimiz var. Çekimlerde pan ve tilt yapmayı düşünüyoruz, filmin çekirdeği için önemli bir konu. Ancak öğrenci olduğumuz için bütçemiz fena kısıtlı tabii.

Basitçe sorunsuz pan ve tilt yapmamıza imkan tanıyacak en ucuz tripod nedir, ne kadardır?

Makine Canon 550D
0
an isolated homo sapiens sapiens
(24.02.18)
fluid head, ball head'lerin varlığının farkındayım. ve dediğin gibi benim bütçeme göre aşırı pahalı. çok daha profesyonel malzemeler. bizim amacımız sarsıntıyı mümkün olduğunca minimize etmek.
0
🌸an isolated homo sapiens sapiens
(24.02.18)
bulabildiğim en mantıklı ürün şu gibi gözüktü. siz ne dersiniz? www.fotopazar.com
0
🌸an isolated homo sapiens sapiens
(24.02.18)
pan ve tilti ne için yapacaksın? uçak mı takip edeceksin mesela yoksa kapalı alan mı?
tilt için aklıma bişi gelmedi ama pan için tekerlekli döner ofis sandalyesi mis gibi olur. koy tripodu üstüne yavaş yavaş döndür. büyük nesneyi yavaş döndürmek daha kolaydır. biraz pratik yapınca mis olur. ayrıca sandalye çok hafifse ağırlık koy üstüne daha ağır döner.
bi de 550d'de magic lantern kullan. ses için en azından. kullanmıyorsan tabi.
tilt kısmında da benzer bir çözüm bulmak mümkün ancak şu saatte aklıma gelmedi. hangi şehirdesin?
0
i dont know i dont care
(25.02.18)
hem iç hem dış, ancak basit ve yavaş çekimler. Ankara hocam.
0
🌸an isolated homo sapiens sapiens
(25.02.18)
bu arada magic lantern'in sese etkisi ne kadar bilmiyorum, eğer yüklememe değerse elbette denerim. önceden biraz kullanmıştım. ama bazen ui'lar içiçe girip karışıyor, restart atmam gerekiyor, ya da biraz karmaşık gibi durduğu için(o sıralar sadece fotoğraf için kullanıyordum makinayı) silmiştim.
0
🌸an isolated homo sapiens sapiens
(25.02.18)
ml zaten video için. foto için gerekli değil
ve evet zaten sadece ses için kullanmak lazım 550d'de. çünkü 550d'de otomatik ses ayarı var ve kapatılamıyor. ancak ml ile kapatılıyor ve manuel ayar yapabiliyorsun.
bu arada o iç içe geçme konusu "içi içe geçme" değil zaten amacı o. canon'da olmayan arayüzü eklemek. mesela ml kurunca video çekerken ses için vu meter olacak ki (iç içe geçecek ki) sen kayıt sırasında ses seviyesini göresin. veya zebra olacak ki ayarını yapasın. ama bunları aç kapa yapmak gerekebilir kullanım alanına göre tabi. fakat sesi kapama. hep gözünün önüde olsun vu meter.
izmir olsan yardımcı olurdum. tek başınasın maalesef.
0
i dont know i dont care
(25.02.18)
sorun değil. düşünmüş olman yeterli. başka türlü öğrenilmez zaten. teori sahada çürür, yerini tecrübe alır. deneye yanıla diyelim. yol gösterdiğin için teşekkürler. swh
0
🌸an isolated homo sapiens sapiens
(25.02.18)
(2)

dahili usb 3.0 sorusu

semenderrr
anakarta entegre edilen cd yuvasına konan usb çoklayıcılardan almak istiyorum. anakart ön panelde 2 tane usb 3 ve 2 tane usb 2 destekliyor. 4lü çoklayıcı alayım diyorum ama güvenilir bir ürün bulamadım. çin malı fason ürünlere markalarını basıp satıyorlar. kaliteli ve uygun fiyatlı hangi ürünü veya
anakarta entegre edilen cd yuvasına konan usb çoklayıcılardan almak istiyorum. anakart ön panelde 2 tane usb 3 ve 2 tane usb 2 destekliyor. 4lü çoklayıcı alayım diyorum ama güvenilir bir ürün bulamadım. çin malı fason ürünlere markalarını basıp satıyorlar.
kaliteli ve uygun fiyatlı hangi ürünü veya hangi markayı önerisiniz?

şu ürünü alırsam;
www.asus.com

şu ürünü takabilir miyim?

www.amazon.com
0
semenderrr
(24.02.18)
usb 3.0 desteği olan herhangi bir anakart alabilirsin.
0
washe
(24.02.18)
eğer usb hub arıyorsan

tr.aliexpress.com

bu ürünü kullanıyorum ve memnunum çakma vs değil orico ve ugreen aliexpresste gözün kapalı alışveriş yapabileceğin mağazalar.
0
tuzruhu
(24.02.18)
(1)

Harici hard disk'e dosya indirme ve SSD ilişkisi.

inannas jofn
az önce bir duyuru görmemle aklıma gelen bir soru oldu. SSD'lerin ömrü dosya doldur boşalt ile azalıyormuş hiç bilmiyordum.Epey bir dosya indirip siliyorum ben işim gereği, aylık bazda 300gb'ı geçiyor.ÖZETLE SORU:indirdiğim dosyaları harici hard disk'e indirsem direk ona mı indirilir? yoksa SSD'ye u
az önce bir duyuru görmemle aklıma gelen bir soru oldu. SSD'lerin ömrü dosya doldur boşalt ile azalıyormuş hiç bilmiyordum.

Epey bir dosya indirip siliyorum ben işim gereği, aylık bazda 300gb'ı geçiyor.

ÖZETLE SORU:

indirdiğim dosyaları harici hard disk'e indirsem direk ona mı indirilir? yoksa SSD'ye uğrayıp temp'ten vs hariciye mi geçer? direk hariciye indirmek SSD'nin ömrünü uzatır mı?

teşekkürler.
0
inannas jofn
(23.02.18)
benim bildiğim dosya indirme programları indirmek istediğiniz dizine direkt yazıyorlar. yani teorik olarak hariciye indirmeniz ssd nin ömrü için daha faydalı.

hatta chrome, firefox, torrent clientları vs gizli dosya şeklinde indirilen dosyayı dizinde gösteriyorlar (temp olarak direkt o dizini kullanıyor).
0
maden suyu
(23.02.18)
(1)

Sitede Search Box Anahtar kelime nasıl yapılıyor

Abraxass
ekteki gibi veya google da yazılan harflerin içerdiği veya yazılan harflerle ilişkili olan kelimelerin mantığı nedir? Bunun için kullanılabilecek bir araç veya yöntem var mı ? Yoksa her kelime için ilgili kelimeleri yazacağımız bir ara tablo mu gerekli ?
ekteki gibi veya google da yazılan harflerin içerdiği veya yazılan harflerle ilişkili olan kelimelerin mantığı nedir? Bunun için kullanılabilecek bir araç veya yöntem var mı ? Yoksa her kelime için ilgili kelimeleri yazacağımız bir ara tablo mu gerekli ?
0
Abraxass
(23.02.18)
lemmiwinks
(23.02.18)
(5)

Telefon Bataryasını Doldurma/Boşaltma

sevgikusunkanadinda
Her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Kimisi "sonuna kadar bitirip öyle takın" derken, kimisi de "%20'nin altına düşmesin" deyip geçiyor.Doldurma konusunda da benzer yazılar okudum. "%100 olmadan çekin, sürekli şarjda kalmasın" tavsiyeleri epey rağbet görüyor.Derdim bataryayı sonsuzluğa ulaştırmak değil
Her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Kimisi "sonuna kadar bitirip öyle takın" derken, kimisi de "%20'nin altına düşmesin" deyip geçiyor.

Doldurma konusunda da benzer yazılar okudum. "%100 olmadan çekin, sürekli şarjda kalmasın" tavsiyeleri epey rağbet görüyor.

Derdim bataryayı sonsuzluğa ulaştırmak değil elbette ama verimli olsun, gün içinde daha çok dayansın, mümkün olduğunca da geç sorun çıkartsın isterim. Neler tavsiye edersiniz?

Telefon Huawei Mate P10 Lite.
0
sevgikusunkanadinda
(23.02.18)
Cep telefonu bataryaları, yani lityum iyon piller istenildiği zaman istenildiği yüzdede şarj edilebiliyor.

O "sonuna kadar bitirip, %100 e kadar şarj etme" durumu ise ayda bir yapılması tavsiye edilen bir durum. Buna pil kalibre etmek diyorlar. Daha pil şarjı var gözükürken çat diye kapanırsa bunu yapmak lazım.

Gördüğüm kadarıyla bataryalar taze şarjı seviyor. Şarj etmek için %50'nin altına düşmesini beklemeyin.
0
clia
(23.02.18)
%20 altına düşmeden ve %80 üzerine çıkmadan şarj ederseniz. aşınma daha az oluyor ve ömrü %200 artıyor.
0
caletti
(23.02.18)
li-ion piller için 2007 yılından beri sahip olduğum iphone'lar için konuşursak şarj bulduğumda taktım diyebilirim. pil ömrünü hiç etkilemedi. apple'ın da belirttiği gibi 1000 olarak söylenen bir pil döngüsü var. 600-700 döngüden sonra pil artık ben buradayım demeye başlıyor. döngü nedir? 100'den sıfıra düştüğü her durum bir döngüdür. bunu isterseniz 20-20 5 kerede şarj edin yine 1 döngü oluyor. eşim günde 2 kere telefon şarj eder bense 1. onun pili iphone 5 varken 1,5-2 sene civarında değişim gördü. bende aynı pil 1 sene daha gitti. 2-3 sene sıkıntı olmuyor benim kullanımımla ama döngü olayını bilmek ve bilincinde olmak lazım. günde 1 kez şarj eden birinin 30 ay yani 2.5 sene boyunca çok büyük dertlenmemesi lazım ki bu sürede 3 kere telefon değiştirenler var.
0
ozdek
(23.02.18)
Bu konuyu araştırdım, en mantıklı gelen şey şu oldu; şarj edilebilir pillerin kararlı kalmasını sağlamak için ne çok boşaltmak ne de tam doldurmak gerekiyor. O yüzden yüzde 20-80 arası olayı doğru fakat buna dikkat edilmediği takdirde de çok dramatik farklar oluşmuyor, sadece daha sağlıklı.

Çok fazla tak-çıkar yapmanın hiçbir etkisi yok. Bahsedildiği gibi tam döngü önemli.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(23.02.18)
2012'den beri 4 sene iphone 4s, 1'er sene de 6s ve 7 plus kullandım. şimdi de x var.

hepsinde dikkat ettiğim şeyler;

- çok çok zorunda olmadıkça %20'nin altına DÜŞTÜKTEN sonra şarja takmak, ayda en az 1 kez telefon kapanana kadar kullanmak. kapansın diye de pili zorlayacak uygulamaları açık bırakmıyorum. misal; gece uyumadan önce şarjı yüzde 2-3 kalmışken uçak moduna alıyorum, pil tasarrufunu açıyorum sabaha telefon kapanmış oluyor ve şarja takıyorum.

- Şarjdaki telefonu %100 olana kadar çok çok zorunda olmadan şarjdan ÇIKARMAMAK

6s'ten itibaren şarjım en az 1 gün yeter duruma geldiği için telefonlar genelde tüm gece şarjda kalıyor.

sonuçlar;

4 sene kullandığım 4s hala evde ne olur ne olmaz diye duruyor. en son kullandığım zamanlar şarjı %1'i görüyordu %1'de de bir süre çalışıyordu.

6s'i şu an eniştem kullanıyor, şarjı ios 11'le bir günü çıkartıyormuş.

7 plus'ı ablam kullanıyor, 1 sene sonunda bildeki aşında yüzdesi yüzde sıfır idi, yani pil kapasitesinden hiçbir şey kaybetmemişti. ablama şarjı 2 gün rahat dayanıyor.

x, 2.5 aydır kullanıyorum. 2 günü illaki çıkartıyor. daha yorum yapmak için erken.

kimin ne dediği umrumda değil. benim kendi tecrübelerim bunlar ve bu şekilde kullanıyorum.
0
washe
(23.02.18)
(2)

Bilgisayar ekranı kırılma ve beyaz ekran sorunu

the patient
Bigisayarımı yaklaşık 2 hafta önce düşürdüm ve ekranının yarısı iç tarafından kırıldı. Ekranın yarısını kullanabiliyodum ama bugün açtıktan yaklaşık 1-2 dakika sonra ekran tamamen beyaz oluyor. Bu gece bi ödev hazırlayıp yarına teslim etmem gerek. En azından bu geceyi kurtarmalık var mı önerisi olan
Bigisayarımı yaklaşık 2 hafta önce düşürdüm ve ekranının yarısı iç tarafından kırıldı. Ekranın yarısını kullanabiliyodum ama bugün açtıktan yaklaşık 1-2 dakika sonra ekran tamamen beyaz oluyor. Bu gece bi ödev hazırlayıp yarına teslim etmem gerek. En azından bu geceyi kurtarmalık var mı önerisi olan? Şu ayarla oyna olmaz o geceyi kurtarırsın falan diyen?
0
the patient
(23.02.18)
Maalesef. Ama halinden anliyorum telefon ve bilgisayar bozulmalari acayip moralimi bozuyor. Bir de isin var x10 moral bozucu.

Edit: televizyona hdmi ile baglayip oradan kullanabilirsin.
0
imelih
(23.02.18)
televizyonla yazı okuyamazsın
tanıdık internet kafe vs. varsa monitor al bir aksamlık
0
kingcyrax
(23.02.18)
(1)

Whatsapp bildirim isigi calismiyor

sırtçantalı
Whatsaptan bildirim geldiginde bildirim isigi yanmiyor.Led bildirim ayarlari da acik.Bir bozukluk da yok.Sebebi nedir sizce?Samsung s8Tesekkurler
Whatsaptan bildirim geldiginde bildirim isigi yanmiyor.
Led bildirim ayarlari da acik.
Bir bozukluk da yok.
Sebebi nedir sizce?
Samsung s8
Tesekkurler
0
sırtçantalı
(23.02.18)
whatsapp ta ayarlardan bildirim sağ üst köşeden bildirim ayarlarını sıfırlayı deneyebilirsin
0
silver apple
(23.02.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.